Trumpovo moguće odustajanje od povlačenja iz Sirije znači da ga je duboka država možda još jednom izmanevrirala, kaže senator države Virginia Dick Black.
Nakon negodovanja nakon što je predsjednik Donald Trump objavio da povlači američke trupe iz Sirije, čini se da Trump možda podleže političkom pritisku. Američki senator Lindsey Graham (R-SC) posjetio je Bijelu kuću 30. prosinca i nakon toga rekao novinarima: “Razgovarali smo o Siriji. Rekao mi je neke stvari koje nisam znao zbog kojih sam se osjećao puno bolje o tome kamo idemo u Siriji”, rekao je Graham. Trumpovi planovi za povlačenje "usporavaju se na pametan način", Graham , rekao je, prema NBC Newsu.
Washington Post dodano:” 'Graham je Trumpovu odluku opisao kao 'situaciju stanke', a ne kao povlačenje, rekavši novinarima, 'Mislim da predsjednik ovo shvaća jako ozbiljno'. Graham je rekao: “Obećao je da će uništiti ISIS. On će održati to obećanje. Još nismo tamo. Ali kao što sam rekao danas, nalazimo se unutar linije od 10 jardi i predsjednik razumije potrebu da se završi posao.”
Senator Dick Black
Senat države Virginije, 13. okrug
Glavni mediji odbijaju priznati da su najteže borbe protiv ISIS-a i Al Qaide vodili Sirija i njeni saveznici. Doista, iransku borbu protiv sirijskih terorista označavamo kao "zloćudnu aktivnost", zanemarujući činjenicu da je Al Qaeda u Siriji [al Nusra] potomak al Qaedinih snaga koje su otimale zrakoplove i letjele s njima u Tornjeve blizance i Pentagon, ubivši 3,000 Amerikanci su 9-11.
Pisac, dobitnik Pulitzerove nagrade, Seymour Hersh, napisao je da je pregled sirijske politike Obrambene obavještajne agencije 2013. otkrio da je tajni CIA-in program Timber Sycamore degenerirao u program koji naoružava sve teroriste bez razlike, posebno uključujući ISIS i Al Qaidu. Ozbiljno sumnjam da je ovo bio samo programski kvar. Postoje snažni dokazi da su SAD planirale srušiti Siriju 2001.; Veleposlanstvo SAD-a u Damasku izdalo je detaljnu strategiju za destabilizaciju Sirije 2006. – puno prije takozvanog “arapskog proljeća”; i da je naš fokus stalno bio na rušenju propisno izabrane, ustavne i od UN-a priznate vlade Sirije.
Mučno je slušati ove klaunove kako neprestano tvrde da je "Assad ubio 500,000 svojih ljudi", kao da teroristi koje podržava SAD nisu igrali nikakvu ulogu u ubojstvima. Gledao sam na stotine odrubljivanja glava i razapinjanja na križima, ali nijedno nisu počinile sirijske trupe – sve je ponosno objavila paklena prljavština koju smo regrutirali, naoružavali i obučavali zadnjih osam godina. Veće ratne zločine, poput odrubljivanja glava 250 sirijskih vojnika nakon što su ih u gaćama trčali po pustinji, MSM jedva da je spominjao.
Tijekom petosatne vožnje preko oslobođene Sirije ovog rujna, razgovarao sam s mnogim ljudima, od pustinjskih pastira, do časnih sestara i muslimanskih redovnika. Bilo je opipljivih izraza radosti što su ih sirijske oružane snage oslobodile od terorista. To je bilo povezano sa širokom, nedvosmislenom potporom predsjedniku Basharu al Assadu i sirijskim oružanim snagama.
Ovaj katastrofalni rat nikada se ne bi dogodio bez američkog planiranja i izvršenja. I završilo bi prije mnogo godina i stotina tisuća žrtava da smo zatvorili naše baze za obuku i logistiku u Jordanu, Turskoj, Saudijskoj Arabiji i Kataru. Sirijski rat nije imao puno veze s "Arapskim proljećem", a mnogo s tajnim akcijama CIA-e, MI-6, Mossada, turskog MIT-a, francuskog DGSE-a, saudijskog GID-a i drugih, koji su radili s divljim sirijskim Muslimanskim bratstvom. Obučavali smo i regrutirali mnogo više terorista nego što smo ih ubili, a ponovno ćemo se susresti s preživjelima, u drugim vremenima i na drugim mjestima.
Poučno je da, unatoč snažnoj direktivi predsjednika Donalda Trumpa o brzom sirijskom povlačenju, očito niti jedan vojnik ili marinac nije napustio Siriju. A argument da su povezani s borbom protiv ISIS-a ne drži vodu. Na južnoj granici Sirije, preko puta Jordana, nalazi se američka baza u Al Tanfu. ISIS-a nema nigdje. Jedina svrha Al Tanfa je držanje i obrana suverenog teritorija Sirije (koristeći zonu zabrane leta od 55 km). Uskraćuje pravo Siriji da uspostavi red i pruži pomoć izgladnjelim Sirijcima zarobljenima u američkoj zoni.
Al Tanf je kanarinac u sirijskom rudniku ugljena. Ako Trumpovo povlačenje ima imalo kredibiliteta, oko 800 vojnika i opreme koji su tamo raspoređeni mogli bi se povući preko jordanske granice u roku od 24 sata. Njihov neuspjeh da to učine ukazuje na dvoličnost naše vanjskopolitičke vlade u sjeni. Čini se da Pentagon ne reagira na vrhovnog zapovjednika, a on se okružio savjetnicima čija odanost nije na njegovoj strani – niti na američkom narodu.
Republikanski senator Richard H. Black predstavlja 13. okrug Virginije, koji obuhvaća dijelove okruga Loudoun i Prince Williams u sjevernoj Virginiji.
Ljudi poput gospodina Blacka trebaju glasnu podršku svih Amerikanaca koji misle jasno.
Već ste imali sličnu priliku, s najuglednijim gospodinom Ronom Paulom.
Ipak ste to propustili, budući da ste bili zaslijepljeni Obaminim reptilskim osmijehom i prevareni dominantnim duhom vremena "identiteta" računala.
Molim vas, sljedeći put budite pametniji.
I ne bojte se treće, četvrte ili pete političke stranke.
Razmišljanje izvan antagonizma Dem/Rep neće stati na kraj svijetu, iskreno.
Savjet: Ako kandidat, bez obzira na izgled i šarm, podržava – ili ga podržavaju – Henry “nabijač” Kissinger i Wall Street, vjerojatno je dobra ideja potpuno ga ignorirati i glasati za protukandidata. Probaj. Jednom.
Savjet #2: Ako ste u nedoumici, obratite se mudrosti najpametnijih među svojim umjetnicima, kreatorima South Parka na primjer, koji su već desetljećima dosljedno u pravu kada je riječ o društvenim razvojima.
Mi, ostatak svijeta, još nismo u potpunosti odustali od vas Amerikanaca. Samo nam daj znak.
Sen Black jednostavno ne može prepoznati tu veliku smrdljivu gorilu u sobi, IZRAEL.
ali to se čini normalnim za tečaj. svi osim kena o'keefea se boje izraela.
sjećate se odvratnog načina na koji je židovski lobi osobno osramotio američkog borbenog marinca, vijetnamskog veterana hagela kao uplašenu djevojčicu?
Gospodine, ja sam demokrat koji živi u državi Washington i slažem se s vama 100%. Trebamo dobronamjerne konzervativce, liberale i umjerene savjesti i principe, poput vas, da preuzmu uzde. Dvostranačka potpora neameričkom ratnom huškanju mora biti zamijenjena. Siguran sam da bih mogao pronaći mnogo područja neslaganja s tobom, ali o tome možemo brinuti nakon što obnovimo Republiku i odbacimo carstvo. Puno sreće i nadam se da se vidimo u Kongresu.
Iskreno,
Zadirkivati
Tjera me da se zapitam tko je zapravo glavni u politici Bliskog istoka u Trumpovoj administraciji. Samo da spomenem nekoliko mogućih imena... AIPAC, Neokonski ratni huškači, Lindsey Graham, John Bolton, Trumpov zet...
Upravo sam pročitao donji članak Daniela Larisona:
” Savjetnik predsjednika Trumpa za nacionalnu sigurnost, John R. Bolton, poništio je u nedjelju odluku g. Trumpa o brzom povlačenju iz Sirije, izlažući uvjete za povlačenje koje bi američke snage tamo moglo ostaviti mjesecima ili čak godinama.
Jedan od razloga zašto nisam vjerovao da će se američko povlačenje iz Sirije doista dogoditi bila je prisutnost Boltona i Pompea u Trumpovom timu za nacionalnu sigurnost. Kao predani iranski jastrebovi, oni imaju snažne poticaje za odgodu i potkopavanje bilo kakvog plana povlačenja, a Bolton to već radi svojim trenutnim putovanjem u inozemstvo kako bi "umirio" regionalne klijente. Čini se da će na riječima govoriti o dugoročnom cilju povlačenja, poigravati se s idejom da će američke snage na kraju otići, ali će onda postaviti toliko uvjeta i stvoriti toliko prepreka povlačenju da se ono nikada neće dogoditi."
http://www.informationclearinghouse.info/50882.htm
Toliko smo jebeni da u ovom trenutku, ako predsjednik ne može učiniti ništa da preokrene globalističku agendu, ne možemo ništa drugo učiniti, osim pokušati pomoći ljudima koje su iskorištavali izrabljivači u najširoj sredini razini. Ne mogu a da se ne osjećam odgovornom za ono što MMF i moja zemlja rade, pljačkaju svijet i donose “slobodu i demokraciju”. U ovom trenutku moramo naučiti vještine preživljavanja, vještine koje nam pomažu da steknemo neovisnost kako se ne bismo morali oslanjati ni na koga osim na sebe. Bog nam svima pomogao.
Pomislili biste da bi Donald Trump znao kako evakuirati Siriju. Uostalom, Trump i SAD pomogli su ISIS-u da pobjegne iz Sirije.
http://opensociet.org/2019/01/06/raqqas-dirty-secret-america-rents-trucks-and-drivers-to-help-isis-escape-from-syria/
O društvo, to saveznici rade? ISIS & ISIL su proxy vojne kreacije Carstva SAD-a, obični vazali i imovina poput NATO-a, EU-a i UK-a itd. SAD bi trebao nagraditi svog saveznika ISIS tako što će ih izručiti natrag Americi, gdje i pripadaju!
Trump ne pokušava "nadmudriti" duboku državu.
Bez njihova prešutnog dogovora on ne bi sjedio u Bijeloj kući.
Nemojmo tu biti naivni.
Trump je preglup da nadmudri Deepstate? Suprotno mišljenju da je Trump neka vrsta mozga koji vodi 4D šah protiv svojih neprijatelja, čovjek se pokazao nesposobnim? Svaki njegov pokušaj da pobjegne s mjesta koje SAD ilegalno okupira, kao što je Sirija, biva odbijen i on je prisiljen promijeniti smjer odluke poput umiruće ribe Haliburt koja mlatara jednom kad se spusti?
Imaš pravo prijatelju, problem je što oko 95% Amerikanaca ne bi imalo pojma o čemu pričaš.
Koji su vaši dokazi? To sam malo proučavao; nema čvrstih dokaza da ga nisu srušili mlazovi. Po mom mišljenju. A način na koji su zgrade padale ima smisla s obzirom na 30 godina izgradnje. Je li Washington iskoristio tu tragediju i napao Irak i Afganistan? Da.
Zgradu 7 srušio je mlažnjak?
Sirija je dobila rat – Amerika je izgubila – pa se američke trupe vraćaju kući.
Ne, trupe ostaju jer je u SAD-u u tijeku pobuna.
Je li tek sada otkriveno da Trump NIKADA ne govori istinu?
Pa zašto su mediji i svi plavi i crveni povjerovali u laž Sirije? Jer svi su htjeli vjerovati u to.
Probudi se Ameriko, Trump radi ovo sranje samo da skrene pozornost na svoje brojne pravne neugodnosti.
Trump je najavio povlačenje ne znajući ništa o sirijskim Kurdima, a Erdogan ga je, jasno i jednostavno, uhljebio.
ovo je bilo onoliko loše koliko je ikada izgledao kao predsjednik…
Vau, netko s hrabrošću da govori neuljepšanu istinu. Stvarno se pitate za Trumpa. Je li on samo plašljiva kukavica ili je ovaj predsjednik ili bilo koji predsjednik postao samo figura koja svijetu pokazuje da smo republika i demokracija. Ohrabrujuće je čuti riječi Dicka Blacka da netko na izabranoj dužnosti ima hrabrosti govoriti istinu. Obeshrabrujuće je priznati da je gotovo sam oko obilaznice Washingtona. Njegova priča o sirijskim vojnicima stvarno me ljuti, ne mogu smisliti niti bilo koji drugi način da izrazim svoj bijes zbog zločina i šutnje naših velikih medijskih operatera.
Senator Black je zakonodavac Virginije, stoga nije unutar obilaznice. Šteta što ga MSM potpuno ignorira, ali pretpostavljam da smo to očekivali. Do sada je 3 putovao u Siriju, prvi put uz havajsku kongresnicu Tulsi Gabbard koja je po povratku ponovila izvješće senatora Blacka ("lažu nam, Assad nije čudovište"), ali se nedugo nakon toga povukla. , vjerojatno na "savjet" svojih viših službenika. Dick Black zna što se događa, moram se diviti njegovoj hrabrosti i planiram proširiti ovaj članak na svim društvenim medijima, kao što bismo svi trebali.
Istinite riječi.
Ali naravno, Trump je bio (ispunite odgovarajući izraz) = pitanje u naslovu koristi "Nadmašeno." Ali kao što Chuckman kaže u svom komentaru, to je nepotrebno lukavo - samo recite da ga se ignorira i izigrava.
Luongo kaže da je vrijeme da se postavi pitanje želi li se Trump boriti protiv zlih psihopata duboke države ili ne. On misli da bi izjava Giulianija o Assangeu koji ima pravo na zaštitu prve izmjene mogla biti početak dobre stvari. Naravno, morat će ušutkati Pompea i ako je moguće po ovom pitanju.
Bez obzira na njegovo dosadašnje preokretanje, ako je Trump ozbiljan, mora dovesti oružje od Assangea i srušiti ove kretene - čitaj Isreala, Adelsona, Grahama, Pompea, Boltona - sve ovo može biti samo fantazija i borba s DS je možda već gotov.
https://www.youtube.com/watch?v=Pcia3eP64TI (11 minuta)
Nisam u potpunosti upoznat s luongom i više ne pokušavam raspravljati o glavnim stranim temama putem yutubea i pomagati gomoljima putem doprinosa patreonu, ali eto nas danas, tako je kako kažu.
Sjećate li se izvršne naredbe Baracka Obame o zatvaranju katastrofe u zaljevu Guantanamo? Plus moguća promjena....
Sjećate li se kad je Obama naredio razmjenu obavještajnih podataka s Rusima za borbu protiv ISIS-a u Siriji, a onda je sporazum odmah sabotirao u Deir-Ezzoru? Namjerno je slijepo misliti da je bilo koji predsjednik bio "vrhovni zapovjednik" od 22. studenog 1963.
To je dobar pogled na stvari. Hitler i Staljin udubili su se u posao Operativnog zapovjedništva svojih zemalja, ali su obojica ljutili što su ih podređeni s planovima cijelo vrijeme prevarili. Vojske i korporacije su birokracije i prva instinktivna zadaća svakog birokrata je zaštititi svoj umak. Osobito od 'vizionarskih' izvršnih direktora ili kraljeva ili diktatora. Kaligula je pokušao preinačiti Rim i platio je cijenu. Lincoln je pokušao ponovno ujediniti SAD i pogledajte što su mu učinili.
Nadam se da će se više članaka državnog senatora Blacka pojaviti ovdje. Osvježavajući! Mogu se samo pitati koliko njegovih kolega senatora dijeli široko gledište gospodina Blacka?
Doista. Nakon što sam počeo čitati ovaj članak, ponovno sam ga pogledao kako bih potvrdio da me oči ne varaju. Senator Black je rijetka ptica koja nastanjuje korumpiranu močvaru prodajnih političara koji su u ropstvu ratne industrije i bankstera. Black ima jasnu viziju groznih planova kriminalne duboke države. Njegov integritet je osvježavajući.
Dobro rečeno
Doista.
Ne govorim s mjesta mudrosti u ovome više od puke nade, ali mislim da je duboka država umorna, raspadaju se. Ne sjećam se da sam u životu vidio toliko providne nesposobnosti u vezi s navodno pitanjima nacionalne sigurnosti, tj. lažno zastavama i prljavim trikovima koji su bili tako potpuno ham-ham-handediy počinjeni da se činilo kao da izazivaju svijet da ih uhvati.
Osim toga, militaristima i dubokoj državi bit će sve teže opravdati i podržati osujećivanje volje američkog naroda Manafesta, a to je da se trupe vrate kući. Pretpostavljam da će mnogi političari ostati bez posla ako ne ispune te želje, u određenom trenutku koji mora napraviti razliku, oni mogu usporiti ovu stvar, ali sat otkucava, nadamo se da neće Nemoj da nas sve pogube u međuvremenu, sretna nova godina!
I ja sam to primijetio, ali umjesto da je umorno, carstvo izgleda očajnije, više ga ne zanima hoće li nekolicina uspjeti prozrijeti šaradu sve dok ih se može obuzdati, ušutkati ili neutralizirati. To se također događa kada organizacija odabere usklađenost kao glavni kriterij za napredovanje. Nakon što se iskorijene svi neovisni mislioci (problemateri), postaje zasićeno karijerističkim pristašama koji nemaju urođeni talent, načela, zdrav razum ili prosuđivanje.
Trovanje Skripala pada na pamet kao lažna zastava koja nije bila dobro promišljena i potpuno je pogriješila. Srećom, korporativni mediji priskočili su u pomoć, zavezali lijepu mašnu na njega i bacili ga u rupu sjećanja. Lincoln je rekao da ne možete prevariti sve ljude cijelo vrijeme, ali svjedočite što se može učiniti kada većinu vremena možete prevariti većinu njih.
Zapravo mislim da ovaj s*t-show tek počinje. Svako carstvo koje je spremno ubiti milijune nevinih ljudi kako bi proširilo svoj globalni utjecaj i kontrolu neće oklijevati učiniti isto svojim građanima ako bude potrebno. Ne treba puno mašte vidjeti oduzimanje oružja, ratno stanje i korištenje dronova ako uhvate i dašak domaće pobune u zraku.
Definitivno ste iznijeli neke izvrsne bodove i bit će to u najboljem slučaju opasno, ali nisam siguran kako će američka vojska zapravo nastaviti ako bilo gdje dođe do eskalacije, postoji nešto u blizini 21 do 25 samoubojstava i aktivnih i veteranskih dnevnica, da ne spominjem da jednostavno više ni ne vjeruju u misije.
U potpunosti se slažem s tobom o vjerojatnosti gušenja ako stvari stvarno krenu naopako za Carstvo, s druge strane, čak i da, muškarci imaju obitelji i zapravo stvaraju zatvorene zajednice za sve njih, uključujući: snage sigurnosti, a da ne spominjemo upravljanje infrastrukturom održavanja je vjerojatno most predaleko barem u ovom trenutku, zapravo bi im trebao aktivan rat neke veličine da opravdaju sve to i nadamo se da će u međuvremenu prevladati hladnije glave.
Uz sve to rečeno, činjenica da postoje veliki rascjepi u desnici koja nije neokonzervativac, čak i evangelisti, znači propast za Carstvo, ja osobno u posljednje vrijeme nemam želudac za peruanski Breitbart, ali imam iskustva s tim, čak i Amerikanci s desnog krila su sposobni učiti, shvati, lol. Ovi ljudi počinju shvaćati povezanost između beskrajnih ratova, beskrajne izbjegličke krize u državi socijalne borbe,
Možda je ovo sve samo nada govoreći, i ja dolazim izvorno s ljevice i počeo sam mrziti ljevicu jer su oni sada najveći vodonoše za carstvo, s druge strane ima toliko svijetlih točaka ako dovoljno dobro pogledate , horor priča koju je izraelska država nedavno nanijela Palestincima učinila je više za stvaranje raskola između američkih Židova i Izraela nego bilo koji drugi put u novijoj povijesti. Kombinirajte to s ovim novim smiješnim zakonom koji predstavlja zakletvu na lojalnost državi Izrael za ljude koji posluju s državom, Carstvo SAD-a, da ne spominjemo naše najveće satelite Izrael i Saudijsku Arabiju, nikada nije izgledalo tako ružno.
Nemojte me krivo shvatiti, ne mislim da će ova stvar završiti sutra, zapravo mislim da će ova zombi Predator socijalna država, tj. američko carstvo, posrtati okolo neko vrijeme prije nego što se uhvati u koštac ali piše na zidu, očekivao bih da ću vidjeti bijeg kapitala iz vojno-industrijskog kompleksa u sljedećih 2 do 10 godina, točno između trenutka kada bankrotiramo i države koja odluči da treba ponovno prisvojiti bogatstvo koje je nedavno propalo Supermane, ako itko od nas preživi, bio bih muha na zidu kad se taj mali fijasko zakotrlja. U svakom slučaju najbolje i čuvaj vjeru Brate, svi tirani padaju.
"...umjesto da je umorno, carstvo izgleda očajnije..."
Divlje zvijeri su najopasnije kada su stjerane u kut.
“…ovaj s*t-show tek počinje…”
Da ne bi bilo tako.
Da, baš kao i na imigraciji i ne krivite jeftine, mislim na duboku državu. Koji kinetički potencijal postoji za povlačenje u odnosu na inerciju, ovisi o zakonima fizike. Nije malo / ništa. Evo jedan za vas…. Da, nakon svih ovih godina konačno je došlo do obračuna potrošnje Pentagona prošle godine. To je propisano zakonom od 1979. ili 89., kad god, prošlo je dosta vremena i pod Trumpom je konačno učinjeno. Jeste li čuli za to? Iznenađujuće, samo 41 trilijun dolara, da, trilijun se ne može izračunati. Čekić od 500 dolara i neopisivi “privatni izvođači” posvuda, mito posvuda, oh boli, boli,,, ne mogu dalje. U svakom slučaju > Kada će Consortium News objaviti članak o toj temi kojega se svi možemo zgroziti u dubini ,,, ja ljudi raspravljam oprostite, moja greška.
Ništa osobno, čovječe, ali konzorcij je svakako na kraju sve ili biti sve na mnogo drugom od liberalnog gledišta iz perspektive američkih sablasti kojima je iznenada porasla savjest, ovo je list s ispravnim mišljenjem istočnog establišmenta, barem za većinu dio, sumnjam da su mnogi od njih ikad ispitivali federalnu ulogu u omogućavanju ove ratne države, ali barem nisu neokonzervativci i s vremena na vrijeme rade nešto prilično pristojno, u svakom slučaju, sretni praznici.
Mislim da nešto nije u redu s tvojim pravopisom ili interpunkcijom ili oboje, mon ami. U svakom slučaju, budući da sam učio engleski cijeli život, ne mogu shvatiti ni glavu ni rep tvoje objave. Naučio sam, na primjer, da je "in" prijedlog, a "roll" je nešto što jedete ili da kotač radi. ?
Teško je vjerovati da je vaše 'životno' proučavanje engleskog dalo mnogo rezultata u analizi diskursa. Buddy je krivo napisao 'rôle`. Nadam se da će te usrećiti. De minimis non curat lex.
Ovdje nema iznenađenja. Trump, The Interloper, došao je na dužnost u najgorem mogućem trenutku, baš kad je carstvo značajno napredovalo u svom velikom planu svjetske dominacije. Što god pokuša u suprotnosti s ovim planom, bit će sabotirano ako netko od njegovih voditelja to prije toga sazna ili će se tiho vratiti ako to izbrblja u jednom od svojih brojnih nasumičnih tweetova. On nema moć; neće mu dati ni njegov glupi zid.
Zapravo mislim da je Trumpovo srce bilo na pravom mjestu kad se kandidirao, iako Grinchy jest, ali on je naivno mislio da je predsjedništvo pozicija moći. On je u velikoj nevolji, ali predstavlja veliki izvor ometanja dok oni nastavljaju s radom carstva.
Do sada je svaka populistička oporba uspješno slomljena ili preokrenuta. Arapsko proljeće, obrnuto. Grexit, slomljen. Brexit, trenutno obuzdan, uskoro će biti poništen. Žuti prsluci, slomljeni. Čak je i Obamin “Hope & Change” bio prijevara od samog početka.
Nemojte se baviti osobnostima i pokušajte paziti na širu sliku. To je multinacionalni pothvat s mnogo pokretnih dijelova, kao što su EU, Russiagate, imigracija i ME ratovi. I neprestano je zaogrnut propagandom i vrtoglavim rojem besmislenih medijskih smetnji, poput Trumpa.
Vaše zapažanje šarade koja je u tijeku ima puno zasluga...a kako su "neovisni" izvori vijesti prilično presušili, a čak su i društveni mediji u potpunosti obavijeni, njihov "jedan" narativ će nositi dan s 'dementnim' koji su stvoreni u njihovom propagandnom napadu u proteklih 50-ak godina...
Tako je!… “Rub sutrašnjice” Tom Cruise, Emily Blunt… LOL… Možda će Gmazovi iz Bizanta, Oscari proročanske povijesti, pronaći vanzemaljski izvor svih naših nevolja, dok će, okruženi samim Ottom -toksični plemići federaliziranih carstava Svjetskog banksterskog kartela ... poznati kao izabrani za NWO carstvo i rabinat koji pišu scenarij za Trumpove obeliske slobodnog zidarstva poznati kao ... Uskrsnuće Trumpovog carstva putem međunarodne mafije ... "Nevidljiva ruka" tzv. legitimnih paravana zvanih korporativno poslovanje I LIHVARSTVO. Ovo je sve u brojevima! Zašto je lažna vijest o uklanjanju Uprave saveznih rezervi bila tako važna u retoričkom kontekstu Trumpove kampanje... On je ljubitelj kripto zlata... sankcioniran od strane njujorških mafijaša i kriptičnih kula Ziona...
Arapsko proljeće bilo je operacija SAD-a. Vidi engdahl u njegovoj knjizi manifest Destiny za dokaze o tome
Teško mi je prihvatiti Engdahlovu tvrdnju. Vidim da IC i State Dept upućuju svoje operativce kako bi pokušali kontrolirati ishode, ali još uvijek vjerujem da su arapski ustanci bili organskog porijekla.
Pogledajte samo državu pod HRC-om. Nije mogla čak ni upravljati poslužiteljem e-pošte, niti pobijediti na izborima protiv drugorazrednog TV voditelja reality showa sa svačijim palčevima na vagi. Ovi tehnološki dinosauri upravo se sada pokušavaju dočepati društvenih medija; u 2010. vjerojatno su svi još uvijek koristili telefone na preklop. Mladi koji su orkestrirali Arapsko proljeće bili su pametni u tehnologiji i društvenim medijima. Ako su naši operativci bili uključeni, to je vjerojatno bilo kako bi naučili kako postaviti vlastite račune na društvenim mrežama i prijaviti se.
Recimo da su SAD stajale iza Arapskog proljeća kao još jednog u nizu njihovih projekata promjene režima 'obojene' revolucije. Ovo se čini jako opasnim u susjedstvu našeg omiljenog despotskog kraljevstva koje proizvodi naftu. Ne bi li bilo ludo riskantno pokrenuti niz populističkih ustanaka u tako neposrednoj blizini SA bez ikakvog jamstva da kuća Saud neće također postati žrtva?
Dobro rečeno i osvježavajuće točno definiranje sukoba s analizom na licu mjesta.
Kakav sjajan članak senatora Blacka. Možda može postati senator VA umjesto državnog senatora? Apsolutno je u pravu da smo mi dio problema. Nemamo posla u Siriji i moramo izaći. Saudijci rade dovoljno štete s našim oružjem tamo i stabilna Sirija, da, kojom upravlja Assad, bolja je za nas i naše europske saveznike nego još jedno ISIS-ovo gnijezdo stršljenova. Postoji dugačak popis ljudi u VA koji se bore s ovisnošću o opioidima koji mogu iskoristiti novac koji rasipamo na Blackwater pružajući sigurnost.
Bravo senatore Black-
Pa znamo da je prestala svaka konkretna priča, kao o vremenskom intervalu ili datumima, oko povlačenja.
A danas od Al Jazeere saznajemo da je bombardiranje u područjima pod okupacijom SAD-a zapravo povećano.
Nadmudriti Trumpa?
To zvuči nepotrebno lukavo.
Glagoli "ignorirati" ili jednostavno "gurnuti s puta" prikladniji su.
Da, mislim da je Patrick Lawrence imao pravo s objavom "Nemojte zadržavati dah zbog povlačenja američkih trupa iz Sirije" objavljenom na CN-u 19. prosinca.
Ignorirajte... Ne postoji ništa što bi se moglo odgurnuti.
Sve dok je glavni sustav našeg društva kapitalistička dominacija, živjet ćemo s posljedicama osnaživanja nekolicine za porobljavanje većine. Samo miješanje karata unutar ovog zlog sustava nikada nam neće dati slobodu i mir. Ili ćemo srušiti i zamijeniti ovaj smrtonosni sustav ili će nas on uništiti.
hvala ti, mike k
Bit će to više kao život u Sjevernoj Koreji. Voda za žabu se zagrijava.
To sve lijepo sažima!
Izvrsna sažeta izjava senatora Blacka i nekoliko stvarno dobrih komentara/dodataka do sada. Što više onih koji počnu govoriti priznajući istinu, to će više njih zauzvrat progovoriti. Možda se zavjera šutnje može razbiti. Kakva je bila reakcija na činjenicu da je NBC-jev Meet the Press prošle nedjelje posvetio ne jednu, dvije ili čak pet minuta svog emitiranja, već cijelu emisiju – klimatskim promjenama i AGW-u? Jedva sam mogao vjerovati, a sada; cvrčci.
HQ Dudley (ispod) objašnjava zašto SAD nepovratno NIJE izuzetan. Nismo unaprijedili cilj održivih međuljudskih odnosa. Mogli smo, ali vjerujem da je mrtvi predsjednik kojeg smo upravo balzamirali šećernom glazurom izjavio: "Neće biti dividende mira!" Kako "začin od bundeve", koji naravno nema nikakve veze s bundevom.
Možda je upotreba izraza “duboka država” prenatrpana partizanskom prtljagom i doista nije ispravan način da se to uopće imenuje, odnosno uopće nije to što bi trebalo imenovati. Mnogi već neko vrijeme znaju gdje je moć, tko će prvi posisati najdeblju sisu, tko oblikuje politiku i kome sudovi služe. Mnogo više, čini mi se, to počinje shvaćati. Ono što treba imenovati, točnije točnije imenovati je tu poluformiranu optužbu za “lažne vijesti”. Ima noge i snagu jer je autohagiografija američkog stoljeća narativ mita, pretjerivanja, oholosti, otvorenih laži i domaće usmjerene propagande. To je pravi otvoreni švedski stol za svaku partizansku paletu jer je svaka zabava bila tulum. Svaki moderni komunikacijski uređaj koji je još izumljen zuji s elektroničkom fasadom, digitalnom maskom, uvjeravanjem da posjedujete više stvari i idejom da VI možda niste dovoljno dobri. Kad uključim svoje računalo kaže "Dobro došli" i znam da suosjećam u pogledu šefova.
Nije nikakvo čudo da teorije zavjere rastu poput plijesni ili oceanskih mrtvih zona.
"Nije način na koji ti to kažeš,
kad mi radiš te stvari;
Više je onako kako stvarno misliš,
kad mi kažeš što će biti«.
– Moody Blues; Pitanje
Hvala. Dobri komentari.
Da, čak i lutke "duboke države" imaju svoje lutkare.
Podaci i izvori nedostaju u vijestima od ožujka 2012.
Jedino utočište za one koji se još uvijek pitaju o stvarnim događajima sastoji se od vektoriranja mogućih odgovora na dva pitanja:
1. Koje su strane uključene kao donositelji odluka kada vi pratite novac?
2. Tko ima koristi od eventualnog "rješenja"?
Naravno, ovo je rekurzivan proces i morate razmišljati četiri ili pet koraka unaprijed pitajući se: Što onda?”
Uzeli su puno LSD-a. Dobra stvar. Kao Ken Kesey i nekolicina drugih koji su sudjelovali u CIA-inom eksperimentu u danima puno prije nego što su se “The Doors” probila na drugu stranu. . Kesey je u intervjuu duhovito opisao kako je eksperiment naglo prekinut kada su ljudi koji su provodili eksperimente primijetili nešto u očima svojih ispitanika/dobrovoljaca što ih je uznemirilo. Usput, nastavite s dobrim radom.
vinnieoh:
Možda bi Deep State trebalo zamijeniti Permanent State-om.
SAD su izvele promjenu režima u Siriji 1949. godine... i pokušale ponovno 1957., 1986., 1991. i 2011. do danas
https://washingtonsblog.com/2017/02/u-s-carried-regime-change-syria-1949-tried-numerous-times-since.html
Thom, čini se da je vaš zaključak da su primjedbe senatora Blacka nevažeće? Ovo ima znakove napada ad hominem. Oprostite, te opaske su istinite, tko god ih izgovorio. Komentari poput vašeg ne bi nas trebali odvratiti od istine.
Najlakše je nadmudriti ili prevariti osobu koja misli da sve zna i da je uvijek u pravu. I stoga je veliki Trump zapravo veliki naivčina Trump.
To pokriva vraški puno 'duša' na ovoj planeti, eh! Svi bismo trebali 'promatrati' što zrcalo otkriva, barem povremeno!!!
Senator Black mogao je pratiti terorističku mrežu Al Qaeda do naše intervencije u Afganistanu 1970-ih. Naša CIA podržala je radikalne islamiste u njihovom pokušaju da svrgnu socijalističku i sekularnu afganistansku vladu, koji su potom zatražili pomoć od Sovjeta. Uz "sovjetsku invaziju" koja je uslijedila, naš Kongres je u potpunosti financirao ovu pobunu. Rezultat su bili Talibani i 9. rujna.
Amerikanci već više od pedeset godina koriste ekstremiste za svoju imaginarnu veliku igru.
Dok sam nedavno pokušavao bolje razumjeti povijesnu Perziju i regiju općenito, naišao sam na wiki unose za "The Great Game". Tvoja je točna aluzija.
Jako dobro rečeno. Neto dobit: industrija oružja i cijeli rat cijelo vrijeme, bez obzira jesu li naše trupe uključene ili ne.
Pitajte kako se taj novac troši...
Doista, masakr 11. rujna također je bio “američko planiranje i izvršenje” (američkih građana), iako dopunjen igračima iz Izraela i Saudijske Arabije.
https://m.youtube.com/watch?v=13jmMfjMqm8
Senatore Black, Amerika vas treba u Washingtonu. Napokon glas razuma u američkoj politici.
A porazom ISIS-a u Siriji ostavljamo narod Sirije u rukama obitelji Assad. Kao da su ih ostavili u rukama Hitlera i SS-a. Gubitak/gubitak za SAD i Trumpa. Pobijedite za korumpirane demokrate koji su u vlasništvu vojne industrije.
Ne mogu se složiti da se obitelj Assad poistovjećuje s Hitlerom i SS-om. Svaka vlada na planetu ponaša se kao totalitarna kada je ugrožena; otkloniti prijetnju i nadamo se da će se moći opustiti. Osim toga, snage protiv Assada izbacile su kontinuiranu nit demonizirajuće propagande, takve da ne možemo biti sigurni u stvarnost. Uzmimo za primjer 'bačvaste bombe'. To zvuči užasno, ali u stvarnosti nije ništa u usporedbi s 500 funti TNT-a koje SAD slučajno ispusti. Napadi Sarinom su najvjerojatnije izmišljene lažne zastave. Dakle, mi zapravo ne znamo ništa o Siriji i Assadovima, a ono što mislimo da znamo vjerojatno je lažno.
“Svaka vlada na planeti ponaša se kao totalitarna kada je ugrožena”
Vrlo dobra točka. Stavili ste prst na mehanizam Hladnog rata i utrke u naoružanju. Ali dodao bih jednu stvar: američka vlada ponaša se totalitarno unatoč činjenici da nije ugrožena.
Nije posao SAD-a određivati u čijim je rukama sirijski narod. Čini se da su oni, Sirijci, odabrali i da se SAD igra boga nakon što je odgovoran za smrt i raseljavanje milijuna je arogantno zlo.
Dobro rečeno
Proguglajte sastav Assadove sirijske vojske. Osim ako se podaci neovlašteno mijenjaju, što se događa s Googleom, 25% sirijske vojske čine šiiti (Assad je šiiti). Oko 75% sirijske vojske su suniti (Saudijci, Assadovi neprijatelji, su suniti). Od početka Arapskog proljeća, bilo je vrlo malo dezerterstava iz sirijske vojske, šijita ili sunita. Navodno su privrženi sekularnoj vladi koja uključuje sve religije, poput Assadove, a ne teološkom preuzimanju jedne ili druge islamske sekte. Svi možemo zamisliti kakvi su poticaji za dezertiranje stavljeni pred tu vojsku.
Moglo bi vas iznenaditi da većina Sirijaca više voli sekularnog diktatora Assada nego fanatične glavešine koji bi ga zamijenili. Assad je učinio mnogo loših stvari, ali on nije Hitler. I senator Black je u pravu kada tvrdi da se veliki dio krvoprolića sirijskog građanskog rata nikada ne bi dogodio da se SAD i njegovi saveznici nisu miješali u poslove te zemlje i podržavali poznate džihadiste. “Umjereni buntovnici” uvijek su bili fikcija.
Nije, niti je ikada bio, “građanski rat”.
Potkrijepite svoju izjavu da je Assad učinio “mnogo loših stvari”.
Upravo Grgur! Ne postoji niti jedan dokaz koji bi podržao psihologiju "zlog Assada". Šteta je što stalno ponavljanje dovodi do prihvaćanja propagandnih narativa. Assad je dobio gotovo 90% glasova s više od 70% izlaznosti 2014. Sumnjam da je sirijski narod dovoljno glup da ponovno izabere čovjeka koji je učinio "mnogo loših stvari" s tako velikom razlikom.
Građanskog rata nije bilo. Assad je alavit, ali nije njegova žena niti većina njegove vojske, a njegov režim je suprotan sektaškom, ako ne i savršen. Čak i Assadova (unutarnja) opozicija priznaje Assadove napore da provede pravu reformu. Ima potporu (protiv inozemnog napada na Siriju) većine Sirijaca. Za dobru, pristupačnu pozadinu o Siriji, naći ćete izvrsnu knjigu Stephena Gowana “Dugi rat Washingtona protiv Sirije”.
Hitler i SS?
Oprostite, ali to je potpuno neinformirano.
Assad je prilično pristojan vođa u regiji.
Pogledajte kako je vojska ostala uz njega kroz sav ovaj užas.
A mnogi sirijski kršćani smatraju ga svojim zaštitnikom.
A kada su dobri stari SAD uništili Irak – pričajte o Hitleru – pogodite tko je primio oko 2 milijuna izbjeglica?
Taj "strašni" čovjek, Assad.
Smeće. Idi u Siriju i pitaj sve koje sretneš za mišljenje, kao što su to učinili mnogi moji prijatelji. Ogromna većina u potpunosti podržava svog predsjednika i njihovu vojsku. Imam mnogo sirijskih prijatelja u Siriji i ovdje u Tunisu koji misle na isti način. Još jednom… idite u Siriju i razgovarajte sa svima koje sretnete… bit ćete vrlo iznenađeni.
Andre Vitchek je upravo to učinio za nas., slike i sve. Evo njegovog izvještaja od naroda Sirije; https://countercurrents.org/2019/01/05/seven-gates-of-damascus-and-concrete-walls-of-kabul/
codefore,
Čini se da ste krivo skrenuli na internetu i izgubili se dok ste tražili QAnon zagonetke. Molimo dajte neko objašnjenje za tako neugodno bizarnu izjavu.
Hvala Vam.
U Švedskoj postoji značajna asirska (kršćanska ortodoksna) zajednica. Pitajte gotovo bilo koga od njih, i reći će, nevoljko jer znaju kakvo je službeno mišljenje koje se trubi u msm-u, da im je Assad puno draži od alternativaca, jer je njegova vlada štitila kršćane i druge manjine i podržavala sekularnu državu.
Također, polovica stanovništva koje čine žene ima puno bolje mogućnosti nego u usporedivim arapskim državama otkad je Assad stariji na vlasti.
Tko je porazio ISIS u Siriji? I tko je uopće stvorio ISIS?
I koje kvalitete imamo "mi" što nas čini superiornijim od onih iz sirijskog naroda, koji je izabrao Assada, obrazovanog, pristojnog čovjeka, za svog vođu. Jeste li ikada pomislili da ne razumijete o čemu govorite?
Zar stvarno pretpostavljate da smo "mi" otišli u Siriju osloboditi narod? Kao što smo “mi” oslobodili Iračane, Libijce i mnoge druge?
O Hitleru i SS-u znate samo ono što ste čuli od BS medija i političara.
“Pobjednici”, koji su spalili milijune ljudi. (Možete li ih imenovati?)
Istražite malo i saznajte tko je izazvao sve te ratove i s kojim ciljem.
Ovo je školski primjer “izopačenja istine”. Terorističke frakcije—naoružane, obučene, opskrbljene i "pokrivene" primarno američkim/izraelskim/saudijskim/britanskim obavještajcima—poražene su od strane hrabre sirijske vojske (prave "narodne" vojske), iranskih boraca i zračnih snaga Ruske Federacije .
Ono što ovu izopačenost čini tako prokleto izopačenom je stvarnost patnji koje su sirijskim ljudima nanijeli uobičajeni osumnjičenici i hrabrost samog Assada koji je svojoj zemlji postavio primjer koji treba slijediti.
U pravu ste da su demokrati sada korumpirana ratna stranka.
Kad bi Trump učinio svoj dio kako bi omogućio Sirijcima da imaju svoj dom i svoj mir, to bi bila doista dobra ocjena u njegovom dosjeu.
Možete prepoznati nekoga tko ne može samostalno razmišljati po izrazima koje koristi. Komunist, fašist, Hitler su izvrsni primjeri. Naravno, ne zaboravite staru dobru riječ na t.
Doista. Fašisti, posebno oni s moći koji znaju da se mogu izvući pričajući gluposti, vole one koje napadaju nazivati 'fašistima' čak su i te žrtve (N Koreja na primjer) suprotne od fašista.
Provjerite IHR i Davida Irvinga za istinu o Hitleru i istinu o tome tko je zapravo započeo Ww2.
Pripremite se za mnogo neprospavanih noći i doslovce nekoliko mjeseci čitanja. Započnite s Kent IHR-om, a zatim krenite dalje.
Senator Black priča kako jest. Šteta je što većina Amerikanaca nikada neće čuti njegove riječi. Glavni mediji serviraju samo laži i smetnje. Javnost mjesečari prema Armagedonu...
Njegov okrug je središnji dio obrambenog izvođača radova, mora biti izložen gomili informacija.
Bilo bi nesretno da Trump odustane od svog obećanja na Twitteru da će ukloniti američke trupe iz Sirije. Međutim, ne bi sve bilo izgubljeno ako Trump poništi svoju odluku jer je pokrenuo niz nepovratnih radnji. Tri kojih se mogu sjetiti.
1) Kurdi u Manjibu odmah su pozvali sirijske trupe da zaštite kurdske gradove u tom području. Sirijci su prihvatili taj poziv. U ovom trenutku bit će potrebne veće vojne kopnene snage da ih uklone. Ne vidim odakle bi to moglo doći.
2) Irak je upravo ušao i bombardirao neke položaje ISIS-a u istočnoj Siriji. To su bile pozicije ISIS-a koje su bile pod de facto zaštitom SAD-a zadnjih 6 mjeseci. Irak također razmatra slanje kopnenih trupa kako bi uklonile preostale snage ISIS-a. Što SAD treba učiniti danas? Ići u rat protiv same vlade koju smo uspostavili 2005. da zaštitimo ISIS? Nemoj misliti da će se to dogoditi.
3) Čini se da je Turska zadovoljna nedavnim razvojem događaja. Oni ne napadaju Kurde u SI Siriji kao što su prijetili prošli mjesec.
Ukratko, stvari danas izgledaju mnogo bolje u Siriji nego što su bile prije važnog Trumpovog tweeta. Što god on rekao kako bi pokušao umiriti Lindsay Graham je irelevantno - Trump je pokrenuo brojne elemente koji se u ovom trenutku ne mogu poništiti protutvitom.
Briljantno! Hvala vam na ovoj jasnoći.
Pretočio si moje misli u riječi. Sve što kažeš je točno ono što mi mnogi sirijski prijatelji govore i što odobravaju. Svi žele neke reforme, ali podržavaju svog predsjednika i svoju vojsku 100%.
Ekonomist s velikim vezama Martin Armstrong (koji kaže da su ga zamolili da bude glavni ekonomski savjetnik Bijele kuće tijekom predsjedništva Georgea W. Busha) objavio je na svojoj web stranici recenziju VICE-a - filma o Dicku Cheneyju. Armstrong implicira s vrlo malo prostora za sumnju da 9. rujna nije ono što službena priča kaže da jest - napominjući da je odjel Pentagona koji je vršio reviziju nestalih trilijuna dolara u Pentagonu bio pogođen onim što je pogodilo Pentagon i da je Burza vrijednosnih papira Komisija koja je istraživala velike banke Wall Streeta i Enron itd. gdje je Armstrong osobno imao mnogo datoteka s informacijama – uništena je kada se WTC zgrada 11 srušila 7. rujna. Vidjeti: https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/vice-the-dick-cheney-rumsfeld-conspiracy/
Članak koji detaljno opisuje podrijetlo rata za promjenu sirijskog režima: https://www.armstrongeconomics.com/international-news/politics/vice-the-dick-cheney-rumsfeld-conspiracy
Sumnja da je Armstrong važan onoliko koliko misli da jest, ali u najmanju ruku ono što kaže o Bushevoj gluposti i nevjerojatnosti mišljenja da je on taj koji je stvarno vukao konce, svakako zvuči istinito i dobro je u korelaciji s onim što general Wesley Clark je izvijestio o planu 7 zemalja u 5 godina koji je Brian James spomenuo na drugoj temi prije nekoliko dana.
https://youtu.be/9RC1Mepk_Sw
https://www.globalresearch.ca/secret-2001-pentagon-plan-to-attack-lebanon/2797
Ne znam zašto Clark to ne bi vidio, budući da su informacije o tome bile dostupne dok sam prije nekog vremena pokušavao prelistati dio vremenske trake. Evo što sam naučio (ispričavam se, na brzinu, nema referenci za citiranje.) Izvorni plan za koji vjerujem da je išao pod križarskim imenom "Osiguranje kraljevstva" izmislili su mnogi isti sociopati koji su autori ili iznjedrili PNAC i njihov sveti gral “Strategije za ponovnu izgradnju američke obrane”. Iznjedreni u Americi, pokušali su pridobiti izraelsko vodstvo da ga usvoji, ali vjerojatno je bio previše otvoren da bi ga čak i oni službeno prihvatili. Smiješno je kako je to nagovijestilo kasnije događaje.
Osigurajte kraljevstvo; uništi bližnje svoje.
Nažalost, ovo je točna poveznica za detaljnu vremensku crtu kako je orkestriran rat za promjenu sirijskog režima (i medijska propaganda da se to prikrije):
https://www.globalresearch.ca/the-decade-long-u-s-campaign-to-foment-syrias-revolution-and-unseat-assad/5601114
“Njihov neuspjeh da to učine sugerira dvoličnost naše vanjskopolitičke vlade u sjeni. Čini se da Pentagon ne reagira na vrhovnog zapovjednika, a on se okružio savjetnicima čija odanost nije na njegovoj strani – niti na američkom narodu.”
Prošle su dvije ili tri generacije koje su prošle od kraja Drugog svjetskog rata, ali istina o tome tko zapravo "vlada" (ili više kao "kontrolira") Amerikom konačno se otkriva svima koji će pogledati dokaze i priznati stvarnost. Baš kao što su sve te istočnoeuropske zemlje održale izbore i glasale za liberalne demokrate, ali su se nekako uvijek probudile u tvrdokornom komunističkom režimu, fašisti su bili ti koji su zavarali naše ljude, izigrali sustav i stvarno vodili šou u Sjevernoj Americi i u svojim daleko rasprostranjenim vazalnim državama zadnjih 70+ godina. Možemo se samo nadati da će se, baš kao što su autoritarci uništili vlastito gnijezdo s onu stranu željezne zavjese i 1989. godine došlo do nekakvog “oslobođenja” i poboljšane kvalitete života, isto na kraju dogoditi i s ove strane totalitarizma. spektar.
Čini se da znakovi koji predisponiraju sustavni neuspjeh koji dovodi do potpunog kolapsa kvare Washington baš kao što su učinili i Moskvu: loše upravljanje gospodarstvom usmjereno u korist insajderske elite, vojni avanturizam koji iz društva crpi bitne resurse, uključujući rasipanje mladih života, mediji koja leži poput tepiha u službi elita, smrt idealizma koja slijedi izravno na stazama sve šireg osiromašenja stanovništva i polarizacije građanstva s neumoljivom antipatijom prema nacionalnom vodstvu učinit će ovu zemlju neupravljivom u njenom sadašnji oblik. Uskoro novac neće biti dobar, zarađivanje za život bit će nemoguće, nemogućnost plaćanja dugova učinit će vas kriminalcem, ljudi će gladovati na ulicama i umirati zbog nedostatka medicinske skrbi, a lažljivi lopovi za to će biti jednako uočljivi kao debeloguzi ukrajinski oligarh. Zapravo, vjerojatno već postoji devedeset postotna vjerojatnost da biste, ako ste obraćali pozornost, mogli identificirati mnoge, ako ne i većinu, određenih SOB-ova koji su transformirali američko društvo i njegovo upravljanje, i na taj način , uništio je vaš život i živote vaše odrasle djece i unuka. Ako poživim dovoljno dugo, možda ću se nasmiješiti kad dobiju svoje prave slastice, koje barem jednom neće biti u obliku godišnjeg bonusa.
“Predisponirajući znakovi kvara sustava”
“Mediji koji leže kao tepih u službi elita”
Neki su mišljenja da su elementi koji olakšavaju sustavni neuspjeh bili prisutni od samog početka, uključujući medijske laži o postojanju "Mi smo ljudi" pojačane/održavane "smatranjem ovih istina očiglednima".
“specifični SOB-ovi koji su transformirali američko društvo i njegovo upravljanje”
Uokvirivanje "određenih SOB-ova" zaključuje da je jedino/primarno djelovanje čime se poriče "mi kao ljudi" dok se tvrdi da je "držati ove istine samoočiglednima" široko primjenjivana praksa dovoljna da prikrije lukavstvo.
Ovo je također koristan alat za poricanje sudioništva: funkcija "Mi smo ljudi" - ova kontradikcija i njezine interakcije raširene su u privremenim društvenim odnosima koji su trenutno označeni kao "Sjedinjene Američke Države".
Još jedna upotreba izraza "drži ove istine očiglednima" je pretpostavka sa sve manjom snagom da "Sjedinjene Američke Države i njihovi predstavnici" djeluju u "dobroj vjeri" i misle ono što govore - čine "loše" stvari za " dobri” razlozi.
“Sjedinjene Američke Države” su od samog početka bile podložne sustavnom neuspjehu koji se može utvrditi testiranjem hipoteza – “Zapravo, vjerojatno već postoji devedeset postotna vjerojatnost da, ako ste obraćali pozornost” – ne kroz tvrdnju u emulaciji “držati ove istine samoočiglednima”, niti kroz napore kao što je “mogli biste identificirati mnoge, ako ne i većinu, specifičnih SOB-ova koji su transformirali američko društvo” budući da takvo uokvirivanje zamagljuje/isključuje testiranje hipoteza u smislu bočnog sustava, a ne sastavnih dijelova sustava u određenom prostoru/vremenu.
Sistemski neuspjeh nije sinonim za transcendenciju sustava, ali je sustavni neuspjeh moguća komponenta koja sama po sebi nije dovoljna da olakša transcendenciju sustava – sustavni neuspjeh je prilika
Mnoge od taktika koje slijede sadašnji protivnici koji imaju interese u zamagljivanju/onemogućavanju transcendencije sustava potječu iz gore navedenog, kao što je bio slučaj u "stranim uplitanju", na primjer u Vijetnamu od 1945. do 1975. i kasnije u pokušajima da se odgode bočne putanje, percipirane linearno (domine), od sistemskog promašaja do transcendencije sustava.
Međutim, neki su mišljenja da su "taktike" i "strategije" "Sjedinjenih Američkih Država" od samog početka bile utemeljene na gore navedenom tumačenju "taktike" nada i želja "strategija".
“Vašington kao što su uradili Moskvu”
Od početka je u mnogim pogledima “Sovjetski Savez” bio oponašanje “Sjedinjenih Američkih Država” uključujući, ali ne ograničavajući se na, stvaranje klasno utemeljenog društva predstavljajući se kao neklasno utemeljeno društvo; situacija djelomično prepoznata u "Sjedinjenim Američkim Državama" teorijama konvergencije koje su informirale/olakšale detant na temelju sfera utjecaja od 1970. do kada su "Sjedinjene Američke Države" pojačale fiat načine kontrole do dovoljnog stupnja da se odbace u praksi, ali ne u mitologiji – detant.
Ova vjerojatna putanja objašnjena je Politbirou 1969., ali je odbijena jer je većina Politbiroa bila uronjena u pojmove političke geografije, a odbijanje je trajalo do 1991.
Djelomično oponašajući prakse temeljene na iznimnosti, neki poistovjećuju Washington sa "Sjedinjenim Američkim Državama" i Moskvu sa "Sovjetskim Savezom/Ruskom Federacijom" djelomično kako bi zanijekali njihovo suučesništvo kao što je gore navedeno.
Međutim, spajanje Moskve sa “Sovjetskim Savezom/Ruskom Federacijom” od strane “Sjedinjenih Američkih Država” olakšalo je mogućnosti koje su Ruska Federacija koristile kao ubrzavače u transcendenciji “Sovjetskog Saveza”.
Nikada ne bih zanijekao da postoji lanac uzročnosti koji seže do samog početka ove zemlje kao neovisne države (pa čak i prije) koji može objasniti toliki dio zla koje vidimo prikazano. Pročitajte bilo koju srednjoškolsku povijesnu knjigu da naučite o ropstvu, genocidu, osvajačkim i osvajačkim ratovima, sebičnim lažima i besramnom izrabljivanju sugrađana sa svim tim navodno visokim ustavnim pravima. Samo sam uokvirio problem unutar životnog vijeka i osobnog iskustva jednog postojećeg starijeg građanina, točnije sebe koji sam rođen odmah nakon Drugog svjetskog rata kada je nacija prvi put shvatila svoj cilj da postane svjetsko carstvo i, poput mnogih drugih postera ovdje, uskoro će biti došavši do kraja svog dodijeljenog vremena kao promatrača na ovoj planeti. Bio bi potreban putnik kroz vrijeme da osobno iskusite i cijenite puni užas koji ste iznijeli.
Dobar odgovor Realist. Uštedio mi je nešto tinte odgovarajući vašem sugovorniku. Deseci tisuća riječi ne bi bili dovoljni da pokriju naše pogreške otkako smo davno sišli s drveća. Postoji vrlina u tome da budemo sažeti u analizi naših iskrivljenih mreža zbrke.
“Samo sam uokvirio problem unutar života i osobnog iskustva jednog postojećeg starijeg građanina”.
“promatrač na ovoj planeti.”
To uokvirivanje utemeljeno na pojmovima "pojedinca" još je jedna sustavna slabost koja olakšava sistemski neuspjeh i prilike koje iz toga proizlaze, čiji su učinci odgođeni jer neki promatrači imaju ograničenu percepciju svojeg potencijalnog djelovanja.
"Potreban bi bio putnik kroz vrijeme da osobno iskusite i cijenite puni užas koji ste iznijeli."
Sveznanje nikada nije opcija ni u jednom dinamičkom sustavu unatoč mantri "drži ove istine samoočiglednima", ali unutar ovih ograničenja iskustvo i znanje koje iz toga proizlazi može se poboljšati kroz kolektivne interakcije kako bi se izvukle i implementirale strategije za olakšavanje lateralne transcendencije sustava, ovo proces se odgađa jer neki ograničavaju svoje "radnje" na zapažanja i/ili komentare.
Među uvjetovanim izvorima koji olakšavaju ograničeno "putovanje kroz vrijeme" su zapisi predaka, uključujući knjige.
"potpuni užas koji ste iznijeli."
Percepcija je funkcija iskustva i nisu svi imali/imaju isto iskustvo.
Posljedično, neki percipiraju “zlo” i “užas” kroz linearne procese uranjanja/integracije koje je opisao g. Rove parafrazirano u – “Mi smo Carstvo; mi stvaramo vlastitu stvarnost na koju drugi reagiraju, dok oni reagiraju, mi stvaramo drugu stvarnost na koju oni reagiraju – dok drugi percipiraju „priliku“ u sustavnom neuspjehu, au interakciji s drugima bili/jesu motivirani olakšati proces izvođenja i provedbe bočnih strategije za
ubrzati/potaknuti transcendenciju sustava.
"Moj komentar" proizašao iz kolektivnog iskustva/interakcije opisanih procesa i prilika za nadilaženje imerzivnih/integrativnih procesa koje je opisao g. Rove koji su djelomično omogućili/olakšali "Sjedinjene Američke Države" , za dijeljenje s drugima ako tako misle sa svrhom za pomoć/informiranje/provođenje strategija za olakšavanje transcendencije “Sjedinjenih Američkih Država”.
Da parafraziramo gospodina Marxa:
“Filozofi ovdje naprijed samo su opisivali svijet. Međutim, svrha je to promijeniti”.
Nemaju svi ovu svrhu prema dizajnu i/ili prema zadanim postavkama.
Hvala vam na vašem protoku podataka.
Želim ti sve najbolje s vađenjem tog štapa iz ku*ice.
Pa, ne _bilo koja_ povijesna knjiga za gimnaziju. Budući da su suučesnici u golemoj mreži propagande, većim dijelom prerušene u zabavu, a velikim dijelom prerušene u vijesti (i obrazovanje), fašisti su nas držali u iluzijama demokracije i besklasne države – procesa koji elokventno opisati i to se naziva "Moćni Wurlitzer".
Međutim, više volim ideju da ih pošaljem u krevet _bez_ deserta.
Dobro rečeno. Ovdje je poveznica na današnju emisiju Jimmyja Dorea. Vrijedi ga pogledati.
https://www.youtube.com/watch?v=Mlb-DZpyFOw
Novinar NBC-a William Orkin dao je otkaz jer više nije mogao izdržati. Jimmy Dore raspravlja o Orkinovom pismu o otkazu u svojoj emisiji. Nadam se da će se više medijskih ljudi javiti poput Orkina i reći što se zapravo događa.
Imam 66 godina, Kanađanin sam i nadam se da ću dočekati dan kada će ološ koji je uništio naše zemlje također dobiti svoje, ali sumnjam u to, previše je glupih ljudi koji svakim danom postaju sve gluplji vjerujući da je ono što mediji kažu evanđelje
Upravo ono što sam htio reći!
Shvatio sam da životi milijuna ljudi ovise o voditelju slavne reality TV igre čija je funkcija reći velikim oružjem u čiju glavu treba uperiti moćne kad je dobar dan...
Svakodnevno me opterećuje spoznaja da životi milijuna ljudi ovise o karijeri jednog od najpokvarenijih, najkorumpiranijih, ratnih zločinaca (inicijali HC) političkih hakova ikada viđenih u Americi (nije lak zadatak)…
Nažalost, ne može svatko biti član Kuće slavnih WWF-a u hrvanju…
https://allthatsinteresting.com/donald-trump-wwe
Čitatelji bi mogli uživati u ovome o ovoj temi:
https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/12/22/john-chuckman-comment-can-trump-remain-firm-in-his-syria-decision-apart-from-forces-against-him-we-do-have-even-some-possibility-of-a-hoax-two-powerful-washington-forces-at-work-here-and-trump-i/
Prečesto se čini pogreška vjerovati da riječi Donalda Trumpa zapravo nešto znače, barem u smislu da stvarna ljudska bića ponekad misle ono što govore – ali Trumpove izjave mogu *ukazati* na stvari.
U ovom slučaju, Trump je pod pritiskom Turske da se makne iz dijelova Sirije gdje su Kurdi aktivni, a od Beltwaya vrši pritisak da ostane. Trumpove naizgled kontradiktorne izjave samo su vrsta bolesne reportaže ovih sukobljenih snaga.
Moja vlastita pretpostavka je da će Turci postići svoje i da će se djelomično američko povlačenje izvršiti prilično brzo.
Za razliku od senatora Blacka, sumnjam da je baza al-Tanf *najmanja* vjerojatnost da će biti evakuirana, budući da je izvan turskog područja zabrinutosti, ali još uvijek grize Beltway zbog postavljanja američke vojske gdje god je to moguće i potkopavanja Sirije suverenost.
Ipak, pravedan članak. Hvala, senatore Black!
Trump je u rujnu naredio da se sa svih dokumenata Russiagatea skine oznaka tajnosti i da se objave javnosti. U travnju je naredio objavljivanje svih dokumenata povezanih s ubojstvom JFK-a. Nijedno se nije dogodilo, niti će se ikada dogoditi. Ovo vjerojatno odražava Hanlonov Razor, a ne stranački "otpor". Radim u vladi šest godina (uključujući 27 dana kao "osnovni" zaposlenik kada su svi moji suradnici otišli na godišnji odmor tijekom zatvaranja 1995.-96.). Ali državni poslovi su stvarno dobro plaćeni u odnosu na većinu akademskih poslova i puno su sigurniji od onih u industriji (radili smo na sličnim pozicijama u sva tri).
CIA postiže više (gotovo sve loše) zaobilazeći vladu; traže oprost (uvijek dat) umjesto dopuštenja. Oni vode našu vanjsku politiku (ne država ili predsjednik); oni imaju bliske veze s think tankovima koje financiraju Saudijci i Izraelci, i može se realnije smatrati da rade za te dvije zemlje nego za SAD. Sa Sirijom će se postupati kako CIA odluči.
@ David G.: “Pretpostavljam da je *najmanje* vjerojatno da će baza al-Tanf biti evakuirana, budući da je izvan turskog područja zabrinutosti, ali još uvijek smeta Beltwayu zbog postavljanja američke vojske gdje god je to moguće i potkopavanja sirijskog suvereniteta . ”
Baza Al-Tanf postavljena je tako da blokira jedinu autocestu koja se proteže od Irana preko Iraka do Sirije, tj. da blokira vitalno važnu kopnenu prometnu rutu kojom bi Iran mogao dovršiti svoj navodno željeni "kopneni most" do Sredozemnog mora. Kao takva, baza Al-Tanf služi izraelskim interesima u blokiranju kopnenog transporta oružja iz Irana u Siriju i libanonski Hezballah.
Da, Virginija, postoji "duboka država".
Ipak, mafijaš Don i njegovi bezumni sljedbenici vjeruju da on ima moć to zaustaviti…..kao što su to činili i bezumni Obamini sljedbenici prije.
S razlogom se zove "duboka država".
To je sveobuhvatno.
Veći je od Vojno-industrijskog kompleksa.
Veći je od željeznog trokuta.
To je većina najvećih korporacija, političara, sudaca, vojnih/sigurnosnih/obavještajnih agencija, banaka, velikih investicijskih tvrtki, think-tankova, nevladinih organizacija, crkava itd.
To su oni koji osobno posjeduju desetke trilijuna dolara i kontroliraju čak i više kapitala, s bogatstvom i moći da naprave ili slome karijeru BILO KOG političara, izvršnog direktora, državnog službenika itd. koji odbiju njihove zahtjeve.
To su oni koji mogu uništiti gospodarstva cijelih naroda.
Čak se i najbogatiji pojedinci u potpunosti oslanjaju na veći sustav kako bi održali svoj status i bogatstvo.
Jean-Jacques Rousseau je napisao da:
“Čovjek se rađa slobodan, a svugdje je u okovima. Jedan čovjek sebe smatra gospodarom drugih, ali ostaje veći rob nego oni sami."
“Damoklov mač”.
Neposredna i uvijek prisutna opasnost s kojom se suočavaju oni na pozicijama moći.
Svatko ima nekoga(e) iznad sebe koji se brine da se pridržavaju većeg sustava osnivanja.
Moji prijatelji počeli su me optuživati da sam "alt-desničar" zbog upotrebe izraza "duboka država". Nitko osim njih više ne koristi taj izraz, kažu. (Opraštam im, jer mislim da ne shvaćaju koliko su SAD postale polarizirane – do te mjere, zapravo, da je dijalog među nama postao nemoguć.) Stoga sam umjesto toga počeo koristiti izraz "Trajna država" . Ali kako god ga nazvali, definitivno je tu i dobro ste ga opisali.
Trumpove radnje nikada nisu bile “antiratne” kako su ih prikazivali i lopovski Turbo Trump mediji uključujući Daily Caller, Gateway Pundit, čak i neki lijevi mediji. On je samo planirao brzo ukloniti trupe koje je sam dodao, kao što je objasnila Abby Martin iz Empire Files. Sada se vraća na TO. Uvijek je bio krvoločna fašistička ličnost. Zapamtite, želio je ubiti Assada, potpuno uništiti Sjevernu Koreju, bombardirati s—t iz ISIS-a, vratiti mučenje, a on počini genocid u Jemenu i pomaže i podržava Netanyhauov režim. On je neokonzervativac koji objavljuje bizarne meme postere protiv Irana i dopušta Ministarstvu obrane da tweetuje o nuklearnim prijetnjama. Ako to do sada niste shvatili, dio ste njegovog kulta.
U pravu si. Ne mogu vjerovati da ljudi vjeruju da on želi otići iz Sirije. On igra igru, pretvara se da želi izaći, a onda žali kako to ne može učiniti jer...
On je trajni prevarant. Nepošteni krvoločni gangster s teškim psihičkim poremećajem.
Baš kao Obama, samo što nije imao mentalni poremećaj, samo je popustio DS-u
Hvala ti na najrealnijem komentaru. Ne mogu se više složiti. Zašto ljudi kolebaju oko Trumpa pokazuje da ne znaju mnogo o Trumpu, predsjedništvu ili o tome kako moć funkcionira u Americi. Bombardiranje nedužnih civila jedan dan, a drugi dan ljubljenje djeteta ne čini tu osobu "dobrim" tipom.
Savršen primjer polarizacije koju sam maloprije spomenuo. Mislite da je Trump znao za tweet “We're Gonna Drop the Big One”? Morate biti dio Pentagonovog kulta smrti...
SAD nisu samo "kao" nacisti. Hitleru su SAD bile uzor. Hitler je imao sliku Henryja Forda obješenu u svom uredu, prihvatio je američku eugeniku i koristio KKK-Jima Crowea kao model za SS.
Smedley Butler rekao je sve: rat je reket. Predsjednici su samo paravan američke mafije.
Sjedinjene Države su prve u ratu, ali zaostaju u ključnim aspektima moderne civilizacije
autor Lawrence Wittner
https://www.counterpunch.org/2019/01/01/the-united-states-is-first-in-war-but-trailing-in-crucial-aspects-of-modern-civilization-2/
I uvijek postoji ovaj aspekt 'aktivnosti' naše moćne vojske u inozemstvu:
https://www.aljazeera.com/news/2019/01/intensifies-bombing-syria-trump-announced-withdrawal-190103083014951.html
Wow! Senator Black zaslužio je veliko poštovanje tim opisom ne samo naših amoralnih terorističkih američkih akcija u Siriji, već i promatranjem stvarnosti da je naša vanjska politika zapravo stvar duboke države koja je potpuno nedemokratske prirode budući da je izvan ruke onih koje smo mi građani izabrali. S vojnim/CIA-inim akterima duboke države koji vode poslove, SAD nije ništa više "demokratska" nacija od Saudijske Arabije. Vojni/CIA-in udar koji je ubio Kennedyja nastavlja odjekivati kroz desetljeća i ostavio nas je nedemokratskom militariziranom državom nadzora, i to "odmetničkom" državom. Dobro je znati da Tulsi Gabbard ima društvo u Kongresu u pružanju otpora kontinuiranom američkom bezakonju u Siriji.
Senator Black nije u Kongresu. Služi u zakonodavnom tijelu države Virginia.
Pretpostavljam da to objašnjava.
Činjenica da sen. Black čak može biti izabran na državnoj razini daje mi nadu. To znači da više ljudi nego što sam prije shvaćao zna istinu, i stoga također moraju znati da ih MSM šunda svakodnevno laže. To što služi u Virginiji još je nevjerojatnije s obzirom na blizinu "propagandnog centra". Hvala što ste ovo objavili. Što se više priča poput ove širi uokolo, to bolje.
“MSM shills” u Sjevernoj Virginiji mogu patiti zbog onoga što je objašnjeno u Luki 4:24: “Zaista vam kažem,” nastavio je, “nijedan prorok nije prihvaćen u svom rodnom gradu.
'Iznenađujuća' objava Donalda Trumpa na Twitteru od 19. prosinca da "napuštamo Siriju... odmah!" je upravo učinjeno (do sada, vrlo uspješno) kako bi se skrenula pozornost svjetskih medija sa sastanka Ujedinjenih naroda 20. prosinca koji je razotkrio različite užasne zločine Bijelih kaciga u Siriji, međunarodnog skandala golemih, doista neizbježnih razmjera.
Neki hrabri američki novinar mogao bi zatražiti od Donalda Trumpa njegovu iskrenu procjenu Bijelih kaciga (Oscarom nagrađenih).
https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/07/28/john-chuckman-comment-the-white-helmets-controversy-but-there-is-no-real-controversy-the-white-helmets-are-a-fraud-one-ugly-piece-of-what-america-and-israel-and-friends-have-been-doing-to/
Pa, želite li vjerovati Main Stream medijima da je Assad jedini razlog za rat u Siriji ili vjerovati bivšem generalu Wesleyu Clarku koji je u ožujku 2007. na Democracy Now rekao da je svrgavanje Sirije od strane Sjedinjenih Država bilo u VRLO TAJNI papir (koji nije pogledao, ali mu je rečeno) iz Pentagona koji poziva na rušenje vlada 7 zemalja Bliskog istoka u 5 godina.
https://www.youtube.com/watch?v=bSL3JqorkdU
I uvijek imajte na umu da dok je Libija bila preuzimana tijekom administracije dobitnika Nobelove nagrade za mir Baracka Obame, tada je libijski vođa Gadaffi (odaberite svoj način pisanja) tvrdio da je Libiju napala Al Qaida.
A u proteklih mjesec dana senator Marco Rubio na PBS Newshour (idite na oko 24m30s u video) priznaje da neki od onih koji se bore protiv sirijske vlade dolaze izvan Sirije, drugim riječima, to je invazija.
https://www.youtube.com/watch?v=mClDe4-yvKo
Sada, kao jednu stvar koju sam slušao na YouTubeu i završila je sljedeća stavka koja se pojavila i komentator tvrdi da Trump povlači trupe iz Sirije jer Izrael želi američke trupe van kako bi mogao bombardirati bez prijetnje da će pogoditi američke snage.
Nikada nisam čuo MSM da to tvrdi, a MSM tvrdi da je Izrael uznemiren zbog američkog povlačenja trupa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ZnTj7eGUa0&feature=youtu.be
Osobno, s obzirom na ono što su rekli ljudi kao što su Syrian Girl i Vanessa Bealy, američke trupe kontroliraju područja Sirije koja sadrže naftu u Siriji. Nekako ne vidim da SAD vraća Siriji nešto vrijedno za Siriju što je SAD ukrao.
Osobno, ako SAD želi uništiti ISIS, rekao bih da bi se SAD maknuo s puta i dopustio sirijskoj vladi, zajedno sa svojim saveznicima Rusijom i Iranom, da se riješe ISIS-a umjesto nas.
Međutim, moj osjećaj je da je, nakon što je predsjednik Carter odobrio pomoć mudžahedinima 1979. godine i predsjednik Reagan došao na dužnost, američka politika bila stvoriti grupu militanata koji bi se mogli obučavati i naoružati i zatim slati širom svijeta da ruše vlade SAD ne vole.
Počelo je s mudžahdinskim napadima unutar Sovjetskog Saveza (Steve Coll iz "Ghost Wars") na islamske radikale koji su otišli u zapadnu Kinu.
Oko 1981. Morton Halperin u malom djelu pod naslovom "Militarizam i sloboda" koji je objavila Baptistička crkva Riverside u svojoj "Blue Book Series" napominje da je Halperin nedavno primio dokument iz 1950-ih o vrstama tajnih aktivnosti koje je CIA trebala uključiti uključivalo je “podršku terorizmu diljem svijeta”.
“Međutim, moj osjećaj je da je, nakon što je predsjednik Carter odobrio pomoć mudžahdinima 1979. i predsjednik Reagan došao na dužnost, politika SAD-a bila stvoriti grupu militanata koji bi se mogli obučavati i naoružati i zatim slati širom svijeta da podrivaju vlade SAD ne voli.”
Traje puno duže od toga……
Operacija PBSUSPJEH, 1954.:
SAD su uključile svrgavanje demokratski izabranog predsjednika Gvatemale, Jacoba Árbenza Guzmana.
CIA je poduprla minimalne vojne snage, predvođene Carlosom Castillom Armasom, s kampanjom psihološkog ratovanja kako bi se vojni poraz prikazao kao gotov zaključak. Tijekom samog državnog udara, Edward Bernays ("otac spina" i politički propagandist) bio je glavni dobavljač informacija za međunarodne novinske mreže Associated Press, United Press International i International News Service.
SAD su bile aktivno uključene u rusku revoluciju (1917.).
To traje još mnogo prije toga.
SAD nije izmislio vojnu intervenciju niti političku subverziju, koje postoje od osvita civilizacije.
Upravo je postao jedan od glavnih igrača/agresora.
@ Hooper: “SAD je bio aktivno uključen u rusku revoluciju (1917.).”
Što nas dovodi do jedne od mojih najdražih činjenica koje me nisu učili ni na jednoj razini mog formalnog obrazovanja: američka invazija na Sovjetski Savez 1918.: Vidi npr. https://en.wikipedia.org/wiki/American_Expeditionary_Force,_Siberia
“SAD su bile aktivno uključene u rusku revoluciju (1917.).” Trebali biste pojasniti: SAD, Francuska i Britanija intervenirale su u Ruskom građanskom ratu kako bi pokušale svrgnuti boljševičku vladu.
Vidjeti https://en.wikipedia.org/wiki/Allied_intervention_in_the_Russian_Civil_War
Ovo je zastrašujuće! Znam da su CIA, FBI, NSA odmetničke agencije, ali kada Pentgon postane odmetnički, izgubili smo jedan od glavnih oslonaca naše demokracije.
Vidim da se Elizabeth Warren složila s idejom T-rumpsa, ali želi da se o tome pregovara. To bi je trebalo staviti na nišan ovih roque agencija – pa joj sada doniram.
Pentagon "bedem demokracije"?
Oprostite na mom vrlo grubom smijehu.
Dosta.
NEMA stalne vojske nigdje koja bi "podržavala" demokraciju (što god to značilo - primjeri koje imamo nisu baš inspirativni: upravljanje narodom od strane ljudi, moja guzica, nigdje to nije istina). Oni postoje kako bi održali status quo koji, u zapadnim zemljama, znači osigurati nastavak postojanja korporativno-kapitalističko-imperijalističke vladavine krčenja bogatstva.
“Oni postoje da bi održali status quo...”
_Pravo_ najstarije zanimanje.
Puši im grad, stari. Kada razgovarate s nekim tko je stvarno bio tamo, na terenu, dobijete jednu priču. Kada poslušate MSM dobijete još jedan. Problem s MSM-om je taj što uglavnom ne izvještava ni o čemu; to je samo papagajsko ponavljanje onoga što mu je rekao sirijski Human Rights Watch (organizacija CIA-e i MI6, baš kao i bijeli šeširi).
Trump radi više backflipova od olimpijske gimnastičarke? Ovim klaunom POTUS-a Deepstate je tako lako manipulirao da odustane od svojih obećanja da sve što trebate učiniti je čekati 24 sata za zavidno poništenje? Ovaj članak koji je napisao senator Black bio je kratak, brutalan i jezgrovit u osudi američkog grotesknog, ubojitog i nemoralnog ponašanja promjene režima u Siriji? Ovo je iskrivljena američka nacija koja je vojno podržavala u Siriji, terorističku organizaciju koja je 9. rujna uletjela zrakoplovima u Svjetski trgovački centar ubivši 11 građana! I s vremenom napadi 3000. rujna imaju sva obilježja napada pod lažnom zastavom CIA-e kako bi Americi pružili izgovor za invaziju na Bliskom istoku? Pogotovo kad vam se ruše zgrade koje nisu ni pogodile Avioni? Smisliti? Je li ikakvo čudo da SAD ima toliko neprijatelja jer je nacija regrutiranja terorista koja svojim ubojstvima u industrijskim razmjerima osigurava prihode diljem svijeta? A povlačenjem iz svih međunarodnih sporazuma, Međunarodnog kaznenog suda čak se i ne pridržava pravila UN-a ili Ženevske konvencije, ali ima drskosti drugima držati predavanja o ljudskim pravima? Američka nacija misli da je iznad svih zakona koji reguliraju pristojno ljudsko ponašanje i zbog toga vjeruju da mogu djelovati bez ograničenja u svom kriminalu? Cijela američka vlada i njen korumpirani MIC trebali bi biti optuženi i suđeni za ratne zločine protiv čovječnosti, poput nacističkog, u Haagu, za milijune koji su umrli od svojih krvavih ruku, posebno na Bliskom istoku?
SAD nisu samo "kao" nacisti. Hitleru su SAD bile uzor. Hitler je imao sliku Henryja Forda obješenu u svom uredu, prihvatio je američku eugeniku i koristio taktiku KKK-Jima Crowea kao model za SS.
Smedley Butler rekao je sve: rat je reket. Predsjednici su samo paravan američke mafije.
Sjedinjene Države su prve u ratu, ali zaostaju u ključnim aspektima moderne civilizacije
autor Lawrence Wittner
https://www.counterpunch.org/2019/01/01/the-united-states-is-first-in-war-but-trailing-in-crucial-aspects-of-modern-civilization-2/
Mislim da si sasvim u pravu Antonio Costa. Sjećam se, dok sam studirao psihologiju tijekom 60-ih, koledž je planirao izgradnju nove znanstvene zgrade i kao dio te izgradnje novac je stavljen na raspolaganje za anehoičnu komoru (komora sa čunjevima za smanjenje zvuka na svim zidovima i sustavom ovjesa za stajanje) budući da smo proučavali senzornu deprivaciju, sumnjao sam da novac dolazi od vojske. Zasigurno mnogo dobre znanosti može proizaći iz takvog proučavanja, ali uvijek sam mislio da su svrhe podlije…
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anechoic_chamber
@Bob Van Noy: Glumio sam studenta na Tulaneu prije mnogo godina i od tada sam saznao da se dio nove znanstvene zgrade koja je u to vrijeme izgrađena koristi za CIA-ine eksperimente. Sve što sam tada znao je da se po kampusu pričalo da u njemu nema niti jedne učionice...
Započni ovdje: http://www.tulanelink.com/mind/CIA_box.htm
ako ste zainteresirani, ali čak i ako niste, pročitajte svjedočanstvo Claudije Mullen Predsjedničkom savjetodavnom odboru za eksperimente s ljudskim zračenjem:
http://www.tulanelink.com/mind/mullentestimony_box.htm
ČINJENICA KiwiAntz
Odgovor je "da" po svim točkama.