Mnoštvo pitanja o masakru u Buchi

Dijeljenja

Zapad je brzo prosudio tko je odgovoran za masakr u ukrajinskom gradu Bucha uz pozive na strože sankcije Rusiji, ali pitanje krivnje je daleko od riješenog, piše Joe Lauria.

Žrtve u Buči. (Ukrajinsko ministarstvo digitalnog razvoja Mikhail Fedorov/Wikimedia Commons)

By Joe Lauria
Posebno za Vijesti o konzorciju

WU nekoliko sati nakon vijesti u nedjelju da je došlo do masakra u Buchi, gradu 63 km sjeverno od ukrajinske prijestolnice, presuda je glasila: ruske trupe besmisleno su poklale stotine nedužnih civila dok su se povlačili iz grada, ostavljajući njihova tijela razbacana po ulice. 

Za razliku od svojih pravosudnih sustava, kada je riječ o ratu, zapadne nacije odbacuju potrebu za istragama i dokazima i proglašavaju krivnju na temelju političkih motiva: Rusija je kriva. Slučaj zatvoren.

Samo što slučaj još nije ni otvoren, a kazna se već predlaže. Francuski predsjednik Emmanuel Macron, na primjer, jest zvan da ruski ugljen i nafta budu zabranjeni u Europi. "Postoje vrlo jasne indikacije ratnih zločina", rekao je u ponedjeljak na radiju France Inter. “Ono što se dogodilo u Buchi zahtijeva novi krug sankcija i vrlo jasne mjere, tako da ćemo koordinirati s našim europskim partnerima, posebno s Njemačkom.”

Drugi su glasovi sada opasni nazivajući da SAD uđu u rat s Rusijom zbog incidenta.  

“Ovo je genocid”, rekao je ukrajinski predsjednik Volodymyr Zelensky Face the Nation na CBS-u. “Majke Rusa bi to trebale vidjeti. Vidite kakve ste gadove odgojili. Ubojice, pljačkaši, koljači”, dodao je na Telegramu.

Rusija je kategorički negirala da ima bilo kakve veze s masakrom.

Gdje započeti

Kad bi se trebala pokrenuti ozbiljna istraga, jedno od prvih mjesta na kojima bi istražitelj počeo jest mapirati vremenski slijed događaja. 

Prošle su srijede sve ruske snage napustile Buchu, navodi rusko Ministarstvo obrane. 

To je u četvrtak potvrdio i jedan nasmijan Anatolij Fedoruk, gradonačelnik Bucha, u a video na službenoj Facebook stranici Gradskog vijeća Bucha. Prevedeni post koji prati video kaže:

“31. mart – dan oslobođenja Buče. Ovo je najavio gradonačelnik Buche Anatolii Fedoruk. Ovaj dan ostat će upisan u slavnu povijest Buche i cijele bučke zajednice kao dan oslobođenja Oružanih snaga Ukrajine od ruskih okupatora.”

Screenshot iz Fedoruk Facebook videa.

Sve ruske trupe su nestale, a ipak nema pomena o masakru. Ozareni Fedoruk kaže da je ovo "slavan dan" u povijesti Buche, što bi teško bilo da su stotine mrtvih civila zatrpane ulicama oko Fedoruka. 

“Rusko ministarstvo obrane odbacilo je optužbe kijevskog režima o navodnom ubojstvu civila u Buchi, Kijevska regija. Dokazi o zločinima u Buchi pojavili su se tek četvrti dan nakon dolaska Službe sigurnosti Ukrajine i predstavnika ukrajinskih medija u grad. Sve ruske postrojbe potpuno su se povukle iz Buche 30. ožujka, a 'ni jedan lokalni stanovnik nije ozlijeđen' tijekom vremena dok je Bucha bila pod kontrolom ruskih trupa”, priopćilo je rusko MORH u pošta na Telegramu.

Što se dogodilo sljedeće?

Što se onda dogodilo u petak i subotu? Kao što je istaknuto u a komad Jason Michael McCann na Stajalište nula, The New York Times bio u subotu u Buchi i nije prijaviti masakr. Umjesto toga, Times rekao je da je povlačenje završeno u subotu, dva dana nakon što je gradonačelnik rekao da jest, te da su Rusi ostavili "za sobom mrtve vojnike i spaljena vozila, prema svjedocima, ukrajinskim dužnosnicima, satelitskim slikama i vojnim analitičarima".

Korištenje električnih romobila ističe Times rekli su novinari pronašli tijela šest civila. “Bilo je nejasno pod kojim okolnostima su umrli, ali odbačeno pakiranje ruskog vojnog obroka ležalo je pored jednog čovjeka koji je bio upucan u glavu”, pišu novine. Zatim je citirao savjetnika Zelenskog koji je rekao:

"'Tijela ljudi sa vezanim rukama, koje su ubili vojnici leže na ulicama', rekao je savjetnik Mykhailo Podolyak na Twitteru. 'Ti ljudi nisu bili u vojsci. Nisu imali oružja. Nisu predstavljali nikakvu prijetnju.' Uključio je sliku scene, koju je fotografirala agencija France-Presse, a koja prikazuje tri tijela na rubu ceste, jedno s rukama koje su očito vezane na leđima. New York Times nije mogao neovisno provjeriti tvrdnju gospodina Podolyaka da su ljudi pogubljeni.'”

Moguće je da se u subotu tek treba otkriti puni razmjer užasa i da čak ni gradonačelnik nije bio svjestan toga dva dana prije, iako fotografije sada pokazuju mnoga tijela na otvorenom na ulicama grada, nešto to bi vjerojatno bilo teško propustiti. 

U Buchi, Times bio blizu neonacistički bataljun Azov, čiji se vojnici pojavljuju na fotografijama novina. U svom članku, McCann sugerira da bi Azov mogao biti odgovoran za ubojstva:

“Nešto vrlo zanimljivo događa se [u subotu] 2. travnja, nekoliko sati prije nego što je masakr dostavljen pozornosti nacionalnih i međunarodnih medija. Internetska stranica Instituta Gorshenin [na ukrajinskom jeziku] koju financiraju SAD i EU Lijeva obala objavio da:

'Specijalne snage započele su operaciju čišćenja grada Bucha u Kijevskoj regiji, koji su oslobodile Oružane snage Ukrajine. Grad se čisti od diverzanata i pomagača ruskih snaga.'

Ruska vojska je do sada potpuno napustila grad, pa ovo cijelom svijetu zvuči kao odmazda. Državne vlasti prolazile bi gradom u potrazi za 'diverzantima' i 'suučesnicima ruskih snaga'. Samo dan prije [petak] Ekaterina Ukraintsiva, predstavnica gradskog vijeća, pojavila se na informativnom videu na Bucha uživo Stranica Telegrama u vojnim uniformama i sjedi ispred ukrajinske zastave kako bi najavila 'čišćenje grada.' Obavijestila je stanovnike da dolazak bataljuna Azov ne znači da je oslobođenje završeno (ali jeste, Rusi su se potpuno povukli), te da se mora izvršiti 'potpuno čišćenje'.

Ukraintsiva je govorio dan nakon što je gradonačelnik rekao da je grad oslobođen.   

Do nedjelje ujutro svijet je saznao za masakr stotina ljudi. Američki državni tajnik Antony Blinken rekao je: “Snažno osuđujemo očite zločine snaga Kremlja u Buchi i diljem Ukrajine. Tražimo odgovornost koristeći sve dostupne alate, dokumentiramo i dijelimo informacije kako bismo odgovorne pozvali na odgovornost.” Predsjednik Joe Biden u ponedjeljak je pozvao na suđenje za "ratne zločine". “Ovaj tip je brutalan, a ono što se događa u Buchi je nečuveno i svi su to vidjeli. Mislim da je to ratni zločin.”

Incident u Buči je kritičan trenutak u ratu. Zajamčena je nepristrana istraga, što bi vjerojatno mogao samo UN ponašanje. Bataljun Azov je možda počinio ubojstva iz osvete nad ruskim kolaboracionistima, ili su Rusi izveli ovaj masakr. (Jednom opet Pentagon prigušuje ratnu histeriju, izreka ne može potvrditi niti zanijekati odgovornost Rusije.)

Žurba s prosudbom je opasna, s neodgovornim govorom o tome da se SAD izravno bori protiv Rusije. Ali žurimo s prosuđivanjem.

[Ažuriranje: Satelitske slike, objavljene nakon što je ovaj članak objavljen od strane The New York Times, koji navodno prikazuje tijela razbacana po ulici sredinom ožujka, treba razmotriti nepristrana istraga. To se u ovom trenutku ne može smatrati konačnim dokazom.]

Joe Lauria je glavni urednik Vijesti konzorcija i bivši dopisnik UN-a za Ton Wall Street Journal, Boston Globe, i brojne druge novine, uključujući Montreal Gazette i S dvije zvjezdice od Johannesburga. Bio je istraživački novinar za Sunday Times iz Londona, financijski izvjestitelj za Bloomberg News a svoj profesionalni rad započeo je kao 19-godišnji stringer za The New York Times.  Do njega se može doći na [e-pošta zaštićena] i pratio na Twitteru @unjoe  

 

131 komentara za “Mnoštvo pitanja o masakru u Buchi"

  1. “Slavensko kršćansko društvo”
    Travnja 9, 2022 na 13: 55

    SPOROVI SAD-A, KANADE, UKRAINE I RUSIJE 2022. – POVIJESNA POZADINA I NASTAVAK FR.
    Vidi također hxxps://paxchristiusa.org/2022/02/24/pax-christi-usas-statement-on-russians-invasion-of-ukraine.

  2. Paine
    Travnja 7, 2022 na 10: 20

    Fotografije prikazuju mrtve žrtve okrenute od kamere, ne vide se uopće ili su im lica zaklonjena ili pokrivena.

    Javnost mora znati imena poginulih žrtava, jesu li bili borci, civili, proukrajinski ili proruski orijentirani. Mediji nisu objavili takve osnovne činjenice.

    Takve informacije prvi su korak u utvrđivanju tko je odgovoran za ubojstva.

  3. Guy St Hilaire
    Travnja 6, 2022 na 18: 59

    Grafika s upozorenjem, pogubljenje ruskih zarobljenika koji leže na ulici. Neće se izvući s ovim.
    Nisam ga gledao sa ovog linka. Meni je jednom dovoljno.
    hxxps://english.pravda.ru/news/world/151016-russian_soldiers_executed/

  4. Travnja 6, 2022 na 09: 59

    ODLIČAN rad, Joe. Hvala. zraka

  5. R
    Travnja 5, 2022 na 15: 35

    Kao što je Scott Ritter spomenuo u svom nedavnom intervjuu za The Duran, EU već ima forenzički istražni tim u Ukrajini. (Ali iz nekog razloga ne idu u Buchu i tijela se sada pokapaju). hmmmm

    • siječanj
      Travnja 6, 2022 na 02: 20

      Morate se zapitati io stanju ovih tijela. Jesu li stvarno bili na otvorenom i kiši itd. toliko dugo koliko tvrdi? Gornje izvješće i vremenska linija čine me vrlo sumnjičavim prema cijelom događaju.

  6. R
    Travnja 5, 2022 na 15: 18

    Ne zaboravite da ukrajinska nacionalna policija na svojoj web stranici 2. travnja nije objavila ništa o mrtvim tijelima po cijelom gradu, a uz to je spomenula i operacije “čišćenja”. Kako je vrlo čudno ne spominjati mrtve po ulicama, osim ako niste uključeni u operaciju "čišćenja" i još niste smislili kako to pokrenuti. hxxps://www.npu.gov.ua/news/stoprussia/speczpriznachenczi-naczpolicziji-rozpochali-zachistku-mista-bucha/

    • JB
      Travnja 6, 2022 na 04: 41

      Ono što je dodatno zbunjujuće je to što NYT tvrdi da ima satelitske slike stare 3 tjedna koje pokazuju ove mrtve civile, au isto vrijeme oni su navodno ubijeni kada su se Rusi povukli prošli tjedan. Netko ovdje laže.

      • PK
        Travnja 8, 2022 na 11: 35

        Da, to se ne poklapa s tvrdnjom da su Rusi samo ubili te ljude kad su otišli.

        Da se masakr dogodio prije 2 – 3 tjedna, očekivalo bi se da bi to bilo primijećeno i procurilo van čak i ranije, kad je čak i sada čudno da se čini da postoji nekoliko dana dok netko slučajno ne primijeti da tijela leže posvuda nakon Rusi su se povukli.

        Također to što Rusija traži neovisnu istragu slučaja govori da su oni iznenađujuće otvoreni oko nečega što bi moglo otkriti inkriminirajuće dokaze koji se onda mogu koristiti protiv njih.

  7. Travnja 5, 2022 na 14: 30

    Pročitao sam gdje EU šalje istražni tim u Ukrajinu da 'pomogne' u ukrajinskoj istrazi navodnih zločina u Buchi koje su počinili Rusi.

    U međuvremenu, sigurnosni savjetnik odbio je zahtjev Rusije za slanjem neovisnog istražnog tima koji bi Ukrajina ionako najvjerojatnije odbila.

    Toliko o transparentnoj objektivnosti.

    • Frigga Karl
      Travnja 5, 2022 na 20: 01

      Dovoljno čudno da je savjetnik za sigurnost odbio ruski zahtjev za neovisnom istragom! Nema povjerenja u Ukrajinsku nacionalnu gardu s Nacističkim bataljunom poznatim po svom barbarstvu i dubokoj mržnji prema Rusiji, možete zamisliti "operacije čišćenja" nakon odlaska Rusa. Sjetite se kada je PLO morao napustiti Beirut (Libanon) u rujnu 1982. palestinski izbjeglički kampovi više nisu bili zaštićeni i libanonski Falange su u skladu s Izraelcima izvršili masakr u Sabri i Shatili.

      • SxyxS
        Travnja 6, 2022 na 13: 14

        Moraju sabotirati istrage sve do točke kada postane nemoguće odrediti vrijeme ubojstva.
        Sada bi i slijepac vidio da su ljudi ubijeni prije nekoliko sati, a ne prije nekoliko dana i da su svi oni koji su ubijeni od metka ubijeni nedavno.
        Ali nakon 3-4 tjedna više se neće moći reći jesu li žrtve ubijene 4. travnja ili 30. ožujka.

        Ali postoji jednostavan dokaz: Bucha je imala pristup internetu, a Bucha nije grad u kojem Amiši nemaju pametne telefone.
        Da se marš masakra dogodio 30., pet minuta kasnije postao bi viralan.

        S obzirom na to da Ukrajincima nije svejedno snimati se dok muče i ubijaju ruske vojnike
        prenijeli bi ruske zločine u roku od sekunde.

        Glavni razlog zašto je Zelenski organizirao ovaj događaj su doista svi oni selfiji Ukrajinca kako muče ruske vojnike.
        Kako bi se suprotstavio zamahu masovnih ukrajinskih zločina, očajnički mu je trebao zamah ruskih zločina.

    • Tigrovi
      Travnja 5, 2022 na 22: 57

      Gdje se to prijavljuje? Ovo nisam nigdje čuo.

  8. Alan Heffez
    Travnja 5, 2022 na 14: 24

    Što reći o satelitskim snimkama, koje su prema izvješću BBC-a snimljene 19. ožujka: "Čini se da satelitska snimka Buche u Ukrajini pokazuje tijela kako leže na ulici gotovo dva tjedna prije nego što su Rusi napustili grad"?

    [Vidi: hxxps://www.bbc.com/news/60981238 Naslov glasi: “Slika iz Maxara, 19. ožujka 2022.”]

    Koliko su vjerodostojni datumi priloženi satelitskim snimkama?
    Tko može provjeriti takve slike?
    Zašto bi BBC koristio kvalifikativ "izgleda kao da pokazuje"?

    Hvala vam na pojašnjenjima.

    • JB
      Travnja 6, 2022 na 04: 46

      To nema smisla, pogotovo jer je početna tvrdnja bila da su oni ubijeni kada su se Rusi povukli 30. ožujka. Također nekoliko stotina ubijenih u malom gradu i bez prethodnih izvješća kada su ta tijela tjednima ležala na ulici? Nitko ih nije pomaknuo? Ili ih pokrio? Ozbiljno?

  9. Nadrealno
    Travnja 5, 2022 na 14: 21

    Hmm- ovdje još nema komentara u vezi s viješću koja- čini se da satelitske fotografije pokazuju da su Rusi JEST izveli brojne napade na civile u Buchi, tijela viđena prije nego su se Rusi izvukli, također nekoliko opisa ruskih snajperista od strane civila svatko tko se usudio izaći na ulicu. Činilo se da su ti satelitski članci izašli oko pet ili šest sati nakon što sam vidio OVAJ članak. Spajanje tih dviju vremenskih linija moglo bi biti dobar posao za gospodina Lauriju. Nisam sklon vjerovati nijednoj strani dok se ne saznaju sve činjenice. U magli rata prilično je očito da se govori mnogo stvari koje mogu, ali i ne moraju imati nikakvu stvarnu važnost za situaciju.

    • JB
      Travnja 6, 2022 na 06: 09

      Baš suprotno. Ove satelitske slike su u suprotnosti s prvim tvrdnjama da su ti civili ubijeni dok su se Rusi povlačili iz osvete. Još jedna stvar koja me pogađa, zašto su zapadni obavještajci detaljno prikazali upravo ovu ulicu u ovom gradu? Sateliti za optičko izviđanje mogu dati slike visoke rezolucije poput ove, ali samo za mala i specifična područja.

  10. Jeff Harrison
    Travnja 5, 2022 na 14: 14

    Upravo su ukrajinski nacisti zarobili 60 ljudi u zgradi u Odesi, zapalili je i sve spalili do smrti. Nacisti će morati dokazati da nemaju nikakve veze s ovim prije nego što uopće razmislim o nekom drugom. Jedina druga zemlja koje se mogu sjetiti da je vojska besmisleno ubijala civile u posljednje vrijeme je SAD (Vijetnam, Afganistan, Irak sigurno). Mi se, naravno, izvlačimo. Također mi se čini zanimljivim da nakon što je američki naoružani i financirani pobunjenički ološ u Siriji potisnut dalje u pustinju i "bijele" kacige su nestale iz područja pod kontrolom pobunjenika, više nismo imali napada klorom. Bože. Pitam se zašto.

    • William Bell
      Travnja 8, 2022 na 01: 21

      “Jedina druga zemlja koje se mogu sjetiti da je vojska u posljednje vrijeme besmisleno ubijala civile je SAD.”

      Ako aludirate na masakr u My Laiju, počinili su ga pripadnici jedne čete američke vojske prema uputama časnika satnije, poručnika Calleya, bez znanja, pristanka ili uputa bilo koga u njegovom zapovjednom lancu .

      I to jedva da je bio jedini namjerni pokolj civila koji je u razdoblju mog života počinila vojska drugih nacija osim SAD-a. Zar niste čuli, na primjer, za masakr civila u Huéu od strane jedinica sjevernovijetnamske vojske?? hxxps://www.history.com/this-day-in-history/mass-graves-discovered-in-hue

  11. Wade Hathaway
    Travnja 5, 2022 na 13: 52

    Mrzim biti promatrač u naslonjaču, ali ovo izgleda kao ukrajinska paravojna izvansudska ubojstva. Znamo da Ukrajina koristi ove vrste jedinica. Rusija nije izvan toga da učini tako nešto (kao ni SAD), ali trenutno Rusiji treba sav dobar tisak koji može dobiti. Čini se malo vjerojatnim da bi napravili takvu zbrku povlačenja iz grada. Također, vremenska linija i dokazi jednostavno se ne zbrajaju. Osim toga, u ranim danima pobuna (oko 2015.-2016.), ukrajinske paravojne postrojbe odradile su dosta sličnog gadnog posla u pobunjenim državama, s nevjerojatno brutalnim ubojstvima govornika ruskog jezika. Istraga je opravdana, ali tko nepristran može to učiniti?

  12. Drew Hunkins
    Travnja 5, 2022 na 13: 08

    Svatko tko vjeruje u priču o Bucha bull**** koju trube korporativno-militaristički mediji je zavareni imbecil. Očigledno je da je to bolesna smicalica da se pridobije potpora javnosti na Zapadu za NATO čizme na terenu. NATO čizme na terenu znače rat između Rusije i Washingtona, rat između Rusije i Washingtona brzo će izmaknuti kontroli, što znači da bi nuklearni rat mogao biti jasna mogućnost. Zbog toga nekoliko zdravih glava u Pentagonu zazire.

    Vremenski slijed ne doprinosi tome da Bucha bull**** uopće bude vjerodostojan, njegova logika nema nikakvog smisla. Ruska Federacija je dala sve od sebe da izbjegne civilne žrtve, uvijek je, baš kao i u Siriji. Rusija želi da ukrajinska javnost ima dobre osjećaje prema ruskoj vladi za buduće diplomatske odnose.

    Pentagon koči ovu glupu propagandnu ofenzivu u Buchi objavljujući današnju izjavu u kojoj se kaže da se odgovorne strane za zločin u Buchi tek trebaju utvrditi. Nekoliko zdravih glava u Ministarstvu obrane zna da bi ludi u Ministarstvu obrane, obavještajnim agencijama, Kongresu i korporativnim medijima lako mogli pustiti da ovo izmakne kontroli što bi rezultiralo vatrenim ratom između SAD-a i Rusije.

    Bile su krajnje desničarske milicije Ukie koje su mučile i ubile mnoge civile za koje su smatrali da imaju proruske simpatije. Ruska vojska je dopremala humanitarnu pomoć u gotovo svaki ukrajinski grad koji je dotakla. Rusija nema poticaja počiniti masakre kada u biti postiže sve svoje ciljeve.

    Srećom, u sljedećih nekoliko mjeseci Rusija će ispuniti sve ciljeve koje je postavila: 1.) trajno držati NATO izvan Ukrajine, 2.) spasiti Donbas od prijetnje invazije i dominacije Ukieja, 3.) eliminirati mnoge krajnje desni fašistički slavenofobni divljaci.

  13. dc_rez
    Travnja 5, 2022 na 12: 58

    Na Telegramu sam vidio objave novinskih članaka/izvještaja iz 2. tjedna ožujka.
    Slike, video i tema članaka su iz Buche. Bolnica i mrtvačnica u gradu radile su zajedno na pokapanju mrtvih, više nisu imale kapacitete nositi se s brojem tijela. Prema izvješćima iskopali su 2 rova, 1 za ukrajinske pokojnike i jedan za govornike ruskog jezika. Video procesa postoji na internetu.

  14. dc_rez
    Travnja 5, 2022 na 12: 45

    Drugi tjedan ožujka, 12. i 13.

  15. Charrob
    Travnja 5, 2022 na 12: 25

    Možda nešto propuštam, ali nije li Zelensky izjavio da svi muškarci u Ukrajini mlađi (mislim) od 60 godina ne smiju napustiti Ukrajinu i da se moraju boriti protiv Rusa?

    Dakle, fotografije muškaraca mlađih od 60 godina bile bi fotografije boraca, zar ne?

    I nisu li mnoge fotografije mrtvih koji se smatraju civilima zapravo fotografije muškaraca mlađih od 60 godina?

  16. JMF
    Travnja 5, 2022 na 11: 11

    A evo temeljite analize te ukrajinske litanije BS-a koju sam ranije spomenuo, uključujući Buchu:

    “Novo svjedočenje svjedoka o 'zračnom napadu' na rodilište u Mariupolju slijedi obrazac ukrajinskih obmana, medijske zlouporabe.”
    hxxps://thegrayzone.com/2022/04/03/testimony-mariupol-hospital-ukrainian-deceptions-media-malpractice/

  17. uličica mačka
    Travnja 5, 2022 na 11: 03

    Ujedinjeno Kraljevstvo trenutno predsjeda Vijećem sigurnosti UN-a i upravo je iskoristilo tu moć da blokira dva ruska zahtjeva za hitnim sastankom.

    Reakcija Alexa Christoforoua na ovu drsku britansku cenzuru bila je "…činjenica da je Velika Britanija zanijekala ovaj sastanak govori mi sve što trebam znati."

    Dogovoren. Da Ujedinjeno Kraljevstvo ima bilo kakve pouzdane dokaze koji optužuju Rusiju, Ujedinjeno Kraljevstvo bi sazvalo sastanak da ih predstavi. Umjesto toga, Velika Britanija sprječava sastanak.

    Hvala, UK. Upravo ste svima uštedjeli nevolje provođenja neovisne forenzičke istrage. Vaši dečki su to učinili, a vi mislite da možete zatvoriti istinu taktikom jake ruke, kao što ste vi i vaši američki partneri u zločinu učinili s namještenom istragom OPCW-a (Organizacija za zabranu kemijskog oružja) o napadu pod lažnom zastavom u Doumi.

    • Wade Hathaway
      Travnja 5, 2022 na 21: 19

      Da, posebno s novim trgovinskim sporazumom, UK je sada prilično vazalna država SAD-u. Nevjerojatno što se može dogoditi za 250 godina.

  18. Stephanie
    Travnja 5, 2022 na 10: 12

    Dakle, ako ste gladovali i primili ste MRE od vojnika ili ste ga samo pronašli na tlu, dobili ste metak u glavu jer ste bili "saboter", a ne gladujete i umirete kao što Zelensky želi i rekao da učinite!

    • Rob Roy
      Travnja 5, 2022 na 12: 18

      Ovo brzopleto donošenje pogrešnih zaključaka podsjeća me na Theresu May, otprilike sat vremena nakon što su Sergej Skripal i njegova kći pronađeni na klupi u Salisburyju u Engleskoj, kako viču "Rusi su to učinili", nešto što ona nikako nije mogla znati. Putin je odmah ponudio pomoć u istrazi. Nema šanse da je itko na zapadu ikada odgovorio istim na Putinove ponude otvorenosti.
      Što se tiče ovog “masakra”, ne znam čak ni jesu li te “žrtve” mrtve, sve na jednakoj udaljenosti s čistim bijelim kravatama na zapešćima. Vidio sam previše namještenih scena zahvaljujući SAD-u i UK-u. Osim Joeova članka, ovo je najbolji tekst o ovom “masakru” koji sam pročitao: “Požari u Reichstagu, bijele kacige i ruski 'divljaci'” Možete ga pronaći na internetu.

      • Maggie Harrison
        Travnja 5, 2022 na 15: 54

        Rusija je "bauk" britanske vlade i oni žive u nadi da će ga moći srušiti!
        Zašto je naš ministar obrane bio na tajnom sastanku s trojicom muškaraca u Ukrajini prije Božića?
        Razotkrili mladi uz osvježenje…i skrivenu kameru..Otisnule su Konzorcij Vijesti!
        Zaplet je do tada bio gotov..samo je falio cijeli naš Sabor, da skače, ko idioti. slušati
        Zelinsky, koji je pomogao Izraelu bombardirati Gazu prošle godine! Ovo je čovjek kojeg je naš premijer usvojio kao svog heroja..
        još jedan lažljivac...dakle, slažu se u lažima...u kojima su obojica izvrsni!

    • Helga Fellay
      Travnja 5, 2022 na 13: 08

      ili je pak stavljen uz tijelo namjerno kako bi mediji dobili dojam da ga je ubio Rus. Ne bi bilo prvi put da se takvo što dogodilo u false flag eventima.

  19. JMMorgan
    Travnja 5, 2022 na 09: 39

    Hvala, dobar članak. Po mom mišljenju, žurba s prosuđivanjem uvijek je znak loše vjere (guranje propagandne agende umjesto utvrđivanja istine).

    Da parafraziramo našu "obavještajnu zajednicu", ovo je "klasična [američka] trgovina dezinformacijama" na djelu.

  20. JMF
    Travnja 5, 2022 na 09: 19

    Ovdje se govori o bijelim trakama i njihovom značaju za ukrajinske ekipe za "čišćenje":

    “Kijevska provokacija Bucha s ciljem ometanja mirovnih pregovora i produžavanja sukoba, kažu promatrači”
    hxxps://sputniknews.com/20220404/kievs-bucha-provocation-aimed-at-disrupting-peace-talks–prolonging-conflict-observers-say-1094478685.html

    '… Na videu, koji je objavio jedan od čelnika bataljuna teritorijalne obrane Kijeva, čuje se kako ukrajinski borac pita smiju li pucati na ljude bez plavih traka. Drugi odgovara: “Jebiga, naravno!” Plava traka oko ruke identifikator je ukrajinskih snaga, dok bijelu nose ruska vojska i proruski pojedinci. …'

  21. JMF
    Travnja 5, 2022 na 08: 19

    Uzimajući u obzir litaniju BS-a koja dolazi iz ukrajinskih izvora od samog početka ove ruske vojne operacije, ne namjeravam vjerovati ovom najnovijem ukronacističkom psihologu. Niti sam voljan proširiti korist od sumnje na naše zapadne "vođe" ili MSM, koji su opetovano širili ovu jadnu propagandu bez imalo pregleda ili oklijevanja.

    Ovaj niti približno nije prošao test mirisa. Dan nakon što su ruske trupe otišle, NIJE bilo izvještaja o tijelima razbacanim po ulicama Buche. Ali jedan dan nakon što su Azov nacisti i SBU stigli na "čišćenje", bilo je obilje tijela!

    Pukovnija Azov i druge banderovske milicije ozloglašene su po ovoj vrsti haosa. Rusija NIJE, iako to nikad ne biste čuli od naših MSM prestitutki. Mi smo doista podanici Carstva laži.

  22. Harout Antonian
    Travnja 5, 2022 na 08: 01

    Zašto blokirati istragu? Istina je prva žrtva rata. Ovo nije ništa. Što više Ukrajina gubi, to se sankcije više obaraju, to su zapadne elite sve očajnije, laži su veće i na kraju kemijski napad pod lažnom zastavom ili još gore. Zapad ne može prihvatiti gubitak ekonomske nadmoći. Kad kažem zapad, naravno mislim na dominaciju punog spektra koja slijedi SAD. Možda bismo trebali biti zahvalni što je dominacija narativa jedino što zapad zasad traži. Jučer je Bob Rae održao govor na koledžu ovdje o genocidu nad Ujgurima u Kini. Sjedinjenim Državama je trebalo više od 100 godina da prihvate genocid nad Armencima, a učinili su to samo kada je to bilo politički korisno. Istraga je ovdje nužna i dok ne bude dokaza, ostat ću vrlo skeptičan prema bilo čemu što dolazi od zapadnog MSM-a.

  23. Robson_x
    Travnja 5, 2022 na 07: 36

    Nadalje, ne bi li obitelji poginulih u Buchi maknule svoje sinove, braću, očeve s ceste nakon što su se Rusi raščistili, umjesto da ih tamo ostave tri dana da trunu—očigledno nisu ni predali tijela da ih identificiraju (kao činilo se da su svi okrenuti licem prema dolje)?

  24. N.Fryar
    Travnja 5, 2022 na 07: 24

    Zapadne obavještajne službe sigurno bi promatrale rusko povlačenje pomoću satelita i dronova?
    Ova slika bi utvrdila kada su se grobovi pojavili.

  25. Mr.sc.
    Travnja 5, 2022 na 06: 50

    Od točne računice gubit će samo oni koji se plaše transparentne i neovisne istrage o tome. Tko, dakle, traži neovisnu istragu i tko to pokušava spriječiti, a radije procesuirati te događaje na temelju priča i glasina? Lako je vidjeti tko se zalaže za točnost i transparentnost, a tko se nada lažima i histeriji.

    Amerika, EU i nacisti. Očigledno, spoj sklopljen na nebu. Što tek ti bastioni demokracije i liberalnih vrijednosti očekuju da će ostati nakon njihove sadašnje izvedbe? Osjećaju li ovi vođe da će ih njihovi građani nastaviti slijediti u njihovoj visokoj banalnosti, ili da će javnost biti razuvjerena u demokratskim institucijama koje ti iglenoglavci navodno predstavljaju i koje radosno potkopavaju za osobnu kratkoročnu korist? Sigurno ne zadugo. Toliko Nerona dok Zapadna alijansa “novi Rim” gori. I EU je u svojoj krajnjoj gluposti odlučila poći s tim. Toliko su nevjerojatno nesposobni da će u roku od nekoliko mjeseci i godina cijeli EU eksperiment baciti na koljena. Čelnici EU potpuno su izdali svoju javnost.

  26. Aaron
    Travnja 5, 2022 na 05: 47

    Ta kronologija događaja ukazuje na to da je možda cijela ova stvar izmišljena i orkestrirana kao događaj pod lažnom zastavom da se NATO uvuče u rat, to je upravo ono čega sam se bojao. Gradonačelnik bi sigurno bio svjestan ovako dramatičnog masakra da se dogodio, pa njegove riječi i ponašanje ne odgovaraju medijskom narativu.

    • Humwawa
      Travnja 5, 2022 na 11: 02

      Ubili su dvije muhe jednim udarcem: prvo su masakrirali Ukrajince koji simpatiziraju Ruse, zatim su mrtva tijela svojih žrtava koristili kao propagandni alat da bi Putina označili kao ratnog zločinca i čudovište kojeg se treba riješiti.

    • Bob – Dosta
      Travnja 5, 2022 na 12: 15

      Da, postoji nekoliko videozapisa na “Brand New Tube” (i drugim stranicama) koji pokazuju da je to bilo inscenirano i da su uključeni mnogi akteri krize.

      Upravo sam pronašao ovo, što nije bilo kako sam zamislio (Paul Joseph Watson) da će se ponašati, ali = hxxps://brandnewtube.com/watch/bucha-massacre-false-flag-reporter-exposes-the-truth-behind-ukrainian- war-atrocities_Jwda5Z2GP4rpenm.html

      Ovo je bio onaj koji sam tražio, gledajte do 5 minuta = hxxps://brandnewtube.com/watch/videos-prove-ukraine-has-launched-false-flags-against-russia_3jzpn6DoIw9IW86.html

      Ima ih još mnogo na stranici ako ste zainteresirani, samo pretražite Ukrajinu.

      PS Primjećujete li da većina uništenih tenkova NEMA rusko "V" ili "Z" na ????

  27. Stefano Guidoni
    Travnja 5, 2022 na 04: 55

    “Bataljun Azov je možda počinio ubojstva iz osvete protiv ruskih kolaboracionista ili su Rusi izvršili ovaj masakr.”

    Ili oboje, a Ukrajinci za sva ubojstva krive Ruse. Možda su neka ubojstva istinita, a neka namještena, a oni preuveličavaju brojke i svaljuju krivnju na Ruse kako bi pojačali svoju prljavu propagandu.

    Međutim, u tim slučajevima imam jednostavno pravilo koje me nikad nije iznevjerilo: pogledajte tko su mrtvi, da biste znali tko ih je vjerojatno ubio i zašto. Ukrajinske vlasti nisu objavile osobne iskaznice preminulih, tako da očito nešto skrivaju i to smrdi na ribu.

  28. Vera Gottlieb
    Travnja 5, 2022 na 04: 48

    Dvije pogreške ne čine jednu pravu...američki masakr u MyLaiju...

  29. Jessica
    Travnja 5, 2022 na 03: 30

    I kako gradonačelnica prvo kaže da je to “slavan dan” nakon što su Rusi otišli, ne spominjući “masakr”, a zatim nekoliko dana kasnije kaže CNN-u za “masakr”? I koliko tijela ima, videa nisu baš od velike pomoći što sam vidio, ljudi žure s osudom u SAD-u kao i obično. I zašto UN odbija odmah provesti istragu? Previše pitanja u ovom vremenu koje pokreću mediji i video, lako je prevariti ljude

  30. Ian Perkins
    Travnja 5, 2022 na 03: 00

    Ruske trupe nisu se povukle u nevjerojatnoj žurbi. Da su pucali u civile kojima su ruke bile vezane, pomislili biste da bi 'pospremali' za sobom, umjesto da su za sobom ostavili dokaze ratnih zločina svima na vidiku. Dok bi svatko tko puca na 'kolaboratore' i 'sabotere' imao dovoljno motiva ostaviti leševe na ulicama i okriviti Rusiju.

  31. Travnja 5, 2022 na 03: 00

    Inscenirano. Skriptirano. Ratno kazalište. Toliko smrti i to je sve što nam je pokazano? Dođi! Očekujem dramatičnu glazbu, vrisku, djecu, barem lokve krvi i malo ženskog mesa – previše? Mislim da su bijele trake tkanine za vezanje ruku bile slabe – vojna jedinica bi imala nešto daleko sigurnije za zatvorenike.

  32. Travnja 5, 2022 na 00: 49

    Bez sumnje, ovo je postavljeno nastaviti rat u Ukrajini na neodređeno vrijeme. Sve je previše prozirno. Uvijek pitajte ZAŠTO, zašto bi Rusija to učinila. Zašto bi blatili svoj obraz pred cijelim svijetom. Tko ima najviše koristi od ovih zlobnih optužbi? Podsjeća me na MH 17 koji je oboren mitraljeskom vatrom ukrajinskog borbenog zrakoplova.
    Također lažna optužba kijevske fašističke hunte. Ovaj zlonamjerni režim mora biti uklonjen s planeta.

    • Vera Gottlieb
      Travnja 5, 2022 na 04: 51

      Cijeli Zapad na sjevernoj hemisferi je opijen 'amerikanizmom' i postaje gluh, nijem i slijep. Uvedene sankcije i njima nema kraja vratit će nam se kao bumerang. "Hegemonija" ne poznaje ljudskost...

    • Liam Rooney
      Travnja 5, 2022 na 11: 23

      Izvrsni bodovi, druže Van Meurs! ;-)

  33. nestajati
    Travnja 5, 2022 na 00: 36

    Koža još uvijek pokazuje znakove krvarenja zbog hladnog vremena (Ružičasto/crveno) nije smrtonosno bijela nakon 3 – 4 dana istjecanja krvi iz tijela ako je iskrvarila pucnjevi. Plus nedostatak lokvi krvi od smrti od pucnjave na mjestu.
    A ta snimka tipa koji se kreće nakon što videokamion prođe čini se da ukazuje na to da je vjerojatno namješteno snimanje fotografije/videozapisa.

    Također malo previše prikladno u smislu razmaka na cesti, pomislili biste da bi se masakr dogodio u skupinama i blizu kućišta ili pokrivača koji nisu relativno ravnomjerno raspoređeni.

    • vrtlog
      Travnja 5, 2022 na 05: 24

      Obdukcijom OBAVEZNO utvrditi VRIJEME smrti. Ova vremenska linija će provjeriti jesu li te ljude ubili Ukrajinci ili Rusi.
      ALI, kladim se da takva obdukcija nikada neće biti dopuštena. Sami donesite zaključke iz ovoga.

    • R
      Travnja 5, 2022 na 15: 28

      da, razmislite kako kada je prva osoba upucana, svi ostali ljudi na ulici bi pobjegli i sakrili se... svi su ostali na ulici nakon prvih pucnjeva? inscenacija je isključena... Mora biti u skupinama, iza zgrada i prepreka.

  34. Smjesta
    Travnja 5, 2022 na 00: 07

    Tnx Joe…
    Kao američki cit promatrač tajnih incidenata koji nisu od koristi2 prosječni građani SAD-a koji su se nedavno dogodili u zemlji, mora biti skeptičan prema sličnim inozemnim... GFloyd etika netko?

  35. John Zeigler
    Travnja 4, 2022 na 21: 57

    Čini se da ovo previše naglašava osnovnu činjenicu da je Rusija ta koja je napala i sravnila Ukrajinu. George W Bush je prije sudbonosnog ulaska u bliskoistočni debakl bio upozoren da vrijedi pravilo trgovine porculanom – “Ako ga prekršiš, kupiš ga.” I nakon 20 godina SAD su ponovno naučile da u ratu nitko ne pobjeđuje. SAD je istjeran iz Vijetnama, a kao i Rusija, iz Afganistana. SAD se mudro povukao iz nepobjedive situacije u Siriji, zaključivši da svijeća nije vrijedna ni penija. Rusija je ponovno ušla u to najnesvetije mjesto i zbog svog užasnog izbora sada mora biti odgovorna za sve što se dogodi u Ukrajini unutar užasnih parametara bezakonja rata.

    • Consortiumnews.com
      Travnja 5, 2022 na 00: 36

      Američke trupe još uvijek okupiraju dijelove Sirije.

    • vrtlog
      Travnja 5, 2022 na 05: 27

      SAD se NISU povukle iz Sirije. I dalje NEZAKONITO OKUPIRA teritoriju Sirije i JOŠ UVIJEK KRADE sirijsku naftu, kao i bombardira sirijski narod. Gdje je zabrinutost i osuda ovih ratnih zločina nad sirijskim narodom na dnevnoj bazi? Što Ukrajince čini vrednijima od Sirijaca?????

    • Gene Poole
      Travnja 5, 2022 na 05: 32

      "jer njegov užasan izbor sada mora biti vlasnik svega što se dogodi u Ukrajini unutar užasnih parametara bezakonja rata."

      Fino. Ali kao Amerikanci, vi i ja ga također posjedujemo.

    • Dwight
      Travnja 5, 2022 na 09: 03

      Odgovornost za rezultate protupravnog agresorskog rata je drugo pravno pitanje. Problem je u tome što se ovaj incident koristi kao propaganda za produljenje rata.

    • John Zeigler
      Travnja 6, 2022 na 23: 07

      Sve je to obavijeno ratnom maglom, s obiljem nagađanja i optužbi. Kao i kod događaja koji se odvijaju iz bilo kojeg sukoba koji je u tijeku, toliko zbrke dominira, a kao i kod svakog rata, sukobljeni interesi borit će se za prvo mjesto u razmišljanju ljudi u godinama koje dolaze. Sve što znam je da očajnički trebamo prestati nasilje, krvoproliće i poremećaj života kako bi ljudi mogli vratiti svoje živote u neki privid reda. Od sve vike i upiranja prstom naprosto zaboli glava i samo pridonosi općoj zbrci.

  36. Travnja 4, 2022 na 21: 49

    “Bataljun Azov je možda počinio ubojstva iz osvete nad ruskim kolaboracionistima, ili su Rusi izvršili ovaj masakr”, stoji u članku. Samo ne vidim kako bi druga navedena mogućnost mogla biti u skladu s prijavljenim činjenicama.

    • Consortiumnews.com
      Travnja 5, 2022 na 00: 37

      Moguće je da potpuni razmjeri užasa nisu bili poznati gradonačelniku u vrijeme kada je govorio ili The New York Timesu u subotu.

      • Liam Rooney
        Travnja 5, 2022 na 11: 28

        Također, gradonačelnik je možda samo proveo 30 dana u podrumu nakon konstantnog granatiranja. Početno olakšanje je vrlo lako moglo minimizirati, privremeno, utjecaj desetak vidljivih tijela.

  37. Robert Meichtry
    Travnja 4, 2022 na 21: 45

    Facebook sada prilaže: “Trebali biste slijediti samo veze kojima vjerujete. Ova poveznica je u suprotnosti sa standardima naše zajednice” i pita korisnika: “Želite li je i dalje pogledati.” prije nego što možete pristupiti članku. Žalosna vremena.

    • Consortiumnews.com
      Travnja 5, 2022 na 00: 40

      Kaže da NE krši standarde zajednice, ali upozorava da je to grafička slika, što i jest, ali da čitatelj može nastaviti ako želi.

      “Zašto je ova fotografija pokrivena

      Ova veza nije u suprotnosti s našim standardima zajednice, ali može prikazivati ​​eksplicitan sadržaj.”

  38. Geoff Burns
    Travnja 4, 2022 na 20: 52

    Doista je zapanjujuće koliko je MSM u potpunosti promovirao propagandu i koliko su oni koji se identificiraju kao demokrati, kao što sam ja desetljećima radio, u potpunosti zagrizli mamac. Tražim tračak nade.

  39. Jimm
    Travnja 4, 2022 na 20: 51

    Najnovija vijest je video dokaz 2 ruska pilota u helikopteru nalik na Apache koji lebdi daleko iznad ulica Buche. Promatraju malu skupinu civila koji obavljaju svoje poslove u već razorenom susjedstvu, a zatim traže dopuštenje za pucanje. Odgovor njihovih zapovjednika bio je "zapalite ih sve, nastavite pucati - nastavite pucati". Kratko vrijeme kasnije, s isjeckanim tijelima koja cure na ulicu, crni SUV kamion stiže u pomoć ranjenima. Pilot ponovno traži dopuštenje za uključivanje. Dopuštenje za uključivanje ponovno je odobreno. "O da, pogledaj to, ravno kroz vjetrobransko staklo!" "Ha, ha". "O da, pogledajte te mrtve gadove!" "Lijepo". Na kraju je bilo 11 mrtvih civila uključujući djecu i 2 novinara Reutersa.

    Da se to stvarno dogodilo na ovaj način, to bi bilo po cijelom MSM-u, a osoba odgovorna za objavu videa bila bi s pravom pohvaljena. U krajnjoj liniji, zapad se kupa u nepoštenju, korupciji i licemjerju. Kao što je Caitlin mnogo puta rekla, oni nemaju nikakav kredibilitet.

    Hvala Joe Lauria.

    • James Simpson
      Travnja 5, 2022 na 04: 12

      Dakle, što se dogodilo s osobom koja je objavila tu snimku američkih pilota koji pucaju na civile? O da, on je u HMP Belmarsh.

    • vrtlog
      Travnja 5, 2022 na 05: 30

      Mislite na Assangeovo oslobađanje ovog ratnog zločina koji su počinili nitko drugi nego SAD A. čiji počinitelji i danas slobodno šetaju svijetom, dok je Assange zatvoren u samici.

    • InnerCynic
      Travnja 5, 2022 na 06: 12

      Hvala što si podsjetio ljude. Licemjerje Amerikanaca nema granica.

      • Nika
        Travnja 5, 2022 na 09: 07

        Bucha se pojavio u trenutku kada je svijet počeo saznavati da se u redovima ukrajinske vojske nalaze nacističke organizacije. Ovo nije samo Azov. To je također Aidar, Dnipro, MKU, koji podržavaju radikalne oblike rasizma i mizantropije. prakticiraju kult ubojstva. Bucha podsjeća na scenarij u Rumunjskoj, Srbiji, Siriji. Uskoro se može očekivati ​​scenarij “uporabe kemijskog oružja od strane Rusa”. Otkrit će se još “žrtava ruskog terora”, jer je potrebno sakriti tragove monstruoznih činjenica koje su počinili ukrajinski nacisti. Jedna od njih je "knjižnica" - zatvor i soba za mučenje u zračnoj luci Mariupol.

    • Liam Rooney
      Travnja 5, 2022 na 11: 32

      Slažem se da je taj incident bio vrlo dobro dokumentiran ratni zločin, i slažem se da te pilote treba optužiti i kazniti, zajedno sa svim drugim Amerikancima ili saveznicima koji počine ratne zločine. Ali taj incident zasigurno ne daje ruskim vojnicima i Vladimiru Putinu sumnju u njihovu brutalnost, a kamoli prolaz.

    • Blagoslovi zvijeri
      Travnja 6, 2022 na 11: 02

      5. travnja je godišnjica objavljivanja “Kolateralnog ubojstva”.

  40. Allan Millard
    Travnja 4, 2022 na 19: 53

    Koliko se sjećam priča o plinskim napadima u Siriji, sve su se dogodile nakon što je Obama rekao da je uporaba kemijskog oružja njegova "crvena linija". Neovisne istrage poput Seymoura Hersha, Roberta fiska i drugih nisu povezivale nikakav napad sa sirijskim režimom, već su, naprotiv, pronašle dokaze - stvarne kanistere, između ostalog - koji su upućivali na pobunjenike. Bilo je logično da režim neće prijeći crvenu crtu kada je, uz rusku pomoć, metodično osvajao teren i gurao pobunjenike u pokrajinu Idlib.

    Paralela s Ukrajinom, naravno, nije točna, ali imamo predsjednika Zelenskog koji trči okolo, i dalje pokušavajući ubaciti NATO u sliku. Računa li on da će, ako vojni i humanitarni aspekti ne budu uspjeli, doći do moralnog bijesa? Ne bih to isključio i ne bih isključio da Zelenskyy prakticira namjerno sljepilo. Bez dokaza ne bih ga optužio za suučesništvo, ali on je u očajničkom egzistencijalnom škripcu (zbog Donbasa, Krima i neutralnosti) i mogao bi upotrijebiti sve čega se dočepa da oslabi Rusiju za pregovaračkim stolom. Jasno je iz bijes koji smo već vidjeli u našim lakovjernim medijima da je masakr u Buchi trebao biti nova crvena linija.

    Hvala Lauriji i Consortium Newsu za, nadam se, poticaj za nepristranu istragu. Ako postoji službena opstrukcija za takvu istragu, to bi trebalo prevrnuti vagu prema ukrajinskoj krivnji. Kako god se ravnoteža okrene, šteta je učinjena na "Zapadu" i Rusija će zauvijek nositi rogove na ovome. MSM nikada neće priznati pogrešku ili lakovjernost.

    • Stjepan Sivonda
      Travnja 4, 2022 na 23: 13

      Da, Zelenski, kukavica lasica. Tjedan dana na početku mislio sam da bi mogao sve završiti tako što će dati ostavku i poručiti građanima da puste Ruse da očiste naciste i Azov. Bilo bi vrlo zanimljivo imati svu njegovu komunikaciju sa SAD-om o tome ŠTO poduzeti. Rano je Zapad slao ogromne količine pušaka da naoruža ljude kako bi se ONI mogli boriti protiv osvajača. Ta kukavica je bila u redu s tim... jedna slika koju sam vidio imala je sijedu staricu kako leži na zemlji s nekoliko drugih koji uče kako pucati iz te puške. Sada sva priča o Putinu i ratnim zločinima….. EU licemjeri se uvijek povinuju američkim naredbama.. mi smo dobavljači smrti. Zapisi stoje. Irak, Afganistan. Sirija, Libija i dr. Zatim Biden, Obama, Bush-2 i HW Bush. Što je s “Ratnim zločinima” koje su režirali? Nikada se ne spominju Jemenci... s izgladnjelom malom djecom i SAD-om koji im prodaje avione i bombe kako bi desetkovali Jemence. UN je beskoristan... zar tamo nema nikoga dovoljno hrabrog da prozove licemjerje?

    • Jovan
      Travnja 5, 2022 na 02: 55

      Dobra analiza. Zelenski je američka marioneta. On radi sve što mu SAD kažu da demonizira Rusiju. Bože, nadam se da ne misle ozbiljno da nas uvuku u vrući rat s Rusijom. Mainstream mediji su odvratni.

    • Margaret O'Brien
      Travnja 5, 2022 na 05: 56

      Nikada ne vjerujem da se radi o lakovjernosti medija kada izvještavaju da su “zločesti” u bilo kojem ratu učinili nešto loše. Moraju znati da se ova priča ne slaže, ali se uklapa s onim "Mi dobri, oni zločesti" koje uvijek pumpaju u svim tim ratovima. Iskreno govoreći, to je tako djetinjasto, tako smiješno, pogotovo nakon svih laži koje su plasirali korporativni mediji da je sigurno potreban djetinjasti um da bi nasjeli na to, ali milijuni to rade. Jedino objašnjenje koje mogu smisliti jest da je utješno za ljude vjerovati da smo mi na zapadu bolji, civiliziraniji od tih gadnih stranaca.

  41. Varenik
    Travnja 4, 2022 na 19: 44

    a ovo je upozorenje koje sam dobio slijedeći link s FB objave:
    Trebali biste ići samo na poveznice kojima vjerujete
    Link na koji ste pokušali otići ne slijedi naše standarde zajednice: hxxps://consortiumnews.com/2022/04/04/questions-abound-about-bucha-massacre/?fbclid=IwAR0lWQjMEIuJX8S8NruQDdarUqvzwbeLwpTK9e2rpJdy8qbvCQ307SoL2XI

    Jeste li sigurni da želite slijediti ovu vezu?

    • Consortiumnews.com
      Travnja 5, 2022 na 00: 56

      Kaže da NE krši standarde zajednice, ali upozorava da je to grafička slika, što i jest, ali da čitatelj može nastaviti ako želi.

      “Zašto je ova fotografija pokrivena

      Ova veza nije u suprotnosti s našim standardima zajednice, ali može prikazivati ​​eksplicitan sadržaj.”

  42. Guy St Hilaire
    Travnja 4, 2022 na 19: 34

    Koliko god to vrijedilo, budući da je to samo moja riječ, ali iz izvora bliskog akciji, vidio sam video ruskih ratnih zarobljenika, kako leže na ulici i krvare na smrt nakon što su ih ustrijelili ukrajinski vojnici, ako se moglo nazovite ih tako, da pucaju u ljude hladnokrvno jer su bili tako hladni neprijatelji. U videu možete vidjeti jednog od krvavih vojnika kako leži na pločniku, još živ i nacist, jer to najbolje opisuje ono što ja vjerujem da je , da upumpam nekoliko hitaca u krvarećeg ruskog vojnika da ga dokrajčim . Ja bih dao vezu, ali je vrlo eksplicitna i ne mogu je prenijeti izravno sa stranice . Opća javnost će najvjerojatnije biti izložena ovom videu jer je to užasan dokaz ratnih zločina u vezi s ratnim zarobljenicima s takozvane ukrajinske strane. Ovo iz euro nacije.
    Gledao sam jednom i to je bilo dovoljno i ne znam gdje se to u Ukrajini dogodilo u ovo vrijeme.
    Moje veze su "Xoaquin Flores-New Resistance" također prikazane na "Mint Press News Community".
    Molim moderatore CN-a da objave moj komentar jer istina mora izaći na vidjelo budući da smo preplavljeni lažima i dezinformacijama naših redovnih MSM-a. Hvala vam .

    • vrtlog
      Travnja 5, 2022 na 05: 35

      Potpuno ste u pravu. I ja sam vidio ovaj video. Međutim, dobra vijest je da je Rusija uhvatila počinitelje ovog događaja, a oni pjevaju što glasnije mogu, kako bi inkriminirali svoje kolege naciste. Dobre vijesti, to znači da će i oni biti privremeno na ovom planetu.

  43. HJSchmid
    Travnja 4, 2022 na 19: 20

    Logična stvar za ukrajinsku vladu i/ili NATO u ovom trenutku bila bi da dovedu međunarodnu komisiju forenzičkih stručnjaka da istraže slučaj i iznesu čvrste dokaze o optužbama za ratni zločin koji su počinile ruske trupe. Prvo i najvažnije pitanje na koje treba odgovoriti bilo bi vrijeme smrti tih žrtava. Ovo je rutinski zadatak i vremenski okvir događaja je takav da se može sa apsolutnom sigurnošću odlučiti koja je od dvije grupe, ruska vojska ili ukrajinska “specijalna policija” bila prisutna kada su ti ljudi ubijeni. Jednostavna činjenica da se istraga ne provodi jednaka je priznanju krivnje s ukrajinske strane.
    O totalnoj moralnoj izopačenosti, licemjerju i cinizmu zapadnih medija i zapadnih političara doista puno govori i činjenica da oni, čini se, niti ne osjećaju potrebu zamarati se oko predstavljanja i najmanjeg opipljivog dokaza javnosti o istinitosti svojih teške optužbe protiv Rusije, usprkos najminimalnijim sredstvima potrebnim u ovom slučaju, ali umjesto toga izravno pozivaju na oštre kazne, u rasponu od još većih ekonomskih sankcija do potpunog frontalnog vojnog napada, drugim riječima oslobađanja Trećeg svjetskog rata.
    Ovo je vrlo poput déjà-vu iz rata u Siriji gdje bi zloglasne “Bijele kacige”, marionete NATO-a, naoružane i obučene od strane zapadnog saveza, slično nacističkim milicijama u Ukrajini, rutinski ubijale desetke nevinih civila, koristiti njihove leševe kao rekvizite za produkciju nekog insceniranog propagandnog videa “Kemijski napad od strane Assadovog režima” ​​koji bi se potom istovremeno vidio u TV vijestima diljem Europe i Amerike kako bi se podiglo javno mnijenje protiv “zlog/ludog diktatora”. Paralele s nedavnim događajem svakako su upečatljive i ne bi me nimalo iznenadilo da se u nekom trenutku otkrije dokaz da je naredba da se ubije oko 300+ Ukrajinaca, da se leševi izbace na ulice i da se na kraju napravi neki jeziv video snimak pokolj je došao izravno iz NATO stožera.

    • vrtlog
      Travnja 5, 2022 na 05: 41

      Dobar post. Međutim, jako me zabrinjava činjenica da ste osim mene, vi jedina osoba koju sam vidio na bilo kojoj stranici, što sugerira da su autopsije potrebne za utvrđivanje vremena smrti. Time bi se vrlo brzo utvrdilo tko je odgovoran, ako su vremena u suprotnosti s ruskim alibijem, da kad su otišli, nije bilo tijela. ALI, vjerujem, Ukrajinci nikada neće dopustiti takvu istragu, jer bi rezultati srušili njihov narativ. Ta će tijela brzo nestati i nikada se više neće vidjeti niti čuti za njih. Podržavam svaku tvoju riječ. Dobro napravljeno.

      • evelync
        Travnja 5, 2022 na 08: 02

        Scott Ritter pozvao je forenzički tim da ode u Buchu kako bi došao do dna onoga što se dogodilo.
        Pogledajte: Duran, Alexander Mercouris i Alex Christoforou intervjuirali su Scotta Rittera 4.
        hxxps://youtu.be/SN7o-ThhFfY
        Oko minute 52:15 Mercouris pita Rittera o Buchi – pred kraj Scottovih komentara, oko 104. menueta, spominje da je viši tužitelj Međunarodnog kaznenog suda, Kareem Kahn, u Ukrajini s istražnim timom i da bi trebao otići u Buchu prije nego što se poremeti mjesto zločina.

    • InnerCynic
      Travnja 5, 2022 na 06: 14

      Velika Britanija je slučajno blokirala zahtjev Rusije u UN-u za istragu. Zašto bi učinili tako nešto?

    • Martin – švedski državljanin
      Travnja 5, 2022 na 06: 17

      Hvala CN-u na ovom potrebnom članku o ovom zločinu i HJ Schmidu na ovom važnom komentaru! Mislim da ste vjerojatno u pravu da bi forenzički vještaci mogli s dovoljnom sigurnošću utvrditi vrijeme ubojstava ako ih pošalju bez odlaganja, a očito bi izjave forenzičkih vještaka koje bi to potvrdile bile vrlo važne (iz razloga koje spominjete), da ne govorimo o naravno, ispita na mjestu.

    • Humwawa
      Travnja 5, 2022 na 15: 37

      "Logična stvar za ukrajinsku vladu i/ili NATO u ovom trenutku bila bi dovođenje međunarodnog povjerenstva forenzičkih stručnjaka koji bi istražili slučaj i predstavili čvrste dokaze o optužbama za ratni zločin koji su počinile ruske trupe."

      Istina, slučaj bi se mogao brzo riješiti neovisnom istragom; međutim, to nije ono što Ukrajinu/Nato zanima. Jedina svrha ovih optužbi je ocrnjivanje Putina i Rusa kako bi se zapadna javnost pripremila za rat. Prosječni Joe ne želi ići u rat. Da bi demokratska vlada natjerala biračko tijelo da podupre rat, mora potaknuti mržnju i bijes zbog navodnih zločina koje su počinili strani čudovišta koja moraju biti ubijena.

      Tako je Gilgameš prije 5,000 godina ubio Humbabu. Od tada se ništa nije promijenilo. Humbaba je prikazan kao čudovište koje je trebalo ubiti jer nije obožavalo bogove grada ili Ura. U stvarnosti, Humbaba nije bio čudovište; bio je ljubazan čuvar šume.

    • Guy St Hilaire
      Travnja 5, 2022 na 17: 15

      Ono što nije spomenuto je da su se svi ukrajinski ljudi koji su željeli ići u Rusiju preko sigurnosnih ruta itd. identificirali s bijelim trakama omotanim na jednoj ruci. Za svakoga tko je gledao korpus ostavljen na ulici u Buchi se jasno vidi jedna osoba s bijelom trakom oko ruke. Zašto bi sada ruska vojska pucala u nekoga tko pokazuje simpatije prema njima? Nevjerovatno je!

  44. CNfan
    Travnja 4, 2022 na 19: 14

    Hvala ti Joe što stvarno izvještavaš.

    Situacija u Buchi izgleda mi kao posljedica standardne akcije brigade Asov u Donbasu – masakrirani civili i spaljena zemlja uništavanje infrastrukture. Sve mi to sugerira još jednu zamornu operaciju pod lažnom zastavom naših političkih “lidera” i bičevanja od strane njihovih medijskih navijačica, a svi se pokoravaju svojim šefovima ratne profiterske mafije iza zavjese.

  45. Raya Petersona
    Travnja 4, 2022 na 18: 57

    Gdje je Julian Assange i WikiLeaks kad svijet treba
    čuti pošteno i točno izvješće? Oh, tako je, on je u britanskom maksimumu
    sigurnosnom zatvoru, pa bi ga SAD i njegova CIA zmija mogli uskoro mučiti
    ovdje kod kuće.
    Ukrajinski neonacistički bataljun Azov izvukao je dobre lekcije
    Američka CIA: zakolji svoje, pa vrišti krvavo ubojstvo
    da je vaš neprijatelj to učinio i zapadni mediji uvijek će domoljubno
    brani svoju vojsku.

  46. KC
    Travnja 4, 2022 na 18: 52

    Upravo sam vidio, na CNN-u, gradonačelnik Buche, Anatellii Ferdoruk, optužuje rusku vojsku za pokolj građana Buche. Vaše mišljenje JL.

    • Consortiumnews.com
      Travnja 5, 2022 na 00: 48

      Nema potrebe biti zajedljiv. Već je navedeno u članku. Mora da ste ga propustili. Kaže da je moguće da gradonačelnik nije bio svjestan svih razmjera užasa kada je govorio. Je li dao ikakav dokaz da je to učinila Rusija? I ako da što je to?

  47. Dwight
    Travnja 4, 2022 na 18: 51

    Što NY Times misli da dokazuje to što je "odbačeno pakiranje ruskog vojnog obroka ležalo pokraj jednog čovjeka koji je bio upucan u glavu"? Oni impliciraju da sugerira da ga je ruski vojnik ispustio dok je ubijao osobu iz neposredne blizine, ali to mi se čini nevjerojatnim i može se lako nagađati kao i o drugim scenarijima.

    • JohnA
      Travnja 5, 2022 na 03: 20

      Za mene to implicira da su Rusi dobili hitne obroke hrane za lokalno stanovništvo. Osoba je to skupila, a zatim ju je Azov ustrijelio kao 'kolaboracionistu', a ne kao nekoga gladnog i očajnog za hranom.

      • Humwawa
        Travnja 5, 2022 na 15: 41

        To je točno. Biti uhvaćen s bilo čim ruskim u ovim vremenima vjerojatno je dovoljan razlog da me ubiju borci s Azova.

  48. Paul Spencer
    Travnja 4, 2022 na 18: 21

    Obratite pažnju na bijele krpe koje vežu ruke žrtava na drugoj slici. Vojnici RF-a predložili su bijele trake za ruke kako bi označili da nisu vani i da se spremaju stvarati nevolje tijekom okupacije. Izgleda da su ih neki dečki možda malo predugo ostavili.

    Također, imajte na umu da su svi mrtvi tipovi koji izgledaju unutar dobnih granica naređenja Zelenskog za regrutaciju. Kako su izbjegli vojni rok? Ruski ratni zarobljenici, možda?

  49. Barry Kissin
    Travnja 4, 2022 na 18: 00

    Nemojmo žuriti s prosuđivanjem? U međuvremenu, političari i glavni mediji u SAD-u i diljem svijeta trube o još jednoj osnovi za demoniziranje Rusije i eskalaciju sukoba bez prekida.

    Ova priča o još jednom ratnom zločinu mora se odmah i žestoko osporiti. Požurio sam s vlastitom prosudbom. Da je ruska vojska počinila masakr u Buchi, gradonačelnik Buche ne bi dan nakon povlačenja ruske vojske govorio da je to bio veličanstven dan. Gradonačelnik bi znao da postoji takav masakr i proglasio bi ga, sigurno dan nakon što se Rusija povukla. Da je ruska vojska počinila masakr, NY Times izvještavajući iz Buche ne bi spominjao šest mrtvih civila čiji se uzrok smrti ne može “provjeriti”. I da, bataljun Azov inscenira ruske ratne zločine i bavi se ubijanjem ukrajinskih "suučesnika ruskih snaga", što je predstavnik gradskog vijeća mislio pod "čišćenjem".

    Upravo sam poslao još jednu donaciju Consortium Newsu u znak zahvalnosti za vaše brzo prikupljanje ključnih činjenica o događajima u Ukrajini. Upozoravam na lagano okretanje pedala. Zaista smo u informacijskom ratu. Presude se moraju donijeti čim to dokazi zahtijevaju.

  50. čupakabra
    Travnja 4, 2022 na 17: 45

    Postoji video na youtubeu koji prikazuje ukrajinsku nacionalnu policiju (spetsnaz ukrajinske nacionalne policije) kako ulazi u Buchu i ponovno je zauzima. Nema leševa na ulicama. Lokalni civili razgovaraju s ukrajinskim specnazom, ali ne prijavljuju nikakve izvansudske represije protiv civila, jedan mještanin se bojao da će biti ustrijeljen, ali Rusi su samo razgovarali s njim i pustili ga (imao je neke ultranacionalističke veze). Ukrajinske snage uopće ne izvješćuju o bilo kakvim civilnim tijelima tijekom te operacije čišćenja 2. travnja – ni u tom videu ni u njihovoj objavi na Facebooku (nisam ga osobno pročitao, ali sam gledao video).

    Možete ga pronaći pretraživanjem “???? – ???????? ?????? ??? ???????? ????????????????? ?????????? ???????.”

    Tu je i video pregleda leševa – nema mrtvačke ukočenosti (očekivali biste nakon 3-4 dana), niti lokalno stanovništvo prepoznaje leševe. Vrlo čudno. Tvrdim da nemam savršenog poznavanja situacije, samo dodajem razgovoru temeljenom na dokazima o ovom važnom pitanju. Prije pripisivanja krivnje treba provesti objektivnu istragu.

    • R
      Travnja 5, 2022 na 15: 33

      Ovo je: hxxps://www.npu.gov.ua/news/stoprussia/speczpriznachenczi-naczpolicziji-rozpochali-zachistku-mista-bucha/

      Video je na dnu te stranice. Nigdje se u tekstu, fotografijama ili videu ne spominju mrtva tijela. Ali spominju operaciju "čišćenja" ruskih kolaboracionista.

      Azov je stigao u grad 01. travnja. Koliko to može biti očito?

  51. Travnja 4, 2022 na 17: 34

    Hvala ti Joe što si mi dao malo razuma. Najnovije u Ukrajini sada je da će ovo spriječiti Zelenskog da pristane na mirno rješenje s Rusijom – nešto što bi nacisti htjeli.
    Čitav ovaj ružan događaj smatram potpuno zastrašujućim, ponajviše zato što se čini da cijeli zapadni svijet (tj. cijela Europa i Sjeverna Amerika) ima potpune idiote na čelu svojih vlada. Očigledno nitko od njih nije rekao ili učinio ništa ni približno razumno. Prisiljen sam zaključiti da cijelim “civiliziranim” svijetom u kojem živimo vladaju potpuni idioti koji nisu sposobni kritički razmišljati. I sada će EU “istražiti” – zar ne! Svi znamo da je za sve što smisle predodređeno da se okrivi Rusija. Neka nam je Bog svima (pod pretpostavkom da postoji).

  52. ZnanostABC123
    Travnja 4, 2022 na 17: 29

    Informacija za/protiv toga što to rade Rusi je NEPROVJERENA. Potrebna je odgovarajuća istraga od strane pouzdane i nesvrstane strane.

    • Travnja 5, 2022 na 04: 31

      DA! Moramo znati identitet žrtava, vrijeme smrti, korišteno oružje. Ali već pokapaju tijela. Neće biti lako. Guterres je rekao: "Ključno je da neovisna istraga dovede do učinkovite odgovornosti." Može li UN ipak organizirati istragu? Treba li mandat Vijeća sigurnosti ili Opće skupštine? ili može Guterres samo naručiti?

      • Dave
        Travnja 5, 2022 na 14: 26

        “Ali već jesu pokopavanje tijela uništavajući dokaze.”

        ^ Tamo. Popravio sam to za vas! ;)

    • Humwawa
      Travnja 5, 2022 na 15: 51

      Ne zadržavaj dah. Nakon 8 godina, pucnjava puča na Majdanu 2014. još uvijek nije u potpunosti istražena. Nakon državnog udara i svrgavanja izabranog predsjednika, ultranacionalistička stranka Svoboda dobila je 4 ministarska mjesta i posao glavnog tužitelja kao priznanje za njihovu ulogu u svrgavanju predsjednika i zataškavanju ubojstava sabotiranjem istrage.

  53. SteveK9
    Travnja 4, 2022 na 17: 21

    Kad su se Ukrajinci vratili, ubili su one koje su smatrali kolaboracionistima, s bijelim trakama na rukama i ruskim hitnim obrokom na leševima. Joe, nakon Sirije više nemaš nikakvih sumnji... zar ne?

  54. robert e williamson jr
    Travnja 4, 2022 na 17: 18

    Evo nas opet! Moj novac je na fašistima, čini se da su svugdje gdje pogledaš, s još više na putu.

    Stvari se tamo moraju odvijati po planu za sve koji su se uključili u ovu usranu predstavu. Imamo fašiste koji fašiste nazivaju fašistima.

    Pobjeda, pobjeda, pobjeda za . . .uh . . . fašista . . . uh . . . ne Ukrajinci. . . ovaj, . . Mislim na američkog fašistu.

    Žao mi je, nisam si mogao pomoći!

    Odmori se i popuši ih, ako ih imaš, ovo bi moglo potrajati.

    Hvala CN

  55. jaycee
    Travnja 4, 2022 na 17: 06

    Nepostojanje navodnog masakra 2-3 dana nakon ruskog povlačenja, potvrđeno gradonačelnikovom snimkom i izvješćem fotoreportera koji je obišao ukrajinske vojnike, trebalo bi izazvati skepticizam, a ne lakovjernost, a ipak... Nedostatak bilo kakvih izvješća pucnjava, tijela razbacanih po tlu, masovnih hapšenja civila ili improviziranog groblja pokraj istaknute crkve, unatoč stalnoj dostupnosti interneta i pristupa društvenim medijima također potvrđuje fantomsku prirodu ovog događaja. Brzo i naizgled koordinirano širenje informacija i slika koje se odnose na "masakr" odjednom 2-3 dana nakon što je to inače moralo biti očito - to ukazuje na "op". To je vrlo slično pokušajima pod lažnom zastavom u Siriji, ali ima mnogo ozbiljnije moguće posljedice.

  56. Tristan Patterson
    Travnja 4, 2022 na 16: 49

    NYT trenutno prikazuje satelitske snimke vremenske linije na kojima se vide tijela na cesti prije nego što su se Rusi povukli. Misli Joe?

    • Joe B
      Travnja 4, 2022 na 17: 35

      Ako se takve fotografije ne mijenjaju, takva bi tijela vjerojatno bila milicija ili vojnici u civilu.
      Civilne smrti vjerojatno ne bi bile svi muškarci i svi na ulici. Ali čekamo sve prave dokaze.

    • David A Hart
      Travnja 4, 2022 na 19: 06

      Ruska vojska boravila je u ovom gradu posljednjih mjesec dana. Zašto bi odjednom ubijali civile izlaz iz grada? Koja bi prednost bila za tu akciju? Tko ima koristi od ovog masakra? Rusija? Ukrajina? Mislim da znaš odgovor.

    • Kalén
      Travnja 4, 2022 na 20: 59

      Link molim.

      Rusi su sazvali sastanak VS UN-a radi istrage. UK. Blokirao. Tko se boji ruske istrage i dokaza koje su prikupili, uključujući zračne i satelitske snimke iz raznih izvora koji vjerojatno pokazuju ukrajinsku umiješanost u ovaj događaj. Nije utvrđeno da se radilo o masakru, nije utvrđeno kada i gdje su ubijeni. Tko je zapravo ubijen. Stanovnici grada ili ne, zašto ih rodbina koja živi u blizini nije pokopala u dvorištima na to se dogodilo u Mariupolu koji je stalno pod vatrom? Zapadna propaganda poziva EHRC da istraži, dok Ukrajinci nisu započeli kriminalističku forenzičku istragu kako bi utvrdili kritične činjenice. Moguće je da su neke od žrtava ruski ratni zarobljenici i oni optuženi za sabotažu ili špijunažu, a ne lokalni stanovnici koje je ubila vojska Azova koji otvoreno pozivaju na ubijanje ruskih izdajica. Takva činjenica uništila bi ukrajinsku još jednu propagandnu kulu od karata nakon što je lažna inscenirana. Bombardiranje bolnice u Mariupolju.

      NYT nije vrijedan povjerenja, oruđe neokonzervativaca, navijalo je za svaki američki agresijski rat. Razmazao mrtve Malcolma X i MLK neposredno nakon što su ubijeni.

    • Robin M.
      Travnja 5, 2022 na 00: 27

      Tijela u članku NYT-a uglavnom su u Yablonskoj ulici. Ti su ljudi vjerojatno stradali od ukrajinske minobacačke vatre.

      hxxps://twitter.com/antiwar_soldier/status/1511086358110027791

      hxxps://www.donbass-insider.com/2022/04/04/ukraine-the-massacre-of-bucha-a-ukrainian-timisoara/

  57. silaNavike
    Travnja 4, 2022 na 16: 26

    “Požurivanje s prosuđivanjem je opasno, s neodgovornim govorom o tome da se SAD izravno bori protiv Rusije. Ali žurimo s prosuđivanjem.”

    Bilo kako bilo došlo je do masakra. Svakako je potrebna temeljita istraga. Rusi su pokušali sazvati hitan sastanak, ali do sada je taj zahtjev odbijen (od strane UK-a, trenutno predsjedavajućeg Vijeća sigurnosti UN-a). Perspektiva Drugog svjetskog rata utemeljena na laži je zastrašujuća.

    • Tim N
      Travnja 5, 2022 na 10: 26

      U svakom slučaju, masakr je bio? Kaže tko?

  58. Philip Reed
    Travnja 4, 2022 na 16: 07

    Nadam se da će ovo biti nepristrano istraženo, ali ne zadržavam dah. Ova žurba s prosuđivanjem ukazuje na povike MH17 i "nepristranu" istragu " nizozemskih i ukrajinskih dužnosnika. Čak je i malezijski premijer bio skeptičan prema toj istrazi.
    Razumijem da je Joe oprezan i razborit u svojoj procjeni prosuđivanja iz očitih razloga vjerodostojnosti, ali obilježja obmane pod lažnom zastavom vidljiva su u cijelom užasnom otkriću. U više od mjesec dana sukoba tko realno može biti na dobitku u PR ratu koji se također vodi. Ne Rusija. To je sigurno.

    • Kalén
      Travnja 5, 2022 na 09: 00

      Zanimljiva je sličnost kao u slučaju MH17 u Donbasu 2014. Pentagon je (preko Reutersa) jučer rekao da ne može potvrditi niti zanijekati scenarij navodnih zločina u Buchi koje ukrajinska vlada optužuje protiv Rusije. To je vrlo znakovito budući da SAD osigurava kontinuirano taktičko pokrivanje kretanja ruskih trupa za zapovjedništvo AFU-a kako bi oni znali što se dogodilo, a znaju i Rusi.

      Što vjerojatno znači da su američke satelitske slike dokazale da su Ukrajinci umiješani u događaj, a SAD je, kao u slučaju MH17, odbio otkriti inkriminirajuće dokaze protiv nacističkog režima u Kijevu.

  59. jack johnson
    Travnja 4, 2022 na 15: 38

    Zadnje što bataljon Azov želi je da rat prestane. Zalenskom su prijetili životom ako pregovara o prekidu rata. Ubili su pregovarača koji je otišao u Bjelorusiju rano u sukobu... smatrali su ga izdajnikom i ubili ga.

    Ne vjerujem u ništa što dolazi iz Ukrajine i što ide duplo kad god je Azov u pitanju.

  60. Sam F
    Travnja 4, 2022 na 15: 16

    Ovo svakako izgleda kao zapadnjačka namještaljka.
    Ništa ne može biti manje povoljno za Rusiju.
    Sada treba vidjeti tko je točno ubijen, te što misle njihovi rođaci i prijatelji.
    Ako su SAD/Ukrajina odgovorne, to nikada nećemo saznati, ali tada ćemo znati istinu.

    • Dennis
      Travnja 4, 2022 na 19: 19

      prikriti

  61. Pedro
    Travnja 4, 2022 na 14: 48

    Hvala Bogu na tvom radu i CN-u. Američki ("zapadni") propagandni stroj za buku radi tako glasno da se nadam da će propuhati. To je brutalno prema neovisnim misliocima pa ovakvi članci i nastavak pravog novinarstva spašavaju zdrav razum. Njihova propagandna paljba je poput zaljeva tonkina, žuta torta, oružje za masovno uništenje i "nismo uništili bolnicu u Kunduzu" smotani u jedan otrovni burrito i ja ga neću jesti.

  62. uličica mačka
    Travnja 4, 2022 na 14: 34

    “Ovaj tip je brutalan, a ono što se događa u Buchi je nečuveno i svi su to vidjeli. Mislim da je to ratni zločin.”

    Baš zgodno za Pospanog Joea, njegove neokonzervativce i njihovu kampanju demonizacije. Nevjerojatno je kako se neobjašnjive provokacije i zločini magično materijaliziraju kad god američki ratni huškači trebaju moralni imperativ za još jedan rat.

    Sjetite se Tonkinskog zaljeva, WMD-a, Goute, Khan Shaykhuna i Doume, da spomenemo samo neke od najzloglasnijih ponavljanja američkih napada pod lažnom zastavom.

    Primijetite kako su američki žuti tisak i zavijajuća rulja rusofoba za linč odmah krenuli u akciju, kao na mig.

    Ključna pitanja su ista kao iu svakoj kriminalističkoj istrazi: tko je imao motiv (cui bono?) i priliku?

    Što se tiče motiva: ruska vojska je uzimala veće gubitke nego što se očekivalo u pokušaju da izbjegne ozljeđivanje civila. Najkontraproduktivnija stvar koju bi Rusi mogli učiniti bila bi namjerno pokolj ukrajinskih civila. Režim Zelenskog, s druge strane, očajnički nastoji izazvati intervenciju NATO-a kako bi preokrenuo tok rata.

    Prilika: očito Rusi nisu bili nigdje u blizini Buche kad se dogodio ovaj masakr.

    Naravno, niti jedan neokonski ratni huškač neće dopustiti da istina stane na put američkom osvajanju svijeta.

    • Guy St Hilaire
      Travnja 4, 2022 na 20: 04

      Kako to jako dobro rečeno. Vjerujem da smo svjedoci promjene straže, kako se to kaže, i da bi u tom procesu moglo doći do škrgutanja zubima. Dobro svjesna grupa suradnika na ovoj stranici CN-a. Davao bih češće da mogu novčano.

      • uličica mačka
        Travnja 5, 2022 na 05: 46

        “Doprinosio bih češće da mogu novčano.”

        Najvažnije je da čitate CN i da ste stoga cijepljeni protiv ratne histerije, najsmrtonosnije od svih bolesti poznatih čovječanstvu.

  63. Altruista
    Travnja 4, 2022 na 14: 26

    Brza presuda praćena trenutnim izricanjem presude bez čekanja na bilo kakvu istragu podsjeća na “plinske napade” u Siriji, za koje se kasnije pokazalo da su bili namješteni. Tamo su, kao i ovdje, bili ekstremisti s motivom (tamo islamisti, ovdje azovski nacionalisti). Naravno, ovo ne dokazuje da Rusi to nisu učinili, s druge strane, ne čini se da postoje dokazi da su to učinili, i svakako bi bilo dobro, kao što Joe Lauria kaže, imati nepristrana istraga. Ali naši propagandisti radije žele požuriti s osudom, temeljenom na instinktivnom emocionalnom odgovoru.

    • Andrew Nichols
      Travnja 4, 2022 na 17: 02

      Najpotpuniji propagandni rat koji sam ikada vidio.

      • Geoff Burns
        Travnja 4, 2022 na 20: 50

        Doista je zapanjujuće koliko je MSM u potpunosti promovirao propagandu i koliko su oni koji se identificiraju kao demokrati, kao što sam ja desetljećima radio, u potpunosti zagrizli mamac. Tražim tračak nade.

      • Drew Hunkins
        Travnja 5, 2022 na 23: 53

        Sigurno jest. Nikada ništa nije doseglo ovu razinu. Nadamo se da će u svojoj otvorenoj drskosti nenamjerno probuditi neke ljude na laži i prijevaru.

      • J Frederick
        Travnja 6, 2022 na 13: 55

        Amen na to. Doista oduzima dah svojim opsegom i intenzitetom.

  64. Pedro
    Travnja 4, 2022 na 13: 32

    Hvala Bogu na tvom radu i CN-u. Američki ("zapadni") propagandni stroj za buku radi tako glasno da se nadam da će propuhati. To je brutalno prema neovisnim misliocima pa ovakvi članci i nastavak pravog novinarstva spašavaju zdrav razum. Ovo je kao gulf of tonkin, žuta torta, OMU i "nismo uništili bolnicu u Kunduzu" smotani u jedan otrovni burrito i neću ga jesti.

  65. Reinhold W. Rausch
    Travnja 4, 2022 na 13: 20

    Mrtvi imaju suhu odjeću - ipak je padala kiša u danima nakon što su Rusi otišli

    • jo6pac
      Travnja 4, 2022 na 17: 11

      Da, onda je drugima njihova koža ružičasta umjesto bijele. Čini se da je ovo još jedna lažna bijela kaciga. Zapad pobjeđuje u ratu lažnih vijesti, ali gubi pravi rat.

    • Travnja 4, 2022 na 20: 52

      To bi objasnilo nepostojanje skupljene i osušene krvi. Kiša ga je isprala ili su tijela dovezena s nekog drugog mjesta.

Komentari su zatvoreni.