Katastrofa na glasačkoj kutiji

Američka politička i medijska kultura proizvela je dvije najnesposobnije figure koje se mogu zamisliti da se natječu za ulogu vodećih državu u ponor, piše Jim Kavanagh.

Donald Trump i Kamala Harris tijekom predsjedničke debate 10. rujna na ABC Newsu. (C-Span snimak zaslona)

By Jim Kavanagh

TSjedinjene Američke Države su na rubu Trećeg svjetskog rata u tri različita kazališta. Njegova socijalna ekonomija i infrastruktura su u rasulu. Aktivno je angažiran u genocidnom etničkom čišćenju — ubijajući desetke, ako ne i stotine tisuća, uglavnom djece i žena i pljujući na sve propise humanitarnog i međunarodnog prava — u ime atavističkog doseljeničko-kolonijalnog projekta. 

Više ga se nego ikad prezire i manje ga se ikad boji u svijetu koji izmiče njegovoj kontroli. I u ovoj katastrofalnoj konjunkturi, američka politička i medijska kultura izbacuje dvije najnesposobnije figure koje se mogu zamisliti da se bore za ulogu da nas vode u ponor.

Američki izborni sustav je uvredljivo antidemokratski. Izgrađen oko kontrole donatora, šarenilo neprozirnih sustava glasovanja i tabeliranja uključujući vlasničke elektroničke strojeve crnih kutija koji bi mogli omogućiti neprimjetnu prijevaru, i, povrh svega, Elektorski kolegij.

Donald Trump i Kamala Harris dvije su najsavršenije klaunovske figure koje vode ovaj izborni cirkus, za koji se čini da će sigurno završiti u borbi oko rezultata.

Pravilan odgovor na to trebao bi biti organizirani javni, politički bojkot. 

Vladajuća klasa ne mari puno za to koji klaun iz duopola vodi cirkus; većina ljudi ne glasuje, gube legitimitet iz sustava, ono je čega se najviše boji.

Trump je nedavno rekao:

“Baš kao što sam obećao da sam priznao vječnu prijestolnicu Izraela i otvorio američko veleposlanstvo u Jeruzalemu, Jeruzalem je postao glavni grad. Također sam priznao izraelski suverenitet nad Golanskom visoravni. Znate, Miriam i Sheldon bi dolazili u Bijelu kuću, vjerojatno gotovo više nego bilo tko izvan ljudi koji tamo rade, i uvijek su bili za... 

I čim bih im nešto dao, uvijek za Izrael, čim bih im nešto dao, htjeli bi nešto drugo. Rekao sam, daj mi nekoliko tjedana, hoćeš li? 

Ali dao sam im Golansku visoravan, a oni je nikad nisu ni tražili. Znate, 72 godine su pokušavali osvojiti Golansku visoravan, zar ne? Čak ni Sheldon nije imao hrabrosti. Ali rekao sam: Znaš što? Rekao sam Davidu Friedmanu, daj mi kratku lekciju, pet minuta ili manje. na Golanskoj visoravni. I učinio je. I rekao sam: Hajdemo to učiniti. Obavili smo to za otprilike 15 minuta, zar ne?” 

To je bilo još gore od njegovog notornog odgovora kao kandidata na republikanskoj debati 2015.:

“P: Također ste podržavali niz drugih liberalnih politika, također ste donirali nekoliko demokratskih kandidata, uključujući Hillary Clinton, Nancy Pelosi. Objasnili ste da ste te donacije učinili kako biste dobili poslovne usluge. I nedavno ste rekli, citiram, kad date, oni rade što god vi želite da rade.

ADUT: Bolje vjerujte… Reći ću vam da je naš sustav pokvaren. Dao sam mnogima. Prije toga, prije dva mjeseca, bio sam poslovni čovjek. Dajem svima. Kad zovu, dajem. I znate što? Kad mi nešto treba od njih, dvije godine kasnije, tri godine kasnije, ja ih zovem. Oni su tu za mene. I to je pokvaren sustav.

Q: Dakle, što ste dobili od Hillary Clinton i Nancy Pelosi?

ADUT: Reći ću ti što. S Hillary Clinton, rekao sam, budi na mom vjenčanju i ona je došla na moje vjenčanje. znaš zašto Nije imala izbora! Jer sam dao.”

Trump - navodni kandidat protiv Močvare - govori nam da je, kao predsjednik, imao svoje najveće donatore u Bijeloj kući "gotovo više od bilo koga izvan ljudi koji tamo rade", uvijek za nečim, "uvijek za Izrael", i bio im je željan dati sve što žele, kršeći desetljeća temeljne vanjske politike SAD-a i međunarodnog prava da to učini.

Zapravo, toliko je želio ugoditi da im je dao proturječnost dugogodišnje nacionalne politike i međunarodnog prava "što nikad nisu ni tražili" - priznanje izraelskog suvereniteta nad Golanskom visoravni. To je bilo pitanje nacionalne politike i međunarodnog prava o kojemu je, kaže nam, bio potpuno neupućen i bio je zadovoljan time što ga je radikalno preokrenuo nakon lekcije od "pet minuta ili manje" od jednog uber-cionista.

 Trump, s izraelskim premijerom Benjaminom Netanyahuom iza njega, gledajući preko ramena, potpisuje proglas kojim se priznaje izraelska aneksija Golanske visoravni 1981., ožujak 2019. (Bijela kuća, Shealah Craighead)

Donald Trump nam govori da je predsjednik Sjedinjenih Država, i on kao POTUS, figura koja, zauzvrat za njihov novac, kao sluga prima naredbe od svojih donatora, te koristi aparat vlade Sjedinjenih Država i svoje položaj nadzornika globalnog carstva kako bi tim donatorima doslovno "dao" dijelove drugih zemalja. 

Jer "kada daju, činiš što god oni žele." Kaže nam da je kao političar i predsjednik postao upravo onakvo močvarno stvorenje kakvom su 2015. kritizirali svoje protivnike. Potvrđuje nam Donald Trump 2024., a hvali se kako ga dobro utjelovljuje: “that’s a broken sustav." Bolje vjeruj.

Možete li reći "diktatura buržoazije"?

Usuđujem se bilo kojeg MAGA učenika poreći da bi se odrekao kao izdajničkog močvarnog stvorenja bilo kojeg demokrata za kojeg je čuo da se hvali o tome kako su pustili “Georgea i Alexa” Sorosa (umjesto “Miriam i Sheldona” Adelsona), kao svog/njenog najčešćih gostiju, trče uokolo i vode Bijelu kuću, nalažući promjene koje preokreću dugogodišnju nacionalnu politiku i međunarodno pravo - a zatim pokušavaju zanijekati da je Trump potpuno ista vrsta stvorenja.

Siguran sam da će svaki MAGA učenik reći: “Ali Biden/Kamala/Demokrati rade istu stvar! Samo nisu toliko očiti u vezi s tim.” I u pravu su. I to je poanta, cijela poanta izbora duopola. I to je razlog, glavni razlog, za antipatiju dominantne frakcije vladajuće klase prema Trumpu. 

Demokrati prikrivaju i zamagljuju svoju poniznu odanost vladarima nježnijom, ljubaznijom, "progresivnom" retorikom i ustrajnim tvrdnjama da zagovaraju "srednju klasu" ("radnička klasa" je tako 20. stoljeće). Trump, koji je osvojio Republikansku stranku, stalno naglas govori ono što bi trebao biti tihi dio. 

Njemu je ugodno hvaliti se svojim megadonatorima koji trče po Bijeloj kući jer sebe smatra jednim od njih, rođenim u njihovom klubu, pa što tu ima loše? Demokrati zauzimaju tiše, poniznije držanje kada su pozvani da upravljaju domenom svog gospodara.

 Harris i drugi gospodin Doug Emhoff zastaju nakon sadnje stabla nara u vrtu u rezidenciji potpredsjednika 7. listopada 2024. u znak sjećanja na godišnjicu napada Hamasa u Izraelu. (Bijela kuća, Oliver Contreras)

Ima mnogo ljudi, uključujući dugogodišnje demokrate, koji su s pravom ljuti zbog nesposobnosti, neuspjeha i izdaje Biden-Harrisa i demokrata, da razmišljaju o tome da glasaju za Trumpa, samo kako bi prodrmali stvari. Jedan od mojih čitatelja jezgrovito je opisao razlog Trumpove privlačnosti izvan njegove MAGA baze: “Činjenica ostaje da u Trumpu postoji nešto što duboka država misli da ne može kontrolirati.” Ta privlačnost samo je pojačana s dva pokušaja atentata. 

Ne može se poreći da mu duboka država ne vjeruje, i to s dobrim razlogom: nitko, uključujući Trumpa, ne zna što će sljedeće učiniti ili reći. 

On nema čvrstu političku ideologiju, samo gomilu ideja, od kojih neke nisu loše. Ali on nema intelektualni kapacitet niti političku sposobnost da ih izvrši. I ima hrpu loših ideja. 

Ponekad i jedno i drugo u isto vrijeme — poput zapovijedanja napada na Iran i otkazivanja istog u posljednjem trenutku. Narcizam i zbunjenost maskiraju nesigurnost. Upravo suprotno od onoga kako želi da ga se vidi, Trump je zapravo slab, nesiguran politički akter, podložan guranju - osobito od strane onih koje doživljava kao bogate prijatelje ili žestoke momke, i koji znaju kako se nositi s njegovim narcizmom i potrebom. 

I obično dolaze od stvorenja duboke države (kapitalističkih mogula, vojnih/obavještajnih operativaca i neokonskih ratnih huškača) kojima se okružuje. Oni, i donatori, natjerat će ga da radi što god žele.

OK, možda devet od 10 puta. Kao što je rekao pisac Keaton Weiss, kladiti se na Trumpa je kao igrati ruski rulet s pet metaka u oružju. Ali ideja da će Trump ovog puta biti drugačiji, u bilo kojem programskom smislu - da će prigrliti i boriti se za nečiji tuđi program slobode govora ili Učiniti Ameriku ponovno zdravom u odnosu na njegov deklarirani program da Ameriku i Izrael ponovno učini "moćnima" — pusta je želja, uzaludna kao i pomisao da će netko gurnuti Kamalu ulijevo. 

Robert F. Kennedy, Jr. i Trump na skupu u Glendaleu, Arizona, u kolovozu. (Gage Skidmore, Flickr, CC BY-SA 2.0)

Molim vas, jeste li zaboravili da je on već bio predsjednik četiri godine? Je li se nešto bitno promijenilo? Mislite li da on nije isti tip koji je procesuirao Juliana Assangea i ubio iranskog generala Qasema Soleimanija?

Trump je neuk, arogantan, narcisoidan izdanak vladajuće klase, koji se hvali da je sve to na načine koji često posramljuju i mogu potkopati podršku kapitalističkoj diktaturi i američkom carstvu. 

Kaže nam da će “Učiniti Izrael ponovno velikim” ('jer i on misli da je to posao američkog predsjednika), raznijeti Iran u paramparčad, zastrašiti Rusiju i Kinu da se pokore, natjerati američke žene da prestanu razmišljati o pravima na pobačaj, i, da, "zatvorite internet". 

On misli da bi trebao biti predsjednik jer je on to što jest, i izvući će se razgovorom ako previše pokaže svoju aroganciju.

Naravno, demokrati, sada predvođeni Harrisom, nadmeni su, licemjerni branitelji vladajuće klase, američkog imperijalizma i cionizma, koji usvajaju sve retoričke strategije koje bi mogle prevariti nezadovoljne birače da pomisle da su nešto drugo. Ali mnogi ljudi su zasićeni njihovom igrom i ne vjeruju ničemu što govore.

Kamala je bila miljenica demokratske donatorske elite otkad je pomazana na a Sastanak u Hamptonsu 2017 “s najvećim podupirateljima Hillary Clinton,” gdje je, “za koju se već kaže da je najveća donatorica Demokrata,” ona “proširila svoj utjecaj i ambicije” i o njoj se “govorilo kao o kandidatkinji za predsjednika 2020.” 

Harris i Clinton s Rachel Ruto, iza kamere, suprugom kenijskog predsjednika Williama Samoeija Rutoa, na prijemu u Bijeloj kući u svibnju. (Bijela kuća, Lawrence Jackson)

Nažalost, nije dobila nijedan glas od stvarnih ljudi i, nakon njezinog žestokog napada na Joea Bidena — Ne brinite, ”Bila je to rasprava!” — ispao iz utrke prije parlamentarnog okupljanja u Iowi. Ne brinite, donatorska kabala ju je uvrstila na kartu 2020. i dobila je kao predsjedničku kandidatkinju ove godine — glasovi nisu potrebni.

Kamala nam ništa ne govori o tome što će učiniti jer nema pojma što će učiniti. Njezina ispraznost i oportunizam vidljivi su s njezinim odgovorima na salatu od riječi na specifična pitanja zbog kojih čak i Oprah razrogače oči i njezinim bizarnim pokušajima da se pretvara da je pridošlica koja nije bila dio Bidenove administracije posljednja tri i po dana - pola godine. 

Kamala misli da bi trebala biti predsjednica jer ona nije Trump i dokazala je da je popustljiva miljenica donatora. Mogla bi se ugurati u predsjedničku dužnost tako što bi pričala što je manje moguće i dopuštala željama da projiciraju ono što traže na nju. 

Savjet za oba kandidata: “Bolje držati jezik za zubima i ispasti glup nego otvoriti ga i otkloniti svaku sumnju.”

Kuće, lijesovi i ljudi lebde oko Sjeverne Karoline i Tennesseeja, Izrael nastavlja ubijati i sakatiti stotine ljudi tjedno u Gazi i bombardira i napada Libanon, Iran je upravo poslao salvu stotina balističkih projektila na Izrael, SAD je poslao 40,000 vojnika u neobjavljeni rat, a mi čekamo da vidimo kako će se katastrofa odvijati odavde. 

Obojica ovih neukih, imperijalističkih i bijesnih cionističkih kandidata pokušavaju držati sve veći broj Amerikanaca, koji su s pravom ljuti jer ne dobivaju ništa od američkog kapitalizma i imperijalizma, sigurno zatvorene u duopolnom oboru, gdje mogu biti razneseni u paramparčad u Drugog svjetskog rata ili ugašeni jer su njihovu infrastrukturu i društvenu ekonomiju iscrpili vampiri željni profita. 

Blackstone sada kupuje parkove mobilnih kućica kako bi isisao više novca iz ljudi koji se bore za život u posljednjem bastionu pristupačnog stanovanja. Ali ne brinite, Izrael i Ukrajina su dobili po 8 milijardi dolara.

Usred svog ovog posljedičnog kaosa, nemamo pojma tko zapravo vodi državu. Činjenica da je predsjednik figura vladajuće klase i aparata duboke države nikada nije bila očiglednija, niti bezbrižnije prihvaćena. Woodrow Wilson i Ronald Reagan morali su skrivati ​​svoju slabost. Sada cijeli svijet zna da se Joe odjavio, i to je veliko zijevanje. Predsjednik je nula. 

Ipak, bilo je nekih predsjednika koji su bili pametni. Ili barem kompetentan. Ili barem artikulirati. Ili barem uvjerljivo. Roosevelt, Kennedy, Obama, čak i rani Reagan u određenoj mjeri. Ovo dvoje nisu ništa od toga. U kontekstu u kojem inteligentna državnička mudrost nikad nije bila potrebnija, bit će gore od nule.

Jedan od ove dvojice će postati predsjednik Sjedinjenih Država. Misliti da je bilo koji od njih protivnik establišmenta, protiv rata, kandidat za slobodu govora koji će spasiti demokraciju, ili isušiti močvaru, ili spriječiti katastrofe s kojima se suočavamo, znači imati ili Trumpov sindrom poremećenosti ili njegovu zrcalnu sliku, Kult ličnosti MAGA. 

Vjerujte što su vam predsjednici Sjedinjenih Država rekli o sebi i ovoj zemlji. Ni s jednim od njih, kako je rekao Biden: “Ništa se suštinski ne bi promijenilo.” Ova će zemlja i dalje biti, kako reče onaj drugi, “oligarhija s neograničenim političkim podmićivanjem”. I, kao što je drugi muškarac rekao, nedavno i jezgrovito, obojica će učiniti "što god njihovi donatori žele da učine." 

Sjebani smo. Čini se da je propast Amerike nepovratna. Tko god bude predsjednik, to će biti katastrofa - i za nas i za svijet.

Jim Kavanagh je predavao književne i kulturološke studije na sveučilištima Princeton, Carnegie Mellon i Wesleyan te piše političke analize za nezavisne medije. Čest je gost na TKritični sat i Politički neskladi na Radio Sputnjiku i PressTV-u. Njegov rad se može naći na njegovom Podstak i njegov YouTube i tutnjava kanala. Bio je suosnivač NYC Free Assangea.

A verzija ovog članka izvorno se pojavio na Polemičar, autorova Substack stranica.

Stavovi izraženi u ovom članku mogu, ali i ne moraju odražavati stavove Vijesti o konzorciju.

Molimo Vas provjerite pažljivo tablicu sa mjerama prije kupnje proizvoda, a ukoliko ne znate kako odabrati veličinu proizvoda kontaktirajte našu Službu za kupce. Donacije Danas do CN-ovi Jesen Fond Pogon 

 

64 komentara za “Katastrofa na glasačkoj kutiji"

  1. Chris Cosmos
    Listopada 17, 2024 na 21: 20

    Mislim da ste dobro pogodili ove izbore, na neki način. Ja to gledam vrlo drugačije. Ne vjerujem da je demokracija moguća u društvu u kojem vladaju hipermaterijalizam, konzumerizam, hedonizam, narcizam i tako dalje. Mi smo društvo u propadanju i političari nisu krivi što smo u propadanju ili, kako ja radije kažem, u tranziciji. U svakom slučaju, moj izbor je glasati za Trumpa jer on predstavlja šansu za promjenu i obraćanje mojim osobnim najvećim neprijateljima, tj. CIA/obavještajnoj zajednici i FBI-u (koji je imao dugu povijest pokušaja uništenja ljevice i koji je uglavnom uspjelo). Trump je otvoren za istraživanje ubojstava iz 60-ih koja su otvorila vrata stalnoj Dubokoj državi da vlada zajedno s tadašnjom oligarhijom u nastajanju – sada smo potpuna oligarhija, a ne demokracija za koju ne vidim da se puno mijenja. Harris je očito kandidat Deep State/War Party. Put Demokratske stranke vodi prema totalitarnom sustavu – to je razlog zašto je svi republikanci iz establišmenta favoriziraju. Trump zabrinjava trenutnu duboku državu jer je nepredvidiv na mnoge načine i udružio se s RFK Jr., Tulsi Gabbard i Elonom Muskom. Vladat će nam oligarsi, bez ikakvih problema – mogli bi biti bolji od onih duboko zlih tipova koji okružuju Harrisa i demokrate. Ako Trump pobijedi, mi smo na putu prema neofeudalizmu koji je bolji od totalitarnog sustava koji kuha s demokratima koji žele zabraniti "dezinformacije" što znači kraj Prvog amandmana.

    Mislim da pogrešno okarakterizirate Trumpa kao gadnu figuru – on je jednostavno što god bio, dok je Harris savršen model lažljivosti. Slažem se s tobom da oboje zajedno nije dobar izbor – ali pad morala i građanstva u javnosti ima posljedice i sada je prekasno da se učini mnogo osim da se gleda kako se stvari raspadaju kako bi novi izdanci niknuli – trebamo li to živjeti dugo.

  2. Susan
    Listopada 17, 2024 na 11: 57

    Ako nikada niste slušali 'Ship of Fools' od World Party-a, pokušajte: hxxps://www.youtube.com/watch?v=ZHh0V7UjVXI Vrijedi poslušati…

  3. Sandy Steele
    Listopada 16, 2024 na 18: 01

    “One is the loneliest number” - pjesma Harryja Nilssona

    Dvostranačka demokracija samo je jedna bolja od jednostranačke demokracije.
    Jedan je mali i usamljeni broj.

  4. LavSunce
    Listopada 16, 2024 na 17: 47

    “Svjetska stranka” kaže, *”Sada je trenutak, molim vas shvatite, put je širom otvoren do srca svakog muškarca [&, žene]. Nekoliko jednostavnih riječi; tako da bi mazga mogla razumjeti,” Na primjer: Poruka za: Biden-Harris-Walz, DNC, et al., Od: LeoSun,

    ………..“Slušaj Linda,” gotovo je!!! Dajte ljudima ono što žele, tj. Biden-Harris-Walz, et al., u retrovizoru. TY. "Buh-bye."

    Skrenuo sam... AKO, muškarci i žene, gledajte, “GAZA,” @ hxxps://m.youtube.com/watch?v=kPE6vbKix6 “Istraga ratnih zločina u Gazi;” I, dođi, studeni, daj glasove za Harris-Walza; IMO, mogu se pridružiti The Biden Collective; &, "Samo učini", ovo, *"Uzmi jedino stablo koje je ostalo i naguraj ga u onu rupu u svojoj kulturi!!!"

    IMO, nenamjerno, “Mi, ljudi,” Podijeljenih američkih država iz SAD-a, krivi smo, po udruživanju, za počinjene ratne zločine, od Zapadne obale Jordana do Sredozemnog mora. Iz Pojasa Gaze u Jemen, Siriju, Somaliju, Libanon, Iran, itd. Vanjska politika SAD-a i njegovih saveznika, *'Prvo ubij. Razmislite kasnije,' *“Mećava, mećava svijeta je prešla prag i preokrenula poredak duše.”

    Stoga, Židovski glas za mir, Code Pink, et al. Ljudi za mir, doslovno, generacije ljudi, univerzalno, na ulicama, zahtijevaju od USG-a i njegovih saveznika, 3-D $strategiju, obmanu, uništenje, smrt, PRESTANAK!!! “Ne u naše ime!” “Nikad, više!” „NE znači NE!

    I, ČUJE SE ŠIROM SVIJETA: "Ovo nije humanitarna kriza... Ovo je genocid." Dr. Tanya Haj-Hassan (10.13.24.)

    Zaključno, Biden-Harris-Walz, *“w/the krv curi niz [njihove] čeljusti poput vuka s krvavim čeljustima; IPAK imaju hrabrosti uperiti,”[njihov prljavi, prljavi, krvavi] prst u druge zemlje,” @ njihovu “Opoziciju,” Trump-Vance; &, Dr. Jill Stein & Rudolph “Butch” Ware.

    Biden-Harris-Walz, krivi! Okrivi! Svi krivite za ekstremni pad nehumanosti svoje vlade SAD-a i njenih saveznika. Jasno, Harris-Walz NIJE RJEŠENJE; ali, posmrtno zvono.

    Svi znaju, 1) Trump-Vance je "dobio" najbolju priliku da vrati WH! 2) Harris-Walz "nema" ni srce ni dušu! Shodno tome, oni će preskočiti ovaj ples!!! ALI, Stein-Ware je "zlatna" karta. Zamislite da vlada SAD-a "vodi" s državničkom mudrošću i diplomacijom na poštenim i poštenim izborima. "Mi", možda je u redu!?! Međutim, stvarnost je "najebali smo!" Fair & Square” američki je san poništen američkom noćnom morom “The Abyss”, izbori “$election” 2024!!!

    Naprijed i gore, sutra navečer, 10.17.24., listopadska žetva, "Supermjesec", osvijetlit će svemir. "U svemu postoji pukotina", Harris-Walz, "tako ulazi svjetlost." Ciao

    * Album World Party, “Zbogom, Jumbo.”
    * “The Future” & “Anthem” Leonarda Cohena
    * Andrew Mitrovica, “Joe Biden posjeduje ovo,” @ hxxps://www.aljazeera.com/opinions/2023/10/19/joe-biden-owns-this
    * Govor Malcolma X-a, “The Ballot Or The Bullet”

  5. Vonu
    Listopada 16, 2024 na 11: 51

    Amerikanci nemaju koga kriviti osim sebe jer glasačka većina nije mogla položiti test koji kandidati za državljanstvo moraju položiti da bi postali građani Sjedinjenih Država. Neznanje nije blaženstvo, to je uništenje republike koja se približava.

  6. svay
    Listopada 16, 2024 na 11: 32

    Lijepo je vidjeti autora, Jima Kavanagha, kako komunicira s komentatorima! Pisci često čak ne odgovaraju ni na izravna pitanja niti priznaju pogrešne podatke – i to ne samo ovdje u Consortium News.

  7. Vera Gottlieb
    Listopada 16, 2024 na 11: 13

    Je li doista važno tko je predsjednik ili koja stranka vlada???Cijela država ide prema ponoru – malo tko to primjećuje.

  8. michael888
    Listopada 16, 2024 na 10: 30

    Još jedna redukcija 2016. i 2020. Političke stranke uvijek biraju one koje žele njihovi najmoćniji donatori, a oni koji pobijede podržavaju svoje najmoćnije donatore (AIPAC). Američki glasači dobivaju Hobsonov izbor.

    Iznimka je bio Bernie koji je uzeo ogromna sredstva od ljudi koji su reagirali na korupciju u američkoj politici. Prevaren je za demokratsku nominaciju ("bio je neovisni, a ne demokrat"), zatim je izdao svoje pristaše, vatreno podržavajući Hillary i Genocide Joea. Ali slučajno je dobio lijepu Lake House.

    Trump nije premjestio američko veleposlanstvo u Jeruzalem čineći ga glavnim gradom Izraela, to je bio naš cionistički kongres (1995. i ponovno potvrđeno 2017.: en.wikipedia.org/wiki/Jerusalem_Embassy_Act), iako je brzo pripisao zasluge.

    • Sandy Steele
      Listopada 16, 2024 na 18: 31

      Hmmm, kada je točno Bernie izdao svoje pristaše? Prije ili nakon što je podržao Hillary to the Hilt?

      Još od Ralpha Nadera, demokrati vode upornu kampanju kako bi pokušali zadržati ljevičarske glasače (ljevičare koji se ne slažu sa svime što 'centristi' žele) koji se priklanjaju stranci i glasaju za desničare, ratne huškače s Wall St-a poput Hillary, Bidena i Kamala. Kucinich je bio prvi, pa Bernie. Je li Bernie ikada namjeravao pobijediti? Ili je cilj uvijek bio zadržati birače ljevičare zarobljene u desničarskoj stranci i prisiljene glasati za Hillary, Bidena i ostale na dan izbora?

      Najočitije 2024. u načinu na koji su Bernie, Warren i ostali progresivci odbili pokrenuti bilo kakav izazov dok su 'centristi' bili slabi i mlatarali. 2024. je možda postojala stvarna šansa da progresivci pobijede. Cilj koji su najavili 2016. sjedio je ondje spreman da ga zauzmu, a branili su ga samo starac koji je pokušavao prebrojati svoje zrnce i princeza salate od riječi. Da su naprednjaci to stvarno htjeli, bilo je. S obzirom na široku otvorenu priliku da pokušaju osvojiti vlast i stvarno promijeniti stvari, progresivci su sjeli i šutjeli.

      Rekord naprednjaka je da se ne bore da bi pobijedili. Napravili su show, ali to je to. Progresivci rado 'daju izjavu', ali se ne bore za pobjedu. I čini se da se jedva uopće bore. Ako se političari koje podržavate ne bore za pobjedu, onda nikada nemate šanse za pobjedu.

      • Chris Cosmos
        Listopada 17, 2024 na 21: 48

        Pokojni i veliki Alex Cockburn nazvao je progresivce "pwogwessives" i bio je u pravu. Ljevica, uključujući Sandersa i ostale, jednostavno je napustila ljevicu iz bilo kojih razloga (imam svoje spekulacije), ali to nije važno. Poanta je da je ljevica još od osvita TDS-a i cijelog fijaska s Russiagateom upisala ljubav prema ratu, cenzuru i jasne laži. Pokazalo se da su “lijevi” građani čarobne imaginarne zemlje koji nemaju veze sa stvarnošću, logikom, pa čak ni moralom.

  9. Michael McNulty
    Listopada 16, 2024 na 04: 31

    Trump je najgori, ali Harris je najgori.

    • Sally Steele
      Listopada 16, 2024 na 18: 06

      Prije nekoliko desetljeća, libertarijanci su sugerirali da opcija "Nitko od gore navedenih" uvijek treba biti na glasačkom listiću.

      Svi van iz bazena!

  10. Mikael Andresson
    Listopada 16, 2024 na 02: 24

    Dakle – imate dvije stvarno loše alternative koje su zapravo iste. Odgovor – pronađite razliku. Ja kažem da je razlika u Trećem svjetskom ratu. Ja nisam Amerikanac i ako se propast Amerike čini nepovratnom – to nije kraj svijeta. Ako ste Amerikanac i sjebani ste, to je vaša katastrofa. Ovo smeće o tome da je svijet sjeban zato što si ti sjeban je glupost. Bit ćemo dobro. Riješite vlastite probleme - za koje kažete da se ne mogu riješiti. Kreni – počni.

    • Steve
      Listopada 16, 2024 na 06: 17

      Neće biti američke 'propasti'. Američko carstvo? Naravno. To bi moglo nestati i američki utjecaj će sigurno opadati, ali će američka krnja država preživjeti i još uvijek će biti prilično moćna u odnosu na druge zemlje. Kao što su Rusi, Britanci i Francuzi preživjeli raspad svojih imperija u 20. stoljeću, a Španjolci, Portugalci i Nizozemci preživjeli su raspad svojih imperija u ranijim stoljećima. Pretpostavljam da će Kinezi također doživjeti ozbiljan pad utjecaja kako 21. stoljeće maršira i njihova demografska tempirana bomba eksplodira. Ali Kina će preživjeti.

      Ono što se uzdiže da popuni vakuum moći svih tih imperija u padu pitanje je za milijun dolara. Priroda se gnuša vakuuma. Nešto ĆE zauzeti njihovo mjesto, a vjerojatno neće biti dobro.

      • Sud
        Listopada 16, 2024 na 10: 27

        Neće biti dobro sve dok se vakuum zamijeni još jednim odvratnim kapitalističkim carstvom. Bilo da se radi o milijunima na ulicama koji prosvjeduju za podijeljenu promjenu, zamjenu kapitalističkih vlada pod kojima sada živimo dvostrukim kapitalističkim vladama pod zastavom reformizma ili vakuum moći koji popunjava neka druga država, status quo nastavit će se sve dok svjetski pozivaju jer se iskorjenjivanje kapitalizma ignorira. Sve dok se kapitalističkom sustavu dopušta da nastavi svoje ekstremno izrabljivanje i imperijalističko osvajanje velike većine čovječanstva, on će se nastaviti širiti poput raka dok nas sve ne proguta, čak i počinitelje. Osim ako se globalna radnička klasa ne suoči sa slonom u prostoriji i ne počne shvaćati svoju moć da iskorijeni kapitalizam i stvori socijalizam ljudskih potreba umjesto profita, nastavit će živjeti s izborom polovičnih mjera i istina ili fašističke demagogije koju nude vladajući klasno vlasništvo svojih vlada.

        • Steve
          Listopada 16, 2024 na 15: 29

          Što ako ga umjesto toga zamijeni gnusni kolektivistički sustav?

          Mogli bismo se veseliti još jednom Holdomor-u ili Great Leap Forward ili Killing Fields jer središnje planiranje još jednom ne uspije.

          Uvijek mi je zabavno kad ljudi puu-pu kapitalizam dok objavljuju postove s telefona koje su stvorili kapitalisti, koje pokreće kapitalistička električna mreža na fosilna goriva, dok piju skupu latte koju su kupili u kapitalističkom kafiću sa svojim kapitalističkim plaćama prije nego što su se otkotrljali u svojoj glazuri nove automobile u svoje lijepe klimatizirane kapitalističke domove. Kapitalizam ima hrpu mana, ali je još uvijek najbolji sustav. Zato kapitalističke zemlje imaju problema s prevelikim brojem ljudi koji pokušavaju doseliti u njih, dok su kolektivističke zemlje oduvijek imale problema s 'odljevom mozgova' i nedostatkom radne snage te su morale graditi zidove kako bi ljude zadržale unutra, a ne vani. Trebali biste pokušati razgovarati s nekim od kubanskih ili venezuelanskih ili kineskih ili sovjetskih emigranata koji su zapravo iskusili život pod kolektivizmom. Isto vrijedi i za one koji su odrasli u autokracijama u Africi, na Bliskom istoku i u Južnoj Americi prije nego što su emigrirali u prljavu 'kapitalističku' zemlju. Postoji razlog zašto je kapitalizam magnet za emigrante, dok drugi sustavi ispuštaju stanovništvo dok njihovi ljudi bježe.

          • Sally Steele
            Listopada 16, 2024 na 18: 53

            Svaki kolektivistički sustav bio bi poboljšanje.

            Rado bih uzeo vladu "naroda, od naroda i za narod". Čini mi se da samo masovni propagandni stroj pod kontrolom oligarha može natjerati ljude da povjeruju da oligarhijska vladavina nekako nije užasna katastrofa s povećanjem broja smrtnih slučajeva i opadanjem životnog standarda.

            OMG, možda bismo zapravo imali mirno društvo s dobrim obrazovanjem i svakom osobom koja će imati zdravstvenu skrb koju danas primaju samo bogate elite.

          • Gene Poole
            Listopada 17, 2024 na 03: 48

            Zvao je Scoop Jackson. Želi natrag svoje antisocijalističke riječi. Usput, ovo pišem na mobitelu napravljenom u komunističkoj zemlji.

          • Gene Poole
            Listopada 17, 2024 na 03: 51

            I još nešto: ti si protiv kolektivizma, ali jesi li sam plaćao cestu kojom voziš svoj lijepi kapitalistički auto do svoje lijepe kapitalističke kuće? Ili ga je izgradio kolektiv?

          • Gene Poole
            Listopada 17, 2024 na 04: 48

            Da, i još nešto: da su kapitalističke zemlje ostavile ostatak svijeta na miru umjesto da podupiru korumpirane autoritarne režime kako bi izvukle resurse potrebne da zadrže prihode, da su dopustile ljudima da žive udobno zahvaljujući svojim zemljama' resursa (kao nekada ljudi iz SAD-a), možda ne bi toliko ljudi odlazilo. Ali pretpostavljam da tamo samo pritišćete imigracijski gumb... Ne biste kojim slučajem pokušavali pomoći određenom predsjedničkom kandidatu?

          • Gene Poole
            Listopada 17, 2024 na 07: 15

            A što se tiče ljudi koji napuštaju Venezuelu, Kubu i druge zemlje u kojima su uspostavljene socijalističke vlade, možda bi ostali kod kuće da SAD nije sustavno sabotirao te vlade koristeći sva sredstva od propagande do ubojstava, uključujući organiziranje i financiranje pučeva do postaviti ubilačke vojne režime. Ako je socijalizam tako loš, zašto ih jednostavno ne pustiti da sami propadnu?
            Ako vam je potrebna edukacija u ovom području, mogli biste započeti čitanjem knjige Ubijanje nade Williama Bluma, koju možete pronaći na internetskoj arhivi – ili je kupite na Amazonu budući da ste veliki poklonik kapitalizma.

          • Sud
            Listopada 17, 2024 na 21: 06

            Kolektivizam o kojem govorite je birokratski kolektivizam koji je stvorio Staljin da sabotira boljševičku revoluciju. Ta birokratska noćna mora je ono što se od tada izvozi u svaku drugu pseudo-komunističku/socijalističku zemlju. Venezuela i Kuba su dva primjera gdje su ljudi iskorištavani od strane svojih birokratskih vlada i također od strane američkih vlada koje se beskrajno miješaju. Ovo uplitanje seže sve do Monroeove doktrine. Međutim, u modernom dobu, te se zemlje, prema Bidenu i svakom drugom predsjedniku nakon Eisenhowera, smatraju našim dvorištem i bit će podvrgavane i sankcionirane po želji, kao što je Kuba bila 65 godina. Kapitalistička vladajuća klasa u SAD-u ne može podnijeti ni najmanji dašak zemalja Srednje i Južne Amerike koje guraju čak i slijepi socijalizam koji nude njihove birokratske kolektivističke vlade, jer njihov najveći strah je uspavani tigar radničke klase kod kuće. iu inozemstvu udružujući se oko svojih zajedničkih interesa i obrazujući se prema njihovoj moći.
            Socijalizam na koji ja pozivam je jedan od, za i radničke klase, ne samo u ovoj zemlji, već iu cijelom svijetu. Radnička klasa je ta koja stvara svo bogatstvo i koja u svojim rukama drži ogromnu moć da iskorijeni sustav koji ih iskorištava i porobljava i to je ta moć za koju svi moramo biti obrazovani kako bismo stvorili društvo temeljeno na ljudskim potrebama, a ne na profitu .
            Ljudi o kojima govorite koji su odrasli u autokracijama su autokracije koje je stvorio SAD u svrhu krađe gdje američka vlada puni džepove svoje bezvezne marionete, izlažući mase bijedi dok polaže bogatstvo pred svoje gospodare vladajuće klase.
            Ljudi bježe od nestabilnosti i bijede, a to je najveći izvozni proizvod američke vlade jer se koristi nasiljem i zastrašivanjem kako bi stabilizirala svoju klimavu fasadu dominacije.

    • CAROLYN ZAREMBA
      Listopada 16, 2024 na 13: 48

      krivo Ako dođe do nuklearnog rata, Europa će biti prva uništena. Ako niste u Europi, ipak nećete pobjeći.

  11. Gene Poole
    Listopada 16, 2024 na 02: 01

    Ne znam kako ljudi mogu reći da nema izbora nego glasati za Trumpa, a u isto vrijeme priznati da Harris, poput Bidena, ne može ili neće učiniti ništa da zaustavi genocid. Ipak, oni to rade. Slažem se da je ono što je potrebno masovni pokret protiv glasanja. Moć nemoćnih.

    • Sally Steele
      Listopada 16, 2024 na 19: 13

      Shvaćate da to ne bi imalo nikakav učinak.

      U Americi ne postoji mehanizam za bilo kakav minimalni iznos sudjelovanja birača. Dakle, da su jedini ljudi koji su glasali na ovim izborima bili Trumpova obitelj i Harrisova obitelj, Sustav bi ipak prebrojao glasove i proglasio pobjednika. A kako je i strankama i kandidatima stalo samo do vlasti i njezinog grabljenja, ni jedni ni drugi ne bi imali ništa protiv preuzimanja vlasti snagom od ukupno 42 glasa. "Moj je!" vrištali bi.

      Ako se ljudi osjećaju nemoćnima, to je zato što ljudi sjede i ne rade ništa do dana izbora. Ne ljutite se, Organizirajte se! Počnite danas. Svi kažu da im se izbori ne sviđaju, ali onda se nitko nikad ne počne organizirati za sljedeće izbore. Počnite danas.

      Ne počinje s kandidatom. Počinje organiziranjem i izgradnjom pokreta. Tada pokret bira vlastitog kandidata Ne sjedite i čekate da se pojavi čarobni kandidat na bijelom konju kojeg možete podržati. Morate se organizirati. Morate izgraditi pokret. Tada pokret bira svog kandidata, obično nekog od svojih ljudi. Onda se organizirate više da dobijete izbore i tako izaberete nekog svog. U Americi svi sjede i čekaju da magija dođe i promijeni stvari umjesto njih.

      I pogodite što, ako želite da kampanja "ne glasaj" ima veliki učinak, tada biste također morali imati već organiziran pokret. Slogan ne radi ništa, treba organizirati pokret. Bez pokreta, Trump ili Harris će proglasiti pobjedu sa samo 42 glasa.

  12. Listopada 16, 2024 na 00: 03

    Da ponovim nešto što se tiče glasanja za Jill Stein. Razumijem politički stav i potencijalnu korist od glasovanja treće strane. Učinio sam to i ne kritiziram nikoga tko to učini. Bojim se da sam sada mnogo ciničniji u vezi s cijelim izbornim procesom i da sam posebno nepovjerljiv prema vlasničkim elektroničkim glasačkim strojevima i softveru koji njime sada dominira. Mislim da omogućuje glasovima trećih strana da budu dio onoga što ja zovem "fond za izbornu bljuzgavicu" koji se može premještati po želji. Ljevičari su nekada prednjačili u analiziranju i kritiziranju toga, ali to je još jedna linija kritičkog mišljenja koju je većina njih napustila, jer Trump.

    Evo što sam napisao o tome u svom članku iz 2012., “Strike the Vote” hxxps://www.thepolemicist.net/2016/09/strike-vote.html#more

    “[Prag od 5%] doista bi bio razlog za glasanje treće strane – ako je ispunjen samo još jedan uvjet: imati razumnu sigurnost da glas koji ste dali Jill Stein neće otići Donaldu Trumpu [ili Kamali Harris. .

    “Glupo je ignorirati kako ovaj elektronički sustav glasovanja utječe na ono što glasovanje treće strane zapravo može postići. Nema više potrebe za ubacivanjem glasačkih listića kada možete nevidljivo prenijeti elektroničke glasove. Glasovi trećih strana više nisu samo hrabri, iako uzaludni, markeri političkih razlika; oni sada postaju neka vrsta elektroničkog fonda izborne bljuzgavice, koji je dostupan da se neprimjetno premješta - upravo zato što su to glasovi za kandidate koji bi ionako izgubili. Vaša hrabra gesta glavna je hrana za stroj. U tijesnoj utrci u državi swinga, nekoliko tisuća ili više glasova libertarijanskih i zelenih kandidata zajedno može se lako prebaciti na kandidata RepubliCrat-a. Kombinirani udio glasova treće strane ići će od 12% do 9%, ili (što je vjerojatnije) od 5% do 3%, glasova, a Hillary ili Donald (ovisno o tome koja stranka kontrolira hakiranje u određenoj državi) iznijet će pobjedu. Tko će primijetiti?”

    Žao mi je što sam takav nevaljalac. Ali mislim da je ovako loše.

  13. Lester
    Listopada 15, 2024 na 22: 13

    Glasat ću za zelene ako mogu, za libertarijance ako ne mogu. L-ovi su barem antiratni.

  14. WR Vitez
    Listopada 15, 2024 na 20: 05

    Što se tiče vaše izjave, američki izborni sustav je uvredljivo antidemokratski. Izgrađeni oko kontrole donatora, šarenilo neprozirnih sustava glasovanja i tabeliranja uključujući vlasničke elektroničke strojeve crnih kutija koji bi mogli omogućiti neprimjetnu prijevaru i, povrh svega, izborni kolegij”, stvarno se ne biste trebali brinuti o strojevima za glasanje. Zapravo, ja vjerujem glasačkim strojevima i vjerujem našim izborima, Vi možda ne, ali što onda? Sami ste rekli da nije važno tko će pobijediti na izborima jer je predsjednik samo figura i vladajuća klasa će diktirati što će se dogoditi. Dakle, ako imate samo dva izbora i ishod je isti bez obzira koji pobijedi, zašto vas briga za izbore?

    Jedina mogućnost da se dogodi nešto drugačije jest da većina birača glasa za alternativu Harrisu i Trumpu. Ako bi se to dogodilo, onda bi izbori bili važni.

  15. Listopada 15, 2024 na 19: 44

    Apsolutno ste u pravu što se tiče prijeteće katastrofe, ali vaš savjet “Pravilni odgovor na ovo trebao bi biti organizirani javni, politički bojkot”. je apsolutno najgori mogući savjet koji netko može dati. Sve što postižete je smanjenje ukupnog broja glasova bez utjecaja na ishod. To je suludo.

    Najgori strah vladajuće klase nije bojkot izbora, to je mogućnost da netko treći ili nezavisni kandidat porazi njihov duopol. Danas se vladajuća klasa malo boji da će se dogoditi jednostavno zato što se to nikada nije dogodilo. A danas većina ljudi kaže da je nemoguće da se to dogodi jer se nikada nije dogodilo. Dakle, glasat će za najmanje povlaštene iz duopola ili će se suzdržati od glasovanja. U svakom slučaju, bacaju svoj glas i osiguravaju ostanak vladajuće klase na vlasti bez obzira na ishod.

    Ako doista želite podnijeti svoje žalbe vladajućoj klasi, svakako glasajte; ali glasajte za treću stranku ili neovisnog kandidata.

    Istina u reklami: Dosta mi je i crvenih i plavih stranaka i želim da oni to znaju. Dakle, sljedeći mjesec ću glasati za zeleno.

    • Nylene13
      Listopada 15, 2024 na 20: 30

      To se ne može učiniti u Nevadi - kao iu nekoliko drugih država - Vlada nam je oduzela pravo glasa za kandidata Zelene stranke. Glasovat ću samo o pitanjima.

      • CAROLYN ZAREMBA
        Listopada 16, 2024 na 13: 55

        Nikada niste čuli za pisanje kandidata po vašem izboru? Uvijek to radim. Glasam za Socijalističku partiju jednakosti.

    • Dave E
      Listopada 16, 2024 na 00: 07

      Imao sam isto neslaganje s ovim sveukupno izvrsnim, vrlo detaljnim člankom, osim što se to, zapravo, JE dogodilo i prije u našoj zemlji, u ovom dvostranačkom sustavu prvog reda. Zato u povijesnim knjigama ima i drugih stranačkih imena kojih u posljednje vrijeme više nema na glasačkim listićima.

      A točka preokreta nije tako daleko kao što bi se moglo pomisliti. Ljudi kažu: "Tvoja treća strana mora puno rasti!" Zapravo, njihova druga stranka samo se treba malo smanjiti.

      Velika većina dem glasova su strateški glasovi "manjeg zla". Oni su tu zbog privida šanse za pobjedu, ili koeficijenata. Omjeri se kreću eksponencijalno u odnosu na glasovanje.

      Koliko se dem stranka treba smanjiti? Koliko je nisko bio Joe kad su se svi vodeći demokrati okupili da ga se otkače jer su SVI znali da on ne može pobijediti?

      Par bodova ispod Kamalageddona.

      Kad svi znaju da ne možete pobijediti, vaši strateški glasovi više nisu strateški.

      Da je Joeu bilo dopušteno da nastavi do 5. studenog, moglo bi doći do situacije u kojoj bi svi znali da njihov tip ne može pobijediti i, stoga, deseci milijuna strateških glasova
      više nije strateški.

      To je prijelomna točka.

    • Gene Poole
      Listopada 16, 2024 na 04: 03

      Neglasovanje bi bilo sve samo ne pasivan čin. Pokret za neglasanje bi morao biti aktivan, pozitivan i odgovoran – dok je naše sudjelovanje u izborima pod sadašnjim sustavom postalo pasivno, negativno (u smislu da ne glasamo za nešto, nego protiv nečega što se percipira kao gore; u međuvremenu samo bolje postaje sve gore i gore), i neodgovorno (utoliko što glasamo za kandidate za koje znamo da će dopustiti da se učini zlo).
      Zamislite to kao formiranje političke stranke koja bi pozvala ljude, glasno i s uvjerenjem, da ne glasaju.

      • SH
        Listopada 16, 2024 na 20: 51

        Što bi se time postiglo?

  16. bardamu
    Listopada 15, 2024 na 19: 33

    Postoji potencijalno učinkovitiji odgovor od pukog bojkota izbora:

    Velika većina američkih birača sada se registrira kao neovisna. Gallup ima 63% registriranih birača koji daju prednost održivoj trećoj stranci. Ne slažu se svi ti ljudi jedni s drugima kao kandidati, tako da ovo zapravo ne predstavlja birački blok u uobičajenom smislu. Ali to je veliko glasovanje o nepovjerenju za buduće stranke.

    Zašto ne idete i glasate za treću stranku gotovo cijelo vrijeme, gore-dolje na glasačkom listiću? Možete napraviti iznimku kad god R ili D proizvedu nešto vrijedno poštovanja; to neće promijeniti mnogo glasova, ako ih ima. Ovo ne rješava stvar s neprozirnim procesom glasovanja. I ne raspušta izborni kolegij, niti se rješava "super-duper delegata" ili sličnih živica.

    Ono što bi učinilo jest prisiliti lopove da otvorenije kradu.

    Sumnjam da je preostalo još puno vremena za pokušaj ovako nečega, bez bombi ili bez oružja, a s tradicijom izborne politike koja se još uvijek igra. Kako se vladajuća klasa i mediji konsolidiraju i zgušnjavaju, takve radnje postaje lakše jednostavno negirati.

  17. mjenica
    Listopada 15, 2024 na 19: 23

    zašto bi se ” oni ” zabrinjavali zbog slabe izlaznosti;mogu ih proizvesti ako treba-provalija je također sigurna

  18. Paula
    Listopada 15, 2024 na 18: 40

    Ako dovoljno ljudi glasa za Jill Stein i ona dobije 5% glasova, konačno imamo treću stranu koja će imati pravo na isto savezno financiranje kao i drugi kandidati. To se zove dugoročno gledanje, jer nije vjerojatno, tako kažu, da će ona pobijediti, ali bila bi pobjeda imati bolje izbore na glasačkom listiću ako svijet može preživjeti sljedeće četiri godine.

  19. robert e williamson jr
    Listopada 15, 2024 na 18: 36

    Imam samo jedno pitanje za gospodina Kavanagha. Gdje si dovraga bio od kraja prvog mandata Barracka Obame.

    Mislim s obzirom na vaše vjerodajnice i sve to?

    • Listopada 16, 2024 na 00: 13

      Opsežno pišem i pojavljujem se u emisijama od 2012. Pogledajte moju Substack stranicu hxxps://thepolemicist.substack.com/ i moju staru web stranicu www(dot)thepolemicist(dot)net i moj X/Twitter feed @ThePolemicist_
      Također me potražite na Counterpunchu i The Greenville Postu.

      • robert e williamson jr
        Listopada 16, 2024 na 17: 08

        Jimovo vrijeme bilo je tada i sada je od suštinske važnosti, nered koji opisujete možda je bio izbjegnut da su nesretni demokrati imali imalo stvarnog karaktera i da nisu bili poslani poštom u svojim jadnim naporima odabira kandidata.

        Nisu mi pokazali ništa osim žudnje za moći i neznanja o preziru koji je javnost u to vrijeme gajila prema Hillary. To su i dokazali kada su poklekli pred Kraljicom kaosa ($$$$$) i potvrdili njezinu kandidaturu.

        Vi ste odgovorili. Prepoznajem vaše stavove i ispravljam ih. Osim toga, bio sam nepravedan što se nisam osvrnuo na vaš opis dva kandidata. Slučajno se slažem s tobom 100%.

        Zanimljivo ste spomenuli SubStack. Shvatite, ja sebe ne smatram profesionalnim piscem, već jednom osobom koja se s vremena na vrijeme bori da napiše bilo što koherentno. Također se borim s korištenjem svega što je tehnološki dostupno.

        Samo da znate, sebe opisujem kao agnostika, disleksičara koji pati od nesanice, koji noću leži budan pitajući se postoji li Pas (mama) doista.

        Međutim, također podnosim komentare na JFK činjenice Jeffa Morleya na SubStacku. Obećavam ti da ću potražiti tvoje stvari. Napisao sam nekoliko komentara za Jeffovu tiskovnu konferenciju JFK-a 14. listopada 2024.: U CIA-inim tajnim dosjeima JFK-a. Bilo bi mi jako drago i počašćen kad biste otišli tamo i pročitali moje komentare.

        Ovo je rekao da namjeravam ubaciti svoje stvari. Osjećam da bi zemlji bilo bolje kad bi više ljudi poput mene dalo oduška. Moramo koristiti svoju slobodu govora ili je izgubiti.

        Cijenim vaš odgovor i mislim da biste možda više oprostili mojim riječima ako biste bolje razumjeli odakle dolazim.

        Ne tražim isprike, ali s obzirom na trenutno stanje stvari naše vlade, izborni proces, dvije prilično bezvrijedne političke stranke, korumpirane SCOTUS-ove i vođenje ratova po izboru, prilično sam uvježban u ovom trenutku u kasnijim fazama svog života .

        Ipak se pitam, nemate li nikakvog mišljenja o mom komentaru od 15. listopada u 23:23 ovdje ispod.

        S novim poštovanjem Grumpa, 76 i još uvijek uči.

        Hvala CN

  20. Lois Gagnon
    Listopada 15, 2024 na 18: 26

    Kad bi za Jill glasali svi koji se zgražaju nad korumpiranošću ovog sustava, ona bi pobijedila. Ona je na glasačkim listićima u dovoljno država da osvoji elektorski koledž. Strah ih u tome sprječava. U ovom trenutku stvarno nemamo što izgubiti glasanjem za zelene.

    • robert e williamson jr
      Listopada 15, 2024 na 23: 23

      Lois put do pakla popločan je dobrim namjerama.

      Moj komentar iznad @18:36 možda treba objašnjenje za neke ovdje.

      Davno kad sam počeo posjećivati ​​ovu stranicu, rijetko sam primijetio da se netko poziva na treću stranu, osim komentiranja, takav bi trud bio gubitak vremena.

      Kad su demokrati utrli put Kraljici kaosa da se natječe protiv Trumpa, stranka je apsolutno uprskala.

      Umjesto da razmišljaju realno, izgubili su kontrolu nad sobom u istoj funkciji arogancije, pohlepe i podmirivanja loših aktera kao što je to učinila republikanska stranka. Demokratska stranka u svom nastojanju da biračima predstavi potpuno lažnu ujedinjenu frontu oglušila se na one koji su prosvjedovali protiv grubog lažnog procesa odabira kandidata Demokratske stranke.

      Ispravan život ne može se živjeti pogrešno. Ekstremno desno krilo republikanaca, skupina ostarjelih pohlepnih umova podlegla je milijarderu i njegovim nesuvislim buncanjima. Sve je zapravo prilično jednostavno.

      SCOTUS Citizens United VS odluka FEC-a isplatila je dividende super bogatom elitistu o kojem sam pisao od tada. Presuda ubija proces glasanja dominacijom MSM-a. sjetite se oba demokrata, Hillary i republikanci, George W "SHRUB" su podnijeli tužbe kako bi dobili presudu od SCOTUS-a.

      Glasačka javnost u cjelini bila je eliminirana iz utjecaja na izbore jer je presuda rekla da je novac govor, što očito nije!

      “Mi ljudi” najveći segment glasača diljem zemlje ne uspijevaju shvatiti da su super bogati elitisti preuzeli kontrolu nad obje stranke kupujući koga žele predstavljati, a ne nas ulijevajući neograničene količine novca u izborne kampanje. VIDI: MSM reklame, $$$$$$$$$$$$$$$$!!!

      Rezultat je potrebna treća strana na najstrašniji način. Nešto što je bilo posve jasno na kraju Obamine administracije što je dovelo do Trumpovih izbora 2016.

      Kada danas pogledamo oko sebe, vidimo da rezultati SCOTUS-ove presude zure u nas.

      Najbolje da se pobrinete da Trump ponovno ne bude izabran prije nego što isprobate bilo koju kasno planiranu alternativu. Ako to ne učinite, možda više nećete dobiti priliku glasati.

      Drugi i ja pokušali smo vam reći što se događa. Dobro se osvrnite oko sebe, shvaćate li sad sliku! AKO demokrati pobijede, moramo im dati do znanja da neće biti sljedećeg puta i početi raditi za treću stranu. Međutim, presuda SCOTUS-a mora nestati ako treća strana ne može ozbiljno ući u izborni proces.

      Pretpostavljam da će nakon ovih predstojećih izbora trumpisti izazvati dovoljno buke da biste konačno mogli shvatiti ove stvari.

      Winston Churchill je jednom rekao: "Uvijek možete računati na to da će Amerikanci učiniti pravu stvar... . . nakon što probaju sve ostalo!”

      Čini se da je u ovom slučaju bio u pravu!

      Hvala Cn!

      • SH
        Listopada 16, 2024 na 21: 00

        “Glasačka javnost u cjelini je eliminirana iz utjecaja na izbore jer je presuda rekla da je novac govor, što očito nije! ”

        Javnost doista može "utjecati na izbore" - glasovanjem, osim podmićivanjem naših izabranih dužnosnika, što mislite, gdje ide sav taj 1% novca - sva potrošnja oko izbora usmjerena je na utjecaj na birače - da biste bili izabrani trebate novac I glasovi – možete imati sav novac svijeta, ali ako nemate glasova, gubite …

    • SH
      Listopada 16, 2024 na 20: 15

      Hvala ti Lois, potpuno si u pravu!

  21. SH
    Listopada 15, 2024 na 18: 12

    “Pravilni odgovor na ovo trebao bi biti organizirani javni, politički bojkot.
    Vladajuća klasa ne mari puno za to koji klaun iz duopola vodi cirkus; većina ljudi ne glasuje, rušeći legitimitet sustava, ono je čega se najviše boji.”

    Mislim da se uopće ne boji niskog odaziva birača – uostalom, ne postoji pravilo da minimalni postotak biračkog tijela glasa za proglašenje pobjednika – ako je samo 50 ljudi glasalo u državi, recimo, 26 glasova bi osvojilo tu državu, a ukupni pobjednik bi mogao reći "dobio sam mandat od glasača!"

    Šutnja je pristajanje – a šutnja na biralištima je pristajanje na rezultate….

    Ono čega se najviše plaše je treća stranka – pa nam je rečeno da “treće stranke ne mogu pobijediti”, što je besmislica, budući da svaki kandidat na glasačkom listiću može pobijediti ako dovoljno ljudi glasa za njih, a D/R duopol to zna, zbog čega im je jako otežan pristup glasačkom listiću – u New Yorku, npr. toliko su povisili zahtjeve za potpisima da je gotovo nemoguće da ih bilo koja treća strana, bez mega dolara, ispuni (napomena, ni D ni R nemaju iste zahtjeve za potpisima, sve što moraju učiniti je "osvojiti" nominaciju svoje stranke - iskreno, mislim da bi ove zahtjeve trebalo osporiti na sudu) A ako bilo koja treća strana dođe do glasovanja, oni su optužuje da je “spoiler”, što je također smiješno jer bilo koji kandidat koji se natječe želi ga “pokvariti” svakom drugom kandidatu – RS to želi “pokvariti” D-u, npr. i obrnuto.

    Konačni rezultat je da nam se kaže da imamo samo dva izbora – i moramo ili bojkotirati ili odabrati LET – razmislite o tome, moramo izabrati “zlo” – tako da glasamo, uglavnom, ne za ono što želimo, ali protiv onoga što nemamo – a tako završimo s ova 2 izgrednika – je li itko primijetio, da “manje zlo” sa svakim izborima postaje sve veće zlo, sve što trebaju napraviti je samo biti malo manje zli od drugi “izbor”, koji je i sam svaki put sve zao...

    Ima i drugih, boljih izbora na glasačkom listiću – ali ljudi kažu da nisu „održivi“ – ​​treći ispaljeni metak – ali svaka stranka je „održiva“ ako dovoljno ljudi radi, podržava i glasa za nju – ni DP ni GOP ne bi bili "održiv" ako ga nitko nije podržao ili glasao za to ...

    Ono što se tiče strojeva za glasanje "crne kutije" je legitimno - njihov softver je "vlasnički" i "ponovno prebrojavanje" jednostavno provlači glasačke listiće kroz isti proces - odgovor je da se u potpunosti riješite strojeva i vratite se na ručno prebrojavanje papirnati glasački listići – naravno da bi se i taj proces mogao majmunirati, ali uz strogu sigurnost za potreban prijenos s mjesta na mjesto, takvo bi se majmuniranje moralo provoditi na koordiniran način na širokom području da bi se napravila razlika... Kako smo ikada izabrati bilo koga desetljećima, čak stoljećima, bez strojeva. Naravno, ovo oduzima puno vremena – zaboga, možda ćemo morati čekati nekoliko dana, čak i tjedana, prije nego što stignu rezultati! Dobra tuga!

    “Mi ljudi” bismo mogli vratiti ovaj sustav – ako mislimo da se isplati – prva stvar koju moramo učiniti je raskrinkati sve nedoumice koje nam govore o tome...

  22. Bobby Booze
    Listopada 15, 2024 na 17: 58

    Vjerojatno. Provjerite s uredom Državnog sekretarijata ili s bilo kim tko vodi izbore.

    Prije bi zbrojili sve upisane glasove. Onda im je dosadilo brojati sve glasove za “Donalda Ducka” i “Mickeya Mousea” (a vjerojatno i zabrinuti da bi jednog dana mogli 'pobijediti'), pa su ih prestali brojati i sada tjeraju stvarne 'kandidate' da se prijave unaprijed biti 'legitiman' upisati u glasove. Obično nije potrebno puno, ali obrazac za ispunjavanje i možda nešto više.

    Stranke kao što su Zeleni i Libertarijanci obično to rade, a pretpostavljam da bi to učinio i West u stranci "Jedinstvo". Ali imajte na umu da za utrku za Bijelu kuću obično morate upisati i predsjedničko ime i ime potpredsjednice, i točna, pa ih možda želite zabilježiti. Još jedan dobar razlog da provjerite s web-stranicom Državnog sekretarijata kako biste saznali točnost i ne dajte im izliku da kažu da se vaš glas broji manje nego inače u našoj najboljoj demokraciji koju novac može kupiti.

  23. Steve
    Listopada 15, 2024 na 17: 09

    Ne mogu se složiti s oba kandidata i sadašnjim predsjednikom.

    Ipak, nisam siguran da prihvaćam premisu da se potpuno odjavim s glasovanja. Prvo, zato što su državna i lokalna politika još uvijek bitne. Drugo, jer ne mislim da se moćnici zabrinjavaju oko legitimnosti izbora i izlaznosti. I treće, zato što mi se ne sviđa što imam beskrajno malu kontrolu nad saveznom vladom (u usporedbi s njihovom kontrolom nada mnom).

    Ne bih volio ništa više od povratka u 90-e, kada se stvarni ozbiljni protivnik treće strane pojavio i zapravo govorio o politici i ekonomskim učincima navedene politike. Možete li zamisliti bilo kojeg kandidata danas kako hoda kroz vrlo informativnu reklamu o ekonomskoj politici u stilu Rossa Perota? U jednom je trenutku Perot čak vodio utrku prije nego što mu se kampanja raspala. Ipak, uspio je skupiti dovoljno konzervativnih glasova da spriječi Papa Busha da dobije drugi mandat, što je bilo lijepo. Čak je i utrka Ralpha Nadera 2000., iako je imala samo sjenu utjecaja Perotovih utrka, govorila o politici i imala stvarne principe i čvrsta uvjerenja, nasuprot tome da je samo govorio što god osjeća da će mu donijeti nekoliko glasova više.

    Nadao sam se da bi RFK Jr mogao imati sličan utjecaj na ovim izborima, ali je brzo propao i onda dao otkaz. Šteta je što su treće strane tako neučinkovite. Mislim da se veći dio toga sastoji u tome što se mnogi boje žarkosti koja će im se dogoditi ako pomognu u promjeni izbora. To je osobito točno na ljevici, gdje su Nader, Jill Stein i RFK Jr tretirani kao izdajice i heretici jer su demokrate potencijalno koštali izbora. Republikanci ne preziru desno orijentirane kandidate treće stranke koji im oduzimaju glasove na isti način na koji to rade demokrati. Zakon je još jedan razlog zašto su treće strane slabije nego ikad. Velike stranke bore se zubima i noktima da ih zadrže na glasačkim listićima, au slučaju RFK Jr., demokrati su se borili da ga spriječe s glasačkih listića dok je bio u utrci, a sada se bore da ga zadrže na glasačkim listićima nakon što je ispao iz izbora. utrka. Neki poduzetni scenarist trebao bi na temelju cijele stvari napraviti političku komediju/farsu.

  24. MrDMK
    Listopada 15, 2024 na 17: 03

    Yeppers g. Kavanagh, to bi bilo to...

    U daljnjim vijestima, mnogi smatraju dobrom stvari što se George W. Bush Jr. ili Arnold Schwarzenegger ne mogu kandidirati za predsjednika. Čak i kao demokrat.

  25. Ovaj stari čovjek
    Listopada 15, 2024 na 16: 55

    Iako jedva da je važno hoće li nas odvesti u Drugi svjetski rat, na domaćem frontu zapravo postoji nekoliko značajnih razlika između kandidata, što će vjerojatno napraviti malu razliku tijekom nekoliko godina koje su mi preostale. Ali ne živim u swing državi pa još uvijek glasam za Jill Stein

  26. Rob Roy
    Listopada 15, 2024 na 16: 29

    Jako mi se sviđa vaš članak. Krajnje je vrijeme da dobar izvor vijesti prozove očigledne nedostatke oba kandidata. Malo ih je to učinilo. Hvala. Postoji razlika između ova dva nesposobnjakovića. Trump je bio cenzuriran dok je bio predsjednik – aktualni predsjednik, zaboga. Jedina bitna stvar na kojoj inzistira je sloboda govora, temelj svake demokracije. nije da su SAD ikada bile demokracija, barem imaju Prvi amandman. S Harrisom, toga više nema. A to je najgora stvar koja se može dogoditi, pogotovo kada znamo da će ljudi poput Hillary Clinton odlučivati ​​o tome što možemo čitati, kupiti, čuti, vidjeti ili kamo možemo ići; to će biti kraj prosvjeda, poštovane tradicije koja je dovela do kraja rata (Vijetnam), zakona o radu (sindikati). itd. Cenzura je već u punom zamahu, događa se u svim medijima; primijetite sjajne novinare kojima su zabranjene stare vijesti jer se MSM klanja demokratima. Zato dva dobra kandidata, RFK Jr. i Jill Stein nisu pušteni u predsjedničku debatu, jer bi i jedan i drugi potukli čarape i Harrisu i Trumpu. Američka javnost ih nije smjela čuti. Trump je također uporan u tome da nam se NE nameću digitalne osobne iskaznice i CBDC, što znači da knjige koje mi se sviđaju (neistomišljenika) neću smjeti kupiti. Te stvari će kontrolirati svaku minutu naših života, padajući pod istu gore spomenutu cenzuru.. primijetite da su u prosvjedu fakulteta zbog genocida u Palestini donatori pozvali predsjednike škola koji su pozvali policiju koja se pojavila i uhitila prosvjednike, a ne proizraelski smutljivci.

    • Listopada 16, 2024 na 00: 10

      Osim što Trump NIJE ratnik slobode govora. Izričito je pozvao na nabacivanje vojnika na prosvjednike i na "zatvaranje interneta", rugajući se ljudima koji "će reći: 'O, sloboda govora, sloboda govora!' Ovo su blesavi ljudi. Imamo puno glupih ljudi. Imamo puno glupih ljudi"

      Misliti da će Trump spasiti slobodu govora ili isušiti močvaru duboke države jednako je glupo kao i misliti da će se Kamala "pomaknuti ulijevo".

      Pogledajte moj “Bobby's Bounce”https://thepolemicist.substack.com/p/bobbys-bounce

      • Rob Roy
        Listopada 16, 2024 na 11: 45

        Oprostite, gospodine Kavanaugh, Demokrati žele Zakon o digitalnom svijetu kao što ga ima Europa. Hillary Clinton kaže bez cenzure, "izgubit ćemo potpunu kontrolu", i ona je u Kamalinom uhu po svim pitanjima. Zapravo, ona želi začepiti usta ljudima koji su protiv rata. Koliko Amerikanaca zna da su Biden/Harris u siječnju odlučili ovjekovječiti otvoreni rat protiv Jemana, najsiromašnije zemlje na Bliskom istoku? Laži o prijetnjama iz Rusije i Kine dolaze od demokrata. Trump, da, govori ono što Adelson želi da on kaže i to priznaje jer ga je ona kupila sa 100 milijuna dolara, baš kao što je AIPAC kupio naš Kongres. Mislim da se vi i ja možemo složiti da privatni novac ne smije biti u politici i da se javni novac ravnomjerno raspoređuje. Oba glavna kandidata očito su za genocid. Zašto se ne zalažete za zdravstvo/obrazovanje za sve? Odrastao sam glasajući za demokrate. Sada ne može jer je promijenio ideologiju s bivšim republikancima, poput Cheneya čiju je podršku Harris radosno prihvatio. Evo najbolje razlike između njih: RFK, Jr. bit će u Trumpovom kabinetu, a pokvareni izbori koje je Trump napravio prošli put (Pompeo, itd.) neće se dogoditi ovaj put.
        Ni digitalni ID-ovi i CBDC-ovi koji nam ne bi ostavili nikakve slobode. Kako god, Jill Stein dobiva moj glas za nazivanje genocida genocidom.

    • Tim N
      Listopada 17, 2024 na 08: 00

      reći što? Trump "inzistira" na slobodi govora kao "temeljnoj" vrijednosti? Niste obraćali pažnju, zar ne?

  27. nwwoods
    Listopada 15, 2024 na 16: 07

    Republikanski/demokratski lojalisti će reći: "Da? Pa ljudi se još uvijek pokušavaju doseliti ovamo, pa…”

  28. Valerie
    Listopada 15, 2024 na 15: 40

    Ne znam što je strašnije: klimatski kaos ili “klaunovski” kaos.

  29. Ian Perkins
    Listopada 15, 2024 na 15: 34

    Naprotiv, i Harris i Trump dovoljno su kompetentne osobe za ulogu da nas vode u ponor.

    Što se tiče izbjegavanja ponora i odvođenja nas drugdje...

  30. Jim Thomas
    Listopada 15, 2024 na 15: 33

    Jim, gotovo sam 100% s tobom u ideji bojkota. Kažem "skoro" jer da je Jill Stein na glasačkom listiću u mojoj državi, glasao bih za nju - isto vrijedi i za Cornela Westa. Međutim, ja živim u Oklahomi, gdje je trećim stranama vrlo teško ući na glasački listić i, nažalost, Jill Stein nije na glasačkom listiću u Oklahomi. Došao sam do istog zaključka do kojeg ste vi došli – moramo bojkotirati ovaj do temelja truli sustav. Činjenica da naša zemlja sada sudjeluje u genocidu nad Palestincima olakšala mi je odluku – neću glasati ni za jednog kandidata koji podržava genocid. Jill Stein se nedvosmisleno protivi i genocidu i financiranju rasističke, genocidne, zločinačke države Izrael. Izrael nije naš saveznik; naprotiv, Izrael je ogromna obveza za SAD. Ne bismo trebali slati niti jedan peni Izraelu i, da je američka vlada imala imalo pristojnosti, stala bi na kraj genocidu prekidom svake pomoći Izraelu. Ali naša vlada je beskičmenjačka, korumpirana i bez pristojnosti.

    • SH
      Listopada 15, 2024 na 16: 53

      Je li Stein dostupan kao upis u OK? Ona je u NY....

      • Jim Thomas
        Listopada 15, 2024 na 18: 20

        Upisani glasovi se ne broje u OK.

      • Obožavateljica Claudije De La Cruz
        Listopada 15, 2024 na 19: 35

        Čini se da nitko ne može 'biti dostupan kao kandidat za upis' u Oklahomi. Ipak, ne vidim zašto glasač ne može upotrijebiti čin pisanja - bilo kojim imenom koje želi.

    • Selina Sweet
      Listopada 15, 2024 na 17: 01

      Ugledajte se na Jima Thomasa!

      • Carl de Villar
        Listopada 15, 2024 na 21: 44

        Hoće li mi netko, molim vas, objasniti kako se glasovanje za Jill Stein - na bilo koji važan način - razlikuje od neglasovanja uopće?

        • Gene Poole
          Listopada 16, 2024 na 03: 53

          Pokušat ću, ako mi pokušaš objasniti kako je glasanje za Kamalu Harris.

    • Listopada 16, 2024 na 00: 04

      Pogledajte moj komentar na temu.

Komentari su zatvoreni.