Катастрофа на гласачкој кутији

Акције

Америчка политичка и медијска култура произвела је две најнеспособније личности које се могу замислити да се боре за улогу да воде земљу у амбис, пише Јим Каванагх.

Доналд Трамп и Камала Харис током председничке дебате 10. септембра на АБЦ Невс-у. (Ц-Спан снимак екрана)

By Јим Каванагх

TСједињене Америчке Државе су на ивици Трећег светског рата у три различита позоришта. Њена социјална економија и инфраструктура су у дроњцима. Активно је ангажована у геноцидном етничком чишћењу — убијајући десетине ако не и стотине хиљада углавном деце и жена и пљувајући по свим правилима хуманитарног и међународног права — у име атавистичког пројекта насељеника и колонија. 

Презиран је више него икад и мање него што се икад плаши у свету који измиче његовој контроли. И у овој катастрофалној коњуктури, америчка политичка и медијска култура избацује две најнеспособније фигуре које се могу замислити да се боре за улогу да нас воде у амбис.

Амерички изборни систем је увредљиво антидемократски. Изграђен око контроле донатора, пастиша непрозирних система за гласање и табеларни приказ укључујући власничке електронске машине црне кутије које би могле да омогуће превару која се не може открити, и, као врхунац, Електорски колеџ.

Доналд Трамп и Камала Харис су две најсавршеније кловновске фигуре које ће водити овај изборни циркус, за који се чини да ће сигурно завршити у борби око резултата.

Прави одговор на ово треба да буде организовани јавни, политички бојкот. 

Владајућој класи није много стало до тога који кловн дуопола води циркус; већина људи који не гласају, нарушавајући легитимитет система, је оно чега се највише плаши.

Трамп је недавно рекао:

„Баш као што сам обећао да сам признао вечну престоницу Израела и отворио америчку амбасаду у Јерусалиму, Јерусалим је постао престоница. Такође сам признао израелски суверенитет над Голанском висоравни. Знате, Мириам и Схелдон би долазили у Белу кућу, вероватно скоро више од било кога осим људи који тамо раде, и увек су тражили... 

И чим бих им дао нешто, увек за Израел, чим бих им нешто дао, они би хтели нешто друго. Рекао сам, дај ми пар недеља, молим те? 

Али ја сам им дао Голанску висораван, а они то никада нису ни тражили. Знате, 72 године покушавају да ураде Голанску висораван, зар не? Чак ни Шелдон није имао живаца. Али ја сам рекао: Знаш шта? Рекао сам Давиду Фриедману, дај ми брзу лекцију, пет минута или мање. на Голанској висоравни. И јесте. А ја сам рекао: Хајде да то урадимо. Урадили смо то за око 15 минута, зар не? 

Ово је било још горе од његовог озлоглашеног одговора као кандидата на републиканској дебати 2015:

„П: Такође сте подржали низ других либералних политика, такође сте донирали неколико демократских кандидата, укључујући Хилари Клинтон, Ненси Пелоси. Објаснили сте те донације рекавши да сте то учинили да бисте добили услуге везане за посао. И недавно сте рекли, цитирај, када дате, они раде шта год желите да раде.

ТРАМП: Боље верујте... Рећи ћу вам да је наш систем покварен. Дао сам многим људима. Пре овога, пре два месеца, био сам бизнисмен. дајем свима. Кад зову, дајем. И знаш шта? Кад ми нешто затреба од њих, две године касније, три године касније, зовем их. Они су ту за мене. И то је покварен систем.

Q: Дакле, шта сте добили од Хилари Клинтон и Ненси Пелоси?

ТРАМП: Рећи ћу ти шта. Са Хилари Клинтон, рекао сам, буди на мом венчању и она је дошла на моје венчање. Знаш зашто? Није имала избора! Зато што сам дао.”

Трамп — наводни кандидат против Мочваре — нам говори да је, као председник, имао своје највеће донаторе у Белој кући „скоро више од било кога осим људи који тамо раде“, увек после нечега, „увек за Израел“ и био је нестрпљив да им да све што су желели, кршећи деценије фундаменталне америчке спољне политике и међународног права да то учини.

У ствари, био је толико жељан да угоди, дао им је у супротности са дугогодишњом националном политиком и међународним правом „коју они никада нису ни тражили“ — признање израелског суверенитета над Голанском висоравни. То је било питање националне политике и међународног права о којем је, каже нам, био потпуно незналица, и био је задовољан да радикално преокрене након лекције од „пет минута или мање“ од убер-ционисте.

 Трамп, са израелским премијером Бењамином Нетањахуом иза себе, који гледа преко рамена, потписује проглас којим признаје израелску анексију Голанске висоравни 1981. године, март 2019. (Бела кућа, Шила Крегхед)

Доналд Трамп нам говори да је председник Сједињених Држава, а он као што је био ПОТУС, фигура која, заузврат за њихов новац, као слуга прима наређења од својих донатора и користи апарат владе Сједињених Држава и своје позицију надзорника глобалне империје да буквално „даје“ тим донаторима делове других земаља. 

Јер „када дају, радиш шта год они желе да урадиш. Каже нам да је као политичар и председник постао управо она врста мочварног створења за које је критиковао своје противнике да је 2015. Доналд Трамп 2024. нам потврђује и хвали се како то добро оличава: „То је сломљено систем.” Боље да верујеш.

Можете ли рећи „диктатура буржоазије“?

Усуђујем се да било који ученик МАГА порекне да би се одрекао као издајничко мочварно створење било ког демократа за кога је чуо да се хвали како су пустили „Џорџа и Алекса“ Сороша (а не „Миријам и Шелдона“ Аделсона) као своје Најчешћи гости, трче около и управљају Белом кућом, наређујући промене које поништавају дугогодишњу националну политику и међународно право — а затим покушавају да порекну да је Трамп потпуно исто створење.

Сигуран сам да ће сваки ученик МАГА рећи: „Али Бајден/Камала/демократе раде исту ствар! Они једноставно нису толико очигледни у вези са тим." И у праву су. И то је поента, цела поента, дуополског избора. И то је разлог, главни разлог, за доминантну фракцију антипатије владајуће класе према Трампу. 

Демократе замагљују и прикривају своју покорну оданост владарима нежнијом, љубазнијом, „прогресивном“ реториком и упорним тврдњама да се залажу за „средњу класу“ („радничка класа“ је тако 20. век). Трамп, који је освојио Републиканску странку, стално наглас говори оно што би требало да буде тихи део. 

Њему је пријатно да се хвали својим мегадонаторима који трче по Белој кући јер себе сматра једним од њих, рођеним у њиховом клубу, па шта је лоше у томе? Демократе заузимају тиши, скромнији став када су позвани да управљају доменом свог господара.

 Харис и други господин Даг Емхоф застају након што су 7. октобра 2024. посадили дрво нара у башти потпредседникове резиденције, у знак сећања на годину дана од напада Хамаса у Израелу. (Бела кућа, Оливер Контрерас)

Постоји много људи, укључујући дугогодишње демократе, који су толико с правом љути због неспособности, неуспеха и издаје Бајден-Хариса и демократа, да размишљају о томе да гласају за Трампа, само да би уздрмали ствари. Један од мојих читалаца је сажето објаснио разлог Трампове жалбе изван његове базе МАГА: „Остаје чињеница да постоји нешто у Трампу што дубока држава мисли да не може да контролише. Та привлачност је само појачана два покушаја атентата. 

Не може се порећи да му Дубока држава не верује, и то са добрим разлогом: нико, укључујући Трампа, не зна шта ће следеће урадити или рећи. 

Он нема чврсту политичку идеологију, само комадиће идеја, од којих неке нису лоше. Али он нема интелектуалне капацитете нити политичке могућности да их изврши. И има гомилу лоших идеја. 

Понекад и једно и друго у исто време — као да наредите напад на Иран и да га откажете у последњем тренутку. Нарцизам и збуњеност маскирају несигурност. Управо супротно ономе како жели да буде виђен, Трамп је заправо слаб, несигуран политички актер, подложан томе да га гурају - посебно они које доживљава као богате пријатеље или чврсте момке, и који знају како да се носе са његовим нарцизмом и потребама. 

И обично потичу од створења Дубоке државе (капиталистички могули, војни/обавештајни оперативци и неоконзерваторски ратни хушкачи) којима се он окружује. Они и донатори ће га натерати да ради шта год желе.

ОК, можда девет од 10 пута. Као што је писац Кеатон Веисс рекао, клађење на Трампа је као играње руског рулета са пет метака у пиштољу. Али идеја да ће Трамп овог пута бити другачији, у било ком програмском смислу – да ће прихватити и борити се за туђи програм слободе говора или да учини Америку поново здравом у односу на његов најављени програм да Америку и Израел поново учини „моћним“ — пуста жеља, узалудна као и идеја да ће неко да гурне Камалу лево. 

Роберт Ф. Кенеди, Јр. и Трамп на митингу у Глендејлу, Аризона, у августу. (Гаге Скидморе, Флицкр, ЦЦ БИ-СА 2.0)

Молим вас, јесте ли заборавили да је он већ био председник четири године? Да ли се нешто суштински променило? Мислите ли да он није исти тип који је гонио Џулијана Асанжа и убио иранског генерала Касема Сулејманија?

Трамп је незналица, арогантан, нарцисоидни изданак владајуће класе, који се хвали да је све те ствари на начине који често срамоте и могу да поткопају подршку капиталистичкој диктатури и америчкој империји. 

Каже нам да ће „учинити Израел поново великим“ (јер и он мисли да је то посао председника САД), разути Иран у парампарчад, застрашити Русију и Кину да се покоре, натерати америчке жене да престану да размишљају о правима на абортус, и, да, „затворите интернет“. 

Он мисли да би требало да буде председник јер он јесте оно што јесте, и он ће се извући из тога ако своју ароганцију превише испољи.

Наравно, демократе, које сада предводи Харис, су надмоћни, лицемерни браниоци владајуће класе, америчког империјализма и ционизма, који усвајају све реторичке стратегије које могу да заварају незадовољне бираче да мисле да су нешто друго. Али многи људи су сити њихове игре и не верују било чему што кажу.

Камала је миљеница демократске донаторске елите откако је помазана у Састанак 2017. у Хамптонсу „са највећим поборницима Хилари Клинтон“, где је, „за коју се већ каже да је највећи прикупљач средстава демократа“, „проширила [[појачала] свој утицај и амбиције“ и о њој се „говорило као о председничкој нади 2020.“. 

Харис и Клинтон са Рејчел Руто, назад у камеру, супругом кенијског председника Вилијама Самои Рутоа, на пријему у Белој кући у мају. (Бела кућа, Лоренс Џексон)

Нажалост, није добила ниједан глас од стварних људи и, након њеног жестоког напада на Џоа Бајдена - Не брините, „Била је дебата!“ — испао је из трке пре посланичког клуба у Ајови. Не брините, донаторска група ју је добила на листи 2020. и добила је за председничког кандидата ове године — гласови нису потребни.

Камала нам не говори ништа много о томе шта ће урадити јер нема појма шта ће урадити. Њена празнина и опортунизам су видљиви у њеним одговорима од речи на конкретна питања која остављају чак и Опру разрогачених очију и њеним бизарним покушајем да се претвара да је новајлија која није била део Бајденове администрације последња три и по. - пола године. 

Камала мисли да би требало да буде председница јер није Трамп и доказала се као послушни миљеник донатора. Могла би се увући у председничку функцију тако што ће причати што је мање могуће и дозволити онима који мисле да желе да пројектују оно што траже на њу. 

Савет за оба кандидата: „Боље држати језик за зубима и изгледати глупо него отворити их и отклонити сваку сумњу.“

Куће, ковчези и људи плутају око Северне Каролине и Тенесија, Израел наставља да убија и сакаћује стотине људи недељно у Гази и бомбардује и напада Либан, Иран је управо послао салву стотина балистичких пројектила у Израел, САД послао 40,000 војника у необјављени рат, а ми чекамо да видимо како ће се катастрофе одвијати одавде. 

Оба ова неука, империјалистичка и бјесомучна ционистичка кандидата покушавају да све већи број Американаца, који су с правом љути јер ништа не добијају од америчког капитализма и империјализма, задрже безбедно затвореним у дуополском коралу, где их могу разнети у парампарчад. Трећи светски рат или приземљени јер њихову инфраструктуру и друштвену економију исцрпљују вампири жељни профита. 

Блацкстоне сада купује паркове за мобилне кућице, како би исисао више новца из људи који се боре који живе у последњем бастиону приступачног становања. Али не брините, Израел и Украјина су добили по 8 милијарди долара.

Усред свега овог последичног хаоса, немамо појма ко заправо управља државом. Чињеница да је председник фигура владајуће класе и дубоког државног апарата никада није била очигледнија, нити олако прихваћена. Вудро Вилсон и Роналд Реган морали су да сакрију своју слабост. Сада цео свет зна да се Џо одјавио, и то је велико зевање. Председник је нула. 

Ипак, било је неких председника који су били паметни. Или барем компетентан. Или барем артикулисати. Или барем убедљиво. Рузвелт, Кенеди, Обама, чак и рани Реган донекле. Ово двоје нису ништа од тога. У контексту у којем интелигентно државништво никада није било потребније, биће горе од нуле.

Један од ове двојице ће постати председник Сједињених Држава. Мислити да је било који од њих анти-естаблишмент, антиратни кандидат за слободу говора који ће спасити демократију, или исушити мочвару, или спречити катастрофе са којима се суочавамо, треба да буде изазван или синдромом Трамповог поремећаја или његовом сликом у огледалу, МАГА Култ личности. 

Верујте шта су вам председници Сједињених Држава рекли о себи и овој земљи. Са било којим од њих, као што је Бајден рекао: „Ништа се суштински не би променило. Ова земља ће и даље бити, како је други човек рекао, „олигархија са неограниченим политичким подмићивањем“. И, као што је други човек рекао, недавно и сажето, обојица ће учинити „шта год, дођавола, њихови донатори желе да ураде“. 

Ми смо сјебани. Пропаст Америке изгледа неповратна. Ко год да буде председник, то ће бити катастрофа — и за нас и за свет.

Jiм Кавана је предавао студије књижевности и културе на Универзитетима Принстон, Карнеги Мелон и Веслијан и пише политичке анализе за независне медије. Чест је гост на Тон Цритицал Хоур Политицал Мисфитс на радију Спутњик и на ПрессТВ. Његов рад се може наћи на његовом Субстацк и његов ИоуТубе Тутњава канала. Био је суоснивач НИЦ Фрее Ассанге.

A верзија овог чланка првобитно се појавио на Полемичар, страница аутора Субстацк.

Ставови изражени у овом чланку могу, али не морају одражавати ставове Цонсортиум Невс.

Молимо Вас поклонити Данас до ЦН'с Пасти Фонд Vožnja 

 

64 коментара за “Катастрофа на гласачкој кутији"

  1. Цхрис Цосмос
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Мислим да сте унели праве белешке о овим изборима, на неки начин. Ја на то гледам сасвим другачије. Не верујем да је демократија могућа у друштву у којем владају хиперматеријализам, конзумеризам, хедонизам, нарцизам и тако даље. Ми смо друштво у пропадању и нису политичари криви што смо у пропадању или, како више волим да кажем, у транзицији. У сваком случају, мој избор је да гласам за Трампа јер он представља шансу за промену и обраћање мојим личним највећим непријатељима, односно, ЦИА/интел заједници и ФБИ (који је имао дугу историју покушаја да уништи левицу и у великој мери успео). Трамп је отворен за разматрање атентата из 60-их који су отворили врата трајној Дубокој држави да влада заједно са тадашњом олигархијом у настајању – сада смо потпуна олигархија, а не демократија за коју не видим да се много мења. Харис је очигледно кандидат Странке дубоке државе/рата. Пут Демократске странке је ка тоталитарном систему – зато је сви републиканци естаблишмента фаворизују. Трамп забрињава тренутну Дубоку државу јер је на много начина непредвидив и удружио се са РФК млађим, Тулсијем Габардом и Елоном Маском. Нама ће владати олигарси без обзира на све – могли би бити бољи, а не дубоко зли типови који окружују Хариса и демократе. Ако Трамп победи, ми смо на путу ка неофеудализму који је бољи од тоталитарног система који настаје са демократама које желе да забране „дезинформације“ што значи крај Првог амандмана.

    Мислим да сте погрешно окарактерисали Трампа као гадну фигуру – он је једноставно шта год да јесте, док је Харис савршен модел лажирања. Слажем се са вама да обоје заједно нису добри избори – али пад морала и грађанства у јавности има последице и сада је прекасно да се уради много, али да се гледа како се ствари распадају како би могли да никну нови изданци – да ли би то требало да живимо дуго.

  2. Сусан
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ако никада нисте слушали 'Схип оф Фоолс' од Ворлд Парти, покушајте: хккпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=ЗХх0В7УјВКСИ Вреди послушати…

  3. Санди Стееле
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    "Један је најусамљенији број" - песма Харија Нилсона

    Двопартијска демократија је само Једна боља од једнопартијске демократије.
    Један је мали и усамљен број.

  4. ЛеоСун
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Светска партија“ каже: * „Сада је тренутак, молим вас да разумете, пут је широм отворен ка срцу сваког мушкарца [&, жене]. Неколико једноставних речи; тако да би мазга могла да разуме“, На пример: Порука за: Бајден-Харис-Валц, ДНЦ, ет ал., Од: ЛеоСун,

    ………..„Слушај Линда“, готово је!!! Дајте људима оно што желе, тј. Бајден-Харис-Валц, и други, у ретровизору. ТИ. "Бух-цао."

    Скрећем се….ИФ, мушкарци и жене, гледајте „ГАЗА“, @ хккпс://м.иоутубе.цом/ватцх?в=кПЕ6вбКик6 „Истрага ратних злочина у Гази;“ И, хајде, новембар, дајте гласове за Харрис-Валза; ИМО, могу се придружити Бајденовом колективу; &, "Само уради", ово, *"Узми једино дрво које је преостало и затрпај га у ту рупу у својој култури!!!"

    ИМО, нехотице, „Ми, људи“ из подељених држава Корпоративне Америке као и САД, криви смо, по удружењу, за почињене ратне злочине од Западне обале Јордана до Средоземног мора. Од појаса Газе у Јемен, Сирију, Сомалију, Либан, Иран, итд. Спољна политика САД и њених савезника, *'Убиј, прво. Мисли, касније,' *„Мећава, мећава света је прешла праг и преврнула је поредак душе.

    Отуда, Јеврејски глас за мир, Цоде Пинк, ет ал. Људи за мир, буквално, генерације људи, универзално, на улицама, тражећи од САД и њених савезника, 3-Д $ стратегије, обмана, уништење, смрт, ПРЕСТАНАК!!! “Не у наше име!” „Никад, поново!” „НЕ значи НЕ!

    И, КОЈИ СЕ ЧУЈЕ ШИРОМ СВЕТА: „Ово није хуманитарна криза… Ово је геноцид. др Тања Хај-Хасан (10.13.24)

    Закључно, Бајден-Харис-Валц, *„с/крв која цури низ [њихове] чељусти попут вука крваве вилице; ЈОШ ЈЕ имао храбрости да укаже, “[њихов прљав, прљав, крвав] прст на друге земље”, @ њихову “Опозицију”, Трамп-Ванце; &, Др. Јилл Стеин & Рудолпх "Бутцх" Варе.

    Бајден-Харис-Валц, крив! Крив! Криви, сви, за екстремни пад нехуманости њихових америчких и савезничких савезника. Јасно је да Харис-Валц НИЈЕ РЕЗОЛУЦИЈА; али, смртно звоно.

    Сви знају, 1) Трамп-Ванце је „имао“ најбољу шансу да поврати ВХ! 2) Харис-Валц „нема“ ни срце ни душу! Сходно томе, они ће прескочити овај плес!!! АЛИ, Стеин-Варе, је „златна” карта. Замислите „водећи“ амерички савез са државничким духом и дипломатијом на фер и поштеним изборима. „Ми,“ само би могло бити у реду!?! Међутим, реалност је „сјебани смо!“ Фаир & Скуаре“ је амерички сан који је поништила америчка ноћна мора „Тхе Абисс“, изборни „$избори“ 2024!!!

    Напред и навише, сутра увече, 10.17.24, октобарска жетва, „Супермесец“, осветлиће универзум. „У свему постоји пукотина“, Харис-Валц, „тако улази светлост.“ Циао

    * Албум Ворлд Парти, „Збогом, Јумбо.“
    * „Будућност“ и „Химна“ Леонарда Коена
    * Ендру Митровица, „Ово поседује Џо Бајден“, @ хккпс://ввв.аљазеера.цом/опинионс/2023/10/19/јое-биден-овнс-тхис
    * Говор Малколма Икса, „Гласнички листић или метак“

  5. Вону
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Американци немају никога да криве осим себе јер гласачка већина није могла да прође тест који кандидати за држављанство морају да прођу да би постали држављани Сједињених Држава. Незнање није блаженство, то је уништење републике које се приближава.

  6. сваи
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Лепо је видети аутора, Џима Кавана, како се бави коментаторима! Често писци чак и не одговарају на директна питања или не признају погрешне податке – и то не само овде у Цонсортиум Невс.

  7. Вера Готтлиеб
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Да ли је заиста важно ко је председник или која странка влада???Цела земља иде ка провалији – мало ко то примећује.

  8. мицхаелКСНУМКС
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Само још једно смањење 2016. и 2020. Политичке странке увек бирају оне које желе њихови најмоћнији донатори, а они који победе подржавају своје најмоћније донаторе (АИПАЦ). Амерички бирачи добијају Хобсонов избор.

    Изузетак је био Берни који је узео огромна средства од људи који су реаговали на корупцију у америчкој политици. Био је преварен у демократској номинацији („био је независни, а не демократа“), а затим је издао своје присталице, ватрено подржавајући Хилари и Геноцида Џоа. Али случајно је добио лепу кућу на језеру.

    Трамп није преселио америчку амбасаду у Јерусалим, што је учинило главним градом Израела, то је био наш ционистички конгрес (1995. и поново потврђен 2017.: ен.википедиа.орг/вики/Јерусалем_Ембасси_Ацт), иако је брзо добио кредит.

    • Санди Стееле
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хммм, када је тачно Берни издао своје присталице? Пре или након што је подржао Хилари до краја?

      Још од Ралфа Надера, демократе су водиле упорну кампању како би покушале да задрже левичаре (левичаре који се не слажу са свиме што 'центристи' желе) у складу са странком и гласају за десничарске, ратне хушкаче Вол Ст, попут Хилари, Бајдена и Камала. Куциницх је био први, затим Берни. Да ли је Берни икада намеравао да победи? Или је циљ увек био да се гласачи левичари држе заробљени у десној странци и приморани да гласају за Хилари, Бајдена и остале на дан избора?

      Најочигледније 2024. године у начину на који су Берни, Ворен и остали напредњаци одбили да покрену било какав изазов када су 'центристи' били слаби и млатарали. 2024. је можда постојала реална шанса да напредњаци победе. Циљ који су најавили 2016. седео је спреман за узимање, бранио га само старац који покушава да преброји своје желе пасуљ, и принцеза салате од речи. Ако су напредњаци то заиста хтели, било је. С обзиром на широку отворену прилику да покушају и да стекну моћ и заиста промене ствари, напредњаци су наставили да седну и ућутају.

      Рекорд напредњака је да се не боре за победу. Направили су представу, али то је то. Напредњаци радо 'дају изјаву', али се не боре за победу. И изгледа да се једва боре. Ако се политичари које подржавате не боре за победу, онда никада немате шансе да победите.

      • Цхрис Цосмос
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Покојни и велики Алекс Коберн назвао је напредњаке „пвогвессивесима“ и био је у праву. Левица, укључујући Сандерса и остале, само је напустила левицу из било ког разлога (имам своје спекулације), али није важно. Поента је у томе да је левица још од зоре ТДС-а и читавог фијаска Руссиагате-а почела да воли рат, воли цензуру и воли јасне лажи. Испоставило се да су „левица“ били грађани магичне имагинарне земље која није имала никакве везе са стварношћу, логиком, па чак ни моралом.

  9. Мицхаел МцНулти
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Трамп је најгори, али Харис је најгори.

    • Салли Стееле
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Пре неколико деценија, Либертаријанци су сугерисали да опција „Нико од горе наведених“ увек треба да буде на гласачком листићу.

      Сви ван из базена!

  10. Микаел Андрессон
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Дакле - имате две заиста лоше алтернативе које су заправо исте. Одговор – пронађите разлику. Кажем да је разлика у Трећем светском рату. Ја нисам Американац и ако се нестанак Америке чини неповратним – то није крај света. Ако си Американац, и сјебан си, то је твоја катастрофа. Ово смеће о томе да је свет сјебан зато што си ти сјебан је смеће. Бићемо добро. Решите сопствене проблеме – за које кажете да су непоправљиви. Хајде – почни.

    • Стив
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Неће бити америчке 'пропасти'. Америчко царство? Наравно. То ће можда нестати и утицај Америке ће сигурно опасти, али америчка крња држава ће преживети и и даље ће бити прилично моћна у односу на друге земље. Као што су Руси, Британци и Французи преживели одузимање својих империја у 20. веку, а Шпанци, Португалци и Холанђани су преживели одузимање својих империја у ранијим вековима. Претпостављам да ће Кинези такође видети озбиљан пад утицаја како 21. век буде напредовао и њихова демографска темпирана бомба експлодирала. Али Кина ће преживети.

      Оно што се диже да попуни вакуум моћи свих тих империја у паду је питање од милион долара. Природа се гнуша вакуума. Нешто ЋЕ заузети њихово место, и вероватно неће бити добро.

      • Курт
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Неће бити добро све док се вакуум замени другом одвратном капиталистичком империјом. Било да се ради о милионима на улицама који протестују због подељених промена, замене капиталистичких влада под којима сада живимо дуплираним капиталистичким владама под заставом реформизма, или вакууму моћи који попуњава друга земља, статус кво ће се наставити све док свет позива јер се искорењивање капитализма игнорише. Све док је капиталистичком систему дозвољено да настави своју екстремну експлоатацију и империјалистичко освајање велике већине човечанства, он ће наставити да се шири као рак док нас све не прогута, чак и починиоце. Уколико се глобална радничка класа не суочи са слоном у просторији и не почне да схвата своју моћ да искорени капитализам и створи социјализам људске потребе над профитом, они ће наставити да живе са избором полумера и истина или фашистичке демагогије коју нуди владајућа класно власништво над њиховим владама.

        • Стив
          Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Шта ако га уместо тога замени одвратни колективистички систем?

          Могли бисмо да се радујемо још једном Холдомору или Великом скоку напред или Пољама убијања јер централно планирање поново не успе.

          Увек ми је забавно када људи какају капитализам док објављују поруке са телефона створених од капиталиста, напајаних електричном мрежом на капиталистичка фосилна горива, док пију скупи кафе кафе који су купили у капиталистичком кафићу са својим капиталистичким платама пре него што су се зајебали у свом лиму нове аутомобиле у њихове љупке климатизоване капиталистичке домове. Капитализам има гомилу мана, али је и даље најбољи систем. Зато капиталистичке земље имају проблема са превише људи који покушавају да емигрирају у њих, док су колективистичке земље одувек имале проблеме са 'одливом мозгова' и недостатком радне снаге и морале су да граде зидове како би људе задржали УНУТРА, а не да их држе ИЗАН. Требало би да покушате да разговарате са неким од кубанских или венецуеланских или кинеских или совјетских емиграната који су заиста искусили живот под колективизмом. Исто за оне који су одрасли у аутократијама у Африци, Блиском истоку и Јужној Америци пре него што су емигрирали у прљаву 'капиталистичку' земљу. Постоји разлог што је капитализам магнет за емигранте, док други системи искрваре становништво док њихови људи беже.

          • Салли Стееле
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            Сваки колективистички систем би био побољшање.

            Са задовољством бих узео владу „од народа, од народа и за народ“. Чини ми се да само масовна пропагандна машина коју контролишу олигарси може навести људе да поверују да олигархијска владавина на неки начин није ужасна катастрофа са све већом смрћу и падом животног стандарда.

            ОМГ, можда бисмо заправо имали мирно друштво са добрим образовањем и сваки човек добија здравствену заштиту коју данас добијају само богате елите.

          • Гене Пооле
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            Звао је Сцооп Јацксон. Он жели назад своје антисоцијалистичке ставове. Иначе, ово пишем на мобилном телефону направљеном у комунистичкој земљи.

          • Гене Пооле
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            И још нешто: ви сте против колективизма, али да ли сте платили пут којим се возите својим лепим капиталистичким аутом да бисте сами дошли до своје лепе капиталистичке куће? Или га је изградио колектив?

          • Гене Пооле
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            Да, и још нешто: да су капиталистичке земље оставиле остатак света на миру уместо да подржавају корумпиране ауторитарне режиме како би извукле ресурсе потребне за одржавање профита, кад би пустили људе да живе удобно захваљујући својим земљама ресурсе (као што су некада радили људи из САД), можда не би било толико људи који би отишли. Али претпостављам да тамо само притискате дугме за имиграцију... Ни случајно не бисте покушали да помогнете одређеном председничком кандидату?

          • Гене Пооле
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            А што се тиче људи који напуштају Венецуелу, Кубу и друге земље у којима су успостављене социјалистичке владе, можда би остали код куће да САД нису систематски саботирали те владе користећи сва средства, од пропаганде до убистава, укључујући организовање и финансирање државних удара до поставио убилачке војне режиме. Ако је социјализам тако лош, зашто их једноставно не пустити да пропадну сами?
            Ако вам је потребно образовање у овој области, можете почети читањем Киллинг Хопе Вилијама Блума, који можете пронаћи на Интернет архиви – или купити од Амазона пошто сте велики поклоник капитализма.

          • Курт
            Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

            Колективизам о коме говорите је бирократски колективизам који је Стаљин створио да саботира бољшевичку револуцију. Тај бирократски кошмар је оно што се од тада извозило у сваку другу псеудокомунистичку/социјалистичку земљу. Венецуела и Куба су два примера где су људи експлоатисали своје бирократске владе, а такође и бескрајно мешање америчких влада. Ово мешање сеже све до Монроове доктрине. Међутим, у модерној ери, ове земље се, према Бајдену и сваком другом председнику од Ајзенхауера, сматрају нашим двориштем и биће разбарушене и санкционисане по вољи, као што је Куба била 65 година. Капиталистичка владајућа класа у САД не може да поднесе ни најмањи дашак земаља Централне и Јужне Америке које гурају чак и ћорсокак социјализам који нуде њихове бирократске колективистичке владе јер је њихов највећи страх од уснулог тигра радничке класе код куће а у иностранству се удружују око својих заједничких интереса и образују се за њихову моћ.
            Социјализам на који ја позивам је један од, за и од стране радничке класе, не само у овој земљи већ и широм света. Радничка класа је та која ствара сво богатство и која у својим рукама држи огромну моћ да искоријени систем који их експлоатише и поробљава и то је та моћ на коју сви морамо бити образовани да бисмо створили друштво засновано на људским потребама, а не на профиту. .
            Људи о којима говорите да су одрасли у аутократијама су аутократије које су створиле САД у сврху крађе, где америчка влада набија џепове своје лимене марионете, подвргавајући масе беди док полаже богатство пред господаре своје владајуће класе.
            Људи беже од нестабилности и беде, а то је највећи извоз америчке владе јер користи насиље и застрашивање да стабилизује своју климаву фасаду доминације.

    • ЦАРОЛИН ЗАРЕМБА
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Погрешно. Ако дође до нуклеарног рата, Европа ће бити прва уништена. Ако нисте у Европи, ипак нећете побећи.

  11. Гене Пооле
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Не знам како људи могу да кажу да нема избора него да гласају за Трампа и да у исто време признају да Харис, као и Бајден, не може или неће ништа да учини да заустави геноцид. Али ипак раде. Слажем се да је потребан масовни покрет против гласања. Моћ немоћних.

    • Салли Стееле
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Схватате да ово не би имало ефекта.

      У Америци не постоји механизам за било какав минимални износ учешћа бирача. Дакле, да су једини људи који су гласали на овим изборима били Трампова и Харисова породица, Систем би ипак пребројао гласове и прогласио победника. А пошто је и странкама и кандидатима стало само до власти и приграбе је себи, ниједна не би имала ништа против преузимања власти на снази од укупно 42 гласа. “Моја је!” вриштали би.

      Ако се људи осећају немоћно, то је зато што људи седе и не раде ништа до дана избора. Не љути се, Организуј! Почните данас. Сви кажу да им се избори не свиђају, али онда нико не почиње да организује следеће изборе. Почните данас.

      Не почиње од кандидата. Почиње организовањем и изградњом покрета. Онда покрет бира свог кандидата. Не седите и чекате да се појави магични кандидат на белом коњу кога можете подржати. Морате се организовати. Морате изградити покрет. Затим покрет бира свог кандидата, обично неког од својих људи. Онда организујеш више да победиш на изборима и тако бираш неког свог. У Америци сви седе и чекају да дође магија и промени ствари уместо њих.

      И погодите шта, ако желите да кампања „не гласајте” има велики ефекат, онда бисте такође морали да имате већ организован покрет. Слоган ништа не ради, треба организовати покрет. Без покрета, Трамп или Харис ће прогласити победу са само 42 гласа.

  12. Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Да поновим нешто у вези гласања за Џил Стајн. Разумем политички став и потенцијалну корист од гласања трећих страна. Урадио сам то и не критикујте никога ко то ради. Бојим се да сам сада много циничнији према читавом изборном процесу и посебно сам неповерљив према власничким машинама за електронско гласање и софтверу који сада доминирају. Мислим да омогућава да гласови трећих страна буду део онога што ја називам „фондом за изборне бљузгавице“ који се може померати по вољи. Некада су левичари били у првим редовима анализирања и критиковања тога, али то је још једна линија критичке мисли коју је већина напустила, због Трампа.

    Ево шта сам писао о томе у свом чланку из 2012. године, „Стрике тхе Воте“ хккпс://ввв.тхеполемицист.нет/2016/09/стрике-воте.хтмл#море

    „[Праг од 5%] би заиста био разлог да се гласа за трећу страну—ако је испуњен само један други услов: имати разумну сигурност да глас који сте дали за Џил Стајн неће припасти Доналду Трампу [или Камали Харис. .

    „Глупо је игнорисати како овај систем електронског гласања утиче на оно што би гласање трећих страна могло да постигне. Нема више потребе за пуњењем гласачких листића када можете невидљиво да преносите електронске гласове. Гласови трећих страна више нису само храбри, ако и узалудни, маркери политичких разлика; они сада постају нека врста електронског фонда за изборе, који је доступан за непримећено кретање – управо зато што су то гласови за кандидате који би ионако изгубили. Ваш храбри гест је главна храна машине. У тесној трци у нестабилној држави, неколико хиљада гласова од Либертаријанца и Зелених заједно може се лако пребацити на кандидата републиканаца. Комбиновани удео трећих страна у гласању ће се кретати од 12% до 9%, или (вероватније) 5% до 3% гласова, и Хилари или Доналд (у зависности од тога која странка контролише хакирање у датој држави) однеће победу. Ко ће приметити?"

    Жао ми је што сам такав глупан. Али ја мислим да је овако лоше.

  13. баласт
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Гласаћу за Зеленог ако могу, за Либертаријанца ако не могу. Л су барем против рата.

  14. ВР Книгхт
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Што се ваше изјаве тиче, амерички изборни систем је увредљиво антидемократски. Изграђен око контроле донатора, пастиша непрозирних система за гласање и табеларни приказ укључујући власничке електронске машине црне кутије које би могле да омогуће неприметну превару, и, поврх свега, Електорски колеџ“, заиста не треба да бринете о гласачким машинама. У ствари, ја верујем у гласачке машине и верујем нашим изборима, Ви можда не, али па шта? И сами сте рекли да није битно ко ће победити на изборима јер је председник само фигура и владајућа класа ће диктирати шта ће бити. Дакле, ако имате само два избора, а исход је исти без обзира који победи, зашто вас брига за изборе?

    Једина могућност да се догоди нешто другачије јесте да већина гласача гласа за алтернативу Харису и Трампу. Ако се то деси, онда би избори били важни.

  15. Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Потпуно сте у праву у вези са катастрофом која се прети, али ваш савет „Прави одговор на ово треба да буде организовани јавни, политички бојкот“. је апсолутно најгори могући савет који неко може дати. Све што постигнете је да сведете на укупан број гласова без утицаја на исход. То је лудо.

    Најгори страх владајуће класе није бојкот избора, то је могућност да трећа страна или независни кандидат порази њихов дуопол. Данас владајућа класа има мало страха да ће се догодити једноставно зато што се то никада није догодило. А данас већина људи каже да је немогуће да се то догоди јер се никада није догодило. Дакле, они ће гласати за најмање фаворизоване од стране дуопола или ће се уздржати од гласања. У сваком случају, они одбацују свој глас и осигуравају да владајућа класа остане на власти без обзира на исход.

    Ако заиста желите да региструјете своју притужбу владајућој класи, обавезно гласајте; али гласају за трећег или независног кандидата.

    Истина у оглашавању: Доста ми је и црвених и плавих партија и желим да то знају. Тако да ћу гласати за зелено следећег месеца.

    • Нилене13
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Не може то да се уради у Невади - и неколико других држава - Влада нам је одузела право да гласамо за кандидата Зелене странке. Гласаћу само о питањима.

      • ЦАРОЛИН ЗАРЕМБА
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Никада нисте чули за писање у кандидату по вашем избору? Ја увек радим. Гласам за Социјалистичку партију једнакости.

    • Даве Е
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      И ја сам имао исто неслагање са овим свеукупно одличним, врло детаљним чланком, осим што се то, заправо, дешавало и раније у нашој земљи, у овом двопартијском систему први-паст-тхе-пост. Зато у историјским књигама има и других имена партија којих у последње време више нема на гласачким листићима.

      А тачка преокрета није тако далеко као што се мисли. Људи кажу: „Ваша трећа страна мора много да расте!“ Заправо, њихова друга страна треба само да се мало смањи.

      Огромна већина демократских гласова су стратешки гласови „мањег зла“. Они су ту због изгледа шансе за победу, или шансе. Шансе се крећу експоненцијално у односу на анкетирање.

      Колико је демократској странци потребно да се смањи? Колико је Јое био низак када су се сви најбољи демократе окупили да га одбаце јер су СВИ знали да не може да победи?

      Пар поена испод Камалагедона.

      Када сви знају да не можете да победите, ваши стратешки гласови више нису стратешки.

      Да је Џоу било дозвољено да настави до 5. новембра, могла је доћи до ситуације у којој сви знају да њихов момак не може да победи и, стога, десетине милиона стратешких гласова су
      више није стратешки.

      То је прекретница.

    • Гене Пооле
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Негласање би било све само не пасиван чин. Покрет без гласања морао би да буде активан, позитиван и одговоран – док је наше учешће на изборима у садашњем систему постало пасивно, негативно (у томе што не гласамо за нешто, већ против нечега што се доживљава као горе; у међувремену и само боље постаје све гори и гори) и неодговорни (у томе што гласамо за кандидате за које знамо да ће дозволити да се погреши).
      Замислите то као формирање политичке странке која би позвала људе, гласно и убеђено, да не гласају.

      • SH
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Шта би се тиме постигло?

  16. бардаму
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Постоји потенцијално ефикаснији одговор од самог бојкота избора:

    Велики број америчких бирача се сада региструје као независни. Галуп има 63% регистрованих бирача који фаворизују одрживу трећу страну. Не слажу се сви ови људи једни са другима као кандидати, тако да ово заправо и не представља гласачки блок у уобичајеном смислу. Али то је велико гласање о неповерењу будућим странкама.

    Зашто не бисте ишли и гласали за трећу страну скоро све време, све горе-доле на листићу? Можете направити изузетак сваки пут када Р или Д произведу нешто вредно поштовања; то неће променити много гласова, ако их има. Ово не решава проблем непрозирног процеса гласања. И не распушта Изборни колегијум, нити се ослобађа „супер-дупер делегата“ или сличних ограда.

    Оно што би учинило је да натера лопове да отвореније краду.

    Сумњам да је остало још много времена да се покуша нешто овако, без бомби или без оружја, и са традицијом изборне политике која се још увек игра. Како се владајућа класа и медији консолидују и згушњавају, такве поступке постаје лакше негирати.

  17. меница
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    зашто би „они“ били забринути због ниске излазности;могу да их произведу ако је потребно-бездан је такође сигуран

  18. Паула
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ако довољно људи гласа за Џил Стајн и она добије 5% гласова, коначно имамо трећу страну која ће имати право на исто федерално финансирање као и други кандидати. То се зове гледање на дуге стазе, јер је мало вероватно, како кажу, да ће она победити, али би била победа имати боље изборе на гласању ако свет буде у стању да преживи наредне четири године.

  19. Роберт и Вилијамсон мл
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Имам само једно питање за г. Каванагха. Где си дођавола био од краја првог мандата Барака Обаме.

    Мислим с обзиром на твоје акредитиве и све то?

    • Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Пишем и појављујем се у емисијама у великој мери од 2012. Погледајте моју Субстацк страницу хккпс://тхеполемицист.субстацк.цом/ и моју застарелу веб локацију ввв(дот)тхеполемицист(дот)нет и мој Кс/Твиттер феед @ТхеПолемицист_
      Такође ме потражите на Цоунтерпунцх и Тхе Греанвилле Пост.

      • Роберт и Вилијамсон мл
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Џимово време је тада било и сада је од суштинске важности, неред који описујете можда је избегнут да су несрећне демократе имале икакав стварни карактер и да нису послате поштом у свом суморном напору да изаберу кандидата.

        Нису ми показали ништа осим жудње за моћи и незнања о презиру које је јавност у то време имала према Хилари. То су доказали када су поклекнули пред Краљицом Хаоса ($$$$$) и гумом отиснули њену кандидатуру.

        Ви сте одговорили. Препознајем ваше тачке и стојим на одговарајући начин исправљен. Поред тога, био сам неправедан јер се нисам осврнуо на ваш опис два кандидата. Случајно се слажем са тобом 100%.

        Занимљиво је да помињете СубСтацк. Схватите, ја себе не сматрам професионалним писцем, већ једном особом која се с времена на време бори да напише било шта кохерентно. Борим се са коришћењем свега што је доступно и технолошки.

        Само да знате, себе описујем као агностика, несаницу са дислексијом, који лежи будан ноћу и пита се да ли Пас (ма) заиста постоји.

        Међутим, такође шаљем коментаре на чињенице о ЈФК-у Џефа Морлија у СубСтацк-у. Обећавам ти да ћу потражити твоје ствари. Написао сам неколико коментара за Џефову конференцију за штампу ЈФК 14. октобра 2024: Унутар ЦИА-ине тајне ЈФК фајлове. Било би ми велико задовољство и част да одете тамо и прочитате моје коментаре.

        Ово је рекло да намеравам да уђем. Осећам да би земљи било боље када би више људи попут мене дало одушка својим слезинама. Морамо искористити своју слободу говора или је изгубити.

        Ценим ваш одговор и мислим да бисте могли више да опростите мојим речима ако боље разумете одакле долазим.

        Не изговарам се, али с обзиром на тренутно стање наше владе, изборни процес, две прилично безвредне политичке партије, корумпиране СКОТОВЕ и вођење ратова избора, прилично сам вежбан у овом тренутку у каснијим фазама свог живота .

        Међутим, питам се, зар немате размишљања о мом коментару од 15. октобра у 23:23 овде испод.

        Са новим поштовањем Грумпа, 76 и још увек учи.

        Хвала ЦН

  20. Лоис Гагнон
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Када би сви који су згрожени корупцијом овог система гласали за Џил, она би победила. Она је на гласачком листићу у довољном броју држава да освоји изборни колеџ. Страх их спречава у томе. У овом тренутку заиста немамо шта да изгубимо гласањем за Зеленог.

    • Роберт и Вилијамсон мл
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Лоис је пут у пакао поплочан добрим намерама.

      Мој коментар изнад @ 18:36 можда ће требати објашњење за неке овде.

      Давно када сам почео да посећујем овај сајт, ретко сам приметио да се неко позива на трећу страну, осим да коментарише да би такав напор био губљење времена.

      Када су демократе отвориле пут краљици хаоса да се кандидује против Трампа, странка је апсолутно упрскала.

      Уместо да размишљају реално, изгубили су контролу над собом много у истој функцији ароганције, похлепе и умиривања лоших актера као и републичка партија. Демократска странка у свом настојању да бирачима представи потпуно лажни јединствени фронт оглушила се о оне који су протестовали против тешког процеса лажног избора кандидата демократске странке.

      Прави живот се не може живети погрешно. Екстремно десни републиканци, екипа остарелих похлепних умова, подлегли су милијардеру и његовом неповезаном бунцању. У ствари, све је прилично једноставно.

      СЦОТУС Цитизенс Унитед ВС одлука ФЕЦ-а исплатила је дивиденде супер богатом елитисти о коме сам писао од тада. Пресуда убија процес гласања доминацијом МСМ. сетите се обе демократе, Хилари и републиканаца, Џорџ В „ШРУБ“ су поднели тужбе да би добили пресуду од СКОТА.

      Шира гласачка јавност је елиминисана да утиче на изборе јер је владајућа рекла да је новац ИС говор, што очигледно није!

      „Ми, људи“, највећи сегмент бирача широм земље, не схватамо да су супербогати елитисти преузели контролу над обема странкама купујући онога што желе да представљају себе, а не нас, улажући неограничене количине новца у изборне кампање. ВИДИ: МСМ рекламе, $$$$$$$$$$$$$$$$!!!

      Резултат је трећа страна потребна на најстрашнији начин. Нешто што је било сасвим јасно на крају Обамине администрације која је довела до Трампових избора 2016.

      Када данас погледамо око себе, видимо да резултати пресуде СЦОТУС-а зуре у нас.

      Најбоље је да се уверите да Трамп не буде поново изабран пре него што покушате било коју касно планирану алтернативу. Ако то не урадите, можда нећете добити другу прилику да гласате.

      Други и ја смо покушали да вам кажемо шта се дешава. Добро погледајте около, да ли сада схватате слику! АКО демократе победе, морамо им дати до знања да следећег пута неће бити и да почнемо да радимо за трећу страну. Међутим, одлука СЦОТУС-а мора да нестане ако трећа страна не може озбиљно да уђе у изборни процес.

      Претпостављам да после ових предстојећих избора Трамписти изазивају довољно бедлама да бисте коначно могли да схватите ове ствари.

      Винстон Черчил је једном рекао: „Увек можете рачунати на то да ће Американци учинити праву ствар. . . након што пробају све остало!“

      Изгледа да је у овом случају можда био у праву!

      Хвала Цн!

      • SH
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        „Широка гласачка јавност је елиминисана од утицаја на изборе јер је владајућа гласила да је новац говор ИС, што очигледно није! ”

        Јавност заиста може „утицати на изборе“ – гласањем, осим подмићивањем наших изабраних званичника, где мислите да иде сав тај 1% новца – потрошња око избора све има за циљ да утиче на бираче – да бисте били изабрани, потребан вам је новац И гласови – можете имати сав новац на свету, али ако немате гласове, губите…

    • SH
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала Лоис, потпуно си у праву!

  21. SH
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Прави одговор на ово треба да буде организовани јавни, политички бојкот.
    Владајућој класи није много стало до тога који кловн дуопола води циркус; већина људи који не гласају, нарушавајући легитимитет система, је оно чега се највише плаши.”

    Мислим да се уопште не плаши ниске излазности бирача – на крају крајева, не постоји правило да минимални проценат бирачког тела гласа да би се прогласио победник – ако би само 50 људи гласало у држави, рецимо, 26 гласова би освојило ту државу, а укупни победник би могао да каже „Добио сам мандат од бирача!“

    Ћутање је пристанак – а ћутање на биралиштима је пристанак на резултате….

    Оно чега се највише плаши је трећа страна – па нам је речено да „треће стране не могу победити“, што је бесмислица, пошто сваки кандидат на гласачком листићу може да победи ако довољно људи гласа за њих, а Д/Р дуопол то зна, због чега им чини приступ гласачким листићима веома тешким – у Њујорку су, на пример, подигли захтеве за потписе толико да је практично немогуће било којој трећој страни, која није подржана мега долара, да их испуни (примети, ни Д ни Р немају исте захтеве за потписе, све што треба да ураде је да „добију“ номинацију своје странке – искрено, мислим да ови захтеви треба да буду оспорени на суду) И ако било која трећа страна дође на гласање, они су оптужен да је „споилер“, што је такође смешно јер сваки кандидат који се кандидује жели да га „поквари“ сваком другом кандидату – Р желе да га „покваре“ за Д, нпр. и обрнуто.

    Крајњи резултат је да нам је речено да имамо само два избора – и да морамо или да бојкотујемо или да изаберемо ЛОТЕ – размислите о томе, морамо изабрати „зло“ – тако да гласамо, углавном, не за оно што желимо, али против онога што ми не радимо – а тако завршавамо са ова 2 изгредника – да ли је неко приметио, да „мање зло“ постаје све више зла са сваким изборима, све што треба да ураде је да буду мало мање зли од други „избор“, који је и сам сваки пут добијао све више зла...

    Постоје и други, бољи избори на гласачком листићу – али људи кажу да нису „одрживи“ – испаљен трећи метак – али свака странка је „одржива“ ако довољно људи ради, подржава и гласа за њу – ни ДП ни ГОП не би били „одржива“ ако нико није подржао или гласао за то…

    Део о гласачким машинама за „црну кутију“ је легитиман – њихов софтвер је „власнички“ и „поновно бројање“ једноставно води гласачке листиће кроз исти процес – одговор је да се потпуно решите машина и вратите на ручно пребројавање папирним гласачким листићима – наравно, тај процес би такође могао бити мајмунски, али уз строгу сигурност за потребно пребацивање са места на место, такво мајмунисање би се морало вршити на координисан начин на широком подручју да би се направила разлика… Како смо икада бирати било кога деценијама, чак и вековима, без машина. Наравно, ово одузима много времена – забога, можда ћемо морати да сачекамо неколико дана, чак и недеља, пре него што резултати буду објављени! Добра туга!

    „Ми људи“ бисмо могли да вратимо овај систем – ако бисмо мислили да је вредно тога – прва ствар коју морамо да урадимо је да разоткријемо све БС који нам се о томе говоре…

  22. Бобби Боозе
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Вероватно. Проверите са Сец оф Стате оффице, или са оним ко води изборе.

    Некада су збрајали све уписане гласове. Онда им је досадило да пребројавају све гласове за „Доналда Дука“ и „Микија Мауса“ (и вероватно су се забринули да би једног дана могли да „победе“), па су престали да их броје и сада терају да се стварни „кандидати“ пријаве унапред бити 'легитиман' писати у гласовима. Обично није потребно много, али за попуњавање формулара и можда мало више.

    Странке попут Зелених и Либертаријанаца то обично раде, а претпостављам да би то урадио и Запад на партији „Јединство“. Али имајте на уму да за Трку за Белу кућу обично морате да упишете и председничко име и име потпредседника и да их исправите, па бисте можда желели да их запишете. Још један добар разлог да проверите на веб-страници Сец оф Стате да ли је то тачно и не дајте им изговор да кажу да се ваш глас рачуна чак и мање него иначе у нашој најбољој демократији која се може купити за новац.

  23. Стив
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Не бих могао више да се сложим, око оба кандидата и актуелног председника.

    Ипак, нисам сигуран да прихватам претпоставку да се уопште одјавим из гласања. Прво, зато што су државна и локална политика и даље битне. Друго, зато што мислим да надлежни не маре за легитимитет избора и излазност. И треће, зато што не волим да окружујем бесконачно малу контролу коју имам над савезном владом (у поређењу са њиховом контролом над мном).

    Не бих волео ништа више од повратка у 90-те, када је стварни озбиљан изазивач треће стране појачао и заправо разговарао о политици и економским утицајима те политике. Можете ли замислити било ког кандидата данас како пролази кроз високо информативну рекламу у стилу Роса Пероа о економској политици? У једном тренутку, Перот је чак водио трку пре него што се његова кампања распала. Ипак, успео је да одвоји довољно конзервативних гласова да спречи Папу Буша да добије други мандат, што је било лепо. Чак је и трка Ралфа Надера 2000. године, иако је имала само сенку утицаја Перотових трчања, говорила о политици и имала стварне принципе и чврста уверења, насупрот само да каже шта год је осећао да би му донело неколико гласова више.

    Надао сам се да би РФК Јр могао да има сличан утицај на овим изборима, али је прилично брзо пропао и онда је дао отказ. Штета што су треће стране тако неефикасне. Мислим да је много тога што се многи плаше љутње која им долази ако помогну у провођењу избора. Ово је посебно тачно на левици, где су Нејдер, Џил Стајн и РФК Јр третирани као издајници и јеретици јер су демократе потенцијално коштали избора. Републиканци не презиру десничарске кандидате треће странке који им одузимају гласове на исти начин на који то чине демократе. Закон је још један разлог зашто су треће стране слабије него икад. Велике странке се боре зубима и ноктима да их држе даље од гласачких листића, а у случају РФК млађег, демократе су се бориле да га не гласају док је био у трци и сада се боре да га задрже НА гласачким листићима након што је испао из расе. Неки предузимљиви сценариста би требало да направи политичку комедију/фарсу на основу целе ствари.

  24. МрДМК
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Иепперс, г. Каванагх, то је отприлике то...

    У даљим вестима, многи сматрају да је добра ствар то што Џорџ В. Буш млађи или Арнолд Шварценегер не могу да се кандидују за председника. Чак и као демократа.

  25. ТхисОлдМан
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Иако није битно да ли нас воде у Трећи светски рат, на унутрашњем плану заправо постоји неколико значајних разлика између кандидата, то ће вероватно донети малу разлику током неколико година које ми је остало. Али не живим у свинг држави, па и даље гласам за Јилл Стеин

  26. Роб Рои
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Много ми се свиђа твој чланак. Крајње је време да добар извор вести прозове упадљиве мане оба кандидата. Нису многи то урадили. Хвала. Постоји разлика између ове две неспособне особе. Трамп је био цензурисан када је био председник – садашњи председник, забога. Једина суштинска ствар на којој он инсистира је слобода говора, темељ сваке демократије. није да су САД икада биле демократска држава, барем имају Први амандман. Са Харисом, то је НЕСТАЛО. А то је најгора ствар која се може десити, посебно када знамо да ће људи попут Хилари Клинтон одлучивати о томе шта можемо да читамо, купимо, чујемо, видимо или где можемо да идемо; то ће бити крај протеста, поштована традиција која је довела до краја рата (Вијетнам), закона о раду (синдикати). итд. Цензура је већ у пуном замаху, дешава се у свим медијима; приметите сјајне новинаре којима је забрањено објављивање вести о наслеђу јер се МСМ клања демократама. Зато два добра кандидата, РФК, Јр. и Џил Стајн, нису пуштени у председничку дебату, јер би и један и други победили и Хариса и Трампа. Америчка јавност није смела да их чује. Трамп је такође непоколебљив у томе да НЕЋЕМО наметати дигиталне личне карте и ЦБДЦ, што значи да књиге које волим (од стране неистомишљеника) нећу смети да купим. Те ствари ће контролисати сваки минут наших живота, падајући на исту цензуру поменуту горе..на колеџ протесту због геноцида у Палестини, донатори су звали председнике школа који су позвали полицију која се појавила и ухапсила демонстранте, а не про-израелски узбуњивачи.

    • Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Осим што Трамп НИЈЕ ратник за слободу говора. Он је експлицитно позвао да се војници насрћу на демонстранте и да се „затвори интернет“, ругајући се људима који ће „говорити: 'Ох, слобода говора, слобода говора!' Ово су глупи људи. Имамо много глупих људи. Имамо много будаластих људи”

      Мислити да ће Трамп спасити слободу говора или исушити мочвару Дубоке државе једнако је глупо као и мислити да ће Камала „померити лево“.

      Погледајте мој „Бобби'с Боунце” хттпс://тхеполемицист.субстацк.цом/п/боббис-боунце

      • Роб Рои
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Извините, господине Кавано, демократе овде желе Дигитални акт као што то има Европа. Хилари Клинтон каже без цензуре, „изгубићемо потпуну контролу“, и она је у Камалином уху по свим питањима. У ствари, она жели да ућутка људе који су против рата. Колико Американаца зна да је Бајден/Харис одлучио у јануару да настави отворени рат против Јемана, најсиромашније земље на Блиском истоку? Лажи о претњама из Русије и Кине долазе од демократа. Трамп, да, говори оно што Аделсон жели да каже и то признаје јер га је купила са 100 милиона долара, баш као што је АИПАЦ купио наш Конгрес. Мислим да се ви и ја можемо сложити да приватни новац не треба дозволити у политици и да се јавни новац равномерно распоређује. Оба главна кандидата су очигледно за геноцид. Зашто ни један пањ не би био за здравствену заштиту/образовање за све? Одрастао сам гласајући за демократу. Не може сада јер је заменио идеологије са бившим републиканцима, попут Чејнија чију је подршку Харис радосно прихватио. Ево најбоље разлике између њих: РФК, млађи ће бити у Трамповом кабинету, а покварени избори које је Трамп направио прошли пут (Помпео, итд.) овог пута се неће десити.
        Нити дигитални ИД-ови и ЦБДЦ-ови који нам не остављају никакве слободе. Како год, Јилл Стеин је добила мој глас јер је геноцид назвала геноцидом.

    • Тим Н
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Шта рећи? Трамп „инсистира“ на слободи говора као „основној“ вредности? Ниси обраћао пажњу, зар не?

  27. нввоодс
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Републикански/демократски лојалисти кажу: „Да? Па људи још увек покушавају да се преселе овде, па…”

  28. Валерие
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Не знам шта је страшније: климатски хаос или „кловновски“ хаос.

  29. Иан Перкинс
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Напротив, и Харис и Трамп су довољно компетентне личности за улогу да нас воде у амбис.

    Што се тиче избегавања понора и одвођења нас негде другде…

  30. Јим Тхомас
    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Џиме, скоро 100% сам са тобом у вези са идејом бојкота. Кажем „скоро“ јер да је Џил Стајн на гласачком листићу у мојој држави, гласао бих за њу – исто важи и за Корнела Вест. Међутим, ја живим у Оклахоми, где је веома тешко трећим лицима да дођу на гласање и, нажалост, Џил Стајн није на гласачком листићу у Оклахоми. Дошао сам до истог закључка до којег сте дошли – морамо да бојкотујемо овај трули систем до сржи. Чињеница да наша земља сада учествује у геноциду над Палестинцима ми је веома олакшала одлуку – нећу гласати ни за једног кандидата који подржава геноцид. Џил Стајн се недвосмислено противи и геноциду и финансирању расистичке, геноцидне, злочиначке државе Израел. Израел није наш савезник; напротив, Израел је огромна обавеза за САД. Не би требало да шаљемо ни један пени Израелу и, да је америчка влада имала имало пристојности, ставила би тачку на геноцид тако што би прекинула сву помоћ Израелу. Али наша влада је без кичме, корумпирана и потпуно је недостојна.

    • SH
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да ли је Стеин доступан као упис у ОК? Она је у Њујорку...

      • Јим Тхомас
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Уписани гласови се не рачунају у ОК.

      • Навијач Клаудија Де Ла Круз
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Чини се да у Оклахоми нико не може 'бити доступан као уписани кандидат'. Међутим, не видим зашто гласач не може да изврши чин писања - у било које име које жели.

    • Селина Свеет
      Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Спот на Џиму Томасу!

      • Карл де Вилар
        Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Хоће ли ми неко, молим вас, објаснити како је гласање за Јилл Стеин — на било који важан начин — различито од негласања уопште?

        • Гене Пооле
          Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Покушаћу, ако ви покушате да ми 'објасните како је гласање за Камалу Харис.

    • Октобар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Видите мој коментар на теми.

Коментари су затворени.