Vår "obsessive" dekning av Assange

Noen lesere har spurt oss hvorfor vi er "besatt" av saken om Julian Assange.

One kan lese hver dag i amerikanske og europeiske aviser om mishandling av journalister i Kina, Iran, Russland og andre amerikanske motstandere. Den nyheten er neppe undertrykt i Vesten.

Men nyheter om Julian Assange, et offer for vestlig mishandling, is undertrykt.

Consortium News' oppdraget er å rapportere nyheter utelatt eller undertrykt av vestlige medier, ikke bare å gjenta det som allerede er allment tilgjengelig.

Vi har ingen innflytelse over hva de andre regjeringene gjør, regjeringer som ser på vestlig kritikk som innblanding i deres indre anliggender og som hykleri i lys av hva Vesten gjør mot en av sine egne journalister.

Men vi har en viss innflytelse over oppførselen til våre egne regjeringer, og det er vårt ansvar.

Det er en annen grunn til vårt tunge fokus på denne historien: Assange-saken er en av de viktigste pressefrihetssakene i moderne vestlig historie. Ikke mindre enn fremtiden til et levedyktig demokrati og den første endringen av den amerikanske grunnloven står på spill. 

60 kommentarer for "Vår "obsessive" dekning av Assange"

  1. Juli 13, 2021 på 11: 31

    Jeg vil gjerne lese mer detaljert argumentasjon og mening. Jeg tror det er altfor lett å dvele ved ens sides argumenter. Men det ville være nyttig å også se på den andre sidens.

    • Consortiumnews.com
      Juli 13, 2021 på 12: 05

      Vi har uttømmende presentert den amerikanske påtalemyndighetens sak mot Assange. Se på dekningen vår under utleveringshøringen i september. Vi kontaktet justisdepartementet for å kommentere deres tilbud til Høyesterett forrige uke. De svarte ikke. Til syvende og sist er ansvaret ikke bare å rapportere fakta, men å vurdere disse fakta og trekke konklusjoner.

  2. SK Jones
    Juli 13, 2021 på 03: 31

    Din dekning er viktig og på ingen måte "obsessive"
    Skammen er at det har vært den viktigste og fortsetter å være den viktigste historien, og at Assange har vært fengslet i så mange år.
    Takk for at du iherdig rapporterer og fortsetter det store arbeidet til Robert Parry

  3. Rex Williams
    Juli 12, 2021 på 18: 20

    Ikke be om unnskyldning for å gjøre det du har gjort og fortsatt gjør, Consortium News. Uten slike som deg ville ingen noen gang fått vite sannheten.

    Når alle våre anstrengelser for å få det kriminelle USA til å trekke tilbake denne forfølgelsen med det svake Storbritannias etterlevelse, mens Chelsea Manning og Daniel Ellsberg går fri i sitt eget land, vil du ha gjort en stor innsats for å bidra til hans løslatelse. Men ikke forvent hjelp fra den svake australske regjeringen som burde henge hodet i skam (alle unntatt 11 parlamentarikere) mens de lar sin underdanighet overfor USA styre deres ansvar overfor en verdsatt og modig borger som åpnet verdens øyne til forbrytelser mot menneskeheten.

    En gang et land av en viss verdi frem til slutten av andre verdenskrig, men siden den gang en respektløs akolytt for verdens største bølle, har Australia allerede meldt seg frivillig til neste utbrudd av død og ødeleggelse i SE-Asia, drevet av USA og dets uendelige drivkraft. for verdensdominans.

    • Consortiumnews.com
      Juli 12, 2021 på 20: 02

      Fortsatt begeistret for USA for å komme til unnsetning i Darwin etter at britene sa feil.

      • Rex Williams
        Juli 13, 2021 på 18: 37

        CN

        Er dette rettet mot min kritikk av USA (du er tross alt en amerikansk publikasjon), er poenget ditt tatt.
        Men Darwin var for lenge siden, og siden den gang har vi levd i Bush, Hilary Clinton, Trump, Rumsfeld, Pompeo (og andre) epoker og nå i epoken med en sliten gammel dodder med en skammelig og kriminell stemmehistorie, en stat. Avdelingssjefen ringte Blinken, begge er like dårlige som noen du noen gang har hatt i disse rollene.
        Noe galt med ditt valgsystem når du ikke kan finne noen som er verdig til et slikt ansvar av 330 millioner innbyggere og som kan stave ordet FRED og deretter, for å vite hva det betyr.

        Vi har bare 25 millioner og ser på knepene vi velger. Men de er godt kondisjonerte for å kunne bære de amerikanske sekkene inn i kriger ……..på forespørsel. Har gjort det siden andre verdenskrig.

        Venter spent på annen neste USA-initierte krig. Håper du fortsatt vil være der for å dekke det. Du er den beste som finnes i dag og alder i min regning.. Du vet bedre enn de fleste svakhetene i ditt eget land.
        Som jeg gjør mitt. Alle gjør.

  4. Frank Munley
    Juli 12, 2021 på 12: 11

    Takk for at du er "besatt"! Dette er en viktig sak på mange måter.

  5. Piotr Berman
    Juli 12, 2021 på 12: 03

    Etter min mening kan det å ha mer enn halvparten av artiklene om Assange sulte andre emner fra oppmerksomhet, men antrekk som Consortium News har ingen ressurser eller ekspertise til å dekke alle verdige emner, og de kan sikkert ikke dekke alle verdige emner i dybden.

    Det pleide å være hyppig for uavhengige nettpubliseringer å ha en tabell med lenker til løst relaterte nettsteder. Dessverre har uavhengige mennesker med sterke meninger en tendens til å misbillige hverandre for mye for å gjøre det til en vanlig praksis. Samtidig endrer kvaliteten seg over tid, jeg likte det meste av CounterPunch-innhold, ikke så mye lenger.

    • Consortiumnews.com
      Juli 12, 2021 på 12: 07

      Hvis du ser over en periode på måneder, handler ikke mer enn halvparten av artiklene våre om Assange. Vi har også dekket andre emner i dybden, som Midtøsten, Covid-19, Russiagate og tidligere, Ukraina.

  6. Sanford Kelson
    Juli 12, 2021 på 10: 37

    Er alle dommerens avgjørelser bevisst feil, en forsettlig taktikk, en falskhet, for å holde Assange i fengsel så lenge som mulig. For å få ham til å bli gal eller dø?

  7. Vera Gottlieb
    Juli 12, 2021 på 10: 12

    Og hvorfor skulle vi ikke være besatt av Assange. Er vi virkelig klare til å ønske velkommen dagen da det å uttrykke en mening bare er akseptabelt for de som prøver å kontrollere oss? Å proklamere 'ytringsfrihet' ... hva betyr det egentlig? For meg er det bare de som prøver å snuse oss som har noe – faktisk mye å skjule.

    • Piotr Berman
      Juli 12, 2021 på 12: 14

      Dommere, påtalemyndigheter etc. ser på seg selv som forsvarere av sosial orden, og for dem representerer Assange kaos, motsatt av orden. Ytringer, informasjonslekkasjer etc. er alle prisverdige, med mindre de kolliderer med Ordenen, og å skjule mye er "uunnværlig".

  8. Steven Crouch
    Juli 12, 2021 på 10: 04

    Hvis de som har stilt det spørsmålet om dekningen av Julian Assange ikke forstår viktigheten av å forsvare en utgiver fra rettsforfølgelse for journalistikk som snakker sannhet til makten, samtidig som de informerer offentligheten om krigsforbrytelser, er det min mening at spørsmålsstillerne har langt mer alvorlig mangel på forståelse enn din mengde dekning av hans forfølgelse.

    De forstår ikke at taushet er medvirkning, eller de fremtidige konsekvensene av dette spesielle angrepet på rettsstaten, ytringsfriheten og pressefriheten. Det inkluderer hva organisasjonen din og andre har lov til å dekke ærlig uten frykt for beskyldninger.
    Etter det jeg kan fastslå, fortsetter Craig Murrays sak, som er en trofast forsvarer av Julian, allerede på samme urettferdige måte, selv om presedensen med å tie pressen hittil ikke har vært akseptabel under rettsstaten.
    Dette er, etter min vurdering, noe som bør dekkes så ofte som mulig, av så mange journalister som mulig, for hvis de kan stille og straffe disse viktige stemmene som snakker sant, vil det ikke være fri presse.
    Takk for dekningen.

    • evelync
      Juli 12, 2021 på 13: 42

      Faktisk!
      Assange er øyeblikkets kritiske kamp som hviler på en ytterligere farlig erosjon av våre demokratiske prinsipper og respekt for individuelle rettigheter og sannheten eller en forløsning av vår søken etter sannhet som grunnlaget for vårt demokrati

      Det er ganske enkelt – beskytt de kriminelle (de som har begått forbrytelser) eller hold dem ansvarlige
      å beskytte de mektige synderne er for øyeblikket standard for våre svake og redde "ledere"

      de andre kampene vil fortsette å fortsette, og de vil bare bli løst når denne kampen verdsetter sannhetsfortellere i stedet for å slippe dem i fangehull for å tåle straffen for ganske enkelt å si "keiseren har ingen klær"

      Den som kjemper mot denne sannheten gjør det mulig for de som overtrer

  9. Stephen Dowdy
    Juli 12, 2021 på 09: 55

    Jo mer rapportering om Julian Assange jo bedre ... han er blitt kidnappet og ulovlig fengslet av USA og Storbritannia. Å få Julian frigjort er et veldig lite skritt mot rettferdighet. TAKK Consortium News.

  10. forceOfHabit
    Juli 12, 2021 på 09: 18

    Det er en tøff jobb, og noen må gjøre det. Fortsett med det!

  11. Juli 12, 2021 på 07: 33

    De fleste av leserne dine forstår betydningen av saken, og den ekstreme urettferdigheten i den. Ikke bekymre deg for trollene.

    • evelync
      Juli 12, 2021 på 13: 43

      virkelig troll!
      får meg til å lure noen ganger....

  12. Dr Adrian Garfoot
    Juli 12, 2021 på 05: 20

    Problemet med amerikansk og engelsk lov er at den er helt basert på bibelske moralske holdninger. Det er lumsk og ekkelt og brukes til å rettferdiggjøre krig mot de som tilber andre guder som er onde syndere. Vestlige regjeringer i kristne land mener de bør ødelegge det som ikke er fra den patriarkalske krigen som gud Yahweh. Dette i seg selv er dypt ondt. Selv når krigsforbrytelser i henhold til konvensjoner begås, forblir disse bare skjult i hemmeligstemplede dokumenter i håp om at ingen vil finne ut av dem. Vi trenger undersøkende journalister for å sjekke hva som egentlig foregår. Dessverre deler Storbritannia og Amerika den samme imaginære guden. Biden er katolikk. Theresa May stolte med sin religion på de fleste søndager ved å bli filmet når hun kom ut av kirken med sin våpenhandel ektemann som krig er penger for. Vesten er helt syk og dysfunksjonell, spesielt når olje kastes i potten. Afghanistan var en krig mellom to ekstreme religioner og dømt til å mislykkes.

    • Piotr Berman
      Juli 12, 2021 på 11: 53

      Man kan vise mange tilfeller som motbeviser forestillingen om at "bibelske moralske holdninger" er grunnlaget for enten lov eller utenrikspolitikk. For det første er begrepet "bibelske moralske holdninger" veldig vagt. For utenrikspolitikken teller land som Japan, Korea, for ikke å snakke om Saudia-Arabia, som «viktige allierte», mens kristne, for det meste katolske, Nicaragua og Venezuela, er i hundehuset. Bibelen selv beskriver fredelig sameksistens og allianser med land som har forskjellige religioner, for eksempel det fønikiske Tyrus eller det persiske riket.

      For en kristen kan Washington DC virke som City on the Hill, eller Whore of Babylon, eller noe helt annet. Selv angelsaksiske kristne er ikke en enhetlig gruppe med ensartede holdninger. Maryknoll Sisters og Reagan Administration - hva er felles mellom dem?

    • Ethan Allen
      Juli 12, 2021 på 18: 20

      Re: Dr Adrian Garfoot
      Gode ​​herre, mens du er fullstendig innlevd i den samvittighetsløse urettferdigheten du har blitt utsatt for i ditt hjemland Storbritannia; og sannsynligvis enig med din innsikt i den historiske skaden påført menneskelige samfunn ved å bli propagandert med dogmatiske monoteistiske ideologier som viser at deres fiksjon er sannheten, kan det være i tråd
      med sannferdig bevissthet for å her notere sameksistensen av alle tre iterasjonene av monoteisme jødedom, kristendom og islamisme.
      Problemet her er imidlertid den seriemessige INQUISITION av JULIAN ASSANGE, ikke det petulante teologiske tullet til hans inkvisitorer. Enkelt sagt, Julian Assange er en sannhetsforteller, det er det velkjente korset disse hjernevaskede idiotene prøver å få ham til. VI kan ikke tillate at denne offentlige henrettelsen skjer.
      Den ti år lange inkvisisjonen, forfølgelsen, fengslingen og torturen av JULIAN ASSANGE blir unnfanget, planlagt og henrettet av et flertall falske embetsmenn som, omtrent som et mulig flertall av dem de tilsynelatende tjener, ble oppdratt på disse etisk og moralsk innviklede dogmene . Nå som voksne har mange av disse rorløse fartøyene enorm makt over velvære, liv og til og med dødsfall til intetanende mennesker, inkludert deres egne borgere. Dessverre er vi alle underlagt denne uholdbare situasjonen, "de innsatte har kontroll over asylet"; asylet som vi en gang så for oss som en sivilisert verden skrev stort.
      GRATIS JULIAN ASSANGE NÅ!!!
      Som vanlig,
      EA

    • Charles de Freitas
      Juli 13, 2021 på 11: 15

      Jøss...

  13. robert e williamson jr
    Juli 12, 2021 på 00: 13

    CN har rett. Den eneste måten å komme til disse menneskene på er å slå dem nådeløst med sannheten.

    Sannheten er at Julian er en edel persona, det amerikanske justisdepartementet kan ikke relatere.

    Sannheten er at Biden bruker fotooperasjoner for å vise sin lojalitet til de kriminelle lederne i Israel, iført sin Kippah, mens Julian kaster bort. Motbydelig pervers logikk som jobber der, den til tolv år gamle bortskjemte barnesinn.

    Sannheten er at Biden er like skummel som Trump og hans tankeløse undersåtter.

    Takk CN

  14. mike pirsch
    Juli 11, 2021 på 22: 44

    fortsett å publisere assange informasjon..msm besatt av trumf 24-7..mye ros til konsortiumsnyheter for å gjøre det som er rett og nødvendig!!!!

  15. DocHollywood
    Juli 11, 2021 på 20: 46

    Takk for at du fortsetter å rapportere om Julian Assange;
    det er mitt oppriktige ønske at du ikke gir opp før han er fri.
    Det betyr vel at jeg også er besatt av saken hans. Flink.

  16. Nathan Mulcahy
    Juli 11, 2021 på 16: 53

    Alle som følger med, bør spørre hvorfor andre utsalgssteder er så "obsessive" med å ikke rapportere om Assange.

    Jeg kan ikke takke CN nok for å holde oss oppdatert på de vestlige regjeringers undertrykkelse av ytringsfriheten. Du gjør en kjempejobb!

    • evelync
      Juli 12, 2021 på 13: 54

      re: "hvorfor andre utsalgssteder er så "besatt" av å ikke rapportere om Assange"

      det er dagens spørsmål, herr Mulcahy!

      utsalgsstedene selvsensurerer når mektige interesser har gjort det klart hvilken side brødet deres er smurt på.
      selv når de innerst inne vet hva som er rett

      krigene er for profitt alene, ser det ut til, – de oppnår ikke noe annet mens de ødelegger våre soldater og millioner av drepte/forflyttede mennesker – og enhver kritikk av den kriminelle aktiviteten som fremmer disse krigene anses som antidemokratisk

      Hvorfor er det?
      profitørene har ansvaret – de eier for mange av politikerne låser og fat
      de har snurt saken som de VET og vi ikke

      og likevel har de i stor grad vært ansvarlige for at denne regjeringen ikke har tatt hensyn til det som er viktig – klimaforstyrrelser, atomkrig, pandemiberedskap, rettferdighet for alle, helsevesen, en rettferdig økonomi – i stedet tar myndighetene våre hensyn til deres kortsiktige uholdbare, destabiliserende økonomiske å fjerne andres arbeid og feilstyre ressursene i dette landet for å tjene dem

  17. Ray Peterson
    Juli 11, 2021 på 16: 49

    Lesere opptatt av "obsessiv dekning av Assange"
    må nyte å svømme i selvbedragets svulst.

  18. Lance Arrowood
    Juli 11, 2021 på 13: 59

    Folk som synes dekningen er "obsessive" bør få "nyhetene" sine et annet sted.

  19. Wallace
    Juli 11, 2021 på 13: 40

    Den amerikanske offentligheten har blitt satt i dvale, og de ser ut til å være komfortable med et ikke forstyrr-skilt som vises tydelig!

  20. Stephen Blobaum
    Juli 11, 2021 på 10: 07

    De som anser CN Assange-dekning som "obsessive" vil kanskje spørre seg selv, var jeg faktisk født med en sjel, hvor mistet jeg sjelen min, eller bare innrømmet at de solgte sjelen sin. Bourgeoise er som borgerlig gjør.

  21. Stevie gutt
    Juli 11, 2021 på 07: 55

    Godt gjort CN, og takk.
    Å være taus eller uinteressert er å være medskyldig.
    I dag Julian, i morgen du!

  22. Consortiumnews.com
    Juli 11, 2021 på 06: 42

    Spør den gjennomsnittlige personen på gaten i en amerikansk, britisk, europeisk, australsk eller kanadisk by om Saudi-Arabia, Tyrkia, Iran, Russland, Egypt og Kina kaster journalister i fengsel for det de rapporterer, og de fleste vil sannsynligvis si ja. Spør dem om Storbritannia og USA gjør det samme, og det er usannsynlig at mange også vil si ja på grunn av måten bedriftsmediene deres dekker dette problemet på.

  23. mgr
    Juli 11, 2021 på 06: 26

    Absolutt. Takk skal du ha!

  24. JonT
    Juli 11, 2021 på 05: 59

    Vi burde alle være 'besatt' av Julian Asange. Jeg kom til CN via en omtale av John Pilger i en av spaltene hans for en stund tilbake. Fortsett med det gode arbeidet CN.

  25. Juli 11, 2021 på 05: 38

    Man bør heller lure på hvorfor andre utsalgssteder ikke er besatt av Assange-saken. Det symboliserer pressefrihetens truende skjebne. Dessverre er den åpenbare uinteressen til publikum i Assange en ganske hard påminnelse om hvor ille ting allerede er.

    Fortsett, Consortium News, hver eneste ensomme stemme som er igjen i villmarken er sårt nødvendig og det teller.

  26. Mikael Andersson
    Juli 11, 2021 på 04: 09

    Julian feilvurderte media, og trodde ganske naivt på deres spektakulære oppdrag om å søke etter og publisere fakta. Han samarbeidet med noen av de verste og ble overrasket over det han oppdaget. Når de gjør som han, tilbringer ikke forlagene ti år i fengsel. En av Julians varige arv, bortsett fra å avsløre endeløse amerikanske krigsforbrytelser og skitt som vi i alle fall var klar over, vil være å avsløre MSM. For dette skal de hate ham inntil tidenes ende. Forvent ingen endring i MSM og intet forsvar av Julian. Deres perversjon ligger i episenteret for krisen. Uten frie medier er det ikke noe demokrati, og media ønsker ikke å være frie. QED

  27. bakgårdskatt
    Juli 11, 2021 på 03: 30

    Jeg har lenge vært tilhenger av CN og støtter fullt ut deres "besettelse" av Julian Assange. Redaktørene og direktørene for CN forstår hva Julian Assange, MLK og utallige andre menneskerettighetsforkjempere gjennom historien har forstått. Frihet er bare en illusjon så lenge vi lar våre politiske representanter forfølge de som utøver den.

    Til syvende og sist er vi alle fanger av Belmarsh og Gaza.

    • DocHollywood
      Juli 11, 2021 på 20: 44

      Takk for at du fortsetter å rapportere om Julian Assange;
      det er mitt oppriktige ønske at du ikke gir opp før han er fri.
      Det betyr vel at jeg også er besatt av saken hans. Flink.

  28. Seby
    Juli 11, 2021 på 02: 48

    Ekte lesere av Consortium News ville ikke stille et slikt spørsmål.

    Jeg tror «spørsmålerne» er etablissementstroll som tenkning ikke er en del av deres DNA.

  29. Jim andre
    Juli 10, 2021 på 21: 38

    Det noen kaller besettelse kaller andre lidenskap.

  30. Andrew Mcguiness
    Juli 10, 2021 på 18: 27

    Takk skal du ha! Fortsett med det 1

  31. Nick
    Juli 10, 2021 på 18: 21

    Jeg kom til Consortium News for å dekke hva som virkelig skjedde i Ukraina i 2014. Jeg ble fordi CN dekker historier som andre ignorerer. Fortsett med det du gjør, det er viktig jobb!

  32. Peter M.
    Juli 10, 2021 på 16: 39

    Helt rett! Takk for din "obsessive" dekning. Consortium News er et fyrtårn av håp.

    Main stream media (MSM) som bevisst ikke rapporterer om dette, er grunnen til at Assange sitter i fengsel. Hvis folk visste hele historien, ville de protestert i tusenvis. Det er MSM som er obsessive når de IKKE dekker Assange. Foraktelig.

    • Marlena Santoyo
      Juli 12, 2021 på 10: 01

      CN er forpliktet til å snakke om Julian Assange. Jeg støtter dere i å erkjenne at amerikanske og britiske myndigheter må holdes ansvarlige for de endeløse krigene på bekostning av offentlig utdanning av høy kvalitet, helsevesen, en lønn til å leve av. Min dypeste takk til CN og Julian Assange for å trykke de avskyelige handlingene til amerikanske og britiske myndigheter. Frigjør alle varslere! Frigjør Julian Assange!

  33. nmb
    Juli 10, 2021 på 16: 37

    Dag 821: Julian Assange fortsatt i fengsel
    hXXps://failedevolution.blogspot.com/2021/07/day-821-julian-assange-still-in-prison.html

  34. ranney
    Juli 10, 2021 på 15: 54

    Jeg er glad for at du dekker dette og inkluderer Craig Murrays blogg om denne situasjonen. Jeg er enig i McGoverns kommentar om at det er amerikanske medier og vår regjering som er besatt. Ikke en stor avis (NYT, Wa Po, WS Journal) eller noe større nettverk (PBS, NPR, NBC, CNN, FOX, MSNBC osv.) har sagt et ord om den ferske rapporten fra Island. Forestill deg! Den viktigste frie pressehistorien i dagens verden og IKKE ETT stort medieutsalg sier et ord om løgnene en person vitnet om i retten mot Julian! Det er noe farlig skjevt i vår MSM, og jeg er glad CN snakker om det.

    • Consortiumnews.com
      Juli 10, 2021 på 17: 34

      Takk skal du ha. Vitneforklaringen kom i tiltalen, anonymt, ikke i retten.

  35. Cara MariAnna
    Juli 10, 2021 på 15: 29

    Jeg applauderer din "besettelse" og deler den. La oss fortsette å besette til Assange er fri!

  36. Elle Aydinian
    Juli 10, 2021 på 15: 26

    Jeg tror jeg fant Consortium News gjennom John Pilger, spesielt da han snakket om Julian Assange. CN har vært veldig viktig for å hjelpe meg med å finne ut mer om hva som har skjedd med Julian Assange (jeg er enig i at det er enormt viktig) og jeg er veldig takknemlig for å ha tilgang til innholdet gratis. Jeg likte også videoene dine veldig godt. Jeg skulle ønske du ville dekke flere emner – for eksempel Armenia og Aserbajdsjan. Jeg innser at det kan være av begrenset interesse for mange mennesker, men det har også fått veldig lite dekning i mainstreampressen, og hvilken dekning den har hatt, har hatt en tendens til ikke å virkelig forstå / bry seg om hva som skjer eller historien og den bredere konteksten bak det.

    • Consortiumnews.com
      Juli 10, 2021 på 17: 39

      Takk skal du ha. Selvfølgelig har vi hatt omfattende dekning av andre emner over år, spesielt Midtøsten og Russiagate.

  37. Richard Coleman
    Juli 10, 2021 på 15: 24

    Hvem i helvete klager på dekningen din av Assange-saken? Be dem gå og skyve den og fortsette!

  38. Rick Krzyczkowski
    Juli 10, 2021 på 14: 04

    Jeg har skrevet til mange store nyhetsbyråer som fremholder det faktum at de er leverandører av pålitelige nyheter. Jeg har fortalt dem hvor forferdet jeg er over deres manglende dekning av Assange-saken. Jeg anser det som en løgn om unnlatelse. Takk for at du dekket historien. Nettstedet ditt var det eneste jeg fant som rapporterte det. Du gjør en fantastisk jobb!

  39. Ingen
    Juli 10, 2021 på 13: 55

    Din dekning av Julian Assanges sak er grunnen til at jeg begynte å lese ConsortiumNews i utgangspunktet. Etter en liten stund, ettersom Julian Assange-saken dessverre fortsetter å være uløst, leste jeg det meste av det andre innholdet ditt også. Jeg er glad jeg gjorde det fordi jeg oppdaget mange dyktige forfattere som skrev tankevekkende og innsiktsfulle artikler som jeg av åpenbare grunner aldri ville kunne lese i den oligarkiske pressen. Jeg synes du gjør en god jobb, så fortsett med det du gjør.

  40. Larry McGovern
    Juli 10, 2021 på 13: 49

    Som en del av den viktigste pressefrihetens grunn til den fantastiske, omfattende dekningen av CN, forteller den oss så mye om dobbeltheten og det ytterste hykleriet til USA og andre regjeringer, inkludert Storbritannias, lapdog til USA; den journalistiske feilbehandlingen til Mainstream Media i sin manglende dekning og/eller nedvurdering av Assange; avslører mye om psykologisk tortur; avslører flere bevis på den forferdelige, lovløse forseelsen til CIA, FBI og justisdepartementet.
    Det som er "obsessive" er ikke CNs dekning av Julian Assange. Snarere "obsessiv" er begrepet mer treffende brukt på USAs innsats for å få denne sannhetssigeren!

  41. Rodolfo Petschek
    Juli 10, 2021 på 13: 35

    Jeg APPLADERER din "obsessive" dekning av Julian Assange, og takk for din utholdenhet. De siste seks månedene har jeg stolt på consortiumnews.com, og sjekket daglig for oppdateringer. De som klager på for stor dekning bør lese andre steder.

  42. Borjanka
    Juli 10, 2021 på 12: 19

    I likhet med leseren din må jeg si at jeg er veldig stolt av deg! Bare fortsett å være "besatt" av saken om Julian Assange. Det er riktig og ærlig ting å gjøre. Alle komplimenter og ære til flotte og modige journalister fra Consortium News- b.

  43. Alex Cox
    Juli 10, 2021 på 11: 51

    Assange-saken er Dreyfuss-saken til vår generasjon. Mainstream medias svik mot Assange forteller oss nøyaktig hvem de er, og hvem de jobber for.

    I forfølgelsen av denne historien har Consortium News og den tapre Craig Murray vist seg å være pålitelig og ærlig, noe vi ikke lenger kan si om MSM.

    Takk skal du ha!

  44. aquadraht
    Juli 10, 2021 på 11: 50

    Jeg kan bare si meg enig. God grunn til å forbli "besatt".

  45. Tony Kevin
    Juli 10, 2021 på 11: 05

    Godt sagt Consortium News. Tony Kevin

Kommentarer er stengt.