Ekstremisti se ujedinjuju kako bi osudili populizam kao prijetnju demokraciji

Bill Kristol 2011. (Gage Skidmore, Wikimedia Commons, CC BY-SA 2.0)

Ako postoji jedna stvar koja izaziva suze u oku Caitlin Johnstone, to je nadahnuće koje osjeća gledajući neokonzervativce republikanske orijentacije i neokonzervativce demokratske orijentacije kako pronalaze način da premoste svoje gotovo nepostojeće razlike. 

Od Caitlin Johnstone
Ako postoji jedna stvar koja mi tjera suze na oči, to je nadahnuće koje osjećam dok gledam neokonzervativce nastrojene republikancima i neokonzervativce nastrojene demokratima kako pronalaze način da premoste svoje gotovo nepostojeće razlike i okupljaju se kako bi razgovarali o mnogima, mnogima, mnogima, mnogima , mnogo, mnogo mnogo stvari koje imaju zajedničko.

Na konferenciji u Školi javne politike Gerald R. Ford, voditeljica "Otpora" i profesionalna lijeva udaračica Neera Tanden sastala se s Neokonzervativac koji siluje Irak Bill Kristol kako bi razgovarali o dvostranačju i zajedničkim vrijednostima. Dok su se leprekoni držali za ruke i plesali pod duginim bombonima i letjelicama Reaper u obliku bombona, dvojac je vodio prijateljski, razigrani razgovor s domaćinom događaja u formatu debate koji nije bio drugačiji od gledanja Pillsbury Doughboya kako se bori jastucima sam sa sobom u podstavljenoj sobi nakon ispijajući bocu NyQuila.

Da bi događaj započeo, voditelj čije ime odbijam saznati zamolio je par da nakratko raspravi koje bi zajedničke točke tako divlje različiti ljudi mogli dijeliti kako bi omogućili tako čudan dijalog koji razbija tabue.

“Pitanja vezana uz nacionalnu sigurnost i vjerovanje u demokratska načela koja se odnose na vanjsku politiku,” odgovori Tanden. “I suprotstavljanje autoritarizmu, i suprotstavljanje vrsti puzajućeg populizma koji potkopava samu demokraciju.”

Neera Tanden, ako niste svjesni, je dugogodišnji Clinton i Obamin insajder i izvršni direktor tvrtke think tank kojeg podržavaju plutokrati Centar za američki napredak. Njezini su e-mailovi istaknuti u WikiLeaksovim podacima o Podesti 2016. New Republic opisan kao otkrivajući “obrazac zamrzavanja onih koji se ne pridržavaju linije, uznemirujuću sklonost prema nekome tko je neka vrsta vratara za to koje su ideje prihvatljive u demokratskoj politici.”

Bilo kakav letimičan pogled na Tandenin politički aktivizam i prisutnost na Twitteru učinit će to ne iznenađujućim, jer se čini da je često više zabrinuta zbog napada na Zelenu stranku i nepokornih progresivnih demokrata nego zbog promicanje progresivnih vrijednosti. Cijeli je njezin život posvećen držanju onoga što se smatra američkom političkom ljevicom izvan ruku američkog stanovništva.

Kristol je supotpisao Tandeninu antipopulističku retoriku i njezinu otvorenu podršku neokonzervativnoj vanjskoj politici, te je rekao da je još jedna stvar koja je zajednička njemu i Tanden to što su oboje bili u vladi. Zbog toga shvatite da ništa nije crno-bijelo i da je sve pomalo nebulozno i ​​amorfno, tako da zapravo nije važno ako, recimo, pomognete prevariti svoju zemlju u užasnu grešku koja završi ubijanjem gomile ljudi bez dobrog razloga .

“Mislim da ako ste služili u vladi – ovo nije univerzalna istina, ali je donekle točno – da imate nešto više osjećaja za složenost stvari, a mnoge njezine odluke nisu crno-bijele, da u javne politike postoje plusevi i minusi većine politika," rekla je Kristol. "Postoje autentična neslaganja i oko vrijednosti, ali i oko toga kako će određene stvari funkcionirati ili neće funkcionirati... i to je ono što dodaje neku vrstu poniznosti nečijem uvjerenju da je netko nekako uvijek u pravu u vezi svega."

Smatram da je ovo vrlo smiješno što dolazi od čovjeka koji je notorno uvijek u krivu u vezi sa svime, i želio bih istaknuti da je "kompleksnost" ključna točka razgovora koju vole neokonzervativci koji su konstantno bili potpuno u krivu o svemu ponavljanje. Sve je komplicirano i ništa se zapravo ne zna i sve je to velika mutna zbrka pa je možda klanje milijuna Iračana i destabiliziranje Bliskog istoka bila dobra stvar. Provjeri ovaj kratki klip kako se John Bolton suočava s Tuckerom Carlsonom o tome kakva je spektakularna pogreška bila invazija na Irak za izvrstan primjer ovoga:

Slušao sam cijelu konferenciju, ali to je u biti bila jedna duga mrlja prijateljske uljudnosti koja je bila verbalni ekvivalent bež boje, pa sam imao poteškoća s ugađanjem. I Tanden i Kristol mrze krajnju ljevicu (ili kao mi izvan SAD to izgovaraju "centar"), i Tanden i Kristol mrze Trumpa, a hej, možda Amerikanci imaju puno više zajedničkog nego što misle i svi se mogu okupiti i zajedno zajedno, zajedništvo bla bla. U jednom trenutku Kristol je rekao nešto o neslaganju s internetskom cenzurom, što je bilo čudno jer je njegova Tjedni standard aktivno sudjeluje u Facebook cenzuri kao jedan od svojih ovlaštenih “provjerivača činjenica”.

Modna riječ "dvostranački" često se koristi u politici SAD-a jer daje iluziju da na koji god program da se primjenjuje mora imati neku duboku univerzalnu istinu da bi tako divlje različite ideologije ostavile po strani svoje razlike kako bi ga unaprijedile. Ali ono što obično znači da demokratski neokonzervativci i republikanci rade zajedno kako bi nanijeli nove užase svijetu. 

Dvije glavne američke političke stranke bijesno se slažu jedna s drugom oko rata, neoliberalizma, orwellovskog nadzora i svih drugih agendi koje povećavaju moć i profit plutokratske klase koja ih obje posjeduje. Masovni mediji u vlasništvu plutokrata potenciraju razlike između demokrata i republikanaca do histeričnih razmjera, dok je u stvarnosti rasprava o tome tko je gori poput rasprave o tome jesu li ruke ili noge serijskog ubojice više zle.

Neera Tanden i Bill Kristol su ista jebena osoba. Obojica su otrovni udovi iste otrovne zvijeri, koja hrani živote običnih ljudi u zemlji i inozemstvu u svoja razjapljena usta u službi moćnih. A populizam, koji nije ništa drugo nego podrška zaštiti puka od moćnika, jedini je protuotrov takvim otrovima. Reći da populizam potkopava demokraciju je kao reći da demokracija potkopava demokraciju.

Ovaj članak prvobitno pojavio na Srednja.

Caitlin Johnstone je novinarka, pjesnikinja i pripremateljica utopije koja redovito objavljuje na Srednjem. Pratite njen rad dalje FacebookX / Twitter, ili nju web stranicu. Ona ima podcasta i nova knjiga Woke: Terenski vodič za pripremače utopije. Ovaj je članak ponovno objavljen uz dopuštenje.

113 komentara za “Ekstremisti se ujedinjuju kako bi osudili populizam kao prijetnju demokraciji"

  1. David Schadeberg
    Listopada 8, 2018 na 23: 57

    A+

  2. Zhu
    Listopada 7, 2018 na 04: 05

    Je li važno hoće li te nagaziti Godzilla ili Nechagodzilla?

  3. Ujak Bob
    Listopada 5, 2018 na 17: 07

    Samo se pitam je li govor o pomilovanju Geralda Forda, Nixona u cijelosti izložen u predvorju Škole javne politike Gerald R. Ford,..

  4. Listopada 4, 2018 na 02: 07

    “Na konferenciji u Školi za javnu politiku Gerald R. Ford, vođa “Otpora” i profesionalna ljevičarka Neera Tanden susrela se s neokonom Billom Kristolom koji siluje Irak kako bi razgovarali o dvostranačju i zajedničkim vrijednostima. Dok su se leprekoni držali za ruke i plesali pod duginim bombonima i letjelicama Reaper u obliku bombona, dvojac je vodio prijateljski, razigrani razgovor s domaćinom događaja u formatu debate koji nije bio drugačiji od gledanja Pillsbury Doughboya kako se bori jastucima sam sa sobom u podstavljenoj sobi nakon ispijajući bocu NyQuila.”

    Caitlin, smiješno! Živjeli za vas! ALI KAKO to radite??? Imaš najnevjerojatniji um!!! Volim čitati tvoje članke!!!

  5. Abe
    Listopada 3, 2018 na 13: 56

    Godine 2012. američki State Department skinuo bi antiiransku terorističku skupinu – Mujahedin-e Khalq (MEK) – sa svoje liste stranih terorističkih organizacija (FTO). Ipak, godinama kasnije, MEK je pokazao gorljivu želju za provođenjem političkog nasilja u razmjerima koji zasjenjuju prethodne zločine zbog kojih je uopće proglašen terorističkom organizacijom […]

    Politika SAD-a prije uklanjanja State Departmenta s liste, i događaji od tada, dokazali su da je ovo obrazloženje za uklanjanje MEK-a kao FTO-a namjerna izmišljotina – da je MEK bio i još uvijek je predan političkom nasilju protiv iranskog naroda, te predviđa libijsko-sirijski -stil sukoba kako bi se također podijelio i uništio iranski narod […]

    Jasno je u retrospektivi da je uspon samoproglašene "Islamske države" (ISIS), Al Qaede, Al Nusre i drugih ekstremističkih frontova u Siriji rezultat ove američke politike. Također je jasno da postoje mnoge druge ekstremističke skupine koje su SAD svjesno politički izbjelile i koje tajno podržavaju u terorizmu usmjerenom izravno na sam Iran.

    Samo je pitanje vremena kada će se ista poricanja i zataškavanja koja se koriste da se sirijski i libijski teroristi okarakteriziraju kao "pobunjenici koji se bore za slobodu" ponovno upotrijebiti u vezi s nasiljem koje podupire SAD i usmjereno protiv Irana. Nadajmo se da ostatku svijeta neće trebati toliko dugo da prozre ovu igru ​​i osudi skupine poput MEK-a kao teroriste kakvi su oduvijek bili, a to su i danas.

    Također u retrospektivi, jasno je kako su američki sukobi i promjena režima utjecali na regiju Bliskog istoka i svijet u cjelini – može se samo zamisliti kakav će daljnji učinak imati uspješno ponavljanje ovog nasilja ako se izravno dogodi Iran.

    Teroristi MEK-a s popisa SAD-a i dalje su otvoreno predani nasilju
    Autor: Tony Cartalucci
    http://landdestroyer.blogspot.com/2018/10/us-delisted-mek-terrorists-still-openly.html

    • Listopada 4, 2018 na 14: 41

      Vaša tvrdnja—> Jasno je retrospektivno da je uspon samoproglašene "Islamske države" (ISIS), Al Qaede, Al Nusre i drugih ekstremističkih frontova u Siriji rezultat ove američke politike. Također je jasno da postoje mnoge druge ekstremističke skupine koje su SAD svjesno politički izbjelile i koje tajno podržavaju u terorizmu usmjerenom izravno na sam Iran.

      Istina. I američka vojska i terorističke skupine koje SAD podržava (trenutačno) preuzete su kao oružje za globalizaciju, bili oni toga svjesni ili ne, kao što je kapitalizam preuzet za korporatizam.

      Američka vlada i kapitalizam mogu se popraviti umjesto da budu uništeni kao što se toliki ljevičarski pješaci nadaju da će učiniti... nažalost bit će potreban nevjerojatan pokret da se Amerika ponovno učini cijelom.

  6. Listopada 3, 2018 na 11: 00

    Nacionalizam, populizam, tribalizam, lokalizam... kako god to želite nazvati, to JESTE demokracija. To je okupljanje različitih ljudi/stajališta kako bi vodstvo čulo njihov glas.

    Demokracija NIJE tamo gdje svi izgledaju i misle jednako... taj moj prijatelj je oličenje globalizacije... uništavanje različitosti kroz prisilno spajanje ljudi posvuda izazvano manipulacijom tržišta ili ratom gdje su domovine uništene, a domoroci bježe negdje drugdje .

    Izraz "populizam" je riječ oko koje se lati onih koji:

    1.) Vidite neprijatelja u suverenim nacijama i ljudima ujedinjenim vjerom, kulturom, tradicijom i/ili religijom.

    2.) Vidite način manipuliranja javnim mnijenjem protiv ljudi koji imaju za cilj održati svoju naciju suverenom i neovisnom o globalnoj centralizaciji.

    Sve je jasno kao dan kada pogledate širu sliku i slijepu ulicu koju ona nosi.

    • Maxwellova potraga
      Listopada 3, 2018 na 13: 49

      Dogovor po svim točkama!

  7. JRGJRG
    Listopada 3, 2018 na 09: 43

    Vraški mrzim biti okorjeli protivnik, ali nemojmo zaboraviti da je Hitler bio fantastično “popularan” među njemačkim narodom.

    Pa neka mi netko objasni zašto takav populizam nije opasan za demokraciju?

    • Businka2008
      Listopada 3, 2018 na 12: 55

      Možda niste svjesni da Hitler nikada nije dobio apsolutnu većinu na parlamentarnim izborima i nikada nije izglasan na vlast. Naprotiv, za kancelara ga je imenovao ostarjeli Hindenburg. Sve do izbora 1932. nacisti su osvojili 33.5% glasova, dok je kombinirani SPD/KPD lijevi blok dobio 38% glasova. To jedva da sugerira da je njemački narod kao cjelina bio fantastično popularan pristaša Hitlera i nacističke stranke. Ostatak glasova otišao je raznim manjinskim strankama.

      • Listopada 4, 2018 na 14: 34

        Točka koju treba oduzeti —> IMENOVAN Kancelarom od strane ostarjelog Hindenburga.

        Hitler je bio poput ANTIFA aktivista/nasilnika današnjice... koristeći nasilje i grupe za zastrašivanje neslaganja.

        • Zhu
          Listopada 7, 2018 na 04: 09

          Ne, ANTIFA-ini ekvivalenti bile su paravojne skupine Sozi & Kozi. Trump nije Hitler, ali Trumpejevci imaju dosta toga zajedničkog s nacističkim biračima

    • Mjenica
      Listopada 4, 2018 na 11: 27

      u prvim godinama preuzimanja vlasti Hitler je bio popularan otprilike kao što je bio trump na početku preuzimanja vlasti….što će reći…ne toliko popularan.

    • John Puma
      Listopada 5, 2018 na 05: 09

      Predlažem da je "vrsta populizma" koju 2 "ekstremista" iz članka uništavaju "vrsta populizma" koju korporativni mediji neprestano uništavaju, kao što sam spomenuo u nastavku: to jest, vrsta koja vodi do "vlade od strane i za (biološke) ljude," za razliku od vlade od strane i za 0.001% (bioloških) ljudi koji kontroliraju svjetske (korporacijske) ljude.

      Medijsko besplatno (procijenjeno na ~6 milijuna dolara) izvještavanje o Trumpu protivi se ideji da je napad u suprotnosti s "vrstom populizma" koja je dovela do njemačkog, a sada i američkog Hitlera.

      • John puma
        Listopada 5, 2018 na 05: 11

        To je: vrijedan 600 milijuna dolara

  8. John Puma
    Listopada 2, 2018 na 19: 53

    John puma
    Listopada 2, 2018 na 7: 52 pm

    “(2???) Ekstremisti se ujedinite.”

    Nisu SAMO dva pojedinačna ekstremista koja ste identificirali ti koji guraju propagandu "stvarna demokracija nije demokracija", već to također (grozničavo) rade i "umjereni" ekstremisti, koji se uporno prikazuju kao legitimni mediji, (tj. 0.001 %-kontrolirani mediji, tj. WaPo, NYT, LAT, Economist itd.)

    Nemoguće je izbjeći ovu noviju verziju kuhane merde koja curi 24/7/365.

  9. jedro
    Listopada 2, 2018 na 18: 26

    Kristol–Bolton–Trump–dobaciti Kavanaugh–trebaju biti procesuirani–Nisu svi tu–Ne igraju s punim špilom karata–

  10. Punkyboy
    Listopada 2, 2018 na 17: 55

    Nikada nisam mislio da ću navijati za domaćina na Fauxu, ali vidio sam neke apsolutno sjajne Carlsonove komade u kojima on apsolutno briše pod s rupama poput Boltona i neokonske agende općenito. Sviđa mi se gotovo jednako kao i Lee Camp na RT-u. Nisam mislio da ću to reći. Vau.

    • Listopada 2, 2018 na 18: 25

      Slažem se da je Calrson jednom pokazao neku okosnicu i principe.

      • JRGJRG
        Listopada 2, 2018 na 23: 09

        Slažem se za Carlsona. Što znači da neće još dugo biti tamo. Autokriza mrzi disonantne glasove. Zadnji put je Tim Russert bio taj koji je postavljao previše pitanja, predvodeći paradu ličnosti koje su pokušale biti “novinari”.
        I slažem se za Kavanaugha. Što više gledate njegovu spremnost da radi za Big Brothera, to vam se manje sviđa.

        • JRGJRG
          Listopada 2, 2018 na 23: 13

          To nije bila pravopisna pogreška, btw. “Autokriza” je portmanto “autokracije” i “licemjerja”. Oni pripadaju jedno drugome, zar ne?

          Volim Caitlin stil pisanja.

      • Volja
        Listopada 4, 2018 na 11: 29

        to se zove zaštita od oklada…prst u širinu itd.

  11. Listopada 2, 2018 na 16: 48

    Draga gospodo
    ovo je Jainal Abedin iz Bangladeša, možete li mi pomoći? ………….. tada ćemo kontaktirati poštom. Hvala

  12. str.brooksmcginnis
    Listopada 2, 2018 na 16: 19

    Problem s time da su protiv nuklearnog oružja i za marihuanu je taj što većina ljudi jednostavno isključi sluh kad se spomene nuklearno oružje i misle da su nemoćni zaustaviti tako zlo Majku Zemlju koja uništava oružje; što čak može biti točno; ali razmislite što se događa nakon što se upotrijebi čak i samo jedno nuklearno oružje.

    Posljedice terorističkog nuklearnog napada

    Mala i primitivna fisijska bomba od 1 kilotona (s snagom od oko jedne petnaestine one bačene na Hirošimu, i svakako mnogo manje sofisticirana; detonirana u bilo kojem velikom glavnom gradu razvijenog svijeta, uzrokovala bi katastrofalni scenarij bez presedana.

    Procjena izravnih učinaka na mjestu napada uključuje broj poginulih od 7,300 do 23,000 ljudi i 12,600 do 57,000 ozlijeđenih ljudi, ovisno o geografiji cilja i gustoći naseljenosti. Potpuno fizičko uništenje gradske infrastrukture, uslijed eksplozije (udarnog vala) i toplinskog zračenja, zahvatilo bi radijus od oko 500 metara od točke detonacije (poznate i kao nulta točka), dok bi ionizirajuće zračenje veće od 5 Sieverta – kompatibilno sa smrtonosnim akutnim radijacijskim sindromom – proširio bi se unutar radijusa od 850 metara. Ekološki gledano, takvo bi područje godinama bilo neupotrebljivo. Osim toga, radioaktivne padaline bi se proširile na području od oko 300 četvornih kilometara, ovisno o meteorološkim uvjetima.

    Međutim, posljedice bi daleko nadmašile učinke u ciljnoj zemlji i odmah bi se proširile po cijelom svijetu. Globalna i nacionalna sigurnost, gospodarstvo i financije, međunarodno upravljanje i njegov okvir, nacionalni politički sustavi i ponašanje vlada i pojedinaca bili bi stavljeni na tešku kušnju. Ozbiljnost učinaka na nacionalnoj razini, međutim, ovisila bi o razini razvoja zemlje, geopolitičkom položaju i otpornosti.

    Globalna sigurnost i regionalne/nacionalne obrambene sheme bile bi snažno pogođene. Povećanje globalnog nepovjerenja izazvalo bi porast napetosti među zemljama i blokovima, što bi čak moglo dovesti do ruba upotrebe nuklearnog oružja od strane država (ako se, na primjer, identificira zemlja sponzor). Posljedice takvog šokantnog scenarija uključivale bi smanjenje samokontrole država, eskalaciju postojećih sukoba i pojavu novih, popraćeno povećanjem vojnog unilateralizma i vojnih izdataka.

    Što se tiče ekonomskih i financijskih učinaka, iz napada bi nastala teška globalna ekonomska depresija, koja bi vjerojatno trajala godinama. Njezino bi trajanje uvelike ovisilo o tijeku krize. Glavni rezultati takve krize uključivali bi pad rasta globalnog bruto domaćeg proizvoda od 2 posto i pad međunarodne trgovine od 4 posto u dvije godine nakon napada. U slučaju zemalja u razvoju i manje razvijenih zemalja, ekonomski bi učinci također uključivali nedostatak visokotehnoloških proizvoda poput lijekova, kao i pad izravnih stranih ulaganja i ozbiljan pad međunarodne humanitarne pomoći zemljama s niskim prihodima. . Očekujemo porast nezaposlenosti i siromaštva u svim zemljama. Globalno bi siromaštvo nakon napada poraslo za oko 4 posto, što implicira da bi još najmanje 30 milijuna ljudi živjelo u ekstremnom siromaštvu, uz sadašnjih procijenjenih 767 milijuna.

    U području međunarodnih odnosa očekivali bismo slom ključnih doktrina koje uključuju politiku, sigurnost i odnose među državama. Ove međunarodne napetosti mogle bi dovesti do kolapsa nuklearnog poretka kakav poznajemo danas, s posljedičnim nazadovanjem obveza nuklearnog razoružanja i neširenja. Drugim riječima, cijeli sustav temeljen na Ugovoru o neširenju nuklearnog naoružanja bio bi stavljen na tešku kušnju. Nakon napada, uslijedit će ponovna procjena postojećih sigurnosnih doktrina i duboka revizija koncepata kao što su nuklearno odvraćanje, ne-prva uporaba, proporcionalnost i negativna sigurnosna jamstva.

    Konačno, radikalno bi se promijenilo i ponašanje vlada i pojedinaca. Unutarnji kaos potaknut medijima i društvenim mrežama ugrozio bi upravljanje na svim razinama, s većim učinkom na zemlje sa slabim institucionalnim okvirom. Društvene turbulencije bi se pojavile u većini zemalja, s posljedičnim pokušajima vlada da nametnu ograničenja osobnih sloboda kako bi očuvale red – moguće proglašavanjem opsadnog ili izvanrednog stanja – a zakonodavstvo bi sigurno postalo strože u pogledu ljudskih prava. Također bi došlo do značajnog porasta društvene fragmentacije – s produbljivanjem antagonističkih pogleda, nepovjerenja i netolerancije, kako unutar zemalja tako i prema drugima – i ponovnog oživljavanja društvenih pokreta velikih razmjera potaknutih ideološkim interesima i lako mobiliziranih putem društvenih medija.

    • HJS
      Listopada 2, 2018 na 22: 29

      Prije nego započnemo raspravu o očekivanoj šteti od hipotetske “terorističke” zavjere koja ovisi o uspješnom nabavi, rukovanju, transportu itd. tako delikatnih i skupih rekvizita kao što su radioaktivne komponente za neku vrstu mini-nuklearke, a da se ne otkrije, uobičajeno razum bi sugerirao da "razvijeni svijet" potpuno prekine svo svoje razorno bombardiranje ljudi Afrike i Bliskog istoka, te da također odmah prestane koristiti osiromašeni uran za svoje "konvencionalno" streljivo.
      Osim toga trebam pomoć da shvatim točnu ulogu marihuane u vašem vrlo sofisticiranom scenariju.
      Budući da očito imate visoku razinu stručnosti, mogli biste nam dati i neke približne brojke socio-ekonomskog učinka kada se grad veličine Mossula pretvori u ruševine. Postoji li znanstveno definiran faktor za usporedbu gubitka 10'000 građana jedne “razvijene” nacije s “nerazvijenim” ili mjestima u “razvoju”? Koliko Iračana mora ubiti jedan terorist da bi utjecao na BDP u istoj mjeri kao kad bi auto-bombom raznio deset Njujorčana na ulicama Manhattana? “Znanost” ekonomskih studija!!

      PS: Sjajan komad, kao i obično gospođo Johnson! Hvala nebesima da postoji nešto poput Consortiumnewsa!

      PPS: Nadolazećim, ponovno pooštrenim sankcijama koje ciljaju svakog sudionika u trgovini s Rusijom i Iranom, brzo se približavamo kritičnoj točki. Možemo se nazvati sretnicima što smo uopće došli tako daleko! Reformatora crkve iz 16. stoljeća Martina Luthera jednom su pitali što bi učinio da je znao da će taj svijet sutra završiti. “Posadio bih stablo jabuke” bio je odgovor.

    • Zhu
      Listopada 7, 2018 na 04: 37

      “pokušaji vlada da nametnu ograničenja osobnim slobodama radi očuvanja reda...”

      Zvuči kao sadašnjost.

  13. Susan Suncokret
    Listopada 2, 2018 na 15: 48

    Zapanjujuća anketa — drugi svijet je moguć

    Guardian: 'Naše vrijeme je sada': svjetska anketa mladih otkriva neočekivani optimizam
    ""Istraživanje u 15 zemalja pokazalo je da se 90% tinejdžera u Keniji, Meksiku, Kini i Nigeriji nada budućnosti - u oštrom kontrastu s onima u razvijenim zemljama""

    https://www.theguardian.com/global-development/ng-interactive/2018/sep/24/our-time-is-now-world-youth-poll-reveals-unexpected-optimism

    • Salim
      Listopada 5, 2018 na 15: 36

      Više ne čitam The Guardian. Sad je pun “Vichyjevih novinara”.

  14. DH Fabijan
    Listopada 2, 2018 na 15: 33

    Opet, želi li netko definirati "populizam" u ovako duboko podijeljenoj zemlji?

  15. Kratil
    Listopada 2, 2018 na 14: 43

    Čestitke CN-u na objavljivanju Caitlin.
    Nije uvijek u pravu, ali u ovom slučaju je u pravu što se tiče novca. (A tko je uopće uvijek u pravu?)
    I uvijek je rado čitati.
    Trijumvirat CounterPurge ju je nemilosrdno napao, kao i niz drugih dobrih pisaca koji su se nakon toga pojavili na CN-u i drugdje.
    (CN-u ne trebaju smrdljivi hladnoratovski liberali u progresivnoj odjeći.)
    Nastavite s hrabrim radom.

    • JRGJRG
      Listopada 2, 2018 na 23: 17

      Da, ponekad postaje malo naivna, kao kad je nedavno izjavila da se povijest nikad ne ponavlja. Stvarno jest. To je tragična pogreška vjerovati. Ne ponavlja se samo kada se ponavljaju uvjeti, nego i loši ljudi kopiraj ga ! I sadrži važne lekcije koje treba izbjegavati upravo zato što se ponavlja.

      • Zhu
        Listopada 7, 2018 na 04: 40

        Ali povijest se NE PONAVLJA. Sve je radikalno uvjetovano. Ljudi su uvijek ljudi, ali to nije isto.

  16. DH Fabijan
    Listopada 2, 2018 na 14: 37

    Danas nema "populizma". U najmanju ruku, zemlja je patila od dugotrajne kratkovidnosti srednje klase. Iako ljude ljuti isticanje toga, godine rada uložene su u sukobljavanje "masa" jednih protiv drugih prema klasi, rasi i političkoj ideologiji. Ljudi koriste riječ "populist" kako bi implicirali da se većina ljudi slaže s njihovim stavovima. To je utješna iluzija.

  17. Kofi Ashanti
    Listopada 2, 2018 na 12: 20

    Neera Tanden, indijska teta Jemima. Neeri su ambicija i karijera na prvom mjestu. Dodvoravanje Hillary dobiva ono što želi u životu.

    • JRGJRG
      Listopada 2, 2018 na 23: 30

      Sve te penjačice ženskog statusa poput Neere ili Hillary opravdavaju svoju ulizičnost istim zaraznim glupim mitom, da je jedino što nije u redu sa svijetom muško ponašanje, i ako mogu nekako probiti stakleni strop na bilo koji način i biti prvi žena u nečemu i dovesti druge žene do moći, a da to ne moraju zaraditi talentom radeći nešto ili stvarno biti nešto, one mogu spasiti svijet od muškaraca. Spasimo svijet od takvih žena.

      • Volja
        Listopada 4, 2018 na 11: 42

        Hillary je na neki način "zaslužila" u smislu da je bila kvalificirana kao gotovo svi koji su se kandidirali 2016., a možda i više nego što je to bio njezin suprug kad je prvi put pobijedio - puno iskustva kao prva dama, senator, državni ministar. član odvjetnik, aktivist za Goldwater (ups!), ect ect). Zasigurno kvalificiranija od Busha ili Obame i waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dalje od Jill Stein, koja da je pobijedila ne bi mogla ništa postići (teško učiniti bilo što bez stvarne političke stranke u ovoj zemlji. Sasvim je drugo pitanje da li bi bila dobra predsjednica. čini se, ona je neoliberalna/neokonzervativna ubojica baš kao što su bili njezin suprug i Obama, ili u manjoj mjeri, kao što su bili George W. Bush i njegov otac. Nažalost, Trump je stvarno gori i opasniji na dosta novih i novih načina. Pitanje: ako se sutra nekako primijeti da će meteor pasti na Zemlju za godinu dana, koga biste željeli da vodi našu zemlju: Hillary Clinton ili Orange Trumpkin?

        • Zhu
          Listopada 7, 2018 na 04: 45

          Željna neprestanog ratovanja, ubijajući ljude iz 3d svijeta za vlastitu slavu, savijajući koljena kod kuće pred plutokratima i pljačkaškim barunima, gazeći one od nas koji se pitamo o beskućništvu.

        • Zhu
          Listopada 7, 2018 na 05: 25

          Mislim da to ne bi bilo važno. Godzilla se ne razlikuje od Mechagodzille.

  18. nesputana vatra
    Listopada 2, 2018 na 12: 10

    Ekonomska demokracija nije čudna. Nacionalna država nije čudna. Možda ga desetljećima preplavljuju globalisti koji nemaju poštovanja prema njemu, ali čudan nije. Zapravo, sada kada je lažna ekonomska politika neoliberalizma odavno dosegla svoj zenit i blijedi, vrijeme je da se implementira MMT (moderna monetarna teorija), a ne samo za 1%… smanjenje poreza od 5 trilijuna dolara, rashoda za obranu i korporativnih subvencija.

    Veliki neuspjeh neoliberalizma bio je u razmišljanju da bankovni krediti mogu potaknuti gospodarstvo. Kako smiješno! Sve što su trilijuni u QE učinili bilo je preplavljivanje financijskog sektora gdje su potrošeni na špekulacije, otkup dionica, kupnju imovine i nove financijske sheme. Stvorio je dvoslojnu ekonomiju, napuhani financijski sektor koji se pretvara da je dio izgladnjelog industrijskog sektora.

    Sve suverene nacije, za razliku od zemalja EU-a koje su zbog eura izgubile kontrolu nad vlastitim valutama, imaju fiskalnu (vladu) moć i kontrolu nad vlastitom sudbinom. OVO je razlog zašto su granice važne. Nema više laži da nas sputavaju. Nema više rezanja socijalnih programa, nema potrebe za povećanjem poreza, nema više kreditiranja privatnih banaka!

    “Glavna prednost vlade kao glavnog bankara i kreatora kredita je da kada dugovi premaše sredstva za plaćanje, vlada može otpisati dug. Tako su poslovale kineske banke. To je preduvjet da se tvrtke spasu od bankrota i da se njihovo vlasništvo ne prenese na strance, pljačkaše ili lešinare.” ~ Michael Hudson

  19. Babyl-on
    Listopada 2, 2018 na 11: 41

    Druga objava – prva je nestala.

    Godine 1992. Francis Fukuyama objavio je “Kraj povijesti i posljednji čovjek. Knjigu je vrlo dobro primila etablirana vlast u SAD-u. Knjiga je govorila njihovom egu i demonstrirala, u njihovim očima, superiornost američke imperijalne moći i globalne hegemonije.

    Očigledno je da su naprednjaci bili zavedeni ovom Sirijskom pjesmom čak i više od uspostavljene neofeudalne strukture moći.

    Za naprednjake postoji samo jedan odgovor na svako pitanje, "demokracija" - zaustavite rat, odgovor je "demokracija" i vidimo koliko je to dobro uspjelo - rasizam - demokracija je odgovor - navedite pitanje odgovor je isti naprednjaci.

    Biti tako slijepo iza "demokracije" koja je "zapadna liberalna demokracija" je sve samo ne progresivno, zapravo je regresivno. Zapadna kultura koja se temelji na idejama prosvjetiteljstva je gotova. “Napredak” nije gledanje unatrag na stari i potpuno propali politički i društveni sustav temeljen na idealima od prije 500 godina.

    SAD nije središte svijeta, nove ideje se pojavljuju u središnjoj Aziji, Maleziji, diljem Afrike i diljem svijeta koje će riješiti probleme na načine koji nisu ni razmatrani u glavama američkih "progresivnih" s načinom razmišljanja koji je SAMO zapadnjački Liberalna demokracija je odgovor na svaku bolest.

    Koliko god “progresivci” željeli da vjerujemo da je “krajnje postignuće čovjeka” “demokracija”, oni izdaju svoje vlastite principe.

    • Susan Suncokret
      Listopada 2, 2018 na 12: 32

      Da, sjetite se formulacije da će "demokratizacija" uslijediti nakon uspona "kapitalizma" u Kini i - naravno - da će (kapitalistički) prosperitet i "prilika" potaknuti zahtjeve za više participativnog upravljanja (demokracije) ... ove umirujuće i duboko političke " meme” postaju refleksivni, poput Fukuyaminog Kraja povijesti. (POBIJEDILI SMO!!!) pobjednički ples. budući da je naša CIA toliko zauzeta širenjem svog utjecaja (i stvaranjem svog gnijezda) da propušta prijetnju sadržanu u (američki podržanom) islamskom fundamentalizmu kao protuotrovu (bezbožnom) komunizmu. (Čak i kao dijete pitao sam se nije li “komunistička prijetnja” više efemerna nego stvarna kao stvarna prijetnja.

      Globalizacija je bila "sljedeća faza" u Spenglerovom maršu napretka... kao što kaže tekst pjesme “The Producers” — “ne budi glup, budi pametnjaković, pridruži se nacističkoj stranci” …. gotovo 100-godišnji reklamni blic koji prodaje superiornost kapitalizma ... koji me uvijek zbunjivao na dva posebna načina ... ne bi li ta "superiornost" bila očigledna (kako su me učili kao dijete) superiornim životnim standardom, zdravljem i zdravljem skrb, obrazovanje, itd. ali i paradoksom da kapitalizam nikada nije pokazao puno obećanja ili sklonosti nekoj vrsti ambicioznog projekta "dovođenja Kine u 20. stoljeće". Čini se da je većina "korisnika" naše "pomoći" zapela kao klijentska država ili su potpuno podbacili.

    • Zhu
      Listopada 7, 2018 na 04: 50

      Kad sam prvi put vidio Fukuyaminu knjigu, pomislio sam "Isus se vratio i nitko nije primijetio?" Bilo je prilično očito da povijest nije završila, da sunce i dalje izlazi svaki dan, itd., itd.

  20. Listopada 2, 2018 na 08: 56

    “Neera Tanden i Bill Kristol su ista jebena osoba. Obojica su otrovni udovi iste otrovne zvijeri, koja hrani živote običnih ljudi u zemlji i inozemstvu u svoja razjapljena usta u službi moćnih. A populizam, koji nije ništa drugo nego podrška zaštiti puka od moćnika, jedini je protuotrov takvim otrovima. Reći da populizam potkopava demokraciju je kao reći da demokracija potkopava demokraciju.”

    Gospođo Johnstone, vi niste samo divan kovač riječi, imate puno toga za reći. Hvala što ste ovo postavili na web stranicu CN-a.

    Dijelim vašu naklonost prema Billu Kristolu.

    • JRGJRG
      Listopada 3, 2018 na 09: 12

      A populizam potkopava i populizam. Ne zaboravi to! ?
      Sve to jednom idiotu zvuči savršeno logično, zar ne?
      Ali sjetite se kako je "demokracija najgori oblik vladavine... osim svih ostalih?" To je vjerojatno istina.

  21. Dennis
    Listopada 2, 2018 na 08: 54

    Svidio mi se članak, još jedan sjajan uvid i počinjem voljeti Tuckera Carlsona. Još uvijek ne mogu vjerovati da ovo radi za Fox News od svih postaja, a još uvijek ima posao! ..

    • DH Fabijan
      Listopada 2, 2018 na 14: 41

      Da, on je bio solidan desničarski ideolog godinama, o svemu, od rata do imigracije do naše vlastite politike protiv siromašnih.

  22. Babyl-on
    Listopada 2, 2018 na 08: 52

    Godine 1992. Francis Fukuyama objavio je “Kraj povijesti i posljednji čovjek. Knjigu je vrlo dobro primila etablirana vlast u SAD-u. Knjiga je govorila njihovom egu i demonstrirala, u njihovim očima, superiornost američke imperijalne moći i globalne hegemonije.

    Očigledno je da su naprednjaci bili zavedeni ovom Sirijskom pjesmom čak i više od uspostavljene neofeudalne strukture moći.

    Za naprednjake postoji samo jedan odgovor na svako pitanje, "demokracija" - zaustavite rat, odgovor je "demokracija" i vidimo koliko je to dobro uspjelo - rasizam - demokracija je odgovor - navedite pitanje odgovor je isti naprednjaci.

    Biti tako slijepo iza "demokracije" koja je "zapadna liberalna demokracija" je sve samo ne progresivno, zapravo je regresivno. Zapadna kultura koja se temelji na idejama prosvjetiteljstva je gotova. “Napredak” nije gledanje unatrag na stari i potpuno propali politički i društveni sustav temeljen na idealima od prije 500 godina.

    SAD nije središte svijeta, nove ideje se pojavljuju u središnjoj Aziji, Maleziji, diljem Afrike i diljem svijeta koje će riješiti probleme na načine koji nisu ni razmatrani u glavama američkih "progresivnih" s načinom razmišljanja koji je SAMO zapadnjački Liberalna demokracija je odgovor na svaku bolest.

    Koliko god “progresivci” željeli da vjerujemo da je “krajnje postignuće čovjeka” “demokracija”, oni izdaju svoje vlastite principe.

  23. nazadna evolucija
    Listopada 2, 2018 na 04: 21

    John Podesta osnovao je Centar za američki napredak 2003. i otišao 2011. Neera Tanden postala je predsjednica nakon što je on otišao. Naravno, John Podesta je postao voditelj kampanje Hillary Clinton. Članak New Republica je rekao:

    “Ništa od ovoga, međutim, nije pružilo uvid koji je stečen WikiLeaksovim izdanjem hakiranih e-mailova predsjednika Clintonove kampanje Johna Podeste, koji je osnovao CAP 2003. Ti e-mailovi, u kojima je Tanden česta figura, otkrivaju operatera koji , usprkos njezinom iskazanom poštovanju 'ozbiljnih ideja', aktivno je zamaglila granice između politike i politike, a sve kako bi unaprijedila jedan jedini cilj: izbor Hillary Clinton.”

    Tanden je započeo kao politički savjetnik Billa Clintona, a zatim je nastavio savjetovati Hillary. Dakle, i ona i Podesta od tada marljivo rade na napredovanju Hillary.

    To što je vođa "Otpora" ima puno smisla. Ona bi naporno radila kako bi osujetila Trumpa na svakom koraku, i bez sumnje je bila ključna u podizanju politike identiteta na novu razinu, daljnjem cijepanju i razbijanju zemlje, a sve s ciljem vraćanja Hillary. Ako se Hillary ponovno kandidira i pobijedi, pripazite na slogane poput "Come Together" i "All You Need is Love". Odjednom bi došlo do čudesne spoznaje da je politika identiteta loša. Ja misliš!

    I ona i Kristol voljele bi povratak neokonske vještice. Ovi ljudi su zapravo opasni. Što je s ovom prvom generacijom istočnih Indijaca? Nikki Haley je još jedan odličan primjer za to.

    “A populizam, koji nije ništa drugo nego podrška zaštiti običnih ljudi od moćnika, jedini je protuotrov takvim otrovima.” Da, ljudi znaju kada im je dosta.

    • Listopada 2, 2018 na 05: 21

      Podesta grupa radila je s Manifordom u Ukrajini.

      Dobili su imunitet

      Podesta Group jedna od tvrtki spomenutih u optužnici protiv Manaforta: izvješće

      https://www.google.com/amp/s/thehill.com/policy/national-security/357884-podesta-group-is-one-of-the-companies-mentioned-in-manafort%3famp

    • Juan P. Zenter
      Listopada 2, 2018 na 07: 14

      "Što je s ovom prvom generacijom istočnih Indijaca?"

      Sustav kasti. Prirodni poredak društva ne dopušta da oni na dnu govore onima na vrhu što da rade. Kažući hoi polloiju da ušuti, signalizirate svoju superiornu poziciju.

      Također, Neera i njezina pokroviteljica Hillary oboje pate od Gatekeeper sindroma. Njihovo stanje zahtijeva da se suprotstave svakoj inicijativi Demokratske stranke koja se ne oslanja na njih. Kad god postoji velika podrška za neki problem, objasnit će da su ljudi nerealni i da ne mogu imati sve što žele. Zašto? Jer.

      • Dave P.
        Listopada 2, 2018 na 14: 59

        "Što je s ovom prvom generacijom istočnih Indijaca?"

        To je ono što su dva stoljeća britanskog Raja učinila većini njih. Možete ih kupiti za dva penija i pola penija. Vrlo sam upoznat s takvima poput nje.

        Tu je i druga, Nikki Haley za UN-ovim stolom. Mislim da joj nijedna humanistička misao nikada nije ušla u glavu; potpuno prazan um.

    • Zhu
      Listopada 7, 2018 na 04: 55

      “Što je s ovom prvom generacijom istočnih Indijaca? Nikki Haley je još jedan odličan primjer za to.”

      Mržnja prema sebi? Želite sami sebe uvjeriti da su i oni potomci engleskih kriminalaca i vjerskih fanatika?

  24. Listopada 2, 2018 na 03: 39

    Glumimo li da imamo demokraciju?

    To je neobično.

    Neću se vraćati na sve šanagane američkih izbora, već ću započeti s Bushom koji je pokrao izbore i to dva puta.

    Republikanci su očito željeli pobjedu demokrata (da okrive ekonomsku krizu koju su pomogli stvoriti) ili nikad ne bi odabrali McCaina koji nije ni bio popularan među republikancima, a onda odabrali varalicu iz Wassille?

    A znamo iz Wiki leaksa da su Sandersa prevarili Hillary i DNC.

    Znamo da smo na prošlim izborima dobili 2 najomraženija kandidata u povijesti zemlje.

    Također znamo da je Hillary izabrala Trumpa, svog pavijana pavijana, jedinog republikanca kojeg je anketirala iznad. Banana republike imaju popularnije kandidate.

    Obje strane rade zajedno i za iste ljude i urote se protiv nas.

    Trump je pobijedio samo zato što je Hillary bila toliko sigurna da je njezina zavjera da ukrade izbore toliko u torbi da je osjećala da može ignorirati i vrijeđati bijele radnike čije živote je pomogla uništiti.

    Trump je pobijedio samo zato što je Hillary bila toliko prezrena, pa su čak i republikanci glasovali protiv republikanaca i GOP-a.

    Samo podsjetnik za što su glasali Trumpovi glasači:

    Adut; Bush najgori predsjednik ikada

    https://youtu.be/j6N8l8DMu3M

    Sanders bi pobijedio

    I jedna i druga strana dobro znaju da slijedi obračun i zgroženi su i lijevi i desni ljudi.

    Zanimljivo je da među nama postoji mnogo dodirnih točaka

    Puna soba Trumpovih glasača navija za Bernieja Sandersa

    https://youtu.be/-ArbwhF0M_I

    Ako možemo ostaviti po strani naše razlike, bit ćemo sila na koju treba računati.

    To je prava prijetnja!

    • Listopada 2, 2018 na 15: 36

      Amen i AMEN!

    • Zhu
      Listopada 7, 2018 na 04: 57

      Što misliš zašto pola nas nikada ne glasa? Ili pisati u Donald Duck?

  25. mrtmbrnmn
    Listopada 1, 2018 na 23: 18

    Uzimajući u obzir količinu plina metana koji se emitira iz usta glupana kao što su Neera Tanden, Bill Kristol i posebno odbojni John Bolton, je li ikakvo čudo što razina mora raste i ozonski omotač brzo opada?

  26. Maxwellova potraga
    Listopada 1, 2018 na 21: 13

    Duplikat mog komentara na stranici Caitlin's Medium:

    Shvatite ovo: uspon populizma egzistencijalna je prijetnja globalističkoj agendi. Domoroci su nemirni ne samo u SAD-u, već i diljem Europe. Ipak, ne očekujte da će se o tome raspravljati na vijestima, osim ako nije izvrnuto u nekog zlokobnog skitnica kao što su Tanden i Kristol opisali gore.

    Trump, Bernie, Farage, Le Pen, Corbin, Brexit itd. simptomi su buđenja stanovništva koje je razočarano slijepom ulicom kojom su ih njihovi vođe 'lagali' u posljednjih nekoliko desetljeća. Starija generacija vidjela je kako se njihove zajednice pretvaraju iz Bedford Fallsa u Pottersville, a pohlepnici su zamijenili vrlinu porokom kako bi izvukli još bogatstva, kao u božićnom klasiku “It's a Wonderful Life”.

    Plutokrati su uplašeni, pa treba očekivati ​​sve više nepopustljivih napora da se uguši populizam i kontrolira 'narativ' — sustav društvene kontrole laži. Pojačana propaganda, namješteni izbori i internetska cenzura samo su početak.

    • DFC
      Listopada 1, 2018 na 23: 20

      Čudi me čista NESVJESNOST.

      Zamišljam te ljude kako večeraju s kraljem Lujem XVI. u palači u Versaillesu 1789. kad čuju da je Bastille upravo pala. Onda se oglasi jedna bojažljiva duša:

      "Trebamo li saznati što ti ljudi žele ili početi s desertom?"

      Fenomen Jordana Petersona još je jedan primjer. Mnogi profesori na koledžu ne mogu razumjeti kako tip kojeg potpuno odbacuju može skupiti milijune sljedbenika na YouTubeu i dva milijuna prodanih knjiga u jednoj godini.

      Kao da su se Trump, Peterson i populizam samo nekako slučajno pojavili na svijetu iz praznine.

      Čini se da nikada ne mogu odstupiti i zapitati se: Tko je vozio autobus kad se sve ovo dogodilo?

      • nazadna evolucija
        Listopada 2, 2018 na 04: 40

        DFC – mislite li da oni to zapravo ne vide? Mislim da uvijek gledaju - uvijek. Ovi think tankovi bi se dobro nosili s onim što se događa s ruljom, a njihov je posao usmjeravati stado u određenim smjerovima, proizvodnim krizama. Oni rade ruku pod ruku s medijima i piscima mišljenja kako bi osmislili "pravi" način razmišljanja, a čak i sada traže pomoć Facebooka, Googlea i Twittera da cenzuriraju neslaganje. Hollywood je doveden da nastavi razmišljati u skladu s onim kako žele da se stanovništvo ponaša.

        Sveučilišni profesori mogli bi biti iznenađeni Jordanom Petersonom, ali sumnjam da su think tankovi. Ljudi poput Petersona i Trumpa njihov su znak da vrate stvari tamo gdje ih žele. Zato bi imali Tandena i Kristola na istom panelu, a Politika identiteta trenutno je u središtu (zavadi pa vladaj).

        Mislim da oni uvijek paze i upravljaju stadom. Ako stvari počnu previše izmicati kontroli, povući će prekidač na tržištima. Federalne rezerve to mogu riješiti.

        • Maxwellova potraga
          Listopada 2, 2018 na 13: 40

          Mislim da si na dobrom putu, BR. Oni koji sjede na vrhu velikog stroja za izvlačenje bogatstva nisu ni glupi ni nedodirljivi. Savladali su umijeće kontrole velikog stanovništva i njihovih vlada. Političari dolaze i odlaze, ali veliki stroj nastavlja usisavati globalno bogatstvo bez zastoja.

          Kao što ste rekli, oni uvijek promatraju i mogu napraviti prilagodbe prema potrebi pomoću bilo koje poluge kontrole koja im je na raspolaganju. Nije li to poruka za koju se Edward Snowden bio spreman žrtvovati, kako bi svijet upoznao s našim ogromnim i sveobuhvatnim sustavom globalnog nadzora?

          Kao što je rekao DFC, zamišljam da određena količina arogancije ide uz posao želje za vladanjem svijetom, ali nedavne okolnosti govore mi da se boje. Oni znaju da ustanak običnih ljudi puše u vjetar, stoga svi neposlušni pokušaji povratka kontrole, i deset godina ZIRP-a i beskrajnog QE-a za podupiranje svih ispražnjenih ekonomija.

          • nazadna evolucija
            Listopada 2, 2018 na 15: 52

            Maxwell Quest – “Političari dolaze i odlaze, ali veliki stroj nastavlja usisavati globalno bogatstvo bez štucanja.” Tako dobra linija jer upravo tako funkcionira! Živjeli.

          • Zhu
            Listopada 7, 2018 na 05: 01

            "Oni koji sjede na vrhu velikog stroja za izvlačenje bogatstva nisu ni glupi ni nedodirljivi." Ipak, dobro imitiraju.

        • DFC
          Listopada 2, 2018 na 14: 04

          natrag

          Pretpostavljam da je to bilo moje pitanje: vide li oni to ili ne? Luj XVI. i njegov dvor to nisu vidjeli i izgubili su glavu zbog tog nedostatka uvida. Možda oni to vide kao što ste istaknuli, vladajući kroz "kontrolirani kaos". Ako je tako, mislim da je to strategija bespotrebnog jedrenja jako blizu vjetra.

          • nazadna evolucija
            Listopada 2, 2018 na 16: 08

            DFC – Mislim da oni to vide, mislim da su vrlo oprezni (orlovsko oko), ali s pravom ističete da nisu uvijek. Luj XVI. nije obraćao pažnju (radije se igrao svojim pramenovima), a njegovi politički savjetnici podcijenili su što se događa.

            Ali čitao sam (nije da sam puno čitao o toj temi) da čak ni rulja nije pokrenula revoluciju. Relativno novoformirana trgovačka klasa je bila ta koja je potaknula rulju na ustanak, iako je rulja gladovala (zbog loših usjeva), pa nije bilo potrebno mnogo da se potakne. Onda nakon što su članovi elite giljotinirani, pogodite tko je preuzeo kontrolu?
            Trgovačka klasa, poslovni ljudi. Htio bih znati tko su ti ljudi. Jesu li to bile bankarske obitelji kakve danas vidimo?

            Danas se naša duboka država brine da nitko ne gladuje. Naučili su lekciju. Oh, prave se da je to dobronamjerna stvar, ali zapravo ih je manje briga. Oni jednostavno ne žele da ih šušur dolazi za petama.

            Kao što je Maxwell Quest rekao, oni se sada "boje". Ljudi postaju drski i idu protiv programa. Trump pokušava demontirati globalizam, dobiti kontrolu nad granicama, stvarima koje stanovništvo želi. Duboka država će htjeti stati na kraj ovom besmislenom razmišljanju. Zato vidimo Tandena i Kristol na istoj pozornici kako hvale prednosti održavanja statusa quo.

            Lijepo razgovarati s tobom, DFC.

    • Walter J Smith
      Listopada 2, 2018 na 09: 15

      Bipartikrati su marionete razbojnika kleptokratskih razbojnika (mislite: CFR – klub milijardera koji je čisti lobi sa svakom riječju koju objavi [uključujući glasnogovornike svog osoblja i onih koji nisu zaposlenici]). Bipartikrate, poput Obame, Bushevih i Clintonovih, nije briga kojoj stranci tko pripada; njima je jedino stalo do natjecanja sa svojim odgovarajućim profesionalno zavedenim glasačima za blagoslove koje im kapaju putem onih milijardera čiji su prethodnici uživali lavovski udio u svakom američkom proračunu ikada potpisanom zakonu od Lincolna. Trenutačni rat u marionetskom cirkusu D protiv ljevice će eskalirati tijekom sljedeće dvije godine jer GOP otkrije da je zapravo počinio samoubojstvo utapajući se u vlastitom slinavstvu zbog glavnog idiota.

      Nazivati ​​kleptokrate 'plutokratima' oblik je samoobmane. Nijedan pisac koji poštuje sebe neće napraviti tu pogrešku nakon što jednostavno pogleda razlike između ta dva pojma.

      SAD se pretvorio u sirovu kleptokraciju; idiot in chief samo je posljednja inkarnacija vrlo dugog niza marioneta kleptokrata-nasilnika. Sve dok pisci ne mogu reći istinu s preciznim detaljima, koga je briga što oni navodno misle? Nazvati ih plutokratima je kao nazvati nuklearno oružje samo vojnim sustavima oružja. Ignorira globalno razorne razlike u oba slučaja. Neto učinak na javni diskurs je isti: brisanje svega u čemu vrijedi sudjelovati.

      Populizam je još jedan pojam koji treba malo pojasniti radi jasnoće. Postoje reakcionarni populisti – oni populariziraju reakcionarne gluposti; a tu su i vrhunski ljevičarski vodeći populisti – oni predstavljaju uvjerljive komentare o trenutnim uvjetima, kao i predstavljaju koncepte i programe koji obećavaju transformaciju politike od svih reakcionara i od svih bipartikratskih marioneta razbojnika status quo. Obama je bio i ostao samopromotivni lažni ljevičarski populist. Primijetite kako se sada još uvijek može izvući pretvarajući se da prdi; tko ga proziva zbog toga? On je samo na studijskom krstarenju prema tome da postane još jedan naporan, lopovski, milijarder i slavni razbojnik. Oponašajući oba Clintona. Čak i ponekad radi bolje Bill lažne karizme nego što to može Bill.

      Sve dok ne budemo mogli povući jasne granice oko takve kulture definiranja zajedničkih uvjeta, preciznijim i nijansiranijim jezikom, uopće ne komuniciramo – niti slušamo šuplje floskule koje dolaze iz nas samih, niti slušamo naše kritičare, niti slušamo one koji pokušajte shvatiti ono što govorimo/pišemo. Usprkos svim svojim narcisoidnim, aljkavim manama, barem Michael Moore može prenijeti sličnosti između Obame, Trumpa i oba Clintonsa i sva tri Bushea. Ne primjećuju samo oni koji ne rade nijednu nijansu. Oni uključuju otprilike isti postotak D-a kao i R-a. Utjecaj MM-a pak čini učinak još učinkovitijim. Posegne u mračnu podsvijest nekolicine onih dvočlanih kauč krumpira i tu i tamo zagolica živac.

    • JRGJRG
      Listopada 3, 2018 na 09: 33

      Plašiti plutokrate koji čvrsto drže poluge moći i nuklearne okidače beskrajno je opasno za svijet i ima ozbiljne posljedice, pa to ne zaboravite.

      To su dokazali u danima čistki 50-ih, JFK državnog udara 1963., Reaganovog mekog državnog udara 1981., GWBushovog državnog udara 2000. i 911. između ostalog. Svi smo mi potencijalni taoci. Neće tek tako priznati svoju moć bez nemilosrdne nasilne reakcije.

  27. Listopada 1, 2018 na 19: 43

    “U jednom trenutku Kristol je rekao nešto o neslaganju s internetskom cenzurom, što je bilo čudno jer njegov Weekly Standard aktivno sudjeluje u Facebookovoj cenzuri kao jedan od njegovih ovlaštenih “provjerivača činjenica”.”

    Još čudnije - nedavna vijest o ulozi Weekly Standarda s Facebookom, osim ako se ne varam, usredotočena je na odbijanje članka iz Centra za američki napredak.

  28. Listopada 1, 2018 na 18: 00

    Drew, mislim da je to ranfom događaj, i primijetio sam da se to dogodilo meni, čini se da kad je netko drugi objavio u isto vrijeme, moj je nestao kao što je njihov pokazao. Ne znam je li se baš tako dogodilo, ali tako je izgledalo.

    • Listopada 1, 2018 na 18: 47

      Hvala na povratnoj informaciji.

  29. Listopada 1, 2018 na 17: 56

    Super komentar, karlof1! A članak Stephena Walta iz Unza je stvarno dobar, Realist.

  30. Listopada 1, 2018 na 17: 55

    Upravo sam objavio nešto potpuno bezazleno, bio je to post koji govori o prednostima econ populizma; taj post je totalno izbrisao CN! Što daje?!

    Nisam koristio nikakve psovke, ništa zapaljivo! Jedina riječ koju sam upotrijebio, a koja bi se uopće mogla smatrati uvredljivom, bila je "Ziokon", ali to, naravno, uopće nije uvredljivo! Primijetio sam da ekonomski populizam vrijeđa određene liberale koji ne vide prošlu politiku identiteta.

    Nemam pojma zašto neki moji postovi sada nestaju s CN-a!

    • sijanje
      Listopada 1, 2018 na 21: 18

      Dugo nisam posjetio CN. Čini se da postoji liberalnija sklonost - osobito način na koji su komentari preuređeni (prioriteti). Možda, ako je to točno, to se proteže na to da budete određeni o tome što komentatori smiju, a što ne mogu objaviti.

  31. Listopada 1, 2018 na 17: 33

    Populizam užasava određena liberalna biračka tijela koja ne mogu vidjeti dalje od slijepe ulice politike identiteta, također, naravno, prijeti profitu korporativnih krvopija na Wall Streetu.

    Malo dobrog starog ekonomskog populizma upravo je ono što nam je potrebno da se izvučemo iz ove zbrke. Nered izgrađen na golemoj nedovoljnoj zaposlenosti, nebrojenoj nezaposlenosti, neobuzdanoj nejednakosti i jadnim plaćama zbog napada na radničke sindikate u proteklih 40 godina. Korporacijski profiti su uglavnom porasli tijekom posljednjih 40 godina, ali pohlepnici neće podijeliti ni peni! Mi radnici prisiljeni smo utrostručiti troškove stanovanja, uzimati goleme kredite, raditi 60 sati tjedno i boriti se s namirnicama i zdravstvenim doprinosima i odbitcima. Što je previše, previše je!

    Štoviše, mantra koja mora zavladati u srcu zemlje i diljem nacije je da ratovi za vojne industrijske konglomerate, neoliberalne ratne huškače i Ziocons nisu naša borba!

    • Dave P.
      Listopada 2, 2018 na 16: 25

      Dobri komentari.

      "Štoviše, mantra koja mora zavladati u središtu zemlje i diljem nacije je da ratovi za vojne industrijske konglomerate, neoliberalne ratne huškače i Ziocons nisu naša borba!"

      Da, kad bi se barem nekako heartland toga moglo osvijestiti!

  32. jaycee
    Listopada 1, 2018 na 17: 16

    Nekako se čini predvidljivim da ova Antanta neće biti podložna oštrim kritikama koje osuđuju takozvani Crveno-smeđi savez.

  33. karlof1
    Listopada 1, 2018 na 16: 52

    Što je demokracija ako ne sam populizam? Najveći pokušaj stvaranja stvarne demokracije unutar SAD-a učinjen je putem različitih skupina iz srednjozapadnih ravničarskih država koje su postale poznate kao Populisti iz Populističke stranke. Dio njihove energije ponovno je isplivao na površinu tijekom populista nakon Prvog svjetskog rata koji su izradili zakone čiji je cilj bio držati SAD podalje od rata dok su ukrotili bankstere i trgovce smrću tog doba – štoviše, nasmrt su ih prestrašili do točke u kojoj je pojam populista izokrenut na glavu i sada se smatra jednom od onih "prljavih riječi"—zajedno s teorijom/istom zavjere—koje se koriste za ocrnjivanje i marginaliziranje ljudi s vrlo legitimnim pritužbama.

    Lijek za ono što muči SAD i svijet je ogromna doza populizma koja natjera oligarhe i korporativnu politiku da uvedu eru istinske demokracije i dugo potrebnih reformi političkog sustava i ustava SAD-a. Narodna vlada neće voditi rat protiv Naroda kao što se radi otkako je neoliberalizam uspostavljen pod Carterom 1978. – 40 godina vrijednih dokumentiranog neuspjeha Naroda; 40 godina korporativne dobrobiti za predatorske kapitaliste.

  34. Listopada 1, 2018 na 16: 20

    Ono što je najzanimljivije, Bushovi ratni zločinci su entuzijasti mučenja, Brennan, Clapper i Haden, svi rade kao stručnjaci za tzv. liberalne medije na CNN-u i MSNBC-u.

    Cijenjeni novinari Glenn Greenwald i Sy Hersh više nisu pozvani u liberalne medije, ali je Greenwalda pozvao Fox News.

    Thomas Frank, nekoć miljenik demokrata, sada je persona non grata jer se usudio prozvati korporativne demokrate.

    Više se ni ne pretvaraju.

  35. Anne Jaclard
    Listopada 1, 2018 na 15: 41

    Wow, ovi ljudi imaju puno hrabrosti. Govori nam se da trebamo “štititi demokraciju” i “institucije” – tko to točno? Od strane ljudi koji su posljednja dva desetljeća griješili po svim pitanjima. Sjećate li se Iraka? Afganistan? Spašavanje? Štednja? Projekt Strah? Neki bi mogli prigovoriti i reći da su mnogi od tih događaja sada stariji od 10 godina. Pa, neokonzervativcima i neoliberalnim elitistima može biti lako odbaciti jedan scenarij i prihvatiti drugi, ali milijuni ljudi su UMRLI kao rezultat ovih neuspjeha. U isto vrijeme, svi koji dovode u pitanje ove brojke su "ruske marionete", čak i oni koji godinama iznose iste kritike? Ne, problem je u tome što smo cijelo vrijeme bili u pravu, oni su razotkriveni i više ne mogu to podnijeti. Ovaj dvostranački, globalizirani establišment je na izlasku i dobro se riješi.

    • Joe Tedesky
      Listopada 1, 2018 na 16: 32

      Ana sviđa mi se tvoj komentar. Ono o čemu sam razmišljao dok sam čitao vaš post je kako mi na ovoj ploči trebamo reći iste stvari koje ste ovdje rekli našim prijateljima i rođacima. Iako sam siguran da vi i drugi poput mene to činite, ipak dajete život sredstvima njihove prijevare, dok iznosite neke zanimljive točke. Slažem se da su ti ljudi bili potpuni neuspjesi u svemu što su predložili, a ipak su još uvijek glavni. Mi ljudi trebamo zajedno zabraniti, i izbaciti ih... strpati u zatvor. Dakle, Anne dobar komentar. Joe

      • anoniman
        Listopada 2, 2018 na 08: 20

        Joe: U pravu si kada je riječ o važnosti da ovo kažemo našim prijateljima. Pokušao sam i jesam - i izgubio sam većinu svojih "prijatelja" jer misle da sam lud. Od gađenja sam prestala koristiti FB.

  36. Listopada 1, 2018 na 15: 41

    Svaki napredak koji smo vidjeli od dana pokreta za građanska prava i anti-Vijetnam bio je slomljen, prvo kulturološkim šokovima ubojstava JFK-a, MLK-a, drugim ciljanim kampanjama kontrole, kao što je COINTELPRO. Potom su pristojna sredstva za život ljudi, kakva je donio New Deal, u Reaganovoj eri ukinuta smanjenjem poreza za bogate i korporacije. Nakon toga, globalizacija je sve više obespravljala, do te mjere da se obitelji sada bore za preživljavanje.

    Nečuveno je da ti elitisti neolibističke i neokonske ideologije mogu stupiti na pozornicu i pontifikirati se protiv "populizma" sa svojih lakih platformi think tankova (stvarno smrdljivih tankova). Kristol bi svoju riječ "poniznost" trebao zamijeniti s "oholost", što je sve što je ikada zagovarao u svojoj dugoj karijeri cionističkog kolonijalizma, poput svog oca. A Tanden je napredovala zahvaljujući vlastitoj privrženosti Clintonovima, jednoj od najpametnijih prevarantskih obitelji koje je SAD ikad vidio. Ovim se ideolozima treba rugati, i to nemilosrdno - hvala ti, Caitlin.

    Nadam se da ste ih prikupili i objavili, FG Trebaju nam da kruže.

  37. FG Sanford
    Listopada 1, 2018 na 15: 34

    Isprobajte ovo uz "Another Saturday Night" Sama Cookea.

    Još jedan Troglodyte Ball i močvara je na ulaznici-
    Obje stranke rade za te svinje duboke države.
    Ta DC močvara sada je dublja nego ikada,
    Neokonzervativcima ide dobro.

    Počelo je prije dvije godine, ratovi će uskoro završiti,
    Pobijedili bismo te džihadiste i prestali proizvoditi tijela,
    Ali sada se čini da smo promijenili melodiju.

    Evo još jednog pećinskog čovjeka koji će služiti na klupi na Visokom sudu,
    Izabrali su tipa koji mrzi Bill of Rights,
    Kako bih volio da se močvara može isušiti,
    Da bismo mogli zaustaviti ove borbe.

    Drugi tip mi je rekao da bi neokonzervativci bili sasvim u redu
    Nema naloga da nas prate, nema suđenja ako nas zatvore,
    On je mačak po imenu Rosenstein!

    Evo, kolokvij je blizu, a Bill Kristol cvili
    Kaže da su pitanja malo složena-
    Schumer nam je rekao da postoji šest načina da nas zajebu,
    Pretpostavljam da je mislio sa seksom.

    (Govorni:)
    Još jedan trogloditski bal s Mnuchinom i Boltonom,
    Tu su i Nikki, Rudy i Pompeo,
    Disleksični Perry i DeVos se bune,
    Kushner nema pojma.

    Sjećam se godina prije, kada su neokonzervativci prvi put rekli "kompleks",
    McCain se udvarao pobunjenicima i radio za te kartele,
    I…Al Qaidino oružje je bilo američko…

    Jadna Lindsey je tužna otkad je McCain dobio tumor,
    Liječnici su se pitali, ali nisu mogli objasniti.
    Kako su to otkrili mora biti samo glasina,
    Mislili su da nema mozga.

    Teško je tim think tankovima, moraju uložiti propali flush,
    Oni žele sudsko hvatanje, da dovedu do zanosa-
    Ali čini se da je njihov kandidat lush.

    (Ponovite da nestane :)
    Još jedan trogloditski bal i duboka država pobjeđuje,
    Karta je namještena, Ustav je oboren,
    Duboka državna močvara licemjerje griješi,
    Snovi osnivača su se izjalovili.

    • Joe Tedesky
      Listopada 1, 2018 na 16: 20

      Čovječe, volio bih te odvesti u studio za snimanje... imaš talenta. Također, tata me okrenuo prema Samu Cooku. Često sam mislio da je i Steve Parry s Journeyjem sigurno volio Cooka, budući da čujem sličan stil s njihovim glasovima.

      Naša je zemlja toliko zarobljena od strane ovih neokonzervativaca da se pitam kako smo ih mi ljudi mogli zbaciti s vlasti. Čini se da svaki predsjednik kojeg smo imali, od JFK-a, popušta pred ovim kretenima tko god oni bili, a to je šteta za nas i za svijet. Volio bih da imam odgovor, ali barem imam ovu ploču za komentare na kojoj mi je pamet.

      Sjajno ugađanje FG Čujem da McCartney traži novog partnera za pisanje. Joe

  38. Listopada 1, 2018 na 15: 27

    Također sam uživao u referenci na Pillsbury Doughboy. Nasmijao me podsjetivši me na stari SNL skeč s “Mr. Bill” gdje je tijesto zarobljeno u pećnici i netko je uključuje. Oh, jadni g. Bill! A nije li i momak za tijesto imao svoju družicu, “djevojku za tijesto”!

  39. Bob Van Noy
    Listopada 1, 2018 na 15: 25

    Caitlin o neoliberalnom kontinuitetu:

    "mnogo, mnogo, mnogo, mnogo, mnogo, mnogo mnogo stvari koje imaju zajedničko."

    Caitlin Johnstone zna kako iznijeti naše političke probleme brže nego što većina esejista može na nekoliko stranica teksta. Puno hvala. Poput Skipa Scotta i Joea Tedeskyja, zahvaljujem CD-u što ju je uključio ovdje.

    Ima mnogo toga što bi se svidjelo iu Caitlininom pisanju i u tipično civiliziranim odgovorima komentatora. Zanimljivo, O Society predstavlja zlobni oblik logike Roberta Kagana za kontinuirano ratovanje, sve dok on nije sudionik. I odmah nakon toga, Realist proizvodi odgovor Stephena M. Walta, tako da možemo vidjeti razlike u politici.

    Problem je, kako ga ja vidim, taj što se politika stvara u mraku od strane ljudi koje nikad ne susrećemo i ima kontinuitet koji se zapravo nikada ne dovodi u pitanje. Toliko o našoj tihoj demokraciji, naše trupe i strani civili ginu, ali to se rijetko rješava. Potičem sve da pročitaju poveznicu O Society i pogledaju logiku Zippo upaljača…

  40. Susan Suncokret
    Listopada 1, 2018 na 14: 37

    To je zastrašujuće… ovdje u SAD-u, zahvaljujući HRC-u, više nego itko, “populizam” je jednak rasističkim i vjerojatno skinheads simpatijama. I ovaj se "opasni" pokret ističe sa svakim incidentom povezanim s rasizmom/imigrantima (nasilnim napadima i mirnim demonstracijama podjednako) u Europi ... dajući desnom nacionalizmu "zamah" koji može, ali i ne mora biti stvaran (mamac za klikove ima taj paradoksalan učinak, sličan Streisandov učinak).

    Nakon glasovanja o Brexitu u lipnju bilo je mnogo prilično uznemirenih i uzbuđenih članaka koji su upozoravali da to nije neka čudna jednokratna pojava (i mnoga mnoga predviđanja da će još jedno glasovanje biti neizbježno - NIKADA nije trebalo proći, čak ni većina njegovi pristaše to nikad nisu očekivali... to bi bio korektiv) Koliko god demokrati — zaboravivši 2004. — čini se da pretpostavljaju da će Trump biti poražen (ne trudeći se ispuniti očitu prazninu — od koga?), a Cllinton još uvijek piše i objavljuje opće kritike o Trumpovoj grozoti.

    Još uvijek postoji pohlepni prezir prema sans culottes čak i dok naši mediji stvaraju virtualne egzistencijalne prijetnje okupljanjima desničara. Kad sam vidio Martina Luthera Kinga u Los Angelesu 1963., pojavili su se stvarni članovi Američke nacističke stranke u punoj uniformi i regalijama (kao što su često činili). Smijali smo im se (ili odrasli s kojima sam bila — bila sam prestravljena). Još uvijek uglavnom izbjegavamo obračun s rasizmom i netrpeljivošću i antiimigrantskim osjećajima, osobito zato što su rasisti i netrpeljivi (i seksisti) proglašeni personama non grata — ne-osobama — i ušutkani. Clintonovi “prezreni” bili su otprilike “nedemokratski” kao što sam vidio na nacionalnoj pozornici prije nego što je Trumpa trebalo shvatiti “ozbiljno” po naređenju.

    Clintonov prijatelj Carville napisao je knjigu — “Mi smo u pravu, oni su u krivu” koja je trebala biti upozorenje. … ljudi su to pojeli. Odjednom su demokrati sebe proglasili "odabranima", pametnima, preživjelima... Mislim da nemaju namjeru mijenjati kurs. Odgovorni imaju milijune i mogu čekati sljedeći ciklus, čak i sljedeći.

    Mnogi demokrati bili su oduševljeni Bosnom … konačno “uspješnim” post-vijetnamskim intervencionizmom s ljudskim licem (humanitarnim) … Nalazim da je ova žeđ za intervencijom – gdje god civili pate, pretpostavljam – zarazila našu naciju (čak i kao “rat” a našim aktivnim operacijama pridaje se malo pozornosti - moralne ili druge, ostavljajući tu staru "duboku državu" s jedinstvenom izvršnom vlašću i carte blancheom za tiho umetanje "američkog utjecaja" ... gdje god..

    Kao što #metoo (i Black Lives Matter) pokazuju, velik dio tog napretka za koji smo mislili da smo vidjeli bio je iluzija. — netko primijeti ili ga je briga?

    • Realista
      Listopada 1, 2018 na 15: 11

      Da, super, pomogli smo u “oslobađanju” Bosne i kasnije Kosova NAKON što smo se prokleto uvjerili da je zemlja bila temeljito destabilizirana i podijeljena nakon Titove smrti. Uglađeni Willie je vidio koliki je skok u anketama dobio njegov prethodnik nakon što je uvukao Irak u Kuvajt i zatim ga napao. Hej, skrenulo je pažnju s Whitewatera, Monice, Paule Jones i ostalih. Nadam se da Trump neće koristiti ratnu varku kao presedan da izbjegne svoje optužbe Stormy Davis. (Ali kako možete poštovati nekoga tko uzme novac, a zatim prekrši svoje ugovore o povjerljivosti?)

      Američka država sada je otišla dalje od pukog maltretiranja Rusije i započela je pravi rat. Kako drugačije nazvati kada je Washington naredio Južnoj Koreji da zaplijeni ruski brod jer je "prekršio" američke "sankcije" protiv Sjeverne Koreje. Rusija to negira, ali ne bi se trebala ni zamarati. Ona i svaka druga zemlja ima apsolutno pravo trgovati s kim god joj se prokleto sviđa. Nije li “slobodna trgovina” jedan od stupova koji podupiru američki kapitalizam? To je kad god to učinimo, unatoč užasnim posljedicama za naše zaposlene građane.

      Washington to forsira jer ŽELI pomorski sukob i pravi vrući rat s Rusijom. Neki @$$wipe admiral je jučer javno rekao... da Rusiju treba u potpunosti okružiti i blokirati američka mornarica. Po kojoj osnovi? MI smo bili agresor u svakom sukobu. UN i ICC trebali bi sankcionirati i procesuirati Amerikance (i Izraelce) za ratne zločine umjesto da im daju propusnicu. Cijeli svijet je poludio jer su ga tako napravili po naređenju luđaka iz Washingtona. Oprostite, rekao je BIPARTIZAN luđaci. To sve čini dobrim. Samo pitajte korporativne medije.

      • Susan Suncokret
        Listopada 1, 2018 na 16: 01

        Mnogi Amerikanci vjeruju da smo živjeli u unipolarnom svijetu otkako je Sovjetski Savez pao i da... svijet nikad nije bio tako prosperitetan i miran ili tako nešto (ili je to možda bila samo Amerika) ... Često čujem u komentarima da je na nama biti "policajac svijeta" jer smo najveći i najbolji i imamo infrastrukturu (ne bez obzira na to koliko su loši rezultati — i bolji rezultati drugih sila — vidi razne faze u ratu u Afganistanu) — Very Toad of Toad Hall. Kad sam bio klinac, tata mojih susjeda glasao je za republikance jer je bio uvjeren da ti čvrsti stupovi zajednice "moraju" biti pametniji jer su bili bogati... dok sam završio srednju školu, shvatio je da su uglavnom vrlo dobro povezani prevaranti ... Sada imamo dvije incestuozne stranke dobro povezanih prevaranata .... neoliberalizam zamagljuje toliko linija ... sve dok ostvarujemo profit.

        Washingtonska elita želi u korijenu sasjeći ovu bipolarnu ili multipolarnu ambiciju... i koristit će sve uobičajene alarme i prijavljene zločine u svom arsenalu. Često sam zapeo kako je koncept ljudske prirode postao nešto "crveno od kandži i zuba" s vjerom u neku vrstu determinizma koji sve tjera na najmanji zajednički nazivnik... Od "Gospodara muha" do "Ceste" i/ili “Bladerunner” (ili još gore).

        Demokracija ovisi o ljudima koji "povjeruju" i "prihvaćaju sustav"... sjebani smo. Pokušavao sam nekome objasniti optimizam postkolonijalnih revolucija i postrevolucionarnih razdoblja... Sve što su vidjeli bili su neuspjesi, nesposobni cijeniti ogromnu energiju i optimizam milijuna u pokušaju da stvore nešto novo, bolje, pravednije. Netko mi je rekao da je cijeli model hipijevske komune "dokazano" "uvijek neuspješan" jer bi netko glumio tiranina i sve bi se uništilo ... ideja da bi se takva sudbina mogla izbjeći boljim upravljanjem i komunikacijom je odbačena …. vidi također - čini se da malo tko očekuje da će njihov brak trajati "zauvijek".

      • druid
        Listopada 1, 2018 na 18: 32

        Potpuno se slažu. Ziocons stoje iza svih ovih gluposti!

        • Zhu
          Listopada 7, 2018 na 05: 33

          Da, krivite Židove, a ne sebe.

  41. mike k
    Listopada 1, 2018 na 13: 42

    Demokrat protiv republikanaca samo je rutina dobar/loš policajac. Samo zapamtite, obojica su policajci, i to stvarno korumpirani. Ne glasajte ni za jedno.. Ispustite njihovu prijevaru. Ne budi budala. Pazite ono čemu se klanjate.

    • anoniman
      Listopada 2, 2018 na 08: 23

      Umjesto analogije s dobrim policajcem i policajcem, bolja analogija je analogija "loš policajac, gori policajac" jer ja tu ne vidim ništa dobro.

    • Zhu
      Listopada 7, 2018 na 05: 34

      Amrn!

  42. Joe Tedesky
    Listopada 1, 2018 na 13: 36

    Caitlin je užitak čitati. Svidjela mi se oznaka Pillsbury Doughboy.

    Iako bih želio vidjeti više nas američkih građana kako razgovaramo jedni s drugima, umjesto da se međusobno borimo, shvaćam njezinu poentu o dvostranačju DC-a. Odvratno je da je jedna tema koja okuplja sve političare iz DC-a i ljude iz medija iz New Yorka rat. Jedini argument koji ovi hakovi vode jedni s drugima je kada napasti, a kada se nikada ne povući iz ovih strašnih ratova. Dakle, Caitlin još jednom uspijeva.

    • christina r garcia
      Listopada 1, 2018 na 23: 53

      bok Joe,
      Još smo živi. moj tata nije tako dobro. Želim reći svim vašim pratiteljima, VA u Milwaukeeju je prekrasan. Moj tata je još uvijek vjerni Trumpov pristaša. Istih godina, žene su žene ili drolje, ili što već. On će umrijeti, i to je dobro jer nam više ne treba za glasanje. Njegovi prijatelji su aduti. Imam svoje i jebem sve ostale. Dobro je što sam odrastao u drugom vremenu u kojem mi je stalo do mojih sugrađana. Što je to sa starcima koji brinu samo o sebi? Joe, ti nisi jedan od njih. ali molim te, prosvijetli me, zašto dečki brinu samo o sebi?

      • Joe Tedesky
        Listopada 2, 2018 na 08: 06

        Nešto se nikad ne mijenja, a ti si jedna od njih. Zajebi prokleto glasovanje i idi zagrli svog tatu.

        Nadam se da si dobro. Joe

  43. Antiratni7
    Listopada 1, 2018 na 13: 32

    Točno tako. Čini me jadnim kad me se traži da stanem na stranu demokrata na saveznoj razini protiv republikanaca ili da slušam tipične kritike Trumpa.

    Da li više volite uglađenog, civiliziranog masovnog ubojicu ili grubog?

    Ni. Ne hvala.

    • Antiratni7
      Listopada 1, 2018 na 18: 42

      Mislim, gadi mi se što me se poziva da podupirem jednu skupinu bijednika u odnosu na drugu...

  44. Realista
    Listopada 1, 2018 na 13: 19

    I evo razumnog odgovora zašto bi “demokratski socijalisti,” libertarijanci i “realisti” trebali zbiti redove i zajedno se suprotstaviti @$$rupama gnjeva gđe Johnstone. Treba li to biti nova glavna greška u politici?

    http://www.informationclearinghouse.info/50341.htm

  45. Listopada 1, 2018 na 13: 17

    PNAC društvo Zlog brata Billa Kristola, Robert Kagan također spletkari. Gdje je moja limenka Black Flaga?

    https://opensociet.org/2018/09/30/the-pax-americana-utopia-a-liberal-world-order-by-robert-kagan/

    • Listopada 1, 2018 na 16: 27

      Samo podsjetnik

      Kagan je bio glavni savjetnik Hillary Clinton, a njegova krvožedna supruga Victoria bila joj je najveća pomoć.

      Ako to nije dovoljan dokaz

    • Listopada 1, 2018 na 22: 13

      Zli, zli majmuni!

  46. Listopada 1, 2018 na 12: 36

    Naš politički izbor ovdje u SAD-u je u biti sljedeći:

    “Biste li željeli da vaš nemoralni režim promijeni ratove, beskrajne ekonomske sankcije i ekonomski rat protiv siromašnih, neetična ubojstva bespilotnim letjelicama, ilegalne invazije i vojne okupacije, i desetljeća vojne potpore našim prijateljima džihadističkim teroristima koji sjeku glavu – “sa” ili “bez” ”?—?kupaonice specifične za spol ovdje kod kuće?”

  47. Jeff Harrison
    Listopada 1, 2018 na 11: 25

    Mi smo, naravno, osuđeni na propast. Gospođa Johnstone je u pravu, mala je razlika između demokrata i republikanaca na nacionalnoj razini. Isprva sam glasao za Obamu nadajući se oštrom prekidu katastrofalnog pristupa životu koji je utjelovio Shrub. Kao što je rekla Sarah Palin, "kako ti ide ta promjenjiva stvar"? Odgovor je, nikako. 2018. ne izgleda nimalo dobro jer je stranka još uvijek u ropstvu Hillarynih botova, a Trump je standardni republikanac s glasnim jezikom.

  48. Limert
    Listopada 1, 2018 na 10: 22

    Ekstremisti su zauzeli „centar“ američke politike, a sve što u većini drugih zemalja prolazi kao mainstream, označava se kao „ekstremno“.

  49. Preskoči Scotta
    Listopada 1, 2018 na 09: 00

    Bože, jednostavno VOLIM Caitlin Johnstone! Hvala puno što ste uključili njezine stvari ovdje na CN.

  50. mike k
    Listopada 1, 2018 na 07: 14

    Jednom kada shvatite da je brbljanje s vašeg TV-a gotovo u potpunosti propaganda oligarha koji kontroliraju našu vladu, postaje besmisleno i dosadno te ga prestajete slušati i tražite druge poštene izvore informacija.

    • John puma
      Listopada 2, 2018 na 19: 52

      “(2???) Ekstremisti se ujedinite.”

      Nisu SAMO dva pojedinačna ekstremista koja ste identificirali ti koji guraju propagandu "stvarna demokracija nije demokracija", već to također (grozničavo) rade i "umjereni" ekstremisti, koji se uporno prikazuju kao legitimni mediji, (tj. 0.001 %-kontrolirani mediji, tj. WaPo, NYT, LAT, Economist itd.)

      Nemoguće je izbjeći ovu noviju verziju kuhane merde koja curi 24/7/365.

  51. john wilson
    Listopada 1, 2018 na 06: 18

    Možda bi ovaj članak trebao imati naslov "ako bi glasovanje ikada išta promijenilo, oni bi to uklonili" Bilo da je ljevica, desnica ili nešto između, MIC, MSM i duboka država su zaduženi za sve i sva trojica s lijepa pomoć iz Izraela. Ideja da demokracija znači da ljudi imaju pravo glasa o tome tko njima vlada je mit. Senat, Kongres i predsjednik, republikanac i demokrati podjednako su podređeni državi bez lica. Duboka država kako je volimo zvati je diktator bez lica. Neizabrani, nepoznati i neodgovorni.

    • mike k
      Listopada 1, 2018 na 07: 09

      Izvrstan sažetak našeg blata, Johne. Put do našeg mogućeg ozdravljenja ne ide kroz DC močvaru. Moramo napraviti zaobilaznicu oko sve te gadosti.

  52. Tom Welsh
    Listopada 1, 2018 na 06: 11

    I naravno video isječak je "nedostupan". Kako ironično.

    • Consortiumnews.com
      Listopada 1, 2018 na 06: 44

      Radi.

      • TS
        Listopada 3, 2018 na 17: 01

        > Radi.

        Ne sada, nije…

Komentari su zatvoreni.