Opasnost izostavljanja predsjednika izvan kruga

Donald Trump nije bio upoznat s mogućim američkim nuklearnim odgovorom na ruski napad cyber oružjem. SAD je sada pojačao ofenzivno kibernetičko ratovanje protiv ruske elektroenergetske mreže, stavljajući Trumpa u duboku škripac, kaže Caitlin Johnstone.

By Caitlin Johnstone
CaitlinJohnstone.com

The New York Times objavio je anonimno izvješće pod naslovom "SAD eskalira online napade na rusku elektroenergetsku mrežu" o "smještanju potencijalno paralirajućeg zlonamjernog softvera unutar ruskog sustava na dubinu i s agresivnošću koja nikada prije nije bila isprobana" koji bi potencijalno mogao "baciti Rusiju u mrak ili osakatiti njezinu vojsku", s jednim anonimnim dužnosnikom koji je izvijestio da "radimo stvari u razmjerima o kojima nismo razmišljali prije nekoliko godina.”

Očito se radi o još jednoj ozbiljnoj eskalaciji neprekidno postavljanje niza koraka koje su uvučene u novi hladni rat između dvije nuklearne supersile planeta. Da je u ruske medije procurilo izvješće od anonimnih dužnosnika Kremlja da Moskva eskalira svoju kibernetičku agresiju na američku energetsku mrežu, politička/medijska klasa SAD-a i njezinih saveznika to bi bez sumnje označila ratnim činom sa zahtjevima za hitnu osveta.

Da bismo ovo stavili u perspektivu, The New York Times prijavljen prošle godine da se Pentagon zalagao da Revizija nuklearnog položaja SAD-a uključi strategiju odmazde na ozbiljne ruske kibernetičke napade na američke elektroenergetske mreže s nuklearnim oružjem.

Dakle, to je dovoljno strašno. Ono što je još strašnije je podatak da je Times zakopan dolje u 21. do 23. paragrafa svog izvješća:

“Dva dužnosnika administracije rekla su kako vjeruju da g. Trump nije bio detaljno obaviješten o koracima za postavljanje 'implantata' - softverskog koda koji se može koristiti za nadzor ili napad - unutar ruske mreže.

“Dužnosnici Pentagona i obavještajnih službi opisali su opće oklijevanje ući u detalje s g. Trumpom o operacijama protiv Rusije zbog zabrinutosti zbog njegove reakcije—i mogućnosti da bi on to mogao usprotiviti ili o tome razgovarati sa stranim dužnosnicima, kao što je učinio 2017. kada je spomenuo osjetljivu operaciju u Siriji ruskom ministru vanjskih poslova.

"Budući da novi zakon definira akcije u kibernetičkom prostoru kao slične tradicionalnim vojnim aktivnostima na zemlji, u zraku ili na moru, takav brifing ne bi bio potreban, dodali su."

U članku pod naslovom „Pentagon drži Trumpa u neznanju o svojim kibernetičkim napadima na Rusiju" Rolling StonePeter Wade opisao je ovo strašno otkriće na sljedeći način:

“Novi zakoni, koje je Kongres donio prošle godine, dopuštaju takve 'tajne vojne aktivnosti' u kibernetičkom prostoru bez odobrenja predsjednika. Dakle, u ovom slučaju, ti novi zakoni štite američke interese... držeći sadašnjeg predsjednika izvan petlje. Kakvo je (strašno) vrijeme biti živ.”

Dakle, Trump je sada u maloj škripcu. Eskalacija je već pokrenuta, a Moskva će vjerojatno naići na jednak odgovor ako se ne smanji. Ali njegovo smanjivanje značilo bi potpuno novi val urlajućeg alarmizma političke/medijske klase o teoriji zavjere koja jednostavno neće umrijeti koliko god dokaza protiv nje bilo montirano: da je Trump kontrolirana marioneta Kremlja. Sve dok radi na izgradnji slučaja za reizbor 2020.

Upozoreni smo

Stephen F. Cohen, profesor emeritus ruskih studija na Sveučilištu New York i Princeton te jedan od vodećih američkih stručnjaka za američko-ruske odnose, već godinama upozorava da će se dogoditi upravo to. U travnju 2017 intervju na Demokracija sada, Cohen je upozorio da bi vršenje političkog pritiska na predsjednika SAD-a da nikada ne odstupi od eskalacije tijekom sukoba između nuklearnih velesila moglo imati potencijalno posljedice za kraj svijeta ako rastuće napetosti ponovno dovedu do situacije slične kubanskoj raketnoj krizi.

"Mislim da je ovo najopasniji trenutak u američko-ruskim odnosima, barem od kubanske raketne krize", rekao je Cohen. “I moguće je da je opasniji jer je složeniji. Stoga, mi - a onda, u međuvremenu, imamo u Washingtonu ove - i, po mom sudu, optužbe bez činjenica da je Trumpa na neki način kompromitirao Kremlj. Dakle, u ovom najgorem trenutku u američko-ruskim odnosima, imamo američkog predsjednika koji je politički osakaćen najgorim zamislivim - to je bez presedana. Stanimo i razmislimo. Nijedan američki predsjednik nikada nije bio optužen, u biti, za izdaju. Ovdje je riječ o tome ili o tome da su njegovi suradnici počinili izdaju.”

"Zamislite, na primjer, Johna Kennedyja tijekom kubanske raketne krize", rekao je Cohen. “Zamislite da je Kennedy optužen da je tajni sovjetski agent Kremlja. Bio bi obogaljen. A jedini način na koji je mogao dokazati da nije bio je da je pokrenuo rat protiv Sovjetskog Saveza. A u to vrijeme opcija je bila nuklearni rat.”

Ljudi rijetko odvoje vrijeme da duboko promisle o jedinstveno važnoj činjenici da je naša vrsta bila nadomak potpunog uništenja tijekom kubanske raketne krize. Naučili smo dugo nakon što je sve bilo gotovo da je jedini razlog zašto sovjetska podmornica s nuklearnim naoružanjem nije iskrcala svoj teret na američku mornaricu i pokrenula potpunu nuklearnu razmjenu između SAD-a i SSSR-a taj što je jedan od tri čovjeka u podmornici potrebna za autorizaciju upotrebe oružja stao je nasuprot druge dvojice i odbio. Taj se čovjek zvao Vasilij Arhipov, i on je odgovoran za činjenicu da ti i svi koje voliš postojiš danas. Tamo je dobar PBS dokumentarac o događaju na YouTubeu ako ste znatiželjni.

Već postojeći planovi

Predsjednik Kennedy stalno je komunicirao naprijed-natrag sa Sovjetima tijekom kubanske raketne krize, i bilo je mnogo stvari koje su mogle poći kataklizmički po zlu tijekom te razmjene da Kennedy nije učinio određene ustupke u određenim trenucima i znao kada se treba suzdržati umjesto da pritisne naprijed. Poduzeo je niz diplomatskih poteza koji ne bi bili mogući u ovoj sadašnjoj paranoičnoj klimi sklonoj curenju informacija, uključujući tajno povlačeći američki projektil Jupiters sa svog položaja u Turskoj na Hruščovljev zahtjev.

Uz sav bijes koji liberali pokažu kad god republikanac visokog profila izgovori frazu "duboka država", svakako je zanimljivo da se vrhovni zapovjednik našao u situaciji u kojoj je po volji kolektiva ratnih huškača koji promiču već postojeće planove protiv nacije koju doživljavaju kao geostratešku prijetnju američkoj hegemoniji. Postavlja se pitanje tko je zapravo glavni?

Američki ratni stroj najmoćnija je vojna sila u povijesti civilizacije, a savez nacija koji podupire funkcionalno je najmoćnije carstvo koje je svijet ikada vidio. Budući da tolika moć ovisi o ponašanju ovog golemog ratnog stroja, oni koji imaju stvarnu moć smatraju ga previše važnim da bi se prepustilo volji biračkog tijela i previše važnim da bi se prepustilo volji izabranog zapovjednika -Glavni. Zbog toga su Amerikanci najpropagiraniji ljudi na svijetu, zbog toga se histerija s Rusijom unosi u njihove psihe već tri godine i zbog toga smo svi u sve većem riziku da umremo u nuklearnom holokaustu.

AŽURIRAJ: Adut sada se čini kao da možda poriče Ono što The New York Times' izvori kažu da se događa događa. Malo je vjerojatno da je Times izmislio bi cijelu priču, pa ako Trump zapravo negira priču, onda ili izvori lažu o tome što rade na svojim navodnim poslovima, ili se Trump još uvijek drži u mraku, ili Trump samo laže.

“Vjerujete li da je propali New York Times upravo objavio priču u kojoj stoji da Sjedinjene Države znatno povećavaju kibernetičke napade na Rusiju”, tvitao je Trump. “Ovo je virtualni čin izdaje od strane nekoć velikih novina koje očajnički žele priču, bilo koju priču, čak i ako je loša za našu zemlju. TAKOĐER, NIJE ISTINA! Sve ide s našim korumpiranim medijima danas. Učinit će, ili reći, što god je potrebno, bez i najmanje pomisli na posljedice! Ovo su prave kukavice i bez sumnje NARODNIM NEPRIJATELJIMA!”

Znatiželjniji i znatiželjniji.

Caitlin Johnstone je novinarka, pjesnikinja i pripremateljica utopije koja redovito objavljuje na Srednjem. Pratite njen rad dalje FacebookX / Twitter, ili nju web stranicu. Ona ima podcasta i nova knjiga "Woke: Terenski vodič za pripremače utopije". Ovaj je članak ponovno objavljen uz dopuštenje.

71 komentara za “Opasnost izostavljanja predsjednika izvan kruga"

  1. Robert Mayer
    Lipnja 18, 2019 na 20: 07

    Tnx CN, Caitlin... pa siva dama odgovara na pitanje: "Kako DNC cui bono iz Ruskigatea?" opravdavajući cyber napad na Vladovu električnu mrežu...
    ALI… (& tnx4 tvoje spominjanje istog, Caitlin) ultimativni napad = NUKE!!!?
    & sigurno Bolt-On Pompasso & Donnyboy (& fams) su dobili prve dibs na Langley's Best Shelter tako da... još uvijek zbunjen!

  2. Stephen
    Lipnja 18, 2019 na 07: 20

    Volim Caitlin, ali morao sam se počešati po glavi kad je napisala: “Malo je vjerojatno da bi Times izmislio cijelu priču…”

    Mogu se sjetiti dobrih pola tuceta, odmah na vrhu glave, i još desetaka, ako bolje razmislim.

    Greška olovke, Cait?

  3. John Drake
    Lipnja 17, 2019 na 18: 45

    "..previše važno da bi se prepustilo volji birača,..." Bože, ovo je upravo ono što su očevi osnivači planirali sa svojim izbornim kolegijem i kriterijima da samo imućni ljudi mogu glasati. Tradicija seže daleko u prošlost. Ona duboko iznosi stavove visokih državnih dužnosnika koji ne razumiju kome zapravo služe.
    S druge strane, očito velik dio motivacije za ovo proturusko kibernetičko ratovanje dolazi iz mita o uplitanju Russiagatea koji je smislila kampanja Hillary (pogledajte Raya McGoverna, Billa McKinneyja i druge koji razotkrivaju teoriju hakiranja).
    Mit koji je Demokratsku stranku sveo na opsjednutost fantazijom, ignorirajući stvarna pitanja.
    Hvala Hillary, još jedan razlog zašto su Clintonovi odmah uz Busheve kao najdestruktivnije američke obitelji usmjerene na sebe i korumpirane.

  4. čiča volfram
    Lipnja 17, 2019 na 17: 31

    Nijedan vođa bilo koje zemlje ne mora razgovarati s Trumpom. Trump je taj koji očajnički želi zadovoljiti svoj ego i želi razgovarati s njima. Bolje pričekati da SAD pokaže ruku i držati se toga pet godina ili tako nešto, a onda možda razgovarati s Trumpom.
    Trump je glavni i laje naredbe. Ološ bovver momci koje zapošljava rade ono što vole - režu i laju. Ali Trump je glavni. Zasigurno postoje frakcije u administraciji SAD-a koje su sebi priskrbile vlast poput kibernetičkih ratnika u elektroenergetskom sustavu, ali to je zato što sustav SAD-a dopušta razmetanje i samopovećanje neznanja. Ovi bastioni lažljivosti su izvan kontrole baš kao i američke policijske snage. Mala je razlika u metodi, ali velika je razlika u tome koliko će nevinih biti slomljeno.

    SAD nije prikladna zemlja za sastanke. Bolje je diplomatskim kanalima savjetovati što se očekuje ili nudi i dati tom prijedlogu vremena SAD-u da zapravo učini to.

  5. dekan 1000
    Lipnja 17, 2019 na 16: 59

    Još jedna dobra Caitlin.

    Vaš NYT link ima za svakoga ponešto. Malo žutog novinarstva. Još jedan napad na Trumpa i blaga verzija onoga za što hvalimo Wikileaks – razotkrivanje opsesivno agresivnog mentaliteta nekih ljudi u saveznoj vladi.
    Times kaže da cyber frajeri imaju nove zakonske ovlasti za "odvraćanje, zaštitu ili obranu od napada ili zlonamjernih cyber aktivnosti protiv Sjedinjenih Država".
    Ima li netko broj javnog zakona ili broj naslova i odjeljak novog zakona?

    Ne želim biti šmrkavac ili izbirljivi gramatičar, ali jednostavno ne mogu shvatiti "odvratiti, zaštititi ili obraniti" kao dopuštenje stavljanja zlonamjernog softvera u električnu mrežu druge zemlje.
    Ako bi država A postavila zlonamjerni softver u elektroenergetsku mrežu zemlje B, bi li to "odvratilo" ili potaknulo zemlju B da učini isto prema zemlji A? Ako je kasnije, to ne bi bio čin 'obrane' ili 'čuvanja' zemlje A.

    Znam da je naivno citirati Deklaraciju o neovisnosti. Kaže da vlada treba činiti stvari koje idu u korist sigurnosti i sreće ljudi.
    Da ste se smrzavali u mraku zbog nestanka struje koji je stvorio zlonamjerni softver, biste li bili sretniji ili sigurniji da znate da se i Rusi smrzavaju u mraku?
    Bi li bilo neumjesno pitati vode li zatvorenici azil?

    Trebamo cyber tipove i više njih nema sumnje.

    Prvi zadatak savezne vlade je obrana SAD-a, a ne postavljanje kontraproduktivnih napada na druge zemlje. Čak i ako vlada može očistiti i blokirati zlonamjerni softver iz elektrana, mreža može biti fizički napadnuta na nekoliko milijuna mjesta.

    Savezna vlada trebala bi pokrenuti program ubrzanja kako bi svakom stanovniku u kući i stanu osigurala dovoljno fotonaponskih panela za napajanje hladnjaka 8 sati dnevno, omogućila električnom automobilu punjenje od pedeset milja i osigurala dovoljno energije za pokretanje nekoliko svjetala i napajanje wi-Fi ruter. Platite za to golemim rezovima u imperijalističkom vojnom proračunu i korporativnoj dobrobiti.

  6. Vijesti iz Argentine
    Lipnja 17, 2019 na 16: 58

    jučer (nedjelja 16.), u argentini je došlo do nestanka struje koji je pokrio SVU jebenu zemlju i neke male dijelove urugvaja, čilea i brazila. Nestanak struje pogodio je oko 50 milijuna ljudi.

    Prema tvrdnjama kriminalaca koji sebe nazivaju argentinskom vladom, jedna elektrana je otkazala, pa se cijeli distribucijski sustav 'automatski' ugasio. 'Greška' u sustavu koji su stvorili i vode beskorisni inženjeri...službena je laž.

  7. Vera Gottlieb
    Lipnja 17, 2019 na 14: 32

    Ne mogu a da se ne zapitam tko? WHO? je zadužen za vođenje države?

  8. Lipnja 17, 2019 na 10: 25

    Abti-Ruska paranoja mogla bi biti proizvod gospode Boltona i Pompea, neokonzervativaca Trumpa su inducirali, nesumnjivo moćni elementi među vrlo utjecajnim huškačima rata u onome što neki nazivaju Duboka država. Neokoni su kategorički najagresivniji likovi u vanjskopolitičkom establišmentu. Neće se zadovoljiti ničim manjim od svjetske dominacije SAD-a. Oni su otrovni imperijalisti, potpuno vođeni egom, poistovjećujući svoj osobni ego sa svojim uvrnutim konceptom grandiozne ideje američke misije u svijetu. Prethodna generacija neokonzervativaca (Wolfowitz, Perle, itd.) donijela nam je rat u Iraku Georgea W. Busha iz 2003. i sve laži na kojima se temeljio. Sve dok neokonski ludi imaju takvo uporište u Republikanskoj stranci, a republikanci kontroliraju predsjedništvo, u opasnosti smo od nuklearnog rata s Rusijom. Ovi ljudi su potpuno neuravnoteženi i krajnje je vrijeme da Kongres započne temeljitu istragu o tome što pokreće našu vanjsku politiku, na što imaju svako pravo. To znači pozivanje ljudi poput Boltona i Pompea pred Kongres. Ima svakakvih presedana. Odbor za vanjske odnose Senata koji je vodio Fulbright kritikovao je Johnsonovu administraciju koja je eskalirala Vijetnamski rat. Ako današnji republikanski Senat to neće učiniti, onda bi to trebao učiniti njegov kolega iz Zastupničkog doma kojim upravljaju demokrati. Neokonski ratni ludi su izvan kontrole, prijete nuklearnim ratom s Rusijom i vrijeme je da se oporbena stranka snažno suprotstavi.

    • Sam F
      Lipnja 18, 2019 na 06: 12

      Kongres je pod upravom istih interesa kao i izvršna vlast, kao i sudstvo koje oni imenuju.
      Izbori, masovni mediji i pravosuđe, alati demokracije, kontrolirani su ekonomskom moći.
      SAD nije uspio revidirati svoj Ustav kako bi zaštitio te institucije kako je ekonomska moć rasla.
      Sada nema načina za obnovu demokracije dok se SAD ne slomi financijski i vojno.
      Nažalost, ima dovoljno domaćih resursa da podrži domaću tiraniju unatoč stranom embargu.
      Dakle, građani SAD-a će biti žrtve svoje oligarhije na neodređeno vrijeme osim ako se vojno ne pobune.
      Oni to neće jer su amoralni socijalni i financijski ovisni o oligarhiji.
      Oni će izdati, progoniti i ubijati vođe bilo kojeg pokreta za vlastito oslobođenje. Dobro se plaća.

    • Karl Brantz
      Lipnja 18, 2019 na 10: 50

      Dobro zapažanje! Ali bih li bio pretjeran ako bih istaknuo da su ti neokonzervativci prvenstveno bili ZioConovi? Nitko nije spomenuo cionistički/izraelski utjecaj na ono što navodno predstavlja vladu Sjedinjenih Država. Izrael se ne može odvojiti od SAD-a i obrnuto. Nije da Empower nema odjeću, više je kao da je umotan u izraelsku zastavu i nosi jarmulku.

  9. jadan
    Lipnja 17, 2019 na 07: 36

    Ovakvo ponašanje SAD-a je suludo. Američki vojni proračun od jedan trilijun dolara je sulud. Odražava li to volju američkog naroda? Ne. Ljudi žele ono što ljudi uvijek žele, sigurnost, udobnost, miran suživot. S luđakom na mjestu predsjednika i ludim oligarsima koji diktiraju politiku, svakodnevne, neuzbudljive težnje potrošačke većine nemaju glasa. Ludilo je zarazno. Lako zarazi kongres koji je moralno kompromitiran u početku.

  10. JMG
    Lipnja 17, 2019 na 06: 55

    “No, u javnom nastupu u utorak, savjetnik predsjednika Trumpa za nacionalnu sigurnost, John R. Bolton, rekao je da Sjedinjene Države sada imaju širi pogled na potencijalne digitalne mete kao dio napora da se “kaže Rusiji ili bilo kome drugom tko je angažiran u cyber operacijama protiv nas, 'Platit ćete cijenu.'” . . . I general Nakasone i g. Bolton, preko glasnogovornika, odbili su odgovoriti na pitanja o upadima u rusku mrežu. . . . Dužnosnici Pentagona i obavještajne službe opisali su široko oklijevanje da idu u detalje s g. Trumpom o operacijama protiv Rusije zbog zabrinutosti zbog njegove reakcije”

    SAD eskalira online napade na rusku elektroenergetsku mrežu – The New York Times – 15. lipnja 2019.
    https://www.nytimes.com/2019/06/15/us/politics/trump-cyber-russia-grid.html

    "NIJE ISTINA!"
    — Trump, 16. lipnja

    Dakle, možda vršitelj dužnosti predsjednika Bolton ostavlja nominalnog predsjednika Trumpa izvan kruga? Neutralizira li vojno-industrijski kompleks izabranog predsjednika ili će se on vratiti na mjesto predsjednika?

  11. Lipnja 17, 2019 na 06: 05

    1 – Dakle, naravno, pravi razlog za klasificiranje gotovo svega što se klasificira: “nije bio obaviješten o operaciji zbog “mogućnosti da bi joj se suprotstavio ili o tome razgovarao sa stranim dužnosnicima” – članak imenuje Trumpa kao osoba kojoj ne vjeruju, ali osoba nije bitna. Bez obzira na to tko je "glavni" (nominalno), razlog za "povjerljivo", "tajno", "strogo povjerljivo" i tako dalje zapravo je da bi se netko mogao izvući radeći na vlastitom malom kaubojskom carstvu, vlastitoj igrački i nikad ne odgovarati.
    2 – A pravo pitanje je tako jasno, "Tko je zapravo zadužen za bilo što?" Kako ih se može izvesti na odgovornost? A Trump, "veliki koji želi biti glavni" očito nije zadužen ni za što.
    3 – Predsjednik, bez obzira tko to bio, očito ne vodi baš ništa. “Stvari” se samo nastavljaju trpati, za dobrobit brojnih uglavnom skrivenih glumaca, od kojih svaki gradi svoje malo igralište/carstvo.

  12. Zhu
    Lipnja 17, 2019 na 04: 39

    teško je znati kome manje vjerovati: kreatura bijesa i ćudljivosti poput Trumpa;, naši atmegedonski generali; ili liberalni newageri koji vjeruju u pozitivno razmišljanje i načelo stotog majmuna. :-(

  13. Mjenica
    Lipnja 17, 2019 na 02: 18

    Je li moguće da priča NY Timesa nije istinita, te da je samo “procurila” kako bi Trump izgledao loše?

    • Zhu
      Lipnja 17, 2019 na 04: 43

      Moguće, ali koliko vjerojatno? Moguće je, uostalom, da sam ja jednonoga južnoamerička princeza, ali malo vjerojatno.

    • Sid Finster
      Lipnja 17, 2019 na 09: 02

      1. Samo zato što je priča procurila ne znači da nije istinita.
      2. Također je moguće da je priča procurila kako bi isprovocirala Trumpa u lov na stvarne ili izmišljene nelojalne elemente unutar vlastite administracije.

  14. benedikt
    Lipnja 17, 2019 na 01: 58

    “Malo je vjerojatno da bi Times izmislio cijelu priču” – mislim da se Glen Greenwald i John Pilger i mnogi drugi ne bi složili s ovim...

    unatoč tome uvijek uživajte čitajući vaše članke

  15. CitizenOne
    Lipnja 17, 2019 na 00: 55

    da Nažalost, stanje u kojem se nalazimo. Postoji konvergencija neizbježnih pogrešnih koraka povezanih s medijskom propagandom koja je globalni stroj za urotu i konačno stvaranje rata za dobrobit obrambenih korporacija i bogatih koji imaju nezamislivu moć utjecati na ono što doživljavamo kao stvarnost financiranjem političara koji rade za posebne interese koji imaju stari poslovni model. Glavni utjecajni ljudi to vide samo kao profit, samo novac u svojoj kasici prasici i na putu su za obračun sa svakom nacijom koja vodi rat s Rusijom, Kinom i svim ostalim zemljama.

    U ovoj ultimativnoj utrci u naoružanju napravit ćemo ultimativno oružje za uništavanje ljudskog života na planetu. Zašto? Jer moramo. Moramo razviti još smrtonosnije oružje jer mi, porezni obveznici u SAD-u, financiramo vojni kompleks u svakom proračunskom ciklusu jer trpimo i prešutno pristajemo na ratni stroj koji financiramo.

    Nalazimo se u stanju stalnog rata s ostatkom svijeta. Ne postoje druge nacije koje mogu prikupiti projekciju sile kakvu imamo. Na vrhu smo svijeta s više projektila i bombi i sposobnošću da uništimo svaku naciju koja nam se suprotstavi. Čini se da smo na vrhu svjetske dominacije na temelju svega što je prošlo prije.

    To je razlog zašto ćemo biti zaustavljeni na svom putu. Živimo u mjehuru nepobjedivosti, što je priča koju stvaraju primatelji više od sedam stotina milijardi dolara svake godine. Tko su ti primatelji sveg našeg bogatstva? Je li to Medicare ili Social Security? Ne, obrambene korporacije su te koje dobivaju lavovski udio naših poreznih dolara ili je barem to želja vojske koja traži i dobiva milijarde dolara povećanja svake godine.

    Optimistički bismo trebali zahvaliti tvorcu u kojem uživamo u našem postojanju i što bismo trebali zahvaliti našoj vojsci za njenu službu u odanosti našoj demokratskoj naciji. Nasuprot ovom gledištu je ozbiljna mogućnost da će nas naša vojska, koja je uključena u utrku za ultimativnim oružjem kojim će poraziti naše neprijatelje, sve pobiti.

  16. Linda Lewis
    Lipnja 16, 2019 na 23: 18

    To je moguće. Visoki dužnosnik u velikoj saveznoj agenciji rekao mi je da je agencija zaslijepila ostatak savezne vlade odlukom da raspusti svoj ured za pripravnost u slučaju nuklearnih opasnosti. U to je vrijeme potpredsjednik Cheney upozoravao na teroristički napad "nuklearkom u koferu" na Sjedinjene Države.

  17. SteveK9
    Lipnja 16, 2019 na 22: 52

    Kad sam prvi put čuo ovu priču, srce mi je poskočilo, a sve što sam mogao pomisliti je bilo 'jesmo li mi ovoliko ludi'? Ako krenemo tim putem, to će biti termonuklearni rat. Rusija ima mnogo pametnih programera (zapravo neki od naših najboljih... su Rusi) i sigurno bi mogli uzvratiti. No, tu se ne bi zaustavilo.

    Zapravo sam osjetio olakšanje čitajući Trumpovu izjavu. Za mene je to zvučalo kao da je netko otišao Trumpu i rekao da je to nevjerojatno opasno, ako to radimo, ili čak ako se vjeruje priči Timesa. I njegova izjava je upravo ono što bih očekivao u tom scenariju. Nadam se da je Trump u pravu i da je priča besmislica.

    • SteveK9
      Lipnja 16, 2019 na 22: 58

      Samo dodatak: također sam bio zahvalan, još jednom, što je Putin vođa Rusije.

  18. Don Bacon
    Lipnja 16, 2019 na 22: 30

    "Malo je vjerojatno da bi Times izmislio cijelu priču."
    Što je ovo, sat komedije? Trebamo li ovu osobu shvatiti ozbiljno?

  19. Lipnja 16, 2019 na 22: 25

    Dovoljno puta izgovorite laž koja postaje stvarnost.
    Savršen primjer da je Rusija pojela moju domaću priču.
    Buchanan ima sjajan članak o tome. Proveli su cijelu istragu o Trumpu na temelju redigiranih papira iz Crowdstrikea. Crowdstrike je bio umiješan u posljednje izbore 2018. oba doma u SAD-u izmišljajući priču o povezanosti senatora iz Alabame s ruskim trolovima.
    Post Scriptum: Dragi moji čitatelji, svjedoci smo znakova precijenjenog, proširenog i sklerotičnog carstva Pax-Americana koje je opasnije od bijesnog psa. Da ne vrijeđam ljubitelje voljenog psa. Dok zapadno društvo samo implodira i nastavlja putem potpunog ekonomskog, društvenog i političkog kolapsa, ostatak svijeta ide dalje. Najveća razlika u bogatstvu od pozlaćenog doba, dovraga, započne rat sa Slavenima.
    Pusti me s ovog broda budala.

  20. Sam F2
    Lipnja 16, 2019 na 21: 16

    Opasnost da MIC i tajne agencije djeluju bez odobrenja predsjednika,
    proširuje opasnost da predsjednik djeluje bez odobrenja Kongresa,
    i da Kongres djeluje bez odobrenja naroda.

    Sve su to posljedice naše neregulirane tržišne ekonomije, preuzimanja nacionalnih institucija koje su ostale nezaštićene u našem Ustavu, tako da više nemamo alate demokracije (masovne medije, izbore i pravosuđe) za obnovu demokracije. Amandmani bi mogli ograničiti njihovo financiranje na ograničene pojedinačne donacije ili savezna sredstva, ali nećemo vidjeti takve amandmane sve dok SAD ne bude uništen, a ljudi u otvorenoj pobuni. Posljedica je to neuviđanja opasnosti novih oblika moći (ekonomske, informacijske) i nečuvanja demokracije od njihove zlouporabe.

    Nećemo preoteti vladu tajnim agencijama sve dok ne eliminiramo NSC i operativne odjele svih tajnih agencija, dramatično ih smanjimo i prenamijenimo 80% MIC-a za razvoj infrastrukture u zemljama u razvoju. Nakon nekoliko generacija možemo ostaviti nasilnike na nogometnim igralištima i ostaviti ostatak svijeta na miru.

  21. Jahve
    Lipnja 16, 2019 na 19: 54

    "Kontrolori" su tek na početku. Hakirati vašu mrežu? Možete se kladiti, i više. Kako bi bilo da kontrolirate vodu za piće! Dolazi uskoro! Kontrolori su čekali dovoljno dugo, njihove nadolazeće atrakcije procurile su širom svijeta. Veliki rat će početi za samo nekoliko mjeseci…..San je gotov, stvarnost će biti kao parni valjak….Spremite se SADA….

  22. Lipnja 16, 2019 na 18: 56

    Trump nije noću spavao više od četiri sata godinama, prije nego što je postao predsjednik. Malo čita, što ga čini ranjivim na besmislice. Bez obzira na to, osjećam kako Dao Gen kaže da je ovo više rusofobno bs; NYT postoji na takvim bs Rusi su pametni ljudi, oni su u potrazi za takvima. Vremena su drugačija od dana JFK-a. Više ljudi, više tehno manipulacije; još više bs od MSM-a; globalizam svjetska mreža. Tko ili što sada stoji iza velikog nestanka struje koji je danas pogodio četiri zemlje Južne Amerike?

  23. Marko
    Lipnja 16, 2019 na 17: 19

    “…Novi zakoni, koje je prošle godine donio Kongres, dopuštaju odvijanje takvih 'tajnih vojnih aktivnosti' u kibernetičkom prostoru bez odobrenja predsjednika. Dakle, u ovom slučaju, ti novi zakoni štite američke interese... držeći sadašnjeg predsjednika izvan petlje. ”

    Da, i Trump je potpisao taj zakon i njegovo osoblje bi ga obavijestilo o implikacijama. Vjerojatno je bio oduševljen kada je otkrio da može tvrditi da nije u toku s takvim radnjama. To je uvjerljivo poricanje, jedan od najcjenjenijih predsjedničkih prerogativa i bitan za maksimiziranje Trumpovih zlih djela.

    Kada će ljudi prestati tražiti isprike za ovu jezu? On nije dobar čovjek zarobljen u lošem sustavu, on je narcisoidni psihopat koji živi svoje najluđe snove.

    • Zhu
      Lipnja 17, 2019 na 05: 00

      Bojim se da su svi američki predsjednici psihopati. Isto tako barem polovica njihovih članova kabineta i savjetnika.

  24. Crveni Douglas
    Lipnja 16, 2019 na 17: 10

    >>> “. . . Kennedy nije znao da su američke rakete postavljene u Turskoj.”

    Imate li vjerodostojan citat koji bi potkrijepio tu tvrdnju? Postavljanje Jupitera u Tursku dogovoreno je između Kennedyjeve administracije i turske vlade u lipnju 1961. Malo je vjerojatno da se to moglo dogoditi bez znanja i odobrenja predsjednika.

    • Eleanor Rigby
      Lipnja 17, 2019 na 11: 38

      Vjerujem da je ovo na snimkama iz CMC-a. JFK se naglas pita koja bi bila motivacija za postavljanje projektila na Kubu, jer to bi bilo kao da SAD postavi projektile u Tursku. McNamara kaže: "Mi smo to učinili."

  25. jsinton
    Lipnja 16, 2019 na 16: 08

    Pa, eto. Samo jedan Donald Trump stoji između nas i uništenja. Uživati.

  26. Welldoneson
    Lipnja 16, 2019 na 15: 47

    LOL Caitlin Johnson toliko je izvan petlje da je komično vidjeti njezine izmišljene pokušaje da se pretvara da nije tako. Kakva nakaza!

    • smjesta
      Lipnja 16, 2019 na 19: 11

      Upozorenje o trolu: nema dokaza ili argumenata, samo podsmijeh i ruganje da izazovu nevolje.

  27. O društvo
    Lipnja 16, 2019 na 15: 32

    Trumpove kvalifikacije su da je voditelj reality TV showa i član Kuće slavnih WWF-a.
    Najsigurnija stvar za svijet je izostaviti ga iz petlje o bilo kojoj odluci kompliciranijoj od toga koliko Big Maca naručiti.

  28. Jill
    Lipnja 16, 2019 na 14: 12

    Jasno je da SAD nema izabranu civilnu vladu. Imamo niz konkurentskih kabala. Trump je voljni glupan. Da nije, lako bi se mogao suprotstaviti ovom BS-u.

    1. otpustiti samoproglašenog "predsjednika" Boltona

    2. jasno i nedvosmisleno reći da što god demokrati i IC mislili ili rekli o njemu, to je nevažno. Apsolutno nema namjeru ratovati s Rusijom.

    3. odmah započeti diplomatske pregovore s Iranom, Rusijom, Kinom i Venezuelom kako bi se ponovno uspostavila trgovina između svih ovih nacija i SAD-a

    4. pozvati svoje pristaše da kažu IC-u i ostalim ratnim huškačima da idu dovraga. Ima bazu koja će to učiniti ako bude tražio.

    On ne radi stvari koje bi mogao jer je ili dovoljno plaćen ili dovoljno drogiran da to ne učini (ili je svojevoljno uzeo i drogu i novac).

    • Welldoneson
      Lipnja 16, 2019 na 15: 50

      Hej rube, Trump zapravo radi ono što si ovdje naveo. Slažeš li se s diktatorom samo ako Koreja učini da ispadneš budala.

      • smjesta
        Lipnja 16, 2019 na 19: 09

        Mrzim zamisliti kakvog bi čudovišta proizveli govoreći "Bravo sine" nakon što ste doveli nevine u zabludu.
        Ili ste toliko ovisili o odobrenju oca zlostavljača da biste glupo trolali tražeći njegovo odobrenje?

    • SteveK9
      Lipnja 16, 2019 na 23: 05

      Nažalost, on jednostavno nije dovoljno pametan. Naravno da je Obama bio inteligentan, ali problem je bio u tome što nije znao ništa o svijetu i bio je previše arogantan da to prizna. Trump ima isti nedostatak znanja, a povrh svega je glup. Dakle, imamo, uglavnom dobronamjernu, budalu na čelu. Veliki dio onoga što Trump kaže je tako glupo, da je smiješno. Dio njegove privlačnosti, pretpostavljam. Problem je što bismo mogli završiti kao radioaktivni pepeo (to je bilo još vjerojatnije s Clintonom).

    • Abby
      Lipnja 16, 2019 na 23: 23

      Slažem se da njime upravljaju Bolton, Pompeo i drugi u njegovoj administraciji. Sheldon Anderson veliki je republikanski donator i njegova je ideja bila da Trump postavi Boltona.

      Moje najveće pitanje ovdje je zašto je NYT objavio taj članak? Zašto bi dojavili Rusiji i rekli im što mi radimo? Mislio sam da će svatko tko prolije čašu o našoj vanjskoj politici biti u nevolji zbog toga? Mislim da nas opet izigravaju jer ljudi dovode u pitanje lažne propagandne besmislice Russia Gatea. Reći da Trumpu ne treba vjerovati jer bi rekao Vladu što radimo nije razlika od onoga što je Times upravo učinio.

    • Sid Finster
      Lipnja 17, 2019 na 09: 06

      Ili je samo slab i njime se lako manipulira.

  29. Dao Gen
    Lipnja 16, 2019 na 14: 03

    Čak i prije čitanja vašeg ažuriranja sumnjao sam u priču. Jednostavno ne prolazi test mirisa. Od kada je NYT objavio istinu o Rusiji u posljednje tri godine? A ako pitate Cui bona, odgovor koji dobivam je da američka duboka država ili barem neki u MIC-u i IC-u žele pronaći novi način da potkopaju Trumpa i spriječe ga da pokuša postići detant s Rusijom prije izbora, posebno budući da se tajni dogovor s ruskom vladom ne može dokazati. Zbog te priče Trump izgleda kao bespomoćna, neučinkovita budala. Informacija…. ovaj…. oni koji cure fikciju vjerojatno također žele zaprijetiti Rusiji i predložiti nove politike koje Pentagon ili obavještajni aparat ne mogu javno predložiti jer bi bile ratni zločini ako bi se provele. A histerični Dem aparat za opoziv sigurno će uspjeti izvrnuti priču i nekako ga iskoristiti kao visokooktansko gorivo. Nisam Trumpov pristaša, ali ovo curenje zvuči kao pažljivo lansirano oružje.

    Da sam na vašem mjestu, ponovno bih provjerio PBS-ov "dokumentarac". I PBS i Guardian praktički su jednako rusofobni kao i NYT, a vrijeme snimanja videa iz 2015. je samo godinu dana nakon što je Joe Biden podržao fašistički puč u Ukrajini, a dosadni, neovisni Krimljani glasali su za povratak u Rusiju. Rusofobno ludilo je već tada bilo na vrhuncu energije. Priča o nuklearnom torpedu jednostavno ne zvuči dobro. SSSR je bio vrlo zainteresiran za razmjenu američkog povlačenja svojih projektila iz Turske za sporazum o povlačenju ruskih projektila s Kube. Teško je vjerovati da bi sovjetsko vodstvo naredilo upotrebu nuklearnog torpeda. Nisam imao vremena istražiti PBS-ov članak, ali prima facie je sumnjiv. Ljudi mogu biti plaćeni da govore svašta, pogotovo ako sada mrze SSSR, a članak može biti vrlo zrela propaganda.

    Međutim, ako se priča pokaže istinitom, molimo vas da pojačate grijanje Rachel Maddow i istaknete da ona jednostavno projicira kada govori ljudima da se jako boje da će im Rusija isključiti grijanje.

    • AnneR
      Lipnja 16, 2019 na 15: 07

      Dao Gen – definitivno su G i PBS/NPR jednako rusofobični (i svaka zemlja u SAD/NATO-u) kao Wapo, NYT, MSDNC…. i dalje i dalje. Stoga ne bih prihvatio niti jedan "dokumentarac" koji PBS izdaje, ne bih mu vjerovao da će uopće predstaviti potpunu, nemontiranu, nenagnutu verziju.

  30. Miranda Keefe
    Lipnja 16, 2019 na 14: 00

    Kad počnu optuživati ​​druge za nešto, to znači da oni to rade. Optužili su Rusiju za hakiranje naše mreže prije mnogo godina…..

    • Miranda M Keefe
      Lipnja 16, 2019 na 16: 51

      To sam ja objavljivao sa svog telefona.

  31. Jeff Harrison
    Lipnja 16, 2019 na 13: 32

    Pa, Caitlin, izgleda da ne shvaćaš da Kennedy nije znao da su američki projektili postavljeni u Turskoj. Nadalje, Hruščov je stavio ruske projektile na Kubu jer su znali da su naši projektili u Turskoj. Uklanjanje projektila iz Turske nije bio zahtjev, to je bio zahtjev. Hruščova zapravo nije bilo briga što se govori američkom narodu sve dok su projektili nestali. Konačni rezultat bio je da su američki ljudi mislili da je rusku agresiju otupio predsjednik, dok je, zapravo, cijelo vrijeme bila američka agresija i otupljena je ruskim odgovorom.

    Ovdje ipak postoje dva dijela stvarnosti. Prvo, Amerikanci koji izgleda misle da smo nešto najbolje od pizze i limenke piva, ne znaju niti razumiju opseg ili dubinu naše agresije diljem svijeta jer MSM o tome nikada ne izvještava. Ili, ako se prijavljuje, prijavljuje se bez konteksta pa se čini da je naša agresija opravdana. I drugo, Rusi su znali da su te rakete tamo, ali primijetit ćete da nikad ništa nisu rekli, samo su im se suprotstavili. SAD je vrlo dobar u pucanju u usta ako mislimo da možemo prestrašiti neku zemlju, ali otvoreno reći zemlji da smo prodrli u državnu mrežu je čisto glupo. Nakon Snowdenovih otkrića, Rusi su prešli na pisaće strojeve. Ako ne mislite da Rusi nakon ovog izvještaja neće očistiti svoje mreže, onda ste budala.

    Dobra vijest je da ostatak svijeta počinje proviđati ovo sranje. EU vazali, ne toliko.

    • Michael
      Lipnja 16, 2019 na 16: 11

      JFK je morao proći sporednim kanalima kako bi sklopio dogovor s Hruščovom o uklanjanju projektila Jupiter iz Turske. Bilo bi samoubojstvo za obje zemlje da su generali i CIA pušteni u petlju. Dobro obrazloženje za ubojstvo JFK-a među ostalim nezadovoljstvom mladim ratnim jastrebom koji se pretvorio u goluba mira.
      Obavještajne agencije vode SAD, to bi trebalo biti jasno u policijskoj državi. Ovo je trebalo biti jasno kada je FBI odbio predati tekstove sa stranice Strzok (OIG se odrekao onih koje je imao), a CIA je odbila poslušati izravnu predsjedničku naredbu da poništi sigurnosnu provjeru ličnosti TV Vijesti, a vrlo vjerojatno i osobe i dalje vode našu vanjsku politiku (tvrdili su da vrhovni zapovjednik nije obavio svu birokratsku papirologiju).
      Putin nije budala (za razliku od Trumpa). Može samo izjaviti da će, ako Rusiji nestane struje, u bilo koje vrijeme iz bilo kojeg razloga, njihov puni arsenal nuklearnog oružja biti lansiran na SAD i njihove europske saveznike (i Novi Zeland ako se tamo skrivaju elite!) LJUTO je bilo sve koji je spasio svijet od prvog Hladnog rata, možda će biti potrebno isto razumijevanje da bi ponovno preživjeli.

      • Abby
        Lipnja 16, 2019 na 23: 34

        Problem je u tome što su elite sociopati i vjeruju da mogu koristiti mini nuklearke i da će moći preživjeti. Obama je naredio obrambenim tvrtkama da izgrade mini nuklearni arsenal prije nego što je on raznio grad. Ali kao što ste rekli da se to dogodi, Rusija bi odgovorila svojim punim nuklearnim oružjem.

        Nisam znao da Brennan još ima sigurnosnu dozvolu? Tko je rekao da Trump nije predao pravu dokumentaciju?

    • Crveni Douglas
      Lipnja 16, 2019 na 16: 31

      >>> “. . . Kennedy nije znao da su američke rakete postavljene u Turskoj.”

      Imate li vjerodostojan citat koji bi potkrijepio tu tvrdnju? Postavljanje Jupitera u Tursku dogovoreno je između Kennedyjeve administracije i turske vlade u lipnju 1961. Malo je vjerojatno da se to moglo dogoditi bez znanja i odobrenja predsjednika.

    • Realista
      Lipnja 16, 2019 na 19: 11

      Mislim da sve te EU vazale vode marionete koje su temeljito kompromitirane američkom špijunažom i prijetnjama. Više im je stalo do vlastite kože i dobitka kojim ih Washington obasipa nego do vlastite zemlje i naroda. Barem je to ono što je PCR uvijek tvrdio. Nitko se ne može popeti na vrh u Americi ili u njezinom prekomorskom carstvu ako nije temeljito provjeren i u vlasništvu Vlade u sjeni i Duboke države koju taj "Veliki klub" u konačnici kontrolira. Umirovljeni vrhunski političari koji su dobro služili carstvu mogli bi dobiti partnerstvo u Carlyle grupi, takozvanom “Klubu bivših predsjednika” kojim dominira obitelj Bush. Ne samo vjerni američki članovi kabineta, poput Jamesa Bakera, već i britanski premijeri poput Johna Majora i Tonyja Blaira okusili su tu akciju za “ispravno razmišljanje i djelovanje” dok su “služili svojoj zemlji”. Cameron, Thatcher, Brown svi su bili povezani s konzultantima ili članovima odbora u najvećim središnjim bankama u Europi, zahvaljujući svom članstvu u "Velikom klubu", kojim predsjeda Amerika. Čak će i Theresa May vjerojatno dobiti plaću zahvaljujući Velikom Ujaku Samu. Nije li divno kako sloboda i demokracija omogućuju da se najtalentiraniji i najzaslužniji popnu do vrha.

    • Lipnja 16, 2019 na 22: 12

      “Izvještavanje je bez konteksta pa se čini da je naša agresija opravdana. ” Čitam te riječi, buljim u njih i ne mogu vjerovati&emdash;je li riječ o pravopisnoj pogrešci? Ili je to neki alternativni svemir gdje je nebo zeleno, trava plava, a američke akcije u inozemstvu se mogu nazvati “agresijom” i pritom neopravdanom?? (parafraza moje omiljene smetnje na SNL-u o Hagelovim saslušanjima u američkom Senatu).

      Tužna je činjenica da je ovo priča o potpuno ilegalnim aktivnostima. Iz mojih neizravnih zapažanja, NYT ne bi izmislio priču o anonimnom izvoru za kojeg se dalo naslutiti da je iz američke obavještajne službe, istinita ili ne, priča je ispričana novinarima kako bi CIA izgledala dobro. Poput priče o Gini Haspel koja pokazuje slike mrtvih pataka i bolesne djece u kontekstu koji potpuno sugerira da je Rus uzrokovao oboje, a ne "vjerojatno učinio nešto što bi moglo uzrokovati takve stvari". Obmanjivanje saveznog dužnosnika je zločin, a Trump je i dalje jedan od njih, ali oni se time hvale jer mnogima to čini da izgledaju dobro. Slično tome, SVAKO hakiranje je kriminalno, a hakiranje objekata koji su bitni za zdravlje itd. stanovništva može se kvalificirati kao terorizam. One žele da se ograniče na obmanjivanje saveznih dužnosnika.

      Šalu na stranu, čini se da doista živimo u alternativnom svemiru u kojem se savezni službenici hvale zločinima koje su navodno počinili kako bi izgledali dobro, političari koji žele da se pretvaraju da su manijaci ubojice kako bi bili izabrani (ne uvijek uspješno, protivnici mogu ostaviti još bolji dojam bešćutnih sadista ) i tako dalje.

  32. Volja
    Lipnja 16, 2019 na 13: 20

    Ovo je igra i Caitlyn je ovdje kupila udicu za igru ​​i udicu. Bilo bi zanimljivije pobliže ispitati tko su pravi igrači i najvjerojatnija meta predstave.

  33. Joe Tedesky
    Lipnja 16, 2019 na 13: 13

    Bilo da su braća Dulles sabotirala Eisenhowera protivno njegovim naredbama da ne leti na U2 dok je njegova administracija tražila detant od Hruščova ili da je Pentagon ignorirao Obamin/Kerryjev prekid vatre bombardirajući Deir Essor u gluho doba noći protiv dogovorenog prekida vatre. s Rusijom ovdje je u igri duboko izražena paralelna vlada. Ono što je više odvratno je kako MSM pruža pokriće za ova djela izdaje kao da su oni koji su počinili ta djela pravi domoljubi koliko god to vrijedi. Nemojmo zaboraviti anonimnog insajdera WH-a koji je rekao NYT-u kako oni (misli se na osoblje WH-a) ne dopuštaju uvijek Trumpu da vidi sve iz straha da će Trump iracionalno ignorirati predsjednika da bi bio uključen u petlju. Stoga ništa od toga ne treba čuditi jer je poznato da iza vlasti koju izaberemo stoji vlast.

    Sviđa mi se izvještavanje Caitlin Johnstone... ona je čuvarica.

    • Michael
      Lipnja 16, 2019 na 16: 21

      Poput Eisenhowera, JFK je također bio opterećen Zaljevom svinja kada je McGeorge Bundy poništio predsjedničku naredbu da se uklone preostala dva Castrova mlažnjaka, što je preokrenulo plimu. I poput Eisenhowera JFK je javno svalio punu krivnju (ali je otpustio Allena Dullesa koji je vjerojatno stajao iza obje provokacije).
      Čini se da se ništa nije promijenilo, obavještajne agencije i dalje žele nastaviti sa svim Vječnim ratovima i započeti više. Oni vode državu i njihova oholost nalaže da žele da svi budu svjesni da oni kontroliraju stvari.

  34. protjeran s glavne ulice
    Lipnja 16, 2019 na 12: 22

    Slažem se s autorom kojeg iznimno cijenim. Moje mišljenje o priči u Timesu malo se razlikuje od njezina. Mislim da nije tako vjerojatno, ali sasvim je moguće da bi Deep State Times u ovom trenutku izmišljao priče iz čiste tkanine. Degenerirala je u Pravdu stalne strukture moći. Ipak, ono što mislim da je najvažnije jest da debeljuci u jenkijevskoj strukturi moći ne prepoznaju drugu implikaciju svoje priče: da ako su se upustili u ovo, to čini sličan ruski ili kineski potez obrambenim odgovorom, a ne odgovorom napadni napad. Ne znam jesu li nedavni nestanci struje u Argentini na neki način povezani s ovom pričom. Je li to upozorenje od strane Rusa, ili je to upozorenje od strane Jenkija, koji su, smatrajući da je ruski sustav predobro branjen, odlučili pogoditi mekšu metu kako bi pokazali da je to moguće. Činili su slične stvari u svojim nastojanjima da unište venezuelansku vladu ranije ove godine. Pretpostavljam da bi Kinezi, kad bi htjeli, mogli napraviti krugove oko jenkijevskih sabotera.

  35. Bob Van Noy
    Lipnja 16, 2019 na 12: 08

    U listopadu 1962. bio sam vojni dragovoljac u naprednoj obuci pješaštva u Fort Ordu, u Kaliforniji, koji se dobrovoljno prijavio jer je moj srednjoškolski mentor predložio da je to najbolji način da "kupim" GI Bill. Bili smo u miru od "Korejskog sukoba" i bilo je nekoliko vanjskih znakova globalnog rata, ali Zaljev svinja je stavio dinamiku međunarodne krize na ploču bez znanja opće populacije. Kasnije, u proljeće 1963. godine, moja je jedinica naoružana zrakoplovom prebačena na Floridu za invaziju na Kubu, očito nismo izvršili invaziju jer je naš predsjednik pregazio Združene načelnike i povukao nas natrag u Fort Campbell, Kentucky. Malo sam znao o toj temeljnoj dinamici do kasno u životu. Da nije bilo sovjetskog časnika podmornice i dva brata koji su smogli hrabrosti prkositi MIC-u, možda bismo svi poginuli...

  36. Lipnja 16, 2019 na 11: 36

    Stvarno čudna stvar u ovoj epizodi: Trump staje na stranu Deepstatea, optužujući The Deepstate Times da nije dovoljno lojalan Deepstateu. U isto vrijeme, Deepstate drži Trumpa izvan petlje.

    Nema smisla pokušavati razjasniti bilo što što se događa u DC-u.

    Vjerujem Stephenu Cohenu jer je UVIJEK pokušavao govoriti istinu, bez obzira kojoj stranci to koristi. Ne vjerujem nijednom drugom izvoru, nažalost uključujući Caitlin.

  37. Lipnja 16, 2019 na 11: 31

    Može li netko objasniti zašto treba vjerovati NYT-u?

  38. Nathan Mulcahy
    Lipnja 16, 2019 na 11: 19

    Nekada sam bio naklonjen Dem, ali svjetlo sam ugledao prije gotovo dva desetljeća. Ali većina mojih prijatelja i obitelji i dalje je nesvjesna činjenice da je Dem Party stranka neokonzervativaca i troslovnih američkih "obavještajnih" agencija, u krevetu s korporativnim ratom koji*i, koji se pretvaraju da su novinske organizacije, dovraga usmjeren na beskrajne globalne ratove.

    Volio bih da ih mogu uputiti na stranice s vijestima poput Consortium News. Ali dugo sam bio označen kao luđak jer sam isticao da je NPR profinjeni propagandni organ establišmenta. Oh dobro…..

    • Realista
      Lipnja 16, 2019 na 19: 25

      Dakle, Caitlinina današnja lekcija može se smatrati logičnom posljedicom sila koje je opisala u svojoj lekciji predstavljenoj jučer. Drugim riječima, čini se da lažni narativi, velike laži i propaganda izvrsno idu u korist ukorijenjenih elita. Zato te drugi žigosaju kao luđaka. Mozgovi su im nepopravljivo isprani.

      Samo nastavite dolaziti ovamo po svoje vijesti i analize. Besplatno je i istina je.

  39. Helena
    Lipnja 16, 2019 na 10: 45

    Treba li ovo uređivanje kopije? Potreban razmak prije i iza crtica. Umjesto njih postavljeni su upitnici. Ili je namijenjen uključivanju dodatnih ???

    mi?—?a onda, u međuvremenu, imamo u Washingtonu ove?—?i

    zamislivo?—?to je bez presedana.

    • Lucije Patrik
      Lipnja 16, 2019 na 14: 58

      Imao sam isto pitanje. Mislim da je greška u uređivanju, zamjenjuju elipsu upitnikom. Vjerujem da se elipsa može koristiti za rezanje dijelova odlomka sve dok redoslijed nije preuređen, ali nisam siguran oko upotrebe elipse za rezanje dijelova dužih od odlomaka.

    • AnneR
      Lipnja 16, 2019 na 15: 03

      Da, doista, oni ?—? bili čudni.

    • Lipnja 17, 2019 na 06: 03

      Upitnike je generirao preglednik. To se događa kada se u dokument upiše nestandardni znak, a preglednik ne zna što je to ili ne zna kako to prikazati.

  40. Michael Wilk
    Lipnja 16, 2019 na 10: 30

    Pretpostavljam da se Caligula Drumpf još uvijek drži u poslovičnom mraku. Ne bih dopustio da dječak namjerno laže, makar samo sebi, ali mislim da on zapravo ne zna što se događa. On je izvan svog elementa i od početka je dopustio klaunovima unutar vojno-industrijskog nadzornog establišmenta da preuzmu kontrolu. Ja bih se angažirao u temeljitom čišćenju kuće po preuzimanju dužnosti i postavio ljude kao što su Scheer i John Kiriakou, koji znaju kako stvari funkcioniraju i koji su voljni izazvati izazov establišmentu.

    • Realista
      Lipnja 16, 2019 na 19: 35

      Bez sumnje. Unatoč prosvjedima insajdera establišmenta da je Trump izdajica koji prima naredbe od Putina i da mora otići, oni su ga namjerno stvorili jer su znali da ga mogu zastrašiti i kontrolirati kao lutku u čarapama. Siguran sam da su ga obavještajne agencije temeljito psihički procijenile prije nego što su ga pustili na uži popis predsjedničkih kandidata. Russiagate BS je sva kazališna predstava i propaganda, iako ĆE od njega napraviti žrtvenog jarca i baciti ga pod autobus ako njihov plan za postizanje apsolutne svjetske hegemonije ne uspije. Baš kao i Hillary, imaju spreman izgovor ako im se pomute veliki planovi.

  41. JMG
    Lipnja 16, 2019 na 10: 09

    Važno upozorenje ruskog predsjednika Vladimira Putina (6. lipnja 2019.):

    “Ako nitko nije zainteresiran za obnavljanje Ugovora START-3, mi ga nećemo obnoviti. Već smo sto puta rekli da smo spremni na to, ali nitko s nama o tome ne želi razgovarati.

    “Imajte na umu da nema formalnog pregovaračkog procesa i da će sve isteći 2021. Imajte na umu da više neće biti instrumenata za ograničavanje utrke u naoružanju.

    “Ili, na primjer, raspoređivanje oružja u svemiru. Razumijemo li što to znači ili ne? Pitajte stručnjake. To znači da će svatko od nas morati živjeti cijelo vrijeme, recimo, pod nuklearnim oružjem. Trajno! Ali mi ovo radimo, i to brzo. Hoće li itko ikada o tome razmišljati, govoriti ili pokazati zabrinutost? Ne, potpuna tišina.

    “Ili, uzmite nuklearno oružje male snage ili nenuklearne strateške rakete. Što ako se strateški projektil globalnog dometa lansira s podmornice usred oceana? Kako znamo nosi li nuklearni naboj ili ne? Shvaćate li koliko je ovo ozbiljno i opasno?”

    Putinovo strašno upozorenje: Sluša li tko? — RT Amerika
    https://www.youtube.com/watch?v=KYL6PEuRgJ0

    • Što je stvarno?
      Lipnja 16, 2019 na 19: 43

      Ne znam. Pitam se nema li MIC obrnuto projektirano vanzemaljsko oružje na mreži i spremno za upotrebu. Čini se da se ničega ne boje, niti im je uopće stalo do budućnosti ovog planeta.

      Štoviše, morate se zapitati čemu sada cijeli vikend program od zida do zida o svemirskim vanzemaljcima?

    • Abby
      Lipnja 16, 2019 na 23: 44

      Još jedna stvar koja se događa je vojno jačanje u zemljama koje graniče s Rusijom. Poslali smo puno vojnika i vojne opreme u Poljsku i druge zemlje i slali smo nove projektile negdje u Europu. Putin je ovo promatrao i pitam se koliko će još dugo to trpjeti?

      Obama je svrgnuo ukrajinsku vladu i postavio istu vrstu nacista protiv kojih su se naši djedovi borili u Drugom svjetskom ratu. Razmislite o ovome na trenutak. Ne samo da naoružavamo i financiramo teroriste s kojima bismo trebali ratovati, već i neonaciste u Ukrajini. Opet, koliko će još trajati Putinovo strpljenje?

Komentari su zatvoreni.