Craig Murray: SAD produžuju rat u Ukrajini

Bez nade u skori prekid vatre, Turska se okrenula ograničenijem cilju osiguravanja da se zalihe žitarica mogu isporučiti iz Crnog mora kroz Bospor.

Glavni tajnik NATO-a Jens Stoltenberg, iza kamere, na sastanku s američkim ministrom obrane Lloydom Austinom 1. lipnja. (NATO)

By Craig Murray
CraigMurray.org.uk

I bio je u Turskoj kako bi pokušao nastaviti mirovne pregovore, kao iskusan diplomat s dobrim kontaktima tamo i kao mirovni aktivist. Nisam bio tamo kao novinar i mnogo toga o čemu sam razgovarao bilo je s razumijevanjem i povjerenjem. Vjerojatno će proći nekoliko godina prije nego što ocijenim da je razumno i pošteno otkriti sve što znam. Ali mogu dati neki okvir.

Turska je i dalje središte diplomatskih aktivnosti oko rješavanja ukrajinskog rata. Stoga je posebno razotkrivajuće i znak zapadnih prioriteta da tamo nisam naišao ni na jednog zapadnog novinara koji pokušava pratiti i pokrivati ​​diplomatski proces. Postoje stotine zapadnih novinara u Ukrajini, koji su učinkovito povezani s ukrajinskim vlastima, i proizvode ratnu pornografiju. Čini se da nitko ozbiljno ne pokriva pokušaje sklapanja mira.

Došlo je do velike promjene prije dva tjedna kada je Ukrajina prešla na javno stajalište da u mirovnom sporazumu ne ustupa nikakav teritorij. 21. svibnja, ured ukrajinskog predsjednika Volodymyr Zelensky naveo da “Rat mora završiti potpunom obnovom teritorijalnog integriteta i suvereniteta Ukrajine.”

Prethodno, dok je ukrajinska strana bila naglašena da nijedan teritorij na "istoku" neće biti ustupljen, proučavane su nejasnoće o tome odnosi li se to samo na Donbas ili i na Krim.

Novi ukrajinski stav, da neće biti mirovnog sporazuma bez oporavka Krima, za sada je okončao sve nade u skori prekid vatre. Čini se da je to vojno neostvariv cilj. Ne mogu se sjetiti niti jednog scenarija u kojem bi Rusija de facto izgubila Krim, bez ozbiljne mogućnosti svjetskog nuklearnog rata.

18. ožujka 2014.: Ruski predsjednik Vladimir Putin, sjedi i drugi s desna, potpisuje ugovor o pristupanju Republike Krim i Sevastopolja Rusiji. (Kremlin.ru, CC BY 4.0, Wikimedia Commons)

Ovaj udarac mirovnom procesu bio je korak nazad u Ankari, i moram reći da su svi izvori s kojima sam razgovarao vjerovali da su Ukrajinci postupali prema uputama koje je Washington prenio Zelenskom. od strane ministra obrane Lloyd Austin, koji je otvoreno izjavio da želi da rat iscrpi ruske obrambene sposobnosti.

Dugotrajni rat u Ukrajini je naravno u velikom interesu američkog vojno-industrijskog kompleksa, čija su pečenja u Afganistanu, Iraku i Siriji prilično ugašena.

Također promiče strateški cilj ozbiljnog nanošenja štete ruskom gospodarstvu, iako je velik dio te štete obostran. Zašto živimo u svijetu u kojem je cilj nacija oštetiti živote stanovnika drugih nacija pitanje je koje me i dalje zbunjuje.

Donacije do Vijesti o konzorciju'

Proljetna akcija prikupljanja sredstava 2022

Turska je za sada okrenuo prema ograničenijem cilju osiguranja da se zalihe žitarica mogu isporučiti iz Crnog mora kroz Bospor. Ovo je bitno za zemlje u razvoju i bitno za opskrbu hranom u svijetu, koje su već bile pod pritiskom prije početka ovog rata.

Most Fatih Sultan Mehmet na Bosforu. (Gryffindor, Wikimedia Commons)

Turska nudi čišćenje pomorskih puteva od mina i nadzor nad brodovima koji prevoze žito iz luke Odessa, koja je još uvijek pod kontrolom Ukrajine. Rusija je pristala na dogovor.

Ukrajina se protivi ovom planu izvoza vlastite pšenice, jer se protivi uklanjanju mina, za koje treba biti jasno da ih je Ukrajina postavila u morske putove kako bi spriječila amfibijski napad na Odesu. Tamo je monumentalno licemjerje od strane Zapada o tome, okrivljujući Rusiju za sprječavanje izvoza žitarica dok je zapravo blokiran vlastitim ukrajinskim rudnicima, koje trenutno odbijaju dopustiti Turskoj da ih ukloni.

Dana 19. svibnja ovo je bio naslov UN-ovog priopćenja za tisak: "Nedostatak izvoza žitarica dovodi globalnu glad do razine gladi, dok se rat u Ukrajini nastavlja, predsjednici upozoravaju Vijeće sigurnosti."

Kako članak kaže, Ukrajina i Rusija zajedno čine jednu trećinu svjetskog izvoza žitarica i dvije trećine svjetskog izvoza suncokretovog ulja. Mnogi od onih koji umru u ovom ratu vjerojatno će to učiniti u zemljama u razvoju, od gladi.

Odluka EU-a i SAD-a da ciljaju sankcije na ruski i bjeloruski poljoprivredni izvoz pokazuje iznimnu bešćutnost prema najsiromašnijim ljudskim bićima na svijetu, koja si ne mogu priuštiti rastuće cijene hrane.

Pa, naslov ovdje je da SAD i EU tjeraju Ukrajinu da blokira bilo kakav dogovor s hranom, na temelju brojnih prigovora uključujući smanjenje sigurnosti Odese i tvrdnje da će Rusija prodati opljačkano ukrajinsko žito. I u Ankari i u zemljama u razvoju mišljenje je da se gubi široka slika o milijunima koji se suočavaju s gladovanjem.

Iskustvo me učinilo toliko ciničnim da se pitam utječu li interesi moćnih poljoprivrednih lobija u EU-u i SAD-u na politiku. Visoke svjetske cijene hrane pogoduju nekim moćnim interesima.

Krivim ruskog predsjednika Vladimira Putina za započinjanje rata koji nimalo ne rješava ruske dugoročne sigurnosne brige. Ali istina je da su političari na Zapadu jednako zainteresirani za ovaj rat. Premijer Ujedinjenog Kraljevstva Boris Johnson to je otvoreno promovirao za vlastiti politički opstanak. Svatko tko učini bilo kakav napor da zaustavi ubojstvo — francuski predsjednik Emmanuel Macron i turski predsjednik Recep Osobito Erdogana — "liberalni" mediji su odmah i opće osudili.

No, koji je krajnji rezultat koji liberalni ratni huškači žele postići? Kad dođemo do faze da je Henry Kissinger, bivši američki državni tajnik, komparativ glas razuma, politička situacija je doista strašna.

Craig Murray je pisac, televizijski voditelj i aktivist za ljudska prava. Bio je britanski veleposlanik u Uzbekistanu od kolovoza 2002. do listopada 2004. i rektor Sveučilišta o.f Dundee od 2007. do 2010. Njegovo izvještavanje u potpunosti ovisi o podršci čitatelja. Pretplate za održavanje ovog bloga su sa zahvalnošću primljeni.

Ovaj je članak iz CraigMurray.org.uk.

Izražena stajališta isključivo su stajališta autora i mogu, ali ne moraju odražavati stajališta Vijesti o konzorciju.

Pomozite nam pobijediti cenzore!

Donacije do Vijesti o konzorciju'

Proljetna akcija prikupljanja sredstava 2022

Donirajte sigurno putem kreditne kartice or provjeriti by klikom crveni gumb:

 

33 komentara za “Craig Murray: SAD produžuju rat u Ukrajini"

  1. Carl Zaisser
    Lipnja 11, 2022 na 04: 19

    "Krivim ruskog predsjednika Vladimira Putina za početak rata koji ne pomaže u rješavanju dugoročnih sigurnosnih zabrinutosti Rusije."
    Uz dužno poštovanje, moram se ne složiti s Murrayem. Nema sumnje da je situacija trenutno mutna i neuredna, ali važno je upamtiti da su SAD… koristeći NATO… namjerno Rusima ostavile izbore bez izbora osim onih loših kada se radi o 30-godišnjem pitanju dugotrajnog širenja NATO-a duž cijele Rusije granice. SAD nikada nisu bile zainteresirane za bilo kakvu dogovorenu nagodbu koja bi priznala čak i ideju da je NATO doista vojna prijetnja Rusiji. Mnogo manje stvarnim potezima za smanjenje te prijetnje. Rusi su, a ne Amerikanci, jasno dali do znanja da žele razgovarati, a ne boriti se. Osim toga, čini se da je ključni dio američkog programa očito zaglibiti Rusiju u rat iscrpljivanja, kako bi je oslabili i učinili sve što mogu da ocrne ugled Rusije kako bi nanijeli trajnu štetu. Međutim, rat je daleko od kraja. Rusija je, kao što su predvidjeli pažljivi, objektivni vojni analitičari (Scott Ritter je primjer) primijenila sporu vojnu strategiju koja je sada zaključila stvarne vojne uspjehe u Donbasu, i čini se da će ih sigurno ojačati. Vidjet ćemo koliko dugo 'Zapad' može izdržati u ovom ratu iscrpljivanja, kada se javnosti i dijelu rukovodstva počne pričinjavati trenutna pozicija da zapravo sami sebi pucaju u nogu bez ikakvih izgleda za poboljšanje. Ako dođemo do te točke, loš izbor vojne invazije...jedini pravi izbor za koji je Washington znao da je Rusija...moglo bi se dugoročno pokazati da ide u prilog ruskoj sigurnosti.

  2. prvo licebeskonačno
    Lipnja 10, 2022 na 17: 24

    Problem s rješavanjem neprijatelja je taj što ćete sami postati "loš momak". Pitam se kakvi će biti geopolitički planovi SAD-a kada nas svijet masovno smatra neprihvatljivima.

    • Lipnja 11, 2022 na 10: 15

      I ja sam se o tome pitao, pogotovo kad uzmem u obzir ekonomski uragan na horizontu. hxxps://arielky.substack.com/p/category-5-financial-hurricane-on?r=1fzu3&s=w&utm_campaign=post&utm_medium=web

  3. Nika
    Lipnja 10, 2022 na 02: 46

    Europska unija i Amerika bore se u neprekidnoj histeriji oko lažnih optužbi Rusije za stvaranje prehrambene krize u svijetu. No, prešućuje se činjenica da su militanti ukrajinskih nacionalističkih bataljuna, koji su napustili okupirana područja i ne želeći ostaviti zalihe žitarica stanovnicima Mariupolja, namjerno zapalili veliku žitnicu u gradskoj luci, što je rezultiralo više izgorjelo je više od 50 tisuća tona žita.

  4. Nika
    Lipnja 10, 2022 na 02: 17

    "Krivim ruskog predsjednika Vladimira Putina za početak rata koji ne pomaže u rješavanju dugoročnih sigurnosnih zabrinutosti Rusije."

    Htjeli mi to ili ne, ali rat je počeo u veljači 2014. nakon događaja koji se nazivaju “Euromaidan”. A kako je Victoria Nuland brzo organizirala kolačiće koje je podijelila sudionicima ovog masakra u Kijevu. Ili je možda unaprijed znala za to?

  5. rosemerry
    Lipnja 10, 2022 na 01: 28

    "Krivim ruskog predsjednika Vladimira Putina za početak rata koji ne pomaže u rješavanju dugoročnih sigurnosnih zabrinutosti Rusije."
    Dakle, svih 8 godina pokušaja da se pitanje riješi mirnim putem, koje je odbila ukrajinska vlada koju su postavile SAD nakon svrgavanja izabranog vođe, ne znači ništa. Svi zahtjevi za poštenim tretmanom Rusije u “međunarodnoj zajednici” od 2007. godine su ignorirani. Sva ubojstva ukrajinske vojske u Donbasu od 2014. izostavljena su iz slike. Što je drugo Rusija trebala učiniti? Putin je strpljiv, a ako ga zamijeni neka tvrdokornija osoba koju podržavaju ljudi, od kojih mnogi Putina smatraju previše mekim i ljubaznim!!!

    • Brian Bixby
      Lipnja 10, 2022 na 23: 09

      Moji prijatelji u Moskvi rekli su za Putina: "Ne volimo ga previše, ali sve su alternative za red veličine gore pa ćemo opet glasati za njega."

      • Realista
        Lipnja 11, 2022 na 13: 58

        Profesor Stephen F. Cohen, jedan od rijetkih Amerikanaca, posebno uključujući namjerno ignorantski State Department, uvijek je govorio, dok je još bio na ovoj zemlji, da Putin NIJE diktator, da se, osim što je demokratski izabran, mora boriti s mnogi suprotstavljeni interesi unutar vodstva Ruske Federacije, uključujući prilično ozbiljne tvrdolinijaše koji žele veliki rat jednako žarko kao i američka vlada. Ovim tvrdolinijašima je dosta toga da ih Washington i njegovi oštri propagandisti šutnu. Putin je "mirotvorac" u svemu tome, a ne predani ratni huškač poput predsjednika SAD-a i njegovog State Departmenta, s koje god ratnohuškačke strane ujedinjene američke ratne stranke, bilo nominalno Dem ili GOP. Čini se da je Putin jedina važna osoba u ovoj jednadžbi koja je do sada spriječila cijeli svijet da se samounište. Sva američka propaganda koja govori suprotno samo su tipične laži i lažni narativi u potrazi za planovima MIC-a, pohlepnih ratnih profitera i zapadnih oligarha koji bi Rusiju ponovno pretvorili u vlastitu osobnu koloniju kakva je bila pod Jeljcinom, interese svojih neka su građani prokleti. Amerika je jedina zemlja na svijetu koja je više puta izvodila ovaj trik u modernim vremenima (od Drugog svjetskog rata) nakon što je pobijedila brojne inferiorne zemlje u ratu spaljene zemlje temeljenom na nekom slabašnom izmišljenom izgovoru. Cookies Nuland i njezini ratnohuškački neo-konzervativci mislili su da bi mogli pokrenuti još jedno preuzimanje koristeći svoju staru igrokaz, ovaj put protiv njihove vršnjačke nuklearne sile Ruske Federacije, naroda koji je još uvijek umoran od prijevara i prijevara koje dosljedno koristi bilo koji režim koji vlada iz Washingtona. Čak i nakon što ih je "veliki zli medvjed" već više od osam godina upozoravao da prestanu s bespotrebnom agresijom, oni ga nastavljaju bockati. Očito su umorni od života

    • Lipnja 11, 2022 na 10: 25

      Razumijem da je Rusija opetovano bodana, provocirana, a njezini legitimni sigurnosni problemi ignorirani, te da su ljudi u Donbasu tražili zaštitu. Što je drugo Rusija mogla učiniti? Teško je zamisliti išta osim vojnog upada, a ipak moramo početi razmišljati izvan okvira da vojni sukob rješava probleme. Slažem se da nije.

      Međutim, u slučaju Ukrajine, vidim da se u ovom ratu rješavaju neki dugoročni sigurnosni problemi, posebno pitanje tolikog broja biolaboratorija koje financira Ministarstvo obrane za istraživanje biološkog ratovanja. Važna je stvar izbaciti ovo pitanje iz sjene u javnu raspravu.

      A koliko europskih zemalja sada raspravlja o vrijednosti NATO-a u pružanju dugoročne sigurnosti? Možda nećemo primijetiti veliku zabrinutost među vladajućim elitama, ali kladim se da će ljudi u Europi to preispitivati ​​dok se suočavaju s nestašicama, višim cijenama i gospodarstvima koja idu prema gore.

  6. naprijed
    Lipnja 10, 2022 na 00: 16

    U potpunosti se slažem s Andrewom i Colom (AG&CO), unatoč vašem neprocjenjivom novinarstvu o Julianu Assangeu i nekim od gornjih komentara, molim vas da odmah prestanete ignorirati činjenice zašto je počeo rat u Ukrajini.
    Postoji dobar argument da je Rusija trebala intervenirati mnogo ranije u Ukrajini/Donbasu. Zapad, kao i vi Craig Murray, u potpunosti ignorira u biti američki državni udar Majdana 2014. i rezultirajuće osmogodišnje ubojstvo govornika ruskog jezika (8 14000-20000 XNUMX: moguća procjena novinarke Eve Bartletts, koja izvještava s terena u regiji Donbas). Da ne spominjemo retardirane EU-ove sporazume iz Minska za mir i američku obuku utjecajnog nacističkog vojnog osoblja, milijarde dolara zapadnog oružja i uglavnom pritisak SAD-a/UK-a na Ukrajinu da odbije pregovarati o miru. Glavni američki cilj; produžiti rat i pokrenuti promjenu režima u Rusiji:
    Sve užasna posljedica.

  7. Em
    Lipnja 9, 2022 na 15: 30

    "Krivim ruskog predsjednika Vladimira Putina za početak rata koji ne pomaže u rješavanju dugoročnih sigurnosnih zabrinutosti Rusije", kaže Craig Murray.
    Ako ovo nije navođenje nečijih boja, što je?
    Prema ovoj vrsti rezoniranja, kontinuirano rusko diplomatsko prosvjedovanje protiv neprestanog širenja NATO-a prema istoku, od 1991. do početka 2022., nije bilo dovoljno upozorenje da skrene pažnju Zapada na ozbiljnost Rusije u pogledu prijetnji njenoj dugoročnoj sigurnosti.
    Njegovo stalno mirno prosvjedovanje jednostavno je ignorirano od strane 'mastermind' sile koja stoji iza izvornog NATO-ovog establišmenta i namjera za njega; dok oboje znatno doprinose njegovim financijskim, kao i materijalnim zahtjevima.
    I to, diplomat Murray, smatra nepristranom neutralnošću?

    • Nika
      Lipnja 10, 2022 na 01: 42

      Apsolutno se slažem s tobom. Nitko ne obraća pozornost na dugogodišnji pokušaj Rusije da mirnim putem riješi problem približavanja NATO-a njenim granicama i osmogodišnje granatiranje stanovnika Donbasa.

    • Jams O'Donnell
      Lipnja 11, 2022 na 13: 53

      Da. kao što kažu 'Onward' i 'Em', trebao bi preispitati svoj stav o tome tko je kriv za početak rata, Craig. Moje osobno mišljenje je da vas vaš 'liberalizam' zasljepljuje za određene aspekte stvarnosti

      • Em
        Lipnja 11, 2022 na 17: 45

        Rekao si ono što sam mislio, iako sažetije.
        Pretpostavljam da sam oklijevao usuditi se prekoriti poštenog nježnog čovjeka diplomatu.

  8. Lipnja 9, 2022 na 14: 32

    Važan razgovor je na redu. Svi mi dobri momci smo mušice, često se međusobno podbadamo bez glasa koji bi govorio u korist inteligentne liberalne pozicije iza koje svi možemo stati. Na toliko mnogo načina pomičemo te ležaljke bez preuzimanja onoga što je uzročno. Tko može nazvati taj razgovor?

  9. Vera Gottlieb
    Lipnja 9, 2022 na 13: 20

    Zašto ubiti gusku koja nosi zlatna jaja??? Nije li ovo ono o čemu se radi u mentalitetu Yanxa...novac, novac i više od toga? Općenito govoreći... MI zapadnjaci smo sramota.

  10. robert e williamson jr
    Lipnja 9, 2022 na 13: 09

    Ovo ne treba čuditi. Na temelju, ako ni na čemu drugom, činjenice da SAD namjerava da Ukrajina iskrvari Rusiju od nečega, poput ratne opreme. Sve do posljednjeg Ukrajinca.

  11. Dfnslblty
    Lipnja 9, 2022 na 12: 42

    Bravo!
    Omjer i poštena perspektiva prema Ukrajini i NATO-u.
    Nastavite pisati

    • Carl Zaisser
      Lipnja 11, 2022 na 04: 24

      Uhhh…trebali biste pročitati MNOGE komentare koji prozivaju Murraya zbog njegovog svaljivanja krivnje na Rusiju. Uključujući i moje gore.

  12. Dan D
    Lipnja 9, 2022 na 12: 28

    Ovaj članak podiže globalnu potrebu izvoza ukrajinskog žita. Čini se da je očita činjenica da bi Ukrajina imala koristi od zarade od izvoza, ali SAD i EU su ti koji se protive otvaranju trgovine na temelju "teorije" da bi to smanjilo "sigurnost" Odese. Kako to? Ako Rusija pristane otvoriti trgovinu žitom, a postoje svi pokazatelji da jest, uključujući sedmogodišnju ili osmogodišnju povijest diplomatskih pokušaja, nužno bi morali pristati da ne krenu prema Odesi ili dovrše kopneni most do Pridnjestrovlja. Ovo pitanje o trgovini žitaricama samo je još jedan primjer da će se NATO boriti do zadnje brane za ukrajinsku i svjetsku sigurnost hrane.

  13. Sean Ahern
    Lipnja 9, 2022 na 11: 57

    Mislim da je ruska akcija bila slučaj opravdane preventivne akcije s obzirom na odbijanje provedbe Minska i ukrajinskih napada na Donbas i izgradnju ukrajinske vojske i ulogu pronacističkog Azova u vodstvu. Čini se kao nužan odgovor na američku NATO provokaciju. SAD traži promjenu režima u Rusiji i Kini i ovo ludilo mora prestati.

  14. peter mcloughlin
    Lipnja 9, 2022 na 10: 18

    Ono na što se treba fokusirati jest kamo vodi ovaj rat. Povijest ukazuje na još jedan svjetski rat. Svako se carstvo na kraju suočava s ratom koji pokušava izbjeći – vlastitim uništenjem. Naravno da nitko ne želi nuklearni rat...
    Za besplatnu e-knjigu na ovu temu pretražite: pattern of history wordpress peter mcloughlin

  15. Duane
    Lipnja 9, 2022 na 09: 07

    Hvala g. Murrayu i Consortium News na ovoj izvrsnoj, jasnoj analizi. Kao i gospodin Murray, jako sam zabrinut kako će sukob završiti ako Ukrajina i njezini sponzori iz SAD-a/NATO-a inzistiraju na povratku na granice Ukrajine prije 2014. godine. Budući da Ukrajina gubi u vojnoj borbi, takav zahtjev mogao bi biti samo recept za rat bez kraja. To raspiruje sukob i upravo je ona vrsta mjesečarećeg stava koja bi mogla ubrzati svjetski rat. Ako je plan SAD-a iscrpiti Rusiju, onda bi bilo logično da Rusija traži brzi kraj rata. Ali ne bih očekivao da će Rusija predati teritorij koji je stekla u Donbasu, niti kopneni most koji je stekla do Krima.

    Naravno, Biden je prije nekoliko mjeseci pustio mačku iz vreće kada je rekao da su sankcije Rusiji namijenjene kao kazna za rusku vojnu akciju, a ne kao sredstvo odvraćanja od vojne akcije. Drugim riječima, SAD je želio da Rusija napravi vojni potez kako bi SAD i njegovi saveznici mogli uzvratiti.

    U međuvremenu, američka javnost ostaje hipnotizirana medijskom pro-ratnom propagandom, koju gospodin Murray točno opisuje kao ratnu pornografiju. Smiješno je kako se neki ljudi brinu o životu u distopičnoj budućnosti i ne uzimaju u obzir da smo možda već tamo.

    Ipak, gdje ima daha ima i nade.

  16. Lipnja 9, 2022 na 08: 41

    Dobar članak. Slažem se s okrivljivanjem Rusije za rat u Ukrajini. Je li Rusija, suverena nacija, doista imala drugog izbora osim podlijeganja ucjeni i zastrašivanju od strane još jedne NATO-ove nacije na svojim granicama i prijetnji da joj se uskrati pristup Baltiku?

    Gospodin Murray je u pravu. Željeli smo ovaj rat i bili smo spremni žrtvovati mlade ukrajinske i ruske muškarce u tom procesu. Vrlo smo dobri u osiguravanju oružja za to bez žrtvovanja vlastitog.

  17. Mikael Andersson
    Lipnja 9, 2022 na 07: 30

    Kad taj stari ratni zločinac Kissinger zagovara suzdržanost i razum militaristi su očito preuzeli liberalnu demokraciju. Pa, izraz "liberal" koristim posthumno. Luđaci koji zapovijedaju, prenamijenivši izraz kako bi odgovarao njihovoj propagandi, nisu
    liberalan uopće. Budući da sam cijeli život bio član njihove zajednice, sada se razvodim od njih. Što se tiče krize u Ukrajini, podržavam Rusiju u njezinoj potrazi za demilitariziranom zapadnom granicom. Ako države koje su trenutačno u tim zemljopisnim područjima odbiju djelovati racionalno, tada će se pojaviti nove države koje će ih zamijeniti. U budućnosti će postojati miran suživot i ako je potreban veliki rat da se uvjere ludaci, onda će to biti tragedija i posljedice koje se mogu izbjeći.

  18. Andrew Goreff
    Lipnja 9, 2022 na 03: 57

    G. Murray, nastavljate me zadivljivati ​​svojom stalnom tvrdnjom da je Rusija započela ovaj rat. Možda biste, na pokroviteljski način, željeli da se dvoje “djece” prestanu svađati bez obzira tko je započeo. Molimo uključite u svoju činjeničnu vreću da je više od 14 tisuća ljudskih bića ubijeno tijekom 8 godina svakodnevnih ukrajinskih topničkih i raketnih napada. Smrt 52+ antinacista, spaljenih ŽIVIH ili ubijenih nakon što su se bacili kroz prozore, preživjeli su pad, ali su ih ukrajinski nacisti brutalno pretukli na smrt. Zatim je došlo do nagomilavanja više od 100 vojnika UA spremnih da etnički očiste Donbas malo prije nego što je Rusija, srećom, intervenirala 24. veljače. Čini se da te stvarno nije briga. Uvjerite me u suprotno ili barem priznajte duboko ukorijenjenu etničku mržnju prema Rusima - budite iskreni. Ili, radije se zapitajte zašto su UN i jamci ratificiranog sporazuma iz Minska 2 dopustili da instrument mira ostane neispunjen bez apsolutno ikakvog pritiska bilo koga. Odgovori bi trebali ukazivati ​​na one koje treba pozvati na odgovornost.

    -Andrija

    • WillD
      Lipnja 10, 2022 na 01: 13

      Sasvim se slažem. Ovo je vitalna točka koju mnogi ljudi na kolektivnom zapadu ili naglašeno ignoriraju ili ne razumiju. Povijest je dobro dokumentirana, a jedina stvarna sporna točka je u kojoj je mjeri SAD uzrokovao pobunu na Majdanu i rezultirajuću promjenu režima, jednostavno zato što nema toliko čvrstih dokaza.

      Unatoč tome, Zapad zataškava sve događaje u posljednjih 8 godina ili tako nešto u Ukrajini, u svojoj priči o neopravdanoj i ničim izazvanoj invaziji – a oba su očito neistinita.

  19. Pukovnik iz Oza
    Lipnja 9, 2022 na 03: 45

    Ne vidim da je predsjednik Putin uopće izazvao ovaj rat. Gdje ste bili kada su 7 godina milijuni ljudi u Dombassu morali živjeti sa smanjenim ratom, ali rat ni manje ni više S mirovnim sporazumom koji je pomogao pregovorima predsjednika Putina za koji je čak donesena rezolucija UN-a bez djelotvornih točaka mirovnog sporazuma čak su dovršeni, čak je i Ukrajina donijela zakone koji su bili čak i protiv mirovnog procesa iz Minska….. pa daj to što je Putin započeo ovo i krivi sebe…..

  20. Realista
    Lipnja 9, 2022 na 03: 19

    Ne slažem se s jednom od vaših glavnih tvrdnji, da je g. Putin započeo rat, i da je proksimalni razlog bio postizanje sigurnosti Rusije, iako je ovo drugo svakako dugoročni cilj. Zašto se čini da gotovo svi zaboravljaju da je Ukrajina imala više od 150,000 vojnika koji su već aktivno napadali Donbas i bili spremni za masovnu invaziju o čemu je Rusija dobila obavještajne podatke. Neuspjeh da zaštite svoje sunarodnjake, etničke Ruse, rezultirao bi krvavim kupanjem - čak i većim ukrajinskim genocidom ili "etničkim čišćenjem" nego što je već donijelo osam uzastopnih godina. Zelenski je također počeo govoriti o nabavi nuklearnog oružja u tom trenutku. Je li IKAD zvučao racionalno ili pouzdano? Ne meni. Meni on zvuči kao moćni ludi klaun kojeg su zapadnjački potezači konaca dotjerali do statusa Napoleona 21. stoljeća koji žele uništiti rusku državu i vratiti se predatorskom kapitalizmu koji je Zapad nametao Rusiji 1990-ih, pod Jeljcinom prije na čelo je postavljen sposobni Putin. Zašto bi Rusi IKADA trebali tolerirati čak i ideju povratka na taj status?

    Pomahnitali imbecilni Zelenski, uz poticanje SAD-a, UK-a i EU-a, neprestano tvrdi da Ukrajina nikada neće prekinuti rat dok ne prisili Rusiju na bezuvjetnu predaju Ukrajine, te da Ukrajina, ponovno potaknuta gore spomenutim ratnim huškačima, nikada neće prepustiti niti jedan kvadratni femptometar teritorija u Rusiju, uključujući Krim koji NIKAD nije bio organski dio Ukrajine s građanima koji govore ukrajinski koji su zapravo tamo živjeli. Ukrajina ga zapravo nikad nije koristila ni kao pomorsku bazu, koja je iznenada dobila pametnu ideju pokloniti ruske objekte NATO-u nakon državnog udara 2014. Čak i nakon što je Hruščov glupo poklonio Krim Ukrajini 1950-ih, ostao je vječno ruski po sastavu i Ruska u njezinoj upotrebi kao glavna pomorska baza zemlje otkako ju je 1700. godine preuzela carica Katarina Velika. Rusija ne može i neće "vratiti" niti jedan komad svog teritorija fanatičnim rusofobnim i genocidnim Ukrajincima nego što bi Washington predao mornaričku zračnu stanicu Coronado i njena ogromna brodogradilišta Meksiku, čak i da je svaki glasač u San Diegu meksičkog podrijetla . Isto vrijedi i za Donbas i vjerojatno za sav ostatak “Novorusije” (Nove Rusije) koja je bila dio Rusije od Katarininih dana, sve dok se boljševici nisu umiješali u lokalnu politiku kako bi stvorili razne točke napetosti i političke poluge između različitih etničkih enklave u golemom Sovjetskom Savezu i upakirali ovu regiju u opasno fanatično "ukrajinsko" (zapravo galicijski Poljaci) stanovništvo.

    Ako su ruska bezuvjetna predaja i "povratak" ovih rusko naseljenih zemalja "ukrajinskoj" državi preduvjeti za okončanje rata što se tiče Ukrajine, Luđaka Zelenskog, Sjedinjenih Država i Clueless Joea Bidena, rat nikada neće kraj. Na kocki je nastavak cijele ruske nacije. Jednostavno je suludo misliti drugačije. To je otprilike jednako vjerojatno kao da Washington vrati Aljasku ako Rusija postavi takav zahtjev, a oni su dovoljno razumni da nikada ne učine. Umjesto toga, rat će nastaviti rasti, eskalirati u intenzitetu i na kraju se pretvoriti u nuklearni požar diljem planeta – a sve to uzrokuje Washington.

    Znate, za sveobuhvatni rat koji protiv Rusije podržavaju Sjedinjene Države, Rusija je već izuzetno susretljiva i kooperativna sa svojim fanatično otvorenim neprijateljima. Nastavlja opskrbljivati ​​svu energiju u obliku plina ili nafte koju Zapad zahtijeva. Bilo kakav pad u uvozu ovih resursa znači da će Zapad samo sebi odrezati nos kako bi prkosio sebi – po naređenju iz Washingtona. Slično tome, Rusija je povukla SVE svoje udarce u vojnim akcijama, žrtvujući gubitke svojih vojnika kako bi minimizirala civilne žrtve i uništavanje infrastrukture. Ni trunke zahvalnosti od strane fanatičnih genocidnih Ukijaca, koji iskorištavaju ljudske štitove kako bi dočekali ruske trupe iz zasjede koristeći super-sofisticirano američko oružje koje neće moći platiti ni za milijun godina. “Krađa” ukrajinskog žita od strane Rusije samo je još jedna laž Ukieja na dugom popisu, koji je u osnovi definiran bilo čime što su ikada rekli. Zapravo, ONI su ti koji su usavršili umijeće opetovane krađe od Rusa i ruskih kupaca plina, pri čemu i jedni i drugi gube sve proizvode ili plaćanja koja su Ujedinjeno Kraljevstvo kronično otimalo. Dakle, pretpostavljam da bi Rusija u konačnici bila opravdana ako izvede napade šoka i strahopoštovanja u američkom stilu na Ukrajinu, ako je to ono što će biti potrebno da se ovaj rat okonča. Bilo što drugo traži puno previše od Rusije, koja je bila previše tolerantna prema svom gnusnom susjedu koji u osnovi postoji kako bi pomogao Zapadu da uništi rusku državu. Nijedna suverena nacija ne bi mogla dugo postojati s tako podmuklim otrovom smještenim na samim njezinim granicama, svakodnevno ubijajući, sakateći i kradući od svoje etničke braće. Washington to zna, zbog čega mu pomaže u nastojanju da uništi sve potencijalne konkurente za moć, utjecaj ili novac. I Ukrajina i Washington su ti koji zaslužuju egzistencijalni udar. To bi se vrlo lako moglo dogoditi ako se njihova ratna strategija ne promijeni i vrijednost Washingtonovog monopolskog novca nastavi kružiti u odljevu. Hrpe smiješnog novca uskoro neće uspjeti kupiti svakog stranog despota i oligarha na vidiku. I možda će Amerikanci početi zahtijevati socijalne usluge, a ne slavne osvajačke ratove.

    • Lipnja 10, 2022 na 14: 15

      Jako dobro rečeno. Hvala vam.

  21. Lester
    Lipnja 8, 2022 na 23: 00

    "Nikada ne propustite priliku za pregovore", ŠTO SAM NAUČIO IZ POVIJESTI, kapetan Sir Basil Liddel-Hart

    • Realista
      Lipnja 11, 2022 na 14: 10

      Tko god da je američki predsjednik, pod pretpostavkom je da apsolutno uvijek mora "pregovarati" poput lika Corbina Dallasa u filmu "Peti element".

  22. gcw919
    Lipnja 8, 2022 na 22: 50

    “Zašto živimo u svijetu u kojem je cilj nacija oštetiti živote stanovnika drugih nacija pitanje je koje me i dalje zbunjuje.”
    Moguće je da svijetom upravljaju sociopati, s malo interesa za mir i suradnju. Bavljenje klimatskim promjenama, najvećom prijetnjom životu na planetu, postalo je naknadna misao.

Komentari su zatvoreni.