Ексклузивно: Ратници Вашингтона ударају у бубњеве због велике војне ескалације САД у Сирији, али нови извештај показује да нема много разлога да се мисли да би то помогло, пише Џонатан Маршал.
Аутор Јонатхан Марсхалл
недавни позив од стране 51 неслагања званичника Стејт департмента да америчка војна ескалација у Сирији само је један од десетина сличних захтева од стране неоконзервативци измучених либерала који оптужују председника Обаму за морални неуспех јер није диктирао мир у Сирији на крају пиштоља.
Скоро у исто време када је дисидентство изашло у јавност, у ствари, јастребовски Центар за нову америчку безбедност издао сличне препоруке под покровитељством Мицхеле Флоурнои, вероватно изабраника Хилари Клинтон за министра одбране. У извештају се позива на више „наоружавања и обуке“ антивладиних побуњеника, покретање „ограничених војних удара“ против Ассадовог режима и елиминисање „вештачких ограничења људства“ у војним мисијама у земљи.

Руски оркестар изводи концерт у древном римском позоришту у Палмири 5. маја 2016, након што су сиријске трупе, уз подршку руског ваздухопловства, повратиле древни град од Исламске државе. (Слика из РТ-овог преноса догађаја уживо)
kritičari упозоравају да би таква политика прекршила међународно право, у одсуству било каквог одобрења Уједињених нација за интервенцију, и ризиковала опасну конфронтацију са Русијом. Али мноштво извештаја, говора и колумни у којима се позива на „ограничену” и „разбориту” војну ескалацију има још већу ману: они никада не наводе ни најмањи аргумент да би такве интервенције могле да функционишу.
Њихове тврдње одражавају магично размишљање. Шампиони интервенције држе се жељног веровања да ако једна светска суперсила жели нешто довољно јако, ми морамо бити у стању да то постигнемо. Али како је наша катастрофална искуства у Ираку и Либији — да не помињемо Вијетнам — требало да буду сасвим јасно сваком разумном бићу, Америци једноставно недостаје способност да пронађе и оснажи одговарајуће локалне партнере и потом диктира политичке исходе.
Наше искуство у самој Сирији требало је да разјасни исту лекцију. Председник Обама је наредио Пентагону да потроши 500 милиона долара за „обуку и опремање“ антирежимских „умерених“. Програм је дипломирао свих 54 регрута, од којих је већину одмах киднаповала локална подружница Ал Каиде, Јабхат ал-Нусра (вероватно на подстицај Турске). Слично томе, америчко оружје за „умерене“ побуњенике стално има пао у руке ал-Нусре.
Контрадикторан извештај
Али немојте ме веровати на реч. Размотрите спектакуларно контрадикторно ново извештај од стране „прогресивне“ фондације Центури, под називом „Случај за снажнију интервенцију САД у Сирији“. Упркос својим конвенционалним препорукама, аутор Тханассис Цамбанис нуди разлог за разлогом да се преиспита како би ескалација САД могла да побољша ствари.
Како Цамбанис признаје, Обамина администрација има већ неколико година „финансира, обучава и наоружава делове опозиције“. И признаје да је „Већина наоружане опозиције преживела само захваљујући страној интервенцији — изузеци су елементи који највише узнемиравају: Исламска држава и Нусра“.

Новинар Џејмс Фоли непосредно пре него што га је погубио оперативац Исламске државе, познат као Џихади Џон.
Нажалост, додаје он, омиљени савезници Вашингтона су „искључени од најважнијих група које се боре и пружају услуге на територији коју контролишу побуњеници“.
Неке курдске групе — којима се Турска огорчено супротставља — показале су велику храброст на терену. Али омиљена локална снага Америке, Слободна сиријска армија, је мешавина „грађанских милиција, локалних мафијашких и гангстерских група и полупрофесионалних снага“ чије обећање „никада није остварено“, пише Камбанис. „Бригаде Слободне сиријске армије и данас су огорчено распарчане као што су биле 2011–12 – можда чак и више. Нема уговарања од стране Сједињених Држава. . . је убедио чак и најситније бригаде да се потчине кровној команди.”
Што је још горе, „многе групе Слободне сиријске армије криве су за корупцију, бруталност, мучење и друге злочине“, пише Цамбанис.
Умерени, изгледа, су лоши борци. Насупрот томе, Цамбанис каже да су наши савезници попут Саудијске Арабије и Турске финансирали „друге више исламистичке борбене снаге, укључујући Армију ислама око Дамаска и Ахрар ал-Схам, група са џихадистичким и националистичким педигреом која је вероватно најмоћнија милитантна побуњеничка снага у северној Сирији, ван Ал Каидиног Нусра фронта и групе Исламска држава. Неколико ових група. . . може се описати као „умерено“. . . . Једини унитарни актери са уочљивим ланцима команде су исламистичко-џихадистичке тврдолинијске групе: Исламска држава, Нусра и Ахрар ел Шам.
Доминантни исламисти
У ствари, исламисти су толико доминантни, признаје Цамбанис, да „У већини северне Сирије коју држе побуњеници, групе Слободне сиријске армије углавном постоје на задовољство Ахрара или Нусре, а у неким областима се суочавају са аветом уништења од стране Исламске државе. ”

Председник Барак Обама, државни секретар Џон Кери и други шефови држава и делегација минутом ћутања одају почаст жртвама напада у Паризу 30. новембра 2015. (Службена фотографија Беле куће: Пете Соуза)
Закључак, признаје, „Не постоји значајна 'умерена', националистичка или секуларна фракција која би могла да предводи војну офанзиву, а још мање тврди да представља опозицију у преговарачком окружењу. Свака анти-Асадова интервенција ће, краткорочно, користити најмоћнијим фракцијама на терену — екстремистима и џихадистима.
Типични заговорник веће америчке војне интервенције подједнако је несвестан реалности режима као и оне његове опозиције. За разлику од њих, Камбанис признаје да Асад не влада само кроз терор.
Асадова влада „поседује значајне изворе легитимитета“, пише Цамбанис, „његова владавина је задржала одређени степен подршке милиона сунитских Арапа, као и хиљада Курда. . . .
„Разговори сугеришу да их има још много, можда се броје у милионима, којима се не свиђа начин на који Асад управља Сиријом, али више воле његову секуларну, плуралистичку диктатуру него алтернативу за коју верују да побуна нуди: насиље, анархију или сунитску теократију. . . . Алтернатива је, по њиховом мишљењу, врста неконтролисаног секташтва за које су чули у областима које контролише Исламска држава, Нусра, Ахрар, . . . чак и наводно умерене групе под брендом Слободне сиријске армије“.
Дакле, ево вам: милиони Сиријаца подржавају Асада, или га више воле него алтернативу. Његови наоружани противници су углавном радикални исламисти, који се разликују само по својој спремности да праве тактичке компромисе. Сви претходни напори САД да окупе ефикасну снагу „умерених“ потпуно су пропали.
Дакле, шта тачно наводи интервенционисте да мисле да ће удвостручење неуспешне стратегије произвести другачији и бољи исход? У светлу ових неуспеха, како се усуђују да траже морално високо место? Шта им даје за право чак и да буду схваћени озбиљно као спољнополитички стручњаци? Време је да већину ових ратника из фотеље назовемо оним што јесу: преваранти.
Џонатан Маршал је аутор или коаутор пет књига о међународним пословима, укључујући Либанска веза: корупција, грађански рат и међународна трговина дрогом (Станфорд Университи Пресс, 2012). Неки од његових претходних чланака за Цонсортиумневс су били „Ризичан повратни ударац од руских санкција"; "Рука САД у сиријском нереду"; "Скривено порекло грађанског рата у Сирији”; и "Израел жуди за Голанском водом и сада нафтом."]
Веома добар чланак и као такав поставља неколико питања.
(Ово није политички напад на грађане САД) Питам се шта значи једина светска сила која је остала после хладног рата. Дуг који су неоконзервативци уговорили за народ САД је огроман. Велики део је у власништву Кине. Било би занимљиво знати дугорочне ефекте ове зависности.
Смешна војна потрошња убија америчку економију, нешто слично ситуацији у последњим деценијама Совјетског Савеза. Економија је много зависна од спољних актера него током Другог светског рата. Пошто гурају Русију и Кину у истом правцу, какве би биле последице сукоба са једнима или другима. Чини се да је Русија примарна мета, а у случају директног сукоба са Русијом, Кина би претпоставила да ће она бити следећа. Претпостављам да би осакаћивање америчких и западних економија од стране Кине представљало више предности него непријатности (на стратешком нивоу, инсистирање САД да се Европа ослања на ирански гас Руси могу схватити као припрему за рат након шта се догодило у Украјини и прерасподела НАТО снага). Сирија за Русе је стратешки приступ Медитерану, можда је то мука за западне нафтне компаније, али би то могла бити последња кап коју је Русија спремна да прихвати!
Такође, доста домаће електронике у САД се производи у Кини (http://www.wnd.com/2012/06/chinese-threat-shutdown-of-telecoms/). Надам се да је америчка војска држала приватну производну линију код куће (барем; http://www.intel.com/content/www/us/en/architecture-and-technology/global-manufacturing.html). Поента коју покушавам да кажем је да америчка радна снага није иста као она која је била током Другог светског рата. Стварна производна грана радне снаге је депресивна недостатком посла, што доприноси повећању сиромаштва радне снаге (не може или не жели свако да се бави продајом или послом белог овратника). Мислим да је производња у друштву индиректно повезана са обликом изражавања који кулминира уметношћу. На пример, квалитет израде алата је веома опао са „Волмарт ефектом“ Све ово говори да неоконзервативци немају на располагању независну (на светској сцени) високо квалификовану радну снагу која је омогућила САД да воде два рата током Другог светског рата. , што ме као и ти тера да се запитам о њиховом здравом разуму. Поновна изградња штете коју су неоконзервативци нанели производном сектору америчке економије захтевала би велики напор попут Рузвелтовог плана док би се супротставио корпоративној глобализацији и идеологији неокона.
За крај, „исламистички“ екстремисти добијају помоћ од израелске десничарске владе (медицинска, склоништа,... што није занемарљиво) у њиховој борби против сиријске владе. Главна мета ових фанатичних група је у суштини муслиманско становништво (Ирак, Либија, Сирија,…). Наравно, Запад је подвргнут терористичком акту, али ништа што се не може упоредити са штетом која је нанета овим државама (да каже да је жртва бесмисленог убиства и даље жртва било у Мајамију или Бејруту). Поента коју покушавам да кажем је ко контролише ове екстремистичке групе. Чини ми се да су то заправо „умерени” које неоконзервативци намеравају да искористе. У овом случају, можемо завршити у ситуацији сличној успону шиитских екстремиста у Ираку који је избегао неоконтролу (још један драгуљ неоконзервације, ако желите да сломите Иракове Сунчане, наоружајте фанатичне шиитске групе у земљи која граничи са Иран – главни центар шиитског огранка ислама).
Злочиначки синдикат.
Зашто ИСИС постоји: Двострука игра
http://intpolicydigest.org/2015/11/29/why-isis-exists-the-double-game/
Ово само доказује да се цела шарада руши пред њиховим некон/либералним интервенционистичким очима. Англоционисти очајнички желе да се удвостручују јер добро знају да су изгубили. Штавише, нема грађанског рата у Сирији. Огромна већина ових такфира су сви странци који се довозе преко Турске и Јордана. Ако би се сунитски/вехабистички манијаци борили само са својим локалним становништвом, не би могли ни да одржавају предграђе у Раци, а камоли улицу, тако да је све на отвореном. Обама, заједно са свом његовом администрацијом, требало би да буде санкционисан због кршења повеље УН да ниједна држава неће дозволити било какву насилну промену своје владе. Али сви знамо да се то неће догодити. Ако Хитлари успе да преузме владавину, биће исто само на стероидима, па пазите да је нуклеарна зима све ближа, а ми овце само седимо и једемо наше кокице са путером.
Свака особа која је потписала ту декларацију је ратни злочинац којег треба послати у Хаг на суђење и доживотни затвор.
Други аспект ове дебате је „ко су умерени?“ Нас ван дипломатске професије гуши овај термин. Они који се опиру Обаминој политици „остани на курсу“ и „остани напољу“ су преваре јер би ангажовали било кога да уклони Асада, што укључује екстремисте за које би нам рекли да су умерени. Америчка подршка Ал Каиди и даље изгледа невероватно, чак и завера. Само запамтите да су Британија и Француска отишле у „помоћ“ Османлијама у „џихаду“ против Русије током Кримског рата 1856. Поравнајте ову чињеницу са САД које су подржавале муџахедине у Пакистану и Авганистану током 1980-их и то има смисла. Умерени и екстремисти на Блиском истоку су средство за постизање циља. За неке је већа вероватноћа да ће угристи свог платног мајстора од других.
Да би додатно допринео превари и директном подметању, каган клан ће угостити прикупљање средстава за Клинтона - овом посматрачу постаје мука због могућности да се каган клан даље увуче у предстојећег Цлинтоновог администратора:
https://foreignpolicy.com/2016/06/23/exclusive-prominent-gop-neoconservative-to-fundraise-for-hillary-clinton/
Сматрам да је болесно шта раде земље НАТО-а; балканизују земљу. Они не траже ничију дозволу – само шаљу своје трупе да подрже своје исламистичке фракције. И претпостављам са највећом подршком (без сумње) јер ће Мардок и Ротшилд бушити нафту на Голану. Али проверите ово: специјалне снаге НАТО-а које подржавају исламистичке групе у земљи (можда су и провинције плана Б):
https://www.youtube.com/watch?v=I-WZIszkszs
Одличан чланак. Мислим да се сиријска епизода (још није при крају) мора сврстати међу најнеморалније и најдеструктивније акте америчке спољне политике од завршетка Хладног рата. Други одмах иза Ирака по броју смрти, избеглица и бола које је донео људима за које нам је речено да их „спашавамо“.
Да су САД бомбардовале Сирију 2012, када је још постојала нека секуларна опозиција, то би било незаконито и крајње неморално. Али то учинити сада, након што смо 5 година потпиривали ватру рата и изазвали више од 250,000 смртних случајева када ће једини вероватни резултат бити преузимање великих сиријских градова од стране насилних џихадиста и опаки круг етничког чишћења и геноцида, очигледно је и чисто зло. Под претпоставком, наравно, да то не изазове одмах кризу глобалних размера између нас, Ирана, Русије, а можда чак и Кине.
Сједињене Државе, у својим напорима да доведу цео свет до пете, тренутно су ангажоване у низу макијавелистичких спољнополитичких пројеката који су крвави и опасни као било шта што је виђено током Хладног рата. Администрација Обама-Клинтон/Кери се понашала на начин који би поцрвенео тандем Ајзенхауер-Далес. Није да ћете то икада чути од контролисаних, ограничених и згуснутих америчких медија.
Као председница, Хилари ће дати неоконзервативцима и њиховим корпоративним подржаваоцима СВЕ што желе.
Асад није диктатор. Веома популаран међу Сиријцима. Ако западна илегална „промена режима“/агресорски рат успе (што је мало вероватно), онда ће празнину попунити вехабијски фрикови. Либија је сада упориште ИСИС-а. Ирак је и даље уништен и дом ИСИС-а. Украјина је уништена. Сличне приче.
Влада реформског председника Асада је демократска, плуралистичка, несекуларна. Сви психопси/лажи демонизације су одбачени уз одрживе доказе. Лажи су главна компонента западних страних агресивних ратова.
Сви ратови у које се САД мешају су на крају ратови за поткопавање плата и поштовања америчких радника. Да рат није тако добар за то, робови АИПАЦ-а би морали да ураде неки други посао да докажу своју вредност. Рат који су описали у документу ПНАЦ-а „Обнова“ и који од тада покушавају да започну, је рат који је довољно велики да врати америчке раднике назад на 40 година!
Па, хајде да се само вратимо у прошлост и погледамо шта је заиста изазвало целу ову насилну збрку: амерички Стате Депт и ЦИА
(Вашингтон) жели промену режима у рањивим земљама које поседују огромне количине нафте……убиства и зверства путем тероризма. .САД су опседнуте владањем светом на било који начин који сматрају неопходним да би се то остварило. Све што постижу је смрт хиљада људских бића, од којих су половина цивили и земље које су остављене у девастацији без влада или институција које би их издржавале. ВА и њена војска (предвођена ЦИА-ом) су зликовци света и најгори су од најгорих када је у питању тероризам...зато што су га изазвали и финансирају. Сав тај новац и животи отишли су да се осигура главни природни ресурс ових земаља; НАФТА……..а сада размишљају о Русији и Кини! То се неће десити без нуклеарног рата па боље да пазе за шта ратују.
„Следећи корак овог рата је Иран… Пут за Техеран иде преко Дамаска.
https://www.youtube.com/watch?v=HCTF7iPnAjM
Док снаге НАТО-а изводе војне вежбе пуног обима на прагу Русије, пажња света поново се окреће источној Европи. Али, како истиче професор Мишел Чосудовски, аутор књиге Ка сценарију из Другог светског рата и Глобализација рата, у овој ери тоталног ратовања стварна претња није само војна и њен обим је заиста глобалан.
Ескалација рата у Сирији (читај: директно бомбардовање Дамаска ради уклањања Асада) врхунац је лудила. Вашингтонска ЦИА је створила ИСИС/ал Нусра/ал Каида су оно што ће брзо упасти да попуни вакуум.
Ако Европа мисли да је сада сведок забрињавајуће избегличке кризе, само сачекајте да Вашингтон уништи Дамаск и пошаље десетине хиљада још невиних Сиријаца који беже да би спасили своје животе. Религиозне социопате повезане са ИСИС-ом са упориштем у главном сиријском граду изазваће разне врсте хаоса широм света.
Штавише, бомбардовање Дамаска ради уклањања Асада (лидера који добија велику подршку обичних Сиријаца) ставља нас на ивицу великог сукоба са Русијом. Заиста застрашујућа перспектива.
Ево на шта треба пазити у наредним месецима, ако су сви корпоративни медији у виртуелном хистеричном стању због 'права на заштиту' и 'хуманитарне интервенције', пазите. Ова врста суптилног – и не тако суптилног – пропагандног језика подмазује ланац кампање за односе с јавношћу којом би се америчка јавност преварила да подржи потенцијално насилну интервенцију која би могла да доведе до катастрофе за милионе.
У праву си у том позиву. Већ су почели да тестирају воде са тим 51 такозваним дипломатом(?). Сада када је ХРЦ претпостављени кандидат за председника... они ће појачати планове за ескалацију интервенције у Сирији. Доста ми је овог сталног ратног и пропагандног БС од стране радикалних елемената на разним позицијама власти. Проклети Конгрес би требало да влада у овим елементима и свакако БО …ако жели да има било какво „ДОБРО“ наслеђе мора да се то деси сада.
Не брините, када падне Дамаск, неоконзервативци ДемРеп-а ће бомбардовати оне које сада подржавају, због њиховог непредвидивог недостатка умерености, и прикупити више милијарди новца за кампању од својих милијарди за Израел. Када сви буду мртви, они ће прогласити мир и обнову демократије, и требаће им нови рат, а Израел ће увек имати много мета за њих. Када наши неоконзервативци стекну пријатеље попут Израела за нас, коме су потребни непријатељи?
Сем ФИ мисли да је ово што описујете веома близу да постане стварност. Када се Јинон план оствари, шта друго преостаје да се уради, осим да се ограде око шиитског полумесеца, а затим успостави зона убијања. Уз све ово што се дешавало, и још се дешава у том делу света, зашто би било кога чудити да макар размисли о мотивима и могућим исходима како је све то до сада прошло. Моје плаћање пореза је грех пропуста и за ово молим за опроштај. Шта није у реду са нашим америчким друштвом, да чак ни један председнички, сенаторски или конгресни кандидат, кога могу да замислим, не вапи за саосећањем за ове блискоисточне жртве које смо произвели. Ако ово значи бити изузетан, онда ме сматрајте једним од 'не тако изузетних'.
Бивши амерички амбасадор: Американци су нација убица. Углед Америке у иностранству је нације убице и опасности за светско друштво; практично нема савезника, а оне земље које тврде да јесу као такве стају на страну САД само у покушају да остваре неку врсту контроле над својим убиственим тенденцијама.
У оваквим чланцима увек треба помињати Одед Иинон план за велики Израел на Блиском истоку. То је план који су развиле практично све немуслиманске (западне) земље и неке од муслиманских земаља као што су Саудијска Арабија и неке друге државе Залива. Циљ је да се арапске нације поделе на мале енклаве различитих етничких и верских идентитета како би Израел имао хегемонију у МЕ заједно са својим савезником Саудијском Арабијом, и стога био „безбедан“. Овај план се уклапа „руку-у-рукавици” са Планом за нови амерички век, који је у основи све америчке спољне политике до данас, а нова Клинтонова администрација ће га пратити до краја. Само Иран и Русија, а можда и Кина, стоје на путу његовом успеху. То је разлог агресивног става према Русији и Кини и малтретирања Ирана. Иронично је да је Израел копирао тактику и стратегију немачке државе када је била под контролом Националсоцијалистичке партије. Када једном добију свој Велики Израел, зар им неће бити природно да крену за Још Великим Израелом?
Страх Израела од 'пустињских' Јевреја у својој средини у Палестини —
аутор Џонатан Кук —
Јун 23, 2016
(одломак)
У мало запаженом потезу прошле недеље, израелски министар одбране Авигдор Либерман забранио је званичнику блиском палестинском председнику Махмуду Абасу да уђе у Израел. Мухамед Мадани је оптужен за "субверзивну активност" и "политички терор".
Његови злочини, како их је дефинисао Либерман, вреди размишљања. Они сугеришу да је сукоб Израела са Палестинцима укорењен мање у безбедносним питањима, а више у европском колонијализму.
У својој улози председника палестинског комитета за интеракцију са израелским друштвом, Мадани је разумљиво користио своје посете Израелу да се састане са израелским Јеврејима – али је изабрао погрешну врсту.
Покушао је да отвори дијалог са оним што је у Израелу познато као Мизрахим, Израелци који потичу од Јевреја који су емигрирали из арапских држава након стварања Израела 1948. Данас ови арапски Јевреји чине око половину израелске популације. Познато је да Абас жели да успостави везе са њима.
Већина владара у земљи идентификује се као европски Јевреји или Ашкенази. Од самог почетка, ова европска елита није имала поверења у арапске Јевреје, видећи их као „заосталу” популацију која би могла поткопати тврдњу Израела да је предстража на Блиском истоку „цивилизованог” запада.
Али тачније, Ашкенази су се плашили да би једног дана арапски Јевреји могли склопити политички савез са домородачким становништвом, Палестинцима. Тада би Ашкенази били бројчано надјачани. Мизрахим, који је дошао из тако разноликих земаља као што су Мароко и Ирак, имали су много више заједничког са Палестинцима него са недавно пристиглим Европљанима.
Првобитно, оснивачи Израела су намеравали да не укључе арапске Јевреје у свој пројекат изградње нације. Били су приморани да се преиспитају само зато што их је Хитлеров геноцид у Европи лишио довољног броја „цивилизованих“ Јевреја.
Архиви откривају да је Израел пројектовао већи део миграције арапских Јевреја, подстичући их лажним обећањима или изводећи лажне операције како би подстакао сумњу према њима у њиховим матичним земљама. На њих се гледало као на корисну јефтину радну снагу, да замени Палестинце који су били протерани.
Давид Бен Гурион, Пољак који је постао први премијер, описао је Мизрахим искључиво негативним изразима, као „руљу“ и „људску прашину“. Они су били „генерација пустиње“. Мизрахи имигранти су били подвргнути програму „деарабизације“, а њихова претпостављена заосталост није третирана ништа другачије од болести које су наводно носили. Угушени су ДДТ-ом на летовима за Израел.
Документи показују да војска жестоко расправља о томе да ли су њихови нови арапски јеврејски регрути ментално ретардирани, што их чини изгубљеним случајем, или једноставно примитивним, стањем које би се временом могло искоријенити.
Израелска борба је, према Бен Гуриону, била да се „бори против духа Леванта који квари појединце и друштво... Ми не желимо да Израелци постану Арапи”.
Тај задатак је био отежан јер је, упркос агресивној кампањи протеривања 1948. године, Израел и даље укључивао значајну популацију Палестинаца који су постали грађани.
Израел их је држао одвојено од Мизрахима кроз сегрегацију – одвојене заједнице и образовни систем. Деци Мизрахи је било забрањено да говоре арапски у њиховим јеврејским школама, и натерали су да се стиде због затуцаног понашања својих родитеља.
Увек је било оних који су се одупирали негативним стереотипима. Током 1970-их, неки су чак основали локално одељење Црних пантера, названо по милитантној афроамеричкој групи у Сједињеним Државама и понављајући њене захтеве за револуционарним променама.
Данас је то давна историја. Мали број Мизрахима придружио се Демократској дуги, која се фокусира на социјалну правду за арапске Јевреје. Други су тражили утеху у верском фундаментализму.
http://www.countercurrents.org/2016/06/23/israels-fear-of-the-desert-jews-in-its-midst/
Ја сам Мизрахи Јевреј. Да ли се рачунам као особа у боји?
Сигал Самуел 10. август 2015
Аниа Улиницх
(одломак)
Јесам ли ја особа у боји?
Помислили бисте да би постојао директан одговор на такво питање. И неко време сам мислио да постоји. Мислио сам да је одговор да.
Када погледам своје баке и деде — четири Мизрахима, или Јевреје из арапских земаља — видим људе који су рођени у Индији, Ираку и Мароку, који су одрасли говорећи хинди и арапски. Када стојим у Сепхори и купујем шминку, нијанса коју изаберем је ближа „ебановини“ него „латицама“. Када ходам улицом, савршени странци ме рутински заустављају и питају: „Одакле си? Јеси ли ти Персијанац? Индијанац? арапски? Латина?” Када пролазим кроз обезбеђење аеродрома, увек – увек – будем „насумично одабран“ за додатни преглед.
Био сам прилично сигуран да ме све ово чини обојеном особом.
А онда ми је један познаник, који је Јевреј и Афроамериканац, у лежерном разговору рекао да не, заправо, не рачунам.
Ово је била новост за мене. Испрва ме, признајем, ова изјава изазвала. Ко је овој особи дао право да контролише мој идентитет? Али онда сам почео да се питам: да ли сам ја, жена која се понекад чита као бела и због тога има користи од привилегија белаца, погрешно користила ознаку „боје“ у свему, од интерних монолога до образаца здравственог осигурања?
Да бих сазнао, провео сам недеље разговарајући са људима из црначких, бирачких и мизрахи заједница. Оно што сам научио ме је изненадило. Испоставило се да нико не зна како да категорише Мизрахи Јевреје.
Моја породица не зна.
Моје одељење људских ресурса не зна.
Чак ни амерички биро за попис становништва не зна.
Око посматрача: Сигал Самуел се сматра белим и небелим, у зависности од тога ко гледа.
Око посматрача: Сигал Самуел се сматра белим и небелим, у зависности од тога ко гледа.
Тренутно, пописно питање које поставља питање о етничкој и расној ознаци даје вам ограничене опције за избор: бели, црни, азијски, амерички Индијанци или староседеоци Аљаске, староседеоци Хаваја или други становници Пацифичког острва. Ако сте Јеврејин Мизрахи — или, у том случају, Арапски Американац — велике су шансе да ћете означити „бело“. Али да ли је то тачно?
Према неким арапско-америчким групама, није. Биро за попис тренутно дефинише „белог“ као „особу која има порекло из било ког од првобитних народа Европе, Блиског истока или северне Африке“, али ове групе лобирају за промену истраживања, што би учинило Блиски исток и север Афричко порекло посебна категорија.
Почев од августа, Завод ће тестирати нови садржај пописа на репрезентативном узорку становништва. Ако категорија МЕНА буде одобрена, Јевреји Мизрахи би могли означити ово поље заједно са арапским муслиманима до 2020. Линда Сарсоур, извршни директор Арапско-америчког удружења Њујорка, рекла ми је да, иако „није било пуно активног учешћа Јевреји пореклом из МЕНА на челу кампање“, „апсолутно“ би јој било драго да нас види да се придружимо.
Генерације мојих родитеља и бака и деде — које су напорно радиле у Израелу и Северној Америци да би одбациле свој арапски идентитет у корист друштвено кориснијих белаца — вероватно ће одбити њен позив. Миленијумци су друга прича.
http://forward.com/opinion/318667/im-a-mizrahi-jew-do-i-count-as-a-person-of-color/
Грегори хвала што сте изнели Иинон план. Оно што заиста забрињава када су у питању тежње израелских жеља, јесте да бирамо председницу Хилари Клинтон. Након што сам прочитала неке од њених откривених е-порука, а посебно након што сам чула њен узбудљив говор АИПАЦ-а….па, треба ли да наставим? Хвала што сте споменули Иинон план, важно је.
Свиђа ми се твој закључак, Грегори: „Једном када добију свој Велики Израел, зар им неће бити природно да оду за Још већи Израел?“
Израелска застава представља Велики (Ерсатз) Израел, са Давидовом звездом између две плаве реке, Тигра и Еуфрата на североистоку и Нила на југозападу. Али плаве пруге би лако могле да почну да симболизују Атлантски и Тихи океан и даље. Докле год се измичу, а јесу, зашто не би наставили даље?
План је најмање 50 година старији од Одед Иинон плана. Од Сами Адван, Дан Бар-Он и Еиал Навех, Раме уз раме, паралелне историје Израела и Палестине:
Ово је у суштини политика коју проглашавају „лук кризе“ Бернарда Луиса и „лук нестабилности“ Збигњева Бжежинског. Сви — Високи комитет Кембел-Банерман (1907), Луис и Бжежински (1979) — претходе Иинон плану из 1982. године. Израел је подла држава апартхејда, али није њен корен све зла.
Преваре? Они су више од тога: они су криминалне преваре. Вратимо се тамо где је ово почело у време још једне велике катастрофалне спољнополитичке преваре коју су направили ови изгредници који би требало да буду у затвору (ако имају среће) (не заборављамо Авганистан, Украјину, Либију или Јемен). Почело је са Ираком под познатим (барем за наше „стручњаке“) лажним околностима. Тада је направљена листа седам земаља које су требале бити уклоњене за пет година. Сирија је била на тој листи. Другим речима, цела ова ствар је лажна од самог почетка. Нема разлога да се Асада скине осим израелске претензије да поседује Блиски исток и извесних лудих Американаца који осећају да смо повезани са Израелом. Ови људи су више од криминалних преваранта, они су издајице — и ако Сједињене Државе ускоро не почну да чисте кућу, неће нам остати ниједна кућа за чишћење.
А пошто сада знамо колико је политика наших „стручњака” из Стејт департмента измишљена, хајде да престанемо да им дајемо поверење у било који будући план. Иран није наш непријатељ. Амерички Стејт департмент и његови Нео-Цон станари ван контроле су наш највећи непријатељ. Морамо их се отарасити.
Хвала Сусан Раикес Сугар. Криминалне преваре, свиђа ми се то и слажем се. Кад бисмо само могли да добијемо кривично саслушање. Хвала за подсетник; Сећам се подругљивог Чејнија док је указао на све наше непријатеље, а онда су се појавиле све мапе истраживања нафте из његове тајне енергетске оперативне групе. Тотална превара.
Колико је то безнадежно? Објавио сам у следећем сиријском чланку овде (или последњем на Агит Проп-у) моји разлози због којих сам одлучио да Трамп има предност у односу на Хилари... Сумњам да је та постава сама по себи превара, али Трамп може да подстакне општи устанак. Не видим никакав начин (осим масовне економске кризе која се сада свуда предвиђа) да се ови ниткови извуку из главног града. Али... Негде сам овде дао и своје разлоге зашто је процесуирање ових људи као ратних злочинаца једини одговор. Пре свега зато што су ратни злочинци. Друго, зато што су заувек уништили репутацију Сједињених Држава. За почетак је било далеко од сјајног, али то није изговор да нас обесите да се осушимо. Међутим,
Сада када је то урађено, сваки размишљајући, брижни Американац треба да размишља шта ће бити наша замена. С обзиром на оно што смо показали свету о себи у оквиру Нео-агенде, ионако нико разуман неће поверовати у било шта што имамо да кажемо о било чему. А вампир без душе који намерава да светско царство и натоварен са превише оружја је веома опасна ствар. Нисмо ли већ много пута научили ту лекцију?
И назад у Сирију: Сећате ли се устанка 2013. када је Обама толико покушавао да нас додатно укључи у Сирију? Претило му је импичмент, колико се сећам. Вашингтон је узео лекцију од Монсанта (или обрнуто). Враћају вам се на милион различитих начина.
Још једна ствар коју сам управо научио од које ми се буквално леди душа: да ли сам рекао да је амерички Стејт департмент наш највећи непријатељ? Па, можда други после Израела и Р2Пр-а. (Сузан, Саманта и трећи? Заборавили!) Управо сам сазнао да је Сузан Рајс обећала 40 милијарди долара као помоћник Израелу. Мора да се бори са Викторијом Нуланд за место државног секретара.
Сада постаје императив гласати за Трампа.
Или ће само погоршати ситуацију...? дати им 50Б?
Друга ствар коју сам научио је да говоримо о успостављању владе на Марсу. Да ли то значи да сви они који имају шта могу да почну да планирају да напусте оно што је остало од вољене, прелепе планете Земље?
Очигледно искрене мисли Сусан Раикес Сугар. Једини мирни дани које имам више су они у којима размишљам о томе како би та суђења изгледала и како би могла бити и пристојна и праведна. Мислим да је Нелсон Мандела провео много сати и дана размишљајући слично. Увек сматрам да је америчка будућност више него способна да исправи сопствену неправду чак и усред међународног исмевања. Прочитао сам скоро све писање Џоан Мелен о Џиму Гарисону и разумем огромно достојанство које се може постићи у потрази за истином и правдом. Чини се да смо на прекретници. Видећемо…
Поставио сам ову везу на Мицхел Цхоссудовски (испод); објашњава како је Сирија кључна за наш следећи циљ: Иран.
Амерички народ се очигледно не сматра довољно важним за објашњења зашто Иран угрожава нашу безбедност или зашто морамо да наплатимо милијарде наших пореских долара Израелу и неоконским ратним хушкачима који воле Израел и који би изгледа били пета колона у ову земљу коју треба протерати — ако наши бољи инстинкти превладају.
https://www.corbettreport.com/americas-global-war-strategy-and-empire/?utm_source=feedburner&utm_medium=email&utm_campaign=Feed%3A+CorbettReportRSS+%28The+Corbett+Report%29
Чујем вашу молбу за љубазност, за нежност и волео бих да идем тамо са вама... али иако сам практикант будиста (верујете ли) и знам јаке забране „тешких речи“, не могу да добијем мимо онога што смо урадили. Не могу то упоредити са љубазношћу и нежношћу.
Нажалост, веома сам добар у „тешким речима“. И ништа од тога не помаже. Оштре речи чине да волите људе које осуђујете. Питам се за оне који постижу више-мање трајну дистанцу од искушења и невоља самсаре и питам како одржавају своју смиреност. Да ли је могуће да они једноставно не виде оно што ми други видимо? Или да га нешто у уму изједначава...? Управо сам завршио књигу Џона Перкинса под називом Свет је какав сањаш. Реч је о шаманима у Еквадору и неопходности одржавања равнотеже. Били смо све више и више неуравнотежени. И више ван контроле. Тако да би изгледало императив да људи, односно ми грађани, постигнемо осећај равнотеже који наше руководство изгледа намерава да уништи.
Али ни апстракције не функционишу. Мораш то да урадиш, да то живиш. Ако створите мир, мир ће вам се вратити. У то верујем.
Хвала СРС на страсној молби за здрав разум и везивању у ту молбу 40 милијарди долара за земљу мању од нашег Делавера (за 029% према неким проценама). Могу да предвидим да ће Биби и даље мислити да то није довољно, а уз „хвала“ ће промрмљати „то је требало давно да се уради“ и „да буде више касније“.
Ваша најтужнија реченица је „сада постаје императив гласати за Трампа“ и овај ред показује колико смо назадовали као држава.
Да јој се дају опције да гласају за крвљу натопљеног ратног хушкача који може да прича само о „стакленим плафонима“ онима који је прате или слушају, против уморне муке или рефрена ТВ ријалити личности која је знала да игра игру ГОП који је сама створила је онолико лоша колико ова земља може да добије.
Не могу да играм вулгарног као Доналда, али да ми се да избор између „мачјег пу“ или „псећег пу“ да „водим“ ову земљу заиста ми такође леди душу.
Да ли је могуће бити здрав усред толиког лудила? Имам своје сумње. Данас сам ово пронашао и желим да га поделим са вама. Толико је осећања против Трампа и ту смо гурнути јер је алтернатива готово незамислива.
Ево неколико добрих људи који имају неке добре ствари да кажу о господину Трампу.
http://www.informationclearinghouse.info/article44953.htm
Две ствари које Вархавкс никада неће поменути:
1: Кога тачно ратни јастребови желе да поставе на чело владе Сирије.
2: Избори.
Опште је познато да велика већина сиријског народа жели да Асад буде председник Сирије. У ствари, Асадова популарност је порасла откако је почео рат у Сирији.
Цела ова ствар се односи на добијање гасовода из Катара и нафтовода из Саудијске земље да пређу Сирију и даље у Западну Европу како би се изместио руски тржишни удео у продаји енергије како би се ускратила способност Русије да финансира војску способну да се супротстави САД. Светска доминација. Али немојте заборавити да Русија не жели ирански сет гасовода више од катарско-саудијских гасовода, тако да не очекујте да ће Русија интервенисати до те мере да заправо оконча рат.
Било је потпуно јасно да поменути меморандум није била политичка препорука него групна пријава за посао за позиције у предстојећој Киларијевој администрацији. Меморандум су процурели од стране потписника, али имена су тајна од америчких грађана за чије интересе би ова група требало да ради. Али АИПАЦ има и листу потписника и листу непотписника. Погоди која листа неће задржати посао,
Веома добро написано и аргументовано. Али зашто су то преваре? Неки су само каријеристи у војсци, индустрији, администрацији, итд. Чини се да већина директно или индиректно служи Израелу и његовим плаћеним оперативцима међу политичарима, истраживачким центрима и штампом. Неки су заостали луди ратници хладноће из фотеље. Други су ратни хушкачи тирани на које је упозоравао Аристотел, који морају водити стране ратове да би захтевали домаћу власт.
Федерална истрага о снагама које дефинишу америчку блискоисточну политику била би веома интересантна, а њено одсуство говори много.
Ерик, слажем се са твојим коментаром, посебно последњом реченицом. Свакако да је сам недостатак свеобухватне истраге, било унутрашње, или од стране нашег упадљиво одсутног Фортх Естатеа, о ономе што је јасно политика која није у најбољем интересу Сједињених Држава, срж наше дисфункције. Осећа се како напетост расте док настављамо ка политичком колапсу. Са изузетком Бернија Сандерса; политичко вођство изгледа одсутно. Ово је највероватније последица једне генерације нелегалних државних предузећа.
Ја бих назвао „нелегално државно предузеће“ корупцијом, али ми смо то легализовали и поставили кампању за исплату за помоћ и тако даље, тако да смо сада прилично ослобођени корупције. У сваком случају, судије су најпосвећеније корупцији од свих. Волео бих да сам видео политички колапс у нашој будућности, нешто што би загрејало историјску гомилу компоста и убрзало наше рециклирање у нешто боље. Али бојим се да би колапс захтевао да Џо Сикспак буде лишен својих шесторки довољно дуго да нападне невине и случајно уплаши или дестабилизује олигархију. Вероватно би се ребрендирао и поново појавио као нови политички производ, а Џо би ускоро добио своје шесторке и остао код куће.
Ерик, САД, УК, Француска (а сада Немачка) и Турска немају овлашћења да делују унутар те земље. У ствари, они то ни не траже. Сви они имају специјалне јединице које тренутно делују унутар земље – то је противзаконито.
Линк из мог коментара испод:
https://foreignpolicy.com/2016/06/23/exclusive-prominent-gop-neoconservative-to-fundraise-for-hillary-clinton/