Sedam dana u rujnu

Dijeljenja

Čini se da nova knjiga, anonimni op-ed i Obamin govor u prvih sedam dana rujna otkrivaju opasne insajderske poteze protiv opasnog, ali ustavno izabranog predsjednika, piše Joe Lauria.

Autor: Joe Lauria
Posebno za Vijesti o konzorciju

U prvih sedam dana rujna napori da se upravlja i možda svrgne ustavno izabranog predsjednika bili su zapanjujuće javni, postavljajući složena pitanja o američkom hvaljenom demokratskom sustavu.  

Čini se da ono što se dogodilo podsjeća na roman i film Sedam dana u svibnju: priča o pokušaju vojnog udara protiv američkog predsjednika koji je tražio bolje odnose s Rusijom. Izmišljeni predsjednik temeljio se na stvarnom, Johnu F. Kennedyju, koji je 1963. otvorio Bijelu kuću redatelju Johnu Frankenheimeru film jedine scene holivudskog filma ikada snimljene tamo.   

Kennedy je bio itekako svjestan političkog bijesa čelnika Pentagona nakon njegovog odbijanja da nastavi s opsežnim napadom na Kubu u operaciji Zaljev svinja. To je bilo složeno njegovom željom za detantom s Moskvom nakon Kubanske raketne krize, koju je Kennedy snažno izrazio na svom temeljnom Američkom sveučilištu adresa, pet mjeseci prije smrti. 

Ovo je bitna (koja se mora pogledati) scena u filmu, briljantnih 2:25 minuta filmske povijesti:

Ključni citat lika koji glumi Kennedyja je: “Imate tako gorljivu, strastvenu, evanđeosku naklonost prema svojoj zemlji, zašto, za ime Boga, nemate nimalo vjere u sustav vlasti koji ste tako vraški spremni zaštititi ?"

Niste morali poznavati Jacka Kennedyja da biste znali da Donald Trump nije Jack Kennedy. Trump je zauzeo niz stavova opasnih po interese većine Amerikanaca i ljudi diljem svijeta: o klimi, poreznim olakšicama za milijardere, zdravstvenom osiguranju, ratovanju dronovima, mučenju, imigraciji, Iranu, Palestini i još mnogo toga.

Ali Trump je navodno pokušao poboljšati odnose s Rusijom i Sjevernom Korejom kako bi deaktivirao najosjetljivije nuklearne okidače na zemlji. A za to se barem čini da dobiva Kennedyjev tretman prije 1963.   

okolnost 

Sve do prvih sedam dana rujna postojali su samo posredni dokazi da su obavještajne agencije radile sa strankom na vlasti kako bi potkopale kandidata oporbene stranke prije izbora i predsjednika nakon izbora. 

Oni uključuju:

  • niz anonimnih curenja informacija kako bi se podrio predsjednik od Obaminih obavještajnih dužnosnika, jedan priznao tadašnjem direktoru FBI-a Jamesu Comeyu;
  • niz političkih poruka protiv Trumpa između dužnosnika FBI-a Petera Strzoka i Lise Page, uključujući onu koja priznaje na to da postoji "ne tamo, tamo" u vezi s dosluhom Trumpa i Rusije, iako se Strzok pridružio timu posebnog tužitelja Roberta Muellera upravo kako bi tražio "tamo, tamo;"
  • korištenje oporbenog istraživačkog dosjea plaćenog od strane Demokratske stranke (ne izvješća provjerenog od strane obavještajne agencije) da bi se kasnije upotrijebio za dobivanje naloga za špijuniranje Trumpove kampanje i stvaranje temelja za istragu Muellera;
  • operativac CIA-e i FBI-a, povezan s tvrtkom koja je izradila dosje, koji se infiltrirao u kampanju Jimmyja Cartera 1980., a 2016. udvarao se Operativci Trumpove kampanje u mogućoj operaciji povezivanja Trumpa s Moskvom. 

To je stvorilo sliku demokrata, vladajuće stranke u izvršnoj vlasti, koja koristi svoje obavještajne agencije kako bi potkopala najprije kandidata, a potom i ustavom izabranog predsjednika. Većina korporativnih medija zakopala je ili odbacila ove tragove kao "teoriju zavjere", dok je neumoljivo guranje zasad nedokazanu teoriju zavjere da je Trump bio u dosluhu s Rusijom kako bi ukrao izbore.

Činilo se da je taj napor bio klasična projekcija na Rusiju kako bi se odvratila pozornost od poraza Hillary Clinton koji je sama počinila i, prema stoljećima staroj političkoj tradiciji, lažno se okrivila neprijateljska strana sila za rastuće domaće nemire koji su umjesto toga rezultat dvostranačke, nepravedne politike, koja doista su “potkopale našu demokraciju” i “posijale društvene podjele”. Upravo su ti nemiri pomogli izboru Trumpa.

Koliko god mogao biti opasnost za republiku, Trump će otići za dvije ili šest godina. Veća opasnost možda su bili izvan kontrole, neizabrani obavještajni dužnosnici koji su se ubacili u izborni proces i sada, u savezu s dužnosnicima Trumpove administracije, u vladajući proces. Izreka u Agenciji za nacionalnu sigurnost glasi: "Administracije dođu i odu, ali mi ćemo i dalje biti ovdje." 

Dugotrajne sumnje 

Uvijek su postojale sumnje da sile iza scene imaju stvarnu moć nad američkim predsjednicima. Ovo samo povremeno vidimo. 

Carter: Potkopao Obamu u Siriji. (Zapovjedništvo pričuvnih snaga USAF-a)

Ministar obrane Ash Carter otvoreno je prkosio predsjedniku Baracku Obami kada je sabotirao plan vojne suradnje s Rusijom protiv ekstremista u Siriji ubivši desetke vojnika Sirijske arapske vojske baš dok je državni tajnik John Kerry zakucavao detalje sporazuma, koji je tada bio napuštena. To se dogodilo nakon što su neizabrani dužnosnici izvršili pritisak na Obamu da izravno intervenira u Siriji.

Većinu vremena ostaje nam da nagađamo o nevidljivim silama koje kontroliraju predsjednika.

Ali u prvih sedam dana rujna imali smo tri neobično javne indikacije da neizabrani ljudi pokušavaju potkopati izabranog predsjednika: otkrića u novoj knjizi Boba Woodwarda; anonimni komentar The New York Times te neobičan govor Baracka Obame o Trumpu.

Masha Gessen, oštra kritičarka Trumpa i ruskog predsjednika Vladimira Putina, objašnjen opasnost na ovaj način The New Yorker: 

“Opisivanje ovakvog stanja stvari u tisku dodatno potvrđuje da neizabrano tijelo, ili tijela, prevladavaju i aktivno potkopavaju izabranog vođu. Iako ovo može biti spas za zemlju u kratkom roku, to također jasno signalizira propast nekih od njezinih najomiljenijih ideala i ustavnih normi. Anonimna osoba ili osobe ne mogu vladati umjesto naroda, jer narod ne zna tko vlada.”

Pojavljuju se pravi dokazi 

Na rujnu 5, The New York Times donio vrlo neobičnu odluku da objavi anonimnu op-ed članak. Pod nazivom, “Ja sam dio otpora unutar Trumpove administracije", imala je podnaslov: "Radim za predsjednika, ali kolege istomišljenici i ja obećali smo da ćemo osujetiti dijelove njegovog programa i njegove najgore sklonosti.”

Dužnosnik, koji tek treba biti raskrinkan, daje jasne dokaze o tome da neizabrani dužnosnici pokušavaju kontrolirati manje svjesnog predsjednika: "Dilema - koju on ne shvaća u potpunosti - je da mnogi visoki dužnosnici u njegovoj vlastitoj administraciji rade marljivo iznutra kako bi osujetio dijelove njegovog plana..."

Ali ovdje je ključ. Ova moć iza prijestolja ima jasan politički program. Oni zapravo nisu zabrinuti oko "izdizanja iznad politike, posezanja preko prolaza i rješavanja zbacivanja etiketa u korist jednog jedinog: Amerikanaca", kako pisac tvrdi. Njihova briga određuje politiku. 

Na primjer, ova kabala nema problema s nekim od najregresivnijih dijelova Trumpova programa. Pisac ih slavi. "Nemojte me krivo shvatiti", piše on. "Postoje svijetle točke koje gotovo neprestano negativno izvještavanje o administraciji ne uspijeva obuhvatiti: učinkovita deregulacija, povijesna porezna reforma, snažnija vojska i više."

Deregulacija kako bi se dopustilo privatnom sektoru da maltretira radnike. Deregulacija pogoršava klimatske promjene. Porezna reforma koja će staviti više milijuna u džepove milijardera, dok prosječni Amerikanci ostaju u dugovima. I snažnija vojska koja će umnožiti ljudsku patnju diljem svijeta. 

Ovo se, umjesto toga, čini kao pravi problem koji insajderi imaju s Trumpom: “U vezi s Rusijom, na primjer, predsjednik je bio nevoljko protjerati toliko špijuna gospodina Putina kao kaznu za trovanje bivšeg ruskog špijuna u Britaniji. Tjednima se žalio na starije članove osoblja koji su mu dopustili da bude uvučen u daljnju konfrontaciju s Rusijom i izrazio je frustraciju što su Sjedinjene Države nastavile nametati sankcije zemlji zbog njenog zlonamjernog ponašanja. Ali njegov tim za nacionalnu sigurnost znao je bolje - takve su akcije morale biti poduzete kako bi se Moskva pozvala na odgovornost."

Njihov problem je Trumpova politika prema Rusiji – jedini racionalni dio njegovog programa – za razliku od generala u Frankenheimerovom remek-djelu. 

Obama kritikuje Trumpa

Obama je 7. rujna prekinuo tradiciju bivših predsjednika i kritizirao svog nasljednika u govoru na Sveučilištu Illinois. U Washingtonu je nepisano pravilo da kad izađete iz Bijele kuće ne osvrćete se. Naravno da je prije bio pokvaren. Teddy Roosevelt zvan Taft je "slagalica" i "debeloglavac". Ali ideja je da kada više niste izabrani predsjednik ne biste trebali potkopavati onoga koji jest. 

“Koliko teško može biti reći da su nacisti loši?” rekao je Obama, misleći na Trumpovo oklijevanje da osudi neonaciste u Charlottesvilleu, VA prošle godine.

Budući da je Obama još uvijek bio predsjednik kad su njegove obavještajne agencije očito krenule raditi na Trumpu, bilo je malo bogato što je rekao: “Ne bi trebalo biti demokratsko ili republikansko, ne bi trebalo biti stranački reći da ne vršimo pritisak na Ministarstvo pravosuđa ili FBI da koriste sustav kaznenog pravosuđa kao batinu za kažnjavanje naših političkih protivnika.”

Očito se prisjećajući vlastitih borbi s dužnosnicima administracije koji su na njega vršili pritisak, Obama je ipak priznao da je nedemokratski da ga predsjednikov tim pokušava potkopati. “Ideja da će sve ispasti u redu jer postoje ljudi unutar Bijele kuće koji potajno ne slijede predsjednikove naredbe,” rekao je Obama o anonimnom komentaru, “... nije provjera. Ovdje sam ozbiljan. Naša demokracija ne bi trebala tako funkcionirati.”

Kraj straha Strah

Mattis: Spasio dan?

Najalarmantnija otkrića o nastojanju da se kontrolira predsjednik dolaze iz Woodwardove knjige, Strah: Trump u Bijeloj kući, koji se prvi put pojavio u medijima tijekom prvih sedam dana rujna 4. rujna Woodward , rekao je u jednom intervjuu rekao je da je "dobro tražio dokaze o tajnom dogovoru s Rusijom, ali ih nije našao."

To nije spriječilo članove Trumpovog tima da se miješaju u njegove dužnosti glavnog izvršnog direktora, idući daleko dalje od uloge savjetovanja predsjednika. 

Velik dio Woodwardovih izvješća potječe iz anonimnih izvora i izvora iz druge ruke. Pod pretpostavkom da je ono što piše istina, izvijestio je da je bivši ekonomski savjetnik Bijele kuće Gary Cohn “ukrao pismo s Trumpova stola”. Da ga je Trump potpisao, SAD bi se povukao iz sporazuma o slobodnoj trgovini s Južnom Korejom. Woodward citira Cohnove riječi neimenovanog dužnosnika: “Ukrao sam to s njegova stola... Nisam mu dopustio da to vidi. Nikada neće vidjeti taj dokument. Moram zaštititi zemlju.”

Čini se da to prelazi granicu.

Međutim, tada postaje puno kompliciranije od Sedam dana u svibnju.  

"On sastavlja tweet u kojem kaže: 'Povući ćemo uzdržavane osobe iz Južne Koreje... Članove obitelji 28,000 ljudi tamo'", rekao je Woodward za CBS News. 

Prema DZS-u:

Taj tweet nikada nije poslan, zbog poruke na stražnjem kanalu iz Sjeverne Koreje da će povlačenje uzdržavanih osoba smatrati znakom da se SAD priprema za napad. “U tom trenutku postojao je osjećaj duboke uzbune u vodstvu Pentagona da, 'Bože, jedan tweet i imamo pouzdanu informaciju da će Sjevernokorejci ovo pročitati jer je napad neizbježan', rekao je Woodward.

Prema knjizi, Trump je također rekao ministru obrane Jimu Mattisu da ubije sirijskog predsjednika Bashara al-Assada nakon kemijskog napada u travnju 2017. godine. “Ubijmo ga jebote! Uđimo. Ubijmo ih jebeno gomilu”, rekao je Trump prema Woodwardu. (To se ne bi svidjelo Kremlju, njegovom navodnom gospodaru, ali kako god) .

Mattis je navodno rekao Trumpu da će "odmah krenuti s tim", ali je ignorirao naredbu. Mattis je umjesto toga osmislio udarce iglom. 

Je li to neposlušnost? Ili je to spašavanje SAD-a, Bliskog istoka i možda svijeta od velikog rata?

To svakako postavlja bolnu dilemu. Ovaj put možda generali čuvaju mir.

Sedam dana u rujnu možda je doista obrnuto od Sedam dana u svibnju.

Joe Lauria je glavni urednik Consortium Newsa i bivši dopisnik za Ton Wall Street Journal, Boston GlobeSunday Times londonskih i brojnih drugih novina. Do njega se može doći na [e-pošta zaštićena] i pratio na Twitteru @unjoe .

Ako ste cijenili ovaj originalni članak, razmislite o tome doniranje u Consortium News kako bismo vam mogli donositi više priča poput ove.

134 komentara za “Sedam dana u rujnu"

  1. eric siverson
    Listopada 6, 2018 na 23: 20

    Mislite li da bi Trump naredio Assadovo ubojstvo, pa čak i bombaške napade koje smo izvršili na Siriju? Kad bi znao da smo lažne napade plinom izvršili mi ili strana koju podržavamo. Ako Trump ne zna što se zapravo događa u Siriji? Trump možda dobiva pogrešne informacije od svojih 16 obavještajnih agencija. Trump je mislio da Putin zvuči vrijedno povjerenja, ali je bio prisiljen reći da više vjeruje američkim obavještajnim agencijama. Možda griješim, ali više vjerujem Putinu nego američkim obavještajnim agencijama.

    • Listopada 9, 2018 na 20: 00

      Očigledni problem s vašom hipotezom je baš kao što Chauncey Gardener, Donald Trump svoje informacije dobiva gledajući TV.

      https://video.foxnews.com/v/5767108095001/?#sp=show-clips

      • Listopada 10, 2018 na 01: 11

        Trump nije tako glup kao što mislite. Ipak je želio generala Flynna koji je bio glasni protivnik svrgavanja Assada i želio je raditi s Rusijom i sklopiti mir sa Sjevernom Korejom.

        Morao je otići (dok su raspirivali histeriju oko Rusije), a duboka država je bila spremna s Boltonom.

        Trump je žrtva isto koliko i mi.

        Ne divim se Trumpu, ali ću mu odati priznanje što je barem pokušao.

  2. didi
    Listopada 6, 2018 na 15: 18

    Temeljna pogreška koju je kandidat Trump napravio i prije početka predsjedničke kampanje i koja ga je skupo koštala je ta što nije otišao u kampanju, a kamoli u Bijelu kuću s iskusnim timom političkih, vojnih i ekonomskih savjetnika uz sebe koji su bila s njim neko vrijeme i kojoj se mogao potpuno pouzdati. Jednom u Bijeloj kući pokušao je improvizirati, ali rezultat je bio kaotično razdoblje ostavki, otpuštanja i pridošlica (1). Jedna od posljedica bila je ta da je rano pokušao vladati predsjedničkim dekretima koje je pokazao naciji (na TV-u) kao što je Mojsije pokazao ploče s deset zapovijedi Izraelcima. Gotovo sve njegove useljeničke politike, još jedan pokušaj improvizacije, postale su brodolomi ili djelomični brodolomi na stijenama saveznih sudaca. Trumpu je trebalo više od jedne godine da pronađe stabilniji način upravljanja.
    Njegova stopa odobrenja tijekom prva dva mjeseca pala je s iznad 50% na gotovo 40% na 538.
    Dopustite mi da ga usporedim s drugim predsjednikom koji je također obećao napraviti velike promjene odmah. Roosevelt: A+. Trump: F. Razlika? Roosevelt je ušao u Bijelu kuću ne samo kao iskusan, gotovo makijavelistički predsjednik. Otišao je u Bijelu kuću s iskusnom ekipom uz sebe.
    Stoga odbacujem ideju da se Trump "promijenio" pod katastrofalnim utjecajem neoliberala. Dobio je F jer je bio neiskusan, bahat i slijep kao šišmiš u izboru najbližih savjetnika.
    (1) Samo nekoliko. Priebus, Nielsen, Flynn, Bannon, Icahn, Gorka, McEntee, McMaster, McFarland, Porter, Spicer, Scaramucci, Hicks, Schiller, Gary Cohn, Dowd, Ronny Jackson, Tom Price, James Comey, Andrew McCabe, Tillerson, Shulkin,

  3. Rong Cao
    Listopada 6, 2018 na 15: 11

    Kao kinesko-amerikanac, radije bih volio da se priča o dosluhu Trumpa i Rusije nastavi. No, nažalost, te nevidljive sile nedavno su tu krivnju prebacile na kinesko uplitanje u izbore u SAD-u, a kineski studenti koji stječu diplome na američkim sveučilištima su svi špijuni. Zašto ne nastave svoju histeriju s Rusijom? Nisu li oni Rusi i Saudijci kupili te penthause u mnogim Trumpovim tornjevima?

    • eric siverson
      Listopada 6, 2018 na 23: 32

      U američkim medijima, kongresu i politici uvijek se vjeruje da je sve što se govori o seksu uvijek užasno. jer smo već proveli gotovo 100 godina demonizirajući ove 3 riječi.

  4. Zhu
    Listopada 6, 2018 na 03: 48

    Ako je SAD ikad imao demokraciju, davno je nestala. Kada je posljednji put rat završio zbog izbora? Mislim da su to bili Eisenhowerovi izbori, otprilike u vrijeme kada sam ja rođen. Inače, imali smo rat, rat, rat, bez obzira koja ekipa kontrolira Bijelu kuću.

    • eric siverson
      Listopada 6, 2018 na 23: 49

      Moramo početi donositi zakone kao što to čini Kalifornija. Jesi li vidio tim idiotima je trebalo skoro 4 mjeseca da potvrde jednog suca . Kongres bi trebao odobriti ratove. Ne mogu doći do odobravanja rata pa to mora učiniti predsjednik. Naši su političari toliko zauzeti igranjem politike da ne mogu ništa učiniti. Trebali bismo glasovati o vraćanju svih vojnika kući. Totalno mi je muka od svih ovih ratova, posebno kada šaljemo trupe da se bore na pogrešnoj strani. Što je zadnjih nekoliko godina gotovo svaki put.

    • George Archers
      Listopada 7, 2018 na 10: 04

      zhu-oddajmo priznanje jednom mandatu američkog predsjednika–jimmy carter. dobio je čizmu jer je tražio da se američke trupe povuku iz Afganistana i drugo – želio je da Palestinci imaju vlastitu državu. Donald Trump je dokazani manijak –

  5. CitizenOne
    Listopada 4, 2018 na 21: 56

    Cijelu lažnu aferu okrivljavanja Rusije za izbore i napada na Trumpa potaknula je vojska i obavještajne agencije te obrambeni poduzetnici koji su bili užasnuti Trumpovim ljubavnim uvertirama s Rusijom i Putinom. Izigrali su demokrate koji su vidjeli jednostavan način da Trumpa postave za svjedoka u procesu opoziva i nekako povrate svoj gubitak na izborima poništenjem izbora na temelju navodnog ruskog uplitanja.

    Na kraju je to bio čisti osobni interes vojno-industrijskog kompleksa koji je bio prestravljen Trumpovim mirovnim planovima s Rusijom, njegovim protivljenjem rasipničkim vojnim programima poput F35 Joint Strike Fighter programa koji se temeljio na neumoljivom prekoračenju troškova i astronomskim cijenama i njegovom protivljenju Ratovi Obaminog doba na Bliskom istoku u Siriji. Svi ti programi bili su guske koje su nosile jaja od čistog zlata za obrambenu industriju, a Trump je bio na putu. Vidjeli su ga kao Jacka Kennedyja koji odbija napasti Kubu i drži govore u korist mira, a ne rata.

    Bila je to ista pogreška u koju je upao Bill Clinton kad je izabran i predložio prenamjenu agencija poput CIA-e i rezanje potrošnje za obranu jer se Berlinski zid srušio, Sovjetski Savez je bio gotov i naš primarni razlog za održavanje tako golemog obrambenog programa je tobože ispario pred našim očima.

    Često sam govorio da su Bill i Hillary Clinton gurnuli glave u stršljenovo ne zato što su bili demokrati, već zato što su istovremeno razbjesnili vojni kompleks i industriju zdravstvene zaštite i osiguranja u prvih 100 dana na vlasti. To je bilo ono što je pokrenulo konačni krivudav put s Kenom Starrom do opoziva.

    Zaključak je da su najveći primatelji novca poreznih obveznika zdravstvo, osiguranje i obrambena industrija kroz ugovore koje nudi vlada za upravljanje zdravstvom i financiranje vojske.

    Obama je također razbjesnio te iste entitete kada je predložio vlastiti zdravstveni plan što je dovelo do ujedinjenih republikanskih napora da se ukine njegov plan protiv kojeg su glasovali više od 400 puta.

    Trump je bio pametan što je napustio svoje stavove protiv obrane, a Kongres je upravo tu donosio zakone koji su mu oduzeli moć pregovaranja s Rusima. Trumpa su također opterećivali kada je više puta izjavio da namjerava odustati od sirijske pobune protiv Assada nizom dobro tempiranih kemijskih napada nakon svake javne izjave o njegovoj namjeri da se povuče, za što je odmah okrivljen sirijski režim nedugo nakon svakog napada na temelju sumnjivih obavještajnih podataka . Učinkovitost ovoga vidjela se u Trumpovoj nagloj odluci da se osveti protiv takvih monstruoznih djela lansiranjem projektila na Siriju, što je bilo visoko hvaljeno, iako je također vrlo neučinkovito.

    Cijela afera s Trumpom bila je prisilni pokušaj da se Washingtonski autsajder i dugogodišnji liberalni demokrat prihvate i usmjere i prisilno povuku u skladu sa statusom quo koji vodi Washington. Rekao bih da je upalilo.

    Trumpova pokora bila je obnovljeni pokušaj da se zadovolji strukturom moći pokretanjem isprva neuspješnog pokušaja da se Obamacare uništi nakon čega je uslijedio uspješan pokušaj donošenja najveće porezne olakšice za milijardere i korporacije u povijesti. To je promijenilo ponekad svadljive republikanske članove Kongresa o Trumpu u učvršćenu masu jednoglasne podrške koja osuđuje lov na vještice (što i jest) od strane posebnog tužitelja u ruskoj istrazi i brani Trumpa. Trump je to nastavio zaokruživanjem Obamacarea i završetkom programa ukidanjem dijela zakona o obveznim doprinosima prema kojem su svi morali plaćati u sustav. U nedostatku sredstava zdravih doprinositelja stope su porasle, osiguravajuća društva koja su napisala izvorni račun povukla su se. Rupe u zakonu za uskraćivanje pokrića za postojeće uvjete koje su osiguravajuća društva koristila za rutinsko uskraćivanje plaćanja za medicinsku skrb žestoko su osporavane, ali su u konačnici djelomično sačuvane, ali uz nižu zaštitu. Pretpostavljam da se republikanci još uvijek boje reakcije starijih građana koji će najvjerojatnije glasati.

    Roberta Parryja je uznemirila mogućnost da bi nuklearni rat mogao izbiti zbog sukoba s Rusijom, posebno zato što se činilo da je Kongres vraški spreman kazniti Rusiju zbog izmišljenih besmislica donošenjem sankcija za sankcijama protiv Rusije zbog navodne otmice izbora.

    Takve su igre s velikim ulozima u koje se struktura moći kladi kako bi uspjela postići svoj put i sačuvala svoj poseban status najpovlaštenijih korisnika naših vlada koje uglavnom plaćaju porezni obveznici koji glasuju za republikance posvećene prijenosu naviše poreznih prihoda i državnih usluga od kojih oni imaju koristi, dok u isto vrijeme ukidaju i eliminiraju sve druge programe državne potrošnje koji koriste drugima poput građana.

    To možete vidjeti u glavnim medijima koji danas nikad ne zamjeraju tvrtki, nikada se ne upuštaju u raspravu o univerzalnoj zdravstvenoj skrbi o vojnoj potrošnji ili stopama osiguranja ili bilo kojoj zlouporabi tvrtki, već nam umjesto toga odvlače pažnju složnim i novinskim pričama koje nemamo potencijala utjecati na američki narod da se naljuti što vlada raspoređuje naše porezne dolare uokolo, ne u nekakvoj shemi "dijeljenja bogatstva" iz Obamine ere oporezivanjem i potrošnjom demokrata, već u uzlaznoj preraspodjeli bogatstva za najbogatije koju je usvojio zakon republikanci koji služe bogatima.

    • Listopada 4, 2018 na 22: 28

      1% zaradio je više novca pod Obamom tijekom gotovo depresije nego pod Bushem tijekom procvata.

      Obje strane dobro su služile svojim gospodarima.

    • eric siverson
      Listopada 7, 2018 na 00: 20

      Nemojte se nimalo brinuti zbog neokonzervativaca koje Trump radi za njega i na koji način Trump može govoriti. Trump će lako moći pridobiti američki narod da mu pomogne zatvoriti Pentagon umjesto da nastavi prikrivati ​​plan za rat s Rusijom i Kinom. Već je naš UN-ov diplomat Hutchison u velikim problemima jer je razotkrio plan Pentagona i neokonzervativaca o preventivnom udarnom planu za uklanjanje ruskih projektila prvim udarom. Ne vjerujem da će se američki narod složiti s ovim planom. A pogotovo ako se Trump može riješiti još nekoliko republikanaca koji nikada nisu bili Trumpovi i zadrži oba doma. Pentagon će šutjeti o ratovanju i rado će potrošiti svojih 700 milijardi dolara upravo ovdje u SAD-u i pomoći našem gospodarstvu za promjenu.

  6. Listopada 4, 2018 na 21: 19

    u međuvremenu……
    ..PRAVI zločini se ignoriraju....

    Tajni dogovor: odvjetnici DNC-a sastali su se s FBI-em o optužbama u Rusiji prije izdavanja naloga za nadzor

    Dosje, iako uglavnom neprovjeren, potom je upotrijebio FBI
    kao glavni dokaz kojim se traži Zakon o nadzoru stranih obavještajnih službi
    (FISA) nalog za ciljanje Trumpove kampanje u posljednjim danima
    Kampanja.

    Otkriće je potvrđeno i u
    istodobni dokazi i svjedočenja osigurani zajedničkom istragom
    republikanci o pravosuđu Zastupničkog doma i nadzoru vlade
    odbora, kaže mi moj izvor.

    Znači da je FBI imao
    dobar razlog za sumnju da je dosje povezan s glavnim zakonom DNC-a
    čvrst i bio je proizvod demokratskog oporbeno-istraživačkog napora da se
    poraziti Trumpa — ali nije otkrio tu informaciju FISA sudu
    u listopadu 2016., kada je ured zatražio FISA nalog za nadzor
    savjetnik Trumpove kampanje Carter Page.

    “Ovo je bomba
    to nedvosmisleno pokazuje da je pravi tajni dogovor bio između FBI-a i
    Opozicija Donalda Trumpa — DNC, Hillary i Britanac koji mrzi Trumpa
    obavještajni časnik - da otme izbore, a ne neka urota
    između Putina i Trumpa”, rekao mi je upućeni izvor.

    https://thehill.com/hilltv/...https://thehill.com/hilltv/rising/409817-russia-collusion-bombshell-dnc-lawyers-met-with-fbi-on-dossier-before

    IZDAJA

    Pobuna

    Korupcija

    • AC
      Listopada 8, 2018 na 03: 41

      Brdo? Stvarno stari? Zašto jednostavno ne odeš sjesti u krilo Sydney Blumenthal, zaboga, smh

  7. SteveK9
    Listopada 4, 2018 na 21: 13

    Citiranje Woodwardsove 'Mattisove razmjene' ne znači da je istina. Iako spominjete anonimnu prirodu Woodwardsovih izvora, čini se da prihvaćate da se to stvarno dogodilo. Razlog zašto čitam stranicu poput ove je taj što sam počeo vjerovati da je gotovo sve što mi kažu 'mainstream' laž. U rijetkim prilikama mogao bih pogriješiti, ali čini mi se da je to trenutno razuman stav... a to sasvim sigurno uključuje Boba Woodwarda.

  8. S.W.T
    Listopada 4, 2018 na 20: 24

    “Budući da je Obama još uvijek bio predsjednik kada su njegove obavještajne agencije očito počele raditi na Trumpu, bilo je malo bogato što je rekao: “Ne bi trebalo biti demokratski ili republikanski, ne bi trebalo biti stranački reći da ne vršimo pritisak Ministarstvo pravosuđa ili FBI da koriste sustav kaznenog pravosuđa kao batinu za kažnjavanje naših političkih protivnika.””. Doista, nije li to samo bogatstvo!? Obama je bio za ljepotu naših laži, kao što je Trump za ružnoću naše istine. Živimo u buntovničkim i izdajničkim vremenima i kad pomislimo da je počelo za Obaminog sata. Dakle, gospodine Obama i Cabal, pitam vas: “Ako imate tako gorljivu, strastvenu, evanđeosku naklonost prema svojoj zemlji, zašto, za ime Boga, niste imali nimalo vjere u sustav vlasti da ste tako vraški zaštititi?"

  9. Jeanne
    Listopada 4, 2018 na 20: 13

    Volim jezgrovitost, lako razumljivu, pogledajte iza kulisa pogledajte ono što sam cijelo vrijeme sumnjao. Hvala vam.

  10. Pft
    Listopada 4, 2018 na 18: 23

    “Ali Trump je navodno pokušao poboljšati odnose s Rusijom i Sjevernom Korejom kako bi deaktivirao najosjetljivije nuklearne okidače na zemlji.”

    Ozbiljno? Pokažite mi jednu stvar koju je učinio za poboljšanje odnosa s Rusijom osim njegove retorike u kampanji?

    Sjeverna Koreja. On je tip koji je podigao napetosti svojim prijetnjama, a zatim preuzeo zasluge za vraćanje klimavih odnosa na razine prije Trumpa

    Woodward, Russiagate i Anonymous insajder su sve razrađena prijevara kako bi se Trumpovim pristašama omogućilo da opravdaju Trumpa što nije ispunio svoja najvažnija obećanja i nastavio neokonzervativnu neoliberalnu agendu dubokih država.

    Trump je bio trojanski konj umotan u američku populističku retoriku, ali u stvarnosti agent frakcije Duboke države braće Koch-Neocon

    Prvo su Wall Street-Israel-1%ers i to je sve o Trumpu. To je ono što je potpisao da će učiniti (voljno ili ne, ne znamo)

    IMO svi su izigrani na ovo.

  11. O društvo
    Listopada 4, 2018 na 13: 09

    Nešto nije u redu s komentarima i/ili glavnom stranicom Vijesti o konzorciju. Ovaj konkretan članak nije se pojavio na ekranu mog računala sve dok nije imao 74 komentara. Trenutno ima oko 20 komentara na mom telefonu.

    Drugi su se članci prethodno pojavljivali na tabletu, računalu, telefonu itd., ali ne i na mojim drugim uređajima.

    Jedan uređaj može pokazati nešto potpuno drugačije od ostalih. Ponekad mogu vidjeti svoj komentar na tabletu, ali ne i na računalu itd.

    Čini se da brisanje predmemorije, osvježavanje stranice i otvaranje u anonimnom načinu (bez kolačića) ne rješavaju problem.

    Kao što su mnogi ljudi prigovarali, moji komentari se objave i nestanu, a neki se nikad ne vrate.

    Osim što su ti ljudi u krivu jer ovdje nije cenzura. To govori njihov vlastiti stav žrtve.

    Moji komentari koji nestaju nisu nužno kontroverzni, pristrani ili pristrasni. Više kao nasumično. S vremena na vrijeme to se dogodi. Moglo bi pisati "objavljivanje komentara", ali umjesto toga jednostavno nestaje.

    U stroju je duh.

    Razumije li netko što se zapravo događa sa sustavom komentara Akismet? Ne verzija paranoje. Hvala!

    • CitizenOne
      Listopada 4, 2018 na 20: 39

      Naravno, na ovoj stranici postoji cenzura. Međutim, to je cenzura od strane moderatora(a) koji očito moraju spavati. Istina je da web stranica ponekad kaže “Vaš komentar je objavljen. Hvala”, a zapravo nije objavljeno i moglo bi se pojaviti tri dana kasnije ili se uopće ne bi pojavilo. Mislim da je to zbog moderatora koji moraju provjeravati svaki post često objavljen usred noći.

      Imam negdje oko 100% post posto iako sam često čekao neko vrijeme da se objava pojavi. Smatram to prihvatljivim za malu nedovoljno financiranu web stranicu koja provjerava svaki pojedini post prije nego što ga objavi. S obzirom na prirodu ove web stranice koja je posvećena poštenom istraživačkom novinarstvu te poštenim i pronicljivim, korisnim komentarima informiranih postera, čini se boljim kompromisom prihvatiti da je proces provjere ponekad nesavršen umjesto dopustiti svim trolovima neposredan pristup kako bi mogli kako bi ometali i odvraćali pažnju od razgovora koji redovito rade na drugim stranicama.

      To je nužno zlo koje bismo trebali poštivati ​​zbog njegove svrhe i namjere te učinkovitosti u ograničavanju postova na civilizirane i pronicljive komentare usmjerene na temu koji ne raspaljuju i ne odvlače sve od fokusa i teme koja je na kraju krajeva jedina svrha internetskih trolova. Čak i kada distraktori i ometači prođu, zahvalan sam članovima ove web stranice koji su dali doprinos što su ih brzo pozvali.

      Dakle, da, postoji cenzura, ali prema mom iskustvu nisam je primao, što me navodi da vjerujem da postoji filter koji ponekad odgađa komentar, ali obično ga stigne objaviti čak i ako potraje neko vrijeme. Ljudi moraju spavati, znate.

      Nadam se da ovo pomaže.

      • Homer Jay
        Listopada 5, 2018 na 05: 16

        Da…hvala na zvučnom osvrtu na kontroverzu komentara.

      • Consortiumnews.com
        Listopada 5, 2018 na 16: 40

        Consortium News ne prakticira cenzuru. Imamo apolitičnu politiku komentara koja u slučaju kršenja može dovesti do uklanjanja objave. Imamo automatizirani sustav moderiranja koji izvlači neke komentare za ručni pregled.

    • Listopada 5, 2018 na 12: 22

      Hvala na odgovoru, CitizenOne. Ipak ne mislim da smo na istoj stranici. Pokušat ću to učiniti jasnijim:

      Consortium News je WordPress stranica. Mogu reći jer, kao što većina vas do sada zna, imam jedan na opensociety.org

      Ovo je mjesto za preusmjeravanje CN/WP komentara:

      https://automattic.com/privacy-notice/

      "Akismet pomaže držati neželjenu poštu pod kontrolom filtriranjem neželjenih komentara – stotine milijuna, svaki dan!"

      Kada ja komentiram (a pretpostavljam kada bilo tko komentira), postoje 2 moguća ishoda:

      1. Askimet sustav kaže, YAY! Prepoznajem te preko kolačića. Prethodno ste komentirali. Vi niste spam.

      U ovom slučaju dobivam obavijest koja kaže da objavljuje moj komentar. Ovo je automatski. Nema to veze s administratorima. To je filter tako da CN administratori ne moraju gledati ovaj komentar.

      2. Askiment sustav kaže, BOO! Ne prepoznajem vas kroz prethodne komentare na ovoj stranici s tim korisničkim imenom/informacijama za prijavu.

      U ovom slučaju dobivam obavijest koja kaže da moj komentar čeka moderiranje. Ovo je priručnik. Admini moraju pogledati moj komentar i sada ga odobriti. Možda sam stavio neke html linkove. Možda previše psujem. Možda objavim 10 komentara u 10 minuta. Mnogo je razloga zašto bih mogao aktivirati alarm. Neki zakoniti, neki gnjavaža.

      Samo u slučaju 2 moj komentar treba odgoditi. Ovo je za očekivati. Uključio sam alarm. Prava osoba (koja je neplaćeni volonter) će to pogledati. i reci da/ne. Ovo nije toliko cenzura koliko administracija. Postoji razlika.

      Cenzor kaže: “On voli Donalda Trumpa! O ne! On odlazi u prazninu!!!”

      Moderator kaže: “On prodaje pornografiju. On je trol jer se sa svima bori na ratoboran način. Ne govori engleski osim psovki od 4 slova. On objavljuje linkove na viruse. itd.”

      Umjerenost je za zaštitu svih. Cenzura je osloboditi se ljudskih ideja i misli i učiniti stvari homogenima.

      Consortium News nas ne cenzurira. Psujem ovdje i postavljam poveznice na druge stranice namjerno da vidim što će se dogoditi. Objavljujem i antiliberalne i antikonzervativne stvari. Opet, vidjeti što će se dogoditi.

      Ovo nije moj prvi rodeo. Bio sam izbačen i ljudi su izbačeni s ne znam koliko stranica.

      Povratak na algoritam. Oba slučaja 1 i 2 ponekad dovode do toga da moj komentar ode u prazninu, da se više nikada ne vidi. Ni jedno ni drugo ne događa se često. 5% igralište.

      Međutim, ono što je čudno je što Askimet kaže da objavljuje moj komentar u slučaju 1, a to se ne događa. U ovom slučaju, automatski sustav ne radi ispravno.

      U slučaju 2, to može biti ljudska pogreška. Možda moj komentar bude objavljen, ali ga zbog vremenskog odmaka nikad ne vidim. Možda... tko zna što?

      Duh u stroju događa se u 1 i 2 slučaju. Što znači da ponekad ne znam kamo ide.

      Nije to tako velika stvar. Ja nisam žrtva. Međutim, ljudi su emotivni i kukaju zbog ovakvih stvari ovdje na Consortium News. Stoga uglavnom tražim da vidimo hoće li nam administrator/moderator objasniti znaju li što se događa.

      Možda i ne bi. Ponekad se dogode sranja.

      • LarcoMarco
        Listopada 5, 2018 na 12: 54

        Može li postojati treći mogući ishod: Askimet sustav kaže, YAY! Prepoznajem te preko kolačića. Prethodno ste komentirali i naš vas je algoritam označio i izbrisao. Naša značajka petlje negativnih povratnih informacija znači da će vaše buduće objave biti poslane izravno na ručno moderiranje.

      • Listopada 5, 2018 na 13: 35

        Recimo da sam pritisnuo gumb na kojem piše "objavi komentar".

        U slučaju 1, sustav radi sve. Moderator nije uključen. Sustav može automatski odbiti vaš komentar. Može automatski objaviti vaš komentar.

        U slučaju 2, moderator je uključen i može odobriti/ne odobriti vaš komentar. Uključen je čovjek. Ovaj bi čovjek mogao "cenzurirati" vaš komentar u ovoj fazi.

        Postoje i druge mogućnosti. Komentar bi mogao objaviti. Ili slučaj 1 ili 2. Nije važno.

        Kasnije bi administrator mogao doći i izbrisati vašu objavu. Nakon što je objavljeno. Zato što si na usranom trolu ili tako nešto

        Kad se moji komentari objave i kasnije "nestanu", otkrijem da su vidljivi na jednom uređaju, ali ne i na drugom. Vidim ga na telefonu, ali ne i na računalu. Ne znam zašto.

        Ono što govorim svima vama, dragim komentatorima, jest da ne sumnjate. Definitivno postoji greška u sustavu. Ja sam to doživio.

        Ono što ja doživljavam nije predrasuda administratora. Automatizirano je. Ne mogu govoriti u ime drugih, ali ako ja dobijem grešku, vrlo je vjerojatno da će je i drugi dobiti. Neki od tih ljudi vjerojatno nikada ništa ne govore, a neki kukaju da su žrtve.

        To je internet, ljudi.

        • CitizenOne
          Listopada 6, 2018 na 22: 52

          Odgovorio sam na tvoj komentar i moj komentar je objavljen i vidio sam ga, ali sada ga nema. Dakle, u pravu ste da postoji greška

          • Listopada 8, 2018 na 03: 12

            Da. Mrzim vidjeti ovo što se događa. Cijenimo vaše misli.

            Razgovaramo o ovoj temi iu drugoj temi gdje sam vidio Jeanov komentar. Zatim je komentar nestao.

            Stvar je u tome što se čini da se to događa svima, a ne da je osobno.

      • CitizenOne
        Listopada 6, 2018 na 22: 24

        U redu, razumijem što govoriš. Moj odgovor je isti. Primio sam skočni prozor "vaš komentar je objavljen" i vratio sam se da vidim da navodno objavljeni komentar nije tu kao objava na web stranici. Iako sam se pitao zašto, obično se, ako ne i uvijek, na kraju pojavi nekoliko dana kasnije. Čini se da je ovo greška. Nisam mu pokušao pristupiti putem drugih uređaja pa to ne mogu komentirati.

        Jednu stvar znam je da postavljanje poveznica u odgovor automatski vraća "vaš komentar čeka moderiranje" i komentar se ne objavljuje vjerojatno čekajući ručni pregled na web-mjestu. Također dobivam poruku "vaš komentar čeka moderiranje" u čudne sate kao što je subota navečer u 10:00 kao ovaj komentar čak i ako nema veza. Vidjet ćemo što će biti!

        Jedno zaobilazno rješenje za postavljanje poveznica u komentar je objaviti svoj odgovor bez poveznica i nakon što je objavljen (nadamo se) brzo odgovoriti na svoj komentar s nečim poput "Ovdje je poveznica" i postaviti poveznicu u odgovor na komentar koji napravio koji je upravo objavljen. Zatim objavite taj odgovor u privitku svog izvornog komentara. U tom slučaju prema mom iskustvu, komentar s vezom je objavljen uz "Hvala, vaš komentar je objavljen".

        Ako se vratite, vidjet ćete svoj prvi komentar i svoj odgovor na vlastiti komentar s poveznicama.

        Čini se da je i ovo greška jer dopuštanje vašeg komentara s vezama kao odgovora na vaš prvi komentar ne šalje vaš odgovor na vaš prvi komentar na moderiranje.

        Logično, moglo bi se pretpostaviti da ako su odgovori s vezama objavljeni odmah sadržani u odgovoru na vaš vlastiti komentar objavljen nekoliko trenutaka ranije, tada vaš izvorni odgovor s vezama ne bi trebao slati originalni odgovor na moderiranje jer sadrži iste veze ili bilo koje veze.

        Predlažem da se automatizirani procesi promijene kako bi se eliminirao postupak u dva koraka koji je neophodan za objavljivanje poveznica kao odgovora na vaš odgovor ako ga želite objaviti bez moderiranja i samo dopustite veze u svom prvom odgovoru bez automatskog slanja odgovora na moderiranje .

        Ili bi web stranica trebala ukloniti rupu u zakonu. Ne znam koji im put odgovara.

  12. Listopada 4, 2018 na 10: 00

    “Dužnosnik, koji tek treba biti razotkriven, pruža jasne dokaze o neizabranim dužnosnicima koji pokušavaju kontrolirati manje svjesnog predsjednika: “Dilema – koju on ne shvaća u potpunosti – je da su mnogi viši dužnosnici u njegovoj vlastitoj administraciji marljivo radeći iznutra kako bi osujetili dijelove svog plana..."

    Boja me iznenadila. Postali smo uvjetovani da "obojimo" revolucije u inozemstvu koje smo pomogli financirati i mislim da su ljudi poput Sorosa rekli zašto ne imati jednu ovdje. Počelo je prije inauguracije i svi Trumpovi “grijesi” bili su samo ulje na vatru.

    Nažalost, toliko upozorenja o rušenju izabranog predsjednika dolazi od osoba koje liju krokodilske suze i upozoravaju na prijetnju našoj demokraciji. Obrazloženje sugerira da znamo što će to učiniti našoj zemlji, ali ovaj tip i njegov prijatelj Putin moraju otići.

    Što se tiče njegovih vlastitih ljudi koji potkopavaju predsjednika, ovisi o tome što mislite pod njegovim vlastitim ljudima.

    U studenom su izbori, koliko god bili manjkavi novcem, a drugi 2020. godine.

    Mislim da je lopta u dvorištu utjecajnih ljudi koji bi trebali znati bolje, ali nemaju integriteta i hrabrosti resetirati okolinu iz histerije u argumentirano kritiziranje, a ne daj bože, čak i hvalospjeve tamo gdje predsjednik SAD-a učini nešto kako treba .

    • Grgur Herr
      Listopada 6, 2018 na 12: 18

      Razborita kritika i pravedna procjena kada "protivnik" učini nešto dobro previše je za tražiti od naše bolesne političke kulture. Vladavina prava, ljudsko dostojanstvo, osjećaj za javno dobro i predstavnička vlast, sve je to usitnjeno u praksi iu mišljenju.

      Bi li tako Herman da bi više poštenja i hrabrosti moglo voditi utjecajne ljude. Želio bih više toga da vodim sebe.

  13. Leonardo
    Listopada 4, 2018 na 04: 59

    “Koliko teško može biti reći da su nacisti loši?” rekao je Obama, misleći na Trumpovo oklijevanje da osudi neonaciste u Charlottesvilleu, VA prošle godine. '

    Rekao je čovjek koji je bio predsjednik u vrijeme kada su Victoria Nuland i njezini ukrajinski prijatelji iskorištavali krajnje desne ekstremiste i neonaciste u Ukrajini kako bi toj zemlji dali "budućnost kakvu zaslužuje".
    Nacisti su loši, ali loši su cijelo vrijeme, a ne samo kad nisu korisni.

    • Maxwellova potraga
      Listopada 4, 2018 na 13: 34

      Doduše, zamaglile su mi se oči kad je Obama izabran, unatoč samopravednosti i činjenici da je njegov životopis bio na jednoj stranici s dvostrukim proredom, ali prestao sam slušati tog purana odmah nakon što je pustio sve bankare s Wall Streeta s udice , i dao im odriješene ruke da ispišu izlaz iz katastrofe koju su stvorili. Nakon toga više me nije bilo briga što ima za reći, bez obzira koliko glatko zvučalo, ili koliko često su zapadni mediji puzili pred njegovim nogama i obožavali svaku njegovu riječ. Tada sam znao da je on samo društveni penjač, ​​a ne čovjek od principa.

      • Listopada 4, 2018 na 14: 52

        Ja isto

        • eric siverson
          Listopada 7, 2018 na 00: 30

          McCaina do čak je prestao voditi kampanju da se vrate i rade na istom paketu spašavanja koji im je Obama dao.

      • Listopada 4, 2018 na 17: 36

        isto tako!
        Zapravo, zato sam više ljut na demokrate nego na republikance… Imao sam više standarde za demokrate i zaboga, jesu li dokazali da je to pogreška.

      • ML
        Listopada 4, 2018 na 21: 57

        Maxwell, uzeo si riječi ravno iz mojih prstiju. Završio sam s Obamom nakon tog gnusnog djela.

      • Pepeo
        Listopada 5, 2018 na 13: 09

        Bilo je očito da je Obama riješio problem prije nego što je uopće preuzeo dužnost - mjesec ili dva prije, kao masovno popularan novoizabrani predsjednik s "mandatom" da napravi sveobuhvatne promjene, izašao je i govorio o štednji i potrebi za " umjesto toga reforma prava”. Ničim izazvan, čak niti kao odgovor na neki konkretan događaj. Registrirao sam svoje gađenje u tom trenutku, ali su me svi oko mene odbacili.

      • Maxwellova potraga
        Listopada 5, 2018 na 13: 48

        Da, Ash, dobio sam sličan tretman zbog svojih kritika Obamine politike. Očito je moj nesvjesni rasizam izronio na površinu.

        Najviše me razdražilo što mu je cijeli svijet jeo iz ruke; čak su mu dali prednost Nobelove nagrade za mir radi Petea. Zamislite samo što je mogao postići s tolikom političkom moći ujedinjenom s njegovom prirodnom sposobnošću da hipnotizira i šarmira publiku govorom.

        Ali, ne, on se prodao kao drugi dolazak, a ispao je Juda.

        • eric siverson
          Listopada 7, 2018 na 00: 36

          Ne vjerujem da ste još završili s Obamom. Otići će na nešto veće poput čelnika UN-a ili čak EU-a, oni ga još uvijek vole

    • Listopada 4, 2018 na 15: 55

      yep

    • Tortuga purpura
      Listopada 4, 2018 na 17: 18

      Vrlo u pravu na oštrom komentaru. Ali sažeo je američku vanjsku politiku, posebno demokrata: prljava djela nisu u redu ovdje, ali su u redu u drugim zemljama na našem popisu sranja.

  14. protjeran s glavne ulice
    Listopada 4, 2018 na 04: 29

    Ovo je izvrstan članak koji govori o zastrašujućim činjenicama koje bi mogle značiti konačni pokop vladavine prava u jenkijskom imperiju. Pretpostavljam da su stvari ovako loše jer je pravna država već prošla mimo odbora. Zašto SAD još uvijek podržava barbare koji sjeku glavu u Siriji i neokolaboratore u Ukrajini? U međuvremenu, mediji se ponašaju poput Pravde i samo se službenoj desnici može sa rezervom vjerovati.

    • Zhu
      Listopada 6, 2018 na 04: 34

      Ne spominje se legalizacija nestanaka u tajnim zatvorima u SAD-u? O "ciljanom atentatu", odnosno legalnim odredima smrti?

  15. Listopada 3, 2018 na 21: 33

    Dobar članak! Jedna stvar koju nisam vidio spomenuta u vezi s odbijanjem zapovjednika da slijede naredbu kao što je ubojstvo Assada–

    je da to MORAJU učiniti u mnogo više slučajeva nego što se događa. Njihova je zakletva poštivanje Ustava, a svi potpisani ugovori moraju se poštovati. Ne samo da bi bilo koja vojska trebala odbiti ubiti Assada, nego su također trebali i trebali, pod Trumpom i Obamom, odbiti narušiti suverenitet Sirije ubacivanjem trupa i letećim letovima i bespilotnim letjelicama. Potpuno protuzakonito prema međunarodnim zakonima i ugovorima, a obveza svakog pilota, radarskog operatera ili generala je odbiti učiniti takvo što.

    Dakle, mislim da je fokus malo pomaknut. U idealnom slučaju, ogromna količina užasnog ratnog huškanja nikada se ne bi trebala dogoditi jer bi trupe i zapovjednici trebali slijediti zakon umjesto da ga krše. Sramota je što se ovo nikad nije dogodilo. Niti mediji koji su primijetili nešto jednostavno i očito kao što je "SAD krši svoje vlastite i međunarodne zakone u Siriji". I Jemen, itd. Čista američka izuzetnost, a malo tko to uopće shvaća.

    • eric siverson
      Listopada 7, 2018 na 00: 56

      Prekršili smo međunarodno pravo oduzimanjem Kosova od Srbije i čak rasparčavanjem i uništavanjem Jugoslavije .bombardiranjem Libije i odlaskom u Siriju . Sada želimo da Rusija vrati Krim Ukrajini jer je protiv međunarodnog prava mijenjati granice. I Rusija i Kina dijele znanje 20 godina od kada smo uništili Jugoslaviju protiv njihove volje. Oboje su se pripremali za svoje komadanje. To se neće dogoditi . NATO neće s nama. Kina će oboriti naše satelite za globalno pozicioniranje, a Rusija će bacati atomske bombe iz svemira. Nitko ne želi da se ovo dogodi. Stoga ne želimo rat s Rusijom ili Kinom.

  16. Jeff Harrison
    Listopada 3, 2018 na 19: 51

    Kad trezveno razmislim, Joe, imam dvije riječi za tebe - pretorijanska garda.

    • Zhu
      Listopada 6, 2018 na 04: 36

      Je li CIA naša pretorijanska garda? Trump naš Caligula Pence naš Claudius?

  17. Blago - šaljivo
    Listopada 3, 2018 na 18: 55

    USTAVNO IZABRAN, Joe, ! ! ???

    Molimo recite kada je i/ili tko je bio posljednji “ustavno izabrani” predsjednik.
    Pretpostavljam da je to bio Reagan, koji je ponosno izjavio: “Era građanskih prava je gotova!! ”
    (i ostvario to!)

    Ili je Clinton taj koji je glasno izjavio: “Ja sam KONZERVATIVAC!!!
    (i oštro skrenuo udesno u svom predsjedništvu)

    Niti je George Bush bio ODABRAN od strane desničarskog SCOTUS-a kako bi ispunio VOJNI AGENDU DESNOG KRILA OTVARANJA TRŽIŠTA (SILOM) NA BLISKOM ISTOKU — koji je planirani program (Projekt za novo američko stoljeće) pokrenut i ispunjen dana Jedanaesti rujna 2001., s insceniranim uništenjem WTT-a u New Yorku.

    Posljednji i, možda ZAUVIJEK POSLJEDNJI Ustavno IZABRAN POTUS bio je/jest predsjednik Barack Obama.

    Donald Trump je provokator kaosa koji će uvesti desetljeća autoritarnog, netrpeljivog, kaosa, lažiranja i erozije "slobode". Početak signala bit će instalacija u SCOTUS katoličkog (pijanog) inkvizitora, Breta Kavanaugha.
    S njim će stići novo razdoblje Goyinih umjetnika, pisaca i perverznih ateista koji oponašaju Freuda i njegovog rođaka Edwarda Bern-aysa.

    ----- Zapamti moje riječi -----

    • Zhu
      Listopada 6, 2018 na 04: 39

      Bush II je želio izazvati Uzašašće, Drugi Isusov dolazak.

  18. Gerry L Forbes
    Listopada 3, 2018 na 18: 00

    Bob Woodward poznat je po tome što je srušio predsjednika pomoću informacija koje je tajno dobio od visokog dužnosnika FBI-a, ali čak se ni on neće pridružiti ruskoj gomili uplitanja bez dokaza, koje je dugo i teško tražio, ali ih nije našao. Oštri komentar na Muellerove optužnice i stanje u američkom novinarstvu?

    Također imajte na umu da nitko ne postavlja pitanje odakle Dubokom grlu informacije; očito je činjenica da FBI špijunira izborne kampanje.

  19. Listopada 3, 2018 na 17: 13

    Može li Trump srušiti američko carstvo?

    “Trump je ušao u Bijelu kuću s jasnom obvezom da dokrajči SAD
    vojne intervencije, temeljene na svjetonazoru u kojem se vode ratovi u
    težnja za vojnom prevlašću nema mjesta. U posljednjem govoru od
    svojoj “pobjedničkoj turneji” u prosincu 2016., Trump je obećao: “Prestat ćemo se utrkivati
    srušiti strane režime o kojima ništa nismo znali, koje ne bismo trebali
    biti uključen." Umjesto da ulaže u ratove, rekao je, on bi
    uložiti u obnovu američke raspadajuće infrastrukture.”

    “Trump je ljutito uzvratio da su generali bili “arhitekti ovog nereda” i da ga oni “čine još gorim”, tražeći od njega da doda još vojnika u “nešto u što ne vjerujem”.

    Tada je Trump prekrižio ruke i izjavio: “Želim izaći. A ti mi govoriš da je odgovor ući dublje.”

    https://disqus.com/home/discussion/truthdig/could_trump_take_down_the_american_empire/#comment-4126207749

    Demokrati sada stoje uz MIC i neokonzervativce duboke države i zalažu se za 3. svjetski rat s Rusijom i lažu o Siriji i pristaju na stranu ISIS-a i ismijavaju njegov pokušaj sklapanja mira sa Sjevernom Korejom...Hillary je bila Neocon queen.

    i ti misliš da je Trump opasan?

    Nisam obožavatelj Trumpa, ali nisam dopustio da Trumpovi izbori izgube moje vještine racionalnog razmišljanja i dat ću mu priznanje kada bude trebalo, a sada moram gledati kako se demokrati drže za ruke s BUSHEVOM = Hillary kabalom koja pokušava pogurati vojni udar u SAD-u .

    • Lucije Patrik
      Listopada 3, 2018 na 17: 55

      Na mjestu ste. A za sve one koji bi ukazivali na to da je Trump angažirao Boltona i Haley, mislim da je Trump morao glumiti neokonzervativaca kako bi zadovoljio demokrate i mnoge republikance. Činjenica da su Obama i Hillary bacili više bombi nego Bush i Cheney, i napali više zemalja, te prodali više američkog oružja stranim zemljama nego ikad prije, spektakularna je činjenica – posebno kada se uzme u obzir činjenica da je Obama bio kandidat tipa koji nas je htio izvući iz Iraka i Afganistana...

    • Maxwellova potraga
      Listopada 3, 2018 na 18: 22

      Čujem vas Luciuse i Jean, ali Trump nije Andrew Jackson ili Teddy Roosevelt. Ne vjerujem da ima moralni karakter, snagu duha, a da ne spominjem snažan birački mandat potreban za vođenje ovih bitaka. Njegova osobna povijest prepuna je razočaranih, izdanih i bankrotiranih. Mislimo li doista da se nedavno 'povjerovao' kako se kaže?

      Gledao sam kako nastavlja uzmicati od svojih predizbornih obećanja čak i prije nego što je preuzeo vlast. Odavno sam naučio paziti što rade, a ne što govore. Ne postoji 3-D šah, postoji samo Trump ADHD showman.

      • Listopada 3, 2018 na 19: 09

        Jeste li također gledali kako duboka država napada Trumpa i kleveće ga?

        Jeste li gledali kako je Schumer Trumpu prijetio na nacionalnoj televiziji?

        Schumer upozorava Trumpa: Intelovi dužnosnici 'od nedjelje imaju šest načina da vam se vrate'

        https://youtu.be/fotKK5kcMOg

        Jeste li gledali MSNBC i CNN koji su angažirali dokazane lažljivce i entuzijaste mučenja Brennana, Clappera i Hadena?

        Tko je gurao propagandu i laži o Rusiji bez ikakvih dokaza i nazvao Trumpov razgovor s Putinom izdajom?

        Imam

        To se zove vojni udar i demokrati ga guraju.

        • Maxwellova potraga
          Listopada 3, 2018 na 19: 27

          Da, Jean, sve sam ovo vidio, stoga sam dao ostavku. Trump se sljedećih nekoliko godina neće bojati predaleko izvan linija... ako izdrži toliko dugo. On je preko glave, ozbiljno oslabljen i okružen neprijateljima.

          Čak i da je bio reinkarnacija samog Julija Cezara, njegova bi krv svejedno bila prolivena u senatu kad bi se usudio popustiti pred zahtjevima običnih ljudi, tako su velike moćne sile koje su se okupile protiv njega.

          U ovom trenutku čak nisam siguran može li društveni preokret spasiti stvar, tako da se vlast još jednom slomi i ponovno uspostave pravedni zakoni.

          • Listopada 4, 2018 na 02: 07

            Bojim se da ste možda u pravu

            Zanimljivo je da su demokrati ti koji guraju Trumpa s desne strane i drže se za ruke doslovno s istim Bushovim ratnim zločincima protiv kojih su se nekoć pretvarali.

          • Realista
            Listopada 4, 2018 na 04: 12

            Smiješno kako stvarnost postaje zamršena i kontradiktorna, Jean, kada se lažna priča razbije jer su moći iza zavjese jednostavno napravile previše pretpostavki, u ovom slučaju da bi javnost mogla prihvatiti Hillary kao svoju izabranu vođu čak i nakon njezinih brojnih grijeha, uključujući planirane krađe oba predizbora i općih izbora, procurile su iz njezine vlastite organizacije. Ovaj zločinački pokušaj nikada nije prestao i od tada se pretvorio u dugotrajni pokušaj puča koji su cijelo vrijeme poticali duboka država, obavještajne agencije, Pentagon i svi korporativni mediji. Ako ste dovoljno pametni da povežete stvari i shvatite sve ovo kroz namjernu maglu, sigurno ste teoretičar zavjere ili Putinova marioneta.

            Čak bi i Jack Kennedy bio oduševljen namjernom opstrukcijom koju je Trump primio čak i iz vlastitog kabineta. To se događa kada se autsajder bez ikakvih političkih veza suprotstavi establišmentu i pobijedi usprkos svim prijevarama. Da je ovo košarkaška utakmica, ne samo da bi protivnički tim kontrirao svaki njegov potez, nego bi to učinila i ostala četvorica navodno na njegovoj strani. Netko bi mu trebao reći da će maltretiranje saveznika da sabotiraju gospodarstva svojih navodnih neprijatelja samo proširiti popis neprijatelja. Ali mislim da mu svi oni namjerno daju dovoljno užeta da se objesi umjesto da djeluju u bilo čijem najboljem interesu. Nijedna glavna stranka nikada nije bila nesklona naštetiti pravim interesima Amerike u nastojanju da oporbi preotme vlast. Sada i jedni i drugi koriste taktiku bez prestanka. Plutokrati će zaslužiti ono što dobiju kada se carstvo sruši. Ne toliko mi ostali. Pretpostavljam da će većina nas koji možemo vidjeti što dolazi biti prilično ambivalentna kad taj dan dođe.

        • Zhu
          Listopada 6, 2018 na 04: 41

          Bush II je želio izazvati Uzašašće, Drugi Isusov dolazak.

      • eric siverson
        Listopada 7, 2018 na 01: 14

        Sigurno ste odabrali nekoliko pravih ratnih huškača koje ćete smatrati herojima. Nadam se da je Trump bolji od njih dvojice. Trump je prekinuo financiranje umjerenih pobunjenika i snaga ISIS-a. Tako da su ih Sirija i Rusija porazile. Sada štitimo hajdučke teroriste u Idibu. Ako se povučemo, Assad će ih dokrajčiti? Trump je ispunio svoja obećanja, samo bi mogao nastaviti ispunjavati.

    • Blago - šaljivo
      Listopada 3, 2018 na 19: 06

      (u međuvremenu, još na ranču, Trump je POVEĆAO vojni proračun koji doseže TRILIJUNE dolara—
      dok SMANJUJU federalna sredstva u SVIM DRUGIM federalnim UPRAVNIM ODJELIMA.)

      Što to može značiti za obične američke građane...?

      • Listopada 4, 2018 na 02: 09

        Demokrati su Trumpu dali više novca za Pentagon nego što je tražio.

        Kako je to za farmu?

      • eric siverson
        Listopada 7, 2018 na 01: 25

        Ako dovede trupe kući, novac će biti potrošen ovdje. Novi meksički trgovinski sporazum trebao bi nam platiti više od cijene zida. pa opet Trump je natjerao Meksiko da plati za zid, ali ne može natjerati Kongres da odobri zid. Dakle, Trump treba novog govornika u kući. Lucky Trump voli se boriti. nitko drugi ne bi mogao učiniti ni približno onome što je Trump učinio u ispunjavanju svojih obećanja uz toliko protivljenja.

    • Listopada 4, 2018 na 14: 59

      Trump nema ideologiju osim "ja".

      Stoga je potpuno slučajno sve što on radi, a da se na bilo koji način pokaže korisnim za bilo koga i svakoga osim za “Mene”.

      To nije tajna.

      • Listopada 4, 2018 na 17: 41

        Apsolutno točno…….Trump je pohlepni babun koji je želio Trump Towers u Moskvi, a ne WW3 kao što je Hillary planirala. Ironično, njegova pohlepa i narcisoidnost su njegova jedina spasonosna milost. Niska letvica koju znam, možda najniža.

      • Listopada 6, 2018 na 13: 02

        Potrebna je mentalna gimnastika da se Trumpova povijest pranja novca s ovim ruskim oligarsima pretvori u "pozitivnu" stvar.

        https://opensociet.org/2018/08/07/follow-the-money-trumps-dirty-laundry/

        Ipak, ako njegove veze s ruskim mafijašima sprječavaju SAD da ratuje sa zemljom čije je oružje jednostavno bolje od onoga što se proizvodi u Americi, to je definitivno dobra stvar.

        https://opensociet.org/2018/09/01/war-with-russia-part-3-implications-of-new-weapons-system/

        Kao rezultat toga, Trumpova nezainteresiranost za Drugi svjetski rat s Rusijom mogla bi biti njegova jedina politika s kojom se zapravo slažem!

      • eric siverson
        Listopada 7, 2018 na 01: 28

        Je li to razlog zašto Trump ne prima svoju plaću za vođenje države?

    • Listopada 4, 2018 na 19: 53

      hvala Jeanu i onima koji su naizgled šokirani trumpovim komentarima o kavaughovom tužitelju: rekao je ono što deseci milijuna Amerikanaca misle i misle, što je dio onoga zbog čega je izabran i čime je previše našeg uma upravljalo i svjesno kontroliralo navodno “ slobodni” mislioci prečesto promašuju...dok ovaj mozak kukca šokira ljude govoreći točno ono što misli, bivši licemjeri proizvode pravu buku o demokraciji, pravdi i drugim izmišljenim stvarima dok ubijaju tisuće, uništavaju nacije, vlade i sve što prijeti carstvu... najbolja vijest koja dolazi iz ovog cirkusa licemjernog ludila je da dok je više od dvadeset milijuna bilo zatočeno lažnim vijestima tijekom prezentacije, to znači da više od tri stotine milijuna Amerikanaca nije gledalo! možda ipak ima nade.

    • Zhu
      Listopada 6, 2018 na 04: 43

      CIA-in udar vjerojatniji. Pence će preuzeti vlast, a tradicionalne institucije nastavit će sve pečatirati.

  20. Listopada 3, 2018 na 16: 22

    Masha Gessen, oštra kritičarka Trumpa i ruskog predsjednika Vladimira Putina, objasnila je opasnost ovako u The New Yorkeru:

    “Opisivanje ovakvog stanja stvari u tisku dalje potvrđuje da neizabrano tijelo, ili tijela, prevladavaju i aktivno potkopavaju izabranog vođu. Iako ovo može biti spas za zemlju na kratke staze [Stvarno, Maša? Kao da nas stavlja na rub nuklearnog rata s Rusijom.] , također jasno signalizira propast nekih od njezinih najomiljenijih ideala i ustavnih normi. Anonimna osoba ili osobe ne mogu vladati umjesto naroda, jer narod ne zna tko vlada. [Kao 1990-ih u Rusiji kada su momci s Harvarda, Sachs i morski psi s Wall Streeta i City of Londona dominirali, pokorili i opljačkali bivši SSSR.]”

    Nisam obožavatelj Trumpa, ali da je Killary pobijedio '16., velika je vjerojatnost da bismo do sada svi već isparili. Ona je zapravo pozvala na zonu zabrane leta u Siriji. I prokleto dobro znaš da se nikad ne bi sastala s Putinom nasamo.

    • Listopada 4, 2018 na 17: 43

      Točno!!

      A sada njegovi demokrati koji stoje rame uz rame s doslovnim Bushovim kriminalcima i guraju 3. svjetski rat s Rusijom. Ludilo.

  21. jaycee
    Listopada 3, 2018 na 15: 16

    John McCain je bio u Australiji nedugo nakon Trumpove inauguracije, a tamošnji tisak je citiran da je rekao svojim kolegama da nastave s aktivnostima kao što je TPP jer Trump neće izdržati više od nekoliko mjeseci.

    “Duboka država” je operativna funkcionalna komponenta onoga što je oduvijek bilo poznato kao establišment. Potonji je postao frakcijski na načine neviđene u zadnjih 150 godina, ali će se i dalje ujediniti protiv prave populističke/ljevičarske prijetnje ako se pojavi.

  22. TJ
    Listopada 3, 2018 na 15: 11

    Mislim da je Joe Lauria više-manje dobro shvatio i tamo gdje nagađa, možda i nije u krivu. Također nije loše ponovno postaviti probleme i ostaviti ih otvorenima za komentiranje s vremena na vrijeme. Dok ovo pišem i promatram kroz svoj prozor kako vjetar šušti kroz drveće i grane koje se njišu tamo-amo. Shvaćam da su to jednostavna životna zadovoljstva koja obični ljudi cijene toliko često, kad imaju vremena sjediti, zuriti i pitati se što je zapravo život? i također se pitaju kako oligarsi i plutokrati gledaju na ovaj svijet?. Jesu li ih njihova pohlepa i opsceno bogatstvo zaslijepili za stvarnost i jednostavna životna zadovoljstva?. Jesu li toliko ludi od moći da nisu u stanju prepoznati ništa što ima pravu vrijednost osim novca? Opisati ih kao lude, pokvarene i bez ikakvog morala bi valjda bio najprikladniji opis njihovog ponašanja.

    • Maxwellova potraga
      Listopada 3, 2018 na 16: 21

      Vjerujem da je James Cameron govorio isto u svom filmu Avatar iz 2009.

      “Uči dobro, Jake Sully. Onda ćemo vidjeti može li se vaše ludilo izliječiti.” – Mo'at, duhovni vođa Omaticaye.

  23. Abe
    Listopada 3, 2018 na 14: 23

    Navodno “odstupanje od ortodoksije vanjske politike” Donalda Trumpa bila je propagandna prijevara koju je od samog početka osmislio proizraelski lobi.

    Trump je primio "Nagradu za slobodu" za svoj doprinos američko-izraelskim odnosima na gala svečanosti 3. veljače 2015. koju je organizirao The Algemeiner Journal, novine sa sjedištem u New Yorku, koje pokrivaju američke i međunarodne vijesti vezane uz Židove i Izrael.

    “Volimo Izrael. Borit ćemo se za Izrael 100 posto, 1000 posto.”
    VIDEO minute 2:15-8:06
    https://www.youtube.com/watch?v=HiwBwBw7R-U

    Nakon događaja, Trump nije obnovio svoj televizijski ugovor za The Apprentice, što je potaknulo spekulacije o Trumpovoj kandidaturi za predsjednika. Trump je najavio svoju kandidaturu u lipnju 2015.

    Trumpov navodni raskid s republikanskom ortodoksijom, dovođenje u pitanje predanosti Izraela miru, pozivi na ravnomjeran tretman u izraelsko-palestinskim dogovorima i odbijanje da se pozove da Jeruzalem bude nepodijeljena prijestolnica Izraela, sve je to izrežirano za kampanju.

    Naravno, Hillary Clinton nije ništa manje jadna kreatura proizraelskog lobija.

    Bez obzira na jeftino kazalište, Netanyahuov režim u Izraelu ima "1000-postotnu" podršku Trumpovog režima i zbora zastupnika proizraelskog lobija.

    • Listopada 3, 2018 na 17: 15

      Nijedan američki političar ne može napredovati bez poljupca izraelskog prstena. I oni kukaju za Rusijom? Samo da nas…..Rusija nije lagala u ratove.

    • Zhu
      Listopada 6, 2018 na 04: 48

      U raspravu uključite dispensayionaliste, kršćanske cioniste.

      • Zhu
        Listopada 6, 2018 na 04: 50

        Moć leži u kršćanskim cionistima i dispenzacionalistima, ljudima poput Johna Haggeeja i njegovog stada.

    • eric siverson
      Listopada 7, 2018 na 01: 44

      svi uvijek govore o borbi za Izrael .Izrael je bio u nekoliko ratova često protiv nekoliko zemalja odjednom . Ne sjećam se da se ijedan vojnik iz bilo koje zemlje ikada borio rame uz rame s izraelskim vojnicima, kao i bilo koji od vas. Pa zašto ne šutiš o borbi za Izrael. nitko nikada nije i sumnjam da će itko ikada i hoće

  24. Anastasia
    Listopada 3, 2018 na 13: 37

    Dugo sam sumnjao da će Trump uvući ovu zemlju u veliki rat i pažljivo sam ga slušao. Stvari svakim danom eskaliraju i postaju sve ozbiljnije. .

    Bio je vraški odlučan vratiti industriju "čelika", a neku je večer u jednoj od kampanja rekao nešto znakovito.
    Hvalio se vraćanjem industrije čelika, što je jedna od prvih stvari koje je učinio kao predsjednik, i rekao je sljedeće: “Ako uđemo u rat, trebat će nam čelik, trebat će nam da se proizvodi u našoj zemlji.

    Prevario nas je tijekom kampanje, ali se pokazao kakav je doista bio čim je došao na dužnost, dvaput bombardirajući Siriju, preokrenuvši se prema NATO-u, eskalirajući afganistansku vojnu prisutnost; u sklapanju ugovora sa Saudijcima o vojnom poslu vrijednom milijardu dolara; u vojnom ulasku u Siriju (prije su bili izvan njezinih granica), u povlačenju iz Obaminog dogovora s Iranom kada mu je jedina primjedba tijekom kampanje bio novac za koji je znao da ga više nikada neće moći vratiti (jedina osoba koja je ostala izvršiti taj ugovor bili Iranci); u sankcioniranju Rusije opetovano i više nego posljednja dva predsjednika zajedno; u sankcioniranju Irana u gotovo siromaštvo; u prijetnjama Europskoj uniji da ne sklapa ugovore s Rusima o naftovodu ili Irancima; u slanju tisuća vojnika u Poljsku. Sve je gore nego ikad prije. Na rubu smo da se dogodi nešto strašno.

    On je voljni pijun Izraela, a ako je bilo tajnih dogovora na izborima, tu je upravo zemlja koja je bila u tajnom dogovoru s njim. Pappadoulosu se nije prijetilo da bude ruski agent; prijetilo mu se uhićenjem jer je izraelski agent.

    • Listopada 3, 2018 na 17: 17

      A ipak je Hillary bila izbor Izraela i neokonzervativaca. I svi ovi ratovi su posredni ratovi protiv RUSIJE…….za zaštitu Izraela i prezira vrijednih Saudijaca.

    • michael crockett
      Listopada 3, 2018 na 20: 11

      Odličan komentar Anastasia. Uspio si. Trumpa moramo suditi po njegovim djelima, a ne po njegovoj ispraznoj retorici, koja je samo bombastična na steroidima.

    • Listopada 4, 2018 na 03: 56

      Ne bi to bio samo Trump. Ne može biti, zapravo.

      Američki establišment moći je u neprekidnom ratu već gotovo 20 godina.

      I dalje ga svrbi zbog drugih mogućih agresija.

      Iran.

      Rusija.

      Nijedan predsjednik, ma koliko neugodan bio, ne može takve stvari raditi sam.

      Trump je gadna fora, ali problemi Amerike daleko su veći od njega.

      • Zhu
        Listopada 6, 2018 na 04: 53

        “Američki establišment moći je u neprekidnom ratu već gotovo 20 godina. ”

        Više od 70 godina, od 1950.

  25. Joe Tedesky
    Listopada 3, 2018 na 12: 38

    2. objava.... molim te popravi algoritam cenzure, stvarčica Joe

    Dobra tema, g. Lauria, i tema vrlo poznata ovim stranicama prolazi kroz komentare. U stvari, Robert Parry je vrlo rano bio zabrinut za DOJ/MSM/IntelGrp dok je naš bivši osnivač Konzorcija sve nas pokrenuo u veliku brzinu da komentiramo državni udar koji se odvijao u stvarnom vremenu dok se dogodio. Dakle, držati nas u tijeku sa Sedam dana u rujnu čini se tako prikladno s onim što je 'Konzorcij' zadnjih nekoliko godina.

    Bez obzira na to kako bilo što od ovoga može ići, bilo da se Rusija umiješala s lijeve strane ili s desne da se unutar DOJ-a kuha zavjera, obje strane na kraju demoniziraju Putina i njegovu voljenu Rusiju. Ovo je dokaz da je ono što gledamo grandiozna borba između naših plutokratskih elita… možda globalisti protiv nacionalista IDK, ali to ne obećava mir u svijetu.

    Sada je u tijeku utrka među svjetskim nacijama da se oslobode lanaca SAD-a/UK-a koji ih vežu, protiv projekta američke hegemonije koji su osmislili Izrael i neokonski fanatici. Ne mogu vidjeti da Wall Street gubi, pa se nadam da se Street u svakom slučaju dobro štiti... samo ne više rata. Vrijeme je da deeskaliramo ovaj naš već militarizirani svijet… ne sutra nego jučer.

    • Joe Tedesky
      Listopada 3, 2018 na 20: 32

      Evo pročitaj ovo, pa mi onda reci što misliš da to znači.

      https://www.zerohedge.com/news/2018-10-03/after-17-months-mueller-probe-finally-winding-down

      • Realista
        Listopada 4, 2018 na 05: 09

        Ono što bi to TREBALO značiti je da je Mueller, nakon što nije uspio u dvogodišnjem pokušaju da otkrije bilo kakve dokaze da je Trump bio u dosluhu s ruskom vladom kako bi ukrao predsjedničke izbore 2016. (što mu je bio jedini dodijeljeni istražni zadatak), odlučio da zemlja treba vratiti se samo jednom Ministarstvu pravosuđa na čelu s jednim glavnim državnim odvjetnikom, umjesto ove dvoglave zvijeri ovlaštene za provođenje lova na vještice ili ribolovnih ekspedicija protiv bilo koga i svakoga, posebno onih povezanih s trenutnom administracijom. Čak i bijesni eksponent tajne duboke države može vidjeti da strategija na kraju donosi sve manje povrate i opasan udarac skeptične javnosti koja se prestaje zabavljati.

        Uvriježeno je mišljenje da je javnost na kraju dobila pun trbuh skandala s Clintonom nakon što Senat nije osudio. Fokus se potom usmjerio na Hillarynu “osobnu muku” i sposobnost da oprosti svom “nevjernom supružniku”, koristeći to kao odskočnu dasku da i sama uđe u političku igru. Sličan umor spustio se na dugačak popis ratnih zločina i domaćih zločina (uključujući trgovinu drogom i oružjem) koji je sačinjavao Iran-Contra pod režimima Reagan/Bushdaddy. Činilo se da su suučesnički mediji odahnuli kada je “41” dao pomilovanje svim velikim facama dan prije isteka njegovog mandata – što su svi budući povjesničari trebali protumačiti kao de facto osuđujuću presudu. Nitko nije imao volje baviti se ovim stvarima kada je Slick Willy preuzeo dužnost, baš kao što je Obama odmah po svojoj inauguraciji dao kartice za "slobodan izlazak iz zatvora" svim svojim prethodnicima koji su svijetu nametnuli ratove u Iraku i Afganistanu na temelju laži .

        Bilo kakva kaznena gonjenja koja ikad proizađu iz takvih stvari su isključivo političkog dizajna, a ne iz bilo kakvog osjećaja pravde. I bez obzira na priznanja krivnje, osude i kazne koje će proizaći iz sadašnjeg fijaska. Apsolutno mi izmiče zašto imenovanom budućem savjetniku za nacionalnu sigurnost (generalu Flynnu) ne bi bilo dopušteno čak ni pozdraviti se s ruskim veleposlanikom koji boravi u Washingtonu prema takozvanom Loganovom zakonu, a opet bivšim šefom. Država John Kerry trenutačno se bez rizika dogovara s iranskim predsjednikom Rouhanijem o spašavanju nuklearnog sporazuma potpisanog za vrijeme Obame. Načela i pravda nikada ne ulaze u te jednadžbe, koje se uvijek i prije svega tiču ​​političke moći.

        • Joe Tedesky
          Listopada 4, 2018 na 08: 44

          Hvala Realist, to je bila izvrsna analiza. Joe

  26. Henri
    Listopada 3, 2018 na 12: 26

    Generali imaju svoje ciljeve. Oni nisu mir. Oni nisu pravda. Ne poštuju međunarodno pravo i Povelju UN-a. Neki od generala vjeruju da mi, tko god!, možemo pobijediti u nuklearnom ratu. Vjerovati generalima da će nas "spasiti" jednostavno je glupo.

  27. lou e
    Listopada 3, 2018 na 12: 20

    zajednička fantazija koja se raspada na mjesečini stvarnosti

  28. John V. Walsh
    Listopada 3, 2018 na 12: 19

    Lijep članak.
    Ponovio bih i naglasio autorovu ispravnu ocjenu Woodwardove knjige kao anonimne, rabljene itd. Dakle, ništa od toga ne možemo prihvatiti kao ništa osim kao trač.
    Međutim, rekao bih da možemo prihvatiti Woodwardovo svjedočanstvo o vlastitom radu koje je iz prve ruke.
    O dvogodišnjem radu na ovoj knjizi, jasno i nedvosmisleno kaže da nije pronašao NIKAKVE dokaze za tajni dogovor između Rusije i Trumpa na izborima 2016. – i kaže da ih je naporno tražio.
    Lauria to spominje i povezuje na izvješće o tome.
    Glavni mediji to rijetko spominju kad izvještavaju o Woodwardovoj knjizi.
    https://dissidentvoice.org/2018/09/woodward-no-evidence-of-trump-russia-collusion-i-searched-hard-for-two-years/
    Još jedan razlog više da je vrijeme da Mueller završi i da se Trump ponovno sastane s Putinom. Ako Trumpa do sada nisu potpuno preplavili Deep State i prijatelji, on i Putin možda bi barem mogli ukloniti uzbunu okidača za kosu na 1550 nuklearnih bojevih glava koje su tako konfigurirane sa svake strane. Sat otkucava.

  29. Joe Tedesky
    Listopada 3, 2018 na 12: 18

    Dobra tema, g. Lauria, i tema vrlo poznata ovim stranicama prolazi kroz komentare. U stvari, Robert Parry je vrlo rano bio zabrinut za DOJ/MSM/IntelGrp dok je naš bivši osnivač Konzorcija sve nas pokrenuo u veliku brzinu da komentiramo državni udar koji se odvijao u stvarnom vremenu dok se dogodio. Dakle, držati nas u tijeku sa Sedam dana u rujnu čini se tako prikladno s onim što je 'Konzorcij' zadnjih nekoliko godina.

    Bez obzira na to kako bilo što od ovoga može ići, bilo da se Rusija umiješala s lijeve strane ili s desne da se unutar DOJ-a kuha zavjera, obje strane na kraju demoniziraju Putina i njegovu voljenu Rusiju. Ovo je dokaz da je ono što gledamo grandiozna borba između naših plutokratskih elita… možda globalisti protiv nacionalista IDK, ali to ne obećava mir u svijetu.

    Sada je u tijeku utrka među svjetskim nacijama da se oslobode lanaca SAD/UK koji ih vežu, protiv projekta hegemonije SAD/UK (Izrael) koji su osmislili Izrael i neokonski fanatici. Ne mogu vidjeti da Wall Street gubi, pa se nadam da se Street u svakom slučaju dobro štiti... samo ne više rata. Vrijeme je da deeskaliramo ovaj naš već militarizirani svijet… ne sutra nego jučer.

  30. elmerfudzie
    Listopada 3, 2018 na 12: 12

    MSM nam je skrenuo pozornost s onoga što je uistinu uništilo temeljna načela Sjedinjenih Američkih Država. Osim otkrića o političkim manevrima i procurjelim obavještajnim podacima, sažetak članka Joea Laurije opovrgava činjenicu da smo, kao narod, postupno dopustili monarhijsko preuzimanje vlasti, a time i subverziju naše republike.

    Da citiram Benjamina Franklina: “Republika, ako je možete zadržati” i opet, “Uvjereni smo, gospodine, u svetim spisima, da 'osim da Gospodin izgradi kuću, oni se uzalud trude da je sagrade... kraj citata( s)

    Naime, kobnog dana u studenom 1963. okončana su ta jamstva koja su proizašla iz naše Ustavne konvencije iz 1787. Pod ovim mislim da je "senator iz Pentagona", LBJ, podignut iz puške i stavljen u Oval. Ured. Prije tog kobnog dana, Bog je gradio našu naciju, a nakon ubojstva JFK-a, vrag je napustio svoj dom u Teksasu i počeo graditi naciju čiji su betonski temelji bili mješavina krvi i kamena umjesto vode i kamena.

    Kažem, monarhija, jer su se Rockefellerovi (i njima slični) urotili zajedno s Pentagonom, prevarivši tog imbecila Trumana, da stvore drugu (tajnu) vladu u Langleyu.

    • Joe Tedesky
      Listopada 3, 2018 na 13: 06

      Elmere, smijem li iznijeti ideju tamo gdje su drugi pametniji od mene rekli da bi upravo oni ljudi na koje upirete prstom morali dati svoj pristanak za smaknuće predsjednika SAD-a, inače bi se zavjerenici igrali vrlo vrućom vatrom . Zamislite posljedice ako pređete preko glave šefova?

      Nadam se da će vam ovo pomoći da ojačate svoje mišljenje.

      Mogao bih dodati da su se ubojstva smatrala domoljubnim.

      • elmerfudzie
        Listopada 4, 2018 na 01: 37

        Odgovorite Joeu Tedeskyju. Citirao se Bobby Kennedy koji je rekao; više nas je (klana Kennedy) nego problema. Sada znamo da je ta "nevolja", naime, aparat duboke države, imala veći i neodoljiv broj. Do danas, potomstvo LBJ-a tek treba biti poraženo, a očito rješenje, nasilno svrgavanje, može se zamijeniti novom i nadmoćnom silom, mekom moći, zajedno s informiranom javnošću putem raznih organizacija za slobodu interneta i neutralnost mreže. Meka moć poništenja prema desetom amandmanu našeg Ustava, pokreti BDS-a, istinska reforma financiranja kampanje i povratak na snažno nekorumpirano sindikalno upravljanje.

        Nadam se da mi, građani u cjelini, ovdje na Zapadu, imamo dovoljno vremena da postignemo ono što meka moć može donijeti. Kažem vrijeme, jer jutros je preko mog mobitela stiglo upozorenje o predsjedničkom testu, snažan podsjetnik da se nacija vratila na hladnoratovsko stajalište civilne obrane i da smo se sada vratili na početak, način razmišljanja iz 1950-ih i trenutačni užas.

    • Litchfield
      Listopada 3, 2018 na 15: 47

      Je li itko primijetio da samo dva slova dijele Trumana od Trumpa?
      Truman je bio totalni imbecil koji je napravio više zla nego što Trump namjerava učiniti.
      Ali još uvijek idoliziramo trgovca iz kojeg god malog grada u Missouriju iznjedrio tog idiota.

  31. Listopada 3, 2018 na 11: 35

    Neopisiva stvarnost u pozadini Trumpovog predsjedništva jest da je to lako moglo biti “Sanderovo predsjedništvo,” da nije bilo potpune korupcije Demokratske stranke. Koliko je ironično da je Republikanska stranka stranka koja je zapravo imala pošten i otvoren predsjednički primarni sustav? Koliko DNC mora biti korumpiran da je radije riskirao gubitak predsjedničkog mjesta nego dopustio popularnijem progresivnom kandidatu poštene šanse za stranačku nominaciju? Čovjek se ne može a da se ne zapita kakav bi Sanders sada bio domaći "populist" kada bi se nosio s našim ratom za promjenu džihadskog režima protiv Sirije, ponovnom kolonizacijom Afrike kroz AFRICOM i našim ilegalnim amoralnim ratovima protiv naroda Bliskog istoka. Oprostite mi na cinizmu što sumnjam da njegova vanjska politika neće biti bitno drugačija od one koju vidimo pod Trumpom.

    Veza između Pentagona/CIA-e i obrambenog poduzetnika duboke države vlada ovom nacijom otkako su ubili JFK-a, Malcolma, Martina i Bobbyja u rasponu od pet kratkih godina dok sam bio tinejdžer. Čak i ako se koristi "Magic bullet", mora se priznati da ubijanje cijele najviše razine progresivnog vodstva u naciji u roku od pet godina nije mali podvig. Bila je potrebna izrazito dvostranačka potpora da bi se spriječio takav politički haos.

    Očekivati ​​da će racionalne, humane ili čak razumne vanjskopolitičke odluke proizaći iz jazbine zmija ovisnih o nasilju odgovornih za ova djela, i sav rat, mučenje i haos koji su uslijedili daleko nadilazi puste želje. Demokratska republika je davno izgubljena. Ono čemu danas svjedočimo posljednji je uzdah carstva koje se raspada u grčevima sa svim unutarnjim institucionalnim kaosom koji scenarij sugerira. Možemo se samo nadati da mi (SAD) nećemo povući cijeli planet sa sobom u naše amoralne napore da održimo zapadnu i američku hegemoniju.

    • Joe Tedesky
      Listopada 3, 2018 na 13: 07

      Drago mi je da ste ovo spomenuli.

    • Dave P.
      Listopada 3, 2018 na 14: 48

      Gary W. – Tako istinito. Uvijek se veselim čitanju vaših vrlo dobro promišljenih komentara.

      • Listopada 3, 2018 na 20: 43

        Dave P – hvala vam na lijepim riječima.

    • LarcoMarco
      Listopada 3, 2018 na 15: 09

      Ti odredi smrti znali su što rade; te su vođe bile nezamjenjive. Ted Kennedy? Ralph Abernathy? Elijah Muhammed? Molim…

    • druid
      Listopada 3, 2018 na 15: 18

      Dobro rečeno!

    • Listopada 3, 2018 na 15: 22

      Ne razumijem zašto ljudi misle da bi SAD bio populistički raj s Berniejem kao predsjednikom. Ovo je čarobno razmišljanje. Duboka država i dalje bi imala čvrstu kontrolu, a Bernie je pokazao malo sklonosti izazivati ​​ih.

      • Listopada 4, 2018 na 15: 58

        Stvar u vezi s Berniejem je da on nije lažac.

        • Listopada 5, 2018 na 17: 17

          Samo lažni alat.

    • Listopada 3, 2018 na 17: 22

      Nema Hillary = nema Trumpa

      doslovce

      Figurativno

      Empirijski

      Hillary je razlog zašto imamo Trumpa i nijedan drugi razlog. Sanders bi pobijedio i to lako kao i svaki drugi pristojni demokrat.

      Zanimljivo je da Bush CIA ratni zločinci i entuzijasti mučenja Brennan i Clapper i Haden svi imaju poslove na MSNBC i CNN……i svi oni mrze Trumpa i guraju državni udar i WW# s Rusijom na temelju laži i propagande i nula dokaza.

      SSSR nije bio tako otvoren.

    • robjira
      Listopada 3, 2018 na 19: 14

      Sjajan post, Gary.
      Mir.

  32. Jeff Harrison
    Listopada 3, 2018 na 11: 28

    Vrlo dobro, gospodine. Ono što mi je zabavno jest da većina vijesti uopće nije vijest. To je mišljenje maskirano kao vijest. Primjer: Putin je želio da Trump osvoji Bijelu kuću, zbog čega je Rusija bila u dosluhu s Trumpom kako bi osvojila Bijelu kuću, tvrdnja je zagovornika Rusije. Aktualne vijesti: Citat Vladimira Putina: Nije bitno tko je u Bijeloj kući, politika se ne mijenja.

    Druga zabavna stvar je da gospodin Putin jasno shvaća, a pretpostavljam da i mnogi drugi stranci shvaćaju da američki narod neće dobiti ono što želi od svojih izabranih dužnosnika. Mislim da je to uglavnom zato što je MSM samo megafon za vladinu propagandu koja odražava ono što Washingtonski režim želi, a ne ono što jest.

  33. Andrew Dabrowski
    Listopada 3, 2018 na 10: 50

    “Budući da je Obama još uvijek bio predsjednik kada su njegove obavještajne agencije očito počele raditi na Trumpu, bilo je malo bogato što je rekao: “Ne bi trebalo biti demokratski ili republikanski, ne bi trebalo biti stranački reći da ne vršimo pritisak Ministarstvo pravosuđa ili FBI da koriste sustav kaznenog pravosuđa kao batinu za kažnjavanje naših političkih protivnika.””

    Želite li reći da je Obama _je_ vršio_ pritisak na FBI da "radi na Trumpu"? Već je bilo dosta dokaza da je Trump bio privržen ruskim oligarsima.

    • Listopada 3, 2018 na 10: 54

      Ne bih citirao Obamu ni na što, osim na njegovu rijetko zapaženu malu po strani: "Hej, prilično sam dobar u ovim stvarima ubijanja."

      • Listopada 3, 2018 na 17: 23

        Svidjelo mi se ” Idemo naprijed “…..defacto legalizacija Bushovih zločina.

    • Antiratni7
      Listopada 3, 2018 na 13: 40

      Rekao je da su to učinile Obamine obavještajne agencije. Nije rekao je li Obama bio taj koji se za to zalagao.

    • Llitchfield
      Listopada 3, 2018 na 15: 53

      ” ne bi trebalo biti stranački reći da ne vršimo pritisak na Ministarstvo pravosuđa ili FBI da koriste sustav kaznenog pravosuđa kao batinu za kažnjavanje naših političkih protivnika.”””

      Ovo je prokleto zamršeno.
      Kada eliminirate dvostruke negativnosti, Obama kaže:
      “Trebalo bi biti stranački reći da vršimo pritisak na Ministarstvo pravosuđa ili FBI da koriste sustav kaznenog pravosuđa kao batinu za kažnjavanje naših političkih protivnika. ”

      I što dovraga znači bilo koja od ovih izjava?
      To je neka vrsta brbljanja. To je zato što ustavni pravnik Obama, koji vjerojatno zna govoriti engleski i dati jasan argument, svjestan je vlastitog suučesništva i stoga podiže neku vrstu verbalnog oblaka prašine.

  34. Listopada 3, 2018 na 10: 32

    “Američki hvaljeni demokratski sustav”

    Oprostite, ali to je tako samo u glavama nekih ljudi.

    Rijetki izvan Amerike smatraju američki sustav hvaljenim.

    I u svakom slučaju, to nije demokracija.

    Nikada nije bilo od samog početka jer osnivači uglavnom nisu voljeli demokraciju kao što J Edgar Hoover nije volio komunizam.

    Ali sada je još manje. Imate imperijalnu plutokraciju s scenskim zastorima koji izgledaju demokratski.

    “Sedam dana u svibnju” snimljen je uz Kennedyjevo ohrabrenje jer se on u jednom trenutku iskreno bojao vojnog udara.

    I pogledajte kako je završio.

    Čitatelji mogu uživati ​​u:

    https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/07/13/john-chuckman-comment-the-first-genuine-information-in-the-kennedy-assassination-records-release-to-give-us-some-genuine-information-about-what-happened/

    I:

    https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/07/22/john-chuckman-comment-how-american-politics-really-work-why-there-are-terrible-candidates-and-constant-wars-and-peoples-problems-are-ignored-why-heroes-like-julian-assange-are-persecuted-and-r/

  35. nwwods
    Listopada 3, 2018 na 09: 56

    Živjeti u opasno vrijeme..

    -Bruce Cockburn

  36. R. Raskoljnikov
    Listopada 3, 2018 na 09: 36

    Hvala na ovoj analizi. Dobar je i prilično točan. Činjenica je da je SAD dugo bio oligarhija ili čak vojna diktatura. Politike ne donose izabrani dužnosnici; napravljeni su u Pentagonu, CIA-i ili od strane bankarskih elita. CIA-u su stvorili bankari i odvjetnici s Wall Streeta kako bi organizirali svoju kontrolu nad izabranim dužnosnicima.

    Masovni mediji neprestano zavaravaju Amerikance jezivim pričama o “fašizmu osobnosti”. Namješteni boogieman fašisti kako bi prestrašili gledatelje vijesti bez mozga. Ali fašizam u SAD-u je strukturalan. Ugrađen je u način na koji se politike razvijaju i provode. Slobodno tržište ili kapitalizam je strukturna kontrola nad politikom. Trump ili bilo koji drugi predsjednik samo su figure. Oni nemaju moć. Oni postoje da drže ljude u zabludi.

    • Listopada 3, 2018 na 10: 43

      Ne mislim da je to vojna diktatura.

      Ali Pentagon je ključni dio establišmenta moći, ljudi koji stvarno vode zemlju.

      Odan je svojoj skupini, američkim plutokratima, velikim korporacijama i moćnim lobijima. Pentagon i CIA zapravo postoje da im služe i podržavaju njihove imperijalne interese diljem svijeta.

      Oni sigurno ne služe "narodu", iako se ta prijevara poslušno održava.

      Kad “demokratski” političar ode predaleko od scenarija, kao što je Kennedy uvelike učinio, tada je u opasnosti, ali ne samo od Pentagona.

      Čitatelji mogu uživati ​​u:

      https://chuckmanwordsincomments.wordpress.com/2018/10/02/john-chuckman-comment-why-modern-presidents-cannot-set-american-foreign-policy-even-if-they-want-to-do-so-founding-of-american-empire-after-ww-ii-the-needs-all-empires-share-whether-american-or-s/

      • R. Raskoljnikov
        Listopada 3, 2018 na 10: 59

        John — da, slažem se s vama da Pentagon i CIA služe interesima korporacija i banaka. Smedley Butler je to jasno rekao u svojoj knjizi "Rat je reket". A Philip Agee je napisao da CIA zapravo označava “Nevidljivu vojsku kapitalizma”. ”

        Američki režim je najoružaniji režim u čitavoj ljudskoj povijesti. I naoružan je protiv domaćih pobuna, kao i protiv stranih. Imamo slojeve i slojeve policije koordinirane iz Fusion centara. Ovo je "pametna" vojna diktatura po tome što zna kako zadržati svoj profil. Činjenica je jednostavno da nema izazova režimu. Da postoji, izravno bismo vidjeli vojnu diktaturu.

        CIA je uklonila 2 predsjednika koji nisu znali kako slijediti naredbe i previše su se približili Rusiji — JFK-a i Nixona. Sada se radi na 3. — Trumpu. Svi predsjednici znaju da ne smiju prekoračiti liniju. Posljedice su jednostavno previše strašne.

        • Listopada 3, 2018 na 14: 31

          Da, mislim da ste dobro shvatili hijerarhiju moći, John Chuckman i R. Raskolnikov. Korporacije i banke na vrhu (financijsko carstvo), potom reketari Pentagona i CIA-e, kao izvršitelji, i na kraju političari i dvorjani u vladi i lobijima, kao pokretači.

          Ti veliki entiteti kontroliraju politiku, novčanik i javnu diplomaciju koja tako drastično osiromašuje nezaštićene mase.

          Radi jednostavnosti, mogli bismo nazvati ovaj aranžman, 'korporacije-prve, vlada-drugo' (ne ravnopravni) uparivanje snaga u "korporatističkom" obliku fašizma.

          Drugi oblik – par 'vlada-prvo, korporacija-drugo' – mogao bi se nazvati oblikom fašizma “nacionalsocijalizma”, kojeg nema ovdje u SAD-u.

          Ovdje imamo korporatizam, koji je, mislim, opisniji od općenitijeg pojma "plutokracija", jer inherentno identificira odakle potječe moć organiziranog bogatstva – korporacije, a ne samo od bilo koje bogate grupe osoba.

          • nazadna evolucija
            Listopada 3, 2018 na 15: 53

            Sjajna nit komentara!!!!! Slažem se, ali ponekad zaboravim i uhvatim se u glupe probleme. Vlada Unipartija. Hvala.

        • Zhu
          Listopada 6, 2018 na 05: 27

          Naša diktatura, kao i ranije Rimsko Carstvo, zadržava tradicionalne institucije, izbore itd. Ali prave odluke donose drugdje, ljudi malo poznati javnosti.

  37. Babyl-on
    Listopada 3, 2018 na 07: 26

    Ono što dovodim u pitanje u vezi s ovim člankom je njegovo oslanjanje na Woodwarda kojeg smatram nepouzdanim insajderom, što je i bio. Iako predstavljene stvari izgledaju sumnjivo, mislim da se još puno toga mora ispuniti prije nego bi članak poput ovog mogao biti učinkovit. Naravno, priča o spašavanju nacije je potpuna laž, to su dvorjani koji planiraju preuzeti vlast za sebe, sustav koji žele sačuvati je neofeudalizam.

    Stvarno je frustrirajuće pozirati dvaput ili više puta da bi se zadržalo.

    • Babyl-on
      Listopada 3, 2018 na 07: 29

      Ups, oprostite zbog pritužbe, nisam se dovoljno pomaknuo prema dolje. Komentari će funkcionirati, a ConsortiumNews i njegovo kvalitetno izvješćivanje jedno je od najboljih mjesta za analizu vijesti koje ima tendenciju generiranja kvalitetnih komentara.

    • Litchfield
      Listopada 3, 2018 na 15: 57

      Da, i mene brine oslanjanje na Woodwarda.
      Woodward je vrlo vjerojatno neka vrsta konja koji vreba. Pričalo se da je on sam CIA.
      On je sam prilično neprivlačna figura. Zvuk njegovog razgovora s predsjednikom Trumpom izazivao je jezu. On je nekakav dvorjanin, ali nisam siguran kakav. Ne ide do kraja.

  38. Tom Welsh
    Listopada 3, 2018 na 06: 42

    Sve vrlo zanimljivo i poučno; ali nema velikog otkrića. Od svog osnutka, SAD je jednostavno jedan golemi zločinački pothvat izgrađen od manjih zločinačkih pothvata. Uvijek se sve što je vrijedno prodavalo, a naravno da su se i svi političari, suci, tužitelji i slični prodavali onome tko najviše ponudi. (Uistinu, stara američka maksima kaže nam da je "Pošten političar onaj koji ostaje potkupljen").

    Vođa poput Kennedyja, za kojeg se čini da je zapravo vjerovao u neke od mitova koje je širila elita kako bi spriječila obične ljude da postavljaju probna pitanja, uvijek je bio na liniji vatre.

    Primijetite da niti jedan predsjednik od Kennedyja nije dovoljno prekoračio liniju da bi bio smijenjen. Sama prijetnja je dovoljna i može pomoći u objašnjavanju takvih naizgled misterija kao što je Johnsonova spremnost da zataška izraelski namjerni i ubojiti napad na USS Liberty. Možda mu je rečeno da će ili posada Libertyja ili on morati umrijeti - što bi mu bilo draže?

    • mike k
      Listopada 3, 2018 na 07: 51

      To što kažeš je tako istinito Tom. SAD je pod kontrolom najveće mafije na svijetu, čiji je cilj potpuna dominacija nad svakim živim bićem na Zemlji. Mi predstavljamo vrhunac i najluđi razvoj ovisnosti o moći u našem svijetu. Tragični rezultati ove zle opsjednutosti su svuda oko nas, ali većina građana je od rođenja uvjetovana propagandom da ne mogu vidjeti ružne osobe koje upravljaju njihovim životima. Umjesto toga stalno nam se čestita za našu "slobodu" i "izniman" status.

    • Bob Van Noy
      Listopada 3, 2018 na 09: 44

      Hvala Tomu Walshu i Mikeu K. Cijenim vaš odgovor na izvješće Joea Laurije. Mislim da ste oboje u pravu. mike k, pročitao sam zanimljivu i pronicljivu knjigu Sally Denton i Rodgera Morrisa pod nazivom "Novac i moć, stvaranje Las Vegasa i njegovo držanje Amerike" prije nekog vremena, koja je pažljivo objasnila da nije toliko mafija, nego budući da su različiti sindikati ili ilegalni posebni interesi ti koji utječu na ono što Peter Dale Scott također identificira kao "duboku državu". Mislim da ono što Joe Lauria ovdje opisuje je ratovanje različitih frakcija Duboke Države. Nepouzdani kazivači posvuda su očiti. Ne mogu zamisliti dobar kraj osim eventualno Istina i pomirenje.

    • Antiratni7
      Listopada 3, 2018 na 13: 49

      Ako se stvarno želite oduševiti o JFK-u i LBJ-u, pročitajte ovo:
      http://www.unz.com/runz/american-pravda-the-jfk-assassination-part-ii-who-did-it/

      • Litchfield
        Listopada 3, 2018 na 17: 11

        Je li itko primijetio da samo dva slova dijele Trumana od Trumpa?
        Truman je bio totalni imbecil koji je napravio više zla nego što Trump namjerava učiniti.
        Ali još uvijek idoliziramo trgovca iz kojeg god malog grada u Missouriju iznjedrio tog idiota.

    • Litchfield
      Listopada 3, 2018 na 16: 01

      “Sama prijetnja je dovoljna i može pomoći u objašnjavanju takvih naizgled misterija kao što je Johnsonova spremnost da zataška izraelski namjerni i ubojiti napad na USS Liberty. Možda mu je rečeno da će ili posada Libertyja ili on morati umrijeti - što bi on više volio?"

      Čisto sumnjam u ovo. Johnson je bio Izraelov čovjek u DC-u.
      Johnson je glavni osumnjičenik za događaj u Dallasu.
      I, mislim da je Nixona eliminirao Watergate. Nisu ga morali ubiti. Ionako nije bio toliko popularan. Da je bio popularniji ubili bi ga.

  39. Babyl-on
    Listopada 3, 2018 na 06: 35

    Ono što dovodim u pitanje u vezi s ovim člankom je njegovo oslanjanje na Woodwarda kojeg smatram nepouzdanim insajderom, što je i bio. Iako predstavljene stvari izgledaju sumnjivo, mislim da se još puno toga mora ispuniti prije nego bi članak poput ovog mogao biti učinkovit. Naravno, priča o spašavanju nacije je potpuna laž, to su dvorjani koji planiraju preuzeti vlast za sebe, sustav koji žele sačuvati je neofeudalizam.

    • Antiratni7
      Listopada 3, 2018 na 13: 52

      Osim što se od Woodwarda ne očekuje da bude pro-Trump, što njegova zapažanja koja su ovdje opisana čini vjerodostojnijima.

  40. john wilson
    Listopada 3, 2018 na 04: 56

    Trump je vojsci davao sve opscenije količine novca što je isto kao da ga je davao MIC-u. Sasvim je siguran sve dok na ovaj način troši novac poreznih obveznika. Vidio sam danas na RT-u da je ogromna isporuka oružja stigla do Izraela, tako da MIC ovdje opet ima koristi. Trump će vjerojatno biti izbačen? Ne, trenutno je prilično siguran. Naravno, mogao bi ga izvući neki ludak od demokrata, ali malo vjerojatno.

Komentari su zatvoreni.