ГЛЕДАЈТЕ: ЦИА одело и нови доказ да је шпијунирао Асанжа

Акције
1

САД СА ТРАНСКРИПОМ! Нови досијеи пронађени на шпанском суду потврђују да је ЦИА шпијунирала Џулијана Асанжа у амбасади Еквадора. Погледајте овде конференцију за штампу тужилаца који су тужили ЦИА-у да их је шпијунирала и током посете Асанжу. 

TТужиоци, сви амерички држављани који су посетили Џулијана Асанжа у амбасади Еквадора у Лондону, тврде у својој тужби против Централне обавештајне агенције и бившег директора Мајка Помпеа да су њихови уређаји праћени у амбасади док су виђали Асанжа.

ЦИА је поднела захтев за одбацивање случаја, али су се појавили нови докази у шпанском судском поступку који пружају додатни доказ да је ЦИА уговорила шпанску безбедносну компанију УЦ Глобал да шпијунира Асанжа 24/7 и његове посетиоце, укључујући о привилегованим разговорима са својим адвокатима.  

Асанжови адвокати у Мадриду открили су нове досијее који дају директне доказе да је УЦ Глобал радио за ЦИА-у. Претходно сведочење у овом случају помињало је само америчку „обавештајну агенцију“ или „америчке пријатеље“. Прво откривене датотеке пријавио by Ел Паис, задржала је шпанска полиција. Помпеа је суд позвао у јуну 2022, али је одбио да се појави.

Тужиоци у предмету, амерички новинари и адвокати, су адвокати Маргарет Ратнер Кунстлер и Дебора Хрбек и новинари Џон Гец и Чарлс Глас.

Кунстлеру и Хрбеку се на конференцији за новинаре уживо придружио и њихов адвокат Ричард Рот ЦН Ливе! 

ПРЕПИС

КОНФЕРЕНЦИЈА ЗА ШТАМПУ 7. јуна 2023: Асанжови адвокати туже ЦИА-у због илегалних претрага одговорили на захтев ЦИА за разрешење.

Разговарајте о експлозивним новим открићима Ел Паиса о шпијунирању Асанжа и адвоката у амбасади Еквадора у Лондону

https://www.youtube.com/watch?v=ngmAkZr9xfQ

ТРАНСКРИПЦИЈА

00:07:22:23 – 00:07:53:21

Тревор Фитзгиббон

Добродошли сви. Хвала вам пуно што сте нам се придружили на овој Зоом конференцији за новинаре. Наслов конференције за новинаре је чињеница да су адвокати и новинари који туже ЦИА и бившег директора агенције Мајкла Помпеа за илегалне претресе позивали на нова експлозивна открића која су недавно изашла. А ми ћемо подстицати судију да одбије захтев за одбацивање, и представи нове доказе о незаконитим активностима ЦИА унутар амбасаде Еквадора.

00:07:55:05 – 00:08:22:08

Тревор Фитзгиббон

Предаћу га да почнем са Рицхардом Ротхом из адвокатске фирме Ротх који заступа тужиоце. Он ће дати нацрт и објашњење шта се тренутно дешава. Након тога ћемо то предати једној од тужитељки, Деб Хрбек, која је такође медијска репортерка која је посетила господина Асанжа иу еквадорској амбасади.

00:08:22:19 – 00:08:48:18

Тревор Фитзгиббон

А онда ћемо такође чути Бена Коена, који је активиста и представник и портпарол Асанжове одбране, овде у Сједињеним Државама. Он, као и Деб и други тужиоци, такође су отишли ​​да посете Џулијана Асанжа у амбасади Еквадора. Затим ћемо га отворити за кратка питања и одговоре за све новинаре који желе да постављају питања.

00:08:50:14 – 00:09:05:13

Тревор Фитзгиббон

Све што треба да урадите је само да ме пингујете, Треворе, у ћаскању и ја ћу се постарати да вас позовемо како бисте могли да поставите своја питања. Још једном, хвала вам пуно што сте овде. И са тим ћу то предати господину Роту.

00:09:07:08 – 00:09:52:19

Рицхард Ротх

Хвала ти, Треворе. И хвала вам свима на учешћу; слушајући оно што мислимо да су прилично запањујуће вести. Као што вероватно сви знате, 23. јануара 2023. године покренули смо парницу. Ми, значи тужиоци смо били Дебра Хрбек и Маргарет Кунстлер, које су на телефону. Ја сам на зоому, као и Чарлс Глас и Џон Гец, против ЦИА-е, Мајка Помпеа и компаније која се зове УЦ Глобал због суштинског кршења њихових права на Четврти амандман јер без знања ове четири особе, када су ушли у амбасаду Еквадора у Лондон, када су тамошњим властима предали своје телефоне, лаптопове, компјутере, све се сликало.

00:09:53:06 – 00:10:13:11

Рицхард Ротх

А у собама је био снимак. Било је микрофона и камера, а да они нису знали, без обзира на то што су двојица адвоката, а двоје новинара. И то је јасно кршење права појединца на приватност. Јел тако. Потребан вам је налог за претрес у овој земљи, без обзира да ли сте у земљи или не.

00:10:13:23 – 00:10:39:00

Рицхард Ротх

Тако смо 23. јануара ове године покренули тужбу против ЦИА-е, тврдећи све врсте прекршаја, укључујући кршење претреса и заплене. А ЦИА нас је дочекала са противљењем, захтевом за одбацивање, тврдећи да не могу бити тужени. А један од њихових главних фокуса на захтев за одбацивање је да су оптужбе које су изнете једноставно недовољне.

00:10:39:00 – 00:11:18:00

Рицхард Ротх

Нисмо могли стварно, тужиоци нису могли да повуку везу да уведу ЦИА у ово као туженог, јер под Икбалом, У случају Врховног суда САД из 2009. године, потребне су вам конкретне чињенице на које ћете се ослонити да бисте доказали да су ЦИА и Мајк Помпео заправо били умешани у ово потпуно неприкладно понашање. У жалби смо тврдили да је Мајк Помпео, када је први пут заправо именован за директора ЦИА-е у свом првом говору, назвао Џулијана Асанжа и Викиликс недржавном непријатељском обавештајном службом.

00:11:18:06 – 00:11:53:07

Рицхард Ротх

И било је врло јасно од самог почетка да је он заиста имао проблема са господином Асанжом и ВикиЛеаксом. Такође у жалби наводимо да смо, у ствари, веровали – од којих су неки на основу информација и уверења – да је УЦ Глобал, која је у суштини компанија која врши претраге и обезбеђење, и да се ЦИА састала, а ЦИА је у суштини ангажовала УЦ Глобал да, у ствари, достави ЦИА-и информације које су се дешавале у еквадорској амбасади у Лондону.

00:11:53:16 – 00:12:23:09

Рицхард Ротх

Наводи су били у притужби. Верујемо да су истините и ту смо. А захтев за одбацивање у суштини делимично предвиђа да ми нисмо навели довољно информација. Број један је што мислимо да имамо, али оно што се појавило у последњих неколико недеља је, у недостатку боље речи, експлозивно. И под тим мислим, као што сви знате, паралелна тужба се води у Шпанији, у Мадриду, у коју су укључени многи од истих људи, укључујући ЦИА-у и УЦ Глобал.

00:12:23:18 – 00:12:54:01

Рицхард Ротх

И оно што смо сазнали из штампе – ​​Ел Паис је главна шпанска штампа. Они су помно пратили ову парницу – оно што смо сазнали тек ове недеље је да постоје информације које је суду доставио УЦ Глобал како бисмо закључили да је ЦИА била активно укључена у тражење УЦ Глобал да у ствари, нека се упусти у своје неприкладно понашање.

00:12:54:01 – 00:13:14:11

Рицхард Ротх

А разлог зашто то знамо је тај што су документи предати у Шпанији. И били смо, ако читате штампу Ел Паиса, видећете, као што видимо поново ове недеље, а чланци излазе сваке недеље, да постоје фајлови, заправо постоје ЦИА фајлови УЦ Глобала. Свашта се дешава у шпанском поступку.

00:13:14:18 – 00:13:40:05

Рицхард Ротх

Дакле, да ЦИА тврди да, у ствари, ми немамо тај нексус је донекле, назовите то наивним или једноставно назовите погрешним. Дакле, оно што смо урадили је са захтевом за одбацивање који је поднет пре неколико месеци данас, поднели смо папире у супротности са захтевом за одбацивање који каже, број један о ЦИА-и и Помпео не може да се извуче из овога тако да брзо.

00:13:40:12 – 00:14:10:18

Рицхард Ротх

Број два, имамо везу. Показали смо везу у жалби. И број три, у мери у којој немамо везу, сада имамо информације из штампе у Мадриду, које ће нам дати више него довољно информација да изменимо жалбу, ако је потребно и да дамо веома болне детаље о томе како је ЦИА , да, наша Централна обавештајна агенција је била активно укључена у учење информација, погрешно сазнајући информације против Џулијана Асанжа.

00:14:10:23 – 00:14:32:10

Рицхард Ротх

И иронија овде, крајња иронија овде је да је Џулијан Асанж затворен у објекту максималне безбедности у Белмаршу у Лондону, а био је у амбасади Еквадора јер га је ЦИА окривила да је учествовао у погрешним информацијама [прикупљању] када је, у ствари, , ради много горе него што је икада радио као издавач.

00:14:32:16 – 00:14:54:18

Рицхард Ротх

Дакле, разлог зашто је овај случај важан није само зато што су повређена права ових појединачних тужилаца, јер су они били у амбасади, него заиста цела тема овде веома уплаши сваког новинара, било ког истраживачког новинара који се информише, који не би требало да бринете да ће је ЦИА напасти због обелодањивања те информације.

00:14:54:18 – 00:15:12:08

Рицхард Ротх

То се ради сваки дан са Фок Невс-ом. То се ради сваки дан са Тхе Нев Иорк Тимес-ом и стално се радило са ВикиЛеакс-ом. Дакле, ми смо у борби. Али шта је разлог данашње конференције за штампу? Број један, ставили смо папире. И друго, оно што учимо од шпанских судова је, искрено, запањујуће.

00:15:12:22 – 00:15:32:08

Рицхард Ротх

Предаћу то Деб, јер је Деб, као тужилац, активно учествовала и такође је адвокат. А оно што сазнајемо из чланака Ел Паис није само запањујуће, већ и веома забрињавајуће, да наша ЦИА то ради нашим грађанима и другима. Деб, предаћу ти то.

00:15:34:08 – 00:16:12:15

Дебра Хрбек

Ја сам Дебра Хрбек, медијска правница, а не новинарка. Нажалост, мој сан је био да будем репортер, али ја сам само адвокат. Тако да смо започели ову акцију 15. августа [2022], у основи као резултат открића из Ел Паиса, који је у суштини, као што многи од вас знају, шпански документ. И почетна открића су била довољно интересантна, која су настала као резултат узбуњивача у приватном кривичном гоњењу које је још у току пред Вишим судом у Шпанији.

00:16:13:01 – 00:16:49:05

Дебра Хрбек

У суштини, узбуњивачи из УЦ Глобал известили су о чињеници да је Дејв Моралес био ангажован од стране ЦИА-е и да је у суштини деловао као агент ЦИА-е док су појачавали надзор који је био у току у амбасади Еквадора када је Џулијан Асанж био тамо. А новија открића од прошле недеље је чланак Ел Паис на који је Ричард алудирао, претпостављамо, само су врх леденог брега.

00:16:49:06 – 00:17:30:06

Дебра Хрбек

У том чланку се испоставило да је након две године разоткривања, да је постало очигледно кроз неку врсту квара, постало очигледно да је преко 210 гигабајта информација заплењених током рације у канцеларији УЦ Глобала непосредно након г. Моралесово хапшење није предато јер је требало да буду у шпанском кривичном поступку против УЦ Глобала и Давида Моралеса.

00:17:31:04 – 00:18:09:19

Дебра Хрбек

Дакле, ово је потпуно нова информација по којој медији тек почињу да копају. И сумњамо да ће бити још много тога. А мени је занимљиво да ЦИА и господин Помпео, који су оптужени у нашем случају, тврде да немају никакве везе са овом малом шпанском фирмом коју води нека врста плаћеника скитница, Давид Моралес, који је у потпуности коју је ангажовала еквадорска влада само ради обезбеђења.

00:18:09:19 – 00:18:38:20

Дебра Хрбек

А ако су отишли ​​из резервата, то није имало везе са ЦИА-ом. Ако погледате временску линију неких критичних догађаја у децембру 2017. године, видећемо да је то апсолутно немогуће, да је тако. У суштини оно што се догодило је то – и заиста још бољи извор за ово је ранији кратки документарац у продукцији Ел Паиса који је изашао пре само неколико недеља и апеловао бих на све да га пронађу.

00:18:38:20 – 00:19:32:21

Дебра Хрбек

Али у суштини у том документарцу, видимо да раније, то раније није било широко познато, али у суштини у децембру 2017, ствари су се захуктале и Еквадор је желео да помогне господину Асанжу да напусти амбасаду, што је било бескрајно шта се тамо дешавало. А оно што су урадили је да су тајно сковали план да му дају држављанство, да му дају дипломатски статус, како би могао да напусти амбасаду под заштитом дипломатског статуса који би му био додељен, а који су друге земље дужне да поштују према Бечу. конвенције, и стога му омогући да напусти амбасаду и безбедно оде из Велике Британије у земљу у којој би могао да делује као дипломата и да живи слободно.

00:19:33:12 – 00:20:16:17

Дебра Хрбек

То се догодило 21. децембра 2017., истог дана када је Министарство правде САД издало међународни налог за хапшење, који је следећег дана, 22. децембра 2017. године, достављен Влади Еквадора да им каже да је УК – то су Американци говорили Еквадору – да Велика Британија неће признати или поштовати дипломатски статус који ће бити додељен Џулијану Асанжу.

00:20:16:17 – 00:20:38:02

Дебра Хрбек

И ово је у суштини уништило план. Требало је да оде на Божић, 25. децембра 2017., а то се једноставно није могло догодити јер су британска и америчка влада јасно ставиле до знања Еквадору да ће бити ухапшен ако напусти амбасаду, упркос томе што је суверена нација доделила дипломатски статус на њему.

00:20:38:10 – 00:21:09:06

Дебра Хрбек

И заиста занимљиво, имамо признање једног од оптужених, Мајкла Помпеа, у недавним мемоарима у јануару ове године. Изашли су његови мемоари и на страни 227 он говори о томе како 23. децембра 2017. године, два дана након што су сазнали за план да господин Асанж напусти амбасаду, дан након што је уручен налог за хапшење, господин Помпео каже да седео је са својом породицом и прегледавао, као што претпостављам, ЦИА смернице о вансудским убиствима.

00:21:10:09 – 00:21:42:13

Дебра Хрбек

Сада, ово заједно са чланком Мајкла Исикофа у септембру 2021. у Иахооу! Вести које су веома детаљно документовале да је ЦИА планирала да киднапује или чак убије господина Асанжа, показују да ово није била лажна шпанска приватна безбедносна компанија.

00:21:42:13 – 00:22:03:24

Дебра Хрбек

Имали су, нико кога познајем нема директну везу са ДОЈ-ом и ЦИА-ом и може да добије такву врсту информација у руке које могу тако брзо да преокрену међународни налог за хапшење. Једноставно се не слаже. Стога вас молим да припазите на Ел Паис.

00:22:04:11 – 00:22:22:18

Дебра Хрбек

Радили су фантастично извештавање и заиста се надамо да ће америчка штампа почети да обраћа пажњу. Одговорност наше штампе у Сједињеним Државама је да нашу владу позивају на одговорност. И срамотно је колико је ужасно извештавање у мејнстрим медијима у Сједињеним Државама. Хвала ти, Треворе.

00:22:23:12 – 00:22:52:08

Рицхард Ротх

И пре него што наставимо, дозволите ми да кажем свима, ставио сам у ћаскање енглеску верзију чланка Ел Паис. Можете видети да је управо изашао и у суштини каже да постоји више од 250 додатних гигабајта фајлова који се односе на надзор Викиликса који су коначно пронађени. И пролази кроз то како је господин Моралес из УЦ Глобала имао фајлове на свом лаптопу који су се звали ЦИА.

00:22:52:14 – 00:23:11:11

Рицхард Ротх

ЦИА се одриче било какве везе са УЦ Глобал. Ипак, произведени у Шпанији су фајлови УЦ Глобала који садрже ЦИА-у и чланак пружа много информација, а верујемо да их има много, као што је Деб рекла, има још много тога да дође.

00:23:13:09 – 00:23:30:24

Тревор Фитзгиббон

То није добар изглед за нашу агенцију, за ЦИА. Уз то, желим то да предам Бену Коену, који је био дугогодишњи активиста и присталица Џулијана и посетио га је у амбасади у Лондону. Бен, зашто не кажеш неколико речи?

00:23:32:04 – 00:24:07:04

Бен Цохен

Наравно. Знате, ово је још један пример незаконитих активности које наша влада предузима да казни издавача који је открио незаконите владине активности. Дакле, влада предузима незаконите радње, неко их открије, а онда ће влада предузети још нелегалних активности да ућутка ту особу. Знате, ја сам схватио да је сврха слободне штампе да позове владу на одговорност.

00:24:07:17 – 00:24:42:13

Бен Цохен

Не ради се о кликовима. Не ради се о погоцима. Ради се о изношењу истине. А у овом случају Џулијана Асанжа, увек сам мислио да си невин док се не докаже кривица. Али у овој конкретној ситуацији, Џулијан Асанж је већ кажњен. Он је већ кажњен у овој ситуацији. Јулиан је већ кажњен упркос чињеници да никада није осуђен.

00:24:43:10 – 00:25:21:07

Бен Цохен

Он је у самици четири године, према већини свих ауторитета. Светска здравствена организација, УН, Удружење затворских лекара, држати некога у самици више од две недеље је мучење. И већ четири године је у самици.

00:25:24:03 – 00:26:21:00

Бен Цохен

Знате, ако погледате шта је Енглеска урадила раније у смислу држања људи који чекају на екстрадицију, постоји још један добар пример чилеанског диктатора Пиночеа, који је заправо починио ратне злочине. И дозвољено му је да остане у вили у кућном притвору. Дакле, из неког разлога, они третирају Јулиана сасвим другачије. И јасно, оно што они покушавају да ураде је да направе пример од њега и кажу да сваки новинар било где у свету, без обзира на то у којој сте држави држављанин, ако се САД не свиђа то што сте објавили , онда вас САД могу кривично гонити.

00:26:22:11 – 00:27:00:03

Бен Цохен

То је апсурдно. Мислим, то је крај одговорности владе. Дакле, и онда имате стварну ситуацију онога што је Јулиан урадио. Мислим, открио је ратне злочине. Знамо ко су људи који су починили те ратне злочине, а они се ипак извуку из руке док мучи особу која их је открила. Нека врста отвореног и затвореног случаја пуцања у гласника.

00:27:10:17 – 00:27:49:05

Бен Цохен

Па, само сам хтео да завршим, Бајден воли да каже да верује у слободу штампе и он ће устати и изнети све ове изјаве о осуди других земаља широм света које бацају новинаре у затвор због штампања истине или штампања информације које се одређеној влади не свиђају. Бајден занемарује да помене да његова администрација настоји да стави новинара у затвор због штампања истине и да га тамо задржи до краја живота.

00:27:50:22 – 00:28:12:13

Бен Цохен

Знате, Обама је то одбио да уради због онога што је назвао проблемом Њујорк тајмса. Ако је хтео да гони Асанжа, морао би да гони Њујорк тајмс и било коју другу публикацију која објављује такве информације. Зато је одбио да то уради. Онда је Трамп дошао на функцију и рекао: Па, ја ћу да гоним Асанжа.

00:28:13:01 – 00:28:33:24

Бен Цохен

Имао је прилично слободно тумачење закона. А сада Бајден само иде Трамповим стопама. Дакле, ово је прилика за слободну светску штампу да позове САД на одговорност за ову тешку неправду. Хвала.

00:28:34:20 – 00:28:53:00

Тревор Фитзгиббон

Хвала вам. Много вам хвала. Добро. Уз то, отворићемо га за нека питања за било кога, било ког новинара који има питање за наше госте. Обавестите ме у ћаскању. Наше прво питање ће ићи Јое Лауриа из Цонсортиум Невс. Јое.

00:28:53:24 – 00:29:14:13

Јое Лауриа

Пуно вам хвала, Тревор, и питање. Два питања, прво за Ричарда Рота. Нисам сигуран да се стварни уговор који су Моралес и УЦ Глобал потписали са ЦИА-ом појавио у Дисцоверију. Да ли је важно да је за то плаћен или једноставно ради на надгледању Асанжа у амбасади у име ЦИА, да ли је то довољно?

00:29:14:19 – 00:29:40:02

Јое Лауриа

И друго, ако сам тачно прочитао ЦИА-ин предлог за одбацивање, они не само да говоре о неуспеху, вашем неуспеху да обезбедите тај сигуран нексус – што само нове информације које су се појавиле свакако подржавају за вас – већ и да ли они такође доводе у питање јурисдикцији, да се то догодило на територији Еквадора унутар Уједињеног Краљевства. Да ли је то нешто чему се обраћате? Да ли бисте могли да говорите о том питању надлежности као ио уговору?

00:29:40:03 – 00:29:40:12

Јое Лауриа

Хвала.

00:29:41:03 – 00:30:02:18

Рицхард Ротх

Наравно. Наравно. Гомила питања тамо. Па, дозволите ми да се прво позабавим том јурисдикцијом. Да, нисам забринут. Надлежност није проблем јер, искрено, ми имамо, и то је у жалби, доказали смо да је канцеларија ЦИА-е у Њујорку заиста била умешана у то, барем како се наводи у незаконитом понашању. И имамо два тужиоца који су заправо становници Њујорка.

00:30:02:18 – 00:30:23:20

Рицхард Ротх

Нисам баш, нисам забринут за надлежност. ЦИА има јурисдикцију против њих у свим државама, као и против Помпеа. Што се тиче уговора, не знамо да ли заправо постоји писани уговор између ЦИА и УЦ Глобал. Сумњао бих да не би било. Не мислим да ће бити „ви ћете шпијунирати Асанжа и ми ћемо вам платити за то“.

00:30:23:21 – 00:30:40:19

Рицхард Ротх

Мислим да то не постоји. Али нама то не треба. Када погледате уговорно право, заиста гледате на поступке страна. Акције странака су много важније. Можда нећу потписати уговор, али ако вам дајем десет цигли дневно десет дана, знате, то је било ваше право, моја обавеза.

00:30:40:21 – 00:31:14:21

Рицхард Ротх

Овде је иста ствар. Ако УЦ Глобал има досије ЦИА-е и врши надзор над Асанжом – зашто би имали досијее ЦИА-е? Нема везе, осим чињенице да су компанија за надзор и да ЦИА жели да они надгледају уместо њих. Дакле, оно што учимо је, и оно што ћемо наставити да учимо од Ел Паиса и шпанског поступка, јесте да је, у ствари, да ли постоји формални споразум или не, није битно ако је, у ствари, ЦИА запослила УЦ Глобал.

00:31:14:21 – 00:31:43:11

Рицхард Ротх

И да, такође ћемо погледати финансијске извештаје и финансијске документе. Ако је ЦИА ангажовала УЦ Глобал, без обзира на који начин, и да је УЦ Глобал обезбеђивао, како ми то разумемо, директан [аудиовизуелни] фид – не само да су снимали слике лаптопова, већ су обезбеђивали директан извор информација Вашингтону . Можете ли да замислите да се Џулијан Асанж састаје са својим адвокатом за кривична дела да брани случај против канцеларије америчког тужиоца у Вашингтону, а Вашингтон слуша разговоре које води са својим адвокатом?

00:31:43:17 – 00:32:08:04

Рицхард Ротх

Мислим, желите да причате о кршењу Четвртог амандмана. Желите да причате о кршењу привилегија клијента адвоката. Дакле, када то пронађемо и имамо јасне индикације да је ту, верујемо да ће нам суд дозволити да изменимо тужбу. И ова измењена жалба ће бити веома јака јер сваке недеље Ел Паис излази са све више и више информација.

00:32:08:10 – 00:32:25:08

Рицхард Ротх

А ако будемо морали да поднесемо петицију шпанском суду да то директно добијемо, хоћемо. Али већ постоји много доказа. Постоји брдо доказа који показују да је ЦИА била блиско умешана и, у ствари, режирала УЦ Глобал. Дакле, ако то није довољно да се ЦИА позове на одговорност, не знам шта јесте.

00:32:26:16 – 00:32:26:22

Јое Лауриа

Хвала.

00:32:27:03 – 00:32:44:06

Тревор Фитзгиббон

Људи, само желим да обавестим људе да сам унео у ћаскање свима нашим покрет у опозицији на захтев ЦИА за одбацивање.

00:32:44:19 – 00:33:03:14

Рицхард Ротх

Дозволите ми да кажем још једну ствар. Очигледно је да је по законима веома тешко тужити америчку владу. Назовите агенцију, тешко је. Постоје изузеци, постоје имунитети. А ЦИА је напунила њихов захтев свим тим. И то је препрека коју ћемо морати да савладамо. Постоји шанса да суд каже, знате шта, нисте савладали те препреке.

00:33:03:14 – 00:33:19:16

Рицхард Ротх

Верујемо да на основу ових нових информација које смо добили у предметима Икбал и другим случајевима, верујемо да ће суд одбити захтев [ЦИА]. Али знате, влада отежава тужбу против владе. Нема сумње у то.

00:33:21:15 – 00:34:02:01

Дебра Хрбек

Тако да бих могао само да додам једну тачку на то. Питање доказа о томе да је ЦИА претворила Моралеса у агента као што се наводи у нашој жалби, све се то догодило почетком јануара 2017. године, када је Моралес отишао на конвенцију за приватне сесије безбедносних фирми у Лас Вегасу. И ах, оно што се чини врло јасним из доказа које смо видели јесте да се хвалио чињеницом да је имао уговор од владе да обезбеди обезбеђење у амбасади где је Џулијан Асанж тада боравио и имао уточиште.

00:34:02:01 – 00:34:46:03

Дебра Хрбек

А тада га је у агента претворио тим обезбеђења који је ангажовао Лас Вегас Сендс. Шелдон Аделсон је био познати блиски колега тадашњег председника, господина Трампа, и веома, веома... ако желите да уђете у добру зечју рупу, погледајте врло сличну ситуацију која се десила у Макау пре неколико година, око заправо у исто време, само неколико година раније, о чему је много извештавано у Тхе Гуардиану, када је Лас Вегас Сандс користила ЦИА да у основи обезбеди заташкавање својих активности претварајући локалне безбедносне агенције у агенте ЦИА-е.

00:34:46:04 – 00:34:55:02

Дебра Хрбек

Дакле, ево ово, ово је њихов МО Ово је оно што они раде. Они не потписују уговоре. Они раде ствари прикривено.

00:34:55:02 – 00:34:55:20

Маргарет Кунстлер

Тако да смо имали и веома значајне аффидавитс које је екстрадициони суд прихватио рекавши да су узбуњивачи. Они се не помињу [именовани] јер се плаше да ће њихова имена изаћи у јавност, који су радили за УЦ Глобал, који су сведочили да се, у ствари, Моралес хвалио својим односом са ЦИА-ом доследно. Они такође имају низ других веза које остварују, што је веома значајно.

00:35:25:11 – 00:35:38:02

Маргарет Кунстлер

Дакле, када смо почели са овим, нисмо имали ово, доказе које сада имамо, али смо имали сведочење двоје људи који су радили за УЦ Глобал који су рекли да Моралес ради са ЦИА-ом.

00:35:41:20 – 00:35:55:19

Тревор Фитзгиббон

Добро. Хвала вам пуно, Маргарет. Имамо још пар питања, Тарек. Хоћеш да наставиш и питаш?

00:36:05:13 – 00:36:40:20

Тарек Хаддад

Добро. Хвала, Тревор. Хвала свима на данашњем излагању. Да. Моје име је Тарек Хаддад. Ја сам новинар из Лондона. Случај пратим последње три године, пратећи судске поступке као и стварну свађу која се одвијала у Шпанији. Дебра је управо алудирала на то. Компанија Лас Вегас Сандс. Моје питање је у вези са овим, очигледно, они од вас који су упознати са оним што се догодило у овом случају ће знати да је Лас Вегас Сандс изгледа саставни део целе ове шпијунске операције.

00:36:40:20 – 00:36:51:04

Тарек Хаддад

И очигледно су америчка фирма, раније у власништву Шелдона Аделсона. Само ме занима зашто су одсутни са парнице.

00:36:59:18 – 00:37:01:13

Тарек Хаддад

Не помињу се. Они нису оптужени.

00:37:09:03 – 00:37:12:03

Дебра Хрбек

Наша акција је у Њујорку и они нису присутни у Њујорку.

00:37:14:09 – 00:37:42:12

Рицхард Ротх

И сасвим искрено, мислим, ако је локација на којој је склопљен посао била Сандс, баш ме не занима где је била, која је локација. Стало ми је до људи који су склопили договор. И то је оно што ми заиста тражимо, заиста то, ми ћемо, ако хоћете, да уђемо у суштину ствари која је против појединаца и ентитета који су одлучили да се укључе у ово, због недостатка боље речено, шпијунажа сопствених грађана.

00:37:44:07 – 00:37:48:24

Дебра Хрбек

Волели бисмо да смо тужили Схелдона Аделсона да смо само могли.

00:37:51:00 – 00:38:00:10

Тревор Фитзгиббон

Ок, то је супер. Анна. Анна Бреес. Видим да има питање за све. Да ли су демократији потребне неке тајне?

00:38:05:11 – 00:38:34:23

Анна Бреес

Здраво свима. Тако сам узбуђена због грађанског новинарства. Мобилно новинарство. Знаш, сви имамо глас. Сви ми можемо направити разлику. Али ја сам тако узбуђен оним што радим, оним што радим у смислу омогућавања и оснаживања људи са њиховим мобилним уређајима. Дакле, имам питање да поставим у вези са Асанжом јер сам био умешан у ово пре много година, а Русија је ту увек била та која је водила рачуна о Асанжу и осећао сам се помало непријатно због тога.

00:38:34:23 – 00:39:08:10

Анна Бреес

Потпуно се враћам на терен, хиперлокално и мобилизирам и оснажујем грађанске новинаре мобилним новинарством. Ти, сви смо, сви имамо глас. Сви смо ми битни. Али покушавам да то вратим на људе, хиперлокалне, заједнице. Не познајем Џулијана Асанжа.

00:39:10:20 – 00:39:33:22

Анна Бреес

Не познајем га. Писао сам му у затвору и нисам добио одговор. Оно што бих рекао је да смо сви, сви нам је стало до истине. Свима нам је стало до тог покрета. Али сви смо са појавом вештачке интелигенције и дубоких лажњака, веома ми је тешко да изградим поверење када никога од вас не познајем.

00:39:35:16 – 00:40:05:12

Анна Бреес

Не познајем никога од вас. Знам само људе које срећем. Одмах познајем људе које овде срећем. Такође сам веома страствен за мобилно новинарство и грађанско новинарство. Дакле, моја брига је како да се организујемо? Да ли демократија мора да има неке тајне и има Џулијана Асанжа, а ово је изазов, тежак и болан изазов, да ли је Џулијана Асанжа уништила демократију?

00:40:08:18 – 00:40:47:16

Дебра Хрбек

Рећи ћу не, чак и ако се можемо једноставно не сложити или сложити око тога да ли су демократији потребне тајне. Џулијан Асанж и Викиликс објавили су проверене информације вредне вести које је допунило пет великих међународних часописа у пет различитих земаља. Тако да мислим да ако знате да ли верујете или не извору, медијима, као што су Тхе Нев Иорк Тимес, Тхе Васхингтон Пост, пардон, и Тхе Гуардиан и Дер СПИЕГЕЛ, у то можда имате више поверења.

00:40:47:16 – 00:41:13:04

Дебра Хрбек

Проверили су и даље, знате, нису, не би пријавили његову информацију а да нису били сигурни да је тачна. Дакле, није у затвору због уништавања демократије. Џулијан је у затвору због објављивања проверених информација вредних вести за које сте чули само зато што су их други мејнстрим новинари и публикације објавили. Дакле, то је оно о чему говоримо, да ли он треба да буде у затвору због овога.

00:41:13:17 – 00:41:21:06

Анна Бреес

Али како изгледа демократија када дозвољавамо да се тајне деле? Како, како то функционише?

00:41:21:12 – 00:41:44:07

Рицхард Ротх

Можете му приступити на два различита начина. Један од начина да се приступи томе је, како истраживачки новинар повуче црту шта треба да објави? Ако истраживачки извештач добије неке информације, добије извештаје Доналда Трампа, које је добио Њујорк тајмс, зар не би требало да их објави зато што их је добио?

00:41:44:07 – 00:41:55:15

Рицхард Ротх

И није требало да добије? А мене брине да људи попут тебе не би требало да имају тај тест. Не би требало да кажеш, да ли да пријавим ово? Хоћу ли имати проблема са властима?

00:41:55:15 – 00:41:56:07

Анна Бреес

Апсолутно.

00:41:56:07 – 00:42:15:08

Рицхард Ротх

То је прави ризик за први амандман у овој земљи. Дакле, то је један од начина да се приступи томе. Ви ако добијете нешто и мислите да је вредно вести, онда бисте требали имати право да то објавите. И то је оно што људе чини нервозним јер цео овај напад и Џулијан Асанж све доводе у опасност.

00:42:16:04 – 00:42:41:13

Анна Бреес

Тамо где смо заиста тешко јер имамо брендове, имамо брендове, велике брендове, Фок Невс, ББЦ, ИТВ, велике брендове, а онда имамо и појединце. И видите шта се тренутно дешава са Такером Карлсоном на Твитеру. Има 70 милиона. Он потпуно мења оно што се дешава у смислу медија и поверења. Дакле, имамо велике брендове, организације и имамо појединце.

00:42:41:19 – 00:42:45:04

Анна Бреес Или верујемо организацији? То је питање.

00:42:45:13 – 00:43:05:15

Рицхард Ротх

Па, слушам, верујем да демократија има тајне. Мислим, има тајни у влади, али штампа није требало. Ако нешто произлази из историјског догађаја, било да је то председник или било ко у било којој земљи, штампа не би требало да има ово А.

00:43:05:17 – 00:43:12:19

Анна Бреес

Али ко ће испричати причу? Ко ће бити особа која ће открити ову велику причу?

00:43:13:04 – 00:43:16:10

Рицхард Ротх

Одговор је коме год да иде са ваше стране. И не би требало да будеш…

00:43:16:10 – 00:43:30:21

Анна Бреес

Све је у томе ко има највише поверења да открије причу. Дакле, Асанж има моћ. Имате моћ. Сви имамо моћ. Ко има довољно моћи да исприча причу о овом великом открићу?

00:43:31:23 – 00:43:58:05

Рицхард Ротх

Па, у праву си. Јер сада се мешамо у цео овај елемент лажних вести. Сви ови мали људи излазе са вестима које су просто смешне. И тако када је, као што је Деб рекао, пет легитимних извора потврдило да је оно што је рекао тачно и стоје уз њега, а пре два месеца, мислим да су били, да ли је седам или осам различитих међународних новина изашло и рекло, шта радимо са Асанжом?

00:43:58:19 – 00:44:21:20

Анна Бреес

Радим за ББЦ, радим за ИТВ. Кога брига ко излази са овом причом? Хтео је да открије причу. Хоће ли то бити Такер Карлсон? Хоће ли то бити ББЦ? Хоће ли бити оно што је било? Имали смо неке невероватне приче које су произашле из шта је то, Пројецт Веритас? Пројекат Веритас, Ко ће бити прича?

00:44:22:05 – 00:44:24:10

Анна Бреес

Знате, да ли је Асанж? Ко ће открити.

00:44:25:20 – 00:44:48:04

Тревор Фитзгиббон

Претпостављам да не желим да те одсечем и не желим да будем непристојан. Остало нам је само неколико минута због времена предвиђеног за Зоом. Дакле, морамо да одемо до неких других људи који имају питања. Молим вас, прихватите моје извињење. Добро. Имам питање од... Могу ли људи само да причају мало више о Давиду Моралесу?

00:44:48:09 – 00:44:57:24

Тревор Фитзгиббон

Ово долази од неколико новинара. Какав је његов значај? Реците нам нешто о њему, Давиду Моралесу и УЦ Глобал

00:45:02:23 – 00:45:28:21

Дебра Хрбек

Да, мислим, он је био извршни директор УЦ Глобал, која је била мала приватна компанија за обезбеђење у Шпанији пре него што је на крају добила ову „свирку“. Имао је буквално два веома мала уговора од владе Еквадора. И онда одједном, то је његово... Верујем да је био бивши маринац.

00:45:28:21 – 00:45:38:24

Дебра Хрбек

Знам да је био у војсци. Он је нека врста плаћеника када је отишао на конвенцију пуцања у Лас Вегасу 2011.

00:45:38:24 – 00:45:40:20

Тревор Фитзгиббон

То је оно што желимо да чујемо. Да.

00:45:40:23 – 00:46:00:03

Дебра Хрбек

Одједном, изгледало је да се његово богатство променило. Почео је да се креће около. Дошао је у Сједињене Државе 64 пута у две године након тога, очигледно да би вежбао енглески када су га питали зашто је морао да направи толико путовања у Сједињене Државе из Шпаније одједном. Људи су приметили да вози фенси аутомобиле.

00:46:00:24 – 00:46:16:12

Дебра Хрбек

Одједном је добио уносне уговоре у Централној и Јужној Америци. Дакле, влада Еквадора му није дала такав приступ. Дакле, такав је он. Он је плаћеник. ЦИА га је добро плаћала за ово.

00:46:17:04 – 00:46:35:21

Тревор Фитзгиббон

Хвала вам. Деб, имамо питање од Виллиама Гоодвина. Он има питање. Он каже, који је најтежи [доказ] који се појавио да је ЦИА била умешана у УЦ Глобал, шта превазилази посредне доказе о улози ЦИА-е у случају? Да ли су то фајлови под називом ЦИА на Моралесовим компјутерима или постоји нешто друго?

00:46:37:07 – 00:46:38:01

Рицхард Ротх

Дакле, ми.

00:46:38:01 – 00:46:38:07

Дебра Хрбек

Само.

00:46:39:00 – 00:46:40:03

Рицхард Ротх

Хајде. Деб, могла би да почнеш.

00:46:40:18 – 00:47:01:00

Дебра Хрбек

Па, сумњамо да има много више јер су ови фајлови недавно предати, пре недељу или две. Дакле, постоји 210 плус гигабајта информација које је намерно задржала шпанска полиција. Тако да сумњамо да у тих 210 гигабајта има много више. То је нешто што је откривено и узнемирујуће.

00:47:01:15 – 00:47:19:10

Рицхард Ротх

Укључујући комуникације [913 имејлова). Очекујемо да ћемо видети комуникацију између УЦ Глобала и некога из ЦИА-е, па мислимо да ту има много тога. Ти немаш ЦИА, ја немам ЦИА фајл на свом столу. Мислим, зашто ти треба ЦИА фајл осим ако у њега не ставиш документа? Дакле, тамо идемо.

00:47:20:07 – 00:47:28:10

Тревор Фитзгиббон

Добро, Стефаниа, стрпљиво си чекала. Имаш ли питање, имате ли питања. Морате сами да укључите звук.

00:47:28:10 – 00:47:35:18

Стефаниа Мауризи

Чујеш ли ме сада? Да. Добар дан. Ја сам италијански новинар. На овом случају радим последњих 14 година, на свим документима. Шпијуниран сам итд. Желим да питам, има ли чврстих доказа да је све податке свих нас у основи копирао УЦ Глобал?

00:47:55:08 – 00:48:04:05

Стефаниа Мауризи

Питам јер је и мој телефон отворен, али немам доказа да су моји подаци заиста копирани.

00:48:06:05 – 00:48:07:22

Тревор Фитзгиббон

Када сте отишли ​​и срели се са Асанжом.

00:48:08:13 – 00:48:09:01

Стефаниа Мауризи

Да.

00:48:09:01 – 00:48:09:21

Тревор Фитзгиббон

Како да не.

00:48:13:05 – 00:48:35:15

Дебра Хрбек

Претпостављамо да ћемо пронаћи солидне податке. Мислим, оно што имамо је фотографски доказ скидања полеђине мобилних телефона, фотографије СИМ картица, фотографије ИМЕИ-а који се налази на унутрашњој страни телефона. То је веома чудна ствар коју ради приватна безбедносна агенција ако заправо не добијају податке или покушавају да хакују телефон.

00:48:36:09 – 00:48:37:21

Рицхард Ротх

И да додам Маргаретину поенту раније, један од разлога зашто је покренут овај случај је тај што смо имали двоје људи који су били у УЦ Глобалу којима је било веома непријатно да раде оно што раде. Дакле, ми смо дали изјаве под заклетвом где су у суштини дали детаљну мапу шта су радили и зашто су то радили, што је довело до целе ове тужбе, јер смо одједном рекли, чекајте мало, они су били у амбасади. .

00:49:05:04 – 00:49:08:24

Рицхард Ротх

Дакле, да, постоје прави докази и очекујемо да их има много више.

00:49:09:24 – 00:49:11:04

Стефаниа Мауризи

Могу ли само да додам једну врло брзу информацију? Мој телефон је отворен у тачном тренутку, децембра 2017.

00:49:18:03 – 00:49:23:07

Стефаниа Мауризи

Месец дана након што сам открио уништавање кључних докумената од стране Крунског тужилаштва, које представља интерфејс америчког министарства правде у екстрадицији и након шест година, прошле недеље је Лондонски трибунал сада у суштини издао налог Крунском тужилаштву. да пружи било какву информацију о уништењу докумената. А ако се не повинују, ризикују у основи поступак за непоштовање суда. Морају се повиновати до 23. јуна. И то се догодило месец дана након што сам открио ово уништење. Мој телефон је био одшрафљен.

00:50:12:02 – 00:50:31:23

Рицхард Ротх

То ти само, знаш, показује моћ. Не бисмо знали ништа од овога, али за оно што се дешава у Шпанији. Мислим, учимо сваки дан. Учимо сваки дан. И постоје додатна саслушања, постоје додатне продукције. А шпански адвокати помно пролазе кроз ово јер ми никада не бисмо сазнали ниједну од ових чињеница.

00:50:32:07 – 00:50:42:00

Рицхард Ротх

Све би ово било сакривено од нас. Али због чињенице да УЦ Глобал, шпански судови желе да знају шта се, дођавола, овде догодило.

00:50:46:14 – 00:50:56:22

Тревор Фитзгиббон

Амелија Боотланд, надам се да тако изговарам, има питање за људе. Који је временски оквир у судском поступку који предстоји у вези са овим случајем?

00:50:58:14 – 00:51:22:23

Рицхард Ротх

Дакле, то је поштено питање, да судови, ствари у САД никада не иду тако брзо. Влада ће поднети одговоре. Они ће вероватно бити поднети. Требају за месец дана. Можда желе више времена. Вероватно ћемо донети одлуку о овом предлогу до, рекао бих, јесени, можда ране јесени, можда чак и касне јесени, можда чак и зиме.

00:51:23:16 – 00:51:45:06

Рицхард Ротх

Постоје нека веома озбиљна питања која суд мора да реши и суд разуме значај ових питања. Дакле, када добијемо одлуку суда, или одобравање предлога за одбацивање, у ком случају је случај завршен, или одобравање предлога за одбацивање и омогућавање да се поново изјаснимо, у ком случају ћемо поднети нову жалбу или одбити предлог за одбацивање, онда ћемо почети са откривањем.

00:51:45:06 – 00:51:50:14

Рицхард Ротх

Овај случај неће ићи на суђење до вероватно најмање годину дана од сада.

00:51:51:06 – 00:52:15:01

Тревор Фитзгиббон

У реду, Схаун Ватерман из Невсвеек-а, имате ли питање? Шоне, јеси ли ту? Здраво? Здраво, Шоне.

00:52:18:14 – 00:52:37:17

Схаун Ватерман

Можете ли да говорите о јавним изјавама које је Помпео дао у овој аутобиографији и на другим местима од подношења првобитне жалбе и какав би утицај то могло имати на случај?

00:52:39:14 – 00:53:04:10

Рицхард Ротх

Помпеова изјава? Деб, хоћеш ли да причамо о томе? Шта је у мемоарима? Написао је књигу. Можете отићи у Барнес анд Нобле и купити га. И каже неке врло откривајуће ствари. Нисам сигуран да ли сте чули шта је Деб раније рекао о временској линији, али је помало запањујуће да је он, скоро на Бадње вече, истраживао шта је то било, вансудско убиство?

00:53:04:10 – 00:53:26:07

Дебра Хрбек

Смернице о вансудским убиствима, ЦИА. Очигледно имамо смернице за то. И конкретно је навео да гледа те документе. Јел тако? Дан након што је план Еквадора да се Јулиан одведе на сигурно потопљен.

00:53:30:06 – 00:53:38:09

Рицхард Ротх

Осим тога, он заиста није рекао много. Он заиста не. И ускоро ће објавити своју кандидатуру за председника. Зато се држи што даље од овога.

00:53:39:12 – 00:53:50:24

Тревор Фитзгиббон

Добро. Имам још једно питање. Могу ли подносиоци жалбе из САД тражити финансијске истраге о финансијама УЦ Глобал? Па провери одакле долази новац.

00:54:05:22 – 00:54:29:22

Рицхард Ротх

Да, тужиоци имају право на откривање. Ако суд одбије захтев, ЦИА је оптужена. Дакле, имамо право да откријемо од УЦ Глобал и ЦИА, да погледамо финансијске документе и видимо који је новац размењен од ЦИА за УЦ Глобал за њене услуге. Такође се надамо да ћемо их добити у Шпанији.

00:54:30:15 – 00:54:47:13

Рицхард Ротх

Надамо се да су то неки од докумената које ћемо сада видети. Хоћете ли видети депозит од ЦИА-е? Највероватније не. И то ће укључивати мало праћење, али верујемо да је ЦИА или у име ЦИА извршила значајна плаћања УЦ Глобалу и Моралесу.

00:54:50:21 – 00:55:12:03

Тревор Фитзгиббон

Имам још једно питање, мислим за све, посебно за Деб и Ричарда. Могу ли говорници детаљније да се позабаве шта је то у новом поднеску и то ће заиста покренути причу?

00:55:20:16 – 00:55:44:23

Дебра Хрбек

Требало би да будемо јасни да је примарна сврха поднеска супротстављање захтеву за одбацивање, што у суштини указује на то што смо прилично детаљно навели у нашој почетној жалби, која је, како је рекла Маргарет, заснована на сведочењу под заклетвом запослених у УЦ Глобал , да су у ствари деловали по наређењима ЦИА.

00:55:45:03 – 00:56:17:13

Дебра Хрбек

Ово сведочење је достављено у вези са поступком екстрадиције у Великој Британији. Екстрадициони поступак на Вишем суду у Лондону за изручење Џулијана Асанжа. А америчка влада се није противила овим поднесцима. Дакле, у суштини, ове ове изјаве запослених у УЦ Глобалу је у суштини прихватила америчка влада. Дакле, највећи део нашег захтева је да нагласимо чињеницу да апсолутно не можете бити одбачени само на основу жалбе.

00:56:17:13 – 00:56:41:14

Дебра Хрбек

Али како се догодило неколико дана пре него што смо поднели захтев, сазнали смо све ове нове ствари које су у недељу изашле из фирме Ел Паис, где је било јасно да постоји брдо доказа који ће додатно поткрепити нашу тврдњу, вероватно пружити више физичких доказа. Сачекаћемо и видети. И поред тога, пре неколико недеља, био је један сјајан видео о томе.

00:56:42:07 – 00:56:58:05

Дебра Хрбек

На шпанском је, али има титлове на енглеском о овом избегавању овог плана ослобађања Џулијана из амбасаде коју је америчка влада врло, веома брзо прогутала у децембру 2017.

00:56:59:16 – 00:57:02:21

Рицхард Ротх

А ако погледате такође. Само напред, Маргарет.

00:57:03:18 – 00:57:38:12

Маргарет Ратнер Кунстлер

Не, мислим да је раније било питање о Помпеу и његовом говору, и мислим да је то тачно оцртавало шта је ЦИА покушавала да уради, а то је да криминализује новинарство и целину, мислим, да тврди да су одређене активности као на основу објављивања разних питања националне безбедности били кривични. И омогућава криминализацију.

00:57:38:12 – 00:58:00:03

Маргарет Ратнер Кунстлер

И мислим, тако је тешко бити новинар за почетак. Сада, сваки пут када новинар жели да објави нешто што открива нешто о националној безбедности – а реч национална безбедност чини се да покрива све – сада су заиста у тешкој ситуацији. Они се суочавају са кривичном гоњењем у Сједињеним Државама јер причају о било чему што је национална безбедност, заштита…

00:58:01:14 – 00:58:30:22

Рицхард Ротх

И само бих додао на питање, ако погледате странице 33, 34 меморандума који смо поднели данас [7. јун 2023.], видећете шта је управо Деб споменула, као неке од нових доказа који су пристигли И као што је Деб рекла, ако читате Ел Паис, сваке недеље излазе нове информације о умешаности ЦИА-е у ово, у њеном праћењу Џулијана Асанжа.

00:58:31:15 – 00:58:35:10

Тревор Фитзгиббон

Добро. А онда Тори каже, имате питање.

00:58:47:11 – 00:59:09:21

Тори Саис

У реду. Фантастичан. Одличан разговор. И хвала вам што сте елаборирали о Моралесу, јер има много људи који не знају. Али једна ствар коју сам желео да поставим је дводелно питање. Разумемо везу ЦИА са свим овим, наравно. И знамо да је УЦ Глобал радио са људима из Анализе Цорпоратион, знате, која је била компанија Џона Бренана у Европи.

00:59:09:21 – 00:59:37:05

Тори Саис

Јел тако? Са седиштем у Луксембургу. Много. Дакле, да ли смо заиста погледали Адама Валдмана? Јер Адам Валдман је заправо, као што сви знате, посетио Џулијана Асанжа и познато је да је радио и са УЦ Глобал. Дакле, то је било питање за изјаву. Да ли смо то испитали? И онда једина ствар коју добијам од своје публике и свако може да одговори на ово, јесте шта друго можемо да урадимо?

00:59:37:19 – 01:00:01:03

Тори Саис

Зато што ми као људи признајемо да су, знате, у данашње време, 2023. година, тајне прилично нестале, посебно са проналаском сајбер простора. И ми разумемо која је заслуга била за Џулијана Асанжа да баци светло на многе владе, на то каква се зверства дешавају и како се дешавају. Сада знам да су моји слушаоци слали писма Џулијану Асанжу.

01:00:01:10 – 01:00:17:04

Тори Саис

Говорио сам о томе да је у затвору, знате, и некако прозивам новинаре који никада не помињу да је још увек тамо. Ови људи су зарадили много новца од информација које је он дао, али нико од њих није вољан да се стави на коцку како би му помогао да преброди ситуацију. А петљање са ЦИА-ом није забавно.

01:00:17:14 – 01:00:37:12

Тори Саис

И видите то овде. Нема забаве. Па шта они могу да ураде? Мислим, покушао сам са многим својим слушаоцима који су у Латинској Америци да испитам еквадорску владу да видим шта се догодило куид про куо, да дозволим да се овакве ствари догоде. Шта друго могу да ураде? Јер протести не функционишу. Писали смо писма.

01:00:38:01 – 01:00:56:19

Тори Саис

Знате, покушали смо да изнесемо на видело где смо позивали, па, тражили смо захтев за отворену евиденцију за помиловање који је председник Трамп потписао, али никада није званично представљен. Јер ако тај документ постоји, онда је то велика ствар. А ФБИ је то сакрио од нас. Па шта друго народ може да ради? Дакле, та два питања: УЦ Глобал, Адам Валдман и то.

01:00:58:17 – 01:01:22:15

Тревор Фитзгиббон

Могу ли питати Маргарет? Мислим, Маргарет је легенда. Она је легендарни адвокат за људска права, конзуларна права, грађанска права. Тако да свакако желим да одговори на други део тога. Не знам за типа у првом делу, али да те не стављам на место, Маргарет, без притиска или било чега, али осећам да си добра особа и да си део тог питања.

01:01:24:05 – 01:01:51:21

Маргарет Ратнер Кунстлер

Па, очигледно је да постоји велики страх од изласка у корист одавања владиних тајни. Ово је нешто ново. Мислим, новинари су некада осећали да је тај део посла који су радили откривање владиних тајни, јер то су ствари које, углавном државне тајне, крију злочине.

01:01:52:04 – 01:02:23:22

Маргарет Ратнер Кунстлер

А ако не добијете те информације, онда влада може постати прекршилац закона. Дакле, оно што се десило јесте да су се новинари, мислим, уплашили да причају о ситуацији са Асанжом, да говоре о ограничењима новинарства о националној безбедности, да говоре о томе да ли масовне медије контролишу ови говорници који само причају, који су стручњака и бивших државних службеника.

01:02:24:01 – 01:02:53:15

Маргарет Ратнер Кунстлер

А ко прича о овоме? Ко контролише ситуацију? Како да се пробијемо и натерамо више новинара да ураде, одговоре и спроведу истрагу која је неопходна да се ово пробије? Мислим, то је право питање, и то је питање за медије. И овде је проблем, мислим, да, некада је било да смо могли да изведемо довољно људи на улице да бисмо имали ефекта јавно.

01:02:54:01 – 01:03:26:24

Маргарет Ратнер Кунстлер

Али ово је заиста озбиљније од тога јер је ово заиста значајно ућуткивање медија и спречавање истраге злочина које су владе починиле, злочина које је власт починила над Џулијаном Асанжом. И Помпео се у свом говору посебно потрудио да ограничи Први амандман и да криминализује сваког новинара који говори о питањима националне безбедности.

01:03:27:06 – 01:03:42:24

Маргарет Ратнер Кунстлер

И то је заиста застрашујуће. И мислим да је то питање овде, да морамо да укључимо новинаре јер су они ти који су у опасности. И разумљиво, плаше се да било шта кажу и да ураде посао који би требало да раде.

01:03:51:04 – 01:03:54:04

Тревор Фитзгиббон

Добро. Тори, да ли је то одговор на твоје питање?

01:03:55:05 – 01:04:12:21

Тори Саис

Па, да, некако је тако. Али, знаш, ја то радим стално, очигледно, и будем отказан. Само се враћам и поново и поново. Али мислим да је време да извршимо већи притисак на ове новинаре. прозивам их. Кажем им, зарадили сте толико новца са оним што вам је дао, да сте у стању да видите зверства.

01:04:12:21 – 01:04:36:03

Тори Саис

Зашто не гураш јаче? Зашто се не вратиш на почетак? Ако сви кренемо од 2016. године, као новинари, могли бисмо да пружимо више, знате, и то је ствар. Маршеви, писма, као, знате, можда 31. августа можемо да организујемо цео амерички марш. Знам да има много људи који би изашли за то, за њега.

01:04:36:11 – 01:04:46:01

Тори Саис

И заиста је важно да имамо транспарентност. И разумем. Да, тајне служе за прикривање злочина, али у овом дигиталном добу, то је скривено. Па хвала ти, Маргарет.

01:04:46:12 – 01:04:48:18

Тревор Фитзгиббон

Бен, мислим да си се спремао да се јавиш тамо.

01:04:49:02 – 01:05:16:18

Бен Цохен

Покушао сам да се јавим. Тори, знаш, ако имаш људе који те прате, који желе да учине више да помогну Џулијану. А ако оду на АссангеДефенсе.орг и кликну на дугме на врху које каже „Преузми акцију“, постоји место за уношење ваше адресе е-поште. Постоје акције које се дешавају редовно.

01:05:17:24 – 01:05:30:21

Бен Цохен

Следећи предстоји је координисано испуштање банера на око 50 локација широм земље како би се покушали да примете главни медији.

01:05:32:04 – 01:05:35:04

Тревор Фитзгиббон

Добро. Имам кратко питање. Још једно питање од…

01:05:35:13 – 01:05:37:06

Тори Саис

Могу ли да кажем нешто о том Тревору?

01:05:37:13 – 01:05:39:16

Тревор Фитзгиббон

Добро. Хајде.

01:05:40:11 – 01:05:53:10

Тори Саис

Желео бих да координирам са вама о томе јер када смо раније имали проблема, избацили смо билборде широм Сједињених Држава. Можда можемо да координишемо у синхронизацији на глобалном нивоу да бисмо ово урадили. Слажем се. Хвала вам.

01:05:54:00 – 01:05:54:22

Бен Цохен

Да, апсолутно.

01:05:56:01 – 01:06:14:12

Тревор Фитзгиббон

Добро. Имамо још једно брзо питање. Могу ли подносиоци жалбе из САД да затраже од америчких истражитеља да испитају неке од владиних извора, који су разговарали са Иахоо! Вести о ЦИА плановима за убиство Џулијана Асанжа и да се питамо за УЦ Глобал?

01:06:16:18 – 01:06:37:01

Рицхард Ротх

Па, дај да погодим тог. Схватите да смо у САД где је грађанска парница. Дакле, нема америчких истражитеља. Ово није, ми немамо ФБИ. Ми немамо канцеларију америчког тужиоца умешана. То је парница између странака у парници, грађанских парница. Да бисмо могли да спроведемо сопствено откриће и покушамо да сазнамо од Иахооа! од кога су то научили, али не мислим да Иахоо! ће нам рећи. И то заиста није у фокусу ове тужбе. Ова тужба – свакако нуспроизвод скретања пажње на оно што се дешава са ефикасним новинарством – али фокус ове тужбе је само да се не дозволи да влада прегази своје грађане тако што ће, без налога за претрес, само прегледати све што имају.

01:07:01:23 – 01:07:30:21

Рицхард Ротх

Дакле, али ова тужба, опет, нема истражитеља. Немамо регулаторе. Ми овде немамо никакав ФБИ, нити било каква овлашћења. Али то може бити нешто што вреди размотрити. Свакако, да је влада урадила, као Иахоо! извештаје, покушај или чак разматрање атентата на некога због пријављивања, то је нешто што влада можда жели да погледа.

01:07:30:21 – 01:07:32:09

Рицхард Ротх

Нису. То није оно што ми гледамо.

01:07:33:00 – 01:07:48:22

Тревор Фитзгиббон

Добро. И, Рицхарде, знаш, са твојим стотинама година искуства, знам да не можеш у потпуности да кажеш, али ако би морао да погађаш на временској линији, колико пре мислиш да ћемо се јавити од судије? Мислите да ће ово бити брже?

01:07:48:22 – 01:08:06:06

Рицхард Ротх

Дакле, нисам кладионица, али бих се препустио да будем неко време до краја септембра или почетка октобра, рекао бих пре Ноћи вештица и после Празника рада. Тако ће бити, суд ће морати да потроши неко време на ово.

01:08:06:18 – 01:08:20:02

Тревор Фитзгиббон

Добро. А онда, Кети Воган [из Цонсортиум Невс], била си тако стрпљива и помагала си да се ова ствар угости. Имате питање. Ви, а онда идемо на. Мислим да ћемо морати да то затворимо, људи. Али, Кети, зашто ти не поставимо последње питање.

01:08:22:13 – 01:08:26:09

Рицхард Ротх

Ти си пригушен. Пригушена си, Катхи, пригушена си.

01:08:29:13 – 01:09:02:18

Цатхи Воган

Ја сам неко ко стварно воли ситнице. А оно што имамо у чланку Ел Паис који је управо изашао је један снимак екрана, али се помињу и други фолдери као што је „Женски тоалет“. Сад, не покушавам да будем смешан, али ту је ишао Џулијан Асанж са својим адвокатима да води законски привилеговане разговоре.

01:09:03:13 – 01:09:06:16

Цатхи Воган

Међутим, оно што видимо на овом снимку екрана, можете само погледати нит. И наравно, ЦИА је један од фолдера и онда имате амбасаду и онда имате имена људи.

01:09:17:12 – 01:09:19:17

Цатхи Воган

Дакле, моје питање.

01:09:19:17 – 01:09:26:16

Цатхи Воган

Да ли је могуће добити мало више од тога, посебно [садржај фасцикле] „Женски тоалет“?

01:09:26:23 – 01:09:28:23

Цатхи Воган

У нади да ће се нека од ваших имена појавити? Да ли би вам то помогло у вашем случају или је сада прекасно да нешто више укључите са судијом Коетлом.

01:09:41:06 – 01:10:00:07

Рицхард Ротх

То ће нам помоћи. Морамо да превазиђемо ову законску препреку, а то је захтев за одбацивање. Али да, то је информација, која је, ако хоћете, друга фаза сваког суђења. Имате своје молбе и поднеске у било ком предмету, имате своје молбе у поднесцима, имате откриће. Онда имате своје суђење у фази откривања. Друга фаза, то је оно што желимо да знамо.

01:10:00:07 – 01:10:28:20

Рицхард Ротх

Желимо да знамо. У оба случаја у Ел Паису је било навода и верујем чак иу изјаве под заклетвом да су у женском купатилу били микрофони који су чули разговоре Џулијана Асанжа. Ако је ЦИА то радила, то је нечувено. Дакле, то су ствари које желимо да научимо током фазе откривања. И на један начин смо имали велику срећу јер су многе информације које желимо, верујемо, добијене у Шпанији.

01:10:29:04 – 01:10:43:14

Рицхард Ротх

Дакле, наш циљ је да добијемо те информације. Слушај, извештавање штампе је прилично запањујуће. Али у праву си, Кети, добијање тог стварног доказа ће бити веома откривајуће. И то је наш циљ. Да.

01:10:44:01 – 01:11:06:18

Цатхи Воган

Али сигурно да сте имали тако нешто – мислим, о томе су била многа ова питања – зар те информације, ти докази, не би били много убедљивији да убеде судију Коетла да каже, да, ово не би требало да буде отпуштен?

01:11:07:09 – 01:11:37:19

Рицхард Ротх

Апсолутно би. Али ЦИА ради ствари дискретно. ЦИА не емитује. Приватно је. Зато морамо да копамо. Морамо копати. Морамо да копамо дубоко и оно што смо до сада научили из ових изјава под заклетвом, из онога што је Ел Паис рекао, и само поднесци у Шпанији, заиста су нас охрабрили. Охрабрили су нас да има још много тога и да ћемо наставити да копамо док то не завршимо.

01:11:37:19 – 01:12:03:13

Тревор Фитзгиббон

Мислим да је то одличан начин да се заврши конференција за штампу. Желим да се захвалим свима на придруживању. Желим да обавестим новинаре, молим вас да ми пошаљете мејл на [емаил заштићен] ако желите копију саопштења за штампу. Мој број телефона је позивни број 7247750487, у случају да неко жели да интервјуише неког од наших панелиста. Бен Коен, хвала ти што си нам се придружио. Деб, Рицхард, Маргарет, ви сте најбољи. И желим да посебно похвалим Цонсортиум Невс, Џоа и Кети за гостовање. И хвала вам свима што сте нам се придружили. Брини се.

Подршка ЦН's Пролеће

Фонд Vožnja Данас

 

 

5 коментара за “ГЛЕДАЈТЕ: ЦИА одело и нови доказ да је шпијунирао Асанжа"

  1. Тони
    Јун КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Џулијан Асанж вероватно није једини кога је ЦИА шпијунирала у Лондону:

    Шејн Саливан је написао књигу о атентату на Роберта Кенедија. У предговору се позива на чудно искуство које је доживео када је открио могућу улогу ЦИА:

    „Бивши оперативци ЦИА са којима сам разговарао сугерисали су да ће мој телефон бити надгледан и да размишљам о безбедности своје породице.
    Неколико недеља након што сам открио очигледне оперативце ЦИА-е у хотелу (Амбасадор) (Х) имао сам чудну посету два прикривена детектива из Метрополитен полиције Великог Лондона…”

  2. Ларри МцГоверн
    Јун КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Могу ли се разни документи, чланци поменути на овој информативној конференцији за новинаре поставити овде?

  3. Валерие
    Јун КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Надам се да ће добити свој случај. Срећно. (Ако буде проглашен кривим, да ли ће бити погубљења због шпијунирања?)

  4. ЦасеиГ
    Јун КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Стара, стара песма прича вашу причу ЦИА:

    „О, какву замршену мрежу плетеш
    када први пут вежбаш да обманеш“.

  5. цјонссон1
    Јун КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Први говорник се на почетку није представио. На крају смо открили да се зове Тревор. То је све.

Коментари су затворени.