Iza legende Colina Powella – My Lai

Iz arhive: Uloga Colina Powella kao vojnog savjetnika u Vijetnamu tijekom masakra u My Laiju i dalje izmiče ispitivanju, rekli su Robert Parry i Norman Solomon 1996.

By Robert Parry i Norman Solomon (prvi put objavljen 1996)

O16. ožujka 1968. okrvavljena jedinica američke divizije upala je u zaselak poznat kao My Lai 4. S vojnim helikopterima koji su kružili iznad njih, američki vojnici željni osvete protjerali su vijetnamske civile — uglavnom starce, žene i djecu — iz njihovih slamnatih koliba i natjerali ih u seoske kanale za navodnjavanje.

Fotografije žrtava masakra u My Laiju u Vijetnamu podigle su svijest javnosti o barbarstvu rata. (Fotografija fotografa američke vojske Ronalda L. Haeberlea)

Dok se pljačka nastavila, neki su Amerikanci silovali djevojke. Zatim su, pod zapovijedima nižih časnika na terenu, vojnici počeli prazniti svoje M-16 u prestravljene seljake. Neki su roditelji očajnički koristili svoja tijela kako bi zaštitili svoju djecu od metaka. Vojnici su kročili među leševe da dokrajče ranjenike.

Pokolj je trajao četiri sata. Ukupno 347 Vijetnamaca, uključujući i bebe, umrlo je u pokolju koji će uprljati ugled američke vojske. Ali bilo je i američkih heroja toga dana u My Laiju. Neki su vojnici odbili poslušati izravnu zapovijed da ubijaju.

Pilot po imenu Hugh Clowers Thompson Jr. iz Stone Mountaina, Ga., bio je bijesan zbog ubojstava koja je vidio da se događaju na zemlji. Svojim je helikopterom spustio između jedne skupine civila u bijegu i američkih vojnika u potjeri. Thompson je naredio svom topniku na vratima helikoptera da puca u Amerikance ako pokušaju nauditi Vijetnamcima. Nakon napetog sukoba, vojnici su se povukli. Kasnije su se dvojica Thompsonovih ljudi popela u jedan jarak pun leševa i izvukli trogodišnjeg dječaka kojeg su odnijeli na sigurno.

Uzorak brutalnosti

Iako je užasan primjer vijetnamskog ratnog zločina, masakr u My Laiju nije bio jedinstven. Odgovarao je dugom obrascu neselektivnog nasilja nad civilima koji je kvario sudjelovanje SAD-a u Vijetnamskom ratu od njegovih najranijih dana kada su Amerikanci prvenstveno djelovali kao savjetnici.

Godine 1963., satnik Colin Powell bio je jedan od tih savjetnika, služio je prvu turneju s južnovijetnamskom vojnom jedinicom. Powellov odred nastojao je obeshrabriti podršku Viet Congu paljenjem sela diljem doline A Shau. Dok su drugi američki savjetnici prosvjedovali protiv ove strategije za cijelu državu kao brutalne i kontraproduktivne, Powell je tada branio pristup "isušivanja mora" - i nastavio tu obranu u svojim memoarima iz 1995. Moje američko putovanje.

Nakon svoje prve jednogodišnje turneje i niza uspješnih zadataka obuke u Sjedinjenim Državama, bojnik Powell vratio se na svoju drugu vijetnamsku turneju 27. srpnja 1968. Ovaj put više nije bio niži časnik koji se muči kroz džunglu, već stožerni časnik u usponu dodijeljen američkoj diviziji.

Do kraja 1968. Powell je preskočio više viših časnika na važno mjesto G-3, šefa operacija za zapovjednika divizije, general bojnika Charlesa Gettysa, u Chu Laiju. Powella je "odabrao general Gettys u odnosu na nekoliko potpukovnika za sam posao G-3, čime sam ja jedini glavni na toj ulozi u Vijetnamu", napisao je Powell u svojim memoarima.

Ali ubrzo se bojnik Powell suočio s testom. Pismo je napisao mladi stručnjak četvrte klase po imenu Tom Glen, koji je služio u američkom minobacačkom vodu i bio je pri kraju svoje vojne turneje. U pismu generalu Creightonu Abramsu, zapovjedniku svih američkih snaga u Vijetnamu, Glen je optužio američku diviziju za rutinsku brutalnost prema civilima. Glenovo pismo proslijeđeno je u američki stožer u Chu Laiju gdje je sletjelo na stol bojnika Powella.

"Stav prosječnog GI-a prema Vijetnamcima i postupanje prema njima prečesto je potpuno poricanje svega što naša zemlja pokušava postići u području ljudskih odnosa", napisao je Glen. ”Daleko više od pukog odbacivanja Vijetnamaca kao 'padinaca' ili 'žukova,' i djelima i mislima, čini se da previše američkih vojnika zanemaruje samu njihovu ljudskost; i s ovakvim stavom nanijeti vijetnamskom građanstvu poniženja, kako psihološka tako i fizička, koja mogu imati samo oslabljujući učinak na napore da se ljudi ujedine u lojalnosti vladi Saigona, osobito kada se takva djela provode na razini jedinica i time stječu aspekt sankcionirane politike.”

U Glenovom pismu tvrdi se da mnogi Vijetnamci bježe od Amerikanaca koji "iz pukog zadovoljstva neselektivno pucaju na domove Vijetnamaca i bez provokacije ili opravdanja pucaju na same ljude." Nepotrebna okrutnost također je bila nanesena osumnjičenicima iz Viet Conga, izvijestio je Glen.

“Napaljeni emocionalizmom koji opovrgava nesavjesnu mržnju i naoružani rječnikom koji se sastoji od 'Ti VC', vojnici obično 'ispituju' pomoću mučenja koje je predstavljeno kao posebna navika neprijatelja. Teško premlaćivanje i mučenje nožem uobičajena su sredstva ispitivanja zarobljenika ili uvjeravanja osumnjičenika da je doista Vijetkongovac...

“Bilo bi doista užasno smatrati potrebnim vjerovati da je američki vojnik koji gaji takvu rasnu netoleranciju i nepoštivanje pravde i ljudskih osjećaja prototip cjelokupnog američkog nacionalnog karaktera; ipak učestalost takvih vojnika daje lakovjernost takvim uvjerenjima. … Ono što je ovdje navedeno vidio sam ne samo u svojoj jedinici, već iu drugima s kojima smo radili, i bojim se da je univerzalno. Ako je to doista slučaj, to je problem koji se ne može previdjeti, ali se čvršćom provedbom kodeksa MACV-a (Zapovjedništva za vojnu pomoć Vijetnamu) i Ženevskih konvencija možda može iskorijeniti.”

Glenovo pismo ponovilo je neke od pritužbi koje su izrazili prvi savjetnici, poput pukovnika Johna Paula Vanna, koji je protestirao protiv samoporažavajuće strategije tretiranja vijetnamskih civila kao neprijatelja. Godine 1995., kada smo ispitivali Glena o njegovom pismu, rekao je da je iz druge ruke čuo za masakr u My Laiju, iako to nije posebno spomenuo. Masakr je bio samo jedan dio obrasca zlostavljanja koji je postao rutina u diviziji, rekao je.

Odgovor bojnika Powella

Zabrinjavajući navodi u pismu nisu dobro primljeni u američkom sjedištu. Bojnik Powell preuzeo je zadatak da pregleda Glenovo pismo, ali je to učinio bez ispitivanja Glena ili imenovanja bilo koga drugog da razgovara s njim. Powell je jednostavno prihvatio tvrdnju Glenovog nadređenog časnika da Glen nije bio dovoljno blizu prvim crtama da bi znao o čemu piše, tvrdnju koju Glen poriče.

Nakon te površne istrage, Powell je 13. prosinca 1968. sastavio odgovor. Nije priznao da nije počinio nikakvo zlo. Powell je tvrdio da su američke vojnike u Vijetnamu učili da se prema Vijetnamcima ponašaju pristojno i s poštovanjem. Američke trupe također su prošle jednosatni tečaj o tome kako postupati s ratnim zarobljenicima prema Ženevskim konvencijama, primijetio je Powell.

"Možda postoje izolirani slučajevi zlostavljanja civila i ratnih zarobljenika", napisao je Powell 1968. Ali "to nipošto ne odražava opći stav u cijeloj Diviziji." Doista, Powellov memorandum zamjerio je Glenu što se ranije nije žalio i što u svom pismu nije bio precizniji.

Powell je izvijestio točno ono što su njegovi nadređeni htjeli čuti. “Izravno pobijanje ovog [Glenova] prikaza,” zaključio je Powell, “je činjenica da su odnosi između američkih vojnika i vijetnamskog naroda izvrsni.”

Powellovi nalazi su, naravno, bili lažni. Ali bio bi potreban još jedan američki heroj, pješak po imenu Ron Ridenhour, da sakupi istinu o zločinu u My Laiju. Nakon povratka u Sjedinjene Države, Ridenhour je intervjuirao američke drugove koji su sudjelovali u masakru.

Ridenhour je te šokantne podatke sam sastavio u izvješće i proslijedio ga glavnom inspektoru vojske. Ured IG-a proveo je agresivnu službenu istragu i vojska se konačno suočila s užasnom istinom. Održani su vojni sudovi protiv časnika i vojnika umiješanih u ubojstvo civila My Laija.

Ali Powellova periferna uloga u zataškavanju My Laija nije usporila njegov uspon na ljestvici vojske. Powell se izjasnio kao neupućen u stvarni masakr u My Laiju, koji je prethodio njegovom dolasku u American. Glenovo pismo nestalo je u Državnom arhivu — da bi ga tek godinama kasnije iskopali britanski novinari Michael Bilton i Kevin Sims za svoju knjigu Četiri sata u mom Laiju. U svojim najprodavanijim memoarima, Powell nije spomenuo kako je odbacio pritužbu Toma Glena.

MAM lovi

Powell je, međutim, uključio zabrinjavajuće sjećanje koje je pobijalo njegovo službeno poricanje Glenove tvrdnje iz 1968. da američki vojnici "bez provokacije ili opravdanja pucaju na same ljude". Nakon što je spomenuo masakr u My Laiu u My American Journey, Powell je djelomično opravdao brutalnost Amerikanca. U jezivom odlomku, Powell je objasnio rutinsku praksu ubijanja nenaoružanih muških Vijetnamaca.

“Sjećam se fraze koju smo koristili na terenu, MAM, za vojno sposobnog muškarca”, napisao je Powell.

“Ako bi helo ugledao seljaka u crnoj pidžami koji je izgledao pomalo sumnjivo, mogući MAM, pilot bi kružio i pucao ispred njega. Ako bi se pomaknuo, njegovo se kretanje smatralo dokazom neprijateljske namjere, a sljedeći rafal nije bio ispred njega, nego prema njemu. Brutalan? Možda. Ali sposobni zapovjednik bataljuna s kojim sam služio u Gelnhausenu (Zapadna Njemačka), potpukovnik Walter Pritchard, ubijen je od neprijateljske snajperske vatre dok je promatrao MAM iz helikoptera. A Pritchard je bio samo jedan od mnogih. Priroda borbe "ubij ili budi ubijen" otupljuje finu percepciju dobra i zla."

Iako je istina da je borba brutalna, košenje nenaoružanih civila nije borba. To je, zapravo, ratni zločin. Ne može se navoditi ni borbena pogibija suborca ​​kao izgovor za ubojstvo civila. Uznemirujuće, to je bila upravo racionalizacija koju su ubojice iz My Laija naveli u vlastitu obranu.

Ali vraćajući se kući iz Vijetnama po drugi put 1969., Powell se dokazao kao vrhunski timski igrač.

Za više o stvarnom dosjeu Colina Powella, molim pogledajte seriju “Iza legende Colina Powella”..

Molimo Vas provjerite pažljivo tablicu sa mjerama prije kupnje proizvoda, a ukoliko ne znate kako odabrati veličinu proizvoda kontaktirajte našu Službu za kupce. Podrška CN-ovi
Jesen Fund Drive!

Donacije sigurno sa PayPal

   

Ili sigurno putem kreditne kartice or provjeriti by klikom crveni gumb:

 

 

 

114 komentara za “Iza legende Colina Powella – My Lai"

  1. i
    Listopada 21, 2021 na 11: 53

    Imam drugo objašnjenje za masakr, pogotovo ako ih je bilo više. Klanje sela bila je uobičajena praksa u borbi protiv gerilaca tijekom Drugog svjetskog rata. Pogotovo u Jugoslaviji. Kada bi Titovi partizani ubijali njemačke vojnike iz zasjede, Waffen SS bi ulazio u njihovo selo i ubijao ljude koje bi zatekli. Ovo je trebalo demoralizirati neprijatelja. “Ako nas napadnete, mi ćemo vam ubiti obitelj”, kao i zaustaviti podršku gerilskom ratovanju među civilnim stanovništvom.
    Što čini vjerojatnim da su SAD usvojile ovu strategiju?
    Pa SAD su preuzele rat od Francuske. Glavna borbena snaga u Vijetnamu u to vrijeme bila je francuska legija stranaca. Koju su u to vrijeme uglavnom činili bivši vojnici Waffen SS-a, koji su pokušali izbjeći kazneni progon za ratne zločine, pridruživši se Legiji Etranger. Što ih je zaštitilo od kaznenog progona. Možda su Amerikanci samo usvojili svoju taktiku.
    To bi značilo da ti masakri nisu bili nesreća, nego vojna strategija.
    Da ih nisu izvršili zavedeni pojedinci, nego dirigirao vojni vrh.

    Ali to je samo teorija.

  2. Zhu
    Listopada 19, 2021 na 19: 23

    “Život je jeftin u Aziji”, rekli smo jedno drugom. :-(

  3. Ron Chandler
    Listopada 19, 2021 na 03: 42

    Powell je bio samo još jedno pileće sranje* koje ljubi guzicu, baš kao David Petraeus i dugačak niz onih koji se ljube u guzicu između.
    * rekao je u Petraeusovo lice admiral Fallon.

  4. Anonymetron
    Listopada 19, 2021 na 00: 03

    WOW!…

    Nakon Patricovog nježnog prekoravanja re: altmedia “Istina, cijela…”

    CN pokazuje kako se to radi… u SPADES!

    Čitanje Boba, za sebe: "Naravno da bih volio čitati još BP..." GOTOVO!
    Onda Joeovo stvarno UN iskustvo!…
    Zatim Scottov "What's a Real Spook Think!"

    WOW !!!

    & Komentari: ponekad meat2 članak's veggie AuGratin… Plenty4 da Carnivore OVDJE… Ali… DESERT!

    Pretpostavljam da moram pobjeći od starog Readina
    Specifikacije… 4 Moj BP FEAST!!!

  5. Proljetna rijeka
    Listopada 18, 2021 na 19: 44

    Naišao sam na ovu priču i slike u vrijeme Netscapea. Slika prve slike me od tada proganja. Klinac sam mogao biti ja. Žrtve napalma, AO i one iz Rolling Thunder /Christmas 72 od kojih sam srećom pobjegao… Udario sam se u glavu dok sam bio sam kod kuće mnogo puta.

    I slike ratova od…

    Kako većina živi s ovom stalnom strujom nasilnih ratova?

  6. Jason
    Listopada 18, 2021 na 18: 25

    Za više detalja o ovoj temi, pročitajte Nicka Tursea “Kill Anything That Moves.”

    Powell je bio kotačić u golemom stroju.

    Nick Turse nedavno je objavio članak na ovoj web stranici.

  7. Paul E. Christen
    Ožujak 23, 2018 na 22: 28

    Bio sam šef posade na Hueyu i imao sam poziciju mitraljesca na lijevoj strani zrakoplova. U to smo vrijeme bili stacionirani u Chu Laiju. Moja tvrtka je bila D Troop 1/1 Cav. Moj je zrakoplov bio jedan od nekoliko koji su prevezli prvi tim istražitelja na mjesto masakra u My Laiju. Da, počinjeni su ratni zločini. Bila je to loša situacija jer neprijatelj (VC) nije nosio uniforme i niste znali tko će vas pokušati ubiti. Manje od godinu dana nakon masakra naša je tvrtka ponovno ubila mnogo ljudi uključujući žene i djecu koji su imali AK i eksplozivne naprave. Bili ste vi ili oni. Bio je to težak poziv za osobu od 19 godina. Rat je bio totalni gubitak 58,000 50 Amerikanaca i neopisivog broja Vijetnamaca. Gledam unatrag nakon gotovo XNUMX godina i pitam se zašto ova zemlja mora biti uključena u građanske ratove diljem svijeta. Samo se nadam da će netko zaustaviti ove zločine.

    • Proljetna rijeka
      Listopada 18, 2021 na 19: 47

      Nisi imao pravo ići u VN da bilo koga ubiješ.

      • Charly
        Listopada 20, 2021 na 04: 52

        “Uz odgovarajuće uvjete i pod odgovarajućim okolnostima, čini se da gotovo svatko može i hoće ubiti!
        “Obrazovanje” je izraz za obuku koja normalne mlade žene/muškarce pretvara u entuzijastične ubojice.
        Droga u ratu: Kako vojske naoružavaju svoje vojnike protiv straha, umora i slabosti Alkohol i cigarete uvijek su bili vjerni pratioci vojnika. Danas oružane snage koriste brojne tvari za suzbijanje inhibicija i strahova od ubijanja. I istražili su aktivne sastojke tako da se borci nikada više ne umore.

      • chris
        Listopada 20, 2021 na 17: 55

        Očito zaboravljate da nacionalna vlada ima tu kontrolu nad svojim građanima. Regrutacijom ili jednostavno obaveznim pokušajem poboljšanja statusa služenjem vojnog roka. 535 članova Kongresa ih je željelo tamo pa su poslani. Bila je to tragedija za vojnike i za civile Vijetnama uhvaćene u unakrsnoj vatri. Vaš odgovor ovom veteranu je kratkovidan i naivan.

    • James Simpson
      Listopada 19, 2021 na 03: 35

      Vijetnam nije bio građanski rat, kao ni većina drugih ratova koje su SAD odlučile započeti ili eskalirati. Pokušavate opravdati ono što priznajete da su ratni zločini tvrdeći da su žene i djecu morali pobiti jer su, bez dokaza, navodno nosili oružje i bombe. Što se tiče vaše nade da će “netko zaustaviti te zločine”, milijuni Amerikanaca to pokušavaju učiniti još od Vijetnama. Zašto im se ne pridružite radije nego gađate sa strane?

    • Trao
      Listopada 19, 2021 na 14: 22

      Činjenica da možete odmah navesti broj izgubljenih američkih života, ali očito NEMATE POJMA koliko je Vijetnamaca umrlo, pravi je dokaz problema.

      Jedno vam je jasno, a drugo ne.

    • Zhu
      Listopada 19, 2021 na 19: 29

      Tri milijuna Vijetnamaca je uobičajena procjena. Sada Kamala Harris pokušava uvjeriti vijetnamske vođe da nas trebaju kako bismo ih zaštitili od kineskog "nasilništva"!

  8. Nicholas S
    Ožujak 22, 2018 na 10: 29

    Nažalost, vojnici koji pucaju na civile nisu novost! Majka mi je ispričala priču koja se dogodila tijekom Drugog svjetskog rata. Imala je 2 godina i uhvatila je ospice i nitko je nije želio u skloništu za zračni napad. Majka ju je odvela u šumu izvan grada da se sakrije od avionskih bombi itd. pa dok su prelazili preko polja američki ili engleski avion počeo ih je gađati i srećom su naišli na drvo. Preživjeli su tako što su se pomaknuli iza stabla dok ih je zrakoplov opetovano pokušavao upucati. 6-godišnjakinja i njena majka! Pilot je vjerojatno bio hvaljen i s ponosom je nosio svoje medalje i pitam se koje je druge mete prilike pronašao? Pretpostavljam da sve što možemo učiniti je pokazati i dobro i loše u jednakoj mjeri, nadamo se da će to spriječiti nepotrebnu demonizaciju i minimizirati zla i okrutna djela u budućnosti i dati svjedocima snagu da se suprotstave tim djelima.

  9. Ožujak 19, 2018 na 09: 44

    To nije iznenađujuće, s obzirom na to koliko je očito lagao Ujedinjenim narodima (i cijelom svijetu) kako bi opravdao vojnu invaziju Georgea W. Busha i okupaciju Iraka.

  10. nondimenticare
    Ožujak 18, 2018 na 13: 59

    Annie smo na neki način u svojevrsnom Boot Campu. Također ste u pravu da je Boot Camp vrijeme za Annie na način na koji smo mi u nekoj vrsti Boot Campa. Također ste u pravu da je Boot Camp vrijeme za indoktrinaciju u svijet daleko drugačiji od onog u kojem trenutno živite. Priprema za ovu transformaciju počinje prvim upoznavanjem mladog regruta s novim grubim i teškim svijetom, gdje su mama i tata ne mogu ti pomoći. To postaje svijet u kojem vas uče da slušate naredbe, a naredbe koje vam daju su naredbe koje morate izvršavati, bez pitanja. Tijekom ove indoktrinacije morate se osjećati kao da ste nitko, samo tijelo je sve što jeste, i to vas ne bi trebalo uvrijediti. Zašto, jer ti prvo pripadaš vojsci, pa sve nakon toga, iako se računa na Boga i obitelj, ali osim toga ti si dio velike jedinice, i to je to.

    Bravo, Joe T.

    • Joe Tedesky
      Ožujak 18, 2018 na 16: 27

      Tko je ovo objavio? Tko je nondimenticare? Joe

    • mike k
      Ožujak 18, 2018 na 22: 45

      I provjerite svoju savjest (ako ste je imali) na vratima.

      • mike k
        Ožujak 18, 2018 na 22: 47

        BTW boot in boot camp je za brutalnost.

        • mike k
          Ožujak 18, 2018 na 22: 50

          Kad završite osnovnu obuku, bit ćete ponosni što ste zombi.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 19, 2018 na 11: 38

            Mike, smiri se. Mislim da se nondimenticare složio s mojim komentarom koji sam dao Annie. Joe

  11. RBC
    Ožujak 18, 2018 na 11: 31

    "Ali Powellova periferna uloga u zataškavanju My Laija nije usporila njegov uspon na ljestvici vojske."

    Pa to je zanimljiva rečenica. Mislim da možete prilično dobro dokazati da je njegov uspon na ljestvama uvelike olakšala njegova spremnost da laže.

  12. Ožujak 18, 2018 na 07: 11

    Nije li to način na koji AMERIČKA vojska ionako radi svoje stvari i uvijek okrivljuje drugu stranu, zapitajte se kada ste ikada čuli da vojska ili vlada prihvaćaju loše postupke, došao sam iz zemlje koju su napale ova vlada i vojska, a šablon i laži vrlo su postojani čak iu današnjem ustroju u sustavu. Nemoj se ljutiti na mene, već samo pregledaj svoj pošteni put do pakla.

    • mike k
      Ožujak 18, 2018 na 10: 23

      Dragocjeni američki način života temelji se na laganju. Uklonite laži i cijela bolesna šarada će se srušiti.

      • Sam F
        Ožujak 18, 2018 na 17: 17

        Ima puno istine u tome. SAD ima vrlo veliki dio stanovništva koji je gotovo u potpunosti angažiran u uslugama marža i obmane. Oglašavanje nije ništa drugo nego laž bez standarda istine. Kao i većina ulaganja i odvjetništvo. Velik dio naše industrije sastoji se od prevrtanja, maloprodajnih marža i prijevara naplate, naše jedine industrije u stvarnom rastu. Mnogi teško mogu preživjeti bez prihvaćanja razloga korupcije.

        Čovjek se pita može li naše primitivno stanje civilizacije podupirati ikakvo moralno obrazovanje ili dobro građanstvo s takvom distancom između ljudi i poštene proizvodnje i uslužnih djelatnosti, kakvu smo imali kad je nacija formirana. Svakako su mu potrebne velike reforme kako bi se zaustavila javna i privatna korupcija svih vrsta.

        • Ožujak 19, 2018 na 05: 02

          @ Sam F.: “Oglašavanje nije ništa drugo nego laž bez standarda istine. Kao i većina ulaganja i odvjetništvo.”

          Čini mi se da ste u rukama hiperbole. Imamo zakone koji se provode i koji provode istinu u oglašavanju, iako dopuštaju mali stupanj odstupanja. Rukovanje ulaganjima također je predmet propisa. (Oni koji krše zakon o ulaganju dobivaju sav tisak, ali istina je da su mnogi banksteri izbjegli kazneni progon.) I dok među odvjetnicima ima loših postupaka, velika većina drži do etike profesije, koja se također provodi. Svakako se ne može reći da su odvjetnici "bez standarda istine". Svaki odvjetnik dužan je sudu biti iskren i odvjetnici mogu biti isključeni zbog kršenja tog zahtjeva. Isto tako, Pravila o dokazima svakako imaju za cilj doći do istine.

  13. eeyp
    Ožujak 18, 2018 na 06: 46

    Možete li samo zamisliti da smo poslali/imali kopnene trupe u Rusiji? Tamo bi se dogodili isti ratni zločini, ISTI ratni zločini. Ponovno bi se pojavila frustracija i nezrelost vojnika i rasizam.

  14. Ožujak 17, 2018 na 23: 06

    "Raznolikost" jednostavno znači ubijanje jednakih mogućnosti. Kao da se dobro nekako postiže većom etničkom raznolikošću onih koji čine zlo.

  15. CitizenOne
    Ožujak 17, 2018 na 21: 19

    Metode koje koriste helikopteri u Vijetnamu bile su iste metode koje su se koristile u Iraku. Pucajte ispred njih i isparite ih ako pomaknu i mišić. Mora da su nešto namjeravali.

    Potpuna nepovezanost pilota koji baca atomsku bombu na grad u vrijeme rata suprotstavljena je viziji da pilot baca atomsku bombu na svoj rodni grad znajući da će svi i sve što je ikada poznavao biti ispareno u trenu zbog njegovih postupaka. Baci bombu svojoj majci na glavu. Ubijajte svoju braću i sestre i palite ih napalmom dok ih prskate mecima dok se smijete jer samo ubijate mrave.

    Nema stvarne razlike između onoga što nazivamo terorističkim i ratnim djelima, osim što su to samo izrazi koje koriste obje strane kako bi opravdale svoje postupke.

    Sustav nagrađuje ljude koji imaju dobro definiranu i oštru definiciju između razlika u riječima za iste stvari.

    Colin Powell je branio praksu vojske i bio je bogato nagrađen promaknućima budući da je stalno branio praksu koja bi se po bilo kojoj mjeri smatrala terorističkom.

    Takav je stroj za ubijanje koji se zove naši branitelji slobode. Za nas sloboda, a za njih smrt.

    Kako je tužno što smo još uvijek uhvaćeni u novi hladni rat s Rusijom baš kao što smo bili na kraju prošlog velikog rata.

    Cijeli smrdljivi sustav samo zahtijeva da budemo u trajnom stanju vojne agresije.

    Način na koji su mediji otjerali Trumpa, mislim da bi trebao povući svoje odvjetnike od porno zvijezde i umjesto toga tužiti medije da su odgovorni za Drugi svjetski rat. To bi bio dobro potrošen novac.

    • Sam F
      Ožujak 18, 2018 na 17: 09

      Da, Trump ili DOJ mogli bi krenuti na medije kao na agente stranih sila (Izrael i KSA), kao na reketare uključene u serijske zločine, a možda i za izdaju, u vođenju informacijskog rata protiv Sjedinjenih Država.

      Apsurd ruskih vrata (= Izraelskih vrata) toliko je uznapredovao, toliko je neutemeljen i toliko štetan za SAD, da se može dobro dokazati da masovne medije treba zaplijeniti i privremeno predati sveučilištima (uz pripreme ) dok ne donesemo ustavne amandmane koji ograničavaju financiranje masovnih medija i izbora na ograničene pojedinačne priloge. Ovo je doista povijesna prilika za obnovu demokracije na tom području.

      Kako bismo osigurali da dobijemo te amandmane, moramo u isto vrijeme istražiti i smijeniti većinu Kongresa zbog primanja "donacija" mita, zatim održati nove izbore s isključivo saveznim financiranjem i sveučilišnim medijima, zahtijevati amandmane i raspustiti Kongres dok ne dobijemo amandmane. rad i tisak i izbori slobodni od novca vlast. To bi bilo najznačajnije poboljšanje zapadne vlade od samog ustava.

    • Brandon F
      Listopada 19, 2021 na 00: 17

      “Mediji za odgovornost za treći svjetski rat”
      Kad biste znali koliko ste u pravu u toj izjavi!!

  16. Ožujak 17, 2018 na 18: 39

    Hvala vam što ste još jednom probili maglu i otvoreno laganje koje prikriva strahote mnogih u našoj vlastitoj vladi.

  17. Annie
    Ožujak 17, 2018 na 18: 15

    Poveznicu je postavio Gregory Herr iznad i stvarno je zanimljiva.

    https://www.youtube.com/watch?v=5UOEmWOfEjM&app=desktop

    Vijetnamski sindrom i projekt za novo američko stoljeće – Christian Appy
    Na Reality Asserts Itself, gospodin Appy kaže da je izraelski preventivni i kazneni rat postao model za vanjsku politiku SAD-a

  18. Lois Gagnon
    Ožujak 17, 2018 na 17: 29

    Ako smo iskreni prema sebi, moramo se pomiriti s realnošću da su SAD-om uvijek upravljali ratni zločinci. Zato smo trenutno tu gdje jesmo. Razotkrivanje izvornog mita mislim da bi trebao biti jedan od naših najvećih prioriteta. Siguran sam da svi ovdje znaju, to je nezahvalan zadatak, ali ne vidim drugog načina da zaustavim ovo podivljalo Carstvo prije nego sruši cijeli planet.

    • Annie
      Ožujak 17, 2018 na 18: 16

      Poveznicu je postavio Gregory Herr iznad i stvarno je zanimljiva.

      https://www.youtube.com/watch?v=5UOEmWOfEjM&app=desktop

      Vijetnamski sindrom i projekt za novo američko stoljeće – Christian Appy
      Na Reality Asserts Itself, gospodin Appy kaže da je izraelski preventivni i kazneni rat postao model za vanjsku politiku SAD-a

    • eeyp
      Ožujak 18, 2018 na 06: 42

      Da, Lois. Ne bih pljunuo kavu ako saznamo da je naša CIA izvršila napad kemijskim agensom na London.

    • mike k
      Ožujak 18, 2018 na 10: 16

      Upravo Lois. Ali golemi šok i rezultirajućih osamdeset potrebnih za buđenje masa, oni su odlučni ne doživjeti. Tako je slađe sanjati. Prevladavanje otpora ljudi prema strašnoj i neugodnoj istini naše situacije ključni je problem u podršci našem opstanku kao vrste. Naši su problemi doista rezultat onoga što većina nas drži u svojim mislima. Naša moguća terapija i oporavak moraju uključivati ​​duboke promjene u načinu na koji razmišljamo.

      Ljudska rasa propada i opasno je blizu izumiranja. Većina ljudi na Zemlji danas živi u nesvijesti i poricanju ove očigledne stvarnosti. Vrlo mali broj koji je toga potpuno svjestan ne zna kako preokrenuti ovu očajnu situaciju. Ironično, oni koji su u najboljoj poziciji da nas spase od naše navale sudbine su oni koji su najmanje skloni djelovati kako bi to učinili. Njihovo psihološko sljepilo još je dublje od sljepila masa koje tako marljivo lažu i obmanjuju.

      • Lois Gagnon
        Ožujak 18, 2018 na 10: 57

        Znam što misliš. Istina uzrokuje previše kognitivne disonance.

    • Sam F
      Ožujak 18, 2018 na 16: 49

      Da, mitove treba razotkriti nakon što su poslužili kao ilustracija načela mladima. Ali kao i kod renoviranja jako oronule povijesne zgrade, općenito se nadaju sačuvati ono što još može funkcionirati. Ako prikazana povijest nije jako važna sama po sebi, velika obnova može biti daleko funkcionalnija bez nepotrebnog uništavanja onoga što je nezamjenjivo.

      Kada je povijest vrlo značajna, a strukture vlasti se mogu dobro prilagoditi za ispravljanje problema, može biti mnogo vrijedno ostaviti ono što još može dobro služiti i dodati ono što stara struktura nije radila kako treba. Postoji opasnost da se pretjeranom konzervacijom izgubi iz vida nadograđeni gol, ali i opasnost da potpuno nova struktura propadne na mjestu gdje je radila stara.

      Izvorna struktura Ustava nije uspjela u nekoliko ključnih područja:
      1. Bez zaštite izbora i medija od tiranije koncentracije ekonomske moći;
      2. Neadekvatna odredba za djelotvorne kontrole i ravnoteže, posebno nad izvršnom vlasti;
      3. Nema zabrane ugovora koji premašuju federalne ovlasti (kao što je korištenje NATO-a za neobrambene ratove).
      Naravno, treba dodati da to nije spriječilo ropstvo ili ekonomsko iskorištavanje (usluge pod ugovorom), niti je osiguralo posebna sredstva za jednaka prava za žene, niti spriječilo izrabljivanje američkih domorodaca, i niz drugih pitanja, ali su ona uglavnom izostavljena postići početni konsenzus, pričekati društveni razvoj itd. pa je bilo više propusta nego manjkave strukture.

      Velik dio toga moglo bi se prilično dobro popraviti s amandmanima da se ograniči financiranje masovnih medija i izbora na ograničene pojedinačne donacije, te da se osigura bolja kontrola i ravnoteža unutar svake podružnice i među podružnicama. SAD bi također trebao odbaciti ugovore poput NATO-a ili ponovno pregovarati o njima kako bi bili isključivo obrambeni, a amandman koji bi ograničio ugovore bio bi koristan. Izmjene kojima bi se eksplicitno zabranili strani ratovi, zabranili promiskuitetni nadzor itd. bili bi od velike pomoći.

      Ali čak i kad bi se oko svega toga naširoko složili oni kojima je stalo, više nemamo alate demokracije za takve reforme, jer su masovni mediji i izbori već kontrolirani novcem. Dakle, razotkrivanje nacionalne mitologije samo je prvi korak, a sljedeći koraci su isključeni sve dok se SAD ne svede zbog izolacije, embarga i vojnih poraza, do takvog siromaštva i nepravde da se čitave klase dižu u očajničkoj pobuni protiv sila represije većih od oni s kojima se suočava bilo koja revolucija u čitavoj ljudskoj povijesti. Nisam siguran da je takva pobuna moguća, iako je mnogo vjerojatnije za 60-80 godina nego u skorije vrijeme.

      U međuvremenu se mogu osmisliti daleko sveobuhvatnija sredstva javne rasprave i političkog obrazovanja, a možda se mogu eliminirati sredstva za suzbijanje neslaganja, pa čak i revolta, tako da se čuju hrabri glasovi i da se izbjegnu buduće pogreške.

      • Ožujak 19, 2018 na 04: 48

        @ Sam F.: “… ograničiti financiranje masovnih medija i izbora na ograničene pojedinačne donacije …”

        Sam, puno sam razmišljao i istraživao reformu financiranja kampanje. Prilično sam uvjeren da je jedino izvedivo rješenje potpuno ukinuti donacije i javno financirati kampanje. Sve dok su donacije dopuštene, političari će reagirati prema onima koji doniraju, a ostale će ignorirati. Mnogi Amerikanci ne mogu si priuštiti donirati bilo koji iznos. Ostavljamo li ih iza sebe?

        Postoji predloženi amandman, amandman Mi ljudi, koji može obaviti posao i već ima podršku osam država, preko 600 lokalnih vlasti i 53 susponzora u Zastupničkom domu. https://movetoamend.org/wethepeopleamendment (.) Ovdje pogledajte potporu vlada i susponzora https://movetoamend.org/resolutions-map i ovdje https://www.congress.gov/bill/115th-congress/house-joint-resolution/48/cosponsors?q=%7B%22search%22%3A%5B%22H.J.Res.48%22%5D%7D&r=1

        Za razliku od drugih predloženih amandmana, ovaj ne ostavlja nikakvu diskreciju u rukama bilo koje grane vlasti, bilo državne, savezne ili lokalne (svi znamo kako je kongresna diskrecija u reformi financiranja kampanje propala prije odluke Citizens Uniteda.) Ovaj amandman stvara sudski provedivo pravo “osigurati da svi građani, bez obzira na njihov ekonomski status, imaju pristup političkom procesu i da nitko ne dobije, kao rezultat svog novca, znatno veći pristup ili mogućnost da na bilo koji način utječe na izbor bilo kojeg kandidat za javnu dužnost ili bilo koju glasačku mjeru.” I to se ne odnosi samo na izbore nego i na izborne mjere.

        Amandmanom We the People ukidaju se sva korporativna ustavna prava:

        “Prava zaštićena Ustavom Sjedinjenih Država prava su samo fizičkih osoba.

        “Umjetne tvorevine osnovane prema zakonima bilo koje države, Sjedinjenih Država ili bilo koje strane države neće imati nikakva prava prema ovom Ustavu i podložne su regulaciji naroda putem federalnih, državnih ili lokalnih zakona.

        "Privilegije umjetnih subjekata odredit će narod, kroz savezni, državni ili lokalni zakon, i neće se tumačiti kao svojstvene ili neotuđive."

        Po mom promišljenom mišljenju, izvlačenje novca iz politike je neophodan prvi korak za bilo koju smislenu reformu našeg sustava vlasti i zaslužuje vrlo visok prioritet u aktivnostima bilo koje grupe građana, bez obzira na njihovo konkretno pitanje. Sve dok je novcu dopušteno kontrolirati našu vladu, poništavanje bilo kakvog dobitka građana ima svoju cijenu. Vidjeti https://www.mintpressnews.com/average-u-s-citizens-little-influence-government-policy/189520/

        Ne želim ocrniti druga pitanja koja postavljate. No, po mom mišljenju, ne možemo postići druge značajne reforme bez prethodnog izvlačenja novca iz izbora i glasovanja. Izabrani dužnosnici moraju biti osjetljivi na birače, a ne na one koji najviše ponude.

        • Ožujak 20, 2018 na 20: 55

          Dr. Merrell, u pravu ste. Možda postoje i drugi, ali svi su vjerojatno osjetljivi na korupciju.

        • robert e williamson jr
          Listopada 18, 2021 na 20: 22

          Ne mogu se više složiti s vašim komentarima o izvlačenju novca iz politike.

          Hvala na informacijama!

          Imam drugu ideju, ako pojedinac služi u CIA-i, ne može se kandidirati za predsjednika, Senat ili Zastupnički dom.

          Možda bi to pomoglo u prekidu kruga koji održava obrambena industrija. Ili nešto vrlo slično. Članovi CIA-e imaju veliku odanost svojim gospodarima i organizaciji. I previše bivših članova te organizacije ima nasilnu povijest u vezi s njihovim prošlim nastojanjima. Tko zna za te stvari koje se sada događaju?

          Ono što se ne smije reći naglas jest da je organizacija imala neutemeljenu vlast nad Kongresom putem zastrašivanja, bez izgovorene ijedne riječi. Sami ste upleteni, nikad adekvatno objašnjeno, u smrt sadašnjeg predsjednika, skloni ste ostaviti veliki dojam na ljude općenito, a kamoli na ranjive političare koji žive u Washingtonu.

          Hvala još jednom, vi ste prednost za CN. IMHO

          Hvala CN

  19. mike k
    Ožujak 17, 2018 na 16: 48

    A koliko ih je umrlo u Iraku zbog Powellovih laži pred UN-om? On je očito veliki ratni zločinac i bio bi pogubljen da se suočio sa suđenjem tipa Nürnberg.

    • Annie
      Ožujak 17, 2018 na 17: 32

      Mike, pročitao sam nedavni članak i navode da je broj mrtvih u Iraku 2.4 milijuna, i nastavljaju.

    • BobS
      Ožujak 17, 2018 na 20: 33

      “On je očito veliki ratni zločinac...”
      Ne prema članu VIPS-a Lawrenceu Wilkersonu - Powell je djelovao samo s najboljim namjerama kada je izveo svoj UN dog&pony čin nakon što ga je CIA hranila lažima za lažima.
      Koliko ja znam, Wilkerson nikada nije komentirao Powellovu ulogu u zataškavanju My Laija.
      Usput, u Kill Anything That Moves, Nick Turse pokazuje da My Lai nije bio zastranjenje.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 17, 2018 na 21: 18

        Bob sam stavio na svoj 'list snova' kad sam pohađao Naval Boot Camp prvi izbor u Vijetnamu. Već sljedećeg dana moj zapovjednik satnije pozvao je mene i drugu dvojicu koji su zapisali naš izbor dužnosti u Vijetnamu, da dođemo u njegov ured. Kad sam ušao, vidio sam list iz snova na kojem sam zapisao svoj zahtjev za dužnost u Vijetnamu. Zapovjednik moje satnije okrenuo se prema meni govoreći: 'Sine, upravo sam se vratio sa svoje druge turneje po Vijetnamu, i da sam mislio da je to rat vrijedan borbe, ili da se borimo za pobjedu, bio bih prvi koji bi potpisao ovaj zahtjev '. Dok je izbrisao moj zahtjev za Vijetnam, podignuo je pogled i rekao, daj mi još jedan zahtjev za lokaciju.

        Bio sam stacioniran u mornaričkim amfibama, a kad je priča o My Laiju izbila u javnost, mnogi su nam marinci ispričali priče o tome kako je My Lai prilično uobičajen. Dakle, Bob, u pravu si. Moj Lai teško da je bio zastranjenje. Jako je dobro što ste ovo spomenuli, jer mnogi ljudi to jednostavno ne shvaćaju.

        Najbolji način da opišemo ovu situaciju je da stavimo prilično normalnu osobu u vrlo, vrlo mračan scenarij, gdje tama prelazi u takvu bjelinu da ne možete dobro razmišljati. Umorni ste, gladni i duboko u sebi uplašeni. Pritisak vršnjaka je nepremostiv, a vi ste vrlo mladi s puno toga čemu se možete veseliti. Tada prikazujemo neprijatelja kao nešto što nije ljudsko. Vidiš kako ti prijatelji umiru svaki dan dok si na dužnosti, jer je smrt svuda oko tebe. Povrh svega, vaš jedini prijatelj odjednom postaje vaš M4.

        U redu Bob. Joe

        • Annie
          Ožujak 17, 2018 na 22: 07

          Joe, tvoj zapovjednik mornarice je bio izuzetan. Dvojica rođaka koje sam spomenuo nisu imali tu sreću. Uvijek su naglašavali da su ih prije nego što su otišli u Vijetnam učili da Vijetnamce vide kao neljude, GOOKE, bez obzira jesu li muškarci, žene ili djeca. Tu počinje, na treningu, a mržnja i strah se tamo prenose. Naravno, naša hladnoratovska retorika, strah i prezir prema komunizmu, počela je nakon Drugog svjetskog rata. Istina je da rat jača tu mržnju i strah, to nitko ne može poreći. Na nekoj razini moglo bi se reći da smo spremni za mogući sukob s Rusijom. Indoktriniramo ljude strahom i mržnjom prema zemlji i ljudima o kojima malo Amerikanaca išta zna. To je prvo. Theresa May može ići pred parlament i većina njih vjeruje da je Putinova Rusija pokušala otrovati Skripala i njegovu kćer koristeći njihov prepoznatljivi otrov, Novichok, i oni joj plješću, a ona to može učiniti bez ikakvih dokaza. Kad je Jeremy Corbyn progovorio i zatražio dokaze, grubo ga je izviždala čak i njegova vlastita stranka. Jedina stvar koja bi mogla objasniti takvu glupost je da su SAD već postavile temelje.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 17, 2018 na 23: 31

            Annie smo na neki način u svojevrsnom Boot Campu. Također ste u pravu da je Boot Camp vrijeme za indoktrinaciju u svijet daleko drugačiji od onog u kojem trenutno živite. Priprema za ovu transformaciju počinje prvim upoznavanjem mladog regruta s novim grubim i teškim svijetom, gdje su mama i tata ne mogu ti pomoći. To postaje svijet u kojem vas uče da slušate naredbe, a naredbe koje vam daju su naredbe koje morate izvršavati, bez pitanja. Tijekom ove indoktrinacije morate se osjećati kao da ste nitko, samo tijelo je sve što jeste, i to vas ne bi trebalo uvrijediti. Zašto, jer ti prvo pripadaš vojsci, pa sve nakon toga, iako se računa na Boga i obitelj, ali osim toga ti si dio velike jedinice, i to je to.

            Ozbiljno govoreći, bilo bi ubojstvo poslati te nove regrute u bitku bez odgovarajuće obuke i kondicije. Tako mladi novak s dječjim licem vrlo brzo nauči pronaći vrijednost čak i u stvarima koje možda mrze, kao što je Boot Camp.

            Pa kad ste zadnji put čuli političara da govori lijepe stvari o svom potencijalnom neprijatelju. Zapravo, možete jasno vidjeti kako se ovaj propagandni um topi u stvarnom vremenu, otkad ste Annie spomenuli Theresu May. Bio sam toliko zaprepašten reakcijama britanskog parlamenta na osudu Jeremyja Corbyna, da sam u jednom drugom članku ovdje na CN-u objavio poveznicu na tu tužnu priču. Ono gdje nalazimo savršen primjer onoga o čemu govorite Annie, jest u groznom iskazu neznanja koji se tog dana dogodio u britanskom parlamentu jer je Corbyn samo upozorio svoje sunarodnjake Engleze da ne budu prenagljeni kada tvrde da Rusija stoji iza ovog trovanja Sergeja Skripala i njegove kćeri Viktorije. Zapravo, na drugoj razini, Corbyn vrlo strogo pazi na svoje riječi kad spominje Rusiju, slično kao što to čine Bernie ili Obama.

            Što se tiče moje sreće što sam imao takvu savjest CC u Boot Campu, pa u Boot Campu sam bio bubnjar u rock bendu. Nije da bi to trebalo biti važno, ali moj CC je bio crnac. Jedini razlog zašto vam ovo govorim je taj što crnci u vojsci dugo nisu bili jednako tretirani. Dakle, moje mišljenje o mom Boot Campu CC je da je on možda vidio BS bolje od nekog zaslijepljenog domoljubnog bijelca… Ne znam, ali zahvalan sam mu što je izgrebao taj zahtjev iz snova. Joe

          • Annie
            Ožujak 18, 2018 na 00: 40

            Joe, još nešto, ali ne na kampovima za obuku. Zašto bi, za ime Božje, Putin/Rusija upotrijebili otrov koji ih navodi kao krivce? Žele još sankcija? Žele da im se veleposlanici izbace? Žele se dodatno izopćiti? Putin je mogao ostaviti otiske prstiju blizu mjesta zločina. Ne pratim britansku politiku, ali tu i tamo pročitate da se Theresa May doživljava kao slaba premijerka, a ljudi pričaju o dobrim starim vremenima s Blairom, pa je ona savršena folija za progurati ovo sranje jer pokušava pooštriti svoj imidž i činiti se proaktivnom, kao i prikupiti potporu svoje stranke. Tillerson je prije ili nakon protjerivanja također identificirao Rusiju kao krivca. Ne bi me iznenadilo da smo to učinili.

          • eeyp
            Ožujak 18, 2018 na 06: 38

            Pozdrav Annie. I ovdje su ih doma zvali guke.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 18, 2018 na 09: 23

            Znam Annie, ima mnogo nedosljednosti u službenoj priči. Kao što ruski kemičar koji je napisao knjigu, koju možete kupiti na Amazonu za 30 dolara u kojoj vas uči kako pomiješati šibicu otrova Novichok, živi u Princetonu NJ. Ima toga još, ali se ignorira. To je ono na što je Corbyn ukazivao. Corbyn ni na koji način nije branio Rusiju, samo je govorio da ide polako prije nego započne drugi Hladni rat. Kad bi se radilo o običnom kriminalcu, zašto bi bilo koji skupi odvjetnik uskočio u ovaj slučaj, jer se ovdje događa toliko toga što je upitno. A Annie, kao i obično, toliko je pogrešnog u Mayinim optužbama da se zapitati koliko misle da smo mi građani zapravo glupi, ali mediji to ponavljaju iznova i iznova dok se ne prestanemo opirati njihovim stalnim porukama. Držite se jer ste bolji od njih i uz malo sreće svi ćemo doći na drugu stranu svih njihovih laži. Joe

          • Ožujak 19, 2018 na 03: 14

            Annie, ponekad sam pomišljala napisati članak o tome kako prepoznati proratnu propagandu (moje iskustvo s psywarom zapelo mi je za dušu). Dakako, demonizacija i depersonalizacija vodstva namjeravanog neprijatelja i njegovog stanovništva zauzima vrlo visoko mjesto na tom popisu tragova.

            Na primjer, u našoj sadašnjoj klimi, prelako je islamofobiju i rusofobiju izdati samo za naklapanja mentalno poremećenih pojedinaca. U stvarnosti, to je pažljivo orkestrirana propaganda koja priprema naše stanovništvo za rat.

      • mike k
        Ožujak 18, 2018 na 10: 04

        Pretpostavljam da bi Powell na suđenju mogao isprobati obranu "nisam znao da lažem". Pomalo poput Eichmanna, "samo sam slijedio naredbe". Ne bih izdržao da sam sudac ili porotnik.

  20. protjeran s glavne ulice
    Ožujak 17, 2018 na 16: 29

    Moj prijatelj, umirovljeni mehaničar koji je u vojsci radio kao mehaničar u voznom parku američkog stožera u Vijetnamu oko 1968.-9., više mi je puta rekao da postoji My Lai otprilike svaka dva tjedna. Razlika je bila u tome što je situacija u My Laiu bila razotkrivena, ali su ostali masakri ostali neotkriveni.

  21. Annie
    Ožujak 17, 2018 na 16: 06

    Budući da su imali dva rođaka koji su se borili u tom ratu, njihova sklonost nasilju počela je u Boot Campu. Vijetnamci su nazivani gooks, ne muškarci, ne žene, ne djeca, već GOOKS. Bili su indoktrinirani ubijte njih prije nego što oni ubiju vas, a svaki muškarac, žena i dijete viđeni su kao potencijalna prijetnja. Dijete bi moglo nositi granatu iza svojih ili njezinih leđa i bilo je vaš potencijalni ubojica. Kada je jedan upitao svog narednika za vježbu zašto idu tamo, on je odgovorio: "Ako mi ne odemo tamo, doći će ovamo i silovati ti majku, sestru, ubiti ti oca..." U Drugom svjetskom ratu postojao je džentlmenski sporazum da se izbjegnu civilne žrtve i to se sigurno nije uvažilo, jer je mnogo više civila umrlo, muškaraca, žena i djece tada je umrlo u vojsci.

    • Annie
      Ožujak 17, 2018 na 17: 34

      Moj post nije bio usmjeren ni na čiji komentar.

    • Ožujak 19, 2018 na 03: 00

      “Vijetnamce su nazivali gukama, ne muškarcima, ne ženama, ne djecom, već GOOKS.”

      Također "kosine" i "dinkovi", i još neki depersonalizirajući pojmovi. Bio sam vrlo svjestan toga jer je moja posebna uloga u psihološkom ratovanju zahtijevala da uđem u glave neprijatelja, da tako kažem, i stoga sam bio prisiljen o njima razmišljati kao o pojedinačnim ljudskim bićima.

      Ali depersonalizacija neprijatelja događa se u svakom ratu. Možda je previše tražiti od mladog vojnika da o neprijatelju razmišlja kao o čovjeku dok povlači obarač da ga ubije. Određena emocionalna distanca barem je poželjna ako nije potrebna.

  22. Annie
    Ožujak 17, 2018 na 16: 04

    Budući da su imali dva rođaka koji su se borili u tom ratu, njihova sklonost nasilju počela je u Boot Campu. Vijetnamci su nazivani gooks, ne muškarci, ne žene, ne djeca, već GOOKS. Bili su indoktrinirani ubijte njih prije nego što oni ubiju vas, a svaki muškarac, žena i dijete viđeni su kao potencijalna prijetnja. Dijete bi moglo nositi granatu iza svojih ili njezinih leđa i bilo je vaš potencijalni ubojica. Kada je jedan upitao svog narednika za vježbu zašto idu tamo, on je odgovorio: "Ako mi ne odemo tamo, doći će ovamo i silovati ti majku, sestru, ubiti ti oca..." U Drugom svjetskom ratu postojao je džentlmenski sporazum da se izbjegnu civilne žrtve i to se sigurno nije uvažilo, jer je mnogo više civila umrlo, muškaraca, žena i djece tada je umrlo u vojsci.

    • volja
      Ožujak 20, 2018 na 16: 47

      ovisilo o tome koje je boje bio civil. između ostalog,

  23. Annie
    Ožujak 17, 2018 na 16: 01

    Budući da su imali dva rođaka koji su se borili u tom ratu, njihova sklonost nasilju počela je u Boot Campu. Vijetnamci su nazivani gooks, ne muškarci, ne žene, ne djeca, već GOOKS. Bili su indoktrinirani ubijte njih prije nego što oni ubiju vas, a svaki muškarac, žena i dijete viđeni su kao potencijalna prijetnja. Dijete bi moglo nositi granatu iza svojih ili njezinih leđa i bilo je vaš potencijalni ubojica. Kada je jedan pitao svog narednika za vježbu zašto idu tamo, on je odgovorio jer ako mi ne odemo tamo, oni će doći ovamo i silovati ti majku, sestru, ubiti ti oca... U Drugom svjetskom ratu postojao je džentlmenski dogovor da se izbjegava civilnih žrtava i to se sigurno nije uvažilo, jer je mnogo više civila umrlo, muškaraca, žena i djece tada je umrlo u vojsci.

  24. Grgur Herr
    Ožujak 17, 2018 na 15: 34

    Odbijanje vijetnamskog sindroma, "upravljanje percepcijom" i ponovno učenje voljenja rata

    https://consortiumnews.com/2012/12/28/kicking-the-vietnam-syndrome/

    Iračke snage pobile su i 147 američkih vojnika mrtvo tako da Bush stariji može biti likovan.

  25. Joe Tedesky
    Ožujak 17, 2018 na 14: 20

    Ni na koji način nisam mogao braniti vojnike koji su poklali bespomoćne, ali iznad zločina koje su počinili vojnici koji su poštovali čovječanstvo okrenuli prekidač pretvarajući te vojnike u bijesne ubojice, smatram časnički zbor odgovornim za ove ratne zločine. Dok su mladi Amerikanci bili izloženi užasima borbe protiv VC-a, njihovi časnici nisu bili toliko uključeni u polja ubijanja, ali dok Gordon Duff razmišlja o svojim ratnim iskustvima u Vijetnamu, vidjet ćete kako su gunđali bili ostavljeni da rade prljavi posao, dok su njihovi vođe sjedili u časničkom salonu vjerujući da im ono što ne znaju neće nauditi.

    https://www.veteranstoday.com/2016/08/02/neo-why-america-loses-wars/

    Vidjevši uglednike kao što je general David Petraeus ostavljen da zadube u svoju vreću eksperimenata, sugeriralo bi da se nije mnogo promijenilo za ono s čime se današnji vojnik veteran treba nositi.

    • Bob Van Noy
      Ožujak 17, 2018 na 15: 43

      Hvala ti Joe. Evo što Gordon Duff zaključuje u tom članku:

      “Prava prijetnja jest i bila je ono što vojska predstavlja, de facto ratno stanje gotovo dva desetljeća, potpuni nadzor, kontrolirani tisak, pad životnog standarda, beznadno i idiotsko političko kazalište i kultura nestvarnosti, čak i fantazije, koja zamjenjuje koherentnu misao .” Gordon Duff

      Uključit ću poveznicu o operaciji Phoenix koja je bila u samom srcu Vijetnamskog rata. Napomena: Za one koji nisu upoznati sa zavjerama, kada počnete čitati ovu poveznicu pomislit ćete "Kakve veze ovaj čovjek ima s Vijetnamom?" nastavite čitati i doći ćete do odgovora. Također, za one pustolovnije, čitate li do dna stranice, vidjet ćete poveznice na gotovo svaki ozbiljan nacionalni zločin od ubojstva predsjednika Kennedyja. Ukratko, ovo JE poveznica…

      http://spartacus-educational.com/JFKshackley.htm

      • Smjesta
        Ožujak 19, 2018 na 09: 51

        Čitajte Douglasa Valentinea o Phoenixu. Povijest CIA-e.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 19, 2018 na 23: 28

        Hvala Bobe, bilo je zanimljivo štivo. Zamislite da živite život Theodore (Ted) Shackley (ne hvala).

        Na početku sam čitanja, Braća: Skrivena povijest Kennedyjevih godina Davida Talbota.
        Ako već niste nabavili primjerak ove knjige, predlažem da to učinite jer ćete uživati ​​u njoj. Zasad Talbot's Book otkriva Bobbyja, iako sam tako pretpostavljao, knjiga ide u neku stvarno dobru dubinu o tome koliko bi Bobby mogao biti tvrdoglav. Samo sam 20% u knjizi, ali ispada da je to sjajna knjiga o braći Kennedy. Joe

        • Bob Van Noy
          Ožujak 20, 2018 na 08: 59

          Kao i uvijek, hvala ti Joe…

    • Kiza
      Ožujak 17, 2018 na 19: 58

      Dobar uvid kao i obično, Joe. Vjerojatno je cijeli aranžman otpočetka bio prilično bolestan: mladići izvučeni lutrijom da pate od vrućina, bolesti i opasnosti u vlažnim džunglama JI Azije, dok su njihovi sretni sunarodnjaci pili, slušali rock i seksali se s djevojkama, čak i djevojke dječaka u Vijetnamu. Da bude veća uvreda na ozljedu, bili su tretirani na sramotu američke javnosti i hipija tog vremena. Je li onda iznenađenje što su se obračunali sa slabijima i nesretnijima ispod sebe u životnom redu – nenaoružanim vijatnamskim civilima? To je stari ekvivalent šutanja/ubijanja psa, kako su završili gledajući vijetnamske civile. Tipičan prijenos agresije. Časnički je zbor smatrao da je dogovor koristan, jer su nasilje i teror zgodan prečac do cilja pobjede. Unatoč bezočnim proklamacijama o pridobijanju stanovništva na našu stranu da izoliramo VC, razbili smo nekoliko glava, a ostali će moliti da pređu na našu stranu. Možda je uspjelo s nekom drugom nacijom, ali ne i s Vijetnamcima. Do danas se neprikladno naziva Vijetnamski rat, dok ga Vijetnamci prikladno zovu Američki rat, koji je došao nakon Francuskog rata.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 17, 2018 na 20: 33

        Kiza dobro je pročitati tvoj komentar kao i obično.

        Prije sam ispričao ovu priču o svom prijatelju Waltu koji se prijavio u Marine Corp, i lagao o svojim godinama, Walt je imao 17 godina. Kada se Walt vratio imao je emotivan trenutak kada je iznenada mom bratiću i meni ispričao strašnu priču. Očito je Waltov kamp bio preplavljen VC-om. Walt, budući da je bio najmlađi u svom vodu, obavljao je dužnost u kuhinji kad je započela VC racija. Walt je rekao kako se u trenutku našao licem u lice s vojnikom VC-a, prisjetio se Walt, 'ako ste dugo razmišljali, pogrešno ste mislili', dok je Walt stisnuo okidač svog M4 i izvadio svog napadača. Kasnije, (ovo je dio u kojem je snažni mladi Walt pustio suzu) dok je Walt skidao kapu mrtvog VC-a, Walt je iznenada shvatio da je ubio ženu. Walt kojeg sam jednom vidio kako se bori s 3 tipa odjednom i pobjeđuje, ali s njegovim pucanjem u ženu Walt se nije mogao nositi s njegovim ubojstvom.

        Smiješna stvar je što se Walt dobrovoljno prijavio za još jednu dužnost u Vijetnamu, a uz to više nikada nismo vidjeli Walta. Nakon toga bismo moj bratić i ja razmišljali o tome je li Walt oklijevao prije nego što je odlučio pucati iz svog oružja, i kao što izreka kaže, 'ako dugo razmišljaš, krivo si mislio'.

        Svima onima koji su odgovorni za slanje mladih ljudi kao što je Walt u rat, volio bih da su oni, političari, ti koji vode ove ratove po izboru... Kladim se da bi mir postao standardna operativna procedura u glavnom gradu naše nacije, to je određen. Želiš rat, onda se idi sam boriti i reci nam kakav je osjećaj.

        Hvala na komentaru Kiza, uvijek je dobro čuti što imaš za reći. Joe

        • evelync
          Ožujak 18, 2018 na 11: 06

          Joe, srceparajuće je čitati ovaj članak Parry-Solomon iz 1996. i komentare vas i drugih ovdje koji su tako nepravedno patili kao žrtve i (često prisilni) počinitelji naših ratova. Naravno da si u pravu. U pravednom svijetu šupke koji započinju te nepotrebne ratove koji izazivaju pustoš i čine nas manje sigurnima treba poslati na štetu. Svima koji služe u Bijeloj kući i Kongresu trebamo imati obitelj koja služi u oružanim snagama. Možda bi dobro razmislili.

          Volio bih da imamo zakon koji zahtijeva od izabranih dužnosnika koji služe u Washingtonu da polože prisegu da nikada neće slati nikoga u našim oružanim snagama u opasnost osim ako ovoj zemlji prijeti invazija.

          Pokušavaju nas dovesti do bankrota kako bi nahranili MIC i Velike banke i ostale financijere svojih kampanja i možda će im se želja ipak ispuniti….

          • Joe Tedesky
            Ožujak 18, 2018 na 16: 24

            Dobro si shvatio, evelync. Baš kao što smo tijekom tih godina mi Amerikanci bili zaglavljeni u Vijetnamu, bilo je samo igra pogađanja vodimo li uopće ove ratove kako bismo ih dobili. Nakon svih ovih godina došao sam do zaključka da mi zapravo nikada nismo namjeravali dobiti taj rat, jer sve dok je rat bjesnio na MIC-u se zarađivalo tone novca. Za sve ove godine u kojima je ta MIC industrija profitirala, ne razmišljam o naknadi kada dođe, jer se nadam da će sama industrija skupo platiti, a da će ostatak nevinih naći meko slijetanje.

      • Ožujak 19, 2018 na 01: 46

        “... mladići izabrani lutrijom...”

        Lutrija je krenula tek krajem 1968. ili početkom 1969., negdje tamo, baš kad je broj američkih vojnika u Vijetnamu dosegao vrhunac od oko 540,000. Nikome od nas nije pomoglo što su regrutne komisije stigle ranije.

        “Da bude veća uvreda, oni [ratni veterani] su bili tretirani na sramotu američke javnosti i hipija tog vremena.”

        To je netočno. Nisu nas tretirali kao heroje osvajače (nismo bili), ali javnost je bila dobro svjesna da su veterani većinom bili prisiljeni u Vijetnam zbog regrutacije. Prošao sam kroz Oakland četiri puta na raznim putovanjima u i iz Vijetnama (posljednji sam se vratio 1970.) noseći svoju uniformu američke vojske i dobio sam samo poštovanje i simpatije od prosvjednika protiv rata. Priče o popljuvanim veteranima Vijetnamskog rata prilično su temeljito raskrinkane. vidi npr. http://www.counterpunch.org/2015/07/03/nobody-spat-on-american-gis/ Zapravo, antiratni pokret tog doba bio je itekako svjestan da većina naših vojnika u Vijetnamu nije bila ondje po vlastitom izboru, već ih je pomela mobilizacija. Doista, gotovo da nije bilo obitelji u Americi koja nije imala barem rođaka koji je bio unovačen i poslan u Vijetnam. Ako ništa drugo, javnost se ispričavala za ono kroz što su prošli veterinari.

        Meme o veteranima koje hipiji i javnost gledaju s prezirom pojavile su se tek mnogo godina nakon što je rat završio. Moja je najbolja pretpostavka da je nastao od propagandista vojnog/industrijskog kompleksa koji su pokušavali prikazati antiratni pokret kao neosjetljiv na veteranske osjećaje.

        • Ožujak 19, 2018 na 07: 02

          Dobar post Paul - I ja sam prošao kroz Frisco na povratku 71. godine i rečeno mi je da ne moram nositi uniformu kad idem kući. Ne sjećam se da su me pljuvali, ali sigurno se ne sjećam nijednog oo-rah dočeka – sjećam se nekih prilično ružnih pogleda nekih ljudi u zračnim lukama kroz koje sam prošao. Siguran sam da je USG koristio psihijatriju na nama čak i na putu kući, ali također se nisam sjećao toplog prijema od momaka iz Drugog svjetskog rata koji su bili najbolji prijatelji moga tate, uključujući moje ujake. Proveo sam 33 godine na Aljasci sa svojim najboljim prijateljem iz Nama i imali smo dovoljno vremena da seciramo cijelo putovanje – ne živim u SAD-u mnogo godina – idem dalje – tu i tamo. Kao što je moje posljednje odredište – očito. Spacibo

        • Kiza
          Ožujak 19, 2018 na 08: 26

          Hvala vam na tom pojašnjenju iz prve ruke, iskreno to cijenim. To antiratni pokret tog vremena čini pametnijim nego što sam mislio. Ipak, ovo su bile moje manje napomene i ispravci ne čine ljude koji su izabrani manje gubitnicima nego što su bili napravljeni (isprika, ništa osobno). Obavljati tako užasan posao za nekoga tko broji novac kao rezultat vaše velike žrtve navodno za naciju.

        • Joe Tedesky
          Ožujak 19, 2018 na 23: 41

          Paul, bila je 1969. godina kada sam hodao ulicom u mornarsko plavoj haljini. Usput sam prolazio pored trgovine ploča. U izlogu je bila lijepa hipi djevojka koja je češljala po izboru ploča. Budući da sam koketna 19-godišnjakinja, dala sam djevojci znak mira, a ona mi je uzvratila srednjim prstom.

          Bila su to neka konfliktna vremena. Otkrio sam da pohvale mogu doći s najmanje neočekivanih mjesta, dok se osuda nalazi među rijetkima koji su zbog svoje krajnje frustracije Vijetnamskim ratom smatrali vojnika/mornara u uniformi prikladnim žrtvenim jarcem.

          Da nije bilo svih ovih ratova u koje je moja zemlja sudjelovala, inače bi se moj život mogao smatrati šetnjom Edenom. Joe

        • Volja
          Ožujak 20, 2018 na 16: 36

          Čitao sam da zapravo ne postoje dokumentirani slučajevi pljuvanja na veterinare koji se vraćaju

      • doray
        Ožujak 19, 2018 na 10: 28

        Ja to zovem vijetnamska invazija. Vijetnamski narod nije bio prijetnja Americi. Naši zločinački vođe napali su njihovu naciju i nekažnjeno ih ubijali bez razlike, nešto što još uvijek radimo na globalnoj razini. Prošlotjedni članak o 15. godišnjici američke invazije na Irak, još jednu naciju koja nije bila prijetnja, kaže da smo pobili dva i pol milijuna ljudi. Američka vlada je još uvijek najveća teroristička organizacija na planetu.

        • RJOGuillory
          Ožujak 23, 2018 na 22: 27

          Da…

    • Kiza
      Ožujak 17, 2018 na 20: 26

      Još jedna točka od mene, Joe. Ne znam koliko je američka javnost svjesna da je Colin Powell postao globalno najprepoznatljiviji simbol američkih ratnih laži. Fotografija Powella koji sa samo dva prsta drži bočicu bijelog praha (kao što bi čovjek instinktivno učinio da stvarno drži opasno biološko oružje) u UN-u tijekom govora kojim se opravdava ničim izazvani američki napad na tu zemlju (kako bi se zadovoljili cionisti i ukrasti naftu) jednostavno je ikona i postala je slika koja sažima cijeli kraj 20. stoljeća. Drugim riječima, američka dominacija/imperij na kraju stoljeća = Colin Powell s bočicama, postao je simbol nacije i ere. Siguran sam da će biti u mnogim (ne-američkim) povijesnim knjigama.

      Mrzim to, ali bio bih u iskušenju reći da se ovo pokazalo nevjerojatnim slučajem kozmičke pravde. Čovjek koji se uzdigao kroz vojne činove prikrivajući svoje nadređene, završio je kao globalni simbol laži. Razlog zbog kojeg mislim da bi ovo bilo netočno jest taj što su njegovi politički nadređeni, neokonzervativci, koji su prilično dobro poznavali njegovu "najjaču stranu" jednostavno to primijenili da ubiju dvije muhe jednim udarcem - iskoristili su svoju osobnu popularnost među građanima SAD-a za promicanje svog pothvata i uništio njegovu moguću političku karijeru. Nema, dakle, puno kozmičkog u tome, onda je cionistička zvijer poznata po takvoj bezobzirnosti prema svojim čak i vjernim slugama, iz čistog hira, jer oni to mogu i zato što je netko trebao. Gotovo da osjećam suosjećanje s tim jadnim gadom ratnim zločincem, ali ovo je prije nego što sam pročitao poveznicu u članku.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 17, 2018 na 21: 01

        Ono što me iznenađuje je to da su novi ratni jastrebovi američka liberalna klasa. Trebao bih te lažnjake nazvati onim što zapravo i jesu, a to je da su pseudolimuzinski liberali najgore vrste. Kad govorimo o pseudolimuzinskim liberalima, ubija me kako Bill Maher uništava Putina. Sada bi Maher bio upravo ona vrsta osobe o kojoj sam govorio u svom prethodnom komentaru gdje ako želiš ići u rat onda se bori protiv njih, a nas ostale ostavi na miru. Izluđuju me ljudi s repom kakav ima Maher.

        Vaše mišljenje o Colinu Powellu ima smisla, s obzirom na to kako se često govorilo da je Powell bio jedina odrasla osoba u prostoriji kada se raspravljalo o ovim pitanjima rata. Osim toga, ako se prisjetite Powellovog pravila Pottery Barna, "prekršiš ga, posjeduješ ga". Powell je također imao uvid da, iako ne voli Assada, barem je Powell imao dalekovidnost da razmotri kakav bi bio život na Bliskom istoku bez Assada. Sada uzmite nešto od toga, i shvatite kako Neocon's izgleda razmišljaju, i da, Powell je morao otići.

        Dobra stvar koju smo mi građani dobili od epizode o Powellu je što smo dobili govornika istine u Lawerenceu Wilkersonu.

        Čuvaj se Kiza. Joe

        • Kiza
          Ožujak 17, 2018 na 22: 58

          Da, u potpunosti se slažem s Wilkersonom, on je potpuni odmetnik u američkom establišmentu i stvarno veliko ljudsko biće, stari stil američkih džentlmena s istočne obale (dobro, sada je sveučilišni profesor, vjerujem).

          Ali ne slažem se baš s tim. Powell. Proglasio je mnogo lijepih pravila, a jedno malo manje poznato od pravila Pottery Barn bilo je izvorno pravilo America First: vojna intervencija samo kada i ako je u strogom interesu Amerike. Kao i sva njegova druga divna pravila, trajala su samo dok ga njegove političke ambicije nisu natjerale da padne u DC Group Think i potpuno preokrene svoja pravila. Dakle, on je bio generator divnih pravila, ali primjer studije slučaja žrtvovanja duše karijerizmu. Također, ništa neprincipijelni ne voli više od kompromitiranja i sramote onih koji deklariraju principe, tako je završio u UN-u

          Konačno, u Francuskoj sa svojom dugom tradicijom populizma, a posebno lijevog populizma, imaju prekrasan izraz za lažnu ljevicu. Nazivaju ih la gauche caviar, licemjeri koji jedu kavijar, pijuckaju šampanjac koji govore o idealima socijalizma, ali primijenjenim na druge. Stoga su limuzinski liberali uobičajeno ponašanje nekih s ljevice, poput svih govorljivih glava. To je produžetak drevnog načela dominacije – žrtva za vjernike, korist za (navijače) vođe.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 18, 2018 na 02: 08

            Ah, bila je 71. godina, a ja 21. kada sam krajem ožujka često posjećivao kafić u Gulf Juanu, kada je francuski student rekao nama mornarima kako je naša zemlja Amerika samo dijete koje treba puno naučiti, dok smo bili zaprepašteni i zbunjeni referencom ovog mladog Francuza o mladoj dobi naše drage voljene zemlje, kao što smo mu mi, dobri primjeri američkih mornara, odmah uzvratili kad smo rekli, 'o da, ali mi ćemo vas baciti'... tada se nakon neugodne sekunde šutnje svi pogledaju dok se netko ne nasmiješi dok smo se svi počeli smijati, a mi Amerikanci kupili smo još jednu turu, pa još jednu… dok svi nismo zatvorili taj mali kafić.

            Slučajno si spomenuo karijerizam, jer nakon što sam ti odgovorio, gledao sam mlade stručnjake na MSNBC-u (bez zvuka) i razmišljao sam jesu li zaluđeni i poriču ili stvarno vjeruju u ono što rade, i prije nego što to itko kaže….da, to je novac, ali pitam se koji je razlog njihovog napredovanja u karijeri?

            Robert Parry bio je uzor vrste predanosti karijeri koja je potrebna da bi se ostvario dugotrajan utjecaj. Naša pop kultura prerasla je u TV reality kulturu. John Lennon je bio u pravu, ništa nije stvarno.

            Powell može biti ponosan na svoj sveukupni napredak i prelazak iz vojske u civila... netko je znao da te bočice i foto karte nisu lažni, i još uvijek su pustili Powella da izađe pred kameru i isprazni svoju karijeru znajući da u njemu nema oružja za masovno uništenje Irak. Mislim, dokazi su bili omotani oko preferiranog ishoda studije da se krene u rat s Irakom. Kad slušam neke stvari koje Powell javno govori, kao što je gašenje GTMO-a, i zbog ovakvih stvari s njim mislim da ga Carstvo ne voli. Sada se čini da je tko god da je na vrhu sadist u duši, ili tako nešto, ali na politički način, pardon sadist.

            Tamo ste se zanijeli, ali izgleda da vam to ne smeta. Ali kakvo je vrijeme nakon svega? Joe

          • Kiza
            Ožujak 18, 2018 na 04: 49

            Danas je na istočnoaustralskoj obali bio izuzetno vruć dan, oko 104 stupnja F tamo gdje se nalazim. Naše ljeto se ispraća i kreće prema tebi. To je samo t8me, rekli biste.

            Hvala što ovdje dijelite svoje zanimljive priče s nama. Ja, na primjer, puno uživam u njima, vjerojatno više nego vaši unuci.

          • Joe Tedesky
            Ožujak 18, 2018 na 09: 33

            Hvala Kiza. Nadam se da će moje šetnje stazom sjećanja pomoći da objasnim ono što pokušavam istaknuti, i što je najvažnije, čitatelj se može prisjetiti i malo se prisjetiti razmišljajući o vlastitom sjećanju na prošlost.

            Ja sam na Floridi i bilo je sredinom 70-ih, ali sunce je vani, dok se krećemo prema proljeću. Joe

          • CMP
            Ožujak 18, 2018 na 12: 28

            Joe & Kiza, mislio sam da ću se oglasiti, jer sam ovo objavio još 13. ožujka 2018., uz članak Jamesa O'Neilla za CN, 'Čudan slučaj trovanja ruskog špijuna'.

            Objavio sam to zbog sličnosti s raspirivanjem histerije oko slučaja trovanja u Engleskoj, ali govori izravno i vašoj temi:
            ~~~
            Dana 8. travnja 2005., direktor CIA-e Porter Goss naredio je interni pregled CIA-e kako bi se utvrdilo zašto sumnje u pouzdanost Curveballa nisu proslijeđene kreatorima politike. Bivši direktor CIA-e George Tenet i njegov bivši zamjenik John E. McLaughlin objavili su da prije rata nisu znali za sumnje u istinitost Curveballa. Međutim, Tyler Drumheller, bivši šef europskog odjela CIA-e, rekao je za Los Angeles Times da su “svi u zapovjednom lancu točno znali što se događa”. .. I, 26. lipnja 2006., The Washington Post je izvijestio da je “CIA priznala da je Curveball bio prevarant koji je vozio taksi u Iraku i pretočio svoje inženjersko znanje u fantastičnu, ali uvjerljivu priču o tajnim tvornicama biološkog oružja na kotačima.”

            (..za neke..) It's dog eat dog. (.. samo nahrani tu zvijer) .. I nije ih briga tko ispod odjeće nosi mliječnu kost.

            TY i nastavite sa sjajnim radom!

          • Ožujak 18, 2018 na 12: 48

            Moglo bi se dodati da su francuska vlada i vojska u cijelosti infiltrirani od strane CIA-e i Mossada preko Sarkozyja, Hollandea, a sada i Macrona, budući da se francuski i američki vojnoindustrijski kompleksi nastavljaju hraniti gospodarstvom obiju zemalja, dok nastavljaju s istim ubojitim djelovanjem. politike kolonijalizma širom svijeta. Naravno, francuska vojska nije trebala čekati Sarkozyja; kada su im Francuzi predali svoje guzice u Vijetnamu, oni su se zauzvrat obrušili na Alžir. Vivent les droits de l'homme!

          • Joe Tedesky
            Ožujak 18, 2018 na 17: 20

            Hvala cmp & mijkmild na doprinosu mom postu. Joe

          • Ožujak 19, 2018 na 13: 56

            https://www.theguardian.com/world/2018/mar/19/waging-peace-vietnam-anti-war-exhibition-gi-viet-cong

            “Dok su stereotipna slika vijetnamskih antiratnih prosvjednika hipiji u kampusu, s cvijećem u ruci, do 1968. sve veće demonstracije zapravo su predvodili aktivni časnici. Većina se vratila toliko užasnuta onim što su vidjeli i učinili da su postali najglasniji i najsnažniji glasovi u antiratnom pokretu.”

            Hvala ti od srca Joe. Zašto su ukinuli regrutaciju, pokrali ekonomiju i propagirali značenje 'herojskog'. Podsjećaš me na mog dobrog starog prijatelja po imenu Robert Colodny, kojeg sam prvi put susreo kao zelenu pahuljicu sa 17 godina, moje prve godine na Sveučilištu u Pittsburghu.

          • mijkmild
            Ožujak 19, 2018 na 14: 37

            U svrhu semantike, definirajmo 'hippy' kao neodoljiv instinkt da se vratimo autohtonom; i 'pahuljica' koju karakterizira neukaljana nevinost i neupoznatost s nužnošću nasilja i agresije u svjetovnim poslovima.

            “Prvo te ignoriraju, onda ti se smiju, onda se svađaju s tobom, a onda ti pobijediš.”

            "Živite kao da biste sutra trebali umrijeti. Nauči kao da ćeš zauvijek živjeti. "

            "Oko za oko samo na kraju učini cijeli svijet slijepim."

            "Sreća je kada se ono što mislite, što kažete i što radite bude u skladu."

            "Ljutnja je neprijatelj nenasilja, a ponos je čudovište koje ga guta."

            “Nenasilje je najveća snaga kojom čovječanstvo raspolaže. Jače je od najjačeg oružja uništenja koje je smislila ljudska domišljatost.”

            “Čovjek koji je bio potpuno nevin, ponudio je sebe kao žrtvu za dobro drugih, uključujući i svoje neprijatelje, i postao otkupninom svijeta. Bila je to savršena gluma.”

            “Pretpostavljam da je vodstvo u jednom trenutku značilo mišiće; ali danas to znači slagati se s ljudima.”

            Mahatma Gandhi

            Pročitajte više na: https://www.brainyquote.com/authors/mahatma_gandhi

        • doray
          Ožujak 19, 2018 na 10: 33

          Bill Maher je glupi demokratski kreten. Svatko tko još uvijek tvrdi da se Demokratska stranka razlikuje od Republikanske stranke je ili glupan ili nadasve neznalica. On je apologeta ratnog huškača.

          • Volja
            Ožujak 20, 2018 na 16: 45

            Teško da je itko potpuno loš ili potpuno dobar. Ni Bill Maher nije glup. On je ipak prilično nedosljedan... i naravno, Demokratska stranka JE različita od Republikanske stranke. Otvoreno je za raspravu hoće li to značajno utjecati na ishod, ali kao grupa, oni su značajno različiti. Svatko tko kaže drugačije, nešto prodaje; ponajviše, nesudjelovanje u građanskom životu

      • Leroy
        Ožujak 23, 2018 na 17: 51

        Mene i moje suradnike moj je šef manje-više prisilio da prisustvujemo nekom Inspirativnom seminaru na kojem su kao govornici bili Terry Bradshaw i da, Colin Powell. Bio je to događaj u stilu arene. Moj šef, budući da je bio nesramežljivi kršćanin, nedvojbeno nas je želio nadahnuti na taj način, budući da je u cijelom tom događaju bio gotovo evanđeoski žar. Uglavnom je završilo kao reklama za prijavu na neka “obrazovna sranja”.

        Bradshaw je zapravo bio prilično dobar i vraški smiješan. Jedna od njegovih rečenica bila je, a ja to parafraziram, "Kad pogledam niz teren i tamo su samo tri momka koji se drže za moju slušalicu, pa, tada bacam loptu!"

        U svakom slučaju, kad je Powell uzeo mikrofon, morala sam ustati i šetati dok on nije završio. Bez obzira na njegove ostale kvalitete, nikad mu se ne može oprostiti njegova uloga u onoj invaziji 2003. godine. A taj jebač je bio plaćeni govornik, da posluži kao inspiracija onima koji su prisustvovali. U stvari, on je bio samo još jedna dvobitna kurva koja bi lovila novac gdje god bi ga mogla dobiti.

        A kad pomislim da je možda bio predsjednik...

        Leroy

    • Volja
      Ožujak 20, 2018 na 16: 34

      osim mlađih časnika pješaštva i marinaca (i mornaričkih časnika brzih čamaca) koji su umrli u višoj stopi nego vojnici, po glavi stanovnika

      • Joe Tedesky
        Ožujak 20, 2018 na 23: 24

        Uvijek sam mislio kako je većina mlađih časnika koje sam upoznao dok sam služio u mornarici više nalik nama regrutima nego višim čelnicima. Također bih vam rekao da kao i sve ostalo o tome kako nikada ne bismo trebali slikati tako široko velikim kistom da postoji i puno dobrih časnika viših razreda.

        S druge strane, regularne trupe nisu ništa drugo nego tijela. Iako za služećeg vojnika/mornara ovo nije tajna, to je nešto što bi trebalo razjasniti, ako ni zbog čega drugog, a ono zbog toga da se cijeni ono protiv čega se ti vojnici u vojsci suočavaju, ili na što su osuđeni, ako ćemo biti točni.

        Sve moje kritike usmjerene su protiv viših ešalona ne samo vojske, nego i naših političkih struktura. Dakle, ukratko, iako ne mogu oprostiti ubojstvo, još uvijek jako poštujem naše vojnike i mnoge koji dok su nosili čin nikada nisu zaboravili odakle su došli. Joe

    • E Wright
      Ožujak 20, 2018 na 22: 41

      Novaci u kampu uče da se boje svojih dočasnika, a ne časnika. Postoji alternativni lanac zapovijedanja od zapovjednika satnije preko njegovog prvog narednika do ostalih časnika i to često uspostavlja kulturu tvrtke. Dakle, pogledajte karakter CO ako želite saznati što se događa.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 20, 2018 na 23: 36

        Vraćaš sjećanja. Nikada neću zaboraviti kako sam jednom na svom prvom brodu još uvijek zvao E6 'gospodine', i čovječe, ispravili su me u tome. Najbolje se dogodilo jednom kad me odlikovani kapetan zaustavio jer ga nisam pozdravio. Ispričao sam se, ali baš u trenutku kada sam ovom uvrijeđenom kapetanu rekao koliko mi je žao (zapravo sam išao ulicom ne obraćajući pažnju, tada imam 19 godina), pa dok tražim najbolje riječi da legnem na ovu veteransku kancelariju, kapetan je prekinuo mir u isto vrijeme rekavši mi da pozdravim ovog E2 mornara…pa sam učinio kako mi je naređeno. Nakon što smo kapetan i ja salutirali tom vojniku, rekao sam kapetanu: 'Gospodine, ispričajte me gospodine, ali bez ikakvih znakova nepoštovanja, gospodine, zašto smo vi i ja pozdravili tog vojnika? Kapetan me pogledao i rekao: 'Sine, ne znam čemu te uče u Bootcampu, ali kad vidiš tu plavu vrpcu oko pripadnika naših oružanih snaga, to znači da su nagrađeni Kongresnom medaljom časti'.

        Prvo sam svirao bubnjeve u rock bendu dok sam bio u Bootcampu. Mi glazbenici nismo smjeli čak ni puške nositi, mornarica nije htjela da oštetimo ruke. Drugo, bojao sam se pitati kapetana, 'što je Kongresna medalja časti, gospodine'. Joe

  26. Zachary Smith
    Ožujak 17, 2018 na 13: 11

    Za više o stvarnom rekordu Colina Powella pogledajte seriju “Iza legende Colina Powella”.

    To je bila lijepa poveznica, jer sam naučio da je Powell gori nego što sam ikada mogao zamisliti.

    • Paul G.
      Ožujak 18, 2018 na 22: 56

      Powellovo ponašanje dok je radio u Bushevoj administraciji pokazuje jasnu dosljednost s njegovim iskustvom iz Vijetnama - totalno ljubljenje u dupe. Njegova strategija u ratu bila je strategija za njegov osobni napredak. Njegov prilično brz uspon kroz redove ukazuje na istinski talent u umijeću penjanja na organizacijskim ljestvama; dok u isto vrijeme pokazuje nezainteresiranost i neuspjeh kao vojskovođa s integritetom. Što se patriotizma tiče, njegova glavna lojalnost bila je samom sebi, a ne domovini.

      • doray
        Ožujak 19, 2018 na 10: 17

        Powellova glavna odanost je ratnim profiterima koji vode SAD.

    • E Wright
      Ožujak 20, 2018 na 22: 28

      Pomogao sam mu dok je čitao svoj govor u UN-u. Bilo je očito da u izvješću nema ni trunke dokaza. Sve je bilo pahulja. Ipak, nijedna ga zapadna vlada nije izazvala. Demokracije? Ne mnogo.

      • E Wright
        Ožujak 20, 2018 na 22: 29

        govor.

  27. Jeff
    Ožujak 17, 2018 na 13: 10

    Nažalost, SAD ima povijest uvlačenja u tuđe građanske ratove (uključujući one koje smo mi poticali) kako bi osigurali pobjedu bilo kojeg desnog autoritarca za kojeg mislimo da će biti pouzdani satrap američkog režima. Zatim pustimo korporacije da opljačkaju zemlju. I naša riznica.

    • eeyp
      Ožujak 18, 2018 na 06: 23

      Još jedan sjajan post, Jeff. Colin Powell: Mislim da ove priče gospodina Parryja govore sve o ovom lažljivom "čovjeku". Vidimo ove ljude iz CIA-e, koji se predstavljaju kao vojnici, sa svojim ukrašenim uniformama s lažnim i izmišljenim medaljama koje su im dali, jer nisu vojnici. Pretpostavljam da ih ni Colin Powell nikada ne bi cinkario. Lažne bočice antraksa; on je samo cirkuski showman za medije. Sve je to bolesna šala, iako se teško nasmijati. Je li ove ljude briga što je dobro za državu?

      • eeyp
        Ožujak 18, 2018 na 06: 31

        Također, ova vas priča lako može podsjetiti na one slike s naslaganjem golih zatvorenika na američkim mučilištima diljem svijeta tijekom drugog iračkog “rata”. Uz, naravno, imprimatur lasice Dicka '5 deferments' Cheneya i njegovog partnera W. (skraćenica za lasicu, također lasicu). Ne želim klevetati životinju lasicu.

      • KiwiAntz
        Ožujak 18, 2018 na 17: 06

        Da, nevjerojatno je da Theresa May nije angažirala usluge tog starog prevaranta, prodavača, Colina Powella i dala mu lažnu bočicu Novicheka? Da bi vještica Theresa May mogla platiti Powellu da drži i prezentira još jednu bočicu BS-a, ispred lakovjernog i glupog britanskog parlamenta kao dokaz da je Rusija "to učinila"? I samo za dodatni dokaz, označite velikim slovima "made in Russia"? Hej, radilo je prije, kada je Colin Powell prodao ovo krajnje sranje američkom narodu da dokaže da je "Irak to učinio" s 9. rujna koji je bio izgovor za invaziju na zemlju koja nije imala nikakve veze s ovim napadom? Nisam ga vidio da drži bočice s oznakom "proizvedeno u Saudijskoj Arabiji", zemlji iz koje je većina ovih terorista došla?

        • doray
          Ožujak 19, 2018 na 10: 15

          To je AKO vjerujete da je otmičara uopće bilo. Ruka Vlade SAD-a, Projekt za novo američko stoljeće, povukla je svoj "Novi Pearl Harbor" kako bi opravdala svoju unaprijed planiranu invaziju na Bliski istok. Američka vlada Inc. najveća je teroristička organizacija koju je svijet ikada vidio. Njegova očita sudbina donijela je smrt i uništenje milijunima nevinih i ovdje i u inozemstvu.
          Kako možete znati kada lažu? Kad im se usne miču.

          • E Wright
            Ožujak 20, 2018 na 22: 23

            Nisam siguran jesi li to stvarno ili namjerno pokušavaš diskreditirati legitimnu raspravu. Malo je ljudi koji redovito čitaju CN radi alternativnih mišljenja teoretičari zavjere, kako ih msm voli nazivati. To jest, vjera u lude hipoteze bez činjenica. S druge strane, postoje mnoge lako utvrdive činjenice koje diskreditiraju uobičajene priče i to je ono o čemu želimo čuti.

          • RJOGuillory
            Ožujak 23, 2018 na 21: 56

            ...da vidimo jesu li Rusija i kineska domišljatost srušile američki vojni stroj. Nadajmo se.
            RJ O'Guillory

    • Dagandy
      Ožujak 18, 2018 na 10: 26

      Desno krilo ili lijevo krilo... MIC-u nije važna perspektiva, bitna je zarada.

  28. Zachary Smith
    Ožujak 17, 2018 na 13: 10

    Za više o stvarnom rekordu Colina Powella pogledajte seriju “Iza legende Colina Powella”.

    To je bila lijepa poveznica, jer sam naučio da je Powell gori nego što sam ikada mogao zamisliti.

Komentari su zatvoreni.