Предлог закона у Сенату који се разматра могао би да омогући Доналду Трампу да без оптужби затвара америчке грађане на неодређено време ако се противе војној акцији САД, каже Марџори Кон.
Аутор: Марјорие Цохн
Под маском вршења надзорне моћи над способношћу председника да користи војну силу, Конгрес разматра да Доналду Трампу испише бланко чек за неограничено задржавање америчких држављана без кривичних пријава. Алармантно, овај закон би могао да дозволи председнику да затвори Американце који се не слажу против америчке војне политике.
Предлог закона који ризикује да се ово овлашћење пренесе на председника је широко ново Одобрење за употребу војне силе (АУМФ), СЈРес.59, које је на чекању у Конгресу. Председник Сенатског одбора за спољне послове Боб Коркер (Р-ТН) и члан демократског одбора Тим Кејн (ВА) представили су двопартијски закон 16. априла и он има четири додатна коспонзора.
Овај предложени АУМФ за 2018. заменио би АУМФ из 2001. који је Конгрес дао Џорџу Бушу после напада 11. септембра. Иако је АУМФ из 2001. овластио председника да употреби „сву потребну и одговарајућу силу“ само против појединаца и група одговорних за нападе 9. септембра, три председника су се ослањала на то да оправдају најмање 11 војних операција у 37 земаља, од којих многе нису повезане. до 14/9.
Али АУМФ из 2018. ће кодификовати председничку моћ да води рат кад год и где год жели.
СЈРес.59 дозвољава председнику „да употреби сву неопходну и одговарајућу силу“ против Ирака, Авганистана, Сирије, Јемена, Либије и Сомалије, Ал-Каиде, ИСИС-а (познатог и као ДАЕШ), Талибана и њихових „придружених снага“ било где у света, без ограничења.
Међутим, предлог закона не садржи дефиницију „саборника“. Председник може замислити да тврди да је амерички грађанин који пише, говори или демонстрира против америчке војне акције „саборник“ и да га или њу затвори на неодређено време без оптужбе. „Удружене снаге“ се дефинишу као „свака организација, особа или сила, осим суверене нације, за коју председник утврди да је ушла у борбу заједно са Ал Каидом, Талибанима или ИСИС-ом, у непријатељствима против Сједињених Држава или њихових коалиционих партнера“.
Према новом АУМФ-у, председник би могао да каже Конгресу да жели да употреби силу против додатних земаља или „придружених снага“ које нису наведене у предлогу закона. То би ставило терет на Конгрес да каже не са две трећине гласова, што је практично немогуће постићи у тренутној политичкој клими.
Међународни пакт о грађанским и политичким правима — уговор који су Сједињене Државе ратификовале, чинећи га делом америчког закона у складу са Уставном клаузулом о супремацији — забрањује произвољно притварање без оптужби.
Врховни суд није донео одлуку о томе
Ипак, у случају из 2004 Хамди против Рамсфелда, Врховни суд је потврдио ознаку непријатељског борца америчког држављанина Јасера Хамдија, који је ухапшен у Авганистану 2001. Али суд је ограничио своје право на људе који се боре против америчких снага у Авганистану и није укључио шири „рат против тероризма“. ”
Суд је такође навео да америчким држављанима који се држе као непријатељски борци морају бити обезбеђени одговарајући поступци како би се оспорила чињенична основа за њихов притвор пред неутралним доносиоцем одлука.
Врховни суд није донео одлуку о томе да ли амерички држављанин који је ухапшен у Сједињеним Државама може бити задржан у притвору на неодређено време. Одбио је да одлучи о случају Хозеа Падиље, који је ухапшен на међународном аеродрому О'Харе у Чикагу 2002. и држан у војном притвору као непријатељски борац од стране Бушове администрације, ослањајући се на АУМФ из 2001. године.
Суд је одлучио да је Падиллина хабеас цорпуспетитион грешком поднета у Њујорку уместо у Јужној Каролини. Судија Сандра Деј О'Конор написала је за већину Суда: „Одавно смо јасно ставили до знања да ратно стање није бланко чек за председника када су у питању права грађана нације“, додајући, „чак и рат власт не уклања уставна ограничења која штите основне слободе.”
Против Падиље је на крају поднета кривична пријава 2005. Он је држан у изолацији више од три године и мучен док је био у притвору.
Падилла је 2007. године осуђен и осуђен због оптужби за заверу и пружање материјалне подршке тероризму и осуђен на 17 година затвора. Казна му је 2014. повећана на 21 годину. У међувремену, амерички апелациони судови из четвртог и другог округа дошли су до супротних закључака о томе да ли би амерички држављанин ухапшен на тлу САД могао бити држан на неодређено време као непријатељски борац.
„Јохн Дое“ је још један амерички држављанин који је притворила америчка влада. У септембру 2017, америчко-саудијски држављанин је проглашен непријатељским борцем због наводног борбе за ИСИС и од тада се налази у војном притвору у Ираку. Иако АУМФ из 2001. никада није споменуо ИСИС, влада је то искористила као основу за притвор Доеа. У априлу је Министарство одбране покушало да пребаци Доеа у Саудијску Арабију и избегне судску пресуду у случају, али је савезни судија у предмету Дое против Матиса блокирао тај потез.
Није јасно како ће усвајање предложеног АУМФ-а за 2018. утицати на Доеов случај.
Да ли АУМФ дозвољава притвор на неодређено време?
Постоји амерички статут из 1971. који каже: „Сједињене Државе не смеју затворити ни једног грађанина на други начин осим у складу са актом Конгреса. АУМФ је акт Конгреса.
Други акт Конгреса је Закон о овлашћењу за националну одбрану за фискалну 2012. годину (НДАА). Ослањајући се на АУМФ из 2001. године, НДАА из 2012. је наводно кодификовала председникова овлашћења да држављане САД држи у војном притвору на неодређено време.
Одељак 1021 НДАА каже: „Ништа у овом одељку неће се тумачити да утиче на постојећи закон или органе власти у вези са притвором држављана Сједињених Држава, странаца Сједињених Држава са законитим пребивалиштем или било које друге особе која је заробљена или ухапшена у Сједињеним Државама Државе."
Када је потписао НДАА, Барак Обама је у изјави за потписивање изјавио да члан 1021 не „ограничава или проширује овлашћења председника или обим Одобрења за употребу војне силе“, обећавајући да „моја администрација неће овластити неограничено војни притвор без суђења америчким држављанима“.
Обамина изјава имплицира да, иако председник има моћ да неограничено задржава Американце, он је одлучио да не користи ту моћ.
Сенатор Линдзи Грејем (Р-СЦ) подржао је НДАА, наводећи да ће она „у суштини први пут у закону рећи да је домовина део бојног поља“, додајући да војска може да држи људе без накнаде, „америчка грађанин или не“.
Хедгес ет ал. против Обаме
Крис Хеџес, Ноам Чомски, Данијел Елсберг и други активисти и новинари за људска права тужили су Барака Обаму и америчку владу у јануару 2012, тврдећи да ће НДАА из 2012. имати застрашујући ефекат на њихову слободу говора јер би могли да буду ухапшени. Судија федералног окружног суда прогласио је члан 1021(б)(2) неуставним и у мају 2012. издао је трајну забрану забрањујући влади да се на њега ослања.
Али, Други окружни апелациони суд је укинуо забрану у јулу 2013. године, наводећи да члан 1021 НДАА „нема утицаја на владина овлашћења да притвори тужитеље америчких држављана“ јер „Одељак 1021 једноставно не каже ништа о овлашћењу владе да приводи грађане. ” Врховни суд је одбио да саслуша случај у априлу 2014. године, остављајући пресуду Другог круга на снагу.
Према Кристоферу Андерсу из АЦЛУ-а, ништа у АУМФ-у за 2018. не би спречило председника да дода америчку организацију или појединца на листу која је наведена у предлогу закона.
АУМФ за 2018. нема датум истека. Сваке четири године од председника би се тражило да Конгресу да предлог за укидање, измену или задржавање овлашћења. Још једном, то ставља терет на Конгрес, двотрећинском већином, да предузме супротну акцију.
СЈРес.59 не може доћи до говора Сената и/или Дома. Конгрес се до сада опирао доношењу новог АУМФ-а који би се на било који начин могао видети као ограничавање председникових војних овлашћења.
Иронично, међутим, доношење овог новог АУМФ-а из 2018. могло би и да учврсти неограничену моћ председника да води рат и такође обезбеди председнику основу за неограничено задржавање америчких држављана у војном притвору без кривичних пријава.
Ако би овај закон био усвојен, то би угрозило наше право да говоримо и оспоримо све војне авантуре које председник одлучи да предузме.
Ауторско право, Трутхоут. Поново штампано уз дозволу.
Марјорие Цохн је професор емерита на Правном факултету Томаса Џеферсона, бивши председник Националног савеза правника, заменик генералног секретара Међународног удружења демократских правника и члан саветодавног одбора Ветерана за мир. Друго, ажурирано издање њене књиге, Дронови и циљано убијање: правна, морална и геополитичка питања, објављено је у новембру. Посетите њену веб страницу: МарјориеЦохн.цом. Пратите је на Твиттеру: @МарјориеЦохн.
Стидим се што је мој Сен Коркер коспонзор овог закона који је осмишљен да ућутка слободу говора Американаца који поштују закон. Ово је најгора тиранија. Злочин против Устава. Како се Конгрес уопште усуђује да разматра такав предлог закона. Протестоваћу против овог закона и протестоваћу против сваке војне акције за коју сматрам да представља кршење људских права где год да се у такву акцију уђе.
Да смо озбиљни, нашли бисмо их као илегалне борце на пољу операција и погубили их од стране америчких војних стрељачких одреда. У случајевима као што је Падилла, тужиоци би такође требало да траже оптужбе за издају и да траже од пороте пресуде за смртну казну. Као што показује случај америчких талибана, искупљење које је читава сврха затворског модела који су пионири квекери једноставно није могуће за свете ратнике. Не треба ове људе мешати са грађанима који су погрешили. Они су прешли на другу страну на начин на који ми модерни имамо проблема да замислимо, а ипак су прешли у категорију људског изражавања и понашања који се не могу образложити или рехабилитовати. Судски разумна смртна казна је најљубазнија милост у овим случајевима.
Притвор на неодређено време без оптужнице је увек тоталитаран. Увек. Ако је неко починио дело достојно смрти, онда га убијте. Али нема неодређеног притвора.
Притварање америчких држављана без оптужби представља кршење 5. и 6. амандмана на Устав. Конгрес, извршни директор и судови врло добро знају да амерички грађани не могу бити држани на неодређено време без подизања оптужница за одређене злочине. Судија Сандра Деј О'Конор је у свом поднеску изјавила: „Одавно смо јасно ставили до знања да ратно стање није бланко чек за председника када су у питању права грађана нације“, додајући, „чак и ратна моћ не уклања уставна ограничења која штите основне слободе”.
Врховни суд није донео одлуку о томе да ли амерички држављанин који је ухапшен у Сједињеним Државама може бити задржан у притвору на неодређено време. Одбио је да одлучи у случају Хосеа Падиље, који је ухапшен на међународном аеродрому О'Харе у Чикагу 2002. и држан у војном притвору као непријатељски борац од стране Бушове администрације, ослањајући се на АУМФ из 2001. године.
Суд је одлучио да је Падилина хабеас цорпус петиција грешком поднета у Њујорку уместо у Јужној Каролини. Сандра Деј О'Конор је написала за већину: „Одавно смо јасно ставили до знања да ратно стање није бланко чек за председника када су у питању права грађана нације“, додајући, „чак и ратна моћ не уклања уставна ограничења која штите основне слободе.”
Падилла никада није требало да буде предат војсци да буде заточен у самици и мучен. Овај чин није био само кршење 5. и 6. амандмана, већ је коришћење самице и тортуре прекршио 8. амандман. Уместо тога, требало је да буде оптужен и да му се омогући приступ браниоцу.
Конгрес мора избјећи вагање о неограниченом притвору америчких држављана на америчком тлу. То би, заиста, било грубо кршење Устава. Сви морамо запамтити, Сједињене Државе су република, а не демократија и, свакако, не диктатура. Његов устав је закон земље.
de
Људи воле да се жале да је ова или она администрација „комунистичка” или „фашистичка” и мисле да ће све бити добро након следећих избора или следећег квантног скока у еволуцији. У међувремену, улазимо у нешто што личи на „прљави рат“ у Аргентини. Већина иде с тим јер немају избора. Остати ван склоништа за бескућнике је њихов (наш) први приоритет.
Каснило је да се распусти ова влада корпорација у власништву стране банке, од стране Корпорација и за Корпорације.
Покушај да стане литар у теглу од пола литре неће успети. Човечанство јаше убрзавајући еволуцију баш као што јаше убрзавајући космичку експанзију.
Сваки разговор изазива нове идеје које се шире као убрзана дијалектичка анализа пирата званих капиталисти. Наравно, амерички капиталисти могу да усмере Циа и Ице да испирају мозак сиромашним људима да убијају сиромашне људе у удаљеним четвртима. Тада ће северна Америка бити нетакнута и празна са пуно простора за олигархе и њихове чудне голф колоније.
У међувремену; пренасељен свет ће се уселити и испунити вакуум, након што радосно гиљотинирају играче голфа.
„У међувремену; пренасељен свет ће се уселити и испунити вакуум, након што радосно гиљотинирају играче голфа.”
Ми голфери ћемо се одупрети чак и ако нам прети вечна пропаст.
http://www.britishmuseum.org/research/collection_online/collection_object_details/collection_image_gallery.aspx?assetId=518759001&objectId=3026347&partId=1
Добродошли у полицијску државу САД, шкљоцните штиклама, подигните десну руку и викните „Сеиг Хеил, Миен Фухрер Трумп“
Шта се десило са Уставом САД? Ово звучи као да већ имамо тоталитаристичку земљу. Имам осећај; Трампов зид је да затвори грађане САД.
То је управо оно што и Даве Ходгес почиње да размишља…!
Власници оружја, патриоте и милиције; припремити! Време је 'сачекати и видети'!
Гласао сам за Трампа, али изгледа да је ово утицај Дубоке државе на позадину, осим ако;
Трамп ће искористити управо овај закон како би кренуо на дубоку државу / тајну владу / тајна друштва и корумпирану врсту која је тренутно у влади.
Ово је УПРАВО сличан закон који је Јозеф Гебелс написао 1936!
Црвени терор је учинио исто 1923. године,…!
Позовите свог конгресног бића што пре и ЗАХТЕВАЈТЕ да гласају НЕ за овај ужасан нехуман чин/закон који јасно крши људска права на међународном нивоу.
Ако вас је држава икада испитивала о вашим политичким уверењима, сада је време да спакујете торбу и покушате да добијете други пасош.
Распродајите / лицитирајте оно што вам није потребно, задржите готовину и будите спремни да побегнете из Додге-а негде ван САД-а!!!
Андрев Лобацзевски је рођен у Пољској 1921. године и на крају је могао да објави „Политичка понерологија: наука о природи зла прилагођена за политичке сврхе“ http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/1897244258/howardssystem-20
Аргумент Лобачевског почиње:
• Велика већина људи, које он назива „нормалним“, генетски је обдарена и неуролошки повезана са способношћу за емпатичко и праведно етичко понашање.
• Неки људи, које он назива „патолошким“ (у овом делу ћемо користити патолошки као скраћеницу за психопатолошки), или су генетски наследили или стекли – обично кроз излагање другим патолошким људима, посебно током детињства – девијације које доводе до психопатије или поремећаја личности (или, како их Лобацзевски назива, карактеропатије). Ови медицински поремећаји могу утицати на њих на холистички начин, утичући на саму срж њихове перцепције, мисли, карактера, вредности и савести, и довести до смањења или недостатка капацитета за емпатију и праведно етичко понашање. Дакле, патолошки људи могу рутински спроводити манипулативне, штетне или деструктивне радње против других.
• У сваком људском друштву, патолошки ће вероватно чинити негде између 4 и 9% популације.
• Подела између нормалног и патолошког представља дубок и фундаменталан расцеп унутар човечанства.
За оне који нису били директно и интимно изложени екстремно патолошким људима, можда ће бити тешко чак и да схвате каква су та стања заиста и како могу, понекад без јасног физичког механизма, да нанесу менталну и емоционалну трауму другима. За нас остале који смо у одређеној мери били погођени, одбрамбени механизми и патолошки оптимизам често појачавају слепило за сопствено незнање у овим областима.
И, на велико задовољство патолошких, сви нормални људи су обично ометени од фокусирања на ову најважнију људску поделу јер се уместо тога делимо на основу далеко мање важних критеријума као што су раса, пол и националност.
Они су стварни. Морао сам да се суочим, у животу, са двојицом од њих. Један је био директор малих новина у којима сам радио. За „нормалну“ особу је потребно неко време да се то „причврсти“, јер је тако „невероватно“. Али након неколико инцидената и због чињенице да је особље било мало и састојало се од паметних, пажљивих људи, коначно смо идентификовали човека као „лудог“. У року од годину дана, свако од нас који смо се тог дана састали (ван локације) да разговарамо о нашој невољи нашао је други посао (или не) и напустио то место. „Лукост“ или „лисица“ овог момка учинила је немогућим било какво његово суочавање и/или пораз. Имао сам ноћне море и било ми је мука док сам се ујутро спремао да идем на посао. Често сам излазио из канцеларије и увек сам се плашио да се вратим у њу. Након што смо се ми запослени окупили и упоредили белешке, схватили смо да је он био стручњак за сејање неслагања међу нама, што је оно што често отежава суочавање са овим болесницима.
Одушевио сам се када сам пронашао „Политицал Понерологи.орг веб сајт и пратио га додатним читањем.
Амерички психијатријски доц. одбија да препозна ово као менталну болест, али и даље инсистира на томе да се нарцизам, психопатија и социопатија назову „поремећајима личности“. Колико сам успео да утврдим, то је због нефункционисања одређених делова мозга и нема лека. Већина проучаваних психопата су криминалци као што су серијске убице, јер су они једини који су „у заточеништву“. Верујте ми, колико год мало становништво било, та популација расте и они ходају међу нама; а многи су се уздигли/малтретирали на позиције велике моћи у нашој влади и економском „руководству“. Како су Биби и Иванка и гомиле војника ИДФ могли да покољу десетине Палестинаца у исто време када се окупе пред камерама да отворе зграду амбасаде уз славне речи славља? Ето како!
Чињеница да се ово чак разматра је зато што су јенки судови потпуно абдицирали од примене устава против режимских ексцеса. Изузеци државне тајне од уставних захтева и одбијање да се поштују четврти и пети амандмани откривају да владавина права више не постоји у јенкијској империји.
Амерички устав је практично суспендован у року од неколико сати од догађаја од 9. септембра, док је ГВБ летео око САД у авиону, под стражом. Враћен је у „нови свет“. Сећам се његовог ламентирања да не може да буде диктатор. Претпостављам да је то зато што је диктатор био Дик Чејни, који је себе поставио за потпредседника под окриљем ГХВ Бусха. Сада, један од Чејнијевих ратних хушкача је наш саветник за националну безбедност. Псикопате су сада толико сигурне у своју контролу да се више не плаше разоткривања.
То би било још једно прекршено обећање Трампове кампање. Право на слободу говора је неотуђиво. Сваки такав закон је споран и потпуно антиамерички.
Та бесправна акција би свела САД на комунистичку диктатуру, а не на шансу - то није оно за шта смо гласали.
И знамо да је једина фракција на челу угњетавања слободе говора Америке „јеврејски“/„језуитски“ лобији, и све те информације су лако доступне ако имате предуслове историје и знања да схватите мрежу свега тога тачно.
Ти лобији су криминалне фракције, на која нас је упозорио „тајна друштва“ ЈФК пре него што су га убили због разоткривања њих и њихове операције Нортхвоодс и укорењене политичке корупције.
Ми, Народ, темељно смо одбацили „глобализам“ 11. — гласали смо за Трампову поруку да поново учини Америку великом и да исушимо мочвару, а не да задовољимо хирове радикалног лобија Трамп је учинио 8 са Америком којом се окружио радикализовани мегаломани познати као …мочвара, они нападају Блиски исток ничим изазван — све то изједначава изборну превару, велеиздају и ратне злочине.
И, све то објашњава панику у Конгресу, они су хладно ухваћени починивши велеиздају и ратне злочине.
Ми, Народ, нећемо се залагати за тај чин велеиздаје нити било какав рат против светог неотуђивог права Америке на слободу говора, слобода говора *је* Америка и иах то не може одузети, никада.
Поунд соунд ви ратни хушкачи, ви сте разоткривени и опозив.
А за вас добро истражено… Трампов ујак је узео Теслине папире и ВТЦ је оборен Теслиним уређајем 9. септембра, повезујући Трампа директно са нападом 11. септембра, шокантно.
Капиталистичка диктатура. САД имају капиталистичку владу која подржава богате пиратске олигархе који проверавају кандидате да парадирају за репрезентативну демократију.
Имам мучнину у стомаку након читања овог чланка. Сећам се цитата Мартина Нимолера: „Прво су дошли по социјалисте…“
Сви знамо како се то завршило…
Зашто фашистичке државе попут Америке увек граде више затвора? Да се људи не пробуде због својих злочина, драга моја. Желе да те уплаше. Од чега, можете питати? Знања и ширења истине, драга моја.
Зашто затворска ћелија чека Џулијана Асанжа? За говорење истине. Лажљивци мрзе људе који говоре истину, због тога изгледају лоше.
Када се пријава кривичног дела третира као извршење кривичног дела, онда нама владају злочинци!
Сједињеним Државама владају криминалци откако је Џорџ Вашингтон помогао да се свргну револуционарни чланови конфедерације.
Пошто су пуританци одлучили да истребе „ђавољу децу“.
Прочитао сам пре неколико година из неке врсте завереника да су САД градиле огромне логоре за грађане који су изазивали државу. У то време сам мислио да је то прилично глупо, али сада изгледа као да сам ја био блесав.
Не знам да ли су неки изграђени, али можда бисте желели да пронађете копију НДАА за фискалну 2007. годину да бисте пронашли овлашћење за „уговарање за брзу изградњу и запошљавање“ таквих објеката који би могли да приме до 5000 особа, по потреби за емиграцију или друге недефинисане „хитне случајеве“. НДАА је тешко истражити, али ЈЕ ту.
Већина Американаца ће рећи да ће бити погођени само „други људи, лоши људи“.
Они су исти људи који су одували закон о ФИСА-и када је први пут изашло да нас је Буш шпијунирао. Сигуран сам да се сећате „Немам шта да кријем, па ако нам ово помаже да ухватимо лоше момке онда се слажем са тим.“? Лако су упропастили своје право из 4. амандмана да буду сигурни у својим домовима и био сам запрепашћен. Одбили су да погледају начине на које би се то могло вратити да их угризе. Сада када су Амазон Ецхо и Гугл били у могућности да шпијунирају људе који су купили те уређаје, могли су да подметну лажне доказе на људске рачунаре, телефоне, итд. Џорџ Орвел је био веома проницљив у својим размишљањима, зар не?
Чудо, добри оле Каине, Хиларин избор за ВП нам сигурно показује да он нема наше најбоље интересе на уму.
Ова одредба у АУМФ-у би сасвим добро ишла са новим законима које државе доносе, а које протестовање чини незаконитим. Ово би било веома опасно да се деси.
Милиције, патриоте, власници оружја, заклетве и ветерани су СВИ сада добро свесни овог ужасног обухвата шпијунских моћи и уређаја.
Сакупите своју опрему, проверите да ли је дуготрајна употребљива и упознајте се само лично.
Запишите питања/одговоре на папир, а затим уништите папир!
Неће учинити ништа добро. У најбољем случају, били би вешти у убијању досадних комшија.
Једина ствар коју треба урадити да преживите је да се губите одавде!!!!!!!!
Невероватно је колико је Џорџ Лукас био проницљив пре 40 година. У оригиналним Ратовима звезда, командант Звезде смрти каже да је цар помео последње остатке старе републике. Ми (тј. Звезда смрти) бићемо крајња сила у универзуму. Дартх Вадер га упозорава. Не буди превише поносан на овај технолошки терор који си конструисао, то је ништа у поређењу са Силом. Све што треба да урадите је да замените Императора главним Цхеето-ом и америчку војску за звезду смрти. Нажалост, демократија не замењује Силу. И тако смо сјебани.
Буш = Август, Обама = Тиберијас, Трамп = Калигула.
Калигула је био Бил Клинтон, Калигулаета је била Хилари!
„Нећу више веровати резултатима детектора лажи, хахахаха“ Хилари се смеје о силованој 12-годишњој силованој док је била бранилац силоватеља!
„Дошли смо, видели смо, умро је! хахахаха” Хилари се смеје о Банкстеровом плаћеном атентату на либијског Гадафија којег је без суђења убила линчова руља
"Шта је разлика!" Хилари о смрти либијског конзулата.
Потресан коментар о некоме ко нема право гласа у данашњој политичкој клими. Али претпостављам да ће она увек бити лака врећа за ударање десног крила.
Права демократија је аспект Силе. Све што знамо је лажна, покварена демократија. Али знаш да Џеф…..само каже………
Америка ЕУ и друге нације оријентисане на запад су на удару бољшевизма. Проучите Русију да видите како је то испало.
https://www.youtube.com/watch?v=j6p1zxKnDeM
Ово се неће добро завршити, имхо.
Потражите Холодомор и видите ко је ЗАИСТА одговоран за смрт 65 милиона Руса после револуције 1917.
Потражите Руссиа Инсидер Невс у одељку Историја и прочитајте ко је и шта осмислио Црвени терор...
Стави ме на врх листе. Ја сам вијетнамски ветеринар.
Често кажем да следећи нацисти који ће владати светом неће говорити немачки, већ ће говорити енглески са америчким акцентом. Изгледа да су овде.
И као што рече Хјуи Лонг, умотаће се у заставу.
Не могу да се сетим тачно ко је то био, али НИЈЕ Хјуи Лонг. Трамп је био много пре Трампа, лажни популистички трговац који се интересовао само за сопствену славу и богатство. Радо би се замотао у заставу.
БАШ ТАКО! Породица Буш је из нацистичке Немачке око 1930-их, а ГХВ Бусх је фотографисан са Отом Скорценијем и Јозефом Менгелеом.
Буш се у Немачкој звао Шерф пре доласка у Америку.
Потражите то на мрежи.
Зато републиканци никада нису доводили у питање нити оспоравали Обамину националност.
Апсолутно застрашујуће.
Устав се руши.
Бангер, сетите се речи Џорџа Карлина: „Они то зову амерички сан јер морате да спавате да бисте у то веровали.
Да...и они продају чаше у продавници поклона "Фреедом Товер". Јер… морате бити пијан да бисте у то веровали.
Што дуже проучавам ентитет Дубоке државе, то сам све уверенији да Дубока држава усмерава напоре ЦИА-е да испуњава њихове налоге. Континуирани сукоби између ЦИА-е и ФБИ-а који се завршавају тако што ЦИА добија оно што желе, у погледу исхода истрага ФБИ-ја, указује на то да је Министарство правде компромитовано и не делује независно од ЦИА-е или ЦИА-е.
Чини се да се ДОЈ не ослања само на спољно мешање у превише „осетљивих истрага“ ЦИА-е. Лажна ствар тенкови на источној обали изгледају чврсто повезани са ДОју исто као што су и са ЦИА-ом. Од свог оснивања, ЦИА је имала посебан утицај СВЕТ на свој дневни ред. Након што се ВИНИ (сеоски идиот, град Њујорк) повукао из споразума са Ираном, убеђен сам да се СВЕТС повинују вољи Израела и то указује да је и америчка влада компромитована од стране њих. Морамо да потврдимо свој суверенитет и игноришемо Израел.
Од смрти ЈФК-а, што је први заиста добар пример да нешто драстично није у реду у Америци. Земља је искусила смрт МЛК и РФК, необјашњиво ужасно лоше управљање ратом у Вијетнаму, скандал ПРОМИС / ИНСЛАВ, бело прање случајева израелског шпијунирања, мешање ЦИА у истрагу Џона Керија 1980-их о тероризму трговине дрогом и спровођење закона. И даље и даље.
Докле год Американци окрећу очи на ову манипулацију наше владе нашом земљом од стране СУПЕР БОГАТИХ ЕЛИТИСТЕ (СВЕТС) она неће имати прави пут у будућност.
Морамо да добијемо траг, од смрти ЈФК-а земља је компромитована, почевши од ДОЈ-а и тадашњег Конгреса.
Добро речено.
И видимо да је Тим Кејн, изабраник Хилари Клинтон за кандидата за потпредседницу, увео овај АУМФ; показује да нема разлике између странака у односу на амерички марш ка фашизму, мада, као Хозе и други, мислим да смо већ били тамо пре много година.
ОМБ! Зар неко не види колико је ово озбиљно? Кејн је демократа и ову моћ ће дати Жутом гуштеру?! ВТФ. Чим ово буде усвојено, искористиће га да сигурно закључа Роберта Милера! А Гвантанамо је и даље отворен.
*Али други коментар је да се ове демократе не понашају нормално. Дакле, овде морамо мислити на Путина. Да ли је он толико дубоко у власти до места где морамо да почнемо изнова? Ако Путин контролише демократе, сви смо осуђени на пропаст. Он то ради у Европи са најмање три земље под руском чизмом.
Дакле, Путин стоји иза свега овога, а?
Мислим да сте ви заиста псеудоним за Ала Франкена који покушава да се врати у комедију након свог срамотног одласка из политике.
Треба ти више вежбе, Ал. Изгубили сте предност док сте били у ДЦ-у.
Да Путин контролише САД, на челу би био бар неко рационалан. У ствари, ми то радимо сами себи. Били смо деценијама. Ми смо одговорни, а не Путин или било који други жртвени јарац.
Што да не? Демократе су већ дале Трампу више моћи да нас шпијунира, више новца за војни буџет и гласале су за још даљу дерегулацију банака. На то су мислили када су рекли да ће подржати „Отпор“ Трамповом председниковању.
Шпијунирање се догодило истовремено и у другим '5-оким нацијама', заједно са повећаним шпијунским моћима.
Чињеница да је Кејн укључен у представљање овог закона показује колико су Демс отишли далеко удесно, што онда илуструје колико је даље удесно отишла ГОП. И добићете неке Демс-е који побеђују друге Демс-е зато што не подржавају ХРЦ... ОВО ЗАШТО.
Дакле, цела западна обала се мало по мало избацује из Сједињених Држава.
Да ли ће и долина реке Конектикат бити истиснута црвеним државама мржње?
> Да ли ће и долина реке Конектикат бити истиснута црвеним државама мржње?
Одакле долази Бушова банда??
Чини се да овај предлог закона, на први поглед, дозвољава планирање и вођење агресивног рата. Као и злочин који би оправдао, постоје последице које логично следе. Ако се ставе на гласање, да ли би они који се не слажу били жртве сумње због саосећања са непријатељем? Да ли би они били кандидати за одмазду, а њихове присталице етикетиране као субверзивци? Лако је довести у питање нечији патриотизам и инсистирати на томе да су непријатељи државе охрабрени својом апатијом или недостатком храбрости. (Исто функционише за све владе.) Предлог закона, на основу самог избора који захтева, садржи у себи..."нагомилано зло целине"..., у мери у којој негира саме темеље наше Уставне Републике.
Како се економски модел на којем се држе наши савремени „барони пљачкаши” стално распада, очигледно су одлучили да одбаце опрез у ветар. У немогућности да гарантују успех на глобалном пољу игре које неумољиво прети да се „изравна“, они се сада без стида окрећу вечном рату. Претходне егзалтације као што су „одговорност за заштиту“ и „ширење демократије“ су скоро напуштене. О заштити „петродолара“ се сада отворено разговара без стида или укаљане врлине. На основу седамдесетогодишњег губитка евиденције, предложене војне интервенције неће успети. У најбољем случају, они могу продужити беду других док привремено очувају вештачки висок животни стандард заснован на вађењу ресурса и експлоатацији трећег света. Заговарање „промене курса“ могло би да постане „бунтовни чин“ са свим пратећим боловима и невољама. Па... шта да радимо?
Могли бисмо да се залажемо за изградњу сопствених аутомобила и телевизора, израду сопствене одеће, унапређење сопствене науке и технологије, образовање сопствене радне снаге, обнову сопствене инфраструктуре, модернизацију сопствених енергетских ресурса... или бисмо могли свим срцем да подржавамо рат. Тужно је рећи, кладим се да ћемо се залагати за рат, а предстојећа катастрофа коју он сигурно гарантује натераће нас да променимо начин размишљања много брже – ако преживимо – него сав рационални дискурс који се може спровести политичко неслагање.
Представници мог дома и Сената су у потпуности и потпуно за ову „патриотску“ иницијативу. Неслагање би било бесмислено. У мојим годинама, нећу живети довољно дуго да би то било важно. Али да сам млад, ћутао бих. Урадио бих то у нади да ћу једног дана моћи сведочити против њих или помоћи у њиховом процесуирању. Сада није време за разговор. Америка чак не може да нађе храбрости да спроведе легитимне истраге о државним злочинима против демократије. Ствари ће морати да постану много, много горе пре него што Американци пронађу ту храброст, ако је икада пронађу. Управо сада, они раде „Божје дело“, и изгледају проклето поносни на себе.
То је као како ми у САД разговарамо о нашим политичким кампањама. Од стручњака на нашим МСМ каналима па све до просечне особе на улицама Америке, разговарамо о политичкој стратегији, пошто је свака дискусија о важним питањима негирана и много тога треба избегавати. На крају крајева, ваш комшија више не говори о ратовима и питањима слободе говора колико цео дан прича о стратегији кампање политичких кандидата.
Дакле, да, дајте јавности што је мање важно о чему се може причати, и уместо тога ставите је иза ових лудих идеја о одузимању њихових слобода за боље добро демократије (овде сарказам) и ето, сада живимо у полицији држава. Реалност која се развија из овог слепог праћења Пиед Пипер пропаганде најбоље се види по тишини коју оставља на свом путу ка фашизму. Тако да је онемогућавање критике политике наше владе само још један начин да се уклони било који приговор у натури. Али још боље је изношење истине, док скривање сирових чињеница, јер уз мало патриотске реторике, Американци су поносни што подржавају своју земљу, без обзира да ли је то исправно или погрешно. МАГА хура ми смо изузетна нација.
Само сам мислио да убацим то тамо ФГ Јое
Постоји разлог зашто, уобичајено осећање „не причајте о вери и политици…” постоји у корпоративној речи, а у последње време, генерално свуда. Људи су већ усвојили овај осећај, припремајући се за креирање закона. Наравно, неће бити никаквог протеста против СЈРес.59. Прочитао сам резолуцију и не могу да нађем никакву директну референцу за држање америчког држављанина без оптужби.
Веће питање је, зашто се Конгрес одрекао овлашћења да одобри рат ПОТУС-у? Осим тога, то је само још један корак у изградњи или легализацији диктатуре...
„Слобода је само још једна реч за ништа за изгубити
Ништа, то није ништа душо, ако није бесплатно” – Ме Анд Бобби Мцгее Лирицс | МетроЛирицс
Из неког разлога, цела ова помисао о слободама и диктатурама ме враћа на журку у дворишту у 93' са адвокатом и владиним агентом за набавку (ван дужности), и сви смо тада мислили да је Клинтонова тиме што је Хилари ставила на чело Национална здравствена дебата је била на путу да завлада врховним вођом наше банана републике... глупо, али ми смо то тада мислили.
У праву сте, ми грађани не плаћамо нема везе, то је док не платимо. Подношење уредби за разне ствари је мукотрпан, али када је у питању градска скупштина ко је заиста спреман да се бори против тога?
Баш као што смо за мене и моје пријатеље из деведесетих били прилично наивни и глупи да верујемо у оно што смо тада урадили, имајући то на уму онда то размишљање повезујемо са оним са чиме живимо сада. Моји унуци никада нису знали за време пре мобилних телефона, јер су детектори метала за њих део декоративног прибора зграде. Дакле, шта ће наши унуци видети као мерило слободе и слободе? Да ли ће историјске књиге уопште говорити о 4 слободе ФДР-а?
Разумем патриотску подршку током рата, али ми грађани увек треба да се питамо зашто је рат, зашто и колико дуго ће наше грађанске слободе бити заточене? Очигледно је потребно подмазати точак који шкрипи.
Већ неколико година имамо прикривену диктатуру.
Дозволили смо да уставна република са све демократским институцијама постепено губи живот. Оснивачи су дали све од себе и Џеферсон је барем рачунао на образовану популацију „механичара“ и фармера који ће се постепено или образовати или се сами образовати и учинити да демократија напредује. Други оснивачи нису били толико оптимистични у погледу „воље народа“, али су сматрали да је покушај да се направи република заснована на разуму вредан тога. И то је. Али све ствари умиру. У време „пада“ републике оно што је промакло онима који су се залагали за добробит народа јесте да људска бића, осим ако нису посебно и ригорозно образована у вештинама критичког мишљења, живе скоро искључиво у митовима и живе своје животе у митолошком оквиру. . Дакле, разум, чињенице, наука не играју никакву улогу у нашем друштву. У овом тренутку, чак и науку као предузеће купују стечени интереси, осим у областима које олигарси могу сматрати забавним или корисним.
Укратко, ми више нисмо демократија него што је Царство под Августом било република. Све више чак иу неким локалним областима стварним животом управљају углавном произвољно и за „власти“ и њихове мреже. Вашингтон, град који добро познајем, потпуно је корумпиран од стране каријериста, макијавелиста (попут Френка Андервуда), разних врста дворјана и куртизана (да, секс је тамо роба и користи се у играма моћи), и већина бирократа у разним стањима сна који добро знају, како смо рекли, „ниједно добро дело не остаје некажњено“. Да ли би се ово могло променити са правим правилима теорије игара – апсолутно да. Већина људи у Вашингтону и свету „мисли добро“ јер смо створени за саосећање и повезаност са другима. Али, практично, то се неће догодити јер огромна већина људи не жели да живи у „земљи слободних и домовима храбрих“, они желе да раде онако како им се каже у фантазији да они су слободни и индивидуални, а затим идите заједно да се слажете. Претпостављам да 75% људи жели да буде поданик, а не грађанин – мрска и тврдоглава независност која је била у то време изумире. Зашто не живите у свету забаве, нарцизма, фантазија и игара? Зашто жудети за нечим дубљим? Ваши пријатељи и колеге радници ће вас мрзети ако наставите са тим.
Верујем да ћемо завршити у неофеудалном тренутку уколико не дође до драматичне моралне промене у земљи. Неки „зелени изданци“ су дефинитивно тамо, али као што је Цхрис Хедгес приметио, мало је вероватно да ће из тога произаћи много.
Слажем се са свиме што сте написали; Само мислим да ће се, ако се историја икада напише, слом из 2008. и спасавање банака показати као почетак неофеудалне државе. Влада је од тада стварала новац шаком преко бурета. И шта подржава вредност овог новца? Предлажем да то није нафта, већ војна моћ Царства.
Старије је од тога. Закон о националној безбедности из 1947. године и оснивачки извршни налози шпијунских агенција, посебно НСЦ 10/2, који су овластили и дефинисали тајну акцију и захтевали од ЦИА-е да је спроведе како би то могло бити убедљиво порицано, најважнији су фронтални напади на уставна Република.
Многи млађи људи имају тенденцију да кажу да смо радили гомилу ствари током Хладног рата, али то је било некако оправдано због комунизма. Али политика против које се сада боримо има корене у периоду непосредно после Другог светског рата.
То је такође разлог зашто позиве (укључујући и овде) за истрагу у стилу „црквеног одбора“ треба третирати са извесним скептицизмом. Након саслушања Црквеног комитета, Конгрес је усвојио низ закона који су наводно обуздавали тајне агенције, али је коначни резултат, као и са садашњим предложеним АУМФ-ом, био да се кодификује претходно незаконито и неуставно понашање владе и да се претходно криминализује уставно понашање народа и штампе.
& запамтити; ФБИ је, пре него што је постао 'федерализован', био приватна детективска агенција под називом 'Пинкертон', која је распиривала и погоршавала Рударске ратове у неколико држава, 1800-их.
Да ли сте сигурни да су банке, владе, војска потребне ако људи себе виде као цивилизованије, образованије него пре хиљадама година?
У „Стартреку” нема пара.
Да ли је страх неизбежан као средство друштвеног инжењеринга?
Ниједан страх није неизбежан. Наш проблем је недостатак храбрости и недостатак интелектуалних алата за критичко размишљање. Једном када ми, као култура, поново откријемо врлину, култура нарцизма ће нестати и изокренута тоталитарна држава ће се распасти.
У Звезданим стазама су још увек имали испитивање одбора и војни суд.
У Костарики су укинули Војску.
Ресулт; нема државних удара, грађанских немира или дубоке државне корупције.
& Ционистима није дозвољено ни унутра!
То је чак и нео-феудално / неосељачко са 'Малицом кућном нацијом' која има исту количину стамбеног простора као и становање за кметове и сељаке у средњем веку под контролом 'господа' коме се требало покоравати по свештенству Диктира.
Овамо идемо…
Религија, влада и банкарство су ентитети који поробе.
Они који се слажу са Планом не само да уништавају земљу, већ и сваку будућност коју могу имати за себе.
Једном када сви 'домаћи терористи' (ветерани, власници оружја, заклетве, припадници милиције, новинари, политички активисти да наведемо само неке) буду окупљени, будите сигурни да ће државни масонски апарат глобалног села новог светског поретка доћи по ВАС !!! и ја!!! и свако ко преда своје ватрено оружје под претњом строге казне због непоштовања истог!
Наш грађански рат значи да су Оснивачи направили неуспех.
Овај одвратан комад тираније у суштини укида Устав и Повељу о правима и формално замењује нашу демократску републику диктатуром. Он даје председнику апсолутну моћ да води рат по својој вољи и да лиши живота и слободе сваком грађанину који само изрази своје примедбе. Под рубриком нашег тренутног документа, он је неуставан, дакле ништав и Врховни суд би га одмах требао поништити да се неко не би преварио да му придаје било какав осећај легитимитета.
Права наведена у уставу су ствари које ни председник ни конгрес немају право да одузму, без обзира на то колико конгресмена, сенатора или извршних директора договарају да то ураде. Сваки председник који би потписао такав закон треба одмах да буде опозван и смењен са функције због велеиздаје. Сваког конгресмена са било каквом улогом у изради таквог документа његова државна влада треба одмах опозвати и судити за издају.
Ово је горе од сецесије од стране Конфедерације, која је барем имала подршку људи из погођених држава. Шта би Американац одобрио да се њихова породица, пријатељи или комшије одвуку у затвор због изражавања политичког става, заштићеног нашим садашњим уставом, о владиним актима који би нас све могли уништити? Ако могу да ти ураде ОВО, могу СВЕ.
Овај такозвани нови „закон“ који се нуди више је од само једног додатног ексера у ковчег устава (већ смо имали ову дискусију о томе како се СВАКИ амандман у Повељи о правима систематски пркоси или игнорише), то је једнако да јавно кремирају устав на бесној ломачи док сви јахуи у Вашингтону плешу око њега као луди манијаци. Оно што будале не виде јесте да ће доћи њихов дан када и они буду одвучени да „пркосе“ ауторитету. Ево где би први дани Совјетског Савеза били добра лекција из историје америчким политичарима, какви су будале.
Рођаци су некада најгори плаћени доушници и издајници оних који покушавају да изврше позитивне промене.
Не би их било брига ако те одвуку шутирајући и вриштећи…
Превише су заузети трошењем новца за обавештајце на мрежи куповином нове Амазон шпијунске опреме!
Погледајте Снордстеров Иоу Тубе видео под називом 'Тхе Роацх Мотел на крају универзума', заједно са Схоотер'ом 'Славе' и 'Монстер'!
Можда они од нас који не могу да ћутимо, идемо заједно да се слажемо, понављамо клишее и чињенице, треба да држимо торбу спаковану и да имамо нешто новца сакривено на безбедном месту, тако да можемо да побегнемо када треба. Научите страни језик или два, за већи избор дестинација.
Да. Сви треба да се понашамо као да смо управо изашли из собе 101, погнуте главе и наставити да тражимо опције да напустимо земљу. Проблем је где ћемо ићи? Многе друге земље пролазе исте ствари.
Аустралија се сада назива „Америца Довн-Унда“ са својим недавним скупом глобалистичких и драконских закона.
Ако се изјасните против вакцина, добићете 10 ГОДИНА затвора!!
Малколм Турнбул је, као и његови претходници, ционистичка хајдучка, коју је разоткрио Брендан О'Конел, који је био незаконито затворен.
Погледајте Бренданове Иоу Тубе видео записе који документују ционистичко узнемиравање које је морао да трпи и нехумане затворске услове!
То је овде….!!!
И… узмите други пасош.
Јесам… и живим на мору, и последњих 20 година, и
Такође сам ветеран са инвалидитетом који је постао циљана особа када сам се око 1992. распитивао о утицају тајних друштава у влади код истакнутог америчког сенатора са средњег запада.
Такође, нека вам оружје буде доступно у случају да ваш комшилук нападне 'Но Кноцк Варрантлесс Сеарцхес' слично ономе што се догодило у Вотертауну, Масачусетс, након бомбардовања Бостонског маратона под лажном заставом!
Претходни судски случајеви у којима је полиција/ЛЕ злоупотребио овлашћења и претио животу, телу и имовини претходних 'осумњичених' су сматрани и оцењени као у самоодбрани од стране оних који су се заштитили од злоупотребе полиције и незаконитих радњи ЛЕ.
Ћутање их држи на власти.
Такође, НЕ ПОДРЖАВАЊЕ ОНИМА КОЈИ РИЗИКУЈУ ЖИВОТ, УДОВЕ И ИМОВИНУ ДА БИ ОВЕ ПОЛИТИЧКЕ ПСИХОПАТЕ ПОЗИВАЛИ НА ОДГОВОРНЕ, ТАКОЂЕ ЈЕ ДРЖАТИ 'ЊИХ' НА ВЛАСТИ КОЈИ ЈЕ УТИЦАЈ ЦИОНИСТА!
То треба да се промени, и то ускоро!
Нажалост, ово ће бити грађански рат на три фронта; рат против Дубоке државе, рат против нарко-терористичких банди и рат против потенцијалних освајача под заставом УН!
Након што сам прочитао горњи чланак, једна реч ми је пала на памет: „ФАШИЗАМ“ Једноставно речено, не постоји други начин да се протумачи овај неуставан предлог закона. Ако сам добро разумео, председник је могао да приведе било кога само тако што је написао супротан коментар о његовој ратној политици. Марџори Кон је у праву када тврди да „ако би овај закон био усвојен, то би угрозило наше право да говоримо и оспоримо све војне авантуре које председник одлучи да предузме“. Фашизам ико?
Да ли је важна ознака тхд?
Дер Фухерер би био задовољан,…!
Поштовани дизајнеру формата, ако би се књига историје форматирала као што су наши коментари, онда би се морало почети од последње странице и стрпљиво се враћати на прву. Са романом или мистеријом било би још апсурдније обликовати га на овај начин.
Зашто не бисмо признали да ова промена у формату коментара не функционише за многе од нас и вратили је назад? Да ли би то заиста било тако тешко урадити? Предлажем ово у корист овог дивног разговора у ЦН, како бих га олакшао.
Слажем се са тим, Мике. То је ужасно збуњујуће.
Научени да не доводимо у питање, награђени за конформизам - ходамо у сну у Армагедон. Ако дрво падне у шуми службених лажи, да ли оно производи звук ако га нико не чује?
Нема звука у политичком вакууму.
У Конгресу нико не може чути да вриштите!
Они чине све што могу да не угуше неслагање и крену на Американце који се противе систему.
Огромна компилација медијског материјала који доказује да је хемијски напад у Думи у Сирији 7. априла 2018. био лажна застава коју су извели терористи Белих кацига https://steemit.com/news/@clarityofsignal/compilation-of-media-material-proving-april-7-2018-chemical-attack-in-dhouma-syria-was-a-false-flag-conducted-by-the-white
Хроничка експлоатација сиријске деце у западним медијима: вести из УК Цханнел 4 приказују беле шлемове и терористе Ноур ал-Зинки који су одрубили главу 12-годишњем дечаку као обичне фармере и фабричке раднике https://steemit.com/informationwar/@clarityofsignal/chronicling-western-media-exploitation-of-syrian-children-uk-s-itv4-portrays-white-helmets-and-nour-al-zinki-terrorists-who
Велика компилација јасноће сигнала Најважније истражне поруке (март-мај 2018.) Разоткривање белих шлемова, лажних застава и пропаганде произведене за рат у Сирији
https://steemit.com/news/@clarityofsignal/large-compilation-of-clarity-of-signal-most-important-investigative-posts-march-may-2018-exposing-white-helmets-false-flags-and
Ако се не варам, Први амандман забрањује „Конгрес неће донети закон који поштује установљење религије или забрањује слободно испољавање вере; или ограничавање слободе говора или штампе; или право људи да се мирно окупљају и да моле владу за исправљање притужби.”
Сада нисам правник, али оно што сам прочитао читајући Први амандман су упутства Конгресу да не донесе закон који би забранио или ограничио слободу говора наших грађана. Дакле, претпостављам, као што је доказано много пута раније, да је наш Устав САД застарео, или да га се игнорише. Преседан може бити пронађен у поступцима Адамса и Линколна, али колико Американаца то зна, или још боље, има наслутити како све ово функционише? Како наш Устав САД може да живи и дише ако га наши законодавци непрестано блокирају са толико других рестриктивних закона против наших слобода?
На крају, осим нас овде на овом сајту, колико ће Американаца прочитати и послушати ове речи упозорења поштоване Мајорие Цохн? Хоћу да вам кажем да је оно што нам овде представља професор Кон, без сумње једна од најважнијих ствари о којима ми грађани треба да знамо, али усуђујем се да вам кажем колико ће ретке бити ове вести које нам доноси добар професор, јер остаје нечувена. Дакле, велики део проблема који је на располагању није само слобода говора или изражавања, већ и ускраћивање да се о томе чује, јер имамо неодговорну корпоративну штампу која никада неће рећи ни реч о томе. Дакле, хвала професорки Мајорие Цохн, ви сте непроцењиво средство за заштиту наших слобода и слобода, као и што сте велики амерички грађанин што сте нас упозорили. Не могу рећи да нас нисте упозорили.
Џо, према судовима Устав може бити суспендован ако постоји „национална ванредна ситуација“ или рат. Годинама након што су званичници 9. септембра рекли, „ми смо у рату“ и судови (обично сачињени од „направљених мушкараца/жена“) имају тенденцију да пресуђују у корист државне моћи и тако то раде дуги низ година. Устав више нема законску снагу јер смо ми „сада царство“ како је најавио извесни високи званичник. Ми немамо никаква друга права осим оних која држава одлучи да нам додели. Ми смо поданици. Наш новац и имовина могу бити заплењени, наша особа може бити држана, мучена и убијена ако нас извршна власт означи као непријатеља државе без суђења или дужног поступка. Очигледно нама влада мрежа олигарха која се зове „дубока држава“ или „стална влада“ или било шта друго.
Можемо захвалити чињеници да је јавност агресивно вољна да навуче на себе очи што вам омогућава да коментаришете на сајтовима попут овог. Држава прави буку о томе да га затвори, али немојте јер нема потребе и мало је вероватно да ће морати да троши напоре да нас затвори или уклони са улица. Мало људи чак жели да размисли о размишљању у складу са овим сајтом или већином оних који овде коментаришу.
Чујем те Бангер. Цела ова тема ме враћа пре неколико година у време када сам слушао главног судију Вилијама Ренквиста како држи двосатно предавање о наивности наших грађана о америчким уставним претпоставкама. У ствари, у било којој демократски вођеној влади, претпоставка о слободи је често погрешно схваћена у време националних сукоба или рата. Питајте Американца Јапанца који је имао рођаке овде у континенталној Америци о правима у Америци у време рата. Конфискација сваког природног ресурса потребног за ратну производњу је дат, као што је и Хабеас цорпус губитак у бескрајном притвору.
Ево другог питања, а са нашим прихватањем ових мандата ванредног стања можемо ли ми грађани да постављамо питање или боље речено да тражимо временско ограничење? Мислим, треба ли се добро сложити са доживотним ТСА контролним тачкама? Да ли ће одлазак на стадион или арену заувек значити да ће нас претрести обезбеђење и угасити светла на детектору метала... проклети кључеви.
Бенџамин Френклин није толико хвалио Устав САД колико је одобравао његово постојање.
„Бењамин Френклин, који је увек био оптимиста чак и у својој 81. години, дао је оно што је за њега било изузетно уздржану оцену у свом завршном говору пред Уставном конвенцијом: „...када окупите више људи да би имали предност њихове заједничке мудрости, неизбежно се састајете са тим људима, са свим њиховим предрасудама, њиховим страстима, њиховим грешкама у мишљењу, њиховим локалним интересима и њиховим себичним погледима.” Сматрао је да је немогуће очекивати „савршену продукцију“ од таквог скупа, али је веровао да је Устав који су управо израдили, „са свим својим манама“, бољи од било које алтернативе која ће се вероватно појавити.
https://constitutioncenter.org/learn/educational-resources/historical-documents/perspectives-on-the-constitution-a-republic-if-you-can-keep-it
Моја поента је да је с обзиром на све оно што је потребно, или се чини да је потребно у припремама за рат, да ми грађани можемо видети оптимистично светло на крају тунела за ограничена права. Ако не, онда сигурно не можемо рећи да живимо у земљи слобода.
Хвала на додатном одговору Бангер. Јое
Због чега је 9. септембар инсцениран у 'Емпајер стејту'.
ББЦ је пријавио зграду 7 десет минута пре него што се то заиста догодило!
Америчко удружење грађевинских инжењера је прегледало носеће конструкције и приметило да се чини да су за пресецање главних ослонаца коришћена набоја за резање.
То се никада не пријављује…
Тодд Е. Пиерце је написао информативни чланак у којем је изложио преседане који се користе да би се оправдало ванредно стање и суспензија Повеље о правима у временима рата, грађанског или страног. Ово би могао бити добар тренутак да се поново осврнемо на проблеме које он истиче: https://consortiumnews.com/2015/09/12/us-war-theories-target-dissenters/
Хммм. Изгледа да је Линколн заправо смислио концепт „мисаоног злочина“ скоро сто година пре Орвела.
Ако никоме није дозвољено под казном закона да изрази мишљење о рату у супротности са политиком администрације, постаје немогуће променити ту политику ма колико то било потребно. Чак би и председник био крив за кршење ванредног стања ако би препоручио промену. Укидање рационалног дискурса о овој теми је неулепшана тиранија. (Наравно, одговарање пред законом намеће се само малим људима, јер је устав очигледно требало да се схвати озбиљно само до неке тачке.)
„...према судовима, Устав може бити суспендован ако постоји „национална ванредна ситуација“ или рат. Годинама након што су званичници 9. септембра рекли, „ми смо у рату“…”
Да претпоставим, то заправо не пише у документу, већ је то нешто што су нам открили они који предвиђају „првобитну намеру“ очева оснивача.
Држава постоји првенствено да би ратовала и обогатила (скривене) Владаре. Никоме не би требало дозволити да ово доводи у питање. Они који то раде су издајници и треба их сломити без милости. Владари доносе законе да би проверили опасну слободу својих поданика да се на било који начин мешају у операције Царства. Потребна је моћна полицијска држава да заштити владаре од њихових поданика. Пресуде државе су увек исправне и треба их поштовати без сумње.
И, као што је Мајк Риверо приметио, „Последња ствар коју влада уради пре него што падне је да пљачка трезор!”
Погледајте његову презентацију „Сви ратови су банкарски ратови“ на Иоу-Тубе-у, пре него што буде уклоњена, као што су то урадиле хиљаде Иоу Тубе видео снимака прошле недеље!
Када држава има овлашћење да затвори одређену категорију лица без дужног поступка, практично је неизбежно да ће та држава временом проширити категорије лица којима се може ускратити прописани поступак.
Сигурно. Држава нас контролише – ми смо поданици, а не грађани. Али не бих бринуо о репресији на линији уобичајених облика тоталитаризма. ФБИ ми неће развалити врата (осим случајно) и одвући ме – не морају, јер мало људи жели да размишља о било чему од ових ствари о којима причамо. Желе да буду остављени сами да спавају, спавају и сањају, сањају. Имамо слободу да мрмљамо, жалимо се, дајемо одушка, плачемо, упозоравамо наше пријатеље и комшије, али они ће нас игнорисати и неће нас звати на вечеру или даље разговарати и смејати се нашој ексцентричности.
Живот ће се, наравно, наставити, али ако претпоставите да вам се ништа лоше не може догодити, вероватно ћете бити разочарани.
Не би било важно да оптужени добије судски поступак јер су судије купљене и у власништву дубоке државе. Чујем да кажете, али шта је са нашим светим системом пороте? Шта мислите како се бирају жирији? они су ручно одабрани појединци који су у власништву државе. Наравно, у обичним случајевима једноставних злочина нема сумње да је порота насумична, али када је у питању држава наспрам појединца, онда ће пороту изабрати дубока држава и рећи јој шта ће бити пресуда.
Само питајте преживјеле ГУЛАГ-а и Конзентратион Кампа…!