RAY McGOVERN: Ugasite svjetla, Russiagate je gotov

Mogućnost da se Trump ovoga puta neće pokolebati, nego će prije izazvati Državnu sigurnost, velika je jer se osobno osjećao napadnutim.

By Ray McGovern
Posebno za Vijesti o konzorciju

SEldom je među motivima koji stoje iza upornog bubnjanja o navodnom ruskom uplitanju spominjao sveobuhvatnu potrebu da se pomogne Državnoj sigurnosti da sakrije svoje tragove.

Potreba za žrtvenim jarcem kojeg bi se okrivilo za izvlačenje pobjede Hillary Clinton iz ralja također je igrala ulogu; kao i potreba za Vojno-industrijski-kongresni-obavještajni-medijski-akademski-think-tank kompleks (MICIMATT) držati u središtu svijesti Amerikanaca navodnu višestruku prijetnju koja dolazi od "agresivne" Rusije. (Podsjetimo se da je John McCain nazvao, sada opovrgnuti, “Rusko hakiranje” DNC-a e-poštom predstavlja “ratni čin.”)

Ali to je bilo tada. Ovo je sada.

Iako korporativni mediji to pokušavaju zakopati, priča o Russiagateu je u posljednjih nekoliko tjedana konačno srušio s otkrićem da je CrowdStrike imao br dokaz Rusija je uzela bilo što s DNC servera i to FBI postaviti zamka krivokletstva za generala Michaela Flynna. Već je prethodna vlada utvrdila da nije bilo dosluha između Trumpa i Rusije i Optužnica protiv ruske farme trolova koja je navodno uništavala američku demokraciju sa 100,000 dolara u Facebook oglasima odbačena je nakon što su optuženici iz St. Petersburga tražili otkrivanje.

Ostaje samo otkriti kako se sve to dogodilo.

Glavni državni odvjetnik William Barr i američki državni odvjetnik John Durham, koje je Barr ovlastio da istraže cijelu ovu užasnu zbrku, čini se da namjeravaju doći do dna. Mogućnost da se Trump ovoga puta neće pokolebati, nego će prije izazvati Državnu sigurnost, velika je jer se osobno osjećao napadnutim.

Trump i Barr 14. veljače 2019. (Wikimedia Commons)

Predsjednik Donald Trump i državni odvjetnik William Barr, 2019. (Wikimedia Commons)

Pisanje na zidu

S obzirom na nepouzdani stav koji su zavjerenici iz Državne sigurnosti zauzeli u vezi sa skrivanjem tragova, Durhamov izazov, s ovlastima sudskog poziva, nije toliko težak kao što je bio, na primjer, istraga mafijaške obitelji.

Plus, bivši direktor NSA adm. Michael S. Rogers navodno surađuje. The rukopis je na zidu. Ostaje za vidjeti kakvu je ulogu u skandalu mogao imati Barack Obama.

Ali bivši direktori James Comey, James Clapper i John Brennan, kapetani Obamine sigurnosne države, mogu pronaći malo utjehe u Barrovim izjavama u ponedjeljak novinaru koji je pitao o Trumpovim nedavnim tvrdnjama da su najviši dužnosnici Obamine administracije, uključujući bivšeg predsjednika, počinili zločine. Barr je odgovorio:

"Što se tiče predsjednika Obame i potpredsjednika Bidena, bez obzira na razinu njihove upletenosti, na temelju informacija koje imam danas, ne očekujem da će rad gospodina Durhama dovesti do kaznene istrage bilo kojeg čovjeka. Naša zabrinutost zbog potencijalnog kriminala usmjerena je na druge.”

U još zlokobnijem duhu, Barr je neopravdano dodao da su službenici za provođenje zakona i obavještajne službe bili uključeni u “lažnu i krajnje neutemeljenu priču o ruskom tajnom dogovoru protiv predsjednika. Bila je to teška nepravda i bez presedana u američkoj povijesti.”

FBI-eva odvjetnica Lisa Page.

U međuvremenu, svi korporativni mediji pjevaju s istog lista otkako je Trump prije tjedan dana imao smjelosti skovati još jedan "-gate" - ovaj put "Obamagate". Vodeća apoplektična reakcija u korporativnim medijima, u subotu The Washington Post Ponuđena izjava uredništva pod naslovom “Apsurdni cinizam 'Obamagatea'?

Ogorčenje koje je izrazio pošta prisjetio se ogorčenog odgovora osramoćenog agenta FBI-a Petera Strzoka na kritike FBI-a od strane kandidata Trumpa, u razmjeni poruka s FBI-evom odvjetnicom Lisom Page od 20. listopada 2016.:

Strzok: Iznervirana sam. Trump je pravi idiot, ne može dati jasan odgovor.

Strzok – NE MOGU DA SE POVUČE, KOJI JE K**J DOGODIO NAŠOJ DRŽAVI…

Stranica– Ne znam. Ali vratit ćemo ga. Mi smo Amerika. Mi se ljuljamo.

Strzok– Donald je upravo rekao “bad hombres”

Strzok– Trump je upravo rekao da je ono što je FBI učinio sramotno.

Manje oštar, ali oštar komentar došao je od nadaleko cijenjenog pisca i odvjetnika Glenna Greenwalda 14. svibnja, četiri dana nakon što je Trump skovao "Obamagate": ( Vidjeti “Ažuriranje sustava s Glennom Greenwaldom – Lažno suđenje Michaelu Flynnu”).

Za kraći, jednako poučan videozapis Greenwalda o širem pitanju ruskih vrata, pogledajte ovaj isječak iz ožujka 2019. Demokracija odmah!-sponzoriranu debatu koju je vodio s Davidom Cayem Johnstonom pod naslovom: “Budući da Mueller ne pronalazi tajne dogovore, je li tisak pretjerano hvalio Russiagate? Glenn Greenwald protiv David Caya Johnstona”:

(U cijelu raspravu vrijedi poslušati). Pronašao sam jedan od komentara ispod Demokracija odmah! video kao što je napravio komentator:

"Mislim da je ovo jedan od najdepresivnijih dijelova cijele situacije. U svom dogmatskom guranju ove lažne priče, Russiagateri su Trumpu mogli zajamčiti drugi mandat. Nanijeli su više štete našoj demokraciji nego što je Rusija ikada učinila i učinit će.” (Iz “Clamity2007”)

U svakom slučaju, Johnston, neustrašiv svojom sramotom zbog Greenwalda, još uvijek je u tome, kao i avuncular Frank Rich — obojica su nekih 20 godina stariji od Greenwalda i na svoj način osiromašen dokazima, medijima indoktriniran .

Poremećen Trumpom

Ne postoji obrana za većinu Trumpovih politika ili njegovu osobnost, ali veća je pogreška politizacija obavještajnih agencija koje se miješaju u domaću politiku protiv njega i potencijalno budućih izabranih čelnika.

Nažalost, kao što je očito slučaj s Covidom:19, čini se da su stariji ljudi posebno osjetljivi na ono što se naziva Trumpov sindrom poremećenosti - mišljenje da je Trump jedinstveno zao, dok je, na primjer, George W. Bush, koji je ilegalno napao Irak - što Nürnberg je nazvao najgorim ratnim zločinom, zločinom agresije - nije bio.

Molimo Vas provjerite pažljivo tablicu sa mjerama prije kupnje proizvoda, a ukoliko ne znate kako odabrati veličinu proizvoda kontaktirajte našu Službu za kupce. Donacije do CN-ovi' 25
Godišnjica Spring Fund Drive

Johnston sada ima vlastitu web stranicu: DCReport.org. A komad od 8. svibnja nosi naslov “Kako Barr napreduje u Trumpovoj potrazi da postane doživotni predsjednik”.

Dodajući "dokaze" o ovom Barrovom navodnom nastojanju, Johnston ukazuje da mu se ne sviđa što je Barrovo ministarstvo pravosuđa učinilo povlačenjem optužbi protiv generala Michaela Flynna. Ne sviđa mu se, ni malo! Evo nekoliko dodatnih dragulja iz najnovijeg Johnstona:

“— Flynn i njegova tvrtka bili su na Putinovoj platnoj listi

- Flynn se učinio podložnim ucjenama uzevši ruski novac i lažući o tome.”

Johnston vozi na:

"Trump negira da su mu Rusi pomogli da postane predsjednik. Ali američke obavještajne agencije, dvostranački predsjednici Senatskog odbora za obavještajna pitanja, Muellerovo izvješće od 418 stranica i e-poruke nikoga drugog do Donalda Trumpa mlađeg jasno pokazuju da je Kremlj pomogao Trumpu da porazi Hillary Clinton. Jedino pitanje o kojem činjenice nisu potpune bilo je je li Trump bio pasivni korisnik ili je svjesno surađivao s Kremljom, bilo koso ili izravno.

Samo nekoliko tjedana nakon što je preuzeo dužnost, Trump je održao nenajavljeni sastanak u Ovalnom uredu s ruskim ministrom vanjskih poslova i ruskim veleposlanikom te "fotografom" novinske agencije Tass u vlasništvu Kremlja. Rusi otkrio sastanak. Također su otkrili da im je Trump dao "izvore i metode" obavještajnih podataka, koji se pomno čuvaju kako bi se zaštitila ljudska i tehnološka imovina.

Ova posljednja zlouporaba ovlasti za zaštitu kriminalnog prijatelja koji je bio na platnom popisu Vladimira Putina i tajnog stranog agenta više je od kaznenog djela koje se može opozvati. Trump, Barr i Shea također su poslali jasnu poruku: Trumpov tim ne mari za vladavinu prava, temelj naših sloboda i demokratskih sloboda.”

Frank Rich nije imun

Bogati. (Wikipedia)

David Cay Johnston uživa u društvu drugih nekada cijenjenih stručnjaka, posebice Franka Bogati. U mladosti su obojica pisali za The New York Times, gdje, nažalost, pisci svih dobi pokazuju akutnu osjetljivost na sindrom.

U New York časopis članak autora Franka Richa pod nazivom, "'Obamagate' znači da je Trump očajan' pokušava analizirati Trumpova nedavna kovanica "Obamagate". Pročitajte ga i žalite što se dogodilo s još jednim nekadašnjim uglednim novinarom. On nekritički citira a New York suradnik, Alex Carp:

„”Obamagate', u Trumpovoj briljantnoj kovanici, urota je toliko golema, zločin tako podli, da bi trebao jamčiti njegov ponovni izbor čim smisli kako biračima točno reći o čemu se radi. Koliko god mogu saznati od njegovih glasnogovornika o platnom popisu Ruperta Murdocha - u Fox Newsu, New York Postu i na uredničkoj stranici The Wall Street Journala - bio je to državni udar koji je uključivao i postavljanje Trumpa u Bijelu kuću tako da je mogao predsjedati najkorumpiranijom i najnesposobnijom administracijom u američkoj povijesti i tjerati omiljenog nacionalnog heroja, ulizicu Kremlja i bivšeg Obaminog dužnosnika Michaela Flynna, u zatvor. Na trenutak se činilo da bi barem taj drugi gol mogao osujetiti pokušaj Billa Barra da Flynnu uruči karticu za izlazak iz zatvora. Ali zahvaljujući dubokoj državnoj intervenciji američkog okružnog suca u Washingtonu ovog tjedna, Flynn bi ipak mogao završiti iza rešetaka. Obamagate je uspio!”

Je li ga Rich izgubio? Je li ovo omalovažavajuće brbljanje zamišljeno kao šaljivo, sarkastično? Je li to pedantan pokušaj redukcija do apsurda? — kao u subotu The Washington Post izjava uredništva “ Apsurdnog cinizma 'Obamagatea'”.

Prati li Rich vijesti ili se sada dopisuje iz podruma Joea Bidena? Je Vijesti konzorcija uključio u svoju prehranu čitanje? Brz. Neka netko kaže Richu da su se "dosluh Rusije i Trumpa" i nategnute optužbe da je Ruska agencija za istraživanje interneta pomogla Trumpu postati predsjednik - kao i velika priča da je Rusija "hakirala" e-poštu DNC-a - sve srušilo.

'Zakonska senilnost'

Moj otac, koji je godinama bio profesor na Pravnom fakultetu Fordham, šaljivo je govorio o još jednom svima poznatom sindromu koji je ipak shvaćao ozbiljno: nazvao ga je "dobom zakonske senilnosti". Kao kancelar Namjesničkog odbora dao je ostavku mnogo prije nego što je dostigao tu dob, ponudivši vlastiti primjer kolegama iz Odbora koji su ostali bez godina (bez uspjeha).

Ovih dana, mislim da bi vjerojatno 70. godinu smatrao dobi "zakonske senilnosti", pogotovo kad bi mogao čitati brbljanje nekoć cijenjenih novinara - poput Franka Richa, u čijem je radu nekoć uživao. Pobrinimo se da netko radi na cjepivu za Trumpov sindrom.

Ray McGovern radi s Tell the Word, izdavačkim ogrankom ekumenske Crkve Spasitelja u središtu Washingtona. Tijekom svoje 27-godišnje karijere analitičara CIA-e, vodio je sovjetski ogranak za vanjsku politiku te je pripremao i osobno informirao, Predsjednikov dnevni sažetak. Potpuno otkriće: Ray ima 80 godina.

Izražena stajališta isključivo su stajališta autora i mogu, ali ne moraju odražavati stajališta Vijesti o konzorciju.

Molimo Vas provjerite pažljivo tablicu sa mjerama prije kupnje proizvoda, a ukoliko ne znate kako odabrati veličinu proizvoda kontaktirajte našu Službu za kupce. Donacije do CN-ovi' 25
Godišnjica Spring Fund Drive

49 komentara za “RAY McGOVERN: Ugasite svjetla, Russiagate je gotov"

  1. Svibanj 22, 2020 na 00: 54

    Ray, što je sa sucem Emmettom Sullivanom?

  2. Raymond Comeau
    Svibanj 21, 2020 na 16: 16

    Hvala vam, izvrsni ljudi iz Konzorcija.
    Dok čitam komentare u vezi s vašim izvrsnim člancima, neprestano se čudim kako toliko komentatora može biti toliko zbunjeno o tome što nije u redu sa sustavom glasovanja u vladi SAD-a kada su sljedeća pitanja činjenice.

    1. Postoji samo jedan ogranak vlasti u SAD-u koji demokrati i republikanci (udruženi na boku) dijele i predstavljaju. Dok CIA, FBI i sve ostale tajne službe rade prljavi posao za prljave bogate oligarhe, a sustav se nikada ne mijenja!

    Što nije u redu s običnim ljudima. Boje li se izbaciti kriminalce iz vlade?
    SAD će ili uvenuti na trsu ili će uzeti slobodni svijet sa sobom u loše planiranom Nuklearnom ratu.

    Probudite se dobri građani SAD-a i preuzmite svoju zemlju od bijednih kriminalaca koji je sada posjeduju!

  3. Svibanj 20, 2020 na 23: 25

    OK Ray, trebam pomoć. Budući da pozivate na "gašenje svjetla" na ovom poslu. U čemu je problem s objavljivanjem drevnih Muellerovih zapisa Velike porote?

    • robert e williamson jr
      Svibanj 21, 2020 na 16: 08

      Zovem Cal

      Kad god čujete za Vrhovni sud Sjedinjenih Država, trebate im postaviti to pitanje. Nema kockanja, samo činjenice!

  4. kreja
    Svibanj 20, 2020 na 17: 50

    “Pročitajte to i žalite što se dogodilo s još jednim bivšim uglednim novinarom. On nekritički citira Alexa Carpa, suradnika iz New Yorka:”

    Puno bolje nego što je Rich izvodio, ili kako već – ili kako god se to zvalo.

    Da, tužno je što je Rich samo dopustio Carpu da bljuje besmislice poricanja Obamagatea; ovaj izbor naglašava da Rich i urednici New York Magazinea jednostavno nisu obratili pozornost na lako provjerljive činjenice u vezi s brojnim golemim zabludama Russiagatea koje su se pojavile tijekom posljednje više od tri i pol godine.

  5. Generalfeldmarschal von Hindenburg
    Svibanj 20, 2020 na 10: 04

    Dok gledam kako se odvija borba između frakcija koje se ponovno svrstavaju u vladajuću klaku, često se pitam koliko znate o tome koje grupe moći predstavljaju gospodin Trump i gospođa Clinton. Vatromet nije bio tako javno vidljiv od vremena McCarthyjeva saslušanja. Ima li koga ovdje za Mary Carter Paint Company? Safari klub? Korupcija Zaklade Clinton? Trulež je toliko duboka da će ovaj globalni vječni Rim koji su pokušavali iskopati sigurno eksplodirati.

    • robert e williamson jr
      Svibanj 20, 2020 na 16: 23

      Naravno, generale, jeste li ikada čuli za Georgea HW Busha u vezi sa Safari klubom i BCCI bankom? Kod CIA-e se uvijek radi o novcu. Uopće nisam siguran u njihov antikomunistički križarski rat, ali znam da vole novac!

      Larry Devlin? Lawrence R. Devlin, tj. Đavolja šahovska ploča stranica 385, dio zadnjeg paragrafa,

      “Larry Devlin nije bio lažni agent. . . ., Odluka šefa postaje u Kongu da šuti o Lumumbinoj sudbini sve dok ne bude prekasno da se nešto poduzme po tom pitanju očito je donesena u dogovoru s njegovim nadređenima. Devlin nije pretrpio ukore agencija za svoje postupke u Kongu, i zapravo, njegova obavještajna karijera nastavlja napredovati nakon Lumumbine smrti. Prije umirovljenja 1974., kako bi nastavio novu karijeru u unosnoj industriji dijamanata u Kongu, Devlin je postao šef CIA-inog odjela za Afriku.”

      Čini se da crkveni odbor nije znao ništa o prljavim poslovima gospodina Devlina koji su doveli do smrti gospodina Lumumbe.

      Pitam se je li CIA još uvijek povezana s afričkom industrijom krvavih dijamanata?

  6. michael888
    Svibanj 20, 2020 na 08: 04

    Bush/Cheney stvorili su fašističku policijsku državu nakon 9. rujna, Obama ju je izbrusio i usavršio. Nevjerojatno, idiot Trump nije bio u stanju upregnuti tog konja, boreći se protiv DNC MSM-a, obavještajnih agencija i establišmenta (poput MICIMATT termina!) Trumpu nedostaje kompetencija (želja?) da unaprijedi imperijalizam izvan osnaživanja Izraela. Čak ni s jadnim Johnom Boltonom i Mikeom Pompeom nismo imali nove Zauvijek ratove, što mora da izluđuje MICIMATT!)
    Izvan njegove nacionalne izvanredne situacije sa sankcijama protiv Nikaragve i državnog udara u Boliviji (u usporedbi s Obaminim genocidom u Jemenu – potpora u zamjenu za smirivanje pritužbi poludjelih Saudijaca o iranskom sporazumu, Obamino uništenje Sirije, financiranje i Pentagona i CIA-e suprotstavljenih skupina, Obaminog uništenje Libije, jedine bogate, progresivne afričke nacije, Obamini ratovi protiv Somalije i Sudana (i nacionalne izvanredne situacije s tekućim sankcijama protiv Burundija i Srednjoafričke Republike – tamo mora biti puno resursa!), Obamino utrostručenje trupa u Afganistanu preostalih od Beskrajni rat protiv Iraka, Obamina nacionalna izvanredna situacija sa sankcijama protiv Venezuele, Obamina nacionalna izvanredna situacija sa sankcijama protiv Ukrajine – s golemom korupcijom iz tog državnog udara i američke neoNACISTIČKE države, državni udar u Hondurasu (za koji je Hillary rekla da nije državni udar ili novac bi po zakonu prestao teći)– Honduras je sada narko država, poput mnogih u Latinskoj Americi, dodaci Ratu protiv droge, državni udar u Egiptu da se riješimo Morsija i zamijenimo s našim tipičnim marionetskim diktatorom Sisijem i bezbroj manje poznatih Obame vojne “avanture”), Trump je bio slabiji. MICIMATT-u je potreban još jedan totalni fašist koji može kontrolirati i povećati Vječno beskrajne ratove za naše globalne elitne imperijaliste, i učinkovito staviti obavještajne agencije na odgovornost za suzbijanje neslaganja. trump to ne može. Biden ima potrebne rezultate (od ulaska u Senat 1973.), ali nadamo se da je previše zbunjen da bi bio učinkovit. Ali dolazi učinkovit diktator, po uzoru na sve vlade koje je uspostavio SAD diljem svijeta!

  7. Dianne Foster
    Svibanj 20, 2020 na 02: 58

    Oh, i BTW, nismo sami – Matt Taibbi je tu s nama.

  8. Svibanj 20, 2020 na 00: 28

    Zaista je tužno što je AnneR u pravu, RussianGate warrior je “Dem face of the Janus party”. U Rimu je jedno lice Janusa bilo za rat, a drugo za mir. Kako moderno vrijeme teži dosljednosti, ima božanstvo s dva ratna lica.

  9. Zhu
    Svibanj 20, 2020 na 00: 24

    Russiagate, kao ni Birtherove gluposti, neće nestati, ali će drugi primjeri gluposti doći na vatru. Npr., "Kina je to uspjela!"

  10. William H Warrick III dr. Med
    Svibanj 19, 2020 na 23: 51

    Ovaj fijasko je postao kult još od “Pussy Hat Marcha” (potpuno besmislenog događaja) i #Resistance, koji je spriječio dovođenje GI-a kući. Još uvijek je kult i nikada neće umrijeti.

  11. Zhu
    Svibanj 19, 2020 na 23: 29

    Russiagate, kao ni Birtherove gluposti, neće nestati, ali će primjeri gluposti doći na vatru. Npr., "Kina je to uspjela!"

  12. David F., NA
    Svibanj 19, 2020 na 18: 27

    Izvrsno izvješće. Vrijedi označiti.

    Odaberite stranu, bilo koju stranu. Ne možete pobijediti ako ne igrate.

    Je li istina doista važna? (da (posebno kada je u pitanju novinarstvo)) Naša CIA u korporativnom vlasništvu ponovno nas je izigrala koristeći našu vladu u korporativnom vlasništvu i medije u korporativnom vlasništvu da nas vode i obmanjuju (Starr/Schiff, Limbaugh/Maddow…).

    Dakle, što su multinacionalne korporacije dobile od cijele ove šarade? Je li korišteno samo da nas odvrati od dvostranačkog zakonodavstva (ekonomske, građanske slobode...), ili je možda korišteno da bi se održala jaka politička podjela?

    Budući da su ove taktike CIA-e tako dobro funkcionirale u SAD-u, možda će ih multinacionalne korporacije početi koristiti u drugim zemljama. Čekaj…

    Zakopčajte se svi, dolazi coronavirusgate. Ne zaboravite odabrati stranu.

    • Svibanj 19, 2020 na 22: 11

      Postoje li više od dvije strane za "birati"?

    • robert e williamson jr
      Svibanj 20, 2020 na 11: 10

      Davide, potpuno se slažem s tobom. CIA voli podijeli pa vladaj, jedna i jedina stvar koju je “Donnie Virus Denier” čini se uspio. Pa to i dokazivanje da nije potreban nikakav talent da bi se bila goruća #**rupa!

      Cal Lash, da, postoje samo dvije strane za odabir. Netko može dobiti na lutriji, ali prosječni glasač nema više nade da će "osvojiti" nešto, bilo što, odabirom bilo koje od, čini se, moralno najbankrotnijih političkih organizacija na svijetu, nego dobitak na lutriji.

      Zato ću se uhvatiti za nos i držati torbu za barf pri ruci dok glasam za manje od dva zla po tko zna koji put!

      Partizanski političari možda bi se htjeli pogledati u ogledalo, ovako ili onako su im dani odbrojani. Jednostavno pitajte neke od mladih koji će uskoro postati bijesni kada se konačno probude u neredu beznađa koji smo im ostavili.

      Dave, još jedna stvar, glasam i kako je ispalo, osjećam da imam pravo zamjeriti ono što se događa u DC-u. sada kad bih samo mogao smisliti kako izvući vrijednost svog novca od poreza koje plaćam, jer sjediti sa strane i gledati kako moja zemlja time ubija nevine širom svijeta nije isplativo ni na koji način.

      Hvala svima u CN-u

    • David F., NA
      Svibanj 20, 2020 na 16: 14

      Žao mi je Cal, ovo je Duopoly: izdanje za Sjedinjene Države. Pokušajte pročitati službena pravila na web stranici CIA-e. Mislim da postoji klauzula o zabavljačima/influencerima i ruskim hakerima.

      Hej, Roberte, Amerika ne pregovara s virusima.

  13. robert e williamson jr
    Svibanj 19, 2020 na 16: 57

    Jesam li podsjetio sve da ne podcjenjuju moć velikih skupina glupih ljudi koji su vrlo bogati? Svi imamo oko 6 mjeseci da smislimo što dalje. Čini se da trenutno ništa ne ide dobro.

    Nemam pojma što Dems planiraju učiniti, mislim da ne znaju. Tu ništa novo. Ni tu ništa novo. I dalje pokušavam širiti mržnju i nezadovoljstvo među stranačkim političarima i svima koji prakticiraju davno zastarjelu odanost zlotvorima.

    Na rastanku odanim Trumpovcima, želim vam ovo. Molimo vas da izađete i podržite svog kandidata, zagrlite se, rukujte se, dajte pet stvari. i pobrinite se da ga bodrite vrlo glasno. Molimo bez maski jer one razbjesne "Vrhovnog vladara" i ne možemo dopustiti da se "Donnie Virus Denier" sada uznemiri, zar ne.

    Pretpostavljam da ako Billy P. pomiluje dovoljno ljudi, možda bi mogao biti izabran za predsjednika, s druge strane, možda će živjeti svoju iskvarenu ideju o tome kako treba dijeliti pravdu ili će možda i sam završiti u zatvoru.

    Hvala Ray, budi siguran!

    • Svibanj 20, 2020 na 13: 37

      Bobe, ja se ne kockam.
      A ima mnogo onih koji se ne slažu s podržavanjem "najmanjeg zla". I oni koji su s filmskom zvijezdom plovili Jadranom.
      Amerika je bila u redu do 1450.

  14. Buck Field
    Svibanj 19, 2020 na 16: 24

    Ovo se čita kao nešto što je napisao netko iz kulta...

    Ne razumijem kako razumna osoba može kontinuirano tvrditi da svjedok prizna dokumente s deklasificiranog transkripta da "nema dokaza", kada je svjedok opetovano tvrdio suprotno, dao svoje obrazloženje, službene standarde dokaza i objasnio svoju nesposobnost da raspravlja teme (uključujući dokaze) koje su bile klasificirane...

    str.24 re: “Rekli smo da imamo visok stupanj povjerenja da je to bila ruska vlada. I naši analitičari koji su to promatrali koji su prije promatrali ove vrste napada, mnoge različite vrste napada sličnih ovome u različitim okruženjima, određene alate koji su korišteni, određene metode kojima su se kretali u okruženju i gledajući na vrste podataka koji su bili ciljani, da su bili u skladu s nacionalnom državom protivnikom i povezani s ruskom obavještajnom službom.”

    str. 26: Što se tiče identifikacije Rusije: "pogledajte agregat kroz mnoge različite napade tijekom dugog vremenskog razdoblja' godina u mnogim slučajevima, i obavještajni podaci koje prikupite dovest će vas do određenog zaključka. Mislim da je to ovdje slučaj.”

    str. 29: "Sve prema mom iskustvu, gospodine, jer sam ovo radio mnogo, mnogo godina, kako u vladi tako iu privatnom sektoru, govori da je to bila ruska vlada."

    str. 32: “32NEKLASIFICIRANI, OSJETLJIV ZA KOMISIJA savjetnik me upravo podsjetio da, što se tiče DNC-a, imamo pokazatelje da su podaci bili eksfiltrirani. nismo imali konkretne dokaze da su podaci izvučeni iz DNC-a, ali imamo pokazatelje da su izvučeni'

    stranice 38-41 opisuju kriterije koji se koriste za određivanje državnih naspram nedržavnih uljeza.

    str. 40: ne može raspravljati o dokazima koji se koriste za identifikaciju državnih aktera jer su povjerljivi.

    p59: : “podaci tijekom mnogih upada tijekom mnogo godina, i neke od infrastrukture koju smo vidjeli i neke od specifičnih taktika i alata koje smo vidjeli samo povezane s ovim određenim [ruskim] akterom, i sežu MNOGO GODINE."

    • Svibanj 20, 2020 na 13: 23

      Za: Buck Field

      Hvala na tvom komentaru, Buck. Niste jedini koji smatrate da je teško nositi se sa svjedočenjem pod prisegom za razliku od "procjene" bez dokaza (bilo s visokom ili samo srednjom pouzdanošću!).

      Sa svjedočenjem pod zakletvom šefa Crowdstrikea Shawna Henryja da njegova cyber-tvrtka nema tehničkih dokaza da je upad u DNC bio hakiranje (ekfiltracija) od strane Rusije ili bilo koga drugog, sada imamo DOKAZE pod zakletvom iz usta konja (pored naših vlastitih forenzičkih zaključci). Pa ipak, mnogi radije poklanjaju povjerenje osobama poput Brennan, Clapper i Comey. Možda se sjećate da je u službenom svjedočenju Kongresu 23. svibnja 2017. bivši šef CIA-e Brennan otišao toliko daleko da je kongresmenu Treyju Gowdyju rekao: "Ja ne izvodim dokaze." Izvanredan.

      vijesti o konzorciju (točka) com/2019/01/15/russia-gate-evidence-please/

      Mi VIP-ovi smo namirisali velikog štakora u kaši Russia-gatea krajem 2016., a pogrešno nazvana "Procjena obavještajne zajednice" od 6. siječnja 2017. podigla je smrad još više. Imao sam neobičnu priliku ohrabriti kongresmena Adama Schiffa na ovo, pet dana nakon što je predsjednik Trump inauguriran. Dopustite mi da vas zamolim da odvojite dvije minute potrebne za gledanje ovog isječka.

      raymcgovern (točka) com/2017/01/31/thats-bogus-ray-mcgovern-pwns-congressman-schiff-on-russian-hacking-fairy-tale/

      Poput sada diskreditiranog Schiffa, čini se da previše ljudi misli da je na neki način u redu imati "potpuno povjerenje, ali ne i dokaze". VIPS već tri i pol godine traži dokaze. Mi iskusni obavještajci prikupljali smo i koristili što više dokaza prije nego što bismo došli do važnih zaključaka; nismo jednostavno "procijenili" stvari i zatim izrazili određeni stupanj "povjerenja". I priznajemo da smo bili zbunjeni kongresnim svjedočenjem Johna Brennana 23. svibnja 2017., kada je, u odgovoru na pitanje republikanskog zastupnika Treya Gowdyja o dokazima Brennana o Rusiji, Brennan odgovorio: “Ja ne izvodim dokaze. ” Vidjeti: https://consortiumnews.com/2019/01/15/russia-gate-evidence-please/

      Kao što je Mark Twain rekao da je upozorio: "Lakše je prevariti ljude nego ih uvjeriti da su prevareni." Bez obzira je li on to doista rekao ili ne, Russia-gate je dokazao da je izreka istinita - u velikim količinama.

      Nakon tri i pol godine "Rusija-Rusija-Rusija" u korporativnim - i, nažalost, također u mnogim "progresivnim" - medijima (CommonDreams, Truthout, Counterpunch, na primjer), ovo uvjetovanje neće biti lako obrnuti.

      Dovoljno je dodati, kako je moj stari učitelj ruskog govorio: "Ovo nije ništa za smijati se!" Ipak, smatram da mi humor pomaže zadržati zdrav razum.

      Evo kako je jedan pronicljivi promatrač sa smislom za humor opisao situaciju, u komentaru ispod jednog od mojih članaka na Consortium News:

      “… Čovjek može napisati najpromišljenije i dobro dokumentirane akademske eseje, članke i izvješća, a pravi vjernici Russiagatea će sve to odbaciti jednostavnim pokretom ruke. Ruganje i poruga upućena nama koji smo od prvog dana znali rezultat neće popustiti. Mogli bi umrijeti i otići u raj i pitaj boga što se stvarno dogodilo tijekom izbora 2016. Bog bi im odgovorio nedvosmisleno da Putin i Rusi nisu imali nikakve veze ni s čim '16, a oni bi svi digli ruke i rekli, 'aha! Dakle, i Bog je upleten u ovo!' To je velika laž koja ne umire.”

      Nisam siguran da nikad neće umrijeti. No, nažalost, vjerojatno će proći još dosta vremena prije nego što poslovično debela žena zapjeva.

      Ray McGovern

    • Pepeo
      Svibanj 20, 2020 na 15: 24

      U pravu ste da oni ne sadrže “priznanja” per se, jer naravno svjedok ne želi priznati da nemaju ništa. Ali još jednom nema stvarnih dokaza. Ovo su još neke tvrdnje da 'potpuno imamo dokaze, vjerujte nam'... osobno sam zbunjen da je itko još uvijek zadovoljan tim odgovorom godinama kasnije.

  15. Svibanj 19, 2020 na 15: 26

    Zraka. Oboje imamo 80. Čini se da je moj prethodni post zadržan. Dakle, uz dužno poštovanje prema vašim doprinosima, iskustvu i intelektu, zabrinut sam da se čini da je vaših 80 godina trenutno pod utjecajem mitoloških utjecaja.
    Cal Lash, umirovljeni policajac.
    Umirovljeni kriminalistički istražitelj.
    Odlazak u mirovinu PI.
    Starac u konzervi u Velikoj pustinji Sonora.
    Što je od toga ostalo.
    U spomen na Garyja Webba, Roberta Parryja, Charlesa Bowdena i Edwarda Abbeya.

  16. TimN
    Svibanj 19, 2020 na 13: 24

    Zaista je tužno vidjeti kako se nekoć dobar novinar, David Cay Johnston, tako potpuno pretvorio u urlajućeg Russiagatera. To je teško. Čuo sam prije nekoliko godina da je razlog zašto FAIR (Pravednost i točnost u izvješćivanju) nije pokrio užasan pad Russiagatea u tabloidno laganje i tajni dogovor države sigurnosti taj što je jedan od FAIR-ovih honchosa bio Russiagater.

  17. Orobiti
    Svibanj 19, 2020 na 12: 36

    Iako mrzim Trumpa i svaku pojedinu osobu povezanu s njim, nadam se da će istraga prijevare o Russiagateu barem postaviti presedan za pozivanje prijašnjih administracija na odgovornost za njihove zločine i nedjela. Zamislite samo koliko bi nacija i svijet mogli biti drugačiji da je Bill Clinton progonio počinitelje afere Iran-Contra ili da je Barack Obama krenuo na ljude Busha II koji su započeli rat u Iraku pod lažnim izgovorima. Predsjednici i njihovi savjetnici bi dvaput ili triput razmislili o osudi za svoje postupke nakon što napuste položaj.

    • ML
      Svibanj 19, 2020 na 17: 23

      Caitlin Johnstone nedavno je napisala članak o tome kako močvara štiti svoje i da ne možete srušiti močvaru, ako ste i sami stvorenje iz močvare. Slažem se s njom. Nijedna predsjednička administracija nikada neće spustiti ruku pravde na prethodnu(e) administraciju(e) za bilo kakva nedjela, bili oni očiti ratni zločini ili uobičajena prijevara, laganje i krađa. Svi oni štite jedni druge jer u konačnici, nakon što dosegnete tu razinu etera, njihove povlastice su im previše drage i njihov strah od ubojstva je previše stvaran. I tako to ide... "To je veliki klub, a mi nismo u njemu."

    • Orobiti
      Svibanj 20, 2020 na 14: 15

      @ML U pravu ste kada ističete zašto predsjednici nikada ne pozivaju svoje prethodnike na odgovornost. To bi predstavljalo opasan presedan za njihovu vlastitu potencijalnu odgovornost. Ali ne bi li bilo lijepo kada bi velike nezakonitosti bile predmet pravnih istraga, pa čak i kaznenog progona? Naravno, to je pusti san.

      To je isti princip kao i opoziv. Trump je mogao biti opozvan zbog velikih djela prave korupcije i malverzacija, ali nesretni demokrati su nasjeli na relativno trivijalnom događaju koji je malo Amerikanaca razumjelo, a kamoli marilo za njega. Dakako, demokratski su čelnici znali da se to ulazi, ali Nancy Pelosi uvijek se protivila pokušaju opoziva i pobrinula se da to bude potpuna glupost u svakom smislu te riječi. U suprotnom, opoziv bi mogao doista uznemiriti javnost oko pitanja u kojima su se nedjela bivših demokratskih predsjednika mogla iznijeti na vidjelo. Močvara se zaštitila.

  18. Orobiti
    Svibanj 19, 2020 na 12: 27

    Imam pitanje koje nije povezano s temom: avatar Raya McGoverna – tko je taj tip?

    • Svibanj 19, 2020 na 17: 08

      Hvala na pitanju, Rob.

      Pretpostavljam da mislite na moje raščupano stanje. Za objašnjenje pogledajte:

      raymcgovern (točka) com/2019/05/28/the-julian-assange-beard-jab-movement-a-suggestion/

      Zraka

    • Bart Hansen
      Svibanj 19, 2020 na 18: 32

      John Brown?

  19. Svibanj 19, 2020 na 12: 20

    Ray, upravo sam na svojoj prvoj šalici kave ovdje u velikoj pustinji Sonora. S 80 godina ja sam spor i vjerojatno odgovara vašem opisu senilnosti u ovom djelu. Dakle, iako jako poštujem vaša iskustva i intelekt, dobro ću razmisliti o vašim komentarima dok čitam Grega Oleara.
    Moram ostaviti po strani svoje subjektivne instinkte da su Barr, Pompeo i Trump međunarodni teroristi.
    Vratit ću se nakon doručka s još kave i malo kaktusa.

    • Steve
      Svibanj 19, 2020 na 23: 47

      Oni su međunarodni teroristi. Ali reći to nije isto što i dokazati da su Putinove marionete. Osobno mislim da su daleko opasniji za mnogo više ljudi od Putina. Iako je to vrijedilo za njihove prethodnike, Pompeo je, na primjer, smiješni sociopat, s oduševljenjem razmišlja tko će biti sljedeća žrtva njegova sadističkog nasilja. Trump je hipernarcisoidni nasilnik koji zahtijeva podložnost i dominaciju. Nasuprot tome, Obama je bio samo hladan, zabadajući nož u leđa, laskavi prevarant, opsjednut ugađanjem superbogatima. Smiješna stvar u vezi s Obamom bila je ta da se nakon cijelog života ljubljenja stražnjice popeo do pozicije u kojoj su ljudi trebali ljubiti njegovu stražnjicu, a on nije znao što učiniti. Neprestano je pokušavao preurediti stvari kako bi se mogao poslužiti McConnellom, Dimonom, Blankfeinom i drugim bogatim i moćnim ljudima i pridobiti njihovo odobravanje.

  20. Ujak Bob
    Svibanj 19, 2020 na 11: 24

    “Vojno-industrijski-kongresni-obavještajni-medijski-akademski-think-tank kompleks (MICIMATT)”
    MICIMATT me podsjeća na novogovor.

    “Novinarstvo otpora” , koje je skovao Ben Smith opisujući Ronana Farrowa, je li njegov brat?

  21. AnneR
    Svibanj 19, 2020 na 11: 21

    Hvala vam još jednom, gospodine McGovern. Međutim, želim da Plava lica na NPR-u (nema iznesenih suprotnih stavova – i ne mislim na Crvena lica Janusove stranke, već na spremnost da priznaju svoju pretjeranu želju da skoče na Rusiju) to DNC bandwagon) bi se zapravo mogli natjerati da prihvate ono što ste napisali: "priča o Russiagateu je u proteklih nekoliko tjedana konačno propala s otkrićem da CrowdStrike nije imao dokaza da je Rusija išta uzela s DNC poslužitelja i da je FBI postavio zamku za krivokletstvo za generala Michaela Flynna.”

    Nema šanse, očito.

    Svaka vijest ili bilo što drugo što podiže slučaj Flynn NE otkriva svojoj publici činjenicu da su sada dostupni dokazi koji jasno pokazuju da je FBI (po naređenju) namjeravao uhvatiti Flynna u zamku i koristio se metodama iznuđivanja da to učini. Ne. Ni riječi o ovome. Umjesto toga, u pravom orvelovsko-huxleyjevskom stilu, svako nedavno spominjanje do sada ponavljalo je i verbalno podvlačilo da je Flynn “lagao FBI-u” o svojim razgovorima s ruskim veleposlanikom. Niti je bilo (u bilo kojem trenutku od cijele ove priče) bilo kakvog spominjanja činjenice da su takvi chatovi savršeno *legalni* i *normalni* za dolazne administratore itd. (Ali onda NPR *nikada* ne priznaje da je javno – kao u vlada putem poreznih obveznika – financiranih, korporativno-kapitalističko-imperijalističkih zaklada financiranih institucija Baš kao što BBC nikada ne priznaje da je medij koji financira država – putem obveznih naknada za licence poreznih obveznika.)

    Pristaše Blue Face-a (Dem lice stranke Janus) ne mogu pustiti Russiagate. I doista ne mislim da je dob glavni čimbenik iako su oni, možda, najvjerojatnije (kao HRC – ali ona je bila Goldwater Girl) ljudi iz Hladnog rata, ljudi protiv SSSR-a.

    • Svibanj 20, 2020 na 00: 28

      Zaista je tužno što je AnneR u pravu, RussianGate warrior je “Dem face of the Janus party”. U Rimu je jedno lice Janusa bilo za rat, a drugo za mir. Kako moderno vrijeme teži dosljednosti, ima božanstvo s dva ratna lica.

    • Dianne Foster
      Svibanj 20, 2020 na 02: 57

      Sve su to sjajni komentari. I ja imam problem s suočavanjem s lažnom teorijom zavjere “Russiagate” i da je Obama bio šunda za Wall Street, iz straha da ne bude bačen u duopol pro-Trumpijeva. Istina, potrošio sam više vremena i energije na borbu protiv neoliberala i neokonzervativaca Obaminih godina nego prije Bushovih godina (prvenstveno u Occupy i raznim drugim ljevičarskim aktivističkim skupinama poput Wa Fair Trade Coalition), i iscrpio sam se do dijagnoze leukemije boreći se protiv TPP-a. Sada, nakon transplantacije, ne vidim puno optimizma za budućnost bez Berniejeve kampanje. Budući da moja država neće glasati za Trumpa, planiram se upisati u Bernijevo ime u znak protesta protiv oligarhije. Usput, imam 73 godine i umoran sam od glasanja za "manje od 2 zla".

  22. anoniman
    Svibanj 19, 2020 na 10: 37

    Netko je zaboravio reći NYT, WaPo, CNN, MSNBC …?

    Korporacijski mediji su propagandna ruka duboke države.

    “Ne postoji duboka država” — bivši direktor CIA-e, general Michael Hayden, NEWSWEEK 5-30-18

  23. Nathan Mulcahy
    Svibanj 19, 2020 na 09: 15

    Sjajan komentar. Na moj popis nekoć cijenjenih novinara koji su postali žrtve očito vrlo zarazne bolesti pripada i James Risen. U svojim "najboljim godinama" radio je izvrsne reportaže o NSA-i i CIA-i. Prije nekoliko godina pratio sam debatu između njega i Greenwalda u Interceptu na Russiagateu. Greenwald je, kao i obično, poderao sve u vezi s Russiagateom. Risen ima samo 65 godina.

    Naravno, ovom "bolešću" nisu zaraženi samo stariji američki novinari, već i ogroman broj Amerikanaca. Nema smisla raspravljati s njima, kao što nije imalo smisla raspravljati s njima ni 2008. da Obama nije mirovni predsjednik.

    Druga zanimljiva stvar je korištenje "teorije zavjere" kao oružja za ušutkavanje bilo kakvog ispitivanja o bilo kakvom narativu od strane establišmenta... dok se koristi prava zavjera za zavaravanje ljudi. Nisam siguran što očekivati ​​o budućnosti ove zemlje – one koju je Bog navodno blagoslovio.

    • Gdje je moj novac dušo
      Svibanj 19, 2020 na 14: 36

      Slažem se oko "teorije zavjere". Ali jeste li vidjeli najnoviji Greenwald? U njemu zlorabi taj pojam na desetke puta.

      Godinama se opirem razvodnjavanju pojma i obesmišljavanju, ali možda jednostavno odustanem i potpuno ga zanemarim/preskočim. Previše je frustrirajuće za rješavanje toga, a prekasno je za spašavanje. Dakle, možda ćemo trebati novi izraz za Tuskegee Eksperimente, COINTELPRO i druge prave zavjere (i one koji istražuju mogućnost takvih stvari, osim pežorativnih "teoretičara zavjere")

      theintercept (točka) com/2020/05/18/ben-smiths-nyt-critique-of-ronan-farrow-describes-a-toxic-corrosive-and-still-vibrant-trump-era-pathology-resistance-journalism/

  24. Preskoči Scotta
    Svibanj 19, 2020 na 08: 21

    Nažalost, RussiaGate se srušio samo za ljude koji obraćaju pozornost. “Mighty Wurlitzer” Roberta Parryja ne mari za istinu ili dokaze. Sve što je potrebno je VOLUMEN i ponavljanje.

    Htjela bih znati zašto Ray ima takvo povjerenje u Billa Barra. S obzirom na njegovo očito "odustajanje" oko "samoubojstva" Jeffreyja Epsteina, kao i prethodne usluge "Dubokoj državi", mislim da je vrlo upitno imati povjerenja u Barra da odvede ovu borbu protiv Brennana, Clappera i Comeya položaj. Nadam se da sam u krivu.

    • Netko drugi
      Svibanj 19, 2020 na 11: 53

      Možda Ray ima lijepo sjećanje na Barrovu stručnost u nalaženju Poppy Bush da pomiluje sve prijestupnike Iran-Contraša kako bi spasio Poppynu vlastitu prekrasnu stražnjicu na Božić 1992. Ding dong merrily na visokoj razini!

    • JDD
      Svibanj 19, 2020 na 12: 01

      Zapravo, to se uopće nije trebalo dogoditi. Da tadašnji direktor CIA-e Pompeo (koji je možda duboko upleten u zatvaranje Juliana Assangea) nije sakrio svoj intervju dat s bivšim glavnim analitičarom NSA Billom Binneyjem u listopadu 2017., a Adam Schiff nije zatajio svjedočenje Seana Henryja iz Crowdstrikea kasnije te godine, mit o "ruskom hakiranju" odavno bi bio razotkriven.

    • Svibanj 19, 2020 na 16: 16

      Hvala, Skip. Legitimno pitanje.

      Ne radi se toliko o "povjerenju u Billa Barra". Sada su u igri različite dinamike. Što više Barr govori o onome što se dogodilo - mislim da se dokazano dogodilo - i što više aludira na obilje dokaza koje američki državni odvjetnik John Durham prikuplja, to sam skloniji misliti da bi on MOŽDA i slijedio i pustio Durhama da radi svoj posao. I Trump je daleko ispred, spominjući imena i govoreći o "zločinima". Durham će, nažalost, "slijediti naredbe", kao što je činio i prije kada se Obama uplašio i inzistirao da se oni koji očito muče za CIA-u puste.

      Hoće li se Trump oglušiti a la Obama? Ovo je velika nepoznanica. Bivši vršitelj dužnosti direktora CIA-e John McLaughlin javno je (prošlog studenog) izlanuo: "Hvala Bogu na Dubokoj državi" (i, soto voce, njenoj moći da obuzda predsjednike koji imaju čudne ideje poput "slaganja" s Rusijom i povlačenja trupa iz stranih baraka i, Bože!, čak i kritiziranje učinka inteligencije).

      Chuck Schumer javno je upozorio Trumpa dva tjedna prije nego što je inauguriran da obavještajna zajednica ima "šest načina do nedjelje" da vas uhvati ako ga prijeđete. Vjerujem da Trump razmišlja o tome - a posebno o onome što se dogodilo JFK-u kada je poduzeo konkretne korake da se "složi" s Rusijom i izvuče trupe iz još jedne velike močvare. Trump ne čita? Pa, možda ga netko “pročita iz knjige”, kako smo govorili u Bronxu.

      Vjerujem da je Trump kukavica; ali Barr možda manje, barem u ovoj fazi svog života. U svakom slučaju, vjerujem da će Barr učiniti ono što mu predsjednik kaže. Dakle, po mom mišljenju, izgledi se čine nešto manji čak i od toga da će Comey, Brennan, Clapper, McCabe i drugi očiti zlotvori biti optuženi i na neki način pozvani na odgovornost. Ali s obzirom na politički i zdravstveni kaos koji nas čeka u sljedećih 6 mjeseci, čini se da je sve moguće. I dalje mislim da bi Barr trebao nabaviti i zadržati putovnice gore spomenute gospode iz Državne sigurnosti. Po mom mišljenju, oni predstavljaju rizik bijega.

      Za koliko vrijedi,

      Zraka

    • Svibanj 20, 2020 na 21: 07

      Preskočiti,

      Pišete da biste “voljeli znati zašto Ray ima takvo povjerenje u Billa Barra. … Mislim da je vrlo upitna pozicija imati povjerenja u Barra da odvede ovu borbu protiv Brennana, Clappera i Comeya. Nadam se da sam u krivu.

      Ne mislim da je stvar u povjerenju u Barra. To bi bila velika greška. A ishod će ovisiti o Trumpu, ne o Barru. A Trumpova bojažljivost pred državom sigurnosti je očigledna. Bacio je Devina Nunesa pod autobus (što se dogodilo s onih osam kaznenih prijava koje je Nunes pripremio u travnju 2019., na primjer?). (consortiumnews (točka) com/2019/04/09/ray-mcgovern-unaccountable-media-faced-with-dilemma-in-next-phase-of-deep-state-gate/)

      Nema razloga isključiti da Trump čini isto Barru i Durhamu, umjesto da se usuđujemo optužiti izgrednike na višoj razini poput trojca Comey/Brennan/Clapper. Da sam kladioničar, dao bih koeficijente vjerojatnosti da će Trump pokleknuti, kao što je učinio toliko puta u prošlosti. Kad dođe do pritiska u sljedećih mjesec ili dva, od Barra i Durhama se može očekivati ​​da će učiniti ono što im dosadašnji kukavički Trump kaže da učine. A ipak postoji toliko neizvjesnosti kako se izbori približavaju, a virus i dalje postoji.

      U isto vrijeme treba priznati da su i Barr i Trump bili neuobičajeno otvoreni, a prema većini mišljenja Durham je bio tiho uporan. U ponedjeljak je Barr to rekao ovako: “Ono što se dogodilo predsjedniku na izborima 2016. i tijekom prve dvije godine njegove administracije bilo je užasno... teška nepravda i bez presedana u američkoj povijesti. … Provođenje zakona i obavještajni aparat ove zemlje bili su uključeni u promicanje lažne i krajnje neutemeljene priče o ruskom tajnom dogovoru protiv predsjednika.”

      I predsjednik je iznosio imena. I sve više tajni izlazi na vidjelo.

      Ljudi me pitaju: Kako su, zaboga, vrhovni dužnosnici obavještajnih službi i organa za provođenje zakona u našoj zemlji mislili da se mogu izvući sa svojim izvannastavnim aktivnostima protiv Trumpa? Odgovor je, po mom mišljenju, jednostavan: Hillary je bila naklonjena, sjećate se? Ako su se oslobodili Ustava i zakona, “znali su” da neće biti uhvaćeni; u potpunosti su očekivali da će biti bogato nagrađeni, a ne optuženi.

      Kao što je bivši direktor FBI-a Comey rekao u svojoj knjizi ironičnog naslova "Veća lojalnost: istina, laži i vodstvo" - on je djelovao u okruženju "gdje je Hillary Clinton namjeravala pobijediti Donalda Trumpa". (konzorcijske vijesti (točka) com/2018/07/13/ray-mcgovern-strzok-hoisted-on-his-own-petard/ )

      Doista, bili su toliko uvjereni u to da nisu mislili da trebaju poduzeti elementarne mjere kako bi sakrili svoje tragove. (Vjerojatno je to bilo od velike pomoći američkom državnom odvjetniku Johnu Durhamu.) Ali ona nije pobijedila. Vjerujem da je dio motivacije postizbornog djelovanja trojca bio/jest pokušaj skretanja pozornosti i retroaktivno sakrivanje tragova koji su već na elektroničkom ili papirnatom zapisniku.

      Na kraju, sve je u tome koja će strana pobijediti: sigurnosna država ili Ustav, za koji smo se moji kolege i ja zakleli da ćemo ga podržavati i braniti od svih neprijatelja, stranih i domaćih. Proveli smo naše državne karijere braneći se od prvih; nikada nismo očekivali da ćemo svoju dužnost vidjeti kao uključivanje obrane od domaćih neprijatelja Ustava, ali naša prisega ne pravi razliku između to dvoje. A naša zakletva nema rok trajanja.

      VIPS je u tome već više od 18 godina. Ljudi nas često pitaju kako to da se “ne umorimo”. Nismo se zakleli da ćemo podržavati i braniti Ustav dok se nismo umorili.

      Ray McGovern

  25. John R
    Svibanj 19, 2020 na 08: 11

    Želio bih proslijediti ovaj članak brojnim svojim D-prijateljima, ali neću jer – 1 ) se naljute na mene i nazovu me tRUMP-ovim pristašom i 2 ) ne bi bili otvoreni za to ili ga čak ni pročitali.

    • Nathan Mulcahy
      Svibanj 19, 2020 na 09: 20

      Ne želim brojati koliko sam prijatelja izgubio od 2008. zbog isticanja prave prirode Obame i Dems-a. Dakle, s jedne strane, želim sugerirati da to ne učinite. Ali s druge strane, ako je prijateljstvo emocionalna i intelektualna kompatibilnost, jesu li oni doista prijatelji?

    • Homer Jay
      Svibanj 22, 2020 na 21: 46

      Bingo. Objema je stranama tako potpuno ispran mozak njihovim odabranim oblikom dogme da je istina postala prepoznatljiva samo po tome podržava li ili ne njihovu političku stranku. A sada za predsjednika imamo "izbor" između 2 seksualna prijestupnika s Dimencijom. A ako Biden ne pobijedi, bit ćemo mi krivi što nismo glasali za njega, baš kao 2016. Neće biti DNC-ovi, jer su ponudili još jednu marionetu “MICIMATT-a” — stvarno poput ovog Raya

  26. Dictynna
    Svibanj 19, 2020 na 06: 49

    Oduvijek sam mislio da kad nekome učiniš nešto nažao, daješ mu moć nad tobom. Nekoliko ljudi će saznati što znači biti u vlasti nekoga poput Trumpa.

  27. Kathy Woods
    Svibanj 19, 2020 na 04: 51

    Znao sam kakav će biti odgovor na najnovija otkrića i bojao sam se toga. Što su dokazi uvjerljiviji, oni se očajnički drže laži. Dokazi ih neće uvjeriti jer njihovo uvjerenje nije utemeljeno na dokazima. Iz raznih razloga željeli su vjerovati u to i učinili su skok vjere. Dokazi neće umanjiti vjeru, ali mogu izazvati bolno rasplamsavanje kognitivne disonance. Ili moraju priznati da se sve op-Ed, analize i argumenti temelje na pogrešnim premisama, ili se dupliraju. Oni se uvijek udvostruče, što udvostručenje sljedeći put čini imperativnijim, a racionalnu misao za njih otrovnijom. Zato moramo trpjeti njihovo sve više ludo, zamršeno razmišljanje dok se ova nevjerojatno destruktivna, nevjerojatno glupa priča raspada.

Komentari su zatvoreni.