Nitovi i odšteta

Dijeljenja

Iako je to jasno pitanje pravde, odšteta zahtijeva od crnaca da razviju više konsenzusa prije bilo kakve nacionalne rasprave, piše Margaret Kimberly.

By Margaret Kimberly
Izvješće o crnoj agendi

ROdvajanje ne bi trebalo biti tema za nacionalnu raspravu sve dok se među crncima ne postigne nešto slično konsenzusu o tome što zahtijevati i kako to učiniti.

Nema sumnje da crni Amerikanci zaslužuju naknadu za 300 godina ropstva, segregacije Jima Crowa, rasističkog terorizma, masovnog zatvaranja i mnoštva diskriminirajućih praksi koje su bile i jesu sankcionirane zakonom. Ideja o reparacijama nije nova niti je koncept jedinstven u povijesti ove zemlje. The Ujedinjene Nacije uspostavio je “pravo na pravni lijek i odštetu za žrtve teških kršenja zakona o ljudskim pravima”. Moral i međunarodno pravo su očito na našoj strani.

Posao trgovca robljem u Atlanti, 1864. (George N. Barnard, Kongresna knjižnica putem Wikimedia Commons)

Posao trgovca robljem, Atlanta, 1864., s crnim američkim pješakom vani. (George N. Barnard, Kongresna knjižnica)

Crni Amerikanci ne osporavaju ispravnost ovog stajališta, ali nije bilo dovoljno rasprave o tome što bi reparacije trebale značiti. Kao rezultat toga, ljudi sa sumnjivim motivima sada su preuzeli dnevni red. Pokret američkih potomaka robova (ADOS) preuzeo je kontrolu nad raspravom, ali iz izrazito desničarske perspektive. Omataju se zastavom koja simbolizira ugnjetavanje, ponavljaju nativističke teme i izbjegavaju veze s afričkim narodom u ostatku svijeta.

Ozbiljan pregled

Nije dobro da se o reparacijama govori na tako neozbiljan način. Izvješće o crnoj agendi podupire ozbiljno ispitivanje reparacija koje mora imati kao temelj transformacija našeg sustava i naše društvo. Šteta učinjena crncima nije u dalekoj prošlosti, već je uvijek prisutna. Masovno zatvaranje i raseljavanje gentrifikacijom samo su dva problema koji danas nanose užasnu štetu crncima. Trebali bismo zagovarati ništa manje nego kraj sustava koji je stvorio toliko štete.

Sada se predsjedničke kandidate pita podržavaju li ili ne podržavaju odštetu. Ta pitanja skakuću i pretvaraju problem u besmisleno brbljanje jer crnci još nisu proveli potrebnu debatu i borbu unutar grupe. Sve dok se to ne dogodi, sve priče o reparacijama donijet će više štete nego koristi.

Siguran znak neuspjele rasprave je uplitanje ljudi s lošim motivima, ljudi poput Al Sharptona. Demokratska stranka je dvoličnog izdajicu učinila glavnim kandidatom za predsjedničke kandidate. Ovaj status lažnog tvorca kralja dokaz je da Demokratska stranka nema poštovanja prema crncima, skupini o kojoj najviše ovise kako bi pobijedili na izborima.

Sharpton: Lažni proizvođač kralja. (JC Multimedia putem vimea)

Sharpton: Lažni proizvođač kralja. (JC Multimedia putem vimea)

Sharptonova nedavna konvencija Nacionalne akcijske mreže pozdravila je gotovo sve deklarirane demokratske predsjedničke kandidate. Bernie Sanders, Kamala Harris, Beto O'Rourke, Cory Booker, Elizabeth Warren, Pete Buttigieg, Julian Castro, Kirsten Gillibrand, Amy Klobuchar, John Hickenlooper i Andrew Yang svi su putovali. Svi su obećali određeni stupanj potpore za reparacije, uglavnom u obliku popratnog prijedloga zakona HR 40, koji se obvezuje samo na stvaranje povjerenstva koje bi proučavalo reparacije.

U najboljem slučaju nebitno

Sharpton je u svom najboljem slučaju nebitan, a u najgorem, opasan, dvostruki agent, dvostruki agent. U predsjedničkoj kampanji 2004. bio je financira i kontrolira Roger Stone, republikanski prljavi prevarant i Trumpov prijatelj. To nije bio zadnji čin Sharptonove izdaje. Bio je i na Michaelu Bloombergov platni spisak kada je milijarder bio gradonačelnik New Yorka. U zamjenu za donaciju od 110,000 dolara od neprofitne organizacije pod kontrolom Bloomberga, Sharpton se suzdržao od suprotstavljanja gradonačelnikovim nastojanjima da dobije dodatne četiri godine na dužnosti ukidanjem ograničenja mandata. Sharpton se također ogradio od Bloombergove ozloglašene politike zaustavljanja i pregleda koja je rezultirala milijunskim policijskim interakcijama za crne i smeđe Njujorčane.

David Brooks se priprema. (PBS Newshour putem Wikimedia Commons)

Brooks: Reparacije pretvaraju.  (PBS Newshour putem Wikimedia Commons)

U svakom slučaju, podrška reparacijama sada je besmislena. Čak The New York Times desničarski kolumnist David Brooks tvrdi da podržava reparacije. Ako su Sharpton i Brooks na istoj strani problema, svi bismo trebali biti oprezni.

Al Sharpton zna što je dobro kad ga vidi. On je izlog i prevarant. Možda će uzeti novac od Rogera Stonea ili promovirati čarter škole s onima poput Newta Gingricha, a kad dođe pravi trenutak, krenut će i s promicanjem odštete.

Reparacije ne bi trebale biti tema za nacionalnu raspravu sve dok se među crncima ne postigne nešto slično konsenzusu o tome što zahtijevati i kako to učiniti. Opravdanost uzroka nije komplicirana, ali kako i zašto svakako jesu.

Već smo vidjeli političare poput bivšeg kongresnika Johna Conyersa kako predlažu zakone proučiti reparacije dok nije bio predsjednik povjerenstva u većini i imao moć pokretati ga. Kao što se često događa s demokratima, nije učinio ništa kada je imao priliku poduprijeti ono što je tvrdio da želi.

Sada je vrijeme za ozbiljno proučavanje među ozbiljnim ljudima i kotač se ne mora iznova izmišljati. N'COBRA se već udubio u stvar i izjavio da "reparacija znači potpuni popravak". Malo je vjerojatno da te riječi išta znače nitkovu poput Al Sharptona. On i njemu slični moraju ostati vani osim ako ili dok ne budu pozvani da sjednu za stol.

Kolumna Freedom Rider Margaret Kimberley izlazi tjedno u Izvješće o crnoj agendi, i naširoko je ponovno tiskan na drugim mjestima. Ona također održava blog koji se često ažurira na Freedomrider. Gospođa Kimberley živi u New Yorku i može se dobiti putem e-pošte na adresi [e-pošta zaštićena].

54 komentara za “Nitovi i odšteta"

  1. Linda Morrison
    Svibanj 28, 2019 na 07: 14

    Takozvane “reparacije”, bez obzira tko definira što to znači, nikome neće riješiti nikakav problem. Samo mali dio konfederacijske oligarhije posjedovao je robove, koji su u mnogim slučajevima već bili robovi oligarha na svom kontinentu porijekla prije nego što su otpremljeni u Novi svijet. Mnogo, mnogo više "bijelih" Amerikanaca nikad nije bilo uključeno u tu stvarnost. Povijesna nejednakost mogućnosti može se iznijeti na vidjelo i riješiti, ali reparacije to neće učiniti. Možda neki oblik procesa restorativne pravde koji iznosi na vidjelo povijesne istine, daje stvarnim ljudima priliku da čuju i razumiju stvarna iskustva svih uključenih i pojašnjava kako je kulturno i ideološko razmišljanje utjecalo na povijesne i sadašnje stavove i ishode (za na primjer, pad stabilnosti – nakon stoljeća dramatičnog poboljšanja nakon proglašenja emancipacije – afroameričkih obitelji, njihovo zapošljavanje i obrazovne mogućnosti i očekivanja nakon što je „Država blagostanja” Lyndona Johnsona postala stvarnost; također su važne razlike u ishodi za sjevernoameričke crnce i one Afrikance koji su završili južno od granice, na španjolskom ili portugalskom teritoriju). Sve ovo i još više treba uzeti u obzir. Vrsta politike identiteta i narativa žrtve koju zastupa autor ovog članka dio su problema, a ne rješenja.

  2. RudyM
    Svibanj 26, 2019 na 21: 53

    Možemo li oduzeti sve što je bijelcima izgubljeno kroz programe afirmativne akcije raznih vrsta, kroz neformalno neproporcionalno zapošljavanje Afroamerikanaca u državnom sektoru (izvan zahtjeva za afirmativnu akciju), kroz sve socijalne programe koji su nerazmjerno koristili Afroamerikancima. Amerikanci, kroz troškove suočavanja s nerazmjerno velikim afroameričkim kriminalom, i tako dalje?

    (Bivši liberal, dugogodišnji čitatelj Konzorcija.)

  3. CJ
    Svibanj 24, 2019 na 19: 42

    Jedna od glavnih prepreka rasprave o reparacijama je pitanje definiranja "crnog" u Americi. Ja sam pola Afroamerikanac, pola Kinez. Moja žena je pola Zapadna Afrika (majka iz Gane) pola bjelkinja (otac iz Engleske). Naš sin je samo jedna četvrtina Afroamerikanac, a time i jedna četvrtina potomci robova. Ima li moj sin koristi od odštete? Ili što je s ljudima poput aktivista Shauna Kinga, koji je očito 3/4 bijelac, ali tvrdi da je "crn"? Što je s bogatim afroameričkim obiteljima?

    Zbog ovih neriješenih pitanja, mislim da odšteta nije početak. Koristit će se kao politička taktika za demokrate i odbacit će se kao vrući krumpir kada se iscrpi njegova korisnost.

    • Linda Morrison
      Svibanj 28, 2019 na 07: 17

      Ovo je, naravno, srž stvari. Hvala na dijeljenju!

  4. Svibanj 24, 2019 na 17: 01

    TV voditelji blogera vodili su zanimljiv razgovor s Glennom Loweryjem i Johnom McWhorterom

    Reparacije | Glenn Loury i John McWhorter [The Glenn Show]

    https://youtu.be/Ng17zdMqEaQ

  5. DAVID C. PALLIN
    Svibanj 23, 2019 na 19: 21

    da vidimo ovdje, preko 600,000 Amerikanaca platilo je svojim životima između 1861.-1865. Bio je to krvavi dug plaćen u cijelosti kako bi se podmirilo jednom i za ovo pitanje "odštete".

  6. Svibanj 22, 2019 na 12: 38

    Slažem se s točkom “Reparacije ne bi trebale biti tema za nacionalnu raspravu sve dok ne postoji nešto slično konsenzusu među crncima o tome što zahtijevati i kako to učiniti. ” Ne slažem se da #ADOS predstavlja desničarsku perspektivu, a NCOBRA je autoritet. NCOBRA je držala HR40 u igri 30 godina. #ADOS je sljedeća generacija koja donosi novi glas koji je zavladao na način na koji NCOBRA nije. Ovo mišljenje je mišljenje. Vrijeme govori sve i od danas sam na strani #ADOS-a jer se ljudi mobiliziraju i zahtijevaju politiku za dobrobit crnaca na način kakav nismo vidjeli od kasnih 1960-ih.

  7. Svibanj 22, 2019 na 03: 27

    Povijest je puna zločina i užasa, ali kako je pravedno da nedužni narodi stoljeće kasnije budu okrivljeni i kažnjeni za zločine koje nikada nisu počinili?

    I nije li većina robova prodana bijelcima iz Afrike gdje se ropstvo još uvijek prakticira? Zašto su imuni na odštetu?

    Žrtve ropstva zaslužuju odštetu, ali danas nema živih i to će samo stvoriti ogorčenost i podjele.

    Na pragu smo masovnog izumiranja i nuklearnog rata, a kuknjava o odšteti za zločine koje nisu niti pretrpjeli oni koji to traže čini se kontraproduktivnom i opasnom.

    • Svibanj 22, 2019 na 12: 37

      Očigledno niste pročitali članak i niste svjesni stalne nepravde i nejednakosti koje trpe Afroamerikanci, a koje su rezultat ropstva. Autor je u pravu kada kaže da je pitanje odštete komplicirano i da se mora osmisliti tako da se pozabavi užasnim nasljeđem ovog barbarskog dijela naše povijesti.

      • Svibanj 22, 2019 na 15: 49

        Nepravda je dio čovječanstva kao i rasizam čak iu Africi (Tutsi i Hutu?)

        Većina problema u crnačkoj zajednici ima veze s klasom, a ne s rasizmom. Siromašne ljude sustav zlostavlja, a crnci imaju više siromaštva zbog nedostatka prilika i poslova te veće stope rođenih izvan braka. Kada više od 70 % Danas se crnačka djeca rađaju izvan braka (što je daleko više nego prije kontrole rađanja), a rađanje izvan braka vodeći je pokazatelj kriminala i siromaštva koji nije rasizam. Vodeći uzrok smrti mladih crnaca jest. Ubojstvo od strane drugih crnaca. To nije rasizam. Crnkinje se ubijaju po najvišim stopama nego bilo koja druga rasa. Da su bijelke, to bi bila nacionalna kriza. Ali gdje je bijes i prosvjedi?

        Ferguson ima 70% crnog stanovništva, ali oni nisu glasali.

        Rasizam?

        “Ne postoji ništa bolnije za mene … nego hodati ulicom i čuti korake i početi razmišljati o pljački, a zatim pogledati okolo i vidjeti nekoga bijelog i osjetiti olakšanje.”

        Jesse Jackson

        Većina bijelih naroda nema nikakve veze s ropstvom i mnogi su pretrpjeli vlastite genocide (vidi Irce)

        Ovo mi se čini kao još jedan način da podijelimo siromašne i spriječimo ih da se okupe protiv sila koje nas žele podijeliti.

        Martin Luther King je radio na zbližavanju siromašnih bijelih i crnih i zato je ubijen. To bi bila prava revolucija.

  8. Sam F
    Svibanj 21, 2019 na 21: 38

    Doista je bilo “nedovoljno rasprave o tome što bi reparacije trebale značiti”. Pravilno značenje je da pojedincima pružamo specifičnu pomoć potrebnu za jačanje njihove snage, osiguranje njihove sigurnosti, ispravljanje određenih pretrpljenih grešaka i nedostataka, i to na načine koji su praktični odgovori na probleme koji se mogu identificirati.

    Reparacija bi trebala uključivati ​​"kraj sustava koji je stvorio toliko štete" uključujući "masovno zatvaranje i raseljavanje gentrifikacijom". Ne može uključivati ​​isplate pojedincima koji tek potječu od žrtava ili bi se gotovo svima dugovalo mnogo, a neto isplata bila bi nula.

    Generacijama nakon masovne nepravde, preteško je procijeniti krivnju i žrtvu. Svaki program plaćanja više od dvije generacije kasnije kaznio bi uglavnom potpuno nevine ljude, u korist ljudi koji bi bili oštećeni u poticajima produktivnosti zbog nezarađenog prihoda. Bilo bi eksplozivno, nepošteno i neizvedivo, neprimjereno javnoj politici.

    Cionisti su imali velikog uspjeha u navođenju ljudi na ideju da im svi moraju dati farmu ili biti optuženi za rasizam, iako u SAD-u još uvijek ne živi niti jedan preživjeli njihov progon iz Drugog svjetskog rata. Plemenski tirani također su naveli Indijance i Afroamerikance da vjeruju da bi mogli dobiti isplate u gotovini ako podržavaju tiranine plemena. Ako žele pravedne koristi od državnog financiranja, moraju zagovarati pravednu procjenu potreba i pravedno progresivno oporezivanje, bez obzira na povijest.

  9. Eddie S
    Svibanj 21, 2019 na 21: 15

    Ja, primjerice, podržavam osnovnu ideju reparacija, na temelju činjenice da je velika većina crnih predaka dovedena ovamo potpuno protiv svoje volje, da su pretrpjeli visoku stopu smrtnosti na putovanjima ovdje, da su protiv svoje volje radili mukotrpan rad za besplatnu plaću dok bio brutaliziran, izgradio je južnjačku kulturu i ekonomiju, a potom je trpio zakone Jima Crowa i zakone o segregaciji gotovo cijelo stoljeće. Nepravda svega toga je zapanjujuća. Na primjer, mogao bih zamisliti nižu poreznu stopu za afroameričke potomke na snazi ​​za isto vrijeme koliko su bili potlačeni ovdje u SAD-u.

    Međutim, u trenutnoj političkoj klimi od 1980-ih, bit ću zadovoljan ako ne započnemo nuklearni rat u sljedećih 20 godina ili ako ne započnemo još jedan građanski rat prije nego što globalno zatopljenje počne biti veliki problem, pa moram priznati, mogućnost bilo kakve reparacije — barem u sljedećih 20 godina — čini se izuzetno teško zamisliti i ne trošim vrijeme na razmišljanje o tome.

  10. Svibanj 21, 2019 na 19: 24

    Nije li problem postao zastava za oslobađanje od neuspjeha? Spominje se debakl Bret Weinstein/Evergreen, a Thomas Sowell je glasan u svom obrazloženju društvenog neuspjeha SAD-a. Isti se proces događa u Južnoj Africi... grupno žrtveno janje se primjenjuje dok je pravi razlog – općenito govoreći – Južna Afrika postaje sljedeća propala država Afrike mješavina korupcije među političkom elitom, neuspjeh u pružanju vrlo osnovnih usluga i mogućnosti od strane ta ista elita i njihovi namještenici Afirmativne akcije, a među biračkim tijelom traže prava ispred dužnosti. Na primjer, kako nametnute minimalne plaće mogu funkcionirati u zemlji u kojoj je više od 50% mladih nezaposleno? Što se tiče američke scene, Larry odgovara na https://www.youtube.com/watch?v=Kew-L_tkDCM

  11. Svibanj 21, 2019 na 16: 07

    Vjerojatno ste to već shvatili, ali gore spomenuta priča World News Daily bila je satirična lažna vijest.

  12. DW Bartoo
    Svibanj 21, 2019 na 15: 29

    Zahvaljujem Consortium News-u na objavljivanju članaka koji se bave kontroverznim pitanjima i onima koji ovdje komentiraju na njihovoj spremnosti da se uključe u konstruktivnu, punu poštovanja, informiranu i vrlo poučnu raspravu o tim pitanjima.

    U vrijeme kada se istinska rasprava i neslaganje obeshrabruju i napadaju u društvu koje se jako propagira i strahuje od "drugog", kada se ljudski izgledi i budućnost čine mutnim i službeno ograničeni na ratove bezumne agresije, kada su naslijeđeni mediji i akademska zajednica u lock-step s Full Spectrum Domination, to je i olakšanje i inspiracija pronaći druge s kojima se racionalna, promišljena rasprava ne samo tolerira, već se pozdravlja i potiče.

  13. označiti
    Svibanj 21, 2019 na 14: 45

    Reparacije? Što nije u redu s ovim crncima? Zar ne shvaćaju koliko su bili sretni što su ih doveli u Yew Ess Ayy i pružili im nove uzbudljive prilike za posao u poljoprivrednom sektoru? Neki ljudi nikada nisu zahvalni, koliko god učinili za njih.

    Što oni misle tko su? Židovi? Izabrani ljudi su jedini ljudi koji dobivaju "odštetu". Sljedeće što znate je da će Crvenokošci htjeti odštetu. Ili Vijetnamci. Ili Iračani. Ili Palestinci. Ne, samo bi trebali zahvaliti svojim sretnim zvijezdama i biti zahvalni što su uopće dovedeni do velikog Yew Ess Ayyja. Inače bi samo trčali po nekoj je**noj zemlji u Africi, njišući se s drveća sa svakim po pola krpe!

  14. Walter
    Svibanj 21, 2019 na 13: 46

    Zbog moralnog uvjerenja moji preci, Škoti u predrevolucionarnoj Americi, kupovali su robove crnce i odmah ih oslobađali, uz velike osobne i nenadoknađene troškove. Dakle, dobivam li rabat? Izuzeće?

    Kasnije, pod prijetnjom linča, ili uhićenja i suđenja, djeca tih Škota kupila su farmu u Ohiu kako bi im omogućili da vode stanicu na podzemnoj željeznici, što su i radili mnogo godina... mogu li dobiti izuzeće? Hvala? Ček?

    Što je s bijelim robljem? Što je s crnim robovlasnicima i arapskim i crnim hvatačima/prodavačima robova, što je s osiguravajućim društvima i brodarskim društvima i njihovim investitorima? Možemo li očekivati ​​da crnci plate za ove akcije, Arape? Još nerođeni?

    Osnovno je da pravda zahtijeva da ne samo cilj, nego i metoda budu pravedni...

    To je, zbog rasnog miješanja i tako dalje, sada potpuno nemoguće. Sama ideja o reparacijama jednostavno hrani jeftinu i glupu politiku zavadi pa vladaj.

    U stvari, Lincolnovo ubojstvo, kustos engleske zavjere, poslužilo je za sprječavanje planova za repatrijaciju crnačkih robova u Afriku – dio projekta rekolonizacije koji je prethodno bio u zastoju zbog ishoda rata 1812. Lincoln je bio angažiran u unajmljivanju transporta kada je metak doveo je velikodušnog Johnsona da nadgleda brutalnu okupaciju Juga – ubod nožem u leđa koji je sam Lee vidio kao izdaju uvjeta predaje koje je potpisao. Lee je rekao da nikad ne bi pristao da je očekivao okupaciju. Tko je kurirao okupaciju lažno nazvanu obnova?

    Ovaj intelop radi danas, kao što nam članak govori...podijeli da bi vladao je jednako engleski i okrutan kao bilo koje kolonijalno carstvo, što je, naravno, ono što se očito događa...imperijalna manipulacija nosi crno lice i tvrdi da traži pravdu jer njeguje emocije u nastojanje da se uništi klasna solidarnost i promiče sigurnost oligarhije toliko korumpirane da se Caligula čini kao fin momak.

  15. bobzz
    Svibanj 21, 2019 na 12: 26

    Mogu cijeniti analizu gospođe Kimberly, ali budimo realni. Odšteta neće popraviti temeljne rasne i klasne uvjete koji drže obojene ljude, osobito crnce, u rupi. Čak i kad bi se nekoliko trilijuna dolara izdvojilo za odštetu, koliko bi dugo trebalo plutogarsima da sve ili većinu vrate? Status quo ante uskoro bi se vratio.

  16. Jim drugi
    Svibanj 21, 2019 na 11: 23

    Ize ima istu boju kože kao Dan, ali ja nisam bijel! Više kao ružičasto!

  17. DW Bartoo
    Svibanj 21, 2019 na 10: 22

    Očigledno, mnogi koji su odgovorili na ovaj članak u potpunosti shvaćaju činjenicu da je "politika", bilo da se radi o genocidu, eufemistički nazvana "rat" ili sukob kako bi se impliciralo da nikada nije stvarno namjerno, već jednostavno nestalna sudbina koja se loše ponaša koja postavlja pleme protiv plemena, nacije protiv nacije i tako dalje, stavljajući na taj način odgovornost samo na gubitnike, dok pobjednici mogu zahtijevati božansku intervenciju saveza.

    Također, ta ideja da se elite izvlače s ubojstvima i zlostavljanjem svakako sugerira da klasa igra ogromnu ulogu u ponašanju, ishodima i slobodi od loših posljedica.

    Dok sam odrastao, mnogo mjeseci daleko, u vrijeme histerije i usađene mržnje prvog Hladnog rata, često se spominjala “Hitlerova Njemačka”, ili “Staljinova Rusija”, ali nikad Trumanov U$, ili Eisenhowerov U$, iako se spominjala “Churchillova Britanija”.

    Sada je Njemačka, nakon što je bila “Kaiserova Njemačka”, bila podvrgnuta razornim “reparacijama” koje su prije svega zahtijevali Francuzi. Znamo kako je to ispalo.

    Njemačka koja se ponovno nametnula pod Hitlerovim Reichom bila je ona u kojoj su mnogi sudjelovali previše dragovoljno.

    Možemo li zamisliti da su genocid i ropstvo bili jednako "popularni" u usponu američkog dolara? Možemo li pretpostaviti da su neki od nas, danas, potomci tih voljnih sudionika?

    Zahtijeva li to od nas imalo osjećaja savjesti?

    Ili kažemo: “To je bilo nekad, a ovo je sada”, implicirajući da ne postoji nikakva poveznica povijesti i neispitanih pretpostavki, čak i predrasuda, koje povezuju to dvoje?

    Ne može se ne primijetiti da elite IMAJU svoj put, a ipak trebaju nagovarati, prijetiti, plašiti ili manipulirati putem medija emocijama mnogih u čije se ime čine podla djela.

    Prisjetite se da su svi ljudi Hitlerove Njemačke bili smatrani odgovornima, kao i ljudi Iraka kada se lažno tvrdilo da Sadam ima oružje za masovno uništenje, kao i ljudi Vijetnama, Kambodže i Laosa nakon jednako pogrešnih tvrdnji da Maddox je napadnut u zaljevu Tonkin.

    Ne bismo smjeli zaboraviti ni da je Woodrow Wilson angažirao Hollywood da potakne mržnju prema Opakim Hunima – onim mnogima koji marširaju za Kajzerovu Njemačku ili žive u njoj.

    Nikada ne zaboravimo činjenicu da je Truman kaznio civilno stanovništvo Nagasakija i Hirošime, ne da bi bacio Japan na koljena, to je već bilo tamo, već da bi poslao poruku Sovjetskom Savezu.

    Niti bismo se trebali zaboraviti sjetiti da su svi ratovi naših života (moj bi započeo s ratom protiv Koreje) bili angažirani, doneseni i vođeni u NAŠA imena, vaše i moje.

    To znači, ako ikada izgubimo, pod pretpostavkom da ne prestanemo ratovati, da mi, ti i ja, možemo i hoćemo biti odgovorni.

    Mi, ti i ja, možemo biti kažnjeni i možemo biti ubijeni, kao i oni koje volimo, lako i “opravdano” kao i svi oni koje smo ubili. Neki procjenjuju da je U$ odgovoran, izravno i preko "punomoćnika", za ubojstvo čak 20 milijuna naših bližnjih od kraja Drugog svjetskog rata.

    To je prilično velika karma.

    To bi moglo dovesti do zaključka da je U$ primarna prijetnja ljudskoj vrsti.

    Da ne spominjemo da je naša nuklearna "sposobnost" "dovoljna" da uništi većinu života na Zemlji.

    Jednom bi bilo dovoljno.

    Mogli biste se pitati kako to ima ikakve veze s neobičnom institucijom ropstva i njegovim stalnim i kontinuiranim posljedicama za naše društvo?

    Jer prvi odgovor mnogih nije šokirati se istinom, već je poricati, pokušati opravdati ili okriviti druge, nastojati izbjeći ono što se loše odražava na nas same, kroz to izbjegavanje, produžiti štetu dok oslobađajući se ne samo "krivnje", nego i djelića bilo kakve odgovornosti da učinimo bilo što u vezi s tim.

    Da, Obamino naslijeđe bilo je crno... i bijelo.

    FDR-ov je bio nizozemski.

    Kennedyjev je bio (katolički) Irac.

    Trumpov je Nijemac.

    Shvatili ste sliku.

    Ipak, svi predsjednici djeluju u SVA naša imena.

    Pitanje je imamo li hrabrosti, volje, ljudskosti, savjesti, suosjećanja i empatije da to promijenimo?

    Ili jednostavno peremo ruke od toga i pretvaramo se da je prošlost prošlost, da je sadašnjost izvan naših ruku i da će se mladi morati nositi s problemima svog vremena, čak i ako naše ponašanje, ili naša oprezna suzdržanost , naše poricanje odgovornosti, izravni su uzrok problema i neuspjeha koji opsjedaju generacije koje dolaze nakon nas.

    Dobro se sjećam da su mi rekli da ću u slučaju nuklearnog napada biti siguran ispod svog stola. Čak ni u dobi od sedam godina nisam vjerovao ni u što takvo i često sam se pitao zašto se čini da učitelji i odrasli koji su nama djeci govorili te laži nikad nisu uložili nikakav napor da dovedu u pitanje cijelu ideju takvog oružja. Koliko ja znam, malo je njih čak međusobno razgovaralo o užasnoj budućnosti koja je svitala.

    Primjećujem da moja generacija, Boomers, sada poprijeko gleda na strahove mladih u vezi s kolapsom okoliša i ljutito odgovara kada nas mladi optužuju da nismo učinili ništa da se pozabavimo užasnom budućnošću koju smo učinili praktički neizbježnom za mlade koji ničime nisu doprinijeli na štetu s kojom se moraju nositi.

    Pretpostavljam da se možemo tješiti mišlju da pametni mladi vjerojatno neće proći ništa bolje od nas.

    Prilično jadna utjeha.

    Sve u svemu.

    Jesmo li mi samo žrtve, svi mi, povijesti?

    Ili bismo se mogli usuditi iskoristiti dan i proglasiti da je učinjeno dovoljno, više nego dovoljno zla (u naše ime)?

    Možda je jednostavno prokleto preteško?

    Preskupo?

    Ili jednostavno nije fer?

    To pitanje nije "pošteno" prema kome, već samo pošteno prema "nama", nama nevinim bebama u nuklearnom oružju, ljuljanim u kolijevci naše grube individualnosti jer, naravno, svi smo sami stvorili, mi nemojte stajati na ramenima (ili licima) ako drugi.

    Mi smo posebni, mi smo drugačiji.

    Mi smo bolji.

    Ne snosimo nikakvu odgovornost, čak ni za sebe.

    I, sasvim sigurno, ni za koga drugog.

    Nije li to kredo elite?

    Zar to nije NJIHOV izgovor?

    Nikome ne dugujemo ništa, čak ni osnovno poštovanje njihove ljudskosti.

    Ako su siromašni, porobljeni, smješteni u geta ili u rezervate, ako su beskućnici ili gladni, neoprani ili samo mladi, onda su sami krivi.

    Pravo?

    Što je oholost?

    Je li prava poniznost samo izgovor za nedostatak "ambicije".

    Je li moralna kriza samo društveni neuspjeh?

    Ili je to individualni "izbor"?

    Iz trenutka u trenutak, kroz svaki naš život?

    Pretpostavimo da su imali rat i nitko nije došao?

    Recimo da su nam prodali dušu i nitko nije kupio?

    Pretpostavimo da hodamo po potplatima drugih ljudi dovoljno daleko i dovoljno dugo da stvarno znamo kakav je osjećaj biti oni?

    Što vi mislite?

    • starac
      Svibanj 22, 2019 na 09: 38

      pitam se koja bi cijena trebala biti takva da se itko tko uzima odštetu odselio, možda u s. africi, treba im kapital.

      sad to vrijedi studirati, koliko se isplati ostati u SAD-u? koliko bi trebalo da odlučiš otići?

  18. John Woodford
    Svibanj 21, 2019 na 09: 49

    Potpuno ste u pravu, gospođo Kimberley. Nadalje, rasprava o reparacijama ne bi nas Crnce trebala staviti u ulogu molitelja, žrtava, neslobodnih osoba i štićenika nacionalne vlade. Ne možemo biti punopravni članovi zajednice i državnog uređenja ako istovremeno ispruženih ruku oplakujemo svoju prošlost i stanje.
    Jedine mjere koje će crnim Amerikancima pomoći da postignu društvenu pravdu također će koristiti i svim ostalim Amerikancima koji su bili uskraćeni tijekom velikog prelaska bogatstva i beneficija na 5%. Treba nam agenda koja nas ujedinjuje u široku koaliciju. Niti jedna manjinska nacionalnost od oko 12% neće biti "slamka koja je prelila čašu". Ako želimo posebne programe, oni će doći samo ako imamo jedinstvo i snagu koja proizlazi iz organizacije. To, kao što ste primijetili, zahtijeva stvaranje stava koji je ispravan, uvjerljiv i do određenog stupnja provediv, bilo putem bojkota, glasačke taktike ili drugih sredstava. Moramo razviti i koncentrirati svoju moć ako želimo da naše društvo donese zakone i programe koji ispravljaju pogreške u obrazovanju, stanovanju, zdravstvenoj skrbi, praksama zapošljavanja, pristupu kreditima i tako dalje. I trebamo organizacijsku strukturu koja će nam omogućiti da kreiramo našu strategiju i taktiku PRIVATNO i bez diktata razmetljivaca, prevaranata i egoista.
    Mi smo primarno radnička etnička skupina, što znači da su institucije koje daju moć radnicima od društvenog značaja za nas. Ograničenja sindikalnog organiziranja u našoj zemlji posebno su negativno utjecala na nas i druge skupine neadekvatno plaćenih radnika. Posebno mi je drago što ste primijetili ulogu lažnih vođa i demagoga poput Sharptona i kako djeluju poput trojanskog konja iz establišmenta smještenog u našoj zajednici.

    • DW Bartoo
      Svibanj 21, 2019 na 15: 34

      Dobro rečeno i cijenjeno, John Woodford.

  19. Seamus Padraig
    Svibanj 21, 2019 na 09: 22

    Pa, ako Al Sharpton gura odštetu, onda on mora biti još uvijek na platnom spisku Rogera Stonea, jer je to vjerojatno najgora stvar koju demokrati mogu zamisliti u ovom trenutku. Dovraga, moglo bi raznijeti cijelu zabavu! I to u trenutku kada se bore da ponovno pridobiju sve one 'deplorables' koji su glasali za Trumpa u swing državama. Postoji milijun razloga – i filozofskih i praktičnih – zašto je odšteta loša ideja; ali ovaj problem je posebno neporeciv: to će biti politički gubitnik za demokrate.

  20. Dennis Rice
    Svibanj 21, 2019 na 09: 12

    @Jon Dhoe; Hvala vam. Ako Izrael želi koristiti vlastitu povijest kao razlog za dominaciju nad Palestinom, ta ista povijest bilježi lažno “Božansko pravo” koje bi samo budala prihvatila kao “Božju volju”.

    • starac
      Svibanj 22, 2019 na 09: 42

      fascinantna analogija, trebaju li potomci egipatskih robova zahtijevati odštetu?

  21. Svibanj 21, 2019 na 02: 03

    Kao i sve ostalo ovih dana, ovo pitanje je način da se generira medijska pompa postavljanjem pitanja s da/ne i prisiljavanjem svih da na licu mjesta imaju neobrazovano binarno vruće mišljenje.

    Ovo je tehnika stvaranja drame koja se zove odvajanje ovaca od koza. Izvrstan za gledanost u današnjoj reality TV WWF predsjedničkoj zabavnoj kući ogledalo sranja.

    Kada pogledamo stvarne pojedinosti ovoga, umjesto da iščupamo teme koje su nam rekli da ponavljamo na radiju, televiziji i internetu, nalazimo sljedeće:

    https://worldnewsdailyreport.com/supreme-court-grants-black-man-40-acres-of-land-and-a-mule/

    Vrhovni sud presudio je da Abraham Brown ima pravo na 40 hektara i mazgu obećanu, ali ne i isporučenu (iznenađen?) njegovom pretku robu.

    Zašto sada ulaziti u ovo?

    Zato što je politika identiteta najbolji način da se zemlja odvrati od važnih stvari koje su pri ruci, a to je okončanje vječnih ratova vojno-industrijskog kompleksa i poduzimanje nečeg opipljivog u vezi s antropocenskom klimatskom krizom masovnog izumiranja.

    Želite da Trump bude ponovno izabran?

    Najbolje crveno meso koje mu možete dati da nahrani svoju bijelu supremacističku bazu rasista je nešto što treba zamjeriti vladi koja besplatno daje novac crncima.

    Stoga, iako su obeštećenja obećana, poništena, i postoji sudski presedan koji treba slijediti, pretpostavljam da biste morali biti idiot da odaberete upravo sada kao vrijeme za ovu bitku.

    Naravno, Demokratska stranka je sastavljena uglavnom od idiota, pa eto.

    Skupina idiota koji guraju odštetu kako bi raspalili kult Trubača o rasi. Što bi moglo poći po zlu?

    • O društvo
      Svibanj 21, 2019 na 10: 48

      Vidite kako je lako razbjesniti ljude?

      World News Daily Report preuzima svu odgovornost za satiričnu prirodu svojih članaka i za izmišljenu prirodu njihovog sadržaja. Svi likovi koji se pojavljuju u člancima na ovoj web stranici – čak i oni temeljeni na stvarnim osobama – potpuno su izmišljeni i svaka sličnost između njih i bilo koje osobe, žive, mrtve ili nemrtve, čisto je čudo.

    • vinnieoh
      Svibanj 21, 2019 na 15: 00

      To je bilo sjajno. Mislio sam da su noge otpale od ovoga odmah nakon što je isplivalo na površinu kao "izborno pitanje" kad je bila prva navala ulaznica. Preventivni napad na Sandersa (još jedna stvar) kako bi crne birače držao podalje od njega; barem je meni tako izgledalo u to vrijeme (kao dokaz: sljedećih tjedana bilo je previše članaka koji su secirali može li Sanders ikada dobiti dovoljno potpore crnaca.) Znam da se rasprava vodi već dugo (odštete,) ali je problem koji u svojim okvirima nikada neće nikamo otići.

      Ako su sami demokrati za to odgovorni, sve što možete reći je, dobro – što ste rekli. Danas sam negdje drugdje objavio svoje nevjerovanje u glasovanje i izbore općenito, ali sve dok Sanders ima priliku, privlačit će moju pozornost. Je li ikada postojala šansa, alt/ima li šanse, alt/ima li uopće šanse?

    • Svibanj 22, 2019 na 00: 18

      Ima li šanse? Da.

      Međutim, Demokratska stranka bi radije vidjela da Trump bude ponovno izabran nego da Sanders postane predsjednik.

      Stoga će ponovno varati na bilo koji način koji je neophodan kako bi osigurali da alat politike identiteta kao što je Kamala Harris pobijedi na predizborima umjesto Bernieja.

      https://opensociet.org/2019/05/21/how-russia-gate-replaced-real-analysis-of-2016-election-rigging/

  22. Jeff Harrison
    Svibanj 21, 2019 na 00: 17

    Žao mi je, ne kupujem reparacijske linije. Koncept reparacije dolazi iz ratnih vremena kada je nacija agresor također bila nacija gubitnik. Reparacije su bile isplate korištene za popravak štete koju je prouzročila agresorska nacija. Naravno, ako je pobjednička nacija ujedno bila i agresorska nacija, poražena nacija jednostavno nije imala sreće.

    Mogli ste napraviti vrlo dobar slučaj za odštetu samim stvarnim robovima, a vjerojatno i njihovoj djeci. Ali sad? Nema šanse. Ono od čega crnci danas pate su posljedice modernog rasizma. Davanje novca modernim crncima to neće popraviti. Popravi društvo tako da se crnci ne moraju brinuti hoće li postati Sandra Bland ili bilo koji drugi crni muškarac i žena koje su ubili policajci.

  23. Tiu
    Svibanj 20, 2019 na 22: 31

    Mogu li podnijeti zahtjev za odštetu kao potomak irskih predaka koji su početkom 17. stoljeća poslani u Ameriku kao robovi?
    Hoće li i domorodački američki Indijanci dobiti odštetu?
    Bi li zaustavljanje "gentrifikacije" bilo isto što i pokretanje segregacije?

  24. DW Bartoo
    Svibanj 20, 2019 na 21: 45

    Pa, Margaret, pretpostavljam da nisi nimalo iznenađena tonom i perspektivom nekih odgovora ovdje.

    Očigledno ima onih koji vjeruju da su ropstvo i njegovi učinci prošlost, da su Jim Crow, ta segregacija, ta geta siromaštva i uskraćenosti poštanskih brojeva, da ne spominjemo brojeve zatvorenih ili neopravdano ubijenih od strane "organa za provođenje zakona" , sve su davna daleka sjećanja, da sustavni rasizam više nije na snazi.

    Rečeno je da je Abraham Lincoln dugo razmišljao o slanju bivših robova i slobodnih crnih ljudskih bića na neko mjesto u Africi ili u Srednjoj ili Južnoj Americi, jer, tako se tvrdi, da je smatrao da takvi ljudi ne mogu sami sebe "uzdržavati". Kad mu je istaknuto da porobljeni nisu uzdržavali samo sebe, nego i bijelu populaciju koja ih je posjedovala i, također, bili primarni proizvođači, fizičke energije, koja je stvorila temeljno bogatstvo Juga i, iskreno , cijele nacije, te Unije, Lincoln je bio toliko uporan, čak do te mjere da je suspendirao habeas corpus, da je morao držati svete zakletve. Vjerojatno je to natjeralo Lincolna da odustane od ideje o stvaranju "Domovine" za one koji su podložni nježnoj milosti "posebne institucije" ropstva.

    Nadalje, postoji stalna nevoljkost da se prizna brutalna povijest uspona ove nacije na moć i dominaciju, počevši od genocida (iako će ta riječ postojati tek stotinama godina kasnije) i ropstva.

    Dio povijesti ropstva, koji se prilično često zanemaruje, bilo je namjerno usađivanje rasne mržnje nakon Baconove pobune, kada su bijele sluge pod ugovorom i crni robovi udružili snage kako bi se oslobodili ugnjetavanja. Oni koji možda ne znaju za ovu povijest mogli bi se dobro upoznati s posljedicama ove pobune kada su bijelci na vlasti namjerno stvorili pojam bjelačke superiornosti kako bi osigurali da crnci i bijelci nikada više neće pronaći zajednički cilj ili zajednički senzibilitet zajedničke opresije i zajednica.

    Možda je otpor reparacijama ukorijenjen u uvjerenju da bi takve reparacije mogli zaslužiti svi oni koji su oštećeni u mnogim nepravednim i često nezakonitim ratovima koje je ova nacija vodila?

    Reparacija u toj mjeri ima dva aspekta;

    Doista, oni koji su povrijeđeni, ubijeni, osakaćeni, beskućnici i siromašni trebali bi imati moralno pravo na naknadu i pravdu.

    Međutim, isto tako, društvo koje tolerira tu štetu, sudjeluje i čak ima koristi od stjecanja zemlje, resursa, hegemonije putem nasilja i razaranja također može imati koristi, poštenim priznanjem onoga što je učinjeno u ime svih članova tog društva. društva, pa čak i razumijevanja da takvo ponašanje mora prestati, da se više ne smije opravdavati niti glorificirati, da se mora okajati i da se više nikada ne smije ponoviti.

    Društvo koje to ne može učiniti, koje ne može posjedovati vlastite propuste i teške pogreške i umišljenosti, je društvo koje samo sebe osuđuje na propast.

    Sasvim ste u pravu, Margaret, kad sugerirate da, prije nego što se započne nacionalni dijalog, crnačka zajednica mora raspraviti i postići neki obrazovan i informiran konsenzus oko ideje odštete i načina na koji takva ideja, takav moralni imperativ, može biti uokvireno i predstavljeno većem društvu koje još uvijek nije u stanju i ne želi se pozabaviti nekoliko stoljeća nehumanosti, od ropstva, krađe ljudi, uništavanja njihovih obitelji i brutalnog zlostavljanja rada doslovce do smrti, do besplatnog linča kao praznika hir, sustavno nasilje i isključivanje koje se prakticira do danas.

    Oni od nas čija obiteljska povijest seže do samih početaka ove nacije, moraju shvatiti našu kolektivnu odgovornost, koju izbjegavaju mnogi naši preci iako priznajemo da oni čija je koža crna ili zasjenjena grabežljivošću njihovih gospodara imaju povijest prilično sve dok, u ovoj naciji, čak i prije nego što je bila nacija, kao i svatko od nas koji polaže pravo na nasljeđe koje seže unatrag stotinu i više godina prije nego što su očevi utemeljitelji bili čak i sjaj u očima svog oca.

    Nadam se da bi ovaj članak mogao potaknuti više od žestoke rasprave, možda čak otvoriti oči i umove nakon posljednjeg sjaja sumraka.

    Što me podsjeća da pitam koliko ovdje zna sve stihove Zvjezdane banane?

    Oni koji poznaju stihove znat će zašto postavljam to pitanje.

    Takva razumna i racionalna rasprava kakvu možda vodimo mogla bi uključivati ​​povijest zlostavljanja svih imigrantskih skupina koje su bile izložene maltretiranju od strane onih koji su pretpostavljali da su bolji od onih koje su odbijali prihvatiti kao jednake, jer to je zajednička povijest koja može izgraditi mostove razumijevanja, a ne zidove uočenih, neadresiranih i neispravljenih ozljeda koje su se ili dugo skrivale ili namjerno zaboravljene ako nisu uistinu oproštene.

    Oni koji su asimilirani možda nikada neće istinski shvatiti očaj onih kojima nikada nije dopušten siguran život unutar veće zajednice istinski zajedničkog čovječanstva.

    “Razlike” među ljudima, koji su mnogo sličniji nego različiti, nisu “razlozi” za mržnju ili prezir, za izbjegavanje ili sumnju, nego su razlike u iskustvu i perspektivi blago, prilike su za učenje i razlog za slavlje.

    Pogotovo kada je cjelokupno ljudsko iskustvo u velikoj opasnosti.

    Velikim dijelom potaknuto društvom čiji smo dio, ne iz nužde, već prokletim izborom i perverznim mitologijama superiornosti – ako je riječ o istim pretpostavkama koje obilježavaju našu kolektivnu povijest kao nasilnu, brutalnu, pohlepnu i patološku.

    Ako ne možemo, ili nećemo, tražiti da se izliječimo i prestati!

    Zatim, neka oni kojima je konačno dosta i nemaju drugog izbora nego da nas dokrajče, imaju milosti prema nama kakvu nikada nismo mogli imati prema drugima, ikada, dok drsko slijedimo našu očitu sudbinu da dominiramo i kontroliramo svijet čak i dok se naoružavamo i pohlepimo da prekinemo kapacitet planeta da podupire samo naše postojanje.

    Mi koji glumimo milosrđe i suosjećanje, koji nikada nismo prakticirali ni jedno ni drugo, njegovali ni jedno ni drugo, mi koji smo, umjesto toga, odabrali ništa ne naučiti i još manje razumjeti i brinuti o njima, možda ipak živimo dovoljno dugo da shvatimo što je “prekasno !” stvarno znači.

    • Deniz
      Svibanj 21, 2019 na 00: 42

      Budući da je Obama crnac i kriv za ratne zločine u Siriji i Libiji, po istoj logici, ne bi li Libijci trebali zahtijevati repatrijaciju i od crnačke zajednice? Hillary je bila ratni zločinac Libije, trebamo li zahtijevati odštetu za sve žene?

      Autor u potpunosti zanemaruje klasno pitanje. Izostavljanje rasprave o enormnim klasnim utjecajima služi samo daljnjoj propagandi kriminalne elite i onemogućuje da se ikada pozove na odgovornost. Slabe pretpostavke u njezinom argumentu zvuče šuplje precima mnogih ljudi koji nisu bili ni bogati niti su na bilo koji način odobravali zločine oligarha iz 17. i 18. stoljeća. Budući da naš pravosudni sustav štiti naše vladare od kaznenog progona za njihove zločine, slabiji pripadnici rase kriminalaca odgovorni su za ratne zločine naše elite. Ako tvrdite da jesu, niste li zapravo krivi i za rasizam, jer kažete da je svatko određene rase kriminalac.

      • Lexy
        Svibanj 21, 2019 na 14: 13

        Kakvo zbunjeno antiintelektualno lupetanje!!!. Potpuno ste promašili poantu rasprave. Komentari poput vaših čine me zabrinutim za budućnost čovječanstva

    • Dan
      Svibanj 21, 2019 na 06: 57

      Prekrasan komentar.

      • Dan
        Svibanj 21, 2019 na 06: 59

        Moj komentar o je usmjeren na DW Bartoo btw. Ovaj linearni raspored odgovora na komentar može dovesti u zabludu.

        • DW Bartoo
          Svibanj 21, 2019 na 15: 43

          Vaši komentari, perspektive i sudjelovanje, ovdje, vrlo su cijenjeni, Dan.

          Odgovori na komentare ovdje su uvučeni udesno: primijetit ćete da je lijeva strana odgovora ispod, a njen lijevi rub je desno od lijevog ruba komentara na koji odgovarate.

          Svi odgovori na komentar su okomito poravnati.

          Priznajem da i mene to čini zbunjujućim i da su drugi ponekad mislili da su nepravedno klevetani, dok je zapravo ono što su uzeli kao odgovor ili odgovor na svoj komentar bilo usmjereno negdje drugdje.

  25. Svibanj 20, 2019 na 21: 23

    Crnci zaslužuju pošteno obrazovanje i pošteno zaposlenje. Donald Trump radi prema tim ciljevima.

    • Dan
      Svibanj 21, 2019 na 07: 01

      Složio se Karl. Više nego bilo koji drugi predsjednik u novijem sjećanju, u svakom slučaju.

  26. karlof1
    Svibanj 20, 2019 na 21: 11

    Žao mi je što kišim na paradi odštete, ali ako Američka vlada odbila je platiti odštetu Vijetnamu i druge države jugoistočne Azije protiv kojih je vodila pobjednički rat zbog čega se preostali ratni zarobljenici nikada nisu vratili u domovinu, onda se ništa neće dogoditi kada dođe do puno većeg pitanja vezanog uz odštetu za ropstvo.

    • Lexy
      Svibanj 21, 2019 na 14: 17

      SAD je platio odštetu Amerikancima japanskog podrijetla pokopanim u logorima ovdje u Americi tijekom Drugog svjetskog rata.

      • Svibanj 22, 2019 na 03: 13

        Preživjeli iz internacije nisu odvojili 5 generacija.

        Robovi više nisu dostupni za odštetu.

  27. Evanđelist
    Svibanj 20, 2019 na 19: 56

    Margaret Kimberly piše: “Odštete ne bi trebale biti tema za nacionalnu raspravu dok ne postoji nešto slično konsenzusu među crncima o tome što zahtijevati i kako to učiniti.”

    Margaret Kimberly ovako piše: “Ne mogu čitati dovoljno dobro da bih razumjela riječi Ustava Sjedinjenih Država. U suprotnom, nije me briga za Ustav Sjedinjenih Država ili Republiku koju je narod Sjedinjenih Država formirao ratificiranjem Ustava Sjedinjenih Država.”

    Što je to "bez kvarenja krvi" uopće sranje? Koga briga za to - čemu to uopće, štititi nevine koji se još nisu rodili? Nevini koji nisu bili uključeni? Nevini ionako nisu mogli 'ništa učiniti' po tom pitanju? Niste imali izbora? Hoćemo li dopustiti da nas to nekakvo sranje o načelima - propovijedanje i idealizam naleti na dobru prijevaru, daj, daj? Nema šanse, José! Ne ova Ni– Mislim, ne ova Nellie-Belle!

    Dakle, podjednako dugo, sada dolazi Billy Hill, dolje s nekog brda Zapadne Virginije, da također kaže svoju riječ: Nikada ovaj ovdje Hill Billy, niti bilo koji od njegovih predaka sve do vremena prije nego što je postojala Zapadna Virginia (što znači prije rata protiv prava države s jedne strane i Unije s druge) i prije nego što su ikada postojale ikakve Sjedinjene Države, ikad je posjedovao ikoga da nije bila krava, svinja, konj, mazga, koza ili pas gonič (ne brojanje kokoši koje su prebrze za brojanje, čak iu jajima). I on, i njegovi preci, posebno prije nego što se Zapadna Virginia odvojila od Virginije, oni, a sada on, po istom potomku koji Margaret Kimberly može tvrditi, svi su tada imali pravih problema zbog toga, zbog Poslove su dodijelili veliki bogataši koji su živjeli u socijalističkoj sigurnosti na svojim velikim plantažnim farmama. Svi oni iz njihovih socijalističkih i socijaliziranih plantažnih društava, imali su posao, imali su hranu, čak i zimi kad se nije radilo i kad se nije radilo, i kad su se razboljeli, jer su njihovi socijalistički gospodari ulagali u njih. pozvali su liječnika, i to besplatno za njih, dok moji ljudi nisu imali ništa od tih beneficija, i morali su živjeti mršavo zimi, ili mršavije, jer su živjeli mršavo i ljeti, jer je socijalističko stanovništvo imalo sve posao, a kad bi se razboljeli, morali bi sami plaćati svoje liječnike, što si nisu mogli priuštiti, pa su morali samo patiti i često ne umrijeti. Dakle, koliku odštetu dobivamo od potomaka stanovništva socijalističkih komuna tih dana?

    To jest, ako je Ustav srušen u tom ratu, kako oni s Juga kažu, tako što je Sjever pobijedio, tako da se ustavna zabrana korumpiranosti krvi može odbaciti u korist zakona Ujedinjenih naroda koji favorizira odštetu...

    Nemojte me krivo shvatiti, volio bih vidjeti Zakon Ujedinjenih naroda o kontroli, tako da bih mogao dobiti neku odštetu, koju Margaret Kimberly mogu platiti od onoga što dobiju jer su im preci pogazili njihova slobodarska prava. morali živjeti pod blagodatima tadašnjeg socijalizma. Ne zato što sam pohlepan i želim da mi netko da novac. Ne, gospodine, mislim da bih sve što sam dobio morao dati Chickasawima i Choctowima koje su moji preci raselili da zauzmu ova brda.

    Moj razlog je taj što bi to bilo prvi put, koliko se ja sjećam, da je bilo tko obratio pozornost na bilo koji zakon Ujedinjenih naroda... Dovraga, čak i mali Izrael ne prdi u mikrofon kad netko kaže da su u još u "prekršaju"...

  28. Walter
    Svibanj 20, 2019 na 19: 28

    Dok je opća ideja deliktnog odnosa između “crnaca” i “bijelaca” u SAD-u – koji se može ispraviti – privlačna, prijedlog se sve više uvlači u kapitalistički d?vide et imper? Politika operativna u CONUS-u i drugdje od, više-manje, 1492. Što se tiče samog ropstva – što je s potomcima bijelih robova?

    Iskreno, takav pravni lijek je neizvediv. Što je još gore, to bi djelovalo tako da dodatno oslabi radničku klasu dok bi ojačalo klasu Rente – čime bi dodatno osiromašili i crnce i bijelce, ako itko može definirati tko je koje rase...što oni ne mogu, boreći se jedni protiv drugih.

    Budući da je ovo očito, čovjek je sklon zapitati se zašto je ideja o reparacijama kurirana s takvom novom snagom, ha?

    Ne dobiva svaka nepravda pravedan lijek... A nepravedni "lijekovi" (oprostite na oksimoronu) jednostavno se dodaju nepravdi...

    Prosto i jasno, ideja je destruktivna i glupa.

    • Lexy
      Svibanj 21, 2019 na 14: 28

      Opskurantizam je u tom pogledu dostojan jednog masnog političara

  29. Deniz
    Svibanj 20, 2019 na 19: 02

    Slijedi li onda da prosječni Amerikanac s nestabilnim poslom, ogromnim računom za školarinu i velikom hipotekom ima odgovornost platiti repatrijaciju građanima Iraka za zločine Georgea Busha i Dicka Cheneya? Što je s Vijetnamcima, Napalm se čini jednako jezivim kao i zločini počinjeni nad crnim Amerikancima. Treba li im šira javnost platiti za postupke psihopatskih kriminalaca Johnsona, Dullesa, Curtisa LeMaya i Rockefellera?

    Svi plaćamo za zločine aristokracije, neki su samo morali platiti više.

    • Dan
      Svibanj 21, 2019 na 07: 21

      Moram se složiti s ovim. Iako pozdravljam autoričine napore i slažem se s njezinom oštrom procjenom prevaranata poput Sharptona, čak se slažem sa gotovo svime što su ona (i DW Bartoo) rekli, i dalje mislim da je ideja o odšteti bezvezna i kontraproduktivna.

      Shvaćam da će moj stav, budući da sam bijelac, neki odmah odbaciti, i to možda s pravom. Ali još uvijek dodajem razgovoru, dovraga!

      Čak i ako crnačka zajednica ovdje sastavi najlogičniju, uvjerljivu strategiju i to bi smatrala uspješnim u svojim nastojanjima, cijeli nacionalni razgovor bit će zaražen ozračjem "oko za oko" i gadni krug će se ponoviti sebe. Ogorčenost će prožeti bijelu Ameriku.

      Podržavam rigoroznu raspravu i potpuno i otvoreno priznajem da su moji preci *općenito* krivi na bezbroj načina, ali kao realist vraćam se onome što ovdje vidim kao središnju točku: kontraproduktivnost.

      Ljudi koji kažu da strukturalni rasizam nije stvar i da se ovdje nema što vidjeti promatraju svijet s navučenim roletama, ali u isto vrijeme ljudi koji kažu da nismo napredovali i da taj napredak ne bi bio vrijedan slavljenja intelektualno nepošteni i dopuštaju emocijama da ih nadvladaju.

      Ljubav i mir svima, iskreno.

      • Dan
        Svibanj 21, 2019 na 07: 26

        Uf, mrzim način na koji su ovdje poredani odgovori na komentare (može li moderator pogledati ovo), kada sam rekao "Moram se složiti s ovim" što je bilo usmjereno prema Hermanu.

        • Joe Wallace
          Svibanj 23, 2019 na 03: 41

          Dan:

          Ako je vaš komentar usmjeren na određenu osobu, samo imenujte osobu, stavite dvotočku iza imena i napišite svoj komentar.

      • Lexy
        Svibanj 21, 2019 na 14: 34

        "Ogorčenost će prožeti bijelu Ameriku" Neobična ogorčenost nije prožela bijelce kada su japanskim Amerikancima plaćene odštete za nepravdu koja im je nanesena tijekom Drugog svjetskog rata, ali će prožeti bijelu Ameriku ako crncima budu isplaćene odštete za gore nepravde koje su im nanesene.

        Osjećam li kripto-rasistu u hrpi drva?

  30. Svibanj 20, 2019 na 19: 02

    Ono što se dogodilo crnim Amerikancima zbog ropstva bila je tragedija. Ono što se dogodilo američkim Indijancima bila je tragedija. Ono što se dogodilo stotinama tisuća poginulih u nepotrebnim ratovima bila je tragedija. Djeca koja rade u pogonima znojenja uništavajući svoje živote, čak i njihovo ubijanje bila je tragedija. Ali to je bilo jučer i nijedan Amerikanac nema pravo na odštetu zbog onoga što se dogodilo njihovim precima ili bilo kome drugome. Mogu postojati iznimke, naravno, ako neka pravna pitanja pojedinca zahtijevaju naknadu. Zapitajte se zašto ikome treba nadoknaditi tuđu bijedu.

    A ako to učinite, pripremite se za lavinu verzije juriša na kola hitne pomoći za građanska prava. Amerika ipak ima vrlo duboke džepove. I poput Willyja Suttona, odvjetnici idu tamo gdje je novac.

  31. Jon Dhoe
    Svibanj 20, 2019 na 17: 06

    Popravka slike za sve ljude koji su proizašli iz siromaštva i brutalne eksploatacije i koji su još uvijek tamo. Zašto stati na grupi.

    Prošlost nije razlog da se nekima dajemo zbog prošlosti, a drugima ostavljamo iza sebe. To je izraelski mentalitet.

Komentari su zatvoreni.