Ексклузивно: Председник Трамп каже да је много тога нетачно, али навлачи неке од највећих срамота званичног Вашингтона када говори истину, као што је констатација да су високи амерички званичници учинили много убистава, пише Роберт Пари.
Аутор Роберт Парри
Задобити прихватање у званичном Вашингтону је као да добијете пријем у унутрашње светиште тајног друштва изговарањем неке бесмислене лозинке. У Вашингтону да бисте показали да припадате, морате изразити ставове који су очигледно неистинити или очигледно лицемерни.
На пример, можда ћете бити позвани да кажете да је „Иран главни извор тероризма“ када та титула очигледно припада Саудијској Арабији и другим савезницима заливске државе који су финансирали Ал Каиду, Талибане и Исламску државу. Али истина нема посебну вредност у званичном Вашингтону; придржавање „групног мишљења“ је оно што је важно.
Слично томе, можда ћете морати да порекнете било какву „моралну еквиваленцију“ између убистава која се приписују руском председнику Владимиру Путину и убистава која су одобрили председници САД. У овом контексту, чињеница да је урбани Барак Обама заказао време једног дана у недељи да провери људе за циљане атентате није релевантна. Није ни реалност да се Доналд Трамп придружио овом елитном клубу званичних убица тако што је одобрио неуспешну и крваву рацију у Јемену која је поклала бројне жене и децу (и оставила мртав један амерички војник).
Морате схватити да су „наша убиства“ увек добра или барем оправдана (невине грешке се дешавају с времена на време), али руска убиства су увек лоша. Заиста, званични Вашингтон је толико демонизовао Путина да се за сваку нежељену смрт у Русији може окривити њега, било да постоје докази или не. Наговештавање да су потребни докази показује да морате бити „московска марионета“.
Кршење ових неприкосновених норми званичног Вашингтона, у којем учесници морају интуитивно да схвате вредност таквог „групног мишљења“ и истинитост „америчког изузетности“, означава вас као опасног аутсајдера који мора бити маргинализован или сломљен.
Тренутно, председник Трамп доживљава ову званичну срамоту јер га републиканци, демократе и људи из „вести“ нашироко осуђују јер није правилно реаговао на питање Билла О'Рајлија из Фокс њуза који је Путина назвао „убицом“.
"Има много убица." Трамп одговорио. „Имамо много убица. Шта мислите — наша земља је тако невина. Мислите да је наша земља тако невина?”
Ужаснут Трамповом јереси, О'Рајли је рекао: „Не знам ни за једног владиног лидера који би био убице.
Трамп: „Па, погледајте шта смо и ми урадили. Направили смо много грешака. Ја сам од почетка био против рата у Ираку.”
О'Рајли: „Али грешке су другачије од…“
Трамп: „Много грешака, али много људи је убијено. Пуно убица около, верујте ми.”
'Морална еквиваленција'
Иако је Трамп с правом често критикован изношење тврдњи које нису тачне, овде је говорио нешто што је очигледно била истина. Али то је изазвало жестоку осуду широм званичног Вашингтона, не само од демократа већ и од Трампових колега републиканаца. Неоконзервативни писац мишљења из Вашингтон поста Чарлс Краутамер жестоко је приговорио Трамповој „моралној еквиваленцији“, а укључио се и Андерсон Купер са ЦНН-а. жалећи због Трамповог одступања у „еквиваленцију“, тј. држање америчке владе у складу са истим етичким стандардима као и руска влада.

Тадашњи потпредседник Џорџ ХВ Буш са директором ЦИА Вилијамом Кејсијем у Белој кући 11. фебруара 1981. (Фото кредит: Реганова библиотека)
Овај аргумент „моралне еквиваленције“ постоји најмање од Реганове администрације када су се групе за људска права успротивиле подршци председника Регана десничарским владама у Централној Америци које су се бавиле тактиком „ескадра смрти“ против политичких дисидената, укључујући убиства свештеника. и монахиње и геноцид над незадовољним индијанским племенима. Сугерисање да Реган и његови пријатељи треба да буду подвргнути истим стандардима које је он примењивао на левичарске ауторитарне владе зарадили сте оптужбу за „моралну еквиваленцију“.
Декласификовано докумената из Реганове Беле куће показују да је ова ПР стратегија дорађена на састанцима Савета за националну безбедност које су предводили стручњаци за пропаганду америчких обавештајних служби. Сада се поново оживљава тема „моралне еквиваленције“ како би се дискредитовао нови републикански председник који се усуђује да оспори ово конкретно „мишљење званичне Вашингтонске групе“.
Много убијања
Непријатна истина је да су сви лидери великих земаља и многи лидери мањих земаља „убице“. Председник Обама је признао да је наредио војне ударе у седам различитих земаља како би убили људе. Његова државна секретарка Хилари Клинтон обрадовала се језивом убиству либијског лидера Моамера Гадафија са паметним преокретом славног Јулија Цезара који се хвали освајањем: „Дошли смо, видели смо, умро је“, цвркутала је Клинтонова.

На почетку америчке инвазије на Ирак у КСНУМКС-у, предсједник Георге В. Бусх наредио је америчкој војсци да изведе разарајући зрачни напад на Багдад, познат као "шок и страх".
Председник Џорџ В. Буш покренуо је илегални рат против Ирака заснован на лажним изговорима, узрокујући смрт стотина хиљада Ирачана, међу којима су многи били деца и други цивили.
Председник Бил Клинтон наредио је жестоку кампању бомбардовања главног града Србије Београда, која је укључивала намерно гађање зграде српске телевизије и убиство 16 цивилних службеника, јер је Клинтон сматрао да су вести те станице „пропаганда“, односно да нису у складу са пропагандом САД.

Након америчког бомбардовања 1991. године у којем је спаљено више од 400 цивила, бункер Амирииах у Багдаду претворен је у споменик жртвама. Од америчке инвазије и окупације Ирака 2003. године, споменик је затворен за јавност.
Председник Џорџ старији Буш поклао је десетине Панамаца који су случајно живели у близини седишта Панамских одбрамбених снага и убио је десетине хиљада Ирачана, укључујући спаљивање цивилног склоништа за бомбе у Багдаду, након што је одбацио предлоге за решавање ирачке инвазије на Кувајт мирно. . (Буш је желео успешан рат као начин да се окупи амерички народ иза будућих страних војних операција, како би, по његовим речима, земља могла да реши „вијетнамски синдром једном заувек.“)
Други амерички председници су имали више или мање крви на својим рукама од ових недавних извршних директора, али тешко је идентификовати било ког модерног председника САД који није био „убица“ у неком облику, наносећи смрт невиним, било као део неких „ оправдана” мисија или не.
Али главни амерички новинарски корпус рутински усваја дупли стандарди када се процењују дела председника САД и дела „непријатеља“. Када САД убијају људе, мејнстрим медији се савијају уназад да би рационализовали насиље, али раде супротно ако је убиство одобрио неки демонизовани страни лидер.
То је сада случај са Путином. Свака оптужба против Путина – без обзира на то колико нема доказа – третира се као веродостојна и сваки доказ о Путиновој невиности се исмејава или потискује.
То је био случај са документарац то је оповргло тврдње да је рачуновођа хеџ фонда Сергеј Магнитски убијен у руском затвору јер је био узбуњивач када је документарац показао да је осумњичен за велико прање новца и да је умро природном смрћу. Иако је продуцирао документарист који је планирао да направи симпатичан портрет Магнитског, чињенице су водиле у другом правцу због чега је Европска унија избегавала документарац и добила минималну дистрибуцију у Сједињеним Државама.
Насупрот томе, лакоћа с којом се Путин назива убицом – на основу „мистериозне смрти“ у Русији – подсећа на то како су америчке десничарске групе сугерисале да су Бил и Хилари Клинтон убице тако што су некако поделили дугачку листу „мистериозних смрти“ везано за Клинтонове „скандале” из њихових дана у Арканзасу. Иако није било конкретних доказа који повезују Клинтонове са било којом од ових смрти, сам број је створио сумње које је било тешко срушити, а да вас не учини „Клинтоновим апологетом“. Слично томе, захтев за стварним доказима који доказују Путинову кривицу у конкретном случају чини вас „апологетом Путина“.
Међутим, као вођа моћне нације која се суочава са претњама тероризма и других опасности по националну безбедност, Путин је сигурно „убица“, баш као што су убице амерички председници. Чини се да је то била поента председника Трампа, да Сједињене Државе немају чисте руке када је у питању проливање невине крви.
Али изношење тако непријатне иако очигледне истине није начин да се уђе у унутрашње светиште Дубоке државе званичног Вашингтона. Лозинка за пријем захтева од вас да кажете много ствари које су очигледно лажне. Било какво незгодно казивање истине доноси вам журку у уличицу, чак и ако сте председник Сједињених Држава.
Истраживачки репортер Роберт Парри објавио је многе приче Иран-Цонтра за Асошиејтед прес и Њузвик 1980-их. Можете купити његову најновију књигу, Америчка украдена прича, било у штампај овде или као е-књига (од амазонка барнесанднобле.цом).
Као што је Пољска морала да прихвати и толерише да је Пруска у центру те нације, тако се Путин мора борити са својим пруским елементом у Русији. Пратите све лутајуће крвне линије у великој Европи и то вас може довести до неколико политичких истина. Путину, по сопственом признању, недостају дирекције старог стаљинистичког Совјетског Савеза. Недостаје му ред, он остаје добар комуниста у души. Добро је обучен као војник и агент КГБ-а. Опасан човек који се, као и сви политичари на високим функцијама, мора задовољити својим домаћим милитаристима, по мом мишљењу, Пруско-Русима, он није таквог убеђења, као што је био генерал Лебед (па се спустио његов хеликоптер). Да, истина је да Путин има велику Дашу на најтоплијем месту у Русији, али његова позлаћена раскош не мами га довољно често да ме убеди да му је место у гомили сребрних кашика. Даша је неадекватна надокнада за његову седу косу и огромне бриге. Његова супротност на западном Западу, Обама, има приличну вилу, новоизграђену, у Вашингтону и вау како је огромна!
Роберт Парри узима мамац. Чак и када Раимондо на антивар.цом показује велике пукотине у својој подршци Трампу. Раимондо сада покушава да каже да Трамп није спољна политика САД и америчка спољна политика није Трамп. Његово скретање са истине због његове тврдоглаве подршке Трампу сада не може дуго да траје.
Пари се укључио у исту тактику, али са обртом. Није престао да сматра да Трамп повремено наиђе на истину, а затим бива исправљен, што доноси Трампову изјаву која је у супротности. Зар Пари не може да разуме да било шта што Трамп каже да има везе са сарадњом са Русијом само Трамп говори са позиције незнања. Или, ако не и чисто незнање, онда покушај да зароби машту 10% или 15% Американаца који би му дали свој глас у нади да је озбиљан?
Можда и Раимондо и Парри могу да наставе да одржавају свој „Трамперов“ покрет још мало у животу тако што ће скупљати снагу међусобне подршке?
Управо. Сећате се изјаве Мартина Лутера Кинга из 1968. да су САД „највећи добављач смрти на свету“? То је тада свакако било тачно, а у светлу резултата наше Владе од 1968. до 2017. године изјава МЛК-а се од тада показала још тачнијом. Ниједна друга влада на свету није се приближила убиству људских бића од стране наше владе у последњих 50 година.
Није ли у САД пре инвазије на Ирак постојао велики број људи који су добијали писма са антраксом? Нису ли те силе покушале да подметну неког јадног Арапа? Ако се добро сећам, истрага је завршена без хапшења. Све је прошло хеш..хаш!
Антониа…Граеме МацКуеен је аутор „Тхе Антхак Децептион 2001“, одличног читања.
Иако се у потпуности слажем са вама о томе како су јавни званичници и медији, укључујући либералне медије, историјски прикривали и примењивали двоструке стандарде на америчко насиље у иностранству, чињеница да је Доналд Трамп то изнео у интервјуу не чини га говорником истине. . Све што Трамп каже – свака реч – срачунато је да га увелича и, често, да омаловажи особу са којом разговара, чак и водитеља вести на мрежи која је симпатична Трампу. У овом случају, опаска „нисмо тако невини“ настала је као одговор на О'Рајлијево питање о Трамповом исказаном дивљењу Путину. Ово је токсична територија за Трампа, кога наводно истражују двопартијски комитети Представничког дома и Сената који испитују потенцијалне везе између руске владе и његове кампање. Морао је да поништи ову линију испитивања и то је учинио тако што је створио сметњу – променивши тему на дугу и крваву историју тајних убистава САД. Трамп се ни на који начин није дистанцирао од ове историје. Он је једноставно желео да прекори О'Рајлија и да га избаци из игре јер је ушао на ову територију. У томе је успео. То је била чиста надмоћност. Да је имао мотив и прилику за то, Трамп се не би устручавао да крене стопама својих претходника и пошаље дронове да убију било кога у свету – као што је у ствари управо учинио. Међутим, како је неко недавно истакао, он није патолошки лажов, већ стратешки, или, како бих рекао, инструментални лажов. Он лаже када то одговара његовој намери и – повремено – такође говори истину када може да је искористи да убоде или осрамоти противника. Али он није право возило за поруку коју покушавате да пренесете.
Добро је рекла Сузан! Прелазећи право на потеру и право на Парријеве покушаје да Трампа, крмачино ухо, претвори у свилену торбицу. Само је тешко поверовати да Пари још увек не разуме Трампову превару о сарадњи са Русијом.
Парријеве намере нису лоше, а нису ни Раимондо на антивар.цом. Обојица се држе све мање наде да ће Трамп заиста учинити оно што је рекао да ће учинити на побољшању односа са Русијом. Заиста, ако дуго размишљамо о ситуацији, можемо видети само ужасну завршницу која би могла бити резултат агресије САД на руским границама.
Кажњавање Трампа
или коњугирајући глаголи
која стварност се назире?
како је ИБМ рекламирао;
РАЗМИСЛИТЕ
http://www.trigtent.com/content/betsy-devos-why-american-democracy-broken
„Извршна наредба председника САД Доналда Трампа о забрани уласка у Сједињене Државе грађанима Сирије, Судана, Ирана, Ирака, Јемена, Либије и Сомалије била је заснована на заштити америчког народа од, како се у наредби тврди, „терористичких напада страних држављана који су признати у Сједињене Државе.'
„У наредби се посебно помиње терористички напад 11. септембра 2001. на Њујорк и Вашингтон у којем је погинуло скоро 3,000.
„Међутим, забрана заправо изоставља буквално све нације из којих потичу наводни отмичари 11. септембра – 15 од 19 отмичара је било из Саудијске Арабије, 2 из Уједињених Арапских Емирата (УАЕ), 1 из Египта […]
„Јасно је да су терористичке организације, укључујући Ал Каиду и ИСИС – које је амерички председник Доналд Трамп навео као изговор за своју недавну извршну наредбу – креације и наставак заједничког америчко-саудијског дослуха. Они су заједно створили глобалне плаћеничке снаге које могу да се боре тамо где њихове регуларне снаге не могу, користећи тактике и методе у размерама које чак ни њихове одговарајуће снаге тајних операција никада не би могле да постигну.
„И док не може бити јасније да ове терористичке организације црпе из Саудијске Арабије, Катара и Уједињених Арапских Емирата – уз подршку САД и Европе – збир својих политичких, финансијских и војних ресурса, председник Трамп – упркос обећању да ће борити се и победити тероризам – удвостручио је заштиту овог извора њихове моћи.”
Трампова политика и даље намерно подстиче тероризам
Аутор Тони Царталуцци
http://journal-neo.org/2017/02/08/trump-policy-continues-purposefully-fueling-terrorism/
Једном када сам био тамо, (поља убијања),
Увек могу поново да се вратим.
Манифест судбина
= амерички изузетност,
Опстанак најспособнијих
= „Владавина права“ силом оружја
Америчко непријатељство
чак и Против свог
Предзнак садашњих поља убијања
чекајући заклање. …
На половини мандата ВЈ Цлинтона, његов државни секретар, у интервјуу, није порицао да је пола милиона смртних случајева проузроковано његовим послушним одржавањем до тада Бушових „економских санкција“ Ираку. Сматрало се да су „вриједни тога“.
Санкције ВЈЦ-а су настављене у истом периоду за око 1 милион смртних случајева који нису у борби, од којих су половина деца.
Зашто сви „заборављају“ овај аспект злочина САД?
Волео бих да људи почну да схватају ту референцу исправно.
НИЈЕ питана за смрт пола милиона људи убијених геноцидним санкцијама.
Питали су је о смрти 500,000 деце млађе од 5 година.
Укупан број умрлих био је ДАЛЕКО већи.
Трамп се очигледно никада није руковао са Великим гуштером или постао масон 32. степена као .., па или је имао истетовирану лобању и кости на гузи као .., па или никада није био председник Харвардског правног прегледа па мора да учи на послу. Очигледно је гласачка руља изабрала прилично разумног човека. Ако се Алекис де Тоцкуевилле пренесе у ТВ доба, твитовање „Демократија у Америци“ мало по мало не би морало да мења основна запажања која су први пут објављена 1831. Још старија „истина“ је „Прича о малом пилету“. Претпостављам да корпоративни медији главног тока никада нису чули ову причу. Две године не могу да наставе са батинањем Трампа, јавност ће изгубити интересовање и Трамп неће променити своју основну личност. Сумњам да је икада прочитао 1984. или Храбри нови свет, осим можда у белешкама Клифса, али изгледа да доживљава процес сличан оном врсти трансформације која се догодила у Животињској фарми, 2 ноге добре 4 ноге боље. Дубока држава покушава да га научи да правилно хода или пузи. Нешто ми говори да ће се ово смирити након првих 100 дана. Након што све до сада руске санкције нису уклоњене, ми и даље малтретирамо Иран, Сигурне зоне су на столу за Сирију, Врховни суд сада има 8 судија и Имиграциони досије се не мења. Мени личи на Обаму без пар козметичких промена.
сажето. На знак. Волим то.
Разговарајте о изражавању „гледишта који су очигледно неистинити или очигледно лицемерни“!?!
Предлажем да уредите чланак тако да гласи: „На пример, можда ћете бити позвани да кажете да је „Иран главни извор тероризма” када тај наслов јасно припада” … „самој УСофА”.
Ово је још један одличан коментар, и дубоко је депресивно што су се ствари дегенерисале на овај ниво. Дошли смо до тачке у којој, осим ако Трамп не може некако да одбаци структуру моћи, осуђени смо на спору (или можда не тако спору) смрт ратом. И ми смо за то ако Трамп, покушавајући да себи да простор, започне рат на основу једне од ових лажи, да су Иран, а не Саудијци и Ел Каида, извор тероризма. Једина ствар са којом се не слажем у потпуности у овом посту је да сумњам да су Клинтонови ликвидирали Сета Рича због цурења документације ДНЦ, што је можда један од разлога за интензитет апсурдног покушаја да се окриви Русија за ова цурења. Такође сумњам да су барем имали удела у неким од сумњивих убистава, јер су многа од њих имала резултате који су им тако сродни, и, иако стварни доказ недостаје у већини, ако не и у свим случајевима, мислим да су довољно цинични и имају капацитет да прођу тим путем.
САД, МИ6 и Израел су створили ИСИЛ. Било је освежавајуће чути председника да признаје да је америчка влада пуна убица. Хилари то никада не би рекла. Зато је више волео њега него њу. Он није на сценарију. Трамп није политичар и препуцаће му уста.
Он је такође доказ да какву год да смо имали демократију није мртва.
https://therulingclassobserver.com/2017/02/05/the-anti-democratic-origins-of-capitalism-enclosure/
Управо сам послао е-маил једном од наших сенатора из Конектиката, Крису Марфију. Много говори да је он, према имејловима Викиликса, био на „ужој листи“ безазлених белаца који ће се придружити Хилари Клинтон као потпредседнички кандидат током њене недавне, неуспеле понуде за Белу кућу. Али он се недавно јавно укључио у антируску реторику. Понекад се питам да ли су они заиста само глупи и наивни. Или их је све брига само за новац и моћ?
Да, Роберте, донекле си у праву.
САД остају највећи добављач насиља и разарач демократије на Земљи.
Њих двоје иду заједно и Трамп у потпуности прихвата друго полувреме.
психопатска заблуда. чак ни огледало и пиштољ у главу не би избацили ове изузетне идиоте из њиховог саморомантичног делиријума. мислим да се то зове нарцизам и да постоје плимне реке које теку кроз дц септичку јаму. ово је озбиљно када се слажем са Трампом, али сам захвалан на раду Роберта Парија. то је на знаку. Хвала вам.
Зашто нисте укључили НЕЛЕГАЛНУ окупацију Палестине од стране Израелаца?
Чињеница да је Трамп толико неартикулисан чини веома стварни проблем да су медијски алати естаблишмента очигледно спремни да га сруше. Све што је господин Парри рекао о недостатку логике и доказа, познатим чињеницама у вези са америчким председничким акцијама које су резултирале далеко више смртних случајева него што се може приписати руској држави у наше време, и клеветнички преседани против Клинтонових одмах ми падају на памет када је Путин блесави амерички медији означили као серијског убицу. Ипак, у тим истим медијима забрањено је да било ко износи било коју од ових тачака, због чега је Трамп кажњен због изношења очигледне истине.
То је као да вам се сат поквари - два пута дневно удесно, осим што мислим да председник Опи не испуњава у потпуности тај стандард.
Нека нам Бог помогне.
Објавио сам грубо поређење 'колатералне штете' коју су направиле САД и Русија у Дневнику Кос. http://www.dailykos.com/stories/2017/2/6/1630363/-Moral-Equivalence-as-to-Collateral-Damage?t=1486527850332
Ево Роџера Хариса који је брутално искрен...
http://www.counterpunch.org/2017/02/07/trump-in-the-white-house-what-you-see-is-what-you-get/
Ево нечега од Тјерија Мајсена који се не извињава што се залагао за Трампа...
http://www.voltairenet.org/en
Џо – хвала што си објавио тај чланак. Врло добро читање.
Ево нечега од Вејна Мадсена који све преврће на главу….
http://www.strategic-culture.org/news/2017/02/05/trump-alt-right-movement-joins-soros-russia-bashing.html
Волим Мадсена. Овај пут, нисам сигуран да га пратим до краја.
Нисам сигуран да се слажем са његовом карактеризацијом ствари о Пиззагатеу.
Можда му нешто недостаје или нешто погрешно наводи у искривљеном, смешном правцу.
Погледајте дискусије у Унз Ревиев.
Мадсен нас често води на место на које нисмо били спремни да идемо. Иако ћемо се за отприлике годину дана ти и ја успутно сетити о чему је Мадсен писао, и рећи, о, да, Мадсен је то рекао. Можда се не слажете, али он је Ваине Мадсен, и то је понекад контроверзно само по себи.
Не могу да пређем преко обима различитих мишљења о Трамповој администрацији. Немам статистику да знам да ли су све ове вести више неодољиве него било који други први дани новог председничког мандата, али изгледа да постоји велика количина покривености 24/7 која је доступна за још већи вакуум који треба попунити подељена јавна потрошња.
Мадсен је до сада овом причом проширио омотач обмане дубоке државе до старог мема, али доброг када је запослен. Стисните центар са оба краја. Имајући алт. Десно трчи паралелно са алт. Лево је где се стока води на клање. Можда је то Џон Ленон мислио када је рекао, 'и ништа није стварно'.
Хвала на одговору Литцхфиелд. Још једна ствар, зашто су ови накарадници морали да бирају пицу? нон ва бене!
Мадсен у суштини каже да је Банон оператер, који игра своју политичку игру, у непознате сврхе. Закључио сам исту ствар – на основу потпуно различитих скупова запажања. Мадсен мисли да је Баннон лојалан некој врсти истинског „алт ригхт“ циља. Мислим да је лојалан некој агенди Споока - ФБИ или ЦИА. Ако се залаже за више новца и више моћи за домаћу државу безбедности, онда није у реду. Тако да ћемо на крају боље схватити ко је у праву.
Занимљиво је да треба да споменете име Стива Бенона, Џоша Стерна. Да ли сте одвојили време да застанете и уопште се запитате како је Трампова имиграциона „забрана“ уведена? Јуче сам гледао интервју са Џејмсом Бејкером, а секретар Бејкер је прокоментарисао оно о чему сам размишљао откако је цела ова контроверза о забрани муслимана завладала вестима 24/7, а то је колико је аматерска и аљкава цела ствар пао. Оно што је Бејкер рекао је да се све врти око процеса, процеса и више процеса, пре него што нова политика буде откривена. Даље је рекао како извршни директор предузећа ради под другачијим скупом правила од оних који су једнаки њиховом владином шалтеру. Док у послу може бити уобичајено да извршни директор директно нареди физичком радном одељењу да следи његову директиву, ова врста кратког споја не функционише исто за владиног лидера. Даље је рекао како лидер владе мора да своје идеје води кроз различите агенције и одељења, пре него што примени било коју нову директиву. Бејкер је такође додао да реч „забрана“ никада није требало да се користи, већ би реч „продужавање провере“ била много боље прихваћена, пошто у Америци има оних који страхују да би терориста могао да прође кроз то што их наша земља прихвати као избеглице. , против мишљења оних Американаца који се осећају обавезним да помогну овим јадним избеглицама које су створили наши ратови.
Дакле, уз све то, да ли бисмо требали више да истражимо где је Бенон био у погледу брзог негирања процеса који је Бејкер такође навео? Да ли је важно тачно знати где је Бенон био када је у питању читаво то игнорисање процеса Беле куће, и да ли је брзо увођење проширеног програма провере разлог зашто је овај нови програм добио тако лошу штампу? Као споредна напомена; узимајући у обзир моја последња два питања о Беноновој умешаности, да ли бисмо такође требали да признамо Беноново медијско искуство и како је Бенон могао да направи тако глупу грешку?
Нисам сигуран ни у шта од тога шта се заиста дешава са овим председником и његовом администрацијом, а разлог зашто сам поставио три линка, где свака веза има другачији поглед на Трампову Белу кућу, је зато што покушавам да поделим са вама све различите варијанте мишљења која лебде овде када је реч о нашој процени Трамповог председништва.
Данас, између јутрошњих наслова на ХуффПо-у и локалног типа на нашем радију за разговоре овде у нашем граду, заједно са неколико других прича на које сам наишао, сада се чини да бисмо сви требали да се позабавимо 25. амандманом и члан 4 овог амандмана, јер 'процурели' из Беле куће тврде како је Трамп можда ментално болестан... ох дечко већ екипа каже да је шеф локо. Можете ли рећи опозив, и да ли ћете у ово време следеће године рећи председник Мајк Пенс?
Ре: твоје мисли о 25. амандману, Џо.
Не мислим да је Трамп ништа више луд од било ког од наших недавних председника. У ствари, на основу његових постављених циљева, он можда има чвршћи стисак у стварности од непоштених сатира, крадљиваца новца и ратних хушкача који су доминирали у последњих неколико деценија. Све се своди само на чињеницу да је Роберт Парри у праву у вези са тоталном засићеношћу „групног мишљења“ у влади, без обзира на ранг, партију, позицију или начин именовања или избора на функцију.
Трамп и даље чудно мисли да је председник извор извршне власти према уставу и да новац не само да престаје са њим, већ и да се клади на тај долар. Читав менажерија који се састоји од Дубоке државе ужасно се не слаже с њим да не би требало да буду главни и радије да мисле да он једноставно треба да изнесе њихове одлуке као добар водитељ вести - баш као што су Слицк Вилли, Дубиа и Обомбер служили интересима МИЦ и олигарси на сваком кораку. ХВ Бусх ЈЕ БИО МИЦ и такође тип који је вукао „Холандије“ конце за те исте господаре.
Трамп ништа од овога не схвата. Он се кандидовао против и био изабран на основу напора обе главне странке. Он сматра да би његова награда требало да буде одлучивање о америчкој националној политици, како спољној тако и унутрашњој, посебно када препозна катастрофу у коју су оне постале – са посвећеношћу наше владе потпуној доминацији спектра и потпуној војној хегемонији над читавим светом на штету општег благостања и домаћи буџети и услуге. Сигуран сам да је изабран зато што је увидео те проблеме и представио, на свој неспретни ограничени неартикулисани начин, решења са којима се довољно људи сложило да би га прогурали даље од ратнохушкачког оруђа Волстрита и доказане лажљивице Хилари Клинтон.
Испоставило се да је Хилари очигледно била дубоко усађена у саму Дубоку државу и да је била њихов готово једногласан избор да попуне председничку функцију и наставе своју политику – што је добро функционисало за њих, али не толико за све остале. Схватили су као личну увреду то што је изгубила изборе и после тога изгубила поновно пребројавање, изгубила судске изазове, изгубила покушај крађе бирача, неуспела у демонизацији Путина, није могла да добије полугу кроз оптужбе америчких обавештајних агенција , и није добио од претњи грађанском непослушношћу од стране Мајкла Мура и радикалне левице, и у суштини није успео ни у свим другим ванредним смицалицама које се тренутно изводе у конгресу и судовима да исмеју и опструишу све Трампове најављене политике и именовања. То је, у суштини, био стални пуч ниског степена против Трампа који никада није престао, већ је само прешао са једног механизма на други. А сада нам кажеш да у зидовима Беле куће има кртица и пацова, Џо.
„Елите“ су обавезне и одлучне да казне Трампа зато што се усудио да победи и замени га флексибилнијим политичарем који је прилично познат и усклађен са неморалним праксама које прожимају систем. (То је можда Мајк Пенс, али ако се сећате Никсоновог потпредседника Спиро Агњу никада га није наследио због сопствене изнуђене оставке, тако да би то могао бити Пол Рајан. Ко зна?) Ако сте приметили, то остаје напад тоталног спектра са тимом. пуна снага свих медија, све владе (осим Трамповог малобројног кадра аутсајдера), свих агенција, све правне професије и целог пословног естаблишмента (кога сам изоставио?) упркос томе што је за, за највећим делом Трампова политика тек треба да одступи много од политике Обомбера и његових претходника. Чак је и широко нападана „муслиманска забрана“ (која не прецизира „муслимане“ и погађа само око 15% читавог муслиманског света) била заснована на преседанима формулисаним у Обомберовој Белој кући. Трамп се обрушава на Иран, Сирију и друге несрећнике, док Саудијска Арабија, Пакистан и други фаворити добијају пропусницу за овај терористички посао у суштини зато што су то прави „одлучиоци“ одлучили под марионетом Обамом. Питајте Путина да ли осећа нешто од „љубави“ коју је обећао његов наводни марионета Трамп. Ники Халеи жели назад Крим. Санкције су и даље на снази. Изгледа да неко провоцира Украјину на војну акцију. Трамп сада говори о истим „безбедним зонама“ у Сирији које је Хилари предложила. Иран и Кина су притиснути још јаче него под Обомбером. Шта не воле ратни хушкачи Дубоке државе?
Све ово не значи да сам убеђен да је Трамп најбољи човек за тај посао, иако је свакако био најбољи избор међу кандидатима, осим Бернија Сандерса, понуђених јавности у последњем кругу избора. Плус, он је бољи избор од Мајка Пенса. Колико год да је лош, тврдим да би Хилари била бескрајно гора (из разлога који су били покривени ад мучнином током кампање). Држава га је изабрала, ми имамо право да успемо или не успемо под њим. Не би требало да буде прерогатив групе укорењених посредника моћи да негирају наш избор. Медији би требало да престану да покушавају тако транспарентно да униште његов имиџ са сваким редом скрипте или текста који заврте – то прилично очигледно чини да се систем чини намештеним.
Сви бисмо могли на крају да га осудимо једнако грубо као Обомбер и Дубиа. Али он је био избор јавности, јавност треба да поседује његову судбину, а не нека закулисна структура моћи. То што га ТПТБ мрзи је вероватно добра ствар. То значи да се опире њиховој контроли. Ако се ипак „смисли“ и научи предности да све ради на њихов начин, то ће вероватно остати само спора вожња до Трећег светског рата и уништења цивилизације, што се ионако може догодити на основу неких његових заблуда о Ирану и Кина.
Вашингтон ДЦ – где нада стално умире. Није ни чудо што Трамп не жели да његова жена и мали син тамо живе.
У мом стварном/стварном животу – тврдим да сам жртва ФБИ/ЦИА – криминално, болно нападнут сваки дан, због неког случајног сазнања о ЦИА-иним црним операцијама у вези са медијима/операцијом Моцкингбирд коју они подржавају. Они, наравно, тврде да сам луди лудак и, наравно, рекли би да ништа од тога није истина (али не бисте требали вјеровати ако знате шта је добро за вас...) Ова стварност ми даје другачији поглед на величину улогу коју УС Споок има у криминалном манипулисању актуелним догађајима и лагању о томе до горког краја. Не могу очекивати да други људи једноставно поверују у моју причу сведока без гомиле чврстих доказа. Тако да сам почео да расправљам о другим стварима где су или заборављени велики докази/попис (нпр. Вијетнамски рат) или актуелни догађај попут лажних тврдњи о томе да је Русија хаковала изборе где видим Дубоку државу у игри. Истина је да је Споок желео да ХРЦ победи, а да је Трамп више лабав топ. Он заправо није очекивао да ће победити на изборима. Вероватно не би стигао тако далеко да није био неко за кога је Споок мислио да им је донекле пријатно и да може да манипулише. Приближавање људи попут Манафорта и Банона је један од начина да се то постигне. Пуњење уха тајним глупостима на које не може да добије јавну побијање је друго. УС Споок је најмоћнија сила на планети. Нисам навијач Трампа на личном или политичком нивоу, али ћу одлучно бранити његово право/храброст да не слуша Споока и не постане жртва лажне заставе због тога.
Реалиста, са овим твојим тренутним коментаром морам рећи да ти име Реалиста пристаје. Ваше суочавање са истином у тако великом хронолошком смислу ударац по ударац је право на новац.
Након што сам више размислио о ономе што је Мадсен написао, дошао сам да се сетим да је било много, и готово свих, на високом руководству током читаве људске историје, који нису имали кртицу која је радила изнутра свог суда. Поменули сте све што треба поменути, а са вашим коментаром као добром референтном тачком за све што делује против нашег председника Твитера, поставља се питање колико је Трамп квантитативно бројчано надјачан у односу на своје тајне уништаваче кртица?
У овом тренутку, и након читања Тонија Карталучија у…
http://landdestroyer.blogspot.com/2017/02/trump-policy-continues-purposefully.html
где Карталучи извештава да је Трампов Пентагон послао УСС Кол потпуно сам без пратње у Јеман Вотерс јер ме ова мисија мамаца која је додељена Колу веома смета. Овакве ствари чине УСС Либерти тако важном причом за све Американце, али ето мене.
Толико у временском распону од 21 дан од инаугурације… невероватно!
Дакле, требало би да буде „Запамти Кола!“ је ли тако, Јое? Не би ме уопште изненадило. Знамо да Хути поседују и да су већ покушали да користе кинеске противбродске ракете. Кол би могао бити намењен да служи као коњ који вреба да би привукао ракетну ватру Хути. Брод је несумњиво пун анти-ракетне технологије и биће стално праћен путем сателита и вероватно дронова који ће одмах кренути на места лансирања како би их уклонили. Наравно, као што Израел реагује на римске свеће које Палестинци повремено пале из Газе, Америка ће покренути блицкриг против Јемена. Осим тога, Трамп сада мора да спасе лице након фијаска специјалних снага од прошле недеље. Али додатни исход биће оптуживање Ирана да је обезбедио те пројектиле и тиме оправдавање поништавања било ког и свих споразума са том земљом и евентуално извођење војних напада на њу, што многи елементи унутар америчке владе жарко желе. До ђавола, можда чак и неће бити било каквог ракетног напада на тај брод на који ће се и даље тражити – ваш класични гамбит лажне заставе. Када Америка жели рат, углавном добија оно што жели.
Да, али Реалист, чак и уз сву бригу коју имам око мисије дате УСС Цолеу, и даље сам означен као лудак завере... деда завернички орах да се дефинитивно опише. Нисам чак ни сигуран да је ова прича о УСС Цолеу покривена у МСМ-у, па шта вам то говори? Надајмо се обојица да ће у ово време следећег месеца Кол бити везан у некој луци и уживати у Либерти трци, а ја ћу бити само брига за боље од тога.
Добар чланак о преовлађујућем ратоборном милитаризму у овој земљи – – – барем међу 'властима које постоје' (а бојим се и превише опште популације).
Подсећам се и на изјаве Ноама Чомског да (парафразирам), од почетка 2. половине 20. века, САД су највећи светски међународни убица у голем броју (тј. саберите смрт коју смо изазвали у Кореји, Вијетнаму, Лаосу, Камбоџи, Панами, Индонезији, Чилеу, Централној Америци, Ираку, Либији, Сирији, итд, и да се не конкурише ни са ким другим од 1950.), и да су ИФ председници САД од 1950. држани на истом стандарди као они који су коришћени на Нирнбершком суђењу, сви би били обешени. Лако је схватити зашто изношење таквих истина/мишљења не доводи до тога да вас позову на 'Меет Тхе Пресс' или 'Фаце Тхе Натион' или било коју од оних других о-ТАКО-озбиљних дискусија о националној/међународној политици.
Народе ….. пратите агенду……Агенда значи профит плус тржишни удео…..Напор за територију и САД $$$….Доналд жели да законити амерички грађани напредују….Шта би сад могло бити лоше у томе??……имиграција? легално или не значи велики корпус…..попуните празнину….наставите да остварујете огроман профит…..од којих је већина МСМ скривена од ваше визије……Зашто зато што је МСМ у власништву ВЕЛИКОГ НОВЦА……. .стварно...јеси ли толико дебео....не бриши мој коментар....
Слажем се и отишао бих даље: у временском периоду од Другог светског рата – у било којој од тих деценија – Сједињене Америчке Државе су биле државни спонзор тероризма број 1. Ниједна друга нација није ни близу. С друге стране, мислим да је од помоћи за обе стране да повуку разлику између злочиначке агресије једне нације према аутсајдерима и њеног нивоа слободе у земљи. Док је домаћа репресија у САД такође била прикривена (здраво ФБИ/ЦОИНТЕЛПРО, итд.), САД су историјски дозвољавале више неслагања и слободног изражавања него Русија. Боље је не двојити између те две различите колоне. Они су различити. И једно и друго је важно.
Баит анд Свитцх, мора да је била одлична класа на Трамповом универзитету.
Све је у вези са банкарима. Они одлучују ко мора да иде следећи, обавештајне агенције развијају образложење и званични наратив за пропагандну штампу, а плаћене марионете извршавају њихова наређења.
Сваки будући председник мора наравно да покаже психопатске склоности да би прошао у последњу рунду. То што је Трамп изговорио ретку истинитост показује да понекад контролори губе контролу над процесом. Нема сумње да ће пронаћи начин да га брзо поврате. Без рата, систем лажног новца се урушава.
Све ово зезање тамо-амо ко је наводно најопаснији психопата/социопата, итд. Чињеница је да су обојица ова човека, лидери са моћним позицијама у великим државама натовареним нуклеарним оружјем. Обојица су гурнути у ћошак због штампе и утицаја Дееп Стате. Обојица су поносни, нарцисоидни људи и шта ће у једном тренутку учинити оно што ће било ко, то јест било ко, учинити када је изолован од своје мреже и малтретиран. Они ће се борити да покушају да поврате самопоштовање које сматрају да заслужују. Путин је дао Обами излаз из ове врсте невоље у својој црвеној линији у песку који је глупо нацртао у Сирији. Путин/Русија 1 – Трамп/САД 0. Лудо је држати у кавезу моћне политичке личности које имају способност да униште свет на њихов миг.
Трик је очигледно у томе да имате некога као што је О'Рајли са репутацијом тврдог момка који је последњих двадесет година држао ратоборне представе које вриште, помало попут лајавца који увлачи муштерије у шатор за припитомљавање лавова уз поновљено понављање "убице" без квалификације, без доказа, без испита. Да ли смо већ заборавили, као што је Трамп можда споменуо, Обамин „Ја сам добар у убијању људи?“ Као и са отувањем сина Анвара ал-Авлакија и неколико његових пријатеља док су грицкали и разговарали? О'Рајлијева публика тада пени на уста, кличе, и као код детета и његове напаметне лекције понавља Оффициал Васхингтон Спеак без испита.
Али ако не ова „убилачка“ оптужба на Путина, врло је уобичајено чути „гадан рад“, чак и од Мета Таиббија, којег обично поштујем. Дакле, дозволите ми да питам шта је случај са Путином као немилосрдним убицом, посебно новинарима, да бисмо могли да превазиђемо бубњеве и вртоглаве патуљке на путу за рат? Озбиљно, позивам да будем информисан о овоме. Путин=убица јер иии. Дај ми га. Спреман сам. Покушао сам да истражим тему и до сада нисам дошао до ничега, тако да сам заиста спреман да прегледам доказе.
„Још један извор на који се ослањају западни медији су тврдње прогнаних Руса попут покојног Александра Литвињенка. Литвињенко је тврдио да је Путин наредио убиство новинарке Политковске, а такође је оптужио Путина да се отровао пре него што је Литвињенко умро 2006. Живећи у егзилу у Британији и комерцијално радећи као „Путинов критичар“, Литвињенко је имао много себичних разлога да износи такве тврдње . Али, опет, где су докази?
Алтернативно, постоје значајни разлози да се верује да је Литвињенко, као и код Политковске, можда био жртве освете које су спроводиле криминалне групе.
Поента је да у западном наративу приписује злочине руском председнику Путину недостатак чињеница, али много инсинуација. Заиста, може се тврдити да је ово само део западне пропагандне кампање русофобије и демонизације за пројектовање геополитичке агенде Вашингтона за подривање Москве.
https://counterinformation.wordpress.com/2017/02/06/trumps-apology-for-killer-putin-is-wrongheaded/
Путин је „повратак“ против покушаја промене режима ратних злочинаца из Ситија/Волстрита/ДЦ под Јељцином. Путин се супротставио сопственим „смасх-н-зграби“ милијардерским олигарсима, сатеравши их у ћошак, упозоравајући их да не излазе и играју се политике. Путин је за Русе нека врста "Хуеи Лонг" народног хероја.
Видео сам интервју са Кристијан Аманпур/Марин ле Пен где је интервјуерка инсистирала да је Путин криминалац чија је „велика држава напала малу земљу, злочин против међународног права“ као да то није уобичајено понашање САД. Марин није поменуо очигледну везу, али је објаснио да је украјинска влада збачена пучем и да је Крим великом већином гласао за придруживање Русији, али Аманпур ју је са сажаљењем посматрао са ужасом. Путин заправо, ако ништа друго, не жели да жури у акцију и свакако да подстиче насиље, али све што чујемо су негативне изјаве без доказа, док наши лидери уживају у мушкости убиства.
Гледао сам интервју јутрос. Марин ле Пен ми се чини занимљивом:
http://youtu.be/p_XeQs5n5js
Хвала вам обоје (Росемери и Грегори Херр) што сте ову везу учинили тако лаком. Очигледно је да је Марин ле Пен говорила искрено, а Кристијан Аманпур је инсистирао на некој другој реалности. Ово је савршен пример како се управља „лажним вестима“. Имао сам прилично негативан став о Марин ле Пен, али сада ћу преиспитати свој суд... Хвала.
1. Никад нисам очекивао да ће Марине ле Пен имати тако добар смисао!
2. Аманпоур је тако помпезна врећа за гас. Она воли да тврдоглаво разговара са испитаницима који се противе принципима естаблишмента, али увек поставља питања о слезу и на други начин љуби звездицу када интервјуише елиту.
Уредништво Васхингтон Поста јуче је открило све ово. Тврдећи да је Путинова Русија била мотивисана ниским „цинизмом“, постављено је да је „америчка изузетност“ била заснована на томе да служи као „светионик демократије, људских права и владавине права“. Шокантна и „лажна“ двосмисленост, према редакцији Поста, не почива на томе шта било која држава заиста може да уради, већ на шта се наводно залаже. Стога, иако Америка прави „грешке“ и можда је „далеко од савршене“, пошто Америка има „уздигнуте аспирације“ и наводну „способност да преокрене своје грешке кроз демократске реформе“, све треба да буде опроштено. Односно, узвишена и лицемерна реторика треба да буде мерило по коме се суди о деловању, а одсуство такве реторике нужно мора да открије „голо трагање за уским интересима и непоштовање законитости и морала“ – за шта се, наравно, америчке елите никада не могу оптужити оф.
Док би „обрати пажњу на оно што радим, а не шта говорим“ требало да буде само уобичајена мудрост на нашој малој планети, невероватно је колико професионалних креатора мишљења у САД верује супротно. Готово као да њихови послови зависе од тога.
Америчка кора самоправедности је заиста дебела. "Изузетна" глупост значи да не можемо да погрешимо јер смо Американци, а наша истина је увек ИСТИНА. Било је дубоко неодговорно од Обаме да постави ово стање и да га носи као трофеј, заједно са својом наградом за мир. Ми смо Американци и ми сами себе слабо познајемо више личи на то, ако могу донекле погрешно цитирати Краља Лира, добар модел за нашу заблудјелу структуру моћи.
Из руског устава:
Претходна Почетна Следећа
Поглавље 2. Права и слободе човека и грађанина
Члан КСНУМКС
1. У Руској Федерацији се признају и гарантују права и слободе човека и грађанина у складу са универзално признатим принципима и нормама међународног права и према овом Уставу.
2. Основна људска права и слободе су неотуђива и сви их уживају од дана рођења.
3. Остваривање права и слобода човека и грађанина не сме повредити права и слободе других људи.
Члан КСНУМКС
Права и слободе човека и грађанина непосредно делују. Они утврђују суштину, значење и спровођење закона, делатност законодавне и извршне власти, локалне самоуправе и обезбеђује их спровођење правде.
Члан КСНУМКС
1. Сви људи ће бити једнаки пред законом и судом.
2. Држава гарантује једнакост права и слобода човека и грађанина, без обзира на пол, расу, националност, језик, порекло, имовински и службени статус, место становања, веру, уверења, чланство у јавним удружењима, као и друге околности. Забрањују се сви облици ограничења људских права на социјалној, расној, националној, језичкој или верској основи.
3. Мушкарац и жена уживају једнака права и слободе и имају једнаке могућности да их остварују.
Члан КСНУМКС
1. Свако има право на живот.
2. Смртна казна до њеног потпуног укидања може се савезним законом предвидети као искључива казна за посебно тешка кривична дела против живота, а оптуженом се даје право да његов случај буде суђен.
Члан КСНУМКС
1. Људско достојанство штити држава. Ништа не може послужити као основа за његово одступање.
2. Нико не сме бити подвргнут мучењу, насиљу или другом тешком или понижавајућем поступању или кажњавању. Нико не може бити подвргнут медицинским, научним и другим експериментима без добровољног пристанка.
Члан КСНУМКС
1. Свако има право на слободу и лични имунитет.
2. Хапшење, притварање и задржавање у притвору дозвољени су само одлуком суда. Без одлуке суда лице може бити задржано у притвору дужем од 48 сати.
(Крај клипа)
Има више на линку. Мени звучи веома „узвишено“ и „подложно реформи“. У ствари, изгледа
за мене веома "прогресивна".
Поента је да су то само речи. Баш као и наш Устав. Ако Трамп (или Обама, или Буш, или Клинтон, или други Буш, или Реган, Никсон, ЛБЈ, итд.) не жели да игра по правилима, он само ради шта хоће и оправдава то легалним бс-ом и испада пропаганда. Исто са Путином или било којим другим лидером. Скоро свака држава има оснивачки документ племенитог звука.
Када би се све владе једноставно придржавале свог устава, имали бисмо веома миран свет.
http://www.constitution.ru/en/10003000-03.htm
То је веома добра поента и хвала вам што сте погледали овај документ.
Хвала, веома занимљиво, посебно ваш коментар на крају.
Занимљиво, да упркос „узвишеним“ речима, које звуче сјајно, оне не укључују дискриминацију ЛГБТ заједнице и како сам приметио да је та заједница претрпела батине од тероризма који спонзорише држава.
И то ме тера да се запитам да ли је та конкретна рањива заједница погодна мета за покушај да се потврди ауторитарни страх – баш као што се дешавало деценијама овде у добрим старим САД, недавно када је либерална Клинтонова подржавала ДОМА.
фуј….
Као што кажете, постоје речи, а ту је и стварност.
„…и других околности“
Имајте на уму да се нигде у Уставу САД не помиње куеер заједница. У више од половине америчких држава и даље је легално отпустити некога или га избацити из стана јер је куеер.
У Русији, уместо да наводи шта је забрањено дискриминисати, руски закон уместо тога наводи за шта неко може бити отпуштен или деложиран. Сексуалност и родни идентитет нису међу њима.
Мејнстрим погрешно извештава о веома распеваном закону о „геј пропаганди“ у Русији. Да би се погрешио, мора се дати чињенично нетачне информације малолетнику који то није тражио. Последице ако грађанин Русије прекрши закон је прилично мала новчана казна, али ако је неко ко делује у име стране корпорације, то је велика казна, а такође та корпорација не може уопште да послује у Русији 90 дана. С обзиром на консолидацију америчких медија, чини се прилично очигледним зашто су корпоративни медији ово демонизовали лажним вестима.
https://www.scribd.com/mobile/document/203356052/Russian-LGBT-Law-White-Paper
Злочини из мржње против куеер заједнице у Русији дешавају се око 1/1,100 пута годишње него у Русији.
Овде у САД још увек постоје места где полиција, у цивилу, прилази мушкарцима у парковима, предлаже их за секс и хапси их због „јавне непристојности“ ако мушкарци којима прилазе не реагују на хомофобичан начин. Ухапшени мушкарци затим шаљу своја имена и слике у саопштењима за штампу. О томе знам из прве руке у Илиноису, солидној плавој држави, где демократски тужилац доноси пресуде.
У Њујорку, транс особа може бити ухапшена због проституције ако Стоп и Фриск открију да имају кондом у свом поседу.
Читава ствар „Русија малтретира гејеве“ није ништа другачија од „морамо да идемо у рат у Авганистану за права жена“
Ако желите да звецкате сабљом, не користите нас педере као изговор. Нарочито када смо ми куеер-и законски дискриминисани и виктимизирани злочинима из мржње које спонзорише држава у САД.
Чини се да су људи на Западу опседнути тиме ко кога јебе. Само НЕ помињете јебање у уставу. Каже „и о другим околностима“. Зар то није довољно? Треба ли и у Уставу да помене „и без обзира на временске прилике они више воле мачке или псе, јабуке или поморанџе, плаве или црвене, летње или зимске, Ланистере или Старкове итд.“ Боже, ти си ТАКО чудан!
Ратним злочинцима „групног мишљења“ Вашингтонског консензуса боље је да пазе на корак. Почињем да схватам феномен „снажника“, као понекад одговор на опасну и претећу групу унутар нације (често групу коју су наши ратни злочинци уопште спонзорисали, да би извршили „промену режима“). То је оно на шта Асад мора да одговори, на шта турски През мора да одговори, на шта су морали да одговоре египатски пуч генерали, пошто су се њихова сопствена Муслиманска браћа спремала да се укључе у рат против свог сиријског савезника Асада. Снажни људи понекад ступају у корак како би ставили тачку на опасну унутрашњу претњу. Линколн је имао свог ватреног генерала Шермана и неустрашивог генерала Гранта да сломи кичму побуни, без чијих напора би се рат одуговлачио годинама, вероватно без успешног завршетка, гарантујући бесконачне „балканске ратове“, протежући се даље, у крваву будућност.
Нажалост, Трамп нема вештине дебатовања. Требало је да каже: „Осим ако се те оптужбе не докажу, то је прича из друге руке“ (што се тиче истинитости тврдњи о убиству Путина). Обама је био добар дебатант, али и преговарач.
Ово је заиста орвеловско доба, као што је посао Винстона Смита 1984. био да уређује објављене догађаје како би се прикрила истина, ово се наставља свакодневно. У праву је ко је коментарисао да је горе од Бушове администрације, иако то траје од оснивања републике. Све владе производе пропаганду, али САД су у врху, то је њихова изузетност.
Поново читам сјајну књигу ТЦ МцЛуханса, „Додирни Земљу: Аутопортрет индијског постојања“. Индијанци су стално прозивали беле лажи, али видимо шта им се догодило, а сада се иста похлепна, грабежљива тактика данас примењује широм света. И извињење у име „морала“?!
Ово је можда већ примећено:
http://www.washingtontimes.com/news/2013/nov/4/obama-brag-new-book-im-really-good-killing-drones/
Обама: „Стварно сам добар у убијању људи.
Зашто га његова жена и ћерке и даље воле?
Ко каже "још увек"????
Он је лажњак.
Када би појединац стекао навику да пориче стварност на начин сличан званичном Вашингтону, зар то психијатар не би дијагностиковао као менталну болест? Дакле, која је дијагноза за многе становнике званичног Вашингтона?
Чини се да тренутно демонизовање демократа због опструкције у Сенату не доводи у фазу републиканце који су се, већим делом од осам година, ангажовали у опструкцији Обамине агенде.
Одлично питање!
Требало би да имамо тест менталног здравља за све председнике.
Још боље, јавно рачуноводство од сваког кандидата да покуша да разуме њихов психолошки састав.
већина нас је одвела у ратове не зато што су ЈАКИ како би желели да верујемо, већ зато што су слаби и уплашени и не знају како да се супротставе својим политичким супарницима без буке, звецкања сабљама и агресије.
„Већина њих нас је водила у ратове не зато што су ЈАКИ како би желели да верујемо, већ зато што су слаби и уплашени и не знају како да се супротставе својим политичким ривалима без буке, звецкања сабљама и агресије.
има много више од тога...
заборавили сте „заклетву“, мито, уцене, доприносе за кампању и
стална потреба да будем реизабран, да би остао у сосном возу.
Говорећи о томе да САД директно подржавају убице, лукавство Белих шлемова које се намеће америчком народу је одличан пример очигледне пропаганде подршке подлим терористима убицама. Џон Мекејн и представник Адам Клинингер су предводили подршку овим убиственим терористима. Било би сјајно ако би Цонсортиум Невс представио ново ажурирање своје претходне приче о Белим шлемовима из октобра. Ја и други смо прикупили велику количину нових доказа који потврђују чињеницу да су Бели шлемови заправо терористи. Налази се на следећим линковима. https://twitter.com/WhiteHelmetsEXP
Због недавног путовања Дениса Кучинча и Тулси Габарда у Сирију, плус чињенице да је Џорџ Клуни најавио да планира да им сними филм о почасти и да се разматрају за Оскара за своје лажне наступе, мислим да је ово прича то дефинитивно чека да буде у потпуности речено. Онај који разбија лажну пропаганду америчке дубоке државе и лукавства која се користе за подстицање рата и зверстава.
Додатне важне везе:
https://clarityofsignal.com/2017/01/30/white-helmets-exposed-numerous-videos-and-photo-evidence-link-white-helmets-to-fsa-terrorists-torture-and-atrocities/
https://clarityofsignal.com/2017/01/27/white-helmets-exposed-as-an-arm-of-isis-two-al-nusra-front-leader-videos-link-the-white-helmets-to-terrorist-group/
Слажем се са већином овог чланка и не мислим да Пари прави да су Трамп или Путин свеци.
Питам се, међутим, о овоме: „Свако незгодно казивање истине зарађује те да клошару јуриш у уличицу, чак и ако си председник Сједињених Држава.
У најмању руку мало претерано – он је још увек такозвани председник, зар не?
И, бојим се, то би могло бити потпуно ван граница. Колико му требају лицемери сребрног језика званичног Вашингтона? Он губи мало времена испуштајући своју слезину против свакога ко не послуша.
У најгорем случају, то би могло да најави поносно и отворено прихватање насиља као вредности САД, баш као што су фашисти прошлог века обожавали прочишћавајуће врлине рата. Ватербоардинг? Он то воли, било да ради или не.
Убијање? Веруј ми, убићу много, веруј ми.
Живимо ли у занимљивим временима?
Занимљив линк испод
----------------------
Оливер Стоун позива председника Трампа да „декласификује“ све тајне документе о сукобу у Украјини
Аутор: Алек Цхристофороу
Глобално истраживање, 07. фебруар 2017
Тхе Дуран 6. фебруар 2017
http://www.globalresearch.ca/oliver-stone-calls-on-president-trump-to-declassify-all-secret-documents-on-ukraine-conflict/5573424
Браво за Оливера Стоуна!!!
Хвала што сте ово објавили, Степхен!
Гледао сам видео постављен горе из источне Украјине.
Немамо савести.
Да, хвала Степхен.
Као неко на „левој страни“, као Берни Сандерс, присталица Џил Стајн, морам да кажем да сам уморан од свог страха и хипервентилације који извиру из либерално оријентисаних корпоративних медија. Као да људи протестују због самог Трамповог постојања, и то не само да је заморно, већ је и опасно. Једва да је на функцији 3 недеље, а непрекидна салва негативности превише је за дух и душу, не само појединца, већ и земље. Председнику Трампу дугујемо исто поштовање које смо очекивали за председника Обаму. У овом тренутку, ако било који чланак има негативан-о-Трамп-наслов, ја чак ни не читам седи, јер не могу себи да приуштим да живим у стању страха. хвала вам, господине Парри, што наставите да разоткривате запањујуће лицемерје медија и Дубоке државе.
Још једном – хвала Роберте. Цело јутро покушавам да потиснем свој гег рефлекс након што сам синоћ чуо Рејчел Медоу како своје уобичајено представљање војске у својој емисији. Видим шта кажете о „сви то раде“ када су у питању национални лидери, али када је Маддов тако лицемеран, опет је нешто друго. Она је креатор мишљења која презире своју чистоту тако што се угнезди у Куеер покрету – групи која скоро увек говори истину. И са својом патентираном мешавином зезања и страха, чини се да увек говори у име либерала. Посебно пошто НИКАД није критиковала Обушу или Килари. Али сада, када нам је заиста потребан нови пут напред, њена бездушна одбрана најгоре неолибералне агенде је у најмању руку достојна повраћања. ХВАЛА ВАМ што сте ми дали где да одем.
Она је од почетка показала ту љубав према рату и ратној машинерији, и то је оно што ме је од почетка чинило скептичним. Сигуран сам да Кит Олберман жали што је подржао. Кап која је прелила чашу била је када је рекла Биллу Мојерсу да може да каже шта год жели у својој емисији. Да, све док то није нешто чему се њени шефови противе, и све док је оно што она жели да каже увек нешто што њени шефови желе да она каже. Она је болесна.
Не заборавите Вијетнам, рат који је научио наше владаре да престану да регрутују младиће због отпора оних који не желе да умру за злочиначку грешку. Рат који наставља да даје док Вијетнамци и даље губе удове од мина и подлежу агенту Оранџу.
И Нагасаки и Хирошима!
Запамтите, Јапан је започео тај рат, а не ми.
Одличан чланак на линку испод:
———————————————––
„Све вести које се уклапају у дневни ред
Мејнстрим новинари су издали свој позив”
Филип Гиралди
7. фебруара 2017. године
http://www.unz.com/pgiraldi/all-the-news-that-fits-the-agenda/
Одличан комад. Роберт истиче много важних ствари о којима треба размишљати.
Овде, међутим, звучи као да Парри примењује термин „тероризам“ само на насиље муслиманских народа. Тероризам није религија; то је гадост! Наравно, Роберт је можда говорио о мишљењу ДЦ групе.
Хвала вам! Чини се да се нико у медијима нити у политици не сећа да је инвазија на Ирак била илегална инвазија „предвођена Американцима“! Управо смо јутрос разговарали о овом пропусту.
Сједињене Државе имају много посла у потрази за душом. Ако заиста желимо да живимо у мирном, продуктивном, егалитарном и одрживом свету, Емпире Америца мора постати мирољубива, продуктивна, егалитарна и одржива!
ПС Хтео сам да додам да је Роберт можда превише љубазан да каже, „Трампова поента, да Сједињене Државе немају чисте руке“. Моје мишљење о Трампу је да он не би сматрао убиство и „непријатеље“ или њихове жене, децу или деде и баке нечим што прља руке. Он је прави социопата!
Корпоративни медији су тотална фарса. Ипак, њихов рат против Трампа се наставља свакодневно. Ово би се могло назвати:
„Удруживање Доналда Трампа“
Више информација на линку испод:
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/01/the-ganging-up-on-donald-trump.html
Да ли неко обраћа пажњу на контекст у коме је настала ова 'поштена рефлексија'? С обзиром на непознату и можда непознату истину о односу између Трампа и Путина, то више изгледа као изговор „па, и ми смо такви“ него као морално надахнуто признање неслане историје акција Сједињених Држава у име да је светска сила.
Немојмо да нас омета аномалија.
Питање је – како приступити моралу ако је он трајно одвојен од доктрине америчке изузетности?
Како знати који су ратови/убиства морални када одбацимо стандард да су сви „наши“ ратови/убиства морални?
Ово је знање које треба да тражимо.
Одличан чланак. Хвала.
Нисте споменули грађане САД који су у реду да убијају дроном на листи председника Обаме (или како год да су је звали). Некада смо имали став против атентата који је скоро заборављен, заједно са неутралном спољном политиком и неинтервенционистичком спољном политиком.
Хвала Степхен. Са 71 године се сећам да сам навијао када су прво председник Форд, а затим председник Картер потписали извршне наредбе о спречавању убистава страних лидера. Време је да Међународни кривични суд процесуира оне који су починили овај злочин за оно што јесте; УБИСТВО.
Трампове повремене на неки начин истините изјаве — она о „убицама“ могла је и требало је да буде исправније формулисана — тешко да оправдавају тон и приступ господина Перија. Овај комад се граничи са оправдањем свих његових страшних неистина цитирањем једне врсте истине. Иран НИЈЕ најгора држава која подржава тероризам. Забрана путовања БИЛА је муслиманска забрана. НИЈЕ било милиона илегалних бирача. Медији НИСУ погрешно или недовољно извештавали о терористичким нападима. Непрестано.
Томас, немој бити намерно згуснут.
Пари почиње комад овим речима:
„Председник Трамп каже много тога што је неистинито, али навлачи неке од највећих срамота званичног Вашингтона када говори истину, као што је констатација да су високи амерички званичници учинили много убистава“
Пари не оправдава ничије неистине, али позива на званичне лажи.
Парри се показује. Верујем како је уобичајено непоштење званичног Вашингтона заправо горе од било које конкретне глупости коју је изговорио Трамп. Као што Пари истиче, системски и институционализовано непоштено „групно мишљење“ Вашингтона је заправо опасније од било које конкретне лажи или чудног Трамповог твита. Зато што је званични притисак да се настави са званичним лажима. Бил Реилли се залаже за естаблишмент ДЦ-а који покушава да натера Трампа на њихов лажни резерват и задржи статус кво Дубоке државе. Сигурно је то очигледно.
Сматрао сам да је фокус овог дела више огорчење заблудног Васхингтон Спеака него давање признања Доналду Трампу као казивачу истине. Трамп служи Трампу а не ИСТИНИ. Заблудни Вашингтон служи Дубокој држави а не ИСТИНИ.
Иронија ситуације је када Трамп у ретким приликама каже нешто што има смисла – на пример, свима нам је боље ако Русија и САД нађу начин да сарађују како би избегли бесконачнији рат – што се не уклапа у Васхингтон Спеак , Дееп Стате агенда, онда га нападају због лажи.
Док сам читао чланак, открио сам да је фокусиран на то како бизарни водитељ ријалити шоуа са супротстављеним скупом глупих „политика“ има ЈЕДНУ идеју која има смисла, али одмах бива уништена од стране обмане Дубоке државе испуњене хладноратовским неоконима и њиховом страном удара неолиберале због „лажања“ о Русији.
Ниси могао ово да измислиш……
Али слажем се да Трамп никада није требало да постане председник и да једна добра идеја не оправдава његов неуспех у тражењу политичког програма који покушава да ову земљу изведе на одржив пут. Нема доказа да је то на његовом радару.
Намеравам да вечерас гледам ЦНН за меч БЕРНИ ВС ЦРУЗ у нади да ћу наћи мало разума усред ужаса свега тога.
Сматрам да је Бернијева књига пуна политичких позиција и критика статуса кво.
Ово је прва књига коју је написао политички кандидат коју сам покушао да прочитам – до сада добро…
Захвалан сам досадашњем судском систему који се супротставио Трамповим ужасним наредбама о имиграцији.
Његове примедбе су биле лепе. Не слажем се да је његова изјава „о убицама могла и требало да буде срочена нешто тачније“. Ви се показујете на партизанство! Дајте кредит тамо где треба. Он је успео. Геније. И, уопште није забранио муслимане – његово наређење се односило на [В. Цларк'с] 7 земаља. Много муслиманских земаља није погођено, схватите. Трамповци ме терају да волим тог типа...
Ре: „Уопште није забранио муслимане“
Мислим да је покушао да буде мало превише паметан. Током избора, хватао се за страх људи од онога што он/ВасхингтонСпеак воли да назива исламским терористима. 9/11 је био изузетно погодан за снаге у Вашингтону које су хтеле да крену на 7 земаља које помињете, а Вес Кларк нас је упозорио да су на радару Неокона да буду нападнуте.
Трамп је апеловао на неке људе који су му веровали да их „спасе“ од „терориста“. Трамп и даље глуми те гласаче, ИМО.
Али ако се повучемо и размотримо ко је извршио нападе 9. септембра, речено нам је да је 11 од 16 било из Саудијске Арабије. Стога је изненађујуће да Саудијска Арабија није једна од земаља на које Трамп циља ако је заиста забринут за оне „који желе да нам науде”.
Дакле, Трамп игра политичке игре ИМО покушавајући да споји страх људи од њихових стварних или замишљених непријатеља док следи своју ПРАВУ агенду, која ми није јасна, али изгледа да је заснована на његовом мишљењу да ће неспутани капитализам који води класа милијардера све решити .
Овде се ослањам на његов коментар током кампање да је земља баш као огроман бизнис и ако победи намерава да преда ствари својој деци и каже „ево децо, радите као да је то неки други посао“.
Заиста бих волео да престанемо да поистовећујемо ратне злочине који се дешавају на Блиском истоку са ИД „терором“ да би покушали да нас збуне.
Председник Трамп је ИМО који наставља да игра у собу – покушавајући да се претвара да не циља на муслимане, али у ствари покушава да „докаже“ својој застрашујућој бази да заиста чини нешто да заустави „тероризам“ који је он дефинисао као „исламски тероризам ”
Он, заједно са неоконистима и неолибералима који прате ову мрачну политику агресије, жели да верујемо да се наши агресијски ратови на Блиском истоку богатом нафтом односе на „борбу против терориста“ – иако он згодно спаја непријатеље са одређеним земљама које је одабрао као мете. Чини се да је Иран тренутно један од њих……
Добар мамац и прелазак из стварности.
У ствари, наша агресија је помогла дестабилизацији земаља и стварању група које практикују дивља дела терора нашим оружјем које заробе на бојном пољу.
Цела ствар је циклус без краја који ствараоце оружја чини веома богатим.
Трик је у томе да ИМО покуша да отклони противречности у Трамповој реторици.
Берни је једини политичар који се недавно кандидовао за председника ИМО – са којим се можда не слажете – али чије политичке позиције нису међусобно контрадикторне и доследне су деценијама. Читам његову књигу и он је све време био против ових агресорских ратова.
Он не верује да само зато што је неко муслиман, представља претњу људима других вероисповести.
Ту је траг у томе што је Трамп издвојио хришћане као жртве и муслимане као починиоце. Дакле, он реторички поставља религију као маркер за себе. Он повлађује ИМО.
Све ми постаје прилично јасно када помислим на типа који је починио „терористички” чин у Оклахома Ситију, дигавши у ваздух зграду Мура.
Био је веома млад немуслимански ветеран који је био ужаснут оним што су Бил Клинтон и његов АГ урадили верском кампу изван Вакоа у Тексасу – слањем тенкова и убијањем жена и деце и вође њиховог култа.
Ветеран је трагично убио много невиних људи. Али нема сумње да је он себе сматрао мучеником који протестује против једнако подлог чина Клинтонове владе.
Суштина за мене је да насиље рађа насиље и све док је Вашингтон ДЦ одлучан да води ратове агресије како би нахранио МИЦ на који нас је упозоравао Ајзенхауер, наша ризница ће бити опљачкана, наши млади људи ће бити на најнеправеднији начин угрожени и свет ће бити опасније место.
Роберт
Сви знамо да је Америчко царство убилачко, грабежљиво царство.
Кад би само муслиманске земље могле забранити америчкој војсци улазак у њихове земље.
Лажна еквивалентност коју ПВЛ Трасх форсира је да Поотин/ФСБ убија домаће новинаре, опозицију итд. је у реду јер Поотин/ФСБ еквивалент УС Пресс/ФБИ/ЦИА такође убија домаћу опозицију.
Вау! Ово погађа право у главу... Америка, лицемер број један у свету, чија се изузетност углавном односи на изузетно право њених лидера да свуда врше акте језивог терора и да буду изузети од сваке врсте моралне одговорности. Америка је болесно, болесно, болесно место; њене вође и навијачице треба да буду изведени пред суд за ратне злочине у Нирнбергу 21. века и обешени, под условом да нађемо довољно поштених људи да поштено судимо о бројним ужасима за које смо одговорни.
Нећемо ПОЧЕТИ да превазилазимо ову фаталну болест све док не станемо уз Трампа и не почнемо да прозивамо ове лажне кукавице да буду оно што заиста јесу: лицемери, ратни хушкачи и лажови — поред бројних других категорија лажног понашања које ће остати неименоване.
Морална саморефлексија... Сећа ли се неко шта то значи?
Одличан пост, Кноморе. Подсетили сте ме на моју погрешно потрошену младост када смо ми на левици гласно позивали нашег најморалнијег вођу века да се супротстави Вијетнамском рату. А када је Кинг то урадио, и одржао језив говор о улози САД у свој војној беди у свету, коначно су сковали заверу против њега и убили га. Они момци из „Вашингтонског консензуса” се не зезају. На срећу, док су му убили тело, не могу да убију његов глас.
"... његова душа иде даље."
Хвала Јессејеан, да ли сте видели нову књигу Вилијама Пепера?
http://williampepper.com/books.html
https://www.amazon.com/Plot-Kill-King-Behind-Assassination/dp/1510702172/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1486512809&sr=8-1&keywords=william+pepper+books#customerReviews
Хвала на линку. Нисам знао да има наставак Ан Стате Ацт, за који сам мислио да је описан као и да се може очекивати како се такав чин одвија, тако да можемо претпоставити сличан модел за друге догађаје као што су убиства браће Кенеди.
Чини се да ако не може ни да цензурише (назовите то лажним вестима), или да галами (назовите то именима као што су „морална еквиваленција“), онда васингтонска морална полиција убија. Још један ударац за нокаутирање Трампа, осим ако он није следећи велики претендент (после Обомбе) и ово је само представа за масе.
Да. Ексер право на глави. Парри, ти си апологета правде! р
У ствари, само револуционарни суд би могао да гони америчке ратне хушкаче. Наше правосуђе је скоро 100% корумпирано, што знам из великог искуства са њима. Свакако да у савезном правосуђу нисмо могли „наћи довољно поштених људи да поштено суде о бројним страхотама за које смо одговорни“, јер су они вољни саучесници који служе на задовољство ратних хушкача. И не можемо да гонимо на међународном суду МКС, јер САД одбијају да потпишу споразум да то дозволе, а заправо су једина земља која је запретила војним нападом на Хаг ако суди америчком особљу.
„Морална еквиваленција“ је значка коју поносно носим.
Радознао сам да читам о О'Реиллију који држи предавања о правилном понашању и моралу. Ево одломка из О'Реилли' биографије (википедиа)
„Оптужба ћерке за насиље у породици: У мају 2015., судски транскрипти са суђења О'Реиллију за притвор са бившом супругом Мауреен МцПхилми открили су знакове насиља у породици у домаћинству—О'Реиллијева ћерка је свједочила форензичком исљеднику да је свједочила како се О'Реилли гуши Мекфилми и вукао је низ степенице њиховог дома за врат, очигледно несвесни да ћерка гледа. У светлу навода, О'Рајли је преко свог адвоката дао изјаву у којој је рачун описао као „100% лажан“ .. У фебруару 2016, О'Рајли је изгубио понуду за старатељство над обе своје деце.”
Чини се да су моћ, привилегије, непоштовање, узнемиравање и злостављање жена заједничка нит ових љутих старих враћања затвореника. „Ради како ја кажем, а не како ја радим“, само ако ти кажем. Трамп, О'Рајли и Путин...три главе на истом новчићу.
https://www.theguardian.com/world/2017/feb/07/putin-approves-change-to-law-decriminalising-domestic-violence
Жао нам је, тај чланак у Гардијану је одличан пример мешавине моралне нееквиваленције и недостатка чак ни воље да покушате да разумете друге (типични западни зналци који ништа не знају).
О овом новом „Путиновом“ закону писали су и сами Руси и објаснили ЗАШТО. То је због начина на који њихово друштво функционише (како се неко усуђује да буде другачији од Ми Изузетних?). Да би навела полицију да спроведе овај закон, требало је да се декриминализује. Руска полиција не воли да хапси људе (из разних разлога, пре свега због бирократског посла који би морали да обаве), али истински воли да кажњава људе јер је то брз папир и новац за услугу, понекад чак и за лични џеп. Ако заоштрите закон, он се мање примењује и тиме мање штити жене и децу од насиља у породици. Закон чините лакшим за спровођење и уз директну корист за извршиоца и, изненађење, изненађење, он се чешће примењује и штити потенцијалне жртве много, много боље.
Колико глупи или намерно обмањујући морате да будете да ово не разумете? Али на изопаченом Западу примарни циљ таквих закона је освета једног пола над другим, а не заштита потенцијалних жртава (нпр. силовање као политичко оруђе, случај Џулијана Асанжа). Према томе, према западним изопаченим правним стандардима, само хапшење може. Као и обично, можете да структуришете своје друштво како год желите (то је лудо колико и ви), али се уздржите од наметања својих модела другим друштвима. Осим тога, Британци никада нису могли да пропусте тако добру прилику за пропагандно батинање Путина и Русије. Зато кажем да пропаганда увек више говори о својој публици него о свом објекту.
Питам се да ли би неко из Изузетне нације желео да критикује руску полицију када у његовој/њеној нацији, у већини држава, друмски пљачкаши као и полиција могу само да присвоје готовину од било ког појединца само на основу неке неспецифичне сумње да је погрешно -радња: готовина је осумњичени који бива ухапшен и потрошен на машине за прављење коктела за несебичне државне службенике.
Нешто као бацање камења из стаклених двораца? Смешно што никад нисам чуо да руска пропаганда исмејава такву „земљу закона“, они више брину за своју земљу.
„Колико глуп или намерно обмањујући мораш да будеш да ово не разумеш?“
Киза – разумем ово, без обзира на културу; ово је лично. Тај цитат ми даје увид у оно што треба да знам о ТЕБИ. Ако намеравате да одговорите на било који од мојих коментара у будућности, одбаците личне увреде.
Оно што ти називаш личном увредом није било намењено теби лично, али пошто си се препознао у мом посту можда и јесте. Опет ставите овде неко пропагандно смеће, ја ћу се супротставити. Ниво интелигенције на цонсортиумневс.цом је мало виши него у МСМ-у одакле изгледа да покупите и донесете такво смеће. И, БТВ, Путин и Трамп су далеко од анђела, али оно за шта их оптужују ваши партизани је бескрајан извор забаве за мене и моје пријатеље – јер показује колико мало разумете.
„...типични западни зналци који ништа не знају.”
Киза – видим образац. Можда би требало да почнете да слушате сопствени савет.
Да ли титула „највећи извор тероризма“ заиста припада Саудијској Арабији или припада Сједињеним Државама? Треба питати људе који живе у Ираку, Авганистану, Либији, Јемену и другим државама у које су САД донеле „демократију“.
Тероризам је племенитији од онога што ми радимо. Ми немамо „политичке циљеве“. Наши су више „пљачка и пљачка“.
„Тероризам је племенитији од онога што ми радимо. Ми немамо „политичке циљеве“. Наши су више „пљачка и пљачка“.
Слажем се с вама од срца. И хвала ти, Роберте Пари, што си наставио да будеш глас разума усред хаоса.
Фасцинантно је сазнати да је линија 'моралне еквиваленције' дошла од стручњака за пропаганду који раде у америчкој обавештајној служби. Приметио сам да је постао истакнут као пропагандна линија током председништва Џорџа В. Буша.
Његова прва употреба сеже хиљадама година уназад. Антрополог је забележио традиционално разумевање племенског поглавара о томе како разликовати добар рат од лошег. Добар рат је када наше племе украде жене и стоку другог племена. Лош рат је када друго племе украде наше. Већ овде видимо јасно изложен случај одсуства моралне еквиваленције између ових очигледно неупоредивих случајева.
Председник Картер је говорио о „моралном еквиваленту рата“ што значи еквивалент рату у домену морално одбрањивих активности, као што је страна помоћ коју је његова фондација од тада унапредила. Глобални рат против сиромаштва био би ефикаснији у побољшању безбедности од нашег „глобалног рата против тероризма“, али као што је комичар Том Лехрер приметио 60-их, репубовски „рат против сиромаштва“ значио је бацање ручних бомби на просјаке, као што се Демс можда сада слажу .
Говор Вилијама Џејмса из 1910, као што вероватно знате, је рекао:
„Све док антимилитаристи не предлажу никакву замену за дисциплинску функцију рата, никакав морални еквивалент рата, аналоган, како би се могло рећи, механичком еквиваленту топлоте, све док не успевају да схвате пуну унутрашњост ситуације. И по правилу не успевају. Дужности, казне и санкције приказане у утопијама које сликају су сувише слабе и питоме да би дотакле војнике.”
Дакле, још увек имамо изгледе за „рат против сиромаштва“ који води војска са пренамењеним буџетом. Инфраструктура за изградњу тешке опреме и болница и школа; бродови и дизалице и камиони да заповедају поштовање оних које су опаки очеви укапали.
Оно што у тој визији недостаје јесте истински демократски масовни медији, који спречавају примитивне демагоге да лажима потпирују ратну грозницу. То немамо јер немамо демократију, јер средња класа у настајању није била будна јер су растуће економске концентрације захватиле масовне медије и изборне буџете и сам Конгрес.
Дакле, морални еквивалент рата чека још један рат за независност од економског колонијализма.
Врло проницљиво, питање је у каквој форми би морални еквивалент у случају да се може постићи ненасилним путем. Рат о коме говорите је већ у току.
Да, постоје и друга средства, али очигледно нису довољна. Контактни спортови могу одвратити трибализам и малтретирање, али се сада користе да их охрабре. Тешка индустрија без стране помоћи је такође служила као „морални еквивалент“ после ратова, а трговинска зависност која је настала слаби привлачност демагошких ратних хушкача међу насилницима из индустрије. Али не када велики део индустрије производи оружје.
МИЦ/ВаллСт/Израел/КСА настављају да подстичу рат путем контролисаних масовних медија и избора. Конгрес одбија да расправља о мерама за ослобађање демократских институција и масовних медија од економских моћи. Образовање је имало мало ефекта у ослобађању становништва од обмане масовних медија, чак и међу факултетски образованим људима.
Ако ненасилни пут постоји, то није првенствено обичним друштвеним и моралним образовањем. Питао сам се да ли би нас победа Трампа удаљила од спољних ратова, праћених катастрофама у унутрашњој политици које би могле изабрати правог реформатора. Али не видим само полусвесне неадекватне реформаторе у понуди, са малим или нимало шансама за избор. Тако да очекујем да ће бити потребан катализам, вероватно након генерацијског економског пада.
Ако прво не дође до нуклеарне катаклизме, а сви знаци говоре да је то превише вероватно.
Пинхеад О'Реилли има своје еквиваленте у влади и друге који „саветују“ (читај врше притисак) Трампа, без сумње. Шта кажете на петицију коју је потписало што више бивших владиних званичника у којој се инсистира на мирним односима са Русијом и свему што то подразумева, односно разумном третману украјинског питања, МХ17, „хаковања“ и наравно Сирије. То би се све могло спојити у једно питање: Слажете се са Русијом! Већ знамо шта војно-индустријска-обавештајна-МСМ-естаблишмент (Реп/Дем) мисли о томе. Али овај „рат“ нам је потребан пре него што почне врући рат, који може бити наш последњи.
Добра идеја, Мицхаел. Можда ће бити потребно неколико месеци да се споје хиљаде контаката, пронађу посредници са познатијим и провере њихови одговори, али било би вредно тога. Требало би да буде двостраначки, фокусирајући се на Репубс да утичу на Трампа, а Демс да утичу на мрачне државне Обомбере. Заузет сам припремама парница за грађанска права, па то морам препустити другима.
Врло добро речено. Нека историјска позадина за ову ситуацију налази се у „Ратни профитери и корени рата против тероризма“, за читаоце који је нису видели.
http://warprofiteerstory.blogspot.com
Добро је видети да је Трамп у стању да прозове очигледно лицемерје и пропаганду масовних медија, будући да је био његова мета. Остаје да се види да ли он то може да прошири на генерално продуктивну и мирољубиву спољну политику.
Сада бих желео да га видим како уравнотежи протекционизам који желе његове присталице, тако што ће предложити увозну таксу како би се сви увезени производи довели до њихове велепродајне вредности из САД, која би била потрошена искључиво на развојну помоћ изворној држави, којом би пажљиво управљали ентитети у САД. Ово би се прилагођавало у зависности од квалитета живота одређеног добављача.
„Покушаји САД-НАТО-а да ојачају украјинске снаге и прикривени покушаји деградације источноукрајинских побуњеничких снага уочи обнове непријатељстава само су се убрзали под председништвом Доналда Трампа, али нису јењавали.
„За геополитичке аналитичаре, разумевање стварних интереса који покрећу непријатељства и конфронтацију између Вашингтона, Лондона и Брисела наспрам Москве, који се одвија директно и индиректно, помаже да се пробију кроз политичку реторику и идентификују стварне мотивације и посебни интереси који стоје иза њих у покретању овог рата напред. без обзира ко седи у Белој кући.
„Према свим стварним показатељима, чини се да ће се рат у Украјини само проширити, не упркос напорима САД под председником Трампом да учине супротно, већ управо зато што амерички специјални интереси планирају да искористе Трампову намерно обмањујућу и празну реторику као покриће за поновно распламсавање непријатељстава. драстично него пре прекида ватре.
„Баш као што су САД глумиле приближавање Ирану у покушају да Техеран насликају као неразумно агресиван и незахвалан за америчке симпатије уочи непријатељстава која су увек требало да се шире, Трампов лажни афинитет према Русији и њеном политичком руководству брзо ће се претворити у 'жаљење' као Русија је приказан као искориштавање америчке „добре воље“, „присиљавање“ Америке да се јаче укључи у украјинску кризу коју је сама запалила између 2013-2014.
Рат САД и НАТО-а наставља да пузи на исток
Аутор Улсон Гунар
http://landdestroyer.blogspot.com/2017/02/us-nato-war-continues-to-creeps-east.html
Пређите на 1:10 да бисте чули како сенатор Грејем окупља украјинске снаге „Ваша борба је наша борба.“:
https://www.youtube.com/watch?v=5Eds-8P0VfA
Какав безумни дриблинг. Мислите да је Трамп све ово време глумио жељу за детантом? А сврха је „да обезбеди покриће“? ВТФ да ли то уопште значи? Од кога му треба „покриће“? И зашто би потрошио толики политички капитал и преузео толике интересе за тако етеричну сврху?
Искрено, људи морају чешће да се повуку и рационално размишљају пре него што објаве такве тврдње.
Још једна згодно заборављена чињеница је да је Монсанто купио стотине хиљада хектара врхунског украјинског пољопривредног земљишта и да син Џоа Бајдена седи у управном одбору Монсанта, ерго, демократски изабрани председник Украјине морао је да оде јер је био наклоњен Русији . Зашто неко мисли да је свака посета Џоа Бајдена Кијеву била праћена најопаком реториком против Русије и руског говорног становништва Украјине? И он је попут Хилари у жудњи за ратом против Русије.
Тренутна интервенција виђена очима мале девојчице. https://rtd.rt.com/films/trapped-donetsk/
Мике, хвала ти на линку!