Ексклузивно: Украјински премијер Јацењук и министар финансија Јареско су на америчком путу да набаве оружје и новац да сломи отпор етничких Руса на истоку и проналазе америчку штампу која им неће постављати тешка питања, извјештава Роберт Парри.
Аутор Роберт Парри
Некада су амерички медији истраживали америчке империјалне авантуре у иностранству, као што су државни удари под покровитељством Вашингтона. Новинари су такође постављали тешка питања званичницима који су умешани у корупцију, чак и ако су та питања била незгодна за жељене пропагандне теме. Али ти дани су давно прошли, као што је Вашингтон пост поново показао ове недеље.
У среду је уредништво Поста имало прилику да изврши притисак на украјинског премијера Арсенија Јацењука о улози америчке владе у пучу 22. фебруара 2014. који га је уздигао на садашњу функцију након што га је одабрао помоћник америчког државног секретара за европска питања Викторија Нуланд, која је у пресретнутом телефонском позиву пре државног удара изјавила да је „Јатс је тип“.
Зар не би било интересантно питати Јацењука о његовим контактима пре пуча са Нуланд и америчким амбасадором Џефријем Пајатом и каква је била њихова улога у подстицању „промене режима“ која је збацила изабраног председника Виктора Јануковича и гурнула Украјину у грађански рат? Наравно, Јацењук је можда одустао од питања, али зар то није улога коју би новинари требало да играју, барем да питају? [Погледајте Цонсортиумневс.цом “Шта неоконзервативци желе од украјинске кризе."]
Или зашто не испитати Јацењука о присуству неонациста и других десничарских екстремиста који су предводили насилни удар, а затим били распоређени као ударне трупе у украјинској „антитерористичкој операцији“ која је поклала хиљаде етничких Руса у источној Украјини? Зар то питање не би зачинило интервју? [Погледајте Цонсортиумневс.цом “Јадно америчко новинарство о Украјини."]
А пошто је на састанку уредничког одбора била и украјинска министарка финансија Натали Јареско, зар не би имало смисла питати је о исправности њеног богаћења док је управљала инвестиционим фондом за Украјину који финансирају амерички порески обвезници током периода од 150 милиона долара. Протекла деценија? Какву поруку њен досадашњи рад шаље грађанима Украјине док се од њих тражи да још више стегну каиш, смањењем пензија, смањењем заштите радника и укидањем субвенција за грејање?
Како би Јарешко оправдала своје различите планове да повећа своју компензацију преко границе од 150,000 долара коју је поставила Америчка агенција за међународни развој и своју одлуку да предузме судски поступак да запуши уста свом бившем мужу када је покушао да засвира неке недоличности? Зар таква размена не би просветлила читаоце Поста о сложености кризе? [Погледајте Цонсортиумневс.цом “Америчке 'Вредности' украјинског министра финансија."]
Ипак, на основу онога што је Пост одлучио да обавести своје читаоце, уредништво је једноставно извршило стенографски задатак уклањања шта год су Јацењук и Јареско желели да кажу. Није било назнака било каквог упитног питања или чак и најмањег скептицизма према њиховим тврдњама.
У четвртак је Пост комбиновао новински чланак у посети са уводник то је поприлично као равну чињеницу поновило оно што су Јацењук и Јареско рекли. Дакле, након што је Јацењук навео да Русија има 10,000 војника на терену унутар Украјине, уреднички писци Поста су једноставно истакли исти број као чињеницу у свом главном уводнику, у којем се наводи: „Русија је распоредила око 10,000 војника у источну Украјину и, са његови локални прокси, скоро свакодневно напада украјинске снаге.
Иако су обе тврдње спорне са многим кршењима примирја која су резултат напада украјинске владе на аеродром Доњецк који контролишу побуњеници, Пост није имао интереса да покаже било какав скептицизам, што је вероватно једна од последица неуспеха да се наметне било каква одговорност за Постово слично пристрасно писање пре рата у Ираку.
У 2002-03, уредник уредничке странице Фред Хајат је више пута изјављивао као чисту чињеницу да Садам Хусеин поседује залихе оружја за масовно уништење, чиме је наводно оправдавао инвазију предвођену САД. Након што инвазија није успела да лоцира ове залихе оружја за масовно уништење, Хајата су питали о његовим уводницима и одговорио:
„Ако погледате уводнике које пишемо уочи [рата], констатујемо као чисту чињеницу да он [Садам Хусеин] има оружје за масовно уништење“, рекао је Хајат. "Ако то није истина, било би боље да то не кажем." [ЦЈР, март/април 2004.]
Да, новинари углавном не би требало да кажу да је нешто чињеница када није и када извршни директор вести надгледа тако катастрофалну грешку, која је допринела смрти скоро 4,500 америчких војника и стотина хиљада Ирачана, можете очекивати него да буде отпуштен.
Ипак, Хајат и данас остаје уредник уредничке странице Поста, настављајући да гура неоконзервативне пропагандне теме, сада укључујући подједнако једностране извештаје о опасним кризама у Украјини, Сирији и другде. [Погледајте Цонсортиумневс.цом “Зашто би ВПост-ов Хиатт требало отпустити. ”]
О Украјини, иако би ризици неоконзервастичарства против нуклеарно наоружане Русије могли значити истребљење живота на планети, Пост одбија да представи било какву врсту уравнотеженог извјештавања. Нити ће Пост очигледно чак ни упућивати питања вредна вести украјинским званичницима.
Истраживачки репортер Роберт Парри објавио је многе приче Иран-Цонтра за Асошиејтед прес и Њузвик 1980-их. Можете купити његову најновију књигу, Америчка украдена прича, било у штампај овде или као е-књига (од амазонка барнесанднобле.цом). Такође можете наручити трилогију Роберта Паррија о породици Буш и њеним везама са разним десничарским оперативцима за само 34 долара. Трилогија укључује Америчка украдена прича. За детаље о овој понуди, кликните овде.
ВП је корпоративни шунд откако га је купио овај техо-гуру.
http://www.ituc-csi.org/amazon-s-jeff-bezos-wins-ituc-s
Саманта Пауерс у Кијеву: „Још увек живите у револуцији, а испуњење њеног обећања захтеваће сву отпорност, памет и саосећање које имате.
Изјава да су догађаји у Украјини представљали неку врсту „револуције“ још увек заузима поносно место у реторици. Овај израз служи да се додворава Украјинцима, обмане западњаке и завршава се око очигледно неуставне узурпације власти прошле године. Реч је о необичној револуцији, при чему је све у суштини требало да остане по старом, осим што власт преузима опозиција, која је поражена на биралиштима 2010. године. И намеће програм штедње, за који Пауерс можда верује да је воља „народа“. Баш као либијска револуција у којој је народ збацио диктатора да би остварио свој сан о неодговорној централној банци повезаној са западном економском инфраструктуром.
Амбасадор из пакла се враћа на место злочина:
Обраћање у Октобарској палати у Кијеву, Украјина (11. јун 2015.)
Самантха Повер — стална представница САД при Уједињеним нацијама
http://usun.state.gov/briefing/statements/243583.htm
„Многи очевици међу демонстрантима на Мајдану су пријавили да су снајперисти пуцали из хотела Украјина током масакра демонстраната, тачније о убиству њих осморо. Рупе од метака у дрвећу и стубови за струју на месту масакра и на зидовима палате Жутњеви указују на то да су пуцњи долазили из правца хотела. Постоји неколико сличних забележених сведочења очевидаца међу демонстрантима о стрелцима у Октобарској палати и другим зградама под контролом Мајдана.
„Снајперски масакр“ на Мајдану у Украјини
Иван Катчановски, др.
Верујем да су Кадафија убили страни терористи које је снабдевао НАТО, а не либијски народ.
На много начина Васхингтон Пост, НИ Тимес, НПР, ПБС Невс Хоур и Броокингс су готово подмуклији од Фок Невс, ЦНН, Русх и других десничара. Ово је б/ц. Први уживају респектабилност у одређеним круговима. Р2Перси и други псеудоинтелектуалци нејасне главе либерално оријентисани лакше падају на хладне рационалне речи и анализе Васх Поста ет ал. наспрам Ханитија и Лимбоа.
Из неког разлога лимузински либерали и свезнајући „центристи” изгледа никада не мисле критички да су Пост, НИ Тимес, НПР, ПБС Невс Хоур и Броокингс дуго били главни зупчаници у структури моћи естаблишмента. У ствари, ови медији су били примарни гласноговорници који су продавали различите ратове и кампање оклевања образованој угледној публици.
Никада нећу заборавити 2002/почетком 2003. Брукингс је послао једну од својих најбољих и најсјајнијих у емисију Опре Винфри да прода рат против Ирака својој публици (а тиме и десетинама милиона Американки). Била је то срамотна сцена. За оне од нас који смо били мртви против тог рата од самог почетка, када је било непопуларно бити на страни мира и антирата - током врхунца пропагандног напада 2002/2003 - било је то прилично усамљено место.
„Амерички“ медији су у рукама проционистичких снага, а рат у Ираку 2003. био је израелски рат као што је наведено у доктрини Волфовитз-а, ПНАЦ-овој „новој стратегији за осигурање царства“ и звучном Иинон плану за стварање хаоса и сукоба међу муслиманским нацијама МЕ у корист Израела — и можете видети да све функционише у складу са плановима стављања жеља циониста испред било каквог људског разматрања у погледу права, морала, етике или закона.
Амерички медији, обе главне политичке странке у САД, мултинационалне корпорације и ционисти са свим својим утицајем у медијима и банкарству у западним земљама — сви су заједно у кревету — права осовина зла — и краљевски зајебава свет оним што они тврде да је божанско право које је одредио Бог.
Украјина и цео свет су део њихових садашњих и будућих планова јер остављају траг смрти и разарања са неограниченим капацитетом да се наметну другима где год да стигну.
А сада тренутак ћутања у знак захвалности и сећања на све који су поднели значајне и крајње жртве и, иако не сами, прихватили наизглед усамљеност и значајну злоупотребу од легија у знак подршке психопама који марширају овом земљом и светом право низ Пут у пакао.
То је требало да буде „злокобан“ Иинон план.
Слажем се са вама Анонимни, ционистичка конфигурација моћи (ЗПЦ) у Америци има огромну контролу.
Две сјајне књиге о ЗПЦ су аутора др Џејмса Петраса (један од најбољих интелектуалаца на свету који данас анализира светске послове): 1. „Моћ Израела у Сједињеним Државама“ и 2.) „Ционизам, милитаризам и пад“. америчке моћи.' Оба ова дела су релативно кратка и оба су потпуно заносна. Оба су објављена у последњих 8 година.
Сложио бих се да знање професора Петраса и сажета потресна објашњења о светским стварима има мало ривала у погледу реалности америчко-ционистичке супрематистичке изузетности.
Уз све што су САД радиле од 9. септембра, чини се да неоконзервативци, ционисти, неолиберални интервенционалистички капиталисти, мејнстрим масовни медији, ратни профитери, корпоративна Америка уопште и сви они који подржавају политику САД која се своди на бесправну изузетност — сви имају на најмање две заједничке особине — при чему је прва порицање чињеница о томе ко су првобитни злочиначки агресори у нашој спољној политици која представља економски, психолошки и/или прикривени или отворени рат — док је друга особина да сви имају психопатску природу довољну довољно да занемари сву људску патњу и уништење које доносе лажи које одобравају или негирају не говорећи против ратних злочина које су починили „наши“ представници САД.
Додуше, већина оних који се слажу са лажима су жртве пропаганде у одређеној мери, али нека од кршења су толико очигледна да би свако ко обрати пажњу требало да може да види ове радње као злочине који јесу – и то би требало да буде довољно да баци сумњу о било чему значајном што нам говори америчка влада или мејнстрим медији.
Ми смо колективно психопатска нација како је дефинисано нашим поступцима и резултатима које они дају...
У потпуности се слажем са тобом. „Незаконита изузетност“ — добра етикета.
И овде је Њујорк тајмс дубоко забринут да становници источне Украјине који се побуне против пуча можда користе масовно финансирање на интер веб-у за прикупљање средстава.
Такође се чита као да Тајмс заговара контролу штампе од стране неког управљачког тела:
http://www.nytimes.com/2015/06/12/world/europe/russian-groups-crowdfund-the-war-in-ukraine.html?_r=0
Сигуран сам да су новинари Тајмса погледали, могли су да пронађу онлајн позиве за финансирање свих врста ратова и насилника које подржавају САД, укључујући неонацисте у Украјини.
Хеј, БЕЗОС!
ВОДИТЕ ЛИ НОВИНЕ ИЛИ ПРОКЛЕТО НАЦИСТИЧКО ПЛЕТАЧКО ДРУШТВО?
2ЛТ Деннис Морриссеау УСАарми [оклоп – Вијетнамска ера] пензионисан. ПОБ 177 В Павлет, ВТ 05775 802 645 9727 [емаил заштићен]
Шта су „БЕЗОС“ и зашто СВА ВЕЛИКА СЛИКА?
„Безос” је власник Поште. У овом случају, све капице представљају интензитет осећаја. Ако грешим, Денис може да ме исправи.
Хвала вам на објашњењу, нисам разумео поруку јер очигледно нисам баш проницљив са Васхингтон Постом. Живели.
Зато што је ПИСАН. Зар не би требало да будеш?
Да, да ли је и Безос циониста? Надао сам се да је тамо чиста кућа, то гнездо ционистичких издајника и непријатеља Америке. Времена лажи у Њујорку такође.
Обомба да пошаље тенкове у источну Европу. Какав кестењаст.
Ианкее Цоме Хоме!
Према уводнику Васхингтон Поста, „Сједињене Државе и Европска унија су, у међувремену, пружиле само незнатне износе помоћи, укључујући 3 милијарде долара америчких гаранција за кредите распоређене на двије године.
То су вероватно милијарде долара у воду јер је Украјина на ивици економског колапса и неплаћања већег дела свог дуга у наредних неколико месеци. Повећана војна потрошња Кијева је велики део разлога за то.
Мајкл Хадсон види опортунистичке стране купце украјинске имовине као највеће добитнике:
„Са сломљеном економијом Украјине, једини купци са озбиљним новцем су Европљани и Американци. Продаја странцима је стога једини начин да менаџери и власници добију значајан повраћај – безбедно плаћени у страној валути на офшор рачунима, ван будућих украјинских казни за поврат новца. Приватизација и бекство капитала иду заједно.
Као и рад са кратким заменама. Нови купци ће реорганизовати имовину коју купују, прогласити старе фирме банкротом и избрисати своје заостале плате, заједно са свим осталим дуговима. Реструктурирана предузећа ће тврдити да је стечај избрисао све што су бивше фирме (или јавна предузећа) дуговале радницима. То је слично ономе што корпоративни пљачкаши раде у Сједињеним Државама да избришу обавезе за пензије и друге дугове. Они ће тврдити да морају „спасити“ украјинску економију и „учинити је конкурентном“.
http://michael-hudson.com/2015/05/ukraine-labor-dares-operation-vulture/
Хадсон је тачан у тој процени:
„Сорос наставља: 'Инвестиције ће бити профитне, али ја ћу се обавезати да ћу дати допринос својим фондацијама. Ово би требало да отклони сумње да заступам политику у потрази за личном добити. '” (http://journal-neo.org/2015/06/12/an-american-oligarch-s-dirty-tale-of-corruption/)
Како било ко на „левици“ у свету и САД ко прихвати финансирање те фондације, знајући где/како „либерална“ фондација акумулира свој неолиберални лешинарски капитализам/богатство одреда смрти, може да спава ноћу?
Када је Крим пре неколико деценија од Русије дат Украјини, део договора је био да тамо може бити ДО 10,000 руских војника због руске поморске базе и бродова у луци на Криму.
Када се пуч догодио у Кијеву, Кримљани (углавном етнички Руси) ГЛАСАЛИ су да буду припојени Русији. Како медији могу да гурају причу да је Путин агресивно преузео када је гласање било преокретно за припајање? Мора постојати доказ за ово гласање или би интервјуи са Кримљанима могли ставити ову лаж у кревет... Не разумем како се овакве ЧИЊЕНИЦЕ не могу разоткрити.
Па, мислим да у овом тренутку свако ко има мозак схвата да је стих „Кримљани гласали за нишан“ била само очигледна пропаганда. Како знамо да је то зато што постоје анкете Галупа, ГФК-а и Пју истраживачког центра које све показују да су Кримљани срећни што су поново Руси и не желе да се врате у Украјину.
Пев Ресеарцх Центер: „Упркос забринутости око управљања, Украјинци желе да остану једна земља“ (8. мај 2014.):
„Становници Крима су скоро универзално позитивни према Русији. Најмање девет од десет има поверења у Путина (93%) и каже да Русија игра позитивну улогу на Криму (92%). Поверење у Обаму је скоро занемарљиво са 4%, а само 2% мисли да САД имају добар утицај на то како се ствари одвијају на полуострву Крим.
Међународна пажња је углавном усмерена на Крим због референдума од 16. марта о отцепљењу од Украјине и придруживању Русији. Према објављеним резултатима, већина становника Крима који су учествовали гласали су за отцепљење. Међутим, легитимитет референдума је жестоко оспорен, а мало ко у међународној заједници је прихватио исход.
Са своје стране, Кримљани изгледају задовољни својом анексијом од стране Русије. Огромна већина каже да је референдум од 16. марта био слободан и поштен (91%) и да влада у Кијеву треба да призна резултате гласања (88%).
http://www.pewglobal.org/2014/05/08/despite-concerns-about-governance-ukrainians-want-to-remain-one-country/
Форбес: „Годину дана након што је Русија анектирала Крим, локално становништво више воли Москву него Кијев“ (20. март 2015.):
„САД и Европска унија можда желе да спасу Кримљане од самих себе. Али Кримљани су срећни тамо где јесу.
Годину дана након анексије украјинског полуострва у Црном мору, анкета за анкетом показује да се тамошњи мештани – били Украјинци, етнички Руси или Татари углавном сви слажу: живот са Русијом је бољи него живот са Украјином.
Мало се променило у последњих 12 месеци. Упркос огромним напорима Кијева, Брисела, Вашингтона и Организације за европску безбедност и сарадњу, највећи део човечанства који живи на црноморском полуострву верује да је референдум за отцепљење од Украјине био законит. У једном тренутку, Запад ће морати да призна Криму право на самовладавање. Осим ако сви не верујемо да су мештани које су анкетирали Галуп и ГфК то урадили са баукима ФСБ-а који су стајали са оружјем у рукама.
У јуну 2014, Галупова анкета са Управним одбором за радиодифузију питала је грађане Крима да ли резултати референдума 16. марта 2014. о отцепљењу одражавају ставове људи. Укупно 82.8% Кримљана је рекло да. Када се подели по етничкој припадности, 93.6% етничких Руса је рекло да верује да је гласање за отцепљење легитимно, док 68.4% Украјинаца сматра да је тако. Штавише, на питање да ли ће придруживање Русији на крају учинити живот бољим за њих и њихову породицу, 73.9% је одговорило да, док је 5.5% одговорило не.
http://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2015/03/20/one-year-after-russia-annexed-crimea-locals-prefer-moscow-to-kiev/
У праву си! Мислим да је у овом тренутку очигледно да је прича „Кримљани гласали на нишану“ била очигледна пропаганда, посебно када имамо анкете Галупа, ГФК-а и Пју истраживачког центра које показују да су Кримљани срећни што су поново Руси и да не желе да оду назад у Украјину. Молимо погледајте линкове испод.
Пев Ресеарцх Центер: „Упркос забринутости око управљања, Украјинци желе да остану једна земља“ (8. мај 2014.) – померите се до 10. пасуса и прочитајте и следећа 2 пасуса:
http://www.pewglobal.org/2014/05/08/despite-concerns-about-governance-ukrainians-want-to-remain-one-country/
Форбес: „Годину дана након што је Русија анектирала Крим, локално становништво више воли Москву него Кијев“ (20. март 2015.):
http://www.forbes.com/sites/kenrapoza/2015/03/20/one-year-after-russia-annexed-crimea-locals-prefer-moscow-to-kiev/
Мејнстрим медији ових дана постају толико лоши да чак и не знам зашто уопште покушавају да пријаве било шта када је порука тако јасна:
1) Мрзим Русе
2) Мрзите муслимане
3) Мрзим Кинезе
4) Мрзим Северне Корејце
5) Мрзим Венецуеланце итд.
6) Волите Америку
7) Љубавни капитализам
8) Волите све америчке савезнике
9) Игноришите преступе Америке (или оне њених савезника)
10) Казнити сваку земљу која није потчињена или је против америчких интереса
Зар то у суштини не своди поруку коју мејнстрим медији покушавају да пренесу – ми смо „добри“ и свако ко не подржава оно што желимо да урадимо је „лош“ (или сте са нама или против наше идеологије ). Глупо и детињасто...
Успео си Јое Л.
Кратак интервју са мештанима из Доњецка, веома младим:
https://www.youtube.com/watch?v=0doheCkMRtY
(са енглеским титловима)
Хвала за дељење. То је тако дубоко тужно. – Англозионисти или корпоратисти, како год да их назовете, су потпуно луди, и они су ти који владају САД и њиховим савезницима. Мислим да су САД изгубиле интересовање за Украјину, што значи да Порошенко једноставно може да ради шта хоће и да је полудео.
Бтв да ли сте гледали видео који сам навео изнад? Искушења младе мајке.
„Ако овај видео не оконча рат у Украјини, ништа неће“
http://russia-insider.com/en/politics/if-video-doesnt-end-war-ukraine-nothing-will/ri7810
— То што мејнстрим медији не извештавају о правој природи овог сукоба је новинарски неуспех историјских размера и није претерано рећи да су били криминално немарни. —
Нажалост, можемо констатовати да је масовна манипулација била успешна. Поздрав од Сиегмунда Фројда и Едварда Бернајса! Људи се одричу одређених тема, јер бављење њима подразумева батинање и изопштавање. Резултат је да Неокони=1%=Англозионисти=Корпоратисти имају свој пут. То је милионе људи коштало живота.
Трагичан. Најгоре је што је то у Донбасу свакодневна реалност. А Запад то подстиче и плаћа. Никада нисам мислио да ћу тако нешто видети у свом животу.
Џорџ В. Обама. Какво разочарење. Узми колачић.
Ово је филм са филмског фестивала у Кану под називом „Људи живе овде“
Мислио сам да би можда могао показати људима.
Као Американац рођен и одрастао, боли ме срце што мислим да је моја влада на било који начин умешана у оно што Кијев ради. Плакала сам док сам ово гледала.
Почео сам да гледам шта се дешава у Кијеву отприлике годину дана пре Мајдана, постављао бих твитове „ови људи не желе рат, они су само људи, они само желе да живе, мирно“
Још увек твитујем сваки дан, прозивају ме, ужасна имена људи. Многи онлајн су превише уплашени да ретвитују оно што показујем, плаше се да ће доћи на неку листу.
Ја сам само стара дама, на коју листу су ме могли ставити, како би ме повредили, две године нисам ни из куће, (инвалид).
Цела ситуација је тако лоша.
Нико у САД неће устати и проговорити, наши представници потписују документе који чак и не говоре да би било шта слично истини (15. дец. док од представника).
Оно што га постепено чини далеко горим јесу наши масовни медији, наравно "Масс" је оксиморон с обзиром да су Генерал Елецтриц, Цомцаст и још 3 или 4 особе које све то поседују. Не могу да верујем у лажи, а онда, наравно, ако лажу о овоме, шта још лажу? Све?
Бојим се да ће се управо оно што се дешава Донбасу десити овде, јер земље неће дозволити да САД бомбардују њих и њихов народ. Наша властита Влада доводи своје људе у опасност својим поступцима више него што би било шта друго могло да им се приближи. Наша властита влада.
Одрастао сам 60-их/70-их
Никада нисам мислио да ће ме срце тако бољети, и да ће ми бити овако непријатно да будем Американац.
Жао ми је што сам заборавио да поставим линк, ево га:
Филмски фестивал у Кану 2015:
“Људи живе овде”
https://www.youtube.com/watch?v=by7McFePl4k
Сјајан филм, хвала на линку!
Осећам за тебе. Иако се ваши непосредни пријатељи плаше да разговарају с вама о истини која се односи на светске догађаје, ви правите разлику. Оно што сте написали овде на овој табли за коментаре допире до многих људи. Много је оних који се не слажу са вама, али има и оних који би се сложили са вама. Ваши суседи могу изгледати одвојено од вас, али дубоко у себи могу такође знати колико сте у праву. Сматрам да се многи људи или плаше да иду против владиних политика, или једноставно не могу да поднесу вести. Поред свега тога, верујем да је за промену потребно време. Ко зна кога би ваше речи могле инспирисати. Зар не би било лепо да се вођа/лидери који можда спасу ову државу дирну оним што си написао. Све је могуће, али ваше мишљење је само ваше. Хвала што сте то поделили са нама осталима! & буди добро!
Ваше речи су ојачале моју наду да бих могао имати на располагању енергију и путеве да ублажим ваш презир према тренутном стању у свету. Ово пратим од почетка уз помоћ Паррија, Конзорцијума и других и, заједно са осталим акцијама САД у протеклих шест+ година, дошао сам до закључка да је једина вредна путања за наредних 50+ године мог живота је да разоткријем и зауставим лудило које је Фед/МИЦ/Валлст. вишедеценијски режим, да спасим и обновим једва искупиву, геноцидну америчку културу у којој сам рођен, и да пробудим своје суграђане луксузне људе. Нема бољег начина да искористим своју јединствену америчку фиоку за златну кашику (без новца) него да срушим целу неправедну кухињу. Или бих могао да направим бесмислене телефонске игрице у Силицијумској долини за плебске месечаре:П
Наводни масовни медији су у рукама Сиона, а не корпоративне контроле, то је само лажни траг.
Да, они раде заједно, али Сион предњачи.
Ово је све троцкијатска ционистичка освета против Руса, а ми добијамо сопствену отплату њиховим феудализацијом наше нације и привреде у џиновску шему крађе новца од коцкања, спорта, осигурања, фармацеутских производа и банкара, да наведемо само неке од њихових огромних превара са богатством на САД.
http://news.yahoo.com/us-says-russia-arming-bankrolling-fighting-alongside-ukraine-150451759.html
Јун 11, 2015
Вашингтон оптужује Русију за „директне лажи“ о Украјини
Дмитриј Закс – АФП
[ Саманта Пауер наставља тамо где је председник Обама стао. Ово је сада хладноратовска администрација. ]
По мом мишљењу, цела 'Белтваи' гомила је корумпирана. Разлог за то је зато што су сви у власништву неке врсте великог корпоративног ентитета. Корпоративно власништво Сједињених Држава је потпуно и темељно. Све су то неки предвидели пре више од 100 година, оснивањем Федералних резерви. Када су створене Федералне резерве, америчка јавност је своју владу предала Волстриту. Размислите о томе, овај приватни ентитет је господар свих дугова наше земље. Ако се ове корпорације плаше губитка профита од гасовода због иранске/сиријске/руске жеље за истом трасом гасовода, онда то значи рат. Ове исте корпорације никада не би помислиле да се такмиче како би посао захтевао, не, време је да закључамо и учитамо. Поседујем веома успешан посао дуги низ година. Нисам успео да бомбардујем правим бомбама своју конкуренцију. Не, моји запослени су морали напорно да раде, а ми смо морали брзо да размишљамо да добијемо део тржишта које можемо да опслужујемо. Волстрит је лош изговор за начин пословања. Мада, паметни су да знају да донирају политичким кандидатима и тако стекну приступ највећој светској влади. Нисам сигуран како све ово променити, али ову власт морамо да савијемо према људима и да се склонимо од свих ових корпоративних фаворизовања.