Широко распрострањена забринутост у званичном Вашингтону због неспособности председника Трампа за тај посао подстиче кампању цурења информација на високом нивоу која поприма изглед „меког државног удара“, каже бивши официр ЦИА Филип Гиралди.
Аутор: Пхилип Гиралди
У моје време у ЦИА-и, постојала су два места у згради седишта на која се могло ићи, а то су биле зоне слободе говора — места на којима је било безбедно говорити о вишем руководству без нужног опомена или чак пријављивања. Биле су то просторија за збирку историјске обавештајне службе поред библиотеке, где нико никада није ишао да погледа књиге, и остава за канцеларијски материјал у подруму.

Директор Националне обавештајне службе Џејмс Клапер (десно) разговара са председником Бараком Обамом у Овалној канцеларији, са Џоном Бренаном и другим сарадницима за националну безбедност. (Фото кредит: Канцеларија директора националне обавештајне службе)
Просторија са залихама имала је много мрачних углова и скривених полица на којима је било могуће бити анониман и била је потпуно без надзора у уверењу да истински плави официри ЦИА никада неће престати да узму ни једну оловку више него што је заиста било потребно да би добили посао обављен.
Не знам да ли те собе још увек постоје, али понекад помислим на њих када дође тема владиних завера. Имам ову визију двојице или тројице завереника згураних у ћошку иза хефталица далеке 1975. и расправљајући о томе како би се елиминисали сенатор Френк Черч, који је у то време водио велику конгресну истрагу о недоличностима ЦИА.
Да је било оваквог скупа, замислио бих да је Вашингтон пост би сазнао за то следећег дана пошто су обавештајци дружељубиви и воле да причају. Ово је био мој главни проблем са дебатом у неким круговима о Комисији за 9. септембар. У њиховом извештају су заиста промашени многи важни углови у циљу заштите одређених владиних интереса, али да је постојала права завера у којој су морале бити стотине људи да сруше куле близнакиње експлозивом, сигурно би одавно процурила.
Пре два месеца, одбацио бих као фантазију сваку помисао о завери заснованој у америчким агенцијама за националну безбедност да би се оборио Доналд Трамп. Али сада нисам тако сигуран. Многи моји пријатељи који су бивши обавештајци све чешће постављају питања. Вреди истаћи да нико од нас није обожавалац онога што Бела кућа ради и говори — напротив.
Одбрана устава
Ипак, упозоравање земље на забринутост око тога шта би могао бити меки државни удар који су оркестрирале обавештајне и агенције за спровођење закона да пониште резултате националних избора ни на који начин не представља покушај заштите Доналда Трампа и његовог неосетљивог и лоше информисаног понашања. . То је пре одбрана Устава.
Доналд Трумп рекао у среду да је „Ово је највећи лов на вештице на политичара у америчкој историји!“ Можда је у праву. Мислио је на заменика државног тужиоца Роба Розенштајна именовање веома цењеног Роберта Милера као независног саветника за истрагу „било које везе и/или координацију између руске владе и појединаца повезаних са кампањом председника Доналда Трампа, као и сва питања која су настала или би могла произаћи директно из истраге“.
Трампова бомбастичност ставља на ивицу све осим његових најглухих присталица, али постоје две ствари које је он више пута истицао, а које су од суштинског значаја за свако разумевање онога што се дешава.
Прво, истрага о Русији и Трампстерима је била велики приоритет у ФБИ-у, а такође иу Конгресу скоро годину дана. Ипак, до сада нико није изнео доказе да је неко прекршио било који закон или чак да је неко учинио нешто лоше.
Друго, и што је још важније, омаловажавање Трампа и Русије подстакнуто је низом цурења информација која долазе из самог врха националног безбедносног апарата, цурења информација за која се чини да нису озбиљно истражена.
Ова умешаност ФБИ и ЦИА у кампању, било случајно или намерно, била је посебно очигледна у различитим извештајима који су се појавили и који су процурили у штампу током кампање и све до инаугурације. Цурење те врсте информација, укључујући техничке обавештајне податке и материјал „кодних речи“ програма специјалног приступа, захтева приступ највишег нивоа, као и могућност организовања тајних контаката са главним актерима у медијима, нешто што је далеко ван домашаја већине запослених. у ЦИА или ФБИ.
Лавровско цурење
Слична цурења се појављују од тада. Признајем да сам пронашао понедељак детаљан рачун онога о чему је председник Трамп разговарао са руским амбасадором Сергејем Лавровом, што је укључивало потврђујући материјал који је вероватно направио више штете од информација које су заправо подељене, што веома сугерише могућност да нешто попут завере, у ствари, функционише.

Сергеј В. Лавров, министар иностраних послова Руске Федерације, обраћа се на састанку Савета безбедности на високом нивоу о ситуацији у Сирији 21. септембра 2016. (Фото УН)
С обзиром на заиста строгу безбедносну контролу тог транскрипта након што је утврђено да садржи осетљиве информације, могло би се разумно претпоставити да је цурење у медије дошло директно из Савета за националну безбедност Доналда Трампа или са највиших нивоа канцеларије ДНИ, ЦИА или ФБИ.
У среду су анонимни извори поново ударили, откривајући то „Мајкл Флин и други саветници у кампањи Доналда Трампа били су у контакту са руским званичницима и другима који су повезани са Кремљом у најмање 18 позива и мејлова током последњих седам месеци председничке трке 2016. Такве информације су морале доћи са највишег нивоа ФБИ-а и биле би доступне само неколицини, али иако се цурење информација о високој тајности понавља већ много месеци, нико није отпуштен или ухапшен .
Нагласак на Русији произилази из консензуса владе и медија да Москва стоји иза хаковања компјутера Демократског националног комитета (ДНЦ), што је довело до разоткривања онога што је ДНЦ радио да уништи кандидатуру Бернија Сандерса. Такође постоји сродан консензус да је руско хаковање требало да оштети америчку демократију и да помогне Трамповој кампањи, наратив који је председник описао као „измишљену ствар“, став који ја делим. Све ове тврдње се сматрају несумњиво тачнима, мерено групним размишљањем изнутра, при чему чак и Бела кућа сада признаје да је било руског мешања у изборе.
Понекад хистерија око Русије производи претеране приче у мејнстрим медијима, укључујући прошлонедељни потпуно спекулативни чланак који се пита да ли је пратња министра спољних послова Сергеја Лаврова покушала да се ушуња уређај за снимање у Белу кућу током његове посете Белој кући. То је била прича која је можда била инспирисана цурењем информација од некога из Савета за националну безбедност ко је лично посматрао контекст састанка и био у могућности да пружи поткрепљујуће детаље.
Где је говедина?
Ипак, упркос огромном групном мишљењу, то је поновљено ад наусеам од људи попут мене да нису изнети никакви стварни докази који би подржали било коју тврдњу о Русији и Трампу. Постоји више доказа да је у Белу кућу продрла Анкара — кроз добре услуге Мајкла Флина — него Москва, али Конгрес није позвао на истрагу о Турско лобирање.

Директор ЦИА председника Обаме Џон Бренан обраћа се званичницима у седишту Агенције у Ленглију у Вирџинији. (Фото кредит: ЦИА)
Раи МцГоверн, бивши виши аналитичар ЦИА, је изједначен спекулишући да Агенција је можда била прави хакер у ДНЦ, остављајући траг за собом који би сугерисао да су то урадили Руси. Његова забринутост произилази из недавних Откриће Викиликса да је ЦИА развила способности за сајбер ратовање да уради управо то.
Мекгаверн, као и ја, такође се пита зашто бившег директора ЦИА Џона Бренана није позвао Сенатски комитет који испитује капију Русије. Бивши директор Националне обавештајне службе Џејмс Клапер сведочио је два пута, док су се бивши директор ФБИ Џејмс Коми, садашњи директор НСА Мајк Роџерс и бивши високи званичник Министарства правде Сели Јејтс појавили једном. Бренаново одсуство је упадљиво јер је он био високи званичник за националну безбедност најближе Обаминој администрацији, можда је имао алате при руци да лажира руску везу, а такође је био веродостојно повезан да „охрабри“ британску обавештајну службу да пружи штетне информације о Мајклу Флину.
Сада сумњам да заиста постоји група на врху америчког система националне безбедности која жели да уклони Доналда Трампа и то већ дуже време жели. Ако је то тачно, верујем да су са тим циљем пословали бар последњих годину дана. То није традиционална завера или завера по томе што се не састаје и не заверава заједно, али сумњам да чланови знају шта раде у општем смислу и да интервенишу кад год могу да држе Трампа ван равнотеже.
Њихов програм је једноставан: убедити нацију да су председник и његов тим били у дослуху са Русима како би наместили изборе 2016. у његову корист, што би, ако се може доказати, чак и ако није нужно тачно, представљало основу за опозив. Мотивисани су уверењем да смена Трампа мора бити учињена „за добробит земље“ и спремни су да ураде оно што сматрају да исправљају грешку америчких гласача. У њиховом настојању им помажу главни медији, који се слажу и са примењеним методама и са општим циљем и потпуно су у складу са процесом.
Спасити земљу од Трампа је свакако привлачан појам. Претпостављам да Комији, Клепери и Бренанс, заједно са мноштвом бивших високих официра који се редовно појављују на телевизији, ако су били умешани, себе виде као велике патриоте. Али морају да схвате да је тупо оруђе које користе далеко опасније од садашњег станара Беле куће.
Меки државни удар који су осмислиле националне безбедносне и обавештајне агенције био би далеко опаснији за нашу демократију од било чега што Доналд Трамп или чак Руси могу да ураде.
Филип Гиралди, бивши официр ЦИА, извршни је директор Савета за националне интересе. [Овај чланак је поново објављен уз дозволу аутора. Први пут се појавио у Тхе Америцан Цонсервативе ат http://www.theamericanconservative.com/articles/do-high-level-leaks-suggest-a-conspiracy/ ]
Наравно, аутор занемарује да помене да је Бин Ладен јединица ЦИА-е била лоцирана ВАН седишта ЦИА-е…..Његова аргументација је заснована на ономе што се дешава УНУТАР штаба!!!
https://www.theguardian.com/world/2006/jul/04/usa.alqaida
Драматични догађаји који се дешавају у нашем свету указују на то да је крај света можда ближи него што смо првобитно мислили.
Како можемо знати ове ствари и како можемо бити спремни за то време.
Иако неким људима то звучи као безнадежна ситуација, али онима који верују у Бога и који верују у Библију, они су сигурни да је Бог обезбедио начин да избегну крај света.
Постоји много људи који верују да невидљиви ђаво и његови невидљиви демони желе нуклеарни рат у коме ће сви људи умрети.
Постоје људи који мисле да су америчке демократе највероватније коришћене од стране невидљивог ђавола и његових невидљивих демона за ово, и да велики део америчких мејнстрим медија користи невидљиви ђаво и његови невидљиви демони за ову злу шему ђавола.
Видели смо како су америчке демократе рекле да је Русија одговорна за изборни резултат 2016. године, иако за ову тврдњу и ову лаж није било доказа.
Међутим, ово није обесхрабрило америчке демократе да желе да овековече ову лаж и да траже лажне доказе како би покушали да подрже ове лажи.
Демократе из естаблишмента имају своја тајна нуклеарна склоништа, па их није брига шта ће бити са другим Американцима.
Републиканци из естаблишмента имају своја тајна нуклеарна склоништа, па их није брига шта ће се десити са другим Американцима.
Лажљиви новинари америчких мејнстрим медија имају своја тајна нуклеарна склоништа, па их није брига шта ће бити са другим Американцима.
Лидер америчке Зелене странке рекао је током изборне кампање да председништво Хилари Клинтон значи нуклеарни рат, а то би могло да важи за сваког председника који је естаблишмент демократа или естаблишмент републиканац, и то је разлог зашто су естаблишмент демократе и естаблишмент републиканци желе државни удар на председника Доналда Трампа, и то је разлог зашто има много Американаца који желе Трећу политичку странку.
Бог је свестан злих шема невидљивог ђавола и невидљивих демона, а Библија нам каже да ће Бог погубити невидљивог ђавола и невидљиве демоне, као пут да спасе људски род (Откривење 20:10) .
Американци би требало да схвате да велики део америчких мејнстрим медија лаже отприлике 50% времена, па би Американци то требало да знају, а ја избегавам главне медије колико год је то могуће, и знам да скоро на свему што кажу, да би то могло веома Лако будите супротност ономе што је Стварно, јер су окорели и уобичајени лажови.
Видели смо како је Роберт Милер именован да истражи питање за шта нема доказа после свег овог времена, а то је да ли је било дослуха између кандидата Доналда Трампа и стране земље на америчким изборима, и речено је да је Муеллер марионета америчког режима у сенци, и да је учествовао у прикривању америчких обавештајних агенција за председника Џорџа Буша друге администрације, и помогао је у стварању државе за надзор националне безбедности након 9. септембра и помогао у олакшавању Машина за пропаганду рата у Ираку, и он је веома добар Комијев пријатељ, а овај наводни меморандум је можда направио Коми пре само неколико дана да би Муеллер био именован, а има много људи који мисле да су га Американци марионетирали Схадов Региме.
Амерички режим у сенци зна како да подмити, застраши и одврати људе од давања доказа у вези са чињеницом да је Сет Рич тај који је процурио те мејлове на ВикиЛеакс, и они знају како да прикрију ове чињенице неопрезним, али онима који Проучавали су Клинтонову кривичну историју и методе, познавали чињенице о овим стварима.
Много је Американаца који знају да постоји много доказа да је председник Доналд Трамп легитимно изабрани председник Америке.
Бивши Г-Мен могу постати Икс-Мен и радити против Трампа и Русије. Новине могу да раде као високотехнолошке Кс штабове.
„Лоше јабуке су на врху. Они уживају у убијању недужних људи.”
Трампово уклањање од стране „ове групе“ има свој мотив. Трамп је благ према Сирији, Ирану и Русији, а Израел/АИПАЦ/Флеет Ст. ре:Ротхсцхилд Инц желе рат са Ираном и узурпирају Русију коју су изгубили када је Стаљин срушио њихову финансирану комунистичку револуцију. Валл Ст. Кухн Лоеб Троцки/Бернстеин је требало да прати Лењина и „они“ су изгубили контролу над „својом“ Русијом. Хилари је била њихова марионета. Желе да Доналд изађе. Добили су Украјину, али желе више и неће стати ни пред чим. Наша земља је изгубљена.
Више не постоји ниједан могући начин да Американци дођу до сржи свега овога или да верују ономе што им се каже. Систем ради сам. Мисија обавештајне заједнице је да учини да ствари изгледају како год желе.
Будућност? То је више теорија завере које се боре једна против друге. Истина – па, ту је негде.
Смо изгубљени.
Госпођица Хилари изгубила је опште изборе 2016. због чисте неспособности. Није мислила да јој је потребна база демократа јер би њена социјално-конзервативна порука лако захватила демократе плавог пса и социјално конзервативне републиканце. Такође је мислила да би страх од председника Трампа био вапај за умерене демократе и републиканце да гласају за њу. И како се ближио дан избора, игнорисала је молбе људи на терену у критичним државама да им је потребан новац и њено присуство.
Просто речено, изгубила је изборе на којима би било ко други могао да победи да је мало обратио пажњу на динамику.
Дакле, „руси су ме хаковали“ је празна врисак за помоћ од жртве њихове сопствене глупости. Рус је можда „хаковао њен систем, а можда и није“. Није важно само зато што је она већ изгубила изборе пре него што су они почели.
Што се тиче „руског утицаја“, претпостављам да њихово мешање није ништа друго до колатерална штета… случајно откривши да је цео интернет био отворен за манипулацију због слабе безбедности. Имајте на уму, ништа што је објављено није био пиштољ који се дими... само потврда за шта су многи већ сумњали да је истина да је госпођица Хилари одбила да буде транспарентна.
Коначно, чини се да све ствари које се тичу Трампове кампање нису ништа друго до уобичајено, заобилазећи правила у потрази за профитом. А да се Трамп није кандидовао и победио на изборима, нико никада не би био свестан да се квазилегалне/илегалне активности користе за остваривање профита.
Дакле, госпођица Хилари никада неће добити правду за коју верује да јој дугује, а Трамп би могао сматрати да су његове пословне активности незаконите и да може бити кажњен, што га може дисквалификовати да обавља функцију.
Можда је то тако једноставно као што су Трампови људи само гомила кретена који спаљују сопствену операцију да забављају самозадовољне Русе.
Амерички естаблишмент који планира да се отараси демократски изабраног шефа државе којег не одобрава тешко да је вест... то ради широм света генерацијама.
Непрекидни ток цурења информација из Беле куће чини ми се без преседана. Толико да чак ни након читања овог финог есеја не разумем шта се дешава. Свака реч председника скоро одмах процури.
Увек одвратни мем „Спремни од првог дана“ из Киларијеве емисије остаје подтекст буржоаске наивности „отпора“. Оптужбу за ратне злочине, стави их на знање, а не опозив „по избору“.
Слажем се са овом проценом писаца. Очигледно је да је последње цурење дошло из унутрашњег круга уз помоћ обавештајних служби. . Али још увек постоји гадна тачка питања да никакви закони нису прекршени и да нема пушења, нема дима, нема ватре. Нема чак ни посредних доказа. Све што постоји је инсинуација. Чини се да Трамп нема довољно људи који би могли да се позабаве овим стварима, а обавештајне агенције и ФБИ су очигледно равнодушни према њему када је одслужио свој мандат. Крајње питање је шта је са даном после? Републиканцима би штетило да се отарасе Трампа. Пенс никада не би могао да победи на националним изборима за милион година. Тако да би скоро сигурно изгубили Дом, Сенат и Председништво 2020. Републиканци морају да запуше брњицу људима попут Мекејна, Коркера, Грема и спрече Мекартија и Рајана да дају глупе и контрапродуктивне примедбе да очигледно не разумеју потенцијалне последице осим ако су заинтересовани да изгубе контролу над Савезном владом. Наравно, Трамп је доста нагазио да постане председник. Рајан, Ромни, породица Буш, Линдзи Грејем. Касицх, Цруз, Рубио, Он нема много правих савезника нигде, чини ми се, мислим да би овај фијаско на крају могао постати случај „Пази шта тражиш, само би могао да добијеш“. Лек би могао бити гори од Трампове болести у Белој кући, али људи у политици и интелигенцији су самоправедни егоисти, а не филозофи, логичари или интелектуалци. Они могу себи да одсеку нос да би се супротставили сопственим лицима.
Управо сам данас размишљао шта да је Трамп изабрао неке ДЦ Инсајдере да му буду ужи круг, уместо Бенона и Џереда и Иванке, и да ли би то направило разлику?
Друга ствар коју не могу да извучем из својих банака сећања је колико је Трамп био непристојан и зао и током примарних и општих избора. Озбиљно, позивајући се на Мекејново херојство, поступање Џорџа В. Буша са 911, Нискоенергетским маминим дечаком Џебом, и на врху свега Крива Хилари. Мислим зашто вас ова врста вређања етаблиране политичке аристократије не би учинила непријатељем тих жртава вашег напада? Размислите о овоме, да ли заиста мислите да су то људи који ће само дозволити да овакве примедбе, као што је Трамп изнео, само пусте да им се његове памети откотрљају са леђа?
Оно што би требало да забрињава, није ли Трамп толико рањив на руски утицај, колико је компромитован изнутра. Ово ме наводи да се запитам зашто је Трамп одједном повећао буџет Министарства одбране за 54 милијарде долара. Да ли је његов 59 ракетни удар био некакво умирење, и ако је то онда било коме се Трамп такође поигравао?
Оно што не могу да пређем је на то како је Трамп требало да натера запослене на каналу да разговарају са запосленима Комија и да не приђе Комију са таквом директношћу. Ово ме враћа на то како би Трамп био мудар да има искусног ДЦ Политицо-а да се обрати и за савет. У ствари, где је био Пенс у вези са свим Трамповим бомбастичним политичким препиркама?
Било је неких прилично оштрих речи, које су размењене, Џо, али заиста не толико другачије од преговарања између Ромнија и Обаме, или Мекејна и Обаме. У ствари, непрестана, ескалирајућа негативна кампања ме мучи откако је Трицки Дицк изнео увреде и БС пре скоро шездесет година против ЈФК-а. Такође никада не престаје када се победник прогласи и преузме дужност. Као рационалан човек, никада не могу да схватим зашто се примирје не може прогласити за добро земље (и света). СВЕ је измишљено и одлучено у светлу стриктног хиперпартизма у овој земљи, иако се увек говори о „двопартији“. Једина истински двостраначка акција предузета у Вашингтону је бескрајно бескрајно разбијање Русије, у које се придружују свака агенција, свака интересна група, па чак и љигави лицемери у медијима, јер је то само „победа“ за све заинтересоване без пада. страну (осим могућег нуклеарног уништења).
Нажалост, Хилари Клинтон никада није била милостиви губитник, чак није ни поштен борац. Дакле, није изненађујуће што би она и њена странка апсолутно одбили да на било који начин сарађују са Трампом. Оно што је изванредно је то што је успела да регрутује сваку фракцију у земљи након избора да саботира сваки Трампов потез, чак и ако је то на штету интегритета нашег устава, стабилности наше нације и самог постојање цивилизације пред нуклеарном претњом. Демс су били много рационалнији и дисциплинованији у опозицији са Роналдом Реганом, Бушдадијем, па чак и Бушбебијем, иако су вероватно представљали веће претње демократској либералној политици и светском миру него било шта о чему Трамп и сања.
Можда је проблем једноставно у томе што је, пошто је Бил Клинтон немилосрдно прогањан и на крају оптужен за оно што је у суштини представљало партијско срање и БЈ, процес опозива, попут филибустера који се сада рутински примењује на сваки закон, постао – као кажу – потпуно наоружани. Дуби је претио импичмент, а Обами импичмент, иако окидач никада није повучен ни у једном случају.
Збацивање Трицки Дицка, у основи резултат збуњујућег рата у Вијетнаму, без којег би се и он и ЛБЈ сматрали веома ефикасним председницима, дошло је до покретања поступка опозива, иако је он поднео оставку пре него што је то могло да се одигра. То је био први пут да је импичмент покренут од времена Ендруа Џонсона након грађанског рата! И, чини се да се са њим поигравало као средством освете у скоро свакој администрацији од тада. (Чак је и свети Роналд Реган био близу ивице због Иран-Цонтра, само што га је његов почетни Алцхајмер вероватно спасио. Тврдио је да је заборавио више него што бисте икада знали о било чему. Ако се сећате.)
У другим земљама владају победници, а губитници седе по страни, можда генерацијама. У Америци је све контрадикторно, од нашег система управљања до нашег система правде. Такмичење никада не престаје, чини се да само ескалира као нека хиперболична функција са ограничењем бесконачности. Као што је рекао Винце Ломбарди и као што је Америка потпуно интернализовала, „Победа није све, то је једина ствар. То је до тачке у којој је лично уништавање у служби партизанства прихватљиво (не, очекивано је!) и смртна казна без жалбе захтевају победнички тужиоци чак и упркос олакшавајућим доказима. (Сцалиа је тврдио да докле год је изречена првостепена пресуда, осуђени добија онолико дужног поступка колико је заслужио, чак и ако би се појавили нови докази који доказују његову невиност. Нови докази сами по себи не оправдавају жалбу. Његова савест је била чиста чак и ако знао је да ће невиног човека погубити – једна од његових чудака која је старог зујака учинила тако симпатичним.) Али то је наш систем, наш амерички начин…
Тај прљави Турчин Пачулија намерно је забио ногу под повређени скочни зглоб Сан Антомио Спарса Леонарда (НБА фу). Циљ је наравно, као и сваке године, да се у финалу победи Леброн Џејмс Кавалирс. Сваке године различити спортови иста ствар. Ми смо племенска врста и волимо да гледамо, (Цханци Гарденер?). Оскудни ресурси чине живот супарничким по самој природи случаја. Мој омиљени спортски моменат је био када је француски Алжирац Зидан главом ударио тог италијанског мафијаша на земљу у узаврелом финалу Светског првенства на берлинском стадиону у ћорсокаку 1-1. Судија је скупио храброст да га испрати са црвеним картоном и док се спуштао низ степенице поред трофеја Светског првенства уз публику која је неодобрано звиждала, чекао сам Јонатхан Е. > Роллербалл Револутион. Био сам спреман. То је била последња нада човечанства. Зидан, Зидан, Зидан. Сада тренира Реал Мадрид, Роналдо је најбољи играч и предстоји им да освоје не само шпанску лигу већ и трофеј Лиге шампиона. Куе сера, сера. ПС Дорис Даи је био врућ.
Наравно, сигурно, сви знају за еволуцију кроз природну селекцију засновану на такмичењу за ограничавање ресурса у физичком свету. Људи воле да мисле да смо превазишли употребу такве грубе силе у организовању и управљању нашим друштвима на наводној основи разума и саосећања према нашим ближњима разумним бићима. Барем себи стално честитамо што смо своје постојање извукли из љигава помоћу наших церебралних чизама. Постоје читаве филозофије и религије изграђене на том појму, за које универзално тврдимо да смо претплаћени у овом или оном облику. О њима можете прочитати на интернету ако немате библиотечку карту. Само тражим од људске расе да практикује оно што проповеда... бар једном. Ако не очекујете више од својих ближњих, ја нисам овде да вас преобратим. Уживајте у ономе што одузимате од других док не изгубите предност, али знајте да неће постојати Риддицк који би вас несвесно спасио тако што ће случајно преокренути постојећи поредак.
Пар брзих мисли:
Нисам приметио у чланку, нити у одељку за коментаре, чињеницу да су ово објављивање информација урадили Израелци. Зашто? И да ли су прислушкивали и Овалну канцеларију? Чињеница да су ово објавили Израелци је важна јер људи помињу само врхунске псе у свету обавештајних служби. Израелац који ћаска у орману ЦИА-е? Веома сумњам у ово. Али Пошта није позната по верификацији, већ само анонимно чаврљање.
Такође, лако се може претпоставити да су Руси веома добро упућени у лаптоп рачунаре и тероризам. Не заборавимо њихов сопствени авион оборен у Египту неким обликом експлозива.
На крају, зашто би компјутер са бомбом у пртљажнику био бољи него унутра од кабине? Зар се такав уређај не може направити независно од притиска у кабини? Све ово је много посла око врло малог.
пс. Намерно правопис Израела-лажи
Тренутно проверавају лаптоп рачунаре тако што вас терају да их укључите. Овај дизајн бомбе би то омогућио за кратак период, прикривајући на тај начин њен експлозивни потенцијал. Наводно би лаптоп морао бити укључен да би детонирао. Радити то на даљину био би додатни изазов. Тако да би то требало да се настави.
Видели смо даље доказе зашто је било исправно да се бивши директор ФБИ-а замени неким другим.
Овај доказ је обезбеђен наводним меморандумом бившег директора ФБИ-а, ако је меморандум тачан и да ли се догодио као што наводе поткупљени и корумпирани амерички марионетски медији.
Разговор између председника Доналда Трампа и бившег директора ФБИ-а одржан је 14. јануара 2017. и не знамо шта је речено, а у овом тренутку не знамо да ли је постојао меморандум, јер да ли је једини 'доказ' да је постојао допис је Мејнстрим медија окорјелих и уобичајених лажи, онда то није никакав доказ, и не знамо у овом тренутку, а можда и не знамо да ли је тај допис написан након што је поменут у медијима, или ког дана је написана, осим ако Поуздани стручњаци не могу да прегледају мастило да виде колико је старо, и ако је датум рачунара измењен да би изгледало да је наводни меморандум написан у које време за бившег директора ФБИ-а да се присетимо онога што је наводно речено са наводном тачношћу и наводном искреношћу, а знамо да је један запосленик Хилари Клинтон отишао на интернет да пита како може да промени детаље и текст неких од мејлова Хилари Клинтон и америчког режима сенке Зна како то да уради, и урадио би то за било које Комијеве белешке.
Знамо да је Коми, док је још био директор ФБИ-а, рекао сенатском правосудном одбору под заклетвом 3. маја 2017. и рекао да никада није доживео да било који јавни званичник покушава да заустави истрагу ФБИ-ја, а након што је отпуштен са дужности његов положај, затим је поменут Наводни меморандум.
Чини се да је бивши директор ФБИ-а користио оно што је мислио да је инсинуација тог меморандума, као своју шему Паи то Плаи, јер иако нисам адвокат, ипак сам прочитао да је бивши директор ФБИ-а мислио да таква примедба је била неприкладна, онда је по закону требало да је помене другима да предузму одговарајуће мере, или је требало да обавести председника Доналда Трампа одмах или што је пре практично о томе који су одговарајући стандарди у вези са овим стварима, јер председник Доналд Трамп није адвокат као бивши директор ФБИ.
Можда би требало размотрити кривичне оптужбе против бившег директора ФБИ-а, због пропуста у својој законској одговорности, и нека порота утврди да ли је имао намеру да буде попут Џона Едгара Хувера, који је имао своју верзију Паи то Плаи.
То је зато што изгледа да докле год је бивши директор ФБИ-а могао да задржи свој посао, онда би овај Меморандум, био тачан или нетачан или ако је варијанта онога што је речено, остао приватан, што би га чинило Паи то Плаи шема.
Ово је доказ за многе људе још једног примера ометања правде, изопачења правда и опструкције правилног управљања државом од стране бившег директора ФБИ.
Сви знамо да је заташкавање бившег директора ФБИ-а у вези са истрагом о шпијунажи Хилари Клинтон вероватно његов најпознатији пример ометања правде, изопачавања правда и опструкције правилног управљања државом .
Председник Доналд Трамп је говорио о снимцима на касети, и то се може користити за рашчлањивање баш као што је реч прислушкивање била рашчлањена, јер се ових дана снимање врши електронски, а требало би да претпоставимо да је вероватно да је бивши директор ФБИ направио Тајни снимци разговора између њега и председника.
Бивши директор ФБИ-а неће ићи у затвор за своје злочине, јер ће га амерички режим у сенци наградити, ако се може доказати да је председник Доналд Трамп лагао, а разумно је бити поштен.
Знамо да се све оно што је речено у тако дугим разговорима не може памтити, и зато је најбоље да ништа не кажете, осим да се никада није помишљало да се намерно уради нешто недолично.
Разлог зашто је најбоље не рећи ништа није зато што има шта да се сакрије, већ зато што ће о томе бити много лажи изречених од стране мејнстрим медија, а било да се то ради намерно или ненамерно, онда је резултат исто, и то ће отежати разумевање било каквих налаза, због свих намерних или ненамерних дезинформација од стране марионета америчког режима у сенци, а гласачи желе да њихови изабрани представници раде неки посао за земљу, јер су незапосленима потребна радна места, и Бескућници требају становање, и лутке америчког режима у сенци у Конгресу и Сенату и марионетски мејнстрим медији имају довољно новца, а ипак желе још више прљавог новца тиме што су боље лутке неизабраног и неуставног америчког режима у сенци.
Знамо да је генерал Мајкл Флин одлично служио својој земљи и да није урадио ништа издајничко као Хилари Клинтон, а бивши директор ФБИ-а и други прикривали су Клинтонове злочине, док је председник Барак Обама чак водио кампању за Криво Хилари Клинтон.
Подмитени и корумпирани марионетски медији наводе да је председник Доналд Трамп рекао следећем бившем директору ФБИ-ја у вези са генералом Мајклом Флином: „Надам се да можете да видите свој пут да ово пустите, да пустите Флина да оде. Према допису, господин Трамп је рекао господину Комију. Он је добар момак. Надам се да ћеш ово моћи да пустиш.”
Постоји изрека која каже да видимо шта радите и чујемо шта кажете, али који је прави мотив иза тога.
За сада не знамо да ли су те ствари све изговорене у једној реченици, или су то делови који су изречени у различито време и у различитим контекстима, а не знамо ни тон речи да ли су изговорене саркастично, док се претварао да је брижан, и који је мотив био да каже да ако је тако речено, јер председник Доналд Трамп зна да је Коми марионета америчког режима у сенци, па ако би могао да превари Комија, онда би могао да обмане амерички режим у сенци, који нису слуге америчког народа.
То је зато што је транзиција из марионетске администрације Обаме и Клинтонове у Трампову администрацију била тешка транзиција јер амерички режим у сенци не воли никога Искрено, а можда је председник Доналд Трамп можда морао да се укључи у испитивање Комија да би боље разумео Издајничке шеме америчког режима у сенци за државни удар на председника Доналда Трампа, јер је генерал Мајкл Флин дефинитивно био обавеза његовог Председништва након што га је шпијунирала Обамина и Клинтонова администрација, па можда никада нећемо сазнати који су мотиви били, али мислим да свако ко је посматрао амерички режим у сенци, зна потешкоће које ће свака поштена особа искусити са њима, а то је зато што неко поштени не жели да буде марионета америчког режима у сенци, али жели да буде слуга Америцан Пеопле.
Постоје људи који мисле да је бивши директор ФБИ-а можда снимио разговоре са председником Доналдом Трампом, било својим мобилним телефоном, а ФБИ зна како агент ФБИ-а може да има тајни скривени уређај за прислушкивање, и да тај снимак може бити лажан тврдио да га је направио председник Доналд Трамп, а лажно је тврдио да га је на Интернет процурио Доналд Трамп или неко из његове администрације, док га је можда процурела марионета америчког режима у сенци да би изгледала као Вотергејт, и ово може бити ствар речи председника Доналда Трампа или бившег директора ФБИ, а председнику Доналду Трампу би било тешко да се сети целог тог удаљеног разговора, јер председник има много важнијих ствари о којима треба да размишља сваки дан, и осим ако тај разговор није тачно снимљен, онда је најбоље да га не коментаришете док не будете сигурни шта је заиста речено, јер писање налога није тако сигурно као електронско снимање налога, јер суптилне промене речи могу бити направљен са писаним рачуном који оставља потпуно другачији утисак од онога што се стварно догодило, а ових дана чак и електронски снимци могу бити измењени у погледу онога што је речено и шта је прави извештај, а ми то можда нећемо моћи да знамо , а има људи који мисле да је бивши директор ФБИ мање искрен по овим стварима од онога шта је председник, а ја не мислим да је председник Доналд Трамп направио снимак тог разговора, већ је рекао само оне ствари у вези са снимање разговора, да охрабри бившег директора ФБИ-а да не процури лажи лажљивим медијима, а као адвокат, бивши директор ФБИ-а зна како да наведе друге на заблуду да кажу неке ствари које заправо нису хтели да кажу , или није желео то да каже на тај начин, и који се лако може погрешно представити, посебно ако је писани извештај модификована верзија оригиналног извештаја о томе шта је речено и како је речено.
Речено је да ће постојати Судски позив за наводну тачну верзију текста тог наводног меморандума, који се може, али и не мора поклапати са оним што је објављено у Пуппет Маинстреам Медиа, а који је државна својина, јер су настали као резултат плате која је исплаћена бившем директору ФБИ-а, а има људи који мисле да би Конгрес требало да захтева путем субпоена, пре уз позив или захтев, све белешке и друге радове бивши директор ФБИ-а, посебно у вези са бившим државним тужиоцем и Хилари Клинтон, и ко је још био умешан у цео скандал Цлинтон Сервергате.
То је зато што се Цомеијеви меморандуми и сав његов други рад могу истражити због питања досљедности, интегритета и непристрасности у опхођењу са људима из различитих политичких партија, а то су федерални записи према Федералном закону о евиденцији.
Ако се формулација тог Комијевог меморандума разликује од онога што медији наводе, онда ово доказује да нема потребе да се превише прича са медијима, а ако звучи горе од онога што је наводно, онда се још горе одражава на Комија за Скривање овога, и на начин на који је то сакрио Џон Едгар Хувер, и ако је формулација наводног меморандума беспослено брбљање, онда то доказује да је Коми дозволио да се сва ова гужва по овом питању деси тако што није одмах поступио са тим питањем на време када је требало да се позабави тиме, ако се сматрало да је забрињавајуће, и због тога што није благовремено и добровољно дао тај наводни меморандум и сва друга његова дела у вези са приватним разговорима које је имао са председником Доналдом Трампом, јер је мотив била његова верзија шеме Паи то Плаи.
Гласачи желе да Конгрес и Сенат ураде нешто за земљу, а не да планирају државни удар на председника Доналда Трампа.
Видели смо како је Роберт Милер именован да истражи питање за шта нема доказа после свег овог времена, а то је да ли је било дослуха између кандидата Доналда Трампа и стране земље на америчким изборима, и речено је да је Муеллер марионета америчког режима у сенци, и да је учествовао у прикривању америчких обавештајних агенција за председника Џорџа Буша друге администрације, и помогао је у стварању државе за надзор националне безбедности након 9. септембра и помогао у олакшавању Машина за пропаганду рата у Ираку, и он је веома добар Комијев пријатељ, а овај наводни меморандум је можда направио Коми пре само неколико дана да би Муеллер био именован, а има много људи који мисле да су га Американци марионетирали Схадов Региме.
Знамо да амерички режим у сенци и њихове марионете, укључујући републиканце из естаблишмента и демократе из естаблишмента, не желе да Американци схвате очигледно, и да је бивши радник Националног комитета Демократске странке процурио те мејлове на ВикиЛеакс, јер желе да Корумпирано се држати власти, иако је то противуставно, и да би се наставила експлоатација америчког народа и донијела диктатура у Америку.
Много је Американаца који знају да постоји много доказа да је председник Доналд Трамп легитимно изабрани председник Америке.
Анонимно – након што све то откуцате, морате бити потпуно испражњени! Али имате одличне поене. Судови не желе да прихвате снимке само зато што се у њих може манипулисати. И претпоставимо да се Коми вратио са састанка са Трампом и записао суштину разговора, а затим дао легитимно печат на датум. То још увек не чини истину. И у праву сте, не само да белешке не обухватају цео разговор, већ не дозвољавају сарказам, тон или можда невина питања са Трампове стране (пошто он није адвокат). Зато су већина ових олоша политичара адвокати; знају како да се заштите и шта могу да искористе против других који не познају закон.
Можда је Коми записао да га је Трамп питао да ли може да „пусти Флина да оде“, али је можда непосредно пре овога Коми рекао: „Видећу шта могу да урадим. Уосталом, не изгледа да је генерал Флин имао намеру да превари. Изгледа као добар момак.” Зато странке излазе пред судије, а искусне судије (ако и они нису неваљали) слушају и почињу да уочавају недоследности или, што је вероватније, нема намере.
Да је Трамп адвокат, ово би сада била другачија утакмица. Он лети на слепо. Али да је Трамп урадио нешто лоше, Коми је имао обавезу да то одмах пријави. Није. Случај затворен.
Трамп треба одмах да смени шефове сваке обавештајне агенције, да их се реши, а затим да их оптужи.
И у праву си, док све ово лагање траје, на посао земље се и не гледа.
Неки у Вашингтону би волели да Американци верују да морају да бирају између мрачних актера „дубоке државе“ (ака Ратна партија, или англоционистичко царство) у савезу са великим медијским организацијама, с једне стране, или, с друге стране, неспособног Доналда Трампа који не жели ништа толико него да побољша односе са Русијом и Кином и спречи Други светски рат. То је погрешан избор и толико ограничен и ограничавајући да сама његова презентација представља флагрантно порицање основних америчких вредности. То је врста неприхватљивог избора који произилази из сломљеног политичког система исквареног утицајем страних и специјалних интереса и новцем, система којим владају политичари у ропству неколицине, политичари који не представљају најбоље интересе многих. Републиканска и демократска партија су само завађене групе политичких пленаца који имају више заједничког једни са другима – првенствено интересима – него са америчким народом.
С обзиром да је Трамп изјавио да је Џо Либерман, звани „сенатор из Израела“, на врху његове листе потенцијалних именованих да замени Џејмса Комија на месту директора ФБИ-а, тврдња да је меки државни удар осмислиле националне безбедносне и обавештајне агенције представљало би више претње за нашу демократију од било чега што би Доналд Трамп или чак Руси могли да ураде изгледа све сумњивије. Либерман би био катастрофа за америчке органе за спровођење закона и контраобавештајне напоре. Тешко је замислити отвореније политичко именовање или контрапродуктивнији избор за чело ФБИ-а. Либерман се у великој мери истакао затварањем очију и спречавањем истрага расипништва, превара и злоупотреба као председник Сенатског одбора за владина питања (2001-2003) и поново као председник Комитета за унутрашњу безбедност и владина питања (2007-2013), главни истражни и надзорни одбор Сената и једини сенатски одбор чији је председник овлашћен да издаје судске позиве по сопственом овлашћењу, без гласања у одбору. Али онда, можда је Либерманова историја спречавања истрага управо оно што Трамп сматра толико привлачним.
https://www.publicintegrity.org/2013/03/14/12312/waste-fraud-and-abuse-commonplace-iraq-reconstruction-effort
Именовање Либермана надмашило би сва друга Трампова катастрофална именовања. Какав ужасан избор! Трамп мора да буде најнеспособнији председник који је икада био на тој функцији. Ако буде свргнут, крив је само он сам.
Именовање Либермана надмашило би сва друга Трампова катастрофална именовања.
Не за Израел. Либерман, задужен за ФБИ, био би остварење сна за израелско десно крило и лоби.
„Бивши сенатор је најистакнутији и најгласнији члан малог 'саветодавног одбора' нове групе коју је створио АИПАЦ, Грађани за Иран без нуклеарне енергије (ЦНФИ) — на коју је наводно посвећено 20-40 милиона долара — за коју континуирано приказује чињенично оспорене огласе на мрежним и кабловским вестима. Директор ЦНФИ, Патрицк Дортон, радио је за АИПАЦ, према Сунлигхт фондацији. Либерман такође служи као копредседавајући са бившим републиканским сенатором Џоном Килом из 'Пројекта америчког интернационализма' при Америчком предузетничком институту (АЕИ), организацији која не само да је промовисала, већ је и обезбедила кључне архитекте рата у Ираку. Поред тога, он је уважени саветник Фондације за одбрану демократија са којом су читаоци овог блога већ добро упознати. И не заборавимо да је Либерман такође био копредседавајући Комитета за ослобођење Ирака (ЦЛИ), неоконзервативне групе коју је основала Бушова администрација са изричитом сврхом мобилисања подршке рату у Ираку. (За оне који примећују преклапање између промотера рата у Ираку и саботера са Ираном, Либерман је ваш човек.)
http://lobelog.com/iran-deal-uani-samore-go-their-separate-ways/
Сећате се Џоа Накија? Био је извршни директор компаније Квест Цоммуницатионс кога је ФБИ посетио пуних 8 месеци пре 9. септембра.
Џо је био једини шеф комуникационе компаније (Квест) који је захтевао судски налог или одобрење према Закону о надзору страних обавештајних служби, како би Квест предао комуникацијске записе своје компаније НСА.
Затим је осуђен по 19 тачака оптужнице за трговину акцијама Квеста 19. априла 2007. Оптужбе, како је тврдио његов тим одбране – биле су освета америчке владе због његовог одбијања да да податке о клијентима Агенцији за националну безбедност још у фебруару 2001. Али , његова одбрана није била прихватљива на суду јер је америчко Министарство правде поднело Лимине захтев, који се често користи у случајевима националне безбедности, да се искључе информације које могу да открију државне тајне.
Инсајдер трговања? … (Мислио сам да је правда слепа. (.. сувише ВЕЛИКИ за затвор..))
Осам месеци пре 9. септембра??
* * * * *
Али: ... Хајде да се задржимо на ствари са Чаком Беријем ...:
Написаћу мало писмо,
Послаћу је свом локалном ДЈ-у
То је рекордна ритам плоча
Желим да мој џокеј игра
Ролл Овер Беетховена, морам то поново чути данас
Знаш, моја температура расте
И џубокс прегорева осигурач
Срце ми куца у ритму
И моја душа наставља да пева блуз
Ролл Овер Беетховен
.... и саопштити вести Чајковском
Тако:
Како уздрмати моћну америчку обавештајну заједницу вредну више милијарди долара??
Оригинални 'Гуццифер' је таксиста из Румуније. Наводно није имао искуства са хаковањем и користио је стандардни рачунар марке НЕЦ постављен у његовој кући. Добио је приступ својим циљним налозима тако што је сазнао информације ниског нивоа (.. нпр. име вашег пса), а затим је искористио своје стрпљење и упорност за лозинке и безбедносна питања.
(..осмех..)
Сада, са Хилариним имејловима Стејт департмента, ево кратког почетног временског оквира – још 2013:
* 1. фебруар 2013. – Клинтонова напушта Стејт департмент.
* 20. март 2013. – Клинтонова приватна имејл адреса, hdr22@clintonemail.com, постаје јаван када румунски хакер по имену „Гучифер“ (чије је право име Марсел Лазер Лехел) хакује АОЛ налог дугогодишњег саветника Клинтонове Сиднеја Блументала и процури слике његовог пријемног сандучета – укључујући и неке мејлове од Клинтонове.
* Јун 2013 – Хиларин тим пребацује контролу над доменом е-поште на спољног ИТ извођача у Денверу по имену Платте Ривер Нетворкс и шаље оригинални серверски хардвер у објекат центра података у Њу Џерсију, где се брише.
Године 2013. Платте Ривер Нетворкс се налазио у стану у поткровљу, а њихов сервер је био смештен у ормару у купатилу.
~ Даили Маил Онлине је разговарао са бившим запосленима у фирми, укључујући Теру Дадиотис, која је била консултант за односе са клијентима између 2007. и 2010.: „..У време када сам радио за њих, они не би били опремљени да раде за Хилари Клинтон јер мислим да нису имали ресурсе, били су смештени у поткровљу, тако да није било јако обезбеђење, чак нисмо ни имали аларм.“
Где је био (Извршна власт, Стате Депт, ДОЈ, ФБИ, итд.) 2013. и зашто би било ко од њих – дозволио Хилари 3 месеца да пренесе и уништи државну имовину?
… осим ако је бар једно (или можда више) од ових одељења такође није желело..
*****
Колико ја разумем, Милер треба да гледа само на Русију и ништа друго. .. Ако је тачно, зар то није згодно?
цмп – хвала на објављивању. Врло занимљиво.
Меки државни удар који су осмислиле националне безбедносне и обавештајне агенције био би далеко опаснији за нашу демократију од било чега што Доналд Трамп или чак Руси могу да ураде.
Не заборавимо меки (?) пуч у ЦИА-и када су Џорџ Тенет и други, укључујући Колина Пауела, фиксирали обавештајне податке да изнесу аргументе за рат против Ирака који је немерљиво оштетио Сједињене Државе и оно што је остало од њихове демократије.
Признајем да сам у понедељак пронашао детаљан извештај о ономе о чему је председник Трамп разговарао са руским амбасадором Сергејем Лавровом, који је укључивао потврђујући материјал који је вероватно направио више штете од информација које су заправо подељене, што веома сугерише на могућност да је нешто попут завере, у ствари, функционисање.
Џефри Сент Клер из ЦоунтерПунцх-а примећује да руски и израелски обавештајци раде заједно, тако да оно што је Трамп пренео Лаврову вероватно није била новост за Лаврова.
:Али ово је смешан сценарио из врло једноставног разлога што су Руси готово сигурно знали за ИСИС-ову фабрику бомби за лаптопове и вероватно су све о томе научили од... Израелаца! Како је Гаретх Смитхе известио за Гардијан у априлу, Израелци и Руси активно деле обавештајне податке о Сирији већ много месеци. Бивши агент Мосада Јоси Алфер рекао је да је руска и израелска координација о Сирији „главни стратешки развој на Блиском истоку“. http://www.counterpunch.org/2017/05/19/the-secret-sharer/
Прво, истрага о Русији и Трампстерима је била велики приоритет у ФБИ-у, а такође иу Конгресу скоро годину дана. Ипак, до сада нико није изнео доказе да је неко прекршио било који закон или чак да је неко учинио нешто лоше.
Ако Милерова истрага не успе да пронађе доказе и извештај закључи да нема поткрепљујућих доказа, требало би да буде много осрамоћених људи у политичким и медијским заверама, али их неће бити. Психопатски и урођени лажови нису способни за срамоту.
Билл - могао би бити један од разлога зашто су довели Муеллера. Прочитао сам да је почело да постаје веома непријатно за ловце на вештице што нису открили никакву неправду. Мислим, колико дуго Андерсон Цоопер и Рацхел Маддов могу да измишљају ствари? Андерсоново ружичасто лице је из дана у дан постајало све црвеније, а Рејчелина психа је без сумње била само један састанак психолога од расплета. Не можеш да се вртиш заувек. После неког времена, чак и најватреније присталице почињу да постављају питања, попут: где су проклети докази?
МСМ су губили, а Муеллер је вероватно доведен да им скине топлоту. Вау! Васхингтон Пост је брзо постајао Васхингтон Тоаст, заједно са њиховим помоћником, њујоршким злочинима.
Вероватно ће пронаћи нешто о Трампу или неком од његових сарадника само ако Трамп скрене са шина. Ако Трамп не изађе из шина, ништа се неће наћи. Он је чувар капије (или како год желите да га назовете) који штити Дубоку државу. „Не форсирајте, господине Трамп, или ћу пронаћи нешто, чак и ако морам да измишљам.
Једна ствар коју нам је Трампово председништво сигурно показало јесте да Америком заиста управљају дубока држава и силе ноћи. Наравно, то смо већ знали, али некако једноставно нисмо могли да верујемо, али после Обаме и сада Трампа тешко је закључити било шта друго. Било је очигледно да је Обама био као нешто од ударца и Џуди шоуа, потпуно контролисан руком на ђону која контролише сваки његов покрет. Чини се да је гласање губљење времена.
Џон Вилсон - сложио се. „Једна ствар коју нам је Трампово председништво сигурно показало јесте да Америком заиста управљају дубока држава и силе ноћи.
Можда бих додао још једну ствар коју нам је Трампово председништво засигурно показало: да заиста има много глупих, слепих људи који, да им је наковањ пао на главу, то ипак не би схватили. Ови људи и даље верују да су медији поштени, да су обавештајне агенције потпуно изнад свих, и да нема дубоке државе. Заиста страшно.
Мислио сам да нам је убиство ЈФК-а од стране „усамљеног револвераша“ показало да….
Филип Гиралди – хвала на добром чланку.
У овом случају, горњи нивои сигурносне машине отварају уста и пропуштају, намерно:
„Куриње те врсте информација, укључујући техничке обавештајне податке и материјал „шифрене речи“ програма специјалног приступа, захтева приступ највишег нивоа, као и могућност да се организују тајни контакти са главним актерима у медијима, нешто што је далеко ван домашаја већине запослени у ЦИА или ФБИ.”
У другом случају, горњи нивои сигурносне машине намерно држе језик за зубима:
„Ово је био мој главни проблем са дебатом у неким круговима о Комисији за 9. септембар. Њихов извештај је заиста промашио многе важне тачке у циљу заштите одређених владиних интереса, али да је постојала истинска завера у којој су морале бити стотине људи да сруше куле близнакиње експлозивом, сигурно би одавно процурила.
Ако су користили помоћ споља, можда расплесане Израелце, Британце (или било кога другог), како би ниски агент био мудрији?
Не прихватам да је Освалд био једини одговоран за убиство ЈФК-а (иако мислим да је био тамо, намештен да преузме пад). Ако сам у праву, онда би ко је убио ЈФК-а највероватније знали горњи нивои безбедносне машине, који опет намерно држе језик за зубима.
Људи могу да држе језик за зубима. Знам, радио сам то годинама. Не мора све да цури. Цури само када безбедносна машина жели да процури.
Где грешим у свом размишљању?
Ре: ” Такве информације су морале доћи са највишег нивоа ФБИ-а и биле би доступне само неколицини, али иако се цурење онога што представља високо поверљиве информације понавља већ много месеци, нико није отпуштен или ухапшен.”
Није истина. Захваљујући ЕО од Обаме последњих дана, сировим подацима сада је доступно 16 агенција, што чини претпоставку да само људи највишег нивоа добијају ствари више нетачним. Ако ти подаци нису оно што добијају, то је нешто друго. Ако неко овде зна, волео бих појашњење.
То је борба до смрти, или Трамп иде или пацови иза овога иду. Трамп треба да избаци пацове, затим да их кривично гони, а неке пошаље на оштар третман због њихове издаје. Он ће нам свима учинити услугу тако што ће разне агенције вратити на њихова места, која би требало да буду потчињена председнику.
И заборавио сам да кажем да што се тиче Русије, само прати новац из мотива. Сигуран сам да ћете тамо пронаћи прави криминал.
Праћење новца води директно у дубоку државу, а не у Русију.
Бинарно размишљање.
Микеов коментар је једноставна тврдња. Он не разматра само две могућности и бира једну.
Узгред, разматрање вишеструких могућности је добро онолико колико је добра веродостојност могућности. Не могу да одлучим да ли вам треба више маште или мање. Схвати тог паметног момка.
Колико год обожавам Реја Мекговерна, идеја да је ЦИА хаковала мејлове ДНЦ-а и Подесте да би угрозила шансе Клинтонове у браку са идејом да ЦИА жели да изврши меки државни удар на Доналда Трампа није чак ни кохерентна. То је крајње некохерентно.
Идеја да је Коми пролио толико пасуља о Клинтоновим злочинима, а да није рекао ништа о истрази коју су водили против Трампа, а да пропуштају ствари са састанака Доналда Трампа да би уништили његово председништво такође је крајње некохерентна.
И ја сам у почетку био скептичан у вези са наративом о хаковању у Русији. Међутим, идеја да Руси нису могли да стоје иза хаковања јер су оставили руске отиске прстију не узима у обзир да су можда користили обрнуту психологију. Можда су оставили те отиске прстију само са циљем да наведу људе да сумњају да су то они. Ако је то случај, њихова манипулација је сјајно функционисала на многим људима које знам и који су апсолутно сигурни да поседују све чињенице, иако нису видели никакве потенцијалне поверљиве информације о тој теми. Штавише, да сам на месту Путина, нема шансе да бих дозволио да се било каква комуникација са Трампом или његовом кампањом пресретне, тако да би једина комуникација коју бих дозволио на ту конкретну тему била лицем у лице без икаквих шанси уређаја за прислушкивање и био би изузетно ограничен. Ово би објаснило како су се могли договорити, а да није било директних доказа. Можда ће моћи да се извуче са површном појавом хаковања невладиних мејлова, али стварни дослух би се сматрао више чином рата и служио би као начин да избаци особу коју би волео из овалне канцеларије, што је нешто што би вероватно више волео да избегне. Ја лично мислим да је постојала комбинација хакова и цурења.
Што се тиче цурења из Беле куће, мислим да неки од њих вероватно долазе из обавештајне заједнице, али оно што ја заиста мислим је да долазе изнутра. Баннон је био заиста отворен по питању свог грозничавог влажног сна да уништи цео наш систем власти. Не само појединци или агенције са којима се не слаже, већ и читав начин на који наша влада функционише. Не сумњам да би чак покушао да саботира Трампа. Чак мислим да је можда прислушкивао канцеларије и ако бих ја истраживао, он би био прва особа с којом бих почео.
Ово је све само моја спекулација из размишљања о овоме из сваког угла који могу да замислим. Мислим да ако нисте збуњени оним што се дешава, заиста не обраћате пажњу на то и не размишљате о томе. Видим да многе групе размишљају о овој теми на супротним половима или верују у све што медији извештавају или не верују апсолутно ништа од тога и имају апсолутни панични крик ако се неко усуди да објави чланак од МСМ-а на друштвеним мрежама.
Мораћу да се не сложим са онима који кажу да је меки државни удар на овом председништву (ако га уопште постоји) већа опасност за нашу демократију од Трампа. Мислим да права демократија уопште није била у игри на овим изборима за почетак. Више бринем за нашу храну, воду и ваздух, животну средину и утицај који има на цео свет, наше здравство, нашу економију, наш образовни систем, наше становање, ратове које је Трамп обећао када је рекао да ће „бомбардовати говно од њих” и узимају њихову нафту као „најмилитаристичкију особу” за коју је више пута тврдио да је, његови напади на први амандман, и даље и даље, да су далеко већа претња овој земљи него неке мале модрице за нашу ионако неправедну изборни систем. Ако је у питању нека врста државног удара, то је срање, али они нас можда заиста спасавају од нечег много горег, све у свему.
Прво сумњате да се дешава меки државни удар. Молимо проверите наочаре, све се одвија пред вашим очима. Онда кажете да ако је у току можда је то добра ствар. Уклапате се у профил оних који мисле да је Трамп толико зао да је прихватљиво лагати и користити било каква недемократска средства да га свргну. Следећи корак у тој логици је само да га ЦИА убије као што је то учинила и многе друге лидере – за „добро нације“.
Тако је. Трамп! Трамп! Трамп по цену буквално свега! Не, нисам у овој теорији завере колико и ви. Има неких цурења информација, али вероватно већина долази из његове администрације. Ви момци мислите да је „дубока држава“ против Трампа јер је он тако диван момак! Мислим, зашто би иначе евентуално били против њега?!? ЛОЛ! Толико људи је превазишло могућност да рационално процене ситуацију и виде шта је горе. Толико људи је заиста постало лудо.
Срећно са твојом паранојом.
нимуе – „Зашто би иначе били против њега?!?“
Зато што је Трамп изабран да ради ствари које они не желе да он ради, као што је заустављање вечних ратова, обезбеђење граница, враћање радних места у Америку, здравствена заштита приступачнија, а пре свега ИСУШИВАЊЕ МОЧВАРЕ!
Ниједан чланак овде не сугерише да је Трамп „тако диван момак“. Тајност у влади значи да сви спекулишемо, и оправдава спекулације да тајне агенције, или они који контролишу одређене акције, овде имају свој план. Не бих рекао да су спекулације неприкладне, све док су све стране признате.
Хвала на рационалном одговору. Мислим да се дешава комбинација ствари и људи су или у једној или другој крајности и не гледају на друге могућности. Видим друге могућности и држим свој ум отвореним. Тако да очекујем да ћу бити ударен са обе стране.
Одбијање Хилари од стране Дубоке државе било је за Билла, агента утицаја који би могао да оживи његове жеље за „новом финансијском архитектуром“ и тежњом за пријатељским односима са Русијом, и „дивидендом мира“. Ово су били разлози због којих је ОН био опозван и убијен у карактеру и затрпан песком током свог времена на функцији. Трамп је певао исту мелодију током своје кампање… и ово је кохерентност коју тражите у изједначавању Хилари и Трампа као „одбачених“ од стране Дубоке државе… о, да, Бил је тај који је ослободио Ларуша из затвора, након што га је Бушова банда тамо ставила , и који се борио са имовином Дубоке државе у Цити-оф-Лондон/Волстрит империји пре него што се то тако звало.
?? Дубока држава НИЈЕ одбацила Хилари. ДС је био у њеном углу. Бирачи? – погрешили су и зажвакали машину.
О, молим вас, Цровдстике, пристрасна компанија коју је ангажовао ДНЦ, изнела је „доказе“ „Русија је то урадила“, а стручњаци се од тада смеју, ФБИ се нашалио тиме што није спровео сопствену истрагу сервера што је без преседана и показује да је цела ова ствар намештаљка против Трампа од првог дана...http://www.washingtonsblog.com/2017/01/crowdstrikes-russian-hacking-story-fell-apart-2-dni-report-faked-sources.html
У ствари, Цровдстрике има историју изгледа као лажни рад…: http://www.counterpunch.org/2017/03/23/cybersecurity-firm-that-attributed-dnc-hacks-to-russia-may-have-fabricated-russia-hacking-in-ukraine/ Волите или мрзите Трампа, а очигледно га мрзите, видимо „меки“ државни удар са „обавештајним“ агенцијама, глобалистичким медијима, Обаминим хаковима — Бренаном, Комијем, Клепером — који чине колико год је могуће да науде Трампу, а ово слути веома лоше за будућност „слободе“ у овој земљи ако се овим интересима (криминалцима?) дозволи да то изведу, поништавајући изборе који им се не свиђају – ко мисле да су ови неизабрани хакови? Кенеди је био у праву да је ЦИА требало да буде разбијена на комаде када је то сугерисао пре него што му је разнесена глава у том „немеком“ пучу… Трампова права увреда биле су његове изјаве које су указивале да би могао да покуша да прекине нови хладни рат који је у порасту Русију су нам неоконси дали због својих финансијских и других интереса и којој не смета ако постане вруће изгледа…..Ако је Муеллер потпуно у торби, и с обзиром на његову везу са Комијем и заштиту ФБИ-а…..”Докази ” ће се наћи нешто, да се Трамп извуче…
Да ли сам уопште рекао да мислим да је то Русија због онога што је Цровдстрике рекао? Не, нисам. Нисам рекао ништа тако. Идеја да је то био аљкав посао који оставља отиске прстију који упућују на Русију, за коју бих сумњао да ће је пронаћи свако ко је испита, могла би бити обрнута психологија. И ако сам у праву, а не инсистирам да јесам, пали сте на то. Идеја је да ако личи на Русију, то не може бити Русија, јер они НИКАД не би били тако аљкави. То је оно о чему су сви вриштали. Сигуран сам да ако све ово буде суђено, Трампови адвокати ће покушати да изнесу потпуно исти аргумент као ви. Међутим, то може бити само по себи трик и о томе нико и не размишља. Једноставна чињеница је да нико од нас не зна са сигурношћу.
И да, да, да. Чуо сам све ове глупости о томе да су они против Трампа само зато што жели да оконча неки хладни рат и да игра лепо са Русијом јер је тако сјајан момак. Ни ја то не купујем. Трампова „љубав“ према Русији има везе са тим колико новца им дугује и његовим прањем новца, итд.
Он је компромитован и то се види. Не знам како ово није очигледно свима осталима.
Ово је такав кључ загонетке. ДНЦ је хакован, али одбија да преда свој компјутер ФБИ-ју на испитивање. (Нема памети – има превише инкриминишућих и/или срамотних информација о томе.) ДНЦ одлучује да Цровдстрике, компромитовани ентитет, обави испитивање и проследи своје налазе ФБИ-ју.
ФБИ одлучује да дозволи Цровдстрике-у да служи као откривач чињеница за најкритичније тражене информације – ко је хаковао ДНЦ???
Да ли би Елиот Нес био у реду са овим? До ђавола не! Али Цомеи није Еллиот Несс.
Основни став ФБИ: „Ако Цровдстрике каже Русија, ми ћемо ићи са Русијом.
нимуе – „Међутим, идеја да Руси нису могли да стоје иза хаковања јер су оставили руске отиске прстију не узима у обзир да су можда користили обрнуту психологију. Можда су оставили те отиске прстију само са циљем да наведу људе да сумњају да су то они.
Или је можда било ово:
„Група УМБРАГЕ Огранка за удаљене уређаје ЦИА-е прикупља и одржава значајну библиотеку техника напада 'украдених' од малвера произведених у другим државама, укључујући Руску Федерацију.
Са УМБРАГЕ-ом и сродним пројектима, ЦИА не може само да повећа свој укупан број типова напада већ и погрешно приписивање остављајући иза себе „отиске прстију“ група од којих су технике напада украдене.
Или можда мејлови нису хаковани, већ су процурели, а можда је процурео Сет Рич, бивши службеник ДНЦ-а, који је брутално убијен убрзо након што је Викиликс објавио мејлове?
Где је професор Шљива са својим свећњаком кад нам треба?
Коришћени злонамерни софтвер је већ био доступан на дубоком вебу и добри хакери су дуго могли да сакрију своје трагове и маскирају своје ИП адресе. Нема ништа ново у томе. Мислио сам да је то основно знање. Не мислим да је Викиликс разоткрио нешто о ситуацији што већ није разматрано. Морали смо претпоставити да ЦИА има способности било ког другог доброг хакера.
Сумњам у причу о Сету Ричу. Зашто нису добили његову копију мејлова ако су хтели да се труде да га убију? Изгледа да је његов дом требао бити опљачкан, зар не? Корелација није једнака узрочности. Ништа од тога нема смисла. Чак и ако је 100% тачно, то објашњава само један скуп е-порука, а не све остале. Као што сам рекао, мислим да је то можда била комбинација хакова и цурења. Не верујем 100% Асанжу када каже да то није Русија. Можда он жели да спречи да заиста ружна ситуација измакне контроли. Само не знам, а не знам ни нико од нас. И не, ја уопште не прихватам причу приватног детектива. Мислим да само уновчава трагедију и то је срамота.
Видите, ово сасвим сигурно нису били слободни и поштени избори ни у каквој машти. Да јесте, Берни Сандерс би сада био председник. Али морам да приметим да су сви они који су навијали за свако цурење података о Клинтоновој, корумпираној каква је била, тврдили да су против ње само због корупције. Схватио сам. Нисам је желео ни као ПОТУС. И навијали су када је то Пиеваззхиснаме рекао да је ЦИА меки удар против Клинтонове да би је спречила да победи на изборима и то је било сасвим у реду у то време. Сви су тврдили да их НИЈЕ БРИГАЛО одакле су цурења све док су сазнали истину. Али сада су ти исти људи апсолутно огорчени на свако цурење информација о Трампу и његовој корумпираној влади? Зашто двоструки стандарди? Зашто нису били огорчени што је у току меки државни удар на изборима против једног кандидата? Ти исти људи не могу да траже било какву моралну висину, јер су сада темељно ангажовани у божанственом много чему. Оно што је раније била гнев од стране Клинтонове, сада је савршено прихватљиво када то Трамп уради. Можда би избори били мало поштенији да смо знали да је и Трамп под истрагом и да је та чињеница од нас сакривена. Коми тврди да не открива када је неко под истрагом, али јесте са Клинтоновом. Да ли је заслужила да изгуби јер је наместила предизборе? Да, сасвим сигурно. Да ли сви заслужујемо да изгубимо све што можемо да изгубимо зато што је она намештала изборе? Сигурно не.
А за корупцију их све време није било брига. Они су то сасвим јасно рекли својим очигледним двоструким стандардима.
Видите, ово сасвим сигурно нису били слободни и поштени избори ни у каквој машти.
Можете ли навести једну која је икада била?
Сматрам да су ваши коментари изазовни. Ви свакако подижете љествицу својим ставом о стварима и питањима. Дајеш ми много за размишљање.
> шта ако су убице Сета Рича добиле тај задатак да само убију његову јадну душу?
> шта ако је и компјутер Сета Рича запленио ФБИ након обавештења о Сетовом убиству?
> да ли треба да будемо скептични према било којој ИП адреси, с обзиром на оно о чему знамо из 'Ваулт 7'?
> зашто не би истражили Трампа и његове људе због руских веза?
> ако су Трамп или његови људи били у интеракцији са Русима, које бриге би онда биле оправдане као виталне за националну безбедност САД?
Само га бацам на разговор. Дакле, хајде да погледамо алтернативно на ове ситуације и видимо куда нас овај разговор може одвести. Немам одговоре, али ме све то интригира.
Нимуе-
То је сигурно збуњујуће, а многа питања остају без одговора. Мислим да постоји могућност да су убили Рича и да се нису замарали лаптопом јер су информације већ биле тамо. Већ је то процурио на викилеакс. Толико добро контролишу МСМ, да су хтели да пошаљу поруку неколицини нас који трагамо за истином да вам се то дешава када се супротставите власти.
Не знајући да је Трамп под истрагом?
Не можете учинити руско хаковање питањем кампање ако Стејт департмент послује кроз вешерај.
И наравно да није хтео да победи.
Нимуе је написао: „Међутим, идеја да Руси нису могли да стоје иза хаковања јер су оставили руске отиске прстију не узима у обзир да су можда користили обрнуту психологију. Можда су оставили те отиске прстију само са циљем да наведу људе да сумњају да су то они. Ако је то случај, њихова манипулација је сјајно функционисала на многим људима које познајем и који су апсолутно сигурни да поседују све чињенице, иако нису видели никакве потенцијалне поверљиве информације о тој теми.
Ако је то оно што су Руси урадили, онда су они тотално глупи и нису успели у свом задатку који су се надали у огромним размерама.
Јер сигуран сам да знате, нимуе, да је доминантан наратив у САД, наратив који у потпуности контролише главне ТВ мреже, главне дневне новине, главне недељнике, а изговарају га људи из Мајкла Мура и Бернија Сандерса и Елизабет Ворен Џону Мекејну и Линдзи Грејем.
Дакле, Руси су успели да преваре неколико маргиналних блогера који нису део мејнстрим медија и којима није дозвољено чак ни да то доводе у питање на начин који било ко тамо може чути.
Схватате да ми нисмо ти који износимо неку тезу коју треба да докажемо и толико сте смели да је доводите у питање. Они дају наратив без доказа и ми имамо смелости да га доведемо у питање. Од њих се тражи да пруже доказе који подржавају своју причу, а не од нас да кажемо „тамо нема“.
Чини ми се да сте упркос вашим тврдњама у почетку сумњали у ово, да је реалност таква да, како год је почело, сада осећате потребу да браните доминантну нарацију, а да се понашате као да су они који доводе у питање доминантни наратив они са доминирају нарацијом за коју не пружају доказе, а ви сте толико смели да то доводите у питање.
Ово није поскок, нимуе. Ово је распиривање мржње, антагонизма, антипатије и могуће агресије против друге велике нуклеарне силе на свету. Постоје последице за овај антируски наратив и зато је паметно да га преиспитамо, преиспитамо, преиспитамо, да нас не би савладао и уништио све. Ипак, овде доводите у питање питање.
Мало је чудно, морам рећи.
„Сигуран сам да знате, нимуе, да је доминантан наратив у САД, наратив који у потпуности контролише главне ТВ мреже, главне дневне новине, главне недељнике, а изговарају га људи из Мајкла Мура и Бернија Сандерса и Елизабет Ворен Џону Мекејну и Линдзи Грејем.”
Измените то на:
„Сигуран сам да знате, нимуе, који је доминантни наратив у САД, наратив који у потпуности контролише главне ТВ мреже, главне дневне новине, главне недељнике, а изговарају га људи из Мајкла Мура и Бернија Сандерс и Елизабет Ворен Џону Мекејну и Линдзи Грејем.”
Добро речено.
Нисам задовољан овим Гиралдијевим делом као што сам обично. За почетак, његово непрекидно, поједностављено одбацивање 9. септембра је очигледан део порицања под праведношћу реторике „не пристајати на теорије завере“. Ако не можете озбиљно да се позабавите питањима која тај догађај поставља, зашто их уопште износити? Друго, озбиљно сугерисати (очигледно са одобравањем) било који потез који се предузима да би се Трамп збацио да је „за добро земље“ опет је поједностављено и обмањујуће, посебно зато што су методе изабране за овај племенити циљ тако љигаве. Можда би „разлог за“ био ефикаснији језик у односу на мотивисан „веровањем да“ као да је патриотизам покретачка снага. Даље, имамо еклатантну контрадикцију коришћења очигледно лажне приче о Русији да бисмо се ухватили у коштац са Трампом, а притом потпуно остављајући Клинтонове грехе по страни и не истражене. Позивам Гиралдија да тражи своје везе да уради више цурења како би помогао циљу – као што је тражење компјутерских доказа Сета Рича.
Тачно Гиралди, предзнање о рушењима „мора да је укључивало стотине људи“. А Комисија је била срање јер су се штитили „државни интереси“. Па, на неки начин он можда има право на то.
Хвала што сте приметили и „за добро земље“.
Годинама су се бандити на власти и њихови улизици, како се каже, „извлачили са убиством“. Верујем да је оно што видимо: „Отворени криминал естаблишмента и његових политичких марионета“
[Много информација на линку испод]
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/05/the-open-criminality-of-establishment.html
Постоји моћна неизабрана четврта грана америчке владе која управља државом и тренутно је одлучна да неутралише уставно изабране ПОТУС како би спровела политику која не служи интересима обичних Американаца!
Ово је тело које контролише шта треба да буде политика САД. Сви ти елаборирани избори на које се јавност позива да учествује су само маскенбал!
„Таква врста информација морала је доћи са највишег нивоа ФБИ-а и била би доступна само неколицини, али иако се цурење онога што представља високо поверљиве информације понавља већ много месеци, нико није отпуштен или ухапшен”.
Очигледно, САД, 220 година након свог стварања, долазе до краја свог ужета. Римско царство је трајало око два пута дуже, а Римска република три пута дуже. Свако ко је читао Гибона одмах ће увидети паралелу између понашања ФБИ-а и ЦИА-е и понашања Преторијанске гарде, која је почела да руши цареве које они лично нису волели и да бира своје наследнике, често отвореним процесом аукције.
Да Томе, моћ корумпира било да су Американци или Римљани. Кад се моћна свађа међу собом, као што је неминовно – закотрљаће се главе!
Чини ми се да није могло бити толико људи у просторији за овај састанак, па осим ако место није било темељно „прислушкивано“, како је дошло до информација? Не могу да замислим било какав мотив који би Руси имали да објаве информације неоконистима.
Допис о ономе о чему се разговарало на састанку је прослеђен НСЦ-у, чини се да је још много њих имало приступ….
Изгледа да се следеће речи остварују:
—————————————————————–
„Ако нас је 2016. научила нечему, то је да ће се, ако је хегемонија естаблишмента угрожена, удружити у жестокој солидарности - за очување својих погодности, привилегија и моћи. Сви елементи тог естаблишмента — корпоративни, културни, политички, медијски — данас постављају ултиматум Средњој Америци: Трамп је неприхватљив.
Патрицк Ј. Буцханан, 12. август 2016, Тхе Америцан Цонсервативе.
http://www.theamericanconservative.com/buchanan/yes-the-system-is-rigged/
Хвала Степхен. Увек сам се дивио искреном изражавању Пата Бјукенена о ономе што он зна да су непопуларни ставови, упркос многим питањима око којих се не слажем са њим. У цитату који сте поделили, он је у праву.
Здраво Мајк-
Имам исто мишљење о господину Буцханану. Недавно сам се заинтересовао за Кејти Џонстон, и она говори о томе да ми истиновидци морамо да се окупимо. Арт нас је скренуо на њене ствари у другом стреаму коментара. Не можемо дозволити да нас наше различите филозофије спрече у борби против заједничког непријатеља.
Ево сјајне везе:
https://medium.com/@caityjohnstone/how-to-fight-the-establishment-propaganda-machine-and-win-449f94e1d40b
Верујем да је нешто зло у току.
Погледајте линк испод:
http://graysinfo.blogspot.ca/2016/11/something-is-very-evil.html
Одличан чланак. Посебно последња два пасуса.
Ево везе на којој Деннис Куциницх говори о истом питању.
http://www.realclearpolitics.com/video/2017/05/18/kucinich_deep_state_trying_to_take_down_trump_our_country_is_under_attack_within.html
Не могу да верујем да заправо препоручујем интервју са Шоном Хенитијем, али тако је МСМ постао наглавачке са овим Руссиагате БС.
Врло добро речено. Меки државни удар „који су осмислиле националне безбедносне и обавештајне агенције … који прети нашој демократији“ је такође у крајњој мери неуставан, а вероватно би служио и другим интересима осим „одбрани устава“.
Вероватније је да је таква завера повезана са истим интересима који контролишу странке Дем и Реп, Израел/КСА/МИЦ/ВаллСт интересе који подмићују политичаре „донацијама“ за кампању. Да се овај економски рат против САД не сматра издајом је пропуст Устава, јер такве концентрације нису постојале када је написан.