Ovaj put velika prepreka za Bernieja nije DNC opremanje

U utrci 2020. to je refleksni korporativni medijski spin protiv kandidata, piše Norman Solomon. 

By Norman Solomon
NormanSolomon.com

SNeki su ljudi privrženi ideji da će Nacionalni odbor Demokratske stranke “namještati” predsjedničku nominaciju protiv Bernieja Sandersa. Meme potiče uvjerenje da je kampanja Bernie 2020 uzaludna zbog moćnih korporativnih demokrata. Ali takav fatalizam treba odbaciti.

Kao što je Frederick Douglass rekao: “Moć ne prepušta ništa bez zahtjeva. Nikada nije i nikada neće.” Naravno, vrh Demokratske stranke se ne namjerava odreći kontrole. Od njih se mora uzeti. A uvjeti za to sada su povoljniji nego ikad.

Učinci mobiliziranih zahtjeva za promjenama u demokratskom procesu nominacije za predsjednika su bili glavni — ne iz dobrote srca moćnika, već zato što su se naprednjaci učinkovito organizirali tijekom posljednje dvije godine.

"Mislim da neću nikoga šokirati sugerirajući da DNC nije bio ravnopravan" tijekom utrke 2016., Sanders , rekao je prošlog tjedna CNN. “Mislim da smo daleko odmakli od tada i očekujem da će me tretirati jednako dobro kao i bilo koga drugog.”

 

Jedan veliki čimbenik: ovaj put niti jedan kandidat ne može steći prednost predvodnika sa superdelegatima kao što je Hillary Clinton uspjela na početku utrke. Prošli kolovoz, pod pritisak na terenu, DNC izglasali ukidanje glasova superdelegata na Demokratskoj nacionalnoj konvenciji za prvo glasovanje u procesu imenovanja. Nije bilo drugog glasanja od 1952.

Kada zastarjele polemike inzistiraju na tome da se ono što je sada u tijeku zapravo ne može dogoditi, vrijeme je da se polemike revidiraju. Godinama smo slušali da istinski progresivni demokrati ne mogu značajno napredovati u Kongresu. Sada, s utjecajima koji daleko premašuju njihov rastući broj, nedavno pristigli članovi Zastupničkog doma čine mnogo kako bi pomogli u preoblikovanju političkog diskursa - posebice Pramila Jayapal, Ro Khanna, Alexandria Ocasio-Cortez, Ilhan Omar, Ayanna Pressley i Rashida Tlaib.

Iako je neutemeljena, rečenica da će "DNC namjestiti 2020." može imati izopačene učinke. Nema sumnje da neki iskreno vjeruju da zastarjela ideja služi za demoralizaciju i deenergizaciju.

Očekuje li kampanja Bernie 2020 strmo uzbrdo? Naravno da je. Jesu li moćne sile okupirane da ga slome? Apsolutno.

Ali budimo jasni. Ogromna prepreka nije DNC – to su masovni mediji. Mediji u ovoj zemlji u vlasništvu poduzeća i financirani od strane oglašivača najveća su prepreka između Bernieja Sandersa i Ovalnog ureda.

Sustav pojačanja

Često funkcionirajući kao propagandna glasila, glavni mediji služe kao sustav pojačanja korporativne moći koja je dugo oklopljen Demokratska stranka od kombiniranih “prijetnji” od društveni pokreti i progresivni populistički kandidati. Sinergije zamaha s ljevice — izvan i unutar izbornih arena — nastavljaju se ubrzavati.

Chelsea Clinton predstavlja svoju majku Hillary Clinton na demokratskoj konvenciji 2016. (Lorie Shaull na Flickru)

Chelsea Clinton predstavlja svoju majku Hillary Clinton na demokratskoj konvenciji 2016. (Lorie Shaull na Flickru)

Ključno je da naprednjaci razviju učinkovitije izazove medijima koji služe predatorskom sustavu velikog novca. Više od bilo koje druge sile, refleksni spin iz korporativnih medija stoji između nas i predsjedništva Bernieja Sandersa.

Za razliku od kampanja s enormnim proračunima za Astroturf, prva Sandersova predsjednička kampanja uspjela je učinkovito prkositi konvencionalnoj mudrosti i ukupnoj strukturi moći inspirirajući i mobilizirajući građane. Njegova je kampanja bila – i jest – suprotna politici korporativnih medija.

Dva primjera izvještavanja u vijestima, u razmaku od točno tri godine, pokazuju s čime će se kampanja Bernie 2020 suočiti. Početkom ožujka 2016., u ključnom trenutku tijekom primarne kampanje, analitičar FAIR-a Adam Johnson dokumentirati da je The Washington Post “objavio 16 negativnih priča o Bernieju Sandersu u 16 sati. . . prozor koji uključuje ključnu demokratsku raspravu u Flintu, Michigan, i vrtnju sljedećeg jutra.”

Prije nekoliko dana, kada je Sanders pokrenuo svoju kampanju velikim skupom u Brooklynu, MSNBC pokrivenost je bila tako nagnuta da je an procjena od Glenna Greenwalda pojavio se pod naslovom "MSNBC opet emitira očite laži, ovaj put o uvodnom govoru Bernieja Sandersa, i odbija ih ispraviti."

Greenwaldova kritika MSNBC usredotočen na flagrantno netočan komentar protiv Sandersa bivšeg pomoćnika Hillary Clinton koji je uslijedio odmah nakon senatorova govora u Brooklynu. Niti jedan Sandersov pristaša nije bio uključen u raspravu. Izvještaj je potaknuo e-poruku osnivača FAIR-a (i mog kolege) Jeffa Cohena MSNBC potpredsjednik: “Nemate problema s pronalaženjem hardcore Clintonite Bernie-bashera; molimo vas da ponudite ravnotežu u svojim analitičarima. U današnjoj Demokratskoj stranci očito postoji više simpatija za Bernieja nego za Clintonove - ali ne na MSNBC".

Vrijedno je napomenuti da pošta u vlasništvu je najbogatije osobe na svijetu, Jeffa Bezosa, dok MSNBC je u vlasništvu Comcast, “najveća svjetska tvrtka za zabavu.”

Kako bismo se suprotstavili medijskom propagandnom arsenalu koji je sada na snazi, trebali bismo u potpunosti prepoznati taj arsenal kao glavno oružje koje će korporativna moć primijeniti protiv kampanje Bernie 2020. Moramo se suočiti s tim korporativnim medijskim snagama dok uvelike jačamo nezavisne progresivne medije svih vrsta.

Norman Solomon je suosnivač i nacionalni koordinator RootsAction.org. Bio je izaslanik Bernieja Sandersa iz Kalifornije na Demokratskoj nacionalnoj konvenciji 2016., a trenutačno je koordinator ponovno pokrenute Bernie Delegates Network. Solomon je autor desetak knjiga, uključujući "War Made Easy: How Presidents and Pundits Keep Spinning Us to Death." Izvršni je direktor Instituta za javnu točnost.

135 komentara za “Ovaj put velika prepreka za Bernieja nije DNC opremanje"

  1. BC
    Ožujak 19, 2019 na 12: 45

    Rekao bih da je prava prepreka namješteni sustav. Demokrati su već izjavili da više nikada neće dopustiti još jednu Trumpovu pogrešku. Kad su oni dobili toliki honorar da bilo koji naš političar ima ovlasti odlučivati ​​o ishodu naših izbora. Prevrni se i umri Bernie nije rješenje. Odustao je od svoje kampanje i učinit će isto američkom narodu. Sustav se mora raditi ispočetka.

  2. mašina prevrtačica pokošene trave
    Ožujak 11, 2019 na 12: 43

    Veza između rasizma i socijalizma jasno je prikazana u Narodnoj povijesti Sjedinjenih Država Howarda Zinna. Iz Wikipedije:
    “Poglavlje 2, “Povlačenje linije boja” bavi se afričkom trgovinom robljem i ropstvom siromašnih Britanaca u Trinaest kolonija. Zinn piše o metodama za koje kaže da je rasizam stvoren umjetno kako bi se nametnuo ekonomski sustav. On tvrdi da rasizam nije prirodan jer postoje zabilježeni primjeri prijateljstva i suradnje između crnih robova i bijelih slugu u bijegu i suprotstavljanju njihovoj podjarmljenosti.”

    • mašina prevrtačica pokošene trave
      Ožujak 11, 2019 na 12: 51

      Ideja rasizma, briljantna u svom opsegu, trebala je učinkovito podijeliti domorodačke američke Indijance, crne robove i siromašne bijelce. Koristeći sada već dobro poznate alate propagande, elite su stvorile podjele i mržnju među tri skupine koje bi dovele u pitanje moć elite da su ujedinjene.

  3. Ožujak 9, 2019 na 21: 20

    Ne može se računati da će Bernie zastupati progresivnu politiku. On je već posustao oko važnih pitanja.
    Pravi progresivci trebaju uzvratiti napad na republikance, kada ih zovu "Pinko" itd. Postoji mnogo imena kojima se mogu nazvati ti sebični republikanci.

    • mašina prevrtačica pokošene trave
      Ožujak 11, 2019 na 12: 46

      Ističe se da mu nedostaje snažno pobijanje američkog militarizma i imperijalističke vanjske politike, poput podrške F-35 i slabe potpore Venezueli.

  4. elkojohn
    Ožujak 9, 2019 na 20: 02

    "istina će te osloboditi"

    1) Za 3 ili 4 godine Arktik više neće imati ledenu kapu u ljetnim mjesecima – to će drastično ubrzati uništavanje klime.
    2) Već postoji porast razine mora od 130 stopa koji je utjecao na klimatsku krizu bez obzira na to što vladari čine ili ne čine [“Kraj leda” Dahra Jamaila].
    3) Točka 1 i 2 = konačni kolaps civilizacije.

    Drugim riječima, civilizacija je na "Titaniku".

    Dugoročno, samo majka priroda može pobijediti korporativni kapitalizam za dobrobit planeta.

  5. Ožujak 8, 2019 na 14: 40

    Još ne bih računao DNC korporativne švalere. Onim "glasujte samo u drugom krugu" jednako je lako manipulirati kao i bilo čime drugim. Sve što moraju učiniti je spriječiti Sandersa da dobije minimalni broj glasova na prvom glasanju, a na temelju smicalica na konvenciji '18. to nije nemoguć scenarij. Zatim pozivaju na drugo glasovanje, Superdelegati rade svoje i Beto ili Kamala ili Cory ili, ne daj Bože, Hillary bivaju nominirani kao “kompromisni kandidati”.

    • Preskoči Scotta
      Ožujak 8, 2019 na 16: 35

      Shvatila si Elizabeth. Prilično sam siguran da će se upravo tako i odigrati. Na ovaj ili onaj način Dems će izbaciti ratnog huškača sponzoriranog od strane korporacija iz stupca B. Oni su kupljeni kao i GOP. Ali s Dems-om, kao što Gary ističe, dobit ćemo zahode koji nisu vezani uz spol s našim vječnim ratom.

  6. Josip
    Ožujak 8, 2019 na 14: 37

    Mediji će ga također pokušati prikazati kao Pinka, socijalistu i komunistu čije su ideje neameričke i usmjerene na uništenje naše “demokracije” i gospodarstva.

    Već je Donald Trump to rekao na Floridi prije tjedan dana.

  7. SPENCERC
    Ožujak 7, 2019 na 12: 21

    “Republikanska stranka je najopasnija organizacija u ljudskoj povijesti.” N. Chomsky--

    • Brian Murphy
      Ožujak 7, 2019 na 15: 16

      ...

      Uz počasno priznanje korporativističkoj Demokratskoj stranci.

      ....

    • Aloha
      Ožujak 7, 2019 na 19: 28

      Sjetite se DNC tužbe!! https://observer.com/2017/05/dnc-lawsuit-presidential-primaries-bernie-sanders-supporters/

      Kasnije tijekom saslušanja, odvjetnici koji zastupaju DNC tvrde da bi Nacionalni odbor Demokratske stranke bio u okviru svojih prava da "idu u stražnje prostorije kao što su običavali, puše cigare i na taj način biraju kandidata". Guranjem argumenta kroz cijeli postupak ove kolektivne tužbe, Nacionalni odbor Demokratske stranke govori biračima na sudu da ne vide nikakvu provedivu obvezu u održavanju poštenih i nepristranih primarnih izbora.

      NEMA POŠTENIH IZBORA

  8. Scramjett
    Ožujak 7, 2019 na 12: 21

    Još uvijek vjerujem da smo sjebani. Čak i ako Bernie uspije pobijediti na izborima (malo je vjerojatno). Čak i ako to dovede do poplave naprednjaka u oba doma koji to izvrnu, stari prostaci u objema strankama dat će sve od sebe da ih zaustave, poreknu i osujete na svakom koraku. Duboka država će ih potkopati na koji god način može. A tu su i državna zakonodavna tijela i guverneri. Većina njih i dalje će biti Repubovi, a oni koji se okrenu povući će Wisconsin da potkopaju nove administracije. Trebat će desetljeća da se popravi sva ta šteta. Nemamo desetljeća. I to pod pretpostavkom da korporativni moćni brokeri ne smisle način da ih izbace. Žao mi je, samo smo sjebani. Ako imate manje od 40 godina, preselite se u zemlju koja je više socijaldemokracija. Oni će bolje podnijeti nadolazeću oluju. Ako imate više od 40 godina, pronađite mirno područje relativno sigurno od mafije, to je vaš najbolji izbor.

    • Alan Ross
      Ožujak 7, 2019 na 17: 46

      Cinizam = defetizam = biti poražen

    • Abby
      Ožujak 7, 2019 na 22: 11

      Mislim da će oni stari prostaci spriječiti Bernieja da ponovno pobijedi. Ljudi koji rade iza kulisa ponovno će sabotirati njegovu kampanju. A Hillaryne grupe su te koje stoje iza scene. Plus Obama. Pobrinuo se da upravo Perez bude glavni DNC umjesto Ellisona.

      Demokrati i republikanci previše su uložili u održavanje statusa quo. Zbog toga vidimo demokrate kako rade s republikancima na stvarima koje njihovi donatori žele. Ne događa se Otpor s demokratima. Ovo im je samo način da dopuste svojoj bazi da malo ispuhaju Trumpa. I ne... demokrati ga neće opozvati. Ima već dosta stvari zbog kojih bi ga već mogli loviti umjesto da ga istražuju dvije godine prije izbora. Da oni o tome i ne pričaju, to je darivanje.

  9. Ožujak 7, 2019 na 11: 01

    Hvala ti, Norme, na tvom neumornom radu u ime Amerikanaca dobrog srca, koji također neumorno rade pod jarmom korporativne pete Citizens Uniteda na vratu naše reprezentativne demokracije. Berniejeve najveće mane mogle bi biti njegove godine, njegova nesposobnost da se uvjerljivo nosi s pitanjem "kako financiraš svoj san" (nije da nije pokušao), i konačno njegov nedostatak vanjskopolitičkog iskustva, osobito s nedavnom ruskom bifurkacijom oko Gruzije, Ukrajine i da je Krim unutar njihovih istinskih sigurnosnih interesa – na njihovoj granici koju smo okružili NATO-ovom „Operacijom Anaconda“ i njezinim pratećim vježbama.

  10. Mark Stanley
    Ožujak 7, 2019 na 10: 28

    OK nakon čitanja svih recenzija čini se da čitatelji CN-a nisu veliki obožavatelji Bernieja.
    Vrlo je važno da zadržimo dobru dozu humora, koji bi zapravo mogao biti jedan od naših najmoćnijih faktora odvraćanja od tiranije.
    Ismijavati ih u svakoj prilici.
    S tim u vezi, osvijetlimo ovo:
    https://www.youtube.com/watch?v=AALREbJZEZk

  11. Maja
    Ožujak 6, 2019 na 20: 25

    Mogao bi kriviti DNC za poraz u prošloj predsjedničkoj utrci, ali ovaj put će on - Bernie biti njegova prepreka da postane predsjednik. Dokazao je da je lažov i prodavač. Dao je moj novac Hillary, ja sam dao da ga uzdržavam, kad joj je popustio. Nikada to neću zaboraviti. Ovdje je najbolji sažetak onoga što pišem, osjećam i mislim. Gledajte ovo:
    https://www.youtube.com/watch?v=zsvNKf-86tg

    • Jay New Haven
      Ožujak 7, 2019 na 01: 15

      Iritantna i bez veze Europljanka, koja nema pojma o klasnoj svijesti i samo želi brbljati, a da pritom ne nudi ništa konstruktivno. Bernie nije "dao tvoj novac" Hillary. Dali ste svoj novac Hillary donirajući Demokratima i
      Bernie vam nikada nije lagao o svojim namjerama.
      Izgradili ste cijelu tu alternativnu osobu u svojoj glavi Bernieja koji će se samostalno kandidirati nakon predizbora... pustite to. Ako živite u otvorenoj primarnoj državi, molimo vas da glasate za Bernieja ili Marianne. Ako ne, samo se opusti i prestani pričati gluposti.

  12. Paul G.
    Ožujak 6, 2019 na 19: 07

    Ovaj članak pretpostavlja da je Bernie vrijedan izbora; IMO problem je što je kompromitiran - kako kažu u obavještajnom području. On zvuči sjajno kada je u pitanju domaća tematika, ali je li ovo "buka i bijes ništa ne znače"? Pogledaj ga na MIC-u i vanjskim poslovima. O Venezueli i Siriji iznosio je CIA-ine točke razgovora; čak mu se sviđa F35, mega precijenjen i znatno lošiji visokotehnološki leteći stroj koji kad se suprotstavi F 16 nije ga mogao dodirnuti. Sam trošak ovog kretena mogao bi financirati mnoge njegove prijedloge.
    Čini se da mu očajni korporadosi u Partiji dopuštaju da brblja koliko god hoće o programima koji dobro zvuče sve dok se drži linije vanjskih poslova i vojske.
    Kad je ustao ispred Demokratske konvencije i objavio: "Ponosan sam što stojim uz Hillary Clinton", skoro sam povratio. To je bila Hillary, kraljica kaosa koja ga je prevarila i uvjerila Obamu da bombardira Libiju i napadne (preko opunomoćenika) Siriju. Izgubio je sav autoritet i integritet u tom trenutku dokazavši da u najmanju ruku nije predsjednički ili možda čak potpuni prevarant.

    • Joe
      Ožujak 6, 2019 na 21: 13

      Vlada je desetljećima bacala većinu naših poreznih dolara na vojne izdatke. Nažalost, od predstavnika se očekuje da daju poslove svojim okruzima/državi i zamislite da Sanders mora dobiti nešto za svoju državu. Zamislite da ga nasamo pitate o programu F35, on će najvjerojatnije priznati da je bio besmislica kao što su gotovo svi vojni izdaci. Sustav državnih rashoda mora se potpuno preraditi kako bi koristio pučanstvu (klimatske promjene, tehnološki pothvati). Jedan od razloga zbog kojih vlada traži Huawei je taj što je kineska vlada potrošila velika sredstva na razvoj 5G tehnologija i Huawei sada ima tržište bez ikakve prave konkurencije. Gdje su bili naši državni izdaci za 5G tehnologiju?

    • Maxwellova potraga
      Ožujak 6, 2019 na 21: 26

      U pravu si, Paul, Bernie je oštećena roba! Njegova izdaja bila je legenda. Njegovu sposobnost da zbriše čitavu bazu vjernika nadmašio je samo Jim Jones. Na njegove skupove ovaj put će ići samo naivčine. Bit će ih manje i energije neće biti. Proći će kroz pokrete vođenja kampanje, ali će imati svu vitalnost mrtvog čovjeka koji hoda.

      • Joe
        Ožujak 7, 2019 na 16: 22

        Sanders je rekao da će podržati demokratskog kandidata bez obzira tko to bio od samog početka. Stare vijesti. Pokušajte malo integriteta za promjenu.

        • rgl
          Ožujak 8, 2019 na 09: 32

          Sanders bi BIO dem kandidat da nije popustio Hillary. Sanders bi danas vrlo vjerojatno bio prez da ima par. Stat ću uz svakoga tko stoji na principu – pobijedi ili izgubi. Bernie je sjedio.

          Ovaj tip NIJE prez materijal.

          • Preskoči Scotta
            Ožujak 8, 2019 na 10: 01

            Apsolutno na mjestu. Berniejevo obećanje da će podržati demokratskog kandidata trebalo je temeljiti na poštenoj borbi. Nakon što je wikileaks razotkrio izdaju DNC-a, to obećanje je bilo ništavno i nevažeće. Imao je moć na konvenciji da postavi ultimatum, ili će dobiti odobrenje od njih ili će prihvatiti poziv Jill Stein da vodi Zelenu stranku. U svakom slučaju, uz dobar nastup na raspravama, mogao je biti predsjednik. Krivim ga za Trumpovu pobjedu.

    • Brian Murphy
      Ožujak 7, 2019 na 10: 19

      ....

      Moram se složiti da je moguće da je on potpuni prevarant. Ne mislim da bi njegovu kandidaturu trebao podržati bilo tko tko traži rješenja za rješavanje temeljne truleži.

      ....

  13. hetro
    Ožujak 6, 2019 na 18: 27

    Kao što Moon of Alabama pokazuje, trenutna politika establišmenta sugerira da će Trump ponovno pobijediti. Demokrati su očito nesposobni učiti iz 2016., kao što se pokazalo trenutnim demoniziranjem Ilhana Omara i ostalih, i ne razumiju prijeku potrebu za PROMJENAMA koja pulsira u ovoj zemlji. Nova anketa Quinnipiac U danas pokazuje da je Sanders pobijedio Harrisa 2-1, ali daje prednost Bidenu (koji se još nije kandidirao) nad Sandersom. Ova anketa prvenstveno odražava mišljenje crnaca, s osobitošću da je Biden (gospodin establišment osobno) ispred Sandersa. Danas su mi republikanci poslali anketu u kojoj su me pogrešno smatrali "aktivistom GOP-a", potpuna besmislica, i pokazala je istu glupost i sljepoću kao Dems, rekavši na primjer da su demokrati kao cjelina prešli na " europski stil socijalizma.” Uz ovo kontinuirano bičevanje demonizirajućih tropova – ovo odvratno, ustajalo ponavljanje – vjerojatno će doći do još nižeg odaziva, a Trump će opet prevladati.

    Osim ako se ne pojavi nova nezavisna stranka i ne ukrade sve. Kad bi to bilo moguće i kad bi moglo dobiti 15% potrebnih za ulazak u rasprave, mogla bi se dogoditi stvarna promjena. Ali ne mislim da bi to došlo od Zelenih. Zeleni su gotovi, mislim, jednako kao i Sanders. To je žalosno, ali Stein se, primjerice, prelako smijeni, osim što je sada više nego jednom podbacila i zadnji put dobila samo 1% glasova.

    Mora se pojaviti potpuno nova stranka, sa svježim, artikuliranim ličnostima koje kontinuirano naglašavaju PROMJENU kao što su Ilhan Omar, Alexandra Ocasio-Cortez i Tulsi Gabbard. TAKVA treća strana bi to mogla učiniti.

    Moglo bi biti dovoljno vremena, s još gotovo dvije godine, da se takav pokret iznenada digne. To što je Sanders dobio tako brz odgovor u novcu i volonterima sugerira da bi to moglo biti. . .

    • rgl
      Ožujak 8, 2019 na 09: 39

      "Kao što Moon of Alabama pokazuje, trenutna politika establišmenta sugerira da će Trump ponovno pobijediti."

      Sjećate li se Daily Maila – britanske vijesti – koja je nakon reizbora GW Bushita objavila natpis “Kako 48,000,000 Amerikanaca može biti tako glupo?” Lol... vjerojatno najljepši – a opet istinit – banner naslov u dugo vremena.

      A onda je došao Trump.

      Zaustavite tisak!!

  14. Filbert
    Ožujak 6, 2019 na 17: 48

    Solomon je u osnovi u pravu, ali kako narušiti monopol MSM emitiranja i dalje razvijati doseg i širinu alternativnih medija? I glavni medijski spin o pitanjima 'brige o bogatstvu' (zdravstvene skrbi) također je moja velika briga. Moramo čuti alternativne komentare i vijesti o mnogim stvarima, poput izostanka spominjanja psihijatrijskih lijekova kao trajnog i primarnog problema u američkoj pošasti pucnjava u školama i stalne prijevare i pogrešnog predstavljanja vrlo neuspješne kampanje masovnog cijepljenja.

    Čini se da većina medija, uključujući i alternativne, tek treba usporediti sve lošije zdravlje američke djece s povećanim i slabo provjeranim cijepljenjem, ali što nedavna znanost sada vrlo jasno pokazuje – imaju negativan učinak, vrlo loš kompromis između akutnog zaštitu od bolesti, ali s posljedičnim povećanjem dugotrajnih kroničnih bolesti I povećanih neurorazvojnih poremećaja s cijepljenjem.

    U posljednjoj i vrlo značajnoj studiji, 77%-tno povećanje svih kroničnih bolesti dogodilo se s cijepljenjem (Mawson et al, 2017.), kao i 370%-tno povećanje autizma i ADHD-a (među cijepljenom djecom u odnosu na necijepljenu djecu) u istom. studija. Pitanje razotkrivanja i stvarnog mijenjanja mnogo toga što se događa u 'sustavu brige o bogatstvu' je od najveće važnosti, ali mu čak ni ne pristupaju mainstream demokrati, pa čak ni ljudi poput Bernieja Sandersa ili drugih demokrata koje poznajem, koji su vjernici cjelokupnoj zdravstvenoj ustanovi i njezinoj bolesti, liječniku, lijekovima i dispoziciji denominiranoj u dolarima i razgraničenoj.

  15. Ožujak 6, 2019 na 17: 42

    Korporacijski mediji rade za DNC kao što su dokazali prošli put. MSNBC je otpustio Eda Schultza jer je želio izvještavati o Sandersu i pustio Trumpove govore u cijelosti dok su ignorirali Sandersa koji je potukao sve Obamine rekorde po broju ljudi i donacijama. Clintonov tabor već je izašao na eter laže o tome da Sanders ne spominje rasu itd...

    Clintonovi idu na Sandersa....

    Osoblje Hillary Clinton kuka za Berniejem

    https://youtu.be/7Fp2GqGRHPE

    Kako su korporativisti cinično naoružali reparacije da pokušaju udariti Bernieja

    https://youtu.be/jzNsLt8HSMI

    Wasserman Schultz prijeti izbacivanjem Bernieja iz stranke zbog Venezuele

    Greg Palast

    https://youtu.be/EnlEVf7oaVQ

    • Promatrač
      Ožujak 7, 2019 na 15: 18

      Uz dužno poštovanje, korporativni mediji rade za korporatokraciju.

      Korporatokracija kontrolira i DNC i RNC.

  16. Stephen Fischer
    Ožujak 6, 2019 na 17: 03

    Isuse, ima puno kuknjave u ovim komentarima. A Berniejeva kampanja tek je počela. Živimo u nesavršenom sustavu i svi će kandidati imati mane. Moramo prijeći preko toga, preispitati naša načela, vidjeti koji su najgori problemi i stati iza kandidata koji nas najbolje predstavlja.

  17. bogat
    Ožujak 6, 2019 na 16: 43

    Bernie ovaj put ima prepoznatljivo ime i to je poboljšalo njegovo ispitivanje među crnačkom zajednicom. U trenutnoj anketi on ima 2-1 povoljan položaj među crncima u odnosu na Kamalu Harris.

    • Ožujak 6, 2019 na 17: 43

      Točno!

      Preživjeli su Obamu i znaju da crno lice nije dovoljno.

    • rgl
      Ožujak 8, 2019 na 09: 46

      Bernie je popustio. Sanders bi bio prez da nije dao Killaryju prolaz. Za vikendicu, navodno. Na što će sljedeće popustiti?

      Sanders NIJE prez materijal.

      Vrlo malo ljudi koji se kvalificiraju za posao – oni ljudi koji zapravo mogu pronaći Afganistan na kugli zemaljskoj – nije dopušteno da se popnu na vrh. Kako oni rastu, vojno-industrijski profiti padaju.

      • Eddie S
        Ožujak 9, 2019 na 14: 14

        "Vrlo malo ljudi koji ispunjavaju uvjete za posao - oni ljudi koji zapravo mogu pronaći Afganistan na kugli zemaljskoj - nije dopušteno da se popnu na vrh" - točno! Iako im tehnički možda nije zabranjeno kandidirati se, brzo ih se 'filtrira' (Chomsky & Herman uvjerljiv izraz iz 'Manufacturing Consent') paradoksom pristupa — treba im PUNO novca da bi se kandidirali posebno na izborima za POTUS, i obično jedini način da dobijete taj novac je veliki kompromis s MIC-om —- osobito u ovom dobu kada je MSM 'maksimalno profitiziran' i sada je sastavni dio MIC-a —- što naravno uništava sve neprofitne ideje gdje najprogresivnije politike borave. Oni koji su već bogati (tj. Trumpovi, Clintoni, Bushevi, Kennedyjevi, itd.) uglavnom su već do grla u MIC-u jer im je dobro služio, tako da će rijetko napraviti bilo kakve značajne promjene osim ako nije politički prisiljen od zeitgeista.

  18. bob
    Ožujak 6, 2019 na 16: 42

    Smatram da je sve ovo napadanje Bernieja ovdje iznenađujuće, neugodno, pa čak i užasavajuće. Očekujem ovakve stvari na "manjim" stranicama, ali ne i ovdje.

    Bernie nije pravi socijalist. Pa što? On sebe naziva "demokratskim socijalistom", što god to značilo. Na drugim stranicama vidjet ćete kako ga kritiziraju da nije pravi demokrat. Zašto mariti za oznake? Bitna je politika i evidencija.

    Bernie je pas ovčar, Juda. To je sporno, ali čak i da je istina, pa što? Obećao je da će podržati eventualnog demokratskog kandidata ako izgubi demokratsku nominaciju. Učinio je što je obećao. Učinio je jedino moguće. Htjeli ste da učini nešto drugačije? Ishod bi, da je to učinio, bio mnogo gori, ne samo za njega, nego za sve makar iole progresivne - a posebno za napredne treće strane. Takve bi stranke sada bile potpuno diskreditirane da je Bernie izgubio kao kandidat treće stranke (a izgubio bi da se kandidirao kao kandidat).

    Bernie je imperijalistički ratni huškač. Opet, to je sporno. Ali ovdje je poenta. Čak i ako je istina, on je i dalje pravi izbor ako vam je okončanje rata najvažniji prioritet. Zašto? Dva razloga.

    Prvi razlog se oslanja na to zašto idemo u rat. Činimo to jer neke bogate ljude čini još bogatijima. Oni posjeduju ili kontroliraju medije, koji ulijevaju podršku javnosti za odlazak u rat, a onda političari (uključujući predsjednika) imaju pokriće da odgovaraju na pritisak javnosti. Kako to zaustaviti? Na izvoru. Morate smanjiti utjecaj bogatih na naše medije, gospodarstvo i vladu. To je upravo Berniejev plan. I to je jedina stvar koja može funkcionirati. (Ne vidim razloga vjerovati da je Bernie neiskren u svom protivljenju “klasi milijardera.”)

    Drugi razlog: američka javnost ne mari za vanjsku politiku, pa tako ni za rat. Oni brinu o svojim životima i poslovima. Odnose se na Berniejevu poruku o otimanju kontrole nad ekonomijom od plutokrata. Možete – a Bernie dobiva – dobiti ogromnu potporu za tu agendu. I, opet, ovaj put kao nusprodukt, ta je politika jedina politika koja će umanjiti ratnu požudu SAD-a.

    Bacanje Bernieja nije samo krivo usmjereno: ono je i destruktivno. Umjesto da objavljujete kako je Bernie grozan, ponudite nešto pozitivno. Podržite Tulsi ako ne možete podržati Bernieja.

    Caitlin Johnstone napisala je nedavni članak objašnjavajući uzaludnost određivanja tko je dio "kontrolirane oporbe". Ali ako udarite Bernieja (ili Tulsi) i ne ponudite ništa bolje - učinit ćete točno ono što bi takva osoba učinila (i radi).

  19. Rob Roy
    Ožujak 6, 2019 na 16: 02

    Odmah iz kutije dobivamo “Neki su ljudi privrženi ideji da će Nacionalni odbor Demokratske stranke “namještati” predsjedničku nominaciju protiv Bernieja Sandersa. Meme potiče uvjerenje da je kampanja Bernie 2020 uzaludna zbog moćnih korporativnih demokrata.” Kakav "MEME" ???? Pisac bi trebao u potpunosti preskočiti korištenje te riječi. Očigledno nitko ne zna definiciju. (Osim Richarda Dawkinsa i mene.)

  20. Ožujak 6, 2019 na 15: 43

    Ne želim ga kao kandidata tako da…velika prepreka je svaki kandidat kao i uvijek…

  21. Eddie
    Ožujak 6, 2019 na 15: 08

    Prve riječi iz Sandersovih usta bile su da će podržati kandidata Demokratske stranke. To je politički govor za njegovu stalnu ulogu psa ovčara koji lakovjerne tjera u demokratsko krilo Partije korporativnog rata.

    • Ožujak 6, 2019 na 17: 45

      Kako je to ispalo prošli put?
      Sanders je učinio više da povuče stranku ulijevo od bilo koga……ako opet prevare, to je još jedan Trumpov mandat.

  22. Ožujak 6, 2019 na 15: 01

    Refleksni korporativni veliki mediji prošli su put također većinom ignorirali Bernieja i omalovažavali svaki put kad bi ga spomenuli. Ovo je više isto. Nije se promijenilo.

    DNC je jednako desno krilo i protiv Bernieja kao i prije, a također snažno protiv svih drugih progresivaca. Želi drugu republikansku lagu, koju naziva umjerenom.

  23. ovčar
    Ožujak 6, 2019 na 14: 59

    Evo nekih zapažanja o Bernieju za koja mislim da su vrijedna barem malo razmatranja. Imajte na umu da je ovaj članak napisan 2015. i vješto predviđa (tj., IMHO) ishod predizbora 2016. (i također daje malo povijesnog konteksta).

    https://blackagendareport.com/bernie-sanders-sheepdog-4-hillary

    ...i evo nedavne satire u sličnom duhu koju ću staviti ovdje samo radi zabave.

    https://consentfactory.org/2019/02/25/the-magic-socialist/

    Dakle, pitam se očekujemo li da vjerujemo da će ovaj put sve biti drugačije?

  24. FG Sanford
    Ožujak 6, 2019 na 14: 41

    “Everette, znaš da je ovo izdaja. Blizu smo glasovanja ove sezone.
    Nemam ništa protiv poštenih slobodnih izbora,
    Recite Nixonu da posluša razum!

    “Mogao bih uskočiti i razbiti konvenciju. Ali za to bi bila potrebna pretenzija.
    Ja nemam hrabrosti, a Goldwater je lud,
    Zato molim za Hubertovo uzašašće!

    Zalagao se za više građanskih prava. To ga je držalo budnim mnoge noći.
    Snovi o velikom društvu bili su samo jedna od njegovih tema,
    Bez hrabrosti je izgubio sve te borbe!

    Debbie Wasserman je namjestila predizbore. Priča bi trebala ostati upozoravajuća.
    Bernie je star, nije svadljiv niti hrabar,
    Predao se manjkavom protivniku.

    Mark Twain je rekao da se "povijest rimuje". Ne ponavlja se, ali zvoni.
    S tom primarnom prijevarom, Bernie je pao na ispitu,
    Podržao je sve Hillaryne zločine.

    Na kraju, on je korporativni čovjek. On se slaže s planom Carstva.
    Pomogao je Boeingu da postigne gol i glasao je za rat,
    Naginje se u sredinu kad može.

    I Lyndon i Bernie djelovali su iskreno. Niti jedan nije izgledao podmuklo.
    Bilo u Brooklynu ili Dallasu, narodni su, nisu bezosjećajni,
    Oboje su držali liniju kad im je zapovijeđeno.

    Izloženi su snovi velikog društva. A socijalističkih memea bilo je na pretek.
    Kada je u pitanju stvarna promjena, nema puno toga što bi oni organizirali,
    Fuggeddaboudit, bit ćete manje nego zaprepašteni!

    • Preskoči Scotta
      Ožujak 6, 2019 na 15: 03

      Još jedan odličan FG

  25. John Puma
    Ožujak 6, 2019 na 14: 40

    Teško da vrijedi raspravljati o tome koja će se institucija koja voli demokraciju NAJVIŠE miješati
    Sandersova kandidatura.

    Dok Solomon ovdje pokriva medijsku stranu, DNC je proveo tri godine od tada
    fijasko Hillary “I 'heart' neo-cons” Clinton iz 2016. u procesu nominacije
    još veći Bernie dokaz.

    To je objašnjeno u članku Nicka Brana, insajdera Sandersove kampanje 2016.:
    "Veza"

    Naravno, uvijek treba uzeti u obzir DNC/medije koji rade zajedno.

  26. Jacquelynn Booth
    Ožujak 6, 2019 na 14: 15

    blesav čovjek. Ovaj autor pretpostavlja da postoji razlika u svrsi i programu između MSNBC-a (i drugih Lame stream medija) i DNC-a. Inteligentni ljudi ne prave takvu grešku. Nadalje, kandidat Bernie2016 daleko je drugačiji od trenutnog Bernie Sheepdog kampanje 2020. Možete ga nazvati i Berniejem Rusija-Rusija ili Venezuela-glasači-ne-brojite kandidatom demokrata. Sve bi bilo točno. Tko želi takav um na vlasti? ja ne!

  27. Ožujak 6, 2019 na 14: 05

    Evo jedno pitanje za vas o ovoj situaciji s medijima:

    http://opensociet.org/2019/02/24/why-do-you-think-bernie-sanders-has-difficulty-getting-the-support-of-african-americans

    Ima li netko bolji odgovor na ovo pitanje? Ne mogu baš shvatiti...

    • Anarcisija
      Ožujak 7, 2019 na 10: 05

      Da. Većina crnačkih izbornih jedinica glasuje pouzdano za demokrate, a budući da su mnogi crnci siromašni, više ovise o državnim službama i manje ih muče porezi. Kao rezultat toga, oni su širom otvoreni za strojnu politiku. Stroj radi radeći stvari za ljude; ljudi tada podržavaju stroj i nastavljaju ga u uredu. Dajući malo darežljivosti na lokalnoj razini, posebno lokalnim čelnicima, poslovnim ljudima, svećenstvu i drugim važnim osobama, čelnici stranaka na višoj razini mogu biračko tijelo učiniti politički pouzdanim. Što se tiče pitanja na višoj razini, koja ne utječu izravno na biračko tijelo, stranački čelnici mogu raditi što žele, što u slučaju velikih stranaka znači služiti bogatima i moćnima, ekstraktivnom kapitalizmu i imperijalnom ratu. Ljudi poput Clintonovih, Bidena, DNC-a općenito, mogu doprijeti do lokalne razine, čak i do pojedinaca, kroz stroj. Za siromašne, posebno siromašne crnce, stroj se razumno smatra načinom da se dobije malo pažnje u svijetu koji je uglavnom ravnodušan ili neprijateljski raspoložen prema crncima. Ako vođe stroja zatraže izbornu potporu, onda je obično dobiju, sve dok su platili svoje obveze. To je vrsta demokracije: prisiljavanje velikih vođa da obrate pozornost na siromašne.

  28. Michael P Goldenberg
    Ožujak 6, 2019 na 14: 02

    Pusta je želja razdvojiti konglomerat koji čine mediji, duopol, vojno-industrijski kompleks, obavještajne službe i plutokrati koji posjeduju ili kontroliraju većinu centraliziranih struktura moći koje održavaju status quo.

  29. Rong Cao
    Ožujak 6, 2019 na 13: 59

    Problem s osnovnim pokretima odozdo prema gore protiv vladajuće elitne klase je taj što su vođe tih pokreta poput Sandersa i Pelosi ili u krevetu s tim istim malim krugom vlada u sjeni koji vladaju ovom zemljom ili su ih kupili. Može li itko doista misliti da bilo koji kandidat u svojim 70-ima može učinkovito i konkurentno voditi ovo najveće gospodarstvo na svijetu, a da dodatno ne pridonese njegovom padu u svijetu? Već je užasno vidjeti mladog predsjednika u 50-ima kako kontrolu nad Ovalnim uredom predaje starom kapitalistu u 70-ima. Sada ćemo samo očekivati ​​da još jedan 70-godišnji demokrat zamijeni tog starog kapitalistu. Alzheimerova bolest ne razlikuje. Ako si bogat, možeš živjeti ugodno i duže, ako si siromašan, živiš kratko i jadno, ali za tu bolest još nema lijeka.

    • EricT
      Ožujak 8, 2019 na 14: 06

      Sanders se ne potkupljuje, a ako i jest, loše radi svoj posao. On je jedan od najsiromašnijih senatora u Senatu, gdje su većina milijunaši 10 do 100 puta više. A onda slijedite s ageističkim naklapanjem. pffft. Neću poslušati tvoj savjet.

  30. Robert Mayer
    Ožujak 6, 2019 na 13: 45

    1. Byron Dorgnan predložio je televizijsku kampanju… vjerujem da je FED financirao povrat2 bivšu FCC doktrinu pravednosti.
    U međuvremenu, ALEC je prilično uspješno izveo svoj plan protiv Bluea.

    2. Rip Ed Schultz

  31. Deniz
    Ožujak 6, 2019 na 12: 52

    S obzirom na to da je Sanders opsežno trgovao, čini se da je Sanders možda sklopio dogovor s vragom, poznatim kao Clintonovi. Clintonovi posjeduju DNC, pa je u tom smislu možda gospodin Solomon u pravu da DNC neće biti problem. Tisak je, međutim, dužan Wall Streetu, koji ne želi socijaliste, stvarne ili izmišljene, ni blizu Bijele kuće.

    Možda g. Solomon samo prenosi uvjete dogovora.

    • JoeSixPAck
      Ožujak 6, 2019 na 13: 32

      Gdje se Bernie vratio?

      On podržava: Medicare za sve, besplatan koledž, minimalnu plaću od 15 dolara po satu, razbijanje TBTF banaka, zeleni new deal, rezanje vojnog proračuna.

      Bio je mlak prema Venezueli, iako ne podržava zbacivanje vlade.

      Teško je reći gdje je Bernie danas u odnosu na 2016. Ali on je bio dosljedan svojoj politici.

  32. KimLane
    Ožujak 6, 2019 na 12: 46

    Jednostavno ne mogu probaviti Wolfa Blitzera.

  33. DH Fabijan
    Ožujak 6, 2019 na 12: 35

    Ne radi se o medijima. Također se ne radi o Rusiji, Izraelu ili bilo kojem drugom baugu. Problem ostaje prilično bazičan. Većina glasova svodi se na ekonomska pitanja. Demokrati su podijelili svoju glasačku bazu 1990-ih, srednja klasa protiv siromašnih, a godine Obame potvrdile su da je ta podjela trajna. Senator Sanders tvrdio je da podržava demokratski socijalizam, i kao takav, zalagao se za legitimne programe za smanjenje siromaštva. Do 2016. priklonio se desnici Dempartije i prestao je priznavati da je bilo tko u lošijem položaju od radnika s minimalnom plaćom (čuo sam da je u nekom trenutku spomenuo siromaštvo, ali nije imao namjeru da se time pozabavi). U stvarnom životu ne može svatko raditi (zdravstvo, itd.), a ne postoje poslovi dostupni za sve. Gubitak radnih mjesta u SAD-u u posljednjim desetljećima uvelike je nadmašio povećanje broja radnih mjesta - a mnogi od tih novih poslova su na određeno vrijeme/kratkoročni. Naša politika protiv siromašnih uzela je veliki danak. Imamo krizu siromaštva — ali te riječi nećete čuti ni od jednog demokrata. Ili od senatora Sandersa danas.

  34. Colin Mansell
    Ožujak 6, 2019 na 12: 31

    Nakon što sam čuo Sandersa kako govori o svom stavu, o Siriji, ako se ne varam, ne mogu sasvim iskreno podržati njega ili bilo kojeg drugog kandidata za predsjednika SAD-a koji dijeli njegove ideje o gaženju suvereniteta drugih zemalja.

    Sve dok američki predsjednik ne poštuje prava drugih zemalja, one neće dobiti moju podršku.

    Njegova unutarnja politika zvuči razumno, možda je bolji od mnogih drugih. Međutim, svijet traži poštenje i pravdu od navodno demokratske zemlje, i dok SAD ne zauzme takav stav, nema moralnog uporišta nazvati se dostojnim da bude lider u bilo čemu, osim ako ne žele da se za njih zna za njihovo maltretiranje, laganje, načine varanja koje su učinili svojom specijalnošću.

    • rosemerry
      Ožujak 6, 2019 na 16: 03

      Točno. On uopće nije protiv ratova koje SAD inzistira na guranju - on nastavlja antivenezuelansku tiradu, kao i svi ostali demokrati sada i u vrijeme Obame, pa bi unatoč dobrim domaćim planovima njegova vanjska politika bila puno isto kao i prije, pod bilo kojom stranom (kao što je predsjednik Putin primijetio prije 2016.: "politike se zapravo ne mijenjaju puno s promjenom u američkim administracijama".)

      • fredd
        Ožujak 7, 2019 na 22: 27

        Da. On je općenito takav prevarant da ga ne mogu smatrati kandidatom za bilo koju ulogu koja zahtijeva integritet.
        On nema hrabrosti, ni snage, ići protiv onoga što demokrati žele. (I tko zna: možda se neće htjeti protiviti bilo čemu što Dems želi…, budući da je i sam takav ratni huškač.

    • Antiratni7
      Ožujak 6, 2019 na 19: 40

      Što je s Tulsi Gubbard?

    • Ožujak 7, 2019 na 07: 33

      Colin Mansell, nisam to čuo bolje i s manje riječi. Od srca se slažem.

  35. Ožujak 6, 2019 na 11: 57

    I zašto bi ikoga bilo briga hoće li Bernie stići do Ovalnog ureda?

    Unatoč atraktivnoj retorici, bio bi užasno neučinkovit predsjednik.

    Njegovo poslovanje s Hillary Clinton uvjerljivo je dokazalo da on nema sposobnost nositi se na odgovarajući način s istinski tvrdoglavim članom establišmenta moći.

    Njemu je doslovno prevarila nominaciju, on nije rekao praktički ništa i otišao podvijenog repa... u kampanju za nju.

    Njegov vlastiti dosje ne pokazuje ozbiljno protivljenje američkom militarizmu i imperijalnim ratovima. On samo proizvodi male zvukove oko ruba.

    Tu su i domaći prijedlozi – nema veze s republikancima, veliki dio njegove vlastite stranke ne bi podržao ono što on naziva "socijalističkim" prijedlozima.

    Oni naravno nisu baš socijalisti, ali u Americi nemaju šanse.

    Dakle, koja bi svrha bila izabrati njega?

    Samo da slušam lijepe govore?

    • vrba
      Ožujak 6, 2019 na 17: 37

      Zašto mislite da su Gore, Kerry i Bernie prerano popustili? Meni to nema smisla. još uvijek se pitam.

    • fredd
      Ožujak 7, 2019 na 22: 29

      Točno. Pogled na tipa trebao bi biti dovoljan.

    • Realista
      Ožujak 8, 2019 na 15: 02

      Samo pročitajte vaš iscrpan članak ( http://www.informationclearinghouse.info/51223-c.htm ) o američko-ruskim odnosima objavljeno na web stranici ICH, John. To je pravi tour de force. Cjelovita obrada povijesti na krajnje objektivan i analitički način. Provjerava sve okvire, dobivajući svaki djelić reportaže preciznim do scintile, baš kao što bi učinio Robert Parry.

      Za one koji su došli ovdje čitati o Bernieju, nastavite širiti svoj um čitajući Johnov članak o transformaciji Rusije pod Putinom, kojem je iskreno stalo do svoje zemlje, u usporedbi s propadanjem Amerike pod nedavnom paradom klaunova koji su zapravo bili u “ vodstvo” igra za vlastito uzdizanje i osobnu korist, dok nažalost dopušta neokonzervativcima da rade grubo na štetu cijelog svijeta.

      • Preskoči Scotta
        Ožujak 8, 2019 na 16: 40

        Čitao sam isti članak prije nekoliko sati i u potpunosti se slažem. To je izvrsno sastavljen članak.

      • Dave P.
        Ožujak 9, 2019 na 18: 51

        Da. To je izvrstan Johnov članak. Šaljem taj članak nekim tvrdokornim obožavateljima Hillary i Obame.

        Što se tiče Bernieja, Johnovi komentari su na mjestu.

  36. Brian Murphy
    Ožujak 6, 2019 na 11: 44

    ...

    Trump je 2016. prkosio velikim medijima, pa je moguće. Koliko god negativna i neumoljiva bila batina na Bernieja 2016., Trumpova je batina bila daleko intenzivnija.

    Mislim da je sada veliko pitanje kakav je kandidat Bernie Sanders u ovom trenutku? Je li autsajder ili insajder? On očito vjeruje u Russia Gate, a također je pao u red iza Clintona 2016. Dakle, tko je točno ovaj tip?

    On bi mogao biti samo još jedan lažni agent promjene, poput Obame i Beta i Howarda Deana i svih ostalih.

    ....

    • DH Fabijan
      Ožujak 6, 2019 na 12: 39

      Pa, i dalje odajem priznanje Obami za jednu stvar: vratio je invalidnine koje je srezala Clintonova administracija, nedvojbeno spasivši neke živote. Ovo bi trebalo biti važno.

      • JoeSixPack
        Ožujak 6, 2019 na 13: 38

        Da, definitivno trol. Dakle, proširiti nas na 7 ratova i ostati bez bombi u procesu je ok jer je vratio invalidnine? Koliko je života izgubljeno u tim ratovima? Kako je Libija sada? Ne, Obama ne dobiva kredit.

        Dobra tuga.

    • rosemerry
      Ožujak 6, 2019 na 16: 04

      Prkosio velikim medijima?????Imao je milijarde besplatnog publiciteta samo zahvaljujući svojim nestašlucima i tome što je već bio poznato ime u SAD-u!!

      • Brian Murphy
        Ožujak 7, 2019 na 10: 13

        ....

        Bilo je nevjerojatno gledati kako se Trump sekira tijekom izbora. Nisam mogla vjerovati. To je bio jedan od čimbenika koji je doprinio mom (nažalost nedavnom) otkriću da su glavni mediji beznadno ugroženi.

        Napad na Trumpa bio je nevjerojatan. Ne mislim da je to učinjeno s namjerom da mu se pomogne zadržavanjem njegovog imena na naslovnicama, čak i ako je to bio ishod.

        ...

    • Eric32
      Ožujak 6, 2019 na 18: 22

      >On bi mogao biti samo još jedan lažni agent promjene, poput Obame i Beta i Howarda Deana i svih ostalih.

      Sumnjam ima li ikakve razlike je li on "iskren" u svojim političkim izjavama ili ne. Duboka država (birokracija) i otrovni oblak (vrhunski bankari, industrijalci, sigurnosni/obavještajni/globalni planeri) znaju kako postupati s nositeljima političkih promjena – to nije veliki problem.

      Mito, prisila, ucjena, usamljeni ludi revolveraš (iako je to malo prošlost), atentat preko terorističkih organizacija, srčani udar…. što god…

  37. Mike iz Jerseya
    Ožujak 6, 2019 na 11: 32

    Gospodin Solomon je napisao:

    “da je Washington Post objavio 16 negativnih priča o Bernieju Sandersu u 16 sati. . .' ”

    Sjećam se da je u jednom trenutku tijekom kampanje Business Insider objavio devet uzastopnih članaka protiv Sandersa. Ja sam, kao i puno drugih ljudi, komentirao tu činjenicu u rubrici “komentar čitatelja”. Tijekom cijele kampanje pristaše Sandersa i pristaše Trumpa objavljivale su komentare koji se protive očitoj promociji Clintonove kampanje od strane Business Insidera. Na kraju je Business Insider reagirao na to tako što je u potpunosti uklonio odjeljak "komentar čitatelja".

    Protiv toga se bore zagovornici poštenog sustava.

  38. eric32
    Ožujak 6, 2019 na 11: 22

    Nakon Obame, a sada i Trumpa, glupo je misliti da ovi izbori znače mnogo, ili dovode do bilo kakve pozitivne promjene.

    To je kabuki show za glupane. To je politički placebo.

    • DH Fabijan
      Ožujak 6, 2019 na 12: 42

      Kvaka je u tome da smo mi — poslovične “mase” — razdvojeni, suprotstavljeni jedni drugima po klasi, rasi, itd. Nije bilo jedinstva lijevo od centra desetljećima, a demokrati imaju mnogo veze s ta činjenica.

      • Eric32
        Ožujak 6, 2019 na 18: 47

        Radi se o novcu.

        Ako izumite novu korisnu komponentu računala, pred vama je još dug put i potrebno vam je puno sreće da je pretvorite u osobno bogatstvo.

        Ako dobro izgledate, imate dobre društvene vještine, voljni ste reći što god ljudi koji su vam važni žele čuti, započnite s lokalnom politikom, uđite u Zastupnički dom, u važan odbor, tiho nanesite prljavštinu na važne ljude koja se može iskoristiti kada se neizbježno nađete u tijesnoj situaciji... to je puno sigurniji način da se obogatite nego biti neki znanstveni/inženjerski štreber koji zapravo nešto dodaje svijetu.

      • Ožujak 7, 2019 na 07: 41

        DH Fabian, slažem se. Stranka bi bila bolja kao prava radnička stranka umjesto one koja živi na rasnim i spolnim pitanjima.

  39. Joe Tedesky
    Ožujak 6, 2019 na 10: 13
    • DH Fabijan
      Ožujak 6, 2019 na 12: 48

      Uf. To je još jedna zamršena masa pređe. Trenutno postoji mnogo onih koji pokušavaju tvrditi da protivljenje pravu na postojanje jedine židovske nacije zapravo nije antižidovsko. To je apsurdno. Židovi su autohtoni na tom komadiću zemlje, obnovljenom i preimenovanom u Izrael 1948. Palestina je bilo povijesno ime židovske – a ne arapske – nacije. Danas je to oko 1% regije Bliskog istoka, dok je preostalih 99% u vlasništvu raznih arapskih zemalja. Pogledajte kako obično ljudi prikazuju Izrael kao ogromnu vojnu mega-silu koja gazi preko “osiromašenih” arapskih naftnih zemalja!

      • JoeSixPack
        Ožujak 6, 2019 na 13: 43

        Ljudi židovske vjeroispovijesti nisu autohtoni u Palestini. Zemlja prethodi stvaranju judaizma. Kreni dalje.

        • Fredrike
          Ožujak 7, 2019 na 22: 37

          Bez obzira na pravu povijesnu istinu, njihova mišljenja su njihova povijesna istina.

      • Joe Tedesky
        Ožujak 6, 2019 na 13: 51

        Edmond de Rothschild koji je financirao veliki dio zemlje u Palestini namijenjenoj za naseljavanje Židova rekao je (parafraziram) da "ne možete zamijeniti lutajućeg Židova s ​​lutajućim Arapom" današnji Izrael bi mogao biti proglašen krivim za taj prijestup. Možda bi bilo bolje citirati židovsku filozofkinju Hannah Arendt koja je još davnih 1940-ih predvidjela što će se dogoditi ako cionistički razbojnici preuzmu vlast. ("Nasilnik" moja riječ ne Arendtova)

        https://mondoweiss.net/2019/03/hannah-arendt-would/

      • rosemerry
        Ožujak 6, 2019 na 16: 14

        Molimo nemojte se pretvarati da ovi umorni stari argumenti znače da je moć cionista i njihovih pristaša u SAD-u (Joe Biden “Ne morate biti Židov da biste bili cionist”) poštena i zaslužena. Nitko ne smije spominjati bilo kakvu krivnju bilo kojeg izraelskog vođe, bilo kojeg bankara (npr. osuđenog zločinca Jamieja Dimona, izvršnog direktora JPMorgan Chasea, čiji je udio u gubicima američkih kupaca 2008. bio ogroman), što je “IDF” ubio tisuće nenaoružanih Palestinaca i zatvaranje mnoge djece, zbog straha od užasne stigme "antisemita".

  40. Joe Tedesky
    Ožujak 6, 2019 na 09: 56

    Norman Solomon pogodio je čavao na glavicu i opet je demokratska konvencija iz 1944. godine. Bernie je Henry Wallace, a MSM igra ulogu Trumanovih podupiratelja. Tako dobar primjer onoga što je Twain nazivao rimom kao usporedbom s ponavljanjem u povijesti.

    Užasno je što bi MSNBC trebao predstavljati 'liberalno' razmišljanje u Americi. U svijetu MSNBC-ja jedina liberalna stvar može se pronaći u njihovom uvažavanju manjine. Koliko god to bilo vrijedno divljenja, MSNBC liberal je uzbuđen pri pomisli na bombe koje lete u zrak. Ako mi Amerikanci želimo isključiti ovu medijsku paradigmu kao odraz političkih uvjerenja našeg društva, onda zaboravimo bilo kakvo pošteno objašnjenje bilo kakvih socijalističkih vrijednosti od strane ovih korporativnih glasila koje bi mogle pomoći američkom građaninu koji se bori s našom nejednakom ekonomijom.

    Kapa dolje Joeu Laurii i njegovom timu što su nama čitateljima Konzorcija pružili sjajne autore sa fantastičnim perspektivama za zalijevanje našeg stabla znanja o trenutnim događajima.

  41. Bob Van Noy
    Ožujak 6, 2019 na 09: 36

    Podsjećam se na ovaj argument iz prošlosti koji me zaintrigirao, a moje istraživanje dovelo je do Al Froma da regrutira Billa Clintona da vodi DNC. Potaknuo bih one koji nisu upoznati s tim razdobljem da ga sada ponovno spomenu. Čini mi se da je Demokratska stranka u potpunosti kupljena i plaćena od strane korporativnih moćnika. Veće pitanje je: Je li stranka u ovom trenutku otkupljiva?

    Zašto se Demokratska stranka ponaša tako kako djeluje
    Prikaz knjige "Novi demokrati i povratak na vlast" Al Froma
    https://medium.com/@matthewstoller/its-al-froms-democratic-party-we-just-live-here-5d0de7f89c3e

  42. TomG
    Ožujak 6, 2019 na 09: 17

    U gradskoj vijećnici CNN-a pojavila se ova (Bolton nije mogao bolje smisliti) izjava/pitanje za Bernieja o Venezueli.

    Govornik: “Dobro veče. U svjetlu nedavnih događaja u Venezueli, istupili ste protiv američke intervencije – što je sporno stajalište, budući da mnogi u Venezueli trenutno pate od Madura zbog gladi i nasilja, i jasno je da on neće dopustiti humanitarnu pomoć. U ovim okolnostima i ako idete naprijed, imate li jasan stav o američkoj intervenciji u inozemstvu, i gospodarskoj i vojnoj, za nacije koje su pod režimima ovih opresivnih diktatora?”

    Bernie počinje riječima: “Hvala. Dobro pitanje." Zatim nastavlja s neintervencionističkim potezom prožetim svom tolerancijom prema sankcijama i ponovnom zabadanjem nosa u suverene nacije. Njegova prva obveza prema njegovim progresivnim pristašama trebala je biti dekonstruirati i staviti u činjenični kontekst postavljeno pitanje. Ne može za to kriviti DNC ili MSM. I tu leži njegov treći problem – izgubljeno povjerenje njegovih pristaša zbog govora vlastitog establišmenta.

    Ne samo da je inozemna pomoć dopuštena – samo ne iz SAD-a, naše su sankcije uništile njihovo gospodarstvo. Posjedujemo to i ne možemo to opravdati igrajući se na igru ​​'nenamjernih posljedica' koju neprestano prizivamo. Kao što je Mark Cook napisao u Thruthdigu prošli tjedan, “Apsurdnost američke pomoći u hrani i lijekovima od 20 milijuna dolara zemlji od 30 milijuna, kada su američke vlasti ukrale 30 milijardi dolara od Venezuele u prihodima od nafte, a uzimaju 30 milijuna dolara svaki dan, ne treba komentar."

    • Preskoči Scotta
      Ožujak 6, 2019 na 10: 08

      Bernie je loš u vanjskoj politici. Previše je plašljiv da bi govorio istinu. Otvoreno je pitanje da li je imao “izlet u drvarnicu” ili stvarno vjeruje u sranja koja izbacuje. Narativ MSM-a treba osporiti, kao što ste istaknuli. Pitam se odmjerava li on "pristup" i govorenje istine. Ray McGovern je rekao da je jedina mreža koja mu dopušta intervjue uživo, a nema intervju prije intervjua, RT. Možda se Bernie suočava s istim problemom.

    • Ožujak 6, 2019 na 11: 47

      Ovaj video je vrlo informativan o krađi venezuelanske nafte od strane braće Koch
      https://www.youtube.com/watch?v=HeNCbXVHrR8&fbclid=IwAR0TXRCzos4VYGCthC3fhJHQiAHEuwb8Y2i_9jxpecZUyXUp3haBAIbLPmw

  43. Ožujak 6, 2019 na 08: 45

    Ako demokrat ispliva na površinu koji bi podržao univerzalnu zdravstvenu skrb koja se barem djelomično financira smanjenjem troškova obrane, on ili ona ima moj glas. Dodao bih sveobuhvatnu izbornu reformu kako bi se oduzela moć najmoćnijima i primjenu stare antimonopolske ideje na naše medijske koncentracije. Potonja dva ukazala bi na put prema mnogim potrebnim reformama, posebice obezglavljivanju onih jedan posto u našem društvu.

    Osim poreza i zdravstvene zaštite, sumnjam da je Bernie dorastao bilo kojoj drugoj reformi.

    Znate da je New Deal doveo mnogo mladih idealista u Washington. Pitam se gdje bi danas našli mlade idealiste koji su imali isti način razmišljanja? Koji bi ih politički aspirant nacrtao?

    • DH Fabijan
      Ožujak 6, 2019 na 12: 56

      UN-ova UDHR navodi najosnovnija ljudska prava kao što su hrana, sklonište i medicinska skrb — čak i za siromašne bez posla. Amerika se ne slaže, a stvarnu socijalnu pomoć ukinuli smo 1990-ih. Kongres zna da išta poput univerzalne zdravstvene zaštite ne bi imalo smisla u zemlji koja uskraćuje hranu i sklonište svojim siromašnima. Nije moguće održati zdravlje bez tih osnovnih ljudskih potreba.

    • Nancy Gilbert
      Ožujak 6, 2019 na 14: 39

      Predsjednički kandidat koji više ne bi podržavao naše ratove intervencije i promjene režima je Tulsi Gabbard. Ona jasno govori o ovom pitanju i navodi da se socijalni programi kojima se naprednjaci služe mogu platiti samo radikalnim smanjenjem naše vojne potrošnje. Naravno, glavni mediji i DNC je ne obavještavaju i stoga vjerojatno neće dobiti pažnju.

    • Rob Roy
      Ožujak 6, 2019 na 15: 56

      Herman,
      Zanimalo bi vas da danas u CounterPunchu pročitate “Promijenimo Europu iz temelja” Yanisa Varoufakisa. Ista bi politika mogla funkcionirati u SAD-u. Varoufakis je danas najnapredniji svjetski ekonomist. On je tip koji bi trebao biti naš predsjednik; na žalost, budući da je Grk, to ne može biti. U usporedbi s njim Bernie i Elizabeth izgledaju djetinjasto.

    • vrba
      Ožujak 6, 2019 na 17: 46

      Izronila je. Kongresnica Tulsi Gabbard prava je kandidatkinja protiv nezakonitih ratova.

    • christina hayes
      Ožujak 6, 2019 na 19: 32

      Kandidat kojeg opisujete je Tulsi Gabbard.

  44. Preskoči Scotta
    Ožujak 6, 2019 na 08: 20

    Nažalost, televizija je još uvijek jedini medij s ovlastima odlučivanja o predsjedništvu, a pretpostavljam da će to biti istina i 2020. CNN i MSNBC glavni su čuvari vrata, a njihovi vlasnici borit će se protiv svih istinskih naprednjaka na svakom koraku. Mislim da postoji samo jedan način da progresivci dobiju priliku 2020., a on ne leži unutar Demokratske stranke koju kontrolira DNC. Carstvo ima mnogo alata u svojoj opremi osim superdelegata.

    Poznati progresivac u jednom trenutku mora donijeti hrabru odluku da prijeđe u Stranku zelenih, a zatim mora doći do televizijskih debata uoči općih izbora. Za to im je potrebno 15 posto. u anketama. To je jedino mjesto koje vidim da bi moglo dovoljno prevagnuti vagu da pobijedi na općim izborima. Jednom kada prosječni glasač vidi da ima STVARAN izbor, umjesto da izabere "manje zlo", progresivni kandidat bi mogao postati nezaustavljiv, a DNC/RNC struktura moći bi se raspala. Tada je naša jedina briga hoće li kandidat postati meta za kooptiranje ili ubojstvo.

    • Eddie S
      Ožujak 6, 2019 na 22: 27

      Slažem se. Počeo sam glasati za kandidate Green POTUS-a tijekom Clintonovog 2. mandata, učinio sam to 2016. i planiram to ponovno učiniti 2020. Moj posao kao birača je glasati za najboljeg kandidata i platformu/politiku, NE 'glasati za pobjednik' — nisam na trkalištu koji hvali konje s hendikepom kako bih osvojio novac. Sve dok demokrati mogu okupiti dovoljno ljudi s tim obrazloženjem 'manje od dva zla', vjerojatno nećemo vidjeti progresivnog POTUSA. Politika Zelenih obuhvaća 95% onoga što većina progresivaca poput mene i komentatora na ovoj web stranici želi, a ja neću čekati da Dems doživi neku vrstu prosvjetljenja koje se neće dogoditi za 2 ili 3 generacije, pod pretpostavkom uopće događa. Kako možemo očekivati ​​da naši politički lideri budu beskompromisno savjesni ako kompromitiramo naše glasovanje?

      • Preskoči Scotta
        Ožujak 7, 2019 na 07: 51

        Vrlo istinit Eddie S, i volio bih da više ljudi to vidi na taj način. Nemamo 2 ili 3 generacije da čekamo na progresivnu promjenu. Potrebna nam je prava promjena sada, prije nego krenemo putem dinosaura. Nedavni događaji su dokazali da u Demokratskoj stranci ima isto toliko ratnih kurvi koliko i u GOP-u. Moramo zaustaviti DNC/RNC flimflam i dobiti predstavnike koji istinski predstavljaju javnost, a ne oligarhiju. Moramo naučiti ostvariti MIR u multipolarnom svijetu prije nego što nas ova zla gadova sve pobije.

  45. Zim
    Ožujak 6, 2019 na 07: 58

    Ja se ne slažem. DNC i ostali će učiniti sve što mogu da izbace Bernieja, Tulsi i bilo kojeg drugog pravog naprednjaka. Ovaj put bi moglo biti suptilnije. To im je u prirodi.

    • ML
      Ožujak 6, 2019 na 10: 13

      Bok Zim, slažem se. Trenutačno nas demokrati “tepih bombardiraju” jednom za drugom izjavom predsjedničkih kandidata. Koliko je, 12 do sada? DNC je možda uklonio superdelegate na PRVOM glasovanju, ali ako nitko od mnogih koji su objavili svoju kandidaturu ne dobije očitu većinu, (a takvo razrjeđivanje bi moglo dovesti do toga), bit će potrebno drugo glasovanje. A superdelegati će moći dati svoj doprinos u tom drugom krugu glasovanja i svim ostalim glasovanjima koja mogu biti potrebna nakon toga. Ne vjerujem korumpiranom i prljavom DNC-u ni mrvicu. Zato sam demexitirao nakon 2016. George Carlin uvijek je govorio da je cijela stvar jedna velika šarada. I to je.

      • Micheal
        Ožujak 6, 2019 na 15: 34

        "Nije bilo drugog glasanja od 1952." Hubert Humphrey bio je nominiran 1968. i nije se natjecao ni na jednom predizboru; to je još uvijek bilo vrijeme odluka koje su se donosile u zadimljenim sobama (nešto poput pape). Naravno, demokrati imaju superdelegate od 1984. (14-20% glasova na konvenciji). Superdelegati su skočili na pobjedničkog (ili preferiranog, ako je glasovanje između njih bilo tijesno) kandidata i gurnuli ga preko ciljne crte. Prema novim pravilima, bez pojačanja od 15 do 20% od strane superdelegata i s, moguće, više sličnih kandidata, vrlo je vjerojatno da će biti potrebno više glasova, pri čemu oni vide male šanse da vjerojatnom pobjedniku ponude svoje glasače za stranku” jedinstvo” (ili možda za kuću na jezeru).

  46. chris
    Ožujak 6, 2019 na 07: 44

    Sandersova najveća prepreka je to što je izdao svoje pristaše i svoje delegate. Prevario me jednom, sram te bilo; prevario me dva puta, sram me bilo. Idi Tulsi!

    • Rob Roy
      Ožujak 6, 2019 na 15: 58

      Chris, slažem se. Čini se da je Tulsi najbolji, pa se nadam da neće izaći na noge.

      (Naravno, mogli smo imati Jill Stein. Uzdah.)

  47. mike k
    Ožujak 6, 2019 na 07: 40

    Sve ovo smrdi na lažni meme da nas izbori mogu spasiti. Korumpirana, lažna američka fašistička oligarhija neće biti reformirana lažnim, namještenim izborima koje koristi da odvrati ljude od njihovog porobljavanja.

    • elmerfudzie
      Ožujak 6, 2019 na 16: 18

      Mike K iz Elmerfudzie. Mislim da tu imaš nešto. Bez istinske reforme financiranja kampanje, bez zakona koji se čita kao paušalni porezni prijedlog, mi kao građani nemamo nikakve koristi od nadolazećih izbora, u cijelosti! !

  48. Kim Dixon
    Ožujak 6, 2019 na 06: 43

    Opa, Norm. Pa, ako ćeš halucinirati na Pollyannin b?r?o?w?n? ? Plava kiselina može ići do kraja.

    Sanders je svojim pristašama zabio nož u srce. Ne samo jednom, već više puta. Nakon što je DNC ukrao Primary, Sanders nije samo vodio kampanju ili Three Names, nego je otišao na turneju s onom groznom žabom krastačom Tomom Perezom, a zatim je DNC-u dao 100,000 dolara vlastitog novca.

    Jer, tako se obračunavate sa svojim smrtnim političkim neprijateljima. /s

    Prošle godine Sanders se pridružio DNC-u/Deep Strateu u okrivljivanju Rusa za gubitak HRC-a. On i dalje izdaje svoje sljedbenike, nastavlja da šteti stvarima populizma i mira, i dalje, vjeruju istinski vjernici.

    • mike k
      Ožujak 6, 2019 na 07: 44

      Upravo Kim. Sanders je najlažniji od lažnjaka. Laže te i vara u lice, a onda traži još jednu porciju tvog bezumnog povjerenja u njega.

    • Michael
      Ožujak 6, 2019 na 08: 45

      Hillary sada kaže da ju je SCOTUS prevario na izborima 2016. jer su rekli da se Zakon o glasačkim pravima temelji na podacima starim 40 godina koji više nisu relevantni i stoga su protuustavni (rekli su ako nedavni podaci pokažu istu stvar, onda bi se Zakon mogao nastaviti primjenjivati .Naravno da je bolje kukati nego raditi za promjenu). Pitam se je li Hillary vidjela ranu verziju Muellerova izvješća?

    • Andrija Jurko
      Ožujak 6, 2019 na 09: 22

      Da! Bernie je umro-u-the-wool Dem i fauxcialist. Jednom davno sebe je nazivao socijalistom, ali je kasnije dodao modifikator "demokratski" kako bi se distancirao od stvarnog socijalizma. Izdao je nasljeđe Huga Chaveza nazivajući ga "mrtvim komunističkim diktatorom" i izgleda da vuče korporativnu/Trumpovu/CIA-inu liniju promjene režima u Venezueli tvrdeći da su izbori 2018. bili nepošteni. Histeričan, s obzirom da je bio žrtva diktatorske vladavine (ili kako god to nazvali kada DNC odlučuje o ishodu izbora, a ne biračko tijelo). Uzeo je svoje grudice od Crooked Shillary (koja ga nastavlja bacati pod autobus na svakom koraku) i zapeo za nju kao kreten. Njegova jebena bezobrazna kritika zbog toga što mu je oduzeta demokratska nominacija je da "...DNC nije bio ravnopravan." Kakva lomača. Kakva šmokljana.

      • Ožujak 6, 2019 na 10: 07

        Točno moji osjećaji! Svatko tko još vjeruje Bernieju izgubio je sve svoje vještine kritičkog razmišljanja. Stvarno je jadno.

    • Ožujak 6, 2019 na 10: 14

      Norman Solomon je nova verzija Clinton hacka Roberta Reicha za liberale. Tako ozbiljan, tako slijep. Ili možda samo još jedan karijerist.

    • Ožujak 6, 2019 na 10: 38

      Kim Dixon – Spot on comments. Hvala vam. Iako da budemo pošteni prema Bernieju, njegovi najvatreniji pristaše sada sugeriraju da je jedini razlog zašto je Bernie ponovio sve one lažne CIA-ine riječi o promjeni režima o Venezueli taj što ga je, pogađate, "Putin natjerao na to!" Proklet bio taj Putin – đavolski je! Trebao sam znati!

      Ideja da Bernie, dugogodišnji pristaša američkog imperija, na neki način nudi "progresivni izbor" kao predsjednik, očito je smiješna. Međutim, povlači zavjesu na ono što su naši tradicionalni izbori između demokrata i republikanaca. Ti su "izbori" sadržani u ovom jednostavnom pitanju: "više volite svoje ilegalne ratove za promjenu režima, invazije, mučenja, ubojstva, nemoralnu podršku izraelskom apartheidu i neoliberalnu ekonomsku štednju, "S" ili "BEZ" kupaonica specifičnih za spol ovdje kod kuće?

  49. MBaver
    Ožujak 6, 2019 na 05: 52

    Njegov najveći problem je što su ga ljudi mnogo bolje gledali nakon izbora 2016. i shvatili da će biti katastrofa kao predsjednik.
    Glasao bih za njega 2016., ali danas znam stvari o njemu, što bi Hillary čak učinilo boljim izborom.

    • anon42
      Ožujak 6, 2019 na 06: 54

      Zašto bi nekoga bilo briga što vi "znate" bez dokaza ili argumenata?

      • Fredrike
        Ožujak 6, 2019 na 22: 42

        Definitivno me zanima što sada znamo o dobrom starom Bernieju, usranom senatoru. Ne možete očekivati ​​da netko postane predsjednik tko zagovara tako lošu vanjsku politiku, a koji je u biti ratni huškač za Izrael. U slučaju da još uvijek ne “znate” kakav je Bernie: pročitajte komentare ovdje. Nadamo se da ćete na kraju saznati ono što MBeaver već zna!

        • anon42
          Ožujak 7, 2019 na 20: 41

          Nemaš pojma što ja znam, Fredericke, a ništa se ne uči od onih koji samo iznose zaključke. Rasprava zahtijeva dokaze i argumente; mišljenje je bez vrijednosti.

  50. bardamu
    Ožujak 6, 2019 na 01: 54

    Solomon se ovdje čini malo naivnim, iako sam uživao u ovome. Vidim da bi ideja da će DNC ponovno opljačkati Sandersa mogla imati neki "perverzan" učinak - da obeshrabri njegove sljedbenike. Nažalost, to ne čini ideju neistinitom.

    Solomon tvrdi da su glavna prepreka korporativni mediji, ali nastavlja kao da to nekako znači da to nije DNC. Ipak, od 2016. taj je medij izravno diktirao Debbie Wasserman Schultz. Ovakve stvari postale su prilično raširene među komercijalnim medijima u ovom stoljeću i ne uključuju isključivo Demokratsku stranku. No, naravno, to nije razlog za zamišljanje da se korumpirani mediji neće ponovno umiješati u DNC 2020., kao što je uglavnom bio posljednjih godina.

    Demokratska stranka od 2016. godine ima epohalni motiv da pospremi kuću. Ali unatoč naporima nekolicine demokrata koji rade izvan stranačke mašinerije – uključujući, dodajmo, jednog Normana Solomona – to nije uspjelo gotovo u potpunosti. Solomon ističe da se superdelegati sada ne smiju javiti do drugog glasovanja i da se drugo glasovanje nije dogodilo sve do 1952. Ali on time zamagljuje realniju procjenu vjerojatnosti: sa superdelegatima u prvom glasovanju, drugo glasovanje teško da bi bilo potrebno korporatističkim konzervativnim elementima da diktiraju kandidaturu: to jest, drugo glasovanje nije se dogodilo jer nije bilo motiva da ljudi koji su namještali nominaciju budu podvrgnuti jednom.

    U redu je što sam Solomon vjeruje da DNC neće namjestiti nominaciju za 2020. Bilo bi lijepo da se pozabavi onim što osim pogodnosti koje ovdje navodi daje na njega takav dojam. Samo označavanje ideje "neutemeljenom" teško da predstavlja opažanje, a kamoli argument. Činjenica da je DNC namjestio svoju nominaciju u nedavnoj prošlosti, obranio svoje "pravo" da to učini, te da nije doživio nikakve druge velike promjene u osoblju i proceduri čini mišljenje da će namjestiti svoju nadolazeću nominaciju doista utemeljenim. Ne mora značiti da je to nužno točno, ali teret dokazivanja čak i za tvrdnju o razumnoj procjeni je na Solomonovoj strani suda, ovdje se potpuno ignorira.

    Svakako želim Solomonu sreću sa Sandersovom kampanjom. Teško je zamisliti da išta bolje proizlazi iz bilo koje glavne stranke u ovom trenutku u povijesti, a moguće je da se DNC i glavni korporativni mediji ne mogu dogovoriti da ponovno strpaju Sandersa u kutiju.

    • anon42
      Ožujak 6, 2019 na 06: 41

      Jedina prava politička snaga Sandersa protiv MIC/WallSt oligarhije je njegova veza s cionističkom oligarhijom. Nemarni su oni koji misle da će promijeniti američku bliskoistočnu politiku. Nije iznenađujuće da ga gotovo isključivo ti židovski stručnjaci promiču u odnosu na druge. Postoji mnogo tisuća boljih alternativaca koji nemaju novca ispod stola, ili simpatizera u našim cionističkim masovnim medijima. Zapitajte se zašto ne čujete za njih? On ne zaslužuje glas naprednjaka: kome zapravo služe njegovi pristaše? On je još jedna plemenska marioneta poput onih MIC-a, WallSt-a i drugih interesnih skupina.

  51. mikrofon
    Ožujak 6, 2019 na 01: 33

    I glavni razlog zašto je Hilary ovog puta odbila trčanje. “nijedan kandidat ne može steći prednost predvodnika sa super delegatima. Prošli put nije imala priliku osim ove činjenice. Zahvalan što je otišla.

    • Mike iz Jerseya
      Ožujak 6, 2019 na 12: 16

      Amen

    • vidovnjak
      Ožujak 6, 2019 na 14: 44

      Možda se ne natječe kao kandidat, ali ulazi u kombinaciju kako bi "ujedinila stranku". Zamisli da će ona nastaviti raditi s duhovima iza kulisa kako bi osigurala da se Sandersovi sljedbenici* ne približe vlasti.

      * Iako Sanders ima svojih nedostataka, nemojte sve bacati s njim. Puno ga ljudi prati koji su sposobni očistiti močvaru.

    • Seamus Padraig
      Ožujak 8, 2019 na 15: 12

      "A glavni razlog zašto se Hilary ovoga puta odbila kandidirati... Sreća što je otišla."

      Izgovorio si parabolu! Ovo je bez sumnje najmudrija politička odluka koju je Hillary ikada donijela.

  52. Anne Jaclard
    Ožujak 6, 2019 na 01: 01

    Nagomilani CNN TV paneli krcati protivnicima Bernieja Sandersa podsjećaju me na BBC Question Time anti-Corbynovu propagandu kao i na činjenicu da je prvih 10 rezultata Google vijesti za Sandersa, poput Corbyna, sada dosljedno negativan. Za neravnu vožnju....

  53. Volja
    Ožujak 5, 2019 na 23: 46

    u ostalim ali povezanim vijestima, demokrati su i dalje odlučni ponašati se kao slab čaj:https://talkingpointsmemo.com/news/read-resolution-omar-anti-semitism-dems-plan-vote-this-week

  54. Ožujak 5, 2019 na 23: 44

    A to je ništa u usporedbi s onim s čime se treće stranke ljevice suočavaju u Americi.

  55. Deniz
    Ožujak 5, 2019 na 17: 24

    Ima 4 prepreke, sve su potencijalno kobne.

    1. DNC, (poznat kao Clintonova podružnica u potpunom vlasništvu) i njegova ponižavajuća javna kapitulacija pred njima.
    2. Wall Street, i njegov instrument, The Main Stream Media
    3. Njegov rezultat glasanja o vanjskoj politici i Izraelu
    4. Crni rasizam. Crni glasovi srušili su Sandersa na predizborima, što se promijenilo?

    Inače, kao kandidat, Trump je nepopularan i propao predsjednik. Njegovo vrhunsko postignuće, porezna reforma, nije donijela nikakve porezne prihode i služila je samo za punjenje džepova izvršnih direktora. Haris će nedvojbeno s vremenom nestati s pozornice.

    • Andrew Nichols
      Ožujak 5, 2019 na 23: 35

      Zbunjuje me crnački rasizam. Kako se to trebalo očitovati?

      • Sokratov Gadfly
        Ožujak 5, 2019 na 23: 47

        To nije "crni rasizam". Kad bi se upotrijebio izraz kao što je "crni tokenizam", to bi moglo više pogoditi. Crnački establišment (Cong. Black Caucus, itd., želi ostati u glavnoj stazi). Sjetite se kako su bili relativno spori u izjašnjavanju za Obamu 2008. A 2016. Hillary Clinton je imala pomoć crnih MSM kolumnista (Capehart najozloglašeniji) u iskorištavanju ovoga.

        Također, po pitanju prava homoseksualaca, crnci u Americi, uključujući crnce u Demokratskoj stranci, konzervativniji su od bijelaca.

        • vinnieoh
          Ožujak 6, 2019 na 10: 17

          Slažem se s tvojom ocjenom. Uvijek je opasno generalizirati, ili pretjerano generalizirati, ali čini mi se da je “crnačka zajednica” prilično konzervativna i plaha, što je i razumljivo. Starija demografija te zajednice dobro se sjeća koliko je bila teška i brutalna borba samo da dođemo do mjesta gdje smo danas (koliko god to bilo nepotpuno i nezadovoljavajuće.) Jednostavno rečeno, nerado staju iza svega što se ne čini kao sigurna oklada ili izgleda kao duga prilika, što je iz njihove perspektive Bernie bio 2016. Nije bilo važno što je Cornell West rekao, jer su mnogi u toj zajednici vjerojatno mislili "samo prije nego što te netko primijeti."

      • Deniz
        Ožujak 6, 2019 na 11: 36

        Nažalost, rasizam je sveprisutan, čitajte povijest, putujte, izazivam vas da smislite jednu kulturu u povijesti u kojoj je iskorijenjena. Ako provodite vrijeme s crnačkom zajednicom, iako oni mogu biti uistinu sjajni ljudi, jednako su ljudi kao i svi ostali. Ovo je velika mrtva točka za naprednjake i vrlo bi mogla biti poništenje Sandersa, baš kao što je bilo na predizborima 2016.

Komentari su zatvoreni.