Као и његови претходници, председник Трамп је био добар са богатим члановима краљевске породице Саудијске Арабије, упркос ужасним доказима да су подржавали исламске терористе, укључујући нападаче 9. септембра, примећује удовица 11. септембра Кристен Брајтвајзер.
Аутор: Кристен Бреитвеисер
Председник Трамп прекинуо је уговор о оружју са Саудијцима вредан 110 милијарди долара. Као неко ко покушава да Краљевину Саудијску Арабију држи одговорном за масовно убиство 3,000 9. септембра (чија је невина жртва био мој муж Рон), мислим да ће председник Трамп бити у оружју са Саудијцима, да им не продаје оружје — посебно имајући у виду доле наведене информације.

Председник Доналд Трамп додирује осветљени глобус са египатским председником Абделом Фатахом ал-Сисијем и саудијским краљем Салманом на отварању Глобалног центра Саудијске Арабије за борбу против екстремистичке идеологије 21. маја 2017. (Фотографија Саудијске ТВ)
Многи људи знају експлицитно доказ открио од 2009. да је Саудијска Арабија, “критична база финансијске подршке за Ал Каиду, Талибане, ЛеТ и друге терористичке групе."
Баш као што многи знају новију и далеко опаснију 2016 откривање да Саудијска Арабија наставља да пружа „тајна финансијска и логистичка подршка ИСИЛ-у и другим радикалним сунитским групама" на Блиском истоку.
[Такође, погледајте Цонсортиумневс.цом “Дуго скривени саудијски траг 9. септембра"И"Америка на првом месту или Саудијска Арабија на првом месту?"]
А, свако коме је стало до женских и људских права треба да зна и о најновијим људским правима извештај продуцирао Стејт департмент Рекса Тилерсона који детаљи, „Ограничења Саудијске Арабије на универзална права, као што су слобода изражавања, укључујући и на интернету, и слобода окупљања, удруживања, кретања и вероисповести, као и свеприсутна родна дискриминација у земљи.
Заиста, према Википедији, Краљевина Саудијска Арабија је доследно рангирана међу „најгорим од најгорих“ у Фридом хаусгодишње истраживање о политичким и грађанским правима, међу 11 најмање слободних нација на свету, дајући земљи оцену 10 од 100 на њеном индексу слободе. Занимљиво је да је Иран боље рангиран по питањима људских права од Саудијске Арабије; Иранска Фреедом Хоусе ранг листа је 17.
Зубаидах'с Адмиссионс
Али можда оно што многи — укључујући председника Трампа и његове саветнике — можда не знају о Саудијској Арабији јесте информација о хапшењу и испитивању Абу Зубајде из Ал Каиде, који је тренутно у притвору у затвору Гвантанамо. Желео бих да поделим нешто од тога информација — забележено код Џералда Познера Зашто је Америка спавала: Неуспех да се спречи 9/11 — са надом да би сазнање ових информација могло додатно да кристалише зашто су породице 9. септембра толико натеране да Краљевину Саудијску Арабију држе одговорном за њену наводну улогу у нападима 11. септембра.
Као Поснер пријавио, Абу Зубаидах „Дуго се сматрао кључним чланом ужег круга Ал Каиде. Рођен је у Саудијској Арабији 1971. године, али је одрастао у палестинским избегличким камповима у Појасу Газе. Након раног ангажовања у Хамасу, регрутовао га је Ал Завахиријев Исламски џихад и када је Ал Завахири спојио своју групу са Бин Ладеновом Ал Каидом 1996. године, Зубајда је постављен за шефа операција. Зубаидах је био задужен за кампове у источном Авганистану одговорне за обуку хиљада муслиманских радикала. Бин Ладен је веровао Зубајди и поставио га да води миленијумску заверу за бомбардовање хотела Радисон у Јордану и међународног аеродрома у Лос Анђелесу на Нову годину 2000. Зубајда је такође служио као командант на терену за УСС Цоле Аттацк.”
Срећом, Зубаидах је заробљен од стране америчких специјалних снага 2002. Током хватања, Зубаидах је тешко повређен и потребна му је медицинска помоћ. Пружена му је медицинска помоћ и стављена му је интравенска течност укључујући лекове против болова - и натријум пентотал.
У то време, амерички обавештајци су одлучили да изиграју трик са Зубајдом. Овај трик је навео Зубајду да верује да су САД спремне да га предају саудијским обавештајним званичницима на даље (још озбиљније) испитивање пошто Зубајда није „у потпуности сарађивао“ са америчким иследницима. Репутација Саудијаца за испитивање била је прилично тешка - укључивала је екстремно мучење, а понекад и смрт. Амерички обавештајци су претпоставили да би, суочен са претњом да ће бити изручен Саудијцима, Зубајда желео да остане са америчким иследницима који су му пружали медицинску помоћ и да би стога Зубајда могао бити спремнији да „разговара“.
Оно што се даље дешава је оно што мало људи зна. Када је „предат Саудијцима“ (који су заправо били само амерички обавештајци који су се претварали да су саудијски обавештајци), Зубаидах је заправо осетио олакшање и почео је да захтева да разговара са својим контактом унутар саудијске обавештајне службе — поред неколико чланова саудијске краљевске породице.
Према Поснеровом извештају, „када се суочио са мушкарцима који су се представљали као саудијски службеници безбедности, Зубајдина реакција није била страх, већ олакшање. Затвореник, који није био вољан чак ни да потврди свој идентитет својим америчким заробљеницима, одједном је почео живахно да прича. Био је срећан што их види, рекао је, јер се плашио да ће га Американци мучити и убити. Зубаидах је замолио своје иследнике да позову старијег члана владајуће саудијске краљевске породице. Затим је по меморији дао кућни број и број мобилног телефона. "Он ће вам рећи шта да радите."
Камен из Розете
Након даљег испитивања од стране његових „саудијских иследника“, Зубаидах је подигао глас и пустио „бујицу информација које један истражитељ назива Росетта Стоне од 9/11” или оно што је тврдио да је његов рад за високе саудијске и пакистанске званичнике.

Куле близнакиње Светског трговинског центра горе 9. септембра. (Фото кредит: Служба Националног парка)
Према Поснеру, Зубаидах рекао је, „био је присутан 1996. у Пакистану када је бин Ладен склопио договор са Мусхафом Али Миром, високопозиционираним војним официром који је блиски повезан са неким од најпроисламистичких елемената у пакистанској ИСИ. Била је то веза која је још увек била активна 2002. године и која је Бин Ладену и Ал Каиди пружала заштиту, оружје и залихе. А тај војни договор са Ал Каидом благословили су Саудијци, тврди Зубајда. Бин Ладен је лично рекао Зубајди за састанак са саудијским шефом обавештајне службе принцом Туркијем почетком 1991. године, а Зубајда је опет тврдио да је лично био присутан неколико пута када су се Турки и бин Ладен срели у Авганистану и Пакистану током 1990-их.
„Према Зубајди, он је био представник Ал Каиде у Кандахару у лето 1998. године када су принц Турки и талибански званичници постигли договор у коме је Турки дао уверавања да ће више саудијске помоћи стићи талибанима и да Саудијци никада неће тражити бин Ладеново изручење, све док је Ал Каида држала своје давно обећање да ће усмерити фундаментализам даље од Краљевине.
Поснер је то известио Зубаидах „Инсистирао је на томе да Саудијци не само да су редовно слали новац Ал Каиди, већ да је он лично имао посла преко низа посредника са неколико чланова краљевске породице. Затим је дао више приватних бројева телефона из сећања за бизнисмена и бившег војног пилота, принца Султана бин Фејсала бин Туркија ал Сауда, још једног нећака краља Фахда и пријатеља принца Фахда, као и за савременика његових година, још једног далеког рођак краља Фахда, двадесетпетогодишњи принц Фахд бин Турки бин Сауд ал Кабир.”
Саудијско заташкавање
Шокирани када су сазнали ове информације о својим саудијским и пакистанским „савезницима“, званичници ЦИА-е су истражили тврдње које је изнео Зубајда. А онда су одлучили да неке од информација проследе својим саудијским и пакистанским колегама у нади да ће боље разумети ситуацију.
Поснер наставља: „Тхе Агенција била заинтересована за праћење иза кулиса одговора своја два савезника као и за оно што су они званично одговорили у записнику. Амерички званичници су већ били фрустрирани недостатком саудијске помоћи отмичарима, од којих су петнаест били држављани Краљевине. Саудијске власти нису објавиле никакве информације о њима. А то што су сви они избегли да их открију саудијске унутрашње безбедносне снаге, које воде огромне домаће досијее, збунило је америчке званичнике.
Наравно, Саудијци су негирали све информације, тајне договоре и везе које је Зубаидах изнео. Убрзо након тога, занимљиво (и прилично нажалост), сви појединци које је Зубаидах именовао током свог испитивања испоставили су се мртви - осим, наравно, принца Туркија који је смењен са дужности шефа саудијске обавештајне службе и именован за саудијског амбасадора у Британији.
Поснер је известио, „22. јула 2002, мање од четири месеца касније Зубајдина откровења, Саудијци су објавили неочекивану смрт принца Ахмеда. Имао је четрдесет три. Узрок смрти је срчани удар, саопштила је званична саудијска новинска агенција. Следећег дана, други човек по имену Зубајда, четрдесетједногодишњи принц Султан бин Фејсал бин Турки ал Сауд погинуо је у саобраћајној несрећи док се возио из одмаралишта Џеда до Ријада на сахрану свог рођака, принца Ахмеда. . Према саудијској полицији, брзина је вероватно била узрок несреће у којој није учествовао други аутомобил.
„Недељу дана касније, трећа особа коју је именовао Зубаидах, двадесетпетогодишњи принц Фахд бин Турки бин Сауд ал Кабир, такође је пронађен мртав. Умро је док је био на путовању у провинцији Рема, педесет пет миља источно од Ријада. Саудијски краљевски суд је објавио његову смрт, рекавши да је принц који је путовао током врхунца саудијске летње врућине „умро од жеђи“.
Неколико месеци касније, Мусхаф Али Мир, пакистански „слободњак“ којег је назвао Зубаидах, погинуо је са још неколико других у авионској несрећи. Случај затворен. Проблем решен.
А Дистрацтед Америца
Нажалост, у време када су информације о Зубајди првобитно постале јавне у јесен 2003. године, Сједињене Државе су биле нација са председником заокупљеним ратом у Ираку. Ни Бушова администрација ни америчка јавност нису посветили одговарајућу пажњу информацијама о Зубајди и/или наводној саудијској улози у нападима 9. септембра.

Принц Бандар бин Султан, тадашњи саудијски амбасадор у Сједињеним Државама, састао се са председником Џорџом В. Бушом у Крафорду, Тексас, 27. августа 2002. (фотографија Беле куће)
Од тог времена, очигледна питања која су покренула Зубаидах информација тек треба да буду правилно и/или јавно истражена и/или одговорена. Све време, Абу Зубајдах остаје у америчком притвору и бар донекле вољан да разговара као затвореник у ГТМО-у. [Слична питања без одговора поставио је још један члан Ал Каиде у америчком притвору, Закаријас Мусауи, који је сведочио о сопственој сарадњи са саудијским званичницима.]
И зато би председник Трамп требало да буде у оружју — и можда чак и да окреће руке — у Саудијској Арабији, а не да им продаје оружје. Јер запис и чињенице о нападима 9. септембра (било да су наведени у тзв.28 странице," извештај Комисије од 9. септембра и његово обимне фусноте, или други извори попут Поснерове књиге) сви указују на веома јак прст у Краљевини Саудијској Арабији и њеној улози у нападима 9. септембра. Саудијци би требало да одговарају за ту наводну улогу пред судом.
Шеснаест година након 9. септембра, породице 11. септембра још увек озбиљно покушавају да добију мало правде на суду пружајући све доказе које смо прикупили против Краљевине Саудијске Арабије. Ми једноставно желимо свој дан на суду.
Свакако се надамо да ће председник Трамп и Конгрес наставити да нас подржавају на нашем путу ка правди у позивању Краљевине Саудијске Арабије на одговорност за њену наводну финансијску и логистичку улогу у убиству наших најмилијих.
Кристен Бреитвеисер је удовица 9. септембра 11. која је – радећи са другим удовицама из 9. септембра 11. познатим као „Девојке из Џерсија“ – вршила притисак на америчку владу да спроведе званичну истрагу о терористичким нападима 11. септембра 2001. Пратите Кристен Бреитвеисер на Твитеру: ввв.твиттер.цом/кдбреитвеисер. [Верзија овог чланка првобитно се појавила као пост на блогу на ХуффингтонПост-у.]
Саудијци, иу мањој мери Пакистанци, одиграли су мању улогу у 9. септембру, као Ли Харви Освалд у убиству ЈФК-а. Главни покретачи су били значајан број актера у америчкој дубокој држави, углавном личности попут Цхертоффа са двојним израелским држављанством, са великим контингентом од преко 11 израелских оперативаца који су обављали већину посла. Ово је сада утврђена чињеница, а не маргинална теорија завере. Ако би саудијски мајмуни икада били позвани на одговорност за своје поступке (ово се никада неће догодити), они би зазвиждали америчким/израелским млинцима за оргуље.
тест
Саудијци су се наводно противили одласку Сједињених Држава у Ирак да уклоне Садама 1991. Шта их је натерало да промене мишљење 2002? Смјена сунитске владе очигледно није била у њиховом интересу.
Саудијска краљевска породица је претпоставила да ће Америка уклонити веома агресивног и ван контроле Садама и заменити га умереном сунитском лутком…….Мислили су да амерички креатори спољне политике имају памет!! Израелци су имали друге планове и, наравно, радо су сваког искористили као корисног идиота. Израелци су планирали да подстакну свеобухватни секташки/етнички међуисламски рат… Нема штете, мислили су, да искористе глупе Американце, Глупе Британце, Глупе, Саудијце и глупе било кога да постигну своје циљеве………… Прочитајте ово молим вас http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815
Истражите Израелце који плешу (мосад)…
„Заиста је занимљиво размотрити однос између владе и војне технологије. Моћне, ауторитарне владе су увек настајале у временима када је еволуција ратовања учинила успешну борбену машину нешто сложено, скупо и одржавано само од стране професионалаца. Као у Римском царству. Биле су потребне године да се обучи легионар и много новца да се војска опреми и задржи на терену. Тако је Рим постао аутархичан. Међутим, није била тако скупа претпоставка да бунтовни генерал не може неко време да постави неке трупе — или да их плати пљачком. Дакле, добили сте грађанске ратове. Касније, када се Царство распало и ратовање се углавном ослањало на појединог варвара који је са собом донео своје оружје, влада је олабавила. Морало је—сваки владар који би морао да се превише оптерећује, имао би устанак на својим рукама. Онда када је рат поново постао уметност - па, видите како то иде. Постоје и други фактори, наравно, попут религије — идеологије уопште. Али углавном, испало је онако како сам то објаснио. Зато што увек постоје људи спремни да се боре када влада задире у оно што сматрају својим слободама, а владе ће увек покушати да угрозе. Дакле, постигнута равнотежа зависи од компаративне снаге. Амерички колонисти 1776. године ослањали су се на дажбине грађана, а оружје је било толико јефтино и једноставно да га је скоро свако могао набавити. Стога је влада дуго остала лабава. Али у данашње време, ко осим владе може да прави атомске бомбе и свемирске ракете? Тако добијамо апсолутна стања.” Безбедност
Са сајбером, рат је поново уметност. Апсолутно стање је апсолутни неред. Само Бог може направити поруку од нереда, па очекујте све већи неред. Право богатство може само да се повећа како је рекао Фулер, па је лажна финансијска криза била пљачка јавне благајне.
Надам се да ћете препаљене Америке уживати у ономе што жањете када терористи покуцају на наша врата и уместо глупог лажног пиштоља, то ће бити да вас диже у ваздух или да запалите вашу кућу.
Хилари заправо није била тако сјајна за лоше ствари које је урадила, али би барем изнела записе ако ни због чега другог, онда су је други људи око ње притискали.
Она (Хилари) је тип који не жели да изгледа лоше у медијима по сваку цену, тако да ако је довољно око ње учини да се осећа угроженом због прикривања доказа или превише пријатељских односа са Саудијцима, не би имала другог избора него да одустане осим ако не жели. да ризикује масовни устанак против ње.
На неки начин Хилари је можда била онај ударац који је Американцима био потребан јер би их то држало на опрезу и на опрезу у случају да уради нешто смешно. (Што заправо није смешно)
Много 911 жртава је тражило правду на судовима.
Нажалост, многи од ових случајева су завршили код савезног судије који највише одуговлачи у земљи,
Амерички окружни судија Џорџ Данијелс
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/september-11-attacks/11900724/US-judge-dismisses-911-victims-case-against-Saudi-Arabia.html
http://www.nytimes.com/2004/12/06/nyregion/judges-decisions-are-conspicuously-late.html?_r=0
Ово је из 2004. године, судија Даниелс, очигледно, још увек има превише на свом тањиру.
„Судија Мицхаел Б. Мукасеи, главни судија Федералног окружног суда, који је примио више притужби на кашњења, рекао је да мисли да се судија Даниелс бавио његовим заосталим неријешеним предметима и да статистички подаци стари годину дана не пружају најјаснију слику. '
„Судија Данијелс и ја смо разговарали о овоме“, рекао је он, „и имам све разлоге да верујем да, у мери у којој је то проблем, који је мањи од необрађених бројева који се чини да указују, њиме се баве он и његово особље .”
„Као институционално питање“, додао је судија Мукаси, „очигледно је превелико кашњење увек забрињавајуће.
(зашто нисам изненађен што се појављује Мукасеијево име)
„..Прво те игноришу. Онда те исмевају. А онда те нападају и желе да те спале. А онда ти дижу споменике…”
Николас Клајн 1914
Наставите са притиском госпођо Бреитвеисер!
Саосећам са ауторком и наравно да је њена тежња за правдом вредна и важна. Очигледно питање, међутим, изгледа нејасно: „Зашто се терористички напади уопште дешавају?“ И зар одговор није јасан: углавном због очаја људи пред понашањем САД, Израела и Запада.
Није ли одвратно лицемерно удубљивање западног мсм-а и политичара у трагичне судбине жртава терористичких напада?
Ово је одличан резиме 9-11:
http://www.journalof911studies.com/articles/Intersecting_Facts_and_Theories_on_911.pdf
Детаљ: Фреедом Хоусе је уско повезан са неоконзервацијама; њихов индекс слободе је у великој мери одређен њиховом стратешком агендом. Русија је, на пример, у истом рангу као и Северна Кореја, по њиховом мишљењу. У садашњем поређењу, чини се да је Иран далеко слободнији у поређењу са Саудијском него што би то подразумевао однос 17:10. Постоје и други индекси слободе који се користе у академским круговима за које се каже да су много објективнији, и то им је и предвиђено.
Наравно, саосећам са писцем. Ако је тачно, шта узрокује понашање Саудијске Арабије?
Осим што је извесни полуцрни председник имао ОСАМ ГОДИНА да отвори евиденцију или да захтева истрагу, али је уместо тога отишао до сваке исламске нације и дубоко им се клањао љубећи руке лидерима и ИЗВИНИ СЕ за нешто што Америка није урадила или што је Клинтон урадила. Клинтон је дигао у ваздух фабрику лекова која производи таблете против главобоље.https://www.jacobinmag.com/2016/10/bill-clinton-al-shifa-sudan-bombing-khartoum/
Пре него што ју је четрнаест крстарећих пројектила претворило у гомилу искривљеног челика и медицинског детритуса, фабрика Ал Шифа у Картуму била је највећи произвођач лекова у целом Судану, производила је више од половине фармацеутских производа у земљи и специјализовала се за лекове против маларије. Али 20. августа 1998., фабрика је била „у праху“, сведена на ништа осим на „поломљени бетон и гвоздене шипке“, остављајући „хиљаде смеђих боца ветеринарских и других лекова“ разбацане по песку. Четрнаест година касније остала је његова олупина, светилиште инцидента који мештани још увек називају терористичким нападом.
Генерално, да би се нешто пронашло, прво то треба потражити.
Послао сам коментар у којем објашњавам зашто је прича о Поснеру лажна заснована на добро утврђеним фармаколошким принципима. Чека се модерација. Вреди га прочитати и разумети, па се надам да ће преживети „сечење“. Живели!
Радујем се вашем одговору ФГ, с обзиром на моје истраживање ЈФК-а, Гералд Поснер је непоуздан извор према Гаетону Фонзију, веома поуздан извор. Хвала…
http://spartacus-educational.com/JFKposner.htm
Иако су моје симпатије са вама, претпостављам да нећете имати успеха. Џералд Познер је написао „Случај затворен“, обавештајна агенција је одобрила… и темељно дискредитовала… тврдњу да је Ли Харви Освалд једини убица ЈФК-а. Бројни извори закључују да је он гласноговорник обавјештајне агенције, а неколико тврди да је он заправо активна средства ЦИА. Ако су те тврдње тачне, поступате према верзији приче коју желе да водите, а не оној која ће довести до било каквог решења. Ако би се Поснерова открића могла схватити озбиљно, зар нико не мисли да би до сада био направљен неки напредак? Чекам још један напад у стилу Аботабада када тврде да су убили Ал Завахирија. Најочигледнија лаж у овом извештају је прича о „натријум пентоталу“. Холивуд га је прославио као "серум истине". То је једноставно барбитурат који изазива седацију. Ако се истовремено дају „лекови против болова“, они појачавају седацију и могу изазвати дубоку депресију ЦНС-а. Натријум пентотал производи седацију и дезинхибицију, слично алкохолу. „Приче у пијаном стању“ се може очекивати, али није гарантовано. Да би функционисао као „серум истине“, мора се давати са лековима од амфетамина као што су бензедрин, декседрин или метамфетамин – веома непредвидив и дуготрајан процес титрације који користи дезинхибицију супротстављајући се седацији леком амфетамин. „Субјекат“ може постати прилично ирационалан. Овај метод испитивања НИКАД се није показао поузданим. Колико ја знам, напуштена је отприлике у време када су обавештајне агенције почеле да експериментишу са ЛСД-ом... 1960-их. О томе можете прочитати у књизи Дејвида Талбота „Ђавоља шаховска табла“. Верујем да се пројекат звао „МК-УЛТРА“. Али оваква прича је оно што бих очекивао од аутора као што је Познер.
Горе сам одговорио саветујући Кристен Брајтвајзер да иде у амерички ток шоу. јер осећам да би се америчка јавност окупила на њену страну ако би госпођа Брајтвајзер објавила своју причу. Мислим ко не би подржао 911 удовицу? Такође, ако би њена прича постала популарна ставка за извештавање, онда ако би наши МСМ дали чак и десетину покривености коју су дали о причи која је одвлачила пажњу Трампа Русија-Гате, онда бисмо можда ми као нација могли да клекнемо на колена дубоко у разговору о 911.
Мада, ово васкрсење 911 за које добро знате да би било безнадежно тешко вратити га због чињенице да су људи који би нам били потребни да радимо такво истраживачко извештавање иста група пацова који су били укључени у прикривање 911 од тхе гет го. Заиста је обесхрабрујуће што је званична прича 911 таква каква јесте, а свака интелигентна истрага која се доводи у питање се третира као губљење времена на заверу од лимене фолије. Неко би требало да нас саслуша радознао шта се десило на деди 911, јер можда знамо о чему причамо... добро, ја сам сада званично стар човек, нека буде, али причи 911 је потребан публицитет и пуно сунчеве светлости ако икада ће бити било каквог задовољавајућег закључења овог злочина.
ФГ Санфорд,
Независно сам дошао до истог закључка о Познеру о ЈФК-у, да је његова књига Случај затворен била је каснија фаза заташкавања. Јасно је да то НИЈЕ био покушај пуне и поштене процене доказа, јер се он односио према кључним деловима доказа плитко и одбациво, или никако. А сви докази које је умањио и изоставио били су у супротности са званичном причом – није случајност.
Последњи 'истражитељ' коме бих придао поверење је много пута осрамоћени Гералд Поснер.... а ни његов плагијат у неколико његових књига због којих је коначно отпуштен није му помогао.
Он је један од оних са својим личним разлозима за своје 'закључке' и за ким иде у свом 'новинарству'. Проверите на које ентитете и групе је изабрао да ради хитне комаде.
Предлажем да људи увек обаве позадину и претражују односе и лична питања код аутора пре него што озбиљно схвате оно што продају. Ретко читам чак и чланак, а да не направим позадину о аутору да видим да ли он/она можда има „личне“ разлоге за оно што говоре или извештавају.
Људи су се ухватили за мсм пропаганду…….али и потребу да схвате да „књиге“ такође потичу пропаганду….погледајте и „ко“ препоручује ове књиге.
Цал – „Ретко читам чак и чланак, а да не направим позадину о аутору.“ И ја исто. То је прва ствар коју радим. Ако је у питању књига, погледаћу аутора, онда можда прочитам Амазон страницу (коментари читаоца, добри и лоши) о књизи. Ако не знате одакле аутор долази, да ли има мотив или не, можете се преварити. У Поснеровом случају, погледао сам његове друге књиге и закључио велико дебело НЕ.
Председавајући или копредседавајући пет националних конференција о ЈФК-у (Минеаполис 1999; Далас 2000; Далас 2001; Дулутх 2004; и Санта Барбара 2013) и објавивши три тома студија стручњака о различитим аспектима случаја (АССАССИНАТИОН СЦИЕНЦЕ; М1998 У ДЕАЕЛИ ПЛАЗА 2000. ВЕЛИКА ФИЛМСКА ПРЕВАРА ЗААПРУДЕР-а, са четвртом појавом ове недеље (ЈФК: КО, КАКО И ЗАШТО 2003.) са моонроцкбоокс.цом, срамотно је да ико још увек схвата Поснера озбиљно.
За оне који би могли имати користи од тога да буду упознати са најновијим истраживањима о ЈФК-у – од којих су нека једноставно запањујућа! – погледајте 100. рођенданску конференцију ЈФК-а, која ће се преносити УЖИВО 29. маја 2017. (Дан сећања). За детаље погледајте јфкбиртхдаи.цом. Можете да гледате из удобности свог дома и, када купите карту, имаћете приступ целом програму у наредних шест месеци, тако да можете да се вратите и прегледате делове који вас занимају изнова и изнова. Погледај!
Настави да удараш Јим, најбољи си!
Мрачна анализа Кристен Брајтвајзер занемарује да оцрта историјске догађаје који су у корену 911. Ово захтева од читалаца ЦОНСОРТИУМНЕВС-а да се врате у Египат, на крају Насерове владе и рођења потпуно новог бренда муслиманског братства. НА СТРАНУ: Гамал Насер, велики губитак надахнутог вођства, од чега се цела Арабија никада не би опоравила….. Раних 1950-их ово „братство“, подржано од Уједињеног Краљевства и Вашингтона, подржавало је суфизам који је некако еволуирао у опасни сунитски вехабизам, склон исламском терору. Брзо напред до данас, овај раст, који је почео у Египту, био је у потпуности, чему се генерал Мајкл Флин противио и на тај начин се супротстављао дугорочној стратегији коју је подржавала Обамина администрација да подстакне „Даеш“ или другим речима, одржи терористичка стратегија у циљу дестабилизације и контроле блискоисточних влада. 911 је обезбедио опстанак исламофобије, нешто што Саудова кућа никада не би желела. То би било слично као да Израел подстиче антисемитизам широм света бомбардовањем Меке. Морамо тражити негде другде, морамо да поставимо старо питање, Цуи Боно? за чију корист?. Стварно упирање прстом за кривце 911 може се пронаћи прегледом видео снимка који изазива размишљање, референцирам овде; НУЛА, истрага у 911 https://www.youtube.com/watch?v=gETF0_SOXcg
Што се тиче госпође Бреитвеисер и осталих, ако тражите правду у америчким судовима, тражите на погрешном месту.
Тачно Мике К.
Ред Схиелд Инц, (Бауер) има своју руку.
Ово је мало ван теме есеја, али сматрам да је важно размотрити шта Мајк Витни има да каже о вероватноћи да ће Трампово председништво бити прекинуто од стране специјалног тужиоца који ће увелико покренути лов на вештице. То је надметање између Трампа и његових присталица који су га поставили на функцију и дубоке државе која је одлучна да га сруши. Трампова политичка неспособност ће им у великој мери помоћи да га униште. Његово свргавање ће доказати једном за свагда ко је заиста задужен за Сједињене Државе – Правила дубоке државе.
http://www.counterpunch.org/2017/05/23/rosenstein-and-mueller-the-regime-change-tag-team/
У праву сте. Трамп је тако наиван и јадан. Дееп Стате (уопште није нова ствар, види Далас/Кенеди) ће га укинути на овај или онај начин.
мике к – Свиђа ми се Мајк Витни, и то је био веома добар чланак. слажем се са њим. Муеллер и Цомеи су добри руковаоци/чистачи. Они долазе и излазе из владе, чисте нереде, скривају прљавштину, лажу и обарају људе.
Пре неки дан сам објавио чланак који говори о Комијевом недостатку интегритета.
http://thefederalist.com/2017/05/17/former-attorney-general-on-comeys-integrity-jims-loyalty-was-more-to-chuck-schumer/
И Мике Вхитнеи и чланак федералиста говоре о програму Стеллар Винд. Нешто није у реду с тим.
Мике К – такође је пронашао овај други чланак о Комијевој журној посети болници генералном тужиоцу Џону Ешкрофту.
„Широко је објављено да се Коми противио жељи Беле куће да државни тужилац — озбиљно болестан — поново овласти програм прикупљања НСА — под кодним именом (мислимо) Стеллар Винд — који је захватио огромну количину мета-података који потичу од или из инострани извор за особу из САД-а која има барем неку тангенцијалну везу са тероризмом. Мета-подаци би укључивали — или би могли укључивати — гомиле е-маил порука, адресе интернет протокола, телефонске евиденције пријатеља.
Али чини се да прича има више.
Након што је Шејн Харис, мој колега из Натионал Јоурнала, завршио са говором о својој сјајној новој књизи, бивши званичник обавештајне заједнице олакшао је свој пут у разговор који смо Харис, Орин Кер са Универзитета Џорџ Вашингтон и ја водили о инциденту. (Невсвеек-ов Мицхаел Исикофф је питао Хариса о његовој теорији током питања питања.)
„Оно што ви мислите није оно што се догодило“, рекао нам је званичник, без подстицаја. „Не о метаподацима?“ упитао је један од нас. „Не, не о мета-подацима. Радило се о нечем другом. Не могу вам рећи шта је то било. Мислим да то још није било у јавном домену. Ако ми покажете СТРОГО ТАЈНУ дозволу, могао бих да изађем негде у шуму и да вам кажем, али не могу.”
Сада — док смо се питали зашто би нам бивши обавештајни званичник добровољно дао ове информације, такође смо морали да размислимо о томе шта је сукоб заправо могао бити.
Ако се није радило о прикупљању података, и није се радило о томе како су подаци коришћени и није било питање статутарног питања — званичник је понудио и те грумене — шта је онда остало?
Наша претпоставка: задржавање података и како би се могли користити у наставку, подложно процедурама минимизације.
https://www.theatlantic.com/politics/archive/2010/02/revisiting-a-famous-hospital-confrontation/35429/
Могуће је да сте то урадили или барем покушали, али госпођо Бреитвеисер да ли сте покушали да уђете у ток шоу? Као 'Поглед'. Кажем ово, јер док читам све ваше есеје, а посебно овај најновији овде, стално размишљам о томе како више Американаца треба да чује оно што имате да кажете. Слажем се са вама свим срцем да зло иза 911 мора бити изведено пред лице правде. С поштовањем Јое
Јое; такође проверите ЕИР (Екецутиве Интеллигенце Ревиев), у њиховом пољу за претрагу ће се наћи неке фасцинантне и осуђујуће информације. Управо сам укуцао, по сећању; „БАЕ саудијски договор“, а појавио се чланак под називом „Скандал века“ Џефрија Стајнберга, шефа контраобавештајних операција за ЕИР. Људи из ЕИР-а су открили „входунит“ у року од неколико месеци од 9-11: договор БАЕ-ал Иамамах. Такође можете да унесете 9-11.
Суштина приче је да је ова британска трампа оружја за нафту, уз посредовање принца Бандара, створила оф-шор, незванични фонд од 100 милијарди долара за финансирање тајних операција широм света (укључујући 9-11. , неопходне за успостављање факто полицијске државе у којој живимо, омогућавајући све ратне злочине почињене у рату против тероризма, и Р2П), који дефинише првих шеснаест година нашег 21. века.
Хвала Бред, сигурно ћу то проверити. Свиђају ми се ствари на које ме упућујете. хвала Јое
О скандалу БАЕ, такође погледајте https://consortiumnews.com/2016/10/01/how-arms-sales-distort-us-foreign-policy/.
Јонатхан Марсхалл, хвала вам на овој вези. Ваш чланак о томе 'Како продаја оружја искривљује спољну политику САД' ставља све тамо где му је место. Ајково упозорење се увек сећа барем једног у просторији, али ЛеМајев дух и даље узбуђује осталу четворицу у просторији који убеђују осталих пет да морамо да победимо своје непријатеље, пре него што они збришу све нас. Оно што остаје непријављено у МСМ-у је колико су та четворица имитатора ЛеМаиа пребољела одлазак у рат.
Седим овде и питам се, на пример, да ли се прича око Северне Кореје не односи толико на Ким Јунг-уна колико је можда реч о Мун Џае-ину. Мислим озбиљно, док је Ким Јунг-ун претња својим суседима Мун Џае-ину, можда је већа претња за Раитхеон и њихову продају ТХААД пројектила.
Када помислим на 911, не могу а да не помислим на сав новац од тог кобног дана који је потрошен на војне и безбедносне производе, и особље... ох, и не заборавите те високо плаћене консултанте. Треба ли да питамо Мајкла Чертофа колико је било добро од оне ноћне море зване 911.
Можда би Кристен Бритвајсет било боље да прати новац и на тај начин сазна „зашто“ иза 911.
Хвала за ове информације. Изгледа да је то извор за ИСИС Инц. итд.
Јако тужно. Запад је у заточеништву.
Брад Сећам се да сам читао на овом сајту о скандалу БАЕ. Усред сам читања линка који сте дали до часописа Јеффреи Стеинберга. Управо сам прочитао чланак Џонатана Маршала који сам први пут прочитао овде на вестима конзорцијума још у октобру, и још једном ми гарантује да је новац, новац новац оно што покреће свет.
Размишљао сам о томе шта ако би наши произвођачи оружја по закону морали да пређу на производњу других производа којима би могли да прекрију свет. Зашто не органски еколошки производи и алати? Зашто не медицинска истраживања, или светски пројекат здравствене заштите од колевке до гроба? Зашто не пољопривредна опрема и грантови за пољопривреду без ГМО? Зар не би требало да градимо окружење погодно за земљу како бисмо угостили светску популацију која стално расте? Изаберите потребу, а затим ми реците зашто човечанство није могло да замени ову профитабилну потрагу за ратом са још профитабилнијим хуманитарним програмима. Размислите о томе, још исплативији је живот над закопаним неоткривеним нагазним минама.
Такође, у поље за претрагу ЕИР-а укуцајте „Борите се против фашизма, као што је то урадио Френклин Рузвелт“. То је сажет чланак, који је написао ЛаРоуцхе, од Велике депресије до данас, и све је у комаду, исти проклети рат се води, као у Другом светском рату, и раније, са економским ратом и успоном десничарских покрета широм Европе, па све до Чејнијевог времена (чланак је из 2004., али ништа се није променило… још увек. Спрема се да се промени, ипак, ВЕЛИКО ВРЕМЕ, за добре момке, због Белт&Роадерса, који је у суштини креирао Линдон и Хелга ЛаРоуцхе да...погађате...успјешно се боре против фашизма на начин на који је то учинио Франклин Роосевелт (све док није умро и фашисти су поново преузели предност у послијератним четрдесетима). сада и даље иде јако.
Питање које имам је зашто она не оде на амерички суд и не покрене тужбу против краља Саудијске Арабије, лично. Или неко попут принца Бандара пошто је његова жена наводно била део финансијске петље?! Она наставља да пише ове чланке, али друга становишта нису дозвољена на овом блогу, могу ли да питам зашто?! Да ли имамо слободу мисли, слободу истраживања, слободу изражавања укључујући говор ИЛИ немамо?!
Др Соуди, ја нисам адвокат, али оно што предлажете звучи довољно добро да би можда гђа Бреитвеисер требало да настави тим путем. Знам да бих, и био бих мало изненађен да Кристен Брајтвајзер већ није размотрила такав приступ. Ваш предлог Др Соуди опет звучи као нешто што би она требало да уради.
Које друге тачке гледишта треба да се згражају на овом сајту у вези са нападом 911 и породицама 911? Нисам сигуран о каквим специфичностима треба да говоримо, али увек читам ваше коментаре, тако да знам да бисте изнели нешто вредно на сто за дискусију. Молим вас, ако имате времена, отворите дискусију коју бисте желели да имамо. Ја бих, на пример, уживао да научим шта је то што ти се провлачи у уму....срдачно Јое
Јое,
Хвала на лепим речима. Молим вас погледајте ово…….Каменим зидовима ЦИА
http://www.nytimes.com/2008/01/02/opinion/02kean.html
Ово су написала двојица људи који су водили комисију 9. септембра. Такође су јавно рекли: „Намештали смо да пропаднемо“ говорећи о комисији. Потребна нам је независна истрага о томе шта се заиста догодило НЕ ПОЛИТИЧКА КОМИСИЈА са демократама које покушавају да заштите Била Клинтона и републиканцима који покушавају да заштите ГВ Бусха.
Хвала др Соуди, мислио сам да прочитам шта су Томас Х. Кин и Ли Х. Хамилтон имали да кажу у вези са њиховим пореклом против налаза Комисије 911, или како су они описали ометани процес. Видети ово подсећа на Хејла Богса и на то како је Боггс након што је служио у Вореновој комисији и пошто није прихватио теорију о једном метку прерано умро као резултат авионске несреће изнад Аљаске. Случајност је чувар неслућених и необјашњивих судбоносних догађаја.
Уз то, желим двојици некадашњих службеника Комисије 911 дуг и здрав живот, али бих желео даљу истрагу на основу онога што сада знамо, а нисмо знали у време истраге Комисије. Помислили бисте да би у земљи која сама себи хвали поштење и правду, да би са оним што су Томас Х. Кин и Ли Х. Хамилтон изјавили у свом чланку, да би њихове речи биле довољне да се истрага 911 поново отвори.
Надам се да ће госпођа Брајтвајзер некако коначно постићи затварање које толико заслужује, али за сада ми је жао што морам да кажем да ју је њена влада издала, и због тога сви плачемо.
Хвала на одговору, а веза је била сјајна сазнања...Јое
Пс И ја мрзим комисије….они никада не раде онако како би требали.
Др Ибрахим Соуди: Ми више немамо те слободе. Готово је и тешко је прихватити, а самим тим и анксиозност.
Није пандур ван. Ово је тешка реалност. Не, не свиђа ми се.
Бритвеисет је једноставан. Извини али јесте.
Већ годинама пратим напоре да тужим Саудијску 911 – откако је адвокатска фирма Цозен покушала да поднесе тужбу против Саудијаца пре много година, а суд то није прихватио. Након тога су они) и још једна фирма) започели велики лобистички притисак на одређене сенаторе да добију нешто од Конгреса што би омогућило грађанима да туже Саудијску Арабију. Сада га имају.
Размислите о томе—-ако суд прогласи да је Саудијска Арабија била саучесник или иза 911, шта онда даље?..шта осим милијарди које ће адвокати зарадити и неочекиваног новца малим људима...да ли објављујемо рат Саудијцу? ..као што смо ми бомбардовали Ирак ...да ли бомбардујемо Саудијце као што смо бомбардовали Авганистанце?
Хуммм, Израел би то волео.
Или ће Американци бити задовољни што су се неки људи обогатили саудијском кривицом – али Саудијци су добили дозволу да буду нападнути.
ОРВЕЛЛ ОРВЕЛЛ ОРВЕЛЛ,,,,,,не може бити луђе од овога.
Без обзира на специфичну улогу Саудијаца у 9. септембру, истрагу треба поново отворити јер су званични извештаји толико очигледни мањкави. У првом званичном извештају није чак ни поменута чињеница да се срушила трећа зграда (зграда 11). Како је извештај који је наручен да добије пуну причу о 7. септембру у потпуности изоставио једну од три зграде које су се срушиле? Не само да нема анализе његовог колапса, чак ни помена да се срушио! То изискује веровање.
Други извештај, годинама касније и након континуираног притиска породица жртава, такође има озбиљне проблеме. Главни проблем је у томе што је објашњење у извештају зашто се зграда срушила (није ударио авион) у супротности са снимцима урушавања зграде.
Дакле, то је као сцена убиства са три тела. Званични извештај говори само о два тела, а игнорише тело чије убиство не одговара објашњењу за друга два. Затим накнадни извештај о трећем телу представља теорију којој је у супротности видео снимак убиства.
Згодан, кратак увод у проблеме случаја 9. септембра, са много веза са низом изузетно чврстих доказа, налази се на
http://warprofiteerstory.blogspot.com
Хвала вам, господине, много……
ЈВалтерс – Отприлике сам на пола пута кроз тај дуги, дугачки чланак на сајту који сте повезали. (Заправо, мислим да сте исту везу поставили пре неколико дана на још један од чланака Конзорцијума). Одлично! Хвала вам што сте га објавили. Узимам време да све то сварим.
Кладим се да су Саудијци умешани, али само да би обезбедили новац и мученике. Мислим да су САД знале да ово долази, и дозволиле су да се то деси (баш као са ЈФК). Ко год да је ово осмислио био је методичан, упоран, интелигентан, психопатски, и имао је довољно утицаја да сви гледају на другу страну. Ко би то могао бити?
Рећи ћу вам шта мислим када завршим, али то је одлична ствар. Хвала вам.
Прикладан опис умова иза тога. Такође су имали довољно утицаја да обуздају читаве мејнстрим медије у Америци. То не изгледа као Саудијци. Међутим, то одговара Израелцима.
Невероватно зар не, како нико не гледа у израелску везу..?
Моја супруга и ја смо управо упознали пензионисаног државног радника који није престајао да прича, али и њега је било забавно слушати. Замаглио је како је знао све што је требало да се зна о 911, а то је начин на који зграде падају када је пожар... ох, човјече, пустио сам га да настави, јер је био невероватан, отишао је у Пенн Стате, једном је био маринац... није био глуп, али. Питао сам га шта мисли о Буилд #7, и он је искрено остао празан. Ја сам тада рекао да 911 треба транспарентно и независно истражити и овај момак који је све знао се сложио.
Разлог зашто вам говорим о овом типу је да укажем на наративни проблем да ако постоји нада да се поново покрене истрага 911, наратив ће морати да се промени. Без вољних медија да то ураде сви смо сјебани. Наш разговор овде никада не сме да се заврши, и колико год да су наши гласови мали, морамо се надати да ће бар неколицина наших унука усвојити наше мишљење да сазнамо истину о ономе што се догодило на 911.
У овом тренутку ћемо морати да зауставимо прскање нашег неба и *гео инжењеринг* наше климе. То нам више штети него што нам помаже. Људи имају различите теорије зашто то раде, од управљања сунчевим зрачењем до *хлађења* земље од глобалног загревања које је направио човек до заустављања радијације из Јапана.
Моје мисли су из пажљивог праћења (заправо два ока) да је то вишенаменски алат. Које год групе на дневном реду које имају приступ финансијским програмима, желе да се ураде различите ствари, укључујући депопулацију света због чега људи оболевају од растуће (преко крова) стопе рака, укључујући људе који не би требало да имају рак и људе * ја сам укључио* проблеме са заборављањем у младим годинама као што су твоје средње године.
Мислим да је прскање почело као *добра хумана* идеја која је брзо измакла контроли до тачке да је првобитни оснивач идеје постао заборављен од стране новијих људи који користе токсичне хемикалије за своја дела. Нико нема појма о чему се ради и они само дају БС одговоре другим људима које није брига или истражују. Онда нам кажу глупости попут „То је само нормалан ваздушни саобраћај“
Срање. Трагови убрзо нестају где ЦХЕМТРАИЛС формирају огроман бели облак који прекрива сунце и више пута ствара ефекте вештачке дуге од метала у ваздуху који долазе до ваших плућа.
Да ли ти је стало до ваздуха?
Зар не би било чудно да постоји скривена група чаробњака ума који су ишли около бришући умове људи слично чаролији Обливате која се налази у Харију Потеру да би нас магле натерали да заборавимо, а онда се питате зашто се понашају глупи и глупи. Не зато што јесу, већ зато што су се њихова сећања изменила тако да се тога дана неће сећати ничега.
Реакције људи који су били тамо и видели шта се заправо догодило одбијајући да причају о томе, понашајући се глупо и празно, показују да је урађена нека врста модификације.