Недавна открића о „ненамерним“ брисањем електронских података у ФБИ-у и НСА у вези са наводним кривичним дјелима описују се као „прекршај“, али резултати обавјештајних агенција сугеришу могуће још подло објашњење, објашњава Реј Мекговерн у овој опцији. -ед.
Аутор Раи МцГоверн
Протеклих дана сазнали смо да су ФБИ и Агенција за националну безбедност „нехотице“ избрисан електронске поруке које се односе на пријављена кривична дела, али постоји једна штетна стварност: нико у ФБИ или НСА вероватно неће бити одговоран за ове „грешке“.
То је традиција стара 70 година. Данашњи недостатак одговорности омогућен је (1) корупцијом у врху обавештајних агенција; (2) згодну тајност иза које се крију њихове вође; (3) бирократске недостојности и структурне мане у систему; (4) попустљивост/саучесништво већине „мејнстрим медија“; и (5) евнуси који воде „надзорне” комитете Конгреса, који – историја показује – могу бити малтретирани претњама, укључујући уцене, а ла бивши дугогодишњи директор ФБИ-ја Ј. Едгар Хувер.
Сигурна је опклада, међутим, да ни ФБИ ни НСА нису избрисали своје власништво над кључним лидерима Конгреса — укључујући и лидерку демократске мањине у Представничком дому Ненси Пелоси, која се некада хвалила својим веома дугим стажом на челу Обавештајног одбора Представничког дома, само да би касније се жале да нас „они [обавештајци] стално обмањују.
У ствари, НСА и ЦИА су обавестиле Пелоси о свим врстама злочина, укључујући надзор над америчким држављанима без налога, што је кршење Четвртог амандмана, и мучење.
Недостатак одговорности обавештајних служби створио је неку врсту савршене олује, омогућавајући кривична дела и мање несташлуке које су наредили они који седе на врху обавештајне заједнице. Иако извештаји штампе указују да надзорни одбори Конгреса сада имају „експлозивне” документарне доказе – који још нису избрисани – о таквим злочинима, остаје да се види да ли ће одбори имати храбрости да обаве своју дужност према закону.
Чак и ако покушају, шансе су против тога да буду у стању да много напредују, суочени са јаким отпором шефова обавештајних агенција и подређених/уплашених „мејнстрим медија“.
Росемари Воодс о стероидима
Они од нас са мало седе косе ће се сетити злогласне паузе од 18.5 минута коју је „грешком“ изазвала Розмари Вудс, дугогодишња секретарка председника Ричарда Никсона, док је транскрибовала кључну траку Овалне канцеларије о дискусији између председника Ричарда Никсона и његовог партнера -ин-цриме-цум-цхеф особља ХР Халдеман одмах након провале у Ватергате. (Сама трака је тада уништена.)
Млађи људи се можда сећају извештавања о видео касетама копања воде на "црном месту" ЦИА-е на Тајланду 2002. године, тракама које су намерно уништене 2005. по налогу Хозеа Родригеза, тадашњег шефа оперативног директората ЦИА-е.
Вудс је сведочила да је грешком избрисала део траке. За своју „грешку“ није претрпела никакве последице и умрла је 2005. у 87. години.
И на ничије изненађење, Родригез је такође слетео на ноге.
Званичници ЦИА-е су првобитно тврдили да су видео касете уништене да би се заштитио идентитет испитивача — читајте мучитеља. Касније је откривено да је тадашњи извршни директор ЦИА-е Кајл „Дусти“ Фого написао у мејлу да је Родригез мислио да „врелина од уништавања није ништа у поређењу са оним што би била да су траке икада доспеле у јавно власништво“, додајући да би они „требали бити разорни за нас“.
Фогго је завршио у затвору као резултат неповезаног случаја преваре. Нажалост, ниједан виши обавештајни званичник који следи временски (не)поштовани приступ Фогго/Родригуез данас вероватно неће завршити иза решетака, осим ако овога пута Конгрес не покаже ненавикнуту храброст.
Реј Мекговерн ради са издавачким огранком екуменске цркве Спаситеља у центру Вашингтона. Након што се повукао из 27-годишње каријере аналитичара ЦИА-е, суоснивао је Ветеран Интеллигенце Профессионалс фор Санити (ВИПС).
Обавештајне агенције пречесто прекорачују своје границе, као што је шпијунирање грађана без налога. Чини се да је то учињено на много начина које су САД критиковале када су га починили други режими. Чини се да је то више учињено да се опресивно контролише народ, а не да се заштити. Класификација информација се врши пречесто да би се сакриле ствари због којих влада изгледа лоше, као што су неке од злоупотреба у оквиру Операције Спајалица вероватно биле неко време, док нису биле откривене. Операција Спајалица укључивала је довођење нацистичких бегунаца у Сједињене Државе и њихово помиловање за различите ратне злочине. Ово је вероватно учињено зато што је влада желела да повећа своју способност да доминира и контролише људе, иако је изгледало као да се ради о борби против комунизма. Али, мислим да се заправо више радило о етатистима који желе да науче начине да контролишу и доминирају над другим људима, као што је психолошко „истраживање“ које је рађено под МК-УЛТРА. Агенти наше владе и њихови послушници у психијатрији и психологији вероватно су били у дослуху са нацистичким психијатрима и психолозима у том „истраживању“, које је можда укључивало реплицирање „истраживања“ које је рађено у нацистичким концентрационим логорима. За више информација посетите веб страницу Алијансе за заштиту људских истраживања (ввв дот ахрп дот орг).
Хахахахаха….. Ох, Реј….. Имаш лош смисао за хумор. У данашње време ваших последњих седам речи……. класична.
Председница Интеллигенце Хоусе Нунес освојила награду Роуз Мери Вудс!
Због изузетно, веома, веома спорог одговора конгресмена Нуне на твитер хештег #РелеасеТхеМемо, он је награђен наградом Роуз Мери Вудс. Сваке године Архив националне безбедности номинује владину агенцију за награду Росемари за најгори учинак отворене владе. Награда је названа по секретарици председника Никсона, Роуз Мери Вудс, која је избрисала ?18 1 минута кључне Вотергејт траке. Претходни „победници“ су Министарство правде, Савет главног службеника за информисање, ФБИ, Министарство финансија, Ваздухопловство и ЦИА.
Само се шалим. Ипак смо отворени за номинације.
Добре тачке г. МцГоверн. Али, молим вас, одбаците новоговорни термин „обавештајна заједница“. Не постоји ништа што би им заједница сметала.
Хвала вестима конзорцијума за ову ставку. Толико је крварење очигледно да је ужасна поставка. Ево овог кретена Милера који је заувек на горњој палуби ФБИ-а и дат му је налог да истражи Трампа због тога што је превише умиљат са страном силом. Зато одлази и саставља свој истраживачки тим са мрзитељима Трампа. Толико је пун себе да мисли да се то никада не би могло знати. Сада је читаво тужилаштво затровано предрасудама овим именовањима. Овај Милер није могао да води рачуна о тоалетној марамици.
Постоје много важнија питања за решавање САД, попут склапања мира са светом, а не рата. Као пријатељство са другим нацијама, а не противницима. Као да градите своје друштвено богатство, а не да га искрвавите на наоружању. Као да поново учините Америку грађанским друштвом, а не аргументираном, опако конкурентном змијском јамом. Као бесплатно образовање и здравствена заштита за све плаћене од дивиденде мира. Вратите се у стварни свет где су људи важни момци.
У Канади тајна служба деценијама „губи“ кључне доказе. Један озлоглашени случај укључивао је изгубљене траке за надзор у бомбашком нападу Ер Индије, у којем је убијено више од 300 људи [нико није мислио да би било добро направити резервне копије?] У новијем кривичном гоњењу за тероризам, ЦСИС, Канадска безбедносно-обавештајна служба [ према ономе што знамо о овој институцији, ниједан од елемената њеног наслова не изгледа баш прикладан], признао је да је намерно уништавао снимке за надзор и користио наводне транскрипте истих да би обезбедио осуђујућу пресуду; уместо да укори криве агенте ЦСИС-а и организује њихово затварање због уништавања доказа, у жалбеном поступку Врховни суд Канаде је само потврдио осуђујућу пресуду за тероризам.
Разоткривање „Последњих људи у Алепу“ – пропагандна кампања ФСА терориста Псиоп и Оскара
https://clarityofsignal.com/2018/01/24/exposing-the-last-men-in-aleppo-fsa-terrorist-psyop-and-oscar-nominated-propaganda-campaign/
Најновија срамота ФБИ-а помаже да укаже на неке од безбројних 'фокалних тачака' ЦИА-е које заразе ДоЈ, као што су Стрзок и Рибицки. Ови тајни агенти ЦИА-е су управо потопљени у СЕС-ов испуст и одбачени у корпоративну мрачност. Нећемо стићи нигде док се људи не суоче са оним што нам је Флечер Праути рекао пре четири деценије: ЦИА-и најдубље скривени илегални агенти су они унутар америчке владе. ЦИА није ван контроле, она има контролу. Једини начин да се очисти ЦИА кртица је да се уклони некажњивост ЦИА-е. То је посао за спољни свет. Влада САД је предалеко отишла. Људи морају да пређу преко главе влади до уговорних тела, повељних тела и специјалних процедура, посебно оних који се тичу најтежих злочина ЦИА-е у универзалној јурисдикцији: ЦАТ да заустави ЦИА мучење, ХРЦ да заустави ЦИА убиство и домаће оружане нападе, ВЕРЕКС да зауставити илегално ЦИА-ин ратовање клицама, ЦРЦ да заустави трговину децом ЦИА-е и уцене педофила.
Наша државна безбедност/полиција увек губи виталне доказе. Зато је тако мало Американаца у затвору.
Осим ако ниси црнац....
Само желим да сви знате да нисам могао да поставим референцу на чланак РТ овде. Урадио сам пре 2 дана и још увек је под модерацијом. П: Да ли је модерација строжа док се Парри опоравља? Недостаје нам и желимо му брз опоравак.
Шта, нема помена БусхЦо-овог е-маил-а за време ирачког разбојништва?
Шта је то било, њих 3 или 4 милиона – за шта знамо?
Претпоставља се да их Велики Дик Чејни још увек тражи…
„Без обзира колико сте параноични или заверени, оно што ваша влада заправо ради је горе него што замишљате”… Вилијам Блум.
https://www.globalresearch.ca/us-has-killed-more-than-20-million-people-in-37-victim-nations-since-world-war-ii/5492051
Свет контролише високо интелигентна, мутантна, психопатска, подврста људи.
Као и обично, МцГоверн је добро схватио. Сећам се цртаног филма Пола Конрада који се појавио дан након што је најављена пауза од 18 минута. Никсон је тврдио да је „злокобна сила“ избрисала траке, а Конрад је нацртао ђавола из цртаног филма са Никсоновим носом који је кришом нестао са тракама. Као што је Мекговерн навео, изгледа да је ово Розмари Вудс на стероидима, посебно зато што се тачни датуми који нису наведени директно поклапају са кључним датумима у скандалу „Русијагејт“. Пошто шта год да мислите о Трампу, ово је било кључно у структури моћи која је претила и кастрирала Трампа, а пошто је кастрирани Трамп већа претња за опстанак света пошто је војна контрола повећана у дефанзиви и нуклеарни рат је постао вероватнији, ово је много важније него обрисане траке Розмари Вудс.
Прочитајте: Ђавоља шаховска табла: Ален Далес је одбио да објави материјал када му је то наређено….данас када се материјал објављује често су затамњене странице… уопште нема транспарентности….
„они држе у свом поседу меморандум који…”…је четири странице „СТРОГО ТАЈНА!“ извештај који су припремили службеници Девин 'без дневног реда' Нунес на основу њиховог потпуно објективног тумачења истражних досијеа које су прегледали 5. јануара.
„осим Фокса..“
Па постоји (хахахахахаха) Бреитбарт.
Дакле, дозволите ми само да резимирамо шта имамо до сада:
Републиканци и председник трче около и праве експлозивне оптужбе на нивоу нуклеарног оружја које држе у свом поседу, меморандум који показује необориви доказ да је постојао невиђени издајнички дослух између Обамине администрације, Обавештајне заједнице, ФБИ-а, Клинтонове кампање, ДНЦ, и ДОЈ да незаконито шпијунирају и скину прописно изабраног председника и не само да су МСМ вести потпуно игнорисане, осим Фокса, већ ни ЈЕДАН демократ не изражава интересовање за гледање меморандума И они одлучују да протрате ЗЛАТНА прилика која се пружа једном у животу да се у потпуности уништи Републиканска партија И Председник захтевајући да се објави меморандум како би се америчком народу показало да то није ништа друго до смела, хистерична лаж. Што, наравно, по ЊИМА, мора бити. И сигуран сам да је то некако повезано са подлим Русима.
И да умањим пажњу СВЕГА ОВОГ, ФБИ стоји тамо као 21. верзија полиције Кејстон и даје њихову верзију „мој пас је појео мој домаћи“.
Да ли сам нешто пропустио???
Ствари због којих идете хмммм……
#Релеасетхемемо
То наводи на размишљање о отказивању параде 4. јула.
Чини се да се аутор овог дела управо пробудио из дугог сна Рип-Ван-Винкле. Осетљиви мејлови, документи и шпијунски материјали су избрисани откако је човек први пут научио да пише. Када смо имали само документацију, шредери су радили прековремено и морали су да се мењају сваког месеца. Сада се кључ за брисање глатко носи за недељу дана и распада се у року од месец дана. Једини разлог зашто се било шта икада појави је тај што је количина толико обимна да се ствари с времена на време пропусте. Читава поента тајности је да се ствари сакрију, зато то називамо тајном службом итд. Када бисмо могли да прочитамо све ствари које су „они“ избрисали и уситњали, постали бисмо корпа.
Раи МцГоверн – Грег Јарретт у програму Шона Хенитија вечерас је рекао у 18:28:
„Ако су докази заиста уништени, можда их је први (пре него што су уништени) прибавио генерални инспектор Мајкл Хоровиц. И постоје неке назнаке – Ед Хенри ово извештава – да је то тако. Ако је тако, увек ћемо доћи до дна уништавања доказа и опструкције правде.”
Мајкл Хоровиц је пре неколико дана изашао са извештајем од 1.2 милиона страница. Можда је већ снимио текстуалне поруке. Видећемо.
Конгресмен Матт Гаетз са Флориде рекао је у 19:00 рекао:
„Шон, изложио си сјајну временску линију, али долази још више штетних чињеница. Знам да је тешко поверовати, али верујте ми, иза угла ћемо сазнати још више о томе колико је заражена ова истрага, посебно Милерова сонда.
Затим слушајте Сару Картер мало даље:
„Ако је Хоровиц добио те текстуалне поруке без њиховог знања, и они су се повукли…..ушли су и некако покушали да то очисте…..слушајте, морали би да оду у Систем за управљање документима у ФБИ. Морали би имати некога унутра да им помогне да очисте ово."
https://www.youtube.com/watch?v=EI2SIpKgfS4
Бреитбарт и Девин Нунес?
Шон Хенити и Мет Гец?
Хахахахахахахахаха.
Уцена државних службеника и законодаваца је прави проблем у демократији. Сви би требало да радимо оно што верујемо да је исправно, али када се људи у ходницима власти нађу окружени младим и активним девојкама и дечацима који показују своје дивљење, онда је очигледно да досадни званичници не могу да га држе у панталонама и путу ка најчешћи облик утицаја (рећи ћемо вашој жени) одједном се отвори.
Није ново. Прича коју је изнела ЛБЈ-јева девојка је да су његова зла дела била позната ЈФК-у и вероватно су била узрок ЛБЈ-овог избора за потпредседника. Уцена је вероватно карактеристика многих састанака. Јулије Цезар се жалио да не зна коме да верује. Исто је миленијумима. Питам се у шта да верујем. Да ли је Никсон заиста био лош човек или није обезбедио уобичајена средства за уцену па су моћници морали да ураде нешто изузетно да га неутралишу?
Трамп је био у праву у вези са мочваром. Само је штета што му недостаје способност или храброст да се носи са тим.
РБХоугхтон – добар пост. Да, волео бих да Трамп добије лопту, или, још боље, Џеф Сешнс. Сви вриште како је тај тип неефикасан.
Али онда сам прочитао пост некога ко је знао о Џефу Сешнсу. Овај тип је рекао да ради тихо, иза кулиса (вероватно је тако паметнији). Рекао је да је на тај начин лукав и лукав. Можда, само можда, Џеф Сешнс се претварао да врти палчеве, све време знајући да Мајкл Хоровиц прикупља доказе. Видећемо.
Паул Цраиг Робертс је рекао ово о НСА:
„Главна функција Управе за националну безбедност је прикупљање прљавштине на члановима дома и сената, штабовима, главним сарадницима и савезним судијама. Прљавштина се користи да се ћути о злочинима безбедносних агенција.
Механизам уцене је активиран чим су вести објавиле да је Комитет за обавештајне послове Представничког дома прикупио доказе да су ФБИ, ДОЈ и ДНЦ створили Русегејт као заверу да свргну председника Трампа. Чланови Конгреса који немају шта да крију захтевали су да докази буду објављени у јавности. Наравно, било је за очекивати да ће демократе осудити објављивање чињеница, али републиканци, као што је посланик Мајк Конавеј (Р, Тексас), и сам члан комитета, придружили су се напорима да заштите демократе и корумпирани ФБИ и ДОЈ од разоткривања. Скривајући се иза забринутости за националну безбедност, Конавеј се противи откривању поверљивих информација. „То би било стварно опасно“, рекао је.
Као што упућени знају, 95% информација које су поверљиве је у сврхе које немају везе са националном безбедношћу. У допису Комитета за обавештајне послове Представничког дома нема информација које се односе на било какву безбедност осим Комија, Бренана, Клапера, Хилари, Обаме, Милера, Розенштајна, Питера Стрзока, Лизе Пејџ, ДНЦ-а и преститут медија. Логична претпоставка је да је сваки члан Конгреса који се противи информисању америчке јавности о завери Русагејта за смену председника Сједињених Држава уцењен од стране безбедносних агенција које су планирале, организовале и спровеле заверу против председника Сједињених Држава. и америчка демократија.
Америчка безбрижност је велики допринос способности безбедносних агенција и њихових медијских курви да контролишу објашњења.”
Тако је мало пута да Мочвара покаже своје лице. Ово је један од њих, а то се догодило само зато што ни милион година нису очекивали да ће Трамп победити. Амерички народ мора захтевати да сви докази изађу на видело или могу да пољубе земљу за растанак.
Линк до чланка Пола Крега Робертса о НСА:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/01/21/nsa-blackmail-agency/
Фина веза уназад. Хвала…
Можда сте на нечему тамо. Сетите се да је Никсона самостално извео извор „Дубоко грло“ који потврђује Посту (без којег ниједна од Вудвордових и Бернштајнових спекулација не би била објављена). Сада знамо да је тај извор био агент ФБИ. Хммм. Никсон је свакако заслужио да буде опозван због ометања правде (снимци су то у суштини доказали, са паузом од 18 минута вероватно само садржавајући доказ ван сваке сумње), али да ли је Дубоко грло херојски процурео или издајнички чувар дубоке државе? А сада се чини да су 2016. године особе унутар ФБИ-а користиле сумњиви Стеелеов досије да би добили налог ФИСА-е да тајно упадну у политичке противнике једне странке – у најбољем случају „ванзаконски“ метод шпијунирања вашег политичког противника у односу на коришћење грубљи метод физичког упада у канцеларије вашег противника у Ватергејт кулама — али са сличним мотивима и можда резултатима. Како се докази повећавају, транскрипти нестају и подаци су наводно неповратни, а паралеле су запањујуће, осим што у овом случају тек треба да видимо или извештај генералног инспектора о мешању ФБИ или извештај специјалног тужиоца о наводној Трампо-Русија дослух. Зграби своје кокице!
Нисам сигуран да сам Оскар, али има оних који верују да је Никсон платио цену за свој пут у Кину и Русију, за потписивање закона о ЕПА и увођење у наше друштво Афирмативне акције, плус Никсон се жестоко борио против ЦИА и ФБИ. Иако ово може звучати као само још једна теорија завере, звучи и као решење за политичког лидера који је залутао далеко од резервата. Не знам, али ова верзија, коју сам управо описао, Никсонове смрти свакако има смисла. Јое
Сенатор Рон Џонсон, председник Комитета за унутрашњу безбедност Сената, вечерас говори о Такеру Карлсону:
„Покушаћемо да повратимо тих пет месеци е-порука/текстова јер је то прилично кључно време, између децембра 2016. и маја. Ужасно много тога се дешавало у смислу истраге ФБИ-ја...”
Зато ће покушати да поврате текстуалне поруке. Сигуран сам да их неко има. У 18:50 у следећем видеу:
https://www.youtube.com/watch?v=ZiQ7MwDtsYQ
Добар коментар уназад револуција, они можда неће опоравити поруке. Важно је напоменути да је Стржоц рекао Пејџу да нису снимљени на телефонима које користе. Претпостављам да је знао да постоје проблеми са резервним копијама и осећао је да су они чисти све док контролишу меморију порука. Претпостављам да се потрудио да добије један од ових телефона, а и она је то учинила. Почетни текстови које видимо да су пријављени били су са Сим-ова или старијих телефона и могло би бити да је прекидач значио да имају апсолутну контролу. Ако избришете контакт на телефону, цео текстуални низ нестаје. Када поново успоставите контакт, нема приложеног низа старих текстова. Да су обоје урадили то воила! нема трага и нема резервне копије. Познавање ове секвенце би помогло да се разуме механика њихове игре.
ФБИ је уништен од овога, као и НСА.
РогуеНатионУСА је била република са кором од банане у настајању најмање последњих 50 година. Мисија скоро обављена!
Због тога нам треба Викиликс и Џулијан Асанж. Ниједна медијска корпорација то не пријављује, и нико не плаћа за фуј, моја лоша у зони ДЦ без правде. Само неколико новинских агенција којима верујем. Конзорцијум Вести су један. Са недавним чланцима Реја МекГоверна, губим сваку наду у ЧИШЋЕЊЕ труле крви у Вашингтону. Хвала на покушају. Надам се да ово води свуда.
Бреитбарту и Фоксу (хахахахахаха) треба веровати, сматра барем један од моронских редовника Конзорцијума.
БобС, није дао такав коментар. Способни сте да дајете добре коментаре, а ако сте с поштовањем и добро аргументовани, други ће одговорити у складу са тим. Питања су прилично сложена. Ниједан од редовних коментатора овде није „морон” и такве осуде указују на неспремност да се размотре алтернативна гледишта, што је предуслов за јавну дебату. Када употребите увреду губите аргумент.
Нисте кликнули на линкове, зар не?
Шону Хенитију и Такеру Карлсону на (хахахахахахаха) Фок Невс.
Само се питам, које везе? Нисам видео ниједан у вашим претходним коментарима на овој теми. Само пуно хахахахахаха.
Тако си смешан!
Чекам да се меморандум Давида Нунеса објави. Зашто, када републиканци имају контролу, не гласају за објављивање овог документа? Веома важно, и очигледно је на истој линији о којој МцГоверн пише овде! — Лисице задужене за интелигенцију Кокошињац.
Чини се прилично подло да су инкриминишући докази уништени, наводно да би се направио простор за још докумената. Видите https://www.rt.com/usa/416682-missing-texts-fbi-trump/
Хвала још једном, Раи. Наставите са овим одличним доприносима ЦН-у!
Виргиниа-
„Зашто, када републиканци имају контролу, не гласају за објављивање овог документа?“
Рекао бих да је одговор на ово очигледан. Већина републиканаца је у дослуху са Дубоком државом, било намерно, било као резултат уцене. Малобројни који покушавају да поремете државни удар против Трампа су комарци на слоновима иза леђа.
Тренутни рат није између Демс-а и ГОП-а, то је рат између „Невер Трумперс” (и Дубоке државе) и коалиције Либертаријанаца и Прогресиста који би жељели своју земљу назад.
Тако је, Скип.
Ево и доброг временског оквира онога што се догодило: „Необичан случај контраобавештајне службе – Бил Пристап…“
Билл Приестап је шеф Петера Стрзока, а ипак нико није помињао његово име. Коми је поменуо Била Пристапа (иако не по имену) када је сведочио пред Конгресом. Коми је рекао да није рекао Конгресу о истрази против Трампа јер му је директор контраобавештајних служби рекао да то не чини. То би био Билл Приестап.
https://theconservativetreehouse.com/2017/12/15/a-curious-case-of-counterintelligence-bill-priestap/
Прочитао сам нешто од тог линка, и питаћу вас ову назадну еволуцију, како да знамо да ова мала Кабала ликова није већ прекршила законе, као што је изнуда, или скривање бојазни од светлости дана, зар не да ли су они утицали на друге о којима немамо појма?
Колико има клика, или других малих завера?
Интригантан и макијавелистички, и иако константан у светској историји, морамо остати константни у нашим циљевима да то остваримо.
Опет, надам се да ће неко платити цену, али мој 'ниво наде' после свих ових разочаравајућих година је мало смањен. Јое
Смешно (не) како су се у тренутку кад је ЈФК упуцан у америчком Конгресу водиле истраге Билија Сола Естеса и Бобија Бејкера које су умешале ЛБЈ у њихове корупционашке скандале, а онда магично након што ЛБЈ постане председник, све је нестало.
Како је могуће да је Еллиот Абрамс који саветује било ког председника добра вест, али у Америци се то чак и не доводи у питање када то чини?
Назовите то краткорочним губитком памћења, или орвеловским по својој природи, али није здраво да једна нација има тако искорењено знање о актуелним догађајима, а камоли било какво разумевање историје. Ипак је у реду, јер смо ми прави… зар не? Погрешно, никаква одговорност није помогла на огроман начин да нас доведе до овог места на коме сада живимо. Ратовање, и више претњи ратом у круговима УН-а и на свим местима, су оно што воде исти људи који су нас ухватили заглавио у овој бескрајној, безумној култури рата на првом месту. Све док ови ратни јастребови и ратни профитери не буду натерани да плате за своје ратне злочине, онда неће бити ништа много на добар начин.
Хвала Реј МекГоверну, одлична тема и сјајна презентација. Јое
Као и увек, хвала Јое. Сећам се да сам био у Беј соби и гледао једини ТВ у нашој јединици, док је моја дивизија била у приправности и ограничена на одаје, док је Џонсон имао своје прво обраћање нацији и мислио сам да је генерација мог оца управо наставила контролу над земљом (А веома негативна мисао), али је био потребан цео живот да се потпуно схвати колико је та стварност негативна и погубна.
Кладим се да можда 1 од 100 Американаца разуме ваш коментар о Билију Солу Естесу и Бобију Бејкеру и њиховом односу према Џонсону и председнику Кенедију. Више је од беса бити сведок званично санкционисаног злочина, који долази у пакету са државним бенефицијама...
Оно што све ово доказује Бобу, а ви то знате, јесте да моћ може да манипулише својом последицом. То није ништа ново за историју, као што није ништа ново за историју да ми грађани покушавамо да хапсимо ову врсту неограничене моћи. Лети у лице 'шта је добро за гуску, добро је и за гусје'. Не, то је више као оно што је добро за гуску, зависи од тога коју робу имате на гусу, јер барем тако изгледа све са места где ја седим.
Слажем се да је бар у смислу наше генерације Боба, ЛБЈ започео нову еру. Ти и ја Боб смо били умешани у друштво које је претворено у лажну стварност. Реалност, у којој добре момке убијају лоши момци, а опет се сви окупљају иза лоших момака из гомиле наивни у томе ко је заправо повукао окидач. Гледајући уназад, тешко је поверовати да смо сви пали на ову подклу лаж о атентату, али јесмо.
Некада сам био нестрпљив да гледам Зону сумрака, али наша стварност је још више изван маште Рода Стерлинга.
Лепо је видети твој коментар Бобе. Јое
Хвала Јое, за оне који нису упознати са Билијем Сол Естесом…
http://spartacus-educational.com/JFKestes.htm
И Боби Бејкер:
http://spartacus-educational.com/JFKbakerB.htm
Хвала на линковима; веома занимљиви чланци.
Постоји измишљена Република и врло стварни тоталитарни апарат националне безбедности. Занимљиво је да овај апарат не контролише измишљена влада као што показују браћа Аван.
„Док извештаји у штампи указују на то да надзорни одбори Конгреса сада имају „експлозивне“ документарне доказе – који још нису избрисани – о таквим злочинима, остаје да се види да ли ће одбори имати храбрости да обаве своју дужност према закону.
Бреитбарт и Девин Нунес?
Хахахахахахахаха.
Раи МцГоверн – одличан извештај. Хвала вам. НСА је прво изашла са саопштењем да су изгубили досијее из Бушовог мандата, а затим је ФБИ изашао као друго са својом објавом да су изгубили досијее од Стрзока и Пејџа.
Знам да је ФБИ рекао да више немају Стрзокове и Пејџове текстове због неког техничког квара, али зар не би НСА и даље имала ове информације? Зар НСА, која све прикупља, не би могла да достави ове текстове?
Или хоћете да кажете да почетна најава НСА о „ненамерном“ брисању електронских података сада представља изговор за НСА да каже да су изгубили и текстове Стрзока и Пејџа?
„Нажалост, ниједан виши обавештајни званичник који данас следи (не)поштовани приступ Фогго/Родригуез данас вероватно неће завршити иза решетака, осим ако овога пута Конгрес не покаже ненавикну храброст.
Многи чланови Конгреса су љути, али, у праву сте, видећемо да ли ће их бити довољно.
Када сам видео Рода Розенштајна како га конгресмени пеку на роштиљу пред неким обавештајним комитетом, приметио сам да за њега на свету није брига. Уопште га нису забрињавала или узнемирила тешка питања. Сада знам зашто. Род Розенштајн зна да ако се Конгрес почне превише приближавати истини, докази се само „нехотице“ губе.
Ово је Влада у сенци. Нема владавине права и питам се зашто седим овде јер сам управо схватио да се ништа неће урадити.
Било би лепо да су стварне избрисане информације биле подељене у чланку. Које информације су нехотице избрисане? од кога? Када и где? Која су кривична дела почињена? Молимо вас да нас обавестите.
Мајкл Роуд – избрисани фајлови у ФБИ су текстови између Питера Стрзока и Лизе Пејџ од 14. децембра 2016. до 17. маја 2017. Питер Стржок је човек у ФБИ који је то рекао иако је био сасвим сигуран да ће Трамп да не победе на изборима, и даље им је била потребна „полиса осигурања“ против њега. Ови недостајући текстови су након Трамповог избора, а неки кажу да су ти људи (заједно са осталима у ФБИ-у и Министарству правде) били одговорни за постављање Руссиагате-а како би се окаљао председник Трамп.
Ако сте гледали главне медије и читали Нев Иорк Тимес или Васхингтон Пост, нисте чули ништа о овоме јер они то држе под поклопцем. Фок Невс су једна од ријетких новинских кућа које гуле лук и тјерају издајничке странке на свјетло (нарочито Шона Хенитија). Сада бришу своја недела.
Паул Цраиг Робертс је рекао:
„Тачно је како сам ти рекао. Руссиагате је завера између ФБИ, ДОЈ и Хилари кампање за поништавање избора Доналда Трампа. Имамо издају почињену на највишим нивоима ФБИ-а и Министарства правде и Демократског националног комитета.
Ако сте веровали једној речи Руссиагате-у, сада морате да се смејете или плачете због своје невероватне лаковерности.
Овај скандал би такође требало да сруши престижне медије који су обавили прљави посао за заверу против Трампа.
Бивши тужилац Џо ДиГенова даје можда „најсвеобухватнији преглед 'дрске завере Обамине администрације за ослобађање Хилари Клинтон' и 'намештај будућег председника са лажном руском завером'".
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
Ово је издаја.
"Ово је издаја."
У праву си за промену. Наравно, издаја је цењена републиканска традиција.
Имали сте Никсона који је довео у питање мировне преговоре у Вијетнаму, Реаган/Бусх се мешао у преговоре о иранским таоцима, овај пут је то био главни певач новца.
БобС – „У праву си за промену.”
Да, и грешиш, као и обично.
Републикански И демократски конгресмени/сенатори су само марионете на нити. Исто са скоро сваким председником. Медији се крију, замагљују и лажу о томе шта се дешава, Холивуд то замотава у леп пакет да га ми прогутамо, а судови гледају на другу страну.
Емисију води Влада у сенци; сви остали су битни играчи.
Да ли те уопште интересује ко је у праву, или само желиш да наставиш да се зајебаваш?
Слепа приврженост многе чини будалама – у спорту, маркама аутомобила, итд., али првенствено у политици. Осим незнања, оно мора извирати из неке дубоко укоријењене несигурности.
Не мислим да је назадна еволуција окривила Трампа за било које ФИСА откриће које ће ускоро изаћи.
Зар не? Боже, хвала Јое.
Добродошао Бобе.
Ови облици субверзије демократских институција од стране економске и информационе моћи су двопартијски, иако су их више чинили представници док су Демс били популистички. Ови облици власти били су готово непознати уставотворцима, који стога нису штитили демократске институције од економске и информационе моћи.
Требало би да препознамо ове шеме субверзије као издају, када оду довољно далеко да представљају рат против САД, и као субверзију у мањим случајевима. Требало би донети и амандмане да се финансирање избора и масовних медија ограничи на ограничене појединачне доприносе. Не можемо да радимо ове ствари јер гангстери ционистичке/МИЦ олигархије већ контролишу изборе и масовне медије.
Толико је велика, да је можда највећа предност да је превелика да би се срушила, плашим се. Овај став ДЦ-а у одређеним круговима је оно што је спасило Никсона од мрачније судбине. Мој пријатељ који је служио под Питером Родином рекао ми је како цео Вашингтон има Скелтонове у својим ормарима, па иди схвати како се правда служи.
Ја сам са тобом у назадној еволуцији. Желим да видим да се овој ствари Русија-Гате одмах откине глава и да се открије због ружног чудовишта завере. Никаква нова администрација Беле куће не би требало да се сусреће са таквом прикривеном групом појединаца. Појединци који тобоже представљају виталне бирое за спровођење закона, каква дилема. Ови људи, и да, ако то значи Клинтонова или Обама, треба да се повуку са овим открићима, онда то мора да буде пут какав јесте. Сада, након што сте то рекли, немојте губити сан чекајући да донесе осуђујућа пресуда. Јое
Јое Тедески – у будућности ћу се питати, кад год видим неку странку која доводи новог, релативно непознатог кандидата кроз редове, шта имају на том типу. Можда што више имају на њему, он се брже уздиже кроз редове јер не морате да гледате и посматрате типа да бисте видели да ли му можете веровати; већ му држиш секиру над главом због скелета у његовом орману. „Доведите ми типа са највише прљавштине и тај ће бити следећи председник! Ха.
Ја сам одгајан са „Све добре ствари долазе онима који чекају“ и „Чини другима као што желиш да други чине теби“ и свим оним добрим моралним лекцијама, док су ови преваранти одгајани са „Све добре ствари долазе онима који добију тамо прво“ и „Учините другима оно што никада не бисте учинили себи“. Наравно, и они уцењују људе, само за добру меру.
Да, Џо, надам се да ће и они одувати поклопац. Од Кенедијеве смрти, није било бољег времена за разоткривање ових момака него сада, посебно када сви докази леже пред вама.
Ако се приближе томе да некога моћног и важног (са именом као што је, рецимо, Клинтон, Обама или Буш) умешају у чин очите издаје, очекујте да ће неки катастрофалан догађај у свету ометати било какву даљу истрагу. Знате, не можемо да се боримо међу собом ако се боримо за опстанак америчке демонократије против Норка, Мула или Руса.
Онда се људи питају да ли постоје педофили заиста одведени унутар наше владе….хммм, да погодим да ли су тамо?
Овде слушајте Јоеа ДиГенова како даје ниско доле, и ко је ко, са ким је унутар завере Русије и капије.
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
Колико желите да се кладите, нико не пати од овог открића Русија-Капија? Осим нижег особља ФБИ-ја, очекујем да ће већина горњег ешалона бити слободна, а ова завера ће бити само још један клин између леве десне поделе Америке.
Вау! То судско мишљење од 99 страница било је тешко. Али, озбиљно, једини начин да се дође до потпуно објективног непристрасног утврђивања онога што се догодило био би именовање веће свемирских ванземаљаца који ће деловати као специјални тужиоци. Вашингтон је тако набијен канон уперен у свет, са интензивним утицајем који користи против сваке друге земље на планети, да не бих веровао да ће врхунски адвокати из УН или судије из Светског суда обавити посао како треба. У праву си, Јое, већина великих злочинаца ће побећи на слободу.
Хеј Реалисте, причамо о ванземаљском животу који прекида нашу људску забаву (не) у вођењу рата.
Прочитај ово…..
http://www.ufohastings.com
Сада нисам ентузијаста за НЛО, али сте у праву Реалиста, можда би требало да именујемо ванземаљце да делују као специјални тужиоци. Само идеја, зар не? Јое
Џо, знам да би требало да убациш „РОТФЛМАО“ кад год се појави израз „НЛО“ да би се сматрао разумним, али као Џими Картер и Роналд Реган, видео сам их, и то више пута – какви год да су . Људи ретко подижу поглед.
О томе се води рачуна, полако и методично. Умеша се моћнија сила. Лансирање ракете на Хаваје која је оборена је уверљив доказ. „Они“ неће дозволити да термонуклеарни пакао захвати људе и планету (И она је живо биће, које „Они“ неће дозволити да буде уништено људском глупошћу). Наставите да гледате и не брините. Стари Грци нису били у праву, и нећемо ићи предалеко од шина. Вера није потребна, само интуитивни закључци након дуготрајног читања и прегледа на Јутјубу (као Интелов аналитичар), уз малу помоћ Онога који увек успева да ми стави праве информације на дохват руке.
Лансирање пројектила на Хавајима?
Ракета која би требало да вас брине је Муск који води наш свемирски програм.циониста.
Било ко други у било ком другом послу би био отпуштен због грубе неспособности. С друге стране, довољно је лако произвести све доказе који су вам потребни, па, знате, који је ваш проблем?
Здраво Свете.
Шпијуни су олош криминалци који се претварају да су хероји. Алибију своје злочине као учињене из љубави према „Отаџбини“ (прев. Отаџбина). Сви су они жељни мали нацисти.
Криво дете Росе Мари?
Излуђујуће. Управо сам данас прочитао да су Стрзокови и Пејџови текстови нестали.
Владавина права у САД нема никаквог значаја. Овај злочин ће проћи кроз историју без много више коментара од онога што су десничарски теоретичари завере постали гомила лудака.
У међувремену, леминзи марширају преко литице без много обавештења. Бог благословио САД. Нека она РИП.
„Владавина права у САД нема никаквог значаја“.
Па, његово значење је сасвим другачије од онога у шта би недужни посматрач могао да верује. И прилично компликованије.
Постоји владавина права – нека врста – и отприлике овако функционише.
Закон креирају законодавци које заправо купују и плаћају богати корпоративни интереси. Често је сам закон писан тим интересима и само га уводи питоми законодавац – који га можда није ни прочитао.
Закон се жестоко спроводи против сиромашних, неповезаних, а посебно против свакога ко прети да заљуља чамац. У многим случајевима полиција и друге агенције за спровођење закона се заправо не брину о закону као таквом; они издају наређења, и тешко свакоме ко се опире или чак доводи у питање њихово право да издаје наређења.
Ако неко битан прекрши закон, ма колико флагрантно, увек се може наћи рупа. Ако је потребно, тужилац ће можда морати да одлучи, уз сву дужну свечаност, да кривично гоњење „неће бити у јавном интересу“.
И тако то иде.
Постаје веома, веома тешко оспорити такве изјаве. Ако се ОНИ извуку са овим – као што господин МцГоверн каже да ће вероватно и хоће – идеја америчке „демократије“ постаје још већа лаж него што већ јесте.
Људи из обавештајне службе такође се залажу за усвајање еквивалента Патриотског закона о стероидима.
Видео сам само републиканце на страници ко-спонзора, али све што треба да ураде је да баце демократама коску да би и њих убацили.
https://www.activistpost.com/2018/01/congress-quietly-pushing-bill-require-national-biometric-id-americans.html
Још лажних вести, поново из Украјине и још једном — о холокаусту
КСНУМКС Јануар КСНУМКС
УКРАИНЕ | УС | МЕДИЈСКИ ВАТЦХ
?
Иако се у неким америчким медијима много говори о „лажним вестима“ у САД, маленкост ствари о којима се расправља могла би доћи у фокус у поређењу са Украјином, која у последње време производи прилично лажне вести о Холокаусту и елементарним тачкама у Историја Другог светског рата.
Као што смо известили још у октобру, украјински медиј Радио Свобода — украјински огранак РФЕРЛ-а који финансира влада САД — објавио је слику из америчког Музеја холокауста. То је слика пољских Јевреја који су депортовани у логор смрти. Постојао је само један проблем. Радио Свобода тврди да је слика из 1949. на којој су Украјинци депортовани у Сибир. У ствари, фалсификат Радио Свобода био је толико ефикасан да га је сам председник Порошенко објавио на Твитеру тврдећи да показује да су Украјинци депортовани. За част Порошенку, његова канцеларија га је срушила скоро одмах након што смо на ово указали.
Данас се испоставило да је велики украјински медиј поново ударио. У чланку од 20. децембра о ужасима НКВД-а (совјетског претече КГБ-а), медиј „Укринформ“ је такође позајмио слику из америчког Музеја холокауста, овога пута украјинске помоћне полиције како пуцају на јеврејско дете и мајку — и лажно тврди то је заправо био НКВД који је стрељао људе. Натпис у преводу гласи: „Зверства чехиста: погубљење мајке и детета од стране НКВД-а“.
Укринформ се извлачио три недеље док их украјински јеврејски активиста Едуард Долински није прозвао. И још једном, пуф, Укринформ је скинуо слику Музеја холокауста, наравно без извињења, коментара или исправке.
ПОВЕЗАН: Докторирана фотографија у великом музеју у Лавову; Радио Свобода'а фалсификовање фотографија у октобру 2017
Укринформ је ипак заборавио на једну ствар: ништа никада у потпуности не нестаје са интернета, тако да сада постоји, за записник, кеширана верзија оригиналног чланка који приказује одвратни фалсификат Укринформа. Упоредите оригинални чланак Укринформа из децембра (слика је према дну; као ПДФ) са стварном сликом из Музеја холокауста САД овде и испод.
http://defendinghistory.com/fake-news-from-ukraine-about-the-holocaust/92630
горе наведено је само један састојак у оквиру МИКС спонзора пропаганде, од којих се хранимо од мноштва кувара и лопова који траже профит који раде/са/против/нас
низ варљиве стазе/ са званичницима као што је Мануцхин? водећи, [нас] у „просперитет“ док је његов целокупни живот живео у потрази за личним феудом за себе? –
– КРЂЕ КУЋА ОД ПЕНЗИОНИСНИХ ЛИЦА
преко његове ШЕМЕ „обрнуте хипотеке“.
у логору Чарлса Китинга / /
професионални преварант заштићен од стране сенатора Џона Мекејна
Сви се налазе у категорији БуллСпит Артистс/
Брине искључиво за себе
и како су добри (б)уци тзв
- - - - - //////// Ми народ \\\\\\\\
Трамп је бомба.
Није мала ствар да америчке тајне агенције и масовни медији раде заједно на контроли институција демократије. Ваш пример је само случај обмањујуће употребе илустрација.
Ваша тврдња да амерички медији и институције имају „мешавину“ много врста лопова под контролом је варљива. Постоје одређене интересне групе и овај сајт их веома добро показује.
Фациоус
Постоји много много холокауста у историји. На пример, када су Шпанци стигли у Јужну Америку, тамо је живело 17 милиона становника, у року од 50 година остало је само 3 милиона. Ред величине горе од јеврејског холокауста. У Северној Америци Енглези и Французи су били подједнако успешни у уништавању цивилизације првобитних становника. Оно што се дешава у Палистину је холокауст. (па ми то зовемо етничким чишћењем), али то је холокауст. У Аустралији је била иста прича. јерменски холокауст се углавном игнорише. Једини холокауст о коме смемо да причамо и који се држи испред и у центру, је јеврејски холокауст током Другог светског рата. Зашто мислите да је то? Вероватно зато што МСМ у западном свету поседују и управљају Јевреји и они се старају да шкрипави точак добије маст. Зашто се Јевреји сматрају важнијим, светијим од других раса и цивилизација. Да ли је то зато што нас Јевреји сматрају нејеврејима, нејеврејима, ако хоћете, као измет, само стоком која служи јеврејској раси? Зато наши животи нису важни?
„Геноцид Јермена“ је западни империјалистички пропагандни мит. Лажи и обмана се не разликују од „лажних вести“ које чујете данас. У ствари, Веллингтон Хоусе је тада водио врло сличну пропаганду против Немаца и Османлија као што су САД радиле против Садама, Гадафија и Ал Асада данас; и са истом сврхом. То што је већина на Западу прогутала ове расистичке лажи о далекој прошлости, које се стално понављају, није изненађујуће када се узме у обзир колико их данас гута сличне лажи.
Викао сам то са кровова годинама.
Смејани и исмевани.
Можда ће сада људи поверовати у причу.
Гоогле „АнтхракСлеутх“
Хвала Реју МекГоверну на овој анализи уништења демократије недостатком одговорности тајне агенције због „(1) корупције на врху … (2) погодне тајности … (3) … структуралних недостатака … (4) … саучесништва… "мејнстрим медији;" и (5) евнуси који воде… 'надзорне' комитете”. Предложио бих да су евноси гангстери који се претварају да су неспособни да обаве свој критични посао за народ САД.
Важно је поређење са злогласним размаком од 18 минута на Никсоновим тракама. Ако садашње брисање критичних шест месеци мејлова од 12. 16. до 5. 17. јавност и масовни медији не схвате озбиљно, то ће мерити степен испирања мозга и преузимања медија које су у међувремену извршиле тајне агенције.
Свакако да је брисање признање кривице на највишим нивоима.
Знали смо о чему се ради у паузи од 18 минута. Након што сам прочитао ово и коментаре, претпостављам да сам то пропустио. Шта је избрисано и која кривична дела су наводно скривена брисањем? Ко је обрисао које информације? Како је избрисано? Повремено ми недостају ствари, али шта ми овде недостаје? Молимо поделите информације.
„Молимо да поделите информације“? Заиста. Избрисан је (иако вероватно НСА и ОИГ имају копије). Дакле, све су то нагађања и спекулације.
Али ако је историја индикација:
„Без обзира колико сте параноични или заверени, оно што ваша влада заправо ради је горе него што замишљате”… Вилијам Блум.
И овде знамо тему. Једна агенција није „изгубила“ мејлове из најкритичнијег периода, окружене мејловима који указују на интерне грешке. Било би занимљиво сазнати шта ФБИ ОПР (Оффице оф Профессионал Респонсибилити) мисли о напорима да се поремете интерне истраге. Али сам видео сам ОПР да прикрива агенте 1980-их.
Погледајте Цонсервативе Треехоусе за оно што је већ познато о заједничким напорима да се искористи министарство правде, ФБИ, заједно са приватним извођачима као што су фузиони ГПС и цровдстрике, како би се омогућило ХРЦ-у да уништи све њене е-поруке, да буде ослобођена неправде, осигура имунитет за њено особље које је уништило све те доказе и лагало о томе, а затим развило и спровело у дело план за незаконито праћење чланова Трампове кампање, дајући приступ овом илегалном материјалу за надзор приватном извођачу који ради за контраобавештајну службу ФБИ, који је незаконито (иако привремено) изузет од ИГ мониторинга, затим упаковао тај надзор у информације садржане у досијеу, дао их Кристоферу Стилу у превари са прањем обавештајних података, и нека стигне у ФБИ, и буде представљен суду за фиса, као да је то поуздана страна обавештајна служба , која је тада постала „полиса осигурања“ за уништавање Трампа ако победи, уведена у игру од стране самозваног „тајног друштва“ са мисијом да заштити Републику од изборног победника. Недавни видео интервју Џоа ДиГенове је веома убедљив.
Сем, масовни медији су део тога и они то схватају озбиљно пазећи да јавност никада не сазна.
Да, амерички масовни медији су сигурно корумпирани, сада у власништву или под потпуном контролом ционистичких олигарха, и служе својим циљевима у обмани народа. Док Устав ограничава дефиницију издаје на вођење рата против САД (или подржавање њихових непријатеља), морамо проширити дефиницију рата тако да укључи уништавање демократије коришћењем недавно настале економске моћи или информационе моћи. Онда је јасно да контрола масовних медија од стране олигархије и антидемократски уговори између масовних медија и тајних агенција представљају издају. Они који су укључени свакако намеравају да издају.
Ви момци (бели над привилегованим мушкарцима) сте посао. Пери оптужује новинаре да су превише ревносни са закључцима и пропустили вођење земље о Трамповој завери са Русијом, али сте спремни да скочите на прву теорију завере о ФБИ. Изгубили сте сав кредибилитет. Одрастати!
Требало би да урадиш неки домаћи задатак.
Ово ће вам помоћи да започнете.
Лични напади без мудрости показују вашу неспособност.
3-17
https://truepundit.com/exclusive-fbis-own-political-terror-plot-deputy-director-and-fbi-brass-secretly-conspired-to-wage-coup-against-flynn-trump-2/
5-17
https://truepundit.com/who-is-andrew-mccabe-acting-director-of-the-fbi-heres-what-you-need-to-know/
1-18
https://truepundit.com/fbi-official-fbi-agents-threatened-physical-harm-president-trump-missing-fbi-texts-frightening-communications/
https://truepundit.com/fisa-abuse-memo-unveiled-exactly-memo-according-intel-insiders/
https://www.dni.gov/files/documents/icotr/51117/2016_Cert_FISC_Memo_Opin_Order_Apr_2017.pdf
http://stateofthenation2012.com/?p=93380