In zijn programma ‘On Contact’ interviewt journalist en auteur Chris Hedges Joe Lauria, CN-redacteur, over de stappen om Julian Assange te vervolgen met behulp van de Spionage Act; de lafheid van de media en het laatste nieuws over de toestand van Assange in Londen.
Het lijkt erop dat The Guardian diep in de problemen zit voor hun nieuwste verzonnen hit over Assange:
Groeiende roep om aftreden van de hoofdredacteur van The Guardian nu de krant wordt geconfronteerd met beschuldigingen van het publiceren van magisch denken over WikiLeaks’ ontmoeting tussen Julian Assange en Paul Manafort
Ik kon het niet verdragen om over deze laatste verontwaardiging te lezen, maar toen ik het ‘verhaal’ van Luke Harding las net na de ‘moordenaars in Salisbury’ met valse namen enz. en elke belachelijke koppeling van stukjes Elliott Higgins-fantasieën over ‘onderzoek’ ' in de Guardian was ik ziek. Ik herinnerde me het interview van Harding met Aaron Maté op het Real News Network, waarin hij zijn oneerlijkheid en incompetentie liet zien, en hij schreef mee aan de weerzinwekkende ‘biografie’ van Assange nadat hij Wikileaks-materiaal had gebruikt, maar toch is dit een ‘acceptabele’ journalist op een Britse ‘respectabele’ krant. .
Dank aan Chris en Joe voor dit belangrijke interview.
Het recente artikel van Jonathan Cook benadrukte de rol van de Guardian als poortwachter van ‘respectabel’ links, dat radicalen en antiglobalisten zwart maakt. Journalisten van Guardian werden ontmaskerd als onderdeel van het desinformatienetwerk ‘Integrity Initiative’ van de Britse overheid om de Corbyn Labour Party, SYRIZA en Die Linke te destabiliseren. Ze dienen de 1% tegen de 99% en opereren samenzweerderig om Julian Assange te vernietigen, zelfs nadat ze hem hebben uitgebuit om hun nu zwakke nep-linkse reputatie te versterken. Let op mijn woorden, de reputatie van de krant zal de komende maanden als een woestijnmarage vervagen.
#BoycottTheGuardian
https://www.jonathan-cook.net/blog/2018-11-28/guardian-vilification-julian-assange/
Bedankt Anne. Geweldige koppeling. Het Gareth Porter-artikel dat onderaan het stuk van Cook is gelinkt, is ook zeer informatief.
In de VS koopt Jeff Bezos de Washington Post, terwijl hij tegelijkertijd een soort datawolk voor de CIA bouwt. Het is dan ook geen verrassing als een verslaggever een CIA-aanwinst is die naspeelt wat hem is verteld.
Ik geloof dat deze Luke Harding-persoon een MI6-aanwinst is bij de Guardian. Kijk waar hij gestationeerd is en de onderwerpen waarover hij schrijft.
Het is niet onze verbeelding. Groot-Brittannië en de VS voeren psyops-desinformatiecampagnes over hun eigen burgers. Ik ben er bijna zeker van dat Harding hiervan een voorbeeld is.
Craig Murray zegt hetzelfde. Luke Harding is MI6.
http://opensociet.org/2018/11/30/assange-never-met-manafort-luke-harding-and-the-guardian-publish-still-more-blatant-mi6-lies/
Y
Bedankt voor het delen van geweldige informatie
Bedankt voor deze discussie. Goed om te zien/horen Joe L.
Persoonlijk zou het mij niets kunnen schelen als de reguliere pers de giftige gevolgen van de vervolging van Assange door de regering zou ondervinden. Ik bedoel, keer op keer krijgen we voorbeelden te zien van hoe de afschuwelijke massamedia hun publieke vertrouwen in de meest kritieke kwesties van onze tijd hebben uitverkocht. Misschien moeten ze eens oogsten van wat ze hebben gezaaid. Is het niet een beetje onwaarschijnlijk dat de Times, de Post, enz. nu 180 graden gaan draaien namens een man die door de machthebbers als een overloper wordt beschouwd? Deze mediavissen schieten en draaien als één geheel in hun grote school, in de grillen van hun meesters.
Wat mij meer zorgen baart, is het punt dat Joe naar voren bracht over hoe zelfs alternatieve media zich nog steeds vastklampen aan het imprimatur van de hoge onzin van de reguliere pers om het nieuws te framen en wat acceptabel is om te rapporteren. (Hallo, Gary Webb, iemand?)
En Chris stelt de kwestie van voorrang al vroeg in het interview aan de orde om pas later de vraag te stellen: aangezien Assange geen Amerikaans staatsburger is, met welk recht hebben de VS überhaupt de bevoegdheid om hem te vervolgen? Welnu, we weten het antwoord al omdat GovCorp de voorlaatste maker/breker/wisselaar van wetten is. Dat lijkt het veel grotere, wetteloze precedent te zijn, dat al op zijn plaats is gladgestreken. Geef aan Caesar; alles is van Caesar, omdat hij zegt.
Zullen er ooit genoeg moedige volkeren zijn om dit schrikbewind te ontmantelen van de criminele elementen die de macht van de regering uitoefenen voor hun eigen gewin? Wie zal deze misbruikte krachten in duizend stukken breken en ze in de wind verspreiden? Het minste wat we kunnen doen is de onthullingen van Wikileaks in gedachten houden en deze gebruiken om de kronkels van MediaCorp die zeker nog zal komen, te weerleggen. Dank aan Chris en Joe voor het herhalen van enkele van de belangrijkste.
Assange zou de Nobelprijs voor de Vrede moeten ontvangen, en op basis van het bewijsmateriaal van Wikileaks zou Hillary door elke bevoegde rechtbank moeten worden aangeklaagd.
VREDE IN…
WE MOETEN ALLEMAAL KOMEN VOOR COMPROMISLOZE STEUN VAN JULIAN ASSANGE – PERIODE.
We moeten degenen die van plan zijn Assange te vervolgen/vervolgen voor het publiekelijk blootleggen van informatie over de publieke behoefte aan effectieve maatschappelijke betrokkenheid in een transparant democratisch proces volledig ontmaskeren en rechtstreeks confronteren.
Laten we op de hoogte blijven en waakzaam blijven in onze vastberadenheid om verandering teweeg te brengen die zo nodig is voor het algemeen belang.
VREDE IN...VREDE UIT...
Wat betekent dit? Je kunt je alleen maar afvragen.
https://www.zerohedge.com/news/2018-11-27/manafort-met-secret-julian-assange-ecuadorian-embassy-report
Bedankt Joe, ik denk dat dit betekent dat we het punt van totale absurditeit hebben bereikt, ook wel bekend als het eindspel...
Fijn om jouw mening te horen Bob. Ik vraag me eigenlijk af of Mueller iets achter de hand heeft om Assange bij het Manafort-onderzoek te betrekken. Dat Mueller door dit te doen elk argument terzijde schuift dat Assange een vrije pers vertegenwoordigt, waardoor Assange op de een of andere manier in de achterkamertjes van Manafort wordt gedumpt. Zou dit een manier kunnen zijn om Assange te binden aan het zogenaamde spionageweb dat Mueller rond Manafort probeert te weven? Ik zou er ook aan kunnen toevoegen dat Manafort en Assange aan elkaar worden gekoppeld door de veronderstelde illegale financiële transacties van Manafort door te voeren door Manafort via Assange te gebruiken voor spionagemisdaden. Moeilijk te zeggen, maar de moeite waard om te bekijken. Joe
Nogmaals bedankt Joe, dit van Craig Murray, “Assange Never Met Manafort”.
https://www.craigmurray.org.uk
Lees het Consortiumnews-interview op de OffGuardian-site voor het uitgebreide commentaar...
https://off-guardian.org/2018/11/26/crucifying-julian-assange/
Lees daar het uitstekende artikel “Groot-Brittannië aan de lijn met de Verenigde Staten – maar aan welk uiteinde?” Vooral het commentaar omdat het een Brits perspectief biedt (meest waardevol).
https://off-guardian.org/2018/11/27/britain-on-the-leash-with-the-united-states-but-at-which-end
Bedankt Bob, ik ben het er volledig mee eens dat de opmerkingen en uw link aandacht verdienen
Dit wordt steeds vreemder en onaanvaardbaarder en onze Britse media zwijgen helaas!
De steigers op de ambassade, CCTV-camera's, die naar binnen wijzen, niet naar buiten en de deuren open, in een ambassade in Londen zouden op onze voorpagina's moeten staan, zoals we weten, zal onze regering meer dan blij zijn om Julian naar de VS,
ondanks, wetende wat er met hem zal gebeuren!
Wat kunnen we doen om onze regering te ontmaskeren en de veiligheid te garanderen voor deze moedige en briljante uitgever, die zo hard heeft gewerkt om ons de waarheid te brengen? Misschien is er al een actiegroep waarvan ik niet op de hoogte ben, maar we moeten niet toestaan dat Trump het leven van Julian in zijn vuile handen heeft!
Eén optie is om publiekelijk van uw parlementslid en de regering te eisen dat zij zich houden aan artikel 4, paragrafen 1 en 3 van het Brits-Amerikaanse uitleveringsverdrag uit 2003, dat uitlevering wegens politieke misdaden of politiek gemotiveerde misdaden expliciet verbiedt. Alle misdaden die de VS tegen Assange kunnen aanklagen, zijn duidelijk politiek gemotiveerd.
ONAANVAARDBAAR.
Voor een oldtimer als ik begonnen de dingen al ONAANVAARDBAAR te worden toen ik een tiener was, wat lang geleden is. Ik ben al geboren tijdens de crash van 24 oktober 1929, wat langer is dan bijna iedereen van jullie die Consortium News vandaag 2018 leest. Sindsdien gaat het bergafwaarts, de laatste tijd met de Orange Hair One op 1600 Pennsylvania Ave. Washington, DC Trump House met de snelheid van een sneltrein.
In een heel reële zin IS dit een oorlog tussen goed en kwaad. Dit zal zo blijken te zijn naarmate het zich ontvouwt.
Mijn beste gok is dat Julian naar Amerika zal worden gebracht als kroongetuige die een reeks rechtszaken en militaire tribunalen zal aansturen om die 60,00 plus verzegelde aanklachten te behandelen. Dit is niet R versus D, liberaal versus conservatief, of links versus rechts. Dit is Insider versus outsider, globalisme versus nationalisme, de Deep State versus de gekozen staat, de Predators die het volk azen en verraden versus de verdedigers die proberen het volk te beschermen en de Predators neer te halen. Dat is mijn inschatting van wat er werkelijk aan de hand is.
Ik ben het ermee eens dat dit, en elke andere politieke kwestie van onze tijd, feitelijk Insider versus Outsider is.
Deze insiders duwen het verhaal echter in een R vs D-kwestie, waarna een zinvol debat, voorspelbaar, uitmondt in een voedselgevecht. Op dit moment is de vervolging van Assange absoluut een D-kwestie en de D's compromitteren ijverig hun principes om het verlies van Hillary te rechtvaardigen.
Absoluut.
Ik heb een onafhankelijke maar ongepubliceerde bevestiging hiervan uit ongepubliceerde e-mails van gevestigde journalisten.
Ze kunnen het verlies van Hillary niet overwinnen en bekijken de Assange-kwestie in puur partijdige termen. Bovendien hebben ze het verhaal overgenomen dat Assnage met de Russen heeft samengewerkt om de verkiezingen te organiseren. Ze kunnen ook niet tegen het feit dat door Wikileaks gepubliceerde e-mails natuurlijk de kansen van Hillary schaadden – maar ze waren oprecht, en het publiek had het recht om het zakdoekje van de Dem Party achter de schermen te zien. Deze journalisten nemen dus een partijdig standpunt in door Assange te haten en zich niet druk te maken over niet alleen zijn Eerste Amendement, maar ook over zijn fundamentele burger- en mensenrechten. Het is voor mij onbegrijpelijk dat de Australische overheid geen vinger uitsteekt voor een Australisch staatsburger.
Een deel van mij wil een openbaar proces tegen Assange in de VS zien, waar al het vuil en liegen voor eens en voor altijd aan de frisse lucht wordt blootgesteld. Maar is dit mogelijk?
Een openbaar proces tegen Assange zou het beste zijn dat kan gebeuren, wat betekent dat het onmogelijk is dat dit ooit zal gebeuren.
Ik zie geen verschil tussen de Evangelicals die Cheney/Bush ijverig steunen, ongeacht de oorlogsmisdaden, en de Democraten die Clinton/Obama ijverig steunen, ongeacht de oorlogsmisdaden. De schoen zit alleen aan de andere voet.
Absoluut wensdenken. Er is geen bewijsmateriaal beschikbaar dat dit in ieder geval suggereert, maar eerder het tegenovergestelde. Kijkend naar de spelers die bij de aanklacht betrokken zijn, wordt het nog minder plausibel. Ik wou dat ik deze fantasierijke theorie kon geloven.
Natuurlijk wordt Julian Assange illegaal vastgehouden. Acht jaar lang “zonder aanklacht” vastgehouden worden is absurd en onwettig, maar zo handelt de Britse regering. handelt – het negeert gewoon de wet wanneer het dat wil. Het handhaaft de “Official Secrets Act”. De oorspronkelijke beschuldigingen van verkrachting van vrouwen in Zweden werden uiteindelijk ingetrokken door de vrouwen die door de CIA werden gemanipuleerd en onder druk gezet om Assange in de val te lokken. De Zweedse regering. zat in de zak van Washington en was bereid hem te deporteren voor een of andere vorm van ‘terugverdientijd’. MI 8 werkt nauw samen met Amerikaanse inlichtingen. en geheime diensten, dus Assange wordt door beiden als vijand aangevallen omdat hij te veel schadelijk en gênant bewijsmateriaal van hun ongecontroleerde illegale activiteiten heeft vrijgegeven. Niemand mag hun onbeperkte macht en geheime oorlogen in twijfel trekken.
De meeste mensen zijn zich totaal niet bewust van wat hun land doet (met hun belastinggeld), en de mensen in de regering zijn van plan dat zo te houden. Een familielid bracht zijn leven door in de regering als kabinetslid, Labour-parlementslid en een advocaat voor smaad tot aan zijn dood, en verdedigde zijn/hun baan om gevoelige informatie weg te houden van ‘de kleine mensen’, aangezien ze geen opleiding hadden genoten in Eton, Cambridge , of Oxford. In de VS waren de Democraten verontwaardigd over het feit dat Hillary Clinton aan de kaak werd gesteld en in verlegenheid werd gebracht door haar uitspraken, haar financiële 'smeergeld' van de Saoedi's, Goldman Sachs, Wall Street, de onderdrukking van B. Sanders - allemaal zichtbaar voor de wereld.
In Groot-Brittannië en Europa probeerden veel mensen Julian te helpen. Ik ken hem niet persoonlijk, maar ik ken zijn voormalige vrienden en collega's die hem hielpen of met hem samenwerkten, hem zelfs onderdak gaven, maar die uiteindelijk de banden moesten verbreken of verbreken vanwege zijn grillige, verwarrende of zelfdestructieve gedrag. Het kan zijn dat hij een psychische aandoening heeft waardoor hij mensen slecht behandelt en waardoor hij vrienden en bondgenoten heeft verloren - een probleem als je steun en solidariteit nodig hebt.
Klokkenluiders moeten worden beschermd, verdedigd, ondersteund en geholpen: zij verdedigen de democratie door corruptie en misdaden bij de overheid aan het licht te brengen. Wanneer de regering de wet overtreedt en iemand illegaal vasthoudt, waardoor een politieke gevangene ontstaat, moet en kan deze op verschillende manieren worden vrijgelaten of bevrijd, maar tot nu toe is niemand met een plan naar voren gekomen om Julian Assange te bevrijden.
Op een dag zullen mensen JA bedanken voor zijn ‘dumper’ van geheim materiaal op Wikileaks, maar de meerderheid van de mensen voelt zich nog steeds niet op hun gemak bij het vernemen van de omvang van, of de mate waarin hun regering opzettelijk liegt, geheimen onderhoudt en hun regering bedriegt. burgers. In de gevaarlijke waanzin en het disfunctioneren van de regering-Trump wil de Democratische Partij niet dat haar eigen vuile geheimen aan het licht komen.
Belangrijker is om te horen wat Daniel Ellsberg, Edward Snowden, Chelsea Manning en Noam Chomsky te zeggen hebben over Julian Assangemine. Dit is gewoon weer een onwetende en slecht geïnformeerde mening.
Zeer goed gezegd. Wat een geïnformeerd en onderlegd commentaar. Bedankt
Julian Assange heeft veel gemeen met DJT. ze gaan allebei over zichzelf. Ze geven werkelijk nergens om, behalve om zelfpromotie. Prima als je denkt dat Assange een promotor van het eerste amendement is, vrije pers, hoe dan ook, cool. Ondertussen leeft de rest van ons in de realiteit, niet in een wereld waarin Assange zou willen dat we leven. Die kerel Assange kan niet eens voor zijn kat zorgen. Ik geloof niet in Assange en volg Assange niet, hij is gewoon de zoveelste Jim Jones, David Koresh, Shri Vaneesh, David Duke, Donald Trump, iemand met charisma en charme. Net als Mark Zuckerberg, Tim Cook en Steve Jobs is Julaian Asssange een klootzak die een manier heeft bedacht om informatie te verspreiden. Op zijn voorwaarden. Ik zal mij niet om hem heen scharen. Assange is een sukkel omdat hij nooit heeft ontkend of gezegd dat hij spijt had van zijn seksuele aanvallen
Je bent een imbeciel.
“Ondertussen leeft de rest van ons in de realiteit”…?
“Ik geloof niet in Assange en volg Assange niet”…
Waarom post je hier? Je zult beter af zijn bij de Daily Mail of een ander vod waar intellect om te lezen, posten of denken niet vereist is.
Wat een treurig commentaar op SOMMIGE, ik vermoed dat er maar heel weinig lezers van consortiumnews zijn die dergelijke overtuigingen zelfs maar zouden kunnen denken, laat staan toegeven.
Gelukkig verwacht niemand enig begrip of humanitaire steun van u.
Bent u bekend met PEN, de internationale vereniging ter bescherming van schrijvers en de vrijheid van meningsuiting, PEN? Ik werd in 1921 in Londen opgericht en heeft vestigingen in ongeveer 100 landen.
Ze negeren Julian volledig. Zoek op de sites, hij is er niet!
Ashoggi is daar, ook al is hij 'te laat' voor bescherming. Er zijn ook een heleboel mensen waar ik nog nooit van heb gehoord.
Ik tweet al een tijdje naar @penCanada en pen_int (internationaal) en vraag hen om op te komen voor Julian. Ik heb niets terug gehoord. (Er is ook @penamerican!)
Neem even de tijd als je op Twitter zit en er is iets over Julian, om te retweeten naar de penmensen. Vraag hen om zijn zaak op zich te nemen.
Ik hou van het geluid van de massademonstratie rond de Ecuadoraanse ambassade!
CN zorgt altijd voor de meest interessante en waarheidsgetrouwe rapporten. Ik lees al jaren dagelijks artikelen op deze site.
Bedankt Chris Hedges en Joe Lauria voor het meelevende interview, en ik bedank ook de commentatoren.
Ik las het rapport en de commentaren op de New York Times:
https://www.nytimes.com/2018/11/16/us/politics/julian-assange-indictment-wikileaks.html
Omdat ik gewend was aan de leugens van die krant, die ik bijna nooit las, walgde ik niettemin van de gedachten aan wraak en regelrechte haat die de meeste commentatoren jegens Assange uitten.
De opmerking van NY Times Pick heeft 272 likes en gaat als volgt:
“Het arresteren van Assange is geen aanval op de persvrijheid. Hij en Wikileaks zijn geen nieuwsorganisatie. Assange was een buitenlandse agent die werkte voor een vijandige regering die onze democratie probeerde te ondermijnen door zich te bemoeien met ons verkiezingsproces. Hij wist precies waar de informatie vandaan kwam en wat het doel was van het vrijgeven ervan. Hij was een Russische medeplichtige.”
Ze hebben geen idee wie Assange is en waar hij voor staat. Het is zeer ontmoedigend om na zoveel jaren van zijn opsluiting zo’n gebrek aan kennis en medeleven te ontdekken.
Men kan de commentaarsectie van enig Russisch gerelateerd stuk in de Post of Times niet aanbevelen; hoe zogenaamd goed opgeleide lezers zo grondig zijn gehersenspoeld. Tijdens Vietnam keerden ze zich uiteindelijk om. Daar willen we nu tevergeefs naar.
Het is voor mij ontmoedigend hoeveel van mijn ‘liberale’ vrienden het niet nodig vinden om hun nieuws ergens anders te krijgen dan in de New York Times, Washington Post of CNN. Telkens wanneer ik hen een artikel van ergens anders dan de grote drie aanbeveel, wordt er onmiddellijk gereageerd met de opmerking: "Ik vertrouw uw bron niet". Als je nooit inhoud leest van buiten de reguliere media van de VS, hoor je alleen maar beledigingen en smaad over Julian Assange en WikiLeaks. Terwijl WikiLeaks naar mijn mening, vanwege het wijdverbreide afstand doen van verantwoordelijkheid door het Amerikaanse bedrijfsperskorps, naar voren is gekomen als de enige uitgeverij die voldoet aan het journalistieke ideaal om de waarheid te spreken tegen de macht die de Amerikaanse regering is. Assange wordt in de Amerikaanse pers besmeurd omdat hij hun werk voor hen doet en hen er misschien slecht uit zou kunnen laten zien als mensen ooit de inhoud van WikiLeaks zouden verwerken. Het materiaal over Irak en Afghanistan van Chelsea Manning. De e-mails van DNC en Podesta. Kluis 3. Hoe donker onze wereld nu ook mag lijken, WikiLeaks heeft veel meer gedaan om licht te werpen op wat er werkelijk aan de hand is dan welke andere uitgever dan ook.
Ik ben geen Amerikaan, maar woon in Frankrijk en heb geen tv, maar alleen al van een paar videoclips/nieuwsberichten op sites die ik vertrouw (inclusief vesti-nieuws uit Rusland dat vermakelijk en goed is!) kan ik niet geloven dat mensen ‘nieuws’ zouden kunnen accepteren uit deze bronnen of, zoals mij is verteld, nieuws van Facebook. Geen wonder dat er wijdverbreide onwetendheid bestaat.
Bedankt voor dit uitstekende en zeer belangrijke interview. Ik hoop dat dit wijd en zijd wordt verspreid, omdat het van cruciaal belang is dat de status en toestand van Assange door iedereen wordt begrepen.
Ik moet echter wel zeggen dat ik ineenkromp toen ik de naam van voormalig senator Mike Gravel hoorde. Ik heb directe ervaring met hem gehad en hij is helemaal geen ethisch persoon.
Nog maar twee jaar geleden beweerden de meeste (niet alle) liberale media dat Julian Assange de sleutelrol speelde in het ‘helpen van Rusland om de verkiezingen te stelen’ van hun ‘stoutmoedige progressieve’ Hillary Clinton.
Gaat de potten- en pannenklapactie de komende weekenden door in Londen, zoals werd besproken tijdens de wake voor Julian enkele weken geleden?
Julian Assange is de belangrijkste verdediger van de vrijheid van meningsuiting van onze tijd. Zijn onsterfelijke plaats in de geschiedenis is verzekerd, en daarmee ook de diepe dankbaarheid van degenen voor wie hij zijn leven en vrijheid heeft gegeven. Hij zit in de harten van de mensen en zal daar voortleven.
niet zozeer in de harten van vrouwen en hun vagina's.
Nog een zeer intelligente opmerking van de “Garcias”?
En ik dacht dat het idee dat vrouwen ‘denken met hun geslachtsorganen’ de weg van de dodo was ingeslagen.
Christina Garcia, je spreekt alleen voor jezelf (ik veronderstel dat het eigenlijk je vagina is die spreekt, maar hoe werkt dat met het toetsenbord?).
Gesigneerd: Een vrouw
Bent u familie van de andere charmante en begripvolle Garcia? Het is duidelijk dat gruwelijk beter bij je past.
Omring de ambassade met 100,000 mensen. Julian glijdt de menigte in. Hij schakelt over op een onopvallende kastanjebruine pruik en een vrouwenpruik (een wondervrouw-outfit, geen hoge hakken). Er komen er nog steeds 100,00. Niemand merkt dat de kleine rubberboot naar een kleine, saaie vissersboot in de rivierdelta roeit. (Julian heeft een nieuwe outfit).
Het niet-eenvoudige en roestige vissersbootje draait naar het noordoosten als het het Kanaal oversteekt en omhelst de Europese kust tijdens een normale visreis. Julian de dekknecht drinkt nerveus koffie terwijl hij de kustvaarroute rond Denemarken volgt. En zweet het uit als je de Oostzee ten noorden van Polen binnengaat.
Hightech Russische software met databeheertechnologie, ooit voorgesteld door Edward Snowden, merkt de NAVO-radarvergrendeling op de vissersboot op. Zeer snelle stealth-helikopters zijn al opgewarmd en klaar om de Russische staat Kaliningrad te verlaten. Ze vliegen laag en plukken Julian uit de vissersboot en schudden zichzelf als kaarten. Op welke is Julian? De NAVO loopt vertraging op omdat Trump golf speelt op het internationale kampioenschap vervuilers in Mira el Largo.
Russische escortejets arriveren en Julian landt vrij op Russische bodem. Eindelijk vrij. Rusland heeft nog nooit iemand gedeporteerd die asiel zocht uit totalitaire militaire imperiums in Hollywood-stijl.
Ik wou dat Julian naar Rusland kon gaan.
Volgens het perspectief van de Democraten zal Trump Assange zeker helpen ter wille van zijn ‘goede vriend’ Poetin.
Ik denk dat dit het punt een beetje mist. Ik betwijfel of Julian daadwerkelijk zou ontsnappen of zou proberen de gevolgen te vermijden. In de fabel kregen mensen als Socrates en Jezus Christus allebei ruime mogelijkheden om te ontsnappen.
Ze willen de gevolgen van iets verkeerds NIET vermijden!
Uitstekende artikelen en commentaren
Het naziregime had een term ‘Gleichgeschaltet’ – ingeplugd voor media of andere elementen die met het regime meespeelden. De hele Yankee-staat en zijn commerciële media passen in dat patroon. Iedereen die het tot zwijgen brengen van Assange steunt, is niets meer dan het zoveelste stuk fascistisch vuil. Het Yankee-regime toont door dit alles zijn totale minachting voor de rechtsstaat, en het tweepartijensysteem is een nieuw model van fascisme met twee facties. Ze zijn erger dan de Sovjet-Unie en omdat wapens gevaarlijker zijn geworden, zijn ze gevaarlijker dan het naziregime, dat ze benaderen met het niveau van het kwaad dat ze vertegenwoordigen.
Assange wordt gestraft voor het blootleggen van de hypocrisie van de Democraten, die grinniken dat hij krijgt wat hij verdient.
We hebben eigenlijk niet veel vooruitgang geboekt sinds de dagen van het verbranden van ketters.
Wie moet je kennen om je reactie daadwerkelijk in het commentaargedeelte te zien??? Dit wordt echt vermoeiend...
Misschien zal de opmerking die ik 2 uur geleden stuurde, tijdens mijn leven verschijnen. Wat dacht je ervan?
De manier om de meest recente reacties te zien is door een ‘test’-bericht te sturen. Vervolgens kunt u de pagina vernieuwen, naar commentaar gaan bewerken en verwijderen selecteren om uw testbericht te verwijderen. Ik heb dit zojuist gedaan en het aantal reacties is gestegen van 56 naar 75. De enige keren dat ik mijn recente reactie niet heb gezien nadat ik dit had gedaan, was wanneer ze onder 'moderatie' stonden. Dan zie ik ze een dag of twee niet.
Dit is meer moeite dan het waard is. Misschien wordt deze reactie morgen of overmorgen geplaatst. ?
Ik ben het ermee eens Nancy. Het duurt nu al zo lang dat ik niet anders kan dan denken dat het opzettelijk is. Ik heb ook gezien dat dingen soms een tijdje normaal lijken te posten. Dit is meestal heel vroeg in de ochtend, maar niet elke ochtend. Ik zou willen dat Joe Lauria op zijn minst de tijd zou nemen om het ons uit te leggen.
Joe Lauria komt over als een zeer intelligent, betrokken persoon. Prachtig interview tussen twee van mijn helden.
“Geloof in de waarheid – het vertellen van de waarheid is een revolutionaire daad”
In dit uitstekende, maar uiteindelijk deprimerende gesprek over het huidige lot van Julian Assange tussen Chris Hedges en Joe Lauria, gaf Joe aan dat de deuren “wijd open” staan in de Ecuadoraanse ambassade, wat in wezen uitnodigt tot indringers. Als alle andere trucs mislukken, kunnen we dan verwachten dat het ultieme Plan B, een Saoedisch moordcommando of iets dergelijks, wordt ingezet om het vuile werk van de regering hier op te knappen?
Zeer goed interview – bedankt dat je het doet. Ik heb het al gedeeld en zal dat blijven doen. Waar zijn “Wij het Volk”?
Testen! Dit commentaargedeelte wordt belachelijk. Het is bijna alsof ze geen commentaar willen, wat jammer is. Er zijn veel deskundige commentatoren die veel aan deze onderwerpen toevoegen. Tot ziens.
Er wordt niet veel over dit onderwerp gesproken in de reguliere media. Ze zijn vooral geïnteresseerd in de CNN vs. Trump WWF Wrassling-show.
Hier is een artikel van Matt Taibbi:
Vergeet Jim Acosta. Als je je zorgen maakt over de aanval van Trump op de pers, is het nieuws over een aanklacht tegen Wikileaks het echte schrikverhaal.
Een essentieel interview en stukje journalistiek.
De Amerikaanse druk op de nieuwe regering wordt niet echt weerstaan. Fascistische onzin blijft bij elkaar.
Joe Lauria, het interview met Chris Hedges heeft me geholpen te begrijpen wie je bent. Het definiëren van wat journalistiek is, is erg moeilijk in de wereld waarin we leven, maar jij hebt mij daarbij geholpen. Toen ik naar het interview luisterde, schoot Sy Hersch me te binnen dat er onder ons echte journalisten zijn, tenminste degenen die dat proberen te zijn. Niet alleen transporteurs van lekken en hand-outs, maar journalisten. Het doet ons wensen dat ik er een was geweest. Wat Assange betreft: het minste wat we kunnen doen is bidden dat hij vrijkomt.
De beste manier om Julian te steunen is door te doneren aan zijn juridische verdedigingsfonds: https://defend.wikileaks.org/
De beste manier om Julian te steunen is door te doneren aan zijn juridische verdedigingsfonds: https://defend.wikileaks.org/
Porosjenko krijgt zijn oorlog: algemene mobilisatie van het Oekraïense leger aangekondigd door Kiev
https://www.youtube.com/watch?v=IxB-izJRiME
Hillary Clinton is echt The Joker: combineer drie feiten uit de bovenstaande lijst en vergelijk ze met Clintons nieuwste clownshow waarin hij Europese landen vertelt dat ze hard moeten optreden tegen immigratie om te voorkomen dat rechtse populistische bewegingen aan kracht winnen:
De campagne van Clinton beïnvloedde de Republikeinse voorverkiezingen om ervoor te zorgen dat Donald Trump de genomineerde was.
Uit de e-mails van Clinton blijkt dat zij de belangrijkste architect is van de Libische oorlog, die leidde tot een massale uittocht van migranten naar Europa.
Een komische vertoning van clownerie op zijn best... als het maar niet zo tragisch was.
Clinton is een oorlogsmisdadiger, net als Bush, Obama enz. Amerika wordt geleid door psychopaten, of ze nu worden gekozen om president te worden of niet. Julian is een baken van eerlijkheid in deze totalitaire duisternis waarin we nu leven.
M2 inderdaad. Uw urgentie wordt gevoeld. Het artikel concentreert zich op Assange als schuldige van de ongemakkelijke waarheid van echt nieuws versus propaganda: de ongemakkelijke waarheid van het vastleggen van Victoria Nuland op tape “fucking the EU” en de rest van de wereld als architect voor het transformeren van de Koude Oorlog in een zeer echte Hot Oorlog in Oekraïne, terwijl Rusland met de vinger wordt gewezen voor de schuld. Porosjenko, Nuland en haar neo-conservatieven, en het Amerikaanse industriële militaire fascistische regime krijgen oorlog in Oekraïne. Op dit moment krijgt de wereldoorlog vorm in de Donbass en de Zee van Azov.
Heel erg bedankt! uit de grond van mijn hart aan alle moedige en vrijheidslievende mensen, voor het opkomen voor WikiLeeaks-oprichter Julian Assange. Zijn verbluffende prestatie voor de vrijheid van meningsuiting en voor het brengen van de waarheid aan het publiek verdient eer, respect en zijn vrijheid. We moeten nu handelen om onze dappere, onbaatzuchtige en briljante journalist Julian Assange te beschermen en te verdedigen: brieven schrijven, e-mails, bellen naar regeringen, de VN, Human Rights Watch, Journalist Defenders, organisaties, enz., vreedzaam protesteren op straat, doneren.
Samen zullen we de ruwe overheidsinstanties en bedrijfsmedia tegengaan, die een onwettige en laffe vervolging uitvoeren tegen Julian Assange, die van geen enkele misdaad is beschuldigd. Bevrijd Assange nu!
Vol hoop
Elsa Collins, Alan Collins en familie uit Groot-Brittannië
De beste manier om Julian te steunen is door te doneren aan zijn juridische verdedigingsfonds: https://defend.wikileaks.org/
Mijn email is [e-mail beveiligd] voor elke verliezer die denkt dat hij met mij in discussie wil gaan.
De behandeling van Julian Assange is een symptoom van een wereld die steeds meer onder controle staat van een hebzuchtige westerse machtselite die wanhopig de waarheid wil verbergen.
Julian Assange is een kanarie in een mijn die zich vult met giftig, vluchtig gas. De kanarie begon te zingen en werd gekneveld. Zijn definitieve ondergang zal het equivalent zijn van het aansteken van een lucifer.
De wereld bevindt zich op een kritiek moment met deze man. Het is maken of breken voor een wereld in een gevaarlijke toestand. Zijn stem moet hersteld worden, anders zijn we verloren.
De kanarie in de metafoor van een giftige kolenmijn is een levendig beeld van de urgentie van de staatsoorlog tegen Julian Assange.
Instemmen
Uitstekend interview. Bedankt.
De onmacht en frustratie die wij voelen is dezelfde als die jij zou voelen als je zou proberen legbatterijkippen te bevrijden. Als mensen eenmaal zo ‘verdoofd’ zijn dat ze tevreden zijn met wat hen wordt gegeven en verteld, zullen ze feitelijk vijandig tegenover je staan als je probeert de kooi te openen!
De vrijheid van mensen moet worden teruggekweekt en vermenigvuldigd uit de weinige overgebleven stervelingen met onderscheidingsvermogen. Het verzet tegen slavernij vereist enorme moed en opoffering. Alleen vrije mensen zullen Julians enorme moed en opoffering kunnen waarderen.
Ik hou van je analogie ~ op alle mensen met vrije uitloop.
Ik draag een Wikileaks-knoop op mijn jas. Weinig mensen die het opmerken, hebben enig idee waar het naar verwijst. Als ik het probeer uit te leggen, zijn mensen niet eens geïnteresseerd in een van de belangrijkste fenomenen van onze tijd. Het is Kerstmis, weet je – tijd om naar het winkelcentrum te gaan en te vechten voor de bodemprijzen voor massaproductieproducten.
In het land van de vrije….
Ik kan niet geloven dat wij, miljoenen van ons, zo machteloos zijn.
Misschien richten ‘wij’ onze potentie op klassenoorlog: accumulatie van materiële goederen in een zielig vertoon van superioriteit in vergelijking met anderen; sensatiezucht haalt de krantenkoppen: geef geld aan hulpfondsen voor degenen die hun huis zijn kwijtgeraakt; geef geen reet om de epidemie van dakloosheid… de daklozen kunnen niet “betalen om te spelen”, dus tellen ze niet mee. Concurrentie, de katalysator voor kapitalistische ondernemingen, is het enige wapen dat te huur is, geen woordspeling bedoeld, en het sijpelt door van zijn meest extreme vorm in het creëren van entiteiten voor voortdurende oorlog ter wille van lucratieve zakelijke transacties, tot aan de ik heb de mijne. mentaliteit, fuck you, die heerst in Suburbia over het hele land.
Mensen die bewijzen van Amerikaanse oorlogsmisdaden onthullen, worden in een van de kerkers van Haspel gegooid of tientallen jaren in de gevangenis gezet als ze het geluk hebben een Amerikaanse kangoeroe-rechtbank van binnen te zien. Degenen die oorlogsmisdaden begaan worden beloond en gevierd. Misschien is dat alleen maar logisch met een Chief Executive die een enthousiaste fan is van marteling. JA zou zomaar kunnen verdwijnen in het zwarte gat van de 44 Amerikaanse Goelags van concentratiekampen en martelkamers. Of hij zou ‘geslagen’ kunnen worden, zoals het reptielachtige Pompeo en zoveel andere leidende figuren van het Amerikaanse politieke establishment hebben bepleit. “We gaan die klootzak een mep geven”, als een maffia-kap met twee bits. Het weerspiegelt min of meer het in wezen criminele en terroristische karakter van het Amerikaanse regime. Niet dat dit alles de Uitzonderlijke en Onmisbare Mensen ervan zal weerhouden om op hun morele hoge paard te klimmen en verheven preken en vrome lezingen te houden voor de rest van de mensheid over hun tekortkomingen op het gebied van de mensenrechten. De echte slachtoffers in dit alles zijn de zeer corrupte, gepolitiseerde en hopeloos gecompromitteerde Amerikaanse, Britse en Zweedse ‘rechtssystemen’. De slaafse media zullen snel tot de conclusie komen dat dit het dunne randje is van een zeer lange wig.
JA had Shawshank Redemption-stijl moeten uitgraven naar een wachtende vissersboot of Berlijnse Muur-stijl onder de achterbank van een auto.
Een paar jaar geleden wilde een Chinese dissident genaamd Wei Wei vanwege belastingheffingen zijn toevlucht zoeken in de Amerikaanse ambassade en mocht naar Amerika vertrekken. Het zou vermakelijk zijn geweest om naar het gehuil van verontwaardiging en terechte verontwaardiging van de MSM te luisteren als de Chinezen de ambassade hadden belegerd en hadden geweigerd hem te laten vertrekken, in de stijl van Assange.
Meer om te volgen.
Dank je!
Er is iemand aan het rommelen met deze site.
Ik heb vier keer geprobeerd iets te posten, maar het wordt steeds geblokkeerd.
Zal het opnieuw proberen.
Test.
Ik denk dat deze site wordt gehackt.
Commentaren lijken in een zwart gat te verdwijnen.
Dit is een goed interview, vooral omdat Hedges zijn gasten de ruimte gaf om zich te uiten. Helaas beseft slechts een relatieve minderheid van de mensen dat “aandacht moet worden besteed” aan Assange, die langzaam in de wind wordt gelaten.
Ik begon maanden geleden naar de verfoeilijke Lenin Moreno te verwijzen als “De gevangenbewaarder van Mordor”, toen duidelijk werd dat zijn regering bezig was het politieke asiel van Assange om te zetten in politieke gevangenschap. Nu is het, dankzij Hedges en sites als deze, duidelijk geworden dat de schurkenstaat van Ecuador Assange opzettelijk en onrechtvaardig een zwaar, martelend bestaan oplegt in een lafhartige en sadistische poging om hem te dwingen zijn voormalige toevluchtsoord te verlaten.
Ik zou willen dat ik optimistischer kon zijn over de vooruitzichten dat Assange zou worden beschermd, zo niet gered, door een waakzaam en ondersteunend publiek. Over ‘redding’ gesproken, ik heb sympathie voor degenen die voorstellen dat een enorme menigte Assange-aanhangers de ambassade bestormt en Assange letterlijk naar buiten smokkelt – maar het is meer iets voor blockbusterfilms dan een realistische optie.
Ik betreur het dat ik op deze zure raaklijn ben ingegaan, maar ik voel me genoodzaakt te vermelden dat dit interview een recent verrassend gruwelijk artikel van Hedges helpt goed te maken: “Staan we op het punt onze ernstigste constitutionele crisis onder ogen te zien?” Ik zal uit principe geen link geven, maar die is gemakkelijk te vinden als je hem niet hebt gelezen. Lees hem en huil.
Dat artikel van Hedges was zo vreemd voor hem dat ik me afvraag hoeveel hij ervan zelf heeft geschreven. Ik denk dat hij in dat stuk veel tekst van Ralph Nader heeft gebruikt, van wie ik weet dat hij die net als ik enorm bewondert, maar die ook de neiging heeft te denken dat onze regering transformeerbaar is.
Ik hoop echt dat dat stuk een afwijking was en dat Hedges niet naar de kant van de ark ging.
Prachtig, blijf vechten met de moed die je tot nu toe hebt getoond.
De manier waarop de bedrijfsmedia Assange aanvallen is op zijn zachtst gezegd beangstigend. Ze zullen een hoge prijs betalen als ze standhouden en een soort precedent de weg vrijmaken voor toekomstige acties tegen journalisten in het algemeen. Ze moeten ophouden de boodschapper de schuld te geven en naar de boodschap zelf te luisteren als ze kunnen, wat tot nu toe niet het geval is geweest. Dank aan Joe en Chris voor de aandacht voor deze ernstige kwestie.
Assange's beste verdediging tegen Paragraaf C Sectie 793 ligt in andere wetgeving die het illegaal maakt om classificatie te gebruiken om illegale activiteiten te verbergen. Bijna alles wat hij aan het licht heeft gebracht, was van flagrante crimineel karakter. Met de huidige staat van gepolitiseerde gerechtigheid op twee niveaus en bewapende rechtsvoering die we nu doorstaan, is het onwaarschijnlijk dat een dergelijke waarheid er nog meer toe doet, maar het is het vermelden waard. Als iets het eenpartijduopolie en de door de agenda gedreven criminele vervolging van Assange onweerlegbaar blootlegt, dan is het wel de tweeledige vreugde waarmee Assange wordt achtervolgd. Ik vraag me af, waar zijn die journalisten van de “grootste generatie” zoals Dan Rather die loog over de Zapruder-film, en Tom Brokaw, die zich schuldig voelde omdat hij onvoldoende onderdanigheid had getoond aan haar Royal Anus, Nancy Reagan? Ze zijn allemaal rijk en comfortabel gepensioneerd. De laffe journalistiek bestaat al sinds minstens 22 november 1963 en gaat ongetwijfeld veel verder terug. Als de vervolging van Assange wordt toegestaan door te gaan, zal alle afwijkende journalistiek permanent worden gereduceerd tot de status van ‘samenzweringstheorie’, en zal de tirannie van de uitverkorenen worden geïnstitutionaliseerd onder de overgebleven bedrijfsclub van goedgekeurde spreekbuizen. Maar de meerderheid van het ‘land van de vrijen en het thuis van de dapperen’ Amerikanen lijkt hier juist voor te juichen. Het is zoals HL Mencken het verwoordde: “Democratie is de theorie dat het gewone volk weet wat ze willen en het verdienen om het te krijgen…goed en hard”. Het is zoals ik vóór de verkiezingen van 2016 zei: Amerikanen zullen heel, heel goed genaaid moeten worden voordat ze wakker worden. Dat gezegd hebbende, ze slapen nog steeds.
Ja, het gebruik van wetten die degenen straffen die “classificatie gebruiken om illegale activiteiten te verbergen” is een goede handelwijze. Joe Lauria leek hier in het interview iets van te weten. Assange is ook een buitenlands staatsburger die niet willens en wetens een overtreding heeft begaan tegen de wet van zijn thuisland, noch tegen het internationaal recht. Ik hoop dat onder de verdedigers van Assange gespecialiseerde advocaten uit zowel de VS als Groot-Brittannië bestaan. Maar ik ben het ermee eens dat onze rechterlijke macht op twee niveaus eenvoudigweg de wet en de feiten zal negeren (laag 1); ze hebben er niet de minste moeite mee om bij elke stap regelrechte leugens te uiten en de meest duidelijke eisen van de wet te negeren.
Het duurde 1945 voordat de Duitsers wakker werden. Ik vrees dat hetzelfde geldt voor mijn mede-Amerikanen.
Veel dank aan jullie, Joe Lauria en Chris Hedges, trouwe collega’s van Julian Assange. Leve Assange!
Ik ben nog nooit zo trots geweest om al jarenlang lezer, ondersteuner en commentator te zijn van deze werkelijk opmerkelijke aanwezigheid op het internet, gecreëerd door Robert Parry. Het is duidelijk dat hij trots zou zijn geweest op deze zeer hoogwaardige berichtgeving en internationale journalistiek. Bedankt allemaal… Joe Lauria, geweldig.
Hartelijk dank hiervoor. Ik roep iedereen op om dit interview te verspreiden. Stuur het door naar familie en vrienden. We moeten nu een groot geluid maken, niet alleen voor Julian, maar voor de toekomst van onze wereld.
Schaamte kan niet eens beschrijven wat wij allemaal moeten voelen als we bedenken hoe Assange wordt behandeld en hoe de ‘rest van de wereld’ blijft reageren.
Ik wou dat ik dit nieuws breed kon verspreiden. Maar hoe? De meeste mensen die ik ken en waarmee ik omga, inclusief familieleden en vrienden, willen niets met ‘vuile’ politiek te maken hebben. Sterker nog, ik heb vrienden verloren vanwege mijn politieke standpunt. Nu ben ik vrijwillig gestopt met het gebruik van Facebook.
Het enige wat ik nu kan doen is mezelf politiek op de hoogte houden, bijvoorbeeld via websites als deze (en talloze andere uitstekende sites). Een beetje triest.
Het is erg triest. Ook ik heb vrienden verloren die ‘blauwgepild’ waren, en vele anderen hebben zich volledig teruggetrokken uit de politiek vanwege overweldigende hopeloosheid. Ik heb Facebook nooit vertrouwd, en hoewel ik jarenlang als ‘een beetje vreemd’ werd beschouwd, ken ik nu vele anderen die het volledig hebben laten vallen. Het is gewoon een andere manier waarop ze ons in de gaten kunnen houden en meer onzin kunnen verkopen.
Ik stuur dit soort dingen nog steeds door naar een selecte groep die nog steeds betrokken is en zich niet laat afschrikken, en ik hoop dat ook zij mensen kennen die nog bereikbaar zijn. Verlies de hoop niet.
“Twijfel er nooit aan dat een kleine groep bedachtzame, toegewijde burgers de wereld kan veranderen; inderdaad, het is het enige dat ooit heeft plaatsgevonden. – Margaret Mead
“De boog van het morele universum is lang, maar buigt naar gerechtigheid” – Martin Luther King Jr.
Blijf vechten tegen Nathan, we zijn niet alleen.
De kangoeroerechtbank van de Amerikaanse maffia-regering verzamelt zijn valse “legale” krachten en kwijlt in afwachting van Assange als een uitgelezen stukje voor zijn kwade eetlust. Hun ‘logica’ gaat als volgt: ‘als wij zeggen dat je schuldig bent, dan ben je schuldig’.
“Mensen zoals jij leven nog steeds in wat wij de op realiteit gebaseerde gemeenschap noemen. U gelooft dat oplossingen voortkomen uit uw oordeelkundige studie van de waarneembare werkelijkheid. Zo werkt de wereld echt niet meer. We zijn nu een imperium, en als we handelen, creëren we onze eigen realiteit. En terwijl jij die werkelijkheid bestudeert – oordeelkundig, zoals je wilt – zullen wij opnieuw in actie komen en andere nieuwe realiteiten creëren, die jij ook kunt bestuderen, en zo zullen de zaken in elkaar steken. Wij zijn de acteurs van de geschiedenis, en jullie zullen alleen maar moeten bestuderen wat we doen.’ (Karl Rove?)
Ja, de mensen zijn nu van streek, maar toen ik Rove dat hoorde zeggen en zag hoe ze in beweging brachten wat ze van tevoren volledig hadden uitgedacht, nou... het is niet eens van streek om het te beschrijven. Sommige mensen realiseren zich zelfs nu nog niet dat het spel al minstens tien jaar voorbij is. Ik keek naar Rove en anderen met absoluut ontzag voor hun politieke meesterschap. Ik denk dat het zou zijn geweest als een gewetensvolle Duitser die de opkomst van Adolf Hitler gadesloeg.
Kernwapens hebben dus een oorlog tussen de grootmachten ondenkbaar gemaakt, maar het heeft ook de brede en diepe kliek van het Amerikaanse imperium onaantastbaar gemaakt. Bij gebrek aan het vermogen tot mondiale vernietiging was het nog steeds mogelijk voor een gezamenlijke inspanning om de krachten van een kwade as (WWII) te verslaan, om vervolgens te worden vervangen door een as die niet kan worden neergehaald zonder mondiale vernietiging. Vergis je niet; De fanatici die aan de basis liggen van de Amerikaanse dominantie zouden de mensheid vernietigd zien voordat ze de macht zouden opgeven.
Zeer goed verwoord door Joe Lauria, Chris Hedges en Christina Assange.
De corruptie van de Amerikaanse massamedia, rechterlijke macht en uitvoerende macht is heel duidelijk.
Deze zaak is een historisch moment in de ondergang van de voormalige Amerikaanse democratie.
Een moedige redding van Assange zou een andere geschiedenis schrijven.
Degene die een dergelijke redding tot stand kan brengen, zal uiteindelijk door de VS worden geëerd.
Ik heb maandenlang gedacht dat de Navy Seals hem in een normale wereld zouden hebben gered! Helaas, zoals je merkt, zijn we daar nog zo ver van verwijderd!
Twee zeer moedige mannen die een journalist verdedigen, de journalistiek verdedigen. Het is een schande dat er niet meer stemmen zijn die zich uitspreken!
God zegene en bescherm Julian Assange God zegene hem God zegene hem
Bedankt, bedankt, bedankt… dit is totale BS die achter Julian aan gaat !!
Fijne late Thanksgiving
Je bedoelt Thanksgiving...zonder echt te bedanken, want het is gewoon een retorisch middel om binnen te dringen en het mes van de hypocrisie om te draaien. Zoals de goede dominee Jessie Jackson's onverschilligheid jegens de 'klootzakken' van MOVE, maar laat opdagen bij het NODAPL-verzet ter ondersteuning van dezelfde stamfilosofie die hij MOVE beschuldigde.
Wilson Goode, de ‘goede’, goed geklede, beschaafde Afro-Amerikaanse burgemeester van Philadelphia, laat letterlijk (!) een bom vallen op zijn Afro-Amerikaanse kiezers aan Osage Avenue in West Philly, omdat ze zich houden aan de Afrikaanse tribale cultuur en filosofie (heidenen!).
Doorbraak (1978-1994) - Philadelphia: het grote experiment
https://www.youtube.com/watch?v=q02Qw4CbL0E
We moeten naar de Ecuadoriaanse ambassade gaan, een menselijk schild vormen en hem daar weghalen. Het is het enige humane wat je kunt doen. Als de politie ons allemaal vermoordt, wordt de wereld misschien wakker.
De wereld is in coma en iedereen die eraan meedoet wordt misschien niet gedood, maar het zal voor hen uiterst moeilijk zijn om daarna te leven; het zal echter niet lang meer duren voordat deze wereld toch niet de moeite waard is om in te leven, dus doe ik mee. Een paar honderd mensen beschermen hem als hij baant zich een weg naar een veilige plek die het werk zou kunnen doen, maar duizenden zouden het zeker voor elkaar krijgen of het masker afzetten van de demonische kracht die de USUK-alliantie is geworden.
Er moeten tientallen alternatieve journalisten en organisaties in Groot-Brittannië zijn die weten dat jonge activisten de kern van een reddingsoperatie kunnen vormen. Sommigen van hen zouden voor een safe house kunnen zorgen en later misschien tijdelijk naar Rusland kunnen worden vervoerd, terwijl anderen een maskerdemonstratie regelen.