Nadolazeći rat protiv Irana

Već smo prošli kroz ovo: izmišljena prijetnja iz Iraka temeljena na lažnim dokazima 2003. je zastrašujuće sličan model onome što se pojavljuje za Iran 2018., tvrdi John Kiriakou.

Od Johna Kiriakoua

Proveo sam skoro 15 godina u CIA-i. Volim misliti da sam tamo nešto naučio. Naučio sam kako funkcionira federalna birokracija. Naučio sam da kauboji u vladi – u CIA-i i drugdje oko vlade – mogu imati nevjerojatnu moć nad kreiranjem politike. Saznao sam da će CIA gurati granicu zakonitosti sve dok netko na poziciji autoriteta ne uzvrati. Naučio sam da CIA može voditi rat bez ikakvog razmišljanja o tome kako će stvari na kraju ispasti. Nikada ne postoji izlazna strategija.

Sve sam to naučio iz prve ruke uoči invazije na Irak. U proljeće 2002. bio sam u Pakistanu radeći protiv al-Qaide. Vratio sam se u sjedište CIA-e u svibnju te godine i rečeno mi je da je nekoliko mjeseci ranije u Bijeloj kući donesena odluka o invaziji na Irak. Bio sam zaprepašten, a kada su mi rekli za ratne planove, mogao sam samo progovoriti: "Ali još nismo uhvatili bin Ladena." "Odluka je već donesena", rekao mi je moj nadređeni. Nastavio je: "Sljedeće godine, u veljači, izvršit ćemo invaziju na Irak, svrgnuti Saddama Husseina i otvoriti najveću svjetsku bazu zračnih snaga u južnom Iraku." Nastavio je: “Otići ćemo u Ujedinjene narode i pretvarati se da želimo rezoluciju Vijeća sigurnosti. Ali istina je da je odluka već donesena.”

Sljedeće godine: Saddam

Ubrzo nakon toga, državni tajnik Colin Powell počeo je putovati po Europi i Bliskom istoku kako bi njegovao podršku invaziji. Naravno, također je otišao u Ujedinjene narode i tvrdio da Irak ima oružje za masovno uništenje, što je zahtijevalo invaziju i svrgavanje jer je ta zemlja predstavljala neposrednu prijetnju Sjedinjenim Državama.

Ali cijeli je slučaj izgrađen na laži. Odluka je donesena i onda su stvorene “činjenice” oko odluke da se to podrži. Mislim da se isto događa i sada.

Iraq Redux

Prvo, Donald Trump je više puta rekao tijekom kampanje 2016. da će se povući iz Zajedničkog sveobuhvatnog plana akcije (JCPOA) (što je učinio u utorak), također poznatog kao sporazum o sankcijama Iranu. JCPOA dopušta međunarodnim inspektorima da ispitaju sve iranske nuklearne lokacije kako bi bili sigurni da zemlja ne obogaćuje uran i ne gradi program oružja. U zamjenu zapadne zemlje ukinule su sankcije Iranu, dopuštajući im da kupuju rezervne dijelove, lijekove i druge stvari koje nisu mogli nabaviti. Unatoč prosvjedima konzervativaca u Kongresu i drugdje, JCPOA djeluje. Uistinu, režim inspekcije potpuno je isti onaj koji su Ujedinjeni narodi nametnuli Iraku u posljednja dva desetljeća.

Trump je nastavio svoju antiiransku retoriku otkako je postao predsjednik. Što je još važnije, imenovao je iranske jastrebove na dvije najvažnije pozicije u vanjskoj politici: bivšeg direktora CIA-e Mikea Pompea za državnog tajnika i bivšeg američkog veleposlanika pri UN-u Johna Boltona za savjetnika za nacionalnu sigurnost. Njih dvoje su jasno dali do znanja da je njihova preferirana politika prema Iranu "promjena režima", politika koja je zapravo zabranjena međunarodnim pravom.

Međutim, možda najzabrinjavajući razvoj događaja je očito de facto savezništvo Izraela, Saudijske Arabije, Ujedinjenih Arapskih Emirata i Bahreina protiv Irana. Nedavni izraelski premijer Benjamin Netanyahu “prezentacija” o onome što je on nazvao tajnim iranskim programom nuklearnog naoružanja bilo je neugodno slično Powellovom teško scenariziranom govoru pred Vijećem sigurnosti UN-a prije 15 godina kada je svijetu rekao da Irak ima program. I to je bila laž.

Još jedna razvikana prijetnja

MBS: Hyping it.

Saudijski prijestolonasljednik Muhammad bin Salman, kum saudijskog rata u Jemenu, koji je zauzvrat posredni rat protiv Irana, nedavno je napravio velika tura Sjedinjenih Država i Francuske na svakom koraku govore o “iranskoj prijetnji”. Retorika koja dolazi iz Ujedinjenih Arapskih Emirata i Bahreina je barem jednako neprijateljska kao i ono što su izbacili Saudijci.

U međuvremenu, na Capitol Hillu vlada tišina. Kao što je bilo 2002.

Mogu vam reći iz iskustva iz prve ruke, da sam ovo već vidio. Naša vlada postavlja temelje za još jedan rat. Budite u potrazi za nekoliko stvari. Prvo, Trump će početi vikati o "prijetnji" iz Irana. To će postati dnevna mantra. Tvrdit će da je Iran aktivno neprijateljski raspoložen i da predstavlja neposrednu opasnost za Sjedinjene Države. Sljedeći će se Pompeo vratiti na Bliski istok i Europu kako bi prikupio podršku za vojnu akciju. Tada će američka veleposlanica pri UN-u Nikki Haley vrištati pred Vijećem sigurnosti UN-a da SAD nemaju izbora nego zaštititi sebe i svoje saveznike od Irana. Posljednja cipela koja će ispasti – jasna naznaka rata – bit će ako borbene grupe pomorskih nosača budu raspoređene u istočnom Mediteranu, Arapskom moru ili Perzijskom zaljevu. Naravno, ionako uvijek postoji jedan u regiji. Ali više od jednog je provokacija.

Moramo biti marljivi u suprotstavljanju ovom trčanju u još jedan rat izbora. Ne možemo biti prevareni ili iznenađeni. Ne opet.

Ovaj se članak izvorno pojavio na RSN.

John Kiriakou bivši je časnik CIA-e za borbu protiv terorizma i bivši viši istražitelj u Odboru za vanjske odnose Senata. John je postao šesti zviždač kojeg je Obamina administracija optužila prema Zakonu o špijunaži – zakonu namijenjenom kažnjavanju špijuna. Odslužio je 23 mjeseca zatvora zbog pokušaja da se suprotstavi programu mučenja Bushove administracije.

114 komentara za “Nadolazeći rat protiv Irana"

  1. Frederick W Coleman111
    Svibanj 13, 2018 na 23: 05

    Iran je opasnost samo za našeg saveznika Izrael. On ne prijeti, ni na koji način našim interesima, budući da se sada približavamo mogućnosti da više ne budemo zarobljeni bliskoistočnom naftom. Mi smo izvoznik.
    Mogu razumjeti da trebamo podršku našim saveznicima, ali u mjeri u kojoj smo stalno, povijesno, bili manipulirani da žrtvujemo američke živote i blago kako bismo vodili njihove bitke za njih, Izraelce, taj argument počinje postajati težak.
    U najgorem slučaju, i ako je to apsolutno potrebno, moramo ih podržati, ali možda će biti neophodan krnji pristup nego u prošlim sukobima. Mi opskrbljujemo zračne i pomorske resurse snage kako bismo se prilagodili akcijama Izraela, a možda i posebne operatere u ciljanju ili procjenama, logistička potpora itd., ali nema više američke djece koja se klanja za tuđe interese. Jednostavno nas prave budalama preko Aipac-a itd. u kupnji i nametanju naše podrške, putem saveznih rezervi, medija, financija, gdje održavaju prevlast utjecaja u Americi.
    Što Amerika dobiva u ovakvim okolnostima, gdje imamo ovo kontinuirano krvarenje resursa i krvi? Što Amerika dobiva zauzvrat, još jednog polarda, čije se tajne prodaju našim neprijateljima kako bi pridobili dodatnu rusku popustljivost u dopuštanju većem broju židovskih emigranata odande u Izrael .Je li to doista tip saveznika prema kojemu ne bismo trebali biti sumnjičavi, glede toga gdje bi njihova lojalnost mogla biti? Bacite čelični obruč oko Irana, izgladnjujte ih, ako treba. Potkopajte valjanost vodstva sastavljenog od zlobnih starih imamima, novomoderniziranoj mladosti okrenutoj prema van, ali molim vas da se naša mladost više ne vraća kući u vrećama za mrtvace ili doživotno osakaćena.
    Ova igra, koja se igra desetljećima, putem interneta postaje sve očiglednija svima, posebno američkoj omladini, nemojte pretjerati i izazvati društveni nemir u Americi, jer kad sve postane očito, možda nećete dulje moći kupiti podršku koja vam je potrebna.

    • Vivian O'Blivion
      Svibanj 14, 2018 na 06: 30

      Vaš argument nije toliko isprika za iznimnost koliko fanfara za iznimnost. U redu je voditi potpuno neopravdani rat i ubijati nedužne Irance sve dok nitko od “naših dečki” ne strada. Saberi se!

      • Preskoči Scotta
        Svibanj 14, 2018 na 07: 35

        Nažalost, g. Coleman je previše popularan. To je jedan od razloga zašto se naša vlada izvlači s ratnim zločinima.

  2. ThomasGilroy
    Svibanj 12, 2018 na 15: 05

    Unatoč protestima konzervativaca u Kongresu i drugdje, JCPOA djeluje. Uistinu, režim inspekcije potpuno je isti onaj koji su Ujedinjeni narodi nametnuli Iraku u posljednja dva desetljeća

    U Washington Postu Glenn Greenwald piše (Glenn Greenwald: Trump će imati goleme ovlasti. Za njih može zahvaliti demokratima. http://wapo.st/2fKkWZC?tid=ss_tw&utm_term=.228a50fd9310):

    Liberali su razumljivo u panici oko toga što Donald Trump može izvesti. "Imamo novoizabranog predsjednika s autoritarnim tendencijama koji preuzima predsjedničku dužnost koja nikada nije bila moćnija", napisao je Franklin Foer prošli tjedan u Slateu. Trump će zapovijedati ne samo ogromnim nuklearnim arsenalom i najsnažnijom vojskom u povijesti, nego i sposobnošću da vodi brojne ratove u tajnosti i bez odobrenja Kongresa; sveprisutni sustav elektroničkog nadzora koji može doprijeti do većine oblika ljudske komunikacije i aktivnosti; i nebrojene metode da se zaštiti od sudske odgovornosti, kongresnog nadzora i vladavine prava - upravo ono za što je Ustav stvoren da spriječi. Trump preuzima predsjedničku dužnost "na vrhuncu svoje imperijalne moći", kako je rekao Foer

    No Glenn je izostavio da je predsjednik Obama zaobišao Kongres kako bi sklopio Iranski nuklearni sporazum. Kongres se usprotivio nuklearnom sporazumu u njegovom sadašnjem obliku – posebno ublažavanju sankcija Iranu. Obama je napravio "političku obvezu" koja je pravna, ali neobvezujuća u međunarodnom pravu. Da je prošao kroz Kongres (a prošao je), imao je snagu međunarodnog prava iza sporazuma. Osim toga, imao bi i izabrane predstavnike naroda koji bi podržali sporazum. Razlog zašto je Glenn ovo izostavio je taj što on nedvojbeno podržava "predsjedničke ovlasti" u ovom konkretnom slučaju.

    Trump je svoju kampanju vodio na rušenju Iranskog nuklearnog sporazuma. Predsjednik Obama uvelike je olakšao bacanje u smeće kad je zaobišao Kongres i preuzeo "političku obvezu" za sklapanje sporazuma (Trumpova administracija žanje ono što je Obamina administracija posijala u dogovoru s Iranom http://www.lawfareblog.com/trump-administration-reaps-what-obama-administration-sowed-iran-deal).

    • Shonun
      Svibanj 12, 2018 na 23: 51

      Mnogo se buke diglo oko činjenice da je Obama zaobišao Kongres u ovoj odluci. Međutim, nije mogao otići u Kongres i ne bi bilo važno koje im je informacije donio o Iranu, budući da je Kongres kojim dominiraju republikanci bio čvrsto protiv suradnje s njim na bilo koji način, vraćajući se na prvi dan njegova predsjedništva, kako je izjavio Mitch McConnell. Nije ni čudo da je Obama konačno odustao i počeo izdavati više izvršnih naredbi u posljednjim godinama svog drugog mandata.

    • potomak
      Svibanj 21, 2018 na 22: 55

      Iranski sporazum između 6 zemalja usvojilo je Vijeće sigurnosti UN-a i po tom je međunarodnom pravu!

  3. mike k
    Svibanj 12, 2018 na 08: 10

    Jedina sila koja može zaustaviti američki ratni stroj je američki narod. Sve dok se ne udruže da to učine, ovaj ludi stroj nastavit će svojim putem smrti i uništenja, dok ne implodira i uništi sve nas.

  4. Svibanj 12, 2018 na 03: 26

    Hvala Johne,

    Za vaš dublji uvid od većine i za hrabrost da pozovete ove luđake na njihov plan igre da se drže Irana čak i nakon debakla u Iraku. Što uopće znači demokracija ako ste izgubili gospodarstvo, stabilnu opskrbu hranom te zdravstveni i obrazovni sustav? Joe sandle-popravljač u Bagdhadu imao je stabilnu budućnost za svoju obitelj. Sada je izgubio pola sinova i sjedi na hrpi pijeska. Ali, on mora držati svoj ljubičasti palac.

    Kao što pjesma kaže, "When Will They Ever Learn"? Držite se VIP-ovi! Mnogi građani te još trebaju.

  5. Svibanj 11, 2018 na 22: 28

    Znam da moji zakonodavci već znaju kako se osjećam o ovim ilegalnim ratovima, ali ih nije briga. Moji glasovi Demokratske stranke nisu važni; jer, Superdelegati potiskuju regularne delegate. Zašto više ljudi ne zanima ovo? Obični građani SAD-a trebali bi brinuti o običnim građanima druge zemlje.

    • Svibanj 12, 2018 na 03: 48

      Ne možeš biti ispravnija, JoAnn.

      Kad bi se demokrati mogli vratiti svojim ljudskim korijenima, umjesto da se igraju s Wall Streetom a la Bernie Sanders i MII (vojno-industrijski-informacijski) kompleks, možda bi mogli vratiti svoju stranku. Mislim da je običnim građanima svih zemalja svijeta stalo kao što kažete, samo su njihovi vođe zalutali. To je vjerojatno zato što korporacije i mračni privatni novac stvarno kontroliraju političko kazalište i vanjsku politiku naše vlade, a ne obični ljudi poput nas. Rat je za njih način života – ali ne i za nas ostale. Dakle, što stvarno (nenasilno) možemo UČINITI u vezi ove situacije? Ručnim cijeđenjem ispustit ćete samo malo pare. Moramo se okupiti.

      • Shonun
        Svibanj 13, 2018 na 00: 00

        Dobro rečeno, Howarde. Vrlo je žalosno što mnogi Trumpovi pristaše također potpuno krivo shvaćaju sastav duboke države na koju često govore, pogrešno vjerujući da su to “zli liberali” i demokrati. Naravno da je ovo gledište pojačano konzervativnim radiom mržnje, jer naravno da je duboka država zapravo korporatokracija, čije je vodstvo prvenstveno konzervativno. Pitajte prosječnog konzervativnog građanina tko je American Legislative Exchange Council i neće imati pojma. Isto vrijedi i za većinu posla koji rade braća Koch. Oni i njima slični JESU vlada u sjeni. Njihov pomno osmišljen politički rad, uz korištenje medija, pomaže u stvaranju i polarizaciji – i energiziranju – podjele između liberalnih i konzervativnih građana. Sve dok se ne saberemo i dok svi ne prepoznamo našeg pravog zajedničkog neprijatelja, ništa se neće promijeniti.

        • Preskoči Scotta
          Svibanj 13, 2018 na 06: 46

          Shonun-

          Ne znam je li svrhovito ili ne, ali zamagljujete temu:

          “Vrlo je nesretno što mnogi Trumpovi pristaše također potpuno krivo shvaćaju sastav duboke države koju često spominju, pogrešno vjerujući da su to “zli liberali” i demokrati.”

          Podjela nije između konzervativaca i liberala, ili između republikanaca i demokrata, već između nacionalista i sila globalizacije ("korporatokracija") koje su zarazile obje stranke. Hillary Clinton bila je voljna suzavjerenica u “korporatokraciji”, dok je Donald Trump vodio kampanju kao “nacionalist”. Naravno, kao i svi nedavni predsjednici prije njega, prekršio je sva svoja predizborna obećanja osim onih koja služe "korporativistima".

          Slažem se da se moramo udružiti u borbi protiv “korporatokracije”. Taj bi savez trebao biti napravljen između pravih "progresivaca" i "libertarijanaca" poput Rona Paula. Možemo se brinuti o istinskoj raspravi koja će se voditi o opsegu uloge vlade u slobodnom društvu nakon što smo demontirali "korporatokraciju" i njen ratni stroj, ali samo kroz nacionalizam možemo imati vladu "od, od, i za Narod”.

          • Dave P.
            Svibanj 14, 2018 na 00: 32

            Dobro je rekao Skip.

            “Taj bi savez trebao biti napravljen između pravih “progresivaca” i “libertarijanaca” poput Rona Paula.”

            Potpuno se slažem. Da, to je ono što treba učiniti.

  6. Grgur Kruse
    Svibanj 11, 2018 na 18: 55

    Naravno, John je u pravu. To je konsenzus među promišljenim ljudima. Ali Trumpovi pristaše nisu promišljeni ljudi i pristat će na sve. Njemački narod koji je nekako preživio 2. svjetski rat vjerojatno je osjetio veliko olakšanje što je Hitler konačno poražen i loše završio. Ali šteta je već učinjena i nema načina da se popravi.

    • nazadna evolucija
      Svibanj 11, 2018 na 22: 03

      Gregory Kruse – “Ali Trumpovi pristaše nisu promišljeni ljudi…”

      Podržavam Trumpa i smatram se promišljenom osobom. Kada je Trump napisao svoj inauguracijski govor, rekao je da želi zaustaviti ratove, smanjiti ili ukinuti NATO i vratiti radna mjesta. Mislim da je mislio na ovo. U ovom trenutku nije morao lagati; već je bio izabran za predsjednika.

      Za mene su to bili oni s ljevice, ljudi koji vjeruju u Russiagate i žele da se on opozove (bez dokaza), mediji, FBI, CIA, Ministarstvo pravosuđa, neokonzervativci, Muellerova istraga, demokrati i mnogi u vlastitoj stranci koji su ga stjerali u kut.

      Ljevica je ta koja udara u bubnjeve rata zajedno s neokonzervativcima. Da su stali uz Trumpa, umjesto da ga razapnu, situacija bi možda izgledala puno drugačije.

      One koji se najviše protive Trumpu od samog početka iskorištavaju različiti entiteti: multinacionalne korporacije koje su poslove prebacile u inozemstvo i žele vidjeti nastavak globalizacije, političari vjerni tim korporacijama, neokonzervativci i vojni izvođači koji žele više rata, i Chambers trgovine koji žele da jeftina radna snaga nastavi dolaziti preko granice.

      • CitizenOne
        Svibanj 11, 2018 na 23: 18

        Hej Backwardsevolution,

        Moram se složiti s vama o Russia Gateu u svom najčišćem obliku koji se razvio iz koalicije između obavještajnih agencija (njih svih 17), vojno-industrijskog kompleksa i demokrata u Kongresu koji su izmišljali besmislice o tome kako su Rusija i Rusi ukrali izbora od Hillary Clinton.

        Prilično sam siguran da nitko osim demokrata u Kongresu ne vjeruje u to i vjerojatno više ne vjeruju.

        To je razotkrivena teorija. Sam Mueller nije mogao pronaći nikakve dokaze o tajnom dogovoru, iako do ovog trenutka čvrsto vjerujem da smo mi kao kolektivna cjelina zaboravili tu priču i sada smo čvrsto pričvršćeni na cijev za sise jer odvjetnica Stormy Daniels dobiva više vremena za emitiranje nego britanski Royalty.

        MSM u velikoj mjeri u potpunosti kontroliraju naše emocije i naše misli kao kolektivni um košnice. Mogu uključiti naknadno sagorijevanje i zapaliti svakoga koga žele zapaliti ili uzdići bilo koga s parom usana i pluća do statusa genija ili do klase idiota.

        Način na koji manipuliraju zvučnim zapisima i lažu svoje guzice

        John McCain je izdajica.
        Sjeverna Koreja se predaje Zapadu
        Izrael u roku od 24 sata pronalazi svakog Iranca u Siriji i briše ga.

        Sve zvuči kao bajka. Možda je to istina, ali vjerujem da nikada ne bi bilo lakše kapitulacije dugoročnih neprijatelja Sjedinjenih Država i Izraela od nedavne vijesti da smo upravo zaključili Svjetski mir, okončali glad i siromaštvo i zapečatili dogovor s Kinom i Rusiji nedostaje da bi svaka nacija postala republikanska stranka sve zbog magije tvorca dogovora Donalda Trumpa.

        Čini li se ovo previše lakim ili svi Amerikanci koji su poginuli u stranim ratovima jednostavno nisu imali dobrobit Isusa Krista u Bijeloj kući?

      • COMMIEPINKO
        Svibanj 13, 2018 na 18: 40

        zašto si pristalica Trumpa? jesi li slijep?

  7. Bill Goldman
    Svibanj 11, 2018 na 18: 54

    Potreban je zviždač da kaže istinu kada je se većina kobasica i leminga ispranog mozga boji. Dobar posao, Kiriakou. Stvarno mi je žao što ste proveli vrijeme u gužvi. Mislite li da će javnost ikada pametovati da je “rat reket” i da su “kapitalisti (megakorporacije) reketari”.

  8. Ivan Istina
    Svibanj 11, 2018 na 16: 04

    Iako se slažem da bi Rusija trebala uskočiti jer su sljedeći na popisu za odstrel uz Kinu, koliko vas koji naređujete Rusiji da zaustavi ludilo sami poduzimaju bilo što da ga zaustavite? Hoćete li prestati plaćati poreze, odreći se svog državljanstva, bojkotirati izraelske i američke tvrtke, dizati buku u SAD-u među svojim prijateljima i kolegama s posla, odreći ih se ako nastave podržavati carstvo, preseliti se u Rusiju i pomoći njihovom gospodarstvu i plaćati poreze tamo?

    Ili ćete samo objavljivati ​​na internetskoj oglasnoj ploči dok dajete prešutnu podršku carstvima. Vidjeli smo previše riječi. Vrijeme je za akciju. Selim se i odričem.

    • Smjesta
      Svibanj 12, 2018 na 10: 10

      To zvuči kao stari pro-Vijetnamski rat "vrati se u Rusiju" potez.
      Ako se reformatori presele u Rusiju, oslabili bi američke reformske pokrete.
      Ako reformatori prestanu plaćati poreze i iznose svoje stavove na poslu, bit će napadnuti.
      Ako se uključe u obrazovanje i BDS, mogli bi imati nekog učinka.

  9. Svibanj 11, 2018 na 16: 00

    Gospodina Kiriakoua, poput Raya McGoverna, treba pohvaliti za govorenje istine u doba kada je, kako je jedan prorok rekao, "istina pala na ulice". Obojica su platila cijenu pokušaja da to učine. Nikada ne treba podcijeniti (1) iransku spremnost na žrtvu, (2) sposobnost Putina da obrani Majku Rusiju, (3) spremnost elita iz Washingtona i Tel Aviva da žrtvuju milijune života (osim vlastitih, uključujući i vlastite Građani. Nikad nisam razumio razmišljanje određenih cionističkih "neo-prevaranata", ali znam da nuklearni rat neće u potpunosti uništiti našu civilizaciju, ali će Amerika i mnoge druge nacije platiti užasnu cijenu.

  10. Znatiželjan
    Svibanj 11, 2018 na 15: 46

    Evo nekoliko misli, ako netko nešto pojasni u odjeljku komentara.
    1- Može li Iran zapravo zatvoriti Hormuški tjesnac? Prolazi duž Bahreina, Irana, Iraka, Kuvajta, Katara, Saudijske Arabije i UAE. To je mnogo zemalja koje će možda morati izabrati strane u sporu kada se netko uključi u iranski sukob (rat)
    2- Rusija je čak spomenula ideju besplatnog davanja S-300 Iranu, a Lavrov je rekao da oni više nemaju nikakvu moralnu obvezu da to ne rade, kao što je to prije bio slučaj za svjetsku zajednicu odgodom isporuke. Naravno, izraelski ministar obrane, Lieberman, rekao je da bi svi oboreni zrakoplovi bili čin agresije, čak i ako su ti zrakoplovi u Iranu. To je malo uvrnuta logika, pod pretpostavkom da je svijet bez sumnje na strani Izraela.
    3- U južnom Iranu postoji vrlo veliko postrojenje za desalinizaciju. Misle li ljudi da će Iran samo reći, "oh dobro". Iran nije jedini koristan igrač u ovoj vodi.
    4- Iran još uvijek ima nuklearna postrojenja iako su ispunili nuklearni sporazum. Njihova teška voda prodaje se na svjetskom tržištu jer se smatra vrlo dobrim i čistim proizvodom u odnosu na druge izvore. Puštanje teške vode nije šala.
    5- Naš gospodin Bolton slini sa cionistima u vezi s rušenjem režima, ali ako je njegova prošlost ikakav odraz njegovih vojnih vještina, trebali biste biti vrlo zabrinuti.
    6- Bibi, sa svojim nedostatkom pridruživanja svijetu u nuklearnoj deklaraciji i dopuštanju inspektorima u svoje objekte također se ostavlja izložen napadu, a mnogi u svijetu će okriviti bilo koga osim Izraela ako bombe eksplodiraju.
    7- Hezbollah je već zaprijetio izraelskim skladišnim spremnicima amonijaka, koji se sastoje od 12,000 tona kojima upravlja Haifa Chemicals, ako se bilo kakva agresija pojača, i iako se očekuje da će biti ispražnjen do 31. srpnja, to stvara vrlo dobru metu. Skladištenje izraelskog skladišta klora također je Hezbollah proglasio nestalim ako se stvari u Libanonu zahuktaju. Pretpostavljam da ako Iran bude napadnut, oni ne bi imali problema napraviti značajnu štetu i Izraelu.

    Ako ponovno čujemo riječi "zakucavanje" znamo da je taj dio svijeta, a možda i Europa i mnoge druge zemlje u opasnosti. Ako Izrael oslobodi svoje nuklearno oružje, Iran neće obuzdati sukob. ovaj razgovor o napadu na Iran je ludilo, čisto i jednostavno zlo ludilo.

    • Svibanj 11, 2018 na 16: 14

      @ “1- Može li Iran zapravo zatvoriti Hormuški tjesnac? Prolazi duž Bahreina, Irana, Iraka, Kuvajta, Katara, Saudijske Arabije i UAE. To je mnogo zemalja koje će možda morati odabrati strane u sporu kada se netko uključi u sukob (rat) s Iranom.”

      Nedvojbeno, da. Iran ima zemlju za dostavu raketa koje su raspršene i ukopane u planinama sjeverno od tjesnaca. Također ima vrlo veliku flotu raspršenih brzih brodova za postavljanje mina i mini-podmornica. Iran je uložio mnogo priprema kako bi zatvorio tjesnac. Njima ne treba nuklearno oružje; oni mogu zaustaviti isporuku oko 30% svjetske nafte, što bi uništilo zapadna gospodarstva.

      Testovi američke mornarice njihovih minolovaca nekoliko godina imali su katastrofalne rezultate. Koliko se sjećam, pronašli su samo dvije od 20 vježbačkih mina. Stoga bi američko čišćenje tjesnaca od mina bio vrlo dugotrajan zadatak.

      • CitizenOne
        Svibanj 11, 2018 na 23: 54

        Možemo li zamisliti američki napad na Iran preko Hormuškog tjesnaca? Apsolutno. Nedavni napadi i povlačenje SAD-a iz Iranskog antinuklearnog sporazuma natjerali su Izrael i SAD da se udruže u ratu s Iranom koji podržavaju neokonzervativci i ratni jastrebovi u Republikanskoj i Demokratskoj stranci u Washingtonu.

    • David
      Svibanj 11, 2018 na 17: 45

      Može li Iran zapravo zatvoriti Hormuški tjesnac?

      Da. Strait je virtualna kada. Osim onih potopljenih u ratu, sve što će trebati je dobar broj potopljenih brodova na ključnim mjestima.

  11. Britton Kerin
    Svibanj 11, 2018 na 15: 32

    Najbolja pojedinačna skupina tema za razgovor o pitanju bi li Izrael pokušao isprovocirati odgovor da započne rat:

    http://mondoweiss.net/2018/05/remarkable-disappearing-terrorism/

    • nazadna evolucija
      Svibanj 11, 2018 na 17: 42

      Britton Kerin – “Zapravo, u vrijeme kada je objavljen njegov New York Times OpEd Sharon je osobno upravljao ovom “terorističkom” operacijom punu godinu dana. Što je još izvanrednije, jedan od ciljeva ove tajne operacije bio je upravo natjerati PLO da pribjegne "terorizmu" kako bi Izrael dobio opravdanje za invaziju na Libanon."

      Da, samo vas provociraju i provociraju, a onda kada im konačno uzvratite, oni glume šok i užasnutost onim što im je učinjeno kao odgovor. Proglašeni ste teroristom, a budući da posjeduju medije, oni su žrtvom

      Bez ikakve krivnje s njihove strane. To je razlika između nas i njih. Mi zapravo imamo savjest.

      • Oakland Pete
        Svibanj 12, 2018 na 18: 49

        Dakle, kritizirate Izrael i podržavate Trumpa. Nije ni čudo što sebe nazivate "nazadnim". Primjećujem da na ovoj web stranici, gdje su mnogi oduševljeni Johnstoneovim klevetama i gdje psi napadači poput Abea tako brzo uskaču, nitko nema ništa za reći o Bassackwardsovom izjašnjavanju o podršci Trumpu. A u čemu je opet razlika između nas i njih? Nakon onoga što je Kiriakou napisao o tome da su SAD krivotvorile svoju odluku o napadu na Irak? Stvarno ste pročitali ovaj članak i niste ga shvatili?

  12. Cassandra
    Svibanj 11, 2018 na 11: 32

    Siguran sam da je John Kiriakou "nešto naučio" tijekom svojih 15 godina u CIA-i, ali očito sposobnost da vidi zlog "Mr.Hydea" iza benigne "Dr.Jekyll" fasade CIA-e očito nije bila dio njegovog iskustva.

    Zašto koristi eufemistički jezik („kauboji u vladi“, „proširiti okvir zakonitosti“) da bi opisao nelegitimne i lukave načine na koje CIA dobiva „nevjerojatnu moć nad kreiranjem politike“?

    Nevjerojatna naivnost (inače inteligentnog) Kiriakoua („..ali još nismo uhvatili Bin Ladena!“) u pogledu lažnog „rata protiv terorizma“ (u kojem je sudjelovao kao „kontrateroristički časnik“) i stvarna uloga CIA-e u vanjskopolitičkom „odlučivanju“ je šokantna.

    Može li ga netko, MOLIM VAS, natjerati da pročita "THE SECRET TEAM" od pukovnika Fletchera Proutyja? (barem poglavlje 8...kako bi shvatio koliko je CIA zapravo "tajna" i subverzivna?)

    Dostupno besplatno na mreži: ratical.org/ratville/JFK/ST/ (bez kršenja autorskih prava)

    Svi se sjećamo Colina Powella u UN-u s njegovom bočicom i dramatičnom retorikom, ali on je samo ponavljao lažne podatke o „zakucavanju“ koje su mu dali CIA i drugi takozvani savjetnici za „nacionalnu sigurnost“ (i osobno je sumnjao u to navodno je inzistirao da George Tenet i John Negroponte sjede iza njega dok je čitao iz njihova „skripta“ sam pogled na njihova „kriva“ lica pokazuje (pognute glave) da su znali da je sve to velika laž)

    Predsjednik Trump (neuk i narcisoidan) nedvojbeno je „glavni idiot“ pa je manipuliranje njime dezinformacijama (bez obzira koliko smiješno) doista „malo kolača“ za cioniste kao što rušenje JCPOA-e jasno pokazuje (ali to već je prekršen pod Obamom, tj. kontinuirano zamrzavanje iranske imovine i ometanje iranskog pristupa međunarodnim financijskim transakcijama; vidi također Brookingovo otkrivanje „Koji put u Perziju?)

    Pompeo i Bolton nisu „jastrebovi“ (to je dječja retorika), oni su cionističke marionete („neokoni“ je također pogrešan izraz) i stoga iznimno opasni.

    „Istina će vas osloboditi“ (uklesano u mramor na ulazu u zgradu CIA-e u Langleyu, odabrao Allan Dulles).

    Predložio bih druge prikladne „motoe“ za CIA-u (sve od Niccoloa Machiavellija):

    Svako znanje kada se odvoji od vrline i pravde, smatra se lukavim.

    Nitko se ne može nazvati dobrim čovjekom tko se, da bi se uzdržavao, bavi profesijom koja ga u svakom trenutku obvezuje da bude grabežljiv, prevarant i okrutan, kao što to moraju biti svi oni, bez obzira na njihov položaj, napraviti trgovinu ratom.

    Svi vide kakvim se činiš, malo tko zna kakav si zapravo, a oni rijetki se ne usuđuju suprotstaviti općem mišljenju.

    • mike k
      Svibanj 11, 2018 na 12: 19

      Vidiš stvari vrlo jasno Cassandra.

    • rosemerry
      Svibanj 11, 2018 na 15: 08

      Odličan odgovor, cassandra.

    • CitizenOne
      Svibanj 12, 2018 na 00: 33

      Ta nekolicina ne može se suprotstaviti općem mišljenju. Njihovi su glasovi prigušeni, a divovski establišment nas uvjerava da su u krevetu s neprijateljem.

      John McCain je izdajica kojeg zovu "John koji zviždi", a Bijela kuća tvrdi da ga treba zanemariti jer ima rak mozga i mrtav je čovjek koji hoda. On ionako umire. Što je to jezivo iščekivanje smrti protivnika osim želje za ubojstvom? Što ako je zdrav? Bi li ga Trumpova Bijela kuća pokušala ubiti kako bi stekla istu prednost koju su stekli gazeći mu grob?

      Ova Bijela kuća nema morala ni etike. Oni obeščašćuju naše ratne heroje i ismijavaju njihove po život opasne bolesti nadajući se da će uskoro umrijeti samo iz razloga što se intelektualno i moralno suprotstavljaju bezobzirnoj okrutnosti koju zagovaraju. Ovaj bolesni i neizlječivo bolestan mentalitet mora biti izbačen iz našeg političkog tijela jer je toksičan i u biti ubojit u svojoj namjeri da napaćene nacionalne heroje naše nacije prikaže kao gubavce i nitkove vrijedne prezira na koje treba pljuvati samo zbog oportunističkog uništavanja njihovih cjelokupnih životnih djela. na kraju svojih dana.

      Ubojice nije oštar izraz za bezdačne, moralno napuštene i pokvarene riječi koje se koriste za pljuvanje Johna McCaina dok se bori s rakom u glavi i rakom u našoj vladi i izvršnoj vlasti.

      Sjajan posao John McCain. Sada znate tko su vam pravi neprijatelji. Stanuju u Bijeloj kući. Nije ih briga hoćeš li umrijeti i pljuvat će ti na grob. Oni ne cijene vašu žrtvu. Dok je Donald Trump dobio pet odgoda i pobjegao iz službe u Vijetnamu, on vam se ruga i ocrnjuje vas kao neratnog heroja jer ima pametna usta i nema poštovanja.

      Dopustite mi da ispravim zapisnik. John McCain je ratni heroj, a Trump i njegovi sluge u Bijeloj kući su seronje.

      Trump nije ravan Johnu McCainu. McCain je služio časno i bio je ratni zarobljenik. Ne postoje nikakvi dokazi da je ikada otkrio informacije Sjevernom Vijetnamcu. Fox News i Trumpova Bijela kuća su sranje vrijedno prezira zbog gnusnih užasnih ukletih riječi koje su izvirale iz njihovih otrovnih usta.

      • CitizenOne
        Svibanj 12, 2018 na 01: 32

        Komentari Bijele kuće o ubojitim zlim željama za preranom smrću Johna McCaina:

        Smrtna želja Trumpovog predstavnika Bijele kuće za Johna McCaina koji je odbacio njegovo protivljenje nominaciji za direktora CIA-e jer "on umire" dovoljno govori, pogotovo jer se Trump nije ispričao niti otpustio Kelly Sadler zbog izjave o protivljenju Johna McCaina kandidatkinji Gini Haspel za Direktor CIA-e "Nije važno, on ionako umire."

        Ova bezosjećajna izjava sama po sebi priželjkuje da je John McCain umro u vijetnamskom zatvoru za mučenje, a ne da je danas živ kako bi se suprotstavio imenovanju mučitelja za šefa CIA-e. Također odbacuje njegova iskustva u nizu događaja koji su čudesno rezultirali njegovim preživljavanjem ne samo zatočeništva u vijetnamskom zatvoru kao ratnog zarobljenika, već i preživjelim katastrofom na brodu mornaričkog nosača u eksploziji iz koje je čudom pobjegao.

        Možda su želje Bijele kuće odsutne da se Kelly Sadler otpusti dokaz dugotrajnog sukoba između McCaina i Trumpa u kojem je Trump odbacio McCaina kao "gubitnika" jer je uhvaćen nakon što je oboren iznad neba u Vijetnamu.

        Trump je o Johnu McCainu rekao: “On nije ratni heroj. On je ratni heroj jer je bio zarobljen. Volim ljude koji nisu zarobljeni.”

        Trump se stoga mora svidjeti jer je dobio pet odgoda i što je izbjegao službu u Vijetnamskom ratu dok je John McCain bio mučen u zatvoru za vijetnamske zarobljenike.

        Trump je rekao "Volim ljude koji nisu zarobljeni". Možda se još više sviđa jer nije ni služio. Pet odgoda i nikada nije služio vojnu službu naše nacije, ali bezosjećajno ne poštuje McCaina jer su ga zarobili Vijetnamci i držali u zarobljeništvu kao ratnog zarobljenika.

        Što je ovaj predsjednik? Tko su podli i neugledni zaposlenici koje ima u svojoj Bijeloj kući? Što se događa u Bijeloj kući? Zvuk tišine je zaglušujući. Trump se treba ispričati za izjave svojih zaposlenika iako to nije vjerojatno jer se hvali Fox Newsu koji je objavio priču da je John McCain pjevao poput kanarinca koji odaje informacije neprijatelju i nazvan je "Ptica pjesmica John", što je potpuna laž.

        Fox News se ispričao zbog nepoštivanja McCaina iako nisu otpustili voditelja programa.

        Vrijeme je da se Trump ispriča za okrutne i uvrnute komentare o kojima su on i njegovi zaposlenici lagali.

        • CitizenOne
          Svibanj 12, 2018 na 01: 36

          Evo poveznice na požar na brodu USS Forrestal:

          https://en.wikipedia.org/wiki/1967_USS_Forrestal_fire

        • Preskoči Scotta
          Svibanj 12, 2018 na 07: 38

          Iako nisam obožavatelj Trumpa, McCain je smeće, a takav je bio i njegov tata.

          Ovdje je poveznica s citatima kolega ratnih zarobljenika i drugih.

          https://rightedition.com/2017/02/18/songbird-mccain-evidence-words-fellow-veterans-captors/

          • COMMIEPINKO
            Svibanj 13, 2018 na 18: 45

            omalovažavaš umiruće, morala si na nuli.

          • Preskoči Scotta
            Svibanj 14, 2018 na 07: 41

            Commiepinko-

            Omalovažavam ubojitog razbojnika koji nikada nije vidio problem koji se ne može riješiti dovoljnom vatrenom snagom. Njegova pravovremena smrt može spasiti i neke nedužne živote. Oni koji govore laži i veličaju zlo nemaju morala.

          • Ray Raven
            Svibanj 16, 2018 na 05: 59

            Commiepinko-

            Kako kaže Skip, McCain je “ubojiti razbojnik koji nikada nije vidio problem koji se ne može riješiti dovoljnom vatrom”.
            Bio je ubojiti razbojnik tijekom svog predugog života, nastavlja biti ubojiti razbojnik u smrtnoj hropci i nastavit će biti ubojiti razbojnik u smrti.
            Nema potrebe iskazivati ​​lažnu čast i poštovanje samo zato što ubojica razbojnik umire. Nadam se da su njegove smrtne muke opsežne. Kakav im je moral?

  13. Svibanj 11, 2018 na 11: 14

    Ja to jednostavno ne vidim. Situacija u svijetu nije ni blizu kakva je bila 2003. godine.

    Prvo, ovo je još jedna politika "Izrael na prvom mjestu" koja se nikada nije dobro svidjela uniformiranoj vojsci koja je također mnogo puta igrala rat i ne sviđaju joj se rezultati. Ideologija neokonzervativaca ne odgovara uniformiranim službama osim Zračnim snagama. To znači da će se "rat" takav kakav jest voditi putem zračnog rata koji je možda bio uspješan u Libiji, ali neće natjerati iranski narod da se pobuni protiv svog režima, već će ga, umjesto toga, učiniti još odlučnijim da se odupru i odu sve do pada projektila i napada na američke baze i Izrael. Bez "čizama od zemlje" nema šanse za dugoročni "uspjeh". Iranski rat, umjesto da zastrašuje ostatak svijeta, povećat će odlučnost drugih zemalja, predvođenih, u konačnici, Kinom, da se odupru Washingtonskom carstvu.

    Drugo, svaki dugotrajni rat u regiji i snažan iranski odgovor ozbiljno će utjecati na ionako škrta financijska tržišta o kojima Washingtonsko Carstvo ovisi u pogledu materijalne potpore. Financijski oligarsi vole ratove niske razine kao što su Sirija, Irak, Afganistan, Libija, Jemen i deseci drugih manjih akcija koje provode imperijalne vojske i tajni operateri – ali ne vole velike i opasne ratove u kojima je trgovina prekinuta . Oni već posluju s malom maržom, ali su zadovoljni statusom quo. Teški rat koji prijeti postati globalnim uzrokovat će oligarhe da izvrše pritisak na neokonzervativce mijenjajući narativ od propagandnih organa u vlasništvu oligarha i njima upravljanih koji će dati novčić kada im se naredi – a proratni mediji će se okrenuti unutar jednog sata u žestoko antiratne medije.

    Dakle, u smislu realpolitike, jednostavno ne vidim rat s Iranom kao realnu mogućnost. Ne vidim dokaze da ideolozi unutar Duboke države vode šou unatoč Boltonu i dr. al. Siguran sam da će netko iz Goldman-Sachsa uskoro posjetiti WH i postaviti zakon. Od državnog udara 1963. nikada nije došlo do ozbiljnog raskola između financijskih oligarha i Washingtona.

    • Vivian O'Blivion
      Svibanj 11, 2018 na 11: 51

      Da, ne gledajte ovo dalje od ograničenog zračnog rata (ako ga ima). Sposobnost Revolucionarne garde da uzvrati udarac preko posrednika u Afganistanu i drugdje čini čizme na terenu samoubilačkim. Iranska naftna i plinska bogatstva u Zaljevu su ranjiva, ali velika većina naseljenih centara nalazi se uz Kaspijsko more. Iran je puno homogeniji od Iraka. Neki sunitski gradovi na jugoistoku, ali Sadam je pokušao stvoriti probleme koristeći tu imovinu i najbolje što je mogao učiniti bila je opsada veleposlanstva u Londonu.

      • mike k
        Svibanj 11, 2018 na 12: 33

        Još jedan racionalist? Kada projektili počnu letjeti, a Izrael pretrpi ozbiljnu štetu, magla rata može se brzo pretvoriti u bijesni pakao koji će nas sve progutati. Budući da se to još nije dogodilo, osjećate li se sigurnima? Nemoj biti. Ono što se već događa (a vjerujem da smo već u ratu) je da se neki luđaci igraju sa stvarnom mogućnošću NUKLEARNOG RATA! To te ne čini nervoznim? Što pušiš, reci mi jer vjerojatno i ja trebam malo………..

        • Vivian O'Blivion
          Svibanj 11, 2018 na 13: 17

          Ovaj bi rat stvarno mogao biti NUTS. Iran je najveći proizvođač pistacija (230 tisuća tona), Amerika je druga (108 tisuća tona), ostalo je sitno meso. Ozračivanjem iranskih plantaža pistacija, vrijednost američkog usjeva ide u vrtoglavu visinu. Samo misao.

          • David G.
            Svibanj 11, 2018 na 17: 41

            SAD još uvijek kuje novčiće zbog cinkovog lobija. Pa zašto ne rat za pistacije?

            Big Pistachio ima Stephena Colberta na platnom popisu kao glasnogovornika: možda bi rat s Iranom mogao biti povod za veliki showbiznis stil, zagrljaje i suze, televizijsko pomirenje između Stephena i Donalda.

      • David G.
        Svibanj 11, 2018 na 17: 27

        Velika pohvala od mene – za sve što vam to vrijedi – što ste počeli promatrati vojna pitanja s nekom specifičnošću, Vivian O'Blivion.

        Čini se da mnogi ljudi koji se protive ratu s Iranom ipak implicitno prihvaćaju neke od istih fantazija o američkoj vojnoj svemoći kao zloglasni ratni jastrebovi poput Johna Boltona.

        Vojna situacija SAD-a vis-à-vis Irana sada je mnogo manje u korist SAD-a nego što je bila protiv Iraka 2003., ili protiv Irana tijekom okupacije Iraka, što je bio posljednji put da se krenulo u rat protiv Irana. ozbiljno ozlojeđen od strane ozbiljnih životinja.

        Na stranicama poput CN-a, gdje je osnovna politička izopačenost osovine SAD-Saudi-Izrael već uvelike shvaćena, nadam se da ću vidjeti neku analizu izvan samog pitanja hoće li SAD odlučiti zgnječiti Iran kao bubu – kao da mogao.

        • Vivian O'Blivion
          Svibanj 11, 2018 na 18: 15

          Suočimo se s tim da je ljudska rasa bila neuspjeli eksperiment. Prevelike igračke, nedovoljno veliki mozak. Naš lažni mesija bio je John Bolton i njemu slični.

    • mike k
      Svibanj 11, 2018 na 12: 23

      Sve vrlo racionalno Banger. Ali nemamo posla s ljudima koji racionalno posluju. Je li nastavak postojanja nuklearnog oružja racionalna odluka, kada prijeti milijardama života? Biste li išta što radi vlada SAD-a opisali kao racionalno? Molim……….

    • CitizenOne
      Svibanj 12, 2018 na 23: 00

      Ako želite nastaviti i stvarno želite da vam netko vjeruje, navedite neke činjenice. U komentaru “ja to jednostavno ne vidim” nema nikakvih činjenica.

      Može li ovo imati smisla? Možda. Ali to bi mogla biti i fantazija.

      Kako razlikujemo fantasy od fikcije su činjenice u kojima je vaš komentar kratak.

  14. mike k
    Svibanj 11, 2018 na 10: 17

    Ako Rusija stoji po strani i dopusti uništenje Sirije, a zatim i Irana, onda su utrli put vlastitom uništenju. Kocka je bačena. Sirija i Iran su Rubikon koji Carstvo ne smije prijeći.

  15. mike k
    Svibanj 11, 2018 na 10: 00

    Putinova pretjerana pomirljivost ohrabruje Carstvo da ga napadne. Vrijeme je da Putin ostane čvrst - ili padne. Udovoljavanje nasilniku poput SAD-a ne funkcionira.

  16. Al Pinto
    Svibanj 11, 2018 na 09: 45

    Vjerojatno sam to propustio, ali…

    Što ove različite boje i oblici ikona trebaju označavati? Velike su šanse da su to jedinstvene, nasumično dodijeljene ikone osobi, ili točnije, adresi e-pošte te osobe. točno?

    TIA…

  17. Stephen P
    Svibanj 11, 2018 na 09: 36

    Čitam “Berlinski dnevnik” Williama L. Shirera. Bio je dopisnik CBS-a u Njemačkoj između 1934. i 1941. Zapanjujuće je čitati propagandu njemačkih medija u to vrijeme. Sve su novine 1939. vrištale o poljskoj agresiji, koliko god to danas glupo zvučalo. Međutim, prošlost govori o sadašnjosti. Svaki put kad čujete za "rusku agresiju" ili "iranski imperijalizam", pokušajte se sjetiti koliko je smiješna bila ideja da se Poljska spremala napasti Njemačku. U oba slučaja jednako besmisleno.
    Jesam li upravo osudio današnji Washington i njihove medijske glasnogovornike kao nacističke? Ne, oni sami sebe osuđuju. Karl Marx je rekao nešto o povijesti koja se ponavlja, prvo kao tragedija, a zatim kao farsa. Zamislite Boltona i Trumpa kao i CNN/Fox/MSNBC doista kao farsu.

  18. Nesputana vatra
    Svibanj 11, 2018 na 09: 31

    Ako zapadni imperij izgubi jedan od svojih najvećih alata štednje, manipulaciju cijenama nafte, neoliberalizam će konačno završiti, što je već trebao biti. Bilo je to užasnih 40 godina. eksperiment libertarijanaca.

  19. Al Pinto
    Svibanj 11, 2018 na 09: 03

    Postajem umoran od bivših zaposlenika CIA-e koji predviđaju sljedeće korake na Bliskom istoku. Oni su bili dio priprema za prethodne ratove u ME, neki više nego drugi, a nisu učinili ništa da ih spriječe. Oni su svakako pridonijeli postupnom odumiranju morala, demokracije, slobode itd., do točke gdje smo sada. Pa nemoj mi sada s ovim, citiram:

    “Moramo biti marljivi u suprotstavljanju ovom ulijetanju u još jedan rat izbora. Ne možemo biti prevareni ili iznenađeni. Ne opet."

    Gdje vam je bila marljivost 2002. godine, gdje vam je bila tada opozicija? Daj mi odmor...

    • mike k
      Svibanj 11, 2018 na 09: 54

      Istina je istina, odakle god dolazila.

    • Svibanj 11, 2018 na 11: 20

      Službenici CIA-e moraju slijediti naredbe s vrha. CIA je i uvijek je bila, na operativnoj strani, organizirana kao vojna sila. Naredbe se moraju slijediti. Uvijek je bilo, kao iu vojsci, frakcija koje se protive imperijalizmu, ali se ne mogu protiviti odlukama koje donosi civilno vodstvo. Najbolje što mogu učiniti je odugovlačiti i odgađati što će se, pretpostavljam, dogoditi u ovom najnovijem potezu prema invaziji na Iran. Međutim, kako bi to učinili, mainstream mediji moraju stati iza invazije, a ja ne vidim dokaze za to. Mainstream normalno prima naredbe iz Washingtona, ali ako se Wall Street suprotstavi politici, poslušat će Wall Street koji je moćniji od Washingtona, kao što smo saznali 2008.

  20. mike k
    Svibanj 11, 2018 na 08: 04

    Ako Rusija misli da se može stisnuti unutar svojih granica i odbiti boriti se za Siriju i Iran protiv sve češćih napada Carstva, vara se i naći će se stjerana u kut, okružena svojim neprijateljima i odsječena od bilo kakve vanjske pomoći. Rusiju tjeraju da donese sudbonosnu odluku: suprotstaviti se Carstvu odmah ili umrijeti sporom smrću od tisuća posjekotina.

    • Svibanj 11, 2018 na 11: 25

      Rusija se ne može izravno suprotstaviti američkoj moći u regiji bez više saveznika. Vjerujem da Putin čeka dvije stvari: 1) potez Europe da se počne udaljavati kao vazali Carstva prema neutralnijem položaju prema Kini i, na kraju, Rusiji; i 2) potez financijskih oligarha protiv poremećaja beskorisnog rata na Bliskom istoku koji će poremetiti trgovinu i uzrokovati da se ionako plašljiva tržišta presele u zlato i kripto. Rat protiv Irana ne donosi nikakve koristi nikome, čak ni Izraelcima. To je čisti idiotizam i to zna svatko tko imalo ima uvida u svijet kakav on zapravo jest.

      • rosemerry
        Svibanj 11, 2018 na 15: 15

        Njemačka je vjerojatno ključ. Njezino prihvaćanje ionako opterećujućih sankcija i uplitanja u Libiju i Siriju, s posljedičnim dolaskom izbjeglih izbjeglica koje dolaze u Njemačku, otežalo je položaj Merkel, ali ona može shvatiti da Rusija i Njemačka moraju djelovati snažno (Mayhem i Macrotte su šifre) što je bitno za bilo kakav rezultat.

      • David
        Svibanj 11, 2018 na 22: 29

        Tko zna? Možda će Kini biti dosta ovog Carstva Zla zvanog SAD?

    • Svibanj 12, 2018 na 03: 17

      @ “Rusiju tjeraju da donese sudbonosnu odluku: suprotstaviti se Carstvu sada ili umrijeti sporom smrću od tisuća posjekotina.”

      Zašto popravljati ono što nije pokvareno? Rusija, Sirija, Iran i Hezbolah pobjeđuju u ratu u Siriji; džihadistički plaćenici više ne predstavljaju egzistencijalnu prijetnju sirijskoj vladi. Tamo se ne puca na rusku vojsku. Trumpova administracija pokušava povući američku vojsku iz Sirije i zamijeniti je egipatsko-arapskom koalicijom. Čini se da je Trump odlučio da je opće američko povlačenje s Bliskog istoka u redu. Turska neće dopustiti SAD-u da stvori kurdsku državu u sjeveroistočnoj Siriji. Čak ni Izrael ni SAD više ne govore da Assad mora otići. A Rusija je sada dominantna velika sila na Bliskom istoku.

      Rusija se ograničava na okončanje prijetnje džihadskih plaćenika u Siriji i suzdržava se od uplitanja u povremene međusobne napade drugih regionalnih sila. Zadržava prilično neutralan stav prema tim komadićima drame tako da je spreman odigrati ulogu posrednika velike sile u izgradnji trajnog mira u regiji.

      Ne predviđam sveobuhvatni rat SAD protiv Irana. Ta nacija ima neospornu sposobnost zatvoriti Hormuški tjesnac i prekinuti svako kretanje oko 30 posto svjetske nafte. To je čekić u rangu s nuklearnim oružjem. Jednostavno ne vidim da SAD izaziva taj rezultat. Možda neki zračni udari poput onih koje je SAD dvaput izveo na Siriju, a koji čine vrlo malu štetu. Ali nema kopnene invazije. I možete se sigurno kladiti da je Trumpu rečeno da će bilo kakav napad na Iran ujediniti Irance iza njihove vlade i isključiti fantazije o MEK-ovom svrgavanju iranskog vodstva.

      Danas su izbori u Iraku i očekuje se da će pristaše Irana proširiti svoju moć. To bi moglo biti loše za američku/saudijsku/egipatsku okupaciju Sirije istočno od rijeke Eufrat jer ta okupacija uvelike ovisi o kopnenom prijevozu kroz Irak ili Tursku. Kao što je već spomenuto, Turska se odlučno protivi formiranju kurdske države. Ako i Turska i Irak prekinu kopneni prijevoz za američko-kurdsku koaliciju i Turska odustane od daljnjeg korištenja svoje zračne baze Incirlik za opskrbu iz zraka, SAD ne bi imao drugog izbora nego povući se iz Sirije.

      Po mom mišljenju, Rusija igra vještu partiju šaha na Bliskom istoku, dok SAD igra dame. Iako i ja osjećam želju za nekom odlučnom akcijom koja će okončati neizvjesnost, pucački rat između svih zainteresiranih nije način da se to učini.

      Izraelska vlada želi igrati ulogu džokera. Ali Izrael neće poslati kopnene trupe; ta je nacija podjednako nepovoljna po broju žrtava kao i SAD, a Rusija ima mogućnost pojačati protuzračnu obranu sirijske vlade kako bi zaustavila izraelske zračne napade, što je nagovijestila da bi mogla učiniti.

      Ukratko, jednostavno ne vidim ništa realno što bi SAD mogao učiniti da uznemiri Rusiju na Bliskom istoku, osim da započne Treći svjetski rat. I zašto bi Rusija uništila tu poziciju vojnim sukobom s SAD-om? Njegova sadašnja strategija vrlo dobro funkcionira.

      • Sam F
        Svibanj 12, 2018 na 09: 25

        Zanimljiva razmišljanja; Hvala vam.

        • Realista
          Svibanj 13, 2018 na 04: 09

          Paul Merrell dao je mnogo dobro obrazloženih komentara o sukobima koji su u tijeku na Bliskom istoku. Nadajmo se da će Donald Trump i/ili onaj tko upravlja Washingtonom po ovim stvarima imati razuma.

          Čini se da g. Merrell predstavlja jedan kraj spektra koji vjeruje da sve strane jednostavno mogu previše izgubiti dopuštanjem izbijanja bilo kakvog većeg sukoba koji uključuje velike sile (tj. Washington i Moskvu) i stoga se to vjerojatno neće dogoditi (mada još uvijek može). Oprostite mi ako sam previše pojednostavio ili krivo razumio.

          Čini se da drugi kraj spektra misli da će nasilnici postati nezaustavljivi, prisiliti promjene režima diljem Bliskog istoka i naposljetku izolirati, osim ako Rusija ne zauzme stav i ne počne uzvraćati udarac, posebno izraelskim i američkim snagama koje nekažnjeno vrše agresiju gdje god žele. i destabilizirati samu Rusiju. Zatim u Kinu.

          Potonji tabor, koji obuhvaća blogere poput Sakera i Paula Craiga Robertsa, trenutno se čini kao da se boji da će trenutna neaktivnost Rusije (ne, da će biti izravno ismijana Netanhayooovim upadima u Siriju čak i dok je bio u posjetu Moskvi) dovesti do Drugog svjetskog rata poticanjem američke agresije baš kao što je g. .. Merrell se boji pretjerane reakcije koja brani "crvene linije" i dovodi do iste katastrofe.

          Do sada sam Putina smatrao mudrim što je svoj barut držao suhim, uglavnom iz razloga koje je iznio gospodin Merrell: Putin je u prednosti, iako ne puno, u šahovskoj igri koja se vrlo sporo razvija i koja može propasti ako protivnik jednostavno prevrne dasku u naglom napadu. Dakle, Putin mora biti oprezan ne samo da igra igru, već i da pravilno pogladi ego opozicije. Veliko je pitanje hoće li Amerikanci prihvatiti barem metastabilni status quo u kojem još uvijek imaju veliku ulogu ili će glupo pokušati riješiti sve obiteljske poslove u jednom velikom sukobu? Mogu li prihvatiti bilo kakav model u kojem nisu jedina unipolarna sila na cijeloj kugli zemaljskoj? Moraju li oni odlučivati ​​u svakoj jebenoj zemlji?

          Prije nego krene srušiti Siriju, Iran ili Rusiju, Washington se mora zapitati može li danas, u kojem su Sirija, Iran i Rusija još uvijek održiva neovisna društva i funkcionalne države u globalnom poretku, svidjeli se našim vođama ili ne, biti toliko gore od sutra kada sva ova mjesta, plus Sjeverna Amerika i europski potkontinent leže u pepelu, a Zemlja pati kroz nuklearnu zimu? Ukratko, je li moralni čin ubijati milijune u ratu u biti kako bi politička frakcija pod vodstvom Washingtona mogla dominirati drugim populacijama na pola puta oko svijeta koje s njima nisu genetski, religijski ili etnički nevezane? Nije li to samo mentalitet “uništavanje sela da bi se spasilo” napisan u mnogo većoj mjeri? Kakva je naša tvrdnja da upravljamo životima tih ljudi (barem onih koji prežive)?

          Naravno, razuman čovjek kaže, drži slušalicu, napravimo neke kompromise da spriječimo takvo ludilo. Ne sumnjam da su Putin, Assad i Rhouhani razumni i racionalni – oni su se savijali kako bi izašli u susret svojim osvjedočenim protivnicima na Zapadu. Nadam se da su europski čelnici oboje, iako ih Washington očito plaši. Veliki nepoznati stanuje u Washingtonu. Koliko daleko će pogurati svoju omiljenu strategiju straha i zastrašivanja? Bez totalnog rata? Ili će se opametiti tek kad bude prekasno?

          • Sam F
            Svibanj 13, 2018 na 21: 39

            Jednako nisam siguran u ishod pod ovim okolnostima, pa nisam dobio brz odgovor.

          • Dave P.
            Svibanj 14, 2018 na 00: 54

            Paul Merrell, Realist – Pohvalne objave, kao i uvijek. Uvijek se nadam da će zdrav razum prevladati u Washingtonu. Ali s ljudima poput Boltona, Pompea koji su zaduženi za vanjsku politiku, nikad se ne može znati što dolazi. Čini se da postaje sve luđe i luđe. Ovaj tweet našeg novog veleposlanika u Njemačkoj bio je nešto drugo. To je mjesto gdje smo sada.

      • nazadna evolucija
        Svibanj 12, 2018 na 11: 03

        Paul – tvoj post ima smisla. Također mi je danas malo više umirio misli. Nadam se da si u pravu. Hvala.

  21. RnM
    Svibanj 11, 2018 na 07: 32

    Činilo se da je Trump donekle zombificiran tijekom čitanja odluke o povlačenju iz sporazuma. Nadam se da je glumio, kao što su to nekada bili ratni zarobljenici u Hanoi Hiltonu, i da slijede uhićenja. Takva je tanka nit nade o kojoj se ljulja čovječanstvo.

    • David G.
      Svibanj 11, 2018 na 16: 56

      S vremena na vrijeme, Trumpu se jasno stavi do znanja – i on se tome pokorava – da mora čitati točno ono što je na teleprompteru, bez reklama. Kad to učini, tako to izgleda.

      Čak i ti moroni shvaćaju da su ulozi previsoki za Trumpa da samo počne improvizirati o Iranu ili da se hvali veličinom svoje inauguracijske publike, ali nema drugog značaja za ono što ste primijetili, RnM.

  22. mike k
    Svibanj 11, 2018 na 07: 07

    Sada je vrijeme da Rusija proglasi Iran svojim saveznikom i obveže se braniti ga svim sredstvima ako bude napadnut. Ako to ne učine odmah, tada će u dogledno vrijeme postati plijen ratnog stroja Carstva. S Putinovom najavom novog ruskog oružja u ožujku, Pentagon je shvatio da vrijeme nije na njihovoj strani, pa su pojačali preliminarne napade na Siriju i Iran. Vrijeme je da Putin zauzme svoj stav, kako ne bi doživio sudbinu koju dočekuju svi pomirljivci. Iran je prva crta američkog rata protiv Rusije – OVA CRVENA LINIJA SE MORA BRANITI POD SVAKU CIJENU. Još uvijek postoji šansa da se izbjegne cijeli nuklearni rat ako Rusija ostane čvrsta i upotrijebi svoje novo konvencionalno oružje za obranu Irana.

    • mike k
      Svibanj 11, 2018 na 07: 12

      Za Rusiju je obrana Irana ključna za obranu Rusije. Ovo je linija na kojoj Carstvo mora biti zaustavljeno.

      • mike k
        Svibanj 11, 2018 na 07: 19

        Ako se Iranu dopusti da padne pod vlast Carstva, ubrzo nakon toga Rusija će se naći u pokušaju da pregovara o uvjetima predaje Carstvu. I naravno, Kinu će nakon toga biti lako osvojiti.

        • Michael
          Svibanj 11, 2018 na 08: 28

          Politički je kritično i za Rusiju i za Kinu da otvoreno proglase zaštitni ugovor s Iranom puno jačim sredstvom odvraćanja od same Rusije. Ne vidim da bi se Kina svojevoljno odrekla svog ogromnog trgovinskog suficita sa SAD-om, ali otvoreni savez bi usporio poticanje rata i natjerao EU barem na ogradu. A Pompeo i Bolton nemaju (lažni) kredibilitet kakav je imao Colin Powell kada je uvjeravao svijet da je Irak prijetnja. Ali ako je rat s Iranom neizbježan zbog izraelskih i saudijskih pritisaka, je li važno tko će se okupiti za predstojeći sukob?

    • Al Pinto
      Svibanj 11, 2018 na 08: 20

      Rusija neće braniti Iran, baš kao što nije branila Siriju nekoliko tjedana od raketnog napada savezničkih snaga. Niti je Rusija branila Irance od izraelskog napada nekoliko dana. U oba slučaja, Rusija je bila obaviještena o predstojećim napadima i nisu učinili ništa da zaštite Siriju, svoju namjenu u Siriji i iranske vojne baze. I to usprkos činjenici da je Rusija izjavila da će zatvoriti projektile i napasti njihovo izvorište.

      Dva napada nisu ništa više nego testiranje spremnosti Rusa da doista žive u skladu sa svojim riječima. I u najmanju ruku su podbacili. Razlog za ovaj neuspjeh mogao bi biti nedostatak vojnih sposobnosti ili su ih savezničke snage natjerale da vjeruju da je ovo samo ograničeni napad bez dodirivanja ruskih snaga. U svakom slučaju, ono što su savezničke snage naučile o Rusiji bit će neprocjenjivo u planiranju i izvršenju napada na Iran. Dok Rusija shvati da su ih savezničke snage natjerale, bit će prekasno. Njihov broj ce rasti..

      Tužan dio trenutnih događaja je nedostatak međunarodnog odgovora koji osuđuje ove napade, gledam vas UN. Nažalost, agresija savezničkih snaga i njihovih “prijatelja” postala je međunarodna norma. Preostale su zapravo samo dvije zemlje, kao što ste naveli, koje bi mogle obuzdati ove agresije. Nažalost, ni jednima ni drugima nije u interesu spriječiti te radnje. Oni ne shvaćaju da, jednom kada Rusija padne u red na ovaj ili onaj način, Kina nema šanse da ostane sama...

      • Svibanj 12, 2018 na 03: 22

        @ “I to unatoč činjenici da je Rusija izjavila da će zatvoriti projektile i napasti njihovo izvorište.”

        Ne. Rusija je rekla da će uništiti projektile i njihove izvore *ako pripadnici ruske vojske budu napadnuti.*

    • Sam F
      Svibanj 11, 2018 na 13: 26

      Da, ovo mora biti blizu crvene linije za Rusiju, jer je očito da namjera SAD-a nije bila samo učiniti kako cionisti zahtijevaju, već onesposobiti udaljenu rusku mornaricu na Krimu i u Tartusu, i stvoriti pustoš na njezinim granicama i subverzivnim operacijama .

      Kina je to uvidjela tijekom Korejskog rata kada se MacArthur gurao prema njezinoj granici protivno upozorenjima upućenim Trumanu, te je odlučila voditi rat u tampon državi, a ne na vlastitom tlu. Naravno, Rusija je to vidjela u Gruziji i Ukrajini, pa ni jedni ni drugi ne gaje iluzije.

      Prijedlog Rusije da pojača obranu zračnog prostora Sirije/Irana mogao bi biti najmiroljubivije rješenje, ako već imaju opremu i smatraju da je politički izvedivo. Iznošenje izraelske opreme iz Sirije ne može se smatrati agresijom, pa čak i izraelska eskalacija nuklearnog oružja u Siriji/Iranu mogla bi biti nedovoljno uzvratena istom mjerom u Izraelu, na neki način koji izbjegava uplitanje SAD-a, ali odvraća Izrael.

      Imam osjećaj da će uskoro doći do promjene koja će stvoriti bolju ravnotežu u korist Irana.

  23. rekao je n.
    Svibanj 11, 2018 na 07: 04

    iran će biti napadnut iz afganistana iraka sirije izraela i mora. zadnja faza će uključivati ​​kopnene trupe na bojnom polju i logistiku . naravno da će msm biti tu. iran bi se trebao boriti asumetrijski ili sakriti svu imovinu i zapovjedna i kontrolna tijela. raspršiti postrojbe kako bi odvojili divizije koje sami upravljaju i opskrbljuju kako bi osvojili potrebu za kontrolom položaja i nanošenje vrlo velikih gubitaka neprijatelju.

    • David
      Svibanj 11, 2018 na 22: 34

      Pogledajte kartu američkih postrojenja koja okružuju Iran plus mornarice u Perzijskom zaljevu. Zadnji broj je bio 42 instalacije

  24. Vivian O'Blivion
    Svibanj 11, 2018 na 06: 09

    Ako Bolton postigne svoje, bit će to sigurno rat. Razumijem da je Bolton izvan spektra "normalnog", ali prisustvovanje konferenciji Mojahedin-eKhalq ranije ove godine je iskreno zastrašujuće,

    https://theintercept.com/2018/03/23/heres-john-bolton-promising-regime-change-iran-end-2018/

    Bolton je poludio, Iran nije Irak. Narod Iraka bio je iskreno zbunjen Ahmedom Chalabijem i njegovim Iračkim nacionalnim kongresom koji nikada nisu čuli za ovu emigrantsku govornicu. Iranski narod poznaje MEK i s pravom ih prezire. Ideja da MEK predvodi promjenu iranskog režima više je od obmane.

    Najbolje se nadati da će sabotiranjem iranskog sporazuma Trump zadovoljiti svoju infantilnu, iskonsku potrebu da se "osveti Obami" i posluša svoje izolacionističke instinkte.

    • RnM
      Svibanj 11, 2018 na 07: 08

      I to Boltonovo povjerenje iznimno lošeg savjetovanja za nacionalnu sigurnost dovodi do njegovog dugo zasluženog vojnog suda za pobunu i izdaju protiv nas ljudi, u korist njegove istinske lojalnosti.

  25. john wilson
    Svibanj 11, 2018 na 04: 58

    Vidim da SAD inzistira na tome da, iako više ne priznaju JCPOA, i dalje inzistiraju da Iran poštuje njegove odredbe i pridržava se inspekcija. Obraz ovih kriminalaca nema granica.

    • Svibanj 11, 2018 na 11: 10

      Da, Johne, razmišljao sam o istoj stvari! "Nemamo dogovor i očekujemo da ga poštujete!"

  26. john wilson
    Svibanj 11, 2018 na 04: 41

    Dok su komentari i uvid bivšeg agenta CIA-e uvijek dobrodošli, on nam jedva govori nešto što čak ni ljudi s pola mozga ne mogu vidjeti. Problem je, kako ja to vidim, u tome što većina ljudi ima potpuno zatvoren um kada je u pitanju ono što im njihove vlade govore. Ako država i mediji kažu da je istina, onda je istina i nije upitna. U posljednjoj besmislenoj lažnoj zastavi sirijskog kemijskog oružja, ljudi su i dalje prihvaćali vladinu liniju iako su zapravo mogli vidjeti neku budalu s cijevi kako ispire smrtonosnu kemikaliju. Kao da to nije dovoljno, kada se mali dječak u bijelim kacigama kasnije pojavio prilično zdrav i dao uvjerljive dokaze, javnost još uvijek nije vjerovala da se radi o lažnoj zastavi. Tek jučer je u britanskom parlamentu neka budala s laburističke strane tražila od premijerke May da potvrdi da će Ujedinjeno Kraljevstvo nastaviti financirati bijele kacige jer je SAD očito zaustavio njihovo financiranje. Kad je potvrdila da će Ujedinjeno Kraljevstvo nastaviti financirati ovu odjeću, naišla je na oduševljenje mnogih zastupnika s obje strane parlamenta. Nije da je javnost glupa, pa su glupi i mnogi njeni predstavnici u vlasti.

  27. ToivoS
    Svibanj 11, 2018 na 03: 08

    “Naša vlada postavlja temelje za još jedan rat. ”

    Slažem se s ovim, ali postoji jedna velika razlika između 2002. i danas. Europa zna da su bili prevareni 2002. pa se čini malo vjerojatnim da će ovaj put nasjesti na to. Možda će se Britanija ponovno pridružiti takvoj avanturi, ali mora biti očito da će se kontinent oduprijeti. Ovaj put aktivno, na diplomatskom planu, a ne samo pasivno odbijajući se uključiti u rat.

    Pokušavam biti optimističan. S druge strane, možda je potpuno nebitno što Europa misli.

    • john wilson
      Svibanj 11, 2018 na 04: 46

      Toivos, to nije zaustavilo Francusku u bombardiranju Sirije zbog smiješnog lažnog kemijskog incidenta prije samo nekoliko tjedana. To je bio ratni čin ako ga je uopće bilo. Ako se velika europska država (Francuska) može uvjeriti da napadne na temelju neke budale s crijevom koja očito ispire neku navodno smrtonosnu kemikaliju, tada će Europa pasti u red poput djece koja jure za slatkišima.

    • vidovnjak
      Svibanj 11, 2018 na 06: 50

      Za razliku od ilegalnih ofenzivnih ratnih zločina počinjenih protiv Iraka u koje su nasilnici mogli upasti bez osporavanja, Rusija i Kina ĆE osporavati sve takve akcije protiv Irana. OVO je PUNO veće. Ovo je stvar svjetskog rata.

      Uzmite u obzir da je ovo borba za opstanak petro-dolara. Rusija, Kina i Iran sada trguju izvan USD. Ako se Rusija, Kina i Iran žele osloboditi USD Ponzijeve sheme, oni se ovdje uglavnom moraju zauzeti. Možda je bolje "prionuti na to" sada nego kada Saudijska Arabija dobije nuklearke: Saudijci kažu da će razviti nuklearke ako Iran to učini: Iran je DALEKO stabilniji od SA (Whabbi-isti s nuklearkama; bit će poput retardiranih cionista s nuklearkama).

    • TS
      Svibanj 11, 2018 na 16: 01

      > Europa zna da su bili prevareni 2002. pa se čini malo vjerojatnim da će ovoga puta nasjesti na to.

      Budući da su sve značajne vlade u Europi već 2002. morale znati da su bile prevarene oko Afganistana (ili su trebale otpustiti sve svoje obavještajne službe zbog potpune nesposobnosti), nema razloga da ovaj put ne stanu u red, isto.

  28. Kozmo
    Svibanj 11, 2018 na 02: 40

    Trebao bi postojati plan da aktivisti u SAD-u stupe u štrajk čim se izvrši američki napad na Iran. Nemojte ići u wok ili školu, nemojte izlaziti i kupovati ili trošiti novac. Odbijte suradnju s ratnohuškačkom državom. Pravi milijunski marš na Washington mogao bi zatvoriti zemlju. Zaustavite vladu i pokažite naše odbijanje da to dopustimo.

    Naravno, milijuni diljem svijeta marširali su protiv invazije na Irak, a to nije promijenilo apsolutno ništa.

    • john wilson
      Svibanj 11, 2018 na 04: 49

      Kozmo, postoje stotine milijuna totalno glupih ljudi koji vjeruju svemu što im njihova vlada kaže, a zatim postoji nekoliko stotina aktivista koji znaju sve laži. Njihov udar bio bi kao jedna kap kiše manje u oluji.

    • RnM
      Svibanj 11, 2018 na 07: 18

      Bojkot oglašivača MSM-a mogao bi upaliti, ali bojim se da je vrijeme kratko i da je temelj protiv toga da se to dogodi od strane masovnog pokreta u tako dobroj potrošačkoj američkoj javnosti, sa smanjenom povijesnom perspektivom, već postavljen. Jupi!

    • rosemerry
      Svibanj 11, 2018 na 15: 22

      Samo ako. Ponekad pomislim da cijela američka javnost spava, ili vjeruje ujedinjenim povicima šoka o glupim detaljima SCROTUS-ovog navodnog seksualnog života i ignorira mogući požar koji uključuje milijune stvarnih ljudi. Iran je kažnjen zato što se držao dogovora, što nikada nije napao nijednu drugu naciju, a cijelo ostalo čovječanstvo treba biti kažnjeno jer se usudilo postupati s Iranom čestitim. Što je to demokracija i svjetsko vodstvo?

  29. Kozmo
    Svibanj 11, 2018 na 02: 33

    Koliko god Iranci bili lukavi, napravili su veliku pogrešku što NISU krenuli s nuklearnim oružjem kada su imali pristojne šanse da ga izvedu, a la No. Koreja, i tako uspostavili neku vrstu odvraćanja koje im sada nedostaje. Zar mule nisu ništa naučile gledajući što se događa sa zemljama/liderima koje Uncle Sam želi zgnječiti? Jedna im je stvar bila zajednička - bez nuklearnog kapaciteta. Zasad se čini da je to jedina stvar koja drži pod kontrolom razularene američke hegemoniste. SAD se nikada neće umoriti od rata očito dok ne osjeti pravu ljudsku cijenu, tako da će samo još jedan poraz ili katastrofalna pogrešna procjena promijeniti ovu jednadžbu. Brinem se da će svaki napad pod lažnom zastavom (Mossad?) ili proizvedena kriza biti izgovor za SAD da učini ono što Izrael cijelo vrijeme pokušava, zajedno s lažljivcima i prevarantima iz Washingtona i bijesnom desničarskom javnošću.

    • vidovnjak
      Svibanj 11, 2018 na 07: 00

      Ne bih potpuno "očajavao" zbog toga što Iran nije napravio nuklearno oružje. Rusija im čuva leđa: očekujte da će Rusija ponovno ciljati.

      Kao što sam gore primijetio, ovo je borba za opstanak USD (petro-dolar shema). Iransko trgovanje izvan USD-a (i?, SWIFT-a) sada im je priskrbilo etiketu "terorista". Ali, njihovi trgovinski partneri koji nisu u USD-u koji koriste ne-USD su Rusija i Kina, obje znaju da je ovo igra koju MORAJU zaštititi. Suprotno zapadnom folkloru, Rusi su bili ti koji su porazili Hitlera; SAD, dakle, nema legitiman zarez na svom pojasu "velikih dobivenih ratova". Ovo je u dvorištu Rusije i Kine. SAD bi bile u samoubilačkoj misiji. ALI, Ponzijeve sheme SAMO imaju takvu putanju; sve što bi se ikada promijenilo je vrijeme u kojem bi se SAD raspao.

    • Svibanj 12, 2018 na 03: 53

      @ Kozmo: “Koliko god Iranci bili lukavi, napravili su veliku pogrešku što NISU krenuli s nuklearnim oružjem kada su imali pristojne šanse da ga izvedu, a la Ne. Koreja, i tako uspostavili neku vrstu odvraćanja koja im sada nedostaje. ”

      Iranci imaju daleko jače sredstvo odvraćanja od vrlo malo nuklearnog oružja koje bi do sada uspjeli napraviti. Imaju neograničenu sposobnost zatvaranja Hormuškog tjesnaca s mnogo protubrodskih projektila ukopanih u planinama na sjeveru i vrlo velikom raspršenom flotom brzih čamaca za postavljanje mina i mini-podmornica, plus torpeda za praćenje tragova i brod- brodske rakete. To bi prekinulo oko 30 posto svjetske opskrbe naftom i uništilo zapadna gospodarstva. Testovi minolovaca američke mornarice prije nekoliko godina dali su katastrofalne rezultate, pronalazeći samo 2 od 20 lažnih mina. Čišćenje tjesnaca od mina potrajalo bi prilično dugo.

      “Predsjedatelj Združenog stožera, general Martin Dempsey, ozbiljno je shvatio iranske prijetnje ovog mjeseca [siječanj 2012.]. Govoreći u CBS-ovoj emisiji vijesti, Face the Nation, 8. siječnja, priznao je: "Uložili su u sposobnosti koje bi, zapravo, mogle neko vrijeme blokirati Hormuški tjesnac." No dodao je: “Uložili smo u sposobnosti kako bismo osigurali da, ako se to dogodi, to možemo pobijediti. I stoga je jednostavan odgovor da, oni to mogu blokirati.”

  30. Svibanj 10, 2018 na 23: 52

    Operite, zapjenite i isperite.
    Je li se tko iznenadio. Cijeli JCPOA od svoje zamisli bio je Kabouki kazalište.
    Cijeli scenarij bio je pečen u kolaču.
    Riječi Johna Kerryja na saslušanju u Senatu pokušavajući prodati posao. Možemo otići od ovoga kad god poželimo
    Hillary Clinton na konferenciji Aipac 2015. To nam daje više utjecaja i bombardirat ćemo Iran ako se Izrael osjeti ugroženim.
    Dakle, operite, nasapunajte i ponovite.
    Anglocionistička igra nije promijenila nikoga iz 1967. Šestodnevni rat za slobodu SAD-a do danas. Povijest će se uvijek ponavljati ako se na prošlost zaista ne gleda otvorenog uma.

    • Toksičan
      Svibanj 11, 2018 na 00: 19

      pravi. vrijeme je da izbacite kokice i pojačate zvuk.

    • nazadna evolucija
      Svibanj 11, 2018 na 01: 11

      falcemartello – “Cijeli JCPOA od svoje koncepcije bio je Kabouki kazalište.”

      Da, samo jedna velika hrpa sranja. Lažni dogovor koji nikad nisu planirali ispoštovati. Samo taktika odugovlačenja dok su uništavali Siriju. Iran nije zainteresiran za uništenje Izraela, ali Zapad će se ponašati kao oni. Oni žele taj koridor (Iran, Irak, Sirija). Samo se nadam da je Iran bio pametan, da nije vjerovao sporazumu i da je radio na jačanju svojih vojnih sposobnosti.

      • Realista
        Svibanj 11, 2018 na 02: 59

        Da su Iranci bili pametni, kupili bi što više tih raketa "ubojica nosača" od Kine. Ili nabavite Fedexed preko pronto. Njihovi vlastiti projektili domaće proizvodnje, o kojima Izraelci vole govoriti kao o egzistencijalnim prijetnjama, samo su rakete u bocama u usporedbi s njima. Također se nadamo da su kupili što više ruskih S-300, jer će im trebati.

        Amerika otvoreno uništava civilne ciljeve i kritičnu infrastrukturu, a ne samo vojne ciljeve. Pogledajte što je Washington učinio Njemačkoj, Japanu, Sjevernoj Koreji, Vijetnamu, Srbiji, Iraku, Libiji, Siriji... svakoj naciji koju je ikada napao. Čak je i Panama City sravnjen s zemljom, a mnogi civili ubijeni. Čak su i primitivni Hutiji u Jemenu vraćeni u predkameno doba! Samo ima za cilj masakr cijele ciljane zemlje... uključujući bolnice i svatove.

        Zato koristi deskriptore poput "Šok i strahopoštovanje" za operacije i oružje poput napalma, bijelog fosfora, kazetnih bombi i dronova grabežljivaca (sve ilegalni ratni zločini). Naravno, uvijek se pobrine da uključi izraze kao što su "sloboda", "demokracija" i "oslobođenje" kako bi okarakterizirao sveobuhvatnu akciju, umjesto da bude pošten i objektivan i naziva je onim što jest: "Operacija irački masakr", "Operacija u Siriji". Klanje” ili “Veliko iransko istrebljenje”.

        Ovo će opet biti potpuno jednostrani rat tipa "puran pucnjave" u kojem Washington koristi svu svoju modernu tehnologiju svemirskog doba da opkoli i bombardira državu žrtvu koja neće imati apsolutno nikakav kapacitet čak ni u jednoj ofenzivi protiv napadača. . Jedina šansa za to bila bi da se Iranci dočepaju nekih od zloglasnih kineskih projektila "ubojica nosača" ili novih hipersoničnih beba Rusije koje su upravo predstavljene. Ali to se vjerojatno neće dogoditi jer bi Washington odmah proširio rat na Kinu i/ili Rusiju da jest.

        Dakle, sve što svijet može učiniti je sjediti i gledati Iran (i Siriju) kako se metodično uništavaju američkim, izraelskim i saudijskim projektilima i borbenim zrakoplovima, pretvarati se da je sve to u ime slobode i demokracije, i držati svoja kolektivna usta zatvorena o zločini protiv čovječnosti. Čak će i papa držati svoju zamku zatvorenu.

        • Preskoči Scotta
          Svibanj 11, 2018 na 06: 56

          Mislim da bi nam jedina nada bila da Rusija i Kina priteknu u pomoć. Moraju dati VRLO javnu izjavu da neće tolerirati još jedan ilegalni rat SAD-a i da će priteći u pomoć Iranu ako budu napadnuti. Zli imperijalisti razumiju samo sirovu moć, nema drugih obzira. Treba ih natjerati na petu prijetnjom neodoljive sile.

          • David
            Svibanj 11, 2018 na 22: 40

            Ne mogu se više složiti s vama Skip

        • Sam F
          Svibanj 11, 2018 na 07: 43

          Rusija bi sigurno mogla instalirati dovoljno S-3/400 da zatvori zračni prostor Sirije/Irana i možda čeka proizvodnju. Nije jasno da bi SAD u tom slučaju "proširile rat na Kinu i/ili Rusiju". Za razliku od slučaja Afganistana/Iraka, SAD očito nema cilj ovdje nego dobiti mito za izraelsku kampanju. I ova daleka tutnjava naglo je poskupila gorivo, a ljudi znaju zašto.

        • Homina
          Svibanj 11, 2018 na 17: 56

          Sasvim je moguće da bi iranske podmornice mogle potopiti sve američke mornaričke brodove na dohvat ruke.

          • David
            Svibanj 11, 2018 na 22: 41

            Nema sumnje da se tamo okupljaju izraelske podmornice

      • Svibanj 13, 2018 na 22: 28

        upravo tako! Da Trump nije prekršio dogovor, smjestili bi Iranu i optužili ga da ne poštuje dogovor. Plus političari su dobili ogromne mito/mito, ponajviše Kerry

    • rosemerry
      Svibanj 11, 2018 na 15: 27

      Točno - ako se SAD pridruži međunarodnim sporazumima, ne shvaća ih ozbiljno. Primjetite da jedna od navodnih briga Trumpa/Netanyahua nisu nuklearne već balističke rakete, no upravo je George W. Bush povukao SAD iz Ugovora, a od 2004. Pres. Putin je upozoravao SAD i pokušavao dogovoriti razgovore zbog važnosti takvog ugovora. Trump vjerojatno ni ne zna.

    • David
      Svibanj 11, 2018 na 22: 38

      Ne zaboravite operaciju Susannah

  31. JC
    Svibanj 10, 2018 na 23: 48

    G00D SREĆO GLUPI SAD JE BOŽE GLUP DA BILO ŠTO PRESTANE...BRIGA BILO KOLIKO SU VISOKE CIJENE PLINA SAMO KAMATNE STOPE SAMO DOK JE TALOR WHIFT VRUĆ ILI NIJE...JEDINI RAZLOG ŠTO JE VEITNAM LIE STOP BIO JE ZBOG PROPUSA …

  32. Toksičan
    Svibanj 10, 2018 na 23: 33

    Ovaj rat će biti katastrofalan za sve. Vidim kako iranski projektili idu prema svim američkim vojnim bazama, uključujući 5. flotu u Kataru. SAD i njegovi sluge morat će staviti čizme na zemlju. Tada počinje pravi rat. Invazija na Irak će izgledati kao Grenada. Iračani će se opet okomiti na tamošnje američko vojno osoblje. Rusija i Kina moraju intervenirati na iranskoj strani da zaustave ovo ludilo.

  33. Svibanj 10, 2018 na 22: 55

    ...
    Vjerujem da bi rat s Iranom mogao biti kraj za naš navodno "civilizirani" svijet. Pogledajte samo stanje zemalja na Bliskom istoku koje su već bile podvrgnute planiranim ratovima ratnih zločinaca u našoj sredini. Rat s Iranom bit će posljednji čavao u lijes ove planete, svi živimo dalje. I hoće li se sve temeljiti na velikoj laži onih koji su manijaci militarizma i koji izgleda primaju naredbe od zemalja koje su zainteresirane za krvavi rat s Iranom?…
    [pročitajte više na poveznici ispod]
    http://graysinfo.blogspot.ca/2017/02/will-there-be-war-with-iran.html

  34. Joe Tedesky
    Svibanj 10, 2018 na 22: 49

    Da biste shvatili što će se vjerojatno dogoditi u vezi s tim kako će SAD odgovoriti, bilo bi dobro da pročitate Brookings Institute 'Which Path to Persia, Options for a New American Strategy Toward Iran'. Stranica 89 pod Poglavljem 5 Prepustite to Bibiju, Dopuštanje ili poticanje izraelskog vojnog napada, počinje ovim;

    “Između Irana i Sjedinjenih Država pojavila se kriza za krizom, ali Iran nikada nije bio i gotovo sigurno nikada neće biti egzistencijalna prijetnja Sjedinjenim Državama. Ne gaji nikakve teritorijalne namjere prema Sjedinjenim Državama, nikada nije proveo terorističku operaciju usmjerenu na američku domovinu, a, čak i da nabavi nuklearno oružje, nema sustave isporuke kojima bi izravno prijetio Sjedinjenim Državama. Nadalje, njegovo je gospodarstvo anemično, pa čak i ako se bitno reformira, vjerojatno nikada neće pružiti temelj Iranu da postane izazivač Sjedinjenim Državama u rangu s nacističkom Njemačkom, carskim Japanom, Sovjetskim Savezom ili komunističkom Kinom.”

    Onda ćete pročitati ovo;

    “Ali za Izrael, Iran je mnogo opasniji protivnik – blizu je i prijeti. U Izraelu postoji praktički konsenzus da se Iranu ne može dopustiti da nabavi nuklearno oružje. S lijeva na desno po cijelom političkom spektru, veliki broj Izraelaca vidi prijetnju samom svom opstanku od nuklearnog Irana.”

    Predlažem da svi pročitate Brookings Institute 'Which Path to Persia'. Također, po svemu sudeći, SAD u potpunosti slijedi ovaj Brookingsov plan.

    https://www.brookings.edu/wp-content/uploads/2016/06/06_iran_strategy.pdf

    Sada ne bi trebalo biti spora da su SAD izraelska vojska. Ono što vidimo je da Adelson, Sabin, Singer i novac AIPAC lobija rade za njih. Izrael je definitivno kupio i platio, ne samo kroz mito, već i kroz ucjenu američkog političara. Ono što bi nas američke građane trebalo začuditi, a još više razočarati, jest kako je Izrael sve ovo napravio u tako velikim razmjerima. Krajnje nevjerojatno i strašno šokantno, kako je otmica Amerike od strane Izraelaca tako dobro prošla za cioniste. Molimo prođite mjenjač kanala.

    • prvo licebeskonačno
      Svibanj 11, 2018 na 00: 02

      Ne zaboravite: najbolji scenarij je besplatna bliskoistočna nafta. Najgori mogući scenarij je Armagedon. U svakom slučaju, mi lažni kršćani pobjeđujemo!

    • Al Pinto
      Svibanj 11, 2018 na 08: 44

      @Joe…

      “Potpuno nevjerojatno i strašno šokantno, kako je otmica Amerike od strane Izraelaca tako dobro prošla za cioniste. Molimo prođite mjenjač kanala.”

      A kada promijenite kanal, vidjet ćete sve dokaze kako se Rusija umiješala u izbore 2016. Malo se šalim…

    • Vezuv
      Svibanj 11, 2018 na 12: 02

      Dosta. Već smo vidjeli ovaj film.

      Također, sjetite se Johna J. Mearsheimera i Stephena M. Walta: “Izraelski lobi”, koji se smatrao toliko nečuvenim kada je objavljen 2007., kritičari su smiješno uzalud tvrdili da “ne postoji takav lobi”. U drugom dijelu knjige, deseto poglavlje nosi naslov "Iran na nišanu". Da, to je već tada bila ideja; nakon brzog rješenja u Iraku, pravi cilj je bio srušiti Iran, marširajući naredbe cionističkog Izraela.

    • rosemerry
      Svibanj 11, 2018 na 15: 31

      Ipak, svi mediji nam govore da je zla Rusija ta koja smeta. Kad bi samo predsjednici SAD-a s vremena na vrijeme pokušali poslušati Putinove savjete i sugestije, mogli bi pomoći nekome drugome osim proizvođačima oružja.

    • James Paine
      Svibanj 12, 2018 na 15: 14

      Hvala, Joe, na tvojoj referenci. Članak je iz 2009. Ima li ažuriranja u njihovoj analizi itd.? Relevantnost deset godina kasnije? Također, imate li bilo kakav komentar o pristranostima i planovima nekih od poznatih autora u grupi? Martin Indyk? Ken Pollack? Michael O'Hanlon? Bruce Rieidel? ciao.

Komentari su zatvoreni.