Demokrati pušu u žeravicu s ispolitiziranim Muellerom

Dijeljenja

Čini se da je Robert Mueller imao poteškoća s razumijevanjem i odgovaranjem na pitanja tijekom cjelodnevnih saslušanja u srijedu, ali je prešao na pozornost kako bi iznio političke poene, kaže Joe Lauria.

By Joe Lauria
Posebno za Vijesti o konzorciju

FPojavljivanje specijalnog tužitelja Russiagatea, Roberta Muellera, u srijedu pred Pravosudnim i obavještajnim odborima Predstavničkog doma pod kontrolom demokrata bila je vježba demokrata u pokušaju izvlačenja izjava koje će održati Russiagate na životu i pokušaj republikanaca da dokrajče priču jednom zauvijek .

Naizgled kao da glumi ili zapravo pati od ranih znakova senilnosti, gotovo 75-godišnji Mueller razočarao je i strane i javnost. Prema navodima, odbio je odgovoriti na 198 pitanja grof od NBC News. Kad bi odgovarao, često je bio jedva razgovijetan i uglavnom se držao onoga što je bilo u njegovom konačnom izvješću, iako je često morao preturati po stranicama kako bi pronašao odlomke kojih se nije mogao sjetiti, kršeći vremensko ograničenje članova odbora od pet minuta.

Mueller je posebno odbio komentirati proces svoje istrage, poput toga koga je intervjuirao ili nije, koje su zemlje posjetili njegovi istražitelji, a čak je izbjegavao raspravljati o nekim relevantnim pravnim točkama. Bilo je to odricanje od njegove odgovornosti prema američkim poreznim obveznicima koji su izdržali njegovu 30-mjesečnu istragu tešku oko 22 milijuna dolara.

Ali kada je došlo do političkih izjava, bivši direktor FBI-a iznenada je ponovno otkrio svoju mentalnu oštrinu. Otišao je daleko dalje od svog izvješća rekavši, bez tužiteljskih dokaza, da se slaže s procjenom tadašnjeg direktora CIA-e Mikea Pompea da Wikileaks je "nedržavna, neprijateljska obavještajna agencija."

Mueller nazvao "ilegalnim" WikiLeakDobiva Podesta i DNC e-mailove, novinarski čin. Na izborima 2016. Zakon o špijunaži se ne bi primjenjivao jer e-pošta DNC-a i Podeste nije bila klasificirana. Niti je Wikileaks netko ga je optužio za krađu e-pošte. A ipak je najistaknutija figura za provođenje zakona u SAD-u optužena Wikileaks kršenja zakona samo zbog objavljivanja.

Iako se u Muellerovom izvješću ne spominje Čuvarkoju je bivši voditelj Trumpove kampanje Paul Manafort posjetio Wikileaks izdavač Julian Assange u ekvadorskom veleposlanstvu, kada je o tome upitan, Mueller je odbio opovrgnuti priču, za koju nema ni trunke dokaza. To je bila još jedna čisto politička, a ne pravna intervencija zastupnika zakona.

Rusija, Rusija, Rusija

Mueller: Osvijestio se kad je želio istaknuti politički stav. (C-Span snimak zaslona)

Iako je Mueller zaključio da nema dokaza o zavjeri između Rusije i Trumpove kampanje da se izbori 2016. odbace, nije odustao od najpolitiziranijeg dijela svoje poruke: da se Rusija "masovno" umiješala u "našu demokraciju" i još uvijek je radeći to. Mueller se nije dvoumio kada je riječ o ovom pitanju.

On to temelji na svojoj optužnici protiv 12 agenata ruske vojne obavještajne službe GRU-a za koje tvrdi da su hakirali e-poštu DNC-a i proslijedili ih Wikileaks. Mueller zna da ti agenti nikada neće biti uhićeni i dovedeni u sudnicu da se testiraju njegove optužbe. U tom smislu optužnica je bila manje pravna nego a politički dokument.

Među netočnostima o Russiagateu koje su iznesene na saslušanju je da je Agencija za istraživanje interneta sa sjedištem u St. Petersburgu potrošila 1.25 milijuna dolara u Sjedinjenim Državama kako bi utjecala na izbore. Ta je figura pripadala jedinici koja je djelovala diljem svijeta, a ne samo u SAD-u, prema Muelleru optužnica. Zapravo je potrošio samo 100,000 dolara na Facebook oglase, polovica je došla nakon izbora, a kao što je čak i Mueller istaknuo, neki su bili protiv Trumpa.

Cambridge Analytica, nasuprot tome, imao je 5,000 točaka podataka o 240 milijuna Amerikanaca, od kojih su neki kupljeni od Facebooka, što je dalo ogromnu prednost za ciljane oglase Trumpovoj kampanji, koja kaže da je objavila 5.9 milijuna Facebook oglasa na temelju tih podataka. To plaćen najmanje 5.9 milijuna dolara tvrtki čiji je suosnivač Trumpov strateg kampanje Steve Bannon. No trebali bismo vjerovati da je razmjerno malen broj poruka na društvenim mrežama od IRA-e bacio izbori.

Sjedište IRA-e u St (Wikimedia Commons)

Mueller je u svom svjedočenju implicirao da postoji veza između IRA-e i ruske vlade unatoč kako od suca da prestane stvarati tu vezu. Ponovno se fokusirajući na Rusiju, niti jedan član Kongresa iz bilo koje stranke nije pokrenuo sadržaj procurjelih e-poruka.

Osobito za demokrate, sve je u izvoru, koji je nebitan, jer nitko ne osporava točnost mailova koji su razotkrili Hillary Clinton. (Da je izvor autentičnih dokumenata irelevantan, pokazuje Wall Street Journal i drugi veliki mediji koji koriste anonimne predajne kutije koje je uveo WikiLeaks.) Kada bi strana sila širila dezinformacije o kandidatima na izborima u SAD-u (nešto što kandidati rade jedni drugima cijelo vrijeme), to bi bila sabotaža. Ali curenje i objava Clintonovih e-mailova bile su vrijedne informacije američkim biračima. I Wikileaks bi objavio Trumpove e-poruke, ali ih nikad nije primio, glavna urednica Kristinn Hrafnsson rekao Konzorcij Newinternetski prijenos CN uživo!

Nema moći za oslobađanje

S obzirom na to da se "dosluh" ne spominje, demokrati su bili opsjednuti Trumpovim navodnim opstruiranjem istrage koja nije otkrila nikakav zločin. To je nešto poput uhićenja zbog opiranja uhićenju kada niste počinili nikakav drugi prekršaj.

U svom jutarnjem svjedočenju, Mueller je pojačao pogrešnu percepciju da je jedini razlog zašto nije optužio Trumpa za opstrukciju taj što je politika Ureda pravnog savjetnika Ministarstva pravosuđa prema kojoj aktualni predsjednik ne može biti optužen.

Ali onda se Mueller vratio s pauze u ročištu da izda "ispravak". Nije istina da je zaključio da je bilo opstrukcije, ali ga je politika OLC-a blokirala, rekao je. Zapravo nikada nije zaključio da je uopće bilo opstrukcije. "Nismo donijeli odluku o krivnji", rekao je Mueller. “Nismo išli tim putem.”

Umjesto da ostane na tome, Mueller je u svom izvješću i svjedočenju rekao da Trump nije "oslobođen" optužbe za opstrukciju. To je dovelo do gromoglasnih naslova u srijedu ujutro dok je saslušanje još trajalo. "Moj izvještaj nije oslobodio Trumpa, rekao je Robert Mueller Kongresu", rekao je BBC. "Muellerovo izvješće nije oslobodilo Trumpa, kaže Mueller", zaurlao je HuffPost.

Ali u trenutku koji je za Muellera mogao biti najneugodniji, republikanski kongresnik Michael Turner (R-OH) istaknuo je da tužitelj nema ovlasti osloboditi bilo koga. Tužilac vodi postupak.

Rep. Michael Turner

“G. Mueller, ima li glavni državni odvjetnik ovlasti ili ovlasti osloboditi krivnje?” upitao je Turner svjedoka. “Ovo što stavljam ovdje je šifra Sjedinjenih Država. Tu glavni državni odvjetnik dobiva svoju moć. A ustav….

“G. Mueller, nigdje u ovim [dokumentima] ... ne postoji proces ili opis 'oslobođenja'. Ne postoji ured za oslobađanje u uredu državnog odvjetnika. … Gospodine Mueller, slažete li se sa mnom da glavni državni odvjetnik nema ovlast oslobađanja?”

"Prenijet ću to", odgovorio je Mueller.

"Zašto?" upita Turner.

"Zato što nas to upliće u pravnu raspravu, a ja nisam spreman voditi pravnu raspravu u toj areni", rekao je Mueller.

Ukazujući na CNN-ov naslov koji se upravo pojavio, "MUELLER: TRUMP NIJE OSLOBOĐEN", Turner je rekao: "Ono što znate je da se ne može reći 'Mueller je oslobodio Trumpa', jer nemate moć ili ovlaštenje za oslobađanje Trumpa. Nemate više ovlasti da ga proglasite oslobođenim nego što imate ovlasti da ga proglasite Andersonom Cooperom.”

Turner je rekao: “Izjava o oslobađanju je pogrešna i besmislena je. To boji ovu istragu - jedna riječ u cijelom dijelu vašeg izvješća. I to je besmislena riječ koja nema pravno značenje i obojila je cijelo vaše izvješće.”

Tko je za koga špijun?

Mueller se također izjalovio svaki put kada bi se pokrenuo Steeleov dosje, a to je prvi bio zastupnik David Nunes (R-CA):

“Unatoč priznanju da su optužbe iz dosjea podlo i neprovjerene, bivši direktor FBI-a James Comey izvijestio je o tim optužbama predsjednika Obamu i novoizabranog predsjednika Trumpa. Ti su brifinzi prigodno procurili u tisak, što je rezultiralo objavljivanjem dosjea i lansiranjem tisuća lažnih novinskih priča temeljenih na riječima stranog bivšeg špijuna, onog koji je priznao da je očajan što je Trump izgubio izbore i koji je na kraju otpušten s FBI izvor za curenje u tisak.

 “A cijela istraga je bila otvorena ne na temelju obavještajnih podataka Pet očiju, već na dojavi stranog političara o razgovoru koji je uključivao Josepha Mifsuda. On je malteški diplomat kojeg se naširoko predstavlja kao ruskog agenta, ali čini se da ima više veza sa zapadnim vladama, uključujući naš vlastiti FBI i naš vlastiti State Department, nego s Rusijom.”

Mueller je priznao da ga Mifsud, iako je lagao FBI-u, nikad nije optužio kao što je to činio druge. Kad je Nunes ukazala Muelleru da je Konstantin Kilimnik, Manafortov poslovni suradnik, za kojeg Muellerov izvještaj identificira da ima veze s ruskom obavještajnom službom, zapravo američki State Department imovine, Mueller je odbio komentirati rekavši da mu se "ne sviđa" ulaziti u to.

Ovaj Schiff je otplovio

Predsjednik Obavještajnog odbora, Adam Schiff (D-CA) upotrijebio je riječ "laži" 19 puta u svojoj uvodnoj riječi, koja je sadržavala barem toliko.

Centralna je bila ova:

“Vaša istraga je utvrdila da je Trumpova kampanja, uključujući i samog Donalda Trumpa, znala da strana sila intervenira u naše izbore i pozdravila to, ugradila rusko miješanje u svoju strategiju i iskoristila ga.

Nelojalnost domovini. Jake su to riječi, ali kako drugačije opisati predsjedničku kampanju koja nije obavijestila vlasti o inozemnoj ponudi prljavštine o svom protivniku, koja ga se nije javno klonila niti odbijala, nego ga je pozivala, ohrabrivala i u potpunosti ga iskoristio?"

Schiff je nevoljko priznao da nije otkrivena Trumpova zavjera s Rusijom, ali je rekao da je "zločin" nelojalnosti još gori.

"Nelojalnost domovini krši samu prisegu državljanstva, našu odanost temeljnom principu na kojem je utemeljena naša nacija da mi, narod, a ne neka strana sila koja nam želi zlo, mi odlučujemo tko će nama upravljati", rekao je Schiff.

Bila je to čista fantazija.

Mueller je trebao prihvatiti i to.

Joe Lauria je glavni urednik Vijesti konzorcija i bivši dopisnik za Ton Wall Street Journal, Boston GlobeSunday Times londonskih i brojnih drugih novina. Do njega se može doći na joelauria@consortiumnews.com i pratio na Twitteru @unjoe .

144 komentara za “Demokrati pušu u žeravicu s ispolitiziranim Muellerom"

  1. SteveK9
    Srpanj 29, 2019 na 16: 04

    Sada se naziva Weissmanovo izvješće.

    Što god mislili o Rogeru Stoneu, evo njegovog opisa uhićenja od strane ovih ljudi:

    “Imam 66 godina. Ne posjedujem vatreno oružje. Nemam prijašnji kriminalni dosje. Putovnica mi je istekla. Ured posebnog tužitelja itekako je svjestan činjenice da me zastupaju”, rekao je dugogodišnji republikanski operativac i politički provokator voditelju Georgeu Stephanopoulosu tijekom intervjua za ABC-jevu emisiju “Ovaj tjedan”.

    “Jednostavno su mogli pozvati moje odvjetnike i ja bih se predao”, rekao je Stone. “Skupo je demonstriranje sile pokušati me prikazati kao javnog neprijatelja br. 1, OG. To je pokušaj trovanja žirija. To su gestapovske taktike.”

    “Ideja da 29-člani SWAT tim u punoj taktičkoj opremi s jurišnim oružjem opkoli moju kuću,” rekao je Stone u nedjelju, “17 vozila u mom prednjem dvorištu, uključujući dva oklopna vozila, helikopter iznad glave, amfibijska vozila straga gdje moja se kuća oslanja na kanal — da bih otvorio vrata gledajući niz cijev jurišnog oružja, da bi me kao žabu izveli bosih nogu i s lisicama na rukama kad bi me jednostavno mogli kontaktirati, mislim da ljudi moraju znati za to .”

    I to je samo jedan od tužiteljskih prekršaja. Svi ovi istražitelji sami bi trebali služiti zatvorsku kaznu.

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 30, 2019 na 07: 19

      Nažalost, ovo je nova stvarnost za nas ovdje u “Zemlji slobodnih”.

  2. okrug Kerry
    Srpanj 28, 2019 na 00: 41

    Očigledno, gospodin Schiff smatra da je nelojalan zločin!

    Jednog dana čast može zahtijevati da budemo nelojalni.

  3. Mary Caldwell
    Srpanj 28, 2019 na 00: 25

    Očigledno, gospodin Schiff smatra zločinom biti nelojalan zemlji.

    Naprotiv, moglo bi doći vrijeme kada će čast zahtijevati da stojimo i budemo nelojalni.

    • okrug Kerry
      Srpanj 28, 2019 na 16: 39

      Ha izgleda, moj ego i alter-ego su u borbi! ^^^

  4. dekan 1000
    Srpanj 27, 2019 na 17: 16

    Saslušanje je bilo cirkus, ali klaunovi nisu bili našminkani.

    Jedini ljudi koji znaju je li Rusija preokrenula izbore su Trumpovi glasači.
    Niti jedan Trumpov glasač nije tražio novi glasački listić kako bi glasovao za kandidata po svom izboru jer je bio prevaren da glasa za Trumpa.

    Kad se močvarno stvorenje poput Muellera poziva na "demokraciju", znate da dolazi veliki vjetar. Očito je Mueller zaboravio da se zavjetovao na vjernost republici dok je bio u školi.

    • Charlene Richards
      Srpanj 28, 2019 na 18: 06

      Također je očito zaboravio da je pod prisegom kad je neki dan svjedočio.

      Naravno, to ne bi bilo prvi put da je lagao Kongresu.

      Zar NIKAD nikoga ne progone zbog krivokletstva pred Kongresom?!

      • Jessejean
        Srpanj 29, 2019 na 13: 00

        Izvrsno pitanje!

      • Srpanj 29, 2019 na 15: 57

        ...

        Vladavina prava nikada se ne primjenjuje na establišmente. Oni su bez zakona, djeluju potpuno mimo zakona. Ako se na nekoga primjenjuje pravna država, to znači da je ta osoba iz bilo kojeg razloga isključena, u nemilosti.

        ...

  5. EDD
    Srpanj 27, 2019 na 07: 42

    Ne razumijem vašu upotrebu izraza “provalio izbore”. Izbore može poništiti samo onaj kandidat koji izgubi na izborima. Da su “izbori bačeni”, bila bi bačena Clintonovom kampanjom, a ne djelovanjem drugih izvan bilo koje izborne kampanje.

    U boksačkom meču, za gubitnika se može reći da je prekinuo borbu dopustivši da bude pretučen. Sudac ili gledatelji ne mogu prekinuti borbu.

  6. Srpanj 27, 2019 na 01: 43

    @ “Što se tiče toga tko je postavio Trumpa na dužnost?... samo namjerno tupi vjeruju da to olakšava Rusiji.”

    Da. Kao što je rekao Jay Leno, "da je Bog želio da glasamo, poslao bi nam kandidate."

    Po mom mišljenju, ljudi koji su postavili Hillary Clinton kao demokratsku kandidatkinju doveli su Trumpa na dužnost.

    • Clark M Shanahan
      Srpanj 27, 2019 na 09: 50

      "Ljudi koji su postavili Hillary Clinton kao demokratsku kandidatkinju doveli su Trumpa na dužnost."
      nije to istina :-(

      Obamina prodaja kontrole nad DNC-om tvrtki Clinton Inc u rujnu 2015. bila je potpuno kriminalna; djelo prijevare.

  7. Zhu
    Srpanj 26, 2019 na 21: 43

    Cratulus, to je Deep State frakcija protiv Deep State frakcije. Zašto? Moć, novac, seks, poput Džingis-kanovih ratova.

  8. Zhu
    Srpanj 26, 2019 na 21: 40

    Da su demokrati racionalni, mrzeli bi Trumpove financije i poreze, koji su sigurno najopasniji koliko mogu biti.

  9. Zhu
    Srpanj 26, 2019 na 21: 36

    Russiagate se oslanja na duboke zablude i duboke iracionalne predrasude. To je možda usporedivo s aferom Dreyfus.

  10. Brad Smith
    Srpanj 26, 2019 na 14: 42

    “Zakon o oslobađanju i pravna definicija. Oslobađanje se odnosi na sudski nalog kojim se osoba oslobađa odgovornosti. U kaznenom kontekstu izraz oslobađanje odnosi se na stanje u kojem se kasnije dokaže da je osoba osuđena za zločin nevina. … Izraz oslobađanje također se spominje u kontekstu jamčevinskih obveznica.”

    Zakon o oslobađanju i pravna definicija | USLegal, Inc.

    Prvo morate biti osuđeni, a onda možete biti oslobođeni. Suprotno tome, nema potrebe za oslobađanjem od neosuđivanja. Neosuđivanje je jednostavno "Stanje nevinosti" u kojem se uvijek pretpostavlja da se svi nalaze.

    Doslovno ne možete biti oslobođeni u bilo kojem pravnom smislu tog izraza, sve dok ne budete osuđeni. To je jednostavno činjenica. 100% je nemoguće zakonski osloboditi bilo koga dok nije osuđen.

    (Zar niti jedna od ovih glava koje govore na TV-u ili u Kongresu ne posjeduje pravni rječnik?)

    Trump koji nije pravnik upotrijebio je taj izraz u svom kolokvijalnom obliku. tj. Oslobođen sam u očima javnosti. Mueller i svi ostali miješaju kolokvijalno s pravnim i ne možete mi reći da se to radi slučajno ili iz nepoznavanja zakona.

    Zapravo postoji pravna definicija za oslobađanje od odgovornosti, pa čak i proces po kojem se ono odvija, pa zašto nitko zapravo ne koristi pravnu definiciju ili govori o tome što se zapravo događa kada se oslobađanje dogodi? Da jesu, sigurno bi brzo razjasnili svaki nesporazum, zar ne?

    Nažalost, odgovor je jednostavan; odlučili su zamagliti umjesto da ovo razjasne. Spajanje pravnog s kolokvijalnim omogućuje im da održe mnoge aspekte ove prevare na životu ili barem da prikriju kakav je to potpuni promašaj. Drži oblak i nad Trumpom, itd. itd. tako da ima dosta motiva da se ljudi zbunjuju oko ovog pitanja.

    Pa još jednom; Pravno oslobađanje je ono što se događa kada oslobađajući dokazi dovedu do poništenja osude. Ne postoji takva stvar kao što je pravno oslobađanje u bilo kojem kaznenom postupku u Americi koji se odvija prije osude.

    Za Muellera je zapravo pravna nemogućnost da oslobodi Trumpa i Mueller je to mogao razjasniti jednostavnim čitanjem iz bilo kojeg Pravnog rječnika.

    • Antiratni7
      Srpanj 26, 2019 na 19: 34

      Ovo bi trebalo biti u Joeovom članku.

    • christina garcia
      Srpanj 26, 2019 na 22: 27

      u pravu ste. nažalost, mnogi ljudi to žele raščlaniti vrlo jednostavnim riječima. Trump je još uvijek prevarant, kriminalac, otimač pičkica, ali, znate, on nije tajni dogovor. Zapravo, Trump je najistaknutiji pojedinac kojeg sam u životu upoznao. Chicago Prosinac sišao je nekim pokretnim stepenicama u ono što je tada bilo Marshallfields. lansirao je svoju kolonjsku vodu . Nikad se nisam toliko osjećao u prisustvu zvijezde. Zapravo sam povratio. Bio je bolestan tada, kao što je bolestan i sada. Moja mama i ja smo tako brzo pobjegle iz te trgovine. Pogledajte svi koji tražite činjenice. DJT je lansirao svoj kologon/parfem Chicago, čak je i tada napravio stvar s pokretnim stepenicama

    • DW Bartoo
      Srpanj 27, 2019 na 09: 11

      Izvrstan i kritično potreban komentar, Brad Smith.

      Hvala Vam.

      DW

  11. Kratil
    Srpanj 26, 2019 na 13: 42

    PS Sad kad se prašina slegla, treba se zapitati zašto je duboka država željela da Trump ode. Zašto ga establišment toliko mrzi? Zasigurno je to dijelom pitanje "stila" ili ispravnog ponašanja više srednje klase. Ali Bush II je također bio "kriv" za to i nije potaknuo ni približno onaj intenzitet slijepe mržnje koja je ciljala Trumpa s visine.
    Trump je počinio neoprostiv grijeh sugerirajući da se "slažemo s Rusijom". To je trebao biti početak drugačije vanjske politike. Oni koji ne mogu iskreno priznati da je Trump vodio SAD u boljem smjeru barem u ovom jednom području također su izuzetno pogođeni TDS-om. I primjećujem da bolest i dalje pogađa mnoge od onih koji imaju integritet da vide kroz Russiagate. Vrijeme je da se probudimo pred tom činjenicom i mjerimo Trumpove postupke koji su različiti u različitim područjima.

  12. Kratil
    Srpanj 26, 2019 na 13: 32

    Mueller je doista djelovao senilno, što navodi na zaključak da on nije mogao doista voditi istragu. Dakle, odvjetnici Hillaryite koji su ga okruživali mora da su njime manipulirali, ili ga "operirali" da upotrijebimo izraz FBI-a.
    Ali ako netko želi pripisati krajnju podmuklost Muelleru i društvu, možda je glumio senilnost da se oslobodi udice kada i ako Barr otkrije cijelu zavjeru, jer je zavjera sigurno imala golem dvogodišnji problem kakav se pokazao.
    U svakom slučaju, Barr ima veliki posao.

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 29, 2019 na 07: 59

      Ne pratim puno MSM, ali ovo Muellerovo zamajavanje mi se čini kao novi razvoj. Pitam se je li izmišljeno. Možda čeka svjedočenje na sudu i shvaća da je vrijeme da počne imati poteškoća s opozivom.

      Izgledao mi je drogirano.

    • Srpanj 29, 2019 na 16: 01

      ...

      Pitam se je li uopće postojala visoko strukturirana istraga. Činilo se kao da je cijeli ovaj koncept "Muellerove istrage" politički trik za discipliniranje Trumpa kad god bi Trump skrenuo s kursa. Primjerice, Trump se sastaje s Putinom u Helsinkiju? U redu, evo velikog otkrića iz "Muellerove istrage". Trump izražava nevoljkost eskalaciji u Siriji? bam! Evo još jednog "otkrića" iz "Muellerove istrage". Pitam se.

      ...

  13. Glennn
    Srpanj 26, 2019 na 12: 16

    Rusija se umiješala u velikim razmjerima i opet to radi dok mi sjedimo ovdje! Koliko masivan? Potrošili su 100,000 dolara na clickbait oglase tvrtke u vlasništvu čovjeka koji je bio na fotografiji sa zlim nalogodavcem! Koliko zao? Dobro izračunaj. Od toga je 43,000 do 46,000 dolara potrošeno tijekom izbora, a 8.4 posto tih oglasa bilo je političko. To je 3,684 dolara. Ali politički oglasi bili su usmjereni u oba smjera tako da je to otprilike 1,932 dolara potrošeno na “promicanje” Trumpa. A sada nam Mueller govori da je zli mozak opet u tome – dok mi sjedimo ovdje – ovaj put vjerojatno troši još više. Javi nam kad potroši punih tisuću dolara, Bobe, i počet ćemo puniti bombe. Oh, i sve ovo smo otkrili za oko trideset milijuna dolara.

    • Antiratni7
      Srpanj 26, 2019 na 19: 32

      Sjajan.

  14. Istina
    Srpanj 26, 2019 na 12: 10

    Mueller duboki državnik, kao Clinton Kerry Obama komi Rosenstein Podesta Schumer Pelosi Feinstein, Romney, Dole, Bush, obitelji i svi ostali otkako je 1904. objavljen Rockefellerov plan za Ameriku, kao prednastavak Rhodesovog "novog svjetskog poretka" 1898., otkrivaju se u istim medijima koje su koristili otkako je američka komunistička partija stvorila Hollywood. Naravno, to je učinjeno samo tijekom najniže gledanosti u mjesecu kako bi se smanjila većina onih koji i dalje glupo gledaju TV i onda glasaju na temelju toga.

    Mueller zna da je kao navodni odvjetnik suda bio potpuno neprofesionalan u svojim riječima i uglavnom nedjelovanjima prema očitoj prijevari i zavjeri MI5 i cijelog DNC-a. Što ga čini suučesnikom tijekom činjenica. Njegove izjave protiv nerazjašnjene “TRUMPOVE KAMPANJE” nisu imale pravnu osnovu. Bile su to samo riječi okidači za namjerno neuke TV gledatelje.

  15. Srpanj 25, 2019 na 22: 34

    razmisli o tome! s mnoštvom problema s kojima se moramo boriti: rastuća društvena nejednakost, goleme porezne olakšice za bogate, vladina deregulacija privatnog poslovanja, klimatska katastrofa, beskrajni ratovi, nuklearno uništenje potaknuto posebno od strane američkog imperijalizma, uništavanje ono malo socijalne sigurnosti net nam je ostalo i tako dalje i tako dalje. i mi bismo trebali biti ogorčeni zbog navodnog stranog uplitanja u naš navodni demokratski proces? molim te ovo je totalna ludnica!!!

  16. Srpanj 25, 2019 na 21: 10

    Washingtonov blog, 13 šokantnih činjenica o Robertu Muelleru: https://washingtonsblog.com/2017/11/10-shocking-facts-special-prosecutor-robert-mueller.html

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 26, 2019 na 06: 54

      Sjajan link, Paul. Hvala. Upravo sam ga proslijedio nekim ljudima.

    • Bob Van Noy
      Srpanj 26, 2019 na 11: 52

      Zaista važno Paul Merrill, puno hvala, a komentar je također prosvjetljujući…

  17. anon4d2
    Srpanj 25, 2019 na 20: 21

    Nitko ne cenzurira kako pristižu komentari. Kasnije se moderiraju, ne baš cenzorski.

    • Realista
      Srpanj 26, 2019 na 05: 35

      Ne znam što dovraga rade. Već tri dana pokušavam objaviti neke odgovore na komentare na drugi članak. Sve su samo nestale, ni govora o umjerenosti, ali ni traga ponuđenim primjedbama. Čak i "testne" objave jednostavno nestanu u eteru.

      Je li hakiranje ostavilo trajne posljedice koje se nisu/nisu mogle ispraviti? Jesu li određeni plakati bili meta hakera? Čini se da se o ovom članku pojavljuje mnogo postova.

      Vidjet ćemo hoće li se pojaviti ovaj moj post. Bilo bi to prvo nakon 23. srpnja... a sada je 26. srpnja.

  18. Srpanj 25, 2019 na 20: 15

    Tužitelj ne može osobu proglasiti nevinom. Tužitelj mora krivično goniti "dokazivanjem" krivnje osobe, a ne "dokazivanjem" njene nevinosti. Čak niti time što kažete da nema dokaza koji bi dokazali ili sugerirali da je osoba nevina. To nije ono što tužitelji rade. Zašto ovo ne znaju svi.

  19. Srpanj 25, 2019 na 18: 29

    Naravno, relativno gledano, to je ništa. Svaka upućena osoba zna da smo mi u SAD-u orkestrirali i financiranje i strategiju Jeljcinove kampanje 1996. – političko spašavanje koje je bilo toliko učinkovito da su se naši operativci time drsko hvalili Time Magazinu, koji je to učinio naslovnom pričom za svoj izvještaj od 14. srpnja , izdanje iz 1996. (“Yanks to the Rescue”).

    Mediji Lamestream Corporate uvijek su podcjenjivali činjenicu da je Jeljcin naredio pogubljenje 1,100 prosvjednika koji su prosvjedovali protiv “reformi” koje je MMF podržao, i da je Clinton odobravao njegovu smrtonosnu i tešku ruku u provedbi neoliberalnog ekonomskog poretka. Clinton nikada nije prijetio obustavom pomoći Ruskoj Federaciji unatoč brojnim kršenjima ljudskih prava.

    Također je zaboravljeno da je Jeljcin naredio da se ruski parlament (Duma) granatira prije nego što je mogao glasovati o Jeljcinovim ekonomskim “reformama”, koje su provedene na prijeku oružja. U različitim razdobljima između 1993. i 1997. Jeljcin je bio taj koji je proglasio izvanredno stanje, suspendirao Dumu i proglasio se posjednikom diktatorskih ovlasti.

    Koliko je Amerikanaca to ikada znalo? 20%? Koliko se toga danas sjeća? Možda 5%? To znači da nema konteksta za procjenu Muellersovog svjedočenja.

    Ali, prema MSNBC standardima, Vladimir Putin je taj koji je utjelovljeno zlo. Je li Maddow ikada spomenuo Jeljcina, tiranina prvog reda? Ne, zato što je u GE, Comcastu i NBC-ju tiranija u ime provođenja neoliberalizma savršeno prihvatljiva.

    Ovaj post je malo izvan teme i pomalo je relativistički, jer znam da bismo trebali biti zabrinuti je li doista istina da je Manafort davao podatke o internim anketama osobi iz Ruske Federacije kako bi IRA mogla bolje ciljati swing države na našem srednjem zapadu .

    • Bob Van Noy
      Srpanj 26, 2019 na 08: 26

      Johne Wolfe, vaš komentar uopće nije izvan teme, on je ključan za daljnje razumijevanje totaliteta mentaliteta Rusija je to učinila, a to je dobro dokumentirano u maloj, ali snažnoj knjizi pod nazivom “Manifest Destiny: Democracy as Cognitive Disonance” F. .. William Engdahl koji ću povezati.

      Američki narod je tako temeljito propagiran da više jedva može prepoznati istinu.

      Također, jutros ću povezati članak u Off Guardianu koji je vrijedan spomena ako netko želi vidjeti stvarno izvještavanje o MH-17.

      https://www.amazon.com/Manifest-Destiny-Democracy-Cognitive-Dissonance/dp/3981723732

      I:

      https://off-guardian.org/2019/07/26/mh17-call-for-justice/

    • Litchfield
      Srpanj 26, 2019 na 12: 40

      John: Hvala puno na ovom postu!

      Nisam znao činjenice koje navodite.

  20. Frank
    Srpanj 25, 2019 na 16: 36

    Tvoja odjeća je jedna od rijetkih koje sam ikada vidio da naglašavaju sadržaj e-poruka za razliku od njihovog navodnog izvora. Nitko nikada nije osporio njihovu točnost. Ako ih je sam Putin predao Assangeu, dobro je prošao glasače. Ne vidim kako objavljivanje autentičnih dokumenata relevantnih za političku smicalicu kandidata može predstavljati miješanje u izbore.

  21. Srpanj 25, 2019 na 15: 53

    @ “Mueller je u svom svjedočenju implicirao da postoji veza između IRA-e i ruske vlade unatoč nalogu suca da prestane s tom vezom.”

    Možda će biti vatrometa s tim sucem zbog Muellerovih izjava. Sutkinja ga je izričito upozorila da će u slučaju ponavljanja razmotriti niz sankcija. S druge strane, koliko sam mogao reći prije nekoliko godina kada sam posljednji put istraživao tu temu, savezni suci vrlo oklijevaju sankcionirati savezne odvjetnike. Mogao sam pronaći samo jedan objavljeni slučaj u kojem se to dogodilo, a bila je to kazna od samo mizernih 500 dolara. (Pravilo 11 sankcijama bi trebalo kompenzirati drugu stranu za troškove suprotstavljanja neopravdanom stavu, mjereno razumnom stopom naplate odvjetnika druge strane, iako suci imaju ovlasti za odstupanja.)

    Loše ponašanje saveznih odvjetnika iznimno je uobičajeno, pretpostavljam upravo zato što ih se tako rijetko poziva na odgovornost za neprincipijelno ponašanje. Nije me iznenađenje što je Mueller proveo tako lošu istragu.

  22. Srpanj 25, 2019 na 15: 34

    Mueller je to sasvim sigurno zaključio

    "Mueller nije otkrio da se Trumpova kampanja, ili bilo tko s njom povezan, urotio ili koordinirao s ruskom vladom u ovim naporima"

    Zbog čega su se preselili u OPSTRUKCIJU

    Aaron Maté? Potvrđeni račun @aaronjmate
    Ideja da bi Trumpa trebalo opozvati jer je na neki način opstruirao istragu za koju je Mueller otvoreno priznao: a) da nije bila opstruirana i b) nije imala zločin u pozadini je šala. Nadam se da će Trump izgubiti 2020. — pridržavanje katastrofe Russiagatea na bilo koji način samo šteti toj perspektivi.
    Collins: "Je li vaša istraga u bilo kojem trenutku bila ograničena, zaustavljena ili ometana?"
    Mueller: "Ne."
    https://www.washingtonpost…. …

    Aaron Maté? Potvrđeni račun @aaronjmate
    “Gdje ima dima, ima i vatre” rečenica je koju smo neprestano slušali kroz sagu o Russiagateu. Oni koji su to rekli nisu shvatili da dim dolazi iz njihova Russiagate bonga — i moraju ga spustiti kako bi ugasili vatru koju je stvorio.“

    • Srpanj 25, 2019 na 16: 09

      Oprosti na dvostrukom postu... mislio sam da nekome odgovaram?
      Nešto nije u redu sa web mjestom?

  23. boksački rat
    Srpanj 25, 2019 na 15: 23

    Mudre izreke 17:11 — Zao čovjek traži samo pobunu: zato će protiv njega biti poslan okrutni glasnik.

    NASLOV: Domovinska sigurnost ograničila je antiterorističke programe
    (LA Times – naslovnica — 7.)

    Ove takozvane antiterorističke programe inicirali su ljudi iz Bushove administracije /
    \ Bull-Krap umjetnici izbačeni iz Madison Ave / Sloganeer iskrivljeni komercijalizam /

    (Koji je upalio na Dumbfounded Americans) koji je LAKO kupio (koreografiju)
    \ Đavolski TERORISTIČKI NAPAD na/u NOVOM YOURU \ kojemu je svjedočio ŠIROM SVIJETA

    I proglašeno "TERORISTIČKIM NAPADOM" na SAD od strane jednog ARAPSKOG TERORISTA !!!
    [ ne smijete vjerovati reklamama — da ne biste upali u zamku lakog vjerovanja]

    (kao većina lako prevarenih (lakovjernih) Amerikanaca… .)

    (nedovršeno….)

    • boksački rat
      Srpanj 25, 2019 na 16: 58

      https://www.latimes.com/politics/story/2019-07-17/times-investigation-homeland-security-gutted-programs-aimed-at-stopping-wmd-terrorism

      Koliko vas ovdje vjeruje u taj “patriotizam” Bull Spit povezan s / 9/11 / SADDAM HUSEIN / USAMA BIN LADEN

      “UZMEMO IRAČKU NAFTU” – i – Kad smo već kod toga, POKRENITE VELIKI RAT UNUTAR CIJELOG BLISKOG ISTOKA KOJI ĆE NAGONITI ARAPE I AFRIKANCE BJEŽATI U EUROPU, UZNEMIRUĆI CIJELE TRANSKONTINENTALNE NACIJE, POKRETATI UZURPACIJE OBITELJI I NACIONALNOSTI I VLADINE KONTROLE NACIONALNIH GRANICA...

      ...VIDIMO TO IZBLIZA NA NAŠIM JUŽNIM GRANICAMA — VALOVI ČOVJEČANSTVA KOJI BJEŽE OD NEPRAVDE SIROMAŠTVA NANOSENOG JEDNOM NARODU, A UZROKOVANOG JE EKONOMSKOM KONTROLOM KOJU JE NA NJIH NAMETNULA KOMERCIJALNA POLITIKA I UREDBI SAD-a.

      BLAŽENO NEZNANJE I MADISON AVE KOMERCIJALIZAM
      JE KAO BANALNOST SLIJEPO POVREDNOG/PODLOGA/

      NAMJERNI PAD U SUBLIMINALNU PERCECIJU STVARNOSTI

      OVAKVO JE STANJE SVIH VAS TRUMPOVIH PRISTAŠA OVDJE
      HUXLEYEV VRLI NOVI SVIJET (NOVA BANALNOST) JE OVDJE !!!

      • Srpanj 25, 2019 na 19: 44

        uh Hillary Clinton je stajala uz Busha i lagala svijet u rat
        Hillary i Obama vratili su ropstvo u Libiju i ISIS i najveću izbjegličku krizu od Drugog svjetskog rata u Siriju...
        Ne zaboravite genocid u Jemenu....

        Hillary je također podržavala katastrofalne sporazume o slobodnoj trgovini kao što su NAFTA i CAFTA i {TPP koji je vratio ropstvo} koji štete radnicima s obje strane granica

        Hillary je također svrgnula demokratski izabranog predsjednika u Hondurasu pomoću odreda smrti, a Obama je ubio 40,000 XNUMX nevinih ljudi sankcijama u Venezueli

        Oni bježe od Hillarynog i Obaminog terorističkog pohoda……..i navijaju u još gorem 3. svjetskom ratu s Rusijom

        Reporter napušta NBC navodeći podršku mreže za beskrajni rat

        https://caitlinjohnstone.com/2019/01/03/reporter-quits-nbc-citing-networks-support-for-endless-war/

        O Venezueli, Tucker iznosi anti-Trumpove ideje, dok Maddow želi da John Bolton bude jastrebiji

        https://caitlinjohnstone.com/2019/05/05/on-venezuela-tucker-airs-anti-trump-ideas-while-maddow-wants-john-bolton-to-be-more-hawkish/

        • boksački rat
          Srpanj 25, 2019 na 22: 12

          c.. Da, da, da i da, Emma Peele, bez sumnje – i apsolutno obožavam tvoj pseudonim “Avengers”!

          Hillaryni odvratni zločini, međutim, čine mi se kao pokušaj da se dodvori sebi (i demokratima) republikancima Ultra Hawkish Bushove ere.
          Tko može oprostiti i zaboraviti njezinu jezivu izjavu: "Došli smo, vidjeli smo, umro je!!"
          (u odnosu na jezivo brutalno javno ubojstvo libijskog Qaddafija. {Qaddafijeva “Zelena knjiga” bila je dobro zamišljen socio-ekonomski plan za ekonomsko oslobođenje Afrike od ekonomskih i kulturnih ograničenja SAD-a, europskog apsolutističkog brutalnog dominiona.} — Kao što je i bila, Libija je pod Qaddafijem bila liberalno, socijalističko društvo s besplatnim obrazovanjem, besplatnom zdravstvenom skrbi za sve građane i nacijom s vlastitom valutom, oslobođenom manipulacije i kontrole SAD-a i eura.

          — Zato smo ga ubili. —
          Ovo je POLITIKA američkog zapovijedanja i kontrole u cijelom svijetu! ! ! —
          — Anglosaksonsko zapovjedništvo i kontrola nad cijelim svijetom i svim njegovim resursima u vlasništvu i pod vojnom kontrolom europskih bankara

          —- EUROPSKI bankari, Rothschildovi kriminalni bankarski huškači rata/ Wall Street i američka vojna moć —

          To su Oni ​​koji zlobno vladaju svijetom i omalovažavaju ili ubijaju (unište) sve druge po svom zadovoljstvu, a Trump je zli antagonist s likom kralja Leopolda.

          Pronađite “DUH KRALJA LEOPOLDA” Adama Hochschilda

      • mat
        Srpanj 25, 2019 na 21: 08

        Ono što volim kod Consortiuma je to što ovdje ima pametnih ljudi iz svih političkih uvjerenja koji slučajno razmišljaju izvan stranačkih okvira... Možemo ne voljeti neke od Trumpovih politika, ali ipak ćemo biti iskreni o narativu o Rusiji (za razliku od mainstream medija)

  24. Srpanj 25, 2019 na 15: 10

    ...

    Mislim da je duboka pogreška promatrati Russiagate kao demokrate protiv republikanaca. Washingtonski insajderi protiv autsajdera, establišment protiv ne-establišmenta, washingtonska birokracija protiv ostatka zemlje, Deep State protiv volje glasača. Ista vrsta lažne istrage dogodila bi se da je 2016. pobijedio autsajder Sanders, a ne autsajder Trump.

    ...

  25. Drew Hunkins
    Srpanj 25, 2019 na 15: 01

    PCR je upravo objavio članak na svojoj stranici u kojem izjavljuje da je Russiagate sada gotov. https://www.paulcraigroberts.org/2019/07/25/repub...

    Mrzim to reći, ali korporativni demokrati zajedno s onima kojima je Maddow potpuno isprao mozak još uvijek istinski vjeruju u cijelu laž. Ne možete doprijeti do tih ljudi, oni se neće pomiriti s činjenicom da su zadnje tri godine zavaravani i bahati. Pročitali su to u WaPou i NYTimesu i čuli na NPR-u, tako da je to evanđelje.

    Sljedećih 40 godina ti će ljudi pisati eseje, knjige i držati govore o tome kako su se zli Rusi umiješali u našu demokraciju [sic] kako bi izabrali svog željenog predsjednika. To je izluđujuće i možda izvan nade.

    • Orobiti
      Srpanj 25, 2019 na 17: 18

      Što se tiče vas, NYT upozorava da će se Rusija OPET umiješati u sljedeće izbore. Oni uzimaju kao dato da su se umiješali u posljednju, a isto misle i mnogi, ako ne i većina, njihovih čitatelja, bez obzira na nedostatak dokaza. Ovo je potpuni, neprekidni propagandni napor. Činjenice neće stajati na putu.

      • anon4d2
        Srpanj 25, 2019 na 20: 37

        Dakle, potrebni su nam dokazi da Rusija
        1. miješa se s obje strane u svaki spor;
        2. predstavlja većinu SAD-a bolje od vladajućih; ili
        3. Kuje zavjeru s Nizozemskom da preuzme svemir pomoću NLO-a i okultnih moći;
        Ali možda je bolje koncentrirati se na utjecaj Izraela, što je činjenica.

      • Drew Hunkins
        Srpanj 26, 2019 na 10: 24

        “Ovo je potpuni, neprestani propagandni napor. Činjenice neće stajati na putu.”

        Točno!

  26. Srpanj 25, 2019 na 14: 54

    zatvori um prilično iscrpljujuće.

  27. Dennis Rice
    Srpanj 25, 2019 na 14: 36

    “Iako je Mueller zaključio da nema dokaza o zavjeri između Rusije i Trumpove kampanje.”

    Muller to nije "zaključio".

    • Srpanj 25, 2019 na 15: 08

      Sigurno jest

      "Istraga posebnog tužitelja Roberta Muellera nije pronašla dokaze da su se predsjednik Donald Trump ili članovi njegove kampanje urotili s naporima Rusije da utječe na izbore 2016."

      Zato je vaša "teorija zavjere" premjestila vratnicu na OPSTRUKCIJU....

      Aaron Maté? Potvrđeni račun @aaronjmate

      Ideja da bi Trumpa trebalo opozvati jer je na neki način opstruirao istragu za koju je Mueller otvoreno priznao: a) da nije bila opstruirana i b) nije imala zločin u pozadini je šala. Nadam se da će Trump izgubiti 2020. — pridržavanje katastrofe Russiagatea na bilo koji način samo šteti toj perspektivi.

      Collins: "Je li vaša istraga u bilo kojem trenutku bila ograničena, zaustavljena ili ometana?"

      Mueller: "Ne."

      https://www.washingtonpost…. …

      Aaron Maté? Potvrđeni račun @aaronjmate

      “Gdje ima dima, ima i vatre” rečenica je koju smo neprestano slušali kroz sagu o Russiagateu. Oni koji su to rekli nisu shvatili da dim dolazi iz njihova Russiagate bonga — i moraju ga ugasiti kako bi ugasili vatru koju je stvorio.”

  28. Ja sam
    Srpanj 25, 2019 na 13: 31

    Za Roberta Muellera se lako može vidjeti da nosi nade i snove demokrata baš kao i dobar Mueller.
    Zašto je važno odakle dolaze istinite i osuđujuće informacije o našim državnim dužnosnicima (retorički).
    Cijenim što to znam.
    Gledanje onoga što izgleda kao moderni državni udar u ovoj zemlji više je nego samo razočaravajuće, a ne iznenađujuće.
    Nema fokusa Kongresa na ono što je jasno prikazano u dokazima koje je pružilo objavljivanje neosporne istine (Chelsea Manning, Julian Assange i drugi)

    Mislio sam da bi bilo zanimljivo živjeti u srednjem vijeku, jednom davno. Nije tako zabavno kao što se mislilo.

  29. Srpanj 25, 2019 na 12: 15

    U osmom odlomku od dna Adam Schiff prikazan je kao "(R-CA)" kada bi trebao biti (D-CA).

    • Pepeo
      Srpanj 27, 2019 na 20: 37

      Koja je razlika?

      • Preskoči Scotta
        Srpanj 29, 2019 na 08: 02

        Ne mnogo, danas.

  30. Sam F
    Srpanj 25, 2019 na 12: 14

    Ovo je doista izvrstan članak; moji komplimenti Joeu Lauriji.
    Većina odvjetnika je krajnje nečasna: čak se i suci oslanjaju na njih za laži.

  31. Taras77
    Srpanj 25, 2019 na 12: 07

    https://www.thegatewaypundit.com/wp-content/uploads/democrats-mueller.jpg

    Mislim da mogu sricati Schadenfreude; kakva apsolutna nesreća vlaka. Nažalost, Trumpovo likovanje bit će stalno prisutno do izbora 2020.

    Isuse, Dimos, smisli plan, zaboravi njegove glupe tvitove.

  32. Jeff Harrison
    Srpanj 25, 2019 na 11: 20

    Pravda. I ruska riječ koja nema izravan engleski prijevod, ali znači konačnu istinu i naziv najlažljivijih novina na svijetu iz vremena hladnog rata. Što je zapravo pravda u ovoj situaciji? S jedne strane imate demokrate koji pjene na usta (preko na The Nationu, John Nichols glasno izjavljuje da imaju dobra da opozovu Thumpa.) i republikanci su prezirni. Po mom mišljenju, pravda se svodi na jednu nevjerojatno nesposobnu ženu – Hillary Rodham Clinton, Three Names. Također, po mom mišljenju, Thump je, kao Obama prije njega i Shrub prije njega, počinio prekršaje koji se mogu opozvati, samo što nitko od njih nema nikakve veze s Rusijom ili miješanjem u izbore. Otvorite malo više oči i vidite nepotizam, dvostruke poslove u dubokoj državi, vladanje dekretima umjesto konsenzusom itd.

  33. Linda Doucett
    Srpanj 25, 2019 na 11: 17

    Da, svi se možemo složiti da Trump nije fit. Ta činjenica ne legitimira ostale aktere ove farse. Uništenje Republike prošlo je davno i neće završiti sve dok se ne izjednači globalno igralište. Što se tiče toga tko je postavio Trumpa na dužnost?... samo namjerno glupi vjeruju da to olakšava Rusiji. Svaki potez koji je Trump napravio u uredu bio je da umiri svoje cionističke gospodare.

    • Sam F
      Srpanj 25, 2019 na 20: 42

      Postoji zanimljiv trag, da se Republika ne može obnoviti "sve dok se ne izjednači globalno igralište." Zanima vas koje ste načine ili sredstva izravnavanja možda razmatrali?

    • Srpanj 26, 2019 na 19: 17

      @ “Što se tiče toga tko je postavio Trumpa na dužnost?... samo namjerno tupi vjeruju da to olakšava Rusiji.”

      Da. Kao što je rekao Jay Leno, "da je Bog želio da glasamo, poslao bi nam kandidate."

      Po mom mišljenju, ljudi koji su postavili Hillary Clinton kao demokratsku kandidatkinju doveli su Trumpa na dužnost.

  34. Drew Hunkins
    Srpanj 25, 2019 na 11: 16

    Nadler je sramota.
    Brennan je sramota.
    Schiff je sramota.

    • Srpanj 25, 2019 na 15: 10

      Brennan je kriminalac….koji je lagao, mučio i masovno ubijao ljude

      • Drew Hunkins
        Srpanj 25, 2019 na 15: 44

        Vrlo istinito.

      • mašina prevrtačica pokošene trave
        Srpanj 29, 2019 na 14: 00

        Stephen F Cohen (i vjerojatno drugi) sugerira da je Brennan bio izvor za Russiagate.

  35. JDD
    Srpanj 25, 2019 na 10: 40

    Nezgrapno, posrćuće svjedočenje navodno vrhunskog tužitelja bilo je neugodno za svakog nepristranog promatrača. Činjenica da je Mueller bio neupućen u osnovne činjenice vlastitog izvješća, čak je izjavio da nije bio upoznat s Fusion GPS-om, jasno pokazuje da su istraga i izvješće koje nosi njegovo ime zapravo proizvod rada fanatika koji su mrzili Trumpa i njegovih odabranih pravnika tim, predvođen Andrewom Weissmanom. Da istraga i njen produkt nikada nisu bili ništa drugo nego lov na vještice, kako je predsjednik izjavio, bilo je jasno iz niza laži, propusta i podmetanja koji su karakterizirali cijelu istragu, a koje Mueller nije mogao potkrijepiti, pa čak ni jednostavno artikulirati. Međutim, nepopravljiva šteta učinjena predsjednikovom obećanju o suradnji s Rusijom nije bila malim dijelom posljedica kukavičluka koji su pokazali republikansko prihvaćanje velike laži o “obuhvatnom i sustavnom ruskom uplitanju” na koju su se udvostručili u jučerašnjoj drami. Stvarni tajni dogovor, koji je bio između britanske obavještajne službe i Clintonove kampanje/Obamine administracije, da se Trumpa predstavi kao ruskog agenta utjecaja i da se ponište rezultati izbora 2016., nije razotkriven i prilika je propuštena da se nastavi proces demontiranja tog izdajničkog aparata, koji se često pogrešno naziva "duboka država".

  36. LJ
    Srpanj 25, 2019 na 10: 38

    Nemali broj ljudi nije mogao ne primijetiti da je zemlja prije nekoliko godina krenula u dezinformacijski način. Toliko o informacijskom dobu, internetu i ručnim (komunikacijskim) uređajima za povećanje svijesti. Neki su ljudi primijetili čak i ovdje na CN-u da su se pojavile tendencije koje podsjećaju na Orwellove distopijske, ali izmišljene izvještaje u romanu 1984. Cijela ova epizoda Russiagatea mogla je jednako lako doći iz Ministarstva informiranja iz 1984. kao i naše vlastite obavještajne službe i možda bi bilo jednako dosadno da jest. U međuvremenu, mi, profesionalci, samo se prepustimo toku i baš nas briga. Jesu li stvari toliko drugačije nego što su ikada bile? Sjećam se saslušanja Waterdatea i saslušanja Iran-Contra, istrage Kena Starra. Malo sam premlad da se sjećam Warrenove komisije ili senatora Joea McCarthyja i Red Scare, ali sjećam se Komisije za 9. rujna i WMG-ova u Iraku.. Sjećam se da sam napisao rad o propagandnim filmovima u Drugom svjetskom ratu. Je li ova epizoda doista toliko drugačija?

    • Srpanj 26, 2019 na 19: 11

      @ “Nekoliko ljudi nije moglo ne primijetiti da je zemlja prije nekoliko godina krenula u dezinformacijski način. Toliko o informacijskom dobu, internetu i ručnim (komunikacijskim) uređajima za povećanje svijesti. ”

      Bavite se temom o kojoj sam dugo i teško razmišljao. Iako mogu navesti oskudne dokaze, ne mogu a da se ne zapitam: Primjećujemo li umjesto toga samo — zbog daleko veće dostupnosti informacija putem interneta — fenomen dezinformacija koji je možda stoljećima star, ako ne i stariji?

      Huxleyev Vrli novi svijet objavljen je 1931., Orwellov 1984. 1949. Dickensov Bleakhouse serijaliziran je 1852.-53. Za sve se s pravom može reći da se bave percepcijom da su oni koji kontroliraju vladu nepošteni i korumpirani, na temelju tada važećih normi. Npr., Dickens je u predgovoru svog prvog izdanja primijetio da su njegovi izmišljeni Jarndyce i Jarndyce uvelike usporedni s nažalost stvarnim Thellussonom protiv Woodforda. https://en.wikipedia.org/wiki/Thellusson_v_Woodford Takvi presedani govore protiv toga da je "dezinformacijski način" nedavnog podrijetla.

      Slažem se s idejom da internetski dar znatno dostupnijih informacija i veće i jeftinije komunikacije razotkriva više korupcije u vladi koja nastavlja drevni trend, a ova web stranica je izvrstan primjer.

  37. Eric32
    Srpanj 25, 2019 na 10: 38

    Prijevara o uplitanju Rusije bila je iznimno uspješna.

    To je opasno narušilo američko-ruske odnose, a isto je učinilo i unutarnjoj američkoj politici.

    Ali uspješno je skrenuo pozornost i istragu o nesposobnosti i korupciji Hillary Clinton.

    Postoji gomila međunarodne i domaće korupcije koja uključuje lažnu Clintonovu zakladu, plaćene "govore", "doprinose", novac koji teče Clintonovima koji ih je od velikih dugova doveo do neto vrijednosti od nekoliko stotina milijuna dolara.

    Mislim da postoji toliko umreženog kriminala i međusobnih ucjena u američkoj vladi da se po tom pitanju nikada ništa neće učiniti.

  38. Joe Tedesky
    Srpanj 25, 2019 na 10: 29

    Dok ima mnogo onih koji žele i nadaju se da će skandal Epstein zakotrljati Trumpa i sve s njim, moram vas upozoriti da pripazite čemu želite i čemu se nadate. Počinje se činiti da je ovaj de Rothschildov dobavljač maloljetnih djevojčica možda imao mnogo više kontakata s određenim demokratima nego što je Epstein ikada imao s predsjednikom Ja sam užasno Crveni, Bijeli, Narančasti.

    https://www.zerohedge.com/news/2019-07-25/epstein-visited-clinton-white-house-multiple-times-1990s

    Evo nagovještaja da demokrati počnu raspravljati o progresivnim političkim temama i odustanu s ovim lažnim napadima na Trumpa bez dovoljno dokaza. Trumpa se može pobijediti, ali ne može izgubiti zbog trivijalnih ili izmišljenih optužbi koje ne postoje. Dugo je kasnilo da se suočimo s mnogim teškim problemima s kojima se borimo i vrijeme je da se demokrati okane ove gluposti korporativne zavjere.

    • Grgur Herr
      Srpanj 25, 2019 na 21: 36

      Dugo je trebalo Joe. Hvala za link.

      “U medijima je priča o Epsteinu umrla gotovo odmah, potopljena u priču o Donaldu Trumpu koji je rekao nekoliko kongresnica da se vrate odakle su došli.” Filip Giraldi

      http://www.informationclearinghouse.info/51970.htm

      • Joe Tedesky
        Srpanj 26, 2019 na 14: 06

        Gregory, tvoja poveznica izvrstan je članak za moj komentar. I ja mislim da je tajni dogovor u američkoj politici daleko od bilo kakvih znatiželjnih Rusa koji pokušavaju izokrenuti izbore. Zapravo, krivci kojih treba paziti za miješanje u našu takozvanu demokraciju su Saudijci i Izraelci. Zapravo, ne tražite dalje od Bliskog istoka ako mi ne vjerujete. Mislim, ionako protiv čijih ratova vode Amerikanci… sigurno ne bilo kakvih ruskih ratova, ali Izraelu i Saudijskoj Arabiji daje se tona podrške ovom polju uništenja. Američku publiku voze automobili bez ikakvih kočnica, dok nas vozač u mraku vozi na jezivo nepoznata odredišta… kome uopće trebaju prednja svjetla?

        • Grgur Herr
          Srpanj 26, 2019 na 21: 29

          Drago mi je čuti te Joe. To je tako tužno stanje stvari da su ljudi naše nacije prevareni do te mjere da je demonizacija Rusije i kanader o "miješanju" ruske države u naše izbore dobio široku popularnost. Ali vlada Izraela i njihovi agenti "utjecaja" mogu postaviti sve vrste prisile i podmićivanja (očite i dobro dokumentirane) do te mjere da je pogođena gotovo cijela reprezentativna struktura naše "demokracije". Naši ljudi zatvaraju oči pred užasnom nepravdom nanesenom Palestincima dok Kongres, uključujući Tulsi Gabbard, "osuđuje" nenasilna prava na bojkot iz Prvog amandmana.

          Ostaviću link za raspravu. Obavezno pogledajte dirljivi govor Rashide Tlaib u Kongresu ugrađen u video.

          https://youtu.be/37WmWwv83ZY

  39. Šarmantna Carmen
    Srpanj 25, 2019 na 10: 14

    Lauria griješi ekonomiju. Ali isto tako i većina javnosti, a naši korumpirani političari računaju na tu činjenicu, to je način na koji naša korumpirana vlada i masovni mediji uspijevaju u širenju dezinformacija i propagande.
    Savezni porezni obveznici nikada ne plaćaju ništa, čak ni Muellerovu dimnu zavjesu na ruskim vratima za namještanje/varanje Bernieja Sandersa 2016. od strane HRC\DNC.
    Savezni porezi se brišu po primitku i nikada se ništa ne plaća!
    To je jednostavno makroekonomska realnost i operativna monetarna politika/federalne financije. Tako se gotovina briše iz optjecaja. (Sektorske bilance).
    Ali u svakom slučaju, samo naprijed i gurajte razdornu propagandu koja samo pomaže korumpiranim entitetima na vlasti da guraju svoju umjetnu oskudicu i bespotrebnu agendu štednje, koja neupitno tjera “mi ljude” da pristajemo na otpatke i njihovu vlastitu štednju.
    Savezna vlada je monetarno suverena sa slobodno plutajućom nekonvertibilnom Fiat valutom i nikada ne može bankrotirati sve dok postoje stvarni resursi kao što su zemljište, radna snaga i sirovine.
    (NEMA NESTAŠKA resursa)
    Kongres ima moć novčanika i jedini je izdavatelj valute. NIJE potreban prihod za rad.
    Kad bi ljudi samo mogli shvatiti tu jednostavnu makroekonomsku stvarnost, ovaj fašistički\neoliberalizam bi stao na svom putu i preokrenuo stvari, uklonivši većinu zloćudnih političara i korupcije.

    • mat
      Srpanj 25, 2019 na 21: 28

      To bi zbacilo s vlasti plutokraciju... Mislim da oni to ne žele. Nije li smiješno da plaćamo tiskanje novca, a zatim ga dajemo Federalnoj rezervi da ga vrati u optjecaj. Ako su sve stvari jednake, ako bi vlada uzimala kamate na stvaranje novca (za razliku od banaka), ne bi bilo potrebe za porezima na dohodak.

  40. Šarmantna Carmen
    Srpanj 25, 2019 na 09: 47

    Ovo bi bio dobar članak osim činjenice da autor ne poznaje niti razumije federalnu financijsko/operativnu monetarnu teoriju. Ali to je oprostivo, većina ljudi to ne čini, a naša korumpirana vlada računa na tu činjenicu i to je način na koji mogu nastaviti i uspjeti sa svojom štetnom i okrutnom umjetnom oskudicom i bespotrebnim programom štednje.
    Savezna vlada je monetarno suverena sa slobodnom plutajućom nekonvertibilnom Fiat valutom i nikada ne može bankrotirati sve dok postoje stvarni resursi kao što su zemljište, radna snaga i sirovine (a NEMA) nestašica.
    Želim reći da savezni porezni obveznici nikada ne plaćaju račun za bilo što, jer se savezni porezi brišu nakon primitka i nikada ništa ne plaćaju. To je poznato kao "smrt dolara" u operativnoj monetarnoj politici/federalnim financijama, i to je način na koji se valuta briše iz optjecaja.
    Kongres je taj koji izdaje svu valutu za plaćanja i izdatke nakon što ih odobri odobrenje.
    Kongres je jedini izdavatelj valute i ima moć novčanika.
    Savezna vlada NE zahtijeva prihode za rad, valuta se izdaje kreditiranjem računa u proračunskim tablicama putem tipki na računalu otuda i izraz Fiat valuta.

  41. Srpanj 25, 2019 na 09: 22

    Bio je ovo tako bizaran spektakl. Nikad nisam mislio da ću dočekati dan kada će republikanci imati smisla. Šteta što nitko nije iznio besmislenu teoriju o tome da je Agencija za internetska istraživanja odgovorna za Hillaryin sramotni poraz. Pretpostavljam da su u konačnici svi oni lovci na crvene mamce.

  42. Joe Tedesky
    Srpanj 25, 2019 na 09: 21

    S ovim posljednjim Muellerovim kongresnim događajem svjedočanstva Hillaryna ostavština nastavlja živjeti. Sada pričekajte da republikanci tijekom nadolazećeg razdoblja predsjedničkih izbora 2020. oslobode vlastitu verziju ruskog dogovora. Samo će se izvještaj GOP-a usredotočiti na to kako je DNC preokrenuo domoljublje dok su uspjeli inicirati medijski državni udar kako bi zbacili predsjednika izabranog na izborima. Budite spremni učiti o FISA sudu. Ako tajming išta znači, onda bi se strpljivošću republikanaca koji drže svoje karte dok ovaj trenutni izborni ciklus ne sazrije trebao pokazati smisleniji ciklus za uvođenje takvog podmuklog razbojništva DNC Politico do danas. Ako ništa od ovoga na kraju ne promijeni političko tijelo Demokratske stranke, onda ništa neće promijeniti ovog umornog i gnusnog varalicu naroda.

    • Marko
      Srpanj 25, 2019 na 18: 48

      Točno, Joe. Narativ 2020. bit će "Sada otkriven pokušaj puča duboke države predvođen demokratima". Dems je s Russiagateom zamotao izborni ciklus 2020. za Repubs. Saslušanja Muellera bila su prilično otrcana crvena mašna na paketu.

  43. Bif Webster
    Srpanj 25, 2019 na 09: 07

    "To je nešto poput uhićenja zbog opiranja uhićenju kada niste počinili nikakav drugi prekršaj."

    Iako razumijem premisu, čak i ako niste počinili kazneno djelo, ali ste uhićeni, i opirali ste se prilikom tog uhićenja, ipak bi sudac mogao odlučiti treba li vas smatrati odgovornim za opiranje.

    Mislim da bi se sve moralo svesti na to što je Trump znao kada je opstruirao istragu. Je li on već znao da će organizirati državni udar? Ako je tako, on bi mogao imati slučaj zbog toga što je bacio zapreku. Ali to bi morao potvrditi barem još jedan, ako ne i još dva. Inače, ako nema tu potvrdu, ne može dokazati da je to mislio u tom trenutku.

    Tako bi tužiteljstvo moglo reći da je opstruirao istragu za koju je smatrao da bi mogla biti legitimna.

    S druge strane ove prljave priče, postoji više nego dovoljno jakih posrednih dokaza, više od onih koje je proizveo Russiagate, da opravdaju istragu o poticaju za istragu. Čini se da je bilo previše DNC operativaca koji su se motali u pozadini, izvan fokusa (kao što su naši korporativni mediji ili šutjeli ili blatili svakoga tko je predlagao bilo što osim standardne linije 'dogovora!'), koji sada počinju dolaziti u fokus.

    Peter Strzok i Lisa Page postavili su velike crvene zastave, a od tada je postalo samo gore.

  44. Srpanj 25, 2019 na 08: 47

    Istina je: Trump je lažac, ali i Mueller također. Trump je prevarant, ali i Clintonovi su. Trump je loš za ovu zemlju i svijet, ali bio je i Obama. Rusija nije hakirala DNC, e-mailovi su curili iznutra. Julian Assange je nevin, a Chelsea Manning je heroj jer je Wikileaksu dala informacije koje razotkrivaju užase koje čini naša savezna vlada. Većina američke javnosti sluša BS koji bruje mainstream mediji. Ova zemlja NIJE demokracija, NIJE sjajna, NE širi dobro svijetom – umjesto toga, napada druge zemlje, bombardira nedužne, pušta djecu da gladuju , ubija imigrante i uništava jedini dom koji ćemo ikada imati – ZEMLJU. Ako vjerujete da je Trumpu ili bilo kojem drugom javnom dužnosniku stalo do VAS, više niste u zabludi.

    • Srpanj 25, 2019 na 09: 29

      ...

      Slažem se s vama, ali morate razlikovati saveznu vladu od države. Također, unutar federalne vlade, morate razlikovati vodstvo od radnika na liniji. Trulež je u vodstvu federalne vlade, posvuda. To nije isto što i reći "zemlja je loša".

      ...

    • Barry
      Srpanj 25, 2019 na 10: 03

      Dobro rečeno.

    • Srpanj 25, 2019 na 10: 24

      I O, istina je, istina je.

      Naša je binarna kultura, uvijek isključujući izbore tri, četiri, pet...

      L&B&L
      Ljubav&Blagoslov&Smijeh

    • Eddie
      Srpanj 25, 2019 na 10: 45

      DA! Vaša izjava sažeto sažima SAD. SAD je odmetnička država. Vladu i njezin nadzorni aparat kooptira sićušna, ali zlokobna skupina opsceno bogatih psihopata koji kontroliraju Wall Street, ratni stroj i sva tri ogranka vlade. Vlada više nije legitimna jer više ne predstavlja nas ljude .

    • Raymond Comeau
      Srpanj 25, 2019 na 11: 12

      Izvrsna pošta.

    • ML
      Srpanj 25, 2019 na 11: 21

      Sve si rekla, Susan J. Leslie. Hvala na sažetom govoru za mnoge koji osjećaju kao ti!

    • evelync
      Srpanj 25, 2019 na 11: 24

      Hvala, Susan!

      Neprihvatljivo je da plaćamo i trpimo posljedice bizarne vanjske politike koja se prešućuje i skriva. I ne služi najboljem interesu velike većine ljudi u ovoj zemlji i drugdje. Nacionalna sigurnost NIJE izgovor za tajnost i skrivanje kada za nju nitko ne odgovara, o njoj nema javne rasprave i daje užasne rezultate.

      Neprihvatljivo je da je jedna od naših "premijernih" institucija, JFK School of Government na Sveučilištu Harvard, maltretirana od strane Pompea i Morella da oduzmu počasnu titulu gostujuće stipendistkinje našoj hrabroj herojkinji Chelsea Manning koja je žrtvovala sve kako bi nam rekla istinu o zlodjela učinjena u naše ime. Neprihvatljivo je da mi je jedan od kolega iz škole JFK rekao da je to “pitanje nacionalne sigurnosti”. Jesu li ludi?

      • Tim
        Srpanj 28, 2019 na 15: 09

        > Neprihvatljivo je da jedna od naših "premijernih" institucija, JFK School of Government na Sveučilištu Harvard,

        Ma hajde! Postoji velik broj zaista meritokratskih institucija, ali ovo nije jedna od njih...

        > Jesu li ludi?

        Ne, samo pokvareni lakeji! (Iako se ne vrte toliko u nepošteno stečenoj dobiti kao njihovi kolege s Poslovne škole)

    • michael canney
      Srpanj 25, 2019 na 12: 23

      Mudre riječi nekoga tko je očito budan i pazi.

    • Steve Naidamast
      Srpanj 25, 2019 na 14: 38

      To je upravo ono što je George Carlin jednom rekao… “Oni vas posjeduju!”…

  45. Bob Van Noy
    Srpanj 25, 2019 na 08: 32

    Joe Lauria, jako cijenim potpuni fokus koji je Consortiumnews dao ovoj priči, od samog početka s izvještavanjem Roberta Parryja. Mogli smo pratiti zamagljivanje u stvarnom vremenu jer smo svjedočili dubokoj korupciji unutar.

    Povezujem jutros članak Aarona Mattea u Off Guardianu jer je rekao da ga je Robert Parry inspirirao… Puno hvala!

    https://off-guardian.org/2019/07/25/crowdstrikeout-muellers-own-report-undercuts-its-core-russia-meddling-claims/

  46. Srpanj 25, 2019 na 07: 54

    Ono što me se dojmilo u vezi s Muellerovim svjedočenjem je koliko je g. Mueller postao animiran i hiperboličan kada je govorio o ruskom uplitanju. Bože, ovaj tip je hladni ratnik iz prvog Hladnog rata. Njegov napad na Assangea bio je ispunjen istom vrstom animusa. Moram reći da slike Muellera koje pokazujete nisu iste one koje sam vidio dok sam gledao saslušanja.

    Veliki novinari skrivaju svoju politiku. Radiš to vrlo dobro.

    Nije mi bilo jasno zašto su uključene aktivnosti Cambridge Analytice, jer pretpostavljam da je kupnja takvih informacija od strane kandidata za ured uobičajena ako imaju novca.

    Ono što je kongresnik Turner o oslobađanju od optužbi bilo dovoljno, ali mislim da su oni koji su imali mišljenje o tome što Mueller pokušava učiniti bili previše dobri prema njemu.

    Ono što me također pogađa je zašto se nije raspravljalo o tome kako su Clintonovi mailovi dospjeli u javnost, kao da se nitko ne slaže da su to učinili Rusi. Niti je pitanje zašto Mueller nije intervjuirao Assangea, Murraya, VIP-ove ili to spomenuo Republikanci iz Odbora. Imali su svoje razloge, ali kakvi su.

    Nisam gledao cijelo ročište i mogao sam ga propustiti da jesu.

  47. Srpanj 25, 2019 na 07: 53

    Tako je razočaravajuće čitati kako je Joe Lauria pokušao srušiti Roberta Muellera. . . S obzirom na sve Trumpove kontakte i “udvaranje” Rusima, kako ne bi bilo jasnih pokušaja da se pridobije ruska pomoć prije izbora 2016.? Laurijino mlaćenje Muellera, Schiffa i razna izdanja Muellerova izvješća potpuno propuštaju ono najvažnije:

    Nalazimo se usred uništenja naše Republike. I barem postoji neki trag i napor unutar naše vlade da zaštitimo ono što nam je ostalo, ali naravno da taj napor nije "savršen". Ipak, u ovom trenutku to je sve što imamo da se suprotstavimo razaranju i divljanju koje izvode Trump i njegovi prevaranti.

    Kao licencirani klinički psiholog već gotovo 40 godina, mogu nedvosmisleno ustvrditi da je Donald Trump mentalno bolestan; on predstavlja ozbiljnu, VELIKU prijetnju planetarnoj civilizaciji. Dopustiti mu da nastavi biti predsjednik na bilo koji način, oblik ili oblik, znači riskirati očuvanje života (u svim oblicima) kakvog poznajemo.

    A ako Joe Lauria i drugi to ne mogu vidjeti u ovom trenutku, trebaju im pregledati glave. . . .

    • Bif Webster
      Srpanj 25, 2019 na 09: 21

      Da, ali problem s tvojom logikom je da kad god dio javnosti i ljudi unutar agencija za provođenje zakona odluče da je nešto loše za naciju, to znači da bi mogli učiniti istu stvar u budućnosti, a to može biti netko koga slijediš ili poput.

      Također, imamo i Ustav. Ili smo NEKAD, svejedno. Ali za dobrobit ove rasprave, recimo da to još uvijek imamo. U redu, dakle, ne možemo dopustiti tim pravnim agencijama da budu skitnice kad god nešto vide kao "prijetnju". A njihova verzija prijetnje najvjerojatnije je drugačija od verzije opće javnosti. Također izbjegavate ideju da naša nacija nije već bila sjebana. Da našu vladu VEĆ nisu zarobili Titani industrije. Kao što naša vlada nije, putem oglašivača, preuzela VEĆINU naših medija i traži načine da ugasi slobodu govora.

      Mi smo okupirali, ili se ne sjećate? O, točno, ako je vjerovati FBI-u, Occupy je bio "ruska zavjera". AKO vjerujete FBI-u. Ali zašto bi? Što je tu psihologija, podučavajte. FBI je više puta lagao američkom narodu. Robert Mueller je stidljivo pogledao u kameru i govorio o postojanju oružja za masovno uništenje. Oh, i da DNC nije namjestio primarni proces, i da su unaprijedili Bernieja, ne bismo sjedili ovdje i pisali sve ove stvari. Bernie je do srpnja izborne godine vodio Trumpa s dvoznamenkastom razlikom (ukupno 12%) dok Hillary nije mogla probiti 5 posto, opet ukupno.

      Da, Trump je vatra u kontejneru... pa bi DNC trebao potrošiti više vremena na shvaćanje što su pogriješili i ispraviti to sljedeći put kako bismo ovog tipa mogli maknuti s ureda. Ali ako izbace još jednog neoliberala, bit će mu još četiri godine. DNC nikada nije napravio autopsiju. Samo nastavljaju duplirati usranu ruku za usranom rukom. Što kažeš na malo vladanja? Da znaš, ZA NAROD?

    • Šarmantna Carmen
      Srpanj 25, 2019 na 09: 58

      Čuj ovdje??!

    • Srpanj 25, 2019 na 10: 00

      Od tebe? Čini se da patite od Trumpovog sindroma poremećaja. Vaša mržnja prema Trumpu učinila vas je nesposobnim razmišljati racionalno ili čak vidjeti šumu za drveće.
      Uništavanje naše republike traje mnogo prije nego što su Trump i Barack Obama bili glavni i voljni sudionici.

    • Jeffrey Besnia
      Srpanj 25, 2019 na 10: 22

      Čini se da razumijevanje pročitanog ili kritičko mišljenje nisu dio kvalifikacija kliničkog psihologa.

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 25, 2019 na 10: 35

      Nema sumnje da Trump ima ozbiljnih mentalnih problema, ali vjerujem da ljudi koji ne znaju razlikovati dokaze od propagande također imaju psihičkih problema. Imate klasičan slučaj Trumpovog sindroma poremećaja. Trumpa treba opozvati, baš kao i svakog drugog ratnohuškačkog predsjednika prije njega. Ipak, sve dok imate glatkog govornog prevaranta poput Obame, koji svoje zlo skriva uz pomoć MSM slugu, čini se da mislite da je s vašim svijetom sve u redu.

      Uništavanje naše republike počelo je puno prije Trumpa, a bit će obnovljeno tek kada naše MIC i “obavještajne” agencije budu dovedene u pitanje. Razočaravajuće je da netko poput vas ima licencu kliničkog psihologa. Liječniče izliječi sam sebe!

    • PlantTrees
      Srpanj 25, 2019 na 10: 44

      Gospodine, uz dužno poštovanje, proveli ste 40 godina u profesiji za koju ste možda imali akreditacije, ali nemate vjerodostojnost. Možete 'nedvosmisleno' ustvrditi da je netko neuračunljiv, a da ga niste pregledali? Nadalje, vi ste ti koji patite od zablude ako još uvijek vjerujete u više od dvije godine vrijednu BS bez dokaza, a to je RussiaGate. Vaša kognitivna disonanca je nadmoćnija od svih koje su vaši pacijenti ikada doživjeli. Dobiti pomoć.

    • Chet Roman
      Srpanj 25, 2019 na 11: 02

      Nemam kliničko psihološko obrazovanje niti iskustvo, ali, poput komentatora, mogu, iz udobnosti svoje sofe, pružiti konačnu analizu njegovih komentara i bolesti bez susreta ili razgovora s njim: Trumpov sindrom poremećenosti.

    • Linda Doucett
      Srpanj 25, 2019 na 11: 15

      Da, svi se možemo složiti da Trump nije fit. Ta činjenica ne legitimira ostale aktere ove farse. Uništenje Republike prošlo je davno i neće završiti sve dok se ne izjednači globalno igralište. Što se tiče toga tko je postavio Trumpa na dužnost?... samo namjerno glupi vjeruju da to olakšava Rusiji. Svaki potez koji je Trump napravio u uredu bio je da umiri svoje cionističke gospodare.

    • rosemerry
      Srpanj 25, 2019 na 11: 32

      Vaš komentar se uopće ne odnosi na laži Russiagatea. Komentar Susan J Leslie puno je bitniji. Izborni sustav SAD-a ne dopušta normalnim razumnim kandidatima da budu izabrani - Trump je samo posljednji, ali pogledajte e-mailove/Podesta datoteke da vidite kako je Obama "demokratski izabran" i rekao mu koga da imenuje u svoj kabinet, a on tretira se kao "dobar momak".

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 25, 2019 na 11: 45

      Kao klinički psiholog, bacite glavu na ovaj članak i komentirajte ga.

      https://medium.com/@caityjohnstone/how-to-inoculate-yourself-from-establishment-bullshit-ceb3a41da85

      • ML
        Srpanj 25, 2019 na 15: 10

        Još jedan sjajan esej Caitlin Johnstone, pa hvala ti, Skip. Ljestvica Hareove psihopatije uhvatila bi u svoju mrežu popriličan broj bivših predsjednika s vrlo visokim rezultatima... Općenito, međutim, oni jednostavno otplivaju nakon svojih predsjedništva, deblji, masniji i arogantniji nego ikad. Obama je takav, kao i Bushevi i Clinton. "Socijalizirani sociopati" su zastrašujuća skupina.

    • ML
      Srpanj 25, 2019 na 11: 48

      Peter, osjećam tjeskobu o kojoj pišeš. Trump, po mom mišljenju, ima poremećaj osobnosti. (NPD u njegovom slučaju). Kao što znate, znatan postotak ljudi to radi. Suočavanje s ovim ozbiljnim poremećajima vjerojatno je bilo velik dio vašeg kruha i maslaca tijekom vaše duge karijere. Ali ako mogu predložiti nešto produktivno, pročitajte cijelu arhivu članaka o Russiagateu na ovoj stranici, počevši od izvrsnih djela pokojnog, velikog Roberta Parryja koje je napisao godinu dana prije svoje prerane smrti. Nastavite i obradite ih kroz sve razne neovisne novinare koji su pravi heroji u ovoj sagi koja se nastavlja. Nakon što ih sve pročitate, ako već niste, pogledajte prve dvije epizode nove emisije Konzorcij radija, koja je izlazila zadnja dva petka, a izlazi i ovog petka. Zatim ga jednostavno pustite da se upije neko vrijeme u vašim moždanim datotekama. Mislim da ćete vjerojatno početi kritički analizirati ogromnu količinu informacija i možda izvući drugačije obrazložen zaključak. Volio bih vjerovati da će nas jednostavnim izborom još jednog magarca osloboditi truleži u našem političkom tijelu, ali nažalost, pomirio sam se s nadom u najbolje, dok sam se pripremao za sve gori politički kaos. Mir. Kao što znate, počinje unutar svakog od nas.

    • smjesta
      Srpanj 25, 2019 na 12: 04

      Bez ikakvih dokaza ili argumenata osim "kako ne bi bilo jasnih pokušaja pridobijanja ruske pomoći", zašto se nadate da ćete uspjeti uvjeriti ovdje? Zar se ne usuđujete posjetiti Rusiju jer bi vas s tim istim dokazom vaša vrsta osudila za izdaju?

    • Gene Poole
      Srpanj 25, 2019 na 12: 46

      Trump je psihički bolestan? Možda, doktore. Ali nitko od njegovih prethodnika nema to kao ispriku za činjenje u biti potpuno istih stvari - jedina razlika je u izgledu poštovanja... i našoj vlastitoj spremnosti da sve to zanemarimo i nastavimo gledati TV.

    • zarez
      Srpanj 25, 2019 na 14: 15

      Prilično sam siguran da psiholozi ne bi trebali dijagnosticirati izdaleka, a ljudi koji su uništili republiku (Arthur Vandenberg i Harry Truman) odavno su mrtvi. Carstvo sada uništava samo sebe. Rusi ne tjeraju sav novac na vrh i klasificiraju dokumente kako bi spriječili američke kriminalce da se ikada suoče s kaznenim progonom. To rade Amerikanci. Možda biste trebali dogovoriti sastanak s nekim od svojih kolega.

    • Srpanj 25, 2019 na 15: 58

      Eto koliko je loša Hillary bila…..ako ne vidite da ćemo imati još jedan Trumpov mandat

      Kako nazvati ženu koja ostaje s muškarcem optuženim za višestruka silovanja i napade i leti Lolita expressom na otok silovanja?

      Kako ovo zoveš?

      Flashback 2011: Hillary Clinton se smije zbog ubojstva Moammara Gaddafija

      Mrzite Trumpa koliko god želite, ali ako je vaša alternativa ovakva razina očigledne sociopatije?

      https://www.realclearpolitics.com/…/flashback_2011_hillary_clinton_laughs_about_killi…
      Video za Gadafijev smijeh Hillary
      ?
      Lipnja 19, 2015
      “Došli smo, vidjeli smo, umro je”, našalila se kad joj je njezin pomoćnik rekao za novinska izvješća o Qaddafijevoj smrti…

    • znatiželjan
      Srpanj 25, 2019 na 20: 43

      Kad sam išao na koledž prije otprilike 40 godina, ili više, oni koji su studirali psihologiju bili su oni koji su trebali najviše pomoći. Čini se da mi dokazuješ da sam u pravu. Ako ste vježbali 40 godina, fakultet i obuka vratili bi vas unatrag u 70-e. Pogledajmo: Timothy Leary, BFSkinner, Albert Bandura i Festinger bili su veliki po pitanju kognitivne disonance. Ali nemojmo spominjati lijekove koji su kružili uokolo 60-ih i 70-ih kako bi pomogli vašoj spoznaji.

      Ali zapravo, kao profesionalac, razviti kliničku dijagnozu čitajući tweetove ili gledajući TV narcisa kojem je potrebno divljenje prilično je teško. Vaša me dijagnoza podsjeća na neurologa koji je bio siguran da Terri Schiavo nije u vegetativnom stanju jer je bio uvjeren da je vidio kako joj se glava pomiče na videu. Naravno, Dubya se složio.

      Nisam obožavatelj Trumpa, dapače osjećaj je jači od onog “obožavatelja”, ali mislim da je časnije prema tvojoj profesiji, ako je to to, da osobno postavljaš dijagnozu. Ali onda vam HIPAA ne bi dopustio da o tome razgovarate, pa je takvu dijagnozu najbolje prešutjeti. Ako imate čvrsto mišljenje, to može biti od veće koristi.

      Ne mislim da je Joe L postavljao dijagnozu, već je izvještavao o predmetu, a iznio je i neke dobre točke.

      • Preskoči Scotta
        Srpanj 27, 2019 na 17: 02

        Istu sam stvar primijetio kad sam bio na fakultetu. Većina studenata psihologije bila je na nastavi pokušavajući saznati zašto su ludi. Čini se da Peter Janney nikada nije shvatio vlastitu dijagnozu.

    • Tim
      Srpanj 28, 2019 na 15: 21

      g. Janney,

      Nisam ovlašteni klinički psiholog — ali vaš mi komentar jasno pokazuje da bolujete od najtežeg slučaja TDS-a!

  48. DW Bartoo
    Srpanj 25, 2019 na 07: 09

    Adam Schiff je demokrat.

    Ako me sjećanje ne vara…

    I nije se saznalo ništa novo osim da se Mueller slaže s Pompeom, optužujući WikiLeaks da je “neprijateljska strana obavještajna agencija”. Uistinu jeftin, ali definitivno "u karakteru", snimak za Muellera, čija je gadna povijest zgodnih laži jednostavno izbrisana iz javne svijesti.

    DW

    • AnneR
      Srpanj 25, 2019 na 14: 48

      DW – Zaista. Ali nije li iznošenje laži, izazivanje nevolja, špijuniranje ljudi (općenito Amerikanaca) jednako djelokrug FBI-a kao i CIA-e?

      Ono što smatram zapanjujućim (zašto, čovjek se pita jer je jasno da su većina duboko obojenih pristaša Dem stranke pripadnici buržoazije) je da oni koji brbljaju o tome da su "progresivni", kao da drže desni antirasističke, pro-LGBTQ , zelena energija itd. itd. – dive se FBI-u/CIA-i i ostalima, *vjeruju* do srži *što* im FBI u obliku Muellera „govori“. Zar su zaboravili, znaju li uopće (ovi mlađi) što je FBI (prvo kao BI pa onda FBI) ​​radio pravim socijalističkim/komunističkim partijskim članovima pa narodima pokreta za građanska prava?????

      • DW Bartoo
        Srpanj 25, 2019 na 18: 51

        Slažem se sa svime što kažeš, AnneR.

        Samo sam istaknuo da je Schiff u članku pogrešno naveden kao
        “(R – CA)”, što je sada ispravljeno.

        Ne samo da su laži SOP-a provizije, laži izostavljanja, uključujući stvarne informacije sadržane u e-porukama DNC-a, kao što ste prethodno naveli, ignorirane su. Pa čak je i Bernie Sanders tijekom farsičnih “izbora” pokušao skrenuti pozornost s mailova.

  49. Kiwiantz
    Srpanj 25, 2019 na 06: 53

    Muellerovo katastrofalno i neuspješno svjedočenje natjeralo me da osjetim tugu zbog ovog starijeg čovjeka, zaboga, on ima 75 godina, jadnog starog kretena i osjetio sam krajnje gađenje i prezir prema Demokratskoj stranci koja je smislila cijelu ovu lažnu, izmišljenu neistinu zvanu Russiagate?? Cijelo ovo svjedočanstvo stvarno je pokazalo Muellerov nedostatak pripreme koji je ozbiljno trebao slušni aparat i borio se da razjasni same odgovore koje je dao u svom izvješću i ludost demokrata koji su se pokušali igrati riječima kako bi poduprli lažnu priču o tajnom dogovoru uhvatiti Muellera i Trumpa u zamku? Ono što je bilo posebno osuđujuće je što su se republikanci laserski usredotočili na to što su stvarni pravni zakoni za koje se činilo da je Mueller pokazao selektivnu primjenu tih zakona i različit tretman koji se miješao u neke ljude, ali nisu poduzete nikakve mjere protiv počinitelja ove lažne zavjere kao što je Christopher Stelle , Comey i ostali! Posebno je osuđujuća bila činjenica da Mueller nije imao nikakvu pravnu osnovu izjaviti da Trump može ili ne može biti oslobođen optužbi? Čak ni državno odvjetništvo niti sudovi nemaju ovlasti to izjaviti, pa tako ni Mueller nije imao ovlasti upotrijebiti takav obmanjujući izraz! Također je osuđujuće što je Mueller u svom Izvješću priznao da nije bilo tajnog dogovora ili ruskog uplitanja i da na temelju toga morate zaključiti da se Trumpova pretpostavka nevinosti mora utvrditi? Ili da napravimo usporedbu sa suđenjem OJ Simpsonu, ako rukavica ne pristaje, morate osloboditi? Ili s Trumpom, ako zločin ne odgovara, morate ga osloboditi? Ipak, Mueller, iz nepoznatih razloga, nije želio razjasniti ovu oslobađajuću poziciju neoslobađanja Trumpa od svih optužbi za suradnju s Rusijom ili kao neka vrsta mandžurijskog kandidata i tajnog dogovora koristeći izraz koji ne oslobađa optužbe za koji nije imao ovlasti da ga koristi, a koji je zamutio vodu? Republikanska pitanja su bila nemilosrdna i na mjestu, a demokrati su me gomila besmislica pitanja natjerala da pritisnem značajku smanjenja glasnoće na daljinskom upravljaču? Kakva je apsolutna katastrofa za demokrate Muellerovo posljednje svjedočenje i sada će započeti prava istraga o umiješanosti Demokratske stranke i Clintonovih u izmišljanje cijele ove šarade i uloge FBI-a u lažnom FISA-inom nalogu? Istina je vani, a prava istina će biti otkrivena? Russiagate je mrtav i pokopan, ali FBIgate ili Clinton/Democratgate tek počinju!

    • Srpanj 25, 2019 na 10: 01

      Kiwiantz, povrijedio si me, imam 84 godine. Primijetio sam da se čini da ima najviše problema s republikanskim pitanjima. Možda ima selektivnu senilnost.

      “Muellerovo katastrofalno i neuspješno svjedočenje natjeralo me da osjetim tugu zbog ovog starijeg čovjeka, zaboga, on ima 75 godina, jadnog starog kretena i osjetio sam krajnje gađenje i prezir prema Demokratskoj stranci koja je izmislila cijelu ovu lažnu, izmišljenu laž zvanu Russiagate?? “

      • KiwiAntz
        Srpanj 25, 2019 na 14: 19

        Hermane, bez uvrede za starije ljude, ali Mueller nikada nije trebao biti doveden u ovu poziciju i bilo je očito da je bio ošamućen i zbunjen i da je nevoljko svjedočio? Bilo mi ga je žao kao starca koji je zbog izopačenih postupaka demokrata totalno ponižen od strane političara!

      • Srpanj 25, 2019 na 15: 18

        Pravo. Nema to veze s godinama. Mueller je bio namjerno neiskren, vjerojatno duboko u sebi shvaćajući da je cijeli ovaj spektakl bio apsurdno gubljenje vremena i resursa.

        • KiwiAntz
          Srpanj 25, 2019 na 21: 44

          Blessthebeasts, Demokrati bi trebali biti optuženi za zlostavljanje starijih protiv nespretnog Kapetana Amerike (aka Mueller)? Ali nakon što je rekao da ste u pravu, Mueller je dobio svoje deserte i bio je neiskren! Breitbart ima sjajan članak o ovoj temi od Johna Noltea o tome da Mueller nije senilan, ali je li prljavi policajac bio prisiljen zauzeti stav svjedoka? Provjerite? Taktika demokratskog ometanja pravde protiv Trumpa korištenjem tehnika zarobljavanja na Muelleru pokazala je da on nije bio potpuno senilan, samo zbunjen? Sada su Muellerov ugled i Dems potpuno uništeni zbog ovog katastrofalnog svjedočenja Roberta Muellera!

    • smjesta
      Srpanj 25, 2019 na 12: 10

      Odvjetnici lažu vrlo profesionalno pretvarajući se da su ekstremni invalidi kada se od njih traži da primijete da su dokazi izravno u suprotnosti s njihovim iskazom pod prisegom. Onda kada ih njihov vlastiti tim ispituje, očite laži predstavljaju kao izvjesne. Mueller možda ima 75 godina, ali njegove se sposobnosti ne bi tako naglo promijenile da je pošten. Ne postoji predaniji lažljivac od prosječnog odvjetnika.

  50. Tim Jones
    Srpanj 25, 2019 na 06: 47

    Da, Schiff se sigurno nada da će mu netko povjerovati. Teško je zamisliti da će biti plaćen. Nije li od njega zatraženo da odstupi sa svog položaja u Intelovom odboru? Mislim da je dobar dio života proveo lažući. Očito je patološki sa samo najtanjim tragom dobrote.

  51. inkontinentni čitač
    Srpanj 25, 2019 na 05: 22

    Pitam se nisu li Schiffovi komentari o nelojalnosti ili dvostrukoj lojalnosti čista fantazija primijenjena na mnoge članove Kongresa (uključujući Schiffa), Pentagon, Ministarstvo financija i Državna ministarstva, te našu CIA-u i NSA, kada govorimo o izraelskom i britanskom utjecaju na naše vanjske i unutarnje politike. Ironija je u tome što je Schiff možda otvorio limenku crva koja bi se mogla obiti o glavu.

  52. pmcall
    Srpanj 25, 2019 na 05: 09

    Odlično izvješće, Joe. Hvala vam.

  53. čiča volfram
    Srpanj 25, 2019 na 03: 21

    Mueller = lažljivi ološ.

  54. Allan P.-E. Tolentino
    Srpanj 25, 2019 na 02: 34

    Mueller i njegovo izvješće sjajni su rekviziti za politički teatar, ali isjeckane krpe jadnog izgleda u pravoj pravosudnoj istrazi. Zbog svog groznog nastupa u Kongresu, Mueller još uvijek može dokazati svoje dostojanstvo i čast zaključavanjem u svoju spavaću sobu i poduzimanjem rituala čišćenja seppukua. Ali ovo je samo pusta želja s obzirom na debelu kožu i moralnu aberaciju likova iz Duboke države. Masovna socijalna revolucija trebala bi očistiti kanalizaciju.

  55. eeyp
    Srpanj 25, 2019 na 02: 32

    Speier – “Ti si najveći domoljub u ovoj sobi”. Jackie, Jackie….. Uživao sam u gospodinu Turneru iz Ohia dok je išao za Muellerovom lažnjakom.

    • eeyp
      Srpanj 25, 2019 na 04: 21

      Welch kaže Muelleru: "Ti mi pomozi, ja ću ti pomoći, to je dogovor". Vidim. Gurkanje gurkanje, namigivanje namigivanje. Drago mi je da sam to vidio iako je to još jedno 2:56:49 u mom životu koje nikad više neću imati.

    • Tim Jones
      Srpanj 25, 2019 na 06: 51

      Podržavam to!

  56. nwwoods
    Srpanj 25, 2019 na 01: 35

    Vrhunac komedije dana bio je kada je Mueller upitan o Fusion GPS-u i odgovorio "Nisam upoznat s tim".

    • Grgur Herr
      Srpanj 25, 2019 na 19: 28

      Da, Mueller je trebao dodati "i ako vjerujete da..."

      U 8:30 sljedećeg videa, “komedija” (farsa, tragedija, spojeno u jedno) je u punom prikazu:

      https://youtu.be/WOQXOV0PHL4

      Peter Janney — trebali biste uhvatiti ovo i poslušati sljedećih nekoliko minuta (osobito počevši oko 14:10) dok Aaron Mate opisuje "slučajnosti" pri čemu "ljudi s vezama, ne s Rusijom, nego sa Zapadom, i s američkim dužnosnicima i demokratima koji su u sumnjivim kontaktima s Trumpovom kampanjom...
      …[i] ono što Mueller izostavlja jest da je ponuda koju je Goldstone poslao Donu Jr.-u bila lažna i da on nije djelovao u ime ruske vlade…
      …Postoji neiskren obrazac navodnih osuđujućih ruskih kontakata, poput ovog, iako to zapravo nije ruski kontakt.”

      Ima još mnogo toga, ali Janney je vjerojatno već začepio uši i zatvorio oči.

      • Preskoči Scotta
        Srpanj 26, 2019 na 07: 10

        Grgur-

        Vidio sam postove Petera Janneyja o drugim člancima koji se odnose na Trumpa. On je hit-and-run trol s ekstremnim TDS-om. Nikada ga nisam vidio da je odgovarao na bilo kakve prigovore.

        • Srpanj 27, 2019 na 07: 01

          Vi budale rado patite u svom neznanju, ni na trenutak ne shvaćajući svoju kratkovidnu glupost. Ovo je samo jedna od mnogih slika tko je zapravo Donald Trump. Ako ne možete vidjeti ozbiljnost onoga što se sada događa i zašto je toliko važno riješiti se ovog despota, onda niste u stanju ništa vidjeti. . .

          https://www.nytimes.com/2019/07/26/opinion/trump-nadia-murad-meeting.html

        • Grgur Herr
          Srpanj 27, 2019 na 14: 11

          g. Janney—

          Počet ću sa savjetom da razmotrite i postupite prema prijedlogu koji vam je iznio ML (7-25 11:48 gore). Russiagate je prijevara koju su američkom narodu izvršile politizirane obavještajne agencije u svrhu odvraćanja pozornosti od sustavne "truleži u našoj političkoj politici" (ML) i propagiranja lažne vizije međunarodne stvarnosti i uloge SAD-a u međunarodnim poslovima. .
          Vaša zabrinutost o Trumpu i njegovoj administraciji je opravdana. Ali te su brige potpuno zasebno pitanje. Dijelim duboki prezir prema Trumpu kao ličnosti i kao pokretaču velike količine loše politike, strategije i izjava. Ali, isto tako, treba shvatiti da su Demokratska stranka - Obama, Clintonovi, "vodstvo" Kongresa - "omogućivači" većine iste politike i mnogo toga čega se bojite.
          Ono na što aludiram dobro su napisali mnogi izvrsni posteri komentara na ovoj web stranici tijekom godina. Neću ovdje ponavljati i ne trpim rado ovu stvarnost. Rušenje našeg ustava i republike (Bush i Obama su ubrzali), zla imperija i pokolj nevinih teško mi pritišću srce.

        • Grgur Herr
          Srpanj 27, 2019 na 15: 51

          Da budemo malo izravniji, razotkrivanje Russiagatea kao prevare daleko nije isto što i dati Trumpu propusnicu ili misliti da bi nas predsjednik trebao bolje predstavljati kao narod. Ali "uklanjanje" s dužnosti ne bi trebalo biti lažnim protuustavnim sredstvima. Mislim da bi ga trebalo optužiti za ratne zločine i privrženost zločinima NSA-e, FBI-a i CIA-e protiv Amerikanaca na američkom tlu. Ali onda bi Nancy i puno drugih bili upleteni. A problem s glasačkom kutijom 2020. znači da vjerojatno nećemo imati mnogo bolji izbor.

          Russiagate predstavlja nezakonito, podlo sredstvo "opravdanja" opasnog novog Hladnog rata s Rusijom i dimnu zavjesu za zamagljivanje Clintonove korupcije. Oprostite na mojoj kratkovidnoj gluposti.

        • Preskoči Scotta
          Srpanj 27, 2019 na 16: 52

          Vi to uopće ne shvaćate. Mislite da branimo Trumpa primjećujući krajnju glupost RussiaGatea. Vaš um je zapeo u lažnoj dihotomiji. Mislim da bi bilo divno "riješiti se Trumpa", ali ne pod lažnim izgovorima da ga samo zamijeni drugi sluga carstva. Niste baš dubok mislilac.

          Iako me čudi što ste se uopće potrudili odgovoriti, također primjećujem da se niste potrudili opovrgnuti detaljnije kritike svog prvog komentara.

Komentari su zatvoreni.