Вечерашњи интервју Такера Карлсона са Владимиром Путином пружиће противотров опасној русофобији у САД, а истовремено ће изазвати сулуду реакцију западних елита.
— Скот Ритер (@РеалСцоттРиттер) 9. фебруара 2024. године
By Сцотт Риттер
Сцотт Риттер Ектра
Tбивши водитељ ток шоуа Фок Невс који је постао независни медијски феномен, Такер Карлсон, налази се у Москви, где је починио смртни грех интервјуисања руског председника Владимира Путина.
Емитовање интервјуа је планирано у 6 часова по источном времену вечерас, у четвртак, 8. фебруара. Нека нема сумње — Такер Карлсон је остварио једно од најупечатљивијих новинарских достигнућа у модерној историји, а када интервју буде емитован, биће — буквално и фигуративно — разбити интернет.
Као неко ко је путовао у Русију два пута у протеклој години да би се укључио у „народну дипломатију“ осмишљену да се залаже за боље америчко-руске односе, поздрављам одлуку Такера Карлсона да оде у Москву и добије овај интервју.
Амерички народ је заражен вирулентним случајем русофобије који им се преноси преко политичке и економске елите која је изградила модел америчке важности заснован на потреби за непријатељем способним да одржи војно-индустријски и конгресни комплекс оправдавањем експанзивног буџета што Америку чини слабијом, а акционаре богатијим.
Невероватна русофобија угрожава америчку безбедност стварајући лажни осећај опасности око које се формулишу и спроводе политике које би могле да доведу до војне конфронтације са Русијом – и нуклеарног рата. Ако амерички народ жели да има било какву наду да ће преживети следећу деценију, онда се мора применити противотров за болест русофобије.
Овај противотров није тешко набавити — он се састоји од истине засноване на чињеницама засноване на реалном разумевању света у коме живимо, укључујући суверену Русију. Прави проблем је давање овог противотрова јер су традиционални вектори за ширење информација у Америци – такозвани мејнстрим медији – одавно искварени од стране самих политичких и економских елита које промовишу русофобију за почетак.
Волите га или мрзите Такера Карлсона (крив сам што сам урадио и једно и друго; Такера тренутно сматрам једним од „добрих момака“), он представља масовно медијско присуство које делује изван опсега контроле информационе елите у Америци, присуство засновано на друштвеним медијима које се, с обзиром на његову повезаност са платформом за „слободу говора“ Елона Маска, Кс (бивши Твитер), не може угасити или ућуткати.
Карлсон интервјуише Трампа, август 2023
Квантификовање „Туцкер Царлсон фактора“ је изазов. Још у августу 2023. Такер је интервјуисао бившег председника Доналда Трампа; интервју је емитован истовремено са председничком дебатом Републиканске странке у ударном термину коју је Трамп бојкотовао. Фок Невс, који је преносио дебату, привукао је око 12.8 милиона гледалаца током двосатног емитовања.
Доналд Трамп је касније објавио на Кс да је интервју добио 236 милиона прегледа дан након што је стримован. Али тај број одражава оно што Кс назива „утисци“, а не стварни прегледи – тај број је био само срамежљив од 15 милиона (није тако импресивно, али ипак надмашује дебату о Фоку.)
Да будемо јасни — велике мреже би убиле да би имале 15 милиона гледалаца (последња епизода ХБО хит серије „Игра престола“ донела је 13.8 милиона гледалаца, највише у историји те мреже.) Постоје одступања — последња епизода из 1983. МАСХ је привукао 136 милиона гледалаца, а Супер Бовл 2023. привукао је преко 115 милиона.
Али да је Такер Карлсон довео 15 милиона гледалаца на независни догађај на друштвеним медијима био је без преседана. И док „утисци” нису „прегледи” сами по себи, они се не могу одбацити – 236 милиона „утиска” значи да је Такер негде померио иглу.
А када је у питању испорука противотрова русофобији, ови „утисци” су важни колико и стварни ставови. Нека нема сумње — вечерашњи интервју Такера Карлсона са Владимиром Путином привући ће огроман број гледалаца — највероватније ће оборити рекорде за стримовање догађаја на Кс.
Али ми смо у фази када стварни садржај интервјуа није битан – сама чињеница да је овај интервју одржан запалила је свет информација. Количина подршке коју је Такер Карлсон добио је импресивна — јасан показатељ моћи алтернативних медија.
Независне, неамеричке реакције
Погледајте овај видео и уверите се у то колико су амерички либерали постали потпуно безвезни, ауторитарни и репресивни.
Ово је од адвоката, који веома озбиљно расправља о томе да ли ће Такер Карлсон бити кривично гоњен по Закону о шпијунажи из 1917. због интервјуисања Путина. https://t.co/jrfIUE9a6i
- Гленн Греенвалд (@ггреенвалд) 7. фебруара 2024. године
Али права ствар је у екстремној јадности коју је идеја овог интервјуа произвела у редовима политичке и медијске елите у Сједињеним Државама и Европи.
Чини се да је свака велика личност у мејнстрим медијима ставила у обзир ово питање, универзално осуђујући Такера што се усудио да делује ван своје „траке“. Не, чини се, право да интервјуише Владимира Путина очигледно има само неколицина одабраних, оних самопомазаних вратара кроз које морају да прођу све информације погодне за јавну потрошњу.
Такера је такође оцрњивала класа политичких елита које су, заједно са својим истомишљеничким саучесницима у мејнстрим медијима, одговорне за инфицирање умова просечних Американаца глупостима протканим русофобијом.
Због Такеровог греха, ове елите су позвале на његову екскомуникацију — одузимање пасоша, забрану путовања, па чак и кривично гоњење.
Ове америчке елите су полуделе.
Њихова ароганција у претпоставци да представљају некакву моралну и етичку полицију прожету вануставним овлашћењима осмишљеним да кажњавају слободу говора када садржај више не одговара званичном наративу, прати само њихово колективно непознавање Устава када је у питању на слободу говора.
Њихове акције су живо оличење неамеричких активности, иронија која изгледа да им измиче док нападају патриотизам Такера Карлсона јер је имао смелости да да платформу можда најважнијем гласу о најкритичнијем питању нашег времена.
Штавише, глупост ових елита задивљује.
Ако заиста верују да је платформа Такера Карлсона Владимиру Путину лоша идеја, онда је одговарајући одговор да се обрате Уставу САД како га тумачи Врховни суд. У овоме имамо пример судије Луиса Брандеиса, који је изнео мишљење о питању слободе говора и њеног односа са америчким вредностима док је слушао аргументе у случају из 1927. Витни против Калифорније. Он је тврдио:
„Ако има времена да се кроз дискусију разоткрију неистине и заблуде, да се одврати зло процесима образовања, лек који треба применити је више говора, а не присилно ћутање. Само хитан случај може оправдати репресију."
Питање пред нама је, дакле, да ли интервју Такера Карлсона са Владимиром Путином представља хитну репресију. Брандеис даје смернице за одговор на ово питање позивајући се на осниваче Сједињених Америчких Држава. Написао је:
„Они [очеви оснивачи] су веровали да је слобода да мислите како хоћете и да говорите како мислите значи неопходна за откривање и ширење политичке истине: да би, без слободе говора и окупљања, дискусија била узалудна; да са њима дискусија пружа обично адекватну заштиту од ширења штетне доктрине; да је највећа претња слободи инертан народ. Верујући у моћ разума који се примењује кроз јавну дискусију, избегавали су ћутање принуђено законом – аргумент силе у свом најгорем облику.”
Критови Такера Карлсона не настоје да га укључе у битку идеја – врсту расправе засноване на моћи разума коју су прихватили очеви оснивачи. Ако би изабрали овај пут, бавили би се активностима које су представљале суштинску вредност америчке слободе говора.
Као што је Брандеис приметио, „немамо чега да се плашимо деморалишућих расуђивања неких, ако другима буде остављено да покажу своје грешке, а посебно када је закон спреман да казни прво кривично дело изазвано лажним расуђивањима; то су сигурније исправке од савести судије“.

Судије Врховног суда САД 1. октобра 1923. Брандеис је трећи с десна. (Колекција Националне фото компаније/Викимедијина остава)
Фантаси-Лацед Фицтион
Такер Карлсон није починио никакво кривично дело. Ако се људи не слажу са његовим поступцима, када интервју са руским председником постане јаван (његове речи или речи председника Путина), онда су слободни да покажу грешке Такера, Путина или обоје.
Проблем је, међутим, у томе што заговорници русофобије делују у окружењу без чињеница, где је идеолошка мржња заменила информисано расуђивање, где је стварно знање о Русији замењено фикцијом прожетом фантазијом.
Они се плаше интервјуа Такера Карлсона са Владимиром Путином јер ће кроз овај интервју идеје, наративи и чињенице које су политичке и медијске елите игнорисале или потиснуле, бити изложене на нефилтриран начин како би америчка јавност сматрала слободнима од утицаја они који наративном манипулацијом настоје да манипулишу становништвом.
Један такав „чувар капије“ је Фред Хоффман, пензионисани пуковник америчке војске који је служио као официр за иностранство и који је ову службу претворио у наставну синекуру на Универзитету Мерсихерст у Ерију, Пенсилванија. „Главни проблем који имам са Такером Карлсоном који интервјуише Владимира Путина“, приметио је Хофман недавно постављање на Кс, „је да се Карлсон користи као оруђе, 'Корисни идиот', у кампањи Кремља стратешке дезинформације против Запада.
Нисам дозволио да ми прође прилика за одбрану слободе говора, написао сам одговор:
Надао би се да ће самопроглашени „стручњаци за националну безбедност“ попут Хофмана поздравити прилику да прикажу нелогичност и заблуде за које верују да ће бити присутни у продукту интервјуа Такера Карлсона са председником Путином. Ја бих, на пример, уживао у овој врсти интелектуалне борбе, у прилици да покажем јавности снагу својих идеја и мане идеја мог противника.
Али Хофман и њему слични не уживају у таквом изазову, великим делом због мањка чињеница и логике својствене њиховој позицији. Путин и Русија су у њиховим главама сведени на поједностављену црно-белу карикатуру добра против зла која постоји само да би се ругала и критиковала.
Свака акција која мети овог понижења пружа прилику да се брани, да изнесе алтернативне чињенице, да оспори наратив о статусу кво, мора се избећи по сваку цену, због једноставне чињенице да Хофман и његове колеге нису довољно опремљени да бавити се таквом делатношћу.
Тешко новинарство које ЦНН жели да види од Такера Карлсона?пиц.твиттер.цом/цВПзфМКСРкХ
- Ким Дотцом (@КимДотцом) 8. фебруара 2024. године
Највећа претња русофобији
Интервју Такера Карлсона са председником Путином представља највећу претњу заговорницима русофобије у новијој историји.
Кажем ово са више него мало горчине, јер ја и други смо годинама на челу борбе против русофобије, са минималним утицајем.
Гледање Такера Карлсона како упада у Москву и постиже за дане оно што сам се борио да урадим током целог живота је, да будем искрен, тешка пилула за прогутање, посебно када сам и сама поднела захтев за интервју у септембру 2023. са руским председником.
Да ли бих волео да имам прилику која је дата Такеру Карлсону?
Него шта.
Да ли сам узнемирен што је он добио овај интервју, а ја нисам?
Да будем искрен, био сам — више него мало.
Али то је зато што сам ја само човек, а љубомора је у великој мери људска особина која живи у мени колико и било ко други.
Али ја сам преко тога.
Будимо искрени — ја сам стручњак, историчар.
Ја нисам ваш класични новинар.
Мој идеалан интервју са Владимиром Путином био би у форми разговора у којем бих могао да сазнам о изазовима са којима се суочавао у првим годинама свог председниковања, превазилазећи наслеђено наслеђе катастрофе из 1990-их.
О томе како су он и Ахмад Кадиров окончали чеченски сукоб.
О томе шта је подстакло његово обраћање на Минхенској безбедносној конференцији 2007.
Како је превазишао доминацију класе олигарха и створио економију која обогаћује Русију, а не руски милијардери.
Желео бих да знам како се осећао због издаје Минског споразума.
Издаја Сједињених Држава када је у питању контрола наоружања.
О његовој вези са руским народом.
У мом интервјуу не би било тренутака „ухвати ме“.
Недостајала би драма лова, где лукави анкетар настоји да пронађе рупу у логици интервјуисаног.
Укратко, мој интервју би пакао досадио америчкој публици. И то не би померило иглу на било који начин поштовања када је реч о превазилажењу русофобије у Америци данас.
Такер Карлсон је искусан новинар. Он зна како се игра. Нема сумње да ће интервју са председником Путином упаковати на начин који је и информативан и забаван.
Он ће изазвати одговоре осмишљене да изазову контроверзу у Сједињеним Државама и Европи, да оспори званични наратив и да убаци нову тачку гледишта у америчку јавност.
Укратко, Такеров интервју ће бити све оно што ниједан интервју који сам можда водио не би био. Биће то тренутак који мења игру, историјски догађај.
То ће уздрмати русофобију у Америци до сржи и, надамо се, на тај начин покренути основу за ширу дискусију о америчко-руским односима која би могла да одведе Америку на путању даље од сукоба, помажући да се елиминише могућност нуклеарног рата.
Такав резултат би био добра ствар. И моја је дужност да будем спреман да употребим све ресурсе које могу да прикупим да помогнем у олакшавању таквог националног дијалога.
Поздрављам Такера Карлсона што је имао храбрости да оде на ово путовање у Русију и да настави са овим интервјуом.
Као што знам из личног искуства, трошкови који се плаћају за такво путовање су високи.
Али такође знам да су користи од таквог путовања, из перспективе онога што је добро за Америку, веће од ових трошкова.
Убеђен сам да Такер Карлсон ради оно што верује да је најбоље за Америку.
Надам се да ће већина Американаца доћи да дели ово уверење и да ће се, због овог интервјуа, Америка наћи на путу где је миран суживот са Русијом пожељнији исход.
Скот Ритер је бивши обавештајни официр америчког маринског корпуса који је служио у бившем Совјетском Савезу у примени споразума о контроли наоружања, у Персијском заливу током операције Пустињска олуја и у Ираку надгледајући разоружање оружја за масовно уништење. Његова најновија књига је Разоружање у доба перестројке, у издању Цларити Пресс.
Изражени ставови су искључиво ставови аутора и могу, али не морају одражавати ставове Цонсортиум Невс.
Хвала ти Сцотт Риттер. Надам се да ћете успети да интервјуишете председника Путина.
Бен Нортон нас подсећа ко је прави Такер Карлсон:
Погледајте „Путин разоткрива ратнохушкачку антикинеску пропаганду Такера Карлсона, исмејава његове везе са ЦИА“ на ИоуТубе-у
хккпс://иоуту.бе/ЈзЕц5ГбСбИУ?си=тхГуВк52ИзбМИкОи
Сада је субота ујутру и више од 100 милиона је погледало интервју, а Естаблисхмент Вест је одговорио на много сличности са Хилари Родам са Карлсоном као корисним идиотом и много бунцања о пропаганди итд итд. Један алтернативни медиј почиње да гура идеју да је Карлсон само пребачен са своје претходне мејнстрим позиције, где је углавном говорио о Десном крилу на нову позицију, при чему је Кс суптилно постављен од стране Истих сила да обавља своје подле лицитације и шта год да они. поново до сада. Такође, било је много самодопадних прича да је Карлсон само „забадао“ Путина и да је све било предвидљиво из његових уста, ништа ново, све је било очекивано. Дакле, све се своди на избегавање онога што је Путин заправо рекао како би се прешутио и брбљао о Карлсону Карлсону Карлсону и о томе да ли он треба да буде затворен заједно са Асанжом.
Желео бих да продискутујем још једну тачку коју још нисам видео да се помиње ни у једном „сажету“ онога што је речено. Односно, у једном тренутку, и немам тачан минут, али је било добро у разговору, Путин је одговорио на питање које је Карлсон поставио са одлучним осмехом на овом лицу и рекао је у ствари: „То је буги – теорија о човеку Кине.” Ова теорија о буги човеку је можда била блиска Карлсоновом срцу, барем старом Карлсону пре него што се поново родио као Патриотски трагалац за истином Првог реда, или шта год је постао. Али овај тренутак је показао а) да САД треба да покушају да се пробуде и уозбиље се у вези Кине уместо њеног тренутног идиотизма у вези са Тајваном итд. и б) сугерише шта Путин мисли о Карлсону. Москва је одбила да каже шта Путин мисли о свом саговорнику, али је, барем за мене, тај тренутак то сугерисао. Одговор: не много. Тип школараца вероватно са недовољно дугом пажњом.
Управо сам прешао кроз коментаре и задивљен сам бројем образованих људи који помињу да многи грађани САД коначно схватају да је хегемонија коју желе прилично оспорена широм света.
Назови ме циничним, само напред и уради то.
Управо сам почео да гледам овај интервју и одмах, пред крај прва два минута, имам проблем.
Путин је бивши КГБ и одмах су моје антене ухватиле нешто за шта сматрам да се мора истаћи, суптилност (као, по Мерриам Вебстер'с – синонимима –, од којих је 18 наведених који покривају оно што се може очекивати од агента КБГ, ја навешћу мојих шест најбољих избора: препреденост, вештина, лукавост, лукавство, лукавост, лукавство).
Ја, као стари преживели, научио сам током година да би требало да будете опрезни када скачете пре него што одаберете место за слетање.
Што ме овде доводи до моје тачке, ја бих, на пример, био веома опрезан када бих пребрзо скочио на 'Туцкер Царлсон Нетворк' бандвагон. Морам да признам да ништа не знам о „Туцкер Царлсон мрежи“, али сам погледао његов сајт и притиснуо дугме „шта је ТЦН“ и брзо сам постао опрезан.
Такер, пас благословио своју шиљасту „велику“ главу, требало би да има сав новац Фока који му је потребан да финансира своју будућност. Чини се да је добро научио на начинима Оранге Турда, односно методама „вађења крви из репе“, прикупљања средстава из своје базе, такорећи. Можете, а можда и не, опростите моје резерве у вези са прихватањем коментара било ког од ова два господина по номиналној вредности.
Више сам него вољан да пустим да се „тесто диже преко ноћи или две недеље. Мислим шта дођавола САД воде Украјинце на машину за млевење меса већ годину дана, што ме доводи до моје последње тачке.
Израелци су већ дуже време укључени у бесни геноцид жудње за крвљу у Газеу. Путин учествује у лекцији историје о руским историјским правима, легитимна тврдња, да ли он овде износи, пустићу те узвишене докторе историје тамо да одлуче, али ја имам извесно знање, врло мало, о тој теми. Што, каже се, може бити опасно у погрешним рукама. ВТХЕ
Моја поента је да не могу да замислим да Путин нема „замрзнуте” полне жлезде око целог украјинског дебакла који је веома скупо коштао Русију и Украјину.
Зато ме извините док трпим још два сата ТВ вести док гледам остатак овог интервјуа. Претпостављам да већина види да до сада имам озбиљне резерве према овом догађају.
Рећи ћу ово ако Карлсон донесе мир Украјини и Израелу, бићу вољан да поједем врану и да је некако емитујем уживо. У ствари нема тако лош укус ако је правилно припремљен. Тхинк ББК!
Уз одговарајуће извињење г. Риттеру, запамтите ово, ако је склапање мира било лако, свако би то могао да уради, можда чак и Такер. Дођавола, он се можда бори за потпредседника под Трампом, колико знам.
Као што сам више пута рекао да желим да рачунам, „цела ова ситуација је требало и могла је другачије да се реши.“ Али, дођавола, одбрамбена индустрија цвета, као и тржиште.
ПАС ми даје довољно снаге да издржим 2 сата плус „Тхе Туцк анд Пооти Схов“.
Хвала ЦН
Да ли је то стварни интервју за ЦНН Зеленског? Изгледа као видео сатира новинарства, еклатантна скоро до границе транспарентности, пропаганде. Волео бих да га нађем негде другде да видим да је нешто урађено на њему да буде тако смешно. Слободно ми реци. Хвала.
хвала Конзорцијуму на пажњи на интервју Такера Карлсона. Он је храбар да уради ово… Драго ми је да га неки подржавају, као овде.
Био је то свакако занимљив интервју, али из неког разлога Карлсон није био у стању да изазове Путина и учини га „интервјуом века“; на пример, када је Путин рекао да је руска економија напредовала боље од европских земаља, Карлсон би требало да га пита да ли је то последица „економије рата“, а не истинског економског динамизма и да ли је то одрживо.
Зашто није???
ипак, хвала Карлсоне, било је занимљивих ствари за понети.
Сада Карлсон интервјуише Зеленског? требало би, иако би Зеленски вероватно одбио. То би показало да је Карлсон заинтересован да чује обе стране.
Нема ту „обе стране“. Обамина администрација збацила је изабрану владу Украјине и наставила да гранатира источну Украјину (Донбас) осам година. НАТО се померио тачно до граница Русије. Русија се брани и побеђује, хвала Богу. Украјина је нацистичка марионета која служи агресији НАТО-а и САД.
Сада Такер треба да интервјуише Алексеја Наваљног да би све било поштено и уравнотежено!
Наваљни је десничарски расиста. ПОС.
Свака част Такеру и Скоту.
Такеров интервју НИЈЕ био лудило. Било је то нешто што су прави новинари морали да ураде пре много пута. Надам се да су многи, многи Американци могли да гледају тај интервју и да га гледају отвореног ума. Мислио сам да је то изузетно и апсолутно неопходно. Хвала Туцкер! Ноел С. Цовлинг
„Лудило“ се односи на непријатељску реакцију на интервју.
Мислио сам да је бриљантно. Погледао сам и одштампао транскрипт да проучим. Свако ко се противи овом интервјуу је у савезу са неоконистима ратним злочинцима. Раздобље.
Овај догађај је очигледно од велике вредности. Дубоко и потребно проучавање. Желео бих да разговарам о следећој конкретној тачки у разговору.
Отприлике за сат и 30 минута долази до врло занимљивог разговора. Такер га пита ко су амерички лидери. Пауза, затим, „Не знам“. Он говори о америчком систему као сложеном, „конзервативном с једне стране, који се брзо мења с друге стране. Веома је тешко то разумети.”
Затим каже: „Види, зашто по мом мишљењу . . . после распада Совјетског Савеза против Русије је вођена тако погрешна, груба, потпуно неоправдана политика притиска. На крају крајева, ово је политика притиска, ширење НАТО-а, (нејасно), стварање система противракетне одбране. Све су то елементи притиска. Притисак, притисак, притисак. Онда се увлачење Украјине у НАТО своди на притисак, притисак, притисак. Зашто?"
Он наставља да су током конфронтације са Совјетским Савезом дошли „специјалци за Совјетски Савез који нису могли ништа друго него да убеде (америчко) руководство да је неопходно да настави да клесава Русију да покуша да је разбије, да створи неколико квази- државни субјекти . . . и искористи их да га разбију за будућу борбу са Кином . . . Ово је грешка. . . потребно их је ослободити. Требало би да постоје нове свеже снаге, људи који гледају у будућност и оно што се развија у свету.
Гледајући у овом тренутку, пале су ми две мисли. Онај о којем је Путин говорио о 90-им и развоју ПНАЦ-а, Пројекту за нови амерички век и учвршћивању неоконистичког покрета у смислу да доминира америчком политиком. Шанса је била на Америци да коначно доминира светом без конкуренције и доведе га у прави ред. Наравно, у ту сврху је требало избацити одређене земље, постојао је списак, а да би се кренуло са њим био би неопходан нови Перл Харбор.
Друга мисао је била - и вероватно под утицајем изгледа Такеровог лица - да треба да проучи овај период. Пало ми је на памет да не зна ништа о томе.
хкктпс://туцкерцарлсон.цом/тхе-владимир-путин-интервиев/
(исправке се цене)
хетро – Хвала на коментару; „израз Такеровог лица — да му је потребно да проучи овај период. Пало ми је на памет да не зна ништа о томе.”
Историја ме фасцинира још од средње школе. Насупрот томе, приметио сам да Американци, укључујући и оне са факултетским образовањем, чак и оне који имају моје године (70), не могу да идентификују имена америчких савезника у Другом светском рату. Не питају зашто?
Било је охрабрујуће видети како Туцкер Царсон истражује Путина за историјску и прагматичну позадину рата у Украјини.
Царсон је постављао питања. То је улога новинара у слободном друштву. То је такође дужност сваког грађанина у слободном друштву.
Наставите са Царсоном.
Путин је био потпуно у праву.
Путин изненађујуће тихо говори, фокусиран и веома контролише. У почетку се чинило да је потрошио превише времена на руску историју објашњавајући везе између Русије и Украјине, али сам касније осетио да је то обогатило интервју. Будући да је то био једини интервју између америчког новинара и Владимира Путина, требало је много тема да се обрађују, велики део тога јесте. посао који је добро обавио Такер Карлсон.
И САД и Русији данас би било боље да су тадашње силе, 1991. године, користиле Маршалов план док је Русија нашла своје тржишне ноге; уместо тога, донела је Волфовицову доктрину. Наведено је да је Дик Чејни израдио Волфовицову доктрину; његова намера је да задржи САД као силу број 1 у свету.
„Силовање Русије“ Ен Вилијамсон био је извештај који је написала као репортерка ВСЈ у то време. Вилијамсон је позван да подели овај извештај Комитету за банкарство Сената. То је вредно читања за све Американце. САД су могле бити љубазније према Русији јер су издржале тешке изазове покушавајући да успоставе тржишну економију.
Сада би било мудро да се коначно помиримо са Руском Федерацијом.
Штета је, међутим, да је то постала тржишна економија. Ја сам социјалиста и капиталистички систем заснован на тржишту је још увек катастрофа за радничку класу.
Управо сам завршио гледање — одличан интервју. Такер је далеко интелигентнији него што изгледа и одлично је водио двочасовни разговор. Путин је оно што вођа треба да буде — да управља својим материјалом, својом унутрашњом равнотежом и потребама тренутка. Због тога наши лидери изгледају отрцано и неспособно као што јесу.
Погледајте хккпс://туцкерцарлсон.цом/
Апсолутно у праву. Слажем се.
За мене заиста није важно шта људи мисле о Такеру Карлсону или Владимиру Путину – битно је да ће овај интервју гледати милиони људи широм света који се иначе не би потрудили да слушају „другог“ страна ствари, руска страна.
Док Путин држи веома дугачке и детаљне говоре, западни мејнстрим медији ретко, ако икада, тачно извештавају о њима, а када јесу, селективно се уређују како би он и Русија изгледали лоше.
Овај интервју је огромна прилика за људе широм света, не само на западу, да чују руско гледиште без превише изобличења и цензуре. Иако би било наивно сугерисати да је све што Путин каже 100% тачно и истинито, то ће ипак пружити преко потребан контраст у односу на који људи могу проценити званичне наративе које добијамо на западу о „злим“ Русима, и онда најважније – сами одлучујемо.
Одједном ћемо бити много боље информисани јер Путин веома добро познаје своју историју, а такође и његове чињенице и бројке веома добро. Његов стил је да информише своју публику, док су стилови западних лидера да харангују и подстичу забуну и мржњу. Наши лидери отворено лажу – они то знају, а знају да и многи од нас то знају.
Чињеница да су и пре емитовања интервјуа западни лидери и њихови вазали апоплектични од беса – и страха, и дају све од себе да убеде све да га не гледају и да не верују ништа што Путин каже – као да смо мали деци говоре да је нешто лоше за нас.
Замислите да је Барбара Волтерс дочекана са истим степеном макартског гнушања због интервјуисања (и површног приказивања хемије са) Фидела Кастра 1977. године, док су кубанске снаге интервенисале у иностранству у Анголи и на Рогу Африке, упркос наглашеним питањима која је она урадила стави му. Штавише, замислите да се од ње очекивало да се уместо тога некритички бледи и мами над Јонасом Савимбијем и Сиадом Бареом, игноришући све доказе о њиховој насилности или корупцији.
Можда је разлика у том случају била у томе што су Кубанци барем штитили улагања новинарских личности у Шеврон-Залив (погледајте „Поглавље КСИ: Шеврон-Залив одржава марксистичку Анголу на површини“, у књизи Антонија Ц. Сатона из 1986. „Најбољи непријатељски новац може Купите“), док је у овом случају добитак Гаспрома губитак Ројал Дач Шела и Бурисме (Мет Пратен, „Конфликт Русије и Украјине у Донбасу и претње нафтној и гасној индустрији“, Интеллигенце Фусион, 12. септембар 2021)?
Браво, Тиуцкер.
Без обзира на исход, то је оно што је овде потребно да се превазиђу вести (лажи) које свакодневно виђамо од МСМ.
Али опрезно тамо. Истина је довела Џулијана Асанжа у невоље као што сви знамо. Не видим како се ово може посматрати као нешто другачије од добијања праве истине као што је он то урадио давно сада. Једна ствар коју САД не могу толерисати је Истина.
Надам се да ће покренути причу о МХ 17 сада када су судови одбацили Русију као убицу свих тих путника и посаде.
Може ли неко да замисли да врхунски новинар из Русије има исту прилику као Калрсон са Бајденом? Не могу ни ја.
О мој Боже, претпоставимо да је Туцкер несрећно пао кроз прозор док је био тамо. Шта бисмо учинили?
Шта бисмо учинили?
Скоте, ти си маестралан ковач речи овде. Јесам ли пропустио неке наговештаје сарказма?
Морам да се запитам после твог коментара о Фредовој синекури предавача. Сигуран сам да сте свесни да је Фред само један од хиљада пензионисаних војних лица који раде на синекурним позицијама у институцијама високог образовања. И ја се недвосмислено слажем са вама у овој тачки.
Укључујући веома фотогеничну госпођу Барнет која је имала тако дирљиву паузу са смешним човеком, председником Украјине, такође је било лепо.
Али док се причало о вашем путу да завршите Највећу претњу русофобији, могао бих да не препознам да можда покушавате да региструјете своје разочарење кроз мало шаљивог саркастичног цинизма.
Можда и није, без обзира на то, то је оно што јесте.
Хвала још једном ЦН
Једва чекам зафрканцију посебно у МСМ, МИЦ-у и администрацији. Хвала Такеру Карлсону што је бар покушао да отвори умове масама у овој земљи!
То јасно указује да 'слобода говора' није ништа друго до фатаморгана. Сасвим је очигледно да бели западни свет не може да поднесе да чује чињенице – само поштене приче које одговарају његовим подлим намерама. Цивилизовано? Образован? Не на дуге стазе.
Тренутни проблем САД није у Русији. Проблем је и постојао је у Вашингтону, на адреси 1600 Пеннсилваниа Авенуе НВ, Васхингтон ДЦ 20500, а могао бих да додам и тихе, политички неангажоване милионе појединаца који се поклањају МСМ-у због својих информација о учинку наше владе.
Последице рака „похлепе“, неограничене новчане надокнаде засипале су становнике мочваре, односно прожимајући Дистрикт Колумбија и околину, озбиљно, најмање последњих шездесет година.
Наш државни систем је озбиљно оштећен због превише новца. Они који имају највише новца купују највећи утицај да покрећу политичку моћ доступну кроз конгрес у правцу који желе и дођавола са свима и свим осталим.
Величанствено богати, Оранге Турд, Били „чудесни дечак“ Гејтс и чудесно „Луди, као луди као срањени кућни миш“, Елон Маск су апсолутно неки од највећих примера. (Због пса, молим се да Оранге Турд прочита ово, можда ће му то мало подићи расположење). Мислим на Такера Карлсона који представља амерички МСМ у Русији.
Врло је могуће да је господин Ритер погодио овде. Разумем његову логику, просто сам запањен оваквим развојем догађаја.
Ови политички неангажовани милиони о којима сам раније говорио очајнички морају да се пробуде, они и сви овде морају да одвоје тренутак и размисле о томе шта ће се десити са бауком овог интервјуа који се назире у блиској будућности.
Комад г. Риттера овде, уоквирен позлаћеним златом, могућности охрабрујуће реторике су по мом мишљењу прави скок у веру, с обзиром на несталне и неодговорне наступе г. Царлсона у ваздуху у прошлости. Али да ли су ТВ и кловновске емисије МСМ-а које производе такво ђубре.
То значи да чак и „слепа свиња“ с времена на време пронађе жир.
С друге стране, имам озбиљне резерве у вези са овим. Господин Ритер каже горе, четири реда од краја, „Убеђен сам да Такер Карлсон ради оно што верује да је најбоље за Америку.“
Скоте са свим поштовањем овде, а ја сам наш обожавалац од ваших дана у Ираку, што се тиче, “. . радећи оно што је најбоље за Америку. . .” зар то није баш оно што су многи урадили када су гласали за СЗ 2016. и који су се побунили 6. јануара.
С времена на време бити циник исплати дивиденде и не верујем никоме ко се попео до нивоа Карлсона у Фаук Невс-у даље него што бих ја могао да их избацим.
За име ПСА дај ми снаге. Не можете да измишљате ове ствари!
Хвала ЦН
ПС О стању америчког стања морам само да кажем ово, ја сам знатно испод 10% на резервоару пропана који користим за топлу воду и грејање и данас сам сазнао да нисам на листи за испоруку.
Добродошли у еру резултата ционистичког утицаја који је преплавио нашу владу. Можеш ли рећи Украјина?
Имаћу пријатан дан!
Браво! Трачак наде за нацију наркомана!
Реакција државних органа за штампу биће одвратна и напорна, али ће више од неколико, привучени уоченом подругљивошћу, стајати отворених очију и разоткривених одвратном пропагандом наметнутом Блоб-ом по први пут као резултат.
Налазимо се у тако критичном тренутку у времену као врста: једна од обучених перцепција наспрам истинске епифаније критичког мишљења, можемо се надати да ће чак неколико конгресмена изаћи – макар на тренутак – из својих хиперполитизованих шкољки да погледају свет изнова. Много се треба питати, пошто су наше институције постале безглаве и конформистичке.
Као резултат политике САД-НАТО, свет је сада узаврела, узбуркана маса бунтовништва према нашим владама, Западу према Оријенту. Означили смо листу преступа од Газе до Украјине, а становништво сваке нације на свој начин реагује на ове преступе које потичу од елита које тако повучено – до сада – управљају овом плутократијом. Чињеница је да је већина популације планете заиста 'откуцана'.
Коначно.
Надајмо се да је ово почетак нечег доброг и разбијање затрованих заблуда.
Врло добро речено господине, врло добро речено1
Иикес, самопроглашени стручњак који нас упозорава да нас самопроглашени стручњаци за новинарство лажу и да сада треба да слушамо џиновског, племенитог Карлсона за наше истине. Шта има јадни грађанин са овим нередом. Да ли треба да заборавимо Карлсоново непоштење у вези са покраденим изборима, или његове понижавајуће коментаре о имигрантима који ову земљу чине сиромашнијим и прљавијом, или његово називање 6. јануара ни организованим ни насилним? ВТХ? Сада ће он спасити Русију од њених критичара овде у Америци са својим фантастичним вештинама које су у великој мери налик на самог великог истиноговорца, Путина.
Нисам русофоб. Волео сам ту земљу од кад сам био тинејџер, читајући многе руске ауторе и покушавајући да сазнам о карактеру Руса. Свидело ми се што су практиковали политику кухињског стола и слушали једни друге с поштовањем. Они су ми се чинили озбиљном народу са истим интересом као и ми, да наши лидери треба да одражавају њихове вредности. То се, наравно, није десило ни тамо ни овде.
Зар не мислите да Путин лаже? Сви лидери раде, а томе додајте и његову склоност убијању и изолацији својих критичара и добили сте прави стуб друштва. Из овога ће произаћи велико буђење Америке! Вероватно не. Можда се ради о томе да нам стручњаци говоре колико смо неупућени у велики мистериозни свет.
Хммм, не морате да слушате Карлсона и не слажете се са неким његовим мишљењима… то је сјајно!
Међутим, подсетите ме шта је други ТВ новинар са ушима милиона Американаца дневно рекао да је ЦИА убила ЈФК-а, да не морамо да будемо непријатељи са Русијом, да не треба да водимо рат Израела против Ирана, итд. итд.?
Мислим да треба похвалити несавршене бродове који се ипак боре против нуклеарног Армагедона и бескрајног рата...
Добро је знати да си изнад свега.
Нисам слушао Царлсона. Слушао сам Путина. То је био разлог зашто сам гледао. Карлсон је заиста учинио услугу свету тако што је водио овај интервју. Свим русофобима тамо, мртви.
Клип Ерин Бурнетт је ужасан на сваком нивоу. Хвала Сцотт што си то поделио. Што се тиче Такера, нико данас није у бољој позицији од њега да направи било какву значајну промену на светској сцени новинарства. Сви ми носимо пртљаг, важно је како га носимо и чини се да му то иде сасвим добро. Више моћи за њега.
У његовој ери, новинарство Уптона Синклера је било заједљиво виђено као „муцкање“ од стране моћника.
У свом роману „Џунгла“ разоткрио је „ужасне и прљаве услове у индустрији паковања меса“
Скот Ритер, упорни, истински амерички патриота у складу са Уставом, данас се може сматрати његовим еквивалентом; иако се мање пристрасан и прикладнији термин данас легитимније чита као „истраживачки новинар”!
Скот Ритер је, још од својих инспекторских дана УН, у Ираку, упорно покушавао да разоткрије – изнесе на видело, застрашујуће дволичне акције САД тамо и у целом свету, као и њихов дуготрајни пропагандни наратив- индустрија амбалаже.
У овом мишљењу коментатора из фотеље, за 'звиждача' мајора Ритера, може се рећи да је он један од сопствених Американаца, истакнути претеча, Џулијан Асанж!
Да али……. Скот нам је у недавном програму испричао о својој донедавној љубавној причи са Израелом, за коју сам сматрао да је запањујућа од интелигентне особе рођене пре 1990. године!
Нисам био свестан да се покварене љубавне приче дешавају само неинтелигентним међу нама погрешивим смртницима!
Међутим, претпостављам да када је неко непогрешив, погрешни избори су неопростиви, осим тога, виртуелне анализе појединаца нису увек на месту колико год да је праведан.
Да ли сте члан кикирики галерије?
Господин Ритер потцењује сопствену способност да поставља продорна питања која би „померила иглу“ у Америци. Он пише да ће питати председника Путина о „изазовима са којима се суочавао у првим годинама свог председниковања, превазилажењу наслеђеног наслеђа катастрофе из 1990-их“ и „како је превазишао доминацију олигархијске класе и створио економију која обогаћује Русија, а не руски милијардери. Ово су питања на која би одговори могли и би могли отворити снажнију јавну дискусију у САД. Зашто? Зато што су економски проблеми са којима се Американци данас суочавају на много начина слични изазовима са којима су се Руси и њихов нови председник суочили на почетку свог председничког мандата: корумпирану моћ дубоко укорењене елитне класе олигарха. (Подсетимо се да нас је бивши председник САД Џими Картер упозорио на олигархијску моћ у САД, а други бивши председник Двајт Д, Ајзенхауер, нас је упозорио на моћ „војно-индустријског комплекса.“)
Читајући у књизи Вадима Волкова из 2002. године, Насилни предузетници: Употреба силе у стварању руског капитализма, коју је објавила Цорнелл Университи Пресс, упознаћете се са принципом да „више владавине права значи већи економски раст“, ако су правила „ транспарентно и њихово спровођење безлично и ефикасно.” Оно што је председник Путин урадио је обуздавање криминала и ексцеса олигарха који су опљачкали совјетски бизнис, индустрију и финансије током и након распада Совјетског Савеза. У свом обраћању 8. јула 2000. године, Путин је нагласио „централни значај владавине права“ и „заједничку одговорност 'предузетника, структура које имају моћ и свих грађана' за судбину земље .” Најавио је "нови друштвени уговор". Уместо да подстиче „интензивирање полицијских активности“, он се уместо тога окренуо „дискусији о томе како ојачати институције“ (Волков, стране 184-185).
Судећи по каснијим достигнућима Русије и популарности самог председника Путина у својој земљи, може се закључити да је он довољно успешно следио своја обећања свом народу и своју визију за њихову земљу.
Дакле, хвала вам, господине Ритер, и, свакако, хајде да чујемо интервју господина Карлсона са председником Путином!
Хвала на обавештењу Скоте. Било је великодушно и информативно….Нисам чуо….Сигуран сам да ни већина Американаца није била обавештена. Заслужујеш да будеш у столици...надајмо се да ће се то ускоро догодити. Надајмо се сви да ће овај интервју бити фер, продуктиван и да ће Американци отворити своје умове. То би могао бити значајан напредак. Хвала Владимиру и Такеру! Настави да љуљаш Скота!
Скоте, сигуран сам да знате за интервјуе Оливера Стоуна са Путином. Пре неког времена, али и даље изузетно релевантан и информативан, ако желите да стекнете представу о томе како Путин размишља и како се понаша. Можда бисте могли да прегледате и коментаришете?
За све који ово читају, потражите овај наслов: Интервјуи Путина Оливера Стоуна
2017 Сховтиме документарни ДВД и књига. Интервјуи су вођени у периоду од две године. Нико не може рећи да ово није темељно новинарство.
Тачно, али за више од двадесет година постоји огроман број говора и интервјуа у којима су Путинови ставови јасно објашњени и одговори на питања. Сваке године постоји велика сесија питања и одговора, широка и детаљна. Ако људи кажу "али он не лаже?" (јер су, наравно, навикли од својих лидера и шампиона дезинформација, званичника израелске владе и скоро свих израелских медија), могу да прате чињенице и посматрају у стварном животу шта се дешава.
Постоји чак и одлична књига Владимира Путина „Прво лице“ на енглеском из 2000. године, која се састоји од много сати интервјуа са Путином, његовом породицом, наставницима, пријатељима, која даје добру представу о његовом поријеклу и историји.
Толико је написано у тврдњама „Путин то жели..., увек..... жели да обнови СССР, жели да преузме Европу...“ дајући идеју писца, никада не питајући самог Путина.
Да! Друго то. Сматрао сам да су Путинове сесије Оливера Стоуна фасцинантне. Толико сам се ослањао на Русију и Путинов карактер. Тешко да га изопачени социопата МСМ третира као.
Мислим да је „пробијање“ проблем. Нема краја звучним информацијама о готово било којој теми на Земљи и није тако тешко као што људи мисле разликовати звук од незвучног. Али Такер Карлсон има способност да пробије пропагандни зид без премца још од времена Пола Јозефа Гебелса, Јулијуса Штрајхера и публикације Дер Стурмер.
Људи треба да осећају да имају дозволу, дозволу, да се распитују. Ако сте икада председавали састанком и обраћали посебну пажњу на израз лица те особе која полако подиже руку да би поставила прво питање које су икада поставили на састанку, знаћете о чему говорим. Такер Карлсон не може да пита Путина све, али може да дозволи обичним људима да почну да постављају своја питања и проналазе одговоре.
ДА ЛИ ЈЕ НАША ДЕЗИНФОРМАЦИЈА БОЉА ОД ДЕЗИНФОРМАЦИЈЕ РУСИЈЕ?
Уз велико хвала као и обично Сцотту Риттеру.
Са „блоковима“ свих информација из Русије на интернету иу медијима то је било немогуће представити
све стране питања. У међувремену, дезинформације из САД и њених западних партнера се изнова и изнова шире
на званичним брифинзима, као и на опомена политичара и медија.
(Садашњу русофобију сам назвао „Руси долазе!“ Још од мојих дана у основној школи када смо
да се сакрију испод старих дрвених столова да буду безбедни од руских бомби. Руси, наравно, никада нису дошли.)
Па, ако се Русији не свиђа оно што САД кажу или раде, хајде да прочитамо шта су они заправо рекли без резова или редакција или
санитирање.
Слажем се са господином Ритером у вези са овим питањима, али Карлсон је ТВ славна личност. Он је већ експоненцијално повећао свој публицитет, а од интервјуа ће зарадити много новца. Човек је већ веома богат.
На крају дана, он ће нам рећи да „гласамо“ за једног од какистократских наказа. Тако, упркос бла бла, он подржава статус кво. Нико не говори о начинима да се укине одлука Цитизенс Унитед-а, сузбије институционализована корупција, донесе смислен избор на изборима итд.
Без бриге, кад ДТ опет буде ПОТУС, „мерка ће бити супер, и мир ће избити. (Баш као кад је раније био ПОТУС)
Сећам се шта је Путин рекао Оливеру Стоуну на крају њиховог последњег интервјуа, Оливер је успео да добије. Он (Путин) је рекао Стоуну да ће (Оливер) имати легије непријатеља као последицу интервјуа са њим, сигуран сам да ће ће рећи исту ствар Такеру… Више моћи Такеру Карлсону, једва чекам да видим ово, браво Такер…
„Овај противотров није тешко набавити – он се састоји од истине засноване на чињеницама засноване на реалном разумевању света у коме живимо, укључујући суверену Русију.
Али то укључује суверену Украјину?
„Мој идеалан интервју са Владимиром Путином био би у форми разговора у којем бих могао да сазнам о изазовима са којима се суочавао у првим годинама свог председниковања, превазилазећи наслеђено наслеђе катастрофе из 1990-их.
О томе како су он и Ахмад Кадиров окончали чеченски сукоб.
О томе шта је подстакло његово обраћање на Минхенској безбедносној конференцији 2007.
Како је превазишао доминацију класе олигарха и створио економију која обогаћује Русију, а не руски милијардери.
Желео бих да знам како се осећао због издаје Минског споразума.
Издаја Сједињених Држава када је у питању контрола наоружања.
О његовој вези са руским народом.
У мом интервјуу не би било тренутака „ухвати ме“.“
Звучи као гомила меких питања, надамо се да ће Такер проћи боље.
Суверена Украјина не би имала владу да замени Џо Бајден, Викторија Нуланд и Џон Мекејн.
Хвала, Скоте!!!
Питања која бисте поставили председнику Владимиру Владимировичу Путину, како их наводите у свом чланку изнад, заиста су веома интересантна! Надам се да ћете имати прилику да их питате.
Можда нисам гледао ТВ, никад нисам видео Такера Карлсона. Није био привучен његовим стварима. Али, Сцотт Риттер? Да. Наставите са писањем и интервјуом. Нестручни би сигурно били бољи. Јер нико није стручњак за све. Ипак, „достојан поверења“ може бити добродошао овде, сада. Понизност, пристојност, брига за човечанство, нагон да употреби вештине за које је обучен, ово је, сада, занимљиво! Зато што и упркос томе што мејнстрим медији немају већину тих квалитета. Можда препознајемо то да уложите свој новац, репутацију, време, енергију у дељење онога што знате да је истина? То је од велике вредности! Путин, драги човече, већ зна за твоју доброту! Ми такође. Волите свој посао, г. Риттер.
Ако Фред Хофман у било којој мери представља интелект Чувара капија, нека је слава томе због његове искрене глупости и уверења да ће митологија на линији теорије домина, или Званични наратив о било ком недавном догађају из 1991. године, наставити да функционише. Неће. Поклопац се скида. Сигуран сам да би волели да ставе Карлсона и Ритера и било кога другог у пратеће јединице са Џулијаном, а да их не упуцају негде на улици. Хаос је подигао своју ружну главу, па је боље да наставимо да разговарамо.
Живела слобода говора и слободно мишљење. Што је апсолутно супротно од онога што је данас у Америци.
Браво за Такера Карлсона. Империја дрхти у својој сржи.
Живим у Француској, а земља „права човека“ је мртва. Сваки медиј који видим (посматрам Ле Фигаро итд на киосцима - не могу да уђем и немам ТВ), али само наслове које видим на екрану компјутера, или фотографије Макрона како грли Зеленског или Нетањахуа, или нови Фореигн Министарка згрожена што би било ко могао да оптужи Израел за геноцид, или да разговара са пријатељем, сигуран да је фер, изговарајући речи које сам прочитао о Путиновом ширењу широм Европе.
Немачка звучи исто. САД обележавају пут, а остале „либералне демократије“ следе!
Туцк је у основи лудак када је Кина у питању. Што се тиче Русије и хистерије на Западу око ње и Путина, он је био добар. Он је такође био добар у томе да САД задрже суверенитет јер се то односи на ројеве илегалних имиграната који су преплавили последњих неколико година. Али, Туцк и даље има неке од својих старих грозних републиканских ставова Привредне коморе, који се можда никада неће ослободити.
Радујем се његовом интервјуу са Путином. Он ће бити фер и дати Путину прилику да елаборира ствари, за разлику од неког неоконзервата или хака из Стејт департмента којима би презир и непријатељство цурили са усана током целог интервјуа.
Верујем у отворене границе. Имигрантима треба дозволити да уђу. Моји деда и бака су били имигранти.
Не.
Амерички грађани који имају проблема са радом (свих раса, Афроамериканци, Белци, Чиканоси, Американци Азије, Индијанци) не би требало да пате због отворених граница. Америчко држављанство би требало да значи нешто. Бернард Сандерс је био у праву по овом питању (пре него што се распродао по овом питању током своје предизборне кампање '20), као и Цезар Чавез и велики део радничког покрета неколико деценија.
Неспутана имиграција наглашава социјалне услуге, смањује плате, разбија синдикате и повећава трошкове становања. Имајући то у виду, са илегалцима који долазе на наше границе МОРАЈУ СЕ ЉУДСКИ третирати док се процесуирају да би били одбијени.
Два главна разлога због којих видимо обиље илегалних имиграција: 1.) Републикански типови у Привредној комори воле јефтину радну снагу, а њихова класа станодаваца воли повећане приходе од кирије; 2.) Одређени сегмент наше елите се плаши хомогеног друштва јер је способније да се окупи за своје бриге против предаторства те елите у односу на нацију која се баца са салатом.
Такође разлог зашто многи људи желе да оду у САД је начин на који су САД деценијама или вековима третирале њихову земљу, тако да је њихов живот тамо неподношљив. Ја лично не бих ни посетио САД, а камоли покушао да мигрирам тамо, али не живим ни у једној од многих латиноамеричких нација којима су САД „помогле“, нити у земљама које су експлоатисане у другим деловима света.
Нема таквог ентитета као хумана граница. Увођење све дискриминаторнијих граничних контрола је недавни изум који се поклопио са масовним наношењем капитализма човечанству. Зашто толико очајника покушава да уђе у ЕУ и САД? Да ли то може бити икакве везе са бруталном експлоатацијом глобалног југа од стране Европе и САД, која толико уништава њихова друштва да милиони осећају да немају другог избора осим да побегну?
Што се тиче ваше неисторијске наклоности према „хомогеном друштву“, то нема никакве везе са оним што чини добро друштво. Људи у свим нашим разликама и различитостима су оно што нас чини просперитетним, а не покушавајући да се држимо гета.
Ребека, морамо да се носимо са стварним светом како ствари тренутно стоје.
Амерички грађани радничке класе (Афроамериканци, Чикано, Белци, итд.) не би требало да пате од масовног наношења капитализма човечанству. У овој фази развоја Сједињених Држава, границе се морају спроводити. нист
Да, морамо да смањимо империју Вашингтон-Цио, ја то у потпуности подржавам. Међутим, тренутно се морамо побринути да амерички грађани буду сигурни у становање, плате и робусне социјалне услуге, што се све погоршава када имиграција расте.
Идемо редом. У ствари, тек када америчким грађанима буде релативно удобно на начине које сам управо поменуо, они тада могу да направе стварне покрете да зауставе трошење милиона америчких долара пореза на царство и наношење насиља и беде милионима жртава Трећег света.
Границе могу бити хумане када се раде како треба.
Имам много пријатеља који су ЛЕГАЛНИ имигранти. Чекали су у редовима, носили се са трулом бирократијом (понекад су плаћали адвокате да помогну), а на крају су добили зелене карте и касније постали, поносни, амерички грађани.
Али Америка има двостепени правосудни систем; политички добро повезани, чак и ако су јадни ИЛЕГАЛНИ СТРАНЦИ, изнад закона. Америчка имиграција је институционално, системски корумпирана.
Џо Бајден, који је био главни фактор у удвостручавању америчке стопе затвора са једног на два милиона са својим рачунима о рату против дроге и рату против злочина, такође је био кључан у сламању Латинске Америке одредима смрти и нарко државама, терајући очајне људе на север као јефтина радна снага која се може искористити да се такмичи са америчким грађанима за послове плавих оковратника и задржи плате на вредностима из 1970-их (на пример: тхеграизоне.цом/2019/07/28/биден-приватизатион-план-цоломбиа-хондурас-мигратион/ )
Слажем се да је Карлсон кукавички ратно хушкач против Кине и савршени лицемер. Али:
Ројеви? Мигранти нису инсекти моји пријатељи – они су углавном жртве америчке спољне политике и финансијског империјализма.
Зашто се дижу и крећу само да би се подвргли злостављању?
ДТ и ЈБ су наметнули илегални опсадни рат против Венецуеле, Кубе итд. и подржавали ескадроне смрти, мешање у изборе, промену режима итд. Чак и ХРВ признаје да је то изазвало највећу избегличку и мигрантску кризу на западној хемисфери.
Дакле, хистерија МассМедиаЦартела жели да кривимо жртве, док они продају рекламе и зарађују велике паре од емоционалне манипулације и дезинформација. То је њихов посао. Политичари користе имигранте и избеглице као политичке лопте у изборној години. То је уџбеничка тактика, и јадна је, да не кажем расистичка. Мука ми је и уморан сам од тога да се ово провлачи сваки изборни циклус.
Такође ми је мука и уморан сам од лењих, богатих белаца који кукају о томе да долази превише људи са смеђом кожом док их унајмљују као слуге, а олигархија профитира од експлоатације њиховог рада.
Свакако се противим мешању САД у друге земље и сигуран сам да се слажете. Али осим да добијемо моћ да то зауставимо, да ли би САД требало да имају границу и да ли би они који желе да је пређу из било ког разлога морали да прођу преко званичног контролног пункта?
Или сте промашили моју поенту (намерно или не), или намерно постављате сламнати аргумент.
Чудно да капитал и његови власници слободно прелазе све границе. Да ли се противите томе?
Управо тако. Велика већина њих бежи од резултата спољне политике САД у својим земљама.
Некада сам гледао стару ТВ емисију о људима који су користили вештине као преваре самопоуздања да помогну обичним људима да победе у борби против моћи. Из овога сам научио да је први корак трика са поверењем контрола извора информација жртве. Преварант ће рећи да се може веровати само једном извору информација и убедиће своју жртву да их лажу извори који им говоре другачије. Када су преваранти могли да контролишу информације које је жртва добила, 'преваранта' је могла да се настави.
Америчке елите, које усмеравају Америку у правцу за који људи сада стално говоре да је 'погрешан правац', редовно говоре људима да само изворима које они поседују и контролишу треба веровати и да их сви остали лажу.
„Они који су народу избили очи, прекоревају их за слепило њихово.
– Џон Милтон
Највећи проблем за мене пре неколико година, када сам почео да покушавам да схватим шта се заиста дешава, било је превазилажење петог филтера у Чомском и Хермановом пропагандном моделу: „Антикомунизам као контролни механизам” Већина нас од детињства је „...потпуно интернализована религија...” Иако комунизам никада није постојао. Оно што се сматра комунизмом је заправо уништење комунизма.
Разлика између САД и Русије тренутно је једноставно у томе што Путин држи поклопац на својим олигарсима. Уместо да нас олигарси чувају.
Русија није комунистичка земља. То је капиталистичка земља од 1991. године.
И зато га империја усредсређена на САД мрзи. Он одбија да понуди своју земљу за пљачку као Јељцин.
Добро речено. Проблеми са којима су се Путин и Русија суочили на почетку његовог председништва су на много (али не на све) начине слични онима који данас збуњују Америку и Американце.