Нунес: Перпси ФБИ и ДОЈ-а би могли бити суђени

Акције

Председник Одбора за обавештајне послове Представничког дома Девин Нунес изјавио је да „ДОЈ и ФБИ нису изнад закона“ и да би могли да се суоче са правним последицама због наводних злоупотреба ФИСА суда, извештава Реј Мекгаверн.

Аутор Раи МцГоверн

Бацајући рукавицу због наводне злоупотребе Закона о надзору страних обавјештајних служби (ФИСА) од стране Министарства правде и ФБИ-ја, предсједавајући Обавјештајног одбора Представничког дома Девин Нунес (Р-Калифорнија) изјавио је да би могле постојати правне посљедице за званичнике који су можда довели у заблуду. ФИСА суд. „Ако треба да им се суди, ми ћемо им судити“, рекао је он. „Разлог због којег Конгрес постоји је да надгледа ове агенције које смо створили.

Девин Нунес даје интервју са Схарил Атткиссон из Фулл Меасуре.

Нунес је заузео овај веома необичан став без ограничења током интервју са Еми награђиваном истраживачком новинарком Схарил Атткиссон, који је емитован у недељу.

Атткиссон је рекла да је позвала и Нунеса и члана Комисије за обавештајне послове Представничког дома, Адама Шифа (Д-Калифорнија), али да се само Нунес сложила. Питала га је о Шифовој оптужби да је Нунесов циљ био „да се ФБИ и ДОЈ суде“. Оно што је уследило била је веома нетипична грубост — искреност која се обично сматра прилично неприхватљивом у уљудним круговима вашингтонског естаблишмента.

Уместо да се изиграва дипломатом и одбаци оно што је Шиф тврдио да је Нунесов циљ, Нунес је рекао, у ствари, нека жетони падну где год могу. Он је без извињавања тврдио да би, да, кривично суђење могло бити исход. „ДОЈ и ФБИ нису изнад закона“, рекао је он. „Ако врше злостављање пред тајним судом који издаје налоге за америчке грађане, у праву сте да ћемо их ставити на суђење.

Дие Ис Цаст

Улози су веома високи. Садашњи и бивши високи званичници — и то не само из ДОЈ-а и ФБИ-а, већ и из других агенција попут ЦИА-е и НСА, за које документи и сведочења показују да су били укључени у пружање погрешних информација како би оправдали налог ФИСА-е за надгледање бившег званичника Трампове кампање Картера Пејџа — изненада се нађу у великој правној опасности. Као, територија злочина.

Ово није требало да се деси. Госпођа Клинтон је била упадљива, сећаш се? Када је ФИСА налог за надзор Пејџа добијен, само неколико недеља пре избора у новембру 2016., чинило се да није било потребе да се крију трагови, јер, чак и да су ове ваннаставне активности откривене, криминалци би се радовали додели сертификата, а не правни проблеми под Трамповим председништвом.

Тако ће ножеви изаћи. Углавном због тога што ће мејнстрим медији уложити велике напоре – заједно са Шифовим колегама у Демократској странци – да маргинализују Нунеса, може се очекивати да ће они који се нађу у опасности снажно одбити.

Ако је прошлост преседан, они ће бити уверени да ће са својим моћним савезницима унутар ФБИ/ДОЈ/ЦИА „дубоке државе“ моћи да се супротставе Нунесу и покажу њему и другим председницима истражних одбора у Конгресу где лежи моћ. Уобичајена мудрост је да су Нунес и остали одгризли много више него што могу да жваћу. А шансе не иду у прилог људима, укључујући председнике надзорних одбора, који се противе систему.

Издржљивост

С друге стране, претпостављени злочинци нису налетели на председника као што је Нунес већ четири деценије, откако су се кандидовали конгресмени Луциен Недзи (Д-Мицх.), Отис Пике (Д-НИ) и сенатор Франк Цхурцх (Д-Идахо). тешка, експлозивна саслушања о злоупотребама дубоке државе претходне генерације, укључујући масовно домаће шпијунирање које је открио типични истраживачки репортер Сеимоур Херсх у децембру 1974. (Заправо, то је углавном разлог зашто су одбори за надзор над обавјештајним службама Конгреса касније основани и зашто је ФИСА закон донета је 1978.)

У овом тренутку, неко је у искушењу да каже плус ца промена, плус ц'ест ла меме цхосе – или што се више ствари мењају, више остају исте – али то би у овом контексту било само пола тачно. Да, ниткови ће увек имати слободу са законом да шпијунирају друге. Али огромна разлика данас је у томе што мејнстрим медији немају места за оне који откривају владине злочине и злоупотребе. А ово ће бити велика препрека напорима Нунеса и других председника одбора да информишу јавност.

Један очигледан знак неспремности медија да не допадне корпоративним господарима и званичном Вашингтону је сурова реалност да Хершове најновије експлозивне истраге, које користе његов велики број владиних извора да истраже главна питања, нису успеле да пронађу дом ни на једном енглеском - говорне новине или часопис. У извесном смислу, ово пружа оно што би се могло назвати фактором „изградње поверења“, дајући извесну гаранцију злочинцима из дубоке државе да ће моћи ово да превазиђу и да ће председници конгресних одбора поново научити да знају своје (потчињене) ) место.

Много ће зависити од тога да ли ће се највиши званичници ДОЈ-а и ФБИ-а натерати да преокрену курс и дају приоритет заклетви коју су положили да подржавају и бране Устав Сједињених Држава од свих непријатеља, страних и домаћих. Овоме се не би требало превише надати, али ће бити потребна необична храброст да се искрено суочимо са великим злоделима који су се чинили – и пусте жетоне да падну где год могу. Осим тога, то би било исправно.

Нунес пројектује смирено уверење да ће, када он и Треи Говдеи (Р-Тенн.), председник Надзорног одбора Представничког дома, објаве документарне доказе који показују шта су њихове истраге откриле, званичницима ДОЈ-а и ФБИ-а бити тешко да се прикрију.

У осталим вестима…

У интервјуу са Атткисоном, Нунес је покрио низ других значајних питања:

  • Комитет затвара истрагу о могућем дослуху између Москве и Трампове кампање; нису пронађени докази о дослуху.
  • Очигледно широко распрострањена пракса „демаскирања“ идентитета Американаца под присмотром. По овом питању, Нунес је рекао: „У прошлој администрацији су разоткрили стотине, стотине и стотине имена Американаца. Они су демаскирали оно што бих рекао, у недостатку боље дефиниције, било у политичке сврхе.”
  • Упитан о Шифовим критикама да се Нунес понашао недолично у, како је рекао, „поноћном трку у Белу кућу“, Нунес је одговорио да су те приче неистините. „Па, већину времена игноришем политичке глупости у овом граду“, рекао је. „Оно што ћу рећи је да су све те приче од почетка биле потпуно лажне.

Не откад Вотергејт није постојао тако висок степен политичке тензије овде у Вашингтону, али су улози за нашу Републику овога пута још већи. Под претпоставком да је злоупотреба судских процедура ФИСА документована и да се они који су одговорни за брзо и слободно играње са потребним оправдањем за правне налоге не сматрају одговорним, подела овлашћења садржана у Уставу биће у опасности.

Некакав расплет се може очекивати у наредним месецима. Будите у току.

Реј Мекговерн сарађује са Телл тхе Ворд, издавачким огранком екуменске цркве Спаситеља у центру Вашингтона. Био је аналитичар ЦИА-е 27 година и суоснивач је Ветеран Интеллигенце Профессионалс фор Санити (ВИПС).

161 коментара за “Нунес: Перпси ФБИ и ДОЈ-а би могли бити суђени"

  1. Еби
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Погледајте интервју Џимија Дора са Вилијамом Бинијем о злоупотреби ФИСА налога и суда. То је интервју који апсолутно отвара очи. Биннеи објашњава колико су ФИСА судови незаконити и колико су веома неуставни.

    У редовном суду, обе стране морају да објасне своје образложење, а затим судије одлучују шта да раде. У ФИСА судовима је то само једностран разговор и зато је неуставан.

    ДЕА и друге обавештајне агенције могу добити налог ФИСА-е, а затим проследити своје информације другим полицијским агенцијама. То иде овако: ДЕА добија налог за шпијунирање дилера дроге и сазнаје да он превози дрогу на одређеном аутопуту. Он то каже локалним полицајцима, а затим ће га зауставити и рећи да је јурио или да му је угашено задње светло. Ово се стално дешава. Читали сте о томе.

    Сада се то води пред судију који такође зна шта се управо догодило, али уместо да кажемо да су му повређена права, хајде да идемо у фарсу.

    Озбиљно, овај видео је вредан вашег времена за гледање.

    цауцус99перцент има видео и расправља о њему. Иди у посету.

  2. Цонститутион4Евер
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Криминалитет на овом нивоу савезне власти је и системски и дубоко укорењен. Можда је врхунац наивности чак и надати се да ће правда бити задовољена.

  3. Брајан
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Добро извештавање!

    Шиф је у небројеним телевизијским наступима изјављивао да је видео доказе да је Трамп био у дослуху са Русима, али није могао да улази у детаље, чиме је омаловажавао Трампово име. Сада је наратив руско мешање!

    Шифа би требало да прогања права штампа, ако не и њега самог.

  4. Нунескила
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Још сличније Нунесу ће се судити за ометање правде.

  5. Тома
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Под претпоставком да је злоупотреба ФИСА судских процедура документована.

    Тачно: "Под претпоставком." Нико који пише за Цонсортиумневс не испитује своје претпоставке или питање, чак ни на секунд, да Нунес можда има потпуно политички мотив да изврши притисак да се фокус пажње са Трампа и Русије пребаци на ФБИ и ЦИА. Наравно, они имају историју сумњивог (и још горег) понашања, али и Нунес - као и Трамп. Идеја да је „ЦИА лоша = Нунес & Трамп добро“ претпоставка коју треба доказати; узимање идеје да ЦИА = Лош значи Трамп Добар без икаквог доказа за друго, засновано искључиво на претпоставци првог, заиста поставља питање.

  6. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Хвала Раи; и хвала Конзорцијум вести. Наставите са информацијама. ФСМ {факе-стреам-медиа} никада не би објавио ништа слично горе наведеном од Реја.

  7. ХопеЛБ
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Волим те прави патриота Раи Мц Говерн! И хвала!

  8. назадне еволуције
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Тролови су љути, пријатељи моји. Излазе у пуној снази, али безуспешно јер истина искаче по целом граду.

    • Нунескила
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Не, то је зато што се појављује БС.

  9. Роберт Шварц
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „…документи и сведочења…пружање погрешних информација како би се оправдао налог ФИСА за надгледање бившег званичника Трампове кампање Картера Пејџа…“

    Као што су чак и републиканци коначно морали да признају, докази за такву тврдњу не постоје, а Нунесов „меморандум“ је игнорисао чињенице из ФИСА захтева: савршено легитимног.

    Изненађујуће и разочаравајуће видети како Конзорцијум даје кредибилитет овим „лажним вестима“.

    • назадне еволуције
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Роберт Шварц – када их је судија оштро питао о чему се ради у њиховим захтевима, сигуран сам да су одговорили истинито (сарц). Сигуран сам да су споменули да је досије Стила платила Клинтонова кампања и ДНЦ, или су изоставили овај сићушни, мали, ситни детаљ? Сигуран сам да су обавестили судију о томе да је досије непроверен, или су и овај детаљ изоставили?

      Нунес и Гоуди, у свом сјају, траже да се доставе транскрипти ових поступака пред ФИСА Судом. Добар потез! Да видимо шта је овом судији обелодањено, а шта изостављено.

      Лажне вести, око моје.

  10. истина ИИ иоу`с
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    премлати тог лудака, брзо

  11. Стив
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Глума кловна, Реј.

  12. Цхарлес Бровнинг
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј, да ли си на страни Нунеса? Тешко је поверовати... иако (некако) добијам ваше поене.

  13. Зауставите Буша и Клинтона
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Открили смо да су прекршили велики број закона, вршили надзор над конкурентом са налогом на основу лажних доказа, што је све резултирало издајом гором од Вотергејта. Али мислимо да ниједан разуман тужилац не би подигао оптужницу....“
    — ФБИ

  14. Боб Ван Нои
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Хвала Паул Е. Меррелл, ЈД. Био сам убеђен од почетка свега овога да је ово била линија за Викилеакс. Сад кад бисмо могли да добијемо праву истрагу Сетовог убиства.

  15. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Повезане вести:

    Ким Дотцом: „Дозволите ми да вас уверим, ДНЦ хак чак није био ни хак“, https://www.zerohedge.com/news/2018-02-18/kim-dotcom-let-me-assure-you-dnc-hack-wasnt-even-hack (Ким Дот Цом тврди да лично зна ко је узео мејлове ДНЦ-а (Сет Рич) и његови адвокати су два пута писали Муеллеру, нудећи своје сведочење, али му се никада није јавио).

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Лепо је видети да се ви, Трампкин, Њут Гингрич и Шон Ханити слажу око ствари са Сетом Ричардом. Сада када бисте само могли да укључите Сетове родитеље...

      Портпарол породице (Рицхардс) је рекао: „У овом тренутку само људи са транспарентним политичким програмима или социопате још увек одржавају завере Сет Рича.“

      https://en.wikipedia.org/wiki/Murder_of_Seth_Rich#Conspiracy_theories

  16. Давид Отнесс
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Жалосно је како су се теме коментара на ЦН-у претвориле у налик на Јутјуб уврело увреде које је пар за тај курс. Чини се да се тролски поделемент соцклуппетри-а настанио и повукао дискурс наниже. Добре ствари никад не трају.
    (Али њима се може управљати, зар не?)

  17. Том
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Нунес би требало да буде у затвору. Али његов ја не дам _____ ни за шта осим за мене каже све.

  18. Џим
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Пас мој, каква срамота. Нунес ће имати среће ако избегне све ово без оптужбе за опструкцију, а ви ћете бити срећни ако ваше извештавање о овој причи не резултира уништењем вашег наслеђа из претходних радова.

    • БобС
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Вештине замагљивања које је Реј научио у ЦИА-и добро му служе.

  19. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Саудијско-Цио терористичка мрежа“
    Добро је што је Трампова администрација - мислим на Џареда - на том случају.

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Потпуно се слажем БобС, зар није сјајно поново осећати се безбедно? Јое

  20. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Док је психолошка операција сјајне лопте, дима и огледала позната као „Русијагејт“ почела да ради на испарењима пре него што је резервоар за гас коначно пресушио, главно откриће мејлова Клинтонове Викиликса у којима се описује саудијско/катарско финансирање ИСИС-а пада даље у рупу у сећању. Не постоји ништа као успех…

    • Древ Хункинс
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Добра поента г. Алатало. Сауди-Зио терористичка мрежа се извлачи са убиством, буквално и фигуративно и наравно, Сауди-Зио терористичка мрежа НИКАДА, НИКАД се не меша у БИЛО КАКВЕ изборе у Сједињеним Државама, не никада.

      (сарказам)

  21. Древ Хункинс
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    „Много ће зависити од тога да ли ће највиши званичници ДОЈ-а и ФБИ-а моћи да преокрену курс и дају приоритет заклетви коју су дали да подржавају и бране Устав Сједињених Држава од свих страних и домаћих непријатеља. Овоме се не би требало превише надати”

    Немојте ме погрешно схватити, ја апсолутно волим МцГовернове есеје, анализе и чланке, али бојим се да је ово горе поменуто врхунац наивности.

    • Зауставите Буша и Клинтона
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Договорено, али ОТОХ ће учинити све што морају да би остали на власти.
      Ако неким чудом јавно мњење буде толико изражено да мисле да ће бити свргнути или чак отићи у затвор због саучесништва ако наставе да штите криминалце, они ће бар кренути против неког од сарадника нижег нивоа.

      Мислим да их ништа не би могло натерати да крену на Хитлерија (који је изнад закона) или Комија (зна превише о Хитлеру и могао би да процури ако види да је угрожен), али можда неки од агената нижег нивоа који су заиста урадили надзор ће се суочити са казном.

    • Опет
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Такви званичници могу заправо имати такав идеал, ма колико га понекад издали лопови, фракције и они сами, тако да Рејов приступ охрабривања основног принципа може бити ефикасан.

  22. мике к
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Све већи напади на Реја, Нунеса и друге који боре обавештајну банду, доказ су да они погађају неке осетљиве нерве у дубоком стању.

    • БобС
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Колико вам треба помоћи да се облачите ујутру?

      • Јое Тедески
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Зашто БобС помажеш Мајку да се обуче, или волиш само да свлачиш људе? Јое

      • Опет
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Какав одвратан карактер имаш, БС. Лепо је видети да је то повезано са вашим идејама.

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хеј, и ја сам дубоки говорник, морам да ти кажем, овај Нунес је заправо врхунски... Мислим, док је био довољно љубазан да колегу коме је било непријатно због домаћег шпијунирања назове „Ал Кединим најбољим пријатељем у Конгресу“, али и даље има скоро нулти кредибилитет што се тиче Трампа и Русије. Сада када је обавио овај важан посао за нас, скоро сигурно ћемо га оптужити за све лажи које је ухваћен да говори!! :-)

      Пс...шта кажеш на онај Дана Рохербацхер....изгледа да се његово име коначно поново појавило: https://talkingpointsmemo.com/muckraker/rick-gates-lied-mueller-meeting-ukraine-manafort-mercury-rohrabacher

      -Вилл, дугогодишња медицинска сестра на одељењу са том илузивном ААЦН Дееп Стате Тролл сертификатом (ДСТРН)…

  23. Нанси
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Морам да се запитам да ли у „обавештајном“ свету постоји необична храброст на коју се Реј позива да би открио и признао своја недела. Познавао сам некога ко је имао интервју у ЦИА-и пре отприлике 20 година и рекла је да је то било тако језиво да је одустала од свих мисли о послу.

  24. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Заиста добро, Соцратиц Гадфли, ваш блог добро сумира наше тренутно политичко стање „Нека је фарса с тобом“!

  25. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј, заслужујеш нашу захвалност и дивљење за храбре и савесне ставове које си заузео... након што си безбедно обезбедио своју пензију.

    • Антивар7
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Добро је што су америчке трупе легалне, тако да немате о чему да бринете.

      • Антивар7
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Упс! Мислио сам на „америчке тролове“…

  26. Древ Хункинс
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Потражите евентуалну причу о финансирању Нунесове кампање. Нешто у чему преврћете све стене можете пронаћи скоро све што тражите.

    Наравно, медији естаблишмента ће тада постати толико шокирани и огорчени и трчати са свим мањим детаљима које открију; Блитзер ће имати сјај у очима и лупање пљувачке око уста док изнова и изнова пребацује причу, исто је и са Маддоуом и свим другим проституткама из штампе које хушка на милитаризам.

    Сећам се да се то догодило Рону Делумсу пре много година када је господин Делумс почео да даје неке веома ерудитне, херојске и критичке антиимперијалне изјаве са говорнице за насилнике; сасвим сигурно, копали су и копали и ископали и смислили мало неприкладности у финансирању кампање да би га умазали, таман довољно.

    Ово ће се вероватно догодити Нунесу.

    • Даве П.
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Веома проницљива запажања Древ. Нунесу ће се десити баш онако како си написао. То се догодило већем броју људи раније, у протекле четири деценије.

      • Древ Хункинс
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Све је то тако излуђујуће и обесхрабрујуће Даве П.

  27. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј са смехом упоређује Девина Нунеса и његов #НунесНотхингбургер са Отисом Пајком, настављајући са #твосидеризмом који он и Кејтлин настављају да показују по овом питању http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/rip-bob-parry-and-rip-consortium-news.html

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Реј, ако желиш да напишеш нешто конструктивно о критизирању Муеллера, пиши о забринутостима Првог амандмана у вези са његовом оптужницом, коју већ имам — то такође избегава двостраност, јер знамо да Нунес није баш брига за 1А: http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

    • дениз
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „У исто време би се приметило Путиново тровање Литвињенка“

      Драго ми је да ово већ знате, пошто остатак света само сумња у ово, можда можете да пружите неке доказе да и ми то знамо.

      • Скип Сцотт
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        „Ако довољно често понављате лаж, људи ће у њу поверовати, а ви ћете чак и сами поверовати. Јозеф Гебелс

        Гадфлијев доказ је да га је чуо 1000 пута на ТВ-у.

  28. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Девин Нунес НИЈЕ оно што бих назвао „веродостојним извором“. Зар не можемо пронаћи много БОЉИХ мета на које бисмо циљали за ФИСА судске злоупотребе од ове?

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Реј је фиксиран на ово питање, Лидија, и наставља да се бави двостраношћу. Заправо постоје легитимне критике Муеллера, попут моје. http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

    • дениз
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Зашто Девин Нунес није веродостојан извор? Можете ли да пружите неке доказе, како бисмо могли да расправљамо о овој теми?

      • Зауставите Буша и Клинтона
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Погледајте његову евиденцију гласања – он увек гласа за више надзора и мање захтева за налоге.
        Чудно је да би на овоме изашао на десној страни. (Вероватно је за њега чисто партијско питање.)

  29. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј, можда би некада могао да напишеш какву си улогу имао у достављању искривљених обавештајних података Регану који су му омогућили повећање војне потрошње. Очигледно нисте дали оставку у знак протеста јер се ваша биографија хвали са „27 година“ у ЦИА-и (то је део ДУБОКЕ ДРЖАВЕ!!!!, зар не?).
    Колики део пензије прикупљате?

    • дениз
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да ли имате било какав доказ који би поткријепио вашу оптужбу, или само претпоставити да је ово још један клеветнички коментар?

      • БобС
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Кажете да је другачији Реј Мекгаверн тај који је држао председничке брифинге (а затим кукао о лажним обавештајним подацима који су допринели Бушовој илегалној инвазији на Ирак) који су коришћени да се дочара илузија совјетске војне моћи?
        Или није дошло до масовне изградње одбране 1980-их, рационализоване (имагинарном) совјетском војном снагом?

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала што сте указали више на Рејову позадину хладног рата; Размотрићу то даље.

        • Опет
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Боље је избегавати храњење БобС трола; он долази искључиво да поремети.

        • Грегори Херр
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дакле, упознати сте са дотичним брифинзима. Само зато што је Реган надувао војни буџет не значи да га је МцГоверн хранио лажним обавештајним подацима.

          С друге стране, добро је објављено да је Чејни изокренуо руке код Ленглија, а Тенет се обавезао, а Реми је радио и на Ираку. Имали смо и меморандум Даунинг стрита и фијаско Пауела и Валери Плејм. Реј је био у праву што је био огорчен.

  30. Антивар7
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј, да ли мислиш да је Трамп направио договор: дозволиће ескалације против Русије, а заузврат ће га Дубока држава оставити на миру? Ако је тако, да ли то значи да ће ово нестати?

  31. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Није изненађујуће што се конзорцијум њуз и Фокс њуз такмиче за/деле исте старосне/расне демографске категорије.
    Ово је некада био прилично леп крај.

  32. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Ионако је немогуће добити целу Горгонину главу у овако корумпираном систему какав имамо. Зашто смо иначе у таквом нереду? И ГОП и Демократе нису служиле народу, па би стога требало да одустанемо од покушаја да се позабавимо било каквом злоупотребом?

  33. Цхарлес Мисфелдт
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Хоће ли Нунес или било који конзервативац ићи на хиљаде незаконитих радњи које су починили конзервативци??? НЕ! Нунес, као и сваки конзервативни издајник у Америци (републиканац или демократа) треба да буде процесуиран у пуном обиму закона. Конзервативна агенда није морална или уставна.

    • БобС
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Али, али, али……шта је са ДЕЕП СТАТЕ!!!!?????

      • Јое Тедески
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        БобС да ли за ово користите свој глас Елмера Фудда?

        • Јое Тедески
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Извини БобС, хтео сам да кажем Порки Пиг. Опет пази. Јое

    • дениз
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Конзервативци са којима се не слажете су у мраку, а либерали са којима се слажете су у светлу.

      Ово је илузија применљива на свакога ко грешком изабере страну уместо да тражи истину или лаж на свим странама. То је умни трик који се бескрајно искоришћава.

      И ја више волим реторику левице, али њихова реалност је далеко од њихових чудесних речи. Када наступи дубока корупција, хероји су малобројни, а свакако цела страна, односно Реп или Дем, се не састоји од анђела или ђавола.

    • Вм. Боице
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Мислим да не постоји „конзервативна агенда“, осим самобогаћења. И каква је то фантазија о смањењу војног буџета када буџет створења захтева три пута више?

      Наравно, ФИСА суд је тајни суд који ретко одбија захтев, али да ли неко од вас заиста мисли да је Девин Нунес нека врста уставног хероја? Ево дела онога што је рекао у интервјуу за ту познату левичарску ТВ мрежу „Фокс њуз”:

      „Реп. Девин Нунес (Р-Калифорнија) је у петак признао да није лично прегледао захтеве за налоге за надзор који представљају основу поверљивог меморандума објављеног раније тог дана.

      Нунес је рекао да се ослонио на рецензију члана одбора, представника Треја Гаудија (РС.Ц.).

      „Не, нисам“, рекао је Нунес Брету Бајеру на Фок Невс-у, на питање да ли је видео апликације.

      У допису, који је раније тог дана објавио Комитет Представничког дома за обавештајне послове, наводи се да је политички мотивисан материјал коришћен за подношење петиције влади за издавање налога за праћење америчког држављанина.

      Нунес, председник комитета, одбацио је новинске извештаје који су га оптуживали да документе у основи не сматра „лажним“.
      Он је објаснио да је комисија склопила споразум са Министарством правде који би омогућио само једној особи да прегледа документе.

      Нунес је рекао да мисли да би Гоуди био најбољи избор због његовог искуства као федералног тужиоца, и да је Гоуди потом поделио своје белешке и запажања са осталим члановима.

      Посланик Адам Шиф (Д-Калифорнија), рангирани демократа у Комитету за обавештајне послове Представничког дома, запалио је Нунеса раније ове недеље јер није прочитао све материјале укључене у креирање документа. Он је признао споразум на који се Нунес позива, али је осудио председавајућег што је послао неког другог да прочита документе.

      „Председавајући се никада није потрудио да прочита ове материјале у основи“, рекао је Шиф за ЦНН Андерсон Цоопер у понедељак. „После месеци и месеци изношења овог аргумента да су ФБИ и ДОЈ умешани у неку врсту завере, он се није ни потрудио да сам прочита материјале.

      Да, заиста херој, и онај који не уме да чита.

      Ево везе до чланка „Тхе Хилл“ из којег је дошао цитат:
      http://thehill.com/homenews/house/372119-nunes-admits-he-did-not-view-the-surveillance-warrant-applications-that-form

      • БобС
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Узимајући у обзир њихово непоштовање закона, као и њихово обожавање ауторитарности (наравно, искоришћено против правих циљева), рекао бих да је то више од „самобогаћења” оно што покреће конзервативце, и древне и модерне.

        • назадне еволуције
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          БобС – да, као што је Ураниум Оне и Клинтонова фондација немају никакве везе са самобогаћењем? Наравно да сматрамо да су ова два чина учињена за добробит земље! Риииииигхт.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          То сте прочитали?
          Изненађујуће, чини се да ваше вештине критичког читања одговарају вашим вештинама критичког размишљања.

        • назадне еволуције
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          БобС – хвала на комплименту.

      • дениз
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Можда је то проблем, али није ми јасно шта је тачно у ставу Нунеса да се ослања на Гоудија, несумњиво оштрог, прецизног тужиоца, да прегледа испитани материјал. Гледајући и Нунеса и Гоудија на сесијама, вероватно бих, и радо, донео исту одлуку. Политички такође има смисла да се међусобно покривају, једна особа је потрошна и подноси врелину – Нунес, док друга – Гоуди, узлазна звезда странке, који је ионако вероватно водио целу истрагу, држи руке чистим.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Увек партизанска „звезда навише“ Треи 'БЕНГАЗИ!!!' Гоуди је прошлог месеца најавио да се повлачи из конгреса јер му је „мука од хиперпартизма“.
          И да вам покажем овај мост који продајем...

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          У ствари, веома бих уживао у дискусији о трансферу оружја из Либије Ердогану у Ал Каиду преко Клинтона. Ово је заправо једна од мојих омиљених тема. Нека буде.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          „У ствари, веома бих уживао у дискусији о трансферу оружја из Либије Ердогану у Ал Каиду преко Клинтона.
          То би била дискусија вредна разговора. Нажалост, међутим, то није био онај који је славни Гоуди (или други републиканци) желео да има. Други републиканци попут присталица рата у Либији Марка Рубија, чију је кандидатуру за председника подржао „неоспорно оштар, прецизан“ (лицемер светске класе) Треј Гауди.
          Видите како то функционише?

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мислим да се иста ствар дешава и на Руссиагате-у. Трамп мафијаш је дубоко у руској мафијашким везама, али о томе политичари не желе да причају. Тако говоре о великом злу Путину, који много више прави новац. Претпостављам да те везе руске мафије имају велике везе са Израелом.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          „Трамп мафијаш је дубоко у везама руске мафије...“
          И ако је сва ова друга бука неопходна да би Муеллер открио те везе, нека буде.
          Узгред, исто тако је вероватно да је повезано и „велико зло Путина“.

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Да, али то је најгори могући сценарио јер има импликације нуклеарног рата. Нејасно ми је зашто би било ко осим Хилари и неколико МИЦ дебелих мачака прогурао такву причу. Мислим да су Руси Борг није коначан доказ.

          Управо сте причали о Реју који гура причу о хладном рату, тако да очигледно верујете да се ове ствари дешавају. Зашто мислите да је овај случај изузетак?

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          У ствари, питање је зашто би се ико осећао оптимистично када је ПОТУС вероватно компромитован од стране руске ДУБОКЕ ДРЖАВЕ!!!! ?
          Осим руба (којих додуше има много у САД, као што видимо на овим темама), оних чија жеђ за моћи превазилази њихову оданост земљи (ми их у САД зовемо републиканци), оних које је такође компромитовао Рус ДУБОКА ДРЖАВА!!!!, и руска ДЕЕП ДРЖАВА!!!! тролови.
          Извините, ваљда сам сам одговорио на своје питање.

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Руска ДЕЕП СТАТЕ!!!!, занимљиво…

          Шта је то тачно? Ово је потпуно нова прича, честитам.

          Идеја дубоке државе је да су моћни интереси претворили америчко председништво у шмокљан. Да, изгледа ми прилично уверљиво.

          То уопште није Путинов наратив. Путинов наратив је да он контролише све, све Русе, председника САД, све; само нас Хилари, Рејчел и тим поштених људи из ФБИ-а на челу са Муеллером спасавају од сигурне пропасти у његовим демонским рукама.

          Дакле, како комбинујете то двоје?

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ваша наивност вас ставља у изразито неповољан положај када играте на интернету.
          Међутим, то што мислите да не постоји спој елита/обавештајних служби/војске/бирократије/организованог криминала у свим земљама света (посебно у оним пропалим, као што је недавно била Русија) наводи ме да мислим да вас погађа више од наивности.
          Узгред, ако желите да разговарате о овим стварима са Рејчел Медоу или Хилари Клинтон (Муеллер делује мало више затворено), вероватно их нећете наћи овде. (вероватно имају своје веб-странице, мада - имајте на томе).

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Дакле, који је ваш аргумент, да треба да будемо лојални нашој криминалној породици, а не њиховој?

          Или мислите да су Хилари, „Дошли смо, видели смо, он је умро“ или Милер, који нема шта да се види овде о 9. септембру, су људи које треба да бранимо.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          „Па који је ваш аргумент, да треба да будемо лојални нашој криминалној породици, а не њиховој?
          Или бисмо могли да окрећемо камен по камен.

          „Или мислите да су Хилари: „Дошли смо, видели смо, умро је“ или Милер, који нема шта да се види о озлоглашености 9. септембра, су људи које треба да бранимо.
          Знате да је Усамљени ренџер био измишљени лик, зар не? Вероватно би требало да престанеш да га чекаш.

        • дениз
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мислим да постоји нека врста компромиса по питању прве тачке.

          Други, даје ми флешбекове размишљања Самуала Џексона о његовом запослењу у Језекиљу 25:17.

      • назадне еволуције
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Вм. Бојс – „Објаснио је да је комисија склопила споразум са Министарством правде који би омогућио само једној особи да прегледа документе.

        Нунес је рекао да мисли да би Гоуди био најбољи избор због његовог искуства као федералног тужиоца, и да је Гоуди потом поделио своје белешке и запажања са осталим члановима.

        Добар потез, као да пошаљете свој најбољи погодак на Олимпијске игре, зар не? Гоуди, каријерни тужилац, оштар је колико и долазе и може да нањуши пацова на миљу удаљености. Мислим да је намирисао пацова.

      • мике к
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Дуго се хвата за сламку како би поништио Нунеса за његове храбре поступке.

  34. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    И са танком кожом, ех Раи?
    У праву сте, наравно – руски аналитичари у ЦИА-и су обавили сјајан посао 1980-их.

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Не БобС, ти са својом дебелом главом не схваташ. Само тако настави БобС, јер ћеш на крају рећи нешто смешно. Брини се. Јое

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Реј наставља да се бави двостраношћу. Игнорише копање по легитимним критикама Муеллера, као и ја. http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

      • БобС
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Реј је избрисао мој коментар који га је натерао да плати шилинг за Регана (и његову изградњу одбране) тако што је произвео обавештајне податке (у вези са Русијом) које је Бела кућа желела да чује.

  35. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Дубока држава је веома, веома дубока, а ми смо „До колена у великом блату“ (Пете Сеегер). Било ко зна да је америчка дубока држава била темељно укорењена у Реганово време. Закашњело је не дозволити да се ова дубока државна корупција стврдне у бетон. Не подржавам ниједну страну док не дође до корекције курса, а Нунес даје валидне поене у прилог корекцији. Хвала, Раи.

  36. рачун
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Некако су многе демократе убеђене да ФБИ/ДОЈ није учинио ништа лоше у погледу ФИСА налога. И још увек су уверени да је Трамп био у дослуху са Путином. Ништа им неће променити мишљење, то је безнадежно.

    • Лоис Гагнон
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Заиста је надреално гледати људе који себе класификују као левицу како поткопавају левицу подржавајући управо оне агенције чија је једина сврха од њиховог почетка да униште левицу.

      Као што је Дејвид Вилијам Пир рекао на ОпЕд Невс-у, „Мислим да чак ни Орвел нема овакву сцену: антиауторитарни дисиденти подржавају ауторитарнија средства за уклањање ауторитараца, што доводи до тога да ауторитарци имају већу контролу да искоријене дисиденте.”

      Имам главобољу.

  37. Мицхаел Кенни
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Сабласти су у паници! Као и већина остатка про-путиновског табора! Укључујући Нунес! Направио је свемоћни неред и сада очајнички покушава да се извуче из тога. Меморандум је био панична реакција осмишљена да се Трамп скине са улице, али заправо представља прећутно признање Трампове кривице. Нико не покушава да потисне доказе за које мисли да ће му бити наклоњени (ако то учини, има будалу за адвоката!). Једини разлог зашто би Трамп можда желео да оспори налог Пејџа је тај што је крив и верује, или заправо зна, да ће докази добијени надзором Пејџа то доказати. Дакле, Нунес очајнички покушава да дигне димну завесу скрећући пажњу са логичних импликација свог меморандума и тврдњом да би званичници ФБИ или ДОЈ-а „могли“ да се суоче са „правним последицама“, чију природу пажљиво избегава да прецизира. Г. Мекгаверн скаче на тај бандагон говорећи о „територији кривичног дела“, такође не прецизирајући на које кривично дело мисли. Чини се да Нунес покушава да застраши људе који су обучени адвокати (што сам Нунес није!) и који ће стога знати да су такве претње правна бесмислица. Тако, пошто је издао допис у тренутку панике, сада је поново у паници када схвата да је експлодирао у његовом и Трамповом лицу.

  38. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Реј, ако ово одражава квалитет вашег рада док сте били у ЦИА-и, то објашњава како је Реганова администрација била у стању да искористи наводну војну моћ Совјетског Савеза који се брзо опада да оправда повећање дефицита у расту америчких трошкова за одбрану (не различито од Трампа и републиканаца који игноришу тренутни дефицит да би значајно проширили потрошњу на одбрану).
    Једном шил, увек шил, зар не Реј?

  39. Јое Тедески
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Једини начин на који ће се сваки траг који би Нунес могао магично да чини да се догоди пре наших уморних очију десити само, и кажем само, да ће се појавити јер ће то бити добро за ТВ рејтинг. Спровођење уставног закона, мислим ко то више ради? Зашто данас у главном граду наше нације имамо људе из Конгреса који се питају супротно од онога на шта је Бен Френклин упозорио нас добре грађане док мочварна створења говоре: 'Како да га изгубимо Устав?' Знате овог Реја да ови лопови и лопови у ДЦ-у мисле да је Устав САД толико пролазан и тако древно колонијалан да чују Џеферсона како каже, 'игноришите овај глупи документ, био сам пијан са Адамсом и Френклином када сам га написао. Све је то била велика грешка.' Или тако нешто, али Уставни закон не треба нам никакав смрдљив Уставни закон, сада се вратите свом послу са скраћеним радним временом. (звук пуцкетања бича)

    Хеј Реј, цео овај фијаско ради оно што је најважније у овом новом америчком веку, овај фијаско је забаван и гледаност иде кроз кров...па шта би више могао да тражи црвенокрвни добри Американац...сада додај даљински за ТВ.

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Пол Крејг Робертс је можда успео у овој ствари...

      https://www.paulcraigroberts.org/2018/02/18/cbs-contradicts-muellers-report/

      • блимбак
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Паул Цраиг Робертс је написао,

        Имајте на уму да након што кажете да су Руси оптужен за мешање у изборе, и потрошивши 5 минута на ово, на ознаци 5 минута и 20 секунди Розенштајн каже да постоји нема доказа да су Руси имали утицаја[сиц] на изборима! Дакле, оно што имамо је заменик државног тужиоца Сједињених Држава који најављује оптужницу за шта каже да нема доказа!

        Ако Робертсову изјаву узмемо здраво за лице, он је можда нехотице погрешно окарактерисао Розенштајнову изјаву. Према Робертсовим речима, Розенштајн је рекао да нема доказа о утицају на изборе, али из тога не следи да Розенштајн каже да нема доказа о мешању. Можда је било „сметања“ које није имало утицаја. И, наравно, поставља се питање шта се подразумева под „мешањем“ у овом контексту?

        Делим фрустрацију коју многи коментатори имају у вези са читавим наративом „Русијагејт“, али мислим да је важно да будемо пажљиви у томе како оцењујемо ове изјаве. Можда је све то „нотхинбургер“, али важно је пажљиво и тачно описати ствари. У супротном, неко заврши нехотице постављањем чока од сламе да га неко други сруши.

        • Јое Тедески
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Слажем се са стресом који ви чините блимблак који трпите ви и сви који останете на овој исплати руске капије, али начин на који је ишла ова истрага кривог нокта, углавном искривљена извјештавањем у штампи, ваш аргумент о тумачењу Розенштајнових речи да шира јавност ће бити као цепање косе са ћелавим људима... они то једноставно неће добити, и зашто, јер нисам сигуран да велики број Американаца то сада добија. Искључени су давно када ФБИ није продуцирао Трампа који је изводио свој много чуо о Стееле досијеу хваљеним воденим спортовима у његовом московском Обамином председничком апартману… болесно, да, али то је истина. Нема слика, не верујем ти.

          Лично, никада нисам сумњао у било какав руски утицај у смислу изјава или есеја, али овај допринос мишљења је за очекивати од било које добро мислеће земље, или нације ако желите од света. Осим тога, потрошња Руса није била ни близу правог дела онога што оба председничка кандидата потроше на своје кампање, постала стварна.

          О свету шпијунаже за шифровање немам никаквих сазнања, али ако се Русија добро дружи у њему, онда сам сигуран да су САД већ ту да ураде оно што морају да бране своју криптографску безбедност. Дакле, то је прање, али ово лудо одвраћање пажње на Русију-Гате је првобитно био начин да се одврати пажња од Хилари и Деби убацивања шрафова у социјалисту Сандерса... тада је Русија-Гате постала државни удар који је покренуо МСМ да би збацио Трампа са његове изборне председничке функције.

          Могли бисмо да расправљамо о томе како би Трампа требало испитати или чак изнети на основу оптужби за импичмент, али не због овог конкретног мешања Русије у нашу тако добро чувану америчку демократију. У ствари, нама Американцима није потребна никаква руска помоћ да срушимо нашу америчку демократију, јер смо ми Американци то већ урадили са Патриотским актом као између неколико многих других ствари. Јое

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ево зезања Чарлса Хјуа Смита...

      http://charleshughsmith.blogspot.com/2018/02/russian-meddling-gagging-on-irony.html

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ни Демс ни ГОП заиста не маре за Први амандман. Реј неће писати о томе. Имам, у вези са Муеллеровим оптужницама: http://socraticgadfly.blogspot.com/2018/02/internet-research-agency-butt-hurt.html

  40. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Некако мислим да Нунес или његов комитет нису способни да владају Франкенштајном. Његови „конституенти“ вероватно неће то дозволити и иако је чудовиште састављено од многих делова тела, његови инстинкти за самоодржањем су страшни. Ипак, аплаудирам свакоме ко се потруди.

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ево где Муеллерова истрага није стигла...

      https://www.youtube.com/watch?v=G-2_Bc_7Pos

    • Боб Ван Нои
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала БобХ, то је одлично зезање, хвала што си га пренео.

  41. мике к
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Трамп је почео да се сукобљава са обавештајцима, али је сада много одустао. Надајмо се да ће Нунес и остали остати ту и задржати притисак на ове одвратне криминалце који се крију иза владиних овлашћења. Када дозволите људима да раде шта год желе у тајности, без надзора, можете очекивати да ће злоупотребити своју моћ. Основно питање до којег све ово води је „ко води ову државу и доноси кључне одлуке о рату и миру, или о фашизму и демократији“?

  42. Ким Дикон
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Може ли ико замислити Неоцон ВасхПо, или НИТ (или ЦБС, или ЦНН, или...) како се баве правом новинарством, како ова прича напредује?

    То, као и посвећеност ДНЦ-а ДНЦ-у, каналу Руссиа Дид Ит!™, осигураће да права открића не оду никуда.

    Поучно је прочитати коментаре на било који чланак НИТ на ову тему. Коментаре су јасно написали интелигентни, добро образовани појединци – који папагајно понављају антируску пропаганду Дубоке државе као да су најглупљи од „Боље мртви него црвени!“ Макартијевци 50-их.

    Нови Макартивци су заправо глупљи и ауторитарнији од својих тужних претходника, јер би могли да пробију лажи Дубоких држава са 30 минута онлајн истраживања, али уместо тога више воле трибализам и незнање.

    • Лоис Гагнон
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Ту си у праву! Живим у области 5 колеџа у Масачусетсу. Доста оних типова овде који глуме активисте. Одговарају вашем опису. Не могу да поднесем да будем у истој просторији са било ким од њих. Можда су и са Марса.

    • Нанси
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Слажем се. Просечна радна особа има више здравог разума од такозване интелигентне, образоване класе. Претпостављам да њихови ставови одражавају чињеницу да им је веома удобно, финансијски, са статусом кво, и да не желе никакву стварну промену.

  43. Пандас4пеаце
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Где можемо да добијемо приступ „недавним истрагама о експлозиву” Симора Херша чак и ако су написане на немачком?

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Сада ти причаш.

    • Цхеррицоке
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС
    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Пробајте ову везу:
      http://raymcgovern.com/?s=hersh+welt
      or
      једноставно претражите на веб страници цонсортиумневс.цом.

      зрак

      • БобС
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Неки људи више воле Екелон.
        (питај Џоа)

    • мике к
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Немачке новине Велт објавиле су 25. јуна 2017. најновији чланак Симора Херша, супротстављајући се „мејнстрим“ наративу о хемијском нападу на Кан Шејхун у Сирији 4. априла 2017.

    • раннеи
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Хвала Панда4 на питању. Стално слушам да нико неће објавити Херша у САД. Па да ли би ми неко МОЛИМ ВАС објаснио зашто Конзорцијум није или неће? Да ли је Херсх прескуп? Да ли је његово истраживање упитно? Шта се дешава овде? Да ли су закони о ауторским правима превише загонетни да би се њима бавили ако се нешто објави у немачким новинама?
      Могу да се сетим других „либералних“ веб листова или часописа као што су Интерцепт или Цоунтерпунцх за које бих мислио да би били заинтересовани. Шта се дешава овде???
      Реј, можеш ли ово да објасниш? Може ли било ко? Стално слушам како је немогуће да Херш буде објављен овде, али никад не чујем зашто.
      Надам се да нам неко може дати одговор. Нема смисла да уважени извештач, коме се други у професији диве и поштују, не може овде да нађе БИЛО КАКАВ излаз. Нешто се дешава, а не само МСМ новине и часописи и ТВ вести које га црне муке. Реците нам шта је то.

      • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Раннеи,

        Молим вас погледајте ово:
        https://consortiumnews.com/2017/06/25/intel-behind-trumps-syria-attack-questioned/

        Цонсортиумневс.цом објављује и коментарише све што ради Си Херсх добитник Пулицерове награде. Проблем је у томе што му је ЗАБРАЊЕНО у пабовима на енглеском језику — једноставно забрањено... па чак и искључено некадашње „либералне“ ТВ и радио програме. Ејми Гудман, на пример, УВЕК је имала Сиа када је имао нову причу... до ове. Она то не би дирала; ових дана радије иде са "Белим шлемовима" овог света. О Темпора, О Морес. Сад.

        Дакле, укратко, проблем је веома основни. Си не објављује све док не закуца сваки значајан детаљ и, пошто је тако добро повезан са многим дугогодишњим, поузданим изворима које треба прегледати, потребно је неко време за причу - као и сви они. А када је спреман за објављивање, чује како људи шапућу „Губавац“ док се приближава редакцији. Заиста ЈЕ тако лоше. Дугујемо захвалност уреднику радова у Дие Велт-у.

        Бтв: Главна страница Цонсортиумневс.цом има дугме ПРЕТРАЖИ које ми је веома згодно. Покушајте да претражите Сеимоур Херсх. Исто важи и за лако претраживу раимцговерн.цом, моју веб локацију.

        Зрак

        • раннеи
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала Раи на одговору. Сећам се да сам читао ваш јунски чланак о Хершу који је био веома добар. Али и даље сам збуњен. Зашто Конзорцијум није могао једноставно да објави чланак са Хершовим ауторским текстом? Или што се тога тиче, зашто ниједна од многих других публикација не би могла? Хоћете да кажете да су часопис „Тхе Натион” и Кетрин Ванден Хуевал (правопис) изгубили храброст заједно са свим радио и ТВ емисијама као што је Ејми Гудман, итд., које су Цоунтерпунцх, веб локација Глена Гринвалда и остали у основи поклекнули и одбили да штампати или чак известити о било чему што пише? Шта то говори о последњим либералним медијима? Ако је то тачно, коме смо онда ми да више верујемо?
          Помисао је застрашујућа!
          Кажете ЗАБРАЊЕНО. Али забрањен од кога? Влада? Ако је тако, шта би се десило са, рецимо, часописом “Тхе Натион” да су одлучили да штампају један од његових чланака, или у том случају Конзорцијуму? Да ли би их затворили? Да ли би били кажњени? Шта? Заиста не разумем ову игру.

        • Јое Тедески
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хеј, Реј Пол Крејг Робертс је толико импресиониран тобом (и ја такође) да жели да те постави за директора ЦИА-е. Прочитај ово…..

          https://www.paulcraigroberts.org/2018/02/19/david-nunes-president-ray-mcgovern-cia-director/

        • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          често се објављује у Зеро Хедге

    • Давид Отнесс
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Лондон Ревиев оф Боокс објављује Хершов рад. То је један извор.

      • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Давид,

        Не за његову последњу од прошлог јуна. Погледајте објашњење ЛРБ пећине на:
        https://consortiumnews.com/2017/06/25/intel-behind-trumps-syria-attack-questioned/

        Изопштавање Си Херша је главна — иако веома депресивна — прича само по себи. Али он је неодољив. Не мислим да ће ускоро прећутно красти.

        Раи МцГоверн
        r

  44. Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Иако се то ради из погрешних разлога, ја се ипак радујем што ћу видети наше обавештајне агенције које су ван контроле биле стављене на своје место. Да сам ја председник и да моја странка контролише оба дома Конгреса, боље би вам било да верујете да бих желео да разбијем државу за надзор и смањим војни буџет на „само“ 250 милијарди долара годишње.

    • мике к
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      О којим „погрешним разлозима“ говорите о Мајклу?

      • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Партизанско бодовање и лицемерје. Нунес и други лојалисти Друмпф-а желе да добију битку против политичких ривала који желе да подрију њихов легитимитет. Никога у Конгресу није брига што обавештајне агенције злоупотребљавају своја овлашћења да би шпијунирали обичне грађане, него их је брига само када схвате да се та иста овлашћења злоупотребљавају против њих самих.

        • Јое Тедески
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Мицхаел чујем те. Да, у ДЦ-у се одвија својеврсни грађански рат и да, било би дивно ослободити нашу бирократију све мршавости која је у њој, али узимање добрих савета Џиминија Крикета било би много плодоносније за кад бисмо ти и ја само певали;

          „Када пожелиш звезду
          Нема разлике ко сте
          Све што ти срце пожели доћи ће ти”

          Сада ће ми та песма бити заглављена у глави цео дан….имаш ли путовање? Јое

        • мике к
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хвала за појашњење.

        • Цолеен Ровлеи
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Истина је да људе генерално није брига када се лоше праксе, политике или насиље наносе другима, а не њима самима. Наравно да је то глупо, јер је само питање времена када ће доћи до „повратног удара“ (као што је ЦИА еуфемистички означила како се понашање према другима на крају враћа бумерангима на починиоце). Да се ​​вратимо на Црквени комитет и како се тај део одговорности коначно десио, кренуло је тек када су се Френк Черч и други сенатори нашли на нишану ФБИ Цоинтелпро-а; ЦИА-ин "ХАОС" и НСА-ин "Минарет" надзор. http://foreignpolicy.com/2013/09/25/secret-cold-war-documents-reveal-nsa-spied-on-senators/ (До данас је откривено само 7 од око 1000 Американаца на мети НСА током Вијетнамског рата, али њихов идентитет говори.)

          Агресорски ратови након 9-11., масовно праћење, мучење и други ратни злочини продавани су америчкој јавности само за странце, односно „ми се боримо тамо тамо да се не боримо против њих“. Али повратни удар је сада претворио америчке школе, тржне центре, радна места, концерте и цркве у ратне зоне и мало по мало, операције дезинформација, „промена режима“ кнов-хов и друга средства вечитог рата (налог будала да стекне доминацију у пуном спектру над остатком света) окренути ка америчком народу, укључујући и саме моћне америчке званичнике. Тако да би изгледало добро да су неки политичари попут Нунеса коначно угледали светло баш као што је то учинио Френк Черч – тек када су и сами почели да жању негативне последице онога што су мислили да ће само негативно утицати на друге, мање људе.

        • БобС
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          „...повратак је сада претворио америчке школе, тржне центре, радна места, концерте и цркве у ратне зоне“

          „повратни удар“ има много посла у тој реченици, ако конкретно мислите на „агресорске ратове, масовно праћење, мучење и друге ратне злочине после 9-11. Кад год су инциденти имали приложену политичку агенду, најчешће су били домаће десничарске сорте. И наравно, сви они су олакшани лаким цивилним приступом хардверу који је првобитно развила војска (наша и совјетска) да ефикасно убије/онеспособи велики број непријатељских бораца.

        • Грегори Херр
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          БобС не разуме да повратни удар садржи више од „освете“. „Заувијек рат“ и сви Цоллеен помиње који иду уз њега имали су друштвени утицај јер се насиље велича као „решење“, а осећања сумње и антагонизма постају део мрачног подножја.

        • Сем Ф
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Добро речено, Цоллеен. Надајмо се да Нунес не игра само улогу. Питам се да ли су највеће тајне домаћег шпијунирања сада толико подељене и контролисане да би само они који највише зависе од њихове агенције могли да затрубе.

        • Ени
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ово се не може поредити са шпијунирањем грађана, што је неприхватљиво, али они су покушали да поткопају председништво, волели Трампа или не, а истовремено им је то омогућило да прогурају своју агенду хладног рата. Сећам се да је менаџер Клинтонове кампање изашао одмах након е-поште у којој је писало да су то урадили Руси. А зар Обама није послао много тих руских амбасадора да се пакују? Њих треба истражити, као и сам ФИСА суд. Можда би, да Трамп није имао ту оптужбу за дослух са Русијом, могао да буде дипломатскији по том питању. Сада су се побринули да се он никада неће слагати са Русијом. Оно што сада имају је гомила Руса који су се сами понашали који су се наводно мешали у наше изборе и стварали политички раздор, што је апсурдно, јер су за ову глупост углавном одговорне демократе, као и ФБИ и ДОЈ. Био сам демократа, али не више.

        • Даве П.
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ени, у праву си у томе. Међутим, Цолеен Ровели је такође изнела неке веома добре запажања у својим коментарима. Али има више тога, као што су неки истакли у горњим коментарима, у Вашингтону се дешавају неке унутарстраначке свађе да би преузеле предност. Што се тиче спољне политике, државе националне безбедности и надзора, и других сличних питања, обе стране су спојене.

        • Грегори Херр
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Не бих потпуно одбацио идеју да је Нунесов осећај одговорности активиран тиме што је био близак сведок онога што је очигледна грешка. Али онда је мој цинизам и даље ублажен уверењем да су људи понекад приморани да раде оно што је исправно само зато што је оно што је исправно. Глупо ми.

    • Вирџинија
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      И ја, Мајкл, да „...разградим државу националног надзора и смањим војни буџет на 'само' 250 милијарди долара годишње.

      Хвала Реју МекГоверну на још једном добром чланку са везом до интервјуа. Лепо је чути да ће коначно затворити истрагу о Муеллеру (Нунес је био директан у вези са тим, ...не тамо) и вероватно ће истраживати ФБИ и ДОЈ.

      Аплауз иде Давиду Нунесу. Настави са добрим радом.

    • Аббибвоод
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Али видим где је Трамп тражио скоро трилион долара за војску и добио.

  45. БобС
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Интервју Девина Нунеса на Синцлаир Броадцастинг-у?
    Исусе, Реј, питај свог доктора за Арицепт.

    • мике к
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Шта узимаш БобС? Само зато што вам требају лекови не значи да Реј или други људи требају.

      • Скип Сцотт
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Мајк к-

        БобС је класичан трол: сав шаљивџија и ниједан рационални аргумент заснован на доказима икада представљен. Најбоље да га не храниш.

        • мике к
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Десно Скип. Од сада ћу само игнорисати његове коментаре.

        • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Хеј Скип, мислим да сарказам који БобС показује има за циљ да доведе у питање памћење Реја Мекговерна у смислу тога ко је Девин Нунес, шта је урадио у прошлости што има тенденцију да наруши његов кредибилитет. Брзи преглед његовог досијеа открива да је он само још један шашави антиеколог који је „конзервативац“ у безбедносној држави из школе Рон Џонсон. Размишљао сам о томе да убацим неке ствари о рачунима које је ко-спонзорирао или подржао и гомилу других мање импресивних ствари које је урадио или рекао, али било би бесмислено радити ваше истраживање за вас. уместо тога, оставићу вам ове веома илустративне ставке:

          Нунес је у својој књизи написао да су чланови еколошког лобија „следбеници неомарксистичких, социјалистичких, маоистичких или комунистичких идеала“.

          У мају 2014, Нунес се нашао на удару критика када је оптужио да су конгресмен из Мичигена и његов колега републиканац Џастин Амаш „најбољи пријатељ Ал Каиде у Конгресу“ због Амашевог наводног гласачког досијеа о надзору Агенције за националну безбедност (НСА) (није изненађење, Амаш је био против несметани надзор).

        • Скип Сцотт
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Ће-

          Не морате бити обожаватељ Девина Нунеса да бисте мислили да је у овом случају у праву. Чак и слепа веверица с времена на време нађе орах. Верујем Реју МекГоверну више него БобС-у.

      • Грегори Херр
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Узима обрнути лаксатив.

  46. Скип Сцотт
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    Хвала Раи на још једном сјајном чланку. Остаје да се надамо да ће Нунес успети. Међутим, као што кажете, МСМ је сада саучесник са „дубоком државом“, тако да борба за правду постаје много тежа. Такође треба имати на уму да се Шумерова „шест путева од недеље” подједнако примењује на конгрес као и на председника. Једва да гледам ТВ вести, али недавно сам био подвргнут томе, и видео сам поплаву лажних комада у нашим такозваним обавештајним агенцијама. Волео бих да видим Трампа како одржи говор (уместо твита) директно америчком народу дајући им до знања шта су хулигани попут Бренана, Клепера и других намеравали.

    • Јое Тедески
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      „Једва да гледам ТВ вести“, Скип Скот

      Да, али ти си велики скаут музичких уметника. Јое

    • Боб Ван Нои
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Да да да. Хвала Раи МцГоверн. Интервју са Шарил Атткисон је био сјајан. Хвала вам пуно за све што радите!

    • Даве П.
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Одличан и веома благовремен чланак Реја МекГоверна. Безакоње, похлепа, потпуна потчињавање финансијама Волстрита и другим силама, лудило и потпуна нехуманост преовладавају у данашњем владајућем естаблишменту у Вашингтону. Обама, преварант „наде и промене” за чије смо изборе, будући да смо демократе толико радили 2008. године, постао највећи починилац овог безакоња и одговоран за још више распиривања ватре у започињању новог хладног рата.

      Заиста је храбро од стране Девина Нунеса да да овај интервју. У САД није у питању само одговорност пред законом, већ је цео свет угрожен оним што се дешава у Вашингтону. Али како су многи раније писали у коментарима о овом потпуном моралном слому читавог Запада, бојим се да ће све то бити гурнуто под тепих. Морамо само да држимо палчеве.

      Хауард Дин је јуче рекао да Нунесу и људима попут њега припада затвор. Можете ли сада да верујете, колико су ниско дошле ове такозване либералне демократе? Гледајући слике Адама Шифа, Хауарда Дина и других у њиховом друштву, буквално ми је мука у стомаку. И поставља се суштинско питање: „Зар их родитељи у младости нису научили поштењу или моралним принципима?“.

      • Аббибвоод
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Али оно што је рекао је веома збуњујуће.

        Прво каже да Конгрес нема начина да кривично гони ДОЈ/ФБИ за погрешно поступање, а на крају каже да ће Конгрес морати да гони ДОЈ/ФБИ ако је потребно.

        Или Конгрес има могућност да кривично гони ДОЈ/ФБИ и подиже оптужнице и поставља велике пороте или не.

        Неко треба да сазна, уставно, шта је решење када ДОЈ/ФБИ на највишим нивоима постану криминалци.

        КО има моћ да оптужи/осуди ове појединце??

        • Сем Ф
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Специјалног тужиоца (Муеллеров положај) именује Прес или АГ.

    • Ени
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Колико сам чуо од неколико људи из ФБИ-а, не долазите пред суд, већ судија, једна особа, а познато је да печате готово све. Дакле, и њих треба истражити.

    • Реалист
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Никада у животу нисам видео такву медијску пристрасност према актуелном председнику, чак ни против Ричарда Никсона када су бар практиковали пристојност и глумили објективност, чак и ако су потајно навијали за његову смрт. Овде ћу поновити да ја не заговарам човека, већ правилан процес према нашем уставу, који је учињен пародијом од тренутка када је Клинтонова изгубила на изборима.

      • Даве П.
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        У потпуности се слажем са тобом Реалисте. Нисам Трампов обожаватељ или присталица његове агенде, у ствари, у многим стварима је сасвим супротно од тога. Међутим, он је изнео неке веома валидне тачке о домаћој економији и другим питањима, ио потреби да се зауставе интервенције у страним земљама, и слагању са Русијом, и потреби да се поново изгради производни систем земље. Њега је народ уредно изабрао и требало му је дати подршку да оствари оно што је обећао. Али то се није догодило. Не бисмо сада знали шта је заправо желео да постигне.

      • Сем Ф
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да, ни партија ни медији не показују бригу ни за Устав ни за народ. Као пропагандна агенција, превасходно су одговорни масовни медији. Ционистичка/ВаллСт/МИЦ олигархија је консолидовала контролу над масовним медијима, тајним агенцијама и изборима, али не без фракција.

      • Нанси
        Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

        Да, а са Обамом је било супротно. Био је третиран у дечијим рукавицама и свако ко га је критиковао одбачен је као расиста. Буквално се извукао са убиством и безброј других великих злочина и прекршаја. Ово говорим као неко ко је први пут био навучен да гласа за њега.

        • дахоит
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Иста ствар и овде; био сам срање.

        • Реалист
          Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

          Заиста, двапут сам био сисан његовим глатким варљивим језиком. Следећи пут ћу написати „ништа од наведеног“ ако ниједна странка не изађе са прихватљивим кандидатом вољним да оконча све ове ратове и сву ову сулуду војну потрошњу САДА.

    • Еби
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Погледајте интервју Џимија Дора са Вилијамом Бинијем о злоупотреби ФИСА налога и суда. То је интервју који апсолутно отвара очи. Биннеи објашњава колико су ФИСА судови незаконити и колико су веома неуставни.

      Овај видео је вредан вашег времена.

    • Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Недостатак који држи говор о неким другим битангама...Сигуран сам да би то било просветљујуће.

  47. Мартелл
    Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

    "Нису све демократе коњокрадице, али су сви коњокрадице демократе"

    • Зауставите Буша и Клинтона
      Фебруар КСНУМКС, КСНУМКС на КСНУМКС: КСНУМКС

      Зашто мислите да Џон Мекејн, Линдзи Грем и Џорџ В. Буш (који је јавно објавио да је гласао за Хитлера) нису коњокрадице?

Коментари су затворени.