Ексклузивно: Американци би требало да буду веома забринути због најаве руског председника Владимира Путина о продорима Русије у технологији наоружања – не нужно зато што представљају претњу, већ зато што ће то значити огромна богатства потрошена у САД на трку у наоружању, тврди Џонатан Маршал.
Аутор Јонатхан Марсхалл
Буди уплашен. Веома се плашите најновијег руског председника Владимира Путина хвалити се својој Савезној скупштини да су руски научници дошли до „пробоја у развоју нових модела стратешког наоружања“ усмереног на Сједињене Државе.

У овом видео снимку који је руска телевизија РУ-РТР путем телевизије АП у четвртак, 1. марта 2018. године, приказала нова руска интерконтинентална ракета Сармат на неоткривеној локацији у Русији. (АП)
Немојте се плашити да он има намеру да их користи. Немојте се чак ни плашити да је већина оружја које је демонстрирао кроз анимиране симулације оперативна.
Бојте се, радије, да ће фотеља Хладни ратници у Сједињеним Државама бесрамно искористити Путинов говор да оправда милијарде — не, трилионе — долара беспотребне потрошње на бесмислену трку у нуклеарном наоружању.
Остварење њихове агенде олакшано је медијским праћењем говора, у којима се наводи да је Путин „претио Западу” (Њујорк тајмс) и „представљао је ескалирани ниво борилачке реторике чак и по његовим оштроумним стандардима" (Вашингтон пост).
Путин је у ствари експлицитно и више пута наглашавао да његово ново оружје није офанзивно, већ је дизајнирано да одржи руско нуклеарно одвраћање суочених са растућим америчким противракетним системима.
Одговарајући Сједињеним Државама
„Још 2000. САД су најавиле повлачење из Уговора о антибалистичким ракетама“, објаснио је он. „Светско-амерички споразум о АБМ-у који је потписан 1972. видели смо као камен темељац међународног безбедносног система... Заједно са Уговором о смањењу стратешког наоружања, Уговор о АБМ не само да је створио атмосферу поверења, већ је и спречио било коју страну да безобзирно користи нуклеарно оружје. ”
„Дали смо све од себе да одвратимо Американце од повлачења из споразума“, наставио је он. "Све узалуд. САД су се повукле из споразума 2002. И после тога смо покушавали да развијемо конструктиван дијалог са Американцима. ... Сви наши предлози, апсолутно сви, одбијени су.”
Путин је наставио: „Упркос нашим бројним протестима и молбама... на Аљасци и Калифорнији су инсталирани нови системи противракетне одбране; као резултат ширења НАТО-а на исток, у западној Европи су створене две нове области противракетне одбране… Глобални систем одбране САД-а укључује пет крстарица и 30 разарача, који су… распоређени у регионе у непосредној близини граница Русије.
Путин прецењује потенцијалну ефикасност ових америчких противракетних одбрамбених система, који се никада нису показали поузданим. Али руски генерали, попут нашег, граде своје каријере на преувеличавању ризика, а Путин, као и већина Руса, лако се задиви тврдњама о америчкој технологији.
Као што сам овде писао 2016, „Протупројектни систем који је тренутно распоређен у Европи је данас сувише мали да би угрозио руско нуклеарно одвраћање. Заправо, АБМ технологија је још увек непоуздана, упркос америчким улагањима од више од 100 милијарди долара у истраживање и развој. Ипак, то је претња коју Русија не може да игнорише. Ниједан амерички војни стратег не би дуго седео да Русија почне да звони Сједињене Државе таквим системима.
Сумњиве руске тврдње
Русија није седела мирно. Као одговор, Путин је рекао да је Русија развила нове ракете способне да избегну америчку противракетну одбрану – узимајући нове руте (нпр. преко Јужног пола), путујући под водом, радећи хиперсоничним брзинама или маневришући непредвидиво.
Чини се да неке од његових грандиозних тврдњи имају мање за циљ да убеде техничке стручњаке него да увере домаћу публику да је Русија и даље велика сила и да не треба да се савија пред супериорном америчком моћи.
На пример, извештаји показују да крстарећа ракета на нуклеарни погон, попут оне коју је он описао, срушио се на недавним тестовима, а стручњаци кажу да је сложен и скуп концепт сам по себи „луд".
Слично томе, ако само желите да разнесете неке америчке луке, нема смисла градити нову класу нуклеарних дронова способних да путују хиљадама миља под водом, када бисте могли једноставно да распоредите нуклеарне пројектиле са полице са јефтиним бојевим главама за мамце. осујетили одбрану САД.
У интервјуу са Мегин Кели на НБЦ-у, сам Путин признао да је само једно од оружја које је поменуо — велика али прилично традиционална ракета — било спремно за борбу.
„Не претимо никоме“
Без обзира на све своје хвалисање, Путин је једноставно рекао да већина стручњака за оружје, па чак и Пентагон, одавно признају: Русија има средства да порази америчку противракетну одбрану, а не да победи у рату.
„Ми никоме не претимо, нећемо никога напасти нити било коме одузети било шта уз претњу оружјем“, рекао је он.
У случају да је неко и даље погрешно проценио његову намеру, додао је: „Нема потребе да се стварају додатне претње свету. Уместо тога, хајде да седнемо за преговарачки сто и заједно осмислимо нови и релевантан систем међународне безбедности и одрживог развоја за људску цивилизацију.
Већина ових упозорења, наравно, нису цитирана у западним новинским извештајима. Уместо тога, традиционално непријатељски расположени извештачи попут Нила Мекфаркуара и Дејвида Сенгера из Њујорк тајмса рекли су да је Путин „у суштини“ изјавио да је Русија „учинила одговор Америке застарелим“ – клизав језик који сугерише да би безбедност САД могла бити угрожена.
У ствари, ништа у Путиновој изјави није чак ни наговестило да је америчко нуклеарно одвраћање, подржано са 4,000 бојевих глава које разбијају градове, у питању.
Потребно је много мање од тога да би се спречио нуклеарни напад. Кина има само неколико стотина бојевих глава, али никоме не би пало на памет да се петља са њом. Заиста, ниједан рационални лидер — категорија која може или не мора укључивати председника Трампа— чак би помислио да покрене нуклеарни напад на Северну Кореју, са њених неколико десетина примитивних бојевих глава.
процена генерал-потпуковника Џејмса Ковалског, заменика команданта Стратешке команде САД, остаје истинито и данас као и 2013: руски нуклеарни напад на Сједињене Државе је тако „далека могућност“ да о томе „тешко да вреди расправљати“.
Милитаристи одговарају
Али амерички нео-хладни ратници одмах су ухватили Путинов говор како би распалили антируску помаму и позвали на још више војних издатака.
Бивши Обамин амбасадор у Москви, Мајкл Мекфол, инсистирао да је председник Трамп био запуштен јер није снажно одговорио на „данашњи Путинов говор који прети да ће напасти Америку на нове начине нуклеарним оружјем“. Недостатак повратка, рекао је, био је „Невероватан. Разочаравајуће. И страшно.”
Невероватније, разочаравајуће и страшније било је потпуна погрешна карактеризација Путиновог говора од стране бившег амбасадора. Човек се нада да његово извештавање Стејт департменту није било тако случајно погрешно.
А онда је био често цитирани адм. Џејмс Ставридис, бивши врховни савезнички командант НАТО-а, који је тврди да Путинов говор „осветљава његову стратегију 'крени на велико' за обрачун са САД, укључујући агресиван став поткријепљен дестабилизирајућим оружјем.
„То би требало да нас подстакне да развијемо супротности са оним што он описује“, изјавио је он. „Морамо да урадимо истраживање и развој, тестирање, терен и обуку да бисмо се носили са новим бојним пољем које он описује, са офанзивним и одбрамбеним способностима.
Такав језик јача амбициозни план Пентагона, који је изнесен у његовом недавном „Преглед нуклеарне држе“, који позива на стварање најмање две нове врсте нуклеарног оружја док се спроводи програм од 1.7 билиона долара „модернизације” америчког нуклеарног арсенала.
Још екстремнији, Роб Даненберг, бивши шеф Централне Евроазијске дивизије ЦИА-е, закључио да је „Путин можда украо марш на нас јер смо недовољно улагали у стратешко оружје најмање у последњој деценији“.
„Морамо признати да је Путин највећи непријатељ Запада“, рекао је Даненберг. „Морамо признати да нема преговора са њим. . . Понашање Русије се неће променити док се не промени режим. То би требало да буде наш фокус и стратегија.”
Ако би нешто требало да нас држи буднима ноћу да бринемо о судбини света, то је лудак попут Даненберга који позива на промену режима у Русији — а не Путинови цртани видео снимци о томе како Русија планира да одржи стабилно нуклеарно одвраћање са Сједињеним Државама.
Џонатан Маршал је аутор многих чланака о нуклеарном оружју и политици, укључујући „Научите да волите – и користите – бомбу, ""Снови о 'победи' у нуклеарном рату против Русије, ""Обамино неизвршено обећање о нуклеарном рату, ""Угрожавање значајног нуклеарног споразума".
Хвала вам што сте одали почаст сећању на Роберта Перија подржавајући његову страницу.
Неки људи би могли помислити да је НАТО мало по мало гурнуо Русију у ћошак и опколио. Али Русија се скоро 20 година припремала за исти незаконит третман какав је имала Југославија, промену режима и распарчавање. Од када је Весли Кларк издао наређење да НАТО пуца на руске војнике. Русија се спремала да то учини као веома опасан предлог. Верујем да Русија сада има јаке савезе. Алијансе много јаче од наших НАТО савеза . Након што су Сједињене Државе случајно намерно испалиле пројектил на кинеску амбасаду у Југославији. Русија и Кина су били најбољи пријатељи. Пријатељи који деле војну опрему и тајне. Како су се и Русија и Кина трудиле колико могу, успеле су да потроше само око 1/3 онога што САД раде за војне трошкове. Али можда су куповали више новца за новац? Имам општи осећај да сада траже места за супротстављање НАТО-у на сваком кораку.
Па Реган је тврдио да је срушио Совјетски Савез тако што их је потрошио у банкроту кроз трку у наоружању. Сада изгледа да Путин користи исту технику, али на САД. Момак је веома лукав.
Добро запажање , не знам много о новцу Али чини ми се када влада почне да купује сопствене државне обвезнице јер не може да прода своје обвезнице Можда смо све ближе банкроту
Зацхари Смитх 3. марта 2018. у 1
Ставити у:
„Један од њих је мала нуклеарна енергетска јединица тешке снаге која се може уградити у пројектил попут наше најновије ракете са ваздушним лансирањем Кс-101 или америчке ракете Томахавк – сличног типа, али са десетинама пута дужим дометом, десетине, у суштини неограничен домет“, рекао је Путин. „То је нисколетећи стелт пројектил са нуклеарном бојевом главом, са скоро неограниченим дометом, непредвидивом путањом и способношћу да заобиђе границе пресретања. Непобедив је против свих постојећих и перспективних система противваздушне одбране и противваздушне одбране.
Америчка војска је кренула овим путем још 1960-их
са Пројектом Орион званим Тхе Флиинг Цровбар, надзвучном ракетом мале висине на нуклеарни погон
Детаљно је описано на
http://www.merkle.com/pluto/pluto.html
(Занимљиво штиво за технички мислеће – погледајте и остале референце)
Мотор нуклеарног реактора прошао је тестове пуне снаге као и технологија материјала
потребно за доставно возило, али је пројекат отказан због:
1: Последице квара ракете - мини чернобил у вашем дворишту
2: Било је лако открити – Гласно, Ниско и Остављајући радиоактивно буђење
3: Било је скупо
4: „Све иде добро“, одлагање ракете на крају њеног посла урањањем у
дубоки океан се није сматрао добром идејом.
5: Нису нерањиви на ометање – замислите да је контролни систем преписан
на неки начин „надоградњом“ „Повратак пошиљаоцу“.
[нпр. Томахавкови имају велико оптерећење на крилима и потребна им је стална корекција лета да би остали на правом путу
Ово МОЖЕ објаснити зашто је од 59 крстарећих ракета лансираних на сиријски аеродром мање од половине досегло
њихова мета и писта, сигурно је главни фокус остао углавном неоштећен.]
Дакле, Русија треба да превазиђе ове проблеме са много мањим буџетом него што је она издвојила
пројекту Орион; неки од ових проблема потичу из закона физике
Дакле, мој поглед – вероватно неко добро истраживање и развој – можда чак и тестирање на терену – (чудни извештаји о
необични изотопи у атмосфери око Русије)
Али „није баш спреман за битку“ АКА Блуфф
Управо моје прве мисли, а можда још увек истините. Био сам под јаким утицајем читања викија пројекта Плутон о покушају САД да то ураде.
х**пс://ен.википедиа.орг/вики/Пројецт_Плуто
Погледај величину тог наивчина! Да се срушио, резултат би био мини-Чернобил! Али Путин је тврдио да би њихова верзија могла бити уграђена у Кх-55, цилиндар дужине 7 метара и пречника 1/2 метра. После још малог размишљања и додавања неколико претпоставки о тренутној руској технологији, сада верујем да би то могло да се уради. Не могу да замислим да се ова ствар рутински користи у уобичајеним временима, али као оружје за одмазду за други ударац, рој ових би могао да промени игру. Могу чак и да замислим да се они опораве са само умереним ризиком ако се покрену током кризне ситуације која се добро завршила.
Да сам их правио, свака ракета би имала „шифарник“ највишег квалитета који би реаговао ако и само ако добије одговарајућу поруку. Тако да не верујем да би „хаковање“ било проблем.
Још увек је лудо оружје, али морам мало да се позабавим својим ранијим сумњама. :)
х**пс://ен.википедиа.орг/вики/Кх-55
Не плашим се ових нових система оружја, не зато што су лажни, али заправо верујем да је сврха одвраћање. Ни на који начин не бих претпоставио да Путин измишља ове ствари. Сигурно не РС-28 Сармат. Сумњало се и сада је потврђено да има способност подорбиталног лансирања. Речено је да је хиперсонична ракета са ваздушним лансирањем (10 маха) већ распоређена у Јужном војном округу и верујем у то када се каже.
Беспилотне летелице за потапање и крстареће ракете на реакторски погон такође су уверљиве. Неоклопљено језгро реактора може се користити као извор топлоте за млазну турбину или потопљени погон. Русија је технолошки најнапреднија земља на свету у пројектовању реактора (можете да прогуглате БН600, БН800 и БРЕСТ-300, као примере). Дакле, сасвим је могуће да имају нешто за шта су прилично сигурни да ће функционисати, ако није завршено. На хиперсоничним бојевим главама за балистичку ракету раде САД, али и Кина и очекујем да ће их све три земље развити.
Као што Џонатан каже, не верујем да су ови нови системи заправо неопходни за одвраћање. Једна руска подморница са балистичким пројектилима могла би да уништи САД. Ове подморнице проводе месеце под арктичким ледом и могу да искоче само да лансирају ракете (16 пројектила, по 6 бојевих глава). Нема их зауставити.
Међутим, чини се да имамо неке луде у нашој војној и политичкој класи који мисле да можемо да планирамо и изведемо први удар на Русију (надам се да је мала мањина) и да поништимо њихову одмазду. Звоњење Русије са АБМ системима, као што радимо, требало је да донесе одговор. У ствари, Путин нам је тачно рекао шта ће урадити 2007. на Минхенској безбедносној конференцији. Он је рекао да Русија не може да парира САД у погледу трошкова ових АБМ система и сигурно није имао опцију да их постави на канадске или мексичке границе, тако да би Русија развила јефтине (релативно) ефикасне офанзивне противмере. 11 година касније, он је веран својој речи.
Џонатан је веома у праву у вези једне ствари, могли бисмо да се потрошимо у заборав. Размислите о томе шта је Русија постигла са буџетом за одбрану ~ 1/10 Сједињених Држава (такође су срезали буџет за одбрану за 2018... говорећи да се њихов програм модернизације ближи крају).
Наша војска је сада толико надувана и расипна да чак ни трошење 10 пута више од Руса неће обавити посао. Колико можемо да преусмеримо на војну потрошњу?
Двајт Ајзенхауер – 16. април 1953
Сваки направљени топ, сваки лансиран ратни брод, свака испаљена ракета означава, у крајњем смислу, крађу од оних који гладују и нису нахрањени, оних који су промрзли и нису обучени.
Овај свет у оружју не троши новац сам. Троши зној својих радника, генијалност својих научника, наде своје деце. Цена једног модерног тешког бомбардера је следећа: модерна зидана школа у више од 30 градова. Реч је о две електране, од којих свака опслужује град од 60,000 становника. То су две добре, потпуно опремљене болнице. То је неких педесет миља бетонског тротоара. Плаћамо једног борца са пола милиона бушела пшенице. Плаћамо један разарач са новим домовима у којима је могло да се смести више од 8,000 људи. . . . Ово уопште није начин живота, у било ком правом смислу. Под облаком претећег рата, човечанство виси о гвозденом крсту.
Ово је нови тренутак Спутњика. Са само 1/10 до 1/20 потрошачког капацитета западне империје (вероватно много мање од тога ако додате мрачни буџет МИЦ-а и додате УК и ЕУ, итд.), Руси су матирали утопијски снови наших лудих војних планера за крај света. Не може се десити бољој групи луђака!
Срећан сам што ћемо се можда вратити концепту обострано осигураног уништења. Чини се да је свет тада био безбеднији. У старом сукобу са Русијом Ирак се никада не би догодио. Луда идејом да су САД лидер униполарног света, Америка дивља широм света.
Питање Крима илуструје са чиме свака руска влада мора да се носи и на шта ће одговорити. Крајем Другог светског рата Совјетски Савез је контролисао око 2/3 обале Црног мора. Непосредно пре повратка Крима Русији та контрола је смањена на око 4/1. Око 4/1 остатка је био НАТО (Турска, Бугарска, Румунија). А онда је уследио неуспели покушај да се Грузија укључи.
Недавни политички догађаји у Украјини запретили су да би Крим могао да постане НАТО или НАТО-пријатељска база, односно копнени носач авиона који се налази на непосредној граници Русије. Путин није оклевао. Јасна порука је: „И ми имамо националне интересе и радићемо на њима“.
Ако је крајњи резултат Путиновог нуклеарног оружја да империјалистичке државе Америке даље одузму своје школе, болнице и инфраструктуру како би све расположиве ресурсе гурнуле у неупотребљиво оружје, уништавајући тако своју будућност и банкротирајући сопствено становништво, то је одлична стратегија. Циљ увек треба да буде уништење Америке; његове криминалне активности значе да се његово даље постојање више не може толерисати. Пошто ће уништење ратом, које је могуће пробудити, такође значити нуклеарну зиму и крај већине живота кичмењака, исправна стратегија је да се пусти да се поједе живо као што сада чини.
Ова руска „претња“ се случајно поклапа са све мањим повратом нафтног/војног/безбедносног комплекса банкстера у погледу њиховог безименог, али свеприсутног
Муслиманска терористичка претња.
Време је да се измисли још један баук – стари баук ће морати да уради.
Моје питање је следеће: како да знамо да Путин и руски олигарси нису укључени у игру да порески обвезници музе сваки цент? Превише је очигледних међународних преступа и епизода лажне заставе које је спровео амерички/европски/израелски великан да не би направили огромну међународну сцену. Па зашто онда не прозову наша многа дела за осуду домаћег и међународног тероризма? Предлажем да се негде у швајцарским Алпима недалеко од Базела налазе раскошни дворци где се састају Путин и момци из Голдман Сакса и планирају предстојеће шараде.
У ствари, Руси то прозивају...сваки пут...нико их не слуша....та фрустрација се видела у Путиновим речима о новим пројектилима..."сада ћете слушати."
поздрав
D
О, не брините, Русија помиње наше лажне заставе и многе преступе. Али америчка новинска служба је највећа пропагандна машинерија која је икада постојала на земљи. Мали РТ га не може надјачати.
Наравно, пропаганда америчке владе је да ништа што смо урадили не би требало да ужасне било кога другог, иако смо без провокација извршили инвазију на Авганистан, Ирак, Либију, Сирију, Гренаду, Панаму и Србију. Штавише, имамо право да се плашимо Русије јер су они без провокације напали Авганистан још 1977. Лично мислим да је Путин лукав као лисица. Он зна да је један од разлога за колапс старог СовУ-а био банкрот као резултат покушаја да се одржи корак са огромним нагомилавањем оружја САД које је покренуо Реган и настављено под Бушом старијим. Он такође зна да је амерички дуг када је Ст. Ронние преузео власт износио 934 милијарде долара, али сада, након деценија смањења пореза, расипне војне потрошње и неплаћених ратова, амерички дуг износи 20,000 милијарди долара. Мислим да ће нас само пустити да се трошимо у беспарици. И он ће то учинити трошећи 69 милијарди долара на војску у поређењу са 611 милијарди долара у САД.
Џеф, слажем се да би Путин могао да игра на Реганову карту, док ће сада САД бити те које повећавају рачуне за војну потрошњу како би дозволиле да цео наш систем пропадне. Лудо је имати профитабилан војноиндустријски систем, а ми то сада радимо са нашим обавештајним агенцијама. Профит ће увек мотивисати више кршења безбедности и лажних застава, а рат је крајњи када је у питању уновчавање. Јое
Ипак, морамо да живимо у страху јер нови руски авиони могу заправо бити смртоноснији од наших, а руски тенкови могу да круже око наших
Путин није претња свету! Амерички его је претња свету!
Само да ово на тренутак избацим из домена апстрактног. Ево описа онога што се догодило у Хирошими из Оливера Стоуна и Питера Кузника Неиспричана историја Сједињених Држава из поглавља под насловом Бомба: трагедија малог човека. Само мали узорак судбине/ужаса који би нас све могли чекати захваљујући будалама гладним моћи, паклено наклоњеним глобалној доминацији које владају нама. Проклете САД/Дееп Стате/МИЦ. Како се усуђују да обесе ову претњу над нама, нашом децом, људима света?
– Поглед са земље био је веома другачији и далеко мучнији. У хипоцентру, где су температуре достигле 5,400 степени. Ф, ватрена лопта је испекла људе „у снопове црног угљена који се дими у делићу секунде док су им унутрашњи органи прокључавали. Десетине хиљада је одмах убијено. Процењује се да је 140,000 мртвих до краја године и 200,000 до 1950. године.
...Преживели повређени и опечени претрпели су огромне патње. Хибакуша (особе погођене бомбом) описао је то као ходање кроз пакао. Улице су биле испуњене бескрајном сабласном поворком ужасно спаљених, често голих људи, чија је кожа висила са костију. Очајнички тражећи помоћ за своја рањена тела, тражећи чланове породице и покушавајући да побегну од пожара који су захватили, спотакнули су се о мртва тела која су била спаљена у грудве дрвеног угља, често смрзнута усред корака. Најпознатији песник атомске бомбе у Хирошими, Санкичи Тоге, који је умро 1953. у тридесетседмој години, написао је песму под насловом „Шести август: која делом гласи:
Како бих икада могао заборавити тај бљесак светлости!
У трену је тридесет хиљада људи нестало са улица;
Повици још педесет хиљада
Сломљена испод мрака…
Затим, кожа виси као крпе,
Руке груди;
Газећи разбијене људске мозгове...
Гомиле су се гомилале на обали реке, и на сплавовима причвршћеним за обалу,
Претворени постепено у лешеве под ужареним сунцем...
Пожар се помера…
На гомилу ученица које леже као отпад
Тако да је само Бог знао ко су они…
Како сам могао заборавити ту тишину
Који се спустио над град од три стотине хиљада?
Мирно
Како сам могао заборавити те молбе
О умирућој жени и детету
Емитоване кроз белину њихових очију,
Пробијајући наш ум и душу!
---
Следећи пут када неки идиот социопат неоконзерваторски политичар/глава која говори запрети нуклеарним ратом или преживи нуклеарни рат или било шта друго
глупости које можда бљују у то време...
Баци им ОВО у лице.
Хвала вам на вашим отрежњујућим коментарима. То ми је требало. Свима нам је потребна та свест о ноћној мори са којом смо у кревету.
Више људи би требало да прочита ваш пост. Јое
Зашто се Американци толико плаше? Озбиљно, они имају највећу „одбрану“ на свету и углавном су нападали, а не бранили било шта. Пушке и пушке на продају и још увек тако параноичан у вези са Русима због неког старог пропагандног лудила. Шта је с њима да ово не могу да пониште и само признају да су најјачи и да имају много интелигенције (не тајне службе) и иновативних способности, а ипак постоји та стална неспремност да ураде оно што Путин тражи од њих у разумној мери: седите заједно и разговарајте о томе како да направите структуру која је безбедна и добродошла за све?
Био би то бољи свет јер се енергија и интелект могу искористити за нешто боље од „одбране“ и потребе да се покаже ко је највећи и бољи, што само показује ниво незрелости, заглављеног у архетипу Хероја уместо Мудрог. .
Медији су толико екстремни са својом пропагандом и неспособношћу да нешто напишу из објективнијег угла да се човек запита: зар народ није у стању да то трансформише? Зар не могу да ремонтују пропагандну машину која ради прековремено?
То би га учинило много сигурнијим, а то недостаје у целој овој борби за „више безбедности“. Да, то даје новац 0.01% и онима који су на власти, али то да то траје деценијама са само неколико људи на врху не помаже.
Сада је ниво криминала који видимо (ДНЦ, ФБИ, ДОЈ, итд. око Руссиагатеа) очигледан, а ипак НИТ и ВаПо и МСМ и даље настављају као и обично. Да ли зато што више нема довољно снажног покрета? Да ли је пропаганда сада победила?
Где је антипропагандна дебата? Нема више покрета у антиратном стилу као у време Вијетнама, нема трибунала УН који се односе на све ратове и разарања од стране САД деценијама. Разговарати са Трампом: ТУЖНО!
Било би сјајно поново чути о неким покретима у САД зарад САД, али и за ЕУ и свет генерално да чују ту дебату уместо да сада живимо само са лажима из медија да би задовољили неколико моћних људи.
Андре Не знам где је отишло, али ако га нађеш јави ми. Одличан коментар. Јое
Роб Даненберг, бивши шеф одељења Централне Евроазије ЦИА-е: „Морамо да признамо да је Путин највећи непријатељ Запада... Морамо да признамо да нема преговора са њим. . . Понашање Русије се неће променити док се не промени режим. То би требало да буде наш фокус и стратегија.”
Господин Роб је очигледно спреман да настави своју промоцију „демократије у маршу“ (види Авганистан, Либију, Ирак, Сирију, Украјину...) Ова стара ласица је заборавила да је била најхришћанскија Прес. Буш мањи који је натерао САД да се повуку из Уговора о антибалистичким ракетама. И зар то нису били „људи“ ЦИА-е који су били кључни у довођењу украјинских неонациста на власт у Кијеву пре неколико година? — Невероватно колико ЦИА воли нацисте, неонацисте, ИСИС, Ал Каиду и друге „борце за слободу“ за „демократију у маршу“.
Даненберг и њему слични су оставили САД отворенима за аферу Аван и бројна кршења Устава САД од стране безбедносног апарата. Он – и други Бренани и Милери – воле да деле новац са приватним извођачима и воле новац Лобија. Наравно, Данненберг и др. не желите да преговарате — шта ако преговори донесу мир и међусобно разумевање? Старији људи желе добар новац, а овоме је потребан непријатељ. Где су 6 билиона долара које Пентагон није могао да урачуна? ЦИА би свакако требало да зна у чијим џеповима/на чијим офшор рачунима је новац. Да питамо Роба Даненберга за новац?
Скривање њихове опсцене количине новца једна је од најопсесивнијих активности сахрањивања ових међународних пирата. На крају крајева, новац је МОЋ – што је њихово „Драгоцено“ (Господар прстенова).
НАШИ ВЛАДАРИ МРЗЕ СВЕ ОСИМ ВЛАСТИ.
Мислим да многима недостаје шта Путин говори САД...
1) Ваша платформа за први удар је сада застарела…МАД ће се поново догодити
2) АБМ и ракетни одбрамбени системи су такође застарели против новог нуклеарног оружја...престаните да их правите и окружите нашу земљу њима...
САД не морају да ескалирају изградњу наоружања у ракетној одбрани или у мисијама првог удара… Узајамно осигурано уништење остаје у равнотежи…
Не могу да верујем да живим у земљи у којој су планови за први нуклеарни удар нова стратегија… ко смо ми, дођавола? чак ни нацисти нису могли да ову претњу претворе у стварност...
поздрав
D
Сви насилници крију у себи срж страха. САД се не разликују. Путин је сада назвао наш блеф, али дубока држава нема други МО – она ће само наставити са својим празним претњама до мучнине, надајући се да ће их и даље бити неколико застрашених, и да заиста немају други план Б да замени своје папире тигрова фарса.
Наравно, САД ће тражити неку малу нацију коју ће пребити како би искалили свој импотентни бес. Можда Венецуела?
Мислим да ће се можда позабавити шалом...и помоћи Израелу да сруши Либан...
Претпостављам да су њихови први планови за напад још увек на снази за Кореју и Иран… Нудерирајте их и седите и видите ко ће се тргнути….монструозна ароганција…
поздрав
D
Није на одмет. Када су људи опасно луди, тешко је предвидети њихово понашање – често сами не знају шта би даље могли да ураде. Неки који размишљају о овој ситуацији се моле, неки укрсте прсте, а неки само признају да не знају шта ће лудаци на челу……….
„Недавно састављена Ревизија нуклеарног положаја (НПР) Вашингтона са Комитетом за оружане снаге Представничког дома 6. фебруара […] не уклапа се добро са међународним споразумом о неширењу нуклеарног оружја (НПТ) у којем су га сложиле скоро све земље у свету да трку у нуклеарном наоружању треба зауставити и предузети све могуће мере за постизање нуклеарног разоружања.
„Али, схватања Вашингтона о глобалном нуклеарном разоружању су чудно амбивалентна, јер постоји безусловна подршка израелским високоразвијеним капацитетима нуклеарног оружја […]
„Вашингтон сада одбацује политику 'једине сврхе' (нуклеарно оружје које се користи само за одвраћање нуклеарних напада) и 'без прве употребе' (нуклеарно оружје које се користи само ако друга држава прво употреби такво оружје). Порука Кини и Русији је да ако САД сматрају да постоји ненуклеарна претња њиховим интересима, онда може доћи до нуклеарног удара Пентагона. Пример који је дат државама са нуклеарним оружјем као што су Индија, Израел и Пакистан је недвосмислен, јер је аспект одвраћања нуклеарног оружја замењен оним што би се могло назвати 'Прва претња', што значи да је више нуклеарног оружја које може бити распоређено земља, то ће бити сигурнија њена доминација. Према речима Стејт департмента, „деклараторна политика Сједињених Држава [је] да бисмо размотрили употребу нуклеарног оружја у екстремним околностима.“
„Пентагон се вратио у мрачне дане које је описао Данијел Елсберг у својим мемоарима Машина судњег дана. Рецензија Фајненшел тајмса сажела је претњу апокалипсе примећујући да би „Најстрашније од свега, открио је Елсберг, сваки амерички напад, било да је подстакнут избијањем правог рата или неисправним системом, следио би запањујуће нефлексибилан план. То би резултирало неселективним уништавањем не само Совјетског Савеза већ и Кине.' А сада је нефлексибилност намера Пентагона да развије и употреби нуклеарно оружје 'ниског приноса' у потпуно погрешном уверењу да ће се на неки чудан начин непријатељ против кога су усмерени уздржати од предузимања максималне акције одмазде. Оружје 'ниског приноса' не доприноси одвраћању. Они повећавају вероватноћу ватре и беса широм света.
„Нуклеарна бомба је нуклеарна бомба. Ниједна земља на свету неће лежати и не предузети ништа када амерички бомбардер баци оружје 'ниског приноса'. Како је могуће знати да напад није део ширег напада? Или да то неће бити праћено, рецимо, јуришом мега-нуклеарки на његове градове лансираним подморницама? Елсберг истиче да ништа не треба узимати здраво за готово. Учинити ово основним делом нуклеарне политике је лудост."
Трка ка Армагедону са ниским приносом
Аутор: Бриан Цлоугхлеи
https://www.counterpunch.org/2018/03/02/racing-towards-a-low-yield-armageddon/
Путинов говор ставља на крај идеју да би Русија толерисала нуклеарни напад мале снаге на себе или било ког од њених савезника. За Русију, нуклеарни напад било које величине захтева пун одговор.
„НАТО тврди да ракетни штит није изграђен против вас, већ против Ирана.
Послушајте Путинов одговор у документарном филму „Ицх, Путин – Еин Портраит“
https://www.youtube.com/watch?v=izEANd_ehak
(Гледајте минуте 19:40-22:30)
2011. и 2012. године, немачки новинар и документариста Хуберт Зајпел постао је први западни новинар који је неколико месеци пратио руског председника Владимира Путина. Немачки конзорцијум јавних емитера АРД емитовао је документарац у фебруару 2012.
Прилично сигуран да Путин тачно зна са каквим типом људи има посла на западу… тако да је тихо учинио све што је могао да спречи да га запад зароби у велики рат или велику ескалацију… он зна да то само игра на планове монструозни непријатељ који жели да га уништи...
Лично ми је лакнуло када видим да је поново успоставио нову равнотежу МАД…
Гледао сам га како се смеје једном репортеру који му је рекао „ови противракетни одбрамбени системи су против Ирана, не!“ само запањујућа разлика између Путина и оних попут Трампа или Пенса или бирајте...
Амерички бучни и пријетећи први нуклеарни удари своде се на сазнање да је америчка војска надувена неспособна и напета збрка... не може чак ни побиједити талибане у широкој отвореној борби на пијеску...
Након читања овог дела, тешко је поверовати да је исти аутор недавно написао следеће:
Из тренутног есеја:
Јефтине бојеве главе за мамце нису од велике користи ако имате нула до само шаку пројектила да их користите. По мом мишљењу, та дронова торпеда се не праве за напад на обалне градове, већ на поморске циљеве.
Што се тиче крстарећих пројектила на нуклеарни погон, изгледа да су луди. Дакле, или су они нека врста блефа, или господин Луис и ја немамо довољно маште да схватимо зашто су створени. А ако се један од њих срушио. догађај је морао бити негде на океану, јер би нуклеарни реактор замрљан на неколико квадратних миља копна сигурно био у вечерњим вестима.
Тако? Опет, игноришући главни потисак и историјски утицај овог кључног говора.
претпостављате да тај нуклеарни мотор укључује неки мини нуклеарни реактор, то не мора бити. Серија малих, али ефикасних нуклеарних експлозија у ствари може покренути пројектил са скоро нултим испадом, у теорији наравно. За такво оружје, које би потенцијално могло да ради са обогаћеним уранијумом који заправо није много радиоактиван, квар није опаснији од конвенционалне ракете.
Ево прилично доброг научног прегледа о руским новим нуклеарним пројектилима…прилично непристрасним у поређењу са већином западних извештаја које сам прочитао…
https://www.livescience.com/61920-nuclear-russia-torpedo-cruise-missile-why.html
Један инжењер истраживања је прилично уверен да је Путин успешно управљао крстарећом ракетом са нуклеарним мотором иначе то не би прогласио. Русија је такође далеко испред у међупланетарној свемирској летелици са нуклеарним мотором…буди на Марсу за 6 недеља! не 18 месеци...
и драго ми је што је поново успоставио МАД равнотежу
поздрав
D
Мислим да је аутор погрешно претпоставити да би подводни дрон био стратешка платформа за нуклеарно оружје дизајнирана за интерконтинентални напад из два разлога:
1. ИЦБМ са бродова/ваздухоплова/земаља/мобилног лансирања већ имају тај део стратегије нуклеарне одбране или нуклеарног противнапада покривеног на девет начина од недеље.
2. Дронови по правилу немају велики домет и из тог разлога су тактичко оружје које захтева распоређивање у позоришту (иако се може контролисати са било ког места), чини се вероватније да би ови наводни наутички дронови били тактички оружје за одбрану/напад против борбених група носача авиона, флоте ракетних фрегата и/или подморница. Најсавременије беспилотне летелице имају домет од само 200 миља, а домет слично контролисаних подводних летелица би вероватно био много мањи у поређењу са њима, у најмању руку.
Под претпоставком да Путин не продаје научнофантастичне приче, његов коментар о дроновима могао би да се односи на нешто у вези са суперкавитирајућим торпедом Схквал следеће генерације опремљеним даљинским навођењем, што није слично начину на који се контролишу беспилотне летелице. Каже се да је Скхвал 2. генерације потенцијално способан за максималне подводне брзине до 348 мпх, у односу на максималну брзину од 230 мпх ранијег модела.
Схквал 1. генерације се лансира при брзини од око 50 чворова, убрзава до 200 чворова да би заиста прешао растојање, а затим поново успорава на 50 чворова када је у домету свог циља, при чему се последњи налази на месту где се налази наводни прецизни „дрон“ на даљинско управљање. систем навођења би логично погодио своју мету са прецизношћу. Али то је корисно само са позиције од око 10 миља, последње што сам чуо.
Коначно, ниједна беспилотна летелица за коју знам да није способна да носи више од 500 фунти бомбе, али сумњам да би тактичке нуклеарке могле да се уклопе у такав фактор форме.
Можда. Али само детаљ.
Мој утисак је да су подводни „дронови“ заправо мале нуклеарне подморнице без посаде. Можда су Руси смислили како да направе супербрзо торпедо 'Шквал' на нуклеарни погон. Ствар би могла бити чак и са двоструком снагом, са пропелером за споро и тихо крстарење и режимом спринта помоћу нуклеарног ракетног мотора.
„Немојте се чак ни плашити да је већина оружја које је демонстрирао кроз анимиране симулације оперативна. Смешно како анимација приказује Путинове ракете на Флориди. Путин зна да Трамп неће рећи ништа о томе док се руга Трамповој немоћи да брани чак и свој домаћи терен, Мар а Ларго. Конгрес је изгласао санкције Русији због мешања у наше изборе. Трамп одбија да примени санкције. Путин се хвали да га нико не може спречити да бомбардује било кога, било где. Трамп Твитер критикује каријеру Алека Болдвина. Замисли. Не би се изненадило да Милер сазна да Трамп и Путин имају драги договор да се обогате, пљачкају богатство наше земље и поткопавају нашу демократију и демократије у слободном свету.
Пазите: трол БС.
Јок. Нема трола. Само стари ја, који се случајно не слажем са наративом на овом сајту да се Русија није мешала у изборе. Некада сте ми се свиђали момци.
Предвиђам да ће већина нас момака и девојака преболети одбијање само умереном патњом.
у реду је бити Милеров апологета...
поздрав
D
Ово је у суштини иста порука коју износе Гилберт Доцторов и Раи МцГоверн, а мој одговор је у суштини исти. Занимљивије је да уредници истог дана објављују три чланка на исту тему. То веома личи на панику. Изгледа да се сви слажу да је пораз гледа Путину у лице!
Џонатан Маршал:
„У интервјуу са Мегин Кели на Ен-Би-Сију, Путин је признао да је само једно од оружја које је поменуо — велика али прилично традиционална ракета — било спремно за борбу.
Путин у истом интервјуу:
„Сваки појединачни систем наоружања о коме сам данас говорио лако надмашује и избегава противракетни одбрамбени систем“, рекао је Путин. Али „неке од њих и даље морају бити фино подешене и на којима се ради. Други су већ доступни трупама и спремни за борбу.
Ова нетачност би се чинила мањом, иако није оправдана, да није било чињенице да у читавом чланку, у настојању да аргументује своју тврдњу да је стварна опасност у ескалацији војних трошкова, Маршал неколико пута покушава да изнесе аргумент да постоји „ нема много тога да се види овде, крени даље.”
Део овога укључује карактеризацију Путиновог реторичког држања („грандиозно“, „уз сво његово хвалисање“). Било је то директно, чињенично, отворено, за разлику од запаљиве реторике неког другог хвалисавца, овде на западној страни Атлантика. Други део додатно непотребно сугерише да Путин дува дим, на пример говорећи „да се крстарећа ракета на нуклеарни погон, попут оне коју је он описао, срушила на недавним тестовима. ” (ово је урадио неименовани „амерички званичник“, у режиму одговора, како је известила НБЦ вести 1. марта 2018.) Зар не би било без сумње предвидљиво да ће се десити падови током тестирања? У истом чланку цитира се Путин из његовог говора да „амерички народ треба да буде уверен да смо потпуно спремни“. То је застрашујуће, посебно када се каже на једноставан начин. Ово није срање од Роцкет Мана.
Али нема потребе да затамњујемо аргумент да би се наметнула очигледно тачна теза о ескалацији војне потрошње. Дувате дим или удишите ватру? За сада, можда је паметнија перспектива слична Паскаловој опклади о Богу и небу. Зашто не веровати уз тако малу цену? Сазнати другачије, пратити Пасцалову аргументацију, биће пакао.
Врло добро речено. Слажем се са језиком који се користи у овом чланку, и други савет да сами погледате говор или барем прочитате транскрипт.
Слажем се Лоренс. Окарактерисати Путина као хвалисавца игра против онога што је потребно – „слушања“ са поштовањем о ономе што човек комуницира.
Ескалирана војна потрошња од стране стрица Сама је дугогодишњи чин – нема потребе за затамњивањем аргумената за то када јавност прихвати било коју лажну претњу која јој се представља. А обим и степен руских способности нису битни све док је „довољно“ да се узврати на агресију која угрожава њихову (и обрнуто, нашу).
Да. Видите мој коментар изнад. Сада не знамо коме да верујемо, па нас је лако навести на претерано неповерење према Путину, или било чему било коме Русу да каже.
Да заиста. Такође сам прочитао цео транскрипт говора доступан на кремлин.ру на енглеском. Путин јасно каже да су они или већ распоређени или ће ускоро бити распоређени. Тенденција западних аналитичара или новинара да занемаре (барем јавно) оно што се чини као технолошка супериорност на руској страни је јадна. Могло би се рећи да је Путин лагао јер је ово оружје (ракета на нуклеарни погон!, хиперсонична ракета домета 2000 км!) заиста запањујуће, али искривљавање онога што је рекао или претварање да није ништа необично је заиста патетично.
У ствари, ако Руси имају ово оружје у великом броју, у комбинацији са својом супериорном противваздушном одбраном, они заправо могу да „победе” у нуклеарном рату против САД, ако искористе победнички концепт америчких стручњака који су писали о америчкој „нуклеарној надмоћи” пре више од 10 година. И, прилично сам сигуран (овог пута са оправданом логиком) да ће америчка војска желети средства за развој оружја сличних перформанси (нарочито крстареће ракете на нуклеарни погон и хиперсонично оружје великог домета)
Осим што наш амерички МИЦ плаћа Владимиру Путину 'накнаду за пса' за повећање нуклеарног буџета, наши господари и господарице смрти требало би да се пробуде за праву поруку руских лидера, и да ли је сада време за разговор. Уместо тога, нећу се изненадити ако ће СНЛ направити велику шалу из Путиновог обраћања његовој нацији, и учинити Путина кључним делом скеча. Само реци.
У праву си Јое. Већина јавности попила је превише МСМ коолаида да би могла да чује јасноћу у Путиновој поруци. Уче нас да не верујемо једном од ретких међународних играча који су заиста заслужили право да им се верује.
Толико си у праву, Мајк, да док смо ти и ја и други попут нас овде истраживали стварно ниско о увек злогласном Владимиру Путину, за разлику од нашег прихватања званичне наративне лажи, је све што је остало од рационално мислеће Америке . У међувремену, наш МСМ и водитељ ток шоуа за комично олакшање чине Путина неком врстом дубоко укоченог негативца или тако нешто, док се лаковерна америчка јавност смеје и аплаудира овој демонизацији овог стрпљивог и постојаног вође. Просечан Американац мало зна на кога да свали кривицу за овај нови Хладни рат, тако да већина ради како им се каже, јер просечан грађанин САД живи у страху од руске инвазије инспирисане Путином…. Да ли ико озбиљно купује ову монструозност дипломатије лаж? Да сви осим нас Мике. Јое
Мике К, Јое – Превише је очекивати да већина људи има макар мало знања о Русији, већина јавности у САД не би могла да каже где је Русија или да је пронађе на мапи, да није тако велика, каква је Русија.
Као што сам приметио више од пола века овде, чак и такозвани стручњаци овде у САД имају веома искривљен поглед на Русију. То је због њихове чисте ароганције, ово гледање на Русе као на инфериорне, азијске – неразвијене и заостале земље, као што су неки људи приметили у својим коментарима. Управо та ароганција ставља им неку врсту слепила на очи, и на њихове умове, и онемогућава их да имају реално тачан поглед на Русију и њен народ. А многи од ових стручњака за Русију су ваши либерали који пијуцкају Латте, корпоративне демократе, који тврде да воле црнце, Хиспаноамериканце и друге мањине.
Одрастао сам током мојих тинејџерских година 1950-их, иако је наставни план и програм, одмах након стицања независности земље, и даље био британски и већина информација долазила је са становишта Запада. Међутим, пошто је Индија неутрална земља и веома добар пријатељ Совјетског Савеза/Русије, постојале су те веома уравнотежене информације о Русији које су биле доступне у новинама, говорима политичких лидера. Дуго времена у САД, страх овог естаблишмента од социјализма и комунизма, и током ере Макартија 1950-их, информације представљене у САД о Русији, а такође мислим о земљама Трећег света, биле су веома искривљене. Руске дипломате и стручњаци разумеју свет много боље од наших стручњака. Морају, као што су увек били под спољном претњом, као и сада.
А у овим временима, све информације које се изнесу на телевизији и у новинама о Русији нису ништа друго до потпуно смеће.
Ти, Дејв, читаш коментаре овде и водиш приватне разговоре са људима, мени је фасцинантно колико Американаца није тако лоше са Русијом, па чак ни са Путином. Видите Даве, оно што покушавам да укажем је да ми Американци на површини изгледамо испраног мозга, али ако мало закопате, изненада ваш комшија разуме ситуацију. Такође бих могао да додам да већина ваших америчких комшија нема поверења у своју властиту америчку владу, а такође су мрски према МСМ. Видите Дејв, наш МСМ нас самима себи представља као да смо често тотални оно што нисмо….другим речима, њихове анкете лажу.
Мислим да просечан грађанин игде не жели никога да мрзи, али шта да ради грађанин када сви око њега кажу да је нешто лоше? Нас на Западу/Америку контролише наш МСМ.
Некада смо били друштво које никада није закључавало своја врата. Сада смо се трансформисали у друштво које избегава контакт очима из страха од странаца. Наша омладина расте у неповерењу у ауторитет. Полицајци су превише брутални, свештеник је перверзњак, а политичар лажљиви лопов, па зашто би се младић угледао на ове људе? Позовите број за гаранцију уређаја и разговараћете компјутеризованим гласом, а не стварном особом. Ако желите да претворите младе родитеље у колаче од орашастих плодова русофобије, само засветлите неласкаве Путинове слике на екрану са облаком печурака који лебди изнад снимка екрана, а ови нови поносни родитељи одојчади одмах постају мрзитељи Русије. Ово ради на старим паровима ако гледају слике својих унука док гледају ужасног Влада на цеви за сисе. Тамо где су друге националности заштићене од лоших стереотипних приказа, не толико руски. А онда су вести испуњене свиме осим оним што има смисла у вашем животу, а са тим иде још један дан вести.
Да, Дејв, ми Американци мрзимо Русе и веома подржавамо нашу владу, и то знам јер ми је мој МСМ тако рекао. Докле год осећамо да смо чудан човек, то је боље за њих да нас све убеде у оно што сви мислимо.... на крају крајева, они су наши господари и знају шта је најбоље. Уф!
Шта мислиш, Даве? Јое
Дејв, ево нешто за наставак наше дискусије. Нисам сигуран да се слажем са свиме што пише у чланку, али је у истом правцу о коме сам говорио.
https://www.sott.net/article/379023-Fox-News-cherry-picks-poll-and-misses-the-point
Здраво Џо-
Добар коментар и линк. Уопште ме не чуди што је огромна већина купила „Русију која се мешала у наше изборе“. Они то чују сваки дан, и нису изложени било каквом контра-аргументу. Мислим да су већина мојих пријатеља прилично интелигентни људи, али су веома заузети и већину својих вести добијају са свог телевизора. Некима од њих сам причао о „Операцији птица ругалица“, али они једноставно не прихватају њен значај. Истичем прошле лажи попут „оружја за масовно уништење“, али изгледа да то нема утицаја на њихову неспособност да доводе у питање данашње лажи.
Охрабрује ме да дођем у ЦН и да се „дружим“ неко време са људима који то „схвате“.
Чувај се Јое, и не дозволи да те гадови спусте.
Хеј Скип, све док могу да пронађем такве људе као што сте ви и многе друге овде на овој табли за коментаре, бар ћу знати да сам пронашао другарство без обзира на то колико лоше нас естаблишмент етикетира. Па хвала Скип. Јое
Јое,
Нисам изненађен овим резултатима анкете. Ова 24/7 пропагандна обука ће натерати пса да гласа за оно што желите да пас уради. Анкетирање Американаца о питањима везаним за спољну политику да би се ратовало, на земљама од којих неке не могу ни да лоцирају на мапи, а камоли да имају макар мало знања о тим земљама! Па то је оно што радимо од 9. септембра, градимо јавно мњење за ратове и још ратова. Можда би требало да испитају жртве да би сазнали да ли би жртве желеле рат против њих. Све што могу да кажем је да гледајући ово већ скоро две деценије, не може се кривити немачко становништво што је учествовало у Другом светском рату.
Јутрос је био Фарид Закарија са нашим великим дипломатом, руским стручњаком, Кондолизом Рајс на ЦНН-у. Било је одвратно гледати је. Има нешто у њеном начину одговарања, њеном језику, изразу лица, болесно је помислити да је она ту где јесте као експерт за спољну политику позван да даје мишљење. Чак и средњошколац може то много боље да објасни на достојанственом дипломатском језику. Наравно да постоје разлози да се такви људи ставе на подијум да би допрли до одређеног дела домаће публике.
Конди је коментарисао Путинов говор, Русију и Путиново мешање у нашу демократију и како ће овај веома поштен и угледан Роберт Милер све то сазнати. Наравно, и Фарид и Конди су јурили Трампа што је дозволио да се то догоди, и још неколико гађања. Она је имала нулту моћ као шеф тима за националну безбедност и као државни секретар за време ГВ Бусха. Емисију су водили Дик Чејни, Рамсфелд, Пол Волфовиц, Елиот Абрамс и слични. Она је само стављена тамо да служи њиховој сврси да заварају свет и део становништва овде код куће.
Медији и скоро већина владајућег естаблишмента већ годину и по јуре Трампа 24/7 – да би га извукли из Вашингтона. Мора да је под великим стресом гледајући са свих страна у потрази за заседом – може доћи из било ког правца. То није добро за државу, а веома опасно за свет.
Јое, нисам закључавао врата своје собе током 1960-их док сам био у школи у Анн Арбору. Током 1970-их, живели смо у малом језерском граду око четрдесет миља северно од Детроита. Ретко смо закључавали врата. Врло добри људи; људи који су видели Депресију били су штедљиви, много мудрији и добро су се сналазили у животу.
Даве је добро рекао, и то је увек добро информисано мишљење. Јое
Здраво Џо-
Управо сам мислио да су Оскари вечерас, а да ће лате пијукачи бити све-а- ламе над злим Путином и Трампстером који се спрема. Милиони ће бити укључени и потпуно ће бити увучени у другу психотерапију, и захтеваће да НЕШТО УЧИНИМО! Бог нам свима помогао.
Прескочи читање онога што сам управо написао Давеу.
Жао ми је због гледалаца Оскара, јер када сам био дете, моја мама и ја смо волели да гледамо како звезде Златне ере Холивуда добијају награде, а то није било нимало политички јер је било само пуно сјаја и сјаја.
Прескочи, ми смо тада били друга нација. Тада су наши лидери барем разговарали са Русима као што је Никита Хрушчов који је посетио Дизниленд и његов сусрет са симпатичним Волтом. Наравно да смо приговорили Русима, али не баш на начин на који радимо данас. СНЛ портрете Путина ћу представити као доказ А. Ох, знам да СНЛ никада никога не приказује а да их не исмеје, али са Русима ако приметите да је увек мало мрачније… можда ћемо то и ја, али мислим да Скип негде унутар моје поруке, овде сам на нивоу погледа.
Прескочите, ми Американци смо од спасилаца света постали паметни Алек на овој планети који машу нашом америчком заставом навијајући док бомбардујемо људе назад у камење. Чини се да смо незналица чија деца растурају школе. Ми Американци смо толико заглупљени, а ипак седимо и пресуђујемо шта су праве вести, а шта лажне, док је већина наших извештаја лаж пропуста. Сасвим искрено Скип ко од нас није збуњен вестима?
Већина Американаца дубоко у себи је добра, само се ово корпоративно вођство поиграва са нама, и тиме сви изгледамо као ружни Американци…..хеј Америко, тамо је други свет!
Ок Скип. Јое
„Американци би требало да буду веома забринути због најаве руског председника Владимира Путина о продорима Русије у технологији наоружања – не нужно зато што представљају претњу, већ зато што то значи да ће огромна богатства бити потрошена у САД у трци у наоружању”.. Управо је то поента овде. Капитализам је скоро мртав осим ратова. И да је свакој какистократији (држава) потребан непријатељ или претња која им то дозвољава. Путин само ради свој посао у реторици како би угојио новчанике и харао страхом да то постигне. Ово је вероватно планирано иза кулиса и јесте позориште. „Путин прецењује ефикасност... Могу да уочим тачност онога што је доказано тачно, али руски генерали, попут нашег, своје каријере граде на преувеличавању ризика, а Путин се, као и већина Руса, лако задиви тврдњама о америчкој технологији“ и то последња изјава је бс и лажна. Добар чланак који артикулише фарсу која је какистократија (било да је аутор чланка то мислио или не) и позориште и пропаганда.
САД под Трампом и његовим лудим генералима иду у сну према фантазијама о „победи“ из првог удара. Путин нам јасно и гласно говори какав би био одговор Русије на такав напад. Аутор овог малог есеја изоставио је најважније Путиново саопштење:
„Као такав, видим да ми је дужност да саопштим следеће. Свака употреба нуклеарног оружја против Русије или њених савезника, оружја кратког, средњег или било ког домета, сматраће се нуклеарним нападом на ову земљу. Одмазда ће бити хитна, са свим пратећим последицама.”
Овом изјавом успоставља се руска ЦРВЕНА ЛИНИЈА против било какве идеје коју амерички ратни планери могу да забављају да користе ограничено нуклеарно оружје против, рецимо Ирана. Било каква идеја да би Путин био пасиван као одговор на такве провокације више није одржива.
Да, јер Бари и његов унапређени нуклеарни арсенал, континуирано опкољавање Русије „штит ракетама“, промена режима у Украјини имају икакве везе са Трампом? Обама је чак започео текуће трговинске ратове последњег дана свог мандата. Твоја либтардна мржња према ПОТУС-у, иако је углавном заслужена, довела је до тога да постанеш мала кокошка која сквакс, то је адути, моја црева се нису померила како треба. Трамп је симптом, баш као што је био и Бери. Усмерите своју енергију на прави начин да будете осуђени на неуспех, а не да ће ваш ум натопљен мржњом моћи да пређе преко ваше јадне догме о 'адутима кривице'.
Одлично речено. Осим што је можда све само позориште. Русија поставља 5Г куле и имплементира ИоТ баш као и већина других земаља. Они су испод Агенде 21 заједно са осталих 178 земаља које су потписале тај међународни споразум УН пре више од четврт века. Олигарси у Русији се можда боре за што је могуће већу аутономију, али иду уз горе поменуте 5Г и ИоТ контролисане вештачком интелигенцијом. Ово је наравно само моја процена светских дешавања. Верујем да Агенда 21 и остало имају предност испред свега. Хвала што сте додали изостављену Путинову изјаву.
И ја мислим, Мајк, да је Путинова главна намера, што се тиче „порука“, једноставно да каже да можемо и да ћемо ефикасно бранити своју нацију. То је апел Западу да се опамети и да не тера Русију на то. Наравно, апели на разум остају глуви, али Путин је дужан да учини сваки покушај.
Договорено.
Тачно, али је поменуо „наше савезнике“, не именујући их. То би могло значити Сирију, Иран или чак
источном делу Украјине. Дакле, ово није само упозорење о нападу на Русију по себи.
тачно… право значење ове изјаве је „нећете користити нуклеарно оружје ни против кога у првом удару. агресиван и офанзивни начин”,,,,Време је да Империјум остави своје нуклеарно оружје у кутији.
Остатак света је уморан од ваше „изузетности“!
поздрав
D
„Свака употреба нуклеарног оружја против Русије или њених савезника…“ Коме, питам се, Путин проширује своју дефиницију „савезника?“ Донбасс? Вероватно. Кина? Можда ако постоји споразум. Иран? Можда превише непријатно близу Русије да би се игнорисало. Сирија? Па, Русија ЈЕ у земљи. Либан? Тешко је анализирати из Сирије. Северна Кореја? Немојте да видите да ће у овом случају крити зид, осим ако Кина не предузме мере и затражи умешаност Русије.
Мислим да Вашингтон ниједну од ових потенцијалних црвених линија не схвата озбиљно. Њихова тактика насилника сугерише да мисле да Русија неће узвратити пуцањем на Американце осим ако заиста не пређемо њихове границе. Недавно сам прочитао да овај став произилази из „знања“ да ће победити у било ком рату са првим ударом (заборавите чињеницу да би и „победници“ углавном били мртви), па претпостављају да ће Путин капитулирати пред сваким њиховим захтевом, иако после нека драматична реторика за домаћу потрошњу. Уверени у огромну и широку бројчану супериорност коју поседују на папиру, понашају се као насилници уверени да се њихове жртве никада неће усудити да узврате, или да их могу згњечити као бубе ако чак и покушају. Очигледно, они се осећају оправдано у суштини рушењем четири или пет исламских земаља које су покушале да узврате, и, сигуран сам, њихова порука (било подсвесна или очигледна) Путину је да ћемо ми учинити исто вама ако устрајете у пркоси нас.
НАТО наставља да расте, не зато што сви ти Европљани воле Американце, већ зато што нас се боје. То је потпуно исто као када се насилник убаци у жртву у школском дворишту. Жртви нико не прискаче у помоћ, они само бодре насилника јер не желе да буду следећа жртва. Европа је Хитлеру дала Судете јер нису хтели да се боре за туђи суверенитет. Данас су подједнако саучесници у давању Вашингтона Авганистану, Ираку, Либији, Сирији, Либану, Јемену, Украјини, Грузији… ви наведите следећу мету. Чак су и земље које су се понашале као што су Црна Гора и Македонија спремне да се појачају и поздраве свог усвојеног новог ујака. То је болесно.
Реалиста -
Веома проницљива запажања целе ове драме која осликавају понашање Изузетне суперсиле и вољних и невољних вазалних држава Европе, које учествују у њој – укључујући и жртве.
О, супер, поново сам добио на лутрији „умерености“. Без очигледног разлога, као и обично. Само ћеш морати да сачекаш, или сам опет изгубио време.
ДН би могао да користи бољи блог програм.../винк /хинт
поздрав
D
Мике к Потпуно се слажем и рекао сам исту ствар. То је једини логичан закључак који постоји. Русија се неће преврнути и дозволити смену режима, и бити још један Јелсин који ће учинити све што САД траже. Ако покушамо да задамо нокаут, очекујте потпуну одмазду. Ми смо насилник у школском дворишту.
Цитат из чланка:
„Морамо признати да је Путин највећи непријатељ Запада“, рекао је Даненберг. „Морамо признати да нема преговора са њим. . . Понашање Русије се неће променити док се не промени режим. То би требало да буде наш фокус и стратегија.”
Дозволите ми да разјаснимо….
У САД, садашњи/бивши запослени у ЦИА-и могу отворено да заговарају да се САД фокусирају на промену режима у Русији. На основу претходне историје ЦИА-е у овом погледу и њеног практично неограниченог буџета за ову сврху, није далеко рећи да је ово већ добро напредан пројекат за ЦИА-у.
У исто време само појава Русије која се мешала у прошлогодишње изборе добија посебну истрагу, нове санкције, одузима ПОТУС-у право да преговара о санкцијама итд. Све је то да се обезбеди покриће демократама које губе изборе.
Шта није у реду са овом сликом?
Да, природа америчке владе и политичких институција попут НСА и ЦИА више је чисто зло. То је претња целом животу на земљи, укључујући и мој и оне које волим, што ми јако замера. Ово више није лепа земља за живот, као што је то била моја прва много деценија. Слом у фашизам траје већ дуже време.
У реду, значи Русија нема оно што тврди да има у смислу свог балистичког и антибалистичког арсенала, чему онда сва ратоборност коју је избацио Путин? Сигуран сам да знамо да ли Путин лаже, или преувеличава своје тврдње, а ако јесте, сигуран сам да је свестан тога. Делимично је његов говор можда покушао да ублажи страхове руског народа, али такође каже да се Русија неће преокренути и дозволити САД да крене напред са променом режима без нуклеарне борбе на њиховим рукама. Неће тихо отићи у ноћ.
Можда је Путинова намера била двострука...
Један је да покаже снагу домаћој публици. То је разумљиво непосредно пред изборе, јер грађани било које нације воле да чују колико је њихова нација велика. Није тешко парафразирати Трампов изборни слоган за Путина као „Учините Русију поново великом…“. Да ли би уместо тога рекао: „Друже, ако наставимо овим путем, грингоси ће нас уништити...”. Наравно да не….
Други је да Путин ради оно што Путин најбоље ради, свирајући САД као бубањ. Кладим се да је предвидео да ће реакција САД на садржај његовог говора бити повећана војна потрошња. И био је у праву, МСМ је већ тражио повећање војних издатака, а бивши/садашњи војници и политичари су тражили исто. Тачније, развој више/новог нуклеарног оружја по цени од 1.7Т долара и вероватно мање од половине тога за повећане одбрамбене способности. САД не могу приуштити тренутни ниво војне потрошње, а још мање предложено повећање. Финансијске потешкоће САД ће на крају довести до њеног колапса, као и било које друго царство раније. Разлика је у томе што се САД неће тихо урушити и искористиће своје нуклеарне способности као последњи покушај који ће резултирати последњим ратом на Земљи…
Наша једина нада је да ће друштво и култура имплодирати у земљи пре тог последњег нуклеарног рата захваљујући Вашингтону, ДЦ много пре него што га започне обилазница. Иначе, очекујем да Вашингтон ДЦ спали планету Земљу радије него да покушава да се сложи са остатком живота планете – људским и другим. Сада свакодневно видимо како најгора нација на земљи прети целој планети. Мора да прође, некако... што пре.
Питам се да ли он (Путин) има залихе у Рејтхеону?
Не слажем се баш да је његова намера била да САД пружи изговор да потроше више новца на изградњу нашег нуклеарног арсенала. Знам да је то оно што господин Маршал тврди, али може бити и супротно. Мало по мало, САД гурају Русију у ћошак, окружују је антибалистичким оружјем и користе њене бивше сателитске земље да то ураде. Сигуран сам да Европа није одушевљена оним што је имао да каже, јер би они сигурно били најтеже погођени, посебно ако Путин каже да ћемо узвратити, а ми нисмо против употребе нашег нуклеарног арсенала. Зар то не кажеш насилнику, нећу ово лежати, а ако нападнеш биће последица, и то нуклеарних. Можда се нада да ће европске земље почети да врше већи притисак на САД да се повуку.
Анние, да. Много тога зависи од Европе. Цела западна Европа, укључујући Русију, биће збрисана за петнаестак минута или мање. Надам се да ће се они, Западна Европа, опаметити. Тужно је то што је Свет дошао до овога.
Европа зависи од Русије у погледу приступачних енергетских ресурса и друге економске трговине. Санкције су погодиле Европу НАТО-а много теже него што су наудиле Русији, а становништво у источној Европи, као иу неким земљама западне Европе, укључујући Немачку, уопште није задовољно континуираним ратоборним одговором НАТО-а. Не би ме чудило да се ЕУ распадне пре 2020. и НАТО заједно са њом. Што се тиче САД, само ако Трампа може да прати још један аутсајдер који није из естаблишмента који има интелект, моралну храброст и ниво вођства да следи и уради оно што је Трамп само обећао током своје кампање.
„... чему сва ратоборност коју је избацио Путин?“ Сама си одговорила на своје питање, Анние:
„САД су мало по мало гурале Русију у ћошак, окружујући је антибалистичким оружјем и користећи њене бивше сателитске земље да то ураде. Затим ту су трупе НАТО-а на граници са Русијом, где су их Гермаби напали прошли пут, санкције и бескрајна демонизација Русије уопште и Путина посебно.
И прочитао сам на другим сајтовима да је Русија заиста урадила велики посао на модернизацији своје војске у протеклој деценији.
Договорено. Нисам могао да верујем да је један од информативних канала објавио да се Русија повукла из Уговора о антибалистичким ракетама. Пропаганда мејнстрим медија је невероватна.
Изјава писца да Путин никада неће користити своје ново оружје у супротности је са оним што је Путин заправо рекао. Рекао је да је његово ново оружје ту за одбрану, па је очигледно, ако његова земља буде нападнута, он ће га сигурно употребити, иначе нема сврхе. Што се тиче војних издатака САД-а, није им потребан никакав изговор да се потроши више новца на ионако надуван буџет за одбрану (напад). Руски одбрамбени буџет је само делић величине САД, али изгледа да су произвели неко огромно оружје и то је највероватније зато што новац који троше иде директно на истраживање оружја, а не у џепове акционара Неокона .
Аутор је сугерисао, да Путин неће да нападне, то не значи да се неће заштитити! Другим речима, не брините, али немојте ме малтретирати!
Такође, додао бих да је Русија технички била прва у свемиру. Дођавола, углавном, то је њихова свемирска станица тамо горе. Њихова историја је вредност за новац, у поређењу са САД које бацају, буквално, палете готовине шта год желе. Новац се губи изнова и изнова и нема шта да се покаже за то.
Лично ми је лакнуло када сам чуо говор председника Путина. Његов одмерени одговор на све јасне претње био је скоро савршен, није да сам очекивао нешто мање од њега.
Веома одмерена, добро образложена анализа Џонатана Маршала – укључујући реалистичну процену Путинових тврдњи о технолошким открићима. Много хвала!
И заиста нема спора са закључком да говор Владимира Владимировича даје америчком МИЦ-у оно за чим се тврди да мрзи, али потајно жуди: „претњу“ која ће подстаћи нове висине војне потрошње.
Друштвени трошак за САД због тога што њихова влада јури тим расипничким путем је за жаљење, али то је начин да се империјална звер истроши што је могуће мирније.
Путин стручњак за џудо на послу.
Добар коментар. На много начина, Путинови коментари су само убрзали имплозију унутрашњег мира САД у револуционарни рат, иако још много година удаљен. Уништавање америчке мреже социјалне сигурности, оружја и оружја за масовно уништење (АР-15, АК-47, итд.) у рукама 10,000 грађана, бескућништво / гладовање / дехидрација, све већи бес и безнађе… То је неизбежно, уколико не дође до радикалних политичких промена у влади – што се неће десити.
Договорено! Заиста је освежавајуће читати овако добро осмишљене коментаре. Волео бих да наша влада може да потроши више времена и новца на „поправљање“ сопственог дома уместо да савија своје мишиће у иностранству. Мало интроспекције неће шкодити.
Ово непрестано америчко ратно хушкање је бесмислено. Опрезни и конзервативни Путин нема ни најмању намеру да изазове војни сукоб са Сједињеним Државама који не би добио ништа и био само самоубилачки. Осим тога, чију земљу сада на свим својим границама окружују стотине база наоружаних апсолутно најновијом технологијом, укључујући нуклеарне ракете? И, чија је држава у основи ограничена на мешање око подела на сопственој територији? Ипак, манијаци у Вашингтону нон-стоп брбљају за „промену режима у Москви“. Путин је дрзак и дрзак јер држи говоре оплакујући бескрајну листу шрафова које Вашингтон ставља на његову земљу. Дајте му још шест година, будале, и Путин ће бити трајно напољу због ограничења мандата. Једном када добијете тврдог ултранационалисту на функцији да га замени, изабраног као одговор на ваше константно ометање руске нације, можда ћете успети да изведете плес смрти који толико желите. Боже, ви ђаволи једноставно не можете да га донесете довољно брзо. Неки од нас предвиђају колатералну штету можда ће више волети да наставе да дишу или да виде како наша деца расту. У супротном, све ваше приче о преуређењу војске су само узалудни напори, а сви трошкови за нове системе наоружања су само бачен новац.
„...ми смо предвидели колатералну штету…“ нице фрасинг! Морам да признам да сам се насмејала на тај црни хумор,,,
Мени се чини да би најбољи могући пут за свет био да нико старији од 45 година не буде на било којој позицији моћи. Погледајте само горе ратне хушкаче, сви су у својим 60-им и 70-им годинама близу свог краја и само жуде да понесу свет са собом. Као што је Голдман рекао у Асиа Тимесу „није крај света, то је само крај тебе. То је оно што они не могу да поднесу, зато желе да сви идемо са њима.