Dopis predsjedniku uoči summita u ponedjeljak

Ray McGovern i Bill Binney napisali su otvoreno pismo predsjedniku Trumpu prije summita u ponedjeljak. 

Uz optužnice protiv ruskih obavještajnih časnika od petka, Ray McGovern i Bill Binney napisali su otvoreno pismo predsjedniku Trumpu u kojem jasno ističu da su “dokazi” koji stoje iza optužnica jednako lažni kao i obavještajni podaci koji navode postojanje oružja za masovno uništenje u Iraku. Objavljuje se ekskluzivno ovdje uoči summita Trump-Putin u ponedjeljak.

BRIFING ZA: Predsjednik

IZ: Ray McGovern, bivši CIA-in referent za The President's Daily Brief, i William Binney, bivši tehnički direktor u NSA-i

PREDMET: Informacije koje su vaši izlagači na summitu možda propustili

U nastavku donosimo jedan od naših najnovijih članaka o "Russia-Gateu", koji zauzvrat crpi od naših veterana obavještajnih stručnjaka za razum Memorandum Vama od 24.

U vrijeme tog Memoranduma napisali smo:

“Forenzičke studije o “ruskom hakiranju” u računala Demokratskog nacionalnog odbora prošle godine otkrivaju da su podaci 5. srpnja 2016. procurilo (nije hakirano) osoba s fizičkim pristupom DNC računalu. Nakon ispitivanja metapodataka iz "Guccifer 2.0" upada u DNC poslužitelj 5. srpnja 2016., neovisni cyber istražitelji zaključili su da je insajder kopirao DNC podatke na vanjski uređaj za pohranu.

Ključni među nalazima neovisne forenzičke istrage je zaključak da su DNC podaci kopirani na uređaj za pohranu brzinom koja daleko premašuje internetske mogućnosti za daljinsko hakiranje". 

"Ne znamo tko je ili što je mutni Guccifer 2.0. Možda biste željeli pitati FBI", napisali smo. Međutim, sada imamo forenzičke dokaze koji pokazuju da su podaci koje daje Guccifer 2.0 bili manipulirani i da su izmišljotina.

Također smo razgovarali o CIA-inom cyber-alatu “Marble Framework,” koji može hakirati računala, “zamaskirati” tko je hakirao i iza sebe ostaviti inkriminirajuće znakove na ruskom; i primijetili smo da je ova sposobnost korištena tijekom 2016. Kao što smo istaknuli, sam Putin se nepogrešivo osvrnuo na ovaj alat za "zamagljivanje" tijekom intervjua s Megan Kelly.

Naš članak od 7. lipnja 2018. dodatno objašnjava:

“Još uvijek čekamo dokaze o ruskom haku”

Ako se pitate zašto se ovih dana tako malo čuje o optužbama da je Rusija hakirala američke izbore 2016., to bi moglo biti zato što te optužbe nisu mogle izdržati blizu ispitivanje. To bi moglo biti i zato što se čini da se posebni tužitelj Robert Mueller nikad nije potrudio istražiti ono što je nekoć bio glavni navodni zločin u Rusiji jer njegov tim nikada nije ispitao nikoga povezanog s WikiLeaksom.

Veterani obavještajnih stručnjaka za zdrav razum - uključujući dva "alumnija" koji su bili bivši tehnički direktori Agencije za nacionalnu sigurnost - odavno su zaključili da Julian Assange nije došao do onoga što je nazvao "e-poštom u vezi s Hillary Clinton" putem "hakiranja" od strane Rusa ili itko drugi. Utvrdili su, radije, da ih je dobio od nekoga s fizičkim pristupom računalima Demokratskog nacionalnog odbora koji je kopirao materijal na vanjski uređaj za pohranu - vjerojatno flash pogon. U prosincu 2016. VIPS objašnjen ovo u nekim detaljima u otvorenom Memorandumu predsjedniku Baracku Obami.

Dana 18. siječnja 2017. predsjednik Obama priznao da su "zaključci" američkih obavještajnih službi o tome kako je navodno rusko hakiranje dospjelo na WikiLeaks "neuvjerljivi". Čak i prazna FBI/CIA/NSA “Procjena ruskih aktivnosti i namjera obavještajne zajednice na nedavnim američkim izborima” od 6. siječnja 2017., koja je pokušala okriviti ruskog predsjednika Vladimira Putina za miješanje u izbore, sadržane nema izravnih dokaza ruske umiješanosti. To nije spriječilo "ručno odabrane" autore te jadne isprike za obavještajnu analizu da izraze "veliko uvjerenje" da je ruska obavještajna služba "prenijela materijal koji je dobila od Demokratskog nacionalnog odbora ... WikiLeaksu." Ručno odabrani analitičari, naravno, govore ono što su ručno odabrani.

Nema veze. "Procjena" FBI/CIA/NSA postala je biblijska istina za pristalice poput zastupnika Adama Schiffa (D-CA), visoko rangiranog člana Odbora za obavještajne poslove Predstavničkog doma, koji je bio među prvima koji su okrivili Rusiju za uplitanje u pomoć Trumpu. Jednostavno nije moglo biti da je Hillary Clinton sasvim sposobna sama izvući poraz iz pobjede. Ne, to su morali biti Rusi.

Pet dana nakon što je Trump postao predsjednik, McGovern je imao priliku za to izazov Schiff osobno o razjapljenoj vezi između Rusa i WikiLeaksa. Schiff još uvijek “ne može podijeliti dokaze” sa mnom... niti s bilo kim drugim, jer oni ne postoje.

Bilo je to 12. lipnja 2016., samo šest tjedana prije Nacionalne konvencije Demokratske stranke, kada je Assange najavio objavljivanje "e-poruka povezanih s Hillary Clinton", što je Clintonovu kampanju bacilo u režim panike, jer bi e-poruke dokumentirale snažnu pristranost u korist Clinton i uspješni pokušaji sabotiranja kampanje Bernieja Sandersa. Kada su e-poruke objavljene 22. srpnja, samo tri dana prije početka konvencije, kampanja je odlučila napraviti ono što nazivamo Veličanstvenom diverzijom, skrećući pozornost sa suštine e-poruka okrivljujući Rusiju za njihovo objavljivanje.

Kasnije je Clintonova šefica PR-a Jennifer Palmieri priznao da se vozila golfom po raznim medijima na konvenciji s uputama "da se novinari usredotoče na nešto što je čak i nama bilo teško obraditi: mogućnost da je Rusija ne samo hakirala i ukrala e-poštu iz DNC-a, već i da je učinio kako bi pomogao Donaldu Trumpu i povrijedio Hillary Clinton.” Diverzija je djelovala kao pravi šarm. Glavni mediji nastavili su uzvikivati ​​“Rusi su to učinili” i dali su malo, ako ikakvu ulogu, DNC-ovom podmetanju otkrivenom u samim e-porukama. I kao Brer' Fox, Bernie nije ništa rekao.

U međuvremenu, visoko sofisticirani tehnički stručnjaci naporno su radili na izmišljanju "forenzičkih činjenica" kako bi "dokazali" da su to učinili Rusi. Evo kako se to odigralo:

Lipnja 12, 2016: Assange najavljuje da će WikiLeaks objaviti “e-poštu u vezi s Hillary Clinton”.

Lipnja 14, 2016: DNC izvođač CrowdStrike (sa sumnjivim profesionalnim dosjeom i višestrukim sukobima interesa) objavljuje da je zlonamjerni softver pronađen na DNC poslužitelju i tvrdi da postoje dokazi da su ga ubacili Rusi.

Lipnja 15, 2016: “Guccifer 2.0” potvrđuje DNC izjavu; preuzima odgovornost za "hakiranje"; tvrdi da je izvor WikiLeaksa; i objavljuje dokument za koji forenzičari pokazuju da je bio sintetski zaražen "ruskim otiscima prstiju".

Vrijeme 12., 14. i 15. lipnja nije bilo slučajnost. Umjesto toga, bio je to početak preventivnog poteza da se Rusija poveže sa svime što je WikiLeaks možda namjeravao objaviti i da se "pokaže" da je to došlo od ruskog hakiranja.

Unesite neovisne istražitelje

Prije godinu dana neovisni cyber-istražitelji dovršili su onu vrstu forenzičkog rada koji se, iz razloga najbolje poznatih tadašnjem direktoru FBI-a Jamesu Comeyu, ni on ni "ručno odabrani analitičari" koji su napisali procjenu od 6. siječnja 2017. nisu potrudili učiniti. Neovisni istražitelji pronašli su provjerljive dokaze iz metapodataka pronađenih u zapisu o navodnom ruskom hakiranju od 5. srpnja 2016. koji pokazuju da "hakiranje" DNC-a tog dana od strane Guccifera 2.0 nije bilo hakiranje, od strane Rusije ili bilo koga drugog.

Umjesto toga, potječe iz kopije (na vanjski uređaj za pohranu – na primjer fleš pogon) od strane insajdera – isto postupak DNC insajder/leaker koristio prije 12. lipnja 2016. za sasvim drugu svrhu. (Kada su pronađeni metapodaci i primijenjeno načelo fizike "dinamike fluida", nije bilo teško pobiti valjanost tvrdnje da je Rusija odgovorna.)

Jedan od tih neovisnih istraživača objavljuje pod imenom The Forensicator 31. svibnja objavljen novi dokaz da je Guccifer 2.0 persona uploadala dokument sa zapadne obale Sjedinjenih Država, a ne iz Rusije. 

U našem memorandumu predsjedniku Donaldu Trumpu od 24. srpnja 2017. mi navedeno, “Ne znamo tko je ili što je mračni Guccifer 2.0. Možda biste željeli pitati FBI."

Naš Memorandum od 24. srpnja nastavlja: “G. Predsjedniče, dolje opisano otkrivanje može biti povezano. Čak i ako nije, to je nešto što mislimo da biste trebali biti svjesni u ovoj općoj vezi. Dana 7. ožujka 2017. WikiLeaks je počeo objavljivati ​​zbirku originalnih CIA-inih dokumenata koje je WikiLeaks označio kao 'Vault 7'. WikiLeaks je rekao da je kupnju dobio od sadašnjeg ili bivšeg suradnika CIA-e i opisao je kao usporedivu po veličini i značaju s informacijama koje je Edward Snowden dao novinarima 2013.

"Nitko nije osporio autentičnost originalnih dokumenata Trezora 7, koji su otkrili široku lepezu alata za kibernetičko ratovanje koje je, vjerojatno uz pomoć NSA-e, razvila CIA-ina inženjerska razvojna grupa. Ta je grupa bila dio raširene CIA-ine Uprave za digitalne inovacije – rastuće industrije koju je osnovao John Brennan 2015. [ (VIPS Upozorio Predsjednik Obama o nekim od opasnosti te osnovne reorganizacije CIA-e u to vrijeme.]

Mramoriran

"Teško zamislivi digitalni alati – koji mogu preuzeti kontrolu nad vašim automobilom i natjerati ga da juri preko 100 mph, na primjer, ili mogu omogućiti daljinsko špijuniranje putem TV-a – opisani su i propisno objavljeni u New York Timesu i drugim medijima tijekom ožujka. Ali Vault 7, dio 3 objavljen 31. ožujka koji je razotkrio program “Marble Framework” očito je ocijenjen previše delikatnim da bi se kvalificirao kao 'vijest prikladna za tiskanje' i držan je podalje od Times u to vrijeme, i nikada nije spomenut od.

"Ellen Nakashima iz Washington Posta, čini se, 'nije dobila dopis' na vrijeme. Njezin 31. ožujka članak nosio je upečatljiv (i točan) naslov: 'Posljednje izdanje CIA-inih cyber-alata 'WikiLeaksa' moglo bi razotkriti masku na operacijama hakiranja agencija.'

"Izdanje WikiLeaksa naznačilo je da je Marble dizajniran za fleksibilno i jednostavno 'maskiranje' te da izvorni kod Marblea uključuje "de-maskator" za poništavanje CIA-inog maskiranja teksta.

"Još važnije, CIA je navodno koristila Marble tijekom 2016. U njoj The Washington Post prijaviti, Nakashima je to izostavio, ali je uključio još jednu značajnu točku koju je iznio WikiLeaks; naime, da se alat za maskiranje može koristiti za provođenje 'dvostruke igre forenzičkog pripisivanja' ili operacije lažne zastave jer uključuje testne uzorke na kineskom, ruskom, korejskom, arapskom i farsiju.” 

Nekoliko tjedana kasnije William Binney, bivši tehnički direktor NSA-e, i Ray McGovern komentirao na Vault 7 Marble, i uspjeli smo dobiti skraćenu op-ed verziju objavljen in Baltimore Sunce.

Reakcija CIA-e na WikiLeaksovu objavu alata Marble Framework bila je neuralgična. Zatim je redatelj Mike Pompeo dva tjedna kasnije nasrnuo, nazvavši Assangea i njegove suradnike "demonima" i inzistirajući; “Vrijeme je da prozovemo WikiLeaks zbog onoga što on zapravo jest, nedržavna neprijateljska obavještajna služba, koju često podržavaju državni akteri poput Rusije.”

Naš Memorandum od 24. srpnja nastavlja: “G. Predsjedniče, ne znamo jesu li CIA-in Marble Framework ili alati poput njega igrali neku ulogu u kampanji da se Rusija okrivi za hakiranje DNC-a. Ne znamo ni koliko su iskreni stanovnici CIA-ine Uprave za digitalne inovacije bili s vama i s direktorom Pompeom. To su područja koja bi mogla profitirati od ranog pregleda Bijele kuće. [ Predsjednik Trump zatim je uputio Pompea da pozove Binneyja, jednog od autora Memoranduma VIPS-a predsjedniku od 24. srpnja 2017., da razgovaraju o svemu ovome. Binney i Pompeo proveli su sat vremena zajedno u sjedištu CIA-e 24. listopada 2017., tijekom kojeg je Binney informirao Pompea svojom uobičajenom iskrenošću. ]

"Također ne znamo jeste li s predsjednikom Putinom detaljno razgovarali o cyber pitanjima. U svom intervjuu s NBC-jevom Megyn Kelly činilo se prilično voljnim – možda čak i nestrpljivim – pozabaviti se pitanjima vezanim uz vrstu cyber alata otkrivenih u otkrićima Vaulta 7, samo kako bi pokazao da je o njima obaviješten. Putin je istaknuo da današnja tehnologija omogućuje da se hakiranje 'zamaskira i zakamuflira do te mjere da nitko ne može razumjeti podrijetlo' [haka] … I, obrnuto, moguće je postaviti bilo koji entitet ili bilo kojeg pojedinca kojeg će svatko misle da su oni pravi izvor tog napada.

„”Hakeri mogu biti bilo gdje', rekao je. 'Usput, možda postoje hakeri u Sjedinjenim Državama koji su vrlo lukavo i profesionalno prebacili odgovornost na Rusiju. Zar ne možete zamisliti takav scenarij? … Mogu.'

Ova su pitanja privukla novu pozornost nakon što je McGovern o njima raspravljao u široko objavljenom 16-minutnom izdanju intervju prošli petak.

S obzirom na visoko politizirano okruženje koje okružuje ova pitanja, vjerujemo da ovdje moramo dodati istu obavijest koju je VIPS smatrao primoranim dodati našem ključnom Memorandumu od 24. srpnja 2017.:

"Potpuno razotkrivanje: Tijekom posljednjih desetljeća etos naše obavještajne profesije erodirao je u svijesti javnosti do te mjere da se analiza bez dnevnog reda smatra gotovo nemogućom. Stoga dodajemo ovu izjavu o odricanju od odgovornosti, koja se odnosi na sve što mi u VIPS-u govorimo i radimo: nemamo političke agende; naša jedina svrha je širiti istinu i, kada je potrebno, pozivati ​​na odgovornost naše bivše obavještajne kolege.

"Govorimo i pišemo bez straha i naklonosti. Stoga je svaka sličnost između onoga što mi govorimo i onoga što govore predsjednici, političari i stručnjaci čisto slučajna.” Činjenica za koju smatramo da je potrebno uključiti taj podsjetnik dovoljno govori o ovim visoko politiziranim vremenima.

Ray McGovern, analitičar CIA-e 27 godina, bio je šef odjela za vanjsku politiku Sovjetskog Saveza i izvještavao je predsjednikov dnevni izvještaj jedan na jedan od 1981. do 1985. godine.

William Binney radio je za NSA 36 godina, umirovljen je 2001. kao tehnički direktor svjetske vojne i geopolitičke analize i izvještavanja; stvorio je mnoge sustave prikupljanja koje još uvijek koristi NSA.

103 komentara za “Dopis predsjedniku uoči summita u ponedjeljak"

  1. Judith Selich
    Srpanj 22, 2018 na 00: 53

    Ovo mi je prošlo preko glave. Ja sam u najmanju ruku tehnološki izazovan; međutim, unatoč mom nedostatku vještina, čak sam i ja mogao shvatiti da je to problematično. Tijekom proteklih nekoliko mjeseci čuli smo ili čitali o problemima s DNC sustavima. Zbog toga se pitam radi li se o insajderskom ili udaljenom pristupu. Možda se razmišljalo o tome da se “okrivi Rusija” kako DNC ne bi bio kriv. Možda pretjerujem, ali tijekom posljednja dva ili tri mjeseca vidjeli smo i čuli o tekućim problemima sa sustavima DNC-a, uključujući gledanje videozapisa s osobljem DNC-a koji otvoreno komentira određene teme koje uključuju sustave.

  2. Mary Myers
    Srpanj 21, 2018 na 19: 19

    Hvala, vrlo zanimljivo. Volio bih da su ovo objavili glavni mediji kako bi mnogi zapravo mogli znati što se događa. Gledaju samo CNN ili MSNBC. Pa to se neće dogoditi!!

  3. Janis Hernandez
    Srpanj 20, 2018 na 03: 15

    Odličan posao!!. Upravo sam govorio o tome u današnjem pozivu LPAC aktivista da se ovi forenzički dokazi ignoriraju. FBI i Kongres to ignoriraju, nadajući se da će nestati. Moleći se da prijevara bude razotkrivena u svoj svojoj mračnoj podlosti.

  4. Blago - Šaljivo
    Srpanj 18, 2018 na 21: 33

    “Dopis predsjedniku uoči summita u ponedjeljak”

    Gospodin tamburaš
    NAPISAO: BOB DYLAN

    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    Ne spava mi se i nema kamo ići
    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    U jutarnjim satima, ja ću doći za tobom

    Iako znam da se Eveninovo carstvo vratilo u pijesak
    Nestao iz moje ruke
    Ostavio me naslijepo ovdje da stojim, ali još uvijek ne spavam
    Umor me čudi, na nogama sam žigosan
    Nemam koga upoznati
    A prastara ulica je previše mrtva za sanjarenje

    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    Ne spava mi se i nema kamo ići
    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    U jutarnjim satima, ja ću doći za tobom

    Povedi me na putovanje tvojim čarobnim vrtložnim brodom
    Osjetila su mi ogoljena, ruke ne mogu osjetiti da ih uhvatim
    Nožni prsti su mi previše utrnuli da bih koračao
    Čekaj samo da moje potpetice lutaju
    Spreman sam ići bilo gdje, spreman sam nestati
    U moju vlastitu paradu, baci svoju plesnu čaroliju na moj način
    Obećavam da ću proći ispod toga

    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    Ne spava mi se i nema kamo ići
    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    U jutarnjim satima, ja ću doći za tobom

    Iako biste mogli čuti smijeh, vrtnju, ludo ljuljanje po suncu
    Nije usmjeren ni na koga, samo bježi u bijegu
    I osim neba nema ograda okrenutih
    I ako čujete nejasne tragove preskakanja kolutova rime
    Tvojoj tamburi u taktu, to je samo odrpani klaun iza
    Ne bih se obazirao na to
    To je samo sjena koju vidiš koju on juri

    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    Ne spava mi se i nema kamo ići
    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    U jutarnjim satima, ja ću doći za tobom

    Onda me odvedi kako nestajem kroz kolutove dima mog uma
    Niz maglovite ruševine vremena, daleko pored smrznutog lišća
    Ukleto, uplašeno drveće, na vjetrovitoj plaži
    Daleko od uvrnutog dosega lude tuge
    Da, plesati pod dijamantnim nebom s jednom rukom koja slobodno maše
    Siluete uz more, okružene cirkuskim pijeskom
    Sa svim sjećanjima i sudbinom potjeranim duboko pod valove
    Pusti me da zaboravim danas do sutra

    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    Ne spava mi se i nema kamo ići
    hej Gospodine Tamburašu, svirajte mi pjesmu
    U jutarnjim satima, ja ću doći za tobom
    ().

  5. robert e williamson jr
    Srpanj 18, 2018 na 12: 04

    Za upravitelje ove stranice. Pokušavam potaknuti raspravu, ovdje ono što je postalo monotona informacija s malo "mesa".

    Nemam web stranicu, patriot sam i pokušavam probrati ove stvari prilično sam. Do sada su me DOJ i SCOTUS zabrinuli koliko i lažni predsjednik i "njegove" nuklearke!

  6. robert e williamson jr
    Srpanj 18, 2018 na 11: 57

    Ray McGovern pitanje. Ili dvije. Imaju li Zakon o Sergeju Magnitskom i njegovo ubojstvo u sovjetskom zatvoru ikakve veze s onim o čemu se ovdje raspravlja? Referiram na nedavni članak Timea Billa Browdera.

    Znam da je CIA u prošlosti imala pomoć u pranju novca. Zanima me je li CIA kao i svi ostali nakon Panamskih i Rajskih dokumenata, pitam se jesu li i oni uhvaćeni.

    Da upotrijebim frazu lažnih predsjednika, "Ima puno ljudi koji to rade!"

    • Blago šaljivo
      Srpanj 18, 2018 na 22: 36

      robert e williamson jr, —

      Hvala vam što ste bojali prazne, turobne, prazne prostore pune predrasuda
      prema riječima našeg Plain Wrap POTUS, nesposoban za prilagodbe čovječanstvu

      Šuplja pobjeda neiskrenog Trumpa potpuno će se srušiti na njega
      u mnogostrukim naknadnim učincima poput naknadnog učinka oblaka zračenja

      Nikada neće razmišljati/razumjeti pobunu koja ga tjera s vlasti kada
      Istina ga svodi na spoznaju požudnog, prijetvornog Praznog odijela kakav on zapravo jest.

      • Mary Myers
        Srpanj 21, 2018 na 19: 21

        ??da točno!!

    • Preskoči Scotta
      Srpanj 19, 2018 na 07: 51

      Robert-

      Ako želite saznati tko je zapravo Bill Browder, predlažem da pogledate film “The Magnitsky Act, Behind the Scenes”. Ovdje je praktički zabranjen, ali ga je moguće pogledati na Vimeu, iako će vam trebati lozinka od jednog od producenata filma da biste ga vidjeli. Ako pošaljete e-poštu na [e-pošta zaštićena] on će vam poslati link. Zatim će zatražiti da pošalje p/w putem SMS-a na vaš mobilni telefon. Trebalo mu je gotovo mjesec dana da mi se javi, ali isplatilo se čekati. Ovdje arhiva također ima nekoliko dobrih članaka iz vremena dok je Robert Parry još bio živ: https://consortiumnews.com/2017/10/28/guardians-of-the-magnitsky-myth/

  7. philnc
    Srpanj 16, 2018 na 23: 12

    Dakle, šteta je što većina ljudi, uključujući i one koji istražuju te događaje, nisu baš "vješti u radu s računalom". Ili su lažljivci. SAD je predugo opterećen računalnom (i ovdje najvažnijom) i mrežnom nepismenošću. To je nacionalna sramota. To je ono što raspravu o tim stvarima čini posebno teškom. Većini od nas potrebne su godine da svladamo samo osnove, ali poznavanje tih osnova ključno je za procjenu dokaza. Članak u Disobedient Media je izvrstan, ali trebat će malo posla da netehnički ljudi izvuku maksimum iz njega.

  8. alkuin
    Srpanj 16, 2018 na 19: 26

    “Imam VELIKO povjerenje u SVOJE obavještajne ljude.”

    Prijevod: “Ray & Bill, čitao sam vaše stvari i stvarno su sjajne, stvarno fantastične. Nemam apsolutno nikakvo povjerenje u obavještajne ljude Obame i Busha.”

  9. d
    Srpanj 16, 2018 na 19: 06

    RAY i BILL su DVOJICA vrlo malobrojnih muškaraca u SAD-u kojima možete vjerovati da će govoriti istinu…..imo

  10. Lela znači
    Srpanj 16, 2018 na 16: 45

    Pitanje autorima i grupi o detaljima i vremenskoj liniji:

    Dogodila su se 2 događaja curenja? Jedan prije 12. lipnja 2016. (12. lipnja 2016.: Assange najavljuje da će WikiLeaks objaviti “e-poštu u vezi s Hillary Clinton.”)

    A drugi 5. srpnja?

    Unaprijed hvala na svakom pojašnjenju.

  11. JimBeam
    Srpanj 16, 2018 na 13: 14

    da, istina je

  12. Srpanj 16, 2018 na 11: 39

    Hvala, Alcuine, za onu poveznicu na intervju Randa Paula s Jakeom Tapperom na CNN-u. Tapper ga je pokušao uvrnuti, ali senator Paul je govorio vrlo dobro. Jasno je da Rand Paul nikada ne bi uspio za POTUS, što je veća šteta.

  13. Andrija
    Srpanj 16, 2018 na 11: 14

    Bok Ray, uvijek sam volio čitati tvoju analizu, posebno u danima kad si komentirao Irak. Vjerojatno ste u pravu što se tiče nedostatka dokaza za ruski hak. Ipak se pitam je li sve to važno ako Trump demontira našu demokraciju (ili što god je od toga ostalo) kroz
    – uklanjanje EPA-e i našeg zraka, tla i vode. Volim čistu vodu, nazovi me ludom.
    – rasformiranje pravosudnog odjela i imenovanje voditelja DOJ-a bez tužiteljskog iskustva
    – preuzimanje vrhovnog i saveznog suda
    – jasno svakodnevno kršenje klauzule o plaćama i veze sa sumnjivim poslovima, stranim i domaćim
    Kao građani, trebamo li se više brinuti zbog vladinog kršenja 4. amandmana (na koji mislim da često aludirate) ili akutne toksičnosti Trumpa. Svaki dan razmišljam o trajnom preseljenju u Kanadu.

    • Srpanj 17, 2018 na 02: 51

      Andrew, moraš proučiti klauzulu o plaćama. Zbog vašeg neznanja ispadate budalasti. Trump ne može prekršiti klauzulu o primanjima bez izravnog prihvaćanja plaćanja. Svaki dužnosnik s dionicama u slijepom trustu bio bi kriv po vašoj definiciji.

      • Andrija
        Srpanj 17, 2018 na 14: 50

        Naravno... Arthure. Američki okružni sudac Peter J. Messitte u Marylandu ne slaže se s vama.

    • Srpanj 19, 2018 na 13: 09

      a zašto imate problem sa sucima koji se drže Ustava?
      brinete vi za epu, liberali nam žele razgraditi državu!

    • RudyM
      Srpanj 21, 2018 na 14: 02

      Pogodi što? Predsjednik može imenovati suce u Vrhovni sud, smijeniti suce na određenim razinama i zamijeniti ih drugima, itd. Ovo nije "preuzimanje", niti u tome ima ičega nedemokratskog.

      Potkopavanje ili poništavanje ekoloških propisa je loša vijest, ali to nije "demontaža naše demokracije".

      Demokrati mi se čine kao veća prijetnja demokratskim institucijama ovih dana od republikanaca, kada imate figure poput Howarda Deana i Joea Bidena koji tvrde da nepostojeća sloboda govora predstavlja iznimku od takozvanog govora mržnje.

      Osim toga, čini se da su mnogi demokrati entuzijastični oko uništavanja nacionalnog suvereniteta SAD-a, posebno kada je u pitanju provedba imigracije. Suverene države imaju granice i provode zakone koji se odnose na te granice. Oni ne postoje po želji svakoga na svijetu koji u njih želi ući.

  14. Srpanj 16, 2018 na 10: 14

    VIPS je dao značajne komentare, ali ono s čime se predsjednik suočava je uporno nastojanje da se poništi suradnja između Rusije i Amerike i da se iskoriste tvrdnje o miješanju u naše izbore kao način na koji se pokušava oblikovati dnevni red između Trumpa i Putina. Valja se nadati da će Trump odlučiti staviti državnički šešir i zanemariti ili se brzo riješiti pitanja koja protivnici detanta pokušavaju staviti na dnevni red. Prikaz suradnje između Putina i Trumpa mogao bi biti brzo sabotiran, ali bit će tu da ga svi vide i to je ključni prvi korak.

  15. Srpanj 16, 2018 na 09: 42

    Bože, Barbara Honegger, ispod koje ste stijene ispuzala? Ne znate za PNAC, politiku za novo američko stoljeće? Ne sjećate se da su Rumsfeld i Cheney zatvorili Hansa Blixa iz IAEA-e u svojoj procjeni WMD-a u Iraku? Unatoč bogatoj istrazi koja je otkrila činjenice o tome kako su nas lagali, kako bismo izvršili invaziju na Irak i započeli s provedbom PNAC-a, još uvijek možete smisliti ovu zajebanciju? Sjetite se Ujedinjenog Kraljevstva i Blaira i jedine istrage, iako tamo ograničene, u kojoj se navodi da su "činjenice fiksirane oko politike". Irak je bio prva od sedam nacija predviđenih za "promjenu režima", kako je general Wesley Clark neočekivano saznao od američkog zapovjednika u Pentagonu. Clark je bio zapovjednik bombardiranja Srbije u ratu koji je predvodio NATO Bill Clinton da se raspadne bivša Jugoslavija, a sve kako bi se provela Brzezinskijeva strategija “Velike šahovske ploče” za kontrolu svijeta.

    PNAC iz 1997. čak spominje kontrolu nad Kinom, kako je rekao "tko kontrolira Euroaziju, kontrolira svijet". Vidimo da ti neokonski luđaci nisu računali na uspon nekoga poput Xi Jinpinga, niti su 1997. predviđali uspon Vladimira Putina, koji i dalje tvrdi da je svijet “multipolaran, a ne unipolaran”.

    Ne, gospođo Honegger, i drugi poput vas, ako nastavite slijediti takve bajke, samo ćete pomoći sebi i nama ostalima da uđete u fašističko društvo, ne Mussolinijevo, već ono kojim dominiraju bogatstvo i moć koja samo vas vidi kao budala oruđe za njihove igre dominacije.

  16. mike k
    Srpanj 16, 2018 na 07: 54

    Osnovna stvarnost je da Super bogati žele RAT, dok ljudi na Zemlji žele MIR. Cijelo neprijateljstvo s Rusijom i Kinom stvaraju hiper pohlepni Super bogati koji stoje iza američke vlade i vojno-industrijskog kompleksa. To je jednostavna istina skrivena svim lažima iz medija i dubokih državnih izvora, uključujući kuću marioneta zvanu Kongres SAD-a.

  17. Srpanj 16, 2018 na 05: 54

    Ray McGovern desetljećima je kolega, a ja sam bio na radiju s Billom Binneyjem,
    ali stvarno moraju prestati pokušavati pozivati ​​se na navodnu 'laž o iračkom OMU' kako bi pokušali
    dodati kredibilitet njihovoj analizi DNC 'hackanja'. To je zato što je u Iraku BILO OMU-a —
    ogromne količine smrtonosnog VX nervnog plina i nuklearnih okidača s teretnim listom
    njih izravno grupi Carlyle (Bush stariji) i Cheneyju. Naređeno im je uništenje
    zbog eksplozivnosti te činjenice i upravo zato da bi mogli tvrditi da nikakvo oružje za masovno uništenje
    bio pronađen. Nervni plin je kemijsko oružje, a kemijsko oružje je "C" u NBC-u -
    Nuklearno, biološko i kemijsko oružje; a nuklearni okidači su ključna komponenta
    nuklearnog oružja. Hrabri i domoljubni zviždač, Gregory Ford, koji
    osobno pronašao i prijavio ovo oružje za masovno uništenje u Iraku 2003. izašao je u javnost s ovim
    informacije: YouTube https://youtu.be/lxKl8rh5O_Q (upišite u tražilicu).
    Obavijestio sam Raya i Billa o ovome ispred mikrofona na njihovom događaju Executive Intelligence Review
    u New Yorku u rujnu 2017.
    Barbara Honegger

    • Sam F
      Srpanj 16, 2018 na 06: 57

      Trebalo bi vam puno više od toga da poduprete tako malo vjerojatnu tvrdnju:
      1. Ako je tako, jesu li CW Husseina koje je uništio SAD također iz Carlylea?
      2. Ako je tako, zašto bi SAD kasnije izvozile CW u Irak kada su zabrinute da će Irak dobiti CW, i zašto bi Irak kupovao od SAD-a da zaobiđe ugovor koji uključuje SAD?
      3. Zašto bi SAD tvrdile da CW nisu pronađene kada je to bila sramota?
      4. Izvor nije u pravu da je Irak imao nuklearne okidače bez nuklearnog programa.

      • Sam F
        Srpanj 16, 2018 na 07: 08

        I (1b.) Ako je tako, zašto je SAD izvozio CW u Irak nakon Prvog rata u Iraku 1990.?
        Izvor bi morao tvrditi da su SAD isporučivale CW mnogo prije Prvog rata u Iraku.
        Ako su SAD znale količinu, zašto se ne žale da nisu svi uništeni?
        Izgleda kao još jedna lažna priča o oružju za masovno uništenje od strane desnice koja pokriva prethodnu priču.

        • xbonesny
          Srpanj 17, 2018 na 08: 52

          SAD je 80-ih isporučio Iraku CW kako bi pojačao obranu od Irana. WMD BS od W Busha gurnuo je Cheney koji je u to vrijeme imao veliku ruku u Halliburtonu.

      • Sam F
        Srpanj 16, 2018 na 07: 21

        I tko vjeruje da je Irak nastavio isporučivati ​​“teretnice” pohranjene s američkim OMU?
        U slučaju da su morali biti vraćeni kao neispravni?

  18. alkuin
    Srpanj 16, 2018 na 04: 10

    Mislim da je primjedba reproducirana iz vašeg članka od 7. lipnja 2018. preširoka i potencijalno zbunjujuća za nas bez stručnog znanja o tim pitanjima. Vi pišete:

    "Ako se pitate zašto se ovih dana tako malo čuje o optužbama da je Rusija hakirala američke izbore 2016., to bi moglo biti zato što te optužbe nisu mogle izdržati pomno ispitivanje."

    Ovisi o tome što mislite pod "hakiranim upadom u američke izbore". Optužnica i njezino izvještavanje nastoje u našim umovima pomiješati aktivnost Guccifera 2.0 (nema dobrih dokaza za umiješanost ruske države) i DNC s drugim aktivnostima koje je doista možda sponzorirala ruska vlada. Sam Adam Carter primjećuje: “Slijedeći ovaj [par. 64], optužnica pokriva navode o hakiranju i krađi podataka glasača koji su potpuno nepovezani s Gucciferom 2.0 (tako da, stvarno, nemam puno toga što moram odmah reći o tim tvrdnjama) i koliko ja znam, moglo je biti povezano s ruskim hakeri koji rade za GRU."

    Ova mogućnost ne umanjuje vašu glavnu točku u vezi s glavnim pitanjem aktivnosti Wikileaksa i Guccifera 2.0, ali potrebno je napraviti više razlika kako vaši čitatelji ne bi bili u iskušenju da iznose pretjerane tvrdnje.

    Carter: “Da, Guccifer 2.0 je koristio rusku VPN uslugu. Međutim, premisa da bi obavještajne agencije koristile komercijalnu VPN uslugu u vlastitoj zemlji kako bi prikrile vlastite hakerske operacije koje podupire država jednako je smiješna kao i ideja da bi GRU namjestio Rusiji iako je to upravo ono što je osoba Guccifera 2.0 učinila od trenutku kad se pojavio.”

    Webb (koliko god to vrijedi): “Oni stvarno nisu Trumpovi Rusi; oni zapravo nisu Putinovi Rusi — oni su stvarno Rosensteinovi i Comeyjevi Rusi.”

    • alkuin
      Srpanj 16, 2018 na 04: 37

      Rand Paul, možda previše priznaje, ali stavljajući to u kontekst: https://youtu.be/Bzp4R97s39s

      • nazadna evolucija
        Srpanj 16, 2018 na 06: 20

        Alcuin – odlična poveznica Randa Paula. Divim se njegovom mirnom držanju i dobro promišljenim odgovorima. Gotovo ste mogli vidjeti kako zupčanici škripe u Tapperovoj glavi dok je pokušavao spotaknuti Paula. Molim te, reci mi da Tapper stvarno ne vjeruje u ono što govori, ili je on samo još jedan mjehurić?

    • Rob Roy
      Srpanj 16, 2018 na 21: 05

      Alkuin,
      Svi znamo istinu o nultoj točki. Nema sumnje kako je Wikileaks dobio Clintonovu i Podestinu e-poštu. JULIAN ASSANGE JE VIŠE PUTA REKAO: “PROCURILO JE IZRAVNO IZ DNC-a.” Što ti više treba?

      Zašto mislite da javnost više ne smije čuti Juliana Assangea? SAD je izvršio pritisak na Ekvador da ga isključi iz svake vanjske komunikacije. To je okrutno; on je zapravo u samici, što ljude tjera da izgube razum.

  19. Ken Hudson
    Srpanj 15, 2018 na 23: 23

    Jasan, koncizan, dobro potkrijepljen članak s vjerodostojnim izvorima. Ne mogu naći nedostatak u osnovnoj premisi: da je dotičnoj e-pošti pristupio na ili u blizini istočne obale SAD-a insajder i da je ondje preuzet na medij za pohranu. Nije bilo haka. Stoga nije bilo ruskih hakera. Zašto visoki dužnosnici u federalnoj vladi nisu u stanju ili ne žele prihvatiti ovo kao činjenicu, izvan je mog razumijevanja. Kao i neoprostivi neuspjeh FBI-a da preuzme kontrolu nad DNC poslužiteljima na samom početku. Cijela afera smrdi na partizansku lubanjaru.

    • Brad Owen
      Srpanj 16, 2018 na 04: 18

      Možda je to izvan vašeg razumijevanja, ali, ako se igramo detektiva, moramo smisliti vjerojatne scenarije za provođenje: čitao sam, tijekom godina, kako su ljudi ručno birani za visoke položaje (od strane "moći iza prijestolja" “, Menadžerska Elita koja vlada Svijetom, ali se gotovo nikada ne kandidira za visoke funkcije) koji moraju imati kosture u svom ormaru kako bi bili podložni mitu, da ne vide ono što Menadžerska Elita ne želi da vide.

    • Rob Roy
      Srpanj 16, 2018 na 21: 10

      Ken Hudson: Slažem se. Činjenice govore same za sebe. Što se nerazumijevanja tiče, zapravo je lako. Hillary je pokrenula cijeli ovaj Russiagate onog trenutka kada je izrekla laž da je 17 obavještajnih agencija reklo da je Rusija hakirala e-poštu i ukrala izbore. I sam sam je čuo i pomislio u to vrijeme... uh, oh, idemo. Ni samoj sebi nije mogla priznati da je ona razlog što je izgubila izbore. Bila bi užasna predsjednica i da je bila na funkciji, već bismo bombardirali Iran i Rusiju. Kako ja znam? Čitam njezine mailove.

  20. Marb
    Srpanj 15, 2018 na 22: 03

    Ovdje je netko tko je napravio dobar posao na curenju informacija o DNC-u, Gucciferu i također, ako smijem dodati, tekućoj kampanji klevetanja Assangea i Wiki Leaksa u Guardianu..
    svijet je naopako, naopako... sada se na Fox News govori više istine o određenim stvarima koje se odnose na carstvo nego u lijevim liberalnim medijima..

    https://jimmysllama.com/2017/05/28/9867/

    Jedan primjer te posljednje izjave je bivša zvijezda sapunice, Pamela Anderson koja javno brani Assangea u televizijskoj emisiji Fox konzervativnog stručnjaka Tuckera Carlsona... vrijedi guglati
    ili ako to ne učinite, antineokonzervativna konzervativna stranica s vijestima The Duran ima članak o tome...

  21. Kay
    Srpanj 15, 2018 na 21: 46

    VIP osobe se apsolutno MORAJU objaviti što je više moguće. Mediji, suučesnici u ovoj igri, pokazuju znakove usporedive s pohodom na RAT u Iraku s istom odmjerenom histerijom, lažima i zamagljivanjima.
    Ovaj posjet s predsjednikom Putinom koji je pokazao VELIKO strpljenje kroz sve ovo, IMPERATIV je za naš opstanak na Zemlji pred ratnohuškačkim kriminalno ludim NEOliberalima koji nemaju namjeru promijeniti PREVARE kakvi jesu.

    Nikada nisam vjerovao da bi nas mogli lagati u još jedan rat, ali evo nas.

    Demokratski glasači su NEMAJU POUKA u vanjskoj politici inače ova budalaština oko Russiagatea nikad ne bi uopće zaživjela. Psihopatska elita je uvijek korak ispred, sada vjerujem da je Obama bio izbor demokrata koji će UŠUTATI antiratnu ljevicu. Zaprepašten sam kad vidim glasača D kako veliča vrline čovjeka čiji nas je srebrni jezik natjerao u tri agresorska rata za promjenu režima, a oni uopće ne znaju da je on to radio!

    Ovo ludilo mora stati na kraj a to mogu samo stručnjaci poput VIP-a koji poznaju ešalone vlasti.

  22. Preskoči Scotta
    Srpanj 15, 2018 na 20: 24

    Za Billa Binneyja:

    Upravo sam pronašao ovaj komentar na CN-ov članak star otprilike tjedan dana koji bi lako mogao promaći. Nisam dovoljno pametan da to opovrgnem, ali smatram da to morate vidjeti i odgovoriti.

    Eric Gisse
    Srpanj 15, 2018 na 1: 15 pm
    “Umirovljeni viši tehnički stručnjaci NSA-e ispitali su podatke “Guccifera 2.0” na webu i zaključili da podaci “Guccifera 2.0” nisu uključivali hakiranje preko weba, već su lokalno preuzeti.”

    Osim što je navedena brzina preuzimanja trivijalno moguća sa standardnim iznajmljenim hardverom. Zanima me zašto nitko od ovih "tehničkih stručnjaka" to ne spominje.

    Skoro deset godina ste bili u mogućnosti iznajmiti namjenski poslužitelj OVH/Hetzner/online.net koji je imao najmanje 100 megabajta povezivosti. Trenutačni poslužitelji često nude gigabajtno povezivanje.

    Volio bih kada bi Bill Binney (ili bilo tko uključen u ovu tvrdnju) mogao točno objasniti zašto smatraju da je 22 megabajta u sekundi nedostižan rezultat.

    Primijetio sam neke tehničke propuste/dijelove koji nedostaju koji nikada nisu riješeni.

    Prvo, analizu nikada nisu proveli Binney, et al. Izveo ga je pseudonimni "forenzičar", a oni su samo referencirali rad. Ovo je važna točka koja se zanemaruje.

    Drugo, napominjem da nikad nije bilo dokaza da su podaci eksfiltrirani na inozemni poslužitelj kao prvi skok, no svaka takva analiza to izričito pretpostavlja kako bi se potvrdilo koliko je to nemoguće.

    S nedavnim optužnicama GRU-a sada imamo informaciju da su podaci komprimirani i eksfiltrirani na poslužitelj na kopnu SAD-a. Stoje li Binney i ostali uz takvu analizu u tom slučaju? Ili postoji tvrdnja da su podaci u optužnici pogrešni?

    Ono što se zapravo pitam u ovom trenutku jest hoće li bilo koja od ovih publikacija biti povučena ili čak izmijenjena s naknadnim objavljivanjem optužnica protiv IRA-e i GRU-a, kao i obavještajnog izvješća Senata.

    • jaycee
      Srpanj 15, 2018 na 21: 21

      Tehnički detaljan odgovor na Disobedient Media – povezan u komentaru ispod – vrijedi konzultirati.

      Prikazuje ovo o navodnoj uporabi alata za kompresiju, citirajući iz optužnice:

      “Da bi im 'omogućio krađu velikog broja dokumenata odjednom bez otkrivanja,' preuzeo i pokrenuo alat za kompresiju za komprimiranje hrpe dokumenata, od kojih su mnogi već u komprimiranim formatima?

      U stvarnosti, to bi zapravo uzrokovalo nepotreban skok aktivnosti CPU-a, potaknulo opterećenje operacija čitanja/pisanja na diskovima i značajno promijenilo prostor na disku, što bi sve pridonijelo povećanom riziku otkrivanja, umjesto da ga smanji.”

    • Sam F
      Srpanj 16, 2018 na 07: 27

      Dostupnost vanjskih poslužitelja i linija velike brzine ne utječe na argument koji se temelji na tipičnom lokalnom poslužitelju i brzini veze, ograničavajućem faktoru.

      • Preskoči Scotta
        Srpanj 16, 2018 na 08: 09

        jaycee i sam f-

        Hvala na odgovorima. Nisam baš upućen u računalo. Međutim, ima toliko "zdravog razuma" u Rayevom i Billovom položaju da je to bio unutarnji posao nezadovoljnog DNC radnika, da sam zaključio da Eric Gisse otpuhuje nekakav dim visoke tehnologije.

        • Rob Roy
          Srpanj 16, 2018 na 21: 16

          Skip, nije samo Rayeva i Billova pozicija. Riječ je o Julianu Assangeu, što znači da je potpuno točno da su mu e-poruke procurile izravno iz DNC-a.

    • Al Pinto
      Srpanj 16, 2018 na 10: 21

      @Preskočiti…

      “Gotovo deset godina ste bili u mogućnosti iznajmiti namjenski poslužitelj OVH/Hetzner/online.net koji je imao najmanje 100 megabajta povezivosti. Trenutačni poslužitelji često nude gigabajtnu povezivost.”

      Iako nemam podatke koji to podržavaju, iznenadio bih se da gigabitna (ne gigabajtna) veza nije bila standardna za korisnike online.net-a u 2016.
      .
      "Volio bih kada bi Bill Binney (ili bilo tko uključen u ovu tvrdnju) mogao točno objasniti zašto smatraju da je 22 megabajta u sekundi nedostižan rezultat."

      Postoje bitovi i bajtovi, ne ulazeći u detalje...

      Množitelj između bita i bajtova je osam; potrebno je osam bitova za stvaranje jednog bajta. U vašem gornjem primjeru "22 megabajta u sekundi":

      22 MB/s* x 8 = 176 Mb/s**

      *MB/sek = megabajta u sekundi
      **Mb/sec = megabita u sekundi

      Napomena: skraćenica za propusnost/brzinu prijenosa može biti Mbps, Mb/sec i tako dalje; svi oni znače isto. Propusnost je nominalna, dok je brzina prijenosa stvarna/izmjerena vrijednost za danu vezu.

      Hosting tvrtke, ISP-ovi, itd., reklamiraju nominalnu propusnost u Mb/sec iz jednostavnog razloga; broj je osam puta veći od stvarne/izmjerene brzine prijenosa.

      Online.net nudi propusnost od 1 Gbit/sec (ili 1,000 Mbit/sec) kao standard za gotovo sve svoje usluge, nominalna najveća brzina prijenosa je 125 MByte/sec koja ne uzima u obzir troškove prijenosa otprilike 10%. Ako to učinite, stvarna/izmjerena brzina prijenosa je oko 110 MByte/sec. Ako odredište, gdje se šalju podaci, ima istu nominalnu propusnost, bilo bi oko 110 megabajta u sekundi.

      Za mene bi se stvarna brzina mrežnog prijenosa od "22 megabajta u sekundi" lako mogla postići, bilo gdje u svijetu 2016. Wikileaks, navodni primatelj prijenosa podataka, ima višestruku internetsku vezu od 1 Gbit/sek, dostupnu s bilo kojeg mjesta u svijet.

      S druge strane... Navedena stvarna brzina prijenosa od "22 megabajta u sekundi" slučajno se poklapa s prosječnom brzinom prijenosa pisanja USB 3.0. Drugim riječima, prijenos podataka preko mreže brzinom od 1 Gbit/s i na strani pošiljatelja i na strani primatelja bio bi pet puta brži od kopiranja/lijepljenja istih podataka na USB 3.0 pogon.

      I evo udarca ...

      Mrežni prijenos ostavit će tragove; vladine agencije će imati evidenciju, ako ne i podatke, o ovom prijenosu podataka. S druge strane, USB prijenos podataka možda neće ostaviti nikakve tragove na poslužitelju e-pošte. Pogotovo ako je sigurnosna kopija poslužitelja kopirana na USB pogon s poslužitelja za sigurnosnu kopiju.

      • Preskoči Scotta
        Srpanj 16, 2018 na 16: 49

        al

        Hvala na vašem doprinosu. Vaše posljednje dvije točke su ono što smatram najvažnijim. Ista brzina prijenosa DNC e-pošte jednostavno je "uobičajena" brzina za učitavanje flash pogona. I naravno, NSA bi to imala u svojim dosjeima da je išlo preko mreže, i ne bi otkrivali ništa što javnost već ne zna (izvore ili metode), a istraga Muellera ne bi trajala toliko dugo , ako je do toga uopće trebalo doći.

        Također, vrijeme podizanja ove “optužnice” jednostavno se “slučajno” podudara sa Strzokovim svjedočenjem i summitom u Helsinkiju. Previše slučajnosti za mene.

  23. Mark F. McCarty
    Srpanj 15, 2018 na 19: 50

    Muellerova najnovija optužnica je lažna:

    https://medium.com/@markfmccarty/muellers-new-indictment-do-the-feds-take-us-for-idiots-5406ef955406

    https://disobedientmedia.com/2018/07/muellers-latest-indictment-ignores-evidence-in-the-public-domain/

    Najgrozniji aspekt toga je tvrdnja da je Guccifer 2,0 (za kojeg tvrde da je ruski haker, prkosi svim kibernetičkim nalazima), poslao e-poštu Wikileaksu 14. srpnja 2016. dajući im pristup e-porukama DNC-a koje WL je naknadno objavljen 22. srpnja.

    Dva mala problema s ovim – kao što Ray i Bill primjećuju, Assange je najavio skoro objavljivanje ovih e-poruka 12. lipnja – više od mjesec dana prije navodne e-pošte od G2.0. Drugo, Wikileaks jako pazi na provjeru autentičnosti svojih izdanja i nema šanse da bi mogli obraditi više od 20 tisuća e-poruka u tjedan dana ili manje.

    Ferchrissake, zar si duboka država ne može priuštiti ni PAMETNE lažljivce? Dovoljno ih plaćamo!

  24. nazadna evolucija
    Srpanj 15, 2018 na 19: 31

    Iz strateške kulture:

    “Ponekad je stvarnost čudnija od fikcije. Sljedeće toliko proteže lakovjernost da će se morati navesti izvore i navesti točne citate da bi se vjerovalo. Primjer za to je sljedeći naslov: “Rastu strahovi zbog mogućnosti Trumpovog 'mirovnog sporazuma' s Putinom”.

    Times se ovdje ne boji vojne eskalacije u Ukrajini, oružanog sukoba u Siriji, trovanja pod lažnom zastavom u Engleskoj ili novog hladnog rata. The Times ne strahuje od nuklearne apokalipse, kraja čovječanstva, patnje stotina milijuna ljudi.

    Ne, jedan od najautoritativnijih i najuglednijih medija na svijetu boji se izgleda za mir! Times se boji da čelnici dviju nuklearno naoružanih supersila mogu međusobno razgovarati.”

    https://www.strategic-culture.org/news/2018/07/13/globalist-elite-fears-peace-wants-war.html

  25. Richard Behan
    Srpanj 15, 2018 na 18: 15

    ray,

    Godinama sam u vašem kutu, ali moram vam postaviti pitanje. U vašem intervjuu od 16 minuta, rekli ste da je CIA hakirala DNC server. U to nemam razloga sumnjati, ali koji je bio njihov motiv? To je nešto što nedostaje ovoj raspravi. Koji je motiv netko imao – Seth Richards iz CIA-e – da otkrije prijevaru Hillaryjeve kampanje?

    Mogu iznijeti brojne spekulativne motive, ali koja je vaša najbolja procjena?

    Hvala—i nastavite gospodine. Kritično važan posao.

    Najbolji,

    Dick Behan

    • Srpanj 15, 2018 na 21: 16

      Hvala, Dick,

      Cijela stvar je prilično komplicirana. Dali smo sve od sebe da sve to sredimo u našem VIPS dopisu predsjedniku od 24. srpnja prošle godine. A onda smo Bill Binney i ja dva mjeseca kasnije napravili nastavak. ( Vidi:
      https://consortiumnews.com/2017/09/20/more-holes-in-russia-gate-narrative/ )

      Koliko god mi to pokušavali razjasniti, većina nam ljudi govori da ga moraju pročitati barem dvaput, kako bi izbjegli miješanje onoga što je Seth Rich ili netko drugi s izravnim pristupom DNC računalima mogao učiniti (prije 12. lipnja , 2016) s jedne strane; i, s druge strane, što su cyber ratnici činili - posve odvojeno - da okrive Rusiju za "hakiranje".

      Nadamo se da možete ponovno proći kroz naš dopis iz srpnja 2017. i vidjeti hoće li postati jasniji. Ako ne, samo pitajte ponovno. Vjerujemo da je to od neprestane važnosti i da oni koji žele znati naša gledišta zaslužuju svaki napor s naše strane da ih objasnimo - i omogućimo da ih objasnimo drugima, ma koliko to bilo teško.

      Btw. Doći ću na sjeverozapad prvog tjedna kolovoza. Govoreći na Ground Zero preko puta Tridentsa, a također i pred Veteranima za mir u Seattleu. Ima li šanse da budeš u blizini?

      Zraka

      • KiwiAntz
        Srpanj 15, 2018 na 23: 46

        Ray, hvala ti na ovom izvrsnom članku, kao i na svim ostalim. Gledao sam te nekoliko puta na kanalu RT i uvijek si vrlo obrazovan i iskren. Vaše svjetlo je svjetionik, obasjava svoje svjetlo van u tamu i razotkriva one koji se tamo skrivaju! Gospodine, nastavite sa sjajnim radom.

      • Richard Behan
        Srpanj 17, 2018 na 16: 29

        Ray, bilo bi sjajno ponovno ga posjetiti. Možete li mi poslati e-poštom datume vašeg posjeta Seattleu i gdje ćete odsjesti? ([e-pošta zaštićena]) Nadam se da ćemo uspjeti. Sada živim u Corvallisu, OR, i I-5 je kučka kroz Portland i Tacomu, ali vidjet ću što mogu učiniti.

        Najbolji,

        Gust

    • alkuin
      Srpanj 16, 2018 na 01: 19

      Mislim da je Ray možda pogriješio kad je upotrijebio riječ "hack". Mislim da je mislio na aktivnosti Guccifera 2.0. Guccifer 2.0 pokušao je diskreditirati WL-a namjerno ostavljajući naznake da je radio za rusku vladu. dok je tvrdio da je izvor svih curenja WL iz Clintonove kampanje. Postoje razlozi za vjerovanje da su on/to/oni radili za Podestu/Clinton kao dio zataškavanja diverzije.

      Vjerojatna motivacija iza aktivnosti Guccifera 2.0 dobro je objašnjena na https://amgreatness.com/2018/07/13/julian-assange-crowdstrike-and-the-russian-hack-that-wasnt/

      Dobar netehnički sažetak zdravog, zdravorazumskog stava prema svemu ovome https://www.zerohedge.com/news/2018-07-15/five-things-would-make-ciacnn-russia-narrative-more-believable

      Treba dodati da ako je Washington Post mogao dobiti Pulizer za objavljivanje ukradenih Pentagonovih dokumenata, onda bi i WL trebao dobiti Pulizer, pod pretpostavkom da je sadržaj curenja autentičan - nešto što se ne čini spornim.

  26. H Beazley
    Srpanj 15, 2018 na 18: 00

    Ako se mi kao zemlja toliko zalažemo za "demokraciju", zašto se ne dignemo i ne demonstriramo protiv američke vlade kada se miješa u izbore u drugim zemljama i ubija njihove izabrane vođe? Pročitajte ove dvije knjige Williama Bluma koje detaljno opisuju te nezakonite radnje: 'Ubijanje nade, intervencije SAD-a i CIA-e od Drugog svjetskog rata' i 'Najsmrtniji američki izvoz, demokracija, istina o vanjskoj politici SAD-a i sve ostalo.'

    • H Beazley
      Srpanj 15, 2018 na 18: 20

      I, naravno, velika stvar američkog uplitanja u demokratski proces: ubojstvo našeg predsjednika 22. studenog 1963.

      • Srpanj 15, 2018 na 21: 44

        H Beazley – apsolutno! Nakon čega su u sljedećih pet godina uslijedila atentata na Malcolma, Martina i Bobbyja sponzorirana od strane vlade – ostatka elitnog progresivnog vodstva u zemlji. Zatim je tu bila Operacija Gladio, program bombardiranja i ubojstava NATO-a/CIA-e korišten za potkopavanje europske demokracije. I naravno cijelo vrijeme, kao i danas, MSM je bio suučesnik u pokrivanju aparata duboke države i njegovih kriminalnih aktivnosti. Ništa novo ovdje osim pokušaja duboke države da okrivi Rusiju za DNC-ovo vlastito izborno namještanje. Cijela umjetnost zapadne moći počiva unutar institucija njezine vojske i obavještajnih zajednica – korištenih za nametanje ekonomskog ropstva nad siromašnima svijeta. Nikada neće biti mira i svijet nikada neće biti slobodan dok se ta moć ne demontira.

      • Joe Tedesky
        Srpanj 15, 2018 na 22: 22

        H. Beasley, iako su SAD imale nekoliko ključnih trenutaka, poput postavljanja Federalnih rezervi u službu u gluho doba noći i uspostavljanja CIA-e kao pretvaračkog instrumenta nezadovoljstva, ubojstvo JFK-a za koje vjerujem da je bilo prava i strašna prekretnica u američka povijest. Kao da JFK-ovo ubojstvo nije bilo dovoljno, tada su uspješno izbrisali Martina i Bobbyja, i nedvojbeno su imali udjela u smrti Malcolma X. Osjećam da, ako ćemo mi Amerikanci ikada pomiriti povijest naših naroda, onda rješavanje ovih atentata pod iskričavim sunčevim svjetlom istine bit će početak obnove naše zemlje kako bismo se ponovno pridružili našim bližnjima koji nastanjuju ove umiruće zelene planete zemaljske prostore. Joe

        • H Beazley
          Srpanj 15, 2018 na 23: 38

          Da, Joe. Slažem se u potpunosti. Nažalost, MSM je još uvijek pod kontrolom CIA-e i operacije Ptica rugalica. Proživio sam ta vremena, ali me vlastita obitelj šuti o svojim različitim pogledima i inzistiranju da je državni udar iz '63. bio važna prekretnica u američkoj povijesti. Sudim o istinitosti medija po onome što piše o tom atentatu. Ako izvor tvrdi da je "usamljeni orah" ubio predsjednika i da je Sirhan Sirhan ubio Bobbyja, znam da širi propagandu i da mu se ne može vjerovati. Nadam se da ste pročitali 'Američke vrijednosti' Roberta F. Kennedyja Jr. koji razotkriva ove laži. Studirao sam povijest na koledžu i predavao je godinama, i jako me žalosti što mnoge nije briga što je naša povijest toliko iskrivljena. Mislim da je cijela ova stvar s Russiagateom pokušaj da se nastavi profitabilni War Machine. Zahvalan sam što Ray McGovern pokazuje takvu hrabrost pišući o ovim stvarima. Budi dobro.

          • Joe Tedesky
            Srpanj 16, 2018 na 16: 02

            H Beazley drago mi je što se slažemo, uvijek je lijepo pronaći osobu istomišljenika.

            Vjerujem da je Rusija ocrnjena jer MIC-u treba neprijatelj. MIC cvjeta samo na toj vrsti izgovora za povećanje potrošnje oružja, a s time mi građani prolazimo u najgorem, a ne puno boljem stanju.

            Sva ova buka oko ruskog hakiranja, a opet nitko ne govori o tome kako to izbjeći. Čini mi se da ako je naše glasovanje toliko osjetljivo na hakiranje, i što god, da bismo sada instalirali postupak glasovanja s papirnatim listićima. To bi se naravno dogodilo kada bi postojao pravi problem i kada bi postojao pravi stav da se ta dilema promijeni.

            U slučaju MSM-a, mi Amerikanci zapravo nemamo pravi informativni tisak. Umjesto toga imamo stranačke novinske agencije i tu je problem poštene informiranosti nas građana.

            Kao što znate H Beazley novac je naš problem... imamo ga previše, ili barem mala manjina nekih ima.

            čuvaj se H Beazley. Joe

        • nazadna evolucija
          Srpanj 16, 2018 na 02: 19

          Joe, Gary i H Beazley – ovo bi vas moglo zanimati:

          “U studenom 2017. predsjednik Trump objavio je 35,000 dokumenata [o] ubojstvu Kennedyja koji su bili zadržani pola stoljeća. Htio je objaviti više, ali CIA je tražila više vremena. Dao im je šest mjeseci, a 26. travnja ove godine izašlo je još 18,000 dokumenata. Mediji jedva da su popratili objavu u travnju, a općenito, izvještavanje je u najboljem slučaju bilo površno, a u najgorem jadno. […]

          Redov prve klase Eugene Dinkin radio je u Metzu u Francuskoj. Bio je operater kriptografskih kodova za američku vojsku i početkom studenog 1963., tri tjedna prije atentata, otkrio je nešto otrežnjujuće, zavjeru za atentat na predsjednika Sjedinjenih Država. Presreo je — ili dekodirao — dvije poruke, a sva imena koja je prenio danas imaju puno smisla, francuski/korzikanski ubojica, Jean Souetre, Guy Banister i William Harvey.”

          Ovaj tip je završio na psihijatrijskom odjelu Walter Reeda.

          “Drugi vojnik također viri kroz Trumpov deponij dokumenata, i to posve neovisno o Eugeneu Dinkinu, David Christensen:

          O njemu postoje dva dokumenta CIA-e koja su objavljena u travnju. Christensen je bio narednik zračnih snaga koji je bio stacioniran u Kirknewtonu u Škotskoj. Presreo je komunikaciju neposredno prije studenog 1963. da će se pokušati atentat na predsjednika Kennedyja.

          Dano je malo značajnih informacija osim ove činjenice osim da je Kirknewton bio baza RAF-a, koja je imala odnos s CIA-om, koja ju je koristila kao strogo povjerljivu prislušnu stanicu.

          Christensen je čuo nešto što nije smio čuti, a čuo je to na strogo povjerljivoj prislušnoj postaji CIA-e. Kao što vjerojatno možete pogoditi, narednik. Christensen je, poput Eugenea Dinkina, bio sažeto 'predan u mentalnu ustanovu'.”

          Uvijek sam se pitao hoće li uslijediti još dokumenata nakon početne serije, i pretpostavljam da jesu. Nije da bismo o tome čuli od MSM-a!

          http://www.informationclearinghouse.info/49828.htm

          • Markie
            Srpanj 16, 2018 na 07: 17

            nevjerojatan

          • Tim
            Srpanj 17, 2018 na 08: 51

            Kako se to moglo reći?

        • Tim
          Srpanj 17, 2018 na 08: 44

          Sjećam se da sam plakala na igralištu osnovne škole nakon što mi je prijatelj rekao da je umro. Da, vrlo je čudan i tužan cijeli događaj oko ubojstva JFK-a. Svi smo mi taoci dok takav dan ne dođe, ali njegovo bi pričanje razotkrilo okvir kontrole i igrača, živih i mrtvih. Kako se to moglo reći? Ima li onih koji znaju da će se predomisliti i pronaći način da svjedoče? Nadamo se.

  27. Kim Dixon
    Srpanj 15, 2018 na 17: 19

    Stvarnost će se, bojim se, opet izgubiti u buci. Za vježbu otvaranja očiju idite na bilo koji od nedavnih članaka NYT-a o Trumpu i Rusiji i proučite komentare čitatelja, poredane prema popularnosti.

    Obrazovane, društveno razvijene čitatelje Timesa DNC, Duboka država i njihovi alati kao što je Times preokrenuli su u rusofobe koji se plaše straha. Retorika čitatelja NYT-a ne razlikuje se od najgorih McCarthyista iz 1950-ih… bitna razlika je u tome što svatko tko danas može objaviti komentar može probiti antirusku propagandu s 30 minuta i tražilicom… ali ovi plemenski pristalice umjesto toga biraju neznanje.

    Ovo je razvoj događaja bez presedana, koji bi mogao dovesti do našeg izumiranja. S tobožnjim liberalima koji vrište za "odmazdom" protiv "neprijateljske sile", što će se dogoditi kada predsjednik Booker preuzme dužnost i pojača agresiju protiv jedine druge nuklearne supersile koja može uništiti civilizaciju u jedno poslijepodne? Tko se još može oduprijeti eskalaciji i Armagedonu, kada su antiratne i antinuklearne snage potpuno uništene i pretvorene u ratne huškače?

    Štoviše, ako Trump uspije postići bilo kakve sporazume s Putinom, nema šanse da će ih ratificirati neokonski luđaci i žene koji vode ovaj Kongres – niti sljedeći.

    • Bart Hansen
      Srpanj 15, 2018 na 18: 43

      Slažem se da su komentatori u Timesu i Postu pogođeni propagandom koja im se svakodnevno baca. Ako ovi djetinjasti komentari dolaze od 'obrazovanog biračkog tijela', bojim se za zemlju u kojoj će živjeti moji unuci.

    • GM
      Srpanj 15, 2018 na 19: 15

      Istina je da je populacija SAD-a najtemeljitije propagirana u povijesti svijeta, kao što je to bilo barem od 1950-ih, ne samo putem medija, nego naravno i putem zabavne grane TV industrije i filmska industrija.

    • Rob Roy
      Srpanj 16, 2018 na 21: 48

      Kim
      Drago mi je čitati vaše komentare. Pobjesnim se kad ovih dana čitam NYT. U 70-ima im je bilo stalo do provjere činjenica. Više ne. Što je još gore, New Yorker na koji sam pretplaćen desetljećima izgubio je moralni kompas i izbacio sve provjere činjenica o propagandi Russiagatea. Sve do izbora Trumpa, Remnick je bio jako ponosan na točnost. Sada časopis koji je imao najviše standarde novinarstva ispisuje smeće Susan B. Glasser, Mashe Gessen, et. al., i njihove laži tretiraju kao evanđelje. Oh, nijedna od ovih novina plus londonski Times i Guardian ne bi objavili Sy Hershov dokaz da Bashar al Assad nije koristio kemijsko oružje na Sirijcima. Nemojmo čuti istinu ako to nije ono što PTB želi čuti.
      I, ne daj Bože, da dođe do mira između SAD i Rusije. To očito nasmrt plaši ljude.

  28. nazadna evolucija
    Srpanj 15, 2018 na 16: 52

    Od Paula Craiga Robertsa:

    “Ima li optužnica zamjenika državnog odvjetnika Roda Rosensteina protiv 12 ruskih vojnih obavještajnih časnika za navodno hakiranje Hillaryne e-pošte i miješanje u izbore u SAD-u ikakvu drugu svrhu osim bacanja ključa na nadolazeći summit predsjednika Trumpa s Putinom?

    Ne zaboravite da je Rosenstein upleten u orkestraciju Russiagatea kao oružja protiv Trumpa, oružja koje služi interesima Demokratske stranke i vojno-sigurnosnog kompleksa o kojem nas je predsjednik Eisenhower bezuspješno upozoravao prije 56 godina. […]

    Rosenstein je bacio crveno meso predstavnicima, koji su imovina vojnog/sigurnosnog kompleksa i Demokratske stranke, a predstavnici će vršiti pritisak na republikance da stanu iza Rosensteinova poziva na ujedinjenu frontu protiv ruskog uplitanja. […]

    Tijekom kampanje za predsjedničke izbore isticao sam da Trump nije pametan u Washingtonu, da ne zna tko će podržati njegove stavove koji su suprotni interesima moćnih interesnih skupina poput vojno-sigurnosnog kompleksa i globalnih offshoring korporacija, te da Trump izložio se opasnosti da bude uništen vlastitim imenovanjima.

    Rod Rosenstein imenovan je Trumpom. Štoviše, kada je Trumpov državni odvjetnik naredio Rosensteinovu ostavku, Trump ju je odbio prihvatiti i zadržao Rosensteina na dužnosti. Trumpova pogrešna procjena toliko je pogrešna da zaslužuje nož u leđa koji je Rosenstein upravo zadao.

    Da je postojala valjana optužnica protiv 12 Rusa, radi uspjeha summita, normalno funkcionirajući zamjenik glavnog državnog odvjetnika držao bi optužnicu do rezultata summita i, ako je summit bio uspješan, bez obzira na to bi produbio optužnicu ima li osnova za to. Mojih 25 godina u Washingtonu jasno mi govori da je Rosenstein zabio Trumpu nož u leđa. Ako je Rosenstein uzrokovao neuspjeh summita, Rosenstein je povećao rizik od termonuklearnog rata.”

  29. Tristan
    Srpanj 15, 2018 na 16: 24

    Izvrsno kao i obično. Ipak sam zabrinut što se čini da predsjednik i njegovi savjetnici nisu sposobni razumjeti poruku koju ste poslali. Nisam obožavatelj i ne sviđa mi se većina onoga što Trump jest i što je radio, ali ove radnje potiču ljudi na političkim i ekonomskim pozicijama, koji su, čini se, voljni "pustiti da prođe" u vezi s ove Russiagate optužbe i aluzije.

    Postoji velika nepovezanost koju, kao što točno ističete, pojačavaju korporativni mediji s propagandom maskiranom kao vijesti. Ključ je, možda, činjenica da je klevetanje Rusije i drugih nacija dejur sada potrebnije jer su građani SAD-a sve više žrtve politika i agende globaliziranog Kapitola i njegovog beskrajnog ubiranja profita pod svaku cijenu, što vlada SAD-a je jedinstvena u podršci. Zapamtite, kao što je Nancy Pelosi izjavila: "Mi smo kapitalisti, a to je upravo ono što je int." Vlada SAD-a je apsolutno fašistički stroj. S tim razumijevanjem možemo bolje razumjeti da ono što ste predsjedniku ponudili kao prozor u stvarnost zapravo neće pomoći jer spletke gladnih moći i njihovih slugu imaju potpuno drugačiji program.

    Istina, potraga za razumijevanjem ili pravda, to više nisu važne stvari ovdje u SAD-u. "Pokaži mi novac!" je pravilo.

  30. jo6pac
    Srpanj 15, 2018 na 16: 17

    Evo malog članka o Muelleru koji mi je bio zanimljiv.

    https://caucus99percent.com/content/what-mueller-wont-find

    Hvala Rayu i Williamu

  31. Anonimno
    Srpanj 15, 2018 na 14: 51

    Njegov sin, zet i voditelj kampanje sastali su se s ruskim agentom s konkretnim ciljem da dođu do informacija o kampanji, a zatim je sam tweetao e-mailove; njegov bivši voditelj kampanje trenutno je u zatvoru zbog dosluha s ruskim agentom za stvaranje priče za naslovnicu; prvotno je optužen za višestruka kršenja inozemne kampanje, s posebnim interesom posvećenim sastanku u UAE na kojem su sudjelovali ruski diplomati i mogućem prijedlogu za ublažavanje sankcija Ukrajini; savjetnik za vanjsku politiku priznao je svoju ulogu u dosluhu s Rusima za konkretnu korist Trumpove kampanje i spomenuo je druge na višem položaju s više znanja; Sam Trump posebno je održao konferenciju za novinare tražeći od Rusa da hakiraju Clintonovu kampanju točno na isti dan kad su Rusi počeli hakirati Clintonovu kampanju; neovisni stručnjaci i tvrtke za kibernetičku sigurnost, uključujući CrowdStrike, Fidelis Cybersecurity, Mandiant, SecureWorks i ThreatConnect, te urednik za Ars Technicu, izjavili su da su ovi napadi poznato djelo GRU-a i objavili su neovisna, pouzdana djela u tom smislu.

    Koji vam još dokaz točno treba?

  32. Srpanj 15, 2018 na 14: 31

    Moje jedino pitanje je za gospodina McGoverna. Je li gospođa McGovern imala pojma koliko je dobila kad se udala za tebe ili je to saznala tek poslije?

    Šalu na stranu. Hvala i g. Binneyju i g. McGovernu na vašoj hrabrosti i služenju ovoj zemlji.

    • Srpanj 15, 2018 na 20: 53

      Sharon,

      Srećom (za mene), ona nije imala pojma... ali nisam ni ja. Puno se toga događalo u svijetu tijekom 57 godina otkako se udala za ovog sporog čitača/pisca. Srećom, ona ima iznimno strpljenje - i inzistira na tome da nemam više od jedne cjelovečernje večeri tjedno (u mom opsesivno-opcijskom, iluzornom pokušaju da prozu dobijem "baš kako treba"). I od mene se traži da jedem puno povrća. Stoga se nadamo da ćemo biti tu još neko vrijeme. Hvala na pitanju.

      Zraka

      • Srpanj 16, 2018 na 08: 35

        Zvučiš dobro usklađeno! Zanimljivo je znati da niste rođeni takvi i da svi možemo težiti tome da postanemo "šačica". Hvala vam.

  33. Jeff Harrison
    Srpanj 15, 2018 na 14: 13

    Dobar članak, ali volio bih da se ova dva gospodina izravno pozabave optužnicama. Većina optužnica su samo tvrdnje i tu nema ničega što bi pružilo bilo kakav dokaz (bez obzira na to koliko su optužbe konkretne), ali reći ću da djeluju vrlo sigurno u sebe. Ali pitam se zašto nisu poslali nekoga u London da intervjuira Juliana Assangea, pod prisegom ako je moguće, o tome odakle je dobio e-poštu. Mnogo je toga u optužnici sumnjivo i nedorečeno, ali to neće vidjeti netko tko čita naslove. Kao što sam također rekao, Rusija bi trebala otvoriti slučaj protiv onih Amerikanaca koji su se miješali u njihove izbore.

    • Srpanj 15, 2018 na 15: 51

      Dragi moj Harrisone. Lijepo je vidjeti te kako odmjeravaš, oštroumno kao i uvijek. Da, kompletno razmatranje novih optužnica, jer VIP osobe to najbolje mogu učiniti. Kao da pucate na rub štale, ali to ulazi u zapisnik.
      Pazi na korov.
      Patrick Lawrence

    • Srpanj 15, 2018 na 16: 04

      Jeff, prilično sam siguran da su dane informacije izravno razotkrivanje optužnica. Problem leži u Muelleru koji zna da ne može podići optužnicu protiv bilo koga iz Rusije dok je u Rusiji. Tako da se on/oni u biti mogu izvući sa svim optužnicama koje žele, oni su dimna zavjesa. Čak i da može, to bi značilo da mora pružiti dokaze, upravo one dokaze za koje nam govore da ih ne smijemo znati u javnosti zbog nacionalne sigurnosti. Pokušao je to prošle godine i dobio ga! Kad su podigli optužnicu protiv te trgovine mamaca za klikove u Sankt Peterburgu, nije očekivao da će se pojaviti na saslušanju. Pa, njihovi odvjetnici jesu. I tražili su sve materijale koji vode do optužnica. Sada se Mueller bori da ih drži podalje od suda.

      • Semi
        Srpanj 15, 2018 na 23: 34

        Čovječe, te su optužnice bile ove godine.

        Rus koji je vlasnik farme trolova u Sankt Peterburgu, jedan od Putinovih prijatelja, također vodi Wagner Group.

        Wagner Group je ruski privatni vojni izvođač koji djeluje u istočnoj Ukrajini i Siriji. Napali su američke vojnike na predstraži u Siriji.

        Voliš ove Ruse?

        Također, naravno, ti, Joe Public, ne možeš vidjeti sve dokaze do suđenja.
        Ista se stvar događa na svakom sudu u SAD-u svaki dan.

        Jeff, kako bi Assange bio "pod prisegom"? On nije američki državljanin niti se nalazi na teritoriju SAD-a.

        Možda bi pinky opsovao?

        • smjesta
          Srpanj 16, 2018 na 08: 07

          Što su američki vojnici radili u Siriji protiv međunarodnog prava?
          Koji strah motivira skrivanje dokaza do suđenja? Strah od poštene obrane?
          Razotkrivanje laži od strane novinara bilo bi snažno destimulirajuće.

        • Jeff Harrison
          Srpanj 16, 2018 na 09: 33

          Bio bi pod prisegom podizanjem desne ruke i svečanom zakletvom da će govoriti istinu, cijelu istinu i ništa osim istine. Isto kao i bilo tko drugi. Zakletva da ćete govoriti istinu nema nikakve veze s vašom nacionalnošću ili gdje se nalazite.

      • Srpanj 19, 2018 na 13: 13

        istina. Moje pitanje je ZAŠTO nigdje ne čujemo za ovaj dopis? Ne čujem o tome čak ni iz republikanskih vijesti ili talk showa, a poslao sam to nekolicini.

    • Srpanj 15, 2018 na 16: 08

      Veleposlanik Craig Murray ponudio se doći u SAD i svjedočiti pod prisegom….bez primatelja…..govori mnogo

    • Srpanj 15, 2018 na 20: 14

      "Ali pitam se zašto nisu poslali nekoga u London da intervjuira Juliana Assangea, pod prisegom ako je moguće, o tome odakle je dobio e-poštu."

      Možda zato što bi im rekao nešto što već znaju? Ne vjerujem ni malo trenutnoj skupini obavještajnih sablasti. Sumnjam da su oni ubili Setha Richa i da je on bio izvor informacija. Također sumnjam da su ubili Michaela Hastingsa preuzevši kontrolu nad njegovim autom. Pretpostavljam da su ubili Garyja Webba i učinili da to izgleda kao samoubojstvo.

      • Srpanj 19, 2018 na 13: 14

        i sumnjam da si u pravu, Miranda.

  34. Joe Tedesky
    Srpanj 15, 2018 na 14: 00

    Što god treba učiniti, ne pustite Trumpa samog u sobi s Putinom, bojni je poklič. Potpuno je nevjerojatno kakva je panika zavladala među mrziteljima Trumpa. Izluđivanje na ovoj mojoj TV jutros, od strane stručnjaka svih velikih novinskih kuća je po svim uobičajenim standardima, u najmanju ruku pretjerano. Mislim, ovi idioti u DC-u daju sve od sebe da sve prestraše na smrt. Teško je urazumiti građane koji ove stvari shvaćaju ozbiljno. Mi Amerikanci izgubili smo osjećaj kontrole jer sada Nacionalna duboka državna sigurnost ide još dublje kako bi srušila Rusiju i Trumpa. Priznajem da Trump nije rješenje, ali krivo smatrati supersilu poput Rusije ionako nije mudro.

    • Homer Jay
      Srpanj 15, 2018 na 15: 51

      Da, nažalost i ja sam jutros gledao. Ali kao što je pokojni veliki Bill Hicks rekao, "morate uzeti vrhunac." Ovi ljudi izgledaju kao istinski vjernici nekog antiruskog histerijskog kulta. To je kao WWF samo što oni vjeruju da je stvarno.

      • Joe Tedesky
        Srpanj 15, 2018 na 22: 11

        S poštovanjem Homere, ne mislim da se radi o tome da je itko od njih pravi vjernik, koliko o novcu. Mnoge su duše izgubile zbog svog penjanja na ljestvici uspjeha. Karijerizam može biti koristan, ali za neke zajedno s njim dolazi i praznina duha za one koji izaberu zamršeni narativni put koji ih odvodi od drugih ljudi.

      • Srpanj 19, 2018 na 13: 15

        Čitav razlog ruske lažne zavjere je prikrivanje djela Clintonove bande.

    • Srpanj 15, 2018 na 19: 05

      Joe, jučerašnji naslovi na naslovnici na vrhu u Los Angeles Timesu vrištali su o optužnici protiv ruskih agenata sa svim ostalim smećem u novinskom članku. Na unutarnjoj stranici bila je Rosensteinova blistava slika kako stoji za govornicom, vjerojatno najavljujući optužnice; i cijeli članak o otkazivanju sastanka u Helsinkiju. Više ne gledam TV niti čitam vijesti u LA Timesu. Ovdje nemamo RT kanal. Kad su sve te gluposti počele prije dvije godine, počeo sam gledati neke ruske političke talk showove na Youtubeu. Rusi objavljuju i puštaju na TV sve ono smeće koje se o njima iznosi i piše kod nas i u zapadnoj Europi. To je urnebesno; izgleda da se zabavljaju u ovom freak showu o njima koji orkestrira zapad.

      Ovdje oni, vladajuće sile, potpuno blokiraju sve informacije iz Rusije, njihovo stajalište. Kakva ironija? Uloge su zamijenjene. Nekada je to radio Sovjetski Savez, blokirajući sve informacije od svojih građana osim onih koje su bile prihvatljive. Ali Sovjeti nisu bili dobri u tome, nisu uspjeli. Ali zapadni propagandni stroj je globalan i vrlo učinkovit. Uspjelo je.

      Neće završiti lijepo. To već predugo traje. Većina stanovništva ima ispran mozak i neznalica je; Tako je i u mom domu.

      • Joe Tedesky
        Srpanj 15, 2018 na 22: 02

        Hej, Dave, drago mi je čuti te.

        Smiješno je kako je mnogo dobrih prosječno obrazovanih Amerikanaca povjerovalo velikoj laži. Ovi ljudi, Dave, naši su sugrađani Amerikanci, i ono što znaju i kako to doživljavaju, okupljaju se iza slijepog domoljublja samo da bi ih uvijek iznova lagali. Zbog stalnog iznevjeravanja mislili biste da će se više Amerikanaca pridružiti vama i meni, ali napredak u ocjenjivanju je težak ili nemoguć, pa se samo nadam da će se više ljudi opametiti.

        Iako moja žena s vremena na vrijeme misli da podržavam Trumpa, to je cijena koju plaćate kada počnete imati smisla i nije vam loše umatati Donalda. Još bolje, naša jedna kći postala je čitateljica Konzorcija, zajedno s mojim jednim šogorom. Moj šurjak misli da se čitateljima Konzorcija ništa ne sviđa, a on se slaže da se ni njemu ne sviđa. Dakle, stvari za koje biste mogli reći da se poboljšavaju.

        Također bih volio da više Rusa, kao i Europljana i ljudi s Bliskog istoka, oh, a zašto ne pozvati i ostatak svijeta, dođe na ovu stranicu i razgovara s nama. Volio bih čuti vijesti od ljudi koji žive u njemu.

        Neka Rusija, SAD i svijet pronađu mir.

        Uvijek mi je zadovoljstvo Dave, čuvaj se i pozdravi gospođice Dave u moje ime, u redu. Joe

    • Semi
      Srpanj 15, 2018 na 23: 47

      Slažem se, Trump nije odgovor.

      Rusija nije super sila, to je Petrodržava s nuklearnim oružjem. I hakeri.

      Sve što imaju su nafta, plin i metali. Oni ne mogu proizvoditi sofisticirane proizvode poput mikročipova ili solarnih panela u velikim razmjerima.

      MSM je lud jer Trump misli da je pregovarač, ali Putin je mnogo pametniji. To je činjenica.

      Trump ne razumije geopolitiku niti međunarodnu trgovinu. Putin zna.

      Trump briljira u bankrotu. Priznajte mu to.

      • Joe Tedesky
        Srpanj 16, 2018 na 08: 54

        Oh Sammy.

      • nazadna evolucija
        Srpanj 16, 2018 na 14: 46

        Sammy – “Trump je odličan u bankrotu. Priznajte mu to.” I briljirate u sranjima.

        Rusija možda nije ekonomska sila, ali definitivno jest vojna sila. Možda biste željeli pročitati “Doktrinu šoka” Naomi Klein da biste vidjeli što se dogodilo s Rusijom kada ju je Zapad dočepao. Za Rusiju je dobro što je došao Putin.

        “MSM je lud jer Trump misli da je pregovarač.” Ne, oni su ludi jer bi se Trump i Putin mogli složiti. Oni se sere jer ONI žele tu naftu, plin i te metale u bescijenje, a kako će to učiniti kad izbije mir?

        “Trump ne razumije geopolitiku ili međunarodnu trgovinu.” Što se tiče geopolitike, mislim da počinje shvaćati dobro. Jednostavno: Zapad ostaje na vrhu, a ti možeš postojati negdje dolje oko njegovih gležnjeva. Uzmi ili ostavi.

        Što se tiče međunarodne trgovine, mislim da Trump ima vrlo dobro razumijevanje. Ipak, američkim multinacionalkama vjerojatno se ne sviđa njegovo razumijevanje. "Donesite poslove kući, dečki, ili se suočite s carinama koje će vam smanjiti marže." Odbacio je TPP (Transpacifičko partnerstvo), otvorio je NAFTA-u. Ne možete voditi uspješnu državu s poslovima u McDonald'su i Starbucksu. Mogao bih nabrajati u nedogled, ali neću.

        Sammy, izgleda da si ti još jedan koji je zadovoljan statusom quo i želi da se nastavi.

        • Semi
          Srpanj 18, 2018 na 01: 51

          Kako ti trgovinski pregovori između Eu-Kine i Eu-Japana smanjuju carine, pomažu američkim radnicima/farmerima?

          Savjet:

          Nisu. Naš briljantni predsjednik tjera Amerikance da plaćaju više i za strane i za domaće proizvode.

  35. Preskoči Scotta
    Srpanj 15, 2018 na 13: 57

    Pitam se koliko toga je predsjednik Trump svjestan. Budući da je Bill Binney morao razgovarati s Pompeom, mora biti nešto svjestan. Ali naravno, Pompeo najvjerojatnije igra za krivi tim. Pretpostavljam da Trump vjerojatno pokušava sačuvati vlastitu kožu, ali stalno sam razočaran što sve to ne prenosi izravno američkom narodu. On ima moć obratiti se naciji i razotkriti cijelu smicalicu. Mogao bi povesti Raya i Billa da mu pomognu prenijeti poruku. Vrijeme podizanja ove najnovije kazališne “optužnice” nije moglo biti očiglednije namijenjeno sabotiranju Helsinškog summita, kao i odvraćanju pažnje od neugodnog Strzokovog svjedočenja.

    Sve dok dubokoj državi ne otmemo kontrolu nad MSM-om, mase će ustrajati u svom stanju hipnoze.

    • nazadna evolucija
      Srpanj 15, 2018 na 15: 12

      Skip Scott – “…ali stalno sam razočaran što on sve ovo ne iznosi izravno američkom narodu.”

      I ja sam razočarana. Trebao bi ići izravno ljudima. Tjera vas da se zapitate dobiva li Trump išta od ovog materijala ili, ako ga dobiva, razumije li ga dovoljno dobro da se bori protiv njih. Možda ga Putin može naslutiti. Ha!

      Nekoliko pravnih stručnjaka odlučno je reklo da Trump, kao predsjednik, ima ovlasti narediti da se svi dokumenti objave odmah – ne za nekoliko tjedana ili mjeseci – već odmah. Ovi dokumenti koje čuvaju DOJ i FBI ključni su za razumijevanje onoga što se stvarno dogodilo.

      OTOH, ako Trump dobiva činjenice i ako razumije što se stvarno dogodilo, onda možda Trump samo čeka. Kad se suprotstavljate istoj vrsti ljudi koji su ubili JFK-a i MLK-a, najbolje je da ih vrlo pažljivo zahvatite.

      • Srpanj 15, 2018 na 21: 30

        Možda mu pripisujete previše zasluga. Skip S. bio je u pravu kada je rekao da želi spasiti vlastitu kožu - i razumljivo je to s obzirom na lavlju jazbinu u Washingtonu (i šire).
        Ne radi se samo o atentatu – oni imaju moć potpuno uništiti njega/bilo koga. S obzirom na njegovu prošlost, možete se kladiti da bi se mogao suočiti s hranjenjem. u zatvoru do kraja života – u samici.
        Nastavit će čitati scenarij...

        • nazadna evolucija
          Srpanj 16, 2018 na 14: 26

          Ken – Skip Scott nije ništa više u pravu nego ja (i to nije kritika Skipa Scotta). Sve su to nagađanja, zar ne? Možda su Trumpu rekli da će mu, ako ode pred američki narod, ubiti kćer ili možda malog sina. Tko zna?

          Da, oni imaju moć uništiti Trumpa. To je ono što pokušavaju učiniti zadnjih godinu i pol. Ali ako naredi da se objave svi dokumenti, ako ode američkom narodu, onda i ONI riskiraju da budu potpuno uništeni i da provedu ostatak života iza rešetaka.

          Nemojte biti sigurni da će on nastaviti čitati iz scenarija. Trenutno im se steže omča oko vrata, a kada se još samo malo stegne, što hoće, stvari se mogu brzo promijeniti.

      • Semi
        Srpanj 16, 2018 na 00: 14

        Unazad,

        Sjetite se kada je Trump izašao na nacionalnu TV i rekao da je smijenio direktora FBI-a zbog ove "ruske stvari".

        To bi moglo biti ometanje pravde ili zanemarivanje dužnosti, pokušaj zaustavljanja istrage o miješanju u izbore (bez obzira radilo se o Rusiji ili "dubokoj državi").

        Da, istina je, da Trump može tražiti da sve vidi, to je njegovo pravo kao predsjednika.

        Ali zbog toga izgleda kriv ako želi nadzirati tekuću istragu o uplitanju u izbore, svojoj kampanji, članovima svoje obitelji itd...

        Više ometanja i zanemarivanja dužnosti,

        Sjećate li se njegove jedine prave konferencije za novinare, na kojoj je rekao da on osobno nema ništa za zaključivanje izbora, ali je zaključio da bi to mogli učiniti drugi njemu bliski?

        Ako je Trump nevin, ne mora vidjeti sve te dokumente.

        Ako Trump inzistira na uvidu u sve dokumente, onda je kriv kao moj petogodišnjak s čokoladom na licu koji poriče da je jeo čokoladne kekse prije večere.

        • nazadna evolucija
          Srpanj 16, 2018 na 14: 12

          Sammy – “Da, istina je, da Trump može zahtijevati da sve vidi, to je njegovo pravo kao predsjednika. Ali zbog toga izgleda kriv ako želi nadzirati tekuću istragu o uplitanju u izbore, svojoj kampanji, članovima svoje obitelji itd...”

          Kako to, Sammy? DOJ i FBI odbijaju objaviti dokumente Odboru za obavještajne poslove Predstavničkog doma, a radi se o zahtjevima sudskim pozivima. Svjedoci odbijaju svjedočiti, dok se ne suoče s optužbama za nepoštivanje Kongresa. Ispričali su se da ne mogu objaviti dokumente ili da ih moraju jako redigirati zbog nacionalne sigurnosti, samo da bi kasnije saznali da to što su redigirali nema nikakve veze s nacionalnom sigurnošću.

          Ne bi bilo da Trump zahtijeva da sam vidi dokumente. Trump bi zahtijevao da američki narod može vidjeti dokumente. Postoji svijet različitosti. Izloži sve tamo. Nešto kao objavljivanje dokumenata JFK-a koje je Trump zahtijevao. Ista stvar.

          Možda niste svjesni prevare i korupcije koja se događa. Ako čitate ili gledate MSM, bili biste potpuno u mraku. Postoji nacrt FBI-eva oslobađanja Hillary Clinton nekoliko mjeseci prije nego što su ona ili svjedoci uopće intervjuirani. Zapravo, njezini su svjedoci dobili imunitet prije nego što su uopće ispitani, a nisu ispitani odvojeno, nego zajedno. Cijelo oslobađanje bilo je namješteno i namješteno.

          Gdje su Hillaryni serveri i zašto ih FBI nikada nije forenzički pregledao? Jer je popravak stigao. Da vidimo te poslužitelje. Utvrdimo jednom zauvijek jesu li “hakirani” ili su “procurili”.

          I Loretta Lynch slučajno naleti na Billa Clintona na asfaltu u Arizoni? Da baš. I zbog toga se sada mora povući? Smrdi.

          Dohvatimo se više od 30,000 e-poruka sa sudskim pozivima koje su Hillary i njezini odvjetnici upravo preuzeli na sebe da izbrišu. Govorite o opstrukciji pravde! NSA bi imala ove e-mailove. Dovedite ih.

          Pogledajmo zahtjeve FISA suda. Znate, zahtjevi u kojima sucima NIJE rečeno da su doušnika platili Hillary Clinton i DNC. Oh, ti mali detalji!

          Postoji kabala korumpiranih pojedinaca koji rade iz DOJ-a, FBI-a, CIA-e, a ti pojedinci vode paralelnu vladu. AKO se sve informacije izlože svima na uvid, ti će ljudi ići u zatvor. Da, nije ni čudo što žele optužiti Trumpa za ometanje pravde! Pokušavaju spasiti vlastitu kožu.

          Izložite sve, a onda pustite američki narod da odluči. Izvedimo duboku državu na vidjelo.

          • Preskoči Scotta
            Srpanj 16, 2018 na 16: 58

            Odličan odgovor BE! Jedini razlog zašto Trump ne radi ono što kažete je Schumerovih "šest načina od nedjelje". Siguran sam da Trump ima neke kosture u svom ormaru za koje niti ne znamo, a imao je i svoj “izlet u drvarnicu”. Ipak, najbolja stvar koja bi se mogla dogoditi ovoj zemlji bila bi da se Duboka država izvede na vidjelo i da ljudi poput Brennana završe u zatvoru.

          • Semi
            Srpanj 18, 2018 na 01: 41

            Haha

            “Sammy – “Da, istina je, da Trump može zahtijevati da vidi sve, to je njegovo pravo kao predsjednika. Ali zbog toga izgleda kriv ako želi nadzirati tekuću istragu o uplitanju u izbore, svojoj kampanji, članovima svoje obitelji itd...”

            Kako to, Sammy? DOJ i FBI odbijaju objaviti dokumente Obavještajnom odboru Predstavničkog doma, a to su zahtjevi sudskim pozivom.”

            Haha, ovo ti nije jasno?

            Predsjednik je kraj svih biti sve proglasio deklasificiranje.

            Kuća nije.

            Trump može natjerati FBI i DOJ da sve daju Predstavničkom domu, ali nije.

            Zašto?

          • nazadna evolucija
            Srpanj 18, 2018 na 07: 07

            Sammy – strpljenje.

  36. Sam F
    Srpanj 15, 2018 na 13: 12

    Izvrstan sažetak i dobar savjet za gospodina Trumpa. Sviđa mi se ovo odricanje od odgovornosti, ali u ovom slučaju izostavio bih "predsjednike" s popisa povremenih istinoljubaca pukom slučajnošću. Uočeno je nekoliko manjih pogrešaka pri upisu s razmakom koji nedostaje prije/poslije veze.

Komentari su zatvoreni.