Tragedija Venezuele je tragedija SAD-a

Trumpu nije stalo do Venezuele i dopušta svojim podređenima da ispuštaju pse rata sve dok osigurava izborne glasove Floride za Trumpa 2020., kaže Lawrence Wilkerson.

Autor Lawrence Wilkerson
Anti-War.com

Ks obzirom na ono što znam o pokušaju moje vlastite administracije da smijeni venezuelanskog predsjednika Huga Chaveza 2002., nisam bio iznenađen kada je Trumpova administracija nedavno obnovila taj napor, osobito kada su takvi arhi-branitelji prava Latinske Amerike kao što su Elliott Abrams, Marco Rubio, i Rick Scott – da ne spominjemo Johna Boltona – počeli su se pojavljivati ​​na platnom popisu Bijele kuće.

Znajući također da Trump nije dao ni para za ono što se dogodilo u Venezueli, već je bio koncentriran na ono na što je uvijek fokusiran, unutarnju politiku, znao sam da će ovim podređenima biti dopušteno da pustoše i puštaju pse rata u Venezueli tako dugo jer je time osigurao izborne glasove Floride za Trumpa 2020.

Ono što nisam znao – ali gledajući unatrag na 2002., trebao sam – jest koliko bi CIA bila krajnje nesposobna u izvođenju “mekog državnog udara” koji su njezini čelnici obećali Trumpu. Događaji u proteklih 48 sati jasno su pokazali tu nesposobnost, kao i stvarne motive Trumpovih slugu u Venezueli, od kubanskog željnog račića Marca Rubija preko bombastičnog bivšeg guvernera Floride Ricka Scotta, do pomilovanog kriminalca. Abramsa, ležernom i potpuno nesposobnom Juanu Guaidu i njegovom podupiratelju Leopoldu Lopezu u Caracasu. Kakvu ekipu GOP može okupiti!

A možda su samo izpustili pse rata.

I dopustili su im da skliznu u potencijalno prvorazrednu katastrofu – baš kao Somalija 1992., Irak 2003., Libija 2011., Sirija 2012., Afganistan danas i jučer, i tako dalje.

venezuelanska vojska. (Telesur)

Poznajem venezuelansku vojsku; Trenirao sam neke od njih. Oni nisu vaša uobičajena gomila tipa "želim se istuširati nakon što ih upoznam", kako bih opisao, na primjer, hondurašku vojsku. Umjesto toga, oni su razumno profesionalni, razumno svjesni povijesne predanosti Venezuele demokraciji i razumno kompetentni za svoj svakodnevni posao. Ponosni su što nisu Panama, odnosno zemlja u koju SAD preko noći mogu poslati padobrance, pobiti nekoliko tisuća, zgrabiti narko-trafikera i otići.

Većina njih će, ako američka vojska stigne u Venezuelu, otići na brda – vrlo zastrašujuća brda, s pozadinama nalik na džunglu – i maltretirat će, ubijati, povremeno zarobljavati i općenito izdržati zauvijek ili dok "gringosi" odlaze. Mogli bismo se sjetiti kako su Sjeverni Vijetnamci i Talibani to postigli; dobro, bit će i Venezuelanci.

Kad bih gledao s Marsa i bez psa u ovoj borbi, mogao bih reći da bi to bila prikladna naknada za čistu glupost Trumpove bande. Netko bi mogao glasno vikati dok se močvara razvija: "Budi sada izabran, gospodine Reality TV čovječe!"

Ali krvoproliće u Venezueli – vojno i civilno – te mrtvi i ranjeni američki marinci i vojnici ovom starom vojniku neće pružiti nikakvu utjehu. Umjesto toga, takav će me ishod natjerati da još dublje žalim zbog teške pogreške naših očeva utemeljitelja u stvaranju izbornog kolegija jer su se bojali narod u demokraciji.

Nastavi, Trumpster. Uskoro ćeš utopiti ovaj državni brod.

Ovaj je članak ponovno tiskan uz dopuštenje autora.

Larry Wilkerson je umirovljeni pukovnik američke vojske (u mirovini) i bivši načelnik stožera državnog tajnika Colina Powella.

74 komentara za “Tragedija Venezuele je tragedija SAD-a"

  1. Svibanj 5, 2019 na 19: 51

    Bravo Wilkersonu što se fokusirao na STVARNI problem s EK. Drugi komentator ili mrzi EK jer je izabrala Trumpa ili voli EK jer je izabrala Trumpa. Pravi je problem što EK dopušta političarima da idu lakšim putem. S Europskom komisijom stranka se mora brinuti samo o nekoliko tisuća ljudi na Floridi. Ako stranka zadovolji nekoliko tisuća ljudi, ostatak zemlje mora živjeti s rezultatom. Bez EK, stranke bi se morale žaliti većini u zemlji. Ovo ne bi bilo savršeno... većina bi bila više urbana nego ruralna... ali potpuno bi isključilo ove malene skupine Floriđana.

  2. Svibanj 5, 2019 na 09: 37

    Ne mogu se više složiti s ovim bivšim američkim pukovnikom. On je u svim svojim komentarima na pravom mjestu. Jedina stvar koju nije spomenuo su dva milijuna i pol milicionera koje je stvorio i organizirao Hugo Chavez u futurističkom pogledu na ono što bi Imperij mogao učiniti. Također se slažem da vojna intervencija nije rješenje, jer će krvoproliće na obje strane biti ogromno, ali na kraju dana, venezuelanske vojne snage će prevladati, a gubitak koji će pretrpjeti američka vojska bit će kolaps u prestižu SAD-a kao vojne moći. Nadam se da će nešto isplivati ​​prije nego što se dogodi tragedija. Također, moramo uzeti u obzir golemu mogućnost da se Rusija i Kina umiješaju u ove neodgovorne radnje bande kriminalaca koji lažu Trumpu. a ovo bi mogao biti katastrofalan događaj u cijelom svijetu.

  3. Louise-Lora Somlyo
    Svibanj 5, 2019 na 03: 23

    Ret. Pukovnik Lawrence Wilkerson, upravo je govorio (bez naknade za govorni angažman) danas, 4. svibnja, na Peace Action ME Annual Mtg. Mnogo smo naučili iz njegovog govora.
    On je izuzetno artikuliran, obrazovan, povijesno činjeničan, trenutni profesor na Wm. & Mary College, VA.
    Nadam se da će njegov govor biti emitiran na YouTubeu, iako će biti emitiran na CTN-TV, kabelskoj televiziji Portland & Cumberland Metro, tako da će Amerika također imati priliku čuti i učiti od profesora Lawrencea Wilkersona.

  4. Svibanj 4, 2019 na 19: 56

    Mjereno vrijeme je doseglo svibanj 2019., a čovječanstvo se suočava s doista povijesnom točkom odluke ili račvanjem puta: hoće li civilizacija nastaviti putem užasnih samodestruktivnih ratova za obitelj ljudi ili će se čovječanstvo probuditi iz predugog spavati, okončati ratovanje jednom zauvijek, uspostaviti istinski mir na Zemlji po prvi put – i stvoriti najbolji dar ikad proslijeđen budućim generacijama?

    Mir.

  5. Svibanj 4, 2019 na 15: 19

    Količina isprika koje će ljudi tražiti za autoritarni socijalizam je beskonačna.

  6. Realista
    Svibanj 4, 2019 na 02: 30

    Nažalost, problem nije samo u Trumpu, gospodine Wilkerson.

    Trump u biti pleše na melodiju cijele Duboke države. On je marioneta neokonzervativaca, a ne Putina (ako je netko stvarno vjerovao u ovo drugo).

    Kao što ste i sami rekli, ta ista duboka država pokušala je isti trik dok je vaš bivši šef bio na dužnosti.

    Ovi neokonzervativci i kreature iz močvare duboke države su poremećeni. Nikada neće prestati pokušavati preuzeti kontrolu nad cijelim planetom golom agresijom. Sve njihove politike pokrenute su istim neuralnim refleksnim lukom koji upravlja izraelskim akcijama. Ako nisi ti i ako se pomakne, upucaj ga. Ako ovo pogorša stvari, samo recite svima da STFU i neka vas ubije.

    Nažalost, izborni kolegij ili ne, birači nisu imali razumnog izbora na izborima 2016. godine.

    Jedan od kandidata bio je otvoreni ratni huškač koji bi do sada dokrajčio život na planetu.
    Ona još uvijek puca na gospodina Putina i pokušava uvjeriti svijet da joj je ukrao izbore.
    Kakav bolesnik. Izabrati jednog od njezinih prijatelja, poput Bidena, ili nekog od brojnih mladih prodanih ljudi, mislim fanatika, koji jure za novcem i moći, ništa ne poboljšava. Svi će primati naredbe od istih ukorijenjenih insajdera.

    Drugi kandidat zgodno je lagao da je neka vrsta mirotvorca, da želi normalne odnose s Rusijom i da namjerava okončati sedam ratova po izboru koje je Obama nametnuo ovoj vladi, njezinom narodu i vojsci.

    Kandidat izabran na dužnost predsjednika, bez obzira na mehanizam, odlučio je kapitulirati pred dvostranačkom ratnom strankom i njihovim neokonzervativcima koji povlače konce i ne samo nastaviti sve krvave, besmislene i nezakonite ratove (NIJEDAN koji je ratoborni, ali kukavni Kongres ikada objavio) nego stvoriti nekoliko novih (sada radi u Venezueli i Iranu–on već vodi ekonomske ratove, obilježene sve nepravednijim i apsurdnijim ultimatima, protiv tih zemalja, ako još nisu kinetičkih) sa sukobima ponovno/ponovno koje odbija otići umrijeti u Siriji i Ukrajini.

    Prijetnja njegovim ponovnim izborom vjerojatno je najučinkovitiji i najmanje smrtonosan mehanizam da ga se udalji od svih tih sukoba, ali Duboka država jednostavno neće prestati pokušavati progurati svoju agendu svjetske dominacije bez obzira na to koji konkretni političari zauzimaju izborne položaje u jednoj od dvije glavne stranke. Tu leži egzistencijalna točka prekretnice koja će odrediti izumiranje ili dugoročni opstanak ljudske vrste. Kako istrijebiti neokonske manijake iz duboke države? Nitko od njih ne podliježe osobnom izboru ili odbijanju na glasačkoj kutiji. Nitko od njih nije razuman i nitko neće otići sa scene bez najveće i najružnije političke čistke u povijesti ove republike. A tko je za to? (Trump sigurno nije.) Ne vjerujem vojsci ništa više nego što vjerujem drugim moćnim frakcijama: političarima, bankarima, odvjetnicima ili aristokraciji i njihovoj legiji slugu. Ovo je postao slučaj ultimativnog FUBARA koji neće završiti na nježnoj noti. Nadam se da nema previše kolateralne štete u ostatku svijeta dok se ova zemlja sama raspada. Mislim da bi Putin, Xi, Rouhani, Modi, Erdogan i drugi ključni igrači htjeli držati nos NAVLAN, ako im Washington dopusti.

    • Coleen Rowley
      Svibanj 4, 2019 na 13: 44

      Tako točno! Slažem se 100% i podijelit ću vaš komentar na FB-u, ali mislim da postoji barem nekoliko kandidata Dem koji bi, kad bi im se pružila prilika, osporili situaciju FUBAR-a. Nažalost, ratna propaganda je tako dobro funkcionirala da nije vjerojatno da će Tulsi Gabbard ili Mike Gravel dobiti tu priliku. Ali barem bismo svi trebali pokušati, prvo tako što ćemo ih uvući u raspravu, a zatim nastaviti gurati. Ali čak i da netko bude izabran, suočit će se s nevjerojatnim izgledima protiv ludog ratnog stroja koji je, čini se, spreman na uništenje, uključujući samouništenje.

      • Realista
        Svibanj 4, 2019 na 13: 55

        Hvala na tvom dugogodišnjem predanom radu na terenu, Coleen.

        Slažem se s vama o Tulsi Gabbard i Mikeu Gravelu.

        Također bih riskirao da predam ključeve Randu Paulu sve dok ostane vjeran antiratnoj politici koju propovijedaju i on i njegov otac.

        • Coleen Rowley
          Svibanj 6, 2019 na 19: 00

          Apsolutno. Upravo ste potpisali i podijelili ovu peticiju tražeći od Randa Paula da pokuša povesti Kongres da zaustavi saudijsko-američki ratni stroj koji izgladnjuje i ubija tisuće žena, djece i drugih jemenskih civila: http://chng.it/2QRg9M7JXw

    • Svibanj 4, 2019 na 15: 21

      ROFL? Marioneta neokonzervativaca? LMAO.

      Ne, trump je bio REAKCIJA na neokonzervativatore, koje sada nazivaju nikad Trumperima.

      Možda će se htjeti držati podalje od zaključnog zaključivanja.

      • Realista
        Svibanj 11, 2019 na 02: 49

        Što mislite, što je Pompeo? Što mislite što je Bolton? Što mislite što je Abrams? Što mislite, što je Adelson koji zgrće novac za političku mašineriju koja održava te manijake? Svi su oni prvi neokonzervativci ratni huškači u Izraelu. Tko odlučuje, oni ili Trump? Njihova retorika i njihova politika svakako imaju valutu u medijima i na svjetskoj pozornici, a ne Trumpov deklarirani izolacionizam koji ga je doveo do izbora. Mislite da Trump provodi vanjsku politiku na koju baca svoju kampanju? Budi stvaran. To je davno zaboravljeno. Popustio im je kad se cijela dvostranačka ratna stranka, koja je neokonzervativac do srži, udružila protiv njega odmah nakon izbora. Dokle god igra marionetu, neće biti opozvan.

        Možete ići LYAO, ali "rezoniranje" vam je nešto očito sasvim nepoznato. Pokušajte ponovno. Ovaj put teže.

    • Louise-Lora Somlyo
      Svibanj 5, 2019 na 03: 31

      Pravo na? Zar gornja izjava nije jasnija niti bolja?

    • Michal Sokolowski
      Svibanj 7, 2019 na 00: 57

      Odličan komentar, hvala!

  7. Tomonthebeach
    Svibanj 3, 2019 na 18: 19

    Larry, nadam se da ih tvoj točan prikaz Trumpove kokošinjače neće natjerati da se udvostruče. Kakvo traćenje bogatstva i života. Trump se očito zavarava da je Julije Cezar ili tako nešto. Naravno, vođenje DOD-a preko pomoćnika i miješanje članova kabineta poput djelitelja mješina u Vegasu sigurno drhti Putina i Madura.

  8. Svibanj 3, 2019 na 15: 42

    Mike Gravel za predsjednika. Još uvijek nisam impresioniran nikim za VP-a. Morao bi to biti netko lijevo od njega da preživi svoj prvi mandat... pošalji mu deset dolara da pogodi potrebnu cifru da bude u raspravi!

    sealintheSelkirks

  9. Jill
    Svibanj 3, 2019 na 12: 34

    Venezuela Analysis je istaknula da su Bolton i Pompeji upravo napustili ratnu sobu zvanu "Tenk" nakon razgovora s v.d. rata. Oni će to učiniti. Naši ljudi će umrijeti, njihovi ljudi će umrijeti. Možda će Erik Prince ovo napraviti samo za neokonzervativce.

    Ovo je ludilo. Pisao sam uglavnom "koga se to može ticati" u WH i pitao jesu li ti kokoši ikad čuli za trgovinu među nacijama.

    Ovi ljudi idu za SAD-om koliko i VZ. Ne mogu drugačije čitati. Oni žele ovaj narod u pepelu. Pence želi Armagedon iz vjerskih razloga. Nisam siguran zašto Bolton i ostali žele ubiti sve pred sobom, ali čini se da je to ono što žele. I Trump to želi, ali ja se čak i ne trudim iznijeti mu svoje brige jer se čini da je on samo voljni sudionik, a ne odgovorna osoba.

    Kongres bi trebao zahtijevati ovlast za objavu rata i kinetičke akcije, ali većina tih ljudi također želi krvoproliće. Ako netko ima informacije za curenje koje bi mogle zaustaviti ovu okrutnost, ovo bi bio dobar trenutak da to učini.

    • Stephen Nightingale
      Svibanj 3, 2019 na 14: 44

      Pa zar niste shvatili da smrt i 'kolateralna šteta' uopće nisu važni. 'Pobjeda' uopće nije bitna. Cjelokupna svrha američkog ratnog stroja je prodati oružje i materijal "uz profit" kako bi se nahranio MIC. To je ultimativni kornet sladoleda koji se sam liže. Što je močvara veća, ratna industrija više profitira. Primatelji bombardiranja naravno nemaju koristi. Američki porezni obveznik naravno nema koristi, a niti je 'sigurniji'. To što smo potrošili nekoliko bilijuna dolara na bombardiranje tuđih zemalja, dok kod kuće nema novca da se popravi nacionalno zdravstvo, državna nefunkcionalna infrastruktura, bilo kakav privid planiranja održive budućnosti, i usput, Flintova opskrba vodom, je daleko iznad kriminalne ludosti.

      Ali ratnohuškanje će se nastaviti sve dok američka javnost bude samozadovoljna.

      • Jill
        Svibanj 3, 2019 na 20: 29

        Zašto ne Stephen, nikad mi to nije palo na pamet! :) Slažem se s tvojom zadnjom rečenicom. Stalno pišem WH. Stalno ističem da postoje načini da zaradite novac kroz trgovinu s drugim nacijama, puno novca, puno porezne zaštite, itd. Upravo sam danas govorio o tome da imam pristup izvrsnim računovođama i odvjetnicima koji bi trgovinu trebali učiniti prilično dobrim poslom za njih . Rekao sam im da razumijem da to ne bi bilo tako isplativo kao prodaja oružja i ubijanje svih, ali bi se ipak moglo zaraditi puno dobrih novaca koristeći razne prijevare i slično. Osobno smatram da bi ljudima poput Princea trebalo jednostavno dati novac ako obećaju da neće učiniti ništa! Moj savjet je bio proglasiti pobjedu, otići i početi trgovati.

        PS Također se obraćam gradskoj upravi. u Flintu o njihovoj okrutnosti prema vlastitim građanima!

      • Dizalica
        Svibanj 4, 2019 na 14: 25

        Vi ste na mjestu. Ali to nije cijela poanta. Građanski rat (vrlo realna mogućnost) bio bi koristan za SAD – pomislite na Ukrajinu, Libiju, Siriju, Jemen, Afganistan, Irak, itd. Mogli biste se zapitati koji je bio STVARNI cilj na ovom mjestu? to je ista politika koju guramo desetljećima.

    • Prokopije
      Svibanj 4, 2019 na 07: 31

      Ne mislim da je Trump ŽELI ubijati ljude. Samo mislim da ne razumije da slanje američkih vojnika u Venezuelu neće biti poput igranja videoigre. S druge strane, ne vjerujem da SAD ima spremne snage, barem ne više od nekoliko tisuća, što ne bi bilo učinkovito. Potrebno je tri ili četiri mjeseca da se čak i elitne snage kao što su Air Assault i Airborne pripreme za napad. Zato smo invaziju na Irak dočekali tek 2003.

  10. JB
    Svibanj 3, 2019 na 12: 26

    Nije to krajnja nesposobnost Trumpa kao čovjeka. To uopće nije 'duboka država'. To čak nije ni dobar kolokvijalizam. Predsjednikovi lutkari su jasni kao dan, a većina je iz roda njegovog zeta. Dokaza za to ima i više nego dovoljno, djelomice otkrivaju i jedina (stvarna) dosadašnja Trumpova postignuća, a to su Jeruzalem, a sada i Golan.
    skrenuo sam. Osim očitih naftnih interesa, a nisam uvjeren da se sve vrti oko nafte (citirajte me o tome), u Venezueli se događa mnogo više nego što nam se govori. Da ćemo ponovno biti zaglibljeni u sukobu ako uđemo vojno, gotov je zaključak. Ako ovo eskalira, a venezuelanska vojska zauzme džunglu/šumu, BIT ĆEMO (opet) SMETNJENI. 17 godina u Iraku/Afganistanu, a još uvijek to ne možemo shvatiti.

  11. Theo
    Svibanj 3, 2019 na 04: 07

    Dobar članak. Hvala. Ne zauzima strane, već sažeto prikazuje činjenice.

  12. sloboda
    Svibanj 3, 2019 na 03: 42

    Colin Powell i svi koji su radili za njega i postavili ga na dužnost su duboka država. Trump ne upravlja SAD-om, ovi ljudi iz duboke države su McCain rubio cruz McConnel komičar Mueller Rosenstein JON BKERRY Clinton Svi su oni marionete Federalnih rezervi i pripadaju dubokoj državi. Rubio Cruz i McConnel sami su, prema javnim podacima, uzeli gotovo milijardu dolara samo od Goldman Sachsa.
    Konzorcij, morate odbaciti ovog Wilkersona i bolje provjeriti koga ovdje objavljujete ako želite zadržati vjerodostojnost.

    • DW Bartoo
      Svibanj 3, 2019 na 11: 10

      Liberty, pukovnik Larry Wilkerson je član VIPS-a.

      VIPS članovi imaju vrlo aktivnu i cijenjenu prisutnost na Consortium News i na brojnim drugim stranicama gdje se raspravlja o stvarnoj stvarnosti i posljedicama.

      Možete provjeriti popis članova VIPS-a promišljenih ljudi, koji imaju niz perspektiva i pozadinskog iskustva, ali koji se slažu, očito je, s mnogim vrlo kritično važnim načelima koja su temeljna za stvarnu demokraciju i, smatram, za vrlo opstanak naše vrste.

      Svakako imate pravo imati i izraziti kakvo god mišljenje želite.

      Ali možda ćete jednostavno smatrati korisnim, pa čak i mudrim steći malo nijansiraniju perspektivu prije nego što odlučite kakvo je vaše mišljenje.

      Da ste bili upoznati sa stajalištima pukovnika a Wilkersona, što očito niste, možda biste bolje shvatili niz stvari.

      To ne znači da nema područja u kojima se s pukovnikom ne može složiti, a građanska rasprava i diskusija dopušta, pa čak i potiče takvu različitost jer je razmjena uvijek poučna.

      Jednostavno izbacivanje tuđe perspektive, samo na temelju prošlih druženja, ne služi poštenom ili otvorenom razgovoru. Ne promiče razumijevanje niti razvija područja zajedničkog dogovora.

      Tužna je karakteristika našeg "zanimljivog" vremena da se prečesto zatvaraju kanali komunikacije ili se koriste platforme za ušutkavanje glasova koje vlasnička "vlast" ne želi čuti.

      Doista, mnogi članovi VIPS-a nisu, ili više nisu dobrodošli na MSM jer iznose ideje kojih se trenutna struktura vlasti gnuša.

      Osobito ideje i perspektive koje se suprotstavljaju ili dovode u pitanje konvencionalne narative o agresiji, kao u Venezueli, ili podržavaju rad ljudi poput Juliana Assangea, Chelsea Manning, pa čak i članova VIPS-a.

      • OljaPola
        Svibanj 3, 2019 na 13: 40

        Sasvim je razumljivo da g. Wilkerson i njegovi suradnici u različitoj mjeri percipiraju grčku tragediju s manje primjesa grčke komedije i stoga su skloni stajalištu da su “Sjedinjene Američke Države” reformabilne.

        Ne slažu se svi s tumačenjima podataka g. Wilkersona i njegovih suradnika, ali većina prihvaća da su g. Wilkerson i njegovi suradnici sposobni oblikovati valjana tumačenja.

        To nije slučaj s mnogim njihovim bivšim kolegama kao što će g. McGovern, g. Wilkerson vjerojatno potvrditi podložno zakletvama koje su položili.

        • DW Bartoo
          Svibanj 3, 2019 na 16: 24

          Dobro rečeno, OlyaPola.

    • Alois Mueller
      Svibanj 3, 2019 na 16: 24

      Ovaj kratki komentar govori istinu!

  13. Svibanj 2, 2019 na 22: 50

    Razumna vrsta bi…ummm….Pretpostavljam da se to zapravo ne odnosi na nas, zar ne? Budući da u pisanoj ljudskoj povijesti nema mnogo toga što odražava taj koncept. Barem ako ne čitate uljepšane verzije.

    Uvijek je najgora vrsta sjedila na vrhu gomile balege i proglašavala svoju slavu.

    Najveće antiratne demonstracije ikad održane na planeti i to nije zaustavilo ratni zločin invazije na Irak…ali Biden i Hillary bili su sigurni u to, zar ne? I ne čujem Bernieja kako glasno viče da zaustavi ovaj novi ratni zločin nad Venezuelom, ali onda nije rekao mnogo o ratnom zločinu Hillary i Obame o uništenju Libije i bombardiranju dronovima itd. itd.

    Naprijed i natrag politička ping pong loptica ide, ali uvijek na istom stolu s vlasnicima, istim pravilima i istim sucima, tako da se čini da nije važno na koju će stranu mreže pasti jer su krajnji rezultati uvijek isti .

    Stvarno se nadam da će ti fini svemirski vanzemaljci (ne oni koji rade analne sonde!) uskoro doći sa svojim lijekovima za mentalnu bolest primata koja nas je, čini se, zarazila. A možda bi donijeli svoju tehnologiju za ponovno zamrzavanje polova? Možda nešto što bi isisalo sve stakleničke plinove iz atmosfere? Odkiseliti svjetski ocean i očistiti otrove i radijaciju raširenu planetom?

    Znam da se puno nadamo, ali imati bilo kakve nade za idiote koji upravljaju našim svijetom bilo bi, na temelju prošlih rezultata, gubitnička oklada za usranim stolom kojim upravlja mafija s punim kockicama.

    Možda postoji Zubić vila. Uvijek sam nalazio novčić ili četvrtinu ispod jastuka kao dijete...

    sealintheSelkirks

    • DW Bartoo
      Svibanj 3, 2019 na 12: 11

      Vaš komentar, sealintheSelkirks, jako cijenimo.

  14. rosemerry
    Svibanj 2, 2019 na 18: 36

    NISU samo Trump i njegova vesela družina već i "Demokratska stranka" duboko u ovom nezakonitom, okrutnom i katastrofalnom postupanju s Venezuelom, već i sve američke administracije otkako je Chavez preuzeo vlast.

  15. ranney
    Svibanj 2, 2019 na 16: 44

    Uvijek mi se sviđao pukovnik Wilkerson. Do sada je uvijek bio izravni strijelac. Da imamo više takvih (tj. republikanca) u Pentagonu i Kongresu, ova država ne bi bila u takvom haosu. Posebno mislim na Pentagon koji, čini se, vodi našu vanjsku politiku. Šteta što su se svi tipovi jasnih razmišljanja poput Wilkersona okupili i sve što je ostalo su muškarci (da, prilično su muškarci) koji kukaju da nemaju dovoljno novca i da moramo potrošiti više na "zaštitu SAD-a"

    • anon4d2
      Svibanj 2, 2019 na 20: 47

      Možete li se sjetiti republikanca koji nije vodio kampanju primarno na platformi više vojne potrošnje? Problem s demokratima je taj što su ih kupili predstavnici. Priznajem vam da su Johnsona i Obamu gurnuli u rat MIC i druge frakcije, ali oni su vodili kampanju protiv rata. Carter je bio posljednji predsjednik koji se snažno protivio ratu nakon JFK-a.

      • IvyMike
        Svibanj 3, 2019 na 12: 47

        JFK?

      • Svibanj 3, 2019 na 22: 36

        jfk je bio predsjednik samo 32 mjeseca. Tijekom tog vremena njegov je režim ubrzao rat u jugoistočnoj Aziji, pokušao državni udar na Kubi, umalo izazvao rat sa Sovjetskim Savezom i, kao usporedbu, potaknuo FBI-jevog psihopata, hoovera, da uništi mlk

  16. Patricia Gracian
    Svibanj 2, 2019 na 16: 30

    Hvala vam pukovnik Wilkerson što ste se suprotstavili suludom rušenju demokratski izabrane vlade.

  17. robert e williamson jr
    Svibanj 2, 2019 na 15: 56

    Hvala pukovniče na tolikoj brizi. Svi bi trebali poslušati ovog čovjeka. Njegov je glas iskustva i mudrosti kojima se rijetko izlažemo. Ovoj zemlji treba puno više ovoga od onih koji toliko znaju, a traže malo zauzvrat za svoje znanje.

    Kada je zadnji put netko čuo političara da tako govori istinu? Ako imate najbolje ih poslušajte.

    Još jedan glas razuma za promjenu naših teško osakaćenih “SLOBODNIH IZBORA”.

    Ali imam pitanje. Zašto čak i uz dugačak popis primjera tajnosti koji se ilegalno koriste i sankcionira Ministarstvo pravosuđa SAD-a (?), poput ubojstava Kennedyja, Martina Luthera Kinga i drugih (imajte na umu da se popis gotovo svakodnevno povećava), krađa HEU-a od NUMEC-a, rat u Vijetnamu, Iran Contra, 911, Irak, Sirija, Jemen itd., čini se da nitko ne može sastaviti održiv slučaj koji bi dokazao da "Naše" Ministarstvo pravosuđa radi u sprezi s "Našim" ” obavještajnu zajednicu kako bi olakšali njihove zločinačke pothvate.

    Ova slobodna zemlja ima dva vrlo očita problema. Prvo s čime se slažem je naš birački kolegij. To je zastarjelo i štetno odvlači pažnju onima koji traže najviši položaj u zemlji. Gdje su dovraga svi ti moćni politolozi? Pukovnik je u pravu.

    Drugi problem je naš evidentno kompromitirani pravosudni sustav. Predsjednik je ubijen, a obavještajna zajednica pola stoljeća kasnije još uvijek strahuje da će istina o toj smrti izaći na vidjelo. Zašto? Smrt obavijena misterijom jer je pravosudni sustav sputan jednom jednostavnom rečenicom, obmanjujućom tvrdnjom, koju su lažno koristili i glasnogovornici obavještajne zajednice i grana vlasti, s kojom se svi moramo složiti, trebala je djelovati kao kontrola i ravnoteža protiv ove očite zlouporabe takve ovlasti, Ministarstvo pravosuđa. DOJ koji odbija dopustiti objavljivanje dotičnog materijala jer, ”Može ili hoće otkriti naše izvore i metode.” Ta se rečenica može drugačije formulirati, ali suština je uvijek ista. I tako se nalazimo, naša vlastita sloboda ugrožena jednom rečenicom koju sudovi, optuženi da su sustav provjere i ravnoteže protiv ove zlouporabe moći, ne rješavaju i tu su ili sukrivci ili kompromitirani. I po mom mišljenju su oboje.

    Ovoj našoj zemlji očajnički treba manje tajnovitosti i više sunčeve svjetlosti jer taj nedostatak sunčeve svjetlosti ubija pravi rast našeg društva. Pukovnik Wilkerson kao i svi mi ostali nikada nismo vidjeli mir na zemlji u prošlom vremenu. Zapitajte se zašto.

    OKUPIRANI BERLIN 1968-1970

    • Sam F
      Svibanj 2, 2019 na 20: 18

      Dobre strane o korupciji Ministarstva pravosuđa i pravosuđa. Naravno, DOJ su politički imenovani koji često imaju plan, a pravosuđe je gotovo sve "konzervativno" u svom netočnom smislu da raspolaže Ustavom tako da "sačuva" privilegije bogatih i moćnih. Obojica su izrazito plemenski nastrojeni, vjeruju u zaštitu svog plemena (DOJ ili pravosuđe) i prihvaćaju različite nepodržive predodžbe o bezuvjetnim plemenskim vrlinama bogatih i moćnih, te SAD-a općenito.

      Gotovo nitko od njih (sigurno manje od jedan posto) ne bi uzeo u obzir bilo kakvo racionalno izlaganje nedjela od strane vlade, ili od strane bogatih ili moćnih. Moraju napadati neslaganje iz istog razloga iz kojeg su ljudi iz Salema progonili vještice 1692.: boje se vlastitog plemena jer su njegovi društveni i ekonomski ovisni, a tirani njihova plemena ne toleriraju neslaganje. Njihova spremnost da ocrne gospodina Assangea mjera je njihovog kukavičluka u odbijanju ispitivanja alternativnih pogleda, što je pak mjera njihovog protivljenja samoj demokraciji.

      U toj situaciji, nema izgleda da razotkriju neistinitost razloga za tajnost u vladi, za koju dobro znaju da je namijenjena isključivo za sprječavanje naroda Sjedinjenih Država u stvaranju javne politike. To je njihov primarni način korupcije; to im je posao u diktaturi bogatih; njihovi bi životi odmah bili uništeni kad bi čak i nagovijestili neslaganje.

  18. ŠPENCER
    Svibanj 2, 2019 na 14: 16

    TRUMPOVA BANDA –ABRAMS–POMPEO–BOLTON ITD.–Kao i njihov GLASNI ŠEF –MR REALITY TV ČOVJEK–kronični su–Stalni i patološki–LAŽLJIVCI–koji žele ukrasti NAFTU VENEZUELE-Siguran sam da nitko od njih neće biti u RE-CON CO. TIJEKOM NAPADA—

  19. Eddie
    Svibanj 2, 2019 na 12: 28

    CIA je stvorena tijekom reakcionarne administracije Harryja S. Trumana kad su počeli cvjetati Hladni rat i histerični Crveni strah. Kao što Wilkerson ističe, “krajnje nekompetentna CIA” nije uspjela u svom pokušaju da svrgne predsjednika Nicolasa Madura i zamijeni ga dvojnikom Baracku Obami tijekom ovotjednih ludosti.

    Ovaj posljednji neuspjeh CIA-e nije iznenađujući. Ova moronska američka agencija koja rasipa novac nikada ništa nije dobro postigla. Vodstvo CIA-e gotovo je oduvijek bilo među najpovlaštenijim alkoholičarima američke oligarhije koja se sama rijetko, ako ikad, borila u pravim ratovima. Nikada ne očekuju bilo kakav povratni udarac koji proizlazi iz njihovih lukavih planova.

    Vrijeme je da se započne sa sudskim progonom ratnih zločinaca umiješanih u ovu reketašku organizaciju, a bahate gadovi strpaju u sustav gulaga koji su plaćali naši porezi.

  20. grmlje
    Svibanj 2, 2019 na 12: 20

    Je li autor iole svjestan da Venezuela ima najveće rezerve nafte na planetu i da je Washington zasićen naftom i MIC lobistima?

    • Richard Kean
      Svibanj 2, 2019 na 18: 30

      da on je
      Pa što?

  21. David Otness
    Svibanj 2, 2019 na 11: 59

    Bravo, pukovniče Wilkerson!
    Toliko sam toga naučio od tebe.

    On ima mnogo informativnih YouTube videa koje od srca preporučujem, uključujući govore i analize o strateškim ciljevima Izraela/SAD-a, i mnogo toga za reći o američkoj vanjskoj politici u tekućim intervjuima s Paulom Jayem na The Real News Network.

  22. Jeff Harrison
    Svibanj 2, 2019 na 11: 53

    Od 1969. do 1975. proveo sam u američkim zračnim snagama. Zamjerio sam to. Moj otac je bio vojnik od karijere i nisam htio imati ništa s tim. Nikada nisam imao problema braniti svoju zemlju, ali sam također znao da je ne branim u Vijetnamu. Znao sam i da je ne branimo u Grenadi, Panami, Kuvajtu, Iraku, Jugoslaviji, Kosovu, Afganistanu, Iraku, Libiji, Siriji ili, sada, uskoro Venezueli. Posljednji put kad je američka vojska obranila zemlju od neprijatelja koji nas je pakao htio oštetiti ili uništiti, bilo je u Drugom svjetskom ratu. Netko bi trebao razmisliti o tome.

  23. Svibanj 2, 2019 na 11: 19

    Trumpov sindrom poremećenosti na cijelom zaslonu. Da autorov veleizdajnički boss ratnih zločinaca, George W. Bush, nije prodao američku privatnost niz rijeku i uništio srednju klasu globalizmom, mi ne bismo bili ovdje. Bolton je u krivu u svakoj situaciji, a George W., izdajica, ga je njegovao. Dragi autoru, šuti i odlazi. Napravili ste dovoljno štete.

    • eeyp
      Svibanj 2, 2019 na 18: 47

      Evo čuj!

  24. Svibanj 2, 2019 na 10: 59

    Dobar članak, ali ne slažem se da je Elektorski kolegij napravio jednu razliku – SAD rade svoju uobičajenu "iznimnu demokraciju" i Hillary bi se odmah uključila u Siriju i Rusiju bez prestanka, ad infinitum, i naravno Venezuelu. Možete li zamisliti što bismo čuli da Rusija ili Kina pokušaju izvršiti udar na ovu “iznimnu demokraciju”? Također sam pročitao od Engdahla da Venezuela ima više od nafte, ima tantal cijenjen za računala, kao i druge minerale. Trump je potpuno pod kontrolom jastrebova i neokonzervativaca; s Boltonom i Pompeom ima dva luđaka. Ali njihov paravan je razotkriven, svijet više neće sjediti po strani!

  25. Walter
    Svibanj 2, 2019 na 08: 55

    Klaunovske budale i suludi biznis u Venezueli – tako kaže Wilkerson. Ali implikacija da bi kandidatkinja za kriminalce bila bolja nije potkrijepljena. Vrlo je moguće da bi Hillary bila gora.

    Možda bi uspješno izvela puč. Bi li cijenjeni stari vojnik to više volio?

    Mnogi su glasali za Trumpa zbog Hillarynog niskog karaktera, s namjerom da postavi budalu kako bi pospješila imperijalnu katastrofu.

    Izborni kolegij je mogao izabrati bilo koga tko je rođen i ima 35+ godina. Itko. Doista su podbacili kad su birali između T i H. Možda su izabrali Bernieja... Mogli su. Trebali bi imati.

    Gledamo histerično i halucinantno samouništenje. Takav je uobičajeni put carskih završetaka.

    • Šteta
      Svibanj 2, 2019 na 10: 11

      Čini se prikladnim imati nesposobnu slavnu osobu iz reality TV showa kao šefa carstva tijekom njegove propasti. Imperijalna katastrofa doista dolazi uskoro.

    • DW Bartoo
      Svibanj 2, 2019 na 11: 39

      Svrha izbornog kolegija, Waltere, oduvijek je bila omogućiti nekolicini da priguše svaki žar većine za stvarnom demokracijom.

      Ipak, još je značajnije naivno uvjerenje, tako žestoko usađeno, da ako bi baš "prava" osoba, žena ili muškarac, mogla postati predsjednikom, onda bi takav spasitelj učinio da sve nevolje nestanu.

      Problem je, pogotovo od pojave države nacionalne sigurnosti, počevši od stvaranja CIA-e, 1947., da je cijeli SUSTAV korumpiran.
      Doista, i zapravo, to je bilo tako od početka nacije, utemeljene kao što je bila u genocidu i ropstvu, ali s Trumanovom odlukom da održi vojni/industrijski/kongresni kompleks (kako ga je Eisenhower izvorno i pošteno nazvao), navodno kako bi se zadržala visoka zaposlenost, ali i kako bi se povećala moć izvršne vlasti nad druge dvije "grane", pretvarajući pravosudnu granu u "pravni" savjetnik izvršne vlasti, a zakonodavnu vlast, lišenu moći novčanika i objave rata, u udoban klub posvećen zarađivanju novca za svoje članove i koji ga lako kupuje korporativna i financijska elita.

      • Walter
        Svibanj 3, 2019 na 14: 41

        Možda je tako. Unatoč tome, izborni kolegij može glasati kao što sam napisao. Ideja da je ovo pogrešno nije podržana, prijatelju. Kako možete znati svrhu EC-a? Jesi li bio tamo? Jeste li čitali dnevnike?

        U širem smislu, to vjerojatno nije važno.

        Možda također griješite u vezi s dijelom "od Trumana...".

        Pitaj Geronima…

        Operacija je oduvijek bila eksploatacija i imperijalizam, od 1492. godine... I to je talasokratski anglosaksonski izraz. Nažalost, međutim, zbog ujedinjenja Heartlanda nekadašnja dominantna metoda ekonomske kontrole (zabranom pomorskog prometa) nije operativna. Nova i objektivno dominantna stvarnost je telurokratska.

        U svakom slučaju, imperijalna ambicija halucinantnih budala je uzaludna, osim unutar približno geografskih granica CONUS-a.

        Zanimljivo, ovo snažno implicira rastakanje u regijama političkog utjecaja unutar CONUS-a.

        Elektorski kolegij može opstati kao anakronizam u svemu što ostane nakon regionalizacije. Vrlo je vjerojatno da će to biti otprilike izvornih 13 država.

        • DW Bartoo
          Svibanj 3, 2019 na 16: 51

          Waltere, slažem se da trulež seže sve do takozvanog "Doba istraživanja", kada je "Zapad" isplovio kako bi donio religiju "divljacima" čija je zemlja bila opljačkana i mnogo toga što Zapad naziva " zakon” temeljio se na odvratnoj Doktrini otkrića.

          Moje mišljenje o Trumanu je jednostavno da su on i drugi, čak i prije kraja "dobrog rata", odlučili da će američki dolar od sada vladati svijetom još nemilosrdnije i zlobnije nego ikad prije, jer je američki dolar tada imao sredstva postati razarač svjetova, barem ovoga.

          Ali vizija takve dominacije seže do mnogih čvorova.

          Jedan takav bio je kada je Kipling napisao, uz radosno ohrabrenje Teddyja Roosevelta, “The White Man's Burden”.

          Mnogi su bili Staze suza...

          I, ova nacija, koja je započela s genocidom i ropstvom, sada se šepuri u svojoj pijanoj omami prema mnogim ružnim i nasilnim epizodama prije nego što će stati ili biti zaustavljena, inače će ubiti vrijeme i uvesti konačno rješenje.

          • Walter
            Svibanj 5, 2019 na 09: 57

            Drago mi je da se slažete...ali problemi koje imamo danas su procesi koji su se razvijali tisućama godina. Politika se čini relevantnom, ali ona je samo proizvod objektivne stvarnosti… zamjene naroda u golemim razmjerima, klimatskih promjena, tehničkih promjena koje stvaraju krhke, ali i vitalne sustave, i njihova neizbježna kolapsa, i “savršene oluje”, i tako dalje. Sam Truman nije ni fusnota. Kada Europska komisija nije uspjela odlučiti Gore protiv Busha (43), kao i noviji neuspjeh, nije stvorila razlog da se eliminira kao institucija. Naravno, svatko tko čita relevantne ustavne procedure zna da El Presidentea ne biraju osim EK i Senat. Narodni glas znači nula.

            To je vjerojatno dobra stvar, iako ovdje na kraju anglosaksonske ere i duboko u 6. masovnom izumiranju to jedva da je važno.

            Na tom tragu, vezanom uz manipulaciju masama ljudi, trio dobrih eseja na Verinoj prekrasnoj stranici. Pogledajte ove eseje (na žalost, na njemačkom) i također se pozovite na autore koji su tamo citirani. “Manipulation der Massen (Teil 1)” [i dva i tri] ( https://vera-lengsfeld.de/ )

            Mnogi bi također mogli pogledati knjige Erica Clinea o kolapsu 1177. pr. Kr. i pažljivo pročitati Kittove “Grke”. Cline gradi slavno Kittovo djelo. Vidi> https://www.youtube.com/watch?v=bRcu-ysocX4

    • Svibanj 2, 2019 na 15: 17

      “Možda su izabrali Bernieja... Mogli su. Trebali bi imati.”

      Ali, događaj je Bernieju pokazao jadnu slabu trsku. Dao mu je sat vremena da govori na Dem konvenciji kako bi nominirao Crooked Hillary, bilo koji bi muškarac iskoristio priliku da proglasi da mu je nominacija odbijena zbog Hillarynog varanja. Umjesto toga…, moram povratiti, ne mogu dalje. A sada dolazi drugi čin farse. Podsjeća me na HHH.

      • Bethany
        Svibanj 2, 2019 na 18: 51

        Apsolutno.

      • Svibanj 3, 2019 na 00: 35

        robert – apsolutno na mjestu. Jedina etička stvar koju je Bernie trebao učiniti u to vrijeme konvencije, kada smo ti, ja i cijeli svijet znali iz e-poruka Wikileaksa da je DNC namjestio cijeli primarni proces, bila je da Bernie pozove na otvorenu konvenciju i dopusti izaslanicima da raspravljaju i odluče koga će podržati s obzirom na ono što se zna o korupciji u igri. Berniejeva kukavička izdaja njegovih pristaša zvuči jednako šuplje, cinično i pokvareno kao isprazne besmislice Baracka Obame "da možemo", "nadaj se i promijeni" koje su u prijevodu jednostavno značile još 8 godina unutarnje i vanjske politike Busha Glupljeg. Nemam nimalo povjerenja u naš izborni proces, ali se nadam da ćemo vidjeti Tulsi Gabbard u raspravama kako otvoreno izaziva amoralnu dvostranačku ludost naših političara ratnih huškača.

        • Preskoči Scotta
          Svibanj 3, 2019 na 07: 31

          Amen Gary! Bernie je kriv što smo završili s Trumpom. Koliko je milijuna njegovih pristaša ostalo kod kuće radije nego slijedilo psa ovčara u lavlju jazbinu? Pretpostavljam da je to bio plan cijelo vrijeme, osim što su samo "znali" da će Hillary pobijediti njegovu kraljevsku narančastost! Ups! Vrijeme je za plan B- RussiaGate!

          Nadam se da je Tulsi "prava stvar" i da se dobro pokazuje, ali mislim da je glupa što je tjera da se kandidira unutar demokratske stranke koju kontrolira DNC. Prava “nagrada” su televizijske debate uoči Općih izbora. Demokrati namjerno preplavljuju teren s ciljem slanja predizbora u drugi krug u kojem njihovi "superdelegati" vladaju danom, osiguravajući da korporativno sponzorirani ratni huškač iz stupca B dobije podršku. Tulsijeva jedina nada je prijeći na stranu Zelenih i pokrenuti snažnu internetsku kampanju s ciljem osvajanja 15% za TV debate o općim izborima.

          • robert scheetz
            Svibanj 3, 2019 na 10: 43

            Dogovoren. Dotakneš sve točke, Skip. Demokrat/republikanac, jednostranačka država (Wall St/War Party) ovo je dugo naivčina igra.
            Tulsi Gabbard bavi se jednom, antiratnom, hitnom temom, ...a Times je doista hitan, a AOC drugom; ali, unutar postojećeg izbornog sustava gdje $-i imaju jedini glas, to je rasipanje naših posebnih resursa. Internet
            (pace, Julian) i akcija tipa BDS, nude još-možda-možda-barem neku nadu…??

            Sada, u svojim 70-im, često razmišljam o Poeu, Masque of the Red Death, …čitam drugu godinu u HS-u.

          • DW Bartoo
            Svibanj 3, 2019 na 11: 59

            Skip, postoje oni koji su potaknuli Tulsi Gabbard da se preseli izvan demokratskog "kettlinga", uključujući Jimmyja Dorea.

            Pretpostavljam da se Gabbard nada, kao i Gravel, da će njihova nazočnost na debatama Dem omogućiti raspravu o temama, na primjer, o ratu i okolišu, koje se drže podalje od legendarne tablice dopuštenih "pitanja".

            Sanders je upravo onakav kakav je opisan.

            Odbacio je integritet i pokazao se kao pas ovčar kakav je Glen Ford predvidio.

            Iskreno govoreći, mislim da niti jedan "pravi" kandidat ne može mnogo učiniti da promijeni stvari ALI da podigne kritičku istinu o stvarima u nadi da će se mnogi usuditi razgovarati jedni s drugima o našoj zajedničkoj krizi i potencijalnim, čak neizbježnim, nesrećama koje lice, ne samo kao U$ijanci, kao vrsta.

            Nije problem tko je predsjednik, već je cijeli sustav korumpiran i destruktivan i cijeli sustav, ekonomski, politički (koja su dva zapravo jedno), pravni, obrazovni i tako dalje, je ono od čega se moramo usuditi ponovno izgraditi
            utemeljeno načelo temelj na gore,

            Ključno pitanje s kojim treba započeti jest žele li ljudi doista istinsku demokraciju (ili samo pretvaranje, "imamo izbore!") i angažiranu uključenost svih, a ne proizvedeni "pristanak", tu stvarnu demokraciju, u svim aspektima života , zahtijeva.

            Da, negdje moramo početi.

            Test mogućnosti bit će kako ljudi iz U$-a reagiraju na ono što se radi tomAsssnge-u.

            Svaka joj čast, Gabbard je nešto rekao.

            Dok Bernie nije ništa rekao.

            Još jedan test; Venezuela.

            U apsurdnoj medijskoj “utrci”
            Biden je, naravno, "izabrani demokrata".

            Gabbard je potpuno ignorirana, a mnoge "progresivne" stranice odbijaju priznati njezino postojanje tako temeljito kao i MSM,
            jer ona nema brojeve.

            Dakle, ako se o Gabbardu želi znati, čak i do oskudne razine prepoznatljivosti kao Jill Stein (Tko?), onda će to morati biti usmena predaja, kako se govorilo.

            Možda najbolje čemu se možemo nadati, lekcija za koju sam mislio da sam je naučila 2016., jest da Demokratska stranka nije javna institucija nego privatni klub, koji može mijenjati svoja pravila kako bi odgovarala svojim korporativnim vlasnicima, kad god hoće , u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu, potajno i privatno, odluči to učiniti.

            Sanders za mnoge ostaje prazno platno na koje projiciraju vlastite odabrane slike i želje, u naivnom uvjerenju da on namjerava i ima kapacitet stvarno promijeniti stvari.

            Ipak, već je pristao na sve zahtjeve Dem o poslušnom pristanku,

            Ako 2020. (savršena vizija!)
            vodi ka tome da ljudi razgovaraju jedni s drugima, izvan lažne lijevo-desne paradigme, dijeleći vizije boljeg, razumnijeg, humanijeg i održivijeg društva, suradnje, a ne bezumne pohlepe i natjecanja, mira, a ne dominacije.

            I već postoji duboka podrška za ove stvari među sve većim brojem onih koji još posjeduju vještine kritičkog razmišljanja...

            Tada bi se pravi napredak, stvarni otpor mogli očitovati.

            Tulsi za Zelene!!!

          • DW Bartoo
            Svibanj 3, 2019 na 12: 07

            Zamišljaš li, Skip, da bi Tulsi Gabbard i Howie Hawkins mogli pronaći dovoljno zajedničkog jezika da dijele političku kartu?

            Ili osobne ambicije staju na put?

          • Preskoči Scotta
            Svibanj 3, 2019 na 13: 14

            DW-

            Uopće nisam upoznat s Hawkinovom osobnošću, pa nisam mogao pogoditi hoće li osobne ambicije stati na put. Uz to, mislim da je većina Zelenih prvenstveno zabrinuta za napredovanje progresivnog programa, pa se nadam da će izabrati kandidate koji se najviše biraju i koji su u skladu s njihovim idealima.

            MSM pristalice za carstvo postavljaju mnoge prepreke progresivnim kandidatima, prije svega to je količina pokrivenosti koja im se nudi. Zatim, tu su i gomila pitanja i drugi pokušaji da se njihova platforma nabaci kao nesofisticirani ili nerealni "idealizam".

            Danas ima mnogo mlađih ljudi koji vrlo malo gledaju mrežnu TV. Najviše vremena provode na društvenim mrežama i surfajući internetom. Nažalost, mnogi od njih su ovisni o "infotainmentu". Ipak, mislim da bi kampanja temeljena na webu mogla biti ulaznica za 2020., posebno za Zelene, koji su isključeni iz gotovo cjelokupne pokrivenosti MSM-om, uglavnom zato što su elementi njihove platforme najozbiljniji izazov za Oligarhiju. Naravno, libertarijanci su jednako isključeni iz mnogih istih razloga. Kad bi mogli doći do broja od 15 posto i doći do televizijskih debata, tada bi imali priliku razgovarati s dovoljno velikom publikom da naprave razliku. Četrdeset i dva posto birača s pravom glasa nije ni izašlo na izbore 2016., tako da je potencijal za preokret u 2020. vrlo realan.

            Zasigurno nas muči život u “zanimljivim vremenima”.

          • DW Bartoo
            Svibanj 3, 2019 na 17: 14

            Uvelike se slažemo, Skip, i, bili mnogi koji ne glasaju, jer ispravno razumiju da je glasovanje postalo prazan ritual, da čuju značajne političke prijedloge i objašnjenja o tome što čini ispravne radnje potrebne za poboljšanje njihovih života i naših života kolektivno društvo, imati čistu vodu, zdravo tlo, ponovno izgraditi infrastrukturu na zelenoj i obnovljivoj energiji, punu zaposlenost uključujući vrijeđanje domova, ponovnu izgradnju željezničkih linija u brze međugradske i ekonomične sustave lokalnog prijevoza, u javnom vlasništvu, zajedno s javnim bankama i krajem na ratove terora, na droge, na lažne neprijatelje izmišljene da obogate nekolicinu, na izbor, "rat i profit za nekolicinu, ili mir i prosperitet za mnoge", odgovor bi bio pozitivan, a zdravstvena skrb ne osiguranje i obrazovanje ne dug.

            Zamislite revitalizirano društvo, čvrsto predano participativnoj demokraciji i motivirano prema suradnji i ozdravljenju okoliša, kao odgovornosti svih, za dobrobit svih.

            Što vi mislite?

            Bi li ljudi to smatrali vrijednim glasanja, vrijednim rada, vrijednim života?

            Tko bi se za to zalagao, ne kao “zapovjednik”, ne kao “odlučivač”, ne kao netko s kim su se drugi morali “ukrstiti”, nego kao jednostavno dobre i korisne ideje?

            Bi li Gabbard ili Hawkins možda bili voljni učiniti to manje nego veliko i pompozno?

            To je stvarno jednostavna i potrebna stvar.

            Ne zato što su “sjajni”, već zato što znaju da je to potrebno.

            Bila bi potrebna istinska hrabrost da budemo toliko stvarni, toliko otvoreni, iskreni, pa čak i ranjivi.

        • Sharon
          Svibanj 3, 2019 na 16: 38

          Imajte na umu da su u to vrijeme mladi demokratski aktivisti podržali Bernieja za predizbore. Bili su na dem konvenciji držeći natpise i skandirajući za pobjedu Bernieja. 3 mlada vođa ove grupe, Seth Rich i još 2 su umrli ubrzo nakon toga, Seth Rich u George Townu, DC, ubijen je iz vatrenog oružja. Ostalo dvoje misteriozno je umrlo u svojim domovima - ovdje je nešto sumnjivo.

    • Richard
      Svibanj 4, 2019 na 00: 40

      Krivo ste razumjeli. zaključak da je "kandidatkinja" bila da bi ona bila LOŠIJA (ne bolja)

  26. Preskoči Scotta
    Svibanj 2, 2019 na 08: 41

    Izborni kolegij je samo jedan mali dio problema "demosa" demokracije. Wilkersonov gospodar, George W, ne bi bio predsjednik da nije bilo našeg slavnog “Vrhovnog suda”. Vojno i civilno krvoproliće koje je bio rat u Iraku dogodilo se tijekom Wilkersonovog mandata. Čini mi se da malo kasni na ples.

    • eeyp
      Svibanj 2, 2019 na 18: 50

      Da, Skip, potrebno mu je probuditi pamćenje.

  27. Sam F
    Svibanj 2, 2019 na 07: 32

    SAD je obično rušio demokracije Južne Amerike s vrlo malim plaćeničkim opunomoćenicima, isključivo kako bi umirio strah od domaćeg socijalizma među američkom diktaturom bogatih. Izravna intervencija većinom siromašne/crnačke/latinoameričke američke vojske ne bi bila popularna među Trumpovim pristašama niže srednje klase, iako će se mnogi složiti s TV lažima za koje žive. Hvatanje Trumpa i ostalih o SA i NK može biti samo odvraćanje pažnje od posredničkih ratova na Bliskom istoku za Izrael/KSA/MIC/WallSt, koji plaćaju izborno mito DemRep-u.

    DemReps su uvijek spremni lagati i ubijati za osobnu korist, i nikada ne govore o pomoći, kompromisima među frakcijama, istinskoj diplomaciji ili razmatranju suprotnih stavova. Oni ne upravljaju SAD-om, već samo lažu, varaju, kradu, spletkare i prijete. Oni su posljednja američka pretenzija demokracije koju je izgubila tijekom Drugog svjetskog rata.

  28. Kiwiantz
    Svibanj 2, 2019 na 07: 27

    Kim Jong Un sigurno gleda Trumpovo petljanje, nekompetentne pokušaje da ukrade venezuelanske rezerve nafte putem uobičajenog američkog "Coups R US", isprobanu i pravu metodu prisilne promjene režima & Kim sigurno misli "Da, ne", mislim da ću držati se svog nuklearnog oružja da izbjegnem sudbinu Venezuele? Kukavički američki nasilnik ne bi se usudio napasti nuklearno naoružanu naciju i šteta je što Rusija nije opskrbila Venezuelu nuklearnim oružjem, to je jedini način da se izbjegne američka agresija i invazija? I ne slažem se s ovim umirovljenim generalom koji kaže da bi venezuelanska vojska ili njezini ljudi pobjegli u brda ako ih napadnu SAD? Baš kao kad su SAD pokušale svrgnuti Chaveza 2002. godine, narod i vojska Venezuele branit će svoju zemlju i Madura do smrti, to je nešto što idiotska američka vlada i njena vojska nikada nisu naučili iz lekcija prošlih, ponižavajućih neuspjeha u sukobi kao što je Vijetnam i sada u vojnoj močvari Afganistana? Ogromna američka vatrena moć ne može pobijediti nadmoćnu snagu volje odlučnog naroda predanog obrani svoje domovine!

    • AnneR
      Svibanj 2, 2019 na 09: 50

      Wilkerson nije mislio da će venezuelanska vojska (ili obični ljudi) "pobjeći" i sakriti se u brdima poput uplašenih mačaka. Umjesto toga, on je govorio da će ono s čime će se američka vojska (ili CIA-ina posrednička snaga) suočiti biti gerilski rat s kakvim se Amerikanci ne bi mogli nositi u Vijetnamu. Gerilski rat koji su vodili ljudi za neovisnost svoje zemlje od ropstva SAD-u i njegovim slugama. Gerilski ratovi – kada su gerilske snage domorodački narodi zemlje bore se svakim centimetrom sebe protiv napadačkih sila i gotovo ih je nemoguće poraziti. Kao što su SAD *trebale* naučiti od Vijetnama, Afganistana. Ali očito nije.

      • Realista
        Svibanj 4, 2019 na 22: 57

        Još jedan faktor u jednadžbi iz kojega treba izvući lekciju u Siriji je uloga koju će igrati kompradori i elite u borbama. Baš kao što je sirijska vojska morala poraziti dobro opremljenu i uvježbanu frakciju lokalnog stanovništva u borbama uz NATO trupe i njihove terorističke plaćenike iz cijelog svijeta, tako će i Chavezistički pokret morati oštro srušiti lokalne izdajice, koju je vodio Guaido i koju je izdašno podržavao Washington.

        Nemojte zanemariti njihovu sposobnost da također vode gerilski rat i izvode napade pod lažnom zastavom poput podlih Bijelih kaciga. Njihov glavni američki savjetnik bit će onaj isti Eliot Abrams koji je osamdesetih organizirao i vodio zloglasne Odrede smrti u nekoliko srednjoameričkih sukoba. Nikaragva je ostala na njihovom radaru kao meta, pa sam siguran da ova gomila još uvijek ima aktivnu pričuvu spremnu i voljnu služiti interesima Washingtona u općoj regiji.

        Činilo se da su do sada i Brazil i Kolumbija oklijevali prihvatiti bilo kakve udarce kao surogate za agresiju Washingtona, ali jednom kad pucnjava počne, Washington će sigurno povećati poticaje ponuđene svojim čelnicima za iznajmljivanje domaćeg latinoameričkog topovskog mesa.

        Madurova vojska morat će ostati postojana, čak i ako njihovo vodstvo podnese velike gubitke. Od cilja se ne može odustati čak ni ako Washington uspije ukloniti samog Madura, što će i pokušati. Pompeo je tu ideju utuvio stalno aludirajući na svoju spremnost da pobjegne iz zemlje. Ovo je hard core Yankee psi-operacija. Ne očekujte čast ili viteštvo od Ujaka Sama u oružanom sukobu. To je najbolji savjet koji su Rusi mogli dati Maduru, pod pretpostavkom da nisu isporučili novo oružje u svojim nedavnim transportima. (Nekoliko od tih kineskih ubojica brodova bili bi učinkovit odgovor na još jedan "Šok i strahopoštovanje", čini mi se. Ali ni Xi ni Putin zapravo ne žele eskalirati na način koji bi njihove zemlje uvukao u vatreni rat s Washingtonom na suprotnoj strani zemaljske kugle, tako da će pokolj biti asimetričan, kao i uvijek.)

        Posljedično tome, kada borba počne stvarno, Guaida ćete riješiti što je prije moguće umjesto da ga kontinuirano obasipate profesionalnom ljubaznošću. Poslušajte najbolje savjete koje Fidelove trupe koje su raspoređene diljem svijeta imaju za ponuditi, jer su preživjele najgore Ujaka Sama već točno 60 godina. Ili se možda netko u obavještajnim agencijama potrudio izračunati i shvatio da ne bi trebali konačno razbjesniti cijeli kontinent pun Latinoamerikanaca u neposrednoj blizini naših vlastitih poroznih granica. Možemo se nadati da naši ratni huškači povremeno rade analizu rizika i koristi prije nego što provedu svoje veličanstvene planove osvajanja.

    • DW Bartoo
      Svibanj 2, 2019 na 11: 13

      Kiwiantza, pukovnik Larry Wilkerson sasvim je jasno dao do znanja da poštuje venezuelansku vojsku, i sugerira, jednako jasno, onima koji bi se uključili ili čak razmišljali o vojnom napadu na tu sposobnu vojsku, da teren u Venezueli favorizira branitelje.

      Pukovnik je također slučajno član VIPS-a i općenito se čini da je naučio i shvatio neke važne lekcije iz vremena koje je proveo u vojsci i kao dio administracije Busha II.

      Jedini način na koji bi se Venezuela mogla "osvojiti", političkim rječnikom U$ hegemonije, bio bi učinkovito uništiti naciju kako bi je "spasili". Ideja koja ne samo da podsjeća na bolan, iako zaslužen "gubitak" na mjestu daleko od Venezuele, već također nosi rizik da zgadi čak i one U$ vazalne nacije koje su sada ukrcane na ekspresni vlak za novac, ali koji mogli izgubiti želudac za rat iscrpljivanja jednako lako kao što su predali svoju okosnicu suvereniteta.

      Čini se da Wilkerson sugerira da bismo bili u boljoj situaciji da izborni kolegij nije postojao, otvoreno je za pitanje na nekoliko razina.

      Hillary Clinton bila je glavna arhitektica uništenja Libije.

      Također je odigrala veliku i značajnu ulogu u "novom" hladnom ratu s Rusijom.

      Ona je podržavala svaku vojnu agresiju koju je izvršna vlast bilo kojeg krila ratne strane željela.

      Ona ima podjednako izraženu antipatiju prema Iranu i podjednako podržava izraelske "interese" kao i Donald Trump.

    • Ames Gilbert
      Svibanj 2, 2019 na 11: 47

      Jako sam daleko od toga da budem stručnjak za vojna pitanja, ali čini se nezamislivim da će venezuelanska vojska samo sjediti tamo dok SAD radi svoje 'šok i strahopoštovanje' stvari, čime će kampanja započeti. SAD će povući još jedan Irak, baciti desetke tisuća projektila i bombi na Caracas i druge veće gradove u prvom tjednu, zatim se proširiti prema van, uništavajući svu vojnu I civilnu infrastrukturu koju mogu. Zatim će izvršiti invaziju, vjerojatno predvodeći operacije specijalnih snaga. Dakle, venezuelanskoj vojsci bi bilo dobro da sebe i svoju opremu dovoljno unaprijed rasprši. Ako imaju predviđanja, već će staviti zalihe materijala tamo u brda i džungle, spremne za takav slučaj. Proučavat će i Vijetnam, Irak i Afganistan, a savjetovat će ih zemlje koje su same vodile uspješne gerilske kampanje protiv osvajača. I gerilska kampanja će na kraju uspjeti, jer će imati većinu civilnog stanovništva na svojoj strani, a Kinezi će im pokazati kako ih zadržati na svojoj strani. Nadajmo se da će, za razliku od Vijetnama, Iraka i ostalih, Madurova vojska imati odgovarajuću obavještajnu sposobnost 'prvog svijeta' i signalne sposobnosti uz pomoć Rusije i Kine, i da će imati najbolje želje velikog dijela svijeta.

    • David Otness
      Svibanj 2, 2019 na 12: 08

      “I ne slažem se s ovim umirovljenim generalom koji kaže da bi venezuelanska vojska ili njezini ljudi pobjegli u brda...”

      Mora da ste upravo tu prestali čitati. Jer ono što je dalje rekao bilo je sve samo ne to:

      “vrlo zastrašujuća brda, s pozadinama nalik džungli – i oni će maltretirati, ubijati, povremeno zarobiti i općenito izdržati zauvijek ili dok “gringosi” ne odu. Mogli bismo se sjetiti kako su Sjeverni Vijetnamci i Talibani to postigli; dobro, i Venezuelanci će.”

    • Svibanj 2, 2019 na 12: 37

      Venezuelanska vojska nije glupa, kao ni treneri koje imaju s Kube. Koliko bi dugo izdržali u borbi licem u lice s američkom vojskom s njezinom mornaricom, zračnim snagama i marincima. Pametne vojske biraju kada će se boriti i oblikuju borbu prema svom izboru. Naravno, Venezuela bi koristila svoj teren na sličan način kao što su to činili Kubanci, Vijetnamci i Korejci. To je mjesto gdje će iskrvariti američku vojsku. Vietcong i kubanske revolucionarne snage nisu postavljale bitke protiv Amerikanaca. Udarali su i bježali i nastavili to činiti sve dok se Amerikanci nisu morali pokupiti i pobjeći spašavajući svoje živote. Venezuelanci bi bili ludi da postupe drugačije.

    • Zhu
      Svibanj 3, 2019 na 01: 57

      Pod "odvesti u brda", mislio sam da n W. misli na gerilsko ratovanje.

Komentari su zatvoreni.