Neuspjeh talijanske ljevice ostavio je Italiju pod dominacijom 'slobodnog tržišta', baš kao što je rekao povjerenik Europske unije, prema Attiliu Moru.
Attilio Moro
u Bruxellesu
Posebno za Vijesti o konzorciju
Krajem prošlog mjeseca europski povjerenik Günther Oettinger izgrdio je buntovne talijanske birače kojima je dosta birokrata Europske unije i europskih središnjih banaka koji dominiraju njihovom zemljom. "Tržište će naučiti Talijane kako glasati", rekao je Oettingerm.
Izrekao je ovu primjedbu kada se činilo da Italija ide prema novim izborima nakon posljednje političke krize. U to vrijeme razlika između talijanskih i njemačkih obveznica skočila je za više od 300 bodova, pogoršavajući veliki javni dug Italije. Drugim riječima, Oettinger je bio uvjeren da će potreba za financijskom stabilnošću natjerati novopečene talijanske birače da se vrate u skladu s onim što bankari žele.
Na kraju nije bilo novih izbora za talijanskog predsjednika povukla nakon što je prvo primijenio svoje rijetko korištene ovlasti da odbije novu koalicijsku vladu dviju populističkih stranaka koje su pobijedile na izborima u ožujku. Zatim je pokušao postaviti birokrata MMF-a za premijera, odbijajući volju talijanskih birača, ali ga je koalicija nadmudrila.
Oettinger je ipak vjerojatno bio u pravu: tržište će najvjerojatnije odrediti budući tijek talijanske politike. I to velikim dijelom zbog kolapsa talijanske ljevice.
Bez snažne političke stranke koja bi predstavljala kolektivni izraz javnog nezadovoljstva neoliberalnom ekonomijom proteklih desetljeća, tržište će neizbježno ostati arbitar svake kapitalističke zemlje. Nacija s vrlo visokim javnim dugom koja mora poštovati pravila EU-a osmišljena u Bruxellesu i Berlinu nastavit će doživljavati prijetnju svom nacionalnom suverenitetu i demokraciji.
U posljednjih 15 godina talijanska ljevica i njezina najvažnija stranka, Partito Democratico (PD), očito su ignorirale takve prijetnje, a birači su ih gledali kao izvršitelje "briselskog diktata".
Populisti ispunjavaju prazninu
Stoga su takozvane 'populističke' stranke – desna “Lega” i Pokret pet zvijezda – uskočile i legitimirale se kao jedine političke snage koje su uopće postavljale ta pitanja i nudile rješenja. Na prošlim izborima u ožujku pobijedili su, a PD je izgubio više od 10 posto.
Neki čelnici DP-a prepoznali su da su izgubili kontakt sa svojom bazom: radnicima, umirovljenicima i srednjom klasom čiji su prihodi prepolovljeni krizom 2008., uvođenjem eura i nametanjem mjera štednje.
U sve siromašnijoj zemlji, jedina 'ljevičarska' mjera vlade PD Mattea Renzija od 2014. do 2016. bila je davanje mizernih 80 eura mjesečno najugroženijim kućanstvima. Bila je to izborna akcija, pomalo podsjećajući na Evu Peron koja dijeli 50 pezosa očajnim Argentincima. U međuvremenu je vlada PD-a spasila četiri talijanske banke s injekcijom od 20 milijardi eura. "Reci barem nešto što zvuči ljevičarski", rekao je jednom talijanski humorist Renziju dok je bio zauzet spašavanjem banaka (uključujući Banca Monte dei Paschi di Siena, najstariju banku na svijetu osnovanu 1472.), koje su bile tako velikodušne financirajući talijansku političku stranke, uključujući PD.
Što se tiče osjetljivog pitanja ilegalne imigracije, talijanska ljevica nije bila baš uvjerljiva. PD govori o dužnosti primanja izbjeglica koje bježe od ratova i gladi, što je mišljenje koje dijele mnogi Talijani, ali zanemaruje utjecaj tisuća izbjeglica u najsiromašnijim talijanskim predgrađima, podižući optužbe za elitizam.
To je dovelo do percepcije PD-a i ljevice općenito kao establišmenta, s malo novih ideja i spremnih prodati svoju zemlju Bruxellesu. PD je također bila djelomično odgovorna za nulti gospodarski rast i dvadesetogodišnju socijalnu bolest. Ne čudi da su 'narodnjaci' pobijedili.
Neuspjeh izvan Italije
Kriza ljevice nadilazi Italiju. U Njemačkoj su socijaldemokrati (SPD) teško izgubili na prošlim izborima zbog svoje nepopularne useljeničke politike i svoje bliskosti s korporativnom Njemačkom na račun radnika i potrošača. Ulaskom u novu Veliku koaliciju, SPD je postao oslonac slabe vlade Merkel. S rastućim bijesom među radnicima, desničarski AFD – stranka parija prije posljednjih izbora – ispunio je vakuum i postao treća najveća stranka.
U Francuskoj je “socijalistički” predsjednik Francois Hollande progurao nerealni porez od 75 posto za bogate, a pritom nije uspio poboljšati životne uvjete siromašnih, izgubivši podršku i jednih i drugih.
Ljevica u središnjim zemljama Europe proživljava poslijeratnu krizu bez presedana. Teško je zamisliti kako se može nositi sa sve više globaliziranim tržištem, raširenom društvenom nestabilnošću, prijetnjama okolišu, masovnom imigracijom i neviđenom snagom korporativnog lobiranja. Suočena je s borbom protiv podređenosti društva tržišnim silama. Ali zasad nemaju odgovora sve dok tradicionalna ljevica poklekne pred korporacijama i bankama, bilo zbog ambicije i taštine svojih vođa ili bankrota svoje ideje.
Uspon popularne desnice predstavlja izazov europskoj ljevici da prevlada svoje samozadovoljstvo i birokratsku stagnaciju kako bi se ponovno osmislila. Ako nastavi kapitulirati i izgubi ovaj izazov, Europi bi se mogla dogoditi nezamisliva katastrofa.
Attilio Moro talijanski je novinar veteran koji je bio dopisnik dnevnika Dan iz New Yorka i ranije je radio i na radiju (Italia Radio) i na TV-u. Puno je putovao, izvještavajući o prvom ratu u Iraku, prvim izborima u Kambodži i Južnoj Africi, a izvještavao je iz Pakistana, Libanona, Jordana i nekoliko zemalja Latinske Amerike, uključujući Kubu, Ekvador i Argentinu. Trenutačno je dopisnik za europska pitanja sa sjedištem u Bruxellesu.
Ako ste uživali u ovom originalnom članku, razmislite doniranje u Consortium News kako bismo vam mogli donositi više priča poput ove.
Netko bi trebao reći gospodinu Moru da su talijanska ljevica i “slobodno tržište” mitovi. Ljevica je nestala 1947. kada je Komunistička partija, tada najveća u Europi, nadjačana zapadnim lažima i propagandom. Takozvana "slobodna tržišta" sabotirao je kartel Središnje banke koji je promicao intervencije na tržištima kapitala i pristranost protiv radničkih sindikata te ekskluzivnost pravila privatnog fiat novca pod kontrolom međunarodnih subjekata. MMF i Banka za međunarodna poravnanja (BIS) kojima je dominirala Banka saveznih rezervi SAD-a nakon Drugog svjetskog rata imali su zlato i postavljali pravila. Učvrstili su svoju kontrolu tijekom niza manipuliranih ratova sve dok se ekonomski oporavak nije pretvorio u ekonomsku štednju koja postoji danas. Promjena zahtijeva novu militantnost koja posvuda odmah obnavlja snažne radničke sindikate. Ako to nije moguće, onda će se štednja nastaviti i biti sve gora.
“Ljevicu” u SAD-u je u nekim aspektima predstavljala Demokratska stranka za vrijeme FDR-a, ali FDR je bio pomalo fenomen. Bio je prisiljen donijeti socijalnu sigurnost jer ga je prava ljevica, koju su predstavljali laburisti, komunisti i socijalisti, prisilila. Od tada, demokrati su učinili malo za promicanje lijevih stvari osim Medicare i građanskih prava. Danas postoji samo sjena nekadašnjeg radničkog pokreta, a komunisti su umrli od razočaranja i zablude. Ipak, u SAD-u raste socijalistički pokret i pokazat će se jakim u sljedećem desetljeću. Pitanja koja će mu dati snagu su zdravstvena skrb za sve, pristupačno stanovanje, prihvatljiva plaća i pristojno besplatno javno obrazovanje uključujući sveučilište i zanate. Postizanje ovih ciljeva neće biti lako i zahtijevat će neke duboke promjene u monetarnom sustavu; stvaranje državnih banaka, ograničenja špekulacija nekretninama, porezi na trgovinu dionicama, državna kontrola cijena lijekova i upravljanja zdravstvom, te neki ozbiljni rezovi u proračunu za obranu.
Draga Berna,
Nijedna od tih stavki o kojima ste govorili neće se dogoditi pod banalnim uvjerenjem/konceptom desničarske braće Koch/Ayn Rand/Thatcher/Reagan "NE POSTOJI DRUŠTVO"
Njihova filozofija Ljudskog života je
kao 'svako za sebe'!!!
Pobjednicima ide plijen, i
ropstvo je put do bogatstva...
Ili, kako je The Reverently obožavao
Reagan je rekao svojoj desnoj bazi,
“Vlada nije rješenje” (implicirajući)
“Narod se mora sam brinuti za sebe”
“Čak i kad završim BESPLATNO fakultetsko obrazovanje
Zatvorite sve državne mentalne ustanove
Osudite slobodu govora u kampusu i
Proglasite kraj ere građanskih prava”!
Željezna zavjesa 21. stoljeća
u zatvaranju oko SAD-a
smanjenje 'prava'
nazire se u grotesknoj budućnosti
Gdje Vlasničko društvo
insajdera burze
Iskoristite Upravljane ponude
dok se 99% bori za opstanak
Charles Darwin, Sigmund Freud
Ayn Rand i Donald Trump,
s Charlesom Dickensom i
Gavran Edgara Allena Poea…
može li ovo biti kraj?
” Neki muškarci vide stvari onakvima kakve jesu i pitaju se zašto. Sanjam stvari koje nikad nisu postojale i pitam se zašto ne.” Robert Kennedy
Ne budi defetist, MF.
Doista je šokantno kako toliko običnih liberala i konzervativaca još uvijek podržava EU.
To je samo jednostavna dinamika toga tko ima moć. Mi ljudi ne.
https://therulingclassobserver.com/2018/06/24/allegory-of-the-clenched-fist/
Sada je nedvojbeno jasno da desničarski dominionisti/paternalisti/fašisti/korporativisti proždiru/konzumiraju/kontroliraju posljednje preostale resurse na Zemlji – s odlukom Devil May Care da kontroliraju i posjeduju dostižno bogatstvo Zemlje i oduzimaju ga porezima Utočišta i off-shore banke, koje su sve u vlasništvu i pod kontrolom Rothschild Despotskih MRZITELJA ČOVJEČANSTVA.
Trump žudi za uključivanjem u ovu klasu Elitnih razarača čovječanstva – kao što su bili, tj. nacistički Nijemci.
Trump dijeli duboke poznate krvne loze s ovom istočnoeuropskom sektom teritorijalnih barbara koji su, DANAS, posljednji rasno najnetolerantniji narodi/nacije na svijetu. (ovo objašnjava Trumpovu čežnju za njegovom naklonošću/naklonošću prema “ljudima iz Norveške”.)
Desničarski pohlepni poticaj za 'Prave Amerikance' Sarah Palin preteča je Trumpovoj MAGA-i i čovjek (Trump) radi odličan posao pretvaranja tih osjećaja u stvarnost.
Što se tiče dominionističke sekte “evanđeoskih kršćana” — oni su jednako/ako ne i više obmanuti od onih koji misle da ih 'odlazak u crkvu' i 'podržavanje Izraela' upotpunjuju kao sljedbenike/vjernike u Isusa Krista.
Desničarska većina “evanđeoskih kršćana” su, u AKTIVNOM prikazu svoje “vjere”, samo i uglavnom nikolaiti iz Otkrivenja 2:6, koje je Isus Krist (Spasitelj) izjavio da mrzi !!!
Kome vjerovati? Nikolaiti iz Otkrivenja 2:6 su 'evanđeoski kršćani' današnjice! Lako prevareni sljedbenici lažnog 'kršćanstva'.
NAZIV:
http://renner.org/who-were-nicolatians-what-was-doctrine-deeds/
https://renner.org/who-were-nicolaitans-what-was-doctrine-deeds/
Trump je Hillaryna ostavština
AMEN!!!
“Ako nastavi kapitulirati i izgubi ovaj izazov, Europi bi se mogla dogoditi nezamisliva katastrofa. ”
Ne vidim zašto je to nužno tako. Katastrofa se već odvija. Ljevica ne poduzima ništa po tom pitanju.
Dakle, gdje je tu logika?
Nisam zadovoljan apriornom demonizacijom “narodnjačkih” stranaka.
Oni su bolji i kontaktniji od "liberalne ljevice", a također se čini da su sposobni postići veću intelektualnu težinu od takozvane ljevice, koja zapravo više nije "ljevica". To je kastrat lijevo, a ne pastuh.
Pobuna birača ovaj put nije uspjela. Međutim, gradila se na mnogim mjestima. Nije pobijedio, nego je ojačao. Sve je u jednom smjeru. Protiv je moći koja kontrolira medije i aktualnu politiku. Stići će. Pitaj Hillary.
Ovo navodi ključni problem: nema ljevice u većini zemalja osim možda u Britaniji gdje je, pod Corbynom, stvarna ljevica ponovno preuzela bivšu "lijevu" stranku. Dapače, u mnogim europskim zemljama takozvane “desničarske” stranke zauzimaju povoljniji stav prema socijalnoj obrani od nekadašnjih prodanih desničara. Jedina velika iznimka je imigracija, ali to je lažna tema, jer imigracija često radi protiv interesa domorodačkih etničkih skupina i njihovog životnog standarda. Politika identiteta i politička korektnost, izraz koji je prvi put razvijen u Istočnoj Njemačkoj za definiranje onih koji su lojalni Stasijevom režimu, neprijateljski su stvarnoj obrani životnog standarda od korporativnih parazita.
Navedite, politička korektnost i politika identiteta, i izrazi i značenja, potječu iz DDR-a. Koje godine, kada, tko, u koju svrhu? Osim ako niste prognanik s glavne ulice i sami bivši Stasi, ne mogu vjerovati što ste objavili. Moj dokaz, moj ujače
Werner Goethe preminuo, i njegova još uvijek živa supruga, i njihovi potomci koji su zapravo živjeli (žive) u Gubenu bivši DDR, sada FDR. Daj mi neki dokaz ili ne znaš o čemu pričaš.
Čitao sam o krizi u EU sa sve većim užasom ~ desetljeće. Članak to jasno kaže. Ako se ljevica ne može osloboditi perifernih problema, rezultat će biti katastrofa.
Dobra vijest je – ironično – da zapravo ljevica ima ekonomiju na svojoj strani. Štednja je otpadna ekonomija. Rezultat je kao da gledate zajednicu kako se zasljepljuje pred činjenicom da sjede na svečanoj gozbi i gladuju. Idiotizam oduzima dah, ali jednako tako, rješenje je jednostavno: otvorite oči.
Ovdje je vrlo dobro postavljeno:
Ups: https://youtu.be/0YhrtktLQQw
Ako se “ljevica” ne zalaže za nezavisnost od bankstera EU/SAD korporativnih fašista, onda se ne može zvati “ljevicom”. Populizam i nacionalizam ne isključuju “ljevicu”. U stvari, upravo su unutar ta dva "izma" ti hrabri američki aktivisti prisilili Roosevelta da podrži socijalne programe za siromašne tijekom Velike depresije, što je rezultiralo usvajanjem socijalnog osiguranja.
“Ali zasad nemaju odgovore sve dok tradicionalna ljevica poklekne pred korporacijama i bankama, bilo zbog ambicije i taštine svojih vođa ili bankrota svoje ideje.”
Desetljećima je očito da je ono što pisac naziva "ljevicom" zapravo sastavljeno od prikrivenih saveznika korporativnog fašizma, kao što su američki demokrati bili desetljećima.
Očigledno rješenje za Italiju (i sve zemlje EU) je odustati od eura, imati vlastite neovisne banke pod kontrolom vlade i neplaćanje svih dugova kao što je suverena zemlja zakonski obvezna učiniti kada se suoči s agresijom vanjskih financijskih sila koje namjeravaju pokoravanje stanovništva te silovanje i pljačka njegovih društvenih, gospodarskih i prirodnih resursa. Ponavljam, sve je to očito. Ono što nije očito je zašto gospodin Moro to nije spomenuo u svom članku.
Slažem se s tobom. Međutim, još uvijek moramo uzeti u obzir neke 'tehničke' posljedice napuštanja eura. Kao izolacija od europskog tržišta i bijeg od talijanskih banaka. Uključujući i potrebu da ih se ponovno 'spasi' novcem poreznih obveznika...
Ne ako svi odjednom odu!
Da, razgovarajmo o “tehničkim” posljedicama.
Privatne “talijanske” banke nisu talijanske i nisu banke, iako su na talijanskom tlu. Oni su prikrivene, parazitske prevarantske institucije, koje se predstavljaju kao banke, neprestano izvode lažne operacije koje koriste samo njihovim korporativnim fašističkim vlasnicima na krajnju štetu talijanskog naroda. Prvi korak je brzo usvajanje lire i odbacivanje eura. Onda bi te banke trebala preuzeti država. Oni talijanski državljani koji još uvijek imaju položen novac na štednju trebali bi dobiti kompenzaciju onom imovinom koja ostane u toj određenoj banci, uključujući imovinu vlasnika banke, a potom i državu; ali vlasnici obveznica bi trebali izgubiti svoj novac i ne dobiti nadoknadu. Koji bi ulagači u banci koji su ostali u knjigama također trebali izgubiti svoj novac. Oni su privatni špekulanti koji su godinama, diljem Europe, koristili financijski inženjering kako bi potkrali porezne obveznike iznudom, ili prijeteći, ili, kao što je učinjeno Grčkoj, provodeći desetkovanje gospodarske, društvene infrastrukture i konfiskaciju njihovi prirodni resursi - korištenje eura kao omiljenog oružja. To su proveli nečasni preobraćeni korporativni fašistički marionetski političari, poput Tsiprasa. Bilo bi zdravo za talijansko društvo kazniti (i/ili zaplijeniti svu njihovu imovinu), i smjesta zatvoriti ove ljude zbog prijevare prije nego što nanesu još veću štetu zemlji.
Točno!
“Uspon popularne desnice izaziva europsku ljevicu da prevlada svoju samodopadnost” – zvuči dosta slično onome što se događa ovdje u SAD-u. Neoliberalni centristički demokrati koji su na vlasti u Dem. stranka čini sve što može kako bi spriječila progresivne demokrate da imaju bilo kakav utjecaj na ono što stranka nudi. Teško je povjerovati u treći put neoliberala koje je doveo Pres. Clinton je toliko slijep da ne vidi da su svijet i ova zemlja krenuli dalje. Ono što je nekad bila napredna progresivna ideja sada je prepreka daljnjem napretku.
U posljednje vrijeme gledam dvd-ove TV serije “Zapadno krilo”. Volio sam tu emisiju i tada sam mislio da je vrlo liberalna i progresivna u svom pogledu - zapravo mislim da je bila. Učinio je dobar posao predstavljanja ideja za koje još nismo bili spremni. Jedna od njih bila je o homoseksualcima u vojsci. Predsjednik West Winga se na to osvrnuo, ali iznesene su neke dobre točke o kojima smo trebali razmisliti.. Druga je bila o tome da je marihuana možda skinuta s popisa, jedan s heroinom i kokainom; svi vrhunski savjetnici trče okolo užasnuti. Predsjednik se i na to osvrnuo, ali nije otpustio američkog glavnog kirurga koji je na nacionalnoj TV istaknuo da marihuana ne izaziva ovisnost i da je manje štetna od cigareta i alkohola.
To je samo mali dio ideja i problema o kojima se raspravlja (i često se njima ne bavi) u ovoj emisiji.
Zanimljivo je vidjeti dokle smo stigli u nekim stavovima, a dokle trebamo ići u nekima. Ali jasno je da smo od Clintonovih dana krenuli dalje na mnogo velikih i raznolikih načina. To je jedan od razloga zašto je Trump pobijedio. Previše je ljudi bilo uvučeno u njegove laži i zapravo smo svi znali za što Hillary stoji i nismo željeli još 4 godine toga nakon što smo upravo završili 8 godina iste stvari. (Obama je očito pristao na cijeli treći put, neoliberalni štrik – sigurno nikada nije dao nijednu od svojih ideja o "nadi i promjeni" u pravom pokušaju). Puno ljudi koje Trump nije prevario i znajući što će Clinton pružiti (puno više ratova koji su na vrhu liste) jednostavno su ostali kod kuće i nisu glasali.
Imamo priliku početi ispravljati stvari za 4 mjeseca – nemojte to zeznuti. GLASANJE!
Većina naših sadašnjih financijskih i gospodarskih problema nastala je neuspjesima propusta i propusta Clintonovih. Što se tiče homoseksualaca u vojsci, kako je to ikome stvarno pomoglo?
U redu, neki homoseksualci koji mogu dobiti veteranske beneficije i posao i dobiti obuku u ubijanju (ili možda ne budu poslani na zemlju), plus uživaju u doprinosu tekućoj i ubrzanoj militarizaciji američkog društva. Ovo je "progresivno"????
Ne mislim tako.
I dok su homoseksualci u vojsci isisavali kisik iz sobe, Clintonovi, s Larryjem Summersom i drugima, nastavljaju s postavljanjem temelja za uništavanje gospodarstva i uništavanje manjinskih i siromašnih zajednica.
I totalno zeznuti reformu zdravstva.
Trump je bio srednji prst Bushovim republikancima i GOP-u.
A demokrati neo liberalizam
Sanders bi pobijedio
Hillary nije ljudima ostavila drugog izbora nego da požele dići u zrak cijelu šaradu
Jean
Osjećam se potpuno isto u vezi ovoga. U ovom trenutku naše povijesti nemamo drugog izbora nego "dići u zrak cijelu šaradu". Bill Clinton i Obama naučili su nas da je Demokratska stranka postala samo još jedan sluga jednog postotka i njegova ratna mašinerija. Više od istog nije prihvatljivo! Trump je užasan, ali Hillary bi bila još gora jer bi se “šarada” nastavila. Svaki dan zahvaljujem Julianu Assangeu na njegovoj hrabrosti u objavljivanju tih e-mailova koji su razotkrili laži Hillaryjeve kampanje. Nadam se da će progresivci masovno napustiti Dems i učiniti Zelenu stranku svojim domom za 2020. U ovom trenutku to je naša jedina nada ako želimo srušiti carstvo zla i imati bilo kakvu budućnost osim ropstva i ekocid. Berniejevi pristaše moraju shvatiti da je krajnje beznadno pokušavati oživjeti istrunuli leš Demokratske stranke. Tada stvarno možemo “dignuti cijelu šaradu u zrak”.
Zanimljiv članak na poveznici ispod.
------------------
“Bivši sovjetski disident upozorava na diktaturu u EU”
Sa stola Paula Beliena u ponedjeljak, 2006. veljače 02. 27:21
https://www.brusselsjournal.com/node/865
Vjerujem da Italija i druge E,U. zemlje su zarobljenici EU koja je podružnica “Novog svjetskog poretka”.
Više informacija o tome na poveznicama u nastavku.
---------------------
Prosinac 14, 2014
“Postoji li otvorena zavjera za kontrolu svijeta”?
...
Europska unija je formirana bez glasovanja svih njenih naroda u različitim zemljama. I to je upečatljiv primjer kako se ljudi mogu poput ovaca strpati u nedemokratsku uniju kao dio agende "globalnog upravljanja".
"Grupa dvadeset ("G-20") nacija, novi Odbor za financijsku stabilnost ("FSB") i Međunarodni monetarni fond ("MMF") napreduju na dva fronta: praćenje i revizija nacionalnih i regionalnih gospodarskih planovi za olakšavanje globalnog gospodarskog upravljanja…”…
[pročitajte više na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.com/2014/12/is-there-open-conspiracy-to-control.html
Iskreno, ne sviđa mi se ova riječ neuspjeh u naslovu ovog inače informativnog, ali ne tako pronicljivog članka kakav bih mogao očekivati.
Iako je istina da je široka ljevica imala svoje ozbiljne padove, ali nazvati katastrofalnu situaciju radnih ljudi i porast populizma u obliku fašizma i nacionalizma neuspjehom ljevice je kao nazvati holokaust neuspjehom Židova.
Što je s ubojitim divljanjem protiv pravih EUROPSKIH ljevičara 1990-ih nakon raspada SSSR-a, unaprijed programiranog ekonomskog/financijskog kolapsa ne samo u istočnom bloku od strane zapadnih ekonomija u zemljama kojima dominiraju socijalisti ili socijaldemokrati poput Švedske, Austrije čak i Njemačke gdje je SPD potpuno napustio svoju ljevičarsku baština. Što je s kolapsom PCI i PSI u talijanskim strankama koje su same ili u koaliciji pobijedile na SVIM talijanskim izborima između 1945. – 1985., pod smrtonosnim napadom talijanske mafije koju je globalna oligarhija angažirala da vodi rat protiv ljevičarskih stranaka. Što je s masovnim smrtonosnim napadom na sindikate i druge izvore financiranja ljevice.
Da ne spominjemo oslobađanje milijardi dolara dnevno protiv ljevičarske propagande, a to uključuje masovno čišćenje ljevičara iz medija, akademske zajednice i obrazovnih sustava. Samo sam naveo nekoliko činjenica zbog kojih trenutna situacija nije toliko neuspjeh ljevice, koliko brutalna posljedica namjernog nuklearnog rata i potpunog brisanja istinske ljevice iz političkog spektra, ostavljajući neke globalističke podaničke klike s ljevičarskim imenima koja su postala uvreda za njihovu vlastitu političku prošlost.
Ne griješite, zapravo promicanje opozicije pod kontrolom establišmenta u obliku populističkih pokreta nije ništa drugo nego kanaliziranje narodnog bijesa zbog kolapsa socioekonomskih temelja poslijeratnog europskog antisovjetskog konsenzusa, u političku slijepu ulicu i emocionalni tobogan i ciklus političke izdaje u emocionalno izmorio je očajne ljude kao psihoop koji je doveo do krajnjeg mentalnog porobljavanja.
Ljevica nije samo propala, već je iskorijenjena s lica političke Zemlje.
Da, tradicionalna ljevica je kooptirana od strane moćnog neocon/neolib stroja koji strateški kontrolira svoju politiku, financije, medije i takozvane "sigurnosne" snage.
Pa je li ljevica umrla?
Njegovo srce kuca u rukama ljudi koji se tek trebaju mobilizirati da se suoče s ludilom koje nas obuzima. Tako da da, ljevica je zakazala, ali ne i takozvane lijeve stranke koje veselo čitaju scenarij.
Naš vlastiti neuspjeh vodi nas mjesečareći u vrlo mračno mjesto.
Da. Dobri komentari.
Pretpostavljam da je to ono što mislite pod "ljevicom". Budući da je autor velikim slovima napisao ljevicu i upotrijebio izraz "talijanska ljevica" - pretpostavljam da autor misli na političke stranke, a ne na ljude koji su "lijevi" u svojoj političkoj ideologiji. Ako autor doista misli na političke stranke, onda je autor 100% u pravu. Lijeve političke stranke odmaknule su se od radničke i srednje klase i prihvatile su neoliberalne politike. Demokratska stranka u Americi savršen je primjer.
Sjedim ovdje i češkam se po glavi, ali pitam se koja oznaka najbolje odgovara mom filozofskom načinu razmišljanja, i uz malu pomoć mojih prijatelja shvatim da oznake zapravo više nisu važne. Kako bih ovo napravio korak dalje, onda se uštipnem da probudim propadajuću Ameriku zajedno sa svojim vazalnim državnim europskim saveznicima, i iznenada je ova zbrka u etiketama ili stranačkim vezama čak uzrokovana kaosom naših društava koja padaju u vodu.
Bila bi samo jedna želja, da kada se naša zapadna društva oporave od ovog razdoblja nesreće, nastane pravedna i poštena zajednica država. Ja sam sanjar, pa mi oprostite što sam zalutao u zamišljanje svjetske utopije koja će se dogoditi, ali to je nešto čemu barem treba težiti. Možete prilagoditi moju ideju, ali molim vas da je potpuno prilagodite miru.
Osim Duffsove reference na Roberts & Stockman koja je malo prenaglašena, Gordon Duff kritizira puno UN-ova izvješća o imovini SAD-a... Postavljam poveznicu kako bih ukazao na pad Amerike, i da će sa svakim zalijepljenim tromjesečjem samo dodati još jednu godinu više američkih građana biti dodano ovoj statistici siromaštva…. samo je pitanje vremena kada će promjena imati pravo značenje.
https://journal-neo.org/2018/06/24/un-poverty-report-slams-america/
Izvješće UN-a ne spominje kako su američki bogataši potkopavali politički sustav, bilo tijekom godina Reagana, Clintona, Busha, Obame ili Trumpa.
Najveće zlo počinjeno je protiv političara okruga/regije/države, pa čak i zajednice. U biti, elita je otkupila sve političare. To se događa zadnjih 50-60 godina. Doneseni su zakoni za bogate. Ti isti ljudi uništili su pravosudni sustav.
Dodajte tome, nacija ljudi koja NIKADA nije poštivala ili se divila svjetskoj povijesti, filozofiji, književnosti = ova duboka i kobna mana proteže se sve do kolonijalnih godina. Hvala Bogu da još uvijek postoji ponešto takvih studija u Europi.
Ali kriviti ovu ili onu predsjedničku administraciju je smiješno. Moćni bogati i sebični banksteri i korporacije nastavljaju uništavati “Ameriku”.
R Mills. Mislim da vaše spominjanje nekoga tko optužuje ovu sadašnju predsjedničku administraciju za malverzacije nikada nije spomenuto, a pogotovo ne ja.
Iako su vaše frustracije valjane i svi bi ih trebali prepoznati, izvješće UN-a po mojoj procjeni svakako nije laskavo SAD-u. Po mom mišljenju, profesor Philip Alston koji je napravio ovo izvješće sigurno je govorio o bolestima i zamkama američkog gospodarstva, zajedno sa svojom oštrom kritikom američkog odnosa prema siromašnima. Nisam siguran što ste očekivali, R Mills, ali osjećam da se barem profesor Alston ne skriva iza proameričke agende, niti izostavlja ono što MSM obično izostavlja.
Slažem se s tobom, R Millsom, da je naša američka vlada potkupljena, i dodao bih, jako dugo. Također vjerujem da je našoj američkoj kulturi daleko prošao rok sa svojom odvratnom prirodom stalnog domorodačkog osvajanja, a onda, nakon što SAD uništi nekog protivnika iznajmljivača, mi se ponašamo kao da je sve to bilo dobro smišljeno. Vrijeme je da ova mlada nacija Sjedinjenih Američkih Država odraste. Odrasti da priznaš da su to pogreške iz prošlosti, i odrasti da odstupiš od svojih iznimno priznatih načina i počneš se pridruživati ostatku suverenih vladajućih nacija kako bi stvorio bolji multipolarni svijet. Nismo mi toliko posebni, mi Amerikanci samo mislimo da jesmo.
Ako želite dalje razgovarati o bilo čemu od onoga o čemu smo ovdje napisali, veselit ću se vašem odgovoru. U svakom slučaju uzmi auto R Mills, i hvala na odgovoru, uživao sam. Joe
https://www.ohchr.org/EN/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=22533
Joe: Zahvaljujući vama i drugima, CN ima najbolji odjeljak za komentare. Obično započnem dan u Counterpunchu (imaju veću gomilu članaka), a zatim odem do CN-a.
Dok se mimoilazimo u hodnicima alternativnog interneta, dobro je da međusobno dijelimo mišljenja o Konzorciju. Hvala Chris na lijepim riječima. Joe
Joe, ako ne vjerujemo u utopiju, onda su naša uvjerenja beskorisna.
Ne, mike, samo sam to ubacio, jer su u prošlosti moji kritičari (bog ih voli) bili kritični prema mojoj sanjarskoj prirodi... Na mene su dosta utjecali Gandhi, MLK i naravno časni John Lennon. Nadam se da ćemo mike ti i ja jednog dana stići do naše utopije, a ako ne dobro, barem smo o tome sanjali, zar ne mike?
Evo za sutra, Mike, neka bude sve kako smo željeli, a onda još malo. Joe
Izbjeglička kriza i useljenička politika EU dijele političku ljevicu u EU, ali i političke establišmente unutar zemalja. U Njemačkoj je prava lijeva stranka (“Die LINKE”) podijeljena na dvije frakcije, a isto tako sada vladajući konzervativci prilično iznenađujuće doživljavaju ozbiljnu krizu oko migracijske politike.
Pragmatične frakcije ljevice zalažu se za politiku neograničenog azila, a osim toga i za ograničenu politiku useljavanja. Idealistička frakcija prilično naivno podržava opću politiku otvorenih granica, nazivajući pragmatičnu frakciju nacionalističkom. To je dovelo do ozbiljnog otuđenja s bazom radničke klase ljevice koja sve više podržava krajnje desne stranke (isto kao u Francuskoj, pretpostavljam, iu mnogim istočnoeuropskim zemljama).
Rješenje, po mom mišljenju, može ležati samo u jačem naglasku na elemente izravne demokracije kao središnjeg koncepta lijeve politike: neka ljudi odlučuju o temeljnim aspektima državne politike; koliko ste imigracije spremni prihvatiti?; želite li ovaj rat?; želite li ove antisocijalne neoliberalne politike? itd.
Problem s ljevicom u Njemačkoj je taj što su njihovi predstavnici previše sebični i arogantni prema “masama” da bi prepoznali da je to poanta. Baš kao i populistička desnica, ljevica je njegovala često lažan narativ govorenja “za narod”, ali se nikada ne bi usudila dopustiti narodu da govori za sebe.
Vaše rješenje rješava pravi problem. Problem nije u imigraciji. Problem je što uzrokuje raseljavanje ljudi na prvom mjestu: vojna intervencija, tj. vanjska politika. Treba se baviti vanjskom politikom.
Ovo pitanje nije imigracija jer se odnosi na kretanje posla. To ne uzrokuje stres u zemlji zbog malog broja ljudi koji se kreću između zemalja.
Prisilno useljavanje uzrokovano raseljavanjem ljudi zbog rata uzrokuje stres zbog velikog broja ljudi koji se sele između zemalja. Veliki priljev ljudi preplavljuje sustav, “…ignorira utjecaj tisuća izbjeglica u najsiromašnijim talijanskim predgrađima…”
Pitanje je vanjske politike i gotovo beskrajnih vojnih intervencija. Prestanite bombardirati ljude i okončat ćete prisilnu imigraciju.
JoeD-
Iza takozvane "ekonomske" migracije također postoji opaka svrha. Vojna akcija je samo jedan alat za pljačku ovih zemalja od strane sila imperija. "Pokret za radna mjesta" uzrokovan je time što su gospodarstva njihovih matičnih zemalja namjerno uništena kao dio procesa pljačke, a la "Ispovijesti ekonomskog ubojice". Nisam siguran da su brojke onakve kakve mislite da se radi o ljudima koji migriraju iz ekonomskih razloga, a ne zbog rata. Bilo bi zanimljivo vidjeti neke studije. Na kraju, moramo ne samo zaustaviti ratove, već zaustaviti grabežljivost međunarodnog financijskog sustava i dopustiti tim zemljama da izgrade gospodarstva koja pružaju pristojan životni standard za njihove građane. Politika poštene trgovine i mir ključni su za rješavanje problema prisilnog useljavanja.
Europska ljevica, kao što je slučaj s ljevicom na cijelom Zapadu, jadna je i ne shvaća koliko su se stvari duboko i temeljno promijenile. “Demokracija” (zapadna neoliberalna demokracija) je već mrtva – propala je i to jadno. Demokracija neće ništa popraviti jer to nije u stanju učiniti. Svijet je ostavio iza sebe sindikalno organiziranje prije 50 godina i ljevica to još nije shvatila. Demokracija nije “kraj povijesti” demokracija nije izbor, demokraciju će zamijeniti drugi sustav, provjera i ravnoteža NE DJELUJU Osvrnite se na sudove na primjer (FICA). Pozivam sve da pročitaju ovaj lijepo napisani mali komadić koji osvjetljava duboki neuspjeh prosvjetiteljstva u suočavanju s ljudskim stanjem.
http://www.counterpunch.org/2016/01/14/the-end-of-the-enlightenment-a-fable-for-our-times-2/
U stvarnosti ne postoje takve stvari kao što su ljudska prava - razlog je taj što su nam prava dodijeljena od strane neke sile ili predana od "boga" kao neotuđiva. vječan i nepromjenjiv. (Nema boga - postoji žudnja za moći.) Naravno, ništa u fizičkom svijetu ne traži "prava" Mi ljudi imamo nešto daleko bolje imamo "Volju za moć" ne trebaju nam bogovi ili vlade da daju ili priznaju "prava"
Sve dok "ljevica" na Zapadu ne prevlada svoj kult poput religijskog vjerovanja u boga "demokracije", nastavit će propadati.
Zašto se nije pridružio Kinezima? Njihov sustav je budućnost, a ne propala i duboko korumpirana "demokracija" dok su SAD ubijale nedužne ljude diljem svijeta. Kina je izvukla 700 milijuna ljudi iz siromaštva. Zna li to uopće ljevica?
Ne radi se samo o tome da je demokracija propala, već su propali i cjelokupni intelektualni i kulturni temelji na kojima je demokracija nastala.
Demokracija može služiti višim idealima samo ako su ljudi na višoj razini intelektualnog i moralnog funkcioniranja. Ali sve u vezi s američkim društvom djeluje protiv nastanka takve javnosti. Lažni individualizam, koji je samo maskirana sebičnost. Zaglupljivanje obrazovanja. Ovisnički konzumerizam i zabavni cirkusi. Lažljivi propagandni mediji, holivudske fantazije, kultura seksa na prodaju itd. I tako dobivamo demokraciju glupana. Bogatim nasilnicima lako kupiti i kontrolirati.
Možda je stvar u slaganju prioriteta?
Bojim se da današnja EU neće preživjeti. I naša Merkel je dio problema. Ali ona gubi moć i utjecaj. Nitko je ne shvaća ozbiljno. Većina Nijemaca se nada da će se vlada raspasti. Italija je uvijek bila problematično dijete. Koliko se sjećam, nikada nije postojala stabilna vlada od Drugog svjetskog rata. U zemlji u kojoj korporativnim poslovanjem vladaju organizirani kriminal i korupcija, što očekujete?
Kapitalisti i njihovi bankari su u biti Super bogati nasilnici. Ne brinu se za milijune života koje iskrivljuju i uništavaju.
Dakle, Talijani nisu glasovali kako su trebali, pa to je po Guntheru. Zapravo, kad bi glasovanje ikada nešto promijenilo, oni bi to uklonili! Imam skoro 80 godina i u svim godinama koliko sam ovdje, apsolutno se ništa nije promijenilo, bez obzira na tadašnju vladu. Odavno sam se pomirila s tim da sam sjebana i da je sve na tome! Moja stara svekrva je govorila kad umrem ići ću u pakao. Pa, onda nema promjene u mojim okolnostima!
john wilson – to je smiješno, Johne. Barem još uvijek imaš smisla za humor.
Attilio Moro – “U međuvremenu je vlada PD-a spasila četiri talijanske banke s injekcijom od 20 milijardi eura. 'Reci barem nešto što zvuči ljevičarski', rekao je Renziju jednom talijanski humorist dok je ovaj bio zaokupljen spašavanjem banaka.
To je zabavno. Da, banke se spašavaju. Gdje smo to već čuli? Banke treba preuzeti, nacionalizirati, rasparčati na manje dijelove, pa rasprodati. Netko će ih kupiti. Neka vlasnici obveznica i dioničari preuzmu svoje gubitke. Dajte im okus "slobodnog tržišta"!
Desnica, ljevica? Svi su otkupljeni. Korporacije i nadnacionalne organizacije imaju čvrstu kontrolu. Nitko više nije zabrinut za običnog čovjeka; ne moraju biti, jer je predaleko od stolice moći. Previše je slojeva između njega i onih koji kontroliraju kesu. Elita je formirala Europsku uniju kako bi oduzela suverenitet državama. Preplavljivanje EU imigrantima stvorit će još više kaosa, upravo ono što oni žele. Teško je vratiti kontrolu u kaotičnom okruženju. Završit ćete s građanima koji neće osjećati odanost vašoj zemlji.
Italija bi trebala napustiti EU, zajedno s ostalim zemljama južne Europe. Izađi dok još možeš.
Početkom 1990-ih Resolution Trust RTC je prodavao pakete lažnih banaka (!) za gotovo bescijenje, jer su imale neto imovinu od oko nule (ili manje) zbog koruptivnih špekulacija nakon što je Repubs uklonio kontrole što je uzrokovalo Savings and Loan S&L krizu . Te su banke osnovane kako bi privukle štediše i ukrale njihov novac, često nudeći nagrade poput tostera za prijenos stanja tamo. Šala nakon pada bila je da je RTC nudio besplatnu banku uz svaki prodani toster.
Možda bi protekcionistički, nacionalistički dio desnice trebalo smatrati ljevicom. Te ideje nisu baš “liberalne”, ali su populističke. Ljevica se uglavnom gnuša rasističke komponente.
Netko preferira međunarodna rješenja tamo gdje ona rade, ali ona se mogu obiti o glavu zbog financijskog iskorištavanja, tržišne ekonomije i američke zloporabe NATO-a i UN-a. Ljevica bi mogla pozdraviti nacionalističke protekcioniste natrag u okrilje, a odbaciti zlostavljače međunarodnih institucija.
Ovisi što podrazumijevate pod populistima. Postoje različiti oblici populizma. Povijesno gledano, populizam je bio antirasistički.
Dobro štivo o populizmu, https://www.theguardian.com/books/2018/may/23/thomas-frank-trump-populism-books