Председник Трамп је наредио да се скину поверљивост података о руској капији, али ће вероватно бити блокирани, постављајући питање да ли је Трамп свој човек, пише Реј Мекгаверн.
Аутор Раи МцГоверн
Специјално за вести конзорцијума
Не задржавај дах. Док медији без даха описују јучерашњу наредбу председника Доналда Трампа „да се обезбеди непосредан (нагласак додат) декласификацију“ материјала са руских капија као „обрачун“, сваки вероватни обрачун ће бити месецима, ако до њега уопште дође.
Реч „непосредно“ може значити различите ствари различитим људима. Да је председник одредио рок, или да је задатак декласификације дао свом Савету за националну безбедност, реч „обрачун“ би могла бити ближа ономе што се може очекивати.
Трагична комедија која је сада на сцени у Вашингтону је више него бизарна. Може ли председник Трамп бити несвестан да они којима је „наредио“ да скину тајност – највиши званичници Министарства правде, ФБИ-ја и обавештајних агенција – немају никакав подстицај да се повинују „одмах“. И имају минус-нула подстицаја, како то виде врхови, да бацају своје бивше шефове, колеге и заверенике под аутобус пуштајући породичне драгуље.
Већина данашњих коментара анонимних званичника о уклањању тајности је очигледно лажна. Сугерисати, на пример, да би „могла да дође до смрти“, као што је један стручњак за МСНБЦ предвидео данас поподне, више је смешно. Не очекујте, међутим, да ће медији естаблишмента зауставити своју лудницу у кориту Дубоке државе.
Улози високи за стручњаке за руску капију
Тешко да би улози могли бити већи не само за Дубоку државу, већ и за медије — укључујући некадашње „прогресивне“ стручњаке који се још нису опоравили, после 22 месеца, од вирулентног вируса који зовем „ХВХВ“ (Хилари би победила). Запажања Марка Твена и, у скорије време, Патрика Лоренса примењују се у великим количинама на широко заједничку невољу око капије Русије. Твен: Лакше је преварити људе него их убедити да су преварени.
Лоренц ставите га овако у Цонсортиум Невс: „Најобичнији стандарди доказног поступка су изгубљени. Многе наше кључне институције – спољнополитички апарат, медији, кључне обавештајне и агенције за спровођење закона, политичко руководство – сада су екстравагантно посвећене наративу за који се чини да нико не може да контролише. Ризик од самонаношења штете које ове институције претпостављају, уколико истина о догађајима на капији Русије изађе на видело – као што ће једног дана сигурно бити – готово је непроцењив. ... Руска капија, једном фразом, постала је превелика да би пропала.
Трамп је сада ставио лопту у двориште изгредника, али са медијима на њиховој страни, функционери Дубоке државе уживају еквивалент предности домаћег терена. Председник Одбора за обавештајне послове Представничког дома Девин Нунес (Р, Калифорнија) је прилично упозорио на ово. Говорећи о поверљивим пасусима које је Трамп сада наредио да се ослободе, Нунес је крајем јула изразио заштићено уверење „да ће амерички народ једном видети ових 20 страница, барем за оне који ће добити прави извештај о овом питању, (нагласак додат) биће шокирани оним што се налази у тој апликацији ФИСА [Закон о надзору страних обавештајних служби]” за праћење Картера Пејџа, америчког држављанина и члана Трамповог предизборног тима.
Наравно, Нунес је Трампова присталица. Али он такође има ову чудну — ових дана би се могло рећи романтичну — идеју да на начин на који Устав САД поставља ствари, он и његов комитет имају моћ — и дужност — да надгледају агенције које је Конгрес основао и финансира, и да открију било какве злоупотребе. Понашање председника правосудних и надзорних одбора Представничког дома показује да они деле тај став.
Дана 18. фебруара, Нунес је бацио тешку рукавицу за време ан Интервју са новинарком Схерил Атткиссон:
„Злоупотреба ФИСА-е... што се тиче Министарства правде и ФБИ-а, ако треба да им се суди, ми ћемо им судити. Разлог због којег Конгрес постоји је да надгледа ове агенције које смо створили. ДОЈ и ФБИ нису изнад закона. Конгрес их је створио, ми их надгледамо и финансирамо. И ако врше злоупотребу за тајни суд, добијају налоге за америчке грађане, у праву сте да ћемо их ставити пред суђење.
Трамп Агонисти
Нунес је то ставио у записник још у фебруару. Шта би уопште могло да објасни Трампово оклевање да нареди скидање тајности са релевантних ФИСА и других докумената (са таквим редакцијама које би могле бити заиста неопходне) до седам месеци касније, а само седам недеља пре избора на средини мандата? И зашто је Трамп бацио опрезну рукавицу танку као папир, без чврстог рока — позивајући на „дубоку државу“?
Потреба да се игра са Дубоком државом обично је јасно стављена до знања будућим председницима пре него што буду инаугурисани, а такав је био случај и са новоизабраним председником Трампом. Само две недеље пре него што је преузео дужност, Трампа су званично посетили директор Националне обавештајне службе Џејмс Клапер, директор ФБИ Џејмс Коми, директор ЦИА Џон Бренан и директор НСА Мајкл Роџерс. Трампа је упозорио нико други до лидер мањине у Сенату Чак Шумер. Шумер је био у близини и познаје конопце; ветеран је 18 година у Дому, а у Сенату је у 20. години.
Шумер је 3. јануара 2017. рекао све, када је рекао Рејчел Медоу са МСНБЦ-а да је новоизабрани председник Трамп „заиста глуп“ прихватајући обавештајну заједницу и њене процене о сајбер активностима Русије:
"Дозволите ми да вам кажем, ако преузмете обавештајну заједницу, они имају шест начина од недеље да вам узврате“, рекао је Шумер Медоу. „Дакле, чак и за практичног, наводно тврдоглавог бизнисмена, он је заиста глуп да уради ово.” Да ли је Медоу питао Шумера да ли каже да председник Сједињених Држава треба да се плаши обавештајне заједнице? Не, пустила је Шумерову теорему да стоји.
Три дана након упозорења Шумер-Медоу, на састанку 6. јануара са представницима Дееп Стате-а, Трампу је уручена „процена“ обавештајне службе без доказа — објављена истог дана — да је руски председник Владимир Путин учинио шта је могао да да Трамп буде изабран. Додајући увреду повреди, након што су остали отишли, тадашњи директор ФБИ-ја Коми је рекао новоизабраном председнику о сумњивим налазима такозваног „Стиловог досијеа“, истраживања опозиције које су платиле демократе, уз непотврђене, али шаљиве приче о Трамповом скакању. са проституткама у Москви итд итд.
Да ли је Трамп добио поруку? Да ли је он свој човек? Траг је у готово срамотном обиљу опреза који је показао према Дубокој држави - и војсци, такође. Он ће вероватно дозволити да се полако прође у вези са декласификацијом после избора на средини мандата, након којих ће сценографија у Конгресу изгледати сасвим другачије.
Реј Мекговерн сарађује са Телл тхе Ворд, издавачким огранком екуменске цркве Спаситеља у центру Вашингтона. Био је војни официр и председнички референт ЦИА-е, и суоснивач је Ветеран Интеллигенце Профессионалс фор Санити (ВИПС).
То није питање. Трамп је можда намеравао да уради нешто значајно, али се скоро одмах предао Деепстате-у. Приметио сам промену средином марта 2017. Прво је наредио НАСА-и и метеоролошкој служби да престану да користе своје медије за рекет „глобалног загревања“. У почетку су послушали, а онда су тихо наставили да шире гејске лажи средином марта. Не можемо да кажемо да ли је Трамп избрисао своју наредбу или су бирократе схватиле да је он био насилник. Детаљи нису битни. Акције су важне.
Озбиљно? Не верујете да је глобално загревање стварно???
Сада знамо КО је повукао Трампа назад…….Велику Британију……дубока државна издаја би била потпуно разоткривена и УК је била умешана у то.
УК моли Трампа да не скине тајност руских докумената; Наведена „озбиљна забринутост“ због умешаности Стила
Британска влада је "изразила озбиљну забринутост" америчкој влади због уклањања тајности и објављивања материјала у вези са истрагом Трампа и Русије, наводи Њујорк тајмс.
Стил је такође имао опсежне контакте са званичником Министарства правде Брусом Ором и његовом супругом Нели, коју је – заједно са Стилом – платила опозициона истраживачка фирма Фусион ГПС у кампањи против Трампа. Трамп је позвао на скидање тајности са ФБИ белешки интервјуа са Ором, које би наводно откриле више о његовом односу са Стилом. Ор је два пута деградиран у Министарству правде због лагања о својим контактима са Фусион ГПС-ом.
Можда су Британци такође забринути јер је велики део шпијунаже у Трамповој кампањи вођен на тлу Велике Британије током 2016. Подсетимо се да је Трампова помоћ Џорџ Пападопулос намамљен у Лондон у марту 2016, где га је малтешки професор Џозеф Мифсуд нахранио гласинама да је Русија имао прљавштину на Хилари Клинтон. Касније је у једном лондонском бару Пападопулос пијано пренео гласину аустралском дипломати Александру Даунеру (са којим је Стржок одлетео у Лондон да се састане).
Подсетимо се и да се „информатор“ (шпијун) ЦИА/ФБИ Стефан Халпер састао и са Картером Пејџом и са Пападопулосом у Лондону.
Халпер, ветеран четири републиканске администрације, обратио се Трамповом помоћнику Џорџу Пападопулосу у септембру 2016. са понудом да одлети у Лондон да напише академски рад о енергетским истраживањима у Средоземном мору.
Пападопулос је прихватио лет за Лондон и хонорар од 3,000 долара. Он тврди да га је Халпер током састанка у Лондону питао да ли зна нешто о руском хаковању мејлова демократа.
Пападопулос је имао и друге контакте на британском тлу за које сада верује да су били део операције надзора коју је одобрила влада. -Даили Цаллер
Халпер је укупно добио преко милион долара од Обамине Пентагона за „истраживање“, од чега је преко 1 долара додељено пре и током изборне сезоне 400,000.
Укратко, разумљиво је да би Уједињено Краљевство радије сакрило своју умешаност у „лов на вештице“ Доналда Трампа пошто је већи део контраобавештајне истраге спроведен на тлу Велике Британије. А ако су Британци имали сазнања о операцији, то ће ојачати тврдње да су се мешали у америчке изборе 2016. тако што су помагали ономе што се чини као намештаљка од самог почетка.
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele
И да не заборавимо
ФБИ текстови: Обама 'жели да зна све што радимо' – НБЦ Невс
Фирма за Трампов досије је такође доставила информације које се користе на састанку Руса, Трампов тим
https://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-dossier-firm-also-supplied-info-used-meeting-russians-trump-n819526
Званичник Фусион ГПС-а састао се са руским оперативцем пре и после седења Трампа млађег
http://www.foxnews.com/politics/2017/11/07/fusion-gps-official-met-with-russian-operative-before-and-after-trump-jr-sit-down.html
Не постоји Дубока држава, то је трик деснице. Ако постоји дубока држава, то је она коју је поставио Дик Чејни. Нунес је за Трампа трамп. Био је на конвенцији ГОП-а и вероватно је гласао против санкција Русији. Нунес и њему слични су издајници баш као и Трамп.
ФБИ текстови: Обама 'жели да зна све што радимо'
https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/fbi-texts-obama-wants-know-everything-we-re-doing-n845531
УК моли Трампа да не скине тајност руских докумената; Наведена „озбиљна забринутост“ због умешаности Стила
Британска влада је "изразила озбиљну забринутост" америчкој влади због уклањања тајности и објављивања материјала у вези са истрагом Трампа и Русије, наводи Њујорк тајмс.
„Према речима бившег америчког званичника и бившег британског званичника, британска влада је изразила озбиљну забринутост влади Сједињених Држава због објављивања поверљивих информација. Материјал укључује директне референце на разговоре између америчких званичника за спровођење закона и Кристофера Стила, бившег британског шпијуна који је саставио досије о наводним везама између Трампове кампање и Русије.
https://www.nytimes.com/2018/09/21/us/politics/trump-classification-russian-documents.html
Стил је такође имао опсежне контакте са званичником Министарства правде Брусом Ором и његовом супругом Нели, коју је – заједно са Стилом – платила опозициона истраживачка фирма Фусион ГПС у кампањи против Трампа. Трамп је позвао на скидање тајности са ФБИ белешки интервјуа са Ором, које би наводно откриле више о његовом односу са Стилом. Ор је два пута деградиран у Министарству правде због лагања о својим контактима са Фусион ГПС-ом.
Можда су Британци такође забринути јер је велики део шпијунаже у Трамповој кампањи вођен на тлу Велике Британије током 2016. Подсетимо се да је Трампова помоћ Џорџ Пападопулос намамљен у Лондон у марту 2016, где га је малтешки професор Џозеф Мифсуд нахранио гласинама да је Русија имао прљавштину на Хилари Клинтон. Касније је у једном лондонском бару Пападопулос пијано пренео гласину аустралском дипломати Александру Даунеру (са којим је Стржок одлетео у Лондон да се састане).
Подсетимо се и да се „информатор“ (шпијун) ЦИА/ФБИ Стефан Халпер састао и са Картером Пејџом и са Пападопулосом у Лондону.
Халпер, ветеран четири републиканске администрације, обратио се Трамповом помоћнику Џорџу Пападопулосу у септембру 2016. са понудом да одлети у Лондон да напише академски рад о енергетским истраживањима у Средоземном мору.
Пападопулос је прихватио лет за Лондон и хонорар од 3,000 долара. Он тврди да га је Халпер током састанка у Лондону питао да ли зна нешто о руском хаковању мејлова демократа.
Пападопулос је имао и друге контакте на британском тлу за које сада верује да су били део операције надзора коју је одобрила влада. -Даили Цаллер
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele
Фирма за Трампов досије је такође доставила информације које се користе на састанку Руса, Трампов тим
https://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-dossier-firm-also-supplied-info-used-meeting-russians-trump-n819526
Глен Симпсон из компаније Фусион ГПС вечерао је са руским адвокатом пре и после њеног састанка у Трамповој кули
https://www.cnsnews.com/news/article/susan-jones/fusion-gps-glenn-simpson-dined-russian-lawyer-after-her-meeting-trump-tower
Већи од Вотергејта…….Много већи и далеко опаснији.
Буш Чејни мрзи Трампа и желео је Хилари, а не Трампа. Хилари је била краљица неоконзервата.
ТРАМП "Буш најгори председник икада"
- ЈуТјуб
Видео за Трампа Буша најгорег председника икада
6:15
https://www.youtube.com/watch?v=j6N8l8DMu3M
11. децембар 2007. – Поставио ТхеЦиМан
„Па, мислим да је Буш вероватно најгори председник у историји Сједињених Држава, а ја једноставно не…
Трамп против Буша: Рекли су да постоји оружје за масовно уништење…
Видео за Трампа Буша је лагао
?
https://www.realclearpolitics.com/…/трумп_вс_бусх_тхеи_саид_тхере…
13. фебруара 2016.
Дестабилизовали смо Блиски исток“, рекао је Трамп. „Зови то како хоћеш. рећи ћу ти. Лагали су…
Трамп о Бушу који иде у Ирак: Лагали су
| Брдо
Видео за Трампа Буша је лагао
?
тхехилл.цом/…/269410-трумп-он-бусх-гоинг-инто-ирак-тхеи-лиед
13. фебруара 2016.
„Очигледно је да је рат у Ираку био велика, дебела грешка“, рекао је Трамп.
Сањај Лиз. Дубока држава води емисију најмање од убиства ЈФК-а. Зато ниједан председник, демократска партија или републиканска република, од тада није успео да испоштује спољнополитичка обећања. Чак се наводи да је Обама рекао да не жели да заврши као ЈФК, а Цхуцк Сцхумер (велики Д Дем) је цитиран како каже да обавештајна заједница (Невидљива армија капитализма) има шест начина од недеље да вам узврати . Нисам обожаватељ Трампа, али ни ја не патим од „синдрома Трамповог поремећаја“, као што се чини да је ваш случај.
Прочитајте:
ЈФК и неизрециво, Џејмса Дагласа
Изневерена судбина, Џејмс ДиЕугенио
Ђавоља шаховска табла, Дејвида Талбота
Ниједан од ових аутора није „десничар”. Онда хајде да причамо о „не постоји дубока држава“.
Реторичко питање Реј не треба да поставља. Ниједан ПОТУС неће ићи против наших обавештајних „служби“. (Осим ако имају терминални рак или нису чули за Пола Велстона и ЈФК-а!
Неко је поменуо да Линдон Џонсон ћути о издаји Ричарда Никсона да би заштитио „институцију“. То је било у новембру касне, сјајне, 1968. године – у снимљеном телефонском разговору између ЛБЈ-а и непоновљивог Еверета Мекинлија Дирксена. Наравно, Линдон је морао да ћути о Никсоновој издаји...јер је Никсон знао све о ЛБЈ-овој издаји. Гласине сугеришу да је, када је Никсон био укључен у истраге ХУАЦ-а, извесни Џејкоб Рубенштајн био један од доушника које су ангажовали. Јацоб је имао посао после школе када је био дете. Био је дечак-курир за Алфонса Капонеа у Чикагу. После рата се преселио у Далас, а остало је историја. Да, Никсон је знао или је сумњао у прљавштину на скоро свима који су били важни. Могао бих да наставим, али ако се Америка није „пробудила“ у последњих 55 година, вероватно никада неће. Они имају овај клуб...а ми нисмо у њему. Али они то штите, у реду. Уосталом, то раде „институције“!
Занимљив
Никад то нисам прочитао. Хвала
Трампстер је преузео „дубоку државу“ када је напао и спалио Транспацифичко партнерство Трилатералне комисије.
Чини се да се Трамп забио у мали ћошак због сопствене неуке ароганције и грубе/грубе помпозности.
Структуре америчке владе, иако су фиктивне по својој афектацији, у основи су утемељене на етици коју су успоставили бизнисмен и политичари /Високе Кабале Источноиндијске компаније који су у корену америчког бизниса и политике.
— Елиху Иале је отац оснивач утолико што је надгледао британску источноиндијску трговачку компанију, први мултинационални корпоративни конгломерат и родоначелник Бостонске чајанке, итд, итд, итд /Амерички револуционарни рат. . .
Такозвана „дубока држава“ је историјски укорењена у и унутар америчког система предузећа који је основала британска источноиндијска трговачка компанија.
Принц кловн попут Доналда Трампа неће узурпирати фундаментална начела укована у 400 година америчког јин и јанг.
Трамп је Ултимате Интерлопер, пијани и прљави њујоршки разбојник, лик који га је амбиција одвела у царство далеко, далеко изнад његовог платног разреда.
Ускоро ћемо чути Доналда како пева тужну песму „Лет Ме Довн Еаси”…
Маска је скинута…..нема више претварања да нема дубоког државног удара против Трампа и медији се залажу за то.
Раније поштовани Џејмс Ризен
Дакле, желите да искористите 25. амандман да бисте се решили Доналда Трампа? Ево препрека за уклањање ментално оштећеног председника.
https://theintercept.com/2018/09/21/25th-amendment-trump/
„У дописима које је написао Ендру Мекејб, тада вршилац дужности директора ФБИ, стоји да је заменик адвоката. Генерал Род Розенштајн је предложио да тајно снима своје разговоре са председником Трампом и да је Розенштајн разговарао о могућем покушају да га смени са функције”… „Он {Розенштајн} је такође покренуо дискусију о позивању на 25. амандман, који детаљно описује како Кабинет може да одлучи да ли ће председник више није у стању да обавља своје дужности, стоји у једном од Мекејбових меморандума. — ЛА Тимес
Данашње вести:
„Председник Доналд Трамп је одложио своју наредбу да скине тајност докумената који се односе на ФБИ-јев надзор бившег саветника кампање Картера Пејџа и затражио је од Министарства правде да прво прегледа документе. https://www.rt.com/news/439059-trump-delays-russia-documents/
Па ко сада иде у споро ходање?
Неупоредива специјалност Доналда Трампа је себична издаја људи који су му указали поверење – то је суштина његовог целог живота.
Чини се да је Раи МцГоверн зрео да се придружи клубу.
Трамп нема идеологију осим „ја“. Он каже све што се чини да му у сваком тренутку користи. Он нема прави став ни по једном питању. Став који он заступа је једноставно део тренутног трансакционог односа. Пример је да плаћа својим проституткама готовину за секс. Трамп ће рећи шта год људи желе да чују све док он добије оно што жели од договора.
Свака сличност било чега што Трамп каже да има са истином је ненамерна и потпуно случајна.
Драма са именовањем Каваноа у Врховни суд за Рое против Вејда је још један актуелни пример. Трамп заправо нема никакав морал по овим питањима. Ако некој од његових курви треба абортус, онда би то било важно.
Доналд Трамп је за 5 дана заузео 3 различитих ставова о абортусу
Џин, то сам назвао „тренутни трансакцијски однос“. Бити уцењен. Трамп не само да је себичан, он није у стању да брине о другим људима. Људи су објекти. Реквизити који ће се користити у Трамповој ријалити ТВ емисији. Особа има вредност само у томе како ова особа чини Трампа да изгледа у било ком тренутку (друштвени статус). Његове жене су очигледни примери. Меланија сама по себи нема никакву вредност за Трампа, она је трофејна супруга.
Слажемо се око већине детаља, Јеан. Једноставно нисам могао да навијам за Трампа. Не могу да заузмем страну. Да, ХиллБиллари Цлинтон је корумпиран. Да, Џон Бренан је корумпиран. Да, уверен сам да су сви олигарси од Кохса преко Безоса до Трампа корумпирани. Тако су морали да буду ту где јесу. Тако што су сероње. Нису добили те гомиле плена зато што су љубазни и саосећајни као Исус.
У глобалном олигархијском свету не постоје националне границе. Нафта је свуда. Амазон је свуда. Трампове куле су у Индији. Стога ме не би ни најмање изненадило да било који или сви ови људи имају послове у Русији или са Русима. Па шта?
Може ли се све срушити? Последњи пут када смо поставили то питање – пре 10 година са хипотекарном кризом – одговор је био одлучан: „Не!“
Стога, ипак Трамп носи своју гангстерску природу на рукаву – за разлику од Обаме и Хилбиларија у свету који имају манире да се не виде као социопате – ја немам много вере у мајмуна са ручном бомбом.
Мислим да је то све политичко позориште ВВФ Врасслинг славних ријалити ТВ срање, које забавља масе, али само по себи неће променити Америку на боље. Вероватно ће нас све оставити у ожиљцима и разочараним.
Покушавам да нађем хумор у томе да га гледам како одлази, али Трамп је такав клише... ту нема ничег смешног. Само персонификација америчког сна. Прави амерички сан. Бити блесави гангстер на ТВ-у.
Притиснуо сам „одговори“ да бих написао коментар, а онда се коментар појави негде у овој теми осим тамо где мислим да ће се појавити.
Извињавам се због забуне. Имати идиотски дан овде за мојом тастатуром – ха ха!
Приметио сам да је мој пост нестао…….занимљиво, зар не?
Ово се стално дешава. Морам се запитати зашто.
упс, ниже је…… извини…
Одговарам на ваш пост испод……нема дугме за одговор…..
Слажем се 100% са оним што сте објавили….. са једним изузетком…..Трамп није републиканац и није био од 1999….Трамп је био велики присталица Хилари Клинтон…
Сторми Данијелс: Трамп/Клинтон разговарају о „нашем плану“
https://www.youtube.com/watch?v=2YZw5kCo3LM
„План“ је можда био да он упрља Обаму питањем извода из матичне књиге рођених.? „План“ је био наталитет. Цела ствар са Обамом у Кенији. Хилари је била прва која је то изнела, а Доналд Трамп је то подигао и трчао са тим? .Хилари је била једна од првобитних рођених! о, тачно, то смо већ знали?!
Хилари је такође одабрала Трампа….своју питомицу…..
Трамп никада није требало да победи. Трамп није „страначка“ особа. Замислите какав је ужас када је Трамп победио?…….чак је и Меланија плакала. Сада је дубока држава која је помогла Хилари да лаже и вара ужаснута да не могу да га контролишу и да су њихови напори да га превари. изврши уцену и побуну и још горе ће бити разоткривено.
Ништа од тога се не дешава без Трампа……они су разоткривени на начин на који никада нису били и лажљиви медији са њима.
Најбоља ствар која се догодила за дуго времена. Колико год то тужно било.
Јеан, мој потез је био сличан твом у ранијем посту који је нестао у етру. Може се појавити за неколико дана или тако нешто...
У суштини, било је ово: да је Трампова урођена способност да остави траг уништења за собом већ била урачуната када смо гласали за њега, и да су многи од нас сада на иглама надајући се да ће успети да уради исто за ДЦ да могао је да уради за своје коцкарнице.
Да је Трамп упола гангстер за који се претварате да би Бреннен и Муеллер били у затвору због побуне и издаје, а ја бих навијао. Да је само гангстер, а не само похлепни бизнисмен, можда бисмо имали нешто. Треба нам прави гангстер да се бори са овим криминалци.Ко би други то урадио?……Не Трамп.
ФИИ…..заборавио сам да поменем да су убили ЈФК-а…..увек се то назире у позадини сваког председника, сигуран сам.
Чини се да су они („они“ су ЦИА и ФБИ и можда ЛБЈ) убили и ЈФК-а и МЛК-а.
Тиме су прекинули друштвени уговор владе са америчком јавношћу. Подразумевани уговор је да Американци добијају заштиту и јавне услуге у замену за омогућавање овим људима да прво једу у кориту.
Поново је сломљена са 9/11 и Дубијом. Поново сломљен са спасавањем банке и Обамом пре 10 година. Чак и људи који желе да воле своју земљу и осећају се патриотама (ја сам то желео) до сада су морали да траже адвоката за разводе.
Договор је прекршен. Да ли сте то осетили са ЈФК-ом или 9. септембра или спасавањем банке вероватно зависи од ваших година. Трамп је у суштини ексер у ковчегу. Само слабоумни нису схватили да су и црвени и плави корумпирани.
Хобс каже: "Јебеш ово срање."
О друштво – Трамп је платио курве и никада их није зезао, али Бил Клинтон јесте. Ох, да, Слицк Вилли би могао спојити две реченице, тако да је све у реду.
И погледајте лицемерни став Хилари Клинтон, пријатељице Харвија Вајнштајна, жене која је непоколебљиво стајала уз свог човека и осуђивала ЊЕГОВЕ оптужбе. Сада је одједном пронашла Бога и понаша се потпуно морално и праведно залажући се за жену која подноси 36-годишњу оптужбу за наводно „пипање“ – не силовање, као у случају њеног мужа – већ пипање тинејџер. За почетак, тужилац не може да се сети чак ни датума, године, куће у којој је одржана забава, како је тамо стигла или како је стигла кући.
Драги Давид Г,
Не разумем; молим објасните. зрак
Здраво, Реј. Хвала вам на одговору. Да одговорим на ваше питање:
Па, прочитао сам у вашем чланку да ће кашњење које предвиђате у складу са Трамповом наредбом да скине поверљивост и објави дотичне документе бити последица отпора „највиших званичника Министарства правде, ФБИ-а и обавештајних агенција“ .
Извештај од данас који сам цитирао има овлашћење за одлагање које долази из самих председникових усана.
Сада, разумем да он вероватно реагује на притисак тих истих елемената сталне владе. Али ипак, с обзиром да је сам Трамп тако брзо одустао од свог налога, можете ли рећи да је ово из вашег чланка још увек на снази:
„Трамп је сада ставио лопту у терен за злотворе, али са медијима на њиховој страни, функционери Дубоке државе уживају еквивалент предности домаћег терена.”?
Ако Трампу не може сметати да задржи своју позицију дуже од неколико дана суочен са опструкцијом „дубоке државе“ (погледајте такође: његова изражена намера да се повуче из Сирије), зашто онда тако јадни напори заслужују подршку принципијелни писци и активисти као што је Реј Мекгаверн?
Драги Давид Г,
Боже, ако пажљивије прочиташ чланак, мислим да би могао да поделиш део мог задовољства што сам био на удовима (у то време веома усамљени уд); да ми је уредник Џо Лорија имао довољно поверења да објавим спекулативни чланак са предвиђањима која нико други није изнео; и да сам — три дана касније — изгледа да сам успео да ово исправим.
Штавише, не разумем како се објективно описивање Трампове невоље око „капије Русије“ (заједно са опасностима Дубоке државе) преводи у „подршку“ Трампу. Као што сам често говорио, верујем да је он најгори председник кога су Сједињене Државе икада имале. Али то не значи да не постоје подједнако злокобне силе. Постоје; и мислим да их такође морамо бити свесни.
Зрак
Хвала још једном на вашем даљем одговору, Реј.
Дозволите ми да прво нагласим једну ствар са своје стране: сасвим намерно нисам рекао да „подржавате“ самог Трампа, већ да сам видео ваш текст као подршку његовом (наводном) покушају да скине тајност и објави материјале о којима је овде реч. Да ли сам погрешио у том схватању?
За мене, ваша употреба метафоре „Трамп је ставио лопту у двориште изгредника“ имплицира и емпиријску перцепцију опозиционог односа у овој ствари између Трампа (покушава да добије информације тамо) и актера Дубоке државе (који покушавају да зауставите га), као и нормативни суд у, да, *подршци* једне стране у том надметању: оне супротстављене злотворима, односно Трампу.
Не кривим вас ни за једну од ових процена, а у мери у којој је ваш чланак био предвиђање да Трампова почетна наредба о уклањању поверљивости и ослобађању неће бити одмах извршена, чини се да данашње вести (јучерашње сада; темпус фугит!) заиста постоје. издржати те. (Заиста могу да видим како сте можда били збуњени тиме што су вам моји коментари приговарали да сте заправо у праву у вези тога.)
Али зар не постоји разлика између Трамповог једноставног неуспеха да напредује против укорењене структуре „националне безбедности“ и његовог – после само три дана – афирмативног усвајања њиховог става, као што се овде догодило?
Па, можда и не толико, морам признати: претпостављам да се тако могу одиграти бирократски сукоби – иако се овај догодио крваво брзо.
Али у мери у којој сам можда неприкладно брусио секиру овде, то би могло да одражава да, док сам читао ваше ЦН делове о покушајима одређених републиканаца да разоткрију лажно порекло капије Русије, понекад сам осетио да импутујете њихови напори имају степен кредибилитета за који мислим да не заслужују. Можда сам те погрешно прочитао.
У сваком случају, веома ценим што сте одвојили време да прочитате и одговорите на моје коментаре.
Да, погодио си овог Реја. Добар тренутак да се објави пре него што се Трамп „колеба“
Ако Трампу не може сметати да задржи своју позицију дуже од неколико дана суочен са опструкцијом „дубоке државе”….. зашто онда тако јадни напори заслужују подршку принципијелних писаца и активиста као што је Реј Мекгаверн? ”
Реј је сугерисао да сматра да ће Трамп дозволити да га споро ходају, а такође је упитао да ли је Трамп „свој човек“. То што није предвидео да ће Трамп и сам успорити, тешко да је добар разлог да се сугерише да се Реј спрема да се придружи клубу оних чија је „специјалност без премца себична издаја људи који су му указали поверење“.
Зар заиста не кажете да Реј издаје оне са левице зато што подржава Трампов позив на декласификовање, а та подршка БИЛО ЧЕМУ што Трамп ради представља такву издају?
Пошто сам и сам левичар, ја – и многи, многи други левичари – подржавам декласификацију 100% и само бих волео да је дошло раније. Можда и сама левица има много „клубова“. Срећом ћу остати у истом клубу који је изабрао Реј.
Ја нисам предложио нити рекао ствари које сте рекли, ја сам предложио и рекао.
Давид Г је одговорио: „Нисам предложио или рекао ствари које сте рекли, ја сам предложио и рекао.
Ово је ваша изјава коју смо ја – и Реј, претпостављам – сматрали неоправданом:
„Непревазиђена специјалност Доналда Трампа је себична издаја људи који су му указали поверење – то је суштина његовог целог живота.
Чини се да је Реј Мекговерн зрео да се придружи клубу.
Да ли сада сугеришете да "клуб" Реј изгледа зрело за придруживање није описан у претходној реченици? Ако јесте, о каквом сте клубу говорили, и како би га неко ко чита ваш пост разумно протумачио осим начина на који изгледа да је представљен?
За бога милога, мислио сам на клуб људи који је Трамп увео – не да би Реј могао да и сам постане нека врста Трампунцулуса.
Дејвиде, тужно је али истинито, Трамп има природан таленат да иза себе остави широк пут уништења. Дакле, сви смо на иглама надајући се истом резултату у ДЦ-у.
Реј је то назвао: „Трамп ће вероватно дозволити да се спорим кораком одведе на декласификацију после избора на средини мандата.
Трамп је рекао:
„Састао сам се са Министарством правде у вези са декласификацијом разних НЕРЕДИГОВАНИХ докумената. Пристали су да их пусте, али су изјавили да би то могло имати негативан утицај на истрагу о Русији. Такође, кључни савезници су позвали да траже да се не пуштају. Стога је од генералног инспектора затражено да по хитном поступку прегледа ове документе. Верујем да ће брзо кренути са овим (и надамо се другим стварима које гледа). На крају, увек могу да скинем тајност ако се покаже да је потребно. Брзина ми је веома важна – и свима!”
„Пристали су да их пусте, али су изјавили да би то могло имати уочени негативан утицај на истрагу о Русији.”…..ЛОЛ!!..мислите?
Ко су ови "КЉУЧНИ САВЕЗНИЦИ"?
Нетањау?
Британски ГЦХК и аустралијске обавештајне службе од којих је затражено да шпијунирају Трампа?
Розенштајн је предложио тајно снимање Трампа, позивајући се на 25. амандман
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-21/rosenstein-suggested-secretly-record-trump-discussed-25th-amendment
Без Дубоке државе?……..без завере против Трампа?…….па шта да радимо са институцијама које су безаконе и бунтовне као што су ФБИ и ДОЈ?
Рат против Трампа је доказан огромним доказима као и побуна.
Па зашто Трамп није тражио чишћење куће? Исушити мочвару?
Превелик за затвор?
Разоткривена завера би могла да сруши целу владу? Укључујући Обаму….А медије за које раде?…….То је свака већа институција у земљи.
Сетите се када ЛБЈ није разоткрио Никсонову издају са Вијетнамом јер ”ИНСТИТУЦИЈА” мора бити спасена!!
Исто Цартер и Реаган = Иран Цонтра
Исто Буш В Горе
То је механизам како Синдикат криминала функционише, посебно криминалистичке глобалистичке администрације које су биле у стању да тирански некажњено управљају деценију за деценију.
Садашња администрација никада не истражује претходне из страха да би будуће администрације могле да истраже садашњу.
Дакле, чинећи их злочиначким саучесницима претходних администрација Ратни злочини, злочини против човечности, злочини против америчког народа, ИЗДАЈА И ПОБУНА.
Обамин „напредак“ у вези са ратним злочинцем Бушова администрација, лагање америчког народа у рат, почетак масовног надзора америчке собе 641А у Цриминал АТ&Т само су неки примери тиранског безакоња које видимо пред нама.
Трамп није себичан, он је уцењен и кастриран као свака друга марионета у Белој кући. Они се више ни не претварају.
Не морају.
„Да ли је он свој човек“ је добро питање, али „да ли је дубока држава права моћ“ је боље.
постаје све очигледније....више се ни не претварају.
г. МцГоверн,
Пишете: „Шта би уопште могло да објасни Трампово оклевање да нареди декласификацију релевантних ФИСА и других докумената (са таквим редакцијама које би могле бити заиста неопходне)….. Какве „редакције које би заиста могле бити неопходне“ би могле бити? Ниједан тајни шпијун у опасној ситуацији неће бити одведен у страну земљу, зар не? Ја сам за то да се сви ови документи изнесу на видело, без икаквих редиговања. Зашто неко не би желео да се открије доњи део ове збрке у Русији? Банке у стварности нису биле превелике да би пропале, као ни Русигате.
Једна одвратна ствар је апел Ненси Пелоси, Чака Шумера, Адама Шифа и Тома Ворнера Министарству правде и ФБИ да не објављују документе. Сви препознајемо одвратне републиканце као што су Митцх МцЦоннелл, Линдсаи Грахам, ет. ал за љигаве људе који јесу, али још одвратније су лажне демократе које говоре праве „прогресивне” линије и немају морални интегритет да их подрже. Две велике политичке странке су подједнако одвратне.
Сетите се времена када је неко рекао: „Мораћемо да сачекамо коначну верзију Руссиагате-а. Вудворд је то урадио за нас са Вотергејтом и нападима 11. септембра. Пулитзерс.”
Ммм хмм... овакве ствари ме терају да се запитам да ли је НИТимес Анонимоус Оп-Ед намерно објављен у исто време када и Вудвордова књига да усмери наш јавни разговор у одређеном правцу.
Не кажем да је то завера, али како то може бити случајност?
Не кажем да је то завера, али свети игуана гуано, Бетмене!
Како то да НИ Тимес и Ва Пост не помињу како нема доказа за Руссиагате – уопште – у својим рецензијама књига о Страху?
Трагао сам две године и нисам нашао никакве доказе о дослуху Трампа и Русије
Вашингтон је управо формално себи дао право да изврши ратне акте против било које земље на основу празних оптужби за „сајбер нападе“ на Америку или њене интересе. Ако је уопште ишта доказао, „Русијагејт“ је показао да Вашингтону не требају никакви оштри докази да поткрепи своје оптужбе за шпијунирање, мешање, трговину утицајем, једноставно да брани сопствене интересе користећи реторику и репортажу или шта сте већ прошли. коришћење рачунара. Свака земља која користи компјутерску технологију од сада ће бити изложена нападу Америке без претходне најаве. Потписао Трамп. То Америку поново чини великом. Сада формално тврдимо да је сваки чин агресије оправдан за очување потпуне и апсолутне америчке хегемоније. Сада је то тлачитељ, остатак света ће уживати у вивасецтингу када дође дан.
https://www.rt.com/usa/438980-cyber-strategy-offensive-bolton/
Примедбе Џона Болтона укључују: „Међу наведеним циљевима био је и развој „супериорне радне снаге за сајбер безбедност“ и промоција америчких иновација у сајбер безбедности.
Објављена стратегија сматра да Русија, Кина, Иран и Северна Кореја користе „сајбер алате да поткопају нашу економију и демократију, украду нашу интелектуалну својину и посеју раздор у нашим демократским процесима“.
Предлаже четири „стуба“ политике која не само да би бранила америчке компјутерске мреже и „амерички начин живота“, већ и промовисала економски просперитет САД, унапредила утицај САД широм света и постигла „мир кроз снагу“ добијањем савезника да прати „прихваћена очекивања државног понашања“ успостављена у САД.
„Стратегија такође позива на више америчког надзора, међународно сузбијање сајбер криминала и употребу санкција, па чак и војне силе као одвраћање потенцијалних хакера.
Дакле, рат је мир, и боље је да сви раде оно што ми кажемо или иначе јер САД дефинишу све прихваћене норме државног (и личног) понашања. Шта још није ново? Шта бисте помислили да вам је пре 50 или 60 година речено да је роман „1984“ заиста о Америци?
Тако је тужно што примаш наређења и неограничено повећаваш вештину, Доналде.
Постаје вруће овде..
Неллие Ор одбија да учествује у сведочењу у Конгресу након Трамповог налога о уклањању тајности
„Орово отказивање је уследило након наредбе председника Трампа да се „одмах“ и „без редакције“ скине тајност са докумената Трамп-Русија, укључујући текстуалне поруке неколико кључних играча, укључујући Оровог супруга, два пута деградираног званичника Министарства правде Бруса Ора.
Нели Ор, стручњакиња за Русију која течно говори руски, требало је да разговара о свом раду за опозициону истраживачку фирму Фусион ГПС – која ју је запошљавала од децембра 2015. до непосредно после америчких избора 2016. као део њихових напора против Трампа. Године 2010. представљала је ЦИА-ину стручну радну групу „Опен Соурце Воркс“, заједно са својим супругом Бруцеом и суоснивачем Фусион ГПС-а Гленом Симпсоном. ”
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-20/nellie-ohr-refuses-sit-congressional-testimony-after-trump-declassification-order
Нели: „Вау! “
Завера за подметање избора:
Разоткривање досадашње приче о Русији
Сцотт Схане и Марк Маззетти
9/20/2018
https://www.nytimes.com/interactive/2018/09/20/us/politics/russia-interference-election-trump-clinton.html
Оно што НИТ не схвата јесте да већина наших грађана деценијама нема вере у наше свете изборе, о чему сведочи и чињеница да не губе време учествујући. Већина људи зна да је наша „демократија“ дизајнирана да богати постану богатији, а ми остали да се боримо око мрвица.
Једног од ових дана ће се срушити под сопственом тежином. То је на ивици да се ускоро деси.
Једини „извори и методе“ који су у опасности од моменталног потпуног откривања свих релевантних докумената су сами кривци, учесници овог злочиначког подухвата и њихова пропагандна машина Мигхти Вурлитзер. Сви са функционалним мозгом већ знају ко су сви ови злочинци. Трамп је вероватно насмрт уплашен да би ускоро могли да му предлажу да направи „замах у кампањи“ у Далас.
Само пошаљите америчке маршале и проверите све у ДОЈ и ФБИ.
Слажем се!
Мислите да ће се амерички маршали окренути против својих пријатеља у ДОЈ и ФБИ?
Сретно са тим.
Онда нека Маттис пошаље америчке маринце.
Не могу да верујем да заправо подржавам Трампа у било ком својству, а ипак сам ту.
Тако су лоше ствари.
Трамп није спаситељ.
Он је само кључ који смо бацили у зупчанике дубоке државне машине која уништава наше животе и нашу земљу више од 60 година.
слажем се 100%
Трамп је заправо бољи него што сам замишљао и из свих погрешних разлога.
Ја ћу га узети!
Ако дође до застоја у добијању докумената, који бољи изговор је потребан за отпуштање целе гомиле, и то одмах!
Јел тако?
Јеан, са тобом сам, тамо! Моји пријатељи и породица згрожени ме гледају!
Осећам да… покушавати да одбраним Трампа је као да покушавам да одбраним самог ђавола у мом кругу.
Јеан, разумем. Колико год Трамп био идиот, он покушава да оконча корејски рат, нешто што ниједан други председник никада није желео да уради; такође, он заиста не жели рат или промену режима у Русији, док би ХРЦ то раније радио да је она изабрана. Он такође није бомбардовао Иран што је било на њеном непосредном дневном реду. Северна и Јужна Кореја разговарају и лепо се понашају, опет захваљујући Трампу. Он је одвратан (посебно на израелском фронту), али су неки начини бољи него што се може очекивати од његовог противника.
Што се тиче издавања докумената, њему више моћи
Иронично, некадашње „антиратне“ демократе сада стоје уз БУСХ-ово масовно убијање неоконзервативаца…..и подсмјехују се и подсмјехују било коју Трампову увертиру за мир и боре за ВВ3 са Русијом на основу нула доказа. Када се докаже да су лажови, ратни злочинци и ентузијасти тортуре као што Бреннен може отворено да ради за МСНБЦ, а Цлаппер и Хаден раде за ЦНН без ироније....
То је изван огледала.
Чак се више и не претварају. СССР није био тако очигледан.
Шта се дешава када Милер каже да је његова истрага „званично” завршена, ако нема доказа о руском дослуху? Ништа њему. Вратиће се (у његовом уму) као богат и моћан играч унутар Белтваи Политицал Повер Плаиер са којим се неће петљати.
Да имамо функционално одељење за правосуђе, он би већ био у затвору заједно са Бушом и свим осталим издајничким криминалцима и ентузијастима тортуре.
Разговор око изборног времена неће бити о журкама у средњој школи. Тајминг овог издања и Леакс који ће доћи са Трампове стране ЦИА, ДОЈ, ФБИ ће доминирати.
То је можда управо оно што је Трамп имао на уму, јер он увек има све у свом уму са својим бројним малим потезима у право време.
Неуки либерали и одушевљени левичари наставиће својим путем. Али, прави прогресивни бирачи, односно републиканци Рона Пола, демократе прогресивне групе, прећи ће на Трампову страну. То су гласачи који нису злочиначког ума као што се чини да либералне демократе сада имају.
господине Дурхам,
Не заборавите, обе главне странке су про-војна, про-ратна, про-Волстрит и про-елитна влада.
Једина брижна и напредна странка је Зелена странка.
Да Трамп има функционалан мозак, инсистирао би да документе објави што пре.
Мислим да жели да задржи тај мозак у својој лобањи...питај ЈФК-а како то функционише.
„18 Кодекс САД § 2384 – Подметничка завера: Ако две или више особа у било којој држави или територији, или на било ком месту које је под јурисдикцијом Сједињених Држава, склопе заверу да збаце, сруше или униште силом Владу Сједињених Држава, или да започну рат против њих, или да се силом супротставе њиховој власти, или силом да спрече, ометају или одлажу извршење било ког закона Сједињених Држава, или силом да заузму, заузму или поседују било који имовине Сједињених Држава супротно њиховим овлашћењима, сваки од њих ће бити кажњен новчаном казном према овом наслову или затвором на највише двадесет година, или обоје.”
Владавина права је оно што одваја Сједињене Државе од банана република Трећег света. Ако то изгубиш, ако погледаш на другу страну, све си изгубио. Све.
Дубока држава покушава да вас убеди да је рат у вашем најбољем интересу, да је глобализација и отпуштање радних места у вашем најбољем интересу, да је ограничавање слободе говора у вашем најбољем интересу, да је Устав „само парче папира ”, да су банкарство, здравство, медији и други монополи у вашем најбољем интересу, да закон и ред заправо нису битни.
Ако сруше Трампа, доћи ће по тебе. Ако то дозволите, онда сте саучесници у сопственој смрти.
Назад, они су већ дошли по тебе и имају те, закључај кундак и цев, захваљујући и Патриотском закону и корумпираној влади и МСМ пропаганди! Трамп је марионета која виси на жицама Деепстате-а? ЈФК се суочио са истим отпором Деепстате-а и то га је коштало живота! Трампу је боље да буде опрезан, јер Русигејт лаж никада не сме да буде изложена светлу истине!
Али сваком мислећој особи је тако очигледно каква је то лажна измишљотина. Обични људи не наседају на то. Само „образовани“ идиоти читају НИТ и друге мејнстрим медије БС. Мислим да већина људи више и не обраћа пажњу на то.
Страшно је то што ови починиоци контролишу војску и заиста их није брига шта већина становништва жели или мисли.
Демократе покушавају да сакрију своје злочине против демократије. Они су ужаснути што документи доказују њихову заверу за крађу избора и дослух са Русијом да то ураде. Већ знамо да су ФБИ и ДОЈ радили за Хилари Клинтон против Сандерса и Трампа. И Обама био у томе.
ФБИ текстови: Обама 'жели да зна све што радимо'
Већи од Вотергејта
Сховдовн?
Највиши демократе у Конгресу Ненси Пелоси, Чак Шумер, Адам Шиф и Марк Ворнер написали су заједничко писмо директору ОДНИ Дену Коутсу, заменику АГ Роду Розенштајну и директору ФБИ Кристоферу Реју захтевајући да агенције пркосе председнику Трампу.
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-19/fbi-doj-defy-trump-order-redactions-planned-top-dems-demand-insuboordination
Имаш њихов број, Јеан!
Ова монструозна интрига има много пипака који сежу до многих високих канцеларија. У свом безобзирном настојању да збаце Трампа, они су нехотице створили пљачкашког Франкенштајна који сада прети да спали цео естаблишмент и њихове медијске гласноговорнике.
Нисам Трампов обожаватељ, али стекао је праве непријатеље и одајем му признање што је чак покушао.
Нисам ни ја, али сам гласао за њега у ту сврху: као мајмунски кључ бачен у зупчанике тираније. Можда, само можда, успеће.
Најбоља ствар која ће се десити земљи у неко време.
Нема више претварања.
Трамп је скинуо маску.
То је једна од оних ВВФ мечева дрвосеча. Наставите да их бацате преко горњег ужета док нико не остане да баца. Отпусти све. Нуке и асфалтирајте азбуку агенције. Удари их челичном столицом. Не бирајте никога поново. Није битно у којој су партији. Провуците старешине кроз платно. Ја гласам за то!
Након што је захтевао објављивање докумената ДОЈ-а, Трамп признаје да само ради оно што му његови улизици кажу.
Трамп је рекао да није прочитао документе које је наредио да се скину тајност, али је рекао да очекује да ће показати да ће доказати да је случај ФБИ започео као политичка „превара“.
„Много људи ме је тражило да их пустим.
О друштво – да, Трампа су саветовали конгресмени Мајк Медоуз, Џим Џордан, Девин Нунес, Треј Гоуди и други, од којих су неки заправо видели поверљиве документе у њиховом нередигованом облику.
Ови људи нису улизици. Они су изабрани чланови Конгреса, сви су адвокати, и знају за побуну када је виде.
Ови људи су направили лажни руски досије, а затим га искористили да осујети опозиционог кандидата. У недостатку тога, покушали су да свргну уредно изабраног председника.
Побуна.
Аие! Концизно и тачно.
Узимам.
Ахем. Сицопхантс.
„Гледао сам коментаторе које поштујем како моле председника Сједињених Држава да их ослободи… Толико људи које поштујем, молим вас, питали су ме - велики Лу Добс, велики Шон Хенити, дивна велика Џини Пиро.
Постоји још једна вероватноћа: Калигула Друмпф је заиста довољно неупућен да претпостави да може одмах наредити декласификацију докумената и његова воља ће бити извршена. Ако то претпостави, дечака чека још једно грубо изненађење.
Као што је Цхрис Фаррелл из Јудициал Ватцх-а рекао (погледајте мој пост даље на страници) пре неколико дана:
„Више од годину дана смо се тужили да добијемо ове исте плоче. Сви су обрађени према Закону о слободи информација, обрађени су по налогу Савезног суда.
Дакле, ова идеја да се морају вратити и почети све испочетка, или да је поново погледају или да је прегледају је још једна лажна изјава Министарства правде и ФБИ.
Они већ имају све документе састављене, већ су прегледани због наше парнице. Они једноставно морају да их ослободе."
Они су већ састављени и прегледани. Нема разлога за било какво одлагање, осим за бекство из затвора.
Јаил Тиме?? Ово је побуна и издаја да се свргне и изведе државни удар да би се заменио вођа и изабрана влада? То је ИЗДАЈА која заслужује смртну казну за Издајнике! Како је иронично да иста америчка нација коју води њена дубока држава, која има историју мешања и мешања у послове других земаља и спроводи државне ударе широм света, сада покушава да изведе државни удар у својој земљи! Барем САД имају довољно искуства да то изведу јер су стручњаци за државне ударе, ЦИА је написала књигу о томе како се то ради!
Дакле, подржавате дубоку државу која нас лаже и почиње ратове и мучи и покушава да украде изборе у САД и сада се залаже за још ратова и државни удар на америчког председника.
И мислите да је Трамп опасан?
Не, никако Жан, не залажем се за подршку овом Деепстате-у, већ за оно што је у вашем Уставу за бунтовну издају ваше Републике по тим законима! Заслепљујуће очигледна чињеница је да вашом земљом влада неизабрана Кабала, дубока држава која је толико укорењена у сваки аспект ваше земље и живота да је се никада нећете отарасити?? А Трамп је само опасност за себе и никаква опасност за овај ДС, он је само мрља на радару! Убилачки ДС неће оклевати да уклони Трампа преко „нуклеарне, ЈФК опције“ ако не успе да га опозове прво?? Ако та опција не успе, Деепстате ће реаговати на Стаљинов често спомињани цитат? Смрт је решење за све проблеме? Не човече, нема проблема!
Крони” = „Трампови богати народни пријатељи.”
Трамп је пријатељски капиталиста. Тога он тражи.
Непотизам. Црониисм. Корупција.
Трампова политичка тарифна бирократија
Желите изузеће од челика? Упознајте своје нове господаре трговине.
(иза платног зида који је овде залепљен у целини)
Уреднички одбор Тхе Валл Стреет Јоурнал
Тарифе су порези, који нарушавају инвестиције и ограничавају раст. И попут пореза, када су тарифе високе, оне стварају политички подстицај за изузећа и фаворизовање. Погледајте нови и мукотрпни процес Министарства трговине за ревизију изузећа од тарифа за челик и алуминијум. Ово је све што републиканци обично тврде да мрзе.
Прво, компаније морају да поднесу захтев којим потврђују да њихов увоз није направљен у САД у „задовољавајућем квалитету“ или „довољној и разумно доступној количини“. Компаније морају да наведу употребу својих челичних производа, њихову просечну годишњу потрошњу производа, као и број дана потребних за преузимање, производњу и отпрему производа. Они такође морају проценити максимални и минимални састав од 24 хемијска елемента у својим производима укључујући молибден, антимон и ванадијум. Постоји на десетине других упита, али ми ћемо вас поштедети.
Ох, и посебан захтев је потребан за сваку ширину, дужину, облик и облик челичног или алуминијумског производа. Једна компанија, Примросе Аллоис, поднела је више од 1,200 захтева за челичне производе, према Цоммерцеовој бази података. Свих 14 до сада прегледаних је одбијено.
Предузећа такође могу да поднесу изјаве да подрже своје захтеве, који природно постају политички. Цалифорниа Стеел Индустриес пише да „нашу радну снагу чини око 50 одсто мањина и 20 одсто амерички ветерани. Плаћамо одличне плате и бенефиције (годишњи просек изнад 100,000 долара), плус подела профита која је у просеку износила више од 7,000 долара годишње у последњих пет година. Нудимо изванредне погодности, укључујући породични здравствени центар на лицу места са одличним лекарима и медицинским сестрама.” Да ли покушава да регрутује запослене или да убеди бирократију?
Сенеца Фоодс Цорп., највећа фабрика за конзервирање поврћа у САД, истиче да има уговоре са 2,000 пољопривредних произвођача и да је њен примарни објекат у Барабуу, Висконсин—тј. љуљачка држава која је гласала за господина Трампа. Сенеца, као и многи амерички потрошачи челика, жалио се на лошији квалитет домаћих залиха. Стопа одбијања производа од купаца код домаћих добављача била је 32 пута већа него код увозних. Произвођач ауто-делова О&К Америцан каже да је његова стопа одбијања за јапански челик 0.001% у поређењу са 0.174% за америчке залихе.
Квалитет производа може бити питање живота или смрти. Аутолив, највећи светски произвођач сигурносних појасева и компоненти ваздушних јастука, напомиње да му је потребан посебан тип цеви који укључује „специјализовану операцију гашења и каљења да би се добила жељена [сиц] микроструктура“ која обезбеђује да његов суд под притиском „ради 25 година под различитим температурама и условима влажности.”
Када се захтеви за изузеће поднесу, они подлежу периоду од 30 коментара како би амерички добављачи челика и алуминијума могли да приговоре. Цоммерце је морао да обезбеди убрзани курс за четири десетине радника који су имали задатак да прегледају више од 21,000 захтева. Многи немају стручност у металима, па се ослањају на непристрасне савете домаћих добављача.
Цоммерце је одобрио више од 1,300 изузећа за челик—отприлике дупло више него што је одбио—али тек треба да одобри захтев који оспоравају УС Стеел, Нуцор или АК Стеел Холдинг Цорп., који имају ухо министра трговине Вилбура Роса и САД Трговински представник Роберт Лигхтхизер.
Домаћи произвођачи челика кажу да имају капацитете за производњу челичних производа који се увозе. Али, као што је Цалифорниа Стеел Индустриес навела у свом захтеву за изузеће, домаћи млинови „могу и заиста угуше понуду плоча и тако могу у великој мери елиминисати конкуренцију“.
Турски произвођач челичних цијеви Борусан Маннесманн обећао је да ће уложити до 75 милиона долара у проширење производње у Тексасу ако добије изузеће. Нова фабрика би омогућила компанији да производи производе које сада увози. Али Цоммерце је одбио своје пријаве након што су се УС Стеел и домаћи произвођач цеви пожалили да би увоз угрозио „неизвесну ситуацију у америчкој индустрији“.
Због великог броја заосталих пријава, често постоји дуго кашњење између подношења захтева и његовог јавног објављивања. Процес ревизије би требало да траје само 90 дана, али компаније морају да плате тарифу док бирократе прегледавају папирологију. Цалифорниа Стеел Индустриес затражила је изузеће у марту. Захтев није објављен до средине маја, а одлука до данас није објављена.
Ова трговинска збрка илуструје да поред штете коју тарифе наносе економији, оне такође стварају нове могућности за крони капитализам и корупцију. Далеко од исушивања мочваре, тарифе хране мочвару.
Валл Стреет Јоурнал није непристрасан извор о тарифама. Тарифе су део протекционизма, праксе коју користе све земље у развоју да би се такмичиле са напреднијим економијама и да би „заштитиле“ домаће индустрије. Протекционизам је био кључ за економски развој САД. То је било кључно за *све* тренутно економски успешне нације, укључујући Кину.
Једном када нација постане довољно „напредна“, она обично заговара „слободну трговину“ и омаловажава протекционизам. Ово се посебно односило на САД. Нажалост, сада је разумно гледати на САД као на нацију која се „поновно развија“ за коју протекционизам поново има смисла.
Сматрам да је рад Ха-Јоон Цханга користан. Он је цењени ученик Џозефа Стиглица, једног од мојих хероја. Препоручујем Чангову књигу „Лоши Самарићани: мит о слободној трговини и тајна историја капитализма“.
Немам никакав аргумент са вашим изјавама у вези са крони капитализмом и Трамповом корупцијом. Али делим Трампов став о протекционизму. Делим и његове ставове о ТПП, НАФТА, Северној Кореји, Сирији, побољшању односа са Русијом, НАТО-у, малверзацијама ФБИ, о манипулативним праксама тзв. легитимних медија и још неким темама. (Признајем да се његове позиције често мењају. Тако да моја изјава изнад подлеже квалификацијама.)
Мислим да Трамп доследно и опасно греши у погледу климатских промена, снижавања пореза за богате и здравствену заштиту. Имам других питања са Трампом, али се не противим Трампу аутоматски у свему. (Не предлажем да то урадите - али многи то чине.)
Трамп није погрешио што користи протекционизам као средство. То што му се ВСЈ овде противи узимам као аргумент у његову корист.
Одлично Мбоб, потпуно се слажем са тобом на твојој листи погледа које делим са Т-Румпом. Проблем је у томе што је он невјероватно талентован преварант, који значи „поуздање“. Бојим се да се он инстинктивно усредсредио на ова питања како би разоружао промишљено и информисано бирачко тело (мисли се наравно на нас) и да неће учинити ништа да заиста реши ове проблеме. Он ће их само одбацити како би минимизирао бес који би требало да имамо на њега због све штете коју он успешно чини на другим местима у својој политици. И за следећу годину ће успети чак и изнад својих снова из ноћне море.
Јеан 2, хвала на посту. Вероватно сте у праву за Трампа, али постоји мала шанса да ствари буду боље од тога. Односно: његови ставови о питањима око којих се слажемо са њим нису му ништа зарадили. Премало је људи који мисле као ми да би били важни. Не постоји баш никакво „информисано бирачко тело“ о коме би се могло говорити. У том случају Трамп заузима те позиције јер верује у њих. Мислим да заиста ради - што је сјајно - али то можда није важно. Њиме се манипулише, супротставља му се и прети му се, а у суштини нико не долази у његову одбрану, осим када ради лоше ствари као што је номиновање Каваноа.
мбоб – хвала на одличном одговору. Ваша употреба израза „нација у поновном развоју“ је савршен опис да опишете шта Трамп, мислим, покушава да уради са овим тарифама.
Узнемирен сам климатским променама. Знам да ми људи правимо велику штету својом праксом да желимо бескрајан раст на коначној планети, али сам такође прочитао неке добре чланке који описују климу као цикличну на дуге стазе, без обзира шта радимо. Ледена доба долазе и пролазе. Ако је ово друго тачно, да не можемо зауставити промене, најмање што бисмо могли да урадимо је да их успоримо променом начина, ако је то уопште могуће. Као што сам рекао, растрган сам.
Пре него што је Трамп изабран, помињао је једноплатиша. Надам се да ће се поново осврнути на ово, али можда је заустављање ТПП-а и осталих ствари које сте споменули, све време бомбардовани овом смешном Русијом Гејт глупошћу, све што се за сада може очекивати.
О друштво – наравно да ће САД ући у још једну рецесију/депресију. Да није Фед који је испумпао трилионе и трилионе долара, то би се догодило 2008. Глупо, они су пухали још већи мехур због својих поступака и, да, биће хаос.
Добро речено.
Нисам обожаватељ НАФТА-е и ТПП-а и ових споразума о „слободној трговини“. Чини се да су они кључни за ангажовање бивших америчких послова. Неолибералне политике су уништиле многе аспекте америчке економије.
Међутим, тарифе су забрињавајуће. Забринут сам да ће Америка прије него касније ући у још једну рецесију/депресију. Смоот-Хавлеи тарифни закон показује нам да тарифе погоршавају овај проблем.
Шта ви мислите?
Тарифе би биле добра стратегија пре 20 година када смо још увек имали индустријску базу у земљи коју више немамо. Основна производња челика, на пример, више не постоји у САД. Оно што данас радимо је да топимо отпадни челични отпад у мини Миллс-у, а не да га правимо од жељезне руде и угља. Све традиционалне челичане су затворене. Ако Трамп озбиљно желимо да помогнемо америчкој индустрији челика, он би убедио Кину да изгради нове челичане овде у Сједињеним Државама. То би била победа за обе земље.
Размишљамо на исти начин, Слобода. Трампов нагласак на угљу и челику чини га да изгледа као да… па, искрено, изгледа као да се бори са ветрењачама. Целичне тарифе су само још један реквизит у његовом ријалитију. Чини се да је то трик да се Трамп претвори у плавог овратника, а истина је да је наследио пола милијарде долара од тате. од тате је наследио пола милијарде долара
Мислим да си у праву што се тиче тарифа! Било би боље да сте их имплементирали пре 20 година када сте имали производну базу? Нажалост, касно је, упркос Трамповим покушајима да преокрене штету? Коњ је већ затворио врата штале и Тримпс покушава да натера коња да се врати иу шталу? Корпорације, посебно америчке су глобалне и немају лојалност националним државама, само лојалне својим профитима и акционарима и увек ће премештати производњу тамо где је радна снага јефтина, а регулатива, заштита животне средине и порези непостојећи! Кина пружа ту услугу већ 20+ година? Тарифе и трговински ратови ће ставити у неповољнији положај америчког потрошача који ће сада плаћати више у свом локалном Валмарт-у итд за јефтину робу произведену у Кини? Очекујете да ће ваш нови иПхоне Кс и друга роба широке потрошње имати додатни порез на артикле? Јао!
Оно што имамо овде је добар стари мексички сукоб. Након рације у Коеновом уреду, Муеллер има све о Трамповим финансијским незаконитостима и могао би да га веже на суду док се краве не врате кући, али истрага о лажном дослуху уздрмала је све врсте инкриминишућих доказа против естаблишмента који га је ангажовао и Трампа очајнички жели да то објави да би се оправдао.
Раи МцГоверн је у праву. Овај лов на вештице је измакао контроли и лако би могао да се обори на цео проклети естаблишмент, а да не помињемо да је цела ова превара искоришћена да се Руси ударе санкцијама и љутњом. Проблем је у томе што Трамп од њих тражи да му дају пиштољ. Где је ВикиЛеакс када су вам потребни? … Ох, пуцају.
Милер је упао у канцеларију Трамповог адвоката. Ово је истина и сигурно нечувено.
Да не помињемо ништа и све из те рације је недопустиво на суду.
Трамп би требало да узврати услугу и упадне у ДОЈ и ФБИ са америчким маршалима.
Без обзира на сву своју бравуду, Трамп је само беба у шуми, у злу шуми луталица која је Вашингтон ДЦ. Његов велики его неће му дозволити да призна како га бесрамно и ефикасно играју инсајдери мочваре у којој се изгубио. Део њихове преваре је да га убеде да има шансу у овој игри – све док игра лопту са њима и позива их у свој салон. Какав је он само за то!
Мике К – Мислим да је Трамп био довољно пута око блока да не би био увучен и изиграван од стране оваквих људи. Он их препознаје, јер је око њих цео живот. Не убеђују га ни у шта.
Лако је седети у нашим фотељама и исмевати човека, додуше, далеко од савршеног човека, пошто га штампа 24/7 клевета и лови елита Дубоке државе (некако као да је Кенеди, али овог пута са спори резови ножем). Много је лакше придружити се забави и надати се његовој смрти.
Трамп им даје до знања да ако он падне, падну и они.
Он је само један човек, уназад, против одлучне, зле Кабале која се деценијама специјализовала за превару, манипулацију и убиство и која се годинама успешно држала у мраку! Кога ће Трамп тачно да сруши?? Он јури сенке и духове! Бољи председници од Трампа су преузели и нису успели да сруше ову Деепстате?
Ово је позориште, Вашингтон цури као сито, председник може да покрене илегалне ракетне ударе, убија жене и децу, уништава нације, али не може да захтева нередиговане документе на свом столу и да их преда новинарима
Тоуцхе'
Одличан коментар признат уз узнемирујућу резигнацију његове тачности.
О друштво – Да, кладим се да су ти „богати људи“ волели Трампа када је отказао ТПП (Транспацифичко партнерство) – ха! Милиони радних места су већ пребачени у Азију, а ТПП је требало да се повећа.
Кладим се да и ти „богати људи“ воле Трампа због тарифа. Америчке мултинационалне компаније, које су богато зарађивале производњом у Кини, сада ће морати да плате царину да би робу вратиле у САД. Америчке мултинационалне компаније неће моћи да подигну цене да би надокнадиле царине, јер Амерички потрошач не може себи да приушти веће цене, па ће мултинационалне компаније морати да једу те тарифе, што ће сигурно смањити њихов профит.
Али Трамп им је бацио кост – ниже порезе – како би одузео жалац губитка ТПП-а и примене тарифа. Покушава да их намами да врате послове кући. Они могу или само то да ураде – или – да плате тарифе.
Ако ти „богати људи“ одбију да врате послове кући, онда ће тарифе које ће морати да плате обезбедити милионе и милионе додатних долара у америчку касу, што може да иде на обнову инфраструктуре, итд.
Ти „богати људи“ су хтели да имају свој колач и да га поједу. Да, кладим се да воле Трампа због тога (сарц).
Ако ти богаташи тада сматрају да је прескупо обављати послове у иностранству (због тарифа), можда могу само да донесу јефтину радну снагу у земљу, што смањује постојеће америчке плате.
Чекај, они то већ раде кроз отворене границе и повећану употребу Х-1Б виза, пребацујући цену ове јефтине радне снаге на леђа америчких пореских обвезника. Све је то понуда и потражња. Велика понуда јефтине радне снаге смањује постојеће америчке плате или директно узрокује губитак радних места у Америци. Додатна потражња за стамбеним/изнајмљеним објектима подиже цене за постојеће америчке грађане. Затим постоји додатни терет виших пореза за плаћање трошкова образовања и медицине за ову јефтину радну снагу.
Трамп покушава да заустави ову праксу, али до сада су се ти „богати људи“ борили против њега. Претпостављам да нижи корпоративни порези нису довољни за ове богаташе, иначе би се радовали. Нису.
Мислим да ови богаташи не воле Трампа. Питам се зашто. Мислим, ако је Трамп био тако добар према овим богаташима, зашто онда политичари који се купују и плаћају покушавају да га опозиве?
О, да, кажу да је то зато што је груб, гласан, а не председнички. Да ли је могуће да њихови корпоративни господари (ти богати људи) вуку своје конце?
Сво ово смеће о класификацији и убијању људи је углавном (али не у потпуности) гомила глупости. Када сам био мокар иза ушију 2. потпоручник у ваздухопловству, био сам тестни официр за развојни програм ЕФ=111А. Имали смо све врсте тајних података ВИНТЕЛ, обавештајне методе и изворе података, радове. Као и већина канцеларија Ваздухопловства, имали смо копије АвВеек-а по канцеларији, али сваке ноћи су нестајале и биле стављене у сеф. Мој командант је једноставно рекао: „Тамо су поверљиве информације и ми ћемо их закључати.” Ствар је у томе да је био у праву. Имао сам документе са параграфима означеним С/НФ које сам могао бесплатно читати у АвВеек-у. Колико ја знам, нико није погинуо. Постоје неки поверљиви подаци због којих би неко могао да буде убијен или бачен у затвор, али веома мало тога. Цела ова ствар са убијањем људи је као да кажете свом детету да заврши своју вечеру јер би требало да мисли на сву децу у Етиопији.
Џеф Харисон – да, понекад постоје легитимни разлози за заштиту поверљивих информација – јер би неко могао да погине (доушници).
Али пречесто користе изговор „неко би могао погинути“ да би се заштитили, како би спречили да испливају ослобађајући докази, докази који би их, ако буду откривени, могли ставити иза решетака. Посебно докази који би јасно показали да су планирали и планирали да свргну актуелног председника.
Ако су смањење пореза за богате људе који већ имају више новца него што знају шта да раде, као и дерегулација како би банке и корпорације могле да опљачкају обичног Американца – опет – „достигнућа…“
Онда мрзим да видите како ће „неуспеси“ изгледати!
Обавештајна заједница сигурно лаже Американце о свакојаким стварима. Али Трамп је корумпиран. Црониисм. Непотизам. Он је криминалац. Овде нема добрих момака. Као и обично, обични Американци су губитници у свему томе.
„Оно што смо урадили је заиста велика услуга за земљу. Надам се да ћу то моћи да назовем, заједно са смањењем пореза и регулацијом, и свим стварима које сам урадио... на свој начин ово би могло бити најважнија ствар јер је ово било корумпирано“, рекао је Трамп.
Трамп каже да би разоткривање „корумпиране” истраге ФБИ могло бити „круна” председништва
Непријатељ вашег непријатеља није ваш пријатељ
ФБИ је криминална институција и постоји још од Хувера. Хувер је само сањао о безакоњу и корупцији данашњег ФБИ.
Можда, али финансијски злочини за које бисте вероватно могли да осудите Трампа бледи у поређењу са злобношћу ратних профитера који покушавају да га униште.
Цхуцки Схумер и Рацхел су се договарали. То је фактор који се не може искључити.
Када је споменуо шест начина, дајући похвале мајсторима шпијуна,
Изгледа да је уцена на шта је алудирао!
Рејчелина вртоглавица је била само глума. Знала је да је шпил наслаган.
Федералци ће ускоро процурити са погледом на досије,
Свака лаж би се продала као чињеница!
У питању су били извори и методе. Захтев ФИСА је био лажан.
Ако завера пропадне, сви би могли да оду у затвор,
Али Рејчел би могла да помогне да се испече колач!
Цела ствар је завера птице ругалице. Рацхел Маддов би много помогла.
Њен тата је био шпијун, па је зажмурила...
Да се ниси усудио да кажеш да је купљена!
Може доћи до смрти, упозоравали су нас стручњаци. Мора да су се сетили „Брзи и жестоки“.
Они ће сада полако ходати, тврдећи да су некако опрезни,
Али приговори остају прилично лажни!
ДоЈ би могао да се поправи. Џек Руби је некада радио за Дика Никсона.
Шта је у тим старим фајловима могло би довести до неких суђења,
Много крупних хитаца буде ухваћено са младим лисицама!
Постоје тајне које се морају сакрити. „Не можемо да се носимо са истином“, забрањено је.
Ј. Едгаров чипкани плишак је већ исклизнуо,
Јавни приступ мора остати заобиђен!
Имајте на уму да је то „урађено по књизи“. Сузан Рајс се плашила да бисмо могли да погледамо.
Сећате се да је Обама имао ЦИА маму,
Ко би веровао да је подигла шнука?
Јое ДиГенова изгледа прилично убеђен. Мишљења је јаким речима које никада не смеју.
Све ове поверљиве ствари су јефтин блеф дубоког стања,
Ускоро ће бити подигнуте велике оптужнице!
У међувремену, ови избори на средини мандата могли би да униште дубоко-државне дисекције.
Ако демократе победе, онда случај постаје заиста мршав,
Сви ти лопови клизају Казнено-поправни дом!
То је невероватан новац за Клинтонову фондацију. Она ће избећи било какве парнице за превару.
Тако да ће саблазни само стати надајући се да ће Доналд пасти,
Они ће се бавити свим средствима!
Постоји појам који треба исправно дефинисати. Државни службеници се омаловажавају.
То су ти трустови мозгова и банке и те МИЦ ручице,
Који вуку конце и шаљу белешке непотписане.
Њихова имена се не појављују на насловним странама. У мраку раде своје злобе.
Немојте да вас завара О'Киф и његов лажни смоквин лист,
Играчи дубоке државе не раде само за плату.
Хвала још једном ФГ Увек ми је задовољство читати вашу поезију на време.
Хвала, ФГ, требало ми је то. раи мцговерн
Када је Ники Хејли изговорила своје прве речи у УН, морало се поставити питање ко је главни?
Чини се да је Трампов опстанак, чак и популарност, најбоље објашњено „жалосним“ понашањем демократа, које сада појачавају Бајден и његов „коментар о талогу друштва“.
Бирократија, често насељена бирачима демократа, има безброј начина да блокира оно што председници желе да ураде. Они то постижу кроз отворене линије комуникације са кључним лидерима Конгреса и њихову урођену жељу за опстанком и растом.
Сећам се свог првог искуства у савезној влади где је шеф јединице правио политику са председавајућим конгресног комитета. Они би затим увежбавали како ће се водити саслушања и постављати питања од председавајућег као што је чујем шта говорите о свом буџету, али колико вам новца заиста треба. Тада би наш шеф невољно рекао председнику на замршен начин. Наш шеф је био адвокат.
Макс Вебер, који је писао о бирократијама, све је ово разумео и поучно је прочитати шта је имао да каже.
Шта спречава Трампа да само оде до ДОЈ-а, до Розенштајнове канцеларије и захтева нередиговане документе? Могао је да отпусти свакога у канцеларији због непослушности због непоштовања. Штета Трамповог "Отпуштен си!" сцхтицк је био само чин.
Ево занимљивог упоредног примера Владимира Путина који се „управо појавио“:
https://www.youtube.com/watch?v=48Kk7kobMQY
Као што Реј Мекговерн алудира, Трампов план до данас је да дозволи себи да га ували Номенклатура безбедносне државе. Али замислите Трампа у Путиновом режиму у ДОЈ-у у конференцијској сали са Розенштајном и његовим особљем.
СтевеМ – „Шта спречава Трампа да само оде до ДОЈ-а, до Розенштајнове канцеларије и захтева нередиговане документе?“
Апсолутно ништа, али понекад је добра зајебанција дозволити људима да се обесе пре него што стигнете тамо, дозволите да „непотчињеност“ утоне у ум јавности пре него што обујете ципеле.
То је зато што се Путин не плаши своје дубоке државе јер је контролише. У САД убијају председнике.
Жан – Тачно! Љубав, Жан 2
Хвала Јеан 2!
Због чега је Путин толико омражен на Западу. Да Путин није повратио председничку функцију у Русији, врло мало бисте чули о томе колико је Русија лоша и зла. Међутим, запад зна да не може да убеди руску јавност да се отараси Путина и стави олигарха који крава вуче ка западу како би се клеветање Русије наставило.
СтевеМ, такве ствари можете радити само након што успоставите контролу и имате становништво иза себе. Трамп није урадио ни једно ни друго и политички је веома слаб.
Сјајан видео како Путин води своје олигархе у дрварницу! Гледао сам неколико његових интервјуа у последњих неколико година и веома поштујем тог човека.
Џин и Максвел – нажалост, Путин има своје проблеме. Националисти у његовој земљи га сматрају слабим (који желе да јаче брани Русију), али се проамеричка фракција унутар Русије бори против њега кад год жели да постане јачи. Ционисти такође поседују медије у његовој земљи. Није му ни торта шетња.
Затим, на светској сцени, третман Путина и Русије личи на оно кроз шта Трамп пролази и кроз шта пролази – оцрњен, лаган, осујећен на сваком кораку. Саосећам са Путином. Мислим да је одличан вођа, али сам сигуран да му последњих неколико година није било лако. Чак и израелски авиони сада нападају Русију.
Пол Крег Робертс пише о Путиновој дилеми:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/09/18/can-russia-survive-her-partnerships-has-putin-made-a-strategic-miscalculation/
Хвала, БЕ. Да, он мора да хода по ужету и да се брани од непријатеља изнутра и споља. Као што се каже, „Немирна лежи глава која носи круну“. Међутим, за разлику од многих политичара, Путин ми никада није изгледао као амбициозан трагач за моћи; као да га је Судбина гурнула напред да почисти ужасну збрку коју је оставио Јељцин – огроман задатак да отера вукове и друге бераче лешева док се руска држава не реконструише.
Америчка империја је светски силеџија, тако да, наравно, западни медији критикују Путина због ометања наше незаситне похлепе; међутим, друге нације имају много јаснију слику о догађајима него ми, заробљени док смо унутар нашег балона. Не заварава их наша медијска хистерија и знају коме да траже право вођство.
Када имате тако моћне непријатеље попут ове САД који имају неограничене ресурсе и желе да одете, то је ван проблема.
Није да сам велики обожаватељ Путина, али он је доказао да своју земљу ставља на прво место за разлику од олигархије САД и познавао је праве ратове и трагедије у свом животу.
тест, објава се недавно није појавила – радознало
И моји постови су нестали
Током тог постинаугуралног „састанка“ са актерима дубоке државе, нови председник је требало да зуји у одреду маринаца и да те клошаре пљесне пеглама. Какву стварну изборну јединицу они уопште имају?
РнМ – Мислим да Трамп није знао у потпуности шта су ФБИ и ДОЈ урадили у то време или су наставили да раде. Речено му је да га шпијунирају, али то је отприлике све што је знао. Наравно, сви су му се смејали када је открио да га шпијунирају, рекли да је параноичан.
Одбор за обавештајне послове Представничког дома (Девин Нунес, Треи Говди, ет ал), разни истраживачки новинари (Сарах Цартер, Грег Јарретт, Јохн Соломон) и Јудициал Ватцх су тек почели да добијају увид у корупцију управо у време када је специјални саветник именован . Било је скоро као да су именовали специјалног саветника када су схватили да им је Девин Нунес на трагу.
Розенштајн је брзо преузео контролу над ДОЈ након што је Трамп постао председник. Сешнс је био приморан да се повуче. Добри Боже, има много више разлога да се Розенштајн повукао од Џефа Сешнса, који никада ништа није урадио.
Кад год видим Сешнса, изгледа скоро уплашено, као да је упозорен. Мислим, није чак ни узвратио што је морао да се извуче. Вероватно знамо само врх леденог брега о овој превари Руссиагате-а, али ко год да стоји иза овога вероватно су веома опасни људи, људи који немају намеру да пропадну. Трамп им је наредио да објаве документе. Ако буде поново приморан да им нареди да издају документе, овај пут дајући им рок, ово би могло постати ружно.
Занимљиво је време навода 36-годишњег Каваноа и време Трамповог наређења да објави документе. У току је политичка битка?
Председник би могао да процури оно што је декласирао.
Власници медија воле његове пореске олакшице и то што је велики провајдер садржаја. Медији су избегавали да говоре о отмицама деце из америчке владе као о високим злочинима. Уместо тога, без сумње шири званичне сексуалне фантазије о Марији Бутини. Медији не иду у главу председника, а шире секс фантазије.
Јуче (17. септембра 2018.) Лу Добс (кога обично не гледам) интервјуисао је Криса Фарела, директора за истраге за Јудициал Ватцх, организацију која је била заузета коришћењем судских позива и судова како би покушала да обезбеди документе које ДОЈ не желе да предају. Рекао је:
„Више од годину дана смо се тужили да добијемо ове исте плоче. Сви су обрађени према Закону о слободи информација, обрађени су по налогу Савезног суда.
Дакле, ова идеја да се морају вратити и почети све испочетка, или да је поново погледају или да је прегледају је још једна лажна изјава Министарства правде и ФБИ.
Они већ имају све документе састављене, већ су прегледани због наше парнице. Једноставно треба да их ослободе.
Они ће то успорити, повући ће се јер им није у интересу да открију невероватан ниво корупције и у ДОЈ-у и у ФБИ-у.
Запамтите, Розенштајн је потписао једно од оних [ФИСА Суда] обнављања налога истовремено са именовањем специјалног тужиоца. Дакле, ово је дивна прилика, када се све те информације објаве, да председник каже: „Г. Розенштајне, више не уживаш моје поверење и поверење, отпуштен си.' Ако и г. Реј [из ФБИ-а] повуче своје ноге, постоји још једна прилика.
Розенштајн мора да иде. Он активно сузбија ову злочиначку заверу. Сада је време да господин Росенстеин буде отпуштен.
Време је од суштинског значаја. Они су већ обрађивали све ове записе. Могу да их пусте, све њих, у року од недељу дана ако то желе. То је кључ. Мора да постоји осећај хитности, принуда да се то уради сада, а не на начин на који Дубока држава жели да то уради.
Сви су доступни и могли би бити пуштени у року од недељу дана.
Ово је важно – они већ имају састављене све ове документе.
Резиме;
Дакле, кампања Клинтонове плаћа Русији 12 милиона долара за прљавштину Трампа преко два проксија, Фусион ГПС-а и Кристофера Стила. Клинтонова кампања затим даје непроверени досије ФБИ. ФБИ тада користи плаћену Клинтонову
непроверен досије за шпијунирање противника Хилари Клинтон иако је
ФБИ зна да је Клинтон платио за то и не могу то да потврде. Онда када Трамп
победи Хилари Клинтон и осваја председничку позицију лажно непроверено
досије, који је платила Хилари Клинтон, користи се као доказ за успостављање а
Специјални саветник за истрагу Трампа о руском дослуху. Идемо даље
људи овде нема шта да се види.
Испоставило се да се оснивач Фусион ГПС Гленн Симпсон такође састао са руском адвокатицом Наталијом Веселницкајом само неколико сати пре и после састанка Трамповог торња. Боже, питам се зашто би Глен Симпсон и Наталија Веселницкаја имали састанак непосредно пре састанка Трамповог торња који је довео до свих ових прича о руском дослуху. Овде нема шта да се види, људи се крећу.
ДНЦ који је одбио да преда свој сервер ФБИ-у се ослањао на Цровд Стрике да испита сервер, а Цровд Стрике је украјинска компанија, и погодите ко
Украјина је тренутно у рату са? Тако је Русија. И ко је финансирао
Цровед Стрике у вредности од 100 милиона долара, о, тако је, нико други
него чврста присталица Хилари Клинтон и дугогодишњи донатор демократа Ерик
Шмит председник Алфабета. Овде људи нема сукоба интереса,
крећите се ништа да видите овде.
Британци, укључујући Стеел & Деарлове, умешали су се више него било који Рус
Зашто мрзети Русију?
Жан – добар синопсис. Још нешто: намерно су процурили у медије Стеелов досије како би медији писали приче о томе (како би се више сумњало). Када је то урађено, користили су те медијске чланке као изговор за даљу истрагу, што је довело до више цурења у штампу, што је довело до више чланака у штампи, што је на крају довело до именовања специјалног тужиоца – шта су све желели уз. Све је превара, превара.
Знали су да нема дослуха Русије од самог почетка, али Род Розенштајн из ДОЈ-а је учинио мандат који је дат Специјалном саветнику толико експанзивним, да су мислили да би могли да натерају Трампа на нешто друго – да га опомену на тај начин. Род Розенштајн је чак потписао једну од захтева ФИСА за налог за шпијунирање Трампа и његових сарадника.
Ово је био покушај да се свргне прописно изабрани председник.
Шта се десило са левицом? Изашли су против мира, слободе говора, а сада и транспарентности. Све је преокренуто.
Жан – одговорио сам ти једном, али некако је једноставно нестало. Покушаћу опет.
Добар синопсис, Јеан. Још једна ствар: Стилов досије је био само почетак. Хтели су да створе још већу сумњу у Трампа, па су намерно процурили у медије досије Стила, знајући добро да ће медији о томе писати (што су и учинили). Затим су користили настале медијске чланке као разлог за даљу истрагу, наставили су да намерно цуре, што је довело до више медијских чланака, што је довело до више цурења, испирања и понављања, што је на крају произвело оно што су све време желели – именовање Специјалног саветник. Све произведено, све је превара.
Род Розенштајн из Министарства правде намерно се постарао да мандат и формулација Специјалног саветника буду веома широки и експанзивни. Већ су од самог почетка знали да никада није било руског дослуха, али су мислили да ће Трампа натерати на нешто друго.
Злонамерни и намерни покушај свргавања уредно изабраног председника.
Да моји постови су нестали.
Чак је и Мајкл Исикоф био шокиран што је ФБИ искористио његову причу да добије налог ФИСА
Трамп је похлепни бабун, али је победио на изборима фер и поштено. Ово није ништа друго до побуна и војни удар, слажем се.
Јеан,
Овај интервју “Тхе Даили Цаллер” остаје, мислим да је најјаснији видео сумирање ситуације до сада представљене. Веза је унутар есеја који је представио Тајлер Дарден на Зеро Хедге.
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
хвала
Свиђа ми се Тајлер и одељак за коментаре је ужасан, гуилти плеасуре.
Јеан,
Добар резиме, али где су докази да је Русија добила 12 милиона долара, или било који од новца који су Стееле/Фусион уплатили против Трампа?
Стил је платио највишим званичницима руске владе за прљавштину о Трампу.
То је једини руски дослух који се може доказати и они то знају.
Јеан,
Хвала на одговору „Стил је платио највишим званичницима руске владе за прљавштину о Трампу“
Међутим, Моје питање остаје без одговора: Где су докази?
Који ДОКАЗИ постоје да је Стил плаћао владине званичнике РУ?
Реч Кристофера Стила?
Винцент – да, и ја сам се ово питао. Да ли је Стил платио неким Русима за информације, или је само сам измислио причу? Све више сумњам да је у питању ово друго.
Да Стеелеова реч…….рече он сам, ко зна да ли је то истина, али је имао контакте у Русији.
Џон Соломон из Хила управо је данас имао ексклузивни интервју са Трампом. Рекао је да чујете све ове приче да је Бела кућа у нереду и хаосу, али је рекао да је био у Овалној канцеларији 45 минута, а председник није могао бити мирнији, организација није могла да буде функционалнија, и био је веома одмерен у томе како је одговарао на питања, веома детаљно.
Соломон је рекао да је Трамп добро разумео детаље истраге о Русији и све што смо га питали. Било је заиста импресивно, толико другачије од извештаја које видите у другим медијским организацијама.
Трамп је данас рекао да покушај да се разоткрије корумпирана истрага ФБИ-ја може да се покаже као једно од крунских достигнућа његовог председничког мандата, да је оно што се дешавало била варка. Променио је формулацију. Он то назива 'ловом на вештице', Муеллеровим ловом на вештице. Данас је то назвао 'преваром', преваром. ФИСА суд је био преварен.
Соломон је рекао да је Трамп дао неке заиста јаке изјаве о судијама: „Још не знам“, рекао је, „али осећам да нису радили свој посао. Можда они то сада раде, морамо им дати предност сумње."
Соломон је разговарао о томе да ли је било опструкције када је Трамп отпустио Комија. Трамп је рекао да је желео да отпусти Комија поново у лето 2016. због начина на који је решио ослобађање Хилари Клинтон путем е-поште… Мислим на истрагу. Рекао је да је то требало да уради раније, али су га изговарали и то је била велика грешка.
Соломон је рекао да је био човек који је веома задовољан својом одлуком да скине тајност, а Бренан га није ни најмање забринуо. Трамп верује да је то исправна ствар и верује да ћемо када видимо ове документе открити да ФБИ није деловао у најбољем интересу Сједињених Држава. Бренан излази и говори ФБИ и ДОЈ да игноришу Трампове захтеве за документима.
Соломон је рекао да је Трамп имао одређени ниво самопоуздања и смирености да је то права ствар. Он је човек на мисији да очисти своје име, али и да натера амерички народ да схвати шта је ФБИ урадио погрешно, и како да се осигура да се то никада више не понови.
Горе наведено је из данашњег информативног програма Шона Хенитија.
Надам се да ће интервју са Џоном Соломоном покренути Трампов проактивнији приступ опсади дубоке државе. Вероватније, нарцисоидни Трамп не може бити „убеђен да је преварен“.
Надајмо се да ће извештаји Џона Соломана добити широку дистрибуцију.
Ре: Трампове почетне борбе са почетном кривом учења: Чини се да не постоји ништа, осим читавог живота циничне корупције, што некога чини „најквалификованијом особом за председника“, да цитирамо Била Клинтона.
Трамп је међународни пословни човек који је и преварант.
Трамп може да превари са најбољим од њих.
Глупост је претварати се да Трамп није васпитан знајући да га глуме. Трамп је играо са играчима светске класе и победио.
Чак и када изгуби, побеђује!
Не заборавимо да је ЦИА по закону била обавезна да скине тајност и објави ЈФК фајлове прошле године, 55 година након што је Кенеди убијен, и 26 година након што је донесен Закон о прикупљању записа ЈФК, а они ЈОШ УВЕК вребају.
да; и још један добар пример. зрак
Хвала Иан Бровн за тај сјајни подсетник. За оне од нас који годинама чекамо да истина коначно изађе на видело, заиста је излуђујуће што морамо да искусимо злочин који је у току... Али, настављајући да указујемо на неправду какву имате овде, бар задржавамо неке нада жива. Много хвала…
Осим ако, као што К сугерише, Џефове сесије могу да буду „неповучене“ и да се заједно са Хубером ускоро декласификују.\До сада је К био веома прецизан са предвиђањима, тако да још увек постоји део војне обавештајне службе која помаже Трампу (или, чак, врши контролу). ).