Ексклузивно: Амерички народ добија веома искривљен поглед на сиријски рат – много пропаганде, мало истине – укључујући и од једног од модератора друге председничке дебате, пише Роберт Пари.
Аутор Роберт Парри
Како је Марта Раддац из АБЦ Невса поставила своје питање о Сирији у другој председничкој дебати показује зашто су мејнстрим амерички медији, са својим дубоко укорењеним пристрасностима и неспособношћу да се носе са сложеношћу, постали таква покретачка снага за шире ратове, па чак и претњу за будућност планете.
Радатз, главни дописник мреже за глобалне послове, представио је сиријски сукоб као једноставно случај варварске агресије сиријске владе и њених руских савезника против сиријског народа, посебно невиних који живе у Алепу.
„Пре само неколико дана, Стејт департмент је позвао на истрагу ратних злочина сиријског режима Башара ел Асада и његовог савезника, Русије, због њиховог бомбардовања Алепа“, рекао је Раддац. „Ово следеће питање долази преко друштвених медија преко Фејсбука. Дајан из Пенсилваније пита, да сте председник, шта бисте урадили у вези са Сиријом и хуманитарном кризом у Алепу? Није ли то много слично Холокаусту када су САД чекале предуго пре него што смо ми помогли?"
Уоквиривање питања обезбедило је одговор бившег државног секретара Хилари Клинтон о њена одлучност да прошири војну интервенцију САД у Сирији укључити „зону забрањеног лета“, за коју амерички војни команданти кажу да би захтевала масивну операцију која би убила много Сиријаца, како војника тако и цивила, како би се елиминисали софистицирани системи противваздушне одбране Сирије и њене ваздушне снаге.
Али Раддатзово оптерећено питање је такође било начин утицаја – или довођења у заблуду – јавног мњења САД. Размислите на тренутак како је искреније и уравнотеженије питање могло да изазове сасвим другачији одговор и промишљенију дискусију:
„Ситуација у Алепу представља срцепарајућу и страшну забринутост. Борци Ал Каиде и њихови побуњенички савезници, укључујући и неке које су наоружале Сједињене Државе, сакривени су у неким насељима источног Алепа. Они су испаљивали ракете на центар и западне делове Алепа и пуцали су на цивиле који су покушавали да напусте источни Алеп кроз хуманитарне коридоре.
„Изгледа да ови терористи и њихови 'умерени' побуњенички савезници користе десетине хиљада цивила који су још увек у источном Алепу као 'живи штит' како би створили симпатије западне публике када сиријска влада настоји да искорени терористе и друге побуњенике из ова насеља са ваздушним нападима у којима су погинули и наоружани борце и цивили. У таквим околностима, каква би требало да буде улога САД и да ли је то била страшна грешка снабдети ове борце софистицираним ракетама и другим оружјем, с обзиром на то да је ово оружје помогло Ал Каиди да заузме и задржи територију?“
Стајање на страну Ал Каиде
Раддатз је такође могао да примети да је кључни разлог зашто недавно ограничено примирје није успело тај што су „умерени“ побуњеници у источном Алепу, које подржавају САД, одбили захтев државног секретара Џона Керија да се одвоје од Ал Каидиног Нусра фронта, који сада себе назива Сиријским освајачким фронтом.
Уместо да прекину везе са Ал Каидом, неки од ове „умерене“ побуњеничке групе су поново потврдиле или прошириле своје савезе са Ал Каидом. Другим речима, јавно је откривено да је разлика званичног Вашингтона између терориста Ал Каиде и „умерених“ побуњеника углавном мит. Али стварност да побуњеници уз помоћ САД сарађују са терористичком групом која је извела нападе 9. септембра компликује преферирани мејнстрим наратив Башара ал-Асада и Владимира Путина „лоши момци“ наспрам побуњеника „добри момци“.
Да је Раддатз поставила своје питање са сложенијом стварношћу (уместо поједностављеног, пристрасног облика који је одабрала) и да је Клинтонова и даље одговорила својим рецептом „зоне забрањеног лета“, очигледан наставак би био: „Не би зар таква војна интервенција не представља агресивни рат против Сирије кршењем Повеље Уједињених нација и Нирнбершких принципа?
„И зар таква стратегија не би ризиковала да преокрене војни баланс унутар Сирије у корист Ал Каиде и њених џихадистичких савезника, можда чак и њене спинофф терористичке групе, Исламске државе? И шта би онда урадиле Сједињене Државе, ако би њихово уништење сиријских ваздушних снага довело до тога да се црна застава џихадистичког терора вијори над Дамаском, као и над целим Алепом? Да ли би администрација Клинтон-45 послала америчке трупе да зауставе вероватни масакр хришћана, алавита, шиита, секуларних сунита и других „јеретика“?“
Постојала би и друга очигледна и важна питања која би објективнија Марта Радац поставила: „Да ли би ваша зона забрањеног лета укључивала обарање руских авиона који лете унутар Сирије на позив сиријске владе? Може ли такав сукоб изазвати ескалацију суперсиле, можда чак и довести до нуклеарног рата?"
Али таква дискусија није дозвољена унутар оквира мејнстрим америчких медија. Постоји неизречена претпоставка да Сједињене Државе имају неоспорно право да нападну друге земље по својој вољи, без обзира на међународно право, а постоји проучавано ћутање о овом лицемерју чак и када амерички Стејт департмент хвали светост међународног права.
Чији ратни злочини?
Радатзово позитивно позивање на Стејт департмент који оптужује сиријску и руску владу за ратне злочине даље указује на запањујући недостатак самосвести, слепило за сопствену кривицу Америке у том погледу. Како било који амерички новинар може да стави такве слепе око чак и недавних америчких ратних злочина, укључујући илегалну инвазију на Ирак која је довела до смрти стотина хиљада Ирачана?

Председник Џорџ В. Буш у летачком оделу након што је слетео на УСС Абрахам Линколн да би одржао говор „Мисија завршена“ о рату у Ираку 1. маја 2003.
Док је Раддац спомињала „срцепарајући снимак петогодишњег сиријског дечака по имену Омран како седи у колима хитне помоћи након што је извучен из рушевина након ваздушног удара у Алепу“, изгледа да она нема сличне симпатије према закланим и осакаћеним деца Ирака која су страдала од америчких бомби – или народ Јемена који се суочио са продуженим ваздушним нападом из Саудијске Арабије употребом америчких авиона и убојних средстава које су испоручиле САД.
Што се тиче Ирака, постојао је случај на почетку рата предвођеног САД када је председник Џорџ В. Буш погрешно помислио да ирачки диктатор Садам Хусеин можда једе у ресторану у Багдаду, па су га амерички ратни авиони сравнили са земљом, убивши више од десет цивила, укључујући децу и млада жена чије је тело без главе извукла њена мајка.
„Када је сломљено тело 20-годишње жене извучено прво торзо, а затим њена глава“, пренео је Асошиејтед прес, „њена мајка је почела неконтролисано да плаче, а затим се срушила“. Лондон Индепендент је навео овај напад на ресторан као онај који представља „јасна повреда” Женевске конвенције забране бомбардовања цивилних циљева.
Али такве цивилне смрти нису биле од интереса за главне америчке медије. „Америчке говорне главе... изгледа да никада нису размишљале о овом питању“, написао је Ерик Боехлерт у извештају о извештавању о америчком рату за Салон.цом. „Свакако се нису задржавали на сликама пакленог људског покоља остављеног након тога.
Хиљаде других цивилних смрти биле су подједнако ужасне. Саад Абас (34) је рањен у америчком бомбардовању, али је његова породица настојала да га заштити од већег ужаса. У бомбардовању су погинуле његове три ћерке Марва, 11; Табарек, 8; и Сафију, 5 која је била центар његовог живота. „То није била само обична љубав“, рекла је његова жена. „Био је луд за њима. Није било као код других очева.” [НИТ, 14. април 2003.]
Ужас рата такође је ухваћен у судбини 12-годишњег Али Исмаеела Абаса, који је изгубио две руке када је амерички пројектил погодио његов дом у Багдаду. Алијев отац, његова трудна мајка и његова браћа и сестре су сви убијени. Док је безруки Али евакуисан у кувајтску болницу, постајући симбол америчког саосећања према повређеним ирачким цивилима, дечак је рекао да би радије умро него да живи без руку.
Због ужаса нанетог Ираку – и хаоса који је из тога произашао који се сада проширио широм региона и Европе – Радац је могао да пита Клинтонову, која је као амерички сенатор гласала за илегални рат, да ли осећа икакву одговорност за овај покољ. Наравно, Раддатз не би поставио то питање јер су амерички мејнстрим медији готово универзално били у вези са ратом у Ираку, што помаже да се објасни зашто практично није било одговорности за те ратне злочине.
Пустити Клинтонову
Дакле, Клинтонова није била под притиском својих ратних пресуда у вези са Ираком или либијском „променом режима“ коју је заговарала 2011. године, још једним ратом избора који је трансформисао некада просперитетну северноафричку нацију у пропалу државу. Радатзово пристрасно уоквиривање је такође ставило републиканца Доналда Трампа у дефанзиву због отпора још једном америчком пројекту „промене режима“ у Сирији.

Државни секретар Хилари Клинтон на конференцији за новинаре 9. септембра 2012. (фотографија Стејт департмента)
Трамп је остао да мрмља неке десничарске речи које су покушавале да нападну Клинтонову као меку Сирију, покушавајући да је повеже са одлуком председника Барака Обаме да не бомбардује сиријску војску у августу 2013. након мистериозног напада гасом сарин у близини Дамаска, који се догодио шест месеци након што је Клинтонова поднела оставку на место државног секретара.
Трамп: „Била је тамо као државни секретар са такозваном линијом у песку, која…
Клинтон: „Не, нисам. отишла сам. Мрзим што те прекидам, али у неком тренутку...
Трамп: „У реду. Али били сте у контакту - извините. Био си…
Клинтон: „У једном тренутку морамо да извршимо проверу чињеница.
Трамп: „Били сте у потпуном контакту са Белом кућом и можда вас је, нажалост, Обама вероватно још увек слушао. Мислим да те више не би много слушао. Обама повлачи црту у песку. Широм света се смејало шта се догодило.”
Утуая Обаму што није бомбардовао Сирију – након што су америчке обавештајне службе изразиле сумњу да је напад сарином заправо извела Ал Каида или сродна група која покушава да превари америчку војску да нападне сиријску владу – Трамп је можда задовољио своју десничарску базу, али је одступио од свог генерално мање ратног става о Блиском истоку.
Он је то пратио са још једна лажна десничарска тврдња да су Клинтон и Обама дозволили Русима да напредују у погледу нуклеарног оружја, рекавши: "наш нуклеарни програм је доста заостао, а они су подивљали са својим нуклеарним програмом. Није добро."
Тек након што је напао Клинтонову да није милитаристички настројена, Трамп је рекао неколико ствари које су имале смисла, иако у свом несувислом стилу подругљивости.
Трамп: „Сада, она говори оштро, она говори заиста оштро против Путина и против Асада. Она говори у корист побуњеника. Она чак и не зна ко су побуњеници. Знате, сваки пут када ухватимо побуњенике, било да је у Ираку или било где другде, наоружавамо људе. И знаш шта се дешава? Они су на крају гори од људи [које ми збацимо].
"Погледати на шта је урадила у Либији са [Муамером] Гадафијем. Гадафи је изашао. То је хаос. И, иначе, ИСИС има добар део своје нафте. Сигуран сам да сте то вероватно чули.” [У ствари, без обзира да ли је неко чуо или не, то није тачно. Током текућих политичких и војних сукоба, Либија је била блокирана да продаје своју нафту, која се испоручује морем.]
Трамп је наставио: „То је била катастрофа. Јер чињеница је да је скоро све што је урадила у спољној политици била грешка и била је катастрофа.
„Али ако погледате Русију, само погледајте Русију и погледајте шта су урадили ове недеље, где се слажем, она није била тамо, али је вероватно консултовала. Потписујемо мировни споразум. Сви су узбуђени. Па, оно што је Русија урадила са Асадом и, узгред, са Ираном, који сте учинили веома моћним најглупљим договором који сам можда икада видео у историји склапања договора, споразум са Ираном, са 150 милијарди долара, са 1.7 милијарди долара у готовини, што је довољно да испуни ову просторију.
„Али погледајте тај договор. Иран сада и Русија сада су против нас. Дакле, она жели да се бори. Она жели да се бори за побуњенике. Постоји само један проблем. Не знаш ни ко су побуњеници. Па која је сврха?"
Иако се не може окривити Раддатз за Трампово расуто размишљање – или за Клинтонову јастребовштину – неуспех модератора да уоквири сиријско питање на чињеничан и нијансиран начин допринео је овој опасно заваравајућој „дебати“ о озбиљном питању рата и мира.
Сигурно није први пут да су мејнстрим амерички медији изневерили амерички народ на овај начин, али – с обзиром на улог могућег нуклеарног рата са Русијом – овај пропагандистички стил „новинарства“ брзо постаје егзистенцијална претња.
Истраживачки репортер Роберт Парри објавио је многе приче Иран-Цонтра за Асошиејтед прес и Њузвик 1980-их. Можете купити његову најновију књигу, Америчка украдена прича, било у штампај овде или као е-књига (од амазонка барнесанднобле.цом).
Искрено, био бих шокиран да је тај ратни дописник који се представљао као новинар правилно поставио питање. Али она није била довољно компетентна да то уради. Мада се заиста питам да ли је питање (које је поставио гледалац) требало да буде постављено на начин на који је било, јер не мислим да људи ван преститутских медија смишљају све те преамбуле својих питања. У том погледу, није ме разочарала. Била је шилинг за естаблишмент, који се смртно плаши да ће изгубити контролу ако Доналд Трамп заиста победи на овим изборима популарности.
Хвала Роберте Парри! Узео сам слободан дан и ухватио корак са светским махинацијама уобичајених осумњичених. Након што сам прочитао неколико чланака са многих различитих сајтова за вести, морам да кажем да је ваш став до сада најискренији и најјаснији. Прочитао сам (на пример) неколико чланака у којима аутори, који наизглед покушавају да буду непристрасни, настављају да понављају идеју да Обама није успео да нападне Сирију преко „црвене линије“ коју је прешао напад отровним гасом у Сирији. Нема везе што је доказано да су то били 'побуњеници'. Затим се помиње улога Русије у обарању ракете МХ17, као да је доказан доказ да је оборен ракетом… а није. Било је још много примера... опсензивно од стране новинара који су били 'уравнотежени и фер алтернативни медији', што, кроз перпетуирање постојећих лажи као прихваћене истине, нису. Открио сам да заиста постоји много, много такозваних алтернативних сајтова за вести који су лоши колико и МСМ. ВИЦЕ Невс је лидер у овом одељењу. Хвала вам још једном на бројним чланцима које сте направили да бисте информисали људе о истини, а не истини како је ви видите. Веома је цењено и веома потребно.
Године 1996. истакнута америчка неоконзервативна/ционистичка „Студијска група“ припремила је за премијера Израела извештај „Чиста пауза“ који се сматрао „неком америчко-израелским неоконзервативним манифестом“ који је у суштини позивао Израел да предузме кораке да преуреди читав Средњи Исток.
Чини се да је ово био план који нас је довео тамо где смо данас.
https://www.youtube.com/watch?v=9RC1Mepk_Sw
Да ли неко зна како да дође до текстова нацрта резолуција представљених Савету безбедности УН 8. октобра? Све што сам могао да нађем је ово:
http://www.un.org/press/en/2016/sc12545.doc.htm
Ово има реакције разних страна на нацрте, али не и саме текстове. Ово ми изгледа перверзно. Зашто нам није дозвољено да видимо праве текстове нацрта?
Исто важи и за разговоре у Лозани у суботу. Важно је шта ови људи кажу. Записник треба објавити (још боље, снимити на видео).
Оне од вас који разумеју немачки можда ће занимати моји коментари овде: http://www.opednews.com/articles/Russia-Reads-US-Bluster-as-by-Ray-McGovern-Putin_Russia-And-China_Russia-And-Us-Conflict_Syria-161011-932.html. Мислим на програм дискусије на немачкој телевизији пре неко вече који је био изненађујуће поштен.
Влада САД и њихови медији не раде ништа осим лажи, тако да ту нема изненађења. Оно што се дешава у Сирији је исти програм који је америчка влада користила у Ираку, Авганистану, Либији и многим другим нацијама – подржите тероризам, а затим уперите прст у неког другог. https://waitforthedownfall.wordpress.com/get-bashar-al-assad/
Да ли је угурао наранџу у међуножје свог набујалог авионског апартмана
Зашто неко ко је упућен гледа хроме стреам медије? Или дебата по том питању. Да ли ће ваш глас направити разлику? Можда посматрате као облик менталног самосакаћења. Чим је постављено питање и та досадна жена је још једном почела да лаже, признајем, нисам више могао да се повредим.
Бог благословио Америку, заиста нам треба благослов или два.
Ја на пример седим овде и читам док држим овај мали телевизор укључен са искљученим звуком. Када с времена на време подигнем поглед и видим нешто занимљиво и можда вредно труда (веома ретка прилика), онда сам укључио звук. КТ ипак сте у праву, наши МСМ медији нису од користи. Мада, свако јутро и с времена на време током дана бацим поглед на ХуффПо, Друдге и Бриебарт, само да добијем очитавање температуре колико смо још увек подељени. Приметио сам нешто заиста узнемирујуће да је за време урагана Метју Друџ био доле, док је његов ривалски либерал (олако кажем либерални) колега ХуффПо био у стратосфери са узбуђењем, и видео како сада време претварамо у десно лево , црвено плаво, либерално конзервативно питање ме је убедило да смо предалеко отишли да бисмо спасли. Наши медији, између осталог, одлично раде посао освајања и поделе….тако се нећемо спајати око једне теме. Један глас, то не може имати. МСМ треба разбити на много независних мањих делова.
На крају, можда нећу гласати, а ако будем гласао, биће то за Џил Стајн.
Ви Јевреји се заиста држите заједно, зар не, Џо?
Мислим да није Јевреј. И шта ти је Јилл Стеин урадила.
Зашто би се неко заиста изненадио? Озбиљно!
И као и увек, Роберт Парри успева.
Западни медији широм света су сада претежно десничарски и имају тенденцију да извештавају о причама у стилу „саопштења за јавност“ које су дале владе као чињенице.
Постављање питања у вези са сиријским и руским ратним злочинима било је толико фарсично и засновано на лажној премиси. Једина легитимна страна сила у Сирији је Русија, са евентуалним изузетком Ирана, ако тамо имају снаге. СВЕ друге стране нације које се боре у Сирији су прекршиле међународно право.
Пронађите озбиљног истраживачког новинара или страног дописника у БИЛО КОМ западном медију. Они не постоје.
Огроман број доказа сугерише да је план за инвазију на Сирију направљен годинама пре него што се напад икада догодио. Затим, уз пажљиву манипулацију и наоружавање такозваних 'умерених' побуњеника да нападну стратешке сиријске области, предвиђеног бруталног одговора владе и напада сарином са 'лажном заставом', коалиција зла је имала своје оправдање да коначно изврши инвазију.
То је књига коју су пратили изнова и изнова, али изгледа да су људи толико заглупљени, да дозвољавају да то прође сваки пут. Тужна је то оптужница и за наше медије и за народ уопште.
„Пропаганда се врло често описује као манипулација у циљу промене идеје или мишљења да би се појединци 'поверовали' у неку идеју или чињеницу, и на крају да би се приклонили некој доктрини - све је то умно. Покушава да убеди, да донесе одлуку, да створи чврсту приврженост некој истини. Ово је потпуно погрешна линија размишљања: посматрати пропаганду као још увек оно што је била 1850. значи држати се застарелог концепта човека и средстава за утицај на њега; то је осудити себе да ништа не разуме о пропаганди. Циљ модерне пропаганде више није да модификује идеје, већ да изазове акцију. Више није да се промени приврженост доктрини, већ да се појединац натера да се ирационално држи процеса деловања. Није више да се трансформише мишљење, већ да се пробуди активно и митско веровање.”
– Жак Елул, Пропаганда
https://monoskop.org/images/4/44/Ellul_Jacques_Propaganda_The_Formation_of_Mens_Attitudes.pdf
Сјајан комад Боб. Обавезно прочитати.
Оно што заиста надопуњује је јучерашња конференција за штампу Џона Кирбија о Сирији и Јемену, ово је још једна ниска тачка америчке политике. То је свакако у складу са извештајима о „руској кривици“ за МХ17 и „руској агресији у Украјини“, ако није ни испод тог нивоа. Изненађен сам да је државна влада то уопште објавила: http://www.state.gov/r/pa/prs/dpb/2016/10/263001.htm#SYRIA. Срамота. Имате осећај да је неким новинарским испитивањем постало жао господина Кирбија и дало му одушка…. Питам се само шта ћемо добити са те две сјајне звезде које се такмиче за следећег председника САД, од света ће се тражити пуно стрпљења... Надам се да ће успети да сачувају живце и игноришу све потенцијалне провокације које су пред нама.
Већ много година је зовем Марта Нази. Еј-Би-Си је био главни канал на који идем ради повремене дозе пропаганде најмање деценију. Моја фасцинација гротеском ме стално враћа. Чланак готово имплицира да је господин Парри очекивао нешто боље од ове вештице. Ако јесте, не водите добро евиденцију о Гоеббеловој љубавној деци.
Сматрам да је ужасна за гледање, али та ружноћа бледи у поређењу са њеним срцем и умом. Волео бих да је Еј-Би-Си замени за мање језивог фашисту, али чак и са Мартом на АБЦ-у, ЦБС и НБЦ ми је теже да гледам.
„Радац, главни дописник мреже за глобалне послове, представио је сиријски сукоб као једноставно случај варварске агресије сиријске владе и њених руских савезника против сиријског народа.
Ово није био неспоразум или засновано на непознавању стварне ситуације у Сирији, то је сврсисходна пропаганда са једног од бројних пипака Америчке Правде, темељно корумпираних медија.
Господине Парри, дајте нам чланак о путовању председника Путина у Турску 11. октобра. Председник Путин је дипломатски геније, али ово је његово највеће достигнуће и тотални „промена игре“ (не свиђа ми се та фраза, али ако се примењује било где овде) за „ситуацију“ у Сирији. Браво председниче Путин!!!!!
Тачно. Што се мене тиче, ти такозвани новинари помажу и подржавају РАТНЕ ЗЛОЧИНЕ. Радац није ништа бољи од Јулијуса Штрајхера или Алфреда Розенберга, „новинара“ и „филозофа“ – обојица су обешени у Нирнбергу.
Такозвани новинари данас рачунају на ослобађајућу пресуду или никада неће бити позвани на одговорност за своје пропагандистичке напоре.
Ханс Г. Фриче је радио за немачку владу у новим масовним медијима радија. Септембра 1932. постављен је за шефа Драхтлосер Диенст-а (бежичне новинске службе). Придружио се НСДАП (нацистичкој партији) маја 1933. године.
Под министарством Рајха Јозефа Гебелса наставио је да води радио одељење пре него што је унапређен у Одсек за вести у Министарству. Средином 1938. постао је заменик Алфреда Бернда у Немачкој штампи. Одговорна за контролу немачких вести, агенција се такође звала Одељење за кућну или домаћу штампу. У децембру 1938. постављен је за начелника Одељења за матичну штампу. У мају 1942. Гебелс је преузео личну контролу над дивизијом, а Фриче се вратио на рад на радију у Министарству као опуномоћеник за политичку организацију Великонемачког радија и шеф Одељења за радио у Министарству.
Фриче је завршио рат као министарски директор у Пропагандаминистериуму (Рајхско министарство јавног просвећивања и пропаганде). Био је присутан у берлинском Фиреровом бункеру током последњих дана Адолфа Хитлера. Након што су га Совјети затворили, Фриче је послат у Нирнберг, где му је суђено пред Међународним војним судом.
Фриче је оптужен за удруживање ради чињења злочина против мира, ратних злочина и злочина против човечности. На својим позицијама у пропагандном апарату нацистичке државе, Фриче је играо улогу у унапређењу завере за чињење зверстава и покретању агресорског рата.
Према речима новинара и аутора Вилијама Л. Ширера, присутнима је било нејасно зашто је оптужен. Ширер је приметио да „нико у судници, укључујући Фричеа, изгледа није знао зашто је он тамо – био је сувише мали – осим ако није био дух за Гебелса…”
Фриче је био један од само тројице оптужених који су ослобођени у Нирнбергу, заједно са Хјалмаром Шахтом (председник Хитлерове Рајхсбанке и нацистички министар економије) и Францом фон Папеном (конзервативни канцелар Немачке 1932. и вицеканцелар под Адолфом Хитлером 1933- 34.).
ЗОНА ЗАБРАЊЕНОГ ЛЕТЕЊА ЗА ИЗРАЕЛ….
1. Преговори о Блиском истоку безнуклеарној зони, укључујући Израел, главни
Блискоисточна нуклеарна енергија. Мора укључити насумичне инспекције, елиминацију
КАПАЦИТЕТА Израела да производи нуклеарно оружје или увози било који материјал за
тако и јаке санкције које доводе до јаких санкција и ембарга
за непоштовање и неодговорно понашање. Слично многим препорукама
у Генералној скупштини УН увек блокиран у Савету безбедности од стране САД
(у име Израела). Слично као „нуклеарни споразум“ за Иран са Русијом и Кином
преговарачке и надзорне улоге итд.
2. Зона забрањених летова у Израелу. Надамо се да улазимо дубоко у Израел постављених граница
споразумима УН пре много година и елиминисањем опсада, зидова итд. Одређивање
Израелски ратни злочини против оних који су наводно
Израелски мандат, али уместо тога под израелским војним законом.
Ово је само почетак.
—Петер Лоеб, Бостон, МА, САД
Амерички народ ће и даље бити завараван - осим ако се не образује.
Престаните да се ослањате на МСМ у власништву 6 конгломеата, који сви говоре исто.
Постоји низ других извора за читање, нема изговора јер је само неколико кликова на паметном телефону или рачунару да бисте пронашли друге изворе. Они то могу лежећи у свом кревету!!!
Веза за Индепендент причу о бомбашком нападу на ресторан у Багдаду је мртва.
Наводе о „срцепарајућем видео снимку петогодишњег сиријског дечака по имену Омран“ изнели су лажни „спаситељ грађана“ Бели шлемови, протерористички пропагандни пројекат који су креирале Уједињено Краљевство и САД и „проверен чињеницама ” од лажних „грађанских истраживачких новинара” у Беллингцат-у.
Брзо ширење лажних вести од стране пропагандних перача као што су Беллингцат, Бели шлемови и Сиријска опсерваторија за људска права омогућава владиним фракцијама да следе своје планове „промене режима“.
Лажне „грађанске истражитеље“ попут Беллингцата користе агресивније фракције у западним владама које настоје да саботирају мировне напоре у Украјини, Сирији и другим деловима света.
Невладине организације: Оснаживање грађана или оруђе информационог рата?
https://www.youtube.com/watch?v=ro1byfe5vUM
„Бели шлемови су створени 2013. године уз финансирање западних влада у обуци за британског плаћеника по имену Џејмс ла Мерсије. Који је раније деловао као плаћеник штитећи гасна поља у УАЕ. Он се усељава у јужну Турску са новцем Стејт департмента и британског Форин офиса да обучи групу хитних одговора. Новац који је његова група почела да прима, прво у стотинама хиљада, а затим у милионима, дошао је преко УСАИД-а, канцеларије за транзиционе иницијативе Агенције Сједињених Држава за међународни развој […], политичког огранка УСАИД-а, огранка који је промовисао промену режима и политичку субверзију широм света“.
Новинар Макс Блументал дели своју најновију истрагу о компанији за односе с јавношћу Сириа Цампаигн и Белим шлемовима које подржава УСАИД, а обе позивају на зону забране летова у Сирији.
https://www.youtube.com/watch?v=BCTLAb5G6UI
Моја недеља након те чудне председничке дебате је сада завршена, захваљујући Роберту Парију. Тако сам срећан што видим да је господин Парри звани Мартха Раддатз избачен, због њене добро неоновинарске искошене формулације. Ова дебата од 10. била је у мом руднику најгора када је у питању колико је искоса постављено питање кандидатима. Да не спомињемо како ниједан кандидат није показао да има било какву стварну вредност да понуди америчкој јавности када је у питању решење за наше бројне проблеме. И Доналд и Хилари су бацали примедбе и нејасне изјаве по целој бини у градској кући.
Рекао сам то раније, и поновићу… Цели ови избори су намештени. Не знам да ли је господар лутака Ротшилд, или Рокфелер, или неко попут Сороша, али наша такозвана америчка демократија је отета. Процуреле е-поруке Хилари тврде како су Клинтонови више волели Трампа три месеца пре него што је Трамп чак најавио своју кандидатуру...случајност, на то питање можете тихо да одговорите себи, јер не бисте желели да вас назову лудаком завере, зар не?
Џо, пратио сам твоје промишљене идеје.
Као што је господин Парии изнео, то је било питање које је осмишљено без икаквог одговора. Клинтонова је била прва, Бла Бла зона без летења, подршка побуњеницима спаси децу, можда рат са русијом.
Трамп.1 Рекавши Клинтоновој „не знаш ко су побуњеници….
Трамп 2 Апело, нестало је, не може се спасити.
ТРумп3 Снажно удари ИСИС, окупи се са Русијом и удари ИСИС.
Доведите сваку од ових изјава до логичног закључка.
2. Непосвећени политици Асада морају отићи
3 Једини начин на који би САД и Русија могле да се комбинују био би да пређу на руску политику која је препуштена сиријском народу да одлучује, што би најисправније било секуларни Асад.
Пажљиво сам пратио Трампа, а у последњих 6 месеци је рекао и у вези са Сиријом. Трећи светски рат око Сирије, молим вас….. (слично као и у мом писању, он понекад није јасан, међутим тон је био на последњој речи Плллллееееае, што значи да се противио да су САД у ситуацији без вредности за САД
Молим вас... немојте мислити да ја не сматрам да нешто од онога што Трамп каже није провокативно, или да је све што каже погрешно. Има доста пута када Доналд излази са коментарима који имају смисла. У том погледу он изгледа као прави кандидат. Да се било који, Хилари или Доналд, супротставе другом кандидату бољег резултата, ко зна какав би био исход. Демократе, замишљам, када нико није у близини да их чује, кажу како не могу да преболе колико је Хилари лоше. Надам се да ће мајстори лутака увидети потребу да се побољшају услови у нашем свету и да дозволе да се догоде вредне потребне ствари. Свет не може да настави да иде у овом тренутном правцу и да буде место где се може напредовати.
У добру и злу, барем Израел има пса у борби, али какве везе САД имају са свим тим?
Апсолутно ништа.
Да ли је још неко приметио како је Путин ударна тачка за све више ТВ комичара?
Трамп. Са пријатељима попут Путина коме су потребни непријатељи? Да ли сам у праву или сам у праву? ЛОЛОЛОЛОЛОЛОЛ
Са становишта Израела, ми смо само гомила корисних идиота.
Добро ….?
Увек је у реду када то уради изузетна нација јер су нам намере увек чисте, или нека таква будала. Али тако размишљају ови идиоти.
„Наше“ намере су увек чисте, у реду – чисто злато..
„Док су САД обуставиле сарадњу на билатералним каналима са Русијом у вези са Сиријом и да су јој експлицитно запретиле још 'врећи за лешеве', основни и неизречени циљ овог помахниталог понашања и континуиране медијске и пропагандистичке кампање оклевања је стварање ометања на глобалном нивоу, пројектовати Русију и Сирију као суштински 'зликовце' и натерати их да предузму акције које би вероватно изазвале више критике и, ако је потребно, насиља. Пројектујући Русију и Сирију као „бруталне“, САД стварају оправдање за упумпавање више џихадиста у Сирију, слање више оружја, а затим ову ситуацију осликавају као још један устанак против Асадове „бруталности“. Иако је управо овако организован рат 2011. године, то такође показује кога САД третирају као свог правог непријатеља. Пажљиво читање недавних догађаја показује, а како су неки недавни докази још једном потврдили чињеницу, САД никада нису третирале ове прокси и терористичке групе као своје праве мете. За САД, победа у Сирији, која се може постићи само Асадовим падом, остаје примарни циљ, а терор умрежава своје примарно оруђе за постизање тог циља. Русија и Сирија су главне препреке на путу ове победе и, као такве, прави непријатељ САД. Отуда и тренутна ескалација.
„[…] сарадња између САД и Русије никада не би могла да се деси због двојне стратегије САД и да мир не може да се поврати све док такве групе и даље добијају подршку од САД и њених савезника, недавна ескалација од стране САД такође јасно ставља до знања да САД не третирају ове терористичке групе као примарног непријатеља; за то, Русија и Асад остају главни 'непријатељи'.
„Ова конкретна позиција објашњава званично омаловажавање Русије и Сирије од стране САД због њихове „бруталне“ офанзиве у Алепу и такозваних „ратних злочина“ које су починили. Ово такође објашњава зашто су САД прекршиле споразум о прекиду ватре и како су прокси групе искористиле време да се реорганизују и добију залихе оружја како би се припремиле за следећу фазу борбе која се може одвијати не само у Алепу и око њега, већ може такође укључити руско поморско логистичко постројење у Тартусу и оперативну групу Ратне морнарице као примарне мете.
Сиријска ескалација: амерички начин да спрече пораз
Аутор Салман Рафи Схеикх
http://journal-neo.org/2016/10/11/syrian-escalation-a-us-way-to-avert-defeat/
Ова серија есеја о Сирији је била одлична.
Где је Правда пронашла ратне злочинце у последњих четрдесет година. Убијање невиних људи на земљи. Ко прави Алкваду који прави талибане под светским тереристистичким пословним партнером САД. Пљачка будаласто арапско богатство нафте. Талбани су направљени да продају хероин од белог злата заврши људски живот уз помоћ Зије и Мултана да прикупи новац за убијање недужних људи на земљи. Ратни злочинци су САД и ванземаљци који су зарадили новац од будаластих Арапа и глупих У са обавештајних служби, али бенефецери су били Е. У и Велика Британија. Алијанси попут Британије који први праве Лоренса од Арабије и на тим основама је направљен Јамаха бин Ладен. Ратни злочинци су САД и глупи Арапи и похлепна тактика која игра за Британијом. Видите да су све индустрије Британске банке корумпирале незапослену младу нацију, али нас лупајте и утврдите зашто. Само пљачкање арапских глупости и луде Америке зависе од злих и похлепних алијанса. Положај у америчким доларима можете видети
Називање тога 'неуспехом' имплицира да је то била грешка, а не намерно лажно представљање чињеница како би се омогућило наставак тренутне политике (подршка терористима у Сирији). Одредите који одговор желите, а затим поставите питање на такав начин да изазовете тај одговор.
Погледајте само мејлове Подеста и инцестуозни однос између медија, великих корпорација и владе.
Зашто нико не признаје ту чињеницу да успостављање зоне забрањених летова захтева обавезу да се обарају авиони земаља које нису на одобреној листи? У случају Сирије, то би могло да укључи руске авионе. Какве би могле бити последице таквог поступка? То је питање које је Раддац требало да постави, али вероватно није размишљала о томе. Она, као и Хилари, не може да прескочи „спашавање живота“ променом режима.
Роб – „...али вероватно није сама размишљала о томе.” Ако смо добро размислили, можете се кладити да јесте. Она МОРА да се придржава граница да би задржала свој посао, тако да и ради.
„Она, као и Хилари, не може да прође кроз „спашавање живота“ променом режима. Мислим да је 'спашавање живота' последња ствар на коју Хилари мисли, али она користи 'спашавање живота' као претварање за рат. Њен главни циљ је да изведе Асада, али она не може да изађе и то каже. Где је био њен вапај за спасавање живота када су Ирачане клали? Нигде.
бацквардсеволутион – мислим да МСМ глумцима дајете превише заслуга. Они су, пре свега, преносиоци конвенционалне мудрости. Тако се уздижу у струци и задржавају посао. А да би одржали сопствену менталну равнотежу, они морају интернализовати конвенционалну мудрост ма колико она била плитка и недоследна. Нико од нас не зна са сигурношћу да ли Раддатз разуме или прихвата пуне импликације зоне забрањеног лета у Сирији. Претпостављам да није, или не би поставила тако погрешно питање. Могла је потпуно да избегне ту тему.
Што се тиче разлога за „спашавање живота“ за успостављање зоне забрањеног лета, имајте на уму да сам га ставио под наводнике како бих показао да то није Хиларина истинска мотивација. То би била промена режима, која је довела до катастрофе где год је то покушано. Неки људи никада не уче на својим грешкама.
Роб – вероватно си у праву. Кад год гледам Андерсона Цоопера на ЦНН-у (што сада ретко радим) и он излази са смешним једностраним питањима, увек мислим да мора да зна боље, да мора да лаже да би заштитио Хилари, али можда сте у праву, можда он не размишља дубље од онога што ради касније те ноћи. И у праву сте што се тиче интернализовања лажних информација, јер ме је срамота да признам да сам то сам урадио. Све је ствар заштите себе.
Повремено укључим ЦНН из наде да ће можда некако угледати светло од када сам се последњи пут укључио, али увек сам разочаран. Ове главе које говоре су заправо само продавци који продају елитну линију. Они нису слободоумни/истраживачки типови; они су конформистички кловнови. Увек сам им давао превише заслуга. Андерсон Купер заиста мора да верује у оно што говори, и због тога га жалим. Он живи у свом сопственом мехуру који је направио човек.
Хвала.
И/или жене и деца из Газе, међу многим другима који су били њихове жртве?
Како то неко поправља?
П: Како знате када се про-израелски неоконзервативци снажно залажу за војну интервенцију?
О: Када медији почну да верују да је ситуација „много налик на холокауст“.
Крајем 2011. америчка историчарка Дебора Липштат напала је америчке и израелске политичаре због, како је назвала, позивања на Холокауст у савремене политичке сврхе, за нешто што је мислила да је нарушило историју. Она је замерила председничким кандидатима Републиканске странке због говора који су 'повлађивали' евангелистичкој изборној јединици, колико и Републиканској јеврејској коалицији. Она је такође оценила да су „глупе“ примедбе Хауарда Гутмана о узрочно-последичној вези између муслиманског антисемитизма и израелско-палестинског сукоба. Она је повикала:
„'хистерију' и 'неурозе' многих Јевреја и Израелаца који упоређују тренутну ситуацију у Европи и на Блиском истоку са ером холокауста. 'Људи овде полуде, полуде. Нема нијанси, нема средине, узима било коју нијансу сиве и гази по њој. Нема гласова смирености, нема гласова разума, ни у овој земљи, ни у Израелу.
Види Цхеми Схалев. „Комплетан интервју са историчарком холокауста Дебором Липштат“, у Хаарецу, 16. децембра 2011.
У истом интервјуу, она је тврдила: „Ако антисемитизам постане разлог преламања вашег јеврејског погледа на свет, ако постане ваша призма, онда је то веома нездраво. Јеврејска традиција то никада није желела.” Током посете Лондону у септембру 2014, Липштат је критиковао израелску владу и рекао да је влада „појефтинила” сећање на холокауст користећи га да оправда рат.
Како се нешто може појефтинити ако је само плод маште Ротшилда? Имагинарни „Холокауст“ је планина кртичњака.
У праву.
Да ли заиста мислите да ће Русија извршити самоубиство због Сирије, да ли је Путин толико луд.
Да ли мислиш Црази Лике А Фок, ГС? Путовање председника Путина у Турску 11. октобра трајно је променило игру.
Погледајте колико је интервенција на Блиском истоку коштала САД.
ОБАМА И ХИЛАРИ СИГУРНО ЈЕСУ.
Чини се да је Марта Радиц дала свој печат на основу не питај не говори никоме осим америчкој војној страни било ког питања. Чини се да је она стручњак за причу коју војска представља и једва да је глас за независно новинарство. Можда је она прави патриота, али њена привилегија да говори као новинар је заснована на претпоставци поштеног извештавања, а не на њеној оданости сумњивој политици.
Не заборавите да потпишете моју петицију за заустављање „зоне забрањених летова“ у Сирији. Ево га линк.
https://secure.avaaz.org/en/petition/Avaaz_Stop_Avaazs_Neocon_no_fly_zone_for_Syria_petition/
РамбоДаве, петиције нису потребне. Путовање председника Путина у Турску 11. октобра забило је колац у срце вампира у зони забрањеној за лет.
Све ово је још један јасан доказ – ако је било потребно даље – да САД нису демократија, па чак ни република, већ корумпирана плутократија у којој избори нису ништа друго до груба шала. Њиме безусловно владају богати, а врло мало се дешава без њихове воље. Зато сви медији хорски лажу, и зато је Трамп толико омражен и клеветан. Колико год да је богат, он није у власништву естаблишмента. Клинтон је.
Али зашто је Трамп тако љубазан са ционистима – нашим непријатељем?
„У неком тренутку морамо да извршимо проверу чињеница овде." - овде овде! Хвала што сте то урадили. Волео бих да се то може урадити истовремено, укључујући и модераторе.
То је „Чуј, чуј“, М.
Дакле, ко контролише либијска нафтна поља? Можда не испоручују, али и даље контролишу.
Тачно, Роберте! Идеја да би нафта могла да не нађе тржиште само зато што је продају убилачки терористи који једу јетру је крајње смешна. Зар господин Пери није чуо за огромне количине ирачке и сиријске нафте коју ИСИС већ годинама кријумчари у Турску – велики део, узгред, завршава у Израелу?
Осим тога, зашто би се неко устезао да купује од ИСИС-а када је други највећи светски снабдевач нафтом Саудијска Арабија – која се од ИСИС-а разликује само по томе што је тамо дуже и што има краља уместо калифа? ИСИС није ништа друго до течна „суштина Саудијске Арабије“ која је процурила из Краљевине и преко Леванта.
Роберт Брус - добро питање. Након што је Гадафи побегао, али пре него што је убијен, Саркози из Француске и Камерон из Велике Британије били су у Либији и решавали детаље ко ће шта добити. Из Хилариних процурелих мејлова:
„Средином септембра 2011. француски председник Никола Саркози и британски премијер Дејвид Камерон отпутовали су у Триполи да се састану и изразе подршку лидерима нове владе Либије у оквиру Националног прелазног савета (НТЦ). Према упућеним појединцима, у склопу овог напора, двојица лидера, у приватним разговорима, такође намеравају да изврше притисак на лидере НТЦ-а да награде њихову рану подршку побуни против Моамера ал Гадафија. Саркози и Камерон очекују да ће ово признање бити опипљиво, у виду повољних уговора за француске и британске енергетске компаније које желе да играју важну улогу у либијској нафтној индустрији. Према овом извору, Саркози прилично снажно осећа да без француске подршке не би било револуције и да влада НТЦ-а мора да покаже да схвата ту чињеницу. […]
Истовремено, овај извор указује да влада Француске спроводи усаглашени програм приватне и јавне дипломатије да изврши притисак на нову/прелазну владу Либије да резервише чак 35% либијске нафтне индустрије за француске фирме, посебно највећа француска енергетска компанија ТОТАЛ.”
http://failedevolution.blogspot.ca/2016/09/clinton-emails-race-of-western-neo.html
Пуно ти хвала, Роберте, што си рекао како јесте и што си направио чињенични запис за први нацрт историје.
Без вашег неуморног рада, групна размишљања мејнстрим медија која отупљују ум би текла без супротстављања. Толико људи се не пита зашто наши долари од пореза иду на дизање цивила широм света у ваздух, или шта нам даје право на то. Није у реду!!!!
Американцима са испраним мозговима попут „Дајане из Пенсилваније“ боље је да се пробуде из својих америчких изузетних ступора или ће ускоро доживети холокауст у који никада неће веровати.
… изгледа да она нема сличне симпатије према закланој и осакаћеној деци Ирака која су страдала под америчким бомбама – или народу Јемена који се суочио са продуженим ваздушним нападом из Саудијске Арабије користећи америчке авионе и убојна средства које су испоручили САД.
И можете се кладити у свој последњи долар да се равнодушност протеже на хиљаде жртава израелских операција против људи заробљених у стрељани у Гази.
изгледа да Шилари неће успети да прогласи своју зону забране летења...изгледа да ће сиријска влада и руска војска прво прогласити своју зону забране летења...можете ли рећи С300 или С400? поздрави
Не кладите се на то. Руска сиријска експедиција је ограничена и ти системи могу бити преоптерећени. Али пошто напад на њих значи рат, много тога зависи од разума Обаме и његових недисциплинованих номиналних потчињених.
Обама нема никакве везе са тим ко одлучује, Биби је та која влада нашом МЕ спољном политиком.
Дерек слободно време, 100% си у праву. Зона забране летова ће захтевати сарадњу Турске и коришћење Инџирклик АФБ. Нема шансе да се то догоди сада након пута председника Путина у Турску. Турски ток иде напред, то значи зона забрањеног лета. Путин мора да се захваљује глупанима са санкцијама НАТО-а због којих је Јужни ток отказан. Путинове дипломатске вештине су запањујуће, да дође до ове тачке након што је Турска оборила руски авион. Сарадња Русије и Турске ће укључивати обавештајне службе, коридоре помоћи у Сирији и војну операцију „Турски штит“. Моје дивљење председнику Путину је неограничено.
Требало би да проучи како је дошао на власт:
http://postsovietpost.stanford.edu/moscow-bombings-september-1999-full-text
Па, прочитао сам овај пост који препоручујете. Све то. Закључци су направљени на основу изјава неких људи, све непријатеља Путина. Ни трага од доказа, (само детонатор? А где би нашли имитацију? ДА ИХ НЕКО НАПРАВИ? Кад сам био у војсци, сећам се да смо користили праве детонаторе за вежбање. Пуцали би и то је било то. – уопште није опасно) Само неко нешто чује, негде, друго „претпоставимо“, „теоретизирамо“, . Основна премиса да је КГБ организовао бомбардовање само да би одложио или уништио изборе је очигледно погрешна: никада се није догодило. Зашто ? то није објашњено, осим констатације да се нешто „променило“. Променили план због Путиновог рејтинга? Прошао све припреме, извршење итд, само зарад чега?? Да је „породица“ ово планирала, одмах би то искористила, не чекајући неке анкете за Путина. Да бисте то замислили, морате бити потпуно ненавикли на руску стварност. То су озбиљни људи на том нивоу и када нешто ураде, обично то ураде добро.
Следеће, да ли је ФСБ то радио раније и колико пута? Да ли је то њихов „модус операнди“? Да ли редовно праве „лажне заставе“? Као Мосад, на пример?
Веома слаб случај, заправо уопште није случај. Сада, ВТЦ 7 пада за неколико секунди, (из ватре?) то је нешто што треба истражити…
Па сам привукао твоју пажњу. Жвакање тепиха у Ланглеију? РАБ3Л, слатко име за РОБОТА.
Да појаснимо, Дерек доколица је тачна, али из погрешног разлога. Коментар Закарија Смита је 100% тачан, али тај сценарио је застарео путовањем председника Путина у Турску.
У праву си. Али зашто имамо само искривљен поглед на оно што се дешава у Сирији?. Наставља исти наратив као Ирак, Авганистан и Либија, али и даље добијамо исте лажи од САД и њихових лакеја. Шта се десило са добрим истраживачким и објективним извештавањем?
Бојим се за свет
„Али зашто имамо само искривљени поглед на оно што се дешава у Сирији?“
А. Новац.
Б. Насиље и претња њиме.
Сваки новинар, уредник и власник у западном свету и његовим сателитима болно је свестан линије естаблишмента и зна да ће њено придржавање у свему што пише довести до даљег запослења и могућег напредовања. Док одступање од етаблишне линије резултира (у најбољем случају) порастом за први прекршај, а након тога брзим и крајњим падом каријере.
Штавише, врло је вероватно да ће најталентованији и најпоколебљивији доживети неку врсту „несреће“ – можда изазвану ватреним оружјем. Оно што се догодило Кенедијима и Мартину Лутеру Кингу свакако се може догодити скромном новинару. Или би се можда могао спотакнути и пасти низ степенице, или се удавити у кади, или се нажалост угушити током експеримента са ауто-еротском асфиксијом... Мало претраживања на интернету може дати много примера, иако вам може изазвати и гадне ноћне море.
Одморите се; ционизам је разлог зашто је истина мртва, јер би је истина убила.
То је БОГ глуп…..и сви који користе овог измишљеног лика да прогурају свој програм.
Ти си морон, вокпак.
Најзад, неко има петљу да именује зле људе који изазивају све ове ратове и друге трагедије цивилизованом свету. Да није било њихове контроле над сваким нашим извором информација, могли бисмо навести више људи да разуме ко је наш прави непријатељ. Хвала ти, дахоит!
Ц. Израел
„Зар таква војна интервенција не би представљала агресивни рат против Сирије, што је кршење Повеље Уједињених нација и Нирнбершких принципа?
Каква Повеља УН? Који Нирнбершки принципи? То су наши противници да прате. САД су изузетне и имају своја правила.
„Каква Повеља УН? Који Нирнбершки принципи? То су наши противници да прате. САД су изузетне и имају своја правила”.
Тачно, мада нисам сигуран за тај последњи део. Лично, склон сам да мислим да они измишљају правила у току. На крају крајева, све је чисто до чистог срца.
Нурнбершки процес (запазите да га пишем на немачки начин) није био ништа друго до спектакл на Кенгур суду осмишљен да сакрије ратне злочине савезника.
Радатзово позитивно позивање на Стејт департмент који оптужује сиријску и руску владу за ратне злочине даље указује на запањујући недостатак самосвести, слепило за сопствену кривицу Америке у том погледу. Како било који амерички новинар може да стави такве слепе око чак и недавних америчких ратних злочина, укључујући илегалну инвазију на Ирак која је довела до смрти стотина хиљада Ирачана?
Зато што су попут животиња у насилном циркусу обучене да на одређени начин реагују на одређене стимулусе. А као представа за велике медијске корпорације, плата оправдава продају њихових душа.
Ово би могло на крају бити ништа:
„Неко ко тврди да је повезан или повезан са Анонимусима је, изгледа, открио да је бар један од Хилариних „приватно-приватно” сервера у јавном облаку. […] Ажурирање: То је било брзо — Анон сада тврди у Твитер објави да је сервер пробијен и снимљен. Ево је Хилари; ово је оно што добијате ако ангажујете неспособне људе који раде очигледно глупе ствари.”
https://market-ticker.org/akcs-www?post=231549
Такође, где су били ти исти медији – многи од истих тачних „новинара“ – током припрема и инвазије и окупације Ирака? Новински медији и даље не желе да признају своје проклето оронуло сувласништво над тим једним огромним ратним злочином. А шта је са огромним ратним злочином у оквиру тог свеукупног ратног злочина, узастопним нападима и уништавањем Фалуџе, претварајући је у скоро пустош и логор за интернирање, чак и коришћењем биометријских података за идентификацију становника Фалуџе? А амерички медији указују на Алеп као да је то нешто у чему би само нека ДРУГА земља икада учествовала. Амерички новински наклон је неспособан – не само да греши – да ствари сагледа јасно и сигурно не фер. Исти искривљени погледи који произилазе из сваке узастопне америчке председничке администрације, а самим тим и Пентагона и Стејт департмента (и ЦИА, НСА, НСЦ, итд.), руку под руку са својом медијском слушкињом, значи да смо заглавили у истој врсти корупције и понављајуће уништење које су све велике империје (или мале) доживеле кроз историју. Нисмо ништа бољи ни паметнији од Асираца, Вавилонаца, завађених грчких градова-држава, империјалних Британаца, било чега империјалног. Ми смо сјајни идиоти у овом националном послу. То је ендемски поремећај личности. То се држи под контролом – и то само релативно – када неко без масивног девијантног комплекса преузме вођство. То је, нажалост, реткост, или бар ретка појава. Трамп би био најнеупућенији, најнезавеснији и најопаснији лидер до сада, упркос вашим пристрасностима против Клинтонове. И да, знам да су ваше пристрасности засноване на њеним политичким препорукама, прошлим и садашњим, али ако је икада постојао случај против тога да савршено не буде непријатељ 'доброг', онда су ови избори то! Било би лепо чути да то кажете, г. Парри, опширно и елоквентно, као што то радите са сваком другом темом коју покривате.
„Сиријски рат – много пропаганде, мало истине“ – из мејнстрим медија, сложили су се, хвала Богу на алтернативним медијским сајтовима, као што су Цонсортиум Невс.
…хвала Богу за алтернативне медијске сајтове, као што су Цонсортиум Невс
Нека се то „захвали Роберту Парију, његовом особљу и сарадницима“.
Бинго, дај том човеку златну звезду. Тада су барем постојали независни гласови који су покушавали да нам кажу шта се заиста дешавало у рату. Као учесник, могу вам рећи да никада нису успели, иако су покушали, неки моћно. Пентагон документи су изложили стварност да је ДОД био главни навијач и покретач политике у тој области када су Французи били под опсадом код Диен Биен Пхуа. Америчкој јавности се увек продавало да смо против покушаја Француза да се закаче за стару колонију. У ствари, наши генерали су лобирали за америчко спасавање или преузимање рата и чини се да је Ајзенхауер успео да их задржи. Цела ствар је измакла контроли када је Кенеди ушао. Генерали су урадили све осим војног удара. А онда је Кенеди убијен. Вероватно је било више америчких генерала који су га желели мртвог од комуниста. ВТФ?
Хилари Клинтон је могла да се постави питање: „Ви захтевате зону забране летова у Сирији, иако је генерал Данфорд, председавајући Здруженог начелника, сведочио у Конгресу да би то значило рат са Русијом. Да ли је то оно што намеравате?'
Свиђа ми се тај ЈД.... постављајте тешка питања. У нашим сновима!
„Сигурно није први пут да су мејнстрим амерички медији изневерили амерички народ на овај начин, али... . .”
Раддатз и сви остали МСМ пропагандисти су лажни пријатељи који експлоатишу своју публику. МСМ су урадили исту ствар током рата у Вијетнаму. У то време сам приметио да моји родитељи, који су сваки дан гледали вечерње вести на телевизији и читали новинске часописе, нису разумели шта се дешава у Вијетнаму нити зашто (нпр. никада им није речено за програм Феникс). Били су потпуно дезинформисани, али су наставили да плаћају претплату и да гледају ТВ вести. Никада нису схватили да их користе.
Мислим да је данас много најгоре, углавном због консолидације мејнстрим медија, него током ере Вијетнамског рата.
Данас је дефинитивно горе из поменутог разлога, корпоративне консолидације. Вијетнам је на крају заустављен као резултат преостале разноликости у медијима тог времена. Данашње фашистичке навијачице, Пост и Тајмс, често су биле скептичне. На крају крајева, Херсх је првобитно радио за Тајмс. Оно што је заиста застрашујуће је то што се сада чини да је крајњи циљ покрет попут леминга ка рату са Русијом и крају цивилизације, што је далеко страшнији резултат. Чак је и Никсон био за „детант“ и можда је чак наставио рат из, између осталих разлога, да обезбеди покриће за смањење хладноратовских тензија. Чини се да је све ово кроз прозор. Чини се да се илегални рат у Ираку развио у преседан да се јенки империјум извлачи са сваким ратом који жели да покрене. Нажалост, ова реалност ће се вероватно показати фаталном за већину, ако не и за све нас. Такође верујем да Трамп неће ићи у потпуну опозицију због сумње да је већини становништва већ испран мозак медијском фиксацијом на армагедон. Такође је обесхрабрујуће што се чини да раније цивилизоване земље попут Француске раде под истом фаталном илузијом. Пропагандни центар је постао интернационалан, што је посебно приметно од афере Сноуден. Трампа, са његовим манама, треба подржати јер је очигледно да је Хилари кандидат смрти и да се мора зауставити ако је могуће.
Пропагандни центар је постао интернационалан, али не и глобалан. Тренутни пропагандни балон постоји само у земљама које контролишу ционисти, после САД, Француска је најистакнутија таква (француски АИПАЦ се зове ЦРИФ). Под куполом пропагандног балона, чини се да нема излаза, али остатак човечанства се не издржава на истој канализацији као ми. Не бисте веровали у медијску разноликост изван балона.
Француска под контролом циониста? Јеси ли потпуно глуп?
Можда је споменула холокауст зато што је прешла из хришћанства у јудаизам, и била је удата за једног од Обаминих људи, Јулијуса Генаховског.
Барак Обама је био колега на правном факултету Раддатзовог бившег мужа Јулиуса Генацховског на Харварду и Генацховски:
„За председничку кампању сенатора Барака Обаме 2008. године, Генацховски је био председавајући Радне групе за технолошку, медијску и телекомуникациону политику, која је креирала Обамин план за технологију и иновације.[15] Такође је саветовао и усмеравао иновативну употребу технологије и интернета у кампањи за ангажовање и учешће грађана.”
Стефан,
Није важно да ли се претворила у ционисткињу Сиријку боје репе... она је и даље хранила Хилари варманијака. Хиларин одговор је такође био помало погрешан: „њена одлучност да прошири америчку војну интервенцију у Сирији тако да укључи „зону забрањеног лета“, за коју амерички војни команданти кажу да би захтевала масовну операцију која би убила много Сиријаца, како војника тако и цивила, да елиминише софистициране системе противваздушне одбране Сирије и њене ваздушне снаге.
Испада да се шушка о скромнијем предлогу. Уместо зоне „без летења“ (што значи да само НАТО и амерички авиони могу да лете), сада се шапута разговор о „зони без бомбе“ која има неког смисла и не може се користити за уништавање сиријске владе као што је „зона забрањеног лета“ коришћена да се уништи либијска влада.
Наравно, они морају да пласирају нови ратни злочин на „палијативније“ термине како би га продали Американцима, јер је шира јавност коначно дешифровала значење речи „зона без летења“ (преведено отприлике као „ратни злочин“ ”).
Што се тиче „зоне без бомби“, ви (ми) то треба да преведете у „зону дозвољену само америчким бомбама“.
Иначе смо збуњени сопственом наивношћу.