MSM je konačno priznao da je pogriješio u pogledu ruskog utjecaja na američke izbore 2016., kao što je Gareth Porter jasno rekao za CN još u 2018-u.
Sveučilište New York ovaj je tjedan objavilo studiju koja pronađen “nema dokaza smislenog odnosa između izloženosti ruskoj kampanji stranog utjecaja i promjena u stavovima, polarizaciji ili ponašanju pri glasanju” na američkim predsjedničkim izborima 2016.
Drugim riječima, relativno mala količina objava na društvenim mrežama ruske Agencije za istraživanje interneta na Twitteru, od kojih su mnoge stigle nakon izbora, nije imala nikakav učinak na ishod izbora.
No, to je bila glavna tema maničnog izvještavanja mainstream medija nakon izbora u neuspjelom pokušaju da pobjedu Donalda Trumpa pripišu ruskom utjecaju. U izvještavanje studija NYU, MSM je sada konačno priznao da je bio u krivu.
Vijesti konzorcija znao je to još 2018. U ovom članku koji je napisao Gareth Porter 2. studenog 2018., Facebook je rekao da 80,000 ruskih postovi su bili buried u 33 bilijuna Facebook ponuda over a dva-godišnje razdoblje fdaljnje potkopavanje The New York Timesslučaj u to vrijeme.
By Gareth Porter
Posebno za Vijesti o konzorciju
Objavljeno 2. studenog 2018
Ejoš više osuđujućih dokaza izašlo je na vidjelo potkopavajući The New York Times' tvrdnju iz rujna da je Rusija koristila društvene medije kako bi Donaldu Trumpu ukrala izbore 2016.
Korištenje električnih romobila ističe Times' zahtjev prošli mjesec da su ruske objave na Facebooku doprle do gotovo onoliko Amerikanaca koliko je stvarno glasalo na izborima 2016. preuveličalo je važnost tih brojeva za faktor od stotine milijuna, kao što je otkriveno daljnjim dokazima iz Facebookovog vlastitog svjedočenja u Kongresu.
Daljnje istraživanje ranijeg Vijesti konzorcija članak pokazuje da je relativno mizernih 80,000 postova privatne ruske tvrtke Internet Research Agency (IRA) doslovno progutano bilijuni objava na Facebooku preko a dvije godine razdoblje prije i nakon glasovanje 2016.
To je trebalo poništiti izbore, prema zapisniku. U svojih 10,000 XNUMX riječi članak 20. rujna Times izvijestio je da je 126 milijuna od 137 milijuna američkih birača bilo izloženo objavama na društvenim mrežama na Facebooku od strane IRA-e koja je na neki način imala udjela u osiguravanju Trumpa na predsjedničkim izborima.
Novine su rekle: “Čak i prema vrtoglavim standardima društvenih medija, doseg njihovog truda bio je impresivan: 2,700 lažnih Facebook računa, 80,000 126 postova, mnogi od njih razrađenih slika s privlačnim sloganima, i konačna publika od XNUMX milijuna Amerikanaca samo na Facebooku .”
List je tvrdio da 126 milijuna bio “nije daleko od 137 milijuna ljudi tko bi glasao na predsjedničkim izborima 2016.
Ali Vijesti konzorcija, 10. listopada razotkrili tu priču, ističući da su novinari Scott Shane i Mark Mazzetti propustili izvijestiti o nekoliko značajnih upozorenja i odricanja od odgovornosti samih službenika Facebooka, čije izjave čine Times' tvrde da je ruska predizborna propaganda "doprla" do 126 milijuna Amerikanaca vježbom dezinformiranja.
Novine su propustile reći svojim čitateljima da je vlasnicima Facebook računa u Sjedinjenim Državama u tom istom razdoblju "servirano" 33 trilijuna Facebook objava - 413 milijuna puta više od 80,000 objava ruske tvrtke.
Ono što je glavni savjetnik Facebooka Colin Stretch posvjedočio pred Senatskim odborom za pravosuđe 31. listopada 2017. daleko je od onoga što Times zahtjevi. “Naša najbolja procjena je otprilike 126 milijuna ljudi možda je bilo servirao jednu od ovih [IRA-inih] priča u neko vrijeme tijekom dvogodišnjeg razdoblja,” rekao je Stretch.
Stretch je izražavao teoretsku mogućnost, a ne utvrđenu činjenicu. Rekao je da procjenjuje 126 milijuna članova Facebooka moć dobili barem jedan priča iz IRA-e – ne tijekom izbornog razdoblja od deset tjedana, nego tijekom 194 tjedna tijekom dvije godine od 2015. do 2017. – uključujući cijelu godinu nakon izbori.
To znači samo oko 29 milijuna FB korisnika svibanj dobili barem jednu priču u svom feedu u dvije godine. Brojka od 126 milijuna temelji se samo na pretpostavci da su je podijelili s drugima, navodi Stretch.
Facebook nije čak ni tvrdio da je većina od tih 80,000 IRA-inih postova povezano s izborima. Nije ponudio podatke o tome koliki je udio feedova za tih 29 milijuna ljudi.
Osim toga, potpredsjednik Facebooka za News Feed, Adam Moseri, priznat 2016 jer je FB pretplatnici zapravo čitaju samo oko 10 posto priča koje Facebook stavlja u svoj News Feed svaki dan. To znači da se jako malo IRA-inih priča koje dospiju u feed pretplatnika bilo kojeg dana zapravo pročita.
A sada, prema daljnjim istraživanjima, izgledi da su Amerikanci vidjeli bilo koji od tih IRA-inih oglasa - a kamoli da su bili pod njihovim utjecajem - još su astronomskiji. U svom svjedočenju u listopadu 2017. Stretch je rekao da su od 2015. do 2017. “Amerikanci koji su koristili Facebook bili izloženi, ili 'servirani', ukupno preko 33 bilijuna priča u njihovim News Feedovima.”
Da stavimo brojku od 33 trilijuna tijekom dvije godine u perspektivu, 80,000 0000000024 objava na Facebooku ruskog podrijetla predstavljalo je samo XNUMX ukupnog Facebook sadržaja u to vrijeme.
Iako Shane i Mazzetti nisu prijavili broj od 33 trilijuna The New York Times' vlastito izvještavanje o tom rastegnutom svjedočenju iz 2017 izričito navedeno, "Facebook je upozorio da postovi povezani s Rusijom predstavljaju neznatnu količinu sadržaja u usporedbi s milijardama postova koji svakodnevno prolaze kroz News Feedove korisnika.”
Korištenje električnih romobila ističe Times' hvalisanje lažnih 126 milijuna od 137 milijuna glasača, a ne izvješćivanje o brojci od 33 trilijuna, trebalo bi se natjecati u analima novinarstva kao jedna od najspektakularnijih pogrešnih upotreba statistike svih vremena.
Gareth Porter neovisni je istraživački novinar i povjesničar koji piše o politici američke nacionalne sigurnosti. Njegova najnovija knjiga, Proizvedena kriza: neispričana priča o nuklearnom strahu od Irana, objavljen je u veljači 2014. Pratite ga na Twitteru: @GarethPorter.
Dodatak je učinjen ovoj priči kako bi se pokazalo da se studija NYU bavila samo IRA-inim porukama na Twitteru.
Mislim da je ovo sjajna stvar i da je broj komentara sve veći.
Momci koji se bave knjigama s licem u "mazi" možda su štreberi za brojeve, ali mislim da u NY Timesu nisu tako mnogi. Osim ako se naravno ne radi o njihovim plaćama.
Probavljanje važnosti velikih brojeva nešto je za što većina ljudi nema sposobnosti, a isto se može reći i za te iste ljude koji imaju bilo kakvo relevantno razumijevanje ekstremno malih brojeva. Spremno priznajem da se hrvam s onim što neki zapravo znače.
Jedna stvar koju znam je da oni koji to shvate brzo nam ukažu na pogreške u percepciji. Rad s tehnološkim tvrtkama postao je vrlo kontradiktoran zbog zaštite koju zahtijevaju nad svojim podacima. Inače bi pohlepni operateri platforme mogli ponuditi precizne raščlambe podataka za javnu upotrebu. Ali to bi moglo ugroziti njihov krajnji rezultat. Čini se da im to što su osumnjičeni ne smeta ako imaju svoje podatke o “činjenicama”. Još! Ne vidim razloga zašto ova praksa podupiranja očigledno lažnih podataka ne bi trebala prestati. Pretpostavljam da će doći taj dan, nadamo se dovoljno brzo da bude od koristi čovječanstvu.
Ništa za vidjeti, čujte ljudi, morate otputovati u Ukrajinu kako biste vidjeli utjecaj ove loše upotrebe podataka koju promiče obavještajna zajednica kroz propagandu koju podržavaju njihovi glasnici u MSM-u. Ukrajinska i ruska krv su na njihovim rukama zbog njihovih bezumnih nastojanja da se dodvore bogovima rata.
Hvala CN
Osobno nisam Amerikanac. Međutim, kao netko tko je pratio što se događalo u to vrijeme, nisam vjerovao u tu propagandu koju je plasirao MSM. I, odgovarao sam predsjedniku Trumpu na Twitteru na vrijeme kad ga je svo to izvještavanje imalo za cilj odvratiti od toga da radi ili služi Amerikancima.
Ali ono što se pitam je slijede li obični Amerikanci ili nauče išta iz ove studije NYU? Ako imaju, gdje ostaje njihovo povjerenje u njihovo izvještavanje MSM-a o takvim pitanjima? Za nas autsajdere postoji mnogo toga za naučiti.
Čestitam, Gareth. Vaš rad je izvanredan u svijetu novinarstva potkopanog trgovcima fikcijom i fanatizmom. New York Times je doista sramota, ali je samo jedna od mnogih sramota među gomilom novina koje su nekoć uživale istinsku reputaciju zbog visokoumnog rada. Ovdje se Guardianu sada rijetko može vjerovati kada je riječ o ozbiljnim stvarima kao što su Rusija i Kina. Njegov glavni napadač na Rusiju je Luke Harding – jedan od zlostavljača Juliana Assangea i autor zloglasne 'izjave' da je voditelj kampanje Donalda Trumpa Paul Manafort posjetio Assangea u ekvadorskom veleposlanstvu u Londonu na 'tajnim sastancima'. Hardingov tour de force, međutim, knjiga je pod nazivom 'Dogovor' o navodno zlokobnim vezama Russiagatea i Trumpa s Kremljom. 'Tajnih sastanaka' ima u izobilju. Pozivam čitatelje CN-a da pročitaju ovu razmjenu između Hardinga i Aarona Matea u njegovom programu intervjua za Real News. Postoji referenca na smajliće koji su me natjerali da se glasno nasmijem i koji svode Russiagate na ono što je uvijek bio: BS
hxxps://therealnews.com/wheres-the-collusion-2
Iako se mudro kaže “istina će vas osloboditi”, nažalost Amerikanci su toliko dugo propagandizirani da većina njih nikada ne može prepoznati istinu. Možda, na neki čudan način, to i nije tako loše budući da bi "moći koje bi bile" bile toliko ugrožene AKO bi mnogi Amerikanci pokušali bolje razumjeti što se stvarno događa, mogli bi postati još nesmotreniji i stvoriti apsolutno najgore svih mogućih scenarija.
“Facebook nije čak ni tvrdio da je većina od tih 80,000 IRA-inih postova povezano s izborima. Nije ponudio podatke o tome koliki je udio feedova za tih 29 milijuna ljudi. ”
IRA FaceBook oglasi dostupni su svima koji ih žele potražiti na internetu. Velika većina oglasa nema nikakve veze s izborima. Svatko može, uz minimalan trud, uvidjeti da je ova priča šala. Nažalost, ljudi žele vjerovati u priču pa joj i vjeruju, proklete bile činjenice.
super novinarstvo...
Nova knjiga nam odgovara na ova pitanja o društvenim medijima, lažnim vijestima i Russiagateu.
otvorite pristup ovdje:
Mrežna propaganda: manipulacija, dezinformacija i radikalizacija u američkoj politici
još uvijek se pretvaramo ovdje u CN-u da ne znamo kako funkcioniraju algoritmi društvenih medija?
Ti prokleti zli Rooskiesi ukrali su naše izbore. Činjenice neka su proklete!
Hvala gospodine Porter
Mogu li vam reći brojeve na drugi način. 80,000 33 postova Rusa od ukupno 2015 trilijuna postova između 2017. i 8. iznosi 3.3 ruskih postova na 425,000 milijuna postova. Da biste bili sigurni da ćete pročitati jednu objavu ruske organizacije, morali biste pročitati preko 3 380 objava tijekom tog trogodišnjeg razdoblja. To zauzvrat zahtijeva čitanje preko 3 postova svaki dan tijekom te XNUMX godine.
Usporedite tu neznatnu izloženost s čitateljstvom članka koji je objavio NYT.
Pretpostavljam da netko mora biti prilično dobro obrazovan da bi pisao, a kamoli uređivao NYT. Stoga autor i njegov urednik moraju znati bolje.
Svako pravo ima odgovarajuću dužnost. NYT zlorabi naše pravo na slobodan tisak
Hvala Vincent!
Zanimljivo razmišljanje. Ostalo je prešutno nekoliko važnih pretpostavki: da je IRA bila jedini pas u emisiji i da su algosi toliko nesofisticirani da ravnomjerno distribuiraju propagandu.
Izvorni članak Naturea stalno se poziva na potonju točku. Uvidjet ćete da je izvorni članak nevjerojatno konzervativniji u svojim tvrdnjama od ovog, ne izražavajući svoj jezik s prezirom, već poziva na skepticizam. Ali otkad onda popularni mediji ikada točno predstavljaju ono što akademici pažljivo argumentiraju u recenziranim časopisima? Otkako je taj članak izašao, fenomeni odjeka su temeljitije istraženi, istražujući koja pitanja kao što su. Kako toliko ljudi zna što je na Fox Newsu ako ga gleda samo 5 milijuna? ili Kako teme iznesene u opskurnim medijima završavaju na Fox Newsu ili u glavnim ruskim medijskim kućama? Usput, ovo su odvojeni fenomeni, s različitim mehanizmima na djelu, i idu dosta udaljeno u dokazivanju nepotpunosti članka Nature.
Pitanje: Gdje smo?
hxxps://seaclearly.com/2018/10/27/keepers-of-the-light/
Prvo su došli po teoretičare zavjere, a nisu dovoljno shvatili dugoročne ciljeve (zvjezdanih) zavjerenika. Sljedeće, došli su po one koji su se usuđivali čak govoriti Istinom Moći, a nisu dovoljno shvatili dugoročne ciljeve (zvjezdanih) zavjerenika. Zatim je razina svjetskih kontroliranih narativa razotkrivena kroz najočigledniji Pys-Op McCarthyove ruske kampanje, a nedovoljno su ostvareni dugoročni ciljevi (zvjezdanih) zavjerenika. I konačno, iako je dovoljno (od onih koji nisu bili slijepi ili probuđeni) uvidjelo da je sve koordinirano kao namještene laži, (zvjezdane komore) zavjerenici su nastavili svoj juriš, potpuno ohrabreni – jer došlo je vrijeme kada su mogli ispuniti posljednje korake tih dugoročnih ciljeva.
Zastrašujući prijedlog Obaminog povjerenika: (2008.) Cass Sunstein želi da se vlada "kognitivno infiltrira" u protuvladine skupine
hxxps://www.salon.com/2010/01/15/sunstein_2/
Super komentar i link. Primjećujem da je datum članka o Glennu Greenwaldu 2010. NDAA iz 2012. zapravo je propagandu američkog naroda učinila legalnom. Orwell je bio vrlo pronicljiv i Cass Sunstein mu je pomogla guzicu. Svatko tko vjeruje bilo čemu što dolazi iz MSM-a ima navučene sjenila. Lokalne vijesti, vrijeme i sport i dalje su vjerojatno uglavnom istiniti, ali to je sve.
Da, članak Glenna Greenwalda je iz 2010. – i on se jasno osvrnuo/osvijetlio Sunsteinov zloslutni (2008.) pisani prijedlog:
“Godine 2008., dok je bio na Pravnom fakultetu Harvarda, Sunstein je bio koautor doista opasnog dokumenta u kojem predlaže da američka vlada zaposli timove tajnih agenata i pseudo-'neovisnih' zagovornika da se 'kognitivno infiltriraju' u online grupe i web stranice – kao i druge aktiviste. skupine – koje zastupaju stavove koje Sunstein smatra 'lažnim teorijama zavjere' o Vladi. To bi bilo osmišljeno kako bi se povećalo povjerenje građana u vladine dužnosnike i potkopalo vjerodostojnost zavjerenika.”
Što se tiče ažuriranja/ukidanja Smith-Mundtovog zakona iz 1948. kroz Smith-Mundtov zakon o modernizaciji iz 2012., koji je oslobodio sve preostale fasade ograničenja od domaće propagande koja je usmjerena na američke građane, to se isto tako moglo nazvati modernizacijom Djela iz “1984″ za 2012. godinu.
Upravo je post izbrisan usred pisanja. Čini se da su čitatelji skloni to svaliti na CN. Moguće je, zar ne, da se netko ili nešto igra radi sporta ili zlonamjerno. Zatim, opet, ako su poput mene, pisac je pritisnuo pogrešnu tipku. U svakom slučaju, Porter dobro ističe da je izloženost gotovo nepostojeća, a vjerojatnost utjecaja na izbore mala. Tko onda kaže da smijemo čitati samo domaću propagandu, a ne ono što želimo. Za kraj, ljudi koji čitaju takvu "propagandu" mogli bi glasati za Trumpa, ali su najvjerojatnije predisponirani za to.
Zadivljuje me prezir koji ti ljudi gaje prema prosječnom Amerikancu. Kao da sam neka krhka osoba sa slabim mozgom koja vjeruje svim reklamama koje vidim i uvijek me pokoleba poruka. Čak i ako su tvrdnje o dosegu oglasa u Rusiji istinite, zašto bi NYT pretpostavio da ću im automatski povjerovati. Nisam toliko glup ili lakovjeran, kao ni većina Amerikanaca.
Nažalost, uvelike precjenjujete "većinu Amerikanaca".
Cijenim ove Porterove racionalno konstruirane članke. U najmanju ruku, ako ne odagnaju tvrdnje o ruskoj zavjeri, trebali bi izazvati snažnu dozu skepse u pogledu njezinih tvrdnji. Aaron Matte je u prolazu ovo što se događa nazvao "kultom". Pa, u ovom trenutku bih to nazvao kultom zarađivanja novca.
Ali to je problem. U ovom trenutku, racionalnost, logika i zdrav razum zajedno s Elvisom napustili su zgradu.
Dodao bih samom članku da bi kultisti prihvatili hipernapuhane brojke, dok bi u isto vrijeme inzistirali na tome da su Rusi pametno znali da je Rust Belt u igri i upotrijebili precizno ciljanje lakovjernih glasača koji bi odmah pali pod utjecaj slika Sotone u borbi protiv Isusa.
Kao usporednu bilješku uz popratnu bilješku, moram se zapitati zašto PR industrija ne hrli u Rusiju kako bi saznala tajne slanja poruka koje su izborne rezultate cijele nacije od 300+ milijuna ljudi s proračunom od 150,000 XNUMX dolara pretvorile u sigurnu vatru oglasi čija se moć ne može prevladati kako bi ostvarili milijunske trenutne zarade za svoje klijente.
Katherine Hall Jamieson kružila je na TV-u prošlog tjedna reklamirajući svoju novu knjigu o tome kako su Rusi destabilizirali našu dragocjenu demokraciju 2016. godine. Tužno je vidjeti kako dobar um odlazi uzalud.
Jedan od razloga za ovu promjenu u mnogim je slučajevima profesionalni opstanak i/ili napredovanje. Ljudi, organizacije i stranice koje ne prihvaćaju ili su skeptični prema tvrdnjama da su Putin/Rusi instalirali Trumpa osramoćeni su, napadani, cenzurirani, marginalizirani, klevetani, ocrnjeni do te mjere da gube pristup, profesionalni status i da novac. A napadi ne dolaze samo iz vanjskih dijelova Hootervillea, već i iz glavnih izlaza i glasova.
Razumijem, ali njezin unos na Wikipediji počinje s:
“Kathleen Hall Jamieson američka je profesorica komunikacija i direktorica Centra za javnu politiku Annenberg na Sveučilištu Pennsylvania. Centar za javnu politiku Annenberg vodi FactCheck, neprofitnu organizaciju posvećenu ispitivanju činjenične točnosti reklama političkih kampanja u SAD-u.”
Ona mora razmotriti druga stajališta o uplitanju Rusije.
Bart, morao sam saznati za CIA-ine eksperimente s masovnom kontrolom uma dok sam bio na licenciranoj terapiji oporavljajući se od nesreće što sam rođen u KKK/evanđeoskom fundamentalizmu koji je psihopatski sustav. Naučio sam kako je lako preokrenuti osobu. To je ono što mislim da se dogodilo prethodno zdravim ženama unutar Demokratske stranke. CIA je jednostavno iskoristila wowenov teror nad Trumpom kako bi stvorila toliko straha da su ih uspjeli preokrenuti. Ja sam povjesničar koji je od početka zaključio da je Russiagate prijevara - slično Hladnom ratu. NITKO od mojih visokoobrazovanih profesionalnih prijatelja demokrata me ne može podnijeti. Doslovno su odbojni kad im pokušam dati povijesne činjenice……. Za mene, nakon što sam se oporavio od kulta, ovo je bilo iznimno zastrašujuće.
Diana-
Igrom slučaja upravo sam pročitao ovo od Caitlin Johnstone. Mislio sam da bi ti se moglo svidjeti. Mogli biste razmisliti o prosljeđivanju nekima od svojih "prijatelja".
https://medium.com/@caityjohnstone/true-feminism-4700a93e21fc
Koliko dugo CN ostavlja komentare na ovoj ploči prije nego što ih izbriše? Neizbježno, svaki put kad nešto smrdljivo objavim, to nestane dok se vratim.
G. Lauria, možda mislite da imate funkcionalnu ploču za raspravu, ali ste u velikoj zabludi. Stvorili ste veliki problem i točku prijepora od strane bilo koga ili onoga tko kontrolira ovu ploču. Pokušajte sami koristiti ovaj uređaj bez ljutnje i frustracije. Kakav je ovo gubitak mog vremena.
(Ne, neću se iznenaditi ako se u neko nasumično vrijeme moj post magično ponovno pojavi, ali to nije način da se vodi željeznica... ili blog s vijestima. Nije me briga za vaše fontove, beznačajni su u usporedbi s njima na čin nestajanja koji vaš sustav nameće potencijalnim suradnicima u raspravama. CIA nije mogla razviti perverzniji mehanizam za sabotiranje svrhe ovog odbora.)
Ispostavilo se da se magično ponovno pojavio. Ali ponovno pregledavanje objavljenog komentara NE bi trebalo biti pogodno ili promašeno. Kako je sadašnji stohastički "mehanizam" ikome koristan? Što se postiže činom nestajanja?
> Ali ponovno pregledavanje objavljenog komentara NE bi trebalo biti pogodno ili promašeno
Budući da nemam problema na koje se žalite, moram zaključiti da je greška negdje u vašem načinu pristupa ovoj stranici.
TS
Događa se svima. Joe Lauria je objavio da imaju nekih tehničkih poteškoća i da rade na tome. Odjeljak za komentare ima problema već više od 2 tjedna.
Ipak su ispravili tu grešku pri upisu, samo su rekli...
Cijenim Garetha koji bulldogira brojke o ovome. Koliko prije će doći do povlačenja, što mislite? Koliko će onih koji su progutali prvu Timesovu veliku žlicu kaše na ovu priču sada biti motivirano da eventualno promijene svoje stavove prema Rusiji? Razgovarajte o minijaturnim brojevima.
Ne, šteta je učinjena čim novine objave i ljudi pristanu Timesu na neku vrstu imprimatura, a zatim svoja mišljenja temelje na onome što su pročitali u takozvanom dokumentu. Zašto? Zašto ljudi to još uvijek rade? Kao da se skrivanje informacija neposredno prije izbora 2004., u dogovoru s Bushevom administracijom, dokazivanje da je njegova administracija lagala o kršenju FISA zakona uz opsežan nadzor nikada nije dogodilo; ili kao da je Judith Miller i Michael Gordon iznošenje laži Društva o ratovima i njihovim "opravdanjima" zastranjenje.
Koliko šansi imaju u pitanjima od najveće važnosti i opstanka prije nego što je mudriji put smatrati Times, (zajedno s ostalim članovima CorpNewsa i PolitiCorpa) pouzdanim negativnim barometrom prema kojemu što god on reklamira kao istina je zapravo gotovo suprotna.
Re: Koliko šanse oni (NYT) imaju…”
Pa, nije li ljudska priroda opravdavati pretjerivanja, čak i otvorene laži, koje podržavaju nečiju pristranost? Dakle, sve dok njegovo čitateljstvo daje prednost određenim stajalištima, tj. prešutno inzistira na narativima koji podupiru njegove društveno-ekonomske i političke pristranosti, za koje vjerujem da ćete se složiti da su očigledne, NYT se vjerojatno neće promijeniti.
Također, uzmite u obzir da njegov ugled kao službenog dokumenta postoji samo u ustanovi kojoj služi. Ne mogu se sjetiti nikoga izvan te samoproglašene augustovske skupine, ili, što se toga tiče, tko se poistovjećuje s njom, koga je uopće briga što piše The Times i mišljenje mirmidonaca njegovog establišmenta.
Koliko god to vrijedilo, mislim da je očito da je njegova središnja pristranost američka izuzetnost koja potiče snishodljivost Washingtona u vanjskim poslovima. A na domaćem planu, to je samo glasnogovornik establišmenta Demokratske stranke koji se sve više oslanja na kontroverznu politiku identiteta kako bi odvratio pažnju od činjenice da je stranka napustila interese birača radničke i niže srednje klase, od kojih je, pretpostavljam, malo tko pretplatnik Timesa.
Stvarno dobre brojke Gareth:
Jedine brojke koje zanimaju duopol su postotak ljudi koji vjeruju propagandi o ruskom uplitanju u izbore.
Još u ožujku prošle godine poslao sam e-poruku svom demokratskom senatoru i 'pitao se' koliko je Trumpovih glasača izašlo i pod zakletvom izjavilo da su bili prevareni da glasaju za Trumpa. Bilo je dodatnih 19 mjeseci propagande u štenadskom tisku i medijima o prostitutkama. Ali niti jedan Trumpov glasač nije istupio i rekao da ih je prevarila ruska propaganda. S obzirom na neprekidni propagandni napad, svi Trumpovi birači koji su bili prevareni do sada bi to znali i žalili se do neba.
NYT ima drskosti optužiti Facebook za vrtoglave standarde. Možete obustaviti svoju nevjericu dok čitate NYT o Rusiji, ali vežite pojas. Vaše tijelo će osjetiti vrtoglavicu. Mediji ove godine neće htjeti nagradu Herman Goring jer nitko ne vjeruje njihovoj propagandi.
Spojiti Trumpa i Rusiju dvojak je za duopol. Trump je prebio njihove arogantne zadnjice na izborima, a Rusija frustrirana, ako ne i izbačena iz tračnica,
neokonski pokolj u Siriji i Ukrajini.
Stavite me na popis ljudi koji imaju problema s čitanjem ovog fonta.
Vjerujem da postoji tipfeler u 8. paragrafu. "126,000 milijuna" trebalo bi biti "126,000".
Hvala što ste to istaknuli. Određen je na 126 milijuna.
O ovoj temi, evo nekoliko sjajnih stavova Stephena F. Cohena, profesora emeritusa ruskih studija i politike na Sveučilištu New York i Sveučilištu Princeton te urednika časopisa The Nation:
https://www.rt.com/op-ed/442943-russia-midterms-meddling-democracy-cohen/
Ako nam Rusija lažira izbore, kako to da se nitko ne brine?
https://opensociet.org/2018/11/01/if-russia-rigs-the-elections-how-come-nobody-is-concerned/
Izvrstan članak; hvala na povezivanju. Aaron Maté je kvalitetan alumnus DN-a! (Sharif Abdel Kouddous i Anjali Kamat također).
U sedmom paragrafu dolje spominjete "Naša najbolja procjena je da je otprilike 126,000 XNUMX milijuna ljudi moglo dobiti jednu od ovih priča [generiranih od strane IRA-e] u nekom trenutku tijekom dvogodišnjeg razdoblja", rekao je Stretch.
126,000 126 milijuna = XNUMX trilijuna. Prilično sam siguran da je ovo greška pri upisu i ako jest, razbija poruku koju pokušavate prenijeti.
Hvala što ste to istaknuli. To je popravljeno.
Cjelokupna galama i napor oko Russia-gatea su od početka bili samo bizarni, a to uključuje sve strane koje su se uključile iz raznih razloga.
Zbog svega toga Sjedinjene Države izgledaju jednostavno glupo, ali pretpostavljam da se to ne bilježi jer postoji toliko drugih stvari koje se događaju zbog kojih Sjedinjene Države izgledaju glupo. Golemi mišićavi dečko s plaže koji se šepuri uokolo, a sam izraz lica govori vam da mu se u mozgu ne događa mnogo.
Naravno, stvarni temelj svega toga su trenutni agresivni napori američkog establišmenta diljem planeta da ponovno potvrdi svoj autoritet, u svjetlu toga da će u potpunosti shvatiti relativni pad Amerike u svijetu.
Establišment je zainteresiran za stvarne stvari, naravno, kao što je plaćeni državni udar u Ukrajini i monstruozni i prijeteći napori NATO-a na ruskim granicama i odustajanje od INF sporazuma, ali oni će poduzeti sve što se pojavi što pomaže u prodaji linije o opasnostima Rusije.
Amerikanci se općenito nisu pokazali jako pronicljivima tijekom godina u mnogim takvim stvarima - od pijanog starog McCarthyja sa njegovih 200 "komunjara" u State Departmentu do totalnog smeća Warrenove komisije o ubojstvu Kennedyja - pa se čini da nema pojma razina za gluposti o Rusiji.
Rusiju mrze, i to je sve, a ako vas mrze u Americi, pa, gotovo sve je dozvoljeno. Imate galaksiju zvijezda koje su svoju slavu i bogatstvo stekle glupostima i mržnjom. Ann Coulter. Rush Limbaugh. Thomas Friedman. Pat Robertson. Franklin Graham. Newt Gingrich. Itd, itd, itd
To je urođeni dio američke kulture prigovaranja.
To Amerikance okupira i čini stvari koje ih drže emocionalno nabrijanima.
Za to vrijeme infrastruktura po cijeloj zemlji trune, nacionalno zdravstvo još uvijek nemate spomena vrijedno, siromaštvo i degradacija ima na tisuću mjesta, rasizam i razne mržnje cvjetaju, a škole na bezbroj mjesta su sramota.
A u međuvremenu također imamo istinsko miješanje u poslove drugih zemalja koje se događa 24 sata dnevno i u velikim razmjerima. Imate veliki dio monstruozne i neodgovorne agencije čiji je posao puno radno vrijeme da se miješaju, podmićuju, prijete, plaćaju i ubijaju.
Ali, Bože moj, samo da se povede riječ o nekom Rusu koji je možda kupio totalno beznačajnu reklamu na Facebooku, a bit će i vraga.
Vidite što mislim pod smiješno? A ti si Ameriko smiješna i cijeli svijet bi ti se smijao da nije Pentagona i CIA-e i tiranije sankcija i nizova prijetnji.
Što se tiče onoga što New York Times kaže o ovome ili o bilo čemu drugom, gotovo je loša šala citirati to ili se s tim ne slagati. Uostalom, neslaganje s objavom takve prirode gotovo bi se trebalo uzeti zdravo za gotovo. Njegov zapis je jasan:
https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/09/23/john-chuckman-comment-misconceptions-about-the-new-york-times-setting-the-record-straight-it-simply-aint-what-it-pretends-to-be/
Super komentari, kao i uvijek.
Postoje dva velika problema u cijeloj antiruskoj priči. Jedna je da je svatko tko je kritizirao Clintonovu desnicu označen kao "ruski trol" ili "ruski bot". Drugi je da je, usprkos velikom protivljenju demografskih birača Clintonovom krilu, Hillary Clinton ipak dobila najviše glasova. Trump je predsjednik zbog našeg procesa izbornog koledža, zastarjele osobitosti američkog izbornog sustava. Razmislite o nečemu: jedna od prvih stvari koju je Trump učinio po preuzimanju dužnosti bilo je jačanje ekonomskih sankcija protiv Rusije. Od tada je međunarodna zajednica primijetila njegovo gomilanje američkih/NATO trupa u blizini ruske granice, što svijet vidi kao potencijalnu američku (Trump) provokaciju rata protiv Rusije (Putina). Dodajte ovome trenutni propagandni napad američkih medija protiv Rusije. Dok je Trumpova administracija pripremala pozornicu za katastrofalan svjetski rat, budale brbljaju o vezi između Putina i Trumpa.
Sav višak Hillarynih glasova bio je u Kaliforniji, a polovica onih u Los Angelesu. Dakle, ako vjerujete da bi Hollywood i Harvey Weinsteini trebali izabrati predsjednika, samo naprijed i nastavite vjerovati da je Hillary pobijedila na izborima. Kalifornija je glasala 70% za Hillary, dok je San Francisco glasao 85% za Hillary. Te brojke su provjerljive.
Ali najvažnije — NEMA POPULARNOG glasanja na američkim predsjedničkim izborima. Vjerojatno kako bi spriječio ljude poput Hollywooda da izaberu predsjednika. Koliko god je njihova predivno besmislena i ljigava zabava važna za naše živote, nisam siguran da trebaju birati i našeg predsjednika.
Više ruskih reklama mamaca za klikove bilo je usmjereno na Kaliforniju nego na bilo koju državu; možda su potajno favorizirali Hillary? Poput Hillary, Rusi nisu razumjeli važnost država na bojnom polju.
I jako se dobro snašla u gradovima u kojima su bili besplatni koncerti Jay Z-ja, Beyonce, Katy Perry, Lady Gaga Bon Jovi i dr.; možda bi pobijedila da je SVIMA u državama na bojnom polju dala 100 dolara kako bi mogli platiti odlazak na koncerte po svom izboru. Kruh i cirkus, i podmićivanje glasača je besmisleno ako se radi samo u državama (the Big Blue states) gdje je već imala pravo glasa tako što je iza imena stajalo (D).
Šališ li se? Kriviti Hollywood? Takozvani predsjednik slavna je voditeljica reality TV igara. ha ha ha!
https://www.psychologytoday.com/us/basics/cognitive-dissonance
Istina, Trump je imao koristi od hirova američkog izbornog sustava 2016., a slični hirovi pridonijeli su njegovom gubitku 2020. Kao prvo, države isporučuju elektorske glasove prema svim osnovama. Drugo, svaka županija ima svoj sustav prikupljanja i vrednovanja glasova, uz značajne poteškoće i smetnje različitim klasama birača. Zajedno, ovo stvara “izbornu maglu” koju su Trumpisti iskoristili za propagiranje mnoštva teorija zavjere o masovnim izbornim prijevarama.
Iznosite izvrsne stavove o učinku izbornog koledža i pratećoj regionalnoj američkoj politici koja nadmašuje nacionalne/svjetske reklamne napade svih zainteresiranih. Funkcionalno, u suštini sve ove fraze bile su američkog podrijetla – 33 trilijuna postova naspram 80,000 XNUMX? BILO ŠTO izvan Rusije jedva da je bilo bljesak na radaru, nipošto odlučujući čimbenik.
Osim te ne-teme, koju NYT, WaPo i raznorazni televizijski propagandisti lažno naklapaju kao sve i kraj svega, iznosite sasvim valjanu i relevantnu tvrdnju da su i američka vlada i njezini mediji "slobodnog tržišta" propagandistički glasnogovornici bez srama trgaju Rusiju novim, uglavnom temeljenim na izmišljenim "činjenicama" i narativima, 24/7/365 veći dio prošlog desetljeća. To je, naravno, opravdano kao jednostavna posljedica "slobode govora" prema američkom ustavu u kojem je sve dopušteno. Caveat emptor. Ako se ne slažete, jednostavno branite sebe i svoje ideje na javnom tržištu ideja. Ne možete si priuštiti da kupite vrijeme za medije ili prostor za stupce na novinskom papiru? Teško: novac se smatra govorom u američkoj političkoj areni. Nedostaje vam $$$? Očito, nemate što reći. Niti američki narod niti njegovi čuvari ne protive se praksi takve "tvrde" politike, posebno kada je usmjerena na strane konkurente koje su naši plutokrati ciljali na eliminaciju na ovaj ili onaj način.
Ali pravi drski licemjerni obrat življenja po takvom kodeksu je uskraćivanje svih istih prerogativa nečijim odabranim "neprijateljima". Svakako će američka vanjska politika imati snažan utjecaj na ruske, iranske i kineske planove i radnje (znate, pitanja poput prodaje njihove nafte i drugih proizvoda, razvoja njihovih tržišta i njihovih trgovačkih ruta i kupnje osnovnih stvari poput visoke tehnologije i prirodnih resursa, stvari koje uzimamo zdravo za gotovo samo kao vlastiti posao koji za nas mora ostati potpuno "slobodno tržište", ali može biti beskrajno sankcioniran za druge). Dakle, jasno je da će te zemlje imati mišljenja o retorici kampanje kojom se bave budale koje se natječu za javne dužnosti u Americi, jer to može duboko utjecati na te zemlje, vrlo često na vrlo štetan način.
Ipak, zahtijevamo da drže jezik za zubima i ne daju apsolutno nikakvo mišljenje o besmislicama koje se generiraju u praksi američke "demokracije". (Čak i dok američki mediji silno pokušavaju izmamiti takva mišljenja... uglavnom od Putina, kojeg najviše žele udariti.) Putin, budući da nije bio lažan, bio je u njihovoj igri i mudro je uskratio bilo kakav osobni komentar o ratnim huškačima ponuđenim američkom narodu kao njihovi perspektivni lideri. Sve što je mogao reći trebalo je označiti kao "miješanje" u američku svetu "demokraciju". Pazio je da se NE miješa. Očigledno, Washington ima bogomdani monopol na uplitanje u vanjsku politiku. No, bez obzira na to, svaki privatni ruski pojedinac ili zaposlenik nekog od ruskih medijskih tajkuna koji se usudio objaviti bilo što – bilo pozitivno, negativno ili nebitno – o bilo kojem od glavnih stranačkih kandidata trebao je biti označen kao Putinov bot koji se miješa ili trol... a potom okrivljen za gubitak izbornih glasova Hillary Clinton u ključnim državama pojasa hrđe u kojima je nezaposlenost bila visoka, a Hillaryna kampanja niska, zapravo potpuno odbacivanje ljudi i njihove nevolje.
Iskreno govoreći, smatrao bih da je sasvim prikladno da je Putin napravio vlastitu javnu analizu američkih izbora u kojoj bi Amerikanci mogli proučiti objektivne činjenice, brojke, projekcije i scenarije koji ne proizlaze u potpunosti iz tvornica sranja dvojice kandidata. Uostalom, američko naoružanje i vojne baze toliko su raširene diljem svijeta da svaki građanin Rusije ima jednako velik udio u tome tko će biti sljedeći američki predsjednik kao i vaš rođak u drugom koljenu iz Oklahome i tazbina iz Tennesseeja. Sada američki moćnici žele ugušiti ne samo svaki takav doprinos trećih strana u našu četverogodišnju bakanaliju sranja, bez obzira koliko nestajajuće minijaturne, već žele zatvoriti neovisne izvore američkih vijesti—organizacije poput CN-a i ICH-a— također, ako se ovi dobavljači ideja ne poklapaju s “konvencionalnom mudrošću” koju su stvorili Times i Post. To jednostavno nije "prop" ako nije u skladu s odabranim informacijama. Ne samo da se "ne možete nositi s istinom", nemate posla pokušavati utvrditi što bi to moglo biti. Orwell je stvari sigurno vezao za 1948., nažalost svi su pretpostavili da on jednostavno priča priču o Rusiji i da se okolnosti nikada neće promijeniti.
Super komentar Realist! Ništa poput malo logike za suprotstavljanje propagandnom narativu MSM-a.
Zapravo, Realist, Putin je ponudio svoj komentar. Rekao je, predsjednici dolaze i odlaze, ali politika ostaje ista.
Ali nikada se nije usudio reći američkom narodu kako da glasa, kao što je Obama vidljivo učinio, na primjer, u slučaju Brexita. Putin je ponudio kratki citat koji ste citirali kao odgovor na pritisak američkih medija, a koji je trebao objasniti zašto se suzdržava od umetanja u američku politiku. Također je više puta objasnio da će morati raditi s kim god bude izabran, tako da nema smisla trovati vodu – samo je Putin bio iskren i logičan kao i obično.
Volio bih ga vidjeti kako javno analizira rasprave između Clintona i Trumpa i razjašnjava svijetu zašto su obojica bili (i jesu) opasni psihopati. Washington-botovi poput Merkel, May i Macron to znaju, ali se ne usuđuju govoriti istinu i ustraju u dopuštanju da se njihove zemlje koriste kao pijuni u vrlo destruktivnim međunarodnim igrama neprijateljskim prema vlastitom narodu. Rusija i njezini čelnici do smrti su propagandizirani američkim lažnim narativima, mislim na “slobodu govora”. Putin treba odgovoriti u takozvanim "otvorenim medijima" gdje se ovaj posao sjekira nastavlja. Američki predsjednici dolaze i odlaze, ali netko mi dokaže da Dick Cheney ne ostaje potpuno glavni!
Merkle i Macron su Washingtonske čizme. Svibanj sigurno nije. Ako ništa drugo, May je jednostavno glasnogovornik britanskih elita koje imaju veliki udio u osiguravanju da Trump nikada ne ispuni svoja predizborna obećanja da će okončati ratove za promjenu režima i imati konstruktivan i miran odnos s Rusijom. Ne kažem da je Trump napravio veliki napredak u tom pogledu i da je svoju administraciju upakirao u Neocons, ali ako se lov na vještice na ruskim vratima može poraziti, možda će se stvari promijeniti na bolje. Nadajmo se za dobro svih nas.
Jeff, sviđa mi se i ono što je Putin rekao u svom nastavku idiotizma koji hara američkim vijestima. Rekao je, 'ako sam nekako kontrolirao izbor predsjednika, Zastupnički dom i Senat također su postali republikanci. Jesam li i ja to napravio?'
Za ovo bi bilo potrebno mnogo rada i mnogo nemogućeg utjecaja, ali to je rasprava koju malo tko vodi. Ali možda, budući da Dom ili Senat ne rade svoj posao vezan uz američke ratove, možda ipak nije bilo potrebno?
Realist – Baš kao kad čitam veliku knjigu iz književnosti, mnogo puta ponovno čitam vaše komentare kako bih imao puni učinak. Samo bih volio da vaše komentare ispišu na naslovnoj stranici NYT-a, Guardiana i drugih sličnih glasila Imperija i EU vazalnih država. Naravno da znam da se to nikada neće dogoditi. Često se pitam što se dogodilo zapadnoj civilizaciji u tako kratkom vremenu. Budući da sam na to programiran od davnih tinejdžerskih godina, još uvijek ne mogu preboljeti taj osjećaj.
Uglavnom dobro rečeno. Protivim se nazivanju rezultata izbora 2016. slučajnošću zastarjelog sustava. Dok sam još živio u Missouriju, stavili su zakonsku promjenu na glasački listić kako bi se omogućilo skriveno nošenje vatrenog oružja, za razliku od jednostavne izmjene zakona u zakonodavnom tijelu. Inicijativa za glasanje nije uspjela. Kad ste pogledali detalje nakon izbora, inicijativa je prošla u gotovo svakom okrugu u Missouriju osim u onim okrugima u neposrednoj blizini St. Louisa i Kansas Cityja. Dakle, u biti ste imali dva najveća grada u državi koji diktiraju ostatku države kakva će biti pravila. Shvaćam da je skriveno nošenje tema koja izaziva podjele, ali postoje i druge teme koje izazivaju podjele i ideja da bi mali dio države mogao odlučivati o pravilima zbog guste naseljenosti nije dobra ideja.
Možda je odgovor više "domaće pravilo", a ne samo "prava države" u cijeloj zemlji. Možda bi se, ako grad postane dovoljno velik, trebao kvalificirati kao vlastiti "grad država". Samo područje metroa NYC ima više stanovnika nego polovica Mountain Westa zajedno, kao i prepuni urbani SoCal. Zapravo, oduvijek sam mislio da mnogi pojedinačni gradovi trebaju federalnu zaštitu od prava odbjeglih država. Isto tako, životni stilovi i problemi ljudi sa sela često su sasvim drugačiji od onoga što se događa u velikim gradovima, a vaš je primjer u pravu. Možda se velik dio ustava mora vratiti na dasku za crtanje, uključujući glavne političke nadležnosti. Nažalost, svi bismo mogli predvidjeti da bi to vjerojatno značilo još više moći i prerogativa za bogate i moćne, a još manje zaštite za ljude. Pretpostavljam da će sve to morati pričekati do nadolazećeg kolapsa, revolucije, građanskog rata ili zombi apokalipse.
Hillary Clinton je pobijedila na popularnom glasovanju protučinjenično, odnosi se ili izražava ono što se nije dogodilo ili nije slučaj. Ne može se reći da je Hillary Clinton osvojila narodno glasovanje budući da Sjedinjene Države nisu imale narodno glasovanje. Točnije, Sjedinjene Države nisu imale narodno glasovanje na nacionalnoj razini. “Popularni” broj glasova jednostavno je zbroj glasova pojedine države.
Uvjeti glasovanja se mijenjaju ako imate nacionalno glasanje, gdje se svi kandidati pojavljuju na nacionalnom glasačkom listiću (što nije bio slučaj s Jill Stein – nije bila na glasačkom listiću u svih 50 država). Uz narodno glasovanje na nacionalnoj razini, više se ne primjenjuje argument možete li taj i taj osvojiti državu. Više niste ograničeni osvajanjem države nego osvajanjem birača. Više nemate glasova za kvarenje jer kandidat treće stranke ima jednako šanse za pobjedu kao i kandidati establišmenta; pod pretpostavkom da nema lažiranja glasova.
Da, vjerujem da je ovo drugi dan New Looka! Nisam oduševljena time…. te bi predložio upravi da se vrati izvornom stilu.
Nestalo je svakakvih komentara, uključujući i sve moje. Što se događa?
Isto se događa sa svim mojim komentarima već neko vrijeme, samo su nestali sa stranice.
Što se dogodilo s mojim postom?
Lažna objava da se vidi što se događa.
Još jedan lažni post da vidim nove komentare. Bože, volio bih da poprave ovu stvar!
Vratio se moj post o apsurdnosti ove ruske propagandne ideje o Julie Typical.
Molim te, Gareth, moraš shvatiti da su brojke od 33×10^9 naspram 88×10^3 besmislene same po sebi. Istaknuta brojka je broj pregleda. Bez toga, ovaj komad samo privlači bisere.
Hvala vam. I dalje je zanimljivo kako oni koji drže bisere pokazuju isto kultno ponašanje kao i predsjednikovi pomoćnici. Oboje naporno rade kako bi izbjegli stvarnost.
GK-
Stvarnost koju su izrazili NYT i WaPo? Popijte još malo Kool-Aida i uključite se u Rachel dok ste već tu.
To je jedan način da se izrazim, pretpostavljam. Drugi bi bio: inzistirati na tome da nije bilo utjecaja na ono što su Rusi radili znači (pre)navesti slučaj unatoč dokazima. Možemo raspravljati o tome koliki je utjecaj, ali napregnuti napori da se to potpuno porekne miriše na unaprijed donesen zaključak, s činjenicama koje su ili zanemarene ili namjerno umanjene kako bi se uklopile u zaključak. Taj je zaključak, naravno, da je “za sve kriva Hillary”, a koriste ga demokrati koji su bili suzdržani ili glasali za Steina kako bi izbjegli odgovornost za svoj doprinos rezultatu 2016., ili koji jednostavno možda nisu ni blizu tako progresivni kao što vjeruju.
Primjećujem da kažete Rusi, umjesto ruska vlada. Pokušavate li reći da nikome tko se ne slaže s Rusima ne bi trebalo dopustiti da slobodno govori o bilo kojoj temi? Svakako mislim da bih trebao biti slobodan govoriti o bilo kojoj temi, čak i o ruskoj politici. Bih li se "petljao"? Cijeli koncept je smiješan. Istina je istina bez obzira tko je govori. Ako je zli Vlad osobno predao DNC e-poštu Assangeu, što on sasvim sigurno nije, američkim biračima je bitan SADRŽAJ tih e-poruka. Čak ni sam DNC nikada nije tvrdio da je bilo koji sadržaj izmišljotina. DNC i RNC su jednako zli i nikada nećemo imati nijednu važnu promjenu dok ostaje naš izbor između korporativno sponzoriranog ratnog huškača iz stupca A ili stupca B. Kao pristaša Hillary, pokušavate "samoopravdanje" za mnoge smrti u koje je bila uključena kao SoS pod Obomberom. Nema sumnje da bi bila odgovorna za još više smrti i razaranja da je pobijedila. Sve dok oni koji sebe nazivaju “progresivcima” ne odbiju podržati ratni stroj i pobjegnu iz krajnje korumpirane Demokratske stranke, SAD će i dalje biti srce Carstva Zla.
"Možemo raspravljati o tome koliki je utjecaj..." To je upravo ono što ovaj članak radi vrlo detaljno, ali vi i Andrew ga omalovažavate kao "hvatanje bisera". Ne mogu ni shvatiti kako se to omalovažavanje uklapa. Molim te objasni. Koje se činjenice “ignoriraju ili namjerno umanjuju”? Budite konkretni. Jako naporno radim kako bih vas natjerao da potkrijepite svoju "stvarnost" malim dokazima.
Čini se da je vaš zaključak da ništa od toga nije Hillaryna krivnja, to moraju biti oni zli "Rooskies" koji gaze našu demokraciju. Iznesite logičan argument potkrijepljen dokazima kao što to čini gospodin Porter. Ili ste ovdje samo da trolate?
Ups opet. Ponekad sam loš kao “Stranger Together”. Očito sam mislio na "rusko podrijetlo", a ne na "rusko neslaganje" u svom prvom odgovoru na GK.
To jasno navodim u tekstu na dva različita mjesta — ukazujući na činjenicu da nam brojke ne govore koliko je često bilo tko od tih 126 milijuna vidio nešto od IRA-e, i ponovno ističući da 90 posto NewsFeedova nije čak i vidio. Citiranje trilijuna FB NewsFeedova jasno naglašava koliko su Timesovi brojevi besmisleni.
Klimatske promjene i militarizam dva su zastrašujuća izazova s kojima se suočavamo, a SAD je glavna prepreka u ovoj borbi za planetarni opstanak https://canadianviews-ymo.ca/stoltenbergs-brainwashed-europe/
Jesmo li ikada bili bliže pokretanju nuklearnog rata, SAD protiv Rusije i Kine? I volio bih da ne moram napominjati da za tiho rastući dio zemlje, najzastrašujuće pitanje ostaje naša kriza siromaštva.
Ako imate priliku, pronađite jedan od nedavnih intervjua Daniela Ellsberga (slava Pentagon Papers) o njegovoj novoj knjizi pod nazivom “The Doomsday Machine”. Tijekom godina koje je proveo kao vojni analitičar poslan je da istraži integritet naših planova za nuklearno lansiranje od vrha do dna. Otkrio je da su sve mjere zaštite koje su zapisane u pravilnicima bile zaobiđene od razine Ovalnog ureda pa sve do tipova koji su okrenuli ključeve za lansiranje.
Teže ga je čitati.
New York Times, Guardian, BBC, NPR, PBS i svi zapadni korporativni mediji u biti – službeno su skinuli masku razuma koja sugerira da su na neki način dužni korištenju “mišljenja utemeljenog na racionalnom prosvjetljenju, koristeći razum, dokaze i argument” – i sada jasno jednostavno “izmišljaju stvari” u hodu. Pretpostavljam da je ovako lakše, sve dok mogu držati svoje laži iskrenima. Svatko tko prati Skripnalov fijasko u Ujedinjenom Kraljevstvu i Russiagate ovdje kod kuće, može jasno vidjeti da je "držati svoje laži jasnima" doista težak zadatak za zapadne medije. Ono što je tragično je koliko ih malo tko primjećuje.
Molim, molim, nemojte nastaviti s ovim tipografijom. U ovom slučaju, ono što je umak za logo NIJE umak za cijelu web stranicu.
Da, čini se da postoji problem s CN web stranicom. Već nekoliko dana moji će se komentari objavljivati i pojavljivati s drugim nedavnim postovima, a zatim će nestati do sljedećeg dana. U nedavnom postu broj komentara popeo se sa 7 na 11 nakon mog posta. Naknadno je vraćeno na 7 nakon osvježavanja preglednika, pri čemu je brojač ostao na svim uređajima do kraja dana. Ovakvo ponašanje teško da je pogodno za živu internetsku raspravu!
Hvala Garethu Porteru i ConsortiumNewsu što ste razotkrili Shaneovu i Mazzettijevu BS. Kako je tužno da na svaku osobu koja pročita ovaj članak CN-a vjerojatno ima tisuća onih koji su pročitali članak Shanea i Mazzettija i progutali ga u cijelosti. Tužno je i to što se čini da većina Clintonovih demokrata više voli živjeti u svijetu mašte u kojem su žrtve Vladimira Putina umjesto u stvarnom svijetu u kojem je njihova stranka izgubila srednju klasu u korist bezobraznog trgovca.
...u tom trenutku vas optužuju da ste "Putinov bot".
Hvala na tvom ljubaznom komentaru na članak, Michael. Puno cijenjen.
Upravo zbog Garetha, NYT bi se trebao sramiti. Volio bih da nas netko kada piše o ovoj temi podsjeti kakve su se stvari pripisivale ruskim FB spotovima. Čini mi se da se sjećam da su jedan od njih bili slatki psići ili tako nešto. Čak i da postoji 80.000 postova iz Rusije, zašto većina njih ne bi bili samo ljudi koji na FB stavljaju stvari za prijatelje ili rodbinu u Americi? Nikad nisam razumio cijelu ovu galamu oko toga da Rusija pokušava utjecati na naše izbore putem internetskih postova. Svatko tko je mislio da bi to moglo uspjeti, s obzirom na potpunu ludost tweetova, FB-a i svih ostalih medijskih stvari koje Amerikanci stalno rade kako ne bi morali ni o čemu ozbiljno razmišljati, sanja. Zapravo su Rusi previše inteligentni da bi mislili da će FB spotovi imati ikakvog učinka – što naravno nisu.
Usput, slažem se sa svim ljudima koji su rekli da im se ne sviđa ovaj novi font. Slažem se, ostavlja pogrešan dojam i tjera čovjeka da se zapita je li ovo tabloid. Zašto se petljate s formatom koji je u prošlosti izvrsno funkcionirao?
Da budem iskren, u zadnje vrijeme slabo čitam Consortium jer se ponekad ne objavi ništa novo, a prečesto kada i bude, nije na temu među deset najboljih stvari o kojima želim čitati (vjerovali ili ne, ja imaju ograničeno vrijeme). Također nemam vremena slušati radio emisiju od sat vremena (ili čak pola sata). Da ste objavili transkript, pročitao bih to jer brzo čitam, ali problem s radijem je što ne možete premotavati unaprijed kao što to često možete s videom. I obično s videom možete vidjeti koliko je dugačak i možete premotati naprijed do odjeljka koji želite, čemu pomaže činjenica da postoji mala slika onoga tko govori itd.
Zabrinut sam zbog Assanagea i također sam zabrinut zbog svih laži koje se govore o Rusiji – zajedno sa svim ostalim koje Trump neprestano izbacuje.
Bio sam u Rusiji kako bih neko vrijeme asistirao u javnoj školi u Tveru. Bilo je to prosvjetljujuće iskustvo na svaki mogući način. Bilo je to za vrijeme Yeltzenove vladavine i svi su bili puni nade, ali i siromašni. Gospodarstvo se raspadalo. Učitelji nisu bili plaćeni više od mjesec dana, ali su i dalje predavali, jedan učenik mi je rekao da mu je otac bio pilot Aeroflota i da je bio plaćen 50 centi po satu. Bio je prilično ljut zbog toga. Ali sve u svemu unatoč ekonomskim previranjima svi koje sam upoznao bili su prijateljski raspoloženi, uslužni i velikodušni. Sve što vidimo u SAD-u su fotografije vojnih parada i slično, nisam bio spreman koliko je zemlja lijepa! Također nisam bio spreman za šaljivi smisao za humor i šarm ljudi, i za mnogo, mnogo više od toga što je bilo divno. Amerikanci nemaju pojma što Rusija jest – i što nije. Pokriva ogroman pojas zemlje, ali njegovo stanovništvo je pola našeg. Rusija je izgubila 28 milijuna ljudi u Drugom svjetskom ratu; to je više od ukupnih smrti svih ostalih boraca i građana uključujući i neprijatelja! Ne postoji niti jedan građanin Rusije koji nema bliskog prijatelja ili rođaka koji je poginuo u tom ratu. Rusija se nakon rata samo pokušavala dići s koljena (nakon što je porazila Nijemce, ne zaboravite), sigurno nije planirala nikoga napasti, ali mi smo odmah započeli naš “hladni rat”. Što je bilo toliko zastrašujuće u Rusiji? Eto, sad znamo, bila je to ideja komunizma ili kraće rečeno socijalizma. Naši su bogataši bili prestravljeni da će se socijalizam uvući i preuzeti vlast, pa smo Rusiju morali pretvoriti u ogra – nije bilo teško; Staljin nam je svakako dao mnogo municije. Ali i danas smo pri tome. Vrijeme je da prestanemo s lažima i pogledamo stvarnost. Zato sam toliko zabrinut zbog naših laži o Rusiji. Putin nije Staljin i možda nije ni vaš ni moj ideal predsjednika, ali kad smo ga onda imali? Lincoln? ili Roosevelt? I oni su imali svoje glinene noge, a sigurno ih nismo vidjeli u posljednje vrijeme – Obama? daj mi odmor.
Mislim da sam dovoljno rekao.
Zaključak antiruskog križarskog rata: ovo je zapravo počelo kao isprika Clintonovog tima za poraz. Realno, što je demokratima ostalo za prodati? Podijelili su vlastitu glasačku bazu, srednja klasa protiv siromašnih - podijeljeni i pokoreni.
Rusija je bauk koji zamjenjuje "teroriste" (Uglavnom ljudi koji se bore protiv osvajača i okupatora svojih zemalja. Amerika nema poštovanja prema različitostima i kulturama drugih ljudi). Terorizam je zamijenio “komunizam”, koji je nakon što su ubijeni svi GI-i i endogeni narodi Koreje i Vijetnama, navodno podržan od komunističke Kine, postao naša trajno najomiljenija trgovačka nacija, i dobio naše poslove i tehnologiju, uključujući naprednu vojnu tehnologiju; pa teško da bi i dalje mogli biti naš bauk.
Demokrati su napustili siromašne i radničku klasu, koji u biti postaju isti ljudi, u korist ILEGALNIH vanzemaljaca, koji su na neki način "posebni" u usporedbi sa siromašnim Amerikancima koji su zatvoreni ili traže posao, i Wall Streetom, budući da su ti donatori Duopoly dobro služi i uzvraća ogromnim donacijama (tj. mitom) objema stranama.
Slažem se, ali radije nego da ovo ponašanje odbacim kao samo Clintonov izgovor za gubitak izbora, bio bih sklon nazvati ga sastavnim dijelom jednog ogromnog izljeva bijesa jer samoprozvano derište nije dobilo ono što je smatralo svojim pravom i to je bio njezin red biti POTUS 2016. Sjetite se da je također krivila Bernieja Sandersa i Jill Stein što su imali drskosti da je zapravo izazovu, krivila je FBI, krivila mizoginiju, krivila Wikileaks (za izvješćivanje o onome što je 100% činjenica što se tiče njenog varanja, svega i svačega OSIM njezinog vlastitog nepoštenja, lijenosti jer nije vodila kampanju za "ožalošćene" i trčanja na "platformi" koja je poduprla neoliberalnu ekonomiju i status quo, a to je upravo ono protiv čega je većina glasača glasala nevjerojatna je činjenica da ni jedno ni drugo ona ili DNC/establišment Dems JOŠ UVIJEK ne shvaćaju!!!
Ranney, ne mogu ti dovoljno zahvaliti što si nam ispričao svoje iskustvo u Rusiji. Puno sam naučio u zadnjih 8 godina... dok sam tražio dijelove slagalice da formiram veliku sliku. Učinio sam to čitajući najbolje stranice, poput CN-a ovdje. Našao sam veliku sliku, i ružna je. Budući da sam bio veteran iz vijetnamske ere... ono što sam otkrio je koliko je naša zemlja korumpirana i čini se da se pogoršava pod posljednjim glavnim lopovom. Obje stranke uglavnom nisu dostojne svojih funkcija. Također sam naučio ovo, da su Rusi pod Putinom prešli dug put od slomljene zemlje koju je Jeljcin ostavio. Čini se da je većina Rusa bogobojazan narod i poput svakodnevnih američkih građana samo želi pristojan posao, obitelj i vlastiti dom. Neko je vrijeme postojala razina uzajamnog poštovanja između Rusije i SAD-a. Uzmite u obzir godine rada na svemirskoj stanici. Prije nekoliko godina održavao se Bostonski maraton i dva brata su ostavila bombe u naprtnjačama. Vijesti su rano objavile da je nekoliko tjedana ranije stigla dojava ruske sigurnosti da je stariji brat bio u istočnoj Europi kako bi posjetio svoju majku ... ali je proveo neko vrijeme na drugom mjestu i treba ga promatrati. Dali su njegovo IME, mislim FBI-u. Nažalost, iz bilo kojeg razloga, FBI je shvatio da pravopis nije baš točan ... i nije bilo načina da mogu gledati kretanje počinitelja. Želim reći da ruska vlada. a njihovi građani nisu bauk kakvim ih mi prikazujemo. Sada ... tvrdnje SAD-a se pojačavaju do te mjere da je nuklearni holokaust neizbježan .... Bože sačuvaj sve nas.
Sjajni komentari. Pomaže razumjeti Rusiju čitajući komentare nekoga tko je živio u toj zemlji i gledao je s empatijom.
Ono kroz što prolazimo ovdje 24/7 u posljednje dvije godine u medijima s ovom histerijom oko Vrata Rusije čini da se osjećamo kao da živimo u nekoj vrsti ludnice – to je nestvarno. Čini se da to neće dobro završiti. Kao što je Stephen Sivonda rekao na kraju svojih komentara Bože spasi nas sve!
Ranney,
Možda dovoljno, ali dobro je rečeno.
Dopustite mi da se pridružim zboru onih koji kažu da je komentar ispisan pa nestao – kao i da osuđuju nove poslove ispisa. Nije bio pokvaren. Nemoj to popraviti. Vratite ga, molim vas.
Ranney: HVALA što si ispričao svoje rusko iskustvo. Idem u Sibir zbog neprofitne akcije, ali uglavnom kako bih se viđao s prijateljima, koliko god često mogu, svake godine ili dvije ljeti u zadnje vrijeme, od 1989.
Sramim se reći koliko je dugo trebalo da se spere film antisovjetskih (tj. antiruskih) gluposti u kojima sam rođen kao baby boomer. Neizmjerno sam zahvalan prof. Peteru Kuznicku i Oliveru Stoneu za njihovu Neispričanu povijest SAD-a koja me razjasnila o atomskim bombama 1945. i njihovoj pravoj svrsi. I taj je ispravak započeo ogromnu promjenu moje perspektive o ruskom upravljanju, našem izboru da započnemo Hladni rat i okrutnom narušavanju međunarodnih odnosa ove 73 godine.
Oduvijek sam bio očaran ljubaznošću, osobnom pažnjom, humorom, skromnošću, dobrim raspoloženjem u suočavanju sa stvarnim nedaćama (i izvanrednom otmjenošću ne prebacivanja nezadovoljstva na goste poput mene) na koje sam posvuda naišao tijekom svojih 15 posjeta, duge (10 mjeseci) i kratke (11 dana). Moj 95-godišnji otac, tvrdokuhani kapitalist i anti-komijanizam, upravo me pitao kako oni pate zbog sankcija. Rekao sam da se ovog ljeta ta tema uopće nije spominjala, dok je nisam pokrenuo. Prvo, normalno je da mi njih sankcioniramo. Ali osim toga, odgovor je bio neka vrsta tužnog pitanja zašto bi SAD to učinio. (Čak su i dvojica momaka koje sam konačno(!) upoznao ovo ljeto, a koji mrze Amerikance, bili brzo spremni napraviti iznimku za mene nakon što su me jedva upoznali.) Teške stvari su teške, ali duga povijest upornosti i iskustva s teškim stvarima drži stvari u perspektivi.
Također želim reći da sam tamo naučio o prijateljstvu. Ozbiljnije je i manje komplicirano (našom transakcijskom transakcijom svega između ostalog) nego ovdje. Znam da su moji prijatelji tamo čvrsti prijatelji na način na koji jednostavno ne vjerujem ovdje u SAD-u. Nisam siguran kako stvari stoje u Moskvi/Sankt Peterburgu, ali u "najdubljem i najmračnijem" Sibiru, to je ono što sam pronašao.
Hvala što ste podijelili svoje iskustvo s nama. Uz zapadnjačku književnost, odrastao sam čitajući velike ruske pisce devetnaestog stoljeća, a također i Solženjicina čija sam djela ovdje čitao. Čovjek razvija empatiju i ljubav prema ljudima u Rusiji i njihovoj kulturi, dobro znajući kroz što su prošli.
Izvrstan post. Sjajan sažetak američkog okrutnog postupanja prema Rusiji.
Hvala vam što ste nam ispričali svoje iskustvo u Rusiji. Imao sam slično iskustvo. Postojala je prilika za posjet, vidjeti što se događa i dati malu pomoć ljudima koji prolaze kroz teška razdoblja. Puno je ljudi iskoristilo tu priliku.
Sada smo svi "botovi".
Puno hvala, Ranney. Nastavite s komentarima. ray mcgovern
Hvala na tvojim riječima ohrabrenja, "ranney", i na vrlo iskrenom i vrlo relevantnom komentaru o širem, dugoročnijem kontekstu trenutnog napada rusofobije.
Dobro rečeno i odličan post! Nikada nisam imao sreću osobno posjetiti Rusiju, ali sam imao rođake koji su nekoliko godina živjeli u Moskvi. Iznijeli su iste dojmove kao i vi… da je to prekrasna i vrlo kulturna zemlja i da su ruski ljudi bili izuzetno prijateljski raspoloženi, ali i od pomoći. Jedina stvar koju nisu mogli razumjeti je zašto ih “Amerikanci” mrze. Zbog toga ljudi u SAD-u stvarno izgledaju kao hrpa bezosjećajnih seronja kojima, nakon malo samorefleksije, nažalost, mnogima od nas ta cipela savršeno pristaje.
Ranney – Hvala vam na vašem postu. Imao sam slično iskustvo, ne posjećujući Rusiju, već gledajući ruski sitcom na Netflixu. Sitkom se odvijao u Moskvi. Bio sam iznenađen kad sam vidio koliko je Moskva moderna i da ljudi žive u stanovima koji se mogu usporediti ili čak i ljepšim od onih u New Yorku. Vozili su se modernim autocestama, a horizont Moskve usporediv je s bilo kojim drugim velikim gradom u svijetu. Da nisam znao da se serija snima u Moskvi, pomislio bih da se snima u SAD-u.
Sve moje prethodne slike Moskve bile su zgrade od betonskih blokova prije Drugog svjetskog rata, prazne police trgovina i dugi redovi za osnovne robe. Otkriće o razini dezinformacija u vezi s Rusijom kojoj sam podlegao bilo je osobno neugodno.
Hvala vam što ste dodatno humanizirali ruski narod i iznijeli na vidjelo koliko smo mi u SAD-u neupućeni u pogledu Rusije.
Da, font je teže čitljiv. Molimo vratite ga. To je ometajuće. Možda ću se naviknuti, ali radije ne bih pokušavao. Dolazim ovdje već nekoliko godina ili više i stvarno volim CN. Hvala ti za sve što radiš. Joe Lauria, ti si izvrstan urednik iako nam svima jako nedostaje Robert Parry.
NIJE samo količina objava na Facebooku ono što je dovelo do izbora. Trump je sam tražio od Rusije da hakira DNC e-poštu i to je demokratsko vodstvo bacilo na loš glas...kao što je i trebalo. Ukrali su primarnu od Sandersa.
Deb-
To je bila Trumpova šala, a ne ozbiljan zahtjev. I nema DOKAZA da ga je Rusija prihvatila, stoga je Mueller okupirao svoje vrijeme s FB BS-om. RussiaGate je iskorišten za odvraćanje pažnje ljudi od SADRŽAJA e-poruka koje je PROCURIO nezadovoljni djelatnik DNC-a, a pas ovčar Bernie dopustio im je da se izvuku sa sabotiranjem njegove kampanje i očekivao je da podržimo korporativno sponzoriranog ratnog huškača iz stupca B. DNC i Bernie su kriv što je njegova kraljevska narančastost na prijestolju.
Trumpova šala nije se odnosila na e-poruke DNC-a. U tom trenutku nitko nije znao za curenje ili hakiranje e-pošte DNC-a. Radilo se o mailovima na Hillarynom privatnom serveru dok je bila državna tajnica. U to vrijeme sve se govorilo da server nije siguran i da ga je Rusija mogla hakirati. Tako se Trump našalio da bi ih trebali pustiti ako jesu.
Tako je Miranda. Hillary je smjela ukloniti svoje takozvane "osobne" e-mailove što je očito bila prilika da prikrije sve što je htjela. Ne mogu zamisliti očigledniji slučaj moćnika koji krše zakon, a zatim dobivaju “diskrecijsko pravo tužiteljstva”.
Što su Russia-gate? To je švicarski vojni nož psiopa s nekoliko nevjerojatnih funkcija koje možete izabrati:
Može se upotrijebiti za poništavanje (ili barem osakaćivanje) izbora populističke TV osobe koja je slučajno prošla pored svih obrana koje se koriste kako bi se igrače izvan establišmenta zadržalo na pozicijama moći. Budući da je HRC-u obećana Bijela kuća nakon Obaminog mandata, Bernie je bio u crnoj vreći, a slamnati Trump bio je poduprt kao laki nokdaun na putu do nagrade. Jao, sva ta predujma Zaklade Clinton prodavana kao "sigurna stvar" zapravo su bila bezvrijedna. Žao nam je, nema povrata!
Također služi kao savršena "crvena haringa", izvrsna za odvraćanje pažnje od stvarnog dogovora i korupcije DOJ-a, FBI-a, DNC-a i Bijele kuće koji su se urotili da namjeste predsjedničke izbore.
Kao izgovor za demoniziranje nedavno obnovljene Rusije, pružio je političko pokriće za štetne financijske sankcije i povećanu potrošnju američkog MIC-a.
Za one s pola mozga, to služi kao izvrsna ilustracija kako se lako američka javnost može prevariti da povjeruje u narativ establišmenta bez ikakvih dokaza. Pričajte o svojim Jedi umnim trikovima!
Izvrstan komentar!!
a opet predsjednik i njegovi ljudi veliki su obožavatelji načina na koji Rusi posluju i čini se da predsjednik duguje barem nekolicini ruskih oligarha milijune ako ne i milijarde dolara. Čini se da bi mogao biti blagi sukob interesa, ne samo sa Saudijcima i Izraelcima nego i s Rusijom. CN i njegovi čitatelji vole ignorirati ovu neugodnu činjenicu. onda naravno tu su i problemi s opstrukcijom Trumpkina McGriftera. samo zato što je NYT sranje ne znači da nema velikog problema ili da drugi izvori (talkingpointsmemo za jednog) nemaju prikupljenu iznenađujuću količinu posrednih dokaza koji sugeriraju da je Rusija pomogla Herr Trumpkinu... perhgasps poslavši mu g. .. manaforta, svakako nudeći mu prljavštinu o Clintonu
Naravno da je Trump oportunistički biznismen, i to loš. Očekivao bih da će iskoristiti predsjedničku dužnost za jačanje Trumpove marke i financijski profitirati na koji god način može. Zašto bi svima drugima bilo dopušteno da umnože (ili steknu) svoje bogatstvo na položaju, a ne njemu? On je također samopromotivni, nepošteni, ADHD flim-flam umjetnik i ženskaroš – osoba koja lako izaziva osjećaje gađenja i mržnje.
Na temelju ovog opisa lika, lako je vidjeti zašto postoje mnogi koji žele da on bude proglašen krivim za dosluh s Rusima kako bi Hillary ukrali izbore. Ovo je problem: Emocionalnost. Želja za nečim ima sposobnost zamagliti nečije misli. Na primjer, želja za crvenim sportskim automobilom može natjerati moj um da smisli svakakva opravdanja za njegovu kupnju. Žudno jurim za fantazijom ignorirajući stvarnost. Vjerujem da su Russia-gate ista. Oni koji su emocionalno odbojni prema Trumpu, jure za fantazijom (kriv je za tajni dogovor), a ignoriraju stvarnost (tu nema).
Savršena definicija "Trumpovog sindroma poremećaja".
Kad bi ovi suradnici Agencije za istraživanje interneta doista bili sposobni utjecati na izbore 2016. hrpom meme objava, to bi ih učinilo PR genijima razmjera sličnih Svengaliju. U tom bi slučaju svi do sada radili na Madison Aveu sa šesteroznamenkastim plaćama.
“Kad bi ovi suradnici Agencije za istraživanje interneta doista bili sposobni utjecati na izbore 2016. hrpom meme objava, to bi ih učinilo PR genijima razmjera sličnih Svengaliju. U tom bi slučaju svi do sada radili na Madison Aveu sa šesteroznamenkastim plaćama.”
Nažalost, ne razumijete kako ove stvari funkcioniraju. Mehanizmom masovnog utjecaja putem društvenih medija upravlja umjetna inteligencija, a umjetna inteligencija kontinuirano radi na svojim tehnikama modifikacije ponašanja sve do i uključujući gledanje GPS podataka i aktivnosti društvenih medija s pametnog telefona pojedinca kako bi odredila stvari poput raspoloženja osobe ,. ovaj sustav od više milijardi dolara već je na snazi i iznajmljuje se svakome tko želi platiti Googleu, Twitteru, Facebooku i YouTubeu (između ostalih) vrlo minimalne naknade da vam ili prodaju deterdžent za suđe ili vas jednostavno jebe na razne načine. Algoritmi društvenih medija sami su otkrili da je negativna pažnja najbolji način za promjenu ponašanja. zato su "lažne vijesti" društvenih medija u nekoliko navrata u Indiji i 'Mjanmaru' uspjele brzo modificirati ponašanje tisuća tako da formiraju rulje i ubijaju ljude redovito i za djeliće penija po lešu. Internet nije dizajniran da skuplja bezlične rulje i rulje botova, ali to se dogodilo, a obuzdavanje te rulje je jeftino i jednostavno. Ne sumnjam da su NSA i CIA također umiješane u ovakve stvari, ali glupo je misliti da Rusi i proruski Ukrajinci također nisu imali uspjeha u ovome - to je dokumentirano. Zanimljivo je da je manipulacija društvenim mrežama bila jedno od područja stručnosti Paula Manforta. Problem sa starim ljevičarima poput ovih ovdje u CN-u je što više nemaju pojma što se događa, a još manje što je moguće.
Imate li poveznice za priče o ubojitim mafijašima hipnotiziranim "lažnim vijestima" društvenih medija u Indiji i Mianmaru? Zvuči kao još nategnutije od RussiaGatea, iako mislim da je Rachel Madcow dosta hipnotizirala "lažnim vijestima" na MSDNC-u. Pogledajmo tvoju “dokumentaciju”.
"U tom slučaju svi bi do sada radili na Madison Aveu sa šesteroznamenkastim plaćama."
Za ovakvu vrstu talenta, rekao bih da bi šesteroznamenkasti iznos bio neznatan iznos. Više bi to bile plaće sa 6 znamenki.
Hvala na ovom izvješću, koje dodatno dokazuje da su "giganti" društvenih medija poput FB-a i Twittera krajnje nepouzdani.
Ipak, pridružujem se zboru komentatora kojima se ne sviđa ovaj izbor fonta. To je "novo", "drugačije", pa čak i "dramatično", kako bi profesionalni savjetnik za fontove mogao reći. Molimo razmislite o povratku nečemu svjetovnijem i čitljivijem!
Isprva sam se osjećao glupo spominjući ovaj problematičan izbor fonta u svjetlu nečega tako ozbiljnog kao što je Assangeova eskalirajuća kriza. Ali kad sam otkrio da nisam sam, odlučio sam da je bolje pridružiti se zboru pravednika – drugim riječima, ovaj font u najboljem slučaju odvlači pažnju.
Moj omiljeni font za čitanje je Comic Sans.
Ovaj me font podsjeća na stari PICA font iz srednje škole daktilografa 1960-ih!
Odaberite najčitljiviji font za web stranicu. Ljudi koji posjećuju Consortium News su čitatelji!! Dajte našim očima i mozgu odmor!
Hvala!
Oh, ovaj sljedeći scenarij ima toliko smisla:
Kolovoz 25th, 2016.
Millennial Julie Typical opušta se kod kuće slušajući glazbu i čitajući svoj Facebook feed na svom pametnom telefonu nakon napornog radnog dana.
Julie Typical je za izbor, ratnica za socijalnu pravdu koja gotovo obožava Hillary Clinton i apsolutno prezire Donalda Trumpa.
Zabavlja se skrolajući kroz svoj feed gledajući postove o mačkama koje sviraju klavir, koji lokalni bendovi nastupaju ovog vikenda, što je njezin drugi rođak radio na odmoru, recepte koje možete napraviti u deset minuta i meme Captain Picard, the Most Zanimljiv čovjek na svijetu i Kauboj iz Velikog Lebowskog sa zabavnim malim izrekama. Smije se čudnom izrazu lica djeteta u jednom memeu, a zatim dolazi na meme koji se pojavljuje jer je neki njezin prijatelj odgovorio na neki komentar na njega. Ima toliko komentara da ni ne zna što je njezina prijateljica komentirala. Ali ne može ne primijetiti meme.
Hillary Clinton ima grozan izraz lica, sva je u crvenom i ima rogove. Ona nosi boksačke rukavice i suočava se s Jimom Morrisonom dok je imao bradu, osim što je odjeven poput Isusa i nosi boksačke rukavice. Iznad njega su riječi "'LAJK' AKO ŽELIŠ DA ISUS POBIJEDI."
Julie Typical je hipnotizirana. Ona zuri u meme na trenutak. Kao da joj blagi ruski glas govori: "Glasovat ćeš protiv Hillary i za Trumpa, da."
Zatim se trgne iz njega i nastavi listati. Zaboravlja na to.
6. Studenog 2016.
Julie Typical imala je još jedan dug dan. Ali svakako je otišla glasovati nakon posla, iako je to značilo dugačak red. Ali morala je glasati za svoje vrijednosti: za izbor, ratnika socijalne pravde i izbor prve žene za predsjednika! Napokon ulazi u glasačku kabinu. Dok se sprema glasati za Hillary, iznenada vidi meme Hillary kao Sotonu i da je glas za nju glas protiv Isusa. Iako je Julie Typical ateist, osjeća prisilu. Ona ne može glasati protiv Isusa! Zatekne se kako glasa za Trumpa. Ona čuje glas: "Tata, Julie, tata."
Izvrsno izlaganje Consortium Newsa i Portera. No, naravno, rusofobi ne trebaju stvarne dokaze za svoja uvjerenja. Niti općenito pregledavaju briseve niti ozbiljno dovode u pitanje njihovu vjerodostojnost. Očigledno je da je Izrael, a ne Rusija, očiti strani utjecaj na njihovu politiku, ali malo tko se usuđuje otići tamo.
Većina “rusofoba” nema nikakva alternativna stajališta. Oni su lijeni konzumenti MSM propagande i ne čuju protupriče. Što se tiče utjecaja Izraela u našoj politici, sjajan dvodijelni video s Al Jazeere upravo je postavljen na ICH. Provjerite:
http://www.informationclearinghouse.info/50555.htm
'Da stavimo brojku od 33 trilijuna tijekom dvije godine u perspektivu, 80,000 Facebook objava ruskog podrijetla predstavljalo je samo 0000000024 ukupnog Facebook sadržaja u to vrijeme.'
Beskrajno mali dio koji je gore citiran je sav dokaz koji je potreban da bi se odgovorilo navijačima poremećene priče o ruskim vratima.
PS> Iako uvijek pozdravljam svježe pristupe grafičkom dizajnu web stranica, bojim se da se moram složiti s drugim komentarima – ovaj određeni font jednostavno ne funkcionira.
Hvala vam na primjedbi o lošem fontu koji se trenutno koristi. Članak Garetha Portera je jako dobar, ali ga je bilo teško čitati jer je font tako loš. Nadam se da će ovaj font uskoro biti zamijenjen.
Nije slučajno što ove besmislice iz Timesa izlaze prije ključnih izbora u sredini mandata, u kojima demokrati vide priliku za preokret u Zastupničkom domu i opoziv predsjednika, vraćajući tako McCarthyjevsku histeriju na naslovnice, i potkopavajući predsjednikove planirane razgovore s predsjednicima Putinom i Xijem. Sada znamo, kao rezultat istraga Kongresa, da je cijela operacija Russiagate bila prijevara, koju je platila Clintonova kampanja, ali stvorena i vođena kao kontinuirani napad psihološkog i informacijskog rata od strane britanskog GCHQ-a i MI6, u suradnji s Obamom Uprava, protiv predsjednika. Zbog toga su se britanska vlada i ministar pravosuđa Rod Rosenstein posvađali oko naredbe predsjednika Trumpa da se skine oznaka tajnosti s dokumenata na kojima se temelji nezakonita istraga Ministarstva pravosuđa protiv predsjednika. Uklanjanje Trumpa je jedan od njihovih ciljeva. Povlačenje i Rusije i Kine je drugo. Ako uspije, takav pokušaj može rezultirati samo novim svjetskim ratom.
Cijela ova stvar s 'vratima Rusije' previše me podsjeća na optužbe republikanaca za 'prevaru glasača'. U oba slučaja gubitnička strana uzima ne-razlog za svoje izborne probleme i uzdiže ga u navodno značajan razlog za svoj gubitak, čime skreće pažnju sa STVARNIH razloga (bilo zato što su ti 'pravi razlozi' od njih samih, ili zato što su oni od biračko tijelo koje stranka neće kritizirati zbog straha od više izgubljenih glasova (tj. uostalom, ovdje ne govorimo o filozofskoj potrazi za istinom, govorimo o izbornoj kampanji.)
Eddie, mislim da je 'make our own reality crowd' preuzeo azil. Niste sami u svom razmišljanju. Super komentar. Joe
Možda je greška, i ako je tako, ispravite je što je prije moguće, ali ne sviđa mi se neobičan font Ye Olde Pressa koji mi se pojavljuje u pregledniku kad dolazim ovamo u zadnje vrijeme. Može biti i bakrorez ili čak Comic Sans. Dovoljno je teško natjerati bilo koga drugoga da ovo shvati ozbiljno.
Neće me uvrijediti ako uklonite ovaj komentar nakon što ga pročitate.
Jednostavno sam želio izraziti svoje mišljenje da upotreba font-family: oldnewspapertypes nije estetski ugodna.
Molimo vas da komentar ne shvatite kao spam. Ne spamljem. Sviđa mi se stranica i često se povezujem na nju.
Hvala!
Pitao sam se jesam li jedini koji ovo dobiva, mislio sam da moj preglednik izbacuje grešku. Volio sam stari profesionalni izgled, jedan od razloga zašto doniram. Ovaj izgled mi zadaje ozbiljnu glavobolju zbog neusklađenosti sa sadržajem.
Ja isto. To je užasno.
Mislim da je iz nekog razloga teže čitati…?
Eddie – teže ga je čitati jer kontrast između teksta i pozadine nije dovoljno jak i jer je font nejasan. Tekst mora biti crn i oštar. Meni izgleda kao font iz osamnaestog/devetnaestog stoljeća. Za brzo i lako čitanje preferiram klasični font poput Times New Roman ili Bembo.
Prije nego što sam otišao na pravni fakultet, radio sam tipograf više od 20 godina.
Font koji se koristi dizajniran je tako da izgleda kao istrošeno i pohabano pokretno pismo. U redu u povremenom prikaznom bloku, ali teško dizajniran za čitljivost dugih tekstova.
Po mom iskustvu, najsvestraniji tipovi su u obitelji pločastih serifa. Moj osobni favorit za tekst je GeoSlab703 Md Bt. Vidjeti https://www.dafontfree.net/find.php?q=geoslab703&curpage=3 Ovdje je dostupan (nije besplatan) kao web font. https://www.myfonts.com/fonts/tilde/geo-slab-703/
Postoje i druge varijante web-fontova s pločastim serifom koje su dostupne besplatno. http://makeitcg.com/slab-serif-google-fonts/2104/
Times New Roman dizajniran je za uske novinske stupce. Ne tretira tako dobro oči u širim mjerama. Bembo Roman je po meni malo pretanak. S obzirom da se postavke monitora razlikuju u kontrastu i intenzitetu, potrebno je nešto deblje lice.
Slušaj Paula!
Mislim da zna o čemu govori!
Predložio bih gotičko pismo Paul. Stara je i stoga za mnoge nova, također drugačija, a naši će čitatelji cijeniti sve što je Gutenberg objavio, siguran sam u to. Šteta što nisam mogao kopirati i zalijepiti iz Worda u ovaj komentar jer sam imao neke vrlo cool fontove koji bi privukli milenijalce, one koji mogu čitati, a to su.
Uzrečica 'ne popravljaj ono što nije pokvareno' pada mi na pamet, zajedno s pokušajem ponovnog izuma kotača. Siguran sam da će biti divan kotač ako naši čitatelji mogu vidjeti svog optometrista svaki tjedan.
Pročitao sam da ovdje ima 120,000 XNUMX čitatelja, tako da je to puno problema za popraviti. To je potpuno skrenulo pažnju s članka koji je napisao Garath Porter. kako smo to u zemlji govorili, "odvlači fokus" od predmeta interesa. Nepotrebno je.