Ministarstvo pravosuđa vjerojatno će polagano deklasificirati

Predsjednik Trump naredio je deklasificiranje podataka s vrata Rusije, ali će to vjerojatno biti blokirano, postavljajući pitanje je li Trump svoj čovjek, piše Ray McGovern.

Napisao Ray McGovern
Posebno za Vijesti o konzorciju

Ne zadržavaj dah. Dok mediji bez daha opisuju jučerašnju naredbu predsjednika Donalda Trumpa “o osiguranju Neposredan (naglasak dodan) deklasificiranje” materijala ruskih vrata kao “obračun”, svaki vjerojatni obračun udaljen je mjesecima, ako do njega uopće dođe.

Riječ "odmah" može značiti različite stvari različitim ljudima. Da je predsjednik postavio rok ili da je zadatak deklasifikacije dao vlastitom Vijeću za nacionalnu sigurnost, riječ "obračun" mogla bi biti bliža onome što se može očekivati.

Tragikomedija koja je sada na pozornici u Washingtonu više je nego bizarna. Može li predsjednik Trump biti nesvjestan da oni kojima je "naredio" deklasifikaciju - najviši dužnosnici Ministarstva pravosuđa, FBI-a i obavještajnih agencija - nemaju nikakav poticaj da se povinuju "odmah". I oni imaju minus-nula poticaja, kako to vidi vrh, da svoje bivše šefove, kolege i suzavjerenike bace pod autobus oslobađajući obiteljske dragulje.

Većina današnjih komentara anonimnih dužnosnika o deklasifikaciji očito je lažna. Sugerirati, na primjer, da bi "mogla nastupiti smrt", kao što je jedan stručnjak MSNBC-a predvidio danas poslijepodne, više je od smijeha. Međutim, ne očekujte da mediji establišmenta zaustave svoje ludilo hranjenja u koritu duboke države.

Visoki ulozi za stručnjake za Rusiju

Teško da bi ulozi mogli biti veći ne samo za Duboku državu, već i za medije - uključujući nekadašnje "progresivne" stručnjake koji se još nisu oporavili, nakon 22 mjeseca, od virulentnog virusa koji zovem "HWHW" (Hillary bi pobijedila). Zapažanja Marka Twaina i, u novije vrijeme, Patricka Lawrencea u velikoj su mjeri primjenjiva na općeprihvaćenu situaciju oko vrata Rusije. Twain: “Lakše je prevariti ljude nego ih uvjeriti da su prevareni.”

Lawrence stavi ovako u Vijestima o konzorciju: „Zanemareni su najobičniji standardi dokaznog postupka. Mnoge od naših ključnih institucija – aparat za vanjsku politiku, mediji, ključne obavještajne službe i agencije za provođenje zakona, političko vodstvo – sada su ekstravagantno predane narativu koji, čini se, nitko ne može kontrolirati. Rizik od samonanošenja štete koji ove institucije preuzimaju, ako istina o događajima pred Rusijom izađe na vidjelo - što će se jednog dana zasigurno dogoditi - gotovo je nesaglediv. ... Russia-gate, jednom frazom, postala je prevelika da bi propala.”

Nunes: 'Sudit ćemo im.' (Win McNamee/Getty Images)

Trump je sada prebacio loptu u dvorište zlotvora, ali, s medijima na njihovoj strani, dužnosnici duboke države uživaju ekvivalent prednosti domaćeg terena. Predsjedavajući obavještajnog odbora Predstavničkog doma Devin Nunes (R, CA) prilično je upozorio na ovo. Govoreći o povjerljivim odlomcima koje je Trump sada naredio objaviti, Nunes je krajem srpnja izrazila uvjerenje da “kad američki narod jednom vidi ovih 20 stranica, barem za one koji će dobiti pravo izvješće o ovom pitanju, (naglasak dodan) bit će šokirani onim što se nalazi u toj aplikaciji FISA [Zakon o nadzoru stranih obavještajnih službi]” za nadzor Cartera Pagea, američkog državljanina i člana Trumpovog predizbornog tima.

Naravno, Nunes podržava Trumpa. Ali on također ima tu čudnu - ovih bi se dana moglo reći romantičnu - predodžbu da prema načinu na koji Ustav SAD-a postavlja stvari, on i njegov odbor imaju moć - i dužnost - nadzirati agencije koje je Kongres osnovao i financira, te razotkriti bilo kakve zloupotrebe. Ponašanje predsjednika pravosudnih i nadzornih odbora Zastupničkog doma pokazuje da dijele to mišljenje.

Dana 18. veljače, Nunes je bacio tešku rukavicu tijekom napada intervju s novinarkom Sheryl Attkisson:

“Zloupotreba FISA-e... budući da se odnosi na Ministarstvo pravosuđa i FBI, ako im treba suditi, mi ćemo im suditi. Razlog zašto Kongres postoji je nadgledanje ovih agencija koje smo stvorili. DOJ i FBI nisu iznad zakona. Kongres ih je stvorio, mi ih nadgledamo i financiramo. A ako oni zlostavljaju za tajni sud, dobivaju naloge za američke građane, prokleto ste u pravu da ćemo ih izvesti pred sud."

Trump Agonistes

Nunes je to zabilježila još u veljači. Što uopće može objasniti Trumpovo oklijevanje da naredi deklasificiranje relevantnih FISA-inih i drugih dokumenata (s takvim redakcijama koje bi mogle biti doista potrebne) do sedam mjeseci kasnije, i samo sedam tjedana prije izbora na sredini mandata? I zašto je Trump bacio opreznu, poput papira tanku rukavicu, bez čvrstog roka - pozivajući Deep State na ogradu?

Potreba za igranjem s Dubokom državom obično se jasno daje do znanja budućim predsjednicima prije njihove inauguracije, a takav je bio slučaj s novoizabranim predsjednikom Trumpom. Samo dva tjedna prije nego što je preuzeo dužnost, Trumpa su službeno posjetili direktor Nacionalne obavještajne službe James Clapper, direktor FBI-a James Comey, direktor CIA-e John Brennan i direktor NSA-e Michael Rogers. Trumpa je upozorio nitko drugi nego vođa manjine u Senatu, Chuck Schumer. Schumer je bio u blizini i poznaje sve; on je veteran od 18 godina u Zastupničkom domu, au svojoj je 20. godini u Senatu.

Schumer: Trump je 'stvarno glup.'

Dana 3. siječnja 2017. Schumer je rekao sve, kada je rekao MSNBC-jevoj Rachel Maddow, da je novoizabrani predsjednik Trump "stvarno glup" kada se suprotstavlja obavještajnoj zajednici i njenim procjenama ruskih cyber aktivnosti:

"Da vam kažem, ako se suočite s obavještajnom zajednicom, oni od nedjelje imaju šest načina da vam se vrate”, rekao je Schumer Maddowu. "Dakle, čak i za praktičnog, navodno tvrdoglavog poslovnog čovjeka, stvarno je glupo učiniti ovo." Je li Maddow pitao Schumera kaže li da bi se predsjednik Sjedinjenih Država trebao bojati obavještajne zajednice? Ne, ostavila je Schumerov teorem na snazi.

Tri dana nakon Schumer-Maddow upozorenja, na sastanku 6. siječnja s vodstvom Duboke države, Trumpu je predana krnja obavještajna "procjena" bez dokaza - objavljena istog dana - da je ruski predsjednik Vladimir Putin učinio što je mogao da da Trump bude izabran. Dodatna uvreda na povredu, nakon što su ostali otišli, tadašnji direktor FBI-a Comey rekao je novoizabranom predsjedniku o sumnjivim otkrićima takozvanog "dosjea Steele", oporbenog istraživanja koje su platili demokrati, s nepotvrđenim, ali skarednim pričama o Trumpovom lutanju s prostitutkama u Moskvi itd. itd.

Je li Trump shvatio poruku? Je li on svoj čovjek? Trag je u gotovo neugodnom obilju opreza koji je iskazao u odnosu na Duboku državu - i vojsku, također. Vjerojatno će si dopustiti da bude spor u deklasificiranju nakon izbora u sredini mandata, nakon kojih će krajolik u Kongresu vjerojatno izgledati sasvim drugačije.

Ray McGovern radi s Tell the Word, izdavačkim ogrankom ekumenske Crkve Spasitelja u središtu Washingtona. Bio je vojni časnik i predsjednički referent CIA-e te je suosnivač Veteran Intelligence Professionals for Sanity (VIPS).

147 komentara za “Ministarstvo pravosuđa vjerojatno će polagano deklasificirati"

  1. Rujna 25, 2018 na 03: 30

    Nije pitanje. Trump je možda namjeravao učiniti nešto značajno, ali se gotovo odmah predao Deepstateu. Promjenu sam uočio sredinom ožujka 2017. Prvo je naredio NASA-i i meteorološkoj službi da prestanu koristiti svoje medije za reket o "globalnom zatopljenju". Isprva su poslušali, a onda su sredinom ožujka tiho nastavili širiti Gaianove laži. Ne možemo reći je li Trump izbrisao svoju naredbu ili su birokrati shvatili da je bio gurnuti. Detalji nisu bitni. Radnje su važne.

    • što sam rekao
      Rujna 26, 2018 na 03: 51

      Ozbiljno? Ne vjerujete da je globalno zatopljenje stvarno???

  2. Rujna 24, 2018 na 18: 33

    Sada znamo TKO je povukao Trumpa natrag…….UK……izdaja duboke države bila bi u potpunosti razotkrivena i UK je u tome sudjelovala.

    Velika Britanija je molila Trumpa da ne skine oznaku tajnosti s ruskih dokumenata; Navedena "ozbiljna zabrinutost" zbog Steeleove umiješanosti

    Britanska vlada "izrazila je ozbiljnu zabrinutost" američkoj vladi zbog deklasifikacije i objavljivanja materijala koji se odnosi na istragu Trumpa i Rusije, navodi New York Times.

    Steele je također imao opsežne kontakte s dužnosnikom DOJ-a Bruceom Ohrom i njegovom suprugom Nellie, koje je – zajedno sa Steeleom – plaćala oporbena istraživačka tvrtka Fusion GPS u kampanji protiv Trumpa. Trump je pozvao na deklasificiranje bilješki FBI-a o intervjuima s Ohrom, koje bi navodno otkrile više o njegovom odnosu sa Steeleom. Ohr je dvaput degradiran u Ministarstvu pravosuđa zbog laganja o svojim kontaktima s Fusion GPS-om.

    Možda su i Britanci zabrinuti budući da je velik dio špijunaže koja se provodila u Trumpovoj kampanji tijekom 2016. godine obavljen na tlu Ujedinjenog Kraljevstva. Podsjetimo da je Trumpov pomoćnik George Papadopoulos namamljen u London u ožujku 2016., gdje mu je malteški profesor Joseph Mifsud dao glasinu da Rusija imao prljavštine o Hillary Clinton. Kasnije je u londonskom baru Papadopoulos pijan prenio glasinu australskom diplomatu Alexanderu Downeru (s kojim je Strzok odletio u London na sastanak).

    Također se prisjetimo da se CIA/FBI “doušnik” (špijun) Stefan Halper susreo i s Carterom Pageom i s Papadopoulosom u Londonu.

    Halper, veteran četiriju republikanskih administracija, obratio se Trumpovom pomoćniku Georgeu Papadopoulosu u rujnu 2016. s ponudom da odleti u London kako bi napisao akademski rad o istraživanju energije u Sredozemnom moru.

    Papadopoulos je prihvatio let za London i honorar od 3,000 dolara. Tvrdi da ga je Halper tijekom sastanka u Londonu pitao zna li nešto o ruskom hakiranju elektroničke pošte demokrata.

    Papadopoulos je imao i druge kontakte na britanskom tlu za koje sada vjeruje da su bili dio operacije nadzora koju je odobrila vlada. -Dnevni pozivatelj

    Halper je ukupno primio više od milijun dolara od Obaminog Pentagona za "istraživanje", od čega je više od 1 dolara odobreno prije i tijekom izborne sezone 400,000.

    Ukratko, razumljivo je da bi Ujedinjeno Kraljevstvo radije sakrilo svoju umiješanost u “lov na vještice” Donalda Trumpa budući da je velik dio protuobavještajne istrage proveden na tlu Ujedinjenog Kraljevstva. A ako su Britanci znali za operaciju, to će poduprijeti tvrdnje da su se umiješali u američke izbore 2016. pomažući ono što se čini kao namještaljka od samog početka.

    https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele

  3. Rujna 23, 2018 na 12: 54

    Ne postoji duboka država, to je smicalica desnice. Ako postoji duboka država, onda je to ona koju je uspostavio Dick Cheney. Nunes je Trumpova marioneta. Bio je na konvenciji GOP-a i vjerojatno je glasao protiv sankcija Rusiji. Nunes i njemu slični su izdajice kao i Trump.

    • Rujna 24, 2018 na 18: 22

      FBI poruke: Obama 'želi znati sve što radimo'

      https://www.nbcnews.com/politics/politics-news/fbi-texts-obama-wants-know-everything-we-re-doing-n845531

      Velika Britanija je molila Trumpa da ne skine oznaku tajnosti s ruskih dokumenata; Navedena "ozbiljna zabrinutost" zbog Steeleove umiješanosti

      Britanska vlada "izrazila je ozbiljnu zabrinutost" američkoj vladi zbog deklasifikacije i objavljivanja materijala koji se odnosi na istragu Trumpa i Rusije, navodi New York Times.

      “Prema bivšem američkom dužnosniku i bivšem britanskom dužnosniku, britanska je vlada izrazila ozbiljnu zabrinutost vladi Sjedinjenih Država zbog objavljivanja povjerljivih informacija. Materijal uključuje izravne reference na razgovore između američkih službenika za provođenje zakona i Christophera Steelea, bivšeg britanskog špijuna koji je sastavio dosje koji navodi veze između Trumpove kampanje i Rusije.”

      https://www.nytimes.com/2018/09/21/us/politics/trump-classification-russian-documents.html

      Steele je također imao opsežne kontakte s dužnosnikom DOJ-a Bruceom Ohrom i njegovom suprugom Nellie, koje je – zajedno sa Steeleom – plaćala oporbena istraživačka tvrtka Fusion GPS u kampanji protiv Trumpa. Trump je pozvao na deklasificiranje bilješki FBI-a o intervjuima s Ohrom, koje bi navodno otkrile više o njegovom odnosu sa Steeleom. Ohr je dvaput degradiran u Ministarstvu pravosuđa zbog laganja o svojim kontaktima s Fusion GPS-om.

      Možda su i Britanci zabrinuti budući da je velik dio špijunaže koja se provodila u Trumpovoj kampanji tijekom 2016. godine obavljen na tlu Ujedinjenog Kraljevstva. Podsjetimo da je Trumpov pomoćnik George Papadopoulos namamljen u London u ožujku 2016., gdje mu je malteški profesor Joseph Mifsud dao glasinu da Rusija imao prljavštine o Hillary Clinton. Kasnije je u londonskom baru Papadopoulos pijan prenio glasinu australskom diplomatu Alexanderu Downeru (s kojim je Strzok odletio u London na sastanak).

      Također se prisjetimo da se CIA/FBI “doušnik” (špijun) Stefan Halper susreo i s Carterom Pageom i s Papadopoulosom u Londonu.

      Halper, veteran četiriju republikanskih administracija, obratio se Trumpovom pomoćniku Georgeu Papadopoulosu u rujnu 2016. s ponudom da odleti u London kako bi napisao akademski rad o istraživanju energije u Sredozemnom moru.

      Papadopoulos je prihvatio let za London i honorar od 3,000 dolara. Tvrdi da ga je Halper tijekom sastanka u Londonu pitao zna li nešto o ruskom hakiranju elektroničke pošte demokrata.

      Papadopoulos je imao i druge kontakte na britanskom tlu za koje sada vjeruje da su bili dio operacije nadzora koju je odobrila vlada. -Dnevni pozivatelj

      https://www.zerohedge.com/news/2018-09-23/uk-begged-trump-not-declassify-russia-docs-cited-grave-concerns-over-steele

      Tvrtka za dosje Trump također je dostavila informacije korištene na sastanku Rusa, Trumpov tim

      https://www.nbcnews.com/news/us-news/trump-dossier-firm-also-supplied-info-used-meeting-russians-trump-n819526

      Glenn Simpson iz Fusion GPS-a večerao je s ruskom odvjetnicom prije i poslije njezina sastanka u Trump Toweru

      https://www.cnsnews.com/news/article/susan-jones/fusion-gps-glenn-simpson-dined-russian-lawyer-after-her-meeting-trump-tower

      Veći od Watergatea…….Mnogo veći i daleko opasniji.

    • Rujna 24, 2018 na 18: 28

      Bush Cheney mrzio je Trumpa i želio je Hillary a ne Trumpa. Hillary je bila kraljica neokonzervativaca.

      TRUMP: "Bush najgori predsjednik ikada"

      - Youtube
      Video za Trumpa kao najgoreg predsjednika ikada
      ? 6:15 sati
      https://www.youtube.com/watch?v=j6N8l8DMu3M

      11. prosinca 2007. – Prenio TheCyMan
      “Pa, mislim da je Bush vjerojatno najgori predsjednik u povijesti Sjedinjenih Država, a ja jednostavno ne …

      Trump protiv Busha: Rekli su da postoji oružje za masovno uništenje...

      Video za Trumpa Bush je lagao

      ?
      https://www.realclearpolitics.com/…/trump_vs_bush_they_said_there…
      Veljače 13, 2016
      Destabilizirali smo Bliski istok”, rekao je Trump. “Nazovite to kako god želite. Reći ću ti. Lagali su…

      Trump o Bushovom odlasku u Irak: Lagali su

      | Brdo
      Video za Trumpa Bush je lagao
      ?
      thehill.com/…/269410-trump-on-bush-going-into-iraq-they-lied

      Veljače 13, 2016
      "Očito je da je rat u Iraku bio velika, debela pogreška", rekao je Trump.

    • Preskoči Scotta
      Rujna 25, 2018 na 09: 53

      Sanjaj Liz. Duboka država vodi tu emisiju barem od ubojstva JFK-a. Zato niti jedan predsjednik, Dem ili GOP, od tada nije uspio ispuniti vanjskopolitička obećanja. Obama je čak bio citiran da ne želi završiti kao JFK, a Chuck Schumer (veliki D Dem) je citiran da je rekao da obavještajna zajednica (Nevidljiva vojska kapitalizma) od nedjelje ima šest načina da vam uzvrati . Nisam obožavatelj Trumpa, ali ne patim ni od "Trumpovog sindroma poremećaja", kao što je izgleda vaš slučaj.

      Pročitajte:
      JFK i neizrecivo, James Douglass
      Izdana sudbina, James DiEugenio
      Đavolja šahovska ploča, David Talbot

      Niti jedan od ovih autora nije “desničar”. Onda pričajmo o “nema duboke države”.

  4. herbert davis
    Rujna 23, 2018 na 11: 45

    Retoričko pitanje koje Ray zapravo ne treba postavljati. Nijedan POTUS neće ići protiv naših obavještajnih "službe". (Osim ako imaju terminalni rak ili nisu čuli za Paula Wellstonea i JFK-a!

  5. FG Sanford
    Rujna 21, 2018 na 20: 11

    Netko je spomenuo kako je Lyndon Johnson šutio o izdaji Richarda Nixona kako bi zaštitio “instituciju”. Bilo je to u studenom kasne, velike, 1968. godine – u snimljenom telefonskom razgovoru između LBJ-a i neponovljivog Everetta McKinleyja Dirksena. Naravno, Lyndon je morao šutjeti o Nixonovoj izdaji...jer je Nixon znao sve o LBJ-evoj izdaji. Glasine sugeriraju da je, kada je Nixon bio uključen u istrage HUAC-a, izvjesni Jacob Rubenstein bio jedan od doušnika koje su angažirali. Jacob je imao posao poslije škole kad je bio dijete. Bio je kurir Alphonsea Caponea u Chicagu. Nakon rata preselio se u Dallas, a ostalo je povijest. Da, Nixon je znao ili sumnjao u prljavštinu na gotovo svima koji su važni. Mogao bih nastaviti, ali ako se Amerika nije “probudila” u zadnjih 55 godina, vjerojatno nikada neće. Oni imaju ovaj klub...a mi nismo u njemu. Ali oni ga štite, u redu. Uostalom, to rade “institucije”!

  6. Blago - šaljivo
    Rujna 21, 2018 na 19: 48

    Trumpster se suprotstavio “dubokoj državi” kada je napao i spalio Transpacifičko partnerstvo Trilateralne komisije.

    Čini se da je Trump sam sebe satjerao u kut zbog vlastite ignorantne arogancije i nepristojne/grube pompoznosti.

    Strukture američke vlade, iako fiktivne u afektu, temeljno su utemeljene na etici koju su uspostavili poslovni ljudi i političari Visoke kabale iz East India Company koji su u korijenu američkog poslovanja i politike.
    — Elihu Yale je otac utemeljitelj utoliko što je nadgledao British East India Trading Company, prvi multinacionalni korporativni konglomerat i rodonačelnik Bostonske čajanke, itd, itd, itd /Američki rat za neovisnost. . .

    Takozvana "duboka država" povijesno je ukorijenjena u i unutar američkog poduzetničkog sustava koji je rodila britanska East India Trading Company.

    Princ klaun poput Donalda Trumpa neće uzurpirati temeljna načela ugrađena u 400 godina američkog yina i yanga.
    Trump je Ultimate Interloper, krupna i prljava faca njujorškog razbojničkog mentaliteta čija ga je ambicija odvela u područje Daleko, Daleko iznad njegovog platnog razreda.

    Uskoro ćemo čuti Donalda kako pjeva tužnu pjesmu "Let Me Down Easy"...

  7. Rujna 21, 2018 na 18: 59

    Maska je skinuta……..nema više pretvaranja da nema puča duboke države protiv Trumpa i da ga mediji forsiraju.

    Nekada cijenjeni James Risen

    Dakle, želite iskoristiti 25. amandman da se riješite Donalda Trumpa? Ovdje su prepreke za smjenu mentalno poremećenog predsjednika.

    https://theintercept.com/2018/09/21/25th-amendment-trump/

    • LarcoMarco
      Rujna 21, 2018 na 22: 12

      “U dopisima koje je napisao Andrew McCabe, tada vršitelj dužnosti ravnatelja FBI-a, stoji da je zamjenik tužitelja. Gen. Rod Rosenstein predložio je da potajno snima svoje razgovore s predsjednikom Trumpom i da je Rosenstein razgovarao o mogućem pokušaju da ga smijeni s dužnosti” … “On {Rosenstein} je također pokrenuo rasprave o pozivanju na 25. amandman, koji detaljno opisuje kako kabinet može odlučiti hoće li predsjednik više nije u stanju obavljati dužnosti posla, stoji u jednom od dopisa McCabea. — LA Times

  8. David G.
    Rujna 21, 2018 na 13: 21

    Današnje vijesti:

    “Predsjednik Donald Trump odgodio je svoju naredbu o deklasificiranju dokumenata povezanih s FBI-jevim nadzorom bivšeg savjetnika za kampanju Cartera Pagea i zatražio je od Ministarstva pravosuđa da prvo pregleda dokumente.” https://www.rt.com/news/439059-trump-delays-russia-documents/

    Dakle, tko sada radi sporo hodanje?

    Neusporediva specijalnost Donalda Trumpa je sebična izdaja ljudi koji su mu ukazali povjerenje – to je bit cijelog njegovog života.

    Čini se da je Ray McGovern zreo da se pridruži klubu.

    • Rujna 21, 2018 na 15: 35

      Trump nema ideologiju osim "ja". Kaže sve što mu se čini od koristi u bilo kojem trenutku. Nema pravi stav ni po jednom pitanju. Stav koji on zastupa jednostavno je dio trenutnog transakcijskog odnosa. Plaćanje svojim prostitutkama u gotovini za seks je primjer. Trump će reći što god ljudi žele čuti sve dok iz dogovora dobije ono što želi.

      Svaka sličnost s istinom za bilo što što Trump kaže je nenamjerna i potpuno slučajna.

      Drama s imenovanjem Kavanaugha u Vrhovni sud za Roe protiv Wadea još je jedan aktualan primjer. Trump zapravo nema nimalo morala po ovim pitanjima. Ako bi jedna od njegovih kurvi trebala pobačaj, onda bi to bilo važno.

      Donald Trump je u 5 dana zauzeo 3 različitih stavova o pobačaju

      • Rujna 21, 2018 na 18: 28

        Jean, to sam ja nazvao "trenutni transakcijski odnos". Biti ucijenjen. Ne samo da je Trump sebičan, on nije sposoban brinuti se za druge ljude. Ljudi su objekti. Rekviziti koji će se koristiti u Trumpovom reality TV showu. Osoba ima vrijednost samo u tome kako ta osoba čini Trumpa u bilo kojem trenutku (društveni status). Njegove su žene očiti primjeri. Melania sama po sebi nema nikakvu vrijednost za Trumpa, ona je trofejna supruga.

        Slažemo se oko većine detalja, Jean. Jednostavno nisam mogao navijati za Trumpa. Ne mogu zauzeti stranu. Da, HillBillary Clinton je korumpirana. Da, John Brennan je korumpiran. Da, uvjeren sam da su svi oligarsi od Kochsa preko Bezosa do Trumpa korumpirani. Tako su došli tu gdje jesu. Tako što su šupci. Nisu dobili te gomile plijena budući da su bili dobri i suosjećajni poput Isusa.

        U svijetu globalnih oligarha ne postoje nacionalne granice. Nafta je posvuda. Amazon je posvuda. Trump Towers su u Indiji. Stoga me ne bi nimalo iznenadilo da su neki ili svi od tih ljudi poslovali u Rusiji ili s Rusima. Pa što?

        Može li se sve spustiti? Posljednji put kad smo postavili to pitanje – prije 10 godina s krizom hipotekarnih kredita – odgovor je bio glasan: "Ne!"

        Stoga, ipak Trump svoju gangstersku prirodu nosi na rukavu – za razliku od Obama i HillBillaria u svijetu koji imaju manire da ih se ne smatra sociopatima – nemam puno povjerenja u majmuna s ručnom bombom.

        Mislim da je sve to političko kazalište WWF Wrassling smrtni meč slavnih reality TV sranje, koje zabavlja mase, ali samo po sebi neće promijeniti Ameriku na bolje. Vjerojatno će nas sve ostaviti oštećene i razočarane.

        Pokušavam pronaći duhovitost u tome da ga gledam kako odlazi, ali Trump je takav klišej... tu nema ništa smiješno. Samo personifikacija američkog sna. Pravi američki san. Biti blaženi gangster na TV-u.

        • O društvo
          Rujna 21, 2018 na 18: 31

          Pritisnem "odgovori" da napišem komentar, a onda se komentar pojavi negdje u ovoj temi osim tamo gdje mislim da će se pojaviti.

          Isprike zbog eventualne zabune. Provodim idiotski dan ovdje za svojom tipkovnicom – ha ha!

        • Rujna 21, 2018 na 18: 32

          Primijetio sam da je moj post nestao…….zanimljivo zar ne?

          Ovo se stalno događa. Moram se zapitati zašto.

          • Rujna 21, 2018 na 18: 34

            ups dolje je……..oprosti…

          • Rujna 21, 2018 na 19: 43

            Odgovaram na vaš post u nastavku... nema gumb za odgovor...

            Slažem se 100% s onim što ste objavili…..s jednom iznimkom…..Trump nije republikanac i nije to bio od 1999.….Trump je bio velika pristaša Hillary Clinton…

            Stormy Daniels: Trump/Clinton razgovaraju o "našem planu"

            https://www.youtube.com/watch?v=2YZw5kCo3LM

            “Plan” je možda bio za njega da ocrni Obamu problemom s rodnim listom.? “Plan” je bio rađanje. Cijela stvar s Obamom kao Kenijcem. Hillary je bila prva koja je to spomenula, a Donald Trump je to prihvatio i pobjegao s tim? .Hillary je bila jedna od prvotnih rođenih! oh, zar ne, to smo već znali?!

            Hillary je također odabrala Trumpa…….svoju šarenicu…..

            Trump nikada nije trebao pobijediti. Trump nije "stranačka" osoba. Zamislite užas kad je Trump pobijedio?…….čak je i Melania plakala. Sada je duboka država koja je pomogla Hillary lagati i varati prestravljena da ga ne mogu kontrolirati i da su njihovi napori da počiniti ucjenu i pobunu i još gore će biti razotkriveno.

            Ništa od toga se ne događa bez Trumpa…….oni su razotkriveni na način na koji nikada nisu bili, a s njima i lažljivi mediji.

            Najbolja stvar koja se dogodila u dugo vremena. Koliko god to bilo tužno.

          • Maxwellova potraga
            Rujna 21, 2018 na 22: 15

            Jean, moj pristup bio je sličan tvom u prethodnom postu koji je nestao u eteru. Može se pojaviti za nekoliko dana...

            Uglavnom, radilo se o sljedećem: da je Trumpova urođena sposobnost da za sobom ostavi trag razaranja već bila cijenjena kad smo glasali za njega, i da su mnogi od nas sada na iglama i nadajući se da će on uspjeti učiniti isto za DC koji mogao je učiniti za svoje kockarnice.

        • Rujna 21, 2018 na 18: 39

          Da je Trump upola gangster, pretvarate se da bi Brennen i Mueller bili u zatvoru zbog pobune i izdaje, a ja bih navijao. Samo da je on gangster, a ne samo pohlepni biznismen, možda bismo imali nešto. Treba nam pravi gangster da se uhvati u koštac s ovim kriminalci. Tko bi drugi to učinio?……Ne Trump.

          FYI…..Zaboravio sam spomenuti da su ubili JFK-a…..uvijek se to nazire u glavi svakog predsjednika, siguran sam.

          • O društvo
            Rujna 21, 2018 na 19: 27

            Čini se vjerojatnim da su oni ("oni" CIA i FBI i možda LBJ) ubili i JFK-a i MLK-a.

            Time su raskinuli društveni ugovor vlade s američkom javnošću. Implicirani ugovor je da Amerikanci dobivaju zaštitu i javne usluge u zamjenu za dopuštanje tim ljudima da prvi jedu s korita.

            Ponovno je slomljen 9. rujna i Dubyom. Ponovno slomljen sa spašavanjem banaka i Obamom prije 11 godina. Čak i ljudi koji žele voljeti svoju zemlju i osjećati se domoljubom (nekada sam to želio) već su morali tražiti odvjetnika za razvode.

            Sporazum je prekršen. Jeste li to osjetili s JFK-om ili 9. rujna ili spašavanjem banke vjerojatno ovisi o vašoj dobi. Trump je zapravo čavao u lijes. Samo slaboumni nisu shvatili da su i crveni i plavi tim pokvareni.

            Hobbes kaže: "Jebeš ovo sranje."

      • nazadna evolucija
        Rujna 21, 2018 na 21: 32

        O društvo – Trump je plaćao kurve i nikad ih nije najebao, ali Bill Clinton jest. Oh, da, Slick Willy je mogao spojiti dvije rečenice, tako da je sve u redu.

        I pogledajte licemjeran stav Hillary Clinton, prijateljice Harveya Weinsteina, žene koja je čvrsto stajala uz svog muškarca i osudila NJEGOVE tužitelje. Sada je odjednom pronašla Boga i ponaša se potpuno moralno i pravedno zalažući se za ženu koja je podigla 36-godišnju optužbu za navodno “pipkanje” – ne silovanje, kao u slučaju njezina muža – nego pipkanje Tinejdžer. Za početak, tužitelj se ne može sjetiti čak ni datuma, godine, kuće u kojoj je zabava bila, kako je tamo stigla ili kako je stigla kući.

    • Rujna 21, 2018 na 15: 55

      Dragi David G,

      ne razumijem; Molim te objasni. zraka

      • David G.
        Rujna 21, 2018 na 16: 47

        Bok, Ray. Hvala na odgovoru. Da odgovorim na vaše pitanje:

        Pa, pročitao sam vaš članak u kojem kažete da će odgoda koju predviđate u ispunjavanju Trumpove naredbe o deklasificiranju i objavljivanju dotičnih dokumenata biti posljedica otpora "najviših dužnosnika Ministarstva pravosuđa, FBI-a i obavještajnih agencija" .

        Izvješće od danas koje sam citirao ima ovlaštenje za odgodu koje dolazi s vlastitih usta predsjednika.

        Sada razumijem da on vjerojatno reagira na pritisak tih istih elemenata stalne vlade. No unatoč tome, kako je sam Trump tako brzo povukao svoju naredbu, možete li reći da je ovo iz vašeg članka i dalje operativno:

        “Trump je sada prebacio loptu u dvorište zlotvora, ali, s medijima na njihovoj strani, dužnosnici Duboke države uživaju ekvivalent prednosti domaćeg terena.”?

        Ako se Trump ne može potruditi zadržati vlastitu poziciju dulje od nekoliko dana suočen s opstrukcijom „Duboke države“ (vidi također: njegova izražena namjera da se povuče iz Sirije), zašto onda takvi jadni napori zaslužuju potporu principijelni pisci i aktivisti poput Raya McGoverna?

        • Rujna 21, 2018 na 20: 50

          Dragi David G,

          Bože, ako pažljivije pročitate članak, mislim da biste mogli dijeliti dio mog zadovoljstva što sam izašao na kraj (u to vrijeme vrlo usamljen); da mi je urednik Joe Lauria vjerovao dovoljno da objavim spekulativni članak s predviđanjima koja nitko drugi nije iznio; i to - kratka tri dana kasnije - čini se da sam ovo uspio ispraviti.

          Štoviše, ne razumijem kako se objektivno opisivanje Trumpove nevolje oko "vrata Rusije" (uz opasnosti duboke države) prevodi u "podršku" Trumpu. Kao što sam često govorio, vjerujem da je on najgori predsjednik kojeg su Sjedinjene Države ikada imale. Ali to ne znači da ne postoje jednako zlokobne sile. Tamo su; i mislim da ih također moramo biti svjesni.

          Zraka

          • David G.
            Rujna 22, 2018 na 02: 04

            Još jednom hvala na vašem daljnjem odgovoru, Ray.

            Dopustite mi da prvo samo naglasim jednu stvar sa svoje strane: sasvim namjerno nisam rekao da ste "podržavali" samog Trumpa, već da sam vaš članak vidio kao potporu njegovom (tobožnjem) pokušaju deklasificiranja i objavljivanja materijala o kojima je ovdje riječ. Jesam li pogriješio u tom shvaćanju?

            Za mene, vaša upotreba metafore "Trump je stavio loptu u dvorište zlotvora" implicira i empirijsku percepciju oporbenog odnosa u ovoj stvari između Trumpa (koji pokušava izvući informacije) i aktera duboke države (koji pokušavaju zaustavite ga), kao i normativni sud u, da, *podršci* jedne strane u tom natjecanju: one koja se protivi zlotvorima, tj. Trumpu.

            Ne krivim vas ni za jednu od tih procjena, a u mjeri u kojoj je vaš članak bio predviđanje da Trumpova početna naredba o deklasificiranju i puštanju neće biti odmah izvršena, današnje vijesti (jučerašnje sada; tempus fugit!) čini se da izdržati te. (Doista vidim kako ste možda bili zbunjeni mojim komentarima koji su vas prekoravali što ste zapravo u pravu u vezi s tim.)

            Ali ne postoji li razlika između toga što Trump jednostavno nije uspio napredovati protiv ukorijenjene strukture “nacionalne sigurnosti” i njegovog – nakon samo tri dana – potvrdnog usvajanja njihovog stajališta, kao što se ovdje dogodilo?

            Pa, možda i ne toliko, moram priznati: valjda se tako mogu odvijati birokratski sukobi – iako se ovaj dogodio krvavo brzo.

            Ali u onoj mjeri u kojoj sam možda neprikladno brusio sjekiru ovdje, to bi moglo odražavati da, dok sam čitao vaše članke na CN-u o pokušajima određenih republikanaca da razotkriju lažno podrijetlo Russia-gatea, ponekad sam osjetio da imputirate njihovi napori imaju stupanj vjerodostojnosti za koji mislim da ne zaslužuju. Možda sam vas krivo protumačio.

            U svakom slučaju, jako cijenim što ste odvojili vrijeme da pročitate moje komentare i odgovorite na njih.

          • Rujna 22, 2018 na 03: 28

            Da, pogodio si ovog Raya. Dobar trenutak da se objavi prije nego što Trump "koleba"

        • Marko
          Rujna 21, 2018 na 21: 06

          Ako se Trump ne može potruditi da zadrži vlastitu poziciju dulje od nekoliko dana suočen s opstrukcijom "duboke države"... zašto onda takvi jadni napori zaslužuju potporu principijelnih pisaca i aktivista kao što je Ray McGovern? ”

          Ray je sugerirao kako osjeća da bi Trump dopustio da bude usporen, te se također zapitao je li Trump "svoj čovjek". To što nije predvidio da će Trump sam usporiti nije dobar razlog za sugeriranje da se Ray sprema pridružiti klubu onih čija je “nenadmašna specijalnost sebično izdati ljude koji su mu ukazali povjerenje”.

          Ne kažete li stvarno da Ray izdaje one na ljevici jer podržava Trumpov poziv za deklasificiranje, i da podrška SVEMU što Trump čini predstavlja takvu izdaju?

          Budući da sam i sam ljevica, ja – i mnogi, mnogi drugi ljevičari – podržavamo deklasificiranje 100% i samo bih volio da je došlo prije. Možda i sama ljevica ima mnogo “klubova”. Rado ću ostati u istom klubu koji je izabrao Ray.

          • David G.
            Rujna 22, 2018 na 02: 12

            Nisam predložio niti rekao stvari koje ste rekli, ja sam predložio i rekao.

          • Marko
            Rujna 22, 2018 na 05: 07

            David G je odgovorio: "Nisam predložio niti rekao stvari koje ste rekli, ja sam predložio i rekao."

            Ovo je vaša izjava koju sam ja – i Ray, pretpostavljam – smatrao neopravdanom:

            “Neuporediva specijalnost Donalda Trumpa je sebična izdaja ljudi koji su mu ukazali povjerenje – to je bit cijelog njegovog života.

            Čini se da je Ray McGovern zreo da se pridruži klubu.”

            Sugerirate li sada da "klub" kojem se Ray čini zrelim pridružiti nije opisan prethodnom rečenicom? Ako jesi, o kakvom klubu si pričao i kako bi ga netko tko čita tvoj post razumno protumačio osim na način na koji se čini da je predstavljen?

          • David G.
            Rujna 22, 2018 na 09: 06

            Zaboga, mislio sam na klub ljudi koje je primio Trump – a ne da bi Ray i sam mogao postati neka vrsta Trumpunculusa.

    • Maxwellova potraga
      Rujna 21, 2018 na 16: 07

      Davide, to je tužno, ali istinito, Trump ima prirodni talent da iza sebe ostavi širok put uništenja. Dakle, svi smo na iglama i nadamo se istom rezultatu u DC-u.

    • Rujna 21, 2018 na 16: 11

      Ray je to nazvao: "Trump će vjerojatno dopustiti da bude spor u deklasificiranju nakon izbora u sredini mandata."

    • Rujna 21, 2018 na 16: 50

      Trump je rekao:

      “Sastao sam se s DOJ-om u vezi deklasifikacije raznih NEREDIGIRANIH dokumenata. Pristali su ih pustiti, ali su izjavili da bi to moglo imati negativan učinak na rusku istragu. Također, ključni saveznici su zvali i tražili da se ne puštaju. Stoga je od glavnog inspektora zatraženo da po hitnom postupku pregleda te dokumente. Vjerujem da će brzo krenuti s ovim (a nadamo se i drugim stvarima koje gleda). Na kraju uvijek mogu deklasificirati ako se pokaže potrebnim. Brzina mi je vrlo važna – i svima!”

      "Složili su se da će ih pustiti, ali su izjavili da bi to moglo imati negativan učinak na rusku istragu."…..LOL!!..što misliš?

      Tko su ti "KLJUČNI SAVEZNICI"?

      Netanyau?

      Britanski GCHQ i australske obavještajne službe od kojih se tražilo da špijuniraju Trumpa?

      Rosenstein je predložio tajno snimanje Trumpa, pozivajući se na 25. amandman

      https://www.zerohedge.com/news/2018-09-21/rosenstein-suggested-secretly-record-trump-discussed-25th-amendment

      Nema duboke države?……..nema zavjere protiv Trumpa?…….pa što da radimo s institucijama koje su bezakone i buntovničke kao što su FBI i DOJ?

      Rat protiv Trumpa dokazan je uvjerljivim dokazima, kao i pobuna.

      Pa zašto Trump nije tjerao da počisti kuću?Isuši močvaru?

      Prevelik za zatvor?

      Razotkrivanje kabale moglo bi srušiti cijelu vladu? Uključujući Obamu….A medije za koje rade?…….To je svaka veća institucija u zemlji.

      Sjetite se kad LBJ nije razotkrio Nixonovu izdaju s Vijetnamom jer se ”INSTITUCIJA” mora spasiti!!
      Ditto Carter i Reagan = Iran Contra
      Ditto Bush V Gore

      To je mehanizam funkcioniranja Sindikata zločina, posebno kriminalnih globalističkih administracija koje su bile u stanju nekažnjeno tiranski vladati desetljeće za desetljećem.

      Sadašnja uprava nikada ne istražuje prethodne iz straha da bi buduće uprave mogle istražiti sadašnju.

      Stoga ih čini zločinačkim pomagačima prijašnjim administracijama Ratni zločini, Zločini protiv čovječnosti, Zločini protiv američkog naroda, IZDAJA I POBUNA.

      Ratni zločinac Obama “napreduje” u mučenju Bushove administracije ratnih zločinaca, laganje američkog naroda u rat, početak masovnog nadzora američke sobe 641A u Criminal AT&T samo su neki od primjera tiranskog bezakonja koje vidimo pred sobom.

      Trump nije sebičan, on je ucijenjen i kastriran kao svaka druga marioneta u Bijeloj kući. Više se ni ne pretvaraju.
      Ne moraju.

  9. David H.
    Rujna 21, 2018 na 11: 26

    "Je li on svoj čovjek" je dobro pitanje, ali "je li duboka država prava moć" je bolje.

  10. Rob Roy
    Rujna 21, 2018 na 00: 56

    g. McGovern,
    Pišete: “Što bi uopće moglo objasniti Trumpovo oklijevanje da naredi deklasificiranje relevantnih FISA-inih i drugih dokumenata (s takvim redakcijama koje bi mogle biti doista potrebne) ….. Koje bi to “redakcije koje bi mogle biti doista potrebne” uopće mogle biti? Nijedan tajni špijun u opasnoj situaciji neće biti izveden u stranoj zemlji, zar ne? Ja sam za to da se svi ovi dokumenti iznesu u javnost bez ikakvih redakcija. Zašto itko ne bi želio da se otkrije podzemlje cijele ove zavrzlame s Russiagateom? Banke zapravo nisu bile prevelike da bi propale, kao ni Russigate.
    Jedna odvratna stvar je apel DoJ-u i FBI-u od strane Nancy Pelosi, Chucka Schummera, Adama Schiffa i Toma Warnera da ne objave dokumente. Svi prepoznajemo odvratne republikance kao što su Mitch McConnell, Lindsay Graham itd. al za ljigave ljude kakvi jesu, ali još su odvratniji lažni demokrati koji govore prave "progresivne" riječi i nemaju moralni integritet koji bi ih podržao. Dvije glavne političke stranke jednako su odvratne.

  11. Rujna 21, 2018 na 00: 41

    Sjetite se kad je netko rekao: “Morat ćemo pričekati konačnu verziju Russiagatea. Woodward je to učinio za nas s Watergateom i napadima 11. rujna. Pulitzerove.”

    Mmm hmm… ovakve stvari me tjeraju da se zapitam je li NYTimes Anonymous Op-Ed namjerno objavljen u isto vrijeme kad i Woodwardova knjiga kako bi se naš javni razgovor usmjerio u određenom smjeru.

    Ne kažem da je zavjera, ali kako može biti slučajnost?

    Ne kažem da je to zavjera, ali sveti guano od iguane, Batmane!

    Kako to da NY Times i Wa Post uopće ne spominju kako nema dokaza za Russiagate – uopće – u svojim recenzijama knjiga Straha?

    Naporno sam tražio dvije godine i nisam našao nikakve dokaze o tajnom dogovoru Trumpa s Rusijom

  12. Realista
    Rujna 20, 2018 na 20: 15

    Washington si je upravo formalno dao za pravo počiniti ratna djela protiv bilo koje zemlje na temelju praznih optužbi za “cyber napade” na Ameriku ili njezine interese. Ako je uopće išta dokazao, “Russiagate” je pokazao da Washingtonu ne trebaju nikakvi dokazi koji bi potkrijepili njegove optužbe za špijuniranje, miješanje, trgovinu utjecajem, jednostavno braneći vlastite interese retorikom i reportažama ili kroz što ste sve prošli korištenje računala. Svaka zemlja koja koristi računalnu tehnologiju od sada će biti izložena napadu iz Amerike bez prethodne najave. Potpisao Trump. Sada to Ameriku ponovno čini velikom. Sada službeno tvrdimo da je svaki čin agresije opravdan radi očuvanja potpune i apsolutne američke hegemonije. Sada kada je tlačitelj, ostatak svijeta će uživati ​​u vavasectingu kada dođe dan.

    https://www.rt.com/usa/438980-cyber-strategy-offensive-bolton/

    Napomene Johna Boltona uključuju: „Među navedenim ciljevima bio je i razvoj „vrhunske radne snage za kibernetičku sigurnost“ i promicanje američkih inovacija u kibernetičkoj sigurnosti.

    Objavljena strategija smatra vjerodostojnim da Rusija, Kina, Iran i Sjeverna Koreja koriste "cyber alate za potkopavanje naše ekonomije i demokracije, krađu našeg intelektualnog vlasništva i sijanje razdora u našim demokratskim procesima".

    Predlaže četiri "stupa" politike koja ne samo da bi branila američke računalne mreže i "američki način života", već bi također promicala američki ekonomski prosperitet, unaprijedila američki utjecaj u svijetu i postigla "mir kroz snagu" dobivanjem saveznika slijediti "prihvaćena očekivanja ponašanja države" uspostavljena u SAD-u.

    "Strategija također poziva na veći nadzor SAD-a, međunarodno slamanje kibernetičkog kriminala i korištenje sankcija, pa čak i vojne sile kao sredstvo odvraćanja potencijalnih hakera."

    Dakle, rat je mir i neka svatko radi ono što mi kaže ili jer SAD definira sve prihvaćene norme državnog (i osobnog) ponašanja. Što još nije novo? Što biste pomislili da vam je prije 50 ili 60 godina rečeno da je roman "1984" zapravo o Americi?

    Tako je tužno što primaš naredbe i bezgranično se boriš s rubovima, Donalde.

  13. Rujna 20, 2018 na 19: 37

    Ovdje postaje vruće..

    Nellie Ohr odbija sudjelovati u svjedočenju u Kongresu nakon Trumpove naredbe o deklasificiranju

    “Ohrovo otkazivanje dolazi nakon naredbe predsjednika Trumpa da se deklasificiraju dokumenti Trump-Rusija “odmah” i “bez redigiranja”, uključujući tekstualne poruke nekoliko ključnih igrača, uključujući Ohrina supruga, dvaput degradiranog službenika DOJ-a Brucea Ohra.

    Nellie Ohr, stručnjakinja za Rusiju koja tečno govori ruski, trebala je razgovarati o svom radu za oporbenu istraživačku tvrtku Fusion GPS – koja ju je zapošljavala od prosinca 2015. do neposredno nakon američkih izbora 2016. kao dio njihovih napora protiv Trumpa. Godine 2010. predstavljala je stručnu radnu skupinu CIA-e “Open Source Works”, zajedno sa svojim suprugom Bruceom i suosnivačem Fusion GPS-a Glennom Simpsonom. ”

    https://www.zerohedge.com/news/2018-09-20/nellie-ohr-refuses-sit-congressional-testimony-after-trump-declassification-order

    • Marko
      Rujna 21, 2018 na 21: 10

      Nellie: “Opa! “

  14. Blago - šaljivo
    Rujna 20, 2018 na 08: 50

    Zavjera za rušenje izbora:
    Razotkrivanje ruske priče do sada

    Autori Scott Shane i Mark Mazzetti
    9/20/2018

    https://www.nytimes.com/interactive/2018/09/20/us/politics/russia-interference-election-trump-clinton.html

    • Rujna 20, 2018 na 12: 33

      Ono što NYT ne shvaća jest da većina naših građana desetljećima nije imala vjere u naše svete izbore, što dokazuje činjenica da ne gube vrijeme na sudjelovanje. Većina ljudi zna da je naša “demokracija” stvorena da bogati postanu još bogatiji, a mi ostali da se borimo oko mrvica.
      Jednog od ovih dana srušit će se pod vlastitom težinom. To je na rubu da se dogodi uskoro.

  15. mrtmbrnmn
    Rujna 20, 2018 na 00: 03

    Jedini "izvori i metode" kojima prijeti trenutačno potpuno otkrivanje svih relevantnih dokumenata su sami krivci, sudionici u ovom zločinačkom pothvatu i njihov propagandni stroj Mighty Wurlitzer. Svatko s funkcionalnim mozgom već zna tko su svi ti zloćudni kreteni. Trump je vjerojatno nasmrt preplašen da bi mu uskoro mogli sugerirati da napravi “zamah u kampanji” prema Dallasu.

  16. Smedley Butler
    Rujna 19, 2018 na 23: 09

    Samo pošaljite američke maršale i pretresite sve u DOJ-u i FBI-u.

    • Rujna 20, 2018 na 04: 04

      Slažem se!

    • Brian W.
      Rujna 20, 2018 na 13: 50

      Mislite da će se američki šerifi okomiti na svoje prijatelje u DOJ-u i FBI-u?
      Sretno s tim.

      • Smedley Butler
        Rujna 21, 2018 na 03: 23

        Zatim neka Mattis pošalje američke marince.

  17. Rujna 19, 2018 na 22: 05

    Ne mogu vjerovati da zapravo podržavam Trumpa u bilo kojem svojstvu, a ipak sam tu.

    Tako stvari stoje loše.

    • Smedley Butler
      Rujna 19, 2018 na 23: 11

      Trump nije spasitelj.
      On je samo ključ koji smo bacili u zupčanike stroja duboke države koji uništava naše živote i našu zemlju već 60+ godina.

      • Rujna 20, 2018 na 04: 06

        Slažem se s 100%

        Trump je zapravo bolji nego što sam zamišljao i to iz pogrešnih razloga.

        Ja ću ga uzeti!

        • gost
          Rujna 20, 2018 na 12: 01

          Ako je došlo do zastoja u dobivanju dokumenata, koji je bolji izgovor potreban za otpuštanje cijele skupine, i to odmah!

    • K
      Rujna 20, 2018 na 16: 04

      Jean, tu sam s tobom! Moji prijatelji i obitelj zgroženo me gledaju!

      • Rujna 20, 2018 na 16: 36

        Osjećam da... pokušaj obrane Trumpa je kao pokušaj obrane samog vraga u mom krugu.

        • Rob Roy
          Rujna 21, 2018 na 00: 09

          Jean, razumijem. Koliko god Trump bio idiot, on pokušava okončati Korejski rat, nešto što niti jedan predsjednik nikada nije želio učiniti; također, on stvarno ne želi rat ili promjenu režima u Rusiji, dok bi HRC to i prije radio da je izabrana. Također nije bombardirao Iran, što je bilo na njenom neposrednom planu. Sjeverna i Južna Koreja razgovaraju i lijepo se ponašaju, opet zahvaljujući Trumpu. Odvratan je (posebno na izraelskoj fronti), ali bolji je na neki način nego što se može očekivati ​​od njegovog protivnika.
          Što se tiče objavljivanja dokumenata, njemu više ovlasti

          • Rujna 21, 2018 na 18: 48

            Ironično, nekadašnji “protivratni” demokrati sada stoje uz BUSHOVE masovne ubojice neokonzervativaca…..i podsmjehuju se i rugaju se bilo kakvim Trumpovim nastojanjima za mir i bore za WW3 s Rusijom na temelju nula dokaza. Kada su dokazani lažljivci, ratni zločinci i entuzijasti za mučenje kao što Brennen može otvoreno raditi za MSNBC, a Clapper i Haden rade za CNN bez ironije…..

            On je izvan ogledala.

            Čak se više i ne pretvaraju. SSSR nije bio tako očit.

  18. mužjak nekih malih životinja
    Rujna 19, 2018 na 20: 04

    Što se događa kada Mueller kaže da je njegova istraga "službeno" završena ako nema dokaza o ruskom tajnom dogovoru? Njemu ništa. Vratit će se (u svom umu) bogatom i moćnom političkom moćnom igraču Inside the Beltway s kojim se ne treba petljati.

    • Rujna 21, 2018 na 18: 50

      Da imamo pravosuđe koje funkcionira, on bi već bio u zatvoru zajedno s Bushom i svim ostalim izdajničkim kriminalcima i entuzijastima mučenja.

  19. John C Durham
    Rujna 19, 2018 na 18: 44

    Razgovor oko vremena izbora neće biti o srednjoškolskim pijankama. Vrijeme objavljivanja ovog izdanja i Curenja podataka koja će izaći s Trumpove strane CIA-e, DOJ-a, FBI-a dominirat će.
    To je možda upravo ono što je Trump imao na umu, jer on uvijek ima sve u svom umu sa svojim brojnim malim potezima u pravo vrijeme.
    Neuki liberali i oduševljeni ljevičari će nastaviti svojim putem. No, pravi progresivni birači, tj. Ron Paul republikanci, progresivni klub demokrata, prijeći će na Trumpovu stranu. To su glasači koji nemaju kriminalni um kakav sada izgleda opsjednut liberalnim demokratima.

    • Rob Roy
      Rujna 21, 2018 na 00: 15

      gospodine Durham,

      Ne zaboravite, obje glavne stranke su provojne, proratne, proWall Street i proelitne vladavine.

      Jedina brižna i napredna stranka je Zelena stranka.

      Da Trump ima funkcionalan mozak, inzistirao bi na što skorijem objavljivanju dokumenata.

      • Rujna 21, 2018 na 18: 52

        Mislim da želi zadržati taj mozak u svojoj lubanji…..pitajte JFK-a kako to funkcionira.

  20. nazadna evolucija
    Rujna 19, 2018 na 18: 09

    “18 Kodeksa SAD-a § 2384 – Buntovnička zavjera: Ako dvije ili više osoba u bilo kojoj državi ili teritoriju, ili na bilo kojem mjestu pod jurisdikcijom Sjedinjenih Država, urote da svrgnu, svrgnu ili unište silom vladu Sjedinjene Države, ili pokrenuti rat protiv njih, ili se silom suprotstaviti njihovoj vlasti, ili silom spriječiti, ometati ili odgoditi izvršenje bilo kojeg zakona Sjedinjenih Država, ili silom zaplijeniti, uzeti ili posjedovati bilo koji vlasništvo Sjedinjenih Država suprotno njihovim ovlastima, svaki će biti kažnjen novčanom kaznom prema ovom naslovu ili kaznom zatvora do dvadeset godina, ili oboje.”

    Vladavina prava ono je što dijeli Sjedinjene Države od banana republika Trećeg svijeta. Ako to izgubite, ako pogledate na drugu stranu, izgubili ste sve. Sve.

    Duboka država vas pokušava uvjeriti da je rat u vašem najboljem interesu, da je globalizacija i offshoring poslova u vašem najboljem interesu, da je ograničavanje slobode govora u vašem najboljem interesu, da je Ustav "samo komad papira" ”, da su bankarski, zdravstveni, medijski i ostali monopoli u vašem interesu, da zakon i red zapravo nisu bitni.

    Ako sruše Trumpa, doći će po tebe. Ako to dopustite, onda ste sukrivci vlastite smrti.

    • KiwiAntz
      Rujna 19, 2018 na 18: 21

      Unazad, već su došli po tebe i imaju te, zaliha i bačva, također zahvaljujući Patriot Actu i korumpiranoj vladi i propagandi MSM-a! Trump je marioneta koja visi na koncima Deepstatea? JFK se suočio s istim otporom Deepstatea i to ga je koštalo života! Trumpu je bolje da bude oprezan jer Deepstates "to big too fail" Russiagate laž nikada ne smije biti izložena svjetlu istine!

      • Rujna 20, 2018 na 12: 42

        Ali svakoj je mislećoj osobi tako očito kakva je to lažna izmišljotina. Obični ljudi ne padaju na to. Samo "obrazovani" idioti čitaju NYT i druge BS mainstream medije. Mislim da većina ljudi više i ne obraća pažnju na to.
        Zastrašujuće je to što ti počinitelji kontroliraju vojsku i zapravo ih nije briga što većina stanovništva želi ili misli.

  21. Rujna 19, 2018 na 17: 22

    Demokrati pokušavaju sakriti svoje zločine protiv demokracije. Prestravljeni su da dokumenti dokazuju njihovu urotu za krađu izbora i dogovor s Rusijom da to učine. Već znamo da su FBI i DOJ radili za Hillary Clinton protiv Sandersa i Trumpa. I Obame bio u tome.

    FBI poruke: Obama 'želi znati sve što radimo'

    Veći od watergatea

    Obračun?

    Najviši demokrati u Kongresu Nancy Pelosi, Chuck Schumer, Adam Schiff i Mark Warner napisali su zajedničko pismo direktoru ODNI-ja Danu Coatesu, zamjeniku generalnog direktora Rodu Rosensteinu i direktoru FBI-a Christopheru Wrayu zahtijevajući da agencije prkose predsjedniku Trumpu.

    https://www.zerohedge.com/news/2018-09-19/fbi-doj-defy-trump-order-redactions-planned-top-dems-demand-insuboordination

    • Maxwellova potraga
      Rujna 19, 2018 na 18: 38

      Imaš njihov broj, Jean!

      Ova monstruozna intriga ima mnogo pipaka koji sežu u mnoge visoke urede. U svom bezobzirnom nastojanju da sruše Trumpa nenamjerno su stvorili pljačkaškog Frankensteina koji sada prijeti spaliti cijeli establišment i njihove medijske glasnogovornike.

      • Rujna 19, 2018 na 18: 42

        Nisam obožavatelj Trumpa, ali stekao je prave neprijatelje i odajem mu priznanje što je uopće pokušao.

        • Maxwellova potraga
          Rujna 19, 2018 na 18: 47

          Nisam ni ja, nego sam za njega glasao s ovom svrhom: kao francuski ključ bačen u zupčanike tiranije. Možda, samo možda, i uspije.

          • Rujna 19, 2018 na 22: 00

            Najbolja stvar koja se dogodila zemlji u posljednje vrijeme.

            Nema više pretvaranja.

            Trump je skinuo masku.

    • Rujna 19, 2018 na 20: 20

      To je jedna od onih WWF-ovih utakmica drvosječa. Nastavite ih bacati preko gornjeg užeta dok nitko ne ostane za bacanje. Otpusti sve. Nuklearizirati i popločati abecedu agencija. Udari ih čeličnom stolicom. Nemojte nikoga ponovno birati. Nije važno u kojoj su stranci. Protjerajte postojeće kandidate kroz platno. Ja glasam za to!

  22. Rujna 19, 2018 na 17: 04

    Nakon što je zatražio objavljivanje dokumenata DOJ-a, Trump priznaje da samo radi ono što mu njegovi ulizice govore da učini.

    Trump je rekao da nije pročitao dokumente s kojih je naredio deklasificiranje, ali je rekao da očekuje da će pokazati da će oni dokazati da je slučaj FBI-a započeo kao politička "prevara".

    “Mnogi su me ljudi tražili da ih oslobodim.”

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 17: 38

      O društvo – da, Trumpa su savjetovali kongresmeni Mike Meadows, Jim Jordan, Devin Nunes, Trey Gowdy i drugi, od kojih su neki doista vidjeli povjerljive dokumente u njihovom neredigiranom obliku.

      Ovi ljudi nisu ulizice. Oni su izabrani članovi Kongresa, svi su odvjetnici, i prepoznaju pobunu kad je vide.

      Ti su ljudi stvorili lažni ruski dosje i zatim ga upotrijebili da osujete protukandidata. Kako im to nije uspjelo, pokušali su svrgnuti propisno izabranog predsjednika.

      pobuna.

      • Tim
        Rujna 19, 2018 na 22: 36

        Da! Sažeto i točno.

    • Rujna 19, 2018 na 18: 49

      Ja ću ga uzeti.

    • Rujna 20, 2018 na 01: 12

      Ajme. Ulizice.

      "Gledao sam komentatore koje poštujem kako mole predsjednika Sjedinjenih Država da ih pusti... Pitalo me toliko ljudi koje poštujem, molim vas - veliki Lou Dobbs, veliki Sean Hannity, prekrasna velika Jeanie Pirro."

  23. Michael Wilk
    Rujna 19, 2018 na 17: 02

    Postoji još jedna vjerojatnost: Caligula Drumpf doista je dovoljno ignorant da pretpostavi da može odmah narediti deklasificiranje dokumenata i njegova će volja biti izvršena. Ako to pretpostavi, dječaka čeka još jedno nepristojno iznenađenje.

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 17: 10

      Kao što je Chris Farrell iz Judicial Watcha rekao (pogledajte moj post niže na stranici) prije nekoliko dana:

      “Više od godinu dana vodimo tužbe kako bismo dobili te iste zapise. Svi su procesuirani prema Zakonu o slobodi informacija, procesuirani su prema nalogu Saveznog suda.

      Dakle, ova predodžba da se moraju vratiti i početi sve ispočetka, ili ponovno pogledati ili pregledati je još jedna lažna izjava Ministarstva pravosuđa i FBI-a.

      Oni već imaju sve dokumente sastavljene, već su pregledani zbog našeg spora. Jednostavno ih trebaju osloboditi.”

      Već su sastavljeni i pregledani. Nema razloga za odgodu, osim da izbjegne zatvorsku kaznu.

      • KiwiAntz
        Rujna 19, 2018 na 18: 35

        Vrijeme zatvora?? Ovo je pobuna i izdaja za svrgavanje i izvođenje državnog udara kako bi se zamijenio njegov vođa i izabrana vlada? To je IZDAJA koja zaslužuje smrtnu kaznu za Izdajnike! Kako ironično da ista američka nacija kojom upravlja njezina Deepstate, koja ima povijest uplitanja i miješanja u poslove drugih zemalja i provodi državne udare diljem svijeta, sada pokušava izvesti državni udar u vlastitoj zemlji! Barem SAD ima dovoljno iskustva da to izvede jer su stručnjaci za državne udare, CIA je napisala knjigu o tome kako se to radi!

    • Rujna 19, 2018 na 17: 28

      Dakle, vi podržavate duboku državu koja nam laže i pokreće ratove i muči i pokušava ukrasti izbore u SAD-u i sada gura nove ratove i državni udar na američkog predsjednika.

      I vi mislite da je Trump opasan?

      • KiwiAntz
        Rujna 21, 2018 na 20: 36

        Ne, uopće ne Jean, ne zagovaram potporu ovoj Deepstate, nego potporu onome što vaš Ustav navodi za pobunjeničku izdaju vaše Republike prema tim zakonima! Zasljepljujuće očita činjenica je da vašom zemljom vlada neizabrana kabala, duboka država koja je toliko ukorijenjena u svaki aspekt vaše zemlje i života da je se nikada nećete riješiti?? A Trump je opasnost samo za sebe i nije opasnost za ovaj DS, on je samo bljesak na radaru! Ubojiti DS neće oklijevati ukloniti Trumpa putem "nuklearne, JFK opcije" ako ga prvo ne uspiju opozvati?? Ako ta opcija ne uspije, Deepstate će poduzeti Staljinov često spominjani citat? Smrt je rješenje za sve probleme? Nema čovječe, nema problema!

  24. Rujna 19, 2018 na 16: 17

    Crony” = “Trumpovi bogati narodni prijatelji.”
    Trump je ortački kapitalist. To je na koga on pazi.
    Nepotizam. Kronijalizam. Korupcija.

    Trumpova politička tarifna birokracija
    Želite izuzeće od čelika? Upoznajte svoje nove gospodare trgovine.
    (iza zida za naplatu pa ovdje zalijepljeno u cijelosti)
    Uredništvo The Wall Street Journala

    Carine su porezi koji iskrivljuju ulaganja i ograničavaju rast. I poput poreza, kada su carine visoke, stvaraju politički poticaj za izuzeća i favoriziranje. Pogledajte novi i krivudavi postupak Ministarstva trgovine za reviziju izuzeća od carina na čelik i aluminij. To je sve što republikanci obično mrze.

    Prvo, tvrtke moraju podnijeti zahtjev kojim potvrđuju da njihov uvoz nije napravljen u SAD-u u "zadovoljavajućoj kvaliteti" ili "dovoljnoj i razumno dostupnoj količini". Tvrtke moraju navesti namjene svojih proizvoda od čelika, njihovu prosječnu godišnju potrošnju proizvoda, kao i broj dana potrebnih za preuzimanje, proizvodnju i otpremu proizvoda. Također moraju procijeniti maksimalni i minimalni sastav 24 kemijska elementa u svojim proizvodima, uključujući molibden, antimon i vanadij. Postoje deseci drugih upita, ali ćemo vas poštedjeti.

    Oh, i poseban zahtjev je potreban za svaku širinu, duljinu, oblik stupnja i oblik proizvoda od čelika ili aluminija. Jedna tvrtka, Primrose Alloys, podnijela je više od 1,200 zahtjeva za proizvode od čelika, prema Commerceovoj bazi podataka. Svih 14 do sada pregledanih su odbijeni.

    Poduzeća također mogu podnijeti izjave kojima potkrepljuju svoje zahtjeve, što naravno postaje političko. California Steel Industries piše da se “naša radna snaga sastoji od oko 50 posto pripadnika manjina i 20 posto američkih veterana. Isplaćujemo izvrsne plaće i beneficije (godišnji prosjek iznad 100,000 USD), plus dijeljenje dobiti koje je u prosjeku iznosilo više od 7,000 USD godišnje u posljednjih pet godina. Nudimo izvanredne pogodnosti, uključujući centar za obiteljsko zdravlje u kojem rade izvrsni liječnici i medicinske sestre.” Pokušava li zaposliti zaposlenike ili uvjeriti birokraciju?

    Seneca Foods Corp., najveća tvornica konzervi povrća u SAD-u, ističe da sklapa ugovore s 2,000 poljoprivrednih proizvođača, a njen primarni pogon je u Baraboou, Wisconsin—tj. swing državi koja je glasala za g. Trumpa. Seneca se, kao i mnogi američki potrošači čelika, žalio na lošiju kvalitetu domaćih zaliha. Stopa odbijanja proizvoda kod domaćih dobavljača bila je 32 puta veća nego kod uvoza. Proizvođač autodijelova O&K American kaže da je njegova stopa odbijanja za japanski čelik 0.001% u usporedbi s 0.174% za isporuke iz SAD-a.

    Kvaliteta proizvoda može biti pitanje života ili smrti. Autoliv, najveći svjetski proizvođač komponenti sigurnosnih pojaseva i zračnih jastuka, napominje da zahtijeva posebnu vrstu cijevi koja uključuje "specijaliziranu operaciju kaljenja i temperiranja kako bi se dobila željena [sic] mikrostruktura" koja osigurava da njegova tlačna posuda "radi 25 godina pod različitim temperaturama i uvjetima vlažnosti."

    Nakon što su zahtjevi za izuzeće podneseni, podliježu razdoblju od 30 komentara kako bi američki dobavljači čelika i aluminija mogli prigovoriti. Commerce je morao osigurati ubrzani tečaj za četiri tuceta radnika zaduženih za pregled više od 21,000 zahtjeva. Mnogi nemaju nikakvog znanja o metalima, pa se oslanjaju na nepristrane savjete domaćih dobavljača.

    Commerce je odobrio više od 1,300 izuzeća za čelik - otprilike dvostruko više nego što je odbio - ali još nije odobrio zahtjev koji su osporili US Steel, Nucor ili AK Steel Holding Corp., koji imaju uho ministra trgovine Wilbura Rossa i SAD-a Trgovački predstavnik Robert Lighthizer.

    Domaći proizvođači čelika kažu da imaju kapacitet za proizvodnju proizvoda od čelika koji se uvoze. Ali kao što je California Steel Industries navela u svom zahtjevu za izuzeće, domaće tvornice "mogu i guše opskrbu pločama i tako mogu uvelike eliminirati konkurenciju."

    Turski proizvođač čeličnih cijevi Borusan Mannesmann obećao je uložiti do 75 milijuna dolara u proširenje proizvodnje u Teksasu ako dobije izuzeće. Nova tvornica omogućila bi tvrtki da proizvodi proizvode koje sada uvozi. Ali Commerce je odbio njegove zahtjeve nakon što su se US Steel i domaći proizvođač cijevi požalili da bi uvoz ugrozio "nesigurnu situaciju u američkoj industriji".

    Zbog ogromnog broja neriješenih zahtjeva, često postoji dugi razmak između podnošenja zahtjeva i njegove javne objave. Proces revizije trebao bi trajati samo 90 dana, ali tvrtke moraju platiti tarifu dok birokrati prebiru po papirologiji. California Steel Industries zatražila je izuzeće u ožujku. Zahtjev je objavljen tek sredinom svibnja, a odluka do danas nije objavljena.

    Ova trgovačka zbrka ilustrira da osim ekonomske štete koje carine stvaraju, one također stvaraju nove prilike za ortački kapitalizam i korupciju. Daleko od toga da isušuju močvaru, carine je hrane.

    • bob
      Rujna 19, 2018 na 17: 24

      Wall Street Journal nije nepristran izvor o carinama. Carine su dio protekcionizma, prakse koju koriste sve zemlje u razvoju kako bi se natjecale s naprednijim gospodarstvima i "zaštitile" domaće industrije. Protekcionizam je bio ključan za ekonomski razvoj SAD-a. Bio je ključ za *sve* trenutno ekonomski uspješne nacije, uključujući Kinu.

      Jednom kad nacija postane dovoljno "napredna", obično zagovara "slobodnu trgovinu" i ocrnjuje protekcionizam. To se posebno odnosi na SAD. Nažalost, sada je razumno gledati na SAD kao na naciju u "ponovnom razvoju" za koju protekcionizam opet ima smisla.

      Smatram da je rad Ha-Joon Changa koristan. On je cijenjeni učenik Josepha Stiglitza, jednog od mojih heroja. Preporučujem Changovu knjigu “Bad Samaritans: The Myth of Free Trade and the Secret History of Capitalism.”

      Ne protivim se tvojim izjavama o ortačkom kapitalizmu i Trumpovoj korupciji. Ali dijelim Trumpov stav o protekcionizmu. Također dijelim njegove stavove o TPP-u, NAFTA-i, Sjevernoj Koreji, Siriji, poboljšanju odnosa s Rusijom, NATO-u, malverzacijama FBI-a, o manipulativnim praksama tzv. legitimnih medija i nekim drugim temama. (Priznajem da se njegova stajališta često mijenjaju. Stoga je moja gornja izjava podložna kvalifikacijama.)

      Mislim da Trump dosljedno i opasno griješi kada je riječ o klimatskim promjenama, smanjenju poreza bogatima i zdravstvu. Imam drugih problema s Trumpom, ali ne protivim se automatski Trumpu u svemu. (Ne predlažem da to učinite - ali mnogi to čine.)

      Trump nije u krivu kada koristi protekcionizam kao alat. To što mu se WSJ ovdje protivi uzimam kao argument u njegovu korist.

      • Žan 2
        Rujna 19, 2018 na 17: 52

        Sjajno Mbob, u potpunosti se slažem s tobom oko popisa stavova koje dijelim s T-rumpom. Problem je u tome što je on nevjerojatno talentiran prevarant, prevarant koji označava "povjerenje". Bojim se da se instinktivno usredotočio na ova pitanja kako bi razoružao promišljeno i informirano biračko tijelo (što znači nas, naravno) i da neće učiniti ništa da stvarno riješi te probleme. On će ih samo istresti kako bi umanjio bijes koji bismo trebali imati na njega zbog sve štete koju uspješno čini drugdje u svojoj politici. A idućih godinu dana uspjet će čak i iznad svojih snova iz noćne more.

        • bob
          Rujna 21, 2018 na 15: 54

          Jean 2, hvala ti na postu. Vjerojatno ste u pravu za Trumpa, ali postoji mala šansa da stvari budu bolje od toga. Odnosno: njegovi stavovi o pitanjima oko kojih se s njim slažemo nisu mu ništa zaradili. Premalo je ljudi koji misle poput nas da bi bili važni. Ne postoji zapravo nikakvo “informirano biračko tijelo” o kojem bi se moglo govoriti. U tom slučaju Trump zauzima te pozicije jer vjeruje u njih. Mislim da zapravo ima - što je sjajno - ali to ionako možda nije važno. Njime se manipulira, suprotstavlja mu se i prijeti mu se, a zapravo nitko ne staje u njegovu obranu, osim kada čini loše stvari poput nominacije Kavanaugha.

      • nazadna evolucija
        Rujna 19, 2018 na 18: 30

        mbob – hvala na izvrsnom odgovoru. Vaša upotreba izraza "nacija u ponovnom razvoju" savršen je opis za opisivanje što Trump, mislim, pokušava učiniti s ovim carinama.

        Razdiran sam zbog klimatskih promjena. Znam da mi ljudi činimo mnogo štete našom praksom želje za beskrajnim rastom na ograničenom planetu, ali sam također pročitao neke dobre članke koji opisuju klimu kao cikličku na duge staze, bez obzira na to što radimo. Ledena doba dolaze i prolaze. Ako je istina ovo drugo, da ne možemo zaustaviti promjene, najmanje što možemo učiniti je usporiti ih promjenom načina ponašanja, ako je to uopće moguće. Kao što sam rekao, rastrgan sam.

        Prije nego što je Trump izabran, spomenuo je jedinstvenog platiša. Nadam se da će ponovno razmotriti ovo, ali možda je zaustavljanje TPP-a i ostalih stvari koje ste spomenuli, dok vas cijelo vrijeme bombardiraju ove smiješne gluposti o Russiagateu, sve što se može očekivati ​​u ovom trenutku.

        O društvo – naravno da će SAD ući u još jednu recesiju/depresiju. Da nije Fed koji je ispumpavao trilijune i trilijune dolara, to bi se dogodilo 2008. Glupo, oni su napuhali još veći balon zbog svojih postupaka i, da, bit će nered.

    • Rujna 19, 2018 na 18: 14

      Dobro rečeno.

      Nisam obožavatelj NAFTA-e i TPP-a niti ovih sporazuma o "slobodnoj trgovini". Čini se da su ključ za outsourcing bivših američkih poslova. Neoliberalne politike uništile su mnoge aspekte američkog gospodarstva.

      Ipak, tarife su zabrinjavajuće. Zabrinut sam da će Amerika prije ili kasnije ući u novu recesiju/depresiju. Smoot–Hawleyev tarifni zakon pokazuje nam da tarife pogoršavaju ovaj problem.

      Što vi mislite?

      • Rujna 20, 2018 na 10: 28

        Carine bi bile dobra strategija prije 20 godina kada smo još imali industrijsku bazu u zemlji koju više nemamo. Na primjer, osnovna proizvodnja čelika više ne postoji u SAD-u. Ono što danas radimo je topljenje čeličnog otpada u mini tvornicama, a ne stvaranje od željezne rude i ugljena. Sve tradicionalne čeličane su zatvorene. Ako Trump ozbiljno misli pomoći američkoj industriji čelika, on bi uvjerio Kinu da izgradi nove čeličane ovdje u Sjedinjenim Državama. To bi bila pobjeda za obje zemlje.

        • Rujna 21, 2018 na 12: 58

          Razmišljamo na isti način, Slobodo. Zbog Trumpovog naglaska na ugljenu i čeliku izgleda kao da... pa, iskreno, izgleda kao da se bori s vjetrenjačama. Carine na čelik samo su još jedan rekvizit u njegovom reality TV showu. Čini se da je trik učiniti Trumpa zaposlenim čovjekom, a istina je da je od tate naslijedio pola milijarde dolara. od tate je naslijedio pola milijarde dolara

        • KiwiAntz
          Rujna 21, 2018 na 20: 52

          Mislim da si u pravu što se tiče tarifa! Bilo bi bolje da ste to implementirali prije 20 godina kada ste imali proizvodnu bazu? Nažalost, prekasno je, unatoč Trumpovim pokušajima da popravi štetu? Konj je već izjurio kroz vrata staje i Trymps pokušava natjerati konja da se također vrati u staju? Korporacije, posebno američke, su globalne i nemaju lojalnosti nacionalnim državama, samo lojalnost svojim profitima i dioničarima i uvijek će seliti proizvodnju tamo gdje je radna snaga jeftina, a propisi, zaštita okoliša i porezi ne postoje! Kina pruža tu uslugu više od 20 godina? Carine i trgovinski ratovi će staviti u nepovoljan položaj američkog potrošača koji će sada plaćati više u svom lokalnom Walmartu itd. za jeftinu robu proizvedenu u Kini? Očekujete da će vaš novi iPhone X i druga roba široke potrošnje imati dodatni porez? Joj!

  25. Maxwellova potraga
    Rujna 19, 2018 na 16: 06

    Ono što imamo ovdje je dobri stari meksički sukob. Nakon racije u Cohenovom uredu, Mueller ima dobra o Trumpovim financijskim nezakonitostima i mogao bi ga vezati na sudu dok se krave ne vrate kući, ali lažna istraga tajnog dogovora oslobodila je sve vrste inkriminirajućih dokaza protiv establišmenta koji ga je angažirao i Trumpa očajnički želi to obznaniti kako bi se opravdao.

    Ray McGovern je u pravu. Ovaj lov na vještice je izmakao kontroli i lako bi se mogao obiti o glavu cijelom prokletom establišmentu, a da ne spominjemo da je cijela ova prevara iskorištena da se Rusi batinaju sankcijama i ljutnjom. Problem je u tome što ih Trump moli da mu predaju pištolj. Gdje je WikiLeaks kad ga trebate? … Oh, oni se pale.

    • Smedley Butler
      Rujna 19, 2018 na 23: 19

      Mueller je pretresao Trumpov ured odvjetnika. Ovo je istina i sigurno nečuveno.
      Ne spominjati previše ništa i sve iz tog pretresa je nedopustivo na sudu.

      Trump bi trebao uzvratiti uslugu i izvršiti raciju na DOJ i FBI s američkim maršalima.

  26. mike k
    Rujna 19, 2018 na 16: 06

    Usprkos svim svojim hrabrostima, Trump je samo dijete u šumi, u zlu šumi lubanjare kakva je Washington DC. Njegov veliki ego neće mu dopustiti da prizna kako ga besramno i učinkovito igraju insajderi močvare u kojoj se izgubio. Dio njihove prijevare je uvjeriti ga da ima šanse u ovoj igri - sve dok igra loptu s njima i poziva ih u svoj salon. Kakav je on budala što to radi!

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 17: 02

      mike k – Mislim da je Trump bio u blizini dovoljno puta da ga ljudi poput ovih ljudi ne bi uvukli i izigrali. Prepoznaje ih, jer je cijeli život u njihovoj blizini. Ni u što ga ne uvjeravaju.

      Lako je sjediti u našim foteljama i ismijavati čovjeka, doduše daleko od savršenog čovjeka, dok ga 24 sata na dan ocrnjuju mediji i lovi ga elita duboke države (nešto poput Kennedyja, ali ovaj put s spori rezovi nožem). Puno je lakše pridružiti se zabavi i nadati se njegovoj smrti.

      Trump im daje do znanja da će i oni pasti ako on padne.

      • KiwiAntz
        Rujna 21, 2018 na 21: 01

        On je samo jedan čovjek, unatrag, protiv odlučne, zle kabale koja se desetljećima specijalizirala za prijevaru, manipulaciju i ubojstva i godinama se uspješno držala u tami! Koga će Trump točno srušiti?? On lovi sjene i duhove! Bolji predsjednici od Trumpa su se borili i nisu uspjeli srušiti ovu Deepstate?

  27. Russell
    Rujna 19, 2018 na 14: 55

    Ovo je kazalište, Washington curi kao rešeto, predsjednik može lansirati nezakonite raketne napade, ubijati žene i djecu, uništavati nacije, ali ne može zahtijevati neredigirane dokumente na svom stolu i predati ih novinarima

    • SteveM
      Rujna 19, 2018 na 15: 21

      Touche'

      Sjajan komentar priznat uz uznemirujuću rezignaciju njegove točnosti.

  28. nazadna evolucija
    Rujna 19, 2018 na 14: 34

    O društvo – Da, kladim se da su ti “bogataši” voljeli Trumpa kad je otkazao TPP (Transpacifičko partnerstvo) – ha! Milijuni radnih mjesta već su prebačeni u Aziju, a TPP je namjeravao dodati tom broju.

    Kladim se da ti “bogataši” vole Trumpa i zbog carina. Američke multinacionalne kompanije, koje su se obogatile proizvodnjom u Kini, sada će morati platiti carinu da vrate robu u SAD. Američke multinacionalne kompanije neće moći povisiti svoje cijene kako bi nadoknadile carine, jer Američki potrošač si ne može priuštiti više cijene, pa će multinacionalke morati pojesti te carine, što će sigurno smanjiti njihov profit.

    Ali Trump im je bacio kost – niže poreze – kako bi skinuo žalac gubitka TPP-a i provedbe carina. Pokušava ih navesti da vrate poslove kući. Oni mogu učiniti samo to – ili – platiti tarife.

    Ako ti "bogataši" odbiju vratiti radna mjesta kući, tada će tarife koje će morati platiti osigurati milijune i milijune dodatnih dolara u američku blagajnu, koji mogu ići na obnovu infrastrukture, itd.

    Ti “bogataši” htjeli su imati svoj kolač i pojesti ga. Da, kladim se da vole Trumpa zbog toga (sarc).

    Ako tim bogatašima onda bude preskupo raditi u inozemstvu (zbog carina), možda jednostavno mogu dovesti jeftinu radnu snagu u zemlju, što smanjuje postojeće američke plaće.

    Čekaj, oni su to već radili kroz otvorene granice i povećanu upotrebu H-1B viza, prebacujući cijenu ove jeftine radne snage na leđa američkih poreznih obveznika. Sve je to ponuda i potražnja. Velika ponuda jeftine radne snage smanjuje postojeće američke plaće ili izravno uzrokuje gubitak američkih poslova. Dodatna potražnja za stanovima/iznajmljivanjima povećava cijene za postojeće američke državljane. Tu je i dodatni teret viših poreza za plaćanje troškova obrazovanja i liječenja za ovu jeftinu radnu snagu.

    Trump pokušava zaustaviti tu praksu, ali do sada su se ti "bogataši" borili s njim oko toga. Pretpostavljam da niži porezi na dobit nisu dovoljni ovim bogatašima, inače bi se radovali. Oni nisu.

    Mislim da ti bogataši ne vole Trumpa. Pitam se zašto. Mislim, ako je Trump bio tako dobar za ove bogataše, zašto onda kupljeni i plaćeni političari pokušavaju postići njegov opoziv?

    O, da, kažu da je to zato što je grub, glasan, nije predsjednički. Može li biti da njihovi korporativni gospodari (ti bogataši) vuku njihove konce?

  29. Jeff Harrison
    Rujna 19, 2018 na 13: 39

    Svo ovo smeće o klasifikaciji i ubijanju ljudi je uglavnom (ali ne u potpunosti) gomila huja. Kad sam bio mokri iza ušiju 2. poručnik u zrakoplovstvu, bio sam časnik za testiranje za razvojni program EF=111A. Imali smo razne povjerljive podatke WINTEL-a, obavještajne metode i izvore podataka, radove. Kao i većina ureda Zračnih snaga, imali smo primjerke AvWeeka po uredu, ali svake su večeri nestajali i bili stavljeni u sef. Moj zapovjednik jednostavno je rekao: "Tamo su povjerljive informacije i mi ćemo ih zaključati." Stvar je u tome da je bio u pravu. Imao sam dokumente s odlomcima označenim S/NF koje sam mogao besplatno čitati u AvWeeku. Koliko ja znam, nitko nije umro. Postoje neki povjerljivi podaci zbog kojih bi netko mogao biti ubijen ili bačen u zatvor, ali vrlo malo toga. Cijela ova stvar s ubijanjem ljudi je kao da kažete svom djetetu da završi svoju večeru jer bi trebali misliti na svu tu djecu u Etiopiji.

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 14: 52

      Jeff Harrison – da, ponekad postoje opravdani razlozi za zaštitu povjerljivih podataka – jer bi netko mogao biti ubijen (doušnici).

      Ali prečesto koriste izgovor "netko bi mogao poginuti" kako bi se zaštitili, kako bi spriječili isplivanje oslobađajućih dokaza, dokaza koji bi ih, ako budu razotkriveni, mogli staviti iza rešetaka. Osobito dokaze koji bi jasno pokazali da su kovali urotu i planirali svrgnuti sadašnjeg predsjednika.

  30. Rujna 19, 2018 na 11: 59

    Ako su smanjenje poreza za bogate ljude koji već imaju više novca nego što znaju što bi, kao i deregulacija kako bi banke i korporacije mogle potkradati obične Amerikance – još jednom – "postignuća..."

    Onda mrzim vidjeti kako će "neuspjesi" izgledati!

    Obavještajna zajednica sigurno laže Amerikancima o svim mogućim stvarima. Ali Trump je korumpiran. Kronijalizam. Nepotizam. On je kriminalac. Ovdje nema dobrih momaka. Kao i obično, obični Amerikanci su gubitnici u svemu tome.

    “Ono što smo učinili velika je usluga zemlji, doista. Nadam se da ću ovo moći nazvati, zajedno sa smanjenjem poreza i regulacijom, i svim stvarima koje sam učinio... na svoj način ovo bi moglo biti najvažnija stvar jer je ovo bilo koruptivno”, rekao je Trump.

    Trump kaže da bi razotkrivanje 'korumpirane' istrage FBI-a moglo biti 'kruna postignuća' predsjedničkog mandata

    Neprijatelj vašeg neprijatelja nije vaš prijatelj

    • Rujna 19, 2018 na 15: 52

      FBI je kriminalna institucija i to je od Hoovera. Hoover je samo sanjao o bezakonju i korupciji današnjeg FBI-a.

    • Deniz
      Rujna 19, 2018 na 18: 07

      Možda, ali financijski zločini za koje biste vjerojatno mogli osuditi Trumpa blijede u usporedbi sa zlonamjernošću ratnih profitera koji ga pokušavaju uništiti.

  31. FG Sanford
    Rujna 19, 2018 na 11: 45

    Chucky Shumer i Rachel su se dogovorili. To je faktor koji se ne može isključiti.
    Kad je spomenuo šest načina, dajući pohvale špijunima,
    Čini se da je aludirao na ucjenu!

    Rachelina vrtoglavica bila je samo gluma. Znala je da je špil bio složen.
    Federalci bi uskoro procurili s pregledom dosjea,
    Svaka laž bi se prodala kao činjenica!

    U pitanju su bili izvori i metode. FISA zahtjev bio je lažan.
    Ako zavjera propadne, svi bi mogli otići u zatvor,
    Ali Rachel bi mogla pomoći ispeći tortu!

    Cijela stvar je zaplet Ptice rugalice. Rachel Maddow bi puno pomogla.
    Njen tata je bio špijun, pa bi zažmirila na to...
    Da se nisi usudio reći da je kupljena!

    Moglo bi doći do smrti, upozorili su nas stručnjaci. Sigurno su se prisjetili “Brzih i žestokih”.
    Sada će hodati sporo, tražeći nekako oprez,
    Ali prigovori ostaju prilično lažni!

    Ministarstvo pravosuđa bi moglo pronaći rješenje. Jack Ruby je nekoć radio za Dicka Nixona.
    Ono što je u tim starim dosjeima moglo bi dovesti do nekih suđenja,
    Mnoge velike zverke bivaju uhvaćene s mladim lisicama!

    Postoje tajne koje se moraju čuvati skrivene. Mi “ne možemo podnijeti istinu”, to je zabranjeno.
    J. Edgarov čipkasti medo već je iskliznuo,
    Javni pristup mora ostati poništen!

    Imajte na umu, to je "učinjeno po knjizi". Susan Rice se bojala da bismo mogli pogledati.
    Sjećate se da je Obama imao mamu iz CIA-e,
    Tko bi povjerovao da je podigla šnuk?

    Čini se da je Joe DiGenova prilično uvjeren. On daje mišljenje jakim riječima, nikad mljevenim.
    Sve ove povjerljive stvari su jeftini blef duboke države,
    Uskoro velike optužnice!

    U međuvremenu bi ti izbori na sredini mandata mogli uništiti duboke državne raskole.
    Ako demokrati pobijede, onda slučaj postaje stvarno tanak,
    Svi ti prevaranti klizaju popravnim domom!

    To je velika dobit za Clintonovu zakladu. Ona će izbjeći sve parnice za prijevaru.
    Tako da će duhovi samo stati nadajući se da će Donald pasti,
    Iskoristit će sve načine!

    Postoji pojam koji treba ispravno definirati. Državni službenici postaju klevetani.
    To su ti think tankovi i banke i te MIC radilice,
    Koji vuku konce i šalju dopise nepotpisane.

    Njihova imena se ne pojavljuju na naslovnicama. U mraku oni rade svoje zločine.
    Neka vas ne zavara O'Keefe i njegov lažni smokvin list,
    Duboki državni igrači ne rade za puku plaću.

    • Preskoči Scotta
      Rujna 19, 2018 na 17: 52

      Hvala još jednom FG. Uvijek je zadovoljstvo čitati vašu pravovremenu poeziju.

    • Rujna 21, 2018 na 02: 06

      Hvala, FG, to mi je trebalo. ray mcgovern

  32. Rujna 19, 2018 na 09: 05

    Kada je Nikki Haley izgovorila svoje prve riječi u UN-u, moralo se postaviti pitanje tko je glavni?

    Čini se da se Trumpov opstanak, pa čak i popularnost najbolje objašnjava "žalosnim" ponašanjem demokrata, koje je sada pojačano Bidenom i njegovim "komentarom o talogu društva".

    Birokracija, koju često čine birači demokrata, ima bezbroj načina da blokira ono što predsjednici žele učiniti. To postižu otvorenim komunikacijskim linijama s ključnim čelnicima Kongresa i svojom urođenom željom za preživljavanjem i rastom.

    Sjećam se svog prvog iskustva u saveznoj vladi gdje je šef jedinice kreirao politiku s predsjednikom kongresnog odbora. Zatim bi uvježbavali kako će se voditi saslušanja i pitanja predsjedavajućeg poput Čujem što govorite o svom proračunu, ali koliko vam novca stvarno treba. Tada bi naš šef nevoljko rekao predsjedniku na zamršen način. Naš šef je bio odvjetnik.

    Max Weber, koji je pisao o birokraciji, sve je to razumio i poučno je pročitati što je imao za reći.

  33. SteveM
    Rujna 19, 2018 na 06: 49

    Što sprječava Trumpa da samo odšeta do DOJ-a, do Rosensteinova ureda i zatraži neredigirane dokumente? Mogao je otpustiti svakoga u uredu zbog neposluha zbog nepoštivanja. Šteta Trumpovog "Otpušten si!" štrik je bio samo gluma.

    Evo zanimljivog usporednog primjera Vladimira Putina koji se “samo pojavio”:

    https://www.youtube.com/watch?v=48Kk7kobMQY

    Kao što Ray McGovern aludira, Trumpov dosadašnji način rada je da dopusti da ga prevari Državna sigurnosna nomenklatura. Ali zamislite Trumpa u Putinovom načinu rada u DOJ-u u konferencijskoj sobi s Rosensteinom i njegovim osobljem.

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 07: 07

      SteveM – “Što sprječava Trumpa da samo odšeta do DOJ-a, do Rosensteinova ureda i zatraži neredigirane dokumente?”

      Apsolutno ništa, ali ponekad je dobra šala dopustiti ljudima da se objese prije nego što stignete, dopustiti da "neposlušnost" uđe u um javnosti prije nego što navučete cipele.

    • Rujna 19, 2018 na 15: 56

      To je zato što se Putin ne boji svoje duboke države jer je on kontrolira. U SAD-u ubijaju predsjednike.

      • Žan 2
        Rujna 19, 2018 na 17: 59

        Jean – Točno! Ljubav, Jean 2

      • Rujna 21, 2018 na 10: 04

        Zbog toga je Putin toliko omražen na zapadu. Da Putin nije ponovno preuzeo predsjedništvo u Rusiji, vrlo malo biste čuli o tome koliko je Rusija loša i zla. Međutim, zapad zna da ne može uvjeriti rusku javnost da se riješi Putina i postavi oligarha koji se vuče prema zapadu, tako da se ocrnjivanje Rusije nastavlja.

    • Maxwellova potraga
      Rujna 19, 2018 na 16: 54

      SteveM, takve stvari možeš raditi tek nakon što uspostaviš kontrolu i imaš stanovništvo iza sebe. Trump nije učinio ni jedno ni drugo i politički je vrlo slab.

      Sjajan video Putina kako vodi svoje oligarhe u drvarnicu! Gledao sam nekoliko njegovih intervjua u proteklih nekoliko godina i jako ga poštujem.

      • nazadna evolucija
        Rujna 19, 2018 na 19: 11

        Jean i Maxwell – nažalost, Putin ima svojih problema. Nacionalisti u njegovoj zemlji ga smatraju slabim (koji žele da glasnije brani Rusiju), ali proamerička frakcija unutar Rusije bori se protiv njega kad god želi postati oštriji. Cionisti također posjeduju medije u njegovoj zemlji. Ni njemu nije cake walk.

        Zatim na svjetskoj pozornici, tretman Putina i Rusije nalikuje onome što Trump ima i kroz što prolazi – ocrnjivanje, laganje, osujećivanje na svakom koraku. Suosjećam s Putinom. Mislim da je izvrstan vođa, ali siguran sam da mu proteklih nekoliko godina nije bilo lako. Čak i izraelski zrakoplovi sada napadaju Rusiju.

        Paul Craig Roberts piše o Putinovoj dilemi:

        https://www.paulcraigroberts.org/2018/09/18/can-russia-survive-her-partnerships-has-putin-made-a-strategic-miscalculation/

        • Maxwellova potraga
          Rujna 20, 2018 na 01: 45

          Hvala, BE. Da, mora hodati po žici i braniti se od neprijatelja iznutra i izvana. Kako se kaže, "Nemirna je glava koja nosi krunu." Međutim, za razliku od mnogih političara, Putin mi se nikad nije doimao kao ambiciozan tražitelj moći; kao da ga je sudbina gurnula naprijed da počisti užasan nered koji je ostavio Jeljcin – ogroman zadatak tjeranja vukova i drugih skupljača lešina dok se ruska država ne uspostavi.

          Američki imperij je svjetski nasilnik, pa naravno da zapadni mediji kude Putina jer sprječava našu nezasitnu pohlepu; međutim, druge nacije imaju mnogo jasniju sliku događaja od nas, zarobljenih u našem mjehuru. Ne daju se zavarati našom medijskom histerijom i znaju od koga tražiti pravo vodstvo.

        • Rujna 20, 2018 na 04: 14

          Kada imate tako moćne neprijatelje poput ovog SAD-a koji imaju neograničene resurse i žele da odete, to više nije problem.

          Nije da sam veliki obožavatelj Putina, ali on je dokazao da svoju zemlju stavlja na prvo mjesto za razliku od američke oligarhije i upoznao je prave ratove i tragedije u svom životu.

  34. Babyl-on
    Rujna 19, 2018 na 06: 29

    test, objavljivanje se nedavno nije pojavilo – znatiželjno

  35. RnM
    Rujna 19, 2018 na 03: 49

    Tijekom tog post-inauguracijskog "sastanka" s akterima duboke države, novi je predsjednik trebao zujati u odredu marinaca i dati te propalice pljeskati okovima. Koju stvarnu izbornu jedinicu uopće imaju?

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 04: 51

      RnM – Mislim da Trump nije u potpunosti znao što su FBI i DOJ učinili u to vrijeme ili što nastavljaju raditi. Rečeno mu je da ga špijuniraju, ali to je otprilike sve što je znao. Naravno, svi su mu se smijali kad je otkrio da ga špijuniraju, govorili da je paranoičan.

      Obavještajni odbor Predstavničkog doma (Devin Nunes, Trey Gowdy, et al), razni istraživački novinari (Sarah Carter, Greg Jarrett, John Solomon) i Judicial Watch tek su počeli dobivati ​​uvid u korupciju točno u vrijeme kada je imenovan posebni tužitelj . Bilo je gotovo kao da su imenovali posebnog savjetnika kad su shvatili da ih Devin Nunes prati.

  36. nazadna evolucija
    Rujna 19, 2018 na 03: 20

    Rosenstein je brzo preuzeo kontrolu nad DOJ-om nakon što je Trump postao predsjednik. Sessions je bio prisiljen povući se. Blagi Bože, postoji puno više razloga da se Rosenstein izuzeo od Jeffa Sessionsa, koji nikada ništa nije učinio.

    Kad god vidim Sessionsa, izgleda gotovo uplašeno, kao da je upozoren. Mislim, nije čak ni uzvratio što se morao povući. Vjerojatno znamo samo vrh ledenog brijega ove prijevare Russiagatea, ali tko god da stoji iza ovoga vjerojatno su vrlo opasni ljudi, ljudi koji ne namjeravaju propasti. Trump im je naredio da objave dokumente. Ako ponovno bude prisiljen narediti im da objave dokumente, ovaj put im dajući vremensko ograničenje, ovo bi moglo postati ružno.

    Zanimljivo vrijeme optužbi 36-godišnjeg Kavanaugha i vrijeme kada je Trump izdao nalog za objavu dokumenata. Vodi se politička bitka?

  37. Karl
    Rujna 19, 2018 na 02: 17

    Predsjednik bi mogao otkriti ono što je deklasificirao.
    Vlasnicima medija sviđaju se njegove porezne olakšice i što je veliki pružatelj sadržaja. Mediji su izbjegavali govoriti o otmicama djece od američke vlade kao o velikom zločinu. Umjesto toga, bez pogovora širi službene seksualne fantazije o nekoj Mariji Butini. Mediji ne idu na predsjedničku vratnicu, a šire seks fantazije.

  38. nazadna evolucija
    Rujna 19, 2018 na 02: 12

    Jučer (17. rujna 2018.) Lou Dobbs (kojega inače ne gledam) intervjuirao je Chrisa Farrella, direktora istraga za Judicial Watch, organizaciju koja je bila zauzeta korištenjem sudskih naloga i sudova kako bi pokušala osigurati dokumente koje DOJ ne koristi želite predati. On je rekao:

    “Više od godinu dana vodimo tužbe kako bismo dobili te iste zapise. Svi su procesuirani prema Zakonu o slobodi informacija, procesuirani su prema nalogu Saveznog suda.

    Dakle, ova predodžba da se moraju vratiti i početi sve ispočetka, ili ponovno pogledati ili pregledati je još jedna lažna izjava Ministarstva pravosuđa i FBI-a.

    Oni već imaju sve dokumente sastavljene, već su pregledani zbog našeg spora. Jednostavno ih trebaju osloboditi.

    Oni će to sporo hodati, odugovlačit će jer im nije u interesu otkriti nevjerojatnu razinu korupcije iu DOJ-u iu FBI-u.

    Zapamtite, Rosenstein je potpisao jedan od onih [FISA-inih] naloga za obnovu naloga istodobno s imenovanjem posebnog tužitelja. Dakle, ovo je prekrasna prilika, nakon što sve te informacije budu objavljene, da predsjednik kaže: 'G. Rosensteine, više ne uživaš moje povjerenje, otpušten si.' Ako i gospodin Wray [iz FBI-a] bude odugovlačio, postoji još jedna prilika.

    Rosenstein mora otići. Aktivno suzbija tu zločinačku urotu. Sada je vrijeme da gospodin Rosenstein bude otpušten.

    Vrijeme je bitno. Već su obradili sve te zapise. Mogu ih pustiti, sve, u roku od tjedan dana ako žele. To je ključ. Mora postojati osjećaj hitnosti, prisile da se to učini sada, a ne na način na koji duboka država to želi učiniti.

    Svi su dostupni i mogli bi biti pušteni u roku od tjedan dana.”

    Ovo je važno – oni već imaju sastavljene sve te dokumente.

  39. Rujna 19, 2018 na 01: 21

    Sažetak;

    Tako Clintonova kampanja plaća Rusiji 12 milijuna dolara za prljavštinu o Trumpu preko dva opunomoćenika, Fusion GPS-a i Christophera Steelea. Clintonova kampanja zatim daje neprovjereni dosje FBI-u. FBI zatim koristi plaćenog Clintona
    neprovjereni dosje za špijuniranje protukandidata Hillary Clinton iako je
    FBI zna da je Clinton platio za to i ne mogu to potvrditi. Onda kada je Trump
    pobjeđuje Hillary Clinton i osvaja predsjedničke izbore lažno neprovjereno
    dosje, koji je platila Hillary Clinton, koristi se kao dokaz za postavljanje a
    Posebno tužiteljstvo će istražiti Trumpa za tajni dogovor s Rusijom. Kreni dalje
    ljudi ovdje ništa za vidjeti.

    Ispostavilo se da se osnivač Fusion GPS-a Glenn Simpson također sastao s ruskom odvjetnicom Natalijom Veselnitskaya samo nekoliko sati prije i nakon sastanka Trump Jr Trump Tower. Bože, pitam se zašto bi Glenn Simpson i Natalia Veselnitskaya imali sastanak neposredno prije sastanka u Trump Toweru koji je doveo do svih ovih razgovora o ruskim tajnim dogovorima. Ovdje se nema što vidjeti, ljudi se kreću.

    DNC koji je odbio predati svoj server FBI-u oslonio se na Crowd Strike da ispita server, a Crowd Strike je ukrajinska tvrtka i pogodite tko
    Ukrajina trenutno u ratu s? Tako je Rusija. I tko je financirao
    Crowed Strike u iznosu od 100 milijuna dolara, o, tako je, nitko drugi
    nego vjerni pristaša Hillary Clinton i dugogodišnji donator demokrata Eric
    Schmidt predsjednik Alphabeta. Ovdje nema sukoba interesa ljudi,
    pomakni se ništa za vidjeti ovdje.

    Britanci, uključujući Steel & Dearlove, miješali su se više nego bilo koji Rus
    Zašto mrziti Rusiju?

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 01: 53

      Jean – dobar sinopsis. Još nešto: dosje Steele su namjerno procurili u medije kako bi mediji pisali priče o tome (kako bi se još više sumnjalo). Nakon što je to učinjeno, upotrijebili su te medijske članke kao izgovor za daljnju istragu, što je dovelo do još većeg curenja informacija u tisak, što je dovelo do više članaka u tisku, što je na kraju dovelo do imenovanja posebnog tužitelja – što su sve htjeli uz. Sve obmana, prijevara.

      Znali su da nema tajnog dogovora s Rusijom od samog početka, ali Rod Rosenstein iz DOJ-a učinio je mandat posebnom tužitelju toliko ekspanzivnim da su mislili da mogu natjerati Trumpa na nešto drugo – opozvati ga na taj način. Rod Rosenstein čak je potpisao jedan od zahtjeva FISA-e za špijuniranje Trumpa i njegovih suradnika.

      Ovo je bio pokušaj svrgavanja propisno izabranog predsjednika.

      Što se dogodilo s ljevicom? Istupili su protiv mira, slobode govora, a sada i protiv transparentnosti. Sve je okrenuto naopako.

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 02: 47

      Jean – Jednom sam ti odgovorio, ali nekako je nestalo. pokušat ću opet.

      Dobar sinopsis, Jean. Još nešto: dosje Steele bio je tek početak. Željeli su stvoriti još veću sumnju u Trumpa, pa su dosje Steele namjerno procurili u medije, znajući dobro da će mediji o tome pisati (što su i učinili). Zatim su dobivene medijske članke iskoristili kao razlog za daljnju istragu, nastavili su s namjernim curenjem informacija, što je dovelo do novih medijskih članaka, što je dovelo do novih curenja informacija, ispiranja i ponavljanja, što je na kraju proizvelo ono što su cijelo vrijeme željeli – imenovanje posebnog savjetnik. Sve proizvedeno, sve laž.

      Rod Rosenstein iz DOJ-a namjerno se pobrinuo da mandat i formulacija Posebnog tužitelja budu vrlo široki i ekspanzivni. Oni su već od samog početka znali da nikada nije bilo nikakvog ruskog dogovora, ali su zaključili da će nagovoriti Trumpa na nešto drugo.

      Zlonamjeran i namjeran pokušaj svrgavanja propisno izabranog predsjednika.

      • Rujna 19, 2018 na 04: 22

        Da, moji postovi nestaju.

        Čak je i Michael Isikoff bio šokiran što je FBI iskoristio njegovu priču kako bi dobio FISA nalog

        Trump je pohlepni babun, ali je pošteno pobijedio na izborima. Slažem se da ovo nije ništa manje od pobune i vojnog udara.

    • BobVan Noy
      Rujna 19, 2018 na 09: 09

      WC
      Ovaj intervju od strane “The Daily Caller” ostaje, mislim, najjasniji video sažetak situacije do sada. Poveznica je unutar eseja koji je predstavio Tyler Darden u Zero Hedgeu.

      https://www.zerohedge.com/news/2018-01-21/brazen-plot-exonerate-hillary-clinton-and-frame-trump-unraveling-says-former-fed

      • Rujna 19, 2018 na 16: 00

        Hvala

        Sviđa mi se Tyler, a odjeljak s komentarima je užas, guilty pleasure.

    • Vincent Castigliola
      Rujna 19, 2018 na 09: 11

      WC
      Dobar sažetak, ali gdje je dokaz da je Rusija primila 12 milijuna dolara ili bilo koji dio novca koji su Steele/Fusionu platili antitrumperisti?

      • Rujna 19, 2018 na 16: 04

        Steele je platio najviše dužnosnike ruske vlade za prljavštinu o Trumpu.

        To je jedini ruski dogovor koji se zapravo može dokazati i oni to znaju.

        • Vincent Castigliola
          Rujna 20, 2018 na 09: 46

          WC
          Hvala na vašem odgovoru “Steele je platio najviše dužnosnike ruske vlade za prljavštinu o Trumpu”
          Međutim, moje pitanje ostaje bez odgovora: Gdje su dokazi?
          Koji DOKAZI postoje da je Steele plaćao službenike RU vlade?
          Riječ Christophera Steelea?

          • nazadna evolucija
            Rujna 20, 2018 na 13: 42

            Vincent – ​​da, i ja sam se to pitao. Je li Steele platio nekim Rusima za informacije ili je sam izmislio priču? Sve više sumnjam da je ovo drugo.

          • Rujna 20, 2018 na 16: 42

            Da Steeleova riječ…….sam je rekao, tko zna je li istina, ali on je imao kontakte u Rusiji.

  40. nazadna evolucija
    Rujna 19, 2018 na 01: 10

    John Solomon iz The Hilla upravo je danas imao ekskluzivni intervju s Trumpom. Rekao je da čujete sve te priče kako je Bijela kuća u neredu i kaosu, ali rekao je da je bio u Ovalnom uredu 45 minuta, a predsjednik nije mogao biti smireniji, organizacija nije mogla biti funkcionalnija, i bio je vrlo odmjeren u tome kako je odgovarao na pitanja, vrlo detaljno.

    Solomon je rekao da je Trump dobro shvatio detalje ruske istrage i sve što smo ga pitali. Bilo je doista impresivno, toliko različito od izvješća koja vidite od drugih medijskih kuća.

    Trump je danas rekao da bi se pokušaj razotkrivanja korumpirane istrage FBI-a mogao pokazati jednim od krunskih postignuća njegova predsjedništva, te da je ono što se dogodilo bila prijevara. Promijenio je formulaciju. On je to nazivao 'lovom na vještice', Muellerovim lovom na vještice. Danas je to nazvao 'hoaxom', prijevarom. FISA sud je bio prevaren.

    Solomon je rekao da je Trump dao neke zaista snažne izjave o sucima: “Još ne znam,” rekao je, “ali osjećam da nisu obavili svoj posao. Možda to sada rade, moramo im dati prednost."

    Solomon je proučio je li bilo opstrukcija kada je Trump otpustio Comeya. Trump je rekao da je želio otpustiti Comeyja još u ljeto 2016. zbog načina na koji je riješio oslobađanje e-pošte Hillary Clinton… Mislim na istragu. Rekao je da je to trebao učiniti ranije, ali su ga nagovorili i to je bila velika pogreška.

    Solomon je rekao da je on čovjek koji se vrlo dobro slaže sa svojom odlukom o deklasificiranju, a Brennan ga nije nimalo zabrinula. Trump vjeruje da je to prava stvar i vjeruje da ćemo, kada vidimo ove dokumente, saznati da FBI nije djelovao u najboljem interesu Sjedinjenih Država. Brennan izlazi i govori FBI-u i DOJ-u da ignoriraju Trumpove zahtjeve za dokumentima.

    Solomon je rekao da je Trump imao određenu razinu samopouzdanja i pribranosti da je to bila prava stvar. On je čovjek na misiji da spere svoje ime, ali i da američki narod shvati da je ono što je FBI učinio pogrešno i kako se pobrinuti da se to više nikada ne ponovi.

    • nazadna evolucija
      Rujna 19, 2018 na 01: 58

      Gore navedeno je iz današnjeg informativnog programa Seana Hannityja.

    • LarcoMarco
      Rujna 19, 2018 na 03: 21

      Nadam se da će intervju s Johnom Solomonom potaknuti Trumpov proaktivniji pristup opsadi duboke države. Vjerojatnije je da se narcisoidni Trump ne može “uvjeriti da je prevaren”.

    • RnM
      Rujna 19, 2018 na 04: 06

      Nadajmo se da će izvješćivanje Johna Solomana dobiti široku distribuciju.
      Re: Trumpove početne borbe s početnom krivuljom učenja: Čini se da ne postoji ništa osim čitavog života cinične korupcije što nekoga čini "najkvalificiranijom osobom za predsjednika", da citiram Billa Clintona.

    • Rujna 20, 2018 na 04: 22

      Trump je međunarodni poslovni čovjek koji je ujedno i prevarant.

      Trump može varati s najboljima od njih.

      Glupo je pretvarati se da Trump nije odgojen znajući da ga se igra. Trump je igrao s igračima svjetske klase i pobijedio.

      Čak i kad gubi on pobjeđuje!

  41. Ian Brown
    Rujna 18, 2018 na 22: 50

    Nemojmo zaboraviti da je CIA po zakonu morala deklasificirati i objaviti dosjee JFK-a prošle godine, 55 godina nakon što je Kennedy ubijen, i 26 godina nakon što je usvojen Zakon o prikupljanju zapisa JFK-a, a oni JOŠ UVIJEK odbijaju.

    • Rujna 18, 2018 na 23: 52

      Da; i još jedan dobar primjer. zraka

    • Bob Van Noy
      Rujna 19, 2018 na 08: 50

      Hvala Iane Brownu na tom izvrsnom podsjetniku. Za nas koji smo godinama čekali da istina konačno izađe na vidjelo, doista je izluđujuće što moramo iskusiti kriminal koji je u tijeku... Ali, nastavljajući isticati nepravdu kao što ste vi ovdje, barem zadržavamo neke nada živa. Puno hvala…

  42. Andre
    Rujna 18, 2018 na 21: 54

    Osim ako, kao što Q sugerira, Jeffove sesije ne mogu biti "neopužene" i zajedno s Huberom uskoro deklasificirati.\do sada je Q bio vrlo precizan s predviđanjima tako da još uvijek postoji dio vojne obavještajne službe koji pomaže Trumpu (ili, čak, odlučuje). ).

Komentari su zatvoreni.