Novopečeni predsjednički kandidat služi kao gromobran za raspravu o američkom ratnohuškanju, piše Caitlin Johnstone.
By Caitlin Johnstone
CaitlinJohnstone.com
WHen Hawaii Rep. Tulsi Gabbard najavila je svoje planove da se kandidira na predsjedničkim izborima 2020. Predvidio sam da bi to poremetilo ratne propagandne narative i natjeralo na prijeko potreban razgovor o američkom intervencionizmu, ali nisam shvaćao da će se to dogoditi tako brzo, tako sveprisutno i tako eksplozivno. Gabbard je službeno započela svoju predsjedničku kampanju prije nešto više od tjedan dana, a već je postala prva linija na kojoj se odvija rasprava o američkom ratnom huškanju.
Ta je dinamika postala očitija nego ikad u Gabbardovom nedavnom pojavljivanje na MSNBC-u Jutro Joe, domaćini su supružnici Joe Scarborough i Mika Brzezinski.
Ovdje treba napomenuti, budući da govorimo o ratnoj propagandi, da je 2009. Scarborough odbio laganu kandidaturu za američki Senat jer je odlučio da može imati više utjecaja na javnu politiku kao domaćin Jutro Joe nego što bi mogao kao jedan od 100 američkih senatora, što vam govori sve što trebate znati o tome zašto se više fokusiram na propagandu američkih masovnih medija nego na politiku SAD-a. Također treba napomenuti da je Brzezinski kći Hladnog ratnika iz pokojne Carterove administracije Zbigniew Brzezinski, čiji je utjecajne ideje o američkoj svjetskoj dominaciji, naoružavanje ekstremističkih frakcija za promicanje interesa SAD-a, a jastrebovi planovi protiv Rusije nastavljaju zaraziti američku vanjsku politiku sve do danas. Mika je dio političke dinastije, sa oboje braća biti američki politički insajderi također.
Usklađivanje poruke
Dakle, ako ste se ikada zapitali kako mediji poput MSNBC-a drže sve na poruci iu potpunosti u skladu s planovima američkog ratnog stroja, postoji dobar uvid u to. Kombinirajte to s načinom na koji oni opskrbiti svoju postavu stručnjaka s insajderima američke obavještajne zajednice i otpusti bilo kojeg stručnjaka koji odbija slijediti liniju vojno-industrijskog kompleksa, i nije teško vidjeti kako su razvili tako tijesnu komoru neprijateljstva prema svakom otporu američkom intervencionizmu. Što objašnjava o čemu ćemo sljedeće razgovarati.
Čini se da novinar koji ispituje Tulsija vjeruje da se američke snage u Siriji bore protiv Assada. Tulsi je ispravlja, kaže da su te trupe tamo raspoređene da se bore protiv ISIS-a. Ti ljudi uopće ne znaju što se događa na mjestima koja žele da SAD okupiraju pic.twitter.com/YWIbSVqePA
— Rania Khalek (@RaniaKhalek) Veljače 6, 2019
Jutarnji Joeov pile-on počeo je kad pojavila se tema Sirije, a panelistica Kasie Hunt odmah se uznemirila.
Mislite li da je Assad naš neprijatelj? Hunt je prekinula tijekom Gabbardovog odgovora na pitanje o njezinom sastanku sa sirijskim predsjednikom 2017., njezin glas i lice bili su napeti od emocija.
"Assad nije neprijatelj Sjedinjenih Država jer Sirija ne predstavlja izravnu prijetnju Sjedinjenim Državama", odgovorio je Gabbard.
"Što kažete demokratskim glasačima koji su vas gledali dok idete tamo, i što kažete vojnim pripadnicima koji su više puta raspoređeni u Siriji gurajući se protiv Assada?" upitao je Hunt, nekako vjerujući da su američki vojnici u Siriji i bore se protiv sirijske vlade, što bi vjerojatno predstavljalo šok za trupe kojima je rečeno da su tamo kako bi porazile ISIS.
Novinarka Rania Khalek savršeno je sažela ovo ludilo, tweeting, “Čini se da novinar koji ispituje Tulsija vjeruje da se američke snage u Siriji bore protiv Assada. Tulsi je ispravlja, kaže da su te trupe tamo raspoređene da se bore protiv ISIS-a. Ti ljudi uopće ne znaju što se događa na mjestima koja žele da SAD okupiraju.”
Novinar Max Blumenthal složila se s Khalekom u odgovoru na njezin tweet.
Ovo je tako neugodan pogled na stanje korporativnih američkih režimskih medija. @kasie ne zna najosnovnije činjenice o Siriji i, uz samodopadne suvoditelje, ne želi učiti. https://t.co/dEfJbVEcaD
- Max Blumenthal (@MaxBlumenthal) Veljače 6, 2019
I odatle nije bilo ništa bolje. Nakon što je Gabbard odvojio neko vrijeme da objasni profesionalnom novinaru kabelskih vijesti osnovne osnove službenog angažmana američke vojske u Siriji, Scarborough se ubacio i upitao nije li Assad neprijatelj, hoće li Gabbard barem priznati da je on “ protivnik Sjedinjenih Država.”
Što god to značilo. Ono što je Assad je vođa suverene nacije koja nema nikakve veze sa Sjedinjenim Državama i ne uzima ništa niti šteti Sjedinjenim Državama na bilo koji način.
Naprijed-nazad
Scarborough i Gabbard išli su naprijed-natrag oko ovog glupog, besmislenog pitanja prije nego što se Brzezinski ubacio i upitao: “Dakle, što biste rekli da je on za Sjedinjene Države? Ako ne možete reći da je on protivnik ili neprijatelj, što je Assad za SAD? Koja je riječ?"
"Možete to opisati kako god želite", odgovorio je Gabbard, objašnjavajući da se hoće li nacija suprotstaviti ili ne svodi se na to radi li ili ne radi protiv interesa SAD-a.
“Jesu li Assadovi interesi usklađeni s našima?” upita Hunt.
“Koji su Assadovi interesi?” uzvratio je Gabbard.
"Čini se da Assada prvenstveno zanima pokolj vlastitog naroda", odgovorio je Hunt ravnog lica.
"Opstanak", ubacio se Scarborough, pokušavajući svom kolegi poštedjeti neugodnosti manje suludim odgovorom na pitanje o Assadovim interesima.
Ostala luda pitanja
Ostala luda pitanja Gabbardu su postavljena tijekom njen izgled uključuju sljedeće:
“Znate da postoje ljudi koji će ovo gledati, čuli su vaše prethodne komentare i koji će se pitati što se ovdje događa? Zašto ste se sastali s Assadom, zašto izgleda da ste bili vrlo ugodni s Assadom i zašto ste na neki način stali na njegovu stranu u ovoj raspravi. Što biste rekli na to?”
“Mislite li da je Assad dobra osoba?”
“Vaš rodni list je rekao da biste se trebali usredotočiti na svoj posao i govorio je da je vaša predsjednička kampanja u haosu. Kako biste odgovorili na svoje rodne novine?”
"Imate li ideju zašto je David Duke izašao i podržao vas?"
“Bilo je izvješća da taj ruski aparat koji se umiješao 2016. potencijalno pokušava pomoći vašoj kampanji. Što misliš zašto?"
"Jeste li se susreli s nekim Rusima u proteklih nekoliko godina?"
Gabbard se usprotivio raznim optužbama za svrstavanje uz Trumpa, Putina i Assada, ustvrdivši ispravno da se ti redovi koriste samo za ocrnjivanje svakoga tko se protivi beskrajnom ratu i suludim nuklearnim eskalacijama. Osobito je oštro odbacila referencu Kasie Hunt na opsceni članak NBC-ja koji je citirao diskreditiranu tvrtku za kontrolu narativa New Knowledge kako bi opisao Gabbarda kao miljenika Kremlja, tvrdeći da je članak temeljito razotkriven (i ima).
Nakon predstave, još uvijek nesposobna suzdržati se, Hunt skočio na Twitter podijeliti diskreditirani NBC mrlja.
Ovdje je ?@NBCNews?' izvrstan izvještaj o ruskom stroju koji sada, čini se, pojačava Tulsi Gabbard https://t.co/QuJRuEQHOm
— Kasie Hunt (@kasie) Veljače 6, 2019
Onda lovite slijedi poveznica na članak RT-a koji je naslovila čistom laži: “Ovdje je 'razotkrivanje' izvješća NBC Newsa RT-a, ruskog državnog medija. Ti mi reci što misliš da je vjerodostojnije.”
Kažem da Hunt laže jer RT članak koje je podijelila kako bi lažno tvrdila da je jedini prigovor na NBC-jevu mrlju došao iz Rusije izričito imenuje presijecati članak američkog novinara Glenna Greenwalda, nakon čega je RT članak se temelji i koji doista temeljito diskreditira NBC mrlju. Da je Hunt pročitala članak koji je podijelila, ona bi to sigurno znala, tako da je ili lagala o prirodi članka koji je podijelila ili je lagala da zna što je u njemu.
MSNBC je branio @nbcvijesti lažno "izvješće" koje se temeljilo na "diskreditiranoj tvrtki za kibernetičku sigurnost koja je nedavno pokrenula Facebook zbog neetičkog MJEŠANJA u državne izbore." Sramotno "novinarstvo". https://t.co/YjGSKKE6oR
— Tulsi Gabbard? (@TulsiGabbard) Veljače 7, 2019
Pa to je bilo ludo. Možemo očekivati da ćemo vidjeti puno, puno više ovoga jer plutokratski mediji rade prekovremeno kako bi potkopali Gabbardinu poruku kako bi je spriječili da poremeti ratne narative establišmenta, i drago mi je vidjeti kako Gabbard uzvraća vatru i proziva ih za ljigave ratne propagandiste koji jesu. Njezina predsjednička kampanja potresa temelje narativne matrice kontrole establišmenta više nego bilo što drugo što se trenutno događa, pa izgleda da bi pisanje o ovim neugodnim debaklima u masovnim medijima koje izaziva mogla biti veliki dio mog posla u nadolazećim mjesecima.
Vojni intervencionizam daleko je najpokvareniji i najdestruktivniji aspekt establišmenta moći centralizirane u SAD-u, a također je i najunosniji i strateški ključni, što je razlog zašto se toliko energije ulaže u osiguravanje da američki narod ne koristi moć njihovog broja kako bi prisilili taj intervencionizam da prestane.
Svatko tko ubaci ključ u djelo ove propagandne mašinerije bit će podvrgnut ogromnoj količini blaćenja, i drago mi je vidjeti Gabbarda kako se bori protiv tih ljaga. Iz osobnog iskustva znam da se protiv klevetničkih kampanja treba oštro boriti, jer je jedina alternativa dopustiti svojim klevetnicima da kontroliraju priču o vama, što je, što se tiče vaše poruke, isto što i dopustiti im da kontroliraju vas.
Caitlin Johnstone je novinarka, pjesnikinja i pripremateljica utopije koja redovito objavljuje na Srednjem. Pratite njen rad dalje Facebook, X / Twitter, ili nju web stranicu. Ona ima podcasta i nova knjiga "Woke: Terenski vodič za pripremače utopije". Ovaj je članak ponovno objavljen uz dopuštenje.
Jedna briga: kakva su njezina stajališta o pobačaju, LGBT agendi i imigraciji? Moji su roditelji glasali za Donalda Trumpa zabrinuti zbog sve veće političke korektnosti koja se događala tijekom Obaminog predsjedništva. Tijekom svoje dvije godine predsjedništva, Trump nije učinio mnogo, ako uopće išta, na rješavanju ovih problema, a kamoli na rješavanju siromaštva i bacanja hrane u zemlji. Koliko se gradi taj granični zid koji je obećao?
Seer je ranije spomenula svoj stav prema Rusiji. Ovo je također zabrinjavajuće za mene.
Sve dok se ne otkriju njezini stavovi prema ta tri problema, neću je još podržati. Ovo će vjerojatno biti prvi put da ću glasati za predsjednika (imao sam 17 godina kada je Trump izabran), i ne želim mijenjati jednog lošeg predsjednika za drugog lošeg.
Tulsi je dašak svježeg zraka. Ona sigurno ima moju podršku, moj glas, moje donacije za 2020. I dalje! Srećom, dovoljno je mlada da bude glavni politički igrač u narednim desetljećima. Havaji su sretni što je imaju. Ne čudi me što demokrati establišmenta već postavljaju ljage i glavne izazivače protiv nje i Ocasio-Cortez — dviju žena Kongresa koje najviše prijete statusu quo. Neprijatelji ih žele brzo sasjeći.
Aloha! Gabbard nije samo "dašak svježeg zraka", već je i blagi zefir koji bi mogao biti Zeitgeist ovog kongresa.
Pratit ću te Tulsi i ako nastaviš ovaj trend, imat ćeš moju podršku i donacije.
Polagao sam velike nade u ovu Gabbard, ali ona je članica CFR-a
stvarno? .. sheiza!..
Ako postoji mjesto gdje reptiloidi koji formiraju terasu prenose svoje naredbe svojoj ljudskoj izvršnoj klasi, to su zasigurno CFR i Atlantsko vijeće.
“Nema spora u činjenici da je Bashar al-Assad i Sirija brutalni diktator,”… “Nema spora u činjenici da je koristio kemijsko oružje i druga oružja protiv svog naroda. Postoje i druge terorističke skupine u Siriji koje su koristile slično kemijsko oružje i druga oružja terora protiv naroda Sirije”, dodala je. Ovo su citati koji se pripisuju T. Gabbardu u propagandnoj emisiji The View. Ili je u vlasništvu ili bi htjela živjeti da bude izabrana. Barem se nije slagala s onom profesionalnom lažljivicom pod pritiskom, Megan McCain, kćeri izdajnika McCaina…” on je 300 puta upotrijebio kemijsko oružje protiv vlastitog naroda.” Zašto Amerikanci vjeruju u takva sranja? Ne vidim nikoga u ovoj zemlji kome bih vjerovao da mogu dobaciti autobus. Ako se ova država želi promijeniti, to će morati biti iz temelja, viši vrhovi ne bi bili tu gdje jesu da već nisu ugroženi i da nisu dio problema.
… TULSI je u pravu, jer ko voli i bori se za svoj narod nikada ne može pogriješiti … !!
Tulsi Gabbard najprivlačnija je američka političarka u posljednje vrijeme.
Nije dovoljno ekstreman u društvenim/ekonomskim pitanjima da bi ga većina Amerikanaca, koji su zapravo vrlo konzervativni i vezani za tradiciju, automatski odbacila. Ipak, nudi ozbiljne misli i napore o miru.
A hrabrost da se zapravo učini tako osnovna stvar kao što je razgovor s ljudima na "Zapadu" namjerno je stvorila pakao Sirije.
I čak dolazi "zapakirana" kao veteranka.
Nju bi bilo teško zamisliti. Predvidljivije tipove političkih izazivača u Americi predstavljaju Elizabeth Warren i Kamala Harris, obje neautentične koliko i pravi liberali. Uspostavljanje koštane srži, oboje.
Ali njezina šansa da ima bilo kakav utjecaj na divlje lice rata koje Amerika prikazuje svijetu doslovno je nula.
Veličina i resursi američke ratne strane gotovo su izvan razumijevanja.
Kad bi nekim čudom postala kandidatkinja Demokratske stranke, čekale bi je dvije sudbine.
Prvo, Obamina sudbina, gdje mladić koji ponekad nosi sandale hrabro izbjegava de rigueur iglu za rever američke zastave tijekom svoje kampanje, ali na kraju bombardira ljude svaki dan svojih osam godina i doista završi usvajanjem glupe igle za rever američke zastave.
Ili, drugo, Kennedyjeva sudbina gdje je čovjek koji je uistinu prijetio aspektima američkog stroja smrti ostavio dobar dio svoje glave razbacan po ulici u Dallasu.
Sve ostalo je samo fantazija.
To su vrlo moćni i podmukli ljudi koji vode šou u Americi. Svatko s njezinim stavom o njihovim ratovima brzo bi se osjećao napadnutim i ugroženim poput predsjednika Madura.
Pustit će nekoga poput Gabbarda da neko vrijeme govori kako bi učvrstili sretnu predodžbu da je Amerika na neki način nešto što nije. Uostalom, to je ono čime se tisak bavi dvadeset i četiri sata dnevno.
Ali zapravo preuzeti vlast i iskoristiti je za mir? To je kao da očekujete čudo. I pouzdano znam da se čuda nikada ne protežu izvan granica slatke dječje mašte.
”Ili, drugo, Kennedyjeva sudbina gdje je čovjek koji je to uistinu učinio
prijete aspektima američkog stroja smrti
ostavio dobar dio glave razbacan po ulici u Dallasu.
Sve ostalo je samo fantazija.
To su vrlo moćni i podmukli ljudi koji vode šou u Americi.”
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
— Hvala, Johne Chuckman, uz ovacije!!!!
Ova eksplozija iz prošlosti dodaje vam naglašeni Hell Yeah
.
Predstavnik SAD-a Ron Paul iz Teksasa rekao je to na drugi način:
“Dug uništava suverenitet SAD-a, jer američko gospodarstvo sada ovisi o akcijama stranih vlada. Dok se hvalimo svojom ulogom svjetske velesile u međunarodnim poslovima, zapravo smo najveći svjetski dužnici. … U konačnici, dug je ropstvo.”
Kada je riječ o apetitu za rušenjem postojećeg poretka, bilo vojno ili ekonomski, Busheva administracija očito ulazi u neistraženo područje. Ali većina Amerikanaca do sada je pretpostavljala da će se desetkovanje u potpunosti provesti u inozemstvu. Međutim, možda će htjeti ponovno razmisliti o tim pretpostavkama.
..
U svojoj knjizi The War Against the Terror Masters iz 2002. godine, u rijetkom trenutku nezaštićene intelektualne iskrenosti, neokonzervativac guru MICHAEL LEDEEN nesvjesno je ispustio ono što je vjerojatno najbolji opis u dvije riječi temeljnog programa koji su neokonzervativci slijedili posljednjih godina. nekoliko godina i traje i danas: “Kreativna destrukcija”.
“Kreativna destrukcija je naše srednje ime, kako u našem društvu tako iu inozemstvu. Svaki dan rušimo stari poredak, od biznisa do znanosti, književnosti, umjetnosti, arhitekture i kinematografije do politike i zakona. Naši neprijatelji oduvijek su mrzili ovaj vrtlog energije i kreativnosti, koji ugrožava njihove tradicije (ma kakve one bile) i posramljuje ih zbog njihove nesposobnosti da održe korak. … Moraju nas napasti kako bi preživjeli, kao što mi moramo uništiti njih kako bismo napredovali u našoj povijesnoj misiji.”
S obzirom na zapanjujuće bezobzirne navike trošenja Bushove administracije, retrospektivnu spoznaju o njezinoj želji da zemlju gurne u iračko blato i entuzijazam neokonzervativaca za rušenje starog poretka – “i unutar našeg vlastitog društva i u inozemstvu” – je li moguće da je li naša trenutna vezanost namjeran rezultat politike uništenja?
Je li moguće da Bushova administracija, Ledeen i drugi neokoni ne žele uništiti samo Bliski istok kako bi ga obnovili, već i Ameriku?
Ali zašto?
Zašto bi naše vlastito vodstvo željelo namjerno staviti našu zemlju u ranjivu poziciju?
+++++++
(Kreativno uništavanje)
Trenutačno dizanje buke u Venezueli samo je ometajuće svjetlo koje treba skrenuti protiv poželjnijeg i talmudskog/cionističkog rata za uništenje Irana. Uništenje Irana bila bi posljednja "islamistička" prijetnja cionističkom Izraelu na Bliskom istoku - budući da su Izrael (Isaac) i Saudijska Arabija (Ismael) prava polubraća od istog oca, intrinzično/fundamentalno/inbred braća !!!
Njihova kombinirana moć i politički utjecaj putem bogatstva i vojne moći američkog/cionističkog USPOSTAVLJANJE sporazuma o suradnji (trostrani sporazum o jedinstvu za osvajanje i pokoravanje/kontrolu cijelog Bliskog istoka.
Rat u već apokaliptično siromašnoj zemlji Jemenu, budući da je početni korak inspiriran SAD-om bio skriven velom pobuna „Arapskog proljeća“ koje je organizirala i platila Američka zaklada za demokraciju i/ili Američki republikanski institut „Obojene revolucije“ koji su promovirali i propagirali pobune građana, kaos, nered, zbrka i pobuna.
http://www.theneoconzionistreport.wikia.com/wiki.The_Politics_0f_%27Creative_Destruction
Prijeteća prijetnja američko-izraelskog desetkovanja drevne Perzije-Irana
http://theneoconzionistreport.wikia.com/wiki/Perpetual_War,_Indefinite_Detention,_And_Torture:_The_U.S._And_Israel’s_Shared_Values
Reakcija BILO KOG medija establišmenta na BILO KOGA tko prijeti narativu o ratu mi je i smiješna i mučna! Glavni mediji JEST i UVIJEK SU BILI poput tužitelja u sudnici koji se ne mora brinuti o unakrsnom ispitivanju svog klijenta (rata)! NIKAD NE POSTOJI druga strana bujica laži koje MSM isporučuje 24/7 američkom narodu ispranog mozga. Bilo bi to samoporažavajuće od strane onih koji pokušavaju propagirati ratove. Glavni mediji NE prenose SVE činjenice i nikada nisu. Lažni narativi moraju se održavati tijekom vremena i svatko tko ljulja brod, da tako kažemo, očekivano će očekivati neku reakciju i blaćenje od medija. Kako netko može SAD smatrati demokracijom kada se narodu NAMJERNO laže? Ako se Gabbard suoči s olujom klevete poput Trumpa, uglavnom zbog suprotstavljanja plimi establišmenta, to će uglavnom biti od ljudi u njezinoj vlastitoj stranci budući da je sada očito preuzela proratnu mantru. Drugim riječima, Demokratska stranka, a još više sada Republikanska stranka, obje su se priklonile volji pobornika rata. Zaštita i njegovanje vojne/industrijske mafije PRAVI je lakmus za kandidate za ratnike u OBJE stranke. A budući da je veći dio ovog ratovanja za dobrobit Izraela, odanost Izraelu još je jedan lakmus test. Briga o potrebama Amerikanaca UVIJEK bi trebala biti najveći lakmus test za svakog američkog kandidata, ali sada se čini da je to ŠTETA svakom kandidatu! Zamisli to! U "demokraciji"!
“Mainstream mediji JEST i UVIJEK SU BILI poput tužitelja u sudnici koji se ne mora brinuti o unakrsnom ispitivanju svog klijenta (rata)!”…dobro rečeno!
CJ primjećuje njezinu sklonost kritici korporativne medijske propagande; što se mene tiče, odlazak na stranice s određenim integritetom (kao što je ConsNews, gdje je predstavljen CJ) način je približavanja istini o stvari.
Spuštanje u zečju rupu propagande i to je kukuruz kontradikcija i izopačenosti (nisam siguran točna riječ, ali poslužit će); Mogu i bez toga.
Ali možda bismo se povremeno trebali podsjetiti na 'goula' korporativnih medija, da SAD koristi ISIS za borbu protiv Sirije, naoružavajući pobunjenike i podržavajući njihove jadne bijele kacige, koje će izbljuvati kao ovaj MSNBC program:
Da se SAD bore protiv Sirije (pa jesu, samo ne spominju posredničke američke snage, ISIS), da se SAD bore protiv ISIS-a, da Assad kolje svoj vlastiti narod (on to sigurno nije i kakav izopačen odgovor Hunta – kratka eksplozija podrugljivog smijeha), barem Gabbard baca svjetlo s 'u njihovom interesu' da eksplodira Busha 'ili ste za nas ili protiv nas', i tako se šarolika izopačenost ideologije nastavlja.
Ali hvala ti CJ što si nas obavijestio o vezama s Brzezinskim i prije nekog vremena da je Blair pozvao Assada u Ujedinjeno Kraljevstvo na vitešku titulu, ali se spakirao jer nije pristao na naftovod 'zapad' i otuda stalnu demonizaciju Assada – i za mnogo više .
Ako želite vidjeti pravi intervju koji pokriva sve njezine stavove.
https://www.youtube.com/watch?v=vp9YdZwawWQ
Bravo za Tulsi Gabbard. Treba razgovarati o američkoj vanjskoj politici. Napadi dronovima i bombardiranje te promjene režima ne čine svijet sigurnijim.
Nazvati Assada "vođom suverene nacije koja nema nikakve veze sa Sjedinjenim Državama" je laž koja po svojoj lažljivosti graniči s Trumpianom. Assad je krvoločni tiranin koji je postupno postao marioneta Irana, regionalni nasilnik opsjednut svojim paranoičnim ambicijama da vodi muslimanski svijet (iako prema Pewu većina Palestinaca smatra šiite nemuslimanima) i koji pribjegava etničkom čišćenju golemog razmjera u Siriji, dok je glavna zamjerka Irana Izraelu upravo izraelsko etničko čišćenje palestinskih Arapa.
Osuđivanje izraelskih zločina je u redu, sve dok ne zataškavate daleko gore zločine koje su počinili Iran i njegovi saveznici Sirija, Hezballah i Hamas, da ne spominjemo one u gotovo svakoj drugoj bliskoistočnoj zemlji osim Omana i Cipra, a možda i Jordana .
Sirija je suverena država i Assad je izabrani predsjednik Sirije. Assadove ovlasti i prerogativi proizlaze iz sirijskog ustava – usvojenog 2012. kao dio tekućeg procesa političke reforme u kojem je Assad igrao istaknutu ulogu.
Assad je svakako popularan predsjednik u Siriji, cijenjen zbog postojane obrane svoje zemlje od organiziranog napada terorističkih plaćenika. Plaćenici, organizirani i uz punu potporu “Zapada”, terorizirali su civilno stanovništvo – ubijajući bez razlike i čineći najpodlije i najgnusnije zločine protiv čovječnosti. Nasuprot tome, Sirija i Rusija otvorile su humanitarne "koridore" gdje god je to bilo moguće, bile su "odmjerene" u ciljanju terorističkih milicija zbog prisutnosti nevinih i provodile su politiku "pomirenja" ili politike sigurnog prolaza za one koji su se predali. Usporedite ovo s razaranjem Mosula i Raqqe.
Ne znam odakle vam ideja da Iran “pribjegava etničkom čišćenju golemih razmjera u Siriji”, ili da je Assad “krvoločni tiranin” i “marioneta” Irana – ali sumnjam da ste vi taj koji je namjerno izvrtanje istine kako bi se prevarilo. Laži protiv Sirije su doista lažljive – zločini protiv naše zajedničke ljudskosti. Kao i sve one laži koje vode u rat.
Ti barem priznaješ da Izrael vrši genocid. Ali onda radite "pokrivanje" tvrdeći da su Iran i Sirija "daleko gori".
Imate li poveznice s dokazima o etničkom čišćenju koje je počinio Assadov režim? Imate li ikakav dokaz koji ukazuje na to da Assad želi biti vođa muslimanskog svijeta? Imas li ti ikakve dokaze koji bi potkrijepili tvoje apsurdne tvrdnje??
Odgovori na vaša pitanja su:
Ne,
Ne, &
Ne.
Grgur i Andrija-
Hvala što si ispravio Zenobiju. Često se pitam jesu li ovi ovčarski komentatori pravi ili su plaćeni trolovi. Pretpostavljam da bi netko tko svoje vijesti dobiva gotovo isključivo od MSM-a mogao doista povjerovati u sranje koje Zenobia izbacuje, ali mislim da je isto tako vjerojatno da jedna od naše tri agencije za pisma plaća ljudima da izbacuju propagandnu liniju carstva na stranicama poput ove.
Vidio sam ovaj komentar jučer poslijepodne i nadao sam se da će ga netko drugi raskrinkati. Nakon nekog vremena postaje zamorno.
Naravno da želi. On samo sluša CNN i MSNBC i idiote kao što su Mark Warner i Lindsey Graham.
Zašto vjerujete lažima i crnoj propagandi MSM-a: oni novinari koji su stvarno bili tamo mogli su vidjeti istinu, ali vjerovati lažima MSM-a je gotovo zločin jer ste na strani lažljivaca koji žele preoblikovati ME zemlju za državom i pridružite se s njom (Irak, Afganistan, Jemen, Libija, Sirija..).
Unatoč svim manama, treba je podržati kao jedinu ozbiljnu kandidatkinju koja ima namjeru ozbiljno se suprotstaviti postojećoj strukturi vlasti.
Još jedno jasno skidanje onog odvratnog pokušaja grupne zasjede Gabbarda, koje se u potpunosti obrušilo na Hunta i ostale prazne, neuke lažne novinare koje MSNBC pokušava nametnuti javnosti kao "napredne". Na vrhu smrdljive gomile smeća nalazi se Rachel Maddow, netko tko bi se trebao sramiti pokazati svoje lice u javnosti.
Gabbard je dosad bio briljantan. Po mom mišljenju, ona je najbolji kandidat u utrci. A s obzirom na ponovljene gafove Bernieja Sandersa o Russiagateu, Siriji i izborima 2017., Gabbard je vjerojatno najbolji kandidat kojeg ćemo vidjeti. Čini se da alternativni mediji to shvaćaju, na sreću. Dakle, očekujte da ona bude ozbiljan faktor još neko vrijeme. Ako budemo imali sreće, počevši kao predsjednik s dva mandata koji će naše trupe vratiti kući.
Koliko god prezirem lažljive propagandističke mainstream medije, još više prezirem neuke Amerikance zbog njihovog neoprostivog neznanja po pitanju sukoba interesa ljudi koji im "dojavljuju" vijesti! Lažljivim medijima nema mjesta ni u jednoj naciji koja ima popriličan dio pošteno informiranog stanovništva! Čak i ako je kandidat uspio pobijediti i vratiti trupe kući u nekim od ovih “beskrajnih ratova”, s pogrešno informiranom prevarenom populacijom, brza lažna zastava brzo će natjerati te trupe da se preraspodijele u borbu protiv onih “odgovornih za čin ili “teror”( Pogrešna zastava). Ovo bi moglo biti dovoljno za warmakere, ali i svatko tko dovodi u pitanje službeni narativ false flag događaja bit će na neki način okaljan. Ako je tiranija u narodu poput raka i na temelju stupnja svijesti ljudi, onda je znanje poput snage protiv raka!
Tulsi je s milošću i poniznošću odradila ovaj tipični MSM posao sjekire i mamljenja.
Mueller se svim silama trudi povezati Tulsi s Trumpom... taj odlazak u Trump Tower...
Tulsi je glavni trn u oku vodstvu Demokratske stranke koji mora biti uklonjen prije izbora jer govori i djeluje u skladu sa svojim načelima i uvjerenjima. Možda vam se ne sviđaju njezini strani, fundamentalistički indijski sponzori i prikupljači sredstava, ali ona je jedna od rijetkih pravih "mirovnih" kandidata koji će prozvati duboku državu, namjere MIC-a (NATO, pentagon, vječni rat) i ostala licemjerja u našoj zemlji. vlada koja najviše nudi. Matrica je očajnički želi maknuti s puta.
Mislim da su veze Tulsi Gabbard s hinduističkim fundamentalistima prenapuhane, uglavnom djelo MSM-a od njezina putovanja s Dennisom Kucinichem na sastanak s Assadom 2017. Kao kongresnice, njezino putovanje u Indiju i slika s premijerom Modijem također su prikazani u medijima često kao dokaz za to. U istom smislu, sumnjaju i na njezino podrijetlo. Ovog prošlog utorka u PBS-ovoj emisiji Finding Your Roots, koju moja žena religiozno gleda, tri osobe su bile Rubio, Paul Ryan i Tulsi Gabbard. Ona je oko 87 posto zapadnoeuropska. Njezina prabaka s očeve strane bila je Polinežanka.
Čini se kao da je odrasla u domu u eklektičnom okruženju, Tulsi Gabbard se bavi različitim religijama i udala se na hinduističkoj ceremoniji prije nekoliko godina. Što nije u redu s tim? Sa suprugine strane već gotovo pola stoljeća prisustvujem crkvenim vjenčanjima. Nedavno sam prisustvovao vjenčanju svog drugog rođaka s hinduističkom ceremonijom nakon koje je uslijedila ceremonija u našoj religiji koja je mala varijacija hinduističke ceremonije. Svidjela mi se hinduistička ceremonija, njezino značenje. Nevjerojatno, nikada prije nisam prisustvovao hinduističkoj ceremoniji vjenčanja iako sam odrastao u selu u sjevernoj Indiji gdje su jedna trećina stanovništva bili hinduisti.
Protivio sam se hinduističkom nacionalizmu od najranije dobi. Ista hinduistička nacionalistička stranka bila je miljenica SAD-a i Zapada sve do prijelaza stoljeća. Hinduistička nacionalistička stranka bila je antisovjetska i antikomunistička. Vladajuća Kongresna stranka pod Nehruom, a zatim Indrom Gandhijem bila je neutralna i prijatelj Sovjetskog Saveza. Licemjerna je politika Zapada, uvijek je bila.
Temeljno pitanje s kojim se čovječanstvo suočava je Rat i mir. Ako nacije to ne riješe diplomacijom i kompromisom, nema nade za ljudski opstanak. Tulsi Gabbard jedina je kandidatkinja koja je pokrenula to pitanje. I principijelna je. Ne može se opterećivati svakim pitanjem kao što mnogi žele od nje. Slažem se s vama, ona je najbolji kandidat kojeg imamo.
Tulsi je već zaslužio moj glas – a ja sam republikanac! Nastavite s pritiskom na lude ratnohuškačke idiote.
Tulsa Gabbard je nevjerojatno opasan kandidat sa stajališta Moćne elite, da glavna struja žutog novinarstva s okusom vanilije, poput jutarnjeg Joea i Mike Brezinskog, sada preuzima batinu samo zato što su takvi ekstremni cionisti kao što je Bari Weiss iz New York Times je već pao na lice. Mogućnost odabira doista antiratnog kandidata apsolutno je predobra da bi se propustila, Tulsi Gabbard bi lako mogla privući Trumpove pristaše, a da ne spominjemo većinu demokratskih birača, jedino što joj uistinu treba je potpora velike stranke koja je samo neće dogoditi, ovo je savršena prilika za međustranački savez, ako bi Rand Paul ili Dennis Kucinich mogli uskočiti kao protukandidat Tulsi, bila bi pobjediva čak i protiv Donalda Trumpa.
Nemojte me krivo shvatiti, u nekom alternativnom svemiru gledati Trumpa kako iznova uništava Hillary bilo bi uistinu čarobno, ako ni zbog čega drugog, onda opet vidjeti liberalne medije u suzama zbog svega toga, ali budimo iskreni ako je Donald Trump zapravo iskren o njegovom anti-intervencionalizmu i samo ga osujećuje duboka država ili on samo vuče svačiji lanac i zajebava se s nama dok pljačka mjesto, u nekom trenutku će nas jedan od naših idiota generala ili CIA-inih luđaka uplesti u nešto to će jednostavno izmaći kontroli, ova predstava klauna mora i uskoro, ako ćemo izaći netaknute kože, Viva Tulsi, hvala gđice Johnstone, izvrstan članak!
Stvarno cijenim ovaj članak o Tulsi Gabbard. Pitao sam se zašto sve ostale 'vijesti' ignoriraju ovu kandidaturu. Osim očitog, suprotstavite se Mil. Kompleks ind. Imate li podcast ili možete uputiti podcast koji je usklađen s vašim izvješćivanjem?
Keith, konzorcij ima podcast, ali je vrlo rijedak, za pristojnu antiratnu perspektivu pogledao bih emisiju Scotta Hortona ako je to ono što te zanima, sretno čovječe, mir.
Evo YouTube prijenosa Joea Rogana koji je prilično opsežan:
https://www.youtube.com/watch?v=oIb2lmHgd5s
Evo stranice koja pokriva njezina stajališta o bezbroj pitanja:
https://www.tulsigabbard.org/
Volio bih da je Gabbard progovorio u obranu Omara. Druga stvar koja me malo živcira je njezina povezanost s CFR-om. Ne čini se kao da je pod kontrolom AIPAC-a, ali brinem se da to možda neće biti potrebno kada je vezana za CFR.
Stvarno mi se sviđa Tulsi i osjećam da ima najviše od onoga što je potrebno da bude izabrana. Postoje drugi koje bih volio više, ali njihove su šanse bliže nuli.
Moram se ne složiti, Caitlin.
Tulsi ne izluđuje MSM.
Ludilo je bilo tu prije nego što je ušla u utrku za POTUS, što je dio razloga zašto je njezino sudjelovanje na izborima toliko važno.
Svi se ratovi dobivaju ili gube kod kuće. Neprijatelji su se u ovom slučaju sukobili na ekranu.
Tulsijev ratni cilj ne mora biti da bude izabran za POTUSA, već da usmjeri narativ. Što se više može primijetiti ili čuti, to više pobjeđuje. Što je očajnički napadnuta, njezina poruka postaje glasnija.
Rat kod kuće odavno NIJE Dem protiv Rep, nego demrep establišment protiv realne alternative.
Gabbardove veze s hinduističkim nacionalističkim fanaticima, podrška ratovima dronovima, odobravanje mučenja, podrška izraelskom apartheidu, podrška brutalnim diktatorima koji ubijaju svoje muslimansko stanovništvo potvrđuju da je ona užasna kandidatkinja.
Uzet ću Omara ili Tlaiba ako želim pravog progresivnog kandidata, a ne regresivnog islamofobičnog fanatika koji zvuči republikanski kao smeće Tulsi.
Dobar pokušaj. GS Uddin. Bigot si ti. Gabbard ne podržava brutalne diktatore BILO KOJE vjere ništa više nego što je John F Kennedy primao naređenja od pape. Vaš tip religiozne sljepoće nema mjesta u racionalnom političkom razgovoru.
Ajde GS, skini poveze s očiju...
Rick Sanchez ima dobar stav:
http://youtu.be/jyL8ClSUZgw
Zalagao sam se i pisao o Tulsi otkako je dala otkaz Hillarynom DNC-u i njezinim MIC/CIA-inim voditeljima kako bi podržala Bernieja. Američka javnost pati od ozbiljnih domaćih problema, ali cijeli svijet, a ponajviše mi od promjena režima koje su naši neofašistički graditelji carstva uzaludno pokušavali izgraditi 60 godina.
Naravno, taj joj je potez zadao oštru kritiku Hillary, a cijeli Deep State Establishment i DNC neće joj dopustiti da bude predsjednička kandidatkinja. Moja kritika svakog pojedinog kandidata stranke je da svaki od njih izbjegava srž problema naše politike promjene režima. Kad čak i spominju ostatak svijeta, to je na temelju ekonomije ili našeg neprijateljskog stava u pogledu gadnih ljudi koji ubijaju vlastite građane koje mi potom nastavljamo ubijati i izgladnjivati izravno ili putem surogata.
Napokon se o njoj čuje, čak i ako nije kandidat u ovom krugu, ali ona je jedini kandidat kojeg ću aktivno podržati, jer njezin um ima zaokruženo predsjedničko shvaćanje koje ostalima nedostaje.
Podržao sam Kucinicha, Nadera i Rona Paula. Što im je/ima svima zajedničko? Antiimperijalisti! Čak sam smatrao da su veće šanse s Trumpom nego s Clinton u tom pogledu (iako nikad ne bih glasao ni za jedno ni za drugo). Ovako vidim i Gabbarda.
Caitlin Johnstone je ludo ljubomorna na Tulsi i zbog njezina mozga i zbog izgleda. Kakav nevjerojatan prikaz američke oholosti i neznanja na Jutarnjem udaru. Ovo binarno, dobro/loše, prijatelj/neprijatelj, razmišljanje je ono što ide MagaMoronima, ali nije način na koji Amerika može osvojiti utjecaj i promicati naše istinske interese. Ti interesi su miran svijet ispunjen ljudima koji ne žive u strahu.
Očito lažna uvreda Caitlin Johnstone, za koju ne nudite nikakve dokaze niti argumente. Možda ste krivo razumjeli članak.
Daniel Cullen: To ste shvatili iz članka? Kako?
“Ti interesi [Amerike] su miran svijet ispunjen ljudima koji ne žive u strahu.”
Prestani, Daniele, ubijaš me! Jeste li ikada razmišljali o tome da se bavite stand-upom?
Mislim da misliš na Hunta, ne na Johnstonea.
Zašto bi se netko tko nije na desnoj strani zamarao MSNBC-jem?
Dobro, opet, Caity. Tulsi je sjajna kao i ti
Sjajan nastavak članka Caitlin. Moje pitanje je kako ovi glupi ljudi mogu biti prikazani na nacionalnoj televiziji kao cijenjeni novinari. Kasie se očito vozi u studio MSNBC-a u kratkom žutom autobusu. Čudi me da ne nosi kacigu
Trump je POTUS, mislim da to govori sve o MSM-u.
SAD je u Siriji da se bori protiv Assada. ISIS je prvenstveno izgovor. Gabbard ovdje nije u pravu jer ona snažno vjeruje u koncept rata protiv terorizma. Nije joj stalo do neamerikanaca. Ona je America Firster, čija je briga smanjenje američkih žrtava. Ona favorizira “rat protiv terorizma” koji se vodi iz zraka, uključujući dron, a također javno favorizira upotrebu mučenja. Ona nije antiratna. Ona je samo za smanjenje američkih žrtava.
MSNBC je, zajedno s ostalim MSM-om, doista propagandni organ američkih imperijalista. Ali potpuno ste u krivu kada Gabbarda prikazujete kao antiimperijalista. Ona je izraziti imperijalist, zbog čega se pridružila vojsci i ostaje u vojsci. Samo što ona misli da postoji sigurniji način da se provede naš imperijalizam od konsenzusa imperijalističkog establišmenta.
Čini se da vas je oduševila Gabbardova antiratna retorika koja prikriva njezine prave stavove, koji se lako pronalaze u onome što je rekla i napisala. Morate pogledati dublje. Ovaj članak je plitak kao i većina MSM novinarstva.
Ova primjedba je ASSININE.
Ovaj komentar treba obrisati kao nepodržanu ad hominem uvredu.
Zašto ne argumentirati tu tvrdnju poveznicama i citatima?
Mnogi bi htjeli znati je li to tako.
Izvrsne bodove. Gabbard podržava ratove bespilotnim letjelicama, torturu, veliki je pobornik cionizma (posjećivao Adelsonove sastanke ili CUFI), prikrivao je ratne zločine Modija i njegovih hindu fanatika.
Dems može bolje od Tulsija. Svi su bolji od te ratne svinje!7
Odakle dolaze ti apsurdni i nepodržani napadi bez izvora?
Sviđa mi se ideja da je Gabbard opasnija jer je servirala.
Dobro smo prošli sa sadašnjim i prethodna tri predsjednika koji nisu služili i nisu znali ništa o ratu.
Nisam čuo ništa od Gabbarda što bi me navelo na pomisao da bi sravnila okrug zbog nafte ili drugih resursa.
Da su jedini ratovi koje vodimo doista obrambeni, ne bismo bili ni u jednom ratu nakon 1945. i malo je vjerojatno da bismo se borili u jednom u ovom stoljeću. Rado ću je preuzeti ispred idiota neoliberala, centrista, pa čak i Sandersa, koji se čini sve više zbunjen o međunarodnim poslovima.
Slobodno istaknite bilo koji stvarni zakon (u Kongresu SAD-a) u koji je ona bila uključena/o kojem je glasovala, a koji podržava vaše tvrdnje. Otvoren sam za činjenice.
Evo nešto što smatram uznemirujućim (je li se promijenila u vezi s tim?):
https://gabbard.house.gov/news/press-releases/rep-tulsi-gabbard-russia-must-face-consequences-continued-aggression-ukraine
U mojim mislima ovo me tjera da odstupim od optimizma u vezi s njom (njezinom prosudbom).
Nemojte još biti hejter. Čujmo što ima za reći o drugim pitanjima i pročitajmo neka njezina politička stajališta. Također bih vas podsjetio da će bilo tko u Demokratskoj ili Republikanskoj stranci koji se kandidira za predsjednika podržati koncept da su SAD "neobranjiva nacija" i prihvatiti da imamo pravo činiti što god želimo kad god želimo. Pax Americana. Postoje samo nijanse sive. Općenito ima topliji ton s više prostora za istinu/činjenice koje treba priznati i o promjeni režima, beskrajnom ratu i globalnom zatopljenju. Čujmo što ona ima za reći o infrastrukturi, dugu te obrambenom i obavještajnom proračunu. Najvjerojatnije će netko puno gori od nje na sve načine postati naša sljedeća predsjednica pa predlažem da se stvarno nemate zašto brinuti. Odmori se dečko.
Bill Samuel: Vidio sam vaš komentar kad se pojavio prije nekoliko dana. Ako su se vaše primjedbe temeljile isključivo na sadržaju ovog članka od CJ-a, onda mogu razumjeti, jer kao što sam ranije rekao, morao sam pronaći i pogledati cijeli intervju kako bih točno shvatio što je Gabbard govorio. Kada je izjavila da su "američke snage u Siriji kako bi se borile protiv ISIS-a", to je bila vrlo pametna i tvrda parodija sirijske ratne propagande SAD-a. To je ono što vjerujem da sam vidio i čuo. Ostali njezini odgovori i komentari uvjeravaju me da je upravo to bila namjera njezinih primjedbi.
Možda znate više o gospođi Gabbard i pomnije ste je pratili, a to je bila osnova vaših komentara. Također, kao što sam rekao ranije, morat ću saznati mnogo više o njoj. Iznenadit ću se, a i razočarati ako ona doista bude onakva kakvom je opisujete. Po onome što sam vidio u tih 15-ak minuta, bit ću JAKO iznenađen ako bude onakva kakva kažete.
Slučajno sam uhvatio ovaj intervju s Tulsi. Razbjesnila su me pitanja koja su joj dobacivana u stilu Joea McCarthyja, kao da su spremnost na razgovor s Assadom i nepodržavanje beskrajnih ratova najekstremnije antiameričke pozicije koje možete imati. Bilo je šokantno vidjeti koliko su svi bili šokirani, kao da im pomisao o okončanju beskrajnih ratova nikada nije pala na pamet. Nažalost, MSM ima toliku moć da će najvjerojatnije pomoći poraziti Gabbard tako što će je ignorirati, ne dajući joj priliku u gradskoj vijećnici i drugo vrijeme emitiranja. Nadam se da sam u krivu, ali sumnjam.
Još uvijek se smiješim nad, "orcifikacija." Hvala ti, ti si zlobna djevojka!
Hvala svima što ste konačno digli vjetar! Za Gabbarda, za komentare i za Konzorcij.
Idite u Tulsi i uzmite Ilhana Omara za potpredsjednika! Moramo se obratiti dva slona u prostoriji (beskrajni ratovi agresije i izraelski über alles mentalitet).
“Damask i njegovi ruski i iranski saveznici pokazali su da se ISIS može trajno poraziti. Uz linije opskrbe ISIS-a koje izlaze iz teritorija NATO-a u Turskoj i preko jordanske i iračke granice su presječene – sirijske snage uspjele su održivo suzbiti napore terorističke organizacije da se ponovno uspostavi zapadno od Eufrata.
“Sama činjenica da ISIS postoji u jedinoj regiji zemlje koja je trenutno pod američkom okupacijom postavlja mnoga pitanja ne samo o iskrenosti ili nedostatku napora Washingtona da se suoči s ISIS-om i porazi ga – već i o tome podupire li Washington namjerno terorističku organizaciju ili ne. borbeni kapacitet posebno kako bi poslužio kao izgovor za američku kontinuiranu – i nezakonitu – okupaciju sirijskog teritorija. ”
Povlačenje SAD-a iz Sirije i mit o “povratku” Islamske države
Autor: Tony Cartalucci
http://landdestroyer.blogspot.com/2019/02/the-us-syria-withdrawal-and-myth-of.html
Morao sam slijediti neke od poveznica kako bih dobio potpuni okus rep. Gabbarda u toj emisiji Morning Joe (i na kraju pronašao video cijelog intervjua.) Pretpostavljam da je nisam prije vidio ni slušao, a moram reći da se čini vrlo zastrašujućom, pa joj se naslika mnogo veća meta za eliminaciju. Bez uvrede za Caitlin, ali sam ovaj članak dao mi je netočno razumijevanje dubine i nijansi Tulsinih odgovora, i skoro sam objavio dugačak i loše informiran komentar o njoj i njezinim primjedbama. Nema savršenog kandidata. Po mom ograničenom mišljenju, postoje 3 glavna problema s kojima se SAD suočava: rat, korupcija u zdravstvu i, naravno, klimatske promjene. Prvo, njezino deklarirano nastojanje, moglo bi olakšati rješavanje onih drugih problema.
Ona naravno mora biti uništena. Status quo ne podnosi nju, niti istinu koju tako vješto razotkriva. Čekao sam kandidata, iskusnog veterana ili ne, da iznese ovo stajalište o militarizaciji. Bernie je u mnogim pogledima bio previše plah ili previše kompromitiran da bi stao tamo gdje Tulsi stoji. Naučit ću sve što mogu o njoj, i samo za ovo pitanje, podržati je. Još nisam čuo nijednu američku policiju da tako vješto razotkriva lažnu upotrebu američke vojske – i establišmenta koji je podržava – u politici SAD-a, kao što je to učinila ona.
Tome bi nekoliko milijuna ljudi dodalo "našu krizu siromaštva". Ono što je ostalo od srednje klase samo što to još nije primijetilo.
Posramljujući. Patetičan. Tko gleda to sranje, a kamoli da je pod "utjecajem" toga.. William F. Buckley Jr. ne bi mogao ni ovako nisko. Hoće li na kraju doći trenutak kada će netko, poput Gabbarda ili bilo koga drugoga tko je u sličnoj situaciji, uzvratiti, “…. Zar te nije sramota?” kao što je netko učinio u završnom činu senatora Joea McCarthyja. Mislim da je taj trenutak daleko. Glasat ću za Tulsi Gabbard na predizborima u Kaliforniji ako je još uvijek u utrci, ali nikad joj neće biti dopušteno da bude demokratska predsjednička kandidatkinja, ona nije lažnjak.
Gledao sam tu emisiju i svidjelo mi se namršteno gledanje Kasie Hunt u "Angry Birds". Kasnije sam pisao NBC Newsu i predložio joj Time Out.
Tulsi, koji je hrabro vodio borbu u Zastupničkom domu protiv promjene režima, dobiva samo mali okus onoga čemu je predsjednik Trump bio izložen više od tri godine otkako se pojavio na radaru MI6. Trebala bi mu se pridružiti u nastojanju da zaustavi Muellerov državni udar i privede pravdi one operativce, uključujući one iz britanske obavještajne službe poput Christophera Steelea, koji su počinili ovu prijevaru nad američkim narodom. U međuvremenu, njezin glas protiv "beskonačnog rata" dobrodošao je kontrapunkt jastrebovim wannabeesima Demokratske stranke.
Nije da posebno želim braniti B&S, ali kada je Scarborough rekao možete li ga barem nazvati protivnikom, moja prva pomisao je bila 'idiote, zašto moraš vidjeti sve ostale u binarnoj ulozi prijatelja/protivnika'? Onda sam pomislio, 'da, ovako dobivaš misiju creep – redefiniranjem tko je neprijatelj'. Onda sam pomislio 'budalo. Ušli smo u Siriju s namjerom "promjene režima", tako da smo po definiciji Assada učinili našim protivnikom.'. Dakle, u odgovoru Scarboroughu, vjerojatno bih rekao 'da, odlučili smo da on bude naš protivnik. Želi li on tu ulogu ili ne, drugo je pitanje.'
"Stajao bi kao iskrivljen stup, I zauvijek bi velike laži dobro funkcionirale!" — FG Sanford
(Govoreći o nakrivljenim stupcima i hokus pokus vojnim shemama, ispričajte se i uzdržite se od dolje navedenog)
Oda za Valentinovo POTUSU TRUMPU;
Kao pas koji lovi zeca
Lakoumnost je rasipna navika
Ali o užitak užitka snova
Drži metu u vidokrugu...
Beton ili čelik, Stolidly Erect
Moj granični zid, Afektacija čuda
Velika umjetnost i dugovječni simbol
Histerično neurotične želje
Posjedovati stalne simbole moga
Arogantna fiksacija sa strukturama
That Proclaim The NAME TRUMP!
Gledanje vodstva Demokratske stranke, republikanaca, stručnjaka i MSM-a postaje apoplektično kad se bave Tulsijem je pravo osvježenje. Jednostavnim iznošenjem istine otkriva svima da “carstvo nema odjeće”; u tome što naša nacija financira i podupire džihadističke teroriste protiv kojih javno tvrdimo da se borimo dok mi ilegalno mijenjamo režime uz potpuno nepoštivanje međunarodnog prava. Kada je Tulsi predstavila Kongresu svoj Zakon o zaustavljanju naoružavanja terorista, MSM ju je pokušao ignorirati umjesto da riskira da više američke javnosti postane svjesno da su "džihadisti R SAD". Sada kada se natječe za predsjednicu, MSM su rastrzani između toga da joj se suprotstave i da izgledaju kao idioti kakvi jesu, ili da se pretvaraju da ona ne postoji kao što se čini da mnoge medijske stranice Demokratske stranke rade.
Nisam glasao za demokrata ili republikanca za predsjednika 30 godina, ali ako Tulsi ostane vjerna svojim stajalištima, nastavit ću davati male financijske donacije i pobijedit ću ulice javno promičući kako bih podržao njezinu kampanju u tijeku naprijed. Jedan aspekt njezine kampanje nadilazi pitanje može li ona osvojiti predsjedničku poziciju, a to je da kao kampanja na lokalnom nivou imamo priliku učiniti veliku edukaciju javnosti o pitanjima ilegalnih ratova i naše nemoralne podrške našem džihadistu prijatelji o kojima MSM neprestano pokušava zamagliti i obmanuti javnost. Samo to vrijedi podržati Tulsi, iako znamo da će moćnici pomaknuti nebo i zemlju da je pokušaju zadržati podalje od Bijele kuće.
Sjajan komentar, Gary. Mislim da će Gabbardin pravi test biti (barem za mene) hoće li ovjekovječiti tradiciju podložnosti cionističkom entitetu i njegovom jedva legalnom američkom lobiju.
Upravo moja briga. Čini se da o ovom pitanju govori na obje strane.
A možda čak i više od toga. Postoji i ovo:
https://gabbard.house.gov/news/press-releases/rep-tulsi-gabbard-russia-must-face-consequences-continued-aggression-ukraine
Sjećate li se kako je Obama bio naslikan, društveni aktivist (GOP nikada ne promovira takve stvari, samo Dems), dobitnik Nobelove nagrade za mir?
Ne spominje se Omarova izjava/liječenje. AIPAC prijetnja?
Bavila se idiotizmom “Rusija nam hakira izbore”:
https://www.tulsigabbard.org/tulsi-gabbard-on-russia
[kompletan sadržaj]
Tulsi Gabbard o Rusiji
Ključne točke
Tulsi je bio snažan zagovornik slobodnih i poštenih izbora u SAD-u i diljem svijeta.
U siječnju 2017. Tulsi je susponzorirao jednu od prvih zakonodavnih inicijativa za istraživanje ruskog utjecaja na izbore 2016. (Vidi također Sigurni izbori.)
Tulsi čvrsto vjeruje da su Sjedinjene Države i Ujedinjeni narodi dužni braniti suverenitet Ukrajine od Rusije. Ruska invazija, okupacija i daljnje prijetnje iznimna su opasnost za ukrajinsko samoodređenje.
Tulsi se snažno protivi ilegalnom CIA-inom financiranju, obuci i oružju za ekstremističke pobunjenike u Siriji, koji se bore i protiv sirijske vlade i protiv njihovog saveznika Rusije. Ilegalni rat SAD-a za svrgavanje Assada u Siriji dovodi SAD u izravan sukob s Rusijom i istovremeno jača ekstremiste u Siriji.
Nastavak američkog vojnog angažmana u Siriji može potencijalno eskalirati sukob između SAD-a i Rusije, što je iznimno opasno i nepotrebno.
Zakonodavstvo
HR356 – Zakon o zaštiti naše demokracije: poziva na neovisnu istragu ruskog uplitanja u siječnju 2017., nedugo nakon izbora 2016.
HR3364 – Suprotstavljanje američkim protivnicima kroz Zakon o sankcijama: usvajanje daljnjih sankcija protiv Rusije zbog prodaje oružja Siriji, kibernetičkih napada, kršenja ljudskih prava i izbjegavanja prethodnih sankcija.
H.Res.499 – Osuda kršenja ukrajinskog suvereniteta, neovisnosti i teritorijalnog integriteta od strane vojnih snaga Ruske Federacije: Nacrt zakona koji se bavi ukrajinskom krizom i odgovornošću Sjedinjenih Država i Ujedinjenih naroda za zaštitu ukrajinskog suvereniteta i manjine populacije u Ukrajini.
HR4278 – Zakon o potpori Ukrajini: Glasovao za akt kojim se osuđuje ruska aneksija Krima i nameću vizne sankcije onima koji su izravno ili neizravno uključeni u invaziju na Ukrajinu.
Tulsijeve izjave/video
“Jedna stvar koju znamo o ruskim oglasima je da su bili dio nastojanja da se stvore podjele, borbe, pristrasnost, sukobi i strah. https://twitter.com/tulsigabbard/status/918167316654903297?lang=en
“Rep. Tulsi Gabbard: Rusija se mora suočiti s posljedicama za nastavak agresije u Ukrajini” https://gabbard.house.gov/news/press-releases/rep-tulsi-gabbard-russia-must-face-consequences-continued-aggression-ukraine
Zastupnica Tulsi Gabbard: “Posljedice stajanja skrojenih ruku dok Rusija nastavlja degradirati teritorijalni integritet Ukrajine su jasne.”
https://gabbard.house.gov/news/press-releases/rep-tulsi-gabbard-statement-joint-session-congress-ukrainian-president
Stavljanje ruskog miješanja u izbore u kontekst: “Tulsi Gabbard: Zašto Rusija?” https://youtu.be/mkigREtfAT0
Veze trećih strana
CNN: “Kongresnica Tulsi Gabbard upozorava na rat s Rusijom ako SAD svrgne sirijsku vladu” https://youtu.be/xCiSskNkhWQ
“Zastupnik Tulsi Gabbard raspravlja o riziku izravnog američko-ruskog rata u Siriji”
https://youtu.be/ffjbxyJ4ZHE?t=226
CNN: “Tulsi Gabbard – Rat s Rusijom?” https://youtu.be/co4tkKz7GIM
Cody: Jednostavno nisam mogao odoljeti želji da sjedim i družim se s Amerikancem.
...
Fred C. Dobbs: Puni smo. Nema slobodnih mjesta. .. Razumijete? I u slučaju da ne budem jasan, mislim da bi si učinio uslugu da se spakiraš i odeš odavde sutra ujutro. Vrati se odakle si došao. Ponesi naše blagoslove sa sobom. … [..Howard, daje Codyju tanjur za hranu..]… …Posluži se. Ne smeta nam jer ne dopuštamo da ljudi umru od gladi. Večeras si naš gost. Ali sutra ujutro, pazi – zabranjeno ulaženje ovdje. Znaš – Čuvaj se pasa. .. Shvaćate?
~ Blago Sierra Madre – 1948
Mike Perry, pridigni dvosatnu stolicu i pozorno slušaj ovo, čuješ dobrog istraživača koji dokumentira prijevaru. Vrijedi sira i krekera…
https://phibetaiota.net/2019/02/jim-fetzer-the-russia-hoax-comes-apart-at-the-seams-video-15918/
Bob Van Noy: Slušao sam tipa na mjestu koje nudite...nazvali ste ga "dobrim istraživačem" dok nisam shvatio da je prvoklasni ludak. Da, Russiagate je prijevara, a započela ju je Hillary iz dva razloga... 1) nije mogla vjerovati da je izgubila i trebala joj je isprika za očuvanje obraza, i 2) da skrene pažnju s onoga što je zapravo bilo u tim zloglasnim e-porukama. Međutim, morao sam prekinuti kad sam shvatio da je tip lud...Michelle Obama nije muškarac, a NRA je zauvijek zloupotrebljavala drugi amandman. Bože, ako ćeš dobro istražiti mjesto, to nije ovaj tip.
Što se dogodilo s mojim odgovorom Bobu Van Noyu?
Žao mi je što se ne slažem Rob Roy, izgleda mi impresivno...
https://en.m.wikipedia.org/wiki/James_H._Fetzer
.. (Bob, morao sam ponovno pokrenuti CN, jer se činilo da ovaj prvi odgovor nije pravilno povezan s njihovim poslužiteljem. Ispričavam se ako je ovo ponovno objavljivanje dupliciranje.)
Hi Bob,
Puno vam hvala – a to je pravi životopis dr. Fetzera! Ima vrlo dugu i zapaženu karijeru, a svakako se posvetio nekima od tih tajanstvenih događaja koji su uvelike oblikovali/usmjeravali naše društvo u ovim posljednjim desetljećima. Trenutno radim na projektu/posalu s prijateljem koji zahtijeva puno prekovremenog rada, ali imam rezervirano djelo za Rusiju označeno za ovaj vikend.
Trebalo bi biti svaki dan, ali još uvijek čekam one dvd-e o kojima smo pričali. I, imate li primjerak Raoula Pecka, 'I am Not Your Negro'? Imam i dodatnu kopiju ovoga – i stvarno je dobra. .. I, jedva čekam da vidite nešto od ovog materijala Petera Watkinsa. To je vrlo rijetka kinematografija. (..Osmijeh..)
Bobe, još jednom puno hvala! Uvijek sjajne stvari!
Srdačan pozdrav i čujemo se uskoro,
mikrofon
Ovo bi moglo biti malo OT, ali ne previše jer naglašava potpunu, apsolutnu, potpunu sluz i prljavštinu koja je DC i naša "vlada" takva kakva jest:
Bivši adut Dowd jučer je dao intervju za ABC: zaključio je da je Mueller završio sa svojom "istragom" u ožujku 2018. i ovaj cirkus se od tada nastavio kako bi se pružilo pokriće DOJ-u i FBI-u kriminalcima/zavjerenicima državnog udara!
Potpuna i potpuno lažna istraga!
https://theconservativetreehouse.com/2019/02/12/dowd-nails-it-former-trump-attorney-outlines-insufferable-behavior-of-mueller-and-rosenstein-in-perpetrating-political-russia-hoax/
Drži se, Tulsi - ovi trgovci sluzi će te ljigati 24/7!
Ovo sam napisao još u proljeće 2017. Puno toga što se tada dogodilo ostalo je u sjećanju. Rad Williama Binneyja, objavljen ovdje u ConsortiumNewsu, lijepo se slaže. Pogledaj: https://caucus99percent.com/content/okeydoke-americans-were-supposed-get
Estoy de acuerdo con la candidata espero queque sea elegida
(Slažem se s kandidatom i nadam se da će ona biti odabrana – Administrator konzorcija)
Objavio sam ovaj komentar prije nekoliko dana na "Medium", gdje se mogu pronaći svi Caitlinini članci.
MSNBC je očito vlasništvo američke obavještajne agencije. Imaju cijelu mrežu. Ako se dobro sjećam, mreža je bila ta koja je osudila Phila Donahuea jer je govorio protiv rata u Iraku. Mrljanje Tulsi će se nastaviti i sumnjam da će joj dati još puno vremena da se brani. “Mighty Wurlitzer” pokojnog Roberta Parryja bit će u punoj glasnoći. SAD su najpropagiranija nacija na planeti. Tulsi je pred sobom teška borba, nadam se da ima dobar plan. Usput, mora ponovno razmisliti o podršci RussiaGateu. Ona će uskoro postati njegova sljedeća žrtva. Za ratni stroj, nitko ne može tražiti miran suživot u multipolarnom svijetu osim "Mariotenke Kremlja".
Da, mediji će Tulsi "kohenizirati*" ako njezina dekonstrukcija njenih lažnih narativa počne zahvaćati.
Ako postane previše popularna usprkos općem suzbijanju, može slučajno doživjeti kvar na zrakoplovu. To se iznenađujuće često događa s populističkim političarima.
*Po Stephenu F. Cohenu.
Zamislite kohenizaciju kao pasterizaciju medija, kako biste ubili odabrane ideje, a ne ciljali bakterije.
Oswaldov toranj, na naslovnici Life Magazine- Bez obzira što je njegovo držanje bilo čudno, svaka sumnja se smatrala opscenom! Bari Weiss je rekao da je Gabbard bio ćudljiv, Joe Rogan je upitao: "Što to znači?" Jadna Bari je nekako implodirala, to je pitanje koje nije predvidjela! Mika se jednom jako naljutio, znalci Reala su spretno objasnili - Usprotivila se uz šalu prilično žustro, Postoje alternativne činjenice, tvrdila je! Tom Brokaw je rekao da moraju više raditi, Latinoamerikanci se moraju pokušati uklopiti u- "Najveća generacija" imala je žar, I nikada nisu počinili grijeh! Dan Rather je bio lažljiv, Kad je rekao što je Zapruder snimio- Geraldo je očito bio odvažan, Film nije dokazao ono što smo kupili! Dopis DIA-e je otezao, ali svi su znali što piše- Teroristi neće biti pobijeđeni, Vjerojatno smo im umjesto toga pomogli! Mika je bila ponosna na svog tatu, Njegov plan je pomogao mudžahedinima, Hekmatyar je bio ovlašteni negativac, Sav taj povratni udarac nikada nije bio predviđen! Mackinder i šahovske ploče su pušteni u promet, Promjena režima bila je doktrina za izbacivanje - Brzezinski je opominjao i likovao, Ljuti muslimani su bili tu da se bave farmom! Javnost će kupiti svaku priču, Možemo izbaciti Assada u kratkom roku- On ima goriva u svom velikom inventaru, Bijele kacige će lagati, to je mala stvar! Bombardirati ćemo i izvršiti invaziju da ih zaštitimo, Demokracija ne znači ništa manje- Naravno da će uzrokovati mnogo haosa, Ali Assad je kriv za ovaj nered! To je tako dobro funkcioniralo s Ghadafijem, uvedena su tržišta robova, Hillaryno cerekanje je bilo neugodno, ali pogledajte kakvo je dobro proizvela! Stručnjaci mogu bezočno lagati, dobili su hrabrost od Life Magazina. Uspjelo je već u prvom pokušaju, ta bi se "sjajna generacija" dotjerala. Vidjeli su što će javnost progutati, Ta izrezana i zalijepljena slika će uspjeti, Mnogo je prijevara i lažnih zastavica uslijedilo, Stručnjaci su to poslušali uz smiješak. Oswaldov toranj je ostao stajati, Lažljive oči smatrane su nepokolebljivim, patriotskim- Zdrav razum bi očekivao prinudno slijetanje, Svaka budala ne može biti toliki idiot. Ali Osvaldova kula je bila svečana, Vjernici su vidjeli nešto božansko.
Stajao bi kao iskrivljen stup, I zauvijek bi velike laži dobro funkcionirale!
I odlazim uživati u ukusnoj porciji zelenih jaja i šunke, kao pravi plavi Amerikanac kakav jesam!
Jednostavno volim tvoje pisanje i mudrost FG Sanford. Puno hvala!
Hm, pitam se ima li još odakle ovo?
Kako volim pronicljivu gromoglasnu pljačku!
@ FG Sanford~
Trebalo mi je vremena da shvatim da je vaš komentar trebao biti proza ili je stilizirana poezija?
Može li biti razumno i realno sugerirati da minatorna prisutnost Main Stream medija, u zemlji, ovdje u Izuzetnoj domovini, nije različita od američke vojske na njezinim brojnim, čak i značajnom broju nepoznatih ili nebrojenih, "baza", s njezine bezbrojne bombardere, borbene zrakoplove i bespilotne letjelice, njezine ratne brodove i podmornice, njezine rakete s nuklearnim glavama i "majke" bombe raširene diljem svijeta?
Svrha medija i vojske vrlo je jednostavna.
Za održavanje i proširenje $tatus quo.
Osigurati da se politička i korporativna korupcija u SAD-u koja koristi moći i bogatstvu ne izazove ni na koji smislen način.
Sada postoje oni koji vjeruju i inzistiraju da je to nešto novo. Nije. SAD ima namjeru svjetske dominacije još prije nego što je 19. stoljeće postalo 20., a pretvarati se suprotno znači prigrliti razboritu mitologiju i ignorirati povijest koju mediji, politička klasa i akademska zajednica namjerno zamagljuju.
Kao što je Gabbard podivljao, tako su i zamišljeni glasovi namjerno isključeni iz MSM-a, pomislimo na Nadera, Hedgesa, Cohena, čak i Chomskog među previše drugih.
Razmislite kako se naš obrazovni sustav udaljava od poticanja učenika da postanu svjesni divljačke povijesti ove nacije, od samog početka, i izbjegava bilo kakvu smislenu raspravu o bilo kakvom američkom "ratu" od takozvanog "dobrog", Drugog svjetskog rata, jer ti ratovi i tajno uništavanje političkih ekonomija ili oblika vladavine drugih nacija, kojih je previše da bi se ovdje spomenuli, smatraju se “kontroverznima”.
Većina građana SAD-a ne zna praktički ništa o tome što se dogodilo u Korejama, ne zna ništa o tome što je američka vojska učinila tijekom te "policijske akcije" koja je omogućila "liberalima" da do današnjeg dana viču da se "nešto mora učiniti" da se pokrene Sjever Korejom, “jer je vodi luđak koji prijeti svijetu nuklearnim oružjem”.
Stvarno?
Kad se istakne da SAD ima najveći nuklearni arsenal i da je, zapravo, jedina nacija koja je ikada upotrijebila nuklearno oružje, te da možda nema uvijek najstabilnijeg ili najpoštenijeg vladara, vrisak koji nastaje je pravi prizor vidjeti. Jasno je da je američka javnost dobro indoktrinirana.
Kad je George W. Bush intonirao: "Ili ste s nama ili ste protiv nas!" – niti jedna osoba nije istaknula da je fraza koju je upotrijebio klasični izraz onoga što su Rimljani, i Grci prije njih, oboje prepoznali kao oblik lažnog argumenta, poznat kao Argumentum ad baculum, na latinskom, ili Argument s velikom palicom . Svrha takvog "argumenta" je prekinuti raspravu, prekinuti raspravu, to čini uz korištenje prijetnje.
Rijetki se usuđuju osporiti moć kada ona pribjegne prijetnji, budući da biti "dobar" građanin zahtijeva prihvaćanje službene linije.
Oni koji sada guraju, ili vuku tu liniju, većina su članova duopolnih stranaka, a treba primijetiti šutnju mnogih "liberala" i "progresivnih" u vezi s Venezuelom, napominjući nadalje da je "šutnja pristanak", MSM i velika većina medijskih pitomih “stručnjaka”, vojni/korporacijski/financijski “kompleks” i jezičava akademska zajednica, bez obzira na to imaju li koristi od “obrambene” potrošnje ili ne.
Doista, jedini put kada je Wee Donny Trump slavljen je kada ispaljuje projektile, prijeti promjenom režima ili povećava proračun za obranu i traži više nuklearnog oružja.
Moglo bi iznenaditi mnoge Amerikance, izraz koji treba preferirati u odnosu na "Amerikance", jednostavno zato što postoje druge Amerike čak i ako "mi", općenito, smatramo da su sve osim jedne ispod nas, ne samo na karti svijeta, već i uvjetima vlastitog samoodređenja.
Opet, taj pojam nije ništa novo.
Čovjek pozdravlja Tulsi Gabbard što je dosadila klasama koje šire rat i strah i želi joj sve najbolje u tom nastojanju, u ovim najzanimljivijim vremenima.
Čovjek se nada da bi mogla imati izdržljivosti da nastavi.
Daljnje nade uključuju rastuću svijest među Amerikancima da su mnogi drugi ljudi diljem svijeta došli, sasvim razumno i racionalno, kako se smatra, vidjeti SAD kao među najtežom, pa čak i najvećom prijetnjom čovječanstvu u tri specifična područja koja ne čine ništa manje nego egzistencijalna katastrofa: uništavanje okoliša, nuklearna konfrontacija i potkopavanje međunarodnog prava koje uništava bilo kakvu preostalu pretvorbu civiliziranog ponašanja.
Na unutarnjem planu, pohlepa i žudnja za moći, koji pokreću tri upravo spomenute potencijalne nesreće, uništavaju sve tvrdnje koje još uvijek možemo održavati uljudnošću, pravdom i, što je najapsurdnije, demokracijom.
U vremenu kada je kritičko razmišljanje, posebno kod mnogih, da jasno shvate kako se njima manipulira i zlostavlja, najpotrebnije, ono se kleveta, napada, omalovažava, a nikako nagrađuje.
Samo svjesna savjest to može promijeniti.
To bi nas također moglo sačuvati od samonametnutog izumiranja.
To je daleko, ali vjerojatno se radi o svemu s čime istinska ljudskost mora raditi, osim toga, prepoznavanje zajedničke ljudskosti svih nas.
Učinimo neumoljivi mir svijetu i jedni drugima.
Bok DW-
Dobar komentar. Da, vodimo mir.
FYI - izreka je "toe the line". Izvorno se odnosilo na trupe koje se postrojavaju radi inspekcije i vrlo je prikladan opis naših takozvanih "predstavnika" koji služe samo moćnicima.
Mislim da je to poznatije kao lažna dilema. Bushova administracija uložila je trud povezujući lažni osjećaj patriotizma s podrškom ratu u Iraku. Ovo crno-bijelo razmišljanje značilo je da su umjereni glasovi (američki domoljubi koji su se protivili ratu) cenzurirani/stavljeni na crnu listu kao mrzitelji Amerike. Kad je Francuska objavila svoje odbijanje pridruživanja ratu u Iraku, zatrpana je optužbama za nezahvalnost i kukavičluk samo zbog zločina odbijanja borbe u ratu koji je od samog početka bio glupa pothvat.
Ovaj citat iz članka govori:
“Ovdje treba napomenuti budući da govorimo o ratnoj propagandi da je 2009. Scarborough odbio laku kandidaturu za američki Senat jer je odlučio da može imati više utjecaja na javnu politiku kao voditelj Morning Joea nego kao voditelj od 100 američkih senatora, koji vam govori sve što trebate znati o tome zašto se više fokusiram na propagandu američkih masovnih medija nego na politiku SAD-a.”
To je tako istinito. Došao sam do zaključka da je nedostatak neovisnih medija destruktivniji za američku državu nego trenutna gomila parazita u javnim službama.
Postojala je i mogućnost da nije želio razgovarati o pomoćniku koji se prije nekoliko godina pojavio mrtav na podu njegova ureda nakon što je zadobio dvije ozljede glave pavši na stol, koliko se sjećam. Nestali pomoćnik Garyja Condita – koji je kasnije pronađen mrtav – za to je vrijeme dobivao svu pokrivenost. Sjećamo se njezina imena, ali ne i Scarboroughove moguće žrtve. (Možda Klausit?)
Pa se sada zapitajte tko kontrolira medije....
Kao što se često događa, Johnstone radi na tome da se istina sazna. Vidjela sam intervju i nikad ga neću zaboraviti jer je Tulsi Gabbard bila tako dobra, snažna, graciozna i oštroumna. Ne slažem se s nekim njezinim politikama, ali učinila je da MSM ekipa papiga izgleda apsolutno smiješna, posebno Kasie Hunt. Mislim da su se i Joe i Mika divili Gabbard i bojali su se pokušati je napasti.
Mislim da je Tulsi Gabbard još jedna točka u kojoj snaga etike raste i dolazi na svoje i nasmrt plaši naše vrlo bogate zemljake i njihove privilegirane sluge u medijima.
Takozvani main-stream-mediji (MSM) su tako potpuno i potpuno puni toga. O njima ne vrijedi trošiti riječi. (Iako pretpostavljam da sam upravo učinio s njih dvadeset izgubljenih na ovom postu).
Tako je, kao i uvijek. Samo dodajem da svatko tko nije gledao Tulsijev cijeli najavni govor propušta trenutak koji bi mogao biti odlučujući u našem vremenu, ali i najosvježavajući dašak svježeg zraka kojeg se mogu sjetiti u 50 godina.
Nije da bi to trebalo biti važno, ali tko je od Gabbardovih inkvizitora MSNBC Morning Joea ikada služio? Ako je tako, bilo je veterana koji su sjedili na panelu kokošjih jastrebova koji su pekli Tulsija Gabbarda na žaru, zašto onda nisu prikazali svoju prvu iskustvenu lekciju iz rata i zagovarali miroljubiv svijet zajedno s Tulsijevim ambicijama? Sve izgleda sjajno iz TV studija gdje se stručnjaci i voditelji vijesti dive svim onim veličanstvenim bombama koje eksplodiraju u zraku. U pravoj demokraciji demokracija bi vladala nad kapitalizmom i ne bi bilo rata za nižih 1% koji bi se borili protiv njih. Ostalih viših 1% naših društveno-ekonomskih slojeva bilo bi više poput onih 5% i još uvijek bi bili bogati. Vrijeme je da se neki ljudi pridruže velikoj većini i iskuse uspone i padove ovog svjetovnog života s ostatkom američkog čovječanstva.
Puno hvala Joe, da!, sve je zapravo u posluživanju! Nije potrebno samo trenutno služenje vojske da bi se shvatilo o čemu se radi. Problem je: kad jednom uđe, neslaganje je gotovo nemoguće. Barem je tijekom novačenja vojska dobila praviju mješavinu stanovništva. Ipak, uglavnom smo bili mi žalosni jer su posebni ljudi koristili svoje veze kako bi izbjegli služenje. Mogli bismo koristiti Nacionalni program službe za sve koji nisu bili vojnici... Hvala Joe.
I molim te poštedi me Brzezinskog, Kissingera, Newlandsa, Freelanda Kanade. Smatraju nas opunomoćenicima za njihove drevne europske bitke kojih možemo biti samo nejasno svjesni! Hvala Caitlin Johnstone, kraj naklapanja..
Evo mišljenja Glenna Greenwalda:
http://opensociet.org/2019/02/06/nbc-news-relies-on-firm-just-caught-fabricating-russia-data-for-the-democratic-party-to-claim-russia-supports-tulsi-gabbard
Na kraju svakog carstva, napori ratnih huškača dosežu mahnito razmišljanje da je više rata jedina stvar koja će spasiti carstvo. Vrlo je očigledan i grub. Američko carstvo očito je doseglo ovu prekretnicu.
Nagomilavanje koje gđa. Johnstone opisuje nije iznenađujuće, ali razbjesni i jezi. To što će postupak provjere eliminacije suštinskog disidentstva vjerojatno uspjeti pred zbunjenom i ležernom publikom čini me sve većom podrškom gospođi Gabbard. Nadam se da će moći ostati i da ima dovoljno ljudi s integritetom i novcem koji će joj pomoći u tome.
Svatko tko je imao hrabrosti i pronicljivosti razgovarati s Assadom kada su kružile laži, zaslužuje podršku.
Stalna ratna stranka. Utječu na mržnju prema Trumpu, osim kada je u pitanju subverzija međunarodnog prava, antidemokratska promjena režima, rekordna vojna potrošnja, slijepa podrška Izraelu... Optužujuća je optužba naše liberalne intelektualne klase da ove šaljivdžije nastavlja shvaćati ozbiljno.
Dosta. Doveo bih u pitanje naziv: "intelektualna klasa". Neandertalci su vjerojatno imali profinjeniji i usklađeniji intelekt od sadašnjih zapadnih MSM i odreda "think" tenkova. Pa, više etike i morala, u svakom slučaju.
Američki MSM bio je kriminalno lud puno prije nego što je ikada susreo Tulsi Gabbard. Ali, drago mi je što im je ostala u glavi. Zaslužuju da im bude neugodno bez kraja.
“'Koji su Assadovi interesi?' uzvratio je Gabbard.
'Čini se da je Assada prvenstveno zainteresirano za pokolj vlastitog naroda', odgovorio je Hunt čistog lica.”
Isus, Marija i Josip. Moraju te ljude poslati u specijalizirane škole da ih učine toliko glupima.
David G – Kraj tvog posta izazvao je smiješak Davide. Moja majka, predana prva generacija poljske katolkinje, kad bi bila gurnuta do svojih apsolutnih granica u suočavanju s ponašanjem moje, i moja dva mlađa brata, s vremena na vrijeme bi eksplodirala s uzvikom "Isuse, Marijo i Josipe!" Što bi moju mlađu braću i mene zaustavilo na mjestu jer smo znali da u tom trenutku mama neće još dugo tolerirati naše ponašanje. :) Hvala na onoj eksploziji iz prošlosti i malom izletu u sjećanje za mene. Tu frazu nisam čuo desetljećima.
I tada nismo imali You Tube da biste je mogli uputiti na ovaj video:
https://www.youtube.com/watch?v=pe-er9FqhYA
Kao tvoj posljednji čin na zemlji.
(Sve u dobroj zabavi, ha?)
Jaka žena, treba biti. Ovaj ratni stroj će upotrijebiti sve do posljednje kapi snage da je pokuša slomiti. Vrijeme je da mase daju podršku antiratnim vođama. Proturatni pokreti moraju ponovno ustati nakon što su ih uništile marionete. Bush, Clinton i Obama. Ostalo je vrlo malo vremena.