Je li Trump signalizirao napad na migrante?

U razgovoru s Elonom Muskom, Trump je rekao: "Moramo izvući" stotine tisuća migranata bez dokumenata unutar SAD-a. Što je mislio? Pitali smo Groka.

(Wikimedia Commons/kolaž Cathy Vogan)

By Cathy Vogan i Joe Lauria
Posebno za Vijesti o konzorciju

Aotprilike na pola svog razgovora u utorak s Elonom Muskom, bivši američki predsjednik rekao je da nedokumentiranih izvanzemaljaca ima “u našoj zemlji na stotine tisuća. I moramo ih izvaditi.”

Što je Trump mislio kad je rekao da ih "izbacimo?" Online Collinsov rječniky kaže:

"Ako ti uzeti neko van, ubiješ ih, ili ozlijediti njima tako Loše da više ne mogu borba ili učiniti bilo što da šteta vas."

Je li Trump krivo govorio? Je li ih samo mislio maknuti iz zemlje, nešto poput "iznijeti smeće?"

Nismo dobili pomoć od Muska, koji je propustio priliku pitati ga na što misli. Ali Musk je na početku signalizirao da ovo neće biti suparnički intervju.

Čak i ako se Trump krivo izrazio, možda je ipak poslao poruku svojim pristašama koju bi neki od njih mogli protumačiti, koliko god pogrešno, da je sezona migranata u SAD-u otvorena 

Ovo je cijeli kontekst Trumpovih izjava:

“Moramo se riješiti kriminalaca koje su nam dale druge zemlje, kako nam se smiju. Misle da smo glupi što prihvaćamo te ljude. To su radikalne hladne ubojice u mnogim slučajevima i teroristi. A njih je u našoj zemlji na stotine tisuća. I moramo ih izvaditi.”

Čini se da Trump nikad ne navodi dokaze koji bi potkrijepili njegovu opetovanu tvrdnju da postoje "stotine tisuća" kriminalaca i terorista koje druge zemlje "šalju" u SAD i koje "otvaraju svoje zatvore... i ludnice".

Netko bi se mogao zapitati gdje su sve te eksplozije ako je toliko terorista na slobodi? Wkakvi su oni teroristi? 

Grok odgovara

Muskov vlastiti AI program pod nazivom Grok dao je sljedeći odgovor kada ga je postavio upit Vijesti konzorcija “o tvrdnjama Donalda Trumpa o tražiteljima azila u Sjedinjenim Državama i kako bi se njegov 'poziv na akciju' mogao protumačiti. Je li Trump krivo govorio?"

Odgovoriti

“Da, prema dostupnim informacijama, čini se da je Trump krivo rekao kada je tvrdio da su 'stotine tisuća' kriminalaca i terorista dovedene u SAD od strane drugih zemalja. Nema dokaza koji bi potkrijepili toliki broj kriminalaca ili terorista koji ulaze u zemlju.”

Pitanje

“Što je Trump mislio pod 'izvedite ih' i kako bi to mogli protumačiti milijuni Amerikanaca?

Odgovoriti

“Na temelju konteksta i dostupnih informacija, kada je Trump rekao 'skinite ih', vjerojatno je mislio ukloniti ili deportirati kriminalce i teroriste na koje je mislio. Ovaj izraz se može tumačiti u doslovnom smislu, što znači fizički ukloniti ili odvesti te pojedince iz zemlje.

Grok odgovara. (Kliknite za povećanje)

Međutim, izraz se također može tumačiti u više metaforičkom ili figurativnom smislu, što znači eliminirati ili riješiti se tih pojedinaca iz društva, koji bi se mogli smatrati agresivnijima ili ekstremnijima.

S obzirom na polariziranu prirodu američke politike i tendenciju da se Trumpove izjave tumače na različite načine, vjerojatno bi milijuni Amerikanaca drugačije protumačili 'izvadite ih'.

Trumpovi pristaše mogli bi to protumačiti u doslovnijem smislu, fokusirajući se na potrebu uklanjanja kriminalaca i terorista iz zemlje. Kritičari Trumpa mogli bi to protumačiti više metaforički, sugerirajući agresivniji ili ekstremniji pristup.”

Pitanje

Kao eliminirati ili ubiti?

Odgovoriti

Da, poput eliminirati ili ubiti.

Prijetnja EU

Uslijedila je razmjena Trumpa i Muska pismo od europskog povjerenika Thierryja Bretona, u vezi s ograničenjima prema Zakonu o digitalnim uslugama (DSA) na širenje sadržaja koji „promiče mržnju, nered, poticanje na nasilje ili određene slučajeve dezinformacija” europskoj publici – otprilike jednoj trećini X platforme korisnika.

Pozivajući se na nedavne pobune protiv migranata u Britaniji, koje su dijelom potaknule lažne informacije na društvenim mrežama, Europska komisija je u ponedjeljak poslala pismo Musku, u kojem je upozorila da će se njegov razgovor s Trumpom pomno pratiti zbog kršenja DSA.

Prema do Političar:

“Europski digitalni povjerenik Thierry Breton podsjetio je najbogatijeg čovjeka na svijetu na njegovu zakonsku obvezu da zaustavi 'pojačavanje štetnog sadržaja'. …

Breton je dodao da bi 'svaki negativni učinak nezakonitog sadržaja' mogao navesti EU da poduzme daljnje mjere protiv X-a, koristeći 'naš kompletan alat, uključujući usvajanje privremenih mjera, ako je opravdano zaštititi građane EU-a od štete.'

Političar dodao: 

“Odgovarajući Bretonu, Musk je tvitao meme koji sadrži riječi: 'Napravi veliki korak unatrag i doslovno, jebi se vlastito lice!'”

Glasnogovornik Trumpove kampanje rekao je: "Europska unija bi trebala gledati svoja posla umjesto da se pokušava miješati u američke predsjedničke izbore."

Bretonovo pismo izazvalo je zabrinutost da EU prijeti da će kazniti Muska i njegovu platformu X te suzbiti ne samo njegovu, već i slobodu govora bivšeg američkog predsjednika i sadašnjeg predsjedničkog kandidata. 

Korištenje električnih romobila ističe Financial Times izvijestio u srijedu da predsjednica Europske komisije Ursula von der Leyen nije odobrila pismo koje je Breton poslao, iako je istaknuto da njezino odobrenje nije potrebno. The FT rekao: 

“Bruxelles je optužio svog povjerenika za unutarnje tržište da je pogriješio slanjem pisma Elonu Musku prijeteći kaznom ako se utvrdi da sadržaj objavljen na društvenoj mreži X dovodi građane EU-a u opasnost od 'ozbiljne štete'. … 

'Vrijeme i tekst pisma nisu bili usklađeni niti dogovoreni s predsjednikom niti s [povjerenicima]', rekla je [Komisija]. Dužnosnik EU-a, koji je želio ostati neimenovan, rekao je: "Thierry ima svoj um i način rada i razmišljanja."

Cathy Vogan je redateljica i izvršna producentica CN uživo! 

Joe Lauria je glavni urednik Vijesti o konzorciju.

25 komentara za “Je li Trump signalizirao napad na migrante?"

  1. Lester
    Kolovoz 16, 2024 na 17: 00

    Zar Trump nije kriminalac? Osuđen za seksualni napad? 34 druga kaznena djela?

  2. Kolovoz 15, 2024 na 17: 55

    Pogledao sam cijeli intervju kako bih se osobno uvjerio što je rečeno.

    Trump je uvijek iznova ponavljao da rutinski demonizirane zemlje "prazne svoje zatvore i ludnice" i "šalju svoje najgore kriminalce - ubojice i silovatelje" da unište Sjedinjene Države. Nema spomena američkih državnih udara, ratova, posredničkih ratova i sankcija koje su učinile život nemogućim za ljude koji su živjeli u zemljama koje je SAD uništio i stoga bježe u zemlje na globalnom sjeveru gdje bi mogli preživjeti.

    Istina je da su ljudi na dnu socioekonomske ljestvice na kolektivnom Zapadu nadmašeni za slabo plaćene poslove i oskudne socijalne usluge, ali umjesto da se predloži odšteta za uništene zemlje kako ih ljudi ne bi morali napuštati, i prestanak Američko uništavanje cijelih društava — da ne spominjemo kažnjavanje američkih dužnosnika odgovornih za ovo divljaštvo kako bi ono prestalo — Trump i drugi demoniziraju i žrtvuju migrante za ekonomske poteškoće koje stanovništvo SAD-a trpi desetljećima jer je američka oligarhija prebacila proizvodnju u offshore, sve financijalizirala i nametnuo brutalnu štednju unutar američkog carstva.

    Musk je u intervjuu uvijek iznova tražio od Trumpa da smanji državnu potrošnju i poništi propise za američke korporacije.

    Najgora stvar u intervjuu su milijuni ljudi koji kupuju Trumpovu i Muskovu politiku, kojoj usput užasavaju politiku demokrata.

  3. Consortiumnews.com
    Kolovoz 14, 2024 na 19: 09

    Consortium News je kritičan prema glavnim strankama i kandidatima. U samo proteklih devet dana objavili smo “Istaknutu karijeru služenja nepravdi Kamale Harris”. hxxps://consortiumnews.com/2020/08/13/kamala-harriss-distinguished-career-of-serving-injustice/

    “Caitlin Johnstone: Kamala Harris i genocid” hxxps://consortiumnews.com/2024/08/08/caitlin-johnstone-kamala-harris-genocide/

    “Ti si s njom, ali je li ona s tobom?” hxxps://consortiumnews.com/2024/08/05/youre-with-her-but-is-she-with-you

    Donald Trump ima ogroman utjecaj na milijune ljudi. Mora paziti da ono što kaže ne bude pogrešno protumačeno. Smatramo da je ovakva labava priča neodgovorna, posebno u kontekstu nedavnih pobuna protiv migranata u Britaniji.

    • AG
      Kolovoz 15, 2024 na 10: 29

      Prošle su 24 godine otkako je Bush ukrao izbore Goreu.

      Od tada smo imali 50/50 podjelu u upravama između dviju stranaka.
      Pretpostavljam da se općenito stanje u zemlji uglavnom pogoršalo unatoč nekim progresivnim ograničenim pobjedama u određenim područjima.

      Svaki put je DNC pozvao sve birače da budu ujedinjeni. Međutim, svaki izbori slabili su poziciju prave ljevice i gurali zemlju sve više udesno. Pa jesu li demokrati išta promijenili?

      Zapravo, ono u čemu su briljirali bilo je sprječavanje Sandersa. Nominalno jedan od svojih.
      Vrlo.Dobro.Gotovo!

      Pretpostavimo da bi Gore pobijedio 2000., Kerry 2004. i Clinton 2016.
      Vjeruje li itko doista da bi ovo nešto promijenilo?

      Ne zalažem se da ljudi glasaju za GOP. Ali što ako je DNC-u potreban stvarno ponižavajući poraz kako bi dopustio ljevici da preuzme vlast.

      Od: Što će se promijeniti s predsjedanjem Harrisa/Walza?
      Budimo realni: ništa.

      Pregledajte popis i bit će nekoliko kućica koje treba označiti. Ali to čak može njegovati iluzije o napretku i promjenama tamo gdje ih nema. Naslijeđeni mediji koji su izdali SAD i svijet uvijek iznova i iznova radovali bi se i pucali u boce šampanjca, smatrali svoje uvredljivo ponašanje potvrđenim i nagrađeni s još više prostora za laganje, proizvodnju, manipulaciju.

      Za nužnu promjenu ovo neće poslužiti. A s GOP-om i DNC-om u biti isto nikad neće.

      U određenim područjima kao što je vanjska politika mi u Europi strahujemo da bi Harrisova pobjeda mogla biti još gora.
      Iako to još uvijek osporavam. Ti glasovi ne bi trebali precijeniti Trumpov manevarski prostor protiv CIA-e, npr
      Uostalom, međunarodna situacija iz POV-a američkih imperijalističkih interesa postala je gora i pritisak na bilo kojeg predsjednika bit će veći nego 2016.

      Ali što bi bilo drugačije da je – fiktivna – “meka” Trump&Vanceova administracija doista preuzela vlast?
      Što ako bi mogli ograničiti obavještajne službe koje su, prema mišljenju nekih kao što su Jeffrey Sachs, Patrick Lawrence, Chris Hedges, a pretpostavljam i Caitlin Johnstone, pravi nositelji moći kada su u pitanju odluke koje su najvažnije.
      Zajedno s klasom milijardera kako je opisano u nadolazećoj knjizi Petera Phillipsa „Titani kapitala: Kako koncentrirano bogatstvo prijeti čovječanstvu“,
      hxxps://jacobin.com/2024/08/finance-titans-democracy-climate-davos

      Što bi birači trebali učiniti?

      Glasati za Steina i Westa tamo gdje im je dopušteno (nevjerojatno da nitko u Europi ne govori o ovoj manipulaciji glasačkim listićima) nadajući se da će dobiti polugu nad DNC-om?
      Nešto mi govori da to neće uspjeti. Ali ja sam 10.000 milja daleko. Dakle, moj je uvid ograničen i mogao bih propustiti važne detalje.

  4. robert e williamson jr
    Kolovoz 14, 2024 na 17: 27

    Shvaćam iz onoga što sam ovdje pročitao da su Trump i Musk učinili da činjenica da, zapamtite da su obojica milijarderi, obojica predstavljaju jasnu i prisutnu opasnost za druge.

    Možda je vrijeme da i jedni i drugi predaju goleme dijelove svog, koji koriste za ometanje života drugih.

    Kao što bi čovjek u šupi rekao: “To je samo misao, koja poput ideja živi i umire vlastitom zaslugom.

  5. John K. Leslie
    Kolovoz 14, 2024 na 16: 36

    Što Musku daje za pravo na tako ekstremnu vulgarnost?

  6. Realista
    Kolovoz 14, 2024 na 14: 53

    Tko ima pravo, Julia, uspostavljati sve iznimke koje bi neki (vjerojatno mnogi!) željeli učiniti ograničavajući slobodu govora, slobodu tiska itd.? (Nazovimo to samo slobodom javnog komuniciranja.) Siguran sam da će svaki pojedinac početi zahtijevati tu privilegiju, pogotovo ljudi koji već imaju veliku moć i novac. Ne mislim da bi ekstremistički "luđaci" bili u najpovoljnijoj poziciji da "zaraze vaš um" "umnim virusom" kako sam Musk voli nazivati ​​meme s kojima se ne slaže.

    Gledajte, zapravo se slažem s njim kada govori o šteti koju “probuđeni” ekstremizam nanosi mladima danas. Možda zapravo nije uspio spasiti vlastito dijete od poduzimanja nepovratne estetske operacije (pretvarajući ga u sterilnog eunuha, ali svakako ne u ženu) pod iluzijom da će njegov spol doista biti promijenjen, vjerojatno bez posljedica koje on, sada pseudo "ona", ,” propustio uzeti u obzir – i to možda zato što su ga/nju učinkovito štitili od istine militantni aktivisti (sve dok je njihov pokret popularan). G. Musk kaže da je dao sve od sebe da obrazuje svog bivšeg sina, kojeg sada smatra mrtvim za njega. Mislim da on shvaća da njegov slučaj ne bi bio izveden čak i da je kontrolirao više od modaliteta javne komunikacije (emitirani mediji, on-line mediji, tiskani mediji itd.), to jest da je mogao kontrolirati samo pravo na svoje sugrađani govoriti o takvim stvarima.

    Tijekom stoljeća naša je vlada dokazala da može učinkovito zabraniti mnoge aktivnosti tako što će ih proglasiti zločinima (neke takve epizode – poput zabrane – na kraju budu stvarno ekstremne gluposti). Međutim, nikada nije uspio natjerati ljude da prestanu pričati o takvim stvarima, osobito ako se smatraju stvarno važnima ili kritičnima za naše ustavne slobode kao što su posjedovanje oružja ili pobačaj. Reći ljudima da nešto nije u redu da o tome možda i ne govore je najsigurniji način da ih natjerate da požele da svijet zna njihovo mišljenje i zašto ono mora prevladati iznad svih ostalih!

    • julia eden
      Kolovoz 14, 2024 na 17: 43

      @realista

      ne mislim ograničiti slobodu govora.
      samo želim ljude koji uživaju u ispadanju
      kod drugih bi dvaput razmislili prije nego što bi se obrušili.

      samo želim ljudima koji uživaju u dezinformiranju
      drugi bi dobro razmislili prije nego što to učine!

      poštovanje, dostojanstvo, pristojnost, ljubav i sve to…

      što se tiče “probuđenog ekstremizma” [re. rodna pitanja]:
      stoljećima je dosta ljudi smatralo
      "muško" i "žensko" norma, barem u
      zapadne zemlje. jednostavno nismo navikli
      zamišljanje/prihvaćanje da postoji još nešto
      ljudsko postojanje nego bilo/ili fe/muško.
      [imho, nema ekstremizma u tome.]

      baš kao što ti zagovaraš slobodu govora
      mogli biste razmisliti o zagovaranju
      sloboda izbora u drugim sferama života.

      poštovanje, dostojanstvo, pristojnost, ljubav, raznolikost i sve to...

      [ako najbogatiji čovjek na zemlji ne može donijeti
      sebe da poštuje/voli svoje dijete bc s/he
      ne ispunjava njegova očekivanja – dobro,
      ne čini li to ovog bogataša siromašnim?]

    • robert e williamson jr
      Kolovoz 14, 2024 na 18: 30

      Novac NIJE govor samo zato što je korumpirani, aktivist SCOTUS njime vladao kao takvim. Pogledajte moj prethodni post ovdje, slažem se s Jonnyjem Jamesom.

      Ljudi, ljudi razgovaraju jedni s drugima da bi komunicirali. Uzmi tu korporativnu legalesu i poseksaj se s Muskovim licem i vidi da radi isto.

      Hajde, uozbilji se!

  7. BurlingPark
    Kolovoz 14, 2024 na 14: 33

    Želim izmijeniti svoj prethodni komentar. Cenzura nije "vjerojatno" gora od propagande. Sigurno je, bez sumnje, gore.

  8. BurlingPark
    Kolovoz 14, 2024 na 14: 12

    Cenzura je vjerojatno gora od propagande. Stara rubrika govori, vidi, reci zlo je za majmune koji oponašaju majmune. Otvorena srca i otvoreni umovi oslanjaju se na slobodu govora i slobodu udruživanja. Oslanjam se na Consortiumnews i komentare poput onih iz Realista.

  9. JonnyJames
    Kolovoz 14, 2024 na 14: 10

    Kako je divno živjeti u perverznom i korumpiranom društvu u kojem je velika većina novca, resursa i moći koncentrirana u oligarhiji. Pojedinačni oligarsi i njihov monopol BigTech (vidi: TechnoFeudalism Yanisa Varoufakisa) mogu diktirati “javni” diskurs. (Elon Oligarh je samo jedan primjer)

    Bez brige, prevladat će srednjovjekovni seljački način razmišljanja, prevladat će kolektivni Stockholmski sindrom: milijuni će izaći na birališta i dragovoljno glasati za D marku genocida i tiranije, ili R marku genocida i tiranije. Plebs će učiniti kako mu oligarhijski mediji nalože.

    • neklasičnom
      Kolovoz 15, 2024 na 01: 09

      Krishnamurti: "Nije mjerilo zdravlja biti dobro prilagođen duboko bolesnom društvu."

  10. Anaisanesse
    Kolovoz 14, 2024 na 13: 54

    Što nam mediji donose o sukobima npr. u Ukrajini ili Palestini ako ne nečiju odluku istine s kojom se mnogi ljudi neće složiti?

  11. Carolyn/Cookie na zapadu
    Kolovoz 14, 2024 na 12: 56

    Slažem se s komentarom "The Realist" ovdje. Sloboda govora.

    • JonnyJames
      Kolovoz 14, 2024 na 15: 21

      Sloboda govora? Kako neobično. Novac je zakonski definiran kao "sloboda govora". Oligarhija je kupila i platila svu slobodu govora, a nama nijednu. Budimo realni

    • Gene Poole
      Kolovoz 15, 2024 na 10: 12

      Ali ne samo za milijardere.

  12. Dfnslblty
    Kolovoz 14, 2024 na 10: 41

    Ubojstvo i haos
    NIJE sloboda govora!

    EU pismo je bilo Mushu, a ne izbornoj kampanji.

    Dakle, besplatna reklama za repubove.

  13. Richard Burrill
    Kolovoz 14, 2024 na 10: 23

    Trump je rekao "vanzemaljci". Pitam se s kojeg su planeta. Nije to spomenuo. Možda planira producirati novi znanstveno-fantastični film. što ti misliš

    • Joe Moffa
      Kolovoz 14, 2024 na 11: 09

      Mislim da bi vam rječnik bio koristan. Uživao sam u seriji filmova “Aliens”, ali Trump nije mislio na to.

  14. Realista
    Kolovoz 13, 2024 na 23: 11

    Ne mislim da ono s čime se Musk, Trump ili bilo tko ne slažete daje vama, vladi ili čak Svemogućem bogu bilo kakvo pravo ili obvezu da vas prisilno zatvori (cenzurira ili na bilo koji način blokira vašu slobodu govora). Ako se toliko sapuniš od tuđih riječi, postaje tvoja obaveza da objasniš svijetu, u civiliziranim terminima, zašto je to tako i kako bi utiskivanje tvojih pogleda na svijet moglo (ili moglo) učiniti boljim na neki način. Ali ni vi, ni kralj Sijama, nemate pravo nikoga fizički ušutkati.

    Vjeruje li itko da su Sjedinjene Države izbjegle da postanu marksistička država time što su spriječile raspravu o tome što je marksizam, kako bi se provodio i kakve bi posljedice na cijeli spektar socioekonomskih nepredviđenih vjerojatno (ili moguće) bile? Kako smo saznali za kakve se strašne stvari Hitler zalagao, osim slušajući što su on i njegovi brojni surogati imali za reći? Većina nas je naučila (ili mislimo da jesmo) slušajući, a ne provjeravajući druge. Ne postoji toliko strašna istina da je potpuno neizreciva. Nesvjestan zla požnjeo bi veće posljedice od dugoročnog izravnog suočavanja s njim. Zapravo, kako je bolje izbjeći takve stvari? Kažu da "biti unaprijed upozoren znači biti unaprijed naoružan".

    Dakle, ljudi su vjerovali u govorenje istine iznad svega tijekom mnogih generacija i širokih zemljopisnih područja. Odgovaranje na laži ne čini opravdane iznimke od pravila. Dio vašeg zadatka jednostavno postaje suprotstavljanje lažima vlastitim istinitim riječima. Da je bilo drugačije, Isus bi možda dodao deveto blaženstvo na Gori da su „blaženi lažljivci, jer oni nas pošteđuju muke da stvarno promišljamo stvari, prikupljamo istinu, učimo prepoznavati neistine, organiziramo svoje misli i suprotstavljamo se našim riječi protivnika ne našom najlucidnijom retorikom nego lakim represivnim, nasilnim ili čak smrtonosnim postupcima.” Zašto se gnjaviti s takvim ljupkostima? Divljaci kažu. Jer cilj je minimizirati neistine i lažne narative, a ne potiskivati, uskraćivati ​​osobna prava ili na neki drugi način naštetiti ljudima koji ih artikuliraju (ili ono za što možda pogrešno vjerujete da se kvalificira kao neistina). Riječi, retorika, filozofije, empirijski pogledi na isti fenomen jednostavno viđeni s različitih točaka gledišta uvijek bi trebali biti u sukobu, a ne organski ljudski umovi i živa bića koja izražavaju te ideje. Maksimiziranje istine ne postiže se minimiziranjem slobode. Naprotiv. Barem je to bilo uvjerenje koje se postupno pročišćavalo tijekom proteklih nekoliko tisućljeća diljem zapadne civilizacije. Ili, tako mi kažemo.

    • julia eden
      Kolovoz 14, 2024 na 13: 32

      @realista
      u relativno idealnom svijetu relativno razumni ljudi
      s oprečnim mišljenjima odvojio bi vrijeme da sjedne
      i razgovarajte o stvarima dok ne postignu relativno zadovoljstvo
      dogovore kako dalje.

      isus nije živio u digitalnom dobu.
      možda je poželio – pa sve njegovo
      poruke bi se mogle širiti super-brzo.

      nije se morao boriti s botovima,
      algoritmi i mnogi drugi uređaji koji
      širi neistine brže od šumskih požara

      i DOPRITI do ljudi koji, vrlo dragovoljno,
      VJERUJTE ovim neistinama prije pretraživanja
      jer [istina] je prezamorna, nakon svega...

      postoji li metoda u ludilu našem
      tako posve promašeni obrazovni sustavi
      koji bi trebao štititi ljude od pada
      za namjerne dezinformacije.

      [sjetite se bivšeg šefa CIA-e Williama Caseyja:
      “Naš program dezinformiranja je jednom dovršen
      sve u što američka javnost vjeruje je laž.”]

      je li bilo vremena sjesti s britanskim anti-
      migrantski izgrednici koji – namjerno krivo informirani
      o motivima i nacionalnom podrijetlu
      britanski državljanin koji je nasmrt izbo troje djece –
      danima stvarao kaos.

      je li bilo vremena sjesti s njima, napraviti ih
      vide razum i na kraju se predomisle?

      MOŽDA Vas krivo čitam?

      ja sam za mirne rasprave s protivnicima.
      ali u ovom digitalnom dobu 'alternativnih činjenica' težim
      osjećati se preplavljeno, ne samo zbog nekoga tko,
      umjesto da želi sjesti i razgovarati, kaže mi
      "napraviti veliki korak unatrag i doslovno je..."
      [vidi cijeli citat gore].

      BTW, umoran sam od medijskih mogula i nezasitan sam
      tehnološki divovi CON_stantly out pokušavajući me natjerati
      sve više ovisi o njihovim uslugama.
      [da ne govorimo o njihovoj uber-užasnoj poreznoj etici!]

      • Realista
        Kolovoz 15, 2024 na 00: 53

        Vaša izjava da bi ljudi trebali prakticirati oprez, suzdržanost, recipročnu etikeciju i zdrav razum prije nego što progovore o kontroverznim, zapaljivim ili uvredljivim temama je sasvim druga stvar od toga da vam je zabranjeno govoriti o temi pod kaznom zakona ili biti zarobljeni pod kotačima moć i bogatstvo. Svakako ne treba sve reći samo zato što se može reći. Održavanje strateške šutnje svakako je dio umjetnosti učinkovite komunikacije, osobito u arenama poput debate i diplomacije. O tome su razvijeni brojni mudrački epigrami, poput “O čemu se ne može govoriti, o tome treba šutjeti” i “Bolje šutjeti i biti smatran budalom nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju”. Sumnjam da se ne biste složili, zapravo, mislim da ste to rekli drugim riječima.

    • Gene Poole
      Kolovoz 15, 2024 na 10: 19

      “Vjeruje li itko da su Sjedinjene Države izbjegle da postanu marksistička država time što su spriječile raspravu o tome što je marksizam, kako bi se provodio i kakve bi posljedice na cijeli spektar socioekonomskih nepredviđenih vjerojatno (ili moguće) bile?”
      Živim u SAD-u skoro 78 godina i nikada nisam imao priliku sudjelovati u takvoj raspravi. Cijeli život slušam samo jednosmjernu antisocijalističku propagandu. A sve što vidim je subverzija i sabotaža bilo koje zemlje koja je pokušala provesti socijalističko rješenje.

      • Realista
        Kolovoz 15, 2024 na 14: 07

        U pravu ste kada kažete da nema manjka onih koji bi pokušali namjestiti sustav i zatvoriti slobodu govora kako bi postigli ili održali monopol moći. Zato trebate braniti (barem načelo) slobode govora kad god vidite da je osporena ili napadnuta. Podignite vlastiti urlik čak i ako mislite da neće uspjeti. Ako ništa, napišite komentar na CN ploču. Stvari će postati još gore od ovih mnogih godina koje smo oboje proživjeli ako ne učiniš. Budite otvorenog uma i nemojte ignorirati besmislice koje dolaze s bilo koje "strane". Prije sam mislio da su republikanci najpodliji lopovi naše slobode, sloboda i ekonomskog blagostanja, a da su demokrati, kako se reklamira, manje zlo. pogodi što Na temelju njihovih postupaka, uloge dviju strana (kada se stvarno i aktivno ne dogovaraju naočigled) dijametralno su se izmijenile s vremenom. Neprestano promatrajte što oboje govore i rade jer je prijevara monumentalna. Objasnite mi kako osamdeset godina nakon Hitlera, Židovi u Izraelu otvoreno vrše genocid, a njihov vođa dobiva 78 ovacija na zajedničkoj sjednici Kongresa? Sve što žele je što? Američki narod neka im pomogne u njihovom ubilačkom poslu! Bibi kaže "skoči", a Joe pita "koliko visoko?" Čini se da su Amerikanci davno zaboravili kako koristiti slobodu govora da obrane sebe i svoja navodna načela. Prestalo nas je zanimati što se točno radi, bez obzira koliko gnusno bilo, nego jednostavno tko je krivac koji je navodno upleten u nedjelo.

Komentari su zatvoreni.