Zapanjen pobjedom Alexandrie Ocasio-Cortez, establišment Demokratske stranke pokušava obuzdati pobunu koja dovodi u pitanje njene klasne interese i možda će pokušati zaustaviti plimu kompromisom oko superdelegata, kako izvještava Norman Solomon.
Norman Solomon
Uvriježeno mišljenje kaže da se moćni kongresmen Joseph Crowley ne može pobijediti. Ali njegova 20-godišnja karijera u Zastupničkom domu završit će u siječnju, a socijalistička organizatorica koja ga je pobijedila na demokratskim predizborima u tamnoplavom okrugu Bronxa i Queensa spremna je postati kongresnica Alexandria Ocasio-Cortez.
Simboličnim obratom sudbine, zapanjujući poraz Crowleyja dogodio se dan prije nego što je Odbor za pravila i statute Demokratske stranke glasovao o tome što učiniti u vezi sa "superdelegatima", onom neizabranom elitom Demokratske stranke koja je imala nedemokratski i automatski glas u predsjedničke nominacije od 1984. kako bi spriječili kandidate ljevice da budu nominirani.
Crowleyev poraz pokazuje kako pokreti na bazi mogu prevladati nad korporativnom moći i njenom hrpom novca. Crowleyjeva kampanja potrošila je više od 3 milijuna dolara na predizborima Demokratske stranke. Kampanja Ocasio-Cortez potrošila je jednu desetinu toga. On je raspolagao novcem. Inspirirala je ljude.
Kao što je 28-godišnja Ocasio-Cortez brzo rekla nakon svoje pobjede u utorak navečer, njezin trijumf pripada svima koji žele društvenu, ekonomsku i rasnu pravdu. Trčala je na a platforma u skladu s njezinim aktivizmom kao članice Demokratskih socijalista Amerike i organizatorice predsjedničke kampanje Bernieja Sandersa.
Uvriježeno mišljenje kaže da superdelegati — tko vršio nedemokratsku vlast oko izbora stranačkog predsjedničkog kandidata 2016. — nije ga se moglo spriječiti da ponovno stavi palčeve establišmenta na vagu.
Ali u srijedu poslijepodne, stranački odbor odobrio je prijedlog da se superdelegatima onemogući glasovanje o predsjedničkom kandidatu tijekom prvog glasanja na Demokratskoj nacionalnoj konvenciji 2020. (Zadnji put kada je stranačka konvencija otišla na drugo glasovanje bilo je 1952.)
Kao NPR izvijestio, odbor je “glasovao za drastično smanjenje uloge 'superdelegata' u stranačkom procesu imenovanja za predsjednika. Odbor za pravila i statute DNC-a glasovao je s 27 prema 1 kako bi se spriječilo dužnosnike, članove DNC-a i druge stranačke uglednike da daju odlučujuće glasove na prvom glasovanju konvencija za imenovanje predsjednika.”
Ne griješite: oni u najvišim ešalonima Demokratske stranke ne kreću u ovom smjeru iz dobrote svoga srca. Pritisak na lokalnom nivou da se stranka demokratizira – koji raste od 2016. – počinje se isplatiti.
Osjećaj topline odozdo
Korporacijski moćnici nacionalne stranke usred su taktičkog povlačenja. Ali to nije predaja.
Tijekom posljednjeg sastanka Odbora za pravila i statute, bivši predsjednici DNC-a Donald Fowler i Donna Brazile izrazili su snažno – iu Fowlerovom slučaju, ogorčeno – protivljenje promjeni statusa quo superdelegata. Oni možda ukazuju na eskalaciju otpora insajdera prije nego što DNC u cijelosti izglasa pravila krajem kolovoza.
Norman Solomon je koordinator online aktivističke grupe RootsAction.org i izvršni direktor Institute for Public Accuracy. Autor je desetak knjiga uključujući "War Made Easy: How Presidents and Pundits Keep Spinning Us to Death."
“Ocasio-Cortezova pobjeda uznemirila je elitu Demokratske stranke koja je pokušavala smisliti kako obuzdati pobunu kako bi zaštitila svoje privilegije. ”
Malo je kasno. DP je prodao američku javnost namještanjem predizbora protiv Sandersa, koji je bio 20 bodova ispred Trumpa u utrci za predsjednika. To znači da su korporativni fašisti koji kontroliraju DP odlučili izgubiti od Trumpa radije nego dopustiti Sandersu (koji zagovara malo više jednakosti plebsa dok podržava MIC i njegove ratove za resurse za promjenu režima) da pobijedi. Nakon 8 godina dvoličnosti i laži intelektualno nepoštenog ratnog zločinca, prikrivenog poricatelja klimatske krize Obame, 4 godine otvorenog ekocidnog ratnog resursnog rasističkog terorista Trumpa ostavit će ekosustave planeta iznad praga na kojem život može postojati. Dakle, za one koji su odlučili ne glasati za Zelenu stranku (Nader i Stein), i umjesto toga ocrnjivali, klevetali, klevetali, desetljećima, one koji bi pošteno pokušali spasiti civilizaciju i sav živi život od izumiranja, (iako ćete nikad ne priznajte svoju ulogu u pomaganju korporativnim fašistima da unište život i civilizaciju), nadam se da u ovim posljednjim desetljećima onoga što je ostalo od civilizacije, možete barem imati svijesti i hrabrosti glasovati za ljude poput Ocasio-Corteza.
FG, vrlo dobar post kao i obično, i hvala, Joe, prije si aludirao na slom naše ekonomije. Ben, naravno da imaš dobru primjedbu o obrazovanju, ali obrazovni sustav je bio bez pažnje više od 20 godina, što je jedan od razloga zašto druge nacije nadmašuju Amerikance u znanju testiranjem. Čitao sam u Asia Timesu na internetu da neki znanstvenici, stvarno dobri, napuštaju SAD i odlaze u Kinu zbog bolje podrške istraživanju i razvoju.
Bruce Dixon iz Black Agenda Reporta ima članak koji uglavnom govori ono što FG govori o Ocasio-Cortezovoj pobjedi. David Smith je to ranije rekao, pobijedila je na vrlo slabom odazivu. Ostaje za vidjeti što može učiniti kao neofit. Također, James Howard Kunstler kaže na Zero Hedgeu da je reforma ovog prozirnog sustava premala prekasna, tamo nema. Novac je nestao, a mornarica je upravo testirala novu bombu! Ovo je ludilo…
Mrzim biti pesimističan, jer bih volio vidjeti ovog kandidata da postane transformacijski heroj. Ali dopustite mi da vas vratim u stvarnost. Shvaćate, nadam se, da je odaziv birača na ovim predizborima bio toliko slab da je pobijedila s 14% registriranih birača. Mislim da u New Yorku morate biti registrirani demokrat da biste glasali na predizborima Demokratske stranke. Dakle, to bi zapravo moglo predstavljati samo 7% biračkog tijela. Pobijedila je Crowleyja velikom razlikom – pretpostavimo (jer ne znam sigurno) da je dobio 11% registriranih glasača. To bi značilo da 75 posto birača nije ni izašlo na izbore.
Gledao sam intervju s Colbertom i moram reći da je zvučala prilično šturo. FDR je gurao svoj program tvrdeći da, ako privatni sektor ne može osigurati odgovarajuće zaposlenje za ljude koji žele raditi, na vladi je da premosti jaz. To je malo lakše prodati nego okorjelu “socijalističku” poziciju koja zagovara “zajamčeni prihod”. Užasno sam umoran od desničara koji krive "lijene ljude koji žele besplatne stvari" za vlastitu nesreću kada jednostavno nema posla. Također vjerujem da nitko ne bi trebao spavati na ulici u najbogatijoj zemlji svijeta. Fašizam je realnost kada zemlja sa 5% svjetske populacije ima 25% zatvorenika u svjetskim zatvorima. Registriraju li prosječni Amerikanci bilo koju od ovih stvarnosti ili glasaju u skladu s tim? Dio komentara ispod jednog od članaka o Ocasio-Cortez sadržavao je prozor na američki mentalitet. Ne mogu ponoviti većinu njih ovdje, ali jedan relativno benigni je rekao: “Što je s tim helikopterima? Ako se nađe s Nikki Haley, između njih dvoje, mogli bi oguliti koru s drveta ni u čemu ravnom.” Ne, “prosječni američki glasač” nije osobito sofisticiran.
Baš poput "sutkinje Jeanine", većina Amerikanaca s užasom reagira na riječ "socijalizam". Imajte na umu, oni nemaju pojma što to zapravo znači, i ne shvaćaju da Medicare, socijalno osiguranje, javno obrazovanje, gradska kanalizacija i javno zdravstvo predstavljaju oblike “socijalizma”. Ako republikanci pokrenu dobro organiziranu kampanju, njezin bi izbor mogao biti neuspješan. Ako bude izabrana, čeka je teška bitka za prodaju svoje platforme. Jednostranački korporativni duopol neće joj dopustiti da ode daleko.
FG Dok svi kritiziramo potencijale Ocasio-Cortez, mirovni aktivist David Swanson prilično je impresioniran ovim novim Dem u usponu. Swanson uspoređuje Warrena, Sandersa i Boxera s kandidatom Cortezom, što dokazuje da je Ocasio iznad gomile. Moguće je da je Swanson čak i pod čarolijom, ali dobro radi analizirajući našu najnoviju zvijezdu u usponu u Demokratskoj stranci, stoga pročitajte njegovu recenziju i odlučite sami.
https://www.counterpunch.org/2018/07/03/why-ocasio-cortezs-platform-is-so-great/
“Trezvena analiza možda nije ono što neki ljudi žele čuti na pobjedničkoj zabavi gdje svi otvaraju čepove šampanjca, plešu na električnom toboganu i nazdravljaju univerzalnim lekcijama pobjede Ocasio-Cortez bez potrebe za stvarnom analizom.
“Biti trijezan tip na pobjedničkoj zabavi je tako sranje. Ali pravi razgovor, svi ćemo se na kraju morati otrijezniti i shvatiti koji su dijelovi Ocasio-Cortezove knjige svojstveni, a koji su primjenjivi izvan većinske latinoameričke četvrti New Yorka, a tek trebamo osmisliti način smatrati progresivne političare istinski odgovornima. Oni koji misle da nam ne treba kritička analiza ili institucije za provođenje odgovornosti su čarobni mislioci.”
O magičnom razmišljanju VS trijeznoj analizi pobjede Ocasio-Cortez u New Yorku
Bruce A. Dixon
https://blackagendareport.com/magical-thinking-vs-sober-analysis-ocasio-cortez-victory-ny
Uopće je nisam smatrao blijedom, barem u usporedbi s Colbertom i većinom njegovih gostiju. Američka politika ionako mora biti isprazna jer to je bit naše kulture.
FG Sanford — “Mrzim biti pesimističan”
U ovoj fazi politike SAD-a,
nemoguće je NE biti pesimist.
Tajanstveno, okultno
“Ogromna desničarska zavjera”
To je Hillary ocrtala prije nekoliko desetljeća,
Posjeduje "United Stares of America"
Sa sve tri grane u njihovoj moći,
Mizantropi i misolozi
A milijarderi koji varaju porez imaju
Sudbina nacije u njihovim pohlepnim rukama. …
http://reclaimdemocracy.org/powell_memo_lewis/
https://billmoyers.com/content/the-powell-memo-a-call-to-arms-for-corporations/
MIZOLOZI
Mizologija se definira kao mržnja prema rasuđivanju; odbojnost ili nepovjerenje prema logičkoj raspravi, argumentaciji ili sokratskoj metodi.
Blago-
Morate biti MISOLOG ako mislite da Hillary nije na istoj strani kao "ogromna desničarska zavjera" i "milijarderi koji varaju porez". Zahvaljujući Wikileaksu znamo da je rekla svojim bankarskim prijateljima: "Dakle, trebate i JAVNU i PRIVATNU poziciju." Oni od nas koji nisu misolozi to nazivaju laganjem.
U pravu ste, neki oblik socijalizma postoji iu Americi. To me ne plaši! Socijalizam zbog kojeg zastajem je propaganda o profitu, kapitalizmu itd., slobodnoj volji. Ali vaša analiza ove pobjede je poučna. Demokrati su izgubili izbornu poziciju u teškoj kategoriji zbog novajlije/početnice i naravno da je MSM već zaljubljen u nju, unatoč tome što zna pojedinosti o tome tko je ili što je ona. Dijelovi The Bronxa i Queensa, upravo su izabrali Trudeauovog klona, brzo će biti korumpirana, ako želi ostati na dužnosti.
Skip, glasam, sada treća strana, ali kažem da nas korporativni kapitalizam ubija kao što ubija Zemlju, a politički sustav duboko je ukorijenjen s korporacijama. Samo ne vidim da su Amerikanci počeli shvaćati da im ne trebaju sve ove "stvari". Pročitala sam, primjerice, da je nijansa ruža za usne koju nosi Alexandra Ocasio-Cortez objavljena na internetu, a ruž je letio s polica tvrtke! I gledao sam njezin intervju s glasnim, površnim Stephenom Colbertom, i nije bilo nikakve supstance u tome.
Mi zapravo gledamo raspad našeg društva. Ništa nije učinjeno da se riješi nejednakost koja je dovela do ove truleži otkako nas je Reagan stvarno pokrenuo silaznim trendom. Iskreno mislim da smo na putu kolapsu kao što je bio SSSR 1989-1990. Ali za to se ne može kriviti samo Trump, jer je propadanje bilo u tijeku i prije njega.
Jessika, mislim da si u pravu. Vrsta političkog krajolika s kojom radi većina Amerikanaca je ono što ja nazivam 'Politikom maloprodaje'. Ova vrsta politike je ono za što ste rekli da je politička filozofija duboko ukorijenjena bez ikakve suštine, niti ima ikakav smjer prema onome što ljudi stvarno trebaju ili žele. Ova mrlja prijevare paravan je za stvarne ciljeve i planove duboke države nacionalne sigurnosti, a svi znamo kako to nikada ne koristi nama ljudima.
Nadam se da nemate ništa protiv što sam se pridružio vašem komentaru, ali mislim da je vaš komentar ovdje jedan od najboljih koji opisuje stvarnost s kojom se svi suočavamo ovih dana. Joe
Evo dobrog štiva o tome kako je progresivizam na nišanu DNC-a.
https://disobedientmedia.com/2018/06/observers-claim-political-retribution-motivated-arrest-of-progressive-congressional-candidate/
Jessika, cijeli naš politički sustav treba reformirati kako bi stvari funkcionirale za ljude.
Ne možete vjerovati komunistima, socijalistima, demokratima, neovisnima, republikancima ili fašistima koji ulaze u politički i ekonomski sustav koji je pun korupcije i otpada. Što se dogodilo s središtem (u sredini) i za ljude?
Trebali bismo uspostaviti obrazovni sustav za one koji žele ići u državnu upravu i donošenje zakona.
Diplomirao je državnu upravu i mora položiti građanski ispit (poput pravosudnog ispita za pravo) za ova određena radna mjesta. Međutim, mi ne. Ovo je jedan od mnogih razloga zašto imamo ljude na vlasti koji loše odlučuju. Oni nemaju etiku, odgovornost, kritičko razmišljanje, znanost, inženjerstvo i profesionalno financijsko planiranje. To rezultira sljedećim:
http://www.usdebtclock.org/
http://www.pewresearch.org/fact-tank/2017/02/15/u-s-students-internationally-math-science/
https://www.statedatalab.org/state_data_and_comparisons/detail/california
Ben, slažem se s tobom svim srcem, ali ne bismo li trebali kriviti utjecaje novca koji kvare našu vladu? Dobar komentar Bene, samo sam mislio da spomenem aspekt novca. Joe
Joe, u pravu si za $.
Pogledaj ovaj:
https://www.opensecrets.org/
Ovaj članak govori o složenosti biti ljevičar unutar korporativnog DNC-a…. budući da Bernie neće podržati iskorjenjivanje ICE-a, on je sada na optuženičkoj klupi DNC-a.
https://newrepublic.com/article/149378/bernie-sanders-not-left
Odgovor Jessiki:
Možda će vas zanimati zapisi Dmitrija Orlova ako već niste upoznati s njima:
http://cluborlov.blogspot.com/
On je pronicljiv promatrač procesa kolapsa i ima nekoliko stvarno dobrih eseja.
Bitno štivo za publiku 'Ovdje se ne može dogoditi'.
Drago mi je čuti o super delegatima. Bilo je i vrijeme da Demokratska stranka postane... hm... demokratska.
Elizabeth Warren nije mogla restaurirati Glass-Steagall, godinama je snažno radila na tome, ali nije uspjela. Što mislimo kako će novopečeni čovjek to izvesti ako bude izabran? Samo prihvaćanje nejasnog koncepta "socijalizma" u ovom trenutku neće funkcionirati. Korporacijski kapitalizam i njegovi pristaše nastavljaju preplavljivati Zemlju, a mi smo na rubu katastrofe. 85% zemaljskih prašuma ili je nestalo ili je gotovo uništeno, za tvornički uzgoj. To je samo jedna “statistika”. Ocean sada ima oko 6 mrtvih zona. Moramo poduzeti potpunu promjenu svijesti i zaustaviti ovo potrošačko ludilo ili ćemo biti skuhani. Nijedan politički sustav nema rješenje. Pogledajte nedavnu kupnju Monsanta od strane Bayera kako bi osnovali najogromniju farmaceutsku tvrtku ikada. Ne vidim da će bilo koji političar u ovom sustavu koji je toliko korumpiran novcem/lobiranjem to preokrenuti. Moramo sami biti promjena, a ne gledati na nekog drugog.
Jessika-
Ti si na mjestu po ovom pitanju. Moj prijatelj je jednom rekao da je glasanje novčanikom mnogo moćnije od glasovanja na biralištima. Stvari kao što su kupnja organskih proizvoda i držanje potrošnje za lokalne male tvrtke dva su sjajna načina za postizanje učinka. Također su velike stavke trgovina radnom snagom, vrtlarstvo i smanjenje potrošnje fosilnih goriva. Stara poslovica "Živi jednostavno, da bi drugi mogli jednostavno živjeti" moćna je izreka kojom možete voditi svoj život.
Međutim, i dalje mislim da je glasovanje važno i da glasovanje za kandidata Zelene stranke ima utjecaja, makar samo zato da zlima da do znanja da smo ih svjesni. Stvarno se nadam prekretnici u 2020. Samo nam treba netko s "zvjezdanom snagom" koju MSM ne može zanemariti, puno napora na lokalnoj razini i nekako doći do oznake od 15% kako bismo mogli sudjelovati u TV debatama. Kad mase uvide da imaju STVARAN izbor, mogli bismo krenuti.
Očito je ažurirala svoju web stranicu kako bi uključila platformu vanjske politike:
https://www.opednews.com/articles/1/Why-Ocasio-Cortez-Platfor-by-David-Swanson-Peace_Peace-180701-309.html
Hrabar pokušaj, ali ako je ozbiljna, podržat će pokret za preusmjeravanje ratnog poreza.
Riječi su jedno, novac je drugo.
Irina-
Upravo sam posjetio njezinu web stranicu i tamo postoji odjeljak pod nazivom “Ekonomija mira”, a također i onaj pod nazivom “Curb Wall St. Gambling: Restore Glass Steagal”. To je prilično impresivna platforma, moram reći. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se stvari razvijati kako se približavaju opći izbori. Vrlo rado ću reći "Bio sam u krivu" ako ona pobijedi i ostane pri svom (da tako kažem) u nastavku.
Vrijeme je da shvatite da mnogi demokrati ne podržavaju vašu korporativnu politiku. Mnogi moji prijatelji, ja imam 69 godina, ili su glasali za Trumpa, nisu glasali ili su glasali za Clinton držeći se za nos. Vrijeme je da igrate svojim glasačima, a ne svojim suradnicima. Radnička klasa se bori, a vi ne rješavate njihove potrebe. Oni su vaš najveći blok glasača. Bilo bi bolje učiniti nešto da se zaustavi napad na socijalno osiguranje. Dopustite li starijim osobama da na bilo koji način izgube beneficije, za vas će sve biti gotovo. Ako škodi mlađima, oni nikad neće moći u mirovinu. Što točno radiš? ništa nisam čuo. Milenijalci su najveći blok potencijalnih glasača. Ne možete ih nastaviti ignorirati. Oni su progresivni. Probudite se ili gledajte kako umire država i ono što bi trebala predstavljati.
Međutim, odaziv registriranih birača Demokratske stranke u ovom okrugu bio je nizak, oko 14%. 28-godišnja Hispanoamerička žena koja tuče 56-godišnjeg bijelca u četvrti New Yorka ne čini se tako šokantnim na predizborima demokrata. Osoba koja je rekla da bi bilo šokantno da Andrewa Cuoma uznemiri Cynthia Nixon na predizborima za guvernera dobro je rekla. A Skip Scott ima najbolju poentu od svega, nemamo puno vremena, a ja bih dodao da nam Zemlja šalje poruke o našem ljudskom neodrživom životu. Ne vidim niti jednog političara koji govori o tome.
Odgojiteljica? Čini mi se da se sjećam da sam čitao da je bila barmen. Pa, starim, možda se samo ne sjećam. Sjećam se točno gdje sam bio u 12:30 22. studenoga 1963. Također se sjećam da sam 3. gledao uzvrat predizbora u Kaliforniji na istočnoj obali oko 1968 ujutro na TV-u uživo. Ne, ništa se u politici ne događa slučajno. Ja sigurno nisam "trol". Neki nagađaju da “ovo ljeto stižu velike optužnice”. Cijela “ljevica” u SAD-u je fragmentirana, histerična i zabludjela. Izbori Ocasio-Cortez su poput Rorschachovog testa: svatko vidi ono što želi vidjeti. U međuvremenu, Trump upravlja strojem s jednostavnim, jasnim političkim ciljevima – nisu svi istiniti, nisu svi razumni, a sigurno nisu mnogi od njih ostvarivi. No, demokrati nastavljaju odobravati njegova imenovanja i usvajati njegove zakone. Do sada su mu dali sve što poželi. Nancy Pelosi i dalje povlači "impeachment sa stola". Nije teško pretpostaviti da demokrati “duboke države” favoriziraju ono što on radi, ali ne žele sebi pripisati zasluge za to. Trumpovi pristaše solidan su blok, a “politika identiteta” tjera “bijele” u republikanski tabor. Čini se da Trumpova baza podrške zapravo raste. Očekujem da će na Kennedyjevo mjesto biti imenovan desničarski ideolog, kojeg će “demokrati” odobriti kao što su odobrili Gorsucha. I, izgleda da je bilo užasno lako organizirati Kennedyjevo umirovljenje. Izostane financijski krah ili neki pravi skandal s optužnicama, nemojte se previše nadati. “Demokrati” su vam bacili kost s Ocasio-Cortezom, ali predsjednik Trump bit će tu još šest godina. Ako vas to uzrujava, sjetite se da ste mogli kandidirati Bobbyja Kennedyja Jr. umjesto Hillary Clinton. Zapravo, čak je i Cynthia McKinney mogla pobijediti Trumpa. Ali to nije bilo ono što su “Demokrati” stvarno htjeli. Umjesto toga dobili su što su zaslužili. Kukavičluk rađa predaju, a ne pobjedu. Usput, što se dogodilo s onim dokumentima Odbora za pregled evidencije o ubojstvima? Jesu li "demokrati" previše uplašeni da saznaju što se stvarno dogodilo?
https://www.mercurynews.com/2018/06/29/how-ivanka-trump-enlisted-daughter-arabella-in-reported-white-house-effort-to-charm-anthony-kennedy/
Čudno je vidjeti da objavljujete linkove FG, ali s ovim linkom koji ste dali lako je vidjeti kako stvarna politika funkcionira. Navodno Ivanka uzima stranicu iz predsjedničke knjige JFK-a u kojoj djeca lutaju hodnicima Ovalnog ureda, to je slatko i djeluje, mogao bih dodati.
Mislim da ste u pravu, demokrati nisu pravi strijelci. Zapravo, demokrati su tu gdje jesu zbog svoje dvije strategije lica, a opet uz malo progresivizma mogli su imati sve... mogli su biti netko Stella, ili tako već ide.
Mi ljudi oduvijek smo koristili prijevaru kao motivator za promicanje represivnih planova, ali danas gdje je ljevica desna, a desna ljevica, prijevara je visoka. Obama bi bio nedavni dobar primjer dolaska mesije koji se jednom izabran pretvara u đavolsko djelo. Najbolji dio je to što se čini da nijedan predsjednik SAD-a nije zabrinut njihovim prošlim nastupima zbog uvjerljivog poricanja, budući da je odgovornost napustila stanicu DC.
Dok neovisni naprednjaci pokušavaju osvojiti zidine tvrđave Democrats DNC, bolje se kladiti da će establišment Dem-a srušiti ove odmetničke elemente na zemlju. Kao što ono što vidite nije nužno i ono što dobivate. Joe
Ovdje je pozitivna recenzija Ocasio-Cortezove pobjede.
https://www.counterpunch.org/2018/07/02/the-ocasio-effect-a-new-yorkers-perspective/
Ako, kao što autor navodi, Njujorčani hrle prema progresivnom planu, onda ima nade. Ako ne, onda je to samo još jedna priča o 'lažnim vijestima'.
“…..“Demokrati” su vam bacili kosku s Ocasio-Cortezom…”? Nisam siguran da ovo razumijem, osim ako nije riječ o "jeziku na obrazu". Pobijedila je Crowleya, jer je, kao i svi političari, bio previše lijen da pokrene izbore i vjerovao je vlastitim isječcima iz tiska. Dogodilo se i na republikanskoj strani prije nekoliko godina.
DNC nije ništa naučio iz svoje manipulacije predizborima 2016. Ništa nije naučila iz svog razornog gubitka od Trumpa. Hillary Clinton i Debbie Wasserman-Schultz mogu kriviti Comeya, Ruse, Zubić vilu, ali ovo je stranka koja još uvijek krivi Ralpha Nadera za gubitak Ala Gorea. Mnogi pravi demokrati (oni koji vjeruju u demokraciju) su napustili stranku. 44% nas sada odbija biti povezano s bilo kojom glavnom strankom i neovisni smo. Ljudi poput Alexandrije Ocasio-Cortez naša su budućnost. Trči Bernie Trči.
“…organizator predsjedničke kampanje Bernieja Sandersa.” Oh oh!
Vrlo oštroumna analiza o tome kako je portorikanska žena, edukatorica, demokratska socijalistkinja, 28-godišnja Ocasio-Cortez, prisilila demokratske elite na preokret. Demokratska stranka morat će se pomaknuti ulijevo ako želi održati potporu nezadovoljnih ljudi iz temeljnih slojeva kojima je dosta. Elite će također morati više uključivati Latinoamerikance i obojene ljude. S obzirom na ostavku suca Kennedyja, to će zahtijevati više izravne akcije i alternativne strategije ili riskirati ponovni izbor Trumpa.
Pobjeda gospođe Ocasio-Cortez nije uznemirila elitu Demokratske stranke, elita Demokratske stranke ju je namjestila i sve ide po planu. Izabran je okrug koji uvijek ide demokratski, tako da su predizbori Demokratske stranke pravi izbori, elita nije htjela svoju ženu u teškoj borbi protiv jakog republikanca. Crowley je, naravno, lojalan stranački čovjek i dobio je naredbu da izgubi, njegova slaba kampanja bila je svrhovita. Jedino što preostaje je vrtjeti to u medijima: Ona izaziva elitu, Ona je socijalist u nadobudnosti, oh vidi jedna manjinska žena slomila je umornog, nebitnog starog bijelca. Gospođa Ocasio-Cortez je mažena agentica Elite, karijeristica koja će rado slijediti naredbe kako bi zadržala svoje udobno mjesto u Kongresu. Pogledajte njezino lice na fotografiji za ovaj članak, potpuni lažnjak koji nikada u životu nije propustio obrok, kako bi mogla biti “noćna mora za ustanovu”?
Vau, to je zanimljiva “stvarnost” koju ste smislili u svom umu! Trebao bi se baviti pisanjem političke fikcije, kao što pokazuje ovaj lijep primjer tog žanra!
Nije da je gospođa Ocasio-Cortez autsajder Demokratske stranke. Radila je u uredu senatora iz Massachusettsa Edwarda Kennedyja prije nego što se pridružila kampanji Bernieja Sandersa. Čak i da je bila dobra kao Sanders, ni on nikada nije raskinuo s demokratima.
To je ukratko problem. Demokrati nisu sredstvo za progresivnu promjenu. Njihova je uloga blokirati, otupiti ili preusmjeriti u bezopasnim smjerovima (bezopasnim za kapital) sve borbe radničke klase. Po svoj prilici, ono što vidimo je re-branding Dems-a, stranke od 1%.
Pa, prema ovom članku, vaša hipoteza ima zasluge. Zapravo, sklon sam misliti da ste možda "na mjestu". Čini se da gospođa Ocasio-Cortez možda nije baš nevina mladenka skromnih sredstava za kakvu se predstavlja. Naravno, Zerohedge je desno orijentiran u većini pitanja, tako da je ovo daleko od nepristranog. U komentarima potražite obilje “politički nekorektnih” povratnih informacija čitatelja: neki od njih su histerično smiješni.
https://www.zerohedge.com/news/2018-06-29/girl-bronx-ocasio-cortez-called-out-fact-check-actually-grew-wealthy-enclave
Hvala na linku FG Izgleda da je David Smith bio u pravu kad je nanjušio štakora.
Nisam to znao za Zerohedge. Dobro je znati je li to istina. Zerohedge se dovoljno često pojavljuje u člancima koje čitam na naprednim web stranicama. Obično je to članak koji potječe od Zerohedgea. Nisam tako dobro pogledao Zerohedge. Sigurno ću ubuduće obratiti više pažnje. Bitno je.
Moje pitanje je tako jebeno što? Jedna od stvari koja me stvarno živcira zbog mojih drugova s ljevice, a posebno zbog većine Amerikanaca, jest to što nemate pojma što je zapravo američka politika ili kako funkcionira. Još uvijek ste zaglavljeni u srednjoškolskom satu građanskog odgoja (kad je to bilo) i naivan pogled na politiku. U SAD-u politika je uglavnom show-business – zar to ne bi trebalo biti očito do sada. Možda to nije dobro, ali tako je. Kao da se ljutiš što u tučnjavi netko nekoga udari šakom – tako se igra! U američkoj politici nikad ništa nije onakvim kakvim se čini, ali postoje opći smjerovi s kojima se možemo uskladiti ili ne. Gospođa OC je zvijezda s osmijehom od milijun dolara i ona, poput Sandersa, sada maše zastavom socijalizma ako vam je draže da ga podržite. Ako ne, postoje druge frakcije s kojima se možete uskladiti. Ima li gospođa novca ili ne ili dolazi iz više srednje klase potpuno je nebitno – povezivala se s ljudima. Ljudi koji zastupaju interese radničke klase koja je samljevena stresom i kulturnim ugnjetavanjem (vjerujemo da je novac = vrlina) neće moći izaći iz sjene – imamo jedan od najgorih GINI koeficijenata u razvijeni svijet – naša društvena mobilnost je bezveze. Čovjek poput Sandersa mogao bi izaći iz radničke klase – danas mnogo teže.
Dakle... da razjasnimo. Isticao sam da je sve ovo samo "show business"...a ti me podsjećaš da je sve to samo "show business"...ali ti me kritiziraš jer nisam spreman dati barem "show business" " Šansa? Zvuči kao više iste stare prazne retorike. Trebali bismo “govoriti istinu moćnicima”, “dati šansu miru”, “učiniti prvi korak”, i “biti dio rješenja, a ne dio problema”. Pa, kako bi bilo da nekoga procesuiramo za ratni zločin? Kako bi bilo da optužimo Hillary Clinton za kršenje zakona o špijunaži i prijevaru u dobrotvorne svrhe? Kako bi bilo da istražimo 9/11? Kako bi bilo da istražimo za koje su obavještajne agencije braća Awan stvarno radila? Kako bi bilo da razotkrijemo naoružavanje i opskrbu ISIS-a? Ne? Što... bez petlje, bez slave? Pretpostavljam da bismo samo trebali “gledati naprijed, a ne unatrag”. Da...to je ulaznica!
Hej, FG, krivično goniti osobe poput Hillary Clinton i pozivati političare na neki oblik odgovornosti, bilo bi usporedivo s gledanjem dramske predstave kada odjednom jedan od izvođača odstupi od scenarija da bi se uozbiljio... poput "zašto radimo matineje na radnim danima'? Iako bi se publika mogla oduševiti spontanošću, postoji dobra šansa da će mnogi izaći, glavna poenta koju treba istaknuti je da je odmetnuti glumac dospio u vijesti. Problem kako ja to vidim je što je američka politika postala inscenirani događaj, budući da kvalitetna supstanca rano napušta pozornicu jer su lažnije izmišljene izvedbe ono u čemu publika koja se dosađuje istinski uživa. Prodaja ulaznica je vrtoglava, jer je glupost i grubost ono što javnost želi…. znači dati im ono što žele, a ne toliko dati im ono što im je potrebno. Ukratko, američka predstava je samo predstava, a mi smo neplaćeni statisti potrebni da popunimo brojna mjesta u američkom kazalištu. Joe
Fantastičan odgovor.
Odgovor Joeu Tedeskyju: Tako sjajna analogija s 'odstupanjem od scenarija'!
Opera Fairbanks (da, Fairbanks Alaska ima opernu tvrtku) jest
uvježbavanje I Paggliacci. Priča se temelji na stvarnom suđenju.
Mjesto radnje je talijanska ulična opera. Sve ide zajedno, sa
svi seljaci uzbuđeni zbog ulične opere koja dolazi u njihov gradić.
Sve do kraja, kada Paggliacci ode od scenarija u (radi se o operi) a
ljubomorni bijes. Događaji se jako brzo okreću ružno, doslovno u zadnjih nekoliko stranica
partiture. I naravno (kako je ovo opera) ljudi završe mrtvi.
Vrlo smo slični seljanima u ovoj operi.
Točno, kada će ljudi NAUČITI? Ne postoje dvije strane: postoji samo jedna, korporativna stranka, i dva odjela čiji odabrani – nikada izabrani – zaposlenici igraju svoje uloge i čitaju njihove tekstove. Putanja na svakom pojedinom važnom području u proteklih 40+ godina dokazuje da nije važno koji je odjel korporativne plutokracije "nadležan": nije važno, jer oni rade zajedno kako bi ispunili naloge svojih gospodara. Više rata, više ratne potrošnje, više korporativnih poklona, više nagrada za 1%, više politika koje namjerno oduzimaju sve do zadnje stvari - plaće, beneficije, socijalnu sigurnosnu mrežu, zdravstvenu skrb, osnovne vladine funkcije, javne škole na javnom zemljištu, građanske slobode – u planu da učine ono što su već učinili: pretvoriti „uzlaznu mobilnost” u „spiralu mobilnosti prema dolje”.
Preko 51% ljudi u SAD-u živi u siromaštvu ili ispod njega, a više njih nema nikakvu ušteđevinu ako se automobil pokvari ili treba zamijeniti peć ili se netko ozlijedi i ne može raditi.
Ali naravno, Hedges kaže *nešto* od toga najbolje, iako završava članak citatima koji pokušavaju zavarati ljude da i dalje vjeruju da "postoje dvije stranke" i "demokracija" (od kojih niti jedna ne postoji više od 40 godina godine).
“Dvije političke stranke su jedna stranka – korporativna stranka. Oni ne raspravljaju o suštinskim pitanjima. Svaki od njih podupire ekspanziju imperijalnih ratova, prenapuhani vojni proračun, diktat globalnog kapitalizma, spašavanje Wall Streeta, kažnjavanje mjera štednje, napad na temeljne građanske slobode putem opsežnog nadzora vlade i ukidanje pravednog postupka i izbornog procesa koji je učvrstio sustav legaliziranog podmićivanja. Bore se oko kulturnih obilježja kao što su pobačaj, prava homoseksualaca i molitva u školama. Biramo političare na temelju toga kako nas industrija odnosa s javnošću osjeća prema njima. Politika je antipolitika.
Republikanska stranka izgradila je svoju političku bazu u tim kulturnim ratovima oko kršćanskih fašista, nativista i bijelih rasista. Demokratska stranka izgradila je svoju bazu oko onih koji su podržavali radnička prava, multikulturalizam, različitost i ravnopravnost spolova. Bazu svake stranke koristile su i manipulirale elite. Elite Republikanske stranke nisu imale namjeru zabraniti pobačaj ili pretvoriti Ameriku u “kršćansku naciju”. Elite Demokratske stranke nisu imale namjeru zaštititi radnike od predatorskog korporatizma. Svi su bili rasprodani. Prevlast populističke desnice, kojom dominiraju rasisti i fanatisti, neizbježan je proizvod korporativnog državnog udara, rekao je Saul. ”
https://www.commondreams.org/views/2018/07/02/america-failed-state
Žao mi je, nisam mogao pronaći izmjenu – htio sam reći da Hedges to kaže bolje od mene, a meni je muka od članaka koji impliciraju da postoje dvije stranke, da je SAD demokracija, da postoje izbori (svaki Izbori koji su trajali više od 40 godina bili su namješteni – osim, ironično, općih izbora 2016. u kojima je Trump pobijedio unatoč matematičkoj analizi izbora koja je dokazala da su varali za Clinton i da to nisu mogli izvesti! Vidim članke koji se pretvaraju da su “demokratski” i “republikanski ” stranke su stvarne političke stranke i da se mogu “reformirati” kao propaganda, osmišljena da spriječi pravu revoluciju.
Dobar recenzent posta. FYI - da biste došli do funkcije uređivanja nakon što objavite, samo ponovno učitajte web stranicu u svom pregledniku. Pojavit će se zaslon s vašom objavom koja vam daje pet minuta za uređivanje.
U pravu ste. Norman Solomon je sve ovo pogrešno shvatio i tako mi je drago što ste to istaknuli. Demokratska stranka koristi ljude kao što je Ocasio-Cortez kako bi ih ljudi ponovno podržali. To je smicalica. Mlada je, Hispanjolka i govori sve prave stvari.
Ne bi bila medijski eksponirana da je stvarno prijetnja establišmentu. Sve je to igra i kad jednom progledate kroz nju, postanete zadivljeni što se ljudi zalažu za te stvari.
Sve dok se ne pozabavimo državnim udarom privatnog bankarstva u 70-ima koji je preuzeo ovlasti vlade izdavati novu valutu za ulaganje u javni sektor, ništa se neće promijeniti. To je jedan od dva načina na koji se stvara novi novac.
Drugi način su privatne banke. Odobrili su trilijune u QE i troše sve na sebe, kupujući nekretnine u Monaku i drugdje, držeći pištolj štednje uperen u glave drugih nacija i kradu njihovu nacionalnu imovinu i socijalne usluge, otkupljuju dionice, špekuliraju, smišljaju nove prijevare financijske usluge i proizvodi itd.
Vladinu banku i odjele drže kao taoce ovih ekonomskih fašista, koji ne bi smjeli biti ni blizu kabineta. To je razlog zašto istočni kapitalizam funkcionira puno bolje. Moramo okončati demontažu nacionalne države, kao i širenje MIC-a.
“Prva pogreška [Zapada] bila je što je kapitalizam smatrao ideološkim dobrom, a ne pragmatičnim instrumentom za poboljšanje ljudske dobrobiti. Alan Greenspan je vjerojatno bio najveća žrtva ovog ideološkog uvjerenja da su tržišta uvijek znala najbolje... Kao što je g. Greenspan... vjerovao da su trgovci na tržištu pametniji od vladinih propisa, a nije ih uspio snažno regulirati... Ali nijedno azijsko društvo, čak ni Japan, nije postalo žrtva ovom ideološkom uvjerenju. Umjesto toga, Azijci vjeruju da nijedno društvo ne može napredovati bez dobrog upravljanja... Da bi kapitalizam dobro funkcionirao, vlade moraju igrati bitnu regulatornu i nadzornu ulogu.”
http://business.time.com/2012/03/25/can-asian-style-capitalism-save-the-west/
“Putovanje od tisuću milja počinje samo jednim korakom.”
Antipatija prema Demokratskoj stranci s ljevice svakako je dobro zaslužena. Ali ostaje činjenica da, s obzirom na neuspjeh politike treće strane da stekne uporište (još uvijek), demokrati ostaju jedina najbolja nada za donošenje progresivnog zakona i vraćanje naše nacije razumu.
Očito, u svojoj trenutnoj inkarnaciji, sa starim i nenadahnutim vodstvom, oni nude malo nade, ali ova primarna pobjeda pokazuje da postoji nada za reformu te stranke, pa čak i zbacivanje (nedostatka) vodstva i pretvaranje te stranke u bastion protiv Republikanske stranke daleko od staze.
Budućnost pripada slobodnoj mladosti – omladini ulice; ne eliti, ne [bogatoj] omladini.
Neka ih policijska država/vojna država ne zaustavi – naposljetku, pucanje na teroriste {policiju i studente} cilja na one s prirodnim vještinama!!
Tvoj način razmišljanja je upravo ono što korporatisti žele za prole. Nemamo više luksuz vremena za vaše “putovanje od tisuću milja” BS. Zabluda je misliti da je u trulom lešu Demokratske stranke ostalo još ikakvog života i samo sprječava naprednjake da budu uspješni udruživanjem i krenuti ispočetka sa strankom Zelenih. Ako iz DNC-ovih e-poruka koje su procurile nismo saznali kakav je korporativistički plan igre, nikada nećemo saznati. Nemamo vremena za još jednu igru mamaca i zamjene za 2020. Učiniti Zelenu stranku glavnom silom u američkoj politici jedina je nada za “donošenje progresivnog zakonodavstva i vraćanje naše nacije razumu” prije nego što ljudi krenu putem dinosaura.
Dogovoreno preskakanje; “Razum” nacije u svoj svojoj veličanstvenoj relativnosti ono je što treba najpažljivije promatrati. Bojim se da je "zdrav razum" o kojem se govori u gornjem komentaru samo više od "umjerenog" ili "razumnog" imperijalizma Reagana-Busha starijeg-Clinton-a-Obame sa simboličnim ostacima socijalne skrbi koji se bacaju s velikog stola kako bi zadržali mafiju linija (namjerno sam izostavio Grm jer nije bilo ničeg "umjerenog" ili "razumnog" u vezi s tom grudom). Potrebe koje je stvorilo više od 70 godina političke i ekološke destabilizacije pod vodstvom SAD-a zahtijevaju više od "centrizma".
Tariq Ali je bio posebno pronicljiv upozoravajući na uspon onoga što je nazvao "Ekstremnim centrom".
Sjajan komentar, Skip.
Vrijeme je za Dem Exit.
Učinio sam to prije nekoliko godina prije nego što je zaudarala korupcija 2016.
Dakle, preskočite, poput ljevičarskog pobunjenika, nadate se da će neprovjereni Trumpkin i njegovi pubovi postati toliko okrutni i opasni da će se čista ljevičarska pobuna dići iz pepela... jer demokratska stranka jednostavno nije dovoljno dobra. velika fantazija….ali s izuzetkom sandanista u Nikaragvi, ono što se stvarno događa u svakom slučaju je da despoti jednostavno pobjeđuju dok vi tražite tu čistoću (što u svakom slučaju; zbog vašeg cinizma, ne biste prepoznati je li točno ispred vas). tužno.
A vaš je plan nastaviti biti tjeran da poduprete sljedećeg DNC-a provjerenog, Wall St-a koji voli ratnohuškačku budalu? Što je tužnije?
Hvala, Skip… To što netko misli da će DNC dopustiti pravom naprednjaku da ima i uncu stvarnog utjecaja, razbija mi glavu. A ako postoji netko tko se odbacuje progresivnom domaćem planu dok se kloni kritiziranja imperijalističke ratne ekonomije, kao što je to činio Sanders (uglavnom, da, Izrael je bio iznimka), osumnjičeni su po dolasku. Ne možete imati jedno, a da ne napustite drugo. Također ne mogu podnijeti ovaj defetistički govor o "stvarnoj promjeni nije moguće pa glasajte za najprogresivnije demokrate koje možete." To je apatično gledište koje će jamčiti, kao što ste ispravno rekli, da idemo putem dinosaura.
Zašto o tome šuti članstvo Zelene stranke?:
“Peticija za ponovno brojanje Jill Stein “Rusi su to učinili” u potpunosti se temelji na pogrešnim i diskreditiranim izvješćima o propagandi MSM-a” Scotta Creightona –
https://americaneveryman.com/2016/11/27/jill-steins-the-russians-did-it-recount-petition-is-based-entirely-on-flawed-and-discredited-msm-propaganda-reports/
Arby-
I ja sam se to pitao. Ne mogu zamisliti da je Jill Stein toliko glupa da stvarno pristane na RussiaGate. Možda je samo tražila izvješće o MSM-u. Naš je izborni sustav vrlo manjkav i podložan hakiranju. Samo sumnjam da je Putinu to prioritet. Moramo se vratiti papirnatom glasanju. Također mislim da Zelenoj stranci treba malo nove krvi koja će je potaknuti.
Primljeno na znanje. Hvala.
Oprostite Skip Scott – slijedite novac! Sav taj novac Stein je skupila tijekom izbora, a nije ga potrošila. Na taj način ona može potrošiti ovaj novac i izvući svojih 15 sekundi slave u luksuzu.
HVALA Skip Scott!!! Ljudi koji su nasjedali na propagandu i ne gledajući što je američka korporativna plutokracija učinila u proteklih 40 godina na otvorenom, su suučesnici u uništenju statusa prvog svijeta SAD-a u banana republiku s dvije države: siromašni ili sve siromašniji i plutokrati. Ne postoje dvije stranke, a progresivci trebaju prednjačiti, a ne igrati ulogu peona.
Političke karijere često završavaju neuspjehom jer političari, poput popularnih glumaca, ne shvaćaju da su izgubili publiku sve dok ne bombardiraju blagajnu ili biračko mjesto. Takve se stvari svakog izbornog ciklusa dogode jednom-dvojici dugogodišnjih političara i svaki put željni komentatori otkrivaju trendove i dublja značenja o kojima tri-četiri mjeseca kasnije nitko ne razmišlja i ne mari. Pretpostavljam da demokrati u Crowleyevom okrugu znaju da će gospođa Ocasio-Cortez glasovati sa svojom strankom i pridržavati se stranačke linije prema potrebi, tako da je promjena lica dobrodošla i nije velika stvar, osim za gospodina Crowleya. Pustimo deset ili dvanaest velikih demokratskih političara da se pozabave i tada ćemo znati da se sprema nešto ozbiljno. Ali ne do tada. Trend jednog nije trend.
Zašto bi milenijalci trebali podržavati demokrate kada demokrati ne podržavaju milenijalce? Ja sam baby-boomer, ali Dem mašina već dugo ne podržava moje interese. Čelnici Dem stranke su samo “liberalni” republikanci. Uvijek nam daju više ratovanja, više siromaštva. Posljednja demokratska administracija legalizirala je odrede smrti i nestajanje Amerikanaca u tajne zatvore zauvijek. Ipak, uvijek govore "glasajte za našeg kandidata, drugi tip je Hitler!" U međuvremenu su SAD postale Argentina "prljavog rata".
ima republikansku stranku ja sam s tobom niti jedna stranka ne predstavlja MC svi su korporativne pudlice...dao sam glasati prije mnogo godina jer ne mislim da je to stvarno važno...ne vjerujem da su izbori uopće legitimni više ne znam što se ovdje dogodilo da mjenjači nisu stići na vrijeme da promijeniš ishod...
Ni sam to ne bih mogao bolje reći
Jer nisi ponudio alternativu, eto zašto.
Budite promjena koju želite vidjeti ili STFU
To je tužno.
Zhu, nitko ne bi trebao podržavati dvije "stranke" američke korporativne plutokracije (zapravo samo odjele pune zaposlenika plutokrata). Nitko.
He, he, he. Nadam se da ćete mi oprostiti ako se zabavim. Prije par godina stavio sam komentar na Salonu, mislim, u smislu da “Demokratska stranka” kakva je bila 2016. nije Demokratska stranka moje mladosti. Današnju demokratsku stranku doista nije briga za običnog radnika/radnicu i što oni moraju raditi da bi preživjeli. Ako sumnjate u ovo, uzmite u obzir da otkako je St. Ronnie istjerao sve umjerene republikance iz republikanske stranke, stvarna prosječna plaća je ravna, a postotak stanovništva koje živi u siromaštvu se povećao, a naše razlike u plaćama stvaraju ogroman potklasa i mala klasa oligarha. Netko mi je odgovorio, rekavši mi da moje sjećanje na Demokratsku stranku danas nije Demokratska stranka i da ako želim takvu stranku, trebao bih je osnovati. Gospođa Ocasio-Cortez daje mi nadu da neću morati. Da još uvijek ima pravih demokrata vani i da možda oni mogu početi tjerati umjerene republikance (čitaj sadašnju demokratsku elitu) iz stranke da se vrate tamo gdje pripadaju. Baš na mig, neki tip se počne žaliti da ona nije pričala o svim tim vojnim/vanjskopolitičkim stvarima kojima nam vlada odvlači pažnju. I u pravu je da nije govorila ni o jednoj od tih stvari. Ona ne treba. Morate razgovarati o tim stvarima ako želite da SAD bude globalni hegemon. Ako ste zadovoljni samo time da Ameriku učinite velikom, imate puno posla, ali većina stvari koje je taj tip naveo bile su stvari koje su bile rezultat našeg trzanja s ostatkom svijeta. Prestanite zavlačiti sve oko sebe i počnite zapravo brinuti o SAD-u i pustite svijet da se snađe sam sa sobom i svi će biti puno sretniji. Osim, naravno, imperijalista.
“stvarna prosječna plaća ima ravnu liniju”
Realne plaće zapravo su pale. Prije četrdeset godina među radničkom klasom bilo je dosta obitelji s jednim dohotkom. Posjedovali su kuću, auto, imali siguran posao od 40 sati tjedno s definiranim mirovinama koje su uključivale medicinsku skrb. Da su se plaće samo izravnale, dvije obitelji s prihodima koje su sada tipične trebale bi se valjati u djetelini, raditi manje sati, odlaziti u prijevremenu mirovinu jer je njihov stvarni obiteljski prihod sada DVOSTRUKO veći od onoga u prošlosti. Ali to naravno nije slučaj. Moramo zapamtiti da je CPI koji se koristi za izračun stvarnih plaća lažan. Napamet, rekao bih da stvarne plaće nisu više od polovine onoga što su bile 1975. Shadow Statistics ima dobre informacije o tome.
Općenito, slažem se. Ali "stvari vojne/vanjske politike" nisu samo smetnje. Oni su glavni razlog zašto su obični Amerikanci sve siromašniji. Također, radni ljudi su ti koji se moraju boriti, ubijati i umrijeti, kako bi zadovoljili taštinu, žudnju za krvlju i pohlepu naših “boljih”.
Upravo ~ napredak je zdrav, domaći i suosjećajan!
Govor o vojnoj i vanjskoj moći umanjuje društvenu snagu.
Ne iznenađuje ~ odgovori demokrata ~ Ocasio-Cortez je prijetnja oružju, bankama, farmaciji.
+1 Jeff!
Shvaćate li svi da se Trump, da se kandidirao kao demokrat, nikad ne bi približio Ovalnom uredu jer bi ga superdelegati zaustavili? Dakle, budući da u Republikanskoj stranci nije bilo super delegata, preuzeli su je populisti i Trumpizirali. Kladim se da republikanci Never Trump toliko žele da imaju sustav super delegata u svojoj stranci. Samo razmislite o tome ljudi…
Jedini razlog zašto je Donald Trump pobijedio na republikanskim predizborima je taj što je sam financirao vlastitu kampanju. Nitko od velikih financijera u toj stranci nije stao za njega. Ali nakon što je pobijedio na predizborima, stali su iza njega punom snagom jer, kao što je rekao Grover Norquist, "Nije nas briga tko je predsjednik, potrebna nam je samo ruka ... bilo koja ruka ... da potpiše zakon koji želimo donijeti."
"sam je financirao vlastitu kampanju"
Svi znamo priču. Clintonisti su svojim prijateljima u medijima dali glas da ovom "buffanu" daju neprestanu medijsku pokrivenost kako bi popločali put za Hillarynu šetnju. Upalilo je. Sve je to cijelo vrijeme bio Trump. Dio popločavanja ipak nije dobro prošao.
Jedini razlog zašto je Trump pobijedio bio je Hillary Clinton.
Nema Hillary = nema Trumpa
Hillary je bila toliko nepopularna da je znala da će izgubiti od svih ostalih republikanaca osim od Trumpa.
Čak je znala da će izgubiti od najjezivijeg Munstera Teda Cruza.
To je morao biti Trump, a ona je imala svoje prijatelje na MSNBC-u koji su gurali Trumpa i dala mu 6 milijardi besplatnog vremena
MSNBC je otpustio Eda Shultza jer je htio pokriti Sandersa
Bill Clinton je čak nagovorio Trumpa da se kandidira i dao mu savjet kako se kandidirati kao republikanac. Trump nije bio republikanac od 1999. i bio je velika pristaša Hillary.
Krajnje je ironično da je “Strngr tgthr” očito protiv demokracije. Pada mi na pamet Orwellova “Životinjska farma”:
"Sve su životinje jednake, ali neke životinje su jednake od drugih."
Skip Scott – na mjestu. Nevjerojatno je da bi bilo tko – (strngr-tgthr) – objavljivanjem na ovoj stranici to učinio kao u biti otvoreni totalitarist.
Pravi razlog zašto je Trump pobijedio leži na nogama 93 milijuna birača s pravom glasa koji nisu glasovali.
Jer su osjetili da nemaju za koga glasati!!!
ili *nisu mogli* glasovati - vama dečki izgleda nedostaje sav taj posao koji je uložen u potiskivanje glasova i manipuliranje tijekom posljednjih 10 godina
95% njih moglo je glasati za Greena i Jill Stein, budući da su bili na 95% glasačkih listića, gledajući vas ravno u lice. Bila bi glavom iznad Trumpa i Hillary. Za njega sam glasao, nakon što je Sandersu klecala Clintonova mašina (dobio je moj primarni glas).
Njihov Green New Deal još uvijek je upravo ono što naciji sada treba.
Htjeti-
Potiskivanje glasača i manipuliranje bit će puno veći problemi kada DNC doista dopusti nekome do koga je radnim ljudima stalo da dobije nominaciju. Ako nastave voditi šundama i ratnim huškačima s Wall Streeta, ne toliko.
Brad-
Ja sam glasao isto kao i ti. Međutim, mnogi ljudi su pod jednom od dvije pretpostavke. Ili misle da je glasovanje gubljenje vremena ili misle da je glasovanje za kandidata treće stranke gubljenje vremena. I koliko god prezirem Willovo trolanje na ovoj sjajnoj stranici, on ima pravo na potiskivanje glasača. Određivanje utorkom namjerno otežava radnom čovjeku, a siromašne četvrti namjerno nemaju dovoljno osoblja i čekaju se dugo. Te stvari, zajedno s čišćenjem biračkih popisa i manipuliranjem, čine to stvarnim problemom. Zeleni moraju pronaći način da se probiju do 15 posto. prag za nacionalne rasprave. Kad jednom dođu do televizijskih debata i prenesu svoju poruku masama, imat ćemo pravu priliku. Ali bit će to težak put i ne podcjenjujem ni na sekundu zle sile koje su se udružile protiv nas.
strngr-tgthr —
Republikanci nominiraju jednog od najgorih kandidata u povijesti, a demokratski superdelegati nominiraju jedinog kandidata u zemlji koji bi mogao izgubiti - i izgubio je - od njihovog kandidata. I mislite da republikanci žele da *oni* imaju super-delegate? Ima li to uopće smisla?
Eto vam te proklete "logičke misli". Volim postove Stranger Togethera. Uvijek se nasmijem.
Superdelegati su i dalje loši. Nisu držali gđu Clinton (dem Trumpa) podalje.
Trump je dobio gotovo 70% obećanih delegata. Supers ga ne bi mogao zaustaviti.
Prezir stranačkih elita s obzirom na nedavni val progresivnih pobjeda na predizborima govori
prezir ljevaka u Consortium Newsu u vezi s nedavnim valom progresivnih pobjeda na predizborima također govori
Mislim na ljevake koji zapravo nisu desničarski trolovi...
Potpora ljudi poput mene ovisi o njihovim vanjskopolitičkim pozicijama, posebice na Bliskom istoku i odmicanju od koncepta otvorenih granica. Prvo se tiče načela, a drugo političke održivosti. Bit će potrebna hrabrost da se suprotstavimo našem ponašanju na Bliskom istoku i stvarnosti u pogledu otvorenih granica. Samo to pitanje moglo bi uništiti progresivni pokret. Univerzalna zdravstvena skrb, besplatno obrazovanje temeljeno na zaslugama kroz koledž, snažan program umirovljenja, rezanje vojne potrošnje i progresivnija porezna struktura čine snažnu platformu. I skinite se s vrtuljka politike identiteta. To odbija ljude.
Što kažete na besplatni najam? Ozbiljno. Kapitalizam je trebao dokinuti rente, koje su obilježje feudalizma.
Željezo, ad absurdum je uvijek primamljiv način da se opovrgne općenitija tvrdnja, ali da, treba imati ograničenja. Ipak, mislim da se besplatno obrazovanje, a ne besplatne stanarine, može tumačiti kao ekonomska dobrobit tamo gdje je kapitalizam sredstvo trgovine i ne bi se trebao tumačiti kao politički sustav. Kapitalizam je učinkovit način vođenja trgovine.
Sviđa mi se tvoj komentar, Hermane. Dodao bih da bismo se mogli pozabaviti većim dijelom problema imigracije prestankom uništavanja drugih zemalja i razaranja njihovih gospodarstava podržavajući veliki biznis.
Herman:
Slažem se s vama o politici identiteta, čiji zagovornici žele da vjerujemo da je "ono što je dobro za bilo koga (u određenoj demografiji) dobro za sve." Zapravo, kada se određene kategorije ljudi doživljavaju favoriziranima ili privilegiranima, politika identiteta postaje izvor ogorčenosti. Bolje obrnuti: "Što je dobro za sve, dobro je za svakoga."
Zanimljiv pogled na plakat njezine kampanje od WaPo-a:
https://www.washingtonpost.com/news/posteverything/wp/2018/06/28/ocasio-cortez-scored-a-victory-for-well-designed-campaign-posters/?hpid=hp_hp-cards_hp-posteverything%3Ahomepage%2Fcard
Čini se da ona ozbiljno kanalizira Rosie the Riveter!
“Pravno gledano DNC i Dems stranka nisu čak ni političke stranke već privatna stranka kao što su tužbe koje zahtijevaju otvoreni pristup predizbornim skupovima i sastancima jasno deklarirane.”
Svugdje u svijetu političke stranke su privatne organizacije koje odgovaraju samo svojim članovima. Demokratska stranka nema članove, samo registrirane birače. Ona je, uz Republikansku stranku koja također nema članova, kvazidržavna organizacija. Ima poseban položaj u političkom sustavu zemlje. Borba za kontrolu dviju “stranaka” zapravo je borba za kontrolu dijela države.
Zasigurno većina država i lokaliteta postavlja zakonska ograničenja potencijalnim alternativnim strankama.
Za “REALISTE”. Obrazujte se prije nego što iznosite tako široke tvrdnje o povijesti socijalizma ovdje u SAD-u. Korporacijski socijalizam započeo je prije 1947. Tada su američka vlada i privatna industrija sudjelovali u incestuoznim odnosima koji su rezultirali vojno-industrijskim kompleksom, a CIA-a je stvorena u kalupu koji je zamislio Allan Dulles. Ogranak vlasti koji bi se povinovao volji super bogatog elitista kojeg s nenaklonošću nazivam "SWETS".
Čini se da želite reći da ništa od toga nije počelo prije kraja 60-ih. Ako je tako, očito zanemarujete ili ne poznajete činjenice.
Prije toga SWETS-ovi su već kupovali kongres. Nakon što je CIA stvorena, imali su drugu granu vlasti koja je lobirala za njih osim Pentagona.
Opet na mjestu, Joe.
Nedavno sam vidio naslov na Strateškoj kulturi (mislim da je bio tamo...) u kojem je pisalo "imperiju je potreban Cezar da ga spasi." Pomislio sam (ironično) u sebi, "šteta što je svijet najbliže tome da još jedan Julije Cezar (jedan od boljih rimskih vođa IMO) trenutno vodi Rusiju, a ne SAD."
Ah robjira, spominjanje američkog vodstva i njegovo zrcaljenje protiv Putina, donijet će vam posebno mjesto u emisiji Rachel Maddow, to je sigurno, ali dosta je s njezinim petljanjem protiv Rusa da biste dobro iznijeli svoje mišljenje. Kad bi naši sunarodnjaci Amerikanci samo ignorirali MSM i sami otkrili koliko je veliki vođa Putin, zašto bi ti isti Amerikanci sigurno željeli da njihov vođa Putin upravlja njihovom zemljom. Ljudi koji su umorni od oligarhijske gomile koja uvijek isisava sve novčiće u carstvu, trebali bi priznati Vladu za njegovo postavljanje zakona onima koji imaju bogato pravo da čine istu stvar žrtvama ruskog naroda. Mislim, čak i Bernie izgleda ravnodušno i jadno kada ga drže pored Putina, kada treba uvući ove bogate pljačkaše.
Ako mi Amerikanci ikada prevaziđemo ovo vrijeme koje sada doživljavamo, i počnemo vidjeti svijet onakvim kakav stvarno jest, a ne onakvim kakvim ga naš američki MSM prikazuje, tada ćemo mi Amerikanci naučiti koliko je veliki vođa Vladimir Putin… sve dok onda ćemo ti i ja robjira nažalost biti smatrani tek prostodušnim Putinovim apologetom.
Uvijek uživam dopisivati se s tobom robjira. Joe
Putin i Rusija ne kontroliraju politiku SAD-a. Obama je također pravi američki građanin. Mi Amerikanci smo osuđeni na slobodu. Odgovorni smo za svoje greške, poput izbora Trumpa. Nitko drugi nije. Okrivljavanje žrtvenih jaraca i utabanje u fikcijama zavjere to neće promijeniti.
Ovdje, ovdje, Zhu Bajie, ne mogu se reći istinitije riječi, a to je Putin ne kontrolira američku politiku. Ne, prijatelju moj, kaotično stanje američke politike treba u potpunosti prebaciti na pleća američke političke elite, a tamo će ti elitni političari zbunjivati i manipulirati američkim biračkim tijelom u isto vrijeme. Osim toga, Vladimir Putin je stalno zaposlen čuvajući se iza paravana uplitanja američkih nevladinih organizacija/CIA-e. Žalosno je vladati svijetom jer je psihološka projekcija preferirani alat koji se koristi kada se svaljuje krivnja. S ovim alatom visoke obmane gotovo je nemoguće razotkriti narativ bilo gdje blizu da se ikada uklopi u istinu. Najveća prijetnja ovim lažima je istina.
Nastavi s porukom Zhu Bajie. Joe
Izvrstan komentar. Treba samo ispitati nedostatak introspekcije nakon poraza u Indokini i vješto propagandno programiranje da se za taj poraz ne okrive ratni huškači i visoki korporativni pokretači rata – McNamara i ostali, već da se krivnja svali na one koji su bili u pravu o tom ratu iz kapi, shvatiti da američki način zahtijeva stalnu ponudu žrtvenih jaraca, po mogućnosti politički opasnih i financijski nemoćnih osoba koje se mogu demonizirati na večernjim vijestima, udarnim sitcomima i u kino multipleksu.
Hillary varanje se ne računa?
“W” Bush bio je naš August, utoliko što je uspostavio novi, autoritarniji način upravljanja (GTMO, domovinska sigurnost, izvedba, itd.). Obama je bio naš Tiberijas, utoliko što je nastavio i proširio novi način vladanja (Lista ubijenih, nestanak u tajnim zatvorima itd.). Trump je naš Kaligula, koji novi način vladavine dovodi do lude krajnosti. Zatim, državni udar u palači i Claudius Pence? Ne želim previše gurati analogije. Povijest se ne ponavlja, ali ponekad se rimuje.
Nema šanse da izdržimo dovoljno dugo da dobijemo Marka Aurelija.
Čestitamo. Pobjeda Ocasio-Cortez pokazala je da novac nije sve, da Trumpova mrska kandidatkinja Wall St/DNC-a koja je skupila deset puta više od nje može biti poražena od, riječima predsjednice, mlade žene koja je pokazala puno energije ,” i pokazala da postoji populistička pobuna koja je još uvijek jaka u objema strankama. Način na koji ona može ostaviti pravi trag je energična kampanja za odvajanje banaka Glass-Steagall. Ovo će povući crtu protiv svih onih u obje strane koji su kupljeni po različitim cijenama. Jamčim da će Schumer i Pelosi poludjeti. Drugi način je zahtijevati pravi infrastrukturni program vrijedan više trilijuna dolara, počevši s ponovnom izgradnjom raspadajućeg sustava njujorške podzemne željeznice, koji se ne plaća porezima, financira javno-privatnim partnerstvima, već izravnim federalnim kreditom u Hamiltonovu nacionalnu infrastrukturnu banku po uzoru na RFC FDR-a. Čineći to, ona stavlja nacionalni interes ispred strančarenja, čineći je zabranjenom za DNC. Ona bi trebala neumoljivo zahtijevati da predsjednik Trump podrži oba zahtjeva, kao što je obećao tijekom svoje kampanje; i za infrastrukturu i za Glass-Steagallovu odredbu koju je ubacio u republikansku platformu u vrijeme kada je Bernie činio isto za demokrate. Ni u jednom trenutku ne bi smjela pokleknuti u iskušenju da padne u "impeach Trumpa", tabor ili Mueller/FBI-ev odjel koji navija za njega, jer će to biti poljubac smrti za njezinu neovisnost, njezin integritet, njezinu platformu i priliku da razbiti suludu stranačku podjelu koja može izgraditi pobjedničku koalciju protiv tiranije londonskog Cityja i Wall Streeta.
Tačno i dobro rečeno.
Sanders je dokazao da novac ne pobjeđuje
Hillary je dokazala da se varanjem dobiva Trump
Već je rekla da će je podržati ako se Hillary kandidira 2020.
DEM IZLAZ!
Ova reakcija pokazuje da elita Demokratske stranke nije shvatila poruku Hillarynog poraza. Namjeravali su to ponoviti, pokrenuti još jedan republikanski Lite.
Sam Crowley bio je još više "centrist" od tima Hillary, što znači više republikanac. Njegovo odbijanje trebalo je shvatiti očekivano, a ne potpuni šok. Čak se i sam Crowley pokušao preobraziti, iako mu birači očito nisu vjerovali baš kao što mnogi nisu vjerovali Hillary.
Prava opasnost je da će to nastaviti raditi.
Nema ničeg centrističkog u vezi s tim. Etablirani demokrati su skroz neoliberalni desničari, zajedno s mnogim njihovim pristašama. I slutim da će se odlučno suprotstaviti lijevom preusmjeravanju stranke.
Ovaj članak je čisti vjetar. Prava priča ovdje:
http://www.wsws.org/en/articles/2018/06/28/pers-j28.html
Da, povezana priča djeluje realno: Ocasio je vjerojatno još jedan pas ovčar za oligarhiju.
Vjerojatno bismo trebali potrošiti malo vremena na raspravu o kulturnom determinizmu. Ovdje ću izaći na kraj i napraviti predviđanje temeljeno na antropološkom konceptu kulture. Ne, ne rasa ili etnička pripadnost, već kultura: akumulirana vjerovanja, običaji, osjećaji, tradicije, vrijednosti i stavovi koji se prenose s jedne generacije na drugu. Oni su proizvoljni, tako da ne dajem nikakvu kvalitativnu ocjenu. “Socijalizam” je semantički “opterećen” pojam. To znači vrlo različite stvari za različite ljude iz različitih sredina. Fidel Castro "socijalist" nije isto što i Antonio Gramsci "socijalist" ili Henry Wallace "socijalist" ili FDR "socijalist". Mnogo se govorilo o činjenici da je ova žena kandidat hispanoameričke manjine i da na neki način predstavlja “radničku klasu”. Ipak, pokušavam se prisjetiti nekog povijesnog primjera latinoameričkog kulturnog društvenog konstrukta koji je bio "egalitaran" za razliku od "hijerarhijskog". Sjećam se Ferdinanda i Isabelle, Torquemade, Francisca Franca, Juana Peróna, Augusta Pinocheta, Anastasia Somoze, Rafaela Trujilla, Fulgencia Batiste, Alfreda Stroessnera, Jorgea Rafaela Videle, Humberta Castella Branca, Gabriela Parisa Gordilla, Guillerma Rodrigueza Lare i Juana Velasca Alvarada. Samo čekaj i vidjet ćeš. Čim ova kandidatkinja osjeti okus "povlastica" povezanih s jednostranačkim korporativnim duopolom, bit će jednako veliko razočaranje kao Kamala Harris i Tulsi Gabbard. Banka na to.
Zanimljivo i dobro potkrijepljeno, ali “kulturni determinizam” bi doista mogao dovesti “na kocku” u svrhu predviđanja konkretnih slučajeva. Uostalom, sadašnje demokracije su napravile kulturni prijelaz u demokraciju iz autoritarnih struktura, španjolsko-američka kultura je to učinila u mnogim slučajevima, Španjolska je sada demokracija, a neke starije indijanske kulture bile su demokratske.
Autoritarna osobnost koja teži i penje se do oligarhije može se naći posvuda; obitelj i zajednica (i književnost i obrazovanje) su ti koji stvaraju moralno zabrinutu mladež, koja može postati moralno obrazovana u pravoj subkulturi, ponekad čak iu autoritarnoj kulturi. Čini se da utjecaj plemenskih diktata, grupnog razmišljanja, novca, pokvarenih suradnika i moralne korozije organiziranih političkih borbi korumpira kada se dođe na vlast.
Vaše bodove su dobro prihvaćene – nadajmo se da sam u krivu. Kulturološki, moj je dojam da su Hispanoamerikanci bolji republikanci od demokrata. Bill Richardson uvijek mi je djelovao kao republikanac. Malo je onih koji su upoznati s avanturama obitelji Romney “južno od granice”. Zatim, imamo i Jebov afinitet prema tom kulturnom miljeu, zajedno s Marcom Rubiom i Tedom Cruzom. Negdje sam pročitao da je veliki konzervativac William F. Buckley Jr. govorio španjolski prije nego što je naučio engleski i da je E. Howard Hunt također bio nadaren govornik španjolskog – čak je vodio izdavački koncern u Južnoj Americi. Samo će vrijeme pokazati, ali mislim da se ljudi nadaju temeljem fatamorgane. Čak i ako je doista transformativna, lobisti, think-tankovi i PAC-ovi bez sumnje oštre svoje noževe s velikom preciznošću. Sjećam se što se dogodilo Cynthiji McKinney u državi u kojoj je trebala biti lako ponovno izabrana. Ovo će biti zanimljivo, ako ništa drugo. Hvala na pažljivom odgovoru-
Hvala na još dobrih bodova. Rubio i Cruz dio su floridske kubanske desničarske supkulture, iz koje je (kao i veći dio Floride) proizašlo malo dobroga. Tamo privatno istražujem političku korupciju, slučajno prihvaćanje mita od strane Repuba. Florida ima najveću stopu osuda javnih dužnosnika u zemlji (preko 70 godišnje). Gotovo svi do sada su Englezi.
Zanimljivo je da se tako mnogo kandidata iz prethodno nedovoljno zastupljenih skupina (rano u povijesti prihvaćanja) pokazalo kao desničarski ovčarski psi koje je njegovala oligarhija. Možda su oni ti koji su se najbrže uzdigli u poslu i politici zbog nedostatka etike.
Iz nekog ste razloga izostavili Subcomandantea Marcosa, da ne spominjemo Allendea ili sve one inicijalno uspješne egalitarne ljevičare u južnom stožcu koji su se brzo našli na pogrešnoj strani američkog odreda smrti.
I na Zerohedgeu i na American Everymanu i vjerojatno drugim istinski progresivnim stranicama.
Samo želim istaknuti nekoliko riječi koje *nećete* pronaći na web-stranici Ocasio-Cortezove platforme kampanje, na koju Norman Solomon povezuje gore:
– vojni
– Pentagon
– rat
– mir
– nadzor
– NSA
– CIA
– dron
– bomba
- Međunarodni zakon
– NATO
- Afganistan
- Sirija
– Jemen
- Iran
- Kuba
- Izrael
– Palestina
– Gaza
- Rusija
– Koreja
Iskreno govoreći, napisala je jedan tweet nazivajući nedavna ubojstva Izraela u Gazi "masakrom", i ostala pri tome u intervjuu s Glennom Greenwaldom. http://theduran.com/avocados-in-power-millennial-upsets-democrat-establishment/
A platforma ima odjeljak o klimatskim promjenama, s raznim mlakim prijedlozima.
Ako itko zna za bilo koju drugu izjavu Ocasio-Corteza o međunarodnim pitanjima, vrlo mi je drago to saznati.
Ah, pogriješio sam. Njena platforma spominje:
– “rat”, povezujući ICE s erom Patriot Acta i Iračkim ratom
– “vojska”, kao u: Trump želi “oduzeti prava trans osobama da služe u vojsci Sjedinjenih Država”
Napravite od tih iznimaka što hoćete.
Trans osobe bi morale biti lude da žele služiti u našoj kriminalnoj vojsci. Ne razumijem zašto je to uopće problem. Samo pokazuje da u svakoj grupi može biti gluposti.
ili očaj kao u 'nadi da će vojna služba biti kratka, bez ikakvih događaja i nakon koje će uslijediti koledž i pristojan posao'. lako zauzeti svoj položaj ako ste rođeni s nešto novca, obrazovanja i prilika…i/ili s bijelom kožom.
Navodno je tijekom predizbora njezina web stranica uključivala antiratnu izjavu. Čim je pobijedila, uklonjena je. Hmmm.
Teško mi je u to povjerovati. Ako je istina, užasno.
Prijavljeno je i na American Everymanu. American Everyman je Scott Creighton koji je također imao neke važne stvari za reći o Jill Stein.
Hej lois, zašto ne uđeš u Way Back Machine i daš nam dokaz da je skinula svoju izjavu protiv rata sa svoje web stranice. Hvala!
Hej trol-
Evo poveznice za vas:
https://www.antiwar.com/blog/2018/06/28/as-election-day-approached-alexandria-ocasio-cortez-removed-antiwar-foreign-policy-section-from-her-website/
Hvala na ovoj vezi.
Tako je odbacila svoj antiratni plan, takav kakav jest (i izbjegla odgovornost za promjenu), a sada vidim da se vratio na njezinu stranicu.
Gledajte, ova žena ide u Kongres. Svi ćemo moći vidjeti ima li ona doista namjeru ljuljati brod ili ne.
Ne da branim ovaj veliki propust, ali Ocasio-Cortez se usredotočila na pitanja koja imaju izravnu vezu s biračima do kojih je pokušavala doprijeti; problema za koje bi lako mogli vidjeti da utječu na njihove živote. Ostaje za vidjeti što ona govori i radi o vanjskoj politici. Ne mogu je kriviti što je predstavila poruku koju ljudi mogu razumjeti.
Dvoje naprednjaka uznemirilo je kolica s jabukama, što nije strašno. Demokratska stranka se NE MIJENJA niti se osjeća ugroženo. Sve je u zaštiti brenda, ništa više.
Nancy Pelosi i Demokratska stranka podupiru PayGo što znači da se progresivne politike ne mogu provoditi.
Djela govore više od riječi, a djelovanje Demokratske stranke pokazuje tko su zapravo.
“Djela govore više od riječi, a djelovanje Demokratske stranke pokazuje tko su oni zapravo.”
Republikanska stranka, II dio.
Pa, usprkos vašem cinizmu o Demokratskoj stranci da se 'ne mijenja', ova iznenađujuća pobjeda JE POtresna. Siguran sam da se Joe Crowley trenutno osjeća slomljeno! A što se tiče Pay-Go od one nepodnošljive korporativne republikratkinje Pelosi koja zahtijeva da se novac uzme iz drugih programa umjesto da se doda u proračun, samo uzmite koliko god je potrebno iz NAPUHANOG "proračuna za obranu"! To je bilo lako.
Smiješno kako se dodavanje 710 milijardi Pentagonovu proračunu dogodilo tako lako, bez rasprave, bez zahtjeva za plaćanjem, bez sastanaka u gradskoj vijećnici, itd.
Problem riješen!
Čvrsto se slažem s 'cinicima' po ovom pitanju.
Ja sam s Davidom Smithom. Ne mislim da je nužno "potresno" to što je dobro obrazovana latinoamerička žena iz bogate četvrti s vezama s demokratskim strojem koji sežu sve do Teda Kennedyja pobijedila na predizbornim izborima u vrlo "plavom" okrugu. Već je provjerena i DNC će je voljeti. Sada se sve vrti oko “Politike identiteta”. Pokušava se založiti kao plavi ovratnik iz Bronxa, ali stvarnost je malo drugačija.
Evo poveznice FG postavljene gore:
https://www.zerohedge.com/news/2018-06-29/girl-bronx-ocasio-cortez-called-out-fact-check-actually-grew-wealthy-enclave
jer ako se ikada promijeni, nad kim bi se mogao osjećati superiornijim?
Ne znam za "superiorno", ali uvijek preferiram komentatore poput JoeD-a koji iznose racionalne argumente u odnosu na trolove koji objavljuju "snark".
Kada se manipulacija zamijeni zastupanjem tada i samo tada će američke političke stranke imati ikakve šanse preživjeti i pokrenuti ovu zemlju u smjeru istinske demokracije.
Mislim da je previše optimistično misliti da ovo signalizira kraj korporativne kontrole Demokratske stranke. Riječ je o jednom zastupniku u Zastupničkom domu iz vrlo “plave” četvrti. Promjena ovlasti super delegata još nije gotova stvar i nikada ne podcjenjujte PTB. Čak i ako uspiju prebaciti superdelegate u drugo glasovanje, imaju druge načine provjere potencijalnih kandidata. Pogledajte nadolazeći popis demokratskih kandidata koji su povezani s takozvanom obavještajnom "zajednicom". Demokratska stranka je trula do srži i ako se naprednjaci drže toga, ponovno će dobiti komandu 2020. Ovčar Bernie će ih sve skupiti i na kraju prepustiti "korporativističkom" kandidatu. A Berniejeva vanjska politika je loša ako se potrudite pogledati izbliza. Doista je vrijeme da postanemo zeleni ako želimo spasiti srednju klasu i planet. Nema dovoljno vremena za petljanje.
Skip. U potpunosti se slažem s vama da demokrati imaju lošu naviku slavlja malo prerano. Sjećate li se kada je Hillaryna utrka bila za poraz? Sjećate li se kako je Sanders postao štene pastira koji slijedi stado, umjesto da ga vodi? Tko će zaboraviti kako su naše demokratske žene bile upozorene da idu na posebno mjesto u paklu ako ne glasaju za kraljicu Hillary? Pa čak su i anketari bili u krivu, a s tim razočaranjem onda krivimo Ruse. Hvala Bogu na Vladimiru Putinu, jer bez njega da bude označen kao žrtveni jarac koji je demokratima možda trebao da postanu neporecivo demokratski. Joe
Hej Joe, mislio sam ti odgovoriti ovdje, ali završilo je dalje u temi. Sjajan komentar kao i obično.
To je slučaj i tako će biti još neko vrijeme. Naša je politička ekonomija sustavno korumpirana – čak i pod pretpostavkom da je ova mlada žena poštena u svojim namjerama, to neće biti važno.
Jedan od najvećih problema s Democrapsima je taj što su uložili svu svoju energiju u glupu "politiku identiteta" neprestano napadajući Trumpa, u eho komori smiješnih besmislica koje samo hrane Trumpov ego, čineći ga još popularnijim! To je poni strategija s jednim trikom koja nije upalila i oni se moraju probuditi i prestati živjeti u prošlosti, izbori su gotovi i oni su izgubili! Prebolite to i prestanite kriviti druge! Demokrati se moraju usredotočiti na stvarne probleme koji utječu na svakodnevne živote Amerikanaca i osmisliti "PRAVU POLITIKU" koja će poboljšati te živote! Imamo izreku u mojoj zemlji koje se svaki političar također pokušava pridržavati i to je sportska analogija iz igre ragbija koja kaže "Igraj loptu, a ne igrača" ili igraj igru, a ne igrača? U slobodnom prijevodu na Politika to znači igrati političku igru fokusirajući se samo na pitanja i ne napadati opoziciju osobnim napadima ili politikom identiteta! Nažalost za demokrate, oni su rulja, potpuno bez kormila, bez vođe i plaćeni od strane posebnih interesa donatora Superpaca! Barrack Obama i ušljiva kandidatkinja Hillary Clinton napustili su stranku u strašnoj zbrci od koje se bore oporaviti! Sramotni, idiotski nastupi mentalno poremećene Maxine Walters i nesposobnost Chucka Schmumera i Nancy Pelosi uništavaju ovu stranku, a Bernie Saunders je prokleto star. Vrijeme je za svježu krv s naprednjacima poput Occasia Corteza, koji su budućnost kamo demokrati mogu krenuti! Pravi demokratski socijalisti! I da, ona ima politiku za promicanje, a ne za naklapanje o krivnji Rusije, Trumpa i svih ostalih za njihove probleme!
Istina. Demokrati su izvan reformi. Zašto bi se netko tko se identificira kao socijalist kandidirao kao demokrat je smiješno. Nijanse ujaka Bernieja.
Ovaj poremećaj ima posljedice koje se moraju uzeti u obzir. Među naprednjacima i ljevičarima, čak i umjerenjacima, postoji dobro zasluženo nezadovoljstvo prema Demokratskoj stranci. Postojala je i manje dobro zaslužena antipatija prema onima koji su ostali unutar te stranke pokušavajući je reformirati, okrenuti je s pravog puta natrag prema stranci "velikog šatora" kakva je nekad bila.
Kao zagovornik treće strane još uvijek vjerujem da put do zaustavljanja naše spirale u fašizam leži u uključivanju trećih strana u naš Duopol. Ali uvijek sam ohrabrivao one koji vjeruju da je reforma demokrata preferirani način. Svaki i svaki rad na promjeni daleko je dobrodošliji od gorkih osuda bez povezanog rada.
Čini se da pobjeda Ocasio-Corteza nad ukorijenjenim demokratskim moćnikom opravdava one koji su ostali u toj stranci trudeći se da je reformiraju.
Ne mislim da to "opravdava" čučanj. Progresivci koji misle da će jedna mala pobjeda u Zastupničkom domu dovesti do sveobuhvatne reforme hvataju se za slamku. Kao što je Jean rekao u drugoj niti komentara, vrijeme je da se “digne u zrak čitava šarada”.
Tužno je kako ovako nešto toliko uzbuđuje ljude. Kao što ste rekli, nema vremena za gubljenje na tako nevažnu pojavu.
Vaš cijeli politički sustav treba revidirati i zamijeniti europskim sustavom kao što je MMP! Zastarjeli, američki, First past the post model osigurava dvostranačku diktaturu što znači da stvarno nemate izbora! Ili glasajte za Stranku bogatih (Repubs) ili nešto manje bogatu stranku (Dems). Imamo MMP u Novom Zelandu i stvarno dobro radi! Imamo dvije glavne političke stranke, Nacionalna stranka je naša laka verzija Republikanske stranke i Laburističke stranke, koji su demokratski socijalisti, ali ne ekstremna verzija jer uključuju kapitalizam! To izjednačava teren jer jedna velika stranka ne može vladati sama, prisiljeni su surađivati s manjim strankama, poput Zelenih, ako žele vladati! Prisiljeni su formirati koalicijsku vladu. Ovo "ravnomjernije igralište" djeluje kao ograničenje protiv ekstremnih politika koje jedna dominantna stranka ne provodi protiv želja svog naroda! To je pošteniji i demokratskiji model od korporativne oligarhije koja vlada Amerikom!
MMP? više glavnih stranaka? više saborskih ministara? razni političari multipersonalnosti?
Mješoviti proporcionalni član (izborni sustav Novog Zelanda)
{YVW}
Sve je točno, ali ne mislim da se američki ustav može uopće lako zamijeniti. Većini nas Amerikanaca u djetinjstvu je ispran mozak da bismo o tome razmišljali kao o svetom spisu, božanski nadahnutom i nepogrešivom. Koliko god nam isprali mozak da se identificiramo s našom vladom, da mislimo da mi Amerikanci ne možemo činiti loše (američki Adam), itd.
Howard Zinn ima štošta za reći o nedemokratskom američkom Ustavu, a ja imam knjigu (jednu od) Daniela Lazarea o Ustavu na svom popisu za kupovinu. Pročitajte Zinnovu sjajnu “Povijest naroda Sjedinjenih Država, 1492-2001”. No krivo je shvatio Bernieja Sandersa. Sanders 'nije' socijalist.
Pa očito je povijest počela jučer, ako je odgovor na korporativni socijalizam državni socijalizam, ove zemlje su osuđene na propast.
Ne postoji nešto poput korporativnog socijalizma. Poput mnogih desničarskih ljudi, mijenjate koncepte kako biste ih prilagodili svojim ciljevima. Socijalizam je uvijek značio jedno: javno, zajedničko vlasništvo nad sredstvima za proizvodnju. Drugo je pitanje kontrolira li centralizirana vlada proizvodne organizacije. Bila je to lenjinistička pozicija, ali i odgovor na ekonomsku krizu. Tome su se usprotivili anarhisti koji su državu skloni smatrati nepoželjnim mamurlukom kapitalizma. Sklon sam favorizirati oblik socijalizma, temeljen na radničkim i vojničkim vijećima koji su bili temelj ruske revolucije. Da poduzeća vode izabrana radnička vijeća i da ta, kao i vijeća susjedstava, budu buduće vlasti, kako lokalne tako i nacionalne. Ne vjerujem izabranim “zastupnicima” ili delegatima koji imaju moć. Vjerujem u doslovno shvaćanje Lincolnove izreke: “Vlada naroda, od strane naroda, za narod”. Jedini siguran način da vlada djeluje u interesu naroda je da ta vlada bude narod.
“Socijalizam je oduvijek značio jedno: javno, zajedničko vlasništvo nad sredstvima za proizvodnju… zasnovano na radničkim i vojničkim vijećima” Točno, ali ne sasvim točno. Socijalizam/komunizam je oduvijek značio nešto drugo, vjerojatno i važnije, tj. brisanje svih privatnih banaka u svijetu.
Kontrola stvaranja novca je ključ. 97% novca poslovne banke stvaraju iz ničega kada daju zajmove. Ljudi misle da banke posuđuju od deponenata po jednoj kamatnoj stopi, a zajmoprimcima posuđuju po višoj stopi i tako ostvaruju profit. To je laž i skriva činjenicu da poslovne banke stvaraju ponudu novca. Ovo je najvažnija neistina u koju vjeruje većina ljudi i temelj je kontrole društva od strane financijskog kapitala.
Nastavi sebi govoriti da jedna Nancy, ratna država je socijalna država kako se zove ono što plaćamo Northropu Grummanu i Raytheonu, korporativni socijalizam seže barem do Građanskog rata, ali je stvarno uzeo maha pod Willsonom, to nije moguće u tržišna ekonomija koja se temelji na bilo čemu drugom osim na Fiat dolaru, ali hvala, trebao sam se dobro nasmijati jutros jer beskrajni primjeri ljevičarskog neznanja samo su darovi koji se neprestano daju.
Državni socijalizam je ono što imate, kako ja to razumijem. Nije li to ono što vi zovete kada je državna domaća industrijska politika zapravo vojno/obavještajni/sigurnosno-industrijski kompleks, odnosno shema socijalne skrbi za bogate? Chomsky objašnjava kako to funkcionira:
“Na stranu odnosi s javnošću, naš stvarni stav mora biti agresivan u “konfliktu koji nam je nametnut”. “S obzirom na plan Kremlja za svjetskom dominacijom,” nužnu karakteristiku ropske države, ne možemo prihvatiti postojanje neprijatelja, ali moramo “poticati sjeme uništenja unutar sovjetskog sustava” i “ubrzati [njegovo] propadanje svim sredstvima u kratkom roku. rata (koji je za nas preopasan). Moramo izbjegavati pregovore, osim kao sredstvo za smirivanje javnog mnijenja, jer bi svi sporazumi "odražavali sadašnju stvarnost i stoga bi bili neprihvatljivi, ako ne i katastrofalni, za Sjedinjene Države i ostatak slobodnog svijeta", iako nakon uspjeha strategiju "povratka" možemo "pregovarati o nagodbi sa Sovjetskim Savezom (ili državom ili državama nasljednicama)."
“Da bismo postigli ove bitne ciljeve, moramo nadvladati slabosti u našem društvu, kao što su “pretjeranost trajnog otvorenog uma”, “višak tolerancije” i “neslaganje među nama”. Morat ćemo naučiti “razlikovati potrebu za tolerancijom i potrebu za pravednim suzbijanjem”, što je ključna značajka “demokratskog puta”. Osobito je važno izolirati naše "radničke sindikate, građanska poduzeća, škole, crkve i sve medije za utjecaj na mišljenje" od "zlih djela" Kremlja, koji ih nastoji potkopati i "učiniti ih izvorima zabune u našem gospodarstvu , našu kulturu i našu tjelesnu politiku.” Povećani porezi su također potrebni, zajedno sa "Smanjenjem federalnih izdataka za svrhe koje nisu obrana i inozemna pomoć, ako je potrebno odgodom poželjnih programa." Sugerira se da će te vojne kejnezijanske politike također potaknuti domaće gospodarstvo. Doista, oni mogu služiti za sprječavanje “pada ekonomske aktivnosti ozbiljnih razmjera”. "Od američkog naroda zahtijevat će se velika količina žrtve i discipline", a oni se također moraju "odreći nekih beneficija" koje uživaju dok mi preuzimamo plašt svjetskog vodstva i prevladavamo gospodarsku recesiju, koja je već u tijeku, “pozitivne vladine programe” za subvencioniranje napredne industrije kroz vojni sustav.” – str. 12 i 13 knjige “Deterring Democracy” Noama Chomskog
Ne mislim da socijalistička zemlja znači isto što i državni socijalizam (socijalizam za bogate i moćne). Možda griješim u vezi s etiketama. Ali razumijem kontrarevolucionarne snage koje stoje iza Hladnog rata, a koje su snage jednako prisutne danas kao i kad je postojao Sovjetski Savez. Kao što Chomsky također primjećuje, Kad se Sovjetski Savez raspao, doktrina se gotovo nije promijenila. Upravo je dotjerano kada se "prijetnje našim interesima... nisu mogle postaviti pred vrata Kremlja..." -str. 29 "Odvraćanja demokracije" (za citate, vidi izvješće Nacionalne sigurnosne strategije iz 1990.: http://nssarchive.us/NSSR/1990.pdf)
Taj je rezultat još jedan dokaz da bi Bernie Sanders pobijedio na predsjedničkim izborima da DNC nije favorizirao Hillary Clinton na predizborima. Ali naravno, predsjednička gubitnica Clinton i dalje krivi Sandersa što je osporavao njezino bogomdano pravo da bude predsjednica.
Slučajno se slažem da bi Sanders pobijedio na općim izborima da je dobio nominaciju.
Ipak, iako vidim da je stranački aparat na razne načine varao u korist Clintonove, nije mi jasno da bi Sanders bio nominiran da to nisu učinili.
Kao provjeru realnosti rezultata u NY14, pogledajte primarni rezultat u CA12 tri tjedna ranije: Nancy Pelosi je pobijedila sa 68.5%, uz *mnogo* veću izlaznost (oko 7.5 puta više glasova nego u NY14). Doduše, to bi mogao biti lošiji rezultat od onoga na koji je Pelosi navikla, iako to nisam istraživao.
Mislim da se dobar dio podrške Ocasio-Cortez temeljio na promijenjenoj etničkoj demografiji njezina okruga: Crowley je bio ranjiv dok se njegova bijela baza smanjivala. A Crowley, kojemu je mjesto dodijelio lokalni stroj, nikada nije imao iskustva da bude dobar kandidat.
No, dok je Ocasio-Cortez trebala ta etnička privlačnost, svakako ne kažem da njezine pozicije nisu bile važne: mali odaziv obično bi favorizirao vladajuću stranku koju podržava stranka.
Ako jezivi Andrew Cuomo izgubi od Cynthije Nixon na predizborima za guvernera u New Yorku u rujnu, onda će se definitivno imati o čemu pričati, barem u državi koja je smatrala prikladnim poslati Hillary Clinton u američki Senat dvaput bez vidljivog razloga.
Ali žele li milenijci doista socijalizam?
Povratak pozivu građanske dužnosti, i ozbiljnom poštovanju općeg blagostanja SVIH građana, i konačnog uspostavljanja pravde, te osiguravanja zajedničke obrane, NE za ratove korporativnog/imperijalnog osvajanja, poput onoga što kaže preambula Ustava.
Da, uz napomenu
Demokratski socijalizam, a ne pravi socijalizam
Socijalizam tipa FDR-a
Pošten dogovor
Dobro rečeno. Savršena karakterizacija. Vlasniku se ne može dopustiti da stavi veto na postojanje javnog sektora (kao što je libertarijanizam sklon). Javnom sektoru se ne može dopustiti da stavi veto na trgovca (kao što je socijalizam sklon činiti). I jedno i drugo je neophodno za zdravo društvo zdravih zajednica zdravih, sretnih ljudi.
Nije ništa misteriozno. Zvala se Mješovita ekonomija u 50-ima i 60-ima, s jakim privatnim sektorom I jakim javnim sektorom. Građani mogu raspravljati o mješavini (što bi trebalo pripadati javnom sektoru, što bi trebalo pripadati privatnom sektoru); ovo se zove demokracija. Trenutačni trend je otišao predaleko u privatni sektor, stvarajući korumpiranu reketarsku/kazino ekonomiju, s očiglednim nedostacima u općoj dobrobiti ljudi (međutim, 1%-tcima ide prilično dobro, na naš račun).
Neka se također kaže da je najučinkovitiji, najučinkovitiji program socijalne skrbi siguran, dobro plaćen posao; tako da dobro plaćeni poslovi NE bi trebali biti prepušteni samo hirovima privatnog sektora. Kompleks CCC/WPA/PWA/TVA NIJE trebao biti raspušten (koji je jednostavno zamijenjen vojnim/industrijskim/obavještajnim/bankarskim kompleksom štetnim za opću dobrobit, demokraciju, pa čak i nacionalnu sigurnost i svjetski mir)
Pretpostavljam da je povijest počela jučer
U nedavnoj anketi više od 50% Amerikanaca u dobi od 18 do 24 godine reklo je da više vole socijalizam nego kapitalizam. Što se tiče komentara o demokratskom socijalizmu, taj izraz ne znači to. Čini se kako Bernie Sanders koristi taj izraz, ali iskreno, mislim da to samo pokazuje da je neuk ili nepošten (mislim da je ovo drugo). Tradicionalno, samozvani demokratski socijalisti vjerovali su u postizanje socijalizma parlamentarnim putem kroz postupni proces reformi. Alternativno, netko bi se mogao tako opisati da naglasi kako vjeruje u socijalističku ekonomiju u kombinaciji s političkom demokracijom. Stajalište revolucionarke Rosa Luxemburg moglo bi se sažeti kao: Ne može biti prave demokracije bez socijalizma i pravog socijalizma bez demokracije. Ali svi oni imaju zajednički koncept socijalizma: zajedničko vlasništvo nad sredstvima za proizvodnju. Ono na što se komentar odnosi obično se opisuje kao socijaldemokracija. Demokrati prije Clintona podržavali su to u ograničenoj mjeri, ali Clintonovi su vodili desničarski pokret stranke da napusti tu politiku. Sumnjam da će se to promijeniti i mislim da je prekasno za pokušaj. To se dogodilo u svakoj zapadnoj zemlji i postaje sve gore. Ekonomske promjene potkopale su osnovu o kojoj su ovisile te prijašnje politike. Mislim da su nam sada preostala dva izbora za koje je Rosa Luxemburg vjerovala da su pred nama: barbarstvo ili socijalizam. Dodao bih da je kapitalizam i s njim povezani neoimperijalizam uspio dodati treću opciju: izumiranje, ili putem globalnog zatopljenja ili nuklearnog rata. To što se niti jedna od ovih stvari ne pominje na nacionalnim izborima pokazuje koliko je šarada koja se službeno naziva politikom postala nevažna.
Slažem se s vašom kritikom sve do samog kraja, ja osobno ne vjerujem u globalno zatopljenje ili točnije, ako bi to bio tako velik problem, mislim da je diskutabilno, snaga je unutar naših mogućnosti da smanjimo ugljik iz atmosfere razumno učinkovito, očito je trebalo veći dio od 200 godina da se ugljik poveća u atmosferi da će vjerojatno trebati 20 do 50 godina da se to poništi, tko zna, ali jednostavno nije toliki problem, recimo u usporedbi s osiromašenim uranom SAD je velikodušno pucao po cijelom Bliskom istoku, da ne spominjem svu njegovu osnovu, to je prava zbrka! Druga stvar je vaša averzija prema kapitalizmu, socijalna država je ratna država, tu se jednostavno ne može zaobići. Vjerujem da je naš trenutno najveći problem samo strukturalni, kasna faza kapitalizma se više-manje prvo pojavljuje ovdje jer smo mi srce Carstva, ali to će pogoditi sve u jednom trenutku, povećana mehanizacija radnog mjesta učinit će radnu snagu zastarjelo vjerojatno u roku od 50 godina ovo će biti događaj sličan kataklizmi, socijalisti i libertarijanci moraju se okupiti i smisliti način da pomognu pomaknuti društvo prema integriranoj samodostatnosti u kojoj će više ili manje obični ljudi moći slobodno trgovati za stvari trebaju, ili ćemo se s druge strane svi vratiti u kmetstvo, što bi mogao biti plan.
Što mislite pod "socijalizmom"?
Oni žele vladine programe sigurnosne mreže, radničke sindikate i progresivno oporezivanje, a ne državnu kontrolu sredstava za proizvodnju, nacionalizaciju banaka ili konfiskaciju vaše imovine. Znate, Amerika u kojoj smo odrasli 40-ih, 50-ih i 60-ih, prije nego što je pohlepni 1% platio korumpiranim političarima da kupe sudove, izborni proces, masovne medije, donošenje zakona za isključivu korist elita od strane Kongresa i njezino provođenje od strane marionetske izvršne vlasti koja propovijeda populizam dok prakticira favoriziranje privilegiranih bez obzira na njihovu stranačku pripadnost. Nažalost, Amerika za koju obje strane žele da vjerujemo da je nemoguća, iako smo proživjeli takvo postojanje i možemo ga se rado i živo sjećati. Da, Virginia, visoko obrazovanje je nekoć bilo praktički besplatno na državnim sveučilištima.
To nije bilo pitanje koje je postavljeno. Hvala na lažnom kadriranju.
Millienials su podržavali i nastavljaju podržavati progresivnu politiku koju je artikulirao Bernie Sanders.
Oni sigurno ne žele siromaštvo i beskućništvo.
Socijaldemokracija u Skandinaviji izrasta iz tradicije seljaka koji zajedno rade na bržoj žetvi - što su američki farmeri nazivali "susjedima". Nema to veze s Marxom, Lenjinom itd. itd.