Afgevaardigde Tulsi Gabbard is een zeldzaam lid van het Congres dat bereid is de strijd aan te gaan met Amerikaanse ‘regime change’-projecten, deels omdat zij als oorlogsveteraan in Irak zag welke schade deze plannen aanrichten, zoals de gepensioneerde kolonel Ann Wright uitlegt.
Door Ann Wright
Ik steun vertegenwoordiger Tulsi Gabbard, D-Hawaii, die naar Syrië gaat en president Bashar al-Assad ontmoet, omdat de congresvrouw een moedig persoon is die bereid is kritiek te aanvaarden voor het ter discussie stellen van het Amerikaanse beleid waarvan zij denkt dat het verkeerd is.
Het is belangrijk dat we vertegenwoordigers in onze regering hebben die naar landen gaan waar de Verenigde Staten ofwel burgers direct vermoorden door Amerikaanse interventie, ofwel indirect door steun aan milities of door sancties.
We hebben vertegenwoordigers nodig die doorzoeken wat de Amerikaanse regering zegt en wat de media berichten, om zelf de waarheid, de schakeringen van de waarheid en de onwaarheden te ontdekken.
We hebben vertegenwoordigers nodig die bereid zijn de druk op zich te nemen van zowel hun medeleden van het Congres als van de media-experts die niet naar die gebieden willen gaan om te praten met degenen die rechtstreeks door Amerikaanse acties worden getroffen. We hebben vertegenwoordigers nodig die onze ogen en oren zullen zijn om naar plaatsen te gaan waar de meeste burgers niet kunnen komen.
Tulsi Gabbard, een veteraan uit de oorlog in Irak die uit de eerste hand de chaos heeft gezien die kan voortkomen uit misplaatste ‘regime change’-projecten, is niet de eerste internationale waarnemer die terugkomt met een oordeel over de tragische gevolgen van de Amerikaanse steun voor dodelijke ‘regime change’. " in Syrië.
Nobelprijswinnaar Mairead Maguire begon drie jaar geleden met reizen naar Syrië en heeft nu drie reizen naar Syrië gemaakt. Ze is teruggekomen en heeft veel van dezelfde opmerkingen van Syriërs gehoord die Rep. Gabbard hoorde – dat Amerikaanse steun voor “regimeverandering” tegen de seculiere regering van Syrië bijdraagt aan de dood van honderdduizenden Syriërs en – als de “regimeverandering” ' slaagde – zou kunnen resulteren in de overname door gewapende, religieus gedreven fanatici die nog veel meer Syriërs zouden afslachten en een massale migratie van miljoenen mensen zouden veroorzaken die het bloedbad zouden ontvluchten.
Sinds 2011 steunde de regering-Obama verschillende rebellengroepen die strijden voor ‘regimeverandering’ in Syrië, terwijl Amerikaanse bondgenoten – Saoedi-Arabië, Qatar en Turkije – jihadistische groepen steunden, waaronder Islamitische Staat en de Syrische zusterorganisatie van Al Qaeda, enkele van dezelfde extremisten die het Amerikaanse leger strijdt in Irak en Afghanistan. Als Assad omvergeworpen zou worden, zouden deze extremisten de macht kunnen grijpen en zelfs nog slechtere omstandigheden voor de Syriërs kunnen creëren.
Deze mogelijkheid dat jihadisten perverse extremistische religieuze opvattingen opleggen aan de seculiere staat van Syrië blijft groot als gevolg van internationale inmenging in de interne aangelegenheden van Syrië. Dit project van ‘regimeverandering’ trok ook Rusland aan om luchtsteun te verlenen aan het Syrische leger.
Kritisch op Obama's 'Regime Change'
Tijdens de regering-Obama sprak afgevaardigde Gabbard zich kritisch uit over de neiging van de VS om in landen een ‘regimeverandering’ te proberen en zo chaos en verlies van burgerslachtoffers te veroorzaken.

Door de VS gesteunde Syrische ‘gematigde’ rebellen glimlachen terwijl ze zich voorbereiden op de onthoofding van een 12-jarige jongen (links), wiens afgehakte hoofd triomfantelijk omhoog wordt gehouden in een later deel van de video. [Screenshot van de YouTube-video]
In de eerste dagen van de regering-Trump reisde vertegenwoordiger Gabbard naar Syrië om de effecten van de poging tot ‘regimeverandering’ te zien en om een oplossing te bieden om het aantal doden onder burgers en het einde van de oorlog in Syrië te verminderen. Een nationale organisatie Veterans For Peace, waartoe ik behoor, heeft haar reis onderschreven als een stap in de richting van een oplossing voor het Syrische conflict.
Het is niet verrassend dat Rep. Gabbard in Washington werd aangevallen vanwege de reis en vanwege haar ontmoeting met president Assad, vergelijkbaar met de kritiek waarmee ik te maken kreeg vanwege bezoeken die ik heb gebracht aan landen waar de Amerikaanse regering niet wilde dat ik ging. – naar Cuba, Iran, Gaza, Jemen, Pakistan, Noord-Korea, Rusland en terug naar Afghanistan, waar ik werd aangesteld als Amerikaanse diplomaat.
Ik heb mijn land 29 jaar gediend in het Amerikaanse leger/legerreservaten en ben met pensioen gegaan als kolonel. Ik heb ook zestien jaar in het Amerikaanse diplomatieke korps gediend in Amerikaanse ambassades in Nicaragua, Grenada, Somalië, Oezbekistan, Kirgizië, Sierra Leone, Micronesië, Afghanistan en Mongolië. Bijna veertien jaar geleden, in maart 16, heb ik ontslag genomen uit de Amerikaanse regering, uit verzet tegen de 'regime change'-oorlog van president George W. Bush tegen Irak.
Tijdens mijn reizen sinds mijn aftreden was ik het niet eens met veel van het beleid van de regeringen die in die landen aan de macht waren. Maar ik wilde de effecten zien van het Amerikaanse overheidsbeleid en in het bijzonder de effecten van pogingen tot ‘regime change’.
Ik wilde met burgers en overheidsfunctionarissen praten over de gevolgen van de Amerikaanse sancties en of de sancties ‘werkten’ om hun steun voor de regering die de VS probeerden te veranderen of omver te werpen, te verminderen.
Voor het maken van die reizen heb ik veel kritiek gekregen. Ik ben wel een apologeet genoemd voor de regeringen die aan de macht zijn. Critici hebben gezegd dat mijn reizen legitimiteit hebben gegeven aan de misstanden door die regeringen. En ik ben een verrader van de Verenigde Staten genoemd om het beleid van ‘regimeverandering’ in twijfel te trekken of ter discussie te stellen.
Maar ik ben geen apologeet, noch ben ik een verrader... en dat is congreslid Tulsi Gabbard ook niet vanwege haar recente reis naar Syrië.
Ann Wright diende 29 jaar in de Amerikaanse leger-/legerreserves en ging met pensioen als kolonel. Ze was ook zestien jaar lang een Amerikaanse diplomaat en diende in Amerikaanse ambassades in Nicaragua, Grenada, Somalië, Oezbekistan, Kirgizië, Sierra Leone, Micronesië, Afghanistan en Mongolië. Ze trad in maart 16 af uit protest tegen de oorlog in Irak. Ze woont sinds 2003 in Honolulu. [Een versie van dit verhaal verscheen oorspronkelijk op
http://www.civilbeat.org/2017/02/why-i-support-tulsi-gabbard-going-to-syria/#.WKUOjn7-I5I.twitter]
Bravo, Tulsi! Je bent het meest eerlijke en moedige lid van onze nationale regering! Ik en anderen duimen ervoor dat jij de leidende kandidaat wordt bij de presidentsverkiezingen van 2020!
Uit Noorwegen viktig arbeid alle nasjoner bør etablere slike kontroll funksjoner. Geniet van Tulsi die je volgt :)
Lykke tot Tulsi
Tulsi is een serieuze en betrokken politicus in een zee van minnows en haaien die de wandeling maakt!
Kolonel Wright is in feite de nobelste vorm van patriot.
2 topvrouwen!!
Hun tegenstanders tonen hun eigen kleur
“De in India geboren Tulsi Gabbard...” Rehmat, begin niet met erg valse 'feiten'!!! Ben jij een 'birther' versie twee?
Tulsi, Polynesisch-Kaukasisch, werd geboren in 1981 in Leloaloa, Amerikaans-Samoa.
Ann Wright, elke keer dat ik je geschriften lees, bewonder ik je meer. Bedankt voor weer een geweldig artikel. Blijf doorgaan waar je heen gaat en schrijf erover. Stemmen van de rede zijn moeilijk te verkrijgen. Goed voor Tulsi Gabbard omdat hij naar Syrië is gegaan om de president te ontmoeten. Ik hoop dat ze ook de vrouw van Bashar al-Assad heeft ontmoet, een zo aardig en intelligent persoon als je maar kunt vinden.
Ja, mooi en intelligent:
http://youtu.be/Fdufb2pt_hw
“De in India geboren Tulsi Gabbard, 34, is de eerste Amerikaanse hindoe-congresvrouw… Ze werd geboren uit een zionistische katholieke vader en een toegewijde hindoe-moeder.” - Dat is verschrikkelijk. Een zondaar, zoals de Jezidi’s. Je snapt het helemaal.
Oh broeder – “Haar familieachtergrond heeft haar tot een extremistische hindoe gemaakt”, “die de racistische premier van India, Narendra Modi, bewondert”. Ze is een duivelsbroer, ze aanbidt Malik Taus. Totale duivel. gestoord.
“steunt de zionistische entiteit” – Begrijpelijk – alle duivels doen dat.
Ik steun van harte de redactie en de standpunten van mevrouw Wright en mevrouw Gabbard. Het is opmerkelijk en ongelukkig dat de VS zichzelf een democratie noemt, maar op zoveel gebieden die van cruciaal belang zijn voor het buitenlands beleid, wordt het burgerpubliek behandeld als een ongelukkige lastpost, die routinematig verkeerd wordt geïnformeerd op de ‘nieuwskanaal’ en genegeerd door de ‘opinie’. ingang” kanaal. Naar mijn mening is het begrijpen van de reikwijdte en reikwijdte van de vertrouwelijkheids-/geheimhoudingsovereenkomsten die de Amerikaanse overheid domineren, een goed idee. en berichtgeving in de media en hun rol in het buitenlands en binnenlands beleid is een belangrijk gebied waar het publiek mee worstelt. Wie is gebonden aan geheimhouding, hoe zijn ze gebonden, wat weten ze en hoe zijn de dingen zo gekomen, zijn kwesties waarbij het publiek routinematig wordt tegengehouden. Het zou zeer gunstig zijn voor de Amerikaanse democratie als de mensen die van deze zaken op de hoogte zijn, er meer over zouden kunnen schrijven, zo concreet als ze maar kunnen, of zo zijdelings als ze denken dat dat moet.
Ik ben van oorsprong een Syrische chrustian. Ik woon al meer dan 20 jaar in de VS, mijn land.
Ik ken net zoveel oprechte Syriërs
Dat Asad meer dan duizend Amerikaanse soldaten heeft gedood in Irak
En meer dan 1000 gewonden
Steun ook alle aanvallen in Libanon, tegen de VS en bondgenoten
De vraag
Wat het doel van Jabbard is. Bezoek
Weten wat
Het was een geplande valstrik, voorbereid door de Syrisch-Russisch-Iraanse inlichtingendiensten, waarbij ze hun goedkope man, het vorige congreslid van Ohio, gebruikten met een van Asad-mannen in de VS, de heer Khawam.
Het is een verraderlijke daad...om te accepteren dat je een moordenaar, leugenaar, overvaller, illegale president,...de vijand bezoekt als het Amerikaanse volk en de VS waarde hechten
Wat ze nieuw heeft gekregen.
Als ze wil weten wat er in Syrië gebeurt, moet ze de gevangenissen bezoeken om de satanische martelingen te zien. , heeft ze Caesar1 foto's gezien?
Heeft ze de chemische aanval gezien die door de VN wordt goedgekeurd of heeft ze een bril nodig om te zien?
Heeft ze de 5 miljoen vluchtelingen ontmoet en hen gevraagd waarom ze vertrokken?
Heeft ze de ISIS en Alnusra die overliepen horen zeggen hoe Asad ze heeft gemaakt?
Ze heeft bedrogen en deze congresvrouw is politiek gezien niet volwassen om deze reis te maken.
Weet zij hoeveel schade het imago van de VS heeft geschaad? En de reputatie van haarzelf. En het Congres….
Houdt mevrouw Gabbad van de inlichtingen om haar te verkrachten als haar een video-opname van een demonstrant wordt verteld? Of sleep haar man voor haar ogen de straat op als hij zijn idee uitdrukt om het regime te veranderen.
Is ze blij als ze haar kinderen voor haar ogen vermoordt totdat ze de inlichtingendienst vertelt waar haar man is….
Het is gemakkelijk om te gaan
Maar waarom profiteert u van de VS?
Zijn het slachtoffer geweest van een voorbereide val.
Hoe zullen de Amerikaanse belangen worden verdedigd als u wordt gebruikt door de vijand van de VS.
Mocht iemand meer willen weten
Laat hem antwoorden
De 3 miljoen mensen vulden de straat in Syrië en vroegen om vrijheid, en achter hen konden 10 miljoen mensen niet gaan terwijl 4 miljoen mensen bang waren iets te zeggen
Dit alles
Weet Jabarad dat (ER IS GEEN ENKELE PERSOON IN SYRIË WAAR ZE IN STAAT IS OM ENIG WOORD VAN DE WAARHEID TE ZEGGEN. HIJ ZAL VOLGENDE UUR DOOR DE MISDADEN VERDWIJNEN ALS DE RUSSISCH. IRANSE HEZB ALLAH MAN IN SYRIË.)
WAT KRIJG JE NIETS
BESCHAAMD VOOR DIT BEZOEK
Je hebt de 1000 Amerikaanse soldaten vertrapt
Bloed EN HUN WEDUWEN EN WEZEN
Je moet bidden en overleggen. Vóór elk bezoek
Niet om in het geheim als overvaller of inbreker te gaan
Tulsi's rapport over Syrië komt overeen met dat van onafhankelijke verslaggevers ter plaatse, zoals Eva Bartlett, Vanessa Beeley, Lizzie Phelan en wijlen Serena Shim. Uw rapport heeft de smaak van die van de door het Westen en de GCC gefinancierde propagandakanalen, zoals de Witte Helmen, het Aleppo Mediacentrum, het Syrische Observatorium, Amnestie, HRW, enz., enz.
Je verspilt je tijd hier. De meeste mensen hier zijn al ver voorbij het punt waarop de propaganda nog enige impact heeft.
Tenzij je Syrië wilt zien herleid tot een rokende puinhoop, zoals het huidige Libië, zou je net als Tulsi willen dat de oorlog nu eindigt.
Commentator “OTHER” is een Hasbara-trol, zoals aangegeven door de vele spelfouten nadat hij “meer dan 20 jaar in de VS heeft gewoond, wat mijn land is” (SIC) – waarschijnlijk een Amerikaanse “politieke wetenschappen majoor” die Aliyah maakt in Tel Aviv, en trollen voor extra biergeld.
Als het op politieke wetenschappen aankomt, weten jongeren in Israël echt “hun shit”, zoals gedocumenteerd tijdens hun op YouTube verboden viering van het “bezoek van de vorige Amerikaanse president aan de regio”:
KIJKER DISCRETIE GEADVISEERD
https://www.liveleak.com/view?i=b62_1345075293
Hé, 'ANDERE' kerel, het zijn niet de 'Amerikaanse waarden' die Amerikaanse troepen in Irak hebben geplaatst.
De doden en gewonden kunnen de liegende elite Deep State – hoe je ze ook wilt noemen – bedanken die om hun eigen redenen (geld, macht, wrok, enz.) een vreemd land is binnengevallen.
De 'chemische aanval' werd niet “goedgekeurd door de VN” – in feite juist het tegenovergestelde; de VN-functionarissen betwijfelen of de aanval afkomstig was van SAA. Jullie ‘Witte Helmen’ zijn een aan terroristen gelinkte NAVO-propagandaoperatie, Amnesty International heeft zichzelf ontmaskerd als een facilitator van het imperium, en Caesar zou binnenkort dezelfde ontmaskering moeten krijgen.
Helaas zijn er te veel goedgelovige Amerikanen die vallen voor de R2P-propaganda, maar verwacht hier geen sympathie voor uw onzin over het verdedigen van de Amerikaanse belangen. Trouwens, het beschermen van dat stinkende zionistische project is niet echt een Amerikaans belang, en op een dag zullen we een regering hebben die dat inziet. (Ik hoop snel)
Als antwoord op “Anders”,
Oorlogshaviken van de Amerikaanse regering noemen Rusland (bij uitbreiding Syrië, uw zogenaamde geboorteland) “onze grootste tegenstander”, hoogstwaarschijnlijk in de zin van oppositie tegen de plannen van de Amerikaanse machtselite voor unipolariteit, hegemonie en/of imperiale oorlogen. Analisten, waaronder mannen en vrouwen over de hele wereld, zijn uitstekend in het aanvoelen, beschrijven en detailleren van problematische situaties waarin oorlogen – militair, economisch, financieel – enorme negatieve gevolgen voor miljoenen onschuldige mensen met zich meebrengen. Helaas missen diezelfde uitstekende mannelijke en vrouwelijke analisten maar al te vaak het doorgronden van de kwestie(s), de ware wortels van sociale, economische en militaire problemen – waar deze ook bestaan en worden bestudeerd. Met andere woorden, wat analisten missen is het ontdekken van de ware oorzaken, het gedetailleerd beschrijven van die oorzaken, en vervolgens verdergaan met het proces van het identificeren van oplossingen die resulteren in de grootste toename van de algehele gezondheid en het welzijn van de mensen. Met andere woorden, Deel 2: Het lijkt, hoe eenvoudig het ook klinkt – nu is het tijd voor de mensheid om zich uitsluitend te concentreren op goede, voordelige oplossingen.
Aan de heer/mevrouw. ‘Anders’: Beschouw de volgende vraag alstublieft serieus als uw enige kans om aan de lezers hier te bewijzen dat u ‘echt’ bent. Wat zijn de ware grondoorzaken van de problemen van Syriërs in de afgelopen zes jaar, en wat zijn de goede en nuttige oplossingen voor Syriërs?
De komedie van Amerikaanse ‘regime change’-oorlogen – Een Duits perspectief
https://www.youtube.com/watch?v=6IcoHMACke0
Het is duidelijk dat, zoals sommige opmerkingen hierboven aangeven, er enige controverse bestaat over Tulsi Gabbard. Helaas komt controverse aan de linkerkant maar al te vaak neer op niet perfect zijn en leidt dit tot diskwalificatie. Mensen aan de linkerkant kunnen tegenwoordig niet kieskeurig zijn. Laten we Tulsi Gabbard eens beoordelen op wat ze doet en kan. Als haar acties de zaak helpen, geef haar dan steun. Mensen die geloven dat scepticisme geboden is, hebben altijd wel een geval waarin politici nieuw zijn – en niet zo nieuw – maar de vraag naar perfectie niet gerechtvaardigd is.
Bill, ik weet dat je dit weet, dat het altijd leuk is om in een politicus te vinden die het totale pakket is, maar als het gaat om de kant van een illegale oorlog, zou ik de kant van Attila de Hun kiezen als hij voor vrede pleitte.
Ik moet toegeven dat ik veel van de waarschuwingssignalen die er in 2008 over Obama waren, heb genegeerd. Spijt, ja, ik heb er een paar gemaakt, maar uiteindelijk heb ik niet op McCain of Romney gestemd. Ja, ja, ik weet dat Obama een teleurstelling was, maar ik zal nooit wensen dat het de afgelopen acht jaar president van John McCain was geweest. Kijk maar naar wat McCain doet, en zelfs nog steeds ziet Obama er gehavender uit dan die oorlogszuchtige crimineel. Nou ja, dat is het in ieder geval, en voorlopig lijkt Tulsi Gabbard het juiste te doen, dus ik zal haar in ieder geval voorlopig steunen met deze koerswijziging die zij voorstelt, en elke dag nemen zoals die komt... één stap tegelijk.
Laten we eerlijk zijn, hoe perfect Jezus ook zou zijn, er zouden mensen zijn die iets in Hem zouden vinden wat ze niet leuk vonden... misschien te religieus, ik weet het niet, maar perfect bestaat niet altijd als het om religie gaat. één consensus.
Het gekibbel van zogenaamde volwassenen, gekozen congresvertegenwoordigers en senatoren, heeft bizarre niveaus bereikt. Gabbard aanvallen omdat hij de waarheid probeert te achterhalen, nu geeft Schumer Sanders een verkleedpartijtje en zegt hem dat hij 'aardig moet zijn'! De leugens over Syrië en Rusland worden steeds verder opgevoerd, en er is een duidelijke bedoeling om druk uit te oefenen op Trump zodat de NAVO terugkeert naar Syrië. Ik heb net gelezen dat Clinton tegen Chuck Todd zei dat “grote menigten niet noodzakelijkerwijs links beleid betekenen”. Wat betekent dat, een betekenisloze uitspraak?! Er is geen “links” meer! Ik neem aan dat het een klap tegen Bernie betekent. Clinton werkt duidelijk nog steeds achter de schermen. Een beweging om deze leugens aan de kaak te stellen wordt urgent. We weten niet zeker wat we moeten doen, maar we moeten iets doen. Brieven aan de redacteur, CNN, MSNBC, alle leugenachtige bedrijfsmedia bellen, klagen en bombarderen? Ideeën?
Het is frustrerend, ik weet het. (Klinkt bijna als de titel van een nummer)
Bedenk dat veertig procent van de kiesgerechtigden niet heeft gestemd. Bedenk dat wat wel stemde van de ruim 231 miljoen in aanmerking komende kiezers, Donald Trump 26.8% van die stemmen kreeg. De 46% van Trump is afkomstig van de ruim 130 miljoen kiezers die wel hebben gestemd, maar als je daar de 92 miljoen bij optelt die niet hebben gestemd, bedraagt het percentage 26.8%. Zijn stem van 62 miljoen op basis van de 340 miljoen inwoners is 18%. Ik weet dat het een heel eind is rond het botenhuis, maar wat ik probeer te zeggen is dat er hier veel is om mee te werken om een grasbeweging op gang te brengen, als het goed wordt gefinancierd en beheerd. Haal de helft van de stemmen van zowel Donald als Hillary weg, omdat ze allebei de minste van twee slechte stemmen kregen, en tel daar de 92 miljoen Amerikanen bij die niet hebben gestemd, en je hebt een basis van 150 miljoen….denk ik. In elk opzicht is de totale bevolking van rechtelozen enorm…..prachtig magnifiek enorm!
De bewegingen van vandaag zouden een bereik kunnen bereiken door direct beschikbaar te zijn in app-vorm. Ik ben niet zo op de hoogte van alle technologie die er is om dit mogelijk te maken, maar zorg ervoor dat de jonge mensen in de Apple Store erbij betrokken raken, alles behalve om dit mogelijk te maken.
Met de dag geven meer mensen het kabelnieuws op. Ja, het is overal te zien, maar wie koopt wat hij verkoopt? Niet veel, en daarin is de markt om voldoende bezorgde burgers te kunnen verzamelen om de Bastille aan te vallen.
Ik ben waarschijnlijk helemaal nat, maar dat is mijn idee voor vandaag.
Zorg dat je kar niet eerder komt dan je paard, Joe. Het merendeel van uw 150 miljoen mensen denkt misschien aan Obamacare of de EPA, maar ze denken ook dat de Russen de Krim zijn binnengevallen en onze verkiezingen hebben gehackt, dat Iran een bedreiging is voor zowel de VS als Israël, en God weet wat nog meer. Sommigen van hen denken nog steeds dat Saddam betrokken was bij 911.
Trump bewijst nu een extreme dienst door het nep- en kwaadaardige nieuws aan te vechten. Ja, de chaos kan een nieuw soort nep met zich meebrengen, maar de kans is hier om wat waarheid naar buiten te brengen. Ik ben er zeker van dat je 'aanklacht tegen de Bastille' metaforisch is, maar voor sommigen zoals het Zwarte Blok is het letterlijk, en er zijn ook belachelijke afzettingsbewegingen in overvloed.
Waarom leg je niet uit wat je idee werkelijk is, dan zal het misschien niet zo nat zijn.
De felpaarse revers en stropdas waren geen fashionstatement. Ze waren een signaal van een kleurenrevolutie (regimeverandering) voor de VS. Hillary en de Deep State zijn druk bezig met het plannen van de volgende staatsgreep voor de VS.
Prachtig artikel, geweldige auteur, prachtig onderwerp. Ik zou ook graag een plug willen plaatsen voor Dennis Kucinich, die de strijd al vele jaren voert en met Tulsi Gabbard op reis was.
Hoewel The Guardian over het algemeen bevooroordeeld was over Syrië, heeft ze er goed over bericht. (Zien: https://www.theguardian.com/us-news/2017/jan/26/tulsi-gabbard-bashar-al-assad-syria-democrats )
Ik juich ook vertegenwoordiger Gabbard toe omdat hij een onafhankelijke denker is en standvastig staat voor haar overtuigingen; Ik hoop op mooie dingen van haar in de toekomst.
Ja, Tulsi is verfrissend nadat we altijd naar Graham & McCain hebben geluisterd en ons voortdurend te schande maken door meer broodnodige armen aan onze headchoppers te geven.
Geen enkele kans dat ze hiermee iets bereikt. Gabbard krijgt de primaire behandeling van Bernie Sanders… genegeerd. Als ze veel aandacht krijgt, denken mensen misschien dat ze gelijk heeft. De media zullen zich daarom richten op Flynn... Russen, Trump Russen... tussendoor gevaarlijk gebrekkige dingen publiceren van gecompromitteerde, corrupte NGO's zoals Amnesty.
Het tegenwerken van regimeveranderingsoorlogen maakt je tot een patriot. We moeten neutraal zijn in de interne aangelegenheden van andere landen. Syrië is niet een plaats waar we troepen naartoe moeten sturen, of zelfs nog meer troepen.
Jij en Tulsi zijn helden. Je hebt een enorme taak om de door testosteron geladen alfamannetjes (en de zogenaamde ‘als-ze-kunnen-zijn’) in Washington te overwinnen. Succes.
Tulsi Gabbard is niet alleen moedig, ze ziet er ook nog eens goed uit. Ze was de lieveling van de Democratische Partij totdat ze het ondenkbare deed: voor zichzelf denken. De uitdaging is: hoe krijg je meer Tulsi Gabbard's gekozen. Het doorlichtingsproces maakt dat vrijwel onmogelijk, en ik veronderstel dat het Congreslid voorbij de poortwachters is gekomen omdat haar militaire geloofsbrieven het onmogelijk maakten.
Tulsi had geen problemen met het doorlichtingsproces, haar vader is een van de poortwachters.
Waarschijnlijk een beetje hard in uw oordeel. Haar vader is een beetje een 'peetvader' in democratische kringen op Hawaï, maar ze kan het duidelijk prima alleen.
Dan moeten we uitzoeken hoeveel vaders er nog meer zijn, zoals meneer Gabbad.
Totale onzin. Haar vader werd voor het eerst gekozen (in de onpartijdige gemeenteraad) in hetzelfde jaar dat Tulsi voor het eerst werd gekozen als democraat in het State House. Hij werd pas in 2007 lid van de Democratische partij, veel later dan Tulsi.
Dat is goed nieuws, want niemand vindt het leuk om met de vader van het meisje om te gaan.
Maar serieus, ik volg Gabbard al sinds ze op CNN verscheen terwijl Wolf sprak over de geheime activiteiten van de CIA in Syrië… en ik dacht: wauw! Ik was ook erg onder de indruk toen ze aftrad uit het DNC-campagnecomité… dat is nou een buitenbeentje.
Ik hoop dat een Tulsi die het goed doet, meer mensen zoals zij kan inspireren om te volgen.
Mike Gabbard was van 1970 tot 2007 lid van de Republikeinse Partij. Hij stapte in 2007 over naar Dems. Hawaii State Board of Education 2000-2004 (met vrouw Carol). Gemeenteraad van Honolulu 2000-?. Lid Senaat van Hawaï 2006-heden. Herkozen in 2010, 2012. Elk punt in uw commentaar is onjuist.
Correctie: Mike Gabbard Gemeenteraad van Honolulu 2003-2005.
De reacties op het artikel van Ann Wright hebben mijn ogen geopend. Ik had geen idee van de achtergrond van de congresvrouw. Ik was geamuseerd door een van de beschrijvingen van haar ouders. Haar moeder was hindoe en haar vader was een ‘zionistische katholiek’. Ik neem aan dat je een zionistische katholiek kunt zijn, maar je hebt de combinatie nooit gedacht.
Hoewel het zelden wordt vermeld, vertoont de geschiedenis van Kasjmir in werkelijkheid overeenkomsten met die van Palestina. Gezien de intentie van de Britse en Indiase leiders om moslims en hindoes te scheiden, heeft de plaatsing van de moslimbevolking van Kasjmir onder Indiase controle met medeweten van Mountbatten een open wond gecreëerd die nog steeds niet is genezen. Als ik mij goed herinner, nam de Algemene Vergadering van de VN het standpunt in dat er een referendum moest komen. India heeft dat voorkomen, omdat het de uitkomst kende.
Als Tulsi Gabbard in deze kwestie aan de kant van India staat, is dat betreurenswaardig en ik trek mijn enthousiasme voor haar in, maar blijf onder de indruk van haar standpunt over regimeverandering en Syrië.
Pakistan had ruim 25% plus hindoes tien jaar vóór de opdeling. De stad Karachi had 500 hindoes. Ze zijn allemaal weggevaagd, bro, ze zijn allemaal schoongemaakt om het land van puur (Pakistan) te maken van ongelovigen. Al het kwaad is verdwenen uit het land van Pure bro.
Na een millennium van islam zijn eindelijk alle kwade pandits uit de Vallei verdwenen. Vrijheid van de kafirs, bro. Echte vrijheid.
Ter vergelijking: hoeveel joden zijn er uit de Westelijke Jordaanoever verdreven? Geef eer waar nodig, herken de echte krijgers.
Volgens de Indiase onafhankelijkheidswet was het aan de heersers van de prinselijke staten – aan Kasjmir en vervolgens de dogra-heerser van Kasjmir – om te beslissen wat te doen. Tijdens de opdeling werd het grootste deel van Pakistan puur van ongelovigen gemaakt. De dogra-heerser van Kasjmir (de Sikh-hindoe-koninkrijken behaalden grote overwinningen op moslims voordat ze verloren van de Britten, zo regeerden de hindoes daar) zag terecht de massamoord op zijn onderdanen en sloot zich aan bij India. In ruil daarvoor beschermde India Kasjmir tegen Pakistaanse indringers. Een deel van Kasjmir werd in 1947 ontdaan van ongelovigen. Een deel van de hindoe-ongelovigen werd in de jaren tachtig en negentig opgeruimd.
Bedankt Ann Wright
Nee, kolonel Wright, u bent niet de verrader. Voor zover ik weet zijn de verraders de talrijke partijdige democraten, gevestigde republikeinen, neoconservatieven, inlichtingenagenten, zowel bedrijfs- als militaire leden van de MIC-club, en nuttige idioten in de ‘mainstream’ Amerikaanse bedrijfsmedia. Ik stel voor om het lot van dit addersnest te noemen als de ‘opstandelingen’ van het establishment, die duidelijk proberen een regimeverandering, een omverwerping van een gekozen president buiten de stembus, of, in scherpere bewoordingen, een staatsgreep te bewerkstelligen. in Washington DC. Sommigen noemen hen de “Oorlogspartij” en inderdaad, de moeder van alle oorlogen met Rusland is wat zij werkelijk zoeken. Maar hun modus operandi is buiten de rubrieken van de parlementaire procedure komen te vallen. Ze zijn echte opstandelingen en gebruiken het politieke proces alleen als een geschikt instrument. Houd van hem of haat hem, Trump vertegenwoordigt de gekozen legitieme macht onder de grondwet. Deze opstandelingen proberen deze macht voor hun eigen doeleinden te stelen, net zoals de rebellen die zij hebben ingezet om de macht te grijpen door middel van geweld op de Maidan. Zij vertegenwoordigen het fascisme op mars over de hele wereld.
hier is meer over Gabby…..ze heeft misschien onze hulp nodig!
https://www.lewrockwell.com/2017/02/david-gornoski/sacrifice-tulsi-gabbard/
Zoals gewoonlijk een zeer goede link, Joe
Ja, Joe,
Tulsi zal in 2018 hulp nodig hebben als de Democraten haar proberen uit te schakelen. Ze probeerden het in 2016, maar faalden. (Weet je, ze introduceerde haar Syrië-wetsvoorstel voor het eerst in november 2015.) Dat brengt ons bij Israël. Het laatste wat Tulsi nu nodig heeft, is dat hij wordt gezien als iemand die Israël niet steunt. Wat er met Cynthia McKinney is gebeurd, is haar zeker niet ontgaan.
David Gornoski rapporteert correct de zelfzuchtige kastijding van Gabbard door de fakestream-media, maar elders zijn zijn feiten een beetje ongelijk (de VS hebben Assad nooit gesteund, en hij is geen satan) en hij laat Israël achterwege, de naam die hij niet durft te zeggen. Gornoski haalt de strategische ligging van Syrië aan, maar zegt niet: “Strategisch voor wie?” Syrische olie, water en lebensraum zijn allemaal begeerd door Israël. Bovendien probeert Israël de verbinding tussen Iran, Syrië en Hezbollah, en hun verdediging van Libanon, te verbreken.
Gornoski geeft in ieder geval niet de schuld aan de pijplijntheorie, een simplistische afleiding als die er ooit was. Mijn geld is ondanks: elke waargenomen onbeschaamdheid of weigering om de knie te buigen is onaanvaardbaar. Wat heeft het voor zin om de grootste pestkop te zijn als een zwakkeling je kan uitdagen?
Als onwetendheid gelukzaligheid is, moeten de VS wel het meest gelukzalige land ter wereld zijn.
Ik heb net een hoofdartikel in de New York Times afgerond waarin wordt geëist dat er een onderzoek wordt ingesteld naar de connectie van Trump met Poetin. Het hoofdartikel was de gebruikelijke onzin, maar wat opviel waren de commentaren. Vrijwel alle commentatoren waren er zeker van dat er concreet bewijs is dat Rusland zich met de Amerikaanse verkiezingen heeft bemoeid. Het verbaast me gewoon dat de moderne, zogenaamd ontwikkelde burgers van een land zo kunnen worden gegrepen door een verhaal zonder enig bewijs. Nada, niets. Wat begon als een truc om Rusland de schuld te geven van het feit dat Wikileaks de waarheid over de Clintons en de smerige campagne die de DNC tegen Bernie Sanders naar buiten bracht, naar buiten bracht, wordt nu behandeld als bewezen, onweerlegbare waarheid. Goebbles was doodsbang. Blijf dezelfde leugen keer op keer hameren en na een tijdje wordt het een gevestigde waarheid.
Amerikanen zitten in hetzelfde schuitje als Duitse burgers in de jaren dertig. Nooit eindigende oorlogspraat, en vijanden die zich opbouwen om wat te verdoezelen? Zo te zien is dit het kolossale onvermogen van het kapitalisme om een soort rechtvaardige en gelijkwaardige samenleving voort te brengen. Maar ik moet toegeven dat de meeste Amerikanen hun blinddoeken vrolijk genoeg lijken te dragen.
Weet je zeker dat de opmerkingen in de NYT zelfs echt waren? Ik bedoel, ik vermoed dat het echt zo erg is geworden. Sinds de jaren negentig heb ik niet meer de moeite genomen om een krant te lezen. Het is gemakkelijker voor mij om mezelf niet elke avond te hoeven “deprogrammeren”.
Bravo, Ann en bedankt dat je een echte Amerikaan bent die niet bang is om op te komen voor wat juist is, ondanks de enorme politieke druk om beleid te steunen dat heel verkeerd is en zoveel levens kost.
Gabbard toonde grote politieke moed toen ze haar functie bij de DNC neerlegde om Bernie Sanders te steunen, en meer moed tijdens haar reis naar Syrië. Helaas, hoe meer aandacht haar acties, standpunten en het vertellen van de waarheid over de realiteit van het Amerikaanse buitenlandse beleid krijgen, hoe meer het democratische establishment haar wil demoniseren.
Gabbard is een van de weinige politici die ik steun met mijn dollars, en de enige die mijn thuisstaat niet vertegenwoordigt. Hopelijk zijn er nog veel meer mensen die hetzelfde doen. We hebben meer politici zoals Gabbard nodig, en niet, zoals het Democratische establishment wil, minder.
Ik ben het ermee eens dat het "progressieve" menu dringend moet worden bijgewerkt.
Maar ik zal je vertellen….het karakteriseren van nauwkeurige informatie als een “hitstuk” is niet anders dan de “alternatieve feiten”-agenda van Donald Trump. Als de mensen hier bij het Consortium geïnteresseerd zijn in een echokamer (wat steeds meer het geval lijkt te zijn), dan zul je meer van de disfunctie krijgen die je momenteel overal ziet.
Ik ben me er niet van bewust dat iemand haar ‘demoniseert’, maar ik maak me zorgen over religieuze fanatici van welke overtuiging dan ook. En ik zeg ook niet dat ze een ijveraar is... maar mensen met wie ze omgaat kunnen/zijn dat wel. Dit is stof tot nadenken en aanleiding voor verder onderzoek.
Ik hoop dat ze iets beters kan zijn... onderdeel van een nieuwe voorhoede. Dat zal te zijner tijd duidelijk worden. Blij dat ze haar reis naar Syrië heeft gemaakt... zou niet zo blij zijn met een samenzwering met zionisten binnen of buiten de regering om acties tegen moslimlanden/-bevolkingen tot stand te brengen om een hindoeïstische agenda te bevorderen.
In de tussentijd... echo je kamermensen LOL! Lees de openingszin van Dan Kuhn en zie hoe dat op JOU van toepassing is! Gedwongen onwetendheid kan voor jou de toekomst zijn, maar niet voor mij. En ik ben niet iemand met een agenda... zoals de clown die mij heeft afgedaan als iemand die een apologeet of trol is voor de reguliere democraatkandidaten of -denken.
“..een hindoeïstische agenda bevorderen.”
Rechts. Je bent 100% betrouwbaar. Ik probeer Gabbard helemaal niet in diskrediet te brengen met een onzinhit. Gewoon informatie presenteren die rechtgeaarde mensen zouden moeten weten.
Als je de koloniale progressieve politiek van de 19e eeuw leest, dachten de Europeanen dat joden en hindoes vergelijkbaar zijn – hoewel joden in werkelijkheid heel erg rijk waren. Dus de progressieve ondersteuning van de creatie van Pakistan – wat betekent land van zuivere (van ongelovigen) en richt zich op de hindoes.
Gabbard is goed, hij is tegen islamitische terroristen, maar India heeft al te veel progressieven. We hebben geen nieuwe ronde van hindoe-moorden nodig.
Het is triest hoe mensen de laster tegen Tulsi napraten zonder dat de feiten het ondersteunen. Tulsi is bijvoorbeeld een voorvechter van secularisme en vrijheid van meningsuiting en was vorig jaar een keynote speaker op de Reason Rally in Washington DC: https://www.youtube.com/watch?v=LsOS-YiXXB8. Ze is een fel pleitbezorger voor de scheiding van kerk en staat en voor de vrijheid van mensen van welk geloof dan ook. Ze heeft ook gevochten tegen onverdraagzaamheid tegen moslims en heeft zich krachtig uitgesproken tegen onverdraagzame uitspraken van Trump, Lindsey Graham en anderen. Ze was ook mede-indiener van een HR 239 waarin geweld, onverdraagzaamheid en haat jegens moslims werden veroordeeld. Ik zag onlangs dat ze was uitgenodigd om als keynote speaker te spreken op een aankomend Muslims for Peace-evenement. De ‘islamofobe’ laster is precies dat – een laster zonder feitelijke basis die naar haar wordt geworpen door degenen die willen proberen het stereotype op te roepen dat iedereen die hindoe is in zijn geloof, automatisch anti-moslim is. Het hele argument tegen haar is geworteld in onverdraagzaamheid, niet in feiten, en wordt naar buiten gebracht door degenen in het establishment die worden bedreigd door haar oprechtheid en haar populistische, progressieve platform. Ze vinden het niet leuk dat ze haar niet kunnen manipuleren en controleren, dus zijn de messen eruit.
We hebben regimeverandering NODIG in WASHINGTON, DC en daarmee bedoel ik dat we de hele CULTUUR van corruptie in DC moeten veranderen… Wall Street, het militair-veiligheids-industrieel complex en grote bedrijven als Monsanto moeten allemaal beperkt worden om hun schade….Het ECHTE regime dat Amerika regeert (en een groot deel van de wereld nu) is de Goldman Sachs and Associates…….dat moet veranderen…….hoe?!……..Boycot de BANKERS en werk hard om te creëren Staatsbanken zoals Bank of North Dakota…….en doe uw eigen bankzaken bij lokale kredietverenigingen……..
Weet u, dokter, ik heb vaak gedacht dat zoiets spontaans goed zou kunnen uitpakken om een protest uit te lokken …. heb geduld met mij. Wat ik me probeer voor te stellen is dat elke burger, zelfs een groot percentage, alles volledig zou stilleggen, al was het maar voor één dag... Ik bedoel dat alles zoveel mogelijk tot stilstand zou komen.
Saul Alinsky organiseerde ooit inwoners van Black Chicago die geen ontmoeting met burgemeester Daily konden regelen. Wat Alinsky deed was een heleboel bussen leasen, terwijl hij zwarten naar de toen gloednieuwe luchthaven van O'hara liet gaan, en Saul adviseerde al deze busrijders om naar de toiletten te gaan en rijen te creëren zo lang het oog kon zien... Burgemeester Dail binnen twee uur opgevouwen.
Ik ben geen organisator, maar voor degenen die dit vak kennen, zou op de een of andere manier de gemiddelde Mary en Raplh een plaats aan tafel moeten krijgen. Ik kon een dwarsdoorsnede van de Amerikanen zien die meededen als ze gericht waren om de commons aan te trekken om actief te worden. Dit is waar kwesties met een gemeenschappelijk doel hoog op de prioriteitenlijst zouden moeten staan.
De andere hoop is om onze kleinkinderen te onderwijzen en hen aan te moedigen actief betrokken te raken bij de lokale politiek tot aan het presidentschap toe… en de nodige veranderingen door te voeren die nodig zijn om een redelijk democratische regering te krijgen die de grotere massa van de regeringsbevolking vertegenwoordigt. Dit zou natuurlijk betekenen dat de belangen van het bedrijfsleven worden verdrongen, en de buitenlandse belangen die tegen het Amerikaanse belang ingaan, maar ik denk dat alles zijn eigen heuvel heeft die moet worden beklommen.
VERHUIM UW GELD uit Bank of America, Wells Fargo, CitiBank (VOEG alstublieft MEER toe aan deze lijst) - alle BANKKERS die werden gered nadat ze mensen uit hun huizen hadden bedrogen en de economie bijna hadden verwoest tot het niveau van de depressie van de jaren dertig . Zet uw geld in KLEINE, LOKALE banken of beter nog KREDIETEN.
We moeten het belachelijke idee overwinnen dat we de wereld kunnen beheersen.
Hoewel ik wil geloven dat Gabbard zuiver zou zijn in haar bedoelingen, zijn er enkele tekenen dat zij zelf een aantal ‘theologische’ standpunten inneemt die haar niet zo ‘puur’ maken als sommigen willen.
http://www.alternet.org/civil-liberties/curious-islamophobic-politics-dem-congressmember-tulsi-gabbard
Ik wil haar standpunt over ‘regimeverandering’ als een voortdurende onderneming toejuichen, maar ik wil ook dat mensen hun ogen voor haar open hebben. De mensen met wie ze omgaat zijn een beetje eng en we hebben echt niemand nodig die ideologische banden heeft met andere religies.
Ik vraag me af wat zij zou denken van een confrontatie tussen Pakistan en India?
Hoe dan ook, ik houd haar in de gaten voor toekomstige ontwikkelingen.
~S
Er gaan al een tijdje versies van dat hitstuk rond – ongetwijfeld aangemoedigd door dezelfde mensen die boos waren over Gabbards steun aan Sanders en haar reis naar Syrië.
Instemmen
Het grappige is dat ze altijd worden afgeschilderd als afkomstig van een progressieveling die 'bezorgd' is dat ze niet is wat ze lijkt. Elke keer. Alsof het uit een script komt..
De absurde ironie van de critici van Tulsi die haar besmeuren door haar een ‘islamofoob’ te noemen, is dat Tulsi letterlijk de enige persoon in het Congres is die actief en agressief aandringt op het beëindigen van het pro-oorlogsregime-veranderingsbeleid dat letterlijk het functioneren van het Midden-Oosten heeft veranderd. , voornamelijk islamitische, landen in een hel. Geen enkele geloofsgroep is meer uitgeroeid dan de moslims door het Amerikaanse regime-change-beleid in het Midden-Oosten. Tulsi is degene die feitelijk vecht voor het recht van moslimmensen om in vrede te leven en eist dat de VS STOPT met het bewapenen van zogenaamde jihadistische terroristen die vreedzame moslims meer terroriseren dan welke andere groepering dan ook. De hypocrisie van neo-conservatieven die Tulsi uitschelden terwijl zij terroristen bewapenen die moslimlanden vermoorden, verkrachten en vernietigen, is misselijkmakend.
Het “hitstuk” dateert van 2 jaar geleden.
Niettemin is het een hit en worden de leugens en halve waarheden blootgelegd https://www.reddit.com/r/NoDAPL/comments/5gcpt3/tulsi_gabbard_proves_once_again_that_she_is_the/dasmluz/
….de leugens en halve waarheden….
Ik heb uw link onderzocht en vond niets dat mij geruststelde dat zij (Gabbard) niet over Indiase moslims denkt zoals de Israëlische zionisten over Palestijnen denken.
De vrouw heeft uiteraard veel goede eigenschappen, maar ik ga haar nog niet op een voetstuk zetten.
Dat artikel staat vol leugens en halve waarheden en wordt grondig weerlegd https://www.reddit.com/r/NoDAPL/comments/5gcpt3/tulsi_gabbard_proves_once_again_that_she_is_the/dasmluz/
Bedankt dat je dat hebt gepost.
Ja. Bedankt voor het plaatsen hiervan.
Maar leugens en ‘halve waarheden’? Ik zie het niet. Opmerkingen over haar samenwerking met de RSS kunnen dat wel zijn, maar dat staat niet in het (weliswaar oude) artikel dat ik heb gepost. Ik denk dat er genoeg bewijs is om te zeggen dat ze een link heeft met de RJP. Neem dat zoals je wilt.
Sommigen van jullie hier vermoorden mij. Ja, ik werk aan een script. Bla bla bla. Zal niet in mijn leven gaan, maar ik probeer vooral nederig te blijven en te leren. Dit ondanks het feit dat hij enkele jaren ervaring heeft als iemand in het leger met NAVO CTS/Atomal-goedkeuring en directe NSA-contacten. Dingen veranderen en ik accepteer dat feit. Wat ik vandaag weet, is morgen misschien niet van toepassing. Weten de Yahoos hier alles? Natuurlijk wel….
Nog steeds dankbaar voor nieuwe informatie die van deze site komt. Proost.
Wat is “RJP”? Het kwaad zit zo ongeveer in jullie hoofd – jullie hindoefoben.
Het is trouwens de BJP – die in de jaren zeventig aan de macht kwam als reactie op de opschorting van de democratische rechten door de toenmalige socialistisch georiënteerde regering, en vervolgens na de beruchte Shahbano-zaak waarin het Indiase parlement de wet van het Hooggerechtshof ongedaan maakte door toe te geven aan de islamitische orthodoxie.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mohd._Ahmed_Khan_v._Shah_Bano_Begum
Krijgen de socialisten veel geld van de Saoedi's of zo?
Nederigheid is niet iets dat men “probeert”. Het zit in je karakter verankerd of niet… dat wil niet zeggen dat mensen met een goed ontwikkeld gevoel voor nederigheid niet zo nu en dan een tekortkoming hebben.
De logische conclusie van wat u zegt (u zei “ondanks”) over uw ervaring (militair met NAVO CTS/Atomal-klaring) is dat het de ontwikkeling van genoemde karaktereigenschap tegenwerkte.
NAVO? NSA-contacten? Nou, deze Yahoo zegt: "maak niet veel indruk op mij".
De volgende keer dat je naar een commentaarbord komt om je superieur te gedragen, is hier een tip; het is “ja” – jargon voor ja (bestudeer je Lennon-McCartney), niet “ja” wat ook ja kan betekenen, maar anders wordt uitgesproken, zoals in “Ja voorwaar”, “Ja of nee?” of “Ja Team B!”. ..oh ja, en er is nooit maar één ‘onder één hoedje’.
Het veranderen van het Amerikaanse Syriëbeleid is van grote urgentie, en Gabbard is vrijwel de enige stem in DC. Als ze ooit zo'n enorme macht verkrijgt dat ze het interne beleid van India kan beïnvloeden, moeten we ons zorgen maken. Die tijd is er nog niet.
De zorg die u hieronder uitdrukt over de zionistische anti-mosliminvloeden op haar is een beetje oneerlijk. Het echte beleid van Israël is anti-Arabisch, niet anti-moslim. We kunnen allebei pro-Israëlische en anti-islamitische dwepers aanhalen – mijn favoriete voorbeeld is Michael Ledeen, die Iran haat, maar vanuit Reagan's NSC een grote wapenleveringsring met Israël aan Iran leidde.
Precies. Syrië is veel to the point.
Ik ben het volledig eens met Tulsi Gabbard en Ann Wright. Ik ben dankbaar dat we deze moedige, principiële vrouwen hebben die naar plaatsen als Syrië gaan om het zelf te zien, in plaats van de lawaaimachine van Washington te volgen. Hun verzet is tegen het beleid van de neoconservatieven. De regering-Trump, zeg wat je wilt, is kritisch geweest over het neoconservatieve project van de Amerikaanse wereldhegemonie en staat meer open voor de opvattingen van mensen als Gabbard dan de liberale democratische interventionisten, wier beleid samenvalt met dat van de neoconservatieven.
Gerelateerd: “Misrapportage over Irak en Syrië” door Patrick Cockburn – http://www.counterpunch.org/2017/02/03/90277/
Een pluim voor Ann Wright, Tulsi Gabbard en Dennis Kucinich voor hun moed om de ‘ongemakkelijke waarheid’ over onze militaire tegenslagen te presenteren aan een Amerikaans publiek dat zo overspoeld is met pro-oorlogspropaganda. Ik hoop dat er genoeg luisteren en beginnen te begrijpen dat onze regering en hun MSM-spreekbuizen tegen ons liegen, ALTIJD en ELKE KEER.
Ik ben een groot voorstander van Tulsi's 'Stop Arming Terrorists'-wet, maar ik ben bang dat zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat het wet wordt, er een achterdeurtje zal worden gevonden om deze te omzeilen. Als bijvoorbeeld een bekende aan AQ gekoppelde groep zijn naam verandert en de AQ-verbinding verwerpt, komt hij dan in aanmerking voor financiering?
Ik zou de voorkeur geven aan een wetsvoorstel dat alle vormen van steun aan huurlingen verbiedt, of het nu om terroristen gaat of niet. Verbied het gebruik of de steun van niet-statelijke gewapende groepen. Ons toenemende gebruik van huurlingen is een lelijke wending geweest, die ons schijnbaar een stap verwijderd heeft van de wreedheden die in onze naam zijn begaan, maar ons er niet minder verantwoordelijk voor heeft gemaakt, gezien elke vorm van eerlijke boekhouding.
De noodzaak om onze eigen Amerikaanse laarzen op de grond te zetten creëert een krachtige stimulans om twee keer na te denken voordat we ten oorlog trekken. Dat is een goed ding.
Het eenvoudigweg intrekken van het NAVO-verdrag volstaat. De Amerikaanse grondwet biedt geen federale macht om onder welke voorwaarde dan ook buitenlandse oorlogen te voeren, maar alleen om invasies af te weren en opstanden te onderdrukken. Alleen een verdrag kan buitenlandse oorlogen toestaan, dus moeten de VS alleen de VN toestaan om over dergelijke interventies te beslissen, en mogen zij geen speciale bevoegdheden hebben bij de VN.
Het zijn de demagogische rechtse tirannen, zoals Aristoteles waarschuwde, die de macht over een democratie verwerven door buitenlandse vijanden te creëren die binnenlandse macht opeisen en hun morele superieuren van ontrouw beschuldigen. Dat is het enige waarvoor de NAVO sinds de Koude Oorlog is gebruikt. Als we het weer nodig hebben, kunnen we er opnieuw mee beginnen.
Overeengekomen. Het ontbinden van de NAVO staat ook op mijn verlanglijstje.
In de tussentijd zal ik proberen nog meer ontrouwe mensen te rekruteren.
Sam F, Ja, en de NAVO werd illegaal toen deze verder naar het oosten ging dan Midden-Duitsland. Het is een onnodige en provocerende organisatie die wordt gebruikt om Rusland en elk ander land dat niet gehoor geeft aan de wensen van de VS te intimideren en te bedreigen.
ZEER goed punt: dat het MOET “ONZE EIGEN laarzen op de grond zetten” (nadruk TOEGEVOEGD) ons ertoe zou kunnen brengen “nog een keer na te denken voordat we ten strijde trekken”.
Ik steun Tulsi en Ann. Geweldig jullie allebei. Ik kan jullie beiden voor president stemmen.
Congreslid Gabbard moet worden geprezen vanwege haar tweeledige benadering van het beleid en is bereid met de president samen te werken om haar waardevolle doelen te bereiken. Dit staat in contrast met degenen in haar partij die proberen de wettig gekozen regering te delegitimeren of ten val te brengen. Opgemerkt moet worden dat Tulsi ook medesponsor is van HR 790, de ‘Return to Prudent Banking Act’, om de oorspronkelijke Glass-Steagall Act te herstellen die commerciële en investeringsbanken scheidde, waardoor president Trump zich aan zijn publiekelijk aangekondigde campagnebelofte hield. Door dit te doen helpt ze het Huis van Afgevaardigden, het Congres en de President te verenigen met kritische wetgeving die in het belang is van alle Amerikanen, behalve misschien die weinigen die profiteren van de casino-economie op Wall Street ten koste van de reële economie en iedereen. anders.
De gekozen elites in zowel de Democratische als de Republikeinse partijen zijn als sekteleden die zich in geen enkele positie bevinden om onafhankelijk van het groepsdenken af te wijken, tenzij ze hun gekozen posities willen verliezen!
Als gevolg van bedrijfscampagnefondsen die aan het establishment van de Democratische Partij zijn gegeven of rechtstreeks door leden zijn gesmeekt (het is een bekend feit dat het verplicht is dat elk congreslid een groot deel van zijn tijd in bepaalde congreshokjes in Washington DC doorbrengt om de telefoons te bedienen en campagnefondsen werven bij bedrijven).
https://www.youtube.com/watch?v=QnyalqKNRwc
Deze mensen zijn sekteleden die heel hard werken voor het bedrijf dat hun campagnes financiert en ervoor zorgt dat ze verkozen worden. De Amerikaanse kiezers zijn slechts pingpongballen tijdens een pingpongwedstrijd!
De geldmannen zijn nu in staat demonstranten te crowdfunden. De demonstranten komen uit dezelfde gehersenspoelde varkenspongballenpopulatie, gehersenspoeld door MSM. Dit heet het gebruik en misbruik van de geregeerde bevolking! Ik vraag me af wat de Amerikaanse kiezers krijgen van deze schaamteloze sekteleden!
https://www.youtube.com/watch?v=CHiicN0Kg10
Zeer goede punten. Voordat ze Assad ontmoette, werd congreslid Gabbard door leden van haar eigen partij gehekeld vanwege haar ontmoeting met onze eigen president, Donald Trump. In tegenstelling tot de meeste Democraten, die Rusland alleen maar de schuld willen geven van hun mislukkingen, werkt Tulsi met de huidige realiteit in het belang van het land.
Behalve dat Trump, zijn Goldman Sach-kabinet en de rechtse Republikeinen NIET WILLEN dat Glass-Stegall wordt hersteld – anders zouden ze dat in 2009 hebben gedaan, nadat Wall Street de economie bijna had laten crashen. Ze zijn momenteel Dodd-Frank aan het ontmantelen.
Goed artikel:
“Moet het regime-change-crimineel terechtstaan voor oorlogsmisdaden?”
Zie onderstaande link voor meer info.
http://graysinfo.blogspot.ca/2015/09/should-regime-change-criminals-be-on.html
Bravo, Ann en Tulsi!!
Ja, Bravo. Maar we hebben geen uniformen nodig om patriottisme te suggereren. En we hebben geen vrouwen als Hillary nodig die moeten bewijzen dat ze met de jongens kunnen spelen, en niet in staat blijken een man van een uniform te onderscheiden. Tot nu toe zijn Thatcher en Hillary rampen geweest, en ik zal veel bewijs van echte moed nodig hebben, niet deze simulaties.
Echte moed vereist dat je weet wat dit land nodig heeft en wat er mis is met de federale overheid. Het is hoogst onwaarschijnlijk dat een naïeve, modieuze persoon het gangland kan weerstaan en principes aan de macht kan brengen. Ik zal wachten tot ik een heel stoere humanitaire vrouw hoor laten zien dat ze dat kan en er niet alleen maar over praat. Het laatste wat we nodig hebben is een vrouwelijke Obama die ons langs de rivier verkoopt.
Voor het steunen van de moordenaar van Amerikaanse soldaten en de beste vriend van Iran, zijn Allah en Rusland
Je moet gek geworden zijn. Waar hebben ze de Amerikaanse soldaten vermoord? In New York, Los Angeles of Washington DC? We sturen deze troepen om andere landen binnen te vallen en verwachten dat die landen zich gewoon zullen onderwerpen aan de moordmachines en geen wraak zullen nemen. Wat hebben Iran en Hezbollah ooit met de VS gedaan in de VS?
Idioot