JOHN KIRIAKOU: CIA traži više nekažnjivosti

Dijeljenja

Agencija pokušava dobiti prolaz za zločine čak i prije nego što su počinjeni i predstavlja prijetnju slobodi tiska.

By John Kiriakou
Posebno za Vijesti o konzorciju

TCIA je tiho zatražila od Senatskog odbora za obavještajne poslove da uključiti odredbu u svom sljedećem prijedlogu zakona o autorizaciji koji bi uvelike proširio definiciju "tajnog agenta" čiji bi identitet bio zaštićen od neovlaštenog otkrivanja. 

Sadašnji zakon, nazvan Zakon o zaštiti obavještajnih identiteta iz 1981., definira tajnog agenta kao bilo kojeg obavještajnog časnika koji služi u inozemstvu ili koji je u inozemstvu služio u tajnoj funkciji u proteklih pet godina. Novim bi se prijedlogom zakona ta zaštita proširila na svo nepriznato obavještajno osoblje čak i ako nikada nije napustilo Sjedinjene Države.

Da budem jasan: ova se mjera uopće ne odnosi na zaštitu identiteta službenika CIA-e koji obavljaju svoj posao. Radi se o zaštiti onih zaposlenika CIA-e koji su počinili zločine protiv čovječnosti. To je zataškavanje. Uzmi to od mene. Imam iskustva iz prve ruke s ovim zakonom.

Sjedište agencije. (Središnja obavještajna agencija putem Flickra)

Zakon o zaštiti identiteta obavještajnih podataka (IIPA) korišten je samo dva puta od svog donošenja. Korišten je za osudu Sharon Scranage, tajnice CIA-e koja je imala aferu s obavještajcem u Gani i dala mu imena svih zaposlenika CIA-e u zemlji i identitete Ganaca koji su radili za CIA-u. Osuđena je na dvije i pol godine zatvora minimalne sigurnosti. Moje kazneno gonjenje bilo je drugo i došlo je kao odmazda za moje puštanje u zviždaljku o CIA-inom programu mučenja. Nikad nisam javno objavio ime nijednog tajnog operativca i završio sam s 23 mjeseca.

Osim ova dva manja kaznena gonjenja, vrlo je malo otkrića identiteta CIA-e dovelo do sudskih postupaka. Bivši zamjenik državnog tajnika Richard Armitage slavno je otkrio ime Valerie Plame dvojici kolumnista. Nikada nije optužen za zločin. Bivši direktor CIA-e David Petraeus odao je imena 10 tajnih CIA-inih operativaca svojoj preljubničkoj djevojci, očito u pokušaju da je impresionira, i nikada nije optužen. Bivši direktor CIA-e Leon Panetta otkrio ime tajnog člana SEAL tima koji je ubio Osamu bin Ladena. Ispričao se i nije krivično gonjen.

Petraeus sa svojom biografkinjom/ljubavnicom Paulom Broadwell. (Wikimedia Commons)

Provedba šala

Provedba ovog zakona je šala. CIA-u nije briga kad se otkrije identitet operativca — osim ako im se ne sviđa politika osobe koja otkriva. Da im je stalo, pola vodstva CIA-e bi bilo u zatvoru. No, ono do čega im je stalo jest zaštita onih zaposlenika koji čine zločine po nalogu Bijele kuće ili vodstva CIA-e.

Godine 2011., dok sam bio viši istražitelj u Odboru za vanjske odnose Senata, nazvao me novinar da mi kaže da ima informacije da CIA stavlja pod zaklon službenike koji su bili istaknuti sudionici u programu mučenja agencije. Napisao sam CIA-i pismo pod potpisom Johna Kerryja tražeći pojašnjenje i rekavši da je stavljanje ljudi pod zaklon isključivo u svrhu zaštite od kaznenog progona kršenje propisa. Prošlo je šest tjedana prije nego što je kolega ušao u moj ured i rekao: “Agencija je konačno odgovorila na vaše pismo.” Rekao sam mu da sam upravo provjerio poštu prije manje od sat vremena i da nisam ništa vidio. Rekao je da je pismo klasificirano na razini Strogo povjerljivo i da sam u to vrijeme imao samo dozvolu za tajnost. Pitao sam što piše u pismu. Njegov odgovor je bio brz. “Piše da idi jebi se."

Bivši potpredsjednik i sadašnji predvodnik Demokratske stranke Joe Biden bio je jedan od senatora 1981. godine koji su glasali protiv IIPA-e, za koju je vjerovao da je prije svega neustavna. rekao je Biden u op-ed in Kršćanski znanstveni monitor 1982. da je „jezik koji (IIPA) koristi toliko širok da bi podvrgao kaznenom progonu ne samo zlonamjerno objavljivanje imena agenata, već i napore legitimnih novinara da razotkriju bilo kakvu korupciju, prijevaru ili nesposobnost koja se događa u američke obavještajne agencije.” To nije ništa drugo nego napad na slobodni tisak.

CIA-u ipak nije briga za slobodni tisak. Predložena odredba u zakonu o autorizaciji poštedjela bi CIA-u muke da se mora objašnjavati medijima, članovima kongresnih odbora za nadzor ili čak sudovima. I postavlja mnogo više pitanja nego što daje odgovora. Zašto je takva odredba uopće potrebna? Što bi točno trebao štititi? Što je bio precipitirajući događaj?

Na ta pitanja, naravno, nema legitimnih odgovora. Nijedan službenik CIA-e nije razotkriven. Nitko nije bio ugrožen. Nitko nije bio doveden u opasnost neovlaštenim otkrivanjem. To je crvena haringa. Ova nova odredba je grabljenje moći. Radi se o pokušaju da se zločinima promakne i prije nego što su počinjeni. To je prethodno suzdržavanje. To je neamerički i protiv toga se moramo boriti.

John Kiriakou bivši je časnik CIA-e za borbu protiv terorizma i bivši viši istražitelj u Odboru za vanjske odnose Senata. John je postao šesti zviždač kojeg je Obamina administracija optužila prema Zakonu o špijunaži — zakonu namijenjenom kažnjavanju špijuna. Odslužio je 23 mjeseca u zatvoru zbog pokušaja da se suprotstavi programu mučenja Bushove administracije.

Ako ste uživali u ovom originalnom članku, razmislite doniranje u Consortium News kako bismo vam mogli donositi više priča poput ove.

69 komentara za “JOHN KIRIAKOU: CIA traži više nekažnjivosti"

  1. Ime Uskraćeno
    Srpanj 1, 2019 na 20: 38

    Postoji ogromna korupcija koja dotiče svaku agenciju američke vlade i većinu poduzeća, a uključuje testiranje usmjerenog energetskog oružja bez pristanka, 5G i implantiranih moždanih čipova i mreža područja tijela za kontrolu i krađu spoznaje. Praktično svaka institucija Ivy League s neuroznanstvenim laboratorijem je uključena, uključen je Harvard, uključen je Jeffrey Epstein, uključen je Nxivm, uključen je DOD, uključeni su Rothchildi i Soros. Gotovo svaka bolnica je svjesna da nevinim Amerikancima implantiraju liječnici povezani s CIA-om, a drugi liječnici i psihijatri krivotvore medicinska izvješća o pacijentima koji se žale da su im implantirani i napadnuti daljinskim satelitskim i bespilotnim oružjem. Liječnici u bolnici Northwestern Memorial Hospital ugradili su mi više implantata bez pristanka, uključujući moždani čip, mrežu područja tijela, višestruke biomeme, implantate u zdjelici koji omogućuju daljinsko uzbuđenje, kohlearni implantat koji omogućuje dvosmjerno slušanje na daljinu, neku vrstu baterije koja puni se preko daljine, uređaja koji me prati kao životinju u ravnici, i onoga što izgleda kao tanke cijevi koje omogućuju da se personalizirani kemijski tragovi s oružjem apsorbiraju u moj mozak i prsa. Mučili su me šest godina, ukrali su mi dom, razbili obitelj, ukaljali ugled. Imao sam dvoetažni stan i špijuni povezani s CIA-om i Mossadom gmizali su po mom podu udarajući me laserima i usmjerenim energetskim oružjem i ispuštajući otrove u moju spavaću sobu koji su utjecali samo na mene. Preživio sam i ove su godine imali REPORTERA koji je sjedio tri stope od mene u malim novinama u kojima sam radio, skupljajući svoje moždane valove, snimajući snimke zaslona moje moždane aktivnosti i UPLOADAVAJUĆI podatke nekoj neidentificiranoj strani. Ovo sve može zvučati nategnuto, ali najčudesnija stvar je da se OVO DOGAĐA diljem zemlje i FBI to omogućuje. Preklinjem sve vas obrazovane čitatelje da istražite i bučno se zapitate što FBI radi #noninvestigativesubjects koje SPORE UBIJA radi osvete i profita. Obama me stavio u program jer sam tužio Oprah Winfrey.

  2. Fran Makadam
    Lipnja 27, 2019 na 07: 18

    Bez obzira na sustav, nakon što tajnu policiju učinite neodgovornom, ta agencija postaje ultimativna moć izvan koje nema žalbe. Čak su i sovjetske i navodno civilne vlade istočnoeuropskih satrapija žalile dan kada su vlastite agencije tajne policije stavile izvan nadzora. Postali su arbitri vršenja vlasti. Obratite pažnju na znakove svuda okolo, gdje tajne agencije proizvode domaću propagandu kako bi pokušale svrgnuti predsjednika kojeg nisu željeli, i njihove operacije promjene domaćeg režima. Uoči Trumpova predsjedništva, prethodni je predsjednik potpisao naredbu kojom je po prvi put dopustio otvorenu vladinu propagandu usmjerenu na domaće stanovništvo SAD-a. Prošli su dani kada je strani veleposlanik šaljivo rekao: "Jedina zemlja sigurna od promjene režima je ona bez američkog veleposlanstva." Zamijenite Langley i Fort Meade i imate našu trenutnu situaciju.

    • Sam F
      Lipnja 27, 2019 na 12: 12

      Vrlo istinito. Za SAD je tajna struktura moći započela skrivenim ekonomskim utjecajem na izbore, masovne medije i pravosuđe. Proširenje tajnosti na sva djela tajnih agencija čini ih tajnom policijom oligarhije, koja izravno radi s masovnim medijima i komunikacijama kako bi kontrolirala javne informacije i nadzor u privatne svrhe.

      Rekao bih da je to nepovratno da nije čudan primjer SSSR-a. Je li ga bilo moguće reformirati jer je bio principijelniji od maskirane američke oligarhije ili je spao samo na američku razinu?

    • Lipnja 27, 2019 na 15: 29

      Odgovorio sam, pomalo dugo i s užasnom zabrinutošću, na komentar od 25. lipnja ovdje jučer, tako da je nekoliko komentara manje... Mislim da je ovo h_ll gore nego što mnogi od nas žele i zamisliti da će se ovdje dogoditi; Ja sam otpušteni zviždač iz Medicinsko-vojnog industrijskog kompleksa... moćnog sveučilišta, medicinske škole i dugotrajnog CIA-inog središta koje je po veličini možda još samo Langley.

      Opisao sam noćnu moru, tako protuustavnu i užasnu — svi moraju znati i prosvjedovati ODMAH! Moramo zaštititi pacijente i sve ODMAH!! Nema drugog načina osim prosvjeda, oni su/ovo je izvan kontrole ... Gledam tužiti ako bilo koji odvjetnik želi ovo preuzeti ... Također upućujem na svoju web stranicu ourconstitution.info, koja ima povezane informacije, iako Imam mnogo više.

      Molimo pogledajte moje brige navedene u nastavku i slobodno mi pošaljite e-poštu (pogledajte stranicu) i na drugi način proširite tu zabrinutost … Zašto netko nije tužio kako bi izbacio CIA-u iz naših škola??? Iz nekog razloga (?) prije nekoliko dana obustavili su moj Twitter (rcnsti2ndotinfo), iako nisam uzeo sljedbenike, ali sam nedavno prekinuo praćenje nekoliko kako bih mogao pratiti one koji se odnose na Assangea... Odgovorio sam na njihovu e-poštu za pomoć, ali nisam dobio odgovor ... Započeli smo taj strmi i podmukli spust ...

  3. Realista
    Lipnja 26, 2019 na 15: 11

    Zašto su zakamuflirali zgradu sjedišta CIA-e da izgleda baš kao trgovački centar?

    Zašto je Dubya predložio da svi odemo u kupovinu u svom prvom govoru nakon 9-11?

    I, zašto je zovu "misteriozni Orijent" kada je Amerika puno veća misterija za većinu svijeta?

  4. Chang
    Lipnja 26, 2019 na 09: 10

    Najviše. tajna. mjesto. u Tajvanu

  5. Lipnja 25, 2019 na 23: 43

    Pa dobro, što tu može poći po zlu! Ovim je danas zapravo opozvan Senatski odbor za inteligenciju.
    Mogao bih ga nazvati Making America Go Dark Again ili ako to nije točno, Keep America Dark.

    DAMON PAUL NELSON I MATTHEW YOUNG POLLARD
    ZAKON O OVLAŠTENJIMA ZA OBAVJEŠTAJNE DJELATNOSTI ZA FISKALNE GODINE 2018., 2019. I 2020.

    1. Pokriva 2018., znači li to da se vraća retroaktivno. Na koje dijelove? je li to samo zato da bi mogli pokriti aferu Kashoggii i imati izvješće za 30 dana od donošenja ovoga (dno stranice 7)? Ili da bi se prikrile još stvari koje su se dogodile 2018.?

    2. Što je s člankom 305? Zašto sada?

    “Odjeljak 305. Proširenje opsega zaštite identiteta tajnih agenata Odjeljak 305 mijenja definiciju ''tajnog agenta'' u Zakonu o nacionalnoj sigurnosti iz 1947. (50 USC 3126(4)) kako bi se zaštitili identiteti svih tajnih obavještajnih službenika , i građani Sjedinjenih Država čiji je odnos sa Sjedinjenim Državama tajan, bez obzira na mjesto državne službe pojedinca ili vrijeme od prekida državne službe. ”

    Čini se izuzetno širok jer se prije odnosio samo na agente koji su služili u inozemstvu unatrag samo 5 godina. Bože moj, možeš li se vratiti u prošlost i ovim zaštititi sve koji su uključeni u Spy Gate?

    3. Poboljšava li to stvarno Generalne inspektore zajednice Intel ili Clowarda i Pivena Generalne inspektore IC-a, vežući im ruke zauvijek? Ne bih volio sada raditi u jednom od tih ureda.

    4.A što je sa svom Rusijom! Rusija! Rusija!… Gdje je Kina? Kina? Kina? Hmmm... Pretpostavljam da Kina nije velika briga.

    5.Oh, a vi radnici koji radite svoj posao radeći na sigurnosnim provjerama... samo neka te stvari prođu što je brže moguće jer ako to ne učinite, postoji cijela hrpa nas koji će točno znati koga i gdje zadržavaju. Saznat ćemo u tren oka i možete očekivati ​​pozive! A možete očekivati ​​i pozive o onima koji nam se ne sviđaju. hehehe

    Nisam imao vremena pročitati svih 57 stranica, ali nakon brzog čitanja želio bih zahvaliti senatoru Burru i Senatskom odboru za inteligenciju što su učinili da Amerika ponovno potamni! ;/

  6. Miranda M Keefe
    Lipnja 25, 2019 na 18: 38

    Čak i ConsortiumNews može pogriješiti, pretpostavljam...

    “Zakon o špijunaži — zakon osmišljen za kažnjavanje špijuna.”

    Ovo jednostavno nije tako. Možda je prodan na taj način, ali je dizajniran s jednom svrhom - strpati Eugenea V. Debsa u zatvor zbog suprotstavljanja Prvom svjetskom ratu.

    On je, kao i Zakon o vanzemaljcima i pobuni 110 godina prije njega, uvijek bio osmišljen u političke svrhe kako bi se krenulo protiv onih koji se protive američkim ratovima ili intervencijama.

    • Joe Lauria
      Lipnja 27, 2019 na 19: 26

      Debbs je bio procesuiran prema Zakonu o pobuni iz 1918. – amandmanima na Zakon o špijunaži – koji je ukinut 1920.

  7. Lipnja 25, 2019 na 17: 11

    Dva od mnogih pitanja o CIA-i:

    1. Koje tajne treba čuvati i koliko dugo. Ako se SAD legalno priprema učiniti nešto što je neizbježno, u redu. Ali koje druge stvari koje se trenutno smatraju tajnom ljudi nemaju pravo znati. Ako je nešto tajno u nekom trenutku u vremenu, u kojem trenutku mora biti otkriveno

    2. zašto CIA ima operativnu ruku, da stvara zlo i financira ga.

  8. Eric32
    Lipnja 25, 2019 na 17: 06

    U donekle sličnom duhu, novo računovodstveno pravilo (FASB 56) dopušta računovodstvo na bilo koji način koji odredi vlada SAD-a. želi nazvati "tajnim projektima" trajno neprozirnim. Mislim da to uključuje računovodstvo izvođača (kao što je Blackwater, na primjer).

    Odnosno, omogućuje skrivanje velike potrošnje bez kršenja računovodstvenih pravila i načela. Ne znam ima li to velike razlike u sustavu koji ne može obračunati 21 trilijun dolara svoje potrošnje u posljednjih 20 godina, ali barem omogućuje računovođama da se osjećaju opuštenije u potpisivanju onoga što rade .

  9. derfppour
    Lipnja 25, 2019 na 16: 21

    Robert Novak preuzeo je odgovornost za curenje podataka o avionu Valerie dugo nakon što Richard Armitrage nije optužen za curenje informacija.

    Ali, možda, budući da ste bivši CIA-a - znate prave činjenice i ne pokušavate stvoriti politički narativ ili "razgovor" u današnjem progresivnom jeziku.

    • Litchfield
      Lipnja 26, 2019 na 06: 16

      Da, mislio sam da je Novak izvor curenja informacija.
      Možda je Armitage rekao Novaku?

  10. Lipnja 25, 2019 na 13: 41

    Posebno kritična za obranu demokratskih prava je kampanja za obranu Juliana Assangea, koju su zagovarali Joe Lauria i drugi ovdje. WSWS je pozvao na formiranje Globalnog odbora za obranu koji bi predvodio obranu njega i Chelsea Manning.

    Izvornik možete pročitati ovdje: https://www.wsws.org/en/articles/2019/06/20/pers-j20.html.

    Pozivam sve čitatelje da se pridruže ovoj kampanji.

  11. DW Bartoo
    Lipnja 25, 2019 na 13: 41

    Johne, nadam se da biste mi vi, Consortium News i ovdašnji komentatori mogli oprostiti što sam pitanja o CIA-i i svim drugim "obavještajnim" agencijama podigao na fundamentalniju razinu.

    Sada, Johne, ti i većina ostalih članova VIPS-a bili ste u raznim, ako ne i svim, tim agencijama, tako da imate "iznutra" perspektivu.

    Mislim da je pošteno i razumno sugerirati da su SVE te brojne agencije daleko više izvan kontrole, daleko moćnije i daleko više uključene u aktivnosti koje nisu samo protuustavne, već se miješaju u dobrobit društva, potkopavaju čak i pretvaranje demokracije i duguju mnogo više odanosti novcu, karijerizmu i "tamnoj strani", nego što većina ljudi uopće može zamisliti.

    Dakle, moje pitanje je ovo, Johne, upućeno je tebi i drugim članovima VIPS-a:

    Koja je legitimna uloga ovih agencija i kako se njihove skrivene ovlasti mogu lišiti, da bi ono što se sada naziva "Država nacionalne sigurnosti", moglo postati i ostati odgovorno nužnom nadzoru, moglo postati posebno ograničeno u korištenju tajnosti, uključujući tajni sudovi i tajni zakoni, da, nikada više, ljudi nacije ne budu podvrgnuti, prvo, pretpostavci da su ljudi "neprijatelji", drugo, da NIJE prerogativ države da špijunira, razvija lažni “dokazi” o tome, koji se zatim mogu predati raznim “pravnim” agencijama kako bi se oblikovali u lažno, fiktivno kazneno gonjenje koje skriva podrijetlo “dokaza”, treće, da se isto odnosi na strane aktere ili države kao sredstvo uspostavljanja sastavljene
    povod za vojnu akciju ili rat, četvrto, da se takve agencije NIKADA ne bave političkim ponašanjem koje negira demokratske interese ljudskih bića, ne samo u SAD-u, već posvuda i, peto, da takve agencije NIKADA ne budu dopuštene ili dopuštene pod U BILO KOJOJ okolnosti, za propagandu građana U$?

    To i nije tako veliko pitanje kao što se možda čini.

    Svedeno na njegovu suštinu:

    Služe li te agencije legitimnim interesima ljudi, ako jesu, koji je to konkretno interes, i ako takav interes postoji, kako se onda te agencije mogu držati pod kontrolom i na uzici dovoljno kratko da spriječe ili ograniče opasno prekoračenje dosega i nekažnjivost zločina kojima se bavite?

    Uistinu, sva ova “ograničenja”, koja sam gore spomenuo, su prekršena i još uvijek se prekoračuju upravo onom nekažnjenošću za koju razumno sugerirate da je namjerna i skrivena i da će biti legitimirana unutar i kroz ovaj noviji zakon.

    Ako zakonodavna vlast odbije dužnu revnost svoje prekomjerne obveze prema ljudima, ako pravosudna vlast samozadovoljno odbije svoju obvezu održavanja stvarne vladavine zakona, preferirajući prazan, savitljiv oblik, i ako izvršna vlast nastavi koristiti ove agencije kao produžetak vlastite, jedine, moći, ako ova tri entiteta nastave odbijati ograničiti, regulirati, pa čak i ozbiljno ograničiti moć tajnih agencija, koje djeluju iznad i izvan vladavine zakona, kakva će se budućnost čovječanstva suočiti ? Ne samo u američkim dolarima, nego bilo gdje i svugdje na planetu?

    Može se, vrlo realno, tvrditi da su sve percipirane ili zamišljene "strane prijetnje" blijede, u bilo kakvoj iskrenoj usporedbi, s unutarnjim prijetnjama bilo "istinskih vjernika", bilo patoloških "ambicija" koje traže potpunu kontrolu i manipulaciju nad mnogi.

    Također, povezanost velikog bogatstva, kontrola društvenih medija i tajne operacije, uključujući, posebice, privatne, koji služe kao izvođači službenim agencijama ili korporativnim interesima, zajedno s privatnim vojnim snagama, oslikavaju strašnu i uznemirujuću sliku moć totalno poludjeti fantazijama o dominaciji koje bi doista trebale brinuti svako razumno biće sposobno za više od abcedarske kontemplacije.

    • hetro
      Lipnja 25, 2019 na 15: 25

      Problem ovdje, DW, ako smijem, i ja se svakako slažem s tvojim gledištem, je (što se čini sve više) naivno gledište da je Sustav (je li ikada bio?) postavljen da funkcionira u službi interesa ljudi, kao što bi dolikuje "demokraciji".

      Sve više postaje očito – i to je dugogodišnja tema ovdje u CN-u – da je ta razumljiva želja za pristojnošću i odgovornošću davno nestala. Uzmimo za primjer ubojstvo JFK-a i ono što se sada čini vrlo jasnom ulogom CIA-e. Popis lukavstava i manipulacija je dugačak. Također, s CN-om se tijekom godina suočavamo s velikom nejasnoćom o tome kako odgovoriti/što učiniti. Naravno, dijeljenje informacija i perspektiva je korisno kao neka vrsta melema, a mi smo očito spremni pokušati uzvratiti svojim jezikom.

      Želio bih izraziti zahvalnost Johnu Kiriakouu za sve što je učinio i za njegove hrabre napore. Nadam se da Johne vrlo pažljivo čuvaš svoja leđa.

      • DW Bartoo
        Lipnja 25, 2019 na 17: 49

        Kao što sam vrlo siguran da već zamišljate, hetro, slažem se sa svime što kažete.

        Sumnjivo je da su Očevi posrnuli IKADA namjeravali da "Republika" bude nešto drugo osim plaćenička tvorevina koja cijeni imovinu, u najimperijalnijem smislu, kao svetost, a moć da bude samo po volji pravih klasa.

        Doista, kada se izrazi zabrinutost oko demokracije, uobičajeno je da se podsmjehne: "Ovo nije demokracija, to je Republika!" shout down, s namjerom da ocrni svaku tendenciju prema učinkovitom sudjelovanju i angažmanu mnogih, odjeknut će.

        Činjenica da je to, tehnički, ustavna republika, izvorno s usko definiranom manjinom kojoj je dopušteno glasati, dopuštala je pretvaranje sudjelovanja i "utjecaja" koji je s vremenom doveo do proširenja "frašize" na veću "bazu", s, možda , cinična svrha dopuštanja sudjelovanja mnogih kako bi se poboljšao pojam legitimiteta bilo koje od nekolicine, a obično dviju "stranaka", od kojih nijedna izvorno nije postojala i čijoj je samoj ideji, političkim strankama, malo aplaudirao FF-ovi, neki čak potpuno, i vrlo glasno, neprijateljski raspoloženi prema samoj ideji.

        Unatoč tome, mit o demokraciji, koji postoji u U$A, poput mita o plesiosauru u Loch Nessu, postao je temeljna hrana za odgajanje poštovanja i strahopoštovanja. Komercijalne mogućnosti obojice bile su propisno prepoznate.

        Vjerojatno je financiranje kampanje preplavilo jadnu Nessie, koja nikada nije dobila "Citizens United" samo naprijed, u biti legalizirajući podmićivanje i dopuštajući regulatorno hvatanje koje daleko premašuje bilo kakve dubinske pretrage u ledenjačkim dubinama.

        Navijanje za demokraciju, čak i zagovaranje istinske participativne demokracije može se činiti vrlo sličnim nadi da bi sijedi "čudovište" moglo ustati i zbuniti samozadovoljne. U doba štednje, plesiosaur bi najvjerojatnije bio "spašen", iz humanitarnih razloga, i samljeven u Nessie Burgers da pokrije troškove mobilizacije, slično kao što se očekuje da će očekivane rezerve nafte pokriti troškove invazije.

        Kad smo već kod mitologiziranja, u svoj njegovoj iznimnoj, neizostavnoj raskoši, uz pozive na obvezno glasovanje, u određenim krugovima, gdje su falsifikati i isključivanje na razini zabrinutosti da izborni kolegij izigrava zaslužne neizbježne s “na redu”, živimo u “Domovina”, kako su je uveličali, svi oni s “najboljim” brendovima koji misle o svijetu sami za sebe, a na svijet gledaju kao na svoju privatnu kamenicu.

        Pretpostavljam da shvaćate da sve te riječi skrivaju niz posljedičnih točaka sudara, ne samo unutar nacije, već i s ostatkom svijeta?

        Cijela hrpa neispitanih pretpostavki.

        To je otprilike ono od čega se sastoji mitologija, mješavina umišljenosti, uključujući kulturnu, tehnološku, vojnu, znanstvenu, pa čak i rasnu "superiornost".

        Sada, kako se čini, carstvo je u padu. Jedna bi stvar bila da je nestalna sudbina ono što je ovo učinilo, što nas je dovelo do ovog trenutka do, budimo iskreni, trenutka u kojem bi iskra mogla pokrenuti još jedan svjetski rat.

        Otrežnjujuće stvari.

        Ipak, kako se pokazalo, ta ista agencija o kojoj nas John, s pravom, traži da razmišljamo, odigrala je ključnu ulogu u postavljanju pozornice za početno neprijateljstvo između Irana i SAD-a. $.

        1953. godine... pa, svi ovdje znaju za Kermita Roosevelta, za Mosedegha, za Savaka, tajnu policiju koju je postavila CIA, nakon što su svrgnuli Mosedegha i postavili šaha.

        Pošto ste spomenuli atentat na JFK-a i spomenuli CIA-u, možemo pretpostaviti da svi ovdje znaju za braću Dulles, "svadbu" s JFK-om, njen odnos prema raketnoj krizi i ulogu izvjesnog Dullesa u istrazi atentat,

        I tako dalje.

        I na…

        Većina ovdje u potpunosti shvaća propuste "obavještajnih agencija" oko "događaja" ... "koji je sve promijenio", možda se sjećaju programa mučenja, možda čak i imaju nešto znanja o Billu Binneyju, možda su čak gledali onaj vrlo informativni video o Billu Binneyju na koji se Ray Mc Govern povezao u svom najnovijem članku, ovdje na CN-u.

        Možda JE uzaludno govoriti o tim stvarima, to JE samo priča, kao što dobro ističete.

        Ipak, samo kao neki kontrapunkt učinkovitom propagandnom režimu MSM-a, uz spremno prihvaćanje sumnjivih "dokaza" ili čak samo tvrdnje "vrlo vjerojatno" ne od 17 "obavještajnih agencija", kako se prvo tvrdilo, već samo 3 , došlo je do dvije i više godina zatamnjivanja važnih činjenica, užasnih političkih odluka i bilo kakvog ispitivanja sveprisutne korupcije u cijelom "sustavu", sve zataškano, u službi narativa koji ustraje u prikazivanju U$-a kao žrtve, gotovo isto koliko i Izrael i Saudijska Arabija od Irana kao primarnog pokretača "terorizma", dok su američki dolari, Izrael i Saudijska Arabija zapravo ti koji se uklapaju u tu naplatu.

        Shvaćam da smo daleko u zečjoj rupi, duboko u Orwell Heights, ako se to ne čini proturječno?

        Zapravo, doslovno je sve, ako je vjerovati službenom narativu, suprotno mitu, krajnje je apsurdno, sam jezik je na udaru, a ugrizeno mišljenje se više cijeni od pažljivo razmatrane analize činjenica.

        Mnogi komentatori, ovdje, redovito, elokventno iznose istinu o stvarima, razotkrivaju proizvedene narative i pažljivo slušaju perspektive i uvide koje dijele autori koji dijele svoj rad na CN-u.

        Ray McGovern postavio je veliko pitanje u komentarima svog posljednjeg članka.

        Kako se probijamo s istinom?

        Postavio je to pitanje u smislu svega što je VIPS učinio da činjenično, i uspješno opovrgne čitavu laž koju je pokrenuo Russiagate, da je DNC bio "hakiran" od strane Rusije, pokazujući što se zapravo dogodilo.

        Ipak, mediji nemaju interesa jer su oni i njihovi korporativni vlasnici zadovoljni njihovim narativom.

        Dakle, ne postoji platforma koja će dopustiti da istinu čuje ili pročita više od nekolicine.

        To što to, naizgled, ne smeta mnogima, užasan je odraz plitkog interesa i temeljnog nedostatka osnovne znatiželje.

        Zašto čak i Trump, koji bi trebao brinuti o velikom broju stvari koje bi članovi VIPS-a mogli podijeliti s njim, već ima svoj "zid", grupu posvećenu tome da se nikada ne susretne s nečim što bi moglo pogoditi, čak ni na sekundu, njegov legendarni kratki raspon pažnje.

        Možda nećemo moći pomicati planine riječima koje dijelimo, ali bismo mogli pomaknuti umove ako možemo potaknuti zanimanje za mogućnosti izvan više smrtonosnih istih.

        Nekažnjivost na koju nam Ivan skreće pažnju nikada se ne bi smjela priznati.

        Vjerojatno će ipak biti, baš kao što kažeš.

        To je zato što nije dopušteno čuti glasove koji bi iznosili razloge i zabrinutost protiv takve nekažnjivosti i njezinih posljedica.

        Ipak, ako se sam legitimitet “obavještajnih agencija”, kako mnogi ovdje pitaju, može osporiti, tada se može osvijestiti mnogo veći skup pitanja.

        Je li to teška borba?

        Da.

        Je li to moguće uzaludno?

        Da.

        Je li trud bitan?

        O tome svatko mora odlučiti za sebe.

        Ali zamislite samo kako bi bilo uzbudljivo da profesionalci iz obavještajne službe dovedu u pitanje cijelu stvar, posebno u ovakvom sastavu?

        Slušao/čitao bih sa zanesenom pažnjom.

        To bi moglo biti jedno od najboljih iskustava učenja u mom životu.

        Je li vrijedno rizika?

        U ovom trenutku, koliko još ima za izgubiti?

        Vrijeme?

        To bi moglo biti manjak.

        Svijet?

        Koliko smo blizu da ga izgubimo zbog pohlepe ili rata?

        Očito bi vlast voljela da se o mnogim stvarima ne razgovara.

        Koliko stvari trebamo izbjegavati?

        Pogotovo kada se istina drži zatvorena u podlom ograđenom prostoru o veličini te stvari koju je Colin Powell držao kao "dokaz"?

        • hetro
          Lipnja 25, 2019 na 20: 02

          Uživao sam u tvojim komentarima, DW, i mislim da imamo slična stajališta. Posebno mi se svidio tvoj izraz ovdje:

          “. . . mi živimo u 'Domovini', kako su je počeli nazivati, svi oni s 'najboljim' brendovima koji misle o svijetu sami za sebe, dok svijet promatraju kao vlastitu privatnu kamenicu.”

          Nisam odustao, uvjeravam vas. Jedan poseban povijesni događaj ostao mi je u sjećanju, izvanredan razvoj događaja, i stalno mi dolazi na pamet. To ima neke veze s mojom najdražom željom da se američki narod probudi. Možda će vas podsjetiti na druge, a odigrala se na Filipinima 1986. godine.

          Zanima me jer sam proveo neko vrijeme na Filipinima, a tada su imali vladara u stilu svih najgorih seronja koje smo vidjeli. Osobno sam vidio ovog čovjeka na TV-u, dok je bio na Filipinima, koji je uvjeravao zemlju u svoju moć u velikom govoru, dio kojeg je držao svoje bicepse i savijao ih, dok (rečeno mi je, a to bi moglo biti mitologija) pomoćnici ispod njega i izvan vidokruga kamere bavili su se njegovim nekontroliranim crijevima i njihovim nusproizvodima.

          Vidio sam izvanredno stanje u gradu Olongapo, iznenadni pad gestapoa, spore zbijene gomile koje su se borile zajedno, i to usred brutalnog režima. Ali 1986. sve se promijenilo. I to se promijenilo jer vojska i sigurnosne snage nisu poslušale Marcosa. On i Imelda bili su prisiljeni pobjeći na Havaje pod zaštitom svog prijatelja Ronalda Reagana. Corazon Aquino, supruga ubijenog Benigna Aquina, postala je predsjednica. Ono što me stvarno zanima su moje slike ogromnih gužvi u to vrijeme, i pod zaštitom snaga sigurnosti – umjesto Marcosa.

        • DW Bartoo
          Lipnja 26, 2019 na 09: 10

          Hvala vam na tom prepričavanju stvarnog iskustva hetro.

          Upravo su uvidi i osobna zapažanja ono što daje punoću povijesti. Perspektive koje nisu vezane uz službenu povijest ili medijska izvješća otkrivaju aspekte koji se niti ne primjećuju niti prolaze.

          Često sam se pitao kakav je bio osjećaj, iz perspektive ljudi, kad je Corazon Aquino postala šefica vlade.

          Možda biste s nama mogli podijeliti nešto više o onome čemu ste svjedočili i što ste naučili?

          Uvjeravam vas da će biti cijenjen i cijenjen.

    • Sam F
      Lipnja 25, 2019 na 17: 23

      Temeljni problem je ustroj administracije koja nije potkupljiva, čija struktura onemogućuje korupciju novcem koja je učinila da alati demokracije služe novčanoj moći, uključujući sve grane federalne vlasti i masovne medije.

      1. Ustav nije predviđao takve kontrole jer moć novca tada nije bila dovoljno koncentrirana:
      a. svi javni dužnosnici u federalnim ograncima i masovnim medijima moraju biti nadzirani zbog financijske i socijalne ovisnosti, ocjenjivani kao pravedni i otpušteni bez mirovine zbog značajnog prekršaja.
      b. Svaki ekonomski ili drugi utjecaj na javne službenike trebao bi biti kazneno djelo, a ako je organiziran trebao bi biti izdaja;
      c. Financiranje masovnih medija i izbora mora biti ograničeno na ograničene registrirane pojedinačne donacije;

      2. Provjere i ravnoteže nikada nisu funkcionirale između federalnih grana jer su previše različite da bi ih zamijenile u funkciji, nisu imale dovoljnu kontrolu jedna nad drugom, izvršna vlast je imala svu stvarnu moć, nitko nije kontrolirao pravosuđe.
      Provjere i ravnoteže zahtijevaju:
      a. najmanje tri jednake grupe odlučivanja na najvišoj razini u svakoj grani iu masovnim medijima, koje se moraju složiti da imaju veliku moć;
      b. svi su članovi nadzirani zbog financijske i socijalne ovisnosti i ocijenjeni kao pravedni, te otpušteni zbog pristranosti ili utjecaja.

      3. Ustav je propustio zabraniti zlouporabu ugovora kako bi se zaobišla namjeravana zabrana stranih agresorskih ratova:
      a. Ugovori moraju biti isključivo obrambeni za granice, ne dopuštajući da se nejasne definicije interesa „brane;
      b. Članstvo u organizaciji kao što je UN mora ograničiti vojne/ekonomske moći na sličnu strukturu moći i strogo humanitarne svrhe.

      • hetro
        Lipnja 25, 2019 na 20: 19

        Izvrsno, Sam F. Trebao bi biti dio administracije koja vraća učinkovitu regulativu vladinim agencijama.

      • Sam F
        Lipnja 26, 2019 na 06: 59

        Hvala, plan je upotrijebiti ove i druge kontrole kako bi se osigurala nepotkupljiva administracija College of Policy Debate, kako bi se proizveli komentirani sažeci moderiranih tekstualnih debata koji predstavljaju sva stajališta o svim političkim pitanjima, dostupni javnosti uz mini-kvizove i ocjene za političari.

        Provedba na saveznoj razini zahtijevat će izmjene Ustava, koje vjerojatno nećemo dobiti jer su alati demokracije koje treba zaštititi (izbori, masovni mediji i pravosuđe) već u vlasništvu i korumpirani od strane oligarhije.

        Obnova demokracije vjerojatno će uslijediti nakon smanjenja SAD-a stranim ratnim gubicima i stranim embargom, od tiraniziranja svijeta, do tiraniziranja J/C Amerike, do tiraniziranja vlastitog stanovništva, zatim vjerojatno stoljećima izolacije s pokretima za otcjepljenje koji izazivaju oligarhije. Dakle, nema puno nade u unutarnju reformu, ali uvijek mi je drago pomoći.

        • DW Bartoo
          Lipnja 26, 2019 na 09: 55

          Sam F, vaš "Koledž političke debate" je duboko prekrasan koncept.

          Neka bude brzo uspostavljen i potpuno operativan, s redovitim izvješćima, pa čak i lutajućim timovima koji putuju svijetom uspostavljajući kampuse podružnica.

          Ne znam namjeravate li kampus od cigle i žbuke, i sugerirate da je to daleko manje važno od mobilne prisutnosti koja nije sputana politikom koja se nalazi u statičnim institucijama.

          Iskreno govoreći, cjelokupni pojam "obrazovanja" mora se usuditi ići daleko dalje od zaštite stečenih interesa i čuvanja statusa quo.

          Vi artikulirate dinamičan senzibilitet koji je vitalno neophodan u ovo vrijeme ljudske egzistencijalne krize.

          Slikate prilično mračnu sliku potencijalne U$ budućnosti.

          Priznajem da učinkovito kastrirani i ograničeni U$, koji se kuha u vlastitim odvratnim sokovima, predstavlja daleko manju prijetnju daljnjem ljudskom postojanju, bilo kroz nuklearno ratovanje ili uništeni okoliš.

          Također, smatrao sam, ako se ljudi U$-a nisu usuđivali ispitati prevladavajuće pretpostavke, o mnogim stvarima, da je čovječanstvo u velikoj opasnosti, da je temeljna odgovornost za promjenu kursa službene politike U$-a na samim ljudima koji, da se demokracija ne manifestira, čovječanstvo bi bilo uništeno.

          Sve se zasnivalo na vjerojatnosti da će U$ ratobornost i nepopustljivost nastaviti dominirati i, prema tome, nadjačati sve alternativne mogućnosti, jednostavno zato što bi vazalne države pokleknule, a potencijalni jednaki bi težili obuzdavanju, a ne sukobu.

          Sada, kada je Iran odlučan, plemenito ili na neki drugi način, odgovoriti na ekonomski rat, čak i kad prijeti konvencionalniji ili čak nuklearni rat, moguće je da dolazi do promjene paradigme, zahvaljujući Trumpovoj očitoj ekspanziji i proširenju dugo prakticiranog "dvostranačkog" ” sveobuhvatnu politiku, koliko god je neki od njegovih prethodnika klasično i vješto maskirali.
          (Iako se ne može a da se ne zamisli da bi Hillary, na svoj način, postigla isto toliko ili još gore).

          Odjednom, možda uopće neće biti važno hoće li prosvjetiteljstvo procvjetati među U$ijanima općenito.

          Moglo bi čak biti moguće da je U$ sam sebe učinio takvom prijetnjom, takvim terorom, tako očiglednim i odvratnim nasilnikom, da će njegov pad s efektivne moći biti strmoglav. Ostavljajući samo svoj nuklearni arsenal, u napadu bijesa i ljutnje, kao oproštajnu poruku.

          Ako se uvjeri da će se U$ pridružiti stranci "Svi ćemo zajedno kad krenemo", tada bi razum mogao prevagnuti, kao mala mogućnost.

          Ako je to donijelo budućnost kakvu zamišljate, onda bi se “cijena koju vrijedi platiti” Madeline Albright jednostavno morala vratiti kući na odmor, u domovinu.

          Bilo bi teško.

          Ipak, bogato zasluženo.

          Karma zna biti prava kučka.

        • Sam F
          Lipnja 26, 2019 na 20: 41

          CPD će biti internetska institucija, ali razmatram mogućnost da administracija mora formirati dobro povezanu stambenu zajednicu koja dijeli kulturu poštenja i predanosti pronalaženju istina koje izbjegavaju svađe. Da, “politiku koja se nalazi u statičnim institucijama” teško je izbjeći, posebno tamo gdje stečeni interesi izdvajaju sredstva za utjecaj i infiltraciju. Mogu postojati mehanizmi za preusmjeravanje novčanih tokova od podmićivanja na CPD račune.

          Da, SAD su možda doista pretrpjele dovoljno stranih ratnih gubitaka i dovoljno otuđile svijet da bi ih embargo mogao spriječiti u tiraniziranju svijeta, možda na kraju čak i J/C Amerike. Ima resurse da osigura dovoljno domaćeg kruha i cirkusa za tiraniziranje vlastitog stanovništva gotovo unedogled, ali možemo se nadati da će nestabilnost nereguliranog gospodarstva, bolja javna informiranost i buduće depresije zajedno povremeno dovesti naprednjake na vlast, i da će oni konačno su spremni provesti potrebne reforme i vratiti demokraciju.

      • hetro
        Lipnja 26, 2019 na 12: 48

        @DW Bartoo: Slučajno sam stigao na Filipine kasnije istog dana kada je Benigno “Ninoy” Aquino ubijen (ujutro) u zračnoj luci Manila po Marcosovom nalogu. U to sam vrijeme boravio u Clark AFB-u. Budući da još nisam vidio vijesti, bio sam zbunjen po dolasku i tranzitu iz Manile u kakvom su užasnom raspoloženju bili Filipinci.

        Kao jedna od posljedica došlo je do smeđe boje na nekoliko sati. Zatim sam gledao Marcosa na službenoj TV kako žali koliko je samo volio Ninoya itd. i to je trajalo dugo vremena. Ali onda se bacio na Aquinove zločine – vrlo dugačak popis tijekom kojeg je postajao sve ljući i promukliji. Ninoy je, vidite, zaslužio sve što se dogodilo. Da se samo ponašao kako treba - to je bila poruka. Pobunjeni zatvorenik, povezanih očiju i stojeći, držan je na pozornici uz ovog predsjednika dok je prolazio kroz svoje opomene. Dakle, možete zamisliti osjećaje 1986. kada je Marcos, konačno, otpušten iz PI u svoj egzil na Havajima gdje je nedugo zatim umro.

        Također sam se sjetio još jednog povijesnog događaja koji bi mogao inspirirati one od nas koji gledamo The Mighty as They Thrash and Trash the Planet. To se dogodilo u Južnoj Koreji s uhićenjem sredinom 90-ih Chun Doo Wana, predsjednika, i njegovog potpredsjednika Roh Tae Wooa, više primjera tipova limenih diktatora koji služe SAD-u kao i svojim pohlepnim ja. Ova gospoda su strpana u zatvor, s prugastim zatvoreničkim uniformama, fotografijama na naslovnoj stranici The Korea Timesa. Opet se narod veselio, vjerujte.

        Mogu vam reći da postoji nešto vrlo zadovoljavajuće, pa čak i nadahnjujuće, u ovoj vrsti slika.

        • DW Bartoo
          Lipnja 27, 2019 na 18: 53

          Hvala, hetro!!!

          Nadam se da ste zapisali ova iskustva i čak ih proširili, jer zaslužuju da budu sačuvana.

          Kako to da si se našao na oba ta mjesta?

          Ako nemate ništa protiv, recite nam nešto više o sebi, malo osobne povijesti, jer to ne samo da daje kontekst, već također dopušta autoritet odsutan u skrivenim povijestima ili medijskim prikazima.

          Vrsta “narodne povijesti po čijem je predstavljanju bio zapažen Howard Zinn, koja dopušta dublju i nijansiraniju neposrednost u događajima koji su, često namjerno, učinjeni ustajalima ili beživotnima, a također posuđuje ljudski element tako često izdvojen iz dubljih aspekata “zašto” i “kako” događaji i promjene paradigme se događaju.

          DW

    • Litchfield
      Lipnja 26, 2019 na 06: 26

      Ono što Bartoo opisuje je novi totalitarizam pod kojim trenutno živimo i koji se iz dana u dan širi i jača.

      Totalitarizam je kad ne možeš pobjeći. Svaki put bijega je kontroliran. Iako još uvijek imamo slobodu kretanja u SAD-u, ona je privremena: Big Brother zna gdje smo i može nas kontrolirati u bilo kojem trenutku. Građani se također mogu kontrolirati putem "sankcija" sličnih onima koje su nametnute Iranu i drugim pravnim subjektima, kako bi se ugušila njihova sposobnost da vode svoje normalne svakodnevne živote.

      Mislim da je nejasna spoznaja o ovakvom stanju stvari razlog zašto "nitko" ne govori o Dallasu, o 9/11—terorističkim aktima čija je svrha bila zastrašiti građane da se pretvaraju da je sve u redu.
      Nije sve u redu, ni u SAD-u ni u svijetu.

      Samodopadni Amerikanci osuđuju Nijemce jer nisu "ništa poduzeli" u vezi s totalitarnim uvjetima u kojima su živjeli nakon što je Hitler došao na vlast. I pristaše i neprijatelji Hitlera bili su pod istom čizmom.
      Samo heroji i mučenici mogu “nešto učiniti” protiv moći totalitarne države.

      Totalitarizam židovske države u Palestini iz druge ruke podržava većina naših zakonodavaca i građana.
      Pretpostavljam da Amerikanci misle da su "privilegirani".

      Možda ćemo uskoro vidjeti koliko heroja i mučenika SAD može postaviti.

      • DW Bartoo
        Lipnja 26, 2019 na 10: 46

        Sjajna procjena, Litchfield.

        Ljudi iz U$-a su testirani.

        Pitanja su savjesti i principa.

        Ili te stvari postoje u nama samima ili ih se odlučimo odreći kao besmislenog brbljanja.

        Bez njih prava hrabrost nema razloga postojati.

        Hrabrost nije pridruživanje rulji, spaljivanje knjiga, linčovanje crnog ljudskog bića ili psovanje nekoga tko nosi turban.

        Upravo je suprotno.

        Nije zabraniti govor onima s kojima se možda ne slažete.

        Ni pridružiti se atentatu na lik nekoga tko otkriva ratne zločine i zločine protiv čovječnosti, niti navijati za zatvor onih koji otkrivaju programe mučenja.

        Nije vjerovati zgodnim lažima koje nemaju smisla, niti uznemiravati ili ignorirati one koji te laži mogu razotkriti.

        Ništa od toga nije čin savjesti ili načela, već konvencije i pogodnosti.

        Što se tiče ispita savjesti i načela, ispit je na prvom mjestu.

        Lekcija dolazi kasnije.

        Ponekad s razornim posljedicama.

        Neki će izbjeći vanjsku prosudbu.

        Na kraju, nema ni spasa ni izgovora.

        Makar sud povijesti ili prokletstvo onih koji plaćaju cijenu.

        Heroji i mučenici, oni pravi, često su nenamjerni i, gotovo uvijek, svjesni smrtnosti na razini koju se najviše boje ispitati.

    • Lipnja 27, 2019 na 01: 05

      Još jednom hvala na važnim informacijama Johne. Ovo je zapravo razjasnilo (?) — upravo sam pročitao gornji komentar — kako zastrašujuće… Čovječe, imaju li naglavljene rolete ili bježe uplašeni… Očigledno kao predsjednici od JFK-a… Prijavio sam ovu informaciju — i ništa se ne poduzima .. Sve prijedlozi??? Jesmo li doista s onu stranu Pale — zauvijek izgubljeni, pod kontrolom vojske i CIA-e? Ne možemo to prihvatiti i svi moramo prosvjedovati ili se ništa neće promijeniti... Ispričavam se zbog ove duljine, ali svatko tko ovo čita shvatit će da je Intelov aparat, posebno određeni zaposlenici CIA-e, a vjerojatno i neki u FBI-u, a možda i drugi, djelujući izvan svog mandata, ako ne i užasno nezakonito i neetički. Njima se ni na koji način ne smije dopustiti manja transparentnost. Njih zapravo treba preispitati, a možda i raspustiti ili reformirati. Kao što pisac također aludira, postoje daleko ozbiljnije brige koje bi nas trebale zabrinuti u vezi s CIA-om. Mnogi bi se složili da CIA i ovako nema dovoljno nadzora i da Eisenhowerova i Trumanova upozorenja od prije nekoliko desetljeća tek treba poslušati. Takve povećane "zaštite", kako se navodi u ovom članku, ne samo da nisu opravdane, već su i iznimno opasne. Kao bivši student na lokalnom državnom sveučilištu ovdje u Miamiju, koji je imao užasna iskustva s osobom izvan tog sveučilišta koja je bila uključena u moj projekt; i drugo, kao otpušteni zviždač na drugom lokalnom, velikom, privatnom sveučilištu i medicinskoj ustanovi također u Miamiju, koja je također središte CIA-e, osobno sam vrlo ozbiljno zabrinut za CIA-u koja djeluje u Sjedinjenim Državama, nešto što oni ne bi trebali raditi. Dokumentirao sam svoju zabrinutost na svojoj stranici, ourconstitution.info, Links, Home i Medical-Military stranici ispod toga. Čini se da je ova osoba koja je uključena u moj projekt također uključena u Intelove agencije ili da sigurno poznaje ljude s visokom razinom "vještina" svih vrsta, nešto što mislim da je trebalo otkriti, ako je istina. Nisam ga puno poznavao i nije mi mnogo pričao, iako je doktorirao na Texas A&M-u, također velikom središtu CIA-e.

      Kao što je spomenuto, imam druge brige u vezi s tim kao zviždač koji prijavljuje manipulaciju podacima o raku u suprotnosti s državnim zakonom, nešto oko čega država nije ništa poduzela, rekavši da zaposlenici privatnog sveučilišta nisu državni službenici. Odmazda, uključujući podlu prijetnju i hakiranje na visokoj razini, kao i vremensko određivanje smrti kad god bih se požalio, od kojih su neke očite, naizgled prirodne i/ili užasne, a druge zbunjujuće, potonje vjerojatno zbog "visoke razine" biološki, očito nedovoljno osiguran ili bez dovoljnog nadzora (više u nastavku). Bio je i primjer starijeg “para” koji se pokušavao dodvoriti mojim prijateljima i obitelji, netko za koga sam znao da ga ne poznajemo, iako su tvrdili da nas poznaju od prije mnogo godina, čak i uz neke fotografije. (Bilo je nekoliko ljudi koji su imali pristup kući i za koje vjerujem da su snimili fotografije i druge stvari.) Imam puno više informacija na svojoj stranici, kao što je spomenuto, a užasan dokument od 40 stranica bit će poslan na zahtjev ( e-poštom na mojoj stranici). Ne samo da CIA NE bi trebala djelovati u SAD-u, već bi trebali biti IZBAČENI iz svih naših škola, ali za sajmove poslova i kao umirovljeni učitelji, s potpunim otkrivanjem (ako nastave postojati). Ljude ne treba ciljati, prijetiti im, zastrašivati ​​i/ili osvetiti na način na koji sam ja bio, ili bilo što slično takvim radnjama. Ako je CIA doista umiješana u ovo, svakako ih treba "izbaciti", i bez obzira na to, VAN iz naših škola. Supervizor na sveučilištu na kojem sam radio također mi je oštro rekao da ima rođaka u FBI-u, a nikad nisam primio prvi poziv od njih... Ove me stvari podsjećaju na Trumanovu izreku o CIA-i (i vjerojatno istinitu za FBI) ​​— izazivaju probleme kako bi opravdali svoje postojanje. Neki zaposlenici bez sumnje nisu kalibar koji zahtijevamo od ljudi na ovim važnim pozicijama moći i oni se moraju eliminirati. Ove organizacije moraju imati valjan, pouzdan i provjerljiv nadzor. Treba im više nadzora, a ne manje transparentnosti. Obavještajni odbor Senata mora poslušati Eisenhowerova i Trumanova upozorenja od prije nekoliko desetljeća - SADA - to je zahtjev naroda.

      Svatko bi se trebao čuvati onoga što ja nazivam ovim medicinsko-vojnim industrijskim kompleksom; malo više o sumnjivim smrtima. (Pogledajte ubojstvo Joan M na mojoj početnoj stranici, to nije bilo sumnjivo, ali prilično očito, [osim činjenice da nije bila smrtno ili smrtonosno bolesna], iz više razloga u koje ulazim. To se dogodilo oko mjesec dana ili tako nakon što sam ovo sveučilište prijavio Zajedničkoj komisiji — vidi poveznicu na početnoj stranici.) “Senator” Rubio nije učinio ništa da je spasi, unatoč mojim e-porukama, a nažalost on je također u “nadzornom” Senatskom odboru za obavještajne poslove. Rubio također prima mnogo novca od ljudi povezanih sa sveučilištem s kojeg sam otpuštena — istim mjestom na kojem je Joan M. bila pacijent... Rubio bi trebao odstupiti... Gore sam spomenuo namjerna ubojstva; smrti se mogu činiti prirodnim (inducirani srčani udar, inducirane povišene laboratorijske vrijednosti, itd.), ili se ne može pronaći nikakav uzrok (žrtve se jednostavno ne probude satima nakon uzimanja, s hranom na primjer, ovog određenog biološkog lijeka [koji bi TREBALO biti vrlo visoka razina], nisu mi poznati drugi primjeri u tom pogledu). To se, zastrašujuće, događa u bolnicama (kao i ne u bolnicama, osobito biološkim). Sve ovo oružje treba biti poznato društvu (forenzični patolozi znaju), i trebali bismo imati regulatorno tijelo i strog nadzor nad njima, kao i nad svim ljudima koji imaju pristup. Moraju biti visoko osigurani (ako ne i zabranjeni i uništeni); Uvjeravam vas, unatoč "visokoj" klasifikaciji bioloških lijekova, on/oni su dostupni moćnima. Kao otpušteni zviždač, kao što je gore spomenuto, iz velikog sveučilišnog/CIA-inog centra i medicinske ustanove, mogu vam reći o ovom užasu s velikom sigurnošću.

      Kao što je također spomenuto, imam mnogo dokumentacije, i zaista tražim odvjetnika, jer želim da se to zna, da se počinitelji kazne, a pacijenti i svi zaštićeni - u bolnici, kući ili gdje god. Ovako vjerojatno izgledaju neratna, društvena eliminacija ubojstva, barem djelomično - ne nešto što znamo iz prošlosti - i sada se događaju. Na mojoj stranici vidjet ćete da razlozi variraju od odmazde, do toga da pacijent košta previše, ili samo mržnje, ili vjerojatno bilo kojeg drugog razloga koji bi se mogao sjetiti. Slobodno podijelite ovo; ljudi moraju znati, zaštititi se (više pod mojom medicinsko-vojnom stranicom) i zahtijevati prestanak takvog barbarstva i protuustavnosti. Obratite se odvjetnicima!

      Također sam upozorio na otrov koji je naš trenutni politički duopol, a većina mojih zabrinutosti iznesenih ovdje i na mojoj stranici potječu iz godina Obaminog mandata. Pod mojom Outreach stranicom imam druga nedavno objavljena pisma, s više informacija u vezi s tim i drugim temama. Obama je optužio više zviždača prema Zakonu o špijunaži (do sada), nego sve prethodne njegove administracije. To je sramota za svakog predsjednika, bez obzira na stranku. Taj duopol je također krajnje neproduktivan, a zaslužujemo puno više, i puno bolje. Tajnovitost je propast demokracije – revidirajte ili ukinite Zakon o špijunaži, reformirajte sustav klasifikacije dokumenata, oba se koriste za zarobljavanje i ušutkavanje istinoljubaca poput gospodina Kiriakoua, kojeg iznimno cijenimo zbog njegove službe i razotkrivanja američkog mučenja i crne stranice… Treba ga pomilovati! Oslobodite Assangea, Manninga i sve one koji govore istinu! Prosvjedujte sa mnom u Miamiju, ili gdje god već bili, prije nego što bude prekasno. Pošaljite slike prosvjeda i ja ću ih objaviti. Zahtijevaj od Senata da Intel posluša Eisenhowerova i Trumanova upozorenja ODMAH!!

  12. cjonsson1
    Lipnja 25, 2019 na 13: 12

    Molim vas, nema više tajni i zataškavanja. Kada će javnost odahnuti i vidjeti da netko tko je kriv za teška kaznena djela i prekršaje bude optužen i primjereno kažnjen?
    Mislim na neke istaknute bivše agente nacionalne sigurnosti koji se skrivaju naočigled na TV-u. Vidjeti ih da se predstavljaju kao stručnjaci je pljuska u lice.
    CIA je oduvijek bila korumpirana odmetnička agencija koja ima svoj vlastiti plan. Neka CIA već jednom bude odgovorna za svoje postupke.

  13. Robert
    Lipnja 25, 2019 na 13: 00

    Ova se promjena u ovom trenutku predlaže kako bi se zaštitila CIA-a i operativci koje plaća CIA i koji će biti meta AG Barra u istragama o nezakonitom nadzoru, pokušajima lažiranja Trumpu i njegovim savjetnicima i zataškavanju ovih aktivnosti u Muellerovom izvješću .

  14. Lipnja 25, 2019 na 12: 31

    Zašiti sve nedoumice koje mogu dovesti do njihovog razotkrivanja i zločina.

    Prokletstvo, teško mi je čitati ovu boju fonta u niti komentara

    • JBarth
      Lipnja 28, 2019 na 20: 33

      Puno je teže čitati na mom velikom starom CRT monitoru nego na bilo kojem prijenosnom računalu, pa to može biti vaša postavka svjetline ili kontrasta. Bivši studenti Toad Halla mogu me kontaktirati na springvaleschool.com

  15. petr dann
    Lipnja 25, 2019 na 12: 03

    Nije uopće neamerički. To je tipično.

  16. lou e
    Lipnja 25, 2019 na 11: 59

    Organizacija Gehlen i fašistički šljam svih nacionalnosti (elita moći novca u govoru Carrolla Quigleya) postavili su CIA-u kao sredstvo za povratak ili teoriju oslobođenja (nacistički plan za preživljavanje poraza), a "globalisti" usmjereni na svjetsku dominaciju kroz kartelizaciju, kontrolu vojske, obavještajnih službi, medija……… Kao što je rekao Alice Cooper Dobrodošli u moju noćnu moru

  17. Vera Gottlieb
    Lipnja 25, 2019 na 11: 58

    Je li ikada moguće da bilo koja agencija američke vlade djeluje s odgovarajućim integritetom? Mora li se uvijek svesti na laži i obmane?

  18. Eddie
    Lipnja 25, 2019 na 11: 36

    CIA je barem od 1953. bila terorističko krilo SAD-a. SAD je odmetnička država u kojoj sve glavne institucije postoje kako bi obogatile sićušnu oligarhiju na račun radničke klase.

  19. AnneR
    Lipnja 25, 2019 na 09: 23

    Hvala vam na ovom članku, gospodine Kiriakou, ali ne gajim nikakvu nadu.

    Kada čisti kriminalac (u zdravom, etičkom i moralnom svijetu) poput Gine Haspel može postati *šef* same agencije koja traži ovo proširenje svoje već postojeće zaštite (koja, kao ni sama agencija, ne bi trebala postojati u početku mjesto – odaberite život špijuna, laganje za život, činjenje zločina u „ime svoje zemlje,” – zatim preuzmite rizik koji je svojstven tome, uključujući kazneni progon) zna se da su samo beskrupulozni glavni .

  20. ??
    Lipnja 25, 2019 na 08: 39

    U osnovi, CIA je potpuna manifestacija onoga što je muška privilegija iznad svega. Zajebi koju god rupu želiš i čuvat ćemo ti leđa. Bez obzira kako, tko, što, gdje ili zašto rupa koju jebeš postoji. Odaberi dječake i djevojčice za CIA-ine operacije.
    Spasit će vas tatin ratni novac u Pentagonu i to "legalno" kao i s Trumpom! Bez obzira na sve si siguran.

  21. Preskoči Scotta
    Lipnja 25, 2019 na 08: 35

    Naše takozvane “obavještajne” agencije potpuno su izvan kontrole, i tako je cijeli moj život. “Đavolja šahovska ploča” Davida Talbota je “must read” za svakoga tko želi istinu.

    Kao što je rekao mali Chuckie Schumer, "od nedjelje imaju šest načina da ti se vrate." Dakle, oni očito kontroliraju Kongres i izvršnu vlast, pa čak i pravosuđe. Koliko im još nekažnjivosti treba?

    Sanjam da će se jednog dana s njima uhvatiti u koštac i da će masovni javni progoni šefova “obavještajnih” službi i ratnih zločinaca, uključujući bivše predsjednike, očistiti našu vladu od zla i konačno uspostaviti “vladavinu prava”.

    • ??
      Lipnja 25, 2019 na 08: 56

      I ja također, ali sanjati o svijetu koji profitira na uspjesima jednih i drugih i prirode, a ne više ni na jednoj nesreći, potpuna je "ludost".
      Svijet koji profitira na patnjama jednih drugih i prirode pod svaku cijenu za bilo koga je "zdrav" put kojim treba ići.
      Tako pakao održava svoje zidove netaknutima.
      Sotonino dijete također mora imati dom, posao i hranu, znaš. ?

      • anoniman
        Srpanj 5, 2019 na 10: 20

        Postoji mnogo eseja o političkoj zloporabi psihijatrije u Rusiji. Ne toliko o njegovim zlouporabama ovdje – ali naravno da je isto kao što je i bilo; razlika je u tome što ova zemlja shvaća važnost PR-a i neće djelovati na visokoprofilne/dobro poznate mete, već se umjesto toga usredotočuje na gušenje nikoga "u korijenu".

    • Tim Jones
      Lipnja 25, 2019 na 10: 01

      Ispravite me ako griješim, ali sjećam se da je Ray McGovern primijetio kako je Allen Dulles bio toliko zabrinut zbog posljedica Trumanove op-edice koja kritizira CIA-u da ga je zamolio da napiše povlačenje. Budući da Truman nije htio, Dulles je napravio lažni dopis i pripisao ga njemu. Nekako u kostima osjećam da dolazi obnova za Duboku državu i njihove odmetnute sluge u NSA/CIA-i.

    • llou e
      Lipnja 25, 2019 na 12: 06

      Đavolja šahovska ploča je praktički lisnata figura. Ta je knjiga izostavila barem pola onoga što su učinila braća Dulles. Proslijedila sam svoj primjerak... Spitfirelist Davea Emoryja ima mnogo više, posebno u svojoj seriji “kako su SAD izgubile Drugi svjetski rat”

  22. Realista
    Lipnja 25, 2019 na 06: 43

    Koliko god ludo zvučalo, ne mislim da je "slobodnom tisku" također stalo do slobodnog tiska. Njima je jedino stalo da nose vodu za svoje vlasnike koji također kontroliraju vladu novcem za "kampanje" koji "doprinose" izabranim dužnosnicima.

    Ako su platili pretplatu na američke novine dolje u paklu, Hitler i Goebbels se moraju osjećati opravdanima kad god ih čitaju.

    • David G.
      Lipnja 25, 2019 na 11: 17

      Reakcija korporativnih medija na Trumpovo otvaranje istrage o podrijetlu Russia-gatea i osnaživanje ljudi u DoJ-u da skinu oznaku tajnosti s informacija po svom nahođenju bila je prilično znakovita: Beltwayjevi “izvjestitelji” *upozoravaju* na *prijetnju* da vlada objavit će *previše* svojih tajni.

    • Sam F
      Lipnja 26, 2019 na 21: 37

      Da, karijeristi služe svom šefu i biraju ili su odabrani za plemensku priču svog vremena, jednako spremno kao i vojni regruti. Moć novca hrabro je učvrstila svoju kontrolu nad masovnim medijima, izborima i pravosuđem, kako se narod zabavljao. Naša neregulirana ekonomija iscrpila je ljude od etike, naučila ih da vole lažljivce, ukrala im same alate demokracije i ostavila ih nesposobnima za organiziranje i bespomoćnima.

    • Fran Makadam
      Lipnja 27, 2019 na 07: 29

      … “radi isto u svakoj zemlji.”

  23. Linda Lewis
    Lipnja 25, 2019 na 02: 26

    Hvala što ste pisali o ovome. Bi li predložena odredba eventualno zaštitila zaposlenike ili suradnike CIA-e koji nezakonito provode nadzor u SAD-u, na primjer infiltrirajući se u domaće aktivističke skupine?

  24. KiwiAntz
    Lipnja 25, 2019 na 00: 33

    Nacisti su imali Gestapo, a Amerikanci CIA-u? Ova usporedba je sve što trebate znati o ovoj zloj organizaciji i svaki tiranski režim ima jednu osim što je CIA najpodmuklija od svih jer ima zadatak uplitanja, svrgavanja i orkestriranja državnog udara i općeg kaosa i promjena režima, u ime zlog američkog carstva? Djeluje kao alternativa opciji vojne invazije, mentalitet je, zašto koristiti svoju skupu vojsku da svrgnete neposlušne nacije kada ih možete ekonomski izgladnjivati ​​i embargirati na smrt dok se ljudi navodno ne dignu protiv vlastite vlasti i sami ne izvrše državni udar ? Dobar pokušaj CIA-e, ako se možete izvući s tim, ali poniženje fijaska u Zaljevu svinja na Kubi, neuspjeli CIA-in marionetski agent Guido u Venezueli i drugi CIA-ini neuspjesi i katastrofe, brojni za spomenuti ovdje, mogu se razlikovati od učinkovitost ove pokvarene agencije!

  25. A. Stacy
    Lipnja 24, 2019 na 19: 54

    Nisam zaposlen u CIA-i, nikad nisam ni bio. Želim da se nešto poduzme u vezi s otmicom mog sina i namjernom prijevarom. Također prijetnje Melody Huckaby i Scotta Banksa. Moja obitelj i ja zaslužujemo pravdu u ovom slučaju. Također sam poslao informacije domovinskoj sigurnosti, OSBI-u i FUN-u u vezi s kibernetičkim zločinima.

  26. Jeff Harrison
    Lipnja 24, 2019 na 19: 10

    Znate, prije nego što je Mletačka Republika 1797. godine pala u ruke Napoleona, imala je najstrašnije špijunske službe u Europi.

  27. eeyp
    Lipnja 24, 2019 na 18: 45

    Pravo. Od kada smo ikada dobili imena bilo kojeg od ovih kriminalaca? Tko su, na primjer, bili vatreni piloti helikoptera koji je ubio Reutersove novinare i djecu koje je Wikileaks razotkrio svijetu? Jesu li to bili agenti CIA-e? Pa točno, kakva će to biti razlika? Nije važno jeste li CIA-ina koja čini zločin za vladu ili u vojsci ili državni tajnik ili potpredsjednik ili tko ste, ako ste u gomili. CIA pravila pravila. Muči me što predsjednik Kennedy nije poživio dovoljno dugo da ga “razbije u tisuću komadića i rasprši u vjetar”.

    • Tim Jones
      Lipnja 25, 2019 na 10: 08

      Ja sam s tobom.

  28. Orobiti
    Lipnja 24, 2019 na 18: 38

    Očekujem da će se Kongres povući i dati Agenciji što god želi. Zamislivo, demokratima bi mogla izrasti kičma, ali njihova je povijest krajnja pasivnost u pitanjima navodne "nacionalne sigurnosti".

  29. John Neal Spangler
    Lipnja 24, 2019 na 17: 43

    On je u pravu. CIA guši slobode i ostavlja Ameriku uplašenim mjestom gdje se ne vode ozbiljne rasprave i cijelu naciju u strahu od agenture. Nekoć svijetla demokracija svedena na lažnu Orwellovu demokraciju u kojoj propaganda vlada danom, pa vođe čine jednu glupu grešku za drugom

  30. John Smith
    Lipnja 24, 2019 na 17: 15

    Ivan -

    Sjajni ste, ali korištenje citata Joea Bidena u prilog vašem stavu samo djeluje protiv njega. Također osporavam njegovo okarakteriziranje kao demokratskog "predvodnika" - možda prema MSM-u, ali sigurno ne na temelju Bidenovih sposobnosti ili rezultata.

    • eeyp
      Lipnja 24, 2019 na 18: 48

      John Smith – potpuno se slažem s tobom. Plagijator Joe je gubitak radoznalih umova.

    • John Kiriakou
      Lipnja 24, 2019 na 19: 17

      Jasno sam prezirao Bidena. Mislim da je on loš kandidat, bio bi užasan predsjednik, a upravo je on osoba koju NE bismo trebali voditi državom. Uz to, on i Gary Hart jedini su živući bivši senatori koji su glasali protiv IIPA-e, i on je jedini koji je ikada pisao o tome. Također, brzo pogledajte ankete na http://www.realclearpolitics.com. Boli me, ali on je svakako prvi.

      • Realista
        Lipnja 25, 2019 na 07: 24

        Kako je čovječanstvo uvrijedilo bogove da ovo zasluži?

        Osim ako Tulsi Gabbard nekim čudom ne ugrabi demokratsku nominaciju (i svi koji kontroliraju poluge moći u toj stranci žele da ona ode), zemlja je u biti suočena s istim izborom kao i prošli put: nestalni autsajder bez saveznika ili koherentnog programa koji se rutinski prkosi imenovan od strane vlastitog kabineta ili nekog ratnohuškačkog oportunista spremnog riskirati Armagedon jer je svrsishodan, podržavaju ga elite i lako ga je nagurati biračima u grlo.

        Svijet treba mir, suradnju, intelektualnu razmjenu, istinsku slobodnu trgovinu, više radnih mjesta i bolji životni standard. Ono što dobiva od vodećih frakcija u Washingtonu su ratovi, sankcije, carine, embargo, lažni narativi, klevetnička retorika, neskriveni animozitet i gole prijetnje. Država ne može pronaći zajednički jezik ili dogovorene ciljeve unutar vlastitog stanovništva čiji politički i medijski predstavnici od bespoštednog međusobnog divljanja pretvaraju u nacionalni sport. Kako će ovi klaunovi ubojice iz maglovitog dna ikada ujediniti svijet i riješiti njegove stvarne probleme (izvan ratova koje si bespotrebno nameće). U ovom trenutku, svijet nema interesa slušati bilo što što Klaunovi nude jer ĆE samo pogoršati stvari.

        • Fran Makadam
          Lipnja 27, 2019 na 07: 32

          "Čime je čovječanstvo uvrijedilo bogove da ovo zasluži?"

          Pusti me da prebrojim načine...

      • Grgur Herr
        Lipnja 25, 2019 na 17: 46

        Ipak je to bila 1982. godina. Mislim da nema šanse da bi Biden danas izrazio bilo kakav prigovor. Slažem se da “mi posjedujemo ciljnu crtu” Biden, grub i podmukao, predstavlja upravo ono što nam više ne treba.

        Ankete su ionako sumnjive i gotovo besmislene u ovom trenutku. Mislim da Sanders pobjeđuje u većini predizbora, ali možda nedovoljno da osigura nominaciju na prvom glasovanju. Ako superdelegati izvrnu trik za Bidena na drugom krugu glasanja, otvorit će vrata Trumpovom ponovnom izboru. Ali možda je to ono što demokratsko vodstvo želi.

        • Preskoči Scotta
          Lipnja 27, 2019 na 07: 05

          Nažalost, također vidim Sandersa ili Warrena kako igraju ulogu psa ovčara za Bidena, baš kao što se dogodilo 2016. Zato trebamo natjerati prave naprednjake da otvore oči i masovno napuste Demokratsku stranku koju kontrolira DNC. Kad nisu uspjeli dokinuti superdelegate, a namjerno su potopili teren kako bi osigurali drugi krug glasovanja, vrištali su svima koji su obraćali pozornost da stranka nije reformabilna. Još uvijek nije prekasno natjerati nekoga da se kandidira izvan duopola (dramatičnim izlaskom tijekom predizborne TV debate) kako bi osvojio 15% i došao do rasprava na općim izborima.

          Ako nas Trump uvede u rat s Iranom ili Venezuelom i kao rezultat toga sruši naše gospodarstvo, mislim da bi kandidat treće stranke koji se kandidira na antiratnoj platformi imao velike šanse za pobjedu.

        • Realista
          Lipnja 27, 2019 na 10: 22

          Ako se to dogodi, Susan Sarandon će moći reći, "rekla sam ti da će prodrmati stvari na ovaj ili onaj način."

        • Grgur Herr
          Lipnja 27, 2019 na 19: 13

          Samo nagađam, ali mislim da progresivci vide bolju priliku za Sandersa ovaj put kad je Clinton maknuta s puta. I premda su mnogi od istih s pravom kritični prema Sandersovom ukupnom vanjskopolitičkom dosjeu—oni ovdje vide "poboljšanje" (pokušaj zaustaviti rat u Jemenu i spriječiti rat s Iranom) i misle da bi Bernie bio mnogo bolji na ovom frontu od bilo kojeg drugog Republikanci ili većina drugih demokrata. Ukratko, progresivci koji masovno napuštaju Dems jednostavno se neće dogoditi...još.

          Prošli sam put mislio da je dovoljno američkog biračkog tijela dovoljno izvan bambuliranja stvorenog našim dvoličnim duopolom da bi kandidatura Jill Stein — tako sjajna — privukla 15% potrebnih da se „prodrmaju stvari” i da glas razumu (osobito kao Trump i Clinton bili nadaleko nepopularni). Bože, prevario sam se.

          Još uvijek ima previše Amerikanaca koji, ako ne misle da Obama hoda po vodi, misle da je Trump MAGA. Ako ne misle da je Hillary bila "najkvalificiranija ikad", a da je Joe Biden dobar čovjek, misle da su "konzervativci" tu gdje je. Pitam se postoji li uopće 15% za mobilizaciju u ime dobro promišljenih i etičkih političkih stajališta i političkih recepata. Možda je to malo grubo, ali pitam se.

          Mi, kao ljudi, da bismo stekli neku vrstu suvereniteta kao nacija ljudi (ne korporacija) moramo iskoristiti vodstvo (unutar sustava moći) koje će procesuirati "elite" krive za zlouporabu, zahtijevamo neku javnu domenu u našim "eterima" ukloniti nužnost mega-financiranja političkih kampanja, zahtijevati papirnate tragove za reviziju izbora i općenito postaviti bolja "pravila" unutar Kongresa koja ne mogu mijenjati - na primjer, zakonodavci ne bi trebali biti u mogućnosti proizvesti zamršene zakone. Svaki "račun" mora biti prilično specifičan u opsegu i ne smije se mijenjati dodacima koji nisu njemački. I potrebna nam je kontrola naše ponude novca (javne banke) i sposobnost suradnje s ostatkom svijeta. Mogli bismo nabrajati o “reformi”...

          Ali to bi vodstvo zahtijevalo koaliciju potpore iznutra i aktivnu javnost. Država nadzora predstavlja veliku prepreku domoljubnim “insajderima”, a javnost je uglavnom neupućena. Nekako kao da nemaju pojma o katastrofalnim posljedicama napada na Iran.

          Ulažem sve u to da Tulsi (ako dobije pravu podršku visokog profila) izađe iz duopola... ali mislim da ona vjerojatno misli da je trenutno najbolja nada izabrati Sandersa i raditi iznutra.

        • Preskoči Scotta
          Lipnja 29, 2019 na 07: 07

          Grgur-

          Problem s onim što predlažete kao mogućnost za Sandersa je taj što bi on morao proći na prvom glasovanju. DNC je namjerno preplavio teren kandidatima kako bi osigurao drugo glasovanje, gdje će još jednom "superdelegati" sabotirati Sandersa za "korporativno sponzoriranog ratnog huškača iz stupca B".

          Kada je Sanders dao podršku Clintonu 2016. unatoč otkrićima Wikileaksa, dokazao mi je da nema integriteta i spremno je igrao ulogu psa ovčara za DNC, umjesto da osporava konvenciju. Ne možemo dopustiti da se to ponovi. Prevari me jednom…

          I da, oni koji kontroliraju dvoglavo čudovište (uključujući DNC) radije bi vidjeli da Trump bude ponovno izabran nego da imaju progresivca u Bijeloj kući.

        • Grgur Herr
          Lipnja 29, 2019 na 09: 02

          I ja mislim da je to problematično, Skip. Apsolutno ste u pravu u svojoj analizi onoga što DNC radi.

          I slažem se da našoj zemlji očajnički treba biračko tijelo da se odmakne od duopola i formira političku stranku/pokret koji je nepokolebljivo protiv rata i radi na socijalnoj i ekonomskoj pravdi. Međutim, tragično, osim katastrofalnih posljedica, ekonomskih i drugih, rata s Iranom—mislim da se otvaranje očiju neće dogoditi dovoljno brzo.

          Ne sugeriram da bi progresivci trebali pokušavati ispraviti Demokratsku stranku ili da bi trebali polagati nade u uspješnu Sandersovu kandidaturu - ali čini mi se da je tako.

          Treća strana je težak izračun za ljude poput Sandersa i Tulsi. Na kraju se sve svodi na javnost - moramo to učiniti održivim izračunom.

      • eeyp
        Lipnja 25, 2019 na 22: 15

        John Kiriakou – Gary Hart bio je netko za koga sam svojedobno glasao i mislio da bi bio dobar predsjednik.

        • Fran Makadam
          Lipnja 27, 2019 na 07: 35

          Još woodie-be predsjedničkog zvuka...

Komentari su zatvoreni.