JOHN KIRIAKOU: Gabbard bi mogao pomoći u promjeni američke vanjske politike

Dijeljenja

Potreban nam je netko na položaju voljan obuzdati neokonske obavještajne i vanjskopolitičke establišmente kada potiču predsjednika da udvostruči vojnu akciju temeljenu na lažnim ili nepotpunim obavještajnim podacima.

Modeli foto-izviđačkih zrakoplova U-2, A-12 i D-21 obješeni o strop staklenog atrija sjedišta CIA-e 2007. (Wikimedia Commons, javno vlasništvo)

By John Kiriakou
Posebno za Vijesti o konzorciju

Povog tjedna izabrani rezident Donald Trump uzburkao obavještajnu zajednicu s njegovim odabirom bivšom demokratskom zastupnicom s Havaja Tulsi Gabbard kao direktoricom nacionalne obavještajne službe (DNI) i bivšim DNI-om i teksaškim republikanskim zastupnikom Johnom Ratcliffeom kao direktorom CIA-e.

Ratcliff, žestoki partizan, ipak je tradicionalniji izbor od njih dvojice. Gabbard je provela svoj život kao demokrat, uključujući osam godina u Zastupničkom domu prije nego što se kandidirala za predsjednicu 2020., odustala je, promijenila svoju pripadnost "nezavisnoj", a zatim je promijenila u republikansku i podržala Trumpa. 

Ona je kontroverzniji izbor, ne nužno zbog svoje politike, već zato što je daleko veći izolacionist od većine demokrata i podržava trenutni prekid rata u Ukrajini i angažman sa Sjevernom Korejom, Kinom i Sirijom.

I Ratcliffea i Gabbarda vjerojatno će potvrditi američki Senat, prema Korištenje električnih romobila ističe The Washington Post. Niti jedan od njih nije toliko kontroverzan kao, recimo, kandidat za glavnog državnog odvjetnika Matt Gaetz, protiv kojeg je prije godinu dana pokrenuta istraga zbog seksualne trgovine, ili kandidat za ministra obrane Peter Hegseth, bivši vojni kapetan koji je trenutno voditelj Fox Newsa i koji nema doslovno nikakvog iskustva u vođenju bilo čega veći od vlastitog kućanstva.

Dok će se demokrati vjerojatno protiviti i Ratcliffeu i Gabbardu, makar samo zato što su njih dvojica MAGA republikanci koji žele prekinuti američku financijsku i vojnu potporu Ukrajini, republikanci sada kontroliraju 53 mjesta u Senatu, više nego dovoljno za potvrdu, s prostorom za gubitak nekoliko.

Javno, demokrati ne govore mnogo o Ratcliffeu. On je uglavnom poznata osoba u Washingtonu, nakon što je bio DNI nekoliko mjeseci na kraju prve Trumpove administracije. on je bivši član člana Odbora za oružane snage Zastupničkog doma, a također je bio i član tima za obranu Trumpova opoziva.

Ratcliffe je prvotno otpušten kao nekvalificiran za posao DNI-a 2019. povukao iz razmatranja, no Trump ga je godinu dana kasnije preimenovao i napokon ga je odobrio oštro podijeljen Senat. Njegov mandat bio je kratak, au nekoliko mjeseci na poslu nije napravio ništa ni kontroverzno ni inovativno.

Gabbardova nominacija izazvala je mnogo više gnjeva, posebno od demokrata. Zastupnica Abigail Spanberger (D-VA), bivša službenica CIA-e, rekla je da je "zgrožena" Gabbardovom nominacijom i dodala, "Ne samo da je loše pripremljena i nekvalificirana, već širi teorije zavjere i pristaje diktatorima poput Bashar al-Assad i Vladimir Putin.”

Gabbard, dok je bio predstavnik SAD-a, obraćajući se državnoj konvenciji Kalifornijske demokratske stranke u San Franciscu 2019. (Gage Skidmore, Wikimedia Commons, CC BY-SA 2.0)

Zastupnik Jared Moskowitz (D-FL) nazvao je Gabbardovu nominaciju "nevjerojatno nepromišljenom" i dodao da "Stavljanje nekoga s poznatim simpatijama prema stranim protivnicima (na položaj) ne znači stavljanje interesa Amerike na prvo mjesto - to dovodi našu sigurnost u opasnost."

A zastupnik Seth Magaziner (D-RI) rekao je: “Duboke veze Tulsi Gabbard s nekim od najopasnijih protivnika naše nacije, uključujući Bashara al-Assada iz Sirije i Vladimira Putina iz Rusije, čine je nepouzdanom čuvaricom naših nacija. tajne.”

Sve je to, po mom skromnom mišljenju, apsurdno. Demokrati ne vole Gabbard jer ona nikad nije pristajala na stranku antiruska histerija, jer nikada nije podržavala stavljanje SAD-a i NATO-a na rub rata s Rusijom u Ukrajini, te jer je sumnjala u tvrdnju Demokratske stranke da je sirijski predsjednik Bashar al-Assad gasio vlastiti narod, tvrdnju koju su opovrgli zviždači Ujedinjenih naroda.

To je upravo ono što nam treba u zdravoj demokraciji - netko na poziciji autoriteta tko donosi odluke na temelju činjenica, a ne na onome što je politički korisno. Trebamo osobu koja je voljna obuzdati neokonzervativne/neoliberalne obavještajne i vanjskopolitičke establišmente kada potiču predsjednika da udvostruči vojnu akciju na temelju lažnih ili nepotpunih obavještajnih podataka.

Gabbard bi se mogla suočiti s jednim značajnim izazovom kada konačno postane DNI. Taj izazov bit će u odnosima s novim državnim tajnikom Marcom Rubiom, trenutno republikanskim senatorom s Floride. Rubio je dugogodišnji mainstream neokonzervativni jastreb, posebno kada je riječ o Kini, iako se posljednjih osam godina uspješno povinovao Trumpu.

Rubio i Gabbard imaju neke suprotstavljene poglede, ali Gabbard je jednako iskusan birokratski borac kao i Rubio. Pitanje će dakle biti tko može uspješnije dobiti Trumpovo uho.

Zaključak po mom mišljenju je da se čini da je Trump ozbiljan u svojoj želji da promijeni vanjsku i obavještajnu politiku zemlje. Čini se da ozbiljno misli uzdrmati obavještajnu zajednicu. Čini se da ozbiljno namjerava okončati strane sukobe u koje je upleten SAD.

Sve su to dobre stvari za one od nas koji podržavamo promjenu proratnog statusa quo koji je vojno-industrijski kompleks. Sigurno se ne možemo složiti s Donaldom Trumpom u tisuću drugih pitanja. Ali na Tulsi Gabbard, dobro je shvatio.

John Kiriakou bivši je časnik CIA-e za borbu protiv terorizma i bivši viši istražitelj u Odboru za vanjske odnose Senata. John je postao šesti zviždač kojeg je Obamina administracija optužila prema Zakonu o špijunaži - zakonu namijenjenom kažnjavanju špijuna. Odslužio je 23 mjeseca u zatvoru zbog pokušaja da se suprotstavi programu mučenja Bushove administracije.

Izražena stajališta isključivo su stajališta autora i mogu, ali ne moraju odražavati stajališta Vijesti o konzorciju.

37 komentara za “JOHN KIRIAKOU: Gabbard bi mogao pomoći u promjeni američke vanjske politike"

  1. Tom Santry
    Studenog 18, 2024 na 06: 22

    Safari mi i dalje ne dopušta pristup ovoj stranici.

    • Robert E. Williamson ml.
      Studenog 18, 2024 na 11: 56

      Tom Razmišljao sam o prelasku na Safari prije nekoliko mjeseci. Pronašao sam tipa koji, čini se, zna dosta o tim strojevima, uključujući sve njih, uključujući Macove.

      Savjetovao je protiv prelaska na Safari iz mnogo razloga, a jedan je podrška za njih.

      Još uvijek imam problema sa web mjestom konzorcija, ali mogu nastaviti sa svojom e-poštom. A čini se da je aktualan.

      Bojim se da će velik dio pojedinaca, ne govorim o vama ovdje, samo pojedinci općenito biti jako razočarani u nadolazećim mjesecima.

      Bojim se da je ova stvar s cenzurom previše stvarna.

      Vidim da je to od velikog značaja. Ako nacionalna obavještajna služba / nacionalna sigurnosna zajednica ima bilo kakvih problema s Trumpom, njihovi napori cenzure signaliziraju da žele da njegova poruka izađe u javnost. Ne vidim mnogo u prirodi opstruiranja njegovih napora iz establišmenta.

      Smatram ovo vrlo lošom viješću za nas ostale.

      Ostani jak!

  2. Robert E. Williamson ml.
    Studenog 17, 2024 na 10: 53

    Johne, slažem se, "Mogla bi", no nemojmo zaboraviti za koga će raditi. Pogledajte moj komentar ostavljen na članak Raya McGoverna ovdje o Tulsiju.

    Imam ono što mislim da je valjano istaknuti.

    Jako me zanima ishod Trumpovih odabira, kao i sve ostale. Ono što ne uspijevam otkriti je bilo kakvo poštovanje Nacionalne sigurnosti | Američka obavještajna zajednica sama. Tipični Trump IMHO!

    Čini mi se da je posljednji tip koji je namjeravao usmjeriti svoju punu pozornost na reorg u CIA-i, da ne spominjem NSA i druge previše brojne da ih ovdje spomenem, doživio prilično dramatičan kraj. Ne moram spominjati da je on bio glavni POTUS u to vrijeme.

    Tulsi ima šansu da bude afektivna samo ako je podržava većina američke Nacionalne sigurnosti – američke obavještajne zajednice. Ovo će funkcionirati samo ako je podrška koju prima supertajnog tihog tipa. Trump sumnja da se išta događa, otpustit će je, OTS - na licu mjesta, a zatim će vjerojatno pokušati da joj se sudi za izdaju. Ovo je on zapravo, BTW!

    Imam malo povjerenja u nju zbog njezinih godina i dosadašnjeg dosijea. Potrebno joj je malo profesionalnog 'starenja' u DC-u da bi napredovala i sreća da bi preživjela. Valjda ćemo vidjeti.

    Hvala CN

  3. Orobiti
    Studenog 16, 2024 na 16: 06

    Trump nije zaboravio da je obavještajna zajednica bila ključni igrač u prijevari Russiagatea i vjerojatno misli da Gabbard neće biti zaveden takvim zavjereničkim besmislicama. Volio bih vjerovati da će ona biti glas razuma u novoj administraciji, ali stalno će se boriti protiv luđaka i ratnih huškača poput Rubia. Također, kakva su Gabbardova politička sklonosti u ovom trenutku? Teško je sa sigurnošću znati, s obzirom na to koliko je puta promijenila konja.

    • Steve
      Studenog 17, 2024 na 18: 06

      Mislim da je ona još uvijek Bernie Bro u srcu. Ona i Trump vjerojatno se ne bi složili gotovo oko svega u smislu unutarnje politike, ali simpatični su po pitanju vanjske politike.

  4. Studenog 16, 2024 na 15: 03

    Pretpostavljam da sam trebao znati da je Gabbard naravno za genocid. Hvala Hetrou što je ukazao na ovo. Tužno razočarenje. Čini se da "želje" obiluju stvarima koje sam čitao o izabranom predsjedniku, a pretpostavljam da sam i sam imao dodir s tim. Neće biti niti jedna osoba koja nije za genocid koju će imenovati izabrani predsjednik, je li tako? Kako pretpostaviti da je to razumno? S dužnim poštovanjem povlačim/povlačim itd. moj prethodni komentar u vezi: Gospođa Gabbard uz isprike. Prokletstvo.

  5. Eric Foor
    Studenog 16, 2024 na 13: 53

    Podržao sam Tulsi Gabbard kao kandidatkinju na predizborima Demokratske stranke 2020. Od tada sam obraćao pozornost na nju. Kao veteran iz Vijetnamskog doba, odobrio sam njezinu temeljnu poruku da se ratovi nikada ne bi trebali voditi bez jasne provokacije…i da se vrlo često ratovi potiču iz prikrivenih i profitabilnih motiva. Kao veteranka, vjerujem da ima jasno razumijevanje ovih sukoba.

    Ona je ambiciozna. Njezin skok do Trump Traina bio je razumljiv. Sumnjao sam da se nudi kao izbor za potpredsjednicu... i kladio bih se da je Trump razmislio o tome.

    Ona dobro komunicira... ali ona je političarka u dvostranačkom sustavu koji ograničava ono što svaki političar može izraziti, a da i dalje drži vlast. Moja intuicija sugerira da se drži libertarijanskih vrijednosti, ali ih je potisnula kako bi uspjela na vrhu jedne od dvije održive stranke. Nadam se da ona predviđa novi progresivan i održiv odnos između istoka i zapada.

    Njezino izraženo odobravanje izraelskog genocida je, naravno, 100% pogrešno….ali što ona može reći ili učiniti, a da i dalje bude u igri? AIPAC i kršćanski cionisti u potpunosti vladaju.

    Marco Rubio bit će njezin glavni antagonist...kao i svi ostali novi Neokonzervativci. Ali Trump voli žene ("ne može ih prestati ljubiti"), a Tulsi je zgodna žena..."i pametna". Ona tu ima prednost nad “lit'l Marcom”.

    Nadamo se da će Tulsi uspjeti iznijeti svoj slučaj šefu prije nego što je zgrabi... tko zna gdje!

    Naravno,….Možda griješim.

  6. LindaJ
    Studenog 16, 2024 na 12: 35

    hxxps://rumble.com/v5pjq0z-heated-exchange-trumps-ex-deputy-assistant-dr.-sebastian-gorka-and-afshin-r.html

    Pogledajte ovo da vidite Trumpovog glavnog savjetnika i njegova razmišljanja o Gazi. “U Gazi nema genocida.”

  7. Ames Gilbert
    Studenog 16, 2024 na 11: 51

    Satnik je ovlašteni časnik na razini satnije i općenito služi kao zapovjednik satnije i kontrolira 62 do 190 vojnika.
    Malo veća odgovornost nego kućanstvo.

    • Susan Siens
      Studenog 16, 2024 na 16: 56

      I ja sam to primijetio, Ames. Moj otac je bio časnik tijekom Drugog svjetskog rata i imao je veliku odgovornost, nadgledajući mehaničare aviona. Završio je kao kapetan, ali je odbacio rekavši da su svi unaprijeđeni.

  8. LindaJ
    Studenog 16, 2024 na 11: 11

    "Potrebna nam je osoba voljna obuzdati neokonzervativne/neoliberalne obavještajne i vanjskopolitičke establišmente kada potiču predsjednika da udvostruči vojnu akciju na temelju lažnih ili nepotpunih obavještajnih podataka."

    S iznimkom koju je već napravila kako bi podržala izraelski genocid u Gazi? Ona je neprincipijelna i lažna. Pitam se kada je bila njezina posljednja večera s Miriam. Sanjaj dalje. Ne mogu vjerovati kako su Sudčev tim i njima slični nasjeli na Trumpovo lažno antiratno brbljanje.

    • RICHARD DEBACHER
      Studenog 16, 2024 na 15: 58

      Zabrinut sam zbog njezine povezanosti s kultnom, mističnom hinduističkom skupinom, The Science of Identity Foundation i njezinim nasilnim vođom, Chrisom Butlerom. Ovo treba istražiti.

      hxxps://www.newsweek.com/tulsi-gabbard-has-lauded-religious-leader-accused-running-abusive-cult-1985941

    • Steve
      Studenog 16, 2024 na 19: 40

      Možete sumnjati u Trumpa koliko god hoćete (sumnjam u njega u puno stvari), ali ne možete opovrgnuti da su i Izrael i Ukrajina bili u miru tijekom njegova mandata. Stvari su krenule na vidjelo tek nakon što nepredvidivi 'luđak' više nije bio na čelu američke vojske i zamijenio ga je razbacani stari iranofil koji nije uplašio američke protivnike. Trump je dokazao da je teorija o ludaku točna. Ne samo da nije izbio novi rat tijekom njegova predsjedništva, već je postavio temelje za izlazak iz Afganistana (što je Biden, svaka mu čast, uspio, čak i ako je povlačenje bilo neuspješno), otopio odnose sa Sjevernom Korejom i skovao Abrahama Sporazumi na Bliskom istoku.

      Putin je držao svoj prah suhim sve dok Bad Orange Man nije otišao prije nego što je pokrenuo pakao u Ukrajini pod Bidenovim pospanim okom. A iranski opunomoćenici u Gazi i Libanonu bili su gladni za gotovinom zbog Trumpove politike maksimalnog pritiska koja je osakatila iransko gospodarstvo. Nije slučajnost da su postali aktivniji nakon što je Biden preokrenuo maksimalni pritisak i počeo vraćati zamrznutu imovinu Iranu (koja je odmah otpremljena Hamasu i Hezbollahu). Možda se potop Al Aksa ne bi dogodio da je Trump bio na vlasti i da još uvijek guši iransko gospodarstvo. I da nije bilo poplave Al Aqse 10. 7., ne bi bilo rata u Gazi.

      Mir kroz snagu stvarna je stvar. Ako svojim protivnicima pokažete slabost, oni će to iskoristiti. Ako im pokažete snagu, dvaput će razmisliti hoće li postati chippy. Pokazivanje snage može spasiti živote, dok ih pokazivanje slabosti može koštati.

      • Andrija
        Studenog 17, 2024 na 20: 21

        Trump je bio taj koji je poslao oružje (poznato i kao smrtonosna pomoć) u Ukrajinu, čime je rat postao mnogo vjerojatniji. Da je prihvatio zabrinutost Rusije za sigurnost, to bi zaustavilo SMO. Bi li? Imam svoje sumnje.

        A Abrahamov sporazum, zajedno s priznanjem Jeruzalema kao glavnog grada Izraela, bili su ono što je dovelo izravno do potopa Al-Aqse. Činjenica da je sporazum bio o zakopavanju palestinskog problema, znači da bi se 7. listopada (ili nešto slično) dogodio bez obzira na to tko je pobijedio 2020.

        Trumpov prvi mandat nije bio neki radikalni prijelom u politici. Bio je u kontinuitetu s onim što je bilo prije i poslije njega.

      • Blagoslovi zvijeri
        Studenog 18, 2024 na 08: 11

        Izrael nikada nije bio "u miru" u cijeloj svojoj povijesti kao proizvedena predstraža zapadnih/cionističkih interesa.

  9. Joshua Reicks
    Studenog 16, 2024 na 10: 55

    Ne mogu se više složiti. Samo se nadaj da Trump ima želudac za borbu. Slabljenje njezine reputacije samo je početak unutarnje borbe da je spriječe od promjene.

    • Steve
      Studenog 16, 2024 na 19: 44

      Jedna stvar koju Trump voli je da je on šepavi patak. On ne mora razmišljati o tome da bude ponovno izabran 2028. On može učiniti stvari koje političar koji mora brinuti o sljedećim izborima ne može. Naravno, to je dvosjekli mač, jer također znači da nema razloga ublažiti svoje najgore porive.

  10. hetro
    Studenog 16, 2024 na 07: 22

    A onda imamo njezine poglede na Palestinu i Izrael.

    Od MEE u rujnu:

    “Nedavno, Gabbard je osudio tekući pro-palestinski prosvjedni pokret koji se odvija diljem zemlje. Demonstracije su se održavale u znak prosvjeda protiv američke potpore izraelskom ratu protiv Gaze, za koji su stručnjaci za ljudska prava i pravni stručnjaci, kao i nekoliko zemalja, rekli da je genocid koji provodi Izrael.

    “Gabbard je, međutim, optužio stotine tisuća propalestinskih prosvjednika da su marionete “radikalne islamističke organizacije”, očito misleći na Hamas.

    “Proizraelski stavovi Gabbarda ne razlikuju se od stavova mnogih demokrata. Bivša predsjednica Zastupničkog doma Nancy Pelosi također je optužila propalestinske prosvjednike da ih financiraju strane skupine.

    “Ali u mnogim slučajevima, Gabbard se odvojila od demokrata i prihvatila punu potporu Izraela Republikanskoj stranci.

    “Godine 2015. govorila je na konferenciji Christians United for Israel (CUFI), velikoj desničarskoj i kršćanskoj proizraelskoj organizaciji sa sjedištem u SAD-u, gdje je pohvalila odnos SAD-a i Izraela.

    “Unatoč svim svojim stavovima protiv rata i intervencije SAD-a, Gabbard je podržavala izraelski rat protiv Gaze, u kojem je ubijeno više od 40,000 Palestinaca, od kojih su većina žene i djeca. 

    “Iako je podržala ukidanje američke vojne potpore stranim vladama za potpirivanje sukoba i ratova, ona ne upućuje taj poziv Izraelu i također se usprotivila prekidu vatre u Gazi.”

    hxxps://www.middleeasteye.net/news/tulsi-gabbard-trump-what-her-views-middle-east

    • Steve
      Studenog 16, 2024 na 19: 52

      Čak i da je Tulsi pro-Palestina i anti-Izrael (ili barem anti-Bibi), to ne bi bilo važno. Trump je 100% u Izraelu i Bibinom taboru, kao i njegovi najvjerniji pristaše (evangelički kršćani). Hamas, Hezbollah, Iran i nesretni civili Gaze neće dobiti pomoć od Trumpove administracije. To je jednostavno tako.

      Ali postojanje Tulsija može pomoći da se pokolj u ostatku svijeta svede na minimum. I to je bitno. Gaza trenutno nije jedini krvavi sukob u svijetu. Nije ni najkrvaviji. To je samo jedno od mnogih krvoprolića koja su u tijeku.

      • Consortiumnews.com
        Studenog 16, 2024 na 20: 04

        Zasigurno je najkrvaviji za neborce.

        • Steve
          Studenog 17, 2024 na 07: 04

          Sigurni ste u to?

          hxxps://www.yahoo.com/news/death-toll-sudan-war-severely-124141486.html

          • Consortiumnews.com
            Studenog 17, 2024 na 15: 25

            Da. Broj mrtvih od 43,000 180,000 u Gazi velik je broj jer je ministarstvo zdravstva davno izgubilo mogućnost praćenja. Britanski medicinski časopis The Lancet procijenio je da je u Gazi XNUMX mrtvih. I to prije nekoliko mjeseci. Sudanski rat traje šest mjeseci duže pa je u Gazi u kraćem razdoblju proliveno više krvi civila.

  11. Studenog 16, 2024 na 04: 48

    Sve lijepo i u redu, osim drugog trenutka kada ne zadovolji svog šefa, ona je vani. Već se pokazao nepopustljivim. Ona bi mogla biti upravo ono što nam treba. Razlog više da ona neće izdržati. Na našu žalost. Sve je to jako nesretno za nas, našu zemlju i svijet.

  12. Willie
    Studenog 15, 2024 na 18: 09

    Tulsi Gabard neće izdržati do kraja 2025

  13. Bill Mack
    Studenog 15, 2024 na 17: 20

    Ovaj pokušaj mogao bi biti jedina blago pozitivna akcija koja je proizašla iz ovog fijaska.

  14. mary-lou
    Studenog 15, 2024 na 16: 16

    jedan od WEF-ovih mladih globalnih vođa (neokonzervativci će se dobro nasmijati) – hxxps://thedailybeagle.substack.com/p/a-rebuttal-to-media-praises-on-trump

  15. Helga I. Fellay
    Studenog 15, 2024 na 16: 13

    Slažem se sa Steve Hillom gore. Također, najneuki dio Kiriakouovih izjava je ““duboke veze Tulsi Gabbard s nekim od najopasnijih protivnika naše nacije, uključujući Bashara al-Assada iz Sirije i Vladimira Putina iz Rusije, čine je nepouzdanim čuvarom najčuvanijih tajni naše nacije. .” Kakve "duboke veze". Ona je vojnik koji ima hrabrosti komunicirati s protivnicima, što ne znači da ima “duboke veze”. A ni Assad ni Putin nisu “najopasniji protivnici”. Neokonski SAD njihov je najopasniji protivnik.

    • Consortiumnews.com
      Studenog 15, 2024 na 20: 13

      Kiriakouova “neuka” izjava? Bilo bi dobro da pažljivo pročitate prije nego što komentirate ovdje. Nekoga citira. Navodnici su oni mali naopako okrenuti zarezi.

      A zastupnik Seth Magaziner (D-RI) rekao je: “Duboke veze Tulsi Gabbard s nekim od najopasnijih protivnika naše nacije, uključujući Bashara al-Assada iz Sirije i Vladimira Putina iz Rusije, čine je nepouzdanom čuvaricom naših nacija. tajne.”

      • Susan Siens
        Studenog 16, 2024 na 16: 59

        Hvala vam što ste ispravili komentatorovo nerazumijevanje čitanja. Osim što ima zakržljao vokabular (upravo sam gledala kako Bari Weiss naziva Gabbarda "Assadovom droljkom" kad nije imala pojma što pljačkaš znači), lošu gramatiku, loš pravopis, što se god dogodilo s podučavanjem čitanja s razumijevanjem u školi?

    • Gordon Hastie
      Studenog 16, 2024 na 06: 34

      JK to ne kaže. Demokrati, koji su ovih dana bijesni neokonzervativci, rekli su to.

  16. Steve Hill
    Studenog 15, 2024 na 16: 01

    Sve optužbe protiv Gabbarda lažne su kao što su bila izvješća o Bidenovim kognitivnim sposobnostima ranije ove godine. Ona bi, po mom mišljenju, bila sjajna na toj poziciji. To je upravo ZAŠTO je neokonzervativci ne žele tamo. Nadam se da će uspjeti!

  17. George smajlić
    Studenog 15, 2024 na 15: 23

    Naravno, dobro sam svjestan mržnje i otrova koji demokrati mogu izbaciti na osobu koja se s njima ne slaže. Ovo sam vidio nakon 2000.

    Nakon 2000. većina nacije vidjela je kako se Gore demokrati žale na Cheneyev režim i njegovu politiku mržnje. Tema 'Mržnja Cheneya' tog vremena bila je usredotočena na to koliko su Repubikanci bili gadni i kakvi su loši ljudi bili. Osim toga, kao Naderov volonter, također sam vidio stranu demokrata gdje su nagomilali više mržnje, bili zločestiji i više jednostavno odvratni i odvratni prema Naderovim pristašama nego bilo koji član obitelji Cheney čak i svojim loši dani. Za razliku od toga, glavna poruka Dem protiv Cheneya izgledala je pitoma zbog mržnje Dem prema svima koji su podržavali Nadera.

    Ovo je naučilo vrlo dobru lekciju o prirodi demokrata, i onu koja je još uvijek jaka u mom sjećanju i sada pojačana njihovim gadnim ponašanjem prema dami koja je nekada bila demokrat, ali je onda počinila neizreciv zločin zalažući se za "mir".

    Ne vjerujem da ćemo u Tulsiju uskoro čuti da "uvijek moramo vjerovati ženama".

    • Willie
      Studenog 15, 2024 na 18: 06

      s druge strane predsjednik u sjeni Cheney je započeo rat koji je ubio najmanje milijun ljudi i čini se da je doveo do postojanja ISIS-a. da, demokrati su seronje i imaju dosta krvi na rukama, ali sugerirati da igraju u istom parku kao i Dick Cheney jednostavno je glupo.

      • Susan Siens
        Studenog 16, 2024 na 17: 02

        Mislim da su sasvim jasno dali do znanja da igraju na istom terenu kada su cijelom svijetu viknuli kako Cheneyjevi podržavaju Harrisa. Racionalni ljudi su rekli: "Što?!?!?!" Vidio sam ovu istu transformaciju u svojoj lokalnoj grupi za mir i pravdu; preuzeli su je demokrati koji sada vole FBI, CIA-u, itd. (Mislim da je grupa sada mrtva jer je izgubila stvarne pristaše mira i pravde.)

      • Steve
        Studenog 16, 2024 na 20: 03

        Mislim da je njegova poanta bila kako potpuno zasluženi vlak 'Hate Cheney' nije imao apsolutno ništa u potpuno nezasluženom vlaku 'Hate Nader' (ili trenutnom vlaku 'Hate Stein'). Jedina stvar koju demokrati mrze više od heretika (republikanaca) su otpadnici sa svoje strane političkog spektra. Nader, Stein, Gabbard i RFK Jr svi stanu pod taj kišobran. Isto je učinio i Bernie 2016. dok nije pokleknuo pred DNC-om nakon predizbora. Nakon što se Bernie predao primatu establišmenta DNC-a, vratili su se prema njemu kao do ljupkog šašavog ujaka s čudnom politikom. Ali spaljivali bi njegove likove da je vodio neovisnu predsjedničku kampanju 2016. i da je Trump pobijedio.

    • Blagoslovi zvijeri
      Studenog 18, 2024 na 08: 24

      Isti tretman dobila je i Cindy Sheehan. Bila je miljenica Demokratske stranke sve dok nije odbila prihvatiti proratnu politiku Obame i Pelosi. Iskoristili su njezine hrabre proteste, a zatim je bacili pod autobus kada je pokazala pravi integritet, rekavši nam sve što trebamo znati o njima...

  18. George smajlić
    Studenog 15, 2024 na 15: 14

    U ovom trenutku, zadovoljio bih se s poštenim sakupljačem i prezentiračem najboljih dostupnih obavještajnih podataka, i prekinuo bih ovu već nekoliko desetljeća staru praksu odlučivanja što je stvarnost, zatim izmišljanja inteligencije kako bih pokušao stvoriti Potemkinovo selo stvarnosti, obično u kako bi poslali milijarde dolara novca poreznih obveznika u nečije džepove.

    Trebamo 'nacionalnog direktora obavještajnih službi' koji neće vidjeti masovne grobnice u Srbiji ili OMU u Iraku samo zato što ljudi koji su na visokim položajima tako žele. To bi bio dobar prvi korak, vraćanje poštenja i odgovornosti u sustav. Bilo je previše korporativno, kao u proizvodnji što god šef želi, već predugo.

    Ali, jasno je zašto bi to prestrašilo i užasnulo Cheneyeve demokrate.

Komentari su zatvoreni.