Иста стара медијска парада: Зашто либерали навијају?

Акције

Нису сви Трампови непријатељи савезници напредњака – посебно јастребови, саблазни и кривоклетници који парадирају преко ЦНН-а и МСНБЦ-а сваког дана, подсећа Џеф Коен.

Аутор: Јефф Цохен

Када је „Рат против тероризма“ покренут 2001. године, мејнстрим медији – посебно вести кабловске телевизије – започели су параду. Била је то уска парада јастреба пензионисаних војних и обавештајних служби која је промовисала рат као одговор на злочин 9. септембра, предвиђајући успех и идентификујући стране непријатеље за напад.

МСНБЦ извештавање о операцији Ирачка слобода, 2003

Можемо да се осврнемо на ову параду и да се смејемо тоталној бесмислици која је подељена. Али људскији одговор је да плаче – због броја, који је још увек у порасту, стотина хиљада цивилних смрти од Авганистана до Ирака и шире, и насилне нестабилности широм региона, укључујући земље које су биле релативно стабилне и просперитетне 10. септембра, 2001. (Да не спомињемо милитаризацију и губитак грађанских слобода код куће.)

Био сам сведок параде дезинформација из кабловских вести, где сам радио као сарадник у емисији Фок Невс и МСНБЦ на почетку рата против тероризма. У ствари, ова парада на крају избацио ме из ваздуха - и ван мог посла на МСНБЦ-у, три недеље пре америчке инвазије на Ирак.

Прошло је 15 година од трагичне инвазије на Ирак. Огроман неуспех мејнстрим медија уочи инвазије се учи на факултетским курсевима новинарства, укључујући и мој.

Ко може да заборави ЦНН-овог главног директора за вести хвалисање да је, пре инвазије на Ирак, тражио претходно одобрење и добио „велики палац горе“ од Пентагона за бивше генерале које је ЦНН представио као наводно независне аналитичаре?

Ко може заборавити Дејвида Барстоуа који је освојио Пулицерову награду 2008 изложити за Њујорк тајмс – на основу 8,000 страница интерних е-маилова Пентагона и транскрипта – који показују да пензионисане генерале мрежне телевизије не само да плаћају велики војни извођачи, већ их Пентагон даје из месеца у месец док су парадирали на ТВ-у. ?

Ко може заборавити да је главни војни аналитичар НБЦ/МСНБЦ, бивши ген. Бери Мекефри, немилосрдно гурао у рат засновано на неистинама („хиљаде галона сенфа, сарина, нервног агенса ВКС још увек у Ираку“), нудио је непрестано смешне речи (као што је хваљење унапред планираног планирања окупације Ирака министра одбране Рамсфелда), и чувено закукурикао на МСНБЦ-у, „Хвала Богу за тенк Абрамс и борбено возило Бредли“ – без помињања његове улоге у војном предузећу ИДТ који је зарадио милионе радећи Божији посао на Абрамсу и Бредлију?

Ко може заборавити све ове ствари?

МСНБЦ, очигледно.

Укључио сам "прогресивни" канал вести пре неколико ноћи да видим Криса Хејса како љубазно интервјуише генерала Мекефрија. Да ли је Хејс – током недеље када се обележава 15. годишњица инвазије на Ирак – притискао Мекефрија о његовој улози у тој катастрофи? Можда захтевати објашњење или извињење? Не. Тема је била Трампова чудна привлачност Путину. То је вредна тема. Али Барри МцЦаффреи као стручњак и арбитар! Још увек?

Баш као што су то чинили уочи инвазије на Ирак, МСНБЦ и ЦНН сада сервирају сталну параду ратних јастребова, шпијуна и лажова, представљајући их као кредибилне и готово херојске све док критикују одвратног човека у Белој кући .

Те ноћи сам се обратио МСНБЦ-у након што сам с гађењем искључио Андерсона Купера који је тихо интервјуисао сарадника ЦНН-а који се чини да се појављује сваког сата: бившег директора Националне обавештајне службе Џејмса Клапера. Сећаш се Цлаппера? Пре пет година овог месеца, Цлаппер неславно кривоклетство себе пред америчким Сенатом тако што је ускратио масовни надзор НСА. Његово лаж није тема о којој ЦНН пита Клапера – док он расправља о недостатку етике и поштења у Трамповом тиму.

Када је реч о Трамповим критичарима, ЦНН и МСНБЦ редовно послужују корпу елитних бедника из војног/обавештајног естаблишмента – на пример, застрашујуће бивши директор ЦИА Џон Бренан и страшно бивши вршилац дужности директора ЦИА Џон Меклафлин. Шупљина њихове Трампове критике о „либералним кабловским вестима“ била је уочљива прошле недеље када су обојица подржали Трампов избор за шефа ЦИА, надгледница мучења Гина Хаспел.

Забринут сам за активисте против Трампа, чак и за неке прилично прогресивне, који су дошли да виде корпоративне вести као што су ЦНН и МСНБЦ као своје спасиоце. То је опасна илузија.

Неколико тачака које треба узети у обзир:

Нису сви Трампови непријатељи савезници напредњака – посебно јастребови, саблазни и кривоклетници који парадирају преко ЦНН-а и МСНБЦ-а сваког дана.

Напредњаци би требало да буду опрезни све већи савез између либерала у стилу Клинтонита/МСНБЦ-а и неоконзервативаца заувек у потрази за следећим непријатељем – савезом који је започео пре Трампове кампање и вероватно ће се наставити након што Трамп буде свргнут (надамо се ускоро).

Трамп прави огромну штету нашој земљи и свету – али већину тога нећете видети МСНБЦ или било који мејнстрим медиј који покрива Трампову Белу кућу као ТВ сапуницу.

Када сваке ноћи чујете на ЦНН-у и МСНБЦ-у о Путиновом „нападу на нашу демократију“, не заборавимо да је – какав год утицај Русија имала на изборе 2016. (досадашњи докази сугеришу да је био мали) – „наша демократија“ је деценијама на удару од стране унутрашњих непријатеља: велика контрола новца обе главне странке, доминација корпоративних медија, демократско потчињавање Волстриту, републиканско потискивање обојених и младих гласача, архаични изборни систем заштићен од обе странке, итд.

Волео бих да чак 10 процената МСНБЦ-јевог „Руссиагате“ извештавања буде преусмерено на било које од горе наведених питања, али не задржавам дах. Нити чекам да канал у власништву компаније Цомцаст понуди темељно извештавање о Трамповој највећој претњи Првом амандману: окончање Неутралности мреже.

Напредњаци се лако могу сложити да је главни приоритет окончати републиканску контролу над Конгресом и свргнути Трампа.

Ипак, борба за правду и демократију ће такође захтевати битке против моћних и репресивних институција које сада могу изгледати као да су против Трампа: одређених медијских конгломерата и војно-индустријског надзорног комплекса.

Јефф Цохен је директор Парк центар за независне медије на колеџу Итака. Он је суоснивач групе за онлајн активизам РоотсАцтион.орг 2011. године и основао групу за праћење медија САЈАМ 1986. Аутор је књиге „Цабле Невс Цонфидентиал: Ми Мисадвентурес ин Цорпорате Медиа.“

152 коментара за “Иста стара медијска парада: Зашто либерали навијају?"

  1. фирстперсонинфините
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Елитни бедници.” То је сјајна фраза. Да, лажни напредњаци Демократске странке ништа нису научили. Они желе више новца, више консултаната, више лобиста, више генерала који тресу своје ратне метале на конвенцији 2020. Више славних идиота који говоре напредњацима да су смешни, више тужних израза солидарности заснованих на лошим обрадама старих песама старих народних певача. Између Трампа и Путина, конвенција 2020. ће имати више разлога за срамоту него Обамине грчке колумне из 2008. Потребни су нам истински напредњаци који се боре за праве циљеве. Нека се неолиберали гноје у свом елитном кутку.

  2. иахвех
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Срамота је колико је просечан грађанин лењ/задовољан…… с обзиром на бомбардовање од стране МСМ „потпуно нових“ социјалистичких агенди…….САД су нација у дуговима….озбиљан дуг……роб зајмодавца. Поздрави свог старог господара.

  3. годеницх
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    За: независни коментар

    Кроз векове људи су долазили и одлазили. Уклоните порез на доходак* и вратите меру слободе** за трајни ефекат.

    * са децентрализованим обликом АПТ пореза Едгара Феигеа са ограничењима екстремног наслеђа и монопола
    ** Повеља о правима

  4. Ханс Зандвлиет
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Али људскији одговор је плакање – због броја, који још увек расте, стотина хиљада смртних случајева цивила од Авганистана до Ирака и шире […]“

    Зашто још увек зазиремо од праве величине смрти које смо изазвали у бројним ратовима које смо водили широм света од 9. септембра?
    Зашто још увек оклевамо да употребимо тачан израз величине: „милиони“ уместо „стотине хиљада“?
    Пре само неколико дана, ова најбоља процена се појавила на овој веб страници (https://consortiumnews.com/2018/03/22/how-many-millions-of-people-have-been-killed-in-americas-post-9-11-wars-part-one-iraq/): 2.4 милиона смртних случајева само у Ираку од 2003. до 2018.
    2.4 милиона смртних случајева у Ираку још увек не укључује 0.5 милиона деце која су умрла због 12 година санкција уведених Ираку између 1991. и 2003. А тих 0.5 милиона деце чак не укључује неиспричане смрти одраслих који су сигурно морали да их прате 0.5 милиона деце.
    Нити 2.4 милиона смртних случајева у Ираку не укључује милионе умрлих у Авганистану од 2001. године до данас, нити укључују смрт у Пакистану, Либији, Сирији, Јужном Судану, Сомалији, Јемену итд.
    2.4 милиона смртних случајева само у Ираку укључује само врло, веома конзервативну процену ненасилних смрти као последица рата: смрти услед глади, жеђи, изложености, инфекција, болести и епидемија, као последица расељавања и прекида. -урушавање цивилне инфраструктуре (бомбардовани домови, уништени водоводни и канализациони системи, поремећено снабдевање храном, струјом и здравственом заштитом).

    Дакле, крајње је време да престанете да се плашите да ће вас назвати „теоретичарима завере“ или „говорницима пропасти“ или било шта друго и назвати ствари правим именом: нема више „стотине хиљада“, већ „много милиона мртвих“ од 9. септембра.

  5. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    У данашњем чланку Глобал Ресеарцха Петера Ван Бурена каже се да је 16 представника Представничког дома послало Сешнсу писмо у којем захтијевају да се Ал Јазеера региструје под ФАРА-ом као страни агент, иако оригинална формулација ФАРА-е није укључивала новинаре (прије много година). Писмо долази након што је Ал Џазира снимила документарац који критикује утицај израелског лобија у америчкој влади.

  6. Сеер
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „ма какав год утицај Русија имала на изборе 2016. (досадашњи докази сугеришу да је био мали)“

    ПРЕСТАНИ, само ПРЕСТАНИ!

    Употреба „шта год“ уместо „да ли“ наставља да даје пристрасност према мему „Русија је то урадила“. Извините, али добар новинар зна да бира речи.

    НЕМА доказа да је суверена држава Русија, руска влада било шта урадила. Руски појединци, можда (као што је назначено у глупим огласима) би то вероватно могли и учинити (али овде је америчка дубока држава толико способна да измисли скоро све да се чак ни томе не може у потпуности веровати као „чињеници“).

    Даје ми савршен наставак да се вратим и објавим следећи чланак који има тенденцију да подржи ранију теорију да је ЦИА одговорна за мешање у америчке изборе (тврдио сам да су помогли да се подмеће Сандерс [Нисам подржавао Сандерса, па сам Не изјављујем ово као неки незадовољни Сандерсов присталица]).

    http://www.unz.com/pgiraldi/lets-investigate-john-brennan/

    Шансе да успемо да огулимо лук до онога што је изазвало цурење ДНЦ-а су вероватно нуле, у ком случају моја теорија о томе да ЦИА има своје руке у избацивању Сандерса из колосека вероватно никада неће бити доказана. Али, и рекао сам то раније, да постоје сви ови бивши људи из ЦИА-е који делују као стручњаци за медије и да је Сандерсова кампања била више него значајно недовољно пријављена, то би могло да покаже могући дослух.

    • СтевеК9
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хтео сам да видим да ли би још неко рекао ово пре него што постави коментар. Проблем који имам са прогресивцима као што су Џеф и Глен Гринвалд је у томе што они не могу да оду до краја и схвате да је Руссиагате ништа, баш ништа... НУЛА, како примећује 'Сеер'. Разумем мржњу према Трампу, али права објективност значи да можете доћи до места где видите да је напад на Трампа, то јест Русијагејт, потпуна измишљотина, потпуна лаж.

      А вођење света ка термонуклеарном рату због ситног, љутог разочарања због губитка избора (Хилари) је себично колико и људско биће може да добије. То је само мало важније од 'неутралности мреже'.

  7. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Какви "напредњаци"? Тај папагај је мртав, мртав - није запањен или жудљив. Шта год да је левица некада била, више је не постоји и састоји се искључиво од марифетлука и наивне омладине и других глупана и глупана који верују да су сексуална оријентација и недостатак делотворних закона о оружју најважнија питања на свету како диктира ЦИА преко ЦНН-а. Обама је потпуно преварио такозване напредњаке који је учинио више да убије левицу него сви републикански председници заједно.

    Могуће је оживети виталну левицу као што је Берни показао (он није могао да каже ништа о трајној ратној држави јер је војска изузетно популарна међу америчким народом), али то захтева да се лажна левица удаљи од ових лажних медијски промовисаних питања да стварна питања – животна средина, класна борба, здравствена заштита, минимална плата, и да, мир, као и друга стварна прогресивна питања.

    • мике к
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да, Обама је показао колико су левичарска претварања демократа потпуно лажна.

  8. назадне еволуције
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    А сада су нас навели да верујемо да Омар Матеен (убица у ноћном клубу Пулс) никада уопште није циљао гејеве, да је прогонио друга места (попут Дизниленда), али су била превише добро надзирана. Одлучио се само за ноћни клуб Пулсе тог дана, и то није имало везе са присуством хомосексуалаца. Никада није напао Пулсе Нигхтцлуб.

    Такође сада откривају да је његов отац био доушник ФБИ 11 година пре пуцњаве. Претпостављам да су тада хтели да изазову симпатије према хомосексуалцима и мржњу према муслиманима, али сада је дошло време да се поништи овај наратив, па пуштају да истина цури напоље.

    Сада су на већим стварима, попут Стормијевих груди!

    У 25:30 минута:

    https://www.youtube.com/watch?v=FME58C3q2V8

  9. МистерМистер
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Интересантни коментари. Међутим, чини ми се да је разговор увек ограничен на тај простор унутар истих зидова. Чини се да многи мрзе исте зидове које је поставио систем. Зидови које је овај систем поставио да ограничи разговор. Контролишите разговор. Постављање лажних идеја и навођење људи да верују у те лажне идеје омогућава систему да контролише разговор. Пошто је систем заснован на обмани, на лажима, није битно да ли је разговор за или против.

    Видим коментаре у којима се помињу демократе, неоконисти, ционисти итд. Коментари који су нажалост засновани на обмани.

    Зар нисте свесни да нема стварних политичких и моралних разлика између демократа и републиканаца у Конгресу? Сви раде за исту корпорацију. „Закон о обезбеђивању владе за Дистрикт Колумбија.“ „Закон из 1871. 21,1871. фебруара XNUMX. године. Сједињене Америчке Државе (Корпорација) Америке.

    Конгрес демократа и република је од почетка замишљен од стране корпорације као обмана. То је једна од најстаријих техника у књизи. То се зове "завади па владај". Због тога се амерички народ бори међу собом. (Ви сте либерал! Ви сте конзервативац!) У међувремену конгрес говори и ради оно што им корпорација каже. Било које „несугласице“ су само за показивање како би људи натерали да мисле да постоји стварна разлика.

    Дакле, идеја да је једна политичка партија одговорнија од друге за садашњи дебакл који познајемо као Америку, је обмана. Обмана коју је корпорација веома пажљиво гајила. Морате само да погледате нашу историју и разне администрације које су долазиле и одлазиле током последњих 60(?) година да бисте видели да се дневни ред корпорације наставља несмањено. Богати постају све богатији, а сиромашни све сиромашнији.

    Господин Трамп се не разликује од било ког другог председника пре њега. Он није ништа друго до "мајмун" иза микрофона. Уверавам вас да он ради и говори оно што му корпорација каже да уради. Постао је председник (да, није изабран) због тога ко јесте. Трамп је крајња сметња.

    Не верујем да господин Трамп има било какав избор по том питању. Да ли искрено верујете да корпорација није свесна индискреције господина Трампа? Мислите ли да они нису свесни његовог наводног прања новца? Верујем да се Милерова истрага користи као „поводац“ господина Трампа. Ако не уради како кажу, могу га отерати са функције или чак стрпати у затвор. Ако уради оно што они кажу, они могу да учине да Милерова истрага нестане. Не заборавите, г. Муеллер је доживотни запосленик корпорације. Такође ради шта му се каже. Корпорација не може да изгуби. Идеја да иза ове истраге стоје демократе је обмана.

    Ако погледате ко је власник банке Федералних резерви на мрежи, видећете ко је „власник“ Америке. Ту је ваша „дубока држава“.

    Све док не схватите да је цео амерички систем обмана унутар обмане, ваше мисли ће увек бити затворене унутар истих зидова које је корпорација поставила да их ограничи.

    • назадне еволуције
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Господине – Мислим да сте у праву. Дакле, шта год се „догодило“ и шта год ће се „догодити“ је управо оно што Дубока држава жели да се деси. Кенеди је стао на пут, па је набачен, заједно са својим братом и МЛК-ом. Хоћеш још један рат? Само направи 9/11. Желите рат са Русијом? Покрените неки дослух, тровања, лажне заставе, низ авион. Грађани постају превише огорчени? Цензуришите њихов интернет под маском да их штите, а затим их шпијунирајте и пратите. Желите да одузмете оружје грађанима како бисте имали већу контролу над масама? Само нека ФБИ погледа на другу страну док људи које су годинама имали на свом радару чине гнусна дела. На крају крајева, само је питање времена када ће искочити.

      Све лажи и шале,
      Ипак човек чује оно што жели да чује,
      И занемарује остало.

      Све је то представа. МСМ, Холивуд, Њујорк тајмс, судска власт, извршна власт, Конгрес, Федералне резерве, Гугл – све су то огранци исте машине.

    • Матхев Невилле
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      МистерМистер хвала вам на одличним и концизним информацијама којих претпостављам 90% Американаца није свесно.

      https://www.scribd.com/document/355085824/Embezzlement-by-Federal-Reserve

  10. гаилсторм
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    То је затворен систем и ми нисмо позвани.

    • Реалист
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ха, ха! Некада када је свирала "Ми Литтле Маргие".

  11. Матхев Невилле
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Надам се да ово није опет исти стари деја ву?
    Авганистан је проглашен кривим за 9. септембар иако су то негирали и тражили доказе.
    Сада је Русија проглашена кривом за тровање шпијуна у Солсберију, поричући то и тражећи доказ.
    У оба случаја изгледа да нема доказа и знамо шта се десило са Авганистаном!

  12. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Написали сте веома добар чланак. Желим да знам више.

  13. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    У међувремену, криминалци попут Бренана имају посао у мснбц-у

    А Цлаппер и други нео-конзерватори причају главе на ЦНН-у

    Шта мислите за кога су гласали?

    Трумп?

    Или њихова нео цонс куеен Хилари која је емпиријски била гора од Буша

    Хоћеш да наговестиш?

  14. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Такође сам прочитао да Гугл ради са новинарима великих медијских кућа како би их ускладио са њиховим „алгоритмима за лажне вести“, мислим да сам то видео на Зеро Хедге.

  15. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Вау, ово заиста гледа Велики брат! Шта они дефинишу као „увредљиво“? Ово је противзаконито и противуставно. У тој изјави има свих врста потенцијалних злоупотреба. Хвала ти на тој страшној информацији, Реалисту.

  16. Реалист
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Дакле, ово ми је управо скренуло пажњу: http://dfw.cbslocal.com/2018/03/27/microsoft-ban-offensive-language-xbox-skype-office-account/

    Очигледно, почевши од 1. маја 2018., Мицрософт планира да надгледа употребу дигиталних медија свих корисника – све ваше е-поруке, скајпове, интернет објаве, чак и дигиталне игре као што је Ксбок – како би искоренио „увредљив језик“ из јавне арене. Тачно, они су тако страшно забринути за исправност и добар укус одједном. Само помоћник свеприсутног Одреда Бога који већ гњави људе и шмекља на првом амандману. Могу ли рећи да је ово још један сигнал упозорења да је велики рат на помолу. Једини практичан разлог зашто би тако нешто урадили је да шпијунирају и контролишу све који нису инсајдерска елита. Ако могу да вас забране због „стила“, могу да вас забране због садржаја. Када то почне, „власти“ могу почети да нестају незгодни неконформисти.

    • Скип Сцотт
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Видимо се на преваспитном кампу Реалист! Мораћемо да направимо журку коментатора ЦН-а.

    • Сем Ф
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Мицрософт Виндовс 10 већ користи вашу интернет везу за слање ваших приватних датотека и информација себи. Ова „услуга у облаку“ је могла бити онемогућена у оригиналној верзији (од стране сумњивог софтверског инжењера), али су „надоградили“ тако да се не може зауставити. Ни речи у тоталитарним масовним медијима.

      Зауставио сам ово у својој оригиналној верзији Вин10 и онемогућио њихова „ажурирања“ како бих их спречио да га поново инсталирају, али каснији проблем са софтвером ме је приморао да извршим ажурирање и сада се не може онемогућити.

      • мике к
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Давно сам престао да покушавам да сакријем свој идентитет. Сад је ионако касно за то. Тамо где идемо неће бити потребе за личним картама.

    • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Трамп ће можда успети да банкротира добар део света својим новим трговинским ратом, пре него што неоконзервативци заиста успију да појачају своје вишеструке ескалације против Русије….овај трговински рат би лако могао да уништи америчку економију у кратком временском периоду…Ово ће будите дивља година људи...

      поздрав

      D

    • мике к
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Власти“ су можда превише заузете покушавајући да се изборе са сопственим тровањем радијацијом да би бринуле о неконформистима, након рата да окончају све ратове које воде у раним фазама сада.

  17. ДХорсе2
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Народ је свесно изабрао фанатичара за прање новца. Мало је вероватно да ће бити свргнут.

    Ако то оставимо по страни, чини се да добро разумете шта се дешава у прогресивном покрету.

  18. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Како Американци могу пасти на такву свињарију? Људима са највише ТВ мозгова на планети! Ово је „спрдња“ демократије, колико заиста верује у овај бс или немају шта боље да раде него да укључе ТВ? Све док обављате своју дужност да „купите, купите, купите“, у реду сте. 'Ћао…

  19. Древ Хункинс
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Када чујете сваке ноћи на ЦНН-у и МСНБЦ-у о Путиновом „нападу на нашу демократију“, не заборавимо то – какав год утицај Русија имала на изборе 2016. (досадашњи докази сугеришу да је био мали)“

    Мали, мали, ако уопште има утицаја. И дефинитивно не спонзорисано од стране државе!

  20. Идиотланд
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Сећате се како смо окончали владавину републиканаца у Конгресу 2006. и сменили Буша и све што смо морали да покажемо за то је био Ромнеицаре и повећање 2 рата на 7?

  21. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Погледајте Глобал Ресеарцх данас и путовање Рудија Ђулијанија 22. марта у главни град Албаније на позив Мариам Рајави, шефице МЕК-а, који је посвећен рушењу иранске владе. Ђулијани је директно говорио о „промени режима“ у Ирану и именовању Џона Болтона за „саветника за националну безбедност“. Јастребови се дефинитивно спремају за рат! Ђулијани мора да преузима Мекејнову улогу сада када је Мекејн болестан.

  22. Скип Сцотт
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Напредњаци се лако могу сложити да је главни приоритет окончати републиканску контролу над Конгресом и свргнути Трампа.

    Ова изјава Џефа Коена је крајње простодушна. Пре свега, смени Трампа и добићеш Пенса. Има ли правих напредњака који то виде као побољшање? И тренутно је наш избор за окончање републиканске контроле над конгресом да изаберемо корпоративно спонзорисане ратне хушкаче из колоне Б. Има ли правих напредњака који виде много тога да се тиме добије. Претпостављам да је најбоље чему можемо да се надамо да наши ратови за промене режима у иностранству и тактика полицијске државе код куће буду унапређени изабраним представницима који носе ружичасте шешире док осуђују те „зле Русе“.

    • Сем Ф
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Слажем се, није пажљиво образложен чланак. Превише грешака да би се детаљно коментарисало.

  23. Вхеелвригхт
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Наши политичари и наши медији су открили да могу некажњено да лажу све док сви говоре у суштини исту лаж. Сада чујем да неки од наших поштованих лидера данас осуђују Русију због кршења међународног права, позивајући се на незакониту анексију Крима, који је био део Русије стотинама година. Ова линија се понавља изнова и изнова, али се у нашим медијима не помиње како Израел незаконито присаједињује територију коју незаконито окупира, и припајањем Голанске висоравни одузете од Сирије ратом. Не помиње се да су Сједињене Државе поставиле трупе у Сирију без дозволе или позива владе Сирије.

    Сада протерујемо 60 руских дипломата на основу тога што они који Русију сматрају непријатељем сматрају „велико вероватним“ да је Русија отровала бившег руског шпијуна који сада живи у Енглеској. Неки би тврдили да је „велика вероватноћа“ да је Трамп имао аферу са Сторми Данијелс и другима. Приметите да у вези са овом оптужбом Трампови браниоци реагују тврдећи да „нема доказа“ који би то поткрепили. Ипак, нема чврстих доказа да је Русија извршила тровање, али нико осим Руса не захтева да види доказе. Претпостављам да када "знамо" да је неко крив, не треба да имамо доказе. Ово у добу у којем се све чешће сусрећу операције лажне заставе и када су обавештајне службе Запада више пута криве за нечувене, стравичне лажи током година.

  24. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Демократе су сада Бусх = Цхенеи ​​нео цон Парти као што су били под Обамом и Хилари. Они су сада највеће вође навијања за Трећи светски свет са лукавством Русије и стоје раме уз раме са доказаним криминалцима као што су Муеллер и Бреннан који сада има посао у МСНБЦ-у.

    Трамп се кандидовао против буш републиканаца

    Трамп се кандидовао против неоконзервативаца који желе Трећи светски рат са Русијом

    Трамп је похлепни павијан који жели Трампов торањ у Москви, а сада су га демократе и њихови неоконзервативни савезници сатерали у ћошак.

    Демократе су сада највеће зло и опасније су од Буша, Путина или Трампа.

  25. Зацхари Смитх
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    На сајту „Оф Тво Миндс“ постоји занимљива теорија завере. Верзија коју више волим (он има две) је да је Дубока држава склопила компликован договор са Трампом. Муеллер би могао на крају добити брњицу. Клинтонови би могли изгубити заштиту од те дубоке државе – постали су обавеза. (?)

    Трампово потпуно бесмислено исељење 60 Руса могло би да буде гест „у доброј намери“. То што се 10 уклања из УН може бити још један – први корак ка стерилизацији Русије у тој организацији.

    Ништа од овога нема никаквог смисла, па бисмо могли да спекулишемо о свему и можда извучемо неке закључке који су глупи као и сами догађаји.

    Једина ствар коју за сада могу да закључим је да је Израел изгледа на ивици да преузме волан у Белој кући.

  26. Јое Тедески
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Господине Џеф Коен, доликује да објавите свој добро артикулисани чланак овде на сајту Роберта Паррија. Сигуран сам да знате да г. Парри није одустао од свог новинарског интегритета да би писао како би водио људе, као што сте ви Роберт Парри био овдје да извјештава истину. Ви припадате неким другим великанима које сам читао, као што су Паул Цраиг Робертс и Цхрис Хедгес, који су, између осталих, одустали од МСМ начина живота да би извијестили о потребној истини, и могу ли додати осјетљивост извјештавања о чињеницама о догађају.

    Зачуђен сам колико је у последње две године извештавање о вестима ове земље, које је последњих четрдесет година било само лош инфо-забава, отишло у још најгори формат да би наше вести постале једна велика спектакуларна ријалити емисија.

    Ми смо народ који троши много оговарања. Народ без хероја, или хероина. Нација која крши међународне законе, али изводи ове ужасне ратне акције под изговором успостављања праве демократије када реалност настојања наше нације ствара смрт и хаос, док наш МСМ ради оно што најбоље ради док се ова врста вести игнорише.

    Ругамо се и застрашујемо нације које се опиру нашим хегемонистичким вредностима. Осуђујемо нацију без доказа да је хомофобична, док наш најближи савезник убија гејеве каменовањем. Тиме наш МСМ узвикује Русију са њеним законима о зрелом гледању деце, без помињања гејева о Кремљу као великом кршитељу ЛГБТ права, али никада у нашем МСМ-у не помиње смртну казну за хомосексуалце у Саудијској Арабији. Како се ово сматра извештавањем о вестима? Како било који од ових пропуста прихватити као извештавање?

    Темпом којом идемо, сви ћемо причати о томе да Трамп и Хилари мењају партнере са холивудским филмским могулом све док трећи светски рат почне… хеј кад боље размислим, можда је то начин да се то уради.

  27. тина
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ниједног помињања Фок Невса. Говори ми све што треба да знам.

  28. Лоуис Мурпхи
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Данас су у Америци многи заборавили упозорење председника Ајзенхауера од 17. јануара 1961. године. О опасностима војно-индустријског комплекса. Зато што данас превише градова у Америци профитира од ратне економије. Зато што превише америчких средњих школа има превише војних регрута.

  29. Типингперсон
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Хвала на овом веома потребном делу, Јефф.

    Узнемирен сам због свих мојих пријатеља либералних демократа који сада слепо обожавају Милера као да је њихов новопронађени фирер-спаситељ, као и на Бренана, Клепера, и остале, и наше корумпиране шпијунске/безбедносно-државне агенције ван шина у Генерал

    – ови депресивни либерални демократски пријатељи који такође настављају да затварају очи пред илегалним ратовима у САД које су ти људи и њихове корумпиране агенције распиривали – или чак навијају за ове ратове, и још много тога против Ирана и Русије.

    Уз то, био сам збуњен вашом изјавом да се надате да ћете видети да ће Трамп бити смењен – и то ускоро.

    Ако Трамп оде, добићемо Пенса. Хоћеш ли Пенса? Збуњен сам овим твојим коментаром. Нисам гласао за Трампа, али ми је он свакако дражи од Пенса – и не желим нелегитимни удар легално изабраног америчког председника, чак и ако има наранџасту косу и луд. Он није фашиста, више него што јесте Путин – иако би се сигурно могло тврдити да је Трамп у ропству фашистичке Дубоке државе. Да смо бар имали тако хладнокрвног и компетентног преза као Путин!

    Видим далеко више забрињавајуће фашистичке тенденције код свих мојих горепоменутих либералних пријатеља Дем. Сви добро образовани и поносни што су информисани док упијају најновију пропаганду МСНБЦ-а, ЦНН-а, Њујорка и ВаПо-а.

    И даље више волим Трампа него Хилари за коју такође нисам гласао. Он разоткрива корупцију, неспособност, подмитљивост и глупост америчке империје – убрзавајући неопходну и неизбежну распад Царства много брже и ефикасније, можда. С друге стране, Хилари има тако ужасан суд, да је можда била подједнако ефикасна. Ко зна?

    Скинимо тај фластер и кренимо у лечење.

    • ЈВалтерс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Прича о ратном профитеру”
      http://warprofiteerstory.blogspot.com

      представља многе кључне позадинске чињенице у читљивом облику које би могле навести неке од ваших пријатеља да зауставе и поново размисле о неким стварима. Одељак о ЈФК-у могао би посебно да заинтересује дугогодишње демократе. Шта би ЈФК урадио данас?

  30. Благо - шаљиво
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Африка + европска колонизација, британски интереси (неки не знају, већину није брига.)

    линк испод = проширење знања (историје).
    [за оне којима је стало да знају]

    http://www.bbc.co.uk/history/british/abolition/scramble_for_africa_article_01.shtml

  31. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Манглед постинг.
    Слажем се са карактеризацијом коментатора мреже као погубних ратних пропагандиста.

    Међутим -

    „Напредњаци би требало да буду опрезни према растућем савезу између либерала у стилу Клинтонита/МСНБЦ-а и неоконцентрисаних милитариста заувек у потрази за следећим непријатељем – савезом који је почео пре Трампове кампање и вероватно ће се наставити након што Трамп буде свргнут (надамо се ускоро). ”

    То што би наш политички систем требало да се води тако што ће се „смјењивати“ неомиљени, али изабрани лидери, значи да се интерно крећемо ка истим методама које играчи Дубоке државе редовно планирају да користе против страних влада које боље представљају своје народе него наше елите.

    Десило се да су #НеверТрумперс, укључујући многе напредњаке, одједном постали беспоговорне присталице неодговорних играча Дубоке државе, видећи организације које су једва транспарентне за демократију као што су НСА, ФБИ и ЦИА као да у потпуности заслужују њихову беспоговорну подршку. Али они имају, као што је горе наведено, позивајући се на Клепера и Бренана, своје сопствене политичке агенде моћи које немају никакве везе са интересима скоро целог америчког народа.

    • гееип
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Фран, хвала ти што си то исправио. Цео овај Цохенов комад је искварен, нефокусиран чланак. И очекивао бих нешто више.

      • Сем Ф
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да, чланак је стара вест, лоше написан и износи исто толико неподржавих предлога као и иначе.

  32. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Слажем се са напредњацима да би требало да буду опрезни у погледу растућег савеза између либерала у стилу Клинтонита/МСНБЦ-а и неокон милитариста заувек у потрази за следећим непријатељем – савезом који је почео пре Трампове кампање и вероватно ће се наставити након што Трамп буде свргнут (надамо се ускоро) . карактеризација коментатора мреже као погубних ратних пропагандиста.

    Међутим -"

    „Напредњаци би требало да буду опрезни према растућем савезу између либерала у стилу Клинтонита/МСНБЦ-а и неоконцентрисаних милитариста заувек у потрази за следећим непријатељем – савезом који је почео пре Трампове кампање и вероватно ће се наставити након што Трамп буде свргнут (надамо се ускоро). ”

    То што би наш политички систем требало да се води тако што ће се „смјењивати“ неомиљени, али изабрани лидери, значи да се интерно крећемо ка истим методама које играчи Дубоке државе редовно планирају да користе против страних влада које боље представљају своје народе него наше елите.

    Десило се да су #НеверТрумперс, укључујући многе напредњаке, одједном постали беспоговорне присталице неодговорних играча Дубоке државе, видећи организације које су једва транспарентне за демократију као што су НСА, ФБИ и ЦИА као да у потпуности заслужују њихову беспоговорну подршку. Али они имају, као што је горе наведено, позивајући се на Клепера и Бренана, своје сопствене политичке агенде моћи које немају никакве везе са интересима скоро целог америчког народа.

    "

    • Благо - шаљиво
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Поздрављам и ценим ваше коментаре овде.

      Моја једина тврдња је да магловита „дубока држава“
      је Фронт и центар уз присуство Џона Болтона.

      Трамп скида рукавице са свог досад скривеног плана
      именовање опасног ратнохушкачког апсолутисте Болтона.

      Сетите се И2К на Флориди када он лично
      ГАСИ ПРЕБРОЈАВАЊЕ ГЛАСОВА –

      што је довело до инсталације СЦОТУС
      ГВ Бусха у Председништво које

      планирани и дозвољени 9/11 и ледено-глатки
      Пут у уништење и освајање

      оно што је било познато као Блиски исток
      сада потчињени доминацији нафтне компаније

      од стране западних нафтних конгломерата који су имали
      крао нафту од Хусеина "санкцијама"

      чак и пре него што је „незаконито напао” Кувајт
      и био је подвргнут западној влади

      „владавина права“ у потпуно помрачење суверенитета
      за Ирачане као национално постојећу групу.

      Затим смо наставили са евисцерацијом Ирака као а
      Нација народа снажно подржана од

      истребљење постојећих владиних норми/замењено
      америчким војним преузимањем оштром окупацијом

      то би се лако могло упоредити са нацистичком окупацијом
      у Европи Другог светског рата са самовољним логорима и затворима.

      Где је америчко „срце“ вив-а-вис ових
      Расељен, јадан, жуди за слободним дисањем

      Арапи БОМБАДАЛИ из безбедног постојања познатог
      из библијске историје као људи са реке Еуфрат

      Хајде сада да будемо јасни: „ми стварамо историју“ и
      Ми смо доминантна култура у/свету.

      ИЗНАД НАС НЕМА СУВЕРЕНОГ СУБЈЕКТА.

    • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Фран МацАдам, ваш коментар који укључује следеће:

      „То што би наш политички систем требало да буде вођен „смјеном“ неомиљених, али изабраних лидера, значи да се интерно крећемо ка истим методама које играчи Дубоке државе редовно планирају да користе против страних влада које боље представљају своје народе него наше елите. ”

      Одличан коментар. Пријатно ме извините ако звучим као да вас оцењујем, али и ја то видим. Ако можемо у Украјини, зашто не и у Америци.

  33. мике к
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Желим да поделим овде свој одговор на Сакерово дубоко казивање о свом тренутном стању ума:

    мике к 26. марта 2018. · у 6:30 УТЦ
    Наравно, свака свесна особа – има нас неколико – сложиће се са оним што сте рекли Сакер. Када сте будни, јасно је шта се спрема да се деси – нуклеарни рат у блиској будућности. Ова година је далеко највероватније време да се то догоди. А ово је неизрецив ужас, који ће сигнализирати коначни неповратни неуспех људске расе.
    Трудим се да будем духовна особа и провео сам године учећи, молећи се и медитирајући, са многим водичима и учитељима. Почео сам да будем дубоко забринут за наш свет 1961. године и провео сам доста времена проучавајући предмете релевантне за ту забринутост. Био сам антинуклеарни активиста 70-их година и наставио сам да доприносим и пратим ту ситуацију до данас.
    Почео сам да верујем после свих ових година учења и активизма да је прави проблем у срцима и умовима модерних људи који су изгубили веру у било какве више вредности изван сопствене безбедности и удобности, и из тог разлога су постали способни да најсебичније и најзлобније понашање, док одбијају да признају оно што раде да би повредили друге и уништили наш леп свет. Нажалост, реформисање и излечење овог катастрофалног начина размишљања захтева спремност и продужене искрене напоре (знам то из сопственог искуства. Некада сам био успавана будала као и многа моја браћа и сестре). Овај велики рад на нама самима се неће догодити сада, тако да сам дубоко тужан и песимиста, као и ви Сакер. Господе помилуј све нас.

    http://thesaker.is/what-happened-to-the-west-i-was-born-in/

    • ЈВалтерс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Сви смо видели како се фудбалске утакмице, хокејашке утакмице итд. окрећу за неколико минута. Олигарси су могли да петљају. Вирусни продор могао би преко ноћи пробудити целу земљу до одлучујуће информације. Потражите нова места, поставите везе до вести Конзорцијума на главним сајтовима са вестима, правите паузе и наставите да пуцате. Борба за правду је духовни чин.

      • мике к
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Управу си. Та мирна борба треба да се настави без обзира на све чак и ако се све ускоро заврши. Такође, црни лабудови се повремено појављују неочекивано.

        • ЦМП
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мике – Хвала вам што сте поделили своја искрена размишљања и осећања. Моја интуиција ми је увек говорила да имаш фантастичну позадину.

          Искључио сам ТВ (наше таласе) још 80-их са Иран Цонтра.

          И, никад се нисам пријавио за фејсбук, твитер, скајп, итд.. .. Претпостављам да сам увек имао језив осећај да се пријавим за корпорацију, где на крају дана имају право( ?) да ми кажу да они поседују моју приватност. .. (.. и, од тада сам чуо од пријатеља, да, уз мало муке, можда ћете моћи да деактивирате ове налоге, али их никада не можете заиста избрисати. .. (..Ко је власник 5. амандмана?) )

          А мој телефон је ЛГ модел из 2006. До тада сам још увек користио свој фиксни телефон (.. ти Френк Черч за све ваше борбе..!), али моја жена је добила ЛГ-е са својим послом јер мора да има телефоне за свој посао. .. Хеј, нама је било „бесплатно“. .. Али, ја сам сада у процесу покушаја да спојим стару совјетску говорницу, ову у складу са импулсно-тонским претварачем, да бих користио стари окретни точкић. .. хахаа!!

          И не посећујем много веб локација. Углавном долазим на ово само због „(к)нових“, јер сте ви људи, по мом мишљењу, најискуснији и најискуснији у дешифровању „(к)сада“ за мене. Дакле, хвала вам што сте ме окренули на Сакер. Пише добро, и са страшћу.

          Тешко је гледати (.. и злочинце емитовати ове познате кривоклетнике нашем Конгресу..), Хејдена, Клепера, Бренана, итд., којима је сада дат први и центар (..послови(?)) на нашим таласима, када им је место у затворској ћелији. .. Али, као што кажете, потребан је веома „искрен труд“ да се одупре овим будалама и њиховом испирању мозга нашег јавног простора.

          Далеке 1982. године, било је то врло кратко пре него што је Пловсхарес 8 требало да буде осуђен, и у „врелини“ тог тренутка, снимили су нискобуџетни, али заиста искрен документарац о свом искуству. Зове се 'У Краљу Пруске'. Ако га никада нисте видели, на Јутјубу постоји неколико његових листа у пуној дужини, у којима су дужине око сат и по.

          Мике, хвала за оно што си урадио. И шта ти радиш.

        • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          да...научио сам да није баш све дивна земља, када је влада у$А убила студенте у држави Кент јер се нису слагали са владом...

          тренутно смо на удару ножа за свет...желим нам добро

          поздрав

          D

    • Реалист
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Осећам се потпуно исто као и ти и Сакер. Чак и ако неко нема емоционалну или духовну приврженост овој прелепој планети, вашим ближњима (који могу да буду фасцинантни и симпатични) и свим бескрајним могућностима да будете само живи, чак и ако сте само Волстрит/МИЦ корпоративни шалтер с љубављу само за крајњи резултат, преклињем вас да размотрите анализу трошкова и користи акција о којима размишљате у потрази за прикупљањем још више материјалних ствари. И даље ћете имати огромно богатство, патолошко богатство, чак и ако изгубите неколико утакмица од страног такмичења. Зашто ићи алл ин само да би потпуно уништио остале играче?

      Највероватнији исход ће бити да уништите сваки привид квалитета живота за свако људско биће које преживи ваше масовно убиство с предумишљајем. Ово је манијакално размишљање о лошем спорту који гађа све остале за столом када банкротира у игри Монопола. То је једноставно изван граница сваког разума. То је смртна жеља, ето шта јесте... од стране убер-контролних наказа који одлучују о судбинама свих осталих на планети, нешто на шта немају право. Зашто им дозвољавамо да имају такву моћ, што је крајња игра потпуно нерегулисаног капитализма? Рузвелтови су подрезали своја крила, али наши модерни председници и лидери Конгреса намерно су се продали за део акције.

  34. Благо - шаљиво
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Доња веза је А-листа лилипутанаца/лажљиваца, ратних хушкача, лопова из Министарства одбране, ратних профитера, либертаријанаца и задруге браће Кох милијардера Схот Цаллинг Лилипута.

    http://www.reasoned.org/e_PNAC2.htm

  35. Џим
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Већина нас је „забринута“ за патетичну рехабилитацију ВОТ ратних јастребова, и од када је почела са Фрумом и другима.

    Од када су МСНБЦ или ЦНН постали „либерали“ или „прогресивци“ сорте „човек са улице“? Не видимо их као своје спасиоце само као савезнике у рату против наранџастог гована.

  36. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Занимљив чланак на линку испод.
    --------------------
    Финиан ЦУННИНГХАМ | 26.03.2018 | СВЕТ / Европа, Блиски исток

    Француски Блинг-Блинг Саркози прогања Гадафијев дух
    https://www.strategic-culture.org/news/2018/03/26/france-bling-bling-sarkozy-haunted-ghost-gaddafi.html

  37. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Либија је била још један илегални рат који су промовисали корпоративни медији. Погледајте чланак на линку испод.

    Октобар КСНУМКС, КСНУМКС
    „Ратни злочинци који су бомбардовали Либију“
    ...
    Либија је бомбардована без престанка око осам месеци, све у име „хуманитарне мисије“. Главни починиоци овог злочина су такозвани „цивилизовани политички лидери“ западног света. Њихови партнери у ратним злочинима су НАТО и побуњеници предвођени Ал-Каидом [2]. Пропагандни трговци рата су углавном били мејнстрим медији који су давали кредибилитет његовој незаконитости и углавном прикривали везу са побуњеницима предвођену Ал-Каидом.
    http://graysinfo.blogspot.ca/2011/10/war-criminals-who-bombed-libya.html

  38. Хоррус
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Браво! Одличан коментар!

  39. Благо - шаљиво
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Док је Гуливер принципијелни лик у Свифтовој књизи, лилипутанци представљају организовани поремећај и перверзно размишљање.

    Амерички Сенат, под Обамом, а сада под Трампом, имају карактер лилипутанаца у односу на њихову абдикацију тим Мониед Интересима, према којима су ДУЖНИ да делују у послушности – а не – према људима које теоретски „представљају“ .

    Као што прича о „корумпираним медијима“ открива – заједно са корумпираним политичарима, корумпираним банкама, корумпираним компанијама за лекове, корумпираним научницима из области животне средине, судијама, адвокатима и полицијом; важи једна гужва; „Љубав према новцу (прљави лук) је корен сваког зла.”

    Ми, људи, од градова до Аппалацхиа до неплодних равница индијанских „резервата“ смо ПОД КОНТРОЛОМ
    лиллипутиан-еск Представници који кажњавају здрава и конструктивна мишљења и жеље народа / док фаворизују и одобравају деструктивне жеље корпорација које траже ПРОФИТ/ПОЛИТИЧКА МАНИПУЛАЦИЈА/ДОНИРАЊЕ ГОТОВИНЕ. ОНИ СУ данашњи дан
    „пуцање позива“ лилипутанце који вежу нас народ у тврдоглаве „законодавне планове“ који делују као конопци који везују (Гулливера)/Ми народ.

    КАКО ЋЕМО МИ-НАРОДИ СРЕДИТИ НАШ ЛИПУТСКИ СЕНАТ/ФЕДЕРАЛНУ ВЛАДУ?

    https://www.c-span.org/video/?442970-3/washington-journal-ira-shapiro-discusses-book-fixing-senate

    • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      вратили смо се, после 200 година, опорезовању без заступања”…

      нека врста бесмисленог путовања, а?

      поздрав

      D

  40. Зацхари Смитх
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Мицхаел Кенни
    Август КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС пм
    .
    .
    .

    Као што сам раније приметио, про-Путинов камп у САД је све више и све отвореније анти-израелски. Међутим, идеја да Украјином управља коалиција неонациста и Јевреја „чудних другова“ је више него што сам спреман да прогутам!

    Затим:

    Дрогон
    Август КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС ам

    Одлична анализа, Мицхаел. Не дозволите да вас негативан одговор из ЦН ехо коморе сруши.

    Моја претпоставка: Дрогон је добар украјински патриота. Или Хилари-бот.

    • Скип Сцотт
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала Зацхари што је то ископао. Мајкла Кенија није било неколико месеци, али као лош пени, недавно се поново појавио. Надајмо се да је Дрогон искрен о свом одласку.

  41. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Да ли је овај чланак био о медијској пристрасности или о Трампу. Трамп је фер игра, као и сви политичари, али када помислимо да ћемо читати о размерама медијске пристрасности у вези са нашом спољном политиком, писац прекида своју проклету критику медија и њихове употребе генерала и дубоких држава које цуре и дивља због Трампа. Да ли писци морају да стекну своје акредитиве уносећи нешто о Трампу, без обзира на тему. Чланак треба да разјасни да су „напредњаци“ и либерали агресивнији у плутајућој пропаганди о Русији од конзервативаца. Чак бих ишао толико далеко да бих рекао да су они већа опасност за започињање ужасног рата од Трампа. Што се тиче њиховог коришћења дубоке државе, ко кога користи пошто обојица имају користи од партнерства.

    Ако желите да пишете о Трампу, а има много тога да се пише, пишите о Трампу. Али молим вас престаните да нас убеђујете без обзира на питање да он није ваш тип.

    • Даве П.
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Слажем се са тобом.

    • Лоис Гагнон
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Слажем се. Све време сам говорио да су Русигејтерси опаснији од Трампових присталица. Они такође откривају потпуни недостатак историјског знања о приоритету обавештајних агенција да униште левицу, како на домаћем тако и на међународном плану. Као да је тај дневни ред напуштен.

      • Даве П.
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Слажем се. Али како јесте, у овој Новој ери више не постоји нешто као што је „левица“. Са неким нијансама сиве ту и тамо, цео чопор који контролише финансије, а задужен за медије и забаву је само један покварен чопор. Они су поробили умове већине становништва и контролишу све полуге власти у власти.

      • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Русиагатерс и општа неолибска гомила играју управо ону улогу која им је дата, да проследе планове деепстате и МИЦФ (не заборавите на финансијере) за остатак света, они већ не контролишу апсолутно…

        подсећа ме на Сарумана у Господару прстенова...”и имао је само духовитости да одигра улогу коју сам му поставио...”.

        поздрав

        D

  42. Роберт и Вилијамсон мл
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Господин Коен је лепо рекао. Имао сам веома жив разговор са својим конзервативним (корисним идиотом) комшијом у вези са оним чега се чини да олако газите око ивице. Дубока држава. Желео бих да вам пошаљем нешто ако сте заинтересовани.

    Ако бисте посетили Болтонову веб страницу Бомбс Аваи, оно што ћете наћи је прича попут многих оних који су отишли ​​да раде за Стејт департмент САД. Карлучи је тако почео, пуковник Едвард Ленсдејл, и веома дуга листа других.

    Да ли знате за књигу Јане Маиер Дарк Монеи. То ми је пружило први прави доказ да су ЦИА-ом управљали „СУПЕР ИМОГАЋИ ЕЛИСТИ, „СВЕТИ“, ја их зовем. Роберт Блум је радио руку под руку са Алленом Дуллесом на изради ЦИА-е на начин који су они желели. Препоручио бих вам да набавите копију књиге Артхур Б. Дарлингс „ЦЕНТРАЛНА ОБАВЕШТАЈНА АГЕНЦИЈА, инструмент владе до 1950. године, ауторска права 1990. од стране Пеннсилваниа Стате Университи Пресс.

    Овај том је Ален Далес класификовао више од 20 година. Ако погледате Блума и прочитате шта је о њему и Далесу написано у овој књизи, видећете зашто. Блум је пожелео да ЦИА буде у потпуности финансирана од фондова и фондација и рано је, како је објављено у Мајеровој књизи, ЦИА прекршила закон радећи управо то.

    П 104 МРАЧНИ НОВАЦ „ако је Олин фондација била мање него транспарентна у вези са својом мисијом, то није био први пут. Између 1958. и 1966. тајно је служио као банка Централне обавештајне агенције. Током ових осам година, ЦИА је преко фондације опрала 1.95 милиона долара.

    Ако нисте упознати са овом књигом, требало би да је набавите. Напомене за стр 104 приписују откриће ” Часопис Рампартс је разнео насловницу тајног програма ЦИА. Додатни извештаји су открили да је ЦИА тајно усмеравала новац кроз чак стотину приватних фондација у земљи које су деловале као предгрупе и тајно прослеђивале новац антикомунистичким пројектима Хладног рата. Део новца је прослеђен домаћим групама као што је Национална студентска асоцијација. Либералне организације, укључујући синдикате наставника, деловале су као параван.“

    Док сви Американци не схвате снаге на делу које контролишу лобије и тамо за Конгрес, никада нећемо прекинути њихов утицај на владу САД. ЦИА је у власништву медија од пре него што је убила ЈФК-а. Ако не пре, онда сигурно одмах после током саслушања Воренове комисије.

    Хвала

    • Боб Ван Нои
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала Роберте и Вилијамсон млађи, моје вишегодишње гледање на атентат на ЈФК не само да то потврђује, већ указује да је Алан Далс волео да игра игру. То је све док дипломирани студент није тачно назвао свој блеф. Мислим да је тај инцидент описан у „Ђавољој шаховској табли“…

      • Боб Ван Нои
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Овде се може добити осећај како је то функционисало за господина Дуллеса...

        http://spartacus-educational.com/JFKgeorgetown.htm

        • ЈВалтерс
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Занимљив линк, хвала!

      • КивиАнтз
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Па надам се да Дуллиес и сви његови зли СОБ пријатељи уживају, играјући његове игре у ПАклу! То је место где ће сви ови олоши завршити, праведна награда за све њихове сплетке, лажи и убилачке радње? Ниједан злочин никада не остаје некажњен и иако су можда побегли од правде у овом животу, они не беже од правде у загробном животу и надам се да ће трунути у паклу!

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Толико сте у праву КивиАнтз, да све док ми људи Америке не изађемо на улице у знак мирног протеста и бојкота заједнице корпоративних функција и профита, ми из света у великој мери изгубимо. Ова стална глобална петља предвођена Американцима једног рата за другим мора се окончати. Мислим да оно што збуњује и збуњује питање, ако не и више, јесте то што ми Американци имамо МСМ који води дубоку државу националне безбедности, и то је тешко превазићи како би се ујединио довољно велики консензус да би се направила разлика.

          С друге стране, ако исти МСМ није стављен на страну тамног надзора и дозвољено му је да стане иза нечега вредног, онда само погледајте омладински покрет за строжије законе о оружју. Сада, ја сам за саслушање ових заговорника ограничења оружја, јер подржавам сву слободу говора у облику мирног протеста, али зашто наши МСМ не могу да удахну хладан поветарац мира због сталног распиривања пламена рата? Добро познати маршеви мира су мало покривени.

          Будите пажљиви КивиАнтз када ови језиви дођу у вашу прелепу нацију да траже избеглицу….закључајте их. Још боље да им даш лекцију пливања. Јое

    • ЈВалтерс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала за пост и информације о књизи Јане Маиер Дарк Монеи. Наша локална библиотека га има и ја ћу га читати. Труман није намеравао да ЦИА изводи тајне операције, а то није било у закону који је потписао којим се одобрава њено постојање.

    • Брус
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да, права мисија ЦИА-е је да унапреди и заштити америчке пословне интересе. Отуда покрећу ударе против добрих, разумних влада и постављају диктаторе који тлаче народ за корпоративне доларе. Ово, заједно са свим бомбардовањем и пуцњавом и убијањем америчке војске у иностранству, је разлог зашто свет мрзи Америку.

      Некада велика нација све више личи на нацистичку Немачку….само са бољим ПР-ом.

  43. РамбоДаве
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Нису генерали који се појављују у овим емисијама ти који стварају све ове бескрајне ратове. Мора се погледати мало дубље. Ево доброг чланка који објашњава разлог зашто су генерали уопште у емисијама.

    http://www.unz.com/pgiraldi/americas-jews-are-driving-americas-wars/
    ....

    • фабрика глупости
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      То је само антисемитска глупост најниже врсте. Не разликује се од тврдње да су амерички имигранти сви силоватељи и убице итд. Није чак ни нешто тачнија тврдња да израелска влада има велику улогу у америчкој спољној политици (свакако има, али не много више од саудијске или Влада УАЕ то чини).

      У стварности, ови ратови се воде за Волстрит, за профит акционара, а тај профит се испоручује преко корпорација за фосилна горива (Еккон и Цхеврон и Халлибуртон су зарадиле милијарде од рата у Ираку), трговаца оружјем (Рат у Ираку је био крава за новац за Лоцкхеед, Раитхеон, Нортхруп, Унитед Дефенсе и стотинак мањих трговаца малим оружјем и приватних војних извођача).

      Израел, Саудијска Арабија, УАЕ – сви ови ентитети виде велике користи од ових ратова и од њиховог повезивања са Америчком империјом, али они нису контролне стране. Израел добија својих 4 милијарде долара годишње од америчких пореских обвезника (међутим, добар део се рециклира америчким трговцима оружјем), а Саудијска Арабија и УАЕ плаћају Волстриту онолико колико износи за заштиту у замену за војну и тајну подршку, која их задржава надувене корумпиране диктатуре од идућих путем иранског шаха (колико још?).

      Ово је Волстрит који води ратну игру, тако увек функционишу империје у овом систему.

      • ЈВалтерс
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Слажем се да похлепа и новац вуку конце. Али чији новац? Тврдити да је Израел минимално умешан је очајничка глупост. Израел контролише изборе за амерички Сенат. Ционистички новац је имао јасну и централну улогу у пословима ратног профитерства (чак и пре ционизма), нпр.
        „Прича о ратном профитеру”
        http://warprofiteerstory.blogspot.com

        • фабрика глупости
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ох, Израел је у великој мери умешан! Али не контролни интерес, на то мислим. Иако је лобирање израелског АИПАЦ-а масовно, није да имају више моћи од лобија финансијских услуга, закона о дерегулацији банака на Волстриту или фармацеутског лобија. И не само то, погледајте како саудијског принца примају корпоративни руководиоци и чланови Конгреса – јасно је да МБС има исти значај као Нетањаху са чопором проститутки у Конгресу.

          Имајте на уму да нисам рекао 'минимално укључен' – само сам истакао да ако погледате Израел, Саудијску Арабију и УАЕ, онда ни једно ни друго нема више моћи у Сједињеним Државама од другог. Важна ствар је да ове одлуке, ова контрола медија – акционари Волстрита воде ову емисију. Израел и Саудијска Арабија и УАЕ су заиста на путу, убирући све предности које могу – али Нетањаху не зове шефа ТимеВарнер-а или Цомцаст-а и не каже им какву медијску покривеност очекује. Не, то су већински акционари Волстрита који имају контролне интересе у Тиме Варнер-у, Диснеи-у, Цомцаст-у итд., они су ти који позивају.

        • РамбоДаве
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Томас Фридман каже да може да наведе 25 неоконзервативаца, од којих су скоро сви Јевреји, који су произвели рат у Ираку. Ова мува је у супротности са твојом теоријом.

          https://www.haaretz.com/1.4764706

          Ево Томаса Фридмана:
          „Да ли је рат у Ираку велики неоконзервативни рат? То је рат који су неоконзервативци желели, каже Фридман. То је рат који су неоконзервативци пласирали…… Дакле, ово није рат који су тражиле масе. Ово је рат елите. Фридман се смеје: Могао бих да вам дам имена 25 људи (сви су у овом тренутку у кругу од пет блокова од ове канцеларије) који су, да сте их протерали на пусто острво пре годину и по дана, у Ирак рата се не би догодило."

        • ЈВалтерс
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Слажем се да моћ на крају лежи у новцу, а самим тим и у највећим банкама. Водећа банка ционистичког пројекта је Ротхсцхилд банка. Џејкоб Ротшилд је говорио о 100. годишњици Балфуровог писма његовом ујаку Валтеру. Разлог због којег је његова породица финансирала Израел и направила неопходне политичке аранжмане био је „тај свети циљ, повратак Израела у домовину његових предака“ (8:50 у видеу).
          https://www.youtube.com/watch?v=_FMVhjv42Gs

          Занимљиво, ово је директан апел екстремистичким „насељеницима“ да наставе даље. И они остају доминантна фракција у израелској политици. Постоји могућност, на основу њихових претходних стратегија, да је Ротхсцхилд банка углавном била заинтересована за континуирани ратни профит који би произашао из покретања верског рата у Палестини, нпр. „Прича о ратном профитеру“. Џејкоб Ротшилд није учинио свети потез у Израел. И запазите колико пажње посвећује људима које жртвује за свој „свети“ циљ.

          У поређењу са УАЕ и Саудијском Арабијом, само Израел уклања кандидате у Конгресу захтевајући заклетву на верност Израелу како их не би срушила финансијска громада у време избора. Чини ми се да више нема смисла покушавати да скренемо пажњу са Израела.

      • РамбоДаве
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Господин „Фабрика глупости“ тврди да је чланак Филипа Ђиралдија на који сам горе навео „антисемитска глупост најниже врсте“. Али Пхиллип Гиралди, пензионисани агент ЦИА-е, објавио је много чланака управо овде на Цонсортиум Невс.

        Да ли други читаоци Цонсортиум Невс мисле да је Пхиллип Гиралди антисеметичан????

        Овде је линк поново.
        http://www.unz.com/pgiraldi/americas-jews-are-driving-americas-wars/

        • Брус
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Да прилично тачно. Основна контрола је над финансијским системом и новчаном масом. Из тога следи контрола над свим осталим индустријама. Медији и Холивуд су вероватно најважнија карика у ланцу.

          Ох, и да ли грађани САД схватају да не постоји закон или статут који захтевају да плаћате савезни порез на приход?

        • фабрика глупости
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Цитираћете Томаса Фридмана из Њујорк Тајмса, главног пропагандног мајмуна за рат у Ираку, дом Вилијама Брода и Џудит Милер, као ауторитета за било шта?

          Да ли је Карлајл група била укључена у рат у Ираку? Да ли је Царлиле Гроуп имала члана у управном одбору НИТ? Где је породица Бин Ладен у Царлиле одбору? Да да да.

          То су играчи великог новца који су режирали рат у Ираку. Наравно, неки су били Јевреји, попут Хаима Сабана и Шелдона Аделсона, али много више је било хришћана, а исто толико и муслимана.

          Што се тиче поверења у било шта пензионисаним агентима ЦИА-е, ја се тиме више ни не замарам. Пензионисани или не, они још увек играју игру дезинформација већину времена. То је само њихова природа.

          Што се тиче свих њихових критика Израела, сматрам да је посебно чудно што толико људи из бивше ЦИА одбија да израелски програм нуклеарног наоружања буде тема за дискусију; можда би расправа о томе била против њихове политике отпремнина ЦИА-е, они су потписали документе у којима кажу да не могу да причају о томе?

          Не верујем људима који живе своје животе под безбедносним дозволама и рецензијама публикација, на крају крајева. И да, Волстрит покреће америчке ратове, тачка. Сви остали су само на путу.

          Срање попут „Јевреји контролишу банке и финансије“ је само више посао Хенрија Форда „Међународни Јевреј“, који избацује алт-десница заједно са мржњом према имигрантима и свим осталим неонацистичким. Да, Трамп је подли кловн, да, ционисти су расистички олош апартхејда у кревету са евангелистичким хришћанима и вехабистичким сунитским џихадистима, гомила верских фанатика који желе да сруше демократију и стекну богатство и моћ за себе, баш као у Европи под шпанском инквизицијом .

        • фабрика глупости
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дозволите ми да истакнем још нешто: лако би се могао написати сличан чланак који би указао на Клинтона и Буша и рекао да иза америчких ратова стоје „бели англосаксонски протестанти”. Истина је прилично другачија. Прави архитекти ратова су мала завера, али то је мешавина политичких инсајдера – протестаната, католика, евангелиста, Јевреја, муслимана, чак и неких хиндуиста – сви који се хране владиним путем, сви који имају везе са Волстритом и одбраном извођачи радова и корпорације за фосилна горива, тако се води овај систем. Насилници у ЦИА-и су тога итекако свесни, све више њих одлази у приватни сектор и ради као ЦИА уговарачи у Боозу или где год, за много веће плате.

          То је само царска византијска корупција, покушај да се прикачи било којој групи је непоштено одвраћање пажње.

        • Опет
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Све ваше тачке су у основи погрешне.

          Не само цео НИТ, већ и ВаПо и скоро сви амерички медији су ционистички контролисани, углавном директно, а остали индиректно. Уради свој домаћи задатак. Они то чак и не крију.

          Нико овде не каже да је „јеврејски“, већ да ционистички интереси изазивају америчке блискоисточне ратове. Зашто спомињете „јеврејско“? Већина циониста нису Јевреји и многи Јевреји нису ционисти. Ви правите старо загревање за лажне и расистичке оптужбе за „антисемитизам“.

          „Вол Ст“ се може видети у свим националним пословима, али очигледно генерално не тера САД у ратове на Блиском истоку. Већина предузећа то види као трошак без користи. Нису ни нафтне компаније које губе новац у ратовима. Остали су ционисти.

          Пензионисани људи из ЦИА-е не играју нужно исту игру, посебно они који су отишли ​​због пиштаљки.

        • Опет
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ниједна „фабрика глупости“ већ дуго не продаје глупости приписујући ратове САД на Блиском истоку било чему осим Израелу и КСА. Ако је неко „хасбара трол“, то је он, користећи пуну листу превара попут „у питању су нафтни интереси“. Читао сам Гиралдија доста дуго и нисам нашао ништа против Јевреја. Наравно, "антисемит" не постоји јер Семити укључују и Арапе.

          Хајдемо још неколико редака хасбара, „фабрика глупости“.

        • фабрика глупости
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Није ли само израелска пропагандна војска та која користи линију 'хасбара'? Знате, израелски ционисти који заразе теме коментара антисемитским глупостима да би могли да кажу да су жртве?

          Или је то саудијско-УАЕ пропагандна војска, која покушава да скрене пажњу јавности са своје корумпиране монархије урлањем о „Јеврејима“, док су у стварности владари УАЕ и Саудијске Арабије у кревету са Израелцима који им обезбеђују масовно технологија надзора?

          Или банкари са Вол Стрита покушавају да скрену пажњу са сопствене водеће улоге у америчкој ратној политици, пошто они ти који згрћу профит од Халибуртона, Локида, итд?

          Или је то само чопор алт-десних тролова који враћају своје старе ККК / нацистичке линије?

          Америчке ВАСП стоје иза америчких ратова! Не, амерички католици (Опус Деи, зар не?) стоје иза америчких ратова! Не, Јевреји стоје иза америчких ратова! Какво оптерећење од БС. Корпорација се води ради профита, а не због верске идеологије.

          Прилично је незналица, како год да погледате. Али то је данас Американац, заглупљен и храњен на кашичицу.

    • ЈВалтерс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала на том линку. Чланак заснован на чињеницама, трезвено образложен, у потпуности подржава његов потенцијално контроверзан наслов.

    • Зху Бајие
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Обратите више пажње на Диспензационалистичке протестанте.

    • Мајкл
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Мали скуп Елита у сталном гурању за још рата су Јевреји, баш као што су многи масовни стрелци бели мушкарци. Не одражава се баш на већину Јевреја или већину белаца који су против рата и масовних стрељања.

  44. Дрогон
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Драги Боже, укупни квалитет вести Конзорцијума (посебно одељка за коментаре) је пао са литице откако је Роберт Пари умро. Званично сам завршио. Збогом, и хвала за сву рибу.

    • ЦМП
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Врхунац моје бејзбол каријере дошао је на стадиону Кони Мек у Филаделфији када сам видео како навијач испада са горње палубе. ... И, када је устао и отишао, гомила је звиждала..."
      — Боб Икер

      • Боб Ван Нои
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Беаутифул цмп. Хвала.

      • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        ЦМП…Добар!

    • мике к
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Не дозволите да вас врата ударе на изласку……………

      • мике к
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Горњи коментар намењен Дрогону.

        • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мике...још један добар!

  45. Лоис Гагнон
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    По мом мишљењу, сви корпоративни медијски конгломерати су једнако криви за ратне злочине као и они који креирају и спроводе политику. Поготово што смо сада илегално напали најмање 7 земаља и илегално остајемо у тим земљама, а корпоративна штампа одбија да дозволи било коме да то каже у њиховим програмима.

    Очајнички нам је потребан трибунал за ратне злочине за САД и њихове савезнике у овом безумном клању невиних.

    • Типингперсон
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да. То би било спасоносно за све заинтересоване.

      Неће се десити.

      Уместо тога, гледаћемо како Империја наставља да се распада – и срушићемо нас са њом.

  46. др Ип
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Пратите траг новца до Дворане огледала коју поседује и којом управља 01 одсто, где оно што видите никада није оно што добијете и:

    “Сигуран сам да ћу те повести са задовољством!” рекла је краљица. "Два пенија недељно, а џем сваки други дан."
    Алис није могла да се суздржи од смеха, док је рекла: „Не желим да ме запослиш – и није ме брига за џем.“
    „Веома је добар џем“, рекла је краљица.
    "Па, не желим их данас, у сваком случају."
    „Не бисте то могли имати да сте то желели“, рекла је краљица. „Правило је, џем сутра и џем јуче – али никада не џем данас.
    „Мора да дође понекад да 'џем данас'," приговорила је Алис.
    „Не, не може“, рекла је краљица. „Џем је сваки други дан: данас није било који други дан, знате.“
    „Не разумем те“, рекла је Алиса. “Ужасно је збуњујуће!”

    Сви амерички људи су гурнути у зечју рупу и не могу да се пробуде из ноћне море.

    • мике к
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      У гужви смо сигурно, и покушавамо да поједемо излаз!

    • Лоис Гагнон
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Многи баш и не желе.

    • фабрика глупости
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Заиста, траг новца открива праву агенду иза америчких корпоративних медијских пропагандних агенда:

      (1) „МСНБЦ је у власништву НБЦУниверсал Невс Гроуп, јединице НБЦУниверсал Телевисион Гроуп дивизије НБЦУниверсал-а (које су све у власништву Цомцаст-а). МСНБЦ и његова веб локација основани су 1996. у оквиру партнерства између Мицрософта и НБЦ јединице Генерал Елецтриц-а, отуда и име мреже.”

      (2) „Цабле Невс Нетворк (ЦНН) је амерички основни информативни канал кабловске и сателитске телевизије у власништву Турнер Броадцастинг Систем, дивизије Тиме Варнера.“

      Трик је у томе што желите да проверите листу највећих акционара у Цомцаст-у и ТимеВарнер-у, користећи нешто попут Иахоо финансија и њихових симбола, ЦМЦСА и ТВКС. Када добијете њихову главну страницу, пронађите везу 'главни власници'; ово је листа финансијских субјеката који поседују највеће количине акција у овим корпорацијама.

      Смешно је то што се о овим ентитетима, који заиста контролишу Волстрит, скоро никада не говори у корпоративним медијима. Њихова имена се не играју много. Блацкроцк, Стате Стреет, Фиделити, Вангуард, итд. Они управљају великим бројем пензионих фондова, имају своје прсте у свим великим корпорацијама за фосилна горива и фармацеутско и војно наоружање. Дакле, са Ираком, то је била прилика за Биг Оил, Еккон и Цхеврон – исте већинске акционаре као у ТимеВарнер-у и Цомцаст-у; то је била и прилика за трговце оружјем – Локид, Нортруп и Рејтхеон и тако даље, опет са истим скупом већинских акционара.

      Дакле, ови већински акционари, они постављају руководиоце ових корпорација, људе попут извршног директора ТимеВарнер-а Џефрија Бевкса, који на пример тврди да је рушење Цитизенс Унитед-а и постављање ограничења на новац у политици 'напад на слободу говора'. Затим ту је извршни директор Комкаста Брајан Робертс, а Цомцаст је буквално најомраженија корпорација у Америци (Веризон је конкурент за ту титулу), непријатељ неутралности мреже, потпуни менталитет плутократског господара корпорације. Ови момци су у кревету са својим већинским акционарима, људима попут Лоренса Финка, генералног директора Блацкроцка (који контролише 6 билиона долара у имовини уложеној на Волстрит), или Џозефа Хулија, генералног директора Стејт стрита, који само од плате зарађује преко 16 милиона долара годишње, више од 250 пута већи од просечног запосленог у Стејт улици банке.

      Мислим, нико у медијима никада, никада не говори о овој структури, јер би онда морали да признају да су они само пропагандна рука плутократије, која се не разликује много од медијског система у Брежњевљевом Совјетском Савезу, са овим плутократским милијардерима играјући улогу совјетског Централног комитета, са својом улогом Министарства информисања, или како га је Џорџ Орвел назвао 1984. „Министарство истине“.

      То је, узгред, заиста разлог зашто сви они толико мрзе Путина – када је Путин дошао на власт, убрзо је лишио својих медијских холдинга милијардере који су у то време контролисали руске медије, углавном Березовског и Гусинског, и ставио огромну већину руских медија под државном контролом.

      То није најбољи приступ, рекао бих уместо тога да би Сједињене Државе требало да уведу антимонополско законодавство које приморава све медијске конгломерате, ТимеВарнер и Цомцаст и Диснеи и Невсцорп, да распродају све своје медијске холдинге, требало би их буквално поделити на стотине независних медијских компанија, без холдинг компанија било које врсте дозвољених у медијском пословању. То би било добро, али они би се паклено борили да задрже ту контролу; знају да је ова масовна пропагандна машина кључна за њихов будући опстанак као плутократских владара и олигарха.

      • Мајкл
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Закон о телекомуникацијама из 1996. довео је до консолидације 90% медија под шест власника. Смит Мундтов закон о „модернизацији“ из 2012. укинуо је законе против пропаганде и дозволио влади да легално бомбардује народ пропагандом дубоке државе преко шест власника МСМ-а. Заједно са НСА која надгледа америчке грађане кршећи 4. амандман, ова два закона су употпунила државу полицијског надзора у коју је Америка постала.

  47. Реалист
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Након што је Трамп управо протерао још 60 руских дипломата и затворио још један конзулат, они мора да то заиста узнемиравају. Према речима Џорџа Галовеја, то оставља само око 40 руског особља у овој земљи да настави дипломатију са вашингтонским режимом. Нема шансе која би могла довести до тешких грешака и неспоразума сада, зар не? Крај цивилизације је само мали трошак да се искупи Киларина част... вреди тога, према начину размишљања Медлин Олбрајт. Велико питање је да ли ће свет стићи до Првог априла?

    • РамбоДаве
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Мислим да је Трамп склопио договор са неоконистима у замену да их пусти да уђу да контролишу спољну политику. У замену, Неоконси ће неутралисати Муеллеров чопор паса и омогућити Трампу да побегне.

      Имајте на уму да неоконс Макс Боот и Бил Кристал нису недавно виђени на МСНБЦ-у и ЦНН-у. Сада када је Трамп на њиховој страни, неће хтети да га лоше изговарају.

      • ЈВалтерс
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Питам се да ли ће Хилари саветовати своје напредне следбенике да подрже рат Израела против Ирана? И остаје да се види колико су ти следбеници потпуно лаковерни. Можда постоји граница.

        • Јессејеан
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          j
          ЈВалтерс – с поштовањем, молим вас, престаните да називате сваког ко је сероња Килари „прогресивним“. Они нису прогресивни. Киллери није прогресивна, ма колико се патетично мигољила да покуша да се уклопи у то одело. Нико од њених следбеника није прогресиван. Они су либерални. Многи су корпоративни ботови, републиканци и јапи олош, који имају поносне либералне „вредности“ које ће у трену одбацити. Они су срање.

      • Даве П.
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        РамбоДаве – Није само Муеллер. Ту је Сторми Данијелс и многи други који се спремају да буду у глумачкој постави у овој бизарној сапуници. И онда вероватно показују Трампу све његове послове са некретнинама, пореске пријаве и све то, у тајности. То је остварење сна за Неоконсе. Као што сте рекли, НеоЦонс је пуштен на врата да контролише спољну политику – у потпуности.

        Да не буду заостајале, вазалне државе ЕУ преко Атлантика придружиле су се под заставом ове емисије Терезе Меј. Очигледно је да су сви догађаји у последње три недеље, укључујући инцидент тровања лажном заставом у Солсберију, највероватније унапред планирани и координисани између САД и Велике Британије.

        Ово су ваши државници веома напредног и цивилизованог Запада. Нажалост, морални слом Запада је потпун. То је сада изван фазе опоравка. Са собом ће срушити цео свет.

    • орвелл
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      СВАКИ ДАН ЈЕ ДАН БУДАЛА У САД !!!!!!!!!!!

    • Мартин - шведски држављанин
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      И ЕУ, Канада и наравно Украјина допуњујући суму од преко 100.
      Био је добар коментар Сјурсена о антирату.
      Образац је исти као код томахавка у Сирији и као у Ираку: пуцајте пре него што се утврди кривица. Да ли је то оно о чему је владавина права? Друга паралела је ко је имао мотив? Наравно, овога пута сукоб је далеко опаснији него у Сирији, па чак и него у Ираку.
      Ко може или би зауставио ове лудаке?
      Можда је Русија одговорна, али ово прво треба утврдити.
      С обзиром на преседане попут Ирака, зашто би било ко веровао западним владама?

    • Јое Тедески
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Реалиста Чуо сам снимак на радију у аутомобилу Терезе Меј како пумпа гвожђе и подстиче како је 18 нација потписало да протерују своје руске дипломате из поштовања према Енглеској... овај трик о тровању у Солсберију на неки начин је гори од одласка у Ирак. Вероватно заборављам много тога из 2002. године, али театар апсурда није био толико присутан у нашој рампи до инвазије на Ирак, колико бизарна природа Мејових оптужби није чак ни довољна да убеди сопствене научнике из Портон Лаб-а из шта скупим… ипак, савезничке вође у Енглеској скачу на Мејин тонући брод, као да негде иде. Шта је била та Черчилова референца о пацовима који пливају према броду који тоне? Јое

      • Реалист
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Читав посао је очигледно лаж, јасно увод у рат (или ратове) који Вашингтон јако жели. Када, где и како почиње пуцњава још увек је неизвесно јер ујка Сем има толико гвожђа у ватри, толико лоци и цаси белли да може да бира и бира.

        Само велико десетковање дипломатског кора између Истока и Запада чини грешку или неспоразум који води у рат много вероватнијим. Наравно, они то знају.

        Критично питање је да ли ће се рат одвијати успорено, као што је овај нови транспарентни хладни рат? Или ће то бити изненадна ескалација до потпуног нуклеарног Армагедона? Русија можда има неке програмиране тачке заустављања или прекидаче за заустављање пре коначног изумирања, баш као што имају прекидач мртве руке да узврате чак и након што буду избрисани у првом удару. Познавајући псовке вашингтонске хунте, сумњам да имају заказане ТВ тајм-ауте у којима би поново размисле о стварима пре него што умре последња бактерија на планети. Хеј, ево нове фразе за ону стару хијену Џона Мекејна: „Сви смо сада топовско месо!“ Или: „Рат: то више није само за трупе.“

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Глупи знате шта сада губе своје шпијуне у Кремљу. Па барем је бивши агент ЦИА Фил Гиралди рекао да избацивањем руских дипломата из наше земље као што су то урадили наши савезници, и одмаздом Русије да учини исто, сада губимо наш шпијунски ланац у Русији.

          Друга ствар је да су у прошлости, док су посматрали споразуме о АБМ-у, неколико до неколико пута Руси суздржавали док су видели да се чудне ствари појављују на њиховим радарским екранима, али су Руси били веома опрезни пре почетка Трећег светског рата и одлагали су са одговором. Дакле, сада без икаквог посматрања споразума, питам се како ће тачно све стране овог геополитичког трљања одговорити без икаквог потписаног споразума да оклевају да започну нуклеарни рат?

          Најгоре је то што се наша страна понаша као неконтролисано дете као мали хушкачи ласица које уживање прави проблеме у школском дворишту без надзора. Као да наши лидери мисле да играју велику утакмицу и да ми имамо победничку руку, а то по мојој процени никада није добар знак. Јое

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Овде прочитајте колико су наши ракетни системи Патриот неповезани...

          http://www.moonofalabama.org/2018/03/two-failures-in-one-day-missile-defense-is-an-embaressment-it-wont-work.html#more

        • Боб Ван Нои
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала Џоу, Едвард Телер (запамтите га) је убедио „Роннија“ да је пројектил погодио пројектил изводљива опција, (Ратови звезда) колико милијарди касније то још увек не функционише. Мислим да су Руси све време знали!

        • Реалист
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Бобе, када сам недавно видео све те ужарене фрагменте пројектила како падају на земљу у Саудијској Арабији, запитам се колико би заправо била корисна експлозија десетина или стотина нуклеарних уређаја изнад ваших градова. Чак и ако удар спречи детонацију, облак печурке, огроман ударни талас, интензивну радијацију и ЕМП, ваш пејзаж ће и даље бити посут смртоносним дозама фрагмената плутонијума по целом стварању. Ако сама бојева глава преживи оштећење ракете којом управља, она ће и даље експлодирати када достигне циљну висину. Дакле, експлозија се може десити изнад Париза уместо Лондона. У сваком случају, Земљина атмосфера и копнена маса биће засићени смртоносним радионуклидима. Срећно нашим потомцима троглодита.

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Реалисти, Бобе, оно о чему говоримо овде су системи наоружања, како дефанзивни тако и офанзивни, који за све практичне сврхе никада нису били тестирани у реалном времену или на стварним животним ситуацијама или пејзажима, што се тиче тога. Дакле, ако је војска још увек онаква каква је била када сам служио пре неких 46 година, и подсећајући се како је било много бродова и топова који у сваком тренутку нешто није функционисало како треба, и са тим сазнањем ја бих тада издржао било какво рано славље наше земље да нас уништи било кога, и да сви будемо спасени од било чега од било каквих стварних околности које би произашле из било каквог таквог дешавања. Размислите о томе како само један неуспех може значити цео амерички град, и то је све што треба да знате.

          Обично сам највећи оптимиста и увек видим чашу као допола пуну, али у овим тренутним данима нашег живота добијам осећај да ће рат избити сваког дана. Надајмо се да ћемо следеће године моћи да ме исмејемо у ово време и да сам још једном погрешио. Нисам увек у праву, само питај моју жену.

          Позовите и 59 пројектила за које верујем да 26 није достигло свој циљ….ок?

          Увек је добро разговарати са вама, момци, чувајте се обоје. Јое

        • Реалист
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Џо, само би непријатељ читаве људске расе одлучио да започне нуклеарни рат који се не може „победити“ и који би уништио збир целокупног људског напретка. Размислите само колико је далеко од прљавштине земаљски живот и на крају људска врста отпузала. Ствари које смо научили и оно што сада можемо да урадимо би се нашим прецима пре само неколико генерација чинило чудом или магијом. И сам једва могу да верујем шта можемо да урадимо данас у поређењу са оним што је било могуће када сам рођен 1940-их. И, ствари које су обећали за блиску будућност? Продужени живот и добро здравље вероватно преко 100 година. Збир знања о нашој врсти у нашем сопственом мозгу повезан је са вештачком интелигенцијом. Самовозећа, самолетећа или самопловна возила свих врста. Забава виртуелне стварности изван ваших снова, а вероватно и туризам свемирских путовања унутар нашег соларног система, све пре него што се век заврши – барем док не понестане ресурса. Који би манијаци хтели да униште све оно што смо постигли и што смо на ивици реализације? Демони или непријатељски расположени свемирски ванземаљци су једине такве ствари које могу да се сетим. Болтон, Помпео, Хаспел и сви остали из те групе морају бити тестирани на ДНК пре него што уопште изађу на гласање.

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Реалиста Немам ништа против напретка технологије, али уместо да јуримо за технолошким напретком, требало би да технологија јури за захтевима људских потреба. С друге стране, то нико у историји није урадио. Дакле, ако технологија смањује радну снагу, онда морамо пронаћи нову потребу за беспослен рад. Мислим да ручно рађени музички инструменти и даље имају јединствен квалитет, и када одем у Њујорк и видим старе гитаре које се продају 3 до 4 пута скупље од потпуно нових, знам зашто… прави материјали и занатство су оно што је уносна ниша. Дакле, тамо где има воље има и начина. Јое

  48. Танненхоусер
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Напредњаци се лако могу сложити да је главни приоритет окончати републиканску контролу над Конгресом и свргнути Трампа.

    Напредњаци? Да ли они постоје у кући, сенату, конгресу било где у близини полуга моћи? Укинути републиканску контролу над Домом и заменити је чиме тачно Џефом? Плави републиканци? Смени Трампа и замени га чиме? Не…… једина ствар која може утицати на промену неће.

    • Боб Ван Нои
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Танненхаусер, управо оно што сам и мислио. Вероватно би требало да занемаримо све „етикете“ као безначајне, да се решимо Свих и почнемо изнова.

      • Танненхоусер
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Добро звучи. Држите лутрију и случајно сваке четири године по неки грађанин оде без обзира на тзв.

        • јо6пац
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Или по њиховим СС бројевима.

        • Танненхоусер
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          СоСец би добро функционисао, осим потребе да се поново измисли точак. Добра одлука.

      • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Танненхоусе, Боб В...добри поени,...прогресивна етикета је посебно злоупотребљена. Оно што ми се не свиђа у вези са чланком је то што прихвата Рејчел Медоу да користи термин „прогресивна” када се она и други који злоупотребљавају етикету на мсм лако могу назвати реакционарима или десничарима. Ознака шардонеа на боци вина која је претворена у сирће не чини га укуснијим.

        • Боб Ван Нои
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала Бобу Х. Слично осећам и неолибералну економију. Свуда се неокони крију иза либералних етикета. Тако је све збуњујуће.

        • ЈВалтерс
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Преваранти себе називају како год им одговара. Димне завесе су стратегија.

      • Јое Тедески
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Хеј, Боб Кејтлин Џонстон је употребио термин за који сматрам да нам може одговарати... 'нестраначки'. Нисам тип за етикете, али у последње време откривам да нас има доста…. можда би сви требало да изађемо из сенке и да се сретнемо. Али да, не видим много са чиме бих могао да радим у ДЦ-у. Јое

        • Боб Ван Нои
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Није лоша идеја Џо, нема шта да се ради у Вашингтону…

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Боб ДЦ је бескористан. Јое

        • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Џо, ...да, чини се да је "нестраначки" једина етикета која не ставља једну у кутију... што ме доводи до још једне тачке. Обратите пажњу на то како две странке користе термин „двопартијски“ да би предложени закон звучао поштено када је то заправо још један ексер у ковчегу демократије. Ова тактика нас је довела ближе него икада провалији јер мсм прихвата термин и чини да (двопартијски закон) звучи разумно. Ипак, то је још један комад саламе која је већ преполовљена, а онда се још једном тражи од пореских обвезника да поделе своју половину у интересу „праведности“.

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Бобе, знам о чему причаш. Сећате ли се плана Симпсон-Бовлс из 2010? Да, када два крила исте птице пожеле да задају још бола америчком друштву, они то раде у оквиру 'би-партисан' циа програма, јер онда на овај начин покривају оба своја јадна дупета. Ако обратиш пажњу, Бобе, а мислим да то знаш, да кад год се двостраначко баци, то обично значи да нешто лоше долази у наш мали свет америчког држављанства. Хвала на одговарајућем одговору. Јое

    • Џил
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Напредњаци се лако могу сложити да је главни приоритет окончати републиканску контролу над Конгресом и свргнути Трампа. Ову изјаву сматрам пропагандом. Као што сада знамо, демократе кандидују толико кандидата из ИЦ и МИЦ. Нема смисла рећи да ће то помоћи да ствари буду боље за нашу нацију.

      Идеја о лутрији је одлична и волео бих да то урадимо! Двопартијски систем је толико корумпиран да само замена једног крила истог лешинара другим крилом (да парафразирам) неће имати апсолутно никаквог ефекта. Како ја то знам? Зато што је то испробано много пута. Резултат? Ствари су горе, не боље.

      Као стварни либерал, имам друге „главне приоритете“ осим служења демократама: заустављање Трећег светског рата, окончање наставка глобалног загревања, нахрањивање гладних, плата за живот, образовање за све, универзална здравствена заштита са једним обвезником, да споменемо само неке. Ниједна од тих ствари неће настати заменом републиканаца демократама или сменом Трампа.

      У овом чланку има доста пропаганде и заиста сам уморан од тога да ме лажу.

      • Јое Тедески
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Џил, можда је време да укинемо политичке партије заједно. Такође бих укинуо Изборни колеџ, али онда би моји суграђани Американци добили сав лош осећај због петљања са таквим старим стварима... знате као да је 2. амандман Богом дат, док први амандман иде у блокаду у оквиру Националне безбедности статус претње. Јое

  49. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    вјерујем да су “Медији” шунд за ратне злочинце. Погледајте линк испод.
    Декабрь 25, 2015
    Да ли корпоративни медији и други прикривају издају ратних злочинаца?
    http://graysinfo.blogspot.ca/2015/12/are-corporate-media-and-others-covering.html

    • Танненхоусер
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Договорено саучесник 100%. Твој наслов их пушта да постану питање, више нема питања.

    • Боб Ван Нои
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала ЦН, као и увек. Степхен Ј. Потпуно подржавам оно у шта верујете, хвала на вашем дугорочном јасном размишљању. И Џеф Коен хвала вам на обавештењу. Одавде ће бити тешко схватити ко су добри момци. Или ће можда бити лакше него икад?

      • Јохн Вилсон
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Бобе, не слажем се са поентом овог чланка. Где писац каже да је МСМ-ово навијање за рат итд била грешка. То није била грешка, а није грешка ни сада, јер се лајање за рат од стране МСМ-а немилосрдно наставља. Прорачунато и добро осмишљено.

        • Боб Ван Нои
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Наравно да си у праву Џоне Вилсоне, то свакако није била грешка, то је пажљиво прорачунато и пројектовано. Погледајте нову књигу Ф. Вилијама Енгдала “Манафест Дестини” за најбољи опис до сада.
          Хвала.

          https://www.amazon.com/Manifest-Destiny-American-Expansion-Critical/dp/0809015846

    • Ал Пинто
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      То је образовни систем, а не корпоративни медији, како је рекао Џорџ Карлин...

      https://www.youtube.com/watch?v=P_Zqbg6QThg

      • Јохн Вилсон
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Образовни систем и МСМ су једна те иста ствар. Школе уче децу да обожавају државу, а МСМ се овим послом бави до краја свог одраслог живота.

      • Јоан Рибадулла
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Карлин ће једног дана бити почаствован као велики филозоф.

      • Том Ф
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Царлин овог пута није била сасвим у праву. С правом можете кривити образовни систем, али чак и тако не можете дозволити корумпираним ратнохушкачким медијима да се извуку са лажима које објављују као вести.

    • РамбоДаве
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ево доброг чланка Филипа Гиралдија на ову тему. Објавио је и друге чланке на Цонсортиум Невс.

      http://www.unz.com/pgiraldi/americas-jews-are-driving-americas-wars/

    • ЈВалтерс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „прогресивци... који су дошли да виде корпоративне канале вести попут ЦНН-а и МСНБЦ-а као своје спасиоце. То је опасна илузија.”

      То је потпуно осмишљена илузија, другим речима, превара. За подле скривене сврхе. Огромна финансијска добит од огромног беспотребног рата.

      Исти мотиви, иста банда: Убрзо након што је ударила велика рецесија (док су Буш и Чејни излазили на врата), аналитичар за хартије од вредности Мооди'с је упитан на ПБС-у зашто је Мооди дао високе безбедносне оцене папиру за који је знао да је смеће, а он је рекао: „Постојало је тако много новца.”

      Још један сјајан пратећи чланак, укључујући сличну анализу америчких Виши медија, са фокусом на МСНБЦ, је
      „Трамп је именовао Болтона јер републиканцима очајнички треба Аделсонов новац“
      http://mondoweiss.net/2018/03/appointed-republicans-desperately/

    • РамбоДаве
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да …. (на ваше питање) …. Корпоративни медији покривају ратне злочинце. А ко су заправо корпоративни медији? Ова веза испод показује, на пример, да МСНБЦ у потпуности контролишу Јевреји који очигледно имају страствену приврженост Израелу. Зато је, на пример, 2014. године, док је Израел вршио напад на Газу, убивши 2300 цивила, укључујући 500 деце, Рејчел Медоу је одбила да се дотакне приче. Уместо тога, Маддов је покрио причу о црнцу којег је полиција угушила испред 7. септембра. Сећате се „не могу да дишем момак“? То је све што имамо сваке ноћи шест недеља.

      Ево везе која објашњава зашто је МСНБЦ то урадио: https://pastebin.com/CQDIQ3P4
      ....

Коментари су затворени.