Na Njemačkoj je da spasi iranski nuklearni sporazum i pokuša spriječiti novi razorni bliskoistočni rat, tvrdi Daniel Lazare.
Autor Daniel Lazare Posebno za Vijesti o konzorciju
Nakon nimalo iznenađujuće odluke Donalda Trumpa da pokvari iranski nuklearni sporazum, dvije zemlje koje bi mogle biti najviše u vrućoj stolici su Njemačka i Rusija. Sada je veliko pitanje navodi li ih međusobna nelagoda da pronađu zajednički cilj.
Posebno je bolno stanje Angele Merkel. Ne samo da su opsežne poslovne veze Njemačke s Iranom ugrožene zahvaljujući Trumpovoj odluci da ponovno primijeni sankcije, već je i politička sreća njemačke kancelarke pretrpjela udarac zahvaljujući godinama američke nesposobnosti na Bliskom istoku.
U Libiji se posvetila tadašnja državna tajnica Hillary Clinton dva tjedna tijekom Arapskog proljeća 2011. uvjeriti Katar da se pridruži koaliciji protiv Gadafija, samo da stani i gledaj pošto je naftom bogati emirat iskoristio priliku da podijeli nešto dolara400 milijuna ubojitim salafističkim pobunjenicima koji šire anarhiju s jednog kraja zemlje na drugi. Rezultat je bila propala država koja se ubrzo pretvorila u odskočnu točku za stotine tisuća očajnih izbjeglica koje su se probijale prema Njemačkoj i drugim dijelovima Europske unije.
Nevjerojatno, Clinton je učinio istu stvar nekoliko mjeseci kasnije u Siriji udruživši se sa Saudijskom Arabijom, Katarom i drugim arapskim zaljevskim državama kako bi financirali ono što će uskoro postati sveobuhvatna islamistička invazija. Rezultat: više ubojstava i haosa, više izbjeglica i više terorizma kad ISIS - financiran od strane Saudijaca i Kataraca prema ne manjem autoritetu nego Clinton sama – odlučila proširiti svoj džihad na Pariz, Bruxelles, Nicu, Manchester, Barcelonu i Berlin počevši od studenog 2015. Kao da to nije bilo dovoljno, Washington je iritirao svoje njemačke partnere protiveći se plinovodu Sjeverni tok II, Russo - Njemački projekt na čelu s bivšom kancelarkom Gerhard Schröder, a zatim, pod Trumpom, by izvlačenje of Pariški klimatski sporazum prošlog lipnja.
Neodgojeni veleposlanik
Izubijana i pretučena Merkel tako je doživjela smanjenje udjela glasova za više od dvadeset posto u rujanskoj njemačkoj saveznoj skupštini
izbora dok antiimigrantski Alternative für Deutschland svoj je udio više nego udvostručio. Sada, Trumpova odluka da odustane od Zajedničkog sveobuhvatnog plana akcije, kako se službeno naziva iranski nuklearni sporazum, čini stvari mnogo, mnogo gorima. Prvo, Izrael je iskoristio taj potez da započne svoj najveći napad na Siriju od Jom Kipurskog rata 1973., povećavajući izglede da bi kaos na Bliskom istoku mogao biti još jedan porast. Tada je američki veleposlanik Richard Grenell pokazao što Amerika zapravo misli o svojim njemačkim partnerima tweeting: "Kao što je @realDonaldTrump rekao, američke sankcije će ciljati na kritične sektore iranskog gospodarstva. Njemačke tvrtke koje posluju u Iranu trebale bi odmah prekinuti poslovanje.”
Grenell, bivši komentator Fox Newsa, zvučao je poput sasvim tipičnog američkog šefa koji laje naređuje neplaćenom pripravniku. Luksemburški ministar vanjskih poslova Jean Asselborn opisao je tweet kao "bezobrazluk", dok je Andrea Nahles, čelnica njemačkih socijaldemokrata lijevog centra, rekla: "Nije moja zadaća poučavati ljude o finoj umjetnosti diplomacije, pogotovo ne američkog veleposlanika. Ali čini se da mu je potrebna poduka.”
Prilično točno. Ali Njemačka nije jedina koja osjeća bol – i Rusija. U savezu je s Iranom u podršci sirijskom predsjedniku Basharu al-Assadu koji je u sukobima, ali je ipak nekako uspio održati dobre odnose s Izraelom. Zbog toga je Putin pozvao Benjamina Netanyahua da bude njegov osobni gost na ovotjednoj proslavi Dana pobjede 9. svibnja u Moskvi gdje pridružio se i izraelski premijer srbijanski predsjednik Aleksandar Vučić prilikom polaganja vijenca na Sovjetska grobnica Neznanog vojnika. Kada je Putin odao počast sovjetskim trupama "koje su spasile Europu i svijet od ropstva, od užasa holokausta", porazivši nacističku Njemačku (citat počinje na 2:00), nije bilo dvojbe kome se obraća.
Ali na proslavi je održana i tradicionalna vojna parada na Crvenom trgu u kojoj su sudjelovali ne samo oni robotski tenkovi bez posade i Nevidljivi lovci Suhoj Su-57, već mobilne baterije protuzračnih projektila. Manje od dvanaest sati kasnije, Netanyahu se zahvalio uništavanje najmanje pet protuzračnih baterija ruske proizvodnje u sklopu napada na Siriju. Prema izraelskoj vojsci, Izrael je obavijestio Rusiju o predstojećem napadu putem “deconfliction” procedure na snazi od rujna 2015. – što znači da je Rusija više-manje pristala na uništenje vlastitih obrambenih sustava.
Na Njemačkoj je
Ovo se više ne može nastaviti, pogotovo s obzirom da Izrael sve jače intervenira na strani pro-Al Qaidinih pobunjenika koje Rusija, Iran i Sirija pokušavaju odbiti. Što se borba bude više zaoštravala, to će Putinova pozicija postajati nemogućija.
Čovjeku treba podrška, ali odakle? Odgovor leži u drugim potpisnicama JCPOA – Kini, Velikoj Britaniji, Francuskoj i Njemačkoj. No, prvi je zaokupljen zbivanjima na Dalekom istoku, drugi je u političkom rasulu, dok je treći šala zahvaljujući dotjeranom i bahatom Emmanuelu Macronu. Ostaje Njemačka. Ako Rusiji pruži čak i mrvicu podrške, ishod bi mogao biti velika promjena u načinu na koji se igra smrtonosna igra bliskoistočne politike.
Njemačka ima pravi utjecaj u pogledu židovske države. To je Izraelovo najveći trgovački partner u Europi i, nakon SAD-a, njezin drugi najveći trgovački partner uopće. Važan je kulturni i znanstveni partner, dok je Berlin, u jednoj od dražesnijih povijesnih ironija, sada dom jednog od izraelskih najveće iseljeničke zajednice, oko 15,000 Židova i Arapa koji pronalaze život u glavnom gradu Njemačke slobodniji i živahniji nego kod kuće i, kao posljedica toga, zapaprili su ga Dječji vrtići na hebrejskom jeziku, hebrejska knjižnica, hebrejski književni časopis, tržnica za Hanuku i iransko-izraelski techno partyji.
Isto vrijedi i za Njemačku i Iran. Kao Gary Leupp nedavno istaknuo in Protuudarac,Njemačka čini šezdeset posto ulaganja EU-a u Islamsku državu gdje prodaje strojeve, metale, kemikalije i poljoprivredne proizvode. Budući da je Daimler nedavno potpisao ugovor s iranskim Khodrom o proizvodnji motornih vozila Mercedes-Benz, njegov ulaganja trenutno rastu po stopi od oko dvadeset pet posto godišnje.
Usred inflacijaA valutna kriza, A rastući val štrajka, Iran je zahvalan za takav posao i očajnički želi više. Dakle, kada Njemačka priča, ona sluša. Sirija, čiji veliki dio nalikuje poslijeratnom Berlinu nakon šest godina imperijalističkog napada, također bi poslušala kad bi joj Njemačka dala polovicu šanse. Doista, bilo bi toliko zahvalno za najmanju maslinovu grančicu da bi Damaščani bez sumnje izašli na ulice u slavlju.
Hodajući dalje jajima
Stoga bi zajednička rusko-njemačka diplomatska ofenziva mogla pružiti osnovu za istinsko prestrojavanje. Nepotrebno je reći da postoji tisuću i jedan razlog zašto se to neće dogoditi. Njemačka hoda po ljusci jajeta kada je u pitanju Izrael iz očitih povijesnih razloga i stoga oklijeva učiniti bilo što što bi moglo naljutiti židovsku državu. Rutinski se povinuje SAD-u, koji je 1949. babio Njemačku Saveznu Republiku i osigurao joj izgled političkog legitimiteta u narednim desetljećima. Javni intelektualci poput Jürgena Habermasa napravili su karijere tvrdeći da budućnost Njemačke leži u sve dublju integraciju s liberalnim zapadom, dok NATO i EU osiguravaju sve dublja zapadna orijentacija također.
Kad bi se Njemačka okrenula u drugom smjeru, prosvjedi bi bili zaglušujući ne samo u Washingtonu, Parizu i Londonu, nego iu Berlinu. Bili bi to još više u Poljskoj, Ukrajini i na Baltiku gdje su se lokalni nacionalisti, od kojih mnogi sve više naginju fašističkom smjeru, počeli oslanjati na neprekinutu potporu Zapada.
Bio bi to opasan skok u nepoznato od strane zemlje koja ne može biti sklonija riziku. Ali Njemačka možda nema izbora. Trump je lud, američka moć opada brže nego što bi itko mogao pomisliti prije dvije ili tri godine, dok se zapadni liberalizam također raspada. Tvrdolinijaši kontroliraju Washington gdje se republikanci i demokrati natječu tko će biti pokorniji prema Izraelu i neprijateljskiji prema svemu ruskom. Isto vrijedi i za Tel Aviv i Teheran gdje su, zahvaljujući Trumpu, tvrdolinijaši podjednako u sedlu.
Ako postoje dvije zemlje koje znaju što se može dogoditi kada ludaci vladaju, to su Rusija i Njemačka. Ali sada kada ih je povijest smjestila u isti čamac dok se približava katarakti, Putin, na primjer, ludo vesla. Hoće li Merkel pomoći s veslima?
Daniel Lazare je autor Zamrznuta republika: Kako ustav paralizira demokraciju (Harcourt Brace, 1996) i druge knjige o američkoj politici. Pisao je za razne publikacije iz Nation do Le Monde Diplomatique, a njegovi se članci o Bliskom istoku, terorizmu, istočnoj Europi i drugim temama redovito pojavljuju na web stranicama kao što su Jacobin i The American Conservative.
Iz 'The Durana' danas, Frank Sellers: “Rusija, EAEU nacrt sporazuma o slobodnoj trgovini s Iranom”, razgovori koji traju od 2015. Kina će biti važan dio razvoja ovog plana Euroazijske ekonomske unije.
Citat dana, retrospektiva generala Charlesa de Gaullea: "Možete biti sigurni da će Amerikanci počiniti sve gluposti kojih se mogu sjetiti, plus neke koje su izvan mašte."
Bolje je reći kako jest ili se čini da jest, nego se pretvarati da je onakva kakvom biste željeli da bude.
Zašto napisati članak o tome 'što će učiniti Njemačka i Rusija?' ako je odgovor…..ništa? Prepuštajući vas vašoj inkontinenciji,
DM
Lazare bi bilo dobro da je pročitao članak Enrica Carisha ovdje na CN-u, ili ovaj Thierryja Meyssana:
http://www.voltairenet.org/article201124.html (prvi dio ovog članka također je vrlo zanimljiv).
Rusija je u vrlo osjetljivoj poziciji i ne treba je kriviti zbog suzdržanog pristupa. Putin je i sam pokazao da je dovoljno lukav strateg da shvati kako je mnogo isplativije dopustiti nabrijanom protivniku da napravi prvi potez, što stvara razne opcije/otvorine za učinkovite kontre.
Mišljenja VoltaireNeta, Strategic Culture i MoA pokazuju da je izraelska ofenziva adekvatno suprotstavljena; stoga Liebermanova “Mission Accomplished” obnovljena. Osobno imam osjećaj da je Netanyahuova nazočnost na ruskoj proslavi Dana pobjede bila prilika za Putina da jasno stavi do znanja da će Rusija ići samo tako daleko u udovoljavanju izraelskom "pravu da se brani", što se tiče akcije u Siriji. Čini se da su oni koji zamjeraju Rusiji što nije odlučnije djelovala zaboravili da Rusija ima vlastitu zabrinutost zbog provokacija SAD-a/NATO-a na samim svojim granicama. Kad dođe do napora, obrana domovine bit će na prvom mjestu (i to s pravom). U najmanju ruku, treba odati priznanje Rusiji za pokušaj rješavanja ove nesporazuma koju su SAD/NATO stvarali u proteklih 17 godina kroz bona fide diplomaciju, za razliku od potonjeg militariziranog neoimperijalizma.
Što se tiče vodstva u Njemačkoj i Francuskoj, oni shvaćaju da je njihov položaj slab, kao što je naznačeno sada već uobičajenom optužbom o "ruskom uplitanju" u njihove nedavne opće izbore, na kojima ni Macron (koji je široko, a vjerojatno i točno) percipirana kao još jedna Clinton-ova lažarica) niti Merkel nije dobila većinu glasova mandatnog tipa.
Kad bih morao nešto predvidjeti, pretpostavio bih da će Njemačka i Francuska u konačnici shvatiti da držanje SAD-a na sadašnjem kursu ne bi bilo u njihovom najboljem interesu (Merkel je već jednom izjavila da bi Europa kao cjelina trebala početi paziti zbog vlastitih prioriteta), umjesto da se nastave klanjati DC-u.
Lijepa procjena robjira, situacije. Joe
Častiš me, Joe; puno hvala.
Mir.
Da. U cjelini, jako se slažem s tvojom ocjenom robjira. Jednostavno smatram nevjerojatnim da se Putin do sada tako dobro i pošteno nosio s tekućim političkim događajima u Rusiji, Europi i svijetu već više od desetljeća da bi mu svijet trebao biti zahvalan. Takvo državničko ponašanje vrlo je rijetko među svjetskim vođama, već neko vrijeme.
Sljedeća dva mjeseca bit će vrlo ključna jer se za mjesec dana bliži Svjetsko prvenstvo. Bojim se da bi Zapad, SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo i Izrael mogli započeti nestašluke u Ukrajini, na ruskoj granici. Ali za sada se čini da Njemačka i Francuska ne žele ići tako daleko – svijet, a posebno Europa su ludi za nogometom; učinci ometanja događaja mogu biti nepredvidivi u ionako sve više polariziranoj europskoj nacionalnoj populaciji.
Dave, treba samo napraviti usporedbu/kontrast koga SAD trenutačno ima na najvišim političkim pozicijama s njihovim ruskim kolegama da bi se shvatilo tko su odrasli profesionalci u svjetskoj sobi.
I da, možemo se samo nadati da će SAD/UK (vi pažljivo promatrate oklijevanja Francuske i Njemačke) ići toliko daleko da koriste slično, nespretno očito posramljivanje/ruganje onome što je primijećeno tijekom Olimpijskih igara u Sočiju. Ali s obzirom na odgovarajuću nesposobnost kojom se upravlja i SAD-om i UK-om, također postoji opravdana zabrinutost da bi netko mogao pokušati izvesti nešto glupo, poput onoga što je inicijalno izvedeno u Majdanu (neki su izrazili nadu da bi generali hladne glave mogli zadržati sadašnjeg prez. od odlaska također iracionalno, ali to je ono što je pod Obamom predstavljalo pobunu kada su američki generali naredili napade na sirijske položaje baš u trenutku kada je počela koordinacija SAD-a i Rusije, i možda je zapravo pomoglo skraćivanju tamošnjeg sukoba; a Trump se daleko lakše vodi nego što je bio Obama).
Što je to u miru što veliki američki kapitalisti smatraju tako prokletstvom za profitabilnost?
Mir, Dave.
Slažem se da, iako je ovo izvrstan članak g. Lazarea...on čini pogrešku prihvaćajući izraelsku propagandu o učinkovitosti njezina napada na Siriju...za što nije pružio nikakav dokaz...
Slično hvalisanje čulo se tijekom rata s Hezbollom 2006. godine...sve dok Izraelci nisu podvili rep i pobjegli kući...
Razumijem da su mnogi zapadni promatrači sigurno frustrirani Putinovim naizgled krotkim stavom pred drskom agresijom SAD-a i Izraela...
Međutim, moramo imati na umu da Sirija i sirijski narod pobjeđuju u ovom važnom ratu protiv imperijalizma… nijedna pobjeda se nikad ne može lako zaraditi… trebamo se osvrnuti samo na Drugi svjetski rat i nesagledive sovjetske gubitke na početku… koji su se kasnije pretvorili u pobjedu…
Moglo bi se tvrditi da su američki [i marionete] i izraelski raketni napadi na Siriju znak očaja...to je sve što mogu učiniti...
Vjerujem da ćemo na kraju vidjeti Putina i Assada kako pobjeđuju u ovoj epskoj bitci...
Naravno da je ovaj članak o iranskoj krizi…ali ovo je usko utkano u sirijsko pitanje budući da je Izrael vrlo uzrujan zbog prisutnosti Irana u Siriji…
To je pitanje za drugi članak, ali vjerujem da je g. Lazare ovdje ponudio izvrsnu izjavu...Njemačka i Rusija su prirodni saveznici i trgovinski partneri i oba njihova naroda žele mir i stabilnost...
U pravu je kada ističe kako se američka moć brzo raspada...i ne bismo trebali zanemariti učinak drskih uvreda poput one američkog 'veleposlanika' i njegovog prokonzulskog diktata...
Pogrde i uvrede ponekad same po sebi mogu biti uzrok velikih geopolitičkih potresa...
'…Opijum je bio puki incident u sporu… uzrok rata je klanjanje — arogantne i neodržive pretenzije Kine da će održavati komercijalne odnose s ostatkom čovječanstva ne pod uvjetima jednakog reciprociteta, već pod vrijeđanjem i ponižavajući oblici odnosa između gospodara i vazala.
...kao što je John Quincy Adams primijetio o uzrocima Opijumskih ratova...
Možda danas vidimo da su Nijemci i Francuzi možda umorni od američke potražnje za klanjanjem...
“Četverostrana 'osovina zla' koja uključuje Izrael, Sjedinjene Države, Saudijsku Arabiju i Ujedinjene Arapske Emirate premješta svoju vojnu imovinu, provodi omekšavanje vojnih akcija, invaziju i okupaciju stranog teritorija i vođenje ekonomskog rata pripremajući se za vojna kampanja protiv Irana i njegovih saveznika. Nekoliko tjedana prije nego što je Donald Trump ukinuo sudjelovanje SAD-a u nuklearnom sporazumu s Iranom o Zajedničkom sveobuhvatnom planu djelovanja (JCPOA), izraelska obavještajna služba širila je lažnu propagandu o Iranu. Trump je nezakonito povukao američki potpis iz sporazuma na poticaj izraelskog premijera Binyamina Netanyahua, savjetnika za nacionalnu sigurnost neokonzervativaca Johna Boltona i državnog tajnika Mikea Pompea te tri bogata židovska suradnika Trumpove kampanje – Sheldona Adelsona, Bernarda Marcusa i Paula Singera. […]
“Projekt Amad Izrael je predstavio kao iranski kontinuirani program nuklearnog naoružanja, ideju koju inspektori Međunarodne agencije za atomsku energiju (IAEA) smatraju fantazijom Izraelaca. Glasnogovornik azerbajdžanskog ministarstva vanjskih poslova rekao je novinskoj agenciji Azertag: "Apsolutno smo uvjereni da ova informacija [arhiva projekta Amad] nema nikakve veze s istinom i da je potpuna lažna." […] Sada postoji jaka sumnja da je Izrael uvjerio Trumpa da su Amadove krivotvorine stvarne, što ga je dovelo do povlačenja iz JCPOA-e.
“Posljednjih tjedana snage Ujedinjenih Arapskih Emirata izvršile su invaziju i okupirale Socotru, netaknutu skupinu otoka na koje Jemen polaže pravo i koji se nalaze usred strateškog Arapskog mora. Zračna luka i morska luka na Socotri važne su za izraelske snage kao središte za vojni napad na Iran. Vjeruje se da su, zajedno sa snagama naoružanog vojnog osoblja Ujedinjenih Arapskih Emirata, tenkovima i oklopnim transporterima koji su zauzeli zračnu luku, morsku luku i vladine zgrade 30. travnja, bile i strane plaćeničke snage privatne tvrtke Reflex Reponses Management Consultancy LLC (R2 ), koju vodi osnivač Blackwatera Erik Prince, Trumpov politički suradnik i brat američke ministrice obrazovanja Betsy DeVos. R2 se nalazi u vojnoj bazi pod nazivom Zayed Military City, koja se nalazi izvan Abu Dhabija, glavnog grada UAE. […]
“Vojna okupacija UAE Socotre podudara se sa stvaranjem američkog Zapovjedništva za specijalne operacije (naprijed) Jemen unutar 'jemenske zone odgovornosti'. Prinčevo osoblje R2 identificirano je kako se miješa s američkim vojnim osobljem u Adenu u Južnom Jemenu, Eritreji, Džibutiju, Somalilandu i Sejšelima.
Zajedničko zrakoplovno zapovjedništvo UAE-a vodi bivši potpukovnik američke vojske Stephen Toumajan, promaknut u čin general bojnika u oružanim snagama UAE-a. Poznat kao 'general Steve', Toumajan je bio uključen s Princeovim R2 u potporu vojnim operacijama UAE u Jemenu u ime koalicije predvođene Saudijskom Arabijom i u Libiji kao potpora snagama koje podupire SAD i dugogodišnjem članu Središnje obavještajne agencije, generalu Khalifi Haftaru . Princ i Toumajan služe svom gospodaru, prijestolonasljedniku Ujedinjenih Arapskih Emirata Mohammedu bin Zayedu al Nahayanu. Poput svog saudijskog kolege, prijestolonasljednika Mohammeda bin Salmana al Sauda, Zayed je sklopio savez s Izraelom u podizanju strogih sankcija protiv Katara, koji se smatra previše prijateljski nastrojenim prema Iranu, te surađuje u podizanju napetosti protiv sirijskog predsjednika Bashara al Assada.
“Uz dopuštenje Mossada, koji se specijalizirao za krivotvorine i lažne vijesti, kao što se vidi s 'Projektom Amad' i prodajom urana iz nigerskog žutog kolača Iraku, Mohammed bin Zayed (MBZ) i Mohammed bin Salman (MBS) pokušali su destabilizirati Katar putem izmišljajući lažnu priču [koja] tvrdi da se katarski emir družio s Iranom protiv Saudijske Arabije. Lažna vijest je navodno bila dijete Yousefa al-Otaibe, veleposlanika UAE u Sjedinjenim Državama. Otaiba ima tople odnose s izraelskim Mossadom, kao i s Trumpovim zetom i savjetnikom Jaredom Kushnerom.
“Krajnji cilj osovine koju čine Trump, Netanyahu, MBS Saudijske Arabije i MBZ UAE je koordinirati vojni udar protiv Irana s ciljem 'promjene režima'.”
Nova 'osovina zla' formira se protiv Irana
Autor Wayne Madsen
https://www.strategic-culture.org/news/2018/05/12/new-axis-of-evil-forms-up-against-iran.html
Zašto Hillary Clinton nije označena u ovome. Ona je jedan od najvećih ratnih huškača.
Ovo je Trumpov show, a ne Hillary. Ona nema moć.
Što si za ime svijeta pušio, elmerfudzie? Očito je riječ o američkoj propagandi! Jedina zemlja koja je bacila atomsku bombu na drugu naciju je SAD. SAD treba biti globalni policajac? Vrlo dobro govorite o američkoj retorici "iznimnosti" za gospodare.
Jessika, ovo pitanje nema puno veze s iznimnošću. Činjenica je da je drugi svjetski rat doveo našu naciju do takvih vojnih i ekonomskih visina da se niti jedna zemlja, čak ni sada (dok postoji dolar, to jest) ne može pohvaliti sposobnošću da projicira vojnu silu, kopnom, morem i zraka, bilo gdje u svijetu. Ovo je zadani uvjet koji nismo stvorili mi nego europski bankari koji su mislili da mogu voditi kontrolirani i profitabilni (veliki) rat, koristeći svog Hitlera kao svoju marionetu. Sve do danas, EU plaća i plaća za njihov nedostatak budnosti.
U osvit posljednjeg svjetskog rata, Daleki istok i Europa bili su toliko razoreni gubitkom imovine i života da su nam se sve nacije 1946. obratile za pomoć, osim možda Rusije (tijekom posljednjih dana tog rata, čak i Rusi su dobili američko naoružanje (freebees usput)
Nacisti su također radili na atomskoj bombi, eksperimentima s teškom vodom i tako dalje, plus činjenica da su također imali V-2 raketu. Kroz mnoge herojske žrtve zajedničkim naporima britanskih i američkih zračnih snaga, Hitler nije uspio nuklearkom baciti London i Moskvu, što bi učinio odmah i bez rezerve..sad biste pričali njemački. Nikad ne zaboravite zašto imamo svoju trenutnu poziciju u svijetu. Kombinacijom propusta i ljudske žrtve bili smo, zapravo, jedina nacija koja je ostala stajati s obje noge na zemlji.
Živio!! za ruski narod, hrabar, domišljat, požrtvovan, ne zemlja drugog svijeta, nego zemlja prvog svijeta u svakom smislu. Ova veličina, uvijek iznova dokazana tijekom posljednjeg svjetskog rata. Izgubili su dvadeset sedam milijuna zbog europskih bankara i njihovih ludih shema profita. Problem je što su njihove bankarske filozofije i žudnja za krvlju izvezeni iz Europe i doneseni ovdje u SAD... Gospode, smiluj se! O veliki Neptunov oceane, operi ovu krv s moje ruke!
Daniel Lazare, SAD je jedina nacija na zapadnom Zapadu koja uistinu razumije čemu se Europa nastavlja nadati; politički načini rješavanja sporova vladanje preko i iznad, pragmatizam. Takva vrsta petljanja i kašnjenja s beskonačnim nizom osmijeha i rukovanja samo je poslužila da ubrza drugi svjetski rat. Kada je u pitanju Europa, SAD je, zapravo, izvan zdjele ribe. Tijekom zadnjih stotinjak godina, svjedoci smo parade tipova Nevillea Chamberlaina, koji mašu svojim komadima papira, a sve su to pusti snovi. ovako ili onako.. svečano vam kažem; ugovori, sporazumi, rezolucije UN-a, međunarodni sudovi, NEĆE zaustaviti najveću prijetnju čovječanstvu-širenje nuklearnog oružja i njegovog partnera u zločinu, tehnokraciju. Bilo da se radi o iranskim mulama ili Sjevernoj Koreji, dokaz je u pudinu, kako se kaže. Ako Kim Jong Un ne uspije demontirati i predati svoje nuklearne bombe (pretpostavljam da su sve njegove) ili ako Ali Khamenei počne "probijati" i pokrenuti program nuklearnog oružja, ta iranska postrojenja i/ili skladišta nuklearnog oružja, kao u slučaju Sjeverne Koreje, bit će bombardirani u ruševine. Ovo neće biti lak zadatak, s mnogo GBU-43 do mini nuklearki primijenjenih protiv ciljeva, što god je potrebno…JFK je predvidio ovaj monstruozni problem i kada je pokazao na izraelsku Dimonu kao problem proliferacije, ubijen je. Pa, takav cionistički “pragmatizam”, pretpostavljam, bio je opravdan radi opstanka Izraela?, međutim to se neće tolerirati niti ponoviti, negdje drugdje. Donald, naš omiljeni narančasti bacač kockica, riješit će prijetnju nečega što se može percipirati samo kao neposredna opasnost za čovječanstvo.
Do sada svi shvaćaju da su međunarodne MIC korporacije doista promovirale i izazvale mnoge nepotrebne sukobe zarad profita i portfelja svojih dioničara. Ipak, pitanje širenja nuklearnog naoružanja ističe se kao istinski legitiman raison d'e'tat za, i mrzim to reći, pokretanje još jedne “kinetičke akcije” koju je naredio naš POTUS i idealno, ratificirao Kongres!
Nakon godina i godina gledanja fumblera, još uvijek sam zbunjen, i ne znam zašto je to tako, da smo mi jedina nacija na svijetu koja je voljna stati na kraj i popraviti ono što je stvarno pokvareno. Kao globalna zajednica, nikada ne bismo smjeli tolerirati sve veći broj država naoružanih nuklearnim oružjem. To bi samo povećalo vjerojatnost trećeg svjetskog rata.
Da... krajnje je vrijeme da se neki od tih istočnjaka zapadne. Reci im, Elmere, nemoj se suzdržavati.
elmerfudzie – možemo se samo nadati da su vaši komentari bili satirični – ako ne, bili bi više cijenjeni na MSNBC-u ili nekom drugom MSM propagandnom mjestu.
Gary, tvoj komentar skreće pažnju s važnih točaka u mom komentaru tako što (pametno) usmjerava čitatelja na tvrdnju o vezi s MSM-om. Iskreno govoreći, nije me briga što ljudi iz MSM-a rade, recimo, promoviraju ili se udružuju s njima.. Nikada se ne prijavljujem u njihove stvari i to je to, stvari!.. trpati mozak smećem- Da sumiram sve Gore, ako bilo koja nacija, bilo gdje, odluči postati nova nuklearna (oružana) sila, može računati na nemilosrdno bombardiranje od strane SAD-a sa ili bez pomoći NATO-a, Rusije, Izraela ili naših pacifičkih saveznika. Odlučni smo, kao nacija, zaustaviti nuklearno širenje, bez isprika, preusmjeravanja (osobito nuklearnog materijala!) i bez kompromisa. Još jednom, prema zadanim postavkama, SAD je jedna i jedina sila na ovom svijetu koja može predstavljati tako vjerodostojnu prijetnju. Dugoročna vojna i politička nestabilnost stvorena dopuštanjem Izraelu i Pakistanu da postanu nuklearni, više se nikada ne smije ponoviti!
Ako su SAD bile protiv širenja nuklearnog oružja, zašto imaju toliko vlastitih nuklearnih bombi?
Zašto SAD govori o prodaji nuklearnog oružja režimu Saudijske Arabije, ako je to protiv širenja?
Zašto goleme subvencije Izraelu ne ovise o tome da Izrael potpiše NPT i dopusti inspektorima Dimonu, ako se radi o borbi protiv proliferacije?
Možda bi se trebao vratiti lovu na vabice ako si toliko nesposoban procijeniti osnovnu stvarnost.
Izraelski "pragmatizam"
https://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4890545,00.html
Elmer, nabava nuklearnog oružja od strane Sjeverne Koreje očito je uzrokovala izbijanje mira na Korejskom poluotoku.
A Pakistan i Indija, koji se mrze do temelja, ali obje imaju nuklearno oružje, bili su u miru.
I SAD neće pokrenuti nuklearni rat s Rusijom zbog uzajamno osiguranog uništenja.
Možda ako Iran također može nabaviti nekoliko nuklearnih bojevih glava, njegov cionistički susjed će dobro razmisliti o pokretanju Drugog svjetskog rata.
I svijet će postati mirnije mjesto.
Možda ako Iran može dobiti iste sposobnosti nuklearnog odvraćanja kao Izrael.
Tada više nijedna američka djeca neće umrijeti boreći se u posredničkim ratovima na Bliskom istoku za svoje cionističke gospodare.
Dennis, logika u tvom komentaru mi izmiče. Ovo je poslovični problem "majmun-vidi-majmun-radi" Ako se Iran, u nekom trenutku u budućnosti, izvuče s proizvodnjom atomskog oružja, onda će jedna ili više zemalja GCC-a slijediti taj primjer, iz (općenito) istih razloga . Slobodno priznajem da je u prošlosti bilo grešaka. Naš Intel nije uspio uhvatiti cionistička preusmjeravanja fisijskog urana iz naših državnih postrojenja za ponovnu obradu i ponovno nije uspio uvjeriti predsjednika Reagana da zaustavi AQ Khanovu mrežu. Reagan bi govorio svijetu, iznova i iznova, iznova potvrđujući, iz godine u godinu, da Pakistan nije napravio nikakav prodor u istraživanje ili proizvodnju atomskog oružja, da je to bila velika laž i on je to znao. Briljantni JFK je vidio da se sve to događa i već 1960. je poduzeo pozitivne korake, ali bezuspješno. JFK je ubijen, a glavni ubojica, LBJ, preuzeo je sjedalo u ovalnom uredu - naravno, pucnjem iz puške. LBJ je veselo pogledao na drugu stranu, dopuštajući da izraelska bomba postane stvarnost. Što se tiče ličnosti LBJ-a, uništenje je bilo u njegovoj samoj duši i išao je unaokolo potpirujući nove bliskoistočne ratove počevši s nadom da će USS Liberty potonuti i zapaliti i na Dalekom istoku (Vijetnam). Nixon i Reagan nisu uspjeli ništa naučiti iz takvog niza političkih i obavještajnih pogrešaka. Zapravo, obojica su zakomplicirala problem proliferacije.
Nadalje, za Izrael bi bilo samoubojstvo koristiti nuklearne bombe, iz više razloga; široko rasprostranjena radioaktivna kontaminacija prijatelja i neprijatelja (uključujući razorne EMP učinke), snažno oživljavanje svjetskog anti-antisemitizma zbog kojeg bi Hitler crvenio u grobu i militantni uspon BDS pokreta diljem europskih i američkih kampusa, samo da spomenemo nekoliko posljedica za Izrael koje treba odvagnuti. Ovo je razlog zašto ružan i nezahvalan posao držanja Irana u stroju počinje i završava sa SAD-om bez obzira na to odlučimo li upotrijebiti konvencionalno sredstvo odvraćanja ili krenuti s nuklearnim oružjem...krivnja će za bolje biti naša ili na gore za našu zajedničku budućnost(e)
Čini se da djelujete pod zabludama da 1) Iran želi nuklearne bombe 2) Iran je prijetnja.
Ove dvije zablude same po sebi jasno pokazuju da ste bili ozbiljno pogrešno informirani.
Johne, jedina zabluda koju ovdje vidim bila je odluka iranske vlade da promovira proizvodnju električne energije s nuklearnom energijom. Nacija koja je do pojasa u nafti i druga je samo Rusija u rezervama plina, treba prljavi ciklus urana/plutonija samo za generiranje svojih domaćih energetskih potreba? ? ! Rude reaktora torija 232 bile bi politički, ekonomski i vojno daleko logičnije i financijski praktičnije. Torija 232 ima u izobilju, ne može proizvesti fisibilni uran ili plutonij za bombe, a financijski troškovi su puno niži za zaštitu reaktora i trajno skladištenje otpada. Ova je tehnologija bila dobro poznata i izvediva prije izgradnje elektrane Bushehr ili Yongbyon (Sjeverna Koreja). Odabir da se izgradi jezgra reaktora s uranom 235 je tajna želja da se (eventualno) pronađe razlog za "izbijanje" kako bi se napravio nuklearni arsenal.
Hvala, Johne, što si sažeto naveo očito. Iran je 2003. godine odlučio da nikada neće imati nuklearnu bombu i nikada nikoga nije napao.
ako je ono što kažete istina, tada se Izrael mora prisiliti da preda svo svoje nuklearno oružje i uništi njihovu sposobnost da naprave više.
uostalom, zašto bi bilo koja država trebala čekati da ih Iran dobije ako ih Izrael već ima?
ali…točnije…..ti si samo marioneta i apologeta za Izrael.
okrivljujući LBJ za izraelski teroristički napad na slobodu SAD-a…pokazuje svoju ruku.
da...zataškao je izraelski ratni zločin, ali sigurno nije naredio da se to učini.
ostale tvoje svinjarije i ovdje svi jasno vide.
FB, izbjegavaj osobne napade. Objavite svoje ideje, mišljenja i činjenične dokaze s objektivnim dijeljenjem čitatelja CONSORTIUMNEWS-a, odnosno da učite jedni od drugih, održavate intelektualni diskurs, iznosite i razmjenjujete konkretne točke radi produktivnog argumenta
kako bi bilo da se prvo razoružaš?
Premda osobno smatram da će Europa na kraju stati na stranu SAD-a, uglavnom zbog tržišnog udjela SAD-a nad Iranom, ali opet... što ja znam. Evo kako to vidi uvodnik Der Spiegela Klaus Brinkbaumer. (Svakako pogledajte naslovnu naslovnicu Der Spiegela)
http://www.spiegel.de/international/world/editorial-trump-deals-painful-blow-to-trans-atlantic-ties-a-1207260.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter#ref=rss
Puno se čudnih stvari događa s reakcijama svijeta na Trumpov izlazak iz JPCOA. Na primjer, zašto Rusija neće opremiti Siriju raketnim obrambenim sustavom S300? Smatra li Rusija da je Sirija dobro s njihovim trenutnim sustavima S200? Podržava li Putin duboko u sebi Netanyahuov pogled na Iran? Hoće li Rusija ostati neutralna protiv toga da SAD uništi JPCOA? Toliko pitanja, s toliko toga bez odgovora.
Iako osjećam da će Njemačka i Francuska na kraju stati na stranu Trumpove administracije, samo zato što Europljani tako rade kada je riječ o odabiru strana u koje je uključena Amerika, ali za sve uvijek postoji prvi put… zar ne?
Dugo sam osjećao kako bi Europi bilo mudro da ostane neovisna o SAD-u ili bilo kojoj drugoj zabrinutosti vanjskih državnih entiteta. Već vidimo da između događaja u Ukrajini i preljeva izbjeglica koji dolaze s Bliskog istoka Europa definitivno osjeća bol zbog svih ovih američkih zavjereničkih događaja. U usporedbi s tim, SAD trpi vrlo malo ili ništa od učinaka ovih ratova i zveckanja oružjem, kao i Europa. Europa bi si učinila uslugu da kojim slučajem prijeđe na kineski OBOR program i time nadomjesti američki gubitak. Ovo je možda lakše reći nego učiniti, ali može li Europa ići sama bez očekivanja bilo kakvog gubitka prihoda? To će biti mjesto na kojem će Europa morati zadržati svoju odluku. Naposljetku, Europa bi mogla biti elektrana snage ako bi zauzela 'glavnu' poziciju koju zasigurno ima.
Dodatno štivo.
http://www.spiegel.de/international/world/trump-humiliates-europe-with-exit-from-iran-deal-a-1207237.html
I od Francuza.
http://www.france24.com/en/20180511-dont-wait-act-now-europe-macron-tells-merkel-european-union-charlemagne-prize-trump
Joe, dugo je potrebno da se EU suprotstavi SAD-u. Ipak, kao što kažete, možda se neće dogoditi ni ovaj put.
Ipak, ne čini li se da postoji pomak u ocjeni stvari u Europi?
Dodat ću još jedan članak na vaš popis:
https://www.bloomberg.com/view/articles/2018-05-14/germany-is-getting-fed-up-with-trump-and-america
“Leonid Bershidsky je kolumnist Bloomberg Opinion koji pokriva europsku politiku i poslovanje. Bio je urednik utemeljitelja ruskog poslovnog dnevnika Vedomosti i utemeljio je web stranicu Slon.ru. Možda se ne slaže uvijek s općim mišljenjem CN-a, ali gotovo uvijek je vrlo vrijedan čitanja, imo.
Već pojava ovakvih pogleda u msm-u nešto govori.
Nije li ovaj i mnogi drugi Trumpovi potezi u dobrom skladu s PNAC-om i iznimnošću? Je li doista bilo puno drugačije pod Obamom i hoće li biti puno drugačije pod sljedećim predsjednikom? Podrivanje Europe uključujući i sporazum o širenju NATO-a s Rusijom počelo je još za vrijeme Billa Clintona. Podijeli pa vladaj. Brexit može biti dobra vijest i za američke neokonzervativce u tom pogledu. Potpuna amoralnost američkih intervencija (nažalost podržanih od strane EU – glupost ili nedostatak kičme) i etika koju odražavaju imo su strani europskom razmišljanju. Mora doći do reakcije.
Gazeta.ru je neki dan izvijestila da su službena i trgovačka izaslanstva niske razine iz Francuske i Njemačke posjetila Krim, što je mali, ali dobrodošao znak zdravog razuma i korak u boljem smjeru.
Još jedan od Bershidskog:
https://www.bloomberg.com/view/articles/2018-05-10/europe-won-t-rally-around-u-s-sanctions-against-iran
Za objašnjenje kako stvari funkcioniraju kada SAD odluči da želi rat pročitajte što moonofalabama ima za reći.
http://www.moonofalabama.org/2018/05/countdown-to-war-on-iran.html#more
Referentni otvoreni blog samo opisuje kako su stvari dobro organizirane, kada SAD, ups, Izrael odluči ući u rat. Radi zadnjih desetak godina, nema razloga vjerovati da neće u ovom trenutku. Baš kao u slučaju prethodnih invazija i/ili stalnog bombardiranja “otpadničkih” zemalja od strane Izraela/savezničke snage i UN nisu učinili ništa, UN se neće buniti protiv invazije na Iran.
Pozornica je postavljena, prilično spremna za početak i malo je vjerojatno da će trebati godine da započne rat u Iranu. Rusija nema interesa miješati se u nadolazeći rat, na temelju svojih postupaka ili bolje rečeno nedjelovanja tijekom zadnjih nekoliko tjedana. Trenutačno nije poznato zašto se Rusija nije uključila u akciju, ali to bi se Rusiji moglo obiti o glavu. Pogotovo, kada je njegov broj spreman za sjeckanje...
Postoji mišljenje koje kaže da Rusija strpljivo čeka da vidi gdje žetoni mogu pasti. Ako je to slučaj, onda je Rusija koja ide tihim putem izvrsna strategija.
Može li Rusija govoriti jedno dok se priprema za nešto drugo. Kao da kažu da neće opskrbljivati Siriju s raketnim sustavima S300, ali onda ih isporučuju pod okriljem noći? Vrijeđa li se Putin što sve vrijeme dok je stajao s Netanyahuom slaveći ruski Dan pobjede, Bibi napada na položaje Sirije/Irana? Kad bolje razmislite, Putin je bio vrlo tih o ovom američkom odbijanju JPCOA.
Ima mnogo toga za gledati, i mnogo toga za shvatiti. Morat ćemo ovo pažljivo proučiti kako dani i tjedan budu prolazili. Joe
Joe, na temelju izvješća vojne obavještajne službe koje sam pročitao prije nekoliko dana, Rusija je tajno premještala oružje u Siriju pod okriljem elektroničkog zamračenja. Vjerujem da sam ovu informaciju pročitao na stranici pod nazivom "Military Watch".
To bi imalo smisla s obzirom na to da Rusija možda igra vrlo opreznu stratešku igru kako bi osigurala da će imati prednost u svakom sukobu.
Ljudi koji se žale da Rusija nije "pristupila stolu" nedavnim izraelskim zračnim napadima na Siriju ne razumiju kako stvarno dobra vojna strategija i taktika funkcioniraju. To je više poput gledanja olimpijske utakmice mačevanja, što je zapravo pomalo dosadno nego gledanja Riggsa i Murtaugha kako se bore protiv loših momaka u Foxovom filmu “Lethal Weapon”.
Kako se brzo zaboravi…
Europa se 2014. godine suočila sa sličnom nevoljom nakon ukrajinske krize. Obamina administracija uvela je sankcije protiv Rusije, koje očito nisu bile u ekonomskom interesu zemalja EU. Njemačka i drugi prosvjedovali su i tada, prije nego što su objeručke pristali na sankcije.
Zašto ljudi misle da će sada biti drugačije s ponovnom uvođenjem sankcija protiv Irana?
Da, dobra poanta i vjerojatno ste u pravu
istaknuto je da argumenti EU-a protiv sankcija Iranu zvuče šuplje protiv potpore EU-a sankcijama Rusiji. EU bi mogla ukinuti svoje sankcije Rusiji da bude dosljedna. :)
Nema šanse za njemačko-ruski dogovor o iranskom nuklearnom sporazumu. Njemački ministar vanjskih poslova Heiko Maas savršeno je usklađen sa Sjedinjenim Državama ("Sirija nije Auschwitz", Der Spiegel), a Vladimir Putin nema namjeru obračunavati se sa Sjedinjenim Državama u iranskom nuklearnom pitanju ("Skripaljevi najvjerojatnije nikada neće biti dozvoljeno govoriti”, The Saker).
Citat iz članka:
“Prema izraelskoj vojsci, Izrael je obavijestio Rusiju o predstojećem napadu putem procedura “dekonflikcije” koje su na snazi od rujna 2015. – što znači da je Rusija više-manje pristala na uništenje vlastitih obrambenih sustava.”
Teško je ne protumačiti ovo jer Rusiji nije u interesu štititi Iran, a što se toga tiče, Siriju. Pogotovo u svjetlu raketnog napada savezničkih snaga koji je trajao nekoliko tjedana, s čime se Rusija više-manje također složila.
Spojite ovaj nedostatak zaštite s vijestima da je Rusija napravila zaokret i rekla da nema raketa S-300 za Siriju nakon što je Netanyahu nekoliko dana posjetio Putina. U tom slučaju Rusija štiti Iran od napada izraelskih i savezničkih snaga čini se malo vjerojatnim. Pogotovo kada će EU objeručke pristati na sankcije protiv Irana i možda baciti kost Rusiji, u obliku ublažavanja sankcija Rusiji. Kada Iran bude uništen, te ublažene sankcije protiv Rusije bit će poništene, naravno...
Putin je na skliskoj padini i možda će biti prekasno, do trenutka kada bude htio pritisnuti kočnicu. Iako cijenim Putinov trud da izbjegne Treći svjetski rat, on ugrožava postojanje Rusije...
Čovjek uistinu želi da Njemačka odraste i izađe iz prošlosti. Povijest je ono što jest: povijest
S druge strane, stvarnost je dinamična, pa čak i dijalektička među životima živih vrsta.
Vrijeme je jednako da Izrael odraste. I prestanite vrijeđati svijet u cjelini svojim beskrajnim kukanjem o svojoj iznimnosti
koji napušta Iran. Židovska ga država želi uništiti. Što je tako tipično za njihovo ratno huškanje
tako da se na kraju mora braniti Iran!
Ali američku demokraciju oteli su cionistički trolovi Knesseta dok se SAD prevrće i biva razbijen
vrijeme je da prestanemo s tim glupostima
i za početak koristite realne alternative umjesto biblijskih
Pravim kladioničarsku knjigu i dajem izglede 1000 prema 1 protiv toga da Europa ne poštuje naredbe Jenkija. Ima li primatelja?
Uzet ću to, staviti me u knjigu za 100...
Morali bi se složiti kao grupa da se odupru Carstvu. Bila bi to prekretnica za svijet. Ako se ne odupru, onda se svijetu i vlastitom narodu otkrivaju kao nemoćni vazali kakvi su cijelo vrijeme bili. Trump ih je stavio u finu dilemu! Čak se i sada skupljaju kako bi smislili nekog poludušnog policajca koji govori i da i ne u isto vrijeme. Teško je biti odlučan, kad si godinama vježbao poslušnost diktatu Carstva.
Mislim da je ova oklada preagresivna. S jedne strane, mogućnost poštivanja naloga iz Washingtona vrlo je neugodna. Pridržavali se ili ne, američka riznica ponovno će kazniti više milijardi, a financijske tvrtke su najranjivije: imaju bezbroj transakcija s fiktivnim tvrtkama s vrlo malim profitnim maržama (koje se zbrajaju), tako da ih ne mogu istraživati više od provjere vjerodajnica. , a uvijek je moguće tvrditi da oni olakšavaju kršenje sankcija. Što se toga tiče, američki agenti mogli bi osnovati neke lažne tvrtke za tu specifičnu svrhu.
Jedina obrana bile bi protusankcije SAD-u, tvrtkama iz EU-a koje prikupljaju kompenzaciju koju bi EU dobila natrag u nekom obliku, recimo, carina. Dužnosnici EU imaju iskustva u trgovinskim ratovima, pa čak iu specifičnom polju otpora sankcijama.
Ipak, njihova je ukorijenjena mazohistička čežnja za gospodarom koji pruža zaštitu i kažnjava zločeste. Stoga su izgledi 1000 prema 1 pretjerani.
Ako je Merkel umiješana, to je katastrofa.
To su uobičajeni snovi šačice lijevih liberala koji se usude otvoriti usta. Ova beskarakterna žena stalno je obmanjivala i lagala Njemačku. U Washingtonu bi na stolici mogao sjediti pravi babun, a njemački političari bi mu također puzali u anus.
“Odluka o prekidu sporazuma temelji se na američkim unutarnjopolitičkim razmatranjima, a ne na bilo kakvoj stvarnoj analizi onoga što obavještajna zajednica izvještava. Milijarderi dubokog džepa koji mrze Iran po imenu Sheldon Adelson, Rebekah Mercer i Paul Singer sada su spremni baciti desetke milijuna dolara Trumpovoj Republikanskoj stranci kako bi joj pomogli da pobijedi na izborima u sredini mandata u studenom.
“Oni koji posjeduju samo malo više predviđanja, uključujući Pentagon i američke europske saveznike, snažno su apelirali da se JCPOA nastavi, osobito jer su se Iranci u potpunosti pridržavali, ali postoji novi tim u Washingtonu. Upravo potvrđeni američki državni tajnik Mike Pompeo nije baš podržao apsurdnu izraelsku tvrdnju Benjamina Netanyahua prije dva tjedna da Iran trenutno ima tajni program oružja za masovno uništenje, ali se oštro usprotivio JCPOA-i, ponavljajući Trumpa nazivajući ga užasnim sporazumom koji će jamčiti iransko nuklearno oružje. Stvarnost je sasvim drugačija […]
“Neuspjeh JCPOA-e uopće se ne odnosi na sporazum, koji je i zdrav i izvediv. Nažalost, postoji konstrukcija Izraela i Bijele kuće koja pretpostavlja da Iran želi uništiti Izrael, za što nisu otkriveni nikakvi dokazi, kao i da je izuzetno nepouzdan, što je čudna tvrdnja koja dolazi ili iz Washingtona ili iz Tel Aviva. Također načelno odbacuje bilo kakvu vrstu sporazuma s iranskom vladom, tako da se nema kamo 'popraviti' ono što se već dogodilo.”
Trumpova Pirova pobjeda: SAD se odlučuje za put koji može voditi samo u rat
Autor: Philip M Giraldi
https://www.strategic-culture.org/news/2018/05/10/trump-pyrrhic-victory-us-opts-for-path-that-can-only-lead-war.html
Daniel Lazare vrlo dobro shvaća važnost Njemačke koja prevaljuje vagu u današnjoj nestabilnoj bliskoistočnoj klimi. No, ima li Merkel hrabrosti unijeti malo razuma u situaciju. Macron očito ne.
Nijemci i FRANCUZI moraju pojačati i odbiti kršenje ovog međunarodnog sporazuma od strane Trumpove administracije. Vrijeme je da se obojica prestanu ponašati kao američki (i izraelski) psi u krilu i da zauzmu vozačko sjedalo po ovom pitanju – čak i ako to znači prijetnju solventnosti EU. Obje zemlje imaju dovoljno ulaganja u Iran (i Inicijativu Puta svile) da svoje zemlje pretvore u duboku recesiju, koja će vjerojatno srušiti cijelu EU – ako se sankcije dopuste. Osim toga, ne očekujte da će Rusija stajati skrštenih ruku jer također kontrolira velik dio plina za zapadnu Europu.
Nijemci i Francuzi pozivaju Nijemce i Francuze da se zauzmu za poštivanje međunarodnog prava. Napustite NATO odmah!!!
Slažem se! Također, krajnje je vrijeme da Njemačka potraži liječenje za duboko ukorijenjenu neurozu holokausta, najavljujući ratnom huškaču i psihopati Netanyahuu kraj svoje velikodušnosti. Dugi niz godina zalagao sam se za snažnu suradnju između Njemačke i Rusije u svim područjima trgovine, znanosti i građanskih nastojanja te za labavljenje njemačkog ropstva SAD-u. Bojim se da Merkel možda nije dorasla tom poslu.
Otkrivanje: Ja sam njemački državljanin s prebivalištem u SAD-u zadnjih 30 godina.
“Također, krajnje je vrijeme da Njemačka potraži liječenje duboko ukorijenjene neuroze holokausta, najavljujući ratnom huškaču i psihopati Netanyahuu kraj svoje velikodušnosti. Dugi niz godina zalagao sam se za snažnu suradnju između Njemačke i Rusije u svim područjima trgovine, znanosti i građanskih nastojanja te za labavljenje njemačkog ropstva SAD-u.”
Da. U tome se u potpunosti slažem s tobom. Vrijeme je da Njemačka samostalno preuzme vodeću ulogu u svijetu. Sa svojom jedinstvenom pozicijom jedne od najproduktivnijih ekonomija u današnjem svijetu i svojom izvanrednom kulturnom i intelektualnom poviješću, vrijeme da se prekine s robovanjem SAD-u odavno je došlo. Istina je da je SAD veliko tržište za Njemačku, ali to će biti i Kina, Brazil, Indija, Rusija i ostatak svijeta zajedno.
Iako se gotovo u potpunosti slažem, put je nezgodan.
Njemačka je postupila izvrsno i izvršila je veliki utjecaj time što je bila tako miroljubiva i nemilitaristička.
Njemačka mora pronaći dogovor s Francuskom i drugim velikim zemljama EU-a kako bi promjena uspjela, a ne izazivala protivljenje i nepovjerenje.
Njemačka i EU trebaju pridobiti Poljsku i baltičke i neke druge zemlje, što možda neće biti lako s obzirom na njihovu sklonost da vjeruju SAD-u i američku politiku zavadi pa vladaj. EU mora surađivati s Rusijom.
EU se mora vratiti na pravi put.
Muka mi je i umoran sam od popuštanja drugih zemalja prema SAD-u. SAD je flagrantno prekršio potpisane ugovore i pokrenuo ratove po izboru što je rezultiralo smrću i raseljavanjem milijuna. KOLIKO JOŠ NEVINIH MUŠKARACA, ŽENA I DJECE MORA UMRIJETI? Poslovanje s ovom odmetničkom nacijom u ovom trenutku čini čovjeka sukrivcem u zločinima. Rusija, Kina i EU, kao i druge nacije više ne mogu opravdati samozadovoljstvo.
Tim, slažem se
Ništa ne sprječava druge nacije da odbiju trgovati s "odmetničkom" nacijom SAD-a.
Učini to. Stavite sankcije SAD-u.
Što sprječava ove zemlje da budu suučesnici u ovom zločinu?
Jedino objašnjenje je sigurno da se slažu s američkom vanjskom politikom.
Svi su oni također "odmetničke" nacije.
Samo će vrijeme pokazati?
Otkako su prvi kolonisti započeli uništavanje Amerike, Europljani su pljeskali.
Kako su se SAD okrenule protiv Europe (zajedno s ostatkom svijeta), oni se suočavaju s dilemom.
Nastavljaju li se igrati lap-dog ili ustaju?
Nadam se da će ustati... ali NISAM optimist.
Američko razmetanje skriva svoju nestabilnu ekonomsku situaciju, zemlja trune iznutra, a nacija s najvećim dužnikom na svijetu govori ostatku svijeta što da radi? Sviđa mi se KiwiAntzova izjava da je Trump strgnuo masku sa Sjedinjenih Država kako bi otkrio ružnog nasilnika. Neka se druge nacije zauzmu za sebe i neka ne budu taoci SAD-a i Izraela.
Da, a njihovo razmetanje također je lažno utemeljeno na ideji vojne nadmoći. Današnja raketna tehnologija koju drže i Rusija i Kina čini naše skupine nosača patkama. No, dok se čini da se Kina i Rusija i dalje nadaju uspostaviti mir temeljen na obostrano korisnim sporazumima, SAD želi cijeli kolač i radije će dići u zrak cijeli svijet nego dijeliti. Nadajmo se da će se barem Njemačka probuditi i razmisliti o svom savezništvu s očitom hrpom sociopata.
Željeznička linija koja povezuje London s Pekingom preko Moskve, Madrida, Teherana, Afganistana, Uzbekistana, Tadžikistana i rusko/korejskog pacifika gotovo je jednako važna kao i nove arktičke pomorske rute.
Igramo šah s majstorima. Je li to točno, g. Trump? Ti pokazuješ Irancima smisao života? Meesterr Trump.
Oni će postaviti obranu. Nitko neće obraćati pozornost na budalu s Capitol Hilla koja vidi kako sunce ide oko sebe dok svijet zalazi.
Iran ima višestoljetno iskustvo i odnose s Rusijom, Turskom, Njemačkom i Kinom. Ima mir s Filipinima, Havajima i zapadnom obalom Sjeverne Amerike. Nitko ne bi trebao ništa učiniti. SAD propada. To je poput zmije čegrtuše. Spreman udariti sve što se pomakne. Svi smo niz vjetar jedni od drugih, tako da onaj tko ikada odluči napasti pentagonijski ludak je s vjetra,
Biti mirni. Ako SAD zareži na vas; odmaknite se i recite: "Dobar pas, dobar pas." Ako to ne uspije onda ste u donald's deepest doo doo.
Jedna pozitivna stvar koja proizlazi iz cijele ove zbrke je kako je Trump sustavno uništio svaki kredibilitet i fasadu respektabilnosti koju je SAD prije imao? Maska je dobro i doista skinula kako bi je mogao vidjeti cijeli svijet i "ružni američki" mentalitet sa svojim arogantnim i svinjoglavim, ignorantskim stavom sada je u potpunosti razotkriven ispod Trumpove narančaste frizure s češljanom? Ovo je prava Amerika, Trumpu treba pljeskati za ovo ludo razotkrivanje' jer je svijetu učinio veliku uslugu, sada se svi mogu sami uvjeriti da je Amerika pravi neprijatelj i globalna prijetnja svjetskom miru i nitko drugi ! Trump i njegovo američko carstvo su sami pokazali svoje pravo lice i prezir prema ostatku svijeta i nanijeli veliku štetu, vojno i ekonomski, tu se činjenicu više ne može skrivati? Europa i ostatak svijeta trebaju se probuditi pred ovom činjenicom i poduzeti mjere da se suprotstave ovom globalnom nasilniku i terorističkoj naciji zvanoj SAD? A što Amerika misli tko je, da može prijetiti svijetu svojom vojskom i korištenjem ekonomskog i financijskog terorizma?? Svijet je ranije ustao i porazio još jednog globalnog siledžiju zvanog Nacistička Njemačka, zahvaljujući Rusiji i sada smo suočeni s još većom prijetnjom zvanom Sjedinjene Države rupa!
RE: “Europa i ostatak svijeta moraju se probuditi pred ovom činjenicom”
Već su sasvim budni i dobro znaju gorilu od 800 lb u svojoj spavaćoj sobi.
RE: “poduzeti mjere kako bi se suprotstavili ovom globalnom nasilniku i terorističkoj naciji zvanoj SAD?”
Zgrčeni su u svojim krevetima s pokrivačima navučenim preko glave.
RE: “Što Amerika misli tko je, da može prijetiti svijetu svojom vojskom i korištenjem ekonomskog i financijskog terorizma?”
Amerika i Izrael misle da su izuzetne nacije, izabrani narodi, poznatiji kao "šef svih šefova".
Moderatori Vijesti o konzorciju, dopuštate li ovom posteru da bljuje ovu žuč u odjeljku za komentare? To je ad hominen napad na milijune Amerikanaca koji nisu glasali za to da sadašnji predsjednik našu zemlju nazove Sjedinjenim Državama rupa. I krajnje napadno.
Dennis, ne slažem se. Nema moderatora. Neka se ljudi izraze. Kada mi Europljani kažemo 'Amerikanci', jasno je da ne mislimo na svih 320 milijuna Amerikanaca. Mislimo na većinu Amerikanaca koji su glasali za ovog nezrelog naivčina da im postane predsjednik, pod uvjetom da vjerujemo ishodima američkih izbora [ne vjerujem]. Živim u SAD-u i mogu vas uvjeriti da mrzim gledati ovu neuku, iznimno arogantnu i nasilnu populaciju koja govori ostatku svijeta što da radi i kako da se ponaša.
Günther…
Kao i ti, živim u Sjedinjenim Državama, ali sam rođen ovdje.
Užasno me boli kad vidim koliko su Amerikanci neupućeni u svijet oko sebe. I ne krivim mnoge ljude iz drugih nacija koji se zgražaju nad postupcima američke vlade i ne mogu se ne zapitati što točno nije u redu s američkim stanovništvom. Barem su Europljani spremni štrajkovima zatvoriti cijele industrije.
Većinu dana želim jednostavno jadno...
S druge strane ima mnogo Amerikanaca koji pokušavaju učiniti nešto u vezi s cijelom političkom barom u kojoj se SAD trenutno nalazi. Ali većina tih ljudi sve radi pogrešno jer se njihov aktivizam temelji na pothvatima iz 1960-ih kada je na svim razinama vlasti ostalo nešto racionalnih ljudi. Sada toga nema, pa su takvi pokušaji uglavnom čisti gubitak vremena.
Najozbiljniji problem s kojim se sada suočavaju građani Sjedinjenih Država je da je došlo do točke u kojoj nijedno političko rješenje nije izvedivo bez nečeg čudesnog da se dogodi unutar političkog sustava. Bez toga, ono što preostaje je nasilna revolucija na koju neki Amerikanci počinju pozivati. Međutim, psihološki je to vrlo teško očekivati od naroda koji nikada nije upoznao ozbiljnu oskudicu vlastite zemlje osim one koju je sam napravio…
Mislim da je velika većina Amerikanaca koji su glasali za Trumpa pošteni, marljivi i pristojni ljudi. Narodu su dojadili politički lideri takvi kakvi jesu. Dakle, glasali su za Trumpa koji je imao neke dobre ideje, a bio je autsajder. Nije samo Trump taj koji se tako ponaša, tu su i sve druge političke, medijske i vladine osobe koje su još gore.
Sa svim ovim ratovima, razaranjima, maltretiranjem naroda koji se događaju, vidim zašto se vrlo malo komentatora zanosi i ponekad koristi oštre riječi iz frustracije. Ne mislim da se time vrijeđaju narod ili država. U cjelini, rasprava u odjeljku za komentare vrlo je informativna i pristojna.
Stanovništvu u zemlji je ispran mozak.
Dave moj prijatelju, kakva nečuvena izjava.
Dakle, 320 milijuna ljudi ima ispran mozak, ha?
Svatko od nas!
Uključujući moje dvije kćeri doktorice koje su bile izvan sebe kad je Trump izabran.
Oni nisu ni **rupe.
Isto za sve komentatore na ovom blogu koji su zgroženi vanjskom politikom svoje zemlje.
Nazivati sve Amerikance seronjama je djetinjasto, uvredljivo i beskorisno.
Amerika je bila veliki razlog za dobro u mnogim područjima.
Ne biste tipkali po internetu da nije američke inventivnosti.
Bljuvanje ove žuči je utočište ljudi koji nemaju ništa konstruktivno za ponuditi.
A Dave... većina poštenih, marljivih i pristojnih ljudi nije glasala za Trumpa.
Postao je predsjednik s manjinom glasova zbog slabosti našeg sustava izbornog kolegija.
Trump se kandidirao na antiratnoj platformi.
Njegov protivnik je bio ratni huškač s krvlju milijuna (žena) na rukama.
Većina Amerikanaca glasala je za bolje od dva zla.
Nije im ispran mozak.
Samo sam lagao.
Tragedija je to što se Trump na vlasti povinovao željama neokonskih ratnih huškača.
Ali kad bismo htjeli raspravljati na razini našeg prijatelja Kiwija..
Bilo bi nam bolje da odemo do lokalnog biciklističkog bara.
Na glasačkom je listiću bio još najmanje jedan (u većini slučajeva još dva) kandidata, osim Hair Fuhrera i Crvene kraljice. Oba druga kandidata bili su antiratni kandidati i obojica su bili eksponencijalno inteligentniji od Big Cheeta.
Ako Amerikancima nije ispran mozak (barem preko 90% njih), zašto onda malo Amerikanaca uopće priznaje da su imali izbora osim Killaryja i Drumpfa?
Hvala Adrianu E. na podacima prikupljenim u nedavnim anketama. Nadam se da će jednog dana uskoro volja njemačkog naroda postati putokaz koji njemačka vlada slijedi. Isto se nadam i za svoju zemlju (SAD).
Zanimljivo, ali Njemačka nema sklonosti niti muda stati na stranu Rusije protiv SAD-a ili Izraela. I Putin se zavarava ako vjeruje Trumpu, Netanyahuu, Merkel, May ili Macronu koji Rusiju stalno nazivaju neprijateljem.
Njemačka je apsolutno prekrasna zemlja. To je sve što bi Amerikanci poželjeli, da znaju bolje. Sve radi. Voda je zdrava, ulice su čiste, nema javnih oka, a ako siromaštvo i postoji, ono je nevidljivo. Uglavnom svi igraju po pravilima. Da, postoje problemi, ali u usporedbi sa SAD-om oni su praktički beznačajni. Masovna migracija možda ima štetan učinak, ali nisam se vraćao godinama i ne mogu dati zapažanja iz prve ruke. Njemačka je također ono što bi svaki student vojne povijesti sasvim otvoreno nazvao "okupiranom nacijom". Po cijeloj autocesti možete uočiti znakove za izlaze na američke vojne objekte. Nisu upadljivi, ali su tu. Ekonomski doprinos koji ti objekti daju Njemačkoj bez sumnje je golem. Ne mogu nagađati koliki je, a sumnjam da čak i Kongres ima dobar uvid u veličinu američkog traga. Da je došlo do rata između Rusije i SAD-a, Njemačka bi bila ono što studenti vojne strategije zovu "okruženje bogato ciljevima". To bi bila američka logistička “pozadina” u tradicionalnoj linearnoj strategiji planiranja bitke, a time i vrijedan strateški cilj. Ako dođe do pritiska, Rusija ne bi htjela opustošiti Njemačku. Ali u hipotetskoj ulozi ruskog vrhovnog vojnog zapovjednika pod prijetnjom vojne invazije, većina “ratnih igrača” bi to odmah izbrisala. I Njemačka to zna.
Dakle, dvojbeno je da će Njemačka učiniti bilo što drugo osim pokušaja da ostane nepokolebljiva. Ne očekujte da će se Njemačka suprotstaviti carstvu. Samo nagađam, ali rekao bih da se to neće dogoditi.
Hvala FG, imate zanimljivu perspektivu o ovome. Većina nas, poput Njemačke, uhvaćena je u situacijama koje nam je teško promijeniti. Lako je kriviti druge za nepromjene, ali onda moramo pogledati sebe.
Nijemci se bore protiv carstva
https://www.upi.com/Archives/1982/12/11/Germans-protest-nuclear-missiles/8023408430800/
super komentar. Pogodite koja je jedina zemlja na svijetu, nakon 2. svjetskog rata, izvršila financijsku odštetu? Njemačka. Njemačka je stvarno podržavala Izrael od 1960-ih. München 1972., aberacija. Zašto SAD ne plati odštetu svima i svakoj zemlji koju smo povrijedili? Čile, Guatamala, Iran, Irak, Afganistan, Vijetnam, Libija, Palestina, Kuba, Kongo, Jemen, Sudan, Iran… Ova zemlja nije u stanju priznati pljačku domorodaca i porobljavanje crnaca. Na putu smo od mjesta gdje je Njemačka.
Možda ste u pravu, FG Sanford. Njemačka, moja zemlja, nalazi se u vrlo nesigurnoj situaciji i vjerojatno ne može izdržati pritisak SAD-a. Kladim se da kad bi Njemačka naznačila da razmišlja o izlasku iz NATO-a ili čak zatražila smanjenje američke vojne prisutnosti u zemlji, nasilnik poput Trumpa bi Njemačku udario embargom i sankcijama, pa čak i zaplijenio zlato koje je Njemačka glupo ostavila u Fort Knoxu. Zaboravite na Kongres, ovu korumpiranu, gadnu, ratnohuškačku skupštinu kriminalaca; u SAD-u više nema prave opozicije koja bi obuzdala psihopatskog predsjednika izvan kontrole. Pa vidite… bojim se najgoreg.
Ako Bliski istok i dalje bude u kaosu kakav je bio protekla četiri desetljeća, katastrofe ne bi zadesile Ameriku koja je zaštićena oceanima na obje obale, zemlje Euroazije će morati snositi te ratne troškove jedne propale države nakon drugog vremena Amerika će moći nastaviti dijeliti i osvajati sve europske zemlje zajedno s Rusijom.
Moj dojam je da se SAD pregrijava. Nalazi se u vječnom ratu s čovječanstvom koji zahtijeva djelovanje na ekonomskom intenzitetu i dugu prema GNP-u kakav je bio na kraju Drugog svjetskog rata. Dizajn kapitalističkog sustava raste sve brže i brže do beskonačnosti na konačnom planetu. SAD se suočava s trvenjem zbog degradiranog okoliša u kojem su svi besplatni ručkovi već pojedeni, a ono što je ostalo žele svi ostali.
Pakao će se smrznuti prije nego što Angela Merkel, CIA-ina imovina u potpunom vlasništvu, napravi mali korak u vanjskoj politici. Ni u kakvom obliku ni u kojem obliku ona nikada nije stavila njemački nacionalni interes ispred interesa banaka, SAD-a ili EU-a. Jedino je pitanje koliko će dugo puhati i puhati prije nego što posluša naredbe iz Washingtona.
Siguran sam da ona može riješiti stvari, Donald J Trump vjerojatno nije, on je dužan svojim gospodarima novca. Vidite, Merkel nije kreten za moć novca poput Trumpa. Velika razlika. Merkel baš briga, djt želi biti Putin, nema pravila, nema zakona, ja pobjeđujem. Pobjeda je sve za djt. Merkel, ne toliko.
Zemlja koja će prkositi holokaustu bit će Njemačka? To je smiješno.
Što znači prkositi holokaustu? Kako se može prkositi holokaustu? Misliš poreći? Vaš komentar nema smisla.
a što je gong?
Vjerujem da je njemački narod svjesniji i pametniji nego što im gospodin Lazare pripisuje. Za razliku od SAD-a gdje, nažalost, većina ljudi nema pojma o povijesti ili geografiji, Europljani su kontinuirano živjeli ono o čemu smo samo čitali u povijesnim knjigama. Naravno da bi se neke frakcije u Njemačkoj bunile, ali ako Angela objasni što treba učiniti da se zaštiti njemačko i europsko gospodarstvo, mislim da bi većina bila uz nju, a Lazare zaboravlja spomenuti da bi većina EU-a, posebice UK i Francuska, biti s njom zajedno s nizom vrlo bogatih (dakle moćnih) kompanija ovdje u SAD-u koje su, pretpostavljam, ako su još pri zdravoj pameti, zgrožene onim što je Trump učinio.
Sviđaju mi se mogućnosti koje nudi autor ovog članka. Da sam ja njemačka kancelarka, preuzela bih vodstvo i pridružila bih se Rusiji, Iranu i time Kini. Prihvatite inicijativu Puta svile i stavite Njemačku u poziciju da iskoristi ekonomske i geopolitičke prednosti ovog novog saveza. Dajte NATO-u čizmu i izgradite novi sigurnosni sporazum sa svojim novim partnerima. Trump je već zaprijetio uvođenjem sankcija europskim korporacijama koje posluju s Iranom. Merkel mora pronaći malo hrabrosti i nazvati njegov blef. Njemačka je gospodarska sila u EU. Preuzevši vodstvo, mogla bi uvjeriti druge zemlje EU da učine isto i tako se osloboditi kontrole i dominacije SAD-a. Stavite oznaku u ME i zaustavite osovinu zla (SAD, IS, KSA) da krene u rat s Iranom. Carstvo je u padu i treba mu šamar. Sada je vrijeme da Njemačka prestane biti američki pas u krilu. Shvaćam da je to s moje strane samo pusta želja. Međutim, rat s Iranom stvorio bi sve više izbjeglica koje bi bježale u Europu kako bi pobjegle od kaosa i razaranja. Koliko milijuna ovaj put? SAD također planira natjerati EU na svoj plin iako će on biti 50% skuplji od plina iz Rusije. Kada će EU prestati biti lojalan podanik Kraljevine Sjedinjenih Država? Merkel treba odrasti par.
@Daniel Lazare: Vrlo dobro promišljen članak, ali kao Nijemac moram priznati da su njemački političari učinili sve kako bi zadovoljili politiku SAD-a i pokvarili odnose s Rusijom. S našim novim ministrom vanjskih poslova Heikom Maasom i ministricom obrane von der Leyen, koji žele još više uništiti ono što je ostalo u kontaktima s Rusijom i slijepo slijede izraelske i američke tvrdolinijaše, vrlo sam pesimističan da će Njemačka biti voljna spasiti naš mir. Čak i ako bi to bilo potrebno očajnije nego ikada. Tako tužno.
Bojim se da si u pravu, Bernarde. Šteta je. Neugodno mi je zbog nježnosti Njemačke. Ali to je kockanje... što bi Trump učinio kada bi Njemačka shvatila da je vrijeme da pokaže kičmu.
Politika i ekonomska stvarnost ponekad stvaraju čudne prijatelje. Nekadašnje neprijatelje Rusiju i Njemačku gura zajedno uvijek nasrtljivi američki hegemon. Budućnost Europe je u Euroaziji i BRI projektima. Merkel se drži gubitničke ruke - mora je ubaciti prije nego što Njemačka bude uvučena u odvod kojim kruži američko carstvo.
“Ako bi se Njemačka okrenula u drugom smjeru, prosvjedi bi bili zaglušujući ne samo u Washingtonu, Parizu i Londonu, nego iu Berlinu.”
Naravno, potpuna preorijentacija Njemačke nije vjerojatna, pa čak i umjereniji koraci u tom smjeru mogli bi dovesti do prosvjeda, ali bi većina Nijemaca vjerojatno podržala takve korake. Ankete su stalno pokazivale da su Nijemci za poboljšanje odnosa s Rusijom, a to je također slučaj s nedavnom anketom (http://wiese-consult.com/wp-content/uploads/2018/04/Russland-und-der-Westen_130418.pdf na njemačkom jeziku) za koje je anketirano 2025 građana.
Neki rezultati:
– Samo 23% Nijemaca podržalo je protjerivanje diplomata nakon optužbi vezanih za trovanje Skripala, 69% je bilo protiv (iako većina od 46% vjeruje da je Rusija odgovorna, 28% misli da Rusija nije odgovorna, a 26% kaže oni ne znaju).
– 55% Nijemaca je za smanjenje i ukidanje postojećih sankcija Rusiji, 26% ih želi zadržati u sadašnjem obliku, a samo 13% želi više sankcija.
– 50% Nijemaca smatra da su uglavnom SAD odgovorne za trenutni porast napetosti između Istoka i Zapada, 25% misli da je najviše odgovorna Rusija, 7% misli da su uglavnom odgovorne zemlje EU, a 8% podjednako krivi sve.
– Samo 17 posto se boji Rusije, 83 posto kaže da se ne boji.
– 79% Nijemaca smatra da je Donald Trump veća prijetnja svjetskom miru od Vladimira Putina.
– 63% Nijemaca smatra da bi zapadne zemlje trebale učiniti što je više moguće kako bi se Rusija osjećala dijelom Europe, samo 26% smatra da treba naglasiti razlike između EU i Rusije
– 94 posto Nijemaca misli da su dobri odnosi između Njemačke i Rusije važni
– samo 6% Nijemaca smatra da primarni cilj njemačke vanjske politike treba biti maksimalno blisko povezivanje sa zapadnim zemljama i jasna distanca od Rusije, 89% je za neovisnu europsku vanjsku politiku koja uzima u obzir i ruske interese
– Novi ministar vanjskih poslova Heiko Maas zalaže se za oštriji stav prema Rusiji od svog prethodnika Sigmara Gabriela. 20% to odobrava, 68% ne odobrava.
– Samo 19% Nijemaca smatra da je ispravno da dijelovi SPD-a žele veću distancu prema Rusiji i bližu integraciju u zapadni tabor nego s ranijim politikama detanta, 71% to ne odobrava.
Ranija istraživanja imala su slične tendencije, a ovo je još jasnije nego što sam očekivao. Nažalost, također mislim da je malo vjerojatno da će njemačka vlada promijeniti svoju vanjsku politiku do stupnja koji bi bio potreban za suočavanje s agresivnom američkom i britanskom politikom, ali ako je to učinila i tražila više suradnje s Rusijom, čini se da bi ovo podržala bi ga ogromna većina Nijemaca.
Koliko ja znam, iu drugim zemljama EU-a, poput Francuske, Italije i Španjolske, istraživanja pokazuju stavove prema Rusiji koji su puno prijateljskiji od trenutne politike EU-a. Naravno, to bi bilo drugačije u Poljskoj i baltičkim državama, ali one su relativno mali dio EU (iako onaj koji SAD iskorištava za podjelu Europe). Establišment u medijima i politici računao je na neprijateljstvo prema Rusiji, ali u Njemačkoj to čini uz vrlo malo potpore javnosti.
Hvala na ovom vrlo zanimljivom komentaru!
Vrlo dobro što naglašavate (uspješan) pokušaj SAD-a da podijeli EU koristeći lojalnost Poljske i Baltika SAD-u. Nažalost, neki dan su Švedska i Finska potpisale sporazum o vojnoj suradnji sa SAD-om. Ako Merkel ozbiljno misli sa svojim govorom o tome da će se EU pobrinuti za svoju obranu bez pomoći SAD-a, mora požuriti. Nije li Francuska prva koja se pridružila ovoj inicijativi? EU se dijeli i osvaja.
Hvala na ovoj informaciji!
Adrian E. – Vrlo informativni komentari. Hvala.
Dokazano je da su ekonomski i politički ciljevi SAD-a u odnosu na Iran dijametralno suprotni od drugih potpisnika iranskog nuklearnog sporazuma. Teško je znati što će učiniti u vezi s tim, ali mislim da bi trebali oštrije vezati s Washingtonom jednom zauvijek. Nitko ne kaže da će biti lako. Ipak, nijedna zemlja ne bi trebala biti sluga SAD-a.
Slažem se!
SAD ne samo da želi podijeliti EU nego također uvjerava da će, ako dođe do rata s Iranom [što bi moglo dovesti do Armagedona s Izraelom koji dolijeva ulje na vatru], još jedan dugačak vlak milijuna izbjeglica teći prema kontinentalnoj Europi i nadjačati volju ljudi i resurse za brigu o njima. Kažem vam da su SAD prerušeni vrag.
Čini se da g. Lazare ne vidi izlaz. Ne znam ni ja. Svaka će rezolucija morati uključivati da SAD prestane biti najveći šupak na svijetu. A to se vjerojatno neće dogoditi.
Slažem se Jeff. Vjerujem da zemlje potpisnice sporazuma s Iranom moraju krenuti neovisnijim putem od SAD-a. U suprotnom, oni neće biti ništa više od vazala koje zauvijek drže pod američkim ropstvom. Odluka je njihova.
Očito je da bi se i Njemačka i Rusija trebale pokušati distancirati od američke politike koja ide na štetu obje zemlje. SAD je još jednom pokazao potpuno nepoštovanje kada su u pitanju konzultacije s partnerima. Samo će vrijeme pokazati.
Dan Lazare ovdje nudi vrlo važan, promišljen članak, usmjeravajući se na doista važno pitanje.
Korisno je zapamtiti da se stvari DODA mijenjaju, ponekad čak i kada se čini da su izgledi veliki protiv takve promjene. Njemačka politika manje je skrivena od pogrešno nazvanog "dvostranačkog sustava" i rastućeg "jedan posto" u SAD-u. Jednako je važno da su njemački građani i političari, općenito govoreći, daleko bolje obrazovani od glupana i trgovaca oružjem koje stranački strojevi nude Američki glasači između kojih mogu birati. Dakle, po mom mišljenju IMA nade za Njemačku.
Jedan VRLO značajan faktor u svemu tome je Kina. U kontekstu Irana, koliko razumijem, Kina uvelike ovisi o iranskoj nafti. Od još veće važnosti, po mom mišljenju, sveobuhvatna je nova stvarnost: de facto VOJNI savez između Rusije i Kine. Kina u potpunosti podržava Rusiju u ključnim pitanjima poput Sirije i Ukrajine, kao i Irana.
Ako dođe do značajnih vojnih sukoba u središnjoj Europi i/ili na Bliskom istoku, mislim da je vjerojatno da će Kina zveckati oružjem u Tajvanskom tjesnacu i/ili Južnom kineskom moru. Tajnik Mattis možda je doista bijesan pas i vrhunac je ironije da se pojavio kao odrastao u prostoriji. Pravo pitanje je je li dovoljno ljut da NE koči izraelske vojne napade na Siriju. Ako jest, ili ako jednostavno salutira poput poslušnog marinca, vjerojatno će pomoći Boltonu, Pompeu i Trumpu da oslobode bijesne pse rata - možda na dva fronta.
Na vrhuncu kinesko-sovjetskog sukoba u šezdesetim i sedamdesetim godinama, Sovjeti i Kinezi međusobno su se prepucavali preko svoje duge granice i verbalno govorili nazivajući jedni druge "šovinistima velikih sila". Nažalost, to je ono što su SAD sada postale - u velikim količinama. I, što je opasno, čini se da nema svijesti među Trumpovim savjetnicima da SAD više nije hegemon bez premca.
Uistinu, savez koji su SAD nenamjerno pomogle stvoriti između Rusije i Kine, koje su jedna drugoj bile za vrat, savez je s kojim Washington SADA TREBA dijeliti moć. Za nadati se je da SAD ovo neće naučiti na teži način nastavljajući svojim sadašnjim pogrešnim putem prema poticanju oružanog sukoba. Dan Lazare je u pravu; ovo mora prestati, prije nego Mattis osjeti da mora pozdraviti naredbu da se marinci pošalju na litice na iranskoj strani Perzijskog zaljeva.
Brzo, neka netko kaže Foxu i prijateljima. Možda mogu doći do Trumpa, prije nego on nešto poduzme - ili potakne Izrael da učini nešto - stvarno glupo da uznemiri nova strateška kola s jabukama. To je međunarodna ravnoteža vrlo različita od one koju je svijet nakon Drugog svjetskog rata poznavao do sada. Bolje do te spoznaje doći prije nego kasnije.
Ray McGovern
Ray, nadam se da si dobro. Evo nešto što bi vam moglo biti zanimljivo. Čini se da Rusija neće naoružati Siriju raketnim sustavom S300.
https://www.zerohedge.com/news/2018-05-11/russia-says-no-s-300-missiles-syria-after-netanyahu-visit
Opet se nadam da ste dobro. I sljedeći put kad te vidim na TV-u, želim te vidjeti kako ostaješ uspravan i koherentan... Proklinjem te prljave pse zbog toga kako su se ponašali prema tebi neki dan. Najbolje želje. Joe
Ray, učinit ću sve što mogu ovdje u Njemačkoj da potaknem ono što Daniel Lazare preporučuje. U pravu je što se tiče zamki, ali mi (tu i tamo) moramo zapamtiti da je većina stanovništva (također tu i tamo) na našoj strani i potpuno se protivi bezobzirnoj politici američkog režima. Solidarnost s Francuskom je važna, ali važna je i naša solidarnost kao zdravih ljudi. Kao i uvijek, pitanje je kako se organizirati. Stvarno me rastužilo kad sam te neki dan vidio s lisicama na podu — samog! To se nikada ne bi smjelo dogoditi. Nemamo svi osobnu hrabrost koju vi imate (blag vam na tome), ali razlog više da se okupimo i radimo stvari zajedno. Vaš primjer, kao i ovaj Lazareov članak, trenutno mi daju obilje motivacije i nadam se da su i drugi na sličan način inspirirani.
Zraka-
Zanima me jeste li kontaktirali Tuckera Carlsona ili Seana Hannityja da pokušate ući u njihove emisije. Znam da je Tucker uključio Stephena Cohena, pa bi ti možda Foxovi gospodari dopustili da govoriš. Vrijedi pokušati.
ps. Kao i ostali, nadam se da si dobro nakon što su te tako brutalno zlostavljali. Ti policajci su bili totalni ološi da bi pretukli starca. Natjerao si ih da pokažu svoje pravo lice kako bi ih cijeli svijet vidio.
Ray, tako je dobro i vrlo je važno čuti te ovdje u CN-u. Hvala vam što ste nas obavijestili o tome gdje mislite da se nalazimo na međunarodnoj razini. Hvala ti za sve što činiš; inspirirani smo vašom iskrenošću i iskrenošću...
Hvala ti, Ray, drago mi je čuti te.
Kao i ostali, Ray, hvala ti.
Zato što ste to što jeste i radite ono što radite.
Videozapis na kojem vas je policija Capitola zlostavljala podsjećao je na slučaj kada vas je Killary napala jer ste mirno stajali dok je držala govor o tome kako Egipat treba poštovati mirne prosvjede.