Илузија рата без жртава

Акције

Амерички ратови у ери после 9. септембра окарактерисани су релативно малим бројем америчких жртава, али то не значи да су они мање насилни од претходних ратова, примећује Николас Џејс Дејвис.

Аутор: Ницолас ЈС Давиес

Доделу Оскара прошле недеље прекинуо је један нескладна пропагандна вежба са индијанским глумцем и вијетнамским ветеринаром, са монтажом клипова из холивудских ратних филмова.

Ковчези мртвих америчких војника који стижу у ваздухопловну базу Довер у Делаверу 2006. (фотографија америчке владе)

Глумац Вес Студи рекао је да се „борио за слободу“ у Вијетнаму. Али свако ко има и рудиментарно разумевање тог рата, укључујући, на пример, милионе гледалаца који су гледали документарац Кена Бернса о Вијетнамском рату, зна да су се Вијетнамци борили за слободу – док су се Студи и његови другови борили, убијали и умирали , често храбро и из погрешних разлога, да ускрати народу Вијетнама ту слободу.

Студи је представио холивудске филмове које је приказивао, укључујући „Амерички снајпериста“, „Тхе Хурт Лоцкер“ и „Зеро Дарк Тхирти“, речима: „Одвојимо тренутак да одамо почаст овим моћним филмовима који сијају велику пажњу на њих. који су се борили за слободу широм света“.

Претварати се пред светском ТВ аудиторијумом 2018. да се америчка ратна машина „бори за слободу“ у земљама које напада или врши инвазију био је апсурд који би могао само да дода увреду повреди за милионе преживелих америчких пуча, инвазија, кампања бомбардовања и непријатељске војне окупације широм света.

Улога Веса Студија у овој орвеловској презентацији учинила ју је још нескладнијом, јер су и његови чероки људи преживјели америчко етничко чишћење и присилно расељавање на Стази суза из Сјеверне Каролине, гдје су живјели стотинама или можда хиљадама година, до Оклахома где је Студи рођен.

За разлику од делегата на Демократској националној конвенцији 2016. који су избили уз скандирање "нема више рата" на демонстрацијама милитаризма, чинило се да су велики и добри Холивуда били разочарани овим чудним прекидом. Мало њих је то аплаудирало, али нико није протестовао.

Од Денкерка до Ирака и Сирије

Можда је остареле беле мушкарце који још увек воде „Академију” на ову изложбу милитаризма натерала чињеница да су два филма номинована за Оскара била ратна. Али оба су то били филмови о Великој Британији у раним годинама Другог светског рата – приче о Британцима који су се одупирали немачкој агресији, а не о Американцима који су је починили.

Као и већина кинематографских хвалоспева „најлепшем часу“ у Великој Британији, оба ова филма су укорењена у извештају Винстона Черчила о Другом светском рату и његовој улози у њему. Британски гласачи су Черчила 1945. године, пре него што је рат чак и завршио, послали да се пакује, пошто су британске трупе и њихове породице уместо тога гласале за „земљу погодну за хероје“ коју је обећала Лабуристичка партија, земљу у којој ће богати делити жртве сиромашни, у миру као у рату, са националном здравственом службом и социјалном правдом за све.

Черчил је наводно утешио свој кабинет на последњем састанку, рекавши им: „Никад се не плашите, господо, историја ће бити љубазна према нама – јер ћу је ја написати. Тако је и урадио, учврстивши своје место у историји и заглушивши критичкије приказе улоге Уједињеног Краљевства у рату од стране озбиљних историчара попут АЈП Таилор у Великој Британији и ДФ Флеминг у САД

Ако Војноиндустријски комплекс и Академија филмских уметности и наука покушавају да повежу ове Черчилијанске епове са актуелним америчким ратовима, требало би да пазе шта желе. Многим људима широм света треба мало подстицаја да идентификују немачке Штуке и Хајнкелове који бомбардују Денкерк и Лондон са америчким и савезничким Ф-16 који бомбардују Авганистан, Ирак, Сирију и Јемен, а британске трупе скучене на плажи у Денкерку са сиромашним избеглицама спотакнувши се на обалу Лезбоса и Лампедузе.

Екстернализирање насиља рата

У протеклих 16 година, САД су извршиле инвазију, окупацију и одбацивање КСНУМКС бомбе и ракете на седам земаља, али је само изгубила Убијено 6,939 америчких војника и 50,000 рањених у овим ратовима. Да ово ставимо у контекст америчке војне историје, 58,000 америчких војника је убијено у Вијетнаму, 54,000 у Кореји, 405,000 у Другом светском рату и 116,000 у Првом светском рату.

Али мали број америчких жртава не значи да су наши садашњи ратови мање насилни од претходних ратова. Наши ратови после 2001. вероватно су убили између КСНУМКС и 5 милиона људи. Употреба масивног ваздушног и артиљеријског бомбардовања свела је градове као што су Фалуџа, Рамади, Сирт, Кобане, Мосул и Рака у рушевине, а наши ратови су гурнули читава друштва у бескрајно насиље и хаос.

Али бомбардовањем и пуцањем из даљине веома моћним оружјем, САД су изазвале сва ова покоља и разарања уз изузетно ниску стопу америчких жртава. Технолошко ратовање САД није умањило насиље и ужас рата, али га је, барем привремено, „екстернализирало“.

Али да ли ове ниске стопе жртава представљају неку врсту „нове нормале“ коју САД могу да реплицирају кад год нападну или нападну друге земље? Може ли да настави да води рат широм света и да остане тако јединствено имун на ужасе које ослобађа другима?

Или ниске стопе америчких жртава у овим ратовима против релативно слабих војних снага и лако наоружаних бораца отпора дају Американцима лажну слику рата, ону коју са ентузијазмом улепшавају Холивуд и корпоративни медији?

Чак и када су САД губиле 900-1,000 војника убијених у акцији у Ираку и Авганистану сваке године од 2004. до 2007. године, било је много више јавне дебате и гласног противљења рату него сада, али то су и даље историјски веома ниске стопе жртава.

Амерички војни лидери су реалистичнији од својих цивилних колега. Генерал Данфорд, председавајући Здруженог генералштаба, рекао је Конгресу да је амерички план за рат против Северне Кореје за копнена инвазија на Кореју, заправо Други корејски рат. Пентагон мора да има процену броја америчких војника који ће вероватно бити убијени и рањени у складу са његовим планом, а Американци би требало да инсистирају да ту процену објави пре него што амерички лидери одлуче да покрену такав рат.

Друга земља којој САД, Израел и Саудијска Арабија стално прете нападом или инвазијом је Иран. Председник Обама је то признао од самог почетка Иран је био крајњи стратешки циљ ЦИА-иног проки рата у Сирији.

Израелски и саудијски лидери отворено прете ратом Ирану, али очекују да ће се САД борити против Ирана у њихово име. Амерички политичари играју заједно са овом опасном игром, која би могла да убије хиљаде њихових бирача. Ово би преокренуло традиционалну америчку доктрину проки рата, ефективно претварајући америчку војску у прокси силу која се бори за лоше дефинисане интересе Израела и Саудијске Арабије.

Иран је скоро 4 пута већи од Ирака, са више него дупло више становника. Има јаку војску од 500,000 људи, а деценије независности и изолације од Запада приморале су је да развије сопствену индустрију оружја, допуњену неким напредним руским и кинеским оружјем.

У чланку о изгледи за амерички рат против Ирана, мајор америчке војске Дени Сјурсен одбацио је страхове америчких политичара од Ирана као „алармизам” и назвао свог шефа, министра одбране Матиса, „опседнутим” Ираном. Сјурсен верује да би „жестоки националистички” Иранци подигли одлучан и ефикасан отпор страној окупацији, и закључује: „Немојте погрешити, америчка војна окупација Исламске Републике учинила би да окупација Ирака, бар једном, заправо изгледа као 'какшет' ' било је наплаћено да буде.”

Да ли је ово амерички „лажни рат“?

Инвазија Северне Кореје или Ирана могла би да учини да амерички ратови у Ираку и Авганистану изгледају уназад као да су немачке инвазије на Чехословачку и Пољску морале изгледати на немачке трупе на источном фронту неколико година касније. Само 18,000 немачких војника је погинуло у инвазији на Чехословачку и 16,000 у инвазији на Пољску. Али већи рат који су довели убио је 7 милиона Немаца и ранио још 7 милиона.

Након што су депривације у Првом светском рату довеле Немачку до стања скоро изгладњеле и довеле немачку морнарицу до побуне, Адолф Хитлер је био одлучан, попут америчких лидера данас, да одржи илузију мира и просперитета на унутрашњем фронту. Новопокорени људи хиљадугодишњег Рајха могли су да страдају, али не и Немци у домовини.

Хитлер је успео одржавање животног стандарда у Немачкој на приближно свом предратном нивоу током прве две године рата, и чак је почео да смањује војну потрошњу 1940. како би подстакао цивилну економију. Немачка је прихватила тоталну ратну економију тек када су њене раније свеосвајајуће снаге удариле у зид отпора у Совјетском Савезу. Да ли би Американци могли да живе кроз сличан „лажни рат“, једну погрешну процену далеко од сличног шока због бруталне реалности ратова које смо покренули у свету?

Како би америчка јавност реаговала да је далеко већи број Американаца убијен у Кореји или Ирану – или Венецуели? Или чак у Сирији, ако САД и њени савезници испуне своје план за илегалну окупацију Сирије источно од Еуфрата?

А куда нас воде наши политички лидери и џингоистички медији са својом све ескалирајућом антируском и антикинеском пропагандом? Докле ће они своје нуклеарна ивица? Да ли би амерички политичари уопште знали пре него што је било прекасно да су прешли тачку без повратка у раскидању хладноратовских нуклеарних споразума и ескалацији тензија са Русијом и Кином?

Обамина доктрина тајног и проки рата била је одговор на реакцију јавности на оно што су у ствари биле историјски ниске америчке жртве у Авганистану и Ираку. Али Обама је водио рат у тишини, не рат јефтино. Под окриљем свог голубиног имиџа, ​​успешно је минимизирао реакцију јавности на своју ескалацију рата у Авганистану, своје проки ратове у Либији, Сирији, Украјини и Јемену, глобалну експанзију специјалних операција и удара беспилотних летелица и масовну кампању бомбардовања у Ираку и Сирија.

Колико Американаца зна да је кампања бомбардовања коју је Обама покренуо у Ираку и Сирији 2014. била најтежа кампања америчког бомбардовања било где у свету од Вијетнама?  Преко 105,000 бомби и пројектила, као и неселективни америчке, француске и ирачке ракете и артиљерија, минирали су хиљаде домова у Мосулу, Раки, Фалуџи, Рамадију и десетинама мањих градова и села. Осим што су убили хиљаде бораца Исламске државе, вероватно су убили најмање 100,000 цивила, систематски ратни злочин који је прошао готово без коментара у западним медијима.

„...и касно је”

Како ће америчка јавност реаговати ако Трамп покрене нове ратове против Северне Кореје или Ирана, а стопа жртава у САД се врати на историјски „нормалнији“ ниво – можда 10,000 Американаца убијено сваке године, као током врхунца америчког рата у Вијетнаму , или чак 100,000 годишње, као у америчким борбама у Другом светском рату? Или шта ако један од наших многих ратова коначно ескалира у нуклеарни рат, са већом стопом америчких жртава него било који претходни рат у нашој историји?

У својој класичној књизи из 1994. Век рата, покојни Габријел Колко је проницљиво објаснио,

„Они који тврде да рат и припрема за њега нису неопходни за постојање или просперитет капитализма у потпуности промашују поенту: он једноставно није функционисао на било који други начин у прошлости и нема ничега у садашњости што би оправдало претпоставку да ће наредне деценије биће другачије…”

Колко је закључио,

„Али не постоје лака решења за проблеме неодговорних, обманутих лидера и класа које они представљају, или оклевања људи да преокрену светску лудост пре него што и сами буду подвргнути њеним тешким последицама. Толико тога остаје да се уради – а касно је.”

Амерички заведени лидери не знају ништа о дипломатији осим малтретирања и превртања. Док испирају мозак себи и јавности илузијом рата без жртава, они ће наставити да убијају, уништавају и ризикују нашу будућност док ми њих не зауставимо – или док не зауставе нас и све остало.

Критично питање данас је да ли америчка јавност може прикупити политичку вољу да повуче нашу земљу са ивице још веће војне катастрофе од оних које смо већ покренули на милионе наших суседа.

Николас ЈС Дејвис је аутор књиге Крв на нашим рукама: америчка инвазија и уништење Ирака. Написао је и поглавље „Обама у рату“ у Оцјењивању 44. предсједника: извјештај о првом мандату Барака Обаме као прогресивног лидера.

90 коментара за “Илузија рата без жртава"

  1. удобност
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Не помиње се број убијених –
    амерички плаћеници,
    амерички извођачи,
    америчка милиција,
    САД изнајмиле оружје,
    америчка паравојска – и
    амерички умерени побуњеници.
    Ово је део јефтине борбе без врећа за тело са заставом које се враћају кући.
    Друга листа би била иста само заменивши 'САД' са 'ЦИА'
    ЦИА више личи на савезника америчке владе.
    Понекад се њихови побуњеници боре са побуњеницима Пентагона и
    понекад (бар једном) међусобно се боре против умерених бунтовника.

  2. Ваине Лунеи
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    У основи се не слажем са постом Николаса Дејвиса. Мој коментар је да доводим у питање његову изјаву да је 18,000 немачких војника убијено у инвазији на Чехословачку. Увек сам мислио да је та инвазија имала мало отпора, ако уопште и имало отпор. Ако је 18,000 Немаца убијено у тој земљи, то је морало бити због отпора надолазећој Црвеној армији у касном рату.

    • Благо - Шаљиво
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Већина Американаца то не признаје, али да би Руси поразили немачку војску, рат би трајао још много месеци.

      Милиони Руса су погинули у поразу Хитлерове војске.
      Како смо ми (САД) показали захвалност за њихову велику људску жртву?

      Покренули смо операцију Спајалица и увели хиљаде немачких нациста у Европу и Америку. Многи су отишли ​​директно у ЦИА-у Алена Далеса. “Лоши момци” су постали НАШИ добри момци... -То је Америка.

      • ЦитизенОне
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Требало би да погледате филм Оливера Стоуна „Неиспричана историја Сједињених Држава
        Поглавље 1: Други светски рат”

        У њему он описује како је Русија добијала рат након нацистичког пораза код Стаљинграда и предаје генерала Фридриха Паулуса и његовог штаба који су заробљени ујутро 31. јануара 1943. након дуге борбе за контролу над Стаљинградом. Стоун детаљно говори о томе како је скоро поражена руска војска под Стаљином преместила своје фабрике на локације изван Уралских планина у рекордном времену ван домета немачких авиона и почела да производи авионе и тенкове који би могли да се супротставе Немцима. У време предаје Паулуса и његове војске почетком фебруара 1943. године, Руси су се већ ужурбано опремали за покретање офанзиве у јуну 1944. која би разбила нацистичке положаје у операцији Багратион. Ова операција је имала пуну неизвесност од дана Д и била је успешна на истој линији као и инвазија савезника. До августа 1944. Руси су разбили напредовање нациста и били су на 300 миља од Берлина. Све се ово догодило за само два месеца борби. Руски авиони као што су јуришни авион Штурмовик и тенк Т34 доказали су своју вредност и показали како су Руси успели да у кратком року направе надмоћније оружје које је могло ефикасно да се бори против Немаца.

        Русија је забележила око 20 милиона жртава током рата у односу на САД које су претрпеле мање од пола милиона. Њихову земљу су напали нацисти и велики део жртава су били цивили који су убијени као део политике спаљене земље и руске и немачке војске у повлачењу на почетку и на крају рата.

        Операција Багратион, комбинована са офанзивом Лвов-Сандомиерз у Украјини, драматично је преокренула ток рата против Трећег Рајха колико и искрцавање савезника у Нормандији Операција Оверлорд и била је кључна у поразу Немаца. Ипак, ова операција је изгубљена у историјским књигама на Западу.

        Дуговали смо велики дуг Русима за њихову улогу у победи у Другом светском рату, али смо убрзо после рата видели Русију као непријатеља и започели процес који је довео до хладног рата. Нема сумње да је постојао одлучан напор са обе стране да се бивши савезници претворе у нове непријатеље, али ми смо протраћили, а Руси су такође пропустили прилику да склопе мир на крају рата.

        Војне снаге као чекић виде сваки проблем као ексер. Не постоји могућност да се ублажи ратна машина и брзо се победници изједначе у новом сукобу једни против других. Бивши савезници постају смртни непријатељи и ратна машина се креће даље. Такво је било стварање хладног рата.

        Докле год војска води представу, постојаће трајна непријатељства на обе стране, а свака страна прети да уништи другу. Ово је свет у коме живимо, било да је то наш нови хладни рат са Русијом или наш наставак хладног рата са Северном Корејом.

        Као да не можемо да решимо наше спорове а да се међусобно не убијамо. Колико је тај нерешиви проблем који се може решити само ратом стваран и неизбежан и колико се тога користи да би се оправдали војни буџети и да би се ратна машинерија добро подмазала и финансирала сигурно је питање тачних оба одговора.

        Међутим, не можемо бесконачно стварати средства за покретање новог рата као једино средство за напредовање. На крају ће уследити нови рат. Питање је када не, ако све док се обе стране коче на путу све убрзаније трке у наоружању избацујући једна другу увреде и оптужбе.

        Време је да се пропуштене прилике на крају последњег великог рата сагледају као опомена о наставку рата након завршетка рата и да се извуку неке поуке из успешних напора да се деескалација трке у наоружању током последњих деценија и да се Циљ нам је у овом часу да не правимо грешке из прошлости тако што не пропуштамо прилику за милитаристички добитак и схватамо да ће повећање војне моћи, ако се не обузда са обе стране, на крају запалити нови рат.

        Време је за преговоре.

      • Данијел
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да Немачка уопште није извршила инвазију на Совјетски Савез, постоји велика шанса да би „победила“ у рату пре него што су америчке провокације против Империјалног Јапана довеле до напада на Перл Харбор који је био касус белли за улазак САД у тај рат.

  3. Благо - Шаљиво
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    ЦитизенОне – „У реду… Сви знамо каква су срање наши медији. Такође знамо да смо углавном глупи као било који ученик трећег разреда због дезинформација, дезинформација и углавном недостатка информација које пружају медији.”
    ()

    Употреба речи/израза „медији“ не говори само о „вестима“, већ говори о филмовима, музици, уметности, а сада и друштвеним медијима – погрешних и лоших информација обилују, од стране и за све економски различитије америчко грађанство. „Они који имају имаће, они који не губе...“

    Догматски предикат присутан у овим Сједињеним Државама је фикција 'америчког изузетности'. Ова лажна тврдња је покварено повезана са завршном напоменом говора, „Бог благослови Америку“, као да смо неки божански обдарени чувар/заштитник неке Посвећене лозе људи — сви „други“ постају подвргнути СИЛИ наше војне моћи.

    То што смо нарцисоидно слепи за погубне страхоте које смо нанели другим народима указује на кратковидни презир који имамо према оним јадним душама које нису 'САД'. Та чињеница почиње са америчком историјом индијанских ратова и протеже се на Африку, Азију (Јапан/Кореја/Филипини/Хаваји), Централну Америку, Јужну Америку, Балкан до, тренутно, Блиски исток. Зверство за Зверством почињено унутар и изван ове нације током 400 година нашег националног постојања и ми смо били никоме одговорни !!!

    700 милијарди $$$ додељено је нашој војсци у нашем тренутном националном буџету! ! ! Али наставници у Западној Вирџинији, који зарађују 30,000 долара годишње, били су приморани на дивљи штрајк само да би постигли штедљиво повећање плата од 5%!

    Скитнице бескућници се акумулирају на америчким градским улицама и руралним колективима док „Мисије спашавања“ олакшавају повећање броја Бескућника у Америци, чак и док се профит произвођача оружја експоненцијално повећава, а људи умиру СТОТИЊАМА под нашим бомбама, мецима и уништавањем нормалног живота.

    Да, незналице су дезинформисане и/или дезинформисане. АЛИ ВОЉНО СУ НЕЗНАНИ због олигархијских 1% „Уједињених грађана“ Плутарха који су купили свој пут до превласти у власти у Америци и свету.

    У међувремену, 'немаћи' се боре и вичу за нека 'једнака права' која су све више и више недостижна, чак и док се баук живота у затвору назире у одрживој алтернативи просјачком животу неког неподношљивог постојања.

    ” наша земља, ти је – слатка земља слободе, о теби певам. ”
    (како да не… .)

    • ЦитизенОне
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Додао бих да се термин „медији“ односи и на све књиге и друге информације. То је експанзиван појам и сложићу се да укључивање свих различитих облика „медија“ имплицира да су сви они уротили велику шему да дезинформишу и дезинформишу већину људи већину времена. Који доказ имам да поткријепим овај закључак?

      Медији су створили Чајанку да би претворили бес грађана САД због економског колапса великих банака на Волстриту у оруђе за добијање подршке становништва да окриве владу, а тачније пореске структуре, и да их успешно натерају да гласају за кандидате да укине порезе и да богатима да више новца. Прилично очигледно да се то догодило.

      Медији су нас лагали и натерали нас да пристанемо на рат у Ираку са лажним вестима које су пружале све доказе наших обавештајних агенција које су се више бавиле подршком и повећањем богатства наших главних одбрамбених компанија, а не пружањем истине.

      Медији су нас такође лагали о недавним државним ударима као што је Украјина са Васхингтон Постом и НИ Тимесом који су упорно кривили Русију за напад на Украјину и започели борбу када је борба очигледно започела мешањем САД у изборе у Украјини.

      Обамина администрација је увела економске санкције Русима, а сада је НИ Тимес позвао на додатне санкције на основу Муеллерових оптужница у којима у оптужницама нису наведени Русија или Путин. Ипак, у Оп. издању редакције НИ Тимес-а, Одбор је позвао на нове санкције Русији на основу оптужница у којима Русија није наведена. Вероватно ће се то догодити.

      Медији намерно збуњују чињеницу да су неки Руси покушали да утичу на изборе окривљујући за то руску владу. Журба са пресуђивањем прожела је лажне медије који су постали опседнути пропагандом 24/7/365 причама о кривици Русије.

      Недавни напад у Лондону такође је указано на Русију као на вероватног кривца, али хладније главе преовладавају и не приписују кривицу одмах, вероватно на љутњу америчких медија који настоје да било какав догађај прикаче Русији без чињеница.

      Проблем медија је што само 5 гигантских комерцијалних корпорација Американцима пружа све што виде на ТВ-у, прочитају у књигама и часописима или чују на радију.

      Једино место где Американци могу да пронађу независне информације изван корпоративног балона је Интернет. Та авенија ће ускоро бити прекинута чим Нет неутралност буде званично укинута. Русија је озбиљно забринута да ће њени канали вести бити блокирани од стране ИСП-а када се неутралност мреже оконча, остављајући чак и људе који користе Интернет да блокирају своје информације и закључају их у једносмерну тачку гледишта, што је оно што имају на свим осталим доступним средствима за добити различите информације за доношење информисаних одлука.

      Недавно су се огласила звона за узбуну јер је Трамп пристао да разговара са НК и они већ шаљу поруке да преговори не могу да почну док НК не испуни немогућ сет услова, односно пристане да се разоружају. Недељне емисије биле су испуњене мишљењима да НК мора да испуни предуслове пре него што разговори почну. У ствари, медији стављају речи у уста ДТ-а и покушавају да воде емисију преко микрофона повезаног са обавештајним и одбрамбеним моћним играчима који окрећу догађаје тако да одговарају њиховом плану.

      Предли су је у Украјини и у Ираку.

      Сви можемо погледати кроз ретровизор да видимо како ниједан од разлога за рат са Ираком никада није доказан. Само неки могу да виде како су све оптужбе против Русије у сукобу у Украјини изнели бивша администрација и медији и лобисти одбрамбених корпорација. НИ Тимес се жалио на чињеницу да је тако мали број људи схватио да је Русија извршила инвазију на Украјину у самопроцјени њиховог неуспјеха да нас правилно пропагирају, без сумње, што је довело до њиховог удвостручавања Руске капије и хаковања избора као приче на насловној страни у свакој прилици . Они су одлучни да овај пут то исправе и превари нас.

      Али хеј, можда се демократе буде са чињеницом да изнова и изнова да ли је амерички народ преварен чајанком или демократе који су увучени у групу размишљају када су такође љути на актуелне догађаје које медији и снаге које стоје иза тога могу и често покрећу пропагандне мисије како би претвориле бес, било из јавног сектора или владине политичке партије, у корисну пропаганду и окретале се како би фрустрирале људе који желе да пронађу негативца. Зликовац којег су изабрали да окриве је за своје потребе. Прво и најважније је да се обогатите.

      Морамо се пробудити са чињеницом да ће наш медијски систем и наше корпорације, било да су то банке или џиновски одбрамбени извођачи, сваки догађај претворити у наратив у којем ће имати користи, а наш медијски систем ће га у потпуности подржати салвом пропаганде.

      Ефекат пропаганде је толико велики да га не можемо видети. Али у поређењу можемо то видети.

      Уместо да се финансијске институције шамарају са прописима након банкарске катастрофе, њима су уручене огромне исплате и пореске олакшице. Уместо да се прилагоди новој постхладноратовској ери, пропагандна машина је покренула ратове и све разлоге да одржи високу војну потрошњу бирајући борбе широм света које смо сви подржавали јер смо били храњени чопором лажи.

      Никада није било одговорности јер медијске корпорације и све друге корпорације не желе да постоји одговорност за себе и контролишу владу и медије тако да имају могућност да то учине. Ипак, њихова контрола је толико потпуна, а њихова способност да утичу на наше одлуке толико моћна да могу претворити догађаје који их разоткривају не само у скривање правих разлога за догађаје, већ и у претварање љутње јавности ка нечему за шта мисле да ће их учинити богатим попут лажне забаве. да им дају пореске олакшице или лажне приче о оружјем за масовно уништење које ће нас подржати и пропагирати да идемо у рат или лажне вести да сакрију корумпирани изборни процес који корумпиране политичаре одржава на власти и пребаци кривицу на страног непријатеља који такође повећава њихов профит покретањем нова трка у наоружању.

      Ово су лажне вести и лажни медији које контролишу џиновске корпорације које користе слободу говора да нас лажу и пропагирају да подржимо њихову мисију да се обогате газећи људе и непријатеље и никада за то не одговарају.

      Мислим да сте били у праву када сте споменули наше ратове против Индијанаца. Ти дуги ратови су такође била времена када је Америка видела своју очигледну судбину и остварила то ратовањем против аутохтоних народа. У истом светлу се могу посматрати и ратови на Блиском истоку.

      Па ста да радим. Реците свим људима које познајете да је све што мисле да знају срање. Неће вам придобити преобраћенике или пријатеље, али ћете барем знати да сте дали све од себе да их просветлите. Биће то лична победа за самопоуздање и вашу способност да разазнате истину и не пристајете на БС.

      Осим тога, можете изабрати да гласате иако сам прилично сигуран да ће вам бити представљен лажни избор јер сте бомбардовани лажним вестима. Гарантовано ћете вероватно лоше изабрати. Такође, ваш глас се можда неће рачунати или се неће ни рачунати. То је зато што су и сви ти људи неурачунљиви

      • Благо - Шаљиво
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Неколико аутора за оне који траже истину:
        Ноам Чомски, Хауард Зин, Мајкл Паренти, Ралф Нејдер, Џејмс Ловин, Стивен Кинзер, Дејвид Т. Ретклиф.

        Ко се сећа Радија Слободна Европа??
        https://www.youtube.com/watch?v=fHzxjxtnXSo

      • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        @ „Али хеј, можда се демократе буде…“

        По мом мишљењу, демократе које се можда пробуде више неће бити демократе. Имамо једну ратну партију са две фракције. Прошло је време да људи престану да се надају реформисању било које од тих фракција. Време је за партију мира или тако нешто.

  4. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    демони:

    https://www.theguardian.com/us-news/2018/mar/11/yountville-veterans-home-siege-gunman-victims

    (Цитат:) „У саопштењу, Патхваи Хоме је рекао: „Ове храбре жене су биле професионалке које су своју каријеру посветиле служењу ветеранима наше нације, блиско сарађујући са онима којима је највећа потребна пажња након ангажовања у Ираку и Авганистану.

    „Градоначелник Иоунтвиллеа Џон Данбар, члан управног одбора Патхваи Хоме, рекао је: „Изгубили смо три прелепе особе. Изгубили смо и једног од наших хероја који је очигледно имао демоне који су резултирали ужасном трагедијом коју смо сви овде доживели.”

    Вонг је служио у војној резерви од 1998. до 2002. године, примљен је у активну дужност у мају 2010. и био је распоређен у Авганистан у априлу 2011, према војној евиденцији.

    Одликован је Значком „Стручно стрељаштво“. Али то је значило да је имао задатак да обавља опасне задатке у којима је видео „заиста ужасне ствари“ које су утицале на његово ментално здравље, рекла је Сиси Шер, његов законски старатељ када је био дете.“ (Ненавод)

  5. Грегори Херр
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Едвин Стар је у праву:

    https://m.youtube.com/watch?v=01-2pNCZiNk

    шта је добро за? апсолутно ништа! добри боже сви

  6. Грегори Херр
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Едвин Стар је у праву:

    https://m.youtube.com/watch?v=dpWmlRNfLck

  7. лиам
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Најновије о Белим шлемовима и америчким психопсима везаним за Сирију –

    Додате су нове слике: Кеш фотографија масивних белих шлемова доказује да је Холивуд доделио Оскара терористичкој групи

    https://clarityofsignal.com/2017/02/27/massive-white-helmets-photo-cache-proves-hollywood-gave-oscar-to-terrorist-group/

    У најновијој психијатријској опцији Стејт департмента „Последњи људи у Алепу“, терористи се састају са Хедер Науерт која изражава директну подршку САД (обимни докази укључујући слике снимљене на екрану и видео записе из првог лица)

    https://steemit.com/psyops/@clarityofsignal/in-latest-us-state-department-psy-op-last-men-in-aleppo-terrorists-meet-with-heather-nauert-who-expresses-us-direct-support

    Човек #ИСИС такође се удвостручује као човек #Бели шлем. Бели шлем на пола радног времена, терориста са пуним радним временом.
    Обеида Мухамед ал Хусеин је био један од #ИСИС који се борио у СИ #Хама џепу у #Сирији.

    https://twitter.com/InsydeMan/status/972324425000304640

  8. ЦитизенОне
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Океј... Сви знамо каква су срања наши медији. Такође знамо да смо углавном глупи као било који ученик трећег разреда због дезинформација, дезинформација и углавном недостатка информација које пружају медији. Одличан чланак који указује на очигледно да је наша корпоративна држава санирала рат тако да неће бити отпора да се он води.

    Ипак, верујем да ће се ситуација погоршати. Већ је постало горе и биће још горе. Разлог је што ћемо вероватно видети да ће се број америчких жртава спустити на нулу. То је био циљ све време. Заиста нећемо имати због чега да жалимо када умру само наши непријатељи. Праг за предузимање војне акције за разлику од већ изумрлог појма дипломатије такође ће пасти на нулу.

    Већ смо видели да администрације одбијају да ставе трупе на терен, а ако то и чине, називају их саветницима. Ослањају се на бомбардовање из ваздуха или крстареће ракете или неку другу технологију на даљину као што су беспилотне летелице. Чак ће и пилот дрона ускоро бити уклоњен из једначине да би нас додатно изоловао од одговорности за наше поступке (ако је остало за уклањање).

    Коначна стратегија је коришћење вештачке интелигенције за доношење свих одлука јер ће имати супериорну интелигенцију и моћи да мисли људе. Кинеско руководство је то учинило својим главним приоритетом. Они чврсто верују да ће онај ко победи победити са напредном вештачком интелигенцијом и да ће нација која поседује најсофистициранију и најинтелигентнију вештачку интелигенцију доминирати планетом.

    Нажалост, не измишљам. Још једном смо заштићени од много тога да не ометамо наш сан.

    Дакле, највећа претња од свега није само ратна машина од трилиона долара годишње која треба да стално идентификује, оцрњује и ратује против наших непријатеља, а све у циљу постизања коначне правде и слободе за целу планету.

    Највећа претња је што ми ужурбано стварамо заједно са нашим конкурентима најпаметнији АИ за борбу против рата. Подсећа ме на Терминатора или Ратне игре. Али то је стварно.

    Шта се дешава када АИ схвати или разуме нашу злоћу и грешност. За разлику од неког Бога који прашта са разумевањем који нас воли тамо где смо спасени кроз обожавање, може доћи до било каквог исхода АИ програмиране да се бори и побеђује у ратовима који ће резултирати смрћу људи. Очигледно се мора програмирати да игнорише убијање кроз сопствену акцију.

    А шта је са формом разарача? Хоће ли то бити Стаи Пуфт Марсхмаллов Ман? Сумњам. Предвиђања дронова или пројектила или дронова са пројектилима или пројектила са дроновима у себи долазе заједно са традиционалнијим земаљским роботима као што су сабласни, супер окретни, способни да скачу кроз високе зграде у једном везаном роботу које смо сви видели свуда, али само не на ТВ-у да бисмо били заштићени од ужасне стварности Другог светског рата, попут разарања на местима као што је Алеп. Недостатак адекватног покривања оваквих ужаса је очигледан када председнички кандидат Гери Џонсон није ни знао за град који смо бомбардовали и стотине хиљада мртвих или повређених и избеглица.

    Заправо, иако су га медији прозивали због гафа, ситуација је другачија у кампањи и нема сумње да су многи други изабрани челници власти још више изгубљени у незнању који нису свесни чак ни основних реалности широм света и који кажу глупе ствари све време које се не прозивају.

    Чак их ручно беремо. Чувени недавни пример био је избор савезног судије кога су сенатори запалили и открили да није потпуно квалификован за тај посао. Очигледно је услов да сте лојални конзервативац и оруђе за лобисте.

    Дакле, нису само Американци ти који сваким даном постају све имбецилнији, већ и кроз смишљену стратегију да се глупи, лаковерни, неуки и лојални конзервативци ангажују као наше судије у целој земљи.

    Кларенс Томас би био добар пример штете коју може да направи само један глупи судија. Замислите хиљаде њих. То је оно што милијардери замишљају. Запитајте се да ли можете да замислите да ће у будућности бити правде у земљи под владавином закона ако ствари буду напредовале онако како јесу.

    Пружају нам се све погодности, заштићени од било каквих лоших вести и уљуљкани пропагандом да је све што радимо у име слободе и правде док градимо милитаризоване роботе са вештачком интелигенцијом да ратују широм света да очувамо мир и истовремено штитимо наше трупе јер тамо нису трупе.

    Неприкладно изгледа као погрешан дескриптор за тако нешто. То иде и даље од орвеловског.

    Било која мисао?

    Чекај, моја Алекса ми се смеје и управо је звонило на вратима уз моју испоруку дроном. Морам да идем.

  9. Џеф
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ми (и, вероватно, свет) имамо само једну наду – Сједињене Државе доживљавају финансијску деструкцију пре него што одемо много даље. Сједињене Државе нису искусиле ужас рата на нашем тлу 150 година – током грађанског рата. Сматрам да је мало вероватно да ће се америчка популација сада устати да заустави ратне хушкаче. Биће потребан један од два догађаја да се амерички народ опамети. Или (а) доживљавамо рат овде у ЦОНУС-у или (б) наш финансијски систем се урушава под стресом огромног државног дуга (тренутно 20+Т долара и расте са појавом наших лепих смањења пореза) на скоро исти начин на који је Спарта урадила .

    Али боље да се надамо да није (а) јер је аргумент (који сам први пут чуо 60-их) да нас више не штите два океана са обе стране је срање. Ниједна друга земља неће моћи да изврши конвенционални напад на САД. Они то неће моћи да ураде преко океана, а једини други пут је преко Канаде или Мексика, што је подједнако мало вероватно. Једини други избор је нуклеарни. И то би било срање, благо речено. Ааааннннд боље да се надамо да није ни (б). Садашњи систем датира из 70-их година када је ОПЕК подигао цену нафте, а САД нису имале новца да плате нашу потрошњу (или било шта друго) пошто смо разнели сав свој новац покушавајући да бомбардујемо Вијетнам назад у камено доба. Тај циклус нам је донео петродолар и специјална права вучења, а такође је омогућио низу републиканских председника да докажу да је републиканска странка била странка позајми и потроши, повећавајући државни дуг и добијајући моћ да се зајебава са остатком света кроз финансијске санкције које се ослањају на то да су свима потребни амерички долари који су доступни само у САД. Нова кинеска берза фјучерса за нафту која би требало да буде отворена овог месеца биће обрачуната у јуанима са златом. А Кина је највећи светски купац нафте. Боље да се надамо да ће свету и даље бити потребан амерички долар, јер ако не, многе земље неће купити наш дуг, а ако не купе наш дуг, амерички долар постаје мање вредан и наш животни стандард почиње да опада још брже него што је већ. И то би такође било срање. Постоји трећа опција где сви падају на једно колено и прихватају америчку власт. Али сумњам да је то вероватно.

    • Јое Тедески
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Већ дуже време говорим о томе како ће САД санкционисати друге нације у амерички изолационизам. Прочитај ово…

      https://www.activistpost.com/2017/09/venezuela-just-stopped-accepting-us-dollars-oil-countries-join-forces-kill-us-petrodollar.html

    • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      @ „Ниједна друга земља неће моћи да изврши конвенционални напад на САД. Они то неће моћи да ураде преко океана, а једини други пут је преко Канаде или Мексика, што је подједнако мало вероватно. ”

      Често сам мислио да докле год имамо своје нуклеарне бомбе, све што нам је потребно за стварну одбрану (за разлику од одржавања империје) су веома мале конвенционалне снаге за заштиту од инвазије у стилу „миша који је рикао“. Такозвани „буџет за одбрану“ се заправо односи на империју, а не на одбрану.

  10. Индрид Цолд
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Немачка није извршила инвазију на Чехословачку. Они су подржали декларацију сепаратистичке владе Словачке у марту 1939. године, након чега је чехословачка држава експлодирала, а Немци су ушли у велику борбу без отпора, осим у борби мањег броја чета. Остале делове окупирале су Пољска (у то време веома агресивна и ауторитарна држава) и Мађарска. Помало налик наступу Викторије Нуланд у Украјини.

  11. Скип Сцотт
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Наш МСМ је успављивао латте сипперс и неће се пробудити све док се облаци печурака не појаве на хоризонту. Можда као омаж њима наши пилоти дронова треба да носе ружичасте шешире.

  12. Мицхаел Кенни
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Ако Војно-индустријски комплекс и Академија филмске уметности и науке покушавају да повежу ове Черчилијанске епове са актуелним америчким ратовима, требало би да пазе шта желе“. Вероватније је да управо овај аутор покушава да повеже Други светски рат са актуелним ратовима Владимира Путина. Из његових ранијих чланака свакако знамо шта овај аутор жели! Прилично хистеричан, застрашујући тон овог чланка наговештава панику код аутора. Можемо само да нагађамо зашто он види Путина у тако великој невољи.

  13. годеницх
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „У својој класичној књизи из 1994., Век рата, покојни Габријел Колко је проницљиво објаснио:

    „Они који тврде да рат и припрема за њега нису неопходни за постојање или просперитет капитализма у потпуности промашују поенту: он једноставно није функционисао на било који други начин у прошлости и нема ничега у садашњости што би оправдало претпоставку да ће наредне деценије биће другачије..."

    Аутор не разликује слободно тржиште (капитализам) од монопола (капитализма) и пореди економију капитализма са политиком тоталитаризма и империје. Слепо усаглашеност и патриотизам из индоктринације у јавним школама, пропаганда жутог новинарства, фарса о порезу на доходак и холивудско клађење обвезница слободе (УС Треасуриес) подстакли су 'Век рата'. Критично питање може бити префињено да се постави питање како и када ћемо престати да финансирамо лудило рата својим радом и будућим радом наше деце (нашим доларима од пореза на доходак).

    Појам нафте као виталног енергетског ресурса у будућности више не важи. Бензин и петродолар су ван моде. Складиштење водоника и горивне ћелије долазе у моду. Лагано складиштење батерија ограничено је оскудним и исцрпљивим минералним ресурсима, па ће на крају бити надокнађено водоником. То убија аргумент енергетске кризе за врхунац нафте, шараду петродолара и наш апетит за експлоатацијом светских ресурса као што су нафта, литијум и графит за сирову енергију и складиштење енергије. Имамо довољно ресурса нафте, угља и природног гаса за прелазак на соларну, хидро, енергију ветра и хемијски рециклирану енергију у дистрибуираној инфраструктури за производњу водоника. Дистрибуирана производња енергије, све до индивидуалног дома, може учинити наше животе и нацију сигурнијим.

    Ратни порез (порез на доходак), порез на промет, акцизе и тарифе су постали регресивни са пореским рупама и пореским рајевима. Сада имамо компјутерску технологију за прелазак на јединствени прогресивни паушални порез* који се може користити за расподелу пореских прихода општинским и државним властима у нашој нацији (далеко од централизоване супер-државе**) која може да обезбеди већу политичку одговорност и приступ смислено грађанско учешће.

    * Порез на трансакције аутоматских плаћања (АПТ) Едгара Феигеа
    ** Судбина империја | Јохн Глубб | Интернет Арцхивес | 1976

  14. Еди
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Одличан чланак и коментари — то су разлог зашто сам одавно одустао од читања МСМ-а. МСМ ни не помиње статистику која се налази у чланку, само изоставља КЉУЧНЕ концепте и чињенице, јер читаоци МСМ-а то практично захтевају. Пре свега морам да се сложим са Енином изјавом о недостатку бриге за 'друго' као вероватно главног (мада не САМО) основног узрока ове равнодушности према крајње Ужасним стварима које САД раде неким другим земљама. Али нека чак ЈЕДНА особа (под претпоставком да се ради о белцу, средња класа, наравно) погине у ОВОЈ земљи од терористичке бомбе, а МСМ и шира јавност једва се суздржавају од апоплексије, а ми смо преплављени огорченим коментарима о нехуманост свега!! (Класичан пример је била бомба у Стерлинг Халл @ УВ-Мадисон 1970. која је заиста случајно убила особу, и пратећи бес, док смо у ИСТО ВРЕМЕ бацали ХИЉАДЕ бомби недељно (конзервативно) у југоисточној Азији са врло одређеним намера да се убије МНОГО људи.)

    • Данијел
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Годинама сам молио људе да дају Американцима мало емпатије. Ми смо, ипак, жртве погубнијег и моћнијег пропагандног апарата него што су Гебелс и Бернајс могли да пожеле.

      Али све више и више постаје очигледно да већина људи намерно не зна. Већина зна на неком нивоу да је једини начин на који могу да купе пар панталона тако јефтино зато што су многи људи ужасно искоришћавани. Куцам на Мац-у, питам се колико је кинеских радника ухваћено мрежом за спречавање самоубистава ФокЦомм инсталираном у њиховом радном концентрационом логору (и суочи се с тим, то су њихове монтажне фабрике са баракама).

      А литијум за његову батерију може доћи из Авганистана. А колтан је вероватно из Демократске Републике Конго, која је била на путу да то постане пре него што су Далес и Ко су свог председника мучили на смрт 1961. године, и од тада је убилачки пакао прожет сиромаштвом.

      Дакле, из похлепе и себичности, већина људи одлучује да не зна. А за оне од нас који имају неки ниво разумевања и мрзе се стварности, па, шта можемо да урадимо?

      Масовни штрајкови и бојкоти као што Цхрис Хедгес предлаже?

      • орвелл
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Хеј, Данијеле, САД су убиле МНОГЕ МИЛИОНЕ ЉУДИ
        ШИРОМ СВЕТА ОД ДРУГОГ СВЕТСКОГ РАТА,
        а ВИ КАЖЕТЕ ДА СУ АМЕРИКАНЦИ ЖРТВЕ?!?!?!?!?!?!
        КАКО ТУЖНО ЗАВАРЕНИ И НАРЦИСИЧНИ И ТОТАЛНО ЛУДИ!!!!!!!!!

        • Данијел
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Разумевање читања није једна од твојих јаких страна, видим. Ако можете поново да прочитате моје постове и заиста представите аргумент, молим вас. Јер у било чему што сам објавио нећете наћи ништа осим критике америчке спољне политике.

  15. Зацхари Смитх
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Критично питање данас је да ли америчка јавност може прикупити политичку вољу да повуче нашу земљу са ивице још веће војне катастрофе од оних које смо већ покренули на милионе наших суседа.

    По мом мишљењу, аутор је ово питање релативно обесмислио другим запажањем које је раније написао.

    Колико Американаца зна да је кампања бомбардовања коју је Обама покренуо у Ираку и Сирији 2014. била најтежа кампања америчког бомбардовања било где у свету од Вијетнама?

    Направите ту тачку број 1. Не знају.. Корпоративни медији нам говоре само оно што сматра да треба да знамо, а дозвољена је само њихова верзија. Зашто би иначе ПропОрНот шема и други слични били гурани колико и они?

    Тачка # 2 – У случају да Американци икада науче, које су шансе да ће их запалити? Људи се могу „десензибилисати“ – или изманипулисати у уверењу да су жртве бомбардовања заслужиле сваки део тога. Још једном, они морају да доносе своје одлуке на основу онога што верују да је истина. "Русија је напала Крим." „Садам ће нас све побити својим оружјем за масовно уништење веома брзо. „Сирија наставља да користи отровни гас против сопственог народа. „Израел је и Божји омиљени народ и ЈЕДИНА демократија на Блиском истоку. „Проблемски системи који окружују Русију су ту да нас заштите од Ирана и Северне Кореје.

    Тек након што погледамо прве две тачке можемо се позабавити трећом о америчкој политичкој вољи. Али да ли то нешто значи? Размотрите мој случај овде у Индијани. Лажни демократа Џо Донели се НИКО не бори против њега на предстојећим предизборима. Имаћу „избор“ између лика који гласа за републиканца 95% времена и правог републиканца који не би био много поузданији од тога. Мој глас ће бити „пребројан“ електронским уређајем који се не може проверити и којим се лако може манипулисати да би се пријавили резултати које понуђач (или најпаметнији техничари) желе да каже. Одједном тај посао Политичке воље изгледа као лоша шала.

    Американци имају опадајући животни стандард. Пад прихода. Ипак, мало њих разуме шта се дешава, јер нам стално говоре да је све сјајно и да смо изузетни на сваки могући начин. Ових дана виђам службенике на каси како покушавају да кришом пребаце поглед на своје ручне уређаје између купаца. Такви људи немају појма о америчким ратовима, и усудио бих се рећи да им много врећа за лешеве неће много сметати – ако је то нико кога познају.

    Адолф Хитлер је био одлучан, као и данашњи амерички лидери, да одржи илузију мира и просперитета на унутрашњем плану.

    И попут Хитлера, „америчке вође“ предузимају кораке да задовоље сељаке. Задовољан са готово неограниченим бројем легалних и илегалних психо-дрога. Задовољан углавном адекватном, иако лошом храном. Епидемија гојазности у америчкој популацији и америчкој војсци је последица изузетно високог нивоа јефтине масти и шећера. Опет, сељаци нису обавештени о стварној цени овога. (отпорност на антибиотике, све проткано хомонима, и (обично) стерилизовано срање и друга прљавштина коју једемо.

    Хитлер је решио проблем рада у Немачкој милионским увозом робова. Погодите шта америчка елита предлаже?

    Шта ако бисте могли да добијете сопственог имигранта? је одмах преименована Сами спонзоришите имигранта.

    Учините ропство поново легалним једноставно тако што ћете га назвати „спонзорисаном имиграцијом“!

    х**пс://ввв.политицо.цом/магазине/стори/2018/02/13/иммигратион-висас-ецономицс-216968

    Али да се вратимо на централну тему есеја, то је нешто о чему се Тхе Сакер бавио прошле јесени.

    Крај „ратова јефтином“ за Сједињене Државе

    х**п://ввв.унз.цом/тсакер/тхе-енд-оф-тхе-варс-он-тхе-цхеап-фор-тхе-унитед-статес/

    Сакер данас има још један есеј о нивоу „порицања“ за који предвиђа да ће Повер Елитес приказати о крају Грави Траин-а. Каже да ће то порицати и да ће наставити да превозе бескорисно оружје и изузетно профитабилна дивљања страних убистава.

    Новооткривени руски системи наоружања: политичке импликације

    Немам разлога да се спорим са његовом проценом.

    • Зацхари Смитх
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС
      • Данијел
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да за сваку тачку.

        „Илузија слободе ће трајати све док је исплативо наставити илузију. У тренутку када илузија постане прескупа за одржавање, они ће само срушити пејзаж, повући завесе, помериће столове и столице с пута и видећете зид од цигле на задњем делу позориште.”

        ~ Франк Заппа

        Или, Џорџа Карлина „То је велики клуб и ти и ја нисмо у њему“ доводи до његове коначне пресуде.

        У последње време, чини ми се да сам најближе блаженству када покушам да дуплирам Џорџову пресуду/поглед на свет. Наиме: ионако не можемо ништа да урадимо по том питању, зато само седите и уживајте у представи. Ми људи смо имали своју шансу и упрскали смо је, па бар потражите забаву у хорор емисији пре него што сами себе одведемо до изумирања.

        Али Боже, то је тако депресиван поглед када нисам у Царлиновом расположењу.

  16. Нелс Вигхт
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Сјајан чланак праћен чудесним коментарима. Хвала вам свима. 90-годишњи преживели из Другог светског рата и Кореје у Мејну.

    • Лоис Гагнон
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Здраво Нелс.

  17. Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Срамота за Вес Студи. Нисам (и не) гледао Оскаре. Студи је увек био један од мојих фаворита, али више нећу моћи да га гледам на исти начин.
    Чини се да се такве ствари дешавају неким глумцима који имају више среће од других. Том Селек је још један који изгледа мисли да јесте, јер је то зарадио више од било кога другог. Једном када се уозбиљио на „(шта год да се [померило]) плаво“, а затим почео да шива за превару куповине хипотеке, нисам могао да га гледам уопште, чак ни у старим хавајским приватним серијама где је изгледао тако допадљив. Стално га виђам како себе схвата преозбиљно и покушава да извуче пензионере, и друге мојих година, од њиховог животног улагања у дом. Изгледа да нема стида. Он чак и не разговара са тобом, само се понаша према теби.

    • Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „где“ не „били“ – извините, мислио сам да сам то исправио.

  18. ознака
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Американци ће тек почети да уче неке манире и да чисте свој чин када се излече од зависности од рата као што су то били Немци. Милиони њих побијени, гладни, доведени у беду и беду у разореним градовима. То је оно што ће бити потребно. Нуклеарни рат. Тада ће коначно научити да рат није компјутерска игра и схватиће шта су толико дуго наносили многим другим људима.

  19. мике к
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Насилни филмови, ТВ емисије и видео игрице припремају децу рано да прихвате насиље као само природан део живота, па чак и као уредан облик забаве. Колико је ово болесно??

  20. Смацк МацДоугал
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Шта? Северни Вијетнамци су се борили да наметну комунизам у целом Вијетнаму. Нису се борили за слободу. Слобода значи одсуство закона у присуству даваоца закона.

    Комунизам је тоталитаризам. У тоталитаризму нема слободе.

    Јужни Вијетнамци су се борили за своју независност. Амерички Конгрес је покренуо посреднички рат против комунистичких Руса и комунистичких Кинеза који су стали на страну Јужног Вијетнама.

    • мике к
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Можда диносауруси још лутају светом? Мислио сам да је горе изражено гледиште одавно умрло………….

    • фабрика глупости
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да су Сједињене Државе желеле слободан и независан Вијетнам, онда би избори из 1956. године били дозвољени, све француске трупе би биле избачене, а САД не би бринуле о избору високосоцијалистичке владе на челу са Хо Чијем. Мин (који је, да не заборавимо, волео да цитира Декларацију о независности као основу за ослобађање Вијетнама од француског и јапанског колонијализма).

      Ајзенхауер је, барем, искрено описао циљеве САД у 'Индокини' у говору 4. августа 1953. на Конференцији гувернера:

      „Узмимо, међутим, на пример, један једноставан проблем на иностраном пољу. Видели сте да је рат у Индокини описан на различите начине као резултат француског колонијализма и његовог француског одбијања да се пристојно опходи према староседелачком становништву. Поново га описујете као рат између комуниста и осталих елемената у југоисточној Азији. Али имате збуњену идеју о томе где се налази – Лаос, или Камбоџа, или Сијам, или било која од других земаља које су укључене. Не знате, заиста, зашто смо толико забринути за далеки југоисточни угао Азије.”

      „Ако Индокина оде, неколико ствари се дешава одмах. Малајско полуострво, последњи део краја који виси тамо доле, једва би се могао одбранити - и калај и волфрам које толико ценимо из тог подручја би престали да долазе. . . Дакле, када Сједињене Државе гласају за 400 милиона долара за помоћ том рату, ми не гласамо за програм поклона. Гласамо за најјефтинији начин на који можемо да спречимо појаву нечега што би било од најстрашнијег значаја за Сједињене Америчке Државе – нашу безбедност, нашу моћ и способност да добијемо одређене ствари које су нам потребне из богатства Индонежана територије и из југоисточне Азије.”

      Искреност од америчког председника! САД су управо хтеле да воде колонијално царство као што су то раније имали Французи и Британци, то је била визија Вашингтонског консензуса после Другог светског рата. Међутим, убрзо су схватили да је такво поштење лош однос са јавношћу.

      Тако је дошао ЈФК (који се кандидовао против Никсона због непостојећег 'ракетног јаза' са Совјетским Савезом), који је проповедао врлину хуманитарне продемократске интервенције у име линије слободе коју су председници САД од тада промовисали, Џонсон или Никсон, Форд или Картер, Реган и Буш или Клинтон и Обама, то је иста ПР линија. И не, ЈФК се није намеравао повући из Вијетнама, само је мислио да ће марионетски режим који је он поставио бити у стању да контролише Јужне Вијетнамце и да сломи сваки отпор, као што је марионетском режиму у Јужној Кореји успео. Џонсон је урадио управо оно што би ЈФК урадио пошто марионетски режим у Сајгону није успео да задржи контролу.

      Дакле, не, ови ратови нису вођени да би се патљиво локално становништво ослободило од репресивних влада, они су вођени да би стекли економске предности и промовисали империјалне циљеве. Наравно, Совјетски Савез је имао сличну агенду; централноазијске совјетске државе биле су нешто више од економских колонија које су служиле интересима Москве.

      У Хладном рату није било добрих момака, само два различита скупа похлепних малих копилана који су хтели да опљачкају Трећи свет на било који могући начин, настављајући тамо где су Француска, Британија, Немачка и Белгија стали након што се Европа спалила до темеља.

      • Данијел
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Чак и Ајзенхауеров цитат у извесној мери дезинформише. Није да би земље које он наводи престале да нам продају своје ресурсе. То је да би социјалистичке владе обезбедиле своје грађане, па би нас та средства коштала мало више.

        Чомски ме је пре много година убедио да је циљ САД у „Индокини“ да спрече Вијетнам да постане добар пример за друге земље које ће тада тражити социјалистичку независност. Знајући да се рат никада не може „добити“ у конвенционалном смислу, донета је одлука да се „бомбардују у камено доба“ и претворе у упозорење другима. У томе смо постигли циљ и онда се повукли.

        Да, браћа Кенеди су ушла у Белу кућу као „тврђи“ хладни ратници чак и од Никсона. Али препоручујем да прочитате одличну књигу Џејмса Дагласа, „ЈФК Анд Тхе Унспеакабле” да бисте стекли осећај како су еволуирали када су се суочили са егзистенцијалним изборима са којима су се суочили.

        И запамтите да је ЈФК обилазио Вијетнам 1950-их и написао да је немогуће „победити“ у рату. И чинило се да је истински повезао колонијално искуство других земаља са својим ирским наслеђем.

      • годеницх
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да, формирање рударских картела за ратни материјал који се продаје владама била је уобичајена пракса много пре 100-годишњег и 30-годишњег рата[1]. Парна машина је започела револуцију крајем 18. века[2], наставила се до Другог светског рата [3] и даље, тј. више рата, више империје, више профита,... више ратних пореза.

        [1] Породична фирма Фуггер, најважнија фирма свог времена | 2014
        [2] Мотори и парна технологија | Место светске баштине Цорнисх Мининг
        [3] Тражење и изградња монопола (1830-1940) | ИДЕА/РеПЕц | 2010

      • Грегори Херр
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Нема доказа за спекулације да би Кенеди „био“ ангажовао стотине хиљада америчких копнених трупа да процесуирају рат у Вијетнаму. Постоје докази да се Кенедијево размишљање развило током његовог времена на функцији у односу на „менталитет хладног рата“. Постоје докази да је политика америчке умешаности у Вијетнам била разматрана по Кенедијевом наређењу и да је његова лична склоност у време његовог убиства била за повлачење.

      • Грегори Херр
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС
  21. Боб Ван Нои
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Амерички заведени лидери не знају ништа о дипломатији осим малтретирања и превртања.”
    Ницолас ЈС Давиес

    Хвала г. Давиес на вашем одличном есеју. Била је то једноставна реченица изнад која ми је заиста одјекнула, јер не само да прикладно описује неоконски став, већ, како кажете, „америчке“ заведене лидере.

    Првобитно сам мислио да је ово феномен ГВ Бусха, али се као болест проширио на целу нашу владу и медије. Могу само да се надам да ће бити могуће променити мишљење Америке.

    Барем још увек имамо вести о Конзорцијуму! Хвала вам…

    • Глупо ми
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Тешко ми је да поверујем да су потпуно заведени. Донекле, сви смо. Ипак, они имају план којем ми остали не можемо приуштити да се супротставимо.

  22. Адријан Е.
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Само 18,000 немачких војника је погинуло у инвазији на Чехословачку и 16,000 у инвазији на Пољску.

    18,000 немачких војника погинуло у инвазији на Чехословачку?

    Чехословачка је престала да постоји и пре него што је у Европи почео Други светски рат. Након што су западне силе одлучиле да не помажу Чехословачкој (Совјетски Савез је понудио помоћ, али чехословачки председник није желео да пружи војни отпор без подршке Запада), Словачка је постала марионетска држава зависна од нацистичке Немачке, а данашња Чешка директно постао протекторат нацистичке Немачке.

    Праве војне борбе није било. Након што је чехословачка влада отишла у егзил, постојао је отпор герилског типа против нацистичке Немачке, а уследила су и масовна погубљења Чеха од стране нацистичких окупатора као одмазде. Али свакако није вероватно да је, иако није било правог рата, 18 немачких војника убијено у инвазији на Чехословачку, чак и више него у каснијој инвазији Пољске, која се генерално сматра почетком Другог светског рата. Рат у Европи.

    • ознака
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Чехословачка – без жртава. Бескрвна инвазија.
      Пољска – око 10,000 мртвих.
      Француска и Запад – 40,000 мртвих.

      Јул 1941, први пуни месец борби на истоку – 48,000 мртвих.

    • Ницолас ЈС Давиес
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС
    • Ницолас ЈС Давиес
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ево мог извора за немачке жртве у инвазији на Чехословачку. Извините што нисам укључио линк: http://althistory.wikia.com/wiki/Invasion_of_Czechoslovakia_(WFAC)

      • Давид Г.
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Исусе, то је јебени сајт за *алтернативну историју*, Дејвисе!!! То је очигледно фикција, отуда и „алтхисторија“.

        У нашој временској линији у квантном мултиверзуму, Чешке земље је апсорбовала нацистичка Немачка практично без војног противљења. (Након тога је, наравно, дошло до рата и отпора.)

        Једна је ствар не познавати основе европске историје 20. века – жалосно, али сви имамо много тога да научимо – али користити цифру из свог првог поготка у веб-претрази, а да ни не схватате шта гледате било би проблематично код средњошколаца.

        Света Хана, мислим да ћу о теби рећи ЦН уредима.

        • назадне еволуције
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дејвид Г – „Исусе, то је јебени сајт за *алтернативну историју*, Дејвисе!!! То је очигледно фикција, отуда и „алтхисторија“.

          Шта је прихваћена историја, Давид Г? Шта Черчил каже? Дицк Цхенеи? Бели шлемови? Хилари Клинтон? Њујорк тајмс/Вашингтон пост?

          Историја се врти. Као што је Черчил рекао: „Никада се не плашите, господо, историја ће бити љубазна према нама – јер ја ћу је написати. Баш тако. Мислите ли да би неко ко је рекао такав ред био изнад лажи? Не мислим ни на тренутак да је рекао истину.

          Конзорцијумске вести многи сматрају „алтернативним“ сајтом, лажним вестима, а ипак верујем да смо много ближи истини него други.

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дакле, Дејвис, тражећи брзе чињенице о Другом светском рату, о којем очигледно не зна ништа, налази се на веб страници где људи – за интелектуалну и имагинарну стимулацију – отворено креирају алтернативну временску линију у којој је Други светски рат почео 1938. ронилачким бомбардовањем Луфтвафеа у Прагу, а он поставља измишљени број са никада догодине борбе у свом делу овде на ЦН-у, за који очекује да људи схвате озбиљно.

          Када коментатор укаже на основну историју, Дејвис одвоји време да одговори овде, али само да самодопадно укаже на свој „извор“, а не да се бави основном историјском писменошћу коју је показао коментатор.

          Затим зовем БС на Дејвиса (који се, напомињем, није поново појавио на овој теми да би поткрепио своје тврдње цитирањем, рецимо, „Човек у високом замку“), и одједном сам присталица Бели шлемови?

          У искушењу сам да ти кажем да идеш дођавола, али како би било да ти учиним услугу и пустим да купиш моје ракетно гориво са концентрисаном тамном материјом. Научио сам формулу на викију Рик & Морти и даћу вам добру цену.

      • Зацхари Смитх
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Господине Давиес, бојим се да је ваша веза била на сајту алтернативне историје. Признајем да је изгледало тако аутентично да сам провео протеклих пола сата прегледавајући своје књиге историје да видим да ли је то нешто што су прешутили. Бити преварен лажним „Викијем“ (као што сам и ја био у почетку) ни најмање не одвлачи пажњу од ваше тезе.

        Добар есеј!

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ти си љепша особа од мене, Зацхари Смитх.

          Осећам да оваква неодбрањива аљкавост умањује не само кредибилитет овог чланка (чији сам основни став и ја симпатичан), већ и ЦН у целини.

        • Зацхари Смитх
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          То је сигурно била грешка, али ћу већину кривице пребацити на „Вики“ што сам дозволио да изгледа идентично њиховим уобичајеним стварима. Осим тога, ово је била споредна тачка, а њено потпуно брисање не би умањило есеј.

          Правим толико сличних грешака да „бацити први камен“ на питања правописа или тривијалности није нешто што би ми уопште користило.

          :)

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Да, али – и оставићу то након овога – Давиес не само да је био толико неупућен у историју да је ово укључио на прво место, *и не само* да га је добио својим првим хитом претраживача, а да није ни питао шта је он гледајући, *АЛИ ТАКОЂЕ*, када га је коментатор Адриан Е. убедљиво оспорио, бездушно га је вратио на исту проклету научно-фантастичну веб страницу, не показујући било какав интерес да утврди истину.

          То је тај последњи део који је овде заиста неодбрањив, по мом мишљењу.

        • назадне еволуције
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Давид Г – зашто нам ТИ не пружиш истину, Давид Г. Цитирајте књиге и сајтове за које мислите да говоре истину. Хајде да га узмемо.

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          назадна еволуција -

          Као што сам рекао у свом одговору изнад, сматрам да је рицкандморти.викиа.цом генерално меродаван у већини питања.

          Чини се да Дејвис и ви желите да станете на страну мејнстрим естаблишмента на алтхистори.викиа.цом, али не видим зашто морам да се покорим таквој ортодоксији.

        • назадне еволуције
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Давид Г – па, питао сам те: „Зашто нам ТИ не даш истину, Давид Г. Цитирај књиге и сајтове за које мислиш да говоре истину. Хајде да га имамо.”

          Добио сам тачно оно што сам очекивао - ништа.

        • Данијел
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          „Прави“ Вики такође није толико поуздан. Корпорације, обавештајне агенције, националне државе и разне „интересне групе“ су савладале „уређивање“ Википедије за „управљање перцепцијом“.

          Научио сам одмах након што сам први пут чуо за Вики да је чак и тако неконтроверзна тема као што су једрилице подложна дезинформацијама. Уноси које сам направио су измењени тако да представљају лажне информације скоро одмах.

        • назадне еволуције
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Зацхари Смитх – „Бити преварени лажним 'Викијем'…..”

          Вики је познат по томе што намерно изоставља критичне делове информација. Ко год да уређује сајт, посебно о историјским питањима, мора имати дневни ред.

          Још увек користим Вики, али то схватам са резервом.

        • Глупо ми
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Википедија и њене алтернативе нису прихватљиви извори, јер њихови аутори не сносе никакву одговорност.

          Непознате године на таквим сајтовима објављују плаћени (не руски :)) агенти чији доприноси остају под знаком питања.

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Глупо ми -

          Молим вас, немојте да идете уназад низ баштенску стазу и да се збуните о томе о чему овде говоримо.

          Сасвим сте у праву да Википедија није прихватљив ауторитет у озбиљним академским и професионалним контекстима (из разних разлога), али је уопштено корисна и свакако се доста ослањам на њу.

          Али оно што је овде у питању је потпуно другачије: Николас ЈС Давиес се безусловно ослања на један од безбројних „викија“ на викиа.цом о свакој теми под сунцем, у овом случају коју су створили ентузијасти алтернативне историје, за које претпостављам да би само бити ожалошћени када виде да се њихово креативно писање цитира као права историја на важном сајту за вести/коментаре као што је ЦН, и да га као такво бране одређени самоправедни коментатори.

  23. Ени
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Прилично је очигледно да су САД одустале од нацрта и прибегле америчком бомбардовању уместо чизмама на земљи како би смањиле америчке жртве како би избегле узвратни ударац америчког народа како би могли да се боре у својим бескрајним ратовима. Лично сматрам да амерички народ мало брине о животима изгубљеним у муслиманским и афричким земљама, а један рођак је у одговору на моје помињање ових жртава рекао да се све земље баве „подмуклим и подмуклим стварима“. Чуо сам двоје људи, од којих је један из јеврејске перспективе о муслиманима рекао да сваки муслиман треба да буде убијен, и питао сам да ли она говори и о деци. Њен одговор је био да. Друга која је дала исту изјаву била је бивша монахиња. Опет сам питао, и деца? Њен одговор је био да. Заиста не верујем да Американци у сопственој глави оправдавају наше ратове јер мисле да покушавамо да унесемо демократију и бољи живот у земље које нападамо, иако је то лаж пропаганде, али их мало брига за смрт и уништење „другог“. Генерација Ме која се више бави -самоиспуњењем” него друштвеном одговорношћу има веома неинклузивну перспективу на свет, као и на своју земљу. Холивуд је свакако охрабрио и подстакао и овај попустљив став.  

    • Глупо ми
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Чини се да нема велике разлике у шта људи верују, осим што ако то поделе у јавности (као што ја то радим овде), постаје лакше манипулисати.

      Они који имају моћ да доносе одлуке не могу мање да брину о Американцима или, у том случају, било коме другом.

  24. Јое Тедески
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ми Американци треба да идемо на врх планине и да копамо дубоко у своју моралну савест. Рећи ћу да је мајор америчке војске Дени Сјурсен за мене прави Американац. Његово мишљење је засновано на његовој реалности о његовом служењу у нашој војсци, и његовом преиспитивању тога све време кад год је ратна идеологија исправна и патриотска.

    Знам да сам причао о овоме, али са Путиновим откривањем руских достигнућа у оружју, која су сва постигнута са скоро никаквим буџетом, Американци су се вртели у глави. Ово није добра вест за индустрију која само зна како да профитира, или је добра за многе конгресне паразите који су узбуђени да их хране.

    Мир!

    • Јохн Вилсон
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Јое; Американци (и ми Британци) немамо никакву моралну или другу савест. Што се тиче рата без жртава, предлажем писцу да пита људе у Ираку, Либији, Сирији, Јемену и другде да ли постоји нешто као што је рат без жртава. Што се тиче Путинових открића о његовој новој опреми за оружје, предлажем да је ратна индустрија одушевљена овим јер сада могу да тврде да им треба више новца да надокнаде.

      • Јое Тедески
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Џоне на тему Американаца са савешћу, ми који имамо једну смо у овом тренутку грађани за које се говори да смо неамерички, или нас барем тако данас називају. Слажем се да треба ставити већи нагласак на невине животе којима су наше две земље нанеле овај бол. У томе ћете наћи инкубатор за терористе, а и ова наша корумпирана Дубока држава (и у САД и у УК) за њих је само велика сигурност посла. Што се тиче повећања америчког буџета МИЦ-а, због Путинове најаве новог и побољшаног руског наоружања, истичете да је Путин само помогао да се повећају ови буџети МИЦ-а ван видокруга, али с друге стране каква је 'тачка за разговор' Путина такође дао нам заговорнике за смањење потрошње у одбрани ако размислите о томе. У сваком случају, САД губе статус најмоћније војске, а све због своје нечувене војне потрошње и драстичних социјалних резова, проклетство, пошто је квалитет живота Америке пао на најниже нивое. Сада је Америка земља у којој нема ништа, када је реч о томе да заиста има чврсту имовину. Сада можемо да викнемо 'хеј зашто толико трошиш, Путину не треба' и да видимо како се то допада похлепној елити. Јое

        • Даве П.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Јое,

          Написали сте: Американци са савешћу који се описују као неамериканци; да тако је. Ако чак и врло тихо покушам да објасним нашим друштвеним пријатељима да то није сасвим тачно и да нема доказа о томе шта се на ТВ мрежама говори о мешању Русије/Путина у наше изборе 2016. и уништавању наше демократије; говоре ти у лице шта си рекао, о томе да си неамериканац.

          Не знам за друге људе који коментаришу на овим сајтовима. Али имамо друштвене пријатеље, многи од њих су, за разлику од нас, у финансијски уносним професијама. Све њихове информације долазе од ЦНН-а, МСНБЦ-а. Никада нису читали ништа о америчкој историји или историји своје земље. Многи од њих не знају ни ко је био Томас Џеферсон. Све своје време троше на зарађивање новца и проналажење пореских рупа како би избегли плаћање пореза. И многи од њих се изјашњавају као либералне демократе. Ово је твоја нова Америка.

          Већина Американаца, укључујући имигранте, потпуно је испран мозак. Дошао сам до закључка да нема смисла разговарати са њима о овим питањима. Како сада можете депрограмирати ове људе?

          Имам рођаке у Торонту, који разумеју о чему причамо. Прошлог пролећа сам посетио Торонто, тамо у Торонту имају РТ канал и често га гледају.

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дејв за све своје године никада нисам чуо, нити искусио да се ставови конфронтације које видим свуда око себе показују тако грубо и отворено, као што видим данас. За много тога кривим таблоидни стил извештавања нашег МСМ-а. Ово је медиј који оставља толико вести да се занемари, да ствара веома дезинформисану јавност. Први амандман није битан, колико је битно мишљење појединих особа. На неки начин мислим да су одређени Американци поносни што су искључили мишљење о другом Американцу да не буде познато. Иритација само погоршава и изазива још више иритације.

          Никада немам дефинитиван одговор за тебе, Даве, али као и ти, обоје морамо да се боримо кроз ово. Волим своју земљу и желим да помогнем да се додају различита мишљења како би била боља, али једна особа може да ради само оно што једна особа може. Сви морамо да останемо мирни и да разговарамо. Јое

      • Ени
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Мислим да већина појединаца има моралну савест када је у питању однос према другим људима, овде и у Британији, али оно што недостаје је наша способност да се идентификујемо са патњом „другог“. Подстичемо људе да имају јак националистички дух, али не глобални. Ако је ваша позадина у екологији, сигурно нисте научени да будете искључиво забринути за своје локалне екосистеме и равнодушни према онима на другим континентима, па вам је стало до екосистема у Азији, Африци и Аустралији, итд. Природно је да се идентификујете са својим, то је део наше шминке, али то можемо даље да усадимо или подстакнемо људе да имају ширу перспективу. Имао сам ујака који је био у трговачкој марини и пловио је у сваку луку у свакој земљи на сваком континенту и имао је тај осећај припадности свету, и то ми се допало. Људи који овде објављују као да прихватају свет са осећајем савести, али чини се да већина не.

        • Ени
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мој одговор је био Џону Вилсону, али Џо, у праву си што се тиче оспоравања положаја Америке у свету и етикетирања неамеричког. Користан алат који користе земље како бисте вукли њихову линију. Претпостављам да смо бунтовни духови.

        • Ени
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мој одговор је био Џону Вилсону, али Џо, у праву си што се тиче оспоравања положаја Америке у свету и етикетирања неамеричког. Користан алат који користе земље како бисте вукли њихову линију. Претпостављам да смо бунтовни духови.

        • Јое Тедески
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Није проблем, али када је у питању одговор, ја више волим метод бесплатног за све, мислим само ускочите и наведите своје ставове. С друге стране, Ени, ценим што сам љубазна. Шта год…. Јое

        • Петер Лоеб
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          ДА ЛИ „ВОЛИМ СВОЈУ ДРЖАВУ“...?

          Рођен сам у САД (на острву познатом као Менхетн). Са чиме
          Сада знам, нисам сигуран да заиста „волим своју земљу“.

          Знам то из много разлога, личних и физичких, остављајући га
          није опција. (Можда, до краја мог живота, ево где
          Ја ипак припадам.)

          Попут Џоа Тедеског, трудим се да мало светлости сија кроз преплављујући
          мрак. Покушавам да научим, често на иритацију оних који не желе да виде.

          Чудесни чланак Николаса Дејвиса не узима у обзир чланак Габријела Колка
          ЕКОНОМСКИХ анализа. Ово је јасно истакнуто у његовој књизи МАИН из 1976. године
          ТОКОВИ У САВРЕМЕНОЈ АМЕРИЧКОЈ ИСТОРИЈИ, (Погледајте посебно Поглавље 5)
          и Колков последњи чланак (у „контрапунчу“) ИЛУЗИЈА НОВОГ
          ДОГОВОР . У оба ова дела Колко истиче улогу Американца
          капитализам као и неуспеси „Њу Дила”.

          Рат је био решење домаћих економских проблема. Рат, не
          Нев Деал (итд.) решио је Велику депресију.

          Немам при руци везу тог чланка и проследићу је у а
          накнадни одговор ако га пронађем.

          Хвала Дејвису на његовој сталној вери у Колка. Колко је имао
          несрећну (!!) навику да пише анализе које је сматрао релевантним
          често на невољу такозваних „либерала-напредњака-демократа”.

          —- Петер Лоеб, Бостон, МА, САД

        • Петер Лоеб
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          ЛИНК ЗА ЧЛАНАК ГАБРИЈЕЛА КОЛКА О ИЛУЗИЈИ НОВИ ДИЛ

          (као што је обећано)

          https://www.counterpunch.org/2012/08/29/the-new-deal-illusion/

      • Ницолас ЈС Давиес
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Молимо прочитајте чланак.

        • Ени
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Прочитао сам чланак. Можда се не слажете са мојом проценом ствари, али свако за своје. Такође сам поставио коментар испод. Увек читам чланке.

        • Давид Г.
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ени, Николас ЈС Дејвис је одговарао Џону Вилсону, а не теби.

          Конкретно, мислим да је реаговао на ову јадну изјаву Џона Вилсона, која заиста изгледа као реакција на наслов, без користи од читања дела:

          „Што се тиче рата без жртава, предлажем писцу да пита људе у Ираку, Либији, Сирији, Јемену и другде да ли постоји нешто као што је рат без жртава.

        • Ени
          Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала Давиду ГИ овде проналази линкове збуњујуће. Чак сам поново прочитао чланак јер сам мислио да ми нешто недостаје. Хвала још једном.

      • Јоанне Иарвоод
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Сви они спремни тврде да морамо дати Израелу још више од рата. Због тога што се Иран понаша у Сирији.

    • орвелл
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хеј Јое Тедески! Американци НЕМАЈУ МОРАЛНУ САВЕСТ !!!!!

  25. Стан
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Рат је понашање животиња за освајање територије, освајање ресурса и освајање људи. Свакоме ко мисли да се рат води за идеје као што су слобода, демократија или мој лични фаворит, ослобађање туђих робова, испран је мозак културном пропагандом која почиње у вртићу. Сви смо одгајани да верујемо да се рат води због племените сврхе, због идеје. Али рат је за освајање животних потреба.

    И постоји разлика између рата против војске и обичног убиства невиних цивила, жена, деце и беба. Ово последње је само убиство, а не рат. Наши „ратови“ су само масовна убиства цивила. Линколнова ратна партија је вршила инвазију на друге народе последњих 150 година. Линколн је био први председник Републиканске партије која представља велике банке и велики бизнис. Политичке странке су пословни гангстери, баш као и Ал Капоне. Не мислим да је Ал Капоне убио жене, децу и бебе.

    • Глупо ми
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      И даље верујете у забаве?

      Препоручујем Деда Мраза. Он је стварнији.

  26. Древ Хункинс
    Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Целокупна идеја да се амерички војници „боре да заштите слободу овде у земљи и иностранству“ највеће је пропагандно достигнуће у глобалној историји.

    Ова линија самообмањујућег резоновања наилази на наклоност у Сједињеним Државама јер очигледно пружа моралну и етичку подршку иначе бруталним и империјалистичким подухватима. Ови бромиди о борби за заштиту слободе и демократије смирују америчку психу. Да се ​​амерички војници никада нису борили за племениту ствар, онда би људски покољ, смрт, крвопролиће, уништење, разношење гениталија, раскидање црева, одсецање удова деци, родитељи који су сведоци мучења деце, били ужас, итд. изван људског схватања. Апсолутно је неопходно да се све то стави у неку врсту оправданог реда пите од јабука, отуда и самопослужне флоскуле.

    Од краја Другог светског рата вашингтонски милитаристи (и током последњих 30 година њихови ционистички другари) су чинили злочине против човечности за злочинима против човечности за злочинима против човечности...

    • Цхарлес Ваткинс
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Они се такође боре 'да нас сачувају'. Када се то икада догодило?

      • гееип
        Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        „Амерички преварени лидери не знају ништа о дипломатији“, а не знају ништа о правом рату.

    • орвелл
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      САД од свог оснивања су „А ХОРРОР БЕИОНД
      ЉУДСКО РАЗУМЕВАЊЕ”.

    • Боб Мартин
      Март КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Потпуно се слажем.

Коментари су затворени.