Consortium News objavio je an članak 4. svibnja Diana Johnstone, u kojem je kritizirala članak Tonyja McKenne, koji je tražio pravo na odgovor.
Napomena urednika: Consortium News objavio je an članak 4. svibnja Diana Johnstone pod nazivom: “Trockističke zablude: opsjednuti Staljinom, posvuda vide izdane revolucije.” U članku je Johnstone kritizirao članak Tonyja McKenne, koji je tražio pravo na odgovor. Taj odgovor objavljujemo ovdje, uz ovu izjavu o odricanju od odgovornosti i obavijest našim čitateljima da ne podržavamo McKennina stajališta o Siriji. Smatramo da pokazuju duboko nerazumijevanje tragičnih okolnosti u toj zemlji. Da dam samo dva primjera: McKennina tvrdnja da su Slobodna sirijska vojska i drugi pobunjenici istjerali ISIS iz Sirije u Irak, ignorirajući sve brojne, moćnije snage okupljene protiv njega, poput sirijskih, ruskih, iranskih, libanonskih , kurdskih pa čak i američkih i njihovih savezničkih snaga (koje su se donekle borile protiv ISIS-a u Siriji), grubo je iskrivljavanje onoga što se zapravo dogodilo.
Drugi primjer pokazuje suštinsku grešku McKenne i onih koji se s njim slažu: nerazumijevanje prirode suprotstavljanja Basharu al-Assadu. Njegova se vlada u sukobu pojavila kao daleko manje zlo za džihadiste koje podržava strana strana. Assad nikada nije prijetio Zapadu na način na koji je ISIS ne samo prijetio, već ga je i napadao. Assad nije ubijao kršćane, šiite, jezide, žene i druge manjine samo zbog njihovog identiteta, kao što to čine džihadisti. McKennina tvrdnja da je islamofobično većinu pobunjenika u Siriji nazivati teroristima, uspoređujući to s Izraelom koji sve stanovnike Gaze označava kao "teroriste Hamasa", zanemaruje činjenicu da su stanovnici Gaze i Hamas odupirući okupacija, dok je ISIS zapravo ran posebno brutalna okupacija i sirijskog i iračkog teritorija. On također zanemaruje ulogu Zapada i Zaljevskih Arapa koji su omogućili procvat ISIS-a.
Čitam sa zanimanjem Nedavni članak Diane Johnstone in Vijesti konzorcija – 'Trockističke zablude: Opsjednuti Staljinom posvuda vide izdane revolucije' (4. svibnja 2018.) koji je bio odgovor na vlastiti članak – 'Revolucija i kontrarevolucija u Siriji' (Međunarodna socijalistička revija, 1. ožujka 2018.). Johnstoneov se članak udvostručuje kao napad na mene i također kao šira 'kritika' 'zabludnog' trockizma čiji smiješni ideali imaju zlokobne posljedice u stvarnom svijetu; da se kaže, oni dopuštaju navedenim trockistima 'da se pridruže… uz američki imperijalizam. Opsjednutost trajnom revolucijom na kraju daje ideološki alibi za stalni rat.'
U odjeljku za komentare ispod, odjeknula je ista optužba ad infinitum. Ja sam – svjesno ili nesvjesno – pobornik zapadnog imperijalizma, barem što se tiče Sirije. Ovo je bit problema i stoga bih želio govoriti o njemu.
Ne podržavam američku vojnu intervenciju u Siriji. Ne podržavam izraelsku intervenciju u Siriji. Bio sam protiv nedavnih zračnih napada koje su pokrenule SAD uz potporu Britanije i Francuske. Ali također sam protiv ruskih i iranskih vojnih intervencija koje su se dogodile u Siriji. Strana protiv koje nisam – što je dovoljno čudno za 'zabludjelog trockistu' – su sami sirijski ljudi. Znate, isti tipovi koje je njihov jezoviti diktator i njegov vojni aparat gađao oružijem, bombardirao, gasio plinom, spaljivao, silovao, mučio i sustavno ubijao tijekom dugih sedam godina – u dogovoru, naravno, s novcem, oružjem, trupe i zrakoplove koje su dali Rusija, Iran i Hezbolah.
Sada ću naglasiti ulogu ovih potonjih državnih aktera u odnosu na druge (šok, uzdah – čak i nad zapadnim imperijalizmom!) jer su oni ti koji su, jačajući Assadov režim, pretvorili zemlju u tinjajuće, pepeljasto groblje. Od 11. ožujka 2011. do 1. ožujka 2016. režim je bio odgovoran za 183,827 civilnih smrti,što čini katastrofalnih 94.7 posto svih poginulih civila. UN-ovi istražitelji sasvim ispravno opisao ovo kao "istrebljenje" civilnog stanovništva. Ovo je režim oko kojeg se okupljaju Johnstone i njezini pomoćnici. Progresivna, radikalna 'antiimperijalistička' politika u svom najboljem i najmirisnijem izdanju, poslužena u seriji, s onom posebnom crticom masovnog ubojstva civila.
S druge strane, možda su svi ti mrtvi sirijski civili bili simpatizeri ISIS-a ili slično. Ili čak i da nisu, možda su ti civili morali biti ubijeni kao kolateralna šteta jer su pružali utočište pobunjenicima zlokobnog islamskog fundamentalizma koji se nalazi u njihovoj sredini. To je svakako ono što nam Assad govori. To je ono što Rusi žele da vjerujete. Ironično zar ne? Dok gledamo, u stvarnom vremenu, ubilački vojni stroj izraelske države kosi nenaoružane palestinske prosvjednike koji su sudjelovali u Velikom maršu povratka, izraelska propaganda daje nam vrlo slična ideološka obrazloženja. Prosvjednici 'velikog marša' zapravo su bili 'nasilni fundamentalisti'. Ili u najmanju ruku, infiltrirali su ih 'nasilni fundamentalisti', Hamas ih je naoružao.
Ima li itko od nas da takve tvrdnje shvaća ozbiljno? Pa ipak, u slučaju Sirije lakše se pokolebamo takvoj podmukloj logici, spremno je prihvaćamo kao stvarnost. Uzimamo kao svršenu činjenicu da su pobunjenici islamistički fundamentalisti, a gdje i kada se pojave sekularnije struje, smatramo da će one na kraju izdahnuti pred bijesnim vjerskim interesima. Je li sirijsko, pretežno muslimansko stanovništvo, inherentno podložno najbjesnijim sojevima islamskog fundamentalizma? Ili je moguće da je upravo ova vrsta pretpostavke, sa svim svojim islamofobičnim konotacijama, dovela do nedostatka potpore sekularnim snagama u njihovoj borbi protiv Assada.
FSA razbio ISIS
Krajem 2013. koalicija pobunjeničkih snaga mnogo različitih političkih nijansi (nekih sekularnih, nekih vjerski fundamentalističkih), predvođena sekularno nastrojenom Slobodnom sirijskom vojskom, uzela je stanku od krvavog okršaja sa svojim ubojitim diktatorom kako bi razbila ISIS na komade – tjerajući ih iz Latakije, Idliba, Hame, Alepa i Raqqe, šaljući fanatike odjevene u crno i s mačevima da hrle natrag u iračku pustinju.
Naravno, ovo je bilo malo popraćeno u tisku i, općenito govoreći, pobunjenici su dobili oskudnu međunarodnu financijsku potporu dok su vodili svoj herojski pohod. Nasuprot tome, entiteti poput ISIS-a snažno su subvencionirani od moćnih stranih interesa. Rusi i Iranci ulijevaju milijarde u Assadov režim. Zarobljene između čeljusti ovih režećih levijatana, svjetovnije nastrojenim snagama daje se malo potpore, a kao rezultat toga njihova politička prisutnost je smanjena.
I zato podržavam pravo pobunjenika da dođu do oružja odakle god mogu. To uključuje, bojim se reći, američku državu – ili bilo koju drugu. Čini li me to a zapravo pristalica zapadnog imperijalizma? Razmotrimo ovo. Zamislite samo da ste član tog mučnog broja uhvaćenog između Scile fundamentalističkih ekstremista i Haribde Assadovog režima. Borite se za sve što ste ikada znali i štoviše, borite se s oskudnim zalihama protiv nadmoćnih sila, i to u najopasnijim okolnostima. Sigurno biste prihvatili oružje i novac od samog vraga da vam ih ponudi, zar ne? Iz najjednostavnijeg razloga. Alternativa je uništenje.
Tko je idealist?
Cijela Johnstoneova kritika mene počiva na činjenici da sam ja neka vrsta 'glave u oblacima, trockističkog idealista' koji je naivan prema načinu na koji stvarne političke snage igraju na terenu. Ali po mom mišljenju ona je idealist, ako na neki način zamišlja da bilo koji pobunjenik u takvoj situaciji – suočen s Assadovim režimom koji je genocidan u svojim namjerama i koji je ojačan milijardama ruskog oružja i podrške – ako zamišlja da takav bi pobunjenik trebao odustati od upotrebe učinkovitijeg i suvremenijeg oružja, odbaciti ga u stranu, na temelju toga što ga je osigurao SAD – i umjesto toga prepustiti se klanju.
S druge strane, mislim da se Johnstone ne trudi toliko razmišljati o ljudima na terenu. Metodološki gledano, za to postoji razlog, a on se i otkriva u njezinu djelu. U svom prikazu ona mobilizira lik trockista kao bauk odlično; ona piše o trockizmu sljedećim, sumornim riječima: 'Trockisti neprestano čeznu za novom revolucijom, baš kao što je bila boljševička revolucija. Da, ali boljševička revolucija završila je u staljinizmu.'
Znam nešto o staljinizmu. Moglo bi se čak reći Napisao sam knjigu o tome. I u toj sam knjizi primijetio upravo suprotno od onoga što su Johnstone, i mnogi drugi, brzopleto ustvrdili; Primijetio sam da, zapravo, boljševička revolucija nije iznutra proizvela staljinizam. U listopadu 1917. Boljševička partija imala je politički mandat koji je dolazio od radnika, vojnika, studenata i značajnog udjela siromašnijih slojeva seljaštva.
Takav mandat kanaliziran je kroz 'sovjete', radnička vijeća koja su se pojavila u više od 300 gradova i mjesta diljem Rusije. Kao odgovor na Oktobarsku revoluciju, dopustite mi da ovo naglasim – Zapadni imperijalizam – u obliku 14 stranih zemalja, uključujući SAD, Britaniju i Francusku, poslala je svoje vojske u Rusiju kako bi pomogla i potaknula bijelu kontrarevoluciju, dok su snage bivše monarhije, industrijski kapitalisti i razvlašteni zemljoposjednici bacali sve mogli su protiv nove vlasti u krvavom i dugotrajnom trogodišnjem građanskom ratu.
U tom sukobu, boljševička birokracija, vlada, jedva se uspjela održati na vlasti, ali su radnici i radikalni seljaci koji su dali demokratsku osnovu toj vlasti bili obeskrvljeni u bijesu građanskog rata. Staljinistička diktatura bila je krajnji izraz centralizacije birokracije koja je bila lišena svoje društvene osnove, društvene osnove koja je uvenula u vatri kontrarevolucije, izolirana i okrenuta unutra, ta je birokracija sada jedino mogla zadržati svoju moć odozgo – čisto administrativnim, militarističkim i u konačnici totalitarnim sredstvima.
Lenjinova posljednja bitka
Naravno, kapitalistički ideolozi i branitelji statusa quo obožavaju cijeli boljševizam koji inherentno vodi totalitarizmu – Lenjin je neizbježno rodio Staljina, trop. Oni to čine, ne zato što ih zanimaju povijesne specifičnosti: desetkovanje industrijskog proletarijata, uništenje sovjetske demokracije, strana invazija, pokret od revolucije do kontrarevolucije koji je podupirao taj povijesni proces. Ostaju lagano nezabrinuti što se posljednja bitka Lenjinova života vodila protiv sveprisutnijeg birokratskog utjecaja Staljina.
Dapače, za njih boljševizam postaje šifra. Ona predstavlja svaku radikalnu i popularnu socijalističku mobilizaciju koja se suočava s kapitalističkim sustavom i osuđuje takvu alternativu kao neizbježno predodređenu da mutira u totalitarizam i gulage. Zaključak je, naravno, kristalno jasan; temeljna promjena je ili utopijska ili opasna –ergo kapitalizam je jedina igra u gradu.
Uz sav svoj anti (američki) imperijalizam, uza svu svoju mržnju prema američkom kapitalizmu, Johnstone uvelike dijeli ovaj senzibilitet s prokapitalističkim ideolozima. I za nju je boljševizam jednostavno doveo do staljinizma – povijesna specifičnost, razvoj narodne revolucije, proces kontrarevolucije, građanski rat – svi su ti procesi ili nevažni ili nevidljivi; Johnstone nas je natjerao da shvatimo da je revolucija per-se 'više mit nego stvarnost'. Nepotrebno je reći da takva metodološka pretpostavka krvari i temeljito prožima njezinu analizu Sirije.
Za Johnstonea, revolucionarna borba sirijskih masa ne jenjava jer su ih smrvljene u prah od strane snaga kontrarevolucionarne države potpomognute ruskom imperijalnom moći; ne, sirijske mase žele jer baš kao što je boljševizam urođeno doveo do staljinizma, tako i njihova borba mora urođeno i neizbježno dovesti do 'džihadista koji preuzimaju zemlju'. A kada shvatite, kao što Johnstone razumije, da su oblici narodne moći odozdo inherentno nepopravljivi, zaključak teče prirodno i lako, a Johnstone ne bježi od toga da ga izjavi. Zemlja 'kao što je Sirija', obavještava nas ona, 'nije vjerojatno da će biti 'modernizirana' bez jakog vladara.'
U Basharu al-Assadu našla je jakog vladara, doista jakog vladara. I to genocidnog.
Tony McKenna je romanopisac, novinar i filozof čiji su radovi predstavljeni u mnogim publikacijama uključujući ABC Australia, The Huffington Post, New Internationalist, The United Nations, NewStatesman, The Progressive i New Humanist. Njegova prva knjiga “Umjetnička književnost i kultura iz marksističke perspektive“, objavio je Macmillan 2015., drugi kritički hvaljena biografija Josipa Staljina objavljen je sljedeće godine, a 2017. New Haven Publishing objavio je njegov debitantski roman “Umiruće svjetlo".
woooooo Moramo napraviti jasnu razliku između sirijskih terorista koji traže promjene režima i pješaka SAD-a, oca osnivača sirijskih terorista. “Teroristi” Hamasa su stanovnici Gaze i drugi Palestinci koji se opiru okupaciji. Hamas Gazan su Palestinci koji se bore protiv apartheida, rasizma, etničkog čišćenja i najviše protiv cionističke okupacije. Imajte na umu, takvi sirijski teroristi su CIA-Mossad-Saudijska Arabija prerušeni za promjenu režima u Siriji i Iranu. Antiimperijalistička invazija bez obzira koja je zemlja žrtva.
Članak Tonyja McKenne potvrđuje istaknutu istinu o razlici između Trockog i Staljina, i koja nam omogućuje da uočimo temeljni uzrok neuspjeha trockizma da proizvede bilo što drugo osim analiza koje se neprestano razbijaju o stijene stvarnosti.
Povijest zapadnog trostkizma koji je pružao lijevo pokriće imperijalizmu je neplemenita. Doista, u svojoj privrženosti istinitosti idealističke himere Permanentne revolucije, trockizam ima više zajedničkog s neokonzervativizmom i njegovim prihvaćanjem Permanentnog rata i promjene režima nego što bi to ikada želio priznati. Preokret društava u službi revolucije i prevrata kao cilj sam po sebi ukorijenjen je u prikazivanju svijeta u skladu s praznim listom papira na kojem se društva razvijaju ne prema temeljima koji postoje, već umjesto toga kao rezultat moralnog dizajna i revolucionarna vrlina.
U Siriji nema revolucije, niti je ikada bilo. Postojao je nesektaški prosvjedni pokret 2011. koji je pozivao na reforme u skladu s legitimnim pritužbama zbog utjecaja neuspješnih neoliberalnih reformi. Ali u žarištu imperijalističkih intriga i napada koji su već bili u tijeku diljem regije čiji je gospodarski, društveni i politički razvoj bio sputan hegemonijom Zapada od kraja Prvog svjetskog rata, sektaške snage pokrenute Arapskim proljećem koje su se iscrpile u Libiji i koji je dobio novi poticaj zapadnom vojnom intervencijom, pretvorio je ovaj prosvjedni pokret u sektaški napad na sekularno društvo u kojem su prava manjina podržana i poštovana.
Je li sirijska vlada potpuno bez krivnje za tijek događaja u zemlji? Ne, naravno da ne. No ideja da bi budućnost Sirije bila bolja za selefijski džihadizam na vlasti u Damasku je ideja koju svaka osoba ispravnog razmišljanja potpuno odbacuje. Ne postoji vojska duhova umjerenih pobunjenika koja je spremna i sposobna preuzeti vlast. Pojam treće sile povezuje g. McKennu i njegove sumišljenike s neokonskim jastrebovima u Washingtonu.
Jedini umjereni koji se bore u ovom ružnom sukobu su vojnici nesektaške Sirijske arapske vojske, čiji su vojnici izvučeni iz multikulturalnog i multireligijskog mozaika sirijskog društva. Ova vojska, usprkos napadima koje je pretrpjela dugih 7 godina, pravi je barometar gdje se nalazi lojalnost sirijskog naroda.
G. McKenna u svojoj analizi otkriva bitnu istinu kada je u pitanju raskol između Staljina i Trockog. Dok je Trocki primijenio teoriju na stvarnost; Staljin je primijenio stvarnost na teoriju.
“Od 11. ožujka 2011. do 1. ožujka 2016. režim je bio odgovoran za 183,827 civilnih smrti, što čini katastrofalnih 94.7 posto svih civilnih smrti.”
Čitao sam ovu tvrdnju prije i uvijek me tjera da se zapitam tko to broji i klasificira mrtve na vojne ili civilne? Svakako ne Assadova vlada. Je li oporba osnovala svoj mrtvozornički ured ili su to brojke neke nevladine organizacije?
Perači propagande inkorporirane u UK-u proizvode brojke o sirijskim žrtvama koje navodi Izraelsko-saudijsko-američka osovina i njeni prijatelji u UK-u.
Za više informacija o “Sirijskoj opservatoriju za ljudska prava” (SOHR) Ramija Abdula Rahmana pogledajte komentare ovdje
https://consortiumnews.com/2018/04/25/how-many-millions-have-been-killed-in-americas-post-9-11-wars-part-3-libya-syria-somalia-and-yemen/
Za detalje o “Sirijskoj mreži za ljudska prava” (SNHR) Fadela Abdula Ghanija, čije brojke Tony McKenna uzima kao svršenu činjenicu, pogledajte moj komentar (21. svibnja 2018. u 7:45) u nastavku.
Pohvaljujem Consortium News za emitiranje onoga što se čini kao oporbeno stajalište. Ipak, kada ste potpuno podređeni lažima, ne možete očekivati da će proizvod biti čitljiv.
Je li ikada došlo do svađe između dva dobro informirana, razumna sudionika. Sada smo programirani, dobro financirani, podređeni, agenti prijevare koji guraju nepojmljivo kao činjenicu, naspram opkoljenih, tražitelja istine, zabrinutih zbog protjerivanja, zbog iznošenja posve očitog.
Svidio mi se Dianin članak. Kad bi Tony imao muda doista otići u Siriju, o kojoj tako pravedno pontifikuje, bilo bi ga zabavno ponovno čitati. Do tada bi moja preporuka bila STFU.
Ne znaš mnogo, a vidi se. Kao što je navedeno u uvodu koji objašnjava zašto je vaš članak uopće objavljen na ovoj stranici, FSA nije učinila ništa da izbaci ISIS, Al Nusru i druge helikoptere (operacija koja je u tijeku), zapravo značajan dio osoblja, naoružanja a podršku koju je FSA svojedobno pružao ISIS, Al Nusra (Al Quaida u Siriji)—za naknadu koju su davali KSA, Quatar i FUKUS.
Takav nesporazum čini ostatak vašeg članka neozbiljnim.
Prestao sam čitati nakon što me idiotski autor zamolio da vjerujem da je jedna strana u ratu odgovorna za 95% svih civilnih smrti. Kakvo sranje. Ne zanima me o kakvom ratu govorite, to jednostavno ne može biti istina.
Teško je u to povjerovati budući da je SAD izbacio toliko krstarećih projektila na Siriju da im je ponestajalo i morali su potaknuti Lockheed Martin da pojača proizvodnju. A čini se da nije naveden izvor takozvane statistike.
Čini se da je to također bila poanta raketnog napada, budući da nijedan značajniji cilj nije oštećen. Još jedan poklon MIC-u, s ljubavlju POTUSA.
“Ako je to ono što znači biti trockist, onda ja nisam trockist” – Lev Davidovich Bronstein
Kako naivno - većina njegovih informacija dolazi iz Sirijske mreže za ljudska prava, informacijskog centra sa sjedištem u Velikoj Britaniji. Umjesto toga, većina istine o ratu u Siriji dolazi od Vanesse Beeley, koja je zapravo bila na terenu razgovarajući sa stvarnim Sirijcima u borbenim situacijama. Jasno je da bi se gospodin McKenna trebao držati fikcije.
https://www.globalresearch.ca/the-syrian-observatory-for-human-rights-is-a-propaganda-front-funded-by-the-eu-its-objective-is-to-justify-pro-democracy-terrorism/5331072
Ovaj tip ozbiljno tvrdi da je "Slobodna sirijska vojska" porazila ISIS lol! To mora biti jedan od najglupljih komentara koje sam vidio o sukobu u Siriji, a dolazi od nekoga tko očito misli da je sve shvatio.
Imam nekoliko prijatelja ljevičara s kojima se više ne družim puno jer smo se sukobili po pitanju Sirije. Vjerovali su da se u Siriji događa neka velika marksistička revolucija (koju bismo trebali podržati) protiv zlog diktatora, da bismo trebali podržati te "revolucionare" jer mi ljevičari podržavamo revolucije, čak i kada ono što se događa zapravo nije revolucija.
Revolucije vode do stabilnosti na putu jakih ljudi (Francuska revolucija dovela je do Napoleona, ruska revolucija dovela je do Staljina, iranska revolucija dovela je do ajatolaha Homeinija, čak je i američka revolucija dovela do Washingtona. Pad Sovjetskog Saveza na kraju, neizbježno dovela do Putina). Autor je u pravu kada kaže da “izgradnja nacije” ili pokušaji vraćanja statusa quo (ili bolje rečeno, iskorištavanja ranjene nacije) od strane drugih zemalja samo pogoršavaju stvari. Irak i Libija simbolični su za ono što bi se dogodilo ako Assad bude svrgnut poput Sadama i Gadafija. Štoviše, Iran i Rusiju pozvala je njihova sadašnja vlada u Siriju; ISIS (stvoren saudijskim novcem i potporom SAD-a) i intervencije nepozvanih SAD-a i Izraela su protiv međunarodnog prava (kao da je moćnicima stalo).
Žao mi je Tonyja jer vjeruje u priču koja jednostavno ne odgovara istini na terenu. Pretpostavljam da svi imamo svoje političke sklonosti, do neke mjere. Međutim, kad nije ublažen činjenicama i dokazima, tugujem jer držanje takvog narativa umanjuje ozbiljnost situacije i izgubljene živote u toj regiji.
Duh u kojem je ovaj odgovor napisan simbolizira mnogo veći problem. Zašto jednostavno ne možemo prihvatiti istinu onakvom kakva jest? Mislim, nije li to jedini put do ljudskog napretka i mira? Zašto se ne možemo složiti oko važnih pitanja i dalje graditi bez iskrivljavanja stvarnosti kako bismo sami sebi mogli reći da smo u pravu?
I na kraju, Tony, stvarno je loša ideja ići u borbu sa suradnikom Consortium Newsa. To je nesumnjivo najistaknutija kolekcija novinara, političkih analitičara i drugih suradnika koja je ikad sakupljena — a ja sam ih sve isprobao. Tony, brinem se oko puno stvari... ali NIKAD se ne brinem o komentarima svjetskih događaja koje čitam na ovim stranicama. Nikada.
Priča koju je lako razotkriti: https://www.globalresearch.ca/the-dirty-war-on-syria/5491859
Pitam se bi li ovaj tip govorio o Assadu, opakom, zlom čudovištu, da ga SAD i Izrael nisu ciljali. Ne čujem ništa o, recimo, daleko gorim režimima Izraela ili Saudijske Arabije.
Imajte na umu da on također piše za Al Jazeeru, koja je sada zapadni medijski alat.
https://therulingclassobserver.com/2018/05/06/more-ruling-class-axioms/
mckennin argument se svodi na selektivni bijes. on ne može ozbiljno shvatiti širu sliku, a to je da je u brutalnom svijetu assad dobar i da ga većina njegovih ljudi preferira. on je suveren, a iran i rusija su pozvani od strane suverene sile. pitanja međunarodnog prava.
on iskrivljuje analogiju s hamasom. zapravo su cionisti ti koji rutinski koriste mckenninu logiku…”ne pričaj o međunarodnom pravu, hamas ubija CIVILE!”, koju i imaju.
čini li to hamas nečim drugim osim legitimnim, suverenim, izabranim otporom nekolonijalnom napadu? deligitimizira li ih i podupire politiku Izraela?
NO.
McKenna navodi suludu statistiku da je sirijska vlada odgovorna za apsurdno preciznih “94.7 posto svih civilnih smrti” u sirijskom ratu. Kao da pobunjenici nemaju teško oružje, a imaju suzdržanost. Izvor ove statistike je neimenovani "9-člani tim sirijskih i međunarodnih aktivista i komunikacijskih stručnjaka s iskustvom u organizacijama uključujući Oxfam, Greenpeace, UN i BBC" poznat i kao "Sirijska kampanja".
Svi pro-ratni ljudi moraju stalno raditi na održavanju takvih apsurdnih "činjenica" u zraku, baš kao i zahtjev da neprijateljski vođa bude motiviran isključivo iracionalnim zlom, da neprijateljski vođa bude i briljantan i savršeno dalekovidan, u nekim slučajevima i idiotski a kod drugih kratkovidni, da se svi vojnici jedne strane bore samo zato što su sve njihove obitelji taoci, itd.
Pohvaljujem Consortium News na njihovoj vidljivoj predanosti slobodi govora.
“Znate, isti tipovi koje je njihov jezoviti diktator i njegov vojni aparat napadao, bombardirao, gasio plinom, spaljivao, silovao, mučio i sustavno ubijao tijekom kontinuiranog razdoblja od sedam godina – u dogovoru, naravno, s novcem, oružjem , trupe i zrakoplove koje su osigurali Rusija, Iran i Hezbolah.”
Hej Tony: Zvao je tvoj psihijatar i jako je razočaran što si prestao uzimati lijekove. Sjeti se da si obećao da ćeš prestati slušati te gadne glasove u svojoj glavi i da ćeš ga nazvati ako ponovno počnu razgovarati s tobom. Rekao je da SADA uzmete duplu dozu Thorazina i odmah odete u najbližu hitnu.
I klonite se tipkovnica, one su vam najveći neprijatelji!
Želim vam svu sreću u vašoj borbi ~a
Bio sam prilično zbunjen ovim pokušajem da se Rusija i njezin ubojiti vođa oslikaju kao heroji ove priče i suprotstavljaju se, iz nesebičnih razloga, imperijalizmu SAD-a. Prave činjenice u ovoj stvari, za one bez ideoloških zvijezda u očima, jednostavno su da je ovo epska borba između kapitalističkih snaga na obje (sve) strane za osvajanje tržišta, osiguranje profita i smanjenje konkurencije.
Putin je ušao u sirijsku pobunu, ne s visokom namjerom, već da obrani gnusnog diktatora kako bi izgradio plinovod. To je činjenica ovdje. Čovjek svakako ima pravo biti kritičan prema vanjskoj politici SAD-a koja je rezultirala 17-godišnjim ratom i dalje, ne želim ubjeđivati krivnju vlastite nacije, uopće ne, ali vidim stvari, ne u uskoj izolaciji, previše koristiti za donošenje zaključaka, ali u tržišnoj stvarnosti djelovanja obiju strana.
Putinov cilj je ponovna izgradnja Sovjetskog Saveza, ne zbog ideološke sklonosti komunizmu, već zbog manje uzvišenog cilja ekonomske isplativosti. Rusija zaslužuje kritike ništa manje od SAD-a.
Koga briga što je Putinova “namjera”? Jasno je da bi pobunjenici, ako zauzmu Damask, bili izrazito netolerantni prema svim nesunitskim i sekularnim sunitskim stanovnicima. Dok kada sirijska vlada ponovno preuzme kontrolu nad mjestom, poput Alepa, vidite i svjetovne ljude i one koji nose hidžab kako prolaze u miru.
Tko želi rat u Siriji? Assad? Rusija? Iran? Ili koalicija SAD-Izrael-Saudijska Arabija-Katar protiv Assada financira i obučava islamske teroriste? To je bit. Vidi također Operation Timber Sycamore. Pogledajte Wesley Clark “7 zemalja u 5 godina”, pogledajte što je s cjevovodom i resursima. Za sva zlodjela odgovorni su oni koji su namjerno željeli rat iz koristoljublja, radi demonstracije moći. Rusija i Asad nisu sveci, ali u odnosu na zle ratnohuškače...
Znači li vam nešto “sedam zemalja u pet godina”? Ti i Tony trebali biste to potražiti.
Mislim da padate na MSM BS u vezi Assada. Uživa značajnu podršku naroda u vlastitoj zemlji i štiti prava manjina. Sirijci su uglavnom sekularni i ne žele da njihova zemlja postane sljedeći Irak ili Libija. Nijedno od Assadovih navodnih gnusnih djela nije dokazano istinitim, a s obzirom na to da je pobijedio na izborima 2014. s više od 80% glasova i odazivom od preko 70%, uključujući Sirijce koji su glasovali iz veleposlanstava u inozemstvu, smiješno je nazivati ga diktator.
Ako niste provjerili Evu Bartlett, trebali biste obratiti pozornost na ovo:
https://www.youtube.com/watch?v=g1VNQGsiP8M
Nije bilo ničega što je Rusija pod Putinom učinila što bi upućivalo na to da žele vratiti Sovjetski Savez. Da su vršili invaziju i okupaciju zemalja kao što SAD trenutno radi u istočnom dijelu Sirije, onda bi možda bio u pravu, RickD.
Siguran sam da Rusija ima ekonomske interese koje brani u Siriji, baš kao što zapadne i zaljevske zemlje imaju ekonomske razloge da žele da Siriju preuzmu poslušni džihadisti. Zapravo, ISIS je zarađivao poprilično novca prodajući sirijsku naftu (pod budnim okom američkih snaga koje nisu učinile ništa da to zaustave) sve dok Rusi nisu ušli i brzo tome stali na kraj.
I Rusija i Iran pozvani su i zamoljeni da pomognu Siriji – oni su jedine zemlje koje su tamo legalno i u skladu s međunarodnim pravom.
Putina je pozvao izabrani vođa
SAD nije bio
Putinu je barem stalo do svoje zemlje, što ti je izgovor
“FSA razbio ISIS” ?? LOL. Moram pitati Tonija, govorimo li o istom ratu ili mislite na nečiji izmišljeni roman?
Tvrdi da su "pobunjeničke snage" razbile ISIS na komade "tjerajući ih iz Latakije, Idliba, Hame, Alepa i Raqqe, šaljući fanatike odjevene u crno, s mačevima koji su jurili natrag u iračku pustinju."
Razgovarajte o povijesnom revizionizmu. Na kojem je planetu ovaj čovjek i što puši (molim te, nemoj biti razboriti Tony i prenijeti to na moj način)? FSA se nikada nije borila protiv ISIS-a, zapravo mnogi članovi ISIS-a bili su prebjezi iz FSA-e. Pogledaj Tony. Vaše površno shvaćanje Sirije moglo bi dobro djelovati na Mother Jones, ali u stvarnom svijetu to je zaista jedna od najjadnijih stvari koje sam ikada vidio i nimalo ne podsjeća na ono što se događa na terenu u regiji. Istini za volju, FOX News to ima bliže nego vama.
Nevjerojatno, polemika Tonyja McKenne savršeno dokazuje tvrdnju Diane Johnstone – da ljudi poput McKenne pokušavaju oblikovati postmodernistički svijet utjelovljen u legendarnom 'Arapskom proljeću', gdje zapadnjački "progresivci" mogu slobodno projicirati svoje vlastite verzije stvarnosti preko stvarnih činjenica na tlu… jer se čini da je to 'prava stvar'. Zašto? Zato što im mainstream govori da je to sigurna stvar za stjecanje društvenog prihvaćanja u novoj (lažnoj) ljevici. “Assad je zao”, “Assad je brutalni diktator”, “Assadove bačvaste bombe”, “Assad je ubio 500,000 svojih ljudi” (to je vjerojatno najinfantilnije od svih zapadnih propagandnih linija), Assad, Assad, Assad ad mučnina, isperite i ponovite. Pripadati ovom novom kultu cool-a, potpisivati Avaazove peticije, davati svojih 8 dolara mjesečno Amnestyju i Kenu Rothu kako bi mogli e-poštom slati vaše izmišljene izvještaje o Siriji (napravljene da osnaže politiku američke vlade) važnije je od muke da saznate što je stvarno događa u svijetu.
Tako je tužno gledati sve te 'stručnjake' kako se samouništavaju.
Čak i više od samog predmeta rasprave, čini se da sve to još više otkriva o stanju političkog diskursa u cjelini i stoga zaslužuje neku osnovnu jasnoću.
Prvo mi, ljevica, moramo biti ujedinjeni, ali to znači čak i značajne razlike u mišljenjima ako se do njih dođe racionalno iz dostupnih činjenica putem dijalektičke metode lišene utisnutih frakcijskih dogmi i pretjeranih pojednostavljenja jer je društvo dinamičan organizam.
Svi moramo prihvatiti da, ako ljudi vide samo dva izbora za bilo što, oni su beznadno neupućeni u stvarna pitanja o kojima misle da znaju nešto, pokazujući ono što psihijatar naziva osjećaj lažnog znanja.
I stoga podržavanje bilo koje strane u bilo kakvim raspravama NIKAD nije dokaz suprotstavljanja bilo kojoj drugoj određenoj strani ili mišljenju u diskursu osim ako nije otvoreno i izravno navedeno.
Nažalost, ono što Amerikanci, kao i mnogi drugi, sišu iz majčinog mlijeka nije ništa drugo nego potpuna zbrka.
Brkaju slobodan izbor iz najšireg spektra izbora, određenog individualnim znanjem, s kao britvom tankom kriškom nestvarnosti utemeljenom na binarnom svijetu straha i iznuđivanja kao temelju američke političke misli koja je zahvatila isto toliko političke desnice, širokog korporativnog centra i nažalost također politička ljevica unutar buržoasko liberalnog političkog spektra i ono što također posebno zabrinjava, jesu kvazi marksističke rasprave koje su se svele na osobne uvrede, braneći AstroTurfove narative i vlastito koliko god zastarjelo ili jednostavno pogrešno nasljeđe.
Sve to dok su ključna pitanja zamagljena ili zanemarena, pitanja koja bi po definiciji trebala biti analizirana i shvaćena korištenjem dijalektičkih metoda Marxove historiozofije s fokusom prvenstveno na inherentnim proturječjima sociopolitičkih sustava poput kapitalizma, a ne na sukobe ličnosti ili borbu protiv mišljenja.
“Ponosni” Amerikanci često kažu:
Jeste li sa mnom ili protiv mene? Moj put ili autoput? Totalitarni govor usađen u američki mozak poput parazitskog crva proslavljenog antiintelektualizma.
Amerikanci, a ta se bolest širi globalizmom, ne izvlače lekcije. To je protivno američkoj religiji antiintelektualizma i potrebno je za Horkheimerovo subjektivno zaključivanje, tj. postavljanje cilja prije osmišljavanja nekog sofizma kao službenog opravdanja za to.
Amerikanci odbacuju raspravu i idu izravno na verbalnu svađu često kao predigru nasilju jer njihov cilj nije naučiti nešto jedni od drugih, već dominirati. Dakle, umjesto pitanja i odgovora imaju verbalne napade i odgovore, a po potrebi i nasilje i verbalno zastrašivanje što je krajnji cilj svake američke “rasprave”.
I nažalost to se vidi iu ovoj raspravi.
Navođenje vlastite knjige kao izvora. Zanimljiva mješavina pozivanja na autoritet i terminalnog narcizma.
Ovaj članak je gubitak prostora, kada on kaže da je FSA porazio ISIS, to je glupost. FSA je samo psiholog i paravan kako bi FUKUS mogao kanalizirati oružje i streljivo ISIS-u/AL-Qaidi. Ovaj čovjek je ili lažljivac ili je samo obmanut. Ovo je FUKUS/Izraelski napad na sirijski narod i okrutne psihotične džihadiste koji su toliko opresivni da me čudi kako ovaj tip može kriviti Assada i sirijski narod što su se branili.
Ostatak članka je lijevi ekvivalent rasprave o tome koliko anđela može plesati na glavi pribadače.
Slažem se da se "FSA razbio ISIS" u najboljem slučaju može potkrijepiti činjenicama koje su vrlo pažljivo odvojene od konteksta. Ono što se dogodilo bio je unutarnji rascjep ISIS-a koji je rezultirao velikom većinom "ISIS-ovih likova" u regijama poput Idliba nakon al-Nusre i njezine naknadne mutacije. Jedno od obilježja islamističkih militanata je sklonost unutarnjim sukobima, što nekako dijeli s radikalnom ljevicom u Europi i Sjevernoj Americi, ali ne slijede izreku da je pero moćnije od mača (iako više vole vatreno oružje i eksploziv, korišteni su pravi mačevi od strane džihadista u Kini, neki se ljudi OZBILJNO protive modernosti), ISIS se čini samo najvećom i najdisciplinovanijom njihovom skupinom. FSA je bio najmanje organiziran i discipliniran od svih, pa je autor tvrdio da je grupa čivava napravila kratak posao od čopora vukova (čivave imaju veliki talent za lajanje, ali nisu za borbe, lov i sl.)
Na razini tla, FSA je bio sasvim stvaran, ali bili su labava zbirka razbojnika na razini sela. Kao nacionalna organizacija, bili su, kako ste napisali, izmišljeni.
@ John Neal Spangler: “FSA je samo psiholog i paravan kako bi FUKUS mogao kanalizirati oružje i streljivo ISIS-u/AL-Qaidi.”
Postalo je više od toga, zahvaljujući Brettu McGurku, posebnom predsjedničkom izaslaniku State Departmenta za globalnu koaliciju za poraz ISIS-a, koji je "regrutirao" mnoge jedinice ISIL-a i Al Qaide da prebace zastave na vodstvo FSA-e kako bi ih spasili od ruskog uništenja i Sirijske arapske vojske. Ali isti rezultat koji opisujete.
Još je gore od toga – američka vlada i njeni saveznici PLAĆALI su raznim jedinicama ISIL-a i Al Qaide da zastave prebace na FSA. Plaćeno oružjem i gotovinom. Nakon što je ovaj mamac završio, vratili su se da vijore svoje crne zastave, i dalje su dobivali oružje, gotovinu.
McKenna zapravo ne zna o čemu govori. Malo je neugodno.
Što reći o ovome? Ima smisla u vašoj analizi posljedica ruske revolucije i rasta staljinizma, iako vjerujem da je otrov bio prisutan vrlo rano i da je staljinizam bio logični izdanak pokreta. Što se tiče Sirije – većina nas ne štuje Assada, mi samo ne vjerujemo da bi sirijsku državu trebali zauzeti i podijeliti na države od strane američkih opunomoćenika. Autor zasigurno zna da su SAD i Britanci rano podržavali Saudijce i Muslimansko bratstvo – Zapad se koristio terorom koji financira Saudijska Arabija iz vlastitih razloga, a AQ i ISIS su instrumenti zapadnih obavještajnih podataka kao što bi trebalo biti očito. Ne postoji stvarna "Slobodna sirijska vojska" i nema revolucije u Siriji jer je to uglavnom bila tradicionalna "obojena revolucija" koja nije uspjela i kasnije je proširena. To je vidljivo svakome tko realpolitički gleda na situaciju.
Urednikova bilješka prilično sažima moje stajalište i mnoge druge izvrsne komentatore ovdje. Alex Reid Ross također se pretvorio u ludnicu. tužno. Svidjela mu se njegova prva knjiga. Sve u svemu, ovi ljudi koji bjesne oko crveno-smeđeg saveza, uglavnom su elitisti koji odlučuju što bismo trebali čitati, kao da mi obični ljudi uopće nemamo kritičko mišljenje, a onda tvrde da većina 'ljevice' u SAD-u netko hvali Assada i Putina! Da, ja i svi moji prijatelji anarhisti iz zaljeva odjednom podržavamo dva ubojita šefa države? O moj Bože. Nisam sreo JEDNU, niti čuo od JEDNE prave osobe iz ljevičarske radničke klase koja ne misli da su i njih dvoje sranje. U 15 godina na društvenim mrežama. Poanta je da mi živimo OVDJE, i SAD, i živimo u najočiglednijoj džihadističkoj, fašističkoj državi koja podržava ratni stroj kojeg je svijet vidio od….uhhh…..paklenog Vijetnama. Ne mogu ni prstom maknuti protiv Putina, … MOGU, i imam odgovornost promijeniti vlastitu zemlju. Šteta što ti ljudi zapravo ne troše svoje vrijeme organizirajući se protiv genocida u Jemenu. Ili SAD podržava Al Quedu itd. u Siriji. ili…..protiv odreda smrti u Hondurasu. …..itd itd….I dalje volim kontra udarac. Ali volim njezine članke i poštujem njezine stavove, a volim i Caitlinine. Neki mi glupi obični ljudi to možemo učiniti. Ne 'vodi' me nitko….bože….samo u ranu smrt vlastite proklete vlade, to je sigurno……..(zdravstveno osiguranje, rastuće stanarine itd.)
dobra točka
Imam vrlo kratak odgovor Tonyju: Timber Sycamore.
Sirijski ljudi za koje brine...
Izgleda da je i on podržavao uništenje Libije?
Tip je u zabludi.
Budući da su se mnogi koji su svojedobno zastupali ljevičarske antiimperijalističke pozicije sada prodali, moramo podržati prave antiimperijaliste s iskustvom koji se pojavljuju na Consortiumnews kao što je Diana Johnstone (i Caity Johnstone također) za vjerovati protiv sada lažni ljevičarski kvislinzi koji su prešli na mračnu stranu, sada paravan za yankee ili “atlantističke” strukture moći. Svaka razumna osoba mora biti svjesna da je logičan zaključak ovih pro-yankee stavova favoriziranje neprihvatljivih rizika od svjetskog kraja Armagedona.
Yo MacKenna, gđa. Johnstone vam je pomogla Pravdu i činjenice o Siriji. da sam na tvom mjestu – otišao bih se sakriti s tvojim NWdisO prijateljima i ostao tamo. Živim u 3 zemlje od Sirije, a ti si tako pun – IT tvoje oči moraju biti smeđe. Hvala Consortiumu na prilici vidjeti pravu novinarku na djelu – gospođicu Johnstone.
'...sam sirijski narod. Znate, isti tipovi koje je njihov jezoviti diktator napadao, bombardirao, gasio plinom, spaljivao, silovao, mučio i sustavno ubijao u trajanju od sedam godina...'
Tu sam prestao čitati…
Život je prekratak da bi ga tratili na iluzorna lupetanja očitog idiota...
Stoga Mckennino pobijanje Diane Johnstone u biti potvrđuje njezinu kritiku njegovog imperijalističkog BS-a. Udvostručavanje zapadnjačke propagande i imperijalnog terorizma kao dokaza koje nitko ne podržava. Fascinantna logika.
Mckenna svoju statistiku uzima od lažljivaca i ubojica koji su napali Assada i gotovo uništili Siriju. Svaka ratnohuškačka riječ koju ovaj foteljaški genocidac otkuca na tipkovnici gora je od bezvrijedne.
Oh, molim te. Ilegalni rat protiv Sirije je o geopolitičkoj dominaciji nad resursima. Pogledajte kartu i čega se američki saveznici još drže u Siriji. Naftom bogat sjeveroistok. Nadajmo se da će Sirija uskoro vratiti ovu regiju, kao i Golansku visoravan.
Davanje glasa lažima o sirijskom vođi Assadu, kada su MSM i američki imperijalisti tako moćni u svom dosegu je užasno. Neovisni novinari koji su dosljedno pokušavali prenijeti glas Sirijaca zapadu ispranog mozga, dodatno su prigušeni dopuštanjem platforme ovim užasnim lažima. Zgrožen sam ovom misaonom igrom koja se preko medija igra na naš račun. Mnogi od nas znaju tko su nam neprijatelji jer su predugo bili pod njihovom vlašću.
Na temelju izvješća iz Sirije ne možemo sa sigurnošću znati je li Assad čudovište ili neshvaćeni štreber.
Mislim da, da je sadist gladan moći, ne bi se trebao brinuti o studiranju za liječnika. Istina je da je njegov brat bio predodređen da slijedi oca kao vođa, ali on je mogao biti zapovjednik vojske ili tajne policije ili što već. Odlučio je to iskoristiti u znanstvenim studijama. Moj Bože. Oglašavaju ga kao čudovište?
McKenna je pravo smeće, simpatizer ljevičarskog džihada. I kao da njegov prijatelj Louis u životu nije vidio ni malo pravog nasilja. Ali ovo je sada ljevica, ljudi poput Roane Carey iz The Nationa, Michaela Weissa iz Daily Beasta i Kena Rotha iz Human Rights Watcha koji glasno podržavaju al-Nusru i al-Qaedu i, suočimo se s tim, ISIS.
McKenna i ostali nisu baš lijevo. Oni su nadobudni fašisti koji ne prepoznaju vlastite fašističke tendencije. Kad bi otputovali u Siriju i tamo neko vrijeme živjeli, vrlo brzo bi uvidjeli koliko su u krivu, ali zato što su se umotali u apstraktnu ideologiju i svetu terminologiju, zaštićeni su od istina koje govori materijalna stvarnost.
BINGO!
McKenna se u ovom članku opetovano pokazuje kao lažljivac.
Njegove otvorene laži o Siriji bile su obilato prozivane od strane drugih komentatora, pa ću se usredotočiti na drugačiji aspekt, onaj koji je inherentan Trotsu općenito.
Stalno govori o Oktobarskoj revoluciji (koja je zapravo bila kontrarevolucija, protiv Veljačke revolucije).
Čak ima smjelosti tvrditi da je “takav mandat kanaliziran kroz 'sovjete', radnička vijeća koja su se pojavila u više od 300 gradova i mjesta diljem Rusije”.
Svaki pošteni proučavatelj ruske povijesti shvaća da se ova tvrdnja pokazala netočnom 1921., kada je McKennin herojski masovni ubojica poslao vojsku da masakrira Sovjet u Kronstadtu, u biti iz istog razloga iz kojeg je Izrael nametnuo blokadu Gaze – demokratski su donijeli odluku koji se Trockom nisu svidjeli, pa ih je dao ubiti.
Netko tko je sposoban zavarati se misleći da masovni ubojica poput Trockog (kao što se pokazao i u Kronstadtu i u Ukrajini – masakrirajući sve koji su se opirali zamjeni kapitalističke klase s klasom koordinatora, i koji je umjesto toga pozivao na stvarni socijalizam, nego oksimoronski državni socijalizam) je nekako bio dobar tip, očito je lako zaveden od strane otvorenih i očitih psihopata poput "Slobodne sirijske vojske", koja je, prema jednom od njenih glavnih financijera, američkoj vladi, uključivala možda 40 ljudi nepovezanih s džihadista, što se brzo smanjilo na oko 5 ljudi unutar godinu dana.
Ili, možda, nije u zabludi, već je namjerno dezinformator, jako se trudi natjerati ljude da podrže američki imperijalizam.
Ne može se suprotstaviti imperijalizmu dok podržavate plaćeničku silu da napadne narodno izabranu vladu.
Bez šale Johne. Lenjin i Trocki JESU vodili izravno do Staljina. Povijest je tu. Boljševici JESU uništili revoluciju. Svi pravi komunjari i anarhisti (emma!) su tada tako govorili. I dublje povijesne knjige ljevice, btw, u proteklih 30 godina pokazuju koliko je ta činjenica istinita. Nevjerojatno, toliko trotova i lenjinista još uopće postoji. Također me tjera da zanemarim sve što on kaže.
bla bla bla. ratovanje promjenom režima rezultiralo je jednom temeljito uništenom zemljom za drugom. promjena režima uništava naciju.
U našem "stvarnom" svijetu, koga je briga za vaše "mišljenje"? Postavljate se kao komentatori s moći/utjecajem, ali to niste. Komentatori na daljinu jednostavno stvaraju buku. Makni nam se s lica i ako želiš učiniti nešto pozitivno idi u Siriju i pomozi običnim ljudima tamo.
Nicholas Steel: Tko si ti, dovraga, da nam govoriš da ne iznosimo svoje mišljenje? Ova rasprava je zdrava, iako mislim da su problemi zamagljeni falsifikatima i McKenne i Johnstonea. Ali Steel bi trebao shvatiti da moramo riješiti ta pitanja, koliko god rasprava frustrirajuća mogla biti. Budući da je ovo odjeljak za komentare na McKennin članak, samo bih dodao da se u potpunosti slažem s Joeom Laurijom, OVAJ PUT, u njegovoj kritici McKenne. Dobro za njega što je dopustio McKenni da odgovori, jer on svojim riječima razotkriva bankrot svojih ideja.
Molim vas, čitatelji: ono što McKenna ovdje piše NIJE trockizam. To je frakcija oko Maxa Shachtmana koja je izbačena iz trockizma – predvođena samim Trockim. Postoji i treći put koji su ignorirali i Johnstone i McKenna, i prije nego što se osjećaju prisiljeni stati na stranu jednog ili drugog, čitatelji bi ga trebali istražiti. Možemo odbaciti fašizam – što Johnstone ne čini; i savezništva s imperijalizmom – što McKenna ne čini. Možemo se suprotstaviti imperijalističkoj intervenciji u Siriji, priznati da je predvode SAD i njegovi saveznici (uključujući njihovu posredničku vojsku džihadista), dok ne podržavamo niti se opravdavamo za sirijsku državu - koja je jednako represivna kao što bi to učinila bilo koja kapitalistička država biti kad je pod prijetnjom.
Bilo je iznenađenje kada je slušajući DemocracyNow Amy izgledala kao da vjeruje bijelim kacigama. Bilo je uznemirujuće odjednom shvatiti da je izbacivala propagandu o promjeni američkog režima tijekom svoje emisije kada je tema bila Sirija. Onda sam slučajno pročitao članak na CP-u koji je radio istu stvar i bio sam iznenađen. Čini se da gospođa Johnstone u svojim člancima priznaje da su ovi naizgled progresivni glasovi "ljevice" intelektualno iskreni u svojim mišljenjima. Ja ne. Mislim da su Goodman i McKenna, i oni u CP-u koji daju glas McCarthyjevskoj proturuskoj propagandi, pridružujući se ratnim manijacima američke CIA-e/deep state resursa, nadoknađeni, na ovaj ili onaj način. Dokazi o ljudskoj patnji uzrokovanoj ovim pogledom na svijet su neodoljivi. Iskreno, nema šanse da pogriješimo. Prekinuo sam podršku za oba DN-a! i CP. Pozivam na bojkot oboje.
Tužno je vidjeti da je Amy Goodman prodala svoj integritet, zar ne? Učinila je to prije otprilike godinu dana kada je dobila sredstva od zaklade Ford, zaklade Carnegie, Georgea Sorosa i još nekoliko drugih. Vjerujem da je za to dobila milijun dolara. Od tada je patila kvaliteta njezine emisije. Osim toga, ona širi propagandu o Vratima Rusije i imala je goste u svojoj emisiji koji su također širili sirijske neistine koje su potpuno ignorirale činjenicu da je ova zemlja koristila teroriste da pomognu ovoj zemlji da svrgne Assada.
John McCain je fotografiran s pripadnicima raznih frakcija Al Qaide i ISIS-a što se lako može provjeriti pretragom za njima. Grupa AQ terorista ista je grupa protiv koje su se naše trupe borile tijekom rata u Iraku, što čini ono što je učinio izdajom, po mom mišljenju jer je radio s našim zakletim neprijateljima. Obama je bio vrlo svjestan da je McCain učinio ono što ga čini suučesnikom u izdaji.
Velika Britanija i Francuska također su bile suučesnice u ovom činu. Te dvije zemlje kao i SAD financiraju Bijele kacige koji su članovi ogranka Al Qaide i kada ne organiziraju lažna spašavanja onda teroriziraju građane Sirije. Jedan je član fotografiran s 12-godišnjim dječakom nekoliko trenutaka prije nego što su mu odrubili glavu.
S ovim se Amy Goodman udružila. Sram te bilo Amy! Iznevjerio si toliko svojih obožavatelja i za w? $$$$$$$ ???
Možda je Democracy Now izgubila svoj integritet tek kada je tijekom prošle godine počela prihvaćati potpore od sumnjivih organizacija. Ali za mene je, u svakom slučaju, natpis bio na zidu 2011. kada je Democracy Now podržao NATO/Al Qaeda savez protiv Ghaddafija.
slažem se…
CP je šala...Jeff St. Clair koji sada vodi tu smiješnu tvrtku dokazao je da ni na koji način ne zaslužuje da ga se zove 'novinar'...
To je nedvojbeno dokazao kada je objavio potpuno izmišljenu, odvratnu priču o navodnom putovanju Putina na Grand River u SAD-u... što se nikada nije dogodilo...
On citira lokalnog riječnog vodiča koji priča priču o tome kako su Putin i njegov 'sin' [Putin nema sina, samo dvije kćeri] 'pišali i serali posvuda' dok su cijelo vrijeme bili pijani i kamenjem udarali somove glave...
Potpuna izmišljotina…
https://www.counterpunch.org/2014/03/17/down-the-river-with-vladimir-putin-2/
Ovakva vrsta zanemarivanja istine dovoljna je da zauvijek okalja novinarsku reputaciju… ne izmišljaju se stvari od cijeloga platna i onda se objave…
Pročitao sam ovaj članak kad je izašao. Jeste li sigurni da je cijela priča o Putinovom raftingu Grand Canyonom izmišljotina? Svakako sam bio skeptičan oko detalja, ali ne i da se dogodio nekakav izlet. Malo sam guglao i jedina referenca je bio članak St Clair.
I ja se sjećam tog članka i sjetio sam se da sam mislio da je totalno s*ll*t. Jedna muška riječ, protiv poznate činjenice da Putin nema sinova.
I stavi to protiv ovog članka:
https://consortiumnews.com/2018/02/06/understanding-russia-un-demonizing-putin/
što uključuje izravno promatrano ponašanje, za razliku od rekla-kazala.
Da, pozvao bih sve da pogledaju Putinove govore i intervjue, a posebno četverodijelni intervju Olivera Stonea, i prosude o čovjeku na temelju njegovih vlastitih riječi. St. Clair je vrijedan prezira objavljivati takve gluposti.
Bila je prilično agresivna protiv Michaela Rupperta dok je bio živ, što je pokazalo granice unutar mainstream narativa u koji se ona ograničava.
Kakva zabluda. Kao što je njemačka obavještajna služba BND rekla Merkel 2012., 'FSA je al-Qaeda'. Svaki zdrav promatrač zna da je tako i da su 'umjereni' džihadisti u Siriji rijetki ko kokošiji zubi.
Tony MacKenna smatra svršenom činjenicom da su podaci o broju civilnih žrtava koje navode Fadel Abdul Ghani i takozvana "Sirijska mreža za ljudska prava" točni.
MacKennin “odgovor” uključuje poveznice na web stranicu koju je objavila medijska grupa sa sjedištem u UK-u pod nazivom “The Syria Campaign” i članak na stranici UK Independent, a oba citiraju “podatke” koje je dostavila skupina Abdula Ghanija.
Zapravo, "Sirijska mreža za ljudska prava" ne može se promatrati kao neovisna, nestranačka organizacija koja neutralno dokumentira sukob.
Uz osnivača grupe i predsjednika Abdula Ghanija, koji živi u Dohi, Katar, Upravni odbor “Sirijske mreže za ljudska prava” čine:
– Hassan Okour, profesor na katarskom sveučilištu
– Hamza al-Mustafa, istraživač u Arapskom centru za istraživanje i političke studije u Dohi
– Bettahar Bojlal, alžirski predavač na Sveučilištu u Lyonu u Francuskoj
– Francuski sirijski profesor Burhan Ghalioun, prvi predsjednik sirijskog oporbenog Prijelaznog nacionalnog vijeća (SNC), koji je podnio ostavku u svibnju 2012.
http://sn4hr.org/public_html/wp-content/pdf/english/Organizational_Structure_en.pdf
Katar je financirao naoružane oporbene skupine u Siriji s čak 3 milijarde dolara tijekom prve dvije godine rata.
Stockholmski međunarodni institut za istraživanje mira procijenio je da je Katar potaknuo rat isporukom više oružja Siriji nego bilo kojoj drugoj zemlji. Ukupno je bilo više od 70 letova s teretom oružja u Tursku između travnja 2012. i ožujka 2013.
Katar upravlja bazom za obuku naoružanih skupina na svom teritoriju, u suradnji s američkim vojnim snagama koje su vodile obuku, obučavajući oko 1,200 boraca godišnje u trotjednim tečajevima.
Katar, Turska i Saudijska Arabija bili su glavni sponzori terorističke koalicije predvođene al-Nusrom, a Katar je posebno financirao Jaish al-Fatah.
“Sirijska mreža za ljudska prava” osnovana je u Ujedinjenom Kraljevstvu u svibnju 2015.
Prekrasan članak koji podržava argumente Diane Johnstone.
Netko je sigurno popio Deep State MSM cool aid.
Vidio sam malo dokaza da je Assad bio čudovište kakvim je prikazan prije revolucija koje su podupirale strane zemlje. Očito u Total Waru ima brutalnosti. Pogledajte naš vlastiti građanski rat i one uhićene u Prvom svjetskom ratu zbog protesta protiv rata i one internirane i lišene građanskih prava tijekom Drugog svjetskog rata
Drugi svjetski rat bio je posljednji totalni rat u kojem su se SAD borile pa su ljudi možda zaboravili.
Ovo je zapanjujuće ignorantno. A povremeno i jednostavno zbunjujuće, poput:
“Naravno, ovo je bilo malo popraćeno u tisku i, općenito govoreći, pobunjenici su dobili oskudnu financijsku potporu na međunarodnoj razini dok su vodili svoj herojski pohod. Nasuprot tome, entiteti poput ISIS-a snažno su subvencionirani od moćnih stranih interesa.” [joj, koji?]
Opa.
Kao što je AH preporučio, kada govorite laž, recite VELIKU LAŽ, jer ćete tako impresionirati lakovjerne i neznalice, i one koji misle da niko neće imati smjelosti izgovoriti takvu glupost. McKenna je vrlo odvažan momak.
Tony McKenna hvali Slobodnu sirijsku vojsku kao sekularne spasitelje u sirijskom ratu, ali čini se da zanemaruje stvarnost da je najjača sekularna sila u Siriji zapravo Assadova vlada. Također se čini da ignorira dokumentiranu činjenicu da je mnogo stranog oružja namijenjenog Slobodnoj sirijskoj vojsci misteriozno završilo u rukama podružnica ISIS-a i Al Qaide.
Građanski rat produžili su ljudi poput McKenne koji su sirijski sukob opisali kao bitku između zlog Assadovog režima i mitske Slobodne sirijske vojske. U stvarnosti, sukob ne bi ni krenuo s mrtve točke da nije bilo Turske, Saudijske Arabije i drugih zaljevskih naftnih država koje ulijevaju novac i oružje u Siriju, ne mareći da će većina tog oružja završiti u rukama fanatičnih džihadista. Usput, ovo je od samog bivšeg potpredsjednika Bidena, kada se pogriješio i rekao istinu tijekom govora na sveučilištu Harvard 2. listopada 2014. Biden je priznao da zapravo nije bilo previše umjerene opozicije.
"Ali također sam protiv ruskih i iranskih vojnih intervencija koje su se dogodile u Siriji.“… Ovdje sam prestao čitati!
Ovaj tip očito ne zna što je međunarodno pravo!
Svaka skupina koja oružjem i ratom pokuša preuzeti vlast (političku, financijsku itd.) označava se kao “teroristička skupina”! Zamislite da Zelena stranka (GP) pokuša učiniti isto u SAD-u? Uostalom, vašom lažnom demokracijom vladaju oligarsi koji imaju GOP i DNC u džepu!
Dakle, ako je GP pokušao preuzeti vlast koristeći oružje/rat (osigurano od, recimo, Venezuele, Kube, Kine, barem) i ti "borci za slobodu" sebi pripisuju brend "Slobodna američka vojska", volio bih vidjeti reakcija ovog frajera!
Posjet Kongu je na redu za ovog filozofa Tonyja!
Svoje razumijevanje povijesti sirijskog građanskog rata stavit ću na popis. Pozivam i molim sve koji tamo pronađu greške da me isprave.
– Došlo je do prašine s nekim klincem koji je stavio grafite na zid 2011. godine i sirijska vojska se naljutila zbog toga.
– Brojni naoružani pobunjenici, uglavnom džihadističkog tipa, magično su se pojavili kao reakcija na pretjeranu reakciju sirijske vlade na djetetov grafit. Budući da je poznato da su SAD ciljale Siriju za promjenu režima (kao što je ruski veleposlanik u UN-u istaknuo jedva kompetentnoj Nikki Haley, ruska vlada je izabrana i sirijska vlada je izabrana bez obzira na to koliko bi ona željela nazvati bilo koju vladu koju SAD ne odobrava režim) već 2006. ne čudi me da su postojale brojne skupine pobunjenika koji su samo čekali causus belli započeti građanski rat. SAD je bez sumnje mislio da će Assad pasti jednako brzo kao što je Batista pao od Castra i odmah je počeo hraniti pobunjenike alatima zanata.
-Do 2015. Assad je još uvijek bio tamo, a SAD je postajao sve otvoreniji u vezi s pružanjem oružja, streljiva i potpore pobunjenicima. Rusija je uskočila kako bi podržala svog saveznika – 4 godine nakon početka građanskog rata i nekoliko godina nakon što su se SAD aktivno uključile.
-Do 2018. s izjednačenim vojnim uvjetima ruske intervencije, Sirija slama pobunjenički ološ.
Nekoliko slučajnih zapažanja. Autor ovog teksta očito je žestoki mrzitelj Assada. To je u redu, ali nemojte se zavaravati da se sirijski narod slaže s vama. Držali su se uz Assada kroz 7 godina građanskog rata i ponovno su ga izabrali usred svega toga. Usporedite to s Fulgenciom Battistom koji je otišao za manje od 6 mjeseci nakon što su se pojavili Castro i njegova nespretna skupina revolucionara. Građanski ratovi su uvijek viskozni. Ljudi kukaju i udaraju se u prsa nad žrtvama u Siriji. Međutim, američki građanski rat 1860-ih proizveo je više žrtava nego bilo koji drugi rat u kojem su SAD sudjelovale osim vjerojatno Drugog svjetskog rata (ovisi kako brojite). A građanski rat nije imao mitraljeze, tenkove, zrakoplove koji su bacali bombe, poljsko topništvo ili TNT. Ježim se kad pomislim kako bi bilo da jesu. Ovo bi trebala biti još jedna ogledna lekcija zašto ne pokušavate pregaziti suverenitet druge zemlje.
Ne šest mjeseci. Dvije godine. Ali inače, da.
Imao sam tog pravog idiota za profesora povijesti kad sam bio u srednjoj školi. Već sam ga spomenuo. Neka od njegovih predavanja doimala su se kao poricanje filmskih zapleta kojih se rado sjećao. Činilo se kao da bi ga uhvatila nostalgija otprilike svakih mjesec dana. U trenutku filozofske odvojenosti, zastao bi, zagledao se u nebesa i izjavio: "Znate, Hitler je mogao dobiti rat... samo da je slušao svoje generale..." Uvijek sam sumnjao da je prikriveni nacist. Lav Trocki je tip koji je stvorio Crvenu armiju. Lenjin je umro, a zatim se, očito, Trocki posvađao sa Staljinom, ili je Trocki bio žrtva birokratskih intriga, ili je neki tragični obrat sudbine natjerao Trockog da ode. Posljedično, “radnički raj” se nikada nije materijalizirao, a trockisti su od tada žalili za ovom tragedijom. To je prava misterija. Momak koji je trebao imati lojalnost Crvene armije na svom minu i pozivu ostavljen je na suhom, bez ikakve podrške. Postao je prognanik. Radnici su mogli imati raj… samo da su slušali svog generala. Možda, samo možda...a sumnjam da je to realna mogućnost...jednostavno im se nije sviđao Trocki, jer ipak nije bio tako sjajan tip. Znatiželjan sam. Zašto bi sirijski narod nastavio glasati za "genocidnog manijaka"? Možda, samo možda…on ipak nije tako loš tip.
Hvala FG što si vratio razgovor na ono što bi trebalo biti najvažnije, a to je sirijski narod i njihovo poštovanje prema Assadu.
Zašto trebamo potvrditi našu političku filozofiju da bismo znali što je dobro od lošeg, jer kada se sve svodi na to, zdrav razum donosi konačnu odluku, nadilazi moje shvaćanje krhkog uma. Sva ova rasprava o naoružavanju pobunjenika, dok se o cijelom ovom potaknutom ratu treba raspravljati o povredi suvereniteta druge nacije, daje intelektualizmu loš glas. Tražim pragmatična rješenja, a ne povijesna vijuganja o nekom boljševiku koji je pao u nemilost mrtvog komunističkog vođe prije 65 godina … griješim li?
Oprostite, ali cijeli razgovor nije imao nikakav zaključak. Ovo je žestoka rasprava bez kraja. Osjećam se prljavo, kao da sam slušao obiteljsku svađu... opet znam da sam to ja, pa oprostite na neznanju, sljedeći put ću se sjetiti svog mjesta.
Mislim da većina Sirijaca voli svog vođu Assada. Uvijek uživajte u svojim komentarima FG. Joe
Bok Joe, i ja uživam u tvojim komentarima. Gledajući sve lažne – zapravo, potpuno zabludne – stvari koje naša vlada govori o Siriji, Iranu, Kini, Rusiji i gospodarstvu, mislim da su u potpunoj i totalnoj panici. Počeli smo blefirati i hvaliti se. Zadnje što sam čuo o sankcijama je da su podigle cijenu nafte...tako da Vladimir Putin sada zarađuje dodatnih 537 milijuna dolara DNEVNO! "Plan od dvanaest točaka" za Iran koji je objavio Pompeo toliko je odvojen od stvarnosti da nema nade da će uspjeti. Kao što sam maloprije nagađao, NIŠTA se neće dogoditi u Sjevernoj Koreji, stoga zaboravite na "nagradu za mir". Ako Sjeverna Koreja bude napadnuta, pretpostavljam da bi Kina odmah napala Tajvan. Sve mi se čini kao pokušaj prebacivanja jedne smetnje za drugom u nadi da će moći smisliti kako ublažiti sljedeću financijsku krizu prije nego što se dogodi. Prosjek je svakih 4 do 7 godina. 2009 + 7 = 2016, dakle kasnimo. Mislim da je "duboka država" sretna što ima predsjednika Trumpa u vrućoj stolici - iskoristit će ga da izvedu konačni fijasko na Bliskom istoku, zatim će ga okriviti za ekonomski kolaps i prodati ga niz rijeku. Pretpostavljam da Hillary glumi mučenicu kako bi prikrila činjenicu da je ovo cijelo vrijeme bio plan. Hej – možete se smijati, ali ovo ima smisla koliko i sve u MSM-u! Kako drugačije netko može objasniti zašto je otporna na metke?
FG Ne mogu se više složiti s vama. Zapravo, koju osobu bolje staviti u Bijelu kuću u vrijeme empirijskog pada od uvijek bombastičnog tvita koji juriša predsjednika Trumpa da preuzme odgovornost za neuspjehe carstva? Rukopis je na zidu, tako da je demoniziranje suparnika ili izmišljenih protivnika sve što je potrebno da se laž održi dok oni više ne mogu. Vjerojatno će biti jako frustrirajuće kada se to dogodi, koliko će još laži biti izrečeno o tome kako smo dospjeli na tako užasno mjesto. Ono čemu bismo se trebali nadati jest da će se na kraju pojaviti dovoljno onih koji govore istinu da razbiju te laži i da će oni koji govore istinu prevladati.
Što se tiče mog komentara, nisam želio napadati sve intelektualne rasprave, jer ne vidim smisla ići dalje ovim putem raspravljanja među ljevicom. Na mnoge načine vidim ovu unutarnju raspravu među ljevičarskim vođama kao način sprječavanja ljevice (ako postoji u SAD-u) da se ikada dovoljno udruži kako bi se suprotstavila uvijek popularnoj desnici. Ja sam jednostavan čovjek, pa ćete me morati ispričati na analogiji ove rasprave.
Dobro je što si se vratio komentiranju FG. Joe
Američki državni tajnik Mike Pompeo održao je svoj govor “Nakon dogovora” 21. svibnja, svoje prvo obraćanje otkako je napustio mjesto direktora CIA-e, u desničarskoj Zakladi Heritage u Washingtonu.
https://www.youtube.com/watch?v=lgukqEz6GsM
Pompeov popis laži i lažnih optužbi protiv Irana započeo je hvalospjevom o "nedavnoj izvanrednoj obavještajnoj operaciji Izraela". Odnosilo se to na apsurdnu teatralnu predstavu izraelskog premijera Benjamina Netanyahua koju je izveo uoči Trumpove odluke 8. svibnja da ukine nuklearni sporazum.
Zapravo, Netanyahu nije uspio predstaviti nikakve dokaze da je Iran prekršio uvjete nuklearnog sporazuma.
Pompeo je svu krivnju za krizu na Bliskom istoku svalio na Iran. U stvarnosti, regija Bliskog istoka Sjeverne Afrike (MENA) je opustošena nizom američkih ratova za "promjenu režima" od Iraka do Libije i Sirije.
Svalio je odgovornost za rat koji je Jemen doveo na rub gladi na Teheran, iako SAD isporučuje bombe i pruža vojnu podršku koja Saudijskoj Arabiji omogućuje desetkovanje zemlje.
Dodao je tvrdnje da Teheran pruža utočište vođama Al Qaide i podržava talibane u Afganistanu, optužbe za koje nisu izneseni nikakvi dokazi.
Taj profesor povijesti zvao se “Abe”, zar ne?
Smiješni Dennis trebao bi spomenuti Libiju, jer dok sam čitao ovaj članak i njegov benigni pogled na pobunjenike u Siriji, stalno sam mislio da je to ista vrsta šale kojom smo nas hranili o pobunjenicima u Libiji; i zli ubojica Qaddafi. Također sam se podsjetio na video "umjerenog" kanibala FSA koji izrezuje i jede srce mrtvog sirijskog vojnika. Kad sam vidio taj video, prestao sam prihvaćati narativ MSM-a o umjerenim sirijskim pobunjenicima. Nažalost, nisam prestao prihvaćati MSM-ove šale o umjerenim libijskim pobunjenicima sve dok nisu pobijedili. Neću ponovno nasjedati na isti narativ o Siriji, bez nekih uvjerljivih dokaza koji pokazuju jasnu razliku, jer s mjesta gdje sjedim oboje izgledaju potpuno isto. Jako bi me zanimalo čuti što Tony McKenna ima za reći o tome kako su stvari funkcionirale u Libiji gdje su umjereni pobunjenici pobijedili.
Dugačak trolovski govor poput gornjeg članka ne zaslužuje više odgovor od kratkog. Ne hrani trolove.
Ne očekujem da će Tony odgovoriti na bilo koji od ovih komentara. Saznao je da 90 posto ljudi koji daju ovakve pro-Asadove komentare rade u moskovskom podrumu i plaćeni su komentarima. Jedino što bih dodao Tonyjevom članku je da je Johnstone napisao da je Marine Le Pen dio ljevice. Ako postoji išta što ukazuje na prljavu crveno-smeđu politiku koja se kuha u Consortium News, Russian-Insider, 21st Century Wire, Grayzone i dr., to je to.
Molim vas, vratite se u svoj podrum u Washingtonu s Bijelim kacigama i Franklinom Lambom.
Ni ja ne želim ni Tonyja (ili tebe) odgovoriti na bilo koji od ovih komentara.
Stvarno, najbolje što možete učiniti je optužiti ljude drugačijeg mišljenja da su ruski agenti? To je jadan neargument, ali onaj koji sam očekivao od ratnih huškača.
McKennina i Higginsova mala kučka, hm, obožavateljica, ne očekuj da će “Tony” ili “Eliot” odgovoriti bez komentara, ne tako!
Glen Beck u Dragu, aka Rachel Maddow, plaća se 30,000 dolara dnevno da vam laže. Iskušavate li se za njezin posao?
Ovaj autor tvrdi da je naklonjen masama sirijskog naroda, koji su velikom većinom glasovali za Assada. Te iste mase su pobjegle iz "pobunjeničkih" područja u područja pod kontrolom vlade, a kada su ti "pobunjenici" izbačeni iz područja, mase su se vratile u njih i doslovno su plesale na ulicama nakon što su "pobunjenici" izbačeni.
Koristim zastrašujuće navodnike oko riječi "pobunjenici" jer su oni, uglavnom, bili strani plaćenici. Na početku Sirijskog rata, šef MSF-a za regiju intervjuiran je na filmu, i nedvosmisleno je izjavio da su “pobunjenici” koje je MSF liječio SVI bili nesirijskog podrijetla, a većina je imala turske putovnice.
Dakle, kada ovaj autor tvrdi da je naklonjen masama sirijskog naroda, on laže. Da im je naklonjen, poštovao bi njihove odluke koje su vrlo jasno izražene.
Louisu, da bi ponizio one koji su za sirijski narod kao "pro-Assadovce", a time i plaćene ruske trolove, ukazuje na to da shvaćaš da nemaš racionalan argument za iznijeti, i zbog toga odmah pribjegavaš ispraznim vrijeđanje.
Ovaj crveno-smeđi meme saveza oko kojeg se ratni huškači poput vas razigravaju u patetičnom i očajničkom pozdravu pokušava demonizirati one koji žele okončati agresivne ratove i propagandu dezinformacija koja se koristi za reklamiranje agresivnih ratova, te je uvreda za svakoga s preostalim moždanim stanicama.
Ono što je doista gadno jest pretvaranje da radite bilo što drugo osim onoga što je bolno očito da pokušavate učiniti.
Koliko Atlantic Council plaća ovih dana?
Hvala ti Louis na uvidu u tvoj sustav vjerovanja. Vrlo je neprocjenjiv.
Humanitarci poput Raya McGoverna i drugih suradnika bit će iznenađeni svojom novopronađenom odanošću. Sada samo moram otići do svoje supruge koja radi u svom vrtu i reći joj da ste mi pomogli da otkrijem da sam "ruski agent" za suprotstavljanje sustavnom genocidu koji diljem planeta provodi naša vlada s mojim poreznim dolarima na moje ime.
Sada znamo za koga VI radite.
Louis Proyect: Bio sam jedan od vaših najjačih branitelja kad je Johnstone objavila njezin hit o trockizmu. Dakle, ovdje vam želim reći da ste neprincipijelni hak kada kažete da skoro svi “radimo u moskovskom podrumu i plaćeni smo po komentaru”. Ovdje sam u Oaklandu i predobro razumijem kako vi, McKenna i Johnstone manipulirate čitateljima svojim neistinama. Ali ovaj se komentar odnosi na vas i McKennin članak, pa ću dodati da diskreditirate svaku kritiku crveno-smeđeg saveza koju s pravom pripisujete Johnstoneu i njezinoj politici. Ti i McKenna dio ste lažne ljevice koja podržava imperijalizam, a Johnstone je u pravu kad vas kritizira zbog toga. Da, opet ona metafora pokvarenog sata.
Jesi li stvarna osoba? Mislio sam da si meme/šala, slična kinematografskom filmu “Alan Smithee”. Većina stvari koje ste objavili, a na koje sam slučajno naišao su nesuvislo brbljanje. Ne može biti stvarno. Ali očito jesi i zapravo vjeruješ onome što upisuješ? Wow i LOL.
Homina: Morate navesti kome se obraćate ili gubite poantu.
Napisala je da je Le Pen više proradnica nego Macron. Osporavate li to?
Izraz "ljevica" je etiketa čiji je primarni učinak dijeljenje vođe u timove s kojima se identificiraju i ocrnjuju. O važnim pitanjima kao što je rat, postoje dobri i loši argumenti koji dolaze s obje "strane". Usredotočite se na probleme, a ne na "timove".
Vau. Tony se čini prilično zbunjen oko toga što je genocid. Gdje je Tony ponovno studirao? Čini se da ima drugih problema s jezikom. Kako Tony objašnjava svoj komentar da su Rusija i Iran, kao i SAD, 'intervenirali' u Siriji. Prijateljica zove sa svog kata, pala, ne može se pomaknuti; provalnik ju je gurnuo i prijeti joj životom. Moja žena, naoružana sprejom protiv medvjeda, žuri u pomoć, u pomoć. Opisuju li promišljeni tipovi čin moje supruge kao intervenciju, kao da je nepoželjan gost koji je gurnuo prijateljicu na pod u nasilnoj svađi? Tony, filozof? Nikada nisam sreo filozofe koji su sposobni izjednačiti postupke Rusije i Irana u odobravanju zahtjeva legitimne sirijske vlade za pomoć u ilegalnom osnivanju, naoružavanju i podržavanju ubojica Sirijaca članica SAD-a, Izraela, EU-a, Turske i GCC-a. Što se tiče 94.7% civilnih smrti koje je uzrokovao režim... Možda je Tony samo filozof koji je, iz razloga doktrine, ostavio svoj mozak pred vratima.
Ne može se poreći da je Assad ubio svoje neprijatelje, ali nazvati to "genocidom" znači biti histeričan. Cijela poanta arapskog nacionalističkog Baathističkog pokreta bila je spriječiti genocide, čak i putem autoritarnih i nedemokratskih sredstava. Koje ljude Assad namjerno cilja za likvidaciju? Zašto ga uglavnom podržavaju sve sirijske manjine? Nema smisla, ali valjda odgovara da članak o Siriji potroši barem četvrtinu svoje duljine govoreći o Staljinu.
Tony McKenna je vrhunski propagandist, što dokazuje njegova nedvosmislena izjava bez činjenica da je "režim odgovoran" za smrtne slučajeve u izraelsko-saudijsko-američkom ratu osovine protiv Sirije.
McKenna, u svom prikazu “Revolucije i kontrarevolucije u Siriji”, citira Arutza Shevu, medijsko tijelo desnog krila Religionističkog cionističkog pokreta kojeg je prihvatio izraelski pokret “doseljenika”.
McKenna također citira ličnosti poput Michaela Karadjisa, člana organizacije Socijalističkog saveza u Australiji, oduševljenog pristaše terorističkih grupa povezanih s Al Qaidom u Siriji. Svjetska socijalistička web stranica (WSWS) identificirala je Karadjisa kao jednog od “australskih pseudo-ljevičara koji su sudjelovali u američkom ratu protiv Sirije”.
Godine 2013., WSWS je primijetio propagandne napore Karađijevih napora: „Očito poricanje dobro utvrđenih činjenica, kao što je dominantna uloga sektaških milicija povezanih s Al Kaidom među takozvanim pobunjeničkim borcima, i aktivna uloga CIA-e. duž sirijsko-turske granice u koordiniranju protoka oružja, novca i stranih islamističkih boraca u Siriju”.
Proyect, u svom prikazu “napada Diane Johnstone na Tonyja McKennu”, sadrži citat višeg ministra izraelske vlade prepisan iz Karadjisovog članka iz 2012. godine. Projekt u osnovi duplicira Karađijev narativ o Siriji i Palestincima.
Karadjis je nedavno izjavio na svom blogu (21. travnja 2018.), “Da, SAD su saveznici Izraela i Saudijske Arabije. Pa što?" Također je ustvrdio: "Što se tiče Izraela, on nikada nije pomagao pobunjenicima", što je u suprotnosti s izraelskim ministrom obrane Mosheom "Bogiejem" Ya'alonom, bivšim načelnikom stožera Izraelskih obrambenih snaga, koji je priznao izraelsku pomoć za al-Nusru 2015. .
McKennin članak sigurno ima mnogo više poveznica od Proyectovog copy-paste pokušaja da nam pomogne da “pročitamo Tonyjev članak onako kako je zamišljeno”. Te veze otkrivaju McKenninu čitateljsku “zonu udobnosti”.
Najveći pojedinačni izvor citata za McKennin članak o sirijskoj “revoluciji” bila je knjiga objavljena u prosincu 2015. pod naslovom Khiyana: Daesh, ljevica i uništavanje sirijske revolucije.
Uvodni esej knjige o “Socijalizmu” hrabro je izjavio da je “Nakon Trockijeve smrti Permanentna revolucija falsificirana stvarnošću”, a “Trockijeva teorija postala je fetiš – gotova alternativa pokušaju razumijevanja tog svijeta”.
Ova opažanja autora po imenu Assad al-Anar nisu izazvala strastvene povike "napada" ni od McKenne ni od Louisa Proyecta. Proyect je čak otišao toliko daleko da je izjavio (u objavi na svom blogu od 12. travnja 2016.) da članak "zaslužuje biti zasebno objavljen kao pamflet". Zanimljivo je da Khiyanina stranica “Suradnici” ne pruža nikakve informacije o ovom al-Anaru.
Zapravo, i Proyect i Karadji doprinijeli su esejima Khiyana, iako se McKenna ne poziva na te posebne eseje u svom ISR članku. Izvlačenje više od četvrtine njegovih referenci iz jednog teksta učinilo bi igru previše očitom, čak i za McKennu.
Ali McKennin članak doista izvlači svoje daleko najčešće reference (14 od 56 bilješki) iz Khiyana eseja Sama Charlesa Hamada iz Edinburgha (5 citata) i “socijalističkog aktivista” Marka Boothroyda iz Londona (9 citata),
Škotsko-egipatski polemičar Hamad poznat je po svom vrlo selektivnom bijesu, ogromnom entuzijazmu za zone zabrane letova koje su nametnule SAD čak i nakon katastrofalnog NATO-vog uništenja Libije, i njegovom promicanju "anti-anti-imperijalizma".
Boothroyd, osnivač grupe pod nazivom Syria Solidarity UK, izjavljuje da nevoljkost britanskih antiratnih aktivista da prihvate intervenciju "promjene režima" u Siriji "miriše na licemjerje".
Proyect i Boothroyd dijele entuzijazam za primarni propagandni kanader intervencije o “promjeni režima”: ideju da su navodni kemijski incidenti u Siriji bili “napadi” koje je izvršila vlada.
Boothroyd u Khiyana (stranica 50) navodi Eliota Higginsa iz Bellingcata kao autoriteta za "napade" u Siriji.
Očigledno nema "licemjerja" u činjenici da Higgins i Bellingcat rade u ime Atlantic Councila, zloglasnog zapadnog imperijalističkog think tanka za "promjenu režima".
To se Boothroyda ne tiče. A Proyect piše ulizičke članke hvaleći Higginsove “mrežne istrage”.
U komentaru na Johnstoneov članak Consortium News, Proyect je obmanuto izjavio da je to "protiv trockizma".
Međutim, nekoliko Johnstoneovih kvalificiranih primjedbi o “nekim trockistima”, “tim trockistima”, “nenamjernim trockističkim apologetima” i “ovoj vrsti trockizma” jasno pokazuju da se Johnstone ne obraća općenito na trockističku ili ljevičarsku i marksističku misao, već na danu “ Trockizam” (primjer McKenna) koji se upadljivo slaže s američkim imperijalizmom.
Johnstone predstavlja McKennu kao "jak, a ne slab primjer trockističkog načina razmišljanja", bez sumnje zbog McKenninog očitog entuzijazma za ono što on naziva "velikim, proročanskim spisima Trockog".
Proyect je to priznao.
U blog recenziji McKennine knjige, The Dictator, The Revolution, the Machine: a Political Account of Joseph Stalin iz kolovoza 2016., Proyect bilježi sljedeće: “Upoznat s trockističkim pokretom koji je odbacivanje staljinizma učinio središnjim dijelom svog programa, McKenna nalazi iako se velik dio njegove analize temelji na Trockijevim spisima”.
McKennino odbacivanje “sjene staljinizma” koju vidi posvuda svakako potvrđuje njegov “trockistički način razmišljanja”, koliko god McKenna smatrao da trockistički pokret općenito “želi”.
Doista, drugovi McKenna i Proyect glasno smatraju da je "radikalna i revolucionarna ljevica" općenito "željna" zbog svoje nedovoljne strasti prema projektu "promjene režima" izraelsko-saudijsko-američke osovine u Siriji.
Ništa u McKenninom "odgovoru" ni izdaleka ne sugerira da je on išta manje od propagandista "promjene režima" koji škraba u prilog izraelsko-saudijsko-američkom "prljavom ratu" osovine.
Lav Trocki je barem u svojim srednjim 50-ima iu privatnom zapisu inzistirao na skrupuloznosti s “činjenicama”.
U nizu bilješki koje nisu bile namijenjene objavljivanju, Trocki je napisao: “Dijalektika ne oslobađa istraživača mukotrpnog proučavanja činjenica, naprotiv: ona to zahtijeva. Ali zauzvrat daje istraživačkoj misli elastičnost, pomaže joj da se nosi s okoštalim predrasudama, naoružava je neprocjenjivim analogijama i obrazuje je u duhu odvažnosti, utemeljenom na oprezu.”
(Trotsky's Notebooks, 1933-1935: Writings of Lenin, Dialectics and Evolutionism, Translation by Philip Pomper. New York: Columbia University Press, 1986. stranica 92)
http://www.socialistappeal.org/history-theory/102-theory/1225-trotskys-philosophical-notebooks-sp-1292071861.html
Poanta je…
Govoreći o WSWS i Projektu, tu je ovo; https://www.wsws.org/en/articles/2015/06/11/proy-j11.html
Još jedna povijesna neistina od nepoštenog Abea. Ni McKenna ni Proyect nisu trockisti. Citiraju Trockog, ali mu proturječe na svakom koraku. Njihovu političku tendenciju izbacio je iz pokreta sam Trocki. Pročitajte sami: “U obranu marksizma” Trockog, dostupno u Pathfinder Pressu.
Bez obzira na oštre tvrdnje “Oakland Petea”, zapravo postoje različite struje mišljenja koje se identificiraju kao “trockizam” i razne organizacije koje se pozivaju na spise Trockog.
Neke trockističke organizacije tvrde da su izvorna Četvrta internacionala osnovana 1938., dok druge ne pokušavaju tvrditi da su povezane s Četvrtom internacionalom u organizacijskom smislu i tvrde da ona više ne postoji. Razne trockističke organizacije tvrde da predstavljaju kontinuitet od Četvrte internacionale ili da su je ponovno uspostavile, dok druge tvrde da je naziv “Četvrta internacionala” toliko diskreditiran da je potrebna Peta internacionala ili neka druga nova organizacija. Trockističke organizacije variraju u veličini od onih koje imaju tisuće sljedbenika u desecima zemalja do tendencija koje jedva mogu zahtijevati desetak članova u tri ili četiri zemlje.
Poanta je da su činjenice važne. Čak je i Trocki imao neki privatni trenutak kada je shvatio da je "proučavanje činjenica" važno.
Ta se poanta gubi kada neki zabludni "Trot" izjavi da je stvarnost "nepoštena", a činjenice "razdorne".
https://consortiumnews.com/2018/05/04/trotskyist-delusions-obsessed-with-stalin-they-see-betrayed-revolutions-everywhere/
Puno hvala za s pravom detaljnu urednikovu bilješku na početku.
Iskreno govoreći, osim što se općenito slažemo s gđom Johnstone, spomenimo jednog bivšeg (?) trockista po imenu kao dobar primjer problematičnih stavova i poziranja na Bliskom istoku, pogotovo kada se podudara s američkim imperijumom.
A ta osoba je, naravno, Chris Hitchens.
Puno noviji glas je Jesse Zimmerman, koji je dva puta pisao o Siriji za North Star, i bez uredničkih kritika tamošnjih menadžera.
Sokrat: Ne "bivši?"; samo bivši, točka. Budi iskren. Ali onda, to bi moglo biti previše za nekoga tko koristi "trockistički".
Tony moj prijatelju. Dosta više ove akademske rasprave o ideologiji.
Ako Assad bude ubijen kao Gadaffi, tko će vladati Sirijom?
A tko će obnoviti Siriju?
Odgovori mi na to.
Dennis dobra pitanja. Osobno bih volio znati zašto bi ikome smetalo opskrbljivanje ISIS-a oružjem? Joe