2. AŽURIRANJE: Nakon što je odbio izravno odgovoriti na pitanja o svojoj povijesti kao navodnog mučitelja, Ray McGovern odlučio je Gini Haspel postaviti jedno ili dva vlastita pitanja i zbog toga je završio u zatvoru, izvještava Joe Lauria.
Ažuriran s vijestima da se McGovern vratio kući i detaljima o tome da je optužen za nezakonito ometanje Kongresa i opiranje uhićenju.
Autor: Joe Lauria Posebno za Vijesti o konzorciju
Umjesto da se suoči sa sucem kako bi se branila od kaznenog progona zbog kršenja američkog zakona koji zabranjuje mučenje, 33-godišnja veteranka CIA-e Gina Haspel u srijedu se suočila s Odborom za obavještajne poslove Senata na saslušanju kako bi je potvrdili kao ravnateljicu Središnje obavještajne agencije.
Haspel ne izgleda kao netko koga bi povezivali s mučenjem. Umjesto toga, ona ne bi bila na odmet kao vaša susjeda ili kao ljubazna učiteljica u osnovnoj školi. “Mislim da ćete me smatrati tipičnom Amerikankom srednje klase”, rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Haspel je lice Amerike. Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.
Ali ovaj savršeno tipični Amerikanac srednje klase osobno je nadzirao crno mjesto u Tajlandu gdje su osumnjičeni za terorizam bili ukrcani u vodu. Ostaje nejasno je li ona imala izravnu ulogu u mučenju. CIA je rekla da je stigla na crnu lokaciju nakon što je višeg operativca Al-Qaide Abua ukrcala vodom Zubejda dogodilo. Neki dužnosnici CIA-e su to osporili The New York Times. Novine također izvijestio prošle godine da je Haspel vodila tajlandski zatvor CIA-e 2002. godine kada je još jedan osumnjičenik, Abd al-Rahim al-Nashiri, uhvaćen u vodu.
Čak i ako nije imala izravnu ulogu u nadgledanju mučenja, svakako je pristala na to. I ako to nije dovoljno loše, Haspel
pozvala je na uništenje 92 videosnimka CIA-inih "poboljšanih ispitivanja", provedenih u zatvoru na Tajlandu, eliminirajući dokaze o jasnom ometanju pravde kako bi prikrila vlastite moguće zločine.
Haspel je na javnom saslušanju odbila reći da je mučenje nemoralno. Umjesto toga, pokušala je romantizirati svoju zlu prošlost adolescentskim jezikom o trgovini špijunima, o odlascima na tajne sastanke u “mračnim noćima bez mjesečine”, u “prašnjavim zabačenim uličicama prijestolnica Trećeg svijeta”.
Haspel je tvrdila da ima "jak moralni kompas". Zaista ne možemo znati jer smo saznali što je radila u Tajlandu 2002. godine tek zahvaljujući tiskovnim napisima. Skoro sve ostalo što je radila tijekom tri desetljeća rada u agenciji ostaje obavijeno velom tajne jer je odbila skinuti oznaku tajnosti s gotovo svih svojih dosjea za povjerenstvo.
"Krvava Gina, kako su je nazvali neki kolege iz CIA-e, rekla je na saslušanju da neće ponovno pokrenuti program "pojačanog ispitivanja" ako postane ravnateljica. Čovjek se pita ako bi SAD ponovno bile napadnute kao 9. rujna, bi li održala svoj zavjet, pogotovo jer prvi put nije priznala ništa loše u "pojačanom ispitivanju".
Haspel je posvjedočila da SAD ima novi pravni okvir koji regulira pritvaranja i ispitivanja zabranjujući ono što je odbila nazvati mučenjem. Ali SAD je već imao zakon protiv toga kada je Senat ratificirao međunarodnu Konvenciju protiv mučenja i drugog okrutnog, neljudskog ili ponižavajućeg postupanja ili kažnjavanja 21. listopada 1994. Svaki put kada je SAD nakon toga "mučio neke ljude", kao Barack Obama je rekao da je to prekršilo američki zakon.
Govoreći o tome na narodski način, Obama je minimizirao golemost zločina i opravdavao svoju odluku da ne procesuira niti jednog Amerikanca koji je u njemu sudjelovao. To uključuje Haspel. Umjesto da se suoči sa zakonom, ona se suočava s napredovanjem u karijeri na jednom od najmoćnijih položaja u Sjedinjenim Državama, ako ne iu svijetu.
McGovern progovara
Haspel se pokušala otrgnuti od neumoljivog ispitivanja o tome smatra li ona mučenje nemoralnim, a kamoli nezakonitim. Potpuno ignorirajući američku ratifikaciju Konvencije protiv mučenja, Haspel se držala novog vojnog priručnika, koji sadrži rupu u dodatku dodanom nakon 9. rujna koji opravdava okrutno kažnjavanje, ali ne konkretno mučenje.
Senator John McCain (R-AZ), koji je bio mučen u Vijetnamu, nije sumnjao u Haspel. Nakon saslušanja izdao je izjavu u kojoj je rekao: “Gđa. Haspelina uloga u nadziranju korištenja mučenja od strane Amerikanaca je uznemirujuća. Njezino odbijanje da prizna nemoralnost mučenja je diskvalificirajuće.”
Budući da nije davala izravne odgovore, Ray McGovern, 27-godišnji veteran CIA-e i čest suradnik Consortium Newsa, ustao je u prostoriji za saslušanje i počeo postavljati vlastita pitanja. Policiji Capitola odmah je naredio predsjednik, senator Richard Burr (R-NC), da fizički ukloni McGoverna iz sobe. Dok se nastavljao okretati prema odboru kako bi izvikivao svoja pitanja, četiri su ga policajca izvukla van. Zlokobno su ga optužili da se opirao uhićenju. Nakon što su ga odveli u hodnik, umjesto da ga puste da ide svojim putem, četiri su ga policajca hrvački oborila na tlo, ponovno mu ozlijedivši iščašeno lijevo rame, dok su ga pokušavali staviti lisicama.
Nakon što je proveo noć u zatvoru, McGovern (78) je trebao biti izveden pred sud u četvrtak. Nije odgovorio na nekoliko glasovnih poruka ostavljenih na njegovom mobilnom telefonu. Policijski službenik u Central Bookingu rekao je za Consortium News da McGovern više nije pod njihovom kontrolom i da je poslan na sud. Prema Vrhovnom sudu DC-a, optužen je za nezakonito ometanje Kongresa i opiranje uhićenju. Ray se vratio kući u četvrtak navečer.
McGovern je bio jedan od nekolicine ljudi koji su uhićeni prije i tijekom saslušanja zbog progovaranja. Spektakl građana ove zemlje, au Rayevom slučaju veterana CIA-e, koji moraju pribjeći ometanju parodije saslušanja kako bi navodnog mučitelja postavili na čelo najmoćnije špijunske agencije na svijetu, uznemirujući je pokazatelj koliko je daleko došli smo.
Drugačija vrsta sluha
Godine 1975. senator Frank Church (D-ID) proveo je saslušanja koja su otkrila niz kriminala koje su počinili CIA, Nacionalna sigurnosna agencija i Federalni istražni ured u razdoblju od trideset godina od kraja Drugog svjetskog rata. Prošlo je više od 40 godina od te istrage Senata. Nakon objavljivanja CIA-inog izvješća o mučenju od strane Senata 2014. i otkrića o NSA-i od strane Edwarda Snowdena, nova opsežna istraga obavještajnih agencija u stilu Crkvenog odbora odavno je trebala.
Središnje pitanje koje bi trebalo postaviti jest služi li CIA doista interesima američkog naroda ili radije interesima njegovih vladara, što je agencija činila od njezina osnivanja od strane elite s Wall Streeta, poput njezina prvog ravnatelja, Allena Dullesa.
Dok obavještajni odbor koji kontroliraju republikanci možda ima stranačke motive za pokretanje takve nove komisije nalik crkvi koja bi ispitala smicalice agencija u fijasku ruskih vrata, većina republikanaca su jastrebovi po obavještajnim pitanjima i mnogi podržavaju mučenje i žele Haspel biti sljedeći direktor CIA-e. Na primjer, Burr je rekao Haspel: “Ti si bez sumnje najkvalificiranija osoba koju bi predsjednik mogao izabrati da vodi CIA-u i najspremniji kandidat u 70-godišnjoj povijesti agencije. Djelovali ste moralno, etički i zakonito tijekom zapažene 30-godišnje karijere.”
Ništa od ovoga ne sluti na dobro za naciju.
Joe Lauria je glavni urednik Consortium Newsa i bivši dopisnik za Ton Wall Street Journal, Boston Globe, Sunday Times londonskih i brojnih drugih novina. Do njega se može doći na [e-pošta zaštićena]
Gospođa Haspel ne izgleda kao slatka, susjedska ili slatka učiteljica u osnovnoj školi, ne slažem se s autorom. Pogledaj je pažljivo. Zar ne izgleda kao miš ili štakor? Možda je zato u životu postala tako okrutna.
g. Lauria,
” Haspel ne izgleda kao netko koga bi povezivali s mučenjem ”
Ovo se odnosi na vašu reakciju na to kako haspel 'izgleda' (pogledajte kraj komentara za citat). Poanta je upravo u tome da je ta haspelova strategija PR inscenacija za stvaranje te reakcije. U sadašnjem svijetu, osim ako svatko od njih svjesno ne uključi kritički senzibilitet prema medijima umjesto pasivne konzumacije, postajemo žrtve propagande. Sama Haspel daje vam naslutiti što bi PR okviri trebali postići kod nepažljive publike: "Mislim da ćete me smatrati tipičnim Amerikancem srednje klase," - to je reakcija na koju žele manipulirati našim umom …
Što je gore, netko tko izgleda kao 'Sadam Hussein i Pinochet',, ? ili Pinochet s aktivnom lukavošću da nadzire vaš um i sakrije se iza 1 ili 2 ili 3 sloja PR upravljanja dojmovima, način na koji Hollywood manipulira našim reakcijama s konzerviranim smijehom, pozadinskom glazbom itd…?
Kritički senzibilitet između ostalog znači da kada netko gleda izvedbu poput Haspela, aktivno pokušava gledati dalje kako bi vidio lutkara, promatrajući svoje reakcije kako bi njima manipulirao... zamisliti vanzemaljca unutar školske marmelade
Ovaj 'savršeno tipični Amerikanac srednje klase' možda je ključ velike tragedije nagrizanja demokratskih institucija... da ono što je sada važno u SAD-u nije ono što je osoba, već kakvu osobu može prikazati... gdje je pobjeda sve ne važna su sredstva, sve dok možete upravljati PR-om da učinkovito (samo)vara o tome... npr. Lance Armstrong i njegovo dugogodišnje poricanje varanja mogu biti model modernog američkog karaktera...
Slijede odjeljci u članku na koji se ovaj komentar odnosi,
” Haspel ne izgleda kao netko koga bi povezivali s mučenjem. Umjesto toga, ona ne bi bila na odmet kao vaša susjeda ili kao ljubazna učiteljica u osnovnoj školi. Haspel ne izgleda kao netko koga bi povezivali s mučenjem. Umjesto toga, ona ne bi bila na odmet kao vaša susjeda ili kao ljubazna učiteljica u osnovnoj školi. “Mislim da ćete me smatrati tipičnom Amerikankom srednje klase”, rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Haspel je lice Amerike. Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.
Ali ovaj savršeno tipični Amerikanac srednje klase osobno je nadzirao crno mjesto u Tajlandu gdje su osumnjičeni za terorizam bili ukrcani u vodu. Ostaje nejasno je li imala izravnu ulogu u mučenju. Haspel ne izgleda kao netko tko bi se povezivao s mučenjem. Umjesto toga, ona ne bi bila na odmet kao vaša susjeda ili kao ljubazna učiteljica u osnovnoj školi. “Mislim da ćete me smatrati tipičnom Amerikankom srednje klase”, rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Haspel je lice Amerike. Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.
Ali ovaj savršeno tipični Amerikanac srednje klase osobno je nadzirao crno mjesto u Tajlandu gdje su osumnjičeni za terorizam bili ukrcani u vodu. Ostaje nejasno je li imala izravnu ulogu u mučenju. Haspel ne izgleda kao netko tko bi se povezivao s mučenjem. Umjesto toga, ona ne bi bila na odmet kao vaša susjeda ili kao ljubazna učiteljica u osnovnoj školi. “Mislim da ćete me smatrati tipičnom Amerikankom srednje klase”, rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Haspel je lice Amerike. Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.
Ali ovaj savršeno tipični Amerikanac srednje klase osobno je nadzirao crno mjesto u Tajlandu gdje su osumnjičeni za terorizam bili ukrcani u vodu. Ostaje nejasno je li ona imala izravnu ulogu u mučenju. rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Haspel je lice Amerike. Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.
Ali ovaj savršeno tipični Amerikanac srednje klase osobno je nadzirao crno mjesto u Tajlandu gdje su osumnjičeni za terorizam bili ukrcani u vodu. Ostaje nejasno je li ona imala izravnu ulogu u mučenju. “
Godinama sam se pitao kako zemlje postaju trule do srži. Sada postoji niz zemalja koje su sada trule. Imenovanje Haspel je korak prema potpunom kršenju pristojnosti
Ray McGovern,
Gospodine, vi ste pravi domoljub i heroj za sve Amerikance koji vole slobodu. NEMOJTE nikada misliti da ono što govorite i radite nije PRIZNATO. Neka ozdravite u tijelu i umu kako biste se ponovno BORILI
Opseg američke tradicije mučenja u vojsci, službama za provedbu zakona i “obavještajnim” službama je toliko golem da gotovo u potpunosti blokira općenitiju stvarnost iza američkog režima i njegove politike, oružanih snaga i zatvora.
Stvar je u tome da je gotovo svaki aspekt američkog pravosudnog sustava i sustava za provođenje zakona sam po sebi oblik mučenja. Kafkijanski proces koji ima za cilj iscrpiti pojedince, degradirati ih i implementirati sve moguće metode koje se koriste na najdehumaniziraniji i najponižavajući način. Jedan jasno vidljivi dio toga su ekstremno duge kazne koje se tradicionalno izriču za sitne prijestupe bez žrtava, kao što su prostitucija, kanabis ili posjedovanje droga, a ima i bezbroj drugih primjera, gdje ljudi godinama u zatvor, prvi “zločini” koji u većini civiliziranih zemalja ne bi ni došli do suđenja, rezultiraju sitnom globom ili oslobađajućom presudom. Čini se da isto tako prosvjedi protiv smrtne kazne blokiraju ono što pogađa mnogo više ljudi; opće degenerirano stanje zatvorskog sustava, namjerna zloba, službena politika ponižavanja koja se može vidjeti na saslušanjima za uvjetni otpust, tome nema kraja. Iz europske perspektive ovo je potpuno čudno. Da, imamo loše sustave, ali sustavni i ideološki potkrijepljeni sadizam poznajemo samo iz holivudskih filmova o nacističkim koncentracijskim logorima. Krivim zavjetno kršćanstvo s njegovim židovskim vrijednostima osvete, zakona i pravde doslovce i vjerovanjem u pročišćavajuće učinke paklene vatre za koje se čini da dominira onim što se naziva "američkim vrijednostima".
Nije ni čudo što je strah od poziva policije toliki da mnogi ljudi neće prijaviti nasilje ili provalu. I njih su možda ubili uniformirani ubojice, koji uvijek hodaju slobodni, čak i ako video dokazi jasno pokazuju da se radilo o običnom ubojstvu. Britanija se približava Amerikancima iako prijeti odlazak u zatvor jer nije samo odsluženje kazne, već preživljavanje napada crnaca i muslimana.
Osjećam veliku zahvalnost i suosjećanje za Raya što je prošao kroz ovo za sve nas u njegovim godinama! Besmislena brutalnost “zaštitara” jasno odražava prirodu režima koji upravlja ovim carstvom. Molim se za Rayevo ozdravljenje od ovog napada.
Zašto se o ovom incidentu s uhićenjem Raya McGoverna govorilo u MSM-u?
Pozdravljam tvoju hrabrost, Ray. I vi ste se lako mogli odlučiti za udobnu mirovinu, ali niste. Samo ljudi poput vas mogu spasiti vašu zemlju od totalnog moralnog propadanja.
Uloga gospođe Haspels u mučenju u prošlosti daskanja vodom, što je okrutno, trebala bi puno reći o tome tko je ona. Njezin slatki osmijeh, njezini polovični odgovori ne bi trebali nikoga zavarati. Ona je još uvijek ono što je bila prije mnogo godina. Nemojte je odobravati, ona je poput čarobnice, a zlo vreba iznutra.
Nadam se da su se ovi heroji u plavom sigurno usavršili nakon što su se udružili s 80-godišnjim gospodinom. Wgat a lepinja h imbevikes
hvala Joe,
Za ukazivanje na to koliko je ova država pala. Kada se istinski američki domoljub s istaknutom poviješću CIA-e, poput 78-godišnjeg Raya McGoverna, na saslušanju u Senatu hrva na tlu na svom iščašenom lijevom ramenu, možda smo otišli malo predaleko. Ako CIA-i nedostaje savjesti, to je zato što su momci poput Raya danas diskreditirani, moglo bi se čak reći fizički i javno zlostavljani, kada imaju nešto za reći nama ostalima. Je li ovo način na koji se postupa s veterinarom uoči Dana sjećanja? Hvala ti Ray na tvojoj beskrajnoj službi idealima zemlje u kojoj smo odrasli, poštujući je, ali koja je sada pala na loš glas u rukama političkog kazališta i pretjerano financiranog vojno-industrijskog-informacijskog kompleksa koji nas i svijet dovode do ruba uništenje.
Pretpostavljam da misle da je Ray McGovern previše sličan Helen Thomas. Nije teško zamisliti da bi Helen bila
tretirala na sličan način da je ona bila tamo umjesto Raya.
Jednostavno nevjerojatno…ovo bi trebala biti Amerika….4 nacista napadaju pravog američkog domoljuba…nevjerojatno
shvatite ovo amerikanci:
mi ih dižemo u zrak, spaljujemo do smrti, uništavamo nacije, vlade, kulture i još gore ako je to moguće, a "progresivcima" se to ne sviđa, ali su bili relativno bespomoćni učiniti bilo što u vezi s tim, hm, uh, prilično dugo sada…
ali čekaj samo malo! nećemo tolerirati torturu!! imaš to? ubijte ih, brutalizirajte ih, zakoljite ih…ali nemojte se usuditi povrijediti ih!!!
a neki se čude da je trump predsjednik?
sviđa mi se. Volim jake žene kao i svi demokrati'
Definitivno mi se NE sviđa. Ona nije jaka žena, ali preslaba da odbije mučiti. I nijedna žena ne bi trebala tolerirati takvo ponašanje! Gdje je njezino suosjećanje? Nadam se da nije majka, a da jest, sigurno ne bih želio biti njezino dijete. BTW, izbjegla je pitanja. Smatrao sam se demokratom sve do prošlih izbora kada je DNC oduzeo Bernieju čak i šansu. Nisam glasao za Hillary. Bila je i jest ratni huškač i pristalica izraelskog lobija. Niti sam glasao za Trumpa. Sada se ne smatram demokratom otkako su iz stranke izbacili naprednjake. Bolje provjerite zašto se Umirovljeni veterani obavještajne službe za razum apsolutno protive njezinoj nominaciji. Provjerite činjenice. Ovdje se ne bi trebalo raditi o mišljenju. Zašto je Ray McGovern protestirao protiv njezine nominacije na saslušanju. Nedavno sam gledao kako ga je intervjuirao Richie Allen iz Ujedinjenog Kraljevstva. Jasno kaže zašto se odlučno protivi njezinoj nominaciji i zašto je protestirao tijekom rasprave. Kao bivši CIA-in pozna njezinu povijest. Njegov pad je bio pretjeran. Sramota za naše današnje državne agencije. Nadalje – za ostale na ovom blogu – John Kiriakou, također CIA, proveo je 23 mjeseca u zatvoru zbog otkrivanja tog istog programa mučenja. Bolje pregledaj njegovu priču. TRNN je napravio veliki niz intervjua s njim.
Kao povjesničarka koja se bavi ženskim studijama, uz tebe sam!!! Haspel podvrgnuta vlasti. To nije snaga. To ne pokazuje nikakvu savjest, empatiju ili slobodnu misao.
Ona je marioneta!
Dorothy-
Hvala vam puno na ovom pobijanju. Jučer sam vidio ovaj komentar i bio sam u iskušenju odgovoriti, ali predomislio sam se. U osnovi ste rekli ono što sam ja htjela reći, ali kao žena koja razgovara s drugom ženom o tome što znači biti jak, vaš glas ima veću težinu. Dianin odgovor je također na mjestu.
Dorothy razgovara s drugom ženom?
Ne, siguran sam da je DD muško – definitivno muško ime.
Ili tip maskiran u ženu.
Niti jedan demokrat koji se samoprozvao malim slovom 'd' nikada ne bi volio da Gina ili demokrat pisani velikim slovom 'd' izgube predsjedničku kandidatkinju.
Molimo vas da ne donosite neoprezne osobne prosudbe ili osude.
Ako se protivite, navedite razloge.
ANON, ŽELIŠ RAZLOG ZAŠTO JE ZOVEM
BOLESNA OSOBA KOJOJ TREBA PSIHIJATRIJSKA POMOĆ?
SVATKO TKO “VOLI” MUČITELJE JE BOLESNA OSOBA KOJA TREBA PSIHIJATRIJSKU POMOĆ> OK???????????????
Ovo je smiješno! Čuo sam njezine odgovore i bili su savršeno jasni. Problem je što zastupnici liberala nisu htjeli čuti njezine odgovore; bili su vraški grubi prema njoj, inzistirajući da odgovori s da ili ne! Teroristi uopće nisu pristojni pa ne vidim problem s malo mučenja!
Dakle, mislite li da je mučenje nemoralno?
Jedan od glavnih razloga zbog kojih su ljudi kvalificirali Saddama Husseina kao zlog i stoga legitimnu metu za promjenu režima bio je taj što je mučio mnoge ljude.
Sada se čini da Britanci i Amerikanci VOLE mučenje.
Žao mi je, ali ne možete demonizirati ljude za zločine za koje ste sami više nego krivi.
Moj senator King (muškarac Indep) u odboru odgovorio je na moj upit da tajne informacije pokazuju da je ona doista upravljala centrom za mučenje i da je uništila dokaze o mučenju. Smatrao je da će biti boljih kandidata.
Moja druga senatorica Collins (ženski predstavnik) u odboru je prikrila Haspel i glasala za potvrdu. Zatajila je prirodu tajne informacije od javnosti, a glasovala je ili za torturu ili za drugu ženu bez ikakvog obrazloženja.
Collins je opetovano biran u demokratskoj državi s niskim primanjima unatoč tome što je zastupnik koji stalno glasa protiv svega što bi moglo koristiti onima s niskim primanjima. Očito je to zbog toga što neke žene glasaju za žene za koje nemaju drugog razloga glasati. Čini se da to opravdava preispitivanje njihovih vrijednosti i razloga, kao u slučaju glasača Hillary. Vrijednosti i politika trebaju biti na prvom mjestu.
Vidimo da mnoge Amerikanke nemaju pojma kako identificirati psihopatiju i kako uočiti psihopate. Ovo je prokleto strašno!!!! Žene, probudite se i napravite zadaću!!! Životi djece su u pitanju. Opstanak svijeta je u pitanju.
Da, i slažem se s vašim komentarima ovdje i vašim umjerenim ispravcima.
Nisam siguran u vezi s uporabom pojma "psihopatija" (iako je očito istinito za aktivne mučitelje) zbog sukoba koji predstavljaju ekstremni slučajevi potrebe da se zna s osnovnim ljudskim vrijednostima. Neki krivo analiziraju situaciju i svoje postupke smatraju zaštitničkim.
Bilo je netočno nominirati Ginu Haspel za čelnicu CIA-e zbog njezinog prikrivanja mučenja kako bi zaštitila insajdere. Oni koji zagovaraju mučenje obično pretpostavljaju da su žrtve krive i da imaju saznanja, te precjenjuju njegovu učinkovitost u spašavanju drugih života. Treba im mnogo obrazovanja.
DIANA LEE, HVALA VAM PUNO NA VAŠEM
VAŽNA PORUKA AMERIKANKAMA.
Ovdje nema ničeg seksističkog, ljudi...wtf?
Ona je žena, tko bi posumnjao da žena ima bilo kakvu moć, u dobru i zlu!?!
Ispravite to, molim vas:
“Ona ne samo da izgleda bezopasno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju po cijelom svijetu dok podržava prava gdje god su kršena.”
Možda ste u pravu, ali je li korisno za ovu raspravu da ovo pitanje pokrenete u ovom trenutku? Vidim to kao smetnju, iako mogu prihvatiti da bi nekima poput tebe to moglo biti važnije od Haspeline sposobnosti za dužnost.
VALERIE KILPATRICK, ŠTO POKUŠAVAŠ REĆI,
DA FEMINISTICE TREBAJU USTATI I PODRŽATI MUČITELJE
TKO SU ŽENE?!?!?! WTF WTF WTF ???????????????
Ne, ona se protivi toj ideji.
Ne radi se o rodu ili seksizmu. Poanta je da nam zlo ne dolazi kao očito zlo. Dolazi maskiran. To je bit. Ona ne izgleda kao mučitelj kakav jest. Kao žene smo pred izazovom da pogledamo ispod maske. Pred nama je izazov sagledati sustav koji ona predstavlja. Pogledajte psihopatiju. Pogledajte kakav je sadizam John Kiriakou izvijestio. Nemaju sve žene savjest ili empatiju. Većina to radi, ali ne svi. Većina nas zapravo projicira vlastitu dobrotu na psihopate i to je iznimno opasno. Mi žene moramo se educirati o osobinama, strategijama i motivacijama psihopata i psihopatskih sustava. Bili smo previše lakovjerni i naša se lakovjernost koristi protiv nas. Žene koje se podvrgavaju nezakonitom autoritetu nisu jake; oni su pokretači; oni su dio problema dok se ne probude.
JOŠ JEDNOM HVALA, DIANA LEE !!!
Mislim da smo do sada svi naučili da je ono što kandidati kažu na svojim saslušanjima za potvrđivanje praktički beskorisno kao pokazatelj toga kako će se ponašati na dužnosti (mislim na Johna Robertsa). Haspel je ultimativni insajder CIA-e koji dijeli vrijednosti agencije i odobrava njegove metode. Trebala je biti izvedena pred lice pravde za svoje zločine, ali umjesto toga, ona će postati šefica velike obavještajne/vojne organizacije. Stvarno smo sjebani.
Ali bilo je u redu kad je John Brennan bio u tome. Osim toga, John McCain (D, Izdajica) nema pravo govoriti o moralu.
Snimka na kojoj Raya McGoverna maltretira gomila velikih frajera je šokantna! Gospodin McGovern je cijenjen čovjek koji je služio svojoj zemlji mnogo desetljeća i zaslužuje poštovanje i pristojnost, a ne ovakav tretman. Zašto je bio zatvoren? Zaboga, čovjek ima 79 godina!!! On nije kriminalac, on je građanin koji postavlja pitanje!! Je li SAD sada policijska država?
Da, sada smo policijska država, i to već neko vrijeme.
Ako je smetao, onda ga treba maknuti!
Nije smetao. Pogledajte njegov intervju za RT. Sen. Burr je zapravo dao gledateljima dopuštenje da postavljaju pitanja. Kad je Ray vidio da Haspel ne odgovara i izbjegava pitanja, Ray je s poštovanjem započeo svoje ispitivanje. Ulozi su previsoki da netko poput Raya mirno sjedi i šuti. Previše zna i spreman je ostati zviždač. (Pročitajte povijest CIA-e.)
Amerika se otkriva kao propolicijska država. Jasno je da mučenje nije nemoralno za nju i ako se testira, ne bi bilo nemoralno ni za jednu agenciju usmjerenu prema nacionalnoj sigurnosti. Haspel treba jasno identificirati kao okrutnu, manipulativnu operativku koja ne bi ni trepnula zaustavila mučenje nekoga za koga je osjećala da joj ima što ponuditi. Ona je doista strašna žena, koja svojevoljno nanosi štetu drugim ljudima, treba je strpati u zatvor, a ne uzdignuti na drugi viši položaj.
Zajedno sa svim svojim muškim urotnicima. Nitko ne smije biti iznad zakona.
Jer je vrištao i galamio usred saslušanja. Samo zato što je star ne znači da se može izvući s tim.
DeDe, to bi bilo točno ako je ono što pretpostavljaš da je istina zapravo istina; Napiši domaću zadaću.
Vjerojatno isti trol koji se zove Deanna Short.
Odaje ga prefiks “De” u prvom.
DA, LORETTA, SAD JE POLICIJSKA DRŽAVA. JESTE LI SAMO
PROBUDILI SE IZ DUBOKOG SNA??? DOBRO JUTRO SUNAŠCE !
Ne samo da je uhićenje Raya zlouporaba ovlasti, u kombinaciji s činjenicom da je ova dama mrlja u velikom 'kruženju' naših zakona koje propovijedamo svijetu, ona mora otići. Za one koji se sjećaju Trumpa u njegovom uvodu spomenuo je da bi krenuo na počinitelje, obitelji i generacije koji nam čine zlo (kao što je ubiti ih), da znaju da je u njegovom malom mozgu SAD stvorio neprijateljstvo u svijetu ima protiv SAD-a. Pretpostavljam da kada je vani igrajući golf, njegova verzija zla su oni koji mu ukradu kegl pri sljedećem pristupu zelenilu. Samo bi čisto zlo uništilo njegov zamah golfa.
Da, Obama je dopustio W-u, a nije trebao.
Sve su ovo užasne vijesti i nadam se da je Ray dobro, a ipak se poruka mora razglasiti u SAD-u, a ne zgnječiti u tihoj sudnici.
Za nju je to što je postala direktorica CIA-e primjer ili dokaz pozitivan, ostatak svijeta nema saveznika u SAD-u, a oni će naučiti, iako su im nasilje i rat mrski i odvratni jer iz prve ruke znaju njihovo ogromno zlo prema bližnjima.
Trebalo bi je potpuno nestati sa slike, kao i krvavog Boltona. Kako to učiniti? Molimo vas da dopustite nama da stvorimo plan za istjerivanje zla iz američkog društva, bilo da se radi o samom Trumpu i svim njegovim izborima za krvavi masakr. Neka se Bibi sklupča i dehidrira prije nego što proširi svoju zemlju na račun onih koji je posjeduju.
Približava se vrijeme akcije kako bismo spasili mnoge ljude na ovoj kugli zemaljskoj.
Ginina fotografija ima sličan izraz lica kao onaj serijskog ubojice psihopata na putu do suđenja. Haljina s cvjetnim uzorkom je lijep detalj.
Dogovoren!!!
kleknuo, slažem se svim srcem. Nažalost, postoji nekoliko psihopata
među ovim komentatorima koji misle da je super !!!!!! Jesi li pročitao
što bolesni DeDe Biren ima za reći?!?!
Razumiješ! Mislim na Teda Bundyja! Nikada nije "izgledao" kao psihopat. Masku nije skinuo sve dok nije bilo prekasno za njegove žrtve. To je lekcija koju neke žene trebaju razumjeti. Seksizam/rodna karta se koristi protiv nas da bi se prodao trojanski konj… od strane ljudi koji točno znaju što rade.
Možda sam previše ciničan, ali mislim da je možda Ray dobio grub tretman od strane "organa za provođenje zakona" kako bi mu se dalo do znanja da visoke sile mogu mučiti po volji, čak i njega, čak i dok protestira zbog lošeg ponašanja. Ljudi poput nas također su primijetili, iako su većinu Amerikanaca njihovi korporativni mediji držali u mraku.
Da, prikaz neprikosnovene moći države u cijelosti. Pouka za sve.
Slažem se; Ray je bio ogledna lekcija. “Ne ljuljajte brod!!” Nije li i to smisao cjelokupnog policijskog nasilja nad crncima??? Gledanje teroriziranja drugih ima isti učinak na mozak kao i teroriziranje. Svi smo traumatizirani…..jer je traumatiziranim ljudima lakše isprati mozak i kontrolirati ih. Autoritarci koji kontroliraju točno znaju što rade; znaju psihički slomiti ljude.
Tvoj komentar je banalan i nema suštine. Moram pretpostaviti da ste amaterski trol.
Osvježavajuće je vidjeti toliko komentatora koji su zabrinuti za naše MSM i kako travestija poput onoga što se dogodilo na saslušanjima Haspel ostaje neprijavljena. Samo se nadam da nije prekasno. Znam da se vraćam barem u 2003. godinu na stranici kada je neutralnost mreže išla pod nož pod FCC-om Michaela Powella. Vjerojatno i dalje od toga. Robert Parry se doimao kao jedini novinar na svijetu koji je hrabro govorio čistu istinu koliko god ružna bila i imala smisla. Svoj je rad potkrijepio detaljnim istraživanjem i nalazima koji su uvijek bili srce njegova novinarstva.
Vjerujem da je predstavljao vrhunac istraživačkog novinarstva koje je trajalo mnoga desetljeća. Novinari su uvijek bili izloženi ekstremnim pritiscima da svoje priče iznesu jasnije, a činjenice nepropusne. Istraživački novinari koji su se nadali razotkriti vladina nedjela suočili su se s golemim izazovima s uredničkog stola, kao i urednici koji bi se sigurno suočili s pomnim nadzorom u potrazi za bilo kakvim labavim krajem koji bi zabušio rupe u priči.
Tada bi MSM objavljivao te dobro dokumentirane i istražene priče. Ne više.
Ono što je nekoć bilo žrvanj gdje su samo najžešći novinari pokušavali otkriti pravu priču dospjelo je na naslovnicu. Sada ih nema nigdje.
Umjesto toga, 100% lažni mediji koji su tako uniformirani u svom potpunom odricanju od bilo kakvog pojma istinitog izvještavanja, ne govore nam ništa osim laži 24/7. To uključuje ono o čemu ne žele razgovarati, a to su njihove brojne laži izostavljanja.
Postoji vrlo jednostavan ekonomski razlog za svu ovu "evoluciju". Usko odražava evoluciju interneta i porast "besplatnih" informacija i vijesti. Vidite, nekad davno ljudi su plaćali novine pa je postojao interes izdavača novina da objave priče koje su bile privlačne pretplatnicima. Što je još važnije, mogli su se opravdati svojim šefovima da je objavljivanje priča koje zadovoljavaju interese pretplatnika važno za konačni rezultat.
Ono što je internet prekinuo bio je model pretplatnika i tvrtke se i dalje bore da otkriju plan koji će funkcionirati tamo gdje ljudi troše svoj novac za informacije koje mogu lako dobiti besplatno negdje drugdje.
To ostavlja internetske pružatelje u škripcu jer su njihovi pretplatnici upravo napustili zgradu. Gdje dobiti prihod za poslovanje?
Oglasi! Novac pritječe iz korporacija! Dakle, čijim interesima očekujemo da MSM služi?
Oprostite ljudi, to je osnovna ekonomija i osim ako niste voljni platiti za informacije, velike su šanse da će biti od koristi i nekome osim vama.
Ray, dijelim zabrinutost drugih zbog tvojeg ponovnog ozljeđivanja jučer. Nadam se da ćeš se brzo oporaviti. Pozdravljam tvoju hrabrost.
Gledao sam ročište uživo. Smatrao sam nevjerojatnim što nisu pozvani svjedoci koji se protive Haspelinoj nominaciji. Zapravo nije bilo nikakvih svjedoka osim same Haspel, a senatori su postavili samo jedan krug pitanja. Što sve jasno ukazuje da Odbor nije bio zainteresiran doći do istine; to je bila samo predstava. Svakako je bilo dovoljno ozbiljnih problema s Haspel da bi nekoliko tjedana saslušanja bila opravdana.
Da je optužena za neprikladno flertovanje na uredskom blagdanskom tulumu, imali bi tjedan dana saslušanja i višestruka vijeća svjedoka.
“Haspel ne izgleda kao netko tko bi bio povezan s mučenjem.” Molimo pogledajte Hannah Arendt, “Eichmann u Jeruzalemu: Izvještaj o banalnosti zla”...”Problem s Eichmannom bio je upravo u tome što su mnogi bili poput njega, i što mnogi nisu bili ni perverzni ni sadistični, da su bili, i još uvijek jesu , užasno i zastrašujuće normalno. Sa stajališta naših pravnih institucija i naših moralnih standarda prosuđivanja, ta je normalnost bila mnogo strašnija od svih zločina zajedno, jer je implicirala - kao što su u Nürnbergu uvijek iznova govorili optuženici i njihovi odvjetnici - da ovaj novi tip kriminalca, koji je zapravo hostis generis humani, čini svoje zločine pod okolnostima koje ga čine gotovo nemogućim da zna ili osjeća da čini loše.”
Jim Faris, nisi baš shvatio što kaže Hannah Arendt.
Nije da ta čudovišta nisu perverzna i sadistična, to je to
ovaj sadizam i perverzija je dio "Birokracije" koja "Normalizira"
ZLO. Kao nacistička birokracija i birokracija CIA-e.
Zato je mučenje nazvano “Pojačano ispitivanje”, a Eichmann
bio “Učinkoviti administrator”. To je taj birokratski jezik
zamagljuje STRAŠNU STVARNOST, a GINA HASPELS i
ADOLF EICHMANNS SVIJETA RADE SVOJ POSAO UČINKOVITO
i, kao u Gininom slučaju, ČAK S ENTUZIJAZMOM, JER JESU
“DOMOLJUBI” KOJI “SLUŽE SVOJOJ DRŽAVI”. BLA BLA BLA.
NE, NE PJENE NA USTA BEZ KONTROLE,
ONI KONTROLUJU, KAO I UČINKOVITI BIROKRATI,
I HANNAH ARENDT JE TO VIDJELA KAO "BANALNOST ZLA"
Molim te prestani histerizirati postove velikim slovima.
Nitko te ne shvaća ozbiljno kad vrištiš.
Nitko ne voli histeriju. Stanite, razmislite i mirno govorite.
Uspio si! To je ono što psiholozi nazivaju DID/poremećaj disociranog identiteta. Ljudi koji izgledaju normalno mogu imati "dio" usađen u svoj um koji može "pozvati prava osoba"; "dio" je programiran da preuzme kontrolu nad cijelim umom i da se pokorava bez pitanja.
Ona je ono što većina u SAD-u naziva dobrom američkom djevojkom.
Amerikanci su joj to dopustili kako god je htjela.
Njezino uživanje u poslu bilo je samo povlastica.
Stvarno???
Hvala vam na tako uvjerljivom argumentu, s takvim detaljima i podrškom.
Bio bih fasciniran pratiti vas uokolo i svjedočiti "modernom Sokratu".
“Šunka je bs”, ovaj promet je bs”, “ovaj porno klip nije bs”, mogu sad samo zamisliti.
Joe, možda postoji razlika između članka i njezine fotografije koju si objavio. Rekli ste da izgleda kao "ljubazna učiteljica", ali fotografija izgleda kao strašni bolesnik.
Ili možda osveta štrebera?
CIA je uništila snimke ispitivanja i kasnije je "nestala" Kongresno izvješće o CIA-inim kršenjima počinjenim tih godina. Potpuno zataškavanje zločina i Haspelin doprinos tome trebali bi je diskvalificirati tijekom ovih saslušanja. Ali to se neće dogoditi jer su većina u Kongresu članovi Kluba nacionalne sigurnosti. Neka vrsta obnovljenog Crkvenog odbora također se neće dogoditi jer nema ni blizu broja članova Kongresa čija je lojalnost Ustavu važnija od njihove lojalnosti klubu nacionalne sigurnosti da bi brzo pokrenuli takav proces ili čak očekivali bilo kakvu suradnju. Državni sigurnosni establišment zapravo je iznad zakona i to je, vjerojatno, od saslušanja Iran-Contra.
Vjerujem da je Haspelino uništavanje vrpci zapravo više diskvalificirajuće za državnu službu nego čak i stvarno mučenje. Dok je mučenje zločin protiv čovječnosti, uništavanje takvih vitalnih dokaza je zločin protiv samog funkcioniranja same vlade, pa mora biti prokletstvo osim ako se SAD ne želi predati kaosu.
“Prepustite se kaosu” kako biste znali kada se dogodilo?
Koliko se sjećam, Obama je bio taj koji je nestao izvješće senatskog odbora. Suočimo se. Više nemamo demokraciju ni ustavnu vladu. Sadašnja vlada je potpuno nelegitimna i nikada se neće dati reformirati. Nasilna revolucija bi svakako bila opravdana ali bi izgubila. Jedini put naprijed koji vidim je izgradnja alternativnih institucija i ignoriranje ili izbjegavanje sadašnje vlade koliko god je to moguće.
Slažem se s vama svim srcem da našoj vladi treba ozbiljno preuređenje, iako moram inzistirati na dodavanju da mi Amerikanci nabavimo novi MSM. Ako bismo mi Amerikanci imali poštene medije s više strana, onda bi se barem istina mogla pojaviti kroz maglu propagande. Osim lopova koji vode našu vladu, imamo novinare karijeriste koji se ne usuđuju otići tamo gdje se istina nalazi. Ako je istina, da će vas istina osloboditi, onda bismo se mi Amerikanci trebali veseliti još mnogo godina zarobljeništva njihovih laži.
Sve dok novac ima svu moć, ništa se neće promijeniti na bolje. Novac kvari kao što jasno vidimo. Naša vlada je poput većine vlada, kupljena i plaćena. Istina, ne vidim ništa što bi se promijenilo dok nemamo drugačiji pogled na život. Kako se naš svijet mijenja zbog naših aktivnosti, bit ćemo prisiljeni mijenjati se kako bismo preživjeli. Jedina nada koju vidim je priroda i nadolazeće promjene koje ona donosi našem staništu.
Slažem se da moramo graditi alternativne institucije. Mislim da je ideja da su SAD bile demokracija zapravo iluzija. Thomas Picketty je privukao moju pozornost kada je napisao da su SAD oduvijek bile oligarhija. Počeo sam čitati Oce utemeljitelje i saznao da je on, naravno, u pravu. Oni na vlasti oduvijek su se bojali demokracije — vladavine “mafije”. SAD je oduvijek bio hijerarhija (vladavina svetog/svetog pravila) održavana kombinacijom vjerske i patriotske kontrole uma i sile koja se predstavlja kao demokracija.
Mislim da su iznad zakona od 22. studenog 1963.
3 pozdrava za Raya što je ustao....
https://billmoyers.com/story/trump-russia-timeline/
(usporedite i kontrastirajte)
Ljudi iz biračkog okruga R Burr u NC bi sljedeći put trebali poduzeti korake da ga deklasificiraju kao svog predstavnika za glasanje Haspel kao direktorice CIA-e i BDS-a za sve one koji daju novčane naknade za njegov ponovni izbor. IZABERITE NOVOG zastupnika koji brine o stanovništvu, a ne MARIONETU establišmenta.
Razmišljali smo o odlasku u NC tijekom našeg odmora, ali nakon čitanja o Burru možda nećemo. Ovo me podsjetilo na prosvjede "Moralni ponedjeljak" u NC o kojima je Moyers izvijestio prije nekoliko godina. Takav kontrast između Ashvillea i dijela Trokuta, naspram bolesnih republikanaca koji se okupljaju u glavnom gradu.
Ovo iskazivanje bijesa zbog imenovanja Gine Haspel za ravnateljicu CIA-e promašuje bit: bijes bi se trebao odnositi na STVARNU ULOGU CIA-e u svijetu (kao agenta američke plutokratske vlade), a ne na „moralni kompas“ jedne osobe . (Moramo se zapitati o „moralnom kompasu“ svih Amerikanaca koji rade(i) za CIA-u, uključujući „dobre“ ljude poput Raya McGoverna ili Johna Kiriakoua; zašto su se, zaboga, pridružili ovoj kriminalnoj, podloj, antidemokratskoj organizaciji ? Jesu li samo bili nevjerojatno naivni?)
Temeljni psihološki problem je samozavaravanje i kognitivna disonanca:
„Ljudska prava su duša američke vanjske politike“ (Predsjednik Carter, prosinac 1978.)
Amerika se svijetu predstavlja kao moralna sila (čak i kao najviši moralni autoritet, koji pontifikuje o demokraciji i ljudskim pravima i kažnjava neposlušne vlade), ali u stvarnosti je brutalni hegemon gladan moći koji uništava druge nacije ako se odbiju integrirati sebe u „svjetskom poretku“ kojim dominira SAD. (Vidi govor Harolda Pintera o dodjeli Nobelove nagrade: „.. briljantan čin hipnoze“)
Sjećate li se što je senator Feinstein rekao kada je objavljeno „Izvješće o mučenju“ 2014.?
“To pokazuje da su postupci CIA-e prije deset godina MRLJA na našim vrijednostima i našoj povijesti.
“Izdavanje ovog sažetka našeg izvješća od 500 stranica ne može ukloniti tu mrlju, ali može i govori našim ljudima i svijetu da je Amerika dovoljno velika da prizna kada je u krivu i dovoljno samouvjerena da uči iz svojih GREŠAKA. Objavljivanje ovog izvješća važan je korak za obnovu naših vrijednosti i pokazivanje svijetu da smo zapravo PRAVEDNO I ZAKONITO DRUŠTVO.”
CIA-ini tajni zatvori, njihovi programi mučenja i drugi neopisivi zločini nisu ni samo „mrlja“ ni „pogreška“ već pokazuju kakva je američka moć doista bila: NEMILOSRDNA, NEHUMANA I OKRUTA. Kako bi se naizgled opravdali ti zločini, izmišljen je moralno neprobojni štit: „Nacionalna sigurnost“ i monstruozni neprijatelj morali su biti izmišljeni da bi se stvorilo stalno stanje straha (SSSR („komunizam“) tada, „islamski terorizam“ od 9. rujna ).
IZMIŠLJANJE KRIMINALACA I TERORISTA
„Trebalo je proučavati kemijske i biološke agense... kako bi se razvili načini ZA KONTROLU AKTIVNOSTI I MENTALNIH KAPACITETA pojedinaca, bili oni voljni ili ne..., istražiti razvoj kemijskog materijala (koji uzrokuje reverzibilno aberantno mentalno stanje) koji bi potencijalno pomogao u diskreditaciji pojedinaca, izmamljivanje informacija i usađivanje sugestija te drugi oblici mentalne kontrole …(113)
„Priroda i opseg programa bili su strogo čuvane tajne... smatralo se imperativnim da se ti programi sakriju od američkog naroda: „saznanje da se Agencija bavi neetičkim i nedopuštenim aktivnostima imalo bi ozbiljne reperkusije u političkim i diplomatskim krugovima... “(Glavni inspektor/CIA; 106)
Izvor: Projekt MK ULTRA- CIA-in program istraživanja MODIFIKACIJE PONAŠANJA (Zajedničko saslušanje pred Odborom za obavještajne poslove … 3. kolovoza 1977.)
Premotavanje u prosinac 2014.: Objava u velikoj mjeri redigiranog izvješća Senata o mučenju
(Potpuno rušenje obrazloženja za program mučenja u izvješću ukazuje na očito)
PITANJE: Ako je CIA znala da zapravo ne dobiva informacije koje bi pomogle u sprječavanju terorističkih napada, ZAŠTO JE PROGRAM NASTAVLJEN do 2008.?
ODGOVOR: Javni izvadak iz izvješća potvrđuje da je CIA provodila eksperimente temeljene na radu profesora Martina Seligmana (teorija “naučene bespomoćnosti”). NIJE BILO NAMJERENO dobiti priznanje ili informaciju, već UVIJEKATI PRIČU ILI PONAŠANJE SUBJEKATA.“
Izvor: http://www.voltairenet.org/article186204.html
John Kiriakou postao je „heroj“ kada je „otkrio“ CIA-inu torturu i otišao u zatvor zbog toga (slušam ga svaki dan na „Loud & Clear“) ali do danas nije shvatio KOJA JE PRAVA SVRHA ovih okrutne i nehumane metode je:
NAORUŽAVANJE LJUDSKE PSIHE (od MKULTRE/ARTICHOKE do raznih “crnih stranica” i “Gitmo/Camp Zero”)
OVO je pravi skandal. Ne "krvava" Gina (ona je samo utjelovljenje onoga za što se CIA zapravo zalaže...)
http://law.shu.edu/policy-research/upload/guantanamo-americas-battle-lab-january-2015.pdf
http://www.globalresearch.ca/the-role-of-911-in-justifying-torture-and-war-the-criminalization-of-the-us-state-apparatus-senate-report-on-cia-torture-is-a-whitewash/5419222
• https://s3.amazonaws.com/PHR_Reports/Experiments_in_Torture.pdf
• http://www.wanttoknow.info/bluebird10pg
• https://www.wanttoknow.info/mind_control/cia_mind_control_experiments_sex_abuse
Hvala na ovom opažanju Cassandra. Meteorski porast pucnjave, ubadanja i napada vozilima na pješake ima negdje korijen. Oni od nas koji smo dovoljno stari sjećamo se vremena kada su takve stvari bile nečuvene, pa čak i nezamislive: one prkose svemu što mislimo da znamo o ljudskoj prirodi. Sada su endemični — gotovo svake tjedne pojave. Kako se to dogodilo? Jesu li ljudi stvarno toliko ljuti ili je u pitanju nešto drugo?
Problem nije u "previše oružja". Problem je u tome što neki ljudi neobjašnjivo gube razum i masovno ubijaju ljude koje uopće ne poznaju. Događa se nešto krajnje mračno i neprirodno. Obični ljudi nisu toliko loši, osim ako se s njima ne petlja.
Gospodin Lauria ovih dana ne pušta moje komentare. Možda će ovaj ostaviti da stoji.
Dodat ću:
Policija i sigurnosne službe također su bile ometane. Čujem da se ovih dana obučavaju u Izraelu. Svi se oni ponašaju kao razbojnici koje njihove vlastite majke ne bi prepoznale.
Užasnut sam onim što se dogodilo Rayu. Pada mi na pamet Orwellova “čizma koja razbija ljudsko lice”. Svi smo mi na jedan pogrešan korak od toga da nas netko udari po glavi i udari taserom. Država mučenja smatra da je brutaliziranje umirovljenog obavještajnog stručnjaka zbog jednostavnog čina govora izvan reda – na saslušanju o mučenju – normalno i primjereno.
Ray, nadam se da si dobro.
Slažem se s vašim opažanjem da smo svi udaljeni samo jedan pogrešan korak…..
Stariji su bili cijenjeni i tretirani s poštovanjem. Ne više.
Čak ni stariji "bijeli muškarci"—profesionalci koji su nekoć imali ugledne poslove u vladi s visokom sigurnosnom provjerom, a sada su poznati pisci. Čak ni oni.
@ “Moramo se zapitati o „moralnom kompasu” svih Amerikanaca koji rade(i) za CIA-u, uključujući i „dobre” ljude poput Raya McGoverna ili Johna Kiriakoua; Zašto su se, zaboga, pridružili ovoj kriminalnoj, podloj, antidemokratskoj organizaciji? Jesu li samo bili nevjerojatno naivni?”
Moramo zapamtiti da je CIA imala dvije ruke, prikupljanje obavještajnih podataka i tajne operacije. Nedavno je ta podjela zamagljena, te su dvije funkcije spojene u timove. Ali za mene prikupljanje obavještajnih podataka nije u istoj kategoriji prijekora kao operacije koje je provela CIA.
Problem Paul je u tome što su, unatoč uvjetovanosti američkog naroda, obje strane CIA-e na svom mjestu kako bi zaštitile interese korporacija i banaka s Wall Streeta, i uvijek je tako bilo.
Kompartmentalizacija je spriječila sve osim onih na vrhu hijerarhije da znaju što se krije ispod maske agencije. Braća Dulles stvorila su pravi vještičji napitak. Trebalo je puno vremena da se integrira dobivanjem dovoljno dokumentacije da ružna istina ispliva na površinu. Prilično je poput kulta. Dobri ljudi nikada se ne "pridružuju kultu"; oni su prevareni/manipulirani u njih. Oni koji će najvjerojatnije biti uvučeni u kultove su optimisti koji žele činiti dobro za ostatak čovječanstva; psihopati su oni koji su na vrhu hijerarhije --- ne ispod.
Haspel treba smjesta diskvalificirati i uhititi. Kapitolska policija i Odbor trebali bi se ispričati jer odbacuju sve optužbe.
U međuvremenu:
Niti jedan senator u Odboru neće reći mučenje. Zašto? Jer ako to učine, smatrat će se slabima na “terorizam” i izgubit će svoje mjesto?
Haspel kaže da uništavanje vrpci mučenja nije bilo protuzakonito. Niti jedan senator odvjetnik javno se ne suprotstavlja Haspel po ovom pitanju. Zašto?
John Kiriakou učinio je pravu stvar i javno objelodanio mučenje. Kako to da Haspel nije učinila ništa da ga spriječi u procesuiranju prema Zakonu o špijunaži? Jedan od razloga je taj što političari nikada ne ruže bivše predsjednike u javnosti? To se smatra "nepoštovanjem"?
Nitko ne pita Haspel, jeste li uživali gledati mučenje zatočenika? Nisi učinio ništa da to zaustaviš. Dakle, morate imati.
Koliko će demokrata glasovati za njezinu potvrdu jer je pobjeda na međuizborima na prvom mjestu. Samoočuvanje vašeg novca i moći je na prvom mjestu.
Ako je to istina, ova država je užasno stanje! Treba nam još jedno crkveno povjerenstvo!
To je istina https://twitter.com/BenjaminNorton/status/994319286972964868
Ono što se jučer dogodilo na saslušanju Senatskog odbora za obavještajne poslove bilo je užasno i nije nešto što će se zaboraviti.
Na svijetu ima 7.4 milijarde ljudi. Pitam se mogu li Richard Burr i njegovi aparatčici, ili Haspel i njezini kolege iz CIA-e u kriminalu, zamisliti što bi im se moglo dogoditi – na sudski i izvansudski način – ako otputuju u inozemstvo.
Zlo je bez granica.
https://twitter.com/fullspecdomino/status/994632591193133056
Nije novost da je sedamdeset i nešto godina star bivši CIA-in analitičar, koji je svakodnevno davao brifinge više od trojici predsjednika, bio udaren palicom i izvučen van od strane osiguranja tijekom saslušanja za potvrđivanje Haspelove u Senatu kada je pokušao postaviti pitanje za koje mislim da je vrijedno vijesti. Kako to da su mediji to tajili?
Nedostatak bilo kakvog tradicionalnog medijskog priznanja je sramotan. Ono što nam se dogodilo od Vijetnama je uznemirujuće. Možda je prijelaz s vojnih građana na profesionalne vojnike (plaćenike) dio problema.
Mislim da definitivno jest!
Enantijadromija. Otrov koji nanesete će vas pronaći.
https://twitter.com/fullspecdomino/status/994626853079011333
Da sam Amerikanac (hvala Bogu nisam) moj najveći strah je da ovi mučitelji kruže društvom. Pretpostavljam da mnogi izgledaju bezopasno poput “Krvave Gine”). Tko zna kada će se njihov skup vještina iskoristiti za unošenje terora u američko društvo, jer SAD svakim danom postaje sve totalitarniji. Baš kao Rimokatolička crkva i inkvizicija koju su vodili navodno miroljubivi i bogobojazni svećenici. (Vukovi u ovčjoj odjeći) Dajući sav izgled nježnih duša koje ni muhi ne bi naudile. Kao što stara izreka kaže "Pravo lice tiranina otkriva se u tajnosti." Baš kao Krvava Gina. Amerikanci se ne moraju samo bojati, već i samog straha. Moraju se bojati ovih čudovišta koja slobodno trče okolo u njihovoj zemlji.
Sumnjam da će mučenje zaustaviti CIA i druge slične skupine u SAD-u. Prigovarat će se samo onome što je 'viđeno', a sve što je ispod razine vida neće se primijetiti.
Ciljevi opravdavaju sredstva za ove ljude. Nisu svjesni da su sada "loši momci".
Da. ajp Da gospodine.
Raymond Davis. Čovjek iz CIA-e koji je ubio tri Pakistanca na ulici. Zatim ga je otkupio iz zatvora njegov dobri stari ujak Sam.
Nekoliko mjeseci kasnije stari Ray je imao svoje parkirno mjesto u kafiću u Coloradu. Pa je premlatio Parkera prijestupnika pred njegovo dvoje djece. buka.
AKO vlast, u ovom slučaju poremećeni ujak Sam, može ubijati bez opravdanja (izvansudski atentat) zašto se onda Joe Sixpack ne bi odlučio za rješenje “metak u mozak” za svoje svakodnevne lokalne probleme?
A glupi disidenti poput mene pokušavaju nadvladati instinkt za preživljavanje autocenzora da "govore istinu i to glasno!" - a zatim se nadaju da će pasti na prave uši ili se izgubiti u buci.
Ray nije skeered.
Apsolutno užasno. A SAD će kritizirati druge zemlje zbog lošeg postupanja prema ljudima koje osude? Ovo je apsolutno užasno.
Nadam se da je Ray McGovern pušten i zbrinut.
Sve je to savršeno u skladu s pozadinom CIA-e, koju je David Talbot nazvao "čeličnom šakom" Duboke države. Tako je od Dullesovih dječaka, kao što ste istaknuli. Tako je bilo i s ubojstvima Kennedyja i Kinga. Elegantni Bush je takav način razmišljanja uveo izravno u Ovalni ured i od tada do sada nikada nije prepustio kontrolu. Bilo je malo straha kada je odmetnuti Trump pobijedio odabranu kandidatkinju Hillary, ali čini se da su ga vratili u red.
Što se tiče zgodnih mučitelja i ubojica, sjedio sam u prvom redu autobusa na 3-satnom putovanju po Europi prije nekoliko tjedana kada je jedna sasvim neuobičajena, elegantna, vrlo atraktivna dama bila upućena da sjedne pokraj mi. Imala je onu američku teretanu-izvan-sezone-preplanula”. Priznala je da je živjela u sjevernoj Virginiji, zatim da je radila u DC-u, i na kraju da je radila za američku vojsku kao veza između Pentagona i NATO-a za specijalne operacije, tj. atentate i slično. Rekla je da se pokušavala umiroviti, ali ubojice za koje je radila stalno su je pozivali, bez sumnje po vrlo visokim cijenama privatnog savjetovanja. Išla je sresti nekoga u glavnom gradu s kim je godinama radila, ali ga nikad nije upoznala. Ah, smrt u apstraktnom smislu. Pitala me kako se zovem dok je autobus pristajao. Odbio sam joj ga dati. A znao sam da ne pitam njezino. Da radi bilo što drugo, pozvao bih je van jer smo oboje slobodni.
Dakle, nitko tko zna o čemu se radi u CIA-i & Co. ne bi se dao prevariti zgodnim ubojicom učiteljskog izgleda koji sada želi voditi CIA-u.
Odvratna i sramotna predstava naše policijske države. Hvala na hrabrosti Ray i čuvaj se. Ti si veliki uzor za nas ostale.
Iako američki pravosudni sustav možda neće pozvati Haspel na odgovornost, ona bi trebala biti oprezna pri putovanju brodom jer mučenje potpada pod univerzalnu jurisdikciju.
http://viewsandstories.blogspot.co.uk/2018/05/defenders-of-human-rights.html
Evo kompletnog videa: https://www.youtube.com/watch?v=CE1hT0koseg
RT verzija je dezinficirana.
Pa, ne zovu je uzalud oni koji je poznaju “Krvava Gina”. I ne sjećam se gdje sam ovo pročitao, ali izjava je bila: "Ona nije netko koga biste pozvali na pivo." Također, Ray McGovern je prestar da se četiri policajca ne mogu nositi s njim, a da ga ne moraju spustiti na zemlju.
Činjenica je da se Kongres boji CIA-e, kao i neki naši predsjednici.
Važno je napomenuti da kada drugi službenici CIA-e Haspel nazivaju "Krvava Gina", to misle kao dopunu, a ne uvredu. Ono što me najviše smeta je to što se čini da većina Amerikanaca nije nimalo zabrinuta zbog imenovanja Haspel. Postali su toliko ravnodušni i apatični da je sada gotovo sve prihvatljivo, sve dok ih ne ometa u gledanju sporta i realityja. Bilo što, osim demokrata zahvaćenih #metoo tornadom. Ti su ljudi pod pritiskom da odmah daju ostavke, ali glavni mučitelj u CIA-i ne izaziva istu vrstu bijesa. Zašto je ovo???
Dobro pitanje!
Kongres se boji CIA-e jer, u najboljoj tradiciji J Edgara i Joea McCartyja, oni imaju dosjee sa svakim komadićem prljavštine u povijesti svake osobe i zasigurno ih često koriste. Posljednji predsjednik koji je bio bez razorne prljavštine bio je Eisenhower. Sumnjam da bi također mogli ucjenjivati 99% onih u Kongresu.
Da.
ucjena i iznuda pokreću svijet.
Kad mi je objašnjeno da Ray ima iščašeno rame, shvatio sam grimasu boli na popratnoj fotografiji. Iščašio sam rame prije nekoliko godina i u bolovima su me kola hitne pomoći odvezla na Hitnu u našu lokalnu bolnicu. Kasnije je morao na operaciju - više boli, duga rehabilitacija. Previše policajaca doživljava sadistički užitak u svom poslu.
“Djelovali ste moralno, etički i zakonito tijekom zapažene 30-godišnje karijere.” Izvrsna izjava Sen Burra; korištenje "Krvavog Gene" kao njegove definicije tih kvaliteta ne može bolje opisati etiku Republikanske stranke. Nešto poput opisivanja Trumpa kao uzora vrline.
Mučenje je dvostranačka trzavica za ratne gasove. Obama je oprostio mučenje svojom politikom "gledaj naprijed, a ne unatrag". Odbio je djelovati protiv mučitelja, odbio je pogledati 'crne stranice', odbio je podići optužnice protiv onih koji su prekršili zakon uništavajući inkriminirajuće CIA-ine trake i zapise o mučenjima. Dakle, kao i u mnogim drugim aspektima, normalizirao je mučenje i 'pojačano ispitivanje', unatoč važećim zakonima zemlje i unatoč tome što su SAD potpisale međunarodne ugovore o zabrani mučenja i nepristranom procesuiranju počinitelja bez obzira na izgovore.
Toliko o višim standardima koji bi se očekivali od 'profesora ustavnog prava'...
Obamu je, kao i Hillary, postavila Duboka država i nakon toga potpuno kontrolirala. Bila je tamo od Billa. Pomislio bih da je Obama regrutiran da predstavlja američke crnce. Nakon što je stavljen pred stvarnu ili izmišljenu dokumentaciju CIA-e, na primjer, rodni list, njegov ponos što je predstavljao Afro-Ameriku nije mu mogao dopustiti da izgleda kao lažnjak – pa je poslušao i za to je bogato nagrađen , kako mu je i obećano.
Počinjem misliti da je američka policija obučena da učini da uhićenik izgleda kao da se opire. Prvo jedan gura žrtvu oko sebe što partneru policajcu daje osjećaj da postoji otpor; zatim gura osobu natrag prema drugom policajcu. Nešto kao stolni tenis. Zatim za dodatnu dramatiku bace osobu na pod, nerijetko je ozlijede, što je potpuno nepotrebno. Nakon svih tih teatralnosti mogu osobi naplatiti otpor; gdje je, kao iu stvarnosti, policija izvodila sve nasilne akcije.
Ovo je totalna brutalnost, zastrašivanje i neprofesionalnost. Poruka je da ćemo vas, ako želite progovoriti, grubo natjerati i optužiti da se opirete našem grubom ponašanju. Kvaka 22 oživljava u 21. stoljeću. Ray ima 78 godina, ovi veliki hrabri policajci trebaju se sramiti. Nadam se da ima dobre odvjetnike. Koliko sam shvatio, tužio je GWU jer su ga zlostavljali na Hillarynom predavanju o ljudskim pravima.
"Počinjem misliti da je američka policija obučena da uhićenik izgleda kao da se opire."
Ne baš; potreban im je samo osjećaj potpune nekažnjivosti. Kad sam bio u vojnoj policiji, zapovjednik naše satnije je na sastanku stožera rekao da su prilično brojni pripravnici u kampu za obuku koje je policija Columbie, SC, vratila u policijsku postaju u Fort Jacksonu, nakon što su bili pretučeni nakon optužbi za "opiranje uhićenje”, nisu se svi mogli ponašati kako im se stavlja na teret.
Hvala vam što ste podijelili i objasnili kazalište o Rayevom trošku!! Bio sam zbunjen što se točno događa. Kao što objašnjavate, to je točno iz priručnika o psihopatiji. Udari nekoga po glavi i kad dobije kvrgu na glavi, krivi ga što je dobio kvrgu...
Vjerujem gospođi Haspel na riječ. Ako se poboljšane tehnike ispitivanja čine kao da bi mogle biti korisne u bilo kojim drugim okolnostima, CIA NEĆE mučiti u budućnosti. Siguran sam da će to biti povjereno nečijoj drugoj tajnoj policiji ili privatnom poduzetniku.
Pa, vidjeli smo da je to povjereno policiji Capitola...
Je li to ono što se događa danas?
------------
Kad gangsteri kontrolišu
Kad gangsteri vladaju, beskrajni ratovi kolju milijune duša
A zemlje uništavaju ubojice gangsterskih gulova
Neetični mjenjači financiraju svoje prljave grabeže
A korporativni kanibali profitiraju od krvavih sukoba
Vlada gangstera sada je "vladavina zakona"
A "pravda" je u rukama kriminalaca i odmetnika
Jezik je izokrenut i obezvrijeđen
Ugoditi ovim zlim demonima "ljudske rase"
Otmjene titule i kuće na lošem glasu
Tu se ovi zlikovci okupljaju i debitiraju
Donošenje "zakona" za zajebavanje masa
Ipak, ljudi i dalje glasaju za te magarce
Kad bi stvarno postojao "red i zakon"
Ti bi gangsteri bili optuženi za genocid i ubojstvo
Umjesto toga ovi ratni zločinci paradiraju svjetskom pozornicom
Kad bi trebali biti u velikom ogromnom zatvorskom kavezu
Prodaju oružje i oružje prokletim sekačima
Oni ne znaju što znači neprikladno
Puzeći i pozdravljajući financijere terorizma
U krevetu su s diktatorima barbarstva
Takvo je bolesno stanje današnjeg svijeta
I još mnogo toga bi se moglo reći o načinu gangstera
Brojni su dokazi o ulogama ovih kriminalaca
Zato znamo da gangsteri kontroliraju...
[više informacija na poveznici ispod]
http://graysinfo.blogspot.ca/2017/01/when-gangsters-are-in-control.html
Gledajući kako su postupali s Johnom Kiriakouom, a sada i s Rayem, trebalo bi nam biti jasno u što se naša vlada pretvorila.
https://www.counterpunch.org/2018/05/10/the-banality-of-gina-haspel/
Da, Joe - rukopis je na zidu. Dystopia otkriva svoje ružno lice ovim brutalnim tretmanom 78-godišnjeg Raya McGoverna.
SADA moramo podići svoj glas u bijesu protiv ovog prikaza autoritarnog maltretiranja!
Tužan dio je da 2/3 stanovništva naše zemlje vjeruje da je mučenje ispravan način ispitivanja osumnjičenog terorista. Dovoljno je loše što nema traga ili pravnog postupka, ali onda mučimo te zarobljenike kao da na to imamo pravo. Nevjerojatno, to postiže nacija koja sebe naziva kršćanskom. I ovdje Ray McGovern pokazuje poštenje pobunom protiv ovog zlog establišmenta, a sve na temelju Rayeve ljubavi prema Isusu. Mi Amerikanci doista trebamo ići u planinu, i to ne samo da bismo shvatili kako se ponašati dok smo u ratu, već moramo pognuti glave u znak poštovanja prema grijesima koje smo počinili.
Nisam nužno mislio ići vjerskim putem, ali sve u svemu činilo mi se prikladnim. Čuvaj se Facetio. Joe
Ah da, ne zaboravite dobre 'kršćane' koji su mučili prijavljene 'vještice' u kolonijama Nove Engleske i, naravno, bilo je dobrih 'kršćana' koji su mučili takozvane heretike u inkviziciji u ime Boga. Oni koji danas najglasnije viču 'kršćanine' su najpokvareniji; pravi kršćani obavljaju svoj posao tiho i s ljudskim suosjećanjem.
JM — “pravi kršćani svoj posao obavljaju tiho i s ljudskim suosjećanjem.”
Ovo je povijest Raya McGovernsa – potražite njegovu biografiju, JM.
Sadašnja vlada pod Trumpom mnogo je sličnija rimskim centurionima koji su zlonamjerno razapeli Isusa Krista po nalogu židovske vlade i vjerskih vlasti. (Talmudisti).
Dobri kršćani poput dobrih Amerikanaca postoje, ali zbog njihovih suparnika, ludih kršćana s kraja vremena, teško je vidjeti šumu kroz drveće.
U zemlji u kojoj je moralna savjest ugrožena, pomislili biste da bi naš fantastični MSM imao Raya McGoverna u svojim informativno-zabavnim emisijama za Rayovo mišljenje o tome kako je bio grub i zašto je Ray ustao protestirajući protiv Haspelinog saslušanja za potvrdu. Znam da su korporativni mediji prepoznali Raya, ali to nije bitno kad je njihova istina samo laž. Koliko god Rayeva injekcija iz sobe za rasprave bila beznačajna za većinu Amerikanaca, ovo bi trebao biti dan za pamćenje za sve, kada je umirovljeni časnik CIA-e ustao za ono što je ispravno, grubo je izbačen iz prostorije pune senatora jer je ovo Sada Amerika razmišlja kratkoročno. Nema vremena za samorefleksiju, jer mi smo iznimni i neizostavni vladari svijeta.
Više Amerikanaca odobrava mučenje zbog TV emisije 24 nego zbog Biblije.
Koji bi terenski časnik prihvatio riječ mučenog zatočenika, izrečenu pod krajnjom prisilom, kao stvarnu činjenicu? Znajući to, koji bi drugi razlog postojao za uzimanje zarobljenika i mučenje? Odgovor je jednostavan, jer provedba mučenja nikada nije trebala primati ono što je potrebno za obavještajne informacije, u onoj mjeri u kojoj se mučenje koristi za izvlačenje iznuđenih narativa koji samo podržavaju laži koje je mučitelj želio da optuženi kaže. Ova izopačenost mučenja nije raketna znanost, koliko je inkvizicija 1.0, a onda se nazivamo civiliziranim.
I da, Amerikanci su puno gledali televiziju i također se uvelike oslanjali na svoje političare. Amerika treba potpuno novu vladu, od dužnosnika lokalne uredbe o zoniranju do Senata i predsjednika, gdje bi Amerika trebala zamjene na najočajniji način. Umjesto toga imamo stvorenja u DC Močvari koja jako visoko skaču za Izrael i MIC/Bankstere koji višestruko vole profit od smrti. Sve to kako bi manjina mogla sjediti sa strane i uživati u prekrasnom pogledu sa svojih penthousea na nebu, dok ostatak čovječanstva pati zbog njihovog uspjeha.
Ted, evo zaokreta. Povijesni Isus bio bi zelot tijekom židovskih ratova protiv Rima — brutalne autoritarne ratničke države — i razapet zbog pobune. Rim je zapravo razapeo tisuće “pobunjenika” tijekom rata….. Kao povjesničar mislim da je prava poanta Isusove priče……”Ne osporavaj autoritet” i “ako to učiniš, to je ono što dobivaš”. Na neki način, Rayevo nedavno iskustvo je da je Isus... objektna lekcija za nas ostale.
Pokušao sam ti odgovoriti Diana, ali moj komentar je uklonjen. Očito g. Lauria ne želi da se pozivam na Novi zavjet. Ne slažem se s vašom političkom karakterizacijom Isusa, koja nije potkrijepljena tekstom o njemu. Njegova su pitanja bila moralna i duhovna, a ne politička ili nacionalistička.
Rayu McGovernu je iščašeno rame kada je uhićen/napadnut na događaju Davida Patreausa (sp?) gdje nije ništa rekao, samo je prisustvovao, sličan rezultat u aferi Hillary Clinton.
U usporedbi s tim ono što je iznenađujuće je kada se suočio s Donaldom Rumsfeldom o njegovim lažima koje su dovele do rata u Iraku u 'Pitanjima i odgovorima' dijelu događaja (2006.), uz glasnu tutnjavu gomile i Rumsfeld ga je spriječio da bude odmah uklonjen. Većina publike bila je uz Rumsfelda, pljeskali su i klicali kada je rekao da nije lagao, a zatim je nastavio govoriti još nekoliko laži.
Od svih ljudi, Donald Rumsfeld je onaj prema kojem se Ray McGovern odnosio s nekim poštovanjem? Ray je ipak bio uklonjen, ali je mogao postavljati pitanja i pratiti odgovore drugih, nije trajalo dugo, čak 4 minute, ali velika je razlika u odnosu na ostale događaje, posebno jučer.
https://www.youtube.com/watch?v=v1FTmuhynaw
Zadnji listić, izdržala je samo jedna latica te uvele ruže.
Sophie je umrla uzalud bez cvijeća na grobu,
Zagovarala je ono što nikada ne može pobijediti, a oprez ne može spasiti:
Sazrele su vrtoglave mase izbezumljene od histerije.
Pobjeda je bila sigurna, a protivnici su poraženi.
Za slavu i domovinu žrtvovana je istina.
Cijena za trijumf mala, a voljna mladost namamljena,
Machtergreifung je brzo napredovao, i neka su proročanstva prokleta!
Pravdoljublje i demagozi marširali su ruku pod ruku,
Uvjerenje zaslijepljeno istinom, konsenzus utabao put,
Sophie je s užasom vidjela budućnost i to je užas:
Odabrala je razbacivanje letaka i raskrinkavanje vatrenog oružja.
Bog zna kakve je muke proživjela prije nego što je imenovala imena?
Jednom priznata krivnja ponudila je dokaz da su drugi bili umiješani,
Mučenje je trajalo sve dok se volja jadne Sophie nije raspala.
Odrubljivanje glave bila je presuda koja se izricala za pobunjeničke tvrdnje.
Sophiene riječi koje predviđaju propast bile su latice te ruže,
Cvijet je uvenuo, ali riječi su preživjele da bi potvrdile.
Moralni luk će imati svoj put, iako budale pontifikuju,
Zablude demagoga traju sve dok im se sudbina ne riješi.
Ali jedan sačuvani letak reproducirao je njezino sjećanje,
Vječne riječi upozorenja koje je uzalud pokušavala posijati.
Milijun kopija razbacano po pobijeđenom umirućem neprijatelju,
Da su barem slušali njezine vriske i čuli njezinu molbu...
Laži koje su obećavale slavu bile su ono što je potaknulo Sophie Scholl.
Uzalud je pokušavala i nije znala da će njezino proročanstvo proći.
Govorila je usprkos skupovima koje bi zlo okupilo,
Narod sazdan od budala se radovao i prodao dušu.
Latica ima šezdeset milijuna, obistinile su se Sophiene riječi.
Najbjelja ruža, iako slatka i čista, nije mogla uvjeriti gomilu.
Jednom prevarena gomila napušta milost i ne može priznati da nije u redu:
Apokalipsa će, unatoč istini, vjerojatno nastupiti.
Znam da je Ray učinio pravu stvar. Pitam se je li "Machtergreifung" (konsolidacija režima) predaleko da bi to bilo važno. Sophie Scholl je odrubljena glava na giljotini u Münchenu, koliko se sjećam, 1943. Ova je pjesma povijesno točna koliko se ja sjećam. Hvala za slušanje.
Puno zahvalnosti, FG Sanfordu, što si s nama podijelio sve zapamćene stvari (povijesti) koje imaš u svom istinski iskrenom srcu i umu.
Ti si blago.
Hvala FG. Duboka poezija…….tjera nas na razmišljanje……i osjećanje………
Većina članova unutarnjeg kruga pokreta otpora Bijela ruža, Hans Scholl, Alexander Schmorell, Christoph Probst i Willi Graf, bili su studenti medicine. U ljeto 1942. Scholl i Schmorell služili su tri mjeseca u sanitetskom korpusu Wehrmachta na Istočnom frontu. Schmorell, koji je rođen u Orenburgu i odgojen od strane ruskih medicinskih sestara, savršeno je govorio ruski, što mu je omogućilo izravan kontakt i komunikaciju s lokalnim ruskim stanovništvom i njihovim nevoljama. Ovaj ruski uvid pokazao se neprocjenjivim tijekom njihovog boravka tamo, i on je mogao prenijeti svojim kolegama članovima Bijele ruže ono što drugi Nijemci koji su dolazili s istočnog fronta nisu razumjeli ili čak čuli.
Studenti medicine svjedočili su strahotama rata na bojišnici, te učili o masovnim ubojstvima civilnog stanovništva u Poljskoj i Rusiji. Nevezanost je ustupila mjesto uvjerenju da se nešto mora učiniti. Nije bilo dovoljno zadržati za sebe svoja uvjerenja i etičke standarde, već je došlo vrijeme za djelovanje. Pripadnici Bijele ruže bili su potpuno svjesni opasnosti koje su izlagali svojim činovima otpora. Tijekom ispitivanja u Gestapou, Hans Scholl je izjavio: “Znao sam što sam preuzeo na sebe i bio sam spreman izgubiti život zbog toga”.
Nakon iskustava na Istočnom frontu, Scholl i Schmorell su se osjećali prisiljenima poduzeti akciju. Od kraja lipnja do sredine srpnja 1942. napisali su prva četiri letka. Opširno citirajući Bibliju, Aristotela i Novalisa, kao i Goethea i Schillera, kultne njemačke pjesnike, apelirali su na ono što su smatrali njemačkom inteligencijom, vjerujući da će te ljude lako uvjeriti istim argumentima koji su motivirali i same autore .
Leci su ostavljani u telefonskim imenicima u javnim telefonskim govornicama, slani profesorima i studentima i nošeni kuririma na druga sveučilišta radi distribucije. Od 23. srpnja do 30. listopada 1942. Graf, Scholl i Schmorell ponovno su služili na ruskoj bojišnici, a aktivnosti su prekinute do njihova povratka. U jesen 1942. Sophie Scholl otkrila je da je njezin brat Hans jedan od autora pamfleta te se pridružila grupi. Ubrzo nakon toga Willi Graf, a krajem prosinca 1942. profesor Kurt Huber sa Sveučilišta u Münchenu postali su članovi Bijele ruže.
Iz Trećeg letka (1942.):
“naša sadašnja 'država' je diktatura zla. 'Oh, to već dugo znamo', čujem kako prigovarate, 'i nije potrebno ponovno nam na to skrenuti pozornost.' Ali, pitam vas, ako to znate, zašto se ne trgnete, zašto dopuštate ovim ljudima koji su na vlasti da vam korak po korak, otvoreno i tajno, otimaju jednu domenu prava za drugom, sve dok jednog dana neće ostati ništa, baš ništa osim mehaniziranog državnog sustava kojim upravljaju kriminalci i pijanci? Je li vaš duh već toliko shrvan zlostavljanjem da zaboravljate da je vaše pravo – ili bolje rečeno, vaša moralna dužnost – eliminirati ovaj sustav?
“Ali ako čovjek više ne smogne snage da traži svoje pravo, onda je posve sigurno da će propasti. Zaslužili bismo da budemo raspršeni zemljom kao prah na vjetru ako u ovaj kasni sat ne smognemo snage i konačno ne nađemo hrabrosti koja nam je do sada nedostajala. Ne skrivaj svoj kukavičluk iza plašta svrsishodnosti"
http://www.holocaustresearchproject.org/revolt/images/Leaflet3%20page1.JPG
U veljači 1943., nedugo nakon predaje njemačke 6. armije u bitci za Staljingrad, Schollovi su uhićeni zbog dijeljenja šestog letka Bijele ruže na Sveučilištu u Münchenu. Probst je ubrzo nakon toga uhićen. Glavni ispitivač Gestapoa isprva je mislio da je Sophie nevina. Međutim, nakon što je Hans priznao, Sophie je preuzela punu odgovornost u pokušaju da zaštiti ostale članove Bijele ruže.
Scholls i Probst su suđeni pred nacističkim Volksgerichtshofom ili “Narodnim sudom” ozloglašenim po svojim nepoštenim političkim suđenjima, koja su najčešće završavala smrtnom kaznom. Proglašeni krivima za izdaju, trojica su istog dana pogubljeni giljotinom u zatvoru Stadelheim.
Sve troje su bili poznati po hrabrosti s kojom su se suočili sa svojom smrću, posebno Sophie, koja je ostala čvrsta unatoč intenzivnom ispitivanju i zastrašivanju suca “Narodnog suda” Rolanda Freislera tijekom suđenja. Ona je odgovorila: “Vi znate kao i mi da je rat izgubljen. Zašto si tolika kukavica da to ne želiš priznati?” Neposredno prije nego što je Hans pogubljen, uzviknuo je “Es lebe die Freiheit! – Živjela sloboda!”.
Vrlo prikladno napraviti analogiju s Bijelom ružom, Abe. Evo fotografije Sophie: https://www.google.de/imgres?imgurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/cf/Sophie_Scholl.jpg/220px-Sophie_Scholl.jpg&imgrefurl=https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Scholl&h=360&w=220&tbnid=ARqZ7y-kNn-ALM:&tbnh=186&tbnw=113&usg=__PdMSLstsZBmmlOkhXcA-0zg1T9k%3D&vet=10ahUKEwjf6KOWwf3aAhWBCSwKHRmtClAQ_B0I6AEwEg..i&docid=ifSAnuzc0_Y3QM&itg=1&sa=X&ved=0ahUKEwjf6KOWwf3aAhWBCSwKHRmtClAQ_B0I6AEwEg
S obzirom na relativno noviju povijest, nema isprike da itko od nas šuti ili bude neaktivan. Nacisti još nisu u potpunosti pod kontrolom i veliki rat još nije počeo. Trebalo ih je biti (barem) tisuću s Rayem. Koliko lisica imaju ti policajci?
Machtergreifung znači “preuzimanje vlasti”.
Za naciste u Njemačkoj Machtergreifung se dogodio u siječnju 1933.
U Sjedinjenim Državama to se dogodilo u studenom 1963. godine.
A za naciste koje podupire SAD/NATO u Ukrajini, to se dogodilo u veljači 2014.
Njemački izraz za ono što opisujete, FG, je Gleichschaltung, različito preveden kao "koordinacija", "sinkronizacija" i "dovođenje u red".
Gleichschaltung je proces sukcesivne uspostave sustava kontrole i koordinacije nad svim aspektima društva.
Ovaj proces transformacije obično zahtijeva neki katastrofalan i katalizirajući događaj.
I kao što smo vidjeli u brojnim prošlim primjerima, to kulminira u vojnim kampanjama.
U sadašnjosti nije sve mirno na više frontova.
Još jedan Drang nach Osten ili "vožnja prema istoku" je neizbježan, sa svim pratećim užasima
https://journal-neo.org/2018/05/09/on-the-eastern-front-poroshenko-loads-up/
Naravno, sve to "ništa ne dodaje".
Da, u pravu ste...ali machtergreifung ima dva ritma i dva ritma. Gleichshaltung ima samo jedan optimista. Ponekad morate malo varati.
Još jedna posljednja riječ, FG,
Tvoje sheme rime su nevjerojatne
zamišljen,
Kao svirač klavira
koji je proučavao i Brubecka i Monka
(Ključan je vremenski potpis)
Hej, polako… svi ovi komplimenti mogli bi mi se obiti o glavu. Nisam glazbenik, ali kad bih mogao nešto promijeniti u životu, ne bih imao ništa protiv da budem Clifford Brown.
Čitam komentare unatrag pa sam prije ovoga vidio Abeov komentar. Da, Sophie Scholl jest i trebala bi biti figura koja nas proganja u svijesti. Ali nastavit ću pitati ovo: Zašto je Ray bio sam - osim nekoliko neimenovanih Code Pinkera koji su očito također uhićeni. Zašto ne stotinu, tisuću? Moj izgovor je da sam ocean udaljen, ali ne mogu reći da bih bio dovoljno hrabar da se pridružim Rayu na podu s lisicama. Tko bi od vas imao petlje i ako jeste zašto niste bili tamo? Gdje su bili njegovi VIP-ovi? Shvaćam da Ray ne bi volio objaviti svoju namjeru da to učini, iz raznih razloga, ali trebao bi postojati način da se o tome pročuje. Ili je već toliko loše da moramo posezati za letcima poput Schollovih?
Da znam. Protiv svakog pokušaja organiziranja takvih prosvjeda vlada bi se borila svom snagom. Dakle, u tom smislu, da, toliko je loše. Oni će nam se infiltrirati s agentima provokatorima i sabotirati nas. Oni će strijeljati naše vođe. Ali prije nego što odustanemo, poput FC Sandforda, sjetite se Sophie — i pogledajte je ponovno, pomaže (žao nam je, ali nema načina da ugradite poveznice ovdje):
https://www.google.de/imgres?imgurl=https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/c/cf/Sophie_Scholl.jpg/220px-Sophie_Scholl.jpg&imgrefurl=https://en.wikipedia.org/wiki/Sophie_Scholl&h=360&w=220&tbnid=ARqZ7y-kNn-ALM:&tbnh=186&tbnw=113&usg=__PdMSLstsZBmmlOkhXcA-0zg1T9k%3D&vet=10ahUKEwjf6KOWwf3aAhWBCSwKHRmtClAQ_B0I6AEwEg
Video je ovdje: https://www.rt.com/usa/426282-mcgovern-protest-haspel-hearing/ a evo i mog komentara:
Ovo je apsolutno užasno. Oči mi se pune suzama od bijesa kad vidim kako prokleti gestap* opet maltretira čovjeka koji bi trebao dobiti medalje umjesto da ga fizički zlostavljaju i liše ga prava na govor. To je prva stvar; drugi je da ga morate gledati kako to radi sam. Zašto tamo nije bilo više ljudi? Dvoje dovoljno hrabrih da protestiraju protiv imenovanja mučitelja za direktora CIA-e? Dvoje ljudi? Jesu li Ray i neidentificirana žena imali posebne akreditacije za ulazak? Čak i da je tako, gdje su bile gužve vani? Gdje su bili ostali članovi Rayeva VIPS-a (Veteran Intelligence Professionals for Sanity)?
Sada ću proguglati McGovern + Haspel u nadi da ću saznati da i drugi dijele moj bijes. Nadam se da će i drugi čitatelji učiniti isto i prijaviti se ovdje. Ovo je najmanje što možemo učiniti ne samo za Raya nego i za cilj za koji on redovito stavlja svoje tijelo na kocku, a to su mir i moralni integritet.
Upravo sam ovo pronašao na The Hillu, koji predstavlja glupi tweet Marca Rubia kao važniji od prosvjeda i povezuje na dugi članak na NYT-u u kojem se čak ne spominje Rayevo ime. Postoji pristojan članak u Zero Hedgeu, koji nas podsjeća da Ray ima 78 godina. Ima nekoliko YouTube videa, koji se također pojavljuju na antiwar.com. Navodno je bilo i nekoliko članova CodePinka koji su prosvjedovali na saslušanju, ali to čak nije ni izvješće (od sada) na njihovoj web stranici, što mi je čudno i sumnjivo.
Kapa mi je dolje, još jednom, i moje srce je uz Raya McGoverna, čija će velika hrabrost, nadam se, biti inspiracija svima, kao što je on meni. Pitanje nije toliko zašto je bio s lisicama na podu s nekoliko policajaca koji su očito odlučni da mu (opet) iščaše rame, nego zašto je bio sam?
Ne bi li to bio prizor da je netko od tih zaštitara bacio kapu i bedž i viknuo nešto u smislu “Ne mogu ja to, neću biti oruđe fašističkog režima”.
Šteta što ti momci nemaju više hrabrosti i časti od sljedećeg najboljeg političara/dužnosnika koji tamo sjedi. Iako imaju daleko manje za izgubiti.
S druge strane, kada biste to učinili, odmah biste bili heroj i javnost bi se pobrinula da završite u siromaštvu, pogotovo u doba interneta.
Da, i također bi bilo lijepo da nas je bilo više s Rayem.
Zašto je bio sam? Zbog onoga što je bilo na one 92 uništene vrpce. Ne radi se o mučenju. Radi se o onome što je bilo na snimkama. U igri je bila “službena priča”, “politički korektna” verzija “istine”. Stani i razmisli o tome. Svi znaju da su žrtve bile mučene. To sada nema vrijednost tajnosti. Što žele da ostane tajna...i zašto se Amerikanci ne mogu suočiti s tom realnošću?
Mislim da si me krivo razumio. Govorim o ostalim VIP osobama i bilo kojem ostalom ca. 320 milijuna stanovnika, od kojih se pretpostavljam da se barem 50% slaže s Rayem. Očito ne mislim na ološe koji bi bili razotkriveni kad bi se snimke objavile. Ostat će u rupama gdje im je i mjesto, a tu bi trebala ostati i Krvava Gina.
Dobro pitanje!
Bilo je lako objaviti video na Facebooku. Svi mi to možemo. Ne moramo čekati MSM.
Ray, puno ti hvala na tvojim stalnim naporima da razotkriješ neke od moralnih i etičkih zala unutar naše vlade. Istinski profesionalni teroristi će odgovoriti na nove i neobuzdane tehnike mučenja razdvajanjem svojih mrežnih arhitektura na takav način da osiguraju da će značajne informacije biti sačuvane od "terenskih agenata" koji bi mogli biti uhvaćeni i ispitivani. Za svaki novi problem koji predstavlja zapadnjački “iznimnost” uvijek postoji rješenje.
Čini se da je temeljna sugestija "potpuna svijest o informacijama", tajni agenti, visokotehnološki uređaji koji se koriste za nadzor, kao što je skeniranje abnormalne tjelesne temperature (termalna analiza, detektori bombi i psi, poligraf, prometne kamere, ulični znakovi koji izdaju verbalno upozorenja prolaznicima da ne počine neki manji prekršaj, 3-D analiza lica za otkrivanje kada osoba laže, sve u dogovoru, ne može, ugriz, globalni terorizam Ježim se kad pomislim što će još biti dočarano, od strane nadzornog državnog aparata, kako bi nas proleće držao u poslušnoj podređenosti “Big Brotheru”….U svakom slučaju, građani u cjelini neće biti ništa sigurniji (sa ili bez poboljšanih tehnika ispitivanja) od beskrajne domišljatosti i genijalnosti obični pješak (u uniformi ili ne)
Kada će moćnici shvatiti dubinu i značenje fraze; “Nema pravde, nema mira”
Krvava Gina Haspel nije izgledala kao prosječna Amerikanka kada ju je ispitivao senator Angus King. Mogli ste vidjeti ljutnju na njezinom licu i napetom tijelu kada su je pitali o mučenju. Mislim da je njezin bijes vjerojatno proizašao iz ideje da je netko imao hrabrosti ispitivati nju, veliku američku domoljubku. S obzirom na to, lako je zamisliti kako naređuje jednom od svojih sluga iz CIA-e da iščupa sve nokte nekom osumnjičeniku. Ona nije dr. Mengele, ali prima naređenja od nadređenih, a to uključuje i nepotrebno osobno sudjelovanje u mučenju. nd što se potiče kod takve osobe kada se njezina prljava djela odobravaju promaknući je?
Ako ne možemo spriječiti ovu osobu da dobije još više moći, idemo dalje užasnim putem kojim su nas "W" i Cheney počeli voditi. McCain nije baš dobar, ali je rekao da mučenje nije oko toga tko su oni, nego tko smo mi. Ako Haspel postane šefica CIA-e, republikanci, kao i obično, i određeni demokrati establišmenta, pristaju na to da naša zemlja postane samo još jedno mjesto koje prihvaća (barem za sada) bolesne vođe.
Psihopati su korisni obavještajnim službama jer će raditi stvari koje bi drugima bile neukusne i uznemirujuće.
Možda je Krvava Gina razmišljala o tome što bi htjela učiniti s ispitivačem, kad bi ga samo mogla negdje dovesti samo za sebe.
Mučenja koriste gangsteri i drugi zlikovci iz podzemlja. Stoga pitam na temelju dokaza protiv vlada: “Vidimo li vladu gangstera”?
http://graysinfo.blogspot.ca/2018/03/are-we-seeing-government-by-gangsters.html
Ako netko od čitatelja ovog komentara ima kontakte s obavještajnim odborom Senata, molimo vas da razmislite o podnošenju predloženih “Pitanja za zapisnik” njima radi uključivanja u zapisnik o saslušanju za nominaciju Gine Haspel.
Gina Haspel je manifestacija "prekršenog saveza" CSRA (Civil Service Reform Act of 1978), vidi http://www.broken-covenant.org. 9. rujna, odlazak u rat u Iraku iz lažnih razloga, američku torturu i još mnogo toga što je zadesilo i opsjeda Ameriku u proteklih 11 godina "prekršenom savezu" CSRA-e. Srž CSRA – načela zasluga, iako izvrsna u opsegu, uglavnom se nisu uspjela implementirati zbog kršenja zakona u američkom Uredu posebnog tužitelja OSC i američkom Odboru za zaštitu sustava zasluga MSPB. Proveo sam toliko godina pokušavajući izložiti i kraj.
Nadam se da će gospodin Wyden postaviti predložena "pitanja za zapisnik" gospođi Haspel. Budući da CIA ne "utjelovljuje" načela zasluga, suprotno zakonu, na njezin "moralni kompas" pretjerano je utjecao njezin osobni interes za profesionalni položaj i ekonomsku sigurnost kada se suočila s moralnim izborima s kojima se ne bi suočila da je CIA "utjelovljivala" načela zasluge.
(Za analizu od 7 stranica o tome zašto kultura upravljanja u saveznim agencijama, uključujući CIA-u i druge IC agencije, ne ispunjava zakonske zahtjeve da se „utjelovljuju” načela zasluga i da se ne koriste zabranjene kadrovske prakse (PPP), pogledajte http://whsknox.blogs.com/2018/3-legged-stool-regulation-model-5-4-18.pdf.)
1. Gospođo Haspel, slažete li se da je vaša primarna zakonska dužnost prema zaposlenicima CIA-e da "poduzmu bilo koju radnju...potrebnu" tako da CIA-ino radno mjesto i kultura upravljanja "utjelovljuju" načela zasluga, prema 5 USC odjeljak 2301(c)?
2. Gospođo Haspel, slažete li se da su povjerljive objave zviždača koje su zaposlenici CIA-e dali Uredu posebnog tužitelja SAD-a prema 5 USC odjeljak 1213 i/ili odjeljak 2302(b)(8)(B) ne samo legalne (tj. zaposlenik ne može biti optužen za kršenja Zakona o špijunaži), ali i “zaštićen” – zaposlenik ne može biti disciplinski kažnjen za njihovo počinjenje?
3. Gospođo Haspel, tvrdite li da zaposlenik CIA-e može učinkovito otkriti zviždače, uključujući tajne podatke, da dobiju pravodobno i objektivno rješenje?
4. Gospođo Haspel, tvrdite li da su zaposlenici CIA-e adekvatno zaštićeni od odmazde zviždača i drugih vrsta zabranjenih radnji osoblja (PPP)?
5. Gospođo Haspel, ako tvrdite da zaposlenici CIA-e mogu učinkovito otkrivati zviždače i/ili da su adekvatno zaštićeni od odmazde zviždača i drugih vrsta javno-privatnih partnerstava, koja je vaša objektivna osnova za to? Ako ne možete ukazati na objektivnu osnovu, onda se obvezujete da ćete "poduzeti bilo kakvu radnju...potrebnu" da postoji objektivna osnova za vašu tvrdnju da CIA-ino upravljanje i kultura na radnom mjestu utjelovljuju načela zasluga, uključujući otkrivanje zviždača koji primaju pravovremenu i objektivno rješavanje i da zaposlenici budu adekvatno zaštićeni od odmazde zviždača i drugih vrsta JPP-a?
Kontaktirao sam svoje senatore (Kinga i Collinsa), obojicu u Senatskom odboru za obavještajne poslove, predlažući da imenuju Raya McGoverna umjesto Haspel da vodi CIA-u, da se ispričaju i daju kompenzaciju gospodinu McGovernu.
Prokleto dobra ideja!
Podržavam tu ideju! Mike, kako god postavljalo pitanje, Ray ima gotovo osamdeset godina, trebat će nam mlađi i jednako iskusni umirovljeni, vojni Intel (DIA/Pentagon) da se pozabavi, pojavi na javnom prosvjedu, doda nekoliko nove stranice oporbenim tiradama, emitirati ono što je lažno označeno kao tajno ili skriveno iz razloga nacionalne sigurnosti, otvoriti oči našim građanima, i prijeći crtu ili dvije….Opet Ray, naša hvala!
Mislim da bi Chelsea Manning bila dobra osoba koja bi odgovarala tim kriterijima, Elmer...
Da, ali mirna perspektiva godina je najbolja na vrhu, a ne hormoni ili potrebe.
Naravno, stariji nisu uvijek mudriji.
Dobro je navedeno.
Daj im Raya McGoverna!
Zanimljivi članak na poveznici ispod.
------------------
https://theintercept.com/2018/05/08/will-democrats-unite-to-block-trumps-torturer-gina-haspel-as-cia-chief-if-not-what-do-they-resist/
Ray McGovern zaslužuje našu pohvalu za ovaj hrabar potez da javno obznani travestiju
“saslušanje za stavljanje na teret navodnog mučitelja.” Novi crkveni odbor doista je "dugo trebao" utvrditi služi li CIA narodu ili "interesima svojih vladara" među bogatima. Čak je i njen osnivač Truman zaključio da je to bila pogreška.
Moja sućut Rayu; Imala sam slične probleme s ramenom koji su trajali više od godinu dana.
Tajne službe su dovedene u protuustavnu poziciju vođenja tajnih ratova koji su Ustavom zabranjeni i ljudima nepoznati. Izvršna vlast mora biti smanjena na administraciju politike koju donosi Kongres; sve grane moraju imati unutarnje kontrole i ravnoteže jer izvršna vlast ima previše ovlasti; NATO se mora odbaciti ili učiniti isključivo obrambenim; a univerzalna korupcija političara, sudaca i masovnih medija mora se okončati čistkama i ustavnim amandmanima kako bi se ograničilo financiranje izbora i masovnih medija na ograničene pojedinačne donacije.
Potpuno se slažu. Hvala ti Ray za sve što radiš... Pogledajte video na donjoj poveznici. I, puno hvala Sam F.
https://off-guardian.org/2018/05/10/watch-former-cia-analyst-ray-mcgovern-brutalized-by-police-at-haspel-confirmation/
što god se dogodilo s iskrenom crkvom, pitam se?
U to sam vrijeme živio u Idahu. Church je umro ubrzo nakon saslušanja 1976. od raka.
Reći da CIA više neće mučiti znači priznati da se mučenje dogodilo pa gdje su tužiteljstva. Međunarodni sud mogao bi izdati svjetski nalog za uhićenje iako ti kriminalci nisu potpisali ICC.
Da, slučaj pokrenut pred ICC-om, ako ima tako hrabrih osoba među oštećenim nacijama i među sucima ICC-a, izazvao bi SAD da napadnu Haag jer je prijetio stvarnim zakonom. U svakom slučaju pokazuje svijetu što su SAD postale.
Očigledno je da su neki u Africi nadimak za ICC “Međunarodni kavkaski sud'” budući da su vođe u Africi ti koji bivaju procesuirani, ali nikada zapadni ratni zločinci.
Kako istinito, neću vjerovati u ICC sve do dana kada čelnici zapadnih zemalja (Francuska, UK, SAD, Njemačka) ne budu procesuirani, poput Tonyja Blaira, GWB-a, Cheneya, Rumsfelda, Wolfowitza, Colina Powella, Obame da spomenem samo NEKOLIKO od mnogih onih koji su krivi za 'zločine protiv čovječnosti'.
” Haspel je lice Amerike. ”
Kad bi Amerika promijenila ime u Hellfire Club.
“Ona ne samo da izgleda bezazleno, već izgleda kao da želi pomoći: možda preporučiti dobrog vrtlara za unajmljivanje ili širiti demokraciju diljem svijeta dok podržava ljudska prava gdje god su kršena.”
Zbog toga zvuči kao najstroža knjižničarka na svijetu. Možda su Zubejdine knjige kasnile?
'Vjerujte nam', rekla je CIA, kao što je rekla JFK-u.
Ray McGovern nam pokazuje što čini pravi građanin, pokazujući svoju duboku zabrinutost za sve nas i za istinske vrijednosti koje naše živote čine prihvatljivima za život i sigurnima. Djeluje u dugoj tradiciji istinoljubaca poput Gandhija, MLK-a, Mandele, braće Berrigan i mnogih drugih. Ovi duhovni heroji koji se suprotstavljaju kriminalcima na vlasti naša su prava nada, a ne ulizice koje služe bogatima i moćnima u Kongresu. Ti sluge će učiniti kako im kažu njihovi sponzori milijarderi.
Vrlo istinito; nada leži u hrabrim moralnim misliocima, nikada u oportunističkim operativcima.
Potpuno se slažem, hvala mike k…
To je tako točno, sa svojom mirovinom od 27 godina provedenih u CIA-i mogao bi voditi lagodan život, ići u ribolov, putovati, čitati, što god hoćete, ali njegova zabrinutost je nesebična i oličenje onoga što je prava definicija 'domoljublja' je sve o borbi da se istina sazna jer bez nje nema prave slobode.
Mogu ga vidjeti i čuti na RT-u, a ne na našim glavnim medijima, neće biti na ABC-u, NBC-u, CNN-u kao komentator niti u Russia Maddow Showu na MSDNC-u.
Isto vrijedi i za Chrisa Hedgesa, voditelja još jedne RT-ove emisije 'on Contact' i druge glasove blokirane iz korporativnih medija.
Ohrabri se, Ray. U dobrom ste društvu (Thoreau, Ghandi, dr. King, Rosa Parks, da spomenemo samo neke.)
Znam samo da u mojoj sigurnosnoj obuci (MRZIM tu industriju) postoje dvije (osnovne) vrste subjekata tijekom uhićenja. Sukladni i nesukladni. A subjekt zadruge NE bi trebao izgledati kao Ray McGovern na gornjoj fotografiji. Pretpostavljam da se Ray nije aktivno opirao uhićenju. Ako je tako, onda nema šanse da je završio na tlu s iščašenim ramenom.
nema više SAD-a, to je cionistička kolonija….oni dobivaju sve, od golemih poreznih olakšica do golemih ucjena…
u vezi s mccainom
Savjeti kršćanskog pastora Johnu McCainu dok se suočava s vratima pakla
“Senatore, nemojte se brinuti hoće li Donald Trump doći na vaš sprovod. Zabrinite se za Vječnost ili u Kraljevstvu Božjem ili u paklu.”
Senatore, dobar luteranski pastor propovijeda Zakon i Evanđelje. Ovo je vaša situacija u smislu vašeg zemaljskog djelovanja pod Božjim zakonom: U životu ste ubili i ranili mnoštvo svojih brodskih kolega na USS Forrestalu 'Mokro startanje' vašeg A-4 zrakoplova u namjernom pokušaju da se pokažete. Vaš otac admiral je to zataškao, kao što je učinio i izraelski namjerni napad na USS Liberty koji je ubio i ranio desetke Amerikanaca.
Izdali ste svoje ratne zarobljenike u Hanoju, ali ne pod torturom kako navodi Empire Media, već zbog gostinjske sobe i jutarnje kave, prema riječima cimera iz ćelije. Osobno sam intervjuirao nekoliko njih. Vaša stvarna izvedba tada bi vam priskrbila ime Ptica pjevica. Ime je to koje je svih ovih desetljeća kasnije ostalo urezano u živom sjećanju vaših suboraca. Kao u tragediji broda USS Forrestal, izbjeći ćete vojni sud i neizbježni vojni sud te nečasno otpuštanje zbog očeve moći i utjecaja u skrovištima elite američke mornarice i tajne pomoći predsjednika Sjedinjenih Država.
Razveli ste se od prve žene kad je bila bolesna, da biste se oženili bogatašicom koja je financirala vašu političku karijeru. Dobila je novac od svog oca, Jima Hensleya, službenika za izraelski zločinački sindikat Meyer Lansky.
Pa, to bi trebalo biti dovoljno da ga provuče kroz vrata, pod pretpostavkom da je Nebo cionistička operacija za kontrolu Goya.
Dobro rečeno čudak! Prava povijest našeg “ratnog heroja”.
AMEN
Mislio sam da sam sve čuo dok gđica Haspel nije rekla: "CIA više neće mučiti" Mučenje je jedno od glavnih obilježja CIA-e od njezina početka. Ovoj se ženi ne može vjerovati.
Moralni kompas u CIA-i podsjeća me na najupečatljiviju scenu iz fizike u mojoj srednjoj školi. Našu učiteljicu zamijenila je pripravnica koja je upravo diplomirala i bila je jako oduševljena eksperimentima. U jednom od njih napravili smo namotaj žice i stavili ga pored šestara. Nakon zatvaranja strujnog kruga baterijom, kompas se prema udžbeniku trebao okrenuti. Vidjeti https://www.youtube.com/watch?v=6tG9fY0WX3U
Jao, igla nije pročitala udžbenik (kažu da se treba okrenuti, ali gdje?) nego se počela okretati; učiteljica je uzviknula “Jadna igla se totalno zabunila!”.
“Vi ste bez sumnje najkvalificiranija osoba koju bi predsjednik mogao izabrati da vodi CIA-u i najspremniji kandidat u 70-godišnjoj povijesti agencije.”
Ako je istina (u što ne vidim razloga sumnjati) to bi trebao biti dovoljan temelj za podizanje optužnice i vjerojatnu zatvorsku kaznu. Samo ciničan, nemilosrdan, okorjeli zločinac može zadovoljiti te kriterije.
Dragi Tom: Gospođica Haspel se uklapa u računicu kao cinična, nemilosrdna i okorjela kriminalka. To je glavni razlog zašto bi mogla biti certificirana.
Pitam se što njezina djeca imaju za reći o njezinom disciplinskom stilu. Možda su nestali u Tajlandu.
Nadam se da je gospodin McGovern dobro. On je vrlo hrabar čovjek da ustane i učini ono što je učinio.
Iako gospođa Haspel izgleda kao da bi mogla biti gradska knjižničarka, da bi došla na mjesto za koje se natječe mora biti pravo čudovište, inače je Duboka država ne bi predložila kao kandidatkinju.
Što se tiče Johna McCaina, jedino što mogu reći je šteta što ga Vijetnamci tada nisu dokrajčili! Trebali bismo vjerovati da ova ratnohuškačka životinja posebno prezire mučenje kad ne bi dvaput razmislio o bombardiranju nekog stranog grada s lica karte, ubijajući tisuće muškaraca, žena i djece?
“Ništa od ovoga ne sluti na dobro za naciju.” Nažalost, to nije ništa novo. Sjetite se samo Hoovera, Dullesa, Muellera, Comeya, ubojstava, državnih udara, lažnih zastava, Russiagatea, Edwarda Snowdena, Juliana Assangea…..ne preskače.
Vrijeme provedeno u Hanoi Hiltonu još ga uvijek proganja. Da nije bilo tog osobnog iskustva, ne sumnjam da bi bio “sve uključen”.
Tako si u pravu. To samo pokazuje da većina ljudi ima malo empatije za druge osim ako oni ili netko njima blizak nisu pogođeni. Pitam se zašto je to tako.
Nancy, jesi li sigurna da je istina da "većina ljudi" nema empatije...?
Nedostatak empatije je psihopatija i narcizam. “Većina” nas nije ni jedno ni drugo. "Većina" ljudi je empatična i ima savjest. Cui Bono? Tko ima koristi ako pretpostavimo da većina nema empatije i savjesti???
Mislim da Nancy misli na to da većina ljudi na televiziju i vijesti gleda kao na nešto apstraktno. Preplavljeni smo nasiljem kao "zabavom" do te mjere da ga ljudi gledaju apstraktno čak i kada je riječ o vijestima. Neil Postman s NYU donekle govori o tome u svojoj knjizi “Amusing Ourselfs to Death”. Osim ako iskustvo nije osobno i proživljeno, ljudi su se naučili emocionalno distancirati. To je jedan od načina na koji ratni stroj preživljava.
“Kada se ljudi boje svoje vlade, postoji tiranija; kad se vlada boji naroda, postoji sloboda”.
– Thomas Jefferson (koji bi vjerojatno i sam bio u Guantanamu da je danas živ)
'Haspel je tvrdila da ima 'jak moralni kompas''.
Zvjerski američki neologizam, koji u biti znači da osoba nema morala. Samo osoba bez osjećaja za smjer treba kompas da pronađe put u poznatom susjedstvu.
Točno kao što svaka organizacija s “odjelom za etiku” smatra da je Etika okrug pored Thuffolka, a svaka država s “odjelom za pravdu” nema pravdu.
Sjećat ću se toga, jer sam vidio povezanu korupciju u Massachusettsu uglavnom u okruzima Essex i Suffolk.
Čini se da Thuffolk konzultira odjel za etiku.
Evo još jednog:
Guvernera Massachusettsa, uznemirenog bijesom zbog njegovog stava protiv prava homoseksualaca, utješila je njegova tajnica.
“Pa, dobre vijesti! Vi ste sada treći guverner čiji se grad zove po njemu!”
"Stvarno? to je iznenađujuće.”
"Da, sada imamo gradove Everett, Gardner i Athol!"
"Pitam se je li to vidio kad je rekao da trebamo gledati naprijed, a ne iza?"
Dobar savjet u svakom slučaju - jer sigurno nešto dobivamo na nama.
'Mislim da ćete smatrati da sam tipična Amerikanka srednje klase', rekla je u svojoj uvodnoj riječi.
Vjerojatno istina. što znači da je ne bi bilo briga da vidi hrpu mrtvih tijela visoku tisuću stopa - sve dok su "stranci".
Hvala vam Ray i Joe. Nadam se da Ray nije bio previše grub. Malo mu je potrebno za hrvanje.
Čini se da horor priče postaju sve gore i gore. Obama je sve uprskao kad nije uspio procesuirati mučitelje i lažljivce koji su nam donijeli rat u Iraku. Umjesto toga, postao je samo još jedan "glavni ratni zločinac". Pravna država je potpuno mrtva. Pitam se je li to vidio kad je rekao da trebamo gledati naprijed, a ne iza?
Skip Scott – “Vladavina prava je potpuno mrtva.” Taj je redak zapravo sve što trebate znati.
Ne mogu se sjetiti vremena kada je pravna država živjela. barem ne za kriminalca u bijeloj kući.