У корпоративном систему власти, где не постоји значајна подела између корпоративне моћи и државне моћи, корпоративна цензура is државна цензура, тврди Кејтлин Џонстон у овом коментару.

(Герд Алтман са Пиксабаја)
Пише Кејтлин Џонстон
Прошле године, представници Фејсбука, Твитера и Гугла добили су инструкције у америчком Сенату да је њихова одговорност да „гуше информативне побуне“ и усвоје „изјаву о мисији“ у којој се изражава њихова посвећеност „спречавању распиривања раздора“.
"Грађански ратови не почињу пуцњем, већ речима”, речено је представницима. „Рат Америке са самом собом је већ почео. Сви морамо да делујемо сада на бојном пољу друштвених медија како бисмо угушили побуне информација које могу брзо да доведу до насилних сукоба и лако нас трансформишу у подељене Америчке Државе.
Данас је Твитер ућуткао три важна антиратна гласа на својој платформи: јесте суспендован Данијел Мекадамс, извршни директор Института Рон Пол, суспендовао је Скота Хортона из Шоу Скота Хортона, i потпуно уклоњен извештај истакнутог Антивар.цом писца Петера Ван Бурена.
Управо ћу говорити о цензури Алекса Џонса и Инфоварс-а, па ми дозволите да склоним са пута оно „бла бла не волим Алекса Џонса“ да моја обавештења на друштвеним мрежама не буду преплављена људима који говоре "Цаитлин није рекла оно 'бла бла не волим Алекса Џонса'!" Не бих требао, јер ово се заправо не ради о Алексу Џонсу, али ево га:
Не свиђа ми се Алек Јонес. Направио је милионе говорећи ствари које незадовољни десничари желе да чују уместо да говоре истину; он својим информацијама убацује дезинформације, што је исто као да стално лаже. Направио је безброј лажних предвиђања и његова изненадна улизичка подршка америчком председнику помогла је да се популисти уљуљкају у самозадовољство када би требало да држе Трампа до његових неинтервенционистичких предизборних обећања, чинећи га још безвреднијим него што је био пре 2016.
Али овде се не ради о одбрани Алекса Џонса. Он је само најтања ивица клина.
Инфоварс је цензурисано са Фацебоок-а, Иоутубе-а (који је део Гоогле-а), Аппле-а, Спотифаја, а сада чак и Пинтереста, све у року од неколико сати једно од другог. Ово се десило у исто време када је био Инфоварс кружење петиције са десетинама хиљада потписа којима се позива председник Трамп да помилује главног уредника Викиликса Џулијана Асанжа, који представља много већу претњу за наративе естаблишмента него што је то икада имао Алекс Џонс. Асанжова мајка такође извештава да се ово масовно уклањање публике Инфоварса догодило мање од 48 сати након што јој је један продуцент Инфоварса пришао да уради интервју.
У корпоративном систему власти, где не постоји значајна подела између корпоративне моћи и државне моћи, корпоративна цензура is државна цензура. Зато што је легализовано подмићивање у виду корпоративног лобирања и донација кампањама дао је богати Американци имају способност да контролишу политику и понашање америчке владе, док обични Американци немају никакав ефективан утицај, САД несумњиво имају корпоративни систем власти. Велике, утицајне корпорације су неодвојиве од државе, па је њихова употреба цензуре неодвојива од државне цензуре.
Ово се посебно односи на огромне мега-корпорације Силицијумске долине, чије су велике везе са америчким обавештајним агенцијама су добро документовани. Једном када сте помагање у изградњи програма дрона америчке војске, примање грантови ЦИА и НСА ради масовног надзора или поседовања садржаја вашег сајта регулисано пропагандном руком НАТО-а, не можете да се претварате да сте приватна, независна корпорација која је одвојена од владине моћи. У садашњем систему могуће је имати нормалан посао вредан неколико милиона долара, али ако желите да дођете до милијарди долара у контроли богатства у систему где се новац директно преводи у политичку моћ, морате да радите са постојећим структурама моћи. као што су ЦИА и Пентагон, иначе ће радити са вашим конкурентима уместо с вама
Цензура преко приватног проксија
Па ипак, сваки пут када укажем на опасности неколико плутократа из Силицијумске долине који гвозденом песницом контролишу сав политички дискурс нових медија, сви лојалисти Демократске партије претварају се у гомилу тврдолинијашких слободних тржишта Ајн Рандс. "Није цензура!" узвикују они. „То је приватна компанија и са својом имовином може да ради шта хоће!“
Они то раде јер знају своје мејнстрим, плутократски наклоњени „центристички“ погледи никада неће бити цензурисана. Међутим, сви остали су на удару. Левичарски сајтови су већ су њихови ставови срушени манипулацијом Гугловим алгоритмима, и неће проћи много времена пре него што се покрети попут БДС-а и Антифа и скептици естаблишмента о Сирији и Русији могу суочити са масовним де-платформисањем под истим изговором као и Инфоварс.
Ово је подешавање. Погодите меку мету тако да ваша цензура наклоњена олигархима не изгледа као оно што јесте, а онда када добијете сагласност, наставите да гасите остатак медија који се не слажу мало по мало.
Не верујете да је то план? Хајде да питамо седећег америчког сенатора Криса Марфија: "Инфоварс је врх огромног леденог брега мржње и лажи који користи сајтове попут Фејсбука и Јутјуба да разбије нашу нацију“, Марфи твеетед као одговор на вест. „Ове компаније морају учинити више од уклањања једне веб странице. Од тога зависи опстанак наше демократије.”
То сигурно звучи ужасно као упозорења која су издата представницима Силицијумске долине у сенату на почетку овог чланка, зар не? Ово води негде мрачно.
Мораћемо да пронађемо начин да спречимо олигархе да једу своју торту и да је једу. Или (А) корпорације су заиста приватне организације одвојене од владе, у ком случају људи морају да извуку новац из политике, а владине агенције из Силицијумске долине како би могли да се понашају тако и инсистирају да њихови власници не могу да буду извучени на под у Сенату и упућени шта могу, а шта не могу да раде са својим послом, или (Б) ове нове медијске платформе буду третиране као владине агенције у којима функционишу, а људи добију сву заштиту Првог амандмана која долази са њим. Управо сада социјални инжењери дуплирају на начин који ће на крају дати савезу корпоративних плутократа и тајних владиних агенција могућност да у потпуности контролишу приступ јавности идејама и информацијама.
Ако то постигну, игра је готова за човечанство. Свака нада да ће се јавност оснажити над вољом неколицине социопатских, екоцидних, омницидалних олигарха биће успешно побијена. Тренутно играмо за све жетоне. Морамо се борити против овога. Немамо избора.
ovo коментар је првобитно објављен дана ЦаитлинЈохнстоне.цом .
Кејтлин Џонстон је лажљива новинарка, песникиња и припрема за утопију која редовно објављује ат Медиум. Пратите њен рад Facebook, Twitter, или њу . Она има подцаст и нову књигу Воке: Теренски водич за спремаче Утопије. Овај чланак је поново објављен уз дозволу.
ТЛДР. Бар сам читао док ниси почео да брбљаш о Алексу Џонсу. Алек Јонес је ЗАБАВНИК> тачка. МСМ лаже као да све време излази из моде. АЈ само указује на чланке МСМ-а да је већина људи превише заузета вучењем својих курчева и вртењем клиториса уз ђубретне музичке спотове, ријалити програме и друге глупости да би им се чак и два срала. Ви знате да обе стране гувминт пролаза контролишу људи чији је власник влада, зар не? КОРПОРАЦИЈА УНИТЕД СТАТЕС ОФ АМЕРИЦА ЦОРПОРАТИОН је у потпуности у власништву католичке цркве. Католичка црква ЈЕ БАНКА. Само научите мало латинског и брзо ћете схватити да су вас целог живота ЛАЖАЛИ, а ипак очекујете да лажови поправе проблеме које су изазвали. ПОНТИФЕКС МАКСИМУС је титула „папе“ и само да будете сигурни, та канцеларија је број 5 на листи. ПОНТИФЕКС значи „мост“, а МАКСИМУС значи највећи. Сада замислите себе, у старом Риму, своју жену и децу у вучи, колица пуна ваших овоземаљских добара. Путујете, јер сви имамо неприкосновено право на то. Али шта је ово пред вама? Ох, река. Нема моста где год знате. Како прећи, кад немаш чамац? О, види, другар тамо има чамац, радо ће те „пребацити“ на другу страну – за велику накнаду. Дакле, најједноставније речено, шта радиш када уђеш у његов чамац? Пребацују вас са једне БАНКЕ реке на другу БАНКУ. ВИ СТЕ ПРОИЗВОД КОЈИ СЕ СКЛАЖИ У ПОСУДУ. Улази главни ковач царства - папа. Не улази у неки смрдљиви чамац, него ХОДА ПРЕКО ВОДЕ јер има све чамце. Велики мост. СВИ ПОЛИТИЧАРИ ОБЕЋАВАЈУ ЈЕДНО А РАДЕ ДРУГО> оспорите ово ако морате, али не можете побити истину. Рећи да Доналд Трамп не ради оно што је обећао као политичар је исто што и рећи да је вода мокра; просто глупо, бесмислено и реторичко. Зашто ради ствари другачије него што је обећао? Зато што ради по лицитацији банке, он „председава“ стечајним поступком, ништа више. Дневни ред иде напред, без обзира ко седи у великој столици. Он није „вођа слободног света“, нема ничег слободног на овом свету. Он није „најмоћнија особа на планети“, он је лутка од чарапа као што су сви они. Он није „главнокомандујући“, војска редовно ради ствари без сагласности или чак знања свог „председника“. Не, ми живимо под војном влашћу, једноставно и једноставно. Цицерон, римски адвокат за време Гаја од Јулија (Цаес) је цитиран како је рекао „тихо легис интер арма“, што ће вам вратари превести као „закони су тихи у време рата“, али то је а не шта то заправо значи. То значи "тихи затвор војне владавине". Како се зову „закони“ које доноси КОРПУС? „законодавство“ – кад се родиш, што значи „родити“, твоји неодговорни родитељи, као и моји, узму њихову приватну имовину и баце је у море. Затим се обележава, везује и ставља у залихе, а вашим идиотским родитељима је тада само „дозвољено“ да вас одгајају до зрелости. Ово се ради у складу са фикцијом британског закона о поморском адмиралитету, исквареним цивилус романус, римским грађанским правом, чији је Британија главни наследник. Ви сте враћени родитељима путем закона о поморском спасавању и они полажу право на 50% преплављеног пловила, спашеног на мору. Пошто је реч о спасавању „високог реда“, што значи ризично, они траже још 30%. Какав ризик они преузимају, користећи ову фикцију? Па они се понашају супротно закону, то је ризик. Јер видите, ПРЕВАРА је супротна стварном закону. Ваш „извод из матичне књиге рођених” је само инструмент за преговарање, монетизован и наводи вас као брод привезан у њиховој луци. Твоји дебилни родитељи су ово урадили да би ти имао „законска права“. Одакле долази ова реч легално? Законодавство? Зашто користимо реч „правни“ уместо речи „закон“. Хоћемо ли сада јабуке звати поморанџе? Назовимо зелено плаво, поред апелатива зелено. Како се звала римска војска? ЛЕГИО. Дакле, ако желите „привилегије“, очекујете „сопствену власт силом“ и наравно, ако желите да њихова војска брани ваше привилегије, морате је јебено да им платите и цена је сваким даном све већа. ДАКЛЕ – иако ценим ваше мишљење и никада вам то нећу одбити, потребно је да урадите неко ПРАВО истраживање пре него што почнете да причате о стварима о којима знате мало или ништа. Могао бих да набрајам и даље, али нико ме не плаћа да образујем тебе или било кога другог.
То што изабрани политичар може јавно да тврди да се људи морају спречити да говоре ствари које елита не воли да би се спасила „демократија“ говори све.
https://www.corbettreport.com/episode-344-problem-reaction-solution-internet-censorship-edition/
Добра анализа, јасно представљена, добро подржана. Охрабрујем све ЦН коментаторе да поставе везе до овог чланка и других чланака ЦН-а на веб страницама МСМ вести. Људима који добијају све своје вести из МСМ балона треба рећи да постоје важни извештаји и анализе изван тог балона, а затим им дати добре примере као што је овај.
Кејтлин, увек уживам у твојим стварима.
Трудим се да читам што је више могуће од америчког конзервативца до Зимбија.
Недостајеш ми на Медиум-у, али нисам био задовољан њима неко време.
„Настави да шкрабаш“
кал-
Кејтлин је још увек на средњем нивоу.
https://medium.com/@caityjohnstone/latest
Она такође сада има своју веб страницу https://caitlinjohnstone.com/
Врло добро речено, Цаитлин.
Постоји и друга страна овога да корпоративна држава недостаје. Већина Американаца не би ни прочитала чланке који су цензурисани. Није их брига. Људи који примећују су они који су политички опредељени – као што су читаоци вести Конзорцијума.
Сходно томе, оно што корпоративна држава ради – није заустављање ширења неслагања – већ они обавештавају најполитички свеснији у нашој средини да Америка није слободна земља. Они цензурисањем вести апсолутно убеђују политички најактивнији део становништва да ова држава није права демократија.
Типично за цензуру, цензура има супротан ефекат од онога што је намеравано.
инфоварс се не разликује од мснбц, цнн, фок, итд
свако место има своју мисију, а главна је профит
То и дедемократизација САД и остатка света.
То је врло простодушно гледиште. Контролисање наратива се односи на ВЕЛИКИ профит за корпорације које поседују наш МСМ и владу. Неким сајтовима, попут ове, заправо је стало до истине.
Гђа Џонстон је у праву. Притисак владе на корпорације функционише, али медији у свим својим облицима раде прилично добар посао у сејању раздора без мешања владе. Постоји толико мало случајева у којима влада и главни медији нису усклађени, да их је тешко пронаћи. Што се тиче допуштања усамљених гласова достојних организација као што је Цонсортиум Невс, зашто би се они трудили. Допуштање им ствара претварање слободе говора. Ако постану опасни, расположење наших изабраних званичника је да реше проблем као што госпођа Џонстон исправно примећује. Одбрана слободе говора од стране владе и великих медија је веома селективна, а употреба дозивне ватре у напуњеном позоришном стандарду је довољно велико средство за сузбијање да прође камион, у ствари цео конвој.
На страну, гледање Шездесет минута у њиховом хит прилогу о руском мешању у наше изборе био је пример траљавог новинарства које је, чини се, норма. када је реч о Русији. Хтео сам да кажем да никада нису били такви, али мислим да то вероватно није тачно.
Бојим се да имате ствари уназад... корпорације и ФЕД су одавно купили владу.
https://therealnews.com/series/max-blumenthal-on-the-silicon-valley-dc-internet-police
Буллс-еие!!!! посебно на лојалисте Демократској странци који обављају много важнију функцију за плутократију од републиканаца и Чајанке – да се окупе око лажне прогресивне политике која цури из ДНЦ-а, и ефективно одводе притисак који се ствара за истинску прогресивну политику.
У реду је да веб локација комуницира са ким жели или не жели.
Али да ли је у реду да јавно предузеће – попут телекома или електропривреде – одбије да пружи услугу вашем дому јер им се не свиђају ваши политички ставови?
С друге стране, да ли су Иоутубе и Фацебоок јавна комунална предузећа (аргумент А) или издавачке куће (аргумент Б) – јасно је да издавач књиге није у обавези да објави књигу аутора који му се не свиђа.
Дакле, ако је А, онда верујем да би Иоутубе, према законима о слободи говора у Сједињеним Државама, био приморан да угошћује сав нелегалан видео садржај, па ах, све на порнхабу? Варљив. Да ли би ово постало јавно предузеће?
Ако је Б, онда изгледа да је потребна антимонополска заштита, пошто се Иоутубе и Фацебоок и Твиттер приближавају монополској контроли овог тржишта. Како разбити друштвене медије на више независних корпоративних ентитета? Као што је Теди Рузвелт разбио Стандард Оил у Седам сестара?
Ово захтева одређено разматрање. Лично, и даље мислим да су корпоративни телекоми и рушење неутралности мреже много већа претња цензуре од било чега што би Фацебоок, Иоутубе или Твитер могли да ураде. Алекс Џонс и даље може да користи свој независни веб сервер – али шта ако АТТ, Веризон и Цомцаст одлуче да пригуше све везе са његовом веб локацијом? Није ли то већи ризик за слободу говора?
Као што Лајонел из Лионел Натион-а (погледајте његове ИоуТубе стримове уживо два пута дневно са ћаскањем у 8:8 ЕСТ и XNUMX:XNUMX ЕСТ) воли да каже: „Знате да сте прекорачили мету када почнете да добијате ватру.“
Алекс Џонс је био „преко мете“ својим залагањем за Џулијана Асанжа са предстојећим интервјуом са Асанжовом мајком и петицијом која је циркулисала.
Волите или мрзите Џонса, сви би требало да преузму његову Инфо Варс АПП само да бисмо показали нашу подршку за 1. амандман.
Или подржавате покушај да се открије ИСТИНА о Асанжу и „ДНЦ цурењу“ или не. Асанж би могао бити последња нада америчког народа да открије „ко“ је одговоран за цурење ДНЦ-а и ако то заиста НИЈЕ „Русија“, онда да избаци Муеллеров лов на вештице право из воде!
Подршка праву Алекса Џонса да слободно говори требало би да буде главни приоритет СВАКОГ Американца који воли Устав. Јер ако амерички народ не зна ИСТИНУ, нећемо моћи да владамо собом бирајући представнике који се залажу за ИСТИНУ на дан избора.
А ако нема за кога да гласа (у мом случају живим у округу Максин Вотерс), писаћу у своје име.
Одмакните се од потпуно корумпиране Демократске странке!
Ово је добар пример Кејтлин која објашњава шта се дешава у америчким медијским ратовима што је кључно да људи знају.
Наш приступ информацијама, осим владине пропаганде, постаје веома ограничен јер је неколико великих корпорација друштвених мрежа у власништву неколико богатих појединаца или приватних државних уговарача. То су монополи који би требало да буду означени као јавна комунална предузећа, и регулисани као такви, или подељени на мање ентитете, омогућавајући конкуренцију.
Важно је сачувати оно што је остало од наше слободе изражавања и наше слободне штампе. Способност да се коментарише извештавање и да се о томе разговара са другима се смањује док извори постају све ограниченији.
Влада и велики бизнис се боре против јавности за контролу информација и мишљења. Морамо колективно сачувати свој улог у демократији одбацивањем цензуре.
Веома проницљив чланак који документује одређено понашање између оних на власти и њиховог монопола над ширењем вести. Елита моћи зна да мора да контролише наратив који јој иде у прилог и да сваки други став који је супротан њиховим економским и политичким интересима мора бити одбачен. Аутор је у праву када тврди да је „рат Америке са самом собом већ почео“ Овај чланак ме подсећа на онај чувени цитат који каже да би „фашизам требало правилније назвати корпоратизмом, јер је он спајање државне и корпоративне моћи“
Вау! Хвала што сте све ово саставили. Роцк!
ИНТЕРНЕТ је исправно описан као савремени еквивалент јавном тргу. Фацебоок, твиттер, гоогле итд. су ПЛАТФОРМЕ (сапунице, пањеви) или столови за пикник у том јавном парку или тргу.
Питање је да ли им треба дозволити да траже приватно ВЛАСНИШТВО над великим деловима овог јавног простора? А ко осим народа може да их заустави? Дао сам предлоге о томе КАКО их можемо зауставити.
Добро речено. Изгледа да имамо још један прилог акције Цоммонс-а.
Имаш неке веома добре тачке. Авај, не слажем се око Алекса Џонса. Неколико пута када сам слушао његове видео записе, чинило ми се да је све што је рекао апсолутно тачно и тачно. Тако да не знам одакле идеја да он говори дезинформације. Понекад је одвратан и тешко га је гледати. Али то је друга ствар. Његове речи су тачне, посебно о глобалистима, дубокој држави, односима САД и Русије и Трампу.
Можда је релевантно да до сада никада нисам чуо за Алекса Џонса или Питера Ван Бурена. Верујем да ће сада имати ВИШЕ слушалаца!
Благо – Фацеитоус
Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС ам
Слушајте и учите
из стихова
америчке избеглице
Заробљени у системском
Додела "права"
Под претпоставком
кривице по власти
усађена Надмоћи
Доктрине уоквирене
узајамност коже
и за културу и
Енвиро-Едуцатион
Повезивање ума кроз
слагање мисли,
и Филозофија живота
и континуитет од
људска врста која
развија према
Наука, чак и као рат
Прождире невине
са све већим
Равеноус гулпс оф
Туга и месо од
Хуманс Дровнинг
и бомбардовања
и Гасовање или
Одсечене главе
као дефиниција
Провоцирана намера као
ако бомбаши самоубице
нису били доказни
доказ о
дерангемент оф
друштво изазвало
од Американаца
Војска на а
стабилно друштво
под маском
измишљени рачун
и у току
прича/ арапски милитанти
летели авионима у
ВТЦ небодери
и сви ви,
у верним САД
лаковерност, брзо
прогутао то
права прича, као
приказан на
Национални медији
у њему (оптимално)
Најбољи демонстратив
Јавно оптуживање,
пао на медије
Опакуе Сага оф
'Усама бин Ладин'
чија је прича била
обећао у а
"Бели папир"
од Колина Пауела
&Никад се није појавио
као да речи из
облачић дима
никад није намеравао
али илузије које воде
на прихватање/
национални споразум/
прихватање
поништавање целине
друштво људи
који су живели / напредовали
заједно као Једно за
Мамут вековима
су сада десетковани, и,
расељене цивилизације,
лутање / изгубљено / шупље
свети варвари у потрази
хране, склоништа и мира
од бомби америчке производње
то је уништило живот
познавали су под
стабилна влада
пред западним силама
Империјална офанзива
империоус офансиве
Империјална офанзива
империоус офансиве
потисак / силовање / јуриш
„Арапско пролеће“
која је „пробудила“ нежну
Арапи Кахлила Џибрана
у Изненадни западни
економски модел
обманута модерност
лишен искрености
та Истина захтева???
Како смо стигли
до /
где смо сада?
У више трилиона долара
продаја оружја и
Ратови који су у току и
људска бића убијена
од БОМБС/ Бловн Уп
као да су новинске лутке испуњене
са бомбонама као
облачићи дима?
распао у
колатерална штета
на радост
Корпоративни произвођачи бомби
коме је задовољство у профиту
и Боттом Лине и
господин Трамп хоће
Neka vaše pristalice budu zvezde, istaknite doprinose pridošlica i učinite stvari zabavnim! Nemojte se plašiti da sarađujete i odate priznanje drugim grupama koje se bave sličnim pitanjima. Podržite njihove akcije, karma je to!
Америка
Great
Опет ...
Никад се нисте само саплели и сликали
И само погледао целу ситуацију
Јер када га једном погледате
Знаш, (заиста ради)
[Хоок: 2Пац]
Јебе им се за нас
Јебе им се за нас
Јебе им се за нас
Ако одаберем да јашем, набијаћу се до дана кад умрем
Никога није брига за нас
А кад почнем да устанем
Херој у очима њихове деце
Сад им је јебено за нас
[Стих 1: 2Пац]
Неки кажу да су црње тврдоглаве јер волимо да трипујемо
Опремљен са игром, тако да се бавимо овим разбојничким срањем
Видим да се покушаваш сакрити, надајући се да нико неће приметити
Увек морате запамтити: још увек сте члан безнадежних
Видиш, црн си као ја, па пуцаш као ја
Када ови ђаволи покушају да завере, ухватите наше младо црно семе
Погледај, пандури су исто тако покварени као и црње које јуре
Трагајући за узорима, наш отац фигурира безобразно
Неки кажу да очекују да Илуминати успавају моје тело
Црње на журци са кретњама исто тако несташним као и ја
Пре него што се уплашим компјутерских чипова, морам да се позабавим браћом која преврћу
Не видим да ђаволи не крваре, само црна крв цури
Можемо да променимо - шта ваша уста говоре?
Гледам како црње раде своје животе без плате
Шта год да је потребно да бисте заменили места са разбојницима на врху
Пуцам, нека свет стане
Јебе им се за нас
[Хоок: 2Пац]
Сада, ако одаберем да јашем, насилан до дана смрти
Никога није брига за нас
Али кад почнем да се дижем
Херој у очима њихове деце
Сад им је јебено за нас
Ако одаберем да јашем, набијаћу се до дана кад умрем
Никога није брига за нас
Али кад почнем да се дижем
Херој у очима њихове деце
Сад им је јебено за нас
[Стих 2: ЕДИ Меан]
Јутро је после и сада је сав смех нестао
Време је да размислите о томе шта сте урадили, јер кажу да сте погрешили
Сигуран сам да си имао своје разлоге, брате, не сумњам у тебе
Видите, једноставна чињеница је да их није брига за вас
Или оних пет уста које сте присилили да храните, не укључујући себе
Све што желите је богатство, они то доживљавају као похлепу
Дакле, док сте учитали тај МАЦ и наставите да их разбијате
Био сам на папиру, мислећи да их није брига за нас
[Стих 3: 2Пац]
Ја то видим јасније, мрзим слику у огледалу
Они тврде да смо инфериорни, па зашто те се ови ђаволи боје?
Гледам како моја нација умире, геноцид
Очекујте крварење, последице су
Рекао сам ти, последњи албум, потребна нам је помоћ јер умиремо
Дајте нам шансу, помозите нам да напредујемо, јер покушавамо
Игноришите целу моју молбу, гледајући нас са гађењем
А онда моле кад ми пушке пукну
Јебе им се за нас
https://www.youtube.com/watch?v=YItXQTyD_48&frags=pl%2Cwn
Ја сам мушкарац од 73 године
и још увек се расплачем
кад чујем ове стихове...
Заправо мислим да ће ово експлодирати против Твитера. Чини се да Џонс добија све више слушалаца. Све више људи долази да се жали на ово, углавном такозваних конзервативаца, и питам се да ли можда постоји основа за групну тужбу. Такође, у потрази за Крисом Марфијем приметио сам да долази на поновни избор у новембру, а његови републикански противници тврде да је „раскинуо Конектикат“ (шта год то значило) тако да би могао бити рањив; наведен је као „један од најсиромашнијих чланова Конгреса“.
Они то раде јер знају да њихови мејнстрим, плутократски наклоњени „центристички“ ставови никада неће бити цензурисани.
Међутим, сви остали су на удару.
Левичарски сајтови су већ имали своје ставове срушене манипулацијом Гоогле алгоритама, и неће проћи много времена пре него што се покрети попут БДС-а и Антифа и скептици естаблишмента о Сирији и Русији могу суочити са масовним де-платформисањем на истом истом изговор као Инфоварс.
—- упоредите то, ако имате појма, (да не замућујем своју тему), Кејтлан Џонстон, са, не само цензуром, већ са Заштитом 'поверљивих' информација као што је Индустријска фармацеутска ИНДУСТРИЈА СМРТИ (нијансе - наци-германи )преко ИНДУСТРИЈСКЕ ПРОИЗВОДЊЕ и ПРЕПИСИВАЊА ОПИОида као да је Хакслијева „Сома“ или/и преглед „Хемијско и бактериолошко стање ембриона“. – Практична упутства за раднике Бета Ембриро-Сторе /// као у владиним принудним вакцинацијама, заједно са принудном капитулацијом од стране Фејсбука било кога/свих — лично суверено веровање/а масовно крше и клече и постају убеђени и заробљени у неизбежној аутократији, због Дарвиновско лажирање и дезинформисани избори за Диссент Инто Тхе Маелстром брода америчког изузетности који тоне, — као да би Бог могао/хоће да „опрости“ целокупној колективној бруталности бомби, метака, уранијумске муниције / ЦРИППЛИНГ Уведене санкције — подршка бруталним диктаторима који су масакрирали НЕВИНЕ цивиле да би добили/обезбедили ВОЈНА СРЕДСТВА САД, да би обезбедили аутократску/ауторитативну КОНТРОЛУ...
Прогутани смо у калупу прихватања/у потпуно нову стварност која је на чудан начин изграђена на нацистичкој науци/експериментима, сада улазимо у/добу свемирског доба манипулације ДНК, манипулације генима — порекло врста распоређених унутар епрувета.
Џорџ Гилдер је то пророчки видео у овом и више у својој књизи из 1990-их, МИКРОКОЗАМ. —
Џорџ Гилдер и његов Институт Дисцовери били су далеко испред – криве у овој „Фејсбук” ери футуризма….
Молимо пронађите и размотрите његову књигу, посебно када се ради о технолошким могућностима и новим чудима (Врли нови светови) спајања/манипулисања гена. …
Драго ми је што си овде објављена, Кејтлин. <3
„У садашњем систему могуће је имати нормалан посао вредан неколико милиона долара, али ако желите да дођете до милијарди долара у контроли богатства у систему где се новац директно претвара у политичку моћ, морате да радите са постојећом моћи структуре као што су ЦИА и Пентагон, иначе ће радити са вашим конкурентима уместо с вама.”
У ствари, ако компаније постану велике, оне постају потенцијално велико оруђе/оружје за државу која води рат, у ком тренутку ће им бити понуђен договор који не могу одбити, као што би се очекивало унутар ове гангстерске Корпоратократије. Погледајте Викиликс. Мозилла је једноставно скочила на вагон лажних вести, тако да су сада безбедни, како истиче Арон Кесел из Ацтивист Поста. Власник Лавабита, Ладар Левинсон, имао је принципе и био је лојалан својим купцима (укључујући Едварда Сноудена) које није желео да изда само зато што је то захтевала Корпоратократска држава, па се затворио. Оживео је своју компанију када је смислио начине да заштити своје клијенте од ратне државе која нас све напада у име 'националне безбедности'.
Дакле, мало је страшније него што је влада само одлучила да фаворизује ваше конкуренте, што наравно невероватна Кејтлин зна.
Уз све ово заробљавање од стране технолошких гиганата, иноватора, од стране државе која води рат (Рандолпх Боурне), како ће се завршити? Имам више од једног одговора на то. Један од тих одговора је очигледан: појачана контрареволуција, углавном у области сајбер простора, у рату државе против народа. И такав рат је у току, што је велики број аутора детаљно показао. И не (само) Русија напада народ. Џеф Халпер је написао „Рат против народа“. Ник Бакстон и Бен Хејз су уређивали „Тхе Сецуре Анд Тхе Диспоссессед”. Даглас Валентин је написао „Програм Феникс“, за који примећује да није био ограничен на Вијетнам. Ноам Чомски и Едвард Херман написали су разорну двотомну „Политичку економију људских права“, која је укључивала „Вашингтонску везу и фашизам трећег света“. А Едвард Херман је написао: „Мрежа правог терора. Све те књиге и многе друге говоре о контрареволуцији и противпобуњеништву (државном тероризму) који иде уз то.
А контрареволуција и противпобуњеништво не морају бити екстремне разноликости, као у Јужном Вијетнаму када су САД мучиле ту земљу до смрти. Кејтлин је причала о томе како је држава (Нови Зеланд) радила на њеној пријатељици Сузи Досон. Прочитај рачун. Прилично је просветљујуће.
Шта ви зовете 'размишљање' које је противно 'размишљању' (и оно што ми сматрамо делом иновације која води до изума који подижу друштво? То се зове контрареволуција. Тамо су отишли наши корумпирани технолошки гиганти. Неће се завршити добро за њих, чак и ако мисле другачије и чак и ако се осећају безбедно јер су са великим момком који има тог великог момка на видику.
"Размишљање о размишљању" - https://arrby.wordpress.com/2018/04/13/thinking-about-thinking/
„41 ознака, 17 уноса и без прегледа. Обележи ме можда?” – https://arrby.wordpress.com/2018/08/11/41-tags-17-entries-and-no-views-bookmark-me-maybe/
„Ми радимо шта нам се каже” – Питер Габријел; "Тако"
Некако сам пропустио те речи наших изабраних „представника“ на саслушању у Конгресу. Оно што ови политички макрои и курве не желе да урадимо је да се окупимо и договоримо да распршимо срања у којима смо тренутно до грла.
Колико ја знам, ово је прво дело Кејтлин Џонстон који сам прочитао, и слажем се са њеном општом претпоставком да је ово више него само злослутно. Све више наших изабраних „представника“ прича и понаша се као ванземаљски тоталитаристи.
Добра вест је да Трампова „трговина“ и ратоборност која звецка сабљама коначно буди остатак човечанства на фундаментално непокретање униполарног било чега. Тај један ентитет толико војно, политички и економски доминантан да може да изазове бол и патњу где год и кад год одлучи. Иронично је да је Трампова МАГА чин у овој представи која ће свргнути САД са трона. Лоша страна је у томе што 99% контролише НИШТА (ово важи за већину планете.) Друга мана је то што мегаломани на власти неће признати власт без катаклизмичног сукоба. Али ништа није укочено, иако индикације не изгледају обећавајуће.
Веома добро речено о проницљивој анализи госпође Џонстон, политичком хакеру који преовладава у Вашингтону и контрапродуктивној моћи коју Трамп игра. Надам се да грешите у вези катаклизме, али слажем се, изгледа да је неизбежно јер ти мегаломани неће дати.
Погледајте ставове Џејмса Корбета о овој теми.
https://www.corbettreport.com/episode-344-problem-reaction-solution-internet-censorship-edition/
Џонстон је у праву: сада када су компаније из Силицијумске долине од слоноваче искључиле Алекса Џонса тврдећи да је то „говор мржње“ и „лажне вести“ – које га у суштини нестају, неизбежно је да други политички сајтови и новинари који доводе у питање „Русија је украла изборе“ Наратив обавештајне заједнице/Клинтонове/МСМ/Вашингтона биће следећи. Када гигантске високотехнолошке корпорације имају монопол над неколицином сајтова које огромна већина људи користи (Фацебоок/Иоутубе/Твиттер/итд) – шта се дешава са правима 1. амандмана на слободу штампе? Очигледно је избачено кроз прозор заједно са Алексом Џонсом. Потпуно, потпуно подржавам потпуну слободу штампе и изражавања: нека јавност мисли својом главом. Ово државно срање дадиље, тј. 'штитимо вас од лажних вести' је тројански коњ за корпоративно-владину цензуру и контролу мисли.
Извештај о црном плану износи оно што сам одувек говорио, а нисам добио никакву подршку за то, наиме, закони о говору мржње су лоша идеја. То је зато што ће их непријатељ на крају искористити против нас. Џејмс Корбет има да каже неке ствари (на прилично мучен начин) о цензури Алекса Џонса и др. У суштини, када влада уђе у регулисање цензурних (приватног сектора) организација које избацују оно што неки називају говором мржње, то у ствари штити организације које су подложне тој регулативи. Претпостављам да је то слично добијању печата одобрења – званичности – од владе. А ако је организација у ствари антинародна… А што се тиче организација које немају печат одобрења…
„Када би цело човечанство минус један било једног мишљења, а само једна особа супротног мишљења, човечанство не би имало више оправдања да ућутка ту особу него што би он, да има моћ, био оправдан да ућутка човечанство.
„Али посебно зло прећуткивања изражавања мишљења је у томе што оно пљачка људски род; потомство као и постојећа генерација; оних који се не слажу са мишљењем, ипак више него оних који га држе. Ако је мишљење исправно, они су лишени могућности да замене грешку за истину; ако нису у праву, губе оно што је увек велика корист – јаснију перцепцију и живљи утисак истине, настао њеним сударом са грешком.”
– ЏОН СТЈУАРТ МИЛ (1806-1873) енглески политички економиста, филозоф
И тако видимо виталну важност дворске луде или „будале“ у старим краљевствима, јер је само он могао да говори истину, или супротно мишљење, а да му не одруби главу.
Па, све је то веома лепо, али Фејсбук и Твитер су приватно власништво и имају право да воде своје послове како им одговара, у оквиру прихватљивих законских смерница, они не крше своје смернице.
О Господе спаси нас, слободоумни људски род је погођен! Твитер и фејсбук гледају сопствени интерес и гуше дебату кроз цензуру која им је само на француском даље, шта ће он невини људи, гас! Користите алтернативне платформе.
„У корпоративном систему власти, корпоративна цензура је државна цензура“
Добро речено, заиста.
Читаоци такође могу уживати у овој краткој анализи:
https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/08/09/john-chuckman-comment-the-truly-dangerous-tendencies-of-our-mainline-press-and-internet-tech-giants-media-to-bring-us-serious-censorship-disguised-as-protection-from-scoundrels-the-case-of-alex-jon/
Нешто мора да улази у водоснабдевање било случајно или намерно да изазове масовну хипнозу која има толико вероватно интелигентних људи који верују да сви морамо да идемо у корак са сваком политиком коју елита жели. Можда смо сви зомбирани од огромних количина Ксанака, Валиума, Окицонтина и других психоактивних агенаса који умножавају наше умове и пишају, неметаболизовани, у подземне воде да би се рециклирали у нашу воду за пиће, отклањајући потребу за личним рецептом за уживати (трпети) последице.
Права је штета ако су потпуно транспарентне лажне приче застрашивања које су ширили саме по себи довољне да убеде већину људи да се одрекну својих уставних права и приватности. Јасно је да тактика велике лажи не функционише на сваком појединцу или сајтови попут овог не би имали публику. Због тога желе да нас угасе, а Алекс Џонс, иако није члан овог клуба новинара, само је први корак ка исходу који ће обухватити све који остају изван свепрожимајућег групног размишљања.
Идеје, веровања, меми, вредности, обичаји, навике и слично не примају се универзално од неке инспиративне силе са висине. (Једноставно вам је речено да верујете у то од најранијег детињства.) Они се шире популацијом попут вируса из умног контакта, било лично или путем неког модалитета масовне комуникације, попут телевизије или интернета. Циљ цензуре, према најновијим речима Алекса Џонса или Рона Пола, јесте да се истреби извор „заразе“ што је могуће ближе месту порекла, пре него што се може проширити на превише носилаца за пренос на друге. Људи имају тенденцију да верују у оно што чују и оно што чују долази од њихових редовних контаката. Угасите свог омиљеног водитеља ток шоуа или интернет сајт и постану гладни за новим „бутничким“ идејама. Ако никада не чују истину, велике су шансе да је неће сами смислити и сигурно неће поступити по њој.
Још једна ствар у коју сам прилично сигуран: ако њихови покушаји пропаганде, психијатрије и контроле ума не буду радили на њихово задовољство, неукрашено насиље ће постати нови стандард. Знам, знам, неки од наших су то већ осетили.
Реалиста-
Хвала на свим вашим коментарима овде на ЦН. Уживам у њима колико и у чланцима. Кејтлин је прави глас истине. Читам њене ствари скоро сваки дан.
Надам се јер су многи из млађе генерације „резачи каблова“. Они су масовно напустили МСМ. Пропаганда је и даље неодољива и многи се одлучују за „забаву“ која отупљује ум, али надам се да видим пукотину у оклопу империје. Заиста морамо да се боримо са злима у овој фази док покушавају да ућуткају алтернативне гласове на интернету. Ове такозване „приватне компаније“ су углавном под контролом владе, а фашизам у свом правом смислу је нова нормала. Догађаји протекле недеље требало би да буду позив на буђење за све нас. Алекс Џонс, Питер Ван Бурен и Рон Пол су вође онога што долази.
Скип Сцотт - сасвим се слажем. Кејтлин је заиста одлична и прихвата и ширу слику и детаље. Она такође успева да то уради и са страшћу и са хуманошћу, што је веома цењено у свету којем све више недостаје обоје.
Реалиста -
„Још једна ствар у коју сам прилично сигуран: ако њихови покушаји пропаганде, психијатрије и контроле ума не функционишу на њихово задовољство, неукрашено насиље ће постати нови стандард. . . ”
Имате потпуно право. Постојали су маркери све време од владавине ГВ Бусх/Цхенеи, јасни показатељи ове нове будућности.
Али неки од нас су толико очајни да имају бољу и мирнију будућност за човечанство на овој планети да се надамо да ће имати било какву сребрну линију на небу – Обамина нада и промена, сада се Трамп слаже са Русијом и зауставља интервенције у иностранству.
Сада се чини да постоји нова превара коју ће демократе починити, кандидати са неком врстом социјалистичке оријентације, као што је Берни Сандерс наводно био или јесте. Политичари у обе странке су завршени ЦонМен, у служби правих мајстора – МИЦ, Валл Стреет Финанце, Медиа анд Ентертаинмент, који раде на томе да донесу ову нову будућност. Берни Сандерс није ништа другачији.
„Сада се чини да постоји нова превара коју ће демократе починити, кандидати са неком врстом социјалистичке оријентације, као што је Берни Сандерс наводно био или јесте. ”
И ја сам приметио овај трик. Они су вољни да имају неколико лажних напредњака како би спречили напредњачко крило странке да их потпуно напусти. Они користе Сандерса, а сада и овог новог Оцасио-Цортеза, да продају свој наратив о „великом шатору“, а затим их сарађују када су у питању сва важна питања. Они такође стално продају идеју да је гласање за кандидате трећих страна губљење времена, тако да морате да се задовољите „мањим залом“ када дође време за новог председника. Не знам колико дуго могу да играју исту превару пре него што људи то прозре, али ако се то понови 2020, мислим да смо осуђени на пропаст.
Актуелни демократски председник који се кандидује за сенат на Флориди (Бил Нелсон) ме је толико наљутио тиме што сам поново користио партијску превару против Русије да никада не бих могао да гласам за њега иако је његов противник ужасни гувернер Рик Скот (који се изјаснио кривим за превару Медицаре у износу од милијарду долара за његов систем ХМО у Колумбији пре његовог избора). Не могу да поднесем такву крађу новца пореских обвезника усред бела дана, али такође не могу да прихватим Нелсонове лажи да је Русија активно хаковала улоге гласача на Флориди, планира да избрише регистрације и поремети новембарске изборе. Знате ко је вероватније да уради те ствари? Демократске и Републиканске странке.
Нелсон само тражи превентивне изговоре за губитак који види да долази. Ако верује да његов очајнички гамбит може да функционише, мора да мисли да су гласачи проклети идиоти да би веровали да ће Русија истрајати у вршењу саботаже против америчких интереса, стављајући их стално на нишане наших политичара и медија. Мора да мисли да ће Флориђани купити било какву причу коју им њихови изабрани званичници испричају, потпуно неподржану никаквим доказима. Треба да верујемо да Асад никада не престаје да покушава да отрује сопствени народ и да Путин никада не престаје да се меша у америчке изборе. (Зашто би Путин фаворизовао Рика Скота? Зато што се диви америчким лоповима?) Ако заиста верујете таквим оптужбама, вероватно је логично да бисте фаворизовали РАТ са том земљом. Гласаћу за некога из Баадер-Меинхоф банде или Талибанске партије (ако постоји таква звер) пре или Нелсона или Скота. Или уопште нећу гласати.
Потпуно разумем твој осећај фрустрације. Моја резиденција је Аризона, дом Џона Мекејна. Једина ствар која ме држи да изађем на изборе је то што имају „пропозиције“ о балету, који су најближи директној демократији у добрим старим САД. Ретко ко има за кога вреди гласати на државном нивоу, али за председничке изборе ја гласам за ону странку која изгледа да има „мировног“ кандидата на предизборима, а онда гласам за Зелену странку у опште, пошто „кандидат за мир“ има никада није победио на примарним изборима.
Исусе, где је мој уредник. „Балет” за гласање, бре! Такође сам приметио још један изнад „цо-оп“ за коопт. Заиста нисам тако глуп као што се понекад чини- Искрено!
Нисам пропустио изборе од 1968. Чак и „мали избори“ за Градско веће итд.
Овог пута морам да се одлучим између Максин Вотерс и неког глупог републиканца који чак нема ни веб страницу ни било какве заказане догађаје.
Писаћу у своје име. Предлажем да сви учине исто када су суочени са избором „НЕ“!
Прелепо, поделио сам на ФБ са „прогресивном сапуницом“. Волите овај чланак, мрзите оно што осветљава. Сви никада не смемо дозволити да Врховни суд изједначи корпорације и људска бића. Хвала Кејтлин, настави да им правиш пакао.
Браво Кејтлин, прилично добро, нема промене што си погодио мету, да смо сада унутар прилично стресног подручја еволуције нашег друштва у нашу потпуну фашистичку полицијску државу. Сада је добротворна цензура у пуној снази штитећи нашу демократију. Сјајно, оно што они заиста говоре, је да су они овде да сруше оно што је остало од наших грађанских слобода. Прво је био рат против тероризма, па сада затварамо информације за које се сумња да су руска пропаганда. Колико је то параноично. Како грозно за наша права на први амандман. Добар чланак гђо Џонстон. Јое
То је интересантно, али озбиљно сумњам да ће сензори за које наша влада велико напише по том питању моћи да контролишу нарацију, посебно за ту серију уздаха
Госпођо Џонстон, ваше запажање ако је корпоративна држава прецењена. Сва одељења владе уговарају и грант средства приватном сектору. Нико се не жали када су средства додељена Хеад Старту. Ваш аргумент би могао рећи да су грантови за почетак су приступ корпоративним владама контроли ума грађана кроз образовање прије К. То је смешно због језика грантова и уговора који дефинише обим посла. Ако нађете језик уговора између владе и компанија друштвених медија које улажу у приватни сектор уставним обавезама, онда можда имате нешто да радите. Иначе се само жалите на корисничке уговоре који власницима сајтова друштвених медија дозвољавају да раде шта желе. Ако вам се не свиђају кориснички уговори, поставите веб локацију и ставите је на своје. Међутим, немојте се изненадити ако сте сигурни да помажете терористима или промовишете штету другима. Влада вас неће бранити јер се закони о цензури не односе на приватни сектор.
Почетак је савезни програм.
Наравно, свако може да успостави огроман монопол сваког дана.
Слобода и правда за гангстере.
Поново имамо посла са “слободом” изражавања, и шта учинити са ограничењима ове слободе. – Ако Гардијан, Њујорк тајмс, Си-Ен-Ен, Фокс, Фејсбук или Гугл неће да штампају или емитују ваше ставове, морате да пронађете „платформу”, кутију за сапун, папир или веб страницу која ЋЕ, или да направите сопствену. – Неко ко није банован ће сигурно усмерити ваше пратиоце тамо где можете да се нађете. Ово би било добро за вас, пратиоце, као и евентуално удаљавање ових МСМ-а барем до неког степена. На крају крајева, зашто желимо да кажемо свим тим људима оно што они не желе да чују? Надам се да ће ме неко упутити на место где могу да чујем оно што желим да чујем. (ЦН ако буде забрањено на Гоогле-у на пример) Они који желе да чују наћи ће начин, а они који не желе наћи ће начин да се то избегне.
Ове велике „платформе“ НЕ поседују интернет. Они поседују само веома много умова који су се тамо сјатили.
Запамтите – Слобода НИЈЕ дата, одобрена, дозвољена или наметнута. Мора се ПРЕУЗЕТИ, а цена је потпуно прихватање свих последица.
Чини се да кажете да су криви они које монополски медији могу заварати.
Али јасно је да они не „поседују много умова који су се тамо сјатили“.
Зашто бисте тражили да им дозволите да доминирају над оним ког се може доминирати?
Онда је ваша идеја да се слобода „мора узети“ дозвољава да се она одузме.
И изгледа да претите онима који би то узели назад, „последицама“.
Да ли вам је промакло да ове корпорације гура влада? Ово није само пословна одлука слободне воље. Опет, погледајте нагомилавање бивших саблазни унутар МСМ-а и постаје јасно да се медијима и друштвеним медијима говори како треба да раде.
Десет статус-куо систем је под страшном претњом јер је нестабилан због дугог рада у корумпираним водама. Овај медијски обрачун је само знак да губи контролу: и што се више разбија, то више губи контролу.
Толико да се не слажете с тим одакле да почнете: прво, Кателин, ви заправо желите да направите више корпоративних ентитета који су високо ауторитарни који су већ део Еверал веће бирократије? То је толико суштински погрешно да ме прво боле задњи зуби јер ће безброј алтернативних платформи напредовати само под овом врстом цензуре и то ће помоћи да се покрене пропаст диносауруса у медијима наслеђа. МСН напада ИоуТубе, Фацебоок и твиттер, време је да се пређе са ових платформи јер више нису корисне,
Друго, док не могу да верујем да ово говорим, али се заправо слажем са либералима, то су приватне компаније и да ли су натерани или самоиницијативно бирају да буду културни полицајци, то је ту прерогатив. Несрећни, вероватно фатални. Дугорочно, али њихов слободан избор.
С друге стране, ако је јавност мислила да је ово потпуно јавни простор да се каже шта год жели, била је дезинформисана. Претварати се да је ово икада било другачије је помало чудно, с друге стране, колико год ово изгледало као препрека слободи говора, мислим да заиста треба да препознамо невероватну количину заиста квалитетних алтернативних медија који се тренутно дешавају, ми су у ренесанси, тржиште ће се прилагодити, ово је индустрија која расте, МСМ је исмеван чак и од председника и с правом, ако сви не завршимо мртви у неком идиотском рату због лоше процене наше Владе, сви ћемо причати нашим унуцима да смо били овде, водили добру борбу када је толики број наших сународника увучен у пропаганду.
Коначно, Кејтлин, шта је са припремама ове утопије? Сигуран сам да су Хитлер Стаљин и Мао такође пуцали на утопију, требало би да пробате да прочитате Хајека.
Дундерхеад – ти =” ово су приватне компаније и да ли су принуђене или самоиницијативно бирају да буду културни полицајци, то је ту прерогатив.” Мои – стварно?
Из вашег коментара се само може закључити да бисте подржали такве „приватне компаније“ – „прерогатив“ – да изаберу да се не придржавају других основних америчких закона или уставних права ако одлуче да то не чине. Зашто би запошљавали људе расне, верске или сексуалне оријентације ако би одлучили да то не раде, ако је правно поштовање уставно заснованих основних законских права на „слободу говора“ опционо за њих?
Чини се да се аргумент да су корпорације „правна лица“ топи у неком нејасном подземном свету за неке када корпорације изаберу да изађу „изван“ законских права којима смо ми обични смртници познати као људи, и уместо тога претпоставе нека „права“ да и једно и друго буде „правно лице“ – а да може и правно кршити закон и устав. Нажалост, ова врста збрканог размишљања прожима „либертаријанско“ и неко конзервативно размишљање које се некако бори да повеже чак и најједноставније тачке у таквим стварима. Можда је то страх од увреде – „невидљива рука“ са својим „чудотворним“ моћима. Може се само нагађати разлоге, ако их уопште постоје, за оне који одлуче да обоготворе корпоративну моћ.
Иако сте то пропустили да поменете, такође се мора претпоставити да бисте сматрали неопходним да раскинете све државне уговоре или грантове са таквим „приватним компанијама“ које одлуче да искористе свој избор/иницијативу/прерогатив да игноришу уставно заштићене „ слобода говора." Или је то „бесмртни“ аспект корпорација које се понашају као суштински – „бесмртне правне особе“ – за који мислите да им даје божанску моћ да једноставно пркосе закону – за разлику од нас обичних смртника? Само се питам.
Па, Гери, морам да кажем да је увек радо читати такве емоционално оптерећене сламнате аргументе, али хеј, сви су ових дана ормани ауторитарни, тако да се избедите. Поента је да се претварамо да имамо било какву моћ по овом питању је апсурдно! Ако било који закон буде написан, то ће бити на штету слободе говора, а не подстицања или заштите.
Па, ја лично презирем чињеницу да се корпорације сматрају слободним појединцима према америчком закону, а то је друштвени конструкт који живимо, ако можете да нађете излаз из тога који функционише, изаћи ћу иза, али он не постоји. Очекивати да ће влада ограничити слободу говора било би аналогно ономе што су предреволуционарни ратни пропагандисти/патриоте дали цензури британској круни.
@ Дундерхеад: „Па, ја лично презирем чињеницу да се корпорације сматрају слободним појединцима према закону САД-а, а то је друштвени конструкт који живимо, ако можете да нађете излаз из тога који функционише, ја ћу изаћи, али он не постоји. ”
Неисправан. Погледајте амандман Ми људи. https://movetoamend.org/wethepeopleamendment
До сада у Дому 60 спонзора које је подржало 8 државних влада и преко 600 локалних јединица власти.
Гери, провлачећи се кроз све коментаре, мислио сам да имаш највише да кажеш и да изнесеш суштинску поенту.
„Иако сте то пропустили да поменете, такође се мора претпоставити да бисте сматрали неопходним да раскинете све владине уговоре са, или грантове, таквим „приватним компанијама“ које одлуче да искористе свој избор/иницијативу/прерогатив да игноришу уставно заштићене "слобода говора." Или је то „бесмртни“ аспект корпорација које се понашају као суштински – „бесмртне правне особе“ – за који мислите да им даје божанску моћ да једноставно пркосе закону – за разлику од нас обичних смртника? Само се питам."
До тачке.
1. Не, чланак не настоји да „учини… корпоративне ентитете … делом… бирократије“
Регулисање масовних медија ради спречавања монопола медија није монопол.
2. „приватне компаније … бирање да буде културни полицајац … да ли постоји прерогатив”
Не, масовни медији имају одговорност да буду уравнотежени и морају бити тако регулисани.
3. Писчево „припремање за утопију” очигледно не треба мешати са Хитлером или Стаљином.
1 бирократије које су задужене за дату индустрију су готово увек на челу са заинтересованим странама управо из тих делатности и не представљају јавни интерес.
2 Не, масовни медији имају одговорност да буду уравнотежени и морају бити тако регулисани. То је тако монументално пасти на под, апсурдно комично, када су наши лордови и господари икада тражили да обезбеде фер и једнаке услове, а много мање слободе говора, драги Боже човече.
3 свако ко је икада покушао да усади своју верзију утопије на овај свет створио је пакао на његовом месту
Ми смо носиоци промена, ми одлучујемо о нашој будућности
2 – Доктрина правичности је постојала од 1949-1987. „Главни план за доктрину је био да се обезбеди да гледаоци буду изложени различитим гледиштима... Судови (1969) су закључили да је недостатак радиодифузног спектра, који је ограничавао могућност приступа етру, створио потребу за доктрином .”
https://en.wikipedia.org/wiki/FCC_fairness_doctrine
Очигледно је да је „ограничена могућност“ радиодифузног спектра од тада замењена интернетом, али јавно добро због изложености „разноликости гледишта“ не служи ограничењима одређених гледишта. То што су ова ограничења уведена на подстицај изабраних представника је права забринутост.
1. Да, бирократије су често корумпиране, али тамо где влада није, масовни медији се могу регулисати како би се спречио монопол.
2. Да, влада „лордова и господара“ никада неће постићи ништа позитивно, али радна демократија може да обезбеди једнаке услове и слободу говора.
3. Писац није настојао да наметне личну визију Утопије.
Да, ми смо носиоци промена, али како се може обновити функционална демократија под претпоставком да влада никада не може да функционише како треба?
Прво, не сумњам да је госпођа Џонстон љубазна и савесна особа без посебно подлих планова за ауторитарно друштво, с друге стране, кад год видим речи утопија, помислим да је време да купим ту земљу на Мајни ако знате оно што мислим.
Моје мишљење о регулацији према слободи говора је исто као и према регулацији у рецимо нуклеарној регулаторној агенцији, она гуши иновације и када заправо дођете до неке технологије за пробијање као што је фисија торијум флуорида, као и друге повезане Технологије које су заинтересоване стране увек успевају да потисну оно што би било највише у јавном добру и што би било најтеже регулисати под џиновском бирократијом. На крају ћете имати гигантску институционализовану корпоративну бирократију која ће од недеље пронаћи 1000 начина да спроведе сопствену цензуру и за шта, као што сам већ рекао, ово је индустрија која расте. Боље би вам било да размислите о антимонополским тужбама за ове мегалополисе или о неком даљем екстериторијалном опорезивању, иако би строже поштовање антимонополских закона било пожељно.
По мом мишљењу, није у интересу владе да истински подстиче слободу говора, то је посао америчке културе, полис, друштво које се ослања на закон да би регулација спровела одређено понашање сама по себи биће неслободна.
@ Дундерхеад: „По мом мишљењу, није у интересу владе да истински подстиче слободу говора, то је посао америчке културе, полис, друштво које се ослања на закон да би регулатива спровела одређено понашање сама по себи ће бити неслободна .”
Нећу се сложити донекле. Слобода говора је у великој мери функционисала у САД због правосуђа које је ревносно да је заштити. Наравно, култура игра улогу, али судска пракса Врховног суда о претходним ограничењима говора била је веома тврд орах за било који владин аргумент. Исто тако, регулација телефонске индустрије је произвела систем који је доступан свима (ако то могу да приуште).
Нешто слично би законима могло да се уради у корпоративном дигиталном контексту:
* Захтевање да се све бесплатне издавачке услуге сматрају „основним услужним програмима“ који морају бити доступни свима без дискриминације;
* Забрана тим службама да ускраћују услугу без одобрења судског налога (укључујући претходно ограничење судске праксе говора).
* Обезбеђивање либералних правних лекова, укључујући судске трошкове и адвокатске таксе, за оне чије је право на објављивање неуспешно оспорено.
Док је горе наведено само пример, такви приступи користе бирократску инерцију за заштиту грађанског права; то јест, појединачни издавач „поседује“ статус кво, а не издавачку услугу. Услуга мора ангажовати адвокате и ићи на суд да забрани корисника, са малом вероватноћом успеха у већини случајева. А пошто постоји подстицај за адвокате да заступају кориснике, услуга је мање-више загарантована високим правним трошковима за минималну вероватноћу успеха.
Кејтлин посебно хвала на овом параграфу
Ово генерално важи не само за САД, већ и за читаву империју.
Без критичког размишљања и различитости мишљења прозор у Истину постаје непрозиран. У САД је прозор у истину огледало. Једноставан одговор на корпоративну цензуру је да престанете да користите њихове услуге.
Можда бисте желели да истражите теме о којима је Винклер говорио у својој бриљантној новој књизи „Ми корпорација“.
Представља дивну историју пута који је прошао који је омогућио да Врховни суд на њих гледа тако благонаклоно.
Дицк Свенсон
Валла Валла, ВА
Наравно, доступно на Амазон дот цом.
Зеро Хедге вечерас има занимљив чланак Чарлса Хјуа Смита, „Велика иронија Русијегејта: САД сваким даном све више личе на СССР“. Гушење у старом Совјетском Савезу пре његовог распада има паралеле са оним што се сада дешава у САД.
То има везе са цивилизацијом у опадању. Добро је забележено у „Судбини империја и потрази за опстанком“ Сир Џона Глуба. То нема много везе са идеологијом, као што има везе са (иако Глуб није успео да успостави везу) са претпоставком цивилизације на сталном расту (на коначној планети) – увек долази до прекорачења, у ком случају су грађани/поданици принуђени јаче у ред како би изнудили ресурсе од других. Али, овај рад је одличан по томе што показује, кроз широк спектар различитих вођстава, прилично предвидљив друштвени циклус.
Верујем да свако ко жели да озбиљно разговара о светским стварима прочита Глубов рад, као и „Аритметика, становништво и енергија“ др Алберта Бартлета (видео снимак је широко доступан на Интернету).
Ево занимљивог погледа како и Фејсбук и Гугл оправдавају своју цензуру интернета:
https://viableopposition.blogspot.com/2018/08/censorship-its-alive-and-well-and.html
Највеће питање је где да повучемо границу између истине и пропаганде, било на владиној или другој страни?
Слобода говора прихвата све тачке гледишта и дозвољава јавности да одлучи у шта верује или не. Патернализам жели да размишља уместо вас.
Ако је постојала било каква потреба за цензуром (које нема) онда би МСМ требало да буде прва мета.
„У овом тренутку друштвени инжењери дуплирају на начин који ће на крају дати савезу корпоративних плутократа и тајних владиних агенција могућност да у потпуности контролише приступ јавности идејама и информацијама.
Ако то постигну, игра је готова за човечанство. Свака нада да ће се јавност оснажити над вољом неколицине социопатских, екоцидних, омницидалних олигарха биће успешно побијена. Тренутно играмо за све жетоне. Морамо се борити против овога. Немамо избора.”
Упозорени смо. То је то. Омча око свих наших врата се немилосрдно стеже. Да ли сте заиста мислили да супербогата копилад имају икакву милост или људска осећања?
Са Википедије. фашизам:
Фашизам (/?фӕ??з?м/) је облик радикалног ауторитарног ултранационализма,[1][2] који карактерише диктаторска моћ, насилно потискивање опозиције и снажна режимизација друштва и економије.
Главни Цхеетос би волео да има диктаторску моћ и покушавао је то у прошлости као и његови претходници (Обама, да, па, морали смо да мучимо неке људе::Схруб ти си са нама или против нас. ). Сенатор Крис Марфи у суштини говори овим компанијама ко да покрену своје платформе, режим друштва и економије се наставља убрзано јер су компаније принуђене да се повинују захтевима владе које влада никада не би смела да постави, али то чине из „разлога националне безбедности ”
Пфуи. Као што сам већ рекао, САД су постале фашистичка полицијска држава.
И многе друге западне земље. Једина ствар која недостаје да би се „уклопила“ фашизам је национализам. Они су се потпуно одрекли свог националног идентитета за неолибералне агенде. Нећу тражити нови термин, јер је близак фашизму као и било шта друго, поготово што се дефиниција левичарства и социјализма много променила откако је фашизам измислио (социјалиста), па зашто не би и дефиниција фашизма била мало ?
Али разоткрива људе који увек вичу „није фашизам“ јер недостаје национализам, у најмању руку саучесници.
Такође, као објективна особа, требало би да признате да се тај „четоглавац” у ствари труди да одржи обећања која је дао. Нисам то видео код једног западног лидера јако ВЕОМА дуго времена. Очигледно је да председник није свемоћан и да је дубока држава веома моћна. Захваљујући Трампу, чак и будалама је постало очигледно да су САД много корумпираније него што би чак и било који теоретичар завере помислио пре само неколико година.
Идеја да је нескладан говор на неки начин претња нацији или демократији је толико луцкаста и лишена чињеница да је заправо болно размишљати о томе колико је иначе интелигентних особа интернализовало ту идеју. Очигледно је да је Трампова победа на изборима озбиљно нарушила поверење естаблишмента у способност „производње сагласности“ до те мере да су фундаментални концепти слободе говора сада на раскрсници. Они ће уништити Републику да би је сачували.
Када корпоративна држава говори о „говору мржње“ и „стандардима заједнице“ – можемо бити сигурни да не мисле на запањујућу одбрану Медлин Олбрајт за убиство пола милиона ирачке деце санкцијама као „вредно тога“. Нити би корпоративна држава икада категорисала као „говор мржње“ свакодневни напад широког спектра америчких званичника и медијских стручњака, не само на руску владу, већ и на сам – „карактер“ – руског народа у целини.
Наши стварни и врло стварни – „стандарди заједнице“ – у САД укључују потпуну нормализацију нелегалног неморалног, бескрајног агресивног ратовања кршећи међународно право (да не спомињемо промјену режима од стране џихадиста, убиства дроном, економски рат, политичка убиства, итд. .) – заједно са гнусном демонизацијом званичних непријатеља – другим речима, потпуна „нормализација говора мржње“.
„Кршење” ових широко распрострањених америчких „стандарда заједнице” и „стандарда говора мржње” укључује очигледан и једноставно било какав – „изазов” – њима или одступање од њих. Другим речима, изговорити речи које данас нису довољно „антируске“ сматра се обликом „говора мржње“ у МСМ и политичком дискурсу. Сугерисати мир, а не рат са Русијом, можда би била добра идеја је кршење драгоцених „стандарда заједнице“ који данас толеришу само безумно ратно хушкање без чињеница у јавном дискурсу. Стварно не можете да измишљате ове ствари!
Одлични коментари. Тако истинито.
Идемо ка некој врсти мрачног доба, и то веома брзим темпом.
Гери, указивање на бесрамно и ћелаво лицемерје као што сте ви то чинили понекад може да отме запањеност читаоца отвореног ума. Нажалост, чини се да се аргументи попут ових једноставно одбијају од Руссиагатерса и немају ефекта. Насупрот томе, ови исти људи нису могли довољно похвалити добитника награде за мир Обаму, било да је спашавао корумпиране банке, пуштао лобисте да праве Обамацаре, шверцовао оружје кроз Бенгази, или лупао неку свадбу у пустињи.
Шта је заједничко за оба ова примера? Лако, државни медији су били у стању да контролишу наратив у сваком случају, а ти исти хипнотизовани дронови су га појели удицу, коноп и сикер. Ово нас враћа назад на то зашто је цензура заснована на интернету врућа тема дана, јер представља највећу претњу за потпуну државну контролу над јавним умом.
Добро речено. Обама још није отишао. Он још увек продаје своју филозофију промовисања Волстрита и корумпираних банака, и бујања и убијања слабих и невиних широм света, за прави циљ да тако кажем – ширење слободе и демократије. И либерали то купују. У каквом Свету живимо!
Он је, заједно са Клинтонсом, главни покретач „капије Русије“, која може довести до изумирања људског живота на Земљи.
Даве
Да, све је дозвољено (од стране Вашингтона) све док је то у име „слободе и демократије“. Тако кажу челници наше изузетне земље.
Проклето право, Маквелл.
Да, све је дозвољено (од стране Вашингтона) све док је то у име „слободе и демократије“. Тако кажу челници наше изузетне земље.
???????????????????????????
Они то раде јер знају да њихови мејнстрим, плутократски наклоњени „центристички“ ставови никада неће бити цензурисани.
Међутим, сви остали су на удару.
Левичарски сајтови су већ имали своје ставове срушене манипулацијом Гоогле алгоритама, и неће проћи много времена пре него што се покрети попут БДС-а и Антифа и скептици естаблишмента о Сирији и Русији могу суочити са масовним де-платформисањем на истом истом изговор као Инфоварс.
—- упоредите то, ако имате појма, (да не замућујем своју тему), Кејтлан Џонстон, са, не само цензуром, већ са Заштитом 'поверљивих' информација као што је Индустријска фармацеутска ИНДУСТРИЈА СМРТИ (нијансе - наци-германи )преко ИНДУСТРИЈСКЕ ПРОИЗВОДЊЕ и ПРЕПИСИВАЊА ОПИОида као да је Хакслијева „Сома“ или/и преглед „Хемијско и бактериолошко стање ембриона“. – Практична упутства за раднике Бета Ембриро-Сторе /// као у владиним принудним вакцинацијама, заједно са принудном капитулацијом од стране Фејсбука било кога/свих — лично суверено веровање/а масовно крше и клече и постају убеђени и заробљени у неизбежној аутократији, због Дарвиновско лажирање и дезинформисани избори за Диссент Инто Тхе Маелстром брода америчког изузетности који тоне, — као да би Бог могао/хоће да „опрости“ целокупној колективној бруталности бомби, метака, уранијумске муниције / ЦРИППЛИНГ Уведене санкције — подршка бруталним диктаторима који су масакрирали НЕВИНЕ цивиле да би добили/обезбедили ВОЈНА СРЕДСТВА САД, да би обезбедили аутократску/ауторитативну КОНТРОЛУ...
Прогутани смо у калупу прихватања/у потпуно нову стварност која је на чудан начин изграђена на нацистичкој науци/експериментима, сада улазимо у/добу свемирског доба манипулације ДНК, манипулације генима — порекло врста распоређених унутар епрувета.
Џорџ Гилдер је то пророчки видео у овом и више у својој књизи из 1990-их, МИКРОКОЗАМ. —
Џорџ Гилдер и његов Институт Дисцовери били су далеко испред – криве у овој „Фејсбук” ери футуризма….
Молимо пронађите и размотрите његову књигу, посебно када се ради о технолошким могућностима и новим чудима (Врли нови светови) спајања/манипулисања гена. …
Врло добро речено, Гери!
Ако корпоративна+државна омча то неће учинити, учиниће лудило створено лицемерјем.