President Trump har beordret Russland-gate-data å bli avklassifisert, men vil sannsynligvis bli stengt, noe som reiser spørsmål om hvorvidt Trump er hans egen mann, skriver Ray McGovern.
Av Ray McGovern
Spesielt for Consortium News
Ikke hold pusten. Mens media pustløst beskriver gårsdagens ordre fra president Donald Trumps «to provide for the umiddelbar (uthevelse lagt til) avklassifisering av Russland-gatematerialer som et "oppgjør", ethvert sannsynlig oppgjør er måneder unna, hvis det i det hele tatt kommer.
Ordet "umiddelbar" kan bety forskjellige ting for forskjellige mennesker. Hadde presidenten satt en tidsfrist, eller hadde han gitt deklassifiseringsoppgaven til sitt eget nasjonale sikkerhetsråd, kan ordet «showdown» være nærmere det du kan forvente.
Den tragiske komedien som nå står på scenen i Washington er mer enn bisarr. Kan president Trump være uvitende om at de han «beordret» til å gjøre deklassifiseringen – topptjenestemenn i justisdepartementet, FBI og etterretningsbyråene – har null insentiv til å følge «umiddelbart». Og de har minus-null insentiv, slik toppsjiktet ser det, til å kaste sine tidligere sjefer, kolleger og medsammensvorne under bussen ved å slippe familiejuvelene.
Det meste av dagens kommentarer fra anonyme tjenestemenn om deklassifisering er åpenbart falske. Å antyde, for eksempel, at «døden kan inntreffe», som en MSNBC-ekspert spådde i ettermiddag, er mer enn latterlig. Forvent imidlertid ikke at etablissementsmediene stopper matvanviddet ved Deep State-bunnen.
Satser høyt for Russland-gate-punditer
Innsatsen kan knapt være høyere, ikke bare for Deep State, men også for media – inkludert tidligere «progressive» forståsegpåere som ennå ikke er kommet seg, etter 22 måneder, fra det virulente viruset jeg kaller «HWHW» (Hillary Would Have Won). Observasjoner av Mark Twain og, mer nylig, Patrick Lawrence gjelder i spar på den mye delte vanskeligheten med Russland-porten. Twain: "Det er lettere å lure folk enn å overbevise dem om at de har blitt lurt."
Lawrence sett det på denne måten i Consortium News: «De mest ordinære standardene for bevisprosedyre er forlatt. Mange av våre nøkkelinstitusjoner – det utenrikspolitiske apparatet, media, sentrale etterretnings- og rettshåndhevelsesbyråer, den politiske ledelsen – er nå ekstravagant forpliktet til en fortelling som ingen ser ut til å være i stand til å kontrollere. Risikoen for selvpåført skade disse institusjonene påtar seg, dersom sannheten om hendelsene ved Russland-porten skulle dukke opp – som den sikkert vil en dag – er nesten uberegnelig. ... Russland-porten, i en setning, har blitt for stor til å mislykkes.»
Trump har nå lagt ballen på skurkenes bane, men med media på sin side, nyter Deep State-funksjonærene det samme som hjemmebanefordel. Leder for Husets etterretningskomité, Devin Nunes (R, CA) har ganske mye advart om dette. Når vi snakker om hemmeligstemplede passasjer Trump nå har beordret løslatt, uttrykte Nunes i slutten av juli sikret tillit "at når det amerikanske folk ser disse 20 sidene, i det minste for de som vil få reell rapportering om dette problemet, (uthevelse lagt til) vil de bli sjokkert over det som står i den FISA [Foreign Intelligence Surveillance Act]-applikasjonen» for å overvåke Carter Page, en amerikansk statsborger, og medlem av Trumps kampanjeteam.
Jada, Nunes er Trump-tilhenger. Men han har også denne merkelige – i disse dager kan man si romantisk – oppfatningen at slik den amerikanske grunnloven setter ting opp, har han og komiteen hans makten – og plikten – til å føre tilsyn med byråene som kongressen opprettet og finansierer, og å avdekke. eventuelle overgrep. Oppførselen til lederne av husets retts- og tilsynsutvalg viser at de deler det synet.
18. februar kastet Nunes ned en tung hanske under en intervju med journalist Sheryl Attkisson:
«FISA-misbruk … når det gjelder justisdepartementet og FBI, hvis de må stilles for retten, vil vi stille dem for retten. Grunnen til at kongressen eksisterer er for å føre tilsyn med disse byråene vi opprettet. DOJ og FBI er ikke hevet over loven. Kongressen skapte dem, vi fører tilsyn med dem, og vi finansierer dem. Og hvis de begår overgrep for en hemmelig domstol, får ordrer mot amerikanske borgere, har du rett i at vi kommer til å stille dem for retten.»
Trump Agonistes
Nunes satte det på rekord i februar. Hva kan muligens forklare Trumps motvilje mot å beordre deklassifisering av relevante FISA og andre dokumenter (med slike redaksjoner som kan være virkelig nødvendige) inntil syv måneder senere, og bare syv uker før mellomvalget? Og hvorfor kastet Trump ned en forsiktig, papirtynn hanske, uten noen fast tidsfrist – og inviterte til Deep State-steinmurer?
Behovet for å spille ball med Deep State blir normalt gjort klart for kommende presidenter før de blir innsatt, og slik var tilfellet med den kommende presidenten Trump. Bare to uker før han tiltrådte, fikk Trump et offisielt besøk av National Intelligence Director James Clapper, FBI-direktør James Comey, CIA-direktør John Brennan og NSA-direktør Michael Rogers. Trump ble varslet av ingen ringere enn senatets minoritetsleder, Chuck Schumer. Schumer har vært rundt og kan tauene; han er en veteran på 18 år i huset, og er i sitt 20. år i Senatet.
Den 3. januar 2017 sa Schumer alt, da han fortalte MSNBCs Rachel Maddow, at den valgte presidenten Trump «er virkelig dum» ved å ta på seg etterretningssamfunnet og dets vurderinger av Russlands nettaktiviteter:
"La meg fortelle deg at du tar på deg etterretningssamfunnet, de har seks måter fra søndag til å komme tilbake på deg, sa Schumer til Maddow. "Så selv for en praktisk, visstnok hardhendt forretningsmann, er han virkelig dum av å gjøre dette." Spurte Maddow Schumer om han sa at USAs president burde være redd for etterretningsmiljøet? Nei, hun lot Schumers teorem stå.
Tre dager etter Schumer-Maddow-advarselen, på møtet med Deep State-messingen den 6. januar, ble Trump overlevert en bevisfri, bakre etterretnings-"vurdering" - publisert samme dag - om at Russlands president Vladimir Putin hadde gjort det han kunne for å få Trump valgt. For å legge fornærmelse til skade, etter at de andre hadde forlatt daværende FBI-direktør Comey fortalte den tilvalgte presidenten om de tvilsomme funnene i den såkalte «Steele-saken», opposisjonsforskning betalt av demokratene, med ubekreftede, men skurrende historier om Trumps tull. med prostituerte i Moskva osv. osv.
Fikk Trump beskjeden? Er han sin egen mann? En anelse er den nesten pinlige overfloden av forsiktighet han har utvist overfor Deep State – og militæret også. Han vil sannsynligvis la seg gå sakte på deklassifiseringen etter midtveisvalget, hvoretter landskapet sannsynligvis vil se veldig annerledes ut i kongressen.
Ray McGovern jobber med Tell the Word, en publiseringsgren av den økumeniske Frelserens kirke i indre by i Washington. Han var en hæroffiser og en CIA-presidentbriefer, og er medgründer av Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS).



Det er ikke et spørsmål. Trump kan ha tenkt å gjøre noe meningsfullt, men han overga seg nesten umiddelbart til Deepstate. Jeg oppdaget endringen i midten av mars 2017. Først beordret han NASA og værtjenesten til å slutte å bruke mediene deres for den "globale oppvarmingen". De adlød først, og fortsatte deretter stille å spre Gaian-løgner i midten av mars. Vi kan ikke fortelle om Trump slettet ordren hans, eller om byråkratene fant ut at han var en pushover. Detaljer spiller ingen rolle. Handlinger betyr noe.
Alvor? Tror du ikke global oppvarming er ekte???
Nå vet vi HVEM som trakk Trump tilbake…….Storbritannia……det dype statsforræderi ville bli fullstendig avslørt og Storbritannia var med på det.
Storbritannia ba Trump om ikke å deklassifisere russiske dokumenter; Sitert "Grave Concerns" over Steele-engasjement
Den britiske regjeringen "uttrykte alvorlige bekymringer" overfor den amerikanske regjeringen over deklassifiseringen og utgivelsen av materiale relatert til Trump-Russland-etterforskningen, ifølge New York Times.
Steele hadde også omfattende kontakter med DOJ-tjenestemannen Bruce Ohr og hans kone Nellie, som – sammen med Steele – ble betalt av opposisjonsforskningsfirmaet Fusion GPS i anti-Trump-kampanjen. Trump ba om deklassifisering av FBI-notater fra intervjuer med Ohr, som tilsynelatende ville avsløre mer om forholdet hans til Steele. Ohr ble degradert to ganger innen justisdepartementet for å ha løyet om kontaktene sine med Fusion GPS.
Kanskje er også britene bekymret siden mye av spionasjen som ble utført på Trump-kampanjen ble utført på britisk jord gjennom hele 2016. Husk at Trump-hjelpen George Papadopoulos ble lokket til London i mars 2016, hvor den maltesiske professoren Joseph Mifsud matet ham ryktet om at Russland hadde skitt på Hillary Clinton. Det var senere på en bar i London at Papadopoulos beruset overførte ryktet til den australske diplomaten Alexander Downer (som Strzok fløy til London for å møte).
Husk også at CIA/FBI "informant" (spion) Stefan Halper møtte både Carter Page og Papadopoulos i London.
Halper, en veteran fra fire republikanske administrasjoner, tok kontakt med Trump-assistent George Papadopoulos i september 2016 med et tilbud om å fly til London for å skrive en akademisk oppgave om energiutforskning i Middelhavet.
Papadopoulos aksepterte et fly til London og et honnør på 3,000 dollar. Han hevder at Halper under et møte i London spurte ham om han visste noe om russisk hacking av demokratenes e-poster.
Papadopoulos hadde andre kontakter på britisk jord som han nå mener var en del av en regjeringssanksjonert overvåkingsaksjon. -Daglig oppringer
Totalt mottok Halper over 1 million dollar fra Obama Pentagon for "forskning", hvorav over 400,000 2016 dollar ble bevilget før og under valgsesongen XNUMX.
Kort sagt, det er forståelig at Storbritannia foretrekker å skjule sitt engasjement i "heksejakten" til Donald Trump siden mye av kontraetterretningen ble utført på britisk jord. Og hvis britene hadde kjennskap til operasjonen, vil det styrke påstandene om at de blandet seg inn i det amerikanske valget i 2016 ved å bistå det som ser ut til å ha vært et oppsett fra starten av.
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele
Og la oss ikke glemme
FBI-tekster: Obama 'ønsker å vite alt vi gjør' – NBC News
Trump-dossierfirmaet leverte også informasjon brukt i møte med russere, Trump-teamet
https://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-dossier-firm-also-supplied-info-used-meeting-russians-trump-n819526
Fusion GPS-tjenestemann møtte en russisk operatør før og etter Trump Jr. sitt ned
http://www.foxnews.com/politics/2017/11/07/fusion-gps-official-met-with-russian-operative-before-and-after-trump-jr-sit-down.html
Det er ingen Deep State, det er et høyreorientert knep. Hvis det er en dyp tilstand, er det den som Dick Cheney har satt opp. Nunes er stooge for Trump. Han var på GOP-konferansen og stemte sannsynligvis mot sanksjoner mot Russland. Nunes og hans like er forrædere akkurat som Trump.
FBI-tekster: Obama "vil vite alt vi gjør"
https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/fbi-texts-obama-wants-know-everything-we-re-doing-n845531
Storbritannia ba Trump om ikke å deklassifisere russiske dokumenter; Sitert "Grave Concerns" over Steele-engasjement
Den britiske regjeringen "uttrykte alvorlige bekymringer" overfor den amerikanske regjeringen over deklassifiseringen og utgivelsen av materiale relatert til Trump-Russland-etterforskningen, ifølge New York Times.
"Ifølge en tidligere amerikansk tjenestemann og en tidligere britisk tjenestemann, uttrykte den britiske regjeringen alvorlige bekymringer overfor USAs regjering om utgivelsen av gradert informasjon. Materialet inkluderer direkte referanser til samtaler mellom amerikanske politimyndigheter og Christopher Steele, den tidligere britiske spionen som har utarbeidet en sak som påstår bånd mellom Trump-kampanjen og Russland.»
https://www.nytimes.com/2018/09/21/us/politics/trump-classification-russian-documents.html
Steele hadde også omfattende kontakter med DOJ-tjenestemannen Bruce Ohr og hans kone Nellie, som – sammen med Steele – ble betalt av opposisjonsforskningsfirmaet Fusion GPS i anti-Trump-kampanjen. Trump ba om deklassifisering av FBI-notater fra intervjuer med Ohr, som tilsynelatende ville avsløre mer om forholdet hans til Steele. Ohr ble degradert to ganger innen justisdepartementet for å ha løyet om kontaktene sine med Fusion GPS.
Kanskje er også britene bekymret siden mye av spionasjen som ble utført på Trump-kampanjen ble utført på britisk jord gjennom hele 2016. Husk at Trump-hjelpen George Papadopoulos ble lokket til London i mars 2016, hvor den maltesiske professoren Joseph Mifsud matet ham ryktet om at Russland hadde skitt på Hillary Clinton. Det var senere på en bar i London at Papadopoulos beruset overførte ryktet til den australske diplomaten Alexander Downer (som Strzok fløy til London for å møte).
Husk også at CIA/FBI "informant" (spion) Stefan Halper møtte både Carter Page og Papadopoulos i London.
Halper, en veteran fra fire republikanske administrasjoner, tok kontakt med Trump-assistent George Papadopoulos i september 2016 med et tilbud om å fly til London for å skrive en akademisk oppgave om energiutforskning i Middelhavet.
Papadopoulos aksepterte et fly til London og et honnør på 3,000 dollar. Han hevder at Halper under et møte i London spurte ham om han visste noe om russisk hacking av demokratenes e-poster.
Papadopoulos hadde andre kontakter på britisk jord som han nå mener var en del av en regjeringssanksjonert overvåkingsaksjon. -Daglig oppringer
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele
Trump-dossierfirmaet leverte også informasjon brukt i møte med russere, Trump-teamet
https://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-dossier-firm-also-supplied-info-used-meeting-russians-trump-n819526
Fusion GPS' Glenn Simpson spiste middag med russisk advokat før og etter møtet hennes i Trump Tower
https://www.cnsnews.com/news/article/susan-jones/fusion-gps-glenn-simpson-dined-russian-lawyer-after-her-meeting-trump-tower
Større enn Watergate…….Mye større og langt farligere.
Bush Cheney hater Trump og ønsket Hillary ikke Trump. Hillary var neocon-dronningen.
TRUMP "Bush verste president noensinne"
- Youtube
Video for Trump Bushs verste president noensinne
6:15
https://www.youtube.com/watch?v=j6N8l8DMu3M
11. desember 2007 – Lastet opp av TheCyMan
"Vel, jeg tror Bush sannsynligvis er den verste presidenten i USAs historie, og jeg gjør bare ikke ...
Trump vs. Bush: De sa at det var masseødeleggelsesvåpen …
Video for Trump bush løy
?
https://www.realclearpolitics.com/…/trump_vs_bush_de_sa_der…
Februar 13, 2016
Vi har destabilisert Midtøsten, sa Trump. «Du kaller det hva du vil. Jeg vil fortelle deg. De løy...
Trump om Bush på vei inn i Irak: «De løy»
| Bakken
Video for Trump bush løy
?
thehill.com/…/269410-trump-on-bush-going-into-iraq-they-lied
Februar 13, 2016
"Åpenbart var krigen i Irak en stor, fet feil," sa Trump.
Drøm om Liz. The Deep State har drevet showet i det minste siden attentatet på JFK. Det er derfor ingen president, Dem eller GOP, har vært i stand til å følge utenrikspolitiske løfter siden den gang. Obama har til og med blitt sitert for å si at han ikke ønsket å avvikle som JFK, og Chuck Schumer (en stor D-dem) er sitert og sa at etterretningssamfunnet (Capitalism's Invisible Army) har seks måter fra søndag å komme tilbake til deg på . Jeg er ingen fan av Trump, men jeg lider heller ikke av "Trump Derangement Syndrome", slik det ser ut til å være ditt tilfelle.
Les:
JFK and the Unspeakable, av James Douglass
Destiny Betrayed, av James DiEugenio
The Devil's Chessboard, av David Talbot
Ingen av disse forfatterne er "høyreorienterte". La oss så snakke om "det er ingen dyp tilstand".
Det retoriske spørsmålet trenger Ray egentlig ikke stille. Ingen POTUS vil gå imot våre etterretningstjenester. (Med mindre de har terminal kreft eller ikke har hørt om Paul Wellstone og JFK!
Noen nevnte at Lyndon Johnson holdt kjeft om Richard Nixons forræderi for å beskytte "institusjonen". Det var i november sent, flott, 1968 – i en telefonsamtale mellom LBJ og den uforlignelige Everett McKinley Dirksen. Selvfølgelig måtte Lyndon tie om Nixons forræderi ... fordi Nixon visste alt om LBJs forræderi. Ryktene tyder på at da Nixon var involvert i HUAC-undersøkelsene, var en viss Jacob Rubenstein en av informantene de ansatte. Jacob hadde en etterskolejobb da han var liten. Han var en messenger-gutt for Alphonse Capone i Chicago. Etter krigen flyttet han til Dallas, og resten er historie. Jepp, Nixon visste eller mistenkte skitten på nesten alle som betydde noe. Jeg kunne fortsette, men hvis Amerika ikke har «våknet» de siste 55 årene, vil det sannsynligvis aldri gjøre det. De har denne klubben ... og vi er ikke i den. Men de beskytter det, greit. Det er tross alt hva "institusjoner" gjør!
Interessant
Jeg har aldri lest det. Takk
Trumpster tok på seg "Deep State" da han angrep og brente Trilateral Commission's Trans Pacific Partnership.
Trump ser ut til å ha malt seg selv inn i et lite hjørne på grunn av sin egen uvitende arroganse og uhøflige/grove pompøsitet.
Strukturene til amerikanske myndigheter, selv om de er fiktive i affektasjon, er fundamentalt forankret i etikken etablert av en forretningsmann og politikere fra High Cabal of East India Company som er roten til amerikansk virksomhet og politikk.
— Elihu Yale er en grunnlegger i så stor grad som han hadde tilsyn med British East India Trading Company, det første multinasjonale bedriftskonglomeratet og stamfader til Boston Tea Party, etc, etc, etc /American Revolutionary War. . .
Den såkalte "deep state" er historisk forankret i og innenfor American Enterprise System som ble født av British East India Trading Company.
En klovneprins som Donald Trump vil ikke tilrane seg grunnleggende prinsipper bakt inn i 400 år med amerikansk yin og yang.
Trump er The Ultimate Interloper, en nedslått og skitten NYC kjeltringmentalitet, hvis ambisjoner har ført ham inn i et rike langt, langt over lønnsgraden hans.
Snart får vi høre Donald synge den triste sangen «Let Me Down Easy» …
Masken er av ……..ikke mer å late som om det ikke er et dypt statskupp mot Trump og media presser på for det.
Tidligere respektert James Risen
Så du vil bruke den 25. endringen for å bli kvitt Donald Trump? Her er hindringene for å fjerne en mentalt svekket president.
https://theintercept.com/2018/09/21/25th-amendment-trump/
«Memoer skrevet av Andrew McCabe, den gang fungerende FBI-direktøren, sier at nestleder. General Rod Rosenstein foreslo at han i all hemmelighet skulle ta opp samtalene sine med president Trump og at Rosenstein diskuterte muligens forsøk på å fjerne ham fra vervet” … “Han {Rosenstein} startet også diskusjoner om å påberope seg det 25. endringsforslaget, som beskriver hvordan kabinettet kan avgjøre om en president er ikke lenger i stand til å utføre pliktene til jobben, sa et av McCabe-memoene.» – LA Times
Dagens Nyheter:
"President Donald Trump har forsinket sin ordre om å avklassifisere dokumenter relatert til FBIs overvåking av tidligere kampanjerådgiver Carter Page, og bedt Justisdepartementet om å gjennomgå dokumentene først." https://www.rt.com/news/439059-trump-delays-russia-documents/
Så hvem gjør saktegang nå?
Donald Trumps enestående spesialitet er å egoistisk forråde mennesker som har satt sin tillit til ham – det er essensen av hele livet hans.
Ray McGovern virker moden for å bli med i klubben.
Trump har ingen ideologi bortsett fra «meg». Han sier det som ser ut til å være til fordel for ham selv til enhver tid. Han har ingen reell holdning til noen sak. Posisjonen han forfekter er ganske enkelt en del av et øyeblikkelig transaksjonsforhold. Å betale sine prostituerte kontanter for sex er et eksempel. Trump vil si hva folk vil høre så lenge han får det han vil ut av avtalen.
Enhver likhet Trump sier har med sannheten er utilsiktet og helt tilfeldig.
Dramaet med at Kavanaugh ble utnevnt til høyesterett for Roe v Wade er et annet aktuelt eksempel. Trump har egentlig ingen moral på disse spørsmålene. Hvis en av horene hans trengte en abort, ville det være viktig.
Donald Trump tok 5 forskjellige standpunkter om abort på 3 dager
Jean, det er det jeg kalte et "momentært transaksjonsforhold." Blir utpresset. Ikke bare er Trump egoistisk, han er ikke i stand til å bry seg om andre mennesker. Mennesker er objekter. Rekvisitter som skal brukes på Trumps reality-TV-program. En person har kun verdi i hvordan denne personen får Trump til å se ut til enhver tid (sosial status). Konene hans er åpenbare eksempler. Melania har ingen verdi i seg selv for Trump, hun er en trofékone.
Vi er enige om de fleste detaljene, Jean. Jeg har bare ikke vært i stand til å rote til Trump. Jeg klarer ikke å ta parti. Ja, HillBillary Clinton er korrupte. Ja, John Brennan er korrupt. Ja, jeg er overbevist om at alle oligarkene fra Kochs til Bezos til Trumps er korrupte. Det er slik de må være der de er. Ved å være drittsekker. De fikk ikke de haugene med tyvegods ved å være snille og medfølende som Jesus.
I den globale oligarkverdenen er det ingen nasjonale grenser. Olje er overalt. Amazon er overalt. Trump Towers er i India. Derfor ville det ikke overraske meg det minste om noen eller alle disse menneskene hadde forretningsforbindelser i Russland eller med russere. Hva så?
Kan alt komme ned? Sist gang vi stilte det spørsmålet - for 10 år siden med boliglånskrisen - var svaret et rungende "Nei!"
Derfor, skjønt Trump bærer sin Gangster-natur på ermet – i motsetning til verdens Obamas og HillBillaries som har manerer til å ikke bli sett på som sosiopater – har jeg ikke mye tro på apen med håndgranaten.
Jeg tror det er alt politisk teater fra WWF Wrassling-kjendis-dødsmatch-reality-TV-bullshit, som underholder massene, men som ikke i seg selv kommer til å forandre Amerika til det bedre. Det vil sannsynligvis etterlate oss alle arr og skuffet.
Prøver å finne humoren i å se ham gå, men Trump er en slik klisjé ... det er ikke noe morsomt der. Bare personifiseringen av den amerikanske drømmen. Den ekte amerikanske drømmen. Å være en utslitt gangster på TV.
Jeg trykker "svar" for å skrive en kommentar, så dukker kommentaren opp et sted i denne tråden i tillegg til der jeg tror den vil vises.
Beklager eventuell forvirring. Har en idiotdag her ved tastaturet mitt – ha ha!
Jeg merker at innlegget mitt er borte…….interessant nei?
Dette fortsetter å skje. Jeg må lure på hvorfor.
ups, det er lenger ned……..beklager…
Jeg svarer på innlegget ditt nedenfor……det har ingen svarknapp…..
Jeg er 100 % enig i det du postet …..med ett unntak…..Trump er ikke en republikaner og har ikke vært det siden 1999….Trump var en stor Hillary Clinton-tilhenger…
Stormy Daniels: Trump/Clinton snakker om «planen vår»
https://www.youtube.com/watch?v=2YZw5kCo3LM
"Planen" kan ha vært at han skulle smøre Obama med fødselsattest-problemet.? "Planen" var birtherisme. Hele Obama den kenyanske greia. Hillary var den første som tok det opp, og Donald Trump tok det opp og løp med det? .Hillary var en av de opprinnelige fødende! oh, ikke sant, det visste vi allerede?!
Hillary valgte også Trump...
Trump var aldri ment å vinne.Trump er ikke en "fest"-person. Tenk deg redselen da Trump vant?…….til og med Melania gråt. Nå er den dype staten som hjalp Hillary med å lyve og jukse livredde for at de ikke kan kontrollere ham og at deres innsats for å begå svart post og oppvigleri og verre vil bli avslørt.
Ingenting av det skjer uten Trump…….de blir avslørt på en måte de aldri har vært og de løgnaktige media med dem.
Det beste som har skjedd på lenge. Så trist som det kan være.
Jean, grepet mitt var likt ditt i et tidligere innlegg som forsvant inn i eteren. Det kan dukke opp om et par dager eller så...
I bunn og grunn var det dette: At Trumps medfødte evne til å legge igjen et spor av ødeleggelse bak seg var allerede priset inn da vi stemte på ham, og at mange av oss nå er på pinner og nåler i håp om at han lykkes med å gjøre det samme for DC som han var i stand til å gjøre for kasinoene sine.
Hvis Trump var halve gangsteren, later du som Brennen og Mueller ville vært i fengsel for oppvigleri og forræderi, og jeg ville jublet. Hvis han bare var en gangster og ikke bare en grådig forretningsmann, kunne vi ha noe. Vi trenger en ekte gangster til å ta på seg disse kriminelle. Hvem andre ville gjort det?……Ikke Trump.
FYI…..Jeg glemte å nevne at de drepte JFK…..det er alltid det som truer i bakhodet til alle presidenter. Jeg er sikker på det.
Det virker sannsynlig at de («de» er CIA og FBI og kanskje LBJ) drepte både JFK og MLK.
Dermed brøt de regjeringens sosiale kontrakt med den amerikanske offentligheten. Den underforståtte kontrakten er at amerikanere får beskyttelse og offentlige tjenester i bytte for å la disse menneskene spise i bunnen først.
Den ble brutt igjen med 9/11 og Dubya. Brutt igjen med bankredningen og Obama for 10 år siden. Selv folk som ønsker å elske landet sitt og føle seg patriotiske (jeg pleide å ønske det) har nå vært på utkikk etter en skilsmisseadvokat.
Avtalen er brutt. Om du følte det med JFK eller 9/11 eller bankredningen avhenger sannsynligvis av alderen din. Trump er i bunn og grunn spikeren i kista. Bare de svake har ikke funnet ut at både det røde og det blå laget er korrupte.
Hobbes sier: "Fan denne dritten."
O Society – Trump betalte horene og ropte aldri på dem, men Bill Clinton gjorde det. Å, ja, Slick Willy kunne sette to setninger sammen, så det er greit.
Og se på den hyklerske holdningen til Hillary Clinton, Harvey Weinsteins venn, kvinnen som standhaftig sto ved mannen sin og fordømte hans anklagere. Nå har hun plutselig funnet Gud og opptrer alt moralsk og rettferdig ved å stå opp for en kvinne som kommer med en 36 år gammel anklage for påstått «famling» – ikke voldtekt, som i tilfellet med mannen hennes – men famling etter en tenåring. For å starte opp kan anklageren ikke engang huske datoen, året, huset der festen fant sted, hvordan hun kom dit, eller hvordan hun kom hjem.
Kjære David G,
Jeg forstår ikke; Vennligst forklar. stråle
Hei, Ray. Takk for ditt svar. For å svare på spørsmålet ditt:
Vel, jeg leste innlegget ditt slik at forsinkelsen du forutså i etterlevelsen av Trumps ordre om å deklassifisere og frigi de aktuelle dokumentene, kom til å skyldes motstand fra «topptjenestemenn i justisdepartementet, FBI og etterretningsbyråene» .
Rapporten fra i dag som jeg siterte har autorisasjon for forsinkelsen som kommer fra presidentens egne lepper.
Nå forstår jeg at han sannsynligvis reagerer på press fra de samme elementene i den permanente regjeringen. Men ikke desto mindre, med Trump selv som trekker tilbake ordren sin så raskt, kan du si at dette fra artikkelen din fortsatt er operativt:
"Trump har nå lagt ballen på skurkenes bane, men med media på deres side nyter Deep State-funksjonærene det tilsvarende hjemmebanefordelen."?
Hvis Trump ikke bryr seg om å opprettholde sin egen posisjon i mer enn noen få dager i møte med «Deep State»-hindringer (se også: hans uttrykte intensjon om å løsrive seg fra Syria), hvorfor fortjener så ynkelig innsats støtte fra prinsipielle forfattere og aktivister som Ray McGovern?
Kjære David G,
Jøss, hvis du leser artikkelen nærmere, tror jeg du kan dele noe av min tilfredshet med å ha gått ut på et lem (den gang et veldig ensomt lem); at redaktør Joe Lauria stolte nok på meg til å kjøre et spekulativt stykke med spådommer som ingen andre ga uttrykk for; og at - bare tre dager senere - ser det ut til at jeg klarte å få denne riktig.
Dessuten forstår jeg ikke hvordan objektiv beskrivelse av Trumps situasjon med "Russia-gate" (med farene ved Deep State) oversettes til "støtte" for Trump. Som jeg har sagt ofte, tror jeg han er den verste presidenten USA noen gang har hatt. Men det betyr ikke at det ikke er like skumle krefter på gang. Det er; og jeg tror vi må være oppmerksomme på dem også.
Ray
Takk igjen for ditt videre svar, Ray.
La meg først bare understreke én ting for min egen del: Jeg sa helt bevisst ikke at du «støttet» Trump selv, men at jeg så på innlegget ditt som en støtte for hans (tilsynelatende) forsøk på å deklassifisere og frigi materialet det dreier seg om her. Tok jeg feil i den forståelsen?
For meg innebærer din bruk av metaforen "Trump har lagt ballen i skurkenes bane" både en empirisk oppfatning av et opposisjonelt forhold i denne saken mellom Trump (som prøver å få informasjonen der ute) og Deep State-aktører (som prøver å stoppe ham), så vel som en normativ dom i, ja, *støtte* fra den ene siden i den konkurransen: den som er motstander av skurkene, dvs. Trump.
Jeg klandrer deg ikke for noen av disse vurderingene, og i den grad artikkelen din var en spådom om at Trumps første deklassifisering-og-slipp-ordre ikke ville bli utført umiddelbart, ser dagens nyheter (i gårsdagens nå; tempus fugit!) ut til å bære deg ut. (Jeg kan virkelig se hvordan du kan ha blitt overrasket over at kommentarene mine ser ut til å irettesette deg for faktisk å ha rett i det.)
Men er det ikke en forskjell mellom at Trump rett og slett ikke klarte å gjøre fremskritt mot den forankrede «nasjonale sikkerhet»-strukturen, og at han – etter bare tre dager – bekreftet inntar deres posisjon, slik som skjedde her?
Vel, kanskje ikke så mye, må jeg innrømme: Jeg antar at det er slik byråkratiske konflikter kan utspille seg – selv om denne skjedde blodig raskt.
Men i den grad jeg kan ha slipt en øks på en upassende måte her, kan det reflektere at ettersom jeg har lest CN-innleggene dine om visse republikaneres forsøk på å avsløre den falske opprinnelsen til Russland-gate, har jeg noen ganger følt at du tilskriver deres innsats en grad av troverdighet som jeg ikke synes de fortjener. Kanskje jeg har misforstått deg.
Uansett setter jeg stor pris på at du tar deg tid til å lese og svare på kommentarene mine.
Ja, du klarte denne Ray. God timing for å få den publisert før Trump «vaklet»
Hvis Trump ikke bryr seg om å opprettholde sin egen posisjon i mer enn noen få dager i møte med «Deep State»-obstruksjon... hvorfor fortjener da slike ynkelige anstrengelser støtte fra prinsipielle forfattere og aktivister som Ray McGovern? ”
Ray antydet at han følte at Trump ville tillate seg å gå sakte, og stilte også spørsmål ved om Trump var «sin egen mann». At han ikke forutså at Trump selv ville gå sakte, er neppe en god grunn til å antyde at Ray er i ferd med å bli med i klubben til de hvis "uovertrufne spesialitet er å egoistisk forråde mennesker som har satt sin tillit til ham".
Sier du egentlig ikke at Ray forråder de på venstresiden fordi han støtter Trumps oppfordring om deklassifisering, og at støtten til ALT Trump gjør representerer et slikt svik?
Siden jeg selv er på venstresiden, støtter jeg – og mange, mange andre venstreorienterte – deklassifiseringen 100 %, og skulle bare ønske at den hadde kommet tidligere. Kanskje venstresiden selv har mange "klubber". Jeg forblir gjerne i den samme klubben valgt av Ray.
Jeg foreslo eller sa ikke de tingene du sa jeg foreslo og sa.
David G svarte: "Jeg foreslo eller sa ikke de tingene du sa jeg foreslo og sa."
Dette er utsagnssettet ditt som jeg – og Ray, mistenker jeg – anså som uberettiget:
«Donald Trumps enestående spesialitet er å egoistisk forråde mennesker som har satt sin tillit til ham – det er essensen av hele livet hans.
Ray McGovern virker moden til å bli med i klubben.»
Antyder du nå at "klubben" Ray virker moden til å slutte seg til ikke er beskrevet av den foregående setningen? I så fall, hva slags klubb var det du snakket om, og hvordan ville noen som leser innlegget ditt tolket det på en rimelig måte enn hvordan det ser ut til å bli presentert?
For guds skyld mente jeg klubben av mennesker tatt inn av Trump – ikke at Ray var utsatt for å bli en slags Trumpunculus selv.
David, det er trist, men sant, Trump har et naturlig talent for å legge en bred bane av ødeleggelse bak seg. Dermed er vi alle på nåler og håper på samme resultat i DC.
Ray kalte det: "Trump vil sannsynligvis la seg gå sakte på deklassifiseringen etter midtveisvalget."
Trump sa:
«Jeg møtte DOJ angående deklassifiseringen av ulike UREDAKTERT dokumenter. De gikk med på å løslate dem, men uttalte at det kan ha en antatt negativ innvirkning på Russland-sonden. Også viktige allierte ringte for å be om ikke å løslates. Riksinspektøren har derfor blitt bedt om å gjennomgå disse dokumentene på fremskyndet grunnlag. Jeg tror han vil gå raskt videre på dette (og forhåpentligvis andre ting som han ser på). Til slutt kan jeg alltid deklassifisere hvis det viser seg nødvendig. Hastighet er veldig viktig for meg – og alle!»
"De gikk med på å løslate dem, men sa at det kan ha en antatt negativ innvirkning på Russland-sonden."...LOL!!..tror du?
Hvem er disse "nøkkelallierte"?
Netanyau?
Storbritannias GCHQ og de australske etterretningstjenestene som ble bedt om å spionere på Trump?
Rosenstein foreslo hemmelig opptak av Trump, og påberopte seg 25. endring
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-21/rosenstein-suggested-secretly-record-trump-discussed-25th-amendment
Ingen dyp stat?……..ingen konspirasjon mot Trump?…….så hva gjør vi med institusjoner som er like lovløse og opprørske som FBI og DOJ?
Krigen mot Trump har blitt bevist med overveldende bevis, det samme har oppvigleri.
Så hvorfor har ikke Trump presset på for å rense huset? Tøm sumpen?
For STOR til fengsel?
Kabalen som blir avslørt kan ødelegge hele regjeringen? Inkludert Obama….Og media som de jobber for?…….Det er alle store institusjoner i landet.
Husk da LBJ ikke avslørte Nixons forræderi med Vietnam fordi "INSTITUTIONEN" må reddes!!
Ditto Carter og Reagan = Iran Contra
Ditto Bush V Gore
Det er mekanismen for hvordan Crime Syndicate fungerer, spesifikt de kriminelle globalistiske administrasjonene som har vært i stand til å styre tyrannisk straffefritt tiår etter tiår.
Nåværende administrasjon undersøker aldri tidligere av frykt for at fremtidige administrasjoner kan undersøke den nåværende.
Dermed blir de Kriminelt Tilbehør til tidligere administrasjoner Krigsforbrytelser, Forbrytelser mot menneskeheten, Forbrytelser mot det amerikanske folket, FORRÅDELSE OG OPPLEVELSE.
Krigsforbryter Obamas "fremover" på krigsforbryter Bush-administrasjonens tortur, å lyve det amerikanske folket inn i krig, begynnelsen på masseovervåking av det amerikanske rommet 641A på Criminal AT&T er bare noen eksempler på den tyranniske lovløsheten vi ser foran oss.
Trump er ikke egoistisk, han blir utpresset og kastrert som alle andre dukker i det hvite huset. De later ikke engang lenger.
De trenger ikke.
"Er han sin egen mann" er et godt spørsmål, men "er Deep State den virkelige makten" er et bedre spørsmål.
det blir mer og mer tydelig……de later ikke engang lenger.
Mr. McGovern,
Du skriver, "Hva kan muligens forklare Trumps motvilje mot å beordre deklassifisering av relevante FISA og andre dokumenter (med slike redaksjoner som kan være virkelig nødvendige) .... Hvilke "redaksjoner som kan være virkelig nødvendige" kan det være? Ingen undercover-spion i en farlig situasjon kommer til å bli tatt ut i et fremmed land, ikke sant? Jeg er for at alle disse dokumentene blir offentliggjort uten noen som helst redaksjoner. Hvorfor skulle noen ikke ønske at underlivet til hele dette russegate-rotet avsløres? Bankene var ikke for store til å falle i virkeligheten, og det er Russigate heller ikke.
En ekkel ting er appellen til DoJ og FBI fra Nancy Pelosi, Chuck Schummer, Adam Schiff og Tom Warner om ikke å frigi dokumentene. Vi kjenner alle igjen de ekle republikanerne som Mitch McConnell, Lindsay Graham, et. alt for de sleive menneskene de er, men enda mer ekle er de falske demokratene som sier de riktige "progressive" linjene og ikke har noen moralsk integritet å støtte dem opp. De to store politiske partiene er like ekle.
Husk den gangen noen sa: «Vi må vente på den endelige versjonen av Russiagate. Woodward gjorde det for oss med Watergate og 11. september-angrepene. Pulitzere."
Mmm hmm ... ting som dette får meg til å lure på om NYTimes Anonymous Op-Ed med vilje ble utgitt samtidig med Woodwards bok for å styre vår offentlige samtale i en bestemt retning.
Sier ikke at det er en konspirasjon, men hvordan kan det være en tilfeldighet?
Sier ikke at det er en konspirasjon, men hellig iguanaguano, Batman!
Hvordan kommer det seg at NY Times og Wa Post ikke har noen omtale av hvordan det ikke er bevis for Russiagate – i det hele tatt – i bokanmeldelser av Fear?
Jeg søkte hardt i to år og fant ingen bevis på Trump Russland-samarbeid
Washington har nettopp formelt gitt seg selv rett til å begå krigshandlinger mot ethvert land basert på tomme anklager om "cyberangrep" på Amerika eller dets interesser. Hvis det har bevist noe i det hele tatt, har "Russiagate" vist at Washington ikke trenger noen som helst stinkin-bevis for å støtte sine anklager om spionasje, innblanding, påvirkningshandel, rett og slett forsvare sine egne interesser ved å bruke retorikk og reportasjer eller hva har du gjennomgått. bruken av datamaskiner. Ethvert land som bruker datateknologi vil heretter bli utsatt for angrep fra Amerika uten varsel. Signert av Trump. Nå gjør det virkelig Amerika flott igjen. Vi hevder nå formelt at enhver aggresjonshandling er rettferdiggjort for å bevare fullstendig og absolutt amerikansk hegemoni. Nå som er en undertrykker resten av verden vil glede seg over å vivasectere når dagen kommer.
https://www.rt.com/usa/438980-cyber-strategy-offensive-bolton/
Kommentarer fra John Bolton inkluderer: "Blant de oppførte målene var også utviklingen av en "overlegen cybersikkerhetsarbeidsstyrke" og fremme av amerikansk innovasjon innen cybersikkerhet.
Strategien slik den er publisert tar som en trosartikkel at Russland, Kina, Iran og Nord-Korea bruker "cyberverktøy for å undergrave økonomien og demokratiet vår, stjele vår intellektuelle eiendom og så splid i våre demokratiske prosesser."
Den foreslår fire "pilarer" for politikk som ikke bare vil forsvare de amerikanske datanettverkene og "American Way of Life", men også fremme amerikansk økonomisk velstand, fremme amerikansk innflytelse over hele verden og oppnå "fred gjennom styrke" ved å få allierte å følge de USA-etablerte «aksepterte forventningene til statens oppførsel».
"Strategien krever også mer amerikansk overvåking, en internasjonal nedbryting av nettkriminalitet, og bruk av sanksjoner og til og med militær makt som en avskrekkende middel for potensielle hackere."
Så, krig er fred, og alle burde gjøre det vi sier, ellers fordi USA definerer alle aksepterte normer for statlig (og personlig) oppførsel. Hva annet er ikke nytt? Hva ville du ha trodd hvis du ble fortalt for 50 eller 60 år siden at romanen "1984" egentlig handlet om Amerika?
Så trist at du tar imot bestillinger og øker grensen uten grenser, Donald.
Det begynner å bli varmt her..
Nellie Ohr nekter å sitte for kongressvitnesbyrd etter Trumps deklassifiseringsordre
«Ohrs kansellering kommer etter en ordre fra president Trump om å deklassifisere Trump-Russland-dokumenter «umiddelbart» og «uten redaksjon», inkludert tekstmeldingene fra flere sentrale aktører, inkludert Ohrs ektemann, den to ganger degraderte DOJ-tjenestemannen Bruce Ohr.
Nellie Ohr, en Russland-ekspert som snakker flytende russisk, skulle diskutere arbeidet hennes for opposisjonsforskningsfirmaet Fusion GPS – som ansatte henne fra desember 2015 til rett etter det amerikanske valget i 2016 som en del av deres anti-Trump-arbeid. I 2010 representerte hun CIAs «Open Source Works»-ekspertarbeidsgruppe, sammen med ektemannen Bruce og Fusion GPS-medgründer Glenn Simpson. ”
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-20/nellie-ohr-refuses-sit-congressional-testimony-after-trump-declassification-order
Nellie : " Whoa ! "
Plottet for å undergrave et valg:
Å nøste opp Russland-historien så langt
Av Scott Shane og Mark Mazzetti
9/20/2018
https://www.nytimes.com/interactive/2018/09/20/us/politics/russia-interference-election-trump-clinton.html
Det NYT ikke klarer å innse er at flertallet av våre innbyggere ikke har hatt noen tro på våre hellige valg i flere tiår, noe som fremgår av det faktum at de ikke kaster bort tiden sin på å delta. De fleste vet at vårt "demokrati" er laget for at de rike skal bli rikere og at resten av oss skal kjempe om smulene.
En av disse dagene vil den kollapse under sin egen vekt. Det er på nippet til å skje snart.
De eneste "kildene og metodene" som er i fare ved umiddelbar fullstendig avsløring av alle relevante dokumenter, er de skyldige selv, deltakerne i denne kriminelle virksomheten og deres Mighty Wurlitzer propagandamaskin. Alle med en fungerende hjerne vet allerede hvem alle disse grusomme mopene er. Trump er sannsynligvis dødsskremt for at de snart kan foreslå at han gjør en «kampanje-sving» til Dallas.
Bare send US Marshals inn og beslaglegg alt ved DOJ og FBI.
Jeg er enig!
Tror du de amerikanske marskalkene kommer til å slå på vennene sine ved DOJ og FBI?
Lykke til med det.
La så Mattis sende inn US Marines.
Jeg kan ikke tro at jeg faktisk støtter Trump i noen kapasitet, og likevel er jeg her.
Så ille er det.
Trump er ikke frelseren.
Han er bare skiftenøkkelen vi kastet inn i girene til deep state-maskinen som har ødelagt livene våre og landet vårt i over 60 år.
jeg er 100% enig
Trump er faktisk bedre enn jeg forestilte meg og av alle de feile grunnene.
Jeg tar det!
Hvis det er en stoppet forsinkelse med å få dokumentene, hvilken bedre unnskyldning trengs for å skyte hele gjengen, og umiddelbart!
Ikke sant?
Jean, jeg er med deg, der! Mine venner og familie ser forferdet på meg!
Jeg føler at du…..å prøve å forsvare Trump er som å prøve å forsvare djevelen selv i min krets.
Jean, jeg forstår. Så mye en idiot som Trump er, prøver han å avslutte Korea-krigen, noe ingen annen president noensinne har ønsket å gjøre; også, han ønsker virkelig ikke en krig eller et regimeskifte i Russland, mens HRC ville gjort det før nå hadde hun blitt valgt. Han har heller ikke bombet Iran som var på hennes umiddelbare agenda. N- og S-Korea snakker og gjør hyggelige, takk igjen til Trump. Han er ekkel (spesielt på den israelske fronten), men bedre er noen måter enn man kunne forvente av motstanderen.
Som for å frigi dokumentene, mer makt til ham
Ironisk nok står de tidligere "antikrigs"-demokratene nå sammen med BUSH-massemordene neo cons... og håner og håner noen av Trumps tilnærmelser for fred og pine for WW3 med Russland basert på null bevis. Når bevist løgnere, krigsforbrytere og torturentusiaster som Brennen kan jobbe åpent for MSNBC og Clapper og Haden jobbe for CNN uten ironi...
Det er utenfor glasset.
De later ikke engang lenger. USSR var ikke så åpenlyst.
Hva skjer når Mueller sier at etterforskningen hans er "offisielt" ferdig, er det ingen bevis for russisk samarbeid? Ingenting til ham. Han vil gå tilbake til å være (i tankene hans) en rik og mektig Inside the Beltway Political Power Player for ikke å bli rotet med.
Hvis vi hadde en fungerende justisavdeling, ville han allerede vært i fengsel sammen med Bush og alle de andre forræderske forbryterne og torturentusiastene.
Samtalen rundt valgtiden vil ikke handle om drikkefester på videregående skoler. Tidspunktet for denne utgivelsen og lekkasjene som vil komme ut fra Trump-siden av CIA, DOJ, FBI vil dominere.
Dette kan være akkurat det Trump hadde i tankene, for han har alltid alt i tankene med sine mange bitte små grep til akkurat rett tid.
De uvitende liberale og entusiastiske venstreorienterte vil fortsette på sin vei. Men de virkelige progressive velgerne, dvs. Ron Paul-republikanerne, Progressive Caucus-demokratene, vil gå over til Trumps side. Dette er velgere som ikke er av et kriminell sinn slik de liberale demokratene nå ser ut til å være besatt av.
Mr. Durham,
Ikke glem at begge de store partiene er pro-militære, pro-krig, pro-Wall Street og pro-elite styre.
Det eneste omsorgsfulle og progressive partiet er Miljøpartiet De Grønne.
Hvis Trump hadde en fungerende hjerne, ville han insistert på å gi ut dokumentene så fort som mulig.
Jeg tenker at han vil beholde den hjernen inne i skallen...spør JFK hvordan det fungerer.
«18 US Code § 2384 – Opprørsk konspirasjon: Hvis to eller flere personer i en stat eller et territorium, eller på et sted som er underlagt USAs jurisdiksjon, konspirerer for å styrte, legge ned eller ødelegge regjeringen i USA, eller å føre krig mot dem, eller å motsette seg med makt autoriteten til det, eller med makt for å forhindre, hindre eller forsinke gjennomføringen av noen lov i USA, eller med makt for å gripe, ta eller besitte noen eiendom til USA i strid med dens autoritet, skal de hver av dem bli bøtelagt under denne tittelen eller fengslet i ikke mer enn tjue år, eller begge deler.»
Rettsstaten er det som skiller USA fra tredje verdens bananrepublikker. Hvis du mister det, hvis du ser den andre veien, har du mistet alt. Alt.
Deep State prøver å overbevise deg om at krig er i din beste interesse, at globalisering og offshoring av jobber er i din beste interesse, at innskrenkning av ytringsfriheten er i din beste interesse, at grunnloven er "bare et stykke papir" ”, at bank-, helse-, media- og andre monopoler er i din beste interesse, at lov og rett egentlig ikke betyr noe.
Hvis de tar Trump ned, kommer de etter deg. Hvis du tillater dette, er du medskyldig i din egen bortgang.
Baklengs, de kom allerede for deg og de har deg, lås og fat, takk også Patriot Act og en korrupt regjerings- og MSM-propaganda! Er Trump en marionett som dingler på strengene til Deepstate? JFK møtte den samme Deepstate-motstanden og det kostet ham livet! Trump bør være forsiktig da Deepstates "to big too fail" Russiagate-løgnen aldri må bli utsatt for sannhetens lys!
Men det er så åpenbart for enhver tenkende person hvilken falsk sammenblanding det er. Vanlige folk faller ikke for det. Det er bare de "utdannede" idiotene som leser NYT og andre BS mainstream-medier. Jeg tror ikke folk flest legger merke til det lenger.
Den skumle delen er at disse gjerningsmennene kontrollerer militæret og de bryr seg egentlig ikke om hva majoriteten av befolkningen ønsker eller mener.
Demokrater prøver å skjule sine forbrytelser mot demokratiet. De er livredde for at dokumentene beviser deres konspirasjon for å stjele valget og samarbeid med Russland for å gjøre det. Vi vet allerede at FBI og DOJ jobbet for Hillary Clinton mot Sanders og Trump.Og Obama var med på det.
FBI-tekster: Obama "vil vite alt vi gjør"
Større enn watergate
Showdown?
Toppkongressdemokratene Nancy Pelosi, Chuck Schumer, Adam Schiff og Mark Warner skrev et felles brev til ODNI-direktør Dan Coates, assisterende AG Rod Rosenstein og FBI-direktør Christopher Wray og krevde at byråene trosser president Trump.
https://www.zerohedge.com/news/2018-09-19/fbi-doj-defy-trump-order-redactions-planned-top-dems-demand-insuboordination
Du har nummeret deres, Jean!
Denne monstrøse intrigen har mange tentakler som når inn i mange høye kontorer. I deres hensynsløse forsøk på å styrte Trump har de utilsiktet skapt en plyndrende Frankenstein som nå truer med å brenne ned hele etablissementet og deres mediemunnstykker.
Jeg er ingen Trump-fan, men han har fått alle de rette fiendene, og jeg gir ham æren for å ha prøvd.
Det er jeg heller ikke, men stemte på ham for dette formålet: som apenøkkel kastet inn i tyranniets gir. Kanskje, bare kanskje, vil han lykkes.
Det beste som har skjedd landet på lenge.
Ikke mer å late som.
Trump dro av masken.
Det er en av disse WWF-tømmerhoggerkampene. Fortsett å kaste dem over topptauet til ingen er igjen å kaste. Skyn alle. Nuke og asfaltere alfabetbyråene. Slå dem med stålstolen. Ikke gjenvelg noen. Det spiller ingen rolle hvilket parti de er i. Piledrive de sittende gjennom lerretet. Jeg stemmer for det!
Etter å ha krevd utgivelse av DOJ-dokumenter, innrømmer Trump at han bare gjør det som hans sykofanter ber ham om å gjøre.
Trump sa at han ikke hadde lest dokumentene han beordret avklassifisert, men sa at han forventet å vise at de ville bevise at FBI-saken startet som en politisk «juks».
"Jeg har hatt mange mennesker som har bedt meg om å løslate dem."
O Society – ja, Trump har blitt rådet av kongressmedlemmene Mike Meadows, Jim Jordan, Devin Nunes, Trey Gowdy og andre, hvorav noen faktisk har sett de klassifiserte dokumentene i deres uredigerte form.
Disse menneskene er ikke sykofanter. De er valgt til kongressmedlemmer, alle advokater, og de kjenner oppvigleri når de ser det.
Disse menneskene opprettet en falsk russisk sakssak og brukte den til å hindre en opposisjonskandidat. Mislykket de det, forsøkte de å styrte en behørig valgt president.
Oppvigleri.
Ja! Kortfattet og til poenget.
Jeg tar det.
Hm. Sycophants.
"Jeg har sett kommentatorer som jeg respekterer trygler USAs president om å løslate dem ... Jeg har blitt spurt av så mange mennesker at jeg respekterer, takk - den store Lou Dobbs, den store Sean Hannity, den fantastiske store Jeanie Pirro."
Det er en annen sannsynlighet: Caligula Drumpf er virkelig uvitende nok til å anta at han kan beordre deklassifisering av dokumenter umiddelbart og hans vilje skal utføres. Hvis han antar det, får gutten nok en frekk overraskelse.
Som Chris Farrell fra Judicial Watch sa (se innlegget mitt lenger ned på siden) for noen dager siden:
«I mer enn et år har vi saksøkt for å få de samme platene. De har alle blitt behandlet under Freedom of Information Act, de har blitt behandlet under Federal Court Order.
Så denne forestillingen om at de må gå tilbake og begynne på nytt, eller se på den på nytt eller gjennomgå den er nok en falsk uttalelse fra justisdepartementet og FBI.
De har allerede alle dokumentene samlet, de har allerede blitt gjennomgått på grunn av rettssaken vår. De trenger rett og slett å frigjøre dem.»
De er allerede kompilert og gjennomgått. Ingen grunn til noen forsinkelser, bortsett fra å slippe unna fengselsstraff.
Fengselstid?? Dette er oppvigleri og forræderi for å styrte og gjennomføre et kupp for å erstatte dens leder og den valgte regjeringen? Det er FORREDNING som fortjener dødsstraff for forræderne! Hvor ironisk at den samme amerikanske nasjonen som drives av sin Deepstate, som har en historie med innblanding og innblanding i andre lands saker og gjennomfører kupp rundt om i verden, nå prøver å gjennomføre et kupp i sitt eget land! USA har i det minste mye erfaring for å klare det, siden de er eksperter på kupp, skrev CIA boken om hvordan det er gjort!
Så du støtter den dype staten som lyver til oss og starter kriger og torturerte og prøvde å stjele et USA-valg og som nå presser på for flere kriger og et kupp mot en amerikansk president.
Og du tror Trump er farlig?
Nei, ikke i det hele tatt Jean, jeg tar ikke til orde for støtte til denne Deepstate, men støtte for det din grunnlov sier for opprørsk forræderi av din republikk i henhold til disse lovene! Det blendende åpenbare faktum er at landet ditt er styrt av en uvalgt kabal, en dypstat som er så forankret i alle aspekter av ditt land og livet at du aldri blir kvitt det?? Og Trump er bare en fare for seg selv og ingen fare for denne DS, han er bare et blikk på radaren! Den morderiske DS vil ikke nøle med å fjerne Trump via "kjernefysiske, JFK-alternativet" hvis de ikke klarer å få ham riksrett først??Hvis det alternativet mislykkes, vil Deepstate handle Stalins ofte nevnte sitat? Døden er løsningen på alle problemer? Nei mann, ikke noe problem!
Crony" = "Trumps rike folkevenner."
Trump er en vennskapskapitalist. Det er den han ser etter.
Nepotisme. Kronyisme. Korrupsjon.
Trumps politiske tollbyråkrati
Vil du ha stålfritak? Møt dine nye handelsoverherrer.
(bak en betalingsmur som er limt inn her i sin helhet)
Av Wall Street Journal-redaksjonen
Tariffer er skatter som forvrenger investeringer og begrenser veksten. Og i likhet med skatter, skaper de et politisk insentiv for fritak og favorisering når tollsatsene er høye. Se handelsdepartementets nye og kronglete prosess for gjennomgang av unntak fra stål- og aluminiumstoler. Dette er alt republikanere vanligvis hevder å hate.
Først må selskaper sende inn en forespørsel som bekrefter at deres import ikke er gjort i USA i "tilfredsstillende kvalitet" eller "tilstrekkelig og rimelig tilgjengelig mengde." Bedrifter må oppgi bruken av stålproduktet deres, deres gjennomsnittlige årlige forbruk av produktet, samt antall dager det tar å ta levering, produsere og sende produktet. De må også estimere maksimal- og minimumssammensetningen av 24 kjemiske elementer i produktene deres, inkludert molybden, antimon og vanadium. Det er dusinvis av andre spørsmål, men vi sparer deg.
Åh, og det kreves en separat forespørsel for hver bredde, lengde, karakterform og form av stål- eller aluminiumsprodukt. Et enkelt selskap, Primrose Alloys, har sendt inn mer enn 1,200 stålproduktforespørsler, ifølge Commerces database. Alle de 14 som har blitt anmeldt så langt ble nektet.
Bedrifter kan også sende inn uttalelser for å støtte deres forespørsler, som naturligvis blir politiske. California Steel Industries skriver at «arbeidsstyrken vår består av omtrent 50 prosent minoriteter og 20 prosent amerikanske veteraner. Vi betaler utmerket lønn og goder (årlig gjennomsnitt over $100,000 7,000), pluss overskuddsdeling som i gjennomsnitt har vært mer enn $XNUMX årlig de siste fem årene. Vi tilbyr enestående fordeler, inkludert et familiehelsesenter på stedet bemannet med utmerkede leger og sykepleiere.» Prøver den å rekruttere ansatte eller overtale byråkratiet?
Seneca Foods Corp., den største grønnsaksbeholderen i USA, fremhever at den har kontrakter med 2,000 landbruksprodusenter og dens primære anlegg er i Baraboo, Wisconsin – dvs. en svingstat som stemte på Mr. Trump. Seneca, som mange amerikanske stålforbrukere, har klaget over den dårlige kvaliteten på innenlandske forsyninger. Prosenten for avvisning av kundeprodukter for innenlandske leverandører var 32 ganger høyere enn for import. Bildelerprodusenten O&K American sier at avvisningsraten for japansk stål er 0.001 % sammenlignet med 0.174 % for amerikanske forsyninger.
Produktkvalitet kan være et spørsmål om liv eller død. Autoliv , verdens største produsent av bilbelte- og kollisjonsputekomponenter, bemerker at det krever en spesiell type slange som involverer "en spesialisert bråkjølings- og tempereringsoperasjon for å gi den ønskede [sic] mikrostrukturen" som sikrer at trykkbeholderen "virker" i 25 år under en rekke temperatur- og fuktighetsforhold.»
Når unntaksforespørsler er sendt inn, er de underlagt en 30-kommentarperiode slik at amerikanske stål- og aluminiumleverandører kan protestere. Commerce måtte tilby et lynkurs for fire dusin eller så arbeidere som hadde i oppgave å gjennomgå de mer enn 21,000 XNUMX forespørslene. Mange har ingen ekspertise innen metaller, så de er avhengige av objektive råd fra innenlandske leverandører.
Commerce har gitt mer enn 1,300 stålfritak – omtrent dobbelt så mange som de har avvist – men den har ennå ikke godkjent en forespørsel anklaget av US Steel, Nucor eller AK Steel Holding Corp., som har ører fra handelsminister Wilbur Ross og USA Handelsrepresentant Robert Lighthizer.
Innenlandske stålprodusenter sier de har kapasitet til å produsere stålproduktene som blir importert. Men som California Steel Industries bemerket i sin forespørsel om unntak, kan innenlandske fabrikker «kvele tilførselen av plater og kan derfor i stor grad eliminere konkurransen».
Den tyrkiske stålrørprodusenten Borusan Mannesmann hadde lovet å investere opptil 75 millioner dollar i å utvide produksjonen i Texas hvis den fikk et unntak. Den nye fabrikken ville ha tillatt selskapet å produsere produktene det nå importerer. Men Commerce avviste søknadene etter at US Steel og en innenlandsk rørprodusent klaget over at importen ville sette «den prekære amerikanske industrisituasjonen i fare».
På grunn av et stort etterslep av søknader, er det ofte et langt etterslep mellom innlevering av forespørselen og offentlig publisering. Gjennomgangsprosessen er ment å ta bare 90 dager, men selskaper må betale tariffen mens byråkrater siler gjennom papirene. California Steel Industries ba om dispensasjon i mars. Forespørselen ble ikke publisert før midten av mai, uten noen avgjørelse lagt ut til dags dato.
Dette handelsrotet illustrerer at i tillegg til skadetollene gjør økonomisk, skaper de også nye muligheter for vennskapskapitalisme og korrupsjon. Langt fra å drenere sumpen, tar tollene mat til sumpen.
Wall Street Journal er ikke en objektiv kilde til tariffer. Tollsatser er en del av proteksjonisme, en praksis som brukes av alle utviklingsland for å konkurrere med mer avanserte økonomier og for å "beskytte" innenlandske industrier. Proteksjonisme var nøkkelen til USAs økonomiske utvikling. Det har vært nøkkelen til *alle* for tiden økonomisk vellykkede nasjoner, inkludert Kina.
Når en nasjon først er blitt tilstrekkelig "avansert", tar den normalt til orde for "frihandel" og denigrerer proteksjonisme. Dette har særlig vært gjeldende for USA. Dessverre er det nå rimelig å se på USA som en "re-utviklende" nasjon som proteksjonisme igjen gir mening for.
Jeg finner Ha-Joon Changs arbeid nyttig. Han er en respektert disippel av Joseph Stiglitz, en av mine helter. Jeg anbefaler Changs bok "Bad Samaritans: The Myth of Free Trade and the Secret History of Capitalism."
Jeg har ingen argumenter med uttalelsene dine angående vennskapskapitalisme og Trumps korrupsjon. Men jeg deler Trumps syn på proteksjonisme. Jeg deler også hans synspunkter på TPP, NAFTA, N. Korea, Syria, forbedring av forholdet til Russland, NATO, FBIs mishandling, om manipulerende praksis til såkalte legitime medier og noen andre emner. (Jeg innrømmer at stillingene hans ofte endres. Så min uttalelse ovenfor er underlagt kvalifikasjoner.)
Jeg tror Trump tar konsekvent og farlig feil når det gjelder klimaendringer, og senker skattene på de velstående og på helsevesenet. Jeg har andre problemer med Trump, men jeg motsetter meg ikke automatisk Trump på alt. (Jeg foreslår ikke at du gjør det - men mange gjør det.)
Trump tar ikke feil i å bruke proteksjonisme som et verktøy. Jeg tar det faktum at WSJ motsetter ham her som et argument i hans favør.
Utmerket Mbob, jeg er helt enig med deg på listen over synspunkter jeg deler med T-rump. Problemet er at han er en uhyggelig talentfull svindel, som står for "tillit". Jeg frykter at han instinktivt har fokusert på disse problemene for å avvæpne de gjennomtenkte og informerte velgerne (det vil si oss selvfølgelig) og vil ikke gjøre noe for å faktisk fikse disse problemene. Han vil bare slå løs på dem for å minimere forargelsen vi burde ha mot ham for all skaden han lykkes med andre steder i sin politikk. Og det neste året kommer han til å lykkes utover marerittdrømmene.
Jean 2, takk for innlegget ditt. Du har nok rett når det gjelder Trump, men det er en liten sjanse for at ting kan være bedre enn det. Det vil si: standpunktene hans i sakene vi er enige med ham om har ikke gitt ham noe. Det er for få mennesker som tenker som oss til å bety noe. Det er egentlig ingen "informerte velgere" å snakke om. I så fall tar Trump disse posisjonene fordi han tror på dem. Jeg tror han faktisk gjør det - noe som er flott - men det spiller kanskje ingen rolle uansett. Han blir manipulert, motarbeidet og truet, og i hovedsak kommer ingen til hans forsvar, bortsett fra når han gjør elendige ting som å nominere Kavanaugh.
mbob – takk for ditt gode svar. Din bruk av begrepet «re-developing nation» er en perfekt beskrivelse for å beskrive hva Trump, tror jeg, prøver å gjøre med disse tollsatsene.
Jeg er sliten på klimaendringer. Jeg vet at vi mennesker gjør mye skade med vår praksis med å ønske endeløs vekst på en begrenset planet, men jeg har også lest noen gode artikler som beskriver klimaet som syklisk på lang sikt, uansett hva vi gjør. Istider kommer og går. Hvis det siste er sant, at vi ikke kan stoppe endringene, er det minste vi kan gjøre å bremse den ved å endre våre måter, hvis det i det hele tatt er mulig. Som sagt, jeg er revet.
Før Trump ble valgt, nevnte han enkeltbetaler. Jeg håper at han ser dette på nytt, men kanskje det å stoppe TPP og de andre tingene du nevnte, mens han blir bombardert av dette latterlige Russiagate-tullet, er alt som kan forventes for øyeblikket.
O Samfunnet – selvfølgelig vil USA gå inn i en ny resesjon/depresjon. Hvis ikke Fed pumpet ut billioner og billioner av dollar, ville det ha skjedd i 2008. Dumt nok har de blåst en enda større boble på grunn av handlingene deres, og ja, det vil være et rot.
Bra sagt.
Jeg er heller ikke fan av NAFTA og TPP og disse "frihandelsavtalene". De virker som en nøkkel til å outsource tidligere amerikanske jobber. Nyliberal politikk har ødelagt mange aspekter av den amerikanske økonomien.
Tariffene er imidlertid urovekkende. Jeg er bekymret for at Amerika går inn i en ny resesjon/depresjon før heller enn senere. Smoot–Hawley Tariff Act viser oss at tariffer gjør dette problemet verre.
Hva tror du?
Tariffer ville vært en god strategi for 20 år siden da vi fortsatt hadde en industriell base i landet som vi ikke lenger har. Grunnleggende stålproduksjon eksisterer for eksempel ikke lenger i USA. Det vi gjør i dag er å smelte skrapstål ved mini Mills, ikke lage det av jernmalm og kull. Tradisjonelle stålverk har alle blitt stengt. Hvis Trump mener alvor med å hjelpe den amerikanske stålindustrien, ville han overbevise Kina om å bygge nye stålverk her i USA. Ville vært en vinn vinn for begge land.
Vi tenker i samme baner, Frihet. Trumps vekt på kull og stål får ham til å se ut som om han … vel, ærlig talt, det får ham til å se ut som om han driver med vindmøller. Ståltariffer er bare enda en rekvisitt på reality-TV-programmet hans. Ser ut til å være en gimmick for å gjøre Trump til en arbeidsmann, når sannheten er at han arvet en halv milliard dollar fra pappa. han arvet en halv milliard dollar fra pappa
Jeg tror du har rett angående takstene! Det hadde vært bedre å ha implementert disse for 20 år siden når du hadde en produksjonsbase? Dessverre er det for sent, til tross for Trumps forsøk på å reversere skaden? Hesten har allerede boltet ut låvedøren og Trymps prøver å få hesten til å gå tilbake til stallen? Selskaper, spesielt amerikanske er globale og har ingen lojalitet til nasjonalstater, kun lojalitet deres bunnlinjefortjeneste og aksjonærer, og de vil alltid flytte produksjonen dit Arbeidet er billig og reguleringer, miljøvern og skatter er ikke-eksisterende! Kina har levert den tjenesten i 20 år + nå? Tariffer & Trade Wars vil være en ulempe for den amerikanske forbrukeren som nå vil betale mer på deres lokale Walmart etc for lavprisvarer laget i Kina? Forventer du at din nye iPhone X og andre forbruksvarer har mer enn skatt lagt på varene? Au!
Det vi har her er en god gammel meksikansk standoff. Etter raidet på Cohens kontor har Mueller varene på Trumps økonomiske ulovligheter og kan binde ham i retten til kyrne kommer hjem, men den falske samhandlingsetterforskningen har ristet løs alle slags belastende bevis mot etablissementet som ansatt ham, og Trump ønsker desperat å gjøre det offentlig for å rettferdiggjøre seg selv.
Ray McGovern har rett. Denne heksejakten har kommet ut av kontroll og kan lett slå tilbake på hele det fordømte etablissementet, for ikke å nevne at hele dette tullet har blitt brukt til å tære på russerne med sanksjoner og bitterhet. Problemet er at Trump ber dem om å gi ham pistolen hans. Hvor er WikiLeaks når du trenger dem? … Å, de tar fyr.
Mueller raidet Trumps advokatkontor. Dette er sant og absolutt uhørt.
Ikke for å nevne noe og alt fra det raidet er uakseptabelt i en domstol.
Trump bør gi tilbake tjenesten og raidere DOJ og FBI med amerikanske marskalker.
Tross all sin bravado, er Trump bare en babe i skogen, i den onde skogen av skullduggery som er Washington DC. Hans store ego vil ikke la ham innrømme hvor skamløst og effektivt han blir spilt av innsiderne i sumpen han er fortapt i. En del av ulempen deres er å overbevise ham om at han har en sjanse i dette spillet – så lenge han spiller ball med dem, og inviterer dem inn i stuen sin. For en sap han er for å gjøre det!
mike k – Jeg tror Trump har vært rundt blokken nok ganger til ikke å bli sugd inn og spilt av slike som disse menneskene. Han kjenner dem igjen, etter å ha vært rundt dem hele livet. De overbeviser ham ikke om noe.
Det er lett å sitte i lenestolene våre og latterliggjøre en mann, riktignok en langt fra perfekt mann, ettersom han blir utskjelt 24/7 av pressen og jaktet på av Deep State-eliten (som å være Kennedy's, men denne gangen med sakte knivsnitt). Det er så mye lettere å være med på moroa og håpe på hans bortgang.
Trump gir dem beskjed om at hvis han går ned, så gjør de det også.
Han er bare én mann, bakvendt, mot en målbevisst, ond kabal som har spesialisert seg på bedrag, manipulasjon og drap i flere tiår og med suksess holdt seg i mørket i årevis! Hvem skal Trump slå ned akkurat?? Han jager skygger og spøkelser! Bedre presidenter enn Trump har tatt på seg og ikke klart å få ned denne Deepstate?
Dette er teater, Washington lekker som en sil, presidenten kan sette i gang ulovlige rakettangrep, drepe kvinner og barn, ødelegge nasjoner, men han kan ikke kreve uredigerte dokumenter på skrivebordet sitt og overlevere dem til pressen
Touche'
Flott kommentar anerkjent med urovekkende resignasjon av nøyaktigheten.
O Society – Ja, jeg vil bare vedder på at de «rike menneskene» elsket Trump da han kansellerte TPP (Trans Pacific Partnership) – ha! Millioner av jobber har allerede blitt offshored til Asia, og TPP kom til å øke antallet.
Jeg vil bare vedde på at de "rike folkene" elsker Trump for tollsatsene også. De amerikanske multinasjonale selskapene, som har tjent en formue på å produsere i Kina, vil nå måtte betale en toll for å bringe varene tilbake til USA. Amerikanske forbrukere har ikke råd til høyere priser, så de multinasjonale selskapene må spise disse tollsatsene, som helt sikkert vil kutte i fortjenesten deres.
Men Trump har kastet dem et bein – lavere skatter – for å ta bort brodden av tapet av TPP og implementeringen av tollsatsene. Han prøver å lokke dem til å bringe jobbene hjem. De kan enten gjøre nettopp det – eller – betale tariffene.
Hvis de «rike menneskene» nekter å bringe jobbene hjem, vil tariffgebyrene de må betale gi millioner og atter millioner av ekstra dollar i amerikanske kasser, som kan gå til gjenoppbygging av infrastruktur osv.
De "rike menneskene" ønsket å ha kaken sin og spise den også. Ja, jeg vedder på at de elsker Trump for det (sarc).
Hvis de rike menneskene så finner det for dyrt å offshorejobber (på grunn av tariffene), kan de kanskje bare bringe billig arbeidskraft inn i landet, noe som presser eksisterende amerikanske lønninger.
Vent, de har allerede gjort det gjennom åpne grenser og økt bruk av H-1B-visum, og skjøttet kostnadene for denne billige arbeidskraften på ryggen til de amerikanske skattebetalerne. Alt er tilbud og etterspørsel. Et stort tilbud av billig arbeidskraft trykker ned eksisterende amerikanske lønninger, eller forårsaker direkte tap av amerikanske jobber. Den ekstra etterspørselen etter boliger/utleie presser prisene opp for eksisterende amerikanske borgere. Så er det den ekstra byrden med høyere skatter for å betale for utdannings- og medisinske kostnader for denne billige arbeidskraften.
Trump prøver å stoppe denne praksisen, men så langt har de «rike menneskene» kjempet mot ham om dette. Jeg antar at de lavere selskapsskattene ikke er nok for disse rike menneskene, ellers ville de gledet seg. De er ikke.
Jeg tror ikke disse rike menneskene liker Trump. Jeg lurer på hvorfor. Jeg mener, hvis Trump har vært så god for disse rike menneskene, hvorfor prøver de kjøpte og betalte politikerne å få ham stilt for riksrett?
Å, ja, de sier at det er fordi han er grov, høylytt, ikke president. Kan det være at deres bedriftsherrer (de rike folkene) trekker i trådene deres?
Alt dette søppelet om klassifisering og folk som blir drept, er stort sett (men ikke helt) et lass med hooey. Da jeg var en våt bak ørene 2nd Lt i Luftforsvaret, var jeg testoffiser for EF=111A utviklingsprogrammet. Vi hadde alle slags klassifisert data WINTEL, etterretningsmetoder og kilder data, fungerer. Som de fleste flyvåpenkontorer hadde vi kopier av AvWeek rundt på kontoret, men hver kveld forsvant de og ble stappet i en safe. Kommandøren min sa ganske enkelt: «Det er hemmeligstemplet informasjon der, og vi skal låse den inne.» Saken er at han hadde rett. Jeg hadde dokumenter med avsnitt merket S/NF som jeg kunne lese i AvWeek gratis. Så vidt jeg vet, døde ingen. Det er noen hemmeligstemplede data som kan få noen drept eller kastet i fengsel, men veldig lite av det. Hele denne greia med folk som blir drept er mye som å fortelle barnet ditt om å fullføre middagen sin, fordi de burde tenke på alle de stive barna i Etiopia.
Jeff Harrison – ja, noen ganger er det legitime grunner til å beskytte klassifisert informasjon – fordi noen kan bli drept (informanter).
Men altfor ofte bruker de denne unnskyldningen «noen kan bli drept» for å beskytte seg selv, for å forhindre at bevis som frikjennes fra overflaten, bevis som, hvis de blir avslørt, kan sette dem bak lås og slå. Spesielt bevis som tydelig viser at de har planlagt og planlagt å styrte en sittende president.
Hvis å kutte skattene for rike folk som allerede har mer penger enn de vet hva de skal gjøre med, samt deregulere slik at banker og selskaper kan rive av med den vanlige amerikaneren – nok en gang – er «prestasjoner …»
Så hater å se hvordan "feilene" kommer til å se ut!
Etterretningsmiljøet lyver absolutt til amerikanerne om alle mulige ting. Men Trump er korrupt. Kronyisme. Nepotisme. Han er en kriminell. Det er ingen flinke gutter her. Som vanlig er vanlige amerikanere taperne i alt dette.
«Det vi har gjort er en stor tjeneste for landet, egentlig. Jeg håper å kunne kalle dette, sammen med skattekutt og regulering, og alle tingene jeg har gjort … på sin egen måte kan dette være det viktigste fordi dette var korrupt, sa Trump.
Trump sier at å avsløre «korrupte» FBI-undersøkelser kan være «kronen på verket» for presidentskapet
Din fiendes fiende er ikke din venn
FBI er en kriminell institusjon og har vært det siden Hoover. Hoover drømte bare om lovløsheten og korrupsjonen til dagens FBI.
Kanskje, men de økonomiske forbrytelsene som du sannsynligvis kan dømme Trump for, blekner sammenlignet med ondskapen til krigsprofitørene som prøver å ødelegge ham.
Chucky Shumer og Rachel samarbeidet. Det er en faktor som ikke kan utelukkes.
Da han nevnte seks måter, og ga spionmestre ros,
Ser ut til at utpressing var det han antydet!
Rachels svimmelhet var bare en handling. Hun visste at dekket var stablet.
Feds ville snart lekke med en dossierkikk,
Hver løgn ville bli solgt som et faktum!
Det var kilder og metoder på spill. FISA-forespørselen var en falsk.
Hvis planen skulle mislykkes, kan de alle gå i fengsel,
Men Rachel kunne hjelpe til med å bake kaken!
Det hele er en Mockingbird-komplott. Rachel Maddow ville hjulpet mye.
Faren hennes var en spion, så hun ville lukket øyet-
Tør aldri si at hun er kjøpt!
Døden kan oppstå forståsegpåere advarte oss. De må ha husket «Fast and Furious».
De vil sakte gå den nå, og hevde at de på en eller annen måte er forsiktige,
Men innvendinger forblir ganske falske!
DoJ kunne ha en løsning. Jack Ruby jobbet en gang for Dick Nixon.
Det som er i de gamle filene kan føre til noen prøvelser,
Mange store skudd blir fanget med ungfugl!
Det er hemmeligheter som må holdes skjult. Vi "kan ikke håndtere sannheten", det er forbudt.
J. Edgars blondebamse har allerede sklidd ut,
Offentlig tilgang må forbli overstyrt!
Husk at det ble "gjort av boken". Susan Rice fryktet at vi kunne ta en titt.
Du vil huske at Obama hadde en CIA-mamma,
Hvem skulle tro at hun oppdro en snook?
Joe DiGenova virker ganske overbevist. Han mener med sterke ord aldri hakket.
Alle disse klassifiserte tingene er en billig dypstatsbløff,
Store anklager vil snart bli bevist!
I mellomtiden kan disse midtveisvalgene fjerne dype disseksjoner.
Hvis demokratene vinner, blir saken veldig tynn,
Alle de skurkene går på skøyter i Korreksjonshuset!
Det er en nedtur for Clintons stiftelse. Hun vil unngå svindelsøksmål.
Så spøkelsene vil bare stoppe i håp om at Donald faller,
De vil forfølge alle midler for skjæring!
Det er et begrep som må defineres riktig. Tjenestemenn blir utskjelt.
Det er disse tenketankene og bankene og de MIC-krankene,
Som trekker i tråder og sender notater usignerte.
Navnene deres vises ikke på forsidene. I mørket utfører de sine overgrep.
Ikke la deg lure av O'Keefe og hans falske fikenblad,
Deep state-aktører jobber ikke bare for lønn.
Takk igjen FG Alltid en fornøyelse å lese din betimelige poesi.
Takk, FG, det trengte jeg. ray mcgovern
Da Nikki Haley uttalte sine første ord i FN, måtte spørsmålet stilles, hvem har ansvaret?
Det ser ut til at Trumps overlevelse, til og med popularitet forklares best av demokratenes "beklagelige" oppførsel, nå forsterket av Biden og hans "Dregs of society-kommentar."
Byråkrati, ofte befolket av demokratiske velgere, har en myriade av måter å blokkere hva presidenter ønsker å gjøre. De oppnår dette gjennom åpne kommunikasjonslinjer med sentrale kongressledere og deres medfødte ønske om å overleve og vekst.
Jeg kan huske min første opplevelse i den føderale regjeringen der lederen av enheten lagde politikk med formannen for en kongresskomité. De ville deretter repetere hvordan høringer ville bli gjennomført og spørsmål fra styrelederen som jeg hører hva du sier om budsjettet ditt, men hvor mye penger trenger du egentlig. Da ville sjefen vår motvillig si det til styrelederen på en kronglete måte. Sjefen vår var advokat.
Max Weber, som skrev om byråkratier, forsto alt dette og det er lærerikt å lese hva han hadde å si.
Hva hindrer Trump i å bare gå over til DOJ, opp til Rosensteins kontor og kreve de uredigerte dokumentene? Han kunne sparke hver og en på kontoret for insubordinasjon for manglende overholdelse. Synd Trumps "Du får sparken!" schtick var bare en handling.
Her er et interessant sammenlignende eksempel på at Vladimir Putin «bare dukker opp»:
https://www.youtube.com/watch?v=48Kk7kobMQY
Som Ray McGovern antyder, er Trumps MO til dags dato å tillate seg å bli rullet av sikkerhetsstaten Nomenklatura. Men forestill deg Trump i Putin-modus ved DOJ i et konferanserom med Rosenstein og hans stab.
SteveM - "Hva hindrer Trump fra å bare gå over til DOJ, opp til Rosensteins kontor og kreve de uredigerte dokumentene?"
Absolutt ingenting, men noen ganger er en god knep å la folk henge seg selv før du kommer dit, la "ulydigheten" synke inn i publikums sinn før du tar på deg skoene.
Det er fordi Putin ikke frykter sin dype tilstand fordi han kontrollerer den. I USA dreper de presidenter.
Jean – akkurat! Kjærlighet, Jean 2
Takk Jean 2!
Det er derfor Putin er så hatet av vesten. Hadde ikke Putin tatt tilbake presidentskapet i Russland ville du hørt veldig lite om hvor dårlig og ond Russland er. Men vesten vet at de ikke kan overbevise den russiske offentligheten om å kvitte seg med Putin og sette inn en oligark som kua sleper mot vest, slik at russernes skandgjøring fortsetter.
SteveM, du kan bare gjøre slike ting etter at du har etablert kontroll og har befolkningen i ryggen. Trump har ikke gjort noe av det og er veldig svak politisk.
Flott video av Putin som tar oligarkene sine til vedskjulet! Jeg har sett flere av intervjuene hans de siste årene og har stor respekt for mannen.
Jean og Maxwell – dessverre har Putin sine egne problemer. Han anses som svak av nasjonalistene i landet hans (som vil at han skal forsvare Russland mer høyrøstet), men den pro-amerikanske fraksjonen i Russland kjemper mot ham hver gang han ønsker å bli tøffere. Sionistene eier også media i landet hans. Det er ingen kakevandring for ham heller.
Så på verdensscenen ligner behandlingen av Putin og Russland det Trump har og går gjennom – baktalt, løy om, forpurret på hver eneste tur. Jeg føler med Putin. Jeg synes han er en utmerket leder, men jeg er sikker på at de siste årene ikke har vært lette for ham. Selv israelske jetfly angriper nå Russland.
Paul Craig Roberts skriver om Putins dilemma:
https://www.paulcraigroberts.org/2018/09/18/can-russia-survive-her-partnerships-has-putin-made-a-strategic-miscalculation/
Takk, BE. Ja, han må gå på stram tau og avverge fiender innenfra og utenfra. Som det er sagt, "urolig ligger hodet som bærer en krone." I motsetning til mange politikere har Putin imidlertid aldri slått meg som en ambisiøs maktsøker; det er som om skjebnene presset ham frem for å rydde opp i det forferdelige rotet etter Jeltsin – en enorm oppgave med å drive tilbake ulvene og andre kadaverplukkere til den russiske staten kunne rekonstituere seg.
Det amerikanske imperiet er verdens bølle, så selvfølgelig blir Putin utskjelt i vestlige medier for å hindre vår umettelige grådighet; Imidlertid har andre nasjoner et mye klarere bilde av hendelsene enn vi gjør, fanget som vi er i boblen vår. De lar seg ikke lure av vårt mediehysteri, og de vet hvem de skal se til for ekte lederskap.
Når du har så mektige fiender som dette USA som har ubegrensede ressurser og vil at du skal bort, er det hinsides et problem.
Ikke det at jeg er en stor fan av Putins, men han har vist seg å sette sitt eget land først i motsetning til USAs olygarki og har kjent ekte kriger og tragedier i sitt eget liv.
test, innlegg nylig har ikke dukket opp – nysgjerrig
Innleggene mine har også blitt borte
Under det "møtet" etter innvielsen med de dype statlige aktørene, burde den nye presidenten ha surret inn i en gruppe marinesoldater og fått disse lumpene klappet i jern. Hvilken valgkrets har de egentlig?
RnM – Jeg tror ikke Trump visste det fulle omfanget av hva FBI og DOJ hadde gjort på den tiden eller fortsatte å gjøre. Han hadde blitt fortalt at han ble spionert på, men det var omtrent alt han visste. Selvfølgelig lo alle av ham da han avslørte at han ble spionert på, sa at han var paranoid.
Husets etterretningskomité (Devin Nunes, Trey Gowdy, et al), forskjellige etterforskningsreportere (Sarah Carter, Greg Jarrett, John Solomon) og Judicial Watch begynte akkurat å få et glimt av korrupsjonen akkurat rundt den tiden spesialadvokaten ble utnevnt . Det var nesten som om de utnevnte spesialrådgiveren da de skjønte at Devin Nunes var på vei til dem.
Rosenstein tok raskt kontroll over DOJ etter at Trump ble president. Sessions ble tvunget til å si opp seg selv. Herregud, det er mye større grunn for Rosenstein til å ha trukket seg tilbake enn Jeff Sessions, som aldri gjorde noe.
Hver gang jeg ser Sessions, ser han nesten redd ut, som om han har blitt advart. Jeg mener, han kjempet ikke engang tilbake for å måtte gi opp. Vi kjenner nok bare toppen av isfjellet når det gjelder Russlandgate-svindel, men den som står bak dette er sannsynligvis svært farlige mennesker, folk som ikke har til hensikt å mislykkes. Trump har beordret dem til å frigi dokumentene. Hvis han igjen blir tvunget til å pålegge dem å frigi dokumentene, denne gangen gir dem en frist, kan dette bli stygt.
Interessant tidspunktet for de 36 år gamle Kavanaugh-anklagene og tidspunktet for Trumps ordre om å frigi dokumentene. En politisk kamp på gang?
Presidenten kan lekke det han avklassifiserte.
Eierne av media liker skattelettene hans og at han er en enorm innholdsleverandør. Media har unngått å snakke om barnebortføringer fra amerikanske myndigheter som de høye forbrytelsene de er. I stedet sprer den offisielle sexfantasier om en Maria Butina uten spørsmål. Media går ikke for presidentens hals, mens de sprer sexfantasier.
I går (17. september 2018) intervjuet Lou Dobbs (som jeg vanligvis ikke ser på) Chris Farrell, direktør for etterforskning for Judicial Watch, en organisasjon som har vært opptatt med å bruke stevninger og domstolene for å forsøke å sikre dokumenter som DOJ ikke gjør. ønsker å overlevere. Han sa:
«I mer enn et år har vi saksøkt for å få de samme platene. De har alle blitt behandlet under Freedom of Information Act, de har blitt behandlet under Federal Court Order.
Så denne forestillingen om at de må gå tilbake og begynne på nytt, eller se på den på nytt eller gjennomgå den er nok en falsk uttalelse fra justisdepartementet og FBI.
De har allerede alle dokumentene samlet, de har allerede blitt gjennomgått på grunn av rettssaken vår. De trenger rett og slett å frigjøre dem.
De kommer til å gå sakte, de kommer til å trøkke fordi det ikke er i deres interesse å avsløre det utrolige nivået av korrupsjon i både DOJ og FBI.
Husk at Rosenstein signerte en av disse [FISA-domstolens] fornyelsesordre samtidig med utnevnelsen av spesialadvokaten. Så dette er en fantastisk mulighet, når all den informasjonen er frigitt, for presidenten å si: 'Mr. Rosenstein, du nyter ikke lenger min tillit og tillit, du er avskjediget. Hvis Mr. Wray [fra FBI] drar føttene sine også, er det en annen mulighet.
Rosenstein må gå. Han undertrykker aktivt denne kriminelle konspirasjonen. Nå er tiden inne for at Mr. Rosenstein skal få sparken.
Tid er av essensen. De har allerede behandlet alle disse postene. De kan løslate dem, alle sammen, innen en uke hvis de ønsker det. Det er nøkkelen. Det må være en følelse av at det haster, en tvang til å gjøre det nå, ikke slik Deep State ønsker å gjøre det.
De er alle tilgjengelige, og de kan bli løslatt innen en uke.»
Dette er viktig – de har allerede alle disse dokumentene samlet.
Et sammendrag;
Så Clinton-kampanjen betaler Russland 12 millioner dollar for skitt på Trump gjennom to fullmektiger, Fusion GPS og Christopher Steele. Clinton-kampanjen gir deretter den ubekreftede dokumentasjonen til FBI. FBI bruker deretter det Clinton betalte for
ubekreftet dossier for å spionere på Hillary Clintons motstander selv om
FBI vet at Clinton har betalt for det, og de kan ikke bekrefte det. Så når Trump
slår Hillary Clinton og vinner presidentskapet den falske ubekreftet
dossier, betalt av Hillary Clinton, brukes som bevis for å sette opp en
Spesialadvokat for å etterforske Trump for russisk samarbeid. Flytt med
folk ingenting å se her.
Det viser seg at grunnleggeren av Fusion GPS Glenn Simpson også møtte den russiske advokaten Natalia Veselnitskaya bare timer før og etter Trump Jr Trump Tower-møtet. Jøss, jeg lurer på hvorfor Glenn Simpson og Natalia Veselnitskaya skulle ha et møte rett før Trump Tower-møtet som førte til alt dette snakket om russisk collusion. Ingenting å se her folk beveger seg.
DNC som nektet å overlate serveren deres til FBI stolte på at Crowd Strike skulle undersøke serveren, og Crowd Strike er et ukrainsk selskap, og gjett hvem
Ukraina er for tiden i krig med? Det stemmer Russland. Og hvem finansierte
Crowed Strike til en verdi av $100 millioner, oh det stemmer, ingen andre
enn trofaste Hillary Clinton-tilhenger og mangeårige demokrat-giver Eric
Schmidt styreleder i Alphabet. Ingen interessekonflikter her folkens,
beveger seg ingenting å se her.
Britiske inkludert Steel & Dearlove blandet seg mer enn noen russere gjorde
Hvorfor hater Russland?
Jean – god synopsis. En ting til: de lekket med vilje Steele-dossieret til media slik at media skulle skrive historier om det (for å få mer mistenksomhet der ute). Når det var gjort, brukte de disse medieartiklene som unnskyldning for å undersøke videre, noe som førte til mer lekkasje til pressen, noe som førte til flere artikler i pressen, som til slutt førte til utnevnelsen av en spesialadvokat – det de ønsket alt. langs. Alt sammen en bløff, en svindel.
De visste at det ikke var noe Russland-samarbeid fra starten av, men Rod Rosenstein i DOJ gjorde mandatet gitt til spesialadvokaten så omfattende at de trodde de kunne få Trump til noe annet – riksrett ham på den måten. Rod Rosenstein signerte til og med en av FISA-bekreftelsessøknadene for å spionere på Trump og hans medarbeidere.
Dette har vært et forsøk på å styrte en behørig valgt president.
Hva har skjedd med Venstre? De har gått ut mot fred, ytringsfrihet og nå åpenhet. Alt er snudd på hodet.
Jean – Jeg svarte deg en gang, men på en eller annen måte forsvant det bare. Jeg skal prøve igjen.
God oversikt, Jean. En ting til: Steele-saken var bare begynnelsen. De ønsket å skape enda mer mistenksomhet om Trump, så de lekket med vilje Steele-dossieret til media, vel vitende om at media ville skrive om det (noe de gjorde). De brukte deretter de resulterende medieartiklene som sin grunn til å undersøke videre, fortsatte med vilje å lekke, noe som førte til flere medieartikler, noe som førte til flere lekkasjer, skyll og gjenta, som til slutt ga det de ønsket hele tiden – utnevnelsen av en Spesialist Råd. Alt produsert, alt en bløff.
Rod Rosenstein i DOJ sørget med vilje for at mandatet og ordlyden til spesialadvokaten var veldig bred og ekspansiv. De visste allerede fra starten at det aldri var noe russisk samarbeid, men de regnet med at de ville få Trump på noe annet.
Et ondsinnet og forsettlig forsøk på å styrte en behørig valgt president.
Ja, innleggene mine forsvinner.
Selv Michael Isikoff ble sjokkert over at FBI brukte historien hans for å få FISA-ordren
Trump er en grådig bavian, men han vant valget rettferdig. Dette er intet mindre enn oppvigleri og et militærkupp, jeg er enig.
John
Dette intervjuet av "The Daily Caller" gjenstår, jeg tror den klareste videooppsummeringen av situasjonen til nå. Koblingen er i essayet presentert av Tyler Darden på Zero Hedge.
https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed
Takk
Jeg liker Tyler, og kommentarfeltet er et tulling, en guilty pleasure.
John
Godt sammendrag, men hvor er bevisene for at Russland mottok 12 millioner dollar, eller noen av pengene som ble betalt til Steele/Fusion av anti-trumpspillere?
Steele betalte russiske myndighetspersoner for skitten på Trump.
Det er det eneste russiske samarbeidet som faktisk kan bevises, og de vet det.
John
Takk for svaret ditt "Steele betalte topp russiske embetsmenn for skitten på Trump"
Spørsmålet mitt forblir imidlertid ubesvart: Hvor er bevisene?
Hvilke bevis er det på at Steele betalte RU-myndigheter?
Ordet til Christopher Steele?
Vincent – ja, jeg har også lurt på dette. Betalte Steele noen russere for informasjon, eller diktet han opp historien selv? Jeg mistenker mer og mer at det var sistnevnte.
Ja, ordet til Steele... sa han selv, hvem vet om det er sant, men han hadde kontakter i Russland.
John Solomon fra The Hill hadde nettopp et eksklusivt intervju med Trump i dag. Han sa at du hører alle disse historiene om at Det hvite hus er i uorden og kaos, men han sa at han var på det ovale kontoret i 45 minutter, og at presidenten ikke kunne vært roligere, organisasjonen kunne ikke vært mer funksjonell, og han var veldig målt på hvordan han svarte på spørsmål, veldig detaljert.
Solomon sa at Trump hadde en god forståelse av detaljene i Russland-etterforskningen og alt vi spurte ham om. Det var virkelig imponerende, så forskjellig fra rapportene du ser fra de andre nyhetsmedieorganisasjonene.
Trump sa i dag at forsøket på å avsløre en korrupt FBI-etterforskning kan vise seg å være en av kronen på verket i presidentskapet hans, at det som skjedde var en list. Han endret ordlyden. Han har kalt det en "heksejakt", Muellers heksejakt. I dag kalte han det en «juks», en svindel. FISA-domstolen var blitt lurt.
Solomon sa at Trump kom med noen veldig sterke uttalelser om dommerne: «Jeg vet ikke ennå,» sa han, «men jeg føler at de ikke gjorde jobben sin. Kanskje de gjør det nå, vi må gi dem fordelen av tvilen.»
Solomon gikk over om det var hindring da Trump sparket Comey. Trump sa at han ønsket å sparke Comey tilbake sommeren 2016 på grunn av måten han håndterte Hillary Clintons e-postfritakelse på...Jeg mener etterforskning. Han sa at han burde ha gjort det før, men ble snakket ut av det, og det var en stor feil.
Solomon sa at han var en mann som var veldig komfortabel med sin beslutning om å avklassifisere, og Brennan bekymret ham ikke det minste. Trump mener at dette er den rette tingen å gjøre, og han tror når vi ser disse dokumentene, vi kommer til å finne ut at FBI ikke handlet i USAs beste interesse. Brennan kommer ut og ber FBI og DOJ om å ignorere Trumps forespørsler om dokumenter.
Solomon sa at Trump hadde en grad av selvtillit og ro på at dette var den rette tingen å gjøre. Han er en mann på et oppdrag for å rense navnet sitt, men også for å få det amerikanske folket til å forstå hva FBI gjorde var galt, og hvordan sikre at det aldri skjer igjen.
Ovenstående er fra Sean Hannitys nyhetsprogram i dag.
Jeg håper John Solomon-intervjuet vil utløse en mer proaktiv tilnærming fra Trump til Deep-State-beleiringen. Mer sannsynlig kan den narsissistiske Trump ikke være «overbevist om at han har blitt lurt».
La oss håpe at John Solomans rapportering får bred spredning.
Re: Trumps første kamp med den innledende læringskurven: Det ser ut til at det ikke er noe, bortsett fra en levetid med kynisk korrupsjon som gjør noen til «den mest kvalifiserte personen til å være president», for å sitere Bill Clinton.
Trump er en internasjonal forretningsmann som også er en svindler.
Trump kan svindle med de beste av dem.
Å late som at Trump ikke ble oppdratt til å vite at han blir spilt, er en dårskap. Trump har spilt med verdensklassespillere og vunnet.
Selv når han taper vinner han!
La oss ikke glemme at CIA var lovpålagt å deklassifisere og frigi JFK-filene i fjor, 55 år etter at Kennedy ble myrdet, og 26 år etter at JFK Records Collection Act ble vedtatt, og de stenger FORTSATT.
ja; og enda et godt eksempel. stråle
Takk Ian Brown for den gode påminnelsen. For de av oss som har ventet i årevis på at sannheten endelig skal komme frem, er det virkelig sinnsykt å måtte oppleve den pågående kriminalitet... Men ved å fortsette å påpeke urettferdigheten som du har her, beholder vi i det minste noen håp i live. Mange takk…
Med mindre, som Q antyder, Jeff-sesjoner kan være "ikke gjenbrukt" og sammen med Huber deklassifiseres snart.\så langt har Q vært veldig presis med spådommer, så det er fortsatt en del av den militære etterretningen som hjelper Trump (eller til og med skuddet ).