Previše onih koji prosvjeduju protiv uklanjanja američkih snaga su autori katastrofe koja je raskomadala Siriju, izvještava Max Blumenthal za Vijesti o konzorciju.
Autor Max Blumenthal
Posebno za Vijesti o konzorciju
PNajava rezidenta Donalda Trumpa o skorom povlačenju američkih trupa iz sjeveroistočne Sirije izazvala je predvidljivi paroksizam bijesa washingtonskog vanjskopolitičkog establišmenta. Bivša državna tajnica i samoprozvana "ikona kose" Hillary Clinton savršeno je destilirala dvostranačku ludost u jedan tweet, optužujući Trumpa za “izolacionizam” i “igranje na ruku Rusiji i Iranu”.
Michelle Flournoy, aparatčik iz DC-a koja bi bila Hillaryna ministrica obrane, udario povlačenje kao "loša praksa vanjske politike", dok je Hillaryin nasljednik u State Departmentu, John Kerry, bacio komadiće crvenog mesa demokratskoj bazi poludjeloj Russiagateom brendiranje Trumpova odluka "božićni poklon Putinu". Od dvorana Kongresa do hodnika K Street think tankova financiranih od strane Zaljeva, zbor prosvjeda je objavio da bi uklanjanje američkih trupa iz Sirije istovremeno poticalo Iran i vratilo ISIS iz groba.
Ipak, malo je od tih gromoglasnih osuda predsjednikova poteza moglo objasniti zašto je nekoliko tisuća američkih vojnika uopće raspoređeno u sirijsko zaleđe. Ako je misija bila uništiti ISIS, zašto se onda ISIS uopće pojavio? I zašto je džihadistička organizacija još uvijek bujala usred američke vojne okupacije?
Previše kritičara povlačenja imalo je središnju ulogu u sirijskoj krizi da bi mogli iskreno odgovoriti na ova pitanja. Oni su ili služili kao medijske navijačice za intervenciju, ili su osmislili politiku s ciljem rušenja sirijske vlade koja je potaknula uspon ISIS-a. Sirijska katastrofa bila je njihova ostavština i htjeli su je obraniti pod svaku cijenu.
Rađanje ISIS-a iz utrobe promjene režima
Tijekom priprema za invaziju na Irak, Clinton, Kerry i ostatak Beltwayjeve mrlje refleksno su se postrojili iza Georgea W. Busha. Pobuna koja je uslijedila nakon nasilnog uklanjanja iračke ba'athističke vlade postavila je pozornicu za proglašavanje prve Islamske države od strane Abu Musaba Zarqawija 2006. godine.
Pet godina kasnije, uz gotovo potpuni pristanak Kongresa, Hillary je s entuzijazmom predsjedavala NATO-vim napadom na Libiju, radosno se smijući kad je saznala da su islamistički pobunjenici sodomizirali dugogodišnjeg vođu zemlje, Moammara Gaddafija, bajunetom i ustrijelili ga iz vatrenog oružja — “Došli smo, vidjeli smo, umro je!” Nije prošlo dugo prije nego što je u Gaddafijevom rodnom gradu Sirteu osnovan islamistički Emirat, dok je 31 vrsta džihadskih milicija djelovala u Tripoliju i Benghaziju.
Dok još uvijek brani svoj glas o Iraku, Hillary je zagovarala naoružavanje oporbe protiv Assada u Siriji. "U ovakvom sukobu," rekla je, "tvrdi ljudi s oružjem bit će vjerojatniji akteri u bilo kojoj političkoj tranziciji od onih izvana koji samo govore."
Godine 2012. CIA je pokrenula operaciju naoružavanja i opremanja vrijednu milijardu dolara za financiranje takozvanih "umjerenih pobunjenika" ujedinjenih pod zastavom Slobodne sirijske vojske (FSA). A povjerljivi dopis Obavještajne agencije obrane distribuiran kanalima Obamine administracije u kolovozu te godine upozorio je da džihadističke snage koje potječu iz Iraka namjeravaju iskoristiti sigurnosni vakuum koji je otvorio posrednički rat koji podupiru SAD za uspostavu "Salafističke kneževine u istočnoj Siriji" - "Islamske države", u točne riječi dopisa.
Govoreći o sirijskoj podružnici Al Qaide u Mezopotamiji pod njezinim imenom, Jabhat al-Nusra, prije nego što su to zapadni mediji ikada imali, DIA je naglasila bliske veze koje je skupina njegovala sa sirijskim “umjerenim pobunjenicima”: “AQI je podržavao sirijsku opoziciju od početka, i ideološki i medijski. AQI se od početka protivio Assadovom režimu jer ga je smatrao sektaškim režimom usmjerenim na sunite.”
Dopis je nastao pod nadzorom tadašnjeg por. Gen. Michael Flynn, koji je ove godine osuđen jer se nije registrirao kao strani agent Turske — krajnje ironičan razvoj događaja s obzirom na ulogu Turske u poticanju sirijske pobune. Očekivano, Obamina administracija je potpuno ignorirala dokument. U međuvremenu, teško naoružanje istjecalo je iz američke zračne baze Incirlik u Turskoj u ruke svakoga tko bi ga mogao zgrabiti preko sirijske granice.
Već u veljači 2013., izvješće neovisne istrage Ujedinjenih naroda zaključio je, "FSA je ostao samo robna marka." UN je nadalje objavio osuđujuću procjenu uloge Sjedinjenih Država, Ujedinjenog Kraljevstva i njihovih zaljevskih saveznika u raspirivanju ekstremizma diljem Sirije. “Intervencija vanjskih sponzora pridonijela je radikalizaciji pobune budući da je favorizirala selefijske naoružane skupine poput Fronte al-Nusra, pa čak i potaknula glavne pobunjenike da im se pridruže zahvaljujući njihovim superiornim logističkim i operativnim sposobnostima”, navodi se u izvješću. .
Američko oružje, ISIS kalifat
Kako je ISIS osvojio velike dijelove teritorija u sjeveroistočnoj Siriji i uspostavio svoju de facto prijestolnicu Raqqu jedva da se razumije, a kamoli raspravlja u zapadnim medijima. To je dijelom zato što je stvarna priča toliko nezgodna za ustaljeni narativ sirijskog sukoba, koji okrivljuje Assada za sve zločine koji su se ikada dogodili u njegovoj zemlji, i za neke strahote koje možda se nikada nije dogodilo. Ponavljajući diskreditirane pokušaje Bushove administracije da poveže Saddama Husseina s Al Qaidom, neki neokonzervativni stručnjaci skovali su teoriju zavjere koji je optužio Assada da je tajno orkestrirao uspon ISIS-a kako bi pridobio potporu Zapada. Ali dokumentirani dokazi čvrsto su potvrdili uspjeh ISIS-a kao nusproizvoda polu-tajnog američkog programa naoružavanja Assadove navodno umjerene opozicije.
Još u ožujku 2013., koalicija sirijskih pobunjeničkih snaga koja predstavlja FSA koju podržava CIA, turski i katarski proxy, Ahrar al-Sham, i Al-Qaedin ogranak, al-Nusra, porazila je sirijsku vojsku u Raqqi. Oporbeni aktivisti grad su proglasili “ikona revolucije” i proslavljen u središtu grada Raqqe, mašući trobojnim zastavama FSA uz crne zastave ISIS-a i al-Nusre, koja je svoje sjedište smjestila u gradskoj vijećnici.
Ali nered se brzo proširio gradom jer su njegovi stanovnici pokušavali urediti svoje poslove kroz mjesna vijeća. U međuvremenu, FSA koju podupiru SAD prepustila je grad al-Nusri, prevodeći borbu na prve crte bojišnice protiv vladinih snaga dalje. Kaos koji su potaknuli pobunjenici i njihovi strani podupiratelji stvorio je savršenu Petrijevu zdjelicu za bujanje džihadizma.
Mjesec dana nakon što je Raqqa zauzeta, irački fanatik i zapovjednik ISIS-a Abu Bakr al-Baghdadi otkrio je da je al-Nusra bila trojanski konj za njegovu organizaciju, nazivajući njenog zapovjednika, Mohammeda Jolanija, "našim sinom". Jolani je pak priznao da je u Siriju ušao iz Iraka kao vojnik Islamske države, izjavljujući, “Pratili smo džihad u Iraku kao vojna pratnja od njegovog početka do našeg povratka [u Siriju] nakon sirijske revolucije.”
Do kolovoza je Bagdadi dovršio svoj državni udar, objavljujući kontrolu nad gradom. Prema web stranici protiv Assada, Sirija Neispričana, FSA uz potporu SAD-a "odstupio je od ISIS-a i izbjegao bilo kakav vojni sukob s njim." Mnogi njeni borci brzo su preskočili ili Islamsku državu ili al-Nusru.
Klikom dajte prilog našoj akciji financiranja na kraju godine Donacije.
“Bataljuni [FSA] se boje postati najslabija karika, da će ih progutati ISIS,” medijski aktivist po imenu Ahmed al-Asmeh izjavila je novinarka Alison Meuse. “Određeni broj se pridružio ISIS-u, a oni koji su bili s ljudima pridružili su se Jabhat al-Nusri.”
Potpora “teritorijalnom ISIS-u”
Kako je pobuna napredovala prema sirijskoj obali, ostavljajući hrpe leševa za sobom i potičući izbjegličku krizu neviđenih razmjera, SAD je pojačao svoj program naoružavanja i opremanja. Do 2015. CIA je ubacivala protutenkovske projektile u redove Nourredine Al-Zinki, ekstremističke milicije koja na kraju sklopio koaliciju sa skupinama fanatika koje nisu pokušavale prikriti svoju ideologiju. Među novom oporbenom krovnom skupinom bila je i jedna skupina pod nazivom "Bin Ladenova fronta".
Unatoč svom hvalisanju u ratu protiv terorizma, SAD je tretirao ISIS kao sredstvo u svom pokušaju da svrgne Assada. Tada je državni tajnik Kerry procurio u strategiju privatni sastanak sa sirijskim oporbenim aktivistima u rujnu 2016.: "Gledali smo", otkrio je Kerry. “Vidjeli smo da Daesh [ISIS] jača i mislili smo da je Assad ugrožen. Međutim, mislili smo da bismo vjerojatno mogli uspjeti, znate, da bi Assad mogao pregovarati i umjesto pregovora, dobili ste Assada, ah, dobili ste Putina koji ga podržava.”
Kada je Rusija izravno intervenirala u Siriji 2015., najotvoreniji intervencionisti Obamine administracije pobunili su se protiv njezine kampanje za suzbijanje prisutnosti Al Qaide i njezinih saveznika, uspoređujući ga za genocid u Ruandi. Međutim, ti isti dužnosnici bili su neobično tihi kada je Rusija udružila snage sa sirijskom vojskom kako bi istjerala ISIS iz grada Palmire, kako bi spasila dom najvrjednijih svjetskih antikviteta od uništenja.
Dana 24. ožujka 2016. tiskovnoj konferenciji, novinar je upitao glasnogovornika američkog State Departmenta Marka Tonera: "Želite li vidjeti [sirijski] režim kako ponovno preuzima Palmiru ili biste radije da ona ostane u rukama Daesha [ISIS-a]?"
Toner je punu minutu nizao prazne floskule.
"Ne odgovarate na moje pitanje", bunio se novinar.
Toner se nervozno nasmijao i priznao: "Znam da nisam."
Otprilike godinu dana kasnije, New York Times kolumnist Thomas Friedman otvoreno je pozvao SAD da koristi ISIS kao strateško oruđe, ponavljajući ciničnu logiku strategije koja je već bila na snazi. "Jednostavno bismo mogli odustati od borbe protiv teritorijalnog ISIS-a u Siriji i od toga napraviti potpuni problem za Iran, Rusiju, Hezbollah i Assada", Friedman zaprosio. “Uostalom, oni su ti koji su preopterećeni u Siriji, a ne mi. Natjerajte ih da vode rat na dva fronta - umjereni pobunjenici s jedne strane i ISIS s druge."
Davanje ISIS-u 'prostora za disanje'
Kada su SAD 2017. godine konačno odlučile poduzeti korak protiv ISIS-a, bile su zahvaćene tjeskobom da će sirijska vlada vratiti kontrolu nad područjima bogatim naftom koja je ISIS kontrolirao na sjeveroistoku.
Uz pomoć Rusije i protiv protivljenja SAD-a, Sirija je to već učinila loslobodio grad Deir Ezzor nakon višegodišnje opsade Islamske države. Strahujući da bi Raqqa koju je okupirao ISIS mogla biti sljedeća koja će biti vraćena u ruke vlade, SAD je pokrenuo brutalnu kampanju bombardiranja dok su njegovi saveznici u Sirijskim demokratskim snagama predvođenim Kurdima (preimenovani izdanak Jedinice narodne zaštite odn YPG) je napao grad kopnom.
Kampanja koju su predvodile SAD pretvorila je velik dio Raqqe u ruševine. Za razliku od Alepa, gdje obnova je bila u tijeku a izbjeglice su se vraćale, Raqqa i okolni gradovi pod kontrolom SAD-a bili su odsječeni od osnovnih državnih službi i utonuli u mrak.
SAD je nastavio s okupacijom grada i okolnih područja, inzistirajući na tome da su sirijska vlada i njezini saveznici preslabi da sami spriječe ponovno oživljavanje ISIS-a. Ali gotovo čim su američke čizme udarile o tlo, ISIS je počeo skupljati snagu. Zapravo, izvješće ovog kolovoza Tim za praćenje sankcija Vijeća sigurnosti UN-a otkrio je da je u područjima pod izravnom američkom kontrolom ISIS iznenada pronašao “prostor za disanje kako bi se pripremio za sljedeću fazu svoje evolucije u globalnu tajnu mrežu.”
Ovog listopada, kada je Iran pokrenuo raketne napade na ISIS, umalo ubivši emira ISIS-a, Bagdadija, Pentagon se žalio da su projektili pogodili samo tri kilometra od američkih položaja. Protest je podignut neugodna pitanja o tome što su glavni honchosi Islamske države radili u tako bliskoj blizini američke vojske i zašto SAD nisu bile voljne učiniti ono što je Iran upravo učinio i napasti ih. Odgovori iz Pentagona za sada nisu stigli.
Cilj: Iran
S imenovanjem Jamesa Jeffreya, a. u kolovozu ove godine kako se sam opisao kao "Nikad trubač" od proizraelskih Washington Institut za bliskoistočnu politiku, kao Trumpov posebni predstavnik za angažman u Siriji, postalo je jasno da je misija iskorjenjivanja ISIS-a od sekundarne važnosti. U svjedočenju pred Kongresom ovog prosinca, Jeffrey iznio dnevni red koji se uvelike usredotočio na ono što je nazvao "zloćudnim utjecajem Irana u regiji", "suprotstavljanje Iranu u Siriji" i "uklanjanje svih snaga pod iranskim zapovjedništvom i posredničkih snaga iz cijele Sirije". Sveukupno, Jeffrey je 30 puta spomenuo Iran, od kojih su svi bili neprijateljski, dok je samo 23 puta spominjao ISIS. Bilo je jasno da mu je na mozgu promjena režima u Teheranu.
Trump je, sa svoje strane, razmišljao o uklanjanju američkih snaga iz sjeverne Sirije barem od prošlog proljeća, kada je iznijeti viziju za sve-arapske vojne snage koje financira Saudijska Arabija da ih zamijene. Ali kada je saudijski novinar Jamal Khashoggi u listopadu rasječen unutar veleposlanstva svoje zemlje u Istanbulu, Trumpov plan se također raspao. Turski predsjednik Recep Tayyip Erdogan iskoristio Khashoggi saga do savršenstva, pomažući transformirati saudijskog prijestolonasljednika Mohameda Bin Salmana iz miljenik američke elite u persona non grata u Washingtonu. Kao rezultat toga, organizirao je položaj prve linije za Tursku u svjetlu bilo kakvog američkog povlačenja.
Sada postoje pravi razlozi za strah da će tursko napredovanje izazvati ponovno oživljavanje ISIS-a. Turska nije bila samo izvor pomoći i prodaje nafte džihadističkoj skupini, ona trenutno nadzire plaćeničke snage selefijskih milicija koje uključuje gomile bivših boraca Islamske države. Ako se turski napad pokaže destabilizirajućim, Iran i njegove savezničke šiitske milicije mogle bi pojačati svoje raspoređivanje u Siriji, što bi izazvalo oštru reakciju Izraela i njegovih odsječaka Beltway.
Onda opet, kurdski YPG je tu pregovore na visokoj razini s Damaskom i možda će se udružiti sa sirijskom vojskom kako bi popunili prazninu. Sa stajališta protiv ISIS-a, ovo je očito najbolja opcija. Stoga je najmanje popularan u Washingtonu.
Što god se dogodilo u Siriji, oni koji su predsjedavali američkom politikom prema toj zemlji u proteklih sedam godina nisu u poziciji kritizirati. Postavili su pozornicu za cijelu krizu, potaknuvši uspon ISIS-a u pokušaju da obezglavi još jednu nedovoljno popustljivu državu. I premda se možda nikada neće suočiti s odgovornošću koju zaslužuju, predstojeće povlačenje američkih trupa je dugo čekan i bogato zadovoljavajući prijekor.
Max Blumenthal je nagrađivani novinar i autor knjiga uključujući i bestselere Republikanska Gomora: Unutar pokreta koji je razbio stranku, Golijat: Život i prezir u velikom Izraelu, Pedesetjednodnevni rat: rušenje i otpor u Gazi, te nadolazeći The Management of Savagery, koji će objaviti Verso. Također je producirao brojne tiskane članke za niz publikacija, mnoge video reportaže i nekoliko dokumentaraca uključujući Je Ne Suis Pas Charlie i novooslobođeni Ubijanje Gaze. Blumenthal je 2015. godine osnovao GrayzoneProject.com i radi kao njegov urednik.
Klikom dajte prilog našoj akciji financiranja na kraju godine Donacije.
Max, na neki način imaš veliku slijepu točku u ovoj strategiji za Siriju. O tome sam pisao 2015., tako je i danas.
http://intpolicydigest.org/2015/11/29/why-isis-exists-the-double-game/
Naftne bušotine imaju adrese.
Ipak, još uvijek rade, a američko zrakoplovstvo već pola desetljeća kontrolira nebo iznad njih.
Treba li to doista dodatno uljepšavati?
Wow! Vrlo rijetko udaram 1000 u igri moderiranja. Danas je poseban dan.
Ovaj pisac, kao i Consortium News općenito, nema pojma o čemu se radi u sukobu u Siriji - niti zašto je počeo. Budući da su većina pisaca Židovi - poput ovog - neće dotaknuti pravi razlog za sva posljednja 2 desetljeća rata u ME
IZRAEL.
Jedna iznimka je veteran Army War Collegea koji je to postavio. https://www.youtube.com/watch?v=BjJFHZ10C5I
Sirijska invazija samo je židovski neoconski nastavak napada na Svjetski trgovački centar 911, koji je opravdavao rušenje "7 zemalja u 5 godina". Počevši s Irakom. PRVO "arapsko proljeće" bilo je 2005. godine i brzo je zatvoreno zbog svog neugodnog neuspjeha jer se debakl "domino demokracije" pretvorio u odrubljivanja glava, automobile bombe i katastrofu.
Probudite Konzorcij i bavite se PRAVIM novinarstvom
Ako mislite da je Max Blumenthal na bilo koji način proizraelski nastrojen, onda ste stvarno pokazali da ste toliko zaslijepljeni svojim antisemitizmom da ste izgubili svaki dodir sa stvarnošću.
Pulsa Denura,
Dobri muškarci i žene iz Odbora pravnika za istragu 9. rujna, udruženi s milijunima čvrstih pristaša istine i pravde širom Zemlje, povijesno su pozicionirani u 11. da duboko preobraze svijet na bolje.
Mir.
Još jedan informativan članak Blumenthala.
Možda bi al Jazeera u vlasništvu katarske vlade mogla potaknuti/usmjeriti Arapsko proljeće 2019. kako bi zakamuflirala još jedan pokušaj SAD-a na Assada (i druge potrošne vođe).
http://www.spiegel.de/international/world/al-jazeera-criticized-for-lack-of-independence-after-arab-spring-a-883343.html
https://foreignpolicy.com/2013/05/03/how-syria-ruined-the-arab-spring/
Al Jazeera, RT, BBC, NBC, Fox, Telemundo… Korištenje problema straha i klina za upravljanje blokom, gradom, državom, nacijom, globusom.
https://www.globalresearch.ca/obama-isis-and-the-muslim-brotherhood-the-psd-11-secret-blueprint-to-implement-regime-change-across-middle-east/5663991
Obama i njegove harpije visoko su na popisu onih koji su poticali rast ISIS-a, a ti ljudi još uvijek hodaju uokolo. Engdahl je dosta poradio na Huminim vezama s Muslimanskim bratstvom i vjerojatno Valerie Jarrett - oboje su bili u dobroj poziciji da proguraju narativ za promjenu režima u ME. Tragično je da sve te harpije još uvijek hodaju uokolo.
Nekoliko komentatora u nastavku izrazilo je nadu u 'suđenje za ratne zločine' (tj. slično kao u Nürnbergu nakon Drugog svjetskog rata) koje bi pokušalo zatvoriti (ili još gore) preživjele gospodare rata u ovoj zemlji. Ja 100% podržavam taj osjećaj za zatvor, i osjećam da bi to bila NEOPHODNA stvar za etičko i moralno društvo (ostavljajući po strani očito pitanje kako bi se takvi pojedinci ikada pojavili u etičkom i moralnom društvu). S tim u vezi, također vjerujem da je vjerojatnost da će se dogoditi jednako kao da se Isus (ili koji god bogolik lik odaberete) ili svemirski vanzemaljci (ala' "Dan kada je Zemlja stala") upliću u našu globalnu politiku i ' ispraviti stvari' — gotovo 0% vjerojatnosti.
Razlozi zbog kojih ne vjerujem da će se to dogoditi (ili, u najboljem slučaju, barem za 100 ili 1000 godina, ako uopće ikada) su:
1.) Ne znam za NIJEDNU državu koja je to ikada učinila svojim VLASTITIM vojskovođama koji NISU ubijali DOMAĆE građane. Ljudi su
u redu je s progonom čelnika DRUGIH zemalja koji su činili zla, ali ne znam nijedan primjer gdje su to činili - tako kad su njihovi
vođe ubijali ljude u STRANIM zemljama. Čak i 'povjerenstva za istinu' koja su osnovana u nekoj srednjoj i južnoj Americi
zemlje nakon što su njihove despotske vojne vlade izgubile vlast bile su odgovor na domaće zločine, a ne međunarodne.
2.) SAD se čak neće pridružiti ICC-u i, od 1986., neće prihvatiti nadležnost UN-ovog ICJ-a osim ako im se ne sviđa pojedinačna presuda.
I to je sasvim u redu s velikom većinom američke javnosti, koja ima malo interesa za objektivnu primjenu međunarodnog
zakon. (“SAD! SAD! SAD!!!”)
3.) SAD ne bi procesuirao vođe poput Johnsona ili Nixona za ratne zločine čak ni kad bi postojali očigledni dokazi i mnogo toga
međunarodna osuda, kao i 50,000 XNUMX smrtnih slučajeva u SAD-u. Čak su i pojedinci kao što je poručnik Wm Calley lako otpušteni.
4.) Previše je ljudskog etosa 'mi protiv njih', koji je genetski i kulturno kodiran u ljudima. Pećinski klanovi
bez sumnje je slavio vrhunskog lovca/ratnika jer je pomogao dobrobiti tog klana. Rimljani su gradili lukove za
generali koji su pobjeđivali u međunarodnim pohodima. Kipovi u spomen na slavne bitke i generale uobičajeni su
u cijelom 'civiliziranom'(?) svijetu. Mi obožavamo vojne ličnosti i biramo ih na visoke položaje, čak i one poput Boba Kerreya koji
priznao da je ubio oko 15 civila (on kaže 'slučajno', drugi kažu da su izdane namjerne naredbe) u Thanh Phongu tijekom
Vijetnamski 'rat'.
5.) Takva bi suđenja uznemirila MIC jer bi novac bio izgubljen zbog manje javne potpore vojsci, pa je, naravno,
nestarter iz tog sektora, koji ima prevagu u našoj vladi.
Nadam se da sam u krivu, ali teško mi je zamisliti čak i nejasno realističan scenarij u kojem bi se to moglo dogoditi.
Ovdje gađate ribu u bačvi .KLADIM SE DA OVO NIKADA NE PROČITATE IAKO JE TO OPĆE POZNATO. Čitao sam analize i trač kolumne otprilike 6 mjeseci prije Arapskog proljeća, iz dobro obaviještenih izvora, da su SAD/Obavještajne službe planirale državni udar u Siriji i da je zavjera bila u poodmakloj fazi i da su čizme na terenu. Također se sjećam da sam čitao da su SAD stvarale IS kao izgovor za okupaciju/slanje trupa/ulazak u Siriju mnogo prije nego što je Flynn puhnuo u zviždaljku. Naravno, također se sjećam da sam čitao hit članke bivših suradnika koji su bili protiv Flynna davno prije nego što su FISA-ovi nalozi izdani FBI-u. Mogu ići dalje, sjećam se da sam čitao da su čizme UK/M6 bile na terenu u Libiji (mapiranje) u isto vrijeme kada je Tony Blair rehabilitirao Qaddafija i dobivao dva naftna polja za BP kao dio posla. On nasmijan kako se rukuje s Qaddafijem je neprocjenjiva fotografija. (France Total je također bio uključen). Može li se sada itko od vas sjetiti samopouzdanja s kojim je Obama izrazio svoje mišljenje da Assad neće izdržati ni mjesec dana nakon što je proglasio da je Assad izgubio legitimitet. Ubrzo nakon toga došlo je do bombardiranja navodno sigurnog mjesta sastanka za koje se pretpostavljalo da će Assad prisustvovati. U ovom bombaškom napadu ubijen je ASSADOV ŠURGAR I RAZNILA NOGA ASSADOVOM MLAĐEM BRATU KOJI JE JEDVA PREŽIVIO. ASSADOV BRAT, ŠEF SIRIJSKE VOJNE. NETKO JE SAVJETOVAO ASSADU DA NE PRISUSTVUJE. VJEROJATNO IRANI ILI RUSIJA. KAO ŠTO SU SAVJETOVALI SIRIJI DA PROMIJENI ŠIFRE ZA VOJNO ZRAKOPLOVSTVO iz svojih sustava protuzračne obrane. . SJEĆATE LI SE “PREBJEGA” AVIONA KOJI JE OBORAN U UPADU U SIRIJSKI ZRAČNI PROSTOR NA POČETKU NAPETOSTI. DA OVI KODEKSI NISU PROMIJENJENI, BEZ DVOJE BI SE DOGODILO NAPAD KAO ŠTO SE DOGODIO U LIBIJI u tamošnjoj uspješnoj promjeni režima. .Oprostite zbog greške u upisu, ali ono što želim reći je da je ovo planirano i da će se dogoditi kada su gradili sobu za sastanke koja je uništena. Vjerojatno turska obavještajna služba možda suradnja SAD/Izraela/Saudijske Arabije. To bi se dogodilo i da lažljivi ološ koji su bili prvi ljudi u medijima nije bio dostupan, drugi bi bili uključeni. Mir na njemu.
Ovu web stranicu vrijedi provjeriti s vremena na vrijeme - to je ratna truba (bez obzira na WaPo) Kagan Klana: bijesni neokonzervativci ratni huškači, Robert, njegova žena Nuland (djevojački, kijevska slava), Fred, njegova žena Kimberley. Obiteljski ratni posao je vrlo profitabilan, ogromna podrška ratnih profitera, nova web stranica dolazi 2019., Robert Perry je napisao niz članaka o ovoj podloj obitelji i njezinom ratnom biznisu!
http://iswresearch.blogspot.com/
npr http://iswresearch.blogspot.com/2018/12/the-looming-vacuum-in-syria.html
Također, wikipedia FWIW: (vrlo oskudne informacije, vrlo zastarjele, >informacije stare 7-8 godina)
https://en.wikipedia.org/wiki/Institute_for_the_Study_of_War
Obratite pažnju na blizak odnos s patraeusom, afganistanskim ratom, irakom, sirijom
Dobrotvorna neprofitna 501 (c) (3) org, naposljetku, ratni posao je milosrđe prema nekolicini odabranih.
TARAS 77 “ratni posao...milosrđe nekolicini odabranih” Poznate posljednje riječi?
Naš (tužni) ludi ludi ludi (loš) svijet sponzoriran od strane naših skrbnika; uvijek otvoren za posao za nekoliko dolara više
Povratak trgovaca smrću; dan skakavaca? Imati pištolj će putovati? Još jedno stoljeće rata?
Hillary Clinton, s treće predsjedničke debate 2016. - radnja počinje u 1 sat i 18 minuta u Youtube isječku: https://www.youtube.com/watch?v=smkyorC5qwc
Iz transkripta: https://www.politico.com/story/2016/10/full-transcript-third-2016-presidential-debate-230063
Wallace: “Ministro Clinton, govorili ste u prošloj raspravi i ponovno danas da biste uveli zonu zabrane leta kako biste pokušali zaštititi ljude u Alepu i zaustaviti tamošnje ubijanje. Predsjednik Obama je odbio to učiniti jer se boji da će nas to uvući bliže i dublje u sukob. A general Joseph Dunford, predsjednik Združenog stožera, kaže da ako želite nametnuti zonu zabrane leta, šanse su da ćete ući u rat, njegove riječi, sa Sirijom i Rusijom. Prvo moje pitanje je, kako odgovarate na njihovu zabrinutost? Drugo, ako uvedete zonu zabrane leta i ruski zrakoplov to prekrši, hoće li predsjednik Clinton oboriti taj zrakoplov?
Clinton: “Pa, Chris, prije svega, mislim da bi zona zabrane leta mogla spasiti živote i ubrzati kraj sukoba. Dobro sam svjestan doista legitimne zabrinutosti koju ste izrazili i od predsjednika i od generala. To ne bi bilo učinjeno samo prvog dana. Za to bi bilo potrebno puno pregovora, a također bi bilo potrebno da Rusima i Sirijcima jasno damo do znanja da je naša svrha osigurati sigurne zone na terenu. Imali smo milijune ljudi koji su napustili Siriju, i one milijune ljudi unutar Sirije koji su dislocirani. Tako da mislim da bismo mogli postići dogovor i jasno dati do znanja Rusima i Sirijcima da je to nešto za što vjerujemo da je u najboljem interesu ljudi na terenu u Siriji. To bi nam pomoglo u borbi protiv ISIS-a…”
Može li mi netko reći kako odgovor Hillary Clinton daje odgovor na pitanje moderatora? Što je to uopće?
“Američka okupacija Sirije samo je jedan dio mnogo veće, desetljećima duge kampanje postizanja, održavanja i širenja američke hegemonije diljem Sjeverne Afrike, Bliskog istoka i središnje Azije – kao i krajnjeg cilja okruživanja i obuzdavanja i Rusija i Kina […]
“Pravo povlačenje iz sirijskog sukoba signaliziralo bi seizmičku promjenu američke vanjske politike i označilo nepovratan pad američke hegemonije.
“Teško je vjerovati da bi se takav seizmički pomak mogao dogoditi, i to tako iznenada.
“To je također promjena koja nije utemeljena u američkoj vanjskoj politici ili činjenicama.
“Postoji nekoliko ključnih mogućnosti koje treba razmotriti:
– Povlačenje SAD-a otvara put jednostranim izraelskim udarima;
– Utire i put proširenom turskom prodoru;
– Američke trupe neće biti na terenu kao mete neposredno nakon bilo kakvog šireg sukoba koji izazovu Izrael ili Turska;
– Američke trupe mogu ponovno ući na pozornicu s obnovljenim izgovorom da se izravno bore protiv Damaska u obrani saveznika Izraela ili Turske i;
– Američke trupe mogu ponovno ući na pozornicu duž bolje oblikovane i zaštićene fronte koju Turska želi stvoriti.
"Gore navedene mogućnosti nisu izvučene iz nagađanja, već iz više američkih dokumenata o politici koji obuhvaćaju desetljeća."
Povlačenje SAD-a iz Sirije otvara put izraelskim udarima
Autor: Tony Cartalucci
http://landdestroyer.blogspot.com/2018/12/us-withdrawal-from-syria-paves-way-for.html
Abe, možda si u pravu sa svojim komentarima, ali postoji jedna stvar koju nisi spomenuo? Također je Carte Blanche za sirijske snage da odbiju te izraelske napade ili bilo koje druge napade putem ruskog raketnog obrambenog sustava S300, sada kada će američko povlačenje s ovog teritorija omogućiti Siriji da osigura vlastite granice? Rusija i njezina politika sada vi udarate u Siriju, mi vas udaramo, milo za drago je politika odmazde poslužila kao velika prepreka izraelskim ilegalnim napadima u regiji? Koliko je izraelskih napada u Siriji bilo otkad su dobili sustav S300? NULA! A s izraelskom glupošću u obaranju ruskog zrakoplova, to je sada promijenilo krajolik u kojem Rusija sada više neće tolerirati izraelske napade na Siriju i pokrenut će odgovarajući protunapad na Izrael u odgovoru oko za oko, zub za zub napad! S povlačenjem SAD-a u svoje baze u Iraku, sada će prioritet Sirije biti osigurati cijeli svoj suvereni teritorij i granice od stranih osvajača i potisnuti ISIS natrag u Irak s kojim će se nositi hvaljene američke snage? Sretno s tim Trumpom?
Abe:
Mislio sam da bi vam se mogla svidjeti ova parodija:
https://twitter.com/Bellingdawg
U Siriji je sve moguće pošlo po zlu (previše igrača) osim Rusije i manjim dijelom Irana koji podržavaju Assada. Reći da Turska neizravno podupire "milicijske skupine povezane s IS-om" nema stvarnog kredibiliteta po mom mišljenju. Turska prihvaća pravo Sirije da podupre kontrolu nad svojom zemljom; Sirija nikada nije sumnjala u taj ishod. Sljedeća prepreka leži na Izraelu ako su voljni promicati stvar mira na Bliskom istoku. Teško, ali ne i nemoguće jer mnogi liberalni Izraelci moraju biti svjesni da je Sirija izvojevala veliku pobjedu protiv Saudijske Arabije. U konačnoj analizi, Izrael drži budućnost Bliskog istoka u svojim rukama, pogotovo ako se SAD umori od podupiranja Saudijske Arabije, korumpirane zemlje koja bi lako mogla bankrotirati. Kad bi samo... molim Izrael dao šansu miru?
PROBLEMI KOJIMA JE MAX IZMIKAO U SIRIJI VEĆ SU POČELI. TURSKA JE NAVODNO PREŠLA U SIRIJU, A IRAK JE REKAO DA ŠALJE VOJSKE U SIRIJU. CIJELA SIRIJSKA KABAL MOGALA BI SAD ODVRATITI PAŽNJU PAŽNJE KAKO BI SKRVALI OČI OD IZGRADNJE PREMA IRANU. ONI SU POSLALI NOSAČ NAZAD U ZALJEV, A IRAN JE IZRADIO PRIJETNJE O NJEGOVIM POKLONIMA. IZRAEL OPET PODIZA PAKAO BOMBARDIRANJEM SIRIJSKIH BAZA. VIDIM VRLO BRZO RAT S IRANOM MOŽDA 1. OŽUJKA KAKO SE ČINI DA VOLE KORISTITI OŽUJAK KAO NUMERIČKI DNEVNI RED.
Richard A Feibel: S poštovanjem, vaše strašno predviđanje nuklearnog rata između Izraela i Irana ocjenjuje se čistim nagađanjem i šokantnim sugeriranjem takvog katastrofalnog sukoba u nastajanju; SAD u streljačkoj utakmici protiv Rusije produžetkom. Molimo vas da shvatite da je treći svjetski rat "bliži nego što mislimo" prema riječima predsjednika Putina, čovjeka s najvećim nuklearnim arsenalom u povijesti. Polazna linija: Iran nije naš smrtni neprijatelj.
Prilično sam siguran da ste u zabludi o tome tko ima najveći nuklearni arsenal. Mislim da SAD ima više od 3,500 bojevih glava (uključujući "taktičke" nuklearke), dok Rusija ima 1,500. Razlika zapravo nije bitna, jer prema onome što sam pročitao samo dvadesetak detonacija bit će dovoljno da započne “nuklearna zima”, koja će vjerojatno ubiti četvrtinu ljudske rase. Vjerujem da Iran nema nikakvo nuklearno oružje, dok se smatra da ih Izrael ima najmanje 400. Prilično sam siguran da će Indija i Pakistan napasti jedni druge, ako Izrael nukleira Iran, tako da će civilizacija biti okončana.
Amerika je nacija potpuno posvećena ratu. Živimo u ratnoj državi. Mir se tretira kao neprijatelj. Opaka konkurencija, nasilje, izdaja su naše zalihe u trgovini. Kapitalizam – zakon pohlepe i otimanja – vodi u živote u vječnim sukobima. Naša vlada je jednostavno golemi zločinački sindikat, globalna mafija. Plemenita slika Amerike jednostavno je prijevarna igra kojom se žele prikriti njihovi zločini i učiniti ih legitimnima neupućenoj javnosti. Impresivne figure koje se pojavljuju na TV-u jednostavno su dobro odjeveni gospodari kriminala i njihovi pristaše. Ovo je stvarnost, ovo je istina naše situacije – koju većina Amerikanaca odbija priznati. Većina našeg stanovništva otići će u grobove vjerujući da smo bili dobri momci...
Jednostavna istina:
“Do danas u svjetskoj povijesti ne postoji nešto poput neovisnog tiska. Ti to znaš i ja to znam! Nema nikoga među vama tko se usudi napisati svoje iskreno mišljenje, a kad to učini, unaprijed zna da ono neće izaći u tisku. Svaki tjedan dobivam plaću da moje iskreno mišljenje ne bude u novinama u kojima sam zaposlen.
I drugi od vas su slično plaćeni za slične stvari, a tko je toliko glup da napiše svoje iskreno mišljenje, odmah bi bio na ulici i tražio novi posao. Kad bih objavio svoje iskreno mišljenje u broju svojih novina, bio bih bez posla u roku od 24 sata. Posao novinara je da uništavaju istinu, da lažu, pervertiraju, kleveću, ližu Mamonu noge i prodaju zemlju za svoj kruh svagdašnji. Vi to znate i ja znam kakva je ludost pokrenuti neovisni tisak.
Mi smo oruđe i vazali bogataša iza scene. Mi smo skakači, oni vuku konce, a mi plešemo. Naši talenti, naše sposobnosti i cijeli naš život su vlasništvo drugih ljudi. Mi smo intelektualne prostitutke. “
Alois, samo prezirem tvoje komentare! Ti si rasprodaja koja je prodala tvoju dušu korporativnom MSM vragu, ali pretpostavljam da svaki čovjek ima svoju cijenu i ti si kupljen i plaćen? Međutim, ima puno novinara koji se ne prodaju i imaju hrabrosti staviti svoju savjest, integritet i poštenje iznad financijske nagrade i novca? Ljudi kao što je Robert Parry koje se nije moglo potkupiti, ušutkati ili spriječiti da objave ISTINU? Nešto što nikada nećete moći učiniti jer u vašem slučaju nemate pristojnosti ni savjesti?
U pravu si! Ali ne vodim se o meni. To je rekao netko dobro poznat u mojoj zemlji.
"Ako nas idioti koji vladaju u Washingtonu dovedu u rat s tim silama, Sjedinjene Države će nestati iz povijesti zajedno s ostatkom svijeta."
http://www.globalresearch.ca/udo-ulfkotte-europes-courageous-journalism-voice-has-passed-away/5568629
“Kapitalizam – zakon pohlepe i grabe.”
Smeće. Kapitalizam je proizvodnja i distribucija dobara i usluga od strane pojedinaca, zadruga ili korporacija. I to uključuje mnogo više tajnih dogovora između entiteta nego što uključuje "opaku konkurenciju".
Rat znači visoke poreze, bankrotirane kupce, zatvorena tržišta i zagušljive propise. Wall Street pati jednako kao i mi ostali.
Ne morate voljeti kapitalizam. Ali ako ćete okriviti kapitalizam za internacionalističku vanjsku politiku i druge vladine ekscese, trebat ćete činjenice, brojke i dokaze. Emocionalno vođena retorika nije dovoljna.
“Koji su elementi automatiziranog upravljanja sirijskim zračnim prostorom koji sprječavaju Izraelce i Amerikance da djeluju? Sirija je dobila 6 do 8 projektila S-300/PMU2, dometa djelovanja 250 km. Projektili jamče sigurnost zrakoplova i sirijskih vojnih kopnenih ciljeva. Međutim, oni nisu najvažniji element.
Upravljanje je osigurano automatiziranim sustavom upravljanja Polyana D4M1. Uloga automatiziranog sustava upravljanja je neophodno sučelje za istovremeni rad sirijskih zračnih jedinica i uređaja za protuzračnu obranu. Polyana D4M1 može pokriti područje od 800 km2, prateći 500 zračnih ciljeva i balističkih projektila i usmjeravajući ih 250. Zahvaljujući Polyani D4M1, zapovjedni centri vojske sirijskih zračnih snaga također primaju vanjske informacije s ruskog zrakoplova A-50U (AWACS) i ruskih satelita za nadzor.”
Cijela priča: http://www.voltairenet.org/article204433.html
Hvala, Max- solidan članak;
I dalje je sramotno da država ne prepoznaje i ne poduzima mjere u vezi s kriminalnim ponašanjem ovih podlih zio cons, ali možemo zahvaliti masovnoj šutnji i zataškavanju od strane msm-a za ovu kontinuiranu sramotu pred svijetom.
Zio cons sami ne shvaćaju koncept srama i nastavljaju sa svojim prezrenim ponašanjem i lažima.
Nema spomena u britanskom tisku o predstojećem povlačenju britanskih snaga koje su sada u Siriji nakon što se SAD povuče kako bi ponovno uspostavile sirijske granice. Nema spomena da Rusija i Iran podržavaju Assada. Francuska povlači svoje snage iz Sirije? Pošteno je reći da Izrael nije zadovoljan američkim povlačenjem. Naš svijet ovisan o svjetskom ratu: više oružja manje putra? Trebali bismo zahvaliti predsjedniku TRUMPU što je prevladao nad svojim generalima koji troše novac promičući nemoguće misije; glupe inozemne avanture? Jedan trilijun dolara potrošen za svaki rat u IRAKU i AFGANISTANU donekle skup (dugoročno) za bilo koje vojno carstvo koje živi na instant kredit? Rim je pao iz istog razloga.
Ovdje je pravi problem. (1) SAD je potpuno nesposoban u upravljanju vazalnim državama. Poznaje samo prijetnje i prisilu, a oni ne djeluju na nacionalne države koje znaju da već imate pune ruke posla. Bit će ozbiljan udarac od naših europskih vazalnih država zbog naše neselektivne upotrebe sankcija, ekstrateritorijalne primjene američkog zakona (Europljani su trebali obratiti pozornost kada smo stavili embargo na Kubu) i našeg miješanja u njihove suverene odluke. To će SAD koštati primata dolara kao rezervne valute, a nas koštati petrodolara na kojem smo se obogatili tijekom desetljeća i moglo bi nas koštati pristupa europskom bankarskom sustavu. Sigurno je neugodno imati ministra financija SAD-a koji EU-u govori s kim smije, a s kim ne smije poslovati. (2) SAD je potpuno nesposoban za upravljanje carstvom. SAD misli da suradnja znači da svatko radi ono što mi kažemo. Također ne priznajemo da druge zemlje imaju vlastite programe od kojih ne namjeravaju odustati samo zato što im mi kažemo da prestanu s tim sranjem. Rimsko carstvo je tako dobro funkcioniralo jer Rim nije pokušavao učiniti da svi budu mali Rimljani. I, konačno, (3) SAD je jednostavno nesposoban. Htjeli smo pokazati tim Rusima kako se to radi kad smo napali Afganistan. I pokazujemo ih zadnjih 17 godina. Irak će biti prava šetnja, samo pitajte Rummyja. I, u određenom smislu, bio je u pravu. Poraz iračke vojske bio je, relativno govoreći, laka stvar. Ali mi smo išli na Nation Build®! Nitko nije primijetio da to što su mrzili Saddama Husseina ne znači da su gajili tople osjećaje prema SAD-u (činimo istu grešku s Iranom). Iračani gaje toliko tople osjećaje prema SAD-u da su rekli da je Trumpov dolazak narušio njihov suverenitet (budući da je sletio u američku vojnu bazu, sumnjam da je Iračanima rečeno da dolazi) i žele da odemo. Mislim da su svi američki neuspjesi diljem Sjeverne Afrike i šireg Bliskog istoka prilično dobro poznati posvuda osim u Washingtonu.
Ova kula od karata u kojoj SAD nikad ne ide kako treba, a mi samo ljutimo ljude, neće trajati zauvijek.
Saddam je dobio moć uz pomoć uobičajenih osumnjičenika. Korišten je protiv Irana i slučajno je dobio potrebne prekursore za kemijsko oružje koje je korišteno protiv Iranaca bez Samova prosvjeda. Ali onda je nadživio svoju korisnost. Znamo povijest Zaljevskog rata, zločinačkog razaranja civilne infrastrukture i drugih zločina. Sankcije su proizvele brutalne posljedice za ionako ratom zavađeno stanovništvo.
Dijelim vaš podsmijeh pojmu namjere "izgradnje nacije". U kontekstu 2003. i kasnije, to je definitivno orvelovska fraza za suprotnu stvarnost. Zato što se namjere prilično podudaraju sa stvarnošću.
Da smo doista donijeli pomoć 2003. godine, unatoč ranijim prijestupima, bila bi primljena. Ali to je bilo brutalno preuzimanje i okupacija. Bremer je privatizirao sve pred sobom, a poslove su ugovarali stranci. Svi vojnici su otpušteni i ostali bez plaća. Bilo je mnogo zanemarivanja u izgradnji ili obnovi medicinskog sektora i drugih osnovnih potreba kao što su struja i sanitarni uvjeti. Priča se razvija još mnogo surovije, ali ne želim ovdje prepričavati horor.
Ne, oni krvavo zarađuju i nastavljaju svoju igru iskorištavanja i dominacije.
Ono što su učinili Iraku nije bila "pogreška" - barem ne u smislu pokušaja da nešto isprave, već su bili "pogrešni" na neki način kako su to učinili. To je kao kada se Vijetnam opravdava kao greška. CIA i Pentagon htjeli su taj rat za novac, izrabljivanje i dominaciju.
Nemojmo naše neuspjehe u JI Aziji, Srednjoj Americi, itd, itd.
Predstavljate savršen slučaj projekcije. Naravno, Amerika je nesposobni imperijalni gospodar "vazalnih država" stare Europe...proglasili smo svoju neovisnost od igara Imperija prije više od 200 godina, i nikada nam to nije oprostila ta crna zemlja Imperija; EUROPA. To su iste te proklete krvne loze koje potajno kontroliraju i manipuliraju srcima i umovima Europe, trinaestorice, crnog plemstva i svega toga. Sva su europska carstva bila samo reprize Rimskog carstva, a Britansko carstvo dobilo je zadatak (od strane onih kraljevskih krvnih loza diljem Europe) da povrati njihovu odmetnutu, otcijepljenu koloniju SAD i učini je vojnikom za NJIHOVO globalno Carstvo... misija obavljena, počevši od FDR-ove smrti, kada su braća Dulles počeli dovoditi agente Reda Crnog Sunca (otuda obrnuta svastika, drevni solarni simbol, koji, kada se okrene, čini crno sunce ili sunce crne rupe, suprotno od Svjetlosti... pakleno zlo) za uspostavu DS-a, i dugi proces potkopavanja SAD-a, stavljanje SAD-a u ratove iscrpljivanja kako bi se iscrpila njegova snaga, provođenje "slobodne trgovine" kako bi se uništila njegova industrijska baza, dajući je Kini kojom se upravlja kao divom Grad tvrtke s ovlastima od vrha prema dolje, bez dopuštenih pitanja (preferirana metoda upravljanja trinaest krvnih loza, za NJIHOVO globalno Carstvo). Sada se poduzimaju potezi kako bi se oslobodili ove luđačke košulje globalnog Carstva i obnovili suvereni status nacionalne Republike... Pokret koji Steve Bannon tako precizno opisuje u svom 30-minutnom govoru "Crni Amerikanci za bolju budućnost", prevedeno na "europski" ” kao “Žuti prsluk”. Trump i Pokret pozivaju na zaustavljanje globalizma, koji JEST Carstvo trinaest krvnih loza i njihovih bolesnih smicalica tajnih društava, njihovih zlih rituala "crne magije" i njihovog općeg uništavanja čovječanstva, koje ONI smatraju svojom privatnom stokom plijenili po svom zadovoljstvu. TO je razlog za onih 60+ tisuća zapečaćenih optužnica, te preraspodjelu vojnih snaga natrag u domovinu. Nećemo više biti vojnici za Carstvo trinaest krvnih loza. Dolazimo za NJIMA, počevši od njihovih agenata ovdje u Americi. "Don't Tread On Me" još uvijek je aktivan ovdje
Do sada bi ono što tako koncizno kažete trebalo biti jasno svima koji imaju oči kojima vide i mozak kojim misle, ali većina Amerikanaca ostaje namjerno tupa. Hvala što pokušavate prosvijetliti naše temeljito propagirane zombije prije nego što bude prekasno. Stvarnost ipak ima načina da na kraju uhvati korak sa svima, a naš dan dolazi. Ipak, nemojte se iznenaditi kada raspadnuto carstvo pokuša svaliti krivicu za nadolazeći potop na Ruse čak i na samrti jer priznati istinu značilo bi prihvatiti odgovornost što su vrline koje su sada izumrle među vodstvom ove zemlje.
Jedna od najvećih misterija igre je zašto je Phoenix izgubio svoju
Bedž. Sve je BILO u redu, dok nisam slučajno izbacio
AR kada se ažurirao. Nažalost, zaista nema puno za otići
na još. http://www.bshpnr.com/comment/html/?83034.html
Nisam siguran da još uvijek imamo jasnu sliku o tome što Trump zapravo radi.
Pogledajte ovu raspravu:
https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/12/22/john-chuckman-comment-can-trump-remain-firm-in-his-syria-decision-apart-from-forces-against-him-we-do-have-even-some-possibility-of-a-hoax-two-powerful-washington-forces-at-work-here-and-trump-i/
Računam da je tako.
Vrlo je uznemirujuće vidjeti nikakve komentare Donalda Trumpa, Therese May, Benjamina Netanyahua, Johna Boltona, Mikea Pompea, Nikki Haley, Heather Nauert itd. kao odgovor na sastanak Ujedinjenih naroda 20. prosinca na kojem su prikupljeni užasni zločini takozvanih bijelih kaciga. Hoće li Bijele kacige biti prisiljene vratiti Oscara primljenog nakon osvajanja nagrade za najbolji dokumentarni film na dodjeli Oscara?
http://webtv.un.org/search/roundtable-discussion-on-the-middle-east-issues-activities-of-the-white-helmets-organization-in-syria/5982221816001/?term=&lan=english&page=2
Mora da se šališ?
Oscara su dostavili isti ljudi koji svake godine organiziraju gala večeru i predaju milijune ubojitom IDF-u.
I sumnjam na iste ljude koji su nam dali šminku i video obuku.
Rat je u biti izraelski projekt.
Sharon je prije mnogo godina zagovarala to kod Georgea Busha.
…zadnji put kad sam provjerio, general Petraeus nije bio “Izraelac”.
Da. Nitko ne govori ni o kršćanskim cionistima, niti o njihovoj želji da iskoriste Izrael za kraj svijeta.
Je li uopće važno tko će osvojiti kojeg Oscara ove godine? Je li ikoga briga? Možete li se sjetiti nečega što je bilo koja američka slavna osoba napravila u protekloj godini, a što zaslužuje nagradu?
Evo vrućeg savjeta za sve vas: američka propaganda-zabava (ono što bi laik nazvao "Hollywood") jedva da je relevantna izvan Kalifornije. Svijet vidi Hollywood onakvim kakav jest: propagandno krilo demokratske stranke Hilary Clinton.
Ne mislim da će bijele kacige uskoro vratiti tog "lošeg Oscara".
Kako si došao ovamo, John Kerry? Vijetnamski veteran protiv rata postaje de facto apologet za nametanje terorizma miroljubivom civilnom stanovništvu za visoke geopolitičke ciljeve. Idi i vrati svoje medalje – one postaju ti.
Amen Grgure. Ne mogu vjerovati da je to ista osoba koja je sjedila pred Kongresom i rekla "Kako tražiti od čovjeka da bude posljednji čovjek koji će umrijeti zbog pogreške?" Pitam se kako spava noću.
Ovdje neću iznositi cijelu egzegezu, ali što više gledam taj nezaobilazni Kerryjev citat, to manje sadržaja nalazim u njemu.
Što bi se dobro uklopilo u Kerryjev navodni antiratni stav: lako, odmjereno i politički povoljno u to vrijeme. Cijeli njegov prethodni i kasniji život odaju mnogo dublju udobnost s američkim militarizmom.
Shvaćam da ih je vratio nedugo nakon svog razmetljivog protesta.
Tip je oduvijek bio lažnjak privilegirane obitelji.
Otišao je u Vijetnam na kratko kako bi zaradio "kredite" za kasniju kandidaturu.
Usput, dobio je Srebrnu zvijezdu, taj “senatorov sin,” jer je pucao čovjeku u leđa.
Zaista etički osiromašeno ljudsko biće.
Amerika ima tako malo nacionalnih političara o kojima vrijedi govoriti.
O njima vrijedi govoriti kao o psihopatima.
I ja bih volio znati odgovor na tvoje pitanje. Ali ja bih to proširio na ljude koji mogu sjediti i gledati kako ono što su stvorili ubija milijune nevinih civila?
Za većinu ljudi Obama je šarmantni suprug i otac koji je slučajno odgovoran za mnoge gnusne smrti civila. Osim toga, upravo smo svjedočili glorificiranju McCaina i Busha koji su bili notorni ratni zločinci koji su umjesto toga trebali umrijeti u zatvoru. Ali nadamo se da će jednog dana biti još jedno suđenje u Nürnbergu za vođe SAD-a koji su počinili iste zločine za koje su druge vješali. Ili pod optužbom za izdaju.
Max veliki …….hoćete li ga ikada vidjeti na CNN MSNBC ili objavljenog u JYT ili WoPo? Nemojte tako misliti nažalost. Amerikanci vole svoje neznanje… ubit će vas da ga zaštite.
Zašto bi Khashoggijev neuredni odlazak nužno pokvario Trumpove planove o sve-arapskim snagama? PR rehabilitacija “ludog princa” već je u tijeku, a nakon još nekoliko tjedana nesretnog gospodina Khashoggija svi će zaboraviti osim njegovih kolega iz Washington Posta.
Vjerujem da je uloga SAD-a u stvaranju IS-a u Iraku, vjerojatno kako bi se suprotstavila tamošnjoj šijitskoj većini (i dodatno uznemirila Iran), također vrijedna uključivanja u priču o Siriji.
Sjajan članak od Maxa, kao i obično, definitivno je mogao biti malo kraći, ali sažimanje nikada nije bilo dio ljevičarske igre, no svakako cijenim kvalitetno novinarstvo. Što se tiče Washington Beltwaya u pogledu istočnog konsenzusa, treba se zapitati da u jednom trenutku ovi klaunovi shvate da bi njihovi obožavatelji definitivno bili u vatri ako stvari krenu loše, što bi bilo vjerojatno da smo to učinili ostati u Siriji i u otvoreni sukob s Iranom. Nekoliko točaka koje nisu dotaknute u ovom članku, američka vojska je slomljena i u velikoj mjeri čak ni oni koji su predani službi više ne vjeruju u misiju, posebno na Bliskom istoku i u Afganistanu, kao drugo, ne mislim be se još u potpunosti registrirao, ali veliki zaokret udesno koji je zemlja poduzela u posljednje 2 i pol godine je u procesu rebalansa, tj. ljudi demokratskijih uvjerenja tražit će predstavnike natrag u pripravnosti protiv -ratne politike za koje vode kampanju. Naposljetku, prodori koje je antiratna desnica napravila u okupljanju evangelističkog ratnog krila Republikanske stranke su zapanjujući, ti će ljudi biti spavači, ako se ovaj trend nastavi, to će biti nova paradigma u američkoj politici.
Gube li evangelici vjeru u uznesenje?
Za neuspjehe vojnih avantura uvijek se okrivljuje neadekvatna podrška vojsci. Preporuča se udvostručenje sredstava i snaga kako bitka postaje beznadnija. Za neizbježni poraz onda se okrivljuju oni koji nisu voljni potrošiti posljednji dolar i ljudski život na propali pothvat.
Ljubitelji rata to obično zovu "ubod u leđa".
Propaganda Bankstera, ako sam je ikada čuo, koju imamo otkad su središnji Banksters i bankarstvo uspostavljeni i izuzeti.
20. studenog 2015. Jedna stvar koju trebate znati o ISIS-u 'Ameriko, molim te probudi se'!
https://youtu.be/vkxFT_hJCdQ
Cijeli dokument, objavljen Judicial Watchu putem zahtjeva FOIA, može se pronaći ovdje
http://www.judicialwatch.org/wp-content/uploads/2015/05/Pg.-291-Pgs.-287-293-JW-v-DOD-and-State-14-812-DOD-Release-2015-04-10-final-version11.pdf?
Izvrstan povijesni sažetak naše potpuno amoralne vanjske politike prema Siriji i plodu sotonske ekipe koja ju je stvorila i podržavala. Lijepo je vidjeti Maxov rad ovdje. Ako niste provjerili njegov (projekt sive zone) vrijedi ga staviti na popis za čitanje.
https://grayzoneproject.com/2018/12/25/senate-report-on-russian-interference-was-written-by-disinformation-warriors-behind-alabama-false-flag-operation/
Svi su zabrinuti oko zaustavljanja terorizma. Pa, postoji stvarno jednostavan način... prestanite sudjelovati u tome.
Nastavak američke okupacije Bliskog istoka ne suzbija terorizam, već ga uzrokuje
Sjajan članak. Dodao bih da je ISIS zapravo rođen u kampu Bucca, zatvoru američke vojske u Iraku u kojem je Bagdadi zapravo neko vrijeme bio zatvorenik. Tamo su bili savršeni uvjeti za inkubaciju takvog nihilističkog radikalizma.
Kao i obično, imamo odličan sažetak i analizu od Maxa. NYT ima članak o tome kako su ljudi i na lijevoj i na desnoj strani SAD-a apoplektični zbog mogućeg povlačenja američkih trupa iz Sirije. Ovo je savršen primjer kako politička elita i veliki mediji sužavaju raspon prihvatljivog diskursa. Da su se autori članka potrudili pogledati dalje od horizonta koji su sami sebi nametnuli, pronašli bi mnoge ljevičare i desničare koji žele da se SAD odvoji od destruktivnih i nemoralnih ratova koje je sponzorirao i koje je promicao Times. Samo tako nastavi, Max, razotkrivajući ove A-rupe.
Bogata informativna perspektiva o trenutnoj raspravi o povlačenju trupa i ona koja bi trebala posramiti kritičare koji su stvorili potrebu za teškom odlukom.
Svaki put kad čitam ili čujem o ISIS-u, AlQaidi, Islamskom kalifatu… i tako dalje, stalno se pitam gdje je taj takozvani vođa, AlBaghdadi? Zašto je još uvijek živ? Zašto o njemu ne čujemo češće u vijestima? Zašto američka vojska, Pentagon, Trump ne govore o njemu i ne idu za njim? Sjećam se da sam vidio fotografije pokojnog Johna MCCaina u Siriji i AlBaghdadija u istoj sobi. Samo se pitam zašto MSM ne ponavlja gdje se nalazi ovaj teroristički vođa?
Nešto poput onoga kako smo godinama (2005.-2011.) prošli bez riječi o Osami bin Ladenu, sve dok ga navodno nisu ubili mornarički SEALS, zar ne? Smiješno kako se to događa. Mogao bi se gotovo steći dojam da su bin Ladeni i Bagdhadijci ovoga svijeta nešto više od korisnih marioneta u čarapama koje Washington podiže i baca po volji.
Pitanje je:
“Hoće li ratni zločinci biti privedeni pravdi 2019.? Ili je pravda mrtva i pokopana”?
Rečeno je da se: “Kotači pravde polako okreću...” ali na temelju dostupnih dokaza čini se da je vagon “pravde” namjerno slupan, mrtav i pokopan od strane ratnih zločinaca na položajima moći. Ovi ljudi (jesu li doista ljudi?) izvlače se s ubijanjem milijuna ljudi u nizu zemalja. Irak, Libija, Sirija, Jemen i druge zemlje također pate od razaranja i ilegalnih ratova koje su planirali….
[pročitajte više na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.com/2018/12/will-war-criminals-be-brought-to.html
Takva se opravdana akcija jednostavno neće dogoditi sve dok se posljedice svih masovnih ubojstava, sakaćenja, migracija i pustošenja ne vrate kući na njihovu točku podrijetla – u Sjedinjene Države. Tek kada američki narod na neki značajan način pati zbog postupaka koje je poticao, odobravao, namjerno ignorirao ili nemarno propustio, zahtijevat će da se politički, vojni i financijski šarlatani koji su ih doveli niz vrtnu stazu proglase krivima i da svi odgovaraju za njih. čovječanstva. Bojim se da to znači da mora doći do neke vrste kolapsa, puča, pobune ili revolucije prije nego što pravda bude zadovoljena. Čini se da je to opći slijed događaja posvuda gdje se takvo resetiranje dogodilo u povijesti. Ispred riječi "Ad astra" uvijek stoji "per aspera".
Ovaj komentar učinkovito i točno dokumentira ulogu jenkija u podupiranju barbara da postignu svoje ciljeve. Blumenthalu, koji osobno poznaje mnoge i poznaje reputaciju i dosije svih onih koji su provodili ovu politiku, trebalo bi, na temelju njegovih unutarnjih saznanja, vjerovati više nego ikome drugome u ovo. Element yankee režima koji podržava ovu politiku nisu samo ratni zločinci, već su podržavajući ovu politiku počinili zločine protiv same civilizacije.
Obama je otpustio Flynna jer nije htio šutjeti o opasnostima naoružavanja terorista za svrgavanje Assada. Samo jedno od otkrića sadržanih u ovom tri godine starom članku Seymoura Hersha, koji je od tada zakopan pod brdima propagande. https://www.lrb.co.uk/v38/n01/seymour-m-hersh/military-to-military
Hersh je morao pribjeći stranim izdavačima kako bi priču objavio. Hvala Consortium News i Maxu Blumenthalu što održavaju istinu ovdje živom.
Hvala za taj link, Charles. To mnogo objašnjava zašto je establišment toliko mrzio Flynna.
“Na brifingu za novinare 24. ožujka 2016., novinar je pitao glasnogovornika američkog State Departmenta Marka Tonera: “Želite li vidjeti [sirijski] režim kako ponovno preuzima Palmiru ili biste radije da ona ostane u Daeshovim [ISIS] rukama?” ”
Nigdje u videoisječku na koji ste postavili vezu ne dolazi do ove razmjene, niti g. Toner priznaje da ne odgovara na pitanje, što nas navodi da se zapitamo prakticirate li istu zavaravajuću, propagandnu taktiku koju smo očekivali od mainstream mediji.
Zapravo, Toner izjavljuje, u odgovoru na pitanje je li pobjeda nad Daeshom dobra stvar bez obzira tko to čini, da, iako je to na neki način "manje od dva zla", "pobijediti Daesh je naš sveobuhvatni cilj ”, i da, “ako to radi sirijska vojska, to nije loša stvar.” Nije se dvoumio ni na koji način, oblikom ili modom.
Molimo odgovorite i pokažite nam dio isječka u kojem se dogodila ta razmjena ili priznajte da ste to izmislili.
https://m.youtube.com/watch?v=KHZdOXxjgbY
Počnite od 27:45 za pitanje. Na 30:37, Toner kaže "Neću lagati" pripremajući se za strašne događaje koji dolaze. Dio o “oslobađanju Mosula” pravi je biser – tepih bombardiranje za slobodu! Iskreno govoreći, bs je postao toliko mučan do oznake 36:00, da više nisam mogao izdržati – ali rekao bih da je sigurno da u preostalih 7 minuta Toner nije odgovorio na izvorno pitanje.
Hvala Gregory. Mučno je slušati ovog tipa. “Asadova tiranija” je najbolji primjer. Na izborima 2014. Assada je odabralo 88% uz odaziv od preko 70%, uključujući Sirijce koji su glasovali iz inozemstva putem svojih veleposlanstava. Zapad mrzi Assada jer je on nacionalistički vođa koji uživa potporu svojih građana. Iako je Assad Alawi, njegova vojska je većinski sunitska i oni ne žele da njihova zemlja postane sljedeći Irak. Sirijci su prije svega Sirijci, unatoč svim naporima Washingtona.
Kad je Toner govorio o "tiraniji Assada", oštar novinar mogao bi ga prekinuti i reći, "ostavljajući po strani pitanje je li Assad tiranin ili nije, možete li nam reći jesu li tiranije šaha ili Pinocheta ili Suharta ( na primjer) bili 'poželjni'?”
Skip, mislim da ćeš cijeniti ovaj intervju s Markom Talianom. Njegovu knjigu “Glasovi iz Sirije” preporučujem.
https://www.tasnimnews.com/en/news/2018/12/26/1908568/trump-may-be-seeking-a-win-win-outcome-in-syria-canadian-author
Hvala Gregory-
Stvarno dobar intervju. Šteta je što toliko ljudi nikad ne čuje istinu.
Teroristička organizacija zvana ISIS je američka tvorevina, nastala iz muslimanskog bijesa i neprijateljstva izazvanog ilegalnim, ubilačkim i nemoralnim ratom SAD-a, vođenim protiv Iraka! Država koja nije imala ništa s napadima 9. rujna! Trumpovo uklanjanje američkih snaga iz Sirije i Bliskog istoka je najbolji način da se zaustavi terorizam? Ako se ne miješate u te zemlje, ne bi bilo potrebe za postojanjem terorizma jer ne bi bilo izgovora za borbu protiv stranog osvajača! Zvuči kao jednostavno rješenje, ali najbolji način da prestanete stvarati nove teroriste je jednostavno prestati koristiti teror za nametanje svoje volje drugima!
Ali…kako bi to pomoglo usmjeravanju još VIŠE novca u prodaju oružja i potporu neokonzervativaca militarizmu, jednoj od naših rijetkih preostalih domaćih industrija, odnosno našem glavnom 'alatu' za međunarodne odnose? (upitao je, retorički)
Stvarno solidan i iscrpan članak. Hvala, Max!
Počnem razmišljati o tim anegdotama na koje ponekad naiđem, da mnogi ljudi diljem ME vjeruju da SAD stoji iza ISIS-a, ili pričama o navodnom američkom bacanju streljiva iz zraka na položaje ISIS-a. Mogla bi biti samo gomila sumnji, glasina i rekla-kazala, ali onda bi ovi glasovi mogli biti pošteniji izvještaj od onoga što dobivamo u zapadnim medijima. Svakako me tjera da se zapitam u kojoj je mjeri fenomen ISIS-a bio nenamjeran rezultat bacanja oružja i financiranja u regiju, a u kojoj je mjeri mogao biti namjerno naoružan i podržan opunomoćenik protiv Assada.
Nema dokaza da je išta što je IS napravio u Siriji ikad zabrinulo američke donositelje odluka: SAD je krenuo protiv njih vojno tek nakon potpunog poraza od *iračke* vojske u Mosulu u lipnju 2013., kada su bili na pragu zauzimanja Bagdada, razvoja događaja SAD neće dopustiti.
Budući da je IS izbrisao iračko-sirijsku granicu na teritoriju koji su kontrolirali, uspjeh IS-a u Iraku nužno je za sobom povlačio za sobom barem modificiranje svog pro-salafističkog džihadističkog programa u Siriji u odnosu na njih.
Čak ni tada, SAD nije poduzeo tako očit korak kao što je bombardiranje kamionima s naftom iz Sirije pod kontrolom IS-a u Tursku (vitalni izvor prihoda) sve dok Rusi to nisu počeli činiti, a SAD je očito imao – i svjesno prenio – takav druge jednostavne prilike za razbijanje IS-a zračnom snagom kao kad su jurili preko otvorenog terena da zauzmu Palmiru. Dodajte tim primjerima ostale koje je gore naveo Max Blumenthal i vidjet ćemo da američki pristup IS-u u Siriji nikada nije izgubio svoju ambivalentnost, čak ni nakon što su ih počeli ubijati u velikom broju.
Osnovna politika SAD-a u Siriji je pro-salafistički džihad, bez učinkovite jasne crte koja isključuje IS iz te potpore, iako je na kraju SAD donio ogromnu vatrenu moć da uništi njihov glavni grad Raqqu (uz nesagledivu cijenu za civile).
Tko je ikada rekao da je američka vanjska politika oslobođena takvih samoporažavajućih proturječja?
Sada kada je takozvani "teritorijalni" IS razbijen, očekujte da će razlika između ostataka IS-a i drugih džihadskih čudovišta u američkim očima ponovno izblijediti, a Washington će na sve gledati s općom blagonaklonošću - osim u mjeri u kojoj je Trump zainteresiran , ili sposobni mijenjati skriptu.
Stvarno bih volio da se mogu sjetiti izvora (možda netko drugi može), prije nekoliko godina jedan senator (republikanac, mislim) je intervjuiran o vanjskoj politici i njegov je odgovor bio da SAD ne bi trebao djelovati protiv ISIS-a u Siriji jer su “Assadov problem” i stoga dobra stvar. To je bilo prilično otkrivajuće, samo bih volio da se mogu sjetiti intervjua.
Evo dobrog, kratkog sažetka slučaja za podizanje optužnice protiv SAD-a za stvaranje/podršku ISIS-u: https://www.globalresearch.ca/isis-is-a-us-israeli-creation-top-ten-indications/5518627
Američka strategija u Siriji je, u svojoj srži, ogledalo kontraša obučenih u Hondurasu da svrgnu sandiniste u Nikaragvi. Srećom, tada i sada nije išlo. I dajem ogromnu pohvalu pronicljivim novinarima kao što su Max, Abby Martin, gospođa Beeley, gospođa Bartlett, Mark Slaboda, Peter Lavell i naravno pokojni gospodin Parry. Također onima koji su umrli dok su istraživali istinu.. Možda ako se Sirija smiri, oni i tamošnji saveznici mogu tamo poslati vojnu potporu u Palestinu i srušiti te zidove apartheida, istjerati ilegalne nacističke naseljenike odjevene u cionističke Židove itd. Palestinci očajnički trebaju sredinu Easts je uložio zajedničke napore da okonča svoju nezakonitu okupaciju.
Naravno da si u pravu Hawaii momče, hvala. Svi mi teoretičari zavjere koji smo se počeli pitati što je uopće bila moguća motivacija kontinuiteta promjene režima, počevši barem od 1947., polako smo ali sigurno uvučeni u spoznaju da je emitirani motiv za uporabu sile samo propaganda, da stvarni cilj rušenja “režima” je totalna podložnost, koja obično vodi pristupu prirodnim resursima ili geopolitičkoj prednosti. Većina nas pronašla je Roberta Parryja jer je bio jedan od rijetkih novinara koji je bio dovoljno hrabar objasniti što je istina. Ostali izvjestitelji koje ste spomenuli spadaju u istu kategoriju istine do moći kao i Max Blumenthal... Ovdje je sjajno izvještavanje.
Hvala Max, prosvjetljujući kao i obično.
Prema Seymouru Hershu, CIA (zajedno s UK, Saudijskom Arabijom i Katarom) je krijumčarila oružje iz Libije u Siriju za 'pobunjenike' od sredine 2012., prije nego što je CIA-in poboljšani 'službeni' program, Timber Sycamore, pokrenut krajem 2012. Timber Sycamore uključivao je obuku 'pobunjenika'. Google Timber Sycamore za detalje.
“Opet, kurdski YPG je u pregovorima na visokoj razini s Damaskom i mogao bi se udružiti sa sirijskom vojskom kako bi popunio prazninu. Sa stajališta protiv ISIS-a, ovo je očito najbolja opcija. Stoga je najmanje popularan u Washingtonu.”
Već je mjesecima jasno da bi, s obzirom da su ambicije SAD-a u Siriji u rasulu, Kurdi morali – umjesto da sjede čekajući još jednu povijesnu, zapadnu izdaju – okrenuti ploču i izdati SAD umjesto toga pomirivši se s sirijske vlade, odnosno njihovu legitimnu obranu od Turske.
Kurdi bi imali bolju pregovaračku poziciju da su to učinili prije nego što su SAD signalizirale da se povlače, ali približavanje Damaska i Rojave još uvijek je u interesu obiju strana, i nadamo se da ćemo to vidjeti, a ne ponovno oživljavanje džihada ili Tursko divljanje (ili drugi dolazak američkog angažmana, bilo izravnog ili putem posrednika i plaćenika).
Slažem se s ovim piscem da Kurdi moraju biti dobri prema Assadu…..ogromna greška od početka napuštanja Sirije u nadi za veći Kurdistan.
Međutim, bez obzira na to kakav se sporazum može postići između Kurda i sirijske vlade za koji ja osobno mislim da bi bio za dobro …..Turska, kao i Iran i Irak, a vjerujem i Sirija, NIKADA neće dopustiti neovisnu i autonomnu Kurdistan, NIKAD. Kao posjetitelj, a također i vlasnik tvrtke i imovine u Turskoj već 30 godina, to je jedini ujedinjujući faktor za te 4 zemlje u kojima kurdski entitet dodiruje njihova četiri ugla. Bez obzira na imperijalističke fantazije pseudo sultana Erdogana (izgovara se Air – dough – awn) ili snagu i odlučnost turske vojske, zaustavljanje neovisnog Kurdistana dovelo bi do raspoređivanja cijelog nekurdskog dijela turske republike……možete uzeti to u banku.
Mislim da Rusija zajedno sa Sirijom neće dopustiti dugoročnu tursku prisutnost u Siriji ili bilo kakvu aneksiju moderne Sirije bez obzira na bilo kakve povijesne turske zahtjeve. Također mislim da Turska vojska nije dorasla prokušanoj Sirijskoj vojsci...bez obzira na brojnost ili tehnološke zahtjeve. Al-Assadovi ljudi su dorasli toj prilici i blizu su oslobađanja svoje zemlje. To je za svaku pohvalu. Nema sumnje da je prisustvo Rusije pomoglo... i dalje daj vragu svoje. Iako ne mislim da ova mlada Assadova vlada zaslužuje svu gadost koju je zapljusnuo zapadni mainstream. Čini se da nikad ne mogu dobro shvatiti...
Današnji znak koji daje nadu:
“Sirijska vojska raspoređuje se u Manbiju u novom savezu s Kurdima”
https://news.yahoo.com/syrian-army-enters-manbij-alliance-kurds-114714285.html
Još jedna točka o kojoj se rijetko raspravlja i koja je ljaga za Erdogana. Zašto je uopće napustio Assada? IMO jednostavno zato što Assad nije sunit. Bio je to veliki gaf Turske i jasno pokazuje obmanu i zabijanje noža u leđa Erdoganu. Sirija je jedan od 4 prirodna neprijatelja bilo kakvog razmišljanja o neovisnom Kurdistanu i prirodni saveznik u zajedničkom sprječavanju te kurdske fantazije. Erdogan je dvolični lažac i uzurpator koji je upropastio priliku za kohezivniju ME solidarnost protiv cijelog njihovog zajedničkog neprijatelja Izraela. Njegovu glupost očigledno iskorištava Izrael.
Sirija je tolerirala bezbrojne vjerske raznolikosti... Nije bilo ubijanja kršćanskih svećenika ili drugih sada Alavita. Naravno, ne dok nisu stigli razbojnici koje podržava SAD. Velik dio oružja i ljudi koji su pridonijeli neredu isporučen je kroz Tursku kada je pucnjava počela. Erdogan je zgrabio milijarde u prijenosima nafte sve dok Rusi nisu stigli i odlučno zaustavili prijevaru.
“Još jedna točka o kojoj se rijetko raspravlja i ljaga za Erdogana. Zašto je uopće napustio Assada? IMO jednostavno zato što Assad nije sunit. Bio je to veliki propust Turske...”
U potpunosti se slažem s tim, Joe. Nikada nisam smislio dobar razlog – koliko god bio hladnokrvan ili ciničan – zašto se Erdogan pridružio zapadnom uništavanju Sirije izvan svog primitivnog sunitskog šovinizma.
Jesam li pogrešno pročitao ovaj članak?
Ono što sam mislio da sam pročitao je da je Trump jedina odrasla osoba u sobi. On je jedini koji se čini čak i izdaleka zdrav. Hillary, Kerry, Flynn, Obama, Friedman i gotovo svi ostali ovdje djeluju kao nesposobni lažljivi psihopati.
Hvala Max! Pitate li se čekaju li "Blackwater" mamojebači?
Blackwater bi bio ubojica na cesti, osim ako se ne uspiju udružiti s turskim snagama (ne bih se iznenadio da je to u planu). Ali čak i tada postoji činjenica da sirijska vojska može biti prilično sigurna u pomoć Rusa i Iranaca, a ta se pomoć pokazala više nego učinkovitom.
To ne bi iznenadilo, zar ne? Bilo što da prevari Ruse, Irance i Sirijce u stilu 1980-ih u Afganistanu. I dopustite privatnim plaćeničkim tvrtkama da od običnog poreznog obveznika naprave hrpu bajalica.
U međuvremenu, čini se da su čečenski borci (na RT) stigli u Ukrajinu kako bi se borili protiv Rusa (u istočnoj Ukrajini i preko granice) zajedno s ne tako neonacistima kijevskog režima. Prema Georgeu Gallowayu, ti su čečenski borci trenirali s ISIS-om. Bi li sada bilo pretjerano cinično od mene zamisliti da CIA i ostali imaju prst ili dva u ovom potencijalnom kolaču?
Dobra poanta. Mislim da je cijela ova frka s Trumpovim uklanjanjem trupa s Bliskog istoka jednostavno prvi korak koji će postaviti pozornicu za privatizaciju vječnih ratova. Velik novac za plaćenike dok se šuti o zvjerstvima koja će počiniti ti psihopati.
Nedavno se Blackwaterov oglas pojavio u odabranim publikacijama u kojem je tiskanim slovima stajalo: "Mi dolazimo." Anegdotalno, dok je razgovarala s prijateljem čiji je sin nedavno završio službu u američkoj vojsci, rekla je da ga je regrutirala jedna od plaćeničkih tvrtki.
Samo još jedan dan ludila u distopijskim državama profita.