Хилари Клинтон криви друге за прошлогодишњи изборни пораз, никада не препознајући да су многи Американци — и демократе и републиканци — сматрали да је њен јавни рекорд ужасан, о чему Денис Џеј Бернштајн разговара са Џоном Пилгером.
Аутор Деннис Ј Бернстеин
Због неуспеха корпоративне штампе да у потпуности извештава о политичким неуспесима Хилари Клинтон током њене каријере, бирачима је било тешко да схвате колико је њено председништво могло бити опасно, иако су многи гласачи демократа приклонили Бернију Сандерсу и довољно Американаца гласало је против њеног последњег новембра да Доналду Трампу донесе тесну победу на Електорском колеџу.

Америчка државна секретарка Хилари Клинтон састаје се са саудијским краљем Абдулахом у Ријаду 30. марта 2012. [Фотографија Стејт департмента]
У интервјуу са Пилџером улазим у каријеру Клинтонове као јастребове америчке сенаторке која је наставила свој интервенционизам као државна секретарка, не само гласајући за рат у Ираку 2002, већ штитећи пуч у Хондурасу 2009. и притискајући за „промену режима ” рат у Либији који је некада просперитетну земљу претворио у пропалу државу. Она се такође насмејала на вест о силовању-убиству свргнутог либијског лидера Моамера Гадафија 2011.
Денис Бернштајн: Хилари Клинтон је представљена на аустралијским медијима како би говорила о својој новој књизи и очигледно да би окривила било кога и свакога за чињеницу да је изгубила изборе од Доналда Трампа.
Џон Пилџер: У ствари, интервју о коме сам писао вођен је у Њујорку, али га је емитовала Аустралијска радиодифузна корпорација у њиховом водећем програму о актуелним пословима под називом „Четири угла“. Анкетар је био неко са репутацијом за тешке интервјуе по имену Сара Фергусон. Мислио сам да је то изванредан приказ Клинтоновог покушаја да се оправда после свих ових месеци.
Када сам недавно била у Њујорку, прочитала сам доста интервјуа које су новинарке водиле са Хилари Клинтон у којима је она приказана као феминисткиња и стога све остало треба оставити по страни ако не и опростити. Ово је оно на шта смо дошли у интервјуу Саре Фергусон. Почиње са „Ваш бол се чинио скоро висцералним, опишите нам свој бол“. Као да су је позвали да легне на терапеутски кауч уместо да буде интервјуисана. Ово се провлачи кроз интервјуе са Клинтоном од стране новинарки. Читаво питање политике идентитета сада има такву моћ да се корумпирани политичар који је преварио и злоупотребио бирачко тело може сматрати мучеником.
У интервјуу, на пример, нема ништа о томе зашто је обичне Американце који су можда гласали за Трампа описала као „непоправљиве и жалосне“. Ништа о томе како је зарадила од говора Голдман Сакса укупно око 670,000 долара, показујући врсту похлепе која је узнемирила обичне људе у САД.
И наравно, ту је централно питање мејлова које је процурио Викиликс, а који су показали колико је Клинтонова била укључена у читав насилни, корумпирани свет Залива и џихадизам. И сами људи који подржавају џихадизам, посебно Саудијска Арабија, донирали су велике суме Клинтон фондацији. Све ово недостаје овом и другим интервјуима. Показује како моћ политике идентитета може помрачити чињенице. Постојала је чак и фотографија коју сам видео у Њујорку на којој је репортерка са руком око Клинтонове и тешила је.
Деннис Бернстеин: Осећај који стекнете док гледате како се цела ова ствар одвија је да је ово штампа у целом суду да скрене пажњу са садржаја објављених мејлова.
Џон Пилџер: Веома је лако скренути пажњу са нечега ако то једноставно не помињете. Увек сам осећао да је најопаснији облик цензуре цензура пропустом. Читава подла држава Клинтонових и Клинтонове фондације једноставно је изостављена из ових интервјуа. Хилари Клинтон је у стању да се изјасни о својеврсном посебном случају за себе јер је жена и феминисткиња.
Денис Бернштајн: После овог интервјуа са Аустралијском радиодифузном компанијом, продуцент је Џулијана Асанжа назвао „Путиновом кучком“.
Џон Пилџер: Продуцент је поново твитовао тролску поруку да би рекламирао интервју са Клинтоновом, а посебно компоненту у којој она клевета Џулијана Асанжа. Морате да запамтите, ово је државни емитер у Аустралији, која је земља Џулијана Асанжа. Асанж је истакао да је код АБЦ требало да спречи ову врсту пристрасности. Био је то посебно лош интервју, али је у извесном смислу био и врло типичан. То је омогућило фигури велике моћи и свађе да каже све што је желела да каже без изазова.
У свему томе није било речи о Либији. Либија је била Инвазија Хилари Клинтон. Хилари Клинтон је била та која се славно радовала пред камерама језивом убиству пуковника Гадафија. 40,000 људи је погинуло у овој злочиначкој инвазији САД и НАТО-а. Ништа од овога није поменуто, никаква солидарност са погинулим женама. Нема солидарности са женама које ће страдати од последица пуча у Хондурасу, који је Клинтонова потписала као државни секретар. Једноставно направити изузетак од жена попут Хилари Клинтон зато што је она жена и била би прва жена председница Сједињених Држава чини ми се веома моћним обликом цензуре чега би требало да будемо свесни.
Денис Бернштајн: Хилари Клинтон смејао се приликом Гадафијевог убиства пред камерама. Мислила је да је то смешно. Она се хвалила како је издржала државни удар у Хондурасу због противљења свих председника Централне Америке, што је сада довело до тога да је Хондурас светска престоница убистава.
Џон Пилџер: Њена озлоглашеност треба да буде јасна у јавној свести. Ево је на видео снимку и каже: „[Ми] смо дошли, [видели], он је умро.“ Гадафи је јавно убијен ножем. Његов конвој, који је покушавао да побегне из Либије, пресретнут је само зато што је НАТО авион идентификовао где се налази. Ликовала је убиством овог човека. Требало би да просветљујемо људе о корумпираној и веома насилној природи појединаца као што је Хилари Клинтон. Изневјеравамо јавност ако прихватимо ове стереотипе о политици идентитета. Сигурна сам да има много феминисткиња које сматрају Хилари Клинтон и оно што је она урадила ужасном. Али медији ову жену и даље представљају као нешто сасвим другачије од Трампа. Гротескност Трампа је омогућила многим либералима у Сједињеним Државама да оставе по страни чињеницу да је Хилари Клинтон заиста оличење корумпираног система.
Пратећи комад цензури су двоструки стандарди. Са Хилари Клинтон, то је ужарени двоструки стандард. Многе феминисткиње су глупо пристале на њен позив да подрже инвазију на Авганистан 2001. године под претпоставком да ће она ослободити жене у Авганистану од талибана. У ствари, то је веома мало променило положај жена, али је изазвало велику патњу у тој земљи.
Оно што видимо је важно питање – питање политике идентитета – које се користи као параван за насилне инвазије на друге земље. У аустралијском интервјуу, анкетар ју је нахранио питањем: „Колику је штету вама лично нанео Џулијан Асанж?“ Њен одговор је био да је имала доста историје са њим јер је била државни секретар када је Викиликс објавио много веома важних информација из нашег Стејт департмента и Министарства одбране. Оно што је Клинтонова пропустила да каже, а што је интервјуер није успео да је пита, јесте да је Викиликс 2010. открио да је Клинтонова наредила тајну обавештајну кампању усмерену на руководство Уједињених нација. Ова обавештајна операција, коју је потписала Клинтонова, пратила је ствари попут лозинки кредитних картица и форензичких детаља о комуникационим системима које користе званичници УН. Било је то у сваком случају потпуно безаконо шпијунирање.
Денис Бернштајн: Постоје све индиције да је ове кључне мејлове процурио неко из седишта Демократске странке који је био узнемирен што су Хилари и демократско руководство поткопали понуду Бернија Сандерса за номинацију.
Џон Пилџер: Имао сам дуг, снимљен интервју са Џулијаном Асанжом пре годину дана и директно сам га питао одакле потичу мејлови Подесе, да ли су дошли из Русије, а он је рекао не. Чини ми се да постоји велика вероватноћа да су ови мејлови резултат онога што сте управо описали. Клинтон је заиста пресекао земљу испод Сандерса. Знамо да су мејлови потпуно аутентични. Они разоткривају Клинтонову фондацију и њену похлепу и колико је Саудијска Арабија била важна за Хилари Клинтон. Након што су Саудијска Арабија и Катар великодушно донирали Клинтонову фондацију, Клинтонова је као државни секретар одобрила највећу продају оружја у историји, нешто попут укупно 80 милијарди долара. Као резултат тога, укупна продаја америчког оружја свету се удвостручила. То је велики бизнис, то је велико ратовање, а ја бих рекао да је то велика корупција.
Деннис Бернстеин: Није претерано рећи да је била хушкач рата, да је била неко ко је прихватио рат.
Џон Пилџер: Да, била је. Све анкете током предизборне кампање прошле године показале су да су Клинтонова и Трамп два од најпрезренијих кандидата који су се икада кандидовали за председника. Претпостављам да је сећање народа на то помућено ужасним присуством Трампа.
Денис Бернштајн: Сви који су забринути због невоље Палестинаца морају да се присете операције Ливено олово – у којој је убијено око 2,200 људи, укључујући око 500 деце, бомбардовањем школа и болница. Када су Клинтонову питали о томе, она је рекла: „Израел има право да се брани.
Џон Пилџер: У поређењу са Бараком Обамом и Хилари Клинтон, Трамп је помало слабашан. Након што је Обама изабран и пре него што је инаугурисан, био је на одмору на Хавајима где се састао са члановима свог тима Одељења за националну безбедност и одбрану и одобрио подршку израелском нападу на Газу. Тако је Обамин први спољнополитички акт био да одобри напад Израела на народ Газе. Мислим да је питање да ли ће политичар попут Клинтонове икада урадити нешто што захтева чврсте принципе и осећај социјалне правде заиста веома наивно. Морамо да видимо ове људе онаквима какви јесу. И Клинтонова и Трамп су симптом система и људи морају да почну да се концентришу на систем и како да га промене.
Деннис Ј Бернстеин је водитељ емисије "Фласхпоинтс" на радио мрежи Пацифица и аутор Специјални Ед: Гласови из скривене учионице. Аудио архиви можете приступити на ввв.фласхпоинтс.нет.
Најбоља емисија на КПФА у дуго времена. Коначно прича о релевантности, чињеницама и истини.
Обојица Клинтонових живели су живот који није вредан живљења. Они то не би знали јер су обојица психопатски зомбији. Некако су се кретали даље кроз недовољно заслужену позицију „истакнуте“ користећи сва неопходна нарцистичка и демагошка средства.
Потопљени су у отпадно језеро психопата. Омогућавају их сви остали све док више не служе сврси. Врх ове гомиле ванземаљских интраспецијских предатора је далеко изнад њих. Погледајте старе, старе породице и банкарске гиганте за вучу. Увек, Цуи Боно?
Уз све махинације Владимира Путина у корист Доналда Трампа, како је Трамп успео да дође на друго место међу гласачима? Како је Трамп добио мањи проценат гласова од Ромнија?
Изборни колеџ никада не би требало да суди америчким гласачима јер то није баш страшно представљање бирача. Не би било Трамповог председништва да ова нација има једнакост бирача.
Хајде да га назовемо. Психопатија. Ово је патократија у којој живимо. Она је савршен пример како човек изгледа/понаша се. Лепа презентација уз испоруку језивих и злих порука. Недостатак савести. Немогућност осећања емпатије. Већина елите одговара овом обрасцу. Молимо погледајте рад др Роберта Хареа о психопатији. Проучи то. Овде смо. http://www.hare.org
„Многе феминисткиње су се глупо сложиле са њеним позивом да подрже инвазију на Авганистан 2001. под претпоставком да ће она ослободити жене у Авганистану од талибана.
Нисам фан Хилари, међутим, мислим да је ово варљиво. Далеко важније је како је Бејби Буш искористио дугогодишње напоре америчких феминисткиња у корист авганистанских жена. Група под називом „Феминистичка већина“ подизала је свест о стању родних питања у Авганистану, чак и док је интересовање породице Буш позивало и забављало чланове владајућих талибана у Тексасу у нади да ће обезбедити приступ налазиштима нафте у Каспијском мору доступна преко Авганистана. Талибански лидери су им ускратили приступ – што је један од великих разлога зашто је Чејни нападе 9. септембра сматрао таквим божјим даром.
Након 9. септембра, као део Буш-Ченијеве пропагандне кампање да привуче јавност иза интервенције у Авганистану много више од гоњења и хватања Осаме, натерао је Лору Буш да одржи говор о женама у Авганистану, чудно претварајући трајну окупацију у режим промене, и напор изградње државе у неку врсту феминистичког пројекта. Тај потез је свакако утишао сваку критику на рачун операције „промена режима“. Која би феминисткиња могла да се расправља са крајем дубоко мизогинистичког талибанског режима?
Дакле, поента је да шта год да је Хилари радила да прикупи феминистичку подршку за инвазију, сведе се на безначајност у контексту много веће пропагандне кампање Буш-Чејни да добије подршку за рат који још увек траје 16 година касније.
Окупација Авганистана од стране Сједињених Држава и саудијски утицаји су онемогућили било какву ревизију или преиспитивање „Талибана“ у последњих 15 или више година. 2001. године, чак и пре 09. септембра, они су били пошаст људи који добро мисле - дизали су у ваздух Буде и каменовали жене и забрањивали сваку рекреацију, већину уметности и одржавали масовна погубљења, популарно посећујући на спортским стадионима. Ужасно за неверовати, тешко је сада проценити у светлу свега што је дошло од тада, укључујући, али не ограничавајући се на ИСИС.
Као и код „Ал-Каиде“, стварни идентитет „Талибана“ се променио… владајућа шура, савет свештеника који је „управљао“ Авганистаном (који се појавио након што су Совјети отишли и годинама касније (делимично) пораза господари рата) није војска Авганистанаца против окупације чији је идентитет џихадиста (барем по мом мишљењу) нејасан, док се ИСИС у новије време доселио (уз финансирање/одобрење КСА?) регрутујући неке авганистанске талибане и обезбеђујући организацију за мигранте. џихадистичка војска / војници који су се склонили из Сирије и Ирака (претпостављам)
Жене Авганистана су се добро снашле, изигравајући кривицу Запада, али нечињење због злочина талибана у феминистичку ствар (чак и ако је РАВА брзо пожалила због окупације — није помогла и погоршала ствар (можда још 2005.?) —
Никада нисмо били тамо да ослободимо жене Авганистана. Попут Ирака, постојала је све већа листа „свих добрих ствари“ које би произашле из промене режима и правилног међународног развоја слободног тржишта и праве демократије.
Изнемогле удовице, напуштене од својих породица, каменоване до смрти због бављења проституцијом биле су упечатљива слика… као и све већа глад и забрана образовања за жене… то је било „довољно реално“… али гледано уназад, вероватно не само „талибани“…
Ваша последња реченица је пуна осуда Хилари. Нити је знала ништа о спољним пословима, нити је бринула о њима. Имала је 2 жице на својим гуслама и обе су биле веома личне.
Бусх & Хеартлесс је требао изговор да оду у Авганистан да обнове производњу хероина. Злостављање жена од стране Талибана био је једини ваљан изговор којег су могли смислити у то време и, наравно, био је повезан са жицом под напоном у Америци.
Па, стара увек хоће да држи прсте у свакој пити, да тако кажем. То је део њених женских права, ЛГБТ природе. Она је и даље власник ДНЦ-а и мисли да ће изабрати жену кандидата за 2020. Уништила је Сандерса и Ворена њиховом подршком. Она неће/не може да додирне једину изузетну жену на политичком екрану, Тулси Габард.
Хилари и Трамп су две прљаве мрље на америчким рекордима, али има и других, од Никсона/Регана до Бушова. Обама је по тим стандардима био само мрља.
Пилгеров последњи § је апсолутно на мети. Ниједан од ова два корумпирана, некомпетентна егоманијака неће отићи док се сам систем не промени. Али, на шта?
Џон Пилџер је смешни сероња који није урадио ниједан пристојан посао деценију или две
фустер, Џон Пилџер је одличан, угледан, новинар и личност. Молим вас, одвојите сат или два и прегледајте неке од његових документарних филмова, објављених пре мање од четири године (не деценијама). Посетите његово недавно излагање' @ https://newint.org/features/2016/12/01/bikini-was-just-the-beginning/ https://www.counterpunch.org/2014/03/11/human-radiation-experiments-in-the-pacific/ За осамдесетогодишњег момка, све што могу да кажем је да има пуно снаге И - Права храброст!
Фустер је десничарски трол који је бескрајно прогањао дискусије на сајту ТрутхДиг када сам једном коментарисао тамо. Не трошите дах на дебату с њим, он воли да претвара конце у шибице за каку. Живео борац за слободу Џон Пилџер!
Ја сам више на левој страни, Тони, али ти ниси толико дубок мислилац и не успеваш да разазнаш шта покушавам да саопштим.
а то што стварно не разумеш није твоја кривица.
Сигуран сам да се трудиш
хвала на предлогу, Елмере, али ја сам прилично упознат са његовим радом и ништа од тога последњих година није вредело локве устајалог пива. његови политички ставови су једноставно погрешни и плитки и у великој мери су обојили његов рад.
Пилгер је некада био репортер, али је сада само аутор ставова.
Више волим праву и дубоку и искрену репортажу и поносан сам што сам отац репортера који је левичарски, али поштен и не покушава да изокрене ствари како би одговарао својој идеологији.
да је он такав новинар који се бави солидним истраживачким новинарством и поштено служи јавности није само моје мишљење. то је и мишљење Пулицеровог комитета
Седмично, чак и свакодневно, постоји довољно доказа да Клинтонов табор преко ДНЦ-а још увек контролише једну од две главне америчке политичке странке... они не праве компромис са Сандерсовом побуном, нити изгледа да су посвећени креирању живахне поруке која ће заменити Клинтонову обећану „ више од истог“ јер „Америка је већ велика“… постоје милиони Америке који осећају да су „Америка“ они и да су они (и земља) умањени… изгледа да су слепи за растућу улогу неолибералних приоритета у њиховим све страшније околности, нерадост.
Попут Трампа, Клинтонова је добро успостављен „бренд“ са моћном марком… а клупа странке (иако је привлачнија и боље образована од скоро десетине републиканских младих који су изгубили од Трампа 2016.) је плитка и често изненађујуће рањива… делом зато што партија је ужурбано јела-њихове-младе да би укорењеним фигурама ДНЦ-а дала још једну деценију, још један циклус, још једну шансу.
Запамтите такође да би Клинтонова, да је победила, владала са још мањим мандатом у Конгресу (бројеви, а не идеје) што је коцкало Обамино „вођство“ мимо налога/декларације.
Хвала на прецизном коментару, Сузан Сунфловер. Пречесто ми је очигледно да директне лажи имају више погрешно схваћене и претерано пријављене моћи него стварне чињенице у нашим измишљеним извештајима о Наративној чињеници (ћерка Мајка Хакабија).
Сузан, драга жено, Сандерсова побуна је пропала. Сандерсове присталице (а ја сам био један од њих) углавном НИСУ извучени из редова Демократске странке.
Сам Сандерс није много популаран, никада није био политички утицајан и није дуго за јавном службом, тако да нема стварног разлога зашто би редовни демократе хтели да уступе власт његовим следбеницима.
Верујем да је реформа странке неопходна и пожељна, али ће морати да се појави неки нови лидер да би се то десило.
Сандерсова ствар је готова
и како бисте другачије описали „Обамину армију“ ... чији су ветерани, претпостављам, у великој мери насељавали „Сандерову армију“ ... они нису били мејнстрим демократе ... они су углавном били први гласачи (без обзира на године) који су били извучени радикалној „оптици“ Обаме… кандидата који није ДНЦ… Кампања и популарност Џона Едвардса заиста не би требало да се избришу из 2008. Претпостављам да су његове присталице „неприметно“ прешле код Обаме (као не-Клинтон).
Добијање и ОДРЖАВАЊЕ гласања „незадовољне омладине“ (без обзира на то колико је Обамина кампања била **) требало је да буде посао број 1 за странку која је пропадала и која се борила на свим нивоима (држава, конгрес, извршна власт)…
Али као што истичете, попут Сандерса, попут Обаме, „нису праве демократе“ и били су (за ДНЦ) не само потрошни, непожељни. … „радикали” које демократе покушавају да отерају од 1960-их…
Сузан, демократе нису покушавале да чисте 'радикале' 60-их. "радикали" су победили....а уместо тога диксикрати су очишћени.
и то је било добро као и добро за Партију неко време.
али радикали су били добри људи али не баш добри политичари……. и завршили смо са интелигентним, добродушним и не баш компетентним Џимијем Картером.
а Картеру се никада не може опростити што је био тако лош аматерски политичар да нас је натерао да постанемо опседнути грабежљивом, подмитљивом, непоштеном и прилично злочиначком групом свиња која је била Реганова администрација.
Реган је био генијалан, добродушан човек без мозга који је био само насмејани марионетски фронтмен за криминалну задругу.
да је Регану било дозвољено да се врати приватном животу на крају свог председничког мандата и да уместо тога није оптужен, имало је ужасне последице
Хилари „феминисткиње“ су биле заинтересоване само за једнакост жена на Вол Ст. иу Вашингтону; дворане моћи. Другим речима, њихова брига никада није била једнакост за жене слабијег имовинског стања, само да би жене које су се бориле за моћ попут Хилари имале прилику да заударају на нас остале као што је клуб дечака.
Хилари Клинтон сматра Лин Ротшилд (знате ... из међународне банкарске династије Ротшилд) једном од својих најбољих пријатељица. Размислите дуго и дубоко о тој чињеници, а затим схватите прави узрок агресивних ратова (знате ... гнусни и брутални феномен који је тачно описан као „Врховни злочин“ на Нирнбершком процесу).
Од 1993–1995, Лин Форестер де Ротшилд је донирала све савезне трке Била и Хилари Клинтон од 1992.
Од 1993–1995, Ротхсцхилд је био члан Националног савјетодавног вијећа за информацијску инфраструктуру предсједника Била Клинтона. Од 1998–2000, радила је у Саветодавном комитету америчког секретара за енергетику.
Ротшилд је била главни донатор и члан одбора за платформу Демократског националног комитета 2008. Она је своју подршку пренела на републиканског кандидата Џона Мекејна када је Барак Обама победио Клинтонову, поставши у то време мања славна личност на кабловској телевизији због напада на Обаму у низу интервјуа. .
У интервјуу из 2015. Ротшилд је рекао „Волим Џона Мекејна. .?.?. Он је веома добар пријатељ и особа којој се заиста дивим.”
Ротшилд је у управном одбору Института Мекејн, истраживачког центра са седиштем у Вашингтону, формираног 2012. године у сарадњи са државним универзитетом у Аризони.
https://www.mccaininstitute.org/staff/lynn-forester-de-rothschild/
Тренутни извршни директор Мекејн института је Курт Волкер, бивши службеник сенатора Мекејна који је наставио да служи као наследник Викторије Нуланд на месту амбасадора САД у НАТО-у, а тренутно служи као специјални представник САД за Украјину. Волкер је виши саветник у Атлантском савету од 2009.
У лето 2016. године, док су Бил и Хилари Клинтон били у Мартха'с Винеиарду на прослављању Биловог 70. рођендана, Хилари је својим приватним авионом одвезла 20 миља до Нантакета где је Ротшилд био домаћин прикупљања средстава од 100,000 долара по особи за Клинтонову председничку кампању.
Угодне интеракције Ротшилда и водећих про-израелских сенатора Клинтона и Мекејна показују како односи између политичке класе, корпоративне класе и банкарске класе превазилазе партијску политику. Као што је Џорџ Карлин рекао: „То је велики клуб, а ти ниси у њему.
Доналд Трамп има три позитивна аспекта: он није Хилари Клинтон, он није Мајк Пенс и уноси забуну у своју странку корумпираних ратних хушкача који воле штедњу. Живели борци за слободу Џон Пилџер и Џулијан Асанж!
Здраво Тони-
Додао бих и четврто – Његово одрицање од обећања „Америка на првом месту“ иу унутрашњој и спољној политици је повукло завесу на дубоке државне олигархе да би открило ко заиста води емисију свакоме ко обраћа мало пажње. Наша шанса за правог реформатора и крај нашег корумпираног двопартијског система 2020. године се повећала као резултат. Једини разлог зашто је он уопште изабран је то што су се људи заситили лажи, ратног хушкања, корпоративних шундова који ништа не раде за просечног грађанина. Понекад је најмрачније пред зору.
Здраво, СС, дошао сам у очај због формирања треће стране да би оспорио дуопол. На последњим председничким изборима изнета су два најпрезренија кандидата од грађанског рата, али Зелена странка (у анкетама нешто мање од три одсто 2000. године) није могла да оствари један одсто. Нажалост, очекујем да се ништа неће много променити док се наша Потемкинова економија и фиат валута не сруше (то би могло бити ускоро) и док се политички шпил не промени. Господ зна шта ће бити после тога.
Здраво Тони-
Можда сте у праву. Џил Стајн је увек била слаб лик, по мом скромном мишљењу. Рос Перот се приближио, а био је и прилично слаб. Мислим да да Берни није одустао, и уместо тога прешао на Зелене, могли бисмо да дођемо до преломне тачке. Треба нам неко да нас пређе преко прага од 15% да бисмо водили дебате. Тада су све опкладе искључене. Делим ваш осећај очаја, међутим, и не потцењујем дужине на које је ТПТБ спреман да иде да би се ухватио за власт.
„Бивши премијер Катара: Катар, Саудијска Арабија, Турска и САД су се договарале и координирале да финансирају Ал Каиду и униште Сирију.
ИЗВЕШТАЈ ЗЕРОХЕДГЕ: Асад није био ништа друго до „плен“ за лов који је имао за циљ уништење Сирије.“ http://theduran.com/former-qatar-prime-minister-qatar-saudi-arabia-turkey-and-usa-colluded-and-coordinated-to-fund-al-qaeda-and-destroy-syria/
„…јавно признање дослуха и координације између четири земље ради дестабилизације независне државе, [укључујући] могућу подршку Нусри/ал-Каиди.” Важно је да ће „ово признање помоћи да се изгради аргумент за оно што Дамаск види као напад на своју безбедност и суверенитет. То ће представљати основу за одштетне захтеве."
Како се рат у Сирији полако гаси, чини се да се нови изворни материјал појављује скоро сваке недеље у облику сведочења највиших званичника укључених у дестабилизацију Сирије, па чак и повремених процурелих мејлова и докумената који додатно описују тајне операције промене режима против Асадове владе. Иако велики део овог садржаја служи да потврди оно што је већ одавно познато онима који никада нису прихватили поједностављену пропаганду која је доминирала мејнстрим медијима, детаљи и даље падају на своје место, пружајући будућим историчарима јаснију слику праве природе рата .”
Укратко, на видело излазе имена великих и мањих ратних злочинаца/ратних профитера. Алилуја. Уопште није лоше знати изворе удобног живота потомака криминалаца/профитера. Захтеви за одштету морају бити усмерени ка одређеним ратним хушкачима и добављачима оружја.
Ана, стварно, ти не мислиш озбиљно да ће било који суд у Америци или било којој другој западној земљи дозволити Асаду да их тужи, зар не? ОПЦВ је управо послушао наређења Вашингтона и одлучио да прогласи Асадову владу кривом за употребу хемијског оружја и то, упркос чињеници да за то нема ни мрвице доказа. Што се тиче изазова против државе, судови у САД, као и у Британији, нису ту да деле поштену правду, они су ту да јесу у корист државе. Уверавам вас, Асад неће никога тужити за било какву компензацију. Он ће заувек покушавати да спречи западне терористе да разбију хаос у његовој земљи. Можете бити сигурни да Јенкси још нису одустали од заузимања Сирије.
Губитник Трамп не може да престане да криви Обаму и Клинтонову за сваки глупи потез који направи...
Свако ко сумња да жене могу бити мрске, криминалне и зле као и мушкарци - треба само да погледа Хилари Клинтон за доказ. Она је заиста један од најодвратнијих људи који данас живе.
Крвави споменик Либије Клинтон и Обама: http://www.voltairenet.org/article198534.html
„Ужасне сцене су се одвијале на улицама, мостовима и зградама снага безбедности где су демонстранти починили неописиве злочине против човечности. Безбедносне снаге, војна лица и полицајци су заклани док су им пререзани гркљани, њихова срца су вађена из њихових тела, а њихова тела исечена на комаде у прави приказ бруталности и дивљаштва.
Белхај је добро познат ЦИА-и и западним владама. ЦИА га је ухапсила након бекства из Кандахара, испитана и изручена Либији 2002. године под оптужбом за тероризам. [15] Године 2009. он и чланови ЛИФГ-а пуштени су из затвора према Закону о општој амнестији. [16] Белхађ терористички досије говори сам за себе. 1994-97. наредио је покољ 225 људи и наредио убиство немачких туриста, Стивена Бејкера и његове супруге Мануеле Спиатзиер 1997. Ипак, преузео је висок положај у Либији. Био је министар одбране и одговоран је за безбедност Триполија, генерални директор либијских затвора и директно одговоран за ћелију Ал-Сенуси. Имајући у виду Белхаџов кривични досије, МКС је изразио уверавање да је Ал-Сенуси у сигурним рукама и подржао његово суђење у Либији.
НАТО и мале заливске земље игнорисале су терористичке активности Белхађа и признале га као политичког и војног лидера и пре свега бизнисмена. Поседовао је највећу ТВ станицу у Северној Африци, највећу авио-компанију у Либији, фабрику цемента, имања у Шпанији и Турској и приватни аеродром у Триполију. Овај аеродром је, међутим, коришћен за каналисање и транспорт терориста из Либије у Сирију. Ови терористи су финансирани за које се процењује да су 160. вредни 2010 милијарди долара.
Белхај и други одговорни су за злоупотребу либијских средстава и стављање тачке на развојни план Либије вредан 200 милијарди долара, према подацима Светске банке. Белхај је један пример раскошног живота вођа рата у којем су обични либијски грађани уроњени у тешко сиромаштво.
САД/НАТО су признале господина Белхаја као свог партнера (у злочинима). Имајте на уму да је његов аеродром „коришћен за каналисање и транспорт терориста из Либије у Сирију. Ови терористи су финансирани за које се процењује да су 160. вредни 2010 милијарди долара. Новац говори.
У праву си Ана, а онда се поставља питање 150 тона златних полуга и сличну количину у сребру коју је Гадафи наменио за панафричку валуту која би била конкурентна долару. То је, наравно, разлог зашто су га Американци убили. Чини се да нико не зна шта се догодило са овим златним и сребрним полугама, па ако га нису уклонили Јенкси и сада безбедно склонио у амерички резерват, онда га можда Белхај има и користи га да ферментира терор широм Блиског истока .
Заиста не видим зашто неко више прича о Клинтоновој, она је готова, зар не? Сигурно се ово зло Сотонино потомство неће кандидовати за председника следећи пут? Ако је то случај, сигурно би ДНЦ требао тражити новог кандидата и ставити га у центар пажње. Ако Клинтонова учини нешто како би се натерала да буде кандидат за следеће председничке изборе, питам се како би она прошла? С обзиром да је Трамп тако велики глупи стари прдез, она би могла победити онда нам Бог помогао!!
Питам се да ли ће се Трамп уопште кандидовати за други мандат. Забављао се и подигао свој „бренд“. Вероватно је време да кренемо даље. Килари је прилично дуго у зубу, и не изгледа баш здраво, и показало се да носи превише пртљага, па сумњам да ћемо добити неку нову лажну феминисткињу која ће је заменити. ДНЦ и РНЦ ће наставити са филтрирањем свих „непожељних“, а МСМ ће наставити да носи своју воду. Несрећа његове краљевске поморанџе била је једнократна. Наша једина нада је да се довољно људи засити да истински реформатор може да подстакне трећу страну и прикупи 15% потребних за одржавање националних дебата. И боље је да он или она имају добро проверене телохранитеље.
Прескочити „Питам се да ли ће се Трамп уопште кандидовати за други мандат. Забављао се и подигао свој „бренд“.
То је стандардни МСМ мем, али „извор“ Трамповог успона је дубоки извор беса и фрустрације који није широко схваћен. Морате се вратити у 2008. да бисте видели све пропуштене сигнале, од којих је многе пропустио сам Обама:
2010: Избор Скота Брауна
2010: Демократе губе Дом
2011: Обама наговара Трампа на дописничкој вечери
2012: Републикански естаблишмент губи од Обаме
2014: Ерик Кантор губи свој Примарно првенство
2015: Џон Боехнер губи место председника
2016: Трамп изабран за председника
2017: Флаке / Цоркер / Хатцх напушта Сенат
Фронтлине: Подијељене Америчке Државе (И и ИИ дио)
х**пс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=О8ЗВ2иуСа94
х**пс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=3ВНК8хејХнА
Обама је увек мислио да ће републиканска „грозница пукнути“, али оно што је свима, укључујући и руководство републиканаца, недостајало, Републиканска партија се преправља и још увек није завршила процес. То је 3 сата проласка кроз ту Фронтлине серију, али вреди тога.
Не тврдим да Трампа није довео до „дубоког бунара беса“. Слажем се у потпуности. Али Трамп има распон пажње као шестогодишњак. Дубок гнев је такође подстакао Бернија Сандерса, али га је ДНЦ успешно осујетио. Те друге појаве су такође знаци „дубоког бунара беса“ који помињете, али сваки пут када олигарси две велике странке успеју да се опораве. Нисам гледао серију Фронтлине, али мислим да нисмо толико подељени као што многи мисле. Много је на левици и на десници којима је доста ТПТБ-а и траже решења за решавање све веће економске поделе и вечних ратова. Међутим, уз моћ чувара капије и пропагандне машине, мислим да ће једина могућа авенија бити кроз трећу страну са пуно подршке грађана, и стварно доброг кандидата који окупља трупе и говори истину власти. Тек када виде револуцију на хоризонту, олигарси ће се померити и за центиметар.
Слажем се са свим тим, али с тим да демократе намерно не уређују ствари тако да ће Трамп остати „најмање лоша“ опција на бирачком месту. Овде ми пада на памет Џо Бајден, а то би урадио и други који води Хилари.
Ове чињенице и ја и многи напредњаци већ неко време имамо, али никада нисмо видели да су представљене као мејнстрим медији.
Потпуно се слажемо да је ваша процена и чињенично представљање Клинтонових злонамерних и криминалних радњи цензурисана пропустом главних медија.
Хвала на овој дискусији између госпође Пилгер и Бернштајна. Клинтонова ће бити у центру пажње све док је ту, а јадан је трик за њу да окривљује друге и користи политику родног идентитета за поделе.
Њен дуг досије довољно говори ако је некоме стало да разазна истину, а не слику. Упркос брбљању о људским правима, њена евиденција о људским правима је безначајна. Она и Николас Саркози сносе огромну одговорност за трагедију разбијања Либије од стране НАТО-а и убиства Гадафија, претварајући је од успешне афричке нације у пропалу државу, а све засновано на лажи. Милиони су умрли као резултат, а Либија је велика дестабилизирајућа област и за Блиски исток и за Африку. То што ниједан западни новинар не може да је позове на то показује како имају наређења за марш.
Слушање Џона Пилџера навело ме је да помислим да не морате да волите Хилари само зато што мрзите Трампа. У ствари, одбаците Хилари и саставите праву журку за народ од стране народа, а затим идите и рушите све Трампове које желите... власт народу! Вау, нисам то рекао од шездесетих.
Са тобом сам, Јое. Одличан коментар.
Постоје две скривене силе које раде иза сцене, оне су јака подлога за већину наших горућих политичких и економских проблема, то су технократија и аутократија. Технократија на силу отвара врата без обзира шта је иза ње, а аутократија уништава све што нам је драго; самопоштовање, индивидуалност, слобода мишљења, демократија, једнакост и висок животни стандард. Поставите себи важно питање, одакле долазе ови растући политички хакови? Наранџастокоси Трамп? његови пријатељи из мочваре (створења), Обама из Илиноиса, заиста? такозване звезде у успону попут Хитлера (мој омиљени надимак за њу) нису створене само из ваздуха. Њихово присуство на домаћој и међународној сцени директан је резултат тих напора мрачних сила и њихове агенде скривене од погледа јавности. Примери су многи: Савет за спољне односе (ЦФР), милитантне тежње неоконвераната које некако тврдоглаво остају на месту: Рицхард Перле, Збигњев Бжежински, Рицхард Хаасс, Морган Фрееман, неколико моћних циониста у Сједињеним Државама који подржавају сличне Бењамина Нетањахуа, клика Мориса Стронга и сви они беспрекорно раде заједно, пажљиво доводећи „Хитлеријеве“ у високу канцеларију. Додајте овом насилном окружењу, напредни замах саме технократије, он засењује највећи део наше прилично искривљене економије – војно-индустријски комплекс. И исток и запад имају свој приличан удео аутократа, као и оних технократских „пробоја“ који се, чини се, појављују са све већом регуларношћу, не прате никакав посебан образац, али могу изненада да промене курс који политичари који остају у очима јавности , морају узети и већ су међусобно потписали. На пример; Иран/ЈАПОЦ. Технократија наставља да мења и бојно поље, чак и где и када, или да ли се може применити нови „штап” ради политичко-економске контроле, као што су руски ЕЦМ модули са уређајима за електронско ометање технологије „Кхибини”. Иначе, ову Маграв технологију је првобитно открио нуклеарни инжењер иранског порекла Мехран Кешес. Има и других примера; брже одвајање ласерског снопа фисионог уранијума од резидуалних језгара реактора, посебно забринутост ако дође до „пробијања“ даље од мирољубиве употребе нуклеарне енергије по договору (које се страхује на Западу) поново, у Ирану и Северној Кореји. Друге потенцијалне модификације као што је технологија оплемењивања, које се можда дешавају управо сада у реактору Јонгбјон, Северна Кореја? Чак и сумња у то какве су заиста прецизне могућности новог високотехнолошког оружја; Шахаб-3, кинеска хиперзвучна једрилица ДФ-ЗФ.. и други који се овде помињу су развоји који могу бацити нашу милитаризовану културу и командну економију у хаос. Да, још увек имамо командну економију (непромењену од краја Другог светског рата). Ако је икада постојала и једна брига која је повукла тепих испод наших данашњих аутократа, то је та фраза „најбоља ивица“. Одговор на наш непријатељски нови „гвоздени мач“ против бронзаног, јесте да их дођавола преплашимо... САВЕТ: мало смо луди, па немој да се зезаш са нама. Ову (луђачку) ствар је предложио недавни чланак ЦОНСОРТИУМНЕВС. Сада имамо објашњење зашто-зашто овим Хаковима, овим узнемирујућим личностима попут Хитлера, Трампа, Моргана Фримена и сличних, дозвољавају скупо време у програму и дају им престижне позиције, управо зато што знају да уплаше све! Даље, аутократе ништа (друго) нису препустили случају, њихов „унутарњи“ избор за сенаторе и посланике сада се може убрзати огромним сумама мрачног новца, истом валутом коју је наш Врховни суд успео да протумачи као „слободу говора“.
Програм Ф-35 Јоинт Стрике Фигхтер имао је прилично тешку недељу
То је пример бацања новца на пројекат који је добар само за богаћење гомиле већ богатих корпорација и појединаца.
х**п://ввв.тхедриве.цом/тхе-вар-зоне/15550/тхе-ф-35-јоинт-стрике-фигхтер-програм-хас-хад-а-претти-роугх-веек
Иран дипломира много инжењера. Сигуран сам да лоши и просечни раде други посао, али шта се дешава са најбољима? Прошло је шест година откако је Иран ухватио тај дрон РК-170. Ко га сада има? Шта су Иранци добили у замену? Има ли везе са тим и „стелт“ ловцем на којем Иран тврди да ради? Фотографије које објављују Кахер-313 су смешне, али да ли раде на стварној? С обзиром на напредак Ирана (и Кине) у анти-стелт радару, они имају мерило за мерење свог напретка! Северна Кореја је направила невероватан напредак са нуклеарним оружјем и ракетама дугог домета. Део тога је, наравно, страна технологија, али у којој мери Иран помаже? Шта Иран добија заузврат?
Поменули сте ласерско одвајање изотопа. То је још једна тема о којој нико више не прича. Скоро свако са потребним вештинама би то могао да уради, и то без остављања много наговештаја.
Свет је све опасније место и све што САД могу да ураде је да покушају да изазову још један рат за Израел. Веће и боље смањење пореза за супер богате. Смислите још један начин да учините сиромашне још сиромашнијим. Третирајте нас све као Палестинце и доведите америчку инфраструктуру у исти облик као у Порторику.
Зацхари Смитх, претпостављам да се сажета верзија мојих прилично дугих изјава може сумирати на овај начин: било да се ради о Клинтону, Трампу или Бернију, чини се да техно-гајбе и њихова бирократија преузимају подручја преговора која су некада била резервирана искључиво за дипломате и политичаре . У почетку су споразуми са Северном Корејом, а недавно и са Ираном, договорени на основу савета техничара и техничких процена, тако да се поново појавила нова технократија. Заиста не могу да убедим себе да шоумени (Трамп) или сјајне представе те глумице, Хитлери, са њеним говоркањем и бунцањем не могу заменити нови ниво поштовања који имају технички стручњаци и њихове пратеће бирократе. На пример; Инспектори ИАЕА (договор са Ираном) или посматрачке мисије УН у Сирији УНСМИС. Уопштено говорећи, чини се да чак и те невладине организације раде више ствари од свих врхунских паса заједно…
Заборавили сте Кисинџера. Он има Трампово ухо, нажалост.
Претпостављам да је то савршен резиме капсуле. Трамп је грозан. Чак и страшно неописиво. Ипак, када се направи било какво поређење, Хилари успева да га избаци у „гору” категорију.
Ових дана сам луд кад год чујем најновије информације о глобалном загревању. Кад би само Оранге Бловхард схватио. Одрасти мозак, или тако нешто. Али онда помислим како би Хилари била исто тако лоша, само без безумног грактања.
То је разлог беде. Зајебали смо који год је један од две дроге победио прошлог новембра. Све што могу да урадим ових дана је да се надам да ће се нешто неочекивано добро догодити. Велика шанса, али могу да се надам.
х**пс://авионод.филес.вордпресс.цом/2009/04/тхен-а-мирацле-хаппенс.гиф?в=490
Успут, заиста одличан разговор.
Зацхари Он не извлачи анти-АГВ ствари из свог шешира. Он и његове присталице само желе разуман одговор на ствари попут ове:
h**p://www.wsj.com/video/opinion-journal-how-government-twists-climate-statistics/80027CBC-2C36-4930-AB0B-9C3344B6E199.html
х**пс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=нИЕГо8Е9с_8
h**ps://www.forbes.com/sites/larrybell/2013/02/05/in-their-own-words-climate-alarmists-debunk-their-science/#3b7329a368a3
Требало би да буде довољно лако да се среди/расправи, а посебно императив да се то уради ако говорите о промени енергетске економије целог света. Али све што добијате је иста стара стратегија: „означавање и омаловажавање“ – као „негатори науке“ – ако је то најбоље што АГВ страна може да уради, срећно у томе… Трамп је резултат.
*И да ли је то заиста далека претпоставка? Имате страну која је спремна да намешта демократске изборе и смисли лажни наратив Русија-Гате и њима треба веровати да ће поштено извести климатски рекорд? То се много тражи.
/Гротескност Трампа је омогућила многим либералима у Сједињеним Државама да оставе по страни чињеницу да је Хилари Клинтон заиста оличење корумпираног система./
То је прилично сумира. На либералној страни избори су били о „гротескности“, а на другој страни о „политици“. Колико год Трамп био гротескни, одређена класа људи је коначно, после деценија тражења, пронашла кандидата који би их заиста саслушао.
Људи су се једноставно уморили од стандардног либералног трика:
Никада не расправљајте о политици: уместо тога означите противника као фанатик, расисту и хомофоба.
Затим преформулишите изборе као један о нетрпељивости и расизму насупрот саосећању и толеранцији.
Заправо, што је Трамп гротескнији, то га људи више воле. Подршка му је као да забијете шиљак у екстремно корумпиран систем који не реагује, а затим уживате у покољу изазваном његовим поремећајем.
Последњи пут, децо, сутра је трик или посластица у већини заједница (на неким местима је домаћин 31. октобра) а Хилари Клинтон није председница. Још једном, Доналд ј Трамп је председник. ХРЦ је грађанин као и ви и ја. Сад, можемо ли да наставимо са НИГЕРОМ!!!!!
и приватни е-маилови? Престаните да причате о Клинтоновој, а почните да причате о Трампу. Он је ваш председник. Позабавите се њиме и престаните да причате о ХРЦ-у.
Мислим да Пилџер само говори да се крене за Трампом и да се обезбеди права и стварна промена само да се одбаци Хилари. Другим речима, Тина конструише нову платформу, али је никако немојте градити око Хилари или људи попут ње. Пилгер жели да људи почну да виде ове наше политичаре онаквима какви јесу. Мислим да је Пилџер заиста запањен што Хилари ради ове интервјуе, и још увек нема тешких питања о њеној прошлости. Овде Пилгер улази у дубину тога, али чујем га како говори да види ову жену каква јесте. Онда када је преболиш, као што кажеш Тина, хајде да се стварно саберемо и направимо грађанску платформу око које већина нас може да се сложи, а затим кренимо за Трампом колико год желите. Само сам мислио да ти кажем своје мишљење Тина. Полако. Јое
Нећу престати да причам о Хилари Родам Клинтон док она не буде иза решетака у наранџастом комбинезону.
Њени злочини су бројни, али ће можда НОВ Сессионс кренути за уговором о Ураниум Оне и платити да игра са Тхе Цлинтон Фоундатион (џиновска, међународна превара у добротворној организацији) у износу од 145 милиона долара!
Надам се да ћу доживети да видим њу и њеног мужа и све који су повезани са њиховим злочинима оптужене, лисице на лисицама и прошетане.
Она је одвратно људско биће. Мушко или женско није од значаја у овим стварима.
Каганизација Украјине, која је почела на Клинтоновом посматрању, прелази у следећу, неонацистичку фазу: http://www.fort-russ.com/2017/10/mosiychuk-assassination-attempt.html
„...покушај атентата на Мосијчука [бившег заменика команданта злогласног неонацистичког Азовског батаљона] је почетна фаза ескалације сукоба између нациста и јеврејских олигарха на челу са председником Порошенком, ескалације која прелази из политичког у „врућу“ или оружану фазу. Иронично је да је јеврејски олигарх Коломојски тај који финансира операције таквих нацистичких револуционара. Заиста, све „украјинске револуције“, као што је познато, рађене су јеврејским новцем и кроз руке украјинских нациста. По свему судећи, сам Мосијчук је једна од кључних личности у припреми нацистичког државног удара.
Има ли реакције марљивог АДЛ-а? Има ли неких информација из АИПАЦ-а? Коломојски је израелски држављанин и стуб јеврејске заједнице Украјине. Он већ неколико година финансира украјинске неонацисте; Коломојски је такође умешан у обарање МХ17. Још увек нема интересовања америчког Конгреса који је окупирао Израел? Невероватно.
У Канади, неонацистички симпатизер и поносно потомство украјинске нацистичке сараднице Кристије Фридланд одлучује о канадској спољној политици; политика је агресивно непријатељска према Русији.
У САД, „жртве“ Холокауста из Кагансовог клана су планирале и спроводиле пројекте сарадње са украјинским неонацистима. Занимљива времена.
Само да поновим – „све „украјинске револуције“ су урађене јеврејским новцем и кроз руке украјинских нациста“. А јеврејски осветници су заузети борбом против БДС-а... – Имбецили. Погледај Украјину!
Хеј, Ени иди на Сакер, Сакер се недавно у опширном чланку осврнуо на ситуације са којима се сусрећемо у Украјини и свету. Сакер је говорио о ономе што сте написали овде. Јое
Зашто бисмо игнорисали шта Клинтон има овој земљи. То је оно што све демократе желе да ураде јесте да забораве. Па шта ако су прекршили законе, у реду је, ништа страшно! ХРЦ, Муеллер, Подеста, Сви треба да плате… Хоће!
Очигледно је по вашем коментару да сте трол или из СхареБлуе-а, или из неке од других пропагандистичких група повезаних са Давидом Броком који су се инфилтрирали у одељке коментара широм интернета, почевши од ХРЦ-ове кампање. Видио сам ову тачку разговора: „престаните да причате о Хилари“ понављана мучнина у последњих неколико недеља. Ово указујем да други коментатори овде не губе време покушавајући да вас уразуме, пошто сте очигледно плаћени трол.
као што је Тимоти одговорио, зачуђен сам да неко може да заради 7869 долара за четири недеље
рачунар . сазнајте овде…
Мој отац, веома насилан човек, и веома стара школа у свом ставу о потреби жена за образовањем, чинио је све што је могао да ме спречи да идем на колеџ иако није морао да плати ни новчића, пошто сам ишла на колеџ на стипендију. Полазећи из тог порекла, увек сам себе сматрала феминисткињом. Пркосио сам му! Међутим, добро познавајући Клинтонову позадину у смислу њене борбености, њеног недостатка емпатије, она ме подсећа на мог оца. Гласање за некога на основу њиховог пола се не разликује од гласања за некога само на основу боје коже. Занимљиво је, а овде се не помиње, да када се кандидовала против Обаме у председничкој кампањи 2008. године, већина жена које познајем гласала је за Обаму, као и ја, иако нам је Медлин Олбрајт претила паклом и проклетством.. Исто је претила и женама у 2016. и то из уста некога ко је мислио да је смрт петсто хиљада деце у Ираку вредна тога. Цела ствар није више него политичко оруђе које неке жене користе да се попну на политичкој лествици и у најбољем случају одвратно оруђе.
Да, Ени, чини се да има тврдо језгро феминистичких следбеница и знатно већи број следбеница које је виде као мање од два зла, својеврсни противотров за Трампа. Она се представља и као женски узор и као жртва; чудна дихотомија која је радила за њу у прошлости. Нажалост, образовање је постало секундарно питање за жене, као и за мушкарце, јер факултети постају све више и више центара за обуку у каријери без обзира на питања која су толико битна у цивилном друштву.
Сигуран сам да су многе жене гласале за њу за разлику од Трампа, „мање од два зла“, али већина није. Међутим, родни идентитет се заиста поигравао у кампањи 2016. Сетите се да се она такође кандидовала против Бернија Сандерса, а Олбрајтова примедба је била „...да жене које гласају за Бернија Сандерса купују карту у једном правцу за „посебно место у паклу“. То је постало средство да се жене натерају да гласају за кандидата на основу њиховог пола, Политика идентитета, што не игра добро у мојој књизи. То што се представља као женски узор и жртва поново користи своју женскост као оруђе за манипулацију гласачима. Ако сте права феминисткиња, држите се као људско биће и не користите свој пол као средство за постизање својих циљева.
Аие Анние, осим Олбрајтових примедби, могу да се сетим сличних секс пристрасних потврда које су долазиле од Глорије Стајнем... одраз у огледалу безумних препорука које су многи мушкарци давали Трампу.
Не знам Боба. Двојица људи које знам да су гласали за Трампа заиста живе на ивици, финансијски гледано. Гласали су за њега желећи да верују да ће заиста побољшати ствари. Постоји много мушкараца и жена који су се надали истоме, и не могу да им замерим за то, иако му нисам веровао у том погледу. Свакако не верујем да ће га републиканска партија која представља првих 1% у овој земљи подржати, ако је уопште желео да побољша животе ових људи. Стајнем сеже у шездесете године и постојала је значајна неједнакост између мушкараца и жена, посебно на радном месту и на државним позицијама, и без сумње још увек постоји. Сумњам да је Стајнем претио пакленом ватром и проклетством као Олбрајтова. Да би Хилари себе користила као жену опкољену светом којим доминирају мушкарци, граничи се са апсурдом. На крају крајева, чак је и натерала Обаму да подржи њену жељу да збрише Гадафија, а Обама је ишао против многих у Пентагону који су изразили резерве према таквом нападу, а њена подршка су били Рајс и Пауерс.
Да ли заиста мислите на секс, а не на род? Немам појма о полу ХРЦ-а, али колико знам, она је женског пола.
У мојим књигама, у данашње време, нема много хероја на које се може указати, али Џон Пилџер дефинитивно јесте.
Ако немате ништа против да то кажем; а очигледно, и ти си!
Као што сам сигуран да сте свесни да је стицање увида потребног за самоиспитивање тешко добијена битка.
Говорење истине је, наводно, уверавање да још увек има неке мудрости у нама, Хомо сапиенсу.
ЈП је персонификација трагача за истином. Без сумње!
У мојим књигама, у данашње време, нема много хероја на које се може указати, али Џон Пилџер дефинитивно јесте.
Ако немате ништа против да то кажем; а очигледно, и ти си!
Као што сам сигуран да сте свесни да је стицање увида потребног за самоиспитивање тешко добијена битка.
Говорење истине је, наводно, уверавање да још увек има неке мудрости у нама, Хомо сапиенсу.
ЈП је персонификација трагача за истином. Без сумње!
„Увек сам осећао да је најопаснији облик цензуре цензура пропустом. „...управо, Денисе...наравно, мора се имати на уму да Руперт Мардок контролише добар део аустралијске штампе. Питања за меку лопту су више личила на снежне лопте, али остаје да се види колико ће Хиларина јавност остати завејана.