Ексклузивно: Неки демократски лидери приватно траже некога да замени Хилари Клинтон ако поново посрне у Калифорнији и/или ФБИ открије злочин у њеном скандалу е-поште, извештава Роберт Пари.
Аутор Роберт Парри
Већ месецима, анкете за анкетама региструју мишљење америчког народа да не желе ни Хилари Клинтон ни Доналда Трампа за следећег председника, али се чини да две велике странке нису у стању да се избегну ове надолазеће гомиле, приморавајући бираче да бирају између две широко омаловажених политичара.
Републиканци су закључани након Трамповог непријатељског преузимања процеса селекције странке, али демократе имају последњу шансу да се избегну, 7. јуна када одржавају неколико предизбора и посланичких избора, укључујући Њу Џерси и Калифорнију. Ако Берни Сандерс може да узнемири Клинтонову у Калифорнији – и/или ако се Клинтонови правни проблеми због њених мејлова погоршају – остаје велика шанса да би демократска конвенција могла да номинује неког другог.

Државни секретар Хилари Клинтон сведочи пред Конгресом 23. јануара 2013. о фаталном нападу на америчку мисију у Бенгазију, у Либији, 11. септембра 2012. (Фотографија из Ц-СПАН извештавања)
Колико год ово изгледало натегнуто, неке високе демократе, укључујући наводно званичнике Беле куће, озбиљно размишљају о томе како странка може да ухвати волан у последњем тренутку и избегне судар две историјски непопуларне политичке личности, разбијање где би Трамп могао бити тај који одлази, оштећен, али победник.
Два инсајдера из Вашингтона – демократски анкетар и политички саветник Доуглас Е. Сцхоен и познати Вотергејт истраживачки извештач Карл Бернштајн – описали су паничне састанке највиших демократа забринутих због Клинтонове проблематичне кампање, а Шоен је такође описао приватне разговоре о могућим алтернативама у последњем тренутку.
Чуо сам сличне приче о тихим дискусијама – са опцијама за попуњавање, укључујући потпредседника Џоа Бајдена, државног секретара Џона Керија или сенатора Сандерса – али и даље верујем да су ови узнемирени лидери замрзнути неодлучношћу и немају живаца да повуче руке Хилари Клинтон са волана чак и да избегне катастрофу.
Али бар нисам једини који чујем ово уплашено шапутање. У Валл Стреет Јоурналу мишљење, Сцхоен, који је служио као политички помоћник предсједника Билла Цлинтона 1990-их, написао је: „Сада постоји више него теоретска шанса да Хилари Клинтон можда неће бити демократски кандидат за предсједника. …
„Неминовност која стоји иза номинације госпође Клинтон биће у великој мери уништена ако изгуби калифорнијске предизборе 7. јуна од Бернија Сандерса. То би се могло догодити. …. Победа Сандерса у Калифорнији би снажно нагласила слабост госпође Клинтон као кандидата на општим изборима.
„Демократски суперделегати — које је изабрао партијски естаблишмент и који већином подржавају госпођу Клинтон, 543-44 — озбиљно би се питали да ли треба да наставе да стоје иза њене кандидатуре. …
"Госпођа. Клинтонова се такође суочава са све већим правним проблемима. Недавни извештај генералног инспектора Стејт департмента о коришћењу приватног сервера е-поште од стране госпође Клинтон док је била државни секретар јасно је ставио до знања да је прекршила правила и да је далеко од тога да је била искрена у својим јавним изјавама. Ужасни закључци поткрепили су забринутост унутар странке да госпођа Клинтон и њени сарадници можда неће проћи кроз владину истрагу а да се негде не открије кривица.
„С обзиром да ће госпођа Клинтон, како се извештава, ускоро бити интервјуисана од стране ФБИ-а, што сугерише да је истрага приведена крају, коначна одлука главног тужиоца могла би бити донета пре демократске конвенције 25. јула у Филаделфији. С обзиром на извештај генералног инспектора, мало је вероватно да ће здравствена евиденција Министарства правде бити чиста.
„Коначно, са негативним рејтингом госпође Клинтон скоро једнако високим као и Доналдом Трампом, и са бирачима који јој не верују у односу 4 према 1, демократе се суочавају са узнемирујућом могућношћу.“
Осим неповерења, бирачи је једноставно не воле. У среду, просек анкете Реал Цлеар Политицс о позитивним и неповољним бројевима Клинтонове био је 37.6 одсто према 55.8 одсто, што је нето неповољно од 18.2 поена.
Тражите допуну
Сцхоен је наставио: „Унутар странке све је већа бука о томе како би се нови кандидат могао појавити на конвенцији. Џон Кери, кандидат за 2004, је једна од могућности. Али највероватнији сценарио је да потпредседник Џо Бајден — који је рекао да се „сваког дана“ каје због одлуке да се не кандидује — уђе у трку.
"Господин. Бајден би био изабран за белог витеза који спасава странку и нацију од могућег Трамповог председништва. Да би придобио Сандерсове присталице, вероватно би за свог потпредседника изабрао некога попут сенаторке Елизабет Ворен коју поштује лево крило странке. …
„Све ово остају само могућности. Али сада је лакше него икада замислити сценарио у којем Хилари Клинтон – било због правних или политичких околности – није демократска председничка кандидаткиња.
In интервју за ЦНН након прошлонедељног оштрог извештаја генералног инспектора Стејт департмента о Клинтоновом коришћењу њеног кућног сервера е-поште, Карл Бернштајн је рекао да чује сличне спекулације:
„Ове недеље сам био у Вашингтону, разговарао сам са бројним највишим демократским званичницима и они су уплашени, укључујући људе у Белој кући, да је њена кампања у слободном паду због овог фактора неповерења. Заиста, Трамп има сличан проблем, али она је та чији бројеви иду на југ.
„И велика нада у Белој кући, као и у демократском руководству и људима који је подржавају, јесте да она може само да стигне на ову конвенцију, добије номинацију – у шта више нису 100 посто сигурни – и позовите председника Обаму да јој помогне, он има велики кредибилитет... Али њој је потребна сва помоћ коју може да добије јер је тренутно њена кампања у великим проблемима.
У уторак, Клинтонова је добила подстицај када ју је подржао гувернер Калифорније Џери Браун – одражавајући став демократског естаблишмента да је безбедније оставити Клинтонову за воланом него покушавати да је отме и суочи се са гневом Клинтонових присталица које инсистирају да је „ њен ред” након што је изгубила у тешкој трци од Барака Обаме 2008.
Трамп је такође задао још једну себи нанету рану огорчено одбрамбеном конференцијом за штампу о његовом прикупљању средстава за ветеранске групе, а задобио је још модрица након објављивања судских доказа о тактици продаје под високим притиском коју је користио сада непостојећи Трампов универзитет.
Трампов црни уторак подсетио је демократе зашто су се толико надали да би Трамп могао прво да диже у ваздух Републиканску партију, а затим и сопствену кампању, пуштајући Клинтонову да у суштини победи. Али крхкост Клинтонове сопствене позиције је разоткривена прошлонедељним извештајем ИГ-а, који је ојачао перцепцију јавности да је она властољубива, повлашћена и непоштена.
Устанак бирача
Иронично, две стране су стигле до ове тачке судара из супротних праваца. Естаблишмент Републиканске странке желео је скоро све осим Трампа, али фаворизовани кандидати странке постали су жртве вештине ријалити ТВ звезде да искоришћава њихове слабости – скоро као да игра ријалити ТВ емисију са високим улозима.
Насупрот томе, руководство Демократске странке покушало је да организује крунисање Хилари Клинтон тако што је обесхрабрило друге кандидате да оспоравају моћну Клинтонову машину, тврдећи да би практично неоспорна номинација уштедела новац и ограничила разоткривање Клинтонових политичких слабости.
Али мало вероватна кандидатура сенатора из Вермонта Бернија Сандерса, технички Индепендента иако је у кокусу са демократама у Сенату, открила је и снажну глад за променама унутар Демократске партије и Клинтонову политичку рањивост усред сезоне незадовољства бирача.
Док републикански лидери нису успели да сузбију побуну својих бирача – док је Трамп палио своје ривале из ГОП-а један за другим – демократско руководство је учинило све што је могло да спасе Клинтонову, практично гурајући њену тешко оштећену траку ка циљу, вичући Сандерсу да призна.
Међутим, неким паметним демократама је сада синуло да би Клинтонин предизборни аутомобил могао бити оштећен без поправке, посебно ако је нанесена већа штета налазима ФБИ-а о њеном неуредном поступању са државним тајнама. Демократе себе виде заглављене са статусом кво, наслеђеним кандидатом у тренутку када је јавност згрожена нефункционисањем владе и захтевањем промена.
Ипак, да ли демократе имају храбрости да прођу кроз бол одбијања Клинтонове номинације може зависити од тога шта се дешава у Калифорнији и унутар ФБИ.
Истраживачки репортер Роберт Парри објавио је многе приче Иран-Цонтра за Асошиејтед прес и Њузвик 1980-их. Можете купити његову најновију књигу, Америчка украдена прича, било у штампај овде или као е-књига (од амазонка барнесанднобле.цом).
Берние наравно. Он је једини кандидат који има јасан смисао за ствари. Он је једини кандидат који ће се позабавити климатским променама и неће упуштати САД у бесмисленије ратове и покоље. Надам се. Али он је далеко НАЈБОЉИ КАНДИДАТ и за Демократску странку и за Председништво. Апсолутно нема потребе да „тражите“ било кога другог. Прави проблем је како је то ратно чудовиште Хилари уопште постало сенатор, па секретар? Зашто Обама подржава ову злу жену? Ох, зато што је капитулирао на сваком обећању које је дао. Добро онда, али шта је са остатком света који размишља? Ниједна друга земља (чија мишљења морамо барем признати) не мисли да ће им Хилари бити од користи, нити Трамп (али говоримо о демократској номинацији). Берни би ЛАКО победио Трампа када би му се пружила прилика – и требало би му дати ту прилику, јер ова земља не жели Хилари, не разуме чак ни како је изабрана за кандидата и желео би да је стрпа у затвор где она и њен муж припадају.
Како можете са сигурношћу предвидети да ће запањујући политичар постати изабран? Ако му полицајци дишу за (или...) врат... Упознајте новог шефа.
Берние Сандер је против естаблишмента, што га чини неким кога демократска партија јако не воли — Међутим, то је и даље политика, он и даље мора да ради у оквиру постојећег система,.. иако је са њим можда тешко изаћи на крај (с њихове стране) — Он је близу ауто победе над Трампом. Клинтонова је тренутно 50/50 и пада. Док се генерал окрене, Трамп ће бити фаворизован, можда значајно. Трамп би извукао сав њен ФБИ „сервер е-поште“, њену корумпирану позадину/Клинтонову фондацију итд итд. и причао о томе без престанка. Медији воле да глуме све што Трамп каже да она неће имати шансе.
Оптужница треба да буде подигнута и да се догоди овог месеца, јуна – Главни разлог зашто се чак и даље одлаже у овом тренутку је притисак са највиших нивоа власти јер је она демантовани кандидат. Уз то, чак ни Обама не може спречити ФБИ да је оптужи/подиже оптужницу — може да помилује и задржи је ван затвора пре него што напусти функцију, али не може да заустави оно што се већ дешава и мислим да вероватно ПАЖЉИВО крочи олако на његов утицај на целу ствар. Ради на томе да напусти функцију са ДОБРОМ репутацијом, његова популарност расте сваког месеца.. тачно оно што жели. Он зна да је политички урадио из очигледних разлога крајем ове године. Он има интерес да Хилари буде следећи ПОТУС, али он ЈЕ ПОТУС и неће му требати нити ће служити у њеном кабинету или било где у влади. Бивши председници су готови,.. задрже неке СС,.. онда иду да зарађују тоне новца са говорима, наступима, фондацијама, итд. Остатак његовог живота је шетња од колача у поређењу са оним што је радио и он то зна. Поента је да му је стало,.. али он је човек, тако да му је толико стало — да Сандерс буде номинован, био би сасвим у реду.. Ако би Трамп победио, и он би био у реду (мада мислим мало би се нагнуо Сандерсу у односу на Трампа.. ко зна.)
Закључак — Хилари је крива за неколико савезних злочина, признала је неке од њих, а за друге су пронашли доказе. Ако чекају да подигну оптужницу након ДНЦ-а (25. јул+), Сандерс се зајеба, Клинтонова нема шансе, а Трамп је ауто ПОТУС.
Тхе Дем. Партијски лидери треба да то само узму,... и схвате да је Сандерс ту карта за победу — тачка. Као таквог, подржите га.. РАДИТЕ СА ЊИМ да покушате да га доведете у центар на неким позицијама (као ПОТУС би ионако морао да уради много компромиса) — Трамп не може да нападне Сандерса као што може Клинтонову.. Сандерс има исто ставове и бележи цео његов одрасли живот – он нема костуре у орману. Најбоље што Трамп може да уради је да покуша да га наслика као комунисту.. што његова бирачка база неће бити постепено – Једини „поштени“ избори овог новембра су између Сандерса и, нажалост, Трампа. Када је неко против кога ФБИ води тешку истрагу икада имао прилику да постане вођа Сједињених Држава? Шта се догађа? Зашто људи занемарују, игноришући да је она невероватно корумпирана – и неспособна? Трампове присталице ме збуњују.. али искрено, једнако сам збуњен људима који подржавају некога као роботски, очигледно неискрени, корумпирани, који чекају федералну оптужницу сваког дана, већ нису успели као државни секретар (нижа позиција од ПОТУС-а очигледно) .. као и Хилари Клинтон је.
У једном тренутку је имала импресиван животопис, није била умешана у сву ову корупцију, дефинитивно није имала проблема са ФБИ, а такође није била кључна позиција у влади (СоС) — Али она више није то. Присталице Клинтонове не могу само да понове оно што она каже: „Ох, то је била само глупа грешка..“ и све је бресквасто. Њено поступање са толико ствари као што је СоС било је пуно некомпетентности и искрено апатије/лењости – Шта је чини тако сјајном да буде ПОТУС?
У сваком случају,.. У једном тренутку имао сам Клинтонову као коначног следећег председника — сада, изгледа да су све шансе да ће Трамп водити земљу најмање 4 године. У међувремену, ЈЕДИНА особа која истински представља већину народа ове земље, Сандерс, добија буквално осовину.
-Рант офф. :)
ФБИ интервјуише само предмет након подизања оптужнице, тако да у основи они оптужују или помињу интервју да би затворили случај. Никада се не појављују када очекујете да дође до оптужнице и никада се не појављују на разговору без оптужнице осим ако не затворе случај, тако да се ово затвори и заврши. Добре вести за Хилари која ће освојити Кали, али чак и ако га изгуби, она и даље добија 200 делегата и треба 71, тако да је номинована и има бројеве електорског колеџа, као и следећи председник. Игра је готова да би Сандерс коначно могао да се уједини са њом и добије тикет као ВП или да буде забрањен на конвенцијама. То је његов избор после избора у Калију, без обзира ко победи на изборима. Она је и даље скоро 4 милиона поп гласова испред њега, што је више него што је Обама био од ње!
67 одсто Американаца каже да неће гласати за Трампа, већ само бира ЕК, тако да бирачи могу да одлуче да ли особа има политички мандат или не. Трамп је под истрагом због утаје пореза и 199 других истрага, тако да ће највероватније бити ухапшен пре новембра, али неће бити важно јер је и он изгубио.
Хилари је у ствари ваш следећи председник. Време је да прихватите истину, прихватите је, позабавите се њом и пређете на друге ствари које заправо утичу на ваш живот јер ниједан председник нема никакве везе са вашим животом осим ако нисте необразовани скитница која не зарађује новац или испод 50 хиљада годишње у Бургер Кингу . Да ли сте ви шеф свог живота или желите да неко други буде? АКО сте шеф онда вам је свеједно ко ће бити изабран. Нећу гласати. Без потребе. Плаћам огромне порезе за разлику од Трампа који није платио! Зарађивати новац, а не плаћати порез је у ствари превара.
Колико ће година Трамп бити у затвору? Његова бивша пријатељица Куеен оф Меан отишла је уз реку за исту ствар у својим 70-им. Од ње је требало да сазна да плаћаш порез или идеш у затвор. ИРС ће те добити брже од ФБИ-а!
„Ми не плаћамо порезе. Само мали људи плаћају порез."
– Леона Хелмслеи, цитирано у Њујорк тајмсу (12. јул 1989.)
„Леона Хелмсли је заиста зло људско биће. Према запосленима се понашала горе од било ког људског бића коме сам икада присуствовао, а ја сам имао посла са неким од најтежих живих људских бића.”
– Доналд Трамп, цитиран у интервјуу часописа Плаибои (март 1990.)
„Једва чекам да прочитам Трампову нову књигу, посебно једанаесто поглавље!
– Леона Хелмслеи, цитирана у интервјуу часописа Плаибои (новембар 1990). У то време, Трампови казино фондови су били реорганизовани како би се избегао банкрот.
Асертивност не чини човека исправним. Само изгледаш као идиот.
Пошто се нисам баш позабавио "преваром гласања" у свом претходном посту, ево везе до могућности за коју никада раније нисам ни чуо.
http://readersupportednews.org/opinion2/277-75/37203-placebo-ballots-stealing-california-from-bernie-using-an-old-gop-vote-snatching-trick
Још једно ажурирање: изгледа да је шема у Калифорнији да се гласачу без партијске преференције да погрешан листић осим ако он или она изричито не траже исправан.
http://bradblog.com/?p=11699
Можда ће успети – једноставно глумљење глупости на нивоу целе државе могло би да преокрене изборе у Калифорнији у корист Хилари.
Присиљавање бирача да траже исправан гласачки листић је једноставно непоштено, али то је Хиларина кампања укратко.
Из неког разлога сам непристојно задовољан што сам независно дошао до истог закључка о овом питању као и господин Парри. Као додатак овоме, превара гласања је доступна као „спас“ кандидаткињи Хилари у Калифорнији. Исто тако, Обама може – ако жели – да спасе њену сланину истрагом ФБИ.
Испруживши врат овде, имам нејасан осећај да би Берни Сандерс могао бити евентуални кандидат демократа. Назовите то једном од три.
Ако је ипак Хилари, не видим шансе да може да победи Доналда Трампа у поштеном надметању - осим ако Трамп не распише изборе!
Зашто би Трамп то урадио? Једноставно зато што је откупљен. Прошле године сам прочитао извештај који је навео да Трамп јесте не члан супербогатих. Уверите се сами.
http://www.thealphapages.com/content/trump-change-is-donald-trump-broke
Онда је данас било ово:
хКСКСп://талкингпоинтсмемо.цом/едблог/топ-тен-реасонс-то-доубт-трумп-ис-евен-а-биллионаире
Да, талкингпоинтсмемо сајт је место за све на Хилари, али човек је или у праву или није. Не баш богат Трамп би могао да уграби огромне суме које би присталице Клинтонове имале на располагању да га откупе.
Под нормалним околностима, Трампове присталице ће се држати као лепак за свог човека, али шта ако он потпуно полуди? Као и када се каже да је последње масовно пуцање једноставно превише и контрола оружја мора одмах постати много драстичнија. Или – абортус на захтев је право жене и он ће тако изабрати за Врховни суд. Мејнстрим штампа би то објаснила као испливавање Правог Трампа.
Дакле, мој закључак о Хилари против Трампа: Трамп побеђује ако не игра да изгуби.
Коначно, још један есеј о Хилари који је једноставно одличан.
хКСКСп://ввв.политицо.цом/магазине/стори/2016/06/валл-стреет-2016-доналд-трумп-хиллари-цлинтон-213931
Предвидио сам победу Сандерса 2016. пре неколико месеци. Хилари је принуђена да се повуче, а Трамп никада није био у томе за правог (тројански коњ), (с)избори иду Сандерсу. Можда је то само сан или нешто што сам јео...
Упркос ономе што Коми каже, ако ФБИ не открије суштинске налазе своје једногодишње истраге пре конвенције, агенција ће имати сумњу да се умешала у политички процес лишавајући гласаче и делегате информација које су им биле потребне за доношење веома консеквентне одлуке . Мислим да ће највероватније објавити нешто — извештај, кривични захтев или чак оптужницу — неколико недеља пре конвенције.
Управо сам ухватио део Хилариног говора у Сан Дијегу. Звучи као да је спремна да уђе у рат са Ираном и Русијом. То је било онолико колико сам могао да слушам. Њени произраелски донатори и неоконзерватори биће у екстази, али остатак света би требало да буде веома узнемирен.
Свиђало се то вама или не Берни Сандерс је из изабране расе у коју верују и хришћани и муслимани. И није одустао. Проблем је у томе што се понаша и облачи као социјалиста, а не као потенцијални демократски председник САД, што му губи бодове.
Слажем се са Бернијевим присталицама, али када је у питању било који чланак, ја критикујем за или против онога што је аутор заправо написао, а не онога што није. Критичари су се можда боље осећали да је Пари говорио шта су желели, али свиђало се то вама или не, он је у праву; поправка је унутра. Да ли желим чудо? Можете се кладити, али то је оно што ће бити потребно, и ја признајем да није готово док се не заврши. Пари је написао позитивне текстове о Сандерсовим головима - само не у овом.
Тако да замене у последњем тренутку и изгубе од Рс. Тада почиње игра окривљавања зашто су изгубили, а демодози раде најбоље. Прошли пут је то био Надер, а овај пут ће то бити Берние. дан мрмота.
Демократски национални комитет нема довољно храбрости да одбије Хилари Клинтон.
И ако Комитет заиста жели да уједини демократске бираче и постави сцену за победу демократа на изборима 2020., Хилари Клинтон није особа која ће то остварити.
Али победа Сандерса би била.
Џо Бајден није баш нека понуда бирачима.
Са највећим одзивом бирача у примарној историји ГОП-а, не би требало да се Доналдов избор бирача сврста у исту категорију као и Хиларино крунисање ДНЦ-а. Морало би се исто тако приметити Берни и његово отицање корена. Вернике странке и њихову типичну селекцију кандидата у обе странке бирачи у потпуности одбијају. Западне медије такође бирачи потпуно одбацују као пристрасне. Да сам Британац, будио бих се свако јутро и свирао „Тхе Ворлд Турнед Упсиде довн”, као да је Јорктаун изнова, али нисам Британац. Ја сам Ианкее Доодле тако да ћу уживати у меком револту и молити се да успе да промени статус кво и да започне нову политичку реалност за Ми људи. Ово су најбољи избори у мом животу, не можете тражити више . Дао сам свој први глас када се Трицки Дицк кандидовао за ПОТУС.
"Господин. Бајден би био изабран за белог витеза који спасава странку и нацију од могућег Трамповог председништва. Да би придобио Сандерсове присталице, вероватно би за свог потпредседника изабрао некога попут сенаторке Елизабет Ворен коју поштује лево крило странке. …”
То је то!
Шта није у реду са демократском странком? Десно је од центра.
Демократе и републиканци су једна или друга страна исте медаље.
ГовЦо воде Волстрит и корпоративне курве…
Како тужно.
?#?ХиллариТооБигТоЈаил? #ФБИ #ДОЈ #ВхитеХоусе #БерниеорБуст #Страигхтуп #НоЦхасер
Слажем се са тобом. Само сам помислио шта ако ће демократски естаблишмент дати Хилари номинацију, а онда након тога, када буде оптужена и мора да напусти трку, онда ће имати чисто поље да преда номинацију неком од корумпираних изабраник странке. Берни, неће бити кандидат, барем у њиховим очима, пошто би примарни избори званично били завршени. Не бих ништа ставио да прође ове љигаве лопте. Ово би вероватно смањило број демонстраната на улици. Ово ће бити дуго топло лето. Наставиће се…
Тулси Габард, као Бернис ВП
Доста са мантром Лизи Ворен. Она није ни близу спасиоца, чак ни пристојан сенатор. Иако је свакако остала од убиства, она се исто држи партијске линије. Ја сам са МА, она је купљена и плаћена као и сви остали, не може да буде изабрана без новца лобија. Она каже све што желите да чујете, али реците ми једну ствар коју је урадила? Ниједан. Нула. Ништа. Сигуран сам да је обезбедила неку малу победу са ограниченим утицајем овде или тамо, али велике банке постају све веће и њена реторика је шупља. Лажан колико је дан дуг. Хиллари лите.
Ах лоби. Ко је једини кандидат на излазу са овим лобијем? Њихов МСМ
Труба наводни скандал за наводним скандалом о њему, али издајници не схватају да се Америка буди за њихову игру.
Хоће ли Трамп бити независан од овог издајничког лобија?
Не знам, али он мора да зна ко му је непријатељ, а они су смртни непријатељ Америке.
Једини пут за Америку је да баци тог јебеног мајмуна са својих леђа, а Трамп је наша једина нада.
Сви остали су ционисти различитог степена, чак и Џил Стајн.
“ЖЕЛИМ СВОГ СПАСИТЕЉА!!”
Ако би Берни Сандерс неким чудом „победио“ – нешто или друго –
изгубио би изборе. Да је победио на изборима било би
без црног гласања, као председник не би могао
служити. (Да ли су животи црнаца важни Бернију? итд.)
И ХРЦ и Трамп су ужасни. Ако неко жели да настави
да размислимо о томе шта је мало вероватно и невероватно (Бернијев избор)
не можете бити посвећени било каквој трансформативној промени.
Зар нисмо сви превише увучени у ову предизборну емисију
то је планирано за нас?
(Можда ће сви студенти потпуно одбацити своје каријере
и постати стални „добровољци за Берн“. То никада није
догодило се, али увек постоји нада ... не овде)
Лично, сматрам да би наше циљеве најбоље испунили
осврћући се на оно што треба да урадимо када ХРЦ или Трамп постане
Председник. Није АКО него КАДА.
(Види Габријел Колко, КОРЕНИ СПОЉНЕ ПОЛИТИКЕ,
„Епилог”.)
—- Петер Лоеб. Бостон. МА, САД
Рећи ћу вам шта (а многи су то можда већ рекли), ни Џон Кери ни Џо Бајден не би били ништа мање опасни у канцеларији председника од Килари. Бајден је био задужен за Обомберов „украјински пројекат“, а Кери је био потпуно неефикасан као државни секретар. Обојица су филозофски неоконзервати засновани на њиховој служби под Обомбером.
Бајден, Кери или Гор који ће заменити Хилари личи на 1968. када је Хамфрију додељена номинација за потпредседника Линдона Џонсона, иако се кандидовао на неколико предизборних избора, а Џин Макарти је добио много више гласова ЉУДИ у односу на ПАРТИ ИННСИДЕРС.
Џо Бајден и Џон Кери носе ратне темеље Обамине администрације за Сирију и Украјину. Да ли Демократска странка једноставно одбацује „глас за мир“?
Трамп је рекао да ће разговарати са Путином. Чини се да Клинтон, Бајден и Кери желе да га свргну.
Ал Горе? Да ли се неко сећа приче да је Горе полуголи јурио жену пре неколико година? — http://talkingpointsmemo.com/muckraker/the-gore-allegations-what-you-need-to-know
Што се тиче Хилари разговора са ФБИ.
1) Хилари је рекла да ће објавити транскрипте својих плаћених говора банкарима – НИЈЕ.
2) Хилари је рекла да ће расправљати о Бернију у Калифорнији – ОДБИЈА
3) Хилари је рекла да је вољна да сарађује у истрагама њених мејлова – ОДБИЈА ДА ГОВОРИ СА ИСТРАГОМ СТЕЈТ ДЕПАРТМЕНТА.
4) Хилари је рекла да ће разговарати са ФБИ-јем – ШАЛИ СЕ АКО ЋЕ ОВО УЧИНИТИ!!!!
Редитељ филма „Умри мушки“ Џон Мектирнан је стављен у затвор због лагања ФБИ. Првобитна прича коју сам видео била је да га је телефоном контактирала особа која тврди да је агент ФБИ-ја и питала да ли је ангажовала одређеног приватног истражитеља, на шта је он лажно рекао не.
Можете ли замислити, с обзиром на Хиларину неспособност да каже истину, да би могла да прође кроз вишесатну сесију испитивања са ФБИ-јем без лагања?
Само лагати ФБИ и то је злочин. Лажите амерички народ и то се очекује.
1968. Демократска партија је игнорисала гласове бирача и републиканац Ричард Никсон је постао председник.
1972. године, након Демократске конвенције, потпредсједник Том Еаглетон је морао одустати од карте јер је једном тражио лијечење због проблема са менталним здрављем. Мекгавернова кампања била је заглављена у блату и освојила само једну државу.
Ако Хилари Клинтон добије подршку Демократске странке да буде председница и буде оптужена, то је катастрофа за демократе да добију карту за хватање паса.
Вотергејт је покренуо сведочење мањег званичника да је председник Никсон имао систем снимања у Белој кући и да је Никсон наздравио.
Бенгази је довео до чињенице да Хилари Клинтон није пословала са Стејт департментом преко канала Стејт департмента који су отварали своје мејлове што је довело до продаје оружја земљама које су донирале Клинтонову фондацију и отвориле целу ствар са Клинтоновом фондацијом.
Трамп ће Клинтонову закуцати преко њених мејлова ако она буде кандидат.
А за оне који мисле да је Трамп лаган, погледајте шта је Трамп урадио Џебу Бушу због издања „9. септембра“ у Бушовом власништву.
Питање које имам је да ли ће Трамп повући ЛБЈ-ов „Даиси Ад“ да би се кандидовао против Хилари из Либије, Сирије, и чији су нам поданици дали Украјину?
Ако Хилари мора да одустане, а демократе номинују некога, а не Бернија Сандерса или кога је изабрао Берни Сандерс, многи Сандерови гласачи би могли само да гласају за Трампа да уништи Демократску странку.
Да, Чикаго, 1968. ХХХ је био помазан од стране љубитеља цигарета у задњој просторији конвенције, упркос томе што је окупио тачно НУЛА делегата на првим изборима. РФК је убио атентатор, док ХиллБиллиоус полако врши политичко самоубиство. Ако она експлодира, партијске елите ће понудити проверену замену, а Берни Сандерс ће бити одбачен, а ла Јуџин Макарти.
Прочитајте преко линка Ал Горе – то је бс, жена је имала довољно прилика (време, састанци, итд.) да изнесе свој аргумент, одабрала је да то не учини (из било ког разлога), а затим се враћа и тражи милион долара за „права“ на „прича“ И тражила да измени њену изјаву. Не пролази тест здравог разума.
Ре: Горе – одувек смо мислили да је требало да буде он председник уместо оног насмејаног мајмуна са којим смо се заглавили. Вероватно бисмо и ми кренули путем ублажавања климатских промена и обнове. Ако је Горе био дрогиран као замена за Хилари? Неће се десити. Али то је требало да се деси пре много година. Уместо тога, варљиви Врховни је бацио (с)изборе, а остало је како кажу историја.
Ако Клинтонова не престане да напада Трампов карактер и прошле пословне досије и почне да га закуцава за његову (не) политику, онда се не може жалити када он увлачи њен пол, њен брак и пословне послове њеног зета. разматрање њене достојности. То се догодило Џералдин Фераро: Реганова кампања није волела њеног мужа, није волела њеног оца, па стога није била квалификована да буде потпредседница.
(ПС Они који изгледа мисле да би Елизабет Ворен искористила прилику да се кандидује као потпредседница, заиста нису обраћали пажњу.)
Ја сам 67-годишњак који ће стати уз вас миленијалце да подржите Бернија.
Сва ова прича о Бајдену, или Керију, да замени Хилари... или Ал Горе?
Хајде... ови момци су сви статус куо који је био. Бескорисно.
Иди Берние!
Мислим да је можда време да ми миленијалци формирамо сопствену напредну странку која нас представља! Како се усуђују да промичу ову идеју?! Као да мисле да је разумно само изабрати кандидата за нас! Берни је већ победио Трампа у анкетама на општим изборима, па зашто би онда морали да бирају неког другог? Рећи ћу вам тачно зашто: они не желе Бернија и никада нису! Није важно шта ми бирачи заправо мислимо...то је њихова порука сада, зар не? Умало је победио Клинтонову након што се борио против читавог демократског естаблишмента, укључујући шефа странке Васермана и самог председника. То је тако упркос потискивању бирача и свим врстама прљавих трикова. Штавише, победио је у свакој држави која је имала отворене предизборне или посланичке групе што нам говори да га воли више људи од Клинтонове иако је технички добила више гласова – а демократски лидери/„супер“ делегати то већ разумеју, тако да је стварно ударац у лице. Тако сам увређена на ово срање!
Ја сам 66-годишњак који ће стати уз вас миленијалце да подржите Бернија.
Сва ова прича о Бајдену, или Керију, да замени Хилари, тера ме да се запитам зашто се Елизабет Ворен толико појављивала у штампи ових дана?
Иди Берние!
Ох, хајде, цела ова ствар је пуна снисходљивости према сенатору Бернију Сандерсу, посвећеном активисти за грађанска права и хуманитарцу са дугогодишњом каријером. Зашто би, дођавола, уопште морали да имају другог кандидата осим Бернија? Увек сам говорио да бих размислио о томе да гласам за Хилари ако је довела Ворена као потпредседницу, али ја се проглашавам бившим демократом ако Клинтонову замени Бајден. ко је са мном? Заувек ћу гласати независно или нам је можда потребна права прогресивна партија наших момака. Ово је апсолутни булл хонкеи! Колико је ова идеја увредљива??!! Демократска странка полуди...
Џоне, уз тебе сам, али чак и да се Исус кандидовао за исту карту са Хилари, не бих гласао за Клинтонову.
Не бих волео да видим да се Ворен загађује Хилари Клинтон. Боље да сачека да се 2020. кандидује против пропалог Трампа.
Хилари ће победити. Али људи не мисле да је систем супер делегата фер. Дакле, након што она победи, ми, бивши Бернијеви присталице, бићемо љути – поготово зато што она није прогресивна, већ је у политичком спектру где је Никсон некада био.
Зашто сте толико сигурни да Берни зна за „произведену“ е-пошту и „скандале“ у Бенгазију? Потоњи су скандалозни. Да ли сте знали да је Либија у неким аспектима имала виши животни стандард од онога у чему наводно „уживамо“ овде у САД-у А пре него што је Килер-Хилари ушла тамо и све окренула наопачке? И није имала одобрење ни Обаме ни највише војне команде... ово је био специјал ХРЦ-а. Она је фашиста. Далеко опаснији од Доналда Трампа. А ако је добијемо за председника, можемо се заувек опростити од Америке за коју се надамо да можемо поново бити.
Штампа воли да напада Хилари 24/7/365 и то је чинила деценијама. Али она ће ипак победити јер има делегате. Више волим Бернија зато што има бољу политику и зато што није купљен и плаћен, као што су политичари увек били, пре него што су Трамп и Сандерс стигли на сцену. Али Берни и сам зна да су сви измишљени мејлови и бенгазијеви „скандали“ о Хилари пси.
Ево нечег релевантног за то зашто је Берние Ксд ван игре... Карл Бернштајн извештава о Белој кући у буци због њиховог страха да је Хиларина кампања дубока шест. Језгро овог дела долази на другој страници када се сугерише да Бела кућа мора да крије нешто од значајног значаја ако толико очајнички желе да овај укаљани комад робе пренесе своју заоставштину. Важна тачка за размишљање.
Зашто се чини да је ова жена толико кључна за Обамино наслеђе? Он не може сам без Харидан који је безнадежно компромитован од своје руке? Можда морамо добро размислити зашто је то тако.
http://www.opednews.com/articles/DownWithTyranny–Bernstei-by-Gaius-Publius-160531-349.html
Када ТВ мреже прогласе Хилари победницом, а трка се „званично“ заврши до вечере 7. јуна, надам се да је кампања Бернија Сандерса спремна и спремна да у том тренутку покрене медијску контраофанзиву како би преузела контролу над наратив.
ТВ мреже увек одбијају да никоме кажу да ниједан од суперделегата уопште није битан, све док се не утврди да оба кандидата нису успела да победе и да достигну праг на Јулској конвенцији. У том тренутку, делегати би, наравно, требало да стану иза кандидата који има најјаче акредитиве на општим изборима (Сандерс). Урадити било шта мање од тога је самоубиство.
Али оно што увек видимо од елита Демократске партије је да би радије пустили републиканце да победе (и да их прошетају) како би све ове десничарске политике напредовале, а затим да икада заправо помере Партију за један центиметар „да лева". Демократска странка се стално помера ка десници још од 1972. У суштини, имамо две десничарске републиканске странке и не постоји ниједна странка која брани политику Њу дила ФДР-а (а још мање да их унапређује или говори о визији ФДР-а о „Четири слободе”).
Па, свакако се надам да ће то бити последњи део поверења који Американац има у кабловске вести. На крају крајева, то би било потпуно нетачно. Можете ли замислити да су заиста урадили ово како је планирано, а онда је Берние наставио да победи? Мреже вести би биле толико оштећене да се не могу поправити...надајмо се. Престали су да извештавају о вестима и сада покушавају да то остваре. Јадна и новинарска малверзација!
Писао сам о овоме пре отприлике три недеље. Готово је извесно да ће Хилари Клинтон бити кандидат Демократске странке и следећи председник Сједињених Држава. Али њен проблем е-поште је много озбиљнији него што се она претвара. Шта год да неко каже у јавности, незамисливо је да Хилари и ДНЦ/Деббие Вассерман-Сцхултз не брину – барем мишљење—о овоме у некој соби пуној сока. А за ово друго, то значи да се припреми — барем размотри — план Б. Ако Хилари буде скренута са колосека нечим попут истраге ФБИ-а, можете се кладити да ће Демократска странка имати план Б, а да то неће бити Берни Сандерс . Биће то још један покушај да се зауставити Берние Сандерс. И сугерисао сам да би Јое Биден-Елизабетх Варрен вероватно била алтернатива.
Погледајте: План Б није Берние
План Б није Берн http://www.thepolemicist.net/2016/05/plan-b-is-not-bernie.html
Прочитајте. Смешно. Није претња? Онда не обраћаш пажњу. Можда у овој земљи избор народа није битан (ипак су то (с)избори), али они су веома угрожени бујањем у земљи.
Прекасно је да се проследи нови кандидат (треба ли да Биларија буде оборен). То је слично једноставној предаји (с)избора неоспорних Трампу. Не, ако би се то догодило – то ће бити Берни. Он има подршку народа, а разоткривање није претња естаблишменту као што ви тврдите и не представља ниједан од стварних страхова које било која страна има код других кандидата.
И ја се надам да ћу се 'узнемирити' – иди Берние. Ове сезоне је увек био најбољи избор и још увек је. Питање је само да ли ће му се дати фер шанса или не.
Трамп ће победити било ког другог демократског кандидата осим сенатора Сандерса као стари ћилим. Немам софистицираност да разумем било које друго значење Парријевог чланка осим „ако није Хилари, неће бити ни Сандерс“. Чак и ако то није оно што он покушава да каже, то је закључак који ће свако људско биће засновано на стварности добити из Паријевог (а ја се, на пример, не слажем са Парријевим обрисима нарације) писања. Живим у Калифорнији и зато ћу гласати само за оне кандидате који су јавно подржали Сен Сандерса. Знам да није паметно или софистицирано од мене. Сен Сандерс није Супермен и неће спречити да се наша клима загреје, нити ће спречити свиње у првих 1% да се гурају испред нас у корито. Али Сен Сандерс ће барем успорити стопу глобалног загревања и употребиће силу МИ народа (владе САД) да пребије срање од највеће од тих свиња! Послушајте шта је он барем спреман да се паклено бори за нас. За оне који га не подржавају, можда ћете желети да прочитате нешто о Стокхолмском синдрому и да мало размислите о себи. Они од вас у првих 1% до 5%, с правом сте га на смрт уплашени.
Леп! Слажете се са свиме што сте поделили.
Хвала на добром чланку г. Парри,
Али не слажем се са вашом тврдњом о томе да се Хилари не верује... Знам да јој верујем, веома, да ће бити прва жена председница која је употребила мини-нуклеарке на Иран... што ће покренути још један катастрофалан рат на Блиском истоку.
Верујем да ће она то учинити... Заиста.
Хвала Александре!
Хумор, драгоцени хумор. Искрено, хумор чини да се свет врти, а људе попут Хилари подношљивима.
А неко ратоборан као Трамп неће?
Ако Сандерс не добије номинацију за Дем, а изгледа да неће, онда смо сјебани, што се тиче могућности да останемо подаље од потпуно непотребних ратова.
Некако ме Бил и Хилери подсећају на Бони и Клајда. Пљачкају банке и стварају хаос до њиховог коначног сукоба са ФБИ. Ово неће бити лепо, али се кладим да је цела породица оптужена, Бил, Хилери и ћерка. Схватите да ћерка зарађује 600,000 годишње радећи за Клинтонову фондацију. Фондација која уплаћује мање од 10% својих доприноса за вредне сврхе.
Ако ФБИ пристане на политички притисак, нека нам Бог помогне.
Нисам видео да је Р Парри одговорио ни на један коментар који су његови чланци добили. Више бахатости из медија.
Можда је човек само заузет.
Самоодржање је моћна сила у универзуму.
Зашто његово ћутање означити као 'ароганцију'? Шта год да значи тишина, људи говоре своје. Не делује посебно дефанзивно.
Џош... Па, видео сам више од неколико чланака у којима г. Пари одговара на коментаре – на шта су се многи читаоци, сигуран сам, навикли. Видео сам и друге чланке на које одговарају и други аутори, као што је Реј МекГоверн итд. Нисам сигуран да ли сте нови у Цонсортиум Невс или не, али има одговора, с времена на време, а сигуран сам да је и г. заузет човек…
Нека бирачи одлуче. Ово би требало да буде трка аутсајдера. Трамп против Бернија
Када ће Берни да преокрене сценарио и да одмах каже Хилари: „Било би у најбољем интересу Демократске странке, да би избегли ужасну срамоту, да признате своју неспособност да победите на овим председничким изборима са свим кривичним истрагама које окружују ваша тренутна ситуација”.
Слажем се, Хилари има много скандала, крв на рукама, лажи, Бенгази, корупција. Берни је био превише љубазан према њој јер је фин момак, али време је да она осети опекотину
Тачно, наставите са тим и обрачунајте се са вештицама на стари добри начин...
'Берн' Хилари већ на ломачи!!!
Јефтин снимак...смешан јефтин снимак. Хвала вам.
Хилари уопште нема правих скандала. Бенгази, мејлови итд. се производе бс. Једини проблем са њом је што је купљена и плаћена, па је Берни бољи кандидат јер није.
Украјина, Либија, Сирија, Ирак су све у пламену, а она је поставила темеље. Људи из чамаца умиру на стотине, све директне смрти на њеном наслеђу апсолутне катастрофе као сенатор и СС. Она је бубблехеад, оличење баналности од зла.
Најгори кандидат у америчкој историји, осим ниједног.
Проблем је у томе што Демс ИМАЈУ естаблишмент и Берние није део њега. Није ни Елизабет Ворен. И док је Џо Бајден очигледна замена за Хилари, многи ће и даље желети жену која се кандидује против Трампа. Ја видим три очигледне жене као компромисне кандидате ако дође до тога. Ами Клоцхубар Д-МН, Диана Стабенов Д-МИ и Кирстен Гиллибанд Д-НИ, које су преузеле Хиларино старо место у Сенату. Од њих три, ставио бих квоту на Кирстен Гилибранд која вероватно има најближе везе са Волстритом.
Нема више Клинтонових. Ако би Берни изабрао Елизабет Ворен за потпредседницу и водио их као „независне“, ово би окончало сву дискусију и са неколико напредњака у Конгресу, могли бисмо да почнемо да разбијамо дупе (коначно).
ДНЦ то заиста не схвата. Они мисле да могу да замене Сандерса било кога. Мисле да ће милиони нас рећи, да, он је фин момак. Мисле да ми не гласамо о ПИТАЊАМА И ПРИНЦИПЕЛНИМ ПОЗИЦИЈАМА. Мисле да смо ГЛУПИ. Боље да ускоро схвате да је Сандерс тај за кога излазимо јер је он једини који има поштење и храброст да води кампању засновану на истини. Раздобље. Не можете поткопати милионе бирача и сав труд и новац који смо уложили у његову кандидатуру.
ДНЦ то заиста не схвата.
Улога ДНЦ-а није да га „добије“. ДНЦ је машина недемократске странке која осигурава континуирану одрживост партијских олигарха како би они могли да врше лицитације својих платница – а не оно што људи желе.
„Необележени делегати заиста постоје да би били сигурни да лидери странака и изабрани званичници не морају да буду у позицији у којој се такмиче против активиста из базе“, Деби Васерман Шулц (председавајућа недемократског националног комитета)
Нисам сигуран да Роберт Пари игнорише чињеницу да је Берни Сандерс скоро победио, али да силе које су одувек планирале да помазе Хилари Клинтон, настоје да бар сачувају образ са другом фигуром из естаблишмента. Керри, има своје на значајним недопадљивим факторима, већ смо прошли кроз комплетан процес са, и добио је више критика као Сец. државе него што је Хилари икада. Свиђа ми се и могао бих да подржим Џоа Бајдена, али ако игноришу вољу демократског народа који је гласао за њега, стао уз, против сваке криве лопте коју је ДНЦ могао да прикупи, нећу гласати ниједног демократа за ПОТУС!
Бајден-Ворен 2016 = Мондејл-Фераро 1984
Сандерс-Ворен 2016 = 45. председник Сједињених Држава
Право на Абеа. Хвала.
То је тако очигледно. Међутим, „демократски естаблишмент“ је заробљен од стране Волстрита. ФДР би енергично говорио у име Сандерса.
Ворен је још један бубблехеад као ХБ, и није ни мало подржао Сандерса. Да јесте, можда би освојио Масс.
Наставите да хватате сламке, можда ће се појавити дугачка коју можете зграбити.
И господине Парри, веровати анкетама чудовишта која мрзе Трампа је узалудна вежба.
Ако је Сандерс маргинализован, видим клизиште за Трампа.
Као доживотни демократа, за мене је невероватно и потпуно разочаравајуће видети да, док је естаблишмент републиканске странке био „прекоран“ републиканским гласачима који су успешно бирали кандидата своје странке, демократски естаблишмент води свеопшти рат да би осигурао да им се то исто не дешава и да прави изборни кандидат унутар демократског бирачког тела апсолутно НИЈЕ кандидат њихове странке.
Зашто САД пролазе кроз ову шараду? Није ли тема овог сајта да нама влада дубока држава? Ако су демократе Хилари Клинтон поклониле 576 супер делегата? И даље демократски бирачи одбијају да попусте. Идеје у обе странке су сада званично угрожена врста. Амерички грађани су далеко испред аутора и сопствене ауторитарне и неуспешне владе. Гласати за ХРЦ? Исусе, управо смо имали осам година пропалог пријатеља са Волстрита, још четири? Уг.
Верујем да Американци тако мисле. Дакле, сада аутор мисли да се демократе могу понашати као било која ауторитарна влада, само нам дајте кандидата да гласамо за њега? Опорезивање без заступања?
Све што си написао је истина, али ти јако промашује поента чланка. Господин Парри само расправља о ДНЦ плановима и опцијама, док ви покушавате да убијете гласника – г. Паррија.
Слажем се са вама обоје. Чини се да господин Парри извештава о томе шта би ДНЦ могао да уради, а не шта би он мислио да је најбољи курс. И надам се да сте у праву, ГВ, када пишете: „Амерички грађани су далеко испред... своје властите ауторитарне и неуспешне владе. Јер ово би заиста нешто говорило – да упркос свој пропаганди коју свакодневно узвикују и штампају корпоративни медији, људи дубоко у себи схватају да су преварени. Време је да преокренете сценарио на све ове глупости и вратите се стварним чињеницама и идејама, за које с правом кажете да су угрожене врсте унутар двостраначке корпоративне шараде.
Никада није било времена засићеније очигледним примерима грубих неједнакости које производе наша западна друштва. Не можемо наставити овим путем. То је неодрживо.
– и/или ако се Клинтонови правни проблеми због њених мејлова погоршају –
Док се не докаже супротно, кладите се да ће Обама пренети реч, ако то већ није учинио, говорећи АГ Линчу и ФБИ-ју Комију да не пронађу ништа противзаконито у Хилариним имејловима. Обамин афоризам о томе да нико није изнад закона само је још један пример његове течности у орвеловском говору. Уттер БС. Прича се да између Обаме и Клинтонових нема изгубљене љубави, али је упитно да ли би Обама био дорастао задатку да их баци под аутобус.
Што се тиче замене Хилари са Џоом Бајденом, Џоном Керијем или Алом Гором, најбоље што се може рећи о овим политичарима који су потпуно загађени након година у Вашингтону је да би били мање зло. Они су потпуно дискредитовани у очима људи који су обраћали пажњу.
Све веома истинито. Нико у извршним агенцијама неће напасти кандидата који би једног дана могао да буде председник, јер би им то онда завршило каријеру. Али Обама зна Хилари као ратног хушкача, и могао би да нареди нешто да постоје докази, али могао би да има што више костура да сакрије, и вероватно би више волео мир у пензији него несклад у својој странци.
Можда, међутим, „мир“ може доћи само кроз „дисхармонију“ ИСТИНЕ пре њега?
Обама не преостаје ништа друго него да их баци под аутобус, с обзиром на величину кривичних дела на којима се налази ФБИ. Милиони федералних службеника и извођача радова схватају колико озбиљно систем схвата одредбе из наслова 18 о руковању информацијама због оптерећујућих процедура које су приморани да се придржавају, а то је без безбедносне провере. Изјава да нема кршења закона у вези са проблемом сервера — од Преза, Јустице или ФБИ — била би увреда за логику с обзиром на оно што је у јавној евиденцији, без неког невероватног објашњења, и створила би правни преседан који је неприхватљив за националну безбедност оснивање. И то би била увреда за каријерне агенте ФБИ, посебно с обзиром на понашање које наизглед моли ометање оптужби за правосуђе.
Такође, тешко је замислити да ФБИ већ није изградио случај корупције у јавности око раскрснице Клинтон фондације и Шилариног државног секретара — јер та раскрсница пролази кроз сервер ЦлинтонЕмаил.цом.
Жао нам је, али нема шансе да Хилари не буде оптужена за забрану именовања по питању сервера е-поште. У 2008. победила је у Калифорнији са значајном разликом и победила на 6 од последњих 9 предизборних избора. Она је била много ближа Обами по обећаним делегатима и у основи га је изједначила на примарним изборима. Када је последњи глас избројан, учинила је праву ствар, одступила за победника и дала му подршку и подршку.
Овог пута, она води Сандерса са око 3 милиона гласова, освојила је више у примарним државама у којима учествује више људи, укључујући недавно на предизборима у држави Вашингтон, који нису били обавезујући, али где је обезбедила победу од 8 поена на изборима. Вероватније је да ће победити у Њу Џерсију и тренутно је испред у Калифорнији, мада би се та трка могла заоштрити и могла би да иде Сандерсу – видећемо.
У сваком случају, зар не би била супротност демократским принципима да шефови партија (знате, „политички естаблишмент“) одузму номинацију победнику на изборима који је освојио више обећаних делегата, освојио више држава и освојио више различитих гласова и уместо тога дао или Сандерсу, који је зарадио милионе мање гласова и боље прошао у рестриктивнијим савезничким државама, или Керију или Бајдену, који се нису ни потрудили да се кандидују?
Некима се можда заиста не свиђа Хилари, и ја то схватам. У реду. Разумем те забринутости. Али како надјачати вољу народа? Да ли је то аргумент да неколицина зна шта је боље за земљу од многих? Мислио сам да смо против олигархије.
Хилари је спремна да буде оптужена за дела која би се потенцијално могла показати као велеиздаја.
То је управо разлог постојања 'суперделагата'. Да спречимо оне који постижу гласање у јавности отвореним лажима и обманама које обмањују ширу јавност да верује да нису криминалци, док у ствари могу бити патолошки лажови и активно практикују преступнике.
Да ли је неко чуо за чикашки начин?!
Да. То је суштина десног крила, укључујући Либертаријанце. Вера у олигархију.
Реакционарни ум: Конзервативизам од Едмунда Бурка до Саре Пејлин
https://www.amazon.com/Reactionary-Mind-Conservatism-Edmund-Burke-ebook/dp/B005H5O20C/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1464835504&sr=8-1&keywords=Palin+Burke
Како надјачати вољу народа? То чините преко „суперделегата“, правила изборног колегијума или путем „само једнократних“ одлука Врховног суда.
Иначе, демократске предизборе су догађај који води Демократска странка. Они могу (зар то није истина?) на крају да номинују било кога за кога Конвенција одлучи.
Клинтонова добија 3 милиона? Не баш. Берние побеђује.
https://richardcharnin.wordpress.com/2016/05/28/democratic-primaries-is-clinton-leading-by-3-million-votes/
Медији бесконачно понављају разлику од 3 милиона гласова за Клинтонову. Ова анализа показује да је број грубо надуван. Сандерс би могао бити водећи у гласовима и одговарајућим пребројавањем делегата.
Због тога Сандерс иде много боље од свог забележеног гласања:
– Стварни гласови у савезним државама нису укључени у пребројавање – у корист Клинтонове.
– Излазне анкете су показале да су гласачке машине хаковане – у корист Клинтонове.
– Бирачки спискови су изманипулисани – у корист Клинтонове.
– Дуги редови и смањена бирачка места смањили су излазност бирача – у корист Клинтонове.
Сандерс води са око 780,000 гласова (51.5-48.5%), под претпоставком: а) укључени су гласови посланичке групе, б) неприлагођене излазне анкете представљају прави глас, ц) 10% Сандерсових гласача је лишено права и д) 5% Клинтонових гласова је било лажно превремени/одсутни гласачки листићи. Погледајте табелу демократских предизборних избора.
Хвала Рицхарде. Свиђа ми се ваша веб страница…
Не заборавите, у Ајови Хилари је освојила 6 бацања новчића… које су шансе? Да је председница, могла би да оде у Вегас, и да нас извуче преко националног дуга.
Воља 'регистрованих демократа' (народа), тј. И ту лежи проблем. Хилари петља око номинације Демократске странке у медијима и ДНЦ-у скоро искључиво. Да, она је освојила више регистрованих гласова демократа у примарном циклусу од Бернија (до сада), али ово је мала мањина од укупног броја бирача са правом гласа (само 8%!), и она губи са независним. И ту је проблем. Цео двопартијски систем је постављен да дискредитује противнике статусу кво корпоративне доминације над свим аспектима наших живота и не одражава стварно мишљење већине у земљи. Да би ово издржали, потребна им је харизматична особа која ће одржати превару. Али, у Хилари, имају правог губитника. Она није тако добра у скривању корпоративног плана као други, па отуда страх да нас не може преварити и, даље, безбедно обезбедити Белу кућу за своје заверенике/господаре.
Једина особа коју ће многи прихватити је Берни Сандерс – или, у најмању руку, неко ко има иста уверења и интегритет, барем када је у питању унутрашња политика. Ипак, нећу се изненадити када видим како Џо Бајден у сузама прихвата номинацију на конвенцији, глумећи невољног државника којег моли да спасе странку и земљу. Какав ће то велики и трагични театар направити.
Сам-
ДНЦ је одбацио Бернија у вреће с песком. У државама у којима дозвољавају независним да гласају на изборима, Берние је лако победио. У анкети за анкетом, Берни има веће шансе против Доналда на општим изборима. Одлучивање за Бернија не би било „превазилажење воље народа“. Систем је намештен на више фронтова да поткопа вољу народа. Сви бројеви које сте споменули замагљују ту основну чињеницу.
Обама се није суочио са федералном оптужницом и није имао рекордно неповољне бројке.
Некако је запањујуће да би људи гласали за њу с обзиром да су информације о њеном приватном серверу већ биле доступне. У овом тренутку показујете да сте лоше информисани, или да не разумете основне етичке принципе, или намерно не знате.
Запањујуће глупо размишљати о смени Клинтонове и потпуно игнорисати Сандерса у соби.
Доналд Трамп је ново лице неолиберализма и КАПИТАЛИЗМА, који се свим силама труди да се спасе од све структуралне кризе и коначног пораза од СОЦИЈАЛИЗМА. ГОП сада суди Трампу јер је Италија имала Мусолинија како би спасила капитализам од комунизма који је био готово неизбежан у Италији када су Мусолини и фашизам преузели власт. Трамп је фашиста и ново лице неолиберализма које треба спасити од потпуног колапса. Супротстављајући се овом гледишту и идејама, очигледно је велики трансверзални покрет револуционарних промена који је спонзорисао Берни Сандерс. Тога се заиста плаше олигарси и неолиберали. Они на све начине покушавају да опструирају и демонизују Сандерса. Важно питање након ових избора је рађање и развој великог народног покрета који је покренуо Сандерс који ће на крају очистити Демократску странку од олигарха и неолибералних плавих паса који не припадају странци. Више снаге теби Берние!!!!!
ни Џо Бајден не може да победи. Они не долазе више од њега. Он је био мој сенатор и ја вам кажем да вероватно није могао да освоји Делавер за председника. Његови естаблишменти су у складу са Клинтоновом, укључујући њено мешање у Украјину и гурање фракинга широм света. У ствари, Бајденсов син Хантер сада ради у Украјини. Естаблишмент боље разуме, они САМО кандидат који се кандидовао и који би победио (да није ДНЦ, Клинтонова корупционашка машина и председници Демократске државне партије који не само да су угушили бираче, већ су дозволили гласачким машинама да пребацују гласове. Од 2004. када је Хауард Деан (инсајдер ДНЦ странке) је отишао на националну ТВ и показао свету како да преокрене гласање са изворним кодом за 20 секунди...ниједна страна није учинила ништа да то спречи...имале су кеца у рупи...окрени гласове ако естаблишмент Кандидат није победио. Тако да имамо толико вољеног Бернија и довео је милионе у странку, који има благослов и подршку милиона који је још увек у трци, или ће Демократска конвенција видети више од неког беса људи...однесите то у банку.
Џо Бајден ће бити виђен као картонски изрезани простор који испуњава простор. Биће му потребна Елизабет Ворен као његова потпредседница да би стекао вучу. Џон Кери ће поновити своју лошу кампању из 2004. и Трамп ће га означити као „губитника“.
Лиз Аллен:
Бајденов син Хантер је у управном одбору компаније Бурисма Холдингс у Украјини.
Ако неким „коми чудом“ Клинтон (и њен муж и ћерка такође) буде оптужена и буде принуђена да испадне из трке, Сандерс ће бити ЈЕДИНИ избор за демократе у Филаделфији пошто је он једини други кандидат који се заиста кандидовао против Клинтонове и остао до краја не одустајући од наде да ће добити номинацију.
Помисао да би делегати ДНЦ-а и Хилари Клинтон били толико АРОГАНТНИ да потпуно не поштују Сандерса и његове делегате и уместо тога стављају име Џоа Бајдена, а Супер делегати стављају ЊЕГА на врх је смешна.
Ако би се ово догодило, дошло би до ВЕЋЕ политичке побуне међу Сандерсовим присталицама и сигуран сам да сам Берние. Не би било ЈЕДНОГ ПРИДРЖАВАЦА САНДЕРСА који би гласао за Џоа Бајдена на јесен. У знак протеста би вероватно сви гласали за Џил Стајн или чак за Доналда Трампа или Герија Џонсона.
А у вези са предизборима у Калифорнији 7. јуна. Цхрис Маттхевс је недавно дао апсолутно шокантну изјаву на МСНБЦ-у у којој је изјавио да ће 7. јуна у 8:5 ЕСТ (што ће бити 26:XNUMX ПСТ.... ТРИ САТА ПРЕ ЗАТВОРЕЊА ИЗБОРА у Калифорнији), МСНБЦ и друге мреже прогласити трку демократа за председника ЗАВРШЕНО и да ће Хилари Клинтон бити кандидат! Иако она НЕЋЕ имати потребан број обавезаних делегата и да Супер делегати ГЛАСУ тек XNUMX. јула!
Твети је чак рекла Џефу Виверу: „Шта мислите, на кога ће наше рано саопштење највише утицати и на кога се неће трудити да гласа? Присталице Клинтонове или Сандерса?"
Управо сам назвао канцеларију државног секретара у Сакраменту да се жалим на ово. Заборавите Сандерса и Клинтона. У Калифорнији се води трка за Сенат, има трка у Представничким кућама у држави, постоје предлози за гласање итд. На ове кампање за одбијање гласачких листића такође ће утицати и слини Крис Метјуз и компанија који три сата раније пију шампањац за Клинтонову биралишта се затварају у Калифорнији.
Мреже играју прљаво, а верујем и нелегално. Волео бих да видим да генерални тужилац или Алекс Падиља, државни секретар, оду на суд да зачепи главне мреже да не објаве било какву врсту саопштења о Хилари Клинтон до затварања биралишта у Калифорнији. Било би штета зачепити им уста до 11:26 ЕСТ, али нека буде тако. Осим тога, ово што најављују биће ЛАЖ јер Супер делегати не могу да је ставе у номинацију до XNUMX. јула!
https://www.youtube.com/watch?v=JT7hBV0_NFo
Берни Сандерс је подржао илегално бомбардовање Србије Била Клинтона. Он подржава Обамине илегалне ударе дроновима, провокацију Русије, не говори ништа о претњама Кини и све већем ризику од нуклеарног рата. Он жели да се Сноудену суди… и тако даље. Он се не разликује много од Хилари.
Сандерс потреса ДНЦ само предлажући да се према Палестинцима поступа мало праведније, да Израел претерује. Затим је поставио двојицу пропаластинских интелектуалаца у одбор ДНЦ платформе и уплашио Партију.. Берни је такође против бескрајних „промена режима“ које подржава Хилари, оптужује њу и Обаму да су слични Бушу у томе што не користе здраво расуђивање у предвиђању последица. Знам да ово не изгледа револуционарно по цивилизованијим стандардима. У америчком политичком окружењу, међутим, због тога што сте слепи за Хилари и Бернијеве разлике у вези са ратом делујете веома наивно.
Берни можда није савршен по питању спољне политике, али он је прави Ганди у поређењу са Килари. Такође, ако он успешно преузме банке и корпорације, велики део притиска за њихове империјалне амбиције би био смањен и то би био ВЕЛИКИ плус за светски мир. Килари је купљена и плаћена, а она би слала трупе или бацала бомбе где год јој кажу. Бојим се за Бернија да би, ако буде изабран, ВЕЛИКИ НОВАЦ који ВЛАДА СВЕТОМ прибегао атентату као што су то чинили 60-их.
Ако Сандерс победи Калифорнију и/или Хилари буде оптужена, а ДНЦ изабере неког другог осим Сандерса за опште изборе, ја ћу гласати за Зелену странку. Знам да има доста људи попут мене којима је доста демократа које спонзоришу корпорације. Берние би требало да размисли о томе да пређе у Зелене и да се кандидује са Џил Стајн ако га на конвенцији натерају.
Мислите да би Берние требало да буде потпредседник на листи Стеин партије уместо да се враћа у Сенат?
Не, он би био на првом месту, Стеин би био потпредседник. #БерниеОнеВаиОрАнотхер
Др, Стеин се кандидује за функцију председника. Зашто би запослени очекивао високу наплату?
Стеин се кандидује за председника ЛаЛаЛенд-а
Гарретт & Лин, Стеин је понудио да буде потпредседник на листи Сандерс/Стеин.
Верујем да је Јилл Стеин већ пристала на карту Сандерс/Стеин. Берние има замах. Ја бих лично гласао за то у сваком случају, али у овом тренутку мислим да Сандерс/Стеин има веће шансе од Стеин/Сандерса само због препознавања имена.
Не, није и да се Берние придружи Зеленима као потпредседница, ја бих гласао за другу трећу страну. Ако се оно што кажете обистини, онда ће Зелени бити лоши као демодози за неколико кратких година.
Обрнуто, и Јилл је ок са тим.
Помињете Бајдена и Кети као алтернативе Клинтону. Али заборављате да је Ал Гор очигледно најбољи кандидат, човек потпуно доброг угледа (компромитован само осмогодишњим дружењем са Клинтонсом), светског статуса и поштовања, добитник највиших награда, дубоко искусан и у јавном и приватном погледу области, највећи ауторитет међу политичким личностима по најхитнијем питању нашег времена, и који би, наравно, добио заиста ентузијастичну подршку Сандерса и његових присталица. Човек који би победио у истинском убедљивом резултату, посебно са Елизабет Ворен као потпредседничком кандидатом.
Гор и Бајден су неолиберали као и Клинтонова и Обама. Учтиво су пратили Регана са неколико убачених мрвица...исто цурење, зар не?
Први зелени милијардер на свету!? Наравно, победио би убедљиво, док би клизио и клизио на незгодним истинама о себи.
Слажем се, Киза. А што се тиче вашег коментара изнад о МСМ-у, нисам се усудио већ годинама ни близу тог пропагандног падобрана. НИТ и њихова директна веза са Јерусалимом када им је био потребан неко да изговоре њихов ПОВ, отерали су ме на банане и заувек сам са њиховог сајта. Управо сам данас сазнао од Џејмса Корбета да су неки од наших славних законодаваца одлучили да нам је потребан биро за борбу против пропаганде — посебно онај који је обезбедила Русија која има смелости да се стратешки интересује за Украјину.
Оно што нам је дефинитивно потребно је хватач паса који ће сакупити сва створења (углавном под именом Нео нешто или нешто друго — укључујући ХРЦ) и бацити их у клинкер. Што би им била услуга.
Овај Бернијев присталица не би ни РАЗМИШЉАО о гласању за још једно средство естаблишмента као што је Горе.
Видим, хајде да уведемо [бацимо] Џоа Бајдена у борбу. Стенли Кјубрик је жив и здрав, ако он не режира ово, онда Фелини пише сценарио
Феллини? Кјубрик? Имате сјајну поенту, али тренутни политички разврат ми више личи на ремек-дело Паола Пазолина из 1975. „Сало, или 120 дана Содоме“. Јутрос су Џо Скарборо (бивши конгресмен познат по мистериозној мртвој девојци у својој канцеларији) и Мика Бжежински (ћерка криптофашисте који је створио Ал Каиду од муџахедина у сарадњи са ХВ Бусхом и Ричардом Пајпсом као део ЦИА-е Пројекат „Тим Б“) водио је занимљив интервју. Они су приказали 'светијег од тебе' бившег пуковника војске који је жалио да никада нисмо „завршили посао” након наше лажно наметнуте инвазије на Ирак. Типично за недостатак историјске дубине коју су показали амерички војни аналитичари, он је прибегао поређењу нестабилности Ирака са италијанским „42 владе“ од краја Другог светског рата. Заборавио је да помене да су те „владе“ „промењене“ у складу са италијанским уставом, предивним документом који се никада није променио од његовог усвајања после рата. Недавно је комичар Роберто Бенињи, у тренутку реторичке озбиљности, измамио сузе милионима италијанских гледалаца монологом о чистој хуманости тог политичког ремек-дела. Дотични војни аналитичар изоставио је сагу о НАТО-овој и ЦИА-иној „Операцији Гладио”, која је Италији дала „Црвену бригаду” и потоњи талас тероризма који је дестабилизовао Италију годинама уназад. Због тога је „чепљење колена“ (пуцање жртвама у колена које их доводи до параплегичности) постало уобичајена реч. Оптужбе за „фашизам“ су се шириле током нашег тренутног политичког хаоса. Реч коју је Мусолини преферирао била је „корпоратизам“. Као њен идеолошки кум и први заговорник, Мусолини би сигурно препознао фашистичку природу НАФТА, ЦАФТА, ТТП, ТТИП и неолибералне дестабилизације земаља попут Украјине, Грузије, Румуније, Бразила, Хондураса и Венецуеле у циљу вађења ресурса и лешинарски капитализам. Као главни „корпоративистички“ кандидат на нашим тренутним изборима, госпођа Клинтон и њена помоћница Викторија Нуланд поставили су очигледно нацистички режим у Украјини, али та реалност још увек лети испод радара америчког политичког стручњака. Перонистичке фашисте који се боре за контролу у Бразилу, Венецуели и Хондурасу такође топло цене госпођа Клинтон и њени пријатељи у садашњој администрацији. Али, стручњаци инсистирају да је Доналд Трамп фашиста, а Хилари Клинтон лево оријентисана „прогресивна“ либералка. „Пинокио” Роберта Бенинија никада не би могао да прихвати такву лаж. Његов нос би био довољно дугачак да набоде цео Пресс корпус Беле куће, са довољно остатка да нањуши смрад из Мусолинијевог гроба. Једно је сигурно. Фелини, Кјубрик, Пазолино и Бењини би сви гласали за Бернија да им се пружи прилика. Али то је шанса коју можда никада нећемо добити.
Смешна ствар… Нисам имао појма ко су ти Мика и Џо (не гледам МСМ — НИКАД) осим пре неки дан, неко је поставио овај линк у колону коментара на Трутхдиг-у:
https://www.youtube.com/watch?v=bkJE0U8Qby4&index=18&list=PLDIVi-vBsOEy6jMSt_r_SMj9F5tuqdtKe -
и после гледања помислио: Па, можда... само можда неко у МСМ-у почиње да мудри игрицу која се игра против сваког вредног и искрено обесхрабреног Американца у овој земљи... А сада сазнајем да је овај Мика Бжежинскијев кћер???
Па то све уништава…
Постајем само стварно, заиста лажљиви, болесни, лажни у лице као што је ХРЦ. И упркос свему што је речено о Трампу, да постоје само два могућа избора, ја бих гласао за Трампа. Бар има смисла за хумор. Још увек се смејем када помислим на Покахантас... (И волим и дивим се Елизабет Ворен.) Неко је употребио реч „комичар” да би описао Трампа. Да ли бисмо могли да додамо тај описни придев Шилари.
Слично овде Сузан, ја не конзумирам МСМ – скоро никада. Главни разлог је то што сам схватио да они не доприносе разумевању и знању – они активно умањују наш фонд знања и разумевања. На крају крајева, то је оно за шта су они плаћени (не од вас и ја).
Али постоји изузетак, баш као и видео који сте повезали. Гледам насумични узорак МСМ да бих знао шта естаблишменти желе да знамо, ове недеље владине уредбе, ко је овонедељни Хилтер, да ли су Израелци престали да масакрирају Палестинце ове недеље (да, знам колико сам глуп) и слично. Другим речима, када гледам/читам вести заузимам исти став као када гледам/читам рекламе. Једно је комерцијално, друго је чиста политичка пропаганда, али морамо знати који нови производи постоје на тржишту.
Да, Зиоцон хидра има много глава и много дубоких пипака, тако да је ХРЦ једна глава, која чак и не крије шта она заиста јесте.
Филмска аналогија ових избора није Кјубрик или Фелини... већ Гучионе https://www.youtube.com/watch?v=6luDjtfs0UY
„'Господар света.' Свиђа ми се овај сан.”
Много тога што се никада не дешава је бучно у иностранству, а много тога што се дешава без сумње је непознато, а у случају скоро сваког догађаја верзија добија валуту која се разликује од начина на који се заиста догодила.
— Дио Касије
http://caligula.org/what.html
Веома лепа анализа. Санфорд има неке јасне увиде у фашистичку природу садашњег става САД у свету. Написао сам чланак пре отприлике годину дана за Хип Фисх, северозападни алтернативни лист под називом „Твин Пилларс оф тхе Америцан Варфаре Стате“. То су неолиберализам, или светска економска доминација финансијске/корпоративне транснационалне елите (рођене у САД као „вашингтонски консензус”), и неоконзервативизам, америчка империјалистичка/милитаристичка страна истог новчића. Интересантно је да је Демократска партија, која је у доба Вијетнама, када сам ја постао пунолетан, имала велики број Голубова, који су озбиљно довели у питање основе Хладног рата и међународне борбе против наводно монолитне „црвене претње“, сада је све јастреб, све време рата. Републикански естаблишмент није ништа другачији. Заиста, обе стране прихватају неоконзервативну и неолибералну ратну државу. И Сандерс и Трамп то оспоравају. Медији глуме велико огорчење због Трамповог расизма и мизогиније. Али те ствари су биле републиканске акције у трговини још од Никсонове Јужне стратегије, Реганове Филаделфије, говора у Мисисипија против грађанских права и Бушових реклама старијег Вилија Хортона. А то што Бил Клинтон лови жене дефинитивно надмашује Доналда. Прави разлог за гнев против Трампа је то што он доводи у питање неолиберализам, говорећи да добијамо лош посао од слободне трговине и да жели да поново преговара о трговинским споразумима. Он се тако заварао са финансијском/корпоративном елитом која у великој мери профитира од режима слободне трговине на рачун просечног радника. А и Трамп наводи очигледно када каже да је НАТО застарео. Чинећи то, он се слаже са оним што је Џорџ Ф. Кенан, најистакнутији амерички совјетски стручњак из доба хладног рата, изјавио у свом снажном неслагању са проширењем НАТО-а након хладног рата Била Клинтона. Овде Трамп наилази на неоконзерваторске империјалисте, који су успоставили моћно упориште у обе стране, уз подршку одбрамбеног естаблишмента, укључујући све ратне профитере. Сандерс је такође умањио НАТО и интервенционизам, али не тако снажно као Трамп, који је рекао да ће се слагати са Путином и Русијом, демонизованим успостављањем обе стране. Мада је Сандерс много бољи по питањима попут климе и унутрашње политике. Џил Стајн, кандидат Зелене странке, Берни је један бољи. Она уверљиво тврди да је једини начин за озелењавање економије и обнову ослабљене америчке инфраструктуре да се оконча империја (као што су Британци окончали своје). Она жели превише да затвори хиљаду војних база које су САД раштркале по целом свету. Њени аргументи подсећају на оне генерала маринаца Смедлија Батлера у његовој класичној књижици „Рат је рекет“ (написано тридесетих година, још увек релевантно и штампано). Штета што у нашем дуополу две темељно купљене и корумпиране партије, Стајн не само да не може да победи. Али већина Американаца никада није чула за њу или њене врхунске позиције по свим питањима.
Дакле, према овом извештају, једноставно не постоји могућност да би „невероватни кандидат“ сенатор Бернард Сандерс ИКАД, под било којим околностима, могао да постане кандидат! Не долази у обзир.
То је жалосно - и апсолутно нечувено. ДЕМОКРАТИЈА на делу, а?
Да, ругло Демократији! Добро речено, и право на ствар.
Идеја је било ко осим Бернија Сандерса...
Баш тако. Никада не прихватајте кандидата каквог народ жели!
Џо Бајден је провео четрдесет година доказујући да је безнадежан, а Лиз Ворен се сигурно не би спустила тако ниско да подржи њега, а не Бернија.
„ДЕМОКРАТИЈА“ О, добро! Демократија се односи на демографију – народ.
Демократски естаблишмент је прихватио Џерија Брауна да подржи Клинтонову из истих разлога из којих овај чланак открива потпуни неред који ДНЦ доживљава. То је дискредитована странка и треба је заменити.
Берни Сандерс је показао огромну моћ цртања широм ове нације. У чему је проблем да се само каже како јесте? Ако смо ми демократска нација која се ослања на гласање народа за успостављање владајућих кандидата и коначних победника (што тешко да је истина — иако нам не смета да глумимо лицемере свуда у свету), зашто ПТБ то не прихвати бирачи свуда су разочарани у обе странке? И разочарани и владајућом елитом у овој земљи (која је гомила лицемера).
Једина особа која се чини да се појављује са снажном привлачношћу је Берние Сандерс. Он има интегритет (што је ипак веома важно) и може му се веровати да ће се веома потрудити да спроведе политику коју је изнео... Дајте човеку председничку номинацију коју заслужује и наставите са тим!
+ Сусан Сугар Па, проблем је у томе што је ваша логика тачна. Невероватно да се МИ људи игнорише, пусти Бернија да оде по месингани прстен, ако изгуби, бар је трчао на њега.
Кафка нам се смеје
Слажем се са вама Сузан Рејкс Шећер, Берни је показао велику храброст и убеђење говорећи истину моћи. Притом се трудио да објасни како невоље у Америци тако и могућа решења у која верује. Он заслужује прилику да се кандидује и покуша да спроведе оне идеје за које мислим да ће бити прихваћене и успешне... Хвала.
Народ је изабрао. Берни и Трамп. Трка аутсајдера
Слажем се са тобом Брандон. НеверцроокедХиллари. Никад установе.
Ако естаблишмент Демократске странке одлучи да избегне политичку револуцију у развоју, сенатор Сандерс и даље има могућност да се кандидује као независни да би осигурао да се она роди.
Боље је да Бернију не одузимају номинацију. Оно што ваш чланак пропушта да помене да не може било који кандидат, чак ни Елизабет Ворен да замени Сандерса, то чине бирачи који подржавају Сандерса јер ко је он и шта представља, знају да неће одустати и подлећи власти естаблишмента (доказ је у његовој кандидатури, која је омаловажавана, исмејана и поткопана и отписана, а хиљаде људи и даље хрли на његов гласни позив)! Дакле, ако они (демократски естаблишмент) желе да униште партију, нека буде, само покушајте да гурнете Бернија и милионе бирача у страну.
Слажем се. Берни против Трампа
Погрешно… Берние тост трумп
Заиста волим Бернија и желим да победи криву Хилари. Али такође желим да Берни пређе са социјализма у право демократско друштво без корупције. Све социјалистичке земље су сиромашне и пропале. Останимо као демократско друштво.
Са ОБ-овим социјализмом више од 7 година, мрзим га, он уништава скоро све што имамо и додао је још дугова. Сад хоће да уништи 2. амандман? Дик Морис је написао књигу да ће ОБ користити Маршалов закон да зграби власт од онога ко победи на изборима??? Неће успети чак ни да је његов господар Чајлдсрот/Џорџ Сорош поседовао планету, јер ће их БОГ све уништити.
[[[„Они су звали планинама и стенама, „Пади на нас са лица Оног који седи на престолу и од гнева Јагњетовог“]]]
Боже благослови Америку.
Ваш чланак потпуно одбацује Бернија Сандерса. Наравно да ће он бити кандидат ако се Клинтон суочи са већим потешкоћама!
Берни Сандерс је водио бриљантну кампању и као да нико није приметио. Заиста сам разочаран што то ниси видео, Роберте Парри!
Карен, ет. ал., мислим да је Роберт изражавао мишљење демократских инсајдера, а не сопствених 'другара'. Могао бих да грешим, али инсајдери из Демо корпоративних банака не желе ни Бернија и немају ни мрвицу бриге за оно што људи желе.
Већина алтернативних медија је мање алтернативни него што људи претпостављају.
Пери је барем требао да помене радикалност утицаја који задивљујућа моћ Сандерсове кампање/покрета има на оба табора, Клинтонов и Трампов, и шта је то што га чини радикалним.
Добро речено.
Ја сам за Бернија, али мислим да он плаши многе демократе. Сви се гадно богате од овог система и он позива на револуцију. Претпостављам да иду са Бајденом, он ће проћи кроз предизборе у чистој кошуљи и већина либерала зна да је он био голуб у просторији када је ХРЦ гурао рат сваки други дан.
Потпуно се слажем са Карен изнад. Управо је ова арогантна смена сенатора Сандерса (и његових присталица) од стране Демократске странке, суочена са његовом невероватном кампањом, огромном подршком и невероватним интегритетом и рекордом, довела земљу до ове опасне ивице. Управо ова смјена заиста угрожава шансе да се странка уједини око ХРЦ-а уколико она побиједи. Ако се ствари сломе за ХРЦ и демократски естаблишмент се не окупи око сенатора Сандерса, они сами могу сносити кривицу за Трампово председништво.
Демократски естаблишмент „може сносити кривицу” и они треба да сносе кривицу, али ће кривити Бернија ако изгубе.
Кооки стари Берние, који никада није радио ни дана у свом животу, никада није спонзорисао смислене законе, и никада није служио на штету, био је очигледно просовјетски у хладном рату. Стао је на страну Совјета да победи Запад и Регана по сваку цену. Отворено је подржавао Кубанце и Никарагванце јер су америчке трупе биле у опасности у борби против ширења Бернијевог комунизма доле. Био је на меденом месецу у СССР-у и док је сада запрепашћен САД јер покушава да задржи новац који траже илегалце из Латинске Америке и жели да даље отвори наше границе, чудно му није сметало да његови совјетски и источнонемачки хероји гађају слободу тражећи ненаоружане цивили, укључујући жене и децу, на Берлинском зиду. Он је ћутао о обарању Кореан Аир-а, о совјетској подршци светском тероризму и геноцидима широм света. Ко мисли да је Бернијева комунистичка утопија сјајна, погледајте бивши СССР, а сада Венецуелу, која има 1000% инфлацију и која је пред експлодирањем и недавно имплозија Грчке. Док се Кина, Русија, Северна Кореја и лран постројавају да нас злостављају и припремају за ВСР, Берние је фокусиран на награђивање мртвих. Кукави стари Берни обећава лењим, нелојалним и непродуктивним позамашну доживотну пензију без потребе за радом, тако што ће заузети приватне компаније које ће се једноставно удаљити. Он каже да глобално загревање чини да ИСИС почини геноцид, масовно силује жене, одсеца главе деци и живе спаљује људе. Њему је место у лудници, а Шоларију у затвору
1% хвала вам. Сада се врати на посао, ти лењи моокеру!
Добро речено, Мике. Овај Џон Милан звучи као да се муслимански момци зову Томи. Да момак
Занемарила је чињеницу да је ова влада створила ИСИС.
Потпуно тачно! #БерниеОрБуст #НеверХиллари
Карен, потпуно се слажем. Али онда, цео естаблишмент од самог почетка покушава да разреши сенатора Бернија Сандерса.
То је само још један од естаблишмента
Берние ор Буст !!
Ако злочинац добије чвор, онда сви моји другари и ја гласамо за Трампа……Она је ЧУДОВИШТЕ!
И ја КР. Ако Берни изађе, гласаћу за Трампа. Та жена је осумњичени криминалац, корумпирана и ратни хушкач.
Зашто је узела милионе до милијарде долара из иностранства? Она ће радити оно што странци желе, али не за нас. Она ће уништити све амандмане које су нам наши преци оставили.
Драги БОЖЕ, молим те спаси нас, своју децу и исцели нашу земљу.
Молим те ГОСПОДЕ да стоји пред нама и бори се против наших непријатеља за нас. Амин
Боже благослови Америку.
слажем се: изгледа да бирачи не желе поштеног кандидата!